Umetničko klizanje 121

Četvrtak, 10.02.2022.

08:10

Rusko čudo od deteta pozitivno na doping testu!

Ruska klizačica Kamila Valieva (15), najzaslužnija za ekipno zlato tog tima, bila je pozitivna na doping testu uoči ZOI u Pekingu, prenose svetski mediji.

Rusko èudo od deteta pozitivno na doping testu! IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

121 Komentari

Sortiraj po:

Милош

pre 2 godine

Према тренутно доступним информацијама, узорак који је био позитиван на недозвољене супшстанце је узет у Санкт Петербургу 25. децембра од стране Руске Антидопинг Агенције. Руски ОК тврди да су Валијевини резултати и пре и након тога били негативни и да јој је због тога одобрено да се такмичи на Олимпијади, иако је првобитно била суспендована од стране руске клизачке организације. Изгледа да је удео "Американаца" у овом случају само то што су раструбили целом свету шта се десило пре пар недеља у Русији ...

Muka

pre 2 godine

Deca na dopingu. Gde su tu roditelji, država i organi gonjenja.
(xcx, 10. februar 2022 14:31)

Pa ruski roditelji, država i organi su im dali doping.

pa

pre 2 godine

treba imati pare za najnovije doping stvari. Obozavam bolta ali kak odo skoro covek niej moga oispod 10s sad odjednom vis njih nikome to nie jsumnjivo? odjednom smo postali superiorni?

Stari basketas

pre 2 godine

@Karlo Prvi

Zapravo doping kod Rusa je otkriven, tako sto je otkucao onaj koji je doping donosio iz SAD, a kaznjeni su i nedopingovani sportisti, pa je u atletici nastupala samo Klisina, jer trenira u SAD, a u plivanju Jefimova, koja je padala doping kontrolu, ali i ona zivi i trenira u SAD!

PSL

pre 2 godine

Nešto tu ne štima. Zašto se sada priča o rezultatuma od pre dva meseca? Valjda je već tada trebala biti suspendovana. Sa druge strane nema tu nagađanje da li taj lek pomaže ili ne, ako je na listi zabranjenih sredstava tu je kraj priče. To je onda doping.

g

pre 2 godine

@Vase ime
A Djokovic?! Cist ko suza? Ili obojica ili nijedan, shvati. Grljenjem drveca se ne parira dopingovanom po 6h na terenu, jos na kraju i pobedi..

Paja zvezdaš

pre 2 godine

Kada su hakeri upali u WADA i otkrili da je Serena Williams koristila neki lek za koji je Marija Šarapova kažnjena suspenzijom nije niko digao glas. Ispade da ni jedan lek ne sme da se upotrebi. I viagra je štetna? I svi oni lekovi koji šire krvne sudove

Stari basketas

pre 2 godine

@nikolai valuev

Ni Armstrong ni Merion Dzons ni Tim Montgomeri nisu uhvaceni u dopingu ni na jednom takmicenju! Obavesti se! Dzastin Getlin je dva puta uhvacen, prva zabrana mu je bila na osam godina, stigao je da pobedi Useina i bude prvak sveta!

mix

pre 2 godine

"Nakon ujedinjenja Nemačke, samo nekoliko meseci je bilo potrebno da se objave dokumenta koja su otkrila razmere sistematskog dopinga u Istočnoj Nemačkoj. Nakon više od dve decenije konačno je sprovedeno istraživanje i o sistematskom dopingu u Zapadnoj Nemačkoj. I pored snažnih opstrukcija, u izveštaju na više od 800 strana, otkriveni su mnogi detalji sistemskog dopinga, razvoja nedozvoljenih susptanci u državnim laboratorijama i pod pokroviteljstvom države."

Zapadna nemačka je sistemski dopingovala svoje sportiste, u atletici, u fudbalu, u plivanju...

"Sve posledice organizovanog dopinga u Zapadnoj Nemačkoj možda se najbolje vide na primeru 26-godišnje atletičarke Birgit Dresel koja je 1987. godine preminula zbog višestrukog otkazivanja organa. Nakon autopsije u njenom telu je pronađena 101 različita supstanca. U zvaničnom izveštaju međutim stoji da uzrok smrti Dreselove nije poznat. Ipak, nemački ekspert u oblasti dopinga, Verner Franke rekao je da su uzrok smrti bili anabolički steroidi.

Iako je izveštaj na prvi pogled temeljan, on nije potpun. Tim istraživača se u toku rada susreo sa ogromnim opstrukcijama, pre svega od strane Federalnog instituta za sportsku nauku (BISP), ali i drugih sportskih institucija koje nisu želeli da otvaraju arhive."

Mnoga dokumenta su uništena u pokušaju da se sakrije sistemsko dopingovanbje u Zaqpadnoj Nemačkoj. na žalost nikada nećemo saznati koliki je bio obim szstemskog dopingovanja u ZN, jasno je da je bio monstruozan.

eto

pre 2 godine

sad joj zabraniti bavljenje sportom za ceo zivot. ne sam onjoj svima koje uhvate za primer inace . unistise sport. Kad su me uhvatil iu prevozu da sma pogresno vlaidirao kartu dobio sam pesnicu u stomak i psovke i izbacivanej iz busa . a politicari se bogate prek onoci umesto da se uhvate i osude i javno izvrsi pogubljneje za priemr. ne misli msamo na ove milsi mna sve. pogledajte samo sve redom psole tita doalzili otimali obogatil ise na racun naroda

Karlo Prvi

pre 2 godine

Za Armstronga i Marion Džouns: poenta je da je neko tu odao tajnu, da je izvedena istraga i da se saznala istina. E sada probajte to isto u Rusiji: da neko krene da odaje tajne kako se dopinguju, da bude nezavisna istraga i da se neka Valijeva zbog toga suspenduje (iako lično nije ništa kriva, siguran sam - sa 15 godina ona damo uzima šta joj daju). Nemoguće, zar ne? Taj neko ne postoji jer sve i da hoće, bili bi ućutkani na ovaj ili onaj način.

Аца

pre 2 godine

Мрцваре 15-годишње дете која је огромним талентом, трудом и пожртвовањем извела спектакуларне потезе које су јој заслужено донеле златну медаљу. Ту је крив једино Руски Олимпијски Комитет који стриктно мора да проверава све своје спортисте и да тражи од њих да им кажу каква су све лекарства користили у минулом периоду како би се избегло све ово. Јадна девојчица какав притисак трпи са само 15 година. Те супстанце недозвољене може имати и неки обичан лек за главобољу а да се то и не зна.

kuc kuc

pre 2 godine

Ček, ček, kako to sad isplivali rezultati od pre dva meseca. Što je nisu tad suspendovali nego sad problem nakon timskog zlata?
Valjda dopingovanog suspenduješ odmah a ne kad ti odgovara. Mislim na međunarodnu klizačku federaciju a ne rusku.
Ako nije pozitivna na testovima na Olimpijadi nema osnova da njoj pa i Rusiji uzmu zlato. Nije bila suspendovana. Da jeste zamenili bi je drugom klizačicom.
A ne može biti ni naknadno otkriveno jer to nije nepoznata substanca. Čak i da jeste, opet se postavlja pitanje jel' to laboratorijski nalaz od ranije ili je tek sad rađen.
Sve u svemu, idealno za mutljavine i oduzimanje medalja kad ti odgovara. Ne Rusiji, bilo kome.

beli

pre 2 godine

Pošto smo dobili veliki broj pitanja vezanih za doping kontrolu američkih sportista, nakon finalne utakmice između SAD i Srbije na FIBA Svetskom kupu, želimo da potvrdimo da su američki košarkaši testirani isto toliko koliko i naši, da su testirani pred Svetsko prvenstvo i da su testirani unutar NBA lige. Od osnivanja Svetske antidoping agencije 1999. godine, tačnije od Olimpijskih igara u Sidneju, svi američki sportisti se testiraju isto kao i svi ostali sportisti. Danas postoji Svetski antidoping kodeks prihvaćen i ratifikovan od strane svih država sveta i samim tim su pravila ista za sve.

Doping kontrolori Antidoping agencije Republike Srbije su testirali najbolje američke košarkaše više puta, poslednji put na Olimpijskim igrama u Londonu, kada je među ostalima testiran i Kevin Durant. Kuriozitet je i da je Stefen Kari (sadašnji bek američkog tima) igrao u najboljem američkom timu u Novom Sadu 2007, kada su ih naši omladinci pobedili i postali svetski prvaci. I tada je rađena doping kontrola.

Inače, USADA (Antidoping agencija SAD) ima jedan od najrespektabilnijih programa doping kontrole na svetu. Poznati su po procesima vođenim protiv Merion Džons i Lensa Amstronga, verovatno najvećih sportista koje su ikad imali.

kinez

pre 2 godine

KAKAV STE VI TO NAROD??? DA BRANITE RUSE A ONI JOS SE DOPINGUJU POD ZASTAVOM OLIPISKOG KOMITETA A NE POD SVOJOM.NJIMA TREBA ZABRANITI BAREM DESET GODINA NA OLIPIMSKIM IGRAMA.KOJA SRAMOTA SPORTA UOPSTE OD STRANE RUSA.

Kg

pre 2 godine

Uvek smo Rusi i mi bilo najposteniji ( verovatno i najgluplji) narod. Ova Mala se testira normalno, Novak priznaje da je nevakvinisan dok 130 tenisera dodje samo sa potvrdom koja je vazeca koliko i one izdate u Vranju. Haos. A Nadal u 37. godini posle godinu dana neigranja odigra dva meca od po 5 sati, americke skakacice u dalj ne postoje 4 godine pa na olimpijadi skacu preko 7m, norveski bijatleta pije lekove prostiv astme pa sutradan skija 20 km I svima je to OK. A Nole I ova klinka su sramota za sport u svim zapadnim medijima. Vreme je za katabazu.

Misa

pre 2 godine

Nema dokaza da lek utiče na performanse sportista, nema dokaza da ga je uopšte uzimala, lek uopšte nije naveden na listi ne dozvoljenih supstanci, jedini problem je što je mala ruskinja.

Dr. Realan

pre 2 godine

“””Da je americko cudo, ne bi bila ni testirana.
(Milan, 10. februar 2022 09:03)
“””

Čak i da je istina to što si napisao, da li to opravdava doping? I to čak 15-to godišnjeg deteta.

