Fudbal 209

Sreda, 08.06.2022.

15:48

Ilija Stolica novi trener Partizana!

Ilija Stolica biće novi trener Fudbalskog kluba Partizan.

Ilija Stolica novi trener Partizana! IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

209 Komentari

Sortiraj po:

ssssss

pre 1 godinu

Hocete Sasu Ilica ali necete da se pocetnici uce na vama. Hocete trenera sa rezultatima a pre Stolice vam bio ko, Ser Samrok i Savo sampion evrope u FM12... Ne znate ni vi sta hocete...

GoranM

pre 1 godinu

I onako je sve jedno sa kim ćemo biti drugi, u ovom odnosu snaga je jasno da ne možemo biti prvi, čak ni sa Anćelotijem, Salahom, Ronaldom, Mbapeom, Modrićem, itd samo bi džabe potrošili pare, zar ne.

Tomy Čubura

pre 1 godinu

SAD TOTALNI BOJKOT SVAKE UTAKMICE, DA NEMA NI 50 NAVIJAČA NA STADIONU, SRAM IH BILO!!! UPRAVA NAPOLJE, UPRAVA NAPOLJE, UPRAVA NAPOLJE!!!
(kibo, 8. jun 2022 20:40)

Kakav totalni bojkat kada vas svakako nema vise od 50
(Papilon, 08. jun 2022 21:22)
a tih 50 da se podeli na 8 frakcija pa na svaku tribinu po 7 ljudi

One night in May

pre 1 godinu

PS u sezoni 19/20 , FKP je od ukupno 4 utakmice sa CZV dobio 2, a 2 su odigrane nerešeneo. Baš kao i ove sezone, samo obrnuto, sad u korist CZV
ali je i te godine , predesdnikov tim, suvereno " osvojio" titulu...
Regularno, zar ne?
(gunđalo, 8. jun 2022 21:53)

U 5 sezona Partizan je dobio 1 prvenstveni derbi. Otkad je Stankovic trener Partizan na Marakani nije dao nijedan gol u prvenstvu, a u svim takmicenjima je dao 1, nedavno u Kupu.
U pomenutoj sezoni razlika je bila 20+ u jednom momentu, makar bio i derbi, motivacija je bitno drugacija na 2-3 boda razlike i 20-30.
Ako bi se titule delile na osnovu sezonskog bilansa u derbiju razlika bi samo porasla u Zvezdinu korist.

Konačno, u poslednjih 5 sezona niste ni blizu Zvezdi u Evropi - koja sve pokaze.

gunđalo

pre 1 godinu

Partizan polako , ali sigurno ide ka amaterskom nivou , tipa Vojvodine . Sto se tice tima ovo je najslabiji tim Partizana u istoriji i pravo pitanje je kako je uspeo da ima skor 31 3 0 u prvesnstvu , bez tri meca sa Zvezdom . Toliko o regularnosti u nasem fudbalu .
(Andrea Djani,

Odgovor na pitanje o regularnosti dobićeš odgovorom na sledeće pitanje:
- kako bilo koji tim u svetu može da "osvoji" 5 titula u nizu sa ukupno 5 poraza u tih 5 godina a od toga dve titule " osvoji" sa ukupno 3 nerešene?

Odogovor ti se sam nameće, Uzmi aladinovu lampu i protrljaj je iznad Marakane...

PS u sezoni 19/20 , FKP je od ukupno 4 utakmice sa CZV dobio 2, a 2 su odigrane nerešeneo. Baš kao i ove sezone, samo obrnuto, sad u korist CZV
ali je i te godine , predesdnikov tim, suvereno " osvojio" titulu...
Regularno, zar ne?

Papilon

pre 1 godinu

E SAD TOTALNI BOJKOT SVAKE UTAKMICE, DA NEMA NI 50 NAVIJAČA NA STADIONU, SRAM IH BILO!!! UPRAVA NAPOLJE, UPRAVA NAPOLJE, UPRAVA NAPOLJE!!!
(kibo, 8. jun 2022 20:40)

Kakav totalni bojkat kada vas svakako nema vise od 50

AMSTERDAM

pre 1 godinu

Najgore od svega je sto ce onaj Iliev,sutra na promociji svima nama da se smije u lice I pravi se kao da je doveo Morinja licno.Dok Iliev,Vazura I Vucelic donose odluke nema nista braco od nas....

kibo

pre 1 godinu

E SAD TOTALNI BOJKOT SVAKE UTAKMICE, DA NEMA NI 50 NAVIJAČA NA STADIONU, SRAM IH BILO!!! UPRAVA NAPOLJE, UPRAVA NAPOLJE, UPRAVA NAPOLJE!!!

Bora

pre 1 godinu

Provereni trener, za najveće uspehe i fudbalske domete. Partizan će najmanje 1/4 lige šampiona. Video sam ga uzivo na utakmici 4-te zonske lige. Odlicno je vodio tim! Umalo pobeda!

Mare

pre 1 godinu

(abvgd, 08. jun 2022 19:11)

Hoćeš da kažeš da samo mi imamo uspomene,da samo mi volimo svoju zemlju i samo mi znamo šta je ljubav a svi ostali ne vole svoje zemlje i nemaju pojma sta je ljubav? Kako da ne.

abvgd

pre 1 godinu

@Srki

U pravu si Srki za dosta stvari koje si naveo i lepo si napisao doktorirao si, preko si, šta te vuče da komentarišeš.
Iz tvog izlaganja bi se zaključio da ti je i duša tamo preko, ako je ima uopšte, jer se materijalizam provlači kroz skoro svaku rečenicu.
Mi koji smo ovde, u matici, imamo to što imamo, da je idealno nije, ali imamo dušu, a ona vredi više od Ferarija. Možda je nama i taj Yugo bolji jer nas seća na mladost. Naša su deca okupana ljubavlju svojih baka i deka, ujaka, tetaka itd.
A to se ne kupuje. To je suština života. Ljubav.
Želim i tebi puno ljubavi, koju šaljem odavde.
A fudbal nam je takav, kakav je. Nemamo drugi.

Kupus

pre 1 godinu

Evo vidis ja otiso preko, doktorirao i nikad u zivotu bacio pogled nisam na Zvezdu ili Partizan.

Katkad upalim strim kad nemam sta da radim, i obicno kad je kod nas derbi, igra se nesto i u premijer ligi. Kvalitet je nebo i zemlja. Na derbiju, niko ne zna da doda loptu, svako ko je primi je cusne dva metra ispred sebe, izgubi vreme i pokupi je ko god moze. Na mecu Liverpul Siti, lopta pri prijemu je instant zalepljena za stopalo i nikom ne pada napamet da gresi, precizni brzi pasovi, igraci 10 puta brzi i jaci od nasih i mec je uzbudljiv. Derbi je masovna jurnjava na loptu u stilu klinaca na igralistu u skoli. Niko ne zna sta radi, gde ide, kome dodaje, svi su spori, nesposobni i prosto ne moze da se gleda.

Navijanje za Zvezdu i Partizan je kao da ste seli u Juga pred raspadom i zbunjeni sto ne ide kako Ferari. Apsolutni krs svetskog fudbala na koji ne vredi trositi energiju.




Хајде Срки не бламирај се ниси ти из Србије? Претпостављам Хрватска? Зашто ниси на Индексу па тамо глуми фудбалског зналца.

Klokan

pre 1 godinu

Klub, koji rezultat bazira na treneru, po definiciji nije velik. Dobar trener dobar tim čini još boljim. Kada tim nije dobar, ne pomaže ni Klop, ni Pep, ni Ančeloti, a ni Murinjo. To je jednostavno tako.

Srki

pre 1 godinu

@Bili

Evo vidis ja otiso preko, doktorirao i nikad u zivotu bacio pogled nisam na Zvezdu ili Partizan.

Katkad upalim strim kad nemam sta da radim, i obicno kad je kod nas derbi, igra se nesto i u premijer ligi. Kvalitet je nebo i zemlja. Na derbiju, niko ne zna da doda loptu, svako ko je primi je cusne dva metra ispred sebe, izgubi vreme i pokupi je ko god moze. Na mecu Liverpul Siti, lopta pri prijemu je instant zalepljena za stopalo i nikom ne pada napamet da gresi, precizni brzi pasovi, igraci 10 puta brzi i jaci od nasih i mec je uzbudljiv. Derbi je masovna jurnjava na loptu u stilu klinaca na igralistu u skoli. Niko ne zna sta radi, gde ide, kome dodaje, svi su spori, nesposobni i prosto ne moze da se gleda.

Navijanje za Zvezdu i Partizan je kao da ste seli u Juga pred raspadom i zbunjeni sto ne ide kako Ferari. Apsolutni krs svetskog fudbala na koji ne vredi trositi energiju.

Problem kod nas nije u deci vec roditeljima. Deca srljaju u navijacku propast, jer taj jad naseg fudbala je jad naseg siromasnog proseka koji je procerdao zivot, pun je besa, agresije i nema za sta vise da zivi. Deca dok odrastaju vide u svojim ocevima neke heroje i samo oni koji na vreme shvate da su im roditelji obicni ljudi, najverovatnije gubitnici, ce se izvuci srpskog dna. Ne znaci da ne treba ceniti roditelje ako su slabe i gubitnicke licnosti, ali jednostavno trebate tokom odrastanja povuci crtu i zapitati se da li zelite da odrastete i postignete nesto vise u zivotu.

