Košarka 91

Utorak, 07.06.2022.

11:11

Zvezda dobila jasnu poruku od Evrolige

Zvanični sajt Evrolige potvrdio je da je Crvena zvezda osvajanjem ABA lige izborila plasman u elitno takmičenje.

Zvezda dobila jasnu poruku od Evrolige IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

91 Komentari

Sortiraj po:

nenad

pre 1 godinu

Ja sve brojim i dolazim do cifre 16 bez CSKA, 12 sa licencom, Virtus, Monako, Alba i Zvezda. Ako ne igra CSKA znaci ostaju dva mesta, ako igra samo jedno, koje ce verovatno ici Zenitu(ako igra CSK zasto ne bi i Zenit).
Kako nadjoste 3 wild cards?
(nenad, 7. jun 2022 13:04)

Sta ti nije jasno - 18 klubova ukupno; 16 si sam nabrojao medju kojima je cska...znaci 15+ 3 mesta
(Prof dr prim genije Dusko Vujosevic, 7. jun 2022 18:28)

Apsolutno CSKA nije u tih 16, gde si ih video:

1.Real
2.Barsa
3.Baskonija
4.Panath
5.Olimp
6.Fener
7.Efes
8.Bajern
9.Zalgiris
10.Asvel
11.Milano
12.Makabi
13.Virtus
14.Monako
15.Zvezda
16.Alba

Logan

pre 1 godinu

Ovaj Tim ZVezde vise nema da bude Sampion ABA lige,jer igraci su suvise stari I zasiceni igraju staromodnu kosarku sa dugim napadima I bez neke lepote.Musljenja Sam da treba ukinuti ovu ligu,ili izbaciti I Zvezdu I Partizan zbog huliganstva koja biva godinama.

Ajgor

pre 1 godinu

Glodari komentarišu igranje Zvezde u EL i kao nešto nipodaštavaju. Pa to samo oni mogu. Igraš 10 godina Kup Lilijane Ronketi, 10 godina te Zvezda rastura, ali oni komentarišu Zvezdu u EL.
(Sićko, 07. jun 2022 15:51)

Oni ne mogu ABA da osvoje, a hoće u EL.

Aster Blistok

pre 1 godinu

Na jesen kreće prvo loženje, a onda agonija i poluprazan Pionir, jer se nastavlja borba za Top 17, već vidjeno i to se ustalilo.
(King

Već vidjeno je ovo:
Moljakanje vaše uprave za "vaild card" i nadanje vaših navijača da ćete istu i dobiti!!!
Dovodjenje najskupljeg trenera i najskupljih igrača u klub, i laganje sebe i svih oko sebe da su pomenuti došli iz ljubavi.
Igranje Cipiripi kupa koji će naravno kao i uvek biti NIKAD JAČI.
Loženje da ćete osvojiti taj Cipiripi kup, pa ispadanje iz istog od ekipa za koje se prvi put čuje.
Već vidjeno. To se ustalilo.

Prof dr prim genije Dusko Vujosevic

pre 1 godinu

Ja sve brojim i dolazim do cifre 16 bez CSKA, 12 sa licencom, Virtus, Monako, Alba i Zvezda. Ako ne igra CSKA znaci ostaju dva mesta, ako igra samo jedno, koje ce verovatno ici Zenitu(ako igra CSK zasto ne bi i Zenit).
Kako nadjoste 3 wild cards?
(nenad, 7. jun 2022 13:04)

Sta ti nije jasno - 18 klubova ukupno; 16 si sam nabrojao medju kojima je cska...znaci 15+ 3 mesta

Bole

pre 1 godinu

Bilo bi lepo da imamo dva predstavnika u EL
(miki, 07. jun 2022 11:35)

Slažem se. Ali da onda ta dva tima postignu dogovor sa EL da boljeplasirani u EL igra i sledeće godine, tako da ne bi morao da se drži veći fokus na ABA nego na EL u toku sezone i onda bi se timovi mogli maksimalno fokusirati na što bolji plasman u EL što bi moglo doneti mnogo bolje rezultate. Vi Partizanovci niste svesni koliko je teško odigrati duplo kolo u EL uz gostovanja pa onda biti maksimalno fokusiran na utakmicu ABA sa na primer Igokeom, Megom, Mornarom, da ne pričamo o Budućnosti, Cedeviti... jer znaš da te svaki poraz do kraja sve više udaljava od EL za sledeću sezonu.
(Džoni, 7. jun 2022 13:39)

A šta je dogovor za sezonu posle naredne? Koji bi onda bio kriterijum? Da opet puste 2 predstavnika? :D

WalterNBGD

pre 1 godinu

U ovom trenutku najbolje za Zvezdu bi bilo da igra samo EL,ABA ligu ne.Nesto kao OLY.
Izlaskom komsiluka iz ABA-e,ista ce se vrlo brzo raspasti.Igranjem samo EL dovesce Zvezdu do toga da bude stalni clan,moze i KLS cisto zbog treninga i jacanja domace lige.Ako se ovaj trend zbog rata nastavi,moguc je slican scenario i sa Grobosima.Trebalo bi napokon da se dogovore,postave neku vrstu uslova EL-i,i zavrse sa ABA jednom za svagda.

Majstor Ringo

pre 1 godinu

NY@
Lepi, haos su pravile obe strane, i da se ja pitam iako sam navijac Partizana, prvo zabranio bih dozivotno nekim tzv. navijacima Partizana da uopste budu u blizini dvorane, uveo rigorozne kazne od milion dinara svako ko pravi bilo kakav nered itd...
Znas makar malo bi trebalo da budes realan i objektivan!

NY

pre 1 godinu

A vas kao mnogo briga za to?
Vama je samo da Partizan ne igra, vi ste tamo samo turisti. Vec ste ostvarili ambiciju.. evo, opet ćete biti 15.
Al srce vam je puno.
(Radijator, 07. jun 2022 15:16)

Nama je važna Zvezda a vas ako pozovu. Igrajte. Ali posle ovog haosa teško da će da vas zovu

Sićko

pre 1 godinu

Volim te Zvezdo, ponosu Srbije i miliona navijača koje imaš širom sveta.
Još malo pa deset godina ponosa i uživanja u najboljoj košarci na tlu bivše Jugoslavije.

Demar Derozan

pre 1 godinu

Koga ovo zaista dotice, i nije neki ljubitelj kosarke, posle onako ponizavajuce serije, nikakve kosarke, sa svim elementima provincijske dekadencije od strane fudbalskih navijaca koji su unizili dostojanstvo i gospodstvo po kojima je kosarka oduvek bila prepoznatljiva. Samo postupci Kaline i Trife odslikavaju svu trulez lige i svega oko nje.

Kukatilo

pre 1 godinu

Ajde ti sad lepo hladne glave odgledaj ta zadnja dva minuta utakmice pa pošteno reci ko je tu koga gurao? Zvezdi na 30s do kraja nije priznat čist koš Holinsa na polaganju jer je lopta pre blokade Lesora prvo dodirnula tablu i tada bi Zvezda otišla na +5 i praktično bi meč već tada bio gotov. Eto to je samo jedan detalj, a bilo je još. Na ovu sinoćnu pobedu Zvezde samo neko bezobrazan i tedeciozan može da kaže da nije čista kao suza.
(Džoni, 07. jun 2022 13:28)

To polaganje su ponovili jednom, na bukvalno sekund. Ja kazem caletu, daj da vidimo tu fantasticnu blokadu vise puta jer sam bio 100% siguran da je lopta udarila prvo o tablu.

Kukatilo

pre 1 godinu

Opušteno grobarčiči. Igraćete Evroligu. To se znalo i pre ovog meča. Bez ljutnje. Ali morala je Zvezda da vas dobije i stavi gde vam je mesto.
(Nenaks, 07. jun 2022 13:07)

Ma gde ce bre da igraju, banditi najobicniji. Treba im opet dati da igraju Fibinu Ligu Sampiona, zaboravili su na taj slavni detalj od pre par godina.

Gossa placa Zeljko 83

pre 1 godinu

Radijator, to o cemu pises nema nikakve veze sa istinom. Kakva je to propaganda da je nama bitno da Partizan ne igra EL? Ko je to uopste smislio? Nama je bitno da mi kao klub igramo sa najboljim ekipa u Evropi, da bi mogli da imamo koliko toliko normalne prihode, da se takmicimo sa najbooljima i da nasi igraci rastu kroz EL. Kakve mi veze imamo sa vasim igranjem ili ne EL? Osim sto vas pobedjujemo na terenu? Imali ste EK nista niste uradili, svake godine kukate i jurite wild card i opet nista, juce na neresesno dvorana prazna u utakmici za EL i vi opet nista. I onda smo mi krivi sto vi ne igrate EL?

Sićko

pre 1 godinu

Glodari komentarišu igranje Zvezde u EL i kao nešto nipodaštavaju. Pa to samo oni mogu. Igraš 10 godina Kup Lilijane Ronketi, 10 godina te Zvezda rastura, ali oni komentarišu Zvezdu u EL.

Dejan CZ

pre 1 godinu

Institucija...a ne ona nabedjena.Ta ce proci u konkurenciji Valensije isto kao sa Zenitom.
Ceka se EL i ponovni susreti najvecih evropskih klubova,do tada fokus usmeravamo na sklapanje tina.Neke pozicije sa kojima smo kuburili ove godine sada moraju biti pokrivene.
Sinergija izmedju EL i Zvezde i bez licence ovim oglasavanjem EL samo je potvrdila tu vezu.

Radijator

pre 1 godinu

Vi Partizanovci niste svesni koliko je teško odigrati duplo kolo u EL uz gostovanja pa onda biti maksimalno fokusiran na utakmicu ABA sa na primer Igokeom, Megom, Mornarom, da ne pričamo o Budućnosti, Cedeviti... jer znaš da te svaki poraz do kraja sve više udaljava od EL za sledeću sezonu.
(Džoni, 07. jun 2022 13:39)

A vas kao mnogo briga za to?
Vama je samo da Partizan ne igra, vi ste tamo samo turisti. Vec ste ostvarili ambiciju.. evo, opet ćete biti 15.
Al srce vam je puno.

