100

Petak, 08.04.2022.

17:13

Težak žreb za Novaka u Monte Karlu, Alkaras na vidiku u četvrtfinalu!

Novak Đoković će od 10. do 17. igrati na Mastersu u Monte Karlu.

Autor: Z.K.  |  Izvor: B92

Težak žreb za Novaka u Monte Karlu, Alkaras na vidiku u èetvrtfinalu! IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

100 Komentari

Sortiraj po:

Optimista pripravnik

pre 3 godine

Uhhhh, kako sam ovo prizeljkivao, Alkaraz protiv Nola.
(Stanoja iz Rsovci, 08. april 2022 18:17)
Neće Alkaraz ni stići do Nola videćeš.
(Jaime Lannister, 8. april 2022 19:36

Ne, prijatelju, nego neće Nole stići do Alkaraza.
Nije dugo igrao na najvišem nivou, a i na svojoj omiljenoj podlozi izgubio je od Veselog. A šta smo pričali, da će posle neulaska u Australiju iz inata sve da ih odere!!!
Eee, bilo bi lepo kad bi i u stvarnosti taj inat bio jači od svega, kao što mi to mislimo.
Nole možda prodje prvo i drugo kolo i ..... to je to. Za početak dosta.
Mora da udje u takmičarski ritam i to na šljaci....nije to tek tako.

M

pre 3 godine

Ovde niko izgleda nema pamcenje duze od jednog turnira. Kakav Alkaraz, Evans ga je prosle godine izbacio 2:0 bas u Monte Karlu, to im je bio jedini o. mec.. U svakom slucaju, kao i uvek, najvise se za sve pita Novak i bilo bi prelepo da vaskrsne ovu sezonu!

Milosav

pre 3 godine

Kakav Alkaraz, zamalo da je izgubio od Kecmanovica u Majamiju.
A ovi drugi su stare Novakove musterije, Ciciki, Zvera i ostala boranija, sve dolazece mlade zvezde koje nista znacajno nisu osvojili a vec pregurali dvadeset i neku.
Sve zavisi kako ce Novak da udje u turnir posto je malo igrao ove sezone. Ako bude bistre glave, nema mu prepreke.

Đed za koju godinu

pre 3 godine

Za koji dan ulazi u 36. godinu, Alkatraz ima 18, kad Alatraz bude imao 36 Nolo će imati 54, imaće unuka ili unuku i biće đed.

jovan

pre 3 godine

Ovo je sve samo ne tezak zreb u drugom delu su i cicipas i zverev i kareno busta i svarcman i rubljov.Alkaraz je solidan igrac i potencijalno ce imati svetlu buducnot ali za sada nista posebno

prolaznik

pre 3 godine

Nemoguće je da Alkatraz bude sto odsto spreman. Bice gusto. Novak je van forme
(Riki, 8. april 2022 17:44)

Alkatraz (Alcatraz) se zove zloglasni zatvor u Americi. Decko na koga ti mislis zove se Alkaraz,(Carlos Alcaraz).
(lennox, 08. april 2022 18:15)

E nek si mu rek'o i svima nama koji nismo znali. Prosvetlio si nas i za zatvor i za tenisera.
Jao Bože dragi dal je moguće ovo ?
(dakiliz, 08. april 2022 18:36)

Moguće je.
(Bog, 8. april 2022 19:05)
Sta je moguce ?

srki

pre 3 godine

bas sam hteo da napisem odmah posle pobede alkarasa na mastersu da ce isti od sada na svim sledecim turnirima biti iskljucivo u novakovom delu zreba, nikako u nadalovom, i evo potvrdi se moje predvidjanje vec na prvom

Just sayin'

pre 3 godine

Za mene je Novak posle svega završena priča... a noći sam provodio gledajući ga pa ujutru na posao
(dragan, 8. april 2022 22:15)


Ih bre, pa 'de bas sad pred turnir da zavrsis pricu sa Djokovicem.
Potresce ga to mnogo.

Alkatraz

pre 3 godine

Ко беше тај Федерер? Познато ми име, подсети ме.
(питам за друга, 8. april 2022 21:01)

Tebe ne podsećam ni na šta, ionako ne bi zapamtio, javljam tvom drugu, nadam se da je pametniji i da bolje pamti, a reč je o teniseru koji je i na današnji dan pet puta više plaćen od antivaksera.

Moravac

pre 3 godine

bas sam hteo da napisem odmah posle pobede alkarasa na mastersu da ce isti od sada na svim sledecim turnirima biti iskljucivo u novakovom delu zreba, nikako u nadalovom, i evo potvrdi se moje predvidjanje vec na prvom
(srki, 08. april 2022 23:36)

A kako da bude u Nadalovom delu žreba kad Nadal ne igra.

нс бој

pre 3 godine

Тежак период је иза Ђоковића,чему је и сам много допринео.Тај пораз од неправде у Аустралији га је погодио,много енергије је изгубио на погрешне ствари.Сад главу треба вратити на тенис,на ривалство а кога то више занима.Сваки турнир главна прича је шта је било и његов став о вакцинацији,да ли ће моћи да игра овај или онај турнир.После три везана ГС,следили су погрешни потези ОИ,преуморан на УСО,Аустралија.Изузетно тешка позиција,можда никад гора,вероватно ће тражити да осуди Путина.

CroFed

pre 3 godine

Voli Novica kada je teško, ali zar nema ljepšeg za Duška i Fiću da igraju jedan protiv drugoga? Pa samo je tako jedini način da jedan od njih dvoje prođe prvo kolo obzirom u koju su rezultatsku i igračku rupu upali!

judd trump

pre 3 godine

Pošto je uglavnom "trenirao" u novoj teniskoj sezoni napokon je došlo vreme da Novak vidi rezultate "treninga" na podlozi od šljake. Rezultate "treniranja" na tvrdoj podlozi u Dubaiju serveri poput Jiržija Veselog ocenili su kao nedovoljne. Sad bi i Karlos Alkaras trebao da da svoju "ocenu" Novakovim "treninzima" ako Novak dogura tako daleko u MC-u!

vrg

pre 3 godine

samo polako i bez nenormalnih ocekivanja posle onakvog starta sezone. da udje u zavrsnicu jednog ili dva mastersa pre RG je dovoljno, a onda je sve moguce.
rafa ce, naravno, ponovo iz povrede i bez priprema doci spreman da trci i po 7 sati ako treba, dok mu se telo ne raspadne i onda jos malo. mislim da mu je krv zelena sta je sve u sebe ubacio.
a novak da bi ostao posten nece da lazira papir koji su skoro svi lazirali da bi prosto mogao da igra turnire... velika je razlika izmedju novaka i ove dvojice. u svakom smislu.

sempervivum

pre 3 godine

Жреб ко жреб...
Мене више брине што Вајда више није покрај Новака.
Немамо појма колико је Новак тренирао у протеклом периоду.

