Tenis 45

Subota, 09.07.2022.

09:50

Novak: Znam kakav je ulog

Novak Đoković će u nedelju 10. jula po osmi put igrati u finalu Vimbldona.

Novak: Znam kakav je ulog IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

45 Komentari

Sortiraj po:

sasa the king

pre 1 godinu

Vrlo je bitno da Novak dobije prvi set, jer Nik ne moze da drzi novo servisa vise od dva, max tri seta.
Ako Nik osvoji prvi, kao mnogi do sada na turniru…bice cupavo.

Mikii

pre 1 godinu

Covece igrace u Melburnu, povukli su mere. Od naredne godine igra sve.
(Liverpool Man, 09. jul 2022 14:02)

Ima zabranu igranja 3 godine. Da li ista znate o ovom sportu, sekto nepismena?

joks

pre 1 godinu

Njaveca misterija ce ostati,kako je moguce da na istoj podlozi,u Australiji ima 9 titula,a na Us Openu je izgubio cak 6 finala.....Zaista je to jedina ako mozemo reci mrlja,i zbog toga ima malo losiju statistiku u finalima,iako je odigrao najvise,ovo ce biti 32 finale.....Us Open je Novakov najjmalerozniji turnir,definitivno....Nesto mu tamo jednostavno nije prijalo kada dodjr finale.
(Sinke, 09. jul 2022 10:02)
Amerikanci mu ne prijaju

DEX

pre 1 godinu

Jedan dokazani komplet majstor protiv servisera lakrdijaša. Razlika u klasi je više nego očigledna ali jak servis protivnika često pravi probleme šampionu. Međutim intenzitet servisa opada kako odmiče meč. Zato 3:1 za Noleta.

jova

pre 1 godinu

Dan zalosti u Bazelu ako Nole pobedi. Federer nece imati vise gren slemova ni od njega ni od Nadala. Bice zasluzeno 3. najbolji teniser. Nole i Nadal ce se boriti za 1. mesto.
(Filipinho, 09. jul 2022 09:55)

Dani i godine zalosti su u Srbiji evo već preko 30 godina, pa ljudima ovde trebaju uspesi sportista da bi se osećali bolje. U Svajcarskoj život funkcioniše malo drugačije zemljace. Svaka porodica ima ispunjen SVOJ život i sreća im ne zavisi od uspeha sportista koji su im bukvalno niko i nista.

VO.

pre 1 godinu

a meni se Rafina igra smučila, ... kad mu se uzvrati na tri vezana jaka spina i protivnik ne uplaši kad oseti spin u reketu , on odmah krene da se nešto mršti , ljuti , pogled razjaren, kao besan , a kad mu jos odgovore na forhend i isvoje pone na to , onda kreće , čačkanje, tikovi , duži servisi, a kad ga brejknu i uzmu servis ili set , e onda kreće pozirište hramanje, medicinski pauze , sve da se poremeti ritam i uplaši protivnik novim naletom besa...uz alibi ako izgubi .. pa povredjen jadničak 8gra sa ćopavim stopalo, kllenom, ledjima 15 godina...ajde bre.. može par mečeva ili polu sezona ..

zex

pre 1 godinu

Sutra jednio Novak moze da pobedi sebe kao i Kirios sebe, Novak je najbolji igrac svih vremena kada je 100% nema tog igraca koji bi ga dobio kada je 100% u fokusu.Sutra mora da zapne i da zaboravi da je finale.Novaka jedu istorijski mecevi, imao je gomilu takvih, dobro je da je Nadal ispao i ne moze da se odlepi ali u situaciji kada nemas bodove samo trofej spasava stvari.Poraz u finalu je samo za statistiku a da je dobio 1200 boda opet neka vajda.Na US openu je igrao za istoriju nije uspeo, nadam se da ce prekinuti taj post.Pritisak je veci na Novaku, juri rekorde, godine stizu, ne zna kada ce i gde igrati, zasluzio je ovu titulu vise od bilo koga u ovom trenutku.Moja ocekivanja, ako dobije prvi set, pobedice 3-1,3-0. Ocekujem samounistenje od Kiriosa.

dzigi

pre 1 godinu

Ulog je nastavak karijere.Ako izgubi,s obzirom na okolnosti oko USO i AO,to ce biti kraj bitke sa Nadalom za naziv najveceg.Pobeda donosi mir,povratak samopouzdanja,i kakvu-takvu buducnost.

mojnemenito

pre 1 godinu

Meni se generalno ne svidja kako Novak igra, dosta je spor, ne napada, stalno je u defanzivi i vrlo ga lako izbace jednim jacim udarcem u stranu. Ako ne odservira dobro prvi servis, ako ne poremeti protivnika, on se automatski vraca na liniju i krece defanzivno, i imas utisak da nije on servirao nego protivnik. Previse nekim mnogo losijim igracima daje fore, prevelike su oscilacije u njegovoj igri. Siner je sam sebe dobio u onom mecu, igrao je mnogo kvalitetnije, ali kasnije puno grijesio i to je dovelo do poraza. Da je imao u zrijebu jos jednog igraca tipa Siner, ne bi dosao do finala. Generalno je turnir los, nikad manje kvaliteta. Pa ovaj Kirjos sa ovakvom igrom bi prije 7-8 godina dosao najdalje do cetvrtfinala. A sto se pritiska tice, a stalno se pominje Novak kao mentalna gromada, ja bas mislim suprotno. Mislim da se lose nosi sa pritiskom, sto je i sam pricao, da je povracao pred neka finala i da kad je u ulozi favorita, tesko se nosi sa tim. Na US openu je izgubio u svlacionici, mada je generalno lose igrao cijeli taj turnir. A i ovaj nista nije bolji po meni i po meni je Kirjos favorit. Igrace kao Medvedev na US openu , napadacki, nece biti razlike u prvom i drugom servisu, i uz Novakovo kasno paljenje, bojim se da ne bude zacas 1:0 za Kirjosa a onda ako se prenese i u drugi set na pocetku, vrlo lako i 2:0. I tesko bi se onda izvukao.

stan

pre 1 godinu

Sinke@ ja iskreno mislim da je zbog tajminga. Jednostavno Australija je pocetak sezone, Nole pun snage, svez, dok u Americi je vec kraj sezone i turnir dolazi posle dva mastersa Toronto i Sinsinati. Mislim da je to velika razlika

Nikol Dž. Femija

pre 1 godinu

NOVAK definitivno MORA BOLJE - četvriti set u polufinalu nije bio dobar, stenjao je i bio ili umoran ili u frci ili u nekoj nestabilnoj svojoj unutrašnjoj strani ili nešto u taktici - NEŠTO U 4. SETU POLUFINALA NIJE ŠTIMALO - da je Nori bio malo jači, malo stabilniji, sa malo više vere i agresije i pokazane izdržljivosti - a nije što je dobro ali upozorava - PITANJE ŠTA BI BILO U TOM SETU - ZATO DA SE NE PONOVI US OPEN I MEDVEDEV - NEGO MNOGO BOLJE OD POČETKA DO KRAJA, NE MOŽE SE BAŠ VIŠE RAČUNATI NA BUĐENJE KASNIJE ILI NA ISCRPLJENOST PSIHOFIZIČKU PROTIVNIKA I MANJI TALENAT , MORA TO ZAISTA NAJBOLJE DO KRAJA UZ SAV TALENAT, ODLIČNU TAKTIKU I ODLIČAN RAZUBUĐEN DAN OD POČETKA PORED NARAVNO I SREĆE, POSLE SVEGA.