Sportista (2. deo)

pre 2 godine

Niti branim Ruse, niti napadam Amerikance, samo konstatujem kakva je situacija. Takodje, za one koji nisu nikad bili ni blizu ozbiljnog bavljenja sportom, moram da kazem da ne zavisi bas sve od dopinga. Licne predispozicije, talenat, dobar trener, psihicka stabilnost, sve to igra veliku ulogu. Problem je najizrazeniji kod sportova kod kojih talenat i tehnika igraju manju ulogu, a vise zavisi od fizicke spreme. Atletika, plivanje, biciklizam. Imam i licno iskustvo. Bavio sam se amaterskim kikboksom, cak nisam ni bio nekakav sampion. Jednom me je trener pozvao da sparingujem sa nekim profijem, nisu mogli da mu nadju sparing partnera odgovarajuce kilaze. Posle 2-3 runde shvatio sam da nema ni bolju tehniku, ni vise talenta, samo malo vise snage i iskustva. Bez problema sam to nadoknadjivao brzinom, stavise od 3. runde sam ga lupao na brzinu i refleks, prvi udjem u razmenu ili iz kontre. Posle 6-7 sam poceo da padam, a on je terao isto, sve vise uspevao da udje u klinc, da me zakiva i baca. Kada sam posle treninga sav ponosan rekao treneru da bih posle 2-3 meseca ozbiljnijih priprema pojeo i njega i njemu slicne, ovaj mi je odgovorio: Da, dok ne natrcis na hemicara koji bi te nokautirao.

nikolai valuev

pre 2 godine

pa kad su Ameri sami sebe izuzeli od bilo kakvih testiranja...
(DrKadzija, 10. februar 2022 08:49)

Rusofili, da li ste stvarno toliko ograniceni? Kako americki sportisti i to njaveci padaju na dopingu ako se ne testiraju? Da bi pao moras da se testiras, a americki padaju. Najboljoj atleticarki i najboljem biciklisti u istoriji su oduzeti trofeji, a i monogima drugima. Ukljucite mozak i prestanite bezuslovno da branite vase Ruse. Plus devocica ima 15 godina. Uzas.

farmaceutska mafija III

pre 2 godine

Isto kao i Nole, imaju dobre hemicare u timu.
(Pera Vucibatina, 10. februar 2022 08:38)

Kada se uzima krv sportistima jedan deo se analizira na poznate supstance, a jedan deo se zaledi za testiranje u budućnosti. To se radi kako bi se, ako je nešto novo sintetisano što se tom trenutku ne može naći, moglo pronaći tada.
Tako je Lence Armstrong izgubio titule zbog doping skandala godinama nakon penzionisanja. Iskreno se nadam da Nadal i Đoković nemaju nikakve hemičare u timu...

dexter-lab

pre 2 godine

Strasno. To je lek koji uzimaju teski srcani bolesnici. Sta taj lek cini detetu od 15 godina i kako ce njeno srce izgledati za 20 godina, ne smem ni da pomislim.

Dusan

pre 2 godine

Je li sada kada je uzela zlatne medalje odjednom je dopingovana nije se pre takmicenja znalo nisu testirani bili ??? Onda joj ni ne das da se takmici a ne da sacekas da uzme zlato.

To je to

pre 2 godine

@ Firestrater. Pa sem tebe čak i vrapci znaju da se američki sportisti ne testirjau na OI.Oni sami sprovode antidoping kontrolu među svojim sportistima.Dovoljan razlog za sumnju,kad se zna šta su sportisti iz amerike radili u prošlosti.

Mik

pre 2 godine

Sramota je i zločin dopingovati 15-godišnje dete. Ona to sigurno nije sama uzela niti može da zna dovoljno o onome što uzima.
Olimpijska medalja za mnoge trenere i radnike u sportu znači novac, a što dopinguju nečije dete - baš ih briga!

Torrente

pre 2 godine

u tom paralelnom svetu američki sportisti se dopinguju bez problema, ali zato srpski biciklista Lens Armstrong vratio medalje.

Ruske atletičarka Merion Džons uhapšena. Beloruski trkač Ben Džonson završio karijeru jer se drogirao.

Uvek taj istok prednjači.
(rebro, 10. februar 2022 09:34)

Bolje da ništa nisi pisao.

1. Lens Armstrong je razotkriven posle velike afere koju je pokrenuo timski kolega Lendis, jer mu je proradila savest. Dakle, to tog trenutka nije uhvaćen za pozitivnim doping testom.

2. Merion Džons nikada nije imala pozitivni test na doping. Sama je priznala.

3. Ben Džonson je Kanađanin.

Illyurian

pre 2 godine

Sada ce Putin, uz pomoc Kine i Belorusije da vojskom opkoli Medjunarodni Olimpijski Komitet od kojeg ce zahtevati da poniste sve odluke protiv dopingovanih Ruskih sportista donetih 20 godina unazad ili MOK vise nece postojati...

Markos

pre 2 godine

Najjaci su mi komentari "a kako samo Rusi,gde su Ameri" .To je kao sadasnji vlastodrsci kad ih se uhvati u mahinacijama,oni kazu "a sta su zuti radili,to ne pricate".Kakvo je to bedno opravdanje,uhvate te u prevari i ti neces da priznas,nego kao i drugi su

mare

pre 2 godine

postoji predmet medicina sporta na Fakultetu za sport i fizicku kulturu gde jedan od profesora sam kaze ja cu vas nauciti pola drugu polovinu morate sami da otkrijete. jedan deo se odnosi na maksimum koji sportista genetski dostize i kako se pomera ta granica i koji su intervali za uzimanje i ciscenje od nedozvoljenih supstanci. Davno je bilo ne secam se bas svega ali ovoga se ugrubo secam.

Luzeri

pre 2 godine

Da podsetim ove koji prozivaju amerikance da su oni uhvatili ‘svoje’ super-heroje Lans Armstronga i Marion Jones da se dopinguju i oduzeli im sve ranije medalje… koga su Rusi uhvatili?
Ali luzerima je uvek neko drugi kriv

todos

pre 2 godine

Nije mi jasno, ako su Rusi znali da taj lek i supstanca spadaju pod doping zabranom. Zašto su joj uopšte to davali? Da li je moguće da nisu obavešteni?
Prestanite da poredite Nola i Rafu. Oni su potpuno isti i sa svojim godinama imaju istu snagu i volju da izguraju mečeve od nekoliko sati.

Gillespie

pre 2 godine

Stvarno, Ameri vode rat protiv Rusije na svakom nivou. Zastitnici demokratije i ljudskih prava, ahahaha. Sramota, svid su umesali politiku.

Jovan

pre 2 godine

Kako ljudi lupetaju gluposti. Naravno da se Americki sportisti testiraju. Jedini je problem sto se rezultati ne objavljuju u skladu sa stvarnim rezultatima.

zvezdarac

pre 2 godine

AKo je ovo tačno (u današnjem svetu NIŠTA me ne može iznenaditi pa ni to da je neproverena informacija puštena u javnost), trenare ove devojčice treba strpati u zatvor.

Sa 15 godina ona ne može da odluči da počne da uzima nešto (niti može da ima znanja o bilo čemu što se nalazi u tom leku, načinu rada i slično). Ne može biti ni odgovorna ali je katastrofalno da je neko odrastao (trener i/ili roditelji) odlučio da detetu od 15 godina daje doping sredstvo.

Ako pak njoj treba taj lek zbog zdravstvenog stanja, TIM GORE po te ljude koji su joj ugrozili zdravlje i život zarad neke pišljive medalje!

Valieva je predivna, predivno kliza i verovatno bi i bez toga mogla da uzme zlato ali u celoj ovoj priči stravičan zločin je učinjen pre svega prema njoj ali se, da se ne zavaravamo, slično dešava sa još mnogo dečaka i devojčica u sportovima koji zahtevaju izuzetno veliko opterećenje.

rebro

pre 2 godine

@Luka

u tom paralelnom svetu američki sportisti se dopinguju bez problema, ali zato srpski biciklista Lens Armstrong vratio medalje.

Ruske atletičarka Merion Džons uhapšena. Beloruski trkač Ben Džonson završio karijeru jer se drogirao.

Uvek taj istok prednjači.

Robert

pre 2 godine

kako se Nadal uvek izvuce ili postoje dvostruki standardi
(Dule, 10. februar 2022 08:13)

Nema vrhusnkog sporta bez dopinga. Postižu se neljudski rezultati, a nije baš potpuno fora u savremenim metodama oporavka, modernoj opremi itd. U interesu ljudi koji vodi sport je da se takvim rezultatima na sportskim terenima privlače sponzori, publika, tv prava... Tako da je, što se tiče dopinga, reč o kombinaciji prećutne saglasnosti vodećih ljudi i vrlo softiciranog i pažljivo nadziranog doping protokola. Problemčić je što Vi tu pričate samo o Nadalu, iako su svi vrhunski takmičari na nečemu. Pa nije mišićna masa (jedini) pokazatelj korišćenja nedozvoljenih supstanci. Osim toga, zar uopšte možete da zamislite da u susretu dvojice vrhunskih sportista, pobedi onaj nedopingovan? To samo u Rokiju. Ali vidim da običan svet i dalje živi u uverenju da natural i vegan Nole delje superdopingovanog Rafu u meču od 6 sati. Doping se kod svih podrazumeva, tako da opet ostali faktori daju prevlast (talenat, trening, ishrana, genetske predispozicije itd).

xxx7

pre 2 godine

kako se Nadal uvek izvuce ili postoje dvostruki standardi
(Dule, 10. februar 2022 08:13)

Au kakve komplekse je nabio Rafa...na vest o umentnickom klizanju idemo opet po Rafi :)
ali evo ti odgovora...isto apsolutno kao i Novak! Ne zavaravjate se, Novak igra isto u 35-oj meceve od po pet sati a izgleda da je tek poceo, tako da i jedan i drugi, ili su ful spremni,ili ovo drugo... ne palite se da je Nocvak mnogo spreman,a Rafa dopingovan,nema toga, ali ajde objasni ti nesto ostrascenom novakovom navijacu.

Stiv

pre 2 godine

Eeeej ajd sto se sumnja u Nadala, realno lik je previse blizak s Fuentesovom skolom da bi bip cist. Ali za Novakove hejtere iz Srbije, da vam mozak kaze da se on dopinguje, lik koji je ostavio meso, gluten, koji nece da cuje za vakcinu, on vam dopingovan i to vam izgleda kao logicno. A jos lik iz Srbije pa mozete pomisliti koliko bi se zasladili ovi englezi i ameri da je to iole tacno. Uopste je poznato da Srbija i Rusija drze konce u tim organizacijama, jel? Mozak vam ne funkcionise, nema vam spasa.

rebro

pre 2 godine

@Šrdinger

Lens Armstrong pre nekoliko godina pio svašta nešto pa je morao da vrati medalje.
Ah da on je iz Amerike.r

Ben Džonson isto tako uzimao neke pilule.
Ah da on je iz Kanade.

Merion Džons atletičarka pala na dopingu.
Ah da ona je iz Amerike. I zatvor zaglavila.

Toma

pre 2 godine

Самосвесна грађанка,
Ne da nisi stoprocentno, nego nisi uopste u pravu. Bio je pre par godina interviju sa nasom zenom, clanicom svetske antdoping agencije. Americki sportisti se testiraju kao i svi ostali. Mislim da je i licno ucestvovala u testiranju njihovih kosarkasa, najosporavanijih. Zasto bi ostali pristali na to i cutali?

