Tenis 234

Sreda, 20.04.2022.

15:00

Novak kralj drame, posle tri sata do četvrtfinala!

Novak Đoković i Laslo Đere priredili su beogradskoj publici nezaboravan užitak.

Novak kralj drame, posle tri sata do èetvrtfinala! IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

234 Komentari

Sortiraj po:

glukozamin

pre 2 godine

Koliko Novak ima titula ovih od 250?
(vidim sve, 20. april 2022 17:50)

E tu ga Rodža gadno šije i niučemu drugom! Mada Rodža kaže da se ovih 250 naosvajao zato što voli da putuje (pa je tako po nekoliko puta išao na iste i cepao boraniju). Naravno još je dobijao i bonuse za učešće... Šta će, valja!

Sramota

pre 2 godine

Sramno je ista komentarisati kada se zna kolika doza čistog fašizma je ukorenjena u Ukrajinski državu. Neki ne mogu da prihvate prisustvo zla dok mu s nožem ne dođe pod grlo. I ja sam klasičan Srbin,volim Rusiju i hteo bi živeti u Nemačkoj. Ali istina i težina odluke koju je uradila Rusija je neosporna u borbi protiv novog svetskog poretka koji se najbolje vidi u Šangaju. "Sloboda čoveka je precenjena", dali je to prihvatljivo!?? I ovo će proći,neki će ostati nesvesni a oni drugi moraće da se postide sebe.

Dragan

pre 2 godine

Vrlo hladan pozdrav Noleta na kraju na mrezi.Sujetan je Novak,nevidjeno.Komentator i publika kriminalni...
(Aca bg, 20. april 2022 20:57)

Ne znam za publiku i komentatora, ali ovo za Noleta nije apsolutno tačno! Čak naprotiv, mislim da je njegov protivnik bio hladan, ali to mu ne treba ni zameriti posle ovakvog meča.

Laslu želim da ne poklekne posle ovakvog meča i da mu ovaj meč bude odskočna daska u daljoj karijeri.

Hi!

pre 2 godine

@Magnum
direktor turnira Djordje Djokovic :D
Ali svakako bolje za turnir sto je Novak prosao. Svaka cast Djereu. Mora jos da raste da bi dobio sampiona kakav je Novak.
Srbi su cudo. Ljudi, Novak je nas najbolji sportista ikada, i mislim da ce za jedno 200 god kad neko podvuce crtu shvatiti da je Djokovic nas najbolji sportista.
Zelim mu makar jos jedan GS

lennox

pre 2 godine

Ovi vakcinisani teniseri deluju mnogo svezije od Nola nevakcinisanog. Videsmo to u Dubaiju, Monte Karlu, juce... Danas ce vakcinisani Kecman da ga oduci od tenisa. Bas me zanima kako ce publika da navija. Protiv Djereta su navijali izmedju ostalog i zbog toga sto decko nije Srbin. To sto je rodjen u Srbiji, sto je drzavljanin Srbije koji se na takmicenjima pod srpskom zastavom bori za Srbiju, to Srbima nista ne znaci. Videcemo da li ce Kecman bolje od Djereta da prodje. Kecman je za razliku od Djokovica cisti Srbin. Mozda ce to nesto da pomogne da se publika bar ne raduje glasno svakoj Kecmanovoj gresci.

conrad henssley

pre 2 godine

Bez Vajde on je nista...
(rile, 20. april 2022 18:23)

Cestitke za Vajdu sto je otisao. Vajda je stabilan, normala covek, nije mogao vise psihoa da podnosi. Pitanje je koliko dugo ce jos i Ivanisevic & co. da ga podnose. Juce im psiho opet popsova mater, a da oni kao i uvek ne znaju zasto. Nemaju dostojanstva oni, trpe ga jer ih dobro placa, inace bi odavno otisli. Bedno od njih, ali tako je.

Dikan

pre 2 godine

Beogradska publika treba da se stidi sto se je Djere danas osecao kao da ne igra u Srbiji, tj. da ga Srbi ne prihvataju kao jednog od njih. To je cisti sovinizam bio. Da je imalo civilizovanosti bilo, publika bi morala potpuno neutralna da bude i podjenako gromko da bodri i jednog i drugog tenisera. Ovo je bilo sramotno ponasanje navijaca. Nadam se iskreno da ce Kecman sutra da pregazi Novaka, u sta sam skoro siguran, jer Novak je igracki dostigao dno dna svoje karijere. Neka mi samo neko ne kaze da ce on ikada vise neki GS da osvoji. Ovo danas je bila jos jedna od njegovih zalosnih predstava u nizu.
(lennox, 20. april 2022 23:19)

Pa, ovde je stari običaj da se navija za slabije, nosili su Novaka do iznenađenja.

Bata

pre 2 godine

Tako je to kad privatizujes zvanicni turnir i direktorise tvoja (nesposobna) familija celu pricu. Onda si ti gazda zajedno sa gazdama (politickim) grada Beograda, koji ti odobrise sve to mimo procedure i ministarstva sporta RS. I onda tvoja publika (koja ne placa kartu, manekenska -ne teniska) moze onako da se ponasa na mecu prema Djereu, gradjaninu takodje ove Srbije. More, daleko Vam lepa kuca Djokovici i da je srece da Vas nikad vise ne vidimo ovde!

lennox

pre 2 godine

Beogradska publika treba da se stidi sto se je Djere danas osecao kao da ne igra u Srbiji, tj. da ga Srbi ne prihvataju kao jednog od njih. To je cisti sovinizam bio. Da je imalo civilizovanosti bilo, publika bi morala potpuno neutralna da bude i podjenako gromko da bodri i jednog i drugog tenisera. Ovo je bilo sramotno ponasanje navijaca. Nadam se iskreno da ce Kecman sutra da pregazi Novaka, u sta sam skoro siguran, jer Novak je igracki dostigao dno dna svoje karijere. Neka mi samo neko ne kaze da ce on ikada vise neki GS da osvoji. Ovo danas je bila jos jedna od njegovih zalosnih predstava u nizu.

ДЕЛИЈА🔴⚪

pre 2 godine

Поштујем све наше тенисере и навијам за њих ал кад играју против Новака онда за Новака навијам јер ме је Новак много пута обрадовао и он се бори за најбољег свих времена. Ви који нама (и публици у Београду) замјерите што навијамо за Новака, вјерујте да мене то не дотиче. Вјерујем у још један Новаков повратак и да нам и ове године донесе много радости и себи трофеја. И данас је тешко било бити Новаков навијач ал је на крају радост велика.

Lemi

pre 2 godine

Tesan mec, Nole je dao sve od sebe, osecao je veliku tenziju da opet ne izgubi na startu turnira sto bi vec bio udar na njegov ego. Ovaj turnir je samo u svrhu zagrevanja, kao sto neko rece Rim je turnir za zavrsne pripreme i uglavnom se tamo vidi ko je u kakvom stanju za RG. Na RG treba da bude top forma, a onda na samom RG da se tempira vrhunac forme za zavrsnicu turnira. Tempiranje forme je najdelikatnija stvar u sportu a Nole i Rafa su do sada pokazali da su istinski majstori tog zanata. Verujem u Noleta, mozda nece osvojiti RG, ali ce se makar vratiti u formu i biti glavni kandidat za Vimbldon i US open.

Bob

pre 2 godine

lennox

posto si siguran u kecmanovu pobedu nad novakom odmah prodaj nesto vredno ako posedujes i sav novac na kecmana jer je kvota vaau i pravac neko juzno more i sve cetiri u vis

MAJA

pre 2 godine

Baš mi je žao što je Đere izgubio,izgleda kao baš dobar dečko a i dobro igra samo nema dovoljno vere u sebe. Činjenica je da skoro uvek pobedi igrač sa više vere u sebe(čitaj bezobrazniji), a Novak kmeza Đoković veruje u sebe i kad nema pokriće za to(prečesto). A da je izgubio bila bi ona priča da je postojao problem, ništa što nećemo viđati ubuduće od svetske kmeze broj 1.

Analiticar

pre 2 godine

Ne mogu da verujem da je Djere igrao kao da mu je za zivot ? Novak je isto morao da pobedi, jer nikako da ima takmicarske meceve da se vrati u normalu. Dve dobre stvari za Novaka sam video. Prvo: Fizicki je dobro izdrzao i jeste tesko pobedio, ali Djere je sigurno trenutno najbolji igrac na svetu na sljaci kad ovako pogadja servise. Tvrdim da kad Djere pogodi servise kao ovo danas, na sljaci niko ne moze da ga pobedi osim Novaka i to jedva. Druga dobra stvar za Novaka je sto je posle svega sto mu se dogadjalo i svega sto je osvojio napravio Reset u karijeri , ponasa se na turniru kao Junior koji mora da se dokazuje, a to je dobro. Jer kad puno osvojis gubis motiv, a Novak je nasao novi motiv, i igra sa novim zarom, i bas se vidi da respektuje svakog protivnika i kao da krece od 0. A to je jako dobro

Just sayin'

pre 2 godine

Vrlo hladan pozdrav Noleta na kraju na mrezi.Sujetan je Novak,nevidjeno.Komentator i publika kriminalni...
(Aca bg, 20. april 2022 20:57


Nikad mi nece biti jasni ljudi koji iznose neistine kao da niko drugi nije gledao mec.
Eto recimo ja videh da je Djere bio hladan a Novak mu odao peiznanje da je bio bolji igrac i da je on dobio mec na misice.

Misim stvarno

pre 2 godine

Nije možda ovo još uvek ona stara igra ali na dobrom je putu Madrid pa Rim i trebalo bi da bude onaj stari za RG.
(Nebojša, 20. april 2022 20:49)

Mnogo se to razumeš u tenis, Novak je za tri i po sata napravio 25 a Đere 55 vinera, ovakvom "ofanzivom" Novak nema šta da traži u Madridu i Rimu gradu, a ti si siguran da Novak osvaja RG, u Parizu gradu. Inače, đere ima 27 godina i nije osvojio nijedan turnir, a Novak je danas morao da se oslanja na "dogovor", turnir bi ostao bez publikuma, u redu, uglavnom su klinke i klinci, sa kevama, lepo doteranim, ali ipak su publikum).

@ Sub013

pre 2 godine

Otkricu vam jednu tajnu, obracam se vama neutralnima sto onako usput citate komentare. Svi ovi sto izrazavaju divljenje za Djerea i sto ga zale sto je izgubio, zapravo bi navijali protiv njega u bilo kom drugom mecu, pogotovo protiv inostranih tenisera, cisto da znate, sto uspesniji Srbin to veca mrznja prema njemu. Da ne pricamo sto evo vec 10 godina svake godine slusaemo kako je Nole zavrsio, kako je za penziju itd. Onda se Nole pojavi, odvali sve redom, osvoji sve zivo i misevi pobegnu u rupe i cute sve dok prvi put ne izgubi, kad se to desi opet izadju iz rupa i bez imalo srama ponavljaju jedne te iste recenice, onda dodju bitni turniri i oni se vrate gde im je i mesto i tako im prodje decenija zivota, zivote im je upropastio Nole. Tako da Lasla su voleli samo veceras i nikad vise.
(Sub013, 20. april 2022 21:20)

To je samo tvoje subjektivno misljenje, pri tom poprilicno glupo, a ti ga iznosis kao nepobitnu cinjenicu i samo potvrdjujes time ono zbog cega su ljudi prestali da navijaju za Novaka.

Sub013

pre 2 godine

Otkricu vam jednu tajnu, obracam se vama neutralnima sto onako usput citate komentare. Svi ovi sto izrazavaju divljenje za Djerea i sto ga zale sto je izgubio, zapravo bi navijali protiv njega u bilo kom drugom mecu, pogotovo protiv inostranih tenisera, cisto da znate, sto uspesniji Srbin to veca mrznja prema njemu. Da ne pricamo sto evo vec 10 godina svake godine slusaemo kako je Nole zavrsio, kako je za penziju itd. Onda se Nole pojavi, odvali sve redom, osvoji sve zivo i misevi pobegnu u rupe i cute sve dok prvi put ne izgubi, kad se to desi opet izadju iz rupa i bez imalo srama ponavljaju jedne te iste recenice, onda dodju bitni turniri i oni se vrate gde im je i mesto i tako im prodje decenija zivota, zivote im je upropastio Nole. Tako da Lasla su voleli samo veceras i nikad vise.

Bili

pre 2 godine

Ne razumem u cemu je problem da publika navija za Novaka?
To je isto kao da na primer Mesi i Ronaldo imaju po 5 zlatnih lopti i u najuzoj konkurenciji za novu zlatnu loptu su Mesi i jos neki drugi Argentinac. Normalno je da bi Argentinci zeleli da Mesi osvoji šestu i da pobegne Ronaldu. Tako i publika, zeli da Novak prodje i osvoji turnir da sakupi ATP poene, da se priblizi Nadalu po broju turnura, da sto duze bude prvi itd... Ne razumem u cemu je problem. Kad su u finalu IW amerikanci navijali za Nadala protiv Frica(svog) nije vam smetalo. Takodje i u Španiji(Madrid, Barselona) navijaju za Nadala kad igra sa špancem.

Jaime Lannister

pre 2 godine

Ovo je pobeda koja samo zavarava. Prosto je neverovatno koliko je Novak nespreman i van forme. On se na sredini drugog seta savijao da bi došao do daha, a ako 'planira' da osvoji RG morao bi svaki meč da igra bar 3 seta. Nažalost, kao njegov veliki navijač ne vidim da Novak može do nekog dobrog rezultata na RG ukoliko se nešto drastično ne promeni...
(Ferrari 458, 20. april 2022 20:45)

Može i biće rezultata. Ima još turnira do Roland Garosa. Neko realno stanje Novaka videćemo tek u Rimu. Rim je uvek bio turnir koji je Novaku, a i Rafi služio kako završna priprema za Roland Garos. Ukoliko se tada ne bude vratio u formu tj. da bude fizički sposoban da izdrži makar tri seta, stvarno samo čudo može da se dogodi posle. Moje lično mišljenje je da će biti spreman i da će biti glavni kandidat za osvajanje.

