Tenis 193

Utorak, 01.03.2022.

12:47

Đoković gubi važnog sponzora

Francuski "Pežo" više neće biti sponzor Novaka Đokovića, saopštio je Karlos Tavares, generalni direktor "Stelantis grupe".

Ðokoviæ gubi važnog sponzora IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

193 Komentari

Sortiraj po:

Tenej

pre 2 godine

Pezo napusta ceo sponzoring tenisa ukljuciv RG zbog financiskih problema. Nije samo No1e u pitanju. Provereno.
(Toma, 1. mart 2022 23:35)

Ništa lakše nego proveriti, na spisku sponzora Rolan Garosa 2022. nema više Pežoa. Kuku i lele luzerima koji su taman izgradili sebi narativ da je Pežo specijalno Novaka oduvao zbog vakcine i turnira, srušio im se sneško i sada moraju da ponovo traže nove razloge svoje sreće u nečijoj, pa makar i izmaštanoj nedaći.

Veder

pre 2 godine

Treba biti plug pa napraviti sve ovo što radi ex broj jedan tenisa, jer to je zaista za posmatranje, toliko biti zadrt da svesno, ako je uopšte svestan lik, činiš sebi veliku štetu. Ali ima jedan lek, siguran za njega, a on je: vakciniše se srbendo ako hoćeš da igraš tenis!

Uskoro če Vas No1E sve DEMANTOVATI

pre 2 godine

@
Đoković je mogao da bude ubedljivo najbolji teniser u istoriji ovog sporta, da se fokusirao samo na tenis. Ovako ...
(Milojko, 1. mart 2022 13:04)
Đoković je već NAJBOLJI TENISER U ISTORIJI OVOG SPORTA.
Zamislite koliko je NAJBOLJI kad moraju da ga suspenduju, da mu zabrane da igra da bi nadopingovani Rafa pobedio.
Čekajte još malo pa ćete videti ko je bio u pravu!!!!

Zašto umiru sportisti koji bi trebalo da budu NAJZDRAVIJA POPULACIJA?

Molim B92 da mi objavi komentar

noleisthebest

pre 2 godine

"Pa ko je lud da mu plaća da ne igra. E moj Novače...
(Randy Marsh, 1. mart 2022 12:57)"

Ne igra ni Federer ni Ana Ivanovic pa uzimaju ogromnu lovu od sponzora.
Nema veze ovo sa (ne)igranjem nego sa ideologijom naseg slobodnog Srbina.
I ne trebaju mu ti sugavi globalisti.

zc7

pre 2 godine

Bane, 01. mart 2022 16:49
Ne brini,ima on toliko da bi se razocarao koliko ima,a mali broj ljudi moze i da pretpostavi koliko je to,a niko ne bi ni verovao.

Mihajlo

pre 2 godine

Cista politika, ako nisi s nama onda si protiv nas. U takvoj poziciji je i Srbija i Novak Djokovic. Jedini razlog sto nismo jos uvek napadnuti od Amera i NATO pakta je sto se plase da ce u tom slucaju Putin uci u otvoren rat s njima.

henry lee

pre 2 godine

Peugeot moze da zatvori radnju u Srbiji.
(Pragmatik, 1. mart 2022 13:49)

Pa da ti kazem, nije da ih to ne bi pogodilo. Obisao sanm Evropu uzduz i popreko, i osim u Francuskoj, ni u jednoj evropskoj drzavi nisam video toliko Pezoa na ulici kao u Srbiji.
(Nikola München, 1. mart 2022 16:11)

Možda jer su najjeftiniji polovnjaci.

wiener

pre 2 godine

Korona virus najpametniji, cim je poceo rat sakrio se u rupi nekoj i nema ga!
(eX, 1. mart 2022 15:37) 

Kako ga nema? Ljudi još uvek nose maske u zatvorenim prostorijama, masovno se vakcinišu (osim možda u zatucanim zemljama kao Srbija i Bugarska), rade testove. A antivakser Djoković ne može da igra i napuštaju ga sponzori.

Ali istina je, virus je pametan. Pametniji od prosečnog antivaksera.

Bane

pre 2 godine

O kakvim gubicima ovdje pričamo? Lik je pun love za dva života. Da je ovo bilo prije 10 godina, pa i nekako.
(kele®, 1. mart 2022 16:10)

Lepo kaze stara poslovica "milioni se brze potroše od hiljada".
Nezaboravite na Novakovo okruzenje i na sve one zmajeve, pepe, ženine, srdjane i braću koji ga okružuju i koji ga već čerupaju kako stignu. Još su mu sad i političari seli na grbaču.
Nadam se da za par godina neću biti bogatiji od Novaka ne zato sto ne želim da zaradom i sto nemam para, vec molim Boga da Novaku dotične persone ne procerdaju imetak mukom stečen!

deda

pre 2 godine

naci ce se drugi sponzor vrlo brzo, niko vise o koroni i vakcinama i ne pise, koliko sutra ce se zaboraviti i ta prica a da ce propasti zbog ovoga nece sigurno, garant moraju da mu ispljunu obecanu kintu..ili dobar deo..

Mare

pre 2 godine

Pa ko je lud da mu plaća da ne igra. E moj Novače...
(Randy Marsh, 01. mart 2022 12:57)

Pa Federeru ostali svi sponzori a ne igra već 2 godine. Šta pričaš?

Nikola München

pre 2 godine

Peugeot moze da zatvori radnju u Srbiji.
(Pragmatik, 1. mart 2022 13:49)

Pa da ti kazem, nije da ih to ne bi pogodilo. Obisao sanm Evropu uzduz i popreko, i osim u Francuskoj, ni u jednoj evropskoj drzavi nisam video toliko Pezoa na ulici kao u Srbiji.

Washington

pre 2 godine

Kao sto sam rekao, njegova stvar, nek radi sta hoce, na kraju ce on biti najrazocareniji u celoj prici, ne mi navijaci. Ok i mi se nerviramo ali mi se nismo zrtvovali ceo zivot, dosli do tacke kad treba da budemo najbolji u istoriji i okrenuli ledja. Mozda je Djokovicu ipak ova druga pobeda bitnija? Ne znam.

Uglavnom, da sam on, ja bi uzeo 2 vakcine i zavrsio sa tim. Naravno, sad je to mnogo teze jer covek nece da ispadne licemer ali iskreno mogao je ovo sve izbeci. Sta da se radi.

Ivan Bg

pre 2 godine

casovnicar


Tacno je da sad svako ko dodje do novca nosi roleks i da je postalo klise. I ima nekih satova koji su svet za sebe. Ali, reci da je roleks bizuterija je cist bezobrazluk i nadam se da nisi casovnicar.
U globalu gledano, roleksu u svetu satova kao kompaniji i po tradiciji i ugledu nije niko ni do kolena, posebno ne one marke koje izgledaju kao igracke za decu a kostaju milione.(ne vredjam nego samo kazem)

Svašta, tko na vašaru

pre 2 godine

"Možda su pomešali da je Rus", nekoliko njih ovo piše, kako da ne, isti Rus - duga plava kosa, sa talasima, plave oči, mali prćast ruski nos... pa iz aviona se vidi da je ziftovani azar (šaman). Tko Rus, haha komentar.

kele®

pre 2 godine

Novak je rekao je da je spreman da plati cijenu.....Kada osjeti ogromne finansijske gubitke,I kada bude igrao sve manje na turnirima,mislim da ce biti primoran da promijeni misljenje.....Ocigledno Novak nije svjestan koliko se svijet mijenja I koliko postaje surov.
(Asterisks, 1. mart 2022 13:06)
O kakvim gubicima ovdje pričamo? Lik je pun love za dva života. Da je ovo bilo prije 10 godina, pa i nekako.

jegermajstor

pre 2 godine

Novak je osoba sa izrazitim stavom (nebitno o čemu je reč). U moderno doba veoma retka pojava, a istovremeno služi većini kao živi prekor. Čak i da padne, neće se razbiti. Prema tome....

marko

pre 2 godine

Da li su ljudi koji komentarišu uopšte u mogućnosti da shvate da vakcinacija nigde na svetu nije obavezna. Da je kojim slučajem Srbija uvela obaveznu vakcinaciju iati bi pisali komentare tipa diktatura bla bla..

Hahahahahaha

pre 2 godine

Mere se ublažavaju za vakcinisane, što je i logično.
Za avaxe, nema popusta.
(Eto, 1. mart 2022 14:14)

Samo se nadaj, hahahahahaha. Od danas u Italiju i nevakcinisani, naravno sa PCR testom ili antigenskim . Dzaba si jurio po vakcinu, bice popusta za sve, hahahahaha

as

pre 2 godine

otvara se Gasprom .... e to će da vas boli
(era, 01. mart 2022 15:00)

Aha,sad ce tek da budu puni para Rusi kad im stegnu sankcije al malo juce.
Cekaj samo ako potraju 3,4,5.
.. meseci sankcije,nece imati ni Zvezdu da sponzorisu.

Djordje Cvarkov

pre 2 godine

Novak je rekao je da je spreman da plati cijenu.....Kada osjeti ogromne finansijske gubitke,I kada bude igrao sve manje na turnirima,mislim da ce biti primoran da promijeni misljenje.....Ocigledno Novak nije svjestan koliko se svijet mijenja I koliko postaje surov.
(Asterisks, 01. mart 2022 13:06)

Novak je do sada u karijeri zaradio preko pola milijarde dolara, sad da se pokupi i neradi nista do kraja zivota i nigde ni ne investira taj novac ce trajati i njegovim cukununucicima, on vise ne zavisi ni od koga i moze da radi sta god zeli u zivotu

Buljko

pre 2 godine

Dobro, nije kraj sveta...tu su Geely, Anta, Shenzhen City Yonghao Clock And Watch company :) Šalu na stranu...možda nisu svi cool i fancy ali bar sponzora ima svuda u današnje vreme.

OmiKoron

pre 2 godine

E ako se sad ne predomisli No1e neće ikad... i nadam se da neće!!! A ovi mogu samo da mu pljunu pod prozor, javiće se neko mudriji i pametniji i biti ponosan na Novakova postignuća!!!
jedan je naš No1e!!!

Ja

pre 2 godine

@A šta mislite zašto je Rolex ili Nike i dalje sponzor Federeru? Novak je odigrao više mečeva u poslednjih 6 meseci nego Federer za 3 godine

Zato što ljudi vole Federera i dobar je za reklamu. Trenutno, Novak je antireklama, nesto sto ce prosečnog građanina zapada da odbije od tog brenda.

Simao

pre 2 godine

Sreca pa nasi preci nisu bili kao pojedinci u komentarima, koji ne samo pristaju na uslovljavanja nego ih jos i promovisu, nestali bi kao zemlja i nacija pre 300 godina.
Neka vas je stid i sramota!

casovnicar

pre 2 godine

Tačno tako. Najbolji brend. Isto kao Rolex. Ima boljih satova za dosta manje novca ali Rolex je Rolex.
(Sima Kosmos iz dalekog svemira, 1. mart 2022 14:34

Tacno,ima mnogo boljih satova i za mnogo vise novca,ali rolex je bizuterija koja je postala statusni simbol skorojevica,ozbiljna gospoda i biznismeni sa pedigreom,nose neke druge ozbiljnije marke.

Petar

pre 2 godine

Zapad promovise slobode, a kad odlučite po vasem izboru i slobodi misljenja, onda im se odgovor ne dopada i krece kaznjavanje.To je kao kad zaposleni u korporaciji dobiju da popune anketu, ali se menadzmentu rezultati ne dopadnu.A sto ste onda pitali?Reda radi, zato sto je lepo konsultovati se zaposlenima.C'mon. Korporacije ne promovisu zapravo nikakve vrednosti,to je zapravo dogma koju svi moraju prihvatiti, bez postavljanja pitanja.To su novi centri totalitarnog nacina vladanja. btw. Peugeot se prodaje u Evropi i u bivsim francuskim kolonijama, to je sve.

Hahahhahah

pre 2 godine

Kad neko izabere poreski raj da tamo zivi, to znaci da i on razmislja o novcu
(Miki, 1. mart 2022 14:37)

A inace je mesto jako ruzno za život, pa se tamo ide samo zbog poreza. Ja bi tamo ziveo i da placam porez.

Ja

pre 2 godine

Realno Peugeot nije nikad bio na Novakovom nivou🥇. Po meni njegov sponzor iz auto industrije moze biti samo Mercedes, BMW ili Tesla. Isto vazi i za La coste i Seiko ili Hublot. Samo Nike, Adidas i Rolex poslednjih 5 godina karijere, kako dolikuje najboljem. Tada ce i slika o najboljem poceti da se kristalizuje na strani zapadnih medija i neka vrata otvore. Ne ulazim u pricu da li postoji bolji ili skuplji auto ili sat. Ovde govorimo o brendiranju najboljeg tenisera svih vremena. Ne ulazim ni u pricu vakcinacije, u kojoj po meni Novak gresi, ali ima svoje pravo. Nadam se da ce iduce god biti irelevantna. Voleo bih da vidim Novaka na reklamama Rolexa u Londonu i Tesle i Nikea u USA. To bi navijaci prepoznali kao brend najboljeg. Ne treba da bude samaricanin ni prkosnik, vec da se prillagodi uslovima brutalnog kapitalizma i molim se da sacuva mir u dusi. On je inteligentna i prolagodljiva osoba i GOAT!

Rade, ZG

pre 2 godine

Jedan turnir bi mu i oprostili ali nakon izjave za BBC ljudi se ne identificiraju sa takvim čovjekom, imaju druge vrijednosti. Čak i da nastavi igrati ugledna kompanija se želi distancirati. Doći će i ostali otkazi suradnje. E moj Nole, baš si srozao imidž.

Vukvucko

pre 2 godine

Pa normalno...nece igrati u Americi, najverovatnije ni R.Garos čim se povlače, Rim mu možda zabrane...čemu reklama ako ne igraš, tj što da finansiraju...

profesor

pre 2 godine

Podrzavam 99% stvari koje radi, legenda je, al ovo definitivno ne ide u oravom smeru, vreme je da razmisli sta i kako dalje.. da se razumemo, nema veze sa parama i sponzorima, mora da igra vise…

dare slovenac

pre 2 godine

Korona virus najpametniji, cim je poceo rat sakrio se u rupi nekoj i nema ga!
(eX, 1. mart 2022 15:37) # Link komentara

a šta je to trebao? Kao ukrajinski bokseri?

Djoka

pre 2 godine

Djoka nije naučio najvažniju lekciju u životu. Ko po Svetu živi Svetu mora da se i pokorava. Ako Svet kaže vakcinacija ima da se vakcinišeš Djoko i to svaki dan ako treba. Batali tenis dok još nije kasno sa takvom igrom u Dubaju nema leba od tenisa i trofeja to je mlako i patetično nedostojno broja jedan.

Igor

pre 2 godine

Peugeot moze da zatvori radnju u Srbiji.
(Pragmatik, 1. mart 2022 13:49)

Ako mu je otkazao sponzorstvo zbog toga sto nece da se vakcinise ja cu bas sledeci auto Peugeot da kupim.

