148

Sreda, 12.01.2022.

22:01

Đoković u novom problemu: Španska policija pokrenula istragu

Policija je dobila nalog Vlade Španije da istraži kako je Novak Đoković ušao u tu državu.

Autor:  |  Izvor: B92

Ðokoviæ u novom problemu: Španska policija pokrenula istragu IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

148 Komentari

Sortiraj po:

Konte

pre 4 godine

Šta čekate, zašto ne objavite demanti da je MUP Španije vijest označio kao LAŽ i da niti oni planiraju sprovesti istragu niti je Vlada naredila da se to učini "protiv ovoga sportiste"....navodnici jer je citat, ljudi očigledno ne žele ni imenovanjem da budu uvučeni u ovu perverziju oko Novaka Đokovića.
(BLuka, 13. januar 2022 12:32)

Sad htedoh isto da pitam! Mislim da bombastične vesti sa pokrićem a la "reče mi jedan čo'ek" treba brisati.

BLuka

pre 4 godine

Šta čekate, zašto ne objavite demanti da je MUP Španije vijest označio kao LAŽ i da niti oni planiraju sprovesti istragu niti je Vlada naredila da se to učini "protiv ovoga sportiste"....navodnici jer je citat, ljudi očigledno ne žele ni imenovanjem da budu uvučeni u ovu perverziju oko Novaka Đokovića.

Ljubica

pre 4 godine

I opet Novak kriv, nije on nasilno ušao. Neko ga je pustio na granici, dokle više tog ludila. Ostavite čoveka na miru, ne bi ni smeli da uslovljavate ljude za ulazak vakcinama, nego dal su negativni ili ne.

Naša idila

pre 4 godine

Koja hajka na Novaka, ne mogu da poverujem. Kao da je ratni zlocinac, ovo drustvo u celini je otišlo do djavola... I sve zbog toga sto je iskoristio svoje pravo da se ne vakciniše, kao sto sam ja iskoristio da to uradim... Postali smo robovi, demokratija više ne postojj...
(tnt, 13. januar 2022 01:41)

Aha. U demokratiji ima pravila a u despotiji despot odlučuje šta i kako može. To Srbinu ne ide u glavu.
Mi smo stvarno izgubljeni u vremenu i prostoru.

Chenga

pre 4 godine

Oni koji bi odustali od slobode za malo sigurnosti, ne zasluzuju ni jedno, kao i kad nepravda postane zakon, otpor postaje duznost. Samo naprijed Novače.

JPR24

pre 4 godine

Pre ulaska u Spaniju svaki putnik mora da popuni online prijavu, na osnovu koje sistem genereise QR kod. Nevakcinisani ne mogu da dobiju QR kod, bez koga se ne moze uci u drzavu. Ovo medjutim ne vazi za nosioce spanskog pasosa ili strance sa prijavljenim stalnim boravkom u Spaniji. Ne verujem da je Novak rezident Spanije, jer bi morao da placa ogromne poreze - spanska drzava je ozbiljna po tom pitanju a u Srbiji je raj na zemlji. Djokovic svojim ponasanjem daje veoma los primer i sistem to nece tolerisati. Zakon je jednak za sve pa i milionere, a vakcinisanjem se brane zivoti i javno zdravlje nacije. Sledece je ili vakcina, ili prestanak bavljenja tenisom.
(Johan, 13. januar 2022 06:21)

Buahahaha ! Španija ozbiljna zemlja po pitanju poreza !! Urnebes. Ajde bre pri taj fudbalere Barse i Reala…

Johan

pre 4 godine

Pre ulaska u Spaniju svaki putnik mora da popuni online prijavu, na osnovu koje sistem genereise QR kod. Nevakcinisani ne mogu da dobiju QR kod, bez koga se ne moze uci u drzavu. Ovo medjutim ne vazi za nosioce spanskog pasosa ili strance sa prijavljenim stalnim boravkom u Spaniji. Ne verujem da je Novak rezident Spanije, jer bi morao da placa ogromne poreze - spanska drzava je ozbiljna po tom pitanju a u Srbiji je raj na zemlji. Djokovic svojim ponasanjem daje veoma los primer i sistem to nece tolerisati. Zakon je jednak za sve pa i milionere, a vakcinisanjem se brane zivoti i javno zdravlje nacije. Sledece je ili vakcina, ili prestanak bavljenja tenisom.

veljko

pre 4 godine

Ahahahaha NOLE znao si da si zapadu NOĆNA Mora sad su otvorili karte! Rasisti u duši... Pokvario si njihov beli sport svojom pojavom... Zato NOLE nema povlačenje isprljaj im taj beli sport da bude crn! UZMI JOŠ JEDAN GS!

Stefan

pre 4 godine

Veliki sam fan Novaka...Ali je je preterao...Ako hoces da budes ne vakcinisan i da se boris protiv ,,establismenta" onda moras da budes mnogo dobro pripremljen i ne smea sebi dozvoljavati ovakve gluposti da imaju cime da te ucenjuju...Valjda se malo izucio olo ove situacije...

vojnik Markovic Marko

pre 4 godine

Znamo da nikada niste i nikada necete moci da mu oprostite sto se niotkuda te 2007.godine pojavio i uzdrmao fabrikovanu zurku. Sto je 2011.godine postao ravnopravan clan te zurke, a potom ubrzo i neko ko je postao mnogo iznad te zurke. Znamo da nikada necete moci da mu oprostite sto se zalozio za prava drugih igraca i oduzeo deo djavoljeg kolaca ATP-u koji kao i svaki pravi zapadni kapitalista zeli sve i samo za sebe. Znamo i da mu nikada necete oprostiti sto ume da misli svojom glavom i ne zeli da svoj lik i delo stavi u sluzbu vase mafije kako bi milione svojih fanova i navijaca naveo da se truju nekim vakcinama preko kojih bi vama stavio dodatne milijarde u dzep. Znamo i da mu na kraju krajeva nikada necete oprostiti sto je dosao iz Istocne Evrope, iz pravoslavnog sveta, iz jedne male Srbije i obesmislio vam igru koja je decenijama bila rezervisana samo za vas bogate u kojoj je obavezno najbolji morao da bude Amerikanac, Englez, Australijanac ili eventualno povremeno Svedjanin i Nemac. Da ste imalo pametni kao sto niste, shvatili bi da mu ovime na duze staze cinite samo uslugu i jos vise ga izdizete medju normalnima svetom.
(Sabre, 12. januar 2022 22:21)

Deda Mraz ne postoji.

automatski generisan komentar

pre 4 godine

Ako neces da budes kao oni nemas pravo ni da budes u njihovom drustvu.
(Nebojsa, 12. januar 2022 22:14)

Naravno. I?

Nele

pre 4 godine

Zar nikom nije jasno da nema tenisa bez vakcinacije. Ove godine ce ili da zavrsi karijeru ili da se vakcinise ako zeli da nastavi dalje. To my je I Boris Becker rekao.

Roki

pre 4 godine

Novak sa negativnim PCR testom i zdrav,veca pretnja od vakcinisanih.Cudno,ako se u obzir uzme da i vakcinisani mogu opet da se zaraze,a samim tim i da prenesu virus.

Dalas '61

pre 4 godine

Ostala je još samo jedna nedoumica - Da li je Nole ispalio treći hitac u J.F.Kenedija ?? Mota to hitno da ispita nezavisna svetska komisija pa tek onda da počne AO.

abc

pre 4 godine

Sve same gnjide .. pokusavaju da spotaknu na sve nacine zdravog sampiona.. nece im uspeti!!! Ti koji to kuvaju bolje da smanje strasti da Nole ne progovori, jer ako progovori to ce imati strasan odjek i oni ce izgubiti za svagda! Izdrzi sampione!!! Svima je jasno da si najbolji svih vremena i da te nikada niko nece preteci!!!! Ceo svet je uz tebe!!!!!!!!

Реља

pre 4 godine

Ђоковић има дипломатски пасош, између осталог. С друге стране Ђоковић не сме примити мРНА вакцине. Н. Ђоковић има синдром аутоимуну глутеносензитивну ентеропатију (АГСЕ) па због могућих проблема од контраиндикација са мРНА вакцинама (фајзер, бионтек, модерна...) не сме их примити! Само руска Спутњик В (Вирусни вектор - генетски модификован вирус) му не смета, а њу не признају западне државе са све Шпанијом и Аустралијом! Средином прошле године имао је индикације да се заразио вирусом ковида-19 тако да је тада вероватно стекао потребна антитела. Ове чињенице су познате надлежним аустралијским органима и они то морају, а јесу (нису то телци како неки мисле) , узети у обзир. Да му истолеришу такмичење на предстојећем АО. Све друго, призивање злонамерне-новинарске репресије, некаква накнадна шпанска испитивања, чак комичне осуде, су контрапродуктивне. Непотребне. Сама медицинска струка је несхватљиво конфузна. На њену срамоту још се не зна порекло овог опаког вируса! У целом створеном галиматијасу на врх су испливали најгори и они хоће да одлучују о свему. Не могу, јер не разликују опште добро од лошег, да исконтролишу себе а хоће да управљају другима!? Новак је здрав и није медицински никоме претња! Надалов случај би морао бити детаљно проверен! Али? Боже здравља, у недељу, 30.-ог овог месеца на велику жалост ноломрзитеља надам се гледаће се како наш велики Ноле прима пехар за јубилрну 10.-у АО титулу!!!

Jug

pre 4 godine

@A sta je sa Nadalom sto je usao ranije u Australiju????
(flex, 12. januar 2022 23:06) 

Kažu da za vakcinisane važi izolacija od 7 dana
(Sasa, 12. januar 2022 23:49

Pa i nije bas. U trenutku kad se teleportovai u Spaniji je period izolacije za vakcinisane bio 10 dana.

tnt

pre 4 godine

Koja hajka na Novaka, ne mogu da poverujem. Kao da je ratni zlocinac, ovo drustvo u celini je otišlo do djavola... I sve zbog toga sto je iskoristio svoje pravo da se ne vakciniše, kao sto sam ja iskoristio da to uradim... Postali smo robovi, demokratija više ne postojj...

teofil2

pre 4 godine

Sta istrazuju Spanci ?
Mogu samo sebe da istrazuju,Djokovic je mogao kroz carinu samo ako su ga nadlezni pustili!
Nije valjda uz pomoc ronilacke opreme stigao do Marbelje?

Sretno GOAT

pre 4 godine

Šta Španija sad hoće? Kako je ušao? To neka pitaju svoje graničare a ne Novaka.
Nole uzmi hrvatsko državljanstvo (dvojno) da te bar ovi iz EU ne mogu maltretisati.
Imaš pravo na hrvatsko državljanstvo majci, djedu, babi.
Nadam se da ćeš grati AO. Ako nećeš vjerujem da češ osvojiti još GS i da te niko nikad neće stići. Ti si to zaslužio jer niko nikad nije igrao kao ti niti je bio toliko posvećen svom sportu.

Masariko

pre 4 godine

pa opet on kriv ko mu je dozvolio da udje taj je kriv
(dzo, 12. januar 2022 23:06)

Znači ja potplatim čuvara, napravim dobar plan i opljačkam banku. Kriva je policija što me nije uhvatila, ja nisam kriv?

vrg

pre 4 godine

ako je usao u spaniju, uredno boravio tamo i otisao a da nije smeo, to je na dusu spanskih carinika. sami sebe ce da pokopavaju bezveze. srecom nema bitnog turnira u spaniji.
novace, sredi vakcinu, reci da si to uradio iz sportskih razloga i da ljudi ne shvate to kao tvoju preporuku i to je to.

Madrid

pre 4 godine

Traže u Španiji da tužioc pokrene krivični postupak. Ne znaju kako je uopšte ušao u Španiju, na osnovu koje dokumentacije, obzirom da je nevakcinisan.

Goksi

pre 4 godine

Ma ovo je problem kao kuca za čoveka koji je građanin Monaka i još ima tamo kuću u Marbelji. Oni putuju svugde sa PCR testom po Evrpi. Odakle li puštaju ove informacije za rubriku verovali ili ne. Ovo prevazilazi sve granice zdravog razuma.

Jovan

pre 4 godine

Djokovic ima srpski pasos, ali ima i dozvolu za boravak u Monaku, tako da moze da udje u Spaniju kad hoce, ako ima negativan test.

"Travellers can only enter Spain if they hold the mandatory travel documentation (details below) and if they belong to one of the following categories:

Habitual residents in the European Union, Schengen Associated States, Andorra, Monaco, The Vatican (Holy See) or San Marino who go to that country and can provide supporting documents."

466453

pre 4 godine

A šta ćemo sa Rafom koji je ušao u Australiju a prošlo je manje od 14 dana od pozitivnog testa?
https://www.health.gov.au/health-alerts/covid-19/international-travel/inbound

Svašta se ovde dešava.

