122

Ponedeljak, 25.04.2022.

21:00

Kasparov udario na Đokovića: Srbin to mora da zna

Živa legenda šaha Gari Kasparov osvrnuo se na komentar Novaka Đokovića o ruskim sportistima.

Autor: SN  |  Izvor: B92

Kasparov udario na Ðokoviæa: Srbin to mora da zna IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

122 Komentari

Sortiraj po:

jadnik

pre 3 godine

Kasparov, veliki šampion i pošten čovek.
(Viktor, 27. april 2022 15:51)

Da li si citao prethodne komentare, ili samo dodjes i napises nesto!?
Taj posten covek je VRATIO potez (koji gubi partiju) protiv Judit Polgar kada je bio svetski prvak - ceo svet je bio zgrozen. Taj posten covek je razbio svetsku sahovsku organizaciju u zelji za vlascu, a onda je pokazao svoje pravo lice pa su ga svi napustili i vratili se u FIDE (a sta su tek govorili o njemu!). Inace, upravo ta FIDE mu je pomogla prekinuvsi mec za svetskog sampiona pri vodjstvu Karpova 5:3 (igralo se do 6). Taj posten covek se stalno nesto zalio da je bio u podredjenom polozaju u SSSR osamdesetih, a u stvari je imao sve privilegije - isao je u najbolju sahovsku skolu, cuvenu Botvinikovu. Cak je i promenio prezime, napustio ocevo jevrejsko, Vajnstejn, radi svoje ambicije. A cinjenica da jevrejsko poreklo nije predstavljalo nikakvu prepreku za sahovsku karijeru u SSSR - Botvinik, Talj, Polugajevski, Kramnik, Beljavski, Bronstejn, itt, svi su bili ili svetski prvaci, ili u samom vrhu svetskog saha, i svi Jevreji. Na kraju, izdao je i Milunku Lazarevic i Srbiju. Milunka, kao vrlo uticajna osoba, i bivsi funkcioner FIDE, otvarala je mnoga vrata mladom Kasparovu... on je cesto dolazio u Beograd, tu je igrao i pripremne turnire. Sve je to zaboravio devedesetih, Milunki se nije ni javljao. Turnir INVESTBANKE,devedestih u SR Jugoslaviji, je okupljao sve najjace igrace, ukljucujuci i zapadanjake. On nikada nije dosao.

boki

pre 3 godine

đoković je odavno izgubio moralno pravo da bilo šta palamudi
kad podrži svoje sunarodnike u borbi za demokratiju i bolje uslove za život onda neka priča i o rusima i ostalima.

Koji hit

pre 3 godine

Ide se u krajnost, ovo polako poprima oblik maltretiranja, sa kojekakvim liberalnim umotvorinama "silence is violence" nastoji se frustracija usmjeriti na sportaše.
(Podrška sportašima, 26. april 2022 10:21)

Spot on sto bi rekli anglosaksonsci, a posebno sto je su im vecini verovatno porodice u Rusiji, gde se ide 15 godina u zatvor, ako kazes nesto protiv rata, ne znam sta hoce od ljudi, uradili su maximum koji je moguc

Steve

pre 3 godine

Ne trudi se Gari, tebe koji imaš IQ 180 ne može razumeti neko sa završenom tek osnovnom školom...
(Miliš, 26. april 2022 12:05)

Ti tesko da si ikad i video skolu

Doduse nije ni Michael Faraday ali za razliku od tebe je Faraday mozak i kriticki je razmisljao

Kao i Novak

Prase u Teheranu

pre 3 godine

Zašto bi se sportisti mešali u politiku, a rat jeste politika? Ako već moraju da osude Rusiju, hajde onda da se obavežu svi sportisti sveta da to urade, a ne samo Rusi i Belorusi. Namera je da se te devojke i momci primoraju da osude svoju državu. U tenisu sve to izgleda još glupavije pošto je individualni sport. Reket nije puška.

koki

pre 3 godine

PS Samo sto je on za razliku od Vas rodjen u Rusiji i nastupao pod njihovom zastavom.
(drago, 26. april 2022 16:44)

Nije rodjen u Rusiji nego u Azerbejdzanu.

Božidar Islamović

pre 3 godine

Gari nikada nebi postao svetski šahovski prvak da su tada zbog politike zabranili takmičenja svima pod čijim se barjakom i on takmičio.

wea

pre 3 godine

Bas me interesovalo koliko puta cu naci rec Licemer u komentarima. Za sada smo na 11. Hajd koristite nesto drugo za komentare, pocelo da me nervira.
(Licemer, 26. april 2022 16:38)

Mačak, samo lagano...
Nemoj da se nerviraš.
I ja kažem da je licemer!

don

pre 3 godine

Upravo tako, dogadjaji iz 90tih pocinju od 1991., a ne 1995. ili 1999. kako to vama odgovara.
(Selektivno pamcenje, 26. april 2022 16:00

Netačno. Po tebi su Srbi krivi za sve i samo je njih trebalo i treba kazniti. Krivi su jedino što su dali drugima države a da ih ničim nisu zaslužili.

ex

pre 3 godine

Koga uopste interesuje misljenje Garija Kasparova?

Mogao je da se priseti ko je jedini ustao protiv sankcija Bobiju Fiseru i ko je bio uopste Bobi Fiser.

Taj Kasparov je Fiseru do...da ne hulim dalje.

Dečko

pre 3 godine

Kasparov je (jevrejin) hazar...I naravno da prezire sve rusko međutim imaju Rusi preko 1000 godina iskustva borbe sa njima tako da mu ostaje samo da mrzi i ništa više od toga.

Licimur

pre 3 godine

Gari Kasparov, večita rupa u saksiji. Inače, dobar materijal na temi kako prepoznati lošeg čoveka, čoveka sa cenom na reveru.
Svako ko razume ovog čoveka treba da se upita za svoj moralni kodeks i najbolje mu je da ćuti na temu bilo kog rata.
Osuđivati ratove protivnika Zapada je tako groteskno i vređa zdrav razum. Al naravno, nije svaki razum zdrav.

Stojan

pre 3 godine

Ne trudi se Gari, tebe koji imaš IQ 180 ne može razumeti neko sa završenom tek osnovnom školom...
(Miliš, 26. april 2022 12:05)

... A zato ga ti nisi provalio... A zašto nisi, veselniče nastavio školovanje...? Nije ti išlo?

drug sa fakulteta

pre 3 godine

kasparov je izuzetan šahista, a intelektualno je nula... uvek bio

ti da kažeš nešto Novaku... ko si ti bre...
najveći licemer si... kome si pomogdo u životu ti...
judo

drago

pre 3 godine

Ime sa kojim je rođen: Garik Kimovich Weinstein, te dakle nije Rus.
(Salzburg53, 26. april 2022 11:34) 

Pa niste ni Vi. Sto ih branite?

PS Samo sto je on za razliku od Vas rodjen u Rusiji i nastupao pod njihovom zastavom.

k957

pre 3 godine

Jsdf) A rusku djecu kad ubijaju nikom ništa, sram te bilo. Gde rusi vode zarobljenike, vode ih do spomenika ubijene djece od 2 god do 14.Vi koji nikad niste bili u Ukr i komentarišete nešto, bolj da ćutite. Niko ne kaže da su svi ljudi nacisti, daleko od toga ali je vlast takva. U Ukr imate 28 oblasti a na vlasti su uglavnom ljudi iz 4 (Ljivovska, Ternopoljska, Ivanofrankovska, Rovenska)

Terzio

pre 3 godine

Ne secam se da je gospodin Kasparov pisao ovakve komentare '99.-e kad su po nama bacane bombe. A da, tada je imao preca posla, igrao je sah.
E pa gospodo draga istorija ne pocinje od onog trenutka kad vama to odgovara.
(varburg limuzina, 26. april 2022 13:39)

Upravo tako, dogadjaji iz 90tih pocinju od 1991., a ne 1995. ili 1999. kako to vama odgovara.
(Selektivno pamcenje, 26. april 2022 16:00)

Neko bi rekao da onda mozemo reci da istorija devedesetih izvire iz 1941. godine, a ne od 1991. "domoljubne" i "uljudjene" godine, kako vama odgovara.

Selektivno pamcenje

pre 3 godine

Ne secam se da je gospodin Kasparov pisao ovakve komentare '99.-e kad su po nama bacane bombe. A da, tada je imao preca posla, igrao je sah.
E pa gospodo draga istorija ne pocinje od onog trenutka kad vama to odgovara.
(varburg limuzina, 26. april 2022 13:39)

Upravo tako, dogadjaji iz 90tih pocinju od 1991., a ne 1995. ili 1999. kako to vama odgovara.

Buzzard

pre 3 godine

Ko što neko napisa, Kasparov živi u Americi.
Mislim da više nema potrebe šta da se kaže, sve je jasno.
(The_Dejan, 26. april 2022 14:19)

I Putinove ćerke žive u Americi.

Licemer

pre 3 godine

Bas me interesovalo koliko puta cu naci rec Licemer u komentarima. Za sada smo na 11. Hajd koristite nesto drugo za komentare, pocelo da me nervira.

Terzio

pre 3 godine

Šta Đoković treba da kaže da bi mu bio po volji? Kasparov je ovim komentarom pokazao da je običan licemer. Ja lično podržavam i ukrajinski i ruski narod. Ubice sa obe strane neka đavo nosi! Zašto bi ruski sportisti osuđivali bilo koga? Ko nije na mestu zbivanja, ne treba ni da donosi bilo kakav sud. Kako da znam šta je istina? Slušajući Bajdena i Zaharovu, čitajući novine? Gari, ili je tvoj mozak otupeo od silnih šahovskih kombinacija, ili si zlonameran?
(Aleksandar, 26. april 2022 13:32)

Nista od toga, on je dvolicno neoliberalno samodopadljivo smece liseno trunke pristojnosti, najgori olos danasnjice.
Takodje, cudi me kako mnogima nije jasno da bi bilo sta sto Djokovic izjavi bilo praceno istim komentarima cancel culture degenerika dvostrukih arsina.
Da je rekao da osudjuje rusku agresiju zamerili bi mu sto se nije zauzeo za to da se rusko rukovodstvo izruci Hagu, da je rekao da osudjuje i agresiju i zlocine zamerili bi mu zasto nije koristio rec genocid umesto ratni zlocini, da je rekao da osudjuje rusku, kao i svaku drugu agresiju diljem sveta, zamerili bi mu argumentom whataboutism-a, sto je sifra za njihovo neograniceno licemerje.
Radi se malogradjanskom talogu civilizacije, konzumerristickim zombijima koji poznaju samo rejtinge, lajkove i novac, a univerzalne eticke vrednosti su im zakrzljale poput repnog prsljena, a to sto se upravo na te vrednosti pozivaju lijuci krokodilske suze nad patnjom Ukrajinaca cini celu stvar jos odurnijom.
Gari Kasparov se uopste ne razlikuje od bilo kog korisnog idiota danas koji nakaci ukrajinsku zastavu ili slovo Z kao profilnu sliku.

Ja

pre 3 godine

Ko što neko napisa, Kasparov živi u Americi.
Mislim da više nema potrebe šta da se kaže, sve je jasno.
(The_Dejan, 26. april 2022 14:19)

Kasparov zivi u Hrvatskoj.
(Emi, 26. april 2022 15:03)

Hahahahaha, jos gore 😂

Netgazda

pre 3 godine

Slažem se sa gospodinom Kasparavom. Kroz sport, svi mi težimo da navijamo ne samo za pojedinačnog sportistu, već i za njegovu nacionalnost, zastavu koju predstavlja, uniformu koju nosi. Razumem i šta gospodin Đoković govori, Ali ratovi se ne vode samo mecima, već se bore i propagandom.

El Greco

pre 3 godine

Да видимо колико би американаца данас имало храбрости/лудости да критикује ратове које води Америка као што је то последњи (да ја знам) имао Мухамед Али. Његов отпор је итекако кажњен. Ово што тражи овај неетнички рус од руских спортиста јесте толико одрицање да би се водило као издаја у својој домовини.

Emi

pre 3 godine

Ko što neko napisa, Kasparov živi u Americi.
Mislim da više nema potrebe šta da se kaže, sve je jasno.
(The_Dejan, 26. april 2022 14:19)

Kasparov zivi u Hrvatskoj.

Nebojsa

pre 3 godine

Sta je to Djokovic rekao lose.
Osudio rat, vrati se na 1999 g. kad je Nato bomardovao SRJ, politika ne treba da se mesa u sport i stao na stranu sportista?!

Slave

pre 3 godine

Pa ni ti sportisti tamo ne smeju da zucnu kao i ovi kod nas. Ili su samo jednostavno takvi, ko kaze da ne podrzavaju sve ovo sto se i njima i nama desava. Mozda smo mi u zabludi.

Dragan RS

pre 3 godine

Koliko lupetanja oko Kasparova.

