Tenis 49

Ponedeljak, 09.05.2022.

10:55

Alkaras: Cilj je Grend slem titula

Španski teniser Karlos Alkaras potvrdio je da će propustiti sledeći Masters u Rimu.

Alkaras: Cilj je Grend slem titula IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

49 Komentari

Sortiraj po:

Dr Federer za tenis

pre 1 godinu

Mnogi komentarišu odmor? Alkarasu ne treba odmor, mlad je, u formi je i kada bi nastupao u Rimu sigurno bi bio favorit i pobedio. Ali postoji opasnost od pada forme, motivacije, zasićenja i velike mogućnosti da nakon pobede u Rimu ispadne već u prvoj sedmici Pariza. Tako to uglavnom ide i bilo je i dešavalo se kod Novaka Đokovića na primer i svih ostalih igrača koji se zalete. Znači čuva formu i motivaciju. U rezervi kod njega je i strah od slučajne povrede pred ovako značajan GS kada se nalazi u vrhunskoj formi. Nema nikakve sumnje da nas očekuje napet masters u Rimu gde Novak ima šansu i vrhunski Roland Garos gde će svi igrati u punom gasu.

stojanovic vladimir

pre 1 godinu

Ako postoji super kompjuter u tenisu onda je to Nole ...prostudirao je već njegovu igru , ima početne parametre , najbolji algoritam na svetu i na RG 2022 će biti razmontiran i Alkaras ...što kaže Ćuta ...polako , polako ...

Slave

pre 1 godinu

Da da. Kratko su trajali hvalospevi nolomana kao sto smo predvideli. Cak 1 dan. Momak sad izjavio sta mu je cilj, i krece nolomanski napad, kao sto je na svojoj kozi osetio ceo atp tur u poslednjih 15 g osim "prenemazem se kada gubim" Delpotra. Bice omrazen Karlos ovde, ali neka,ti najomrazeniji najvise i sole rane nolomanske.

Naravno

pre 1 godinu

Pa naravno da mu je to cilj, nego sta drugo ce da mu bude cilj? To sto vi luzeri ne razumete to je jer nemate nikakav cilj sem da odgledate neki mec uz pivo. Vi budite skromni pa uz zajecarsko a ne uvozno a on nece da bude skroman. Nije bio ni Novak.

Rafa klub Vojvodina

pre 1 godinu

Najvaznije je Nola da ne osvaja slemove, ostalo je nebitno. Sam da Rafa ima za taj 1 vise.Drzimo fige svima. Ma bilo ko da izbaci Nolu sa slemova.

Boris

pre 1 godinu

Pametan decko, i Novak bi daleko bolje prolazio da je 2012-2014 propustao po neki masters. Dodje iscrpljen na GS i kiksne, otud samo tri GS u tom periodu.

Rafa - G(onič) O(linjalog) A(ntivax) T(eletabisa)

pre 1 godinu

Alkaras prerano poleteo,misli ako je Noloa pobedio da je učinio čudo iako znamo da je Nolo lak zalogaj za iole krštenijeg tenisera,da ne kažem rekreativca poput Veselog.Jaka stvar pobediti deda Noloa.

Slobo

pre 1 godinu

Sta ce i koliko ce osvojiti ne znam. Pratim tenis preko 40 godina i nikada nisam video momka od 19 godina da igra ovakav tenis. Nadal je osvajao GS u njegovim godinama, , Beker i mladji od njega , ali ovako kompletnog igraca sa svim udarcima bez jedne jedine slabosti se ne secam.Ono sto me najvise impresionira kod njega je izbor udarca koji je ravan igracu sa desetogodisnjim iskustvom na ATP.

Milos

pre 1 godinu

Uf uf uf, već krenuo je nolomanski udar na Alkarasa, mislim da će Federer biti mala maca u poredjenju sa Alkarasom sto se tiče nolomanskih udara. Nolomanija je jednostavno bolest koja ne prasta uspeh ako to nije Djokovic. Drži se mali.

Kaokakao

pre 1 godinu

Nadal je taman sa napunjenih 19 odvojio RG a neposredno prije toga uzeo dva mastersa, Monte Karlo i Rim, tako da analogija sa Alkarazom postoji. Momak jeste simpatican, kulturan, igra me podsjeca na Dominika Tima, igra dosta snazno, ima razoran servis i koristi nikad vidjenu igru dropsotovima(mada mi se cini da je Nadal igrao slicno dropsotove na pocetku karijere) Vidjecemo od cega je napravljen i bice zanimljivo na RG. I dalje mi je Nadal prvi favorit, pa onda Djokovic, Cicipas i onda bih tu stavio Alkaraza.

Robert

pre 1 godinu

Kao što se to uvek kroz istoriju i događalo, na zalasku jedne velike generacije šampiona, pojavljuje se novi. Bespotrebno su se neki brinuli kako će propasti muški tenis nakon Velike trojke. Budućnost je, ipak, u sigurnim rukama i još dugo ćemo gledati vrhunski tenis.

Boyka

pre 1 godinu

Pomalo nije fer sto velicaju pobede Alcaraza protiv dosta starijih Novaka i Nadala koji su cak i van forme nebitno koliko su stari. Voleo bih da ga vidim da se bori sa njima kada su imali 30 god a ne 35 i 36, da ne pominjem kakve sanse bi imao kada su imali 25. Ovo me pomalo podseca na uspon federera koji je igrao protiv Samprasa pred pemziju i Agasija sa 35 god. Ovo preskakanje mastersa uoci GS nekada nije bio cest slucaj, pogotovo za BIG 3 i zbog toga mislim da ce rekord u broju nedelja na prvom mestu i broj mastersa mnogo duze opstati nego GS. Prosto ne vidim ko ce imati 5 sezona sa 4 osvojena mastersa u godini kao sto su imali velikani.