466453

pre 4 godine

Novak ima trajni boravak u Monaku koji se smatra pridruzenim clanom Sengena, dakle, posto je rezident EU moze u istu uci bez problema i bez PCR testa. Stotine hiljada srba su usli u Sengen zonu protekle sedmice nakon praznika. Ovo je samo senzacionalizam.
(bolence, 12. januar 2022 22:20)

U pravu si!

http://www.exteriores.gob.es/Embajadas/JARTUM/en/Noticias/Pages/Articulos/Important-information-for-entry-in-Spain.aspx

pod A:

Travelers are advised to read carefully the following points concerning travel restrictions to Spain during COVID-19:

I. In general, any person from a third country will be subject to denial of entry, for reasons of public order or public health, except:

a) Residents of the European Union, Schengen Associated States, Andorra, Monaco, The Vatican (Holy See) or San Marino, who travel to that country providing documentary proof.

b) Holders of a long-term visa issued by a EU Member State or Schengen Associated State travelling to these countries.

---------

а) Становници Европске уније, придружених држава Шенгена, Андоре, Монака, Ватикана (Свете столице) или Сан Марина, који путују у ту земљу дајући документарни доказ.

Aki

pre 4 godine

Hipotetički. Otišao Novak, dok je bio u Beogradu, da se vakciniše Nigde slike, nigde da se pohvali. Drugi put posle 14 dana. Opet nigde ništa. Pošalje Australcina da ima dve doze, oni ga puste, mi teorišemo jel se ili nije. Mnooogo jednostavniji nego da traži izuzeće na ovaj način. Ne ulazim u to, da li je stvarno imao ili nemao virus. Kod nas kažemo hoće i jare i pare. Epa nekada to nije moguće. Ne osuđujem ga, stvarno jeste njegovo pravo da odluči šta će sa svojim telom. Ali, budi onda čovek i reci da zbog svojih ubeđenja ne ideš u tu prokletu Australiju, koja stvarno ima čudne zakone o muči i svoj narod.

Iva

pre 4 godine

Koliko je ovaj svet otisao u aut...paranoja na paranoju...Novak je jedan od retkih koji misle svojom glavom,a vecina kao roboti..evo,vesti i komentare prestajem da citam 😎

jojufff

pre 4 godine

Nole, travis VELIKU gresku! Covece, jednostavno, sedi u avion I prava Beograd, sa porukom, nema potrebe da me kaznjavate 3 ili 5 godine je vise NIKAD ali stvarno NIKAD vise ne dolazim ovde kod vas, pa onda mogu vasi igraci da jedan drugog pobedjuju koliko god vam je to potrebe, zato CAO...
(Slobodan, 12. januar 2022 22:31)

Nije lud da podvije rep!!
Da je takve naravi ne bi bio Novak Đokovic...bio bi suvi prosjek od čovjeka!

Sabre

pre 4 godine

Djokovic sigurno nije u problemu. U problemu moze samo da bude onaj koji mu je dozvolio ulazak ako nije trebao da mu dozvoli. On sigurno nije usao u Spaniju sakriven ciradom u camcu sa Marokancima nego samo redovnim putem. Dzabe vam. Ovaj orkestrirani i ocigledno unapred pripremljeni pakao koji zeli da se sprovede nad Djokovicem nece proci. Znamo da nikada niste i nikada necete moci da mu oprostite sto se niotkuda te 2007.godine pojavio i uzdrmao fabrikovanu zurku. Sto je 2011.godine postao ravnopravan clan te zurke, a potom ubrzo i neko ko je postao mnogo iznad te zurke. Znamo da nikada necete moci da mu oprostite sto se zalozio za prava drugih igraca i oduzeo deo djavoljeg kolaca ATP-u koji kao i svaki pravi zapadni kapitalista zeli sve i samo za sebe. Znamo i da mu nikada necete oprostiti sto ume da misli svojom glavom i ne zeli da svoj lik i delo stavi u sluzbu vase mafije kako bi milione svojih fanova i navijaca naveo da se truju nekim vakcinama preko kojih bi vama stavio dodatne milijarde u dzep. Znamo i da mu na kraju krajeva nikada necete oprostiti sto je dosao iz Istocne Evrope, iz pravoslavnog sveta, iz jedne male Srbije i obesmislio vam igru koja je decenijama bila rezervisana samo za vas bogate u kojoj je obavezno najbolji morao da bude Amerikanac, Englez, Australijanac ili eventualno povremeno Svedjanin i Nemac. Da ste imalo pametni kao sto niste, shvatili bi da mu ovime na duze staze cinite samo uslugu i jos vise ga izdizete medju normalnima svetom.

ja

pre 4 godine

Nikako ne shvatam zašto je Novak priznao da je bio u Španiji kad nemaju dokaze. Tako im je dao osnova za proterivanje. Mnogo grešaka u koracima je napravio. Ne znam kako može da se izvuče iz ovoga

Imba

pre 4 godine

Evo iz Beograda ima let za Barselonu, cetvrtak ujutru, povratak nedelja uvece. Ja bio pre mesec dana, nisam vakcinisan, imao sam negativan PCR. Prijatno svima vama koji ste se ponadali, a jos verujete medijima iz jedne zemlje odakle dolazi jedan "veliki gospodin" Rafael Nadal. hehe

Delija

pre 4 godine

Nije uopste bitno sto je usao tamo nego jedini problem je sto je nevakcinisan i hoce svim silama da ga nateraju na vakcinaciju a naravno Novak to nece uciniti pa makar morao da ode u penziju kao najbolji ikada kojem je politika uskratila jos trofeja ali to je njihov jedini nacin da ga zaustave i izgleda ce uciniti to ali posle svega kad sve ovo prodje najveci pobednik ce biti upravo Novak jer ce se videti ko je sta radio u ovom periodu.

Entropy fighter

pre 4 godine

Ovo se zove lov na veštice. Sada upravo prisustvujemo tome. Nadam se samo da će Novak igrati na Australijan Openu, osvojiti turnir i smejati im se svima u lice kad bude ljubio trofej.
(srle, 12. januar 2022 22:08)

Verovatno ce tako i biti. Ipak, zauvek ce ostati mrlja...
(mix, 12. januar 2022 22:22)

Kad se jednom shvati da je obavezna vakcinacija protiv kovida svih ljudi, svih uzrasta i svih zdravstvenih stanja, bila isto toliko dobra ideja kao upotreba azbesta za izolaciju, ostace mrlja na drzavi koja je na ne sportski nacin pokusala da zaustavi trenutno najboljeg sportistu sveta i najveceg tenisera svih vremena.

Nikola

pre 4 godine

A kako je Nadal ušao u Australiju 30. decembra iako je 20. bio pozitivan? Mora da prodje 14 dana dana nezavisno od toga da li si vakcinisan ili ne, pa tek da odradi test i da bude negativan. Naravno da niko o tome ne priča? Baš je o tome juče pričao naš fudbaler koji živi tamo već neko vreme.

Bole

pre 4 godine

Spanci traze za sve strance, uz negativan PCR test ili covid certifikat i obrazac SpTH koji je zapravo problem zbog mnogih pitanja koji ne idu u prilog Noletu. Tipa, kada si imao kovid, gde si sve boravio u zadnjih 14 dana, kontakti itd. Popuni se online 48 h pre polaska a spanske vlasti zahtev odobre ili ne odobre i odgovor posalju mejlom. Bio sam u Spaniji pre mesec dana, a takva je procedura jos uvek.

466453

pre 4 godine

Ne širi laži ako nemaš pojma.

Nadal je primio vakcinu i time mu je omogućeno uci u zemlju nakon 7 dana. Da je drugačije pričalo bi se najkasnije sada i o njemu. Bez brige.
(Lion, 12. januar 2022 22:25)

Ne postoji nikakvo olakšanje za vakcinisane, 14 dana posle pozitivnog testa uz negativan test ne stariji od 36 sati.

https://www.health.gov.au/health-alerts/covid-19/international-travel/inbound

Aleksandar Vukobratić

pre 4 godine

Mnogo je zabrljao Nole.

A svojim stavom oko medicine, počevši od lakta samo kao prstom u oko.

I u Španiji je preko 80% vakcinisanih. U Australiji 90%…

Možda bolje da preskoči turnire Dok se sve ne smiri

Cijanid

pre 4 godine

Xaxaxaxa, ovih demokratija.Ako vi sad shvatate što se radi i kako se ulazi u vašim državama onda bi trebalo da date vi ostavke a ne pokrećete istrage protiv sportiste kao da je nekoga ubio.Sram vas bilo

Dejan

pre 4 godine

Ovo je sve glupost... Nek bilo ko proba da udje iz jedne zemlje u drugu zemlju bez dozvole te zemlje... Nema šanse... Ako je pušten da uđe imao je sve papire i pravo na to...
Isto to važi i za Australiju... Prvo mu oni izdali vizu na osnovu medicinskog izuzeća dva tima njihovih eksperata, pa mu je oduzeli dok je bio u putu ka tamo, njihov sud ga pustio da uđe, oni sad pričaju o deportovanju....
Ne može to nikako...

Tihi

pre 4 godine

Mogu da mu pljunu pod prozor. Novak ima diplomatski pasoš. Sve što mu treba je diplomatska viza i negativan PCR test. A došao je poslovno. Da trenira. Nego, kako je beše ono došao Nadal? Od 20.decembra do 31.decembra iz Španije za Dohu gde se zarazio, pa se vratio u Španiju. Onda pravac Dubai, pa Melburn. Nego, zar nije po njihovom stogom zakonu da od preležane korone, mora da prođe 14 dana pre nego što uđe u Australiju!? 1.. 2...3...4...čekaj, nešto mi se ovo ne slaže!? Koliko je prošlo od kad je Nadal dobio negativan test, pa je ušao u Australiju. Ne znam, matematika mi nije jača strana 😉😉😉

Samo kazem

pre 4 godine

mg, 12. januar 2022 22:11

Nema direktnog leta iz Spanije za Australiju, nego to ide preko Dubaija pametnjakovicu. Uglavnom da pljucnes malo i olaksas se. Jel tako?

Marko

pre 4 godine

@Supermen,
ne, nije dovoljan negativan PCR test.
Tvoj izvor: lupetanje.
Moje izvor: sajt ministarstva spoljnih poslova: https://www.mfa.gov.rs/lat/gradjani/putovanje-u-inostranstvo/covid-19-uslovi-za-putovanje

ŠPANIJA
U Španiju mogu da uđu državljani Republike Srbije koji ispunjavaju jedan od sledećih uslova:
- Poseduju sertifikat o vakcinaciji (minimum 14 dana je prošlo od druge doze) jednom od vakcina koje su odobrene od strane Evropske agencije za lekove i SZO;
- Da je razlog putovanja preka potreba, shodno izuzecima koji su predviđeni Uredbom MUP Španije INT/657/2020 od 17.07.2020. U slučajevima preke potrebe, zainteresovano lice treba pisanim putem da se obrati Ambasadi K. Španije u R. Srbiji kako bi se dobilo specijalno odobrenje. Ukoliko se dobije odobrenje za putovanje, potrebno je da lice prilikom ulaska u Španiju poseduje negativan PCR test ne stariji od 72 sata ili potvrdu da je lice preležalo Covid-19.
Zajedničko za sve kategorije koje ispunjavaju uslove za ulazak u Španiju je da, osim navedenog, moraju obavezno da poseduju i „QR kod“ koji može da se dobije preko sledeće veb stranice: www.spth.gob.es
Nevakcinisani turisti ne mogu da uđu u K. Španiju.

u ovom clanku pise da se nije obratio Ambasadi za specijalno odobrenje.

Madrid

pre 4 godine

Ja imam jedno pitanje. Kako je zarazeni Nadal uspeo da se vrati u Spaniju nakon Dohe. Da li to neko hoce da mi kaze da je veca opasnost po neku zemlju nevakcinisani sa negativnim kovod testom od nekoga ko je zarazen kao Nadal, toliko da je vec zarazio i trenera i ko zna koga sve ne. Cisto pitam da vidim da li sam lud ili nisam. Znacu na osnovu broja pluseva i minusa.
(Goran, 12. januar 2022 22:28)

Nadal je državljanin Španije.

Milan

pre 4 godine

Novak ima pasos Monaka. Sleteo privatnim avionom, pokazao pasos Monaka i negativan PCR i usao.
Drugo, ljudi, kolima udjes u Madjarsku bez ikakve potvrde o PCR ili vakcine i odes gde hoces.
Ako te zaustave, kazes da si u tranzitu, imas 72h fore da se zadrzis i bilo kojoj zemlji EU.
Ako te ne zaustave, kao da nisi ni bio.
Ako kazes da si u tranzitu a zaglavis skijanje, popijes novcanu kaznu, i proterivanje na tri godine.
Nego, pacovi namirsali krv pa bi da se slade.

Luks

pre 4 godine

Ovaj nas sve ukopa.Ne znam da li je baš toliko drzak ili jednostavno,ne baš pametan.Ima ni nas obične smrtnke da gledaju kao kriminalce i da nas ne puštaju bez xy dokaza.

zare

pre 4 godine

To je problem za špansku policiju, ne za Noleta, što su ga pustili. Nije prešao granicu ilegalno. Prešao je na regularnom grnaičnom prelazu.