питам за друга

pre 3 godine

sta bre Alkaras ... pa izvukao se za picinetar od Kecmanovica! NAPRED NOLE!
(Goran NS, 8. april 2022 17:40)

Tako se i Nole izvukao, i to 3 puta, za neku još manju mernu jedinicu od picinetra, od Federera. A ne, to nije izvlačenje, to je šampionski mentalitet.
(Robert, 8. april 2022 20:28)

Ко беше тај Федерер? Познато ми име, подсети ме.

1492. plavim okeanom zaplovi Kolumbo

pre 3 godine

Kakav bi to bio vetar u ledja Novaku da ga osvoji!
(Bob, 8. april 2022 20:16)


Misiš baš u leđa? A da li si čuo za vetar u jedra?

Bob

pre 3 godine

Prva nedelja turnira ce nam pokazati ko je u kakvoj formi ali ne treba ni sumnjati da je Novak najspremniji!
U svakom slucaju,jedva cekam turnir!
Kakav bi to bio vetar u ledja Novaku da ga osvoji!

Robert

pre 3 godine

sta bre Alkaras ... pa izvukao se za picinetar od Kecmanovica! NAPRED NOLE!
(Goran NS, 8. april 2022 17:40)

Tako se i Nole izvukao, i to 3 puta, za neku još manju mernu jedinicu od picinetra, od Federera. A ne, to nije izvlačenje, to je šampionski mentalitet.

kralj

pre 3 godine

Novaku je bilo kakav zreb tezak,potpuno je van takmicarskog ritma,treniranje I mecevi se mnogo razlikuju,svako ko je bilo sta ozbiljno trenirao zna koliko je tesko bez utakmice,ne znas gde bijes.Novak je veliki I ne treba ozbiljno shvatiti ako bude los na ovom turniru,priprema se za RG I mnogo je bitno da oseti takmicarske meceve.

lennox

pre 3 godine

@ lennox

Ne brukaj se bio veseo. Bolje nista ne pisi.
(Riki, 8. april 2022 19:44)

Ne brukaj se ti, koncentrisi se malo vise dok pises ili bolje ne pisi nista. Mesas Alkatraz sa Alkarazom... Bozeeee, kakvih nas sve ima.

Bog

pre 3 godine

Nemoguće je da Alkatraz bude sto odsto spreman. Bice gusto. Novak je van forme
(Riki, 8. april 2022 17:44)

Alkatraz (Alcatraz) se zove zloglasni zatvor u Americi. Decko na koga ti mislis zove se Alkaraz,(Carlos Alcaraz).
(lennox, 08. april 2022 18:15)

E nek si mu rek'o i svima nama koji nismo znali. Prosvetlio si nas i za zatvor i za tenisera.
Jao Bože dragi dal je moguće ovo ?
(dakiliz, 08. april 2022 18:36)

Moguće je.

mich

pre 3 godine

Hahaha koji bre Alkaraz, sada ce da vrati tog patuljka u realnost, citao sam mnogo puta o velikim "nadama" Tim, Cicipas, Beretini, Coric,Alasim, svi su oni "veliki" ali posle meceva sa Noletom, nema ih nigde...

Boris Banović

pre 3 godine

Težak žreb je za sve one koji su mu na putu do titule. Ako mu je Alkaras težak protivnik, onda i ne zaslužuje da bude 1. na ATP listi i pretendent za zvanje GOAT !

Pera

pre 3 godine

Upravo suprotno od onog kako pišete, težak je žreb za sve Noletove rivale u Monte Karlu!
Napred majstore u nove pobede!
Sportski pozdrav!

pero

pre 3 godine

Kako moze uopste da bude tezak zreb za prvog tenisera sveta i najboljeg tenisera svih vremena? Valjda moze samo da bude tezak zreb za sve ostale na tom turniru kad takav igrac ucestvuje ??

Jaime Lannister

pre 3 godine

Uhhhh, kako sam ovo prizeljkivao, Alkaraz protiv Nola.
(Stanoja iz Rsovci, 08. april 2022 18:17)
Neće Alkaraz ni stići do Nola videćeš.

Marko

pre 3 godine

@ dakliz

Hahaha,a znaš sta ti je to. Zna da je manjkav i zaostao u svemu, pa misli tako ce to nadoknaditi a zapravo ispada jos gori.

lennox

pre 3 godine

Nemoguće je da Alkatraz bude sto odsto spreman. Bice gusto. Novak je van forme
(Riki, 8. april 2022 17:44)

Alkatraz (Alcatraz) se zove zloglasni zatvor u Americi. Decko na koga ti mislis zove se Alkaraz,(Carlos Alcaraz).
(lennox, 08. april 2022 18:15)

E nek si mu rek'o i svima nama koji nismo znali. Prosvetlio si nas i za zatvor i za tenisera.
Jao Bože dragi dal je moguće ovo ?
(dakiliz, 8. april 2022 18:36)

Sigurno da sam vas prosvetlio, da znate da ce Djokovic u 1/4 finalu Monte Karla izgubiti od Karlosa Alkaraza, a ne od tamo nekog robijasa iz Alkatraza.

goran_NK

pre 3 godine

Na papiru teško, ali bilo je i teže, pa se obično žreb raščisti do kraja. Uglavnom, jedva čekamo da ponovo gledamo Novaka!! Srećno majstore!

mali mikica

pre 3 godine

Ja mislim da je nezgodniji protivnik Bautista Agut. Iako u poslednje vreme ne igra u najboljoj formi njegova igra ne Lezi Djokovicu. Agut malo gresi, moze da prebacuje lopticu koliko treba i tu ocekujem tesku borbu a obzirom da nam nije poznata Djokoviceva forma.

superladanivasamaranadezdakalina

pre 3 godine

Ako je ovo težak žreb... jel treba sa kvalifikantima da igra u trećoj polovini...