Sinke

pre 1 godinu

Malo je poletio,sigurno ce se desiti pad koji ce ga prizemljiti...Sada svi znaju kako igra,i sada ce on biti taj kojeg ce zeljeti da pobjede,e to je onda pravi izazov.

Bojan

pre 1 godinu

Nije stvar u tome sto je ovaj momak osvojio turnir, vec nacin na koji je osvojio.Djokovic je imao sansu, ali ovaj momak je bio potpuno dominantan.Takodje on je delovao daleko sveziji iako je prethodni dan dobio Nadala.Ako bude na ovom nivou, tesko ga iko moze dobiti na 3 seta u Parizu.Nasam se da ce biti u drugom kosturu od DJ.

Rothmans

pre 1 godinu

Polako sinak, prvo skoči pa reci hop, da jasno je da si po udarcima i kretanju mnogo talentovaniji i psihički neuporedivo jači od Zvereva, Medvedeva, Tima, Cicipasa, Ože-Alijasima, Ruda, Runea, Beretinija, Rubljova, Sinera, Karaceva, Kecmanovića i ostalih, verovatno ćeš već ove godine igrati finale bar jednog gren slema (možda ga i osvojiti) ali tvoju pravu istinsku vrednost i od kakvog si materijala stvarno napravljen videćemo sledeće godine baš u ovo vreme kada budeš branio sve ove silne bodove koje si osvojio u prethodna 3 meseca. Svi gore pobrojani su manje ili više kao i ti bljesnuli bar jedno vreme u prethodnih par godina i zasenili nakratko veliku trojku ali su onda brže bolje utonuli u prosek i počeli da tavore i igraju po sistemu toplo-hladno i da samo koriste mrvice kada je velika trojka preumorna zbog poznih godina ili povređena. Doguraj ti i prestigni prvo karijere Del Potra, Vavrinke i Mareja pa tek onda možemo da pričamo o velikim delima i istoriji.

Dr Batkovski

pre 1 godinu

Zar igrac ima pravo da svojevoljno preskoci masters ? Koliko se secam tek kad dodjes u neke godine nisi duzan da igras na mastersima bez posledica.

No1e

pre 1 godinu

Evo ih... stručnjaci...
Marijan Vajda je čitao komentare, kaže da ništa ne bi vredelo bez tih stručnih analiza i ko šta treba da radi!

Ivan

pre 1 godinu

teško u parizu da uzme, mislim da je još mekan za 3 seta, naročite jer novak diže formu za RG.
(dalje,

Mekan? Decko je u tri dana pobedio prvu trojicu, okrenuo Novaka i to sa ogromnim brojem neiznudjenih gresaka. To sto ste gledali do sada slemove gde je “drugacija prica” je posledica boranije od tenisera. Na primer zverev sa 0-14 na slemovima protiv top10 igraca. Pojavio se neko ko se ne plasi i ima drskosti. jedino sto moze da ga zaustavi je neiskustvo ili povreda.

Markos

pre 1 godinu

Markoni
Vidi se kako pratis tenis,tebi je isto ako igraju na 3 i na dva dobijena seta.Bas to pravi grend slem sampione od onih drugih

zoki

pre 1 godinu

Sad je Novak video da Alkazar ima drop sotove. I sa koje strane on drop sotove igra i sigurno ce Novak imati neko spremno plasiranje udarca posle Alkazarovog drop sota. Na sljaci je to teze vratiti, na ostalim podlogama drop sot je manje opasan jer vise odskace. I ono sto sam primetio u 3 setu cinilo mi se da Novak izlazi iz krize, a Alkazar polako pada, da je bio jos koji set videli bi sta bi bilo. Ocigledno Novak, Nadal i Alkazar su 3 najbolja igraca sada, i bas tim redom
(analiza, 9. maj 2022 11:40)

Da, da, strucnjace. Sad je novak video pa racunaj da ce ih na sporijoj sljaci, gde je jos nizi odskok sa lakocom stizati. :)

zex

pre 1 godinu

Novak i ako stariji, nikada nije preskako ove vazne masterse, od cega odmara Alkaras?
Odigrao je mec vise nego Novak, mladji je duplo Ako turniri zamaraju igrace, kako onda podizu formu?

maki

pre 1 godinu

teško u parizu da uzme, mislim da je još mekan za 3 seta, naročite jer novak diže formu za RG.
(dalje, 09. maj 2022 11:17)

Deda Novak penzija, kakvo podizanje forme u 35god

Markoni

pre 1 godinu

Samo nolomani ne žele da vide da je Alkaras već sad sigurni osvajač najmanje 10 GS a vjerovatno i mnogo mnogo vise od toga. Mali ima sve, kompletan paket. U 2 sedmice na sljaci je otreso sva 4 prošlogodišnja učesnika polufinala RG. Pa ako to nešto ne govori, onda ne znam sta govori. Ovo sto Alkaras pokazuje u 18-19 godini, Djokovic je o takvom nivou tenisa u tim godinama mogao samo sanjati.