Otac mu je Jevrejin a majka Jermenka. Izjasnjavao se Rusom uvijek jer je govorio samo ruski i rastao pod ruskim uticajem i ruskomm kulturom u SSSR bez obzira sto je rodjen u Bakuu.

To sto je protiv Putina odavno ne mora znacit da ne voli svoju zemlju Rusiju.

PimPong

pre 3 godine

Kasparov je veliki intelektualac, ali ja se ne slazem sa njim u ovom pogledu. Ruski sportisti koji se ne slazu sa Putinom bi potencijalno ugrozili zivote svijih porodica ako bi ga javno kritikovali, tako da mislim da ih treba pustiti da se takmice.

Aleksandar

pre 3 godine

Šta Đoković treba da kaže da bi mu bio po volji? Kasparov je ovim komentarom pokazao da je običan licemer. Ja lično podržavam i ukrajinski i ruski narod. Ubice sa obe strane neka đavo nosi! Zašto bi ruski sportisti osuđivali bilo koga? Ko nije na mestu zbivanja, ne treba ni da donosi bilo kakav sud. Kako da znam šta je istina? Slušajući Bajdena i Zaharovu, čitajući novine? Gari, ili je tvoj mozak otupeo od silnih šahovskih kombinacija, ili si zlonameran?

Korist Nick

pre 3 godine

Koji cirkus, napadate Kasparova da nije osudio bombardovanje, a s Putinom i Rusijom ste si najbolji prijatelji i saveznici.

A oni nisu apsolutno ništa napravili, a mogli su, a Kasparov nije mogao ništa, niti može išta, osim tako da bezeveze lupeta, niko ga ne sluša.

Kralj mača

pre 3 godine

Није једини Ђоковић критиковао потез Вимблдона, већ су то урадили многи тенисери, садашњи и бивши, као и званичници АТП и ВТА. Уколико Каспаров не искритикује редом све њих на исти начин као Ђоковића, онда је заправо његова критика упућена по националности, а не на бази аргумената.

Aca

pre 3 godine

Zamislite SAD kao agresora, samo zamislite jer se to nikada nece desiti, a sada zamislite Felpsa, Dzejmsa, Karija i ostale kako javno osudjuju predsednika i staju na stranu protivnike strane, samo zamislite...
(mich, 26. april 2022 10:32)

Desilo se jednom nešto slično, kada se Ali protivio učešću Amerike u Vijetnamu i odbio regrutaciju. Rezultat – oduzete mu medalje i uhapšen. Demokratija.

Lucky

pre 3 godine

,,prvak sveta u sahu,,hahahahhh
Moze svako ,tako!!!! Kada ti vracaju poteze i namestaju partuju!
STO SE NOVAKA TICE ,ZNO ON DOBRO SVE,ZATO OVKO I PRICA!!!
KAO STO I TI DOBRO ZNAS DA JE STALJIN TVOJ GRUZIN,ALI PRICAS SVUDA DA JE RUS!!!

Atomski sleva

pre 3 godine

Đoković nije osudio agresiju na Ukrajinu, nego je protiv rata "u principu". Mislim i da podržasva teritorijalni integritet i suverenitet jedne zemlje. I šta ima još iz tog mora fraza koje ništa ne znače? Malo-malo pa Lavrov pominje kako će da frlje atomsku? Na koga? I ovi će da frlje na vas, samo da se i mi tu ne nađemo na liniji vatre, kako nas je Obamin državni Sekretar Keri jednom upozorio.

Milutin

pre 3 godine

Fataj se puske Kasparov i za drzavu i otadzbinu, mani se saha i drustveni mreza, dokazi se i budi coek!
(Ekskalibur, 26. april 2022 10:01)

Kasparova država i otadžbina je Rusija, a na njenoj teritoriji se ne vodi rat.

Putin nije ni država ni otadžbina nikome.

Klašnja

pre 3 godine

Srbija treba da podrži narod Rusije al da se ogradi od aktuelnog režima predsednika Putina kao ondašnja Rusija od Miloševića!
Takođe USA i EU nema ništa protiv naroda Rusije već protiv diktatora!Srbi ne podržavajte diktatora nije dobar za ruski narod!
(Beograđanin u Parizu, 26. april 2022 10:40)

Zašto "Srbija treba da podrži narod Rusije"??? Da li svaki narod treba da podrži? Ili ima naroda koje Srbija ne treba da podrži?

varburg limuzina

pre 3 godine

Ne secam se da je gospodin Kasparov pisao ovakve komentare '99.-e kad su po nama bacane bombe. A da, tada je imao preca posla, igrao je sah.
E pa gospodo draga istorija ne pocinje od onog trenutka kad vama to odgovara.

Aleksandar

pre 3 godine

U pravu je Kasparov.Svako treba da osudi Putina za bombardovanje Ukrajine. Oni koji pricaju da ne treba mesati politiku i sport su u pravu, ali ovo sto Putin radi i nije politika, vec zlocini nad civilima. Nije politika osuditi Putinove zlocine. To je ljudski cin! Gde ces politiku nazivati ono sto Putin radi Ukrajini!? Sramno je ubijanje civila u Ukrajini dozivljavati kao neciju politiku.

Raja

pre 3 godine

Djokovic nije portparol ruskih tenisera pa da ga Kasparov kritikuje. Dobio je pitanje od novinara da kaze svoje misljenje i odgovorio je sasvim pristojno.I onda kao po običaju krecu napadi na njega. Ustvari pojedinci koriste njegove izjave kako bi se promovisali. Inace niko nebi ni čitao sta oni pišu.

Goran

pre 3 godine

To sto ti trazis je rasna segregacija da se samo za Ruse i Beloruse uvede pravilo da moraju da potpisu nesto da bi se bavili svojim zanimanjem. Prakticno da sami sebi stave zutu traku na ruku da bi se bavili svojim poslom. Znaci, za tebe nema licne odgovornosti nego svaki Rus je kriv za rat i mora da se pokaje i da klekne na pocetku svakog turnira a verovatno ne samo turnira nego ce sutra to pravilo biti uvedeno i za ostale aktivnosti.

GOJA

pre 3 godine

Kasparov ima lični odnos prema Putinu. Svaki rat je sukob interesa. Po svetu se ruse ruski spomenici, zabranjuju knjige. Znaci kulturni genocid.

drago

pre 3 godine

Niste dobro preveli zadnju recenicu: "Srbin koji to ne učini (javno se ne slaže protiv Putina) je neprikladan, gledajući povijest."
Ne bi rekao da to vrijedi za Djokovica, on je ljudina i pacifist.
Naravno da Rublev i Medvedev nisu krivi za rat. Rublev je cak i osudio rat ali je upravu Kasparov. Zamislite da sada Rus osvoji Wimbledon. To bi velicalo Rusiju a ovo nije trenutak da se velica Rusija.

Jadnik

pre 3 godine

@Milis

Ne znam gde je tih 180 izmereno, nema ga među vodećima na MENSA listi.
Odmah da kažem da sam u početku navijao za Kasparova protiv Karpova - razlog je da je Karpov bio toliko dominantan tokom 10 godina da nam je svima bio dosadio.
Ali, posle se sve promenilo, Kasparov mi je vec dugo najneomiljeniji lik u istoriji šaha. Razlozi su sledeći:
1) Milunka Lazarević mu je bila kao druga majka. Za one koji ne znaju, Milunka je imala ogroman ugled u šahovskom svetu, bila je druga igračica sveta šezdesetih, funkcioner FIDE, novinar. Otvarala mu je razna vrata, igrao je mečeve u Beogradu. Tako sam ga i sreo prvi put, kao novinar studentsko radija Indeks 202,a igrao sam i šah, našao sam se zajedno sa Milunkom, Garijem i još dve osobe u foajeu Sava Centra. Intervju nisam dobio, ali sam pažljivo slušao ceo razgovor,vec tada uočio njegovu agresivnost. Toj istoj Milunki, a i Srbiji, je potpuno okrenuo leđa sa ratom devedesetih
2) Početkom devedesetih na njegov zahtev Srbija je isključena iz međunarodnih šahovskih takmičenja
3) tokom devedesetih u Srbiji (FR Jugoslavija) je bio super-turnir, svi najjači su dolazili, i zapadnjaci (Šort itt), samo on nikada nije
4) osnovao je paralelnu šahovsku organizaciju, koju su i njegovi podrzavaoci napustili posle nekoliko godina kada su videli kakav je. Time je naneo ogromnu štetu sahu
5) mrtav ladan vratio potez koji gubi partiju protiv Judit Polgar. Oprostili mu
Itt, itt
Mnogo los čovek, njegova kritika je za Novaka kompliment.

miro split

pre 3 godine

Nakon Australije saznali smo da je Novak Đoković jedini krivac za koronu i dvi godine opće karantene.
Sad je izgleda jasno da je kriv i za rat u Ukrajini.
Svak ima pravo balit, mrzit i poziva na nasilje samo je Novaku zabranjeno da reče šta misli, a ja iskreno nikad od ovog čovika nisan čuja ni jednu rič koja se može nazvat mržnjom i pozivom na nasilja.

Prvo pogledati sebe, pa druge

pre 3 godine

Osudjujem Rusiju koliko je svet osudjivao NATO i Ameriku dok je bombardovana Srbija. I Rusiji da se uvedu sankcije iste koje su i njima uvedene tokom i nakon bombardovanja.
(Babajaga, 26. april 2022 10:21)


Uzeo bih ovaj komentar kao primer iskrivljene logike, licemerja i ostrascenosti koje vlada kod dela naseg naroda.
Ne treba ti da osudis Rusiju onoliko koliko je svet osudio NATO 1999, vec treba da osudis Rusiju onoliko koliko si TI osudio NATO 1999. Ako te sutra neko ponovo bude bombardovao, da li ces isto da pricas da osudjujes tu agresiju koliko je svet osudjivao NATO 1999. ili ces da vrtis drugu pricu i vices nepravda, jer je sad po tvojim ledjima?
Ne moze da se vrda cas tamo, cas vamo, sedenje na dve stolice, kako ti odgovara, zavisno da li je po tvojim ledjima ili tudjim.

Ako si osudio NATO 1999, duzan si da osudis i Rusiju sad i obrnuto, ali ne mozes druge da pozivas na principijelnost, a da sam budes dvolican. Da ne pricam da je sramota da neko ko je sam bio zrtva, da danas podrzava agresora. Samo onaj ko je sada protiv Rusije sme da ukazuje da dvostruke standarde zapada. To nasim ljudima ne ide u glavu, njima je normalno da osudjuju NATO 1999, sad navijaju za Rusiju i pricaju kako je zapad licemeran. Ne vide da su sami jos gori licemeri.

lala

pre 3 godine

Gari,de si bio 1999 da braniš Srbe,nešto se ne sećam da si pisao protiv Nato-a???Djokoviću,ne odgovaraj ništa Azerbejdžancu
(Tarmi Rićmi, 26. april 2022 11:07)

Druze! Pa on ne da nije osudio 1999. nego je javno podrzao napad na Srbiju!!!! Sve protiv Srba 90-tih je javno podrzavao, ima i hrvatsko drzavljanstvo kao nagradu za to od 2014.

VV

pre 3 godine

Novače, to ti je rekao šahista koji je u vreme dok je bio prvak sveta u šahu pred kamerama na kojima se sve videlo vratio potez protiv Judit Polgar. Pitaj ga molim te da objasni svoj karakter kad već govori o neumesnim stvarima, ili jednostavno postavi taj video kao odgovor.

Viva's

pre 3 godine

Sve to stoji sto je rekao Kasparov ali dali je osudio ubijanje kada je pocelo 2014 , palenje zgrade sa ljudima u Odesi , juce sam gledala a bolje da nisam , raskomadana od grantiranja tela dece, deca bez udova, u Odesi zapalili ljude i gledaju i snimaju , strasno to sto covjek moze covjeku napraviti .
Jedni mi nije jasno sta je Putin cekao da toliko ljudi nastrada ili su na obe strane postavljeni igraci da slavenski narodi ubijaju jedni druge ni to me ne bi iznenadilo.

Deep Throat

pre 3 godine

Ime sa kojim je rođen: Garik Kimovich Weinstein, te dakle nije Rus.
(Salzburg53, 26. april 2022 11:34)

Nisu ni svi ti Putinovi finacijeri i oligarsi, skoro svi su Jevreji, baš kao i Kasparov, inače hrvatski državljanin!

Sremac

pre 3 godine

Kako Gari sad zna sta je agresija. A nije znao kada su napadnuti Srbija, ,Irak, Libija,Sirija.... Zasto nije on osudjivao ubistva civila u tim zemljama? Sad drzi pridike drugima.

lala

pre 3 godine

Kako smarate vi koji govorite da nije Rus. Ako je rodjen u Rusiji i kaze da je Rus onda jeste. Dokle cemo da brojimo krvna zrnca vec vise? A drugo, je li mislite da pravi, "cisti" Rusi ne mogu biti protiv ovog rata? Eto ja imam prijateljicu iz Moskve koja je protiv rata. Njeni u Moskvi su protiv Putina i rata. Sta sad mogu o njima da izlislim, da joj je cukun baba iz ne znam Zambije pa zato nije prava Ruskinja itd itd.