Marko

pre 1 godinu

A vas kao mnogo briga za to?
Vama je samo da Partizan ne igra, vi ste tamo samo turisti. Vec ste ostvarili ambiciju.. evo, opet ćete biti 15.
Al srce vam je puno.
(Radijator, 07. jun 2022 15:16)

Pobedili finaliste EL. Izgubili 5-6 utakmica na jednu loptu protiv najjacih ekipa Evrope. Vas istrese Bursa u punoj Areni i ti se sad nesto pravis pametan.

Coa

pre 1 godinu

Vi Partizanovci niste svesni koliko je teško odigrati duplo kolo u EL uz gostovanja pa onda biti maksimalno fokusiran na utakmicu ABA sa na primer Igokeom, Megom, Mornarom, da ne pričamo o Budućnosti, Cedeviti... jer znaš da te svaki poraz do kraja sve više udaljava od EL za sledeću sezonu.
(Džoni, 07. jun 2022 13:39)

A vas kao mnogo briga za to?
Vama je samo da Partizan ne igra, vi ste tamo samo turisti. Vec ste ostvarili ambiciju.. evo, opet ćete biti 15.
Al srce vam je puno.
(Radijator, 07. jun 2022 15:16)

Ok, to je istina iz prostog razloga, finansije.
Takmičimo se protiv klubova mnogostruko većeg budžeta i obzirom na tu činjenicu Zvezda pravi sasvim solidne rezultate.
Zar misliš da bi Partizan bio bolji u EL?
Nemoj zaboraviti da je sistem takmičenja potpuno drugačiji od onog kad ste se vi takmičili.

Pall Mall

pre 1 godinu

Partizan nikad nece igrati Euro ligu. Jedino ako preko neke intervencije ne dobiju vajld kartu. Nameštenu titulu su izgubili. Prazna hala sudije od pomoći veliki budzet i nista. Tuti Fruti Bursa ih izbaci iz Eurokupa. Zali boze toliko para bačeni iz budžeta.

Стара школа

pre 1 godinu

Звезда је по свему заслужила лиценцу јер је скоро већ деценију без конкуренције у овом делу Европе.
Али и овако је добро. Тера нас да будемо још бољи из године у годину.

Nenaks

pre 1 godinu

Opušteno grobarčiči. Igraćete Evroligu. To se znalo i pre ovog meča. Bez ljutnje. Ali morala je Zvezda da vas dobije i stavi gde vam je mesto.

Batko

pre 1 godinu

Naravno da ce CZ dobiti poziv od EL mora se misliti na popunjavanje pozicija od 12 do 18 mesta.
(Top 16, 07. jun 2022 12:48)


Zato vas redovno popunjavaju u Cipiripiću...kao Bursa

Dag Kristi

pre 1 godinu

Ako zarate Turci i Grci eto Zvezde u top 8 dogodine!!!
(bingo, 07. jun 2022 13:05

Slažem se, ali Partizan opet neće moći dalje od osmine finala Evrokupa, jer je tu Lietkabalis ili kako već sa MVP Gagarom.

Billy Billy koraci a na jugu splićani

pre 1 godinu

@top zato vas jos ne zovu posto nemaju jos popunjavanje od pozcije 20 do 24.
Kada im zafali to eto vas ponovo u Evroligi posle deset godina. Institucija koja nije igrala finale Aba lige skoro deset godina. Sramota.

Džoni

pre 1 godinu

pa dobro moci ce vec posle 7-8 kola da kazu da se okrecu ABA ligi kao i prethodnih godina, jedan ulazak u Top 8 za 8 godina je zaista vrhunski rezultat, mada tamo nema sudija koje ce da ih poguraju u zadnja 2 minuta utakmice kao sinoc zato su i rezultati takvi kakvi su.Evropa je jedino merilo kvaliteta u ovoj banani od drzave se sve moze srediti sto smo videli i sinoc zato Evropa pokaze jasno gde je ko
(4 F4 i 1 titula, 07. jun 2022 11:35)

Ajde ti sad lepo hladne glave odgledaj ta zadnja dva minuta utakmice pa pošteno reci ko je tu koga gurao? Zvezdi na 30s do kraja nije priznat čist koš Holinsa na polaganju jer je lopta pre blokade Lesora prvo dodirnula tablu i tada bi Zvezda otišla na +5 i praktično bi meč već tada bio gotov. Eto to je samo jedan detalj, a bilo je još. Na ovu sinoćnu pobedu Zvezde samo neko bezobrazan i tedeciozan može da kaže da nije čista kao suza.

nenad

pre 1 godinu

Ja sve brojim i dolazim do cifre 16 bez CSKA, 12 sa licencom, Virtus, Monako, Alba i Zvezda. Ako ne igra CSKA znaci ostaju dva mesta, ako igra samo jedno, koje ce verovatno ici Zenitu(ako igra CSK zasto ne bi i Zenit).
Kako nadjoste 3 wild cards?

UjkaŽitko

pre 1 godinu

Opet borba za F15-17.
(mandragora, 07. jun 2022 12:33)

Ja se na vašem mestu ne bih naslađivao time, jer ćete i bi završiti na istom mestu, samo takmičenje ispod.

Batko

pre 1 godinu

Realno, svake godine blamaza. Nije to Covic liga.
(Srpce, 07. jun 2022 13:05)

Blamaža je imati budzet veći od pola EL, od skoro svih u Cipiripiću ...i osvojiti drvenu medalju.

Ali ok...sledeća sezona je vaša

Oposum, divna životinjica

pre 1 godinu

Pa naravno da će Zvezda igrati Evroligu i naredne sezone. Tamo nam je i mesto. Uspeli smo da pobedimo u ovom boju sa najvećim rivalima i pored svih zakulisnih igara koje je naš komšija Partizan naš dragi večiti rival režirao i pored svih tih pritisaka pobedili u majstorici na junački način. Time se svaka priča završava.

ej bre

pre 1 godinu

Zasluzeno je Partizan izgubio ovu utakmicu. Obradovic je kumovao katastrofalnim izmenama u drugoj utakmici i pustanjem Pantera da se izivljava na terenu. Ona kradja sudija na drugoj utakmici ne umanjuje trijumf CZ. Jednostavno, bolji su a mi smo imali prilike da u praznoj hali cime je CZ prakticno izgubila prednost domaceg terena pokazemo da zasluzujemo EL. CZ je pokazala da je spremniji tim, vodjen u ovom trenutku od strane boljeg trenera i cestitam ponovni ulazak u EL.

Gossa placa Zeljko 83

pre 1 godinu

Top 16, to aludiras na top 16 Cipirpija. Juce vas dobili na terenu, pomislio bi covek da cete makar dva-tri dana da se iskulirate od zlobe, ali eto vas iz Cipirpija da se pokazete odmah.

Nebo

pre 1 godinu

Normalno i logično, ako ni zbog čega drugog, al bar zbog onog juče kada je igrala Zvezdina petorka sa 4 naša igrača i Holinsom, protiv Partizanove legije stranaca, a ono malo publike preostalo nakon proterivanja, skandira Srbija, Srbija.

MilanB

pre 1 godinu

Za navijace Partizana u vezi plasmana Zvezde u Evroligi. Nas narod kaze bolje biti prvi u selu nego drugi u gradu. Nwgo kada cete vi konacni biti pevi u selu.

Džoni

pre 1 godinu

Bilo bi lepo da imamo dva predstavnika u EL
(miki, 07. jun 2022 11:35)

Slažem se. Ali da onda ta dva tima postignu dogovor sa EL da boljeplasirani u EL igra i sledeće godine, tako da ne bi morao da se drži veći fokus na ABA nego na EL u toku sezone i onda bi se timovi mogli maksimalno fokusirati na što bolji plasman u EL što bi moglo doneti mnogo bolje rezultate. Vi Partizanovci niste svesni koliko je teško odigrati duplo kolo u EL uz gostovanja pa onda biti maksimalno fokusiran na utakmicu ABA sa na primer Igokeom, Megom, Mornarom, da ne pričamo o Budućnosti, Cedeviti... jer znaš da te svaki poraz do kraja sve više udaljava od EL za sledeću sezonu.

Manager

pre 1 godinu

Naravno da ce CZ dobiti poziv od EL mora se misliti na popunjavanje pozicija od 12 do 18 mesta.
(Top 16, 7. jun 2022 12:48)

svakako zarade vise para nego oni sto ucestvuju po cipiripi kupovima, sto je daleko vaznije, samo de odu te pare to je vec druga tema ;)

Vlajsa

pre 1 godinu

Ne znam zašto Zvezda igra ovo takmičenje, kad su navijači protiv( pre svake utakmice zvižde himni). Zvezdi bi više odgovaralo, imajući u vidu način razmišljanja prosečnog zvezdinog navijača, da igra VTB ligu, a ne Evroligu

Beli

pre 1 godinu

Kako ste svi za manje od 24h potpuno zaboravili brukanje sa tribina kroz celu seriju? Zar vam je, i jednim i drugim, samo bitno da na televiziji gledate kako se oba kluba brukaju u Evropi za sav budžet? Zviždite himni Evrolige, a ovamo licemerno busanje u grudi da je izborena? Ima li ovde grama razuma, logike...?

ništa lično

pre 1 godinu

basketaš

Zvezda ima gomilu šutera...Dobrić, Davidovac, Holins, Ivanović, Vajt, Lazić, Kalinić...išao sam nekim redosledom kvaliteta šuta i iz kojih pozicija...da li dribling ili protok lopte.

Zvezdi treba COMBO BEK...to nije imala i igru je podredila kretnjama, mismečevima, šot rolu i bržem protoku lopte.

