Košarka 124

Utorak, 07.06.2022.

10:16

Radonjić = Vujošević

Dejan Radonjić se osvajanjem nove titule šampiona ABA lige izjednačio sa čuvenim Duškom Vujoševićem.

Radonjiæ = Vujoševiæ IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

124 Komentari

Sortiraj po:

Laki Bor P.F.C.

pre 1 godinu

Ljudi uozbiljite se malo. Stavljati radonjića u istu rečenicu sa Duletom je stvarno neumesno. Sa Obradovićem još gore. Pustite navijačke strasti ovo je nešto drugo. I Dule i Željko imaju trofej najbolji trener EVRO LIGE! O ostalim stvarima ne treba trošiti reči.

WillyWonka

pre 1 godinu

Svaka čast Radonjiću na uspjesima, ali nikad ovaj znak jednakosti neće imati mjesto između ova dva prezimena. Pa čak i ako Radonjić bude imao više trofeja.
Jednostavno, Dule je nivo iznad.

roarrr

pre 1 godinu

Radonjić je imao državu iza sebe, a Dule nije, tako da je ovo poređenje neumesno. Bar dve ABA titule je Zvezdana ukrala. Vidi se po rezultatima u Evroligi razlika u trenerskoj klasi u korist Duleta.

neko

pre 1 godinu

Minus 20-30 upumpanih miliona i nemanje F4.
(Vlado, 07. jun 2022 11:15)
A koliko su upumpani milioni ove godine u Partizan.
Od nemanja para za funkcionisanje kluba do Obradovica,Pantera i još brdo stranaca i to preko noci.
A da zaboravio sam oni su u Partizanu iz ljubavi,igraju za jabuke al neprskane.
Od nemanja za leba do Trinkijerija najskupljeg trenera u istoriji košarke na ovim prostorima ikada.
Obradovic ne spominjem jer on je placen klikerima ali pristao je samo ako su porculanci.
(Men Behaving Badly, 7. jun 2022 11:34)

Koliko je miliona bilo upumpano u Partizan u vreme Vujosevica? Jedino zvucno pojacanje ikad je bio Tarens Kinsi, koji je docekan kao Kobi licno da dolazi u Srbiju; istog igraca je par godina kasnije kupila Zvezda kao jednog od prolaznih stranaca.

kaokakao

pre 1 godinu

Obojica Iz Crne Gore. Vujosevic bolji trener, Radonja bolji covjek. Licno bih volio u Zvezdi trenera nalik Vujosevicu, jer Radonjiceva kosarka je negledljiva i sve se svodi na odbranu a u napadu na individualne akcije.

Vremeplov

pre 1 godinu

Oko cega se vi svadjate prvo malo postovanje za Duleta koji prvi napravio dominacija na Jadranu i ispustio dve do TRI titule u proslosti jednu u Bg a drugi Sarajevo odnosno protiv Zvezde a Zvezda samo protiv Buducnosti dozivela jedankiks.

Dusanovo carstvo!

pre 1 godinu

Ha ha ha!
Sta ste vi nasli da poredite!
Duska sa prevarom?!
(Grobar, 07. jun 2022 11:14)

U pravu si.

Samo vara grobare svake godine da će ga pobediti. Ali baš svake godine. Nije u redu...

Demar Derozan

pre 1 godinu

@ferdinand
Vi ste fudbalski navijac, ne poznajete kosarkasku materiju, i niste npr. svesni sta znaci za jednog trenera kad uopste postane prvi trener Csk, jer da bi to postao mora da je prethodno imao vrhunske rezultate u EL. Drzite se fudbala i ne unizavajte gospodstvo koje je oduvek krasilo kosarku.

ferdinand

pre 1 godinu

@ferdinand
Vi ste fudbalski navijac, ne poznajete kosarkasku materiju, i niste npr. svesni sta znaci za jednog trenera kad uopste postane prvi trener Csk, jer da bi to postao mora da je prethodno imao vrhunske rezultate u EL. Drzite se fudbala i ne unizavajte gospodstvo koje je oduvek krasilo kosarku.
(Demar Derozan, 07. jun 2022 16:14)

Dobro, košarkaški znalče, dajte neke činjenice i objasnite meni fudbalskom navijaču, o kojim uspesima DV se radi? Koji su to značajni rezultati osim na ovim prostorima? Taj čuveni CSKA ga je oterao posle 5 meseci i tada je CSKA imao jedan od najboljih rostera tog vremena, a izgubio je sve živo u EL pod vođstvom maga. Jel imao uspeha u Italiji, Španiji pre CSKA?

Liberty

pre 1 godinu

Oko toga ko je bolji trener možemo da diskutujemo i svako ima argumente da je jedan bolji od drugog.
Oko toga ko je bolji čovek ne možemo da diskutujemo jer je Radonjić čovek a Dule hulja.

Red Auerbach

pre 1 godinu

Sledece godine cemo videti koliko je veliki Zeljko Obradovic. Prva sezona moze da se baci u vodu, ali dve za redom ne mogu. Ovo kazem kao neko ko ga postuje i navija za Partizan, znaci cisto racionalno i objektivno razmisljam.

darezare1970

pre 1 godinu

@drustvance iz predgradja
Filipovski nije pocetnik.
Tek onako da se zna.Ima nas
koji pratimo kosarku preko
cetrdeset godina i to ne samo
Zvezdu ili Partizan.🏀🏀🏀

Straight Outta München

pre 1 godinu

Prvo 2x F4, i da napravi neke igrače za reprezentaciju pa onda može da se stavlja znak jednakosti...
(mnsk, 07. jun 2022 11:06

Pa napravio je dosta igraca, da se ne lazemo.

Demar Derozan

pre 1 godinu

Radonja je vredan, ali sve sto je uradio i kao trener a i kao igrac je provincijskog dometa, nivoa Fmp-a, Vojvodine, Buducnosti i Zvezde. Ne napreduje kao trener, tako da nigde napolju ne moze da radi. On je kao pomocni trener u repki CG jedno vreme bio pomocnik Duletu, ali nije dosegao Duletov nivo, koji je velike stvari nspravio sa Part u EL, kao i u prvom mandatu kada je kao mlad trener vodio sjajnu generaciju Djordjevica, Danilovica, Paspalja, Divca, Grbe i drugih.

Nemanja

pre 1 godinu

Uz duzno postovanje za Radonjica, ali ova dva trenera ne mogu da se porede. Recite mi samo jednog mladog igraca koga je Radonjic afirmisao, a da je posle imao karijeru kao sto je imaju Bogdanovic, Maric, Lovernj, Vesterman, Gist, Bo, Veseli...itd, moglo bi se do sutra nabrajati? Kroz citavu karijeru je imao timove kakve je on zelio, odnosno uvijek je u klubu imao evroligaske igrace. Za razliku od njega Vujosevic je uvijek stvarao nove igrace, od nasih, preko stranaca. I sto je najvaznije iz svakog igraca je znao da izvuce maksimum.

Orlando

pre 1 godinu

Duško je profesor, pedagog, znalac....
Radonja se zadesio u Zvezdi kad joj treba namaknuti titule.....
(momo, 07. jun 2022 11:50)

Dusko je jedino bio demagog, hohstapler i prevarant. Pljuvao igrace koji su trazili novac preko Bat-a, rekao da su u Partizanu casovi ljubavi, a onda uradio isto i tuzio Partizan, i izjavio pa jesu casovi ljubavi, al nisu besplatni. A zna se kako se zove profesija koja prodaje ljubav… E to je vas Dusko!

bvb

pre 1 godinu

Prvo 2x F4, i da napravi neke igrače za reprezentaciju pa onda može da se stavlja znak jednakosti...
(mnsk, 07. jun 2022 11:06)

Posto ih je Vujosevic napravio evo gomilu, jos na sve to Pekovica, koji je hteo da igra za nas, odvukao u CG. U poslednnih 20ak godina, najvisa igraca su dali FMP, Hemofarm i Mega. Da ne pricamo o fijasku dok je isti vodio reprezentaciju i susnim godinama nakon 2002.

Sasa Obradovic

pre 1 godinu

Jedino sto je uporedivo kod ova dva trenera sto svako u svoje vreme nije imao konkurenciju, apsolutno najjaci tim u odnosu na protivnike, plus svaki, politicki miljenik, tako da osvajanja titula i nisu neki uspeh, inace Vujosevic zaista jeste imao osecaj za talente dok Radonjic ume da radi samo sa iskusnim defanzivcima, po meni licno ni jedan nije neki poseban strucnjak, mozda za domace okvire!

Red

pre 1 godinu

Duško Vujošević ima veće rezultate sa Partizanom u Evropi, ali Radonjić svakako nije prevara. Primera radi, Obradovića je vratio na fabričko podešavanje. Sa juniorima može igrati protiv Obradovića i izbaciće Partizan. Partizan sve dok bude Obradović na klupi neće osvojiti ni jedan jedini trofej. To kažem kao navijač Partizana jer isti ne može da igra i osvaja bez Dijamantidisa, Spanulisa i 50 miliona evra budžeta. Kada bi dao Bog da Obradović posle sinoćne utakmice podnese ostavku a da dođe Dule ponovo na klupu Partizana…
(Loznica, Gučevo, Cer…, 07. jun 2022 11:24)

hahah ostao ti nick mogao si makar promeniti, koji strah od Obradovica imaju i sad su se provukli na sudije i srecu znaju da sledeci put nece moci pa se nadaju ovakvim komentarima oterati Obradovica hahahaha
(crni Milisave, 7. jun 2022 12:09)

E crni miloje,sudije vam ispraznile halu,sut Zvezde bio na 20% i opet ste izgubili.E moj ti.

Jaaa

pre 1 godinu

Dule, osim Boganovića nikoga nije napravio. Dovodili ste najtalentovanije igrače iz Srbije i Crne Gore kao i prilično skupe iz inostranstva neretko sa NBA iskustvom. Imalo se para pa su neki igrači sami birali cifru. Radonjić je i tu uspešniji jer je napravio više igrača. Neću da nabrajam jer ne znam da li može da stane u komentar.
(Zvezdaš, 07. jun 2022 13:19)

Dule je napravio Danilovića...da nije nikoga više malo li je.. Pekovića koji je imao dve leve noge treba li pominjati??

aco

pre 1 godinu

@mnsk
Велика је мудрост "направити" репрезентативце кад имаш апсолутни монопол и узимаш најталентованије без пардона. Вујошевић је платио Ђекића 300 000, као и још два играча за пола милиона, заборавио сам како се зову. Сад играју за Спарсе, али из Сарајева. Правимо ми (Србија) играче и без Вујошевића, нпр. Јокића и Мицића.

Mitro

pre 1 godinu

Razlika je u tome sto je Partizan bio dosta veći konkurent Radonjiću nego što je Uvezda Vujoševoću
(Pera, 07. jun 2022 15:33)
Da zasigurno, igrači kao što su Vrabac, Aca Cvetković, Božo Đumić, Frenk Robinson i slični su predstavljali ogromnu pretnju Zvezdi.

Jaaa

pre 1 godinu

bobi, kalinic, guduric, jovic, dobric, mitrovic... kako te nije sramota?
koga je vujosevic napravio za reprezentaciju? novica, tripkovic, lucic. to je to. jaki igraci...
(zigi, 07. jun 2022 11:)

A medalje nam doneli Bogdan, Teodosić koji nema veze sa zvezdom...

ejjeej

pre 1 godinu

Malopre citam da je dule napravio bogdana samo i da je dovodio nba strance hahahahah... Velickovic, kecman, tripkovic, pekovic, vujanic, veseli, bertans, lovernj, vesterman, krstic.. Ne mogu da se setim svih igraca.. Nba iskustvo mekejleb, roberts, roberta dosao iz zvezde povredjen, mekejleb igrao u timu u turskoj koji je ispadao iz lige.. I ostali pre toga sto su dolazili nisu bili ni blizu nba.. Koliko ljudi zaboravljaju neke stvari zbog frustracija... Ti poresis duleta sa radonjicem, pa sta je sa vama ljudi... I jos sad zeljko los trener...

ferdinand

pre 1 godinu

Radonja je vredan, ali sve sto je uradio i kao trener a i kao igrac je provincijskog dometa, nivoa Fmp-a, Vojvodine, Buducnosti i Zvezde. Ne napreduje kao trener, tako da nigde napolju ne moze da radi. On je kao pomocni trener u repki CG jedno vreme bio pomocnik Duletu, ali nije dosegao Duletov nivo, koji je velike stvari nspravio sa Part u EL, kao i u prvom mandatu kada je kao mlad trener vodio sjajnu generaciju Djordjevica, Danilovica, Paspalja, Divca, Grbe i drugih.
(Demar Derozan, 07. jun 2022 15:28)


A šta je to Dule toliko napravio? Uboo jedan F4 sa Partizanom? I, dalje? Kako se proveo u CSKA i gde je još radio? Kako je to DV napredovao, u čemu? Dajte, manite se mitomanije više.

Analizator

pre 1 godinu

Sa malom razlikom Vujosevic je u tom periodu 6 god zaredom usao u top8 Evrolige, i 2 puta je usao u final 4 Evrolige (1988 i 2010) i osvojio je 1 Evropski Kup Radivoja Koraca sa Partizanom. Vujosevic je i 2010 proglasen Trenerom godine (Coach of the year) u Evroligi. Radonjic u Evropi ne postoji

veljko

pre 1 godinu

Tadić, Dačić i Dodik su gurali partizan tako da se zvezda zamalo nije i ugasila 13 titula su vezali imali monopol nad talentovaní igračima... Čim je se srušio taj klan Vujošević je ostao bez titule...

One night in May

pre 1 godinu

Navedite jedan klub ili reprezentaciju koju je vodio Dulo, a da nije dobio otkaz ili prevremeni sporazumni raskid ugovora?! Jedan jedini primer - sem Partizana.

Zvezda, pola italijanske lige, CSKA, Limoz, SCG, CG - BiH ne računam, objektivne zdravstvene okolnosti - nigde nije docekao kraj ugovora. Nigde!

ak47

pre 1 godinu

Sa kim ste igrali tada u F4? Koga ste pobedili i koliko puta? Kako se dolazilo tada do F4?

