Fudbal 135

Nedelja, 01.05.2022.

16:14

Zvezda lako protiv Vojvodine

Fudbaleri Crvene zvezde savladali su Vojvodinu na gostovanju (0:3) u okviru 34. kola Superlige.

Zvezda lako protiv Vojvodine IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

135 Komentari

Sortiraj po:

slaviša šmigič

pre 2 godine

Наравно да Звезда није најлошији тим лиге, него ћемо ѕе сложити да је сигурно и најквалитетнија али то није прејак аргумент. И најбољи светски клувови изгубе по неку утакмицу или одиграју нерешено. Чак се то дешава к најдоминантнијим екипама у својим првенствима, нпр. Бајерну. Једино Звезда гази. Ако си објективан, било је бар 2-3 утакмице на којима је чудно избегла пораз. Успут, Партизан помаже. Натко разбија, а овај га не уводи против Звезде. То се дешавало и са Сумом. Па Партизан је пре 2 године имао Суму, Натка, Асана, Садика и губио бодове на "малим" утакмицама, за разлику од Звезде. Онда дође дерби и Звезда не пређе центар. Сви знамо да нешто не ваља али ћутимо, јер некима то одговара.
Samo nznam kako ste onda vi osvojili više bodova da nije derbia bili bi ispred nas to je to nameštanje ali od strane ljudi u crno belom.Meni sve deluje kao da je Tole još uvek tu ustvari zamenio ga Bjeka tompus što ti dođe na isto.

Dalibor

pre 2 godine

@slavisa zmigic Tacno je da gubi bodove i Bayern, ali 10tim Bundes lige ima duplo veci budzet od recimo Zvezde. I taj tim svakog vikenda ima utakmice protiv dortmunda, RB, leverkusena, bayerna...i mnogo lakse ce otkinuti bodove bayernu nego sto ce recim radnicki, napredak zvezdi. Nepobedivost je imao i partizan u prvom delu sezonu, i tada je sve bilo OK, nikad regularnije. Od poraza u derbiju i lose igre krenula je kuknjava...prvo FK a evo i KK krece...Cim nije po planu, svi drugi krivi. Partuzan hronicno u fudbalu gubi bodove na malim utakmicama

....

pre 2 godine

Од оних 6 узастопних титула бар 3 сте намјестили. Зато сад трпите и немојте причати о поштењу јер ви то немате право.
(ДЕЛИЈА??, 01. maj 2022 23:00)


Daj druzeneki dokaz, daj neku namestenu utakmicu, mani se mitova. Nemoj paušalno pričati. Ovo što vi radite je nevidjeno. Sve se vidi.

One night in May

pre 2 godine

Radnik vam je uzeo 5 bodova u ovoj sezoni samo zato sto nije vasa filijala. A ti pričaj o poštenju tima koji ima 4 poraza u 4 sezone. Ne, nije namešteno...samo u vašim glavama.
(...., 1. maj 2022 21:17)


Bilo lepo dok je Tole trpao titule - kleli ste se u mantru "Evropa pokaze sve", da biste opravdali lopovluk, jer tih godina ste ili igrali mikimaus ligu Evrope ili ste 1 sezonu u LS imali 0 bodova 0 golova gol razlika minus 25000, njegov se barjak ponosno vijorio na Jugu, sve stilizovan sa tompusom i odelom.

A sad, kazes, namesteno??
Kad u bukvalno svakoj sezoni imamo neuporedivo bolje rezultate u Evropi, kad vi ne igrate Evropu ni u istom rangu takmicenja sa Crvenom zvezdom, uvek ste bar rang nize, kad urnisemo Liverpul, sampiona Evrope te sezone na Marakani i to u utakmici koja je za njih kljucna (grupu je Liverpul prosao za jedan gol razlike), kad pobedjujemo u Ligi sampiona, kad igramo redovno ili Ligu sampiona ili evro prolece - sad vise Evropa nije merilo...

Licemer = Partizanov navijac.

Tek cemo da vam naplatimo sve sto ste pokrali u vreme JNA generala, u vreme Mirka Marjanovica, u vreme Toleta - ovo dosad je nista, tek cemo da vam naplatimo, sve cete da vratite sa teskom kamatom. Dok vas ne vratimo u grad gde ste stvoreni!

Toto-ko-tunjo

pre 2 godine

Од оних 6 узастопних титула бар 3 сте намјестили. Зато сад трпите и немојте причати о поштењу јер ви то немате право.
(ДЕЛИЈА??, 01. maj 2022 23:00)

Ne znam čemu uopšte poređenje njihovih lopovluka sa titulom koja je čista kao suza? Igrali smo LE, oni neki Kup Paje Patka. Što se trpljenja tiče, trpe oni još od 2:0 u derbiju. Sa sve Natom. I to nije poštena titula? Ko je Stanoje, ima pravo da se ljuti.

Samo kazem

pre 2 godine

Glupost je nedostakak inteligencije, razumevanja, razuma, humora ili zdravog razuma.
Glupost može biti urođena, stečena ili reaktivna.

Koji je slučaj kod tebe ?
(Batko, 1. maj 2022 18:57) 

Mozda sam glup, ali nikad ne vredjam ljude koje ne poznajem. Posebno ne anonimno.

Elem, dovoljno sam pametan da razumem sta se desava u nasem fudbalu. Ponekad to prenesem drugima, pa se neko slozi neko ne.
Takodje, dovoljno sam pametan da se setim cuvenih "5 minuta za spas srpakog fudbala", saopstenja, stubova srpstva, pisama Piksiju i otvaranja botovskih kanala, ciji si i ti clan.

ДЕЛИЈА🔴⚪

pre 2 godine

Од оних 6 узастопних титула бар 3 сте намјестили. Зато сад трпите и немојте причати о поштењу јер ви то немате право.

nostalgija

pre 2 godine

Наравно да Звезда није најлошији тим лиге, него ћемо ѕе сложити да је сигурно и најквалитетнија али то није прејак аргумент. И најбољи светски клувови изгубе по неку утакмицу или одиграју нерешено. Чак се то дешава к најдоминантнијим екипама у својим првенствима, нпр. Бајерну. Једино Звезда гази. Ако си објективан, било је бар 2-3 утакмице на којима је чудно избегла пораз. Успут, Партизан помаже. Натко разбија, а овај га не уводи против Звезде. То се дешавало и са Сумом. Па Партизан је пре 2 године имао Суму, Натка, Асана, Садика и губио бодове на "малим" утакмицама, за разлику од Звезде. Онда дође дерби и Звезда не пређе центар. Сви знамо да нешто не ваља али ћутимо, јер некима то одговара.
(Џаџ, 1. maj 2022 22:26)

Pa da smo samo jos jednu izgubili onda bi vi bili prvi, jel kapiras to, da su nijanse u pitanju, da i vi pravite nizove. Ali naravno, to je retorika Zeljka Pantica, niko od vas nema svoje misljenje, nego njegovo. Kad Zvezda pravi nizove, onda se koristi teorija verovatnoce i dolazi se do zakljucka da je nemoguce, sto znaci da je namesteno, a sa druge strane kad Partizan to radi, onda je to zato sto je eto liga slaba, pa Partizan to lagano dobija. Ma...

Davac

pre 2 godine

Џаџ
Pa mrtvi Partizan je uzeo više bodova ove sezone od Zvezde kad se izuzmu derbiji i vi pričate kako nije normalno da Zvezda ne kiksa, a pritom se slažete da imamo bolji tim. Pa kako vi ne kiksate onda nigdje? Uostalom uzeli smo u proteklom periodu 46000 bodova, a vi 24000, znači duplo, a Evropa ne laze. Pri tome igramo svake godine rang iznad vas i opet duplo bodova, a boduje se isto i lš i le i kl.

nostalgija

pre 2 godine

Radnik vam je uzeo 5 bodova u ovoj sezoni samo zato sto nije vasa filijala. A ti pričaj o poštenju tima koji ima 4 poraza u 4 sezone. Ne, nije namešteno...samo u vašim glavama.
(...., 1. maj 2022 21:17)

Druze, jel to znaci da je Zvezda najlosiji tim lige, i da cim nije namesteno ne moze nikoga da pobedi?
Ljudi, pustite price o namestanju, jer ako bilo ko od vas misli da je Partizan realno jaci, ili je bolesno subjektivan ili ima neki drugi poremecaj. Ok, mozda drzava pomaze da se stvori jaci tim, uvek je jedan od vecitih miljenik rezima, ali realno stanje je takvo da je Zvezda bas, ali bas mnogo jaca od Partizana trenutno.

super

pre 2 godine

Онда дође дерби и Звезда не пређе центар. Сви знамо да нешто не ваља али ћутимо, јер некима то одговара.
(Џаџ, 01. maj 2022 22:26) pogledaj zadnjih 10 derbija i sve je jasno...zadnja 2? Zvezda bolja ne znam od kada da računamo?Pa upravo Natko je bio najslabiji pre dva derbija pa ga je šamroje zamenio na poluvremenu...

Dejan

pre 2 godine

@@@realan zvezdas, 01. maj 2022 20:12)
@@@(DžejAr65, 01. maj 2022 19:14)
A protiv Vozdovca sto ste izgubili?
I tu vas sudije ostetile?
Pa da li postoji jedna utakmica koju vi izgubite a da vas je protivnik nadigrao i zasluzeno pobedio???
Nisam jos doziveo da je jedan zvezdas to rekao!!!
Necu da se nastavljam ovde sa vama,realno je da ovu titulu uzmete jer ste po meni za klasu bolji ove sezone,imate bolje igrace na svim pozicijama i meni tu nista nije sporno...al da za tu 2017. ponavljate kao mantru da ste pokradeni od strane sudija,smarate vise!!!
Namestaju iz godine u godinu i jedni i drugi,oci me bole posle svakog derbija,jednostavno igraju ljudi neki drugi sport!!!

Џаџ

pre 2 godine

Radnik vam je uzeo 5 bodova u ovoj sezoni samo zato sto nije vasa filijala. A ti pričaj o poštenju tima koji ima 4 poraza u 4 sezone. Ne, nije namešteno...samo u vašim glavama.
(...., 1. maj 2022 21:17)

Druze, jel to znaci da je Zvezda najlosiji tim lige, i da cim nije namesteno ne moze nikoga da pobedi?
Ljudi, pustite price o namestanju, jer ako bilo ko od vas misli da je Partizan realno jaci, ili je bolesno subjektivan ili ima neki drugi poremecaj. Ok, mozda drzava pomaze da se stvori jaci tim, uvek je jedan od vecitih miljenik rezima, ali realno stanje je takvo da je Zvezda bas, ali bas mnogo jaca od Partizana trenutno.
(nostalgija, 1. maj 2022 22:01)

Наравно да Звезда није најлошији тим лиге, него ћемо ѕе сложити да је сигурно и најквалитетнија али то није прејак аргумент. И најбољи светски клувови изгубе по неку утакмицу или одиграју нерешено. Чак се то дешава к најдоминантнијим екипама у својим првенствима, нпр. Бајерну. Једино Звезда гази. Ако си објективан, било је бар 2-3 утакмице на којима је чудно избегла пораз. Успут, Партизан помаже. Натко разбија, а овај га не уводи против Звезде. То се дешавало и са Сумом. Па Партизан је пре 2 године имао Суму, Натка, Асана, Садика и губио бодове на "малим" утакмицама, за разлику од Звезде. Онда дође дерби и Звезда не пређе центар. Сви знамо да нешто не ваља али ћутимо, јер некима то одговара.

Batko

pre 2 godine

Radnik iz Surdulice like this. Namesteno druze sve.
(...., 01. maj 2022 20:56)

U martu nije bilo, sad jeste...?

Ako ti je tako lakše da preboliš, onda ok

Hahahahahaha

pre 2 godine

Da li iko ko imalo poznaje prilike u srpskoj ligi (jednoj od 2 evropske lige koje nema u ponudi većine evropskih kladionica) zaista misli da će državni klub prokockati LS kolač od 20 miliona evra.... da neće u krajnjem slučaju uložiti 1 milion u zadnja 5 kola i uzeti preostalih 19 miliona.
(Prle, 1. maj 2022 19:39

Prle , mnogo bre lazes. Srpska liga je u svim kladionicama. Kolač koji pominjes je tek od 2023. godine. Naravno moze i sad , ali kroz kvalifikacije . Znaci da nije sigurno. Sve u svemu , osim sto mnogo lazes , nista i ne znas.

....

pre 2 godine

U martu nije bilo, sad jeste...?

Ako ti je tako lakše da preboliš, onda ok
(Batko, 01. maj 2022 21:11)


Opet ti, tebi ne vredi nista pričati. Ti ništa ne shvataš. Radnik vam je uzeo 5 bodova u ovoj sezoni samo zato sto nije vasa filijala. A ti pričaj o poštenju tima koji ima 4 poraza u 4 sezone. Ne, nije namešteno...samo u vašim glavama.

Jug Bogdan

pre 2 godine

"Zašto Zvezda ne bi pobedila Vojvodinu? Razlika između dva tima 50 bodova."(Ciceron) Dodaj bodovnoj razlici i razliku od više desetina miliona evra bespovratne pomoći od strane države blizancima. Pljuc!

Batko

pre 2 godine

Јел ко очекивао нешто друго
(Влада, 1. maj 2022 21:26)

Vi, tragični likovi iz Humske jeste...što pitaš ?

нс бој

pre 2 godine

Не палите се,од Војводине је остало само име.У Батино време је много пркосила систему,уздрмала култ оба титова близанца,нисмо им давали играче а против њих се нисмо склањали већ увек на нож,то систем не прашта.Од Батине смрти нас системски уништавају.Прво нам црни близанац одведе тренера и најбоље играче (Шкулетића и Трајковића),онда нам то уради и црвени близанац са покојним Косановићем и децом из омладинаца,онда нам и Чука отме Тедића и Мићина и на њима узме преко 4 милиона еура.С обзиром да нисмо на државној каси ко неки,већ се се издржавамо од трансфера играча,а исти нисмо из горе наведених разлога направили годинама,оваква и све гора ситуација је неизбежна.Да се не лажемо,не треба јака Војводина никоме.

Slobodan Penezić

pre 2 godine

Zvezda sa ovim fudbalerima kojima raspolaže i Milojem kao trenerom bez problema bi, uverljivo, bila prva u svakoj od liga nastalih na području SFRJ. A o 2017.godini,da kažem, ni u kojim okolnostima nije smelo da se dogodi. Bio je to nedopustivi kiks mnogo jače ekipe.