Jedino se slažem za centra i vrv play mada sa combo bekom ni to nije goruće.

Predo

pre 1 godinu

Jesam Zvezdaš (nikako Delija), ali pre svega navijam za srpsku košarku. Kada je Mega imala onu strašnu ekipu, sastavljenu od domaćih igrača, a Zvezda bila legija stranaca, kao danas Partizan, uhvatio sam se da navijam za Megu. Nikako mi se ne sviđa koncepcija današnjeg Partizana i ovoliko forsiranje prosečnih stranaca. Da ej Obradović forsirao domaće, pogotovo mlađe igrače, nauštrb rezultata, mislim da mu niko ne bi zamerio, čak bi pokupio simapatije onih neutralnih, a i mnogih navijača Zvezde. Ovako, za mene dvostruka pobeda. U dvoboju domaćih igrača i stranaca, pobedili su domaći igrači.

vukan

pre 1 godinu

Pa dobro partizan je sve izgubio ali je zato barem napravio igrace za nasu reprezentacijju...panter, lidej, lesor ima da kidaju...prouzii ugovor panteru jos godinu dana u evrokupu da igra , 3 miliona godissnje taman da se razvije kao igrac jos jednu godinu...

Aster Blistok

pre 1 godinu

Plasma potvrdjen.
(14.-17.mesto takodje

I to je daleko bolje od 16og mesta u Cipiripi kupu od mogućih 20 mesta, i ispadanja od disko Burse.

Nikad ne zaboravi ko ti je bio djed

pre 1 godinu

Dejo i pored velikog uspeha bi morao da preseče i rekonstruiše ekipu. Centar atleta, četvorka i čist bek šuter moraju biti prioritet. I naravno da dragi igrači ali rekreativci poput Cirbesa i Simonovića više nemaju šta da ponude. Kuzmić, Marković takođe. I Bogovi košarku su pomazili Dejana, samo neće te uvek proći ovako. Pamet u glavu i da se radi dalje. Nadam se jačoj Zvezdi, ova okosnica tima zaslužuje novi iskorak u Evroligi.
(basketaš, 7. jun 2022 11:30)

Marković nema šta da ponudi? Pa da nije bilo čoveka, Zvezda bi izgubila majstoricu. Čovek kad je prvi put ušao, bukvalno je preokrenuo momentum, dao jako bitnu trojku u poslednjoj četvrtini, počeo da razigrava, odbranu ne treba ni spominjati, to nikad nije bilo sporno...

4 F4 i 1 titula

pre 1 godinu

pa dobro moci ce vec posle 7-8 kola da kazu da se okrecu ABA ligi kao i prethodnih godina, jedan ulazak u Top 8 za 8 godina je zaista vrhunski rezultat, mada tamo nema sudija koje ce da ih poguraju u zadnja 2 minuta utakmice kao sinoc zato su i rezultati takvi kakvi su.Evropa je jedino merilo kvaliteta u ovoj banani od drzave se sve moze srediti sto smo videli i sinoc zato Evropa pokaze jasno gde je ko

Loznica, Gučevo, Cer…

pre 1 godinu

Pa to se znalo davnih dana ko ima najboljeg trenera i igrače i ko će biti prvak ABA lige. Partizan od odlaska Vujoševića nema ni trenera a ni sistem. Sve promašaji od Čanka, preko onog nesrećnog Filipovskog do Šćepanovića pa sad do ovog Obradovića. Bio je doduše pokušaj sa onim Trinkijerijem ali nekom se taj sistem nije svideo. Evrokup je prava mera za sad već prosečan tim bez sistema. CZ čestitam i ovu a i narednih 10 titula ABA lige ako se ista ne ugasi u međuvremenu…

Loznica, Gučevo, Cer…

pre 1 godinu

Svaka čast na tituli. Čista kao sunce. Trenutno nemate konkurenciju u regionu dok Partizan je u rasulu. Bez trenera, bez sistema, bez igrača, bez uprave… Sve ono što vi imate to Partizan nema…

društvance iz predgrađa

pre 1 godinu

Ako nismo u stanju da pobedimo Bursu i Zvezdu, nismo ni za Evroligu. Kraj diskusije.
A Želimir nek se zapita u šta je potrošio godinu dana, obzirom da je sve moguće izgubio, a što je najgore nije dobio ni jednog igrača vrednog pomena.

zigi

pre 1 godinu

sto nisam ministar policije ili bar predsednik jednog od ova dva kluba. resio bih ovo divljanje na kosarkaskim tribinama za dva meseca. na fudbalskim ne znam jer je to teska mafija u rukama duboke drzave, ali ovi na kosarci su resivi za mesec-dva. medjutim ocigledno nikome nije u interesu. i zvezda i partizan se kao zgrazavaju nad ponasanjem navijaca a ni covic ni ostoja nisu uradili apsolutno nista da to regulisu svaki sa stvoje strane. naprotiv. uprave instrumentalizuju ovakvo ponasanje i napravili su da i to bude deo borbe. unistavaju i sport i kosarku zbog licnih sujeta primitivizma i pohlepe...

Loznica, Gučevo, Cer…

pre 1 godinu

Zasluženo najbolji klub već duži niz godina u regionu. Zato će igrati evroligu i sledeće a i narednih sezona dok god bude Obradović na klupi Partizana. Iskreno se nadam da nećemo dobiti vajld kartu za evroligu da se ne brukamo protiv velikih timova kao što su Real, Barsa, Makabi… Nivo organizacije, sistema, funkcionisanje kluba je na nivou evrokupa gde nam je i mesto sledećih par sezona… Inače Obradović je totalno razočarenje. Sve bitne utakmice je izgubio. Potajno se nadam da odlazi posle sinočne utakmice u penziju?

basketaš

pre 1 godinu

Velika pobeda i titula za Zvezdu, praktično jedna od većih skorije doba. Znamo kako se najavljivao Željko, neko ko donosi instant trofeje, igrače i sve ostalo ali Radonjić i momci su izginuli junački i zaslužili titulu.
Sve je stalo u dve lopte, Kalinić i Volters su pokazali suvu klasu i to je bilo skroz dovoljno.

Dejo i pored velikog uspeha bi morao da preseče i rekonstruiše ekipu. Centar atleta, četvorka i čist bek šuter moraju biti prioritet. I naravno da dragi igrači ali rekreativci poput Cirbesa i Simonovića više nemaju šta da ponude. Kuzmić, Marković takođe. I Bogovi košarku su pomazili Dejana, samo neće te uvek proći ovako. Pamet u glavu i da se radi dalje. Nadam se jačoj Zvezdi, ova okosnica tima zaslužuje novi iskorak u Evroligi.

Пекар

pre 1 godinu

Какву су игру показали и једни и други добро да нас то приватно такмичење и хоће уопште. Оно је била брука и срамота од игре.

društvance iz predgrađa

pre 1 godinu

Ako nismo u stanju da pobedimo Bursu i Zvezdu, nismo ni za Evroligu. Kraj diskusije.
A Želimir nek se zapita u šta je potrošio godinu dana, obzirom da je sve moguće izgubio, a što je najgore nije dobio ni jednog igrača vrednog pomena.

Predo

pre 1 godinu

Jesam Zvezdaš (nikako Delija), ali pre svega navijam za srpsku košarku. Kada je Mega imala onu strašnu ekipu, sastavljenu od domaćih igrača, a Zvezda bila legija stranaca, kao danas Partizan, uhvatio sam se da navijam za Megu. Nikako mi se ne sviđa koncepcija današnjeg Partizana i ovoliko forsiranje prosečnih stranaca. Da ej Obradović forsirao domaće, pogotovo mlađe igrače, nauštrb rezultata, mislim da mu niko ne bi zamerio, čak bi pokupio simapatije onih neutralnih, a i mnogih navijača Zvezde. Ovako, za mene dvostruka pobeda. U dvoboju domaćih igrača i stranaca, pobedili su domaći igrači.

Aster Blistok

pre 1 godinu

Plasma potvrdjen.
(14.-17.mesto takodje

I to je daleko bolje od 16og mesta u Cipiripi kupu od mogućih 20 mesta, i ispadanja od disko Burse.

vukan

pre 1 godinu

Pa dobro partizan je sve izgubio ali je zato barem napravio igrace za nasu reprezentacijju...panter, lidej, lesor ima da kidaju...prouzii ugovor panteru jos godinu dana u evrokupu da igra , 3 miliona godissnje taman da se razvije kao igrac jos jednu godinu...

Batko

pre 1 godinu

Realno, svake godine blamaza. Nije to Covic liga.
(Srpce, 07. jun 2022 13:05)

Blamaža je imati budzet veći od pola EL, od skoro svih u Cipiripiću ...i osvojiti drvenu medalju.

Ali ok...sledeća sezona je vaša

Loznica, Gučevo, Cer…

pre 1 godinu

Zasluženo najbolji klub već duži niz godina u regionu. Zato će igrati evroligu i sledeće a i narednih sezona dok god bude Obradović na klupi Partizana. Iskreno se nadam da nećemo dobiti vajld kartu za evroligu da se ne brukamo protiv velikih timova kao što su Real, Barsa, Makabi… Nivo organizacije, sistema, funkcionisanje kluba je na nivou evrokupa gde nam je i mesto sledećih par sezona… Inače Obradović je totalno razočarenje. Sve bitne utakmice je izgubio. Potajno se nadam da odlazi posle sinočne utakmice u penziju?