Smejurija od ekipe.

Niste nikad igrali EL niti ćete ! i naučite nešto o ovom novom formatu EL !
(Sandokan, 07. jun 2022 13:48)
Hvala vam na glasu.

Nemoj da se brukas… ne omalovazavaj tudji uspeh. Igrali ste i vi taj format, pa niste u top16 prosli

Jaaa

pre 1 godinu

Sa kim ste igrali tada u F4? Koga ste pobedili i koliko puta? Kako se dolazilo tada do F4?

Smejurija od ekipe.

Niste nikad igrali EL niti ćete ! i naučite nešto o ovom novom formatu EL !
(Sandokan, 07. jun 2022 13:48)

Odlazilo se tako što je svaka utakmica bila biti ili ne biti ne kao ova sad liga bez briga...

društvance iz predgrađa

pre 1 godinu

Ako se već porede uspehe dva trenera, treba imati na umu i to da Duletu nije sklanjana konkurencija, kao što je bio slučaj u suprotnom smeru, obzirom da je Dule bio javno proteran 2014 zna se od koga i protivnika nisu vodili početnici kao što su Božić, Čanak, Šćepanović, Filipovski, već Pešić, Šakota, Karadžić...
Treba biti malo objektivan.

SAŠA FRANKFURT

pre 1 godinu

Solarnaut: inače vi jedva platili Punteru 3 milke, Obradu, Lessoru, Ledeju (ove ostale da ne nabrajam)! Verovatno igraju za sarmice i GSP prevoz karticu!! Zaboravih igraju iz ljubavi prema partizanu!!

Realno

pre 1 godinu

Pre svega čestitke Zvezdi na zasluženoj pobedi. Što se tiče poređenja Vujoševića i Radonjića, njih dvojica imaju sličan sistem koji se zasniva na jakoj odbrani dok napad nekako dolazi iz toga. Uspeha u Evroligi nesporno ima više Vujošević, ali mora se priznati da je drugačiji bio sistem takmičenja i ko zna kako bi se Radonjić snašao u tom i obrnuto Vujošević u ovom današnjem.
Da se ne lažemo, obojica su uzeli titule u regionu na ovaj ili onaj način i ne želim u to da ulazim.
Ono što je bitna razlika je što je Vujošević napravio nekoliko igrača za reprezentaciju, dok Radonjić to nije. Odmah se tu pominju Davidovac i Dobrić, ali oni su realno nekoliko godina na sličnom nivou i nikako da naprave iskorak ka tome da budu više od dobrih igrača. I dalje su oni izuzetno korisni igrači, ali nikako da vuku reprezentaciju.
Neki će se složiti, neki ne, ali mislim da je to glavna razlika između njih, ali ujedno i dominacije Partizana i dominacije Zvezde. Potrebni su jaki i jedni i drugi i nadam se da će se smanjiti mržnja između tabora koja je postala neverovatna.
Sportski pozdrav!

S

pre 1 godinu

Kakav je Radonja trener videćemo od ponude koju dobije iz inostranstva. Ima dosta klubova u EL, može da pregovara, svi znaju za njegov trenerski učinak. Pedagog, stvara igrače, mali budžet a pravi čuda, pozvan na svaku trenersku kliniku, učio od velikih trenera. Jedna moralna gromada.

Sandokan

pre 1 godinu

Sa kim ste igrali tada u F4? Koga ste pobedili i koliko puta? Kako se dolazilo tada do F4?

Smejurija od ekipe.

Niste nikad igrali EL niti ćete ! i naučite nešto o ovom novom formatu EL !

zvezdas-rajvoSa

pre 1 godinu

Slobodno objavite da je Nebojsa Covic kao predsednik Crvene zvezde osvojio 19 trofeja (6X Aba liga, 6X KLS, 6X KRK i 1 Superkup Aba lige). Uz to je sa FMP-om osvojio jos 2X jadransku ligu i 4 X kup, dakle 19+6=25 trofeja. A Dule ima 23 trofeja, sto znaci da je Covic > Duleta.

Aleksej

pre 1 godinu

5 titula je osvojio Covic i njegova propaganda. Dejo je samo uloga koja mu je trebala da neko glumi trenera
(Podgoricki, 07. jun 2022 12:17)Ne zna lik ni sta znaci propaganda ali eto koristi ovaj termin. Vujosevic Bugarska Dejo ga je poslao tamo na kaljenje.

tako je!!

pre 1 godinu

pa, nije isto...jedan je kulturan, vaspitan, odmeren, nije ciničan, ne vredja protivnika, ne šalje u gepek na hlađenje, ne hrani svoje navijače mržnjom prema protivniku....ustvari, jedan je svojim činjenjem i ne činjenjem generisao sadašnji problem...inače, solidan, provincijski trener, vrv najbolji koga je njegova zemlja dala...a, oba su iz iste zemlje, pa izaberite...

Zvezdaš

pre 1 godinu

Nabrojte igrace koje je Radonjic napravio?
Duletove necu da nabrajam.. ne znam dal moze da stane toliko karaktera u komentar.
(Radijator, 07. jun 2022 12:23)
Dule, osim Boganovića nikoga nije napravio. Dovodili ste najtalentovanije igrače iz Srbije i Crne Gore kao i prilično skupe iz inostranstva neretko sa NBA iskustvom. Imalo se para pa su neki igrači sami birali cifru. Radonjić je i tu uspešniji jer je napravio više igrača. Neću da nabrajam jer ne znam da li može da stane u komentar.

Mitro

pre 1 godinu

Dule, osim Boganovića nikoga nije napravio. Dovodili ste najtalentovanije igrače iz Srbije i Crne Gore kao i prilično skupe iz inostranstva neretko sa NBA iskustvom. Imalo se para pa su neki igrači sami birali cifru. Radonjić je i tu uspešniji jer je napravio više igrača. Neću da nabrajam jer ne znam da li može da stane u komentar.
(Zvezdaš, 07. jun 2022 13:19)
Koje majke ti? Samo nemoj da mi kažeš Lazića...

sima strahota

pre 1 godinu

reprezentacija Srbije - najgori plasman ikada.
reprezentacija Cg - brukanje
reprezentacija - Bih ispao u kvalifikacijama.
cska - brukanje - najveci budzetu u Evropi
Limoz -najveci budzet u Francuskoj bio 9-i a 8 ide u pley of.
Rumunija napravio igraca za 10 godina = 0
u El igrao protiv ekipa koje bi sada bile u borbi za opstanak u Aba.
za cijelu karijeru napravio 0 organizatora igre.

Skorpion

pre 1 godinu

Gde ste nasli da poredite onog kvazi trenera iz Transilvanije koji je titule osvajao gepekovanjem sudija, sa Radonjom iza kojeg stoji znanje i ozbiljan rad.

Steamroller

pre 1 godinu

Vujosevic osvojio kup Koraca 1988.,2 puta odveo Partizan na F4 i osvojio nagradu za najboljeg trenera u Evroligi,prvo to Radonjic da ispuni,pa tek onda mozemo pricati o nekom poredjenju!

Мијалко

pre 1 godinu

Не можете поредити Ф4 у време Корпулентног Дукљанина и овај формат Евролиге сад. сада је неупоредиво теже кроз лигашки систем да се дође до Ф4.

SarmaT

pre 1 godinu

Sa kim vi poredite Radonjatora ?! Strasno.

Tom sinovcu Vujoševića čim su ukinuli novce i sudije i čim je prestalo gelekovanje i batinanje je prestala i ta sramna funkcija i naravno završio je u Transilvaniji kao pomoćnik pomoćnika kod pomoćnog trenera. Smejurija od trenera.

Bolje zahvalite Tadiću, Dačiću, Dodiku i ekipi.

realan zvezdas

pre 1 godinu

1127
Ha ha ha!
Sta ste vi nasli da poredite!
Duska sa prevarom?!
(Grobar, 07. jun 2022 11:14)

Pa nek neko proba da objasni cinjenice vezane za Vujoševića.
Zašto nigde u inostranstvu nije postigao nikakav uspeh. Radio je u Italiji, Rusiji, Francuskoj, Rumuniji. Vodio dve reprezentacije. Zašto nigde nije napravio neki rezultat, ili osvajao titule. ZAŠTO!!!

Imamo mnogo dobrih trenera, i svi koji su bili uspešni u Srbiji, bili su isto tako dobri i u inostranstvu. Svi sem jednog. Može li neko da objasni ZAŠTO..

ja

pre 1 godinu

bobi, kalinic, guduric, jovic, dobric, mitrovic... kako te nije sramota?
koga je vujosevic napravio za reprezentaciju? novica, tripkovic, lucic. to je to. jaki igraci...
(zigi, 07. jun 2022 11:)
Krstic, Bogdanovic, Pekovic, Divac, Paspalj, Djordjevic....

Solarnaut

pre 1 godinu

Ha ha ha!
Sta ste vi nasli da poredite!
Duska sa prevarom?!
(Grobar, 07. jun 2022 11:14)

Pa da prevara je uzela titulu direktno i Vujosevicu i Obradovicu. Pa ti vidi kolika je prevara.
(drmr, 07. jun 2022 11:35)

Pa sa 30% vise para od drzave plus sudije uzeo bi titulu i Gregu Popovicu iz najboljih dana, doduse cujem San Antonio namerava Radonjica ubaciti mesto Grega veliki je potencijal... Verovatno ce se lakse dokopati njegovog potpisa nego Real, Barsa, Makabi ipak je Nba liga to...

Tor

pre 1 godinu

Ja ne znam kako ne razumete: s ozbirom da su se sa zvezdine strane oduvek nipodastavali uspesi Partizana i njihovih trenera, da li vi zaistaislite da ce se ikada priznati uspesi ove zvezde i njenih trenera? Svakako da nece. Ne mozete decenijama osporavati prvaka evrope, duleta vukosevica i zeljka obradovica a onda ocekivati da ce ikada biti neosporni uspesi ove zvezde i njihovih trenera. Potpuno nelogicno razmisljanje. Tako da je ovo dno nas kao kosarkaske nacije i plasim se da nije samo dno, jer uvek kad pomislis da ne moze losije, bides uveren u suprotno ubrzo. Kome je ovo trebalo, ja pojma nemam, najvise bih pomislio nekom nasem neprijatelju. Svejedno ce uspesi biti upisano zauvek u "knjige i anale" i jednih i drugih, zna se ko je sta uspeo i radio, ali to jedni drugima nikada necemo priznati zapamtite. Pateticno veoma

Men Behaving Badly

pre 1 godinu

Nabrojte igrace koje je Radonjic napravio?
Duletove necu da nabrajam.. ne znam dal moze da stane toliko karaktera u komentar.
(Radijator, 07. jun 2022 12:23)
Batice od 2007 do 2013 ste harali a pogledaj šta smo mi osvojili kao reprezentacija za taj period.
To je najgori period srpske reprezentativne košarke.Cak su i tog vašeg Duleta stavili za selektora pa znamo kako smo prošli.
Cak su i u stranim novinama izlazili tekstovi sa naslovima"Šta se dešava sa srpskom reprezentativnom košarkom"

crni Milisave

pre 1 godinu

Duško Vujošević ima veće rezultate sa Partizanom u Evropi, ali Radonjić svakako nije prevara. Primera radi, Obradovića je vratio na fabričko podešavanje. Sa juniorima može igrati protiv Obradovića i izbaciće Partizan. Partizan sve dok bude Obradović na klupi neće osvojiti ni jedan jedini trofej. To kažem kao navijač Partizana jer isti ne može da igra i osvaja bez Dijamantidisa, Spanulisa i 50 miliona evra budžeta. Kada bi dao Bog da Obradović posle sinoćne utakmice podnese ostavku a da dođe Dule ponovo na klupu Partizana…
(Loznica, Gučevo, Cer…, 07. jun 2022 11:24)

hahah ostao ti nick mogao si makar promeniti, koji strah od Obradovica imaju i sad su se provukli na sudije i srecu znaju da sledeci put nece moci pa se nadaju ovakvim komentarima oterati Obradovica hahahaha

Partizanovac Niš

pre 1 godinu

Vujošević je vodio Partizan do F4 Evrolige u Parizu 2010. godine sa duplo manjim budžetom i slabijim timom, što Radonjić može samo da sanja. Ovo je kao da poredite Gvardiolu i Stefana Piolija.

3 vs 5

pre 1 godinu

Поштујем Радоњу, он је врхунски тренер али упоређивати га са Дулетом јер се изједначио само у једној категорији, превише је. Све остале титуле су на Дулетовој страни + два Ф4, као и освајање једног Кораћ Купа.

Spale

pre 1 godinu

Vujošević se pokazao u inostranstvu, bio je oteran uglavnom posle 3-4 meseca. To što je osvojio ovde je sticaj okolnosti, jer je Partizan tad sve osvajao, nebitno ko je bio trener. Uostalom, kad je otišao u CSKA,nasledio ga je Jovanović i naravno osvojio isto sve. I ABA i Kup I prvenstvo..

Sexisto

pre 1 godinu

Grobari, da li ste realni? Ovaj format EL i onaj format EL, pa to je nebo i zemlja. Ne možete mešati babe i žabe. Šljonsk, Nantere I ostali velikani. Ali ajde. Brinite vi više za domaće tlo, jer jednom u deceniji igrate finale.

Loznica, Gučevo, Cer…

pre 1 godinu

Вујошевић је велики тренер, али Радоњићу је било неупоредиво теже јер није имао никакву логистику, напротив. То се и синоћ одлично видело.
Освојио је титулу са практично само два странца у екипи, домаћи су били маестрални.
Обориће Вујошевићев рекорд.
(Стара школа, 07. jun 2022 11:10)



Radonjiću je bilo lakše sinoć nego Vujoševića dok je bio Pešić u CZ. Pešić je trenerčina za Obradović “50 miliona evra budžeta” Željka… Dok je Obradovića na klupi Partizana naosvajaće se Radonjić sa Zvezdom trofeja… Vujošević je isto veliki trener kojem je isključivo problem jezične prirode za veće uspehe u inostranstvu. Sa Đekićem, Strahunjom Miloševićem i sličnim igračima je igrao final four evrolige?! Zamisli Obradovića da osvaja sa Zagorcem, Dangubićevim, Miletićem, Smajlagićem, Avramovićem trofeje i da ide na final four evrolige?! Nezamislivo!