I onda ko osvoji, da onda veliko finale bude protiv tog nekog...
(GM, 8. april 2022 18:23)

Vise puta objavljivan moj komentar:
Pitali Stamenica sta misli o grupi, teska i tako to?
Stamenic: - Ne zanima nas, mi smo dosli sve da pobedimo.
Doci ce i taj RG i 21=21, naravno bice pakleno tesko i tamo i do tada do tamo, ali samo polako. Sve je trening do tamo, ako uleti jos neki masterscic - super.
Autodestrukt... i autošovin... - pa crknite, pa jbg, sta da vam radimo.

Stojan

pre 3 godine

Najteži je prvi protivnik. To ce biti verovatna Davidovic. Treba pripremiti Novak dobre udarce i dobru dnevnu formu. Idemo, pa šta bude da bude. Treba se Novak dobro pripremiti za ovaj i sledece turnire. Lp iz Slo.

Haha komentar!

pre 3 godine

Ne veruem da je Alkatraz "dovoljno svež", nije tek tako mogao da se oporavi od Miamia, nije on više mlad (ima 18 godina), oprat će ga Srbin Novak, zamalo goat.

mikin

pre 3 godine

"Težak žreb za Novaka u Monte Karlu"

Ne. Ubedljivo najtezi protivnik Novaku u Monte Karlu je ... on sam!
Ovi ostali su jaci trening u poredjenju sa proslim vremenima.

lennox

pre 3 godine

Nemoguće je da Alkatraz bude sto odsto spreman. Bice gusto. Novak je van forme
(Riki, 8. april 2022 17:44)

Alkatraz (Alcatraz) se zove zloglasni zatvor u Americi. Decko na koga ti mislis zove se Alkaraz,(Carlos Alcaraz).

dakiliz

pre 3 godine

Nemoguće je da Alkatraz bude sto odsto spreman. Bice gusto. Novak je van forme
(Riki, 8. april 2022 17:44)

Alkatraz (Alcatraz) se zove zloglasni zatvor u Americi. Decko na koga ti mislis zove se Alkaraz,(Carlos Alcaraz).
(lennox, 08. april 2022 18:15)

E nek si mu rek'o i svima nama koji nismo znali. Prosvetlio si nas i za zatvor i za tenisera.
Jao Bože dragi dal je moguće ovo ?

pwubew

pre 3 godine

Osim alkaraza ne moze se reci da je neko od ostalih krupan zalogaj.. ostajemo da vidimo da li ce mu biti dovoljna 2 meca da se zagrije za mozda i najveceg protivnka u toku godine koja slijedi

Nebojša

pre 3 godine

Mali Alkaraz u četvrtfinalu i Zverev u finalu to svakako nije previše težak žreb ovi ostali navedeni igrači ili nisu nešto na šljaci ili nisu nešto uopšte tako da nema frke.

GM

pre 3 godine

Ako je ovo težak žreb... jel treba sa kvalifikantima da igra u trećoj polovini...

I onda ko osvoji, da onda veliko finale bude protiv tog nekog...

Paun

pre 3 godine

Broj jedan a ima žreb kao da je broj devet.
(Blek Stena, 08. april 2022 17:37)

U 1/4 finalu je mogao da ide na 5-8. nosioca izvukao je 8.
U 1/8 finala je mogao da ide na 12-16. nosioca izvukao je 14.
Sta ti nije jasno

largo

pre 3 godine

Šta bre težak zreb ovo su male bebe za Novaka ako bude igrao kako zna.. Mozda malo Alkaraz će da bude problem ali on će se uplaši od Nola tako da će njega pobediti.. Ja mislim lagano do titule..

H2H

pre 3 godine

Ovde je u stvari najveća nepoznanica meč sa Alkarazom. Pitanje koliko je Španac svež, a tu je i prelazak sa betona na šljaku, videćemo.

Napo Leon

pre 3 godine

Небих ја рекао да је то воља жреба,пре ће бити да је то нечија самовоља
Нема везе,Ноле је навикао да иде тежим путем и најчешће буде мотивисанији и угпавном изађе као победник
Нека тако буде и овога пута

H2H

pre 3 godine

Ovde je u stvari najveća nepoznanica meč sa Alkarazom. Pitanje koliko je Španac svež, a tu je i prelazak sa betona na šljaku, videćemo.

mikin

pre 3 godine

"Težak žreb za Novaka u Monte Karlu"

Ne. Ubedljivo najtezi protivnik Novaku u Monte Karlu je ... on sam!
Ovi ostali su jaci trening u poredjenju sa proslim vremenima.

largo

pre 3 godine

Šta bre težak zreb ovo su male bebe za Novaka ako bude igrao kako zna.. Mozda malo Alkaraz će da bude problem ali on će se uplaši od Nola tako da će njega pobediti.. Ja mislim lagano do titule..

mali mikica

pre 3 godine

Ja mislim da je nezgodniji protivnik Bautista Agut. Iako u poslednje vreme ne igra u najboljoj formi njegova igra ne Lezi Djokovicu. Agut malo gresi, moze da prebacuje lopticu koliko treba i tu ocekujem tesku borbu a obzirom da nam nije poznata Djokoviceva forma.