NAVIJAMO, NAPRED NOVAČE !! Mi smo tu, dajemo sve od sebe, daj i ti i svi, zajendo sa Vajdom pored malog ekrana, koji navija s nama iz sve snage.

SREĆNO NOVAKU I DA PODIGNE 7. PUT PEHAR POBEDNIKA VIMBLDONA 2022. TREBALO BI , NEMA MU DRUGE, MORA, ROĐEN JE 22-OG !

kile

pre 1 godinu

“Novak: Znam kakav je ulog“

Pa da na vrhuncu karijere i u najboljim godinama(od 25 do 29) nisi izgubio ona silna finala od Wawrinke i Mareja, plus Nisikori polufinale, sad ovaj mec nebi imao nikakav ulog. Da to nisi gubio, vec sad bi opusteno imao 24, 25 titula. Al dobro, ipak si mentalna gromada sa rekordnih 11 izgubljenih finala. To je taj mentalno najjaci teniser svih vremena.

filip

pre 1 godinu

Djokovic je sam kriv sto je toliko veliki ulog u ovom finalu. Oni porazi na vrhuncu moci od Mareja, Vavrinke i Nisikorija su jednostavno bili nedopustivi. Dodao bih tu jos finale USO 2013 protiv Nadala. Novak kao “kralj betona“ nikako nije smeo da izgubi taj mec. U sustini Novak je pretrpio mnogo neocekivanih poraza u karijeri(ubjedljivo najvise od “velike trojke“). Iz tog razloga sutrasnji mec ima prevelik ulog za Novaka, i samo iz tog razloga i dalje pricamo o GOAT trci.

Kralj mača

pre 1 godinu

А зашто никад Надалу не поставњају оваква питања - како то да успеваш да акумулираш сав тај притисак? Никад му питања тог типа нису поставили. С друге стране, Новаку стално праве пресију, јер су видели да је ипак нестабилнији у глави на почетку меча. Често губи прве сетове, чак и од много слабијих противника, а у последњих неколико година су нажалост чести и мечеви које "почиње" са 0:2 у сетовима. То је одраз нестабилности, Ноле је сам себи највећи непријатељ, већи него што су то његови противници.

Gambeeet

pre 1 godinu

@Sinke

Njaveca misterija ce ostati,kako je moguce da na istoj podlozi,u Australiji ima 9 titula,a na Us Openu je izgubio cak 6 finala.....Zaista je to jedina ako mozemo reci mrlja,i zbog toga ima malo losiju statistiku u finalima,iako je odigrao najvise,ovo ce biti 32 finale.....Us Open je Novakov najjmalerozniji turnir,definitivno....Nesto mu tamo jednostavno nije prijalo kada dodjr finale.
(Sinke, 09. jul 2022 10:02)

- Ljudi često postavljaju ovo pitanje i probaću da navedem dva razloga koja smatram ključnim zašto Nole kroz karijeru ima znatno manje uspeha na US Openu u odnosu na AO, a da zanemarimo koliko možemo tu činjenicu da mu je to najmalerozniji turnir zaista i gde se definitivno najnekomfornije oseća u odnosu na ostale GS. Prvo bih izdvojio klimatske uslove, znajući koliko Nole kroz celo svoje tenisko putešestvije pati od toga, odnosno teže se prilagođava na ekstremnije varijante (vetar, jako sunce, izrazita vlažnost) u odnosu na većinu tenisera. Ovde naročito aludiram na vlažnost vazduha u Njujorku koja je ogromna tokom septembra kada se održava ovaj GS. Znamo da na US Openu najbolji uglavnom igraju večernje sesije kada to još više dolazi do izražaja. Sećam se dobro da je Novak jednom prilikom izjavio kako se nikada u životu nije toliko oznojio kao na jednom susretu (ne mogu da se setim tačno kom) u okviru ovog Grend Slema. Sećam se dobro i Federera koji je jedva disao i nenormalno se znojio onomad u porazu od Milmana, jako, jako teški uslovi za igru. I kad se tako ide iz meča u meč, na 3 dobijena seta, sve je manje energije u rezervoaru i to mora da dođe do izražaja na ovakvom nivou takmičenja. Druga stvar je što meni deluje da Novaku ipak više odgovaraju "sporiji betoni", kakav je onaj na AO, sa ne preterano velikim odskokom loptice. Doduše tendencija je poslednjih godina da se ubrzavaju podloge i jesu obe, naročito ona na US Openu, pa Medi je skoro teoretski nemoguće bilo vratiti servu u prva dva seta prošle godine, a i sve one ravnjače s osnovne linije su još više dolazile do izražaja, tako da bi bilo muke po taj-brejkovima i da je Nole igrao na svom nivou. E sad, ako pogledamo Rafu i njegov mnogo veći uspeh na terenima Flešing Medouza nego na AO, tu malo i splet odgovarajućih, povoljnih okolnosti po Španca u tim trenucima igra ulogu, 2010. znamo kako je Đoković izgledao do osvajanja Davis Cupa, 2017. i '19. sa njim Nadal nije mogao da se susretne zbog problema fizičke prirode kod našeg asa, pitanje je da li bi to bile Rafine titule tada da je sve bilo u redu. Jedino je '13. baš suvereno osvojio američki slem, u, za njega, najdominantnijoj sezoni. Kao uostalom što bi se RN prošetao do titule na AO 2019. gde je u finale ušao bez izgubljenog seta, a epsko finale AO2012 i po mom mišljenju najbolji meč u istoriji tenisa iz nekoliko razloga je komotno mogao otići i na Rafinu stranu, baš je i Novak pre neki dan u intervjuu pomenuo to situaciju u petom setu kod 4:2 za Nadala i 15:30, kad je smestio laganu bekhend paralelu u aut i skroz izgubio momentum. Takođe i finale u 5 setova protiv Rodžera na AO koje je Nadal "ispustio". Mogao je to biti skroz drugačiji odnos trijumfa na tim turnirima za Nadala da su mu se poklopile neke stvari u Australiji. Negde dobiješ, negde izgubiš. Eto tako, nadam se da nisam udavio previše : ))

veljko

pre 1 godinu

Djokovic ce biti pod uzasnim pritiskom jer zna da ako ovo izgubi, prica o GOAT trci je zavrsena. Ako neko zna da izgubi vazan mec, to je Nolo. Wawrinka, Marej i narocito Medvedev su to jasno pokazali. Stavite pare na Kirgiosa.
(Mikii, 09. jul 2022 10:35)
Јеси ли ти ставио и колико?

miso

pre 1 godinu

Da li je ogroman pritisak na coveka koji ima tolika GS finala ili na Kirgiosa kome je ovo prvo Novak protiv Italijana i Nemca u uvodnim gemovima,bori se za vazduh,servisom pogadja sredinu mreze, teren mu je premali ne moze da ga pogodi Posle kvalitet dodje do izrazaja i lagano zavrsi mec Glava je u pitanju i Novaku ova trka sa Nadalom je ogromno breme.....

smešno

pre 1 godinu

Samo da se ne ponovi jedan Marej 2x,Vavrinka 2x i 1x Medvedev,ne bismo diskutovali o najvećem ikada da nije izgubio 7 GS finala u periodu od 2012-2016-te,Novakov uspon kreće posle tih sezona jer je posle imao samo 2 poraza u GS finalima(nažalost najbolniji od Mede zbog toliko uloga),ma koliko ljudi govorili o 2011 i 2015,top forma ali porazi od gore navedenih su bili nedopustivi za tadašnji nivo igre.
Samo da se ne ponovi isto sutra jer je onda definitivno kraj,srećno!
(M., 9. jul 2022 10:14)

A ŠTO je najbolniji od Mede? Nije njega Medvedev sam pobedio, već ga je načeo Zverev u 5 setova u polufinalu, a Medvedev dokusurio sa 3 brejka u celom meču. Nisi čuo za izreku dva loša ubiše Miloša? Koga je Medvedev pobedio do finala US opena? Nikog. Sve sami autsajederi, imao je najlakši žreb u istoriji nekog GS turnira. Čovek odmoran došao do finala. mlađi 10 godina od Đokovića, koji imao težak meč sa Nišikorijem, izbacio Beretinija i Zvereva u 5 setova. Zašto Zverev nije bio u delu žreba sa Medvedevim?