Men Behaving Badly

pre 1 godinu

Minus 20-30 upumpanih miliona i nemanje F4.
(Vlado, 07. jun 2022 11:15)
A koliko su upumpani milioni ove godine u Partizan.
Od nemanja para za funkcionisanje kluba do Obradovica,Pantera i još brdo stranaca i to preko noci.
A da zaboravio sam oni su u Partizanu iz ljubavi,igraju za jabuke al neprskane.
Od nemanja za leba do Trinkijerija najskupljeg trenera u istoriji košarke na ovim prostorima ikada.
Obradovic ne spominjem jer on je placen klikerima ali pristao je samo ako su porculanci.

Стара школа

pre 1 godinu

Вујошевић је велики тренер, али Радоњићу је било неупоредиво теже јер није имао никакву логистику, напротив. То се и синоћ одлично видело.
Освојио је титулу са практично само два странца у екипи, домаћи су били маестрални.
Обориће Вујошевићев рекорд.

Crni

pre 1 godinu

Propustih ta dva F-4 evrolige Radonjica,kao i nagradu (Gomeljski)za najboljeg trenera evrolige...a za stvorene igrace za reprezentaciju i NBA cuo sam,samo ne mogu da se setim sada.

connected

pre 1 godinu

Izjednačiće se kada dve puta odvede ekipu na fajnal for EL kao Dule Vujošević. To ovom Montenegrinu može da se desi samo u snu. Na javi se godinama brukaju po EL i slobodno neka nastave. Kad tad račun dolazi na naplatu.

zigi

pre 1 godinu

Prvo 2x F4, i da napravi neke igrače za reprezentaciju pa onda može da se stavlja znak jednakosti...
(mnsk, 7. jun 2022 11:06)

bobi, kalinic, guduric, jovic, dobric, mitrovic... kako te nije sramota?
koga je vujosevic napravio za reprezentaciju? novica, tripkovic, lucic. to je to. jaki igraci...

mile

pre 1 godinu

A zašto ne računate i titule u Nemačkoj i Crnoj Gori? Tako da je Radonjić već trofejniji trener od Dula bez rominga. Sportski pozdrav.

Bogi

pre 1 godinu

Ne moze ni cipele da mu cisti, dobar je Radonja strucnjak ali Vujecevic je profesor kosarke.
(Bruno, 07. jun 2022 11:12) Radonja ga poslao kod grofa Drakule :)

Kud koji mili moji

pre 1 godinu

Radonjić mora da ofe ,katastrofalno je vodio tim ove sezone u Evroligi a na srećuvi iskustvo pojedinih igrača je osvojena Aba liga.

Men Behaving Badly

pre 1 godinu

Izjednačiće se kada dve puta odvede ekipu na fajnal for EL kao Dule Vujošević. To ovom Montenegrinu može da se desi samo u snu. Na javi se godinama brukaju po EL i slobodno neka nastave. Kad tad račun dolazi na naplatu.
(connected, 07. jun 2022 11:13)
Inace Vujosevic nije iz Montenegra.

Mitro

pre 1 godinu

Вујошевић је велики тренер, али Радоњићу је било неупоредиво теже јер није имао никакву логистику, напротив. То се и синоћ одлично видело.
Освојио је титулу са практично само два странца у екипи, домаћи су били маестрални.
Обориће Вујошевићев рекорд.
(Стара школа, 07. jun 2022 11:10)
Da da, osvajao titule isključivo sa omladincima Vilijamsom, Kuzmićem, Kvinsijem Milerom, Dženkinsom, Voltersom, Holinsom...Budite realni ovo je možda prva sezona gde je imao neku konkurenciju.

Loznica, Gučevo, Cer…

pre 1 godinu

Oba trenera su najbolji u 21 veku što se tiče Partizana i CZ. Šteta što ovakav tim nije trenirao Dule Vujošević. Sledeće sezone bi sa njim svakako igrali evroligu. Tragedija je imati 2 igrača koja su direktno dovedena sa final four evrolige i gledati kako se pate protiv neke Burse i sličnih timova. Nadam se da će Partizan posle sinoćne utakmice krenuti u sledeću sezonu sa novim trenerom?! Zvezdi čestitam na zadluženoj tituli i novoj evroligi. Partizan svakako i sledeće sezone u evrokup..

xyz

pre 1 godinu

Vujošević je najveća trenerska prevara u istoriji. Otišao u CSKA i za malo ih upropastio. Sreća pa Rusi ne tolerišu šarlatane i odmah je dobio nogu. Sa najskupljim timom u Evropi imao je 1 pobedu i 8 poraza. Posle neuspešne sezone u svom Partizanu, otišao je tamo gde i pripada - u Rumuniju. I sad je tamo gde i pripada - na berzi rada. Lako je bilo osvajati titule u nameštenoj ligi.

drmr

pre 1 godinu

Ha ha ha!
Sta ste vi nasli da poredite!
Duska sa prevarom?!
(Grobar, 07. jun 2022 11:14)

Pa da prevara je uzela titulu direktno i Vujosevicu i Obradovicu. Pa ti vidi kolika je prevara.

basketaš

pre 1 godinu

Ima dosta paralela Vujošević-Radonjić.

Ovo sezona baš jako liči na onu kada je Kari Pešić došao u Zvezdu, pompezno sa svom zasluženom slavom a Vujošević ćutao po strani i spremao finala. Na kraju je efekat isti, slabije "zvučni" treneri iz svojih sastava i sistema izvukli su velike pobede i pehare.

Stara slava je lepa, samo to je prošlost. Svaki meč i takmičenje je nova priča. Makar imao i 15 Evroliga i 5 zlata reprezentacije možeš da popiješ šamar i budeš donji. To je košarka, a i život. Ništa nikome nije suđeno unapred.

4 F4 i 1 titula

pre 1 godinu

a rezulati u Evropi nista :))) i Vujosevic i Radonjic su imali i imaju zastitu drzave i titule od drzave samo je Vujosevic ipak napravio sa Partizanom kakav takav rezultat u Evropi a Radonjic nije i plus rad sa mladima je svakako na strani Vujosevica.

Činjenice

pre 1 godinu

Hvala Radonja za sve titule, a naročito za prošlogodišnju jer si došao u tim koji je bio pred urušavanjem iz razno-raznih razloga,digao ih iz pepela i osvojio Aba ligu.Ove godine u finalu je bilo nepotrebnog pritiska u glavama Zvezdinih igrača,jer realno bolji smo od Partizana,ali i to si Radonja uspeo da posložiš.Gospodsko ponašanje nikad i nije bilo sporno.

Mitro

pre 1 godinu

Вујошевић је велики тренер, али Радоњићу је било неупоредиво теже јер није имао никакву логистику, напротив. То се и синоћ одлично видело.
Освојио је титулу са практично само два странца у екипи, домаћи су били маестрални.
Обориће Вујошевићев рекорд.
(Стара школа, 07. jun 2022 11:10)
Da osvajao titule isključivo sa omladincima Vilijamsom, Dženkinsom, Voltersom, Holinsom, Cirbesom, Kvinsijem Milerom...Mi navijači Partizana umemo da budemo nerealni ali vi ga preteraste..

Prokupac

pre 1 godinu

Nije Radonja vodio ekipu na F4, ali nije držao vrata svlačionice dok su tukli sudije, nije štipao sudije, nije ih psovao svaku utakmicu,nije davio igrača ...

frank

pre 1 godinu

Osporavate Radonjica, a covjek uzeo sve trofeje u direkton duelu sa Zeljkom Obradovicem, a kao ne moze Vujosevicu ni cipele da cisti, svasta

Hentreal

pre 1 godinu

Zvezda je jugoslovenskoj i srpskoj kosarci dala isto kolilo i FMP. Najtrofejnije ime kluba Radonjic. Lepo ih ljudi pitali u Tel Avivu, ali ne razumeju oni to.

Loznica, Gučevo, Cer…

pre 1 godinu

Ha ha ha!
Sta ste vi nasli da poredite!
Duska sa prevarom?!
(Grobar, 07. jun 2022 11:14)



Duško Vujošević ima veće rezultate sa Partizanom u Evropi, ali Radonjić svakako nije prevara. Primera radi, Obradovića je vratio na fabričko podešavanje. Sa juniorima može igrati protiv Obradovića i izbaciće Partizan. Partizan sve dok bude Obradović na klupi neće osvojiti ni jedan jedini trofej. To kažem kao navijač Partizana jer isti ne može da igra i osvaja bez Dijamantidisa, Spanulisa i 50 miliona evra budžeta. Kada bi dao Bog da Obradović posle sinoćne utakmice podnese ostavku a da dođe Dule ponovo na klupu Partizana…

zvezdas

pre 1 godinu

Izjednačiće se kada dve puta odvede ekipu na fajnal for EL kao Dule Vujošević. To ovom Montenegrinu može da se desi samo u snu. Na javi se godinama brukaju po EL i slobodno neka nastave. Kad tad račun dolazi na naplatu.
(connected, 07. jun 2022 11:13)

Zvezda se nijedne sezone nije obrukala u El, mozda si pomesao sa Partizanovim 2-12 sezonama. Radonja bi vec imao F4 da je ostao stari sistem koji je omogucavao provlacenje do 1/4 sa negativnim skorom, ovako u ligaskom je dosta teze.

Стара школа

pre 1 godinu

Вујошевић је велики тренер, али Радоњићу је било неупоредиво теже јер није имао никакву логистику, напротив. То се и синоћ одлично видело.
Освојио је титулу са практично само два странца у екипи, домаћи су били маестрални.
Обориће Вујошевићев рекорд.

Prokupac

pre 1 godinu

Nije Radonja vodio ekipu na F4, ali nije držao vrata svlačionice dok su tukli sudije, nije štipao sudije, nije ih psovao svaku utakmicu,nije davio igrača ...

xyz

pre 1 godinu

Vujošević je najveća trenerska prevara u istoriji. Otišao u CSKA i za malo ih upropastio. Sreća pa Rusi ne tolerišu šarlatane i odmah je dobio nogu. Sa najskupljim timom u Evropi imao je 1 pobedu i 8 poraza. Posle neuspešne sezone u svom Partizanu, otišao je tamo gde i pripada - u Rumuniju. I sad je tamo gde i pripada - na berzi rada. Lako je bilo osvajati titule u nameštenoj ligi.

Spale

pre 1 godinu

Vujošević se pokazao u inostranstvu, bio je oteran uglavnom posle 3-4 meseca. To što je osvojio ovde je sticaj okolnosti, jer je Partizan tad sve osvajao, nebitno ko je bio trener. Uostalom, kad je otišao u CSKA,nasledio ga je Jovanović i naravno osvojio isto sve. I ABA i Kup I prvenstvo..

drmr

pre 1 godinu

Ha ha ha!
Sta ste vi nasli da poredite!
Duska sa prevarom?!
(Grobar, 07. jun 2022 11:14)

Pa da prevara je uzela titulu direktno i Vujosevicu i Obradovicu. Pa ti vidi kolika je prevara.

sima strahota

pre 1 godinu

reprezentacija Srbije - najgori plasman ikada.
reprezentacija Cg - brukanje
reprezentacija - Bih ispao u kvalifikacijama.
cska - brukanje - najveci budzetu u Evropi
Limoz -najveci budzet u Francuskoj bio 9-i a 8 ide u pley of.
Rumunija napravio igraca za 10 godina = 0
u El igrao protiv ekipa koje bi sada bile u borbi za opstanak u Aba.
za cijelu karijeru napravio 0 organizatora igre.

SarmaT

pre 1 godinu

Sa kim vi poredite Radonjatora ?! Strasno.

Tom sinovcu Vujoševića čim su ukinuli novce i sudije i čim je prestalo gelekovanje i batinanje je prestala i ta sramna funkcija i naravno završio je u Transilvaniji kao pomoćnik pomoćnika kod pomoćnog trenera. Smejurija od trenera.

Bolje zahvalite Tadiću, Dačiću, Dodiku i ekipi.

Skorpion

pre 1 godinu

Gde ste nasli da poredite onog kvazi trenera iz Transilvanije koji je titule osvajao gepekovanjem sudija, sa Radonjom iza kojeg stoji znanje i ozbiljan rad.

connected

pre 1 godinu

Izjednačiće se kada dve puta odvede ekipu na fajnal for EL kao Dule Vujošević. To ovom Montenegrinu može da se desi samo u snu. Na javi se godinama brukaju po EL i slobodno neka nastave. Kad tad račun dolazi na naplatu.

Men Behaving Badly

pre 1 godinu

Minus 20-30 upumpanih miliona i nemanje F4.
(Vlado, 07. jun 2022 11:15)
A koliko su upumpani milioni ove godine u Partizan.
Od nemanja para za funkcionisanje kluba do Obradovica,Pantera i još brdo stranaca i to preko noci.
A da zaboravio sam oni su u Partizanu iz ljubavi,igraju za jabuke al neprskane.
Od nemanja za leba do Trinkijerija najskupljeg trenera u istoriji košarke na ovim prostorima ikada.
Obradovic ne spominjem jer on je placen klikerima ali pristao je samo ako su porculanci.

realan zvezdas

pre 1 godinu

1127
Ha ha ha!
Sta ste vi nasli da poredite!
Duska sa prevarom?!
(Grobar, 07. jun 2022 11:14)

Pa nek neko proba da objasni cinjenice vezane za Vujoševića.
Zašto nigde u inostranstvu nije postigao nikakav uspeh. Radio je u Italiji, Rusiji, Francuskoj, Rumuniji. Vodio dve reprezentacije. Zašto nigde nije napravio neki rezultat, ili osvajao titule. ZAŠTO!!!

