Košarka 105

Četvrtak, 16.06.2022.

13:30

Ostoja potvrdio: Partizan je deo Evrolige

Predsednik Partizana Ostoja Mijailović potvrdio je da će taj klub naredne sezone igrati u Evroligi.

Ostoja potvrdio: Partizan je deo Evrolige IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

105 Komentari

Sortiraj po:

Mile Kontraš

pre 1 godinu

Pokazao Siniša tabelarno ko koliko duguje u košarci!Ne mora doktor da pokazuje, može limeni nešto o tome više da kaže..

no name

pre 1 godinu

Navijac sam Zvezde, ne znam ni zasto je u ovoj ludoj drzavi to potrebno govoriti, obozavam Zvezdu I Srbiju(ovde mislim na sve ljude zbog kojih sam ponosan sto sam Srbin, tu su I Partizanovci) ali ne mogu da se otmem utisku koliko su grobari zli, podli I hvalisavi, I koliko kompleks vise vrednosti izbija iz njih, kao da su Britanci u najmanju ruku.
(Ludovan, 16. jun 2022 15:01)

Ima ona od "šale do vešanja". Hvala se i busaju navijači C.zvezde uspehu u fudbalu. Niko to ne moze osporiti taj veliki uspeh, Partizan se malo tesi u fudbalu finalom KESa, dok Zvezda taj uspeh u košarci nema. Mozda je tu problem. Iskreno fudbalu velike 4 u Jugoslaviji ozbiiljno se igrao kup šamiona,.ostalo onako po malo. Iako nije uvek uspevalo šampionu da dobro odigra u KEŠ. I danas se kao sve broji. Na pr najvece uta Zvezde u fudbalu van kupa sampiona Borusija M i Keln, pa okej to bi trebao bude neki standard. Ispod toga je neuspeh.

Navijača Zvezde ima vise, a u datim okolnostima argumenti za zezanje, bockanje i preterivanje bilu su na strani Partizana. Nema sta da se kaze bas su navijaci Partizana bili okrutni... Trazili uvek slabu žicu, i na kraju se svede na previse lično. Mislim da navijači Partizana nemaju taj osecaj prema navijačima Zvezde,.ali ajde mozda gresim. Kad igrate dobro i navijam za vas, kad igrate slabo ne, nema pravila. Kosarku slabije pratim godinama.

zdravko

pre 1 godinu

Dr htc Dati odgovorim jasam navijaci zvezde I Tomi je ponos Ali I simpatizer ofka beograda koga ste cerupali ko curana Ali I ako ofka bijo u srpskoj ligi sad Kako znam daje uso u drugu ligu. Ali ja taj klub I dajie simpatisem I Pored crveno bele boje volim plavo beli boju Tosam zavoleo kao mali. Ali sad dase vratim na pravu stvar, kazes mi zavidimo istoriju vasu okej ja ne zavidim Ali vi non stop vredjate zvezdu daje fmpe a nije menjala ime nego usla u dugove onda agencija vodila ivendeciju urp o vracanju dugova I zvezda je vratila. Ali viste sada u istoj situaciji dugujete sedt miliona evra poreze necete ni urp necete da vratite dug drzavi porez onda istupate iz lige da nebi dozivili Jos jedno sramocenje posto ste dozivili u dva puta kup I aba liga mesto stoste istupili iz lige da se preslite u trecu ligu jer Po clanu kss 36 vi treba da budete vec danas u trecoj ligi vi mesto toga dobijate evro ligu. Takodje osporavate zvezda stoje bila prvak evrope u zenskoj kosarci I to pre vas takodje osporavate u muskoj kosarci koje zvezda osvojila kup kupova evrope sadasnji evro kup u Kom ste se radovali Al niste uspeli. Uporedjivati prvaka evrope u kosarci I sa zvezdinom titulom prvaka evrope I sveta u fudbalu pa to je druze ko nebo I zemjia tako da to ne pije vodu. Ja nisam protiv sto partizan igra evro ligu pa nemozete ostvariti mozda sest pobeda jer taj sistem niste igrali kada budu tri utakmice pa I do cetri u toku deset Dana pa cete viditi pa vi niste mogli u evro kupu da sastavite dve pobede za redom tuko vas letonski klub tako malo se spustite na zemjiu.

Raca presjednik

pre 1 godinu

Ko je bre nama poklonio Zoca?! Vucic..?! Pa Zeljko je nas prijatelju , on je Partizan i svi mi.. Vucic jedino nije mogao nikako da spreci bjegov dolazak mada mislim da ga jedino to i nije mnogo zanimalo.. on je naredio da ako Vujosevic ne ode -pare Partizak kk nece videti ni na filmu...nikakve.. i covek nije hteo sebe da stavi ispred kluba i otisao je.. i mi u takvim uslovima igramo evo vec 10 godina... e sad ce Vama da se pokaze kako se igra kvalitetom.i na klupi i na terenu. Ako budete Vi u takvim okolnostima ipak bolji- cestitacemo...

вср

pre 1 godinu

Све је ово договорено на Ф4 Евролиге! Србија је и организовала Ф4 због овога, и наравно због промоције и пара, али и да се удовољи овим кмечавцима који кмече 10 година! Ето, вређајте и даље Вучића а човек вам обезбедио и Жоца и Евролигу, незахвалници једни. Све вам обезбедио и не ваља. Joш и титулу да вам обезбеди - е па урадите нешто сами, освојите је на терену ако можете. Опет нећете моћи, а у ЕЛ ћете служити за кош разлику! Видећете!

Slušaj

pre 1 godinu

Zvezda 10-12 pobeda, Partizan borba za TOP 8. To ti je onako realno kosarkaski. Drugo sto si ti ostrascen pa pises ovakve stvari. Zvezda ce se nesumnjivo pojacati, ali ni blizu koliko Partizan.
(Hedonista, 16. jun 2022 16:50)


Prijatelju nemoj se glavom kroz zid, daj budi malo objektivan. Prošle sezone sve sve osvojili a niste još utakmicu odigrali, pa ste na svim frontovima pali. Prvo skoči pa reci hop.
Možete u top 8 jedino ako imate budžet od 20 miliona €, inače sa budžetom kao ove godine ne gine vam 18 mesto.
Ali sam siguran da će se i ZVEZDA i PARTIZAN dobro pojačati.

DžejAr65

pre 1 godinu

Najjaci Klub na Balkanu i najboji navijaci na svetu!
(gogibre, 16. jun 2022 15:28)
trebalo vam je 6 godina da uđete u top 16

Dr Hitch

pre 1 godinu

Zvezda glasala da Partizan bude u EL,Partizan nikada ne bi to uradio za Zvezdu.Mržnja ih ubija.
(misko, 16. jun 2022 16:26)
Zvezda nije mogla da glasa jer je glasalo samo 11 klubova, vlasnici 10ogodišnje licence. Ajmo dalje.

Pierre

pre 1 godinu

"Ponosan sam na svoje saradnike i sve u klubu koji su vredno radili da bismo ostvarili cilj". Da ti nije Putin saradnik, jer samo zbog rata u Ukrajini i izbacivanjem Zenita i CSKA ste dobili mesto u Euroleague!??

Srecno

pre 1 godinu

Necu uopste ulaziti u temu ko koga gura, budzeti, ko stoji iza koga, jer svi pisu o tome.
Neka je sa srecom KK Partizanu. Evo dobre prilike da se izmere u ligaskom formatu EL i da bolje razumeju tempo od 3 utakmice nedeljno. Videcemo kako ce se snaci i sa kakvim timovim ce uci Partizan i Zvezda.
Hajde malo da pricamo o kosarci

Super Mario

pre 1 godinu

Pisao sam ovde pe neki dan da je to gotova stvar još u aprilu bila, a detalji su dogovoreni tokom F4. Već tu je Bursa odustala i bilo je jasno da su Valensija i Partizan novi članovi Evrolige. Čak sam i pogodio ko će glasati za Partizan. Jedino su me baš iznenadili CSKA i PAO, jer su ljudi iz PAO nešto drugo pričali tokom F4. Ali ajde, nema veze. Ono što se isto ne govori jeste da je Partizanu spremna i licenca i veoma je blizu realizacije. Ide proširenje Evrolige, a odmah potom i zatvaranje, u smislu da više neće biti novih licenci. Na licence sa sigurnošću mogu da računaju Partizan, London i Pariz. Biće još jedna i biće ostavljena mesta za dva kluba iz Evrokupa po sezoni i jednog iz ABA lige. Ide Evroliga na 24 kluba. Biće tu još mesta pošto je očigledno da Rusi neće igrati bar narednih 10 godina.
(Realista, 16. jun 2022 14:36)

Tvoj nick i ovo sto pise nema veze sa vezom....
(EUFORIJA, 16. jun 2022 14:50)

Postujem tvoje pravo na misljenje. Napisao sam to sto sam napisao, jer su to informacije koje sam imao. I kao sto se i vidi izvor je bio relevantan. Za ostatak informacija videcemo u narednom periodu. Ako zelis mogu da ti dam inicijale kosarkasa koji je vec sve dogovorio za Partizanom. Sa ovih je prostora, igrao je u tri NBA i tri Evroligaska kluba, a trenutno je clan kluba kome je zabranjeno igranje Evrolige sledece sezone. Ovo ti govorim cisto da vidis, kada se za par dana transfer obelodani, da je izvor vrlo relevantan.

Hedonista

pre 1 godinu

Predvidjam 3 do 4 pobede…
(alex, 16. jun 2022 15:43)

Zvezda 10-12 pobeda, Partizan borba za TOP 8. To ti je onako realno kosarkaski. Drugo sto si ti ostrascen pa pises ovakve stvari. Zvezda ce se nesumnjivo pojacati, ali ni blizu koliko Partizan.

dzordz

pre 1 godinu

Mislilo se na ove sportske načine, jedni ste od retkih koje je ovaj rat obradovao
(veverac, 16. jun 2022 14:20)

Hej Veverac, a koga je Corona obradovala ???

dzoni15

pre 1 godinu

Kad se setim komentara ne treba nam nista na mufte, ako ne izborimo na terenu.. Prosle godine evro kup nisu obezbedili, sad evroligu.. Pa kad je Vujosevic odlazio SNS nam unistava klub, bolje i 4 liga nego da nam dodje SNS...dosao Ostoja, cute kao kurve...

dt

pre 1 godinu

Na slici je 8 igraca iz prosle sezone. Kontinuitet prisutan, trener isti. Uz domaceg iskusnog i nekog mladjeg igraca, dobra dva stranca, pojacani u reketu, mozemo da budemo konkurentni svakako. Napred partizan!

Dr Hitch

pre 1 godinu

Navijac sam Zvezde, ne znam ni zasto je u ovoj ludoj drzavi to potrebno govoriti, obozavam Zvezdu I Srbiju(ovde mislim na sve ljude zbog kojih sam ponosan sto sam Srbin, tu su I Partizanovci) ali ne mogu da se otmem utisku koliko su grobari zli, podli I hvalisavi, I koliko kompleks vise vrednosti izbija iz njih, kao da su Britanci u najmanju ruku. Ja se nadam da ce ljudi shvatiti I poceti da misle svojom glavom da nikakva istorija nije odigrala ulogu kod ovog wc, nikakva istorija, tradicija I ostalo na sta vi pricate. Pa Riga, Kinder, Cibona, Split, Bosna, imaju isto ili vise titula od vas, timovi koji su dali NBA zvezde, olimpijske sampione, pobednike svetskih I evropskih prvenstava, legende I nikom nisu puna usta istorije I tradicije kao vama, uporedjivanje sa Seltiksima, institucija I ostalo. Pa FK Czv ima slavniju istoriju I znacajniju ulogu u sportu generalno pa nikad nisam cuo busanje I stavljanje u prvi plan to. Shvatite ovu wc ste debelo platili kao sto je vise platio Zenit one godine. Srecno u takmicenju.
(Ludovan, 16. jun 2022 15:01)
Malo si kontradiktoran, voliš sve Srbe i onda najstrašnije izvredja nas koji navijamo za Partizan, ali okej, tvoje pravo, naravno. Sve je to okej što kažeš, ne slažem se baš u svemu ali poštujem tvoje mišljenje, kao i svačije. Ali mi jedna stvar nije jasna, zašto vam toliko smeta što se mi ponosimo našom košarkaškom istorijom? Da li time vredjamo Zvezdu ili neki drugi tim? Neka ništa od toga što mi mislimo nije istina, to i dalje nema veze sa vama. Ja stvarno nikada lično nisam uvredio Zvezdu, nisam nikad rekao da ste FMP, ILR ili nešto treće, poštujem vaše celo SD društvo kao izuzetno velikog rivala, ali je za mene Partizan najbolji, pa makar nikada ništa ne osvojili ikada više. Je l' to znači da sam zao i podao? Vredjam li time nekoga?

