Fudbal 77

Ponedeljak, 02.05.2022.

18:50

Zvanično: UEFA izbacila Ruse

Evropska kuća fudbala (UEFA) uvela je čitav niz novih mera protiv ruskog nacionalnog tima, klubova iz te zemlje i fudbala u Rusiji generalno.

Zvanièno: UEFA izbacila Ruse IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

77 Komentari

Sortiraj po:

Radovan

pre 2 godine

Agresija Rusije u Ukrajini je u stvari rat izmedju Rusije i "zapada" na tlu i na stetu Ukrajine.
U ovom ratu pobednici se znaju, to nije ni Rusija a ni Ukrajina. Ove dve zemlje platit ce
vrlo visoku cenu, posebno Ukrajina.

Марко

pre 2 godine

И нас су почетком деведесетих избацили на три године из свих такмичења. Нешто се не сећам да је Русија тада иступила из било ког такмичења.
(Марко, 2. maj 2022 20:58)

Nemojte podsećati Rusofile na stvari koje im mogu uticati na mentalno zdravlje...
(vrooo m, 02. maj 2022 22:13

Nema ovo veze sa rusofilima. Pozivas se na medjunarodno pravo a onda ga ti prvi ne postujes. Nama su sankcije uvele UN a Rusima nisu i tu je problem. Uefa i Fifa su organizacije koje u svom statutu jasno donose politicke odluke samo i iskljucivo u skladu sa UN. Ovo je samo jos jedna potvrda da je jedna drzava privatizovala sve moguce "medjunarodne organizacije" i da ih treba vratiti u pravne okvire odnosno da opet budu koliko toliko nezavisne !
(Borky, 2. maj 2022 22:54)

Па како замишљаш да Савет безбедности УН-а уведе санције Русији?

Да ли знаш како тамо функционише гласање? Постоји пет сталних чланица. То су Русија, САД, Велика Британија, Кина и Француска. Гласање функционише по принципу да ако за било коју одлуку бар једна од ових пет чланица гласа против, одлука се не доноси. Дакле, ако би предлог био да се Русији уведу санкције, Русија би свкако гласала против и тиме оборила тај предлог. Сигурно не би гласала против себе.

Сада ти је вероватно јасно да су нама 1992. уведене санкције управо захваљујући томе што Русија није гласала против. Хвала браћи Русима и њиховом тадашњем представнику Јулију Вонорцову за санкције и највећу економску кризу у историји Србије.

Goran

pre 2 godine

E to je taj fasizam.
(Deda Kreza, 03. maj 2022 07:30)

Ne. Fašizam je ovo što Rusija sada radi. Ovo je samo jedna od kazni za to suludo ponašanje. I biće ih još dok god ne prestane.

vrooo m

pre 2 godine

И нас су почетком деведесетих избацили на три године из свих такмичења. Нешто се не сећам да је Русија тада иступила из било ког такмичења.
(Марко, 2. maj 2022 20:58)

Nemojte podsećati Rusofile na stvari koje im mogu uticati na mentalno zdravlje...

Ajgor

pre 2 godine

Neka igraju sa Azijatima, ionako tamo pripadaju. Što se Evrope tiče neće dugo, dugo igrati i ne žalim ih uopšte. Sve što im se dešava i što će im se dešavati su potpuno zaslužili.
(Magna, 02. maj 2022 22:29)

Važno je da Američki satelit Izrael pripada Evropi.
A takođe i Kazahstan, Jermenija, Azerbejdžan i Turska pripadaju Evropi.

Magna

pre 2 godine

Neka igraju sa Azijatima, ionako tamo pripadaju. Što se Evrope tiče neće dugo, dugo igrati i ne žalim ih uopšte. Sve što im se dešava i što će im se dešavati su potpuno zaslužili.

Borky

pre 2 godine

И нас су почетком деведесетих избацили на три године из свих такмичења. Нешто се не сећам да је Русија тада иступила из било ког такмичења.
(Марко, 2. maj 2022 20:58)

Nemojte podsećati Rusofile na stvari koje im mogu uticati na mentalno zdravlje...
(vrooo m, 02. maj 2022 22:13

Nema ovo veze sa rusofilima. Pozivas se na medjunarodno pravo a onda ga ti prvi ne postujes. Nama su sankcije uvele UN a Rusima nisu i tu je problem. Uefa i Fifa su organizacije koje u svom statutu jasno donose politicke odluke samo i iskljucivo u skladu sa UN. Ovo je samo jos jedna potvrda da je jedna drzava privatizovala sve moguce "medjunarodne organizacije" i da ih treba vratiti u pravne okvire odnosno da opet budu koliko toliko nezavisne !

zanovetalo

pre 2 godine

(Vlado Malo Veliki, 2. maj 2022 21:04)

Tom istom Ronaldu je sudija poklonio gol. Slucaj Gudelj.

2022. slucaj - Gudalj - Sudija: Daniele Orsato (Ita)

Samo se ti tesi ... ti si za njih kao i Rusi i svi ostali Sloveni - niza vrsta.

Mag

pre 2 godine

Ovi što bi da mi napustimo UEFA, zbog Rusije, jel imate vi svoju državu? Jel to Srbija ili Rusija? Odlučite se. Mi ništa sa Rusijom nemamo, država kao i svaka druga. Ako više volite Rusije, niko vam ne brani da tamo i živite.

Veliki brat

pre 2 godine

Evropo, Evropo. Zaboravila si ko te oslobodio. Bar do pola. Zaboravila si ko je žrtvovao 20 000 000 ljudi u borbi protiv nacizma. A sada kad čiste taj preostali nacistički šljam...sankcije, izbacivanje iz takmičenja...itd. itd.
(Siniša Milosavljević, 2. maj 2022 19:38)

Tačno tako, ŽRTVOVALI, ne 20, nego 27 miliona ljudi, a znaš li koliko su tek žrtvovali u Staljinovim čistkama?
Isto tako sad žrtvuju mlade živote rusa i ukrajinaca, da bi 70-godišnji predsednik, kome biologija već radi o glavi, dokazivao neku superiornost, on se kao nešto sekira za bezbednost i budućnost Rusije! Kako to Norveška ima budućnost bez takvih ratova i maltretiranja susednih država?

A za taj "nacistički šljam" koji navodno sada rusi čiste, na koga tačno misliš?

Samo ti veruj ruskoj propagandi, a čak i da je sve to tačno, ni kad su ušli u Nemačku, sovjeti i zapapdni saveznici nisu onako uništavali sve redom kao sada rusi u Ukrajini. Bio im neki problem da okruže Donbas i drže ukrajinske trupe na odstojanju?
Pa, da su sposobna vojska, to im ne bi bio problem, ovako umeju samo bez mozga da idu na silu, zato su i izgubili 27 miliona u Drugom svetskom ratu, a i u ovom ratu imaju ogromne žrtve.