Mikii

pre 1 godinu

Djokovic ce biti pod uzasnim pritiskom jer zna da ako ovo izgubi, prica o GOAT trci je zavrsena. Ako neko zna da izgubi vazan mec, to je Nolo. Wawrinka, Marej i narocito Medvedev su to jasno pokazali. Stavite pare na Kirgiosa.

Sinke

pre 1 godinu

Njaveca misterija ce ostati,kako je moguce da na istoj podlozi,u Australiji ima 9 titula,a na Us Openu je izgubio cak 6 finala.....Zaista je to jedina ako mozemo reci mrlja,i zbog toga ima malo losiju statistiku u finalima,iako je odigrao najvise,ovo ce biti 32 finale.....Us Open je Novakov najjmalerozniji turnir,definitivno....Nesto mu tamo jednostavno nije prijalo kada dodjr finale.

M.

pre 1 godinu

Samo da se ne ponovi jedan Marej 2x,Vavrinka 2x i 1x Medvedev,ne bismo diskutovali o najvećem ikada da nije izgubio 7 GS finala u periodu od 2012-2016-te,Novakov uspon kreće posle tih sezona jer je posle imao samo 2 poraza u GS finalima(nažalost najbolniji od Mede zbog toliko uloga),ma koliko ljudi govorili o 2011 i 2015,top forma ali porazi od gore navedenih su bili nedopustivi za tadašnji nivo igre.
Samo da se ne ponovi isto sutra jer je onda definitivno kraj,srećno!

Legionar

pre 1 godinu

@ (Sinke, 9. jul 2022 10:02)
Da, ali je još zanimljivije koliko novinari zaboravljaju činjenicu da je Novak jedini igrač u istoriji koji ima osvojene sve najbitnije turnire, sve masterse dva puta, dok Rafi i Rodžeru fale, po 2 ili 3. Sad kad Rafa, zahvaljujući okolnostima ima dva GS više, kao da ništa drugo u tenisu ne postoji, a upravo u ukupnoj statistici, gde se broje sve najveće titule, Novak vodi.

kognitivna disonanca

pre 1 godinu

@Sinke:

Teško je zadržati idealnu formu tokom cele godine. U drugim individualnim sportovima se to ne oseti, jer takmičenja njisu tako česta. Prošle godine je popustio na samom kraju, ispao iz šina jedan meč...

Topnik

pre 1 godinu

Kyrgios je pokazao znatan napredak, prije svega u pristupu igri i zrelosti koju pokazuje u svojim izjavama. Opasan protivnik za svakoga, pogotovo na travi, ali ne vjerujem da u finalu grand slama može pobijediti jednog velikog šampiona kao što je Đoković. Jedino ako Nole opet pukne pod pritiskom grand slam trke i svih tih velikih brojki, kao što je bilo na US Openu, ali teško da se tako nešto može dogoditi dvaput.

$$$

pre 1 godinu

Preteruje se sa tom GOAT titulom...To ne postoji...Jel vi stvarno mislite da ce navijaci Federera Ili Nadala da kazu da je Novak GOAT?...Ma sta Novak uradio...Isto vazi i za Novakove navijace...Za Novakove navijace Federer je uplakani dzemperko koga gura ATP i osvaja protiv boranije, a Nadal je dopingovani drogos koji se ne fiksa samo dok spava...

Online

pre 1 godinu

Mozemo da pricamo u nedogled i da se analizira ali jedno je cinjenica. Novak mora da osvoji ovaj wimbldon. I njemu jednom da se “servira” trofej na izvolte. Kakav bre Kirjos. Ljudi moji covek je 50ti ma svetu sa glavom tinejdzera i velikim talentom. Ako on odoli pritisku i na najvecoj pozornici na svetu uzme 3 seta najboljem igracu u istoriji na travi onda da se ne ljubimo. Druga stvar vrlo lako je moguce da je ovo Novaku poslednji GRand slem u sledecih 10 meseci?! (us open i zabrana u australiji) a kako stvari stoje opet krece ovo oko korone od jeseni. Da se ne lazemo,videli ste juce 12og na svetu. Novak jedino moze da izgubi sutra ako bukvalno izadje na svojih 30% a kirjos na 100%. Zreb i konkurencija do teofeja nikad slabija . Siner,Nori,Kirjos.. daj ljudi

Filipinho

pre 1 godinu

Dan zalosti u Bazelu ako Nole pobedi. Federer nece imati vise gren slemova ni od njega ni od Nadala. Bice zasluzeno 3. najbolji teniser. Nole i Nadal ce se boriti za 1. mesto.

Filipinho

pre 1 godinu

Dan zalosti u Bazelu ako Nole pobedi. Federer nece imati vise gren slemova ni od njega ni od Nadala. Bice zasluzeno 3. najbolji teniser. Nole i Nadal ce se boriti za 1. mesto.

Sinke

pre 1 godinu

Njaveca misterija ce ostati,kako je moguce da na istoj podlozi,u Australiji ima 9 titula,a na Us Openu je izgubio cak 6 finala.....Zaista je to jedina ako mozemo reci mrlja,i zbog toga ima malo losiju statistiku u finalima,iako je odigrao najvise,ovo ce biti 32 finale.....Us Open je Novakov najjmalerozniji turnir,definitivno....Nesto mu tamo jednostavno nije prijalo kada dodjr finale.

Online

pre 1 godinu

Mozemo da pricamo u nedogled i da se analizira ali jedno je cinjenica. Novak mora da osvoji ovaj wimbldon. I njemu jednom da se “servira” trofej na izvolte. Kakav bre Kirjos. Ljudi moji covek je 50ti ma svetu sa glavom tinejdzera i velikim talentom. Ako on odoli pritisku i na najvecoj pozornici na svetu uzme 3 seta najboljem igracu u istoriji na travi onda da se ne ljubimo. Druga stvar vrlo lako je moguce da je ovo Novaku poslednji GRand slem u sledecih 10 meseci?! (us open i zabrana u australiji) a kako stvari stoje opet krece ovo oko korone od jeseni. Da se ne lazemo,videli ste juce 12og na svetu. Novak jedino moze da izgubi sutra ako bukvalno izadje na svojih 30% a kirjos na 100%. Zreb i konkurencija do teofeja nikad slabija . Siner,Nori,Kirjos.. daj ljudi

Legionar

pre 1 godinu

@ (Sinke, 9. jul 2022 10:02)
Da, ali je još zanimljivije koliko novinari zaboravljaju činjenicu da je Novak jedini igrač u istoriji koji ima osvojene sve najbitnije turnire, sve masterse dva puta, dok Rafi i Rodžeru fale, po 2 ili 3. Sad kad Rafa, zahvaljujući okolnostima ima dva GS više, kao da ništa drugo u tenisu ne postoji, a upravo u ukupnoj statistici, gde se broje sve najveće titule, Novak vodi.