Ciceron

pre 2 godine

Zašto Zvezda ne bi pobedila Vojvodinu? Razlika između dva tima 50 bodova. Razlika izmedju Zvezde i trećeplasiranog Čukaričkog 40 bodova. To je dokaz o kvalitetu naše lige. I tako godinama unazad. Samo dva tima konkurenta. A izmedju ta dva tima razlika u kvalitetu taman ta dva boda

....

pre 2 godine

Zvezda je ubedljivo najbolji tim u drzavi, tako da vise cudi ovoliko neizvesnosti preko skoro cele sezone. Realna razlika u odnosu na drugog je 10-15 bodova. To je dosta manje nego predhodnoh sezona sto je bivalo.
(Roki, 01. maj 2022 20:50)



Radnik iz Surdulice like this. Namesteno druze sve.

DžejAr65

pre 2 godine

@@@Dejan
verovatno se ne sećaš da je Zvezda pre tog poraza u derbiju imala 6 bodova prednosti i da ste propagandom preko TV partizan i Željkom Pantićem toliko opteretili javnost da sudije više nisu smeli ništa da vam sviraju,verovatno si zaboravio da u toj pobedi sudija nije smeo da da drugi žuti Leonardu za prostačko udaranje laktom u glavu na dva metra od sudije koji je uzgred dao dva gola posle toga,a o kupu ne znam o kojim šansama pričaš sećam se da je Milenković skinuo dres Boaćiju ali zbog te propagande i pritiska sudija nije smeo da svira penal na 0:0,tako da znam o čemu pričam,uzgred to pokušavate i sada,po vama Zvezda ne može da pobedi sve ali zato vi i te kako možete

realan zvezdas

pre 2 godine

@@@(DžejAr65, 01. maj 2022 19:14)
Kako mislis propagandom 2017.???
Zar ne bese u derbiju na vasem stadionu 1:3?
Zar ne bese odmah posle toga i u finalu Kupa 1:0 za Partizan a trebalo je biti 5:0 po stopostotnim sansama?!
Ne znam da li zivimo u istom svetu ili ti samo imas pamcenje zlatne ribice...
(Dejan, 01. maj 2022 19:35

Pa u tom derbiju drugi gol ste postigli posle kontakta između zvezdinog golmana i Tavambe. Slična situacija se kasnije desila na drugom derbiju, vazdušni duel sa golmanom Partizana Stojkovicem.. Vama je priznat taj gol, a Zvezdi u tom derbiju poništen. Skoro identična situacija..
U tom derbiju 1:3 Leonardu oprosten direktan crveni karton zbog namernog udaranja laktom u lice zvezdinog igrača.

A u finalu kupa kod 0:0 u petercu bukvalno partizanov igrač skida dres Boaciju i sudija nesvira ništa.Trazite penal za potezanje dresa Joviću protiv Napretka, a onda uporedi tu situaciju sa ovom u finalu kupa, kada sudija nije svirao ništa.
Stalno potencirate da ste vi oštećeni u derbijima, a kada bi se povukla paralela, grešio se na obe strane.. Ali su samo jedni NARIKAČE..

Roki

pre 2 godine

Zvezda je ubedljivo najbolji tim u drzavi, tako da vise cudi ovoliko neizvesnosti preko skoro cele sezone. Realna razlika u odnosu na drugog je 10-15 bodova. To je dosta manje nego predhodnoh sezona sto je bivalo.

montoya

pre 2 godine

Kako god, namestali ili ne nisu nam oni krivi...nismo uspeli da ih dobijemo ove god , cak smo i izgubili ,tako im je titula cista. Namestala je Zvezda ali je namestao i Partizan.

slaviša šmigič

pre 2 godine

Od stranaca smo u C.Zvezdu doveli samo Sonoga da nešto vredi ustvari to je možda i najbolji igrač lige iako se radi o defanzivcu ostali stranci donekle je dobar i Kanga ali ostali su užas ja sad gledam i nemogu da verujem da u Napredku igra toliko dobar napadač koji ima sve ono što treba napadaču izuzetno tehnički potkovan jak na lopti jak na skoku borben trči a igra za Napredak da poludiš u Zvezdi bi dao brdo golova ali evo on igra za Napredak.Nadam se da neko iz Zvezde čita znam da se radi o igraču koji je prošao mlađe selekcije Partizana što neznači da nemože da igra i daje golove za C.zvezdu.

Ivan

pre 2 godine

Rutinska pobeda Zvezde nad Vojvodinom u Novom Sadu. Kao veliki zvezdaš pribojavao sam se ovog gostovanja u Novom Sadu uzimajući u obzir važnost svakog boda do kraja plej-ofa i eventualnog pritiska nad ekipom zbog toga. Međutim danas me je Zvezda razuverila oko toga. Pobeda je bila zaista ubedljiva i rutinska, laganih 3:0 i još jedna velika stepenica bliže ka tituli. Bravo Zvezdo, izuzetno važna pobeda!

ДЕЛИЈА🔴⚪

pre 2 godine

Рутински. БРАВО ЗВЕЗДО. Има ли неко информације које нове играче доводимо у прављењу тима за лигу шампиона?

Batko

pre 2 godine

Ali Katai što juri Rikarda na listi strelaca. Pa ljudi, pogledajte Kataiev drugi gol,a treći za zvezdu. Šutira u ugao gde golman stoji uz stativu,lopta ide pravo u njega,praktično mu dodaje.Dakle Partizan NE SME da ima ni najboljeg strelca. Katai koji je dao deset golova u poslednjih 3-4 utakmice. Vi ste bre ozbiljni bolesnici,ozbiljni...
(dejan, 1. maj 2022 18:49)

Kakav kmečavac !

Ali frhunac kad on napisa , posle ovakvog komentara "vi ste ozbiljni bolesnici, ozbiljni" hahahahah.
Ti to gledao u ogledalo dok si slao komentar, a mukice ?

slaviša šmigič

pre 2 godine

E moji u Zvezdi toliko neznanja pa ovaj napadač Napretka je doktor za sve ostale napadače u ligi a igra u Napredku da se naježiš koliko neznamo dovesti napadača koji nije spor poput Pavkova sa njim bi odlično iskoristili brzinu Ohia koji se odlično kreče ali niko da mu uputi pas pravovremeno.

Sofronije

pre 2 godine

Ali Katai što juri Rikarda na listi strelaca. Pa ljudi, pogledajte Kataiev drugi gol,a treći za zvezdu. Šutira u ugao gde golman stoji uz stativu,lopta ide pravo u njega,praktično mu dodaje.Dakle Partizan NE SME da ima ni najboljeg strelca. Katai koji je dao deset golova u poslednjih 3-4 utakmice. Vi ste bre ozbiljni bolesnici,ozbiljni...
(dejan, 1. maj 2022 18:49) # Link komentara

Doktore dejane, pre utvrđivanja (sopstvene) dijagnoze proveri neke stvari. Nije teško utvrditi da je u poslednjih 5 utakmica Katai dao samo ova dva gola.
Dakle, stvar je zaista ozbiljna.

Petar

pre 2 godine

Kakav kmečavac !

Ali frhunac kad on napisa , posle ovakvog komentara "vi ste ozbiljni bolesnici, ozbiljni" hahahahah.
Ti to gledao u ogledalo dok si slao komentar, a mukice ?
(Batko, 01. maj 2022 19:01)

Vidi se, da si se pronašao u komentaru. Stalno ponavljas jedno te isto mutavac jedan.

zlatko

pre 2 godine

Ali Katai što juri Rikarda na listi strelaca. Pa ljudi, pogledajte Kataiev drugi gol,a treći za zvezdu. Šutira u ugao gde golman stoji uz stativu,lopta ide pravo u njega,praktično mu dodaje.Dakle Partizan NE SME da ima ni najboljeg strelca. Katai koji je dao deset golova u poslednjih 3-4 utakmice. Vi ste bre ozbiljni bolesnici,ozbiljni...

Čekaj jel Katai juri Rikarda ili Ivanić što je bio trostruki srelac onomad.

Sremac

pre 2 godine

Firmasi, posto su 3 boda? Bruke jedne.
(Zeljko Goss, 01. maj 2022 16:47)

kada je poslednji put tvoj partizan pobedio zvezdu????
(pitanje, 01. maj 2022 16:57)

Vidis sta te pita covek, pusti derbi.
(Paradox, 1. maj 2022 18:35

Da imas malo mozga znao bi da je covek odgovorio komentarom o derbiju.

Prle

pre 2 godine

Da li iko ko imalo poznaje prilike u srpskoj ligi (jednoj od 2 evropske lige koje nema u ponudi većine evropskih kladionica) zaista misli da će državni klub prokockati LS kolač od 20 miliona evra.... da neće u krajnjem slučaju uložiti 1 milion u zadnja 5 kola i uzeti preostalih 19 miliona.

Dejan

pre 2 godine

@@@(DžejAr65, 01. maj 2022 19:14)
Kako mislis propagandom 2017.???
Zar ne bese u derbiju na vasem stadionu 1:3?
Zar ne bese odmah posle toga i u finalu Kupa 1:0 za Partizan a trebalo je biti 5:0 po stopostotnim sansama?!
Ne znam da li zivimo u istom svetu ili ti samo imas pamcenje zlatne ribice...

DžejAr65

pre 2 godine

znaci zvezda posle derbija nece odigrati ni jednu neresenu.Sramota za nasu ligu
(boki89, 01. maj 2022 18:41)
partizan posle derbija 2017-e (kad je neviđenom propagandom oteo Zvezdi titulu) do kraja prvenstva nije odigrao nijednu nerešenu utakmicu ,i ne samo to već posle poraza od Spartaka u 6-om kolu do kraja prvenstva u 31-oj utakmici nije izgubio ,zabeleživši 28 pobeda i 3 nerešene

slaviša šmigič

pre 2 godine

Samo gledam ovog golmana Napredka lopta ide nasred sredine peterca i umesto da iskoči on se zaljubio sa crtom od gola neznam dali je uzeo novac ali ovo svi golmani čiste a ne igrači.Ide neka priča da bi mogao doči u Zvezdu ali stvarno nam netrebaju golmani koji nesmeju da izađu u svom petercu na loptu.

Batko

pre 2 godine

Batko kćeri, prvi maj je..
Roštilj, ti izabrao da jg..
(duh koji lebdi, slika na zidu, 1. maj 2022 18:59

Eto, to je taj primitivizam o kome stalno pričam.
Ne vredi im pričati.
Nije on kriv, nije...

dejan

pre 2 godine

Ali Katai što juri Rikarda na listi strelaca. Pa ljudi, pogledajte Kataiev drugi gol,a treći za zvezdu. Šutira u ugao gde golman stoji uz stativu,lopta ide pravo u njega,praktično mu dodaje.Dakle Partizan NE SME da ima ni najboljeg strelca. Katai koji je dao deset golova u poslednjih 3-4 utakmice. Vi ste bre ozbiljni bolesnici,ozbiljni...

Daki

pre 2 godine

znaci zvezda posle derbija nece odigrati ni jednu neresenu.Sramota za nasu ligu
(boki89, 1. maj 2022 18:41)

Da.. A sto Partizan nece odigrati nijednu nereseno nije sramota. I to sto je Partizan osvojio vise poena protiv drugih timova je 'normalno'.. Pogotovo ovakav partizan koji uz svo duztno potovanje, je jedan od najlosijih u zadnjih 30 godina.

Stvarno volim kako ste 'realni'.

Bosanski Balasevic

pre 2 godine

vi sto kazete da nije namjesteno, nema lige na svijetu gdje se 2 ekipe bore za titulu u samo jedni drugima uzimaju poene. Nasa je liga jadna, al komsije nije ni vasa nista bolja, a ulazete desetine puta vise

....

pre 2 godine

Kmečavac
Sad je namešteno, a kada su imali +5 tada je bilo regularno

To je taj svima , dobro poznati obraz !
(Batko, 01. maj 2022 18:50)


Ti si kmečavac, naravno da je bilo regularno. Vas ni Dunav ne može oprati. Setimo sekad VAR ne radi, penala van 16 metara, golova iz auta, trokorak...obraz kao djon bukvalno.

Batko

pre 2 godine

sve namesteno odavno. nista novi i nezanimljivo kukuruz liga.
(ccc, 1. maj 2022 17:57)

Kada ste imali +5 tada sve bilo regularno , sada više nije ?

Obraz ?

Batko

pre 2 godine

Namesteno. Zvezda jadna, kao i uvek. Kmecali, sad im sve posteno.
(Samo kazem, 1. maj 2022 18:36)

Glupost je nedostakak inteligencije, razumevanja, razuma, humora ili zdravog razuma.
Glupost može biti urođena, stečena ili reaktivna.

Koji je slučaj kod tebe ?

Toto-ko-tunjo

pre 2 godine

Kakvo je ovo uživanje! U drugom minutu gol, što znači da se grobari nerviraju od samog početka.
(Malo vas je grobari!, 01. maj 2022 18:09)

Ispratiće do kraja. Mazohisti.

Daki

pre 2 godine

znaci zvezda posle derbija nece odigrati ni jednu neresenu.Sramota za nasu ligu
(boki89, 1. maj 2022 18:41)

Da.. A sto Partizan nece odigrati nijednu nereseno nije sramota. I to sto je Partizan osvojio vise poena protiv drugih timova je 'normalno'.. Pogotovo ovakav partizan koji uz svo duztno potovanje, je jedan od najlosijih u zadnjih 30 godina.

Stvarno volim kako ste 'realni'.

Sasa

pre 2 godine

Posle vecitih,nas najveci klub FKV ,uskoro ce obeleziti SEST godina od poslednje pobede nad FKCZ. Zanima me postoji li slican slucaj na tlu Evrope.
(Joffrey, 1. maj 2022 17:25)

Kakva si ti neznalica. Ovakvih slučajeva ima u svakoj zemlji u Evropi. Seltik , Juve , Real, PSZ....niko od njih ne gubi godinama. Inace , nas najveci klub posle vecitih je trenutno 7. na tabeli i nije blizu cak ni Voždovca.

slaviša šmigič

pre 2 godine

Vojvodina več nekoliko kola nemože da dobije nikoga otkako jim je otišao Lalatovič počeo je raspad u klubu da nisu osvojili iz 1. dela sezone dovoljan broj bodova borili bi se za opstanak trenutno su jedna od nanajlošijih ekipa Srbske lige.

zdravko

pre 2 godine

Majko Mila od ovi grobara Samo komendije. Ta ista vojvodina u prvom kolu su tako igrali kao dasu barselona I uzeli bod zvezdi.Ta ista vojvodina u novom sadu docekuje partizan I puca sa velikim razlikom ono je bila komendija tad se igraci vojvodine utrkabanu koce vise da pogrese Ili da dodaju loptu igracima vojvodine tad je grobarima bilo normalno ali karma je cudo sve vam se omlati o glavu zvezda v uze pet bodova u direktnom duelima I ode vam titula

Hahahahahaha

pre 2 godine

Gol Kataja cist opsajd!
(Enver, 1. maj 2022 17:36)

Opsajd? Hahahahahaha, čist. A ofsajda nigde, hahahahahaha. Mozda , ako je Borjan bio.