Srele

pre 1 godinu

Koliko pruznih prelaza može da se napravi od budžeta kk partizan? pitam za bokija perica
(next, 16. jun 2022 15:53)

Jeftina patetika u rangu onog coveka cije se ime ne spominje.

misko

pre 1 godinu

Juga platila da Partizan igra LŠ,FSS pozajmio grobarima evre za licencu a sada i EL umesto sankcionisanih bratskih klubova uz novu uplatu.Od čega će platiti dugove ovom narodu.Predsdnik Vučić i Siniša Mali dosad nisu lagali,videćemo.

dzordz

pre 1 godinu

Zasto Cibona nije dobila wild card? Veci su klub od partizaia, imaju manji dug, prvaci su drzave. Najveci uspeh partizaia u poslednjih 10 sezona je rat u Ukrajini.
(Atomski budzet, 16. jun 2022 15:02)

To tebe vec sada prpa hvata,haaa. Ima da bude busi, hahaha,busiiii

Ludovan

pre 1 godinu

Navijac sam Zvezde, ne znam ni zasto je u ovoj ludoj drzavi to potrebno govoriti, obozavam Zvezdu I Srbiju(ovde mislim na sve ljude zbog kojih sam ponosan sto sam Srbin, tu su I Partizanovci) ali ne mogu da se otmem utisku koliko su grobari zli, podli I hvalisavi, I koliko kompleks vise vrednosti izbija iz njih, kao da su Britanci u najmanju ruku. Ja se nadam da ce ljudi shvatiti I poceti da misle svojom glavom da nikakva istorija nije odigrala ulogu kod ovog wc, nikakva istorija, tradicija I ostalo na sta vi pricate. Pa Riga, Kinder, Cibona, Split, Bosna, imaju isto ili vise titula od vas, timovi koji su dali NBA zvezde, olimpijske sampione, pobednike svetskih I evropskih prvenstava, legende I nikom nisu puna usta istorije I tradicije kao vama, uporedjivanje sa Seltiksima, institucija I ostalo. Pa FK Czv ima slavniju istoriju I znacajniju ulogu u sportu generalno pa nikad nisam cuo busanje I stavljanje u prvi plan to. Shvatite ovu wc ste debelo platili kao sto je vise platio Zenit one godine. Srecno u takmicenju.

323

pre 1 godinu

E sada gledajte kako se igra u EL..Nema prekida utakmica, gadjanja, kukanja na sudije , na silu..A kad dodje derbi svi ce biti manji od mahovog zrna ili ce da izbace oba kluba. Pa siledzije a ne navijaci, jer to nisu navijaci nek izvole .Samo znanje, teren i kosarka.

King

pre 1 godinu

Mislilo se na ove sportske načine, jedni ste od retkih koje je ovaj rat obradovao
(veverac, 16. jun 2022 14:20)
I vi ste se ponadali Top 8 i pudla išao na 4 tv da objasni da su zaslužili, hahah

Atomski budzet

pre 1 godinu

Zasto Cibona nije dobila wild card? Veci su klub od partizaia, imaju manji dug, prvaci su drzave. Najveci uspeh partizaia u poslednjih 10 sezona je rat u Ukrajini.

a koliko će da traje to samo zna ČOVIĆ NEBOJŠA

pre 1 godinu

E ali kako ono bese "Partizan vise nikada nece igrati evroligu" buhahhahahahahahahaahahahahhahaha
(Deda Sotir, 16. jun 2022 13:43)
Pa i ne bi da nije kriminalnog društva
10 godina seksa bez vadjenja sineeeeee I JOŠ TRAJE

Realista

pre 1 godinu

Pisao sam ovde pe neki dan da je to gotova stvar još u aprilu bila, a detalji su dogovoreni tokom F4. Već tu je Bursa odustala i bilo je jasno da su Valensija i Partizan novi članovi Evrolige. Čak sam i pogodio ko će glasati za Partizan. Jedino su me baš iznenadili CSKA i PAO, jer su ljudi iz PAO nešto drugo pričali tokom F4. Ali ajde, nema veze. Ono što se isto ne govori jeste da je Partizanu spremna i licenca i veoma je blizu realizacije. Ide proširenje Evrolige, a odmah potom i zatvaranje, u smislu da više neće biti novih licenci. Na licence sa sigurnošću mogu da računaju Partizan, London i Pariz. Biće još jedna i biće ostavljena mesta za dva kluba iz Evrokupa po sezoni i jednog iz ABA lige. Ide Evroliga na 24 kluba. Biće tu još mesta pošto je očigledno da Rusi neće igrati bar narednih 10 godina.

Gossa placa Zeljko 83

pre 1 godinu

Randy Marsh, ja mislim potpuno drugacije. Zasto niste zasluzili ove sezone? Zbog rata u Ukrajni i sankcija Rusiji? Kakve veze ima Partizan sa tim? Godinama smo ovde svi pisali da ABA liga treba da ima dva predstavnika u EL, a vi ste igrali finale. Sta je tu sporno? Mislim, ja kapiram logiku da niste apsolutno nista osvojili, i da igrate EL zbog sankcija Rusiji i zbog para koje ste dali za licencu, ali opet kakve veze ima Partizan sa ratom u Ukrajni? Isto kao i Zvezda sa koronom ili stecajem Cibone verovatno. Jel treba mozda da zalimo ovde ruske tajkunske klubove CSKA i Zenit? A ko je to nas zalio 90-ih? Bas vas briga, vi svoje ostvarili, igrate EL i radujte se ljudi kao i svi mi koji cemo da gledamo derbi u EL.

Dusan Uros

pre 1 godinu

Valensija je platila 3 miliona za WC, a koliko smo mi? S obzirom da se radi o sredstvima iz budžeta, može reč-dve o tome?
(Bruce, 16. jun 2022 13:40) # Link komentara

Koliko ste vi platili za tri nelegalna ucesca to nikada necemo saznati.

omg

pre 1 godinu

imao sam poverenje u Ostoju od kad je došao u klub,nije lako bilo boriti se protiv državnog projekta svih ovih godina...ali ničija nije gorela do zore..sad se pravi prava ekipa za Evroligu i Aba ligu sledeće sezone,trebaju nam 2-3 igrača u rangu Pantera i Ledeja a siguran sam da će ih Obradović komadant naći ??
(mikicapfc, 16. jun 2022 14:09)

Naziva nekog drzavnim projektom a onda poziva da se dovedu igraci na nivou pantera I Lideja ahahahahha

da naći će ih komadant Obradović medju f4 ekipe.. lol

veverac

pre 1 godinu

E ali kako ono bese "Partizan vise nikada nece igrati evroligu" buhahhahahahahahahaahahahahhahaha
(Deda Sotir, 16. jun 2022 13:43)

Mislilo se na ove sportske načine, jedni ste od retkih koje je ovaj rat obradovao

Mirjana

pre 1 godinu

Valensija je platila 3 miliona za WC, a koliko smo mi? S obzirom da se radi o sredstvima iz budžeta, može reč-dve o tome?
(Bruce, 16. jun 2022 13:40) # Link komentara

Koliko ste vi platili za tri nelegalna ucesca to nikada necemo saznati.
(Dusan Uros, 16. jun 2022 14:05)

Sto puta izgovorena laž ne postaje istina. Koja su to tri nelegalna učešća? Igokea ni jedan jedini uslov nije ispunjavala, Cibona kao i tada tako i danas ima finansijske probleme. Korona je poništila sezonu kako u EL tako i EC

EUFORIJA

pre 1 godinu

Pisao sam ovde pe neki dan da je to gotova stvar još u aprilu bila, a detalji su dogovoreni tokom F4. Već tu je Bursa odustala i bilo je jasno da su Valensija i Partizan novi članovi Evrolige. Čak sam i pogodio ko će glasati za Partizan. Jedino su me baš iznenadili CSKA i PAO, jer su ljudi iz PAO nešto drugo pričali tokom F4. Ali ajde, nema veze. Ono što se isto ne govori jeste da je Partizanu spremna i licenca i veoma je blizu realizacije. Ide proširenje Evrolige, a odmah potom i zatvaranje, u smislu da više neće biti novih licenci. Na licence sa sigurnošću mogu da računaju Partizan, London i Pariz. Biće još jedna i biće ostavljena mesta za dva kluba iz Evrokupa po sezoni i jednog iz ABA lige. Ide Evroliga na 24 kluba. Biće tu još mesta pošto je očigledno da Rusi neće igrati bar narednih 10 godina.
(Realista, 16. jun 2022 14:36)

Tvoj nick i ovo sto pise nema veze sa vezom....

realista

pre 1 godinu

Partizanu treba da dovede 4 srednje klase igraca, da bi povecao broj igraca u ukupnom broju jer se igra veliki broj utakmica na 2 fronta. Znaci da ima 16 igraca, 12 ovih od ove godine bolji ne trebaju + ta 4 srednje klase da popune broj. Ta nova cetvorica bi trebalo da budu profil igraca koji bas nedostaju Partizanu, to je 1 stabilan plejmejker koji zna da stane na loptu i umiri utakmicu kad Partizan povede vecom razlikom, tipa Gordic ili kao nekad Zoc Obradovic sto je bio tip igraca. I treba 1 centar koji nije trkac nego koji zna da igra ledjima, kao Arapovic sto je nekad bio. I jos dvojice srednje klase igraca da popune broj od 16 koji ce svi ravnopravno igrati veliki broj utakmica

mikicapfc

pre 1 godinu

imao sam poverenje u Ostoju od kad je došao u klub,nije lako bilo boriti se protiv državnog projekta svih ovih godina...ali ničija nije gorela do zore..sad se pravi prava ekipa za Evroligu i Aba ligu sledeće sezone,trebaju nam 2-3 igrača u rangu Pantera i Ledeja a siguran sam da će ih Obradović komadant naći ??

Kontras

pre 1 godinu

Ljudi, na stranu navijacka prepucavanja. Partizan je zasluzio da igra u Evroligi.

Partizan je veliki klub, sa velikom tradicijom i istorijom, bivsi prvak Evrope.

Zajedno sa Crvenom zvezdom drzi rekorde u posecenosti na utakmicama Evrolige sa oko 22 000 navijaca na jednoj utakmici.

Dobro je za nasu kosarku da imamo dva kluba u Evroligi. Bice dobre utakmice i velike posete.

