Fudbal 118

Četvrtak, 23.06.2022.

10:21

Partizan dobija velikog sponzora iz Kine

Fudbalski klub Partizan mogao bi uskoro da dobije velikog sponzora iz inostranstva.

Partizan dobija velikog sponzora iz Kine IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

118 Komentari

Sortiraj po:

Luka

pre 1 godinu

Pošto niko ne sme ni da nagadja upotrebimo logiku.

Koje velike Kineske firme rade kod nas i treba im bolji imidž?

Moj tip je Zidjin.

Munja

pre 1 godinu

Brdo komentara a bez nagađanja o kom sponzoru je reč, odnosno koju firmu sada država reketira u ime Partizana.
Ili u stvari svi to već znaju pa je glupo o tome komentarisati.

RSB

pre 1 godinu

Slažem se da im treba obezbediti sponzora, samo treba i oduzeti zemunelo koji je država izgradila partizanu za vreme najveće nemaštine, dok je zvezda isplaćivala plate zaposlenima u zastavi Kragujevac jer državi je bio bitniji zemunelo. U to doba sve najveće firme u zemlji su bile okupljene da sponzorisu partizan i to im nije bilo dosta pa su im još i zemunelo izgradili. Gospodo, to je vaš sponzor svo ovo mračno vreme, dok su ljudi umirali od gladi vama su poklonili nenormalne pare za to vreme. Od toga živite sve ove godine, sponzora imate svo vreme. Sad lepo nek dodju Kinezi da sponzorisu a zemunelo oduzeti i dati fss-u na upravljanje.

Zika Pauk

pre 1 godinu

To nisu pare od drzave, kao sto ni Gasprom nije srpska drzavna firma. Neverovatno je te pare racunati kao drzavne samo zato sto je drzava pomogla oko ugovora. Realnost je da se vestacki izjednacava Partizan sa Zvezdom, iako Zvezda ima duplo vise navijaca, Stanoje rece 70%. Tako je veliki deo navijaca Zvezde prinudjen da finansira Partizan kroz porez. Zasto onda Vojvodina ne bi trazila da dobija koliko i Partizan?
(Mirko, 23. jun 2022 15:07
Gasčrom je platio NIS nešto oko 400 miliona,dobio besplatno bušotine(nekih desetak posto neafte za naše potrebe se dobije i odavde) a od prometa ide akciza i porez .INU je Hrvatska prodala za skoro dve milijarde a INA nije ni blizu NIS ni po čemu. Znači jedu državne tj naše pare Sporno je to što se parama poreskih obveznika finansira privatno udruženje gradjana (Twrzić je podelio vlasništvo sa navijačima) i na sve to duguje se za porez.Struju ne plaćaju a povrh svega se rugaju svima nama izvrdavajući sud i pokazujući nam da može da se krade nejažnjeno samo ako si uz vlast.

PFC

pre 1 godinu

Mi kad smo ih terali u Kinu, Bjekovic se bunio.
@Sunce Slobode

Niste terali u Kinu, nego u Kinu i Rusiju. Neki iz smenjene vlasti su tada tamo otišli, a delije su se predstavljale kao nosioci 5. oktobra i evrofanatici. Posle vam je Tadić obezbedio sponzorstvo Gasproma u fudbalu i čuveni UPPR u košarci, a vi ste počeli da budete rusofili, iako svi znaju kakvi ste. Verovatno sad pomno pratite događanja u svetu, kako bi se na vreme prešaltovali.

Mirko

pre 1 godinu

Borkes@. To nisu pare od drzave, kao sto ni Gasprom nije srpska drzavna firma. Neverovatno je te pare racunati kao drzavne samo zato sto je drzava pomogla oko ugovora. Realnost je da se vestacki izjednacava Partizan sa Zvezdom, iako Zvezda ima duplo vise navijaca, Stanoje rece 70%. Tako je veliki deo navijaca Zvezde prinudjen da finansira Partizan kroz porez. Zasto onda Vojvodina ne bi trazila da dobija koliko i Partizan?

Marko Niš

pre 1 godinu

Partizan će biti konkurentan za titulu kad mu drždava uz finansijsu pomoć pruži i onakvu kao na meču Zvezda-Indjija, do tad se zna naravno!

Toto-ko-tunjo

pre 1 godinu

Ni zvezda ni partizan ne treba da dobiju ni dinar od države , osim što im sleduje kao i svima drugim.... Neka se privatizuju i sami neka nalaze sponzore, posebno u fudbalu
(Petar, 23. jun 2022 13:26)

Naravno, potpisujem svaku reč. Kada prodaju igrače, onda se ponašaju kao privatni. Zlo. Muka mi i od jednih i od drugih.

Borkes

pre 1 godinu

Posle 50 miliona datih Zvezdi, Partizan ce da dobije 2 miliona godisnje i bice, eto i Partizan dobija pare od drzave. A to su se sad setili samo zato sto je Partian na ivici bankrota, pa bi Zvezdila titula bila bezvredna jer joj Partizan nije dao legitimitet.

Franjo vole te tvoji grobari

pre 1 godinu

Marko Nis pa zar vam drzava nije to vratila ove sezone protiv Spartaka,Vozdovca na krovu i onaj protiv Proletera koji ste omasili vas je kostao titule.

alexaczv

pre 1 godinu

Da li je ovo realno razmišljanje!? Pa država ne da šansu drugim klubovima da urade bilo šta u Evropi! Daj Vojvodini 50 miliona od Gazproma, 17 miliona direktno iz budžeta, pa da vidimo da li će nešto ostvariti. Sipa se godinama i jednima i drugima, a rezultati ni prineti onome što bi se očekivalo. To su državni klubovi, koji se ponašaju privatno kada dođe do prodaje igrača. Navijam za Zvezdu, ali je neverovatno koliko plitko razmišljanje pojedinaca može da bude.
(Toto-ko-tunjo, 23. jun 2022 13:59) # Link komentara

Realno brate nego šta! Pa ne prizivam badava Putina na svaku drugu vest!!!

Putineeeee, ne staaaaaj

Vanja LFC

pre 1 godinu

Mučno je čitati šta ova vlast radi sa Zvezdom i Partizanom. Ako se ne mogu doveati u red, ostavite ih da se ugase.
Ali...isuvise ljudi lepo profitira u mutnim vodama ovih ķlubova.

no name

pre 1 godinu

Погледајте колико је то непоштено, Звезда и Партизан добијају десетине милиона евра, док цела остала лига не добије једну десетину. И онда се чудимо што су утакмице безвезе, а за титулу се практично боре 2 тима. Реално нек одиграју 2 дербија и одмах прогласе првака и ћао здраво, а поре државних обвезника нек уложе у нешто паметније. Или једноставно приватизујте клубове.
(Милош, 23. jun 2022 11:22)

Vec ti je odgovoreno. Kakav si ti Jugo-nostalgičar samo izbija. Ali slažem se da Vojvodina i Radnički iz Niša kao neki koji su redovno igrali u staroj Jugoslaviji mogu da budu ljuti, pa koliko ova Srbija treba da ima fudbalskih centara? mitomanija (ostali beogradski klubovi, tako im je kako im je)
Ali nemoj da se lažemo zbog beogradski blizanaca treci klub će moci da igra Evropu.

@nišlja lik se javio, uvek će on navijati za Zvezdu, a Radnički iz Niša doživljavati kao
filijalu, sramota

no name

pre 1 godinu

Da li je ovo realno razmišljanje!? Pa država ne da šansu drugim klubovima da urade bilo šta u Evropi! Daj Vojvodini 50 miliona od Gazproma, 17 miliona direktno iz budžeta, pa da vidimo da li će nešto ostvariti. Sipa se godinama i jednima i drugima, a rezultati ni prineti onome što bi se očekivalo. To su državni klubovi, koji se ponašaju privatno kada dođe do prodaje igrača. Navijam za Zvezdu, ali je neverovatno koliko plitko razmišljanje pojedinaca može da bude.
(Toto-ko-tunjo, 23. jun 2022 13:59)

Ne razumem navijače C.Zvezde ne valja kad se daje, ne valja kad se na daje. Ima primera drugih fudblaskih liga i situacija je slična.
Niste u vinklu duže vreme čitajući vaše komentare. U mojim postovima se lepo vidim za koga navijam. Dubioza, valjda ćete doći sebi.

no name

pre 1 godinu

Neko reče pamti više od tri, a neko spomenu deset godina. Ja po utakmicama idem četrdeset.
Bez ikakvih pristrasnosti prema ovom, ili onom, Zvezda je tu u dosta boljoj poziciji od Partizana, ali se tu i završava lista potencijalnih želja ozbiljnih sponzora za klubove kod nas. U regionu imamo još samo Dinamo sa korektnim sponzorski potencijalno. Ovo je čista poslovna analiza našeg fudbala iz svega par činjenica. O ovome bih mogao naširoko da pišem. Ne ulazim u političke i bilo kakve kriminalne analize, ko je kome koliko i zašto. Pozz
(Oskar, 23. jun 2022 12:38)

Sta ti nalupeta tako sa mnogo godina? Jedino objektivno da ova tri kluba u ovom trenutku mogu da privuku sponzore. A da su ostali u regionu na neki način ugroženi. Svašta čovek ovde može da pročita od vas navodno starijih.

Franjo vole te tvoji grobari

pre 1 godinu

Marko Nis pa zar vam drzava nije to vratila ove sezone protiv Spartaka,Vozdovca na krovu i onaj protiv Proletera koji ste omasili vas je kostao titule.

Влада

pre 1 godinu

Два милиона су смешне паре за данашње време, захтеве и улагања. Једноставно уговори играча су отишли превисоко, најчешће су то нереалне паре спрам квалитета појединаца. Такође и само одржавање инфраструктуре плус режија је озбиљна ставка за клуб који хоће нешто више. Десет милиона је минимум за колико толико избиљније планирање. Ту не мислим на плате играчима које су прецењене и незаслужене, већ улагање у развој клуба инфраструктуре и млађих категорија које треба да буду основа за формирање играчког кадра у будућности.

no name

pre 1 godinu

Погледајте колико је то непоштено, Звезда и Партизан добијају десетине милиона евра, док цела остала лига не добије једну десетину. И онда се чудимо што су утакмице безвезе, а за титулу се практично боре 2 тима. Реално нек одиграју 2 дербија и одмах прогласе првака и ћао здраво, а поре државних обвезника нек уложе у нешто паметније. Или једноставно приватизујте клубове.
(Милош, 23. jun 2022 11:22)

Vec ti je odgovoreno. Kakav si ti Jugo-nostalgičar samo izbija. Ali slažem se da Vojvodina i Radnički iz Niša kao neki koji su redovno igrali u staroj Jugoslaviji mogu da budu ljuti, pa koliko ova Srbija treba da ima fudbalskih centara? mitomanija (ostali beogradski klubovi, tako im je kako im je)
Ali nemoj da se lažemo zbog beogradski blizanaca treci klub će moci da igra Evropu.

@nišlja lik se javio, uvek će on navijati za Zvezdu, a Radnički iz Niša doživljavati kao
filijalu, sramota

Moravac Srbin

pre 1 godinu

Зато што та два клуба ураде нешто у Европи. Остали испадну из европских купова сваке године када сезона купања тек узела маха. Задњих пар година је тако, а реално је звезда више урадила. Иначе сам партизановац, али навијам за све наше клубове када играју у Европи. Партизан и звезда су у задњих 5 година донели могућност да наши клубови имају лакши пролаз у европским такмичењима.
(veljko, 23. jun 2022 13:34)

A nije ti palo na pamet da bi ti drugi timovi da imaju te pare koje se daju Zvezdi i Partizanu, mogli da urade možda i nešto više u Evropi. Privatizacija klubova jedino rešenje.

no name

pre 1 godinu

Погледајте колико је то непоштено, Звезда и Партизан добијају десетине милиона евра, док цела остала лига не добије једну десетину. И онда се чудимо што су утакмице безвезе, а за титулу се практично боре 2 тима. Реално нек одиграју 2 дербија и одмах прогласе првака и ћао здраво, а поре државних обвезника нек уложе у нешто паметније. Или једноставно приватизујте клубове.
(Милош, 23. jun 2022 11:22)

Vec ti je odgovoreno. Kakav si ti Jugo-nostalgičar samo izbija. Ali slažem se da Vojvodina i Radnički iz Niša kao neki koji su redovno igrali u staroj Jugoslaviji mogu da budu ljuti, pa koliko ova Srbija treba da ima fudbalskih centara? mitomanija (ostali beogradski klubovi, tako im je kako im je)
Ali nemoj da se lažemo zbog beogradski blizanaca treci klub će moci da igra Evropu.

@nišlja lik se javio, uvek će on navijati za Zvezdu, a Radnički iz Niša doživljavati kao
filijalu, sramota

Prof.

pre 1 godinu

Zašto neko MORA da pomogne FK Partizan da nađu jakog sponzora? To nema nigde na svetu da država MORA da pomogne klubu da finansijski ojača, tržište je otvoreno neka svako nađe sam sebi sponzora,ako može! To važi za sve klubove! U suprotnom-zašto se onda ne pomaže Vojvodini,Radničkom iz Niša i iz KG, Spartaku,Napretku??? Ovo je smejurija ako prođe,a proći će-videli smo u košarci primer...