Vrg

pre 2 godine

Својом тврдолавошћу уништиће све што је до сада постигао.
(Realman, 1. mart 2022 13:57)

Ma jes, vratice se u proslost.
Nece covek vakcinu koja nije obavezna, njegova stvar. Preskocio je jedan slem jer ga ministar izbacio na svoju ruku i to je za sada to. Videcemo sta nosi buducnost.
Sponzora ce biti, makar i sa malo tanjim ugovorima.

Eto

pre 2 godine

Ako mere popustaju i narod se vise ne sili na vakcinaciju, zasto bi sportiste terali? Apsoludno besmisleno. Nit vakcine imaju nekakve koristi, nit su sportisti penzioneri koji se razbole tako lako.
(Pljuvac svih stilova, 1. mart 2022 13:21)

Mere se ublažavaju za vakcinisane, što je i logično.
Za avaxe, nema popusta.

Mali Hijavata

pre 2 godine

Ma jes, vratice se u proslost.
Nece covek vakcinu koja nije obavezna, njegova stvar. Preskocio je jedan slem jer ga ministar izbacio na svoju ruku i to je za sada to. Videcemo sta nosi buducnost.
Sponzora ce biti, makar i sa malo tanjim ugovorima.
(Vrg, 1. mart 2022 14:30)

Reći za anglosaksonske političare da rade na svoju ruku, elementarno je nepoznavanje istorije, najblaže rečeno.

Petar

pre 2 godine

Očekivano. Čovek je sam sebe ubio. Ipak nije loše biti , bar malo, obrazovan.
(Fenris, 1. mart 2022 13:52)

Pa čovek je sam rekao da je svestan posledica i da ih prihvata. Što znači da je to svesno i sa razlogom uradio i da mu je svejedno šta će biti. Zašto ti imaš problem sa tim ako ga on sam nema?

aca

pre 2 godine

Đoković je mogao da bude ubedljivo najbolji teniser u istoriji ovog sporta, da se fokusirao samo na tenis. Ovako ...
(Milojko, 01. mart 2022 13:04)

ne samo teniser vec i medju najboljim sportistima sveta svih vremena. Nadal ce ni kriv ni duzan biti GOAT mada nema ko sta da mu prigovori, covek radi ono sto najbolje zna i ne filozofira o vakcinama o kojima ne zna apsolutno nista.

gtr

pre 2 godine

#ex ca.

A šta mislite zašto je Rolex ili Nike i dalje sponzor Federeru? Novak je odigrao više mečeva u poslednjih 6 meseci nego Federer za 3 godine.

Logično je samo da ovo ima veze sa negativnom kampanjom prema Novaku, sa statusom koji mu dodeljuje medijska mašinerija zapadnih zemalja. To je njihova moć i oni je koriste da diskredituju neistomišljinika.

sempervivum

pre 2 godine

Сећам се да је Новак пре неколико година, враћајући се са Копаоника, возио Пежо 308. Е, сад ће моћи слободно да вози и неки озбиљнији ауто, по сопственом избору!

SIN LOVCA NA MEDVEDE

pre 2 godine

Nema smisla da Djole nastavlja sa karijerom, toliko je slab da je od 5 zadnjih GS, uzeo samo 3, jedno finale a na petom nije imao hranrosti da igra. Ovako slab niz rezultata se nikada nije desio Nadalu a Federeru da i ne govorim.

qwerty

pre 2 godine

To je sve samo biznis i marketing.
Neko je verovatno sproveo istrazivanje kako potencijalni kupci ovog brenda dizivljavaju Novaka posle njegovih postupaka i doneo zaljucak o daljojj saradnji.
U poslu nema prijateljstva, samo interes.

Kraj karijere

pre 2 godine

Niko nece da ima anti-vaksera i prodavaca magle da predstavlja njihov proizvod. Djokovic je sam sebi pucao u nogu nece niko da se poistoveti sa njime, kraj teniske karijere-steta. Prvo ne moze ni da udje u USA da igra i da dobije vizu, sponzori to ne vole trvdogave ljude.

Miki

pre 2 godine

Njima cela filozofija zivota lezi u novcu.
Konacno ce Svako da pokaze svoje pravo lice. Na kraju ce Samo da ostane Novak. Svi ostali ce da se udave u blatu svojih predrasuda i svojih obmana
Sami sebe lazu i mazu
(Sputnjik V, 1. mart 2022 14:25) 
Kad neko izabere poreski raj da tamo zivi, to znaci da i on razmislja o novcu

AS

pre 2 godine

Dezurni pljuvaci su tu..a garantujem zivotom 99 posto njih da ga vide na ulici potrcali da se slikaju sa njim..vodite svoj bezgresni zivot i uzivajte..

Mr. Max

pre 2 godine

Novak već ima 35 god i poštujem njegovu odluku kao i odluku svakog drugog da se ne vakciniše i ako sam ja primio sve 3 doze. Zardio je dovoljno čak i za praunučiće tako da oni koji likuju na otkazivanje sponzora i kraj karijere mogu samo da mu pljunu pod prozor. Čovek je u mogućnosti da radi kao smatra da je najbolje za njega, ima uspešnu karijeru iza sebe kao jednog ako ne i najboljeg tenisera u istoriji. Ako bude mogao da igra negde tu je ako ne molim lepo on je tako odlučio. Ima svoju decu i porodicu dovoljno novca da uživa baš onako kako je zaslužio. A što se tiče novca za u buduće siguran sam da će uvek biti nekog kad završi karijeru da ga poželi za trenera ili konsultanta a tv stanice će ga takodje želeti kao komentatora tako da ovi što brinu šta će i kako će bolje da se pozabave sobom. Ja mu želim sve najbolje.

UnrealEngine

pre 2 godine

Ovo bi sad moglo da povuce i ostale sponzore istim putem. E moj Nole, sta si ti dozvolio da se desi.
(neko tamo, 1. mart 2022 14:20) # Link komentara

A šta je to on dozvolio da se desi? Uzeo je tonu kinte, ima 35 godina, da ga sponzorišu do sedamdesete, ne razumem..? Novac koji je zaradio svaki sportista, u drugoj polovini četvrte dekade se orijentiše na biznis, to zna i Novak. Zauzeo je stav, slagali se mi sa tim stavom ili ne, na tome svakako skidam kapu. A stav ga košta daleko manje nego da mu se to dogodilo pre 10 godina u karijeri. Penzija, biznis, porodica i doviđenja. Kakvi više sponzori.

Sima Kosmos iz dalekog svemira

pre 2 godine

Ne mozes to da uporedjujes. Voleli ga ili ne, federer je veci brend jedno 100 puta. Veci brend od svih tenisera zajedno.
(Ivan Bg, 1. mart 2022 13:44)

Tačno tako. Najbolji brend. Isto kao Rolex. Ima boljih satova za dosta manje novca ali Rolex je Rolex.

nba

pre 2 godine

Својом тврдолавошћу уништиће све што је до сада постигао.
(Realman, 1. mart 2022 13:57) # Link komentara

I meni se cini da nu je ego malo proradio.

Sponzori te placaju ako imaju koristi od tebe. Ako procene da utices negativno na poslovanje u bilo kom obliku - cao zdra'o. I tu nema nikakvih emocija i teorija zavere, cist posao.

E sad iskreno, ne bojim se ja nesto preterano za Djokovica. Ko zna mozda uspe da se vrati na ta takmicenja u punom formatu uskoro pa zabode jos nekoliko GS-a - sto bi mi bilo drago. A mozda i ne... U svakom slucaju kako bude verujem da je zaradio lovu za sebe i svoju familiju da opusteno moze i da iskulira do kraja zivota. Sto bi se reklo - sta ga briga.

Sputnjik V

pre 2 godine

Njima cela filozofija zivota lezi u novcu.
Konacno ce Svako da pokaze svoje pravo lice. Na kraju ce Samo da ostane Novak. Svi ostali ce da se udave u blatu svojih predrasuda i svojih obmana
Sami sebe lazu i mazu

ja

pre 2 godine

Saša ti i ostali sa takvim stavom,sigurno ste toliko ograničeni da i dalje ne shvatate da postoje ljudi koji imaju dostojanstvo i svoje ja.Novac nekome ništa ne znači kada je zdravlje u pitanju.Glupi ste da bi to shvatili.

neutralan

pre 2 godine

A šta mislite zašto je Rolex ili Nike i dalje sponzor Federeru? Novak je odigrao više mečeva u poslednjih 6 meseci nego Federer za 3 godine.

(gtr, 1. mart 2022 14:07)

ahhhh bre, te teorije zavere vise !! Nike nije sponzor Federuru odavno vec !

Tomi

pre 2 godine

@"Đoković je tada, pri potpisivanju ugovora, kazao "da mu je drago što predstavlja veliki francuski automobilski brend priznat u celom svetu, iza kojeg stoji više od 200 godina istorije."

200 godina istorije automobila! 200 godina! Na stranu što je najbolji, ali je mnogo neobrazovan
(bsn, 1. mart 2022 13:15)

Pežo je osnovan pre 211 godina, tačnije 26. septembra 1810. Ti nisi samo neobrazovan nego baš nisi ni bistar.
(Dragan, 1. mart 2022 13:26)

Pa jesu osnovani tada ali nisu proizvodili automobile sve do 1889, tako da kompanija ima 211 godine istorije ali ne u proizvodnji automobila.

brm brm

pre 2 godine

Moz' misliti, pa i ranije je menjao sponzore. Sad ce neki kineski proizvodjac elektricnih automobila da ga uzme pod svoje. Iako bi Nole nesumnjivo voleo da ga uzme Tesla :)

brm

pre 2 godine

Niti igra, niti ima veliku popularnost među publikom kojoj Pežo prodaje automobile, logično je da im u ovom momentu kao zaštitno lice ne pomaže mnogo u prepoznatljivosti bredna, pogotovo za novac koji izdvajaju. Očekivana poslovna odluka.

Ivan Bg

pre 2 godine

Koliko nije Federer igrao, Nadal ili Marej? Nema to veze sa igrom ili ne.


Ne mozes to da uporedjujes. Voleli ga ili ne, federer je veci brend jedno 100 puta. Veci brend od svih tenisera zajedno.

Legionar

pre 2 godine

"Ovo je tek pocetak....Novak je sebe bukvalno zabetonirao....Mjere ce da se popustaju sirom svijeta,ali vakcinacija ce biti obavezna da bi se sportisti takmicili....Svijet je nemilosrdan,sada imamo I ratove,sankcije....Jasno je da posle nekog odredjenog vremenskog periods,Novak ce I te kako osjetiti krizu.....Zato mu je bolje da na vrijeme razmisli da li zeli nastaviti dalje sa karijerom Ili je ovo kraj.
(Sinke, 1. mart 2022 13:02)"
I, šta s tim? Sad da završi karijeru, biće upamćen kao najveći, ne samo zbog rezultata nego zbog nefer ophođenja prema njemu od početka karijere. Uleteo je između Nadala i Federera, pomrsio im konce, stigao ih, nadmašio i kad je trebalo da zabetonira to, pojavljuju se farmaceutski mafijaši sa korumpiranim političarima koji bi da prekroje svet, tj. pravila. Novak na to nije pristao i sad bi trebalo da bude kriv za sve? Nijedno zlo ne traje doveka, a kad ovom zlu dođe kraj, Novakovo vreme će tek doći, u to budi siguran. Svet je zreo za totalni reset, a ako ima Boga i pravde, zapad bi trebalo prvo resetovati!

realno

pre 2 godine

Đoković je tada, pri potpisivanju ugovora, kazao "da mu je drago što predstavlja veliki francuski automobilski brend priznat u celom svetu, iza kojeg stoji više od 200 godina istorije."

200 godina istorije automobila! 200 godina! Na stranu što je najbolji, ali je mnogo neobrazovan
(bsn, 01. mart 2022 13:15

A ko je sa tobom tako google/ tastaturno obrazovanim potpisao ikad sponzorski ugovor? I dobro nije 200 nego 130 i sta to menja profesionalnom teniseru u zivotu?! Onaj Nadal ja mislim da ne zna ni gde je Francuska a kamo li kad mu je onsovana kompanija kog sponzora.

Ludo

pre 2 godine

Pa ovo je samo priprema za velike gubitke Pezoa, pa kce ljudi da kupuje automobile kad je rat pred vratima. Ni ove dve godine se nisu kupovali tek sad nece.

Goran

pre 2 godine

Tako je to na zapadu. Inat ne pomaze. Udare te po dzepu tamo gde te najvise boli pa se ti inati i filozofiraj koliko hoces. Sistem na zapadu je jaci od svakog pojedinca. Nije hteo da igra po njihovim pravilima. Moze i to ali kosta.

Prolaznik

pre 2 godine

Firma Peugeot je osnovana 1810. Kada se smejete necijem obrazivanju, proverite činjenice jer vi ispadate smešni.
Inače ne podržavam Novakov stav o vakcinama.

Borkes

pre 2 godine

Jao, ne!!!
Šta će sad Novak.
Ima na računu samo 150.000.000 USD....
Bitno je da se više od pola komentatora nešto snebiva.
Čovek je rekao da je apsolutno svestan posledica svoje odluke. Pa verovatno je predvideo da će svi sponzori odustati (što bi bilo logično) a ne samo jedan.
Idemo dalje.

Novak GOATovic!

pre 2 godine

No1e, uzmi potvrdu da si vakcinisan... Nek ti neko to spricne u prazno i to je to. Onda nastavi da unistavas zapad mirnim putem - reketom!!!

Blab

pre 2 godine

@(Legionar, 01. mart 2022 13:19)

Čoveče! Pa sad je sve jasno! Cela ova pandemija je samo da Novax ne bude GOAT!!!

A ovo za reset, samo izvoli, resetuj sebe do mile volje. Nas ostale ostavi na miru.

anon

pre 2 godine

Bravo! Kada se pojavila ta vest da je Pezo podrzao Novaka, odustao sam od kupovine Pezoa. Sada se opet otvara ta opcija, iako mi je i dalje gorak ukus u ustima od njihove prethodne izjave, tako da nisam sasvim siguran.

Luka

pre 2 godine

Tako je to na zapadu. Inat ne pomaze. Udare te po dzepu tamo gde te najvise boli pa se ti inati i filozofiraj koliko hoces. Sistem na zapadu je jaci od svakog pojedinca. Nije hteo da igra po njihovim pravilima. Moze i to ali kosta.
(Goran, 1. mart 2022 13:34) # Link komentara

To ima smisla da postoji kako kazes sistem medjutim tu i jeste problem sto nije sistem veci od pojedinca nego je sistem u zavisnosti od pojedinca odnosno sistema nema vec su to slobodne procene koje se menjaju u zavisnosti na koga se odluke odnose. Ti meni ne mozes da pokazes da sistem postoji sem ponavljanja te recenice uporno a ja tebi mogu da pokazem da sistem ne postoji na mnogobrojnim primerima. Tako je to na zapadu ili im se svidis ili ne.

Vanja

pre 2 godine

Pa ko je lud da mu plaća da ne igra. E moj Novače...
(Randy Marsh, 1. mart 2022 12:57)

Nije vazno da ne igra, vazno je ZASTO ne igra. Ne igra ni Federer, ali ga sponzori ne napustise.