Mirko

pre 1 godinu

Nappredno ili ne ali oni potpisali ugovor na 10 godina sa Evroligom, pa sad kako god odradili su dobar posao, bili zuti ili napredni ja Partizan volim i ovo je dobro za nasu kosarku. Sigurno ne odgovara onim plitkim i zatucanim i obojenim politickim bojama ali ljudi Partizan je veci od svega toga.

marko992

pre 1 godinu

imao sam poverenje u Ostoju od kad je došao u klub,nije lako bilo boriti se protiv državnog projekta svih ovih godina...ali ničija nije gorela do zore..sad se pravi prava ekipa za Evroligu i Aba ligu sledeće sezone,trebaju nam 2-3 igrača u rangu Pantera i Ledeja a siguran sam da će ih Obradović komadant naći ??
(mikicapfc, 16. jun 2022 14:09)

Naravno da nije lako, narocito kad ti je predsednik kluba jedan od najblizih saradnik glavnog coveka u drzavi i kad ti taj dovede igrace iz tima sa F4 i najboljeg trenera u Evropi.
(EUFORIJA, 16. jun 2022 14:27)

Jos je teze kada treba "ozvaniciti" kamione para sa juga zemlje.
Jadni vi , bas mi vas je nekada zao.

Randy Marsh

pre 1 godinu

Ove godine nismo zaslužili da se plasiramo u Evroligu. I to je realno tako.
Ali isto tako je bilo godina kada smo zaslužili višegodišnju licencu, pa je nismo dobijali. Ovim se samo ispravlja deo nepravde.
Partizan je tamo gde pripada!!

EUFORIJA

pre 1 godinu

imao sam poverenje u Ostoju od kad je došao u klub,nije lako bilo boriti se protiv državnog projekta svih ovih godina...ali ničija nije gorela do zore..sad se pravi prava ekipa za Evroligu i Aba ligu sledeće sezone,trebaju nam 2-3 igrača u rangu Pantera i Ledeja a siguran sam da će ih Obradović komadant naći ??
(mikicapfc, 16. jun 2022 14:09)

Naravno da nije lako, narocito kad ti je predsednik kluba jedan od najblizih saradnik glavnog coveka u drzavi i kad ti taj dovede igrace iz tima sa F4 i najboljeg trenera u Evropi.

Bini

pre 1 godinu

Valensija platila 3 mil e, gde si to procitao? Da nisi mozda sanjao? Jel ti stvarno mislis da tamo u EL ima neka kasa i onda uplatis i ko uplati vise njemu daju da igra? Partizan je institucija evropske kosarke, ako moze da obezbedi dovoljan budzet logicno da je ce on dobiti pozivnicu umesto nekakvih nebitnih ekipa. Da ti pojasnim malo, da su i Zvezda/Fmp aplicirali u isto vreme kao i Partizan, jasno ti je koji bi ishod bio?
(Rade, 16. jun 2022 13:50)

Koja bre institucija? Nešto što se dešavalo pre 30 godina. Kako kada bi ja napisao da je FK CZ institucija evropskog fudbala. Da li si siguran da bi Partizan dobio pre Zvezde poziv? Igranje u EL košta i niko se nije guzio da aplicira. Dva tima izrazili spremnost. A ko to plaća? Nije za džabe. Hoće li Ostoja da izadje u javnost i kaže ko je dao novac

Stomak

pre 1 godinu

@Caslav Pa što je onda niste osvojili na terenu kad ste tako veliki klub sa budžetom koji ste imali ove sezone? Već je trebalo da se radujete tuđoj nesreći, izbačenim klubovima, kako biste vi ušli na mala vrata. E baš zato ćete uvek i biti mali klub.

Lokos

pre 1 godinu

Ljudi, na stranu navijacka prepucavanja. Partizan je zasluzio da igra u Evroligi.

Partizan je veliki klub, sa velikom tradicijom i istorijom, bivsi prvak Evrope.

Zajedno sa Crvenom zvezdom drzi rekorde u posecenosti na utakmicama Evrolige sa oko 22 000 navijaca na jednoj utakmici.

Dobro je za nasu kosarku da imamo dva kluba u Evroligi. Bice dobre utakmice i velike posete.
(Kontras, 16. jun 2022 14:12)

fk Zvezda je mnogo veći klub od kk partizan pa je kroz muku i borbu morala da izvori LS na terenu protiv Salzburga.

Te price da je neko zasluzi je smesno

ls

pre 1 godinu

E ali kako ono bese "Partizan vise nikada nece igrati evroligu" buhahhahahahahahahaahahahahhahaha
(Deda Sotir, 16. jun 2022 13:43)

Na ovaj nacin EL moze igrati i ekipa iz kraja ako im posalju pozivnicu. Uopste nije smesno to sto je moralo da se zarati u Ukrajini da bi Partizan konacno dosao u EL, pa ti vidi jel buhahahaha ili ste se izborili za ulazak u EL.

1312

pre 1 godinu

Ljudi da li ste vi svesni sta pisete, pa Partizan ima istoriju. Dobar tim smo imali i ove sezone, mogu samo da zamislim kakav ce biti sledece sezone!

iEtoNasNaKrovuEvrope

pre 1 godinu

2 predstavnika u EL, Jokara igra za repku pa smo prvi favoriti za zlato na EP...Jbm liga, ali treba pripaziti na KiM i slične teme ovih dana, nešto mnogo dobrih vesti u kratkom periodu.

Caslav

pre 1 godinu

Naravno, zato sto smo zasluzili.Zato sto su nam legende poput Zeljka obradovica, Dude Ivkovica, Kicanovica, Dalipagica, Savica, Grbovica, Divca, Rebrace, Berica, Loncara, Brkica, Krstica, Rebrace, Pekovica, Bogdanovica.....Zato sto smo 3 puta osvojili evropski kup i 4 puta bili ucesnici final foura, zato sto nikada nije bilo praznog mesta na tribinama, zato sto je decenijama unazad najbolja atmosfera kada igra Partizan.

kralj

pre 1 godinu

Za navijace zvezdane,pitajte vaseg gazdu koliko je Partizan platio EL za licencu,on ce da vam izracuna I lepo tabelarno da vam prikaze,cisto da ne bijete glavu,on lepo skocka u tabele a vi to lepo prihvatite zdravo za gotovo I sve transparentno.

Тарми Рићми

pre 1 godinu

Кад не могу на терену, онда за зеленим столом. Срамота за спорт и за "институцију". Дужни као Грчка и после им лоша власт.

bvb

pre 1 godinu

Na sta je ponosan? Mislim, okej, kapiram da se svi navijaci raduju ali on covek bez blama napise da je "ponosan na svoje saradnike i sve u klubu koji su vredno radili na ovome". Je l on to radio na uvodjenju sankcija ruskim klubovima? hahaha

Bradilic

pre 1 godinu

Da mi je da budem navijac Partizana na samo 1 dan. Ta kolicina lozenja ni oko cega, koja je kod njih prisutna, se nigde ne moze naci. Svake sezone u junu ista prica, dolazi ovaj dolazi onaj i nikad nista ne osvojite. Kad je dosao Zeljko, bilo je lozenje kao Lebrona da ste doveli. Pa onda Panter, Ledej, Lesor, dobijate Golden Stejt bre, na kraju nijedan trofej od 4 moguca. Cak ste morali i da bezite. I posle ovako jadne sezone vi opet vidite neki tracak nade, radujete se ovakvim ulaskom u Evroligu. Ali neka, ja sam srecan, taman vise pobeda za nas. A i da pritom vidite kako je igrati 3 ozbiljne utakmice nedeljno. Nema vise Lietkabelisa, Sljonska, Tuti Frutija i ostalih. Budite srecno ako dodjete do plej ofa Aba lige. Mada ako ste Pantera i Ledeja doveli za Evrokup, mogu misliti koliki ce vam budzet sada biti. Par miliona je na pozivnicu vec otislo.

Rade

pre 1 godinu

Valensija platila 3 mil e, gde si to procitao? Da nisi mozda sanjao? Jel ti stvarno mislis da tamo u EL ima neka kasa i onda uplatis i ko uplati vise njemu daju da igra? Partizan je institucija evropske kosarke, ako moze da obezbedi dovoljan budzet logicno da je ce on dobiti pozivnicu umesto nekakvih nebitnih ekipa. Da ti pojasnim malo, da su i Zvezda/Fmp aplicirali u isto vreme kao i Partizan, jasno ti je koji bi ishod bio?

bvb

pre 1 godinu

Na sta je ponosan? Mislim, okej, kapiram da se svi navijaci raduju ali on covek bez blama napise da je "ponosan na svoje saradnike i sve u klubu koji su vredno radili na ovome". Je l on to radio na uvodjenju sankcija ruskim klubovima? hahaha

Тарми Рићми

pre 1 godinu

Кад не могу на терену, онда за зеленим столом. Срамота за спорт и за "институцију". Дужни као Грчка и после им лоша власт.

Bradilic

pre 1 godinu

Da mi je da budem navijac Partizana na samo 1 dan. Ta kolicina lozenja ni oko cega, koja je kod njih prisutna, se nigde ne moze naci. Svake sezone u junu ista prica, dolazi ovaj dolazi onaj i nikad nista ne osvojite. Kad je dosao Zeljko, bilo je lozenje kao Lebrona da ste doveli. Pa onda Panter, Ledej, Lesor, dobijate Golden Stejt bre, na kraju nijedan trofej od 4 moguca. Cak ste morali i da bezite. I posle ovako jadne sezone vi opet vidite neki tracak nade, radujete se ovakvim ulaskom u Evroligu. Ali neka, ja sam srecan, taman vise pobeda za nas. A i da pritom vidite kako je igrati 3 ozbiljne utakmice nedeljno. Nema vise Lietkabelisa, Sljonska, Tuti Frutija i ostalih. Budite srecno ako dodjete do plej ofa Aba lige. Mada ako ste Pantera i Ledeja doveli za Evrokup, mogu misliti koliki ce vam budzet sada biti. Par miliona je na pozivnicu vec otislo.

Caslav

pre 1 godinu

Naravno, zato sto smo zasluzili.Zato sto su nam legende poput Zeljka obradovica, Dude Ivkovica, Kicanovica, Dalipagica, Savica, Grbovica, Divca, Rebrace, Berica, Loncara, Brkica, Krstica, Rebrace, Pekovica, Bogdanovica.....Zato sto smo 3 puta osvojili evropski kup i 4 puta bili ucesnici final foura, zato sto nikada nije bilo praznog mesta na tribinama, zato sto je decenijama unazad najbolja atmosfera kada igra Partizan.

Dusan Uros

pre 1 godinu

Valensija je platila 3 miliona za WC, a koliko smo mi? S obzirom da se radi o sredstvima iz budžeta, može reč-dve o tome?
(Bruce, 16. jun 2022 13:40) # Link komentara

Koliko ste vi platili za tri nelegalna ucesca to nikada necemo saznati.

iEtoNasNaKrovuEvrope

pre 1 godinu

2 predstavnika u EL, Jokara igra za repku pa smo prvi favoriti za zlato na EP...Jbm liga, ali treba pripaziti na KiM i slične teme ovih dana, nešto mnogo dobrih vesti u kratkom periodu.

Atomski budzet

pre 1 godinu

Zasto Cibona nije dobila wild card? Veci su klub od partizaia, imaju manji dug, prvaci su drzave. Najveci uspeh partizaia u poslednjih 10 sezona je rat u Ukrajini.

Randy Marsh

pre 1 godinu

Ove godine nismo zaslužili da se plasiramo u Evroligu. I to je realno tako.
Ali isto tako je bilo godina kada smo zaslužili višegodišnju licencu, pa je nismo dobijali. Ovim se samo ispravlja deo nepravde.
Partizan je tamo gde pripada!!