Ja45

pre 2 godine

@Veliki brat Vazno da ti znas, "Kako su isli na silu" i zato izgubili 27 miliona ljudi? Od, tog broja vise od 15 miliona su civilne zrtve, koje su "heroji sa zapad" poubijali. Operacija Bagration se smatra jednom od najbolje organizivanih napad na frontu duzem of 1800 kilometara, u istoriji ratovanja. Dan danas se izucava na svim vojnim skolama (ukljucujuci West Point)! Za kraj nemoj da komentarises, kad pojma sa pojmom nemas!

dak

pre 2 godine

2110

"Nesto ne vidim da su izbacivali Amerikance dok su isto tako napadali suvereni Irak.
(gulag, 2. maj 2022 19:35)
Gde si ti legendo vidro Amere u UEFA takmicenjima?

sređena stvar

pre 2 godine

Uz ovoliko naparbirčenog truda da se napišu neke reči i brojke, može se reći da je rat u Ukrajini konačno zaustavljen.

Huan Pablo Don Fernando

pre 2 godine

Ne sudim i ne okrivljujem ni ruse ni ukrajince, ne verujem ni jednima ni drugima i krivi su i jedni i drugi, neko manje, a neko vise...ali kakva rusofobija u evropi i svetu, nikada nesto slicno nije zabelezeno, da se ovoliko kaznjava jedan narod, sportisti... ali sa druge strane i rusi su sami krivi, da jedna svetska sila ovo sebi dozvoli, da dozvole da im u celom svetu jedino srbija bude saveznik i partner...da u celom svetu, nema ozbiljnije drzave koja ce da kaze dosta vise ovih gluposti i koja ce da stane na njihovu stranu!!!

ninepi

pre 2 godine

Ove godine onda i Zvezda i Partizan u kvalifikacije za LŠ. Prošle godine smo bili 16, a nž ovaj način prelazimo na 15. mesto i imamo 2 u LŠ a ukupno 5 u Evropi.
(toboparaliza, 2. maj 2022 19:52) #

Ne, u LS igrace sampioni 11. i 12. zemlje sa rang liste, tj. Seltik i sampion krajine (ako Viljareal ne bude pobednikj LS). Samo je pitanje ko ce biti sampion Ukrajine.
Mi cemo dobiti tim u Ligi Evrope, tj. Partizan umesto u Ligu konferencije u LE, u kvalifikacije naravno.

zanovetalo

pre 2 godine

Treba da se prijave u Aziju i Bog da ih vidi ... a da je srece i mi tamo da se prijavimo. U Evropi cemo samo da trpimo diskriminaciu i imati lose sudjenje.

1968. - slucaj Firenca - Sudija: Gottfried Dienst (Sui)
1982. - slucaj Zajec penal - Sudija: Henning Lund Sørensen (Dan)
1990. - slucaj Sabanadzovic - Sudija: Kurt Röthlisberger (Sui)
1992. - zabrana ucesca
1994. - zabrana ucesca
1996. - zabrana ucesca
2000. - slucaj Jokanovic - Sudija: Gilles Veissière (Fra)
2012. - slicaj Djonova - Sudija: Craig Thomson (Sco)
2016. - slucaj Dron - Sudija: Martin Atkinson (Eng)
2018. - slucaj Mitrovic - Sudija: Felix Brych (Ger)
Ima jos ali me mrzi da trazim.

Pametnom dosta. Manite se UEFA i njihove pravde momci. Tu sa Srbe nema 'leba.

Glavati Mile

pre 2 godine

"Nesto ne vidim da su izbacivali Amerikance dok su isto tako napadali suvereni Irak.
(gulag, 2. maj 2022 19:35)"

E vidis,tu je problem,ti uporedjujes Amere i Ruse...to je kao da uporedjujes npr. Grke i Somalijce,ne ide to u isti kos..."Sto je dozvoljeno Jupiteru,nije dozvoljeno i volu".

Марко

pre 2 godine

Nek FS Srbije istupi iz takmičenjima pod okriljem UEFF- e
(Šurda, 2. maj 2022 19:15)

И нас су почетком деведесетих избацили на три године из свих такмичења. Нешто се не сећам да је Русија тада иступила из било ког такмичења.

Kljuefac u bravu

pre 2 godine

Ova odluka je definitivno otvaranje vrata Superligi koja je bila u planu prošle godine. Vidjećete. Miješanje u politiku po ko zna koji put i ovaj put vrlo nepromišljeno. Superliga najbogatijih klubova startuje najdalje za 5 godina. Sankt Petersburg jedan od članova.

Đorđe

pre 2 godine

Ok, UEFA fudbal će se za 12 meseci igrati danju. Navijači će na stadione dolaziti peške a igrači tipa Haland, MBape igraće za bonove za pojačanu ishranu. Mesi će imati malu foto radnjicu pored Camp Nou. Navijači će uveliko završavati vojnu obuku po raznim kampovima a pripadnost vojnoj jedinici zameniće ljubav prema klubu. Po pravilu će imati pristup većoj količini kalorija nego civili. Devojke će tolerisati miris neistuširanig muškarca, pod uslovom da hoće da podeli sledovanje.

Куп је битан

pre 2 godine

Ne radujem se tudjoj nesreci ali sad srbija ima direktnog ucesnika u ligi sampiona?
(podgorica, 2. maj 2022 19:00)

Директног учесника имамо од 2023. За 2022. још не знамо да ли ћемо добити још један клуб у ЛШ или ће другопласирани/освајач купа играти ЛЕ.

Borky

pre 2 godine

Uefa redovno sad krsi svoj statut i donosi odluke mimo UN. U sustini napokon je na vidjelo izaslo da su sve tkz medjunarodne organizacije ustvari u vlasnistvu jedne drzave!

toboparaliza

pre 2 godine

Ove godine onda i Zvezda i Partizan u kvalifikacije za LŠ. Prošle godine smo bili 16, a nž ovaj način prelazimo na 15. mesto i imamo 2 u LŠ a ukupno 5 u Evropi.

Matt Le Tissier

pre 2 godine

Uklanjanjem ruskih klubova iz Evrope, Skoti su dobili direktnog ucesnika za 2022/23. Mi smo dobili da će pobednik kupa startovati od 3. kola kvalifikacija lige evrope i to je sve.

jedan iz mase

pre 2 godine

(Saša, 2. maj 2022 19:04)

Ma nemoj? Šta treba da im dozvole da se takmiče i uzimaju evropske pare i svetske od fudbala dok napadaju suverenu državu?