Veder

pre 2 godine

Laslo odličan, Novak loš do polovine drugog seta, ali se popravljao do kraja. Jeste Laslo kiksnuo u 13.gemu ali je imao neverovatno sreću na mreži, tri puta ga je spasla brejka, a to bi Novak onda završio pre. Ozbiljan meč, Novak pomalo stegnut, zarđao, van forme, vidi se da mu nedostaju mečevi. Ima jedna, stvar koja mi nije jasna, on sa 50.teniserom sveta igra defanzivno do zla boga, kao da se plaši da igra agresivnije, da napada? Godine su tu, on mora igrati više kratkih poena, servis volej, dropšot, skraćene dijagonale... ne razumem u čemu je problem? Možda se on najsigurnije oseća na liniji ali kad god je krenuo na mrežu dobio je poen, i stvarno ne znam zašto Goran ne forsira servis volej igru, on je bio izvanredan u tom elementu teniske igre.

malina

pre 2 godine

Vidite kako se naša publika i komentatori ponašanju kad igra Novak protiv sugradjana a ona se čudite što je publika protov njega kad igra protiv Federera ili Nadala, koji su već bili toliko cenjeni kad je Novak počeo karijeru.

@lagani slagani

pre 2 godine

@ Degutantno je koliko su komentatori i na rtsu i na areni protiv djerea….
(lagani, 20. april 2022 20:15)

Vidjeo sam nekoliko ovakvih komentara tokom prva dva seta i bilo mi je stvarno krivo.

Dodjoh kuci pocetkom treceg seta 2-1 za Djerea. Komentator je bio potpuno objektivan,hvalio je i jednog i drugog, mec mozda nije bio visokog kvaliteta ali zato veoma uzbudljiv.
Na kraju je istakao da su velike greske Djerea u dva zicera mozda odlucila mec i da je generalno Djere igrao bolje. To je rekao i Novak.
Zasto neko ima potrebu da potpiruje mrznju? Tuzna si ti sudbina nesrecnice.
Djere je velikim aplauzom pozdravljen nakon meca.
(lagani slagani, 20. april 2022 20:55)

Zato sto je izgubio. Ne daj Boze da je pobedio. Da li bi imao isti aplauz?

Гале

pre 2 godine

Наши су и Звезда и Партизан, па опет свако навија само за једног. Ослободите се злобе.

milan

pre 2 godine

kako je mogla do medalje?!? ni u teoriji ne bi mogla da ucestvuje bez novaka...
(lal, 20. april 2022 20:01)

Pa mogla je - ona je dubl igracica, on nije dubl igrac. Da je bio neko drugi umesto njega, mogla je...

VOSAK

pre 2 godine

Opet ljudi pokušavaju od obične situacije vidim da naprave da svi navijaju za Noleta jer je Đere jelte, Srbin Mađarskog porekla ? ( Valjda je, je li ? )

Zaista ste fascinantni!

Jack

pre 2 godine

ferrari

Druze verao ti ili ne drasticno ce se promeniti dosta toga do RG.Novaku jednostavno nedostaju mecevi,a toga ce biti ima dovoljno vremena.

milan

pre 2 godine

Ovo nije tenis nego pozoriste. Djere NE SME da pobedi. Daje Djokovicu lopte sve direktno na reket i to meke kao da sparinguje. Nije lud da ga pobedi kao Bozoljac kome je posle unistena karijera. Samo je jedan "broj 1" za Srbiju i tako mora da ostane. SRAMOTA!
(Milica, 20. april 2022 19:17)

Sve ok, ne kazem da nije tako, mec ni ne gledam. Ali kada je to Bozoljac pobedio Djokovica?

Ferrari 458

pre 2 godine

Ovo je pobeda koja samo zavarava. Prosto je neverovatno koliko je Novak nespreman i van forme. On se na sredini drugog seta savijao da bi došao do daha, a ako 'planira' da osvoji RG morao bi svaki meč da igra bar 3 seta. Nažalost, kao njegov veliki navijač ne vidim da Novak može do nekog dobrog rezultata na RG ukoliko se nešto drastično ne promeni...

123

pre 2 godine

Djere je u velikoj formi. Igra turnire. Novaku trebaju takmicarski mecevi i turniri da bi se vratio u formu. Ali docice to na svoje. Australija i sve sto se desavalo, zabrane igranja turnira su ostavile trag. Ako Novak, ovakav, pobedjuje, sta ce biti kada se vrati u formu. Kao i Enan, ja se ne brinem.

radojica

pre 2 godine

Ovo je skandal, Djere ladno pustio Noleta u taj brejku. Onaj forhend u mrezu kada je vec prosetao Noleta, pa potom dve potpuno bezvoljne reakcije na Noletov servis... Dobra vest je da je Laslo postao fenomenalan.

Amaro

pre 2 godine

Skandalozan meč, ne znam da li je skandalozniji spiker budjavog RTS-a koji očigledno navija za Djokovica, da li Djordje Djoković direktor turnira koji u momentima psuje sve po spisku Djereu kad je raznosio Djokovića. Djere je jednostavno puštao Djokovića u momentima kad je previše dominirao jer posle bi bilo još više providno da ga pusti da je igrao kako je hteo. Kladionice su i u momentima kad je Djoković maltene gubio meč davale veće šanse za osvajanje njemu jer se naravno znalo ko će biti pobednik, odnosno ko je morao da pobedi. Sramno, najblaže rečeno

lal

pre 2 godine

Presudna je, bojim se, bila Olimpijada.
Hteo je sve, pošto-poto. I singl i miks. Na kraju ne osvoji ništa. I pri tom još i upropasti Ninu, a devojka možda mogla i do medalje.
Al' kad on sve zna najbolje...
(John, 20. april 2022 19:25)
kako je mogla do medalje?!? ni u teoriji ne bi mogla da ucestvuje bez novaka...

GanDra Šajkaš

pre 2 godine

Pitanje za Novakov strucni stab: Zasto vec duze vreme Novak tako slabo, sporo i tromo ulazi u meceve?
Ozbiljan je to problem. Ovde se izvukao, u MK nije.
Sta dalje?

milos00

pre 2 godine

Djokovic da se povuce dostojanstveno,a ne da se bruka po ovim fjucersima sa nekim djerama fokinama i ostalima.
(Zvezda mi je sve, 20. april 2022 19:57)

Fokina je igrao finale sa Cicipasom u Monte Karlu legendo!!!

lagani slagani

pre 2 godine

@ Degutantno je koliko su komentatori i na rtsu i na areni protiv djerea….
(lagani, 20. april 2022 20:15)

Vidjeo sam nekoliko ovakvih komentara tokom prva dva seta i bilo mi je stvarno krivo.

Dodjoh kuci pocetkom treceg seta 2-1 za Djerea. Komentator je bio potpuno objektivan,hvalio je i jednog i drugog, mec mozda nije bio visokog kvaliteta ali zato veoma uzbudljiv.
Na kraju je istakao da su velike greske Djerea u dva zicera mozda odlucila mec i da je generalno Djere igrao bolje. To je rekao i Novak.
Zasto neko ima potrebu da potpiruje mrznju? Tuzna si ti sudbina nesrecnice.
Djere je velikim aplauzom pozdravljen nakon meca.

Dott

pre 2 godine

Koliko ja vidim Novak poklanja ovaj mec đereu.
(Dott, 20. april 2022 19:53)

I zato se nervira i psuje kad izgubi poen?
(Svasta, 20. april 2022 20:14) # Link komentara

Bravo decko, pa Novak mora da glumi kad poklanja, ali Đere nije hteo da uzme, videlo se obojica su pred taj brek bili melanholicni.

zex

pre 2 godine

Odlican mec, samo bi budala igraka 3.5 sata a da je mec namesten, navodno Novak mora da pobedi! Djere je odigrao iznad mogucnosti, Novak ni na 50% vidi se da kako odmice mec on napreduje, fale mu turniri svakako.Zao mi je Lasla jer njemu treba uspeh i novac, Novak je zaradio mnogo ali i njemu je potrebno da igra sto duze.

Zvezda mi je sve

pre 2 godine

@Fokina je igrao finale sa Cicipasom u Monte Karlu legendo!!!



Uffff al ti je primer legendo pazi igro finale sa cicipasom,ne zna se ko je veca taraba od njih dvojice

kakone

pre 2 godine

da je ovaj Đere kojim slučajem na Novakovom mestu. Kakva bi to faca bila.
Lep momak
(le, 20. april 2022 20:18)

Da imas grama mozga, ne bi pisao/la tako nesto. "Faca" bi bio kad bi bio na Novakovom mjestu, ovako je sta, klosar? A Novak bi trebao da izgleda kao Laslo da bi bio "faca"?

neke stvari vrhunski sportisti ne smeju sebi da dozvole

pre 2 godine

Nikada vise za ovog Novaka necu navijati. Od one lazljive farse da bi otisao na AO je prestao da bude za mene sportista, a postao sebicni manipulator. Da zelim da navijam za takve otisao bih da pratim berzu i akcije.

Tn

pre 2 godine

Ovaj Djere je tonu prilika propustio. Odigra sjajan tenis, onda pocne da udara kao amater najveci. Da nije u prvom setu laganu loptu zakucao u mrezu, ovo bi vec bilo gotovo, ovako...

milos00

pre 2 godine

Ne razumem u čemu je problem što svi navijaju za Đokovića, pa čak i komentator. Čovek je najbolji svih vremena i igra u Srbiji. A Đeru svaka čast ako pobedi biće zasluženo bori se kao lav.

Gavrilo

pre 2 godine

Ajde vi sto pametujete da vas vidim da vi nejgrate 4 meseca nijedan turnir normalno da ce vam pasti forma I video bi ja vas da su vas matletirali ko kriminalca sacu da vam objasnim Fokina je igrao svoj najbolji tenis u karijeri nije ni cudo sto je igrao finale Monte Karla to nije brukanje lupetate I danas je Djere igrao savrsneno kostale su ga neke greske I ponavljam nije se obrukao nije sramota izgubiti od boljeg protivnika npr Lajovic se obrukao sto je izgubio od 116 tenisera sveta a Lajovic je 40 I neki e to je brukanje a ne ovo Novakovo porazmisli te malo

Pera

pre 2 godine

Svasta mi moze biti jasno, ali da budes prvi na svetu, a ovako nespreman dolazis na turnire i da se brukas, to mi nikad nece biti jasno. Novak ljudski ne moze da udari 1. servis to se valjda vezba na trenizima, ali izgleda da i to sada vezba na mecevina. Da sam na njegovom mestu ili bi trenirao mnogo vise ili bi batalio tenis.

da da

pre 2 godine

Ni u jednom sportu, kao u tenisu, nije tako tanka linija izmedju poraza i pobjede.
Na 5:4 je trebalo 1 cm da loptica predje mrezu i bio bi poen za Lasla.

BGD

pre 2 godine

I sad će neko kaže da će Nolo da osvoji RG?
(Stanoye, 20. april 2022 20:25) A sto nece? Jel ovo nije bio vrhunski mec, na najvisem mogucem nivou? Lasli je danas igrao u zivotnoj formi, i slobodno mogu reci na nivou najboljih tenisera na svetu u ovom trenutku. I Novak je opet pobedio. Razlika izmedju top 10 tenisera, i too 50 je u nijansama, a danas ta nijansa nine postojala u Laslivom slucaju…

lal

pre 2 godine

Pa mogla je - ona je dubl igracica, on nije dubl igrac. Da je bio neko drugi umesto njega, mogla je...
(milan, 20. april 2022 20:11)
na olimpijadi oba igraca moraju biti iz iste drzave... niko osim novaka ne bi imao dovoljan koeficijent da se plasira na turnir u mix dublu osim njega...

@zex

pre 2 godine

Odlican mec, samo bi budala igraka 3.5 sata a da je mec namesten, navodno Novak mora da pobedi! Djere je odigrao iznad mogucnosti, Novak ni na 50% vidi se da kako odmice mec on napreduje, fale mu turniri svakako.Zao mi je Lasla jer njemu treba uspeh i novac, Novak je zaradio mnogo ali i njemu je potrebno da igra sto duze.
(zex, 20. april 2022 20:35)
Ma, nije valjda? Kako te nije sramota samo?

Andrea Djani

pre 2 godine

Da li je moguce da je 99 % komentara protiv Noleta . Pa to je covek koji je dostigao najvece domete koje je realno moguce dostici , a ovde je to zaboravljeno preko noci . Tacno je da je on svakako osobenjak u nekom smislu , da mu je otac nepodnosljiv u svakom pogledu , da nije bas i Jelena najomiljenija , ali ovoliko ruznih reci o Noletu je sramota .

Milica

pre 2 godine

Ovo nije tenis nego pozoriste. Djere NE SME da pobedi. Daje Djokovicu lopte sve direktno na reket i to meke kao da sparinguje. Nije lud da ga pobedi kao Bozoljac kome je posle unistena karijera. Samo je jedan "broj 1" za Srbiju i tako mora da ostane. SRAMOTA!

Tuzno

pre 2 godine

Njemu će to, pored silnih miliona teško pasti....za razliku od tebe
(Batko, 20. april 2022 18:46)

Ali i pored tolikih miliona oni bi i dalje sve na mufte, juznjacki mozak mema tu pomoci

JPR24

pre 2 godine

Jesam fan Novaka ! Ali komentator ?? Ej sa druge strane je drugi domaći igrač i zaslužuje isto postovanje kao i Novak ! Da je neki levi pa ne bi bilo korektno, ali ovo ?? Za ovo bi trebao dobiti otkaz momentalno !

lal

pre 2 godine

@lal
Ma nemoj, reprezentativan je uzorak 20+ meceva?
Onda Nolo nije bolji od onih protiv kojih vodi 15-0 npr, jer nije reprezentativan uzorak.
Cuti bre tamo, nije te sramota, ima 20 pobeda protiv Federera od kada je ovaj presao 35 godina i to reprezentativan uzorak.
(lll, 20. april 2022 18:20)

1. nauci da se ponasas.
2. pazlivo citaj napisano. moze da bude bolji i sa 0:3, a moze da bude i losiji sa 3:0. uzorak je nedovoljan. onoga trenutka kada postane dovoljan, mora biti i reprezentativan. ako imas 20-0 skor i svi mecevi su igrani na jednom turniru, mozemo jedino zakljuciti da si bolji na tom turniru i tu se svaka prica zavrsava.
3. gde sam ja rekao da je novak bolji od federera? pricao sam o laslu i novaku.
4. od kada je roger napunio 35 godina odigrali su 5 meceva i rezultat je 4:1 za djokovica (gde li nestade 16 pobeda koje spominjes?!?). mislim da je to dovoljno reprezentativno posto je rezultat pre nego sto je djokovic napunio 20 godina 4:0 u korist federera.