Vlada

pre 3 godine

A da nije Gari da si se ti kandidovao na izborima pre neku godinu pa izgubio? Malko mi je vise neumesno da zrtve trenutnog i proslih ratova pominjes za skupljanje svojih mizernih politickih poena.

Randy Marsh

pre 3 godine

Za neupucene, nekoliko informacija. Gari Kasparov prvo nije Rus a drugo nije Gari Kasparov. Doticni se zove Hari Vajnstajn, otac mu je Jevrej, majka Jermenka a rodjen je u Azerbejdzanu. Kao sto vidite, tu Rusije nigde nema. Posle razvoda roditelja uzeo je majcino jermensko prezime Kasparjan ali ga je ubrzo promenio u prorusku varijanta Kasparov dok je istovremeno Hari promenio u Gari i tako odlucio da nastupa u sahovskom svetu. U pitanju je dokazani rusofob koji nije Putinov kriticar kako se krije iza maske jer ima citavu istoriju antiruskih izjava i delovanja jos od 80-tih godina kada Putina nema ni na mapi. Osim sto je rusofob, istaknuti je i srbofob. Tako se 90-tih javno isticao podrskom Hrvatima, Tudjmanu, pljuvanju po Srbima, podrsci bombardovanju 1999. a vise puta je bio i u poseti Zagrebu da iskaze licno podrsku. Zbog svega toga je 2014.godine dobio hrvatsko drzavljanstvo te je danas gradjanin Hrvatske. Sve to mozete lako proveriti ako zelite. Dakle da sumiramo, jevrejsko-jermenski rusofob Hari Vajnstajn. E kad to znamo, onda i znamo pozadinu svega dalje.

Guffball

pre 3 godine

Jedan Solzenjicin je savrseno razumeo zasto je 1999-ta prekratnica za Rusiju i kuda sve to ide, a Kasparov je nazalost mouth-piece zapadne medijske propagande koja ide uz vojno-industrijski kopleks i ima rat kao svoj biznis model. Jednostavno los covek.

Vlajko

pre 3 godine

Kasparov je stara garda zna šta je staljinizam i tako se ponaša i danas. Staljinistički je manir ko nije sa nama taj je protiv nas i svi moramo da se izjasnimo u maniru najvećeg jednoumlja u istoriji ili smo mrtvi. Demokratija podrazumeva da svako ima pravo na svoje mišljenje a kada je tenis u pitanju svi profi igrači su pojedinci za sebe. Njihove države stoje iza njih samo kada nastupaju kao reprezentacija u Dejvis kupu. Uostalom tako je bilo i u šahu.

ejs

pre 3 godine

veličina Djokovića se ogleda u tome koliko se raznih ljudi javlja da komentariše svaku njegovu reč, još malo će biti i frizura i izraz lica... i još je ta veličina izraženija što ga većina osudjuje za nešto što kaže a da izgovoreno ne može biti normalnije.
Molimo se za ovog dečka jer mu sve molitve trebaju u današnjem svetu biti na vrhu u bilo čemu a ostati normalan.... ostati normalan a tuku te iz minuta u minut njih sve više i sve jače...

Steva

pre 3 godine

Javno osuditi rat je moralni cin, a ne obaveza. Ne zeli svako da se petlja u politiku i da daje politicke izjave, niti mu je to duznost, pogotovo ako mu zbog toga preti progon. Sloboda govora je istovremeno i sloboda cutanja. Svako mora biti slobodan da kaze sta zeli, ali i da ne kaze ono sto ne zeli. Ako ta sloboda postoji, onda, po definiciji, niko ne sme biti kaznjavan zbog toga sto tu slobodu koristi. Nisu ti sportisti mogli da biraju gde ce da se rode, a siguran sam da nisu ni na koji nacin ucestvovali, potpomogli ili podrzali rat. To sto cute, ne znaci da podrzavaju rat. Jednostavno nije svako spreman ili dovoljno hrabar da se aktivno suprotstavi totalitarnom rezimu i ne sme zbog toga biti kaznjen. Stari komunisticki pristup je da je ucesce u propisanom narativu samo deklarativno izbor, a u stvari je obaveza, cije neizvrsenje povlaci teske posledice, i to se upravo desava sada, sa ovom ratnom histerijom i pritiscima na ljude koji samo zele da gledaju svoja posla. Koliko god se on trudio da izigrava ikonu demokratije, vidi se da je Gari rodjen i obrazovan u SSSR i da je bio clan partije.

War Inside My Head

pre 3 godine

Ćutanje je zlato,kažu.Samo sad izgleda ta izreka za jedne vrijedi,a za druge ne?Kao da je ruskim sportistima tek tako lako da izađu u javnost i pljunu Putina,samim tim i otadžbinu,kakva god ona bila? Kasparov gura tu svoju disidentsku priču,ali nisu svi ljudi isti,čak i sličnih stavova,imaju različite načine djelovanja,iznošenja stava,borbe...Moglo bi se reći da je prilično sebično od strane Kasparova,tipa ja sam borac za ispravnu stvar,a svi drugi su u krivu.

srbijaaaa

pre 3 godine

"srbin to mora da zna"
ovako izvuceno deluje, da nije pominjao nase zrtve, vec da pominje nase zlocine.
poistovecuje nas sa rusijom, ili sa agresivcima.
uvek ce srbin biti kriv.
novace , ne daj na sebe!

Dalibor

pre 3 godine

Gari Kasparov nije Rus, rođen je kao Hari Vajnštajn od oca Jevrejina i majke Armenke, djevojačkog prezimena Kasparjan. Sa 12 godina Hari je uzeo majčino prezime i "rusificirao" ime.

mich

pre 3 godine

Zamislite SAD kao agresora, samo zamislite jer se to nikada nece desiti, a sada zamislite Felpsa, Dzejmsa, Karija i ostale kako javno osudjuju predsednika i staju na stranu protivnike strane, samo zamislite...

Odur

pre 3 godine

Sve vreme čitam poređenje SAD 1999 i sad Rusija u Ukrajini.
1999 SAD je nas bombardovao iz hira da pokaže silu i nadmoć nad Rusijom. 90% Amerikanaca ne zna ni gde smo.
Rusija ima svoje razloge zašto se upustila u ovo, granica je njena i šta se krije u pozadini ovoga mi ne znamo. Ali se ne može porediti sa ovim licimerima koji se petljaju daleko od svojih granica kako tada tako i sada

Јабучило

pre 3 godine

gledajući istoriju sve je to prilično neumesno

Неумесно је и радити у интересу туђе државе. Али не видим да Каспарову то смета.

mare

pre 3 godine

Nista dobro ne moze Djokovicu da se desi ako se bude mesao u politiku, lepo rekao covek da osudjuje rat. Sta jos da uradi? Nego Kasparov zivi u Americi, pa mora da pljuje Ruse da ga ne proteraju...

Podrška sportašima

pre 3 godine

Ide se u krajnost, ovo polako poprima oblik maltretiranja, sa kojekakvim liberalnim umotvorinama "silence is violence" nastoji se frustracija usmjeriti na sportaše.

Beograđanin u Parizu

pre 3 godine

Srbija treba da podrži narod Rusije al da se ogradi od aktuelnog režima predsednika Putina kao ondašnja Rusija od Miloševića!
Takođe USA i EU nema ništa protiv naroda Rusije već protiv diktatora!Srbi ne podržavajte diktatora nije dobar za ruski narod!

vladica

pre 3 godine

Nole samo podržava odluke ATP i drugih velikana teniskog sporta, koja brani tenis kao individualni sport, iznad nacije i politike.
ATP je reagovao tako što je ukinuo nacionalna obeležja ruskim i beloruskim igračima, nije ih suspendovao na osnovu nacionalne pripadnosti niti zahtevao politično izjašnjavanje. Pod opštim političkim pristiskom ATP je reagovao korektno.

Милош Радунковић

pre 3 godine

Овога пута Каспаров није у праву. Замењује тезе, а њему овакав "лапсус" тешко да је могућ да намерно направи...

donji dzep

pre 3 godine

Nole brate mani se komentarisanja svega i svacega! Znam da si komunikativna i elokventma osoba, ali ovako samo navlacis negativnu energiju na sebe, koju vec imas uveliko od AO. Apaolutno se slazem da treba reci svoje i imati kicmu pre svega, ali daj malo diplomatije na svoj racun. Jedva cekaju da nesto kazes pogresno ili da neko tvoje reci izvrne i eto dodatnog problema. Daj gas jos koju godinu i bon voyage! Poz

Babajaga

pre 3 godine

Osudjujem Rusiju koliko je svet osudjivao NATO i Ameriku dok je bombardovana Srbija. I Rusiji da se uvedu sankcije iste koje su i njima uvedene tokom i nakon bombardovanja.

mare

pre 3 godine

Nista dobro ne moze Djokovicu da se desi ako se bude mesao u politiku, lepo rekao covek da osudjuje rat. Sta jos da uradi? Nego Kasparov zivi u Americi, pa mora da pljuje Ruse da ga ne proteraju...

mich

pre 3 godine

Zamislite SAD kao agresora, samo zamislite jer se to nikada nece desiti, a sada zamislite Felpsa, Dzejmsa, Karija i ostale kako javno osudjuju predsednika i staju na stranu protivnike strane, samo zamislite...

Babajaga

pre 3 godine

Osudjujem Rusiju koliko je svet osudjivao NATO i Ameriku dok je bombardovana Srbija. I Rusiji da se uvedu sankcije iste koje su i njima uvedene tokom i nakon bombardovanja.

Јабучило

pre 3 godine

gledajući istoriju sve je to prilično neumesno

Неумесно је и радити у интересу туђе државе. Али не видим да Каспарову то смета.

Podrška sportašima

pre 3 godine

Ide se u krajnost, ovo polako poprima oblik maltretiranja, sa kojekakvim liberalnim umotvorinama "silence is violence" nastoji se frustracija usmjeriti na sportaše.

Odur

pre 3 godine

Sve vreme čitam poređenje SAD 1999 i sad Rusija u Ukrajini.
1999 SAD je nas bombardovao iz hira da pokaže silu i nadmoć nad Rusijom. 90% Amerikanaca ne zna ni gde smo.
Rusija ima svoje razloge zašto se upustila u ovo, granica je njena i šta se krije u pozadini ovoga mi ne znamo. Ali se ne može porediti sa ovim licimerima koji se petljaju daleko od svojih granica kako tada tako i sada

varburg limuzina

pre 3 godine

Ne secam se da je gospodin Kasparov pisao ovakve komentare '99.-e kad su po nama bacane bombe. A da, tada je imao preca posla, igrao je sah.
E pa gospodo draga istorija ne pocinje od onog trenutka kad vama to odgovara.

donji dzep

pre 3 godine

Nole brate mani se komentarisanja svega i svacega! Znam da si komunikativna i elokventma osoba, ali ovako samo navlacis negativnu energiju na sebe, koju vec imas uveliko od AO. Apaolutno se slazem da treba reci svoje i imati kicmu pre svega, ali daj malo diplomatije na svoj racun. Jedva cekaju da nesto kazes pogresno ili da neko tvoje reci izvrne i eto dodatnog problema. Daj gas jos koju godinu i bon voyage! Poz

miro split

pre 3 godine

Nakon Australije saznali smo da je Novak Đoković jedini krivac za koronu i dvi godine opće karantene.
Sad je izgleda jasno da je kriv i za rat u Ukrajini.
Svak ima pravo balit, mrzit i poziva na nasilje samo je Novaku zabranjeno da reče šta misli, a ja iskreno nikad od ovog čovika nisan čuja ni jednu rič koja se može nazvat mržnjom i pozivom na nasilja.

Kralj mača

pre 3 godine

Није једини Ђоковић критиковао потез Вимблдона, већ су то урадили многи тенисери, садашњи и бивши, као и званичници АТП и ВТА. Уколико Каспаров не искритикује редом све њих на исти начин као Ђоковића, онда је заправо његова критика упућена по националности, а не на бази аргумената.