Nikad ne zaboravi ko ti je bio djed

pre 1 godinu

Dejo i pored velikog uspeha bi morao da preseče i rekonstruiše ekipu. Centar atleta, četvorka i čist bek šuter moraju biti prioritet. I naravno da dragi igrači ali rekreativci poput Cirbesa i Simonovića više nemaju šta da ponude. Kuzmić, Marković takođe. I Bogovi košarku su pomazili Dejana, samo neće te uvek proći ovako. Pamet u glavu i da se radi dalje. Nadam se jačoj Zvezdi, ova okosnica tima zaslužuje novi iskorak u Evroligi.
(basketaš, 7. jun 2022 11:30)

Marković nema šta da ponudi? Pa da nije bilo čoveka, Zvezda bi izgubila majstoricu. Čovek kad je prvi put ušao, bukvalno je preokrenuo momentum, dao jako bitnu trojku u poslednjoj četvrtini, počeo da razigrava, odbranu ne treba ni spominjati, to nikad nije bilo sporno...

ej bre

pre 1 godinu

Zasluzeno je Partizan izgubio ovu utakmicu. Obradovic je kumovao katastrofalnim izmenama u drugoj utakmici i pustanjem Pantera da se izivljava na terenu. Ona kradja sudija na drugoj utakmici ne umanjuje trijumf CZ. Jednostavno, bolji su a mi smo imali prilike da u praznoj hali cime je CZ prakticno izgubila prednost domaceg terena pokazemo da zasluzujemo EL. CZ je pokazala da je spremniji tim, vodjen u ovom trenutku od strane boljeg trenera i cestitam ponovni ulazak u EL.

Džoni

pre 1 godinu

pa dobro moci ce vec posle 7-8 kola da kazu da se okrecu ABA ligi kao i prethodnih godina, jedan ulazak u Top 8 za 8 godina je zaista vrhunski rezultat, mada tamo nema sudija koje ce da ih poguraju u zadnja 2 minuta utakmice kao sinoc zato su i rezultati takvi kakvi su.Evropa je jedino merilo kvaliteta u ovoj banani od drzave se sve moze srediti sto smo videli i sinoc zato Evropa pokaze jasno gde je ko
(4 F4 i 1 titula, 07. jun 2022 11:35)

Ajde ti sad lepo hladne glave odgledaj ta zadnja dva minuta utakmice pa pošteno reci ko je tu koga gurao? Zvezdi na 30s do kraja nije priznat čist koš Holinsa na polaganju jer je lopta pre blokade Lesora prvo dodirnula tablu i tada bi Zvezda otišla na +5 i praktično bi meč već tada bio gotov. Eto to je samo jedan detalj, a bilo je još. Na ovu sinoćnu pobedu Zvezde samo neko bezobrazan i tedeciozan može da kaže da nije čista kao suza.

Nebo

pre 1 godinu

Normalno i logično, ako ni zbog čega drugog, al bar zbog onog juče kada je igrala Zvezdina petorka sa 4 naša igrača i Holinsom, protiv Partizanove legije stranaca, a ono malo publike preostalo nakon proterivanja, skandira Srbija, Srbija.

Loznica, Gučevo, Cer…

pre 1 godinu

Pa to se znalo davnih dana ko ima najboljeg trenera i igrače i ko će biti prvak ABA lige. Partizan od odlaska Vujoševića nema ni trenera a ni sistem. Sve promašaji od Čanka, preko onog nesrećnog Filipovskog do Šćepanovića pa sad do ovog Obradovića. Bio je doduše pokušaj sa onim Trinkijerijem ali nekom se taj sistem nije svideo. Evrokup je prava mera za sad već prosečan tim bez sistema. CZ čestitam i ovu a i narednih 10 titula ABA lige ako se ista ne ugasi u međuvremenu…

Batko

pre 1 godinu

Naravno da ce CZ dobiti poziv od EL mora se misliti na popunjavanje pozicija od 12 do 18 mesta.
(Top 16, 07. jun 2022 12:48)


Zato vas redovno popunjavaju u Cipiripiću...kao Bursa

Dag Kristi

pre 1 godinu

Ako zarate Turci i Grci eto Zvezde u top 8 dogodine!!!
(bingo, 07. jun 2022 13:05

Slažem se, ali Partizan opet neće moći dalje od osmine finala Evrokupa, jer je tu Lietkabalis ili kako već sa MVP Gagarom.

Loznica, Gučevo, Cer…

pre 1 godinu

Svaka čast na tituli. Čista kao sunce. Trenutno nemate konkurenciju u regionu dok Partizan je u rasulu. Bez trenera, bez sistema, bez igrača, bez uprave… Sve ono što vi imate to Partizan nema…

basketaš

pre 1 godinu

Velika pobeda i titula za Zvezdu, praktično jedna od većih skorije doba. Znamo kako se najavljivao Željko, neko ko donosi instant trofeje, igrače i sve ostalo ali Radonjić i momci su izginuli junački i zaslužili titulu.
Sve je stalo u dve lopte, Kalinić i Volters su pokazali suvu klasu i to je bilo skroz dovoljno.

Dejo i pored velikog uspeha bi morao da preseče i rekonstruiše ekipu. Centar atleta, četvorka i čist bek šuter moraju biti prioritet. I naravno da dragi igrači ali rekreativci poput Cirbesa i Simonovića više nemaju šta da ponude. Kuzmić, Marković takođe. I Bogovi košarku su pomazili Dejana, samo neće te uvek proći ovako. Pamet u glavu i da se radi dalje. Nadam se jačoj Zvezdi, ova okosnica tima zaslužuje novi iskorak u Evroligi.

Стара школа

pre 1 godinu

Звезда је по свему заслужила лиценцу јер је скоро већ деценију без конкуренције у овом делу Европе.
Али и овако је добро. Тера нас да будемо још бољи из године у годину.

Džoni

pre 1 godinu

Bilo bi lepo da imamo dva predstavnika u EL
(miki, 07. jun 2022 11:35)

Slažem se. Ali da onda ta dva tima postignu dogovor sa EL da boljeplasirani u EL igra i sledeće godine, tako da ne bi morao da se drži veći fokus na ABA nego na EL u toku sezone i onda bi se timovi mogli maksimalno fokusirati na što bolji plasman u EL što bi moglo doneti mnogo bolje rezultate. Vi Partizanovci niste svesni koliko je teško odigrati duplo kolo u EL uz gostovanja pa onda biti maksimalno fokusiran na utakmicu ABA sa na primer Igokeom, Megom, Mornarom, da ne pričamo o Budućnosti, Cedeviti... jer znaš da te svaki poraz do kraja sve više udaljava od EL za sledeću sezonu.

Nenaks

pre 1 godinu

Opušteno grobarčiči. Igraćete Evroligu. To se znalo i pre ovog meča. Bez ljutnje. Ali morala je Zvezda da vas dobije i stavi gde vam je mesto.

MilanB

pre 1 godinu

Za navijace Partizana u vezi plasmana Zvezde u Evroligi. Nas narod kaze bolje biti prvi u selu nego drugi u gradu. Nwgo kada cete vi konacni biti pevi u selu.

UjkaŽitko

pre 1 godinu

Opet borba za F15-17.
(mandragora, 07. jun 2022 12:33)

Ja se na vašem mestu ne bih naslađivao time, jer ćete i bi završiti na istom mestu, samo takmičenje ispod.

Oposum, divna životinjica

pre 1 godinu

Pa naravno da će Zvezda igrati Evroligu i naredne sezone. Tamo nam je i mesto. Uspeli smo da pobedimo u ovom boju sa najvećim rivalima i pored svih zakulisnih igara koje je naš komšija Partizan naš dragi večiti rival režirao i pored svih tih pritisaka pobedili u majstorici na junački način. Time se svaka priča završava.

Gossa placa Zeljko 83

pre 1 godinu

Top 16, to aludiras na top 16 Cipirpija. Juce vas dobili na terenu, pomislio bi covek da cete makar dva-tri dana da se iskulirate od zlobe, ali eto vas iz Cipirpija da se pokazete odmah.

zigi

pre 1 godinu

sto nisam ministar policije ili bar predsednik jednog od ova dva kluba. resio bih ovo divljanje na kosarkaskim tribinama za dva meseca. na fudbalskim ne znam jer je to teska mafija u rukama duboke drzave, ali ovi na kosarci su resivi za mesec-dva. medjutim ocigledno nikome nije u interesu. i zvezda i partizan se kao zgrazavaju nad ponasanjem navijaca a ni covic ni ostoja nisu uradili apsolutno nista da to regulisu svaki sa stvoje strane. naprotiv. uprave instrumentalizuju ovakvo ponasanje i napravili su da i to bude deo borbe. unistavaju i sport i kosarku zbog licnih sujeta primitivizma i pohlepe...

Billy Billy koraci a na jugu splićani

pre 1 godinu

@top zato vas jos ne zovu posto nemaju jos popunjavanje od pozcije 20 do 24.
Kada im zafali to eto vas ponovo u Evroligi posle deset godina. Institucija koja nije igrala finale Aba lige skoro deset godina. Sramota.

Manager

pre 1 godinu

Naravno da ce CZ dobiti poziv od EL mora se misliti na popunjavanje pozicija od 12 do 18 mesta.
(Top 16, 7. jun 2022 12:48)

svakako zarade vise para nego oni sto ucestvuju po cipiripi kupovima, sto je daleko vaznije, samo de odu te pare to je vec druga tema ;)

ništa lično

pre 1 godinu

basketaš

Zvezda ima gomilu šutera...Dobrić, Davidovac, Holins, Ivanović, Vajt, Lazić, Kalinić...išao sam nekim redosledom kvaliteta šuta i iz kojih pozicija...da li dribling ili protok lopte.

Zvezdi treba COMBO BEK...to nije imala i igru je podredila kretnjama, mismečevima, šot rolu i bržem protoku lopte.

Jedino se slažem za centra i vrv play mada sa combo bekom ni to nije goruće.