Napo Leon

pre 3 godine

Небих ја рекао да је то воља жреба,пре ће бити да је то нечија самовоља
Нема везе,Ноле је навикао да иде тежим путем и најчешће буде мотивисанији и угпавном изађе као победник
Нека тако буде и овога пута

Moravac

pre 3 godine

bas sam hteo da napisem odmah posle pobede alkarasa na mastersu da ce isti od sada na svim sledecim turnirima biti iskljucivo u novakovom delu zreba, nikako u nadalovom, i evo potvrdi se moje predvidjanje vec na prvom
(srki, 08. april 2022 23:36)

A kako da bude u Nadalovom delu žreba kad Nadal ne igra.

dakiliz

pre 3 godine

Nemoguće je da Alkatraz bude sto odsto spreman. Bice gusto. Novak je van forme
(Riki, 8. april 2022 17:44)

Alkatraz (Alcatraz) se zove zloglasni zatvor u Americi. Decko na koga ti mislis zove se Alkaraz,(Carlos Alcaraz).
(lennox, 08. april 2022 18:15)

E nek si mu rek'o i svima nama koji nismo znali. Prosvetlio si nas i za zatvor i za tenisera.
Jao Bože dragi dal je moguće ovo ?

pero

pre 3 godine

Kako moze uopste da bude tezak zreb za prvog tenisera sveta i najboljeg tenisera svih vremena? Valjda moze samo da bude tezak zreb za sve ostale na tom turniru kad takav igrac ucestvuje ??

Just sayin'

pre 3 godine

Za mene je Novak posle svega završena priča... a noći sam provodio gledajući ga pa ujutru na posao
(dragan, 8. april 2022 22:15)


Ih bre, pa 'de bas sad pred turnir da zavrsis pricu sa Djokovicem.
Potresce ga to mnogo.

goran_NK

pre 3 godine

Na papiru teško, ali bilo je i teže, pa se obično žreb raščisti do kraja. Uglavnom, jedva čekamo da ponovo gledamo Novaka!! Srećno majstore!

vrg

pre 3 godine

samo polako i bez nenormalnih ocekivanja posle onakvog starta sezone. da udje u zavrsnicu jednog ili dva mastersa pre RG je dovoljno, a onda je sve moguce.
rafa ce, naravno, ponovo iz povrede i bez priprema doci spreman da trci i po 7 sati ako treba, dok mu se telo ne raspadne i onda jos malo. mislim da mu je krv zelena sta je sve u sebe ubacio.
a novak da bi ostao posten nece da lazira papir koji su skoro svi lazirali da bi prosto mogao da igra turnire... velika je razlika izmedju novaka i ove dvojice. u svakom smislu.

Paun

pre 3 godine

Broj jedan a ima žreb kao da je broj devet.
(Blek Stena, 08. april 2022 17:37)

U 1/4 finalu je mogao da ide na 5-8. nosioca izvukao je 8.
U 1/8 finala je mogao da ide na 12-16. nosioca izvukao je 14.
Sta ti nije jasno

Pera

pre 3 godine

Upravo suprotno od onog kako pišete, težak je žreb za sve Noletove rivale u Monte Karlu!
Napred majstore u nove pobede!
Sportski pozdrav!

kralj

pre 3 godine

Novaku je bilo kakav zreb tezak,potpuno je van takmicarskog ritma,treniranje I mecevi se mnogo razlikuju,svako ko je bilo sta ozbiljno trenirao zna koliko je tesko bez utakmice,ne znas gde bijes.Novak je veliki I ne treba ozbiljno shvatiti ako bude los na ovom turniru,priprema se za RG I mnogo je bitno da oseti takmicarske meceve.

superladanivasamaranadezdakalina

pre 3 godine

Ako je ovo težak žreb... jel treba sa kvalifikantima da igra u trećoj polovini...

I onda ko osvoji, da onda veliko finale bude protiv tog nekog...
(GM, 8. april 2022 18:23)

Vise puta objavljivan moj komentar:
Pitali Stamenica sta misli o grupi, teska i tako to?
Stamenic: - Ne zanima nas, mi smo dosli sve da pobedimo.
Doci ce i taj RG i 21=21, naravno bice pakleno tesko i tamo i do tada do tamo, ali samo polako. Sve je trening do tamo, ako uleti jos neki masterscic - super.
Autodestrukt... i autošovin... - pa crknite, pa jbg, sta da vam radimo.

mich

pre 3 godine

Hahaha koji bre Alkaraz, sada ce da vrati tog patuljka u realnost, citao sam mnogo puta o velikim "nadama" Tim, Cicipas, Beretini, Coric,Alasim, svi su oni "veliki" ali posle meceva sa Noletom, nema ih nigde...

GM

pre 3 godine

Ako je ovo težak žreb... jel treba sa kvalifikantima da igra u trećoj polovini...

I onda ko osvoji, da onda veliko finale bude protiv tog nekog...

Boris Banović

pre 3 godine

Težak žreb je za sve one koji su mu na putu do titule. Ako mu je Alkaras težak protivnik, onda i ne zaslužuje da bude 1. na ATP listi i pretendent za zvanje GOAT !

Bob

pre 3 godine

Prva nedelja turnira ce nam pokazati ko je u kakvoj formi ali ne treba ni sumnjati da je Novak najspremniji!
U svakom slucaju,jedva cekam turnir!
Kakav bi to bio vetar u ledja Novaku da ga osvoji!

sempervivum

pre 3 godine

Жреб ко жреб...
Мене више брине што Вајда више није покрај Новака.
Немамо појма колико је Новак тренирао у протеклом периоду.

питам за друга

pre 3 godine

sta bre Alkaras ... pa izvukao se za picinetar od Kecmanovica! NAPRED NOLE!
(Goran NS, 8. april 2022 17:40)

Tako se i Nole izvukao, i to 3 puta, za neku još manju mernu jedinicu od picinetra, od Federera. A ne, to nije izvlačenje, to je šampionski mentalitet.
(Robert, 8. april 2022 20:28)

Ко беше тај Федерер? Познато ми име, подсети ме.

