Formula 1 43

Petak, 17.12.2021.

08:45

Ferstapen o Hamiltonu: Nije mi ga žao

Šampion Formule 1 Maks Ferstapen prisustvovao je gala večeri na kojoj mu je i zvanično potvrđena titula.

Ferstapen o Hamiltonu: Nije mi ga žao IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

43 Komentari

Sortiraj po:

Gaginho

pre 2 godine

Ne bih da budem vulgaran ali Maks je u mojoj istoriju pomnog i detaljnog praćenja F1, a to je 49 godina, nisam video "prvaka" sveta F1, kao što je on, apsolutno najodvratniji, ako neko može da navija za njega, OK, ali na sve liči samo na poštovanja vrednog, NE. A za Hamiltona nisam navijao nikada, ali ove godine Maks je "uspeo" da počnem da navijam za Hamiltona.

pukovnik il' pokojnik

pre 2 godine

Dakle Luis je već u debitantskoj sezoni trebao da bude šampion,zaista je loš vozač kao što većina ovde tvrdi,po mom mišljenju on je 3 vozača u jednom,Prost,Hakinen i Sena.
(điu,liu i sadriu, 17. decembar 2021 14:25)

Vidim ovde mnogo nerealnih komentara ali ovaj je pobedio! Hakinen je pokazao mnogo više od Luisa na stazi iako ima "samo" dve titule. Prost je profesor za Luisa a Senu ne bi ni da stavljam u istu rečenicu sa njim. Ne tvrde ljudi da je loš vozač već da je postigao mnogo više od vozača koji su bili u njegovom rangu po kvalitetu ako ne i iznad. Jednostavno je imao sreću što je kroz celu karijeru, osim tokom dominacije Fetela i Red Bula, vozio najbolji bolid. Šumahera su zamolili da se penzioniše nakon takve vladavine u Ferariju, nakon Red Bul dominacije i Fetelove četiri titule u potpunosti su promenili pravila i tada je nastupio jedan od najdosadnijih perioda u F1 jer su nova pravila ustvari bila specifikacija Mercedesovog bolida...

Daui

pre 2 godine

Cele sezone su sudije pod pritiskom obe ekipe. Neke odluke su donele prednost jednoj a neke drugoj ekipi. Nemojte mi samo reći da je se Hamiltonu pomagalo čitavu sezonu i da nije bilo odluka u korist Maksa i ranije... Poklon pobeda u SPA gde se nije ni vozilo zbog kise, u Brazilu ga nisu kaznili iako je ocigledno da je se hteo zakucati u Hamiltona. Cak je se i u zadnjoj utrci htio zabiti u njega, a to bi se i desilo da Hamilton nije presjekao krivinu. Pogledajte ponovo pa ćete vidjeti da je Maks i tu kasno kočio i da je čak i tu dobrim dijelom svog bolida izletio sa staze. Osim toga Maksu je se pomoglo i u predzadnjoj utrci kada su istakli crvene zastave. Hamilton i Bottas su otisli promjeniti gume, Max je ostao na stazi, u medjuvremenu se desio incident i istaknuta je crvena zastava. Max je zahvaljujuci tome dobio nezasluzeno prvo mjesto + gratis promjenu guma + ono cenjkanje i natezanje pravila je bruka za sport. Bukvalno je Masi pitao Red Bul da li se slazu sa odlukom da Maks prepusti Hamiltona ili da odluku prepusti sudijama koji bi ga sigurno kaznili na teži način. Sramota! Na kraju je njihova odluka donela pobednika, da je bilo drugačija odluka i da je SC ostao na stazi do kraja opet bi oni odlučili šampionat samo u korist drugog. Trebalo je lepo crvene zastave 3-4 kruga pre kraja. Ponovljeni start i neka svi voze u istim uslovima i neka pobedi bolji.

Branko

pre 2 godine

@(mahea, 17. decembar 2021 10:24)

Prvo Šumaher se nije smejao kad je Sena umro. Sena je 3, 4 sata posle trke umro i niko nije znao njegovo stanje dok nisu objavili. To možeš da prodaješ priču nekome ko nije gledao tu trku. Sram te bilo!

buki

pre 2 godine

pukovnik il' pokojnik, 17. decembar 2021 12:23)

Istina, Hamilton je ljiga teska kao osoba samo britanci mogu dati titulu viteza ljigi nema tamo cojstva vise, kao se bori za ljudska prava i cuda neka ona najgora samopromocija a nista konkretno i ne radi po tome nema vremena juri za 8 titulom ali ga je mali Max malo zaustavio!