Paradox

pre 2 godine

Firmasi, posto su 3 boda? Bruke jedne.
(Zeljko Goss, 01. maj 2022 16:47)

kada je poslednji put tvoj partizan pobedio zvezdu????
(pitanje, 01. maj 2022 16:57)

Vidis sta te pita covek, pusti derbi.

Skorpion

pre 2 godine

Plac i kmecanje grobosa, neprocenjivo, bas uzivam. Dok su imali bodovnu prednost sve je bilo regularno i bili su najbolji u univerzumu, a sada kme, kme, kmeeeeeeeee, ajmo grobosi da vas cujemo malo vas je.

Baki

pre 2 godine

Javi Zdjelaru i onoj sa Pinka da su još uvek u "ozbiljnoj trci za titulu".Još velikih 9 bodova u opticaju,ima još mnooogo da se igra.Svašta je tu još moguće,bu ha ha...

doktor

pre 2 godine

znaci zvezda posle derbija nece odigrati ni jednu neresenu.Sramota za nasu ligu
(boki89, 01. maj 2022 18:41)
Zato ste vi izgubili od Cuke. I to je ok.

Državni projekat!

pre 2 godine

Ja sam mali piglu grobar i sada ću da pišem kako je ova utakmica nameštena. A to što je Zvezda daleko najkvalitetnija - nema veze!

Batko

pre 2 godine

kakva smejurija, dajte im odmah titulu.
(...., 1. maj 2022 18:24)

Kmečavac
Sad je namešteno, a kada su imali +5 tada je bilo regularno

To je taj svima , dobro poznati obraz !

smeh

pre 2 godine

@Posle vecitih,nas najveci klub FKV ,uskoro ce obeleziti SEST godina od poslednje pobede nad FKCZ. Zanima me postoji li slican slucaj na tlu Evrope.
(Joffrey, 1. maj 2022 17:25)

Znam za još jedan klub koji u svojoj istoriji isto ima šest godina kada nije uspeo da pobedi crvenu petokraku. Znaš li koji je to klub? FK Uplakani u periodu 2001-2007. Čak ni ove godine ih niste pobedili ali kmečite za medalju.

Aster Blistok

pre 2 godine

Gol Kataja cist opsajd!
(Enver,

Envere, nisam siguran kakav je ovaj tvoj komentar. Da li je ozbiljan ili ironičan!?!
Da li ozbiljno misliš ovo što si napisao?

slaviša šmigič

pre 2 godine

U poslednjih 5 meceva u Novom Sadu Zvezda ima svih 5 pobeda, uz gol razliku 15:3. Ocito je da je Vojvodina za Zvezdu nesto poput Golije, recimo, tako da ne vidim razlog za bilo kakvo "uzbudjavanje" Partizanovih navijaca.
A šta ti je to čudno Vojvodina več 7.kola u nizu nije osvojila bodove i maju neverovatan niz poraza i trenutno su jedna od najlošijih ekipa u ligi za njih je Čukarički Liverpul lično imaju sreče što su osvojili dosta bodova iz prvog dela inače bi se sigurno ispali.

Mikii

pre 2 godine

U poslednjih 5 meceva u Novom Sadu Zvezda ima svih 5 pobeda, uz gol razliku 15:3. Ocito je da je Vojvodina za Zvezdu nesto poput Golije, recimo, tako da ne vidim razlog za bilo kakvo "uzbudjavanje" Partizanovih navijaca.

Jesi ti malopre zvao?

pre 2 godine

Evo sad komentar realnog Zvezdasa. Da je Zvezda dosta kvalitetniji tim od Vojvodine to je nesporno. I kontam da bi 7 od 10 utakmica trebala da dobije. Ali kad pogledam ovaj tim Vojvodine, koji je sasvim solidan, necu da ulazim u situaciju kakvo je stanje u klubu, ne mogu da se otmem utisku da Zvezda ovo prelako dobija. Matic je sasvim solidan spic, Topic i Zukic odlicni mladi igraci a Vukadinovic vodja ekipe. Odbrana sa Kovacevicem, Rockovim i Devetakom nimalo naivna. Ocekujem mnogo veci otpor Vojvodine i zanimljiviju utakmicu, ovo je sprdnja.

Dragisa

pre 2 godine

I onda se neko pita sto ne gledamo ovu namestenu ligu? Ne pratim ni na tv-u, a ne jos da odem na stadion da gubim vreme.
(Zeljko Goss, 1. maj 2022 16:46)

Normalno da ne ides kao i sve vise navijaca koji ne idu kada vide koliko im je partizan los :) Od titule koja je bila na vidiku do totalnog preokreta i gubitka iste,veliko je to razocarenje i tuga :) Ali tako je kako je.Stanoje oborio formu timu kada je bilo najvaznije i ode titula

Dororej

pre 2 godine

Sa Srnićem namesto Ivanićem naš trener ide da pre svega ne izgubimo (ziherica), jer nam i nerešeno odgovara. Šteta, imamo bolja rešenja, samo treba imati malo hrabrosti.

crno bele ne volem, al' dosadno bez njih..

pre 2 godine

Gol Kataja cist opsajd!
(Enver, 01. maj 2022 17:36)

Opsajd možda jeste, ali ofsajd nije sigurno.

Cubaka

pre 2 godine

I onda se neko pita sto ne gledamo ovu namestenu ligu? Ne pratim ni na tv-u, a ne jos da odem na stadion da gubim vreme.
(Zeljko Goss, 1. maj 2022 16:46)

Naravno da ne ides posto ste svi vi grobosi navijaci rezultata a ne kluba bez obzira na rezultat. Videlo se protiv Fejnorda, niko nije hteo u Holandiju iako su poslali 2000 ulaznica. Takodje dok ste imali bodovnu prednost u nasoj ligi dolazili ste koliko-toliko, kada ste tu prednost izgubili ne ide vise ni bliza rodbina, vi ste jednom recju, cirkusanti.

onako

pre 2 godine

@Jesi li ti malopre zvao

I onda pogledaš da ta Vojvodina ima JEDNU POBEDU u OSAM utakmica.

Ti dođeš i komentarišeš nešto... ovo je odlično izdanje, trče, presing... protiv Partizana su se sprovodili po terenu i pustili ih.
Kakva god da je situacija u klubu a očajna je verovatno, Vojvodina se bruka već desetak utakmica...ponavljam ovo je odlično kako igraju inače.

VOSAK

pre 2 godine

Evo sad komentar realnog Zvezdasa. Da je Zvezda dosta kvalitetniji tim od Vojvodine to je nesporno. I kontam da bi 7 od 10 utakmica trebala da dobije. Ali kad pogledam ovaj tim Vojvodine, koji je sasvim solidan, necu da ulazim u situaciju kakvo je stanje u klubu, ne mogu da se otmem utisku da Zvezda ovo prelako dobija. Matic je sasvim solidan spic, Topic i Zukic odlicni mladi igraci a Vukadinovic vodja ekipe. Odbrana sa Kovacevicem, Rockovim i Devetakom nimalo naivna. Ocekujem mnogo veci otpor Vojvodine i zanimljiviju utakmicu, ovo je sprdnja.
(Jesi ti malopre zvao?, 01. maj 2022 17:33)


Pogledaj prethodne utakmice Vojvodine i poslednju sa Partizanom pa onda reci da li je sprdnja ova utakmica ili si ti upravo precenio tim koji je jedva sedmi na tabeli

Sone

pre 2 godine

Koliko su smesne ove price o namestanju, pa Zvezda je tri klase iznad Vojvodine i svih ostalih, jedino Partizan parira, ali ljudima je zanimljivo pisati takve stvari.

митар пфк

pre 2 godine

трипујем "дерби" као некада , и оно ћорак у првом минуту и наравно бјежи ....ова војводина буквално ужас , шта је ово? милион по мечу пфк да премира , ништа...страшно

bane

pre 2 godine

kod drugog gola ga stigne i moze da ga odnese sa sve loptom ali naj sigurnije je da trckara pored njega da bi mogao da da gol. inace postoji opasnost da promasi a igrac vojvodine nebi mogao da se pomiri sa time nikada

Zoran

pre 2 godine

Najsmešniji je nestetnik koji prenosi meč. Ne zna kako da objasni očigledno namešten gol, pa lupeta kao Maksim po diviziji.
Napisah na jednoj od predjašnjih vesti kako blizanci nameštaju utakmice, a to je preko svojih "spavača" u drugim klubovima. Uplate im par hiljada evra i ovi nameštaju penal ili, kao ovaj sada, "greše" te dodaju loptu protivničkom igraču.
Ovo znam iz prve ruke. Sin mog prijatelja igra u jednom od blizanaca.

ništa lakše

pre 2 godine

Joffrey

Pa ne znam da li se računa što Partizan nije pobedio na Marakani 18 godina ali je jedinstven slučaj u Evropi.

A navodno je Gromada od kluba.

Joffrey

pre 2 godine

Posle vecitih,nas najveci klub FKV ,uskoro ce obeleziti SEST godina od poslednje pobede nad FKCZ. Zanima me postoji li slican slucaj na tlu Evrope.

ejjj

pre 2 godine

Firmasi, posto su 3 boda? Bruke jedne.
(Zeljko Goss, 01. maj 2022 16:47)

I onda se neko pita sto ne gledamo ovu namestenu ligu? Ne pratim ni na tv-u, a ne jos da odem na stadion da gubim vreme.
(Zeljko Goss, 01. maj 2022 16:46)

kao da je bitno ko igra, 3 boda zagarantovana
(navijač, 01. maj 2022 16:45)

Zavrseno je ovo Zvezda ide do desete pobede u Novom Sadu.
(Šankerista, 01. maj 2022 16:32)

grobarska spin mantra... svaka utakmica isti komentari..

Billy Billy koraci a na jugu splićani

pre 2 godine

Tacno je da se nalazi dva boda iza TSC-a ali nije tacno da je TSC na cetvrtom mestu. Ispred njih su Vozdovac i Radnicki Nis.

Sone

pre 2 godine

Koliko su smesne ove price o namestanju, pa Zvezda je tri klase iznad Vojvodine i svih ostalih, jedino Partizan parira, ali ljudima je zanimljivo pisati takve stvari.

Sofronije

pre 2 godine

Ali Katai što juri Rikarda na listi strelaca. Pa ljudi, pogledajte Kataiev drugi gol,a treći za zvezdu. Šutira u ugao gde golman stoji uz stativu,lopta ide pravo u njega,praktično mu dodaje.Dakle Partizan NE SME da ima ni najboljeg strelca. Katai koji je dao deset golova u poslednjih 3-4 utakmice. Vi ste bre ozbiljni bolesnici,ozbiljni...
(dejan, 1. maj 2022 18:49) # Link komentara

Doktore dejane, pre utvrđivanja (sopstvene) dijagnoze proveri neke stvari. Nije teško utvrditi da je u poslednjih 5 utakmica Katai dao samo ova dva gola.
Dakle, stvar je zaista ozbiljna.

Dragisa

pre 2 godine

I onda se neko pita sto ne gledamo ovu namestenu ligu? Ne pratim ni na tv-u, a ne jos da odem na stadion da gubim vreme.
(Zeljko Goss, 1. maj 2022 16:46)

Normalno da ne ides kao i sve vise navijaca koji ne idu kada vide koliko im je partizan los :) Od titule koja je bila na vidiku do totalnog preokreta i gubitka iste,veliko je to razocarenje i tuga :) Ali tako je kako je.Stanoje oborio formu timu kada je bilo najvaznije i ode titula

zlatko

pre 2 godine

Ali Katai što juri Rikarda na listi strelaca. Pa ljudi, pogledajte Kataiev drugi gol,a treći za zvezdu. Šutira u ugao gde golman stoji uz stativu,lopta ide pravo u njega,praktično mu dodaje.Dakle Partizan NE SME da ima ni najboljeg strelca. Katai koji je dao deset golova u poslednjih 3-4 utakmice. Vi ste bre ozbiljni bolesnici,ozbiljni...

Čekaj jel Katai juri Rikarda ili Ivanić što je bio trostruki srelac onomad.

Batko

pre 2 godine

kakva smejurija, dajte im odmah titulu.
(...., 1. maj 2022 18:24)

Kmečavac
Sad je namešteno, a kada su imali +5 tada je bilo regularno

To je taj svima , dobro poznati obraz !

Batko

pre 2 godine

sve namesteno odavno. nista novi i nezanimljivo kukuruz liga.
(ccc, 1. maj 2022 17:57)

Kada ste imali +5 tada sve bilo regularno , sada više nije ?

Obraz ?

Hahahahahaha

pre 2 godine

Gol Kataja cist opsajd!
(Enver, 1. maj 2022 17:36)

Opsajd? Hahahahahaha, čist. A ofsajda nigde, hahahahahaha. Mozda , ako je Borjan bio.

Hahahahahaha

pre 2 godine

Da li iko ko imalo poznaje prilike u srpskoj ligi (jednoj od 2 evropske lige koje nema u ponudi većine evropskih kladionica) zaista misli da će državni klub prokockati LS kolač od 20 miliona evra.... da neće u krajnjem slučaju uložiti 1 milion u zadnja 5 kola i uzeti preostalih 19 miliona.
(Prle, 1. maj 2022 19:39

Prle , mnogo bre lazes. Srpska liga je u svim kladionicama. Kolač koji pominjes je tek od 2023. godine. Naravno moze i sad , ali kroz kvalifikacije . Znaci da nije sigurno. Sve u svemu , osim sto mnogo lazes , nista i ne znas.

Daki

pre 2 godine

znaci zvezda posle derbija nece odigrati ni jednu neresenu.Sramota za nasu ligu
(boki89, 1. maj 2022 18:41)

Da.. A sto Partizan nece odigrati nijednu nereseno nije sramota. I to sto je Partizan osvojio vise poena protiv drugih timova je 'normalno'.. Pogotovo ovakav partizan koji uz svo duztno potovanje, je jedan od najlosijih u zadnjih 30 godina.

Stvarno volim kako ste 'realni'.

crno bele ne volem, al' dosadno bez njih..

pre 2 godine

Gol Kataja cist opsajd!
(Enver, 01. maj 2022 17:36)

Opsajd možda jeste, ali ofsajd nije sigurno.