Mirjana

pre 1 godinu

Valensija je platila 3 miliona za WC, a koliko smo mi? S obzirom da se radi o sredstvima iz budžeta, može reč-dve o tome?
(Bruce, 16. jun 2022 13:40) # Link komentara

Koliko ste vi platili za tri nelegalna ucesca to nikada necemo saznati.
(Dusan Uros, 16. jun 2022 14:05)

Sto puta izgovorena laž ne postaje istina. Koja su to tri nelegalna učešća? Igokea ni jedan jedini uslov nije ispunjavala, Cibona kao i tada tako i danas ima finansijske probleme. Korona je poništila sezonu kako u EL tako i EC

kralj

pre 1 godinu

Za navijace zvezdane,pitajte vaseg gazdu koliko je Partizan platio EL za licencu,on ce da vam izracuna I lepo tabelarno da vam prikaze,cisto da ne bijete glavu,on lepo skocka u tabele a vi to lepo prihvatite zdravo za gotovo I sve transparentno.

1312

pre 1 godinu

Ljudi da li ste vi svesni sta pisete, pa Partizan ima istoriju. Dobar tim smo imali i ove sezone, mogu samo da zamislim kakav ce biti sledece sezone!

Ludovan

pre 1 godinu

Navijac sam Zvezde, ne znam ni zasto je u ovoj ludoj drzavi to potrebno govoriti, obozavam Zvezdu I Srbiju(ovde mislim na sve ljude zbog kojih sam ponosan sto sam Srbin, tu su I Partizanovci) ali ne mogu da se otmem utisku koliko su grobari zli, podli I hvalisavi, I koliko kompleks vise vrednosti izbija iz njih, kao da su Britanci u najmanju ruku. Ja se nadam da ce ljudi shvatiti I poceti da misle svojom glavom da nikakva istorija nije odigrala ulogu kod ovog wc, nikakva istorija, tradicija I ostalo na sta vi pricate. Pa Riga, Kinder, Cibona, Split, Bosna, imaju isto ili vise titula od vas, timovi koji su dali NBA zvezde, olimpijske sampione, pobednike svetskih I evropskih prvenstava, legende I nikom nisu puna usta istorije I tradicije kao vama, uporedjivanje sa Seltiksima, institucija I ostalo. Pa FK Czv ima slavniju istoriju I znacajniju ulogu u sportu generalno pa nikad nisam cuo busanje I stavljanje u prvi plan to. Shvatite ovu wc ste debelo platili kao sto je vise platio Zenit one godine. Srecno u takmicenju.

Bini

pre 1 godinu

Valensija platila 3 mil e, gde si to procitao? Da nisi mozda sanjao? Jel ti stvarno mislis da tamo u EL ima neka kasa i onda uplatis i ko uplati vise njemu daju da igra? Partizan je institucija evropske kosarke, ako moze da obezbedi dovoljan budzet logicno da je ce on dobiti pozivnicu umesto nekakvih nebitnih ekipa. Da ti pojasnim malo, da su i Zvezda/Fmp aplicirali u isto vreme kao i Partizan, jasno ti je koji bi ishod bio?
(Rade, 16. jun 2022 13:50)

Koja bre institucija? Nešto što se dešavalo pre 30 godina. Kako kada bi ja napisao da je FK CZ institucija evropskog fudbala. Da li si siguran da bi Partizan dobio pre Zvezde poziv? Igranje u EL košta i niko se nije guzio da aplicira. Dva tima izrazili spremnost. A ko to plaća? Nije za džabe. Hoće li Ostoja da izadje u javnost i kaže ko je dao novac

EUFORIJA

pre 1 godinu

imao sam poverenje u Ostoju od kad je došao u klub,nije lako bilo boriti se protiv državnog projekta svih ovih godina...ali ničija nije gorela do zore..sad se pravi prava ekipa za Evroligu i Aba ligu sledeće sezone,trebaju nam 2-3 igrača u rangu Pantera i Ledeja a siguran sam da će ih Obradović komadant naći ??
(mikicapfc, 16. jun 2022 14:09)

Naravno da nije lako, narocito kad ti je predsednik kluba jedan od najblizih saradnik glavnog coveka u drzavi i kad ti taj dovede igrace iz tima sa F4 i najboljeg trenera u Evropi.

a koliko će da traje to samo zna ČOVIĆ NEBOJŠA

pre 1 godinu

E ali kako ono bese "Partizan vise nikada nece igrati evroligu" buhahhahahahahahahaahahahahhahaha
(Deda Sotir, 16. jun 2022 13:43)
Pa i ne bi da nije kriminalnog društva
10 godina seksa bez vadjenja sineeeeee I JOŠ TRAJE

Kontras

pre 1 godinu

Ljudi, na stranu navijacka prepucavanja. Partizan je zasluzio da igra u Evroligi.

Partizan je veliki klub, sa velikom tradicijom i istorijom, bivsi prvak Evrope.

Zajedno sa Crvenom zvezdom drzi rekorde u posecenosti na utakmicama Evrolige sa oko 22 000 navijaca na jednoj utakmici.

Dobro je za nasu kosarku da imamo dva kluba u Evroligi. Bice dobre utakmice i velike posete.

ls

pre 1 godinu

E ali kako ono bese "Partizan vise nikada nece igrati evroligu" buhahhahahahahahahaahahahahhahaha
(Deda Sotir, 16. jun 2022 13:43)

Na ovaj nacin EL moze igrati i ekipa iz kraja ako im posalju pozivnicu. Uopste nije smesno to sto je moralo da se zarati u Ukrajini da bi Partizan konacno dosao u EL, pa ti vidi jel buhahahaha ili ste se izborili za ulazak u EL.

Stomak

pre 1 godinu

@Caslav Pa što je onda niste osvojili na terenu kad ste tako veliki klub sa budžetom koji ste imali ove sezone? Već je trebalo da se radujete tuđoj nesreći, izbačenim klubovima, kako biste vi ušli na mala vrata. E baš zato ćete uvek i biti mali klub.

veverac

pre 1 godinu

E ali kako ono bese "Partizan vise nikada nece igrati evroligu" buhahhahahahahahahaahahahahhahaha
(Deda Sotir, 16. jun 2022 13:43)

Mislilo se na ove sportske načine, jedni ste od retkih koje je ovaj rat obradovao

King

pre 1 godinu

Mislilo se na ove sportske načine, jedni ste od retkih koje je ovaj rat obradovao
(veverac, 16. jun 2022 14:20)
I vi ste se ponadali Top 8 i pudla išao na 4 tv da objasni da su zaslužili, hahah

323

pre 1 godinu

E sada gledajte kako se igra u EL..Nema prekida utakmica, gadjanja, kukanja na sudije , na silu..A kad dodje derbi svi ce biti manji od mahovog zrna ili ce da izbace oba kluba. Pa siledzije a ne navijaci, jer to nisu navijaci nek izvole .Samo znanje, teren i kosarka.

Rade

pre 1 godinu

Valensija platila 3 mil e, gde si to procitao? Da nisi mozda sanjao? Jel ti stvarno mislis da tamo u EL ima neka kasa i onda uplatis i ko uplati vise njemu daju da igra? Partizan je institucija evropske kosarke, ako moze da obezbedi dovoljan budzet logicno da je ce on dobiti pozivnicu umesto nekakvih nebitnih ekipa. Da ti pojasnim malo, da su i Zvezda/Fmp aplicirali u isto vreme kao i Partizan, jasno ti je koji bi ishod bio?

omg

pre 1 godinu

imao sam poverenje u Ostoju od kad je došao u klub,nije lako bilo boriti se protiv državnog projekta svih ovih godina...ali ničija nije gorela do zore..sad se pravi prava ekipa za Evroligu i Aba ligu sledeće sezone,trebaju nam 2-3 igrača u rangu Pantera i Ledeja a siguran sam da će ih Obradović komadant naći ??
(mikicapfc, 16. jun 2022 14:09)

Naziva nekog drzavnim projektom a onda poziva da se dovedu igraci na nivou pantera I Lideja ahahahahha

da naći će ih komadant Obradović medju f4 ekipe.. lol

Lokos

pre 1 godinu

Ljudi, na stranu navijacka prepucavanja. Partizan je zasluzio da igra u Evroligi.

Partizan je veliki klub, sa velikom tradicijom i istorijom, bivsi prvak Evrope.

Zajedno sa Crvenom zvezdom drzi rekorde u posecenosti na utakmicama Evrolige sa oko 22 000 navijaca na jednoj utakmici.

Dobro je za nasu kosarku da imamo dva kluba u Evroligi. Bice dobre utakmice i velike posete.
(Kontras, 16. jun 2022 14:12)

fk Zvezda je mnogo veći klub od kk partizan pa je kroz muku i borbu morala da izvori LS na terenu protiv Salzburga.

Te price da je neko zasluzi je smesno

Dr Hitch

pre 1 godinu

Zvezda glasala da Partizan bude u EL,Partizan nikada ne bi to uradio za Zvezdu.Mržnja ih ubija.
(misko, 16. jun 2022 16:26)
Zvezda nije mogla da glasa jer je glasalo samo 11 klubova, vlasnici 10ogodišnje licence. Ajmo dalje.

mikicapfc

pre 1 godinu

imao sam poverenje u Ostoju od kad je došao u klub,nije lako bilo boriti se protiv državnog projekta svih ovih godina...ali ničija nije gorela do zore..sad se pravi prava ekipa za Evroligu i Aba ligu sledeće sezone,trebaju nam 2-3 igrača u rangu Pantera i Ledeja a siguran sam da će ih Obradović komadant naći ??

Mirko

pre 1 godinu

Nappredno ili ne ali oni potpisali ugovor na 10 godina sa Evroligom, pa sad kako god odradili su dobar posao, bili zuti ili napredni ja Partizan volim i ovo je dobro za nasu kosarku. Sigurno ne odgovara onim plitkim i zatucanim i obojenim politickim bojama ali ljudi Partizan je veci od svega toga.

EUFORIJA

pre 1 godinu

Pisao sam ovde pe neki dan da je to gotova stvar još u aprilu bila, a detalji su dogovoreni tokom F4. Već tu je Bursa odustala i bilo je jasno da su Valensija i Partizan novi članovi Evrolige. Čak sam i pogodio ko će glasati za Partizan. Jedino su me baš iznenadili CSKA i PAO, jer su ljudi iz PAO nešto drugo pričali tokom F4. Ali ajde, nema veze. Ono što se isto ne govori jeste da je Partizanu spremna i licenca i veoma je blizu realizacije. Ide proširenje Evrolige, a odmah potom i zatvaranje, u smislu da više neće biti novih licenci. Na licence sa sigurnošću mogu da računaju Partizan, London i Pariz. Biće još jedna i biće ostavljena mesta za dva kluba iz Evrokupa po sezoni i jednog iz ABA lige. Ide Evroliga na 24 kluba. Biće tu još mesta pošto je očigledno da Rusi neće igrati bar narednih 10 godina.
(Realista, 16. jun 2022 14:36)

Tvoj nick i ovo sto pise nema veze sa vezom....

Pierre

pre 1 godinu

"Ponosan sam na svoje saradnike i sve u klubu koji su vredno radili da bismo ostvarili cilj". Da ti nije Putin saradnik, jer samo zbog rata u Ukrajini i izbacivanjem Zenita i CSKA ste dobili mesto u Euroleague!??