4 F4 i 1 titula

pre 1 godinu

pa dobro moci ce vec posle 7-8 kola da kazu da se okrecu ABA ligi kao i prethodnih godina, jedan ulazak u Top 8 za 8 godina je zaista vrhunski rezultat, mada tamo nema sudija koje ce da ih poguraju u zadnja 2 minuta utakmice kao sinoc zato su i rezultati takvi kakvi su.Evropa je jedino merilo kvaliteta u ovoj banani od drzave se sve moze srediti sto smo videli i sinoc zato Evropa pokaze jasno gde je ko

nenad

pre 1 godinu

Ja sve brojim i dolazim do cifre 16 bez CSKA, 12 sa licencom, Virtus, Monako, Alba i Zvezda. Ako ne igra CSKA znaci ostaju dva mesta, ako igra samo jedno, koje ce verovatno ici Zenitu(ako igra CSK zasto ne bi i Zenit).
Kako nadjoste 3 wild cards?

Gossa placa Zeljko 83

pre 1 godinu

Radijator, to o cemu pises nema nikakve veze sa istinom. Kakva je to propaganda da je nama bitno da Partizan ne igra EL? Ko je to uopste smislio? Nama je bitno da mi kao klub igramo sa najboljim ekipa u Evropi, da bi mogli da imamo koliko toliko normalne prihode, da se takmicimo sa najbooljima i da nasi igraci rastu kroz EL. Kakve mi veze imamo sa vasim igranjem ili ne EL? Osim sto vas pobedjujemo na terenu? Imali ste EK nista niste uradili, svake godine kukate i jurite wild card i opet nista, juce na neresesno dvorana prazna u utakmici za EL i vi opet nista. I onda smo mi krivi sto vi ne igrate EL?

Sićko

pre 1 godinu

Glodari komentarišu igranje Zvezde u EL i kao nešto nipodaštavaju. Pa to samo oni mogu. Igraš 10 godina Kup Lilijane Ronketi, 10 godina te Zvezda rastura, ali oni komentarišu Zvezdu u EL.

Beli

pre 1 godinu

Kako ste svi za manje od 24h potpuno zaboravili brukanje sa tribina kroz celu seriju? Zar vam je, i jednim i drugim, samo bitno da na televiziji gledate kako se oba kluba brukaju u Evropi za sav budžet? Zviždite himni Evrolige, a ovamo licemerno busanje u grudi da je izborena? Ima li ovde grama razuma, logike...?

Marko

pre 1 godinu

A vas kao mnogo briga za to?
Vama je samo da Partizan ne igra, vi ste tamo samo turisti. Vec ste ostvarili ambiciju.. evo, opet ćete biti 15.
Al srce vam je puno.
(Radijator, 07. jun 2022 15:16)

Pobedili finaliste EL. Izgubili 5-6 utakmica na jednu loptu protiv najjacih ekipa Evrope. Vas istrese Bursa u punoj Areni i ti se sad nesto pravis pametan.

NY

pre 1 godinu

A vas kao mnogo briga za to?
Vama je samo da Partizan ne igra, vi ste tamo samo turisti. Vec ste ostvarili ambiciju.. evo, opet ćete biti 15.
Al srce vam je puno.
(Radijator, 07. jun 2022 15:16)

Nama je važna Zvezda a vas ako pozovu. Igrajte. Ali posle ovog haosa teško da će da vas zovu

Sićko

pre 1 godinu

Volim te Zvezdo, ponosu Srbije i miliona navijača koje imaš širom sveta.
Još malo pa deset godina ponosa i uživanja u najboljoj košarci na tlu bivše Jugoslavije.

Пекар

pre 1 godinu

Какву су игру показали и једни и други добро да нас то приватно такмичење и хоће уопште. Оно је била брука и срамота од игре.

Kukatilo

pre 1 godinu

Opušteno grobarčiči. Igraćete Evroligu. To se znalo i pre ovog meča. Bez ljutnje. Ali morala je Zvezda da vas dobije i stavi gde vam je mesto.
(Nenaks, 07. jun 2022 13:07)

Ma gde ce bre da igraju, banditi najobicniji. Treba im opet dati da igraju Fibinu Ligu Sampiona, zaboravili su na taj slavni detalj od pre par godina.

Coa

pre 1 godinu

Vi Partizanovci niste svesni koliko je teško odigrati duplo kolo u EL uz gostovanja pa onda biti maksimalno fokusiran na utakmicu ABA sa na primer Igokeom, Megom, Mornarom, da ne pričamo o Budućnosti, Cedeviti... jer znaš da te svaki poraz do kraja sve više udaljava od EL za sledeću sezonu.
(Džoni, 07. jun 2022 13:39)

A vas kao mnogo briga za to?
Vama je samo da Partizan ne igra, vi ste tamo samo turisti. Vec ste ostvarili ambiciju.. evo, opet ćete biti 15.
Al srce vam je puno.
(Radijator, 07. jun 2022 15:16)

Ok, to je istina iz prostog razloga, finansije.
Takmičimo se protiv klubova mnogostruko većeg budžeta i obzirom na tu činjenicu Zvezda pravi sasvim solidne rezultate.
Zar misliš da bi Partizan bio bolji u EL?
Nemoj zaboraviti da je sistem takmičenja potpuno drugačiji od onog kad ste se vi takmičili.

Pall Mall

pre 1 godinu

Partizan nikad nece igrati Euro ligu. Jedino ako preko neke intervencije ne dobiju vajld kartu. Nameštenu titulu su izgubili. Prazna hala sudije od pomoći veliki budzet i nista. Tuti Fruti Bursa ih izbaci iz Eurokupa. Zali boze toliko para bačeni iz budžeta.

Aster Blistok

pre 1 godinu

Na jesen kreće prvo loženje, a onda agonija i poluprazan Pionir, jer se nastavlja borba za Top 17, već vidjeno i to se ustalilo.
(King

Već vidjeno je ovo:
Moljakanje vaše uprave za "vaild card" i nadanje vaših navijača da ćete istu i dobiti!!!
Dovodjenje najskupljeg trenera i najskupljih igrača u klub, i laganje sebe i svih oko sebe da su pomenuti došli iz ljubavi.
Igranje Cipiripi kupa koji će naravno kao i uvek biti NIKAD JAČI.
Loženje da ćete osvojiti taj Cipiripi kup, pa ispadanje iz istog od ekipa za koje se prvi put čuje.
Već vidjeno. To se ustalilo.

Kukatilo

pre 1 godinu

Ajde ti sad lepo hladne glave odgledaj ta zadnja dva minuta utakmice pa pošteno reci ko je tu koga gurao? Zvezdi na 30s do kraja nije priznat čist koš Holinsa na polaganju jer je lopta pre blokade Lesora prvo dodirnula tablu i tada bi Zvezda otišla na +5 i praktično bi meč već tada bio gotov. Eto to je samo jedan detalj, a bilo je još. Na ovu sinoćnu pobedu Zvezde samo neko bezobrazan i tedeciozan može da kaže da nije čista kao suza.
(Džoni, 07. jun 2022 13:28)

To polaganje su ponovili jednom, na bukvalno sekund. Ja kazem caletu, daj da vidimo tu fantasticnu blokadu vise puta jer sam bio 100% siguran da je lopta udarila prvo o tablu.

Majstor Ringo

pre 1 godinu

NY@
Lepi, haos su pravile obe strane, i da se ja pitam iako sam navijac Partizana, prvo zabranio bih dozivotno nekim tzv. navijacima Partizana da uopste budu u blizini dvorane, uveo rigorozne kazne od milion dinara svako ko pravi bilo kakav nered itd...
Znas makar malo bi trebalo da budes realan i objektivan!

Dejan CZ

pre 1 godinu

Institucija...a ne ona nabedjena.Ta ce proci u konkurenciji Valensije isto kao sa Zenitom.
Ceka se EL i ponovni susreti najvecih evropskih klubova,do tada fokus usmeravamo na sklapanje tina.Neke pozicije sa kojima smo kuburili ove godine sada moraju biti pokrivene.
Sinergija izmedju EL i Zvezde i bez licence ovim oglasavanjem EL samo je potvrdila tu vezu.

Demar Derozan

pre 1 godinu

Koga ovo zaista dotice, i nije neki ljubitelj kosarke, posle onako ponizavajuce serije, nikakve kosarke, sa svim elementima provincijske dekadencije od strane fudbalskih navijaca koji su unizili dostojanstvo i gospodstvo po kojima je kosarka oduvek bila prepoznatljiva. Samo postupci Kaline i Trife odslikavaju svu trulez lige i svega oko nje.

Vlajsa

pre 1 godinu

Ne znam zašto Zvezda igra ovo takmičenje, kad su navijači protiv( pre svake utakmice zvižde himni). Zvezdi bi više odgovaralo, imajući u vidu način razmišljanja prosečnog zvezdinog navijača, da igra VTB ligu, a ne Evroligu

WalterNBGD

pre 1 godinu

U ovom trenutku najbolje za Zvezdu bi bilo da igra samo EL,ABA ligu ne.Nesto kao OLY.
Izlaskom komsiluka iz ABA-e,ista ce se vrlo brzo raspasti.Igranjem samo EL dovesce Zvezdu do toga da bude stalni clan,moze i KLS cisto zbog treninga i jacanja domace lige.Ako se ovaj trend zbog rata nastavi,moguc je slican scenario i sa Grobosima.Trebalo bi napokon da se dogovore,postave neku vrstu uslova EL-i,i zavrse sa ABA jednom za svagda.

Ajgor

pre 1 godinu

Glodari komentarišu igranje Zvezde u EL i kao nešto nipodaštavaju. Pa to samo oni mogu. Igraš 10 godina Kup Lilijane Ronketi, 10 godina te Zvezda rastura, ali oni komentarišu Zvezdu u EL.
(Sićko, 07. jun 2022 15:51)

Oni ne mogu ABA da osvoje, a hoće u EL.