Marko

pre 2 godine

kako se Nadal uvek izvuce ili postoje dvostruki standardi
(Dule, 10. februar 2022 08:13)
Kako se Djokovic uvek izvuce?Mislis na ono kao kad ima naprimer Federer tri meč lopte na Wimbldonu pa ga Novak na kraju dobije a takvih primera ima još. E to je vidiš do glave nikakve doping supstance tu nepomazu.

Filip

pre 2 godine

ma da kako da ne. čim je rusko je dopingovano. ali zato Američke sportiste ne testiraju. kriminal
(Dragan, 10. februar 2022 08:49)
To da se americki sportisti ne testiraju sigurno spada medju top3 neistine koje su se ukorenile ovde.

Sportisti se ništa ne pitaju

pre 2 godine

Šta su ti naši ljudi. Umesto da pozdravimo napore da sport bude bez dopinga, mi prozivamo Amere, Estonce, itd...
Tvrdimo da su svi dopingovani.
Tvrdimo da Amere niko ne proverava...
Ne razumem.
Pišete u komentarima kao da su samo Ruse uhvatili u dopingu. Uhvatili sportiste i iz drugih država, imate sajt, pa pratite svakodnevno.
Samo ima jedna razlika. Sportisti iz drugih država to rade na individualnom nivou. U Rusiji je to sistemska stvar. Obavezna. Ne razumem odakle potreba da se okitiš sa najviše medalja. Samo glupi narodi mogu da misle da broj medalja govori o "superiornosti" nacije.
Osim toga, ako uporedite koliko su svojih sportista Ameri uhvatili, a koliko Rusi svojih, biće vam jasno ko je licemer.

Самосвесна грађанка

pre 2 godine

Kako samo Rusi!? A gde su tu Ameri i ostali?
(Srbo, 10. februar 2022 08:28)


Мислим да Американци не дозвољавају било које друго и било где другде изван САД независно тестирање, већ главном у управи или главном у организацији такмичења које се догађа у иностранству предају резултате тестирања сваког свог такмичара. Али нисам стопроцентно сигурна да је баш тако како сам написала.

Firestarter

pre 2 godine

Мислим да Американци не дозвољавају било које друго и било где другде изван САД независно тестирање, већ главном у управи или главном у организацији такмичења које се догађа у иностранству предају резултате тестирања сваког свог такмичара. Али нисам стопроцентно сигурна да је баш тако како сам написала.
(Самосвесна грађанка, 10. februar 2022 09:09)

Da, to je "istina" koju plasira KGB propaganda. U realnosti je sasvim drugacije. USA sportisti se testiraju kao i svi drugi na svim takmicenjima. Nasi sportski novinari su to hiljadu puta rekli ali se i dalje pojavljuju ove lazi.

Dinastija

pre 2 godine

Amerika garantuje za svoje sportiste da nisu dopingovani. Izvire poštenje iz njih.
(NRLJ, 10. februar 2022 09:21)
Amerikanci su jedina zemlja koja je kaznila nocano i zatvorom svoje doping sportiste. Kada je to Rusija uradila?

Miron

pre 2 godine

Treba da shvate da ovo nije 1978. i da se likovi kao Jarmila Kratofilova odavno ne takmiče.
(Srdjan, 10. februar 2022 08:48)

Bolje da si ćutao i svi bi mislili da si jako pametan, a ovako si si se odao. Jarmila Kratohvilova je Čehinja i baš ništa nema sa Rusima! A zapadni sportisti svi uredno jedu plazmu i piju mleko. Smehotresno.

Lola

pre 2 godine

Na vest o njenom podvigu, rekla sam kako će sada Ameri da podmetnu neku doping aferu. Pa ne verujem da su toliko providni. I sve baš sada kada treba da se takmiči u individualnoj kategoriji. Ocrnili su ruske sportiste za sva vremena, sada samo koriste svaku priliku. Devojčica je superiorna u svakom smislu, mogu samo da joj zavide.

z

pre 2 godine

Prvo bi neko trebalo u zatvor što tera dete od 15 godina da uzima svakakve supstance, pa tek onda sve ostalo.

Ali kad je u današnjem sportu to nešto najnormalnije da ti gledaš izrabljivanje dece, šta je onda doping problem...

Aca bg

pre 2 godine

Duci Simonovic je za mnoge stvari u pravu.Pre ove male,zena koja je trenira,Eteri Tutberidze,je imala jos svojih malih pulena.Gledao sam dokumentarac,pod kakvim rezimom one zive.Kao da su u zatvoru na otvorenom.To je bolesno,i njih sada sa 18-19 godina vise nigde nema na takmicenjima.Verijem i da se Nadal dopinguje,vrhunski sport je potpuno dehumanizovan.

Mirko Kojotovski

pre 2 godine

Jedan dobor nemacki dokumentarac
Blut und Spiele objasnjava dokazuje kako se u sportu dopinguje.
Glavni svedoci su i glavni likovi u dokumentarcu.

Moler

pre 2 godine

Nadal koristi HGH (hormon rasta), a ne testosteron kako se misli zbog onih vena na bicepsima, pa se uvek izvuče. HGH nestaje iz krvne plazme 6-9 sati nakon uzimanja i koliko znamo nijedan sportista poslednjih godina nije pao na HGH.
A Rusi po starom, naravno kao i ostali, samo pogrešnom metodom. Ne dopinguju se deca pobogu, dokle to ide...

Сајбер

pre 2 godine

Ко шиша Русе и Кинезе када не знају за медицинско изузеће како се стручно назива папир по коме све највеће звезде спорта деценијама користе те исте супстанце јер им је ‘дијагностификован’ АДХД, срчана мана, астма, итд.. Само неки примери: Фелпс, Бејлс, Вилијамс, Рафа…

Torrente

pre 2 godine

Sada objavljeni rezultati analize uzorka iz decembra?

Ne ulazim u to da li se ova devojka dopingovala jer naravno ne znam, ali ovo opet liči ba prljavu igru.

Ako je bila, zašto joj nije zabranjen odlazak na Olimpijadu, već se čeka sa objavom kako bi se ponovo diskvalifikovala cela zemlja?

Vlada

pre 2 godine

Što uništavaju decu? Ona sam sigurno to nije odlučila. Ljudi nisu normalni, ima 15god. Još je dete. Mojoj ćerki kad bi i pomislili da daju bilo šta od toga ne bi dobro prošli.

brm

pre 2 godine

Inače, svi vrhunski sportisti imaju neka srčana i disajna oboljenja kako bi dobijali neki lek za "lečenje" istih. Pola biatlonaca i cross-conutry skijaša ima dijagnostikovanu astmu. Inače, oni spadaju i sportiste sa najvećim kapacitetom plućaj, tj. VO2 max, od svih drugih sportista. I jeste, sad su svi astmatičari. To je profesionalni sport, cilj opravdava sredstva.

Iskreno, ne znam šta bi Rusima da se zezaju sa tim stvarima, jer sad znaju da su na posebnoj prismotri zbog sistemskog dopinga, mada, možda joj je neko iz užeg kruga trenera davao neke supstance. Ili će možda da joj izvuku potvrdu da ima prepisan lek zbog srčanih problema...ali i to treba da se prijavi antidoping agenciji. Zanimljivo.

Srdjan

pre 2 godine

Ruse treba trajno eliminisati sa olimpijskih igara i dozvoliti samo takmičenje individualnih sportista pod olimpijskom zastavom. Ovo što rade je nečuveno.
Da ne spominjem da klizačica ima samo 15 godina i da joj na ovaj način možda i zdravlje opasno ugrožavaju.
Treba da shvate da ovo nije 1978. i da se likovi kao Jarmila Kratofilova odavno ne takmiče.

z

pre 2 godine

Prvo bi neko trebalo u zatvor što tera dete od 15 godina da uzima svakakve supstance, pa tek onda sve ostalo.

Ali kad je u današnjem sportu to nešto najnormalnije da ti gledaš izrabljivanje dece, šta je onda doping problem...

Moler

pre 2 godine

Nadal koristi HGH (hormon rasta), a ne testosteron kako se misli zbog onih vena na bicepsima, pa se uvek izvuče. HGH nestaje iz krvne plazme 6-9 sati nakon uzimanja i koliko znamo nijedan sportista poslednjih godina nije pao na HGH.
A Rusi po starom, naravno kao i ostali, samo pogrešnom metodom. Ne dopinguju se deca pobogu, dokle to ide...

xxx7

pre 2 godine

kako se Nadal uvek izvuce ili postoje dvostruki standardi
(Dule, 10. februar 2022 08:13)

Au kakve komplekse je nabio Rafa...na vest o umentnickom klizanju idemo opet po Rafi :)
ali evo ti odgovora...isto apsolutno kao i Novak! Ne zavaravjate se, Novak igra isto u 35-oj meceve od po pet sati a izgleda da je tek poceo, tako da i jedan i drugi, ili su ful spremni,ili ovo drugo... ne palite se da je Nocvak mnogo spreman,a Rafa dopingovan,nema toga, ali ajde objasni ti nesto ostrascenom novakovom navijacu.

rebro

pre 2 godine

@Luka

u tom paralelnom svetu američki sportisti se dopinguju bez problema, ali zato srpski biciklista Lens Armstrong vratio medalje.

Ruske atletičarka Merion Džons uhapšena. Beloruski trkač Ben Džonson završio karijeru jer se drogirao.

Uvek taj istok prednjači.

Filip

pre 2 godine

ma da kako da ne. čim je rusko je dopingovano. ali zato Američke sportiste ne testiraju. kriminal
(Dragan, 10. februar 2022 08:49)
To da se americki sportisti ne testiraju sigurno spada medju top3 neistine koje su se ukorenile ovde.

Luzeri

pre 2 godine

Da podsetim ove koji prozivaju amerikance da su oni uhvatili ‘svoje’ super-heroje Lans Armstronga i Marion Jones da se dopinguju i oduzeli im sve ranije medalje… koga su Rusi uhvatili?
Ali luzerima je uvek neko drugi kriv

Mik

pre 2 godine

Sramota je i zločin dopingovati 15-godišnje dete. Ona to sigurno nije sama uzela niti može da zna dovoljno o onome što uzima.
Olimpijska medalja za mnoge trenere i radnike u sportu znači novac, a što dopinguju nečije dete - baš ih briga!

Srdjan

pre 2 godine

Ruse treba trajno eliminisati sa olimpijskih igara i dozvoliti samo takmičenje individualnih sportista pod olimpijskom zastavom. Ovo što rade je nečuveno.
Da ne spominjem da klizačica ima samo 15 godina i da joj na ovaj način možda i zdravlje opasno ugrožavaju.
Treba da shvate da ovo nije 1978. i da se likovi kao Jarmila Kratofilova odavno ne takmiče.

Dinastija

pre 2 godine

Amerika garantuje za svoje sportiste da nisu dopingovani. Izvire poštenje iz njih.
(NRLJ, 10. februar 2022 09:21)
Amerikanci su jedina zemlja koja je kaznila nocano i zatvorom svoje doping sportiste. Kada je to Rusija uradila?