Petar

pre 1 godinu

Ni zvezda ni partizan ne treba da dobiju ni dinar od države , osim što im sleduje kao i svima drugim.... Neka se privatizuju i sami neka nalaze sponzore, posebno u fudbalu

veljko

pre 1 godinu

Da drzava obezbedjuje sponzore Zvezdi i Partizanu i pomaze ih sa sumanutim ciframa??? Zastooo? Zasto se drugi klubovi ne pobune? Zasto bi Vojvodina ili Radnicki ili ostali klubovi pristajali na ovo? Onda ukinite prvenstvo i dajte odmah Zvezdi i Partizanu titulu po kljucu. Cemu prvenstvo gde se dva drzavna kluba bore protiv ostalih u ne-fer borbi? Neregularno prvenstvo! Kakav neandertalski mentalitet na ovim prostorima, covece!
(lukaggio, 23. jun 2022 10:58)
Зато што та два клуба ураде нешто у Европи. Остали испадну из европских купова сваке године када сезона купања тек узела маха. Задњих пар година је тако, а реално је звезда више урадила. Иначе сам партизановац, али навијам за све наше клубове када играју у Европи. Партизан и звезда су у задњих 5 година донели могућност да наши клубови имају лакши пролаз у европским такмичењима.

Zoran

pre 1 godinu

Taman da na godišnjem nivou pokriju lezileboviće Vazuru, Vučelu, Ilijeva, Kralja (šta li taj radi u Partizanu, verujem da ni on ne zna)

Journalist

pre 1 godinu

Gasprom dosao i rekli mu moras da budes sponzor Zvezde a nikako Partizana.
I Gasprom se uplasio i postao sponzor Zvezde. I Nemci im nalozili da sponzorisu Shalke jer Gasprom ne moze da sam odluci gde ce da plasira svoje novce.

Vi stvarno zivite u iluziji, Mali napise dali smo Zvezdi. Sta si joj dao. Zatekao si sponzorski ugovor koji je potpisao Gasprom sa Zvezdom. Nista nit dajes nit si pomogao od tih para. Svaka transakcija kada je rec o sponzorstvima ide iz centrale. Ova sitna sponzorstva koja Nis ima ka klubovima idu iz nase zemlje.
Ja ne verujem da se neko prima na ovu pricu.

Mohikanac

pre 1 godinu

psp

Šta ti znaš o činjenicama?

NIS i MTS daju već 15 i više godina KKP po 800k godišnje sada je cifra po 1,5 mil...Ugovori se samo štancuju ...po trogodišnje vezuju.
Grad Beograd je bio obavezan na 650k za tim koji igra EL...Dulo pisao pravilnik a Republika Srbija 350k...za druga takmičenja ispod EL je iznos 5 puta manji.

psp

pre 1 godinu

Navijacima jsd ne smeta sto je sponzor kk partizan nis I mts a u isto vreme kk crvena zvezda ima samo jednog državnog sponzora a sada traže iste arsine jel?
(Voker, 23. jun 2022 11:44)


Prestanite više da lažete da KKCZ ima samo jednog državnog sponzora. Odeš na sajt KKCZ i vidiš da KKCZ ima više državnih sponzora (mts, Poštanska štedionica, Dunav osiguranje, Državna lutrija Srbije i bio je do pre neki mesec Aerodrom Beograd) nego KKP (NIS, mts).
(psp, 23. jun 2022 12:13)


Možete da lupate minuse koliko hoćete, ali ovo napisano je činjenica. Činjenica koja se lako proveri sa nekoliko klikova ili pregledom neke utakmice.

Toto-ko-tunjo

pre 1 godinu

Da drzava obezbedjuje sponzore Zvezdi i Partizanu i pomaze ih sa sumanutim ciframa??? Zastooo? Zasto se drugi klubovi ne pobune? Zasto bi Vojvodina ili Radnicki ili ostali klubovi pristajali na ovo? Onda ukinite prvenstvo i dajte odmah Zvezdi i Partizanu titulu po kljucu. Cemu prvenstvo gde se dva drzavna kluba bore protiv ostalih u ne-fer borbi? Neregularno prvenstvo! Kakav neandertalski mentalitet na ovim prostorima, covece!
(lukaggio, 23. jun 2022 10:58)
Зато што та два клуба ураде нешто у Европи. Остали испадну из европских купова сваке године када сезона купања тек узела маха. Задњих пар година је тако, а реално је звезда више урадила. Иначе сам партизановац, али навијам за све наше клубове када играју у Европи. Партизан и звезда су у задњих 5 година донели могућност да наши клубови имају лакши пролаз у европским такмичењима.
(veljko, 23. jun 2022 13:34)

Da li je ovo realno razmišljanje!? Pa država ne da šansu drugim klubovima da urade bilo šta u Evropi! Daj Vojvodini 50 miliona od Gazproma, 17 miliona direktno iz budžeta, pa da vidimo da li će nešto ostvariti. Sipa se godinama i jednima i drugima, a rezultati ni prineti onome što bi se očekivalo. To su državni klubovi, koji se ponašaju privatno kada dođe do prodaje igrača. Navijam za Zvezdu, ali je neverovatno koliko plitko razmišljanje pojedinaca može da bude.

absinth

pre 1 godinu

Ma da li samo Zvezda i Partizan postoje u ovoj zemlji? Sto kog djavola svi drugi klubovi igraju uopste prvenstvo? Neka se organizuje turnir na tri dobijene izmedju njih i ko pobedi nek bude prvak i gotovo. Ovo je van svake pameti vise.

Notorne lazi...

pre 1 godinu

Na žalost u mom gradu na Dunavu preko puta moje zgrade uništen je sinoć mural Mancea i Saše Ilića crvenom farbom. Iako sam 'zvezdaš' ovo mrsko delo žestoko - OSUĐUJEM. Koliko neljudi ima prosto je neverovatno ...
(XXL, 23. jun 2022 11:01)

Unistene murale zvezdine nećeš da spomenes jer takvi 'zvezdasi' niste vec samo skupljate lajkove

psp

pre 1 godinu

Navijacima jsd ne smeta sto je sponzor kk partizan nis I mts a u isto vreme kk crvena zvezda ima samo jednog državnog sponzora a sada traže iste arsine jel?
(Voker, 23. jun 2022 11:44)


Prestanite više da lažete da KKCZ ima samo jednog državnog sponzora. Odeš na sajt KKCZ i vidiš da KKCZ ima više državnih sponzora (mts, Poštanska štedionica, Dunav osiguranje, Državna lutrija Srbije i bio je do pre neki mesec Aerodrom Beograd) nego KKP (NIS, mts).

Deki

pre 1 godinu

Zvezda već više od 10 godina dobija od Gazproma, već dugo 4,5 miliona, uskoro i više, e sad su se setili Partizana, i to sa 2 miliona godišnje. Lepo sam rekao, dok je zna se ko na vlasti, Partizan neće videti titulu. A tek ovi manji, mogu da je sanjaju...

ZoranM

pre 1 godinu

Najavljuje se kao da je dao 200 miliona evra....biće za jednog-dva igrača koji ne prave nikakvu razliku. I Radnik iz Surdulice da je dobio ovakvog sponzora ne bi imao razlog za euforiju.

aleksaczv

pre 1 godinu

pa sta je dva miliona evra za tim koji se za narednu sezinu sprema za LŠ kao i Zvezda,sad država treba da zapne i nadju jake sponzore pa da sl godine imaju timove za tu LŠ.
(Nisbe, 23. jun 2022 10:57)

koliko utakmica si odgledao uzivo? koliko karata si kupio? dres mozda? sal? Koja bre drzava vise, pun mi je sesir da drzava daje propalitetima! Hoces LS? Idi, placaj i skupljajte novac! 100 din karta i 1000 ljudi na stadionu? i hoces LS? nebitno za koji klub navijas ti i tebi slicni, ovo generalno govorim! Dosta viseeeeeeeeee!

ZliZlo

pre 1 godinu

@VOSAK

Druže, vi ste kao klub dužan 60 miliona evra dovodili po 10ak igrača u svakom prelaznom roku, davali milione za Suzukije i Barkose, a Partizan na leto kad je ušao u LŠ imao 1 transfer od 150.000 evra. O tom guranju ja pricam...

O čemu ti pričaš? Zar stvarno veruješ da su vaše ekipe sa Kasalicom i sličnima imale kvalitet za titule?

miško šiško

pre 1 godinu

Daće bog da se to konačno privatizuje pa ćemo onda videti ko će dobiti koliko para 80 posto srbije navija za zvezdu i njoj će biti lako ali kako će se snaći ovi drugi neznam. Sve je manje šuma i partizana u njima jbg bespravna seča

Nele

pre 1 godinu

@ZliZlo
Selektivno pamcenje. Tadasnja vlast je na sve nacine pokusavala da izbaci Skundrica iz pregovora. Na zahtev Rusije je ostao na pregovorima. Inace, Skundric je u to vreme bio clan UO FK CZ. Tako da, FK CZ nema nista da zahvaljuje drzavi vec samo i iskljucivo Skundricu za Gazprom.
Dalje, Mali "iskrivljuje istinu". Opet, ko se malo seca, tadasnji ugovor o sponzorstvu je potpisan na 1.5mil evra. Posle 2(ili 3?) godine je povecan na 2mil, pa na 2.5. Tek 2019 je povecan na 4mil koliko je i danas. Kad saberes po godinama: 2x1.5+3x2+2x2.5+3x4=24mil evra od Gazproma za 10godina sto nije ni pola od "50mil evra" koliko je Mali izracunao.
Sledece, cak i da jeste drzava (a ne Skundric licnim zalaganjem i vezama sa Rusijom) dovela sponzora, dovela je sponzora za 1.5mil evra. Sav dalji rast sponzorstva je iskljucivo rad uprave FK CZ.
Gazprom je imao ugovor o sponzorstvu na 3 godine od 1.5mil. Ako bi verovali, kao sto Grobari tvrde, da je taj ugovor dobijen na osnovu rudne rente, zasto bi Gazprom produzavao (i povecavao) ugovor?? Mogli su da jednostavno sacekaju da isteknu 3 godine i da jednostavno odu.
P.S a meni nekako i deluje da je logicno da kada ulazis sa velikim kapitalom u neku zemlju potrosis deo i na reklamu. A gde ces bolju reklamu od bivseg svetskog sampiona koji uz to ima i odlicne odnose sa navijacima i u tvojoj zemlji??

exe

pre 1 godinu

@VOSAK

Druže, vi ste kao klub dužan 60 miliona evra dovodili po 10ak igrača u svakom prelaznom roku, davali milione za Suzukije i Barkose, a Partizan na leto kad je ušao u LŠ imao 1 transfer od 150.000 evra. O tom guranju ja pricam...

O čemu ti pričaš? Zar stvarno veruješ da su vaše ekipe sa Kasalicom i sličnima imale kvalitet za titule?
(ZliZlo, 23. jun 2022 12:00)

govoris o nekih 10 igraca , a onda spominjes Kasalicu I ostale? Jel to guranje o kome pricas?

miša

pre 1 godinu

Inače da se ne zaboravi Partizan je bio medju prvim klubovima koji je jos 1988 godine doveo dvojicu kineskih fidbalera Djiua i Liua mislim da su bili jednu sezonu u partizanu ali je to tada bio presedan!

rke koke

pre 1 godinu

@ZliZo

Kada je dolazio Suzuki i Barkos, Zvezdu je vodio Piksi i osvajao duple krune, igrao Evropu. Prodavao Žigića, Jankovića, Bastu, Biševca i ostale. Bilo je u kasi logično. Mešaš babe i žabe, lupetaš bez poente i činjenica kao i 90% grobara. Ponavljate papagajski lažne Pantićeve priče kao prava sekta.

I da, bitno da ste vi osvajali čiste titule sa Babovićem, Lolom i Šćepovićima. Sa 2000 ljudi na tribinama i smešnim nastupima u Evropi, svaka Liga Evrope sa 0 ili 2 boda.

Zvezda je svaku od 5 titula podvukla Evropom, 2 LŠ i 3 LE proleća. To možete samo da sanjate. Prijatno i sportski pozdrav.

Janaćije

pre 1 godinu

Znači CZ je dobila samo 50 + 4 = 54 milona evra više od Partizana, za dati period. A šta će mo sa onim da se pomažu podjednako. I za KK klubove je slično... ali iz klubova Partizan, ne sme sezboriti ni govoriti... da ih veliki pomagač u stvari drži za nižerazredni klub u Srbiji, a odmah iza njegovog voljenog kluba. Pazite ni ja ne smem da pomenem ime dotičnog.

spori

pre 1 godinu

Kako to klub dobija od sponzora i to stranog 50.000.000 evra i opet duguje državi odnosno nama gradjanima?

Da li sam ja lud ili smo svi kolektivno pukli?

Uzas

pre 1 godinu

Ovi se sprdaju sa nama.
Zvezdi 67 m narodnih para, nama 2 mil kineskih.
Da bi Vucelic sačuvao fotelju mora ono čuveno, hvala predsedniku.

Svasta

pre 1 godinu

Koga je Rus "branio" i Kinez "hranio", taj se nije sunca ogrejao !
(Stara mudrost, 23. jun 2022 11:18)
Izreka je BOMBA, mora da je americka.

VOSAK

pre 1 godinu

Slučajno u sezoni kada šampion Srbije ide direktno u LŠ i praktično šampion će dobiti 30+ miliona eura, jaoj državo...
Nećete ništa moći Zvezdi ni ove godine.

ZliZlo

pre 1 godinu

@кима

Istovremeno Gasprom kupuje NIS i postaje sponzor Zvezde...

Stvarno veruješ da to nema veze jedno s drugim?

Tad je Partizan redovno igrao Evropu, a Zvezda bila u dugovima.

Jedno od rešenja za te dugove je bio sponzorstvo preko Gasproma koje je dogovorio SPS.