Bole

pre 1 godinu

Bilo bi lepo da imamo dva predstavnika u EL
(miki, 07. jun 2022 11:35)

Slažem se. Ali da onda ta dva tima postignu dogovor sa EL da boljeplasirani u EL igra i sledeće godine, tako da ne bi morao da se drži veći fokus na ABA nego na EL u toku sezone i onda bi se timovi mogli maksimalno fokusirati na što bolji plasman u EL što bi moglo doneti mnogo bolje rezultate. Vi Partizanovci niste svesni koliko je teško odigrati duplo kolo u EL uz gostovanja pa onda biti maksimalno fokusiran na utakmicu ABA sa na primer Igokeom, Megom, Mornarom, da ne pričamo o Budućnosti, Cedeviti... jer znaš da te svaki poraz do kraja sve više udaljava od EL za sledeću sezonu.
(Džoni, 7. jun 2022 13:39)

A šta je dogovor za sezonu posle naredne? Koji bi onda bio kriterijum? Da opet puste 2 predstavnika? :D

Radijator

pre 1 godinu

Vi Partizanovci niste svesni koliko je teško odigrati duplo kolo u EL uz gostovanja pa onda biti maksimalno fokusiran na utakmicu ABA sa na primer Igokeom, Megom, Mornarom, da ne pričamo o Budućnosti, Cedeviti... jer znaš da te svaki poraz do kraja sve više udaljava od EL za sledeću sezonu.
(Džoni, 07. jun 2022 13:39)

A vas kao mnogo briga za to?
Vama je samo da Partizan ne igra, vi ste tamo samo turisti. Vec ste ostvarili ambiciju.. evo, opet ćete biti 15.
Al srce vam je puno.

Prof dr prim genije Dusko Vujosevic

pre 1 godinu

Ja sve brojim i dolazim do cifre 16 bez CSKA, 12 sa licencom, Virtus, Monako, Alba i Zvezda. Ako ne igra CSKA znaci ostaju dva mesta, ako igra samo jedno, koje ce verovatno ici Zenitu(ako igra CSK zasto ne bi i Zenit).
Kako nadjoste 3 wild cards?
(nenad, 7. jun 2022 13:04)

Sta ti nije jasno - 18 klubova ukupno; 16 si sam nabrojao medju kojima je cska...znaci 15+ 3 mesta

Logan

pre 1 godinu

Ovaj Tim ZVezde vise nema da bude Sampion ABA lige,jer igraci su suvise stari I zasiceni igraju staromodnu kosarku sa dugim napadima I bez neke lepote.Musljenja Sam da treba ukinuti ovu ligu,ili izbaciti I Zvezdu I Partizan zbog huliganstva koja biva godinama.

nenad

pre 1 godinu

Ja sve brojim i dolazim do cifre 16 bez CSKA, 12 sa licencom, Virtus, Monako, Alba i Zvezda. Ako ne igra CSKA znaci ostaju dva mesta, ako igra samo jedno, koje ce verovatno ici Zenitu(ako igra CSK zasto ne bi i Zenit).
Kako nadjoste 3 wild cards?
(nenad, 7. jun 2022 13:04)

Sta ti nije jasno - 18 klubova ukupno; 16 si sam nabrojao medju kojima je cska...znaci 15+ 3 mesta
(Prof dr prim genije Dusko Vujosevic, 7. jun 2022 18:28)

Apsolutno CSKA nije u tih 16, gde si ih video:

1.Real
2.Barsa
3.Baskonija
4.Panath
5.Olimp
6.Fener
7.Efes
8.Bajern
9.Zalgiris
10.Asvel
11.Milano
12.Makabi
13.Virtus
14.Monako
15.Zvezda
16.Alba

4 F4 i 1 titula

pre 1 godinu

pa dobro moci ce vec posle 7-8 kola da kazu da se okrecu ABA ligi kao i prethodnih godina, jedan ulazak u Top 8 za 8 godina je zaista vrhunski rezultat, mada tamo nema sudija koje ce da ih poguraju u zadnja 2 minuta utakmice kao sinoc zato su i rezultati takvi kakvi su.Evropa je jedino merilo kvaliteta u ovoj banani od drzave se sve moze srediti sto smo videli i sinoc zato Evropa pokaze jasno gde je ko

Beli

pre 1 godinu

Kako ste svi za manje od 24h potpuno zaboravili brukanje sa tribina kroz celu seriju? Zar vam je, i jednim i drugim, samo bitno da na televiziji gledate kako se oba kluba brukaju u Evropi za sav budžet? Zviždite himni Evrolige, a ovamo licemerno busanje u grudi da je izborena? Ima li ovde grama razuma, logike...?

Loznica, Gučevo, Cer…

pre 1 godinu

Zasluženo najbolji klub već duži niz godina u regionu. Zato će igrati evroligu i sledeće a i narednih sezona dok god bude Obradović na klupi Partizana. Iskreno se nadam da nećemo dobiti vajld kartu za evroligu da se ne brukamo protiv velikih timova kao što su Real, Barsa, Makabi… Nivo organizacije, sistema, funkcionisanje kluba je na nivou evrokupa gde nam je i mesto sledećih par sezona… Inače Obradović je totalno razočarenje. Sve bitne utakmice je izgubio. Potajno se nadam da odlazi posle sinočne utakmice u penziju?

Пекар

pre 1 godinu

Какву су игру показали и једни и други добро да нас то приватно такмичење и хоће уопште. Оно је била брука и срамота од игре.

društvance iz predgrađa

pre 1 godinu

Ako nismo u stanju da pobedimo Bursu i Zvezdu, nismo ni za Evroligu. Kraj diskusije.
A Želimir nek se zapita u šta je potrošio godinu dana, obzirom da je sve moguće izgubio, a što je najgore nije dobio ni jednog igrača vrednog pomena.

Predo

pre 1 godinu

Jesam Zvezdaš (nikako Delija), ali pre svega navijam za srpsku košarku. Kada je Mega imala onu strašnu ekipu, sastavljenu od domaćih igrača, a Zvezda bila legija stranaca, kao danas Partizan, uhvatio sam se da navijam za Megu. Nikako mi se ne sviđa koncepcija današnjeg Partizana i ovoliko forsiranje prosečnih stranaca. Da ej Obradović forsirao domaće, pogotovo mlađe igrače, nauštrb rezultata, mislim da mu niko ne bi zamerio, čak bi pokupio simapatije onih neutralnih, a i mnogih navijača Zvezde. Ovako, za mene dvostruka pobeda. U dvoboju domaćih igrača i stranaca, pobedili su domaći igrači.

Vlajsa

pre 1 godinu

Ne znam zašto Zvezda igra ovo takmičenje, kad su navijači protiv( pre svake utakmice zvižde himni). Zvezdi bi više odgovaralo, imajući u vidu način razmišljanja prosečnog zvezdinog navijača, da igra VTB ligu, a ne Evroligu

Loznica, Gučevo, Cer…

pre 1 godinu

Pa to se znalo davnih dana ko ima najboljeg trenera i igrače i ko će biti prvak ABA lige. Partizan od odlaska Vujoševića nema ni trenera a ni sistem. Sve promašaji od Čanka, preko onog nesrećnog Filipovskog do Šćepanovića pa sad do ovog Obradovića. Bio je doduše pokušaj sa onim Trinkijerijem ali nekom se taj sistem nije svideo. Evrokup je prava mera za sad već prosečan tim bez sistema. CZ čestitam i ovu a i narednih 10 titula ABA lige ako se ista ne ugasi u međuvremenu…

Loznica, Gučevo, Cer…

pre 1 godinu

Svaka čast na tituli. Čista kao sunce. Trenutno nemate konkurenciju u regionu dok Partizan je u rasulu. Bez trenera, bez sistema, bez igrača, bez uprave… Sve ono što vi imate to Partizan nema…

Radijator

pre 1 godinu

Vi Partizanovci niste svesni koliko je teško odigrati duplo kolo u EL uz gostovanja pa onda biti maksimalno fokusiran na utakmicu ABA sa na primer Igokeom, Megom, Mornarom, da ne pričamo o Budućnosti, Cedeviti... jer znaš da te svaki poraz do kraja sve više udaljava od EL za sledeću sezonu.
(Džoni, 07. jun 2022 13:39)

A vas kao mnogo briga za to?
Vama je samo da Partizan ne igra, vi ste tamo samo turisti. Vec ste ostvarili ambiciju.. evo, opet ćete biti 15.
Al srce vam je puno.

Стара школа

pre 1 godinu

Звезда је по свему заслужила лиценцу јер је скоро већ деценију без конкуренције у овом делу Европе.
Али и овако је добро. Тера нас да будемо још бољи из године у годину.

Demar Derozan

pre 1 godinu

Koga ovo zaista dotice, i nije neki ljubitelj kosarke, posle onako ponizavajuce serije, nikakve kosarke, sa svim elementima provincijske dekadencije od strane fudbalskih navijaca koji su unizili dostojanstvo i gospodstvo po kojima je kosarka oduvek bila prepoznatljiva. Samo postupci Kaline i Trife odslikavaju svu trulez lige i svega oko nje.

Aster Blistok

pre 1 godinu

Plasma potvrdjen.
(14.-17.mesto takodje

I to je daleko bolje od 16og mesta u Cipiripi kupu od mogućih 20 mesta, i ispadanja od disko Burse.

ej bre

pre 1 godinu

Zasluzeno je Partizan izgubio ovu utakmicu. Obradovic je kumovao katastrofalnim izmenama u drugoj utakmici i pustanjem Pantera da se izivljava na terenu. Ona kradja sudija na drugoj utakmici ne umanjuje trijumf CZ. Jednostavno, bolji su a mi smo imali prilike da u praznoj hali cime je CZ prakticno izgubila prednost domaceg terena pokazemo da zasluzujemo EL. CZ je pokazala da je spremniji tim, vodjen u ovom trenutku od strane boljeg trenera i cestitam ponovni ulazak u EL.

Batko

pre 1 godinu

Realno, svake godine blamaza. Nije to Covic liga.
(Srpce, 07. jun 2022 13:05)

Blamaža je imati budzet veći od pola EL, od skoro svih u Cipiripiću ...i osvojiti drvenu medalju.