Jadnik

pre 3 godine

@Milis

Ne znam gde je tih 180 izmereno, nema ga među vodećima na MENSA listi.
Odmah da kažem da sam u početku navijao za Kasparova protiv Karpova - razlog je da je Karpov bio toliko dominantan tokom 10 godina da nam je svima bio dosadio.
Ali, posle se sve promenilo, Kasparov mi je vec dugo najneomiljeniji lik u istoriji šaha. Razlozi su sledeći:
1) Milunka Lazarević mu je bila kao druga majka. Za one koji ne znaju, Milunka je imala ogroman ugled u šahovskom svetu, bila je druga igračica sveta šezdesetih, funkcioner FIDE, novinar. Otvarala mu je razna vrata, igrao je mečeve u Beogradu. Tako sam ga i sreo prvi put, kao novinar studentsko radija Indeks 202,a igrao sam i šah, našao sam se zajedno sa Milunkom, Garijem i još dve osobe u foajeu Sava Centra. Intervju nisam dobio, ali sam pažljivo slušao ceo razgovor,vec tada uočio njegovu agresivnost. Toj istoj Milunki, a i Srbiji, je potpuno okrenuo leđa sa ratom devedesetih
2) Početkom devedesetih na njegov zahtev Srbija je isključena iz međunarodnih šahovskih takmičenja
3) tokom devedesetih u Srbiji (FR Jugoslavija) je bio super-turnir, svi najjači su dolazili, i zapadnjaci (Šort itt), samo on nikada nije
4) osnovao je paralelnu šahovsku organizaciju, koju su i njegovi podrzavaoci napustili posle nekoliko godina kada su videli kakav je. Time je naneo ogromnu štetu sahu
5) mrtav ladan vratio potez koji gubi partiju protiv Judit Polgar. Oprostili mu
Itt, itt
Mnogo los čovek, njegova kritika je za Novaka kompliment.

El Greco

pre 3 godine

Да видимо колико би американаца данас имало храбрости/лудости да критикује ратове које води Америка као што је то последњи (да ја знам) имао Мухамед Али. Његов отпор је итекако кажњен. Ово што тражи овај неетнички рус од руских спортиста јесте толико одрицање да би се водило као издаја у својој домовини.

Raja

pre 3 godine

Djokovic nije portparol ruskih tenisera pa da ga Kasparov kritikuje. Dobio je pitanje od novinara da kaze svoje misljenje i odgovorio je sasvim pristojno.I onda kao po običaju krecu napadi na njega. Ustvari pojedinci koriste njegove izjave kako bi se promovisali. Inace niko nebi ni čitao sta oni pišu.

Aca

pre 3 godine

Zamislite SAD kao agresora, samo zamislite jer se to nikada nece desiti, a sada zamislite Felpsa, Dzejmsa, Karija i ostale kako javno osudjuju predsednika i staju na stranu protivnike strane, samo zamislite...
(mich, 26. april 2022 10:32)

Desilo se jednom nešto slično, kada se Ali protivio učešću Amerike u Vijetnamu i odbio regrutaciju. Rezultat – oduzete mu medalje i uhapšen. Demokratija.

Randy Marsh

pre 3 godine

Za neupucene, nekoliko informacija. Gari Kasparov prvo nije Rus a drugo nije Gari Kasparov. Doticni se zove Hari Vajnstajn, otac mu je Jevrej, majka Jermenka a rodjen je u Azerbejdzanu. Kao sto vidite, tu Rusije nigde nema. Posle razvoda roditelja uzeo je majcino jermensko prezime Kasparjan ali ga je ubrzo promenio u prorusku varijanta Kasparov dok je istovremeno Hari promenio u Gari i tako odlucio da nastupa u sahovskom svetu. U pitanju je dokazani rusofob koji nije Putinov kriticar kako se krije iza maske jer ima citavu istoriju antiruskih izjava i delovanja jos od 80-tih godina kada Putina nema ni na mapi. Osim sto je rusofob, istaknuti je i srbofob. Tako se 90-tih javno isticao podrskom Hrvatima, Tudjmanu, pljuvanju po Srbima, podrsci bombardovanju 1999. a vise puta je bio i u poseti Zagrebu da iskaze licno podrsku. Zbog svega toga je 2014.godine dobio hrvatsko drzavljanstvo te je danas gradjanin Hrvatske. Sve to mozete lako proveriti ako zelite. Dakle da sumiramo, jevrejsko-jermenski rusofob Hari Vajnstajn. E kad to znamo, onda i znamo pozadinu svega dalje.

srbijaaaa

pre 3 godine

"srbin to mora da zna"
ovako izvuceno deluje, da nije pominjao nase zrtve, vec da pominje nase zlocine.
poistovecuje nas sa rusijom, ili sa agresivcima.
uvek ce srbin biti kriv.
novace , ne daj na sebe!

lala

pre 3 godine

Gari,de si bio 1999 da braniš Srbe,nešto se ne sećam da si pisao protiv Nato-a???Djokoviću,ne odgovaraj ništa Azerbejdžancu
(Tarmi Rićmi, 26. april 2022 11:07)

Druze! Pa on ne da nije osudio 1999. nego je javno podrzao napad na Srbiju!!!! Sve protiv Srba 90-tih je javno podrzavao, ima i hrvatsko drzavljanstvo kao nagradu za to od 2014.

GOJA

pre 3 godine

Kasparov ima lični odnos prema Putinu. Svaki rat je sukob interesa. Po svetu se ruse ruski spomenici, zabranjuju knjige. Znaci kulturni genocid.

Steva

pre 3 godine

Javno osuditi rat je moralni cin, a ne obaveza. Ne zeli svako da se petlja u politiku i da daje politicke izjave, niti mu je to duznost, pogotovo ako mu zbog toga preti progon. Sloboda govora je istovremeno i sloboda cutanja. Svako mora biti slobodan da kaze sta zeli, ali i da ne kaze ono sto ne zeli. Ako ta sloboda postoji, onda, po definiciji, niko ne sme biti kaznjavan zbog toga sto tu slobodu koristi. Nisu ti sportisti mogli da biraju gde ce da se rode, a siguran sam da nisu ni na koji nacin ucestvovali, potpomogli ili podrzali rat. To sto cute, ne znaci da podrzavaju rat. Jednostavno nije svako spreman ili dovoljno hrabar da se aktivno suprotstavi totalitarnom rezimu i ne sme zbog toga biti kaznjen. Stari komunisticki pristup je da je ucesce u propisanom narativu samo deklarativno izbor, a u stvari je obaveza, cije neizvrsenje povlaci teske posledice, i to se upravo desava sada, sa ovom ratnom histerijom i pritiscima na ljude koji samo zele da gledaju svoja posla. Koliko god se on trudio da izigrava ikonu demokratije, vidi se da je Gari rodjen i obrazovan u SSSR i da je bio clan partije.

ejs

pre 3 godine

veličina Djokovića se ogleda u tome koliko se raznih ljudi javlja da komentariše svaku njegovu reč, još malo će biti i frizura i izraz lica... i još je ta veličina izraženija što ga većina osudjuje za nešto što kaže a da izgovoreno ne može biti normalnije.
Molimo se za ovog dečka jer mu sve molitve trebaju u današnjem svetu biti na vrhu u bilo čemu a ostati normalan.... ostati normalan a tuku te iz minuta u minut njih sve više i sve jače...

Nebojsa

pre 3 godine

Sta je to Djokovic rekao lose.
Osudio rat, vrati se na 1999 g. kad je Nato bomardovao SRJ, politika ne treba da se mesa u sport i stao na stranu sportista?!

Aleksandar

pre 3 godine

Šta Đoković treba da kaže da bi mu bio po volji? Kasparov je ovim komentarom pokazao da je običan licemer. Ja lično podržavam i ukrajinski i ruski narod. Ubice sa obe strane neka đavo nosi! Zašto bi ruski sportisti osuđivali bilo koga? Ko nije na mestu zbivanja, ne treba ni da donosi bilo kakav sud. Kako da znam šta je istina? Slušajući Bajdena i Zaharovu, čitajući novine? Gari, ili je tvoj mozak otupeo od silnih šahovskih kombinacija, ili si zlonameran?

War Inside My Head

pre 3 godine

Ćutanje je zlato,kažu.Samo sad izgleda ta izreka za jedne vrijedi,a za druge ne?Kao da je ruskim sportistima tek tako lako da izađu u javnost i pljunu Putina,samim tim i otadžbinu,kakva god ona bila? Kasparov gura tu svoju disidentsku priču,ali nisu svi ljudi isti,čak i sličnih stavova,imaju različite načine djelovanja,iznošenja stava,borbe...Moglo bi se reći da je prilično sebično od strane Kasparova,tipa ja sam borac za ispravnu stvar,a svi drugi su u krivu.

VV

pre 3 godine

Novače, to ti je rekao šahista koji je u vreme dok je bio prvak sveta u šahu pred kamerama na kojima se sve videlo vratio potez protiv Judit Polgar. Pitaj ga molim te da objasni svoj karakter kad već govori o neumesnim stvarima, ili jednostavno postavi taj video kao odgovor.

Beograđanin u Parizu

pre 3 godine

Srbija treba da podrži narod Rusije al da se ogradi od aktuelnog režima predsednika Putina kao ondašnja Rusija od Miloševića!
Takođe USA i EU nema ništa protiv naroda Rusije već protiv diktatora!Srbi ne podržavajte diktatora nije dobar za ruski narod!

Terzio

pre 3 godine

Ne secam se da je gospodin Kasparov pisao ovakve komentare '99.-e kad su po nama bacane bombe. A da, tada je imao preca posla, igrao je sah.
E pa gospodo draga istorija ne pocinje od onog trenutka kad vama to odgovara.
(varburg limuzina, 26. april 2022 13:39)

Upravo tako, dogadjaji iz 90tih pocinju od 1991., a ne 1995. ili 1999. kako to vama odgovara.
(Selektivno pamcenje, 26. april 2022 16:00)

Neko bi rekao da onda mozemo reci da istorija devedesetih izvire iz 1941. godine, a ne od 1991. "domoljubne" i "uljudjene" godine, kako vama odgovara.

Goran

pre 3 godine

To sto ti trazis je rasna segregacija da se samo za Ruse i Beloruse uvede pravilo da moraju da potpisu nesto da bi se bavili svojim zanimanjem. Prakticno da sami sebi stave zutu traku na ruku da bi se bavili svojim poslom. Znaci, za tebe nema licne odgovornosti nego svaki Rus je kriv za rat i mora da se pokaje i da klekne na pocetku svakog turnira a verovatno ne samo turnira nego ce sutra to pravilo biti uvedeno i za ostale aktivnosti.

Dalibor

pre 3 godine

Gari Kasparov nije Rus, rođen je kao Hari Vajnštajn od oca Jevrejina i majke Armenke, djevojačkog prezimena Kasparjan. Sa 12 godina Hari je uzeo majčino prezime i "rusificirao" ime.

Sremac

pre 3 godine

Kako Gari sad zna sta je agresija. A nije znao kada su napadnuti Srbija, ,Irak, Libija,Sirija.... Zasto nije on osudjivao ubistva civila u tim zemljama? Sad drzi pridike drugima.

Vlajko

pre 3 godine

Kasparov je stara garda zna šta je staljinizam i tako se ponaša i danas. Staljinistički je manir ko nije sa nama taj je protiv nas i svi moramo da se izjasnimo u maniru najvećeg jednoumlja u istoriji ili smo mrtvi. Demokratija podrazumeva da svako ima pravo na svoje mišljenje a kada je tenis u pitanju svi profi igrači su pojedinci za sebe. Njihove države stoje iza njih samo kada nastupaju kao reprezentacija u Dejvis kupu. Uostalom tako je bilo i u šahu.

don

pre 3 godine

Upravo tako, dogadjaji iz 90tih pocinju od 1991., a ne 1995. ili 1999. kako to vama odgovara.
(Selektivno pamcenje, 26. april 2022 16:00

Netačno. Po tebi su Srbi krivi za sve i samo je njih trebalo i treba kazniti. Krivi su jedino što su dali drugima države a da ih ničim nisu zaslužili.

Viva's

pre 3 godine

Sve to stoji sto je rekao Kasparov ali dali je osudio ubijanje kada je pocelo 2014 , palenje zgrade sa ljudima u Odesi , juce sam gledala a bolje da nisam , raskomadana od grantiranja tela dece, deca bez udova, u Odesi zapalili ljude i gledaju i snimaju , strasno to sto covjek moze covjeku napraviti .
Jedni mi nije jasno sta je Putin cekao da toliko ljudi nastrada ili su na obe strane postavljeni igraci da slavenski narodi ubijaju jedni druge ni to me ne bi iznenadilo.

Dečko

pre 3 godine

Kasparov je (jevrejin) hazar...I naravno da prezire sve rusko međutim imaju Rusi preko 1000 godina iskustva borbe sa njima tako da mu ostaje samo da mrzi i ništa više od toga.

Guffball

pre 3 godine

Jedan Solzenjicin je savrseno razumeo zasto je 1999-ta prekratnica za Rusiju i kuda sve to ide, a Kasparov je nazalost mouth-piece zapadne medijske propagande koja ide uz vojno-industrijski kopleks i ima rat kao svoj biznis model. Jednostavno los covek.

Licimur

pre 3 godine

Gari Kasparov, večita rupa u saksiji. Inače, dobar materijal na temi kako prepoznati lošeg čoveka, čoveka sa cenom na reveru.
Svako ko razume ovog čoveka treba da se upita za svoj moralni kodeks i najbolje mu je da ćuti na temu bilo kog rata.
Osuđivati ratove protivnika Zapada je tako groteskno i vređa zdrav razum. Al naravno, nije svaki razum zdrav.

koki

pre 3 godine

PS Samo sto je on za razliku od Vas rodjen u Rusiji i nastupao pod njihovom zastavom.
(drago, 26. april 2022 16:44)

Nije rodjen u Rusiji nego u Azerbejdzanu.