analiza

pre 1 godinu

Sad je Novak video da Alkazar ima drop sotove. I sa koje strane on drop sotove igra i sigurno ce Novak imati neko spremno plasiranje udarca posle Alkazarovog drop sota. Na sljaci je to teze vratiti, na ostalim podlogama drop sot je manje opasan jer vise odskace. I ono sto sam primetio u 3 setu cinilo mi se da Novak izlazi iz krize, a Alkazar polako pada, da je bio jos koji set videli bi sta bi bilo. Ocigledno Novak, Nadal i Alkazar su 3 najbolja igraca sada, i bas tim redom

Milan

pre 1 godinu

Naslagao je sve glavne igrače za tri dana, priča sa pokrićem. Nisam primetio da ima rupe u igri, za taj uzrast sve mu je na nezamislivom nivou, rekao bih nikada viđenom. To je taj talenat koji se pojavi na svakih 10-15 godina. Sećam se kada je Novak kao klinac od 20 godina naređao 2007. na Mastersu u Montrealu prvu trojicu na listi, Federera, Nadala i Rodika.
Nastupa prirodna smena generacija, konačno se pojavio pravi Šampion da nasledi ove tri legende. Novak ako otkine neki slem ove sezone to mu je to, izgubio je na hitrini neki procenat, sledeće godine će to biti još teže. Po meni, u narednih par sezona dok bude planirao da igra glavni fokus treba da mu bude na Vimbldonu, ima odličnu igru za taj turnir čak i kao veteran.

Misko

pre 1 godinu

Darko, sinak, gresis u izboru svog coveka za koga navijas i to navijas nolomanski, bez rezona.
Neka uzme ko hoce ta 2 GS, samo da to ne bude tvoj Nolo, sns Nolo, mali Kalemegdan Nolo, Nolo lazna potvrda, Srdjanov sin Nolo, Nolo novi isus, itd, itd. E to je najvaznije i za to treba da navijas. Jel ti jasnije? Vamos Darko.

Bokshich

pre 1 godinu

Poletio je već...nije da nije legitimno, ali može da izgori lako...trnovit je to i dug put da bi mogao da osvoji 10+ GS, a posvećenost i odricanje velike trojke je bila vanserijska, i vjerujem da to ne može ponoviti niko.

Mali Hijavata

pre 1 godinu

Poletio je već...nije da nije legitimno, ali može da izgori lako...trnovit je to i dug put da bi mogao da osvoji 10+ GS, a posvećenost i odricanje velike trojke je bila vanserijska, i vjerujem da to ne može ponoviti niko.
(Bokshich, 9. maj 2022 11:19)

Pa to je taj mentalitet. Šta si očekivao, da kaže da mu je žao što je pobedio prva tri igrača na svetu? Pa Djoković je sa deset godina dao intervju u kome kaže da mu je cilj da bude br.1! Šta misliš, da se takvi rezultati postižu tako što pokazuješ skromnost, korektnost i sažaljenje? Ako si primetio, korektnost je poželjna samo u pobedama, dok u porazima baš i ne deluje iskreno. To su ljudi sa izraženim ambicijama i žestokim radom i žrtvovanjem da bi se postigao cilj. Jok, nego je Djoković izlazio na splavove sa našim fudbalerima i bistrio Pink i Hepi, pa je samo zbog talenta uspeo.

$$$

pre 1 godinu

Kako se samo usudio da kaze da ide na titulu u Parizu?...Valjda bi cilj trebao da bude: Pobedim neke slabe i onda skinem gace pred jacim...Samo se tako postaje sampion!

Darko

pre 1 godinu

Nole osvaja RG i Vimbldon ove godine i prestiže Nadala, a ti možeš US Open koji su u eri trojice veličanstvenih osvojili mnogi drugi teniseri(Marej, Medvedev, Vavrinka, Del Potro, Tim i Čilić)

Darko

pre 1 godinu

Nole osvaja RG i Vimbldon ove godine i prestiže Nadala, a ti možeš US Open koji su u eri trojice veličanstvenih osvojili mnogi drugi teniseri(Marej, Medvedev, Vavrinka, Del Potro, Tim i Čilić)

zex

pre 1 godinu

Novak i ako stariji, nikada nije preskako ove vazne masterse, od cega odmara Alkaras?
Odigrao je mec vise nego Novak, mladji je duplo Ako turniri zamaraju igrace, kako onda podizu formu?

Milan

pre 1 godinu

Naslagao je sve glavne igrače za tri dana, priča sa pokrićem. Nisam primetio da ima rupe u igri, za taj uzrast sve mu je na nezamislivom nivou, rekao bih nikada viđenom. To je taj talenat koji se pojavi na svakih 10-15 godina. Sećam se kada je Novak kao klinac od 20 godina naređao 2007. na Mastersu u Montrealu prvu trojicu na listi, Federera, Nadala i Rodika.
Nastupa prirodna smena generacija, konačno se pojavio pravi Šampion da nasledi ove tri legende. Novak ako otkine neki slem ove sezone to mu je to, izgubio je na hitrini neki procenat, sledeće godine će to biti još teže. Po meni, u narednih par sezona dok bude planirao da igra glavni fokus treba da mu bude na Vimbldonu, ima odličnu igru za taj turnir čak i kao veteran.

Bokshich

pre 1 godinu

Poletio je već...nije da nije legitimno, ali može da izgori lako...trnovit je to i dug put da bi mogao da osvoji 10+ GS, a posvećenost i odricanje velike trojke je bila vanserijska, i vjerujem da to ne može ponoviti niko.