Topnik

pre 1 godinu

Kyrgios je pokazao znatan napredak, prije svega u pristupu igri i zrelosti koju pokazuje u svojim izjavama. Opasan protivnik za svakoga, pogotovo na travi, ali ne vjerujem da u finalu grand slama može pobijediti jednog velikog šampiona kao što je Đoković. Jedino ako Nole opet pukne pod pritiskom grand slam trke i svih tih velikih brojki, kao što je bilo na US Openu, ali teško da se tako nešto može dogoditi dvaput.

Gambeeet

pre 1 godinu

@Sinke

Njaveca misterija ce ostati,kako je moguce da na istoj podlozi,u Australiji ima 9 titula,a na Us Openu je izgubio cak 6 finala.....Zaista je to jedina ako mozemo reci mrlja,i zbog toga ima malo losiju statistiku u finalima,iako je odigrao najvise,ovo ce biti 32 finale.....Us Open je Novakov najjmalerozniji turnir,definitivno....Nesto mu tamo jednostavno nije prijalo kada dodjr finale.
(Sinke, 09. jul 2022 10:02)

- Ljudi često postavljaju ovo pitanje i probaću da navedem dva razloga koja smatram ključnim zašto Nole kroz karijeru ima znatno manje uspeha na US Openu u odnosu na AO, a da zanemarimo koliko možemo tu činjenicu da mu je to najmalerozniji turnir zaista i gde se definitivno najnekomfornije oseća u odnosu na ostale GS. Prvo bih izdvojio klimatske uslove, znajući koliko Nole kroz celo svoje tenisko putešestvije pati od toga, odnosno teže se prilagođava na ekstremnije varijante (vetar, jako sunce, izrazita vlažnost) u odnosu na većinu tenisera. Ovde naročito aludiram na vlažnost vazduha u Njujorku koja je ogromna tokom septembra kada se održava ovaj GS. Znamo da na US Openu najbolji uglavnom igraju večernje sesije kada to još više dolazi do izražaja. Sećam se dobro da je Novak jednom prilikom izjavio kako se nikada u životu nije toliko oznojio kao na jednom susretu (ne mogu da se setim tačno kom) u okviru ovog Grend Slema. Sećam se dobro i Federera koji je jedva disao i nenormalno se znojio onomad u porazu od Milmana, jako, jako teški uslovi za igru. I kad se tako ide iz meča u meč, na 3 dobijena seta, sve je manje energije u rezervoaru i to mora da dođe do izražaja na ovakvom nivou takmičenja. Druga stvar je što meni deluje da Novaku ipak više odgovaraju "sporiji betoni", kakav je onaj na AO, sa ne preterano velikim odskokom loptice. Doduše tendencija je poslednjih godina da se ubrzavaju podloge i jesu obe, naročito ona na US Openu, pa Medi je skoro teoretski nemoguće bilo vratiti servu u prva dva seta prošle godine, a i sve one ravnjače s osnovne linije su još više dolazile do izražaja, tako da bi bilo muke po taj-brejkovima i da je Nole igrao na svom nivou. E sad, ako pogledamo Rafu i njegov mnogo veći uspeh na terenima Flešing Medouza nego na AO, tu malo i splet odgovarajućih, povoljnih okolnosti po Španca u tim trenucima igra ulogu, 2010. znamo kako je Đoković izgledao do osvajanja Davis Cupa, 2017. i '19. sa njim Nadal nije mogao da se susretne zbog problema fizičke prirode kod našeg asa, pitanje je da li bi to bile Rafine titule tada da je sve bilo u redu. Jedino je '13. baš suvereno osvojio američki slem, u, za njega, najdominantnijoj sezoni. Kao uostalom što bi se RN prošetao do titule na AO 2019. gde je u finale ušao bez izgubljenog seta, a epsko finale AO2012 i po mom mišljenju najbolji meč u istoriji tenisa iz nekoliko razloga je komotno mogao otići i na Rafinu stranu, baš je i Novak pre neki dan u intervjuu pomenuo to situaciju u petom setu kod 4:2 za Nadala i 15:30, kad je smestio laganu bekhend paralelu u aut i skroz izgubio momentum. Takođe i finale u 5 setova protiv Rodžera na AO koje je Nadal "ispustio". Mogao je to biti skroz drugačiji odnos trijumfa na tim turnirima za Nadala da su mu se poklopile neke stvari u Australiji. Negde dobiješ, negde izgubiš. Eto tako, nadam se da nisam udavio previše : ))

M.

pre 1 godinu

Samo da se ne ponovi jedan Marej 2x,Vavrinka 2x i 1x Medvedev,ne bismo diskutovali o najvećem ikada da nije izgubio 7 GS finala u periodu od 2012-2016-te,Novakov uspon kreće posle tih sezona jer je posle imao samo 2 poraza u GS finalima(nažalost najbolniji od Mede zbog toliko uloga),ma koliko ljudi govorili o 2011 i 2015,top forma ali porazi od gore navedenih su bili nedopustivi za tadašnji nivo igre.
Samo da se ne ponovi isto sutra jer je onda definitivno kraj,srećno!

$$$

pre 1 godinu

Preteruje se sa tom GOAT titulom...To ne postoji...Jel vi stvarno mislite da ce navijaci Federera Ili Nadala da kazu da je Novak GOAT?...Ma sta Novak uradio...Isto vazi i za Novakove navijace...Za Novakove navijace Federer je uplakani dzemperko koga gura ATP i osvaja protiv boranije, a Nadal je dopingovani drogos koji se ne fiksa samo dok spava...

miso

pre 1 godinu

Da li je ogroman pritisak na coveka koji ima tolika GS finala ili na Kirgiosa kome je ovo prvo Novak protiv Italijana i Nemca u uvodnim gemovima,bori se za vazduh,servisom pogadja sredinu mreze, teren mu je premali ne moze da ga pogodi Posle kvalitet dodje do izrazaja i lagano zavrsi mec Glava je u pitanju i Novaku ova trka sa Nadalom je ogromno breme.....

kognitivna disonanca

pre 1 godinu

@Sinke:

Teško je zadržati idealnu formu tokom cele godine. U drugim individualnim sportovima se to ne oseti, jer takmičenja njisu tako česta. Prošle godine je popustio na samom kraju, ispao iz šina jedan meč...

smešno

pre 1 godinu

Samo da se ne ponovi jedan Marej 2x,Vavrinka 2x i 1x Medvedev,ne bismo diskutovali o najvećem ikada da nije izgubio 7 GS finala u periodu od 2012-2016-te,Novakov uspon kreće posle tih sezona jer je posle imao samo 2 poraza u GS finalima(nažalost najbolniji od Mede zbog toliko uloga),ma koliko ljudi govorili o 2011 i 2015,top forma ali porazi od gore navedenih su bili nedopustivi za tadašnji nivo igre.
Samo da se ne ponovi isto sutra jer je onda definitivno kraj,srećno!
(M., 9. jul 2022 10:14)

A ŠTO je najbolniji od Mede? Nije njega Medvedev sam pobedio, već ga je načeo Zverev u 5 setova u polufinalu, a Medvedev dokusurio sa 3 brejka u celom meču. Nisi čuo za izreku dva loša ubiše Miloša? Koga je Medvedev pobedio do finala US opena? Nikog. Sve sami autsajederi, imao je najlakši žreb u istoriji nekog GS turnira. Čovek odmoran došao do finala. mlađi 10 godina od Đokovića, koji imao težak meč sa Nišikorijem, izbacio Beretinija i Zvereva u 5 setova. Zašto Zverev nije bio u delu žreba sa Medvedevim?