Prase u Teheranu

pre 3 godine

Zašto bi se sportisti mešali u politiku, a rat jeste politika? Ako već moraju da osude Rusiju, hajde onda da se obavežu svi sportisti sveta da to urade, a ne samo Rusi i Belorusi. Namera je da se te devojke i momci primoraju da osude svoju državu. U tenisu sve to izgleda još glupavije pošto je individualni sport. Reket nije puška.

drug sa fakulteta

pre 3 godine

kasparov je izuzetan šahista, a intelektualno je nula... uvek bio

ti da kažeš nešto Novaku... ko si ti bre...
najveći licemer si... kome si pomogdo u životu ti...
judo

Terzio

pre 3 godine

Šta Đoković treba da kaže da bi mu bio po volji? Kasparov je ovim komentarom pokazao da je običan licemer. Ja lično podržavam i ukrajinski i ruski narod. Ubice sa obe strane neka đavo nosi! Zašto bi ruski sportisti osuđivali bilo koga? Ko nije na mestu zbivanja, ne treba ni da donosi bilo kakav sud. Kako da znam šta je istina? Slušajući Bajdena i Zaharovu, čitajući novine? Gari, ili je tvoj mozak otupeo od silnih šahovskih kombinacija, ili si zlonameran?
(Aleksandar, 26. april 2022 13:32)

Nista od toga, on je dvolicno neoliberalno samodopadljivo smece liseno trunke pristojnosti, najgori olos danasnjice.
Takodje, cudi me kako mnogima nije jasno da bi bilo sta sto Djokovic izjavi bilo praceno istim komentarima cancel culture degenerika dvostrukih arsina.
Da je rekao da osudjuje rusku agresiju zamerili bi mu sto se nije zauzeo za to da se rusko rukovodstvo izruci Hagu, da je rekao da osudjuje i agresiju i zlocine zamerili bi mu zasto nije koristio rec genocid umesto ratni zlocini, da je rekao da osudjuje rusku, kao i svaku drugu agresiju diljem sveta, zamerili bi mu argumentom whataboutism-a, sto je sifra za njihovo neograniceno licemerje.
Radi se malogradjanskom talogu civilizacije, konzumerristickim zombijima koji poznaju samo rejtinge, lajkove i novac, a univerzalne eticke vrednosti su im zakrzljale poput repnog prsljena, a to sto se upravo na te vrednosti pozivaju lijuci krokodilske suze nad patnjom Ukrajinaca cini celu stvar jos odurnijom.
Gari Kasparov se uopste ne razlikuje od bilo kog korisnog idiota danas koji nakaci ukrajinsku zastavu ili slovo Z kao profilnu sliku.

ex

pre 3 godine

Koga uopste interesuje misljenje Garija Kasparova?

Mogao je da se priseti ko je jedini ustao protiv sankcija Bobiju Fiseru i ko je bio uopste Bobi Fiser.

Taj Kasparov je Fiseru do...da ne hulim dalje.

Милош Радунковић

pre 3 godine

Овога пута Каспаров није у праву. Замењује тезе, а њему овакав "лапсус" тешко да је могућ да намерно направи...

Steve

pre 3 godine

Ne trudi se Gari, tebe koji imaš IQ 180 ne može razumeti neko sa završenom tek osnovnom školom...
(Miliš, 26. april 2022 12:05)

Ti tesko da si ikad i video skolu

Doduse nije ni Michael Faraday ali za razliku od tebe je Faraday mozak i kriticki je razmisljao

Kao i Novak

Božidar Islamović

pre 3 godine

Gari nikada nebi postao svetski šahovski prvak da su tada zbog politike zabranili takmičenja svima pod čijim se barjakom i on takmičio.

Dragan RS

pre 3 godine

Koliko lupetanja oko Kasparova.

Otac mu je Jevrejin a majka Jermenka. Izjasnjavao se Rusom uvijek jer je govorio samo ruski i rastao pod ruskim uticajem i ruskomm kulturom u SSSR bez obzira sto je rodjen u Bakuu.

To sto je protiv Putina odavno ne mora znacit da ne voli svoju zemlju Rusiju.

PimPong

pre 3 godine

Kasparov je veliki intelektualac, ali ja se ne slazem sa njim u ovom pogledu. Ruski sportisti koji se ne slazu sa Putinom bi potencijalno ugrozili zivote svijih porodica ako bi ga javno kritikovali, tako da mislim da ih treba pustiti da se takmice.

Aleksandar

pre 3 godine

U pravu je Kasparov.Svako treba da osudi Putina za bombardovanje Ukrajine. Oni koji pricaju da ne treba mesati politiku i sport su u pravu, ali ovo sto Putin radi i nije politika, vec zlocini nad civilima. Nije politika osuditi Putinove zlocine. To je ljudski cin! Gde ces politiku nazivati ono sto Putin radi Ukrajini!? Sramno je ubijanje civila u Ukrajini dozivljavati kao neciju politiku.

Lucky

pre 3 godine

,,prvak sveta u sahu,,hahahahhh
Moze svako ,tako!!!! Kada ti vracaju poteze i namestaju partuju!
STO SE NOVAKA TICE ,ZNO ON DOBRO SVE,ZATO OVKO I PRICA!!!
KAO STO I TI DOBRO ZNAS DA JE STALJIN TVOJ GRUZIN,ALI PRICAS SVUDA DA JE RUS!!!

Emi

pre 3 godine

Ko što neko napisa, Kasparov živi u Americi.
Mislim da više nema potrebe šta da se kaže, sve je jasno.
(The_Dejan, 26. april 2022 14:19)

Kasparov zivi u Hrvatskoj.

wea

pre 3 godine

Bas me interesovalo koliko puta cu naci rec Licemer u komentarima. Za sada smo na 11. Hajd koristite nesto drugo za komentare, pocelo da me nervira.
(Licemer, 26. april 2022 16:38)

Mačak, samo lagano...
Nemoj da se nerviraš.
I ja kažem da je licemer!

vladica

pre 3 godine

Nole samo podržava odluke ATP i drugih velikana teniskog sporta, koja brani tenis kao individualni sport, iznad nacije i politike.
ATP je reagovao tako što je ukinuo nacionalna obeležja ruskim i beloruskim igračima, nije ih suspendovao na osnovu nacionalne pripadnosti niti zahtevao politično izjašnjavanje. Pod opštim političkim pristiskom ATP je reagovao korektno.

Ja

pre 3 godine

Ko što neko napisa, Kasparov živi u Americi.
Mislim da više nema potrebe šta da se kaže, sve je jasno.
(The_Dejan, 26. april 2022 14:19)

Kasparov zivi u Hrvatskoj.
(Emi, 26. april 2022 15:03)

Hahahahaha, jos gore 😂

Stojan

pre 3 godine

Ne trudi se Gari, tebe koji imaš IQ 180 ne može razumeti neko sa završenom tek osnovnom školom...
(Miliš, 26. april 2022 12:05)

... A zato ga ti nisi provalio... A zašto nisi, veselniče nastavio školovanje...? Nije ti išlo?

Deep Throat

pre 3 godine

Ime sa kojim je rođen: Garik Kimovich Weinstein, te dakle nije Rus.
(Salzburg53, 26. april 2022 11:34)

Nisu ni svi ti Putinovi finacijeri i oligarsi, skoro svi su Jevreji, baš kao i Kasparov, inače hrvatski državljanin!

Prvo pogledati sebe, pa druge

pre 3 godine

Osudjujem Rusiju koliko je svet osudjivao NATO i Ameriku dok je bombardovana Srbija. I Rusiji da se uvedu sankcije iste koje su i njima uvedene tokom i nakon bombardovanja.
(Babajaga, 26. april 2022 10:21)


Uzeo bih ovaj komentar kao primer iskrivljene logike, licemerja i ostrascenosti koje vlada kod dela naseg naroda.
Ne treba ti da osudis Rusiju onoliko koliko je svet osudio NATO 1999, vec treba da osudis Rusiju onoliko koliko si TI osudio NATO 1999. Ako te sutra neko ponovo bude bombardovao, da li ces isto da pricas da osudjujes tu agresiju koliko je svet osudjivao NATO 1999. ili ces da vrtis drugu pricu i vices nepravda, jer je sad po tvojim ledjima?
Ne moze da se vrda cas tamo, cas vamo, sedenje na dve stolice, kako ti odgovara, zavisno da li je po tvojim ledjima ili tudjim.

Ako si osudio NATO 1999, duzan si da osudis i Rusiju sad i obrnuto, ali ne mozes druge da pozivas na principijelnost, a da sam budes dvolican. Da ne pricam da je sramota da neko ko je sam bio zrtva, da danas podrzava agresora. Samo onaj ko je sada protiv Rusije sme da ukazuje da dvostruke standarde zapada. To nasim ljudima ne ide u glavu, njima je normalno da osudjuju NATO 1999, sad navijaju za Rusiju i pricaju kako je zapad licemeran. Ne vide da su sami jos gori licemeri.

k957

pre 3 godine

Jsdf) A rusku djecu kad ubijaju nikom ništa, sram te bilo. Gde rusi vode zarobljenike, vode ih do spomenika ubijene djece od 2 god do 14.Vi koji nikad niste bili u Ukr i komentarišete nešto, bolj da ćutite. Niko ne kaže da su svi ljudi nacisti, daleko od toga ali je vlast takva. U Ukr imate 28 oblasti a na vlasti su uglavnom ljudi iz 4 (Ljivovska, Ternopoljska, Ivanofrankovska, Rovenska)

Vlada

pre 3 godine

A da nije Gari da si se ti kandidovao na izborima pre neku godinu pa izgubio? Malko mi je vise neumesno da zrtve trenutnog i proslih ratova pominjes za skupljanje svojih mizernih politickih poena.

Buzzard

pre 3 godine

Ko što neko napisa, Kasparov živi u Americi.
Mislim da više nema potrebe šta da se kaže, sve je jasno.
(The_Dejan, 26. april 2022 14:19)

I Putinove ćerke žive u Americi.

lala

pre 3 godine

Kako smarate vi koji govorite da nije Rus. Ako je rodjen u Rusiji i kaze da je Rus onda jeste. Dokle cemo da brojimo krvna zrnca vec vise? A drugo, je li mislite da pravi, "cisti" Rusi ne mogu biti protiv ovog rata? Eto ja imam prijateljicu iz Moskve koja je protiv rata. Njeni u Moskvi su protiv Putina i rata. Sta sad mogu o njima da izlislim, da joj je cukun baba iz ne znam Zambije pa zato nije prava Ruskinja itd itd.

Netgazda

pre 3 godine

Slažem se sa gospodinom Kasparavom. Kroz sport, svi mi težimo da navijamo ne samo za pojedinačnog sportistu, već i za njegovu nacionalnost, zastavu koju predstavlja, uniformu koju nosi. Razumem i šta gospodin Đoković govori, Ali ratovi se ne vode samo mecima, već se bore i propagandom.

Milutin

pre 3 godine

Fataj se puske Kasparov i za drzavu i otadzbinu, mani se saha i drustveni mreza, dokazi se i budi coek!
(Ekskalibur, 26. april 2022 10:01)

Kasparova država i otadžbina je Rusija, a na njenoj teritoriji se ne vodi rat.

Putin nije ni država ni otadžbina nikome.

Selektivno pamcenje

pre 3 godine

Ne secam se da je gospodin Kasparov pisao ovakve komentare '99.-e kad su po nama bacane bombe. A da, tada je imao preca posla, igrao je sah.
E pa gospodo draga istorija ne pocinje od onog trenutka kad vama to odgovara.
(varburg limuzina, 26. april 2022 13:39)

Upravo tako, dogadjaji iz 90tih pocinju od 1991., a ne 1995. ili 1999. kako to vama odgovara.

Klašnja

pre 3 godine

Srbija treba da podrži narod Rusije al da se ogradi od aktuelnog režima predsednika Putina kao ondašnja Rusija od Miloševića!
Takođe USA i EU nema ništa protiv naroda Rusije već protiv diktatora!Srbi ne podržavajte diktatora nije dobar za ruski narod!
(Beograđanin u Parizu, 26. april 2022 10:40)

Zašto "Srbija treba da podrži narod Rusije"??? Da li svaki narod treba da podrži? Ili ima naroda koje Srbija ne treba da podrži?

drago

pre 3 godine

Ime sa kojim je rođen: Garik Kimovich Weinstein, te dakle nije Rus.
(Salzburg53, 26. april 2022 11:34) 

Pa niste ni Vi. Sto ih branite?