Ratko

pre 4 godine

U Španiju može da se uđe i bez primljene vakcine sa našim digitalnim zelenim sertifikatom. Vakcina, antitela i dokaz o preležanom kovidu Kakva istraga Španske policije?? Hahahahahahahaba da pukneš od smeha.

Goran

pre 4 godine

Ja imam jedno pitanje. Kako je zarazeni Nadal uspeo da se vrati u Spaniju nakon Dohe. Da li to neko hoce da mi kaze da je veca opasnost po neku zemlju nevakcinisani sa negativnim kovod testom od nekoga ko je zarazen kao Nadal, toliko da je vec zarazio i trenera i ko zna koga sve ne. Cisto pitam da vidim da li sam lud ili nisam. Znacu na osnovu broja pluseva i minusa.

Sarkazam

pre 4 godine

Naravno da ce da istraze. U finalu ATP kupa njihov kapiten je bez da ga iko pita rekao "svi smo ovde i svi smo vakcinisani". Da ne mislite da ce neki spanac da navija za Novaka, a ne za Nadala? To samo mentoli ovde mogu da navijaju za Nadala ili Federera umesto za najboljeg srpskog sportiste svih vremena.
No1e je GOAT. Idemooo!!

Splavar

pre 4 godine

Mene toliko i ne zanima sta ce Spanci da rade koliko bih voleo znati da li se u Srbiji sprovodi bilo kakva istraga oko izdavanja laznih rezultata testa. Nije on sam pravio te potvrde, ocigledno je imao i saucesnike. Pasivnost vlasti ce dovesti u pitanje validnost srpskih potvrda posle ovog skandala, naravno opet ce zapad biti kriv

Maja

pre 4 godine

A koliko ste vi lošeg pamčenja Novak ima ovlašćenje za boravak u Monaku tako da može da udje u EU kad hoće sa negativnim PCR testom. Molim vas ako se ne razumete ne vredjajte i ne širite laži.

Slobodan

pre 4 godine

Nole, travis VELIKU gresku! Covece, jednostavno, sedi u avion I prava Beograd, sa porukom, nema potrebe da me kaznjavate 3 ili 5 godine je vise NIKAD ali stvarno NIKAD vise ne dolazim ovde kod vas, pa onda mogu vasi igraci da jedan drugog pobedjuju koliko god vam je to potrebe, zato CAO...

Igor

pre 4 godine

A kako je Nadal ušao u Australiju 30. decembra iako je 20. bio pozitivan? Mora da prodje 14 dana dana nezavisno od toga da li si vakcinisan ili ne, pa tek da odradi test i da bude negativan. Naravno da niko o tome ne priča? Baš je o tome juče pričao naš fudbaler koji živi tamo već neko vreme.
(Nikola, 12. januar 2022 22:18)
Nije istina,ne mora da prođe 14 dana,pošto je Nadal vakcinisan ima pravo da se testira posle 5 dana,ako je test negativan on izlazi iz karantina.

Pedja

pre 4 godine

Pa sto ste ga pustili na granici onda? Nije tu Novak kriv. Takodje on ima vlasnistvo tamo, mozda se i vodi da zivi tamo ( ili makar mozda ima boravak zbog Marbelje), pa je mogao da udje.

Legionar

pre 4 godine

"Nadal je primio vakcinu i time mu je omogućeno uci u zemlju nakon 7 dana. Da je drugačije pričalo bi se najkasnije sada i o njemu. Bez brige.
(Lion, 12. januar 2022 22:25)"
Postavi neki dokaz o tome, molim te!

srle

pre 4 godine

Ovo se zove lov na veštice. Sada upravo prisustvujemo tome. Nadam se samo da će Novak igrati na Australijan Openu, osvojiti turnir i smejati im se svima u lice kad bude ljubio trofej.

NRLJ

pre 4 godine

Morq da je bio skriven negde u gepeku auta. Pa ko ga je pustio da udje? Onaj ko je i zaduzen za to. Aman ljudi pustite čoveka na miru više. Necete ga slomiti nikada

Milivoje

pre 4 godine

Od kada to treba u Španiji dokaz o vakcinisanju? Dovoljan je PCR test za ulazak ili zeleni sertifikat sa antitelima i plus vakcina. Ni jedna zemlja u Evropi ne traži obaveznu vakcinaciju. Ja u Nemačku idem i vraćam se uz PCR test i imam dokaz o preležanom kovudu. Da li može sada neko ovo da pojasni?

Djordje od Monte Karla

pre 4 godine

Sve je ovo zavera protiv Srba. Svi nas love i malo ko voli. Rusija mora da se umesa i pomogne. Ovo je progon Srba. Nepravda.

bolence

pre 4 godine

Novak ima trajni boravak u Monaku koji se smatra pridruzenim clanom Sengena, dakle, posto je rezident EU moze u istu uci bez problema i bez PCR testa. Stotine hiljada srba su usli u Sengen zonu protekle sedmice nakon praznika. Ovo je samo senzacionalizam.

mg

pre 4 godine

Đoković je boravio u Španiji od 31. decembra do 3. januara.

I šta kažete Nolovi svedoci, odletio iz Beograda za Španiju pa iz Španije odmah nastavio za Australiju? S tranzitom od 4 dana ali da cjepidlačimo?

Lion

pre 4 godine

A kako je Nadal ušao u Australiju 30. decembra iako je 20. bio pozitivan? Mora da prodje 14 dana dana nezavisno od toga da li si vakcinisan ili ne, pa tek da odradi test i da bude negativan. Naravno da niko o tome ne priča? Baš je o tome juče pričao naš fudbaler koji živi tamo već neko vreme.
(Nikola, 12. januar 2022 22:18)

Ne širi laži ako nemaš pojma.

Nadal je primio vakcinu i time mu je omogućeno uci u zemlju nakon 7 dana. Da je drugačije pričalo bi se najkasnije sada i o njemu. Bez brige.

NoletovNavijač

pre 4 godine

Nole, molim te, nemoj ništa više da postuješ po drustvenim medijima.
Tvoji advokati su uspeli da pobede na sudu jer si ti ćutao.

Владимир

pre 4 godine

Није Новак у проблему, већ онај који га је пустио у Шпанију. Сад се сви праве блесави.

3900

pre 4 godine

Аман људи, Новак је резидент Монака, какав улазак у земље ЕУ као туриста, шта лупетате?!?

sto mu gromova

pre 4 godine

Čemu ovolika histerija? Kome smeta Nivak? Pa valjda smo za ove dve godine shvatili da od ovog ludog virusa ne moze niko da se zastiti. Ni vakcinisani ni ne vakcinisani pa ni super zdravi. Primio sam u buster(trecu) dozu, pa ni to nije garancija da necu dobiti koronu, ponovo. Zasto onda maltretirati super zdravog čoveka(Novaka) da primi bas onu vakcinu koju su rekli Australijanci i koji imaju opet masu zarazenih. Kada naprave super vakcinu koja stiti 99,9%, kao ove ostale koje primamo kao deca, e onda maltretiraj i zabranjuj sve ovim ne vakcinisanim, ovako je smesno. A i da je nesto muljao, pa naš je. Ko je od nas 100% ispravan da mi je znati. Nole je uradio više za Srbiju neko svi mi zajedno u zadnjih 100 godina. Najbolji je ikada, živeo on nama.

mix

pre 4 godine

Ovo se zove lov na veštice. Sada upravo prisustvujemo tome. Nadam se samo da će Novak igrati na Australijan Openu, osvojiti turnir i smejati im se svima u lice kad bude ljubio trofej.
(srle, 12. januar 2022 22:08)

Verovatno ce tako i biti. Ipak, zauvek ce ostati mrlja...

steva

pre 4 godine

Ne razumem..., mogao je jednostavno da se "vakcinise" u Srbiji i ne bi imao nikakvih problema, to je on mogao da lako sredi. Da dobije papir i to je to....

pavle

pre 4 godine

Ovo se zove lov na veštice. Sada upravo prisustvujemo tome. Nadam se samo da će Novak igrati na Australijan Openu, osvojiti turnir i smejati im se svima u lice kad bude ljubio trofej.
(srle, 12. januar 2022 22:08)

Verovatno ce tako i biti. Ipak, zauvek ce ostati mrlja...
(mix, 12. januar 2022 22:22)

To je ono sto oni pokusavaju, da ostane mrlja. Kad ne mogu na terenu da se nose s njim, daj da nadjemo neku alternativu. Sve ovo iz nemoci.

Kiflistanac

pre 4 godine

Da nije opet neka naša "potvrda..."
(Svi nas "mrze" a mi francuske sobarice, 12. januar 2022 22:05

Nije vaša nego naša, PCR test rađen u Srbiji. Sa njim može da se uđe i kod vas, ne treba vakcinacija.

KiMi85

pre 4 godine

Prelezao koronu ili vakcinisan, isto mu dodje. Dakle, mogao je uci uz negativan test ili potvrdu da je prelezao. Nema niceg spornog.
Sada se svi kace nesto za njega jer vide u tome 5 minuta svoje slave.

srle

pre 4 godine

Ovo se zove lov na veštice. Sada upravo prisustvujemo tome. Nadam se samo da će Novak igrati na Australijan Openu, osvojiti turnir i smejati im se svima u lice kad bude ljubio trofej.

Pedja

pre 4 godine

Pa sto ste ga pustili na granici onda? Nije tu Novak kriv. Takodje on ima vlasnistvo tamo, mozda se i vodi da zivi tamo ( ili makar mozda ima boravak zbog Marbelje), pa je mogao da udje.

bolence

pre 4 godine

Novak ima trajni boravak u Monaku koji se smatra pridruzenim clanom Sengena, dakle, posto je rezident EU moze u istu uci bez problema i bez PCR testa. Stotine hiljada srba su usli u Sengen zonu protekle sedmice nakon praznika. Ovo je samo senzacionalizam.

Tihi

pre 4 godine

Mogu da mu pljunu pod prozor. Novak ima diplomatski pasoš. Sve što mu treba je diplomatska viza i negativan PCR test. A došao je poslovno. Da trenira. Nego, kako je beše ono došao Nadal? Od 20.decembra do 31.decembra iz Španije za Dohu gde se zarazio, pa se vratio u Španiju. Onda pravac Dubai, pa Melburn. Nego, zar nije po njihovom stogom zakonu da od preležane korone, mora da prođe 14 dana pre nego što uđe u Australiju!? 1.. 2...3...4...čekaj, nešto mi se ovo ne slaže!? Koliko je prošlo od kad je Nadal dobio negativan test, pa je ušao u Australiju. Ne znam, matematika mi nije jača strana 😉😉😉

Splavar

pre 4 godine

Mene toliko i ne zanima sta ce Spanci da rade koliko bih voleo znati da li se u Srbiji sprovodi bilo kakva istraga oko izdavanja laznih rezultata testa. Nije on sam pravio te potvrde, ocigledno je imao i saucesnike. Pasivnost vlasti ce dovesti u pitanje validnost srpskih potvrda posle ovog skandala, naravno opet ce zapad biti kriv

Milan

pre 4 godine

Novak ima pasos Monaka. Sleteo privatnim avionom, pokazao pasos Monaka i negativan PCR i usao.
Drugo, ljudi, kolima udjes u Madjarsku bez ikakve potvrde o PCR ili vakcine i odes gde hoces.
Ako te zaustave, kazes da si u tranzitu, imas 72h fore da se zadrzis i bilo kojoj zemlji EU.
Ako te ne zaustave, kao da nisi ni bio.
Ako kazes da si u tranzitu a zaglavis skijanje, popijes novcanu kaznu, i proterivanje na tri godine.
Nego, pacovi namirsali krv pa bi da se slade.

Maja

pre 4 godine

A koliko ste vi lošeg pamčenja Novak ima ovlašćenje za boravak u Monaku tako da može da udje u EU kad hoće sa negativnim PCR testom. Molim vas ako se ne razumete ne vredjajte i ne širite laži.

NoletovNavijač

pre 4 godine

Nole, molim te, nemoj ništa više da postuješ po drustvenim medijima.
Tvoji advokati su uspeli da pobede na sudu jer si ti ćutao.

zare

pre 4 godine

To je problem za špansku policiju, ne za Noleta, što su ga pustili. Nije prešao granicu ilegalno. Prešao je na regularnom grnaičnom prelazu.

3900

pre 4 godine

Аман људи, Новак је резидент Монака, какав улазак у земље ЕУ као туриста, шта лупетате?!?

Sarkazam

pre 4 godine

Naravno da ce da istraze. U finalu ATP kupa njihov kapiten je bez da ga iko pita rekao "svi smo ovde i svi smo vakcinisani". Da ne mislite da ce neki spanac da navija za Novaka, a ne za Nadala? To samo mentoli ovde mogu da navijaju za Nadala ili Federera umesto za najboljeg srpskog sportiste svih vremena.
No1e je GOAT. Idemooo!!