Masariko

pre 2 godine

videcete misevi ko je kralj do RG . Uvek na pravoj steani idemooo.
(zed, 20. april 2022 19:29)

Zašto pominješ Nadala kad igraju naša dva tenisera? Mislim da to nije u redu.

Gordana

pre 2 godine

Nedavno je u Indijan Velsu većina američke publike navijala za Nadala protiv domaćeg igrača Frica, da ne pominjemo navijanje za Federera protiv Rodika na US Openu ili protiv Mareja na Vimbldonu

mali mikica

pre 2 godine

Ne gledam ovaj mec. Ali po reziltatu hocu da komentarisem. Posle 9 izgubljenih servis gemova protiv Davidovic Fokine u 3 odigrana seta u proslom takmicarskom mecu Djokovic ovde u prvom setu protiv Djerea gubi 2 servis gema i naravno set sa 6:2. Sa tako slabim i nepouzdanim servisom Djokovic nema sta da trazi protiv bilo kog protivnika.

John

pre 2 godine

(Sly, 20. april 2022 18:20)

Presudna je, bojim se, bila Olimpijada.
Hteo je sve, pošto-poto. I singl i miks. Na kraju ne osvoji ništa. I pri tom još i upropasti Ninu, a devojka možda mogla i do medalje.
Al' kad on sve zna najbolje...

taj brejk u toku

pre 2 godine

Potpuno odsustvo taktike otkako nema Vajde. Ivanisevic ni dok je igrao nikada nije imao veze sa strategijom. Idi Novace moli Vajdu na kolenima da se vrati i ako pristane nemoj nikada da vices na njega, nemoj krivo ni da ga pogledas!!!

Salle

pre 2 godine

Sramite se svi vi koji likujete.
Ne mogu da verujem koja zloba.
(ja, 20. april 2022 18:25)

Zloba što likujemo zbog našeg igrača? Moraš navijati za jednog, ne mogu obojica otići dalje...i možda mogu u toj tvojoj zemlji jednoroga?

lll

pre 2 godine

@lal
Ma nemoj, reprezentativan je uzorak 20+ meceva?
Onda Nolo nije bolji od onih protiv kojih vodi 15-0 npr, jer nije reprezentativan uzorak.
Cuti bre tamo, nije te sramota, ima 20 pobeda protiv Federera od kada je ovaj presao 35 godina i to reprezentativan uzorak.

istina i samo istina

pre 2 godine

Bez obzira ako prođe Djerea, Kecmanović ima da se igra s njime.
Tako da mu je možda i bolje da odigra ovaj meč i neka ogleda onaj drugi sa decom i ženom...

NijeBitno

pre 2 godine

Zemljaci,šta je sa frustracijom i Novakom¿
Čemu radovanje tudjem neuspehu?
Taj isti N je uradio koliko mnogi neće da se skupe sva pokolenja…

@JPR24

pre 2 godine

Nema Peugeot-a na Novaković majici?
(Stanislav St., 20. april 2022 17:22)

Ne brini. Kad uzme RG onda će Audi da se javi.
(JPR24, 20. april 2022 18:00)

Da, da...

Srpska Dalmacija

pre 2 godine

i to taj goat hahah gubi od lika za kojeg nisan nikad ni cua Nadal i Federer nikad nisu gubili od vakvih realno
(marko dalmatinac46, 20. april 2022 17:55)

Ti mora da pratiš tenis od juče, sudeći po komentaru.

goblin

pre 2 godine

Antivakseri koji su dizali Novaka u nebesa kada je odlučio da se ne vakciniše(i po mom skromnom mišljenju napravi najveće "sportsko samoubistvo" u istoriji) sada ga najviše vređaju, u to sam siguran.Valjda će dići formu do Pariza jer ovo baš izgleda loše.Nadam se da grešim ali mislim da će Nadal pregaziti konkurenciju na R.Garosu.Korona virus još će neko vreme biti sa nama, nažalost...Pa ovo što Đoković pokušava sa svojom karijerom apsolutno nema smisla, jer on nakon Vimbldona može komotno da završi sezonu jer bez vakcine ne može da igra u Severnoj Americi.Mislim da je i Vajda to shvatio na vreme pa je zato i otišao.

Sinke

pre 2 godine

Nije Novak toliko pao fizicki koliko psihicki jer njega bukvalno razbija ta neizvjesnost i to sto ne zna sta ce biti u buducnosti i sto zna da kasnije slijedi opet zabrana igranja na Americkoj turneji....To je njemu u podsvijesti i zato se ovo desava i ne moze da bude isti igrac kao ranije.....Potpuno ga je sve ovo sa vakcinom poremetilo.

Dragan Babić-Čarapan

pre 2 godine

Volim Novaka kao brata rođenog,ali komentatoru bi trebalo neko da skrene pažnju da je to duel dva srpska tenisera,i da ne igra samo Novak u ovom meču.

dejan

pre 2 godine

A trebao je samo da se vakciniše...
(Lakic, 20. april 2022 17:33)

Cak ni to! Dali bi mu u Batutu potvrdu za sta god bi trazio, pa kome bi ako ne njemu! Ali trebalo je da cuti i igra, da se ne bavi politikom nego tenisom i niko ga nista ne bi pitao! Ali izgleda da je to bilo previse!

JPR24

pre 2 godine

Ima Laslo da ga polupa... bice da je AOpen uzas bio presudan za Novaka da zaista posrne u igri... pored toga Vajda nije vise trener, ne znam.... nadam se da se vrati u formu, ali trenutno je sve na 50-50 sansi...
(Sly, 20. april 2022 18:20)

Nema veze sto Vajda nije trener više, mislim trenutno to nije najveći problem. Novaku je potrebno da igra, da bi došao do forme nema druge, treninzi itd ok, ali to nine isto kao mečevi naravno. Doduše u vecini sportova je tako.

xxx7

pre 2 godine

Gledao prvih 10 min, komentator otvoreno navija za Novaka, iako igraju 2 srpska tenisera, prebacio kanal.
(Lik, 20. april 2022 17:44)

Komentator na rts-u sramotno navija za Novaka! Ovo je strasno, pa malo postovanje i za naseg drugog igraca. Covek uzima set prvom teniseru planete, on cuti i sokirano konstatuje tihim glasom,da je set uzeo Djere. Prestrasno.

lala

pre 2 godine

Dok je Osmanagic u publici a Vajda nije, Novak nema sanse. Mislim da je potpuno skrenuo sa pravog puta u zivotu i da se druzi sa ljudima koji ga iskoriscavaju.

Kritična masa

pre 2 godine

Spiker je očajan i neprofesionalno se ponaša bezobrazno bodreći Novaka iako sam njegov fan ovo je užasno. Pa sa druge strane je srpski igrač koji inače igra mnogo bolje.

Larko Žaušević

pre 2 godine

A trebao je samo da se vakciniše...
(Lakic, 20. april 2022 17:33)

To je jedna stvar. Mene iskreno zanima gde su oni nesrećnici koji su podržali njegovu odluku u komentarima. Nešto se ne javljaju u zadnje vreme. Čudnovato.

Sly

pre 2 godine

Ima Laslo da ga polupa... bice da je AOpen uzas bio presudan za Novaka da zaista posrne u igri... pored toga Vajda nije vise trener, ne znam.... nadam se da se vrati u formu, ali trenutno je sve na 50-50 sansi...

Obim²

pre 2 godine

Ноло рекреативац, зрео за пензију. Треће коло РГ плафон!
(Боки, 20. april 2022 18:02)

Kakvo crno treće kolo Rolan Garosa! On da ima sram, objavio bi kraj karijere već sada.

lal

pre 2 godine

Đoković ima pozitivan skor protiv Federera i Nadala. Ali šta ako Đere bude imao pozitivan skor protiv Đokovića? Da li on bolji od njega? Možda time postaje i GOAT? Tom logikom je 3 boksera u istoriji bolje od Muhameda Alija.
(Lepo, 20. april 2022 17:36)
ako na reprezentativnom uzorku od 20+ meceva bude imao pozitivan skor, onda ce definitivno biti bolji... to i dalje ne znaci da ce biti GOAT, koji se racuna u odnosu na celokupnu konkurenciju, a ne pojedinacne igrace...

crni

pre 2 godine

Nema Peugeot-a na Novaković majici? 
(Stanislav St., 20. april 2022 17:22) 

Ne brini. Kad uzme RG onda će Audi da se javi.
(JPR24, 20. april 2022 18:00)

Ah, te zablude...

@Sinke

pre 2 godine

Nije Novak toliko pao fizicki koliko psihicki jer njega bukvalno razbija ta neizvjesnost i to sto ne zna sta ce biti u buducnosti i sto zna da kasnije slijedi opet zabrana igranja na Americkoj turneji....To je njemu u podsvijesti i zato se ovo desava i ne moze da bude isti igrac kao ranije.....Potpuno ga je sve ovo sa vakcinom poremetilo.
(Sinke, 20. april 2022 18:01)

U cemu je poenta pricati iznova i iznova nesto sto svi znaju? Sta, sada nam otkrivas toplu vodu ili razmisljas naglas ili sta?

Y

pre 2 godine

Komentator I publika otvoreno navijaju protiv Lasla, kao da decko nije nas vec je neki uljez.

Valjda kad nasi igraju navijas da pobedi bolji, bas sramotno.

Lepo

pre 2 godine

Đoković ima pozitivan skor protiv Federera i Nadala. Ali šta ako Đere bude imao pozitivan skor protiv Đokovića? Da li on bolji od njega? Možda time postaje i GOAT? Tom logikom je 3 boksera u istoriji bolje od Muhameda Alija.

JPR24

pre 2 godine

Koliko Novak ima titula ovih od 250?
(vidim sve, 20. april 2022 17:50)


Kao i Nadal, 10. Novak je igrao 14 turnira, Nadal 15. Rođo on ih ima 20 i kusur ali je igrao više tih turnira nego Novak i Nadal zajedno…

Kritična masa

pre 2 godine

Spiker je očajan i neprofesionalno se ponaša bezobrazno bodreći Novaka iako sam njegov fan ovo je užasno. Pa sa druge strane je srpski igrač koji inače igra mnogo bolje.

Y

pre 2 godine

Komentator I publika otvoreno navijaju protiv Lasla, kao da decko nije nas vec je neki uljez.

Valjda kad nasi igraju navijas da pobedi bolji, bas sramotno.

xxx7

pre 2 godine

Gledao prvih 10 min, komentator otvoreno navija za Novaka, iako igraju 2 srpska tenisera, prebacio kanal.
(Lik, 20. april 2022 17:44)

Komentator na rts-u sramotno navija za Novaka! Ovo je strasno, pa malo postovanje i za naseg drugog igraca. Covek uzima set prvom teniseru planete, on cuti i sokirano konstatuje tihim glasom,da je set uzeo Djere. Prestrasno.

Srpska Dalmacija

pre 2 godine

i to taj goat hahah gubi od lika za kojeg nisan nikad ni cua Nadal i Federer nikad nisu gubili od vakvih realno
(marko dalmatinac46, 20. april 2022 17:55)

Ti mora da pratiš tenis od juče, sudeći po komentaru.

milos00

pre 2 godine

Djokovic da se povuce dostojanstveno,a ne da se bruka po ovim fjucersima sa nekim djerama fokinama i ostalima.
(Zvezda mi je sve, 20. april 2022 19:57)

Fokina je igrao finale sa Cicipasom u Monte Karlu legendo!!!

JPR24

pre 2 godine

Jesam fan Novaka ! Ali komentator ?? Ej sa druge strane je drugi domaći igrač i zaslužuje isto postovanje kao i Novak ! Da je neki levi pa ne bi bilo korektno, ali ovo ?? Za ovo bi trebao dobiti otkaz momentalno !

lala

pre 2 godine

Dok je Osmanagic u publici a Vajda nije, Novak nema sanse. Mislim da je potpuno skrenuo sa pravog puta u zivotu i da se druzi sa ljudima koji ga iskoriscavaju.

taj brejk u toku

pre 2 godine

Potpuno odsustvo taktike otkako nema Vajde. Ivanisevic ni dok je igrao nikada nije imao veze sa strategijom. Idi Novace moli Vajdu na kolenima da se vrati i ako pristane nemoj nikada da vices na njega, nemoj krivo ni da ga pogledas!!!

lennox

pre 2 godine

Beogradska publika treba da se stidi sto se je Djere danas osecao kao da ne igra u Srbiji, tj. da ga Srbi ne prihvataju kao jednog od njih. To je cisti sovinizam bio. Da je imalo civilizovanosti bilo, publika bi morala potpuno neutralna da bude i podjenako gromko da bodri i jednog i drugog tenisera. Ovo je bilo sramotno ponasanje navijaca. Nadam se iskreno da ce Kecman sutra da pregazi Novaka, u sta sam skoro siguran, jer Novak je igracki dostigao dno dna svoje karijere. Neka mi samo neko ne kaze da ce on ikada vise neki GS da osvoji. Ovo danas je bila jos jedna od njegovih zalosnih predstava u nizu.

Andrea Djani

pre 2 godine

Da li je moguce da je 99 % komentara protiv Noleta . Pa to je covek koji je dostigao najvece domete koje je realno moguce dostici , a ovde je to zaboravljeno preko noci . Tacno je da je on svakako osobenjak u nekom smislu , da mu je otac nepodnosljiv u svakom pogledu , da nije bas i Jelena najomiljenija , ali ovoliko ruznih reci o Noletu je sramota .

Amaro

pre 2 godine

Skandalozan meč, ne znam da li je skandalozniji spiker budjavog RTS-a koji očigledno navija za Djokovica, da li Djordje Djoković direktor turnira koji u momentima psuje sve po spisku Djereu kad je raznosio Djokovića. Djere je jednostavno puštao Djokovića u momentima kad je previše dominirao jer posle bi bilo još više providno da ga pusti da je igrao kako je hteo. Kladionice su i u momentima kad je Djoković maltene gubio meč davale veće šanse za osvajanje njemu jer se naravno znalo ko će biti pobednik, odnosno ko je morao da pobedi. Sramno, najblaže rečeno

Just sayin'

pre 2 godine

Vrlo hladan pozdrav Noleta na kraju na mrezi.Sujetan je Novak,nevidjeno.Komentator i publika kriminalni...
(Aca bg, 20. april 2022 20:57


Nikad mi nece biti jasni ljudi koji iznose neistine kao da niko drugi nije gledao mec.
Eto recimo ja videh da je Djere bio hladan a Novak mu odao peiznanje da je bio bolji igrac i da je on dobio mec na misice.