điu,liu i sadriu

pre 2 godine

Koliko pojedini ne znaju ili ne žele da znaju,prvo 2007. Alonso nije ni imao šansu za titulu a Hamiltona su 2 trke pred kraj proglasili šampionom jer mu je trebalo samo jedno 5. mesto iz te 2 trke i onda se dešavaju čudne stvari,u Kini Luis prvi,na skretanju u boks pod čudnim okolnostima udara u zid,na sledećoj trci u Brazilu pod čudnim okolnostima menjač mu ostaje zaglavljen u 3. brzini i završava na kraju 7,ali i tu nije kraj,Kubica i još dvojica ispred njega su imali nedozvoljenu temperaturu goriva što znači automatska diskvalifikacija ali se to nije desilo.Za 2008. je suvišno komentarisati,4-5 vozača sa gumama za kišu je proletelo pored Gloka a među njima je bio i Luis.Dakle Luis je već u debitantskoj sezoni trebao da bude šampion,zaista je loš vozač kao što većina ovde tvrdi,po mom mišljenju on je 3 vozača u jednom,Prost,Hakinen i Sena.

mirko

pre 2 godine

Ti se baš posvadja sam sa sobom??Pa jel u najdominantnijem bolidu ili nije?Ako jeste kako je onda izgubio te titule od Rozberga i Verstapena??!Ili možda jeste u takvom bolidu ali ne zna da vozi?Pokaži mu ti licemeru.
(Legolas, 17. decembar 2021 11:39)

Ako pazljivije citas valjda ces videti da je čovek rekao da je u istom bolidu izgubio titulu od presecnog rosberga a da ga je Verstapen na kraju pobedio i ako je u završnici Hamilton imao bolid raketu 2 klase ispred drugih.

Medjutim ja ne bih osporavao hamiltona kao šampiona nije on kriv sto je imao najmoćniji bolid u hibrid eri, i sto su mu konkurencija bili i pomeni takodje prosecni vozači kao sto su Rosberg i Bottas, posebno Bottas taj covek ima 10 pobeda u F1 meni je to sramota i dokaz koliko je F1 neracionalna.

markovic

pre 2 godine

Nemoj da koristis termin "klasa" kada ne znas sta znaci i o kolikoj je razlici rec. Tri klase bolji bolid? Retoricko pitanje samo. Dalje, moras prihvatiti cinjenicu koja kaze da je Mercedes taj bolid stvorio, nije mu ga niko poklonio. Inzenjeri su uradili odlican posao. Ali, umanjiti Hamiltonov znacaj je suludo. Prvo, inzenjeri drugih bolida kao i proizvodjaci motora, nisu bili u stanju da isprate Mercedes. Razlog? Nedostatak znanja, a kod pojedinih i finansija. No, ovde primarno govorimo o najvecim igracima. Dalje, Botas a prethodno Rosberg nisu briljirali u istom tom Mercedesu. Da, neko ce reci, nisu im dozvolili radi Luisa. Nije uvek tu bio Luis i nisu se uvek borili protiv njega, pa su teskom mukom nesto vise ucinili. Rosberg je osvojio titulu i povukao se. Svakako je Luis kvalitetniji vozac od njega. Ove budalastine sto svakodnevno sejete u silju degradacije Luisovog znanja i zvanja, jesu odraz nemoci i neznanja.
(Sasa, 17. decembar 2021 11:46)

Termin tri ili dve klase ispred je sasvim realan nije Formula 1 fudbal pre svega, gde pored jednog Celzija, Sitija, Junajteda, Liverupla i td Lester osvoji titulu.

Formula 1 je trka bolida ali da li je ta trka pravedna sa stanovišta trkanja kad neko ima najbolji bolid za 2 ili cak 3 klase ispred druhih, ok Hamilton je sjajan vozac i ne mogu da tvrdim da bi Mazepin imao 7 titula u takvom bolidu ali bi drugi malo vise prosecni vozaci tipa Rosberg ili Bottas bi imali, jedno je sigurno znam da je Hamilton bolji od njih od dvojice od drugih vozaca pritom ne mislim na Mazepina, Mika Šumahera mladjeg, koji su tek dosli u f1, vec na druge vozace tipa Verstapena, Pereza (kojeg hamilton stalno podcenjuje), Leklera, Norisa, Alonsa Raikonena i td, tvrdim da nije 2 ili 3 klase bolji kao sto rezlutali govore, a suprotno se može reći za Njegov bokid

Vladimir Marković

pre 2 godine

Hamilton za F1 to je smešno. Sa najbržim autom nije bio sposoban jedan krug da brani. Porez drugi vozač RB sa raspadnutim gumama je za njega izmislio volan.

gshahab

pre 2 godine

meni dan danas nije jasno kako ljudi gotive neke vozace.
za mene je kimi raikonen sa jednom tutulom veca legenda i od kvazi britanca i od alonsa.
svaka cast njima za titule i pobede.
neke stvari mozes da skapiras i kada gledas tv.