Neki od nas pamte malo duže od 3 godine i imaju malo veću širinu od onoga što se servira u medijima...

VOSAK

pre 1 godinu

@кима

Istovremeno Gasprom kupuje NIS i postaje sponzor Zvezde...

Stvarno veruješ da to nema veze jedno s drugim?

Tad je Partizan redovno igrao Evropu, a Zvezda bila u dugovima.

Jedno od rešenja za te dugove je bio sponzorstvo preko Gasproma koje je dogovorio SPS.

Neki od nas pamte malo duže od 3 godine i imaju malo veću širinu od onoga što se servira u medijima...
(ZliZlo, 23. jun 2022 11:35)


Da, da, da, i taj Gazprom je bio toliko jak faktor i za državu i Zvezdu da je trebalo 5+ godina od tad da prođe, da dođe Milojević i sa Srnićem i Milićem na krilu uđe u Ligu Evrope, i kao gle čuda tek posle te sezone Zvezdu država počela gurati, a Zvezda do tad dve titule samo osvojila, al nas guraju ej

VOSAK

pre 1 godinu

@кима

Istovremeno Gasprom kupuje NIS i postaje sponzor Zvezde...

Stvarno veruješ da to nema veze jedno s drugim?

Tad je Partizan redovno igrao Evropu, a Zvezda bila u dugovima.

Jedno od rešenja za te dugove je bio sponzorstvo preko Gasproma koje je dogovorio SPS.

Neki od nas pamte malo duže od 3 godine i imaju malo veću širinu od onoga što se servira u medijima...
(ZliZlo, 23. jun 2022 11:35)


Da, da, da, i taj Gazprom je bio toliko jak faktor i za državu i Zvezdu da je trebalo 5+ godina od tad da prođe, da dođe Milojević i sa Srnićem i Milićem na krilu uđe u Ligu Evrope, i kao gle čuda tek posle te sezone Zvezdu država počela gurati, a Zvezda do tad dve titule samo osvojila, al nas guraju ej

Liga šampiona

pre 1 godinu

Neka bude i 3 miliona EUR, ostaje nam do "fer i uravnotrženog" finansiranja večitih rivala još 57 miliona EUR, koliko je CZ dobila više u poslednjih 10 godina.
(Ben Hur, 23. jun 2022 10:45)

Ma kako se nikad ne zapitate koliko je miliona prethodna vlast isisala iz FKCZ?
Kako vam to nikad ne padne na pamet.
(zum, 23. jun 2022 11:02)
Vesić nije prethodna vlast, to su sve vaši idoli zajedno sa ovim.

Милош

pre 1 godinu

Погледајте колико је то непоштено, Звезда и Партизан добијају десетине милиона евра, док цела остала лига не добије једну десетину. И онда се чудимо што су утакмице безвезе, а за титулу се практично боре 2 тима. Реално нек одиграју 2 дербија и одмах прогласе првака и ћао здраво, а поре државних обвезника нек уложе у нешто паметније. Или једноставно приватизујте клубове.

XXL

pre 1 godinu

Na žalost u mom gradu na Dunavu preko puta moje zgrade uništen je sinoć mural Mancea i Saše Ilića crvenom farbom. Iako sam 'zvezdaš' ovo mrsko delo žestoko - OSUĐUJEM. Koliko neljudi ima prosto je neverovatno ...

Dexim

pre 1 godinu

@кима

Istovremeno Gasprom kupuje NIS i postaje sponzor Zvezde...

Stvarno veruješ da to nema veze jedno s drugim?

Tad je Partizan redovno igrao Evropu, a Zvezda bila u dugovima.

Jedno od rešenja za te dugove je bio sponzorstvo preko Gasproma koje je dogovorio SPS.

Neki od nas pamte malo duže od 3 godine i imaju malo veću širinu od onoga što se servira u medijima...
(ZliZlo, 23. jun 2022 11:35)

Zanimljivo cinjenicu koju ignorisete je da kk partizan potpisao ugovor sa NIS bas u to vreme a zvezda tek godinu dana kasnije, ali naravno vi zaboravljate ono sto vama ne odgovara I vasem narativu

djolekg

pre 1 godinu

@ Da drzava obezbedjuje sponzore Zvezdi i Partizanu i pomaze ih sa sumanutim ciframa??? Zastooo? Zasto se drugi klubovi ne pobune? Zasto bi Vojvodina ili Radnicki ili ostali klubovi pristajali na ovo? Onda ukinite prvenstvo i dajte odmah Zvezdi i Partizanu titulu po kljucu. Cemu prvenstvo gde se dva drzavna kluba bore protiv ostalih u ne-fer borbi? Neregularno prvenstvo! Kakav neandertalski mentalitet na ovim prostorima, covece!
(lukaggio, 23. jun 2022 10:58)

Odličan komentar! Najgore je to što navijači blizanaca (a njih je nažalost preko 90% ove napaćene nacije) ne uviđaju koliko je ovo nakaradno, već se i dalje prepucavaju ko treba da dobije procenat više!!! Kakvu šansu imaju svi ostali pored njih i zbog čega se uopšte igra prvenstvo u kome ostali samo statiraju je glavno pitanje. Uz sve to, baš zbog gorenavedenih 90% ova dva kluba bi trebalo da imaju ogromne prihode od ulaznica, prodaje dresova i ostalih navijačkih rekvizita, marketinški potencijal je takođe ogroman... A ne da prose pare od drževe i utrkuju se ko će više da isprosi!

zum

pre 1 godinu

Neka bude i 3 miliona EUR, ostaje nam do "fer i uravnotrženog" finansiranja večitih rivala još 57 miliona EUR, koliko je CZ dobila više u poslednjih 10 godina.
(Ben Hur, 23. jun 2022 10:45)

Ma kako se nikad ne zapitate koliko je miliona prethodna vlast isisala iz FKCZ?
Kako vam to nikad ne padne na pamet.

кима

pre 1 godinu

Хахахахахаха али ово убацивање Гаспрома у причу. Па не даје Гаспром државни новац, шта причате ви?

Voker

pre 1 godinu

Navijacima jsd ne smeta sto je sponzor kk partizan nis I mts a u isto vreme kk crvena zvezda ima samo jednog državnog sponzora a sada traže iste arsine jel?

VOSAK

pre 1 godinu

Погледајте колико је то непоштено, Звезда и Партизан добијају десетине милиона евра, док цела остала лига не добије једну десетину. И онда се чудимо што су утакмице безвезе, а за титулу се практично боре 2 тима. Реално нек одиграју 2 дербија и одмах прогласе првака и ћао здраво, а поре државних обвезника нек уложе у нешто паметније. Или једноставно приватизујте клубове.
(Милош, 23. jun 2022 11:22)


Napiši to za Šerif i Moldavski Ligu,
Glazgov i Seltik, Škotsku,
Real i Barsu, Špansku,
Ajaks i Holandiju,
Bate Borisov, Belorusija,
Olimpijakos, Grčka,


mogu ovako do sutra, kapiraš da je SVUDA tako, izuzeci su jako jako mali...

Kojaa

pre 1 godinu

Pošto fk partizan ima dva sponzora sada, gde je kk crvena zvezda drugi sponzor kao sto ima kk partizan? Da li neko ce da postavi to pitanje mozda?

nislija

pre 1 godinu

Ne znam zasto partizan traži da im se podjednako pomaže kao zvezdi, zvezda je najveci srpski klub sa najvise nabijaci normalno je da se vise pomaže zvezdi nego partizanu. ako grobari misle da veličina kluba nije bitna onda neka se zalazu da radnicki vojvodina i ostali iz prve lige dobiju ista primanja kao partizan.

utin

pre 1 godinu

nema sanse da je gasprom zvezdi dao 50m. mozda za deset godina 20m i pitanje i toliko. za 50m je mogao da ode u bilo koji klub u nemackoj i bude sponzor.

View

pre 1 godinu

Treba Partizan da bude jak kao potpora CZ. U kosarci odlicno funkcionise igranje sa dva tima. Samo ovde treba da malo nakupi evropskih bodova kako bi CZ lskse dolazila i igrala Evtopu.

Haris Brkić

pre 1 godinu

Ma ljudi dok je ova uprava tu, ne vredi nam ništa i da Amazon, Apple i Tesla zajedno budu sponzori - od tih para, klub neće imati apsolutno ništa.

lukaggio

pre 1 godinu

Da drzava obezbedjuje sponzore Zvezdi i Partizanu i pomaze ih sa sumanutim ciframa??? Zastooo? Zasto se drugi klubovi ne pobune? Zasto bi Vojvodina ili Radnicki ili ostali klubovi pristajali na ovo? Onda ukinite prvenstvo i dajte odmah Zvezdi i Partizanu titulu po kljucu. Cemu prvenstvo gde se dva drzavna kluba bore protiv ostalih u ne-fer borbi? Neregularno prvenstvo! Kakav neandertalski mentalitet na ovim prostorima, covece!

Ben Hur

pre 1 godinu

Neka bude i 3 miliona EUR, ostaje nam do "fer i uravnotrženog" finansiranja večitih rivala još 57 miliona EUR, koliko je CZ dobila više u poslednjih 10 godina.

Nisbe

pre 1 godinu

pa sta je dva miliona evra za tim koji se za narednu sezinu sprema za LŠ kao i Zvezda,sad država treba da zapne i nadju jake sponzore pa da sl godine imaju timove za tu LŠ.

XXL

pre 1 godinu

Na žalost u mom gradu na Dunavu preko puta moje zgrade uništen je sinoć mural Mancea i Saše Ilića crvenom farbom. Iako sam 'zvezdaš' ovo mrsko delo žestoko - OSUĐUJEM. Koliko neljudi ima prosto je neverovatno ...

lukaggio

pre 1 godinu

Da drzava obezbedjuje sponzore Zvezdi i Partizanu i pomaze ih sa sumanutim ciframa??? Zastooo? Zasto se drugi klubovi ne pobune? Zasto bi Vojvodina ili Radnicki ili ostali klubovi pristajali na ovo? Onda ukinite prvenstvo i dajte odmah Zvezdi i Partizanu titulu po kljucu. Cemu prvenstvo gde se dva drzavna kluba bore protiv ostalih u ne-fer borbi? Neregularno prvenstvo! Kakav neandertalski mentalitet na ovim prostorima, covece!

Ben Hur

pre 1 godinu

Neka bude i 3 miliona EUR, ostaje nam do "fer i uravnotrženog" finansiranja večitih rivala još 57 miliona EUR, koliko je CZ dobila više u poslednjih 10 godina.

Liga šampiona

pre 1 godinu

Neka bude i 3 miliona EUR, ostaje nam do "fer i uravnotrženog" finansiranja večitih rivala još 57 miliona EUR, koliko je CZ dobila više u poslednjih 10 godina.
(Ben Hur, 23. jun 2022 10:45)

Ma kako se nikad ne zapitate koliko je miliona prethodna vlast isisala iz FKCZ?
Kako vam to nikad ne padne na pamet.
(zum, 23. jun 2022 11:02)
Vesić nije prethodna vlast, to su sve vaši idoli zajedno sa ovim.

Haris Brkić

pre 1 godinu

Ma ljudi dok je ova uprava tu, ne vredi nam ništa i da Amazon, Apple i Tesla zajedno budu sponzori - od tih para, klub neće imati apsolutno ništa.

aleksaczv

pre 1 godinu

pa sta je dva miliona evra za tim koji se za narednu sezinu sprema za LŠ kao i Zvezda,sad država treba da zapne i nadju jake sponzore pa da sl godine imaju timove za tu LŠ.
(Nisbe, 23. jun 2022 10:57)

koliko utakmica si odgledao uzivo? koliko karata si kupio? dres mozda? sal? Koja bre drzava vise, pun mi je sesir da drzava daje propalitetima! Hoces LS? Idi, placaj i skupljajte novac! 100 din karta i 1000 ljudi na stadionu? i hoces LS? nebitno za koji klub navijas ti i tebi slicni, ovo generalno govorim! Dosta viseeeeeeeeee!

zum

pre 1 godinu

Neka bude i 3 miliona EUR, ostaje nam do "fer i uravnotrženog" finansiranja večitih rivala još 57 miliona EUR, koliko je CZ dobila više u poslednjih 10 godina.
(Ben Hur, 23. jun 2022 10:45)

Ma kako se nikad ne zapitate koliko je miliona prethodna vlast isisala iz FKCZ?
Kako vam to nikad ne padne na pamet.

djolekg

pre 1 godinu

@ Da drzava obezbedjuje sponzore Zvezdi i Partizanu i pomaze ih sa sumanutim ciframa??? Zastooo? Zasto se drugi klubovi ne pobune? Zasto bi Vojvodina ili Radnicki ili ostali klubovi pristajali na ovo? Onda ukinite prvenstvo i dajte odmah Zvezdi i Partizanu titulu po kljucu. Cemu prvenstvo gde se dva drzavna kluba bore protiv ostalih u ne-fer borbi? Neregularno prvenstvo! Kakav neandertalski mentalitet na ovim prostorima, covece!
(lukaggio, 23. jun 2022 10:58)

Odličan komentar! Najgore je to što navijači blizanaca (a njih je nažalost preko 90% ove napaćene nacije) ne uviđaju koliko je ovo nakaradno, već se i dalje prepucavaju ko treba da dobije procenat više!!! Kakvu šansu imaju svi ostali pored njih i zbog čega se uopšte igra prvenstvo u kome ostali samo statiraju je glavno pitanje. Uz sve to, baš zbog gorenavedenih 90% ova dva kluba bi trebalo da imaju ogromne prihode od ulaznica, prodaje dresova i ostalih navijačkih rekvizita, marketinški potencijal je takođe ogroman... A ne da prose pare od drževe i utrkuju se ko će više da isprosi!

nislija

pre 1 godinu

Ne znam zasto partizan traži da im se podjednako pomaže kao zvezdi, zvezda je najveci srpski klub sa najvise nabijaci normalno je da se vise pomaže zvezdi nego partizanu. ako grobari misle da veličina kluba nije bitna onda neka se zalazu da radnicki vojvodina i ostali iz prve lige dobiju ista primanja kao partizan.