Jaime Lannister

pre 2 godine

Ovo je pobeda koja samo zavarava. Prosto je neverovatno koliko je Novak nespreman i van forme. On se na sredini drugog seta savijao da bi došao do daha, a ako 'planira' da osvoji RG morao bi svaki meč da igra bar 3 seta. Nažalost, kao njegov veliki navijač ne vidim da Novak može do nekog dobrog rezultata na RG ukoliko se nešto drastično ne promeni...
(Ferrari 458, 20. april 2022 20:45)

Može i biće rezultata. Ima još turnira do Roland Garosa. Neko realno stanje Novaka videćemo tek u Rimu. Rim je uvek bio turnir koji je Novaku, a i Rafi služio kako završna priprema za Roland Garos. Ukoliko se tada ne bude vratio u formu tj. da bude fizički sposoban da izdrži makar tri seta, stvarno samo čudo može da se dogodi posle. Moje lično mišljenje je da će biti spreman i da će biti glavni kandidat za osvajanje.

Bili

pre 2 godine

Ne razumem u cemu je problem da publika navija za Novaka?
To je isto kao da na primer Mesi i Ronaldo imaju po 5 zlatnih lopti i u najuzoj konkurenciji za novu zlatnu loptu su Mesi i jos neki drugi Argentinac. Normalno je da bi Argentinci zeleli da Mesi osvoji šestu i da pobegne Ronaldu. Tako i publika, zeli da Novak prodje i osvoji turnir da sakupi ATP poene, da se priblizi Nadalu po broju turnura, da sto duze bude prvi itd... Ne razumem u cemu je problem. Kad su u finalu IW amerikanci navijali za Nadala protiv Frica(svog) nije vam smetalo. Takodje i u Španiji(Madrid, Barselona) navijaju za Nadala kad igra sa špancem.

lagani slagani

pre 2 godine

@ Degutantno je koliko su komentatori i na rtsu i na areni protiv djerea….
(lagani, 20. april 2022 20:15)

Vidjeo sam nekoliko ovakvih komentara tokom prva dva seta i bilo mi je stvarno krivo.

Dodjoh kuci pocetkom treceg seta 2-1 za Djerea. Komentator je bio potpuno objektivan,hvalio je i jednog i drugog, mec mozda nije bio visokog kvaliteta ali zato veoma uzbudljiv.
Na kraju je istakao da su velike greske Djerea u dva zicera mozda odlucila mec i da je generalno Djere igrao bolje. To je rekao i Novak.
Zasto neko ima potrebu da potpiruje mrznju? Tuzna si ti sudbina nesrecnice.
Djere je velikim aplauzom pozdravljen nakon meca.

Gordana

pre 2 godine

Nedavno je u Indijan Velsu većina američke publike navijala za Nadala protiv domaćeg igrača Frica, da ne pominjemo navijanje za Federera protiv Rodika na US Openu ili protiv Mareja na Vimbldonu

ДЕЛИЈА🔴⚪

pre 2 godine

Поштујем све наше тенисере и навијам за њих ал кад играју против Новака онда за Новака навијам јер ме је Новак много пута обрадовао и он се бори за најбољег свих времена. Ви који нама (и публици у Београду) замјерите што навијамо за Новака, вјерујте да мене то не дотиче. Вјерујем у још један Новаков повратак и да нам и ове године донесе много радости и себи трофеја. И данас је тешко било бити Новаков навијач ал је на крају радост велика.

Larko Žaušević

pre 2 godine

A trebao je samo da se vakciniše...
(Lakic, 20. april 2022 17:33)

To je jedna stvar. Mene iskreno zanima gde su oni nesrećnici koji su podržali njegovu odluku u komentarima. Nešto se ne javljaju u zadnje vreme. Čudnovato.

@ Sub013

pre 2 godine

Otkricu vam jednu tajnu, obracam se vama neutralnima sto onako usput citate komentare. Svi ovi sto izrazavaju divljenje za Djerea i sto ga zale sto je izgubio, zapravo bi navijali protiv njega u bilo kom drugom mecu, pogotovo protiv inostranih tenisera, cisto da znate, sto uspesniji Srbin to veca mrznja prema njemu. Da ne pricamo sto evo vec 10 godina svake godine slusaemo kako je Nole zavrsio, kako je za penziju itd. Onda se Nole pojavi, odvali sve redom, osvoji sve zivo i misevi pobegnu u rupe i cute sve dok prvi put ne izgubi, kad se to desi opet izadju iz rupa i bez imalo srama ponavljaju jedne te iste recenice, onda dodju bitni turniri i oni se vrate gde im je i mesto i tako im prodje decenija zivota, zivote im je upropastio Nole. Tako da Lasla su voleli samo veceras i nikad vise.
(Sub013, 20. april 2022 21:20)

To je samo tvoje subjektivno misljenje, pri tom poprilicno glupo, a ti ga iznosis kao nepobitnu cinjenicu i samo potvrdjujes time ono zbog cega su ljudi prestali da navijaju za Novaka.

crni

pre 2 godine

Nema Peugeot-a na Novaković majici? 
(Stanislav St., 20. april 2022 17:22) 

Ne brini. Kad uzme RG onda će Audi da se javi.
(JPR24, 20. april 2022 18:00)

Ah, te zablude...

GanDra Šajkaš

pre 2 godine

Pitanje za Novakov strucni stab: Zasto vec duze vreme Novak tako slabo, sporo i tromo ulazi u meceve?
Ozbiljan je to problem. Ovde se izvukao, u MK nije.
Sta dalje?

Dragan Babić-Čarapan

pre 2 godine

Volim Novaka kao brata rođenog,ali komentatoru bi trebalo neko da skrene pažnju da je to duel dva srpska tenisera,i da ne igra samo Novak u ovom meču.

milos00

pre 2 godine

Ne razumem u čemu je problem što svi navijaju za Đokovića, pa čak i komentator. Čovek je najbolji svih vremena i igra u Srbiji. A Đeru svaka čast ako pobedi biće zasluženo bori se kao lav.

Veder

pre 2 godine

Laslo odličan, Novak loš do polovine drugog seta, ali se popravljao do kraja. Jeste Laslo kiksnuo u 13.gemu ali je imao neverovatno sreću na mreži, tri puta ga je spasla brejka, a to bi Novak onda završio pre. Ozbiljan meč, Novak pomalo stegnut, zarđao, van forme, vidi se da mu nedostaju mečevi. Ima jedna, stvar koja mi nije jasna, on sa 50.teniserom sveta igra defanzivno do zla boga, kao da se plaši da igra agresivnije, da napada? Godine su tu, on mora igrati više kratkih poena, servis volej, dropšot, skraćene dijagonale... ne razumem u čemu je problem? Možda se on najsigurnije oseća na liniji ali kad god je krenuo na mrežu dobio je poen, i stvarno ne znam zašto Goran ne forsira servis volej igru, on je bio izvanredan u tom elementu teniske igre.

da da

pre 2 godine

Ni u jednom sportu, kao u tenisu, nije tako tanka linija izmedju poraza i pobjede.
Na 5:4 je trebalo 1 cm da loptica predje mrezu i bio bi poen za Lasla.

Analiticar

pre 2 godine

Ne mogu da verujem da je Djere igrao kao da mu je za zivot ? Novak je isto morao da pobedi, jer nikako da ima takmicarske meceve da se vrati u normalu. Dve dobre stvari za Novaka sam video. Prvo: Fizicki je dobro izdrzao i jeste tesko pobedio, ali Djere je sigurno trenutno najbolji igrac na svetu na sljaci kad ovako pogadja servise. Tvrdim da kad Djere pogodi servise kao ovo danas, na sljaci niko ne moze da ga pobedi osim Novaka i to jedva. Druga dobra stvar za Novaka je sto je posle svega sto mu se dogadjalo i svega sto je osvojio napravio Reset u karijeri , ponasa se na turniru kao Junior koji mora da se dokazuje, a to je dobro. Jer kad puno osvojis gubis motiv, a Novak je nasao novi motiv, i igra sa novim zarom, i bas se vidi da respektuje svakog protivnika i kao da krece od 0. A to je jako dobro

MAJA

pre 2 godine

Baš mi je žao što je Đere izgubio,izgleda kao baš dobar dečko a i dobro igra samo nema dovoljno vere u sebe. Činjenica je da skoro uvek pobedi igrač sa više vere u sebe(čitaj bezobrazniji), a Novak kmeza Đoković veruje u sebe i kad nema pokriće za to(prečesto). A da je izgubio bila bi ona priča da je postojao problem, ništa što nećemo viđati ubuduće od svetske kmeze broj 1.

John

pre 2 godine

(Sly, 20. april 2022 18:20)

Presudna je, bojim se, bila Olimpijada.
Hteo je sve, pošto-poto. I singl i miks. Na kraju ne osvoji ništa. I pri tom još i upropasti Ninu, a devojka možda mogla i do medalje.
Al' kad on sve zna najbolje...

Sub013

pre 2 godine

Otkricu vam jednu tajnu, obracam se vama neutralnima sto onako usput citate komentare. Svi ovi sto izrazavaju divljenje za Djerea i sto ga zale sto je izgubio, zapravo bi navijali protiv njega u bilo kom drugom mecu, pogotovo protiv inostranih tenisera, cisto da znate, sto uspesniji Srbin to veca mrznja prema njemu. Da ne pricamo sto evo vec 10 godina svake godine slusaemo kako je Nole zavrsio, kako je za penziju itd. Onda se Nole pojavi, odvali sve redom, osvoji sve zivo i misevi pobegnu u rupe i cute sve dok prvi put ne izgubi, kad se to desi opet izadju iz rupa i bez imalo srama ponavljaju jedne te iste recenice, onda dodju bitni turniri i oni se vrate gde im je i mesto i tako im prodje decenija zivota, zivote im je upropastio Nole. Tako da Lasla su voleli samo veceras i nikad vise.

Milica

pre 2 godine

Ovo nije tenis nego pozoriste. Djere NE SME da pobedi. Daje Djokovicu lopte sve direktno na reket i to meke kao da sparinguje. Nije lud da ga pobedi kao Bozoljac kome je posle unistena karijera. Samo je jedan "broj 1" za Srbiju i tako mora da ostane. SRAMOTA!

mali mikica

pre 2 godine

Ne gledam ovaj mec. Ali po reziltatu hocu da komentarisem. Posle 9 izgubljenih servis gemova protiv Davidovic Fokine u 3 odigrana seta u proslom takmicarskom mecu Djokovic ovde u prvom setu protiv Djerea gubi 2 servis gema i naravno set sa 6:2. Sa tako slabim i nepouzdanim servisom Djokovic nema sta da trazi protiv bilo kog protivnika.

Pera

pre 2 godine

Svasta mi moze biti jasno, ali da budes prvi na svetu, a ovako nespreman dolazis na turnire i da se brukas, to mi nikad nece biti jasno. Novak ljudski ne moze da udari 1. servis to se valjda vezba na trenizima, ali izgleda da i to sada vezba na mecevina. Da sam na njegovom mestu ili bi trenirao mnogo vise ili bi batalio tenis.

Ferrari 458

pre 2 godine

Ovo je pobeda koja samo zavarava. Prosto je neverovatno koliko je Novak nespreman i van forme. On se na sredini drugog seta savijao da bi došao do daha, a ako 'planira' da osvoji RG morao bi svaki meč da igra bar 3 seta. Nažalost, kao njegov veliki navijač ne vidim da Novak može do nekog dobrog rezultata na RG ukoliko se nešto drastično ne promeni...

goblin

pre 2 godine

Antivakseri koji su dizali Novaka u nebesa kada je odlučio da se ne vakciniše(i po mom skromnom mišljenju napravi najveće "sportsko samoubistvo" u istoriji) sada ga najviše vređaju, u to sam siguran.Valjda će dići formu do Pariza jer ovo baš izgleda loše.Nadam se da grešim ali mislim da će Nadal pregaziti konkurenciju na R.Garosu.Korona virus još će neko vreme biti sa nama, nažalost...Pa ovo što Đoković pokušava sa svojom karijerom apsolutno nema smisla, jer on nakon Vimbldona može komotno da završi sezonu jer bez vakcine ne može da igra u Severnoj Americi.Mislim da je i Vajda to shvatio na vreme pa je zato i otišao.

zex

pre 2 godine

Odlican mec, samo bi budala igraka 3.5 sata a da je mec namesten, navodno Novak mora da pobedi! Djere je odigrao iznad mogucnosti, Novak ni na 50% vidi se da kako odmice mec on napreduje, fale mu turniri svakako.Zao mi je Lasla jer njemu treba uspeh i novac, Novak je zaradio mnogo ali i njemu je potrebno da igra sto duze.

Salle

pre 2 godine

Sramite se svi vi koji likujete.
Ne mogu da verujem koja zloba.
(ja, 20. april 2022 18:25)

Zloba što likujemo zbog našeg igrača? Moraš navijati za jednog, ne mogu obojica otići dalje...i možda mogu u toj tvojoj zemlji jednoroga?

milan

pre 2 godine

Ovo nije tenis nego pozoriste. Djere NE SME da pobedi. Daje Djokovicu lopte sve direktno na reket i to meke kao da sparinguje. Nije lud da ga pobedi kao Bozoljac kome je posle unistena karijera. Samo je jedan "broj 1" za Srbiju i tako mora da ostane. SRAMOTA!
(Milica, 20. april 2022 19:17)

Sve ok, ne kazem da nije tako, mec ni ne gledam. Ali kada je to Bozoljac pobedio Djokovica?

Гале

pre 2 godine

Наши су и Звезда и Партизан, па опет свако навија само за једног. Ослободите се злобе.

@lagani slagani

pre 2 godine

@ Degutantno je koliko su komentatori i na rtsu i na areni protiv djerea….
(lagani, 20. april 2022 20:15)

Vidjeo sam nekoliko ovakvih komentara tokom prva dva seta i bilo mi je stvarno krivo.

Dodjoh kuci pocetkom treceg seta 2-1 za Djerea. Komentator je bio potpuno objektivan,hvalio je i jednog i drugog, mec mozda nije bio visokog kvaliteta ali zato veoma uzbudljiv.
Na kraju je istakao da su velike greske Djerea u dva zicera mozda odlucila mec i da je generalno Djere igrao bolje. To je rekao i Novak.
Zasto neko ima potrebu da potpiruje mrznju? Tuzna si ti sudbina nesrecnice.
Djere je velikim aplauzom pozdravljen nakon meca.
(lagani slagani, 20. april 2022 20:55)

Zato sto je izgubio. Ne daj Boze da je pobedio. Da li bi imao isti aplauz?