Državni projekat!

pre 2 godine

Ja sam mali piglu grobar i sada ću da pišem kako je ova utakmica nameštena. A to što je Zvezda daleko najkvalitetnija - nema veze!

zdravko

pre 2 godine

Majko Mila od ovi grobara Samo komendije. Ta ista vojvodina u prvom kolu su tako igrali kao dasu barselona I uzeli bod zvezdi.Ta ista vojvodina u novom sadu docekuje partizan I puca sa velikim razlikom ono je bila komendija tad se igraci vojvodine utrkabanu koce vise da pogrese Ili da dodaju loptu igracima vojvodine tad je grobarima bilo normalno ali karma je cudo sve vam se omlati o glavu zvezda v uze pet bodova u direktnom duelima I ode vam titula

Toto-ko-tunjo

pre 2 godine

Kakvo je ovo uživanje! U drugom minutu gol, što znači da se grobari nerviraju od samog početka.
(Malo vas je grobari!, 01. maj 2022 18:09)

Ispratiće do kraja. Mazohisti.

Batko

pre 2 godine

Ali Katai što juri Rikarda na listi strelaca. Pa ljudi, pogledajte Kataiev drugi gol,a treći za zvezdu. Šutira u ugao gde golman stoji uz stativu,lopta ide pravo u njega,praktično mu dodaje.Dakle Partizan NE SME da ima ni najboljeg strelca. Katai koji je dao deset golova u poslednjih 3-4 utakmice. Vi ste bre ozbiljni bolesnici,ozbiljni...
(dejan, 1. maj 2022 18:49)

Kakav kmečavac !

Ali frhunac kad on napisa , posle ovakvog komentara "vi ste ozbiljni bolesnici, ozbiljni" hahahahah.
Ti to gledao u ogledalo dok si slao komentar, a mukice ?

One night in May

pre 2 godine

Radnik vam je uzeo 5 bodova u ovoj sezoni samo zato sto nije vasa filijala. A ti pričaj o poštenju tima koji ima 4 poraza u 4 sezone. Ne, nije namešteno...samo u vašim glavama.
(...., 1. maj 2022 21:17)


Bilo lepo dok je Tole trpao titule - kleli ste se u mantru "Evropa pokaze sve", da biste opravdali lopovluk, jer tih godina ste ili igrali mikimaus ligu Evrope ili ste 1 sezonu u LS imali 0 bodova 0 golova gol razlika minus 25000, njegov se barjak ponosno vijorio na Jugu, sve stilizovan sa tompusom i odelom.

A sad, kazes, namesteno??
Kad u bukvalno svakoj sezoni imamo neuporedivo bolje rezultate u Evropi, kad vi ne igrate Evropu ni u istom rangu takmicenja sa Crvenom zvezdom, uvek ste bar rang nize, kad urnisemo Liverpul, sampiona Evrope te sezone na Marakani i to u utakmici koja je za njih kljucna (grupu je Liverpul prosao za jedan gol razlike), kad pobedjujemo u Ligi sampiona, kad igramo redovno ili Ligu sampiona ili evro prolece - sad vise Evropa nije merilo...

Licemer = Partizanov navijac.

Tek cemo da vam naplatimo sve sto ste pokrali u vreme JNA generala, u vreme Mirka Marjanovica, u vreme Toleta - ovo dosad je nista, tek cemo da vam naplatimo, sve cete da vratite sa teskom kamatom. Dok vas ne vratimo u grad gde ste stvoreni!

Mikii

pre 2 godine

U poslednjih 5 meceva u Novom Sadu Zvezda ima svih 5 pobeda, uz gol razliku 15:3. Ocito je da je Vojvodina za Zvezdu nesto poput Golije, recimo, tako da ne vidim razlog za bilo kakvo "uzbudjavanje" Partizanovih navijaca.

DžejAr65

pre 2 godine

@@@Dejan
verovatno se ne sećaš da je Zvezda pre tog poraza u derbiju imala 6 bodova prednosti i da ste propagandom preko TV partizan i Željkom Pantićem toliko opteretili javnost da sudije više nisu smeli ništa da vam sviraju,verovatno si zaboravio da u toj pobedi sudija nije smeo da da drugi žuti Leonardu za prostačko udaranje laktom u glavu na dva metra od sudije koji je uzgred dao dva gola posle toga,a o kupu ne znam o kojim šansama pričaš sećam se da je Milenković skinuo dres Boaćiju ali zbog te propagande i pritiska sudija nije smeo da svira penal na 0:0,tako da znam o čemu pričam,uzgred to pokušavate i sada,po vama Zvezda ne može da pobedi sve ali zato vi i te kako možete

Sasa

pre 2 godine

Posle vecitih,nas najveci klub FKV ,uskoro ce obeleziti SEST godina od poslednje pobede nad FKCZ. Zanima me postoji li slican slucaj na tlu Evrope.
(Joffrey, 1. maj 2022 17:25)

Kakva si ti neznalica. Ovakvih slučajeva ima u svakoj zemlji u Evropi. Seltik , Juve , Real, PSZ....niko od njih ne gubi godinama. Inace , nas najveci klub posle vecitih je trenutno 7. na tabeli i nije blizu cak ni Voždovca.

ništa lakše

pre 2 godine

Joffrey

Pa ne znam da li se računa što Partizan nije pobedio na Marakani 18 godina ali je jedinstven slučaj u Evropi.

A navodno je Gromada od kluba.

Daki

pre 2 godine

znaci zvezda posle derbija nece odigrati ni jednu neresenu.Sramota za nasu ligu
(boki89, 1. maj 2022 18:41)

Da.. A sto Partizan nece odigrati nijednu nereseno nije sramota. I to sto je Partizan osvojio vise poena protiv drugih timova je 'normalno'.. Pogotovo ovakav partizan koji uz svo duztno potovanje, je jedan od najlosijih u zadnjih 30 godina.

Stvarno volim kako ste 'realni'.

Batko

pre 2 godine

Јел ко очекивао нешто друго
(Влада, 1. maj 2022 21:26)

Vi, tragični likovi iz Humske jeste...što pitaš ?

montoya

pre 2 godine

Kako god, namestali ili ne nisu nam oni krivi...nismo uspeli da ih dobijemo ove god , cak smo i izgubili ,tako im je titula cista. Namestala je Zvezda ali je namestao i Partizan.

realan zvezdas

pre 2 godine

@@@(DžejAr65, 01. maj 2022 19:14)
Kako mislis propagandom 2017.???
Zar ne bese u derbiju na vasem stadionu 1:3?
Zar ne bese odmah posle toga i u finalu Kupa 1:0 za Partizan a trebalo je biti 5:0 po stopostotnim sansama?!
Ne znam da li zivimo u istom svetu ili ti samo imas pamcenje zlatne ribice...
(Dejan, 01. maj 2022 19:35

Pa u tom derbiju drugi gol ste postigli posle kontakta između zvezdinog golmana i Tavambe. Slična situacija se kasnije desila na drugom derbiju, vazdušni duel sa golmanom Partizana Stojkovicem.. Vama je priznat taj gol, a Zvezdi u tom derbiju poništen. Skoro identična situacija..
U tom derbiju 1:3 Leonardu oprosten direktan crveni karton zbog namernog udaranja laktom u lice zvezdinog igrača.

A u finalu kupa kod 0:0 u petercu bukvalno partizanov igrač skida dres Boaciju i sudija nesvira ništa.Trazite penal za potezanje dresa Joviću protiv Napretka, a onda uporedi tu situaciju sa ovom u finalu kupa, kada sudija nije svirao ništa.
Stalno potencirate da ste vi oštećeni u derbijima, a kada bi se povukla paralela, grešio se na obe strane.. Ali su samo jedni NARIKAČE..

Skorpion

pre 2 godine

Plac i kmecanje grobosa, neprocenjivo, bas uzivam. Dok su imali bodovnu prednost sve je bilo regularno i bili su najbolji u univerzumu, a sada kme, kme, kmeeeeeeeee, ajmo grobosi da vas cujemo malo vas je.

DžejAr65

pre 2 godine

znaci zvezda posle derbija nece odigrati ni jednu neresenu.Sramota za nasu ligu
(boki89, 01. maj 2022 18:41)
partizan posle derbija 2017-e (kad je neviđenom propagandom oteo Zvezdi titulu) do kraja prvenstva nije odigrao nijednu nerešenu utakmicu ,i ne samo to već posle poraza od Spartaka u 6-om kolu do kraja prvenstva u 31-oj utakmici nije izgubio ,zabeleživši 28 pobeda i 3 nerešene

Roki

pre 2 godine

Zvezda je ubedljivo najbolji tim u drzavi, tako da vise cudi ovoliko neizvesnosti preko skoro cele sezone. Realna razlika u odnosu na drugog je 10-15 bodova. To je dosta manje nego predhodnoh sezona sto je bivalo.

Batko

pre 2 godine

Namesteno. Zvezda jadna, kao i uvek. Kmecali, sad im sve posteno.
(Samo kazem, 1. maj 2022 18:36)

Glupost je nedostakak inteligencije, razumevanja, razuma, humora ili zdravog razuma.
Glupost može biti urođena, stečena ili reaktivna.

Koji je slučaj kod tebe ?

Ciceron

pre 2 godine

Zašto Zvezda ne bi pobedila Vojvodinu? Razlika između dva tima 50 bodova. Razlika izmedju Zvezde i trećeplasiranog Čukaričkog 40 bodova. To je dokaz o kvalitetu naše lige. I tako godinama unazad. Samo dva tima konkurenta. A izmedju ta dva tima razlika u kvalitetu taman ta dva boda

Davac

pre 2 godine

Џаџ
Pa mrtvi Partizan je uzeo više bodova ove sezone od Zvezde kad se izuzmu derbiji i vi pričate kako nije normalno da Zvezda ne kiksa, a pritom se slažete da imamo bolji tim. Pa kako vi ne kiksate onda nigdje? Uostalom uzeli smo u proteklom periodu 46000 bodova, a vi 24000, znači duplo, a Evropa ne laze. Pri tome igramo svake godine rang iznad vas i opet duplo bodova, a boduje se isto i lš i le i kl.

smeh

pre 2 godine

@Posle vecitih,nas najveci klub FKV ,uskoro ce obeleziti SEST godina od poslednje pobede nad FKCZ. Zanima me postoji li slican slucaj na tlu Evrope.
(Joffrey, 1. maj 2022 17:25)

Znam za još jedan klub koji u svojoj istoriji isto ima šest godina kada nije uspeo da pobedi crvenu petokraku. Znaš li koji je to klub? FK Uplakani u periodu 2001-2007. Čak ni ove godine ih niste pobedili ali kmečite za medalju.

Sremac

pre 2 godine

Firmasi, posto su 3 boda? Bruke jedne.
(Zeljko Goss, 01. maj 2022 16:47)

kada je poslednji put tvoj partizan pobedio zvezdu????
(pitanje, 01. maj 2022 16:57)

Vidis sta te pita covek, pusti derbi.
(Paradox, 1. maj 2022 18:35

Da imas malo mozga znao bi da je covek odgovorio komentarom o derbiju.

Batko

pre 2 godine

Radnik iz Surdulice like this. Namesteno druze sve.
(...., 01. maj 2022 20:56)

U martu nije bilo, sad jeste...?

Ako ti je tako lakše da preboliš, onda ok

Baki

pre 2 godine

Javi Zdjelaru i onoj sa Pinka da su još uvek u "ozbiljnoj trci za titulu".Još velikih 9 bodova u opticaju,ima još mnooogo da se igra.Svašta je tu još moguće,bu ha ha...

Batko

pre 2 godine

Batko kćeri, prvi maj je..
Roštilj, ti izabrao da jg..
(duh koji lebdi, slika na zidu, 1. maj 2022 18:59

Eto, to je taj primitivizam o kome stalno pričam.
Ne vredi im pričati.
Nije on kriv, nije...

Ivan

pre 2 godine

Rutinska pobeda Zvezde nad Vojvodinom u Novom Sadu. Kao veliki zvezdaš pribojavao sam se ovog gostovanja u Novom Sadu uzimajući u obzir važnost svakog boda do kraja plej-ofa i eventualnog pritiska nad ekipom zbog toga. Međutim danas me je Zvezda razuverila oko toga. Pobeda je bila zaista ubedljiva i rutinska, laganih 3:0 i još jedna velika stepenica bliže ka tituli. Bravo Zvezdo, izuzetno važna pobeda!

nostalgija

pre 2 godine

Наравно да Звезда није најлошији тим лиге, него ћемо ѕе сложити да је сигурно и најквалитетнија али то није прејак аргумент. И најбољи светски клувови изгубе по неку утакмицу или одиграју нерешено. Чак се то дешава к најдоминантнијим екипама у својим првенствима, нпр. Бајерну. Једино Звезда гази. Ако си објективан, било је бар 2-3 утакмице на којима је чудно избегла пораз. Успут, Партизан помаже. Натко разбија, а овај га не уводи против Звезде. То се дешавало и са Сумом. Па Партизан је пре 2 године имао Суму, Натка, Асана, Садика и губио бодове на "малим" утакмицама, за разлику од Звезде. Онда дође дерби и Звезда не пређе центар. Сви знамо да нешто не ваља али ћутимо, јер некима то одговара.
(Џаџ, 1. maj 2022 22:26)

Pa da smo samo jos jednu izgubili onda bi vi bili prvi, jel kapiras to, da su nijanse u pitanju, da i vi pravite nizove. Ali naravno, to je retorika Zeljka Pantica, niko od vas nema svoje misljenje, nego njegovo. Kad Zvezda pravi nizove, onda se koristi teorija verovatnoce i dolazi se do zakljucka da je nemoguce, sto znaci da je namesteno, a sa druge strane kad Partizan to radi, onda je to zato sto je eto liga slaba, pa Partizan to lagano dobija. Ma...

VOSAK

pre 2 godine

Evo sad komentar realnog Zvezdasa. Da je Zvezda dosta kvalitetniji tim od Vojvodine to je nesporno. I kontam da bi 7 od 10 utakmica trebala da dobije. Ali kad pogledam ovaj tim Vojvodine, koji je sasvim solidan, necu da ulazim u situaciju kakvo je stanje u klubu, ne mogu da se otmem utisku da Zvezda ovo prelako dobija. Matic je sasvim solidan spic, Topic i Zukic odlicni mladi igraci a Vukadinovic vodja ekipe. Odbrana sa Kovacevicem, Rockovim i Devetakom nimalo naivna. Ocekujem mnogo veci otpor Vojvodine i zanimljiviju utakmicu, ovo je sprdnja.
(Jesi ti malopre zvao?, 01. maj 2022 17:33)


Pogledaj prethodne utakmice Vojvodine i poslednju sa Partizanom pa onda reci da li je sprdnja ova utakmica ili si ti upravo precenio tim koji je jedva sedmi na tabeli

ejjj

pre 2 godine

Firmasi, posto su 3 boda? Bruke jedne.
(Zeljko Goss, 01. maj 2022 16:47)

I onda se neko pita sto ne gledamo ovu namestenu ligu? Ne pratim ni na tv-u, a ne jos da odem na stadion da gubim vreme.
(Zeljko Goss, 01. maj 2022 16:46)

kao da je bitno ko igra, 3 boda zagarantovana
(navijač, 01. maj 2022 16:45)

Zavrseno je ovo Zvezda ide do desete pobede u Novom Sadu.
(Šankerista, 01. maj 2022 16:32)

grobarska spin mantra... svaka utakmica isti komentari..