mojnemenito

pre 1 godinu

Meni se generalno ne svidja kako Novak igra, dosta je spor, ne napada, stalno je u defanzivi i vrlo ga lako izbace jednim jacim udarcem u stranu. Ako ne odservira dobro prvi servis, ako ne poremeti protivnika, on se automatski vraca na liniju i krece defanzivno, i imas utisak da nije on servirao nego protivnik. Previse nekim mnogo losijim igracima daje fore, prevelike su oscilacije u njegovoj igri. Siner je sam sebe dobio u onom mecu, igrao je mnogo kvalitetnije, ali kasnije puno grijesio i to je dovelo do poraza. Da je imao u zrijebu jos jednog igraca tipa Siner, ne bi dosao do finala. Generalno je turnir los, nikad manje kvaliteta. Pa ovaj Kirjos sa ovakvom igrom bi prije 7-8 godina dosao najdalje do cetvrtfinala. A sto se pritiska tice, a stalno se pominje Novak kao mentalna gromada, ja bas mislim suprotno. Mislim da se lose nosi sa pritiskom, sto je i sam pricao, da je povracao pred neka finala i da kad je u ulozi favorita, tesko se nosi sa tim. Na US openu je izgubio u svlacionici, mada je generalno lose igrao cijeli taj turnir. A i ovaj nista nije bolji po meni i po meni je Kirjos favorit. Igrace kao Medvedev na US openu , napadacki, nece biti razlike u prvom i drugom servisu, i uz Novakovo kasno paljenje, bojim se da ne bude zacas 1:0 za Kirjosa a onda ako se prenese i u drugi set na pocetku, vrlo lako i 2:0. I tesko bi se onda izvukao.

Kralj mača

pre 1 godinu

А зашто никад Надалу не поставњају оваква питања - како то да успеваш да акумулираш сав тај притисак? Никад му питања тог типа нису поставили. С друге стране, Новаку стално праве пресију, јер су видели да је ипак нестабилнији у глави на почетку меча. Често губи прве сетове, чак и од много слабијих противника, а у последњих неколико година су нажалост чести и мечеви које "почиње" са 0:2 у сетовима. То је одраз нестабилности, Ноле је сам себи највећи непријатељ, већи него што су то његови противници.

veljko

pre 1 godinu

Djokovic ce biti pod uzasnim pritiskom jer zna da ako ovo izgubi, prica o GOAT trci je zavrsena. Ako neko zna da izgubi vazan mec, to je Nolo. Wawrinka, Marej i narocito Medvedev su to jasno pokazali. Stavite pare na Kirgiosa.
(Mikii, 09. jul 2022 10:35)
Јеси ли ти ставио и колико?

dzigi

pre 1 godinu

Ulog je nastavak karijere.Ako izgubi,s obzirom na okolnosti oko USO i AO,to ce biti kraj bitke sa Nadalom za naziv najveceg.Pobeda donosi mir,povratak samopouzdanja,i kakvu-takvu buducnost.

jova

pre 1 godinu

Dan zalosti u Bazelu ako Nole pobedi. Federer nece imati vise gren slemova ni od njega ni od Nadala. Bice zasluzeno 3. najbolji teniser. Nole i Nadal ce se boriti za 1. mesto.
(Filipinho, 09. jul 2022 09:55)

Dani i godine zalosti su u Srbiji evo već preko 30 godina, pa ljudima ovde trebaju uspesi sportista da bi se osećali bolje. U Svajcarskoj život funkcioniše malo drugačije zemljace. Svaka porodica ima ispunjen SVOJ život i sreća im ne zavisi od uspeha sportista koji su im bukvalno niko i nista.

zex

pre 1 godinu

Sutra jednio Novak moze da pobedi sebe kao i Kirios sebe, Novak je najbolji igrac svih vremena kada je 100% nema tog igraca koji bi ga dobio kada je 100% u fokusu.Sutra mora da zapne i da zaboravi da je finale.Novaka jedu istorijski mecevi, imao je gomilu takvih, dobro je da je Nadal ispao i ne moze da se odlepi ali u situaciji kada nemas bodove samo trofej spasava stvari.Poraz u finalu je samo za statistiku a da je dobio 1200 boda opet neka vajda.Na US openu je igrao za istoriju nije uspeo, nadam se da ce prekinuti taj post.Pritisak je veci na Novaku, juri rekorde, godine stizu, ne zna kada ce i gde igrati, zasluzio je ovu titulu vise od bilo koga u ovom trenutku.Moja ocekivanja, ako dobije prvi set, pobedice 3-1,3-0. Ocekujem samounistenje od Kiriosa.

stan

pre 1 godinu

Sinke@ ja iskreno mislim da je zbog tajminga. Jednostavno Australija je pocetak sezone, Nole pun snage, svez, dok u Americi je vec kraj sezone i turnir dolazi posle dva mastersa Toronto i Sinsinati. Mislim da je to velika razlika

filip

pre 1 godinu

Djokovic je sam kriv sto je toliko veliki ulog u ovom finalu. Oni porazi na vrhuncu moci od Mareja, Vavrinke i Nisikorija su jednostavno bili nedopustivi. Dodao bih tu jos finale USO 2013 protiv Nadala. Novak kao “kralj betona“ nikako nije smeo da izgubi taj mec. U sustini Novak je pretrpio mnogo neocekivanih poraza u karijeri(ubjedljivo najvise od “velike trojke“). Iz tog razloga sutrasnji mec ima prevelik ulog za Novaka, i samo iz tog razloga i dalje pricamo o GOAT trci.

Nikol Dž. Femija

pre 1 godinu

NOVAK definitivno MORA BOLJE - četvriti set u polufinalu nije bio dobar, stenjao je i bio ili umoran ili u frci ili u nekoj nestabilnoj svojoj unutrašnjoj strani ili nešto u taktici - NEŠTO U 4. SETU POLUFINALA NIJE ŠTIMALO - da je Nori bio malo jači, malo stabilniji, sa malo više vere i agresije i pokazane izdržljivosti - a nije što je dobro ali upozorava - PITANJE ŠTA BI BILO U TOM SETU - ZATO DA SE NE PONOVI US OPEN I MEDVEDEV - NEGO MNOGO BOLJE OD POČETKA DO KRAJA, NE MOŽE SE BAŠ VIŠE RAČUNATI NA BUĐENJE KASNIJE ILI NA ISCRPLJENOST PSIHOFIZIČKU PROTIVNIKA I MANJI TALENAT , MORA TO ZAISTA NAJBOLJE DO KRAJA UZ SAV TALENAT, ODLIČNU TAKTIKU I ODLIČAN RAZUBUĐEN DAN OD POČETKA PORED NARAVNO I SREĆE, POSLE SVEGA.

NAVIJAMO, NAPRED NOVAČE !! Mi smo tu, dajemo sve od sebe, daj i ti i svi, zajendo sa Vajdom pored malog ekrana, koji navija s nama iz sve snage.

SREĆNO NOVAKU I DA PODIGNE 7. PUT PEHAR POBEDNIKA VIMBLDONA 2022. TREBALO BI , NEMA MU DRUGE, MORA, ROĐEN JE 22-OG !

VO.

pre 1 godinu

a meni se Rafina igra smučila, ... kad mu se uzvrati na tri vezana jaka spina i protivnik ne uplaši kad oseti spin u reketu , on odmah krene da se nešto mršti , ljuti , pogled razjaren, kao besan , a kad mu jos odgovore na forhend i isvoje pone na to , onda kreće , čačkanje, tikovi , duži servisi, a kad ga brejknu i uzmu servis ili set , e onda kreće pozirište hramanje, medicinski pauze , sve da se poremeti ritam i uplaši protivnik novim naletom besa...uz alibi ako izgubi .. pa povredjen jadničak 8gra sa ćopavim stopalo, kllenom, ledjima 15 godina...ajde bre.. može par mečeva ili polu sezona ..