Pljuvac svih stilova

pre 2 godine

Ovo je tek pocetak....Novak je sebe bukvalno zabetonirao....Mjere ce da se popustaju sirom svijeta,ali vakcinacija ce biti obavezna da bi se sportisti takmicili....Svijet je nemilosrdan,sada imamo I ratove,sankcije....Jasno je da posle nekog odredjenog vremenskog periods,Novak ce I te kako osjetiti krizu.....Zato mu je bolje da na vrijeme razmisli da li zeli nastaviti dalje sa karijerom Ili je ovo kraj.
(Sinke, 1. mart 2022 13:02)

Ako mere popustaju i narod se vise ne sili na vakcinaciju, zasto bi sportiste terali? Apsoludno besmisleno. Nit vakcine imaju nekakve koristi, nit su sportisti penzioneri koji se razbole tako lako.

Dragan

pre 2 godine

"Đoković je tada, pri potpisivanju ugovora, kazao "da mu je drago što predstavlja veliki francuski automobilski brend priznat u celom svetu, iza kojeg stoji više od 200 godina istorije."

200 godina istorije automobila! 200 godina! Na stranu što je najbolji, ali je mnogo neobrazovan
(bsn, 1. mart 2022 13:15)

Pežo je osnovan pre 211 godina, tačnije 26. septembra 1810. Ti nisi samo neobrazovan nego baš nisi ni bistar.

lol

pre 2 godine

Za sve koji kazu logicno kad ne igra, i slazem se u potpunosti sa tim, ali kako je onda logicno da Federeru ostaju sponzori iako ne igra 3 godine?

Toni

pre 2 godine

Đoković je tada, pri potpisivanju ugovora, kazao "da mu je drago što predstavlja veliki francuski automobilski brend priznat u celom svetu, iza kojeg stoji više od 200 godina istorije."

200 godina istorije automobila! 200 godina! Na stranu što je najbolji, ali je mnogo neobrazovan
(bsn, 1. mart 2022 13:15)

Pežo je osnovan 1810. kao manufaktura za proizvodnju raznih predmeta koje je tada čovek koristio, pa su vremenom počeli da prave bicikle, kosilice, a pre 100 godina i automobile.
Dakle, informiši se pre nego što nekoga proglasiš neobrazovanim. Nije teško ako čovek hoće.

Ciko

pre 2 godine

Pa normalno je. Nije prvi, nece da se vakcinise, nemaju raspored gde ce igrati. Ne igra u US, Australiji itd... To je ocekivano. Sada se samo ceka da li ce Novak poceti da gubi novac igrajuci ili ce okaciti reket na ekser.

srle

pre 2 godine

Možda su pomešali da je Rus, pa mu uveli sankcije :) Nema veze, treba Nole da se okrene domaćim sponzorima, zaradio je dosta tokom karijere. Uvek su tu Telekom Srbija, Prvi maj Pirot, Poštanska štedionica... Neka malo reklamira naše brendove.

No name

pre 2 godine

Normalno. Nije to nikakva osveta zbog ovaog ili onog stava, ni protiv njega lično, nego prosto neće da plaćaju, a da on ne učestvuje na najvećim turnirima. Čuj, da skupo plaćaju reklamu, koju niko neće videti.

Asterisks

pre 2 godine

Novak je rekao je da je spreman da plati cijenu.....Kada osjeti ogromne finansijske gubitke,I kada bude igrao sve manje na turnirima,mislim da ce biti primoran da promijeni misljenje.....Ocigledno Novak nije svjestan koliko se svijet mijenja I koliko postaje surov.

boki

pre 2 godine

Proci ce sve ovo Kao prosle gidine na prolece niko vise ni rec o koroni! Novak ce dobiti novog sponzora ili neko stvarno misli da ovakvog vrhunskog sportistu nece niko ???

Sasha

pre 2 godine

Đoković je tada, pri potpisivanju ugovora, kazao "da mu je drago što predstavlja veliki francuski automobilski brend priznat u celom svetu, iza kojeg stoji više od 200 godina istorije."

200 godina istorije automobila! 200 godina! Na stranu što je najbolji, ali je mnogo neobrazovan
(bsn, 1. mart 2022 13:15)

Nije pogresio, automobile prave krace, ocigledno, ali 200 godina prave masinie i alate. Skoda je tek nesto malo mladja, pravili su oruzje, brodove, kotlove... Nokia od 1865. Prilicno sigurno nisu pravili mobilne telefone tada.

Nenad

pre 2 godine

Bojim se da nije ovo početak kraja jedne sjajne karijere.Izabrao je svoj put i to je u redu ali da li će da obori sve rekorde koje je planirao to sada izgleda kao nemoguća misija.

Srba

pre 2 godine

Da bi neko bio GOAT mora biti najbolji u više statistika, ne samo u jednoj. Jedini ko još ima šansu da to ostvari je Novak. Nadal nikada neće imati toliko nedelja tj. godina na prvom mestu, međusobni skor je na strani Noleta, Federer je iz ove trke ispao, itd... Dakle Nadal ima šansu da oduzme zvanje GOAT Đokoviću, ali nema teoretske šanse da on to postane.

Копитски

pre 2 godine

@bsn битно да ти пљунеш на човека а ниси ни проверио информацију. Тркни до Википедије па прочитај историју Пежоа, па ћеш да видиш да су почели још 1810. године. Редовни пљувачи - мозга без

Nesha

pre 2 godine

Neka su ga napustili. Ne možeš glumiti "simbol slobode" (što nisi) i biti na milionskim ugovorima, ili jedno ili drugo, sve ima svoju matematiku.

Sinke

pre 2 godine

Ovo je tek pocetak....Novak je sebe bukvalno zabetonirao....Mjere ce da se popustaju sirom svijeta,ali vakcinacija ce biti obavezna da bi se sportisti takmicili....Svijet je nemilosrdan,sada imamo I ratove,sankcije....Jasno je da posle nekog odredjenog vremenskog periods,Novak ce I te kako osjetiti krizu.....Zato mu je bolje da na vrijeme razmisli da li zeli nastaviti dalje sa karijerom Ili je ovo kraj.

bsn

pre 2 godine

Đoković je tada, pri potpisivanju ugovora, kazao "da mu je drago što predstavlja veliki francuski automobilski brend priznat u celom svetu, iza kojeg stoji više od 200 godina istorije."

200 godina istorije automobila! 200 godina! Na stranu što je najbolji, ali je mnogo neobrazovan

Zeljko

pre 2 godine

@ bsn

Novak itekako zna sta govori majstore (rekao je za istoriju komapnije a na istoriju pravljenja auta),Pezo je mnogo pre automobila proizvodio razne druge alatke od koristi,dakle,ili uci od Novaka,ili se malo sam obrazuj,citaj itd...

123321

pre 2 godine

Dajte bre vise pametnjakovici prestanite da filizofirate! Evo ja sam primio dve doze vakcine, iako sam prelezao koronu i pre dobijanja prve doze imao odlicne vrednosti antitela. Ali sam zbog posla ipak pristao. I sad, pre neki dan mi stize konfuzna poruka od eUprave da moram hitno primiti trecu dozu, iako od druge nisu prosla ni 4 meseca! Da ne spominjem da sam antitela proveravao pre 2 nedelje i da su rezultati jos bolji nego pre prve doze. Podrzavam odluku Novakovu, iako sam vakcinisan. I sam se kajem sto sam bio glup i naseo. Jaka stvar sto mozda (i to mozda) nece biti najbolji teniser u istoriji, kao da je tenis nesto vise od jedne obicne igre prebacivanja loptice preko mreze

nije svejedno

pre 2 godine

Samo se nadam da se njegovo ime u budućnosti neće uvek vezivati za njegov stav po pitanju vakcine. Postigao je velike uspehe u teniskom sportu da bi to stvarno bila šteta. Uglavnom ima lose savetodavce ili su ga pogresno savetovatili da se ne vakcinise ili nisu uspeli da ga ubede da to uradi. Ako je to ssamo njegova odluka onda njegove ambicije nisu velike kao što smo mislili.

Lepi Mića

pre 2 godine

Đoković je tada, pri potpisivanju ugovora, kazao "da mu je drago što predstavlja veliki francuski automobilski brend priznat u celom svetu, iza kojeg stoji više od 200 godina istorije."

200 godina istorije automobila! 200 godina! Na stranu što je najbolji, ali je mnogo neobrazovan
(bsn, 1. mart 2022 13:15)

2014. Đoković je potpisao ugovor sa firmom Pežo, koja jeste poznata po proizvodnji automobila, ali počev od 1810, pa do dana današnjeg i dalje prozvodi razne mlinove za kafu, biber, so, kao i neke alate (dleta). A to što neobrazovani, a koji vole da pametuju svima, misle da je kompanija Pežo nastala posle Drugog svetskog rata i da proizvodi samo automobile, to već nije problem Đokovića.

Moskva

pre 2 godine

Izgleda da će Novak igrati samo u Moskvi uz Medvedeva. Srbija je prepoznata kao jedina evropska zemlja koja nije osudila Rusku okupaciju Ukrajine. Pežou ne treba takav negativan publicitet a ni igrač koji ne igra na najvažnijim takmičenjima. Pustili su ga malo u nadi da će se predomisliti. Sada, u svetlu novih događaja, to se više ne toleriše.

lala

pre 2 godine

Možda su pomešali da je Rus, pa mu uveli sankcije :) Nema veze, treba Nole da se okrene domaćim sponzorima, zaradio je dosta tokom karijere. Uvek su tu Telekom Srbija, Prvi maj Pirot, Poštanska štedionica... Neka malo reklamira naše brendove.
(srle, 1. mart 2022 13:02)

Znam da ga mi volimo ali u svetu nije popularan. Ako on reklamira nase brendove, samo ce im unistiti ugled.

Zodiac

pre 2 godine

Prekrižili ga ko nulu, bolje i ne zaslužuje. Upravo gledao svi mečevi ruskih tenisera i teniserki redom se otkazuju. Znači i oni nepoželjni, tako i treba.

ex ca.

pre 2 godine

Objektivno, nema prostora za spekulacije. Jednostvno Djokovic nije u mogucnosti da ispunjava stavke iz ugovora,odnosno ne moze da promovise Peugeot jer ne ucestvuje na turnirima. Zasto bi neko placao radnika koji ne ispunjava ugovorne obaveze? Cisto poslovna odluka.

ex ca.

pre 2 godine

Objektivno, nema prostora za spekulacije. Jednostvno Djokovic nije u mogucnosti da ispunjava stavke iz ugovora,odnosno ne moze da promovise Peugeot jer ne ucestvuje na turnirima. Zasto bi neko placao radnika koji ne ispunjava ugovorne obaveze? Cisto poslovna odluka.

brm

pre 2 godine

Niti igra, niti ima veliku popularnost među publikom kojoj Pežo prodaje automobile, logično je da im u ovom momentu kao zaštitno lice ne pomaže mnogo u prepoznatljivosti bredna, pogotovo za novac koji izdvajaju. Očekivana poslovna odluka.

Sinke

pre 2 godine

Ovo je tek pocetak....Novak je sebe bukvalno zabetonirao....Mjere ce da se popustaju sirom svijeta,ali vakcinacija ce biti obavezna da bi se sportisti takmicili....Svijet je nemilosrdan,sada imamo I ratove,sankcije....Jasno je da posle nekog odredjenog vremenskog periods,Novak ce I te kako osjetiti krizu.....Zato mu je bolje da na vrijeme razmisli da li zeli nastaviti dalje sa karijerom Ili je ovo kraj.

Dragan

pre 2 godine

"Đoković je tada, pri potpisivanju ugovora, kazao "da mu je drago što predstavlja veliki francuski automobilski brend priznat u celom svetu, iza kojeg stoji više od 200 godina istorije."

200 godina istorije automobila! 200 godina! Na stranu što je najbolji, ali je mnogo neobrazovan
(bsn, 1. mart 2022 13:15)

Pežo je osnovan pre 211 godina, tačnije 26. septembra 1810. Ti nisi samo neobrazovan nego baš nisi ni bistar.

Asterisks

pre 2 godine

Novak je rekao je da je spreman da plati cijenu.....Kada osjeti ogromne finansijske gubitke,I kada bude igrao sve manje na turnirima,mislim da ce biti primoran da promijeni misljenje.....Ocigledno Novak nije svjestan koliko se svijet mijenja I koliko postaje surov.

Ciko

pre 2 godine

Pa normalno je. Nije prvi, nece da se vakcinise, nemaju raspored gde ce igrati. Ne igra u US, Australiji itd... To je ocekivano. Sada se samo ceka da li ce Novak poceti da gubi novac igrajuci ili ce okaciti reket na ekser.

Sasha

pre 2 godine

Đoković je tada, pri potpisivanju ugovora, kazao "da mu je drago što predstavlja veliki francuski automobilski brend priznat u celom svetu, iza kojeg stoji više od 200 godina istorije."

200 godina istorije automobila! 200 godina! Na stranu što je najbolji, ali je mnogo neobrazovan
(bsn, 1. mart 2022 13:15)

Nije pogresio, automobile prave krace, ocigledno, ali 200 godina prave masinie i alate. Skoda je tek nesto malo mladja, pravili su oruzje, brodove, kotlove... Nokia od 1865. Prilicno sigurno nisu pravili mobilne telefone tada.

Ja

pre 2 godine

@A šta mislite zašto je Rolex ili Nike i dalje sponzor Federeru? Novak je odigrao više mečeva u poslednjih 6 meseci nego Federer za 3 godine

Zato što ljudi vole Federera i dobar je za reklamu. Trenutno, Novak je antireklama, nesto sto ce prosečnog građanina zapada da odbije od tog brenda.

Nesha

pre 2 godine

Neka su ga napustili. Ne možeš glumiti "simbol slobode" (što nisi) i biti na milionskim ugovorima, ili jedno ili drugo, sve ima svoju matematiku.

henry lee

pre 2 godine

Peugeot moze da zatvori radnju u Srbiji.
(Pragmatik, 1. mart 2022 13:49)

Pa da ti kazem, nije da ih to ne bi pogodilo. Obisao sanm Evropu uzduz i popreko, i osim u Francuskoj, ni u jednoj evropskoj drzavi nisam video toliko Pezoa na ulici kao u Srbiji.
(Nikola München, 1. mart 2022 16:11)

Možda jer su najjeftiniji polovnjaci.

Vanja

pre 2 godine

Pa ko je lud da mu plaća da ne igra. E moj Novače...
(Randy Marsh, 1. mart 2022 12:57)

Nije vazno da ne igra, vazno je ZASTO ne igra. Ne igra ni Federer, ali ga sponzori ne napustise.

Lepi Mića

pre 2 godine

Đoković je tada, pri potpisivanju ugovora, kazao "da mu je drago što predstavlja veliki francuski automobilski brend priznat u celom svetu, iza kojeg stoji više od 200 godina istorije."

