Tenis 112

Četvrtak, 31.03.2022.

11:30

Britanci i zvanično traže od ruskih igrača da se odreknu Putina

Danil Medvedev će britanskim vlastima morati da pruži uverenje da ne podržava Vladimira Putina da bi igrao na Vimbldonu.

Britanci i zvanièno traže od ruskih igraèa da se odreknu Putina IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

112 Komentari

Sortiraj po:

Radmila

pre 2 godine

Bravo! Kako ste perfidno odigrali ovo. Prvo ste se oslobodili Đokovića, sada i ruskih tenisera, i eliminisali ste najbolje. Ostajete sada sami sa sobom, zapad bez istoka, srećni i zadovoljni.

PimPong

pre 2 godine

Ne podrzavam Putina, kao ni bilo kojeg drugog vladara koji nalazi rupe u zakonu da vlada 20 i kusur godina, ali ovo nikako nije u redu. Prvo, Britanci bi trebali da pitaju sve ucesnike ovo pitanje a ne samo Ruse i Bjeloruse. Ali prventstveno mislim da ovakvo pitanje ne moze da se postavi nikome, jer se zna sta Putin radi onima koji se ne slazu sa njim. Ovo se ne pita zbog zastite sportista i njihovih porodica!

kole

pre 2 godine

@djurica
Engleska se toliko napljackala tokom vekova kolonijalnih aktivnosti da ce jos dugo biti jedna od najvecih ekonomija sveta. Londonska berza okrene vise akcija i para od njujorske berze, a oni i dalje drze dobar deo sveta u neokolonijalnom stausu. Britanski Shell crpi naftu iz Nigerije, a stanovnistvo spava u blatnjavim kolibama gde umiru od malarije i side. Licemerje i cinizam su njihove odlike, a uvek paze da u zemljama koje pljackaju uniste skolstvo i eliminisu inteligenciju. Sa glupacima i nepismenim konzumentima TV programa za proste i nepismene ljude to se lako postize. Ne secam se da je neko trazio od engleskih sportista da se ograde od Tonija Blera zbog bombardovanja SRJ, ili laganja o hemijskom oruzju u Iraku.

Djurica

pre 2 godine

Meni samo nije jasno sta se Englezi stalno trpaju svugde i prete svima kad objektivno nemaju nikakav ni vojni ni ekonomski ni moralni kredibilitet.

cat

pre 2 godine

Ajde Britanci jednom skupite muda pa zabranite Ruskim sportisitma da učestvuju umesto što im potuljeno tražite da se odreknu sopstvene zemlje

Miloš

pre 2 godine

Vidim da se stalno provlači tema o podjeli Poljske na početku 2 svjetskog rata. Pretpostavljam da oni koji izvlače "savezništvo" Rajha i SSSR-a dobro znaju o čemu se radilo i izvlače dijelove koji im odgovrajau. I jedino njih.
Prije "pakta o nenapadanju" Molotov je obišao i Pariz i London u pokušaju da stvori savez protiv Rajha. Bio je odbijen. Znajući da će ih Rajh napasti i da trebaju vremena za pripremu, Staljin šalje Molotova u Berlin. Dakle, pakt o nenapadanju je sklopljen zato što su Britanci i Francuzi preferirali naciste u odnosu na sovjete. Potražite malo, dokumenata ima pregršt.
A sada o "podjeli" Poljske. Sovjetski savez je napao Poljsku i povratio teritorij koji je izgubio mirom u Brest-Litovsku. Niti pedlja više. Provjerite, nije teško naći. Da, nakon toga je došlo do zločina u Katinskoj šumi. Neoprostiv zločin, ali ne mijenja druge činjenice.
Još jednom, provjerite sami, nemojte vjerovati meni, ali niti drugima.
I na kraju, zamislite da bilo koja zemlja svijeta zatraži od amerikanaca, engleza, francuza i svih drugih koji uništavaju po svijetu da se odreknu svojih vlasti. Istog trena bi se to nazvalo fašizmom, povukla povezanost politike i sporta i krenule bi sankcije.
O tome se ovdje radi. Mi danas živimo u duboko podijeljenom svijetu, u kojem jedni smiju sve - uključujući ubijanje stotina hiljada ljudi - a drugi ne smiju čak niti reći što misle.
You have the right to remain silent. STFU or else...

Ratatouille

pre 2 godine

Meni ovo ne zvuči kao da traže da se odreknu Putina, već da potvrde da ne dobijaju direktne finansije od svojih država. Verovatno im to treba kao osnova da ih kazne ukoliko se otkrije da ipak dobijaju.

PSL

pre 2 godine

Strašno, šta sportisti imaju sa ratom i kakvog uticaja imaju na političke odluke državnika? Licemerju nikada kraja. Sad će još terati sportiste da učestvuju u mirovnim pregovorima, oni koji su sve ovo zakuvali nek to rešavaju, a ne da se iživljavaju na onima koji nemaju veze sa tim.

Dušan

pre 2 godine

Svi sportisti treba da dignu glas jer posle onoga sa Djokovicem i ovih ucena vreme je da svi bojkotuju Vimbldon i svaki naredni turnir na kojem se bude pokusalo sa ucenjivanjem igraca.

Doslo je vreme dragi sportisti da vi njih krenete da ucenjujete.

Dušan

pre 2 godine

Svi sportisti treba da dignu glas jer posle onoga sa Djokovicem i ovih ucena vreme je da svi bojkotuju Vimbldon i svaki naredni turnir na kojem se bude pokusalo sa ucenjivanjem igraca.

Doslo je vreme dragi sportisti da vi njih krenete da ucenjujete.

Goran

pre 2 godine

Najumobolnija nacija na svetu to traži.
Bolesno i licemerno.
Osdreknite se vi Sotone, odreknite se Džonsona, Blera,Džejmi Šeja i ostalih krvnika.

Nikol Dž. Femija

pre 2 godine

i ONDA NEKI OVDE PIŠU O TEROIJAMA I ZAVERAMA !! Neki ovde onda pišu kako sport nema veze sa politikom !!


EEE EVO SADA VIDITE KAKO IMA VEZE. A ŠTA IM JE SA TRŽIŠTEM I SA EKONOMIJOM, IMA I TO VEZE I TE KAKO !!

Zapad, Anglosaksonci i demokratija i slobode, glava boli i uši otpadaju.
STRAŠNO I STRAHOTNO.

DAAA NARAVNO SVE SU OVO TEORIJE I ZAVERE.

Nino Belov

pre 2 godine

Kakav su oni faktor pa da to traže.

To možemo mi, Rusi i oni koji su imali neke zapažene rezultate.

Britanci mogu samoda posmatraju i da se dive nadmoćnom Slovenskom narodu.

Slava Rodu !

Veteran

pre 2 godine

Baratas samo sa onim delom istorije koji ti odgovara.
Hocemo malo o nemacko-britanskom pomorskom ugovoru sklopljenom bez znanja ostalih saveznika jos 1935.?
(ex, 31. mart 2022 21:13)

Kakva je to nebuloza, zašto bi meni odgovarao ovaj a ne onaj deo istorije?
Nemacko-britanski pomorski ugovor iz 1935 ograničavao je nemačku mornaricu na 35 procenata veličine britanske mornarice. Nesporazum sa saveznicima bio bio je u tome što oni nisu hteli da se Nemcima dozvoli ni toliko a
Britanski (mada neizrečeni) da bi valjalo ojačati Nemce zbog mogućeg sukoba sa Sovjetima.
I šta je tu sporno? Sovjeti su predstavljali pretnju jer su srušili caristički sistem koji je bio kudikamo civilizovaniji nego Staljinov što je pokazala i istorija. Na kraju su ga se i rusi odrekli pa danas imaju kapitalizam, doduše u kaubojskom obliku, odprilike onakav kakav je bio za vreme Al Kaponea.

Vasilije

pre 2 godine

Nije lose poznavati istorijske cinjenice. To o odnosima Zapada i Rusije moze najbolje da se razume ako se zna da je NATO pakt formiran 1949. godine, dakle 4 godine pre Varsavskog ugovora 1953.godine (SSSR i ostale bivse drzave istocnog bloka Evrope). Zapad pod hegemonijom Amerike je odmah po zavrsetku rata SSSR i satelite video kao ozbiljnu pretnju. Jasno da je Zapadu smetalo to sto su Sovjeti kao nagradu za ucinak u II svetskom ratu obezbedili hegemoniju nad drzavama kao sto su Madjarska, Cehoslovacka, Poljska, Istocna Nemacka, Rumunija i Bugarska. A sve je to bilo mogice zato sto je taj isti Zapad cak na dve godine odlozio intervenciju i iskrcavanje u Normandiji ocekujuci da se Rusi iscrpe u borbama protiv Hitlera a ovi i dosli do Berlina. Da su to uradili ranije imali bi mnogo vece zrtve ali i bolju geometriju u podeli uticaja posle rata.

Bl

pre 2 godine

Takmičenje svjetskih političara u tome ko je veća budala i luđak se baš zahuktalo. A mislili smo da niko ne može parirati Australcima u šikaniranju sporta i sportista.
U stvari ovaj potez Britanaca u potpunisti razotkriva svu bjedu i kukavičluk današnjeg takozvanog "Slobodnog svijeta". Pameti se uspješno oslobađaju, a dušu su izgubili tako davno, da bi je teško prepoznali i kad bi im je neko pokazao.
Došlo je vrijeme da se moramo stidjeti pred ostalim živim svijetom ove planete. Ako se čovječanstvo ne uspije izboriti s ovim ludostima i izopačenostima koje se nižu u nedogled, ne treba ni da postoji.

Petar Petrović

pre 2 godine

Da li se neko među vama "normalnim" zamislio o ovoj antiruskoj kolektivnoj histeriji? Iz toga primam k znanju (čast i slava izuzecima) da je vaša zapadna "civilizacija" tako smešna i žalosna. Pripadate opasnom krdu ljudskog otpada koje uživa opet kolektivno da šutira palog na zemlju. Čitava vaša civilizacija (vatikanskog anglosaksonskohazarskog sveta) bazira na pljački, brutalnoj beskompromisnoj i zverskoj pljački, ucenjivačkom i robovlasničkom iskorišćavanju tuđeg rada. Ovakvom grupnom (jer nemate hrabrosti van grupe, što je odlika nacističko fašističkih grupacija) histerijom dokazujete zrelost za psihijatriju, i ne vredite jedne jedine žrtve ruskog naroda koji je najviše iskrvario u istoriji savremene hrišćanske istorije. Povraća mi se od same pomisli da delim vazduh sa takvim "humanoidima".

mix

pre 2 godine

Hitler bi bio ponosan na ovakvu sramotu...
Svako ko podržava ovako nešto je mentalno bolestan, zlo.
Teniseri i teniserke koji imaju porodice na ovo ne ne mogu da pristanu, jedino ako prethodno izvedu svoje najbliže iz Rusije.

Mladen

pre 2 godine

Ne mogu da odobravam ovo ludilo Zapada i kaznjavanje ljudi koji nikakve veze nemaju sa dogadjajima u Ukrajini. To vidimo ide toliko daleko da se zabrana uvodi i protiv ljudi koji su ziveli pre vise od 100 godina. Valjda se nisu napismeno odredili kako treba. Takodje mi nije jesno zasto se u ovim nasim komentarima to automatski objasnjava podrskom Putinu i ruskim akcijama u Ukrajini. Otkud ta analogija.

Ljubo

pre 2 godine

Ovi zapadni hoštapleri nikada nisu oprostili Rusiji što je oslobodila Svet od ovih zapadnih fašista koji su u savezu u NATO paktu i prosto žele da izazovu Rusiju da ih napadne da bi započeli treći svetski rat.Jedini i najveći problem što oni ne napadnu Rusiju je taj što ovi imaju atomske bombe.Ovo se jednostavno neće dobro završiti,sva ova mržnja prema Rusiji nije počela od napada na Ukrajinu već to traje od završetka drugog svetskog rata.Francuska,Engleska i Amerika nisu ništa bolji od Hitlerove Nemačke i oni bi i onda ušli u savez sa Hitlerom samo da je Hitler želeo da sklopi savez sa njima,ali on pošto je želeo da vlada sam nad celim svetom oni su se nevoljno okrenuli protiv njega isključivo da bi zaštitili sami sebe.

Robert

pre 2 godine

Kako bi Britanci reagovali da neko, u svetu, trazi to isto od britanskih sportista?
Sigurno blagonaklono.
(ima nas raznih to nije sporno, 31. mart 2022 15:37)

Pa ni mi (kao ni Rusi) ne reagujemo blagonaklono. To, valjda, nije upitno.

ex

pre 2 godine

"Dalje, da li znate koja evropska država je prva ušla u rat sa Hitlerom još 1939te a koja država se dogovorila sa Hitlerom da se podeli Poljska?"

Baratas samo sa onim delom istorije koji ti odgovara.
Hocemo malo o nemacko-britanskom pomorskom ugovoru sklopljenom bez znanja ostalih saveznika jos 1935.?