Gossa placa Zeljko 83

pre 1 godinu

Randy Marsh, ja mislim potpuno drugacije. Zasto niste zasluzili ove sezone? Zbog rata u Ukrajni i sankcija Rusiji? Kakve veze ima Partizan sa tim? Godinama smo ovde svi pisali da ABA liga treba da ima dva predstavnika u EL, a vi ste igrali finale. Sta je tu sporno? Mislim, ja kapiram logiku da niste apsolutno nista osvojili, i da igrate EL zbog sankcija Rusiji i zbog para koje ste dali za licencu, ali opet kakve veze ima Partizan sa ratom u Ukrajni? Isto kao i Zvezda sa koronom ili stecajem Cibone verovatno. Jel treba mozda da zalimo ovde ruske tajkunske klubove CSKA i Zenit? A ko je to nas zalio 90-ih? Bas vas briga, vi svoje ostvarili, igrate EL i radujte se ljudi kao i svi mi koji cemo da gledamo derbi u EL.

marko992

pre 1 godinu

imao sam poverenje u Ostoju od kad je došao u klub,nije lako bilo boriti se protiv državnog projekta svih ovih godina...ali ničija nije gorela do zore..sad se pravi prava ekipa za Evroligu i Aba ligu sledeće sezone,trebaju nam 2-3 igrača u rangu Pantera i Ledeja a siguran sam da će ih Obradović komadant naći ??
(mikicapfc, 16. jun 2022 14:09)

Naravno da nije lako, narocito kad ti je predsednik kluba jedan od najblizih saradnik glavnog coveka u drzavi i kad ti taj dovede igrace iz tima sa F4 i najboljeg trenera u Evropi.
(EUFORIJA, 16. jun 2022 14:27)

Jos je teze kada treba "ozvaniciti" kamione para sa juga zemlje.
Jadni vi , bas mi vas je nekada zao.

Srecno

pre 1 godinu

Necu uopste ulaziti u temu ko koga gura, budzeti, ko stoji iza koga, jer svi pisu o tome.
Neka je sa srecom KK Partizanu. Evo dobre prilike da se izmere u ligaskom formatu EL i da bolje razumeju tempo od 3 utakmice nedeljno. Videcemo kako ce se snaci i sa kakvim timovim ce uci Partizan i Zvezda.
Hajde malo da pricamo o kosarci

dzoni15

pre 1 godinu

Kad se setim komentara ne treba nam nista na mufte, ako ne izborimo na terenu.. Prosle godine evro kup nisu obezbedili, sad evroligu.. Pa kad je Vujosevic odlazio SNS nam unistava klub, bolje i 4 liga nego da nam dodje SNS...dosao Ostoja, cute kao kurve...

вср

pre 1 godinu

Све је ово договорено на Ф4 Евролиге! Србија је и организовала Ф4 због овога, и наравно због промоције и пара, али и да се удовољи овим кмечавцима који кмече 10 година! Ето, вређајте и даље Вучића а човек вам обезбедио и Жоца и Евролигу, незахвалници једни. Све вам обезбедио и не ваља. Joш и титулу да вам обезбеди - е па урадите нешто сами, освојите је на терену ако можете. Опет нећете моћи, а у ЕЛ ћете служити за кош разлику! Видећете!

Realista

pre 1 godinu

Pisao sam ovde pe neki dan da je to gotova stvar još u aprilu bila, a detalji su dogovoreni tokom F4. Već tu je Bursa odustala i bilo je jasno da su Valensija i Partizan novi članovi Evrolige. Čak sam i pogodio ko će glasati za Partizan. Jedino su me baš iznenadili CSKA i PAO, jer su ljudi iz PAO nešto drugo pričali tokom F4. Ali ajde, nema veze. Ono što se isto ne govori jeste da je Partizanu spremna i licenca i veoma je blizu realizacije. Ide proširenje Evrolige, a odmah potom i zatvaranje, u smislu da više neće biti novih licenci. Na licence sa sigurnošću mogu da računaju Partizan, London i Pariz. Biće još jedna i biće ostavljena mesta za dva kluba iz Evrokupa po sezoni i jednog iz ABA lige. Ide Evroliga na 24 kluba. Biće tu još mesta pošto je očigledno da Rusi neće igrati bar narednih 10 godina.

Dr Hitch

pre 1 godinu

Navijac sam Zvezde, ne znam ni zasto je u ovoj ludoj drzavi to potrebno govoriti, obozavam Zvezdu I Srbiju(ovde mislim na sve ljude zbog kojih sam ponosan sto sam Srbin, tu su I Partizanovci) ali ne mogu da se otmem utisku koliko su grobari zli, podli I hvalisavi, I koliko kompleks vise vrednosti izbija iz njih, kao da su Britanci u najmanju ruku. Ja se nadam da ce ljudi shvatiti I poceti da misle svojom glavom da nikakva istorija nije odigrala ulogu kod ovog wc, nikakva istorija, tradicija I ostalo na sta vi pricate. Pa Riga, Kinder, Cibona, Split, Bosna, imaju isto ili vise titula od vas, timovi koji su dali NBA zvezde, olimpijske sampione, pobednike svetskih I evropskih prvenstava, legende I nikom nisu puna usta istorije I tradicije kao vama, uporedjivanje sa Seltiksima, institucija I ostalo. Pa FK Czv ima slavniju istoriju I znacajniju ulogu u sportu generalno pa nikad nisam cuo busanje I stavljanje u prvi plan to. Shvatite ovu wc ste debelo platili kao sto je vise platio Zenit one godine. Srecno u takmicenju.
(Ludovan, 16. jun 2022 15:01)
Malo si kontradiktoran, voliš sve Srbe i onda najstrašnije izvredja nas koji navijamo za Partizan, ali okej, tvoje pravo, naravno. Sve je to okej što kažeš, ne slažem se baš u svemu ali poštujem tvoje mišljenje, kao i svačije. Ali mi jedna stvar nije jasna, zašto vam toliko smeta što se mi ponosimo našom košarkaškom istorijom? Da li time vredjamo Zvezdu ili neki drugi tim? Neka ništa od toga što mi mislimo nije istina, to i dalje nema veze sa vama. Ja stvarno nikada lično nisam uvredio Zvezdu, nisam nikad rekao da ste FMP, ILR ili nešto treće, poštujem vaše celo SD društvo kao izuzetno velikog rivala, ali je za mene Partizan najbolji, pa makar nikada ništa ne osvojili ikada više. Je l' to znači da sam zao i podao? Vredjam li time nekoga?

Slušaj

pre 1 godinu

Zvezda 10-12 pobeda, Partizan borba za TOP 8. To ti je onako realno kosarkaski. Drugo sto si ti ostrascen pa pises ovakve stvari. Zvezda ce se nesumnjivo pojacati, ali ni blizu koliko Partizan.
(Hedonista, 16. jun 2022 16:50)


Prijatelju nemoj se glavom kroz zid, daj budi malo objektivan. Prošle sezone sve sve osvojili a niste još utakmicu odigrali, pa ste na svim frontovima pali. Prvo skoči pa reci hop.
Možete u top 8 jedino ako imate budžet od 20 miliona €, inače sa budžetom kao ove godine ne gine vam 18 mesto.
Ali sam siguran da će se i ZVEZDA i PARTIZAN dobro pojačati.

realista

pre 1 godinu

Partizanu treba da dovede 4 srednje klase igraca, da bi povecao broj igraca u ukupnom broju jer se igra veliki broj utakmica na 2 fronta. Znaci da ima 16 igraca, 12 ovih od ove godine bolji ne trebaju + ta 4 srednje klase da popune broj. Ta nova cetvorica bi trebalo da budu profil igraca koji bas nedostaju Partizanu, to je 1 stabilan plejmejker koji zna da stane na loptu i umiri utakmicu kad Partizan povede vecom razlikom, tipa Gordic ili kao nekad Zoc Obradovic sto je bio tip igraca. I treba 1 centar koji nije trkac nego koji zna da igra ledjima, kao Arapovic sto je nekad bio. I jos dvojice srednje klase igraca da popune broj od 16 koji ce svi ravnopravno igrati veliki broj utakmica

DžejAr65

pre 1 godinu

Najjaci Klub na Balkanu i najboji navijaci na svetu!
(gogibre, 16. jun 2022 15:28)
trebalo vam je 6 godina da uđete u top 16

Raca presjednik

pre 1 godinu

Ko je bre nama poklonio Zoca?! Vucic..?! Pa Zeljko je nas prijatelju , on je Partizan i svi mi.. Vucic jedino nije mogao nikako da spreci bjegov dolazak mada mislim da ga jedino to i nije mnogo zanimalo.. on je naredio da ako Vujosevic ne ode -pare Partizak kk nece videti ni na filmu...nikakve.. i covek nije hteo sebe da stavi ispred kluba i otisao je.. i mi u takvim uslovima igramo evo vec 10 godina... e sad ce Vama da se pokaze kako se igra kvalitetom.i na klupi i na terenu. Ako budete Vi u takvim okolnostima ipak bolji- cestitacemo...

dt

pre 1 godinu

Na slici je 8 igraca iz prosle sezone. Kontinuitet prisutan, trener isti. Uz domaceg iskusnog i nekog mladjeg igraca, dobra dva stranca, pojacani u reketu, mozemo da budemo konkurentni svakako. Napred partizan!

Srele

pre 1 godinu

Koliko pruznih prelaza može da se napravi od budžeta kk partizan? pitam za bokija perica
(next, 16. jun 2022 15:53)

Jeftina patetika u rangu onog coveka cije se ime ne spominje.

dzordz

pre 1 godinu

Zasto Cibona nije dobila wild card? Veci su klub od partizaia, imaju manji dug, prvaci su drzave. Najveci uspeh partizaia u poslednjih 10 sezona je rat u Ukrajini.
(Atomski budzet, 16. jun 2022 15:02)

To tebe vec sada prpa hvata,haaa. Ima da bude busi, hahaha,busiiii

misko

pre 1 godinu

Juga platila da Partizan igra LŠ,FSS pozajmio grobarima evre za licencu a sada i EL umesto sankcionisanih bratskih klubova uz novu uplatu.Od čega će platiti dugove ovom narodu.Predsdnik Vučić i Siniša Mali dosad nisu lagali,videćemo.

dzordz

pre 1 godinu

Mislilo se na ove sportske načine, jedni ste od retkih koje je ovaj rat obradovao
(veverac, 16. jun 2022 14:20)

Hej Veverac, a koga je Corona obradovala ???

Mile Kontraš

pre 1 godinu

Pokazao Siniša tabelarno ko koliko duguje u košarci!Ne mora doktor da pokazuje, može limeni nešto o tome više da kaže..

Super Mario

pre 1 godinu

Pisao sam ovde pe neki dan da je to gotova stvar još u aprilu bila, a detalji su dogovoreni tokom F4. Već tu je Bursa odustala i bilo je jasno da su Valensija i Partizan novi članovi Evrolige. Čak sam i pogodio ko će glasati za Partizan. Jedino su me baš iznenadili CSKA i PAO, jer su ljudi iz PAO nešto drugo pričali tokom F4. Ali ajde, nema veze. Ono što se isto ne govori jeste da je Partizanu spremna i licenca i veoma je blizu realizacije. Ide proširenje Evrolige, a odmah potom i zatvaranje, u smislu da više neće biti novih licenci. Na licence sa sigurnošću mogu da računaju Partizan, London i Pariz. Biće još jedna i biće ostavljena mesta za dva kluba iz Evrokupa po sezoni i jednog iz ABA lige. Ide Evroliga na 24 kluba. Biće tu još mesta pošto je očigledno da Rusi neće igrati bar narednih 10 godina.
(Realista, 16. jun 2022 14:36)

Tvoj nick i ovo sto pise nema veze sa vezom....
(EUFORIJA, 16. jun 2022 14:50)

Postujem tvoje pravo na misljenje. Napisao sam to sto sam napisao, jer su to informacije koje sam imao. I kao sto se i vidi izvor je bio relevantan. Za ostatak informacija videcemo u narednom periodu. Ako zelis mogu da ti dam inicijale kosarkasa koji je vec sve dogovorio za Partizanom. Sa ovih je prostora, igrao je u tri NBA i tri Evroligaska kluba, a trenutno je clan kluba kome je zabranjeno igranje Evrolige sledece sezone. Ovo ti govorim cisto da vidis, kada se za par dana transfer obelodani, da je izvor vrlo relevantan.

no name

pre 1 godinu

Navijac sam Zvezde, ne znam ni zasto je u ovoj ludoj drzavi to potrebno govoriti, obozavam Zvezdu I Srbiju(ovde mislim na sve ljude zbog kojih sam ponosan sto sam Srbin, tu su I Partizanovci) ali ne mogu da se otmem utisku koliko su grobari zli, podli I hvalisavi, I koliko kompleks vise vrednosti izbija iz njih, kao da su Britanci u najmanju ruku.
(Ludovan, 16. jun 2022 15:01)

Ima ona od "šale do vešanja". Hvala se i busaju navijači C.zvezde uspehu u fudbalu. Niko to ne moze osporiti taj veliki uspeh, Partizan se malo tesi u fudbalu finalom KESa, dok Zvezda taj uspeh u košarci nema. Mozda je tu problem. Iskreno fudbalu velike 4 u Jugoslaviji ozbiiljno se igrao kup šamiona,.ostalo onako po malo. Iako nije uvek uspevalo šampionu da dobro odigra u KEŠ. I danas se kao sve broji. Na pr najvece uta Zvezde u fudbalu van kupa sampiona Borusija M i Keln, pa okej to bi trebao bude neki standard. Ispod toga je neuspeh.