Imamo mnogo dobrih trenera, i svi koji su bili uspešni u Srbiji, bili su isto tako dobri i u inostranstvu. Svi sem jednog. Može li neko da objasni ZAŠTO..

frank

pre 1 godinu

Osporavate Radonjica, a covjek uzeo sve trofeje u direkton duelu sa Zeljkom Obradovicem, a kao ne moze Vujosevicu ni cipele da cisti, svasta

zigi

pre 1 godinu

Prvo 2x F4, i da napravi neke igrače za reprezentaciju pa onda može da se stavlja znak jednakosti...
(mnsk, 7. jun 2022 11:06)

bobi, kalinic, guduric, jovic, dobric, mitrovic... kako te nije sramota?
koga je vujosevic napravio za reprezentaciju? novica, tripkovic, lucic. to je to. jaki igraci...

Aleksej

pre 1 godinu

5 titula je osvojio Covic i njegova propaganda. Dejo je samo uloga koja mu je trebala da neko glumi trenera
(Podgoricki, 07. jun 2022 12:17)Ne zna lik ni sta znaci propaganda ali eto koristi ovaj termin. Vujosevic Bugarska Dejo ga je poslao tamo na kaljenje.

Činjenice

pre 1 godinu

Hvala Radonja za sve titule, a naročito za prošlogodišnju jer si došao u tim koji je bio pred urušavanjem iz razno-raznih razloga,digao ih iz pepela i osvojio Aba ligu.Ove godine u finalu je bilo nepotrebnog pritiska u glavama Zvezdinih igrača,jer realno bolji smo od Partizana,ali i to si Radonja uspeo da posložiš.Gospodsko ponašanje nikad i nije bilo sporno.

Bogi

pre 1 godinu

Ne moze ni cipele da mu cisti, dobar je Radonja strucnjak ali Vujecevic je profesor kosarke.
(Bruno, 07. jun 2022 11:12) Radonja ga poslao kod grofa Drakule :)

tako je!!

pre 1 godinu

pa, nije isto...jedan je kulturan, vaspitan, odmeren, nije ciničan, ne vredja protivnika, ne šalje u gepek na hlađenje, ne hrani svoje navijače mržnjom prema protivniku....ustvari, jedan je svojim činjenjem i ne činjenjem generisao sadašnji problem...inače, solidan, provincijski trener, vrv najbolji koga je njegova zemlja dala...a, oba su iz iste zemlje, pa izaberite...

zvezdas

pre 1 godinu

Izjednačiće se kada dve puta odvede ekipu na fajnal for EL kao Dule Vujošević. To ovom Montenegrinu može da se desi samo u snu. Na javi se godinama brukaju po EL i slobodno neka nastave. Kad tad račun dolazi na naplatu.
(connected, 07. jun 2022 11:13)

Zvezda se nijedne sezone nije obrukala u El, mozda si pomesao sa Partizanovim 2-12 sezonama. Radonja bi vec imao F4 da je ostao stari sistem koji je omogucavao provlacenje do 1/4 sa negativnim skorom, ovako u ligaskom je dosta teze.

Мијалко

pre 1 godinu

Не можете поредити Ф4 у време Корпулентног Дукљанина и овај формат Евролиге сад. сада је неупоредиво теже кроз лигашки систем да се дође до Ф4.

mile

pre 1 godinu

A zašto ne računate i titule u Nemačkoj i Crnoj Gori? Tako da je Radonjić već trofejniji trener od Dula bez rominga. Sportski pozdrav.

SAŠA FRANKFURT

pre 1 godinu

Solarnaut: inače vi jedva platili Punteru 3 milke, Obradu, Lessoru, Ledeju (ove ostale da ne nabrajam)! Verovatno igraju za sarmice i GSP prevoz karticu!! Zaboravih igraju iz ljubavi prema partizanu!!

zvezdas-rajvoSa

pre 1 godinu

Slobodno objavite da je Nebojsa Covic kao predsednik Crvene zvezde osvojio 19 trofeja (6X Aba liga, 6X KLS, 6X KRK i 1 Superkup Aba lige). Uz to je sa FMP-om osvojio jos 2X jadransku ligu i 4 X kup, dakle 19+6=25 trofeja. A Dule ima 23 trofeja, sto znaci da je Covic > Duleta.

Realno

pre 1 godinu

Pre svega čestitke Zvezdi na zasluženoj pobedi. Što se tiče poređenja Vujoševića i Radonjića, njih dvojica imaju sličan sistem koji se zasniva na jakoj odbrani dok napad nekako dolazi iz toga. Uspeha u Evroligi nesporno ima više Vujošević, ali mora se priznati da je drugačiji bio sistem takmičenja i ko zna kako bi se Radonjić snašao u tom i obrnuto Vujošević u ovom današnjem.
Da se ne lažemo, obojica su uzeli titule u regionu na ovaj ili onaj način i ne želim u to da ulazim.
Ono što je bitna razlika je što je Vujošević napravio nekoliko igrača za reprezentaciju, dok Radonjić to nije. Odmah se tu pominju Davidovac i Dobrić, ali oni su realno nekoliko godina na sličnom nivou i nikako da naprave iskorak ka tome da budu više od dobrih igrača. I dalje su oni izuzetno korisni igrači, ali nikako da vuku reprezentaciju.
Neki će se složiti, neki ne, ali mislim da je to glavna razlika između njih, ali ujedno i dominacije Partizana i dominacije Zvezde. Potrebni su jaki i jedni i drugi i nadam se da će se smanjiti mržnja između tabora koja je postala neverovatna.
Sportski pozdrav!

Sexisto

pre 1 godinu

Grobari, da li ste realni? Ovaj format EL i onaj format EL, pa to je nebo i zemlja. Ne možete mešati babe i žabe. Šljonsk, Nantere I ostali velikani. Ali ajde. Brinite vi više za domaće tlo, jer jednom u deceniji igrate finale.

Mitro

pre 1 godinu

Вујошевић је велики тренер, али Радоњићу је било неупоредиво теже јер није имао никакву логистику, напротив. То се и синоћ одлично видело.
Освојио је титулу са практично само два странца у екипи, домаћи су били маестрални.
Обориће Вујошевићев рекорд.
(Стара школа, 07. jun 2022 11:10)
Da da, osvajao titule isključivo sa omladincima Vilijamsom, Kuzmićem, Kvinsijem Milerom, Dženkinsom, Voltersom, Holinsom...Budite realni ovo je možda prva sezona gde je imao neku konkurenciju.

Zvezdaš

pre 1 godinu

Nabrojte igrace koje je Radonjic napravio?
Duletove necu da nabrajam.. ne znam dal moze da stane toliko karaktera u komentar.
(Radijator, 07. jun 2022 12:23)
Dule, osim Boganovića nikoga nije napravio. Dovodili ste najtalentovanije igrače iz Srbije i Crne Gore kao i prilično skupe iz inostranstva neretko sa NBA iskustvom. Imalo se para pa su neki igrači sami birali cifru. Radonjić je i tu uspešniji jer je napravio više igrača. Neću da nabrajam jer ne znam da li može da stane u komentar.

društvance iz predgrađa

pre 1 godinu

Ako se već porede uspehe dva trenera, treba imati na umu i to da Duletu nije sklanjana konkurencija, kao što je bio slučaj u suprotnom smeru, obzirom da je Dule bio javno proteran 2014 zna se od koga i protivnika nisu vodili početnici kao što su Božić, Čanak, Šćepanović, Filipovski, već Pešić, Šakota, Karadžić...
Treba biti malo objektivan.

Steamroller

pre 1 godinu

Vujosevic osvojio kup Koraca 1988.,2 puta odveo Partizan na F4 i osvojio nagradu za najboljeg trenera u Evroligi,prvo to Radonjic da ispuni,pa tek onda mozemo pricati o nekom poredjenju!

S

pre 1 godinu

Kakav je Radonja trener videćemo od ponude koju dobije iz inostranstva. Ima dosta klubova u EL, može da pregovara, svi znaju za njegov trenerski učinak. Pedagog, stvara igrače, mali budžet a pravi čuda, pozvan na svaku trenersku kliniku, učio od velikih trenera. Jedna moralna gromada.

Men Behaving Badly

pre 1 godinu

Nabrojte igrace koje je Radonjic napravio?
Duletove necu da nabrajam.. ne znam dal moze da stane toliko karaktera u komentar.
(Radijator, 07. jun 2022 12:23)
Batice od 2007 do 2013 ste harali a pogledaj šta smo mi osvojili kao reprezentacija za taj period.
To je najgori period srpske reprezentativne košarke.Cak su i tog vašeg Duleta stavili za selektora pa znamo kako smo prošli.
Cak su i u stranim novinama izlazili tekstovi sa naslovima"Šta se dešava sa srpskom reprezentativnom košarkom"

Mitro

pre 1 godinu

Dule, osim Boganovića nikoga nije napravio. Dovodili ste najtalentovanije igrače iz Srbije i Crne Gore kao i prilično skupe iz inostranstva neretko sa NBA iskustvom. Imalo se para pa su neki igrači sami birali cifru. Radonjić je i tu uspešniji jer je napravio više igrača. Neću da nabrajam jer ne znam da li može da stane u komentar.
(Zvezdaš, 07. jun 2022 13:19)
Koje majke ti? Samo nemoj da mi kažeš Lazića...

Men Behaving Badly

pre 1 godinu

Izjednačiće se kada dve puta odvede ekipu na fajnal for EL kao Dule Vujošević. To ovom Montenegrinu može da se desi samo u snu. Na javi se godinama brukaju po EL i slobodno neka nastave. Kad tad račun dolazi na naplatu.
(connected, 07. jun 2022 11:13)
Inace Vujosevic nije iz Montenegra.

Sandokan

pre 1 godinu

Sa kim ste igrali tada u F4? Koga ste pobedili i koliko puta? Kako se dolazilo tada do F4?

Smejurija od ekipe.

Niste nikad igrali EL niti ćete ! i naučite nešto o ovom novom formatu EL !

basketaš

pre 1 godinu

Ima dosta paralela Vujošević-Radonjić.

Ovo sezona baš jako liči na onu kada je Kari Pešić došao u Zvezdu, pompezno sa svom zasluženom slavom a Vujošević ćutao po strani i spremao finala. Na kraju je efekat isti, slabije "zvučni" treneri iz svojih sastava i sistema izvukli su velike pobede i pehare.

Stara slava je lepa, samo to je prošlost. Svaki meč i takmičenje je nova priča. Makar imao i 15 Evroliga i 5 zlata reprezentacije možeš da popiješ šamar i budeš donji. To je košarka, a i život. Ništa nikome nije suđeno unapred.

ja

pre 1 godinu

bobi, kalinic, guduric, jovic, dobric, mitrovic... kako te nije sramota?
koga je vujosevic napravio za reprezentaciju? novica, tripkovic, lucic. to je to. jaki igraci...
(zigi, 07. jun 2022 11:)
Krstic, Bogdanovic, Pekovic, Divac, Paspalj, Djordjevic....

4 F4 i 1 titula

pre 1 godinu

a rezulati u Evropi nista :))) i Vujosevic i Radonjic su imali i imaju zastitu drzave i titule od drzave samo je Vujosevic ipak napravio sa Partizanom kakav takav rezultat u Evropi a Radonjic nije i plus rad sa mladima je svakako na strani Vujosevica.

crni Milisave

pre 1 godinu

Duško Vujošević ima veće rezultate sa Partizanom u Evropi, ali Radonjić svakako nije prevara. Primera radi, Obradovića je vratio na fabričko podešavanje. Sa juniorima može igrati protiv Obradovića i izbaciće Partizan. Partizan sve dok bude Obradović na klupi neće osvojiti ni jedan jedini trofej. To kažem kao navijač Partizana jer isti ne može da igra i osvaja bez Dijamantidisa, Spanulisa i 50 miliona evra budžeta. Kada bi dao Bog da Obradović posle sinoćne utakmice podnese ostavku a da dođe Dule ponovo na klupu Partizana…
(Loznica, Gučevo, Cer…, 07. jun 2022 11:24)

hahah ostao ti nick mogao si makar promeniti, koji strah od Obradovica imaju i sad su se provukli na sudije i srecu znaju da sledeci put nece moci pa se nadaju ovakvim komentarima oterati Obradovica hahahaha

Solarnaut

pre 1 godinu

Ha ha ha!
Sta ste vi nasli da poredite!
Duska sa prevarom?!
(Grobar, 07. jun 2022 11:14)

Pa da prevara je uzela titulu direktno i Vujosevicu i Obradovicu. Pa ti vidi kolika je prevara.
(drmr, 07. jun 2022 11:35)

Pa sa 30% vise para od drzave plus sudije uzeo bi titulu i Gregu Popovicu iz najboljih dana, doduse cujem San Antonio namerava Radonjica ubaciti mesto Grega veliki je potencijal... Verovatno ce se lakse dokopati njegovog potpisa nego Real, Barsa, Makabi ipak je Nba liga to...

Loznica, Gučevo, Cer…

pre 1 godinu

Ha ha ha!
Sta ste vi nasli da poredite!
Duska sa prevarom?!
(Grobar, 07. jun 2022 11:14)



Duško Vujošević ima veće rezultate sa Partizanom u Evropi, ali Radonjić svakako nije prevara. Primera radi, Obradovića je vratio na fabričko podešavanje. Sa juniorima može igrati protiv Obradovića i izbaciće Partizan. Partizan sve dok bude Obradović na klupi neće osvojiti ni jedan jedini trofej. To kažem kao navijač Partizana jer isti ne može da igra i osvaja bez Dijamantidisa, Spanulisa i 50 miliona evra budžeta. Kada bi dao Bog da Obradović posle sinoćne utakmice podnese ostavku a da dođe Dule ponovo na klupu Partizana…

Orlando

pre 1 godinu

Duško je profesor, pedagog, znalac....
Radonja se zadesio u Zvezdi kad joj treba namaknuti titule.....
(momo, 07. jun 2022 11:50)

Dusko je jedino bio demagog, hohstapler i prevarant. Pljuvao igrace koji su trazili novac preko Bat-a, rekao da su u Partizanu casovi ljubavi, a onda uradio isto i tuzio Partizan, i izjavio pa jesu casovi ljubavi, al nisu besplatni. A zna se kako se zove profesija koja prodaje ljubav… E to je vas Dusko!

ferdinand

pre 1 godinu

Radonja je vredan, ali sve sto je uradio i kao trener a i kao igrac je provincijskog dometa, nivoa Fmp-a, Vojvodine, Buducnosti i Zvezde. Ne napreduje kao trener, tako da nigde napolju ne moze da radi. On je kao pomocni trener u repki CG jedno vreme bio pomocnik Duletu, ali nije dosegao Duletov nivo, koji je velike stvari nspravio sa Part u EL, kao i u prvom mandatu kada je kao mlad trener vodio sjajnu generaciju Djordjevica, Danilovica, Paspalja, Divca, Grbe i drugih.
(Demar Derozan, 07. jun 2022 15:28)


A šta je to Dule toliko napravio? Uboo jedan F4 sa Partizanom? I, dalje? Kako se proveo u CSKA i gde je još radio? Kako je to DV napredovao, u čemu? Dajte, manite se mitomanije više.