Firestarter

pre 2 godine

Мислим да Американци не дозвољавају било које друго и било где другде изван САД независно тестирање, већ главном у управи или главном у организацији такмичења које се догађа у иностранству предају резултате тестирања сваког свог такмичара. Али нисам стопроцентно сигурна да је баш тако како сам написала.
(Самосвесна грађанка, 10. februar 2022 09:09)

Da, to je "istina" koju plasira KGB propaganda. U realnosti je sasvim drugacije. USA sportisti se testiraju kao i svi drugi na svim takmicenjima. Nasi sportski novinari su to hiljadu puta rekli ali se i dalje pojavljuju ove lazi.

Robert

pre 2 godine

kako se Nadal uvek izvuce ili postoje dvostruki standardi
(Dule, 10. februar 2022 08:13)

Nema vrhusnkog sporta bez dopinga. Postižu se neljudski rezultati, a nije baš potpuno fora u savremenim metodama oporavka, modernoj opremi itd. U interesu ljudi koji vodi sport je da se takvim rezultatima na sportskim terenima privlače sponzori, publika, tv prava... Tako da je, što se tiče dopinga, reč o kombinaciji prećutne saglasnosti vodećih ljudi i vrlo softiciranog i pažljivo nadziranog doping protokola. Problemčić je što Vi tu pričate samo o Nadalu, iako su svi vrhunski takmičari na nečemu. Pa nije mišićna masa (jedini) pokazatelj korišćenja nedozvoljenih supstanci. Osim toga, zar uopšte možete da zamislite da u susretu dvojice vrhunskih sportista, pobedi onaj nedopingovan? To samo u Rokiju. Ali vidim da običan svet i dalje živi u uverenju da natural i vegan Nole delje superdopingovanog Rafu u meču od 6 sati. Doping se kod svih podrazumeva, tako da opet ostali faktori daju prevlast (talenat, trening, ishrana, genetske predispozicije itd).

rebro

pre 2 godine

@Šrdinger

Lens Armstrong pre nekoliko godina pio svašta nešto pa je morao da vrati medalje.
Ah da on je iz Amerike.r

Ben Džonson isto tako uzimao neke pilule.
Ah da on je iz Kanade.

Merion Džons atletičarka pala na dopingu.
Ah da ona je iz Amerike. I zatvor zaglavila.

zvezdarac

pre 2 godine

AKo je ovo tačno (u današnjem svetu NIŠTA me ne može iznenaditi pa ni to da je neproverena informacija puštena u javnost), trenare ove devojčice treba strpati u zatvor.

Sa 15 godina ona ne može da odluči da počne da uzima nešto (niti može da ima znanja o bilo čemu što se nalazi u tom leku, načinu rada i slično). Ne može biti ni odgovorna ali je katastrofalno da je neko odrastao (trener i/ili roditelji) odlučio da detetu od 15 godina daje doping sredstvo.

Ako pak njoj treba taj lek zbog zdravstvenog stanja, TIM GORE po te ljude koji su joj ugrozili zdravlje i život zarad neke pišljive medalje!

Valieva je predivna, predivno kliza i verovatno bi i bez toga mogla da uzme zlato ali u celoj ovoj priči stravičan zločin je učinjen pre svega prema njoj ali se, da se ne zavaravamo, slično dešava sa još mnogo dečaka i devojčica u sportovima koji zahtevaju izuzetno veliko opterećenje.

Sportisti se ništa ne pitaju

pre 2 godine

Šta su ti naši ljudi. Umesto da pozdravimo napore da sport bude bez dopinga, mi prozivamo Amere, Estonce, itd...
Tvrdimo da su svi dopingovani.
Tvrdimo da Amere niko ne proverava...
Ne razumem.
Pišete u komentarima kao da su samo Ruse uhvatili u dopingu. Uhvatili sportiste i iz drugih država, imate sajt, pa pratite svakodnevno.
Samo ima jedna razlika. Sportisti iz drugih država to rade na individualnom nivou. U Rusiji je to sistemska stvar. Obavezna. Ne razumem odakle potreba da se okitiš sa najviše medalja. Samo glupi narodi mogu da misle da broj medalja govori o "superiornosti" nacije.
Osim toga, ako uporedite koliko su svojih sportista Ameri uhvatili, a koliko Rusi svojih, biće vam jasno ko je licemer.

Stiv

pre 2 godine

Eeeej ajd sto se sumnja u Nadala, realno lik je previse blizak s Fuentesovom skolom da bi bip cist. Ali za Novakove hejtere iz Srbije, da vam mozak kaze da se on dopinguje, lik koji je ostavio meso, gluten, koji nece da cuje za vakcinu, on vam dopingovan i to vam izgleda kao logicno. A jos lik iz Srbije pa mozete pomisliti koliko bi se zasladili ovi englezi i ameri da je to iole tacno. Uopste je poznato da Srbija i Rusija drze konce u tim organizacijama, jel? Mozak vam ne funkcionise, nema vam spasa.

nikolai valuev

pre 2 godine

pa kad su Ameri sami sebe izuzeli od bilo kakvih testiranja...
(DrKadzija, 10. februar 2022 08:49)

Rusofili, da li ste stvarno toliko ograniceni? Kako americki sportisti i to njaveci padaju na dopingu ako se ne testiraju? Da bi pao moras da se testiras, a americki padaju. Najboljoj atleticarki i najboljem biciklisti u istoriji su oduzeti trofeji, a i monogima drugima. Ukljucite mozak i prestanite bezuslovno da branite vase Ruse. Plus devocica ima 15 godina. Uzas.

Toma

pre 2 godine

Самосвесна грађанка,
Ne da nisi stoprocentno, nego nisi uopste u pravu. Bio je pre par godina interviju sa nasom zenom, clanicom svetske antdoping agencije. Americki sportisti se testiraju kao i svi ostali. Mislim da je i licno ucestvovala u testiranju njihovih kosarkasa, najosporavanijih. Zasto bi ostali pristali na to i cutali?

Vlada

pre 2 godine

Što uništavaju decu? Ona sam sigurno to nije odlučila. Ljudi nisu normalni, ima 15god. Još je dete. Mojoj ćerki kad bi i pomislili da daju bilo šta od toga ne bi dobro prošli.

Markos

pre 2 godine

Najjaci su mi komentari "a kako samo Rusi,gde su Ameri" .To je kao sadasnji vlastodrsci kad ih se uhvati u mahinacijama,oni kazu "a sta su zuti radili,to ne pricate".Kakvo je to bedno opravdanje,uhvate te u prevari i ti neces da priznas,nego kao i drugi su

Lola

pre 2 godine

Na vest o njenom podvigu, rekla sam kako će sada Ameri da podmetnu neku doping aferu. Pa ne verujem da su toliko providni. I sve baš sada kada treba da se takmiči u individualnoj kategoriji. Ocrnili su ruske sportiste za sva vremena, sada samo koriste svaku priliku. Devojčica je superiorna u svakom smislu, mogu samo da joj zavide.

Mirko Kojotovski

pre 2 godine

Jedan dobor nemacki dokumentarac
Blut und Spiele objasnjava dokazuje kako se u sportu dopinguje.
Glavni svedoci su i glavni likovi u dokumentarcu.

Dr. Realan

pre 2 godine

“””Da je americko cudo, ne bi bila ni testirana.
(Milan, 10. februar 2022 09:03)
“””

Čak i da je istina to što si napisao, da li to opravdava doping? I to čak 15-to godišnjeg deteta.

Torrente

pre 2 godine

u tom paralelnom svetu američki sportisti se dopinguju bez problema, ali zato srpski biciklista Lens Armstrong vratio medalje.

Ruske atletičarka Merion Džons uhapšena. Beloruski trkač Ben Džonson završio karijeru jer se drogirao.

Uvek taj istok prednjači.
(rebro, 10. februar 2022 09:34)

Bolje da ništa nisi pisao.

1. Lens Armstrong je razotkriven posle velike afere koju je pokrenuo timski kolega Lendis, jer mu je proradila savest. Dakle, to tog trenutka nije uhvaćen za pozitivnim doping testom.

2. Merion Džons nikada nije imala pozitivni test na doping. Sama je priznala.

3. Ben Džonson je Kanađanin.

Miron

pre 2 godine

Treba da shvate da ovo nije 1978. i da se likovi kao Jarmila Kratofilova odavno ne takmiče.
(Srdjan, 10. februar 2022 08:48)

Bolje da si ćutao i svi bi mislili da si jako pametan, a ovako si si se odao. Jarmila Kratohvilova je Čehinja i baš ništa nema sa Rusima! A zapadni sportisti svi uredno jedu plazmu i piju mleko. Smehotresno.

Jovan

pre 2 godine

Kako ljudi lupetaju gluposti. Naravno da se Americki sportisti testiraju. Jedini je problem sto se rezultati ne objavljuju u skladu sa stvarnim rezultatima.

Sportista (2. deo)

pre 2 godine

Niti branim Ruse, niti napadam Amerikance, samo konstatujem kakva je situacija. Takodje, za one koji nisu nikad bili ni blizu ozbiljnog bavljenja sportom, moram da kazem da ne zavisi bas sve od dopinga. Licne predispozicije, talenat, dobar trener, psihicka stabilnost, sve to igra veliku ulogu. Problem je najizrazeniji kod sportova kod kojih talenat i tehnika igraju manju ulogu, a vise zavisi od fizicke spreme. Atletika, plivanje, biciklizam. Imam i licno iskustvo. Bavio sam se amaterskim kikboksom, cak nisam ni bio nekakav sampion. Jednom me je trener pozvao da sparingujem sa nekim profijem, nisu mogli da mu nadju sparing partnera odgovarajuce kilaze. Posle 2-3 runde shvatio sam da nema ni bolju tehniku, ni vise talenta, samo malo vise snage i iskustva. Bez problema sam to nadoknadjivao brzinom, stavise od 3. runde sam ga lupao na brzinu i refleks, prvi udjem u razmenu ili iz kontre. Posle 6-7 sam poceo da padam, a on je terao isto, sve vise uspevao da udje u klinc, da me zakiva i baca. Kada sam posle treninga sav ponosan rekao treneru da bih posle 2-3 meseca ozbiljnijih priprema pojeo i njega i njemu slicne, ovaj mi je odgovorio: Da, dok ne natrcis na hemicara koji bi te nokautirao.

Kg

pre 2 godine

Uvek smo Rusi i mi bilo najposteniji ( verovatno i najgluplji) narod. Ova Mala se testira normalno, Novak priznaje da je nevakvinisan dok 130 tenisera dodje samo sa potvrdom koja je vazeca koliko i one izdate u Vranju. Haos. A Nadal u 37. godini posle godinu dana neigranja odigra dva meca od po 5 sati, americke skakacice u dalj ne postoje 4 godine pa na olimpijadi skacu preko 7m, norveski bijatleta pije lekove prostiv astme pa sutradan skija 20 km I svima je to OK. A Nole I ova klinka su sramota za sport u svim zapadnim medijima. Vreme je za katabazu.