Bog

pre 3 godine

Nemoguće je da Alkatraz bude sto odsto spreman. Bice gusto. Novak je van forme
(Riki, 8. april 2022 17:44)

Alkatraz (Alcatraz) se zove zloglasni zatvor u Americi. Decko na koga ti mislis zove se Alkaraz,(Carlos Alcaraz).
(lennox, 08. april 2022 18:15)

E nek si mu rek'o i svima nama koji nismo znali. Prosvetlio si nas i za zatvor i za tenisera.
Jao Bože dragi dal je moguće ovo ?
(dakiliz, 08. april 2022 18:36)

Moguće je.

lennox

pre 3 godine

Nemoguće je da Alkatraz bude sto odsto spreman. Bice gusto. Novak je van forme
(Riki, 8. april 2022 17:44)

Alkatraz (Alcatraz) se zove zloglasni zatvor u Americi. Decko na koga ti mislis zove se Alkaraz,(Carlos Alcaraz).

lennox

pre 3 godine

Nemoguće je da Alkatraz bude sto odsto spreman. Bice gusto. Novak je van forme
(Riki, 8. april 2022 17:44)

Alkatraz (Alcatraz) se zove zloglasni zatvor u Americi. Decko na koga ti mislis zove se Alkaraz,(Carlos Alcaraz).
(lennox, 08. april 2022 18:15)

E nek si mu rek'o i svima nama koji nismo znali. Prosvetlio si nas i za zatvor i za tenisera.
Jao Bože dragi dal je moguće ovo ?
(dakiliz, 8. april 2022 18:36)

Sigurno da sam vas prosvetlio, da znate da ce Djokovic u 1/4 finalu Monte Karla izgubiti od Karlosa Alkaraza, a ne od tamo nekog robijasa iz Alkatraza.

Robert

pre 3 godine

sta bre Alkaras ... pa izvukao se za picinetar od Kecmanovica! NAPRED NOLE!
(Goran NS, 8. april 2022 17:40)

Tako se i Nole izvukao, i to 3 puta, za neku još manju mernu jedinicu od picinetra, od Federera. A ne, to nije izvlačenje, to je šampionski mentalitet.

Stojan

pre 3 godine

Najteži je prvi protivnik. To ce biti verovatna Davidovic. Treba pripremiti Novak dobre udarce i dobru dnevnu formu. Idemo, pa šta bude da bude. Treba se Novak dobro pripremiti za ovaj i sledece turnire. Lp iz Slo.

Alkatraz

pre 3 godine

Ко беше тај Федерер? Познато ми име, подсети ме.
(питам за друга, 8. april 2022 21:01)

Tebe ne podsećam ni na šta, ionako ne bi zapamtio, javljam tvom drugu, nadam se da je pametniji i da bolje pamti, a reč je o teniseru koji je i na današnji dan pet puta više plaćen od antivaksera.

CroFed

pre 3 godine

Voli Novica kada je teško, ali zar nema ljepšeg za Duška i Fiću da igraju jedan protiv drugoga? Pa samo je tako jedini način da jedan od njih dvoje prođe prvo kolo obzirom u koju su rezultatsku i igračku rupu upali!

Nebojša

pre 3 godine

Mali Alkaraz u četvrtfinalu i Zverev u finalu to svakako nije previše težak žreb ovi ostali navedeni igrači ili nisu nešto na šljaci ili nisu nešto uopšte tako da nema frke.

pwubew

pre 3 godine

Osim alkaraza ne moze se reci da je neko od ostalih krupan zalogaj.. ostajemo da vidimo da li ce mu biti dovoljna 2 meca da se zagrije za mozda i najveceg protivnka u toku godine koja slijedi

Jaime Lannister

pre 3 godine

Uhhhh, kako sam ovo prizeljkivao, Alkaraz protiv Nola.
(Stanoja iz Rsovci, 08. april 2022 18:17)
Neće Alkaraz ni stići do Nola videćeš.

M

pre 3 godine

Ovde niko izgleda nema pamcenje duze od jednog turnira. Kakav Alkaraz, Evans ga je prosle godine izbacio 2:0 bas u Monte Karlu, to im je bio jedini o. mec.. U svakom slucaju, kao i uvek, najvise se za sve pita Novak i bilo bi prelepo da vaskrsne ovu sezonu!

нс бој

pre 3 godine

Тежак период је иза Ђоковића,чему је и сам много допринео.Тај пораз од неправде у Аустралији га је погодио,много енергије је изгубио на погрешне ствари.Сад главу треба вратити на тенис,на ривалство а кога то више занима.Сваки турнир главна прича је шта је било и његов став о вакцинацији,да ли ће моћи да игра овај или онај турнир.После три везана ГС,следили су погрешни потези ОИ,преуморан на УСО,Аустралија.Изузетно тешка позиција,можда никад гора,вероватно ће тражити да осуди Путина.

Haha komentar!

pre 3 godine

Ne veruem da je Alkatraz "dovoljno svež", nije tek tako mogao da se oporavi od Miamia, nije on više mlad (ima 18 godina), oprat će ga Srbin Novak, zamalo goat.

Milosav

pre 3 godine

Kakav Alkaraz, zamalo da je izgubio od Kecmanovica u Majamiju.
A ovi drugi su stare Novakove musterije, Ciciki, Zvera i ostala boranija, sve dolazece mlade zvezde koje nista znacajno nisu osvojili a vec pregurali dvadeset i neku.
Sve zavisi kako ce Novak da udje u turnir posto je malo igrao ove sezone. Ako bude bistre glave, nema mu prepreke.

lennox

pre 3 godine

@ lennox

Ne brukaj se bio veseo. Bolje nista ne pisi.
(Riki, 8. april 2022 19:44)

Ne brukaj se ti, koncentrisi se malo vise dok pises ili bolje ne pisi nista. Mesas Alkatraz sa Alkarazom... Bozeeee, kakvih nas sve ima.

judd trump

pre 3 godine

Pošto je uglavnom "trenirao" u novoj teniskoj sezoni napokon je došlo vreme da Novak vidi rezultate "treninga" na podlozi od šljake. Rezultate "treniranja" na tvrdoj podlozi u Dubaiju serveri poput Jiržija Veselog ocenili su kao nedovoljne. Sad bi i Karlos Alkaras trebao da da svoju "ocenu" Novakovim "treninzima" ako Novak dogura tako daleko u MC-u!

srki

pre 3 godine

bas sam hteo da napisem odmah posle pobede alkarasa na mastersu da ce isti od sada na svim sledecim turnirima biti iskljucivo u novakovom delu zreba, nikako u nadalovom, i evo potvrdi se moje predvidjanje vec na prvom

Đed za koju godinu

pre 3 godine

Za koji dan ulazi u 36. godinu, Alkatraz ima 18, kad Alatraz bude imao 36 Nolo će imati 54, imaće unuka ili unuku i biće đed.