DEX

pre 1 godinu

Jedan dokazani komplet majstor protiv servisera lakrdijaša. Razlika u klasi je više nego očigledna ali jak servis protivnika često pravi probleme šampionu. Međutim intenzitet servisa opada kako odmiče meč. Zato 3:1 za Noleta.

sasa the king

pre 1 godinu

Vrlo je bitno da Novak dobije prvi set, jer Nik ne moze da drzi novo servisa vise od dva, max tri seta.
Ako Nik osvoji prvi, kao mnogi do sada na turniru…bice cupavo.

Mikii

pre 1 godinu

Djokovic ce biti pod uzasnim pritiskom jer zna da ako ovo izgubi, prica o GOAT trci je zavrsena. Ako neko zna da izgubi vazan mec, to je Nolo. Wawrinka, Marej i narocito Medvedev su to jasno pokazali. Stavite pare na Kirgiosa.

kile

pre 1 godinu

“Novak: Znam kakav je ulog“

Pa da na vrhuncu karijere i u najboljim godinama(od 25 do 29) nisi izgubio ona silna finala od Wawrinke i Mareja, plus Nisikori polufinale, sad ovaj mec nebi imao nikakav ulog. Da to nisi gubio, vec sad bi opusteno imao 24, 25 titula. Al dobro, ipak si mentalna gromada sa rekordnih 11 izgubljenih finala. To je taj mentalno najjaci teniser svih vremena.

joks

pre 1 godinu

Njaveca misterija ce ostati,kako je moguce da na istoj podlozi,u Australiji ima 9 titula,a na Us Openu je izgubio cak 6 finala.....Zaista je to jedina ako mozemo reci mrlja,i zbog toga ima malo losiju statistiku u finalima,iako je odigrao najvise,ovo ce biti 32 finale.....Us Open je Novakov najjmalerozniji turnir,definitivno....Nesto mu tamo jednostavno nije prijalo kada dodjr finale.
(Sinke, 09. jul 2022 10:02)
Amerikanci mu ne prijaju

Mikii

pre 1 godinu

Covece igrace u Melburnu, povukli su mere. Od naredne godine igra sve.
(Liverpool Man, 09. jul 2022 14:02)

Ima zabranu igranja 3 godine. Da li ista znate o ovom sportu, sekto nepismena?

Mikii

pre 1 godinu

Djokovic ce biti pod uzasnim pritiskom jer zna da ako ovo izgubi, prica o GOAT trci je zavrsena. Ako neko zna da izgubi vazan mec, to je Nolo. Wawrinka, Marej i narocito Medvedev su to jasno pokazali. Stavite pare na Kirgiosa.

kile

pre 1 godinu

“Novak: Znam kakav je ulog“

Pa da na vrhuncu karijere i u najboljim godinama(od 25 do 29) nisi izgubio ona silna finala od Wawrinke i Mareja, plus Nisikori polufinale, sad ovaj mec nebi imao nikakav ulog. Da to nisi gubio, vec sad bi opusteno imao 24, 25 titula. Al dobro, ipak si mentalna gromada sa rekordnih 11 izgubljenih finala. To je taj mentalno najjaci teniser svih vremena.

Online

pre 1 godinu

Mozemo da pricamo u nedogled i da se analizira ali jedno je cinjenica. Novak mora da osvoji ovaj wimbldon. I njemu jednom da se “servira” trofej na izvolte. Kakav bre Kirjos. Ljudi moji covek je 50ti ma svetu sa glavom tinejdzera i velikim talentom. Ako on odoli pritisku i na najvecoj pozornici na svetu uzme 3 seta najboljem igracu u istoriji na travi onda da se ne ljubimo. Druga stvar vrlo lako je moguce da je ovo Novaku poslednji GRand slem u sledecih 10 meseci?! (us open i zabrana u australiji) a kako stvari stoje opet krece ovo oko korone od jeseni. Da se ne lazemo,videli ste juce 12og na svetu. Novak jedino moze da izgubi sutra ako bukvalno izadje na svojih 30% a kirjos na 100%. Zreb i konkurencija do teofeja nikad slabija . Siner,Nori,Kirjos.. daj ljudi

Mikii

pre 1 godinu

Covece igrace u Melburnu, povukli su mere. Od naredne godine igra sve.
(Liverpool Man, 09. jul 2022 14:02)

Ima zabranu igranja 3 godine. Da li ista znate o ovom sportu, sekto nepismena?

Filipinho

pre 1 godinu

Dan zalosti u Bazelu ako Nole pobedi. Federer nece imati vise gren slemova ni od njega ni od Nadala. Bice zasluzeno 3. najbolji teniser. Nole i Nadal ce se boriti za 1. mesto.

mojnemenito

pre 1 godinu

Meni se generalno ne svidja kako Novak igra, dosta je spor, ne napada, stalno je u defanzivi i vrlo ga lako izbace jednim jacim udarcem u stranu. Ako ne odservira dobro prvi servis, ako ne poremeti protivnika, on se automatski vraca na liniju i krece defanzivno, i imas utisak da nije on servirao nego protivnik. Previse nekim mnogo losijim igracima daje fore, prevelike su oscilacije u njegovoj igri. Siner je sam sebe dobio u onom mecu, igrao je mnogo kvalitetnije, ali kasnije puno grijesio i to je dovelo do poraza. Da je imao u zrijebu jos jednog igraca tipa Siner, ne bi dosao do finala. Generalno je turnir los, nikad manje kvaliteta. Pa ovaj Kirjos sa ovakvom igrom bi prije 7-8 godina dosao najdalje do cetvrtfinala. A sto se pritiska tice, a stalno se pominje Novak kao mentalna gromada, ja bas mislim suprotno. Mislim da se lose nosi sa pritiskom, sto je i sam pricao, da je povracao pred neka finala i da kad je u ulozi favorita, tesko se nosi sa tim. Na US openu je izgubio u svlacionici, mada je generalno lose igrao cijeli taj turnir. A i ovaj nista nije bolji po meni i po meni je Kirjos favorit. Igrace kao Medvedev na US openu , napadacki, nece biti razlike u prvom i drugom servisu, i uz Novakovo kasno paljenje, bojim se da ne bude zacas 1:0 za Kirjosa a onda ako se prenese i u drugi set na pocetku, vrlo lako i 2:0. I tesko bi se onda izvukao.

$$$

pre 1 godinu

Preteruje se sa tom GOAT titulom...To ne postoji...Jel vi stvarno mislite da ce navijaci Federera Ili Nadala da kazu da je Novak GOAT?...Ma sta Novak uradio...Isto vazi i za Novakove navijace...Za Novakove navijace Federer je uplakani dzemperko koga gura ATP i osvaja protiv boranije, a Nadal je dopingovani drogos koji se ne fiksa samo dok spava...