Denver

pre 2 godine

A što nisi bio protiv ratova Srbije po HR, Bosni, Kosovu, koji su i dovelo do toga da nas bombarduje ceo razvijeni svet? I kakve crne UN odluke kad pravo veta uništava svaki smisao toga? Evo sada cela generalna skupština UN zahteva od Rusije da prekine rat, podržava Ukrajinu, i šta sad sa tim? A to za ratove hiljadama kilometara od granica - ta psihologija malih inferiornih nacija ne važi za najveće sile - njima je cela planeta interesna zona. Da nine tako, danas bi pričao nemački kao trećerazredni stanovnik Hitlerovoh Rajha, a vrlo verovatno ne bi ni bio živ jer je Hitler smatrao da su slovenski geni niža vrsta.
(Los Angeles, 31. mart 2022 18:24)

Providan si sunarodnjace, ajde nas ne blamiraj. Bar ti i ja kao Hrvati nemamo pravo ni za jednu rijec jer smo vodili ratove svugdi gdje je trebalo ubijati Srbe i druge

Seki dribla

pre 2 godine

Ovde je neko predlozio da se objavi fotografija sastava Engleske fudbalske reprezentacije na Olimpijskim igrama 1936. u Berlinu sa podignutim nacistickim pozdravom. Pogledao sam malo po netu, nasao tu sliku ali i propratni tekst koji pokusava da razjasni okolnosti koje su dovele do takvog poteza. Naravno tekst je engleskog porekla ali ima jedna zanimljiva recenica u kojoj ministar objasnjava zasto se organizuje fudbalski susret Engleska-Nemacka na Vajt Hart Lejnu 1935. godine u Londonu i pored zestokih protesta, pre svega engleskih Jevreja, tradicionalnih navijaca Totenhema. "Ser Džon Sajmon, ministar unutrašnjih poslova, rekao je Kongresu sindikata da je Fudbalski savez: „Sasvim nezavisno telo... Mislim da u našoj zemlji moramo da održimo tradiciju da se (ova) sportska utakmica sprovodi bez obzira na politiku uopšte" (Sir John Simon, the Home Secretary, told the Trade Union Congress that the Football Association was, “A quite independent body… I think that we have to keep up in our country a tradition that (this) sporting fixture is carried through without any regard to politics at all.”).

Ivan

pre 2 godine

Ne, nije on. Bolestan si ti koji "zalis" samo granatiranje laznih "civila" u Ukrajini a godinama te je za bombardovanje pravih civila u Jemenu, Sitiju, Libiji, Iraku bas briga pod opravdanjem laznog humaniste.
(Mikii, 31. mart 2022 16:56)

O cemu ti pricas? Odakle ti uopste ideja da je mene bas briga za granatiranje bilo kojih civila?

Odgovori mi na pitanje: odakle ti UOPSTE ta ideja?

I sta su to "pravi" i "lazni" civili, svega ti?

Procitaj ponovo sve sto si napisao i zapitaj je sam: o cemu ti uopste pricas?

Meni zaista nije jasno sta se sa ljudima desava ovih dana. Kao da su svi skrenuli sa uma. Neverovatno.

Pera

pre 2 godine

Ponavljam, zasto Rusija nije uvela sankcije?
@o

Odnos snaga (ne samo vojnih, ekonomskih, uticajnih), realna politika, procenili su da im ne bi koristilo da se tu kace. I oni i mnoge druge zemlje.

Veteran

pre 2 godine

Englez. To je dijagnoza.
(ime, 31. mart 2022 16:22)

Vidim da svi mrze Engleze a pri tome, da ih pitaš zašto niko ne bi umeo da odgovori, ili bi lupetali neke predrasude koje su načuli od ko zna koga.
Ko zaista želi da sazna nešto realno o englezima to može da nađe u knjigama Slobodana Jovanovića, jednog od najvećih srpskih filosofa i istoričara koji je živeo tamo a bio je i prijatelj sa Čerčilom.
Mali je ovo prostor da se napiše nešto više a i pristrasni moderator to ne bi pustio no svejedno, samo par opaski: Kada je Jugoslavija potpisala trojni pakt sa Nemačkom, posle demonstracija izveden je puč oficira i to je provociralo Hitlera da nas izbombarduje. Šta mislite ko je pomogao taj puč i da li bi Jigoslavija ratovala i sačuvala se, da ga nije bilo?
Dalje, da li znate koja evropska država je prva ušla u rat sa Hitlerom još 1939te a koja država se dogovorila sa Hitlerom da se podeli Poljska?

Pojedinci ovde ne znaju ni gde je levo a usuđuju se da komentarišu nešto što daleko prevazilazi njihovu moć rasuđivanja, posle se čude zašto bedno žive i kako im ništa ne ide pa misle da su englezi krivi i za to.

Branko

pre 2 godine

Savetujem mu da odgovori:
Ne podržavam Putina, rat, Borisa Johnsona i turnir koji radi učešća sportistima postavljaju političke uslove,
I zatim odustao od turnira,

Najrealnije

pre 2 godine

Ovi englezi nisu normalni,definitivno.Prvo mesaju sport i politiku,iako pricaju da to ne bi smelo da se radi a zatim bi naterali neke igrace da se odreknu svojih predsednika i svog naroda.Pa sto se vi ne odreknete vase kraljice i ameri da se odreknu one sramote od predsednika,senilnog dede Bajdena ili sto se nisu odrekli Klintona koji je bombardovao na pravdi boga jednu suverenu drzavu.

Pera

pre 2 godine

@Los Angeles
Kao sto rekoh, "ajde da budemo protiv svih ratova", bio sam i te kako protiv tih ratova po Jugi.
Hitler je napao ceo svet, rat protiv njega je bio odbramben (uglavnom), i kao takav opravdan. Osim amera, doprinos su svakako dali i rusi.
U pravu si za veto u UN - na primer Sadam je koristio bojne otrove protiv Irana, UN je htela da ga osudi, pogodi ko je stavio veto? Isti oni koji su ga kasnije javno obesili bas zato sto je koristio iste.
Zivim u USA (kao i ti?), nemam psihologiju malih inferiornih nacija...
Ako sam te dobro razumeo, pravilo da je ratovanje/ubijanje iz sebicnih interesa lose "ne važi za najveće sile"? A rusi nisu bas dovoljno velika sila pa ne smeju ni u komsiluku? Ili mislis da je rasturanje Iraka bilo zato sto su se plasili njihovog nepostojevceg oruzja, a ne da bi kontrolisali naftom bogat region???

lol

pre 2 godine

Lako je Englezima da se prave Englezi.
Kad su takve junačine, zašto ne kažu Putinu da obustavi rat? Zato što Putinu ništa ne smiju, pa guraju sportiste da se suprostavljaju. A šta čeka te sportiste,nije važno. I kakve veze imaju njihove izjave? Kakva diskriminacija, ne vjeruješ da je 21. vijek od tih 'demokrata".

o

pre 2 godine

@s32
Ogroman broj americkih sportista i javnih licnosti je pljuvao i Obamu i Trampa i Bajdena, o Busu da ne pricam, pa im porodice nisu nagrabusile.
Drzava u kojoj necija porodica nastrada jer neki njen clan govori lose o predsedniku te drzave ne treba da postoji jer to nije drzava nego diktatura.

Pera

pre 2 godine

A kada su nas bombardovali, šta je onda bilo?
(Milos, 31. mart 2022 16:59)

I sad jer su nas bombardovali treba da navijamo da i svi ostali budu bombardovani?
@Magnum

Ne treba. Ali ako smo protiv ratova, ajde da budemo protiv svih ratova. Ako mislis da ruski sportisti ne trba da igraju ako se ne odreknu Putina (a ja mislim da sport i politika treba da se razdvoje), koliko puta si trazio da se naprimer americkim sportistima zabrani nastup ako se ne odreknu Busa, Obame, Klintona? Decenijama su Nato/Amerika non stop u bar nekom ratu, hiljadama kilometara od njihovih granica, u sustini osvajackom, naravno neodobrenom od na primer UN? Pa zaboravili bi kako americki sportista izgleda kad bi se primenjivala dosledno takva pravila.

s32

pre 2 godine

I sad npr. čovek nek ima familiju užu i širu u Rusiji i zbog nekog mačo fazona Engleza oni mogu da nagrabuse jer ovaj javno pljuje vodeće državnike u svojoj zemlji

Los Angeles

pre 2 godine

Ne treba. Ali ako smo protiv ratova, ajde da budemo protiv svih ratova. Ako mislis da ruski sportisti ne trba da igraju ako se ne odreknu Putina (a ja mislim da sport i politika treba da se razdvoje), koliko puta si trazio da se naprimer americkim sportistima zabrani nastup ako se ne odreknu Busa, Obame, Klintona? Decenijama su Nato/Amerika non stop u bar nekom ratu, hiljadama kilometara od njihovih granica, u sustini osvajackom, naravno neodobrenom od na primer UN? Pa zaboravili bi kako americki sportista izgleda kad bi se primenjivala dosledno takva pravila.
(Pera, 31. mart 2022 18:07)

A što nisi bio protiv ratova Srbije po HR, Bosni, Kosovu, koji su i dovelo do toga da nas bombarduje ceo razvijeni svet? I kakve crne UN odluke kad pravo veta uništava svaki smisao toga? Evo sada cela generalna skupština UN zahteva od Rusije da prekine rat, podržava Ukrajinu, i šta sad sa tim? A to za ratove hiljadama kilometara od granica - ta psihologija malih inferiornih nacija ne važi za najveće sile - njima je cela planeta interesna zona. Da nine tako, danas bi pričao nemački kao trećerazredni stanovnik Hitlerovoh Rajha, a vrlo verovatno ne bi ni bio živ jer je Hitler smatrao da su slovenski geni niža vrsta.

dijaspora bluz

pre 2 godine

@(Los Angeles, 31. mart 2022 18:24)

1999. smo napali sami sebe, pa je NATO morao da nas brani bombardovanjem dok ne prekinemo sa samonapadanjem.

o

pre 2 godine

@Pera
Dobro, zasto Rusija nije uvela sankcije NATO drzavama kada su napale SRJ?
Zasto nije uvela sankcije drzavama koje su priznale Kosovo?
Sto ne uvedose sankcije drzavama koje su napale Irak?
Sto nisu trazili da se sankcionisu njihovi sportisti?
Nemoj tu pricu o osudjivanju Amerikanaca ovde da prodajes, necu ja da ih osudim sigurno, nego treba da ih osude druge drzave.
Ponavljam, zasto Rusija nije uvela sankcije?

Nema dobrih i losih

pre 2 godine

@Mali Hijavata

Ko cuti, odakle ti to? Pa makar su se kod nas masovno kritikovale akcije zapada, pogotovo jer su i nas bombardovali, a najglasniji su bili isti ti koji sada brane Rusiju. Sada kada Rusi rade to isto, ovi sto su pljuvali po zapadu podrzavaju Rusiju i nalaze opravdanja (iako su i sami bili bombardovani), po principu i zapad je to radio. Ili osudjujemo sve ili nikog, nema selektivnog navijanja. Ko je kritikovao zapad i bombardovanje nas, a ne kritikuje Rusiju je licemer i obrnuto. Realnost je da vecina ovde nije nimalo moralna, vec se selektivno poziva na moral, kako im odgovara, po cuvenom nasem principu "gde sam ja tu?". Srpska prica, pljujes Miku sto krade, pozivas se na moral, pravdu, zatim sam ukrades, a i dalje glumis moralnu gromadu i vadis se kako i je Mika to uradio.

Tor

pre 2 godine

Na stranu Britanaca, niko normalan ne moze podrzavati Putlera a to sto sebe smatras za normalnog to je posebna prica. Mozda u Loznici.
(Vuk i magarac, 31. mart 2022 16:55)

Procitao si negde na stranom sajtu da ga neko zove Putler, pa si nasao ovde da prosipas gluposti. Ti ces nekom da pricas da li je normalan ili nije. Pa jel imas pamćenje amebe, pa si zaboravio sta su ti isti koji su izmislili taj naziv Putler radili u Bosni 92, u Srbiji 99, u Iraku, Siriji, Libanu, Avganistanu, Vijetnamu, cuo si nekad sta su kolonijalisti radili domorocima? Na stranu Britanaca, cuj ti njega.. A zasto na stranu Britanci? Sto to da odvajamo od tog tvog Putlera? I sta ti imas protiv Loznice, volis malo da potcenjujes, jel? Sve beskicmenjaci....

Magnum

pre 2 godine

Bolest, bolest i bolest. Najbolesnija nacija na svetu, najveci zlocinci, ovakve stvari samo dodatno normalno coveku guraju misao da navija za Putina u svakom smislu.
(Randy Marsh, 31. mart 2022 15:31)

Bolestan si ti koji navijas za granatiranje i bombradovanje civila pod klimavim istorijskim i geopolitickim opravdanjima.
(Ivan, 31. mart 2022 16:36)

A kada su nas bombardovali, šta je onda bilo?
(Milos, 31. mart 2022 16:59)

I sad jer su nas bombardovali treba da navijamo da i svi ostali budu bombardovani?

Mali Hijavata

pre 2 godine

A kada su nas bombardovali, šta je onda bilo?
(Milos, 31. mart 2022 16:59)

I sad jer su nas bombardovali treba da navijamo da i svi ostali budu bombardovani?
(Magnum, 31. mart 2022 17:22)

Ne radi se o navijanju comane, nego o principu. Ako cutimo o Siriji, Iraku, Libiji, Jemenu, ko zna kojim sve jos mestima gde se sprovode pokolji ljudi, onda je najmanje sto treba da cutimo i za Ukrajinu. Oni koji su se setili samo sada za Ukrajinu da placu, glume humaniste i sire transperente "podrsci miru" zasluzuju najgori prezir jer su najveca licemerna olos.

Zoran

pre 2 godine

Specijalan narod ti Britanci...
(CroFed, 31. mart 2022 15:23)

Ti mislis da se narod nesto pita ?
Shavtite da se u svetu bore razne grupe ljudi izmedju sebe, a narod im sluzi kao pesadija u shahu. Ljudi se jednostavno zezaju i igraju, a vi mislite kako neki Engez mrzi Srbe. Taj Englez rinta kao crnac i misli samo o familiji, briga njega za ostatak sveta. No, muchenika upotrebe kada im treba i to je to.

mali mikica

pre 2 godine

Englezi nastavljaju sa svojim ludilom. Ko zna dokle ce da traje i gde ce da zavrsi. Ovo me podsetilo na englesku odluku-propis od pre nekoliko godina da teniseri uz redovan porez na osvojene Vimbldonske turnirske nagrade obavezno placaju Engleskoj porez i na sve svoje prihode koje osvaruju tokom te dve nedelje trajanja turnira. Misli se naravno pre svega na sponzorske marketinske ugovore. Secam se takodje da je Nadal bio najglasniji i najbucniji u protestu i protiljenju ovakvoj besmislenoj odluci. Cak je i odsustvovao sa nekih kasnijih Vimbldona pod nekim raznim objasnjenjima.