Optimista pripravnik

pre 3 godine

Uhhhh, kako sam ovo prizeljkivao, Alkaraz protiv Nola.
(Stanoja iz Rsovci, 08. april 2022 18:17)
Neće Alkaraz ni stići do Nola videćeš.
(Jaime Lannister, 8. april 2022 19:36

Ne, prijatelju, nego neće Nole stići do Alkaraza.
Nije dugo igrao na najvišem nivou, a i na svojoj omiljenoj podlozi izgubio je od Veselog. A šta smo pričali, da će posle neulaska u Australiju iz inata sve da ih odere!!!
Eee, bilo bi lepo kad bi i u stvarnosti taj inat bio jači od svega, kao što mi to mislimo.
Nole možda prodje prvo i drugo kolo i ..... to je to. Za početak dosta.
Mora da udje u takmičarski ritam i to na šljaci....nije to tek tako.

jovan

pre 3 godine

Ovo je sve samo ne tezak zreb u drugom delu su i cicipas i zverev i kareno busta i svarcman i rubljov.Alkaraz je solidan igrac i potencijalno ce imati svetlu buducnot ali za sada nista posebno

1492. plavim okeanom zaplovi Kolumbo

pre 3 godine

Kakav bi to bio vetar u ledja Novaku da ga osvoji!
(Bob, 8. april 2022 20:16)


Misiš baš u leđa? A da li si čuo za vetar u jedra?

prolaznik

pre 3 godine

Nemoguće je da Alkatraz bude sto odsto spreman. Bice gusto. Novak je van forme
(Riki, 8. april 2022 17:44)

Alkatraz (Alcatraz) se zove zloglasni zatvor u Americi. Decko na koga ti mislis zove se Alkaraz,(Carlos Alcaraz).
(lennox, 08. april 2022 18:15)

E nek si mu rek'o i svima nama koji nismo znali. Prosvetlio si nas i za zatvor i za tenisera.
Jao Bože dragi dal je moguće ovo ?
(dakiliz, 08. april 2022 18:36)

Moguće je.
(Bog, 8. april 2022 19:05)
Sta je moguce ?

Marko

pre 3 godine

@ dakliz

Hahaha,a znaš sta ti je to. Zna da je manjkav i zaostao u svemu, pa misli tako ce to nadoknaditi a zapravo ispada jos gori.

Haha komentar!

pre 3 godine

Ne veruem da je Alkatraz "dovoljno svež", nije tek tako mogao da se oporavi od Miamia, nije on više mlad (ima 18 godina), oprat će ga Srbin Novak, zamalo goat.

lennox

pre 3 godine

Nemoguće je da Alkatraz bude sto odsto spreman. Bice gusto. Novak je van forme
(Riki, 8. april 2022 17:44)

Alkatraz (Alcatraz) se zove zloglasni zatvor u Americi. Decko na koga ti mislis zove se Alkaraz,(Carlos Alcaraz).
(lennox, 08. april 2022 18:15)

E nek si mu rek'o i svima nama koji nismo znali. Prosvetlio si nas i za zatvor i za tenisera.
Jao Bože dragi dal je moguće ovo ?
(dakiliz, 8. april 2022 18:36)

Sigurno da sam vas prosvetlio, da znate da ce Djokovic u 1/4 finalu Monte Karla izgubiti od Karlosa Alkaraza, a ne od tamo nekog robijasa iz Alkatraza.

1492. plavim okeanom zaplovi Kolumbo

pre 3 godine

Kakav bi to bio vetar u ledja Novaku da ga osvoji!
(Bob, 8. april 2022 20:16)


Misiš baš u leđa? A da li si čuo za vetar u jedra?

Robert

pre 3 godine

sta bre Alkaras ... pa izvukao se za picinetar od Kecmanovica! NAPRED NOLE!
(Goran NS, 8. april 2022 17:40)

Tako se i Nole izvukao, i to 3 puta, za neku još manju mernu jedinicu od picinetra, od Federera. A ne, to nije izvlačenje, to je šampionski mentalitet.

srki

pre 3 godine

bas sam hteo da napisem odmah posle pobede alkarasa na mastersu da ce isti od sada na svim sledecim turnirima biti iskljucivo u novakovom delu zreba, nikako u nadalovom, i evo potvrdi se moje predvidjanje vec na prvom

lennox

pre 3 godine

Nemoguće je da Alkatraz bude sto odsto spreman. Bice gusto. Novak je van forme
(Riki, 8. april 2022 17:44)

Alkatraz (Alcatraz) se zove zloglasni zatvor u Americi. Decko na koga ti mislis zove se Alkaraz,(Carlos Alcaraz).

vrg

pre 3 godine

samo polako i bez nenormalnih ocekivanja posle onakvog starta sezone. da udje u zavrsnicu jednog ili dva mastersa pre RG je dovoljno, a onda je sve moguce.
rafa ce, naravno, ponovo iz povrede i bez priprema doci spreman da trci i po 7 sati ako treba, dok mu se telo ne raspadne i onda jos malo. mislim da mu je krv zelena sta je sve u sebe ubacio.
a novak da bi ostao posten nece da lazira papir koji su skoro svi lazirali da bi prosto mogao da igra turnire... velika je razlika izmedju novaka i ove dvojice. u svakom smislu.

judd trump

pre 3 godine

Pošto je uglavnom "trenirao" u novoj teniskoj sezoni napokon je došlo vreme da Novak vidi rezultate "treninga" na podlozi od šljake. Rezultate "treniranja" na tvrdoj podlozi u Dubaiju serveri poput Jiržija Veselog ocenili su kao nedovoljne. Sad bi i Karlos Alkaras trebao da da svoju "ocenu" Novakovim "treninzima" ako Novak dogura tako daleko u MC-u!

mich

pre 3 godine

Hahaha koji bre Alkaraz, sada ce da vrati tog patuljka u realnost, citao sam mnogo puta o velikim "nadama" Tim, Cicipas, Beretini, Coric,Alasim, svi su oni "veliki" ali posle meceva sa Noletom, nema ih nigde...