Legionar

pre 1 godinu

@ (Sinke, 9. jul 2022 10:02)
Da, ali je još zanimljivije koliko novinari zaboravljaju činjenicu da je Novak jedini igrač u istoriji koji ima osvojene sve najbitnije turnire, sve masterse dva puta, dok Rafi i Rodžeru fale, po 2 ili 3. Sad kad Rafa, zahvaljujući okolnostima ima dva GS više, kao da ništa drugo u tenisu ne postoji, a upravo u ukupnoj statistici, gde se broje sve najveće titule, Novak vodi.

jova

pre 1 godinu

Dan zalosti u Bazelu ako Nole pobedi. Federer nece imati vise gren slemova ni od njega ni od Nadala. Bice zasluzeno 3. najbolji teniser. Nole i Nadal ce se boriti za 1. mesto.
(Filipinho, 09. jul 2022 09:55)

Dani i godine zalosti su u Srbiji evo već preko 30 godina, pa ljudima ovde trebaju uspesi sportista da bi se osećali bolje. U Svajcarskoj život funkcioniše malo drugačije zemljace. Svaka porodica ima ispunjen SVOJ život i sreća im ne zavisi od uspeha sportista koji su im bukvalno niko i nista.

M.

pre 1 godinu

Samo da se ne ponovi jedan Marej 2x,Vavrinka 2x i 1x Medvedev,ne bismo diskutovali o najvećem ikada da nije izgubio 7 GS finala u periodu od 2012-2016-te,Novakov uspon kreće posle tih sezona jer je posle imao samo 2 poraza u GS finalima(nažalost najbolniji od Mede zbog toliko uloga),ma koliko ljudi govorili o 2011 i 2015,top forma ali porazi od gore navedenih su bili nedopustivi za tadašnji nivo igre.
Samo da se ne ponovi isto sutra jer je onda definitivno kraj,srećno!

dzigi

pre 1 godinu

Ulog je nastavak karijere.Ako izgubi,s obzirom na okolnosti oko USO i AO,to ce biti kraj bitke sa Nadalom za naziv najveceg.Pobeda donosi mir,povratak samopouzdanja,i kakvu-takvu buducnost.

Sinke

pre 1 godinu

Njaveca misterija ce ostati,kako je moguce da na istoj podlozi,u Australiji ima 9 titula,a na Us Openu je izgubio cak 6 finala.....Zaista je to jedina ako mozemo reci mrlja,i zbog toga ima malo losiju statistiku u finalima,iako je odigrao najvise,ovo ce biti 32 finale.....Us Open je Novakov najjmalerozniji turnir,definitivno....Nesto mu tamo jednostavno nije prijalo kada dodjr finale.

smešno

pre 1 godinu

Samo da se ne ponovi jedan Marej 2x,Vavrinka 2x i 1x Medvedev,ne bismo diskutovali o najvećem ikada da nije izgubio 7 GS finala u periodu od 2012-2016-te,Novakov uspon kreće posle tih sezona jer je posle imao samo 2 poraza u GS finalima(nažalost najbolniji od Mede zbog toliko uloga),ma koliko ljudi govorili o 2011 i 2015,top forma ali porazi od gore navedenih su bili nedopustivi za tadašnji nivo igre.
Samo da se ne ponovi isto sutra jer je onda definitivno kraj,srećno!
(M., 9. jul 2022 10:14)

A ŠTO je najbolniji od Mede? Nije njega Medvedev sam pobedio, već ga je načeo Zverev u 5 setova u polufinalu, a Medvedev dokusurio sa 3 brejka u celom meču. Nisi čuo za izreku dva loša ubiše Miloša? Koga je Medvedev pobedio do finala US opena? Nikog. Sve sami autsajederi, imao je najlakši žreb u istoriji nekog GS turnira. Čovek odmoran došao do finala. mlađi 10 godina od Đokovića, koji imao težak meč sa Nišikorijem, izbacio Beretinija i Zvereva u 5 setova. Zašto Zverev nije bio u delu žreba sa Medvedevim?

Gambeeet

pre 1 godinu

@Sinke

Njaveca misterija ce ostati,kako je moguce da na istoj podlozi,u Australiji ima 9 titula,a na Us Openu je izgubio cak 6 finala.....Zaista je to jedina ako mozemo reci mrlja,i zbog toga ima malo losiju statistiku u finalima,iako je odigrao najvise,ovo ce biti 32 finale.....Us Open je Novakov najjmalerozniji turnir,definitivno....Nesto mu tamo jednostavno nije prijalo kada dodjr finale.
(Sinke, 09. jul 2022 10:02)

- Ljudi često postavljaju ovo pitanje i probaću da navedem dva razloga koja smatram ključnim zašto Nole kroz karijeru ima znatno manje uspeha na US Openu u odnosu na AO, a da zanemarimo koliko možemo tu činjenicu da mu je to najmalerozniji turnir zaista i gde se definitivno najnekomfornije oseća u odnosu na ostale GS. Prvo bih izdvojio klimatske uslove, znajući koliko Nole kroz celo svoje tenisko putešestvije pati od toga, odnosno teže se prilagođava na ekstremnije varijante (vetar, jako sunce, izrazita vlažnost) u odnosu na većinu tenisera. Ovde naročito aludiram na vlažnost vazduha u Njujorku koja je ogromna tokom septembra kada se održava ovaj GS. Znamo da na US Openu najbolji uglavnom igraju večernje sesije kada to još više dolazi do izražaja. Sećam se dobro da je Novak jednom prilikom izjavio kako se nikada u životu nije toliko oznojio kao na jednom susretu (ne mogu da se setim tačno kom) u okviru ovog Grend Slema. Sećam se dobro i Federera koji je jedva disao i nenormalno se znojio onomad u porazu od Milmana, jako, jako teški uslovi za igru. I kad se tako ide iz meča u meč, na 3 dobijena seta, sve je manje energije u rezervoaru i to mora da dođe do izražaja na ovakvom nivou takmičenja. Druga stvar je što meni deluje da Novaku ipak više odgovaraju "sporiji betoni", kakav je onaj na AO, sa ne preterano velikim odskokom loptice. Doduše tendencija je poslednjih godina da se ubrzavaju podloge i jesu obe, naročito ona na US Openu, pa Medi je skoro teoretski nemoguće bilo vratiti servu u prva dva seta prošle godine, a i sve one ravnjače s osnovne linije su još više dolazile do izražaja, tako da bi bilo muke po taj-brejkovima i da je Nole igrao na svom nivou. E sad, ako pogledamo Rafu i njegov mnogo veći uspeh na terenima Flešing Medouza nego na AO, tu malo i splet odgovarajućih, povoljnih okolnosti po Španca u tim trenucima igra ulogu, 2010. znamo kako je Đoković izgledao do osvajanja Davis Cupa, 2017. i '19. sa njim Nadal nije mogao da se susretne zbog problema fizičke prirode kod našeg asa, pitanje je da li bi to bile Rafine titule tada da je sve bilo u redu. Jedino je '13. baš suvereno osvojio američki slem, u, za njega, najdominantnijoj sezoni. Kao uostalom što bi se RN prošetao do titule na AO 2019. gde je u finale ušao bez izgubljenog seta, a epsko finale AO2012 i po mom mišljenju najbolji meč u istoriji tenisa iz nekoliko razloga je komotno mogao otići i na Rafinu stranu, baš je i Novak pre neki dan u intervjuu pomenuo to situaciju u petom setu kod 4:2 za Nadala i 15:30, kad je smestio laganu bekhend paralelu u aut i skroz izgubio momentum. Takođe i finale u 5 setova protiv Rodžera na AO koje je Nadal "ispustio". Mogao je to biti skroz drugačiji odnos trijumfa na tim turnirima za Nadala da su mu se poklopile neke stvari u Australiji. Negde dobiješ, negde izgubiš. Eto tako, nadam se da nisam udavio previše : ))

Nikol Dž. Femija

pre 1 godinu

NOVAK definitivno MORA BOLJE - četvriti set u polufinalu nije bio dobar, stenjao je i bio ili umoran ili u frci ili u nekoj nestabilnoj svojoj unutrašnjoj strani ili nešto u taktici - NEŠTO U 4. SETU POLUFINALA NIJE ŠTIMALO - da je Nori bio malo jači, malo stabilniji, sa malo više vere i agresije i pokazane izdržljivosti - a nije što je dobro ali upozorava - PITANJE ŠTA BI BILO U TOM SETU - ZATO DA SE NE PONOVI US OPEN I MEDVEDEV - NEGO MNOGO BOLJE OD POČETKA DO KRAJA, NE MOŽE SE BAŠ VIŠE RAČUNATI NA BUĐENJE KASNIJE ILI NA ISCRPLJENOST PSIHOFIZIČKU PROTIVNIKA I MANJI TALENAT , MORA TO ZAISTA NAJBOLJE DO KRAJA UZ SAV TALENAT, ODLIČNU TAKTIKU I ODLIČAN RAZUBUĐEN DAN OD POČETKA PORED NARAVNO I SREĆE, POSLE SVEGA.