Đole031

pre 1 godinu

Vi iz uprave Partizana niste normalni. Ili niko neće da dođe zbog vas ili vi birate one koje vam preporuče suparnici. Nemam ništa protiv čoveka ali Partizan mora da ima najboljeg stručnjaka od autoriteta. Uprava već nekoliko godina povlači loše poteze i jedini koji je ispunio obećanje je Stanojević koji je rekao da ako ne bude prvi odlazi. Onaj Vučelić, Vazura, Ilijev napolje bre.

darko

pre 1 godinu

riđobradi, 08. jun 2022 16:35
nemoguce da su ovo pravi likovi sto pisu ovakve komentare.... ili to ili imaju po 15ak godina i tek su naucili osnovna pravila fudbala... isprani mozgovi

Baxuz

pre 1 godinu

Pravi izbor. Realno je bolji izbor od Sase Ilica a Krstajic koga sam zeleo nije hteo. Kakav Ivic, Jokanovic, Nikolic, Paunovic, Milanic. Zna se ko ih je promovisao.

Ilija Čvorović

pre 1 godinu

Ovaj neće sačekati zimski prelazni rok na klupi Partizana, što znači da Crvena Zvezda lagano uzima šestu titulu u nizu. Ali, ne zato što se trener tu nešto pita, već što je igrački kadar na nivou Javora iz Ivanjice, bez čestitog krštenog igrača.

H. V. Bakshi

pre 1 godinu

Ja mislim,komsije,da je misija trenutne uprave obaranje cene kluba,i onda dolazi privatnik-spasioc.
Sto,u neku ruku,i nije losa ideja.
(Hrundi Bakshi, 08. jun 2022 17:28)

To je katastrofalno losa ideja. Ako dodje do privatizacije klubova, Partizan odlazi do djavola - odnos cena/kvalitet je stostruko u korist Radnickog iz Nisa, Vojvodine, subotickog Spartaka...Za nikakve pare dobice punu podrsku gradova i svih zitelja istih.

A za Partizan ce, u poredjenu sa ova tri kluba, morati da plate zestoke pare - a nece dobiti nikvakvu podrsku grada ili lokalne zajednice. Uz to ne mogu da racunaju na pozitivnu reklamu, kao sto mogu tri pomenuta kluba.

Vojvodina Katalonija

pre 1 godinu

Hajde kao da je bitno uopste.Postoje 2 kluba u ovoj ''drzavi'' a ostali su samo statisti.Uskoro ce postojati samo jedan i to je to.Kao da je bitno ko ce biti trener.Partizan ce biti verovatno drugi a Zvezda prva.Ostali nisu ni bitni u ovoj ''ligi''.Trebalo bi mozda pokrenuti peticiju da se ni ne igraju utakmice izmedju blizanaca i ostalih klubova nego samo ubeleziti 0-3 jer svejedno nema potrebe ni igrati sa njima.Sto da igraci rizikuju povrede kad ne postoji bilo kakve potrebe da igraju.Da li ce pobediti kvalitetom igraca(novcem) ili ce ih sudije pogurati je potpuno svejedno.Neka se blizanci dogovore izmedju sebe ko ce biti prvi a ko drugi.Jer Zvezda je jedini srpski klub kao sto kazu a Partizan je avangarda kao sto sami kazu.Sto da se mi ostali tu nesto mesamo.A ko zna,za koju godinu i da se zvanicno razidjemo.Vojvodina nije Srbija.Pozdrav.

yosemite sam

pre 1 godinu

Zar je neko ocekivao zvucno ime?
(Mad Max, 08. jun 2022 17:45)

Ime jeste zvucno samo ne na taj nacin na koji ti mislis. Da citiram Andjusa: ima nesto i u nauci o prezimenuma. Ne moze golman da se preziva Poletanovic. Tako isto trener, covek mora biti strateg, da sedi i razmislja strateski. Znaci da sedi na stolici.

Bili

pre 1 godinu

@super
Kad ti dete diplomira, a mozda i doktorira, obradovace ga Partizan prvom titulom koju ce da vidi kao navijač. Savetujem ti da ne ucis dete da navija, ima mnogo da propati i biće mu uništeno detinjstvo cekajuci titulu.

Djordje

pre 1 godinu

Sa ovom upravom i ovakvim "trenerom" borba za play off. Iskreno se nadam da grešim.
(Optimista, 08. jun 2022 15:53)

daj prestanite da lupate, sam mesar da dodje na klupu zvezde ili partizana, ili suster, pinter, kovac, coban, ne mogu a da ne budi medju prva dva u Srbiji, takva je atmosfera od saveza, sudija svega

Sistem te laze

pre 1 godinu

Samo cu jedno reci to vazi i za Partizan,dok god se politika mesa u sport bice ovako,a nazalost mesala se oduvek tako da......
Partizan se voli zvog grba,zbog Juga,zbog toga sto nas je manje ma prosto volis ili ne.i jedne i druge

Pionir

pre 1 godinu

Bolje da nemamo trenera,nego da nas ona trenira.Nemam lično ništa protiv čoveka,ali dokle će se početnici učiti na Partizanu.Sramota!

Mad Max

pre 1 godinu

Zar je neko ocekivao zvucno ime? Nekoga ko bi se vratio iz inostranstva u ovu tuznu ligu? Cak nas je i Sasa Ilic odbio da bi otisao u Bugarsku ligu. Kao i svaka bomba Ilijeva je na nivou opstinskih ili u najboljem slucaju zonskih liga.

Nenad

pre 1 godinu

Sve ce se ovo jednom lane zvati i sve pokradeno bice oteto od lopova. Prvo ono izmisljeno nepostojece prvenstvo iz 46.
(Xman, 8. jun 2022 17:35)
Evo ne morate da osvojite KES(Ligu Sampiona) kao sto smo mi... ali pobedite makar jednom neki top Evropski klub kao sto su npr Liverpul, Bajern, Real, kao sto smo mi, pa onda pricajte da vas neko u necemu krade, ovako se ne zna da li ste smesni ili bolesni.

PATRIOTA

pre 1 godinu

Srećno gospodine Stolica-TREBAĆE VAM. Mislim da te vi viši nivo od ovoga i da vam ovo nije trebalo. U svakom slučaju puno sreće. Moj komentar nema ni najmanju nameru da nekoga uvredi ili ponizi. Samo moje lično mišljenje

LAC

pre 1 godinu

Ja mislim,komsije,da je misija trenutne uprave obaranje cene kluba,i onda dolazi privatnik-spasioc.
Sto,u neku ruku,i nije losa ideja.
(Hrundi Bakshi, 08. jun 2022 17:28)

Fino su ga oborili bogami...Ali za koga? Ko će preuzeti klub sa 40+ miliona duga bez ozbiljnih prihoda?

Hrundi Bakshi

pre 1 godinu

Ja mislim,komsije,da je misija trenutne uprave obaranje cene kluba,i onda dolazi privatnik-spasioc.
Sto,u neku ruku,i nije losa ideja.

zemunski kej

pre 1 godinu

Zar bas niko nije hteo? Pa dobro Ilija lepo sto si pristao. Do sada nisi imao zapazenijih rezultata kao trener nema sta da izgubis. Prvi da budes neces ali drugi hoces . Ajd sa srecom ,probaj nekog klinca da afirmises

budibogsnama

pre 1 godinu

Kad sam ja bio mlad, navijaci Partizana koje sam znao su bili smekeri, gradske face. Sad su izgleda 80% grobara ogorcene zadusne babe. Listom pljujete coveka a jos nije ni zaseo na trenersku klupu. Nije veliko ime? Pa takvi kod nas ne dolaze. Nama je skinuo titulu pre 5 godina, i vama posle bodove, tesko da to moze biti slucajno.Pustite ga da radi, i Stanoja ste redovno prali ovde, pa cudo da je i do kraja sezone izdrzao, s obzirom da je placko i ljutisa.

Tuto

pre 1 godinu

Dobar izbor, za tavorenje u Linglong ligi nije potrebno veliko trenersko ime. Partizan je klub bez takmicarskih ambicija i moze rastereceno da udje u narednu sezonu. Verovatno ce dovesti i nekoliko bivsih igraca pred kraj karijere koji ne nadju angazman u inostranstvu. Navikli smo vec dobro poznat stil rada u Partizanu. Sistem koji gubi ne treba manjati.

Darko

pre 1 godinu

Dobro da je trener ss punonosvojenih trofeja, iskusan. Da li je sebe uspeo da istreniry da ne cirka, ne puši i žene ne juri. Ako jeste, srećno mu bilo sa i gračima koji nisunu tome uspeli.

Zvezdaš

pre 1 godinu

Niko od poznatih trenera nece da dodje u Partizan da bi radio sto mu se kaže i bio drugi!Doveli mrčenog Iliju čisto da bi imali trenera!!Sektaši sa onim bugarskim pavijanom mrš iz svetinje.....
(Inspektor torentte, 08. jun 2022 16:34)
Misliš, marš iz avetinje. Svetinja je na drugoj strani brda.

Partizan Forever

pre 1 godinu

Odlično, jer ovaj potez znači kraj ove Uprave. Ovaj ne može trenirati Partizan to je sigurno. Kakav autoritet je on i kome? Gubimo titulu i sledeće sezone.
Sram vas bilo, nikad gori period u istoriji Partizana.

Igor

pre 1 godinu

E moj Partizane. Ja nemam više načina da sina zadržim da nastavi da navija za tebe, bedo jedna! Dete od kad je rođeno nije videlo da smo Zvezdu pobedili i bilo šta osvojili. Ovo je trener? Pa ovaj je bio loš fudbaler i još gori trener. Ne bih mu dao ni ekipu iz vrtića da vodi! Pitam se da li ste vi normalni ljudi...

kuguar

pre 1 godinu

Možemo mi pričati šta hoćemo o ovoj upravi partizana ali ovim potezom su nam zapušili usta svima,dobili smo odličnog trenera,sada samo da se napravi plan i da se krene u novu sezonu jako

Aster Blistok

pre 1 godinu

Nije mi jasno što se ljute grobari?! Čovek im je pre neku godinu doneo titulu!!!!! Valjda je red da mu klub zahvali na ovaj način.