Joffrey

pre 2 godine

Posle vecitih,nas najveci klub FKV ,uskoro ce obeleziti SEST godina od poslednje pobede nad FKCZ. Zanima me postoji li slican slucaj na tlu Evrope.

Aster Blistok

pre 2 godine

Gol Kataja cist opsajd!
(Enver,

Envere, nisam siguran kakav je ovaj tvoj komentar. Da li je ozbiljan ili ironičan!?!
Da li ozbiljno misliš ovo što si napisao?

Cubaka

pre 2 godine

I onda se neko pita sto ne gledamo ovu namestenu ligu? Ne pratim ni na tv-u, a ne jos da odem na stadion da gubim vreme.
(Zeljko Goss, 1. maj 2022 16:46)

Naravno da ne ides posto ste svi vi grobosi navijaci rezultata a ne kluba bez obzira na rezultat. Videlo se protiv Fejnorda, niko nije hteo u Holandiju iako su poslali 2000 ulaznica. Takodje dok ste imali bodovnu prednost u nasoj ligi dolazili ste koliko-toliko, kada ste tu prednost izgubili ne ide vise ni bliza rodbina, vi ste jednom recju, cirkusanti.

нс бој

pre 2 godine

Не палите се,од Војводине је остало само име.У Батино време је много пркосила систему,уздрмала култ оба титова близанца,нисмо им давали играче а против њих се нисмо склањали већ увек на нож,то систем не прашта.Од Батине смрти нас системски уништавају.Прво нам црни близанац одведе тренера и најбоље играче (Шкулетића и Трајковића),онда нам то уради и црвени близанац са покојним Косановићем и децом из омладинаца,онда нам и Чука отме Тедића и Мићина и на њима узме преко 4 милиона еура.С обзиром да нисмо на државној каси ко неки,већ се се издржавамо од трансфера играча,а исти нисмо из горе наведених разлога направили годинама,оваква и све гора ситуација је неизбежна.Да се не лажемо,не треба јака Војводина никоме.

Billy Billy koraci a na jugu splićani

pre 2 godine

Tacno je da se nalazi dva boda iza TSC-a ali nije tacno da je TSC na cetvrtom mestu. Ispred njih su Vozdovac i Radnicki Nis.

doktor

pre 2 godine

znaci zvezda posle derbija nece odigrati ni jednu neresenu.Sramota za nasu ligu
(boki89, 01. maj 2022 18:41)
Zato ste vi izgubili od Cuke. I to je ok.

slaviša šmigič

pre 2 godine

Vojvodina več nekoliko kola nemože da dobije nikoga otkako jim je otišao Lalatovič počeo je raspad u klubu da nisu osvojili iz 1. dela sezone dovoljan broj bodova borili bi se za opstanak trenutno su jedna od nanajlošijih ekipa Srbske lige.

ДЕЛИЈА🔴⚪

pre 2 godine

Рутински. БРАВО ЗВЕЗДО. Има ли неко информације које нове играче доводимо у прављењу тима за лигу шампиона?

nostalgija

pre 2 godine

Radnik vam je uzeo 5 bodova u ovoj sezoni samo zato sto nije vasa filijala. A ti pričaj o poštenju tima koji ima 4 poraza u 4 sezone. Ne, nije namešteno...samo u vašim glavama.
(...., 1. maj 2022 21:17)

Druze, jel to znaci da je Zvezda najlosiji tim lige, i da cim nije namesteno ne moze nikoga da pobedi?
Ljudi, pustite price o namestanju, jer ako bilo ko od vas misli da je Partizan realno jaci, ili je bolesno subjektivan ili ima neki drugi poremecaj. Ok, mozda drzava pomaze da se stvori jaci tim, uvek je jedan od vecitih miljenik rezima, ali realno stanje je takvo da je Zvezda bas, ali bas mnogo jaca od Partizana trenutno.

Zoran

pre 2 godine

Najsmešniji je nestetnik koji prenosi meč. Ne zna kako da objasni očigledno namešten gol, pa lupeta kao Maksim po diviziji.
Napisah na jednoj od predjašnjih vesti kako blizanci nameštaju utakmice, a to je preko svojih "spavača" u drugim klubovima. Uplate im par hiljada evra i ovi nameštaju penal ili, kao ovaj sada, "greše" te dodaju loptu protivničkom igraču.
Ovo znam iz prve ruke. Sin mog prijatelja igra u jednom od blizanaca.

Toto-ko-tunjo

pre 2 godine

Од оних 6 узастопних титула бар 3 сте намјестили. Зато сад трпите и немојте причати о поштењу јер ви то немате право.
(ДЕЛИЈА??, 01. maj 2022 23:00)

Ne znam čemu uopšte poređenje njihovih lopovluka sa titulom koja je čista kao suza? Igrali smo LE, oni neki Kup Paje Patka. Što se trpljenja tiče, trpe oni još od 2:0 u derbiju. Sa sve Natom. I to nije poštena titula? Ko je Stanoje, ima pravo da se ljuti.

onako

pre 2 godine

@Jesi li ti malopre zvao

I onda pogledaš da ta Vojvodina ima JEDNU POBEDU u OSAM utakmica.

Ti dođeš i komentarišeš nešto... ovo je odlično izdanje, trče, presing... protiv Partizana su se sprovodili po terenu i pustili ih.
Kakva god da je situacija u klubu a očajna je verovatno, Vojvodina se bruka već desetak utakmica...ponavljam ovo je odlično kako igraju inače.

митар пфк

pre 2 godine

трипујем "дерби" као некада , и оно ћорак у првом минуту и наравно бјежи ....ова војводина буквално ужас , шта је ово? милион по мечу пфк да премира , ништа...страшно

ДЕЛИЈА🔴⚪

pre 2 godine

Од оних 6 узастопних титула бар 3 сте намјестили. Зато сад трпите и немојте причати о поштењу јер ви то немате право.

dejan

pre 2 godine

Ali Katai što juri Rikarda na listi strelaca. Pa ljudi, pogledajte Kataiev drugi gol,a treći za zvezdu. Šutira u ugao gde golman stoji uz stativu,lopta ide pravo u njega,praktično mu dodaje.Dakle Partizan NE SME da ima ni najboljeg strelca. Katai koji je dao deset golova u poslednjih 3-4 utakmice. Vi ste bre ozbiljni bolesnici,ozbiljni...

Samo kazem

pre 2 godine

Glupost je nedostakak inteligencije, razumevanja, razuma, humora ili zdravog razuma.
Glupost može biti urođena, stečena ili reaktivna.

Koji je slučaj kod tebe ?
(Batko, 1. maj 2022 18:57) 

Mozda sam glup, ali nikad ne vredjam ljude koje ne poznajem. Posebno ne anonimno.

Elem, dovoljno sam pametan da razumem sta se desava u nasem fudbalu. Ponekad to prenesem drugima, pa se neko slozi neko ne.
Takodje, dovoljno sam pametan da se setim cuvenih "5 minuta za spas srpakog fudbala", saopstenja, stubova srpstva, pisama Piksiju i otvaranja botovskih kanala, ciji si i ti clan.

slaviša šmigič

pre 2 godine

U poslednjih 5 meceva u Novom Sadu Zvezda ima svih 5 pobeda, uz gol razliku 15:3. Ocito je da je Vojvodina za Zvezdu nesto poput Golije, recimo, tako da ne vidim razlog za bilo kakvo "uzbudjavanje" Partizanovih navijaca.
A šta ti je to čudno Vojvodina več 7.kola u nizu nije osvojila bodove i maju neverovatan niz poraza i trenutno su jedna od najlošijih ekipa u ligi za njih je Čukarički Liverpul lično imaju sreče što su osvojili dosta bodova iz prvog dela inače bi se sigurno ispali.

super

pre 2 godine

Онда дође дерби и Звезда не пређе центар. Сви знамо да нешто не ваља али ћутимо, јер некима то одговара.
(Џаџ, 01. maj 2022 22:26) pogledaj zadnjih 10 derbija i sve je jasno...zadnja 2? Zvezda bolja ne znam od kada da računamo?Pa upravo Natko je bio najslabiji pre dva derbija pa ga je šamroje zamenio na poluvremenu...

Dalibor

pre 2 godine

@slavisa zmigic Tacno je da gubi bodove i Bayern, ali 10tim Bundes lige ima duplo veci budzet od recimo Zvezde. I taj tim svakog vikenda ima utakmice protiv dortmunda, RB, leverkusena, bayerna...i mnogo lakse ce otkinuti bodove bayernu nego sto ce recim radnicki, napredak zvezdi. Nepobedivost je imao i partizan u prvom delu sezonu, i tada je sve bilo OK, nikad regularnije. Od poraza u derbiju i lose igre krenula je kuknjava...prvo FK a evo i KK krece...Cim nije po planu, svi drugi krivi. Partuzan hronicno u fudbalu gubi bodove na malim utakmicama

Prle

pre 2 godine

Da li iko ko imalo poznaje prilike u srpskoj ligi (jednoj od 2 evropske lige koje nema u ponudi većine evropskih kladionica) zaista misli da će državni klub prokockati LS kolač od 20 miliona evra.... da neće u krajnjem slučaju uložiti 1 milion u zadnja 5 kola i uzeti preostalih 19 miliona.

Jesi ti malopre zvao?

pre 2 godine

Evo sad komentar realnog Zvezdasa. Da je Zvezda dosta kvalitetniji tim od Vojvodine to je nesporno. I kontam da bi 7 od 10 utakmica trebala da dobije. Ali kad pogledam ovaj tim Vojvodine, koji je sasvim solidan, necu da ulazim u situaciju kakvo je stanje u klubu, ne mogu da se otmem utisku da Zvezda ovo prelako dobija. Matic je sasvim solidan spic, Topic i Zukic odlicni mladi igraci a Vukadinovic vodja ekipe. Odbrana sa Kovacevicem, Rockovim i Devetakom nimalo naivna. Ocekujem mnogo veci otpor Vojvodine i zanimljiviju utakmicu, ovo je sprdnja.

....

pre 2 godine

Од оних 6 узастопних титула бар 3 сте намјестили. Зато сад трпите и немојте причати о поштењу јер ви то немате право.
(ДЕЛИЈА??, 01. maj 2022 23:00)


Daj druzeneki dokaz, daj neku namestenu utakmicu, mani se mitova. Nemoj paušalno pričati. Ovo što vi radite je nevidjeno. Sve se vidi.

Paradox

pre 2 godine

Firmasi, posto su 3 boda? Bruke jedne.
(Zeljko Goss, 01. maj 2022 16:47)

kada je poslednji put tvoj partizan pobedio zvezdu????
(pitanje, 01. maj 2022 16:57)

Vidis sta te pita covek, pusti derbi.

slaviša šmigič

pre 2 godine

Наравно да Звезда није најлошији тим лиге, него ћемо ѕе сложити да је сигурно и најквалитетнија али то није прејак аргумент. И најбољи светски клувови изгубе по неку утакмицу или одиграју нерешено. Чак се то дешава к најдоминантнијим екипама у својим првенствима, нпр. Бајерну. Једино Звезда гази. Ако си објективан, било је бар 2-3 утакмице на којима је чудно избегла пораз. Успут, Партизан помаже. Натко разбија, а овај га не уводи против Звезде. То се дешавало и са Сумом. Па Партизан је пре 2 године имао Суму, Натка, Асана, Садика и губио бодове на "малим" утакмицама, за разлику од Звезде. Онда дође дерби и Звезда не пређе центар. Сви знамо да нешто не ваља али ћутимо, јер некима то одговара.
Samo nznam kako ste onda vi osvojili više bodova da nije derbia bili bi ispred nas to je to nameštanje ali od strane ljudi u crno belom.Meni sve deluje kao da je Tole još uvek tu ustvari zamenio ga Bjeka tompus što ti dođe na isto.

slaviša šmigič

pre 2 godine

Samo gledam ovog golmana Napredka lopta ide nasred sredine peterca i umesto da iskoči on se zaljubio sa crtom od gola neznam dali je uzeo novac ali ovo svi golmani čiste a ne igrači.Ide neka priča da bi mogao doči u Zvezdu ali stvarno nam netrebaju golmani koji nesmeju da izađu u svom petercu na loptu.

....

pre 2 godine

Zvezda je ubedljivo najbolji tim u drzavi, tako da vise cudi ovoliko neizvesnosti preko skoro cele sezone. Realna razlika u odnosu na drugog je 10-15 bodova. To je dosta manje nego predhodnoh sezona sto je bivalo.
(Roki, 01. maj 2022 20:50)



Radnik iz Surdulice like this. Namesteno druze sve.

Jug Bogdan

pre 2 godine

"Zašto Zvezda ne bi pobedila Vojvodinu? Razlika između dva tima 50 bodova."(Ciceron) Dodaj bodovnoj razlici i razliku od više desetina miliona evra bespovratne pomoći od strane države blizancima. Pljuc!

Dejan

pre 2 godine

@@@realan zvezdas, 01. maj 2022 20:12)
@@@(DžejAr65, 01. maj 2022 19:14)
A protiv Vozdovca sto ste izgubili?
I tu vas sudije ostetile?
Pa da li postoji jedna utakmica koju vi izgubite a da vas je protivnik nadigrao i zasluzeno pobedio???
Nisam jos doziveo da je jedan zvezdas to rekao!!!
Necu da se nastavljam ovde sa vama,realno je da ovu titulu uzmete jer ste po meni za klasu bolji ove sezone,imate bolje igrace na svim pozicijama i meni tu nista nije sporno...al da za tu 2017. ponavljate kao mantru da ste pokradeni od strane sudija,smarate vise!!!
Namestaju iz godine u godinu i jedni i drugi,oci me bole posle svakog derbija,jednostavno igraju ljudi neki drugi sport!!!

....

pre 2 godine

Kmečavac
Sad je namešteno, a kada su imali +5 tada je bilo regularno

To je taj svima , dobro poznati obraz !
(Batko, 01. maj 2022 18:50)


Ti si kmečavac, naravno da je bilo regularno. Vas ni Dunav ne može oprati. Setimo sekad VAR ne radi, penala van 16 metara, golova iz auta, trokorak...obraz kao djon bukvalno.

Dejan

pre 2 godine

@@@(DžejAr65, 01. maj 2022 19:14)
Kako mislis propagandom 2017.???
Zar ne bese u derbiju na vasem stadionu 1:3?
Zar ne bese odmah posle toga i u finalu Kupa 1:0 za Partizan a trebalo je biti 5:0 po stopostotnim sansama?!
Ne znam da li zivimo u istom svetu ili ti samo imas pamcenje zlatne ribice...