Vuk i magarac

pre 2 godine

Bolest, bolest i bolest. Najbolesnija nacija na svetu, najveci zlocinci, ovakve stvari samo dodatno normalno coveku guraju misao da navija za Putina u svakom smislu.
(Randy Marsh, 31. mart 2022 15:31) Na stranu Britanaca, niko normalan ne moze podrzavati Putlera a to sto sebe smatras za normalnog to je posebna prica. Mozda u Loznici.

Milos

pre 2 godine

Bolest, bolest i bolest. Najbolesnija nacija na svetu, najveci zlocinci, ovakve stvari samo dodatno normalno coveku guraju misao da navija za Putina u svakom smislu.
(Randy Marsh, 31. mart 2022 15:31)

Bolestan si ti koji navijas za granatiranje i bombradovanje civila pod klimavim istorijskim i geopolitickim opravdanjima.
(Ivan, 31. mart 2022 16:36)

A kada su nas bombardovali, šta je onda bilo?

Ivan

pre 2 godine

Bolest, bolest i bolest. Najbolesnija nacija na svetu, najveci zlocinci, ovakve stvari samo dodatno normalno coveku guraju misao da navija za Putina u svakom smislu.
(Randy Marsh, 31. mart 2022 15:31)

Bolestan si ti koji navijas za granatiranje i bombradovanje civila pod klimavim istorijskim i geopolitickim opravdanjima.

Koji hit

pre 2 godine

Specijalan narod ti Britanci...
(CroFed, 31. mart 2022 15:23)
Ovde su bas specijalci vala.
A nije mi jasno kako bi pruzili uverenje da ne podrzavaju putina?
Gde i ko izdaje to uverenje?

Vladimir

pre 2 godine

Ovo sve ide ka novoj podeli sveta ... EU, Usa i prilepci sa jedne strane i ostali sa druge. Sport, bankarstvo, internet... Napraviti novi berlinski zid gde je moguce. Bilo bi malo tesko na istoku neko vreme ali posle toga bi trebalo da bude OK.

Brzi

pre 2 godine

Pocelo je zastavom, nastavlja se dalje.
Ako si skinuo pantalone sad moras i gaće.
Šta je sledeći zahtev mogu samo da pretpostavim.
Ili si Lav ili si Medo :-)

Slobodan

pre 2 godine

Bilo bi sada najbolje kada bi bilo moguce, ali ne verujem, da najbolji teniseri sveta odluce da bojkotuju turnir u Vimbldonu kao sto su to uradili 1973. godine u znak podrske Nikoli Pilicu zbog njegove suspenzije Teniskog saveza Jugoslavije. Tada je sveze formirani ATP uspeo da organizuje bojkot turnira 81 tenisera od kojih je 12 bilo od ukupno 16 nosilaca. A Vimbldon je takodje istrajavao u organizaciji turnira za tenisere amatere pa kada je 1968.godine imao gotovo beznacajno takmicenje brzo su odustali od svoje tvrdoglavosti i popustili profesionalizaciji koju je nametao zivot.

Марко

pre 2 godine

Trebalo bi cisto reda radi postaviti pitanje ucesnicima "Serbia open" -a da li su podrzavali bombardovnje Srbije. Verovatno bi 100% reklo da , ali cisto da cuju Englezi da mozemo i mi da uslovljavamo.
(Nenad, 31. mart 2022 15:48)

Да би некога могао да условљаваш, мораш да имаш нешто што му треба. Serbia Open то свакако није. Док на Вимблдону желе сви да учествују, ми морамо да молимо тенисере да дођу у Београд на турнир. Могу Руси да условљавају Запад разним ресурсима, али ми не можемо никога ничим да условљавамо јер смо банана држава која је од 2000. године практично продата Западу (банке, фабрике, инвестиције, донације). Ми смо практично окупирани. Осим тога сви Грен слемови и скоро сви мастерс турнири су на Западу. Ми можемо да бирамо између тога да учествујемо у свему томе, или да не учествујемо, али тешко да имамо капацитет да било кога условљавамо и да ми одређујемо нека правила. А што се Запада тиче, тужна је чињеница да се служе оваквим глупостима да елиминишу Медведева због Путина, или Ђоковића због вакцине, и све то само да би неки тенисер са Запада био први на АТП листи, или рекордер по броју ГС титула. Ово намештање титула Надалу је крајње провидно.

dulee

pre 2 godine

E bas zbog ovakvog stava njihovog bih javno podrzao Putina.Pa ne mogu ovako da se ponasaju, nemaju pravu nikog da uslovljavaju.Pa nijesu ruski sportisti djeca, vec zrele licnosti, ja jasnim stavovima.Ako nekog podrzavas, imas razloge za to, interes, ne moze niko sa strane da ti odlucije sta ces da mislis I radis.Odje da ima pravde I morala svi sportisti svijeta bi trebalo da se pobune protiv ovolikog mijesanja politike u sport, ali to su isto robovi ka I mi sto smo, samo sa nesto vecim poslasticama.

Novosađanin

pre 2 godine

To je ponizavajuće za igrače, i da ga mrze iznad duše i da nemaju nikakvih problema u svojoj zemlji. Pirgavi Britanci su uvek bili umisljeni likovi. Nema u Evropi neuredniji ljudi kad su van svoje zemlje

Mikii

pre 2 godine

Bolestan si ti koji navijas za granatiranje i bombradovanje civila pod klimavim istorijskim i geopolitickim opravdanjima.
(Ivan, 31. mart 2022 16:36)

Ne, nije on. Bolestan si ti koji "zalis" samo granatiranje laznih "civila" u Ukrajini a godinama te je za bombardovanje pravih civila u Jemenu, Sitiju, Libiji, Iraku bas briga pod opravdanjem laznog humaniste.

Realno

pre 2 godine

@"Specijalan narod ti Britanci..."

Srbi misle da se kao britanski narod pita za organizaciju Vimbdona... To sve lordovi tamo, radnog čoveka ne bi ni pustili dođe na istu večeru sa njima osim ako nije postao tajkun.

Radojko

pre 2 godine

Bravo! I svi normalni su se odrekli Putina. Smrt fasizmu sloboda narodu.
(Magnum, 31. mart

Sinko kad već kličeš Smrt fašizmu.. pogledaj kartu sveta posle glasanja u OUN ko je bio za Rezoluciju da se osudi fašizam, a ko protiv. Bilo je onomad. Biće ti sve jasno. Protiv: USA, Kanada i cela zapadna Evropa...
Većina normalnog sveta i nacija bila je za, uz nekoliko uzdržanih..
Skroz si promašio. Fašizam je danas tamo, kod onih za koje ti nesrećniče i naivčino navijaš...

u3pm

pre 2 godine

Imbecilnost Engleza na delu! Ne podrzavam ni Putina ni Zelenskog ali ovo je stvarno previse. Ajd sada nek Rusi traze od Engleza da se odreknu Kraljice i priznaju sve zlocine koji su vekovima pocinjeni u ime Engleske krune.

Legionar

pre 2 godine

Sad bi svi ruski sportisti trebalo da odštampaju na svojim majicama sliku sa Olimpijskih igara u Berlinu 1936. na kojoj su fudbaleri Engleske koji nacističkim pozdravom zajedno sa nemačkim fudbalerima pozdravljaju Hitlera pre početka utakmice. Inače, SSSR je te Olimpijske igre bojkotovao za razliku od britanskih "demokrata". Ovo bi definitivno bio sjajan potez i dobro podsećanje na nečiju sportsku istoriju.

Nenad

pre 2 godine

Trebalo bi cisto reda radi postaviti pitanje ucesnicima "Serbia open" -a da li su podrzavali bombardovnje Srbije. Verovatno bi 100% reklo da , ali cisto da cuju Englezi da mozemo i mi da uslovljavamo.

Пеђа

pre 2 godine

Не,не,не..Политика и спорт немају никакве везе. То се нама само учинило...А кад Милорад Чавић обуче мајицу:" Косово је Србија" онда је то скандал.
Најгора нација. Лицемери...

znanje-imanje

pre 2 godine

Samo onaj ko je bio tamo može da se uveri u ovo, da su oni zaista u svom oblaku. Potpuno su uvereni da su oni OK a svi drugi su niža rasa. Od kojih su neki samo niža rasa a drugi su niža rasa i zločinci. Tako da je OK da eksploatišu svakog, i OK je da ubijaju koga ne vole (= "zločinac" je). Kod njih se ta kolonijalna propaganda vekovima pretvorila u psihološku realnost. Oni iskreno ovo gaze a to da su njihovi akti spram Iraka, Libije, nas ili bezbroj drugih u prošlosti zločin - to im nije blizu svesti.
Naravno da je ovo za sada samo demagogija ali lično bih voleo da to u stvari i urade. Demaskirati ih nikad dosta. @milan krojac - ne traže oni dokaz. Oni traže poniženje, to njihova bolesna duša ište. Nacija bez svoje kuhinje, ili vina, ili lepih žena - akanje drugih im je i najisplativija i najdraža zabava.

Randy Marsh

pre 2 godine

Bolest, bolest i bolest. Najbolesnija nacija na svetu, najveci zlocinci, ovakve stvari samo dodatno normalno coveku guraju misao da navija za Putina u svakom smislu.

Randy Marsh

pre 2 godine

Bolest, bolest i bolest. Najbolesnija nacija na svetu, najveci zlocinci, ovakve stvari samo dodatno normalno coveku guraju misao da navija za Putina u svakom smislu.

u3pm

pre 2 godine

Imbecilnost Engleza na delu! Ne podrzavam ni Putina ni Zelenskog ali ovo je stvarno previse. Ajd sada nek Rusi traze od Engleza da se odreknu Kraljice i priznaju sve zlocine koji su vekovima pocinjeni u ime Engleske krune.

Legionar

pre 2 godine

Sad bi svi ruski sportisti trebalo da odštampaju na svojim majicama sliku sa Olimpijskih igara u Berlinu 1936. na kojoj su fudbaleri Engleske koji nacističkim pozdravom zajedno sa nemačkim fudbalerima pozdravljaju Hitlera pre početka utakmice. Inače, SSSR je te Olimpijske igre bojkotovao za razliku od britanskih "demokrata". Ovo bi definitivno bio sjajan potez i dobro podsećanje na nečiju sportsku istoriju.

Пеђа

pre 2 godine

Не,не,не..Политика и спорт немају никакве везе. То се нама само учинило...А кад Милорад Чавић обуче мајицу:" Косово је Србија" онда је то скандал.
Најгора нација. Лицемери...

znanje-imanje

pre 2 godine

Samo onaj ko je bio tamo može da se uveri u ovo, da su oni zaista u svom oblaku. Potpuno su uvereni da su oni OK a svi drugi su niža rasa. Od kojih su neki samo niža rasa a drugi su niža rasa i zločinci. Tako da je OK da eksploatišu svakog, i OK je da ubijaju koga ne vole (= "zločinac" je). Kod njih se ta kolonijalna propaganda vekovima pretvorila u psihološku realnost. Oni iskreno ovo gaze a to da su njihovi akti spram Iraka, Libije, nas ili bezbroj drugih u prošlosti zločin - to im nije blizu svesti.
Naravno da je ovo za sada samo demagogija ali lično bih voleo da to u stvari i urade. Demaskirati ih nikad dosta. @milan krojac - ne traže oni dokaz. Oni traže poniženje, to njihova bolesna duša ište. Nacija bez svoje kuhinje, ili vina, ili lepih žena - akanje drugih im je i najisplativija i najdraža zabava.

Brzi

pre 2 godine

Pocelo je zastavom, nastavlja se dalje.
Ako si skinuo pantalone sad moras i gaće.
Šta je sledeći zahtev mogu samo da pretpostavim.
Ili si Lav ili si Medo :-)

Nenad

pre 2 godine

Trebalo bi cisto reda radi postaviti pitanje ucesnicima "Serbia open" -a da li su podrzavali bombardovnje Srbije. Verovatno bi 100% reklo da , ali cisto da cuju Englezi da mozemo i mi da uslovljavamo.

Goran

pre 2 godine

Najumobolnija nacija na svetu to traži.
Bolesno i licemerno.
Osdreknite se vi Sotone, odreknite se Džonsona, Blera,Džejmi Šeja i ostalih krvnika.

Radojko

pre 2 godine

Bravo! I svi normalni su se odrekli Putina. Smrt fasizmu sloboda narodu.
(Magnum, 31. mart

Sinko kad već kličeš Smrt fašizmu.. pogledaj kartu sveta posle glasanja u OUN ko je bio za Rezoluciju da se osudi fašizam, a ko protiv. Bilo je onomad. Biće ti sve jasno. Protiv: USA, Kanada i cela zapadna Evropa...
Većina normalnog sveta i nacija bila je za, uz nekoliko uzdržanih..
Skroz si promašio. Fašizam je danas tamo, kod onih za koje ti nesrećniče i naivčino navijaš...

Koji hit

pre 2 godine

Specijalan narod ti Britanci...
(CroFed, 31. mart 2022 15:23)
Ovde su bas specijalci vala.
A nije mi jasno kako bi pruzili uverenje da ne podrzavaju putina?
Gde i ko izdaje to uverenje?

Mikii

pre 2 godine

Bolestan si ti koji navijas za granatiranje i bombradovanje civila pod klimavim istorijskim i geopolitickim opravdanjima.
(Ivan, 31. mart 2022 16:36)

Ne, nije on. Bolestan si ti koji "zalis" samo granatiranje laznih "civila" u Ukrajini a godinama te je za bombardovanje pravih civila u Jemenu, Sitiju, Libiji, Iraku bas briga pod opravdanjem laznog humaniste.