Buljko

pre 1 godinu

Najzad dobar potez uprave,ne znam kako su uspeli da ubede Iliju da dodje i koji novac je u pitanju ali takav trener mora dobro da se plati...pustiti ga da radi na duže staze,dati mu odrešene ruke što se tiče biranja pojačanja i očekujem sezonu iz snova ....napred partizan

riđobradi

pre 1 godinu

dok "duh lebdi nad Marakanom" i upisuje svom omiljenom timu titule čak i sa 3 nerešene,svejedno je ko je trener FKP. Zna se unapred raspored i prvenstvo je unapred neregularno jer predsednikov tim ima više od pola sklanjalica i zatvorenih utakmica

Za Stolicu će jedino merodavni biti rezultati u Evropi

tom pus

pre 1 godinu

Ilija je odličan,voždovac kad je vodio je igrao brz i savremen fudbal,ss dosta dodavanja u prostor i kretanje igrača bez lopte,ako mu se niko ne meša u sastav tima biće to super

Karaburac

pre 1 godinu

Clan je sns, prvi uslov ispunjen. Ostalo je nevazno.

E grobari sta smo docekali, da nam partija postavlja i smenjuje trenere.
Ovaj podoban oni nepodobni. Sacuvaj Boze na sta ovo lici.

Iskren

pre 1 godinu

Nije osvojio ovo, nije se zadrzao ovamo, nije se plasirao onamo, ima li nesto da je Ilija postigao ili uradio u karijeri? Patlidzan je postao poligon da treneri uce i posle da produze u Bugarsku, Kirgistan, letonsku drugu ligu…eeeee

nekoizmase

pre 1 godinu

A ko i zasto prati domaci fudbal?
Koliko igraca novih je stasalo u nasoj ligi i razvilo se do 24-25 godina -nula?
Koliko trenera-nula!
Koliko klubova posluje u plusu-nula!
Mocvara cista u kojoj nista ne uspeva sem mrznje,mlacenja prazne slame i brzinskog trosenja drzavnih para.

Andrea Djani

pre 1 godinu

Partizan polako , ali sigurno ide ka amaterskom nivou , tipa Vojvodine . Sto se tice tima ovo je najslabiji tim Partizana u istoriji i pravo pitanje je kako je uspeo da ima skor 31 3 0 u prvesnstvu , bez tri meca sa Zvezdom . Toliko o regularnosti u nasem fudbalu .

Miki

pre 1 godinu

Nece nam pomoci ni Gvardiola ako dodje, dok ova uprava ne ode. Treba Djurica od blata da pravimo sada. Samo mi nije jasno kako neko moze tako da okupira klub i da ne odgovara ni za sta, a i zasto mi navijaci cutimo i gledamo kako nam unistavaju klub

Artizan

pre 1 godinu

Mogli su dovesti Milana Đumija Đuričića u Partizan za prvog trenera koji je bio Savin pomocnik sezone 19/20 kad je Partizan kidao, kazu da je to dobrano bila njegova zasluga. Ako nije i sada zdrastveno dobro staviti ga u strucni stab kao savetnika!

Inspektor torentte

pre 1 godinu

Niko od poznatih trenera nece da dodje u Partizan da bi radio sto mu se kaže i bio drugi!Doveli mrčenog Iliju čisto da bi imali trenera!!Sektaši sa onim bugarskim pavijanom mrš iz svetinje.....

Eto..Da

pre 1 godinu

Nema angažman, uzeće neku lovu, ćutaće, -15 na kraju sezone.. Ne smeta mi čovek, ali znamo gde ide, i kod koga.. nisam siguran da bi nekog našli da nije Stolice. Niko ozbiljan.

kokan

pre 1 godinu

...posle dugo vecanja... nije bilo vecanja nego su mnogi odbili da budu treneri kad je takva upeava. Poenta je u celnicima fudbalskog kluba!

Max

pre 1 godinu

Nije trener problem Partizanu već uprava. Zvezdu vodi Terzić koji svi znamo kakav je ali je barem pametan a vama u upravi sede isti takvi kao Terza ali sto se tiče inteligencije...

nekle

pre 1 godinu

Vrh, top!
Onu titulu 2017 mu ne zaboravljam jer je on doneo pobedom nad zvezdanom sa vozdovcem.
Jeste i uprava zalegla dobro na kraju te sezone, ali da nije bilo stolice ne bi videli titulu te godine.
Grobar do koske lik!
Ajde pa da uzmes titulu 2023 sa Partizanom!
Dosta je bilo ovog crveno-belog izivljavanja.

...

pre 1 godinu

tako je bre !!! najbolji trener moguci ,nisam verovao da ovo moze da se desii ... videcete samo da ga ispostuje uorava posto sam cuo da odma ide ako nije sve kako treba ...

Loznica, Gučevo, Cer…

pre 1 godinu

U zadnjih 10 godina ni skuplje uprave i “navijača” stipendista sa južne tribine niti većih amatera među igračkim kadrom i trenerima…

VAR

pre 1 godinu

драго ми је што нису Саво,Крстајић,Станоје или Николић.
Одвратни ликови,овај човек делује нормално,желим вам пуно победа,осим против Звезде!!!
(gerrad, 8. jun 2022 15:59) # Link komentara

Zasto ti je Nikolic odvratan?

Admiral

pre 1 godinu

@ драго ми је што нису Саво,Крстајић,Станоје или Николић.
Одвратни ликови,овај човек делује нормално,желим вам пуно победа,осим против Звезде!!!
(gerrad, 08. jun 2022 15:59)

Naravno, to je i cilj, postaviti nekog ko nece da smeta Zvezdi, sramota

ban

pre 1 godinu

E moj Ilija, napravio si najveću glupost u životu, samo ti si prihvatio da radiš za ovu bednu Upravu koja upravo piše "istoriju" Partizana.
Valjda ćeš iz ovog mog komentara izvući neku pouku. Mi navijači znamo je od pre 6 godina kada na silu dođoše oni što nikako nisu smeli da dodju.

gerrad

pre 1 godinu

драго ми је што нису Саво,Крстајић,Станоје или Николић.
Одвратни ликови,овај човек делује нормално,желим вам пуно победа,осим против Звезде!!!

AcoSbg

pre 1 godinu

Kao zvezdaš mi je drago da konačno neko normalno lice a ne poput save, stanoje itd. Želim vam puno pobede osim protiv zvezde :) sportski pozdrav

dinosaurus

pre 1 godinu

Srecno komsije. Mada mi ne djeluje kao da vase rukovodstvo ima namjeru za neku uspjesniju sezonu. Osim ako ne dovedu 4-5 dobrih pojacanja.

AcoSbg

pre 1 godinu

Kao zvezdaš mi je drago da konačno neko normalno lice a ne poput save, stanoje itd. Želim vam puno pobede osim protiv zvezde :) sportski pozdrav

dinosaurus

pre 1 godinu

Srecno komsije. Mada mi ne djeluje kao da vase rukovodstvo ima namjeru za neku uspjesniju sezonu. Osim ako ne dovedu 4-5 dobrih pojacanja.

Karaburac

pre 1 godinu

Clan je sns, prvi uslov ispunjen. Ostalo je nevazno.

E grobari sta smo docekali, da nam partija postavlja i smenjuje trenere.
Ovaj podoban oni nepodobni. Sacuvaj Boze na sta ovo lici.

ban

pre 1 godinu

E moj Ilija, napravio si najveću glupost u životu, samo ti si prihvatio da radiš za ovu bednu Upravu koja upravo piše "istoriju" Partizana.
Valjda ćeš iz ovog mog komentara izvući neku pouku. Mi navijači znamo je od pre 6 godina kada na silu dođoše oni što nikako nisu smeli da dodju.

Igor

pre 1 godinu

E moj Partizane. Ja nemam više načina da sina zadržim da nastavi da navija za tebe, bedo jedna! Dete od kad je rođeno nije videlo da smo Zvezdu pobedili i bilo šta osvojili. Ovo je trener? Pa ovaj je bio loš fudbaler i još gori trener. Ne bih mu dao ni ekipu iz vrtića da vodi! Pitam se da li ste vi normalni ljudi...

Miki

pre 1 godinu

Nece nam pomoci ni Gvardiola ako dodje, dok ova uprava ne ode. Treba Djurica od blata da pravimo sada. Samo mi nije jasno kako neko moze tako da okupira klub i da ne odgovara ni za sta, a i zasto mi navijaci cutimo i gledamo kako nam unistavaju klub

Loznica, Gučevo, Cer…

pre 1 godinu

U zadnjih 10 godina ni skuplje uprave i “navijača” stipendista sa južne tribine niti većih amatera među igračkim kadrom i trenerima…

Partizan Forever

pre 1 godinu

Odlično, jer ovaj potez znači kraj ove Uprave. Ovaj ne može trenirati Partizan to je sigurno. Kakav autoritet je on i kome? Gubimo titulu i sledeće sezone.
Sram vas bilo, nikad gori period u istoriji Partizana.