UjkaŽitko

pre 2 godine

Slažem se sa svim odlukama, ali da identičnu stvar uradite sa američkim sportistima sve dok traje rat u Jemenu, kao i svim ostalim sportistima država koje vrše agresiju bilo gde u svetu. Ali, pošto to nije slučaj, ovo je čisto licemerje i ništa više od toga.

Mladen

pre 2 godine

Nek FS Srbije istupi iz takmičenjima pod okriljem UEFF- e
(Šurda, 02. maj 2022 19:15

Zbog čega i zbog koga da istupi? Kakve mi veze sa Rusijom imamo, sem da smo im poklonili NIS i da nam Rusi placaju najmanju rudnu rentu na svetu?

drex

pre 2 godine

Ma nemoj? Šta treba da im dozvole da se takmiče i uzimaju evropske pare i svetske od fudbala dok napadaju suverenu državu?
(jedan iz mase, 2. maj 2022 19:19)

Ne radi se o parama. Pare koji Ruse zarade od fudbala tokom jedne sezone je ravna potrošnnji gasa jedne Bavarske za jedan dan. To je sića. Ovo se radi jednostavno da se što više oteža život Rusima, da poraste nezadovoljstvo naroda u Rusiji.

aco

pre 2 godine

Ne znam samo na osnovu cega, sankcije jedino uvodi savet bezbednosti UN, ove sankcije su privatna stvar drzava, i uefa a narocito fiifa sa tim ne bi smela da ima nista jer su sa formalno pravne strane medjunarodnog prava nelegalne i nelegitimne

drex

pre 2 godine

Znaci Srbija bice 10. najbolja liga u evropi po koeficijentu
(Daki, 2. maj 2022 18:59)

Neće. Kako ne razumete? Sezonu 2020/2021 smo završili na 16. mestu. Ta sezona određuje učesnike evropskih takmičenja za sezonu 2022/2023. Izbacivanjem Rusa mi smo na 15. a ne 10. mestu. Imaćemo dva predstavnika u kvalifikacijama za LŠ. Prvak će biti u stazi šampiona, drugi će biti u stazi "nešampiona".

Sezonu 2021/2022. smo završili na 11. mestu, a ona određuje učesnike evropskih takmičenja tek za sezonu 2023/2024. Samo ako Rusi i sledeće godine budu suspendovani, mi dolazimo na 10. mesto.

kad će sudjenje(do zastarevanja)?

pre 2 godine

Nek FS Srbije istupi iz takmičenjima pod okriljem UEFF- e
(Šurda, 02. maj 2022 19:15)
Pa ono jeste,mi za bolje od azijske lige sampiona i nismo

Shone

pre 2 godine

Zapad drzi sve svetske institucije u svojim rukama i to im je vece oruzje u rukama nego ekonomija s kojom vise ne dominiraju i kojom ce u buducnosti dominirati Azijske zemlje. Istok treba da napravi paralelni sistem svemu tome od sportskih organizacija pa nadalje. Kineski Tik Tok je odlican primer, Telegram takodje. To sto danas radi zapad ni Hitler nije radio.

gulag

pre 2 godine

Ma nemoj? Šta treba da im dozvole da se takmiče i uzimaju evropske pare i svetske od fudbala dok napadaju suverenu državu?
(jedan iz mase, 2. maj 2022 19:19)

Nesto ne vidim da su izbacivali Amerikance dok su isto tako napadali suvereni Irak.

drex

pre 2 godine

Partizan i Zvezda ove sezone igraju kvalifikacije za Ligu Sampiona. Racunace se kao da smo seyonu 2020/2021 zavrsili na 15. mestu. Sto se tice sezone 2021/2022 i dalje smo na 11. mestu. Jos je rano govoriti o Zvezdinom direknom ucescu u Ligi Sampiona 2023/2024. To ce se desiti ako Rusi budu i sledece godine izbaceni ili ako pobednik sledece sezone u Ligi Sampiona bude obezbedio to takmicenje preko nacionalnog sampionata

Siniša Milosavljević

pre 2 godine

Evropo, Evropo. Zaboravila si ko te oslobodio. Bar do pola. Zaboravila si ko je žrtvovao 20 000 000 ljudi u borbi protiv nacizma. A sada kad čiste taj preostali nacistički šljam...sankcije, izbacivanje iz takmičenja...itd. itd.

DDF

pre 2 godine

Niko nas nije zalio 1992 kada smo izbaceni iz svih timskih takmicenja,svi su gledali kako da iskoriste nase neigranje tih godina,tako i mi sada treba da gledamo svoje interese reprezentativne i pogotovo klupske

DDF

pre 2 godine

Niko nas nije zalio 1992 kada smo izbaceni iz svih timskih takmicenja,svi su gledali kako da iskoriste nase neigranje tih godina,tako i mi sada treba da gledamo svoje interese reprezentativne i pogotovo klupske

gulag

pre 2 godine

Ma nemoj? Šta treba da im dozvole da se takmiče i uzimaju evropske pare i svetske od fudbala dok napadaju suverenu državu?
(jedan iz mase, 2. maj 2022 19:19)

Nesto ne vidim da su izbacivali Amerikance dok su isto tako napadali suvereni Irak.

Shone

pre 2 godine

Zapad drzi sve svetske institucije u svojim rukama i to im je vece oruzje u rukama nego ekonomija s kojom vise ne dominiraju i kojom ce u buducnosti dominirati Azijske zemlje. Istok treba da napravi paralelni sistem svemu tome od sportskih organizacija pa nadalje. Kineski Tik Tok je odlican primer, Telegram takodje. To sto danas radi zapad ni Hitler nije radio.

Siniša Milosavljević

pre 2 godine

Evropo, Evropo. Zaboravila si ko te oslobodio. Bar do pola. Zaboravila si ko je žrtvovao 20 000 000 ljudi u borbi protiv nacizma. A sada kad čiste taj preostali nacistički šljam...sankcije, izbacivanje iz takmičenja...itd. itd.

aco

pre 2 godine

Ne znam samo na osnovu cega, sankcije jedino uvodi savet bezbednosti UN, ove sankcije su privatna stvar drzava, i uefa a narocito fiifa sa tim ne bi smela da ima nista jer su sa formalno pravne strane medjunarodnog prava nelegalne i nelegitimne

UjkaŽitko

pre 2 godine

Slažem se sa svim odlukama, ali da identičnu stvar uradite sa američkim sportistima sve dok traje rat u Jemenu, kao i svim ostalim sportistima država koje vrše agresiju bilo gde u svetu. Ali, pošto to nije slučaj, ovo je čisto licemerje i ništa više od toga.