Tor

pre 2 godine

Na stranu Britanaca, niko normalan ne moze podrzavati Putlera a to sto sebe smatras za normalnog to je posebna prica. Mozda u Loznici.
(Vuk i magarac, 31. mart 2022 16:55)

Procitao si negde na stranom sajtu da ga neko zove Putler, pa si nasao ovde da prosipas gluposti. Ti ces nekom da pricas da li je normalan ili nije. Pa jel imas pamćenje amebe, pa si zaboravio sta su ti isti koji su izmislili taj naziv Putler radili u Bosni 92, u Srbiji 99, u Iraku, Siriji, Libanu, Avganistanu, Vijetnamu, cuo si nekad sta su kolonijalisti radili domorocima? Na stranu Britanaca, cuj ti njega.. A zasto na stranu Britanci? Sto to da odvajamo od tog tvog Putlera? I sta ti imas protiv Loznice, volis malo da potcenjujes, jel? Sve beskicmenjaci....

Mali Hijavata

pre 2 godine

A kada su nas bombardovali, šta je onda bilo?
(Milos, 31. mart 2022 16:59)

I sad jer su nas bombardovali treba da navijamo da i svi ostali budu bombardovani?
(Magnum, 31. mart 2022 17:22)

Ne radi se o navijanju comane, nego o principu. Ako cutimo o Siriji, Iraku, Libiji, Jemenu, ko zna kojim sve jos mestima gde se sprovode pokolji ljudi, onda je najmanje sto treba da cutimo i za Ukrajinu. Oni koji su se setili samo sada za Ukrajinu da placu, glume humaniste i sire transperente "podrsci miru" zasluzuju najgori prezir jer su najveca licemerna olos.

Milos

pre 2 godine

Bolest, bolest i bolest. Najbolesnija nacija na svetu, najveci zlocinci, ovakve stvari samo dodatno normalno coveku guraju misao da navija za Putina u svakom smislu.
(Randy Marsh, 31. mart 2022 15:31)

Bolestan si ti koji navijas za granatiranje i bombradovanje civila pod klimavim istorijskim i geopolitickim opravdanjima.
(Ivan, 31. mart 2022 16:36)

A kada su nas bombardovali, šta je onda bilo?

Nino Belov

pre 2 godine

Kakav su oni faktor pa da to traže.

To možemo mi, Rusi i oni koji su imali neke zapažene rezultate.

Britanci mogu samoda posmatraju i da se dive nadmoćnom Slovenskom narodu.

Slava Rodu !

Petar Petrović

pre 2 godine

Da li se neko među vama "normalnim" zamislio o ovoj antiruskoj kolektivnoj histeriji? Iz toga primam k znanju (čast i slava izuzecima) da je vaša zapadna "civilizacija" tako smešna i žalosna. Pripadate opasnom krdu ljudskog otpada koje uživa opet kolektivno da šutira palog na zemlju. Čitava vaša civilizacija (vatikanskog anglosaksonskohazarskog sveta) bazira na pljački, brutalnoj beskompromisnoj i zverskoj pljački, ucenjivačkom i robovlasničkom iskorišćavanju tuđeg rada. Ovakvom grupnom (jer nemate hrabrosti van grupe, što je odlika nacističko fašističkih grupacija) histerijom dokazujete zrelost za psihijatriju, i ne vredite jedne jedine žrtve ruskog naroda koji je najviše iskrvario u istoriji savremene hrišćanske istorije. Povraća mi se od same pomisli da delim vazduh sa takvim "humanoidima".

dijaspora bluz

pre 2 godine

@(Los Angeles, 31. mart 2022 18:24)

1999. smo napali sami sebe, pa je NATO morao da nas brani bombardovanjem dok ne prekinemo sa samonapadanjem.

Bl

pre 2 godine

Takmičenje svjetskih političara u tome ko je veća budala i luđak se baš zahuktalo. A mislili smo da niko ne može parirati Australcima u šikaniranju sporta i sportista.
U stvari ovaj potez Britanaca u potpunisti razotkriva svu bjedu i kukavičluk današnjeg takozvanog "Slobodnog svijeta". Pameti se uspješno oslobađaju, a dušu su izgubili tako davno, da bi je teško prepoznali i kad bi im je neko pokazao.
Došlo je vrijeme da se moramo stidjeti pred ostalim živim svijetom ove planete. Ako se čovječanstvo ne uspije izboriti s ovim ludostima i izopačenostima koje se nižu u nedogled, ne treba ni da postoji.

lol

pre 2 godine

Lako je Englezima da se prave Englezi.
Kad su takve junačine, zašto ne kažu Putinu da obustavi rat? Zato što Putinu ništa ne smiju, pa guraju sportiste da se suprostavljaju. A šta čeka te sportiste,nije važno. I kakve veze imaju njihove izjave? Kakva diskriminacija, ne vjeruješ da je 21. vijek od tih 'demokrata".

Nikol Dž. Femija

pre 2 godine

i ONDA NEKI OVDE PIŠU O TEROIJAMA I ZAVERAMA !! Neki ovde onda pišu kako sport nema veze sa politikom !!


EEE EVO SADA VIDITE KAKO IMA VEZE. A ŠTA IM JE SA TRŽIŠTEM I SA EKONOMIJOM, IMA I TO VEZE I TE KAKO !!

Zapad, Anglosaksonci i demokratija i slobode, glava boli i uši otpadaju.
STRAŠNO I STRAHOTNO.

DAAA NARAVNO SVE SU OVO TEORIJE I ZAVERE.

Vladimir

pre 2 godine

Ovo sve ide ka novoj podeli sveta ... EU, Usa i prilepci sa jedne strane i ostali sa druge. Sport, bankarstvo, internet... Napraviti novi berlinski zid gde je moguce. Bilo bi malo tesko na istoku neko vreme ali posle toga bi trebalo da bude OK.

Ljubo

pre 2 godine

Ovi zapadni hoštapleri nikada nisu oprostili Rusiji što je oslobodila Svet od ovih zapadnih fašista koji su u savezu u NATO paktu i prosto žele da izazovu Rusiju da ih napadne da bi započeli treći svetski rat.Jedini i najveći problem što oni ne napadnu Rusiju je taj što ovi imaju atomske bombe.Ovo se jednostavno neće dobro završiti,sva ova mržnja prema Rusiji nije počela od napada na Ukrajinu već to traje od završetka drugog svetskog rata.Francuska,Engleska i Amerika nisu ništa bolji od Hitlerove Nemačke i oni bi i onda ušli u savez sa Hitlerom samo da je Hitler želeo da sklopi savez sa njima,ali on pošto je želeo da vlada sam nad celim svetom oni su se nevoljno okrenuli protiv njega isključivo da bi zaštitili sami sebe.

dulee

pre 2 godine

E bas zbog ovakvog stava njihovog bih javno podrzao Putina.Pa ne mogu ovako da se ponasaju, nemaju pravu nikog da uslovljavaju.Pa nijesu ruski sportisti djeca, vec zrele licnosti, ja jasnim stavovima.Ako nekog podrzavas, imas razloge za to, interes, ne moze niko sa strane da ti odlucije sta ces da mislis I radis.Odje da ima pravde I morala svi sportisti svijeta bi trebalo da se pobune protiv ovolikog mijesanja politike u sport, ali to su isto robovi ka I mi sto smo, samo sa nesto vecim poslasticama.

Novosađanin

pre 2 godine

To je ponizavajuće za igrače, i da ga mrze iznad duše i da nemaju nikakvih problema u svojoj zemlji. Pirgavi Britanci su uvek bili umisljeni likovi. Nema u Evropi neuredniji ljudi kad su van svoje zemlje

Dušan

pre 2 godine

Svi sportisti treba da dignu glas jer posle onoga sa Djokovicem i ovih ucena vreme je da svi bojkotuju Vimbldon i svaki naredni turnir na kojem se bude pokusalo sa ucenjivanjem igraca.

Doslo je vreme dragi sportisti da vi njih krenete da ucenjujete.

Марко

pre 2 godine

Trebalo bi cisto reda radi postaviti pitanje ucesnicima "Serbia open" -a da li su podrzavali bombardovnje Srbije. Verovatno bi 100% reklo da , ali cisto da cuju Englezi da mozemo i mi da uslovljavamo.
(Nenad, 31. mart 2022 15:48)

Да би некога могао да условљаваш, мораш да имаш нешто што му треба. Serbia Open то свакако није. Док на Вимблдону желе сви да учествују, ми морамо да молимо тенисере да дођу у Београд на турнир. Могу Руси да условљавају Запад разним ресурсима, али ми не можемо никога ничим да условљавамо јер смо банана држава која је од 2000. године практично продата Западу (банке, фабрике, инвестиције, донације). Ми смо практично окупирани. Осим тога сви Грен слемови и скоро сви мастерс турнири су на Западу. Ми можемо да бирамо између тога да учествујемо у свему томе, или да не учествујемо, али тешко да имамо капацитет да било кога условљавамо и да ми одређујемо нека правила. А што се Запада тиче, тужна је чињеница да се служе оваквим глупостима да елиминишу Медведева због Путина, или Ђоковића због вакцине, и све то само да би неки тенисер са Запада био први на АТП листи, или рекордер по броју ГС титула. Ово намештање титула Надалу је крајње провидно.

Denver

pre 2 godine

A što nisi bio protiv ratova Srbije po HR, Bosni, Kosovu, koji su i dovelo do toga da nas bombarduje ceo razvijeni svet? I kakve crne UN odluke kad pravo veta uništava svaki smisao toga? Evo sada cela generalna skupština UN zahteva od Rusije da prekine rat, podržava Ukrajinu, i šta sad sa tim? A to za ratove hiljadama kilometara od granica - ta psihologija malih inferiornih nacija ne važi za najveće sile - njima je cela planeta interesna zona. Da nine tako, danas bi pričao nemački kao trećerazredni stanovnik Hitlerovoh Rajha, a vrlo verovatno ne bi ni bio živ jer je Hitler smatrao da su slovenski geni niža vrsta.
(Los Angeles, 31. mart 2022 18:24)

Providan si sunarodnjace, ajde nas ne blamiraj. Bar ti i ja kao Hrvati nemamo pravo ni za jednu rijec jer smo vodili ratove svugdi gdje je trebalo ubijati Srbe i druge

Najrealnije

pre 2 godine

Ovi englezi nisu normalni,definitivno.Prvo mesaju sport i politiku,iako pricaju da to ne bi smelo da se radi a zatim bi naterali neke igrace da se odreknu svojih predsednika i svog naroda.Pa sto se vi ne odreknete vase kraljice i ameri da se odreknu one sramote od predsednika,senilnog dede Bajdena ili sto se nisu odrekli Klintona koji je bombardovao na pravdi boga jednu suverenu drzavu.

Mladen

pre 2 godine

Ne mogu da odobravam ovo ludilo Zapada i kaznjavanje ljudi koji nikakve veze nemaju sa dogadjajima u Ukrajini. To vidimo ide toliko daleko da se zabrana uvodi i protiv ljudi koji su ziveli pre vise od 100 godina. Valjda se nisu napismeno odredili kako treba. Takodje mi nije jesno zasto se u ovim nasim komentarima to automatski objasnjava podrskom Putinu i ruskim akcijama u Ukrajini. Otkud ta analogija.

mix

pre 2 godine

Hitler bi bio ponosan na ovakvu sramotu...
Svako ko podržava ovako nešto je mentalno bolestan, zlo.
Teniseri i teniserke koji imaju porodice na ovo ne ne mogu da pristanu, jedino ako prethodno izvedu svoje najbliže iz Rusije.

Vasilije

pre 2 godine

Nije lose poznavati istorijske cinjenice. To o odnosima Zapada i Rusije moze najbolje da se razume ako se zna da je NATO pakt formiran 1949. godine, dakle 4 godine pre Varsavskog ugovora 1953.godine (SSSR i ostale bivse drzave istocnog bloka Evrope). Zapad pod hegemonijom Amerike je odmah po zavrsetku rata SSSR i satelite video kao ozbiljnu pretnju. Jasno da je Zapadu smetalo to sto su Sovjeti kao nagradu za ucinak u II svetskom ratu obezbedili hegemoniju nad drzavama kao sto su Madjarska, Cehoslovacka, Poljska, Istocna Nemacka, Rumunija i Bugarska. A sve je to bilo mogice zato sto je taj isti Zapad cak na dve godine odlozio intervenciju i iskrcavanje u Normandiji ocekujuci da se Rusi iscrpe u borbama protiv Hitlera a ovi i dosli do Berlina. Da su to uradili ranije imali bi mnogo vece zrtve ali i bolju geometriju u podeli uticaja posle rata.

PSL

pre 2 godine

Strašno, šta sportisti imaju sa ratom i kakvog uticaja imaju na političke odluke državnika? Licemerju nikada kraja. Sad će još terati sportiste da učestvuju u mirovnim pregovorima, oni koji su sve ovo zakuvali nek to rešavaju, a ne da se iživljavaju na onima koji nemaju veze sa tim.

Realno

pre 2 godine

@"Specijalan narod ti Britanci..."

Srbi misle da se kao britanski narod pita za organizaciju Vimbdona... To sve lordovi tamo, radnog čoveka ne bi ni pustili dođe na istu večeru sa njima osim ako nije postao tajkun.

mali mikica

pre 2 godine

Englezi nastavljaju sa svojim ludilom. Ko zna dokle ce da traje i gde ce da zavrsi. Ovo me podsetilo na englesku odluku-propis od pre nekoliko godina da teniseri uz redovan porez na osvojene Vimbldonske turnirske nagrade obavezno placaju Engleskoj porez i na sve svoje prihode koje osvaruju tokom te dve nedelje trajanja turnira. Misli se naravno pre svega na sponzorske marketinske ugovore. Secam se takodje da je Nadal bio najglasniji i najbucniji u protestu i protiljenju ovakvoj besmislenoj odluci. Cak je i odsustvovao sa nekih kasnijih Vimbldona pod nekim raznim objasnjenjima.