Obim²

pre 2 godine

Ноло рекреативац, зрео за пензију. Треће коло РГ плафон!
(Боки, 20. april 2022 18:02)

Kakvo crno treće kolo Rolan Garosa! On da ima sram, objavio bi kraj karijere već sada.

Lemi

pre 2 godine

Tesan mec, Nole je dao sve od sebe, osecao je veliku tenziju da opet ne izgubi na startu turnira sto bi vec bio udar na njegov ego. Ovaj turnir je samo u svrhu zagrevanja, kao sto neko rece Rim je turnir za zavrsne pripreme i uglavnom se tamo vidi ko je u kakvom stanju za RG. Na RG treba da bude top forma, a onda na samom RG da se tempira vrhunac forme za zavrsnicu turnira. Tempiranje forme je najdelikatnija stvar u sportu a Nole i Rafa su do sada pokazali da su istinski majstori tog zanata. Verujem u Noleta, mozda nece osvojiti RG, ali ce se makar vratiti u formu i biti glavni kandidat za Vimbldon i US open.

lal

pre 2 godine

Presudna je, bojim se, bila Olimpijada.
Hteo je sve, pošto-poto. I singl i miks. Na kraju ne osvoji ništa. I pri tom još i upropasti Ninu, a devojka možda mogla i do medalje.
Al' kad on sve zna najbolje...
(John, 20. april 2022 19:25)
kako je mogla do medalje?!? ni u teoriji ne bi mogla da ucestvuje bez novaka...

Masariko

pre 2 godine

videcete misevi ko je kralj do RG . Uvek na pravoj steani idemooo.
(zed, 20. april 2022 19:29)

Zašto pominješ Nadala kad igraju naša dva tenisera? Mislim da to nije u redu.

malina

pre 2 godine

Vidite kako se naša publika i komentatori ponašanju kad igra Novak protiv sugradjana a ona se čudite što je publika protov njega kad igra protiv Federera ili Nadala, koji su već bili toliko cenjeni kad je Novak počeo karijeru.

123

pre 2 godine

Djere je u velikoj formi. Igra turnire. Novaku trebaju takmicarski mecevi i turniri da bi se vratio u formu. Ali docice to na svoje. Australija i sve sto se desavalo, zabrane igranja turnira su ostavile trag. Ako Novak, ovakav, pobedjuje, sta ce biti kada se vrati u formu. Kao i Enan, ja se ne brinem.

dejan

pre 2 godine

A trebao je samo da se vakciniše...
(Lakic, 20. april 2022 17:33)

Cak ni to! Dali bi mu u Batutu potvrdu za sta god bi trazio, pa kome bi ako ne njemu! Ali trebalo je da cuti i igra, da se ne bavi politikom nego tenisom i niko ga nista ne bi pitao! Ali izgleda da je to bilo previse!

neke stvari vrhunski sportisti ne smeju sebi da dozvole

pre 2 godine

Nikada vise za ovog Novaka necu navijati. Od one lazljive farse da bi otisao na AO je prestao da bude za mene sportista, a postao sebicni manipulator. Da zelim da navijam za takve otisao bih da pratim berzu i akcije.

Misim stvarno

pre 2 godine

Nije možda ovo još uvek ona stara igra ali na dobrom je putu Madrid pa Rim i trebalo bi da bude onaj stari za RG.
(Nebojša, 20. april 2022 20:49)

Mnogo se to razumeš u tenis, Novak je za tri i po sata napravio 25 a Đere 55 vinera, ovakvom "ofanzivom" Novak nema šta da traži u Madridu i Rimu gradu, a ti si siguran da Novak osvaja RG, u Parizu gradu. Inače, đere ima 27 godina i nije osvojio nijedan turnir, a Novak je danas morao da se oslanja na "dogovor", turnir bi ostao bez publikuma, u redu, uglavnom su klinke i klinci, sa kevama, lepo doteranim, ali ipak su publikum).

Lepo

pre 2 godine

Đoković ima pozitivan skor protiv Federera i Nadala. Ali šta ako Đere bude imao pozitivan skor protiv Đokovića? Da li on bolji od njega? Možda time postaje i GOAT? Tom logikom je 3 boksera u istoriji bolje od Muhameda Alija.

JPR24

pre 2 godine

Koliko Novak ima titula ovih od 250?
(vidim sve, 20. april 2022 17:50)


Kao i Nadal, 10. Novak je igrao 14 turnira, Nadal 15. Rođo on ih ima 20 i kusur ali je igrao više tih turnira nego Novak i Nadal zajedno…

istina i samo istina

pre 2 godine

Bez obzira ako prođe Djerea, Kecmanović ima da se igra s njime.
Tako da mu je možda i bolje da odigra ovaj meč i neka ogleda onaj drugi sa decom i ženom...

Gavrilo

pre 2 godine

Ajde vi sto pametujete da vas vidim da vi nejgrate 4 meseca nijedan turnir normalno da ce vam pasti forma I video bi ja vas da su vas matletirali ko kriminalca sacu da vam objasnim Fokina je igrao svoj najbolji tenis u karijeri nije ni cudo sto je igrao finale Monte Karla to nije brukanje lupetate I danas je Djere igrao savrsneno kostale su ga neke greske I ponavljam nije se obrukao nije sramota izgubiti od boljeg protivnika npr Lajovic se obrukao sto je izgubio od 116 tenisera sveta a Lajovic je 40 I neki e to je brukanje a ne ovo Novakovo porazmisli te malo

Jack

pre 2 godine

ferrari

Druze verao ti ili ne drasticno ce se promeniti dosta toga do RG.Novaku jednostavno nedostaju mecevi,a toga ce biti ima dovoljno vremena.

lal

pre 2 godine

Đoković ima pozitivan skor protiv Federera i Nadala. Ali šta ako Đere bude imao pozitivan skor protiv Đokovića? Da li on bolji od njega? Možda time postaje i GOAT? Tom logikom je 3 boksera u istoriji bolje od Muhameda Alija.
(Lepo, 20. april 2022 17:36)
ako na reprezentativnom uzorku od 20+ meceva bude imao pozitivan skor, onda ce definitivno biti bolji... to i dalje ne znaci da ce biti GOAT, koji se racuna u odnosu na celokupnu konkurenciju, a ne pojedinacne igrace...

@JPR24

pre 2 godine

Nema Peugeot-a na Novaković majici?
(Stanislav St., 20. april 2022 17:22)

Ne brini. Kad uzme RG onda će Audi da se javi.
(JPR24, 20. april 2022 18:00)

Da, da...

VOSAK

pre 2 godine

Opet ljudi pokušavaju od obične situacije vidim da naprave da svi navijaju za Noleta jer je Đere jelte, Srbin Mađarskog porekla ? ( Valjda je, je li ? )

Zaista ste fascinantni!

radojica

pre 2 godine

Ovo je skandal, Djere ladno pustio Noleta u taj brejku. Onaj forhend u mrezu kada je vec prosetao Noleta, pa potom dve potpuno bezvoljne reakcije na Noletov servis... Dobra vest je da je Laslo postao fenomenalan.

Bata

pre 2 godine

Tako je to kad privatizujes zvanicni turnir i direktorise tvoja (nesposobna) familija celu pricu. Onda si ti gazda zajedno sa gazdama (politickim) grada Beograda, koji ti odobrise sve to mimo procedure i ministarstva sporta RS. I onda tvoja publika (koja ne placa kartu, manekenska -ne teniska) moze onako da se ponasa na mecu prema Djereu, gradjaninu takodje ove Srbije. More, daleko Vam lepa kuca Djokovici i da je srece da Vas nikad vise ne vidimo ovde!

Bob

pre 2 godine

lennox

posto si siguran u kecmanovu pobedu nad novakom odmah prodaj nesto vredno ako posedujes i sav novac na kecmana jer je kvota vaau i pravac neko juzno more i sve cetiri u vis

Sly

pre 2 godine

Ima Laslo da ga polupa... bice da je AOpen uzas bio presudan za Novaka da zaista posrne u igri... pored toga Vajda nije vise trener, ne znam.... nadam se da se vrati u formu, ali trenutno je sve na 50-50 sansi...

lal

pre 2 godine

Pa mogla je - ona je dubl igracica, on nije dubl igrac. Da je bio neko drugi umesto njega, mogla je...
(milan, 20. april 2022 20:11)
na olimpijadi oba igraca moraju biti iz iste drzave... niko osim novaka ne bi imao dovoljan koeficijent da se plasira na turnir u mix dublu osim njega...

NijeBitno

pre 2 godine

Zemljaci,šta je sa frustracijom i Novakom¿
Čemu radovanje tudjem neuspehu?
Taj isti N je uradio koliko mnogi neće da se skupe sva pokolenja…

Sinke

pre 2 godine

Nije Novak toliko pao fizicki koliko psihicki jer njega bukvalno razbija ta neizvjesnost i to sto ne zna sta ce biti u buducnosti i sto zna da kasnije slijedi opet zabrana igranja na Americkoj turneji....To je njemu u podsvijesti i zato se ovo desava i ne moze da bude isti igrac kao ranije.....Potpuno ga je sve ovo sa vakcinom poremetilo.

Tn

pre 2 godine

Ovaj Djere je tonu prilika propustio. Odigra sjajan tenis, onda pocne da udara kao amater najveci. Da nije u prvom setu laganu loptu zakucao u mrezu, ovo bi vec bilo gotovo, ovako...

kakone

pre 2 godine

da je ovaj Đere kojim slučajem na Novakovom mestu. Kakva bi to faca bila.
Lep momak
(le, 20. april 2022 20:18)

Da imas grama mozga, ne bi pisao/la tako nesto. "Faca" bi bio kad bi bio na Novakovom mjestu, ovako je sta, klosar? A Novak bi trebao da izgleda kao Laslo da bi bio "faca"?

BGD

pre 2 godine

I sad će neko kaže da će Nolo da osvoji RG?
(Stanoye, 20. april 2022 20:25) A sto nece? Jel ovo nije bio vrhunski mec, na najvisem mogucem nivou? Lasli je danas igrao u zivotnoj formi, i slobodno mogu reci na nivou najboljih tenisera na svetu u ovom trenutku. I Novak je opet pobedio. Razlika izmedju top 10 tenisera, i too 50 je u nijansama, a danas ta nijansa nine postojala u Laslivom slucaju…

JPR24

pre 2 godine

Ima Laslo da ga polupa... bice da je AOpen uzas bio presudan za Novaka da zaista posrne u igri... pored toga Vajda nije vise trener, ne znam.... nadam se da se vrati u formu, ali trenutno je sve na 50-50 sansi...
(Sly, 20. april 2022 18:20)

Nema veze sto Vajda nije trener više, mislim trenutno to nije najveći problem. Novaku je potrebno da igra, da bi došao do forme nema druge, treninzi itd ok, ali to nine isto kao mečevi naravno. Doduše u vecini sportova je tako.

Tuzno

pre 2 godine

Njemu će to, pored silnih miliona teško pasti....za razliku od tebe
(Batko, 20. april 2022 18:46)

Ali i pored tolikih miliona oni bi i dalje sve na mufte, juznjacki mozak mema tu pomoci

@zex

pre 2 godine

Odlican mec, samo bi budala igraka 3.5 sata a da je mec namesten, navodno Novak mora da pobedi! Djere je odigrao iznad mogucnosti, Novak ni na 50% vidi se da kako odmice mec on napreduje, fale mu turniri svakako.Zao mi je Lasla jer njemu treba uspeh i novac, Novak je zaradio mnogo ali i njemu je potrebno da igra sto duze.
(zex, 20. april 2022 20:35)
Ma, nije valjda? Kako te nije sramota samo?

Dikan

pre 2 godine

Beogradska publika treba da se stidi sto se je Djere danas osecao kao da ne igra u Srbiji, tj. da ga Srbi ne prihvataju kao jednog od njih. To je cisti sovinizam bio. Da je imalo civilizovanosti bilo, publika bi morala potpuno neutralna da bude i podjenako gromko da bodri i jednog i drugog tenisera. Ovo je bilo sramotno ponasanje navijaca. Nadam se iskreno da ce Kecman sutra da pregazi Novaka, u sta sam skoro siguran, jer Novak je igracki dostigao dno dna svoje karijere. Neka mi samo neko ne kaze da ce on ikada vise neki GS da osvoji. Ovo danas je bila jos jedna od njegovih zalosnih predstava u nizu.
(lennox, 20. april 2022 23:19)

Pa, ovde je stari običaj da se navija za slabije, nosili su Novaka do iznenađenja.

conrad henssley

pre 2 godine

Bez Vajde on je nista...
(rile, 20. april 2022 18:23)

Cestitke za Vajdu sto je otisao. Vajda je stabilan, normala covek, nije mogao vise psihoa da podnosi. Pitanje je koliko dugo ce jos i Ivanisevic & co. da ga podnose. Juce im psiho opet popsova mater, a da oni kao i uvek ne znaju zasto. Nemaju dostojanstva oni, trpe ga jer ih dobro placa, inace bi odavno otisli. Bedno od njih, ali tako je.

milan

pre 2 godine

kako je mogla do medalje?!? ni u teoriji ne bi mogla da ucestvuje bez novaka...
(lal, 20. april 2022 20:01)

Pa mogla je - ona je dubl igracica, on nije dubl igrac. Da je bio neko drugi umesto njega, mogla je...

lennox

pre 2 godine

Ovi vakcinisani teniseri deluju mnogo svezije od Nola nevakcinisanog. Videsmo to u Dubaiju, Monte Karlu, juce... Danas ce vakcinisani Kecman da ga oduci od tenisa. Bas me zanima kako ce publika da navija. Protiv Djereta su navijali izmedju ostalog i zbog toga sto decko nije Srbin. To sto je rodjen u Srbiji, sto je drzavljanin Srbije koji se na takmicenjima pod srpskom zastavom bori za Srbiju, to Srbima nista ne znaci. Videcemo da li ce Kecman bolje od Djereta da prodje. Kecman je za razliku od Djokovica cisti Srbin. Mozda ce to nesto da pomogne da se publika bar ne raduje glasno svakoj Kecmanovoj gresci.