Mladen

pre 2 godine

Nek FS Srbije istupi iz takmičenjima pod okriljem UEFF- e
(Šurda, 02. maj 2022 19:15

Zbog čega i zbog koga da istupi? Kakve mi veze sa Rusijom imamo, sem da smo im poklonili NIS i da nam Rusi placaju najmanju rudnu rentu na svetu?

drex

pre 2 godine

Ma nemoj? Šta treba da im dozvole da se takmiče i uzimaju evropske pare i svetske od fudbala dok napadaju suverenu državu?
(jedan iz mase, 2. maj 2022 19:19)

Ne radi se o parama. Pare koji Ruse zarade od fudbala tokom jedne sezone je ravna potrošnnji gasa jedne Bavarske za jedan dan. To je sića. Ovo se radi jednostavno da se što više oteža život Rusima, da poraste nezadovoljstvo naroda u Rusiji.

Mag

pre 2 godine

Ovi što bi da mi napustimo UEFA, zbog Rusije, jel imate vi svoju državu? Jel to Srbija ili Rusija? Odlučite se. Mi ništa sa Rusijom nemamo, država kao i svaka druga. Ako više volite Rusije, niko vam ne brani da tamo i živite.

Veliki brat

pre 2 godine

Evropo, Evropo. Zaboravila si ko te oslobodio. Bar do pola. Zaboravila si ko je žrtvovao 20 000 000 ljudi u borbi protiv nacizma. A sada kad čiste taj preostali nacistički šljam...sankcije, izbacivanje iz takmičenja...itd. itd.
(Siniša Milosavljević, 2. maj 2022 19:38)

Tačno tako, ŽRTVOVALI, ne 20, nego 27 miliona ljudi, a znaš li koliko su tek žrtvovali u Staljinovim čistkama?
Isto tako sad žrtvuju mlade živote rusa i ukrajinaca, da bi 70-godišnji predsednik, kome biologija već radi o glavi, dokazivao neku superiornost, on se kao nešto sekira za bezbednost i budućnost Rusije! Kako to Norveška ima budućnost bez takvih ratova i maltretiranja susednih država?

A za taj "nacistički šljam" koji navodno sada rusi čiste, na koga tačno misliš?

Samo ti veruj ruskoj propagandi, a čak i da je sve to tačno, ni kad su ušli u Nemačku, sovjeti i zapapdni saveznici nisu onako uništavali sve redom kao sada rusi u Ukrajini. Bio im neki problem da okruže Donbas i drže ukrajinske trupe na odstojanju?
Pa, da su sposobna vojska, to im ne bi bio problem, ovako umeju samo bez mozga da idu na silu, zato su i izgubili 27 miliona u Drugom svetskom ratu, a i u ovom ratu imaju ogromne žrtve.

dak

pre 2 godine

2110

"Nesto ne vidim da su izbacivali Amerikance dok su isto tako napadali suvereni Irak.
(gulag, 2. maj 2022 19:35)
Gde si ti legendo vidro Amere u UEFA takmicenjima?

Glavati Mile

pre 2 godine

"Nesto ne vidim da su izbacivali Amerikance dok su isto tako napadali suvereni Irak.
(gulag, 2. maj 2022 19:35)"

E vidis,tu je problem,ti uporedjujes Amere i Ruse...to je kao da uporedjujes npr. Grke i Somalijce,ne ide to u isti kos..."Sto je dozvoljeno Jupiteru,nije dozvoljeno i volu".

jedan iz mase

pre 2 godine

(Saša, 2. maj 2022 19:04)

Ma nemoj? Šta treba da im dozvole da se takmiče i uzimaju evropske pare i svetske od fudbala dok napadaju suverenu državu?

kad će sudjenje(do zastarevanja)?

pre 2 godine

Nek FS Srbije istupi iz takmičenjima pod okriljem UEFF- e
(Šurda, 02. maj 2022 19:15)
Pa ono jeste,mi za bolje od azijske lige sampiona i nismo

Borky

pre 2 godine

Uefa redovno sad krsi svoj statut i donosi odluke mimo UN. U sustini napokon je na vidjelo izaslo da su sve tkz medjunarodne organizacije ustvari u vlasnistvu jedne drzave!

Ajgor

pre 2 godine

Neka igraju sa Azijatima, ionako tamo pripadaju. Što se Evrope tiče neće dugo, dugo igrati i ne žalim ih uopšte. Sve što im se dešava i što će im se dešavati su potpuno zaslužili.
(Magna, 02. maj 2022 22:29)

Važno je da Američki satelit Izrael pripada Evropi.
A takođe i Kazahstan, Jermenija, Azerbejdžan i Turska pripadaju Evropi.

vrooo m

pre 2 godine

И нас су почетком деведесетих избацили на три године из свих такмичења. Нешто се не сећам да је Русија тада иступила из било ког такмичења.
(Марко, 2. maj 2022 20:58)

Nemojte podsećati Rusofile na stvari koje im mogu uticati na mentalno zdravlje...

Magna

pre 2 godine

Neka igraju sa Azijatima, ionako tamo pripadaju. Što se Evrope tiče neće dugo, dugo igrati i ne žalim ih uopšte. Sve što im se dešava i što će im se dešavati su potpuno zaslužili.

Borky

pre 2 godine

И нас су почетком деведесетих избацили на три године из свих такмичења. Нешто се не сећам да је Русија тада иступила из било ког такмичења.
(Марко, 2. maj 2022 20:58)

Nemojte podsećati Rusofile na stvari koje im mogu uticati na mentalno zdravlje...
(vrooo m, 02. maj 2022 22:13

Nema ovo veze sa rusofilima. Pozivas se na medjunarodno pravo a onda ga ti prvi ne postujes. Nama su sankcije uvele UN a Rusima nisu i tu je problem. Uefa i Fifa su organizacije koje u svom statutu jasno donose politicke odluke samo i iskljucivo u skladu sa UN. Ovo je samo jos jedna potvrda da je jedna drzava privatizovala sve moguce "medjunarodne organizacije" i da ih treba vratiti u pravne okvire odnosno da opet budu koliko toliko nezavisne !

Марко

pre 2 godine

Nek FS Srbije istupi iz takmičenjima pod okriljem UEFF- e
(Šurda, 2. maj 2022 19:15)

И нас су почетком деведесетих избацили на три године из свих такмичења. Нешто се не сећам да је Русија тада иступила из било ког такмичења.

zanovetalo

pre 2 godine

Treba da se prijave u Aziju i Bog da ih vidi ... a da je srece i mi tamo da se prijavimo. U Evropi cemo samo da trpimo diskriminaciu i imati lose sudjenje.