Imba

pre 4 godine

Evo iz Beograda ima let za Barselonu, cetvrtak ujutru, povratak nedelja uvece. Ja bio pre mesec dana, nisam vakcinisan, imao sam negativan PCR. Prijatno svima vama koji ste se ponadali, a jos verujete medijima iz jedne zemlje odakle dolazi jedan "veliki gospodin" Rafael Nadal. hehe

Aleksandar Vukobratić

pre 4 godine

Mnogo je zabrljao Nole.

A svojim stavom oko medicine, počevši od lakta samo kao prstom u oko.

I u Španiji je preko 80% vakcinisanih. U Australiji 90%…

Možda bolje da preskoči turnire Dok se sve ne smiri

sto mu gromova

pre 4 godine

Čemu ovolika histerija? Kome smeta Nivak? Pa valjda smo za ove dve godine shvatili da od ovog ludog virusa ne moze niko da se zastiti. Ni vakcinisani ni ne vakcinisani pa ni super zdravi. Primio sam u buster(trecu) dozu, pa ni to nije garancija da necu dobiti koronu, ponovo. Zasto onda maltretirati super zdravog čoveka(Novaka) da primi bas onu vakcinu koju su rekli Australijanci i koji imaju opet masu zarazenih. Kada naprave super vakcinu koja stiti 99,9%, kao ove ostale koje primamo kao deca, e onda maltretiraj i zabranjuj sve ovim ne vakcinisanim, ovako je smesno. A i da je nesto muljao, pa naš je. Ko je od nas 100% ispravan da mi je znati. Nole je uradio više za Srbiju neko svi mi zajedno u zadnjih 100 godina. Najbolji je ikada, živeo on nama.

Goksi

pre 4 godine

Ma ovo je problem kao kuca za čoveka koji je građanin Monaka i još ima tamo kuću u Marbelji. Oni putuju svugde sa PCR testom po Evrpi. Odakle li puštaju ove informacije za rubriku verovali ili ne. Ovo prevazilazi sve granice zdravog razuma.

Goran

pre 4 godine

Ja imam jedno pitanje. Kako je zarazeni Nadal uspeo da se vrati u Spaniju nakon Dohe. Da li to neko hoce da mi kaze da je veca opasnost po neku zemlju nevakcinisani sa negativnim kovod testom od nekoga ko je zarazen kao Nadal, toliko da je vec zarazio i trenera i ko zna koga sve ne. Cisto pitam da vidim da li sam lud ili nisam. Znacu na osnovu broja pluseva i minusa.

Luks

pre 4 godine

Ovaj nas sve ukopa.Ne znam da li je baš toliko drzak ili jednostavno,ne baš pametan.Ima ni nas obične smrtnke da gledaju kao kriminalce i da nas ne puštaju bez xy dokaza.

Sabre

pre 4 godine

Djokovic sigurno nije u problemu. U problemu moze samo da bude onaj koji mu je dozvolio ulazak ako nije trebao da mu dozvoli. On sigurno nije usao u Spaniju sakriven ciradom u camcu sa Marokancima nego samo redovnim putem. Dzabe vam. Ovaj orkestrirani i ocigledno unapred pripremljeni pakao koji zeli da se sprovede nad Djokovicem nece proci. Znamo da nikada niste i nikada necete moci da mu oprostite sto se niotkuda te 2007.godine pojavio i uzdrmao fabrikovanu zurku. Sto je 2011.godine postao ravnopravan clan te zurke, a potom ubrzo i neko ko je postao mnogo iznad te zurke. Znamo da nikada necete moci da mu oprostite sto se zalozio za prava drugih igraca i oduzeo deo djavoljeg kolaca ATP-u koji kao i svaki pravi zapadni kapitalista zeli sve i samo za sebe. Znamo i da mu nikada necete oprostiti sto ume da misli svojom glavom i ne zeli da svoj lik i delo stavi u sluzbu vase mafije kako bi milione svojih fanova i navijaca naveo da se truju nekim vakcinama preko kojih bi vama stavio dodatne milijarde u dzep. Znamo i da mu na kraju krajeva nikada necete oprostiti sto je dosao iz Istocne Evrope, iz pravoslavnog sveta, iz jedne male Srbije i obesmislio vam igru koja je decenijama bila rezervisana samo za vas bogate u kojoj je obavezno najbolji morao da bude Amerikanac, Englez, Australijanac ili eventualno povremeno Svedjanin i Nemac. Da ste imalo pametni kao sto niste, shvatili bi da mu ovime na duze staze cinite samo uslugu i jos vise ga izdizete medju normalnima svetom.

KiMi85

pre 4 godine

Prelezao koronu ili vakcinisan, isto mu dodje. Dakle, mogao je uci uz negativan test ili potvrdu da je prelezao. Nema niceg spornog.
Sada se svi kace nesto za njega jer vide u tome 5 minuta svoje slave.

Madrid

pre 4 godine

Ja imam jedno pitanje. Kako je zarazeni Nadal uspeo da se vrati u Spaniju nakon Dohe. Da li to neko hoce da mi kaze da je veca opasnost po neku zemlju nevakcinisani sa negativnim kovod testom od nekoga ko je zarazen kao Nadal, toliko da je vec zarazio i trenera i ko zna koga sve ne. Cisto pitam da vidim da li sam lud ili nisam. Znacu na osnovu broja pluseva i minusa.
(Goran, 12. januar 2022 22:28)

Nadal je državljanin Španije.

jojufff

pre 4 godine

Nole, travis VELIKU gresku! Covece, jednostavno, sedi u avion I prava Beograd, sa porukom, nema potrebe da me kaznjavate 3 ili 5 godine je vise NIKAD ali stvarno NIKAD vise ne dolazim ovde kod vas, pa onda mogu vasi igraci da jedan drugog pobedjuju koliko god vam je to potrebe, zato CAO...
(Slobodan, 12. januar 2022 22:31)

Nije lud da podvije rep!!
Da je takve naravi ne bi bio Novak Đokovic...bio bi suvi prosjek od čovjeka!

Delija

pre 4 godine

Nije uopste bitno sto je usao tamo nego jedini problem je sto je nevakcinisan i hoce svim silama da ga nateraju na vakcinaciju a naravno Novak to nece uciniti pa makar morao da ode u penziju kao najbolji ikada kojem je politika uskratila jos trofeja ali to je njihov jedini nacin da ga zaustave i izgleda ce uciniti to ali posle svega kad sve ovo prodje najveci pobednik ce biti upravo Novak jer ce se videti ko je sta radio u ovom periodu.

Milivoje

pre 4 godine

Od kada to treba u Španiji dokaz o vakcinisanju? Dovoljan je PCR test za ulazak ili zeleni sertifikat sa antitelima i plus vakcina. Ni jedna zemlja u Evropi ne traži obaveznu vakcinaciju. Ja u Nemačku idem i vraćam se uz PCR test i imam dokaz o preležanom kovudu. Da li može sada neko ovo da pojasni?

Nikola

pre 4 godine

A kako je Nadal ušao u Australiju 30. decembra iako je 20. bio pozitivan? Mora da prodje 14 dana dana nezavisno od toga da li si vakcinisan ili ne, pa tek da odradi test i da bude negativan. Naravno da niko o tome ne priča? Baš je o tome juče pričao naš fudbaler koji živi tamo već neko vreme.

NRLJ

pre 4 godine

Morq da je bio skriven negde u gepeku auta. Pa ko ga je pustio da udje? Onaj ko je i zaduzen za to. Aman ljudi pustite čoveka na miru više. Necete ga slomiti nikada

mg

pre 4 godine

Đoković je boravio u Španiji od 31. decembra do 3. januara.

I šta kažete Nolovi svedoci, odletio iz Beograda za Španiju pa iz Španije odmah nastavio za Australiju? S tranzitom od 4 dana ali da cjepidlačimo?

Ratko

pre 4 godine

U Španiju može da se uđe i bez primljene vakcine sa našim digitalnim zelenim sertifikatom. Vakcina, antitela i dokaz o preležanom kovidu Kakva istraga Španske policije?? Hahahahahahahaba da pukneš od smeha.

Samo kazem

pre 4 godine

mg, 12. januar 2022 22:11

Nema direktnog leta iz Spanije za Australiju, nego to ide preko Dubaija pametnjakovicu. Uglavnom da pljucnes malo i olaksas se. Jel tako?

Legionar

pre 4 godine

"Nadal je primio vakcinu i time mu je omogućeno uci u zemlju nakon 7 dana. Da je drugačije pričalo bi se najkasnije sada i o njemu. Bez brige.
(Lion, 12. januar 2022 22:25)"
Postavi neki dokaz o tome, molim te!

Iva

pre 4 godine

Koliko je ovaj svet otisao u aut...paranoja na paranoju...Novak je jedan od retkih koji misle svojom glavom,a vecina kao roboti..evo,vesti i komentare prestajem da citam 😎

466453

pre 4 godine

A šta ćemo sa Rafom koji je ušao u Australiju a prošlo je manje od 14 dana od pozitivnog testa?
https://www.health.gov.au/health-alerts/covid-19/international-travel/inbound

Svašta se ovde dešava.

Cijanid

pre 4 godine

Xaxaxaxa, ovih demokratija.Ako vi sad shvatate što se radi i kako se ulazi u vašim državama onda bi trebalo da date vi ostavke a ne pokrećete istrage protiv sportiste kao da je nekoga ubio.Sram vas bilo

466453

pre 4 godine

Ne širi laži ako nemaš pojma.

Nadal je primio vakcinu i time mu je omogućeno uci u zemlju nakon 7 dana. Da je drugačije pričalo bi se najkasnije sada i o njemu. Bez brige.
(Lion, 12. januar 2022 22:25)

Ne postoji nikakvo olakšanje za vakcinisane, 14 dana posle pozitivnog testa uz negativan test ne stariji od 36 sati.

https://www.health.gov.au/health-alerts/covid-19/international-travel/inbound

Jovan

pre 4 godine

Djokovic ima srpski pasos, ali ima i dozvolu za boravak u Monaku, tako da moze da udje u Spaniju kad hoce, ako ima negativan test.

"Travellers can only enter Spain if they hold the mandatory travel documentation (details below) and if they belong to one of the following categories:

Habitual residents in the European Union, Schengen Associated States, Andorra, Monaco, The Vatican (Holy See) or San Marino who go to that country and can provide supporting documents."

Slobodan

pre 4 godine

Nole, travis VELIKU gresku! Covece, jednostavno, sedi u avion I prava Beograd, sa porukom, nema potrebe da me kaznjavate 3 ili 5 godine je vise NIKAD ali stvarno NIKAD vise ne dolazim ovde kod vas, pa onda mogu vasi igraci da jedan drugog pobedjuju koliko god vam je to potrebe, zato CAO...

pavle

pre 4 godine

Ovo se zove lov na veštice. Sada upravo prisustvujemo tome. Nadam se samo da će Novak igrati na Australijan Openu, osvojiti turnir i smejati im se svima u lice kad bude ljubio trofej.
(srle, 12. januar 2022 22:08)

Verovatno ce tako i biti. Ipak, zauvek ce ostati mrlja...
(mix, 12. januar 2022 22:22)

To je ono sto oni pokusavaju, da ostane mrlja. Kad ne mogu na terenu da se nose s njim, daj da nadjemo neku alternativu. Sve ovo iz nemoci.

Entropy fighter

pre 4 godine

Ovo se zove lov na veštice. Sada upravo prisustvujemo tome. Nadam se samo da će Novak igrati na Australijan Openu, osvojiti turnir i smejati im se svima u lice kad bude ljubio trofej.
(srle, 12. januar 2022 22:08)

Verovatno ce tako i biti. Ipak, zauvek ce ostati mrlja...
(mix, 12. januar 2022 22:22)

Kad se jednom shvati da je obavezna vakcinacija protiv kovida svih ljudi, svih uzrasta i svih zdravstvenih stanja, bila isto toliko dobra ideja kao upotreba azbesta za izolaciju, ostace mrlja na drzavi koja je na ne sportski nacin pokusala da zaustavi trenutno najboljeg sportistu sveta i najveceg tenisera svih vremena.

Igor

pre 4 godine

A kako je Nadal ušao u Australiju 30. decembra iako je 20. bio pozitivan? Mora da prodje 14 dana dana nezavisno od toga da li si vakcinisan ili ne, pa tek da odradi test i da bude negativan. Naravno da niko o tome ne priča? Baš je o tome juče pričao naš fudbaler koji živi tamo već neko vreme.
(Nikola, 12. januar 2022 22:18)
Nije istina,ne mora da prođe 14 dana,pošto je Nadal vakcinisan ima pravo da se testira posle 5 dana,ako je test negativan on izlazi iz karantina.

Dejan

pre 4 godine

Ovo je sve glupost... Nek bilo ko proba da udje iz jedne zemlje u drugu zemlju bez dozvole te zemlje... Nema šanse... Ako je pušten da uđe imao je sve papire i pravo na to...
Isto to važi i za Australiju... Prvo mu oni izdali vizu na osnovu medicinskog izuzeća dva tima njihovih eksperata, pa mu je oduzeli dok je bio u putu ka tamo, njihov sud ga pustio da uđe, oni sad pričaju o deportovanju....
Ne može to nikako...