Mali Hijavata

pre 1 godinu

Poletio je već...nije da nije legitimno, ali može da izgori lako...trnovit je to i dug put da bi mogao da osvoji 10+ GS, a posvećenost i odricanje velike trojke je bila vanserijska, i vjerujem da to ne može ponoviti niko.
(Bokshich, 9. maj 2022 11:19)

Pa to je taj mentalitet. Šta si očekivao, da kaže da mu je žao što je pobedio prva tri igrača na svetu? Pa Djoković je sa deset godina dao intervju u kome kaže da mu je cilj da bude br.1! Šta misliš, da se takvi rezultati postižu tako što pokazuješ skromnost, korektnost i sažaljenje? Ako si primetio, korektnost je poželjna samo u pobedama, dok u porazima baš i ne deluje iskreno. To su ljudi sa izraženim ambicijama i žestokim radom i žrtvovanjem da bi se postigao cilj. Jok, nego je Djoković izlazio na splavove sa našim fudbalerima i bistrio Pink i Hepi, pa je samo zbog talenta uspeo.

Rothmans

pre 1 godinu

Polako sinak, prvo skoči pa reci hop, da jasno je da si po udarcima i kretanju mnogo talentovaniji i psihički neuporedivo jači od Zvereva, Medvedeva, Tima, Cicipasa, Ože-Alijasima, Ruda, Runea, Beretinija, Rubljova, Sinera, Karaceva, Kecmanovića i ostalih, verovatno ćeš već ove godine igrati finale bar jednog gren slema (možda ga i osvojiti) ali tvoju pravu istinsku vrednost i od kakvog si materijala stvarno napravljen videćemo sledeće godine baš u ovo vreme kada budeš branio sve ove silne bodove koje si osvojio u prethodna 3 meseca. Svi gore pobrojani su manje ili više kao i ti bljesnuli bar jedno vreme u prethodnih par godina i zasenili nakratko veliku trojku ali su onda brže bolje utonuli u prosek i počeli da tavore i igraju po sistemu toplo-hladno i da samo koriste mrvice kada je velika trojka preumorna zbog poznih godina ili povređena. Doguraj ti i prestigni prvo karijere Del Potra, Vavrinke i Mareja pa tek onda možemo da pričamo o velikim delima i istoriji.

Markoni

pre 1 godinu

Samo nolomani ne žele da vide da je Alkaras već sad sigurni osvajač najmanje 10 GS a vjerovatno i mnogo mnogo vise od toga. Mali ima sve, kompletan paket. U 2 sedmice na sljaci je otreso sva 4 prošlogodišnja učesnika polufinala RG. Pa ako to nešto ne govori, onda ne znam sta govori. Ovo sto Alkaras pokazuje u 18-19 godini, Djokovic je o takvom nivou tenisa u tim godinama mogao samo sanjati.

Kaokakao

pre 1 godinu

Nadal je taman sa napunjenih 19 odvojio RG a neposredno prije toga uzeo dva mastersa, Monte Karlo i Rim, tako da analogija sa Alkarazom postoji. Momak jeste simpatican, kulturan, igra me podsjeca na Dominika Tima, igra dosta snazno, ima razoran servis i koristi nikad vidjenu igru dropsotovima(mada mi se cini da je Nadal igrao slicno dropsotove na pocetku karijere) Vidjecemo od cega je napravljen i bice zanimljivo na RG. I dalje mi je Nadal prvi favorit, pa onda Djokovic, Cicipas i onda bih tu stavio Alkaraza.

Slobo

pre 1 godinu

Sta ce i koliko ce osvojiti ne znam. Pratim tenis preko 40 godina i nikada nisam video momka od 19 godina da igra ovakav tenis. Nadal je osvajao GS u njegovim godinama, , Beker i mladji od njega , ali ovako kompletnog igraca sa svim udarcima bez jedne jedine slabosti se ne secam.Ono sto me najvise impresionira kod njega je izbor udarca koji je ravan igracu sa desetogodisnjim iskustvom na ATP.

Milos

pre 1 godinu

Uf uf uf, već krenuo je nolomanski udar na Alkarasa, mislim da će Federer biti mala maca u poredjenju sa Alkarasom sto se tiče nolomanskih udara. Nolomanija je jednostavno bolest koja ne prasta uspeh ako to nije Djokovic. Drži se mali.

Naravno

pre 1 godinu

Pa naravno da mu je to cilj, nego sta drugo ce da mu bude cilj? To sto vi luzeri ne razumete to je jer nemate nikakav cilj sem da odgledate neki mec uz pivo. Vi budite skromni pa uz zajecarsko a ne uvozno a on nece da bude skroman. Nije bio ni Novak.

$$$

pre 1 godinu

Kako se samo usudio da kaze da ide na titulu u Parizu?...Valjda bi cilj trebao da bude: Pobedim neke slabe i onda skinem gace pred jacim...Samo se tako postaje sampion!

Ivan

pre 1 godinu

teško u parizu da uzme, mislim da je još mekan za 3 seta, naročite jer novak diže formu za RG.
(dalje,

Mekan? Decko je u tri dana pobedio prvu trojicu, okrenuo Novaka i to sa ogromnim brojem neiznudjenih gresaka. To sto ste gledali do sada slemove gde je “drugacija prica” je posledica boranije od tenisera. Na primer zverev sa 0-14 na slemovima protiv top10 igraca. Pojavio se neko ko se ne plasi i ima drskosti. jedino sto moze da ga zaustavi je neiskustvo ili povreda.