Navijača Zvezde ima vise, a u datim okolnostima argumenti za zezanje, bockanje i preterivanje bilu su na strani Partizana. Nema sta da se kaze bas su navijaci Partizana bili okrutni... Trazili uvek slabu žicu, i na kraju se svede na previse lično. Mislim da navijači Partizana nemaju taj osecaj prema navijačima Zvezde,.ali ajde mozda gresim. Kad igrate dobro i navijam za vas, kad igrate slabo ne, nema pravila. Kosarku slabije pratim godinama.

Hedonista

pre 1 godinu

Predvidjam 3 do 4 pobede…
(alex, 16. jun 2022 15:43)

Zvezda 10-12 pobeda, Partizan borba za TOP 8. To ti je onako realno kosarkaski. Drugo sto si ti ostrascen pa pises ovakve stvari. Zvezda ce se nesumnjivo pojacati, ali ni blizu koliko Partizan.

zdravko

pre 1 godinu

Dr htc Dati odgovorim jasam navijaci zvezde I Tomi je ponos Ali I simpatizer ofka beograda koga ste cerupali ko curana Ali I ako ofka bijo u srpskoj ligi sad Kako znam daje uso u drugu ligu. Ali ja taj klub I dajie simpatisem I Pored crveno bele boje volim plavo beli boju Tosam zavoleo kao mali. Ali sad dase vratim na pravu stvar, kazes mi zavidimo istoriju vasu okej ja ne zavidim Ali vi non stop vredjate zvezdu daje fmpe a nije menjala ime nego usla u dugove onda agencija vodila ivendeciju urp o vracanju dugova I zvezda je vratila. Ali viste sada u istoj situaciji dugujete sedt miliona evra poreze necete ni urp necete da vratite dug drzavi porez onda istupate iz lige da nebi dozivili Jos jedno sramocenje posto ste dozivili u dva puta kup I aba liga mesto stoste istupili iz lige da se preslite u trecu ligu jer Po clanu kss 36 vi treba da budete vec danas u trecoj ligi vi mesto toga dobijate evro ligu. Takodje osporavate zvezda stoje bila prvak evrope u zenskoj kosarci I to pre vas takodje osporavate u muskoj kosarci koje zvezda osvojila kup kupova evrope sadasnji evro kup u Kom ste se radovali Al niste uspeli. Uporedjivati prvaka evrope u kosarci I sa zvezdinom titulom prvaka evrope I sveta u fudbalu pa to je druze ko nebo I zemjia tako da to ne pije vodu. Ja nisam protiv sto partizan igra evro ligu pa nemozete ostvariti mozda sest pobeda jer taj sistem niste igrali kada budu tri utakmice pa I do cetri u toku deset Dana pa cete viditi pa vi niste mogli u evro kupu da sastavite dve pobede za redom tuko vas letonski klub tako malo se spustite na zemjiu.

Тарми Рићми

pre 1 godinu

Кад не могу на терену, онда за зеленим столом. Срамота за спорт и за "институцију". Дужни као Грчка и после им лоша власт.

Bradilic

pre 1 godinu

Da mi je da budem navijac Partizana na samo 1 dan. Ta kolicina lozenja ni oko cega, koja je kod njih prisutna, se nigde ne moze naci. Svake sezone u junu ista prica, dolazi ovaj dolazi onaj i nikad nista ne osvojite. Kad je dosao Zeljko, bilo je lozenje kao Lebrona da ste doveli. Pa onda Panter, Ledej, Lesor, dobijate Golden Stejt bre, na kraju nijedan trofej od 4 moguca. Cak ste morali i da bezite. I posle ovako jadne sezone vi opet vidite neki tracak nade, radujete se ovakvim ulaskom u Evroligu. Ali neka, ja sam srecan, taman vise pobeda za nas. A i da pritom vidite kako je igrati 3 ozbiljne utakmice nedeljno. Nema vise Lietkabelisa, Sljonska, Tuti Frutija i ostalih. Budite srecno ako dodjete do plej ofa Aba lige. Mada ako ste Pantera i Ledeja doveli za Evrokup, mogu misliti koliki ce vam budzet sada biti. Par miliona je na pozivnicu vec otislo.

Caslav

pre 1 godinu

Naravno, zato sto smo zasluzili.Zato sto su nam legende poput Zeljka obradovica, Dude Ivkovica, Kicanovica, Dalipagica, Savica, Grbovica, Divca, Rebrace, Berica, Loncara, Brkica, Krstica, Rebrace, Pekovica, Bogdanovica.....Zato sto smo 3 puta osvojili evropski kup i 4 puta bili ucesnici final foura, zato sto nikada nije bilo praznog mesta na tribinama, zato sto je decenijama unazad najbolja atmosfera kada igra Partizan.

Dusan Uros

pre 1 godinu

Valensija je platila 3 miliona za WC, a koliko smo mi? S obzirom da se radi o sredstvima iz budžeta, može reč-dve o tome?
(Bruce, 16. jun 2022 13:40) # Link komentara

Koliko ste vi platili za tri nelegalna ucesca to nikada necemo saznati.

Atomski budzet

pre 1 godinu

Zasto Cibona nije dobila wild card? Veci su klub od partizaia, imaju manji dug, prvaci su drzave. Najveci uspeh partizaia u poslednjih 10 sezona je rat u Ukrajini.

Rade

pre 1 godinu

Valensija platila 3 mil e, gde si to procitao? Da nisi mozda sanjao? Jel ti stvarno mislis da tamo u EL ima neka kasa i onda uplatis i ko uplati vise njemu daju da igra? Partizan je institucija evropske kosarke, ako moze da obezbedi dovoljan budzet logicno da je ce on dobiti pozivnicu umesto nekakvih nebitnih ekipa. Da ti pojasnim malo, da su i Zvezda/Fmp aplicirali u isto vreme kao i Partizan, jasno ti je koji bi ishod bio?

bvb

pre 1 godinu

Na sta je ponosan? Mislim, okej, kapiram da se svi navijaci raduju ali on covek bez blama napise da je "ponosan na svoje saradnike i sve u klubu koji su vredno radili na ovome". Je l on to radio na uvodjenju sankcija ruskim klubovima? hahaha

mikicapfc

pre 1 godinu

imao sam poverenje u Ostoju od kad je došao u klub,nije lako bilo boriti se protiv državnog projekta svih ovih godina...ali ničija nije gorela do zore..sad se pravi prava ekipa za Evroligu i Aba ligu sledeće sezone,trebaju nam 2-3 igrača u rangu Pantera i Ledeja a siguran sam da će ih Obradović komadant naći ??

1312

pre 1 godinu

Ljudi da li ste vi svesni sta pisete, pa Partizan ima istoriju. Dobar tim smo imali i ove sezone, mogu samo da zamislim kakav ce biti sledece sezone!

kralj

pre 1 godinu

Za navijace zvezdane,pitajte vaseg gazdu koliko je Partizan platio EL za licencu,on ce da vam izracuna I lepo tabelarno da vam prikaze,cisto da ne bijete glavu,on lepo skocka u tabele a vi to lepo prihvatite zdravo za gotovo I sve transparentno.

Ludovan

pre 1 godinu

Navijac sam Zvezde, ne znam ni zasto je u ovoj ludoj drzavi to potrebno govoriti, obozavam Zvezdu I Srbiju(ovde mislim na sve ljude zbog kojih sam ponosan sto sam Srbin, tu su I Partizanovci) ali ne mogu da se otmem utisku koliko su grobari zli, podli I hvalisavi, I koliko kompleks vise vrednosti izbija iz njih, kao da su Britanci u najmanju ruku. Ja se nadam da ce ljudi shvatiti I poceti da misle svojom glavom da nikakva istorija nije odigrala ulogu kod ovog wc, nikakva istorija, tradicija I ostalo na sta vi pricate. Pa Riga, Kinder, Cibona, Split, Bosna, imaju isto ili vise titula od vas, timovi koji su dali NBA zvezde, olimpijske sampione, pobednike svetskih I evropskih prvenstava, legende I nikom nisu puna usta istorije I tradicije kao vama, uporedjivanje sa Seltiksima, institucija I ostalo. Pa FK Czv ima slavniju istoriju I znacajniju ulogu u sportu generalno pa nikad nisam cuo busanje I stavljanje u prvi plan to. Shvatite ovu wc ste debelo platili kao sto je vise platio Zenit one godine. Srecno u takmicenju.

a koliko će da traje to samo zna ČOVIĆ NEBOJŠA

pre 1 godinu

E ali kako ono bese "Partizan vise nikada nece igrati evroligu" buhahhahahahahahahaahahahahhahaha
(Deda Sotir, 16. jun 2022 13:43)
Pa i ne bi da nije kriminalnog društva
10 godina seksa bez vadjenja sineeeeee I JOŠ TRAJE

Mirko

pre 1 godinu

Nappredno ili ne ali oni potpisali ugovor na 10 godina sa Evroligom, pa sad kako god odradili su dobar posao, bili zuti ili napredni ja Partizan volim i ovo je dobro za nasu kosarku. Sigurno ne odgovara onim plitkim i zatucanim i obojenim politickim bojama ali ljudi Partizan je veci od svega toga.

Mirjana

pre 1 godinu

Valensija je platila 3 miliona za WC, a koliko smo mi? S obzirom da se radi o sredstvima iz budžeta, može reč-dve o tome?
(Bruce, 16. jun 2022 13:40) # Link komentara

Koliko ste vi platili za tri nelegalna ucesca to nikada necemo saznati.
(Dusan Uros, 16. jun 2022 14:05)

Sto puta izgovorena laž ne postaje istina. Koja su to tri nelegalna učešća? Igokea ni jedan jedini uslov nije ispunjavala, Cibona kao i tada tako i danas ima finansijske probleme. Korona je poništila sezonu kako u EL tako i EC

Randy Marsh

pre 1 godinu

Ove godine nismo zaslužili da se plasiramo u Evroligu. I to je realno tako.
Ali isto tako je bilo godina kada smo zaslužili višegodišnju licencu, pa je nismo dobijali. Ovim se samo ispravlja deo nepravde.
Partizan je tamo gde pripada!!