Branko

pre 2 godine

Savetujem mu da odgovori:
Ne podržavam Putina, rat, Borisa Johnsona i turnir koji radi učešća sportistima postavljaju političke uslove,
I zatim odustao od turnira,

Pera

pre 2 godine

@Los Angeles
Kao sto rekoh, "ajde da budemo protiv svih ratova", bio sam i te kako protiv tih ratova po Jugi.
Hitler je napao ceo svet, rat protiv njega je bio odbramben (uglavnom), i kao takav opravdan. Osim amera, doprinos su svakako dali i rusi.
U pravu si za veto u UN - na primer Sadam je koristio bojne otrove protiv Irana, UN je htela da ga osudi, pogodi ko je stavio veto? Isti oni koji su ga kasnije javno obesili bas zato sto je koristio iste.
Zivim u USA (kao i ti?), nemam psihologiju malih inferiornih nacija...
Ako sam te dobro razumeo, pravilo da je ratovanje/ubijanje iz sebicnih interesa lose "ne važi za najveće sile"? A rusi nisu bas dovoljno velika sila pa ne smeju ni u komsiluku? Ili mislis da je rasturanje Iraka bilo zato sto su se plasili njihovog nepostojevceg oruzja, a ne da bi kontrolisali naftom bogat region???

ex

pre 2 godine

"Dalje, da li znate koja evropska država je prva ušla u rat sa Hitlerom još 1939te a koja država se dogovorila sa Hitlerom da se podeli Poljska?"

Baratas samo sa onim delom istorije koji ti odgovara.
Hocemo malo o nemacko-britanskom pomorskom ugovoru sklopljenom bez znanja ostalih saveznika jos 1935.?

Seki dribla

pre 2 godine

Ovde je neko predlozio da se objavi fotografija sastava Engleske fudbalske reprezentacije na Olimpijskim igrama 1936. u Berlinu sa podignutim nacistickim pozdravom. Pogledao sam malo po netu, nasao tu sliku ali i propratni tekst koji pokusava da razjasni okolnosti koje su dovele do takvog poteza. Naravno tekst je engleskog porekla ali ima jedna zanimljiva recenica u kojoj ministar objasnjava zasto se organizuje fudbalski susret Engleska-Nemacka na Vajt Hart Lejnu 1935. godine u Londonu i pored zestokih protesta, pre svega engleskih Jevreja, tradicionalnih navijaca Totenhema. "Ser Džon Sajmon, ministar unutrašnjih poslova, rekao je Kongresu sindikata da je Fudbalski savez: „Sasvim nezavisno telo... Mislim da u našoj zemlji moramo da održimo tradiciju da se (ova) sportska utakmica sprovodi bez obzira na politiku uopšte" (Sir John Simon, the Home Secretary, told the Trade Union Congress that the Football Association was, “A quite independent body… I think that we have to keep up in our country a tradition that (this) sporting fixture is carried through without any regard to politics at all.”).

Zoran

pre 2 godine

Specijalan narod ti Britanci...
(CroFed, 31. mart 2022 15:23)

Ti mislis da se narod nesto pita ?
Shavtite da se u svetu bore razne grupe ljudi izmedju sebe, a narod im sluzi kao pesadija u shahu. Ljudi se jednostavno zezaju i igraju, a vi mislite kako neki Engez mrzi Srbe. Taj Englez rinta kao crnac i misli samo o familiji, briga njega za ostatak sveta. No, muchenika upotrebe kada im treba i to je to.

Slobodan

pre 2 godine

Bilo bi sada najbolje kada bi bilo moguce, ali ne verujem, da najbolji teniseri sveta odluce da bojkotuju turnir u Vimbldonu kao sto su to uradili 1973. godine u znak podrske Nikoli Pilicu zbog njegove suspenzije Teniskog saveza Jugoslavije. Tada je sveze formirani ATP uspeo da organizuje bojkot turnira 81 tenisera od kojih je 12 bilo od ukupno 16 nosilaca. A Vimbldon je takodje istrajavao u organizaciji turnira za tenisere amatere pa kada je 1968.godine imao gotovo beznacajno takmicenje brzo su odustali od svoje tvrdoglavosti i popustili profesionalizaciji koju je nametao zivot.

Dušan

pre 2 godine

Svi sportisti treba da dignu glas jer posle onoga sa Djokovicem i ovih ucena vreme je da svi bojkotuju Vimbldon i svaki naredni turnir na kojem se bude pokusalo sa ucenjivanjem igraca.

Doslo je vreme dragi sportisti da vi njih krenete da ucenjujete.

Pera

pre 2 godine

A kada su nas bombardovali, šta je onda bilo?
(Milos, 31. mart 2022 16:59)

I sad jer su nas bombardovali treba da navijamo da i svi ostali budu bombardovani?
@Magnum

Ne treba. Ali ako smo protiv ratova, ajde da budemo protiv svih ratova. Ako mislis da ruski sportisti ne trba da igraju ako se ne odreknu Putina (a ja mislim da sport i politika treba da se razdvoje), koliko puta si trazio da se naprimer americkim sportistima zabrani nastup ako se ne odreknu Busa, Obame, Klintona? Decenijama su Nato/Amerika non stop u bar nekom ratu, hiljadama kilometara od njihovih granica, u sustini osvajackom, naravno neodobrenom od na primer UN? Pa zaboravili bi kako americki sportista izgleda kad bi se primenjivala dosledno takva pravila.

Miloš

pre 2 godine

Vidim da se stalno provlači tema o podjeli Poljske na početku 2 svjetskog rata. Pretpostavljam da oni koji izvlače "savezništvo" Rajha i SSSR-a dobro znaju o čemu se radilo i izvlače dijelove koji im odgovrajau. I jedino njih.
Prije "pakta o nenapadanju" Molotov je obišao i Pariz i London u pokušaju da stvori savez protiv Rajha. Bio je odbijen. Znajući da će ih Rajh napasti i da trebaju vremena za pripremu, Staljin šalje Molotova u Berlin. Dakle, pakt o nenapadanju je sklopljen zato što su Britanci i Francuzi preferirali naciste u odnosu na sovjete. Potražite malo, dokumenata ima pregršt.
A sada o "podjeli" Poljske. Sovjetski savez je napao Poljsku i povratio teritorij koji je izgubio mirom u Brest-Litovsku. Niti pedlja više. Provjerite, nije teško naći. Da, nakon toga je došlo do zločina u Katinskoj šumi. Neoprostiv zločin, ali ne mijenja druge činjenice.
Još jednom, provjerite sami, nemojte vjerovati meni, ali niti drugima.
I na kraju, zamislite da bilo koja zemlja svijeta zatraži od amerikanaca, engleza, francuza i svih drugih koji uništavaju po svijetu da se odreknu svojih vlasti. Istog trena bi se to nazvalo fašizmom, povukla povezanost politike i sporta i krenule bi sankcije.
O tome se ovdje radi. Mi danas živimo u duboko podijeljenom svijetu, u kojem jedni smiju sve - uključujući ubijanje stotina hiljada ljudi - a drugi ne smiju čak niti reći što misle.
You have the right to remain silent. STFU or else...

s32

pre 2 godine

I sad npr. čovek nek ima familiju užu i širu u Rusiji i zbog nekog mačo fazona Engleza oni mogu da nagrabuse jer ovaj javno pljuje vodeće državnike u svojoj zemlji

Ivan

pre 2 godine

Bolest, bolest i bolest. Najbolesnija nacija na svetu, najveci zlocinci, ovakve stvari samo dodatno normalno coveku guraju misao da navija za Putina u svakom smislu.
(Randy Marsh, 31. mart 2022 15:31)

Bolestan si ti koji navijas za granatiranje i bombradovanje civila pod klimavim istorijskim i geopolitickim opravdanjima.

Veteran

pre 2 godine

Baratas samo sa onim delom istorije koji ti odgovara.
Hocemo malo o nemacko-britanskom pomorskom ugovoru sklopljenom bez znanja ostalih saveznika jos 1935.?
(ex, 31. mart 2022 21:13)

Kakva je to nebuloza, zašto bi meni odgovarao ovaj a ne onaj deo istorije?
Nemacko-britanski pomorski ugovor iz 1935 ograničavao je nemačku mornaricu na 35 procenata veličine britanske mornarice. Nesporazum sa saveznicima bio bio je u tome što oni nisu hteli da se Nemcima dozvoli ni toliko a
Britanski (mada neizrečeni) da bi valjalo ojačati Nemce zbog mogućeg sukoba sa Sovjetima.
I šta je tu sporno? Sovjeti su predstavljali pretnju jer su srušili caristički sistem koji je bio kudikamo civilizovaniji nego Staljinov što je pokazala i istorija. Na kraju su ga se i rusi odrekli pa danas imaju kapitalizam, doduše u kaubojskom obliku, odprilike onakav kakav je bio za vreme Al Kaponea.

cat

pre 2 godine

Ajde Britanci jednom skupite muda pa zabranite Ruskim sportisitma da učestvuju umesto što im potuljeno tražite da se odreknu sopstvene zemlje

Djurica

pre 2 godine

Meni samo nije jasno sta se Englezi stalno trpaju svugde i prete svima kad objektivno nemaju nikakav ni vojni ni ekonomski ni moralni kredibilitet.

o

pre 2 godine

@s32
Ogroman broj americkih sportista i javnih licnosti je pljuvao i Obamu i Trampa i Bajdena, o Busu da ne pricam, pa im porodice nisu nagrabusile.
Drzava u kojoj necija porodica nastrada jer neki njen clan govori lose o predsedniku te drzave ne treba da postoji jer to nije drzava nego diktatura.

kole

pre 2 godine

@djurica
Engleska se toliko napljackala tokom vekova kolonijalnih aktivnosti da ce jos dugo biti jedna od najvecih ekonomija sveta. Londonska berza okrene vise akcija i para od njujorske berze, a oni i dalje drze dobar deo sveta u neokolonijalnom stausu. Britanski Shell crpi naftu iz Nigerije, a stanovnistvo spava u blatnjavim kolibama gde umiru od malarije i side. Licemerje i cinizam su njihove odlike, a uvek paze da u zemljama koje pljackaju uniste skolstvo i eliminisu inteligenciju. Sa glupacima i nepismenim konzumentima TV programa za proste i nepismene ljude to se lako postize. Ne secam se da je neko trazio od engleskih sportista da se ograde od Tonija Blera zbog bombardovanja SRJ, ili laganja o hemijskom oruzju u Iraku.

Vuk i magarac

pre 2 godine

Bolest, bolest i bolest. Najbolesnija nacija na svetu, najveci zlocinci, ovakve stvari samo dodatno normalno coveku guraju misao da navija za Putina u svakom smislu.
(Randy Marsh, 31. mart 2022 15:31) Na stranu Britanaca, niko normalan ne moze podrzavati Putlera a to sto sebe smatras za normalnog to je posebna prica. Mozda u Loznici.

Veteran

pre 2 godine

Englez. To je dijagnoza.
(ime, 31. mart 2022 16:22)

Vidim da svi mrze Engleze a pri tome, da ih pitaš zašto niko ne bi umeo da odgovori, ili bi lupetali neke predrasude koje su načuli od ko zna koga.
Ko zaista želi da sazna nešto realno o englezima to može da nađe u knjigama Slobodana Jovanovića, jednog od najvećih srpskih filosofa i istoričara koji je živeo tamo a bio je i prijatelj sa Čerčilom.
Mali je ovo prostor da se napiše nešto više a i pristrasni moderator to ne bi pustio no svejedno, samo par opaski: Kada je Jugoslavija potpisala trojni pakt sa Nemačkom, posle demonstracija izveden je puč oficira i to je provociralo Hitlera da nas izbombarduje. Šta mislite ko je pomogao taj puč i da li bi Jigoslavija ratovala i sačuvala se, da ga nije bilo?
Dalje, da li znate koja evropska država je prva ušla u rat sa Hitlerom još 1939te a koja država se dogovorila sa Hitlerom da se podeli Poljska?

Pojedinci ovde ne znaju ni gde je levo a usuđuju se da komentarišu nešto što daleko prevazilazi njihovu moć rasuđivanja, posle se čude zašto bedno žive i kako im ništa ne ide pa misle da su englezi krivi i za to.

Ivan

pre 2 godine

Ne, nije on. Bolestan si ti koji "zalis" samo granatiranje laznih "civila" u Ukrajini a godinama te je za bombardovanje pravih civila u Jemenu, Sitiju, Libiji, Iraku bas briga pod opravdanjem laznog humaniste.
(Mikii, 31. mart 2022 16:56)

O cemu ti pricas? Odakle ti uopste ideja da je mene bas briga za granatiranje bilo kojih civila?

Odgovori mi na pitanje: odakle ti UOPSTE ta ideja?

I sta su to "pravi" i "lazni" civili, svega ti?

Procitaj ponovo sve sto si napisao i zapitaj je sam: o cemu ti uopste pricas?

Meni zaista nije jasno sta se sa ljudima desava ovih dana. Kao da su svi skrenuli sa uma. Neverovatno.

Magnum

pre 2 godine

Bolest, bolest i bolest. Najbolesnija nacija na svetu, najveci zlocinci, ovakve stvari samo dodatno normalno coveku guraju misao da navija za Putina u svakom smislu.
(Randy Marsh, 31. mart 2022 15:31)

Bolestan si ti koji navijas za granatiranje i bombradovanje civila pod klimavim istorijskim i geopolitickim opravdanjima.
(Ivan, 31. mart 2022 16:36)

A kada su nas bombardovali, šta je onda bilo?
(Milos, 31. mart 2022 16:59)

I sad jer su nas bombardovali treba da navijamo da i svi ostali budu bombardovani?