Bole

pre 4 godine

Spanci traze za sve strance, uz negativan PCR test ili covid certifikat i obrazac SpTH koji je zapravo problem zbog mnogih pitanja koji ne idu u prilog Noletu. Tipa, kada si imao kovid, gde si sve boravio u zadnjih 14 dana, kontakti itd. Popuni se online 48 h pre polaska a spanske vlasti zahtev odobre ili ne odobre i odgovor posalju mejlom. Bio sam u Spaniji pre mesec dana, a takva je procedura jos uvek.

Владимир

pre 4 godine

Није Новак у проблему, већ онај који га је пустио у Шпанију. Сад се сви праве блесави.

Lion

pre 4 godine

A kako je Nadal ušao u Australiju 30. decembra iako je 20. bio pozitivan? Mora da prodje 14 dana dana nezavisno od toga da li si vakcinisan ili ne, pa tek da odradi test i da bude negativan. Naravno da niko o tome ne priča? Baš je o tome juče pričao naš fudbaler koji živi tamo već neko vreme.
(Nikola, 12. januar 2022 22:18)

Ne širi laži ako nemaš pojma.

Nadal je primio vakcinu i time mu je omogućeno uci u zemlju nakon 7 dana. Da je drugačije pričalo bi se najkasnije sada i o njemu. Bez brige.

466453

pre 4 godine

Novak ima trajni boravak u Monaku koji se smatra pridruzenim clanom Sengena, dakle, posto je rezident EU moze u istu uci bez problema i bez PCR testa. Stotine hiljada srba su usli u Sengen zonu protekle sedmice nakon praznika. Ovo je samo senzacionalizam.
(bolence, 12. januar 2022 22:20)

U pravu si!

http://www.exteriores.gob.es/Embajadas/JARTUM/en/Noticias/Pages/Articulos/Important-information-for-entry-in-Spain.aspx

pod A:

Travelers are advised to read carefully the following points concerning travel restrictions to Spain during COVID-19:

I. In general, any person from a third country will be subject to denial of entry, for reasons of public order or public health, except:

a) Residents of the European Union, Schengen Associated States, Andorra, Monaco, The Vatican (Holy See) or San Marino, who travel to that country providing documentary proof.

b) Holders of a long-term visa issued by a EU Member State or Schengen Associated State travelling to these countries.

---------

а) Становници Европске уније, придружених држава Шенгена, Андоре, Монака, Ватикана (Свете столице) или Сан Марина, који путују у ту земљу дајући документарни доказ.

Aki

pre 4 godine

Hipotetički. Otišao Novak, dok je bio u Beogradu, da se vakciniše Nigde slike, nigde da se pohvali. Drugi put posle 14 dana. Opet nigde ništa. Pošalje Australcina da ima dve doze, oni ga puste, mi teorišemo jel se ili nije. Mnooogo jednostavniji nego da traži izuzeće na ovaj način. Ne ulazim u to, da li je stvarno imao ili nemao virus. Kod nas kažemo hoće i jare i pare. Epa nekada to nije moguće. Ne osuđujem ga, stvarno jeste njegovo pravo da odluči šta će sa svojim telom. Ali, budi onda čovek i reci da zbog svojih ubeđenja ne ideš u tu prokletu Australiju, koja stvarno ima čudne zakone o muči i svoj narod.

Dalas '61

pre 4 godine

Ostala je još samo jedna nedoumica - Da li je Nole ispalio treći hitac u J.F.Kenedija ?? Mota to hitno da ispita nezavisna svetska komisija pa tek onda da počne AO.

teofil2

pre 4 godine

Sta istrazuju Spanci ?
Mogu samo sebe da istrazuju,Djokovic je mogao kroz carinu samo ako su ga nadlezni pustili!
Nije valjda uz pomoc ronilacke opreme stigao do Marbelje?

Stefan

pre 4 godine

Veliki sam fan Novaka...Ali je je preterao...Ako hoces da budes ne vakcinisan i da se boris protiv ,,establismenta" onda moras da budes mnogo dobro pripremljen i ne smea sebi dozvoljavati ovakve gluposti da imaju cime da te ucenjuju...Valjda se malo izucio olo ove situacije...

tnt

pre 4 godine

Koja hajka na Novaka, ne mogu da poverujem. Kao da je ratni zlocinac, ovo drustvo u celini je otišlo do djavola... I sve zbog toga sto je iskoristio svoje pravo da se ne vakciniše, kao sto sam ja iskoristio da to uradim... Postali smo robovi, demokratija više ne postojj...

Madrid

pre 4 godine

Traže u Španiji da tužioc pokrene krivični postupak. Ne znaju kako je uopšte ušao u Španiju, na osnovu koje dokumentacije, obzirom da je nevakcinisan.

Kiflistanac

pre 4 godine

Da nije opet neka naša "potvrda..."
(Svi nas "mrze" a mi francuske sobarice, 12. januar 2022 22:05

Nije vaša nego naša, PCR test rađen u Srbiji. Sa njim može da se uđe i kod vas, ne treba vakcinacija.

Реља

pre 4 godine

Ђоковић има дипломатски пасош, између осталог. С друге стране Ђоковић не сме примити мРНА вакцине. Н. Ђоковић има синдром аутоимуну глутеносензитивну ентеропатију (АГСЕ) па због могућих проблема од контраиндикација са мРНА вакцинама (фајзер, бионтек, модерна...) не сме их примити! Само руска Спутњик В (Вирусни вектор - генетски модификован вирус) му не смета, а њу не признају западне државе са све Шпанијом и Аустралијом! Средином прошле године имао је индикације да се заразио вирусом ковида-19 тако да је тада вероватно стекао потребна антитела. Ове чињенице су познате надлежним аустралијским органима и они то морају, а јесу (нису то телци како неки мисле) , узети у обзир. Да му истолеришу такмичење на предстојећем АО. Све друго, призивање злонамерне-новинарске репресије, некаква накнадна шпанска испитивања, чак комичне осуде, су контрапродуктивне. Непотребне. Сама медицинска струка је несхватљиво конфузна. На њену срамоту још се не зна порекло овог опаког вируса! У целом створеном галиматијасу на врх су испливали најгори и они хоће да одлучују о свему. Не могу, јер не разликују опште добро од лошег, да исконтролишу себе а хоће да управљају другима!? Новак је здрав и није медицински никоме претња! Надалов случај би морао бити детаљно проверен! Али? Боже здравља, у недељу, 30.-ог овог месеца на велику жалост ноломрзитеља надам се гледаће се како наш велики Ноле прима пехар за јубилрну 10.-у АО титулу!!!

steva

pre 4 godine

Ne razumem..., mogao je jednostavno da se "vakcinise" u Srbiji i ne bi imao nikakvih problema, to je on mogao da lako sredi. Da dobije papir i to je to....

Roki

pre 4 godine

Novak sa negativnim PCR testom i zdrav,veca pretnja od vakcinisanih.Cudno,ako se u obzir uzme da i vakcinisani mogu opet da se zaraze,a samim tim i da prenesu virus.

Djordje od Monte Karla

pre 4 godine

Sve je ovo zavera protiv Srba. Svi nas love i malo ko voli. Rusija mora da se umesa i pomogne. Ovo je progon Srba. Nepravda.

Nele

pre 4 godine

Zar nikom nije jasno da nema tenisa bez vakcinacije. Ove godine ce ili da zavrsi karijeru ili da se vakcinise ako zeli da nastavi dalje. To my je I Boris Becker rekao.

vojnik Markovic Marko

pre 4 godine

Znamo da nikada niste i nikada necete moci da mu oprostite sto se niotkuda te 2007.godine pojavio i uzdrmao fabrikovanu zurku. Sto je 2011.godine postao ravnopravan clan te zurke, a potom ubrzo i neko ko je postao mnogo iznad te zurke. Znamo da nikada necete moci da mu oprostite sto se zalozio za prava drugih igraca i oduzeo deo djavoljeg kolaca ATP-u koji kao i svaki pravi zapadni kapitalista zeli sve i samo za sebe. Znamo i da mu nikada necete oprostiti sto ume da misli svojom glavom i ne zeli da svoj lik i delo stavi u sluzbu vase mafije kako bi milione svojih fanova i navijaca naveo da se truju nekim vakcinama preko kojih bi vama stavio dodatne milijarde u dzep. Znamo i da mu na kraju krajeva nikada necete oprostiti sto je dosao iz Istocne Evrope, iz pravoslavnog sveta, iz jedne male Srbije i obesmislio vam igru koja je decenijama bila rezervisana samo za vas bogate u kojoj je obavezno najbolji morao da bude Amerikanac, Englez, Australijanac ili eventualno povremeno Svedjanin i Nemac. Da ste imalo pametni kao sto niste, shvatili bi da mu ovime na duze staze cinite samo uslugu i jos vise ga izdizete medju normalnima svetom.
(Sabre, 12. januar 2022 22:21)

Deda Mraz ne postoji.

Marko

pre 4 godine

@Supermen,
ne, nije dovoljan negativan PCR test.
Tvoj izvor: lupetanje.
Moje izvor: sajt ministarstva spoljnih poslova: https://www.mfa.gov.rs/lat/gradjani/putovanje-u-inostranstvo/covid-19-uslovi-za-putovanje

ŠPANIJA
U Španiju mogu da uđu državljani Republike Srbije koji ispunjavaju jedan od sledećih uslova:
- Poseduju sertifikat o vakcinaciji (minimum 14 dana je prošlo od druge doze) jednom od vakcina koje su odobrene od strane Evropske agencije za lekove i SZO;
- Da je razlog putovanja preka potreba, shodno izuzecima koji su predviđeni Uredbom MUP Španije INT/657/2020 od 17.07.2020. U slučajevima preke potrebe, zainteresovano lice treba pisanim putem da se obrati Ambasadi K. Španije u R. Srbiji kako bi se dobilo specijalno odobrenje. Ukoliko se dobije odobrenje za putovanje, potrebno je da lice prilikom ulaska u Španiju poseduje negativan PCR test ne stariji od 72 sata ili potvrdu da je lice preležalo Covid-19.
Zajedničko za sve kategorije koje ispunjavaju uslove za ulazak u Španiju je da, osim navedenog, moraju obavezno da poseduju i „QR kod“ koji može da se dobije preko sledeće veb stranice: www.spth.gob.es
Nevakcinisani turisti ne mogu da uđu u K. Španiju.

u ovom clanku pise da se nije obratio Ambasadi za specijalno odobrenje.

veljko

pre 4 godine

Ahahahaha NOLE znao si da si zapadu NOĆNA Mora sad su otvorili karte! Rasisti u duši... Pokvario si njihov beli sport svojom pojavom... Zato NOLE nema povlačenje isprljaj im taj beli sport da bude crn! UZMI JOŠ JEDAN GS!

ja

pre 4 godine

Nikako ne shvatam zašto je Novak priznao da je bio u Španiji kad nemaju dokaze. Tako im je dao osnova za proterivanje. Mnogo grešaka u koracima je napravio. Ne znam kako može da se izvuče iz ovoga

abc

pre 4 godine

Sve same gnjide .. pokusavaju da spotaknu na sve nacine zdravog sampiona.. nece im uspeti!!! Ti koji to kuvaju bolje da smanje strasti da Nole ne progovori, jer ako progovori to ce imati strasan odjek i oni ce izgubiti za svagda! Izdrzi sampione!!! Svima je jasno da si najbolji svih vremena i da te nikada niko nece preteci!!!! Ceo svet je uz tebe!!!!!!!!

JPR24

pre 4 godine

Pre ulaska u Spaniju svaki putnik mora da popuni online prijavu, na osnovu koje sistem genereise QR kod. Nevakcinisani ne mogu da dobiju QR kod, bez koga se ne moze uci u drzavu. Ovo medjutim ne vazi za nosioce spanskog pasosa ili strance sa prijavljenim stalnim boravkom u Spaniji. Ne verujem da je Novak rezident Spanije, jer bi morao da placa ogromne poreze - spanska drzava je ozbiljna po tom pitanju a u Srbiji je raj na zemlji. Djokovic svojim ponasanjem daje veoma los primer i sistem to nece tolerisati. Zakon je jednak za sve pa i milionere, a vakcinisanjem se brane zivoti i javno zdravlje nacije. Sledece je ili vakcina, ili prestanak bavljenja tenisom.
(Johan, 13. januar 2022 06:21)

Buahahaha ! Španija ozbiljna zemlja po pitanju poreza !! Urnebes. Ajde bre pri taj fudbalere Barse i Reala…

mix

pre 4 godine

Ovo se zove lov na veštice. Sada upravo prisustvujemo tome. Nadam se samo da će Novak igrati na Australijan Openu, osvojiti turnir i smejati im se svima u lice kad bude ljubio trofej.
(srle, 12. januar 2022 22:08)

Verovatno ce tako i biti. Ipak, zauvek ce ostati mrlja...

Masariko

pre 4 godine

pa opet on kriv ko mu je dozvolio da udje taj je kriv
(dzo, 12. januar 2022 23:06)

Znači ja potplatim čuvara, napravim dobar plan i opljačkam banku. Kriva je policija što me nije uhvatila, ja nisam kriv?