Bojan

pre 1 godinu

Nije stvar u tome sto je ovaj momak osvojio turnir, vec nacin na koji je osvojio.Djokovic je imao sansu, ali ovaj momak je bio potpuno dominantan.Takodje on je delovao daleko sveziji iako je prethodni dan dobio Nadala.Ako bude na ovom nivou, tesko ga iko moze dobiti na 3 seta u Parizu.Nasam se da ce biti u drugom kosturu od DJ.

maki

pre 1 godinu

teško u parizu da uzme, mislim da je još mekan za 3 seta, naročite jer novak diže formu za RG.
(dalje, 09. maj 2022 11:17)

Deda Novak penzija, kakvo podizanje forme u 35god

analiza

pre 1 godinu

Sad je Novak video da Alkazar ima drop sotove. I sa koje strane on drop sotove igra i sigurno ce Novak imati neko spremno plasiranje udarca posle Alkazarovog drop sota. Na sljaci je to teze vratiti, na ostalim podlogama drop sot je manje opasan jer vise odskace. I ono sto sam primetio u 3 setu cinilo mi se da Novak izlazi iz krize, a Alkazar polako pada, da je bio jos koji set videli bi sta bi bilo. Ocigledno Novak, Nadal i Alkazar su 3 najbolja igraca sada, i bas tim redom

Misko

pre 1 godinu

Darko, sinak, gresis u izboru svog coveka za koga navijas i to navijas nolomanski, bez rezona.
Neka uzme ko hoce ta 2 GS, samo da to ne bude tvoj Nolo, sns Nolo, mali Kalemegdan Nolo, Nolo lazna potvrda, Srdjanov sin Nolo, Nolo novi isus, itd, itd. E to je najvaznije i za to treba da navijas. Jel ti jasnije? Vamos Darko.

zoki

pre 1 godinu

Sad je Novak video da Alkazar ima drop sotove. I sa koje strane on drop sotove igra i sigurno ce Novak imati neko spremno plasiranje udarca posle Alkazarovog drop sota. Na sljaci je to teze vratiti, na ostalim podlogama drop sot je manje opasan jer vise odskace. I ono sto sam primetio u 3 setu cinilo mi se da Novak izlazi iz krize, a Alkazar polako pada, da je bio jos koji set videli bi sta bi bilo. Ocigledno Novak, Nadal i Alkazar su 3 najbolja igraca sada, i bas tim redom
(analiza, 9. maj 2022 11:40)

Da, da, strucnjace. Sad je novak video pa racunaj da ce ih na sporijoj sljaci, gde je jos nizi odskok sa lakocom stizati. :)

Rafa - G(onič) O(linjalog) A(ntivax) T(eletabisa)

pre 1 godinu

Alkaras prerano poleteo,misli ako je Noloa pobedio da je učinio čudo iako znamo da je Nolo lak zalogaj za iole krštenijeg tenisera,da ne kažem rekreativca poput Veselog.Jaka stvar pobediti deda Noloa.

Slave

pre 1 godinu

Da da. Kratko su trajali hvalospevi nolomana kao sto smo predvideli. Cak 1 dan. Momak sad izjavio sta mu je cilj, i krece nolomanski napad, kao sto je na svojoj kozi osetio ceo atp tur u poslednjih 15 g osim "prenemazem se kada gubim" Delpotra. Bice omrazen Karlos ovde, ali neka,ti najomrazeniji najvise i sole rane nolomanske.

Robert

pre 1 godinu

Kao što se to uvek kroz istoriju i događalo, na zalasku jedne velike generacije šampiona, pojavljuje se novi. Bespotrebno su se neki brinuli kako će propasti muški tenis nakon Velike trojke. Budućnost je, ipak, u sigurnim rukama i još dugo ćemo gledati vrhunski tenis.

stojanovic vladimir

pre 1 godinu

Ako postoji super kompjuter u tenisu onda je to Nole ...prostudirao je već njegovu igru , ima početne parametre , najbolji algoritam na svetu i na RG 2022 će biti razmontiran i Alkaras ...što kaže Ćuta ...polako , polako ...

Dr Batkovski

pre 1 godinu

Zar igrac ima pravo da svojevoljno preskoci masters ? Koliko se secam tek kad dodjes u neke godine nisi duzan da igras na mastersima bez posledica.

Rafa klub Vojvodina

pre 1 godinu

Najvaznije je Nola da ne osvaja slemove, ostalo je nebitno. Sam da Rafa ima za taj 1 vise.Drzimo fige svima. Ma bilo ko da izbaci Nolu sa slemova.

Sinke

pre 1 godinu

Malo je poletio,sigurno ce se desiti pad koji ce ga prizemljiti...Sada svi znaju kako igra,i sada ce on biti taj kojeg ce zeljeti da pobjede,e to je onda pravi izazov.

Boris

pre 1 godinu

Pametan decko, i Novak bi daleko bolje prolazio da je 2012-2014 propustao po neki masters. Dodje iscrpljen na GS i kiksne, otud samo tri GS u tom periodu.

No1e

pre 1 godinu

Evo ih... stručnjaci...
Marijan Vajda je čitao komentare, kaže da ništa ne bi vredelo bez tih stručnih analiza i ko šta treba da radi!