1968. - slucaj Firenca - Sudija: Gottfried Dienst (Sui)
1982. - slucaj Zajec penal - Sudija: Henning Lund Sørensen (Dan)
1990. - slucaj Sabanadzovic - Sudija: Kurt Röthlisberger (Sui)
1992. - zabrana ucesca
1994. - zabrana ucesca
1996. - zabrana ucesca
2000. - slucaj Jokanovic - Sudija: Gilles Veissière (Fra)
2012. - slicaj Djonova - Sudija: Craig Thomson (Sco)
2016. - slucaj Dron - Sudija: Martin Atkinson (Eng)
2018. - slucaj Mitrovic - Sudija: Felix Brych (Ger)
Ima jos ali me mrzi da trazim.

Pametnom dosta. Manite se UEFA i njihove pravde momci. Tu sa Srbe nema 'leba.

Ja45

pre 2 godine

@Veliki brat Vazno da ti znas, "Kako su isli na silu" i zato izgubili 27 miliona ljudi? Od, tog broja vise od 15 miliona su civilne zrtve, koje su "heroji sa zapad" poubijali. Operacija Bagration se smatra jednom od najbolje organizivanih napad na frontu duzem of 1800 kilometara, u istoriji ratovanja. Dan danas se izucava na svim vojnim skolama (ukljucujuci West Point)! Za kraj nemoj da komentarises, kad pojma sa pojmom nemas!

Đorđe

pre 2 godine

Ok, UEFA fudbal će se za 12 meseci igrati danju. Navijači će na stadione dolaziti peške a igrači tipa Haland, MBape igraće za bonove za pojačanu ishranu. Mesi će imati malu foto radnjicu pored Camp Nou. Navijači će uveliko završavati vojnu obuku po raznim kampovima a pripadnost vojnoj jedinici zameniće ljubav prema klubu. Po pravilu će imati pristup većoj količini kalorija nego civili. Devojke će tolerisati miris neistuširanig muškarca, pod uslovom da hoće da podeli sledovanje.

Huan Pablo Don Fernando

pre 2 godine

Ne sudim i ne okrivljujem ni ruse ni ukrajince, ne verujem ni jednima ni drugima i krivi su i jedni i drugi, neko manje, a neko vise...ali kakva rusofobija u evropi i svetu, nikada nesto slicno nije zabelezeno, da se ovoliko kaznjava jedan narod, sportisti... ali sa druge strane i rusi su sami krivi, da jedna svetska sila ovo sebi dozvoli, da dozvole da im u celom svetu jedino srbija bude saveznik i partner...da u celom svetu, nema ozbiljnije drzave koja ce da kaze dosta vise ovih gluposti i koja ce da stane na njihovu stranu!!!

Matt Le Tissier

pre 2 godine

Uklanjanjem ruskih klubova iz Evrope, Skoti su dobili direktnog ucesnika za 2022/23. Mi smo dobili da će pobednik kupa startovati od 3. kola kvalifikacija lige evrope i to je sve.

drex

pre 2 godine

Znaci Srbija bice 10. najbolja liga u evropi po koeficijentu
(Daki, 2. maj 2022 18:59)

Neće. Kako ne razumete? Sezonu 2020/2021 smo završili na 16. mestu. Ta sezona određuje učesnike evropskih takmičenja za sezonu 2022/2023. Izbacivanjem Rusa mi smo na 15. a ne 10. mestu. Imaćemo dva predstavnika u kvalifikacijama za LŠ. Prvak će biti u stazi šampiona, drugi će biti u stazi "nešampiona".

Sezonu 2021/2022. smo završili na 11. mestu, a ona određuje učesnike evropskih takmičenja tek za sezonu 2023/2024. Samo ako Rusi i sledeće godine budu suspendovani, mi dolazimo na 10. mesto.

Kljuefac u bravu

pre 2 godine

Ova odluka je definitivno otvaranje vrata Superligi koja je bila u planu prošle godine. Vidjećete. Miješanje u politiku po ko zna koji put i ovaj put vrlo nepromišljeno. Superliga najbogatijih klubova startuje najdalje za 5 godina. Sankt Petersburg jedan od članova.

Куп је битан

pre 2 godine

Ne radujem se tudjoj nesreci ali sad srbija ima direktnog ucesnika u ligi sampiona?
(podgorica, 2. maj 2022 19:00)

Директног учесника имамо од 2023. За 2022. још не знамо да ли ћемо добити још један клуб у ЛШ или ће другопласирани/освајач купа играти ЛЕ.

Goran

pre 2 godine

E to je taj fasizam.
(Deda Kreza, 03. maj 2022 07:30)

Ne. Fašizam je ovo što Rusija sada radi. Ovo je samo jedna od kazni za to suludo ponašanje. I biće ih još dok god ne prestane.

zanovetalo

pre 2 godine

(Vlado Malo Veliki, 2. maj 2022 21:04)

Tom istom Ronaldu je sudija poklonio gol. Slucaj Gudelj.

2022. slucaj - Gudalj - Sudija: Daniele Orsato (Ita)

Samo se ti tesi ... ti si za njih kao i Rusi i svi ostali Sloveni - niza vrsta.

drex

pre 2 godine

Partizan i Zvezda ove sezone igraju kvalifikacije za Ligu Sampiona. Racunace se kao da smo seyonu 2020/2021 zavrsili na 15. mestu. Sto se tice sezone 2021/2022 i dalje smo na 11. mestu. Jos je rano govoriti o Zvezdinom direknom ucescu u Ligi Sampiona 2023/2024. To ce se desiti ako Rusi budu i sledece godine izbaceni ili ako pobednik sledece sezone u Ligi Sampiona bude obezbedio to takmicenje preko nacionalnog sampionata

sređena stvar

pre 2 godine

Uz ovoliko naparbirčenog truda da se napišu neke reči i brojke, može se reći da je rat u Ukrajini konačno zaustavljen.

Марко

pre 2 godine

И нас су почетком деведесетих избацили на три године из свих такмичења. Нешто се не сећам да је Русија тада иступила из било ког такмичења.
(Марко, 2. maj 2022 20:58)

Nemojte podsećati Rusofile na stvari koje im mogu uticati na mentalno zdravlje...
(vrooo m, 02. maj 2022 22:13

Nema ovo veze sa rusofilima. Pozivas se na medjunarodno pravo a onda ga ti prvi ne postujes. Nama su sankcije uvele UN a Rusima nisu i tu je problem. Uefa i Fifa su organizacije koje u svom statutu jasno donose politicke odluke samo i iskljucivo u skladu sa UN. Ovo je samo jos jedna potvrda da je jedna drzava privatizovala sve moguce "medjunarodne organizacije" i da ih treba vratiti u pravne okvire odnosno da opet budu koliko toliko nezavisne !
(Borky, 2. maj 2022 22:54)

Па како замишљаш да Савет безбедности УН-а уведе санције Русији?