Tomy Čubura

pre 1 godinu

SAD TOTALNI BOJKOT SVAKE UTAKMICE, DA NEMA NI 50 NAVIJAČA NA STADIONU, SRAM IH BILO!!! UPRAVA NAPOLJE, UPRAVA NAPOLJE, UPRAVA NAPOLJE!!!
(kibo, 8. jun 2022 20:40)

Kakav totalni bojkat kada vas svakako nema vise od 50
(Papilon, 08. jun 2022 21:22)
a tih 50 da se podeli na 8 frakcija pa na svaku tribinu po 7 ljudi

Papilon

pre 1 godinu

E SAD TOTALNI BOJKOT SVAKE UTAKMICE, DA NEMA NI 50 NAVIJAČA NA STADIONU, SRAM IH BILO!!! UPRAVA NAPOLJE, UPRAVA NAPOLJE, UPRAVA NAPOLJE!!!
(kibo, 8. jun 2022 20:40)

Kakav totalni bojkat kada vas svakako nema vise od 50

Andrea Djani

pre 1 godinu

Partizan polako , ali sigurno ide ka amaterskom nivou , tipa Vojvodine . Sto se tice tima ovo je najslabiji tim Partizana u istoriji i pravo pitanje je kako je uspeo da ima skor 31 3 0 u prvesnstvu , bez tri meca sa Zvezdom . Toliko o regularnosti u nasem fudbalu .

AMSTERDAM

pre 1 godinu

Najgore od svega je sto ce onaj Iliev,sutra na promociji svima nama da se smije u lice I pravi se kao da je doveo Morinja licno.Dok Iliev,Vazura I Vucelic donose odluke nema nista braco od nas....

Iskren

pre 1 godinu

Nije osvojio ovo, nije se zadrzao ovamo, nije se plasirao onamo, ima li nesto da je Ilija postigao ili uradio u karijeri? Patlidzan je postao poligon da treneri uce i posle da produze u Bugarsku, Kirgistan, letonsku drugu ligu…eeeee

One night in May

pre 1 godinu

PS u sezoni 19/20 , FKP je od ukupno 4 utakmice sa CZV dobio 2, a 2 su odigrane nerešeneo. Baš kao i ove sezone, samo obrnuto, sad u korist CZV
ali je i te godine , predesdnikov tim, suvereno " osvojio" titulu...
Regularno, zar ne?
(gunđalo, 8. jun 2022 21:53)

U 5 sezona Partizan je dobio 1 prvenstveni derbi. Otkad je Stankovic trener Partizan na Marakani nije dao nijedan gol u prvenstvu, a u svim takmicenjima je dao 1, nedavno u Kupu.
U pomenutoj sezoni razlika je bila 20+ u jednom momentu, makar bio i derbi, motivacija je bitno drugacija na 2-3 boda razlike i 20-30.
Ako bi se titule delile na osnovu sezonskog bilansa u derbiju razlika bi samo porasla u Zvezdinu korist.

Konačno, u poslednjih 5 sezona niste ni blizu Zvezdi u Evropi - koja sve pokaze.

Tuto

pre 1 godinu

Dobar izbor, za tavorenje u Linglong ligi nije potrebno veliko trenersko ime. Partizan je klub bez takmicarskih ambicija i moze rastereceno da udje u narednu sezonu. Verovatno ce dovesti i nekoliko bivsih igraca pred kraj karijere koji ne nadju angazman u inostranstvu. Navikli smo vec dobro poznat stil rada u Partizanu. Sistem koji gubi ne treba manjati.

abvgd

pre 1 godinu

@Srki

U pravu si Srki za dosta stvari koje si naveo i lepo si napisao doktorirao si, preko si, šta te vuče da komentarišeš.
Iz tvog izlaganja bi se zaključio da ti je i duša tamo preko, ako je ima uopšte, jer se materijalizam provlači kroz skoro svaku rečenicu.
Mi koji smo ovde, u matici, imamo to što imamo, da je idealno nije, ali imamo dušu, a ona vredi više od Ferarija. Možda je nama i taj Yugo bolji jer nas seća na mladost. Naša su deca okupana ljubavlju svojih baka i deka, ujaka, tetaka itd.
A to se ne kupuje. To je suština života. Ljubav.
Želim i tebi puno ljubavi, koju šaljem odavde.
A fudbal nam je takav, kakav je. Nemamo drugi.

Inspektor torentte

pre 1 godinu

Niko od poznatih trenera nece da dodje u Partizan da bi radio sto mu se kaže i bio drugi!Doveli mrčenog Iliju čisto da bi imali trenera!!Sektaši sa onim bugarskim pavijanom mrš iz svetinje.....

kibo

pre 1 godinu

E SAD TOTALNI BOJKOT SVAKE UTAKMICE, DA NEMA NI 50 NAVIJAČA NA STADIONU, SRAM IH BILO!!! UPRAVA NAPOLJE, UPRAVA NAPOLJE, UPRAVA NAPOLJE!!!

Đole031

pre 1 godinu

Vi iz uprave Partizana niste normalni. Ili niko neće da dođe zbog vas ili vi birate one koje vam preporuče suparnici. Nemam ništa protiv čoveka ali Partizan mora da ima najboljeg stručnjaka od autoriteta. Uprava već nekoliko godina povlači loše poteze i jedini koji je ispunio obećanje je Stanojević koji je rekao da ako ne bude prvi odlazi. Onaj Vučelić, Vazura, Ilijev napolje bre.

Max

pre 1 godinu

Nije trener problem Partizanu već uprava. Zvezdu vodi Terzić koji svi znamo kakav je ali je barem pametan a vama u upravi sede isti takvi kao Terza ali sto se tiče inteligencije...

Ilija Čvorović

pre 1 godinu

Ovaj neće sačekati zimski prelazni rok na klupi Partizana, što znači da Crvena Zvezda lagano uzima šestu titulu u nizu. Ali, ne zato što se trener tu nešto pita, već što je igrački kadar na nivou Javora iz Ivanjice, bez čestitog krštenog igrača.

Eto..Da

pre 1 godinu

Nema angažman, uzeće neku lovu, ćutaće, -15 na kraju sezone.. Ne smeta mi čovek, ali znamo gde ide, i kod koga.. nisam siguran da bi nekog našli da nije Stolice. Niko ozbiljan.

nekoizmase

pre 1 godinu

A ko i zasto prati domaci fudbal?
Koliko igraca novih je stasalo u nasoj ligi i razvilo se do 24-25 godina -nula?
Koliko trenera-nula!
Koliko klubova posluje u plusu-nula!
Mocvara cista u kojoj nista ne uspeva sem mrznje,mlacenja prazne slame i brzinskog trosenja drzavnih para.

Bora

pre 1 godinu

Provereni trener, za najveće uspehe i fudbalske domete. Partizan će najmanje 1/4 lige šampiona. Video sam ga uzivo na utakmici 4-te zonske lige. Odlicno je vodio tim! Umalo pobeda!

Mad Max

pre 1 godinu

Zar je neko ocekivao zvucno ime? Nekoga ko bi se vratio iz inostranstva u ovu tuznu ligu? Cak nas je i Sasa Ilic odbio da bi otisao u Bugarsku ligu. Kao i svaka bomba Ilijeva je na nivou opstinskih ili u najboljem slucaju zonskih liga.

kokan

pre 1 godinu

...posle dugo vecanja... nije bilo vecanja nego su mnogi odbili da budu treneri kad je takva upeava. Poenta je u celnicima fudbalskog kluba!

Nenad

pre 1 godinu

Sve ce se ovo jednom lane zvati i sve pokradeno bice oteto od lopova. Prvo ono izmisljeno nepostojece prvenstvo iz 46.
(Xman, 8. jun 2022 17:35)
Evo ne morate da osvojite KES(Ligu Sampiona) kao sto smo mi... ali pobedite makar jednom neki top Evropski klub kao sto su npr Liverpul, Bajern, Real, kao sto smo mi, pa onda pricajte da vas neko u necemu krade, ovako se ne zna da li ste smesni ili bolesni.

Kupus

pre 1 godinu

Evo vidis ja otiso preko, doktorirao i nikad u zivotu bacio pogled nisam na Zvezdu ili Partizan.

Katkad upalim strim kad nemam sta da radim, i obicno kad je kod nas derbi, igra se nesto i u premijer ligi. Kvalitet je nebo i zemlja. Na derbiju, niko ne zna da doda loptu, svako ko je primi je cusne dva metra ispred sebe, izgubi vreme i pokupi je ko god moze. Na mecu Liverpul Siti, lopta pri prijemu je instant zalepljena za stopalo i nikom ne pada napamet da gresi, precizni brzi pasovi, igraci 10 puta brzi i jaci od nasih i mec je uzbudljiv. Derbi je masovna jurnjava na loptu u stilu klinaca na igralistu u skoli. Niko ne zna sta radi, gde ide, kome dodaje, svi su spori, nesposobni i prosto ne moze da se gleda.

Navijanje za Zvezdu i Partizan je kao da ste seli u Juga pred raspadom i zbunjeni sto ne ide kako Ferari. Apsolutni krs svetskog fudbala na koji ne vredi trositi energiju.




Хајде Срки не бламирај се ниси ти из Србије? Претпостављам Хрватска? Зашто ниси на Индексу па тамо глуми фудбалског зналца.

VAR

pre 1 godinu

драго ми је што нису Саво,Крстајић,Станоје или Николић.
Одвратни ликови,овај човек делује нормално,желим вам пуно победа,осим против Звезде!!!
(gerrad, 8. jun 2022 15:59) # Link komentara

Zasto ti je Nikolic odvratan?

Pionir

pre 1 godinu

Bolje da nemamo trenera,nego da nas ona trenira.Nemam lično ništa protiv čoveka,ali dokle će se početnici učiti na Partizanu.Sramota!

Zvezdaš

pre 1 godinu

Niko od poznatih trenera nece da dodje u Partizan da bi radio sto mu se kaže i bio drugi!Doveli mrčenog Iliju čisto da bi imali trenera!!Sektaši sa onim bugarskim pavijanom mrš iz svetinje.....
(Inspektor torentte, 08. jun 2022 16:34)
Misliš, marš iz avetinje. Svetinja je na drugoj strani brda.

Aster Blistok

pre 1 godinu

Nije mi jasno što se ljute grobari?! Čovek im je pre neku godinu doneo titulu!!!!! Valjda je red da mu klub zahvali na ovaj način.