200 godina istorije automobila! 200 godina! Na stranu što je najbolji, ali je mnogo neobrazovan
(bsn, 1. mart 2022 13:15)

2014. Đoković je potpisao ugovor sa firmom Pežo, koja jeste poznata po proizvodnji automobila, ali počev od 1810, pa do dana današnjeg i dalje prozvodi razne mlinove za kafu, biber, so, kao i neke alate (dleta). A to što neobrazovani, a koji vole da pametuju svima, misle da je kompanija Pežo nastala posle Drugog svetskog rata i da proizvodi samo automobile, to već nije problem Đokovića.

Goran

pre 2 godine

Tako je to na zapadu. Inat ne pomaze. Udare te po dzepu tamo gde te najvise boli pa se ti inati i filozofiraj koliko hoces. Sistem na zapadu je jaci od svakog pojedinca. Nije hteo da igra po njihovim pravilima. Moze i to ali kosta.

Kraj karijere

pre 2 godine

Niko nece da ima anti-vaksera i prodavaca magle da predstavlja njihov proizvod. Djokovic je sam sebi pucao u nogu nece niko da se poistoveti sa njime, kraj teniske karijere-steta. Prvo ne moze ni da udje u USA da igra i da dobije vizu, sponzori to ne vole trvdogave ljude.

Borkes

pre 2 godine

Jao, ne!!!
Šta će sad Novak.
Ima na računu samo 150.000.000 USD....
Bitno je da se više od pola komentatora nešto snebiva.
Čovek je rekao da je apsolutno svestan posledica svoje odluke. Pa verovatno je predvideo da će svi sponzori odustati (što bi bilo logično) a ne samo jedan.
Idemo dalje.

Rade, ZG

pre 2 godine

Jedan turnir bi mu i oprostili ali nakon izjave za BBC ljudi se ne identificiraju sa takvim čovjekom, imaju druge vrijednosti. Čak i da nastavi igrati ugledna kompanija se želi distancirati. Doći će i ostali otkazi suradnje. E moj Nole, baš si srozao imidž.

aca

pre 2 godine

Đoković je mogao da bude ubedljivo najbolji teniser u istoriji ovog sporta, da se fokusirao samo na tenis. Ovako ...
(Milojko, 01. mart 2022 13:04)

ne samo teniser vec i medju najboljim sportistima sveta svih vremena. Nadal ce ni kriv ni duzan biti GOAT mada nema ko sta da mu prigovori, covek radi ono sto najbolje zna i ne filozofira o vakcinama o kojima ne zna apsolutno nista.

qwerty

pre 2 godine

To je sve samo biznis i marketing.
Neko je verovatno sproveo istrazivanje kako potencijalni kupci ovog brenda dizivljavaju Novaka posle njegovih postupaka i doneo zaljucak o daljojj saradnji.
U poslu nema prijateljstva, samo interes.

123321

pre 2 godine

Dajte bre vise pametnjakovici prestanite da filizofirate! Evo ja sam primio dve doze vakcine, iako sam prelezao koronu i pre dobijanja prve doze imao odlicne vrednosti antitela. Ali sam zbog posla ipak pristao. I sad, pre neki dan mi stize konfuzna poruka od eUprave da moram hitno primiti trecu dozu, iako od druge nisu prosla ni 4 meseca! Da ne spominjem da sam antitela proveravao pre 2 nedelje i da su rezultati jos bolji nego pre prve doze. Podrzavam odluku Novakovu, iako sam vakcinisan. I sam se kajem sto sam bio glup i naseo. Jaka stvar sto mozda (i to mozda) nece biti najbolji teniser u istoriji, kao da je tenis nesto vise od jedne obicne igre prebacivanja loptice preko mreze

Miki

pre 2 godine

Njima cela filozofija zivota lezi u novcu.
Konacno ce Svako da pokaze svoje pravo lice. Na kraju ce Samo da ostane Novak. Svi ostali ce da se udave u blatu svojih predrasuda i svojih obmana
Sami sebe lazu i mazu
(Sputnjik V, 1. mart 2022 14:25) 
Kad neko izabere poreski raj da tamo zivi, to znaci da i on razmislja o novcu

Bane

pre 2 godine

O kakvim gubicima ovdje pričamo? Lik je pun love za dva života. Da je ovo bilo prije 10 godina, pa i nekako.
(kele®, 1. mart 2022 16:10)

Lepo kaze stara poslovica "milioni se brze potroše od hiljada".
Nezaboravite na Novakovo okruzenje i na sve one zmajeve, pepe, ženine, srdjane i braću koji ga okružuju i koji ga već čerupaju kako stignu. Još su mu sad i političari seli na grbaču.
Nadam se da za par godina neću biti bogatiji od Novaka ne zato sto ne želim da zaradom i sto nemam para, vec molim Boga da Novaku dotične persone ne procerdaju imetak mukom stečen!

Moskva

pre 2 godine

Izgleda da će Novak igrati samo u Moskvi uz Medvedeva. Srbija je prepoznata kao jedina evropska zemlja koja nije osudila Rusku okupaciju Ukrajine. Pežou ne treba takav negativan publicitet a ni igrač koji ne igra na najvažnijim takmičenjima. Pustili su ga malo u nadi da će se predomisliti. Sada, u svetlu novih događaja, to se više ne toleriše.

Ivan Bg

pre 2 godine

Koliko nije Federer igrao, Nadal ili Marej? Nema to veze sa igrom ili ne.


Ne mozes to da uporedjujes. Voleli ga ili ne, federer je veci brend jedno 100 puta. Veci brend od svih tenisera zajedno.

lala

pre 2 godine

Možda su pomešali da je Rus, pa mu uveli sankcije :) Nema veze, treba Nole da se okrene domaćim sponzorima, zaradio je dosta tokom karijere. Uvek su tu Telekom Srbija, Prvi maj Pirot, Poštanska štedionica... Neka malo reklamira naše brendove.
(srle, 1. mart 2022 13:02)

Znam da ga mi volimo ali u svetu nije popularan. Ako on reklamira nase brendove, samo ce im unistiti ugled.

wiener

pre 2 godine

Korona virus najpametniji, cim je poceo rat sakrio se u rupi nekoj i nema ga!
(eX, 1. mart 2022 15:37) 

Kako ga nema? Ljudi još uvek nose maske u zatvorenim prostorijama, masovno se vakcinišu (osim možda u zatucanim zemljama kao Srbija i Bugarska), rade testove. A antivakser Djoković ne može da igra i napuštaju ga sponzori.

Ali istina je, virus je pametan. Pametniji od prosečnog antivaksera.

noleisthebest

pre 2 godine

"Pa ko je lud da mu plaća da ne igra. E moj Novače...
(Randy Marsh, 1. mart 2022 12:57)"

Ne igra ni Federer ni Ana Ivanovic pa uzimaju ogromnu lovu od sponzora.
Nema veze ovo sa (ne)igranjem nego sa ideologijom naseg slobodnog Srbina.
I ne trebaju mu ti sugavi globalisti.

srle

pre 2 godine

Možda su pomešali da je Rus, pa mu uveli sankcije :) Nema veze, treba Nole da se okrene domaćim sponzorima, zaradio je dosta tokom karijere. Uvek su tu Telekom Srbija, Prvi maj Pirot, Poštanska štedionica... Neka malo reklamira naše brendove.

neutralan

pre 2 godine

A šta mislite zašto je Rolex ili Nike i dalje sponzor Federeru? Novak je odigrao više mečeva u poslednjih 6 meseci nego Federer za 3 godine.

(gtr, 1. mart 2022 14:07)

ahhhh bre, te teorije zavere vise !! Nike nije sponzor Federuru odavno vec !

bsn

pre 2 godine

Đoković je tada, pri potpisivanju ugovora, kazao "da mu je drago što predstavlja veliki francuski automobilski brend priznat u celom svetu, iza kojeg stoji više od 200 godina istorije."

200 godina istorije automobila! 200 godina! Na stranu što je najbolji, ali je mnogo neobrazovan

Igor

pre 2 godine

Peugeot moze da zatvori radnju u Srbiji.
(Pragmatik, 1. mart 2022 13:49)

Ako mu je otkazao sponzorstvo zbog toga sto nece da se vakcinise ja cu bas sledeci auto Peugeot da kupim.

Prolaznik

pre 2 godine

Firma Peugeot je osnovana 1810. Kada se smejete necijem obrazivanju, proverite činjenice jer vi ispadate smešni.
Inače ne podržavam Novakov stav o vakcinama.

Zodiac

pre 2 godine

Prekrižili ga ko nulu, bolje i ne zaslužuje. Upravo gledao svi mečevi ruskih tenisera i teniserki redom se otkazuju. Znači i oni nepoželjni, tako i treba.

Mare

pre 2 godine

Pa ko je lud da mu plaća da ne igra. E moj Novače...
(Randy Marsh, 01. mart 2022 12:57)

Pa Federeru ostali svi sponzori a ne igra već 2 godine. Šta pričaš?

Veder

pre 2 godine

Treba biti plug pa napraviti sve ovo što radi ex broj jedan tenisa, jer to je zaista za posmatranje, toliko biti zadrt da svesno, ako je uopšte svestan lik, činiš sebi veliku štetu. Ali ima jedan lek, siguran za njega, a on je: vakciniše se srbendo ako hoćeš da igraš tenis!

Pljuvac svih stilova

pre 2 godine

Ovo je tek pocetak....Novak je sebe bukvalno zabetonirao....Mjere ce da se popustaju sirom svijeta,ali vakcinacija ce biti obavezna da bi se sportisti takmicili....Svijet je nemilosrdan,sada imamo I ratove,sankcije....Jasno je da posle nekog odredjenog vremenskog periods,Novak ce I te kako osjetiti krizu.....Zato mu je bolje da na vrijeme razmisli da li zeli nastaviti dalje sa karijerom Ili je ovo kraj.
(Sinke, 1. mart 2022 13:02)

Ako mere popustaju i narod se vise ne sili na vakcinaciju, zasto bi sportiste terali? Apsoludno besmisleno. Nit vakcine imaju nekakve koristi, nit su sportisti penzioneri koji se razbole tako lako.

Копитски

pre 2 godine

@bsn битно да ти пљунеш на човека а ниси ни проверио информацију. Тркни до Википедије па прочитај историју Пежоа, па ћеш да видиш да су почели још 1810. године. Редовни пљувачи - мозга без

Sima Kosmos iz dalekog svemira

pre 2 godine

Ne mozes to da uporedjujes. Voleli ga ili ne, federer je veci brend jedno 100 puta. Veci brend od svih tenisera zajedno.
(Ivan Bg, 1. mart 2022 13:44)

Tačno tako. Najbolji brend. Isto kao Rolex. Ima boljih satova za dosta manje novca ali Rolex je Rolex.

Eto

pre 2 godine

Ako mere popustaju i narod se vise ne sili na vakcinaciju, zasto bi sportiste terali? Apsoludno besmisleno. Nit vakcine imaju nekakve koristi, nit su sportisti penzioneri koji se razbole tako lako.
(Pljuvac svih stilova, 1. mart 2022 13:21)

Mere se ublažavaju za vakcinisane, što je i logično.
Za avaxe, nema popusta.

Vukvucko

pre 2 godine

Pa normalno...nece igrati u Americi, najverovatnije ni R.Garos čim se povlače, Rim mu možda zabrane...čemu reklama ako ne igraš, tj što da finansiraju...

Djordje Cvarkov

pre 2 godine

Novak je rekao je da je spreman da plati cijenu.....Kada osjeti ogromne finansijske gubitke,I kada bude igrao sve manje na turnirima,mislim da ce biti primoran da promijeni misljenje.....Ocigledno Novak nije svjestan koliko se svijet mijenja I koliko postaje surov.
(Asterisks, 01. mart 2022 13:06)

Novak je do sada u karijeri zaradio preko pola milijarde dolara, sad da se pokupi i neradi nista do kraja zivota i nigde ni ne investira taj novac ce trajati i njegovim cukununucicima, on vise ne zavisi ni od koga i moze da radi sta god zeli u zivotu

Uskoro če Vas No1E sve DEMANTOVATI

pre 2 godine

@
Đoković je mogao da bude ubedljivo najbolji teniser u istoriji ovog sporta, da se fokusirao samo na tenis. Ovako ...
(Milojko, 1. mart 2022 13:04)
Đoković je već NAJBOLJI TENISER U ISTORIJI OVOG SPORTA.
Zamislite koliko je NAJBOLJI kad moraju da ga suspenduju, da mu zabrane da igra da bi nadopingovani Rafa pobedio.
Čekajte još malo pa ćete videti ko je bio u pravu!!!!

Zašto umiru sportisti koji bi trebalo da budu NAJZDRAVIJA POPULACIJA?

Molim B92 da mi objavi komentar

Vrg

pre 2 godine

Својом тврдолавошћу уништиће све што је до сада постигао.
(Realman, 1. mart 2022 13:57)

Ma jes, vratice se u proslost.
Nece covek vakcinu koja nije obavezna, njegova stvar. Preskocio je jedan slem jer ga ministar izbacio na svoju ruku i to je za sada to. Videcemo sta nosi buducnost.
Sponzora ce biti, makar i sa malo tanjim ugovorima.

nba

pre 2 godine

Својом тврдолавошћу уништиће све што је до сада постигао.
(Realman, 1. mart 2022 13:57) # Link komentara

I meni se cini da nu je ego malo proradio.

Sponzori te placaju ako imaju koristi od tebe. Ako procene da utices negativno na poslovanje u bilo kom obliku - cao zdra'o. I tu nema nikakvih emocija i teorija zavere, cist posao.

E sad iskreno, ne bojim se ja nesto preterano za Djokovica. Ko zna mozda uspe da se vrati na ta takmicenja u punom formatu uskoro pa zabode jos nekoliko GS-a - sto bi mi bilo drago. A mozda i ne... U svakom slucaju kako bude verujem da je zaradio lovu za sebe i svoju familiju da opusteno moze i da iskulira do kraja zivota. Sto bi se reklo - sta ga briga.

profesor

pre 2 godine

Podrzavam 99% stvari koje radi, legenda je, al ovo definitivno ne ide u oravom smeru, vreme je da razmisli sta i kako dalje.. da se razumemo, nema veze sa parama i sponzorima, mora da igra vise…

kele®

pre 2 godine

Novak je rekao je da je spreman da plati cijenu.....Kada osjeti ogromne finansijske gubitke,I kada bude igrao sve manje na turnirima,mislim da ce biti primoran da promijeni misljenje.....Ocigledno Novak nije svjestan koliko se svijet mijenja I koliko postaje surov.
(Asterisks, 1. mart 2022 13:06)
O kakvim gubicima ovdje pričamo? Lik je pun love za dva života. Da je ovo bilo prije 10 godina, pa i nekako.

jegermajstor

pre 2 godine

Novak je osoba sa izrazitim stavom (nebitno o čemu je reč). U moderno doba veoma retka pojava, a istovremeno služi većini kao živi prekor. Čak i da padne, neće se razbiti. Prema tome....