Да ли знаш како тамо функционише гласање? Постоји пет сталних чланица. То су Русија, САД, Велика Британија, Кина и Француска. Гласање функционише по принципу да ако за било коју одлуку бар једна од ових пет чланица гласа против, одлука се не доноси. Дакле, ако би предлог био да се Русији уведу санкције, Русија би свкако гласала против и тиме оборила тај предлог. Сигурно не би гласала против себе.

Сада ти је вероватно јасно да су нама 1992. уведене санкције управо захваљујући томе што Русија није гласала против. Хвала браћи Русима и њиховом тадашњем представнику Јулију Вонорцову за санкције и највећу економску кризу у историји Србије.

toboparaliza

pre 2 godine

Ove godine onda i Zvezda i Partizan u kvalifikacije za LŠ. Prošle godine smo bili 16, a nž ovaj način prelazimo na 15. mesto i imamo 2 u LŠ a ukupno 5 u Evropi.

ninepi

pre 2 godine

Ove godine onda i Zvezda i Partizan u kvalifikacije za LŠ. Prošle godine smo bili 16, a nž ovaj način prelazimo na 15. mesto i imamo 2 u LŠ a ukupno 5 u Evropi.
(toboparaliza, 2. maj 2022 19:52) #

Ne, u LS igrace sampioni 11. i 12. zemlje sa rang liste, tj. Seltik i sampion krajine (ako Viljareal ne bude pobednikj LS). Samo je pitanje ko ce biti sampion Ukrajine.
Mi cemo dobiti tim u Ligi Evrope, tj. Partizan umesto u Ligu konferencije u LE, u kvalifikacije naravno.

Radovan

pre 2 godine

Agresija Rusije u Ukrajini je u stvari rat izmedju Rusije i "zapada" na tlu i na stetu Ukrajine.
U ovom ratu pobednici se znaju, to nije ni Rusija a ni Ukrajina. Ove dve zemlje platit ce
vrlo visoku cenu, posebno Ukrajina.

Siniša Milosavljević

pre 2 godine

Evropo, Evropo. Zaboravila si ko te oslobodio. Bar do pola. Zaboravila si ko je žrtvovao 20 000 000 ljudi u borbi protiv nacizma. A sada kad čiste taj preostali nacistički šljam...sankcije, izbacivanje iz takmičenja...itd. itd.

jedan iz mase

pre 2 godine

(Saša, 2. maj 2022 19:04)

Ma nemoj? Šta treba da im dozvole da se takmiče i uzimaju evropske pare i svetske od fudbala dok napadaju suverenu državu?

zanovetalo

pre 2 godine

Treba da se prijave u Aziju i Bog da ih vidi ... a da je srece i mi tamo da se prijavimo. U Evropi cemo samo da trpimo diskriminaciu i imati lose sudjenje.

1968. - slucaj Firenca - Sudija: Gottfried Dienst (Sui)
1982. - slucaj Zajec penal - Sudija: Henning Lund Sørensen (Dan)
1990. - slucaj Sabanadzovic - Sudija: Kurt Röthlisberger (Sui)
1992. - zabrana ucesca
1994. - zabrana ucesca
1996. - zabrana ucesca
2000. - slucaj Jokanovic - Sudija: Gilles Veissière (Fra)
2012. - slicaj Djonova - Sudija: Craig Thomson (Sco)
2016. - slucaj Dron - Sudija: Martin Atkinson (Eng)
2018. - slucaj Mitrovic - Sudija: Felix Brych (Ger)
Ima jos ali me mrzi da trazim.

Pametnom dosta. Manite se UEFA i njihove pravde momci. Tu sa Srbe nema 'leba.

Veliki brat

pre 2 godine

Evropo, Evropo. Zaboravila si ko te oslobodio. Bar do pola. Zaboravila si ko je žrtvovao 20 000 000 ljudi u borbi protiv nacizma. A sada kad čiste taj preostali nacistički šljam...sankcije, izbacivanje iz takmičenja...itd. itd.
(Siniša Milosavljević, 2. maj 2022 19:38)

Tačno tako, ŽRTVOVALI, ne 20, nego 27 miliona ljudi, a znaš li koliko su tek žrtvovali u Staljinovim čistkama?
Isto tako sad žrtvuju mlade živote rusa i ukrajinaca, da bi 70-godišnji predsednik, kome biologija već radi o glavi, dokazivao neku superiornost, on se kao nešto sekira za bezbednost i budućnost Rusije! Kako to Norveška ima budućnost bez takvih ratova i maltretiranja susednih država?

A za taj "nacistički šljam" koji navodno sada rusi čiste, na koga tačno misliš?

Samo ti veruj ruskoj propagandi, a čak i da je sve to tačno, ni kad su ušli u Nemačku, sovjeti i zapapdni saveznici nisu onako uništavali sve redom kao sada rusi u Ukrajini. Bio im neki problem da okruže Donbas i drže ukrajinske trupe na odstojanju?
Pa, da su sposobna vojska, to im ne bi bio problem, ovako umeju samo bez mozga da idu na silu, zato su i izgubili 27 miliona u Drugom svetskom ratu, a i u ovom ratu imaju ogromne žrtve.

Magna

pre 2 godine

Neka igraju sa Azijatima, ionako tamo pripadaju. Što se Evrope tiče neće dugo, dugo igrati i ne žalim ih uopšte. Sve što im se dešava i što će im se dešavati su potpuno zaslužili.

Shone

pre 2 godine

Zapad drzi sve svetske institucije u svojim rukama i to im je vece oruzje u rukama nego ekonomija s kojom vise ne dominiraju i kojom ce u buducnosti dominirati Azijske zemlje. Istok treba da napravi paralelni sistem svemu tome od sportskih organizacija pa nadalje. Kineski Tik Tok je odlican primer, Telegram takodje. To sto danas radi zapad ni Hitler nije radio.

gulag

pre 2 godine

Ma nemoj? Šta treba da im dozvole da se takmiče i uzimaju evropske pare i svetske od fudbala dok napadaju suverenu državu?
(jedan iz mase, 2. maj 2022 19:19)

Nesto ne vidim da su izbacivali Amerikance dok su isto tako napadali suvereni Irak.