Ali ok...sledeća sezona je vaša

Nenaks

pre 1 godinu

Opušteno grobarčiči. Igraćete Evroligu. To se znalo i pre ovog meča. Bez ljutnje. Ali morala je Zvezda da vas dobije i stavi gde vam je mesto.

vukan

pre 1 godinu

Pa dobro partizan je sve izgubio ali je zato barem napravio igrace za nasu reprezentacijju...panter, lidej, lesor ima da kidaju...prouzii ugovor panteru jos godinu dana u evrokupu da igra , 3 miliona godissnje taman da se razvije kao igrac jos jednu godinu...

Džoni

pre 1 godinu

Bilo bi lepo da imamo dva predstavnika u EL
(miki, 07. jun 2022 11:35)

Slažem se. Ali da onda ta dva tima postignu dogovor sa EL da boljeplasirani u EL igra i sledeće godine, tako da ne bi morao da se drži veći fokus na ABA nego na EL u toku sezone i onda bi se timovi mogli maksimalno fokusirati na što bolji plasman u EL što bi moglo doneti mnogo bolje rezultate. Vi Partizanovci niste svesni koliko je teško odigrati duplo kolo u EL uz gostovanja pa onda biti maksimalno fokusiran na utakmicu ABA sa na primer Igokeom, Megom, Mornarom, da ne pričamo o Budućnosti, Cedeviti... jer znaš da te svaki poraz do kraja sve više udaljava od EL za sledeću sezonu.

basketaš

pre 1 godinu

Velika pobeda i titula za Zvezdu, praktično jedna od većih skorije doba. Znamo kako se najavljivao Željko, neko ko donosi instant trofeje, igrače i sve ostalo ali Radonjić i momci su izginuli junački i zaslužili titulu.
Sve je stalo u dve lopte, Kalinić i Volters su pokazali suvu klasu i to je bilo skroz dovoljno.

Dejo i pored velikog uspeha bi morao da preseče i rekonstruiše ekipu. Centar atleta, četvorka i čist bek šuter moraju biti prioritet. I naravno da dragi igrači ali rekreativci poput Cirbesa i Simonovića više nemaju šta da ponude. Kuzmić, Marković takođe. I Bogovi košarku su pomazili Dejana, samo neće te uvek proći ovako. Pamet u glavu i da se radi dalje. Nadam se jačoj Zvezdi, ova okosnica tima zaslužuje novi iskorak u Evroligi.

Batko

pre 1 godinu

Naravno da ce CZ dobiti poziv od EL mora se misliti na popunjavanje pozicija od 12 do 18 mesta.
(Top 16, 07. jun 2022 12:48)


Zato vas redovno popunjavaju u Cipiripiću...kao Bursa

zigi

pre 1 godinu

sto nisam ministar policije ili bar predsednik jednog od ova dva kluba. resio bih ovo divljanje na kosarkaskim tribinama za dva meseca. na fudbalskim ne znam jer je to teska mafija u rukama duboke drzave, ali ovi na kosarci su resivi za mesec-dva. medjutim ocigledno nikome nije u interesu. i zvezda i partizan se kao zgrazavaju nad ponasanjem navijaca a ni covic ni ostoja nisu uradili apsolutno nista da to regulisu svaki sa stvoje strane. naprotiv. uprave instrumentalizuju ovakvo ponasanje i napravili su da i to bude deo borbe. unistavaju i sport i kosarku zbog licnih sujeta primitivizma i pohlepe...

Oposum, divna životinjica

pre 1 godinu

Pa naravno da će Zvezda igrati Evroligu i naredne sezone. Tamo nam je i mesto. Uspeli smo da pobedimo u ovom boju sa najvećim rivalima i pored svih zakulisnih igara koje je naš komšija Partizan naš dragi večiti rival režirao i pored svih tih pritisaka pobedili u majstorici na junački način. Time se svaka priča završava.

Nebo

pre 1 godinu

Normalno i logično, ako ni zbog čega drugog, al bar zbog onog juče kada je igrala Zvezdina petorka sa 4 naša igrača i Holinsom, protiv Partizanove legije stranaca, a ono malo publike preostalo nakon proterivanja, skandira Srbija, Srbija.

MilanB

pre 1 godinu

Za navijace Partizana u vezi plasmana Zvezde u Evroligi. Nas narod kaze bolje biti prvi u selu nego drugi u gradu. Nwgo kada cete vi konacni biti pevi u selu.

Pall Mall

pre 1 godinu

Partizan nikad nece igrati Euro ligu. Jedino ako preko neke intervencije ne dobiju vajld kartu. Nameštenu titulu su izgubili. Prazna hala sudije od pomoći veliki budzet i nista. Tuti Fruti Bursa ih izbaci iz Eurokupa. Zali boze toliko para bačeni iz budžeta.

Nikad ne zaboravi ko ti je bio djed

pre 1 godinu

Dejo i pored velikog uspeha bi morao da preseče i rekonstruiše ekipu. Centar atleta, četvorka i čist bek šuter moraju biti prioritet. I naravno da dragi igrači ali rekreativci poput Cirbesa i Simonovića više nemaju šta da ponude. Kuzmić, Marković takođe. I Bogovi košarku su pomazili Dejana, samo neće te uvek proći ovako. Pamet u glavu i da se radi dalje. Nadam se jačoj Zvezdi, ova okosnica tima zaslužuje novi iskorak u Evroligi.
(basketaš, 7. jun 2022 11:30)

Marković nema šta da ponudi? Pa da nije bilo čoveka, Zvezda bi izgubila majstoricu. Čovek kad je prvi put ušao, bukvalno je preokrenuo momentum, dao jako bitnu trojku u poslednjoj četvrtini, počeo da razigrava, odbranu ne treba ni spominjati, to nikad nije bilo sporno...

nenad

pre 1 godinu

Ja sve brojim i dolazim do cifre 16 bez CSKA, 12 sa licencom, Virtus, Monako, Alba i Zvezda. Ako ne igra CSKA znaci ostaju dva mesta, ako igra samo jedno, koje ce verovatno ici Zenitu(ako igra CSK zasto ne bi i Zenit).
Kako nadjoste 3 wild cards?

Dag Kristi

pre 1 godinu

Ako zarate Turci i Grci eto Zvezde u top 8 dogodine!!!
(bingo, 07. jun 2022 13:05

Slažem se, ali Partizan opet neće moći dalje od osmine finala Evrokupa, jer je tu Lietkabalis ili kako već sa MVP Gagarom.

Džoni

pre 1 godinu

pa dobro moci ce vec posle 7-8 kola da kazu da se okrecu ABA ligi kao i prethodnih godina, jedan ulazak u Top 8 za 8 godina je zaista vrhunski rezultat, mada tamo nema sudija koje ce da ih poguraju u zadnja 2 minuta utakmice kao sinoc zato su i rezultati takvi kakvi su.Evropa je jedino merilo kvaliteta u ovoj banani od drzave se sve moze srediti sto smo videli i sinoc zato Evropa pokaze jasno gde je ko
(4 F4 i 1 titula, 07. jun 2022 11:35)

Ajde ti sad lepo hladne glave odgledaj ta zadnja dva minuta utakmice pa pošteno reci ko je tu koga gurao? Zvezdi na 30s do kraja nije priznat čist koš Holinsa na polaganju jer je lopta pre blokade Lesora prvo dodirnula tablu i tada bi Zvezda otišla na +5 i praktično bi meč već tada bio gotov. Eto to je samo jedan detalj, a bilo je još. Na ovu sinoćnu pobedu Zvezde samo neko bezobrazan i tedeciozan može da kaže da nije čista kao suza.

Logan

pre 1 godinu

Ovaj Tim ZVezde vise nema da bude Sampion ABA lige,jer igraci su suvise stari I zasiceni igraju staromodnu kosarku sa dugim napadima I bez neke lepote.Musljenja Sam da treba ukinuti ovu ligu,ili izbaciti I Zvezdu I Partizan zbog huliganstva koja biva godinama.

Sićko

pre 1 godinu

Volim te Zvezdo, ponosu Srbije i miliona navijača koje imaš širom sveta.
Još malo pa deset godina ponosa i uživanja u najboljoj košarci na tlu bivše Jugoslavije.

Prof dr prim genije Dusko Vujosevic

pre 1 godinu

Ja sve brojim i dolazim do cifre 16 bez CSKA, 12 sa licencom, Virtus, Monako, Alba i Zvezda. Ako ne igra CSKA znaci ostaju dva mesta, ako igra samo jedno, koje ce verovatno ici Zenitu(ako igra CSK zasto ne bi i Zenit).
Kako nadjoste 3 wild cards?
(nenad, 7. jun 2022 13:04)

Sta ti nije jasno - 18 klubova ukupno; 16 si sam nabrojao medju kojima je cska...znaci 15+ 3 mesta

ništa lično

pre 1 godinu

basketaš

Zvezda ima gomilu šutera...Dobrić, Davidovac, Holins, Ivanović, Vajt, Lazić, Kalinić...išao sam nekim redosledom kvaliteta šuta i iz kojih pozicija...da li dribling ili protok lopte.

Zvezdi treba COMBO BEK...to nije imala i igru je podredila kretnjama, mismečevima, šot rolu i bržem protoku lopte.

Jedino se slažem za centra i vrv play mada sa combo bekom ni to nije goruće.

Gossa placa Zeljko 83

pre 1 godinu

Top 16, to aludiras na top 16 Cipirpija. Juce vas dobili na terenu, pomislio bi covek da cete makar dva-tri dana da se iskulirate od zlobe, ali eto vas iz Cipirpija da se pokazete odmah.

UjkaŽitko

pre 1 godinu

Opet borba za F15-17.
(mandragora, 07. jun 2022 12:33)

Ja se na vašem mestu ne bih naslađivao time, jer ćete i bi završiti na istom mestu, samo takmičenje ispod.