Klokan

pre 1 godinu

Klub, koji rezultat bazira na treneru, po definiciji nije velik. Dobar trener dobar tim čini još boljim. Kada tim nije dobar, ne pomaže ni Klop, ni Pep, ni Ančeloti, a ni Murinjo. To je jednostavno tako.

budibogsnama

pre 1 godinu

Kad sam ja bio mlad, navijaci Partizana koje sam znao su bili smekeri, gradske face. Sad su izgleda 80% grobara ogorcene zadusne babe. Listom pljujete coveka a jos nije ni zaseo na trenersku klupu. Nije veliko ime? Pa takvi kod nas ne dolaze. Nama je skinuo titulu pre 5 godina, i vama posle bodove, tesko da to moze biti slucajno.Pustite ga da radi, i Stanoja ste redovno prali ovde, pa cudo da je i do kraja sezone izdrzao, s obzirom da je placko i ljutisa.

Sistem te laze

pre 1 godinu

Samo cu jedno reci to vazi i za Partizan,dok god se politika mesa u sport bice ovako,a nazalost mesala se oduvek tako da......
Partizan se voli zvog grba,zbog Juga,zbog toga sto nas je manje ma prosto volis ili ne.i jedne i druge

riđobradi

pre 1 godinu

dok "duh lebdi nad Marakanom" i upisuje svom omiljenom timu titule čak i sa 3 nerešene,svejedno je ko je trener FKP. Zna se unapred raspored i prvenstvo je unapred neregularno jer predsednikov tim ima više od pola sklanjalica i zatvorenih utakmica

Za Stolicu će jedino merodavni biti rezultati u Evropi

ssssss

pre 1 godinu

Hocete Sasu Ilica ali necete da se pocetnici uce na vama. Hocete trenera sa rezultatima a pre Stolice vam bio ko, Ser Samrok i Savo sampion evrope u FM12... Ne znate ni vi sta hocete...

zemunski kej

pre 1 godinu

Zar bas niko nije hteo? Pa dobro Ilija lepo sto si pristao. Do sada nisi imao zapazenijih rezultata kao trener nema sta da izgubis. Prvi da budes neces ali drugi hoces . Ajd sa srecom ,probaj nekog klinca da afirmises

Admiral

pre 1 godinu

@ драго ми је што нису Саво,Крстајић,Станоје или Николић.
Одвратни ликови,овај човек делује нормално,желим вам пуно победа,осим против Звезде!!!
(gerrad, 08. jun 2022 15:59)

Naravno, to je i cilj, postaviti nekog ko nece da smeta Zvezdi, sramota

Djordje

pre 1 godinu

Sa ovom upravom i ovakvim "trenerom" borba za play off. Iskreno se nadam da grešim.
(Optimista, 08. jun 2022 15:53)

daj prestanite da lupate, sam mesar da dodje na klupu zvezde ili partizana, ili suster, pinter, kovac, coban, ne mogu a da ne budi medju prva dva u Srbiji, takva je atmosfera od saveza, sudija svega

Artizan

pre 1 godinu

Mogli su dovesti Milana Đumija Đuričića u Partizan za prvog trenera koji je bio Savin pomocnik sezone 19/20 kad je Partizan kidao, kazu da je to dobrano bila njegova zasluga. Ako nije i sada zdrastveno dobro staviti ga u strucni stab kao savetnika!

LAC

pre 1 godinu

Ja mislim,komsije,da je misija trenutne uprave obaranje cene kluba,i onda dolazi privatnik-spasioc.
Sto,u neku ruku,i nije losa ideja.
(Hrundi Bakshi, 08. jun 2022 17:28)

Fino su ga oborili bogami...Ali za koga? Ko će preuzeti klub sa 40+ miliona duga bez ozbiljnih prihoda?

gerrad

pre 1 godinu

драго ми је што нису Саво,Крстајић,Станоје или Николић.
Одвратни ликови,овај човек делује нормално,желим вам пуно победа,осим против Звезде!!!

Darko

pre 1 godinu

Dobro da je trener ss punonosvojenih trofeja, iskusan. Da li je sebe uspeo da istreniry da ne cirka, ne puši i žene ne juri. Ako jeste, srećno mu bilo sa i gračima koji nisunu tome uspeli.

GoranM

pre 1 godinu

I onako je sve jedno sa kim ćemo biti drugi, u ovom odnosu snaga je jasno da ne možemo biti prvi, čak ni sa Anćelotijem, Salahom, Ronaldom, Mbapeom, Modrićem, itd samo bi džabe potrošili pare, zar ne.

Hrundi Bakshi

pre 1 godinu

Ja mislim,komsije,da je misija trenutne uprave obaranje cene kluba,i onda dolazi privatnik-spasioc.
Sto,u neku ruku,i nije losa ideja.

yosemite sam

pre 1 godinu

Zar je neko ocekivao zvucno ime?
(Mad Max, 08. jun 2022 17:45)

Ime jeste zvucno samo ne na taj nacin na koji ti mislis. Da citiram Andjusa: ima nesto i u nauci o prezimenuma. Ne moze golman da se preziva Poletanovic. Tako isto trener, covek mora biti strateg, da sedi i razmislja strateski. Znaci da sedi na stolici.

gunđalo

pre 1 godinu

Partizan polako , ali sigurno ide ka amaterskom nivou , tipa Vojvodine . Sto se tice tima ovo je najslabiji tim Partizana u istoriji i pravo pitanje je kako je uspeo da ima skor 31 3 0 u prvesnstvu , bez tri meca sa Zvezdom . Toliko o regularnosti u nasem fudbalu .
(Andrea Djani,

Odgovor na pitanje o regularnosti dobićeš odgovorom na sledeće pitanje:
- kako bilo koji tim u svetu može da "osvoji" 5 titula u nizu sa ukupno 5 poraza u tih 5 godina a od toga dve titule " osvoji" sa ukupno 3 nerešene?

Odogovor ti se sam nameće, Uzmi aladinovu lampu i protrljaj je iznad Marakane...

PS u sezoni 19/20 , FKP je od ukupno 4 utakmice sa CZV dobio 2, a 2 su odigrane nerešeneo. Baš kao i ove sezone, samo obrnuto, sad u korist CZV
ali je i te godine , predesdnikov tim, suvereno " osvojio" titulu...
Regularno, zar ne?

Bili

pre 1 godinu

@super
Kad ti dete diplomira, a mozda i doktorira, obradovace ga Partizan prvom titulom koju ce da vidi kao navijač. Savetujem ti da ne ucis dete da navija, ima mnogo da propati i biće mu uništeno detinjstvo cekajuci titulu.

Srki

pre 1 godinu

@Bili

Evo vidis ja otiso preko, doktorirao i nikad u zivotu bacio pogled nisam na Zvezdu ili Partizan.

Katkad upalim strim kad nemam sta da radim, i obicno kad je kod nas derbi, igra se nesto i u premijer ligi. Kvalitet je nebo i zemlja. Na derbiju, niko ne zna da doda loptu, svako ko je primi je cusne dva metra ispred sebe, izgubi vreme i pokupi je ko god moze. Na mecu Liverpul Siti, lopta pri prijemu je instant zalepljena za stopalo i nikom ne pada napamet da gresi, precizni brzi pasovi, igraci 10 puta brzi i jaci od nasih i mec je uzbudljiv. Derbi je masovna jurnjava na loptu u stilu klinaca na igralistu u skoli. Niko ne zna sta radi, gde ide, kome dodaje, svi su spori, nesposobni i prosto ne moze da se gleda.

Navijanje za Zvezdu i Partizan je kao da ste seli u Juga pred raspadom i zbunjeni sto ne ide kako Ferari. Apsolutni krs svetskog fudbala na koji ne vredi trositi energiju.

Problem kod nas nije u deci vec roditeljima. Deca srljaju u navijacku propast, jer taj jad naseg fudbala je jad naseg siromasnog proseka koji je procerdao zivot, pun je besa, agresije i nema za sta vise da zivi. Deca dok odrastaju vide u svojim ocevima neke heroje i samo oni koji na vreme shvate da su im roditelji obicni ljudi, najverovatnije gubitnici, ce se izvuci srpskog dna. Ne znaci da ne treba ceniti roditelje ako su slabe i gubitnicke licnosti, ali jednostavno trebate tokom odrastanja povuci crtu i zapitati se da li zelite da odrastete i postignete nesto vise u zivotu.

H. V. Bakshi

pre 1 godinu

Ja mislim,komsije,da je misija trenutne uprave obaranje cene kluba,i onda dolazi privatnik-spasioc.
Sto,u neku ruku,i nije losa ideja.
(Hrundi Bakshi, 08. jun 2022 17:28)

To je katastrofalno losa ideja. Ako dodje do privatizacije klubova, Partizan odlazi do djavola - odnos cena/kvalitet je stostruko u korist Radnickog iz Nisa, Vojvodine, subotickog Spartaka...Za nikakve pare dobice punu podrsku gradova i svih zitelja istih.

A za Partizan ce, u poredjenu sa ova tri kluba, morati da plate zestoke pare - a nece dobiti nikvakvu podrsku grada ili lokalne zajednice. Uz to ne mogu da racunaju na pozitivnu reklamu, kao sto mogu tri pomenuta kluba.