PS Samo sto je on za razliku od Vas rodjen u Rusiji i nastupao pod njihovom zastavom.

boki

pre 3 godine

đoković je odavno izgubio moralno pravo da bilo šta palamudi
kad podrži svoje sunarodnike u borbi za demokratiju i bolje uslove za život onda neka priča i o rusima i ostalima.

Slave

pre 3 godine

Pa ni ti sportisti tamo ne smeju da zucnu kao i ovi kod nas. Ili su samo jednostavno takvi, ko kaze da ne podrzavaju sve ovo sto se i njima i nama desava. Mozda smo mi u zabludi.

drago

pre 3 godine

Niste dobro preveli zadnju recenicu: "Srbin koji to ne učini (javno se ne slaže protiv Putina) je neprikladan, gledajući povijest."
Ne bi rekao da to vrijedi za Djokovica, on je ljudina i pacifist.
Naravno da Rublev i Medvedev nisu krivi za rat. Rublev je cak i osudio rat ali je upravu Kasparov. Zamislite da sada Rus osvoji Wimbledon. To bi velicalo Rusiju a ovo nije trenutak da se velica Rusija.

Korist Nick

pre 3 godine

Koji cirkus, napadate Kasparova da nije osudio bombardovanje, a s Putinom i Rusijom ste si najbolji prijatelji i saveznici.

A oni nisu apsolutno ništa napravili, a mogli su, a Kasparov nije mogao ništa, niti može išta, osim tako da bezeveze lupeta, niko ga ne sluša.

Licemer

pre 3 godine

Bas me interesovalo koliko puta cu naci rec Licemer u komentarima. Za sada smo na 11. Hajd koristite nesto drugo za komentare, pocelo da me nervira.

jadnik

pre 3 godine

Kasparov, veliki šampion i pošten čovek.
(Viktor, 27. april 2022 15:51)

Da li si citao prethodne komentare, ili samo dodjes i napises nesto!?
Taj posten covek je VRATIO potez (koji gubi partiju) protiv Judit Polgar kada je bio svetski prvak - ceo svet je bio zgrozen. Taj posten covek je razbio svetsku sahovsku organizaciju u zelji za vlascu, a onda je pokazao svoje pravo lice pa su ga svi napustili i vratili se u FIDE (a sta su tek govorili o njemu!). Inace, upravo ta FIDE mu je pomogla prekinuvsi mec za svetskog sampiona pri vodjstvu Karpova 5:3 (igralo se do 6). Taj posten covek se stalno nesto zalio da je bio u podredjenom polozaju u SSSR osamdesetih, a u stvari je imao sve privilegije - isao je u najbolju sahovsku skolu, cuvenu Botvinikovu. Cak je i promenio prezime, napustio ocevo jevrejsko, Vajnstejn, radi svoje ambicije. A cinjenica da jevrejsko poreklo nije predstavljalo nikakvu prepreku za sahovsku karijeru u SSSR - Botvinik, Talj, Polugajevski, Kramnik, Beljavski, Bronstejn, itt, svi su bili ili svetski prvaci, ili u samom vrhu svetskog saha, i svi Jevreji. Na kraju, izdao je i Milunku Lazarevic i Srbiju. Milunka, kao vrlo uticajna osoba, i bivsi funkcioner FIDE, otvarala je mnoga vrata mladom Kasparovu... on je cesto dolazio u Beograd, tu je igrao i pripremne turnire. Sve je to zaboravio devedesetih, Milunki se nije ni javljao. Turnir INVESTBANKE,devedestih u SR Jugoslaviji, je okupljao sve najjace igrace, ukljucujuci i zapadanjake. On nikada nije dosao.

Atomski sleva

pre 3 godine

Đoković nije osudio agresiju na Ukrajinu, nego je protiv rata "u principu". Mislim i da podržasva teritorijalni integritet i suverenitet jedne zemlje. I šta ima još iz tog mora fraza koje ništa ne znače? Malo-malo pa Lavrov pominje kako će da frlje atomsku? Na koga? I ovi će da frlje na vas, samo da se i mi tu ne nađemo na liniji vatre, kako nas je Obamin državni Sekretar Keri jednom upozorio.

Koji hit

pre 3 godine

Ide se u krajnost, ovo polako poprima oblik maltretiranja, sa kojekakvim liberalnim umotvorinama "silence is violence" nastoji se frustracija usmjeriti na sportaše.
(Podrška sportašima, 26. april 2022 10:21)

Spot on sto bi rekli anglosaksonsci, a posebno sto je su im vecini verovatno porodice u Rusiji, gde se ide 15 godina u zatvor, ako kazes nesto protiv rata, ne znam sta hoce od ljudi, uradili su maximum koji je moguc

Beograđanin u Parizu

pre 3 godine

Srbija treba da podrži narod Rusije al da se ogradi od aktuelnog režima predsednika Putina kao ondašnja Rusija od Miloševića!
Takođe USA i EU nema ništa protiv naroda Rusije već protiv diktatora!Srbi ne podržavajte diktatora nije dobar za ruski narod!

Aleksandar

pre 3 godine

U pravu je Kasparov.Svako treba da osudi Putina za bombardovanje Ukrajine. Oni koji pricaju da ne treba mesati politiku i sport su u pravu, ali ovo sto Putin radi i nije politika, vec zlocini nad civilima. Nije politika osuditi Putinove zlocine. To je ljudski cin! Gde ces politiku nazivati ono sto Putin radi Ukrajini!? Sramno je ubijanje civila u Ukrajini dozivljavati kao neciju politiku.

Netgazda

pre 3 godine

Slažem se sa gospodinom Kasparavom. Kroz sport, svi mi težimo da navijamo ne samo za pojedinačnog sportistu, već i za njegovu nacionalnost, zastavu koju predstavlja, uniformu koju nosi. Razumem i šta gospodin Đoković govori, Ali ratovi se ne vode samo mecima, već se bore i propagandom.

Dragan RS

pre 3 godine

Koliko lupetanja oko Kasparova.

Otac mu je Jevrejin a majka Jermenka. Izjasnjavao se Rusom uvijek jer je govorio samo ruski i rastao pod ruskim uticajem i ruskomm kulturom u SSSR bez obzira sto je rodjen u Bakuu.

To sto je protiv Putina odavno ne mora znacit da ne voli svoju zemlju Rusiju.

lala

pre 3 godine

Kako smarate vi koji govorite da nije Rus. Ako je rodjen u Rusiji i kaze da je Rus onda jeste. Dokle cemo da brojimo krvna zrnca vec vise? A drugo, je li mislite da pravi, "cisti" Rusi ne mogu biti protiv ovog rata? Eto ja imam prijateljicu iz Moskve koja je protiv rata. Njeni u Moskvi su protiv Putina i rata. Sta sad mogu o njima da izlislim, da joj je cukun baba iz ne znam Zambije pa zato nije prava Ruskinja itd itd.

mare

pre 3 godine

Nista dobro ne moze Djokovicu da se desi ako se bude mesao u politiku, lepo rekao covek da osudjuje rat. Sta jos da uradi? Nego Kasparov zivi u Americi, pa mora da pljuje Ruse da ga ne proteraju...

Prvo pogledati sebe, pa druge

pre 3 godine

Osudjujem Rusiju koliko je svet osudjivao NATO i Ameriku dok je bombardovana Srbija. I Rusiji da se uvedu sankcije iste koje su i njima uvedene tokom i nakon bombardovanja.
(Babajaga, 26. april 2022 10:21)


Uzeo bih ovaj komentar kao primer iskrivljene logike, licemerja i ostrascenosti koje vlada kod dela naseg naroda.
Ne treba ti da osudis Rusiju onoliko koliko je svet osudio NATO 1999, vec treba da osudis Rusiju onoliko koliko si TI osudio NATO 1999. Ako te sutra neko ponovo bude bombardovao, da li ces isto da pricas da osudjujes tu agresiju koliko je svet osudjivao NATO 1999. ili ces da vrtis drugu pricu i vices nepravda, jer je sad po tvojim ledjima?
Ne moze da se vrda cas tamo, cas vamo, sedenje na dve stolice, kako ti odgovara, zavisno da li je po tvojim ledjima ili tudjim.

Ako si osudio NATO 1999, duzan si da osudis i Rusiju sad i obrnuto, ali ne mozes druge da pozivas na principijelnost, a da sam budes dvolican. Da ne pricam da je sramota da neko ko je sam bio zrtva, da danas podrzava agresora. Samo onaj ko je sada protiv Rusije sme da ukazuje da dvostruke standarde zapada. To nasim ljudima ne ide u glavu, njima je normalno da osudjuju NATO 1999, sad navijaju za Rusiju i pricaju kako je zapad licemeran. Ne vide da su sami jos gori licemeri.

Babajaga

pre 3 godine

Osudjujem Rusiju koliko je svet osudjivao NATO i Ameriku dok je bombardovana Srbija. I Rusiji da se uvedu sankcije iste koje su i njima uvedene tokom i nakon bombardovanja.

Odur

pre 3 godine

Sve vreme čitam poređenje SAD 1999 i sad Rusija u Ukrajini.
1999 SAD je nas bombardovao iz hira da pokaže silu i nadmoć nad Rusijom. 90% Amerikanaca ne zna ni gde smo.
Rusija ima svoje razloge zašto se upustila u ovo, granica je njena i šta se krije u pozadini ovoga mi ne znamo. Ali se ne može porediti sa ovim licimerima koji se petljaju daleko od svojih granica kako tada tako i sada

drago

pre 3 godine

Niste dobro preveli zadnju recenicu: "Srbin koji to ne učini (javno se ne slaže protiv Putina) je neprikladan, gledajući povijest."
Ne bi rekao da to vrijedi za Djokovica, on je ljudina i pacifist.
Naravno da Rublev i Medvedev nisu krivi za rat. Rublev je cak i osudio rat ali je upravu Kasparov. Zamislite da sada Rus osvoji Wimbledon. To bi velicalo Rusiju a ovo nije trenutak da se velica Rusija.

Milutin

pre 3 godine

Fataj se puske Kasparov i za drzavu i otadzbinu, mani se saha i drustveni mreza, dokazi se i budi coek!
(Ekskalibur, 26. april 2022 10:01)

Kasparova država i otadžbina je Rusija, a na njenoj teritoriji se ne vodi rat.

Putin nije ni država ni otadžbina nikome.

drago

pre 3 godine

Ime sa kojim je rođen: Garik Kimovich Weinstein, te dakle nije Rus.
(Salzburg53, 26. april 2022 11:34) 

Pa niste ni Vi. Sto ih branite?

PS Samo sto je on za razliku od Vas rodjen u Rusiji i nastupao pod njihovom zastavom.

donji dzep

pre 3 godine

Nole brate mani se komentarisanja svega i svacega! Znam da si komunikativna i elokventma osoba, ali ovako samo navlacis negativnu energiju na sebe, koju vec imas uveliko od AO. Apaolutno se slazem da treba reci svoje i imati kicmu pre svega, ali daj malo diplomatije na svoj racun. Jedva cekaju da nesto kazes pogresno ili da neko tvoje reci izvrne i eto dodatnog problema. Daj gas jos koju godinu i bon voyage! Poz

Korist Nick

pre 3 godine

Koji cirkus, napadate Kasparova da nije osudio bombardovanje, a s Putinom i Rusijom ste si najbolji prijatelji i saveznici.

A oni nisu apsolutno ništa napravili, a mogli su, a Kasparov nije mogao ništa, niti može išta, osim tako da bezeveze lupeta, niko ga ne sluša.

Selektivno pamcenje

pre 3 godine

Ne secam se da je gospodin Kasparov pisao ovakve komentare '99.-e kad su po nama bacane bombe. A da, tada je imao preca posla, igrao je sah.
E pa gospodo draga istorija ne pocinje od onog trenutka kad vama to odgovara.
(varburg limuzina, 26. april 2022 13:39)

Upravo tako, dogadjaji iz 90tih pocinju od 1991., a ne 1995. ili 1999. kako to vama odgovara.

boki

pre 3 godine

đoković je odavno izgubio moralno pravo da bilo šta palamudi
kad podrži svoje sunarodnike u borbi za demokratiju i bolje uslove za život onda neka priča i o rusima i ostalima.

Јабучило

pre 3 godine

gledajući istoriju sve je to prilično neumesno

Неумесно је и радити у интересу туђе државе. Али не видим да Каспарову то смета.

mich

pre 3 godine

Zamislite SAD kao agresora, samo zamislite jer se to nikada nece desiti, a sada zamislite Felpsa, Dzejmsa, Karija i ostale kako javno osudjuju predsednika i staju na stranu protivnike strane, samo zamislite...

Atomski sleva

pre 3 godine

Đoković nije osudio agresiju na Ukrajinu, nego je protiv rata "u principu". Mislim i da podržasva teritorijalni integritet i suverenitet jedne zemlje. I šta ima još iz tog mora fraza koje ništa ne znače? Malo-malo pa Lavrov pominje kako će da frlje atomsku? Na koga? I ovi će da frlje na vas, samo da se i mi tu ne nađemo na liniji vatre, kako nas je Obamin državni Sekretar Keri jednom upozorio.