Gillespie

pre 2 godine

Stvarno, Ameri vode rat protiv Rusije na svakom nivou. Zastitnici demokratije i ljudskih prava, ahahaha. Sramota, svid su umesali politiku.

kinez

pre 2 godine

KAKAV STE VI TO NAROD??? DA BRANITE RUSE A ONI JOS SE DOPINGUJU POD ZASTAVOM OLIPISKOG KOMITETA A NE POD SVOJOM.NJIMA TREBA ZABRANITI BAREM DESET GODINA NA OLIPIMSKIM IGRAMA.KOJA SRAMOTA SPORTA UOPSTE OD STRANE RUSA.

dexter-lab

pre 2 godine

Strasno. To je lek koji uzimaju teski srcani bolesnici. Sta taj lek cini detetu od 15 godina i kako ce njeno srce izgledati za 20 godina, ne smem ni da pomislim.

Dusan

pre 2 godine

Je li sada kada je uzela zlatne medalje odjednom je dopingovana nije se pre takmicenja znalo nisu testirani bili ??? Onda joj ni ne das da se takmici a ne da sacekas da uzme zlato.

Illyurian

pre 2 godine

Sada ce Putin, uz pomoc Kine i Belorusije da vojskom opkoli Medjunarodni Olimpijski Komitet od kojeg ce zahtevati da poniste sve odluke protiv dopingovanih Ruskih sportista donetih 20 godina unazad ili MOK vise nece postojati...

Marko

pre 2 godine

kako se Nadal uvek izvuce ili postoje dvostruki standardi
(Dule, 10. februar 2022 08:13)
Kako se Djokovic uvek izvuce?Mislis na ono kao kad ima naprimer Federer tri meč lopte na Wimbldonu pa ga Novak na kraju dobije a takvih primera ima još. E to je vidiš do glave nikakve doping supstance tu nepomazu.

beli

pre 2 godine

Pošto smo dobili veliki broj pitanja vezanih za doping kontrolu američkih sportista, nakon finalne utakmice između SAD i Srbije na FIBA Svetskom kupu, želimo da potvrdimo da su američki košarkaši testirani isto toliko koliko i naši, da su testirani pred Svetsko prvenstvo i da su testirani unutar NBA lige. Od osnivanja Svetske antidoping agencije 1999. godine, tačnije od Olimpijskih igara u Sidneju, svi američki sportisti se testiraju isto kao i svi ostali sportisti. Danas postoji Svetski antidoping kodeks prihvaćen i ratifikovan od strane svih država sveta i samim tim su pravila ista za sve.

Doping kontrolori Antidoping agencije Republike Srbije su testirali najbolje američke košarkaše više puta, poslednji put na Olimpijskim igrama u Londonu, kada je među ostalima testiran i Kevin Durant. Kuriozitet je i da je Stefen Kari (sadašnji bek američkog tima) igrao u najboljem američkom timu u Novom Sadu 2007, kada su ih naši omladinci pobedili i postali svetski prvaci. I tada je rađena doping kontrola.

Inače, USADA (Antidoping agencija SAD) ima jedan od najrespektabilnijih programa doping kontrole na svetu. Poznati su po procesima vođenim protiv Merion Džons i Lensa Amstronga, verovatno najvećih sportista koje su ikad imali.

mare

pre 2 godine

postoji predmet medicina sporta na Fakultetu za sport i fizicku kulturu gde jedan od profesora sam kaze ja cu vas nauciti pola drugu polovinu morate sami da otkrijete. jedan deo se odnosi na maksimum koji sportista genetski dostize i kako se pomera ta granica i koji su intervali za uzimanje i ciscenje od nedozvoljenih supstanci. Davno je bilo ne secam se bas svega ali ovoga se ugrubo secam.

farmaceutska mafija III

pre 2 godine

Isto kao i Nole, imaju dobre hemicare u timu.
(Pera Vucibatina, 10. februar 2022 08:38)

Kada se uzima krv sportistima jedan deo se analizira na poznate supstance, a jedan deo se zaledi za testiranje u budućnosti. To se radi kako bi se, ako je nešto novo sintetisano što se tom trenutku ne može naći, moglo pronaći tada.
Tako je Lence Armstrong izgubio titule zbog doping skandala godinama nakon penzionisanja. Iskreno se nadam da Nadal i Đoković nemaju nikakve hemičare u timu...

Misa

pre 2 godine

Nema dokaza da lek utiče na performanse sportista, nema dokaza da ga je uopšte uzimala, lek uopšte nije naveden na listi ne dozvoljenih supstanci, jedini problem je što je mala ruskinja.

PSL

pre 2 godine

Nešto tu ne štima. Zašto se sada priča o rezultatuma od pre dva meseca? Valjda je već tada trebala biti suspendovana. Sa druge strane nema tu nagađanje da li taj lek pomaže ili ne, ako je na listi zabranjenih sredstava tu je kraj priče. To je onda doping.

Karlo Prvi

pre 2 godine

Za Armstronga i Marion Džouns: poenta je da je neko tu odao tajnu, da je izvedena istraga i da se saznala istina. E sada probajte to isto u Rusiji: da neko krene da odaje tajne kako se dopinguju, da bude nezavisna istraga i da se neka Valijeva zbog toga suspenduje (iako lično nije ništa kriva, siguran sam - sa 15 godina ona damo uzima šta joj daju). Nemoguće, zar ne? Taj neko ne postoji jer sve i da hoće, bili bi ućutkani na ovaj ili onaj način.

mix

pre 2 godine

"Nakon ujedinjenja Nemačke, samo nekoliko meseci je bilo potrebno da se objave dokumenta koja su otkrila razmere sistematskog dopinga u Istočnoj Nemačkoj. Nakon više od dve decenije konačno je sprovedeno istraživanje i o sistematskom dopingu u Zapadnoj Nemačkoj. I pored snažnih opstrukcija, u izveštaju na više od 800 strana, otkriveni su mnogi detalji sistemskog dopinga, razvoja nedozvoljenih susptanci u državnim laboratorijama i pod pokroviteljstvom države."

Zapadna nemačka je sistemski dopingovala svoje sportiste, u atletici, u fudbalu, u plivanju...

"Sve posledice organizovanog dopinga u Zapadnoj Nemačkoj možda se najbolje vide na primeru 26-godišnje atletičarke Birgit Dresel koja je 1987. godine preminula zbog višestrukog otkazivanja organa. Nakon autopsije u njenom telu je pronađena 101 različita supstanca. U zvaničnom izveštaju međutim stoji da uzrok smrti Dreselove nije poznat. Ipak, nemački ekspert u oblasti dopinga, Verner Franke rekao je da su uzrok smrti bili anabolički steroidi.

Iako je izveštaj na prvi pogled temeljan, on nije potpun. Tim istraživača se u toku rada susreo sa ogromnim opstrukcijama, pre svega od strane Federalnog instituta za sportsku nauku (BISP), ali i drugih sportskih institucija koje nisu želeli da otvaraju arhive."

Mnoga dokumenta su uništena u pokušaju da se sakrije sistemsko dopingovanbje u Zaqpadnoj Nemačkoj. na žalost nikada nećemo saznati koliki je bio obim szstemskog dopingovanja u ZN, jasno je da je bio monstruozan.

g

pre 2 godine

@Vase ime
A Djokovic?! Cist ko suza? Ili obojica ili nijedan, shvati. Grljenjem drveca se ne parira dopingovanom po 6h na terenu, jos na kraju i pobedi..

To je to

pre 2 godine

@ Firestrater. Pa sem tebe čak i vrapci znaju da se američki sportisti ne testirjau na OI.Oni sami sprovode antidoping kontrolu među svojim sportistima.Dovoljan razlog za sumnju,kad se zna šta su sportisti iz amerike radili u prošlosti.

kuc kuc

pre 2 godine

Ček, ček, kako to sad isplivali rezultati od pre dva meseca. Što je nisu tad suspendovali nego sad problem nakon timskog zlata?
Valjda dopingovanog suspenduješ odmah a ne kad ti odgovara. Mislim na međunarodnu klizačku federaciju a ne rusku.
Ako nije pozitivna na testovima na Olimpijadi nema osnova da njoj pa i Rusiji uzmu zlato. Nije bila suspendovana. Da jeste zamenili bi je drugom klizačicom.
A ne može biti ni naknadno otkriveno jer to nije nepoznata substanca. Čak i da jeste, opet se postavlja pitanje jel' to laboratorijski nalaz od ranije ili je tek sad rađen.
Sve u svemu, idealno za mutljavine i oduzimanje medalja kad ti odgovara. Ne Rusiji, bilo kome.

Paja zvezdaš

pre 2 godine

Kada su hakeri upali u WADA i otkrili da je Serena Williams koristila neki lek za koji je Marija Šarapova kažnjena suspenzijom nije niko digao glas. Ispade da ni jedan lek ne sme da se upotrebi. I viagra je štetna? I svi oni lekovi koji šire krvne sudove

todos

pre 2 godine

Nije mi jasno, ako su Rusi znali da taj lek i supstanca spadaju pod doping zabranom. Zašto su joj uopšte to davali? Da li je moguće da nisu obavešteni?
Prestanite da poredite Nola i Rafu. Oni su potpuno isti i sa svojim godinama imaju istu snagu i volju da izguraju mečeve od nekoliko sati.

Самосвесна грађанка

pre 2 godine

Kako samo Rusi!? A gde su tu Ameri i ostali?
(Srbo, 10. februar 2022 08:28)


Мислим да Американци не дозвољавају било које друго и било где другде изван САД независно тестирање, већ главном у управи или главном у организацији такмичења које се догађа у иностранству предају резултате тестирања сваког свог такмичара. Али нисам стопроцентно сигурна да је баш тако како сам написала.

Аца

pre 2 godine

Мрцваре 15-годишње дете која је огромним талентом, трудом и пожртвовањем извела спектакуларне потезе које су јој заслужено донеле златну медаљу. Ту је крив једино Руски Олимпијски Комитет који стриктно мора да проверава све своје спортисте и да тражи од њих да им кажу каква су све лекарства користили у минулом периоду како би се избегло све ово. Јадна девојчица какав притисак трпи са само 15 година. Те супстанце недозвољене може имати и неки обичан лек за главобољу а да се то и не зна.

Stari basketas

pre 2 godine

@nikolai valuev

Ni Armstrong ni Merion Dzons ni Tim Montgomeri nisu uhvaceni u dopingu ni na jednom takmicenju! Obavesti se! Dzastin Getlin je dva puta uhvacen, prva zabrana mu je bila na osam godina, stigao je da pobedi Useina i bude prvak sveta!

Stari basketas

pre 2 godine

@Karlo Prvi

Zapravo doping kod Rusa je otkriven, tako sto je otkucao onaj koji je doping donosio iz SAD, a kaznjeni su i nedopingovani sportisti, pa je u atletici nastupala samo Klisina, jer trenira u SAD, a u plivanju Jefimova, koja je padala doping kontrolu, ali i ona zivi i trenira u SAD!