кима

pre 1 godinu

Хахахахахаха али ово убацивање Гаспрома у причу. Па не даје Гаспром државни новац, шта причате ви?

Uzas

pre 1 godinu

Ovi se sprdaju sa nama.
Zvezdi 67 m narodnih para, nama 2 mil kineskih.
Da bi Vucelic sačuvao fotelju mora ono čuveno, hvala predsedniku.

ZliZlo

pre 1 godinu

@кима

Istovremeno Gasprom kupuje NIS i postaje sponzor Zvezde...

Stvarno veruješ da to nema veze jedno s drugim?

Tad je Partizan redovno igrao Evropu, a Zvezda bila u dugovima.

Jedno od rešenja za te dugove je bio sponzorstvo preko Gasproma koje je dogovorio SPS.

Neki od nas pamte malo duže od 3 godine i imaju malo veću širinu od onoga što se servira u medijima...

rke koke

pre 1 godinu

@ZliZo

Kada je dolazio Suzuki i Barkos, Zvezdu je vodio Piksi i osvajao duple krune, igrao Evropu. Prodavao Žigića, Jankovića, Bastu, Biševca i ostale. Bilo je u kasi logično. Mešaš babe i žabe, lupetaš bez poente i činjenica kao i 90% grobara. Ponavljate papagajski lažne Pantićeve priče kao prava sekta.

I da, bitno da ste vi osvajali čiste titule sa Babovićem, Lolom i Šćepovićima. Sa 2000 ljudi na tribinama i smešnim nastupima u Evropi, svaka Liga Evrope sa 0 ili 2 boda.

Zvezda je svaku od 5 titula podvukla Evropom, 2 LŠ i 3 LE proleća. To možete samo da sanjate. Prijatno i sportski pozdrav.

Dexim

pre 1 godinu

@кима

Istovremeno Gasprom kupuje NIS i postaje sponzor Zvezde...

Stvarno veruješ da to nema veze jedno s drugim?

Tad je Partizan redovno igrao Evropu, a Zvezda bila u dugovima.

Jedno od rešenja za te dugove je bio sponzorstvo preko Gasproma koje je dogovorio SPS.

Neki od nas pamte malo duže od 3 godine i imaju malo veću širinu od onoga što se servira u medijima...
(ZliZlo, 23. jun 2022 11:35)

Zanimljivo cinjenicu koju ignorisete je da kk partizan potpisao ugovor sa NIS bas u to vreme a zvezda tek godinu dana kasnije, ali naravno vi zaboravljate ono sto vama ne odgovara I vasem narativu

Милош

pre 1 godinu

Погледајте колико је то непоштено, Звезда и Партизан добијају десетине милиона евра, док цела остала лига не добије једну десетину. И онда се чудимо што су утакмице безвезе, а за титулу се практично боре 2 тима. Реално нек одиграју 2 дербија и одмах прогласе првака и ћао здраво, а поре државних обвезника нек уложе у нешто паметније. Или једноставно приватизујте клубове.

Nele

pre 1 godinu

@ZliZlo
Selektivno pamcenje. Tadasnja vlast je na sve nacine pokusavala da izbaci Skundrica iz pregovora. Na zahtev Rusije je ostao na pregovorima. Inace, Skundric je u to vreme bio clan UO FK CZ. Tako da, FK CZ nema nista da zahvaljuje drzavi vec samo i iskljucivo Skundricu za Gazprom.
Dalje, Mali "iskrivljuje istinu". Opet, ko se malo seca, tadasnji ugovor o sponzorstvu je potpisan na 1.5mil evra. Posle 2(ili 3?) godine je povecan na 2mil, pa na 2.5. Tek 2019 je povecan na 4mil koliko je i danas. Kad saberes po godinama: 2x1.5+3x2+2x2.5+3x4=24mil evra od Gazproma za 10godina sto nije ni pola od "50mil evra" koliko je Mali izracunao.
Sledece, cak i da jeste drzava (a ne Skundric licnim zalaganjem i vezama sa Rusijom) dovela sponzora, dovela je sponzora za 1.5mil evra. Sav dalji rast sponzorstva je iskljucivo rad uprave FK CZ.
Gazprom je imao ugovor o sponzorstvu na 3 godine od 1.5mil. Ako bi verovali, kao sto Grobari tvrde, da je taj ugovor dobijen na osnovu rudne rente, zasto bi Gazprom produzavao (i povecavao) ugovor?? Mogli su da jednostavno sacekaju da isteknu 3 godine i da jednostavno odu.
P.S a meni nekako i deluje da je logicno da kada ulazis sa velikim kapitalom u neku zemlju potrosis deo i na reklamu. A gde ces bolju reklamu od bivseg svetskog sampiona koji uz to ima i odlicne odnose sa navijacima i u tvojoj zemlji??

Mirko

pre 1 godinu

Borkes@. To nisu pare od drzave, kao sto ni Gasprom nije srpska drzavna firma. Neverovatno je te pare racunati kao drzavne samo zato sto je drzava pomogla oko ugovora. Realnost je da se vestacki izjednacava Partizan sa Zvezdom, iako Zvezda ima duplo vise navijaca, Stanoje rece 70%. Tako je veliki deo navijaca Zvezde prinudjen da finansira Partizan kroz porez. Zasto onda Vojvodina ne bi trazila da dobija koliko i Partizan?

Notorne lazi...

pre 1 godinu

Na žalost u mom gradu na Dunavu preko puta moje zgrade uništen je sinoć mural Mancea i Saše Ilića crvenom farbom. Iako sam 'zvezdaš' ovo mrsko delo žestoko - OSUĐUJEM. Koliko neljudi ima prosto je neverovatno ...
(XXL, 23. jun 2022 11:01)

Unistene murale zvezdine nećeš da spomenes jer takvi 'zvezdasi' niste vec samo skupljate lajkove

Voker

pre 1 godinu

Navijacima jsd ne smeta sto je sponzor kk partizan nis I mts a u isto vreme kk crvena zvezda ima samo jednog državnog sponzora a sada traže iste arsine jel?

PFC

pre 1 godinu

Mi kad smo ih terali u Kinu, Bjekovic se bunio.
@Sunce Slobode

Niste terali u Kinu, nego u Kinu i Rusiju. Neki iz smenjene vlasti su tada tamo otišli, a delije su se predstavljale kao nosioci 5. oktobra i evrofanatici. Posle vam je Tadić obezbedio sponzorstvo Gasproma u fudbalu i čuveni UPPR u košarci, a vi ste počeli da budete rusofili, iako svi znaju kakvi ste. Verovatno sad pomno pratite događanja u svetu, kako bi se na vreme prešaltovali.

exe

pre 1 godinu

@VOSAK

Druže, vi ste kao klub dužan 60 miliona evra dovodili po 10ak igrača u svakom prelaznom roku, davali milione za Suzukije i Barkose, a Partizan na leto kad je ušao u LŠ imao 1 transfer od 150.000 evra. O tom guranju ja pricam...

O čemu ti pričaš? Zar stvarno veruješ da su vaše ekipe sa Kasalicom i sličnima imale kvalitet za titule?
(ZliZlo, 23. jun 2022 12:00)

govoris o nekih 10 igraca , a onda spominjes Kasalicu I ostale? Jel to guranje o kome pricas?

Kojaa

pre 1 godinu

Pošto fk partizan ima dva sponzora sada, gde je kk crvena zvezda drugi sponzor kao sto ima kk partizan? Da li neko ce da postavi to pitanje mozda?

Prof.

pre 1 godinu

Zašto neko MORA da pomogne FK Partizan da nađu jakog sponzora? To nema nigde na svetu da država MORA da pomogne klubu da finansijski ojača, tržište je otvoreno neka svako nađe sam sebi sponzora,ako može! To važi za sve klubove! U suprotnom-zašto se onda ne pomaže Vojvodini,Radničkom iz Niša i iz KG, Spartaku,Napretku??? Ovo je smejurija ako prođe,a proći će-videli smo u košarci primer...

VOSAK

pre 1 godinu

Slučajno u sezoni kada šampion Srbije ide direktno u LŠ i praktično šampion će dobiti 30+ miliona eura, jaoj državo...
Nećete ništa moći Zvezdi ni ove godine.

VOSAK

pre 1 godinu

Погледајте колико је то непоштено, Звезда и Партизан добијају десетине милиона евра, док цела остала лига не добије једну десетину. И онда се чудимо што су утакмице безвезе, а за титулу се практично боре 2 тима. Реално нек одиграју 2 дербија и одмах прогласе првака и ћао здраво, а поре државних обвезника нек уложе у нешто паметније. Или једноставно приватизујте клубове.
(Милош, 23. jun 2022 11:22)


Napiši to za Šerif i Moldavski Ligu,
Glazgov i Seltik, Škotsku,
Real i Barsu, Špansku,
Ajaks i Holandiju,
Bate Borisov, Belorusija,
Olimpijakos, Grčka,


mogu ovako do sutra, kapiraš da je SVUDA tako, izuzeci su jako jako mali...

Nisbe

pre 1 godinu

pa sta je dva miliona evra za tim koji se za narednu sezinu sprema za LŠ kao i Zvezda,sad država treba da zapne i nadju jake sponzore pa da sl godine imaju timove za tu LŠ.

spori

pre 1 godinu

Kako to klub dobija od sponzora i to stranog 50.000.000 evra i opet duguje državi odnosno nama gradjanima?

Da li sam ja lud ili smo svi kolektivno pukli?

absinth

pre 1 godinu

Ma da li samo Zvezda i Partizan postoje u ovoj zemlji? Sto kog djavola svi drugi klubovi igraju uopste prvenstvo? Neka se organizuje turnir na tri dobijene izmedju njih i ko pobedi nek bude prvak i gotovo. Ovo je van svake pameti vise.

miško šiško

pre 1 godinu

Daće bog da se to konačno privatizuje pa ćemo onda videti ko će dobiti koliko para 80 posto srbije navija za zvezdu i njoj će biti lako ali kako će se snaći ovi drugi neznam. Sve je manje šuma i partizana u njima jbg bespravna seča

VOSAK

pre 1 godinu

@кима

Istovremeno Gasprom kupuje NIS i postaje sponzor Zvezde...

Stvarno veruješ da to nema veze jedno s drugim?

Tad je Partizan redovno igrao Evropu, a Zvezda bila u dugovima.

Jedno od rešenja za te dugove je bio sponzorstvo preko Gasproma koje je dogovorio SPS.

Neki od nas pamte malo duže od 3 godine i imaju malo veću širinu od onoga što se servira u medijima...
(ZliZlo, 23. jun 2022 11:35)


Da, da, da, i taj Gazprom je bio toliko jak faktor i za državu i Zvezdu da je trebalo 5+ godina od tad da prođe, da dođe Milojević i sa Srnićem i Milićem na krilu uđe u Ligu Evrope, i kao gle čuda tek posle te sezone Zvezdu država počela gurati, a Zvezda do tad dve titule samo osvojila, al nas guraju ej

Moravac Srbin

pre 1 godinu

Зато што та два клуба ураде нешто у Европи. Остали испадну из европских купова сваке године када сезона купања тек узела маха. Задњих пар година је тако, а реално је звезда више урадила. Иначе сам партизановац, али навијам за све наше клубове када играју у Европи. Партизан и звезда су у задњих 5 година донели могућност да наши клубови имају лакши пролаз у европским такмичењима.
(veljko, 23. jun 2022 13:34)

A nije ti palo na pamet da bi ti drugi timovi da imaju te pare koje se daju Zvezdi i Partizanu, mogli da urade možda i nešto više u Evropi. Privatizacija klubova jedino rešenje.

VOSAK

pre 1 godinu

@кима

Istovremeno Gasprom kupuje NIS i postaje sponzor Zvezde...

Stvarno veruješ da to nema veze jedno s drugim?

Tad je Partizan redovno igrao Evropu, a Zvezda bila u dugovima.

Jedno od rešenja za te dugove je bio sponzorstvo preko Gasproma koje je dogovorio SPS.

Neki od nas pamte malo duže od 3 godine i imaju malo veću širinu od onoga što se servira u medijima...
(ZliZlo, 23. jun 2022 11:35)


Da, da, da, i taj Gazprom je bio toliko jak faktor i za državu i Zvezdu da je trebalo 5+ godina od tad da prođe, da dođe Milojević i sa Srnićem i Milićem na krilu uđe u Ligu Evrope, i kao gle čuda tek posle te sezone Zvezdu država počela gurati, a Zvezda do tad dve titule samo osvojila, al nas guraju ej

Svasta

pre 1 godinu

Koga je Rus "branio" i Kinez "hranio", taj se nije sunca ogrejao !
(Stara mudrost, 23. jun 2022 11:18)
Izreka je BOMBA, mora da je americka.

psp

pre 1 godinu

Navijacima jsd ne smeta sto je sponzor kk partizan nis I mts a u isto vreme kk crvena zvezda ima samo jednog državnog sponzora a sada traže iste arsine jel?
(Voker, 23. jun 2022 11:44)


Prestanite više da lažete da KKCZ ima samo jednog državnog sponzora. Odeš na sajt KKCZ i vidiš da KKCZ ima više državnih sponzora (mts, Poštanska štedionica, Dunav osiguranje, Državna lutrija Srbije i bio je do pre neki mesec Aerodrom Beograd) nego KKP (NIS, mts).

alexaczv

pre 1 godinu

Da li je ovo realno razmišljanje!? Pa država ne da šansu drugim klubovima da urade bilo šta u Evropi! Daj Vojvodini 50 miliona od Gazproma, 17 miliona direktno iz budžeta, pa da vidimo da li će nešto ostvariti. Sipa se godinama i jednima i drugima, a rezultati ni prineti onome što bi se očekivalo. To su državni klubovi, koji se ponašaju privatno kada dođe do prodaje igrača. Navijam za Zvezdu, ali je neverovatno koliko plitko razmišljanje pojedinaca može da bude.
(Toto-ko-tunjo, 23. jun 2022 13:59) # Link komentara

Realno brate nego šta! Pa ne prizivam badava Putina na svaku drugu vest!!!