Realista

pre 1 godinu

Pisao sam ovde pe neki dan da je to gotova stvar još u aprilu bila, a detalji su dogovoreni tokom F4. Već tu je Bursa odustala i bilo je jasno da su Valensija i Partizan novi članovi Evrolige. Čak sam i pogodio ko će glasati za Partizan. Jedino su me baš iznenadili CSKA i PAO, jer su ljudi iz PAO nešto drugo pričali tokom F4. Ali ajde, nema veze. Ono što se isto ne govori jeste da je Partizanu spremna i licenca i veoma je blizu realizacije. Ide proširenje Evrolige, a odmah potom i zatvaranje, u smislu da više neće biti novih licenci. Na licence sa sigurnošću mogu da računaju Partizan, London i Pariz. Biće još jedna i biće ostavljena mesta za dva kluba iz Evrokupa po sezoni i jednog iz ABA lige. Ide Evroliga na 24 kluba. Biće tu još mesta pošto je očigledno da Rusi neće igrati bar narednih 10 godina.

marko992

pre 1 godinu

imao sam poverenje u Ostoju od kad je došao u klub,nije lako bilo boriti se protiv državnog projekta svih ovih godina...ali ničija nije gorela do zore..sad se pravi prava ekipa za Evroligu i Aba ligu sledeće sezone,trebaju nam 2-3 igrača u rangu Pantera i Ledeja a siguran sam da će ih Obradović komadant naći ??
(mikicapfc, 16. jun 2022 14:09)

Naravno da nije lako, narocito kad ti je predsednik kluba jedan od najblizih saradnik glavnog coveka u drzavi i kad ti taj dovede igrace iz tima sa F4 i najboljeg trenera u Evropi.
(EUFORIJA, 16. jun 2022 14:27)

Jos je teze kada treba "ozvaniciti" kamione para sa juga zemlje.
Jadni vi , bas mi vas je nekada zao.

Bini

pre 1 godinu

Valensija platila 3 mil e, gde si to procitao? Da nisi mozda sanjao? Jel ti stvarno mislis da tamo u EL ima neka kasa i onda uplatis i ko uplati vise njemu daju da igra? Partizan je institucija evropske kosarke, ako moze da obezbedi dovoljan budzet logicno da je ce on dobiti pozivnicu umesto nekakvih nebitnih ekipa. Da ti pojasnim malo, da su i Zvezda/Fmp aplicirali u isto vreme kao i Partizan, jasno ti je koji bi ishod bio?
(Rade, 16. jun 2022 13:50)

Koja bre institucija? Nešto što se dešavalo pre 30 godina. Kako kada bi ja napisao da je FK CZ institucija evropskog fudbala. Da li si siguran da bi Partizan dobio pre Zvezde poziv? Igranje u EL košta i niko se nije guzio da aplicira. Dva tima izrazili spremnost. A ko to plaća? Nije za džabe. Hoće li Ostoja da izadje u javnost i kaže ko je dao novac

Stomak

pre 1 godinu

@Caslav Pa što je onda niste osvojili na terenu kad ste tako veliki klub sa budžetom koji ste imali ove sezone? Već je trebalo da se radujete tuđoj nesreći, izbačenim klubovima, kako biste vi ušli na mala vrata. E baš zato ćete uvek i biti mali klub.

Kontras

pre 1 godinu

Ljudi, na stranu navijacka prepucavanja. Partizan je zasluzio da igra u Evroligi.

Partizan je veliki klub, sa velikom tradicijom i istorijom, bivsi prvak Evrope.

Zajedno sa Crvenom zvezdom drzi rekorde u posecenosti na utakmicama Evrolige sa oko 22 000 navijaca na jednoj utakmici.

Dobro je za nasu kosarku da imamo dva kluba u Evroligi. Bice dobre utakmice i velike posete.

Lokos

pre 1 godinu

Ljudi, na stranu navijacka prepucavanja. Partizan je zasluzio da igra u Evroligi.

Partizan je veliki klub, sa velikom tradicijom i istorijom, bivsi prvak Evrope.

Zajedno sa Crvenom zvezdom drzi rekorde u posecenosti na utakmicama Evrolige sa oko 22 000 navijaca na jednoj utakmici.

Dobro je za nasu kosarku da imamo dva kluba u Evroligi. Bice dobre utakmice i velike posete.
(Kontras, 16. jun 2022 14:12)

fk Zvezda je mnogo veći klub od kk partizan pa je kroz muku i borbu morala da izvori LS na terenu protiv Salzburga.

Te price da je neko zasluzi je smesno

EUFORIJA

pre 1 godinu

Pisao sam ovde pe neki dan da je to gotova stvar još u aprilu bila, a detalji su dogovoreni tokom F4. Već tu je Bursa odustala i bilo je jasno da su Valensija i Partizan novi članovi Evrolige. Čak sam i pogodio ko će glasati za Partizan. Jedino su me baš iznenadili CSKA i PAO, jer su ljudi iz PAO nešto drugo pričali tokom F4. Ali ajde, nema veze. Ono što se isto ne govori jeste da je Partizanu spremna i licenca i veoma je blizu realizacije. Ide proširenje Evrolige, a odmah potom i zatvaranje, u smislu da više neće biti novih licenci. Na licence sa sigurnošću mogu da računaju Partizan, London i Pariz. Biće još jedna i biće ostavljena mesta za dva kluba iz Evrokupa po sezoni i jednog iz ABA lige. Ide Evroliga na 24 kluba. Biće tu još mesta pošto je očigledno da Rusi neće igrati bar narednih 10 godina.
(Realista, 16. jun 2022 14:36)

Tvoj nick i ovo sto pise nema veze sa vezom....

King

pre 1 godinu

Mislilo se na ove sportske načine, jedni ste od retkih koje je ovaj rat obradovao
(veverac, 16. jun 2022 14:20)
I vi ste se ponadali Top 8 i pudla išao na 4 tv da objasni da su zaslužili, hahah

ls

pre 1 godinu

E ali kako ono bese "Partizan vise nikada nece igrati evroligu" buhahhahahahahahahaahahahahhahaha
(Deda Sotir, 16. jun 2022 13:43)

Na ovaj nacin EL moze igrati i ekipa iz kraja ako im posalju pozivnicu. Uopste nije smesno to sto je moralo da se zarati u Ukrajini da bi Partizan konacno dosao u EL, pa ti vidi jel buhahahaha ili ste se izborili za ulazak u EL.

veverac

pre 1 godinu

E ali kako ono bese "Partizan vise nikada nece igrati evroligu" buhahhahahahahahahaahahahahhahaha
(Deda Sotir, 16. jun 2022 13:43)

Mislilo se na ove sportske načine, jedni ste od retkih koje je ovaj rat obradovao

323

pre 1 godinu

E sada gledajte kako se igra u EL..Nema prekida utakmica, gadjanja, kukanja na sudije , na silu..A kad dodje derbi svi ce biti manji od mahovog zrna ili ce da izbace oba kluba. Pa siledzije a ne navijaci, jer to nisu navijaci nek izvole .Samo znanje, teren i kosarka.

realista

pre 1 godinu

Partizanu treba da dovede 4 srednje klase igraca, da bi povecao broj igraca u ukupnom broju jer se igra veliki broj utakmica na 2 fronta. Znaci da ima 16 igraca, 12 ovih od ove godine bolji ne trebaju + ta 4 srednje klase da popune broj. Ta nova cetvorica bi trebalo da budu profil igraca koji bas nedostaju Partizanu, to je 1 stabilan plejmejker koji zna da stane na loptu i umiri utakmicu kad Partizan povede vecom razlikom, tipa Gordic ili kao nekad Zoc Obradovic sto je bio tip igraca. I treba 1 centar koji nije trkac nego koji zna da igra ledjima, kao Arapovic sto je nekad bio. I jos dvojice srednje klase igraca da popune broj od 16 koji ce svi ravnopravno igrati veliki broj utakmica

Hedonista

pre 1 godinu

Predvidjam 3 do 4 pobede…
(alex, 16. jun 2022 15:43)

Zvezda 10-12 pobeda, Partizan borba za TOP 8. To ti je onako realno kosarkaski. Drugo sto si ti ostrascen pa pises ovakve stvari. Zvezda ce se nesumnjivo pojacati, ali ni blizu koliko Partizan.

EUFORIJA

pre 1 godinu

imao sam poverenje u Ostoju od kad je došao u klub,nije lako bilo boriti se protiv državnog projekta svih ovih godina...ali ničija nije gorela do zore..sad se pravi prava ekipa za Evroligu i Aba ligu sledeće sezone,trebaju nam 2-3 igrača u rangu Pantera i Ledeja a siguran sam da će ih Obradović komadant naći ??
(mikicapfc, 16. jun 2022 14:09)

Naravno da nije lako, narocito kad ti je predsednik kluba jedan od najblizih saradnik glavnog coveka u drzavi i kad ti taj dovede igrace iz tima sa F4 i najboljeg trenera u Evropi.

Gossa placa Zeljko 83

pre 1 godinu

Randy Marsh, ja mislim potpuno drugacije. Zasto niste zasluzili ove sezone? Zbog rata u Ukrajni i sankcija Rusiji? Kakve veze ima Partizan sa tim? Godinama smo ovde svi pisali da ABA liga treba da ima dva predstavnika u EL, a vi ste igrali finale. Sta je tu sporno? Mislim, ja kapiram logiku da niste apsolutno nista osvojili, i da igrate EL zbog sankcija Rusiji i zbog para koje ste dali za licencu, ali opet kakve veze ima Partizan sa ratom u Ukrajni? Isto kao i Zvezda sa koronom ili stecajem Cibone verovatno. Jel treba mozda da zalimo ovde ruske tajkunske klubove CSKA i Zenit? A ko je to nas zalio 90-ih? Bas vas briga, vi svoje ostvarili, igrate EL i radujte se ljudi kao i svi mi koji cemo da gledamo derbi u EL.

вср

pre 1 godinu

Све је ово договорено на Ф4 Евролиге! Србија је и организовала Ф4 због овога, и наравно због промоције и пара, али и да се удовољи овим кмечавцима који кмече 10 година! Ето, вређајте и даље Вучића а човек вам обезбедио и Жоца и Евролигу, незахвалници једни. Све вам обезбедио и не ваља. Joш и титулу да вам обезбеди - е па урадите нешто сами, освојите је на терену ако можете. Опет нећете моћи, а у ЕЛ ћете служити за кош разлику! Видећете!

iEtoNasNaKrovuEvrope

pre 1 godinu

2 predstavnika u EL, Jokara igra za repku pa smo prvi favoriti za zlato na EP...Jbm liga, ali treba pripaziti na KiM i slične teme ovih dana, nešto mnogo dobrih vesti u kratkom periodu.

Super Mario

pre 1 godinu

Pisao sam ovde pe neki dan da je to gotova stvar još u aprilu bila, a detalji su dogovoreni tokom F4. Već tu je Bursa odustala i bilo je jasno da su Valensija i Partizan novi članovi Evrolige. Čak sam i pogodio ko će glasati za Partizan. Jedino su me baš iznenadili CSKA i PAO, jer su ljudi iz PAO nešto drugo pričali tokom F4. Ali ajde, nema veze. Ono što se isto ne govori jeste da je Partizanu spremna i licenca i veoma je blizu realizacije. Ide proširenje Evrolige, a odmah potom i zatvaranje, u smislu da više neće biti novih licenci. Na licence sa sigurnošću mogu da računaju Partizan, London i Pariz. Biće još jedna i biće ostavljena mesta za dva kluba iz Evrokupa po sezoni i jednog iz ABA lige. Ide Evroliga na 24 kluba. Biće tu još mesta pošto je očigledno da Rusi neće igrati bar narednih 10 godina.
(Realista, 16. jun 2022 14:36)

Tvoj nick i ovo sto pise nema veze sa vezom....
(EUFORIJA, 16. jun 2022 14:50)

Postujem tvoje pravo na misljenje. Napisao sam to sto sam napisao, jer su to informacije koje sam imao. I kao sto se i vidi izvor je bio relevantan. Za ostatak informacija videcemo u narednom periodu. Ako zelis mogu da ti dam inicijale kosarkasa koji je vec sve dogovorio za Partizanom. Sa ovih je prostora, igrao je u tri NBA i tri Evroligaska kluba, a trenutno je clan kluba kome je zabranjeno igranje Evrolige sledece sezone. Ovo ti govorim cisto da vidis, kada se za par dana transfer obelodani, da je izvor vrlo relevantan.