Vojvodina Katalonija

pre 1 godinu

Hajde kao da je bitno uopste.Postoje 2 kluba u ovoj ''drzavi'' a ostali su samo statisti.Uskoro ce postojati samo jedan i to je to.Kao da je bitno ko ce biti trener.Partizan ce biti verovatno drugi a Zvezda prva.Ostali nisu ni bitni u ovoj ''ligi''.Trebalo bi mozda pokrenuti peticiju da se ni ne igraju utakmice izmedju blizanaca i ostalih klubova nego samo ubeleziti 0-3 jer svejedno nema potrebe ni igrati sa njima.Sto da igraci rizikuju povrede kad ne postoji bilo kakve potrebe da igraju.Da li ce pobediti kvalitetom igraca(novcem) ili ce ih sudije pogurati je potpuno svejedno.Neka se blizanci dogovore izmedju sebe ko ce biti prvi a ko drugi.Jer Zvezda je jedini srpski klub kao sto kazu a Partizan je avangarda kao sto sami kazu.Sto da se mi ostali tu nesto mesamo.A ko zna,za koju godinu i da se zvanicno razidjemo.Vojvodina nije Srbija.Pozdrav.

nekle

pre 1 godinu

Vrh, top!
Onu titulu 2017 mu ne zaboravljam jer je on doneo pobedom nad zvezdanom sa vozdovcem.
Jeste i uprava zalegla dobro na kraju te sezone, ali da nije bilo stolice ne bi videli titulu te godine.
Grobar do koske lik!
Ajde pa da uzmes titulu 2023 sa Partizanom!
Dosta je bilo ovog crveno-belog izivljavanja.

kuguar

pre 1 godinu

Možemo mi pričati šta hoćemo o ovoj upravi partizana ali ovim potezom su nam zapušili usta svima,dobili smo odličnog trenera,sada samo da se napravi plan i da se krene u novu sezonu jako

Mare

pre 1 godinu

(abvgd, 08. jun 2022 19:11)

Hoćeš da kažeš da samo mi imamo uspomene,da samo mi volimo svoju zemlju i samo mi znamo šta je ljubav a svi ostali ne vole svoje zemlje i nemaju pojma sta je ljubav? Kako da ne.

PATRIOTA

pre 1 godinu

Srećno gospodine Stolica-TREBAĆE VAM. Mislim da te vi viši nivo od ovoga i da vam ovo nije trebalo. U svakom slučaju puno sreće. Moj komentar nema ni najmanju nameru da nekoga uvredi ili ponizi. Samo moje lično mišljenje

tom pus

pre 1 godinu

Ilija je odličan,voždovac kad je vodio je igrao brz i savremen fudbal,ss dosta dodavanja u prostor i kretanje igrača bez lopte,ako mu se niko ne meša u sastav tima biće to super

...

pre 1 godinu

tako je bre !!! najbolji trener moguci ,nisam verovao da ovo moze da se desii ... videcete samo da ga ispostuje uorava posto sam cuo da odma ide ako nije sve kako treba ...

Baxuz

pre 1 godinu

Pravi izbor. Realno je bolji izbor od Sase Ilica a Krstajic koga sam zeleo nije hteo. Kakav Ivic, Jokanovic, Nikolic, Paunovic, Milanic. Zna se ko ih je promovisao.

Buljko

pre 1 godinu

Najzad dobar potez uprave,ne znam kako su uspeli da ubede Iliju da dodje i koji novac je u pitanju ali takav trener mora dobro da se plati...pustiti ga da radi na duže staze,dati mu odrešene ruke što se tiče biranja pojačanja i očekujem sezonu iz snova ....napred partizan

darko

pre 1 godinu

riđobradi, 08. jun 2022 16:35
nemoguce da su ovo pravi likovi sto pisu ovakve komentare.... ili to ili imaju po 15ak godina i tek su naucili osnovna pravila fudbala... isprani mozgovi

kuguar

pre 1 godinu

Možemo mi pričati šta hoćemo o ovoj upravi partizana ali ovim potezom su nam zapušili usta svima,dobili smo odličnog trenera,sada samo da se napravi plan i da se krene u novu sezonu jako

Buljko

pre 1 godinu

Najzad dobar potez uprave,ne znam kako su uspeli da ubede Iliju da dodje i koji novac je u pitanju ali takav trener mora dobro da se plati...pustiti ga da radi na duže staze,dati mu odrešene ruke što se tiče biranja pojačanja i očekujem sezonu iz snova ....napred partizan

AcoSbg

pre 1 godinu

Kao zvezdaš mi je drago da konačno neko normalno lice a ne poput save, stanoje itd. Želim vam puno pobede osim protiv zvezde :) sportski pozdrav

nekle

pre 1 godinu

Vrh, top!
Onu titulu 2017 mu ne zaboravljam jer je on doneo pobedom nad zvezdanom sa vozdovcem.
Jeste i uprava zalegla dobro na kraju te sezone, ali da nije bilo stolice ne bi videli titulu te godine.
Grobar do koske lik!
Ajde pa da uzmes titulu 2023 sa Partizanom!
Dosta je bilo ovog crveno-belog izivljavanja.

Vojvodina Katalonija

pre 1 godinu

Hajde kao da je bitno uopste.Postoje 2 kluba u ovoj ''drzavi'' a ostali su samo statisti.Uskoro ce postojati samo jedan i to je to.Kao da je bitno ko ce biti trener.Partizan ce biti verovatno drugi a Zvezda prva.Ostali nisu ni bitni u ovoj ''ligi''.Trebalo bi mozda pokrenuti peticiju da se ni ne igraju utakmice izmedju blizanaca i ostalih klubova nego samo ubeleziti 0-3 jer svejedno nema potrebe ni igrati sa njima.Sto da igraci rizikuju povrede kad ne postoji bilo kakve potrebe da igraju.Da li ce pobediti kvalitetom igraca(novcem) ili ce ih sudije pogurati je potpuno svejedno.Neka se blizanci dogovore izmedju sebe ko ce biti prvi a ko drugi.Jer Zvezda je jedini srpski klub kao sto kazu a Partizan je avangarda kao sto sami kazu.Sto da se mi ostali tu nesto mesamo.A ko zna,za koju godinu i da se zvanicno razidjemo.Vojvodina nije Srbija.Pozdrav.

gunđalo

pre 1 godinu

Partizan polako , ali sigurno ide ka amaterskom nivou , tipa Vojvodine . Sto se tice tima ovo je najslabiji tim Partizana u istoriji i pravo pitanje je kako je uspeo da ima skor 31 3 0 u prvesnstvu , bez tri meca sa Zvezdom . Toliko o regularnosti u nasem fudbalu .
(Andrea Djani,

Odgovor na pitanje o regularnosti dobićeš odgovorom na sledeće pitanje:
- kako bilo koji tim u svetu može da "osvoji" 5 titula u nizu sa ukupno 5 poraza u tih 5 godina a od toga dve titule " osvoji" sa ukupno 3 nerešene?

Odogovor ti se sam nameće, Uzmi aladinovu lampu i protrljaj je iznad Marakane...

PS u sezoni 19/20 , FKP je od ukupno 4 utakmice sa CZV dobio 2, a 2 su odigrane nerešeneo. Baš kao i ove sezone, samo obrnuto, sad u korist CZV
ali je i te godine , predesdnikov tim, suvereno " osvojio" titulu...
Regularno, zar ne?

tom pus

pre 1 godinu

Ilija je odličan,voždovac kad je vodio je igrao brz i savremen fudbal,ss dosta dodavanja u prostor i kretanje igrača bez lopte,ako mu se niko ne meša u sastav tima biće to super

Srki

pre 1 godinu

@Bili

Evo vidis ja otiso preko, doktorirao i nikad u zivotu bacio pogled nisam na Zvezdu ili Partizan.

Katkad upalim strim kad nemam sta da radim, i obicno kad je kod nas derbi, igra se nesto i u premijer ligi. Kvalitet je nebo i zemlja. Na derbiju, niko ne zna da doda loptu, svako ko je primi je cusne dva metra ispred sebe, izgubi vreme i pokupi je ko god moze. Na mecu Liverpul Siti, lopta pri prijemu je instant zalepljena za stopalo i nikom ne pada napamet da gresi, precizni brzi pasovi, igraci 10 puta brzi i jaci od nasih i mec je uzbudljiv. Derbi je masovna jurnjava na loptu u stilu klinaca na igralistu u skoli. Niko ne zna sta radi, gde ide, kome dodaje, svi su spori, nesposobni i prosto ne moze da se gleda.

Navijanje za Zvezdu i Partizan je kao da ste seli u Juga pred raspadom i zbunjeni sto ne ide kako Ferari. Apsolutni krs svetskog fudbala na koji ne vredi trositi energiju.

Problem kod nas nije u deci vec roditeljima. Deca srljaju u navijacku propast, jer taj jad naseg fudbala je jad naseg siromasnog proseka koji je procerdao zivot, pun je besa, agresije i nema za sta vise da zivi. Deca dok odrastaju vide u svojim ocevima neke heroje i samo oni koji na vreme shvate da su im roditelji obicni ljudi, najverovatnije gubitnici, ce se izvuci srpskog dna. Ne znaci da ne treba ceniti roditelje ako su slabe i gubitnicke licnosti, ali jednostavno trebate tokom odrastanja povuci crtu i zapitati se da li zelite da odrastete i postignete nesto vise u zivotu.

GoranM

pre 1 godinu

I onako je sve jedno sa kim ćemo biti drugi, u ovom odnosu snaga je jasno da ne možemo biti prvi, čak ni sa Anćelotijem, Salahom, Ronaldom, Mbapeom, Modrićem, itd samo bi džabe potrošili pare, zar ne.

riđobradi

pre 1 godinu

dok "duh lebdi nad Marakanom" i upisuje svom omiljenom timu titule čak i sa 3 nerešene,svejedno je ko je trener FKP. Zna se unapred raspored i prvenstvo je unapred neregularno jer predsednikov tim ima više od pola sklanjalica i zatvorenih utakmica

Za Stolicu će jedino merodavni biti rezultati u Evropi

Kupus

pre 1 godinu

Evo vidis ja otiso preko, doktorirao i nikad u zivotu bacio pogled nisam na Zvezdu ili Partizan.