Liberty

pre 1 godinu

Oko toga ko je bolji trener možemo da diskutujemo i svako ima argumente da je jedan bolji od drugog.
Oko toga ko je bolji čovek ne možemo da diskutujemo jer je Radonjić čovek a Dule hulja.

Dusanovo carstvo!

pre 1 godinu

Ha ha ha!
Sta ste vi nasli da poredite!
Duska sa prevarom?!
(Grobar, 07. jun 2022 11:14)

U pravu si.

Samo vara grobare svake godine da će ga pobediti. Ali baš svake godine. Nije u redu...

Mitro

pre 1 godinu

Вујошевић је велики тренер, али Радоњићу је било неупоредиво теже јер није имао никакву логистику, напротив. То се и синоћ одлично видело.
Освојио је титулу са практично само два странца у екипи, домаћи су били маестрални.
Обориће Вујошевићев рекорд.
(Стара школа, 07. jun 2022 11:10)
Da osvajao titule isključivo sa omladincima Vilijamsom, Dženkinsom, Voltersom, Holinsom, Cirbesom, Kvinsijem Milerom...Mi navijači Partizana umemo da budemo nerealni ali vi ga preteraste..

Crni

pre 1 godinu

Propustih ta dva F-4 evrolige Radonjica,kao i nagradu (Gomeljski)za najboljeg trenera evrolige...a za stvorene igrace za reprezentaciju i NBA cuo sam,samo ne mogu da se setim sada.

Hentreal

pre 1 godinu

Zvezda je jugoslovenskoj i srpskoj kosarci dala isto kolilo i FMP. Najtrofejnije ime kluba Radonjic. Lepo ih ljudi pitali u Tel Avivu, ali ne razumeju oni to.

Partizanovac Niš

pre 1 godinu

Vujošević je vodio Partizan do F4 Evrolige u Parizu 2010. godine sa duplo manjim budžetom i slabijim timom, što Radonjić može samo da sanja. Ovo je kao da poredite Gvardiolu i Stefana Piolija.

Loznica, Gučevo, Cer…

pre 1 godinu

Oba trenera su najbolji u 21 veku što se tiče Partizana i CZ. Šteta što ovakav tim nije trenirao Dule Vujošević. Sledeće sezone bi sa njim svakako igrali evroligu. Tragedija je imati 2 igrača koja su direktno dovedena sa final four evrolige i gledati kako se pate protiv neke Burse i sličnih timova. Nadam se da će Partizan posle sinoćne utakmice krenuti u sledeću sezonu sa novim trenerom?! Zvezdi čestitam na zadluženoj tituli i novoj evroligi. Partizan svakako i sledeće sezone u evrokup..

bvb

pre 1 godinu

Prvo 2x F4, i da napravi neke igrače za reprezentaciju pa onda može da se stavlja znak jednakosti...
(mnsk, 07. jun 2022 11:06)

Posto ih je Vujosevic napravio evo gomilu, jos na sve to Pekovica, koji je hteo da igra za nas, odvukao u CG. U poslednnih 20ak godina, najvisa igraca su dali FMP, Hemofarm i Mega. Da ne pricamo o fijasku dok je isti vodio reprezentaciju i susnim godinama nakon 2002.

3 vs 5

pre 1 godinu

Поштујем Радоњу, он је врхунски тренер али упоређивати га са Дулетом јер се изједначио само у једној категорији, превише је. Све остале титуле су на Дулетовој страни + два Ф4, као и освајање једног Кораћ Купа.

Red

pre 1 godinu

Duško Vujošević ima veće rezultate sa Partizanom u Evropi, ali Radonjić svakako nije prevara. Primera radi, Obradovića je vratio na fabričko podešavanje. Sa juniorima može igrati protiv Obradovića i izbaciće Partizan. Partizan sve dok bude Obradović na klupi neće osvojiti ni jedan jedini trofej. To kažem kao navijač Partizana jer isti ne može da igra i osvaja bez Dijamantidisa, Spanulisa i 50 miliona evra budžeta. Kada bi dao Bog da Obradović posle sinoćne utakmice podnese ostavku a da dođe Dule ponovo na klupu Partizana…
(Loznica, Gučevo, Cer…, 07. jun 2022 11:24)

hahah ostao ti nick mogao si makar promeniti, koji strah od Obradovica imaju i sad su se provukli na sudije i srecu znaju da sledeci put nece moci pa se nadaju ovakvim komentarima oterati Obradovica hahahaha
(crni Milisave, 7. jun 2022 12:09)

E crni miloje,sudije vam ispraznile halu,sut Zvezde bio na 20% i opet ste izgubili.E moj ti.

ferdinand

pre 1 godinu

@ferdinand
Vi ste fudbalski navijac, ne poznajete kosarkasku materiju, i niste npr. svesni sta znaci za jednog trenera kad uopste postane prvi trener Csk, jer da bi to postao mora da je prethodno imao vrhunske rezultate u EL. Drzite se fudbala i ne unizavajte gospodstvo koje je oduvek krasilo kosarku.
(Demar Derozan, 07. jun 2022 16:14)

Dobro, košarkaški znalče, dajte neke činjenice i objasnite meni fudbalskom navijaču, o kojim uspesima DV se radi? Koji su to značajni rezultati osim na ovim prostorima? Taj čuveni CSKA ga je oterao posle 5 meseci i tada je CSKA imao jedan od najboljih rostera tog vremena, a izgubio je sve živo u EL pod vođstvom maga. Jel imao uspeha u Italiji, Španiji pre CSKA?

Loznica, Gučevo, Cer…

pre 1 godinu

Вујошевић је велики тренер, али Радоњићу је било неупоредиво теже јер није имао никакву логистику, напротив. То се и синоћ одлично видело.
Освојио је титулу са практично само два странца у екипи, домаћи су били маестрални.
Обориће Вујошевићев рекорд.
(Стара школа, 07. jun 2022 11:10)



Radonjiću je bilo lakše sinoć nego Vujoševića dok je bio Pešić u CZ. Pešić je trenerčina za Obradović “50 miliona evra budžeta” Željka… Dok je Obradovića na klupi Partizana naosvajaće se Radonjić sa Zvezdom trofeja… Vujošević je isto veliki trener kojem je isključivo problem jezične prirode za veće uspehe u inostranstvu. Sa Đekićem, Strahunjom Miloševićem i sličnim igračima je igrao final four evrolige?! Zamisli Obradovića da osvaja sa Zagorcem, Dangubićevim, Miletićem, Smajlagićem, Avramovićem trofeje i da ide na final four evrolige?! Nezamislivo!

Tor

pre 1 godinu

Ja ne znam kako ne razumete: s ozbirom da su se sa zvezdine strane oduvek nipodastavali uspesi Partizana i njihovih trenera, da li vi zaistaislite da ce se ikada priznati uspesi ove zvezde i njenih trenera? Svakako da nece. Ne mozete decenijama osporavati prvaka evrope, duleta vukosevica i zeljka obradovica a onda ocekivati da ce ikada biti neosporni uspesi ove zvezde i njihovih trenera. Potpuno nelogicno razmisljanje. Tako da je ovo dno nas kao kosarkaske nacije i plasim se da nije samo dno, jer uvek kad pomislis da ne moze losije, bides uveren u suprotno ubrzo. Kome je ovo trebalo, ja pojma nemam, najvise bih pomislio nekom nasem neprijatelju. Svejedno ce uspesi biti upisano zauvek u "knjige i anale" i jednih i drugih, zna se ko je sta uspeo i radio, ali to jedni drugima nikada necemo priznati zapamtite. Pateticno veoma

aco

pre 1 godinu

@mnsk
Велика је мудрост "направити" репрезентативце кад имаш апсолутни монопол и узимаш најталентованије без пардона. Вујошевић је платио Ђекића 300 000, као и још два играча за пола милиона, заборавио сам како се зову. Сад играју за Спарсе, али из Сарајева. Правимо ми (Србија) играче и без Вујошевића, нпр. Јокића и Мицића.

roarrr

pre 1 godinu

Radonjić je imao državu iza sebe, a Dule nije, tako da je ovo poređenje neumesno. Bar dve ABA titule je Zvezdana ukrala. Vidi se po rezultatima u Evroligi razlika u trenerskoj klasi u korist Duleta.

WillyWonka

pre 1 godinu

Svaka čast Radonjiću na uspjesima, ali nikad ovaj znak jednakosti neće imati mjesto između ova dva prezimena. Pa čak i ako Radonjić bude imao više trofeja.
Jednostavno, Dule je nivo iznad.

Kud koji mili moji

pre 1 godinu

Radonjić mora da ofe ,katastrofalno je vodio tim ove sezone u Evroligi a na srećuvi iskustvo pojedinih igrača je osvojena Aba liga.

veljko

pre 1 godinu

Tadić, Dačić i Dodik su gurali partizan tako da se zvezda zamalo nije i ugasila 13 titula su vezali imali monopol nad talentovaní igračima... Čim je se srušio taj klan Vujošević je ostao bez titule...

darezare1970

pre 1 godinu

@drustvance iz predgradja
Filipovski nije pocetnik.
Tek onako da se zna.Ima nas
koji pratimo kosarku preko
cetrdeset godina i to ne samo
Zvezdu ili Partizan.🏀🏀🏀

neko

pre 1 godinu

Minus 20-30 upumpanih miliona i nemanje F4.
(Vlado, 07. jun 2022 11:15)
A koliko su upumpani milioni ove godine u Partizan.
Od nemanja para za funkcionisanje kluba do Obradovica,Pantera i još brdo stranaca i to preko noci.
A da zaboravio sam oni su u Partizanu iz ljubavi,igraju za jabuke al neprskane.
Od nemanja za leba do Trinkijerija najskupljeg trenera u istoriji košarke na ovim prostorima ikada.
Obradovic ne spominjem jer on je placen klikerima ali pristao je samo ako su porculanci.
(Men Behaving Badly, 7. jun 2022 11:34)

Koliko je miliona bilo upumpano u Partizan u vreme Vujosevica? Jedino zvucno pojacanje ikad je bio Tarens Kinsi, koji je docekan kao Kobi licno da dolazi u Srbiju; istog igraca je par godina kasnije kupila Zvezda kao jednog od prolaznih stranaca.

Laki Bor P.F.C.

pre 1 godinu

Ljudi uozbiljite se malo. Stavljati radonjića u istu rečenicu sa Duletom je stvarno neumesno. Sa Obradovićem još gore. Pustite navijačke strasti ovo je nešto drugo. I Dule i Željko imaju trofej najbolji trener EVRO LIGE! O ostalim stvarima ne treba trošiti reči.

Mitro

pre 1 godinu

Razlika je u tome sto je Partizan bio dosta veći konkurent Radonjiću nego što je Uvezda Vujoševoću
(Pera, 07. jun 2022 15:33)
Da zasigurno, igrači kao što su Vrabac, Aca Cvetković, Božo Đumić, Frenk Robinson i slični su predstavljali ogromnu pretnju Zvezdi.

Red Auerbach

pre 1 godinu

Sledece godine cemo videti koliko je veliki Zeljko Obradovic. Prva sezona moze da se baci u vodu, ali dve za redom ne mogu. Ovo kazem kao neko ko ga postuje i navija za Partizan, znaci cisto racionalno i objektivno razmisljam.

Demar Derozan

pre 1 godinu

@ferdinand
Vi ste fudbalski navijac, ne poznajete kosarkasku materiju, i niste npr. svesni sta znaci za jednog trenera kad uopste postane prvi trener Csk, jer da bi to postao mora da je prethodno imao vrhunske rezultate u EL. Drzite se fudbala i ne unizavajte gospodstvo koje je oduvek krasilo kosarku.

One night in May

pre 1 godinu

Navedite jedan klub ili reprezentaciju koju je vodio Dulo, a da nije dobio otkaz ili prevremeni sporazumni raskid ugovora?! Jedan jedini primer - sem Partizana.

Zvezda, pola italijanske lige, CSKA, Limoz, SCG, CG - BiH ne računam, objektivne zdravstvene okolnosti - nigde nije docekao kraj ugovora. Nigde!

Sasa Obradovic

pre 1 godinu

Jedino sto je uporedivo kod ova dva trenera sto svako u svoje vreme nije imao konkurenciju, apsolutno najjaci tim u odnosu na protivnike, plus svaki, politicki miljenik, tako da osvajanja titula i nisu neki uspeh, inace Vujosevic zaista jeste imao osecaj za talente dok Radonjic ume da radi samo sa iskusnim defanzivcima, po meni licno ni jedan nije neki poseban strucnjak, mozda za domace okvire!

ejjeej

pre 1 godinu

Malopre citam da je dule napravio bogdana samo i da je dovodio nba strance hahahahah... Velickovic, kecman, tripkovic, pekovic, vujanic, veseli, bertans, lovernj, vesterman, krstic.. Ne mogu da se setim svih igraca.. Nba iskustvo mekejleb, roberts, roberta dosao iz zvezde povredjen, mekejleb igrao u timu u turskoj koji je ispadao iz lige.. I ostali pre toga sto su dolazili nisu bili ni blizu nba.. Koliko ljudi zaboravljaju neke stvari zbog frustracija... Ti poresis duleta sa radonjicem, pa sta je sa vama ljudi... I jos sad zeljko los trener...