Putineeeee, ne staaaaaj

Franjo vole te tvoji grobari

pre 1 godinu

Marko Nis pa zar vam drzava nije to vratila ove sezone protiv Spartaka,Vozdovca na krovu i onaj protiv Proletera koji ste omasili vas je kostao titule.

Borkes

pre 1 godinu

Posle 50 miliona datih Zvezdi, Partizan ce da dobije 2 miliona godisnje i bice, eto i Partizan dobija pare od drzave. A to su se sad setili samo zato sto je Partian na ivici bankrota, pa bi Zvezdila titula bila bezvredna jer joj Partizan nije dao legitimitet.

psp

pre 1 godinu

Navijacima jsd ne smeta sto je sponzor kk partizan nis I mts a u isto vreme kk crvena zvezda ima samo jednog državnog sponzora a sada traže iste arsine jel?
(Voker, 23. jun 2022 11:44)


Prestanite više da lažete da KKCZ ima samo jednog državnog sponzora. Odeš na sajt KKCZ i vidiš da KKCZ ima više državnih sponzora (mts, Poštanska štedionica, Dunav osiguranje, Državna lutrija Srbije i bio je do pre neki mesec Aerodrom Beograd) nego KKP (NIS, mts).
(psp, 23. jun 2022 12:13)


Možete da lupate minuse koliko hoćete, ali ovo napisano je činjenica. Činjenica koja se lako proveri sa nekoliko klikova ili pregledom neke utakmice.

utin

pre 1 godinu

nema sanse da je gasprom zvezdi dao 50m. mozda za deset godina 20m i pitanje i toliko. za 50m je mogao da ode u bilo koji klub u nemackoj i bude sponzor.

ZliZlo

pre 1 godinu

@VOSAK

Druže, vi ste kao klub dužan 60 miliona evra dovodili po 10ak igrača u svakom prelaznom roku, davali milione za Suzukije i Barkose, a Partizan na leto kad je ušao u LŠ imao 1 transfer od 150.000 evra. O tom guranju ja pricam...

O čemu ti pričaš? Zar stvarno veruješ da su vaše ekipe sa Kasalicom i sličnima imale kvalitet za titule?

Franjo vole te tvoji grobari

pre 1 godinu

Marko Nis pa zar vam drzava nije to vratila ove sezone protiv Spartaka,Vozdovca na krovu i onaj protiv Proletera koji ste omasili vas je kostao titule.

Zoran

pre 1 godinu

Taman da na godišnjem nivou pokriju lezileboviće Vazuru, Vučelu, Ilijeva, Kralja (šta li taj radi u Partizanu, verujem da ni on ne zna)

Petar

pre 1 godinu

Ni zvezda ni partizan ne treba da dobiju ni dinar od države , osim što im sleduje kao i svima drugim.... Neka se privatizuju i sami neka nalaze sponzore, posebno u fudbalu

Toto-ko-tunjo

pre 1 godinu

Ni zvezda ni partizan ne treba da dobiju ni dinar od države , osim što im sleduje kao i svima drugim.... Neka se privatizuju i sami neka nalaze sponzore, posebno u fudbalu
(Petar, 23. jun 2022 13:26)

Naravno, potpisujem svaku reč. Kada prodaju igrače, onda se ponašaju kao privatni. Zlo. Muka mi i od jednih i od drugih.

ZoranM

pre 1 godinu

Najavljuje se kao da je dao 200 miliona evra....biće za jednog-dva igrača koji ne prave nikakvu razliku. I Radnik iz Surdulice da je dobio ovakvog sponzora ne bi imao razlog za euforiju.

Deki

pre 1 godinu

Zvezda već više od 10 godina dobija od Gazproma, već dugo 4,5 miliona, uskoro i više, e sad su se setili Partizana, i to sa 2 miliona godišnje. Lepo sam rekao, dok je zna se ko na vlasti, Partizan neće videti titulu. A tek ovi manji, mogu da je sanjaju...

Mohikanac

pre 1 godinu

psp

Šta ti znaš o činjenicama?

NIS i MTS daju već 15 i više godina KKP po 800k godišnje sada je cifra po 1,5 mil...Ugovori se samo štancuju ...po trogodišnje vezuju.
Grad Beograd je bio obavezan na 650k za tim koji igra EL...Dulo pisao pravilnik a Republika Srbija 350k...za druga takmičenja ispod EL je iznos 5 puta manji.

RSB

pre 1 godinu

Slažem se da im treba obezbediti sponzora, samo treba i oduzeti zemunelo koji je država izgradila partizanu za vreme najveće nemaštine, dok je zvezda isplaćivala plate zaposlenima u zastavi Kragujevac jer državi je bio bitniji zemunelo. U to doba sve najveće firme u zemlji su bile okupljene da sponzorisu partizan i to im nije bilo dosta pa su im još i zemunelo izgradili. Gospodo, to je vaš sponzor svo ovo mračno vreme, dok su ljudi umirali od gladi vama su poklonili nenormalne pare za to vreme. Od toga živite sve ove godine, sponzora imate svo vreme. Sad lepo nek dodju Kinezi da sponzorisu a zemunelo oduzeti i dati fss-u na upravljanje.

Vanja LFC

pre 1 godinu

Mučno je čitati šta ova vlast radi sa Zvezdom i Partizanom. Ako se ne mogu doveati u red, ostavite ih da se ugase.
Ali...isuvise ljudi lepo profitira u mutnim vodama ovih ķlubova.

miša

pre 1 godinu

Inače da se ne zaboravi Partizan je bio medju prvim klubovima koji je jos 1988 godine doveo dvojicu kineskih fidbalera Djiua i Liua mislim da su bili jednu sezonu u partizanu ali je to tada bio presedan!

Zika Pauk

pre 1 godinu

To nisu pare od drzave, kao sto ni Gasprom nije srpska drzavna firma. Neverovatno je te pare racunati kao drzavne samo zato sto je drzava pomogla oko ugovora. Realnost je da se vestacki izjednacava Partizan sa Zvezdom, iako Zvezda ima duplo vise navijaca, Stanoje rece 70%. Tako je veliki deo navijaca Zvezde prinudjen da finansira Partizan kroz porez. Zasto onda Vojvodina ne bi trazila da dobija koliko i Partizan?
(Mirko, 23. jun 2022 15:07
Gasčrom je platio NIS nešto oko 400 miliona,dobio besplatno bušotine(nekih desetak posto neafte za naše potrebe se dobije i odavde) a od prometa ide akciza i porez .INU je Hrvatska prodala za skoro dve milijarde a INA nije ni blizu NIS ni po čemu. Znači jedu državne tj naše pare Sporno je to što se parama poreskih obveznika finansira privatno udruženje gradjana (Twrzić je podelio vlasništvo sa navijačima) i na sve to duguje se za porez.Struju ne plaćaju a povrh svega se rugaju svima nama izvrdavajući sud i pokazujući nam da može da se krade nejažnjeno samo ako si uz vlast.

veljko

pre 1 godinu

Da drzava obezbedjuje sponzore Zvezdi i Partizanu i pomaze ih sa sumanutim ciframa??? Zastooo? Zasto se drugi klubovi ne pobune? Zasto bi Vojvodina ili Radnicki ili ostali klubovi pristajali na ovo? Onda ukinite prvenstvo i dajte odmah Zvezdi i Partizanu titulu po kljucu. Cemu prvenstvo gde se dva drzavna kluba bore protiv ostalih u ne-fer borbi? Neregularno prvenstvo! Kakav neandertalski mentalitet na ovim prostorima, covece!
(lukaggio, 23. jun 2022 10:58)
Зато што та два клуба ураде нешто у Европи. Остали испадну из европских купова сваке године када сезона купања тек узела маха. Задњих пар година је тако, а реално је звезда више урадила. Иначе сам партизановац, али навијам за све наше клубове када играју у Европи. Партизан и звезда су у задњих 5 година донели могућност да наши клубови имају лакши пролаз у европским такмичењима.

Journalist

pre 1 godinu

Gasprom dosao i rekli mu moras da budes sponzor Zvezde a nikako Partizana.
I Gasprom se uplasio i postao sponzor Zvezde. I Nemci im nalozili da sponzorisu Shalke jer Gasprom ne moze da sam odluci gde ce da plasira svoje novce.

Vi stvarno zivite u iluziji, Mali napise dali smo Zvezdi. Sta si joj dao. Zatekao si sponzorski ugovor koji je potpisao Gasprom sa Zvezdom. Nista nit dajes nit si pomogao od tih para. Svaka transakcija kada je rec o sponzorstvima ide iz centrale. Ova sitna sponzorstva koja Nis ima ka klubovima idu iz nase zemlje.
Ja ne verujem da se neko prima na ovu pricu.

Marko Niš

pre 1 godinu

Partizan će biti konkurentan za titulu kad mu drždava uz finansijsu pomoć pruži i onakvu kao na meču Zvezda-Indjija, do tad se zna naravno!

Janaćije

pre 1 godinu

Znači CZ je dobila samo 50 + 4 = 54 milona evra više od Partizana, za dati period. A šta će mo sa onim da se pomažu podjednako. I za KK klubove je slično... ali iz klubova Partizan, ne sme sezboriti ni govoriti... da ih veliki pomagač u stvari drži za nižerazredni klub u Srbiji, a odmah iza njegovog voljenog kluba. Pazite ni ja ne smem da pomenem ime dotičnog.

Toto-ko-tunjo

pre 1 godinu

Da drzava obezbedjuje sponzore Zvezdi i Partizanu i pomaze ih sa sumanutim ciframa??? Zastooo? Zasto se drugi klubovi ne pobune? Zasto bi Vojvodina ili Radnicki ili ostali klubovi pristajali na ovo? Onda ukinite prvenstvo i dajte odmah Zvezdi i Partizanu titulu po kljucu. Cemu prvenstvo gde se dva drzavna kluba bore protiv ostalih u ne-fer borbi? Neregularno prvenstvo! Kakav neandertalski mentalitet na ovim prostorima, covece!
(lukaggio, 23. jun 2022 10:58)
Зато што та два клуба ураде нешто у Европи. Остали испадну из европских купова сваке године када сезона купања тек узела маха. Задњих пар година је тако, а реално је звезда више урадила. Иначе сам партизановац, али навијам за све наше клубове када играју у Европи. Партизан и звезда су у задњих 5 година донели могућност да наши клубови имају лакши пролаз у европским такмичењима.
(veljko, 23. jun 2022 13:34)

Da li je ovo realno razmišljanje!? Pa država ne da šansu drugim klubovima da urade bilo šta u Evropi! Daj Vojvodini 50 miliona od Gazproma, 17 miliona direktno iz budžeta, pa da vidimo da li će nešto ostvariti. Sipa se godinama i jednima i drugima, a rezultati ni prineti onome što bi se očekivalo. To su državni klubovi, koji se ponašaju privatno kada dođe do prodaje igrača. Navijam za Zvezdu, ali je neverovatno koliko plitko razmišljanje pojedinaca može da bude.

Влада

pre 1 godinu

Два милиона су смешне паре за данашње време, захтеве и улагања. Једноставно уговори играча су отишли превисоко, најчешће су то нереалне паре спрам квалитета појединаца. Такође и само одржавање инфраструктуре плус режија је озбиљна ставка за клуб који хоће нешто више. Десет милиона је минимум за колико толико избиљније планирање. Ту не мислим на плате играчима које су прецењене и незаслужене, већ улагање у развој клуба инфраструктуре и млађих категорија које треба да буду основа за формирање играчког кадра у будућности.

no name

pre 1 godinu

Da li je ovo realno razmišljanje!? Pa država ne da šansu drugim klubovima da urade bilo šta u Evropi! Daj Vojvodini 50 miliona od Gazproma, 17 miliona direktno iz budžeta, pa da vidimo da li će nešto ostvariti. Sipa se godinama i jednima i drugima, a rezultati ni prineti onome što bi se očekivalo. To su državni klubovi, koji se ponašaju privatno kada dođe do prodaje igrača. Navijam za Zvezdu, ali je neverovatno koliko plitko razmišljanje pojedinaca može da bude.
(Toto-ko-tunjo, 23. jun 2022 13:59)

Ne razumem navijače C.Zvezde ne valja kad se daje, ne valja kad se na daje. Ima primera drugih fudblaskih liga i situacija je slična.
Niste u vinklu duže vreme čitajući vaše komentare. U mojim postovima se lepo vidim za koga navijam. Dubioza, valjda ćete doći sebi.

Luka

pre 1 godinu

Pošto niko ne sme ni da nagadja upotrebimo logiku.

Koje velike Kineske firme rade kod nas i treba im bolji imidž?

Moj tip je Zidjin.