Mr. Max

pre 2 godine

Novak već ima 35 god i poštujem njegovu odluku kao i odluku svakog drugog da se ne vakciniše i ako sam ja primio sve 3 doze. Zardio je dovoljno čak i za praunučiće tako da oni koji likuju na otkazivanje sponzora i kraj karijere mogu samo da mu pljunu pod prozor. Čovek je u mogućnosti da radi kao smatra da je najbolje za njega, ima uspešnu karijeru iza sebe kao jednog ako ne i najboljeg tenisera u istoriji. Ako bude mogao da igra negde tu je ako ne molim lepo on je tako odlučio. Ima svoju decu i porodicu dovoljno novca da uživa baš onako kako je zaslužio. A što se tiče novca za u buduće siguran sam da će uvek biti nekog kad završi karijeru da ga poželi za trenera ili konsultanta a tv stanice će ga takodje želeti kao komentatora tako da ovi što brinu šta će i kako će bolje da se pozabave sobom. Ja mu želim sve najbolje.

Djoka

pre 2 godine

Djoka nije naučio najvažniju lekciju u životu. Ko po Svetu živi Svetu mora da se i pokorava. Ako Svet kaže vakcinacija ima da se vakcinišeš Djoko i to svaki dan ako treba. Batali tenis dok još nije kasno sa takvom igrom u Dubaju nema leba od tenisa i trofeja to je mlako i patetično nedostojno broja jedan.

Legionar

pre 2 godine

"Ovo je tek pocetak....Novak je sebe bukvalno zabetonirao....Mjere ce da se popustaju sirom svijeta,ali vakcinacija ce biti obavezna da bi se sportisti takmicili....Svijet je nemilosrdan,sada imamo I ratove,sankcije....Jasno je da posle nekog odredjenog vremenskog periods,Novak ce I te kako osjetiti krizu.....Zato mu je bolje da na vrijeme razmisli da li zeli nastaviti dalje sa karijerom Ili je ovo kraj.
(Sinke, 1. mart 2022 13:02)"
I, šta s tim? Sad da završi karijeru, biće upamćen kao najveći, ne samo zbog rezultata nego zbog nefer ophođenja prema njemu od početka karijere. Uleteo je između Nadala i Federera, pomrsio im konce, stigao ih, nadmašio i kad je trebalo da zabetonira to, pojavljuju se farmaceutski mafijaši sa korumpiranim političarima koji bi da prekroje svet, tj. pravila. Novak na to nije pristao i sad bi trebalo da bude kriv za sve? Nijedno zlo ne traje doveka, a kad ovom zlu dođe kraj, Novakovo vreme će tek doći, u to budi siguran. Svet je zreo za totalni reset, a ako ima Boga i pravde, zapad bi trebalo prvo resetovati!

Mali Hijavata

pre 2 godine

Ma jes, vratice se u proslost.
Nece covek vakcinu koja nije obavezna, njegova stvar. Preskocio je jedan slem jer ga ministar izbacio na svoju ruku i to je za sada to. Videcemo sta nosi buducnost.
Sponzora ce biti, makar i sa malo tanjim ugovorima.
(Vrg, 1. mart 2022 14:30)

Reći za anglosaksonske političare da rade na svoju ruku, elementarno je nepoznavanje istorije, najblaže rečeno.

ja

pre 2 godine

Saša ti i ostali sa takvim stavom,sigurno ste toliko ograničeni da i dalje ne shvatate da postoje ljudi koji imaju dostojanstvo i svoje ja.Novac nekome ništa ne znači kada je zdravlje u pitanju.Glupi ste da bi to shvatili.

Toni

pre 2 godine

Đoković je tada, pri potpisivanju ugovora, kazao "da mu je drago što predstavlja veliki francuski automobilski brend priznat u celom svetu, iza kojeg stoji više od 200 godina istorije."

200 godina istorije automobila! 200 godina! Na stranu što je najbolji, ali je mnogo neobrazovan
(bsn, 1. mart 2022 13:15)

Pežo je osnovan 1810. kao manufaktura za proizvodnju raznih predmeta koje je tada čovek koristio, pa su vremenom počeli da prave bicikle, kosilice, a pre 100 godina i automobile.
Dakle, informiši se pre nego što nekoga proglasiš neobrazovanim. Nije teško ako čovek hoće.

casovnicar

pre 2 godine

Tačno tako. Najbolji brend. Isto kao Rolex. Ima boljih satova za dosta manje novca ali Rolex je Rolex.
(Sima Kosmos iz dalekog svemira, 1. mart 2022 14:34

Tacno,ima mnogo boljih satova i za mnogo vise novca,ali rolex je bizuterija koja je postala statusni simbol skorojevica,ozbiljna gospoda i biznismeni sa pedigreom,nose neke druge ozbiljnije marke.

Washington

pre 2 godine

Kao sto sam rekao, njegova stvar, nek radi sta hoce, na kraju ce on biti najrazocareniji u celoj prici, ne mi navijaci. Ok i mi se nerviramo ali mi se nismo zrtvovali ceo zivot, dosli do tacke kad treba da budemo najbolji u istoriji i okrenuli ledja. Mozda je Djokovicu ipak ova druga pobeda bitnija? Ne znam.

Uglavnom, da sam on, ja bi uzeo 2 vakcine i zavrsio sa tim. Naravno, sad je to mnogo teze jer covek nece da ispadne licemer ali iskreno mogao je ovo sve izbeci. Sta da se radi.

AS

pre 2 godine

Dezurni pljuvaci su tu..a garantujem zivotom 99 posto njih da ga vide na ulici potrcali da se slikaju sa njim..vodite svoj bezgresni zivot i uzivajte..

No name

pre 2 godine

Normalno. Nije to nikakva osveta zbog ovaog ili onog stava, ni protiv njega lično, nego prosto neće da plaćaju, a da on ne učestvuje na najvećim turnirima. Čuj, da skupo plaćaju reklamu, koju niko neće videti.

SIN LOVCA NA MEDVEDE

pre 2 godine

Nema smisla da Djole nastavlja sa karijerom, toliko je slab da je od 5 zadnjih GS, uzeo samo 3, jedno finale a na petom nije imao hranrosti da igra. Ovako slab niz rezultata se nikada nije desio Nadalu a Federeru da i ne govorim.

nije svejedno

pre 2 godine

Samo se nadam da se njegovo ime u budućnosti neće uvek vezivati za njegov stav po pitanju vakcine. Postigao je velike uspehe u teniskom sportu da bi to stvarno bila šteta. Uglavnom ima lose savetodavce ili su ga pogresno savetovatili da se ne vakcinise ili nisu uspeli da ga ubede da to uradi. Ako je to ssamo njegova odluka onda njegove ambicije nisu velike kao što smo mislili.

boki

pre 2 godine

Proci ce sve ovo Kao prosle gidine na prolece niko vise ni rec o koroni! Novak ce dobiti novog sponzora ili neko stvarno misli da ovakvog vrhunskog sportistu nece niko ???

sempervivum

pre 2 godine

Сећам се да је Новак пре неколико година, враћајући се са Копаоника, возио Пежо 308. Е, сад ће моћи слободно да вози и неки озбиљнији ауто, по сопственом избору!

UnrealEngine

pre 2 godine

Ovo bi sad moglo da povuce i ostale sponzore istim putem. E moj Nole, sta si ti dozvolio da se desi.
(neko tamo, 1. mart 2022 14:20) # Link komentara

A šta je to on dozvolio da se desi? Uzeo je tonu kinte, ima 35 godina, da ga sponzorišu do sedamdesete, ne razumem..? Novac koji je zaradio svaki sportista, u drugoj polovini četvrte dekade se orijentiše na biznis, to zna i Novak. Zauzeo je stav, slagali se mi sa tim stavom ili ne, na tome svakako skidam kapu. A stav ga košta daleko manje nego da mu se to dogodilo pre 10 godina u karijeri. Penzija, biznis, porodica i doviđenja. Kakvi više sponzori.

Petar

pre 2 godine

Očekivano. Čovek je sam sebe ubio. Ipak nije loše biti , bar malo, obrazovan.
(Fenris, 1. mart 2022 13:52)

Pa čovek je sam rekao da je svestan posledica i da ih prihvata. Što znači da je to svesno i sa razlogom uradio i da mu je svejedno šta će biti. Zašto ti imaš problem sa tim ako ga on sam nema?

Nikola München

pre 2 godine

Peugeot moze da zatvori radnju u Srbiji.
(Pragmatik, 1. mart 2022 13:49)

Pa da ti kazem, nije da ih to ne bi pogodilo. Obisao sanm Evropu uzduz i popreko, i osim u Francuskoj, ni u jednoj evropskoj drzavi nisam video toliko Pezoa na ulici kao u Srbiji.

Ivan Bg

pre 2 godine

casovnicar


Tacno je da sad svako ko dodje do novca nosi roleks i da je postalo klise. I ima nekih satova koji su svet za sebe. Ali, reci da je roleks bizuterija je cist bezobrazluk i nadam se da nisi casovnicar.
U globalu gledano, roleksu u svetu satova kao kompaniji i po tradiciji i ugledu nije niko ni do kolena, posebno ne one marke koje izgledaju kao igracke za decu a kostaju milione.(ne vredjam nego samo kazem)

Hahahhahah

pre 2 godine

Kad neko izabere poreski raj da tamo zivi, to znaci da i on razmislja o novcu
(Miki, 1. mart 2022 14:37)

A inace je mesto jako ruzno za život, pa se tamo ide samo zbog poreza. Ja bi tamo ziveo i da placam porez.

gtr

pre 2 godine

#ex ca.

A šta mislite zašto je Rolex ili Nike i dalje sponzor Federeru? Novak je odigrao više mečeva u poslednjih 6 meseci nego Federer za 3 godine.

Logično je samo da ovo ima veze sa negativnom kampanjom prema Novaku, sa statusom koji mu dodeljuje medijska mašinerija zapadnih zemalja. To je njihova moć i oni je koriste da diskredituju neistomišljinika.

Srba

pre 2 godine

Da bi neko bio GOAT mora biti najbolji u više statistika, ne samo u jednoj. Jedini ko još ima šansu da to ostvari je Novak. Nadal nikada neće imati toliko nedelja tj. godina na prvom mestu, međusobni skor je na strani Noleta, Federer je iz ove trke ispao, itd... Dakle Nadal ima šansu da oduzme zvanje GOAT Đokoviću, ali nema teoretske šanse da on to postane.

realno

pre 2 godine

Đoković je tada, pri potpisivanju ugovora, kazao "da mu je drago što predstavlja veliki francuski automobilski brend priznat u celom svetu, iza kojeg stoji više od 200 godina istorije."

200 godina istorije automobila! 200 godina! Na stranu što je najbolji, ali je mnogo neobrazovan
(bsn, 01. mart 2022 13:15

A ko je sa tobom tako google/ tastaturno obrazovanim potpisao ikad sponzorski ugovor? I dobro nije 200 nego 130 i sta to menja profesionalnom teniseru u zivotu?! Onaj Nadal ja mislim da ne zna ni gde je Francuska a kamo li kad mu je onsovana kompanija kog sponzora.

Zeljko

pre 2 godine

@ bsn

Novak itekako zna sta govori majstore (rekao je za istoriju komapnije a na istoriju pravljenja auta),Pezo je mnogo pre automobila proizvodio razne druge alatke od koristi,dakle,ili uci od Novaka,ili se malo sam obrazuj,citaj itd...

marko

pre 2 godine

Da li su ljudi koji komentarišu uopšte u mogućnosti da shvate da vakcinacija nigde na svetu nije obavezna. Da je kojim slučajem Srbija uvela obaveznu vakcinaciju iati bi pisali komentare tipa diktatura bla bla..

Simao

pre 2 godine

Sreca pa nasi preci nisu bili kao pojedinci u komentarima, koji ne samo pristaju na uslovljavanja nego ih jos i promovisu, nestali bi kao zemlja i nacija pre 300 godina.
Neka vas je stid i sramota!

Tomi

pre 2 godine

@"Đoković je tada, pri potpisivanju ugovora, kazao "da mu je drago što predstavlja veliki francuski automobilski brend priznat u celom svetu, iza kojeg stoji više od 200 godina istorije."

200 godina istorije automobila! 200 godina! Na stranu što je najbolji, ali je mnogo neobrazovan
(bsn, 1. mart 2022 13:15)

Pežo je osnovan pre 211 godina, tačnije 26. septembra 1810. Ti nisi samo neobrazovan nego baš nisi ni bistar.
(Dragan, 1. mart 2022 13:26)

Pa jesu osnovani tada ali nisu proizvodili automobile sve do 1889, tako da kompanija ima 211 godine istorije ali ne u proizvodnji automobila.

Petar

pre 2 godine

Zapad promovise slobode, a kad odlučite po vasem izboru i slobodi misljenja, onda im se odgovor ne dopada i krece kaznjavanje.To je kao kad zaposleni u korporaciji dobiju da popune anketu, ali se menadzmentu rezultati ne dopadnu.A sto ste onda pitali?Reda radi, zato sto je lepo konsultovati se zaposlenima.C'mon. Korporacije ne promovisu zapravo nikakve vrednosti,to je zapravo dogma koju svi moraju prihvatiti, bez postavljanja pitanja.To su novi centri totalitarnog nacina vladanja. btw. Peugeot se prodaje u Evropi i u bivsim francuskim kolonijama, to je sve.

as

pre 2 godine

otvara se Gasprom .... e to će da vas boli
(era, 01. mart 2022 15:00)

Aha,sad ce tek da budu puni para Rusi kad im stegnu sankcije al malo juce.
Cekaj samo ako potraju 3,4,5.
.. meseci sankcije,nece imati ni Zvezdu da sponzorisu.

lol

pre 2 godine

Za sve koji kazu logicno kad ne igra, i slazem se u potpunosti sa tim, ali kako je onda logicno da Federeru ostaju sponzori iako ne igra 3 godine?

deda

pre 2 godine

naci ce se drugi sponzor vrlo brzo, niko vise o koroni i vakcinama i ne pise, koliko sutra ce se zaboraviti i ta prica a da ce propasti zbog ovoga nece sigurno, garant moraju da mu ispljunu obecanu kintu..ili dobar deo..

brm brm

pre 2 godine

Moz' misliti, pa i ranije je menjao sponzore. Sad ce neki kineski proizvodjac elektricnih automobila da ga uzme pod svoje. Iako bi Nole nesumnjivo voleo da ga uzme Tesla :)

Ludo

pre 2 godine

Pa ovo je samo priprema za velike gubitke Pezoa, pa kce ljudi da kupuje automobile kad je rat pred vratima. Ni ove dve godine se nisu kupovali tek sad nece.

Blab

pre 2 godine

@(Legionar, 01. mart 2022 13:19)

Čoveče! Pa sad je sve jasno! Cela ova pandemija je samo da Novax ne bude GOAT!!!

A ovo za reset, samo izvoli, resetuj sebe do mile volje. Nas ostale ostavi na miru.

Sputnjik V

pre 2 godine

Njima cela filozofija zivota lezi u novcu.
Konacno ce Svako da pokaze svoje pravo lice. Na kraju ce Samo da ostane Novak. Svi ostali ce da se udave u blatu svojih predrasuda i svojih obmana
Sami sebe lazu i mazu

Hahahahahaha

pre 2 godine

Mere se ublažavaju za vakcinisane, što je i logično.
Za avaxe, nema popusta.
(Eto, 1. mart 2022 14:14)

Samo se nadaj, hahahahahaha. Od danas u Italiju i nevakcinisani, naravno sa PCR testom ili antigenskim . Dzaba si jurio po vakcinu, bice popusta za sve, hahahahaha

Buljko

pre 2 godine

Dobro, nije kraj sveta...tu su Geely, Anta, Shenzhen City Yonghao Clock And Watch company :) Šalu na stranu...možda nisu svi cool i fancy ali bar sponzora ima svuda u današnje vreme.