Straight Outta München

pre 1 godinu

Prvo 2x F4, i da napravi neke igrače za reprezentaciju pa onda može da se stavlja znak jednakosti...
(mnsk, 07. jun 2022 11:06

Pa napravio je dosta igraca, da se ne lazemo.

Demar Derozan

pre 1 godinu

Radonja je vredan, ali sve sto je uradio i kao trener a i kao igrac je provincijskog dometa, nivoa Fmp-a, Vojvodine, Buducnosti i Zvezde. Ne napreduje kao trener, tako da nigde napolju ne moze da radi. On je kao pomocni trener u repki CG jedno vreme bio pomocnik Duletu, ali nije dosegao Duletov nivo, koji je velike stvari nspravio sa Part u EL, kao i u prvom mandatu kada je kao mlad trener vodio sjajnu generaciju Djordjevica, Danilovica, Paspalja, Divca, Grbe i drugih.

kaokakao

pre 1 godinu

Obojica Iz Crne Gore. Vujosevic bolji trener, Radonja bolji covjek. Licno bih volio u Zvezdi trenera nalik Vujosevicu, jer Radonjiceva kosarka je negledljiva i sve se svodi na odbranu a u napadu na individualne akcije.

Jaaa

pre 1 godinu

Dule, osim Boganovića nikoga nije napravio. Dovodili ste najtalentovanije igrače iz Srbije i Crne Gore kao i prilično skupe iz inostranstva neretko sa NBA iskustvom. Imalo se para pa su neki igrači sami birali cifru. Radonjić je i tu uspešniji jer je napravio više igrača. Neću da nabrajam jer ne znam da li može da stane u komentar.
(Zvezdaš, 07. jun 2022 13:19)

Dule je napravio Danilovića...da nije nikoga više malo li je.. Pekovića koji je imao dve leve noge treba li pominjati??

Jaaa

pre 1 godinu

Sa kim ste igrali tada u F4? Koga ste pobedili i koliko puta? Kako se dolazilo tada do F4?

Smejurija od ekipe.

Niste nikad igrali EL niti ćete ! i naučite nešto o ovom novom formatu EL !
(Sandokan, 07. jun 2022 13:48)

Odlazilo se tako što je svaka utakmica bila biti ili ne biti ne kao ova sad liga bez briga...

Nemanja

pre 1 godinu

Uz duzno postovanje za Radonjica, ali ova dva trenera ne mogu da se porede. Recite mi samo jednog mladog igraca koga je Radonjic afirmisao, a da je posle imao karijeru kao sto je imaju Bogdanovic, Maric, Lovernj, Vesterman, Gist, Bo, Veseli...itd, moglo bi se do sutra nabrajati? Kroz citavu karijeru je imao timove kakve je on zelio, odnosno uvijek je u klubu imao evroligaske igrace. Za razliku od njega Vujosevic je uvijek stvarao nove igrace, od nasih, preko stranaca. I sto je najvaznije iz svakog igraca je znao da izvuce maksimum.

ak47

pre 1 godinu

Sa kim ste igrali tada u F4? Koga ste pobedili i koliko puta? Kako se dolazilo tada do F4?

Smejurija od ekipe.

Niste nikad igrali EL niti ćete ! i naučite nešto o ovom novom formatu EL !
(Sandokan, 07. jun 2022 13:48)
Hvala vam na glasu.

Nemoj da se brukas… ne omalovazavaj tudji uspeh. Igrali ste i vi taj format, pa niste u top16 prosli

Vremeplov

pre 1 godinu

Oko cega se vi svadjate prvo malo postovanje za Duleta koji prvi napravio dominacija na Jadranu i ispustio dve do TRI titule u proslosti jednu u Bg a drugi Sarajevo odnosno protiv Zvezde a Zvezda samo protiv Buducnosti dozivela jedankiks.

Analizator

pre 1 godinu

Sa malom razlikom Vujosevic je u tom periodu 6 god zaredom usao u top8 Evrolige, i 2 puta je usao u final 4 Evrolige (1988 i 2010) i osvojio je 1 Evropski Kup Radivoja Koraca sa Partizanom. Vujosevic je i 2010 proglasen Trenerom godine (Coach of the year) u Evroligi. Radonjic u Evropi ne postoji

Jaaa

pre 1 godinu

bobi, kalinic, guduric, jovic, dobric, mitrovic... kako te nije sramota?
koga je vujosevic napravio za reprezentaciju? novica, tripkovic, lucic. to je to. jaki igraci...
(zigi, 07. jun 2022 11:)

A medalje nam doneli Bogdan, Teodosić koji nema veze sa zvezdom...

connected

pre 1 godinu

Izjednačiće se kada dve puta odvede ekipu na fajnal for EL kao Dule Vujošević. To ovom Montenegrinu može da se desi samo u snu. Na javi se godinama brukaju po EL i slobodno neka nastave. Kad tad račun dolazi na naplatu.

Стара школа

pre 1 godinu

Вујошевић је велики тренер, али Радоњићу је било неупоредиво теже јер није имао никакву логистику, напротив. То се и синоћ одлично видело.
Освојио је титулу са практично само два странца у екипи, домаћи су били маестрални.
Обориће Вујошевићев рекорд.

xyz

pre 1 godinu

Vujošević je najveća trenerska prevara u istoriji. Otišao u CSKA i za malo ih upropastio. Sreća pa Rusi ne tolerišu šarlatane i odmah je dobio nogu. Sa najskupljim timom u Evropi imao je 1 pobedu i 8 poraza. Posle neuspešne sezone u svom Partizanu, otišao je tamo gde i pripada - u Rumuniju. I sad je tamo gde i pripada - na berzi rada. Lako je bilo osvajati titule u nameštenoj ligi.

Mitro

pre 1 godinu

Вујошевић је велики тренер, али Радоњићу је било неупоредиво теже јер није имао никакву логистику, напротив. То се и синоћ одлично видело.
Освојио је титулу са практично само два странца у екипи, домаћи су били маестрални.
Обориће Вујошевићев рекорд.
(Стара школа, 07. jun 2022 11:10)
Da da, osvajao titule isključivo sa omladincima Vilijamsom, Kuzmićem, Kvinsijem Milerom, Dženkinsom, Voltersom, Holinsom...Budite realni ovo je možda prva sezona gde je imao neku konkurenciju.

Solarnaut

pre 1 godinu

Ha ha ha!
Sta ste vi nasli da poredite!
Duska sa prevarom?!
(Grobar, 07. jun 2022 11:14)

Pa da prevara je uzela titulu direktno i Vujosevicu i Obradovicu. Pa ti vidi kolika je prevara.
(drmr, 07. jun 2022 11:35)

Pa sa 30% vise para od drzave plus sudije uzeo bi titulu i Gregu Popovicu iz najboljih dana, doduse cujem San Antonio namerava Radonjica ubaciti mesto Grega veliki je potencijal... Verovatno ce se lakse dokopati njegovog potpisa nego Real, Barsa, Makabi ipak je Nba liga to...

društvance iz predgrađa

pre 1 godinu

Ako se već porede uspehe dva trenera, treba imati na umu i to da Duletu nije sklanjana konkurencija, kao što je bio slučaj u suprotnom smeru, obzirom da je Dule bio javno proteran 2014 zna se od koga i protivnika nisu vodili početnici kao što su Božić, Čanak, Šćepanović, Filipovski, već Pešić, Šakota, Karadžić...
Treba biti malo objektivan.

Mitro

pre 1 godinu

Dule, osim Boganovića nikoga nije napravio. Dovodili ste najtalentovanije igrače iz Srbije i Crne Gore kao i prilično skupe iz inostranstva neretko sa NBA iskustvom. Imalo se para pa su neki igrači sami birali cifru. Radonjić je i tu uspešniji jer je napravio više igrača. Neću da nabrajam jer ne znam da li može da stane u komentar.
(Zvezdaš, 07. jun 2022 13:19)
Koje majke ti? Samo nemoj da mi kažeš Lazića...

Prokupac

pre 1 godinu

Nije Radonja vodio ekipu na F4, ali nije držao vrata svlačionice dok su tukli sudije, nije štipao sudije, nije ih psovao svaku utakmicu,nije davio igrača ...

crni Milisave

pre 1 godinu

Duško Vujošević ima veće rezultate sa Partizanom u Evropi, ali Radonjić svakako nije prevara. Primera radi, Obradovića je vratio na fabričko podešavanje. Sa juniorima može igrati protiv Obradovića i izbaciće Partizan. Partizan sve dok bude Obradović na klupi neće osvojiti ni jedan jedini trofej. To kažem kao navijač Partizana jer isti ne može da igra i osvaja bez Dijamantidisa, Spanulisa i 50 miliona evra budžeta. Kada bi dao Bog da Obradović posle sinoćne utakmice podnese ostavku a da dođe Dule ponovo na klupu Partizana…
(Loznica, Gučevo, Cer…, 07. jun 2022 11:24)

hahah ostao ti nick mogao si makar promeniti, koji strah od Obradovica imaju i sad su se provukli na sudije i srecu znaju da sledeci put nece moci pa se nadaju ovakvim komentarima oterati Obradovica hahahaha

Steamroller

pre 1 godinu

Vujosevic osvojio kup Koraca 1988.,2 puta odveo Partizan na F4 i osvojio nagradu za najboljeg trenera u Evroligi,prvo to Radonjic da ispuni,pa tek onda mozemo pricati o nekom poredjenju!

Partizanovac Niš

pre 1 godinu

Vujošević je vodio Partizan do F4 Evrolige u Parizu 2010. godine sa duplo manjim budžetom i slabijim timom, što Radonjić može samo da sanja. Ovo je kao da poredite Gvardiolu i Stefana Piolija.

4 F4 i 1 titula

pre 1 godinu

a rezulati u Evropi nista :))) i Vujosevic i Radonjic su imali i imaju zastitu drzave i titule od drzave samo je Vujosevic ipak napravio sa Partizanom kakav takav rezultat u Evropi a Radonjic nije i plus rad sa mladima je svakako na strani Vujosevica.

Hentreal

pre 1 godinu

Zvezda je jugoslovenskoj i srpskoj kosarci dala isto kolilo i FMP. Najtrofejnije ime kluba Radonjic. Lepo ih ljudi pitali u Tel Avivu, ali ne razumeju oni to.

Skorpion

pre 1 godinu

Gde ste nasli da poredite onog kvazi trenera iz Transilvanije koji je titule osvajao gepekovanjem sudija, sa Radonjom iza kojeg stoji znanje i ozbiljan rad.

ja

pre 1 godinu

bobi, kalinic, guduric, jovic, dobric, mitrovic... kako te nije sramota?
koga je vujosevic napravio za reprezentaciju? novica, tripkovic, lucic. to je to. jaki igraci...
(zigi, 07. jun 2022 11:)
Krstic, Bogdanovic, Pekovic, Divac, Paspalj, Djordjevic....

Kud koji mili moji

pre 1 godinu

Radonjić mora da ofe ,katastrofalno je vodio tim ove sezone u Evroligi a na srećuvi iskustvo pojedinih igrača je osvojena Aba liga.

roarrr

pre 1 godinu

Radonjić je imao državu iza sebe, a Dule nije, tako da je ovo poređenje neumesno. Bar dve ABA titule je Zvezdana ukrala. Vidi se po rezultatima u Evroligi razlika u trenerskoj klasi u korist Duleta.

Crni

pre 1 godinu

Propustih ta dva F-4 evrolige Radonjica,kao i nagradu (Gomeljski)za najboljeg trenera evrolige...a za stvorene igrace za reprezentaciju i NBA cuo sam,samo ne mogu da se setim sada.

3 vs 5

pre 1 godinu

Поштујем Радоњу, он је врхунски тренер али упоређивати га са Дулетом јер се изједначио само у једној категорији, превише је. Све остале титуле су на Дулетовој страни + два Ф4, као и освајање једног Кораћ Купа.

Mitro

pre 1 godinu

Вујошевић је велики тренер, али Радоњићу је било неупоредиво теже јер није имао никакву логистику, напротив. То се и синоћ одлично видело.
Освојио је титулу са практично само два странца у екипи, домаћи су били маестрални.
Обориће Вујошевићев рекорд.
(Стара школа, 07. jun 2022 11:10)
Da osvajao titule isključivo sa omladincima Vilijamsom, Dženkinsom, Voltersom, Holinsom, Cirbesom, Kvinsijem Milerom...Mi navijači Partizana umemo da budemo nerealni ali vi ga preteraste..

zigi

pre 1 godinu

Prvo 2x F4, i da napravi neke igrače za reprezentaciju pa onda može da se stavlja znak jednakosti...
(mnsk, 7. jun 2022 11:06)

bobi, kalinic, guduric, jovic, dobric, mitrovic... kako te nije sramota?
koga je vujosevic napravio za reprezentaciju? novica, tripkovic, lucic. to je to. jaki igraci...

sima strahota

pre 1 godinu

reprezentacija Srbije - najgori plasman ikada.
reprezentacija Cg - brukanje
reprezentacija - Bih ispao u kvalifikacijama.
cska - brukanje - najveci budzetu u Evropi
Limoz -najveci budzet u Francuskoj bio 9-i a 8 ide u pley of.
Rumunija napravio igraca za 10 godina = 0
u El igrao protiv ekipa koje bi sada bile u borbi za opstanak u Aba.
za cijelu karijeru napravio 0 organizatora igre.

Sandokan

pre 1 godinu

Sa kim ste igrali tada u F4? Koga ste pobedili i koliko puta? Kako se dolazilo tada do F4?

Smejurija od ekipe.

Niste nikad igrali EL niti ćete ! i naučite nešto o ovom novom formatu EL !

drmr

pre 1 godinu

Ha ha ha!
Sta ste vi nasli da poredite!
Duska sa prevarom?!
(Grobar, 07. jun 2022 11:14)

Pa da prevara je uzela titulu direktno i Vujosevicu i Obradovicu. Pa ti vidi kolika je prevara.