Katkad upalim strim kad nemam sta da radim, i obicno kad je kod nas derbi, igra se nesto i u premijer ligi. Kvalitet je nebo i zemlja. Na derbiju, niko ne zna da doda loptu, svako ko je primi je cusne dva metra ispred sebe, izgubi vreme i pokupi je ko god moze. Na mecu Liverpul Siti, lopta pri prijemu je instant zalepljena za stopalo i nikom ne pada napamet da gresi, precizni brzi pasovi, igraci 10 puta brzi i jaci od nasih i mec je uzbudljiv. Derbi je masovna jurnjava na loptu u stilu klinaca na igralistu u skoli. Niko ne zna sta radi, gde ide, kome dodaje, svi su spori, nesposobni i prosto ne moze da se gleda.

Navijanje za Zvezdu i Partizan je kao da ste seli u Juga pred raspadom i zbunjeni sto ne ide kako Ferari. Apsolutni krs svetskog fudbala na koji ne vredi trositi energiju.




Хајде Срки не бламирај се ниси ти из Србије? Претпостављам Хрватска? Зашто ниси на Индексу па тамо глуми фудбалског зналца.

...

pre 1 godinu

tako je bre !!! najbolji trener moguci ,nisam verovao da ovo moze da se desii ... videcete samo da ga ispostuje uorava posto sam cuo da odma ide ako nije sve kako treba ...

gerrad

pre 1 godinu

драго ми је што нису Саво,Крстајић,Станоје или Николић.
Одвратни ликови,овај човек делује нормално,желим вам пуно победа,осим против Звезде!!!

Baxuz

pre 1 godinu

Pravi izbor. Realno je bolji izbor od Sase Ilica a Krstajic koga sam zeleo nije hteo. Kakav Ivic, Jokanovic, Nikolic, Paunovic, Milanic. Zna se ko ih je promovisao.

Zvezdaš

pre 1 godinu

Niko od poznatih trenera nece da dodje u Partizan da bi radio sto mu se kaže i bio drugi!Doveli mrčenog Iliju čisto da bi imali trenera!!Sektaši sa onim bugarskim pavijanom mrš iz svetinje.....
(Inspektor torentte, 08. jun 2022 16:34)
Misliš, marš iz avetinje. Svetinja je na drugoj strani brda.

Bili

pre 1 godinu

@super
Kad ti dete diplomira, a mozda i doktorira, obradovace ga Partizan prvom titulom koju ce da vidi kao navijač. Savetujem ti da ne ucis dete da navija, ima mnogo da propati i biće mu uništeno detinjstvo cekajuci titulu.

Admiral

pre 1 godinu

@ драго ми је што нису Саво,Крстајић,Станоје или Николић.
Одвратни ликови,овај човек делује нормално,желим вам пуно победа,осим против Звезде!!!
(gerrad, 08. jun 2022 15:59)

Naravno, to je i cilj, postaviti nekog ko nece da smeta Zvezdi, sramota

Nenad

pre 1 godinu

Sve ce se ovo jednom lane zvati i sve pokradeno bice oteto od lopova. Prvo ono izmisljeno nepostojece prvenstvo iz 46.
(Xman, 8. jun 2022 17:35)
Evo ne morate da osvojite KES(Ligu Sampiona) kao sto smo mi... ali pobedite makar jednom neki top Evropski klub kao sto su npr Liverpul, Bajern, Real, kao sto smo mi, pa onda pricajte da vas neko u necemu krade, ovako se ne zna da li ste smesni ili bolesni.

VAR

pre 1 godinu

драго ми је што нису Саво,Крстајић,Станоје или Николић.
Одвратни ликови,овај човек делује нормално,желим вам пуно победа,осим против Звезде!!!
(gerrad, 8. jun 2022 15:59) # Link komentara

Zasto ti je Nikolic odvratan?

Aster Blistok

pre 1 godinu

Nije mi jasno što se ljute grobari?! Čovek im je pre neku godinu doneo titulu!!!!! Valjda je red da mu klub zahvali na ovaj način.

One night in May

pre 1 godinu

PS u sezoni 19/20 , FKP je od ukupno 4 utakmice sa CZV dobio 2, a 2 su odigrane nerešeneo. Baš kao i ove sezone, samo obrnuto, sad u korist CZV
ali je i te godine , predesdnikov tim, suvereno " osvojio" titulu...
Regularno, zar ne?
(gunđalo, 8. jun 2022 21:53)

U 5 sezona Partizan je dobio 1 prvenstveni derbi. Otkad je Stankovic trener Partizan na Marakani nije dao nijedan gol u prvenstvu, a u svim takmicenjima je dao 1, nedavno u Kupu.
U pomenutoj sezoni razlika je bila 20+ u jednom momentu, makar bio i derbi, motivacija je bitno drugacija na 2-3 boda razlike i 20-30.
Ako bi se titule delile na osnovu sezonskog bilansa u derbiju razlika bi samo porasla u Zvezdinu korist.

Konačno, u poslednjih 5 sezona niste ni blizu Zvezdi u Evropi - koja sve pokaze.

budibogsnama

pre 1 godinu

Kad sam ja bio mlad, navijaci Partizana koje sam znao su bili smekeri, gradske face. Sad su izgleda 80% grobara ogorcene zadusne babe. Listom pljujete coveka a jos nije ni zaseo na trenersku klupu. Nije veliko ime? Pa takvi kod nas ne dolaze. Nama je skinuo titulu pre 5 godina, i vama posle bodove, tesko da to moze biti slucajno.Pustite ga da radi, i Stanoja ste redovno prali ovde, pa cudo da je i do kraja sezone izdrzao, s obzirom da je placko i ljutisa.

abvgd

pre 1 godinu

@Srki

U pravu si Srki za dosta stvari koje si naveo i lepo si napisao doktorirao si, preko si, šta te vuče da komentarišeš.
Iz tvog izlaganja bi se zaključio da ti je i duša tamo preko, ako je ima uopšte, jer se materijalizam provlači kroz skoro svaku rečenicu.
Mi koji smo ovde, u matici, imamo to što imamo, da je idealno nije, ali imamo dušu, a ona vredi više od Ferarija. Možda je nama i taj Yugo bolji jer nas seća na mladost. Naša su deca okupana ljubavlju svojih baka i deka, ujaka, tetaka itd.
A to se ne kupuje. To je suština života. Ljubav.
Želim i tebi puno ljubavi, koju šaljem odavde.
A fudbal nam je takav, kakav je. Nemamo drugi.

kibo

pre 1 godinu

E SAD TOTALNI BOJKOT SVAKE UTAKMICE, DA NEMA NI 50 NAVIJAČA NA STADIONU, SRAM IH BILO!!! UPRAVA NAPOLJE, UPRAVA NAPOLJE, UPRAVA NAPOLJE!!!

Papilon

pre 1 godinu

E SAD TOTALNI BOJKOT SVAKE UTAKMICE, DA NEMA NI 50 NAVIJAČA NA STADIONU, SRAM IH BILO!!! UPRAVA NAPOLJE, UPRAVA NAPOLJE, UPRAVA NAPOLJE!!!
(kibo, 8. jun 2022 20:40)

Kakav totalni bojkat kada vas svakako nema vise od 50

Hrundi Bakshi

pre 1 godinu

Ja mislim,komsije,da je misija trenutne uprave obaranje cene kluba,i onda dolazi privatnik-spasioc.
Sto,u neku ruku,i nije losa ideja.

yosemite sam

pre 1 godinu

Zar je neko ocekivao zvucno ime?
(Mad Max, 08. jun 2022 17:45)

Ime jeste zvucno samo ne na taj nacin na koji ti mislis. Da citiram Andjusa: ima nesto i u nauci o prezimenuma. Ne moze golman da se preziva Poletanovic. Tako isto trener, covek mora biti strateg, da sedi i razmislja strateski. Znaci da sedi na stolici.

ban

pre 1 godinu

E moj Ilija, napravio si najveću glupost u životu, samo ti si prihvatio da radiš za ovu bednu Upravu koja upravo piše "istoriju" Partizana.
Valjda ćeš iz ovog mog komentara izvući neku pouku. Mi navijači znamo je od pre 6 godina kada na silu dođoše oni što nikako nisu smeli da dodju.

nekoizmase

pre 1 godinu

A ko i zasto prati domaci fudbal?
Koliko igraca novih je stasalo u nasoj ligi i razvilo se do 24-25 godina -nula?
Koliko trenera-nula!
Koliko klubova posluje u plusu-nula!
Mocvara cista u kojoj nista ne uspeva sem mrznje,mlacenja prazne slame i brzinskog trosenja drzavnih para.

Igor

pre 1 godinu

E moj Partizane. Ja nemam više načina da sina zadržim da nastavi da navija za tebe, bedo jedna! Dete od kad je rođeno nije videlo da smo Zvezdu pobedili i bilo šta osvojili. Ovo je trener? Pa ovaj je bio loš fudbaler i još gori trener. Ne bih mu dao ni ekipu iz vrtića da vodi! Pitam se da li ste vi normalni ljudi...

Max

pre 1 godinu

Nije trener problem Partizanu već uprava. Zvezdu vodi Terzić koji svi znamo kakav je ali je barem pametan a vama u upravi sede isti takvi kao Terza ali sto se tiče inteligencije...