Slobodan Penezić

pre 2 godine

Zvezda sa ovim fudbalerima kojima raspolaže i Milojem kao trenerom bez problema bi, uverljivo, bila prva u svakoj od liga nastalih na području SFRJ. A o 2017.godini,da kažem, ni u kojim okolnostima nije smelo da se dogodi. Bio je to nedopustivi kiks mnogo jače ekipe.

....

pre 2 godine

U martu nije bilo, sad jeste...?

Ako ti je tako lakše da preboliš, onda ok
(Batko, 01. maj 2022 21:11)


Opet ti, tebi ne vredi nista pričati. Ti ništa ne shvataš. Radnik vam je uzeo 5 bodova u ovoj sezoni samo zato sto nije vasa filijala. A ti pričaj o poštenju tima koji ima 4 poraza u 4 sezone. Ne, nije namešteno...samo u vašim glavama.

Џаџ

pre 2 godine

Radnik vam je uzeo 5 bodova u ovoj sezoni samo zato sto nije vasa filijala. A ti pričaj o poštenju tima koji ima 4 poraza u 4 sezone. Ne, nije namešteno...samo u vašim glavama.
(...., 1. maj 2022 21:17)

Druze, jel to znaci da je Zvezda najlosiji tim lige, i da cim nije namesteno ne moze nikoga da pobedi?
Ljudi, pustite price o namestanju, jer ako bilo ko od vas misli da je Partizan realno jaci, ili je bolesno subjektivan ili ima neki drugi poremecaj. Ok, mozda drzava pomaze da se stvori jaci tim, uvek je jedan od vecitih miljenik rezima, ali realno stanje je takvo da je Zvezda bas, ali bas mnogo jaca od Partizana trenutno.
(nostalgija, 1. maj 2022 22:01)

Наравно да Звезда није најлошији тим лиге, него ћемо ѕе сложити да је сигурно и најквалитетнија али то није прејак аргумент. И најбољи светски клувови изгубе по неку утакмицу или одиграју нерешено. Чак се то дешава к најдоминантнијим екипама у својим првенствима, нпр. Бајерну. Једино Звезда гази. Ако си објективан, било је бар 2-3 утакмице на којима је чудно избегла пораз. Успут, Партизан помаже. Натко разбија, а овај га не уводи против Звезде. То се дешавало и са Сумом. Па Партизан је пре 2 године имао Суму, Натка, Асана, Садика и губио бодове на "малим" утакмицама, за разлику од Звезде. Онда дође дерби и Звезда не пређе центар. Сви знамо да нешто не ваља али ћутимо, јер некима то одговара.

Petar

pre 2 godine

Kakav kmečavac !

Ali frhunac kad on napisa , posle ovakvog komentara "vi ste ozbiljni bolesnici, ozbiljni" hahahahah.
Ti to gledao u ogledalo dok si slao komentar, a mukice ?
(Batko, 01. maj 2022 19:01)

Vidi se, da si se pronašao u komentaru. Stalno ponavljas jedno te isto mutavac jedan.

Bosanski Balasevic

pre 2 godine

vi sto kazete da nije namjesteno, nema lige na svijetu gdje se 2 ekipe bore za titulu u samo jedni drugima uzimaju poene. Nasa je liga jadna, al komsije nije ni vasa nista bolja, a ulazete desetine puta vise

bane

pre 2 godine

kod drugog gola ga stigne i moze da ga odnese sa sve loptom ali naj sigurnije je da trckara pored njega da bi mogao da da gol. inace postoji opasnost da promasi a igrac vojvodine nebi mogao da se pomiri sa time nikada

Dororej

pre 2 godine

Sa Srnićem namesto Ivanićem naš trener ide da pre svega ne izgubimo (ziherica), jer nam i nerešeno odgovara. Šteta, imamo bolja rešenja, samo treba imati malo hrabrosti.

slaviša šmigič

pre 2 godine

E moji u Zvezdi toliko neznanja pa ovaj napadač Napretka je doktor za sve ostale napadače u ligi a igra u Napredku da se naježiš koliko neznamo dovesti napadača koji nije spor poput Pavkova sa njim bi odlično iskoristili brzinu Ohia koji se odlično kreče ali niko da mu uputi pas pravovremeno.

slaviša šmigič

pre 2 godine

Od stranaca smo u C.Zvezdu doveli samo Sonoga da nešto vredi ustvari to je možda i najbolji igrač lige iako se radi o defanzivcu ostali stranci donekle je dobar i Kanga ali ostali su užas ja sad gledam i nemogu da verujem da u Napredku igra toliko dobar napadač koji ima sve ono što treba napadaču izuzetno tehnički potkovan jak na lopti jak na skoku borben trči a igra za Napredak da poludiš u Zvezdi bi dao brdo golova ali evo on igra za Napredak.Nadam se da neko iz Zvezde čita znam da se radi o igraču koji je prošao mlađe selekcije Partizana što neznači da nemože da igra i daje golove za C.zvezdu.

dejan

pre 2 godine

Ali Katai što juri Rikarda na listi strelaca. Pa ljudi, pogledajte Kataiev drugi gol,a treći za zvezdu. Šutira u ugao gde golman stoji uz stativu,lopta ide pravo u njega,praktično mu dodaje.Dakle Partizan NE SME da ima ni najboljeg strelca. Katai koji je dao deset golova u poslednjih 3-4 utakmice. Vi ste bre ozbiljni bolesnici,ozbiljni...

Zoran

pre 2 godine

Najsmešniji je nestetnik koji prenosi meč. Ne zna kako da objasni očigledno namešten gol, pa lupeta kao Maksim po diviziji.
Napisah na jednoj od predjašnjih vesti kako blizanci nameštaju utakmice, a to je preko svojih "spavača" u drugim klubovima. Uplate im par hiljada evra i ovi nameštaju penal ili, kao ovaj sada, "greše" te dodaju loptu protivničkom igraču.
Ovo znam iz prve ruke. Sin mog prijatelja igra u jednom od blizanaca.

Prle

pre 2 godine

Da li iko ko imalo poznaje prilike u srpskoj ligi (jednoj od 2 evropske lige koje nema u ponudi većine evropskih kladionica) zaista misli da će državni klub prokockati LS kolač od 20 miliona evra.... da neće u krajnjem slučaju uložiti 1 milion u zadnja 5 kola i uzeti preostalih 19 miliona.

Joffrey

pre 2 godine

Posle vecitih,nas najveci klub FKV ,uskoro ce obeleziti SEST godina od poslednje pobede nad FKCZ. Zanima me postoji li slican slucaj na tlu Evrope.

....

pre 2 godine

Kmečavac
Sad je namešteno, a kada su imali +5 tada je bilo regularno

To je taj svima , dobro poznati obraz !
(Batko, 01. maj 2022 18:50)


Ti si kmečavac, naravno da je bilo regularno. Vas ni Dunav ne može oprati. Setimo sekad VAR ne radi, penala van 16 metara, golova iz auta, trokorak...obraz kao djon bukvalno.

....

pre 2 godine

U martu nije bilo, sad jeste...?

Ako ti je tako lakše da preboliš, onda ok
(Batko, 01. maj 2022 21:11)


Opet ti, tebi ne vredi nista pričati. Ti ništa ne shvataš. Radnik vam je uzeo 5 bodova u ovoj sezoni samo zato sto nije vasa filijala. A ti pričaj o poštenju tima koji ima 4 poraza u 4 sezone. Ne, nije namešteno...samo u vašim glavama.

....

pre 2 godine

Zvezda je ubedljivo najbolji tim u drzavi, tako da vise cudi ovoliko neizvesnosti preko skoro cele sezone. Realna razlika u odnosu na drugog je 10-15 bodova. To je dosta manje nego predhodnoh sezona sto je bivalo.
(Roki, 01. maj 2022 20:50)



Radnik iz Surdulice like this. Namesteno druze sve.

Dejan

pre 2 godine

@@@(DžejAr65, 01. maj 2022 19:14)
Kako mislis propagandom 2017.???
Zar ne bese u derbiju na vasem stadionu 1:3?
Zar ne bese odmah posle toga i u finalu Kupa 1:0 za Partizan a trebalo je biti 5:0 po stopostotnim sansama?!
Ne znam da li zivimo u istom svetu ili ti samo imas pamcenje zlatne ribice...

Petar

pre 2 godine

Kakav kmečavac !

Ali frhunac kad on napisa , posle ovakvog komentara "vi ste ozbiljni bolesnici, ozbiljni" hahahahah.
Ti to gledao u ogledalo dok si slao komentar, a mukice ?
(Batko, 01. maj 2022 19:01)

Vidi se, da si se pronašao u komentaru. Stalno ponavljas jedno te isto mutavac jedan.

Samo kazem

pre 2 godine

Glupost je nedostakak inteligencije, razumevanja, razuma, humora ili zdravog razuma.
Glupost može biti urođena, stečena ili reaktivna.

Koji je slučaj kod tebe ?
(Batko, 1. maj 2022 18:57) 

Mozda sam glup, ali nikad ne vredjam ljude koje ne poznajem. Posebno ne anonimno.

Elem, dovoljno sam pametan da razumem sta se desava u nasem fudbalu. Ponekad to prenesem drugima, pa se neko slozi neko ne.
Takodje, dovoljno sam pametan da se setim cuvenih "5 minuta za spas srpakog fudbala", saopstenja, stubova srpstva, pisama Piksiju i otvaranja botovskih kanala, ciji si i ti clan.

Џаџ

pre 2 godine

Radnik vam je uzeo 5 bodova u ovoj sezoni samo zato sto nije vasa filijala. A ti pričaj o poštenju tima koji ima 4 poraza u 4 sezone. Ne, nije namešteno...samo u vašim glavama.
(...., 1. maj 2022 21:17)

Druze, jel to znaci da je Zvezda najlosiji tim lige, i da cim nije namesteno ne moze nikoga da pobedi?
Ljudi, pustite price o namestanju, jer ako bilo ko od vas misli da je Partizan realno jaci, ili je bolesno subjektivan ili ima neki drugi poremecaj. Ok, mozda drzava pomaze da se stvori jaci tim, uvek je jedan od vecitih miljenik rezima, ali realno stanje je takvo da je Zvezda bas, ali bas mnogo jaca od Partizana trenutno.
(nostalgija, 1. maj 2022 22:01)

Наравно да Звезда није најлошији тим лиге, него ћемо ѕе сложити да је сигурно и најквалитетнија али то није прејак аргумент. И најбољи светски клувови изгубе по неку утакмицу или одиграју нерешено. Чак се то дешава к најдоминантнијим екипама у својим првенствима, нпр. Бајерну. Једино Звезда гази. Ако си објективан, било је бар 2-3 утакмице на којима је чудно избегла пораз. Успут, Партизан помаже. Натко разбија, а овај га не уводи против Звезде. То се дешавало и са Сумом. Па Партизан је пре 2 године имао Суму, Натка, Асана, Садика и губио бодове на "малим" утакмицама, за разлику од Звезде. Онда дође дерби и Звезда не пређе центар. Сви знамо да нешто не ваља али ћутимо, јер некима то одговара.

Sone

pre 2 godine

Koliko su smesne ove price o namestanju, pa Zvezda je tri klase iznad Vojvodine i svih ostalih, jedino Partizan parira, ali ljudima je zanimljivo pisati takve stvari.

....

pre 2 godine

Од оних 6 узастопних титула бар 3 сте намјестили. Зато сад трпите и немојте причати о поштењу јер ви то немате право.
(ДЕЛИЈА??, 01. maj 2022 23:00)


Daj druzeneki dokaz, daj neku namestenu utakmicu, mani se mitova. Nemoj paušalno pričati. Ovo što vi radite je nevidjeno. Sve se vidi.

Paradox

pre 2 godine

Firmasi, posto su 3 boda? Bruke jedne.
(Zeljko Goss, 01. maj 2022 16:47)

kada je poslednji put tvoj partizan pobedio zvezdu????
(pitanje, 01. maj 2022 16:57)

Vidis sta te pita covek, pusti derbi.

Bosanski Balasevic

pre 2 godine

vi sto kazete da nije namjesteno, nema lige na svijetu gdje se 2 ekipe bore za titulu u samo jedni drugima uzimaju poene. Nasa je liga jadna, al komsije nije ni vasa nista bolja, a ulazete desetine puta vise

Jug Bogdan

pre 2 godine

"Zašto Zvezda ne bi pobedila Vojvodinu? Razlika između dva tima 50 bodova."(Ciceron) Dodaj bodovnoj razlici i razliku od više desetina miliona evra bespovratne pomoći od strane države blizancima. Pljuc!

Dororej

pre 2 godine

Sa Srnićem namesto Ivanićem naš trener ide da pre svega ne izgubimo (ziherica), jer nam i nerešeno odgovara. Šteta, imamo bolja rešenja, samo treba imati malo hrabrosti.

Jesi ti malopre zvao?

pre 2 godine

Evo sad komentar realnog Zvezdasa. Da je Zvezda dosta kvalitetniji tim od Vojvodine to je nesporno. I kontam da bi 7 od 10 utakmica trebala da dobije. Ali kad pogledam ovaj tim Vojvodine, koji je sasvim solidan, necu da ulazim u situaciju kakvo je stanje u klubu, ne mogu da se otmem utisku da Zvezda ovo prelako dobija. Matic je sasvim solidan spic, Topic i Zukic odlicni mladi igraci a Vukadinovic vodja ekipe. Odbrana sa Kovacevicem, Rockovim i Devetakom nimalo naivna. Ocekujem mnogo veci otpor Vojvodine i zanimljiviju utakmicu, ovo je sprdnja.