Napo Leon

pre 3 godine

Небих ја рекао да је то воља жреба,пре ће бити да је то нечија самовоља
Нема везе,Ноле је навикао да иде тежим путем и најчешће буде мотивисанији и угпавном изађе као победник
Нека тако буде и овога пута

питам за друга

pre 3 godine

sta bre Alkaras ... pa izvukao se za picinetar od Kecmanovica! NAPRED NOLE!
(Goran NS, 8. april 2022 17:40)

Tako se i Nole izvukao, i to 3 puta, za neku još manju mernu jedinicu od picinetra, od Federera. A ne, to nije izvlačenje, to je šampionski mentalitet.
(Robert, 8. april 2022 20:28)

Ко беше тај Федерер? Познато ми име, подсети ме.

largo

pre 3 godine

Šta bre težak zreb ovo su male bebe za Novaka ako bude igrao kako zna.. Mozda malo Alkaraz će da bude problem ali on će se uplaši od Nola tako da će njega pobediti.. Ja mislim lagano do titule..

dakiliz

pre 3 godine

Nemoguće je da Alkatraz bude sto odsto spreman. Bice gusto. Novak je van forme
(Riki, 8. april 2022 17:44)

Alkatraz (Alcatraz) se zove zloglasni zatvor u Americi. Decko na koga ti mislis zove se Alkaraz,(Carlos Alcaraz).
(lennox, 08. april 2022 18:15)

E nek si mu rek'o i svima nama koji nismo znali. Prosvetlio si nas i za zatvor i za tenisera.
Jao Bože dragi dal je moguće ovo ?

Jaime Lannister

pre 3 godine

Uhhhh, kako sam ovo prizeljkivao, Alkaraz protiv Nola.
(Stanoja iz Rsovci, 08. april 2022 18:17)
Neće Alkaraz ni stići do Nola videćeš.

Alkatraz

pre 3 godine

Ко беше тај Федерер? Познато ми име, подсети ме.
(питам за друга, 8. april 2022 21:01)

Tebe ne podsećam ni na šta, ionako ne bi zapamtio, javljam tvom drugu, nadam se da je pametniji i da bolje pamti, a reč je o teniseru koji je i na današnji dan pet puta više plaćen od antivaksera.

superladanivasamaranadezdakalina

pre 3 godine

Ako je ovo težak žreb... jel treba sa kvalifikantima da igra u trećoj polovini...

I onda ko osvoji, da onda veliko finale bude protiv tog nekog...
(GM, 8. april 2022 18:23)

Vise puta objavljivan moj komentar:
Pitali Stamenica sta misli o grupi, teska i tako to?
Stamenic: - Ne zanima nas, mi smo dosli sve da pobedimo.
Doci ce i taj RG i 21=21, naravno bice pakleno tesko i tamo i do tada do tamo, ali samo polako. Sve je trening do tamo, ako uleti jos neki masterscic - super.
Autodestrukt... i autošovin... - pa crknite, pa jbg, sta da vam radimo.

pero

pre 3 godine

Kako moze uopste da bude tezak zreb za prvog tenisera sveta i najboljeg tenisera svih vremena? Valjda moze samo da bude tezak zreb za sve ostale na tom turniru kad takav igrac ucestvuje ??

CroFed

pre 3 godine

Voli Novica kada je teško, ali zar nema ljepšeg za Duška i Fiću da igraju jedan protiv drugoga? Pa samo je tako jedini način da jedan od njih dvoje prođe prvo kolo obzirom u koju su rezultatsku i igračku rupu upali!

нс бој

pre 3 godine

Тежак период је иза Ђоковића,чему је и сам много допринео.Тај пораз од неправде у Аустралији га је погодио,много енергије је изгубио на погрешне ствари.Сад главу треба вратити на тенис,на ривалство а кога то више занима.Сваки турнир главна прича је шта је било и његов став о вакцинацији,да ли ће моћи да игра овај или онај турнир.После три везана ГС,следили су погрешни потези ОИ,преуморан на УСО,Аустралија.Изузетно тешка позиција,можда никад гора,вероватно ће тражити да осуди Путина.

Bob

pre 3 godine

Prva nedelja turnira ce nam pokazati ko je u kakvoj formi ali ne treba ni sumnjati da je Novak najspremniji!
U svakom slucaju,jedva cekam turnir!
Kakav bi to bio vetar u ledja Novaku da ga osvoji!

Moravac

pre 3 godine

bas sam hteo da napisem odmah posle pobede alkarasa na mastersu da ce isti od sada na svim sledecim turnirima biti iskljucivo u novakovom delu zreba, nikako u nadalovom, i evo potvrdi se moje predvidjanje vec na prvom
(srki, 08. april 2022 23:36)

A kako da bude u Nadalovom delu žreba kad Nadal ne igra.

Đed za koju godinu

pre 3 godine

Za koji dan ulazi u 36. godinu, Alkatraz ima 18, kad Alatraz bude imao 36 Nolo će imati 54, imaće unuka ili unuku i biće đed.

H2H

pre 3 godine

Ovde je u stvari najveća nepoznanica meč sa Alkarazom. Pitanje koliko je Španac svež, a tu je i prelazak sa betona na šljaku, videćemo.

Paun

pre 3 godine

Broj jedan a ima žreb kao da je broj devet.
(Blek Stena, 08. april 2022 17:37)

U 1/4 finalu je mogao da ide na 5-8. nosioca izvukao je 8.
U 1/8 finala je mogao da ide na 12-16. nosioca izvukao je 14.
Sta ti nije jasno

goran_NK

pre 3 godine

Na papiru teško, ali bilo je i teže, pa se obično žreb raščisti do kraja. Uglavnom, jedva čekamo da ponovo gledamo Novaka!! Srećno majstore!

mikin

pre 3 godine

"Težak žreb za Novaka u Monte Karlu"

Ne. Ubedljivo najtezi protivnik Novaku u Monte Karlu je ... on sam!
Ovi ostali su jaci trening u poredjenju sa proslim vremenima.

GM

pre 3 godine

Ako je ovo težak žreb... jel treba sa kvalifikantima da igra u trećoj polovini...

I onda ko osvoji, da onda veliko finale bude protiv tog nekog...

Boris Banović

pre 3 godine

Težak žreb je za sve one koji su mu na putu do titule. Ako mu je Alkaras težak protivnik, onda i ne zaslužuje da bude 1. na ATP listi i pretendent za zvanje GOAT !

sempervivum

pre 3 godine

Жреб ко жреб...
Мене више брине што Вајда више није покрај Новака.
Немамо појма колико је Новак тренирао у протеклом периоду.