Mihajlo

pre 2 godine

Cista politika, ako nisi s nama onda si protiv nas. U takvoj poziciji je i Srbija i Novak Djokovic. Jedini razlog sto nismo jos uvek napadnuti od Amera i NATO pakta je sto se plase da ce u tom slucaju Putin uci u otvoren rat s njima.

Novak GOATovic!

pre 2 godine

No1e, uzmi potvrdu da si vakcinisan... Nek ti neko to spricne u prazno i to je to. Onda nastavi da unistavas zapad mirnim putem - reketom!!!

zc7

pre 2 godine

Bane, 01. mart 2022 16:49
Ne brini,ima on toliko da bi se razocarao koliko ima,a mali broj ljudi moze i da pretpostavi koliko je to,a niko ne bi ni verovao.

Nenad

pre 2 godine

Bojim se da nije ovo početak kraja jedne sjajne karijere.Izabrao je svoj put i to je u redu ali da li će da obori sve rekorde koje je planirao to sada izgleda kao nemoguća misija.

anon

pre 2 godine

Bravo! Kada se pojavila ta vest da je Pezo podrzao Novaka, odustao sam od kupovine Pezoa. Sada se opet otvara ta opcija, iako mi je i dalje gorak ukus u ustima od njihove prethodne izjave, tako da nisam sasvim siguran.

Luka

pre 2 godine

Tako je to na zapadu. Inat ne pomaze. Udare te po dzepu tamo gde te najvise boli pa se ti inati i filozofiraj koliko hoces. Sistem na zapadu je jaci od svakog pojedinca. Nije hteo da igra po njihovim pravilima. Moze i to ali kosta.
(Goran, 1. mart 2022 13:34) # Link komentara

To ima smisla da postoji kako kazes sistem medjutim tu i jeste problem sto nije sistem veci od pojedinca nego je sistem u zavisnosti od pojedinca odnosno sistema nema vec su to slobodne procene koje se menjaju u zavisnosti na koga se odluke odnose. Ti meni ne mozes da pokazes da sistem postoji sem ponavljanja te recenice uporno a ja tebi mogu da pokazem da sistem ne postoji na mnogobrojnim primerima. Tako je to na zapadu ili im se svidis ili ne.

OmiKoron

pre 2 godine

E ako se sad ne predomisli No1e neće ikad... i nadam se da neće!!! A ovi mogu samo da mu pljunu pod prozor, javiće se neko mudriji i pametniji i biti ponosan na Novakova postignuća!!!
jedan je naš No1e!!!

Svašta, tko na vašaru

pre 2 godine

"Možda su pomešali da je Rus", nekoliko njih ovo piše, kako da ne, isti Rus - duga plava kosa, sa talasima, plave oči, mali prćast ruski nos... pa iz aviona se vidi da je ziftovani azar (šaman). Tko Rus, haha komentar.

Ja

pre 2 godine

Realno Peugeot nije nikad bio na Novakovom nivou🥇. Po meni njegov sponzor iz auto industrije moze biti samo Mercedes, BMW ili Tesla. Isto vazi i za La coste i Seiko ili Hublot. Samo Nike, Adidas i Rolex poslednjih 5 godina karijere, kako dolikuje najboljem. Tada ce i slika o najboljem poceti da se kristalizuje na strani zapadnih medija i neka vrata otvore. Ne ulazim u pricu da li postoji bolji ili skuplji auto ili sat. Ovde govorimo o brendiranju najboljeg tenisera svih vremena. Ne ulazim ni u pricu vakcinacije, u kojoj po meni Novak gresi, ali ima svoje pravo. Nadam se da ce iduce god biti irelevantna. Voleo bih da vidim Novaka na reklamama Rolexa u Londonu i Tesle i Nikea u USA. To bi navijaci prepoznali kao brend najboljeg. Ne treba da bude samaricanin ni prkosnik, vec da se prillagodi uslovima brutalnog kapitalizma i molim se da sacuva mir u dusi. On je inteligentna i prolagodljiva osoba i GOAT!

dare slovenac

pre 2 godine

Korona virus najpametniji, cim je poceo rat sakrio se u rupi nekoj i nema ga!
(eX, 1. mart 2022 15:37) # Link komentara

a šta je to trebao? Kao ukrajinski bokseri?

Tenej

pre 2 godine

Pezo napusta ceo sponzoring tenisa ukljuciv RG zbog financiskih problema. Nije samo No1e u pitanju. Provereno.
(Toma, 1. mart 2022 23:35)

Ništa lakše nego proveriti, na spisku sponzora Rolan Garosa 2022. nema više Pežoa. Kuku i lele luzerima koji su taman izgradili sebi narativ da je Pežo specijalno Novaka oduvao zbog vakcine i turnira, srušio im se sneško i sada moraju da ponovo traže nove razloge svoje sreće u nečijoj, pa makar i izmaštanoj nedaći.

srle

pre 2 godine

Možda su pomešali da je Rus, pa mu uveli sankcije :) Nema veze, treba Nole da se okrene domaćim sponzorima, zaradio je dosta tokom karijere. Uvek su tu Telekom Srbija, Prvi maj Pirot, Poštanska štedionica... Neka malo reklamira naše brendove.

Mihajlo

pre 2 godine

Cista politika, ako nisi s nama onda si protiv nas. U takvoj poziciji je i Srbija i Novak Djokovic. Jedini razlog sto nismo jos uvek napadnuti od Amera i NATO pakta je sto se plase da ce u tom slucaju Putin uci u otvoren rat s njima.

Sinke

pre 2 godine

Ovo je tek pocetak....Novak je sebe bukvalno zabetonirao....Mjere ce da se popustaju sirom svijeta,ali vakcinacija ce biti obavezna da bi se sportisti takmicili....Svijet je nemilosrdan,sada imamo I ratove,sankcije....Jasno je da posle nekog odredjenog vremenskog periods,Novak ce I te kako osjetiti krizu.....Zato mu je bolje da na vrijeme razmisli da li zeli nastaviti dalje sa karijerom Ili je ovo kraj.

Zodiac

pre 2 godine

Prekrižili ga ko nulu, bolje i ne zaslužuje. Upravo gledao svi mečevi ruskih tenisera i teniserki redom se otkazuju. Znači i oni nepoželjni, tako i treba.

Uskoro če Vas No1E sve DEMANTOVATI

pre 2 godine

@
Đoković je mogao da bude ubedljivo najbolji teniser u istoriji ovog sporta, da se fokusirao samo na tenis. Ovako ...
(Milojko, 1. mart 2022 13:04)
Đoković je već NAJBOLJI TENISER U ISTORIJI OVOG SPORTA.
Zamislite koliko je NAJBOLJI kad moraju da ga suspenduju, da mu zabrane da igra da bi nadopingovani Rafa pobedio.
Čekajte još malo pa ćete videti ko je bio u pravu!!!!

Zašto umiru sportisti koji bi trebalo da budu NAJZDRAVIJA POPULACIJA?

Molim B92 da mi objavi komentar

bsn

pre 2 godine

Đoković je tada, pri potpisivanju ugovora, kazao "da mu je drago što predstavlja veliki francuski automobilski brend priznat u celom svetu, iza kojeg stoji više od 200 godina istorije."

200 godina istorije automobila! 200 godina! Na stranu što je najbolji, ali je mnogo neobrazovan

noleisthebest

pre 2 godine

"Pa ko je lud da mu plaća da ne igra. E moj Novače...
(Randy Marsh, 1. mart 2022 12:57)"

Ne igra ni Federer ni Ana Ivanovic pa uzimaju ogromnu lovu od sponzora.
Nema veze ovo sa (ne)igranjem nego sa ideologijom naseg slobodnog Srbina.
I ne trebaju mu ti sugavi globalisti.

Legionar

pre 2 godine

"Ovo je tek pocetak....Novak je sebe bukvalno zabetonirao....Mjere ce da se popustaju sirom svijeta,ali vakcinacija ce biti obavezna da bi se sportisti takmicili....Svijet je nemilosrdan,sada imamo I ratove,sankcije....Jasno je da posle nekog odredjenog vremenskog periods,Novak ce I te kako osjetiti krizu.....Zato mu je bolje da na vrijeme razmisli da li zeli nastaviti dalje sa karijerom Ili je ovo kraj.
(Sinke, 1. mart 2022 13:02)"
I, šta s tim? Sad da završi karijeru, biće upamćen kao najveći, ne samo zbog rezultata nego zbog nefer ophođenja prema njemu od početka karijere. Uleteo je između Nadala i Federera, pomrsio im konce, stigao ih, nadmašio i kad je trebalo da zabetonira to, pojavljuju se farmaceutski mafijaši sa korumpiranim političarima koji bi da prekroje svet, tj. pravila. Novak na to nije pristao i sad bi trebalo da bude kriv za sve? Nijedno zlo ne traje doveka, a kad ovom zlu dođe kraj, Novakovo vreme će tek doći, u to budi siguran. Svet je zreo za totalni reset, a ako ima Boga i pravde, zapad bi trebalo prvo resetovati!

Asterisks

pre 2 godine

Novak je rekao je da je spreman da plati cijenu.....Kada osjeti ogromne finansijske gubitke,I kada bude igrao sve manje na turnirima,mislim da ce biti primoran da promijeni misljenje.....Ocigledno Novak nije svjestan koliko se svijet mijenja I koliko postaje surov.

Srba

pre 2 godine

Da bi neko bio GOAT mora biti najbolji u više statistika, ne samo u jednoj. Jedini ko još ima šansu da to ostvari je Novak. Nadal nikada neće imati toliko nedelja tj. godina na prvom mestu, međusobni skor je na strani Noleta, Federer je iz ove trke ispao, itd... Dakle Nadal ima šansu da oduzme zvanje GOAT Đokoviću, ali nema teoretske šanse da on to postane.

anon

pre 2 godine

Bravo! Kada se pojavila ta vest da je Pezo podrzao Novaka, odustao sam od kupovine Pezoa. Sada se opet otvara ta opcija, iako mi je i dalje gorak ukus u ustima od njihove prethodne izjave, tako da nisam sasvim siguran.

123321

pre 2 godine

Dajte bre vise pametnjakovici prestanite da filizofirate! Evo ja sam primio dve doze vakcine, iako sam prelezao koronu i pre dobijanja prve doze imao odlicne vrednosti antitela. Ali sam zbog posla ipak pristao. I sad, pre neki dan mi stize konfuzna poruka od eUprave da moram hitno primiti trecu dozu, iako od druge nisu prosla ni 4 meseca! Da ne spominjem da sam antitela proveravao pre 2 nedelje i da su rezultati jos bolji nego pre prve doze. Podrzavam odluku Novakovu, iako sam vakcinisan. I sam se kajem sto sam bio glup i naseo. Jaka stvar sto mozda (i to mozda) nece biti najbolji teniser u istoriji, kao da je tenis nesto vise od jedne obicne igre prebacivanja loptice preko mreze

Novak GOATovic!

pre 2 godine

No1e, uzmi potvrdu da si vakcinisan... Nek ti neko to spricne u prazno i to je to. Onda nastavi da unistavas zapad mirnim putem - reketom!!!

Nesha

pre 2 godine

Neka su ga napustili. Ne možeš glumiti "simbol slobode" (što nisi) i biti na milionskim ugovorima, ili jedno ili drugo, sve ima svoju matematiku.

Sputnjik V

pre 2 godine

Njima cela filozofija zivota lezi u novcu.
Konacno ce Svako da pokaze svoje pravo lice. Na kraju ce Samo da ostane Novak. Svi ostali ce da se udave u blatu svojih predrasuda i svojih obmana
Sami sebe lazu i mazu

Igor

pre 2 godine

Peugeot moze da zatvori radnju u Srbiji.
(Pragmatik, 1. mart 2022 13:49)

Ako mu je otkazao sponzorstvo zbog toga sto nece da se vakcinise ja cu bas sledeci auto Peugeot da kupim.

Ja

pre 2 godine

Realno Peugeot nije nikad bio na Novakovom nivou🥇. Po meni njegov sponzor iz auto industrije moze biti samo Mercedes, BMW ili Tesla. Isto vazi i za La coste i Seiko ili Hublot. Samo Nike, Adidas i Rolex poslednjih 5 godina karijere, kako dolikuje najboljem. Tada ce i slika o najboljem poceti da se kristalizuje na strani zapadnih medija i neka vrata otvore. Ne ulazim u pricu da li postoji bolji ili skuplji auto ili sat. Ovde govorimo o brendiranju najboljeg tenisera svih vremena. Ne ulazim ni u pricu vakcinacije, u kojoj po meni Novak gresi, ali ima svoje pravo. Nadam se da ce iduce god biti irelevantna. Voleo bih da vidim Novaka na reklamama Rolexa u Londonu i Tesle i Nikea u USA. To bi navijaci prepoznali kao brend najboljeg. Ne treba da bude samaricanin ni prkosnik, vec da se prillagodi uslovima brutalnog kapitalizma i molim se da sacuva mir u dusi. On je inteligentna i prolagodljiva osoba i GOAT!

ex ca.

pre 2 godine

Objektivno, nema prostora za spekulacije. Jednostvno Djokovic nije u mogucnosti da ispunjava stavke iz ugovora,odnosno ne moze da promovise Peugeot jer ne ucestvuje na turnirima. Zasto bi neko placao radnika koji ne ispunjava ugovorne obaveze? Cisto poslovna odluka.

Kraj karijere

pre 2 godine

Niko nece da ima anti-vaksera i prodavaca magle da predstavlja njihov proizvod. Djokovic je sam sebi pucao u nogu nece niko da se poistoveti sa njime, kraj teniske karijere-steta. Prvo ne moze ni da udje u USA da igra i da dobije vizu, sponzori to ne vole trvdogave ljude.

Moskva

pre 2 godine

Izgleda da će Novak igrati samo u Moskvi uz Medvedeva. Srbija je prepoznata kao jedina evropska zemlja koja nije osudila Rusku okupaciju Ukrajine. Pežou ne treba takav negativan publicitet a ni igrač koji ne igra na najvažnijim takmičenjima. Pustili su ga malo u nadi da će se predomisliti. Sada, u svetlu novih događaja, to se više ne toleriše.

Veder

pre 2 godine

Treba biti plug pa napraviti sve ovo što radi ex broj jedan tenisa, jer to je zaista za posmatranje, toliko biti zadrt da svesno, ako je uopšte svestan lik, činiš sebi veliku štetu. Ali ima jedan lek, siguran za njega, a on je: vakciniše se srbendo ako hoćeš da igraš tenis!

jegermajstor

pre 2 godine

Novak je osoba sa izrazitim stavom (nebitno o čemu je reč). U moderno doba veoma retka pojava, a istovremeno služi većini kao živi prekor. Čak i da padne, neće se razbiti. Prema tome....