Dragisa

pre 2 godine

I onda se neko pita sto ne gledamo ovu namestenu ligu? Ne pratim ni na tv-u, a ne jos da odem na stadion da gubim vreme.
(Zeljko Goss, 1. maj 2022 16:46)

Normalno da ne ides kao i sve vise navijaca koji ne idu kada vide koliko im je partizan los :) Od titule koja je bila na vidiku do totalnog preokreta i gubitka iste,veliko je to razocarenje i tuga :) Ali tako je kako je.Stanoje oborio formu timu kada je bilo najvaznije i ode titula

slaviša šmigič

pre 2 godine

Samo gledam ovog golmana Napredka lopta ide nasred sredine peterca i umesto da iskoči on se zaljubio sa crtom od gola neznam dali je uzeo novac ali ovo svi golmani čiste a ne igrači.Ide neka priča da bi mogao doči u Zvezdu ali stvarno nam netrebaju golmani koji nesmeju da izađu u svom petercu na loptu.

bane

pre 2 godine

kod drugog gola ga stigne i moze da ga odnese sa sve loptom ali naj sigurnije je da trckara pored njega da bi mogao da da gol. inace postoji opasnost da promasi a igrac vojvodine nebi mogao da se pomiri sa time nikada

slaviša šmigič

pre 2 godine

Od stranaca smo u C.Zvezdu doveli samo Sonoga da nešto vredi ustvari to je možda i najbolji igrač lige iako se radi o defanzivcu ostali stranci donekle je dobar i Kanga ali ostali su užas ja sad gledam i nemogu da verujem da u Napredku igra toliko dobar napadač koji ima sve ono što treba napadaču izuzetno tehnički potkovan jak na lopti jak na skoku borben trči a igra za Napredak da poludiš u Zvezdi bi dao brdo golova ali evo on igra za Napredak.Nadam se da neko iz Zvezde čita znam da se radi o igraču koji je prošao mlađe selekcije Partizana što neznači da nemože da igra i daje golove za C.zvezdu.

slaviša šmigič

pre 2 godine

E moji u Zvezdi toliko neznanja pa ovaj napadač Napretka je doktor za sve ostale napadače u ligi a igra u Napredku da se naježiš koliko neznamo dovesti napadača koji nije spor poput Pavkova sa njim bi odlično iskoristili brzinu Ohia koji se odlično kreče ali niko da mu uputi pas pravovremeno.

Mikii

pre 2 godine

U poslednjih 5 meceva u Novom Sadu Zvezda ima svih 5 pobeda, uz gol razliku 15:3. Ocito je da je Vojvodina za Zvezdu nesto poput Golije, recimo, tako da ne vidim razlog za bilo kakvo "uzbudjavanje" Partizanovih navijaca.

One night in May

pre 2 godine

Radnik vam je uzeo 5 bodova u ovoj sezoni samo zato sto nije vasa filijala. A ti pričaj o poštenju tima koji ima 4 poraza u 4 sezone. Ne, nije namešteno...samo u vašim glavama.
(...., 1. maj 2022 21:17)


Bilo lepo dok je Tole trpao titule - kleli ste se u mantru "Evropa pokaze sve", da biste opravdali lopovluk, jer tih godina ste ili igrali mikimaus ligu Evrope ili ste 1 sezonu u LS imali 0 bodova 0 golova gol razlika minus 25000, njegov se barjak ponosno vijorio na Jugu, sve stilizovan sa tompusom i odelom.

A sad, kazes, namesteno??
Kad u bukvalno svakoj sezoni imamo neuporedivo bolje rezultate u Evropi, kad vi ne igrate Evropu ni u istom rangu takmicenja sa Crvenom zvezdom, uvek ste bar rang nize, kad urnisemo Liverpul, sampiona Evrope te sezone na Marakani i to u utakmici koja je za njih kljucna (grupu je Liverpul prosao za jedan gol razlike), kad pobedjujemo u Ligi sampiona, kad igramo redovno ili Ligu sampiona ili evro prolece - sad vise Evropa nije merilo...

Licemer = Partizanov navijac.

Tek cemo da vam naplatimo sve sto ste pokrali u vreme JNA generala, u vreme Mirka Marjanovica, u vreme Toleta - ovo dosad je nista, tek cemo da vam naplatimo, sve cete da vratite sa teskom kamatom. Dok vas ne vratimo u grad gde ste stvoreni!

Slobodan Penezić

pre 2 godine

Zvezda sa ovim fudbalerima kojima raspolaže i Milojem kao trenerom bez problema bi, uverljivo, bila prva u svakoj od liga nastalih na području SFRJ. A o 2017.godini,da kažem, ni u kojim okolnostima nije smelo da se dogodi. Bio je to nedopustivi kiks mnogo jače ekipe.

Državni projekat!

pre 2 godine

Ja sam mali piglu grobar i sada ću da pišem kako je ova utakmica nameštena. A to što je Zvezda daleko najkvalitetnija - nema veze!

Batko

pre 2 godine

kakva smejurija, dajte im odmah titulu.
(...., 1. maj 2022 18:24)

Kmečavac
Sad je namešteno, a kada su imali +5 tada je bilo regularno

To je taj svima , dobro poznati obraz !

ДЕЛИЈА🔴⚪

pre 2 godine

Рутински. БРАВО ЗВЕЗДО. Има ли неко информације које нове играче доводимо у прављењу тима за лигу шампиона?

ejjj

pre 2 godine

Firmasi, posto su 3 boda? Bruke jedne.
(Zeljko Goss, 01. maj 2022 16:47)

I onda se neko pita sto ne gledamo ovu namestenu ligu? Ne pratim ni na tv-u, a ne jos da odem na stadion da gubim vreme.
(Zeljko Goss, 01. maj 2022 16:46)

kao da je bitno ko igra, 3 boda zagarantovana
(navijač, 01. maj 2022 16:45)

Zavrseno je ovo Zvezda ide do desete pobede u Novom Sadu.
(Šankerista, 01. maj 2022 16:32)

grobarska spin mantra... svaka utakmica isti komentari..

митар пфк

pre 2 godine

трипујем "дерби" као некада , и оно ћорак у првом минуту и наравно бјежи ....ова војводина буквално ужас , шта је ово? милион по мечу пфк да премира , ништа...страшно

Batko

pre 2 godine

sve namesteno odavno. nista novi i nezanimljivo kukuruz liga.
(ccc, 1. maj 2022 17:57)

Kada ste imali +5 tada sve bilo regularno , sada više nije ?

Obraz ?

zlatko

pre 2 godine

Ali Katai što juri Rikarda na listi strelaca. Pa ljudi, pogledajte Kataiev drugi gol,a treći za zvezdu. Šutira u ugao gde golman stoji uz stativu,lopta ide pravo u njega,praktično mu dodaje.Dakle Partizan NE SME da ima ni najboljeg strelca. Katai koji je dao deset golova u poslednjih 3-4 utakmice. Vi ste bre ozbiljni bolesnici,ozbiljni...

Čekaj jel Katai juri Rikarda ili Ivanić što je bio trostruki srelac onomad.

Ivan

pre 2 godine

Rutinska pobeda Zvezde nad Vojvodinom u Novom Sadu. Kao veliki zvezdaš pribojavao sam se ovog gostovanja u Novom Sadu uzimajući u obzir važnost svakog boda do kraja plej-ofa i eventualnog pritiska nad ekipom zbog toga. Međutim danas me je Zvezda razuverila oko toga. Pobeda je bila zaista ubedljiva i rutinska, laganih 3:0 i još jedna velika stepenica bliže ka tituli. Bravo Zvezdo, izuzetno važna pobeda!

zdravko

pre 2 godine

Majko Mila od ovi grobara Samo komendije. Ta ista vojvodina u prvom kolu su tako igrali kao dasu barselona I uzeli bod zvezdi.Ta ista vojvodina u novom sadu docekuje partizan I puca sa velikim razlikom ono je bila komendija tad se igraci vojvodine utrkabanu koce vise da pogrese Ili da dodaju loptu igracima vojvodine tad je grobarima bilo normalno ali karma je cudo sve vam se omlati o glavu zvezda v uze pet bodova u direktnom duelima I ode vam titula

Batko

pre 2 godine

Namesteno. Zvezda jadna, kao i uvek. Kmecali, sad im sve posteno.
(Samo kazem, 1. maj 2022 18:36)

Glupost je nedostakak inteligencije, razumevanja, razuma, humora ili zdravog razuma.
Glupost može biti urođena, stečena ili reaktivna.

Koji je slučaj kod tebe ?

Toto-ko-tunjo

pre 2 godine

Од оних 6 узастопних титула бар 3 сте намјестили. Зато сад трпите и немојте причати о поштењу јер ви то немате право.
(ДЕЛИЈА??, 01. maj 2022 23:00)

Ne znam čemu uopšte poređenje njihovih lopovluka sa titulom koja je čista kao suza? Igrali smo LE, oni neki Kup Paje Patka. Što se trpljenja tiče, trpe oni još od 2:0 u derbiju. Sa sve Natom. I to nije poštena titula? Ko je Stanoje, ima pravo da se ljuti.

Sofronije

pre 2 godine

Ali Katai što juri Rikarda na listi strelaca. Pa ljudi, pogledajte Kataiev drugi gol,a treći za zvezdu. Šutira u ugao gde golman stoji uz stativu,lopta ide pravo u njega,praktično mu dodaje.Dakle Partizan NE SME da ima ni najboljeg strelca. Katai koji je dao deset golova u poslednjih 3-4 utakmice. Vi ste bre ozbiljni bolesnici,ozbiljni...
(dejan, 1. maj 2022 18:49) # Link komentara

Doktore dejane, pre utvrđivanja (sopstvene) dijagnoze proveri neke stvari. Nije teško utvrditi da je u poslednjih 5 utakmica Katai dao samo ova dva gola.
Dakle, stvar je zaista ozbiljna.

DžejAr65

pre 2 godine

@@@Dejan
verovatno se ne sećaš da je Zvezda pre tog poraza u derbiju imala 6 bodova prednosti i da ste propagandom preko TV partizan i Željkom Pantićem toliko opteretili javnost da sudije više nisu smeli ništa da vam sviraju,verovatno si zaboravio da u toj pobedi sudija nije smeo da da drugi žuti Leonardu za prostačko udaranje laktom u glavu na dva metra od sudije koji je uzgred dao dva gola posle toga,a o kupu ne znam o kojim šansama pričaš sećam se da je Milenković skinuo dres Boaćiju ali zbog te propagande i pritiska sudija nije smeo da svira penal na 0:0,tako da znam o čemu pričam,uzgred to pokušavate i sada,po vama Zvezda ne može da pobedi sve ali zato vi i te kako možete

Roki

pre 2 godine

Zvezda je ubedljivo najbolji tim u drzavi, tako da vise cudi ovoliko neizvesnosti preko skoro cele sezone. Realna razlika u odnosu na drugog je 10-15 bodova. To je dosta manje nego predhodnoh sezona sto je bivalo.

Sasa

pre 2 godine

Posle vecitih,nas najveci klub FKV ,uskoro ce obeleziti SEST godina od poslednje pobede nad FKCZ. Zanima me postoji li slican slucaj na tlu Evrope.
(Joffrey, 1. maj 2022 17:25)

Kakva si ti neznalica. Ovakvih slučajeva ima u svakoj zemlji u Evropi. Seltik , Juve , Real, PSZ....niko od njih ne gubi godinama. Inace , nas najveci klub posle vecitih je trenutno 7. na tabeli i nije blizu cak ni Voždovca.

ništa lakše

pre 2 godine

Joffrey

Pa ne znam da li se računa što Partizan nije pobedio na Marakani 18 godina ali je jedinstven slučaj u Evropi.

A navodno je Gromada od kluba.

Hahahahahaha

pre 2 godine

Gol Kataja cist opsajd!
(Enver, 1. maj 2022 17:36)

Opsajd? Hahahahahaha, čist. A ofsajda nigde, hahahahahaha. Mozda , ako je Borjan bio.

DžejAr65

pre 2 godine

znaci zvezda posle derbija nece odigrati ni jednu neresenu.Sramota za nasu ligu
(boki89, 01. maj 2022 18:41)
partizan posle derbija 2017-e (kad je neviđenom propagandom oteo Zvezdi titulu) do kraja prvenstva nije odigrao nijednu nerešenu utakmicu ,i ne samo to već posle poraza od Spartaka u 6-om kolu do kraja prvenstva u 31-oj utakmici nije izgubio ,zabeleživši 28 pobeda i 3 nerešene

Hahahahahaha

pre 2 godine

Da li iko ko imalo poznaje prilike u srpskoj ligi (jednoj od 2 evropske lige koje nema u ponudi većine evropskih kladionica) zaista misli da će državni klub prokockati LS kolač od 20 miliona evra.... da neće u krajnjem slučaju uložiti 1 milion u zadnja 5 kola i uzeti preostalih 19 miliona.
(Prle, 1. maj 2022 19:39

Prle , mnogo bre lazes. Srpska liga je u svim kladionicama. Kolač koji pominjes je tek od 2023. godine. Naravno moze i sad , ali kroz kvalifikacije . Znaci da nije sigurno. Sve u svemu , osim sto mnogo lazes , nista i ne znas.

Dejan

pre 2 godine

@@@realan zvezdas, 01. maj 2022 20:12)
@@@(DžejAr65, 01. maj 2022 19:14)
A protiv Vozdovca sto ste izgubili?
I tu vas sudije ostetile?
Pa da li postoji jedna utakmica koju vi izgubite a da vas je protivnik nadigrao i zasluzeno pobedio???
Nisam jos doziveo da je jedan zvezdas to rekao!!!
Necu da se nastavljam ovde sa vama,realno je da ovu titulu uzmete jer ste po meni za klasu bolji ove sezone,imate bolje igrace na svim pozicijama i meni tu nista nije sporno...al da za tu 2017. ponavljate kao mantru da ste pokradeni od strane sudija,smarate vise!!!
Namestaju iz godine u godinu i jedni i drugi,oci me bole posle svakog derbija,jednostavno igraju ljudi neki drugi sport!!!

VOSAK

pre 2 godine

Evo sad komentar realnog Zvezdasa. Da je Zvezda dosta kvalitetniji tim od Vojvodine to je nesporno. I kontam da bi 7 od 10 utakmica trebala da dobije. Ali kad pogledam ovaj tim Vojvodine, koji je sasvim solidan, necu da ulazim u situaciju kakvo je stanje u klubu, ne mogu da se otmem utisku da Zvezda ovo prelako dobija. Matic je sasvim solidan spic, Topic i Zukic odlicni mladi igraci a Vukadinovic vodja ekipe. Odbrana sa Kovacevicem, Rockovim i Devetakom nimalo naivna. Ocekujem mnogo veci otpor Vojvodine i zanimljiviju utakmicu, ovo je sprdnja.
(Jesi ti malopre zvao?, 01. maj 2022 17:33)


Pogledaj prethodne utakmice Vojvodine i poslednju sa Partizanom pa onda reci da li je sprdnja ova utakmica ili si ti upravo precenio tim koji je jedva sedmi na tabeli

smeh

pre 2 godine

@Posle vecitih,nas najveci klub FKV ,uskoro ce obeleziti SEST godina od poslednje pobede nad FKCZ. Zanima me postoji li slican slucaj na tlu Evrope.
(Joffrey, 1. maj 2022 17:25)

Znam za još jedan klub koji u svojoj istoriji isto ima šest godina kada nije uspeo da pobedi crvenu petokraku. Znaš li koji je to klub? FK Uplakani u periodu 2001-2007. Čak ni ove godine ih niste pobedili ali kmečite za medalju.

Batko

pre 2 godine

Radnik iz Surdulice like this. Namesteno druze sve.
(...., 01. maj 2022 20:56)

U martu nije bilo, sad jeste...?