Radmila

pre 2 godine

Bravo! Kako ste perfidno odigrali ovo. Prvo ste se oslobodili Đokovića, sada i ruskih tenisera, i eliminisali ste najbolje. Ostajete sada sami sa sobom, zapad bez istoka, srećni i zadovoljni.

Nema dobrih i losih

pre 2 godine

@Mali Hijavata

Ko cuti, odakle ti to? Pa makar su se kod nas masovno kritikovale akcije zapada, pogotovo jer su i nas bombardovali, a najglasniji su bili isti ti koji sada brane Rusiju. Sada kada Rusi rade to isto, ovi sto su pljuvali po zapadu podrzavaju Rusiju i nalaze opravdanja (iako su i sami bili bombardovani), po principu i zapad je to radio. Ili osudjujemo sve ili nikog, nema selektivnog navijanja. Ko je kritikovao zapad i bombardovanje nas, a ne kritikuje Rusiju je licemer i obrnuto. Realnost je da vecina ovde nije nimalo moralna, vec se selektivno poziva na moral, kako im odgovara, po cuvenom nasem principu "gde sam ja tu?". Srpska prica, pljujes Miku sto krade, pozivas se na moral, pravdu, zatim sam ukrades, a i dalje glumis moralnu gromadu i vadis se kako i je Mika to uradio.

o

pre 2 godine

@Pera
Dobro, zasto Rusija nije uvela sankcije NATO drzavama kada su napale SRJ?
Zasto nije uvela sankcije drzavama koje su priznale Kosovo?
Sto ne uvedose sankcije drzavama koje su napale Irak?
Sto nisu trazili da se sankcionisu njihovi sportisti?
Nemoj tu pricu o osudjivanju Amerikanaca ovde da prodajes, necu ja da ih osudim sigurno, nego treba da ih osude druge drzave.
Ponavljam, zasto Rusija nije uvela sankcije?

Los Angeles

pre 2 godine

Ne treba. Ali ako smo protiv ratova, ajde da budemo protiv svih ratova. Ako mislis da ruski sportisti ne trba da igraju ako se ne odreknu Putina (a ja mislim da sport i politika treba da se razdvoje), koliko puta si trazio da se naprimer americkim sportistima zabrani nastup ako se ne odreknu Busa, Obame, Klintona? Decenijama su Nato/Amerika non stop u bar nekom ratu, hiljadama kilometara od njihovih granica, u sustini osvajackom, naravno neodobrenom od na primer UN? Pa zaboravili bi kako americki sportista izgleda kad bi se primenjivala dosledno takva pravila.
(Pera, 31. mart 2022 18:07)

A što nisi bio protiv ratova Srbije po HR, Bosni, Kosovu, koji su i dovelo do toga da nas bombarduje ceo razvijeni svet? I kakve crne UN odluke kad pravo veta uništava svaki smisao toga? Evo sada cela generalna skupština UN zahteva od Rusije da prekine rat, podržava Ukrajinu, i šta sad sa tim? A to za ratove hiljadama kilometara od granica - ta psihologija malih inferiornih nacija ne važi za najveće sile - njima je cela planeta interesna zona. Da nine tako, danas bi pričao nemački kao trećerazredni stanovnik Hitlerovoh Rajha, a vrlo verovatno ne bi ni bio živ jer je Hitler smatrao da su slovenski geni niža vrsta.

Robert

pre 2 godine

Kako bi Britanci reagovali da neko, u svetu, trazi to isto od britanskih sportista?
Sigurno blagonaklono.
(ima nas raznih to nije sporno, 31. mart 2022 15:37)

Pa ni mi (kao ni Rusi) ne reagujemo blagonaklono. To, valjda, nije upitno.

Ratatouille

pre 2 godine

Meni ovo ne zvuči kao da traže da se odreknu Putina, već da potvrde da ne dobijaju direktne finansije od svojih država. Verovatno im to treba kao osnova da ih kazne ukoliko se otkrije da ipak dobijaju.

Pera

pre 2 godine

Ponavljam, zasto Rusija nije uvela sankcije?
@o

Odnos snaga (ne samo vojnih, ekonomskih, uticajnih), realna politika, procenili su da im ne bi koristilo da se tu kace. I oni i mnoge druge zemlje.

PimPong

pre 2 godine

Ne podrzavam Putina, kao ni bilo kojeg drugog vladara koji nalazi rupe u zakonu da vlada 20 i kusur godina, ali ovo nikako nije u redu. Prvo, Britanci bi trebali da pitaju sve ucesnike ovo pitanje a ne samo Ruse i Bjeloruse. Ali prventstveno mislim da ovakvo pitanje ne moze da se postavi nikome, jer se zna sta Putin radi onima koji se ne slazu sa njim. Ovo se ne pita zbog zastite sportista i njihovih porodica!

Ivan

pre 2 godine

Bolest, bolest i bolest. Najbolesnija nacija na svetu, najveci zlocinci, ovakve stvari samo dodatno normalno coveku guraju misao da navija za Putina u svakom smislu.
(Randy Marsh, 31. mart 2022 15:31)

Bolestan si ti koji navijas za granatiranje i bombradovanje civila pod klimavim istorijskim i geopolitickim opravdanjima.

Vuk i magarac

pre 2 godine

Bolest, bolest i bolest. Najbolesnija nacija na svetu, najveci zlocinci, ovakve stvari samo dodatno normalno coveku guraju misao da navija za Putina u svakom smislu.
(Randy Marsh, 31. mart 2022 15:31) Na stranu Britanaca, niko normalan ne moze podrzavati Putlera a to sto sebe smatras za normalnog to je posebna prica. Mozda u Loznici.

Los Angeles

pre 2 godine

Ne treba. Ali ako smo protiv ratova, ajde da budemo protiv svih ratova. Ako mislis da ruski sportisti ne trba da igraju ako se ne odreknu Putina (a ja mislim da sport i politika treba da se razdvoje), koliko puta si trazio da se naprimer americkim sportistima zabrani nastup ako se ne odreknu Busa, Obame, Klintona? Decenijama su Nato/Amerika non stop u bar nekom ratu, hiljadama kilometara od njihovih granica, u sustini osvajackom, naravno neodobrenom od na primer UN? Pa zaboravili bi kako americki sportista izgleda kad bi se primenjivala dosledno takva pravila.
(Pera, 31. mart 2022 18:07)

A što nisi bio protiv ratova Srbije po HR, Bosni, Kosovu, koji su i dovelo do toga da nas bombarduje ceo razvijeni svet? I kakve crne UN odluke kad pravo veta uništava svaki smisao toga? Evo sada cela generalna skupština UN zahteva od Rusije da prekine rat, podržava Ukrajinu, i šta sad sa tim? A to za ratove hiljadama kilometara od granica - ta psihologija malih inferiornih nacija ne važi za najveće sile - njima je cela planeta interesna zona. Da nine tako, danas bi pričao nemački kao trećerazredni stanovnik Hitlerovoh Rajha, a vrlo verovatno ne bi ni bio živ jer je Hitler smatrao da su slovenski geni niža vrsta.

Veteran

pre 2 godine

Englez. To je dijagnoza.
(ime, 31. mart 2022 16:22)

Vidim da svi mrze Engleze a pri tome, da ih pitaš zašto niko ne bi umeo da odgovori, ili bi lupetali neke predrasude koje su načuli od ko zna koga.
Ko zaista želi da sazna nešto realno o englezima to može da nađe u knjigama Slobodana Jovanovića, jednog od najvećih srpskih filosofa i istoričara koji je živeo tamo a bio je i prijatelj sa Čerčilom.
Mali je ovo prostor da se napiše nešto više a i pristrasni moderator to ne bi pustio no svejedno, samo par opaski: Kada je Jugoslavija potpisala trojni pakt sa Nemačkom, posle demonstracija izveden je puč oficira i to je provociralo Hitlera da nas izbombarduje. Šta mislite ko je pomogao taj puč i da li bi Jigoslavija ratovala i sačuvala se, da ga nije bilo?
Dalje, da li znate koja evropska država je prva ušla u rat sa Hitlerom još 1939te a koja država se dogovorila sa Hitlerom da se podeli Poljska?

Pojedinci ovde ne znaju ni gde je levo a usuđuju se da komentarišu nešto što daleko prevazilazi njihovu moć rasuđivanja, posle se čude zašto bedno žive i kako im ništa ne ide pa misle da su englezi krivi i za to.

Magnum

pre 2 godine

Bolest, bolest i bolest. Najbolesnija nacija na svetu, najveci zlocinci, ovakve stvari samo dodatno normalno coveku guraju misao da navija za Putina u svakom smislu.
(Randy Marsh, 31. mart 2022 15:31)

Bolestan si ti koji navijas za granatiranje i bombradovanje civila pod klimavim istorijskim i geopolitickim opravdanjima.
(Ivan, 31. mart 2022 16:36)

A kada su nas bombardovali, šta je onda bilo?
(Milos, 31. mart 2022 16:59)

I sad jer su nas bombardovali treba da navijamo da i svi ostali budu bombardovani?

Ratatouille

pre 2 godine

Meni ovo ne zvuči kao da traže da se odreknu Putina, već da potvrde da ne dobijaju direktne finansije od svojih država. Verovatno im to treba kao osnova da ih kazne ukoliko se otkrije da ipak dobijaju.

Randy Marsh

pre 2 godine

Bolest, bolest i bolest. Najbolesnija nacija na svetu, najveci zlocinci, ovakve stvari samo dodatno normalno coveku guraju misao da navija za Putina u svakom smislu.

Veteran

pre 2 godine

Baratas samo sa onim delom istorije koji ti odgovara.
Hocemo malo o nemacko-britanskom pomorskom ugovoru sklopljenom bez znanja ostalih saveznika jos 1935.?
(ex, 31. mart 2022 21:13)

Kakva je to nebuloza, zašto bi meni odgovarao ovaj a ne onaj deo istorije?
Nemacko-britanski pomorski ugovor iz 1935 ograničavao je nemačku mornaricu na 35 procenata veličine britanske mornarice. Nesporazum sa saveznicima bio bio je u tome što oni nisu hteli da se Nemcima dozvoli ni toliko a
Britanski (mada neizrečeni) da bi valjalo ojačati Nemce zbog mogućeg sukoba sa Sovjetima.
I šta je tu sporno? Sovjeti su predstavljali pretnju jer su srušili caristički sistem koji je bio kudikamo civilizovaniji nego Staljinov što je pokazala i istorija. Na kraju su ga se i rusi odrekli pa danas imaju kapitalizam, doduše u kaubojskom obliku, odprilike onakav kakav je bio za vreme Al Kaponea.

o

pre 2 godine

@Pera
Dobro, zasto Rusija nije uvela sankcije NATO drzavama kada su napale SRJ?
Zasto nije uvela sankcije drzavama koje su priznale Kosovo?
Sto ne uvedose sankcije drzavama koje su napale Irak?
Sto nisu trazili da se sankcionisu njihovi sportisti?
Nemoj tu pricu o osudjivanju Amerikanaca ovde da prodajes, necu ja da ih osudim sigurno, nego treba da ih osude druge drzave.
Ponavljam, zasto Rusija nije uvela sankcije?

Nema dobrih i losih

pre 2 godine

@Mali Hijavata

Ko cuti, odakle ti to? Pa makar su se kod nas masovno kritikovale akcije zapada, pogotovo jer su i nas bombardovali, a najglasniji su bili isti ti koji sada brane Rusiju. Sada kada Rusi rade to isto, ovi sto su pljuvali po zapadu podrzavaju Rusiju i nalaze opravdanja (iako su i sami bili bombardovani), po principu i zapad je to radio. Ili osudjujemo sve ili nikog, nema selektivnog navijanja. Ko je kritikovao zapad i bombardovanje nas, a ne kritikuje Rusiju je licemer i obrnuto. Realnost je da vecina ovde nije nimalo moralna, vec se selektivno poziva na moral, kako im odgovara, po cuvenom nasem principu "gde sam ja tu?". Srpska prica, pljujes Miku sto krade, pozivas se na moral, pravdu, zatim sam ukrades, a i dalje glumis moralnu gromadu i vadis se kako i je Mika to uradio.

Ivan

pre 2 godine

Ne, nije on. Bolestan si ti koji "zalis" samo granatiranje laznih "civila" u Ukrajini a godinama te je za bombardovanje pravih civila u Jemenu, Sitiju, Libiji, Iraku bas briga pod opravdanjem laznog humaniste.
(Mikii, 31. mart 2022 16:56)

O cemu ti pricas? Odakle ti uopste ideja da je mene bas briga za granatiranje bilo kojih civila?

Odgovori mi na pitanje: odakle ti UOPSTE ta ideja?

I sta su to "pravi" i "lazni" civili, svega ti?

Procitaj ponovo sve sto si napisao i zapitaj je sam: o cemu ti uopste pricas?

Meni zaista nije jasno sta se sa ljudima desava ovih dana. Kao da su svi skrenuli sa uma. Neverovatno.

o

pre 2 godine

@s32
Ogroman broj americkih sportista i javnih licnosti je pljuvao i Obamu i Trampa i Bajdena, o Busu da ne pricam, pa im porodice nisu nagrabusile.
Drzava u kojoj necija porodica nastrada jer neki njen clan govori lose o predsedniku te drzave ne treba da postoji jer to nije drzava nego diktatura.

u3pm

pre 2 godine

Imbecilnost Engleza na delu! Ne podrzavam ni Putina ni Zelenskog ali ovo je stvarno previse. Ajd sada nek Rusi traze od Engleza da se odreknu Kraljice i priznaju sve zlocine koji su vekovima pocinjeni u ime Engleske krune.