Muka

pre 2 godine

Deca na dopingu. Gde su tu roditelji, država i organi gonjenja.
(xcx, 10. februar 2022 14:31)

Pa ruski roditelji, država i organi su im dali doping.

eto

pre 2 godine

sad joj zabraniti bavljenje sportom za ceo zivot. ne sam onjoj svima koje uhvate za primer inace . unistise sport. Kad su me uhvatil iu prevozu da sma pogresno vlaidirao kartu dobio sam pesnicu u stomak i psovke i izbacivanej iz busa . a politicari se bogate prek onoci umesto da se uhvate i osude i javno izvrsi pogubljneje za priemr. ne misli msamo na ove milsi mna sve. pogledajte samo sve redom psole tita doalzili otimali obogatil ise na racun naroda

pa

pre 2 godine

treba imati pare za najnovije doping stvari. Obozavam bolta ali kak odo skoro covek niej moga oispod 10s sad odjednom vis njih nikome to nie jsumnjivo? odjednom smo postali superiorni?

Aca bg

pre 2 godine

Duci Simonovic je za mnoge stvari u pravu.Pre ove male,zena koja je trenira,Eteri Tutberidze,je imala jos svojih malih pulena.Gledao sam dokumentarac,pod kakvim rezimom one zive.Kao da su u zatvoru na otvorenom.To je bolesno,i njih sada sa 18-19 godina vise nigde nema na takmicenjima.Verijem i da se Nadal dopinguje,vrhunski sport je potpuno dehumanizovan.

Милош

pre 2 godine

Према тренутно доступним информацијама, узорак који је био позитиван на недозвољене супшстанце је узет у Санкт Петербургу 25. децембра од стране Руске Антидопинг Агенције. Руски ОК тврди да су Валијевини резултати и пре и након тога били негативни и да јој је због тога одобрено да се такмичи на Олимпијади, иако је првобитно била суспендована од стране руске клизачке организације. Изгледа да је удео "Американаца" у овом случају само то што су раструбили целом свету шта се десило пре пар недеља у Русији ...

Torrente

pre 2 godine

Sada objavljeni rezultati analize uzorka iz decembra?

Ne ulazim u to da li se ova devojka dopingovala jer naravno ne znam, ali ovo opet liči ba prljavu igru.

Ako je bila, zašto joj nije zabranjen odlazak na Olimpijadu, već se čeka sa objavom kako bi se ponovo diskvalifikovala cela zemlja?

Сајбер

pre 2 godine

Ко шиша Русе и Кинезе када не знају за медицинско изузеће како се стручно назива папир по коме све највеће звезде спорта деценијама користе те исте супстанце јер им је ‘дијагностификован’ АДХД, срчана мана, астма, итд.. Само неки примери: Фелпс, Бејлс, Вилијамс, Рафа…

brm

pre 2 godine

Inače, svi vrhunski sportisti imaju neka srčana i disajna oboljenja kako bi dobijali neki lek za "lečenje" istih. Pola biatlonaca i cross-conutry skijaša ima dijagnostikovanu astmu. Inače, oni spadaju i sportiste sa najvećim kapacitetom plućaj, tj. VO2 max, od svih drugih sportista. I jeste, sad su svi astmatičari. To je profesionalni sport, cilj opravdava sredstva.

Iskreno, ne znam šta bi Rusima da se zezaju sa tim stvarima, jer sad znaju da su na posebnoj prismotri zbog sistemskog dopinga, mada, možda joj je neko iz užeg kruga trenera davao neke supstance. Ili će možda da joj izvuku potvrdu da ima prepisan lek zbog srčanih problema...ali i to treba da se prijavi antidoping agenciji. Zanimljivo.

Srdjan

pre 2 godine

Ruse treba trajno eliminisati sa olimpijskih igara i dozvoliti samo takmičenje individualnih sportista pod olimpijskom zastavom. Ovo što rade je nečuveno.
Da ne spominjem da klizačica ima samo 15 godina i da joj na ovaj način možda i zdravlje opasno ugrožavaju.
Treba da shvate da ovo nije 1978. i da se likovi kao Jarmila Kratofilova odavno ne takmiče.

xxx7

pre 2 godine

kako se Nadal uvek izvuce ili postoje dvostruki standardi
(Dule, 10. februar 2022 08:13)

Au kakve komplekse je nabio Rafa...na vest o umentnickom klizanju idemo opet po Rafi :)
ali evo ti odgovora...isto apsolutno kao i Novak! Ne zavaravjate se, Novak igra isto u 35-oj meceve od po pet sati a izgleda da je tek poceo, tako da i jedan i drugi, ili su ful spremni,ili ovo drugo... ne palite se da je Nocvak mnogo spreman,a Rafa dopingovan,nema toga, ali ajde objasni ti nesto ostrascenom novakovom navijacu.

Moler

pre 2 godine

Nadal koristi HGH (hormon rasta), a ne testosteron kako se misli zbog onih vena na bicepsima, pa se uvek izvuče. HGH nestaje iz krvne plazme 6-9 sati nakon uzimanja i koliko znamo nijedan sportista poslednjih godina nije pao na HGH.
A Rusi po starom, naravno kao i ostali, samo pogrešnom metodom. Ne dopinguju se deca pobogu, dokle to ide...

Lola

pre 2 godine

Na vest o njenom podvigu, rekla sam kako će sada Ameri da podmetnu neku doping aferu. Pa ne verujem da su toliko providni. I sve baš sada kada treba da se takmiči u individualnoj kategoriji. Ocrnili su ruske sportiste za sva vremena, sada samo koriste svaku priliku. Devojčica je superiorna u svakom smislu, mogu samo da joj zavide.

Самосвесна грађанка

pre 2 godine

Kako samo Rusi!? A gde su tu Ameri i ostali?
(Srbo, 10. februar 2022 08:28)


Мислим да Американци не дозвољавају било које друго и било где другде изван САД независно тестирање, већ главном у управи или главном у организацији такмичења које се догађа у иностранству предају резултате тестирања сваког свог такмичара. Али нисам стопроцентно сигурна да је баш тако како сам написала.

Kg

pre 2 godine

Uvek smo Rusi i mi bilo najposteniji ( verovatno i najgluplji) narod. Ova Mala se testira normalno, Novak priznaje da je nevakvinisan dok 130 tenisera dodje samo sa potvrdom koja je vazeca koliko i one izdate u Vranju. Haos. A Nadal u 37. godini posle godinu dana neigranja odigra dva meca od po 5 sati, americke skakacice u dalj ne postoje 4 godine pa na olimpijadi skacu preko 7m, norveski bijatleta pije lekove prostiv astme pa sutradan skija 20 km I svima je to OK. A Nole I ova klinka su sramota za sport u svim zapadnim medijima. Vreme je za katabazu.

Illyurian

pre 2 godine

Sada ce Putin, uz pomoc Kine i Belorusije da vojskom opkoli Medjunarodni Olimpijski Komitet od kojeg ce zahtevati da poniste sve odluke protiv dopingovanih Ruskih sportista donetih 20 godina unazad ili MOK vise nece postojati...

Luzeri

pre 2 godine

Da podsetim ove koji prozivaju amerikance da su oni uhvatili ‘svoje’ super-heroje Lans Armstronga i Marion Jones da se dopinguju i oduzeli im sve ranije medalje… koga su Rusi uhvatili?
Ali luzerima je uvek neko drugi kriv

Gillespie

pre 2 godine

Stvarno, Ameri vode rat protiv Rusije na svakom nivou. Zastitnici demokratije i ljudskih prava, ahahaha. Sramota, svid su umesali politiku.

Marko

pre 2 godine

kako se Nadal uvek izvuce ili postoje dvostruki standardi
(Dule, 10. februar 2022 08:13)
Kako se Djokovic uvek izvuce?Mislis na ono kao kad ima naprimer Federer tri meč lopte na Wimbldonu pa ga Novak na kraju dobije a takvih primera ima još. E to je vidiš do glave nikakve doping supstance tu nepomazu.

Stiv

pre 2 godine

Eeeej ajd sto se sumnja u Nadala, realno lik je previse blizak s Fuentesovom skolom da bi bip cist. Ali za Novakove hejtere iz Srbije, da vam mozak kaze da se on dopinguje, lik koji je ostavio meso, gluten, koji nece da cuje za vakcinu, on vam dopingovan i to vam izgleda kao logicno. A jos lik iz Srbije pa mozete pomisliti koliko bi se zasladili ovi englezi i ameri da je to iole tacno. Uopste je poznato da Srbija i Rusija drze konce u tim organizacijama, jel? Mozak vam ne funkcionise, nema vam spasa.

kinez

pre 2 godine

KAKAV STE VI TO NAROD??? DA BRANITE RUSE A ONI JOS SE DOPINGUJU POD ZASTAVOM OLIPISKOG KOMITETA A NE POD SVOJOM.NJIMA TREBA ZABRANITI BAREM DESET GODINA NA OLIPIMSKIM IGRAMA.KOJA SRAMOTA SPORTA UOPSTE OD STRANE RUSA.

nikolai valuev

pre 2 godine

pa kad su Ameri sami sebe izuzeli od bilo kakvih testiranja...
(DrKadzija, 10. februar 2022 08:49)

Rusofili, da li ste stvarno toliko ograniceni? Kako americki sportisti i to njaveci padaju na dopingu ako se ne testiraju? Da bi pao moras da se testiras, a americki padaju. Najboljoj atleticarki i najboljem biciklisti u istoriji su oduzeti trofeji, a i monogima drugima. Ukljucite mozak i prestanite bezuslovno da branite vase Ruse. Plus devocica ima 15 godina. Uzas.

Firestarter

pre 2 godine

Мислим да Американци не дозвољавају било које друго и било где другде изван САД независно тестирање, већ главном у управи или главном у организацији такмичења које се догађа у иностранству предају резултате тестирања сваког свог такмичара. Али нисам стопроцентно сигурна да је баш тако како сам написала.
(Самосвесна грађанка, 10. februar 2022 09:09)

Da, to je "istina" koju plasira KGB propaganda. U realnosti je sasvim drugacije. USA sportisti se testiraju kao i svi drugi na svim takmicenjima. Nasi sportski novinari su to hiljadu puta rekli ali se i dalje pojavljuju ove lazi.

Miron

pre 2 godine

Treba da shvate da ovo nije 1978. i da se likovi kao Jarmila Kratofilova odavno ne takmiče.
(Srdjan, 10. februar 2022 08:48)

Bolje da si ćutao i svi bi mislili da si jako pametan, a ovako si si se odao. Jarmila Kratohvilova je Čehinja i baš ništa nema sa Rusima! A zapadni sportisti svi uredno jedu plazmu i piju mleko. Smehotresno.