Dr Hitch

pre 1 godinu

Zvezda glasala da Partizan bude u EL,Partizan nikada ne bi to uradio za Zvezdu.Mržnja ih ubija.
(misko, 16. jun 2022 16:26)
Zvezda nije mogla da glasa jer je glasalo samo 11 klubova, vlasnici 10ogodišnje licence. Ajmo dalje.

Pierre

pre 1 godinu

"Ponosan sam na svoje saradnike i sve u klubu koji su vredno radili da bismo ostvarili cilj". Da ti nije Putin saradnik, jer samo zbog rata u Ukrajini i izbacivanjem Zenita i CSKA ste dobili mesto u Euroleague!??

Raca presjednik

pre 1 godinu

Ko je bre nama poklonio Zoca?! Vucic..?! Pa Zeljko je nas prijatelju , on je Partizan i svi mi.. Vucic jedino nije mogao nikako da spreci bjegov dolazak mada mislim da ga jedino to i nije mnogo zanimalo.. on je naredio da ako Vujosevic ne ode -pare Partizak kk nece videti ni na filmu...nikakve.. i covek nije hteo sebe da stavi ispred kluba i otisao je.. i mi u takvim uslovima igramo evo vec 10 godina... e sad ce Vama da se pokaze kako se igra kvalitetom.i na klupi i na terenu. Ako budete Vi u takvim okolnostima ipak bolji- cestitacemo...

dzordz

pre 1 godinu

Zasto Cibona nije dobila wild card? Veci su klub od partizaia, imaju manji dug, prvaci su drzave. Najveci uspeh partizaia u poslednjih 10 sezona je rat u Ukrajini.
(Atomski budzet, 16. jun 2022 15:02)

To tebe vec sada prpa hvata,haaa. Ima da bude busi, hahaha,busiiii

Dr Hitch

pre 1 godinu

Navijac sam Zvezde, ne znam ni zasto je u ovoj ludoj drzavi to potrebno govoriti, obozavam Zvezdu I Srbiju(ovde mislim na sve ljude zbog kojih sam ponosan sto sam Srbin, tu su I Partizanovci) ali ne mogu da se otmem utisku koliko su grobari zli, podli I hvalisavi, I koliko kompleks vise vrednosti izbija iz njih, kao da su Britanci u najmanju ruku. Ja se nadam da ce ljudi shvatiti I poceti da misle svojom glavom da nikakva istorija nije odigrala ulogu kod ovog wc, nikakva istorija, tradicija I ostalo na sta vi pricate. Pa Riga, Kinder, Cibona, Split, Bosna, imaju isto ili vise titula od vas, timovi koji su dali NBA zvezde, olimpijske sampione, pobednike svetskih I evropskih prvenstava, legende I nikom nisu puna usta istorije I tradicije kao vama, uporedjivanje sa Seltiksima, institucija I ostalo. Pa FK Czv ima slavniju istoriju I znacajniju ulogu u sportu generalno pa nikad nisam cuo busanje I stavljanje u prvi plan to. Shvatite ovu wc ste debelo platili kao sto je vise platio Zenit one godine. Srecno u takmicenju.
(Ludovan, 16. jun 2022 15:01)
Malo si kontradiktoran, voliš sve Srbe i onda najstrašnije izvredja nas koji navijamo za Partizan, ali okej, tvoje pravo, naravno. Sve je to okej što kažeš, ne slažem se baš u svemu ali poštujem tvoje mišljenje, kao i svačije. Ali mi jedna stvar nije jasna, zašto vam toliko smeta što se mi ponosimo našom košarkaškom istorijom? Da li time vredjamo Zvezdu ili neki drugi tim? Neka ništa od toga što mi mislimo nije istina, to i dalje nema veze sa vama. Ja stvarno nikada lično nisam uvredio Zvezdu, nisam nikad rekao da ste FMP, ILR ili nešto treće, poštujem vaše celo SD društvo kao izuzetno velikog rivala, ali je za mene Partizan najbolji, pa makar nikada ništa ne osvojili ikada više. Je l' to znači da sam zao i podao? Vredjam li time nekoga?

Srele

pre 1 godinu

Koliko pruznih prelaza može da se napravi od budžeta kk partizan? pitam za bokija perica
(next, 16. jun 2022 15:53)

Jeftina patetika u rangu onog coveka cije se ime ne spominje.

omg

pre 1 godinu

imao sam poverenje u Ostoju od kad je došao u klub,nije lako bilo boriti se protiv državnog projekta svih ovih godina...ali ničija nije gorela do zore..sad se pravi prava ekipa za Evroligu i Aba ligu sledeće sezone,trebaju nam 2-3 igrača u rangu Pantera i Ledeja a siguran sam da će ih Obradović komadant naći ??
(mikicapfc, 16. jun 2022 14:09)

Naziva nekog drzavnim projektom a onda poziva da se dovedu igraci na nivou pantera I Lideja ahahahahha

da naći će ih komadant Obradović medju f4 ekipe.. lol

dt

pre 1 godinu

Na slici je 8 igraca iz prosle sezone. Kontinuitet prisutan, trener isti. Uz domaceg iskusnog i nekog mladjeg igraca, dobra dva stranca, pojacani u reketu, mozemo da budemo konkurentni svakako. Napred partizan!

dzordz

pre 1 godinu

Mislilo se na ove sportske načine, jedni ste od retkih koje je ovaj rat obradovao
(veverac, 16. jun 2022 14:20)

Hej Veverac, a koga je Corona obradovala ???

misko

pre 1 godinu

Juga platila da Partizan igra LŠ,FSS pozajmio grobarima evre za licencu a sada i EL umesto sankcionisanih bratskih klubova uz novu uplatu.Od čega će platiti dugove ovom narodu.Predsdnik Vučić i Siniša Mali dosad nisu lagali,videćemo.

dzoni15

pre 1 godinu

Kad se setim komentara ne treba nam nista na mufte, ako ne izborimo na terenu.. Prosle godine evro kup nisu obezbedili, sad evroligu.. Pa kad je Vujosevic odlazio SNS nam unistava klub, bolje i 4 liga nego da nam dodje SNS...dosao Ostoja, cute kao kurve...

DžejAr65

pre 1 godinu

Najjaci Klub na Balkanu i najboji navijaci na svetu!
(gogibre, 16. jun 2022 15:28)
trebalo vam je 6 godina da uđete u top 16

zdravko

pre 1 godinu

Dr htc Dati odgovorim jasam navijaci zvezde I Tomi je ponos Ali I simpatizer ofka beograda koga ste cerupali ko curana Ali I ako ofka bijo u srpskoj ligi sad Kako znam daje uso u drugu ligu. Ali ja taj klub I dajie simpatisem I Pored crveno bele boje volim plavo beli boju Tosam zavoleo kao mali. Ali sad dase vratim na pravu stvar, kazes mi zavidimo istoriju vasu okej ja ne zavidim Ali vi non stop vredjate zvezdu daje fmpe a nije menjala ime nego usla u dugove onda agencija vodila ivendeciju urp o vracanju dugova I zvezda je vratila. Ali viste sada u istoj situaciji dugujete sedt miliona evra poreze necete ni urp necete da vratite dug drzavi porez onda istupate iz lige da nebi dozivili Jos jedno sramocenje posto ste dozivili u dva puta kup I aba liga mesto stoste istupili iz lige da se preslite u trecu ligu jer Po clanu kss 36 vi treba da budete vec danas u trecoj ligi vi mesto toga dobijate evro ligu. Takodje osporavate zvezda stoje bila prvak evrope u zenskoj kosarci I to pre vas takodje osporavate u muskoj kosarci koje zvezda osvojila kup kupova evrope sadasnji evro kup u Kom ste se radovali Al niste uspeli. Uporedjivati prvaka evrope u kosarci I sa zvezdinom titulom prvaka evrope I sveta u fudbalu pa to je druze ko nebo I zemjia tako da to ne pije vodu. Ja nisam protiv sto partizan igra evro ligu pa nemozete ostvariti mozda sest pobeda jer taj sistem niste igrali kada budu tri utakmice pa I do cetri u toku deset Dana pa cete viditi pa vi niste mogli u evro kupu da sastavite dve pobede za redom tuko vas letonski klub tako malo se spustite na zemjiu.

no name

pre 1 godinu

Navijac sam Zvezde, ne znam ni zasto je u ovoj ludoj drzavi to potrebno govoriti, obozavam Zvezdu I Srbiju(ovde mislim na sve ljude zbog kojih sam ponosan sto sam Srbin, tu su I Partizanovci) ali ne mogu da se otmem utisku koliko su grobari zli, podli I hvalisavi, I koliko kompleks vise vrednosti izbija iz njih, kao da su Britanci u najmanju ruku.
(Ludovan, 16. jun 2022 15:01)

Ima ona od "šale do vešanja". Hvala se i busaju navijači C.zvezde uspehu u fudbalu. Niko to ne moze osporiti taj veliki uspeh, Partizan se malo tesi u fudbalu finalom KESa, dok Zvezda taj uspeh u košarci nema. Mozda je tu problem. Iskreno fudbalu velike 4 u Jugoslaviji ozbiiljno se igrao kup šamiona,.ostalo onako po malo. Iako nije uvek uspevalo šampionu da dobro odigra u KEŠ. I danas se kao sve broji. Na pr najvece uta Zvezde u fudbalu van kupa sampiona Borusija M i Keln, pa okej to bi trebao bude neki standard. Ispod toga je neuspeh.

Navijača Zvezde ima vise, a u datim okolnostima argumenti za zezanje, bockanje i preterivanje bilu su na strani Partizana. Nema sta da se kaze bas su navijaci Partizana bili okrutni... Trazili uvek slabu žicu, i na kraju se svede na previse lično. Mislim da navijači Partizana nemaju taj osecaj prema navijačima Zvezde,.ali ajde mozda gresim. Kad igrate dobro i navijam za vas, kad igrate slabo ne, nema pravila. Kosarku slabije pratim godinama.

Slušaj

pre 1 godinu

Zvezda 10-12 pobeda, Partizan borba za TOP 8. To ti je onako realno kosarkaski. Drugo sto si ti ostrascen pa pises ovakve stvari. Zvezda ce se nesumnjivo pojacati, ali ni blizu koliko Partizan.
(Hedonista, 16. jun 2022 16:50)


Prijatelju nemoj se glavom kroz zid, daj budi malo objektivan. Prošle sezone sve sve osvojili a niste još utakmicu odigrali, pa ste na svim frontovima pali. Prvo skoči pa reci hop.
Možete u top 8 jedino ako imate budžet od 20 miliona €, inače sa budžetom kao ove godine ne gine vam 18 mesto.
Ali sam siguran da će se i ZVEZDA i PARTIZAN dobro pojačati.

Mile Kontraš

pre 1 godinu

Pokazao Siniša tabelarno ko koliko duguje u košarci!Ne mora doktor da pokazuje, može limeni nešto o tome više da kaže..

Srecno

pre 1 godinu

Necu uopste ulaziti u temu ko koga gura, budzeti, ko stoji iza koga, jer svi pisu o tome.
Neka je sa srecom KK Partizanu. Evo dobre prilike da se izmere u ligaskom formatu EL i da bolje razumeju tempo od 3 utakmice nedeljno. Videcemo kako ce se snaci i sa kakvim timovim ce uci Partizan i Zvezda.
Hajde malo da pricamo o kosarci