Nebojša

pre 3 godine

Mali Alkaraz u četvrtfinalu i Zverev u finalu to svakako nije previše težak žreb ovi ostali navedeni igrači ili nisu nešto na šljaci ili nisu nešto uopšte tako da nema frke.

Pera

pre 3 godine

Upravo suprotno od onog kako pišete, težak je žreb za sve Noletove rivale u Monte Karlu!
Napred majstore u nove pobede!
Sportski pozdrav!

lennox

pre 3 godine

@ lennox

Ne brukaj se bio veseo. Bolje nista ne pisi.
(Riki, 8. april 2022 19:44)

Ne brukaj se ti, koncentrisi se malo vise dok pises ili bolje ne pisi nista. Mesas Alkatraz sa Alkarazom... Bozeeee, kakvih nas sve ima.

Just sayin'

pre 3 godine

Za mene je Novak posle svega završena priča... a noći sam provodio gledajući ga pa ujutru na posao
(dragan, 8. april 2022 22:15)


Ih bre, pa 'de bas sad pred turnir da zavrsis pricu sa Djokovicem.
Potresce ga to mnogo.

Optimista pripravnik

pre 3 godine

Uhhhh, kako sam ovo prizeljkivao, Alkaraz protiv Nola.
(Stanoja iz Rsovci, 08. april 2022 18:17)
Neće Alkaraz ni stići do Nola videćeš.
(Jaime Lannister, 8. april 2022 19:36

Ne, prijatelju, nego neće Nole stići do Alkaraza.
Nije dugo igrao na najvišem nivou, a i na svojoj omiljenoj podlozi izgubio je od Veselog. A šta smo pričali, da će posle neulaska u Australiju iz inata sve da ih odere!!!
Eee, bilo bi lepo kad bi i u stvarnosti taj inat bio jači od svega, kao što mi to mislimo.
Nole možda prodje prvo i drugo kolo i ..... to je to. Za početak dosta.
Mora da udje u takmičarski ritam i to na šljaci....nije to tek tako.

M

pre 3 godine

Ovde niko izgleda nema pamcenje duze od jednog turnira. Kakav Alkaraz, Evans ga je prosle godine izbacio 2:0 bas u Monte Karlu, to im je bio jedini o. mec.. U svakom slucaju, kao i uvek, najvise se za sve pita Novak i bilo bi prelepo da vaskrsne ovu sezonu!

mali mikica

pre 3 godine

Ja mislim da je nezgodniji protivnik Bautista Agut. Iako u poslednje vreme ne igra u najboljoj formi njegova igra ne Lezi Djokovicu. Agut malo gresi, moze da prebacuje lopticu koliko treba i tu ocekujem tesku borbu a obzirom da nam nije poznata Djokoviceva forma.

Bog

pre 3 godine

Nemoguće je da Alkatraz bude sto odsto spreman. Bice gusto. Novak je van forme
(Riki, 8. april 2022 17:44)

Alkatraz (Alcatraz) se zove zloglasni zatvor u Americi. Decko na koga ti mislis zove se Alkaraz,(Carlos Alcaraz).
(lennox, 08. april 2022 18:15)

E nek si mu rek'o i svima nama koji nismo znali. Prosvetlio si nas i za zatvor i za tenisera.
Jao Bože dragi dal je moguće ovo ?
(dakiliz, 08. april 2022 18:36)

Moguće je.

Marko

pre 3 godine

@ dakliz

Hahaha,a znaš sta ti je to. Zna da je manjkav i zaostao u svemu, pa misli tako ce to nadoknaditi a zapravo ispada jos gori.

Milosav

pre 3 godine

Kakav Alkaraz, zamalo da je izgubio od Kecmanovica u Majamiju.
A ovi drugi su stare Novakove musterije, Ciciki, Zvera i ostala boranija, sve dolazece mlade zvezde koje nista znacajno nisu osvojili a vec pregurali dvadeset i neku.
Sve zavisi kako ce Novak da udje u turnir posto je malo igrao ove sezone. Ako bude bistre glave, nema mu prepreke.

pwubew

pre 3 godine

Osim alkaraza ne moze se reci da je neko od ostalih krupan zalogaj.. ostajemo da vidimo da li ce mu biti dovoljna 2 meca da se zagrije za mozda i najveceg protivnka u toku godine koja slijedi

kralj

pre 3 godine

Novaku je bilo kakav zreb tezak,potpuno je van takmicarskog ritma,treniranje I mecevi se mnogo razlikuju,svako ko je bilo sta ozbiljno trenirao zna koliko je tesko bez utakmice,ne znas gde bijes.Novak je veliki I ne treba ozbiljno shvatiti ako bude los na ovom turniru,priprema se za RG I mnogo je bitno da oseti takmicarske meceve.

prolaznik

pre 3 godine

Nemoguće je da Alkatraz bude sto odsto spreman. Bice gusto. Novak je van forme
(Riki, 8. april 2022 17:44)

Alkatraz (Alcatraz) se zove zloglasni zatvor u Americi. Decko na koga ti mislis zove se Alkaraz,(Carlos Alcaraz).
(lennox, 08. april 2022 18:15)

E nek si mu rek'o i svima nama koji nismo znali. Prosvetlio si nas i za zatvor i za tenisera.
Jao Bože dragi dal je moguće ovo ?
(dakiliz, 08. april 2022 18:36)

Moguće je.
(Bog, 8. april 2022 19:05)
Sta je moguce ?

jovan

pre 3 godine

Ovo je sve samo ne tezak zreb u drugom delu su i cicipas i zverev i kareno busta i svarcman i rubljov.Alkaraz je solidan igrac i potencijalno ce imati svetlu buducnot ali za sada nista posebno

Stojan

pre 3 godine

Najteži je prvi protivnik. To ce biti verovatna Davidovic. Treba pripremiti Novak dobre udarce i dobru dnevnu formu. Idemo, pa šta bude da bude. Treba se Novak dobro pripremiti za ovaj i sledece turnire. Lp iz Slo.