Tomy Čubura

pre 1 godinu

SAD TOTALNI BOJKOT SVAKE UTAKMICE, DA NEMA NI 50 NAVIJAČA NA STADIONU, SRAM IH BILO!!! UPRAVA NAPOLJE, UPRAVA NAPOLJE, UPRAVA NAPOLJE!!!
(kibo, 8. jun 2022 20:40)

Kakav totalni bojkat kada vas svakako nema vise od 50
(Papilon, 08. jun 2022 21:22)
a tih 50 da se podeli na 8 frakcija pa na svaku tribinu po 7 ljudi

Inspektor torentte

pre 1 godinu

Niko od poznatih trenera nece da dodje u Partizan da bi radio sto mu se kaže i bio drugi!Doveli mrčenog Iliju čisto da bi imali trenera!!Sektaši sa onim bugarskim pavijanom mrš iz svetinje.....

darko

pre 1 godinu

riđobradi, 08. jun 2022 16:35
nemoguce da su ovo pravi likovi sto pisu ovakve komentare.... ili to ili imaju po 15ak godina i tek su naucili osnovna pravila fudbala... isprani mozgovi

Bora

pre 1 godinu

Provereni trener, za najveće uspehe i fudbalske domete. Partizan će najmanje 1/4 lige šampiona. Video sam ga uzivo na utakmici 4-te zonske lige. Odlicno je vodio tim! Umalo pobeda!

Karaburac

pre 1 godinu

Clan je sns, prvi uslov ispunjen. Ostalo je nevazno.

E grobari sta smo docekali, da nam partija postavlja i smenjuje trenere.
Ovaj podoban oni nepodobni. Sacuvaj Boze na sta ovo lici.

Artizan

pre 1 godinu

Mogli su dovesti Milana Đumija Đuričića u Partizan za prvog trenera koji je bio Savin pomocnik sezone 19/20 kad je Partizan kidao, kazu da je to dobrano bila njegova zasluga. Ako nije i sada zdrastveno dobro staviti ga u strucni stab kao savetnika!

Miki

pre 1 godinu

Nece nam pomoci ni Gvardiola ako dodje, dok ova uprava ne ode. Treba Djurica od blata da pravimo sada. Samo mi nije jasno kako neko moze tako da okupira klub i da ne odgovara ni za sta, a i zasto mi navijaci cutimo i gledamo kako nam unistavaju klub

PATRIOTA

pre 1 godinu

Srećno gospodine Stolica-TREBAĆE VAM. Mislim da te vi viši nivo od ovoga i da vam ovo nije trebalo. U svakom slučaju puno sreće. Moj komentar nema ni najmanju nameru da nekoga uvredi ili ponizi. Samo moje lično mišljenje

Sistem te laze

pre 1 godinu

Samo cu jedno reci to vazi i za Partizan,dok god se politika mesa u sport bice ovako,a nazalost mesala se oduvek tako da......
Partizan se voli zvog grba,zbog Juga,zbog toga sto nas je manje ma prosto volis ili ne.i jedne i druge

H. V. Bakshi

pre 1 godinu

Ja mislim,komsije,da je misija trenutne uprave obaranje cene kluba,i onda dolazi privatnik-spasioc.
Sto,u neku ruku,i nije losa ideja.
(Hrundi Bakshi, 08. jun 2022 17:28)

To je katastrofalno losa ideja. Ako dodje do privatizacije klubova, Partizan odlazi do djavola - odnos cena/kvalitet je stostruko u korist Radnickog iz Nisa, Vojvodine, subotickog Spartaka...Za nikakve pare dobice punu podrsku gradova i svih zitelja istih.

A za Partizan ce, u poredjenu sa ova tri kluba, morati da plate zestoke pare - a nece dobiti nikvakvu podrsku grada ili lokalne zajednice. Uz to ne mogu da racunaju na pozitivnu reklamu, kao sto mogu tri pomenuta kluba.

Djordje

pre 1 godinu

Sa ovom upravom i ovakvim "trenerom" borba za play off. Iskreno se nadam da grešim.
(Optimista, 08. jun 2022 15:53)

daj prestanite da lupate, sam mesar da dodje na klupu zvezde ili partizana, ili suster, pinter, kovac, coban, ne mogu a da ne budi medju prva dva u Srbiji, takva je atmosfera od saveza, sudija svega

dinosaurus

pre 1 godinu

Srecno komsije. Mada mi ne djeluje kao da vase rukovodstvo ima namjeru za neku uspjesniju sezonu. Osim ako ne dovedu 4-5 dobrih pojacanja.

Partizan Forever

pre 1 godinu

Odlično, jer ovaj potez znači kraj ove Uprave. Ovaj ne može trenirati Partizan to je sigurno. Kakav autoritet je on i kome? Gubimo titulu i sledeće sezone.
Sram vas bilo, nikad gori period u istoriji Partizana.

Đole031

pre 1 godinu

Vi iz uprave Partizana niste normalni. Ili niko neće da dođe zbog vas ili vi birate one koje vam preporuče suparnici. Nemam ništa protiv čoveka ali Partizan mora da ima najboljeg stručnjaka od autoriteta. Uprava već nekoliko godina povlači loše poteze i jedini koji je ispunio obećanje je Stanojević koji je rekao da ako ne bude prvi odlazi. Onaj Vučelić, Vazura, Ilijev napolje bre.

Mare

pre 1 godinu

(abvgd, 08. jun 2022 19:11)

Hoćeš da kažeš da samo mi imamo uspomene,da samo mi volimo svoju zemlju i samo mi znamo šta je ljubav a svi ostali ne vole svoje zemlje i nemaju pojma sta je ljubav? Kako da ne.

AMSTERDAM

pre 1 godinu

Najgore od svega je sto ce onaj Iliev,sutra na promociji svima nama da se smije u lice I pravi se kao da je doveo Morinja licno.Dok Iliev,Vazura I Vucelic donose odluke nema nista braco od nas....

Loznica, Gučevo, Cer…

pre 1 godinu

U zadnjih 10 godina ni skuplje uprave i “navijača” stipendista sa južne tribine niti većih amatera među igračkim kadrom i trenerima…

Iskren

pre 1 godinu

Nije osvojio ovo, nije se zadrzao ovamo, nije se plasirao onamo, ima li nesto da je Ilija postigao ili uradio u karijeri? Patlidzan je postao poligon da treneri uce i posle da produze u Bugarsku, Kirgistan, letonsku drugu ligu…eeeee

kokan

pre 1 godinu

...posle dugo vecanja... nije bilo vecanja nego su mnogi odbili da budu treneri kad je takva upeava. Poenta je u celnicima fudbalskog kluba!

Ilija Čvorović

pre 1 godinu

Ovaj neće sačekati zimski prelazni rok na klupi Partizana, što znači da Crvena Zvezda lagano uzima šestu titulu u nizu. Ali, ne zato što se trener tu nešto pita, već što je igrački kadar na nivou Javora iz Ivanjice, bez čestitog krštenog igrača.

Andrea Djani

pre 1 godinu

Partizan polako , ali sigurno ide ka amaterskom nivou , tipa Vojvodine . Sto se tice tima ovo je najslabiji tim Partizana u istoriji i pravo pitanje je kako je uspeo da ima skor 31 3 0 u prvesnstvu , bez tri meca sa Zvezdom . Toliko o regularnosti u nasem fudbalu .

zemunski kej

pre 1 godinu

Zar bas niko nije hteo? Pa dobro Ilija lepo sto si pristao. Do sada nisi imao zapazenijih rezultata kao trener nema sta da izgubis. Prvi da budes neces ali drugi hoces . Ajd sa srecom ,probaj nekog klinca da afirmises

Tuto

pre 1 godinu

Dobar izbor, za tavorenje u Linglong ligi nije potrebno veliko trenersko ime. Partizan je klub bez takmicarskih ambicija i moze rastereceno da udje u narednu sezonu. Verovatno ce dovesti i nekoliko bivsih igraca pred kraj karijere koji ne nadju angazman u inostranstvu. Navikli smo vec dobro poznat stil rada u Partizanu. Sistem koji gubi ne treba manjati.

LAC

pre 1 godinu

Ja mislim,komsije,da je misija trenutne uprave obaranje cene kluba,i onda dolazi privatnik-spasioc.
Sto,u neku ruku,i nije losa ideja.
(Hrundi Bakshi, 08. jun 2022 17:28)

Fino su ga oborili bogami...Ali za koga? Ko će preuzeti klub sa 40+ miliona duga bez ozbiljnih prihoda?

Mad Max

pre 1 godinu

Zar je neko ocekivao zvucno ime? Nekoga ko bi se vratio iz inostranstva u ovu tuznu ligu? Cak nas je i Sasa Ilic odbio da bi otisao u Bugarsku ligu. Kao i svaka bomba Ilijeva je na nivou opstinskih ili u najboljem slucaju zonskih liga.

Eto..Da

pre 1 godinu

Nema angažman, uzeće neku lovu, ćutaće, -15 na kraju sezone.. Ne smeta mi čovek, ali znamo gde ide, i kod koga.. nisam siguran da bi nekog našli da nije Stolice. Niko ozbiljan.

Darko

pre 1 godinu

Dobro da je trener ss punonosvojenih trofeja, iskusan. Da li je sebe uspeo da istreniry da ne cirka, ne puši i žene ne juri. Ako jeste, srećno mu bilo sa i gračima koji nisunu tome uspeli.

Pionir

pre 1 godinu

Bolje da nemamo trenera,nego da nas ona trenira.Nemam lično ništa protiv čoveka,ali dokle će se početnici učiti na Partizanu.Sramota!

Klokan

pre 1 godinu

Klub, koji rezultat bazira na treneru, po definiciji nije velik. Dobar trener dobar tim čini još boljim. Kada tim nije dobar, ne pomaže ni Klop, ni Pep, ni Ančeloti, a ni Murinjo. To je jednostavno tako.

ssssss

pre 1 godinu

Hocete Sasu Ilica ali necete da se pocetnici uce na vama. Hocete trenera sa rezultatima a pre Stolice vam bio ko, Ser Samrok i Savo sampion evrope u FM12... Ne znate ni vi sta hocete...