Misa

pre 2 godine

Nema dokaza da lek utiče na performanse sportista, nema dokaza da ga je uopšte uzimala, lek uopšte nije naveden na listi ne dozvoljenih supstanci, jedini problem je što je mala ruskinja.

Jovan

pre 2 godine

Kako ljudi lupetaju gluposti. Naravno da se Americki sportisti testiraju. Jedini je problem sto se rezultati ne objavljuju u skladu sa stvarnim rezultatima.

rebro

pre 2 godine

@Luka

u tom paralelnom svetu američki sportisti se dopinguju bez problema, ali zato srpski biciklista Lens Armstrong vratio medalje.

Ruske atletičarka Merion Džons uhapšena. Beloruski trkač Ben Džonson završio karijeru jer se drogirao.

Uvek taj istok prednjači.

Filip

pre 2 godine

ma da kako da ne. čim je rusko je dopingovano. ali zato Američke sportiste ne testiraju. kriminal
(Dragan, 10. februar 2022 08:49)
To da se americki sportisti ne testiraju sigurno spada medju top3 neistine koje su se ukorenile ovde.

Dinastija

pre 2 godine

Amerika garantuje za svoje sportiste da nisu dopingovani. Izvire poštenje iz njih.
(NRLJ, 10. februar 2022 09:21)
Amerikanci su jedina zemlja koja je kaznila nocano i zatvorom svoje doping sportiste. Kada je to Rusija uradila?

To je to

pre 2 godine

@ Firestrater. Pa sem tebe čak i vrapci znaju da se američki sportisti ne testirjau na OI.Oni sami sprovode antidoping kontrolu među svojim sportistima.Dovoljan razlog za sumnju,kad se zna šta su sportisti iz amerike radili u prošlosti.

eto

pre 2 godine

sad joj zabraniti bavljenje sportom za ceo zivot. ne sam onjoj svima koje uhvate za primer inace . unistise sport. Kad su me uhvatil iu prevozu da sma pogresno vlaidirao kartu dobio sam pesnicu u stomak i psovke i izbacivanej iz busa . a politicari se bogate prek onoci umesto da se uhvate i osude i javno izvrsi pogubljneje za priemr. ne misli msamo na ove milsi mna sve. pogledajte samo sve redom psole tita doalzili otimali obogatil ise na racun naroda

z

pre 2 godine

Prvo bi neko trebalo u zatvor što tera dete od 15 godina da uzima svakakve supstance, pa tek onda sve ostalo.

Ali kad je u današnjem sportu to nešto najnormalnije da ti gledaš izrabljivanje dece, šta je onda doping problem...

Vlada

pre 2 godine

Što uništavaju decu? Ona sam sigurno to nije odlučila. Ljudi nisu normalni, ima 15god. Još je dete. Mojoj ćerki kad bi i pomislili da daju bilo šta od toga ne bi dobro prošli.

rebro

pre 2 godine

@Šrdinger

Lens Armstrong pre nekoliko godina pio svašta nešto pa je morao da vrati medalje.
Ah da on je iz Amerike.r

Ben Džonson isto tako uzimao neke pilule.
Ah da on je iz Kanade.

Merion Džons atletičarka pala na dopingu.
Ah da ona je iz Amerike. I zatvor zaglavila.

Torrente

pre 2 godine

u tom paralelnom svetu američki sportisti se dopinguju bez problema, ali zato srpski biciklista Lens Armstrong vratio medalje.

Ruske atletičarka Merion Džons uhapšena. Beloruski trkač Ben Džonson završio karijeru jer se drogirao.

Uvek taj istok prednjači.
(rebro, 10. februar 2022 09:34)

Bolje da ništa nisi pisao.

1. Lens Armstrong je razotkriven posle velike afere koju je pokrenuo timski kolega Lendis, jer mu je proradila savest. Dakle, to tog trenutka nije uhvaćen za pozitivnim doping testom.

2. Merion Džons nikada nije imala pozitivni test na doping. Sama je priznala.

3. Ben Džonson je Kanađanin.

Dusan

pre 2 godine

Je li sada kada je uzela zlatne medalje odjednom je dopingovana nije se pre takmicenja znalo nisu testirani bili ??? Onda joj ni ne das da se takmici a ne da sacekas da uzme zlato.

Markos

pre 2 godine

Najjaci su mi komentari "a kako samo Rusi,gde su Ameri" .To je kao sadasnji vlastodrsci kad ih se uhvati u mahinacijama,oni kazu "a sta su zuti radili,to ne pricate".Kakvo je to bedno opravdanje,uhvate te u prevari i ti neces da priznas,nego kao i drugi su

Karlo Prvi

pre 2 godine

Za Armstronga i Marion Džouns: poenta je da je neko tu odao tajnu, da je izvedena istraga i da se saznala istina. E sada probajte to isto u Rusiji: da neko krene da odaje tajne kako se dopinguju, da bude nezavisna istraga i da se neka Valijeva zbog toga suspenduje (iako lično nije ništa kriva, siguran sam - sa 15 godina ona damo uzima šta joj daju). Nemoguće, zar ne? Taj neko ne postoji jer sve i da hoće, bili bi ućutkani na ovaj ili onaj način.

Robert

pre 2 godine

kako se Nadal uvek izvuce ili postoje dvostruki standardi
(Dule, 10. februar 2022 08:13)

Nema vrhusnkog sporta bez dopinga. Postižu se neljudski rezultati, a nije baš potpuno fora u savremenim metodama oporavka, modernoj opremi itd. U interesu ljudi koji vodi sport je da se takvim rezultatima na sportskim terenima privlače sponzori, publika, tv prava... Tako da je, što se tiče dopinga, reč o kombinaciji prećutne saglasnosti vodećih ljudi i vrlo softiciranog i pažljivo nadziranog doping protokola. Problemčić je što Vi tu pričate samo o Nadalu, iako su svi vrhunski takmičari na nečemu. Pa nije mišićna masa (jedini) pokazatelj korišćenja nedozvoljenih supstanci. Osim toga, zar uopšte možete da zamislite da u susretu dvojice vrhunskih sportista, pobedi onaj nedopingovan? To samo u Rokiju. Ali vidim da običan svet i dalje živi u uverenju da natural i vegan Nole delje superdopingovanog Rafu u meču od 6 sati. Doping se kod svih podrazumeva, tako da opet ostali faktori daju prevlast (talenat, trening, ishrana, genetske predispozicije itd).

Sportisti se ništa ne pitaju

pre 2 godine

Šta su ti naši ljudi. Umesto da pozdravimo napore da sport bude bez dopinga, mi prozivamo Amere, Estonce, itd...
Tvrdimo da su svi dopingovani.
Tvrdimo da Amere niko ne proverava...
Ne razumem.
Pišete u komentarima kao da su samo Ruse uhvatili u dopingu. Uhvatili sportiste i iz drugih država, imate sajt, pa pratite svakodnevno.
Samo ima jedna razlika. Sportisti iz drugih država to rade na individualnom nivou. U Rusiji je to sistemska stvar. Obavezna. Ne razumem odakle potreba da se okitiš sa najviše medalja. Samo glupi narodi mogu da misle da broj medalja govori o "superiornosti" nacije.
Osim toga, ako uporedite koliko su svojih sportista Ameri uhvatili, a koliko Rusi svojih, biće vam jasno ko je licemer.

beli

pre 2 godine

Pošto smo dobili veliki broj pitanja vezanih za doping kontrolu američkih sportista, nakon finalne utakmice između SAD i Srbije na FIBA Svetskom kupu, želimo da potvrdimo da su američki košarkaši testirani isto toliko koliko i naši, da su testirani pred Svetsko prvenstvo i da su testirani unutar NBA lige. Od osnivanja Svetske antidoping agencije 1999. godine, tačnije od Olimpijskih igara u Sidneju, svi američki sportisti se testiraju isto kao i svi ostali sportisti. Danas postoji Svetski antidoping kodeks prihvaćen i ratifikovan od strane svih država sveta i samim tim su pravila ista za sve.

Doping kontrolori Antidoping agencije Republike Srbije su testirali najbolje američke košarkaše više puta, poslednji put na Olimpijskim igrama u Londonu, kada je među ostalima testiran i Kevin Durant. Kuriozitet je i da je Stefen Kari (sadašnji bek američkog tima) igrao u najboljem američkom timu u Novom Sadu 2007, kada su ih naši omladinci pobedili i postali svetski prvaci. I tada je rađena doping kontrola.

Inače, USADA (Antidoping agencija SAD) ima jedan od najrespektabilnijih programa doping kontrole na svetu. Poznati su po procesima vođenim protiv Merion Džons i Lensa Amstronga, verovatno najvećih sportista koje su ikad imali.

Аца

pre 2 godine

Мрцваре 15-годишње дете која је огромним талентом, трудом и пожртвовањем извела спектакуларне потезе које су јој заслужено донеле златну медаљу. Ту је крив једино Руски Олимпијски Комитет који стриктно мора да проверава све своје спортисте и да тражи од њих да им кажу каква су све лекарства користили у минулом периоду како би се избегло све ово. Јадна девојчица какав притисак трпи са само 15 година. Те супстанце недозвољене може имати и неки обичан лек за главобољу а да се то и не зна.

Toma

pre 2 godine

Самосвесна грађанка,
Ne da nisi stoprocentno, nego nisi uopste u pravu. Bio je pre par godina interviju sa nasom zenom, clanicom svetske antdoping agencije. Americki sportisti se testiraju kao i svi ostali. Mislim da je i licno ucestvovala u testiranju njihovih kosarkasa, najosporavanijih. Zasto bi ostali pristali na to i cutali?

Paja zvezdaš

pre 2 godine

Kada su hakeri upali u WADA i otkrili da je Serena Williams koristila neki lek za koji je Marija Šarapova kažnjena suspenzijom nije niko digao glas. Ispade da ni jedan lek ne sme da se upotrebi. I viagra je štetna? I svi oni lekovi koji šire krvne sudove

Dr. Realan

pre 2 godine

“””Da je americko cudo, ne bi bila ni testirana.
(Milan, 10. februar 2022 09:03)
“””

Čak i da je istina to što si napisao, da li to opravdava doping? I to čak 15-to godišnjeg deteta.

mix

pre 2 godine

"Nakon ujedinjenja Nemačke, samo nekoliko meseci je bilo potrebno da se objave dokumenta koja su otkrila razmere sistematskog dopinga u Istočnoj Nemačkoj. Nakon više od dve decenije konačno je sprovedeno istraživanje i o sistematskom dopingu u Zapadnoj Nemačkoj. I pored snažnih opstrukcija, u izveštaju na više od 800 strana, otkriveni su mnogi detalji sistemskog dopinga, razvoja nedozvoljenih susptanci u državnim laboratorijama i pod pokroviteljstvom države."

Zapadna nemačka je sistemski dopingovala svoje sportiste, u atletici, u fudbalu, u plivanju...