Robert

pre 2 godine

Kako bi Britanci reagovali da neko, u svetu, trazi to isto od britanskih sportista?
Sigurno blagonaklono.
(ima nas raznih to nije sporno, 31. mart 2022 15:37)

Pa ni mi (kao ni Rusi) ne reagujemo blagonaklono. To, valjda, nije upitno.

Legionar

pre 2 godine

Sad bi svi ruski sportisti trebalo da odštampaju na svojim majicama sliku sa Olimpijskih igara u Berlinu 1936. na kojoj su fudbaleri Engleske koji nacističkim pozdravom zajedno sa nemačkim fudbalerima pozdravljaju Hitlera pre početka utakmice. Inače, SSSR je te Olimpijske igre bojkotovao za razliku od britanskih "demokrata". Ovo bi definitivno bio sjajan potez i dobro podsećanje na nečiju sportsku istoriju.

Пеђа

pre 2 godine

Не,не,не..Политика и спорт немају никакве везе. То се нама само учинило...А кад Милорад Чавић обуче мајицу:" Косово је Србија" онда је то скандал.
Најгора нација. Лицемери...

Denver

pre 2 godine

A što nisi bio protiv ratova Srbije po HR, Bosni, Kosovu, koji su i dovelo do toga da nas bombarduje ceo razvijeni svet? I kakve crne UN odluke kad pravo veta uništava svaki smisao toga? Evo sada cela generalna skupština UN zahteva od Rusije da prekine rat, podržava Ukrajinu, i šta sad sa tim? A to za ratove hiljadama kilometara od granica - ta psihologija malih inferiornih nacija ne važi za najveće sile - njima je cela planeta interesna zona. Da nine tako, danas bi pričao nemački kao trećerazredni stanovnik Hitlerovoh Rajha, a vrlo verovatno ne bi ni bio živ jer je Hitler smatrao da su slovenski geni niža vrsta.
(Los Angeles, 31. mart 2022 18:24)

Providan si sunarodnjace, ajde nas ne blamiraj. Bar ti i ja kao Hrvati nemamo pravo ni za jednu rijec jer smo vodili ratove svugdi gdje je trebalo ubijati Srbe i druge

Nenad

pre 2 godine

Trebalo bi cisto reda radi postaviti pitanje ucesnicima "Serbia open" -a da li su podrzavali bombardovnje Srbije. Verovatno bi 100% reklo da , ali cisto da cuju Englezi da mozemo i mi da uslovljavamo.

Mali Hijavata

pre 2 godine

A kada su nas bombardovali, šta je onda bilo?
(Milos, 31. mart 2022 16:59)

I sad jer su nas bombardovali treba da navijamo da i svi ostali budu bombardovani?
(Magnum, 31. mart 2022 17:22)

Ne radi se o navijanju comane, nego o principu. Ako cutimo o Siriji, Iraku, Libiji, Jemenu, ko zna kojim sve jos mestima gde se sprovode pokolji ljudi, onda je najmanje sto treba da cutimo i za Ukrajinu. Oni koji su se setili samo sada za Ukrajinu da placu, glume humaniste i sire transperente "podrsci miru" zasluzuju najgori prezir jer su najveca licemerna olos.

Nino Belov

pre 2 godine

Kakav su oni faktor pa da to traže.

To možemo mi, Rusi i oni koji su imali neke zapažene rezultate.

Britanci mogu samoda posmatraju i da se dive nadmoćnom Slovenskom narodu.

Slava Rodu !

Tor

pre 2 godine

Na stranu Britanaca, niko normalan ne moze podrzavati Putlera a to sto sebe smatras za normalnog to je posebna prica. Mozda u Loznici.
(Vuk i magarac, 31. mart 2022 16:55)

Procitao si negde na stranom sajtu da ga neko zove Putler, pa si nasao ovde da prosipas gluposti. Ti ces nekom da pricas da li je normalan ili nije. Pa jel imas pamćenje amebe, pa si zaboravio sta su ti isti koji su izmislili taj naziv Putler radili u Bosni 92, u Srbiji 99, u Iraku, Siriji, Libanu, Avganistanu, Vijetnamu, cuo si nekad sta su kolonijalisti radili domorocima? Na stranu Britanaca, cuj ti njega.. A zasto na stranu Britanci? Sto to da odvajamo od tog tvog Putlera? I sta ti imas protiv Loznice, volis malo da potcenjujes, jel? Sve beskicmenjaci....

Pera

pre 2 godine

@Los Angeles
Kao sto rekoh, "ajde da budemo protiv svih ratova", bio sam i te kako protiv tih ratova po Jugi.
Hitler je napao ceo svet, rat protiv njega je bio odbramben (uglavnom), i kao takav opravdan. Osim amera, doprinos su svakako dali i rusi.
U pravu si za veto u UN - na primer Sadam je koristio bojne otrove protiv Irana, UN je htela da ga osudi, pogodi ko je stavio veto? Isti oni koji su ga kasnije javno obesili bas zato sto je koristio iste.
Zivim u USA (kao i ti?), nemam psihologiju malih inferiornih nacija...
Ako sam te dobro razumeo, pravilo da je ratovanje/ubijanje iz sebicnih interesa lose "ne važi za najveće sile"? A rusi nisu bas dovoljno velika sila pa ne smeju ni u komsiluku? Ili mislis da je rasturanje Iraka bilo zato sto su se plasili njihovog nepostojevceg oruzja, a ne da bi kontrolisali naftom bogat region???

Mikii

pre 2 godine

Bolestan si ti koji navijas za granatiranje i bombradovanje civila pod klimavim istorijskim i geopolitickim opravdanjima.
(Ivan, 31. mart 2022 16:36)

Ne, nije on. Bolestan si ti koji "zalis" samo granatiranje laznih "civila" u Ukrajini a godinama te je za bombardovanje pravih civila u Jemenu, Sitiju, Libiji, Iraku bas briga pod opravdanjem laznog humaniste.

Pera

pre 2 godine

A kada su nas bombardovali, šta je onda bilo?
(Milos, 31. mart 2022 16:59)

I sad jer su nas bombardovali treba da navijamo da i svi ostali budu bombardovani?
@Magnum

Ne treba. Ali ako smo protiv ratova, ajde da budemo protiv svih ratova. Ako mislis da ruski sportisti ne trba da igraju ako se ne odreknu Putina (a ja mislim da sport i politika treba da se razdvoje), koliko puta si trazio da se naprimer americkim sportistima zabrani nastup ako se ne odreknu Busa, Obame, Klintona? Decenijama su Nato/Amerika non stop u bar nekom ratu, hiljadama kilometara od njihovih granica, u sustini osvajackom, naravno neodobrenom od na primer UN? Pa zaboravili bi kako americki sportista izgleda kad bi se primenjivala dosledno takva pravila.

Petar Petrović

pre 2 godine

Da li se neko među vama "normalnim" zamislio o ovoj antiruskoj kolektivnoj histeriji? Iz toga primam k znanju (čast i slava izuzecima) da je vaša zapadna "civilizacija" tako smešna i žalosna. Pripadate opasnom krdu ljudskog otpada koje uživa opet kolektivno da šutira palog na zemlju. Čitava vaša civilizacija (vatikanskog anglosaksonskohazarskog sveta) bazira na pljački, brutalnoj beskompromisnoj i zverskoj pljački, ucenjivačkom i robovlasničkom iskorišćavanju tuđeg rada. Ovakvom grupnom (jer nemate hrabrosti van grupe, što je odlika nacističko fašističkih grupacija) histerijom dokazujete zrelost za psihijatriju, i ne vredite jedne jedine žrtve ruskog naroda koji je najviše iskrvario u istoriji savremene hrišćanske istorije. Povraća mi se od same pomisli da delim vazduh sa takvim "humanoidima".

Nikol Dž. Femija

pre 2 godine

i ONDA NEKI OVDE PIŠU O TEROIJAMA I ZAVERAMA !! Neki ovde onda pišu kako sport nema veze sa politikom !!


EEE EVO SADA VIDITE KAKO IMA VEZE. A ŠTA IM JE SA TRŽIŠTEM I SA EKONOMIJOM, IMA I TO VEZE I TE KAKO !!

Zapad, Anglosaksonci i demokratija i slobode, glava boli i uši otpadaju.
STRAŠNO I STRAHOTNO.

DAAA NARAVNO SVE SU OVO TEORIJE I ZAVERE.

Goran

pre 2 godine

Najumobolnija nacija na svetu to traži.
Bolesno i licemerno.
Osdreknite se vi Sotone, odreknite se Džonsona, Blera,Džejmi Šeja i ostalih krvnika.

znanje-imanje

pre 2 godine

Samo onaj ko je bio tamo može da se uveri u ovo, da su oni zaista u svom oblaku. Potpuno su uvereni da su oni OK a svi drugi su niža rasa. Od kojih su neki samo niža rasa a drugi su niža rasa i zločinci. Tako da je OK da eksploatišu svakog, i OK je da ubijaju koga ne vole (= "zločinac" je). Kod njih se ta kolonijalna propaganda vekovima pretvorila u psihološku realnost. Oni iskreno ovo gaze a to da su njihovi akti spram Iraka, Libije, nas ili bezbroj drugih u prošlosti zločin - to im nije blizu svesti.
Naravno da je ovo za sada samo demagogija ali lično bih voleo da to u stvari i urade. Demaskirati ih nikad dosta. @milan krojac - ne traže oni dokaz. Oni traže poniženje, to njihova bolesna duša ište. Nacija bez svoje kuhinje, ili vina, ili lepih žena - akanje drugih im je i najisplativija i najdraža zabava.

Radojko

pre 2 godine

Bravo! I svi normalni su se odrekli Putina. Smrt fasizmu sloboda narodu.
(Magnum, 31. mart

Sinko kad već kličeš Smrt fašizmu.. pogledaj kartu sveta posle glasanja u OUN ko je bio za Rezoluciju da se osudi fašizam, a ko protiv. Bilo je onomad. Biće ti sve jasno. Protiv: USA, Kanada i cela zapadna Evropa...
Većina normalnog sveta i nacija bila je za, uz nekoliko uzdržanih..
Skroz si promašio. Fašizam je danas tamo, kod onih za koje ti nesrećniče i naivčino navijaš...

Milos

pre 2 godine

Bolest, bolest i bolest. Najbolesnija nacija na svetu, najveci zlocinci, ovakve stvari samo dodatno normalno coveku guraju misao da navija za Putina u svakom smislu.
(Randy Marsh, 31. mart 2022 15:31)

Bolestan si ti koji navijas za granatiranje i bombradovanje civila pod klimavim istorijskim i geopolitickim opravdanjima.
(Ivan, 31. mart 2022 16:36)

A kada su nas bombardovali, šta je onda bilo?

dijaspora bluz

pre 2 godine

@(Los Angeles, 31. mart 2022 18:24)

1999. smo napali sami sebe, pa je NATO morao da nas brani bombardovanjem dok ne prekinemo sa samonapadanjem.

Pera

pre 2 godine

Ponavljam, zasto Rusija nije uvela sankcije?
@o

Odnos snaga (ne samo vojnih, ekonomskih, uticajnih), realna politika, procenili su da im ne bi koristilo da se tu kace. I oni i mnoge druge zemlje.

Ljubo

pre 2 godine

Ovi zapadni hoštapleri nikada nisu oprostili Rusiji što je oslobodila Svet od ovih zapadnih fašista koji su u savezu u NATO paktu i prosto žele da izazovu Rusiju da ih napadne da bi započeli treći svetski rat.Jedini i najveći problem što oni ne napadnu Rusiju je taj što ovi imaju atomske bombe.Ovo se jednostavno neće dobro završiti,sva ova mržnja prema Rusiji nije počela od napada na Ukrajinu već to traje od završetka drugog svetskog rata.Francuska,Engleska i Amerika nisu ništa bolji od Hitlerove Nemačke i oni bi i onda ušli u savez sa Hitlerom samo da je Hitler želeo da sklopi savez sa njima,ali on pošto je želeo da vlada sam nad celim svetom oni su se nevoljno okrenuli protiv njega isključivo da bi zaštitili sami sebe.

s32

pre 2 godine

I sad npr. čovek nek ima familiju užu i širu u Rusiji i zbog nekog mačo fazona Engleza oni mogu da nagrabuse jer ovaj javno pljuje vodeće državnike u svojoj zemlji

lol

pre 2 godine

Lako je Englezima da se prave Englezi.
Kad su takve junačine, zašto ne kažu Putinu da obustavi rat? Zato što Putinu ništa ne smiju, pa guraju sportiste da se suprostavljaju. A šta čeka te sportiste,nije važno. I kakve veze imaju njihove izjave? Kakva diskriminacija, ne vjeruješ da je 21. vijek od tih 'demokrata".

Seki dribla

pre 2 godine

Ovde je neko predlozio da se objavi fotografija sastava Engleske fudbalske reprezentacije na Olimpijskim igrama 1936. u Berlinu sa podignutim nacistickim pozdravom. Pogledao sam malo po netu, nasao tu sliku ali i propratni tekst koji pokusava da razjasni okolnosti koje su dovele do takvog poteza. Naravno tekst je engleskog porekla ali ima jedna zanimljiva recenica u kojoj ministar objasnjava zasto se organizuje fudbalski susret Engleska-Nemacka na Vajt Hart Lejnu 1935. godine u Londonu i pored zestokih protesta, pre svega engleskih Jevreja, tradicionalnih navijaca Totenhema. "Ser Džon Sajmon, ministar unutrašnjih poslova, rekao je Kongresu sindikata da je Fudbalski savez: „Sasvim nezavisno telo... Mislim da u našoj zemlji moramo da održimo tradiciju da se (ova) sportska utakmica sprovodi bez obzira na politiku uopšte" (Sir John Simon, the Home Secretary, told the Trade Union Congress that the Football Association was, “A quite independent body… I think that we have to keep up in our country a tradition that (this) sporting fixture is carried through without any regard to politics at all.”).