Manager

pre 1 godinu

Naravno da ce CZ dobiti poziv od EL mora se misliti na popunjavanje pozicija od 12 do 18 mesta.
(Top 16, 7. jun 2022 12:48)

svakako zarade vise para nego oni sto ucestvuju po cipiripi kupovima, sto je daleko vaznije, samo de odu te pare to je vec druga tema ;)

Sićko

pre 1 godinu

Glodari komentarišu igranje Zvezde u EL i kao nešto nipodaštavaju. Pa to samo oni mogu. Igraš 10 godina Kup Lilijane Ronketi, 10 godina te Zvezda rastura, ali oni komentarišu Zvezdu u EL.

Billy Billy koraci a na jugu splićani

pre 1 godinu

@top zato vas jos ne zovu posto nemaju jos popunjavanje od pozcije 20 do 24.
Kada im zafali to eto vas ponovo u Evroligi posle deset godina. Institucija koja nije igrala finale Aba lige skoro deset godina. Sramota.

Kukatilo

pre 1 godinu

Opušteno grobarčiči. Igraćete Evroligu. To se znalo i pre ovog meča. Bez ljutnje. Ali morala je Zvezda da vas dobije i stavi gde vam je mesto.
(Nenaks, 07. jun 2022 13:07)

Ma gde ce bre da igraju, banditi najobicniji. Treba im opet dati da igraju Fibinu Ligu Sampiona, zaboravili su na taj slavni detalj od pre par godina.

Gossa placa Zeljko 83

pre 1 godinu

Radijator, to o cemu pises nema nikakve veze sa istinom. Kakva je to propaganda da je nama bitno da Partizan ne igra EL? Ko je to uopste smislio? Nama je bitno da mi kao klub igramo sa najboljim ekipa u Evropi, da bi mogli da imamo koliko toliko normalne prihode, da se takmicimo sa najbooljima i da nasi igraci rastu kroz EL. Kakve mi veze imamo sa vasim igranjem ili ne EL? Osim sto vas pobedjujemo na terenu? Imali ste EK nista niste uradili, svake godine kukate i jurite wild card i opet nista, juce na neresesno dvorana prazna u utakmici za EL i vi opet nista. I onda smo mi krivi sto vi ne igrate EL?

NY

pre 1 godinu

A vas kao mnogo briga za to?
Vama je samo da Partizan ne igra, vi ste tamo samo turisti. Vec ste ostvarili ambiciju.. evo, opet ćete biti 15.
Al srce vam je puno.
(Radijator, 07. jun 2022 15:16)

Nama je važna Zvezda a vas ako pozovu. Igrajte. Ali posle ovog haosa teško da će da vas zovu

Dejan CZ

pre 1 godinu

Institucija...a ne ona nabedjena.Ta ce proci u konkurenciji Valensije isto kao sa Zenitom.
Ceka se EL i ponovni susreti najvecih evropskih klubova,do tada fokus usmeravamo na sklapanje tina.Neke pozicije sa kojima smo kuburili ove godine sada moraju biti pokrivene.
Sinergija izmedju EL i Zvezde i bez licence ovim oglasavanjem EL samo je potvrdila tu vezu.

WalterNBGD

pre 1 godinu

U ovom trenutku najbolje za Zvezdu bi bilo da igra samo EL,ABA ligu ne.Nesto kao OLY.
Izlaskom komsiluka iz ABA-e,ista ce se vrlo brzo raspasti.Igranjem samo EL dovesce Zvezdu do toga da bude stalni clan,moze i KLS cisto zbog treninga i jacanja domace lige.Ako se ovaj trend zbog rata nastavi,moguc je slican scenario i sa Grobosima.Trebalo bi napokon da se dogovore,postave neku vrstu uslova EL-i,i zavrse sa ABA jednom za svagda.

Kukatilo

pre 1 godinu

Ajde ti sad lepo hladne glave odgledaj ta zadnja dva minuta utakmice pa pošteno reci ko je tu koga gurao? Zvezdi na 30s do kraja nije priznat čist koš Holinsa na polaganju jer je lopta pre blokade Lesora prvo dodirnula tablu i tada bi Zvezda otišla na +5 i praktično bi meč već tada bio gotov. Eto to je samo jedan detalj, a bilo je još. Na ovu sinoćnu pobedu Zvezde samo neko bezobrazan i tedeciozan može da kaže da nije čista kao suza.
(Džoni, 07. jun 2022 13:28)

To polaganje su ponovili jednom, na bukvalno sekund. Ja kazem caletu, daj da vidimo tu fantasticnu blokadu vise puta jer sam bio 100% siguran da je lopta udarila prvo o tablu.

Majstor Ringo

pre 1 godinu

NY@
Lepi, haos su pravile obe strane, i da se ja pitam iako sam navijac Partizana, prvo zabranio bih dozivotno nekim tzv. navijacima Partizana da uopste budu u blizini dvorane, uveo rigorozne kazne od milion dinara svako ko pravi bilo kakav nered itd...
Znas makar malo bi trebalo da budes realan i objektivan!

Bole

pre 1 godinu

Bilo bi lepo da imamo dva predstavnika u EL
(miki, 07. jun 2022 11:35)

Slažem se. Ali da onda ta dva tima postignu dogovor sa EL da boljeplasirani u EL igra i sledeće godine, tako da ne bi morao da se drži veći fokus na ABA nego na EL u toku sezone i onda bi se timovi mogli maksimalno fokusirati na što bolji plasman u EL što bi moglo doneti mnogo bolje rezultate. Vi Partizanovci niste svesni koliko je teško odigrati duplo kolo u EL uz gostovanja pa onda biti maksimalno fokusiran na utakmicu ABA sa na primer Igokeom, Megom, Mornarom, da ne pričamo o Budućnosti, Cedeviti... jer znaš da te svaki poraz do kraja sve više udaljava od EL za sledeću sezonu.
(Džoni, 7. jun 2022 13:39)

A šta je dogovor za sezonu posle naredne? Koji bi onda bio kriterijum? Da opet puste 2 predstavnika? :D

Marko

pre 1 godinu

A vas kao mnogo briga za to?
Vama je samo da Partizan ne igra, vi ste tamo samo turisti. Vec ste ostvarili ambiciju.. evo, opet ćete biti 15.
Al srce vam je puno.
(Radijator, 07. jun 2022 15:16)

Pobedili finaliste EL. Izgubili 5-6 utakmica na jednu loptu protiv najjacih ekipa Evrope. Vas istrese Bursa u punoj Areni i ti se sad nesto pravis pametan.

Coa

pre 1 godinu

Vi Partizanovci niste svesni koliko je teško odigrati duplo kolo u EL uz gostovanja pa onda biti maksimalno fokusiran na utakmicu ABA sa na primer Igokeom, Megom, Mornarom, da ne pričamo o Budućnosti, Cedeviti... jer znaš da te svaki poraz do kraja sve više udaljava od EL za sledeću sezonu.
(Džoni, 07. jun 2022 13:39)

A vas kao mnogo briga za to?
Vama je samo da Partizan ne igra, vi ste tamo samo turisti. Vec ste ostvarili ambiciju.. evo, opet ćete biti 15.
Al srce vam je puno.
(Radijator, 07. jun 2022 15:16)

Ok, to je istina iz prostog razloga, finansije.
Takmičimo se protiv klubova mnogostruko većeg budžeta i obzirom na tu činjenicu Zvezda pravi sasvim solidne rezultate.
Zar misliš da bi Partizan bio bolji u EL?
Nemoj zaboraviti da je sistem takmičenja potpuno drugačiji od onog kad ste se vi takmičili.

Aster Blistok

pre 1 godinu

Na jesen kreće prvo loženje, a onda agonija i poluprazan Pionir, jer se nastavlja borba za Top 17, već vidjeno i to se ustalilo.
(King

Već vidjeno je ovo:
Moljakanje vaše uprave za "vaild card" i nadanje vaših navijača da ćete istu i dobiti!!!
Dovodjenje najskupljeg trenera i najskupljih igrača u klub, i laganje sebe i svih oko sebe da su pomenuti došli iz ljubavi.
Igranje Cipiripi kupa koji će naravno kao i uvek biti NIKAD JAČI.
Loženje da ćete osvojiti taj Cipiripi kup, pa ispadanje iz istog od ekipa za koje se prvi put čuje.
Već vidjeno. To se ustalilo.

Ajgor

pre 1 godinu

Glodari komentarišu igranje Zvezde u EL i kao nešto nipodaštavaju. Pa to samo oni mogu. Igraš 10 godina Kup Lilijane Ronketi, 10 godina te Zvezda rastura, ali oni komentarišu Zvezdu u EL.
(Sićko, 07. jun 2022 15:51)

Oni ne mogu ABA da osvoje, a hoće u EL.

nenad

pre 1 godinu

Ja sve brojim i dolazim do cifre 16 bez CSKA, 12 sa licencom, Virtus, Monako, Alba i Zvezda. Ako ne igra CSKA znaci ostaju dva mesta, ako igra samo jedno, koje ce verovatno ici Zenitu(ako igra CSK zasto ne bi i Zenit).
Kako nadjoste 3 wild cards?
(nenad, 7. jun 2022 13:04)

Sta ti nije jasno - 18 klubova ukupno; 16 si sam nabrojao medju kojima je cska...znaci 15+ 3 mesta
(Prof dr prim genije Dusko Vujosevic, 7. jun 2022 18:28)

Apsolutno CSKA nije u tih 16, gde si ih video:

1.Real
2.Barsa
3.Baskonija
4.Panath
5.Olimp
6.Fener
7.Efes
8.Bajern
9.Zalgiris
10.Asvel
11.Milano
12.Makabi
13.Virtus
14.Monako
15.Zvezda
16.Alba