@Sinke

pre 2 godine

Nije Novak toliko pao fizicki koliko psihicki jer njega bukvalno razbija ta neizvjesnost i to sto ne zna sta ce biti u buducnosti i sto zna da kasnije slijedi opet zabrana igranja na Americkoj turneji....To je njemu u podsvijesti i zato se ovo desava i ne moze da bude isti igrac kao ranije.....Potpuno ga je sve ovo sa vakcinom poremetilo.
(Sinke, 20. april 2022 18:01)

U cemu je poenta pricati iznova i iznova nesto sto svi znaju? Sta, sada nam otkrivas toplu vodu ili razmisljas naglas ili sta?

lll

pre 2 godine

@lal
Ma nemoj, reprezentativan je uzorak 20+ meceva?
Onda Nolo nije bolji od onih protiv kojih vodi 15-0 npr, jer nije reprezentativan uzorak.
Cuti bre tamo, nije te sramota, ima 20 pobeda protiv Federera od kada je ovaj presao 35 godina i to reprezentativan uzorak.

Dott

pre 2 godine

Koliko ja vidim Novak poklanja ovaj mec đereu.
(Dott, 20. april 2022 19:53)

I zato se nervira i psuje kad izgubi poen?
(Svasta, 20. april 2022 20:14) # Link komentara

Bravo decko, pa Novak mora da glumi kad poklanja, ali Đere nije hteo da uzme, videlo se obojica su pred taj brek bili melanholicni.

lal

pre 2 godine

@lal
Ma nemoj, reprezentativan je uzorak 20+ meceva?
Onda Nolo nije bolji od onih protiv kojih vodi 15-0 npr, jer nije reprezentativan uzorak.
Cuti bre tamo, nije te sramota, ima 20 pobeda protiv Federera od kada je ovaj presao 35 godina i to reprezentativan uzorak.
(lll, 20. april 2022 18:20)

1. nauci da se ponasas.
2. pazlivo citaj napisano. moze da bude bolji i sa 0:3, a moze da bude i losiji sa 3:0. uzorak je nedovoljan. onoga trenutka kada postane dovoljan, mora biti i reprezentativan. ako imas 20-0 skor i svi mecevi su igrani na jednom turniru, mozemo jedino zakljuciti da si bolji na tom turniru i tu se svaka prica zavrsava.
3. gde sam ja rekao da je novak bolji od federera? pricao sam o laslu i novaku.
4. od kada je roger napunio 35 godina odigrali su 5 meceva i rezultat je 4:1 za djokovica (gde li nestade 16 pobeda koje spominjes?!?). mislim da je to dovoljno reprezentativno posto je rezultat pre nego sto je djokovic napunio 20 godina 4:0 u korist federera.

Zvezda mi je sve

pre 2 godine

@Fokina je igrao finale sa Cicipasom u Monte Karlu legendo!!!



Uffff al ti je primer legendo pazi igro finale sa cicipasom,ne zna se ko je veca taraba od njih dvojice

Hi!

pre 2 godine

@Magnum
direktor turnira Djordje Djokovic :D
Ali svakako bolje za turnir sto je Novak prosao. Svaka cast Djereu. Mora jos da raste da bi dobio sampiona kakav je Novak.
Srbi su cudo. Ljudi, Novak je nas najbolji sportista ikada, i mislim da ce za jedno 200 god kad neko podvuce crtu shvatiti da je Djokovic nas najbolji sportista.
Zelim mu makar jos jedan GS

Dragan

pre 2 godine

Vrlo hladan pozdrav Noleta na kraju na mrezi.Sujetan je Novak,nevidjeno.Komentator i publika kriminalni...
(Aca bg, 20. april 2022 20:57)

Ne znam za publiku i komentatora, ali ovo za Noleta nije apsolutno tačno! Čak naprotiv, mislim da je njegov protivnik bio hladan, ali to mu ne treba ni zameriti posle ovakvog meča.

Laslu želim da ne poklekne posle ovakvog meča i da mu ovaj meč bude odskočna daska u daljoj karijeri.

glukozamin

pre 2 godine

Koliko Novak ima titula ovih od 250?
(vidim sve, 20. april 2022 17:50)

E tu ga Rodža gadno šije i niučemu drugom! Mada Rodža kaže da se ovih 250 naosvajao zato što voli da putuje (pa je tako po nekoliko puta išao na iste i cepao boraniju). Naravno još je dobijao i bonuse za učešće... Šta će, valja!

Sramota

pre 2 godine

Sramno je ista komentarisati kada se zna kolika doza čistog fašizma je ukorenjena u Ukrajinski državu. Neki ne mogu da prihvate prisustvo zla dok mu s nožem ne dođe pod grlo. I ja sam klasičan Srbin,volim Rusiju i hteo bi živeti u Nemačkoj. Ali istina i težina odluke koju je uradila Rusija je neosporna u borbi protiv novog svetskog poretka koji se najbolje vidi u Šangaju. "Sloboda čoveka je precenjena", dali je to prihvatljivo!?? I ovo će proći,neki će ostati nesvesni a oni drugi moraće da se postide sebe.

MAJA

pre 2 godine

Baš mi je žao što je Đere izgubio,izgleda kao baš dobar dečko a i dobro igra samo nema dovoljno vere u sebe. Činjenica je da skoro uvek pobedi igrač sa više vere u sebe(čitaj bezobrazniji), a Novak kmeza Đoković veruje u sebe i kad nema pokriće za to(prečesto). A da je izgubio bila bi ona priča da je postojao problem, ništa što nećemo viđati ubuduće od svetske kmeze broj 1.

Amaro

pre 2 godine

Skandalozan meč, ne znam da li je skandalozniji spiker budjavog RTS-a koji očigledno navija za Djokovica, da li Djordje Djoković direktor turnira koji u momentima psuje sve po spisku Djereu kad je raznosio Djokovića. Djere je jednostavno puštao Djokovića u momentima kad je previše dominirao jer posle bi bilo još više providno da ga pusti da je igrao kako je hteo. Kladionice su i u momentima kad je Djoković maltene gubio meč davale veće šanse za osvajanje njemu jer se naravno znalo ko će biti pobednik, odnosno ko je morao da pobedi. Sramno, najblaže rečeno

@ Sub013

pre 2 godine

Otkricu vam jednu tajnu, obracam se vama neutralnima sto onako usput citate komentare. Svi ovi sto izrazavaju divljenje za Djerea i sto ga zale sto je izgubio, zapravo bi navijali protiv njega u bilo kom drugom mecu, pogotovo protiv inostranih tenisera, cisto da znate, sto uspesniji Srbin to veca mrznja prema njemu. Da ne pricamo sto evo vec 10 godina svake godine slusaemo kako je Nole zavrsio, kako je za penziju itd. Onda se Nole pojavi, odvali sve redom, osvoji sve zivo i misevi pobegnu u rupe i cute sve dok prvi put ne izgubi, kad se to desi opet izadju iz rupa i bez imalo srama ponavljaju jedne te iste recenice, onda dodju bitni turniri i oni se vrate gde im je i mesto i tako im prodje decenija zivota, zivote im je upropastio Nole. Tako da Lasla su voleli samo veceras i nikad vise.
(Sub013, 20. april 2022 21:20)

To je samo tvoje subjektivno misljenje, pri tom poprilicno glupo, a ti ga iznosis kao nepobitnu cinjenicu i samo potvrdjujes time ono zbog cega su ljudi prestali da navijaju za Novaka.

lennox

pre 2 godine

Beogradska publika treba da se stidi sto se je Djere danas osecao kao da ne igra u Srbiji, tj. da ga Srbi ne prihvataju kao jednog od njih. To je cisti sovinizam bio. Da je imalo civilizovanosti bilo, publika bi morala potpuno neutralna da bude i podjenako gromko da bodri i jednog i drugog tenisera. Ovo je bilo sramotno ponasanje navijaca. Nadam se iskreno da ce Kecman sutra da pregazi Novaka, u sta sam skoro siguran, jer Novak je igracki dostigao dno dna svoje karijere. Neka mi samo neko ne kaze da ce on ikada vise neki GS da osvoji. Ovo danas je bila jos jedna od njegovih zalosnih predstava u nizu.

Milica

pre 2 godine

Ovo nije tenis nego pozoriste. Djere NE SME da pobedi. Daje Djokovicu lopte sve direktno na reket i to meke kao da sparinguje. Nije lud da ga pobedi kao Bozoljac kome je posle unistena karijera. Samo je jedan "broj 1" za Srbiju i tako mora da ostane. SRAMOTA!

Lepo

pre 2 godine

Đoković ima pozitivan skor protiv Federera i Nadala. Ali šta ako Đere bude imao pozitivan skor protiv Đokovića? Da li on bolji od njega? Možda time postaje i GOAT? Tom logikom je 3 boksera u istoriji bolje od Muhameda Alija.

Sub013

pre 2 godine

Otkricu vam jednu tajnu, obracam se vama neutralnima sto onako usput citate komentare. Svi ovi sto izrazavaju divljenje za Djerea i sto ga zale sto je izgubio, zapravo bi navijali protiv njega u bilo kom drugom mecu, pogotovo protiv inostranih tenisera, cisto da znate, sto uspesniji Srbin to veca mrznja prema njemu. Da ne pricamo sto evo vec 10 godina svake godine slusaemo kako je Nole zavrsio, kako je za penziju itd. Onda se Nole pojavi, odvali sve redom, osvoji sve zivo i misevi pobegnu u rupe i cute sve dok prvi put ne izgubi, kad se to desi opet izadju iz rupa i bez imalo srama ponavljaju jedne te iste recenice, onda dodju bitni turniri i oni se vrate gde im je i mesto i tako im prodje decenija zivota, zivote im je upropastio Nole. Tako da Lasla su voleli samo veceras i nikad vise.

neke stvari vrhunski sportisti ne smeju sebi da dozvole

pre 2 godine

Nikada vise za ovog Novaka necu navijati. Od one lazljive farse da bi otisao na AO je prestao da bude za mene sportista, a postao sebicni manipulator. Da zelim da navijam za takve otisao bih da pratim berzu i akcije.

Pera

pre 2 godine

Svasta mi moze biti jasno, ali da budes prvi na svetu, a ovako nespreman dolazis na turnire i da se brukas, to mi nikad nece biti jasno. Novak ljudski ne moze da udari 1. servis to se valjda vezba na trenizima, ali izgleda da i to sada vezba na mecevina. Da sam na njegovom mestu ili bi trenirao mnogo vise ili bi batalio tenis.

radojica

pre 2 godine

Ovo je skandal, Djere ladno pustio Noleta u taj brejku. Onaj forhend u mrezu kada je vec prosetao Noleta, pa potom dve potpuno bezvoljne reakcije na Noletov servis... Dobra vest je da je Laslo postao fenomenalan.

@zex

pre 2 godine

Odlican mec, samo bi budala igraka 3.5 sata a da je mec namesten, navodno Novak mora da pobedi! Djere je odigrao iznad mogucnosti, Novak ni na 50% vidi se da kako odmice mec on napreduje, fale mu turniri svakako.Zao mi je Lasla jer njemu treba uspeh i novac, Novak je zaradio mnogo ali i njemu je potrebno da igra sto duze.
(zex, 20. april 2022 20:35)
Ma, nije valjda? Kako te nije sramota samo?

@lagani slagani

pre 2 godine

@ Degutantno je koliko su komentatori i na rtsu i na areni protiv djerea….
(lagani, 20. april 2022 20:15)

Vidjeo sam nekoliko ovakvih komentara tokom prva dva seta i bilo mi je stvarno krivo.

Dodjoh kuci pocetkom treceg seta 2-1 za Djerea. Komentator je bio potpuno objektivan,hvalio je i jednog i drugog, mec mozda nije bio visokog kvaliteta ali zato veoma uzbudljiv.
Na kraju je istakao da su velike greske Djerea u dva zicera mozda odlucila mec i da je generalno Djere igrao bolje. To je rekao i Novak.
Zasto neko ima potrebu da potpiruje mrznju? Tuzna si ti sudbina nesrecnice.
Djere je velikim aplauzom pozdravljen nakon meca.
(lagani slagani, 20. april 2022 20:55)

Zato sto je izgubio. Ne daj Boze da je pobedio. Da li bi imao isti aplauz?

Analiticar

pre 2 godine

Ne mogu da verujem da je Djere igrao kao da mu je za zivot ? Novak je isto morao da pobedi, jer nikako da ima takmicarske meceve da se vrati u normalu. Dve dobre stvari za Novaka sam video. Prvo: Fizicki je dobro izdrzao i jeste tesko pobedio, ali Djere je sigurno trenutno najbolji igrac na svetu na sljaci kad ovako pogadja servise. Tvrdim da kad Djere pogodi servise kao ovo danas, na sljaci niko ne moze da ga pobedi osim Novaka i to jedva. Druga dobra stvar za Novaka je sto je posle svega sto mu se dogadjalo i svega sto je osvojio napravio Reset u karijeri , ponasa se na turniru kao Junior koji mora da se dokazuje, a to je dobro. Jer kad puno osvojis gubis motiv, a Novak je nasao novi motiv, i igra sa novim zarom, i bas se vidi da respektuje svakog protivnika i kao da krece od 0. A to je jako dobro

Andrea Djani

pre 2 godine

Da li je moguce da je 99 % komentara protiv Noleta . Pa to je covek koji je dostigao najvece domete koje je realno moguce dostici , a ovde je to zaboravljeno preko noci . Tacno je da je on svakako osobenjak u nekom smislu , da mu je otac nepodnosljiv u svakom pogledu , da nije bas i Jelena najomiljenija , ali ovoliko ruznih reci o Noletu je sramota .

Misim stvarno

pre 2 godine

Nije možda ovo još uvek ona stara igra ali na dobrom je putu Madrid pa Rim i trebalo bi da bude onaj stari za RG.
(Nebojša, 20. april 2022 20:49)

Mnogo se to razumeš u tenis, Novak je za tri i po sata napravio 25 a Đere 55 vinera, ovakvom "ofanzivom" Novak nema šta da traži u Madridu i Rimu gradu, a ti si siguran da Novak osvaja RG, u Parizu gradu. Inače, đere ima 27 godina i nije osvojio nijedan turnir, a Novak je danas morao da se oslanja na "dogovor", turnir bi ostao bez publikuma, u redu, uglavnom su klinke i klinci, sa kevama, lepo doteranim, ali ipak su publikum).

Zvezda mi je sve

pre 2 godine

@Fokina je igrao finale sa Cicipasom u Monte Karlu legendo!!!