View

pre 1 godinu

Treba Partizan da bude jak kao potpora CZ. U kosarci odlicno funkcionise igranje sa dva tima. Samo ovde treba da malo nakupi evropskih bodova kako bi CZ lskse dolazila i igrala Evtopu.

Munja

pre 1 godinu

Brdo komentara a bez nagađanja o kom sponzoru je reč, odnosno koju firmu sada država reketira u ime Partizana.
Ili u stvari svi to već znaju pa je glupo o tome komentarisati.

no name

pre 1 godinu

Погледајте колико је то непоштено, Звезда и Партизан добијају десетине милиона евра, док цела остала лига не добије једну десетину. И онда се чудимо што су утакмице безвезе, а за титулу се практично боре 2 тима. Реално нек одиграју 2 дербија и одмах прогласе првака и ћао здраво, а поре државних обвезника нек уложе у нешто паметније. Или једноставно приватизујте клубове.
(Милош, 23. jun 2022 11:22)

Vec ti je odgovoreno. Kakav si ti Jugo-nostalgičar samo izbija. Ali slažem se da Vojvodina i Radnički iz Niša kao neki koji su redovno igrali u staroj Jugoslaviji mogu da budu ljuti, pa koliko ova Srbija treba da ima fudbalskih centara? mitomanija (ostali beogradski klubovi, tako im je kako im je)
Ali nemoj da se lažemo zbog beogradski blizanaca treci klub će moci da igra Evropu.

@nišlja lik se javio, uvek će on navijati za Zvezdu, a Radnički iz Niša doživljavati kao
filijalu, sramota

no name

pre 1 godinu

Погледајте колико је то непоштено, Звезда и Партизан добијају десетине милиона евра, док цела остала лига не добије једну десетину. И онда се чудимо што су утакмице безвезе, а за титулу се практично боре 2 тима. Реално нек одиграју 2 дербија и одмах прогласе првака и ћао здраво, а поре државних обвезника нек уложе у нешто паметније. Или једноставно приватизујте клубове.
(Милош, 23. jun 2022 11:22)

Vec ti je odgovoreno. Kakav si ti Jugo-nostalgičar samo izbija. Ali slažem se da Vojvodina i Radnički iz Niša kao neki koji su redovno igrali u staroj Jugoslaviji mogu da budu ljuti, pa koliko ova Srbija treba da ima fudbalskih centara? mitomanija (ostali beogradski klubovi, tako im je kako im je)
Ali nemoj da se lažemo zbog beogradski blizanaca treci klub će moci da igra Evropu.

@nišlja lik se javio, uvek će on navijati za Zvezdu, a Radnički iz Niša doživljavati kao
filijalu, sramota

no name

pre 1 godinu

Погледајте колико је то непоштено, Звезда и Партизан добијају десетине милиона евра, док цела остала лига не добије једну десетину. И онда се чудимо што су утакмице безвезе, а за титулу се практично боре 2 тима. Реално нек одиграју 2 дербија и одмах прогласе првака и ћао здраво, а поре државних обвезника нек уложе у нешто паметније. Или једноставно приватизујте клубове.
(Милош, 23. jun 2022 11:22)

Vec ti je odgovoreno. Kakav si ti Jugo-nostalgičar samo izbija. Ali slažem se da Vojvodina i Radnički iz Niša kao neki koji su redovno igrali u staroj Jugoslaviji mogu da budu ljuti, pa koliko ova Srbija treba da ima fudbalskih centara? mitomanija (ostali beogradski klubovi, tako im je kako im je)
Ali nemoj da se lažemo zbog beogradski blizanaca treci klub će moci da igra Evropu.

@nišlja lik se javio, uvek će on navijati za Zvezdu, a Radnički iz Niša doživljavati kao
filijalu, sramota

no name

pre 1 godinu

Neko reče pamti više od tri, a neko spomenu deset godina. Ja po utakmicama idem četrdeset.
Bez ikakvih pristrasnosti prema ovom, ili onom, Zvezda je tu u dosta boljoj poziciji od Partizana, ali se tu i završava lista potencijalnih želja ozbiljnih sponzora za klubove kod nas. U regionu imamo još samo Dinamo sa korektnim sponzorski potencijalno. Ovo je čista poslovna analiza našeg fudbala iz svega par činjenica. O ovome bih mogao naširoko da pišem. Ne ulazim u političke i bilo kakve kriminalne analize, ko je kome koliko i zašto. Pozz
(Oskar, 23. jun 2022 12:38)

Sta ti nalupeta tako sa mnogo godina? Jedino objektivno da ova tri kluba u ovom trenutku mogu da privuku sponzore. A da su ostali u regionu na neki način ugroženi. Svašta čovek ovde može da pročita od vas navodno starijih.

Ben Hur

pre 1 godinu

Neka bude i 3 miliona EUR, ostaje nam do "fer i uravnotrženog" finansiranja večitih rivala još 57 miliona EUR, koliko je CZ dobila više u poslednjih 10 godina.

zum

pre 1 godinu

Neka bude i 3 miliona EUR, ostaje nam do "fer i uravnotrženog" finansiranja večitih rivala još 57 miliona EUR, koliko je CZ dobila više u poslednjih 10 godina.
(Ben Hur, 23. jun 2022 10:45)

Ma kako se nikad ne zapitate koliko je miliona prethodna vlast isisala iz FKCZ?
Kako vam to nikad ne padne na pamet.

nislija

pre 1 godinu

Ne znam zasto partizan traži da im se podjednako pomaže kao zvezdi, zvezda je najveci srpski klub sa najvise nabijaci normalno je da se vise pomaže zvezdi nego partizanu. ako grobari misle da veličina kluba nije bitna onda neka se zalazu da radnicki vojvodina i ostali iz prve lige dobiju ista primanja kao partizan.

Liga šampiona

pre 1 godinu

Neka bude i 3 miliona EUR, ostaje nam do "fer i uravnotrženog" finansiranja večitih rivala još 57 miliona EUR, koliko je CZ dobila više u poslednjih 10 godina.
(Ben Hur, 23. jun 2022 10:45)

Ma kako se nikad ne zapitate koliko je miliona prethodna vlast isisala iz FKCZ?
Kako vam to nikad ne padne na pamet.
(zum, 23. jun 2022 11:02)
Vesić nije prethodna vlast, to su sve vaši idoli zajedno sa ovim.

Uzas

pre 1 godinu

Ovi se sprdaju sa nama.
Zvezdi 67 m narodnih para, nama 2 mil kineskih.
Da bi Vucelic sačuvao fotelju mora ono čuveno, hvala predsedniku.

ZliZlo

pre 1 godinu

@кима

Istovremeno Gasprom kupuje NIS i postaje sponzor Zvezde...

Stvarno veruješ da to nema veze jedno s drugim?

Tad je Partizan redovno igrao Evropu, a Zvezda bila u dugovima.

Jedno od rešenja za te dugove je bio sponzorstvo preko Gasproma koje je dogovorio SPS.

Neki od nas pamte malo duže od 3 godine i imaju malo veću širinu od onoga što se servira u medijima...

Borkes

pre 1 godinu

Posle 50 miliona datih Zvezdi, Partizan ce da dobije 2 miliona godisnje i bice, eto i Partizan dobija pare od drzave. A to su se sad setili samo zato sto je Partian na ivici bankrota, pa bi Zvezdila titula bila bezvredna jer joj Partizan nije dao legitimitet.

ZliZlo

pre 1 godinu

@VOSAK

Druže, vi ste kao klub dužan 60 miliona evra dovodili po 10ak igrača u svakom prelaznom roku, davali milione za Suzukije i Barkose, a Partizan na leto kad je ušao u LŠ imao 1 transfer od 150.000 evra. O tom guranju ja pricam...

O čemu ti pričaš? Zar stvarno veruješ da su vaše ekipe sa Kasalicom i sličnima imale kvalitet za titule?

PFC

pre 1 godinu

Mi kad smo ih terali u Kinu, Bjekovic se bunio.
@Sunce Slobode

Niste terali u Kinu, nego u Kinu i Rusiju. Neki iz smenjene vlasti su tada tamo otišli, a delije su se predstavljale kao nosioci 5. oktobra i evrofanatici. Posle vam je Tadić obezbedio sponzorstvo Gasproma u fudbalu i čuveni UPPR u košarci, a vi ste počeli da budete rusofili, iako svi znaju kakvi ste. Verovatno sad pomno pratite događanja u svetu, kako bi se na vreme prešaltovali.

XXL

pre 1 godinu

Na žalost u mom gradu na Dunavu preko puta moje zgrade uništen je sinoć mural Mancea i Saše Ilića crvenom farbom. Iako sam 'zvezdaš' ovo mrsko delo žestoko - OSUĐUJEM. Koliko neljudi ima prosto je neverovatno ...

кима

pre 1 godinu

Хахахахахаха али ово убацивање Гаспрома у причу. Па не даје Гаспром државни новац, шта причате ви?

spori

pre 1 godinu

Kako to klub dobija od sponzora i to stranog 50.000.000 evra i opet duguje državi odnosno nama gradjanima?

Da li sam ja lud ili smo svi kolektivno pukli?

psp

pre 1 godinu

Navijacima jsd ne smeta sto je sponzor kk partizan nis I mts a u isto vreme kk crvena zvezda ima samo jednog državnog sponzora a sada traže iste arsine jel?
(Voker, 23. jun 2022 11:44)


Prestanite više da lažete da KKCZ ima samo jednog državnog sponzora. Odeš na sajt KKCZ i vidiš da KKCZ ima više državnih sponzora (mts, Poštanska štedionica, Dunav osiguranje, Državna lutrija Srbije i bio je do pre neki mesec Aerodrom Beograd) nego KKP (NIS, mts).

lukaggio

pre 1 godinu

Da drzava obezbedjuje sponzore Zvezdi i Partizanu i pomaze ih sa sumanutim ciframa??? Zastooo? Zasto se drugi klubovi ne pobune? Zasto bi Vojvodina ili Radnicki ili ostali klubovi pristajali na ovo? Onda ukinite prvenstvo i dajte odmah Zvezdi i Partizanu titulu po kljucu. Cemu prvenstvo gde se dva drzavna kluba bore protiv ostalih u ne-fer borbi? Neregularno prvenstvo! Kakav neandertalski mentalitet na ovim prostorima, covece!

Kojaa

pre 1 godinu

Pošto fk partizan ima dva sponzora sada, gde je kk crvena zvezda drugi sponzor kao sto ima kk partizan? Da li neko ce da postavi to pitanje mozda?

Marko Niš

pre 1 godinu

Partizan će biti konkurentan za titulu kad mu drždava uz finansijsu pomoć pruži i onakvu kao na meču Zvezda-Indjija, do tad se zna naravno!

psp

pre 1 godinu

Navijacima jsd ne smeta sto je sponzor kk partizan nis I mts a u isto vreme kk crvena zvezda ima samo jednog državnog sponzora a sada traže iste arsine jel?
(Voker, 23. jun 2022 11:44)


Prestanite više da lažete da KKCZ ima samo jednog državnog sponzora. Odeš na sajt KKCZ i vidiš da KKCZ ima više državnih sponzora (mts, Poštanska štedionica, Dunav osiguranje, Državna lutrija Srbije i bio je do pre neki mesec Aerodrom Beograd) nego KKP (NIS, mts).
(psp, 23. jun 2022 12:13)


Možete da lupate minuse koliko hoćete, ali ovo napisano je činjenica. Činjenica koja se lako proveri sa nekoliko klikova ili pregledom neke utakmice.

Deki

pre 1 godinu

Zvezda već više od 10 godina dobija od Gazproma, već dugo 4,5 miliona, uskoro i više, e sad su se setili Partizana, i to sa 2 miliona godišnje. Lepo sam rekao, dok je zna se ko na vlasti, Partizan neće videti titulu. A tek ovi manji, mogu da je sanjaju...

Mirko

pre 1 godinu

Borkes@. To nisu pare od drzave, kao sto ni Gasprom nije srpska drzavna firma. Neverovatno je te pare racunati kao drzavne samo zato sto je drzava pomogla oko ugovora. Realnost je da se vestacki izjednacava Partizan sa Zvezdom, iako Zvezda ima duplo vise navijaca, Stanoje rece 70%. Tako je veliki deo navijaca Zvezde prinudjen da finansira Partizan kroz porez. Zasto onda Vojvodina ne bi trazila da dobija koliko i Partizan?

View

pre 1 godinu

Treba Partizan da bude jak kao potpora CZ. U kosarci odlicno funkcionise igranje sa dva tima. Samo ovde treba da malo nakupi evropskih bodova kako bi CZ lskse dolazila i igrala Evtopu.

rke koke

pre 1 godinu

@ZliZo

Kada je dolazio Suzuki i Barkos, Zvezdu je vodio Piksi i osvajao duple krune, igrao Evropu. Prodavao Žigića, Jankovića, Bastu, Biševca i ostale. Bilo je u kasi logično. Mešaš babe i žabe, lupetaš bez poente i činjenica kao i 90% grobara. Ponavljate papagajski lažne Pantićeve priče kao prava sekta.

I da, bitno da ste vi osvajali čiste titule sa Babovićem, Lolom i Šćepovićima. Sa 2000 ljudi na tribinama i smešnim nastupima u Evropi, svaka Liga Evrope sa 0 ili 2 boda.

Zvezda je svaku od 5 titula podvukla Evropom, 2 LŠ i 3 LE proleća. To možete samo da sanjate. Prijatno i sportski pozdrav.