Borkes

pre 2 godine

Jao, ne!!!
Šta će sad Novak.
Ima na računu samo 150.000.000 USD....
Bitno je da se više od pola komentatora nešto snebiva.
Čovek je rekao da je apsolutno svestan posledica svoje odluke. Pa verovatno je predvideo da će svi sponzori odustati (što bi bilo logično) a ne samo jedan.
Idemo dalje.

Hahahahahaha

pre 2 godine

Mere se ublažavaju za vakcinisane, što je i logično.
Za avaxe, nema popusta.
(Eto, 1. mart 2022 14:14)

Samo se nadaj, hahahahahaha. Od danas u Italiju i nevakcinisani, naravno sa PCR testom ili antigenskim . Dzaba si jurio po vakcinu, bice popusta za sve, hahahahaha

Pljuvac svih stilova

pre 2 godine

Ovo je tek pocetak....Novak je sebe bukvalno zabetonirao....Mjere ce da se popustaju sirom svijeta,ali vakcinacija ce biti obavezna da bi se sportisti takmicili....Svijet je nemilosrdan,sada imamo I ratove,sankcije....Jasno je da posle nekog odredjenog vremenskog periods,Novak ce I te kako osjetiti krizu.....Zato mu je bolje da na vrijeme razmisli da li zeli nastaviti dalje sa karijerom Ili je ovo kraj.
(Sinke, 1. mart 2022 13:02)

Ako mere popustaju i narod se vise ne sili na vakcinaciju, zasto bi sportiste terali? Apsoludno besmisleno. Nit vakcine imaju nekakve koristi, nit su sportisti penzioneri koji se razbole tako lako.

Rade, ZG

pre 2 godine

Jedan turnir bi mu i oprostili ali nakon izjave za BBC ljudi se ne identificiraju sa takvim čovjekom, imaju druge vrijednosti. Čak i da nastavi igrati ugledna kompanija se želi distancirati. Doći će i ostali otkazi suradnje. E moj Nole, baš si srozao imidž.

Ciko

pre 2 godine

Pa normalno je. Nije prvi, nece da se vakcinise, nemaju raspored gde ce igrati. Ne igra u US, Australiji itd... To je ocekivano. Sada se samo ceka da li ce Novak poceti da gubi novac igrajuci ili ce okaciti reket na ekser.

boki

pre 2 godine

Proci ce sve ovo Kao prosle gidine na prolece niko vise ni rec o koroni! Novak ce dobiti novog sponzora ili neko stvarno misli da ovakvog vrhunskog sportistu nece niko ???

brm

pre 2 godine

Niti igra, niti ima veliku popularnost među publikom kojoj Pežo prodaje automobile, logično je da im u ovom momentu kao zaštitno lice ne pomaže mnogo u prepoznatljivosti bredna, pogotovo za novac koji izdvajaju. Očekivana poslovna odluka.

lala

pre 2 godine

Možda su pomešali da je Rus, pa mu uveli sankcije :) Nema veze, treba Nole da se okrene domaćim sponzorima, zaradio je dosta tokom karijere. Uvek su tu Telekom Srbija, Prvi maj Pirot, Poštanska štedionica... Neka malo reklamira naše brendove.
(srle, 1. mart 2022 13:02)

Znam da ga mi volimo ali u svetu nije popularan. Ako on reklamira nase brendove, samo ce im unistiti ugled.

Ludo

pre 2 godine

Pa ovo je samo priprema za velike gubitke Pezoa, pa kce ljudi da kupuje automobile kad je rat pred vratima. Ni ove dve godine se nisu kupovali tek sad nece.

Simao

pre 2 godine

Sreca pa nasi preci nisu bili kao pojedinci u komentarima, koji ne samo pristaju na uslovljavanja nego ih jos i promovisu, nestali bi kao zemlja i nacija pre 300 godina.
Neka vas je stid i sramota!

realno

pre 2 godine

Đoković je tada, pri potpisivanju ugovora, kazao "da mu je drago što predstavlja veliki francuski automobilski brend priznat u celom svetu, iza kojeg stoji više od 200 godina istorije."

200 godina istorije automobila! 200 godina! Na stranu što je najbolji, ali je mnogo neobrazovan
(bsn, 01. mart 2022 13:15

A ko je sa tobom tako google/ tastaturno obrazovanim potpisao ikad sponzorski ugovor? I dobro nije 200 nego 130 i sta to menja profesionalnom teniseru u zivotu?! Onaj Nadal ja mislim da ne zna ni gde je Francuska a kamo li kad mu je onsovana kompanija kog sponzora.

Vrg

pre 2 godine

Својом тврдолавошћу уништиће све што је до сада постигао.
(Realman, 1. mart 2022 13:57)

Ma jes, vratice se u proslost.
Nece covek vakcinu koja nije obavezna, njegova stvar. Preskocio je jedan slem jer ga ministar izbacio na svoju ruku i to je za sada to. Videcemo sta nosi buducnost.
Sponzora ce biti, makar i sa malo tanjim ugovorima.

ja

pre 2 godine

Saša ti i ostali sa takvim stavom,sigurno ste toliko ograničeni da i dalje ne shvatate da postoje ljudi koji imaju dostojanstvo i svoje ja.Novac nekome ništa ne znači kada je zdravlje u pitanju.Glupi ste da bi to shvatili.

gtr

pre 2 godine

#ex ca.

A šta mislite zašto je Rolex ili Nike i dalje sponzor Federeru? Novak je odigrao više mečeva u poslednjih 6 meseci nego Federer za 3 godine.

Logično je samo da ovo ima veze sa negativnom kampanjom prema Novaku, sa statusom koji mu dodeljuje medijska mašinerija zapadnih zemalja. To je njihova moć i oni je koriste da diskredituju neistomišljinika.

OmiKoron

pre 2 godine

E ako se sad ne predomisli No1e neće ikad... i nadam se da neće!!! A ovi mogu samo da mu pljunu pod prozor, javiće se neko mudriji i pametniji i biti ponosan na Novakova postignuća!!!
jedan je naš No1e!!!

AS

pre 2 godine

Dezurni pljuvaci su tu..a garantujem zivotom 99 posto njih da ga vide na ulici potrcali da se slikaju sa njim..vodite svoj bezgresni zivot i uzivajte..

Ivan Bg

pre 2 godine

Koliko nije Federer igrao, Nadal ili Marej? Nema to veze sa igrom ili ne.


Ne mozes to da uporedjujes. Voleli ga ili ne, federer je veci brend jedno 100 puta. Veci brend od svih tenisera zajedno.

Petar

pre 2 godine

Zapad promovise slobode, a kad odlučite po vasem izboru i slobodi misljenja, onda im se odgovor ne dopada i krece kaznjavanje.To je kao kad zaposleni u korporaciji dobiju da popune anketu, ali se menadzmentu rezultati ne dopadnu.A sto ste onda pitali?Reda radi, zato sto je lepo konsultovati se zaposlenima.C'mon. Korporacije ne promovisu zapravo nikakve vrednosti,to je zapravo dogma koju svi moraju prihvatiti, bez postavljanja pitanja.To su novi centri totalitarnog nacina vladanja. btw. Peugeot se prodaje u Evropi i u bivsim francuskim kolonijama, to je sve.

Eto

pre 2 godine

Ako mere popustaju i narod se vise ne sili na vakcinaciju, zasto bi sportiste terali? Apsoludno besmisleno. Nit vakcine imaju nekakve koristi, nit su sportisti penzioneri koji se razbole tako lako.
(Pljuvac svih stilova, 1. mart 2022 13:21)

Mere se ublažavaju za vakcinisane, što je i logično.
Za avaxe, nema popusta.

wiener

pre 2 godine

Korona virus najpametniji, cim je poceo rat sakrio se u rupi nekoj i nema ga!
(eX, 1. mart 2022 15:37) 

Kako ga nema? Ljudi još uvek nose maske u zatvorenim prostorijama, masovno se vakcinišu (osim možda u zatucanim zemljama kao Srbija i Bugarska), rade testove. A antivakser Djoković ne može da igra i napuštaju ga sponzori.

Ali istina je, virus je pametan. Pametniji od prosečnog antivaksera.

deda

pre 2 godine

naci ce se drugi sponzor vrlo brzo, niko vise o koroni i vakcinama i ne pise, koliko sutra ce se zaboraviti i ta prica a da ce propasti zbog ovoga nece sigurno, garant moraju da mu ispljunu obecanu kintu..ili dobar deo..

Goran

pre 2 godine

Tako je to na zapadu. Inat ne pomaze. Udare te po dzepu tamo gde te najvise boli pa se ti inati i filozofiraj koliko hoces. Sistem na zapadu je jaci od svakog pojedinca. Nije hteo da igra po njihovim pravilima. Moze i to ali kosta.

Svašta, tko na vašaru

pre 2 godine

"Možda su pomešali da je Rus", nekoliko njih ovo piše, kako da ne, isti Rus - duga plava kosa, sa talasima, plave oči, mali prćast ruski nos... pa iz aviona se vidi da je ziftovani azar (šaman). Tko Rus, haha komentar.

aca

pre 2 godine

Đoković je mogao da bude ubedljivo najbolji teniser u istoriji ovog sporta, da se fokusirao samo na tenis. Ovako ...
(Milojko, 01. mart 2022 13:04)

ne samo teniser vec i medju najboljim sportistima sveta svih vremena. Nadal ce ni kriv ni duzan biti GOAT mada nema ko sta da mu prigovori, covek radi ono sto najbolje zna i ne filozofira o vakcinama o kojima ne zna apsolutno nista.

kele®

pre 2 godine

Novak je rekao je da je spreman da plati cijenu.....Kada osjeti ogromne finansijske gubitke,I kada bude igrao sve manje na turnirima,mislim da ce biti primoran da promijeni misljenje.....Ocigledno Novak nije svjestan koliko se svijet mijenja I koliko postaje surov.
(Asterisks, 1. mart 2022 13:06)
O kakvim gubicima ovdje pričamo? Lik je pun love za dva života. Da je ovo bilo prije 10 godina, pa i nekako.

Mare

pre 2 godine

Pa ko je lud da mu plaća da ne igra. E moj Novače...
(Randy Marsh, 01. mart 2022 12:57)

Pa Federeru ostali svi sponzori a ne igra već 2 godine. Šta pričaš?

UnrealEngine

pre 2 godine

Ovo bi sad moglo da povuce i ostale sponzore istim putem. E moj Nole, sta si ti dozvolio da se desi.
(neko tamo, 1. mart 2022 14:20) # Link komentara

A šta je to on dozvolio da se desi? Uzeo je tonu kinte, ima 35 godina, da ga sponzorišu do sedamdesete, ne razumem..? Novac koji je zaradio svaki sportista, u drugoj polovini četvrte dekade se orijentiše na biznis, to zna i Novak. Zauzeo je stav, slagali se mi sa tim stavom ili ne, na tome svakako skidam kapu. A stav ga košta daleko manje nego da mu se to dogodilo pre 10 godina u karijeri. Penzija, biznis, porodica i doviđenja. Kakvi više sponzori.

Djoka

pre 2 godine

Djoka nije naučio najvažniju lekciju u životu. Ko po Svetu živi Svetu mora da se i pokorava. Ako Svet kaže vakcinacija ima da se vakcinišeš Djoko i to svaki dan ako treba. Batali tenis dok još nije kasno sa takvom igrom u Dubaju nema leba od tenisa i trofeja to je mlako i patetično nedostojno broja jedan.

Nikola München

pre 2 godine

Peugeot moze da zatvori radnju u Srbiji.
(Pragmatik, 1. mart 2022 13:49)

Pa da ti kazem, nije da ih to ne bi pogodilo. Obisao sanm Evropu uzduz i popreko, i osim u Francuskoj, ni u jednoj evropskoj drzavi nisam video toliko Pezoa na ulici kao u Srbiji.

sempervivum

pre 2 godine

Сећам се да је Новак пре неколико година, враћајући се са Копаоника, возио Пежо 308. Е, сад ће моћи слободно да вози и неки озбиљнији ауто, по сопственом избору!

brm brm

pre 2 godine

Moz' misliti, pa i ranije je menjao sponzore. Sad ce neki kineski proizvodjac elektricnih automobila da ga uzme pod svoje. Iako bi Nole nesumnjivo voleo da ga uzme Tesla :)

SIN LOVCA NA MEDVEDE

pre 2 godine

Nema smisla da Djole nastavlja sa karijerom, toliko je slab da je od 5 zadnjih GS, uzeo samo 3, jedno finale a na petom nije imao hranrosti da igra. Ovako slab niz rezultata se nikada nije desio Nadalu a Federeru da i ne govorim.

Tomi

pre 2 godine

@"Đoković je tada, pri potpisivanju ugovora, kazao "da mu je drago što predstavlja veliki francuski automobilski brend priznat u celom svetu, iza kojeg stoji više od 200 godina istorije."

200 godina istorije automobila! 200 godina! Na stranu što je najbolji, ali je mnogo neobrazovan
(bsn, 1. mart 2022 13:15)

Pežo je osnovan pre 211 godina, tačnije 26. septembra 1810. Ti nisi samo neobrazovan nego baš nisi ni bistar.
(Dragan, 1. mart 2022 13:26)

Pa jesu osnovani tada ali nisu proizvodili automobile sve do 1889, tako da kompanija ima 211 godine istorije ali ne u proizvodnji automobila.

Petar

pre 2 godine

Očekivano. Čovek je sam sebe ubio. Ipak nije loše biti , bar malo, obrazovan.
(Fenris, 1. mart 2022 13:52)

Pa čovek je sam rekao da je svestan posledica i da ih prihvata. Što znači da je to svesno i sa razlogom uradio i da mu je svejedno šta će biti. Zašto ti imaš problem sa tim ako ga on sam nema?

Bane

pre 2 godine

O kakvim gubicima ovdje pričamo? Lik je pun love za dva života. Da je ovo bilo prije 10 godina, pa i nekako.
(kele®, 1. mart 2022 16:10)

Lepo kaze stara poslovica "milioni se brze potroše od hiljada".
Nezaboravite na Novakovo okruzenje i na sve one zmajeve, pepe, ženine, srdjane i braću koji ga okružuju i koji ga već čerupaju kako stignu. Još su mu sad i političari seli na grbaču.
Nadam se da za par godina neću biti bogatiji od Novaka ne zato sto ne želim da zaradom i sto nemam para, vec molim Boga da Novaku dotične persone ne procerdaju imetak mukom stečen!

Hahahhahah

pre 2 godine

Kad neko izabere poreski raj da tamo zivi, to znaci da i on razmislja o novcu
(Miki, 1. mart 2022 14:37)

A inace je mesto jako ruzno za život, pa se tamo ide samo zbog poreza. Ja bi tamo ziveo i da placam porez.

nije svejedno

pre 2 godine

Samo se nadam da se njegovo ime u budućnosti neće uvek vezivati za njegov stav po pitanju vakcine. Postigao je velike uspehe u teniskom sportu da bi to stvarno bila šteta. Uglavnom ima lose savetodavce ili su ga pogresno savetovatili da se ne vakcinise ili nisu uspeli da ga ubede da to uradi. Ako je to ssamo njegova odluka onda njegove ambicije nisu velike kao što smo mislili.