Licemer

pre 3 godine

Bas me interesovalo koliko puta cu naci rec Licemer u komentarima. Za sada smo na 11. Hajd koristite nesto drugo za komentare, pocelo da me nervira.

Dečko

pre 3 godine

Kasparov je (jevrejin) hazar...I naravno da prezire sve rusko međutim imaju Rusi preko 1000 godina iskustva borbe sa njima tako da mu ostaje samo da mrzi i ništa više od toga.

drug sa fakulteta

pre 3 godine

kasparov je izuzetan šahista, a intelektualno je nula... uvek bio

ti da kažeš nešto Novaku... ko si ti bre...
najveći licemer si... kome si pomogdo u životu ti...
judo

Lucky

pre 3 godine

,,prvak sveta u sahu,,hahahahhh
Moze svako ,tako!!!! Kada ti vracaju poteze i namestaju partuju!
STO SE NOVAKA TICE ,ZNO ON DOBRO SVE,ZATO OVKO I PRICA!!!
KAO STO I TI DOBRO ZNAS DA JE STALJIN TVOJ GRUZIN,ALI PRICAS SVUDA DA JE RUS!!!

varburg limuzina

pre 3 godine

Ne secam se da je gospodin Kasparov pisao ovakve komentare '99.-e kad su po nama bacane bombe. A da, tada je imao preca posla, igrao je sah.
E pa gospodo draga istorija ne pocinje od onog trenutka kad vama to odgovara.

Stojan

pre 3 godine

Ne trudi se Gari, tebe koji imaš IQ 180 ne može razumeti neko sa završenom tek osnovnom školom...
(Miliš, 26. april 2022 12:05)

... A zato ga ti nisi provalio... A zašto nisi, veselniče nastavio školovanje...? Nije ti išlo?

Podrška sportašima

pre 3 godine

Ide se u krajnost, ovo polako poprima oblik maltretiranja, sa kojekakvim liberalnim umotvorinama "silence is violence" nastoji se frustracija usmjeriti na sportaše.

Buzzard

pre 3 godine

Ko što neko napisa, Kasparov živi u Americi.
Mislim da više nema potrebe šta da se kaže, sve je jasno.
(The_Dejan, 26. april 2022 14:19)

I Putinove ćerke žive u Americi.

PimPong

pre 3 godine

Kasparov je veliki intelektualac, ali ja se ne slazem sa njim u ovom pogledu. Ruski sportisti koji se ne slazu sa Putinom bi potencijalno ugrozili zivote svijih porodica ako bi ga javno kritikovali, tako da mislim da ih treba pustiti da se takmice.

don

pre 3 godine

Upravo tako, dogadjaji iz 90tih pocinju od 1991., a ne 1995. ili 1999. kako to vama odgovara.
(Selektivno pamcenje, 26. april 2022 16:00

Netačno. Po tebi su Srbi krivi za sve i samo je njih trebalo i treba kazniti. Krivi su jedino što su dali drugima države a da ih ničim nisu zaslužili.

Vlajko

pre 3 godine

Kasparov je stara garda zna šta je staljinizam i tako se ponaša i danas. Staljinistički je manir ko nije sa nama taj je protiv nas i svi moramo da se izjasnimo u maniru najvećeg jednoumlja u istoriji ili smo mrtvi. Demokratija podrazumeva da svako ima pravo na svoje mišljenje a kada je tenis u pitanju svi profi igrači su pojedinci za sebe. Njihove države stoje iza njih samo kada nastupaju kao reprezentacija u Dejvis kupu. Uostalom tako je bilo i u šahu.

srbijaaaa

pre 3 godine

"srbin to mora da zna"
ovako izvuceno deluje, da nije pominjao nase zrtve, vec da pominje nase zlocine.
poistovecuje nas sa rusijom, ili sa agresivcima.
uvek ce srbin biti kriv.
novace , ne daj na sebe!

Koji hit

pre 3 godine

Ide se u krajnost, ovo polako poprima oblik maltretiranja, sa kojekakvim liberalnim umotvorinama "silence is violence" nastoji se frustracija usmjeriti na sportaše.
(Podrška sportašima, 26. april 2022 10:21)

Spot on sto bi rekli anglosaksonsci, a posebno sto je su im vecini verovatno porodice u Rusiji, gde se ide 15 godina u zatvor, ako kazes nesto protiv rata, ne znam sta hoce od ljudi, uradili su maximum koji je moguc

Randy Marsh

pre 3 godine

Za neupucene, nekoliko informacija. Gari Kasparov prvo nije Rus a drugo nije Gari Kasparov. Doticni se zove Hari Vajnstajn, otac mu je Jevrej, majka Jermenka a rodjen je u Azerbejdzanu. Kao sto vidite, tu Rusije nigde nema. Posle razvoda roditelja uzeo je majcino jermensko prezime Kasparjan ali ga je ubrzo promenio u prorusku varijanta Kasparov dok je istovremeno Hari promenio u Gari i tako odlucio da nastupa u sahovskom svetu. U pitanju je dokazani rusofob koji nije Putinov kriticar kako se krije iza maske jer ima citavu istoriju antiruskih izjava i delovanja jos od 80-tih godina kada Putina nema ni na mapi. Osim sto je rusofob, istaknuti je i srbofob. Tako se 90-tih javno isticao podrskom Hrvatima, Tudjmanu, pljuvanju po Srbima, podrsci bombardovanju 1999. a vise puta je bio i u poseti Zagrebu da iskaze licno podrsku. Zbog svega toga je 2014.godine dobio hrvatsko drzavljanstvo te je danas gradjanin Hrvatske. Sve to mozete lako proveriti ako zelite. Dakle da sumiramo, jevrejsko-jermenski rusofob Hari Vajnstajn. E kad to znamo, onda i znamo pozadinu svega dalje.

miro split

pre 3 godine

Nakon Australije saznali smo da je Novak Đoković jedini krivac za koronu i dvi godine opće karantene.
Sad je izgleda jasno da je kriv i za rat u Ukrajini.
Svak ima pravo balit, mrzit i poziva na nasilje samo je Novaku zabranjeno da reče šta misli, a ja iskreno nikad od ovog čovika nisan čuja ni jednu rič koja se može nazvat mržnjom i pozivom na nasilja.

Emi

pre 3 godine

Ko što neko napisa, Kasparov živi u Americi.
Mislim da više nema potrebe šta da se kaže, sve je jasno.
(The_Dejan, 26. april 2022 14:19)

Kasparov zivi u Hrvatskoj.

k957

pre 3 godine

Jsdf) A rusku djecu kad ubijaju nikom ništa, sram te bilo. Gde rusi vode zarobljenike, vode ih do spomenika ubijene djece od 2 god do 14.Vi koji nikad niste bili u Ukr i komentarišete nešto, bolj da ćutite. Niko ne kaže da su svi ljudi nacisti, daleko od toga ali je vlast takva. U Ukr imate 28 oblasti a na vlasti su uglavnom ljudi iz 4 (Ljivovska, Ternopoljska, Ivanofrankovska, Rovenska)

El Greco

pre 3 godine

Да видимо колико би американаца данас имало храбрости/лудости да критикује ратове које води Америка као што је то последњи (да ја знам) имао Мухамед Али. Његов отпор је итекако кажњен. Ово што тражи овај неетнички рус од руских спортиста јесте толико одрицање да би се водило као издаја у својој домовини.

Licimur

pre 3 godine

Gari Kasparov, večita rupa u saksiji. Inače, dobar materijal na temi kako prepoznati lošeg čoveka, čoveka sa cenom na reveru.
Svako ko razume ovog čoveka treba da se upita za svoj moralni kodeks i najbolje mu je da ćuti na temu bilo kog rata.
Osuđivati ratove protivnika Zapada je tako groteskno i vređa zdrav razum. Al naravno, nije svaki razum zdrav.

ejs

pre 3 godine

veličina Djokovića se ogleda u tome koliko se raznih ljudi javlja da komentariše svaku njegovu reč, još malo će biti i frizura i izraz lica... i još je ta veličina izraženija što ga većina osudjuje za nešto što kaže a da izgovoreno ne može biti normalnije.
Molimo se za ovog dečka jer mu sve molitve trebaju u današnjem svetu biti na vrhu u bilo čemu a ostati normalan.... ostati normalan a tuku te iz minuta u minut njih sve više i sve jače...

Jadnik

pre 3 godine

@Milis

Ne znam gde je tih 180 izmereno, nema ga među vodećima na MENSA listi.
Odmah da kažem da sam u početku navijao za Kasparova protiv Karpova - razlog je da je Karpov bio toliko dominantan tokom 10 godina da nam je svima bio dosadio.
Ali, posle se sve promenilo, Kasparov mi je vec dugo najneomiljeniji lik u istoriji šaha. Razlozi su sledeći:
1) Milunka Lazarević mu je bila kao druga majka. Za one koji ne znaju, Milunka je imala ogroman ugled u šahovskom svetu, bila je druga igračica sveta šezdesetih, funkcioner FIDE, novinar. Otvarala mu je razna vrata, igrao je mečeve u Beogradu. Tako sam ga i sreo prvi put, kao novinar studentsko radija Indeks 202,a igrao sam i šah, našao sam se zajedno sa Milunkom, Garijem i još dve osobe u foajeu Sava Centra. Intervju nisam dobio, ali sam pažljivo slušao ceo razgovor,vec tada uočio njegovu agresivnost. Toj istoj Milunki, a i Srbiji, je potpuno okrenuo leđa sa ratom devedesetih
2) Početkom devedesetih na njegov zahtev Srbija je isključena iz međunarodnih šahovskih takmičenja
3) tokom devedesetih u Srbiji (FR Jugoslavija) je bio super-turnir, svi najjači su dolazili, i zapadnjaci (Šort itt), samo on nikada nije
4) osnovao je paralelnu šahovsku organizaciju, koju su i njegovi podrzavaoci napustili posle nekoliko godina kada su videli kakav je. Time je naneo ogromnu štetu sahu
5) mrtav ladan vratio potez koji gubi partiju protiv Judit Polgar. Oprostili mu
Itt, itt
Mnogo los čovek, njegova kritika je za Novaka kompliment.

Nebojsa

pre 3 godine

Sta je to Djokovic rekao lose.
Osudio rat, vrati se na 1999 g. kad je Nato bomardovao SRJ, politika ne treba da se mesa u sport i stao na stranu sportista?!

Terzio

pre 3 godine

Ne secam se da je gospodin Kasparov pisao ovakve komentare '99.-e kad su po nama bacane bombe. A da, tada je imao preca posla, igrao je sah.
E pa gospodo draga istorija ne pocinje od onog trenutka kad vama to odgovara.
(varburg limuzina, 26. april 2022 13:39)

Upravo tako, dogadjaji iz 90tih pocinju od 1991., a ne 1995. ili 1999. kako to vama odgovara.
(Selektivno pamcenje, 26. april 2022 16:00)

Neko bi rekao da onda mozemo reci da istorija devedesetih izvire iz 1941. godine, a ne od 1991. "domoljubne" i "uljudjene" godine, kako vama odgovara.

Viva's

pre 3 godine

Sve to stoji sto je rekao Kasparov ali dali je osudio ubijanje kada je pocelo 2014 , palenje zgrade sa ljudima u Odesi , juce sam gledala a bolje da nisam , raskomadana od grantiranja tela dece, deca bez udova, u Odesi zapalili ljude i gledaju i snimaju , strasno to sto covjek moze covjeku napraviti .
Jedni mi nije jasno sta je Putin cekao da toliko ljudi nastrada ili su na obe strane postavljeni igraci da slavenski narodi ubijaju jedni druge ni to me ne bi iznenadilo.

Klašnja

pre 3 godine

Srbija treba da podrži narod Rusije al da se ogradi od aktuelnog režima predsednika Putina kao ondašnja Rusija od Miloševića!
Takođe USA i EU nema ništa protiv naroda Rusije već protiv diktatora!Srbi ne podržavajte diktatora nije dobar za ruski narod!
(Beograđanin u Parizu, 26. april 2022 10:40)

Zašto "Srbija treba da podrži narod Rusije"??? Da li svaki narod treba da podrži? Ili ima naroda koje Srbija ne treba da podrži?

lala

pre 3 godine

Gari,de si bio 1999 da braniš Srbe,nešto se ne sećam da si pisao protiv Nato-a???Djokoviću,ne odgovaraj ništa Azerbejdžancu
(Tarmi Rićmi, 26. april 2022 11:07)

Druze! Pa on ne da nije osudio 1999. nego je javno podrzao napad na Srbiju!!!! Sve protiv Srba 90-tih je javno podrzavao, ima i hrvatsko drzavljanstvo kao nagradu za to od 2014.