Chenga

pre 4 godine

Oni koji bi odustali od slobode za malo sigurnosti, ne zasluzuju ni jedno, kao i kad nepravda postane zakon, otpor postaje duznost. Samo naprijed Novače.

automatski generisan komentar

pre 4 godine

Ako neces da budes kao oni nemas pravo ni da budes u njihovom drustvu.
(Nebojsa, 12. januar 2022 22:14)

Naravno. I?

Johan

pre 4 godine

Pre ulaska u Spaniju svaki putnik mora da popuni online prijavu, na osnovu koje sistem genereise QR kod. Nevakcinisani ne mogu da dobiju QR kod, bez koga se ne moze uci u drzavu. Ovo medjutim ne vazi za nosioce spanskog pasosa ili strance sa prijavljenim stalnim boravkom u Spaniji. Ne verujem da je Novak rezident Spanije, jer bi morao da placa ogromne poreze - spanska drzava je ozbiljna po tom pitanju a u Srbiji je raj na zemlji. Djokovic svojim ponasanjem daje veoma los primer i sistem to nece tolerisati. Zakon je jednak za sve pa i milionere, a vakcinisanjem se brane zivoti i javno zdravlje nacije. Sledece je ili vakcina, ili prestanak bavljenja tenisom.

vrg

pre 4 godine

ako je usao u spaniju, uredno boravio tamo i otisao a da nije smeo, to je na dusu spanskih carinika. sami sebe ce da pokopavaju bezveze. srecom nema bitnog turnira u spaniji.
novace, sredi vakcinu, reci da si to uradio iz sportskih razloga i da ljudi ne shvate to kao tvoju preporuku i to je to.

Sretno GOAT

pre 4 godine

Šta Španija sad hoće? Kako je ušao? To neka pitaju svoje graničare a ne Novaka.
Nole uzmi hrvatsko državljanstvo (dvojno) da te bar ovi iz EU ne mogu maltretisati.
Imaš pravo na hrvatsko državljanstvo majci, djedu, babi.
Nadam se da ćeš grati AO. Ako nećeš vjerujem da češ osvojiti još GS i da te niko nikad neće stići. Ti si to zaslužio jer niko nikad nije igrao kao ti niti je bio toliko posvećen svom sportu.

Jug

pre 4 godine

@A sta je sa Nadalom sto je usao ranije u Australiju????
(flex, 12. januar 2022 23:06) 

Kažu da za vakcinisane važi izolacija od 7 dana
(Sasa, 12. januar 2022 23:49

Pa i nije bas. U trenutku kad se teleportovai u Spaniji je period izolacije za vakcinisane bio 10 dana.

BLuka

pre 4 godine

Šta čekate, zašto ne objavite demanti da je MUP Španije vijest označio kao LAŽ i da niti oni planiraju sprovesti istragu niti je Vlada naredila da se to učini "protiv ovoga sportiste"....navodnici jer je citat, ljudi očigledno ne žele ni imenovanjem da budu uvučeni u ovu perverziju oko Novaka Đokovića.

Naša idila

pre 4 godine

Koja hajka na Novaka, ne mogu da poverujem. Kao da je ratni zlocinac, ovo drustvo u celini je otišlo do djavola... I sve zbog toga sto je iskoristio svoje pravo da se ne vakciniše, kao sto sam ja iskoristio da to uradim... Postali smo robovi, demokratija više ne postojj...
(tnt, 13. januar 2022 01:41)

Aha. U demokratiji ima pravila a u despotiji despot odlučuje šta i kako može. To Srbinu ne ide u glavu.
Mi smo stvarno izgubljeni u vremenu i prostoru.

Konte

pre 4 godine

Šta čekate, zašto ne objavite demanti da je MUP Španije vijest označio kao LAŽ i da niti oni planiraju sprovesti istragu niti je Vlada naredila da se to učini "protiv ovoga sportiste"....navodnici jer je citat, ljudi očigledno ne žele ni imenovanjem da budu uvučeni u ovu perverziju oko Novaka Đokovića.
(BLuka, 13. januar 2022 12:32)

Sad htedoh isto da pitam! Mislim da bombastične vesti sa pokrićem a la "reče mi jedan čo'ek" treba brisati.

Ljubica

pre 4 godine

I opet Novak kriv, nije on nasilno ušao. Neko ga je pustio na granici, dokle više tog ludila. Ostavite čoveka na miru, ne bi ni smeli da uslovljavate ljude za ulazak vakcinama, nego dal su negativni ili ne.

Tihi

pre 4 godine

Mogu da mu pljunu pod prozor. Novak ima diplomatski pasoš. Sve što mu treba je diplomatska viza i negativan PCR test. A došao je poslovno. Da trenira. Nego, kako je beše ono došao Nadal? Od 20.decembra do 31.decembra iz Španije za Dohu gde se zarazio, pa se vratio u Španiju. Onda pravac Dubai, pa Melburn. Nego, zar nije po njihovom stogom zakonu da od preležane korone, mora da prođe 14 dana pre nego što uđe u Australiju!? 1.. 2...3...4...čekaj, nešto mi se ovo ne slaže!? Koliko je prošlo od kad je Nadal dobio negativan test, pa je ušao u Australiju. Ne znam, matematika mi nije jača strana 😉😉😉

Splavar

pre 4 godine

Mene toliko i ne zanima sta ce Spanci da rade koliko bih voleo znati da li se u Srbiji sprovodi bilo kakva istraga oko izdavanja laznih rezultata testa. Nije on sam pravio te potvrde, ocigledno je imao i saucesnike. Pasivnost vlasti ce dovesti u pitanje validnost srpskih potvrda posle ovog skandala, naravno opet ce zapad biti kriv

srle

pre 4 godine

Ovo se zove lov na veštice. Sada upravo prisustvujemo tome. Nadam se samo da će Novak igrati na Australijan Openu, osvojiti turnir i smejati im se svima u lice kad bude ljubio trofej.

Luks

pre 4 godine

Ovaj nas sve ukopa.Ne znam da li je baš toliko drzak ili jednostavno,ne baš pametan.Ima ni nas obične smrtnke da gledaju kao kriminalce i da nas ne puštaju bez xy dokaza.

mg

pre 4 godine

Đoković je boravio u Španiji od 31. decembra do 3. januara.

I šta kažete Nolovi svedoci, odletio iz Beograda za Španiju pa iz Španije odmah nastavio za Australiju? S tranzitom od 4 dana ali da cjepidlačimo?

Aleksandar Vukobratić

pre 4 godine

Mnogo je zabrljao Nole.

A svojim stavom oko medicine, počevši od lakta samo kao prstom u oko.

I u Španiji je preko 80% vakcinisanih. U Australiji 90%…

Možda bolje da preskoči turnire Dok se sve ne smiri

Milan

pre 4 godine

Novak ima pasos Monaka. Sleteo privatnim avionom, pokazao pasos Monaka i negativan PCR i usao.
Drugo, ljudi, kolima udjes u Madjarsku bez ikakve potvrde o PCR ili vakcine i odes gde hoces.
Ako te zaustave, kazes da si u tranzitu, imas 72h fore da se zadrzis i bilo kojoj zemlji EU.
Ako te ne zaustave, kao da nisi ni bio.
Ako kazes da si u tranzitu a zaglavis skijanje, popijes novcanu kaznu, i proterivanje na tri godine.
Nego, pacovi namirsali krv pa bi da se slade.

Djordje od Monte Karla

pre 4 godine

Sve je ovo zavera protiv Srba. Svi nas love i malo ko voli. Rusija mora da se umesa i pomogne. Ovo je progon Srba. Nepravda.

Legionar

pre 4 godine

"Nadal je primio vakcinu i time mu je omogućeno uci u zemlju nakon 7 dana. Da je drugačije pričalo bi se najkasnije sada i o njemu. Bez brige.
(Lion, 12. januar 2022 22:25)"
Postavi neki dokaz o tome, molim te!

ja

pre 4 godine

Nikako ne shvatam zašto je Novak priznao da je bio u Španiji kad nemaju dokaze. Tako im je dao osnova za proterivanje. Mnogo grešaka u koracima je napravio. Ne znam kako može da se izvuče iz ovoga

mix

pre 4 godine

Ovo se zove lov na veštice. Sada upravo prisustvujemo tome. Nadam se samo da će Novak igrati na Australijan Openu, osvojiti turnir i smejati im se svima u lice kad bude ljubio trofej.
(srle, 12. januar 2022 22:08)

Verovatno ce tako i biti. Ipak, zauvek ce ostati mrlja...

sto mu gromova

pre 4 godine

Čemu ovolika histerija? Kome smeta Nivak? Pa valjda smo za ove dve godine shvatili da od ovog ludog virusa ne moze niko da se zastiti. Ni vakcinisani ni ne vakcinisani pa ni super zdravi. Primio sam u buster(trecu) dozu, pa ni to nije garancija da necu dobiti koronu, ponovo. Zasto onda maltretirati super zdravog čoveka(Novaka) da primi bas onu vakcinu koju su rekli Australijanci i koji imaju opet masu zarazenih. Kada naprave super vakcinu koja stiti 99,9%, kao ove ostale koje primamo kao deca, e onda maltretiraj i zabranjuj sve ovim ne vakcinisanim, ovako je smesno. A i da je nesto muljao, pa naš je. Ko je od nas 100% ispravan da mi je znati. Nole je uradio više za Srbiju neko svi mi zajedno u zadnjih 100 godina. Najbolji je ikada, živeo on nama.

Iva

pre 4 godine

Koliko je ovaj svet otisao u aut...paranoja na paranoju...Novak je jedan od retkih koji misle svojom glavom,a vecina kao roboti..evo,vesti i komentare prestajem da citam 😎

Lion

pre 4 godine

A kako je Nadal ušao u Australiju 30. decembra iako je 20. bio pozitivan? Mora da prodje 14 dana dana nezavisno od toga da li si vakcinisan ili ne, pa tek da odradi test i da bude negativan. Naravno da niko o tome ne priča? Baš je o tome juče pričao naš fudbaler koji živi tamo već neko vreme.
(Nikola, 12. januar 2022 22:18)

Ne širi laži ako nemaš pojma.

Nadal je primio vakcinu i time mu je omogućeno uci u zemlju nakon 7 dana. Da je drugačije pričalo bi se najkasnije sada i o njemu. Bez brige.

Delija

pre 4 godine

Nije uopste bitno sto je usao tamo nego jedini problem je sto je nevakcinisan i hoce svim silama da ga nateraju na vakcinaciju a naravno Novak to nece uciniti pa makar morao da ode u penziju kao najbolji ikada kojem je politika uskratila jos trofeja ali to je njihov jedini nacin da ga zaustave i izgleda ce uciniti to ali posle svega kad sve ovo prodje najveci pobednik ce biti upravo Novak jer ce se videti ko je sta radio u ovom periodu.

Sarkazam

pre 4 godine

Naravno da ce da istraze. U finalu ATP kupa njihov kapiten je bez da ga iko pita rekao "svi smo ovde i svi smo vakcinisani". Da ne mislite da ce neki spanac da navija za Novaka, a ne za Nadala? To samo mentoli ovde mogu da navijaju za Nadala ili Federera umesto za najboljeg srpskog sportiste svih vremena.
No1e je GOAT. Idemooo!!

KiMi85

pre 4 godine

Prelezao koronu ili vakcinisan, isto mu dodje. Dakle, mogao je uci uz negativan test ili potvrdu da je prelezao. Nema niceg spornog.
Sada se svi kace nesto za njega jer vide u tome 5 minuta svoje slave.

steva

pre 4 godine

Ne razumem..., mogao je jednostavno da se "vakcinise" u Srbiji i ne bi imao nikakvih problema, to je on mogao da lako sredi. Da dobije papir i to je to....

Pedja

pre 4 godine

Pa sto ste ga pustili na granici onda? Nije tu Novak kriv. Takodje on ima vlasnistvo tamo, mozda se i vodi da zivi tamo ( ili makar mozda ima boravak zbog Marbelje), pa je mogao da udje.

Slobodan

pre 4 godine

Nole, travis VELIKU gresku! Covece, jednostavno, sedi u avion I prava Beograd, sa porukom, nema potrebe da me kaznjavate 3 ili 5 godine je vise NIKAD ali stvarno NIKAD vise ne dolazim ovde kod vas, pa onda mogu vasi igraci da jedan drugog pobedjuju koliko god vam je to potrebe, zato CAO...

jojufff

pre 4 godine

Nole, travis VELIKU gresku! Covece, jednostavno, sedi u avion I prava Beograd, sa porukom, nema potrebe da me kaznjavate 3 ili 5 godine je vise NIKAD ali stvarno NIKAD vise ne dolazim ovde kod vas, pa onda mogu vasi igraci da jedan drugog pobedjuju koliko god vam je to potrebe, zato CAO...
(Slobodan, 12. januar 2022 22:31)

Nije lud da podvije rep!!
Da je takve naravi ne bi bio Novak Đokovic...bio bi suvi prosjek od čovjeka!