Luka

pre 2 godine

Tako je to na zapadu. Inat ne pomaze. Udare te po dzepu tamo gde te najvise boli pa se ti inati i filozofiraj koliko hoces. Sistem na zapadu je jaci od svakog pojedinca. Nije hteo da igra po njihovim pravilima. Moze i to ali kosta.
(Goran, 1. mart 2022 13:34) # Link komentara

To ima smisla da postoji kako kazes sistem medjutim tu i jeste problem sto nije sistem veci od pojedinca nego je sistem u zavisnosti od pojedinca odnosno sistema nema vec su to slobodne procene koje se menjaju u zavisnosti na koga se odluke odnose. Ti meni ne mozes da pokazes da sistem postoji sem ponavljanja te recenice uporno a ja tebi mogu da pokazem da sistem ne postoji na mnogobrojnim primerima. Tako je to na zapadu ili im se svidis ili ne.

zc7

pre 2 godine

Bane, 01. mart 2022 16:49
Ne brini,ima on toliko da bi se razocarao koliko ima,a mali broj ljudi moze i da pretpostavi koliko je to,a niko ne bi ni verovao.

Prolaznik

pre 2 godine

Firma Peugeot je osnovana 1810. Kada se smejete necijem obrazivanju, proverite činjenice jer vi ispadate smešni.
Inače ne podržavam Novakov stav o vakcinama.

Djordje Cvarkov

pre 2 godine

Novak je rekao je da je spreman da plati cijenu.....Kada osjeti ogromne finansijske gubitke,I kada bude igrao sve manje na turnirima,mislim da ce biti primoran da promijeni misljenje.....Ocigledno Novak nije svjestan koliko se svijet mijenja I koliko postaje surov.
(Asterisks, 01. mart 2022 13:06)

Novak je do sada u karijeri zaradio preko pola milijarde dolara, sad da se pokupi i neradi nista do kraja zivota i nigde ni ne investira taj novac ce trajati i njegovim cukununucicima, on vise ne zavisi ni od koga i moze da radi sta god zeli u zivotu

Dragan

pre 2 godine

"Đoković je tada, pri potpisivanju ugovora, kazao "da mu je drago što predstavlja veliki francuski automobilski brend priznat u celom svetu, iza kojeg stoji više od 200 godina istorije."

200 godina istorije automobila! 200 godina! Na stranu što je najbolji, ali je mnogo neobrazovan
(bsn, 1. mart 2022 13:15)

Pežo je osnovan pre 211 godina, tačnije 26. septembra 1810. Ti nisi samo neobrazovan nego baš nisi ni bistar.

Miki

pre 2 godine

Njima cela filozofija zivota lezi u novcu.
Konacno ce Svako da pokaze svoje pravo lice. Na kraju ce Samo da ostane Novak. Svi ostali ce da se udave u blatu svojih predrasuda i svojih obmana
Sami sebe lazu i mazu
(Sputnjik V, 1. mart 2022 14:25) 
Kad neko izabere poreski raj da tamo zivi, to znaci da i on razmislja o novcu

casovnicar

pre 2 godine

Tačno tako. Najbolji brend. Isto kao Rolex. Ima boljih satova za dosta manje novca ali Rolex je Rolex.
(Sima Kosmos iz dalekog svemira, 1. mart 2022 14:34

Tacno,ima mnogo boljih satova i za mnogo vise novca,ali rolex je bizuterija koja je postala statusni simbol skorojevica,ozbiljna gospoda i biznismeni sa pedigreom,nose neke druge ozbiljnije marke.

Vanja

pre 2 godine

Pa ko je lud da mu plaća da ne igra. E moj Novače...
(Randy Marsh, 1. mart 2022 12:57)

Nije vazno da ne igra, vazno je ZASTO ne igra. Ne igra ni Federer, ali ga sponzori ne napustise.

Sima Kosmos iz dalekog svemira

pre 2 godine

Ne mozes to da uporedjujes. Voleli ga ili ne, federer je veci brend jedno 100 puta. Veci brend od svih tenisera zajedno.
(Ivan Bg, 1. mart 2022 13:44)

Tačno tako. Najbolji brend. Isto kao Rolex. Ima boljih satova za dosta manje novca ali Rolex je Rolex.

Mali Hijavata

pre 2 godine

Ma jes, vratice se u proslost.
Nece covek vakcinu koja nije obavezna, njegova stvar. Preskocio je jedan slem jer ga ministar izbacio na svoju ruku i to je za sada to. Videcemo sta nosi buducnost.
Sponzora ce biti, makar i sa malo tanjim ugovorima.
(Vrg, 1. mart 2022 14:30)

Reći za anglosaksonske političare da rade na svoju ruku, elementarno je nepoznavanje istorije, najblaže rečeno.

Mr. Max

pre 2 godine

Novak već ima 35 god i poštujem njegovu odluku kao i odluku svakog drugog da se ne vakciniše i ako sam ja primio sve 3 doze. Zardio je dovoljno čak i za praunučiće tako da oni koji likuju na otkazivanje sponzora i kraj karijere mogu samo da mu pljunu pod prozor. Čovek je u mogućnosti da radi kao smatra da je najbolje za njega, ima uspešnu karijeru iza sebe kao jednog ako ne i najboljeg tenisera u istoriji. Ako bude mogao da igra negde tu je ako ne molim lepo on je tako odlučio. Ima svoju decu i porodicu dovoljno novca da uživa baš onako kako je zaslužio. A što se tiče novca za u buduće siguran sam da će uvek biti nekog kad završi karijeru da ga poželi za trenera ili konsultanta a tv stanice će ga takodje želeti kao komentatora tako da ovi što brinu šta će i kako će bolje da se pozabave sobom. Ja mu želim sve najbolje.

Ja

pre 2 godine

@A šta mislite zašto je Rolex ili Nike i dalje sponzor Federeru? Novak je odigrao više mečeva u poslednjih 6 meseci nego Federer za 3 godine

Zato što ljudi vole Federera i dobar je za reklamu. Trenutno, Novak je antireklama, nesto sto ce prosečnog građanina zapada da odbije od tog brenda.

Zeljko

pre 2 godine

@ bsn

Novak itekako zna sta govori majstore (rekao je za istoriju komapnije a na istoriju pravljenja auta),Pezo je mnogo pre automobila proizvodio razne druge alatke od koristi,dakle,ili uci od Novaka,ili se malo sam obrazuj,citaj itd...

marko

pre 2 godine

Da li su ljudi koji komentarišu uopšte u mogućnosti da shvate da vakcinacija nigde na svetu nije obavezna. Da je kojim slučajem Srbija uvela obaveznu vakcinaciju iati bi pisali komentare tipa diktatura bla bla..

as

pre 2 godine

otvara se Gasprom .... e to će da vas boli
(era, 01. mart 2022 15:00)

Aha,sad ce tek da budu puni para Rusi kad im stegnu sankcije al malo juce.
Cekaj samo ako potraju 3,4,5.
.. meseci sankcije,nece imati ni Zvezdu da sponzorisu.

Nenad

pre 2 godine

Bojim se da nije ovo početak kraja jedne sjajne karijere.Izabrao je svoj put i to je u redu ali da li će da obori sve rekorde koje je planirao to sada izgleda kao nemoguća misija.

Ivan Bg

pre 2 godine

casovnicar


Tacno je da sad svako ko dodje do novca nosi roleks i da je postalo klise. I ima nekih satova koji su svet za sebe. Ali, reci da je roleks bizuterija je cist bezobrazluk i nadam se da nisi casovnicar.
U globalu gledano, roleksu u svetu satova kao kompaniji i po tradiciji i ugledu nije niko ni do kolena, posebno ne one marke koje izgledaju kao igracke za decu a kostaju milione.(ne vredjam nego samo kazem)

nba

pre 2 godine

Својом тврдолавошћу уништиће све што је до сада постигао.
(Realman, 1. mart 2022 13:57) # Link komentara

I meni se cini da nu je ego malo proradio.

Sponzori te placaju ako imaju koristi od tebe. Ako procene da utices negativno na poslovanje u bilo kom obliku - cao zdra'o. I tu nema nikakvih emocija i teorija zavere, cist posao.

E sad iskreno, ne bojim se ja nesto preterano za Djokovica. Ko zna mozda uspe da se vrati na ta takmicenja u punom formatu uskoro pa zabode jos nekoliko GS-a - sto bi mi bilo drago. A mozda i ne... U svakom slucaju kako bude verujem da je zaradio lovu za sebe i svoju familiju da opusteno moze i da iskulira do kraja zivota. Sto bi se reklo - sta ga briga.

Vukvucko

pre 2 godine

Pa normalno...nece igrati u Americi, najverovatnije ni R.Garos čim se povlače, Rim mu možda zabrane...čemu reklama ako ne igraš, tj što da finansiraju...

Washington

pre 2 godine

Kao sto sam rekao, njegova stvar, nek radi sta hoce, na kraju ce on biti najrazocareniji u celoj prici, ne mi navijaci. Ok i mi se nerviramo ali mi se nismo zrtvovali ceo zivot, dosli do tacke kad treba da budemo najbolji u istoriji i okrenuli ledja. Mozda je Djokovicu ipak ova druga pobeda bitnija? Ne znam.

Uglavnom, da sam on, ja bi uzeo 2 vakcine i zavrsio sa tim. Naravno, sad je to mnogo teze jer covek nece da ispadne licemer ali iskreno mogao je ovo sve izbeci. Sta da se radi.

Blab

pre 2 godine

@(Legionar, 01. mart 2022 13:19)

Čoveče! Pa sad je sve jasno! Cela ova pandemija je samo da Novax ne bude GOAT!!!

A ovo za reset, samo izvoli, resetuj sebe do mile volje. Nas ostale ostavi na miru.

neutralan

pre 2 godine

A šta mislite zašto je Rolex ili Nike i dalje sponzor Federeru? Novak je odigrao više mečeva u poslednjih 6 meseci nego Federer za 3 godine.

(gtr, 1. mart 2022 14:07)

ahhhh bre, te teorije zavere vise !! Nike nije sponzor Federuru odavno vec !

profesor

pre 2 godine

Podrzavam 99% stvari koje radi, legenda je, al ovo definitivno ne ide u oravom smeru, vreme je da razmisli sta i kako dalje.. da se razumemo, nema veze sa parama i sponzorima, mora da igra vise…

lol

pre 2 godine

Za sve koji kazu logicno kad ne igra, i slazem se u potpunosti sa tim, ali kako je onda logicno da Federeru ostaju sponzori iako ne igra 3 godine?

No name

pre 2 godine

Normalno. Nije to nikakva osveta zbog ovaog ili onog stava, ni protiv njega lično, nego prosto neće da plaćaju, a da on ne učestvuje na najvećim turnirima. Čuj, da skupo plaćaju reklamu, koju niko neće videti.

Копитски

pre 2 godine

@bsn битно да ти пљунеш на човека а ниси ни проверио информацију. Тркни до Википедије па прочитај историју Пежоа, па ћеш да видиш да су почели још 1810. године. Редовни пљувачи - мозга без

Sasha

pre 2 godine

Đoković je tada, pri potpisivanju ugovora, kazao "da mu je drago što predstavlja veliki francuski automobilski brend priznat u celom svetu, iza kojeg stoji više od 200 godina istorije."

200 godina istorije automobila! 200 godina! Na stranu što je najbolji, ali je mnogo neobrazovan
(bsn, 1. mart 2022 13:15)

Nije pogresio, automobile prave krace, ocigledno, ali 200 godina prave masinie i alate. Skoda je tek nesto malo mladja, pravili su oruzje, brodove, kotlove... Nokia od 1865. Prilicno sigurno nisu pravili mobilne telefone tada.

Buljko

pre 2 godine

Dobro, nije kraj sveta...tu su Geely, Anta, Shenzhen City Yonghao Clock And Watch company :) Šalu na stranu...možda nisu svi cool i fancy ali bar sponzora ima svuda u današnje vreme.

Lepi Mića

pre 2 godine

Đoković je tada, pri potpisivanju ugovora, kazao "da mu je drago što predstavlja veliki francuski automobilski brend priznat u celom svetu, iza kojeg stoji više od 200 godina istorije."

200 godina istorije automobila! 200 godina! Na stranu što je najbolji, ali je mnogo neobrazovan
(bsn, 1. mart 2022 13:15)

2014. Đoković je potpisao ugovor sa firmom Pežo, koja jeste poznata po proizvodnji automobila, ali počev od 1810, pa do dana današnjeg i dalje prozvodi razne mlinove za kafu, biber, so, kao i neke alate (dleta). A to što neobrazovani, a koji vole da pametuju svima, misle da je kompanija Pežo nastala posle Drugog svetskog rata i da proizvodi samo automobile, to već nije problem Đokovića.

Toni

pre 2 godine

Đoković je tada, pri potpisivanju ugovora, kazao "da mu je drago što predstavlja veliki francuski automobilski brend priznat u celom svetu, iza kojeg stoji više od 200 godina istorije."

200 godina istorije automobila! 200 godina! Na stranu što je najbolji, ali je mnogo neobrazovan
(bsn, 1. mart 2022 13:15)

Pežo je osnovan 1810. kao manufaktura za proizvodnju raznih predmeta koje je tada čovek koristio, pa su vremenom počeli da prave bicikle, kosilice, a pre 100 godina i automobile.
Dakle, informiši se pre nego što nekoga proglasiš neobrazovanim. Nije teško ako čovek hoće.

henry lee

pre 2 godine

Peugeot moze da zatvori radnju u Srbiji.
(Pragmatik, 1. mart 2022 13:49)

Pa da ti kazem, nije da ih to ne bi pogodilo. Obisao sanm Evropu uzduz i popreko, i osim u Francuskoj, ni u jednoj evropskoj drzavi nisam video toliko Pezoa na ulici kao u Srbiji.
(Nikola München, 1. mart 2022 16:11)

Možda jer su najjeftiniji polovnjaci.

dare slovenac

pre 2 godine

Korona virus najpametniji, cim je poceo rat sakrio se u rupi nekoj i nema ga!
(eX, 1. mart 2022 15:37) # Link komentara

a šta je to trebao? Kao ukrajinski bokseri?

qwerty

pre 2 godine

To je sve samo biznis i marketing.
Neko je verovatno sproveo istrazivanje kako potencijalni kupci ovog brenda dizivljavaju Novaka posle njegovih postupaka i doneo zaljucak o daljojj saradnji.
U poslu nema prijateljstva, samo interes.

Tenej

pre 2 godine

Pezo napusta ceo sponzoring tenisa ukljuciv RG zbog financiskih problema. Nije samo No1e u pitanju. Provereno.
(Toma, 1. mart 2022 23:35)

Ništa lakše nego proveriti, na spisku sponzora Rolan Garosa 2022. nema više Pežoa. Kuku i lele luzerima koji su taman izgradili sebi narativ da je Pežo specijalno Novaka oduvao zbog vakcine i turnira, srušio im se sneško i sada moraju da ponovo traže nove razloge svoje sreće u nečijoj, pa makar i izmaštanoj nedaći.