NAVIJAMO, NAPRED NOVAČE !! Mi smo tu, dajemo sve od sebe, daj i ti i svi, zajendo sa Vajdom pored malog ekrana, koji navija s nama iz sve snage.

SREĆNO NOVAKU I DA PODIGNE 7. PUT PEHAR POBEDNIKA VIMBLDONA 2022. TREBALO BI , NEMA MU DRUGE, MORA, ROĐEN JE 22-OG !

veljko

pre 1 godinu

Djokovic ce biti pod uzasnim pritiskom jer zna da ako ovo izgubi, prica o GOAT trci je zavrsena. Ako neko zna da izgubi vazan mec, to je Nolo. Wawrinka, Marej i narocito Medvedev su to jasno pokazali. Stavite pare na Kirgiosa.
(Mikii, 09. jul 2022 10:35)
Јеси ли ти ставио и колико?

stan

pre 1 godinu

Sinke@ ja iskreno mislim da je zbog tajminga. Jednostavno Australija je pocetak sezone, Nole pun snage, svez, dok u Americi je vec kraj sezone i turnir dolazi posle dva mastersa Toronto i Sinsinati. Mislim da je to velika razlika

filip

pre 1 godinu

Djokovic je sam kriv sto je toliko veliki ulog u ovom finalu. Oni porazi na vrhuncu moci od Mareja, Vavrinke i Nisikorija su jednostavno bili nedopustivi. Dodao bih tu jos finale USO 2013 protiv Nadala. Novak kao “kralj betona“ nikako nije smeo da izgubi taj mec. U sustini Novak je pretrpio mnogo neocekivanih poraza u karijeri(ubjedljivo najvise od “velike trojke“). Iz tog razloga sutrasnji mec ima prevelik ulog za Novaka, i samo iz tog razloga i dalje pricamo o GOAT trci.

Topnik

pre 1 godinu

Kyrgios je pokazao znatan napredak, prije svega u pristupu igri i zrelosti koju pokazuje u svojim izjavama. Opasan protivnik za svakoga, pogotovo na travi, ali ne vjerujem da u finalu grand slama može pobijediti jednog velikog šampiona kao što je Đoković. Jedino ako Nole opet pukne pod pritiskom grand slam trke i svih tih velikih brojki, kao što je bilo na US Openu, ali teško da se tako nešto može dogoditi dvaput.

miso

pre 1 godinu

Da li je ogroman pritisak na coveka koji ima tolika GS finala ili na Kirgiosa kome je ovo prvo Novak protiv Italijana i Nemca u uvodnim gemovima,bori se za vazduh,servisom pogadja sredinu mreze, teren mu je premali ne moze da ga pogodi Posle kvalitet dodje do izrazaja i lagano zavrsi mec Glava je u pitanju i Novaku ova trka sa Nadalom je ogromno breme.....

VO.

pre 1 godinu

a meni se Rafina igra smučila, ... kad mu se uzvrati na tri vezana jaka spina i protivnik ne uplaši kad oseti spin u reketu , on odmah krene da se nešto mršti , ljuti , pogled razjaren, kao besan , a kad mu jos odgovore na forhend i isvoje pone na to , onda kreće , čačkanje, tikovi , duži servisi, a kad ga brejknu i uzmu servis ili set , e onda kreće pozirište hramanje, medicinski pauze , sve da se poremeti ritam i uplaši protivnik novim naletom besa...uz alibi ako izgubi .. pa povredjen jadničak 8gra sa ćopavim stopalo, kllenom, ledjima 15 godina...ajde bre.. može par mečeva ili polu sezona ..

joks

pre 1 godinu

Njaveca misterija ce ostati,kako je moguce da na istoj podlozi,u Australiji ima 9 titula,a na Us Openu je izgubio cak 6 finala.....Zaista je to jedina ako mozemo reci mrlja,i zbog toga ima malo losiju statistiku u finalima,iako je odigrao najvise,ovo ce biti 32 finale.....Us Open je Novakov najjmalerozniji turnir,definitivno....Nesto mu tamo jednostavno nije prijalo kada dodjr finale.
(Sinke, 09. jul 2022 10:02)
Amerikanci mu ne prijaju

Kralj mača

pre 1 godinu

А зашто никад Надалу не поставњају оваква питања - како то да успеваш да акумулираш сав тај притисак? Никад му питања тог типа нису поставили. С друге стране, Новаку стално праве пресију, јер су видели да је ипак нестабилнији у глави на почетку меча. Често губи прве сетове, чак и од много слабијих противника, а у последњих неколико година су нажалост чести и мечеви које "почиње" са 0:2 у сетовима. То је одраз нестабилности, Ноле је сам себи највећи непријатељ, већи него што су то његови противници.

zex

pre 1 godinu

Sutra jednio Novak moze da pobedi sebe kao i Kirios sebe, Novak je najbolji igrac svih vremena kada je 100% nema tog igraca koji bi ga dobio kada je 100% u fokusu.Sutra mora da zapne i da zaboravi da je finale.Novaka jedu istorijski mecevi, imao je gomilu takvih, dobro je da je Nadal ispao i ne moze da se odlepi ali u situaciji kada nemas bodove samo trofej spasava stvari.Poraz u finalu je samo za statistiku a da je dobio 1200 boda opet neka vajda.Na US openu je igrao za istoriju nije uspeo, nadam se da ce prekinuti taj post.Pritisak je veci na Novaku, juri rekorde, godine stizu, ne zna kada ce i gde igrati, zasluzio je ovu titulu vise od bilo koga u ovom trenutku.Moja ocekivanja, ako dobije prvi set, pobedice 3-1,3-0. Ocekujem samounistenje od Kiriosa.

DEX

pre 1 godinu

Jedan dokazani komplet majstor protiv servisera lakrdijaša. Razlika u klasi je više nego očigledna ali jak servis protivnika često pravi probleme šampionu. Međutim intenzitet servisa opada kako odmiče meč. Zato 3:1 za Noleta.

kognitivna disonanca

pre 1 godinu

@Sinke:

Teško je zadržati idealnu formu tokom cele godine. U drugim individualnim sportovima se to ne oseti, jer takmičenja njisu tako česta. Prošle godine je popustio na samom kraju, ispao iz šina jedan meč...

sasa the king

pre 1 godinu

Vrlo je bitno da Novak dobije prvi set, jer Nik ne moze da drzi novo servisa vise od dva, max tri seta.
Ako Nik osvoji prvi, kao mnogi do sada na turniru…bice cupavo.