Huan Pablo Don Fernando

pre 2 godine

Ne sudim i ne okrivljujem ni ruse ni ukrajince, ne verujem ni jednima ni drugima i krivi su i jedni i drugi, neko manje, a neko vise...ali kakva rusofobija u evropi i svetu, nikada nesto slicno nije zabelezeno, da se ovoliko kaznjava jedan narod, sportisti... ali sa druge strane i rusi su sami krivi, da jedna svetska sila ovo sebi dozvoli, da dozvole da im u celom svetu jedino srbija bude saveznik i partner...da u celom svetu, nema ozbiljnije drzave koja ce da kaze dosta vise ovih gluposti i koja ce da stane na njihovu stranu!!!

Ajgor

pre 2 godine

Neka igraju sa Azijatima, ionako tamo pripadaju. Što se Evrope tiče neće dugo, dugo igrati i ne žalim ih uopšte. Sve što im se dešava i što će im se dešavati su potpuno zaslužili.
(Magna, 02. maj 2022 22:29)

Važno je da Američki satelit Izrael pripada Evropi.
A takođe i Kazahstan, Jermenija, Azerbejdžan i Turska pripadaju Evropi.

Kljuefac u bravu

pre 2 godine

Ova odluka je definitivno otvaranje vrata Superligi koja je bila u planu prošle godine. Vidjećete. Miješanje u politiku po ko zna koji put i ovaj put vrlo nepromišljeno. Superliga najbogatijih klubova startuje najdalje za 5 godina. Sankt Petersburg jedan od članova.

UjkaŽitko

pre 2 godine

Slažem se sa svim odlukama, ali da identičnu stvar uradite sa američkim sportistima sve dok traje rat u Jemenu, kao i svim ostalim sportistima država koje vrše agresiju bilo gde u svetu. Ali, pošto to nije slučaj, ovo je čisto licemerje i ništa više od toga.

Đorđe

pre 2 godine

Ok, UEFA fudbal će se za 12 meseci igrati danju. Navijači će na stadione dolaziti peške a igrači tipa Haland, MBape igraće za bonove za pojačanu ishranu. Mesi će imati malu foto radnjicu pored Camp Nou. Navijači će uveliko završavati vojnu obuku po raznim kampovima a pripadnost vojnoj jedinici zameniće ljubav prema klubu. Po pravilu će imati pristup većoj količini kalorija nego civili. Devojke će tolerisati miris neistuširanig muškarca, pod uslovom da hoće da podeli sledovanje.

Borky

pre 2 godine

И нас су почетком деведесетих избацили на три године из свих такмичења. Нешто се не сећам да је Русија тада иступила из било ког такмичења.
(Марко, 2. maj 2022 20:58)

Nemojte podsećati Rusofile na stvari koje im mogu uticati na mentalno zdravlje...
(vrooo m, 02. maj 2022 22:13

Nema ovo veze sa rusofilima. Pozivas se na medjunarodno pravo a onda ga ti prvi ne postujes. Nama su sankcije uvele UN a Rusima nisu i tu je problem. Uefa i Fifa su organizacije koje u svom statutu jasno donose politicke odluke samo i iskljucivo u skladu sa UN. Ovo je samo jos jedna potvrda da je jedna drzava privatizovala sve moguce "medjunarodne organizacije" i da ih treba vratiti u pravne okvire odnosno da opet budu koliko toliko nezavisne !

DDF

pre 2 godine

Niko nas nije zalio 1992 kada smo izbaceni iz svih timskih takmicenja,svi su gledali kako da iskoriste nase neigranje tih godina,tako i mi sada treba da gledamo svoje interese reprezentativne i pogotovo klupske

aco

pre 2 godine

Ne znam samo na osnovu cega, sankcije jedino uvodi savet bezbednosti UN, ove sankcije su privatna stvar drzava, i uefa a narocito fiifa sa tim ne bi smela da ima nista jer su sa formalno pravne strane medjunarodnog prava nelegalne i nelegitimne

Ja45

pre 2 godine

@Veliki brat Vazno da ti znas, "Kako su isli na silu" i zato izgubili 27 miliona ljudi? Od, tog broja vise od 15 miliona su civilne zrtve, koje su "heroji sa zapad" poubijali. Operacija Bagration se smatra jednom od najbolje organizivanih napad na frontu duzem of 1800 kilometara, u istoriji ratovanja. Dan danas se izucava na svim vojnim skolama (ukljucujuci West Point)! Za kraj nemoj da komentarises, kad pojma sa pojmom nemas!

dak

pre 2 godine

2110

"Nesto ne vidim da su izbacivali Amerikance dok su isto tako napadali suvereni Irak.
(gulag, 2. maj 2022 19:35)
Gde si ti legendo vidro Amere u UEFA takmicenjima?

Borky

pre 2 godine

Uefa redovno sad krsi svoj statut i donosi odluke mimo UN. U sustini napokon je na vidjelo izaslo da su sve tkz medjunarodne organizacije ustvari u vlasnistvu jedne drzave!

zanovetalo

pre 2 godine

(Vlado Malo Veliki, 2. maj 2022 21:04)

Tom istom Ronaldu je sudija poklonio gol. Slucaj Gudelj.

2022. slucaj - Gudalj - Sudija: Daniele Orsato (Ita)

Samo se ti tesi ... ti si za njih kao i Rusi i svi ostali Sloveni - niza vrsta.

vrooo m

pre 2 godine

И нас су почетком деведесетих избацили на три године из свих такмичења. Нешто се не сећам да је Русија тада иступила из било ког такмичења.
(Марко, 2. maj 2022 20:58)

Nemojte podsećati Rusofile na stvari koje im mogu uticati na mentalno zdravlje...

Mladen

pre 2 godine

Nek FS Srbije istupi iz takmičenjima pod okriljem UEFF- e
(Šurda, 02. maj 2022 19:15

Zbog čega i zbog koga da istupi? Kakve mi veze sa Rusijom imamo, sem da smo im poklonili NIS i da nam Rusi placaju najmanju rudnu rentu na svetu?