Sabre

pre 4 godine

Djokovic sigurno nije u problemu. U problemu moze samo da bude onaj koji mu je dozvolio ulazak ako nije trebao da mu dozvoli. On sigurno nije usao u Spaniju sakriven ciradom u camcu sa Marokancima nego samo redovnim putem. Dzabe vam. Ovaj orkestrirani i ocigledno unapred pripremljeni pakao koji zeli da se sprovede nad Djokovicem nece proci. Znamo da nikada niste i nikada necete moci da mu oprostite sto se niotkuda te 2007.godine pojavio i uzdrmao fabrikovanu zurku. Sto je 2011.godine postao ravnopravan clan te zurke, a potom ubrzo i neko ko je postao mnogo iznad te zurke. Znamo da nikada necete moci da mu oprostite sto se zalozio za prava drugih igraca i oduzeo deo djavoljeg kolaca ATP-u koji kao i svaki pravi zapadni kapitalista zeli sve i samo za sebe. Znamo i da mu nikada necete oprostiti sto ume da misli svojom glavom i ne zeli da svoj lik i delo stavi u sluzbu vase mafije kako bi milione svojih fanova i navijaca naveo da se truju nekim vakcinama preko kojih bi vama stavio dodatne milijarde u dzep. Znamo i da mu na kraju krajeva nikada necete oprostiti sto je dosao iz Istocne Evrope, iz pravoslavnog sveta, iz jedne male Srbije i obesmislio vam igru koja je decenijama bila rezervisana samo za vas bogate u kojoj je obavezno najbolji morao da bude Amerikanac, Englez, Australijanac ili eventualno povremeno Svedjanin i Nemac. Da ste imalo pametni kao sto niste, shvatili bi da mu ovime na duze staze cinite samo uslugu i jos vise ga izdizete medju normalnima svetom.

Igor

pre 4 godine

A kako je Nadal ušao u Australiju 30. decembra iako je 20. bio pozitivan? Mora da prodje 14 dana dana nezavisno od toga da li si vakcinisan ili ne, pa tek da odradi test i da bude negativan. Naravno da niko o tome ne priča? Baš je o tome juče pričao naš fudbaler koji živi tamo već neko vreme.
(Nikola, 12. januar 2022 22:18)
Nije istina,ne mora da prođe 14 dana,pošto je Nadal vakcinisan ima pravo da se testira posle 5 dana,ako je test negativan on izlazi iz karantina.

Maja

pre 4 godine

A koliko ste vi lošeg pamčenja Novak ima ovlašćenje za boravak u Monaku tako da može da udje u EU kad hoće sa negativnim PCR testom. Molim vas ako se ne razumete ne vredjajte i ne širite laži.

Goran

pre 4 godine

Ja imam jedno pitanje. Kako je zarazeni Nadal uspeo da se vrati u Spaniju nakon Dohe. Da li to neko hoce da mi kaze da je veca opasnost po neku zemlju nevakcinisani sa negativnim kovod testom od nekoga ko je zarazen kao Nadal, toliko da je vec zarazio i trenera i ko zna koga sve ne. Cisto pitam da vidim da li sam lud ili nisam. Znacu na osnovu broja pluseva i minusa.

zare

pre 4 godine

To je problem za špansku policiju, ne za Noleta, što su ga pustili. Nije prešao granicu ilegalno. Prešao je na regularnom grnaičnom prelazu.

3900

pre 4 godine

Аман људи, Новак је резидент Монака, какав улазак у земље ЕУ као туриста, шта лупетате?!?

pavle

pre 4 godine

Ovo se zove lov na veštice. Sada upravo prisustvujemo tome. Nadam se samo da će Novak igrati na Australijan Openu, osvojiti turnir i smejati im se svima u lice kad bude ljubio trofej.
(srle, 12. januar 2022 22:08)

Verovatno ce tako i biti. Ipak, zauvek ce ostati mrlja...
(mix, 12. januar 2022 22:22)

To je ono sto oni pokusavaju, da ostane mrlja. Kad ne mogu na terenu da se nose s njim, daj da nadjemo neku alternativu. Sve ovo iz nemoci.

Nikola

pre 4 godine

A kako je Nadal ušao u Australiju 30. decembra iako je 20. bio pozitivan? Mora da prodje 14 dana dana nezavisno od toga da li si vakcinisan ili ne, pa tek da odradi test i da bude negativan. Naravno da niko o tome ne priča? Baš je o tome juče pričao naš fudbaler koji živi tamo već neko vreme.

Imba

pre 4 godine

Evo iz Beograda ima let za Barselonu, cetvrtak ujutru, povratak nedelja uvece. Ja bio pre mesec dana, nisam vakcinisan, imao sam negativan PCR. Prijatno svima vama koji ste se ponadali, a jos verujete medijima iz jedne zemlje odakle dolazi jedan "veliki gospodin" Rafael Nadal. hehe

Entropy fighter

pre 4 godine

Ovo se zove lov na veštice. Sada upravo prisustvujemo tome. Nadam se samo da će Novak igrati na Australijan Openu, osvojiti turnir i smejati im se svima u lice kad bude ljubio trofej.
(srle, 12. januar 2022 22:08)

Verovatno ce tako i biti. Ipak, zauvek ce ostati mrlja...
(mix, 12. januar 2022 22:22)

Kad se jednom shvati da je obavezna vakcinacija protiv kovida svih ljudi, svih uzrasta i svih zdravstvenih stanja, bila isto toliko dobra ideja kao upotreba azbesta za izolaciju, ostace mrlja na drzavi koja je na ne sportski nacin pokusala da zaustavi trenutno najboljeg sportistu sveta i najveceg tenisera svih vremena.

Johan

pre 4 godine

Pre ulaska u Spaniju svaki putnik mora da popuni online prijavu, na osnovu koje sistem genereise QR kod. Nevakcinisani ne mogu da dobiju QR kod, bez koga se ne moze uci u drzavu. Ovo medjutim ne vazi za nosioce spanskog pasosa ili strance sa prijavljenim stalnim boravkom u Spaniji. Ne verujem da je Novak rezident Spanije, jer bi morao da placa ogromne poreze - spanska drzava je ozbiljna po tom pitanju a u Srbiji je raj na zemlji. Djokovic svojim ponasanjem daje veoma los primer i sistem to nece tolerisati. Zakon je jednak za sve pa i milionere, a vakcinisanjem se brane zivoti i javno zdravlje nacije. Sledece je ili vakcina, ili prestanak bavljenja tenisom.

bolence

pre 4 godine

Novak ima trajni boravak u Monaku koji se smatra pridruzenim clanom Sengena, dakle, posto je rezident EU moze u istu uci bez problema i bez PCR testa. Stotine hiljada srba su usli u Sengen zonu protekle sedmice nakon praznika. Ovo je samo senzacionalizam.

Goksi

pre 4 godine

Ma ovo je problem kao kuca za čoveka koji je građanin Monaka i još ima tamo kuću u Marbelji. Oni putuju svugde sa PCR testom po Evrpi. Odakle li puštaju ove informacije za rubriku verovali ili ne. Ovo prevazilazi sve granice zdravog razuma.

466453

pre 4 godine

Ne širi laži ako nemaš pojma.

Nadal je primio vakcinu i time mu je omogućeno uci u zemlju nakon 7 dana. Da je drugačije pričalo bi se najkasnije sada i o njemu. Bez brige.
(Lion, 12. januar 2022 22:25)

Ne postoji nikakvo olakšanje za vakcinisane, 14 dana posle pozitivnog testa uz negativan test ne stariji od 36 sati.

https://www.health.gov.au/health-alerts/covid-19/international-travel/inbound

vojnik Markovic Marko

pre 4 godine

Znamo da nikada niste i nikada necete moci da mu oprostite sto se niotkuda te 2007.godine pojavio i uzdrmao fabrikovanu zurku. Sto je 2011.godine postao ravnopravan clan te zurke, a potom ubrzo i neko ko je postao mnogo iznad te zurke. Znamo da nikada necete moci da mu oprostite sto se zalozio za prava drugih igraca i oduzeo deo djavoljeg kolaca ATP-u koji kao i svaki pravi zapadni kapitalista zeli sve i samo za sebe. Znamo i da mu nikada necete oprostiti sto ume da misli svojom glavom i ne zeli da svoj lik i delo stavi u sluzbu vase mafije kako bi milione svojih fanova i navijaca naveo da se truju nekim vakcinama preko kojih bi vama stavio dodatne milijarde u dzep. Znamo i da mu na kraju krajeva nikada necete oprostiti sto je dosao iz Istocne Evrope, iz pravoslavnog sveta, iz jedne male Srbije i obesmislio vam igru koja je decenijama bila rezervisana samo za vas bogate u kojoj je obavezno najbolji morao da bude Amerikanac, Englez, Australijanac ili eventualno povremeno Svedjanin i Nemac. Da ste imalo pametni kao sto niste, shvatili bi da mu ovime na duze staze cinite samo uslugu i jos vise ga izdizete medju normalnima svetom.
(Sabre, 12. januar 2022 22:21)

Deda Mraz ne postoji.

Ratko

pre 4 godine

U Španiju može da se uđe i bez primljene vakcine sa našim digitalnim zelenim sertifikatom. Vakcina, antitela i dokaz o preležanom kovidu Kakva istraga Španske policije?? Hahahahahahahaba da pukneš od smeha.

466453

pre 4 godine

A šta ćemo sa Rafom koji je ušao u Australiju a prošlo je manje od 14 dana od pozitivnog testa?
https://www.health.gov.au/health-alerts/covid-19/international-travel/inbound

Svašta se ovde dešava.

Madrid

pre 4 godine

Ja imam jedno pitanje. Kako je zarazeni Nadal uspeo da se vrati u Spaniju nakon Dohe. Da li to neko hoce da mi kaze da je veca opasnost po neku zemlju nevakcinisani sa negativnim kovod testom od nekoga ko je zarazen kao Nadal, toliko da je vec zarazio i trenera i ko zna koga sve ne. Cisto pitam da vidim da li sam lud ili nisam. Znacu na osnovu broja pluseva i minusa.
(Goran, 12. januar 2022 22:28)

Nadal je državljanin Španije.

Marko

pre 4 godine

@Supermen,
ne, nije dovoljan negativan PCR test.
Tvoj izvor: lupetanje.
Moje izvor: sajt ministarstva spoljnih poslova: https://www.mfa.gov.rs/lat/gradjani/putovanje-u-inostranstvo/covid-19-uslovi-za-putovanje

ŠPANIJA
U Španiju mogu da uđu državljani Republike Srbije koji ispunjavaju jedan od sledećih uslova:
- Poseduju sertifikat o vakcinaciji (minimum 14 dana je prošlo od druge doze) jednom od vakcina koje su odobrene od strane Evropske agencije za lekove i SZO;
- Da je razlog putovanja preka potreba, shodno izuzecima koji su predviđeni Uredbom MUP Španije INT/657/2020 od 17.07.2020. U slučajevima preke potrebe, zainteresovano lice treba pisanim putem da se obrati Ambasadi K. Španije u R. Srbiji kako bi se dobilo specijalno odobrenje. Ukoliko se dobije odobrenje za putovanje, potrebno je da lice prilikom ulaska u Španiju poseduje negativan PCR test ne stariji od 72 sata ili potvrdu da je lice preležalo Covid-19.
Zajedničko za sve kategorije koje ispunjavaju uslove za ulazak u Španiju je da, osim navedenog, moraju obavezno da poseduju i „QR kod“ koji može da se dobije preko sledeće veb stranice: www.spth.gob.es
Nevakcinisani turisti ne mogu da uđu u K. Španiju.

u ovom clanku pise da se nije obratio Ambasadi za specijalno odobrenje.

veljko

pre 4 godine

Ahahahaha NOLE znao si da si zapadu NOĆNA Mora sad su otvorili karte! Rasisti u duši... Pokvario si njihov beli sport svojom pojavom... Zato NOLE nema povlačenje isprljaj im taj beli sport da bude crn! UZMI JOŠ JEDAN GS!

Cijanid

pre 4 godine

Xaxaxaxa, ovih demokratija.Ako vi sad shvatate što se radi i kako se ulazi u vašim državama onda bi trebalo da date vi ostavke a ne pokrećete istrage protiv sportiste kao da je nekoga ubio.Sram vas bilo

NRLJ

pre 4 godine

Morq da je bio skriven negde u gepeku auta. Pa ko ga je pustio da udje? Onaj ko je i zaduzen za to. Aman ljudi pustite čoveka na miru više. Necete ga slomiti nikada

Kiflistanac

pre 4 godine

Da nije opet neka naša "potvrda..."
(Svi nas "mrze" a mi francuske sobarice, 12. januar 2022 22:05

Nije vaša nego naša, PCR test rađen u Srbiji. Sa njim može da se uđe i kod vas, ne treba vakcinacija.