Vasilije

pre 2 godine

Nije lose poznavati istorijske cinjenice. To o odnosima Zapada i Rusije moze najbolje da se razume ako se zna da je NATO pakt formiran 1949. godine, dakle 4 godine pre Varsavskog ugovora 1953.godine (SSSR i ostale bivse drzave istocnog bloka Evrope). Zapad pod hegemonijom Amerike je odmah po zavrsetku rata SSSR i satelite video kao ozbiljnu pretnju. Jasno da je Zapadu smetalo to sto su Sovjeti kao nagradu za ucinak u II svetskom ratu obezbedili hegemoniju nad drzavama kao sto su Madjarska, Cehoslovacka, Poljska, Istocna Nemacka, Rumunija i Bugarska. A sve je to bilo mogice zato sto je taj isti Zapad cak na dve godine odlozio intervenciju i iskrcavanje u Normandiji ocekujuci da se Rusi iscrpe u borbama protiv Hitlera a ovi i dosli do Berlina. Da su to uradili ranije imali bi mnogo vece zrtve ali i bolju geometriju u podeli uticaja posle rata.

Brzi

pre 2 godine

Pocelo je zastavom, nastavlja se dalje.
Ako si skinuo pantalone sad moras i gaće.
Šta je sledeći zahtev mogu samo da pretpostavim.
Ili si Lav ili si Medo :-)

Realno

pre 2 godine

@"Specijalan narod ti Britanci..."

Srbi misle da se kao britanski narod pita za organizaciju Vimbdona... To sve lordovi tamo, radnog čoveka ne bi ni pustili dođe na istu večeru sa njima osim ako nije postao tajkun.

Марко

pre 2 godine

Trebalo bi cisto reda radi postaviti pitanje ucesnicima "Serbia open" -a da li su podrzavali bombardovnje Srbije. Verovatno bi 100% reklo da , ali cisto da cuju Englezi da mozemo i mi da uslovljavamo.
(Nenad, 31. mart 2022 15:48)

Да би некога могао да условљаваш, мораш да имаш нешто што му треба. Serbia Open то свакако није. Док на Вимблдону желе сви да учествују, ми морамо да молимо тенисере да дођу у Београд на турнир. Могу Руси да условљавају Запад разним ресурсима, али ми не можемо никога ничим да условљавамо јер смо банана држава која је од 2000. године практично продата Западу (банке, фабрике, инвестиције, донације). Ми смо практично окупирани. Осим тога сви Грен слемови и скоро сви мастерс турнири су на Западу. Ми можемо да бирамо између тога да учествујемо у свему томе, или да не учествујемо, али тешко да имамо капацитет да било кога условљавамо и да ми одређујемо нека правила. А што се Запада тиче, тужна је чињеница да се служе оваквим глупостима да елиминишу Медведева због Путина, или Ђоковића због вакцине, и све то само да би неки тенисер са Запада био први на АТП листи, или рекордер по броју ГС титула. Ово намештање титула Надалу је крајње провидно.

Najrealnije

pre 2 godine

Ovi englezi nisu normalni,definitivno.Prvo mesaju sport i politiku,iako pricaju da to ne bi smelo da se radi a zatim bi naterali neke igrace da se odreknu svojih predsednika i svog naroda.Pa sto se vi ne odreknete vase kraljice i ameri da se odreknu one sramote od predsednika,senilnog dede Bajdena ili sto se nisu odrekli Klintona koji je bombardovao na pravdi boga jednu suverenu drzavu.

Branko

pre 2 godine

Savetujem mu da odgovori:
Ne podržavam Putina, rat, Borisa Johnsona i turnir koji radi učešća sportistima postavljaju političke uslove,
I zatim odustao od turnira,

ex

pre 2 godine

"Dalje, da li znate koja evropska država je prva ušla u rat sa Hitlerom još 1939te a koja država se dogovorila sa Hitlerom da se podeli Poljska?"

Baratas samo sa onim delom istorije koji ti odgovara.
Hocemo malo o nemacko-britanskom pomorskom ugovoru sklopljenom bez znanja ostalih saveznika jos 1935.?

mix

pre 2 godine

Hitler bi bio ponosan na ovakvu sramotu...
Svako ko podržava ovako nešto je mentalno bolestan, zlo.
Teniseri i teniserke koji imaju porodice na ovo ne ne mogu da pristanu, jedino ako prethodno izvedu svoje najbliže iz Rusije.

dulee

pre 2 godine

E bas zbog ovakvog stava njihovog bih javno podrzao Putina.Pa ne mogu ovako da se ponasaju, nemaju pravu nikog da uslovljavaju.Pa nijesu ruski sportisti djeca, vec zrele licnosti, ja jasnim stavovima.Ako nekog podrzavas, imas razloge za to, interes, ne moze niko sa strane da ti odlucije sta ces da mislis I radis.Odje da ima pravde I morala svi sportisti svijeta bi trebalo da se pobune protiv ovolikog mijesanja politike u sport, ali to su isto robovi ka I mi sto smo, samo sa nesto vecim poslasticama.

Zoran

pre 2 godine

Specijalan narod ti Britanci...
(CroFed, 31. mart 2022 15:23)

Ti mislis da se narod nesto pita ?
Shavtite da se u svetu bore razne grupe ljudi izmedju sebe, a narod im sluzi kao pesadija u shahu. Ljudi se jednostavno zezaju i igraju, a vi mislite kako neki Engez mrzi Srbe. Taj Englez rinta kao crnac i misli samo o familiji, briga njega za ostatak sveta. No, muchenika upotrebe kada im treba i to je to.

Mladen

pre 2 godine

Ne mogu da odobravam ovo ludilo Zapada i kaznjavanje ljudi koji nikakve veze nemaju sa dogadjajima u Ukrajini. To vidimo ide toliko daleko da se zabrana uvodi i protiv ljudi koji su ziveli pre vise od 100 godina. Valjda se nisu napismeno odredili kako treba. Takodje mi nije jesno zasto se u ovim nasim komentarima to automatski objasnjava podrskom Putinu i ruskim akcijama u Ukrajini. Otkud ta analogija.

Bl

pre 2 godine

Takmičenje svjetskih političara u tome ko je veća budala i luđak se baš zahuktalo. A mislili smo da niko ne može parirati Australcima u šikaniranju sporta i sportista.
U stvari ovaj potez Britanaca u potpunisti razotkriva svu bjedu i kukavičluk današnjeg takozvanog "Slobodnog svijeta". Pameti se uspješno oslobađaju, a dušu su izgubili tako davno, da bi je teško prepoznali i kad bi im je neko pokazao.
Došlo je vrijeme da se moramo stidjeti pred ostalim živim svijetom ove planete. Ako se čovječanstvo ne uspije izboriti s ovim ludostima i izopačenostima koje se nižu u nedogled, ne treba ni da postoji.

Dušan

pre 2 godine

Svi sportisti treba da dignu glas jer posle onoga sa Djokovicem i ovih ucena vreme je da svi bojkotuju Vimbldon i svaki naredni turnir na kojem se bude pokusalo sa ucenjivanjem igraca.

Doslo je vreme dragi sportisti da vi njih krenete da ucenjujete.

Koji hit

pre 2 godine

Specijalan narod ti Britanci...
(CroFed, 31. mart 2022 15:23)
Ovde su bas specijalci vala.
A nije mi jasno kako bi pruzili uverenje da ne podrzavaju putina?
Gde i ko izdaje to uverenje?

mali mikica

pre 2 godine

Englezi nastavljaju sa svojim ludilom. Ko zna dokle ce da traje i gde ce da zavrsi. Ovo me podsetilo na englesku odluku-propis od pre nekoliko godina da teniseri uz redovan porez na osvojene Vimbldonske turnirske nagrade obavezno placaju Engleskoj porez i na sve svoje prihode koje osvaruju tokom te dve nedelje trajanja turnira. Misli se naravno pre svega na sponzorske marketinske ugovore. Secam se takodje da je Nadal bio najglasniji i najbucniji u protestu i protiljenju ovakvoj besmislenoj odluci. Cak je i odsustvovao sa nekih kasnijih Vimbldona pod nekim raznim objasnjenjima.

Vladimir

pre 2 godine

Ovo sve ide ka novoj podeli sveta ... EU, Usa i prilepci sa jedne strane i ostali sa druge. Sport, bankarstvo, internet... Napraviti novi berlinski zid gde je moguce. Bilo bi malo tesko na istoku neko vreme ali posle toga bi trebalo da bude OK.

Dušan

pre 2 godine

Svi sportisti treba da dignu glas jer posle onoga sa Djokovicem i ovih ucena vreme je da svi bojkotuju Vimbldon i svaki naredni turnir na kojem se bude pokusalo sa ucenjivanjem igraca.

Doslo je vreme dragi sportisti da vi njih krenete da ucenjujete.

Slobodan

pre 2 godine

Bilo bi sada najbolje kada bi bilo moguce, ali ne verujem, da najbolji teniseri sveta odluce da bojkotuju turnir u Vimbldonu kao sto su to uradili 1973. godine u znak podrske Nikoli Pilicu zbog njegove suspenzije Teniskog saveza Jugoslavije. Tada je sveze formirani ATP uspeo da organizuje bojkot turnira 81 tenisera od kojih je 12 bilo od ukupno 16 nosilaca. A Vimbldon je takodje istrajavao u organizaciji turnira za tenisere amatere pa kada je 1968.godine imao gotovo beznacajno takmicenje brzo su odustali od svoje tvrdoglavosti i popustili profesionalizaciji koju je nametao zivot.

Novosađanin

pre 2 godine

To je ponizavajuće za igrače, i da ga mrze iznad duše i da nemaju nikakvih problema u svojoj zemlji. Pirgavi Britanci su uvek bili umisljeni likovi. Nema u Evropi neuredniji ljudi kad su van svoje zemlje

PSL

pre 2 godine

Strašno, šta sportisti imaju sa ratom i kakvog uticaja imaju na političke odluke državnika? Licemerju nikada kraja. Sad će još terati sportiste da učestvuju u mirovnim pregovorima, oni koji su sve ovo zakuvali nek to rešavaju, a ne da se iživljavaju na onima koji nemaju veze sa tim.

Miloš

pre 2 godine

Vidim da se stalno provlači tema o podjeli Poljske na početku 2 svjetskog rata. Pretpostavljam da oni koji izvlače "savezništvo" Rajha i SSSR-a dobro znaju o čemu se radilo i izvlače dijelove koji im odgovrajau. I jedino njih.
Prije "pakta o nenapadanju" Molotov je obišao i Pariz i London u pokušaju da stvori savez protiv Rajha. Bio je odbijen. Znajući da će ih Rajh napasti i da trebaju vremena za pripremu, Staljin šalje Molotova u Berlin. Dakle, pakt o nenapadanju je sklopljen zato što su Britanci i Francuzi preferirali naciste u odnosu na sovjete. Potražite malo, dokumenata ima pregršt.
A sada o "podjeli" Poljske. Sovjetski savez je napao Poljsku i povratio teritorij koji je izgubio mirom u Brest-Litovsku. Niti pedlja više. Provjerite, nije teško naći. Da, nakon toga je došlo do zločina u Katinskoj šumi. Neoprostiv zločin, ali ne mijenja druge činjenice.
Još jednom, provjerite sami, nemojte vjerovati meni, ali niti drugima.
I na kraju, zamislite da bilo koja zemlja svijeta zatraži od amerikanaca, engleza, francuza i svih drugih koji uništavaju po svijetu da se odreknu svojih vlasti. Istog trena bi se to nazvalo fašizmom, povukla povezanost politike i sporta i krenule bi sankcije.
O tome se ovdje radi. Mi danas živimo u duboko podijeljenom svijetu, u kojem jedni smiju sve - uključujući ubijanje stotina hiljada ljudi - a drugi ne smiju čak niti reći što misle.
You have the right to remain silent. STFU or else...

Djurica

pre 2 godine

Meni samo nije jasno sta se Englezi stalno trpaju svugde i prete svima kad objektivno nemaju nikakav ni vojni ni ekonomski ni moralni kredibilitet.

kole

pre 2 godine

@djurica
Engleska se toliko napljackala tokom vekova kolonijalnih aktivnosti da ce jos dugo biti jedna od najvecih ekonomija sveta. Londonska berza okrene vise akcija i para od njujorske berze, a oni i dalje drze dobar deo sveta u neokolonijalnom stausu. Britanski Shell crpi naftu iz Nigerije, a stanovnistvo spava u blatnjavim kolibama gde umiru od malarije i side. Licemerje i cinizam su njihove odlike, a uvek paze da u zemljama koje pljackaju uniste skolstvo i eliminisu inteligenciju. Sa glupacima i nepismenim konzumentima TV programa za proste i nepismene ljude to se lako postize. Ne secam se da je neko trazio od engleskih sportista da se ograde od Tonija Blera zbog bombardovanja SRJ, ili laganja o hemijskom oruzju u Iraku.

Radmila

pre 2 godine

Bravo! Kako ste perfidno odigrali ovo. Prvo ste se oslobodili Đokovića, sada i ruskih tenisera, i eliminisali ste najbolje. Ostajete sada sami sa sobom, zapad bez istoka, srećni i zadovoljni.

cat

pre 2 godine

Ajde Britanci jednom skupite muda pa zabranite Ruskim sportisitma da učestvuju umesto što im potuljeno tražite da se odreknu sopstvene zemlje

PimPong

pre 2 godine

Ne podrzavam Putina, kao ni bilo kojeg drugog vladara koji nalazi rupe u zakonu da vlada 20 i kusur godina, ali ovo nikako nije u redu. Prvo, Britanci bi trebali da pitaju sve ucesnike ovo pitanje a ne samo Ruse i Bjeloruse. Ali prventstveno mislim da ovakvo pitanje ne moze da se postavi nikome, jer se zna sta Putin radi onima koji se ne slazu sa njim. Ovo se ne pita zbog zastite sportista i njihovih porodica!