Boyka

pre 1 godinu

Pomalo nije fer sto velicaju pobede Alcaraza protiv dosta starijih Novaka i Nadala koji su cak i van forme nebitno koliko su stari. Voleo bih da ga vidim da se bori sa njima kada su imali 30 god a ne 35 i 36, da ne pominjem kakve sanse bi imao kada su imali 25. Ovo me pomalo podseca na uspon federera koji je igrao protiv Samprasa pred pemziju i Agasija sa 35 god. Ovo preskakanje mastersa uoci GS nekada nije bio cest slucaj, pogotovo za BIG 3 i zbog toga mislim da ce rekord u broju nedelja na prvom mestu i broj mastersa mnogo duze opstati nego GS. Prosto ne vidim ko ce imati 5 sezona sa 4 osvojena mastersa u godini kao sto su imali velikani.

Markos

pre 1 godinu

Markoni
Vidi se kako pratis tenis,tebi je isto ako igraju na 3 i na dva dobijena seta.Bas to pravi grend slem sampione od onih drugih

Dr Federer za tenis

pre 1 godinu

Mnogi komentarišu odmor? Alkarasu ne treba odmor, mlad je, u formi je i kada bi nastupao u Rimu sigurno bi bio favorit i pobedio. Ali postoji opasnost od pada forme, motivacije, zasićenja i velike mogućnosti da nakon pobede u Rimu ispadne već u prvoj sedmici Pariza. Tako to uglavnom ide i bilo je i dešavalo se kod Novaka Đokovića na primer i svih ostalih igrača koji se zalete. Znači čuva formu i motivaciju. U rezervi kod njega je i strah od slučajne povrede pred ovako značajan GS kada se nalazi u vrhunskoj formi. Nema nikakve sumnje da nas očekuje napet masters u Rimu gde Novak ima šansu i vrhunski Roland Garos gde će svi igrati u punom gasu.

Markoni

pre 1 godinu

Samo nolomani ne žele da vide da je Alkaras već sad sigurni osvajač najmanje 10 GS a vjerovatno i mnogo mnogo vise od toga. Mali ima sve, kompletan paket. U 2 sedmice na sljaci je otreso sva 4 prošlogodišnja učesnika polufinala RG. Pa ako to nešto ne govori, onda ne znam sta govori. Ovo sto Alkaras pokazuje u 18-19 godini, Djokovic je o takvom nivou tenisa u tim godinama mogao samo sanjati.

Darko

pre 1 godinu

Nole osvaja RG i Vimbldon ove godine i prestiže Nadala, a ti možeš US Open koji su u eri trojice veličanstvenih osvojili mnogi drugi teniseri(Marej, Medvedev, Vavrinka, Del Potro, Tim i Čilić)

maki

pre 1 godinu

teško u parizu da uzme, mislim da je još mekan za 3 seta, naročite jer novak diže formu za RG.
(dalje, 09. maj 2022 11:17)

Deda Novak penzija, kakvo podizanje forme u 35god

zex

pre 1 godinu

Novak i ako stariji, nikada nije preskako ove vazne masterse, od cega odmara Alkaras?
Odigrao je mec vise nego Novak, mladji je duplo Ako turniri zamaraju igrace, kako onda podizu formu?

Misko

pre 1 godinu

Darko, sinak, gresis u izboru svog coveka za koga navijas i to navijas nolomanski, bez rezona.
Neka uzme ko hoce ta 2 GS, samo da to ne bude tvoj Nolo, sns Nolo, mali Kalemegdan Nolo, Nolo lazna potvrda, Srdjanov sin Nolo, Nolo novi isus, itd, itd. E to je najvaznije i za to treba da navijas. Jel ti jasnije? Vamos Darko.

analiza

pre 1 godinu

Sad je Novak video da Alkazar ima drop sotove. I sa koje strane on drop sotove igra i sigurno ce Novak imati neko spremno plasiranje udarca posle Alkazarovog drop sota. Na sljaci je to teze vratiti, na ostalim podlogama drop sot je manje opasan jer vise odskace. I ono sto sam primetio u 3 setu cinilo mi se da Novak izlazi iz krize, a Alkazar polako pada, da je bio jos koji set videli bi sta bi bilo. Ocigledno Novak, Nadal i Alkazar su 3 najbolja igraca sada, i bas tim redom

Rafa klub Vojvodina

pre 1 godinu

Najvaznije je Nola da ne osvaja slemove, ostalo je nebitno. Sam da Rafa ima za taj 1 vise.Drzimo fige svima. Ma bilo ko da izbaci Nolu sa slemova.

Milos

pre 1 godinu

Uf uf uf, već krenuo je nolomanski udar na Alkarasa, mislim da će Federer biti mala maca u poredjenju sa Alkarasom sto se tiče nolomanskih udara. Nolomanija je jednostavno bolest koja ne prasta uspeh ako to nije Djokovic. Drži se mali.

Bokshich

pre 1 godinu

Poletio je već...nije da nije legitimno, ali može da izgori lako...trnovit je to i dug put da bi mogao da osvoji 10+ GS, a posvećenost i odricanje velike trojke je bila vanserijska, i vjerujem da to ne može ponoviti niko.

Rafa - G(onič) O(linjalog) A(ntivax) T(eletabisa)

pre 1 godinu

Alkaras prerano poleteo,misli ako je Noloa pobedio da je učinio čudo iako znamo da je Nolo lak zalogaj za iole krštenijeg tenisera,da ne kažem rekreativca poput Veselog.Jaka stvar pobediti deda Noloa.