Ja

pre 3 godine

Ko što neko napisa, Kasparov živi u Americi.
Mislim da više nema potrebe šta da se kaže, sve je jasno.
(The_Dejan, 26. april 2022 14:19)

Kasparov zivi u Hrvatskoj.
(Emi, 26. april 2022 15:03)

Hahahahaha, jos gore 😂

Terzio

pre 3 godine

Šta Đoković treba da kaže da bi mu bio po volji? Kasparov je ovim komentarom pokazao da je običan licemer. Ja lično podržavam i ukrajinski i ruski narod. Ubice sa obe strane neka đavo nosi! Zašto bi ruski sportisti osuđivali bilo koga? Ko nije na mestu zbivanja, ne treba ni da donosi bilo kakav sud. Kako da znam šta je istina? Slušajući Bajdena i Zaharovu, čitajući novine? Gari, ili je tvoj mozak otupeo od silnih šahovskih kombinacija, ili si zlonameran?
(Aleksandar, 26. april 2022 13:32)

Nista od toga, on je dvolicno neoliberalno samodopadljivo smece liseno trunke pristojnosti, najgori olos danasnjice.
Takodje, cudi me kako mnogima nije jasno da bi bilo sta sto Djokovic izjavi bilo praceno istim komentarima cancel culture degenerika dvostrukih arsina.
Da je rekao da osudjuje rusku agresiju zamerili bi mu sto se nije zauzeo za to da se rusko rukovodstvo izruci Hagu, da je rekao da osudjuje i agresiju i zlocine zamerili bi mu zasto nije koristio rec genocid umesto ratni zlocini, da je rekao da osudjuje rusku, kao i svaku drugu agresiju diljem sveta, zamerili bi mu argumentom whataboutism-a, sto je sifra za njihovo neograniceno licemerje.
Radi se malogradjanskom talogu civilizacije, konzumerristickim zombijima koji poznaju samo rejtinge, lajkove i novac, a univerzalne eticke vrednosti su im zakrzljale poput repnog prsljena, a to sto se upravo na te vrednosti pozivaju lijuci krokodilske suze nad patnjom Ukrajinaca cini celu stvar jos odurnijom.
Gari Kasparov se uopste ne razlikuje od bilo kog korisnog idiota danas koji nakaci ukrajinsku zastavu ili slovo Z kao profilnu sliku.

GOJA

pre 3 godine

Kasparov ima lični odnos prema Putinu. Svaki rat je sukob interesa. Po svetu se ruse ruski spomenici, zabranjuju knjige. Znaci kulturni genocid.

Guffball

pre 3 godine

Jedan Solzenjicin je savrseno razumeo zasto je 1999-ta prekratnica za Rusiju i kuda sve to ide, a Kasparov je nazalost mouth-piece zapadne medijske propagande koja ide uz vojno-industrijski kopleks i ima rat kao svoj biznis model. Jednostavno los covek.

Sremac

pre 3 godine

Kako Gari sad zna sta je agresija. A nije znao kada su napadnuti Srbija, ,Irak, Libija,Sirija.... Zasto nije on osudjivao ubistva civila u tim zemljama? Sad drzi pridike drugima.

Steva

pre 3 godine

Javno osuditi rat je moralni cin, a ne obaveza. Ne zeli svako da se petlja u politiku i da daje politicke izjave, niti mu je to duznost, pogotovo ako mu zbog toga preti progon. Sloboda govora je istovremeno i sloboda cutanja. Svako mora biti slobodan da kaze sta zeli, ali i da ne kaze ono sto ne zeli. Ako ta sloboda postoji, onda, po definiciji, niko ne sme biti kaznjavan zbog toga sto tu slobodu koristi. Nisu ti sportisti mogli da biraju gde ce da se rode, a siguran sam da nisu ni na koji nacin ucestvovali, potpomogli ili podrzali rat. To sto cute, ne znaci da podrzavaju rat. Jednostavno nije svako spreman ili dovoljno hrabar da se aktivno suprotstavi totalitarnom rezimu i ne sme zbog toga biti kaznjen. Stari komunisticki pristup je da je ucesce u propisanom narativu samo deklarativno izbor, a u stvari je obaveza, cije neizvrsenje povlaci teske posledice, i to se upravo desava sada, sa ovom ratnom histerijom i pritiscima na ljude koji samo zele da gledaju svoja posla. Koliko god se on trudio da izigrava ikonu demokratije, vidi se da je Gari rodjen i obrazovan u SSSR i da je bio clan partije.

Goran

pre 3 godine

To sto ti trazis je rasna segregacija da se samo za Ruse i Beloruse uvede pravilo da moraju da potpisu nesto da bi se bavili svojim zanimanjem. Prakticno da sami sebi stave zutu traku na ruku da bi se bavili svojim poslom. Znaci, za tebe nema licne odgovornosti nego svaki Rus je kriv za rat i mora da se pokaje i da klekne na pocetku svakog turnira a verovatno ne samo turnira nego ce sutra to pravilo biti uvedeno i za ostale aktivnosti.

Aleksandar

pre 3 godine

Šta Đoković treba da kaže da bi mu bio po volji? Kasparov je ovim komentarom pokazao da je običan licemer. Ja lično podržavam i ukrajinski i ruski narod. Ubice sa obe strane neka đavo nosi! Zašto bi ruski sportisti osuđivali bilo koga? Ko nije na mestu zbivanja, ne treba ni da donosi bilo kakav sud. Kako da znam šta je istina? Slušajući Bajdena i Zaharovu, čitajući novine? Gari, ili je tvoj mozak otupeo od silnih šahovskih kombinacija, ili si zlonameran?

Raja

pre 3 godine

Djokovic nije portparol ruskih tenisera pa da ga Kasparov kritikuje. Dobio je pitanje od novinara da kaze svoje misljenje i odgovorio je sasvim pristojno.I onda kao po običaju krecu napadi na njega. Ustvari pojedinci koriste njegove izjave kako bi se promovisali. Inace niko nebi ni čitao sta oni pišu.

Милош Радунковић

pre 3 godine

Овога пута Каспаров није у праву. Замењује тезе, а њему овакав "лапсус" тешко да је могућ да намерно направи...

War Inside My Head

pre 3 godine

Ćutanje je zlato,kažu.Samo sad izgleda ta izreka za jedne vrijedi,a za druge ne?Kao da je ruskim sportistima tek tako lako da izađu u javnost i pljunu Putina,samim tim i otadžbinu,kakva god ona bila? Kasparov gura tu svoju disidentsku priču,ali nisu svi ljudi isti,čak i sličnih stavova,imaju različite načine djelovanja,iznošenja stava,borbe...Moglo bi se reći da je prilično sebično od strane Kasparova,tipa ja sam borac za ispravnu stvar,a svi drugi su u krivu.

VV

pre 3 godine

Novače, to ti je rekao šahista koji je u vreme dok je bio prvak sveta u šahu pred kamerama na kojima se sve videlo vratio potez protiv Judit Polgar. Pitaj ga molim te da objasni svoj karakter kad već govori o neumesnim stvarima, ili jednostavno postavi taj video kao odgovor.

Dalibor

pre 3 godine

Gari Kasparov nije Rus, rođen je kao Hari Vajnštajn od oca Jevrejina i majke Armenke, djevojačkog prezimena Kasparjan. Sa 12 godina Hari je uzeo majčino prezime i "rusificirao" ime.

Deep Throat

pre 3 godine

Ime sa kojim je rođen: Garik Kimovich Weinstein, te dakle nije Rus.
(Salzburg53, 26. april 2022 11:34)

Nisu ni svi ti Putinovi finacijeri i oligarsi, skoro svi su Jevreji, baš kao i Kasparov, inače hrvatski državljanin!

Steve

pre 3 godine

Ne trudi se Gari, tebe koji imaš IQ 180 ne može razumeti neko sa završenom tek osnovnom školom...
(Miliš, 26. april 2022 12:05)

Ti tesko da si ikad i video skolu

Doduse nije ni Michael Faraday ali za razliku od tebe je Faraday mozak i kriticki je razmisljao

Kao i Novak

Aca

pre 3 godine

Zamislite SAD kao agresora, samo zamislite jer se to nikada nece desiti, a sada zamislite Felpsa, Dzejmsa, Karija i ostale kako javno osudjuju predsednika i staju na stranu protivnike strane, samo zamislite...
(mich, 26. april 2022 10:32)

Desilo se jednom nešto slično, kada se Ali protivio učešću Amerike u Vijetnamu i odbio regrutaciju. Rezultat – oduzete mu medalje i uhapšen. Demokratija.

Kralj mača

pre 3 godine

Није једини Ђоковић критиковао потез Вимблдона, већ су то урадили многи тенисери, садашњи и бивши, као и званичници АТП и ВТА. Уколико Каспаров не искритикује редом све њих на исти начин као Ђоковића, онда је заправо његова критика упућена по националности, а не на бази аргумената.

Božidar Islamović

pre 3 godine

Gari nikada nebi postao svetski šahovski prvak da su tada zbog politike zabranili takmičenja svima pod čijim se barjakom i on takmičio.

wea

pre 3 godine

Bas me interesovalo koliko puta cu naci rec Licemer u komentarima. Za sada smo na 11. Hajd koristite nesto drugo za komentare, pocelo da me nervira.
(Licemer, 26. april 2022 16:38)

Mačak, samo lagano...
Nemoj da se nerviraš.
I ja kažem da je licemer!

Vlada

pre 3 godine

A da nije Gari da si se ti kandidovao na izborima pre neku godinu pa izgubio? Malko mi je vise neumesno da zrtve trenutnog i proslih ratova pominjes za skupljanje svojih mizernih politickih poena.

ex

pre 3 godine

Koga uopste interesuje misljenje Garija Kasparova?

Mogao je da se priseti ko je jedini ustao protiv sankcija Bobiju Fiseru i ko je bio uopste Bobi Fiser.

Taj Kasparov je Fiseru do...da ne hulim dalje.

Prase u Teheranu

pre 3 godine

Zašto bi se sportisti mešali u politiku, a rat jeste politika? Ako već moraju da osude Rusiju, hajde onda da se obavežu svi sportisti sveta da to urade, a ne samo Rusi i Belorusi. Namera je da se te devojke i momci primoraju da osude svoju državu. U tenisu sve to izgleda još glupavije pošto je individualni sport. Reket nije puška.

vladica

pre 3 godine

Nole samo podržava odluke ATP i drugih velikana teniskog sporta, koja brani tenis kao individualni sport, iznad nacije i politike.
ATP je reagovao tako što je ukinuo nacionalna obeležja ruskim i beloruskim igračima, nije ih suspendovao na osnovu nacionalne pripadnosti niti zahtevao politično izjašnjavanje. Pod opštim političkim pristiskom ATP je reagovao korektno.

Slave

pre 3 godine

Pa ni ti sportisti tamo ne smeju da zucnu kao i ovi kod nas. Ili su samo jednostavno takvi, ko kaze da ne podrzavaju sve ovo sto se i njima i nama desava. Mozda smo mi u zabludi.

koki

pre 3 godine

PS Samo sto je on za razliku od Vas rodjen u Rusiji i nastupao pod njihovom zastavom.
(drago, 26. april 2022 16:44)

Nije rodjen u Rusiji nego u Azerbejdzanu.

jadnik

pre 3 godine

Kasparov, veliki šampion i pošten čovek.
(Viktor, 27. april 2022 15:51)

Da li si citao prethodne komentare, ili samo dodjes i napises nesto!?
Taj posten covek je VRATIO potez (koji gubi partiju) protiv Judit Polgar kada je bio svetski prvak - ceo svet je bio zgrozen. Taj posten covek je razbio svetsku sahovsku organizaciju u zelji za vlascu, a onda je pokazao svoje pravo lice pa su ga svi napustili i vratili se u FIDE (a sta su tek govorili o njemu!). Inace, upravo ta FIDE mu je pomogla prekinuvsi mec za svetskog sampiona pri vodjstvu Karpova 5:3 (igralo se do 6). Taj posten covek se stalno nesto zalio da je bio u podredjenom polozaju u SSSR osamdesetih, a u stvari je imao sve privilegije - isao je u najbolju sahovsku skolu, cuvenu Botvinikovu. Cak je i promenio prezime, napustio ocevo jevrejsko, Vajnstejn, radi svoje ambicije. A cinjenica da jevrejsko poreklo nije predstavljalo nikakvu prepreku za sahovsku karijeru u SSSR - Botvinik, Talj, Polugajevski, Kramnik, Beljavski, Bronstejn, itt, svi su bili ili svetski prvaci, ili u samom vrhu svetskog saha, i svi Jevreji. Na kraju, izdao je i Milunku Lazarevic i Srbiju. Milunka, kao vrlo uticajna osoba, i bivsi funkcioner FIDE, otvarala je mnoga vrata mladom Kasparovu... on je cesto dolazio u Beograd, tu je igrao i pripremne turnire. Sve je to zaboravio devedesetih, Milunki se nije ni javljao. Turnir INVESTBANKE,devedestih u SR Jugoslaviji, je okupljao sve najjace igrace, ukljucujuci i zapadanjake. On nikada nije dosao.