Uffff al ti je primer legendo pazi igro finale sa cicipasom,ne zna se ko je veca taraba od njih dvojice

Bili

pre 2 godine

Ne razumem u cemu je problem da publika navija za Novaka?
To je isto kao da na primer Mesi i Ronaldo imaju po 5 zlatnih lopti i u najuzoj konkurenciji za novu zlatnu loptu su Mesi i jos neki drugi Argentinac. Normalno je da bi Argentinci zeleli da Mesi osvoji šestu i da pobegne Ronaldu. Tako i publika, zeli da Novak prodje i osvoji turnir da sakupi ATP poene, da se priblizi Nadalu po broju turnura, da sto duze bude prvi itd... Ne razumem u cemu je problem. Kad su u finalu IW amerikanci navijali za Nadala protiv Frica(svog) nije vam smetalo. Takodje i u Španiji(Madrid, Barselona) navijaju za Nadala kad igra sa špancem.

ДЕЛИЈА🔴⚪

pre 2 godine

Поштујем све наше тенисере и навијам за њих ал кад играју против Новака онда за Новака навијам јер ме је Новак много пута обрадовао и он се бори за најбољег свих времена. Ви који нама (и публици у Београду) замјерите што навијамо за Новака, вјерујте да мене то не дотиче. Вјерујем у још један Новаков повратак и да нам и ове године донесе много радости и себи трофеја. И данас је тешко било бити Новаков навијач ал је на крају радост велика.

John

pre 2 godine

(Sly, 20. april 2022 18:20)

Presudna je, bojim se, bila Olimpijada.
Hteo je sve, pošto-poto. I singl i miks. Na kraju ne osvoji ništa. I pri tom još i upropasti Ninu, a devojka možda mogla i do medalje.
Al' kad on sve zna najbolje...

Larko Žaušević

pre 2 godine

A trebao je samo da se vakciniše...
(Lakic, 20. april 2022 17:33)

To je jedna stvar. Mene iskreno zanima gde su oni nesrećnici koji su podržali njegovu odluku u komentarima. Nešto se ne javljaju u zadnje vreme. Čudnovato.

Obim²

pre 2 godine

Ноло рекреативац, зрео за пензију. Треће коло РГ плафон!
(Боки, 20. april 2022 18:02)

Kakvo crno treće kolo Rolan Garosa! On da ima sram, objavio bi kraj karijere već sada.

Dott

pre 2 godine

Koliko ja vidim Novak poklanja ovaj mec đereu.
(Dott, 20. april 2022 19:53)

I zato se nervira i psuje kad izgubi poen?
(Svasta, 20. april 2022 20:14) # Link komentara

Bravo decko, pa Novak mora da glumi kad poklanja, ali Đere nije hteo da uzme, videlo se obojica su pred taj brek bili melanholicni.

Sinke

pre 2 godine

Nije Novak toliko pao fizicki koliko psihicki jer njega bukvalno razbija ta neizvjesnost i to sto ne zna sta ce biti u buducnosti i sto zna da kasnije slijedi opet zabrana igranja na Americkoj turneji....To je njemu u podsvijesti i zato se ovo desava i ne moze da bude isti igrac kao ranije.....Potpuno ga je sve ovo sa vakcinom poremetilo.

Y

pre 2 godine

Komentator I publika otvoreno navijaju protiv Lasla, kao da decko nije nas vec je neki uljez.

Valjda kad nasi igraju navijas da pobedi bolji, bas sramotno.

milos00

pre 2 godine

Ne razumem u čemu je problem što svi navijaju za Đokovića, pa čak i komentator. Čovek je najbolji svih vremena i igra u Srbiji. A Đeru svaka čast ako pobedi biće zasluženo bori se kao lav.

Srpska Dalmacija

pre 2 godine

i to taj goat hahah gubi od lika za kojeg nisan nikad ni cua Nadal i Federer nikad nisu gubili od vakvih realno
(marko dalmatinac46, 20. april 2022 17:55)

Ti mora da pratiš tenis od juče, sudeći po komentaru.

milos00

pre 2 godine

Djokovic da se povuce dostojanstveno,a ne da se bruka po ovim fjucersima sa nekim djerama fokinama i ostalima.
(Zvezda mi je sve, 20. april 2022 19:57)

Fokina je igrao finale sa Cicipasom u Monte Karlu legendo!!!

Salle

pre 2 godine

Sramite se svi vi koji likujete.
Ne mogu da verujem koja zloba.
(ja, 20. april 2022 18:25)

Zloba što likujemo zbog našeg igrača? Moraš navijati za jednog, ne mogu obojica otići dalje...i možda mogu u toj tvojoj zemlji jednoroga?

Just sayin'

pre 2 godine

Vrlo hladan pozdrav Noleta na kraju na mrezi.Sujetan je Novak,nevidjeno.Komentator i publika kriminalni...
(Aca bg, 20. april 2022 20:57


Nikad mi nece biti jasni ljudi koji iznose neistine kao da niko drugi nije gledao mec.
Eto recimo ja videh da je Djere bio hladan a Novak mu odao peiznanje da je bio bolji igrac i da je on dobio mec na misice.

lennox

pre 2 godine

Ovi vakcinisani teniseri deluju mnogo svezije od Nola nevakcinisanog. Videsmo to u Dubaiju, Monte Karlu, juce... Danas ce vakcinisani Kecman da ga oduci od tenisa. Bas me zanima kako ce publika da navija. Protiv Djereta su navijali izmedju ostalog i zbog toga sto decko nije Srbin. To sto je rodjen u Srbiji, sto je drzavljanin Srbije koji se na takmicenjima pod srpskom zastavom bori za Srbiju, to Srbima nista ne znaci. Videcemo da li ce Kecman bolje od Djereta da prodje. Kecman je za razliku od Djokovica cisti Srbin. Mozda ce to nesto da pomogne da se publika bar ne raduje glasno svakoj Kecmanovoj gresci.

Jaime Lannister

pre 2 godine

Ovo je pobeda koja samo zavarava. Prosto je neverovatno koliko je Novak nespreman i van forme. On se na sredini drugog seta savijao da bi došao do daha, a ako 'planira' da osvoji RG morao bi svaki meč da igra bar 3 seta. Nažalost, kao njegov veliki navijač ne vidim da Novak može do nekog dobrog rezultata na RG ukoliko se nešto drastično ne promeni...
(Ferrari 458, 20. april 2022 20:45)

Može i biće rezultata. Ima još turnira do Roland Garosa. Neko realno stanje Novaka videćemo tek u Rimu. Rim je uvek bio turnir koji je Novaku, a i Rafi služio kako završna priprema za Roland Garos. Ukoliko se tada ne bude vratio u formu tj. da bude fizički sposoban da izdrži makar tri seta, stvarno samo čudo može da se dogodi posle. Moje lično mišljenje je da će biti spreman i da će biti glavni kandidat za osvajanje.

Masariko

pre 2 godine

videcete misevi ko je kralj do RG . Uvek na pravoj steani idemooo.
(zed, 20. april 2022 19:29)

Zašto pominješ Nadala kad igraju naša dva tenisera? Mislim da to nije u redu.

lagani slagani

pre 2 godine

@ Degutantno je koliko su komentatori i na rtsu i na areni protiv djerea….
(lagani, 20. april 2022 20:15)

Vidjeo sam nekoliko ovakvih komentara tokom prva dva seta i bilo mi je stvarno krivo.

Dodjoh kuci pocetkom treceg seta 2-1 za Djerea. Komentator je bio potpuno objektivan,hvalio je i jednog i drugog, mec mozda nije bio visokog kvaliteta ali zato veoma uzbudljiv.
Na kraju je istakao da su velike greske Djerea u dva zicera mozda odlucila mec i da je generalno Djere igrao bolje. To je rekao i Novak.
Zasto neko ima potrebu da potpiruje mrznju? Tuzna si ti sudbina nesrecnice.
Djere je velikim aplauzom pozdravljen nakon meca.

lal

pre 2 godine

Đoković ima pozitivan skor protiv Federera i Nadala. Ali šta ako Đere bude imao pozitivan skor protiv Đokovića? Da li on bolji od njega? Možda time postaje i GOAT? Tom logikom je 3 boksera u istoriji bolje od Muhameda Alija.
(Lepo, 20. april 2022 17:36)
ako na reprezentativnom uzorku od 20+ meceva bude imao pozitivan skor, onda ce definitivno biti bolji... to i dalje ne znaci da ce biti GOAT, koji se racuna u odnosu na celokupnu konkurenciju, a ne pojedinacne igrace...

crni

pre 2 godine

Nema Peugeot-a na Novaković majici? 
(Stanislav St., 20. april 2022 17:22) 

Ne brini. Kad uzme RG onda će Audi da se javi.
(JPR24, 20. april 2022 18:00)

Ah, te zablude...

Ferrari 458

pre 2 godine

Ovo je pobeda koja samo zavarava. Prosto je neverovatno koliko je Novak nespreman i van forme. On se na sredini drugog seta savijao da bi došao do daha, a ako 'planira' da osvoji RG morao bi svaki meč da igra bar 3 seta. Nažalost, kao njegov veliki navijač ne vidim da Novak može do nekog dobrog rezultata na RG ukoliko se nešto drastično ne promeni...

lll

pre 2 godine

@lal
Ma nemoj, reprezentativan je uzorak 20+ meceva?
Onda Nolo nije bolji od onih protiv kojih vodi 15-0 npr, jer nije reprezentativan uzorak.
Cuti bre tamo, nije te sramota, ima 20 pobeda protiv Federera od kada je ovaj presao 35 godina i to reprezentativan uzorak.

lal

pre 2 godine

Presudna je, bojim se, bila Olimpijada.
Hteo je sve, pošto-poto. I singl i miks. Na kraju ne osvoji ništa. I pri tom još i upropasti Ninu, a devojka možda mogla i do medalje.
Al' kad on sve zna najbolje...
(John, 20. april 2022 19:25)
kako je mogla do medalje?!? ni u teoriji ne bi mogla da ucestvuje bez novaka...

Bob

pre 2 godine

lennox

posto si siguran u kecmanovu pobedu nad novakom odmah prodaj nesto vredno ako posedujes i sav novac na kecmana jer je kvota vaau i pravac neko juzno more i sve cetiri u vis

Kritična masa

pre 2 godine

Spiker je očajan i neprofesionalno se ponaša bezobrazno bodreći Novaka iako sam njegov fan ovo je užasno. Pa sa druge strane je srpski igrač koji inače igra mnogo bolje.

Bata

pre 2 godine

Tako je to kad privatizujes zvanicni turnir i direktorise tvoja (nesposobna) familija celu pricu. Onda si ti gazda zajedno sa gazdama (politickim) grada Beograda, koji ti odobrise sve to mimo procedure i ministarstva sporta RS. I onda tvoja publika (koja ne placa kartu, manekenska -ne teniska) moze onako da se ponasa na mecu prema Djereu, gradjaninu takodje ove Srbije. More, daleko Vam lepa kuca Djokovici i da je srece da Vas nikad vise ne vidimo ovde!

NijeBitno

pre 2 godine

Zemljaci,šta je sa frustracijom i Novakom¿
Čemu radovanje tudjem neuspehu?
Taj isti N je uradio koliko mnogi neće da se skupe sva pokolenja…

Tuzno

pre 2 godine

Njemu će to, pored silnih miliona teško pasti....za razliku od tebe
(Batko, 20. april 2022 18:46)

Ali i pored tolikih miliona oni bi i dalje sve na mufte, juznjacki mozak mema tu pomoci

milan

pre 2 godine

kako je mogla do medalje?!? ni u teoriji ne bi mogla da ucestvuje bez novaka...
(lal, 20. april 2022 20:01)

Pa mogla je - ona je dubl igracica, on nije dubl igrac. Da je bio neko drugi umesto njega, mogla je...

xxx7

pre 2 godine

Gledao prvih 10 min, komentator otvoreno navija za Novaka, iako igraju 2 srpska tenisera, prebacio kanal.
(Lik, 20. april 2022 17:44)

Komentator na rts-u sramotno navija za Novaka! Ovo je strasno, pa malo postovanje i za naseg drugog igraca. Covek uzima set prvom teniseru planete, on cuti i sokirano konstatuje tihim glasom,da je set uzeo Djere. Prestrasno.

Gavrilo

pre 2 godine

Ajde vi sto pametujete da vas vidim da vi nejgrate 4 meseca nijedan turnir normalno da ce vam pasti forma I video bi ja vas da su vas matletirali ko kriminalca sacu da vam objasnim Fokina je igrao svoj najbolji tenis u karijeri nije ni cudo sto je igrao finale Monte Karla to nije brukanje lupetate I danas je Djere igrao savrsneno kostale su ga neke greske I ponavljam nije se obrukao nije sramota izgubiti od boljeg protivnika npr Lajovic se obrukao sto je izgubio od 116 tenisera sveta a Lajovic je 40 I neki e to je brukanje a ne ovo Novakovo porazmisli te malo

VOSAK

pre 2 godine

Opet ljudi pokušavaju od obične situacije vidim da naprave da svi navijaju za Noleta jer je Đere jelte, Srbin Mađarskog porekla ? ( Valjda je, je li ? )

Zaista ste fascinantni!

malina

pre 2 godine

Vidite kako se naša publika i komentatori ponašanju kad igra Novak protiv sugradjana a ona se čudite što je publika protov njega kad igra protiv Federera ili Nadala, koji su već bili toliko cenjeni kad je Novak počeo karijeru.

zex

pre 2 godine

Odlican mec, samo bi budala igraka 3.5 sata a da je mec namesten, navodno Novak mora da pobedi! Djere je odigrao iznad mogucnosti, Novak ni na 50% vidi se da kako odmice mec on napreduje, fale mu turniri svakako.Zao mi je Lasla jer njemu treba uspeh i novac, Novak je zaradio mnogo ali i njemu je potrebno da igra sto duze.