Slave

pre 1 godinu

Da da. Kratko su trajali hvalospevi nolomana kao sto smo predvideli. Cak 1 dan. Momak sad izjavio sta mu je cilj, i krece nolomanski napad, kao sto je na svojoj kozi osetio ceo atp tur u poslednjih 15 g osim "prenemazem se kada gubim" Delpotra. Bice omrazen Karlos ovde, ali neka,ti najomrazeniji najvise i sole rane nolomanske.

Boyka

pre 1 godinu

Pomalo nije fer sto velicaju pobede Alcaraza protiv dosta starijih Novaka i Nadala koji su cak i van forme nebitno koliko su stari. Voleo bih da ga vidim da se bori sa njima kada su imali 30 god a ne 35 i 36, da ne pominjem kakve sanse bi imao kada su imali 25. Ovo me pomalo podseca na uspon federera koji je igrao protiv Samprasa pred pemziju i Agasija sa 35 god. Ovo preskakanje mastersa uoci GS nekada nije bio cest slucaj, pogotovo za BIG 3 i zbog toga mislim da ce rekord u broju nedelja na prvom mestu i broj mastersa mnogo duze opstati nego GS. Prosto ne vidim ko ce imati 5 sezona sa 4 osvojena mastersa u godini kao sto su imali velikani.

zoki

pre 1 godinu

Sad je Novak video da Alkazar ima drop sotove. I sa koje strane on drop sotove igra i sigurno ce Novak imati neko spremno plasiranje udarca posle Alkazarovog drop sota. Na sljaci je to teze vratiti, na ostalim podlogama drop sot je manje opasan jer vise odskace. I ono sto sam primetio u 3 setu cinilo mi se da Novak izlazi iz krize, a Alkazar polako pada, da je bio jos koji set videli bi sta bi bilo. Ocigledno Novak, Nadal i Alkazar su 3 najbolja igraca sada, i bas tim redom
(analiza, 9. maj 2022 11:40)

Da, da, strucnjace. Sad je novak video pa racunaj da ce ih na sporijoj sljaci, gde je jos nizi odskok sa lakocom stizati. :)

Rothmans

pre 1 godinu

Polako sinak, prvo skoči pa reci hop, da jasno je da si po udarcima i kretanju mnogo talentovaniji i psihički neuporedivo jači od Zvereva, Medvedeva, Tima, Cicipasa, Ože-Alijasima, Ruda, Runea, Beretinija, Rubljova, Sinera, Karaceva, Kecmanovića i ostalih, verovatno ćeš već ove godine igrati finale bar jednog gren slema (možda ga i osvojiti) ali tvoju pravu istinsku vrednost i od kakvog si materijala stvarno napravljen videćemo sledeće godine baš u ovo vreme kada budeš branio sve ove silne bodove koje si osvojio u prethodna 3 meseca. Svi gore pobrojani su manje ili više kao i ti bljesnuli bar jedno vreme u prethodnih par godina i zasenili nakratko veliku trojku ali su onda brže bolje utonuli u prosek i počeli da tavore i igraju po sistemu toplo-hladno i da samo koriste mrvice kada je velika trojka preumorna zbog poznih godina ili povređena. Doguraj ti i prestigni prvo karijere Del Potra, Vavrinke i Mareja pa tek onda možemo da pričamo o velikim delima i istoriji.

Sinke

pre 1 godinu

Malo je poletio,sigurno ce se desiti pad koji ce ga prizemljiti...Sada svi znaju kako igra,i sada ce on biti taj kojeg ce zeljeti da pobjede,e to je onda pravi izazov.

Dr Batkovski

pre 1 godinu

Zar igrac ima pravo da svojevoljno preskoci masters ? Koliko se secam tek kad dodjes u neke godine nisi duzan da igras na mastersima bez posledica.

$$$

pre 1 godinu

Kako se samo usudio da kaze da ide na titulu u Parizu?...Valjda bi cilj trebao da bude: Pobedim neke slabe i onda skinem gace pred jacim...Samo se tako postaje sampion!

stojanovic vladimir

pre 1 godinu

Ako postoji super kompjuter u tenisu onda je to Nole ...prostudirao je već njegovu igru , ima početne parametre , najbolji algoritam na svetu i na RG 2022 će biti razmontiran i Alkaras ...što kaže Ćuta ...polako , polako ...

Milan

pre 1 godinu

Naslagao je sve glavne igrače za tri dana, priča sa pokrićem. Nisam primetio da ima rupe u igri, za taj uzrast sve mu je na nezamislivom nivou, rekao bih nikada viđenom. To je taj talenat koji se pojavi na svakih 10-15 godina. Sećam se kada je Novak kao klinac od 20 godina naređao 2007. na Mastersu u Montrealu prvu trojicu na listi, Federera, Nadala i Rodika.
Nastupa prirodna smena generacija, konačno se pojavio pravi Šampion da nasledi ove tri legende. Novak ako otkine neki slem ove sezone to mu je to, izgubio je na hitrini neki procenat, sledeće godine će to biti još teže. Po meni, u narednih par sezona dok bude planirao da igra glavni fokus treba da mu bude na Vimbldonu, ima odličnu igru za taj turnir čak i kao veteran.