SarmaT

pre 1 godinu

Sa kim vi poredite Radonjatora ?! Strasno.

Tom sinovcu Vujoševića čim su ukinuli novce i sudije i čim je prestalo gelekovanje i batinanje je prestala i ta sramna funkcija i naravno završio je u Transilvaniji kao pomoćnik pomoćnika kod pomoćnog trenera. Smejurija od trenera.

Bolje zahvalite Tadiću, Dačiću, Dodiku i ekipi.

Spale

pre 1 godinu

Vujošević se pokazao u inostranstvu, bio je oteran uglavnom posle 3-4 meseca. To što je osvojio ovde je sticaj okolnosti, jer je Partizan tad sve osvajao, nebitno ko je bio trener. Uostalom, kad je otišao u CSKA,nasledio ga je Jovanović i naravno osvojio isto sve. I ABA i Kup I prvenstvo..

zvezdas-rajvoSa

pre 1 godinu

Slobodno objavite da je Nebojsa Covic kao predsednik Crvene zvezde osvojio 19 trofeja (6X Aba liga, 6X KLS, 6X KRK i 1 Superkup Aba lige). Uz to je sa FMP-om osvojio jos 2X jadransku ligu i 4 X kup, dakle 19+6=25 trofeja. A Dule ima 23 trofeja, sto znaci da je Covic > Duleta.

Loznica, Gučevo, Cer…

pre 1 godinu

Вујошевић је велики тренер, али Радоњићу је било неупоредиво теже јер није имао никакву логистику, напротив. То се и синоћ одлично видело.
Освојио је титулу са практично само два странца у екипи, домаћи су били маестрални.
Обориће Вујошевићев рекорд.
(Стара школа, 07. jun 2022 11:10)



Radonjiću je bilo lakše sinoć nego Vujoševića dok je bio Pešić u CZ. Pešić je trenerčina za Obradović “50 miliona evra budžeta” Željka… Dok je Obradovića na klupi Partizana naosvajaće se Radonjić sa Zvezdom trofeja… Vujošević je isto veliki trener kojem je isključivo problem jezične prirode za veće uspehe u inostranstvu. Sa Đekićem, Strahunjom Miloševićem i sličnim igračima je igrao final four evrolige?! Zamisli Obradovića da osvaja sa Zagorcem, Dangubićevim, Miletićem, Smajlagićem, Avramovićem trofeje i da ide na final four evrolige?! Nezamislivo!

Мијалко

pre 1 godinu

Не можете поредити Ф4 у време Корпулентног Дукљанина и овај формат Евролиге сад. сада је неупоредиво теже кроз лигашки систем да се дође до Ф4.

Men Behaving Badly

pre 1 godinu

Minus 20-30 upumpanih miliona i nemanje F4.
(Vlado, 07. jun 2022 11:15)
A koliko su upumpani milioni ove godine u Partizan.
Od nemanja para za funkcionisanje kluba do Obradovica,Pantera i još brdo stranaca i to preko noci.
A da zaboravio sam oni su u Partizanu iz ljubavi,igraju za jabuke al neprskane.
Od nemanja za leba do Trinkijerija najskupljeg trenera u istoriji košarke na ovim prostorima ikada.
Obradovic ne spominjem jer on je placen klikerima ali pristao je samo ako su porculanci.

Zvezdaš

pre 1 godinu

Nabrojte igrace koje je Radonjic napravio?
Duletove necu da nabrajam.. ne znam dal moze da stane toliko karaktera u komentar.
(Radijator, 07. jun 2022 12:23)
Dule, osim Boganovića nikoga nije napravio. Dovodili ste najtalentovanije igrače iz Srbije i Crne Gore kao i prilično skupe iz inostranstva neretko sa NBA iskustvom. Imalo se para pa su neki igrači sami birali cifru. Radonjić je i tu uspešniji jer je napravio više igrača. Neću da nabrajam jer ne znam da li može da stane u komentar.

Aleksej

pre 1 godinu

5 titula je osvojio Covic i njegova propaganda. Dejo je samo uloga koja mu je trebala da neko glumi trenera
(Podgoricki, 07. jun 2022 12:17)Ne zna lik ni sta znaci propaganda ali eto koristi ovaj termin. Vujosevic Bugarska Dejo ga je poslao tamo na kaljenje.

Loznica, Gučevo, Cer…

pre 1 godinu

Ha ha ha!
Sta ste vi nasli da poredite!
Duska sa prevarom?!
(Grobar, 07. jun 2022 11:14)



Duško Vujošević ima veće rezultate sa Partizanom u Evropi, ali Radonjić svakako nije prevara. Primera radi, Obradovića je vratio na fabričko podešavanje. Sa juniorima može igrati protiv Obradovića i izbaciće Partizan. Partizan sve dok bude Obradović na klupi neće osvojiti ni jedan jedini trofej. To kažem kao navijač Partizana jer isti ne može da igra i osvaja bez Dijamantidisa, Spanulisa i 50 miliona evra budžeta. Kada bi dao Bog da Obradović posle sinoćne utakmice podnese ostavku a da dođe Dule ponovo na klupu Partizana…

kaokakao

pre 1 godinu

Obojica Iz Crne Gore. Vujosevic bolji trener, Radonja bolji covjek. Licno bih volio u Zvezdi trenera nalik Vujosevicu, jer Radonjiceva kosarka je negledljiva i sve se svodi na odbranu a u napadu na individualne akcije.

S

pre 1 godinu

Kakav je Radonja trener videćemo od ponude koju dobije iz inostranstva. Ima dosta klubova u EL, može da pregovara, svi znaju za njegov trenerski učinak. Pedagog, stvara igrače, mali budžet a pravi čuda, pozvan na svaku trenersku kliniku, učio od velikih trenera. Jedna moralna gromada.

mile

pre 1 godinu

A zašto ne računate i titule u Nemačkoj i Crnoj Gori? Tako da je Radonjić već trofejniji trener od Dula bez rominga. Sportski pozdrav.

SAŠA FRANKFURT

pre 1 godinu

Solarnaut: inače vi jedva platili Punteru 3 milke, Obradu, Lessoru, Ledeju (ove ostale da ne nabrajam)! Verovatno igraju za sarmice i GSP prevoz karticu!! Zaboravih igraju iz ljubavi prema partizanu!!

WillyWonka

pre 1 godinu

Svaka čast Radonjiću na uspjesima, ali nikad ovaj znak jednakosti neće imati mjesto između ova dva prezimena. Pa čak i ako Radonjić bude imao više trofeja.
Jednostavno, Dule je nivo iznad.

Sexisto

pre 1 godinu

Grobari, da li ste realni? Ovaj format EL i onaj format EL, pa to je nebo i zemlja. Ne možete mešati babe i žabe. Šljonsk, Nantere I ostali velikani. Ali ajde. Brinite vi više za domaće tlo, jer jednom u deceniji igrate finale.

zvezdas

pre 1 godinu

Izjednačiće se kada dve puta odvede ekipu na fajnal for EL kao Dule Vujošević. To ovom Montenegrinu može da se desi samo u snu. Na javi se godinama brukaju po EL i slobodno neka nastave. Kad tad račun dolazi na naplatu.
(connected, 07. jun 2022 11:13)

Zvezda se nijedne sezone nije obrukala u El, mozda si pomesao sa Partizanovim 2-12 sezonama. Radonja bi vec imao F4 da je ostao stari sistem koji je omogucavao provlacenje do 1/4 sa negativnim skorom, ovako u ligaskom je dosta teze.

Tor

pre 1 godinu

Ja ne znam kako ne razumete: s ozbirom da su se sa zvezdine strane oduvek nipodastavali uspesi Partizana i njihovih trenera, da li vi zaistaislite da ce se ikada priznati uspesi ove zvezde i njenih trenera? Svakako da nece. Ne mozete decenijama osporavati prvaka evrope, duleta vukosevica i zeljka obradovica a onda ocekivati da ce ikada biti neosporni uspesi ove zvezde i njihovih trenera. Potpuno nelogicno razmisljanje. Tako da je ovo dno nas kao kosarkaske nacije i plasim se da nije samo dno, jer uvek kad pomislis da ne moze losije, bides uveren u suprotno ubrzo. Kome je ovo trebalo, ja pojma nemam, najvise bih pomislio nekom nasem neprijatelju. Svejedno ce uspesi biti upisano zauvek u "knjige i anale" i jednih i drugih, zna se ko je sta uspeo i radio, ali to jedni drugima nikada necemo priznati zapamtite. Pateticno veoma

frank

pre 1 godinu

Osporavate Radonjica, a covjek uzeo sve trofeje u direkton duelu sa Zeljkom Obradovicem, a kao ne moze Vujosevicu ni cipele da cisti, svasta

tako je!!

pre 1 godinu

pa, nije isto...jedan je kulturan, vaspitan, odmeren, nije ciničan, ne vredja protivnika, ne šalje u gepek na hlađenje, ne hrani svoje navijače mržnjom prema protivniku....ustvari, jedan je svojim činjenjem i ne činjenjem generisao sadašnji problem...inače, solidan, provincijski trener, vrv najbolji koga je njegova zemlja dala...a, oba su iz iste zemlje, pa izaberite...

Demar Derozan

pre 1 godinu

Radonja je vredan, ali sve sto je uradio i kao trener a i kao igrac je provincijskog dometa, nivoa Fmp-a, Vojvodine, Buducnosti i Zvezde. Ne napreduje kao trener, tako da nigde napolju ne moze da radi. On je kao pomocni trener u repki CG jedno vreme bio pomocnik Duletu, ali nije dosegao Duletov nivo, koji je velike stvari nspravio sa Part u EL, kao i u prvom mandatu kada je kao mlad trener vodio sjajnu generaciju Djordjevica, Danilovica, Paspalja, Divca, Grbe i drugih.

neko

pre 1 godinu

Minus 20-30 upumpanih miliona i nemanje F4.
(Vlado, 07. jun 2022 11:15)
A koliko su upumpani milioni ove godine u Partizan.
Od nemanja para za funkcionisanje kluba do Obradovica,Pantera i još brdo stranaca i to preko noci.
A da zaboravio sam oni su u Partizanu iz ljubavi,igraju za jabuke al neprskane.
Od nemanja za leba do Trinkijerija najskupljeg trenera u istoriji košarke na ovim prostorima ikada.
Obradovic ne spominjem jer on je placen klikerima ali pristao je samo ako su porculanci.
(Men Behaving Badly, 7. jun 2022 11:34)

Koliko je miliona bilo upumpano u Partizan u vreme Vujosevica? Jedino zvucno pojacanje ikad je bio Tarens Kinsi, koji je docekan kao Kobi licno da dolazi u Srbiju; istog igraca je par godina kasnije kupila Zvezda kao jednog od prolaznih stranaca.

Loznica, Gučevo, Cer…

pre 1 godinu

Oba trenera su najbolji u 21 veku što se tiče Partizana i CZ. Šteta što ovakav tim nije trenirao Dule Vujošević. Sledeće sezone bi sa njim svakako igrali evroligu. Tragedija je imati 2 igrača koja su direktno dovedena sa final four evrolige i gledati kako se pate protiv neke Burse i sličnih timova. Nadam se da će Partizan posle sinoćne utakmice krenuti u sledeću sezonu sa novim trenerom?! Zvezdi čestitam na zadluženoj tituli i novoj evroligi. Partizan svakako i sledeće sezone u evrokup..

Mitro

pre 1 godinu

Razlika je u tome sto je Partizan bio dosta veći konkurent Radonjiću nego što je Uvezda Vujoševoću
(Pera, 07. jun 2022 15:33)
Da zasigurno, igrači kao što su Vrabac, Aca Cvetković, Božo Đumić, Frenk Robinson i slični su predstavljali ogromnu pretnju Zvezdi.

Demar Derozan

pre 1 godinu

@ferdinand
Vi ste fudbalski navijac, ne poznajete kosarkasku materiju, i niste npr. svesni sta znaci za jednog trenera kad uopste postane prvi trener Csk, jer da bi to postao mora da je prethodno imao vrhunske rezultate u EL. Drzite se fudbala i ne unizavajte gospodstvo koje je oduvek krasilo kosarku.

Bogi

pre 1 godinu

Ne moze ni cipele da mu cisti, dobar je Radonja strucnjak ali Vujecevic je profesor kosarke.
(Bruno, 07. jun 2022 11:12) Radonja ga poslao kod grofa Drakule :)

Činjenice

pre 1 godinu

Hvala Radonja za sve titule, a naročito za prošlogodišnju jer si došao u tim koji je bio pred urušavanjem iz razno-raznih razloga,digao ih iz pepela i osvojio Aba ligu.Ove godine u finalu je bilo nepotrebnog pritiska u glavama Zvezdinih igrača,jer realno bolji smo od Partizana,ali i to si Radonja uspeo da posložiš.Gospodsko ponašanje nikad i nije bilo sporno.

Realno

pre 1 godinu

Pre svega čestitke Zvezdi na zasluženoj pobedi. Što se tiče poređenja Vujoševića i Radonjića, njih dvojica imaju sličan sistem koji se zasniva na jakoj odbrani dok napad nekako dolazi iz toga. Uspeha u Evroligi nesporno ima više Vujošević, ali mora se priznati da je drugačiji bio sistem takmičenja i ko zna kako bi se Radonjić snašao u tom i obrnuto Vujošević u ovom današnjem.
Da se ne lažemo, obojica su uzeli titule u regionu na ovaj ili onaj način i ne želim u to da ulazim.
Ono što je bitna razlika je što je Vujošević napravio nekoliko igrača za reprezentaciju, dok Radonjić to nije. Odmah se tu pominju Davidovac i Dobrić, ali oni su realno nekoliko godina na sličnom nivou i nikako da naprave iskorak ka tome da budu više od dobrih igrača. I dalje su oni izuzetno korisni igrači, ali nikako da vuku reprezentaciju.
Neki će se složiti, neki ne, ali mislim da je to glavna razlika između njih, ali ujedno i dominacije Partizana i dominacije Zvezde. Potrebni su jaki i jedni i drugi i nadam se da će se smanjiti mržnja između tabora koja je postala neverovatna.
Sportski pozdrav!

realan zvezdas

pre 1 godinu

1127
Ha ha ha!
Sta ste vi nasli da poredite!
Duska sa prevarom?!
(Grobar, 07. jun 2022 11:14)

Pa nek neko proba da objasni cinjenice vezane za Vujoševića.
Zašto nigde u inostranstvu nije postigao nikakav uspeh. Radio je u Italiji, Rusiji, Francuskoj, Rumuniji. Vodio dve reprezentacije. Zašto nigde nije napravio neki rezultat, ili osvajao titule. ZAŠTO!!!