Janaćije

pre 1 godinu

Znači CZ je dobila samo 50 + 4 = 54 milona evra više od Partizana, za dati period. A šta će mo sa onim da se pomažu podjednako. I za KK klubove je slično... ali iz klubova Partizan, ne sme sezboriti ni govoriti... da ih veliki pomagač u stvari drži za nižerazredni klub u Srbiji, a odmah iza njegovog voljenog kluba. Pazite ni ja ne smem da pomenem ime dotičnog.

utin

pre 1 godinu

nema sanse da je gasprom zvezdi dao 50m. mozda za deset godina 20m i pitanje i toliko. za 50m je mogao da ode u bilo koji klub u nemackoj i bude sponzor.

ZoranM

pre 1 godinu

Najavljuje se kao da je dao 200 miliona evra....biće za jednog-dva igrača koji ne prave nikakvu razliku. I Radnik iz Surdulice da je dobio ovakvog sponzora ne bi imao razlog za euforiju.

Dexim

pre 1 godinu

@кима

Istovremeno Gasprom kupuje NIS i postaje sponzor Zvezde...

Stvarno veruješ da to nema veze jedno s drugim?

Tad je Partizan redovno igrao Evropu, a Zvezda bila u dugovima.

Jedno od rešenja za te dugove je bio sponzorstvo preko Gasproma koje je dogovorio SPS.

Neki od nas pamte malo duže od 3 godine i imaju malo veću širinu od onoga što se servira u medijima...
(ZliZlo, 23. jun 2022 11:35)

Zanimljivo cinjenicu koju ignorisete je da kk partizan potpisao ugovor sa NIS bas u to vreme a zvezda tek godinu dana kasnije, ali naravno vi zaboravljate ono sto vama ne odgovara I vasem narativu

Voker

pre 1 godinu

Navijacima jsd ne smeta sto je sponzor kk partizan nis I mts a u isto vreme kk crvena zvezda ima samo jednog državnog sponzora a sada traže iste arsine jel?

no name

pre 1 godinu

Da li je ovo realno razmišljanje!? Pa država ne da šansu drugim klubovima da urade bilo šta u Evropi! Daj Vojvodini 50 miliona od Gazproma, 17 miliona direktno iz budžeta, pa da vidimo da li će nešto ostvariti. Sipa se godinama i jednima i drugima, a rezultati ni prineti onome što bi se očekivalo. To su državni klubovi, koji se ponašaju privatno kada dođe do prodaje igrača. Navijam za Zvezdu, ali je neverovatno koliko plitko razmišljanje pojedinaca može da bude.
(Toto-ko-tunjo, 23. jun 2022 13:59)

Ne razumem navijače C.Zvezde ne valja kad se daje, ne valja kad se na daje. Ima primera drugih fudblaskih liga i situacija je slična.
Niste u vinklu duže vreme čitajući vaše komentare. U mojim postovima se lepo vidim za koga navijam. Dubioza, valjda ćete doći sebi.

Nisbe

pre 1 godinu

pa sta je dva miliona evra za tim koji se za narednu sezinu sprema za LŠ kao i Zvezda,sad država treba da zapne i nadju jake sponzore pa da sl godine imaju timove za tu LŠ.

VOSAK

pre 1 godinu

@кима

Istovremeno Gasprom kupuje NIS i postaje sponzor Zvezde...

Stvarno veruješ da to nema veze jedno s drugim?

Tad je Partizan redovno igrao Evropu, a Zvezda bila u dugovima.

Jedno od rešenja za te dugove je bio sponzorstvo preko Gasproma koje je dogovorio SPS.

Neki od nas pamte malo duže od 3 godine i imaju malo veću širinu od onoga što se servira u medijima...
(ZliZlo, 23. jun 2022 11:35)


Da, da, da, i taj Gazprom je bio toliko jak faktor i za državu i Zvezdu da je trebalo 5+ godina od tad da prođe, da dođe Milojević i sa Srnićem i Milićem na krilu uđe u Ligu Evrope, i kao gle čuda tek posle te sezone Zvezdu država počela gurati, a Zvezda do tad dve titule samo osvojila, al nas guraju ej

RSB

pre 1 godinu

Slažem se da im treba obezbediti sponzora, samo treba i oduzeti zemunelo koji je država izgradila partizanu za vreme najveće nemaštine, dok je zvezda isplaćivala plate zaposlenima u zastavi Kragujevac jer državi je bio bitniji zemunelo. U to doba sve najveće firme u zemlji su bile okupljene da sponzorisu partizan i to im nije bilo dosta pa su im još i zemunelo izgradili. Gospodo, to je vaš sponzor svo ovo mračno vreme, dok su ljudi umirali od gladi vama su poklonili nenormalne pare za to vreme. Od toga živite sve ove godine, sponzora imate svo vreme. Sad lepo nek dodju Kinezi da sponzorisu a zemunelo oduzeti i dati fss-u na upravljanje.

VOSAK

pre 1 godinu

Slučajno u sezoni kada šampion Srbije ide direktno u LŠ i praktično šampion će dobiti 30+ miliona eura, jaoj državo...
Nećete ništa moći Zvezdi ni ove godine.

Svasta

pre 1 godinu

Koga je Rus "branio" i Kinez "hranio", taj se nije sunca ogrejao !
(Stara mudrost, 23. jun 2022 11:18)
Izreka je BOMBA, mora da je americka.

VOSAK

pre 1 godinu

Погледајте колико је то непоштено, Звезда и Партизан добијају десетине милиона евра, док цела остала лига не добије једну десетину. И онда се чудимо што су утакмице безвезе, а за титулу се практично боре 2 тима. Реално нек одиграју 2 дербија и одмах прогласе првака и ћао здраво, а поре државних обвезника нек уложе у нешто паметније. Или једноставно приватизујте клубове.
(Милош, 23. jun 2022 11:22)


Napiši to za Šerif i Moldavski Ligu,
Glazgov i Seltik, Škotsku,
Real i Barsu, Špansku,
Ajaks i Holandiju,
Bate Borisov, Belorusija,
Olimpijakos, Grčka,


mogu ovako do sutra, kapiraš da je SVUDA tako, izuzeci su jako jako mali...

miško šiško

pre 1 godinu

Daće bog da se to konačno privatizuje pa ćemo onda videti ko će dobiti koliko para 80 posto srbije navija za zvezdu i njoj će biti lako ali kako će se snaći ovi drugi neznam. Sve je manje šuma i partizana u njima jbg bespravna seča

Toto-ko-tunjo

pre 1 godinu

Ni zvezda ni partizan ne treba da dobiju ni dinar od države , osim što im sleduje kao i svima drugim.... Neka se privatizuju i sami neka nalaze sponzore, posebno u fudbalu
(Petar, 23. jun 2022 13:26)

Naravno, potpisujem svaku reč. Kada prodaju igrače, onda se ponašaju kao privatni. Zlo. Muka mi i od jednih i od drugih.

Nele

pre 1 godinu

@ZliZlo
Selektivno pamcenje. Tadasnja vlast je na sve nacine pokusavala da izbaci Skundrica iz pregovora. Na zahtev Rusije je ostao na pregovorima. Inace, Skundric je u to vreme bio clan UO FK CZ. Tako da, FK CZ nema nista da zahvaljuje drzavi vec samo i iskljucivo Skundricu za Gazprom.
Dalje, Mali "iskrivljuje istinu". Opet, ko se malo seca, tadasnji ugovor o sponzorstvu je potpisan na 1.5mil evra. Posle 2(ili 3?) godine je povecan na 2mil, pa na 2.5. Tek 2019 je povecan na 4mil koliko je i danas. Kad saberes po godinama: 2x1.5+3x2+2x2.5+3x4=24mil evra od Gazproma za 10godina sto nije ni pola od "50mil evra" koliko je Mali izracunao.
Sledece, cak i da jeste drzava (a ne Skundric licnim zalaganjem i vezama sa Rusijom) dovela sponzora, dovela je sponzora za 1.5mil evra. Sav dalji rast sponzorstva je iskljucivo rad uprave FK CZ.
Gazprom je imao ugovor o sponzorstvu na 3 godine od 1.5mil. Ako bi verovali, kao sto Grobari tvrde, da je taj ugovor dobijen na osnovu rudne rente, zasto bi Gazprom produzavao (i povecavao) ugovor?? Mogli su da jednostavno sacekaju da isteknu 3 godine i da jednostavno odu.
P.S a meni nekako i deluje da je logicno da kada ulazis sa velikim kapitalom u neku zemlju potrosis deo i na reklamu. A gde ces bolju reklamu od bivseg svetskog sampiona koji uz to ima i odlicne odnose sa navijacima i u tvojoj zemlji??

no name

pre 1 godinu

Neko reče pamti više od tri, a neko spomenu deset godina. Ja po utakmicama idem četrdeset.
Bez ikakvih pristrasnosti prema ovom, ili onom, Zvezda je tu u dosta boljoj poziciji od Partizana, ali se tu i završava lista potencijalnih želja ozbiljnih sponzora za klubove kod nas. U regionu imamo još samo Dinamo sa korektnim sponzorski potencijalno. Ovo je čista poslovna analiza našeg fudbala iz svega par činjenica. O ovome bih mogao naširoko da pišem. Ne ulazim u političke i bilo kakve kriminalne analize, ko je kome koliko i zašto. Pozz
(Oskar, 23. jun 2022 12:38)

Sta ti nalupeta tako sa mnogo godina? Jedino objektivno da ova tri kluba u ovom trenutku mogu da privuku sponzore. A da su ostali u regionu na neki način ugroženi. Svašta čovek ovde može da pročita od vas navodno starijih.

Notorne lazi...

pre 1 godinu

Na žalost u mom gradu na Dunavu preko puta moje zgrade uništen je sinoć mural Mancea i Saše Ilića crvenom farbom. Iako sam 'zvezdaš' ovo mrsko delo žestoko - OSUĐUJEM. Koliko neljudi ima prosto je neverovatno ...
(XXL, 23. jun 2022 11:01)

Unistene murale zvezdine nećeš da spomenes jer takvi 'zvezdasi' niste vec samo skupljate lajkove

veljko

pre 1 godinu

Da drzava obezbedjuje sponzore Zvezdi i Partizanu i pomaze ih sa sumanutim ciframa??? Zastooo? Zasto se drugi klubovi ne pobune? Zasto bi Vojvodina ili Radnicki ili ostali klubovi pristajali na ovo? Onda ukinite prvenstvo i dajte odmah Zvezdi i Partizanu titulu po kljucu. Cemu prvenstvo gde se dva drzavna kluba bore protiv ostalih u ne-fer borbi? Neregularno prvenstvo! Kakav neandertalski mentalitet na ovim prostorima, covece!
(lukaggio, 23. jun 2022 10:58)
Зато што та два клуба ураде нешто у Европи. Остали испадну из европских купова сваке године када сезона купања тек узела маха. Задњих пар година је тако, а реално је звезда више урадила. Иначе сам партизановац, али навијам за све наше клубове када играју у Европи. Партизан и звезда су у задњих 5 година донели могућност да наши клубови имају лакши пролаз у европским такмичењима.

Toto-ko-tunjo

pre 1 godinu

Da drzava obezbedjuje sponzore Zvezdi i Partizanu i pomaze ih sa sumanutim ciframa??? Zastooo? Zasto se drugi klubovi ne pobune? Zasto bi Vojvodina ili Radnicki ili ostali klubovi pristajali na ovo? Onda ukinite prvenstvo i dajte odmah Zvezdi i Partizanu titulu po kljucu. Cemu prvenstvo gde se dva drzavna kluba bore protiv ostalih u ne-fer borbi? Neregularno prvenstvo! Kakav neandertalski mentalitet na ovim prostorima, covece!
(lukaggio, 23. jun 2022 10:58)
Зато што та два клуба ураде нешто у Европи. Остали испадну из европских купова сваке године када сезона купања тек узела маха. Задњих пар година је тако, а реално је звезда више урадила. Иначе сам партизановац, али навијам за све наше клубове када играју у Европи. Партизан и звезда су у задњих 5 година донели могућност да наши клубови имају лакши пролаз у европским такмичењима.
(veljko, 23. jun 2022 13:34)

Da li je ovo realno razmišljanje!? Pa država ne da šansu drugim klubovima da urade bilo šta u Evropi! Daj Vojvodini 50 miliona od Gazproma, 17 miliona direktno iz budžeta, pa da vidimo da li će nešto ostvariti. Sipa se godinama i jednima i drugima, a rezultati ni prineti onome što bi se očekivalo. To su državni klubovi, koji se ponašaju privatno kada dođe do prodaje igrača. Navijam za Zvezdu, ali je neverovatno koliko plitko razmišljanje pojedinaca može da bude.

Prof.

pre 1 godinu

Zašto neko MORA da pomogne FK Partizan da nađu jakog sponzora? To nema nigde na svetu da država MORA da pomogne klubu da finansijski ojača, tržište je otvoreno neka svako nađe sam sebi sponzora,ako može! To važi za sve klubove! U suprotnom-zašto se onda ne pomaže Vojvodini,Radničkom iz Niša i iz KG, Spartaku,Napretku??? Ovo je smejurija ako prođe,a proći će-videli smo u košarci primer...

Franjo vole te tvoji grobari

pre 1 godinu

Marko Nis pa zar vam drzava nije to vratila ove sezone protiv Spartaka,Vozdovca na krovu i onaj protiv Proletera koji ste omasili vas je kostao titule.

VOSAK

pre 1 godinu

@кима

Istovremeno Gasprom kupuje NIS i postaje sponzor Zvezde...

Stvarno veruješ da to nema veze jedno s drugim?

Tad je Partizan redovno igrao Evropu, a Zvezda bila u dugovima.