Boris

pre 1 godinu

Pametan decko, i Novak bi daleko bolje prolazio da je 2012-2014 propustao po neki masters. Dodje iscrpljen na GS i kiksne, otud samo tri GS u tom periodu.

Naravno

pre 1 godinu

Pa naravno da mu je to cilj, nego sta drugo ce da mu bude cilj? To sto vi luzeri ne razumete to je jer nemate nikakav cilj sem da odgledate neki mec uz pivo. Vi budite skromni pa uz zajecarsko a ne uvozno a on nece da bude skroman. Nije bio ni Novak.

Kaokakao

pre 1 godinu

Nadal je taman sa napunjenih 19 odvojio RG a neposredno prije toga uzeo dva mastersa, Monte Karlo i Rim, tako da analogija sa Alkarazom postoji. Momak jeste simpatican, kulturan, igra me podsjeca na Dominika Tima, igra dosta snazno, ima razoran servis i koristi nikad vidjenu igru dropsotovima(mada mi se cini da je Nadal igrao slicno dropsotove na pocetku karijere) Vidjecemo od cega je napravljen i bice zanimljivo na RG. I dalje mi je Nadal prvi favorit, pa onda Djokovic, Cicipas i onda bih tu stavio Alkaraza.

Mali Hijavata

pre 1 godinu

Poletio je već...nije da nije legitimno, ali može da izgori lako...trnovit je to i dug put da bi mogao da osvoji 10+ GS, a posvećenost i odricanje velike trojke je bila vanserijska, i vjerujem da to ne može ponoviti niko.
(Bokshich, 9. maj 2022 11:19)

Pa to je taj mentalitet. Šta si očekivao, da kaže da mu je žao što je pobedio prva tri igrača na svetu? Pa Djoković je sa deset godina dao intervju u kome kaže da mu je cilj da bude br.1! Šta misliš, da se takvi rezultati postižu tako što pokazuješ skromnost, korektnost i sažaljenje? Ako si primetio, korektnost je poželjna samo u pobedama, dok u porazima baš i ne deluje iskreno. To su ljudi sa izraženim ambicijama i žestokim radom i žrtvovanjem da bi se postigao cilj. Jok, nego je Djoković izlazio na splavove sa našim fudbalerima i bistrio Pink i Hepi, pa je samo zbog talenta uspeo.

Markos

pre 1 godinu

Markoni
Vidi se kako pratis tenis,tebi je isto ako igraju na 3 i na dva dobijena seta.Bas to pravi grend slem sampione od onih drugih

Robert

pre 1 godinu

Kao što se to uvek kroz istoriju i događalo, na zalasku jedne velike generacije šampiona, pojavljuje se novi. Bespotrebno su se neki brinuli kako će propasti muški tenis nakon Velike trojke. Budućnost je, ipak, u sigurnim rukama i još dugo ćemo gledati vrhunski tenis.

Bojan

pre 1 godinu

Nije stvar u tome sto je ovaj momak osvojio turnir, vec nacin na koji je osvojio.Djokovic je imao sansu, ali ovaj momak je bio potpuno dominantan.Takodje on je delovao daleko sveziji iako je prethodni dan dobio Nadala.Ako bude na ovom nivou, tesko ga iko moze dobiti na 3 seta u Parizu.Nasam se da ce biti u drugom kosturu od DJ.

No1e

pre 1 godinu

Evo ih... stručnjaci...
Marijan Vajda je čitao komentare, kaže da ništa ne bi vredelo bez tih stručnih analiza i ko šta treba da radi!

Ivan

pre 1 godinu

teško u parizu da uzme, mislim da je još mekan za 3 seta, naročite jer novak diže formu za RG.
(dalje,

Mekan? Decko je u tri dana pobedio prvu trojicu, okrenuo Novaka i to sa ogromnim brojem neiznudjenih gresaka. To sto ste gledali do sada slemove gde je “drugacija prica” je posledica boranije od tenisera. Na primer zverev sa 0-14 na slemovima protiv top10 igraca. Pojavio se neko ko se ne plasi i ima drskosti. jedino sto moze da ga zaustavi je neiskustvo ili povreda.

Slobo

pre 1 godinu

Sta ce i koliko ce osvojiti ne znam. Pratim tenis preko 40 godina i nikada nisam video momka od 19 godina da igra ovakav tenis. Nadal je osvajao GS u njegovim godinama, , Beker i mladji od njega , ali ovako kompletnog igraca sa svim udarcima bez jedne jedine slabosti se ne secam.Ono sto me najvise impresionira kod njega je izbor udarca koji je ravan igracu sa desetogodisnjim iskustvom na ATP.

Dr Federer za tenis

pre 1 godinu

Mnogi komentarišu odmor? Alkarasu ne treba odmor, mlad je, u formi je i kada bi nastupao u Rimu sigurno bi bio favorit i pobedio. Ali postoji opasnost od pada forme, motivacije, zasićenja i velike mogućnosti da nakon pobede u Rimu ispadne već u prvoj sedmici Pariza. Tako to uglavnom ide i bilo je i dešavalo se kod Novaka Đokovića na primer i svih ostalih igrača koji se zalete. Znači čuva formu i motivaciju. U rezervi kod njega je i strah od slučajne povrede pred ovako značajan GS kada se nalazi u vrhunskoj formi. Nema nikakve sumnje da nas očekuje napet masters u Rimu gde Novak ima šansu i vrhunski Roland Garos gde će svi igrati u punom gasu.