Imamo mnogo dobrih trenera, i svi koji su bili uspešni u Srbiji, bili su isto tako dobri i u inostranstvu. Svi sem jednog. Može li neko da objasni ZAŠTO..

Nemanja

pre 1 godinu

Uz duzno postovanje za Radonjica, ali ova dva trenera ne mogu da se porede. Recite mi samo jednog mladog igraca koga je Radonjic afirmisao, a da je posle imao karijeru kao sto je imaju Bogdanovic, Maric, Lovernj, Vesterman, Gist, Bo, Veseli...itd, moglo bi se do sutra nabrajati? Kroz citavu karijeru je imao timove kakve je on zelio, odnosno uvijek je u klubu imao evroligaske igrace. Za razliku od njega Vujosevic je uvijek stvarao nove igrace, od nasih, preko stranaca. I sto je najvaznije iz svakog igraca je znao da izvuce maksimum.

ejjeej

pre 1 godinu

Malopre citam da je dule napravio bogdana samo i da je dovodio nba strance hahahahah... Velickovic, kecman, tripkovic, pekovic, vujanic, veseli, bertans, lovernj, vesterman, krstic.. Ne mogu da se setim svih igraca.. Nba iskustvo mekejleb, roberts, roberta dosao iz zvezde povredjen, mekejleb igrao u timu u turskoj koji je ispadao iz lige.. I ostali pre toga sto su dolazili nisu bili ni blizu nba.. Koliko ljudi zaboravljaju neke stvari zbog frustracija... Ti poresis duleta sa radonjicem, pa sta je sa vama ljudi... I jos sad zeljko los trener...

Liberty

pre 1 godinu

Oko toga ko je bolji trener možemo da diskutujemo i svako ima argumente da je jedan bolji od drugog.
Oko toga ko je bolji čovek ne možemo da diskutujemo jer je Radonjić čovek a Dule hulja.

Laki Bor P.F.C.

pre 1 godinu

Ljudi uozbiljite se malo. Stavljati radonjića u istu rečenicu sa Duletom je stvarno neumesno. Sa Obradovićem još gore. Pustite navijačke strasti ovo je nešto drugo. I Dule i Željko imaju trofej najbolji trener EVRO LIGE! O ostalim stvarima ne treba trošiti reči.

Jaaa

pre 1 godinu

Dule, osim Boganovića nikoga nije napravio. Dovodili ste najtalentovanije igrače iz Srbije i Crne Gore kao i prilično skupe iz inostranstva neretko sa NBA iskustvom. Imalo se para pa su neki igrači sami birali cifru. Radonjić je i tu uspešniji jer je napravio više igrača. Neću da nabrajam jer ne znam da li može da stane u komentar.
(Zvezdaš, 07. jun 2022 13:19)

Dule je napravio Danilovića...da nije nikoga više malo li je.. Pekovića koji je imao dve leve noge treba li pominjati??

ferdinand

pre 1 godinu

Radonja je vredan, ali sve sto je uradio i kao trener a i kao igrac je provincijskog dometa, nivoa Fmp-a, Vojvodine, Buducnosti i Zvezde. Ne napreduje kao trener, tako da nigde napolju ne moze da radi. On je kao pomocni trener u repki CG jedno vreme bio pomocnik Duletu, ali nije dosegao Duletov nivo, koji je velike stvari nspravio sa Part u EL, kao i u prvom mandatu kada je kao mlad trener vodio sjajnu generaciju Djordjevica, Danilovica, Paspalja, Divca, Grbe i drugih.
(Demar Derozan, 07. jun 2022 15:28)


A šta je to Dule toliko napravio? Uboo jedan F4 sa Partizanom? I, dalje? Kako se proveo u CSKA i gde je još radio? Kako je to DV napredovao, u čemu? Dajte, manite se mitomanije više.

Red Auerbach

pre 1 godinu

Sledece godine cemo videti koliko je veliki Zeljko Obradovic. Prva sezona moze da se baci u vodu, ali dve za redom ne mogu. Ovo kazem kao neko ko ga postuje i navija za Partizan, znaci cisto racionalno i objektivno razmisljam.

Men Behaving Badly

pre 1 godinu

Nabrojte igrace koje je Radonjic napravio?
Duletove necu da nabrajam.. ne znam dal moze da stane toliko karaktera u komentar.
(Radijator, 07. jun 2022 12:23)
Batice od 2007 do 2013 ste harali a pogledaj šta smo mi osvojili kao reprezentacija za taj period.
To je najgori period srpske reprezentativne košarke.Cak su i tog vašeg Duleta stavili za selektora pa znamo kako smo prošli.
Cak su i u stranim novinama izlazili tekstovi sa naslovima"Šta se dešava sa srpskom reprezentativnom košarkom"

Dusanovo carstvo!

pre 1 godinu

Ha ha ha!
Sta ste vi nasli da poredite!
Duska sa prevarom?!
(Grobar, 07. jun 2022 11:14)

U pravu si.

Samo vara grobare svake godine da će ga pobediti. Ali baš svake godine. Nije u redu...

Men Behaving Badly

pre 1 godinu

Izjednačiće se kada dve puta odvede ekipu na fajnal for EL kao Dule Vujošević. To ovom Montenegrinu može da se desi samo u snu. Na javi se godinama brukaju po EL i slobodno neka nastave. Kad tad račun dolazi na naplatu.
(connected, 07. jun 2022 11:13)
Inace Vujosevic nije iz Montenegra.

Analizator

pre 1 godinu

Sa malom razlikom Vujosevic je u tom periodu 6 god zaredom usao u top8 Evrolige, i 2 puta je usao u final 4 Evrolige (1988 i 2010) i osvojio je 1 Evropski Kup Radivoja Koraca sa Partizanom. Vujosevic je i 2010 proglasen Trenerom godine (Coach of the year) u Evroligi. Radonjic u Evropi ne postoji

Vremeplov

pre 1 godinu

Oko cega se vi svadjate prvo malo postovanje za Duleta koji prvi napravio dominacija na Jadranu i ispustio dve do TRI titule u proslosti jednu u Bg a drugi Sarajevo odnosno protiv Zvezde a Zvezda samo protiv Buducnosti dozivela jedankiks.

Jaaa

pre 1 godinu

bobi, kalinic, guduric, jovic, dobric, mitrovic... kako te nije sramota?
koga je vujosevic napravio za reprezentaciju? novica, tripkovic, lucic. to je to. jaki igraci...
(zigi, 07. jun 2022 11:)

A medalje nam doneli Bogdan, Teodosić koji nema veze sa zvezdom...

Sasa Obradovic

pre 1 godinu

Jedino sto je uporedivo kod ova dva trenera sto svako u svoje vreme nije imao konkurenciju, apsolutno najjaci tim u odnosu na protivnike, plus svaki, politicki miljenik, tako da osvajanja titula i nisu neki uspeh, inace Vujosevic zaista jeste imao osecaj za talente dok Radonjic ume da radi samo sa iskusnim defanzivcima, po meni licno ni jedan nije neki poseban strucnjak, mozda za domace okvire!

Jaaa

pre 1 godinu

Sa kim ste igrali tada u F4? Koga ste pobedili i koliko puta? Kako se dolazilo tada do F4?

Smejurija od ekipe.

Niste nikad igrali EL niti ćete ! i naučite nešto o ovom novom formatu EL !
(Sandokan, 07. jun 2022 13:48)

Odlazilo se tako što je svaka utakmica bila biti ili ne biti ne kao ova sad liga bez briga...

ferdinand

pre 1 godinu

@ferdinand
Vi ste fudbalski navijac, ne poznajete kosarkasku materiju, i niste npr. svesni sta znaci za jednog trenera kad uopste postane prvi trener Csk, jer da bi to postao mora da je prethodno imao vrhunske rezultate u EL. Drzite se fudbala i ne unizavajte gospodstvo koje je oduvek krasilo kosarku.
(Demar Derozan, 07. jun 2022 16:14)

Dobro, košarkaški znalče, dajte neke činjenice i objasnite meni fudbalskom navijaču, o kojim uspesima DV se radi? Koji su to značajni rezultati osim na ovim prostorima? Taj čuveni CSKA ga je oterao posle 5 meseci i tada je CSKA imao jedan od najboljih rostera tog vremena, a izgubio je sve živo u EL pod vođstvom maga. Jel imao uspeha u Italiji, Španiji pre CSKA?

basketaš

pre 1 godinu

Ima dosta paralela Vujošević-Radonjić.

Ovo sezona baš jako liči na onu kada je Kari Pešić došao u Zvezdu, pompezno sa svom zasluženom slavom a Vujošević ćutao po strani i spremao finala. Na kraju je efekat isti, slabije "zvučni" treneri iz svojih sastava i sistema izvukli su velike pobede i pehare.

Stara slava je lepa, samo to je prošlost. Svaki meč i takmičenje je nova priča. Makar imao i 15 Evroliga i 5 zlata reprezentacije možeš da popiješ šamar i budeš donji. To je košarka, a i život. Ništa nikome nije suđeno unapred.

Orlando

pre 1 godinu

Duško je profesor, pedagog, znalac....
Radonja se zadesio u Zvezdi kad joj treba namaknuti titule.....
(momo, 07. jun 2022 11:50)

Dusko je jedino bio demagog, hohstapler i prevarant. Pljuvao igrace koji su trazili novac preko Bat-a, rekao da su u Partizanu casovi ljubavi, a onda uradio isto i tuzio Partizan, i izjavio pa jesu casovi ljubavi, al nisu besplatni. A zna se kako se zove profesija koja prodaje ljubav… E to je vas Dusko!

bvb

pre 1 godinu

Prvo 2x F4, i da napravi neke igrače za reprezentaciju pa onda može da se stavlja znak jednakosti...
(mnsk, 07. jun 2022 11:06)

Posto ih je Vujosevic napravio evo gomilu, jos na sve to Pekovica, koji je hteo da igra za nas, odvukao u CG. U poslednnih 20ak godina, najvisa igraca su dali FMP, Hemofarm i Mega. Da ne pricamo o fijasku dok je isti vodio reprezentaciju i susnim godinama nakon 2002.

veljko

pre 1 godinu

Tadić, Dačić i Dodik su gurali partizan tako da se zvezda zamalo nije i ugasila 13 titula su vezali imali monopol nad talentovaní igračima... Čim je se srušio taj klan Vujošević je ostao bez titule...

ak47

pre 1 godinu

Sa kim ste igrali tada u F4? Koga ste pobedili i koliko puta? Kako se dolazilo tada do F4?

Smejurija od ekipe.

Niste nikad igrali EL niti ćete ! i naučite nešto o ovom novom formatu EL !
(Sandokan, 07. jun 2022 13:48)
Hvala vam na glasu.

Nemoj da se brukas… ne omalovazavaj tudji uspeh. Igrali ste i vi taj format, pa niste u top16 prosli

Straight Outta München

pre 1 godinu

Prvo 2x F4, i da napravi neke igrače za reprezentaciju pa onda može da se stavlja znak jednakosti...
(mnsk, 07. jun 2022 11:06

Pa napravio je dosta igraca, da se ne lazemo.

Red

pre 1 godinu

Duško Vujošević ima veće rezultate sa Partizanom u Evropi, ali Radonjić svakako nije prevara. Primera radi, Obradovića je vratio na fabričko podešavanje. Sa juniorima može igrati protiv Obradovića i izbaciće Partizan. Partizan sve dok bude Obradović na klupi neće osvojiti ni jedan jedini trofej. To kažem kao navijač Partizana jer isti ne može da igra i osvaja bez Dijamantidisa, Spanulisa i 50 miliona evra budžeta. Kada bi dao Bog da Obradović posle sinoćne utakmice podnese ostavku a da dođe Dule ponovo na klupu Partizana…
(Loznica, Gučevo, Cer…, 07. jun 2022 11:24)

hahah ostao ti nick mogao si makar promeniti, koji strah od Obradovica imaju i sad su se provukli na sudije i srecu znaju da sledeci put nece moci pa se nadaju ovakvim komentarima oterati Obradovica hahahaha
(crni Milisave, 7. jun 2022 12:09)

E crni miloje,sudije vam ispraznile halu,sut Zvezde bio na 20% i opet ste izgubili.E moj ti.

darezare1970

pre 1 godinu

@drustvance iz predgradja
Filipovski nije pocetnik.
Tek onako da se zna.Ima nas
koji pratimo kosarku preko
cetrdeset godina i to ne samo
Zvezdu ili Partizan.🏀🏀🏀

aco

pre 1 godinu

@mnsk
Велика је мудрост "направити" репрезентативце кад имаш апсолутни монопол и узимаш најталентованије без пардона. Вујошевић је платио Ђекића 300 000, као и још два играча за пола милиона, заборавио сам како се зову. Сад играју за Спарсе, али из Сарајева. Правимо ми (Србија) играче и без Вујошевића, нпр. Јокића и Мицића.

One night in May

pre 1 godinu

Navedite jedan klub ili reprezentaciju koju je vodio Dulo, a da nije dobio otkaz ili prevremeni sporazumni raskid ugovora?! Jedan jedini primer - sem Partizana.

Zvezda, pola italijanske lige, CSKA, Limoz, SCG, CG - BiH ne računam, objektivne zdravstvene okolnosti - nigde nije docekao kraj ugovora. Nigde!