Glavati Mile

pre 2 godine

"Nesto ne vidim da su izbacivali Amerikance dok su isto tako napadali suvereni Irak.
(gulag, 2. maj 2022 19:35)"

E vidis,tu je problem,ti uporedjujes Amere i Ruse...to je kao da uporedjujes npr. Grke i Somalijce,ne ide to u isti kos..."Sto je dozvoljeno Jupiteru,nije dozvoljeno i volu".

toboparaliza

pre 2 godine

Ove godine onda i Zvezda i Partizan u kvalifikacije za LŠ. Prošle godine smo bili 16, a nž ovaj način prelazimo na 15. mesto i imamo 2 u LŠ a ukupno 5 u Evropi.

kad će sudjenje(do zastarevanja)?

pre 2 godine

Nek FS Srbije istupi iz takmičenjima pod okriljem UEFF- e
(Šurda, 02. maj 2022 19:15)
Pa ono jeste,mi za bolje od azijske lige sampiona i nismo

Mag

pre 2 godine

Ovi što bi da mi napustimo UEFA, zbog Rusije, jel imate vi svoju državu? Jel to Srbija ili Rusija? Odlučite se. Mi ništa sa Rusijom nemamo, država kao i svaka druga. Ako više volite Rusije, niko vam ne brani da tamo i živite.

drex

pre 2 godine

Ma nemoj? Šta treba da im dozvole da se takmiče i uzimaju evropske pare i svetske od fudbala dok napadaju suverenu državu?
(jedan iz mase, 2. maj 2022 19:19)

Ne radi se o parama. Pare koji Ruse zarade od fudbala tokom jedne sezone je ravna potrošnnji gasa jedne Bavarske za jedan dan. To je sića. Ovo se radi jednostavno da se što više oteža život Rusima, da poraste nezadovoljstvo naroda u Rusiji.

Goran

pre 2 godine

E to je taj fasizam.
(Deda Kreza, 03. maj 2022 07:30)

Ne. Fašizam je ovo što Rusija sada radi. Ovo je samo jedna od kazni za to suludo ponašanje. I biće ih još dok god ne prestane.

Matt Le Tissier

pre 2 godine

Uklanjanjem ruskih klubova iz Evrope, Skoti su dobili direktnog ucesnika za 2022/23. Mi smo dobili da će pobednik kupa startovati od 3. kola kvalifikacija lige evrope i to je sve.

drex

pre 2 godine

Partizan i Zvezda ove sezone igraju kvalifikacije za Ligu Sampiona. Racunace se kao da smo seyonu 2020/2021 zavrsili na 15. mestu. Sto se tice sezone 2021/2022 i dalje smo na 11. mestu. Jos je rano govoriti o Zvezdinom direknom ucescu u Ligi Sampiona 2023/2024. To ce se desiti ako Rusi budu i sledece godine izbaceni ili ako pobednik sledece sezone u Ligi Sampiona bude obezbedio to takmicenje preko nacionalnog sampionata

Марко

pre 2 godine

Nek FS Srbije istupi iz takmičenjima pod okriljem UEFF- e
(Šurda, 2. maj 2022 19:15)

И нас су почетком деведесетих избацили на три године из свих такмичења. Нешто се не сећам да је Русија тада иступила из било ког такмичења.

drex

pre 2 godine

Znaci Srbija bice 10. najbolja liga u evropi po koeficijentu
(Daki, 2. maj 2022 18:59)

Neće. Kako ne razumete? Sezonu 2020/2021 smo završili na 16. mestu. Ta sezona određuje učesnike evropskih takmičenja za sezonu 2022/2023. Izbacivanjem Rusa mi smo na 15. a ne 10. mestu. Imaćemo dva predstavnika u kvalifikacijama za LŠ. Prvak će biti u stazi šampiona, drugi će biti u stazi "nešampiona".

Sezonu 2021/2022. smo završili na 11. mestu, a ona određuje učesnike evropskih takmičenja tek za sezonu 2023/2024. Samo ako Rusi i sledeće godine budu suspendovani, mi dolazimo na 10. mesto.

ninepi

pre 2 godine

Ove godine onda i Zvezda i Partizan u kvalifikacije za LŠ. Prošle godine smo bili 16, a nž ovaj način prelazimo na 15. mesto i imamo 2 u LŠ a ukupno 5 u Evropi.
(toboparaliza, 2. maj 2022 19:52) #

Ne, u LS igrace sampioni 11. i 12. zemlje sa rang liste, tj. Seltik i sampion krajine (ako Viljareal ne bude pobednikj LS). Samo je pitanje ko ce biti sampion Ukrajine.
Mi cemo dobiti tim u Ligi Evrope, tj. Partizan umesto u Ligu konferencije u LE, u kvalifikacije naravno.

Куп је битан

pre 2 godine

Ne radujem se tudjoj nesreci ali sad srbija ima direktnog ucesnika u ligi sampiona?
(podgorica, 2. maj 2022 19:00)

Директног учесника имамо од 2023. За 2022. још не знамо да ли ћемо добити још један клуб у ЛШ или ће другопласирани/освајач купа играти ЛЕ.

Марко

pre 2 godine

И нас су почетком деведесетих избацили на три године из свих такмичења. Нешто се не сећам да је Русија тада иступила из било ког такмичења.
(Марко, 2. maj 2022 20:58)

Nemojte podsećati Rusofile na stvari koje im mogu uticati na mentalno zdravlje...
(vrooo m, 02. maj 2022 22:13

Nema ovo veze sa rusofilima. Pozivas se na medjunarodno pravo a onda ga ti prvi ne postujes. Nama su sankcije uvele UN a Rusima nisu i tu je problem. Uefa i Fifa su organizacije koje u svom statutu jasno donose politicke odluke samo i iskljucivo u skladu sa UN. Ovo je samo jos jedna potvrda da je jedna drzava privatizovala sve moguce "medjunarodne organizacije" i da ih treba vratiti u pravne okvire odnosno da opet budu koliko toliko nezavisne !
(Borky, 2. maj 2022 22:54)

Па како замишљаш да Савет безбедности УН-а уведе санције Русији?

Да ли знаш како тамо функционише гласање? Постоји пет сталних чланица. То су Русија, САД, Велика Британија, Кина и Француска. Гласање функционише по принципу да ако за било коју одлуку бар једна од ових пет чланица гласа против, одлука се не доноси. Дакле, ако би предлог био да се Русији уведу санкције, Русија би свкако гласала против и тиме оборила тај предлог. Сигурно не би гласала против себе.

Сада ти је вероватно јасно да су нама 1992. уведене санкције управо захваљујући томе што Русија није гласала против. Хвала браћи Русима и њиховом тадашњем представнику Јулију Вонорцову за санкције и највећу економску кризу у историји Србије.

sređena stvar

pre 2 godine

Uz ovoliko naparbirčenog truda da se napišu neke reči i brojke, može se reći da je rat u Ukrajini konačno zaustavljen.

Radovan

pre 2 godine

Agresija Rusije u Ukrajini je u stvari rat izmedju Rusije i "zapada" na tlu i na stetu Ukrajine.
U ovom ratu pobednici se znaju, to nije ni Rusija a ni Ukrajina. Ove dve zemlje platit ce
vrlo visoku cenu, posebno Ukrajina.