Реља

pre 4 godine

Ђоковић има дипломатски пасош, између осталог. С друге стране Ђоковић не сме примити мРНА вакцине. Н. Ђоковић има синдром аутоимуну глутеносензитивну ентеропатију (АГСЕ) па због могућих проблема од контраиндикација са мРНА вакцинама (фајзер, бионтек, модерна...) не сме их примити! Само руска Спутњик В (Вирусни вектор - генетски модификован вирус) му не смета, а њу не признају западне државе са све Шпанијом и Аустралијом! Средином прошле године имао је индикације да се заразио вирусом ковида-19 тако да је тада вероватно стекао потребна антитела. Ове чињенице су познате надлежним аустралијским органима и они то морају, а јесу (нису то телци како неки мисле) , узети у обзир. Да му истолеришу такмичење на предстојећем АО. Све друго, призивање злонамерне-новинарске репресије, некаква накнадна шпанска испитивања, чак комичне осуде, су контрапродуктивне. Непотребне. Сама медицинска струка је несхватљиво конфузна. На њену срамоту још се не зна порекло овог опаког вируса! У целом створеном галиматијасу на врх су испливали најгори и они хоће да одлучују о свему. Не могу, јер не разликују опште добро од лошег, да исконтролишу себе а хоће да управљају другима!? Новак је здрав и није медицински никоме претња! Надалов случај би морао бити детаљно проверен! Али? Боже здравља, у недељу, 30.-ог овог месеца на велику жалост ноломрзитеља надам се гледаће се како наш велики Ноле прима пехар за јубилрну 10.-у АО титулу!!!

Madrid

pre 4 godine

Traže u Španiji da tužioc pokrene krivični postupak. Ne znaju kako je uopšte ušao u Španiju, na osnovu koje dokumentacije, obzirom da je nevakcinisan.

Masariko

pre 4 godine

pa opet on kriv ko mu je dozvolio da udje taj je kriv
(dzo, 12. januar 2022 23:06)

Znači ja potplatim čuvara, napravim dobar plan i opljačkam banku. Kriva je policija što me nije uhvatila, ja nisam kriv?

Milivoje

pre 4 godine

Od kada to treba u Španiji dokaz o vakcinisanju? Dovoljan je PCR test za ulazak ili zeleni sertifikat sa antitelima i plus vakcina. Ni jedna zemlja u Evropi ne traži obaveznu vakcinaciju. Ja u Nemačku idem i vraćam se uz PCR test i imam dokaz o preležanom kovudu. Da li može sada neko ovo da pojasni?

JPR24

pre 4 godine

Pre ulaska u Spaniju svaki putnik mora da popuni online prijavu, na osnovu koje sistem genereise QR kod. Nevakcinisani ne mogu da dobiju QR kod, bez koga se ne moze uci u drzavu. Ovo medjutim ne vazi za nosioce spanskog pasosa ili strance sa prijavljenim stalnim boravkom u Spaniji. Ne verujem da je Novak rezident Spanije, jer bi morao da placa ogromne poreze - spanska drzava je ozbiljna po tom pitanju a u Srbiji je raj na zemlji. Djokovic svojim ponasanjem daje veoma los primer i sistem to nece tolerisati. Zakon je jednak za sve pa i milionere, a vakcinisanjem se brane zivoti i javno zdravlje nacije. Sledece je ili vakcina, ili prestanak bavljenja tenisom.
(Johan, 13. januar 2022 06:21)

Buahahaha ! Španija ozbiljna zemlja po pitanju poreza !! Urnebes. Ajde bre pri taj fudbalere Barse i Reala…

Владимир

pre 4 godine

Није Новак у проблему, већ онај који га је пустио у Шпанију. Сад се сви праве блесави.

Nele

pre 4 godine

Zar nikom nije jasno da nema tenisa bez vakcinacije. Ove godine ce ili da zavrsi karijeru ili da se vakcinise ako zeli da nastavi dalje. To my je I Boris Becker rekao.

Samo kazem

pre 4 godine

mg, 12. januar 2022 22:11

Nema direktnog leta iz Spanije za Australiju, nego to ide preko Dubaija pametnjakovicu. Uglavnom da pljucnes malo i olaksas se. Jel tako?

Sretno GOAT

pre 4 godine

Šta Španija sad hoće? Kako je ušao? To neka pitaju svoje graničare a ne Novaka.
Nole uzmi hrvatsko državljanstvo (dvojno) da te bar ovi iz EU ne mogu maltretisati.
Imaš pravo na hrvatsko državljanstvo majci, djedu, babi.
Nadam se da ćeš grati AO. Ako nećeš vjerujem da češ osvojiti još GS i da te niko nikad neće stići. Ti si to zaslužio jer niko nikad nije igrao kao ti niti je bio toliko posvećen svom sportu.

Dejan

pre 4 godine

Ovo je sve glupost... Nek bilo ko proba da udje iz jedne zemlje u drugu zemlju bez dozvole te zemlje... Nema šanse... Ako je pušten da uđe imao je sve papire i pravo na to...
Isto to važi i za Australiju... Prvo mu oni izdali vizu na osnovu medicinskog izuzeća dva tima njihovih eksperata, pa mu je oduzeli dok je bio u putu ka tamo, njihov sud ga pustio da uđe, oni sad pričaju o deportovanju....
Ne može to nikako...

Roki

pre 4 godine

Novak sa negativnim PCR testom i zdrav,veca pretnja od vakcinisanih.Cudno,ako se u obzir uzme da i vakcinisani mogu opet da se zaraze,a samim tim i da prenesu virus.

Bole

pre 4 godine

Spanci traze za sve strance, uz negativan PCR test ili covid certifikat i obrazac SpTH koji je zapravo problem zbog mnogih pitanja koji ne idu u prilog Noletu. Tipa, kada si imao kovid, gde si sve boravio u zadnjih 14 dana, kontakti itd. Popuni se online 48 h pre polaska a spanske vlasti zahtev odobre ili ne odobre i odgovor posalju mejlom. Bio sam u Spaniji pre mesec dana, a takva je procedura jos uvek.

Dalas '61

pre 4 godine

Ostala je još samo jedna nedoumica - Da li je Nole ispalio treći hitac u J.F.Kenedija ?? Mota to hitno da ispita nezavisna svetska komisija pa tek onda da počne AO.

NoletovNavijač

pre 4 godine

Nole, molim te, nemoj ništa više da postuješ po drustvenim medijima.
Tvoji advokati su uspeli da pobede na sudu jer si ti ćutao.

tnt

pre 4 godine

Koja hajka na Novaka, ne mogu da poverujem. Kao da je ratni zlocinac, ovo drustvo u celini je otišlo do djavola... I sve zbog toga sto je iskoristio svoje pravo da se ne vakciniše, kao sto sam ja iskoristio da to uradim... Postali smo robovi, demokratija više ne postojj...

Jovan

pre 4 godine

Djokovic ima srpski pasos, ali ima i dozvolu za boravak u Monaku, tako da moze da udje u Spaniju kad hoce, ako ima negativan test.

"Travellers can only enter Spain if they hold the mandatory travel documentation (details below) and if they belong to one of the following categories:

Habitual residents in the European Union, Schengen Associated States, Andorra, Monaco, The Vatican (Holy See) or San Marino who go to that country and can provide supporting documents."

Aki

pre 4 godine

Hipotetički. Otišao Novak, dok je bio u Beogradu, da se vakciniše Nigde slike, nigde da se pohvali. Drugi put posle 14 dana. Opet nigde ništa. Pošalje Australcina da ima dve doze, oni ga puste, mi teorišemo jel se ili nije. Mnooogo jednostavniji nego da traži izuzeće na ovaj način. Ne ulazim u to, da li je stvarno imao ili nemao virus. Kod nas kažemo hoće i jare i pare. Epa nekada to nije moguće. Ne osuđujem ga, stvarno jeste njegovo pravo da odluči šta će sa svojim telom. Ali, budi onda čovek i reci da zbog svojih ubeđenja ne ideš u tu prokletu Australiju, koja stvarno ima čudne zakone o muči i svoj narod.

Naša idila

pre 4 godine

Koja hajka na Novaka, ne mogu da poverujem. Kao da je ratni zlocinac, ovo drustvo u celini je otišlo do djavola... I sve zbog toga sto je iskoristio svoje pravo da se ne vakciniše, kao sto sam ja iskoristio da to uradim... Postali smo robovi, demokratija više ne postojj...
(tnt, 13. januar 2022 01:41)

Aha. U demokratiji ima pravila a u despotiji despot odlučuje šta i kako može. To Srbinu ne ide u glavu.
Mi smo stvarno izgubljeni u vremenu i prostoru.

abc

pre 4 godine

Sve same gnjide .. pokusavaju da spotaknu na sve nacine zdravog sampiona.. nece im uspeti!!! Ti koji to kuvaju bolje da smanje strasti da Nole ne progovori, jer ako progovori to ce imati strasan odjek i oni ce izgubiti za svagda! Izdrzi sampione!!! Svima je jasno da si najbolji svih vremena i da te nikada niko nece preteci!!!! Ceo svet je uz tebe!!!!!!!!

vrg

pre 4 godine

ako je usao u spaniju, uredno boravio tamo i otisao a da nije smeo, to je na dusu spanskih carinika. sami sebe ce da pokopavaju bezveze. srecom nema bitnog turnira u spaniji.
novace, sredi vakcinu, reci da si to uradio iz sportskih razloga i da ljudi ne shvate to kao tvoju preporuku i to je to.

466453

pre 4 godine

Novak ima trajni boravak u Monaku koji se smatra pridruzenim clanom Sengena, dakle, posto je rezident EU moze u istu uci bez problema i bez PCR testa. Stotine hiljada srba su usli u Sengen zonu protekle sedmice nakon praznika. Ovo je samo senzacionalizam.
(bolence, 12. januar 2022 22:20)

U pravu si!

http://www.exteriores.gob.es/Embajadas/JARTUM/en/Noticias/Pages/Articulos/Important-information-for-entry-in-Spain.aspx

pod A:

Travelers are advised to read carefully the following points concerning travel restrictions to Spain during COVID-19:

I. In general, any person from a third country will be subject to denial of entry, for reasons of public order or public health, except:

a) Residents of the European Union, Schengen Associated States, Andorra, Monaco, The Vatican (Holy See) or San Marino, who travel to that country providing documentary proof.

b) Holders of a long-term visa issued by a EU Member State or Schengen Associated State travelling to these countries.

---------

а) Становници Европске уније, придружених држава Шенгена, Андоре, Монака, Ватикана (Свете столице) или Сан Марина, који путују у ту земљу дајући документарни доказ.

Stefan

pre 4 godine

Veliki sam fan Novaka...Ali je je preterao...Ako hoces da budes ne vakcinisan i da se boris protiv ,,establismenta" onda moras da budes mnogo dobro pripremljen i ne smea sebi dozvoljavati ovakve gluposti da imaju cime da te ucenjuju...Valjda se malo izucio olo ove situacije...

automatski generisan komentar

pre 4 godine

Ako neces da budes kao oni nemas pravo ni da budes u njihovom drustvu.
(Nebojsa, 12. januar 2022 22:14)

Naravno. I?

teofil2

pre 4 godine

Sta istrazuju Spanci ?
Mogu samo sebe da istrazuju,Djokovic je mogao kroz carinu samo ako su ga nadlezni pustili!
Nije valjda uz pomoc ronilacke opreme stigao do Marbelje?

Chenga

pre 4 godine

Oni koji bi odustali od slobode za malo sigurnosti, ne zasluzuju ni jedno, kao i kad nepravda postane zakon, otpor postaje duznost. Samo naprijed Novače.

Jug

pre 4 godine

@A sta je sa Nadalom sto je usao ranije u Australiju????
(flex, 12. januar 2022 23:06) 

Kažu da za vakcinisane važi izolacija od 7 dana
(Sasa, 12. januar 2022 23:49

Pa i nije bas. U trenutku kad se teleportovai u Spaniji je period izolacije za vakcinisane bio 10 dana.

Ljubica

pre 4 godine

I opet Novak kriv, nije on nasilno ušao. Neko ga je pustio na granici, dokle više tog ludila. Ostavite čoveka na miru, ne bi ni smeli da uslovljavate ljude za ulazak vakcinama, nego dal su negativni ili ne.

BLuka

pre 4 godine

Šta čekate, zašto ne objavite demanti da je MUP Španije vijest označio kao LAŽ i da niti oni planiraju sprovesti istragu niti je Vlada naredila da se to učini "protiv ovoga sportiste"....navodnici jer je citat, ljudi očigledno ne žele ni imenovanjem da budu uvučeni u ovu perverziju oko Novaka Đokovića.

Konte

pre 4 godine

Šta čekate, zašto ne objavite demanti da je MUP Španije vijest označio kao LAŽ i da niti oni planiraju sprovesti istragu niti je Vlada naredila da se to učini "protiv ovoga sportiste"....navodnici jer je citat, ljudi očigledno ne žele ni imenovanjem da budu uvučeni u ovu perverziju oko Novaka Đokovića.
(BLuka, 13. januar 2022 12:32)

Sad htedoh isto da pitam! Mislim da bombastične vesti sa pokrićem a la "reče mi jedan čo'ek" treba brisati.