Jedno od rešenja za te dugove je bio sponzorstvo preko Gasproma koje je dogovorio SPS.

Neki od nas pamte malo duže od 3 godine i imaju malo veću širinu od onoga što se servira u medijima...
(ZliZlo, 23. jun 2022 11:35)


Da, da, da, i taj Gazprom je bio toliko jak faktor i za državu i Zvezdu da je trebalo 5+ godina od tad da prođe, da dođe Milojević i sa Srnićem i Milićem na krilu uđe u Ligu Evrope, i kao gle čuda tek posle te sezone Zvezdu država počela gurati, a Zvezda do tad dve titule samo osvojila, al nas guraju ej

miša

pre 1 godinu

Inače da se ne zaboravi Partizan je bio medju prvim klubovima koji je jos 1988 godine doveo dvojicu kineskih fidbalera Djiua i Liua mislim da su bili jednu sezonu u partizanu ali je to tada bio presedan!

exe

pre 1 godinu

@VOSAK

Druže, vi ste kao klub dužan 60 miliona evra dovodili po 10ak igrača u svakom prelaznom roku, davali milione za Suzukije i Barkose, a Partizan na leto kad je ušao u LŠ imao 1 transfer od 150.000 evra. O tom guranju ja pricam...

O čemu ti pričaš? Zar stvarno veruješ da su vaše ekipe sa Kasalicom i sličnima imale kvalitet za titule?
(ZliZlo, 23. jun 2022 12:00)

govoris o nekih 10 igraca , a onda spominjes Kasalicu I ostale? Jel to guranje o kome pricas?

aleksaczv

pre 1 godinu

pa sta je dva miliona evra za tim koji se za narednu sezinu sprema za LŠ kao i Zvezda,sad država treba da zapne i nadju jake sponzore pa da sl godine imaju timove za tu LŠ.
(Nisbe, 23. jun 2022 10:57)

koliko utakmica si odgledao uzivo? koliko karata si kupio? dres mozda? sal? Koja bre drzava vise, pun mi je sesir da drzava daje propalitetima! Hoces LS? Idi, placaj i skupljajte novac! 100 din karta i 1000 ljudi na stadionu? i hoces LS? nebitno za koji klub navijas ti i tebi slicni, ovo generalno govorim! Dosta viseeeeeeeeee!

Franjo vole te tvoji grobari

pre 1 godinu

Marko Nis pa zar vam drzava nije to vratila ove sezone protiv Spartaka,Vozdovca na krovu i onaj protiv Proletera koji ste omasili vas je kostao titule.

no name

pre 1 godinu

Погледајте колико је то непоштено, Звезда и Партизан добијају десетине милиона евра, док цела остала лига не добије једну десетину. И онда се чудимо што су утакмице безвезе, а за титулу се практично боре 2 тима. Реално нек одиграју 2 дербија и одмах прогласе првака и ћао здраво, а поре државних обвезника нек уложе у нешто паметније. Или једноставно приватизујте клубове.
(Милош, 23. jun 2022 11:22)

Vec ti je odgovoreno. Kakav si ti Jugo-nostalgičar samo izbija. Ali slažem se da Vojvodina i Radnički iz Niša kao neki koji su redovno igrali u staroj Jugoslaviji mogu da budu ljuti, pa koliko ova Srbija treba da ima fudbalskih centara? mitomanija (ostali beogradski klubovi, tako im je kako im je)
Ali nemoj da se lažemo zbog beogradski blizanaca treci klub će moci da igra Evropu.

@nišlja lik se javio, uvek će on navijati za Zvezdu, a Radnički iz Niša doživljavati kao
filijalu, sramota

no name

pre 1 godinu

Погледајте колико је то непоштено, Звезда и Партизан добијају десетине милиона евра, док цела остала лига не добије једну десетину. И онда се чудимо што су утакмице безвезе, а за титулу се практично боре 2 тима. Реално нек одиграју 2 дербија и одмах прогласе првака и ћао здраво, а поре државних обвезника нек уложе у нешто паметније. Или једноставно приватизујте клубове.
(Милош, 23. jun 2022 11:22)

Vec ti je odgovoreno. Kakav si ti Jugo-nostalgičar samo izbija. Ali slažem se da Vojvodina i Radnički iz Niša kao neki koji su redovno igrali u staroj Jugoslaviji mogu da budu ljuti, pa koliko ova Srbija treba da ima fudbalskih centara? mitomanija (ostali beogradski klubovi, tako im je kako im je)
Ali nemoj da se lažemo zbog beogradski blizanaca treci klub će moci da igra Evropu.

@nišlja lik se javio, uvek će on navijati za Zvezdu, a Radnički iz Niša doživljavati kao
filijalu, sramota

Haris Brkić

pre 1 godinu

Ma ljudi dok je ova uprava tu, ne vredi nam ništa i da Amazon, Apple i Tesla zajedno budu sponzori - od tih para, klub neće imati apsolutno ništa.

Petar

pre 1 godinu

Ni zvezda ni partizan ne treba da dobiju ni dinar od države , osim što im sleduje kao i svima drugim.... Neka se privatizuju i sami neka nalaze sponzore, posebno u fudbalu

Mohikanac

pre 1 godinu

psp

Šta ti znaš o činjenicama?

NIS i MTS daju već 15 i više godina KKP po 800k godišnje sada je cifra po 1,5 mil...Ugovori se samo štancuju ...po trogodišnje vezuju.
Grad Beograd je bio obavezan na 650k za tim koji igra EL...Dulo pisao pravilnik a Republika Srbija 350k...za druga takmičenja ispod EL je iznos 5 puta manji.

no name

pre 1 godinu

Погледајте колико је то непоштено, Звезда и Партизан добијају десетине милиона евра, док цела остала лига не добије једну десетину. И онда се чудимо што су утакмице безвезе, а за титулу се практично боре 2 тима. Реално нек одиграју 2 дербија и одмах прогласе првака и ћао здраво, а поре државних обвезника нек уложе у нешто паметније. Или једноставно приватизујте клубове.
(Милош, 23. jun 2022 11:22)

Vec ti je odgovoreno. Kakav si ti Jugo-nostalgičar samo izbija. Ali slažem se da Vojvodina i Radnički iz Niša kao neki koji su redovno igrali u staroj Jugoslaviji mogu da budu ljuti, pa koliko ova Srbija treba da ima fudbalskih centara? mitomanija (ostali beogradski klubovi, tako im je kako im je)
Ali nemoj da se lažemo zbog beogradski blizanaca treci klub će moci da igra Evropu.

@nišlja lik se javio, uvek će on navijati za Zvezdu, a Radnički iz Niša doživljavati kao
filijalu, sramota

Moravac Srbin

pre 1 godinu

Зато што та два клуба ураде нешто у Европи. Остали испадну из европских купова сваке године када сезона купања тек узела маха. Задњих пар година је тако, а реално је звезда више урадила. Иначе сам партизановац, али навијам за све наше клубове када играју у Европи. Партизан и звезда су у задњих 5 година донели могућност да наши клубови имају лакши пролаз у европским такмичењима.
(veljko, 23. jun 2022 13:34)

A nije ti palo na pamet da bi ti drugi timovi da imaju te pare koje se daju Zvezdi i Partizanu, mogli da urade možda i nešto više u Evropi. Privatizacija klubova jedino rešenje.

Zika Pauk

pre 1 godinu

To nisu pare od drzave, kao sto ni Gasprom nije srpska drzavna firma. Neverovatno je te pare racunati kao drzavne samo zato sto je drzava pomogla oko ugovora. Realnost je da se vestacki izjednacava Partizan sa Zvezdom, iako Zvezda ima duplo vise navijaca, Stanoje rece 70%. Tako je veliki deo navijaca Zvezde prinudjen da finansira Partizan kroz porez. Zasto onda Vojvodina ne bi trazila da dobija koliko i Partizan?
(Mirko, 23. jun 2022 15:07
Gasčrom je platio NIS nešto oko 400 miliona,dobio besplatno bušotine(nekih desetak posto neafte za naše potrebe se dobije i odavde) a od prometa ide akciza i porez .INU je Hrvatska prodala za skoro dve milijarde a INA nije ni blizu NIS ni po čemu. Znači jedu državne tj naše pare Sporno je to što se parama poreskih obveznika finansira privatno udruženje gradjana (Twrzić je podelio vlasništvo sa navijačima) i na sve to duguje se za porez.Struju ne plaćaju a povrh svega se rugaju svima nama izvrdavajući sud i pokazujući nam da može da se krade nejažnjeno samo ako si uz vlast.

Милош

pre 1 godinu

Погледајте колико је то непоштено, Звезда и Партизан добијају десетине милиона евра, док цела остала лига не добије једну десетину. И онда се чудимо што су утакмице безвезе, а за титулу се практично боре 2 тима. Реално нек одиграју 2 дербија и одмах прогласе првака и ћао здраво, а поре државних обвезника нек уложе у нешто паметније. Или једноставно приватизујте клубове.

djolekg

pre 1 godinu

@ Da drzava obezbedjuje sponzore Zvezdi i Partizanu i pomaze ih sa sumanutim ciframa??? Zastooo? Zasto se drugi klubovi ne pobune? Zasto bi Vojvodina ili Radnicki ili ostali klubovi pristajali na ovo? Onda ukinite prvenstvo i dajte odmah Zvezdi i Partizanu titulu po kljucu. Cemu prvenstvo gde se dva drzavna kluba bore protiv ostalih u ne-fer borbi? Neregularno prvenstvo! Kakav neandertalski mentalitet na ovim prostorima, covece!
(lukaggio, 23. jun 2022 10:58)

Odličan komentar! Najgore je to što navijači blizanaca (a njih je nažalost preko 90% ove napaćene nacije) ne uviđaju koliko je ovo nakaradno, već se i dalje prepucavaju ko treba da dobije procenat više!!! Kakvu šansu imaju svi ostali pored njih i zbog čega se uopšte igra prvenstvo u kome ostali samo statiraju je glavno pitanje. Uz sve to, baš zbog gorenavedenih 90% ova dva kluba bi trebalo da imaju ogromne prihode od ulaznica, prodaje dresova i ostalih navijačkih rekvizita, marketinški potencijal je takođe ogroman... A ne da prose pare od drževe i utrkuju se ko će više da isprosi!

alexaczv

pre 1 godinu

Da li je ovo realno razmišljanje!? Pa država ne da šansu drugim klubovima da urade bilo šta u Evropi! Daj Vojvodini 50 miliona od Gazproma, 17 miliona direktno iz budžeta, pa da vidimo da li će nešto ostvariti. Sipa se godinama i jednima i drugima, a rezultati ni prineti onome što bi se očekivalo. To su državni klubovi, koji se ponašaju privatno kada dođe do prodaje igrača. Navijam za Zvezdu, ali je neverovatno koliko plitko razmišljanje pojedinaca može da bude.
(Toto-ko-tunjo, 23. jun 2022 13:59) # Link komentara

Realno brate nego šta! Pa ne prizivam badava Putina na svaku drugu vest!!!

Putineeeee, ne staaaaaj

Vanja LFC

pre 1 godinu

Mučno je čitati šta ova vlast radi sa Zvezdom i Partizanom. Ako se ne mogu doveati u red, ostavite ih da se ugase.
Ali...isuvise ljudi lepo profitira u mutnim vodama ovih ķlubova.

absinth

pre 1 godinu

Ma da li samo Zvezda i Partizan postoje u ovoj zemlji? Sto kog djavola svi drugi klubovi igraju uopste prvenstvo? Neka se organizuje turnir na tri dobijene izmedju njih i ko pobedi nek bude prvak i gotovo. Ovo je van svake pameti vise.

Влада

pre 1 godinu

Два милиона су смешне паре за данашње време, захтеве и улагања. Једноставно уговори играча су отишли превисоко, најчешће су то нереалне паре спрам квалитета појединаца. Такође и само одржавање инфраструктуре плус режија је озбиљна ставка за клуб који хоће нешто више. Десет милиона је минимум за колико толико избиљније планирање. Ту не мислим на плате играчима које су прецењене и незаслужене, већ улагање у развој клуба инфраструктуре и млађих категорија које треба да буду основа за формирање играчког кадра у будућности.

Journalist

pre 1 godinu

Gasprom dosao i rekli mu moras da budes sponzor Zvezde a nikako Partizana.
I Gasprom se uplasio i postao sponzor Zvezde. I Nemci im nalozili da sponzorisu Shalke jer Gasprom ne moze da sam odluci gde ce da plasira svoje novce.

Vi stvarno zivite u iluziji, Mali napise dali smo Zvezdi. Sta si joj dao. Zatekao si sponzorski ugovor koji je potpisao Gasprom sa Zvezdom. Nista nit dajes nit si pomogao od tih para. Svaka transakcija kada je rec o sponzorstvima ide iz centrale. Ova sitna sponzorstva koja Nis ima ka klubovima idu iz nase zemlje.
Ja ne verujem da se neko prima na ovu pricu.

Munja

pre 1 godinu

Brdo komentara a bez nagađanja o kom sponzoru je reč, odnosno koju firmu sada država reketira u ime Partizana.
Ili u stvari svi to već znaju pa je glupo o tome komentarisati.

Luka

pre 1 godinu

Pošto niko ne sme ni da nagadja upotrebimo logiku.

Koje velike Kineske firme rade kod nas i treba im bolji imidž?

Moj tip je Zidjin.

Zoran

pre 1 godinu

Taman da na godišnjem nivou pokriju lezileboviće Vazuru, Vučelu, Ilijeva, Kralja (šta li taj radi u Partizanu, verujem da ni on ne zna)