"Sve posledice organizovanog dopinga u Zapadnoj Nemačkoj možda se najbolje vide na primeru 26-godišnje atletičarke Birgit Dresel koja je 1987. godine preminula zbog višestrukog otkazivanja organa. Nakon autopsije u njenom telu je pronađena 101 različita supstanca. U zvaničnom izveštaju međutim stoji da uzrok smrti Dreselove nije poznat. Ipak, nemački ekspert u oblasti dopinga, Verner Franke rekao je da su uzrok smrti bili anabolički steroidi.

Iako je izveštaj na prvi pogled temeljan, on nije potpun. Tim istraživača se u toku rada susreo sa ogromnim opstrukcijama, pre svega od strane Federalnog instituta za sportsku nauku (BISP), ali i drugih sportskih institucija koje nisu želeli da otvaraju arhive."

Mnoga dokumenta su uništena u pokušaju da se sakrije sistemsko dopingovanbje u Zaqpadnoj Nemačkoj. na žalost nikada nećemo saznati koliki je bio obim szstemskog dopingovanja u ZN, jasno je da je bio monstruozan.

Mik

pre 2 godine

Sramota je i zločin dopingovati 15-godišnje dete. Ona to sigurno nije sama uzela niti može da zna dovoljno o onome što uzima.
Olimpijska medalja za mnoge trenere i radnike u sportu znači novac, a što dopinguju nečije dete - baš ih briga!

Sportista (2. deo)

pre 2 godine

Niti branim Ruse, niti napadam Amerikance, samo konstatujem kakva je situacija. Takodje, za one koji nisu nikad bili ni blizu ozbiljnog bavljenja sportom, moram da kazem da ne zavisi bas sve od dopinga. Licne predispozicije, talenat, dobar trener, psihicka stabilnost, sve to igra veliku ulogu. Problem je najizrazeniji kod sportova kod kojih talenat i tehnika igraju manju ulogu, a vise zavisi od fizicke spreme. Atletika, plivanje, biciklizam. Imam i licno iskustvo. Bavio sam se amaterskim kikboksom, cak nisam ni bio nekakav sampion. Jednom me je trener pozvao da sparingujem sa nekim profijem, nisu mogli da mu nadju sparing partnera odgovarajuce kilaze. Posle 2-3 runde shvatio sam da nema ni bolju tehniku, ni vise talenta, samo malo vise snage i iskustva. Bez problema sam to nadoknadjivao brzinom, stavise od 3. runde sam ga lupao na brzinu i refleks, prvi udjem u razmenu ili iz kontre. Posle 6-7 sam poceo da padam, a on je terao isto, sve vise uspevao da udje u klinc, da me zakiva i baca. Kada sam posle treninga sav ponosan rekao treneru da bih posle 2-3 meseca ozbiljnijih priprema pojeo i njega i njemu slicne, ovaj mi je odgovorio: Da, dok ne natrcis na hemicara koji bi te nokautirao.

kuc kuc

pre 2 godine

Ček, ček, kako to sad isplivali rezultati od pre dva meseca. Što je nisu tad suspendovali nego sad problem nakon timskog zlata?
Valjda dopingovanog suspenduješ odmah a ne kad ti odgovara. Mislim na međunarodnu klizačku federaciju a ne rusku.
Ako nije pozitivna na testovima na Olimpijadi nema osnova da njoj pa i Rusiji uzmu zlato. Nije bila suspendovana. Da jeste zamenili bi je drugom klizačicom.
A ne može biti ni naknadno otkriveno jer to nije nepoznata substanca. Čak i da jeste, opet se postavlja pitanje jel' to laboratorijski nalaz od ranije ili je tek sad rađen.
Sve u svemu, idealno za mutljavine i oduzimanje medalja kad ti odgovara. Ne Rusiji, bilo kome.

g

pre 2 godine

@Vase ime
A Djokovic?! Cist ko suza? Ili obojica ili nijedan, shvati. Grljenjem drveca se ne parira dopingovanom po 6h na terenu, jos na kraju i pobedi..

farmaceutska mafija III

pre 2 godine

Isto kao i Nole, imaju dobre hemicare u timu.
(Pera Vucibatina, 10. februar 2022 08:38)

Kada se uzima krv sportistima jedan deo se analizira na poznate supstance, a jedan deo se zaledi za testiranje u budućnosti. To se radi kako bi se, ako je nešto novo sintetisano što se tom trenutku ne može naći, moglo pronaći tada.
Tako je Lence Armstrong izgubio titule zbog doping skandala godinama nakon penzionisanja. Iskreno se nadam da Nadal i Đoković nemaju nikakve hemičare u timu...

Stari basketas

pre 2 godine

@Karlo Prvi

Zapravo doping kod Rusa je otkriven, tako sto je otkucao onaj koji je doping donosio iz SAD, a kaznjeni su i nedopingovani sportisti, pa je u atletici nastupala samo Klisina, jer trenira u SAD, a u plivanju Jefimova, koja je padala doping kontrolu, ali i ona zivi i trenira u SAD!

todos

pre 2 godine

Nije mi jasno, ako su Rusi znali da taj lek i supstanca spadaju pod doping zabranom. Zašto su joj uopšte to davali? Da li je moguće da nisu obavešteni?
Prestanite da poredite Nola i Rafu. Oni su potpuno isti i sa svojim godinama imaju istu snagu i volju da izguraju mečeve od nekoliko sati.

PSL

pre 2 godine

Nešto tu ne štima. Zašto se sada priča o rezultatuma od pre dva meseca? Valjda je već tada trebala biti suspendovana. Sa druge strane nema tu nagađanje da li taj lek pomaže ili ne, ako je na listi zabranjenih sredstava tu je kraj priče. To je onda doping.

pa

pre 2 godine

treba imati pare za najnovije doping stvari. Obozavam bolta ali kak odo skoro covek niej moga oispod 10s sad odjednom vis njih nikome to nie jsumnjivo? odjednom smo postali superiorni?

Stari basketas

pre 2 godine

@nikolai valuev

Ni Armstrong ni Merion Dzons ni Tim Montgomeri nisu uhvaceni u dopingu ni na jednom takmicenju! Obavesti se! Dzastin Getlin je dva puta uhvacen, prva zabrana mu je bila na osam godina, stigao je da pobedi Useina i bude prvak sveta!

dexter-lab

pre 2 godine

Strasno. To je lek koji uzimaju teski srcani bolesnici. Sta taj lek cini detetu od 15 godina i kako ce njeno srce izgledati za 20 godina, ne smem ni da pomislim.

mare

pre 2 godine

postoji predmet medicina sporta na Fakultetu za sport i fizicku kulturu gde jedan od profesora sam kaze ja cu vas nauciti pola drugu polovinu morate sami da otkrijete. jedan deo se odnosi na maksimum koji sportista genetski dostize i kako se pomera ta granica i koji su intervali za uzimanje i ciscenje od nedozvoljenih supstanci. Davno je bilo ne secam se bas svega ali ovoga se ugrubo secam.

Aca bg

pre 2 godine

Duci Simonovic je za mnoge stvari u pravu.Pre ove male,zena koja je trenira,Eteri Tutberidze,je imala jos svojih malih pulena.Gledao sam dokumentarac,pod kakvim rezimom one zive.Kao da su u zatvoru na otvorenom.To je bolesno,i njih sada sa 18-19 godina vise nigde nema na takmicenjima.Verijem i da se Nadal dopinguje,vrhunski sport je potpuno dehumanizovan.

Mirko Kojotovski

pre 2 godine

Jedan dobor nemacki dokumentarac
Blut und Spiele objasnjava dokazuje kako se u sportu dopinguje.
Glavni svedoci su i glavni likovi u dokumentarcu.

zvezdarac

pre 2 godine

AKo je ovo tačno (u današnjem svetu NIŠTA me ne može iznenaditi pa ni to da je neproverena informacija puštena u javnost), trenare ove devojčice treba strpati u zatvor.

Sa 15 godina ona ne može da odluči da počne da uzima nešto (niti može da ima znanja o bilo čemu što se nalazi u tom leku, načinu rada i slično). Ne može biti ni odgovorna ali je katastrofalno da je neko odrastao (trener i/ili roditelji) odlučio da detetu od 15 godina daje doping sredstvo.

Ako pak njoj treba taj lek zbog zdravstvenog stanja, TIM GORE po te ljude koji su joj ugrozili zdravlje i život zarad neke pišljive medalje!

Valieva je predivna, predivno kliza i verovatno bi i bez toga mogla da uzme zlato ali u celoj ovoj priči stravičan zločin je učinjen pre svega prema njoj ali se, da se ne zavaravamo, slično dešava sa još mnogo dečaka i devojčica u sportovima koji zahtevaju izuzetno veliko opterećenje.

Muka

pre 2 godine

Deca na dopingu. Gde su tu roditelji, država i organi gonjenja.
(xcx, 10. februar 2022 14:31)

Pa ruski roditelji, država i organi su im dali doping.

Сајбер

pre 2 godine

Ко шиша Русе и Кинезе када не знају за медицинско изузеће како се стручно назива папир по коме све највеће звезде спорта деценијама користе те исте супстанце јер им је ‘дијагностификован’ АДХД, срчана мана, астма, итд.. Само неки примери: Фелпс, Бејлс, Вилијамс, Рафа…

Torrente

pre 2 godine

Sada objavljeni rezultati analize uzorka iz decembra?

Ne ulazim u to da li se ova devojka dopingovala jer naravno ne znam, ali ovo opet liči ba prljavu igru.

Ako je bila, zašto joj nije zabranjen odlazak na Olimpijadu, već se čeka sa objavom kako bi se ponovo diskvalifikovala cela zemlja?

brm

pre 2 godine

Inače, svi vrhunski sportisti imaju neka srčana i disajna oboljenja kako bi dobijali neki lek za "lečenje" istih. Pola biatlonaca i cross-conutry skijaša ima dijagnostikovanu astmu. Inače, oni spadaju i sportiste sa najvećim kapacitetom plućaj, tj. VO2 max, od svih drugih sportista. I jeste, sad su svi astmatičari. To je profesionalni sport, cilj opravdava sredstva.

Iskreno, ne znam šta bi Rusima da se zezaju sa tim stvarima, jer sad znaju da su na posebnoj prismotri zbog sistemskog dopinga, mada, možda joj je neko iz užeg kruga trenera davao neke supstance. Ili će možda da joj izvuku potvrdu da ima prepisan lek zbog srčanih problema...ali i to treba da se prijavi antidoping agenciji. Zanimljivo.

Милош

pre 2 godine

Према тренутно доступним информацијама, узорак који је био позитиван на недозвољене супшстанце је узет у Санкт Петербургу 25. децембра од стране Руске Антидопинг Агенције. Руски ОК тврди да су Валијевини резултати и пре и након тога били негативни и да јој је због тога одобрено да се такмичи на Олимпијади, иако је првобитно била суспендована од стране руске клизачке организације. Изгледа да је удео "Американаца" у овом случају само то што су раструбили целом свету шта се десило пре пар недеља у Русији ...