BGD

pre 2 godine

I sad će neko kaže da će Nolo da osvoji RG?
(Stanoye, 20. april 2022 20:25) A sto nece? Jel ovo nije bio vrhunski mec, na najvisem mogucem nivou? Lasli je danas igrao u zivotnoj formi, i slobodno mogu reci na nivou najboljih tenisera na svetu u ovom trenutku. I Novak je opet pobedio. Razlika izmedju top 10 tenisera, i too 50 je u nijansama, a danas ta nijansa nine postojala u Laslivom slucaju…

Jack

pre 2 godine

ferrari

Druze verao ti ili ne drasticno ce se promeniti dosta toga do RG.Novaku jednostavno nedostaju mecevi,a toga ce biti ima dovoljno vremena.

conrad henssley

pre 2 godine

Bez Vajde on je nista...
(rile, 20. april 2022 18:23)

Cestitke za Vajdu sto je otisao. Vajda je stabilan, normala covek, nije mogao vise psihoa da podnosi. Pitanje je koliko dugo ce jos i Ivanisevic & co. da ga podnose. Juce im psiho opet popsova mater, a da oni kao i uvek ne znaju zasto. Nemaju dostojanstva oni, trpe ga jer ih dobro placa, inace bi odavno otisli. Bedno od njih, ali tako je.

goblin

pre 2 godine

Antivakseri koji su dizali Novaka u nebesa kada je odlučio da se ne vakciniše(i po mom skromnom mišljenju napravi najveće "sportsko samoubistvo" u istoriji) sada ga najviše vređaju, u to sam siguran.Valjda će dići formu do Pariza jer ovo baš izgleda loše.Nadam se da grešim ali mislim da će Nadal pregaziti konkurenciju na R.Garosu.Korona virus još će neko vreme biti sa nama, nažalost...Pa ovo što Đoković pokušava sa svojom karijerom apsolutno nema smisla, jer on nakon Vimbldona može komotno da završi sezonu jer bez vakcine ne može da igra u Severnoj Americi.Mislim da je i Vajda to shvatio na vreme pa je zato i otišao.

Tn

pre 2 godine

Ovaj Djere je tonu prilika propustio. Odigra sjajan tenis, onda pocne da udara kao amater najveci. Da nije u prvom setu laganu loptu zakucao u mrezu, ovo bi vec bilo gotovo, ovako...

kakone

pre 2 godine

da je ovaj Đere kojim slučajem na Novakovom mestu. Kakva bi to faca bila.
Lep momak
(le, 20. april 2022 20:18)

Da imas grama mozga, ne bi pisao/la tako nesto. "Faca" bi bio kad bi bio na Novakovom mjestu, ovako je sta, klosar? A Novak bi trebao da izgleda kao Laslo da bi bio "faca"?

taj brejk u toku

pre 2 godine

Potpuno odsustvo taktike otkako nema Vajde. Ivanisevic ni dok je igrao nikada nije imao veze sa strategijom. Idi Novace moli Vajdu na kolenima da se vrati i ako pristane nemoj nikada da vices na njega, nemoj krivo ni da ga pogledas!!!

Гале

pre 2 godine

Наши су и Звезда и Партизан, па опет свако навија само за једног. Ослободите се злобе.

123

pre 2 godine

Djere je u velikoj formi. Igra turnire. Novaku trebaju takmicarski mecevi i turniri da bi se vratio u formu. Ali docice to na svoje. Australija i sve sto se desavalo, zabrane igranja turnira su ostavile trag. Ako Novak, ovakav, pobedjuje, sta ce biti kada se vrati u formu. Kao i Enan, ja se ne brinem.

Lemi

pre 2 godine

Tesan mec, Nole je dao sve od sebe, osecao je veliku tenziju da opet ne izgubi na startu turnira sto bi vec bio udar na njegov ego. Ovaj turnir je samo u svrhu zagrevanja, kao sto neko rece Rim je turnir za zavrsne pripreme i uglavnom se tamo vidi ko je u kakvom stanju za RG. Na RG treba da bude top forma, a onda na samom RG da se tempira vrhunac forme za zavrsnicu turnira. Tempiranje forme je najdelikatnija stvar u sportu a Nole i Rafa su do sada pokazali da su istinski majstori tog zanata. Verujem u Noleta, mozda nece osvojiti RG, ali ce se makar vratiti u formu i biti glavni kandidat za Vimbldon i US open.

JPR24

pre 2 godine

Koliko Novak ima titula ovih od 250?
(vidim sve, 20. april 2022 17:50)


Kao i Nadal, 10. Novak je igrao 14 turnira, Nadal 15. Rođo on ih ima 20 i kusur ali je igrao više tih turnira nego Novak i Nadal zajedno…

lala

pre 2 godine

Dok je Osmanagic u publici a Vajda nije, Novak nema sanse. Mislim da je potpuno skrenuo sa pravog puta u zivotu i da se druzi sa ljudima koji ga iskoriscavaju.

lal

pre 2 godine

@lal
Ma nemoj, reprezentativan je uzorak 20+ meceva?
Onda Nolo nije bolji od onih protiv kojih vodi 15-0 npr, jer nije reprezentativan uzorak.
Cuti bre tamo, nije te sramota, ima 20 pobeda protiv Federera od kada je ovaj presao 35 godina i to reprezentativan uzorak.
(lll, 20. april 2022 18:20)

1. nauci da se ponasas.
2. pazlivo citaj napisano. moze da bude bolji i sa 0:3, a moze da bude i losiji sa 3:0. uzorak je nedovoljan. onoga trenutka kada postane dovoljan, mora biti i reprezentativan. ako imas 20-0 skor i svi mecevi su igrani na jednom turniru, mozemo jedino zakljuciti da si bolji na tom turniru i tu se svaka prica zavrsava.
3. gde sam ja rekao da je novak bolji od federera? pricao sam o laslu i novaku.
4. od kada je roger napunio 35 godina odigrali su 5 meceva i rezultat je 4:1 za djokovica (gde li nestade 16 pobeda koje spominjes?!?). mislim da je to dovoljno reprezentativno posto je rezultat pre nego sto je djokovic napunio 20 godina 4:0 u korist federera.

JPR24

pre 2 godine

Jesam fan Novaka ! Ali komentator ?? Ej sa druge strane je drugi domaći igrač i zaslužuje isto postovanje kao i Novak ! Da je neki levi pa ne bi bilo korektno, ali ovo ?? Za ovo bi trebao dobiti otkaz momentalno !

milan

pre 2 godine

Ovo nije tenis nego pozoriste. Djere NE SME da pobedi. Daje Djokovicu lopte sve direktno na reket i to meke kao da sparinguje. Nije lud da ga pobedi kao Bozoljac kome je posle unistena karijera. Samo je jedan "broj 1" za Srbiju i tako mora da ostane. SRAMOTA!
(Milica, 20. april 2022 19:17)

Sve ok, ne kazem da nije tako, mec ni ne gledam. Ali kada je to Bozoljac pobedio Djokovica?

GanDra Šajkaš

pre 2 godine

Pitanje za Novakov strucni stab: Zasto vec duze vreme Novak tako slabo, sporo i tromo ulazi u meceve?
Ozbiljan je to problem. Ovde se izvukao, u MK nije.
Sta dalje?

Veder

pre 2 godine

Laslo odličan, Novak loš do polovine drugog seta, ali se popravljao do kraja. Jeste Laslo kiksnuo u 13.gemu ali je imao neverovatno sreću na mreži, tri puta ga je spasla brejka, a to bi Novak onda završio pre. Ozbiljan meč, Novak pomalo stegnut, zarđao, van forme, vidi se da mu nedostaju mečevi. Ima jedna, stvar koja mi nije jasna, on sa 50.teniserom sveta igra defanzivno do zla boga, kao da se plaši da igra agresivnije, da napada? Godine su tu, on mora igrati više kratkih poena, servis volej, dropšot, skraćene dijagonale... ne razumem u čemu je problem? Možda se on najsigurnije oseća na liniji ali kad god je krenuo na mrežu dobio je poen, i stvarno ne znam zašto Goran ne forsira servis volej igru, on je bio izvanredan u tom elementu teniske igre.

@Sinke

pre 2 godine

Nije Novak toliko pao fizicki koliko psihicki jer njega bukvalno razbija ta neizvjesnost i to sto ne zna sta ce biti u buducnosti i sto zna da kasnije slijedi opet zabrana igranja na Americkoj turneji....To je njemu u podsvijesti i zato se ovo desava i ne moze da bude isti igrac kao ranije.....Potpuno ga je sve ovo sa vakcinom poremetilo.
(Sinke, 20. april 2022 18:01)

U cemu je poenta pricati iznova i iznova nesto sto svi znaju? Sta, sada nam otkrivas toplu vodu ili razmisljas naglas ili sta?

JPR24

pre 2 godine

Ima Laslo da ga polupa... bice da je AOpen uzas bio presudan za Novaka da zaista posrne u igri... pored toga Vajda nije vise trener, ne znam.... nadam se da se vrati u formu, ali trenutno je sve na 50-50 sansi...
(Sly, 20. april 2022 18:20)

Nema veze sto Vajda nije trener više, mislim trenutno to nije najveći problem. Novaku je potrebno da igra, da bi došao do forme nema druge, treninzi itd ok, ali to nine isto kao mečevi naravno. Doduše u vecini sportova je tako.

lal

pre 2 godine

Pa mogla je - ona je dubl igracica, on nije dubl igrac. Da je bio neko drugi umesto njega, mogla je...
(milan, 20. april 2022 20:11)
na olimpijadi oba igraca moraju biti iz iste drzave... niko osim novaka ne bi imao dovoljan koeficijent da se plasira na turnir u mix dublu osim njega...

Sly

pre 2 godine

Ima Laslo da ga polupa... bice da je AOpen uzas bio presudan za Novaka da zaista posrne u igri... pored toga Vajda nije vise trener, ne znam.... nadam se da se vrati u formu, ali trenutno je sve na 50-50 sansi...

@JPR24

pre 2 godine

Nema Peugeot-a na Novaković majici?
(Stanislav St., 20. april 2022 17:22)

Ne brini. Kad uzme RG onda će Audi da se javi.
(JPR24, 20. april 2022 18:00)

Da, da...

dejan

pre 2 godine

A trebao je samo da se vakciniše...
(Lakic, 20. april 2022 17:33)

Cak ni to! Dali bi mu u Batutu potvrdu za sta god bi trazio, pa kome bi ako ne njemu! Ali trebalo je da cuti i igra, da se ne bavi politikom nego tenisom i niko ga nista ne bi pitao! Ali izgleda da je to bilo previse!

Dragan Babić-Čarapan

pre 2 godine

Volim Novaka kao brata rođenog,ali komentatoru bi trebalo neko da skrene pažnju da je to duel dva srpska tenisera,i da ne igra samo Novak u ovom meču.

Gordana

pre 2 godine

Nedavno je u Indijan Velsu većina američke publike navijala za Nadala protiv domaćeg igrača Frica, da ne pominjemo navijanje za Federera protiv Rodika na US Openu ili protiv Mareja na Vimbldonu

mali mikica

pre 2 godine

Ne gledam ovaj mec. Ali po reziltatu hocu da komentarisem. Posle 9 izgubljenih servis gemova protiv Davidovic Fokine u 3 odigrana seta u proslom takmicarskom mecu Djokovic ovde u prvom setu protiv Djerea gubi 2 servis gema i naravno set sa 6:2. Sa tako slabim i nepouzdanim servisom Djokovic nema sta da trazi protiv bilo kog protivnika.

da da

pre 2 godine

Ni u jednom sportu, kao u tenisu, nije tako tanka linija izmedju poraza i pobjede.
Na 5:4 je trebalo 1 cm da loptica predje mrezu i bio bi poen za Lasla.

Dikan

pre 2 godine

Beogradska publika treba da se stidi sto se je Djere danas osecao kao da ne igra u Srbiji, tj. da ga Srbi ne prihvataju kao jednog od njih. To je cisti sovinizam bio. Da je imalo civilizovanosti bilo, publika bi morala potpuno neutralna da bude i podjenako gromko da bodri i jednog i drugog tenisera. Ovo je bilo sramotno ponasanje navijaca. Nadam se iskreno da ce Kecman sutra da pregazi Novaka, u sta sam skoro siguran, jer Novak je igracki dostigao dno dna svoje karijere. Neka mi samo neko ne kaze da ce on ikada vise neki GS da osvoji. Ovo danas je bila jos jedna od njegovih zalosnih predstava u nizu.
(lennox, 20. april 2022 23:19)

Pa, ovde je stari običaj da se navija za slabije, nosili su Novaka do iznenađenja.

Hi!

pre 2 godine

@Magnum
direktor turnira Djordje Djokovic :D
Ali svakako bolje za turnir sto je Novak prosao. Svaka cast Djereu. Mora jos da raste da bi dobio sampiona kakav je Novak.
Srbi su cudo. Ljudi, Novak je nas najbolji sportista ikada, i mislim da ce za jedno 200 god kad neko podvuce crtu shvatiti da je Djokovic nas najbolji sportista.
Zelim mu makar jos jedan GS

istina i samo istina

pre 2 godine

Bez obzira ako prođe Djerea, Kecmanović ima da se igra s njime.
Tako da mu je možda i bolje da odigra ovaj meč i neka ogleda onaj drugi sa decom i ženom...

Dragan

pre 2 godine

Vrlo hladan pozdrav Noleta na kraju na mrezi.Sujetan je Novak,nevidjeno.Komentator i publika kriminalni...
(Aca bg, 20. april 2022 20:57)

Ne znam za publiku i komentatora, ali ovo za Noleta nije apsolutno tačno! Čak naprotiv, mislim da je njegov protivnik bio hladan, ali to mu ne treba ni zameriti posle ovakvog meča.

Laslu želim da ne poklekne posle ovakvog meča i da mu ovaj meč bude odskočna daska u daljoj karijeri.

Sramota

pre 2 godine

Sramno je ista komentarisati kada se zna kolika doza čistog fašizma je ukorenjena u Ukrajinski državu. Neki ne mogu da prihvate prisustvo zla dok mu s nožem ne dođe pod grlo. I ja sam klasičan Srbin,volim Rusiju i hteo bi živeti u Nemačkoj. Ali istina i težina odluke koju je uradila Rusija je neosporna u borbi protiv novog svetskog poretka koji se najbolje vidi u Šangaju. "Sloboda čoveka je precenjena", dali je to prihvatljivo!?? I ovo će proći,neki će ostati nesvesni a oni drugi moraće da se postide sebe.

glukozamin

pre 2 godine

Koliko Novak ima titula ovih od 250?
(vidim sve, 20. april 2022 17:50)

E tu ga Rodža gadno šije i niučemu drugom! Mada Rodža kaže da se ovih 250 naosvajao zato što voli da putuje (pa je tako po nekoliko puta išao na iste i cepao boraniju). Naravno još je dobijao i bonuse za učešće... Šta će, valja!