Ako ti je tako lakše da preboliš, onda ok

ДЕЛИЈА🔴⚪

pre 2 godine

Од оних 6 узастопних титула бар 3 сте намјестили. Зато сад трпите и немојте причати о поштењу јер ви то немате право.

Skorpion

pre 2 godine

Plac i kmecanje grobosa, neprocenjivo, bas uzivam. Dok su imali bodovnu prednost sve je bilo regularno i bili su najbolji u univerzumu, a sada kme, kme, kmeeeeeeeee, ajmo grobosi da vas cujemo malo vas je.

Batko

pre 2 godine

Ali Katai što juri Rikarda na listi strelaca. Pa ljudi, pogledajte Kataiev drugi gol,a treći za zvezdu. Šutira u ugao gde golman stoji uz stativu,lopta ide pravo u njega,praktično mu dodaje.Dakle Partizan NE SME da ima ni najboljeg strelca. Katai koji je dao deset golova u poslednjih 3-4 utakmice. Vi ste bre ozbiljni bolesnici,ozbiljni...
(dejan, 1. maj 2022 18:49)

Kakav kmečavac !

Ali frhunac kad on napisa , posle ovakvog komentara "vi ste ozbiljni bolesnici, ozbiljni" hahahahah.
Ti to gledao u ogledalo dok si slao komentar, a mukice ?

realan zvezdas

pre 2 godine

@@@(DžejAr65, 01. maj 2022 19:14)
Kako mislis propagandom 2017.???
Zar ne bese u derbiju na vasem stadionu 1:3?
Zar ne bese odmah posle toga i u finalu Kupa 1:0 za Partizan a trebalo je biti 5:0 po stopostotnim sansama?!
Ne znam da li zivimo u istom svetu ili ti samo imas pamcenje zlatne ribice...
(Dejan, 01. maj 2022 19:35

Pa u tom derbiju drugi gol ste postigli posle kontakta između zvezdinog golmana i Tavambe. Slična situacija se kasnije desila na drugom derbiju, vazdušni duel sa golmanom Partizana Stojkovicem.. Vama je priznat taj gol, a Zvezdi u tom derbiju poništen. Skoro identična situacija..
U tom derbiju 1:3 Leonardu oprosten direktan crveni karton zbog namernog udaranja laktom u lice zvezdinog igrača.

A u finalu kupa kod 0:0 u petercu bukvalno partizanov igrač skida dres Boaciju i sudija nesvira ništa.Trazite penal za potezanje dresa Joviću protiv Napretka, a onda uporedi tu situaciju sa ovom u finalu kupa, kada sudija nije svirao ništa.
Stalno potencirate da ste vi oštećeni u derbijima, a kada bi se povukla paralela, grešio se na obe strane.. Ali su samo jedni NARIKAČE..

нс бој

pre 2 godine

Не палите се,од Војводине је остало само име.У Батино време је много пркосила систему,уздрмала култ оба титова близанца,нисмо им давали играче а против њих се нисмо склањали већ увек на нож,то систем не прашта.Од Батине смрти нас системски уништавају.Прво нам црни близанац одведе тренера и најбоље играче (Шкулетића и Трајковића),онда нам то уради и црвени близанац са покојним Косановићем и децом из омладинаца,онда нам и Чука отме Тедића и Мићина и на њима узме преко 4 милиона еура.С обзиром да нисмо на државној каси ко неки,већ се се издржавамо од трансфера играча,а исти нисмо из горе наведених разлога направили годинама,оваква и све гора ситуација је неизбежна.Да се не лажемо,не треба јака Војводина никоме.

Davac

pre 2 godine

Џаџ
Pa mrtvi Partizan je uzeo više bodova ove sezone od Zvezde kad se izuzmu derbiji i vi pričate kako nije normalno da Zvezda ne kiksa, a pritom se slažete da imamo bolji tim. Pa kako vi ne kiksate onda nigdje? Uostalom uzeli smo u proteklom periodu 46000 bodova, a vi 24000, znači duplo, a Evropa ne laze. Pri tome igramo svake godine rang iznad vas i opet duplo bodova, a boduje se isto i lš i le i kl.

Toto-ko-tunjo

pre 2 godine

Kakvo je ovo uživanje! U drugom minutu gol, što znači da se grobari nerviraju od samog početka.
(Malo vas je grobari!, 01. maj 2022 18:09)

Ispratiće do kraja. Mazohisti.

Daki

pre 2 godine

znaci zvezda posle derbija nece odigrati ni jednu neresenu.Sramota za nasu ligu
(boki89, 1. maj 2022 18:41)

Da.. A sto Partizan nece odigrati nijednu nereseno nije sramota. I to sto je Partizan osvojio vise poena protiv drugih timova je 'normalno'.. Pogotovo ovakav partizan koji uz svo duztno potovanje, je jedan od najlosijih u zadnjih 30 godina.

Stvarno volim kako ste 'realni'.

Batko

pre 2 godine

Batko kćeri, prvi maj je..
Roštilj, ti izabrao da jg..
(duh koji lebdi, slika na zidu, 1. maj 2022 18:59

Eto, to je taj primitivizam o kome stalno pričam.
Ne vredi im pričati.
Nije on kriv, nije...

slaviša šmigič

pre 2 godine

Наравно да Звезда није најлошији тим лиге, него ћемо ѕе сложити да је сигурно и најквалитетнија али то није прејак аргумент. И најбољи светски клувови изгубе по неку утакмицу или одиграју нерешено. Чак се то дешава к најдоминантнијим екипама у својим првенствима, нпр. Бајерну. Једино Звезда гази. Ако си објективан, било је бар 2-3 утакмице на којима је чудно избегла пораз. Успут, Партизан помаже. Натко разбија, а овај га не уводи против Звезде. То се дешавало и са Сумом. Па Партизан је пре 2 године имао Суму, Натка, Асана, Садика и губио бодове на "малим" утакмицама, за разлику од Звезде. Онда дође дерби и Звезда не пређе центар. Сви знамо да нешто не ваља али ћутимо, јер некима то одговара.
Samo nznam kako ste onda vi osvojili više bodova da nije derbia bili bi ispred nas to je to nameštanje ali od strane ljudi u crno belom.Meni sve deluje kao da je Tole još uvek tu ustvari zamenio ga Bjeka tompus što ti dođe na isto.

Daki

pre 2 godine

znaci zvezda posle derbija nece odigrati ni jednu neresenu.Sramota za nasu ligu
(boki89, 1. maj 2022 18:41)

Da.. A sto Partizan nece odigrati nijednu nereseno nije sramota. I to sto je Partizan osvojio vise poena protiv drugih timova je 'normalno'.. Pogotovo ovakav partizan koji uz svo duztno potovanje, je jedan od najlosijih u zadnjih 30 godina.

Stvarno volim kako ste 'realni'.

Batko

pre 2 godine

Јел ко очекивао нешто друго
(Влада, 1. maj 2022 21:26)

Vi, tragični likovi iz Humske jeste...što pitaš ?

nostalgija

pre 2 godine

Наравно да Звезда није најлошији тим лиге, него ћемо ѕе сложити да је сигурно и најквалитетнија али то није прејак аргумент. И најбољи светски клувови изгубе по неку утакмицу или одиграју нерешено. Чак се то дешава к најдоминантнијим екипама у својим првенствима, нпр. Бајерну. Једино Звезда гази. Ако си објективан, било је бар 2-3 утакмице на којима је чудно избегла пораз. Успут, Партизан помаже. Натко разбија, а овај га не уводи против Звезде. То се дешавало и са Сумом. Па Партизан је пре 2 године имао Суму, Натка, Асана, Садика и губио бодове на "малим" утакмицама, за разлику од Звезде. Онда дође дерби и Звезда не пређе центар. Сви знамо да нешто не ваља али ћутимо, јер некима то одговара.
(Џаџ, 1. maj 2022 22:26)

Pa da smo samo jos jednu izgubili onda bi vi bili prvi, jel kapiras to, da su nijanse u pitanju, da i vi pravite nizove. Ali naravno, to je retorika Zeljka Pantica, niko od vas nema svoje misljenje, nego njegovo. Kad Zvezda pravi nizove, onda se koristi teorija verovatnoce i dolazi se do zakljucka da je nemoguce, sto znaci da je namesteno, a sa druge strane kad Partizan to radi, onda je to zato sto je eto liga slaba, pa Partizan to lagano dobija. Ma...

crno bele ne volem, al' dosadno bez njih..

pre 2 godine

Gol Kataja cist opsajd!
(Enver, 01. maj 2022 17:36)

Opsajd možda jeste, ali ofsajd nije sigurno.

super

pre 2 godine

Онда дође дерби и Звезда не пређе центар. Сви знамо да нешто не ваља али ћутимо, јер некима то одговара.
(Џаџ, 01. maj 2022 22:26) pogledaj zadnjih 10 derbija i sve je jasno...zadnja 2? Zvezda bolja ne znam od kada da računamo?Pa upravo Natko je bio najslabiji pre dva derbija pa ga je šamroje zamenio na poluvremenu...

slaviša šmigič

pre 2 godine

Vojvodina več nekoliko kola nemože da dobije nikoga otkako jim je otišao Lalatovič počeo je raspad u klubu da nisu osvojili iz 1. dela sezone dovoljan broj bodova borili bi se za opstanak trenutno su jedna od nanajlošijih ekipa Srbske lige.

Sremac

pre 2 godine

Firmasi, posto su 3 boda? Bruke jedne.
(Zeljko Goss, 01. maj 2022 16:47)

kada je poslednji put tvoj partizan pobedio zvezdu????
(pitanje, 01. maj 2022 16:57)

Vidis sta te pita covek, pusti derbi.
(Paradox, 1. maj 2022 18:35

Da imas malo mozga znao bi da je covek odgovorio komentarom o derbiju.

Ciceron

pre 2 godine

Zašto Zvezda ne bi pobedila Vojvodinu? Razlika između dva tima 50 bodova. Razlika izmedju Zvezde i trećeplasiranog Čukaričkog 40 bodova. To je dokaz o kvalitetu naše lige. I tako godinama unazad. Samo dva tima konkurenta. A izmedju ta dva tima razlika u kvalitetu taman ta dva boda

nostalgija

pre 2 godine

Radnik vam je uzeo 5 bodova u ovoj sezoni samo zato sto nije vasa filijala. A ti pričaj o poštenju tima koji ima 4 poraza u 4 sezone. Ne, nije namešteno...samo u vašim glavama.
(...., 1. maj 2022 21:17)

Druze, jel to znaci da je Zvezda najlosiji tim lige, i da cim nije namesteno ne moze nikoga da pobedi?
Ljudi, pustite price o namestanju, jer ako bilo ko od vas misli da je Partizan realno jaci, ili je bolesno subjektivan ili ima neki drugi poremecaj. Ok, mozda drzava pomaze da se stvori jaci tim, uvek je jedan od vecitih miljenik rezima, ali realno stanje je takvo da je Zvezda bas, ali bas mnogo jaca od Partizana trenutno.

Baki

pre 2 godine

Javi Zdjelaru i onoj sa Pinka da su još uvek u "ozbiljnoj trci za titulu".Još velikih 9 bodova u opticaju,ima još mnooogo da se igra.Svašta je tu još moguće,bu ha ha...

doktor

pre 2 godine

znaci zvezda posle derbija nece odigrati ni jednu neresenu.Sramota za nasu ligu
(boki89, 01. maj 2022 18:41)
Zato ste vi izgubili od Cuke. I to je ok.

montoya

pre 2 godine

Kako god, namestali ili ne nisu nam oni krivi...nismo uspeli da ih dobijemo ove god , cak smo i izgubili ,tako im je titula cista. Namestala je Zvezda ali je namestao i Partizan.

Aster Blistok

pre 2 godine

Gol Kataja cist opsajd!
(Enver,

Envere, nisam siguran kakav je ovaj tvoj komentar. Da li je ozbiljan ili ironičan!?!
Da li ozbiljno misliš ovo što si napisao?

Cubaka

pre 2 godine

I onda se neko pita sto ne gledamo ovu namestenu ligu? Ne pratim ni na tv-u, a ne jos da odem na stadion da gubim vreme.
(Zeljko Goss, 1. maj 2022 16:46)

Naravno da ne ides posto ste svi vi grobosi navijaci rezultata a ne kluba bez obzira na rezultat. Videlo se protiv Fejnorda, niko nije hteo u Holandiju iako su poslali 2000 ulaznica. Takodje dok ste imali bodovnu prednost u nasoj ligi dolazili ste koliko-toliko, kada ste tu prednost izgubili ne ide vise ni bliza rodbina, vi ste jednom recju, cirkusanti.

onako

pre 2 godine

@Jesi li ti malopre zvao

I onda pogledaš da ta Vojvodina ima JEDNU POBEDU u OSAM utakmica.

Ti dođeš i komentarišeš nešto... ovo je odlično izdanje, trče, presing... protiv Partizana su se sprovodili po terenu i pustili ih.
Kakva god da je situacija u klubu a očajna je verovatno, Vojvodina se bruka već desetak utakmica...ponavljam ovo je odlično kako igraju inače.

slaviša šmigič

pre 2 godine

U poslednjih 5 meceva u Novom Sadu Zvezda ima svih 5 pobeda, uz gol razliku 15:3. Ocito je da je Vojvodina za Zvezdu nesto poput Golije, recimo, tako da ne vidim razlog za bilo kakvo "uzbudjavanje" Partizanovih navijaca.
A šta ti je to čudno Vojvodina več 7.kola u nizu nije osvojila bodove i maju neverovatan niz poraza i trenutno su jedna od najlošijih ekipa u ligi za njih je Čukarički Liverpul lično imaju sreče što su osvojili dosta bodova iz prvog dela inače bi se sigurno ispali.

Dalibor

pre 2 godine

@slavisa zmigic Tacno je da gubi bodove i Bayern, ali 10tim Bundes lige ima duplo veci budzet od recimo Zvezde. I taj tim svakog vikenda ima utakmice protiv dortmunda, RB, leverkusena, bayerna...i mnogo lakse ce otkinuti bodove bayernu nego sto ce recim radnicki, napredak zvezdi. Nepobedivost je imao i partizan u prvom delu sezonu, i tada je sve bilo OK, nikad regularnije. Od poraza u derbiju i lose igre krenula je kuknjava...prvo FK a evo i KK krece...Cim nije po planu, svi drugi krivi. Partuzan hronicno u fudbalu gubi bodove na malim utakmicama

Billy Billy koraci a na jugu splićani

pre 2 godine

Tacno je da se nalazi dva boda iza TSC-a ali nije tacno da je TSC na cetvrtom mestu. Ispred njih su Vozdovac i Radnicki Nis.