pukovnik il' pokojnik

pre 2 godine

Hamiltonu bi i sam predsednik pozavideo jer ima armiju komentatora koji besplatno brane lik i delo velikog Luisa Hamiltona. Još kad je došao u Meklaren sabotirao je kolegu Alonsa na sve moguće načine zašta nikad nije bio kažnjen i direktan je krivac što je Rajkonen te godine osvojio titulu iako je Meklaren imao jači bolid. Alonsa su brže bolje oterali iz Meklarena kako ne bi smetao Hamiltonu. Prvu titulu je osvojio tako što je Timo Glok u poslednjem krugu slučajno stao nakon što je Hamilton tokom trke uspeo da greškom resetuje kompjuter u bolidu. I u Mercedesu su se onomad zeznuli što su ubacili Rozberga koji je pokazao da je bolji vozač pa su kasnije sa Luisom uparivali lošije vozače. Sve u svemu mislim da nijedan vozač formule 1 nije bio toliko guran kao Luis jer je vozač iz Britanije morao da obori sve rekorde nekog tamo vozača iz Nemačke a to što je crne puti je samo bio dodatni bonus kako bi Britanija licemerno pokazala da oni nemaju problem sa rasizmom iako svi znamo koliko je to daleko od istine...

axon

pre 2 godine

Mali je sve ono sto je problem u modernom sportu.
Vozi se preko 300 na sat a njega bas briga za posledice.
(blabla, 17. decembar 2021 10:35)

Pa druže ti onda očekuješ i u mma da paze kako udaraju protivnika, može da ga povredi. Glad za pobedama i titulama je ista kod obojice i hvala bogu sto je konačno napeto do kraja. Uostalom cela sezona je napeta, onoliko trka je voženo, a svaki realan posmatrač će reći da je Mercedes mažen i pažen kao onomad Ferarri. I meni je ovaj tulipan antipatičan, ali ne vidim da je bilo šta oteo, muški se borio. Ako treba da bude kontroverzi u F1 to su situacije kada je šumi jurio ne jednog protivnika po stazi da ga onesposobi zbog titule, (vinev i hil) e kad to nije devidirano ovo je časa 'lade vode, pogotovo što vozači sa ovim sada nemaju veze, oni su pokazali svoje najbolje na stazi. Uostalom, što hamilton nije ušao u boks i uzeo nove gume, mogao je i on isto kao verštapen.

ISTINA

pre 2 godine

Pristalice Hamiltona se hvataju samo za zadnji krug. A sta je sa secenjem krivine gde je morao da vrati poziciju? E zato je u zadnjoj trci rezultat 1:1. I zato je Max zasluzeno sampion. A vi kmecite. Inace ne navijam za Maxa vec za Kimija.

Paki

pre 2 godine

Nisam fan Verštapena, navijao sam za Hamiltona, ali sviđa mi se kako govori. Relano nije mu ga žao. Treba biti iskren. Koliko mene nerviraju teniseri koji se izvinjavaju posle poena koji su dobili zbog mreže. Koje licmerje. Pa zavali sledeću lopticu namerno u aut ako ti je žao. Svaka čast za istinu i iskrenost. Do sledeće sezone!

Stanje stvari

pre 2 godine

Maks je bezobrazan i bahat lik ali ljudi,Luis je sve samo ne cvećka.Stvarno više ne moramo da se bakćemo završenom trkom,tako je kako je i neće se promentiti.Da se razumemo, formuli treba ovakvo rivalstvo, prljave male stvari i poneki skandal,time dižu rejting ovog sporta.Ne verujem da će Luis završiti karijeru jer je potreban moćnicima FIA baš zbog najave nove sezone sa bombastičnim reklamama.

Sasa

pre 2 godine

(marković, 17. decembar 2021 10:59)

Nemoj da koristis termin "klasa" kada ne znas sta znaci i o kolikoj je razlici rec. Tri klase bolji bolid? Retoricko pitanje samo. Dalje, moras prihvatiti cinjenicu koja kaze da je Mercedes taj bolid stvorio, nije mu ga niko poklonio. Inzenjeri su uradili odlican posao. Ali, umanjiti Hamiltonov znacaj je suludo. Prvo, inzenjeri drugih bolida kao i proizvodjaci motora, nisu bili u stanju da isprate Mercedes. Razlog? Nedostatak znanja, a kod pojedinih i finansija. No, ovde primarno govorimo o najvecim igracima. Dalje, Botas a prethodno Rosberg nisu briljirali u istom tom Mercedesu. Da, neko ce reci, nisu im dozvolili radi Luisa. Nije uvek tu bio Luis i nisu se uvek borili protiv njega, pa su teskom mukom nesto vise ucinili. Rosberg je osvojio titulu i povukao se. Svakako je Luis kvalitetniji vozac od njega. Ove budalastine sto svakodnevno sejete u silju degradacije Luisovog znanja i zvanja, jesu odraz nemoci i neznanja.

Mitke

pre 2 godine

Cim se ti dečko pravdas ti si svestan da si oteo titulu. Hamiltona ne volim ali ga poštujem od dana kada je vratio poziciju Botasu posle neuspešnog pokušaja obilazenja .

Comviq

pre 2 godine

Ne znam zašto naši mediji nisu objavili informaciju
da je Hamilton dobio titulu “Sir”
Ako mu je za utehu, bar će ga sada oslovljavati sa
Sir Hamilton.

Dule

pre 2 godine

@Kozuki
Zadnjij 5 krugova po pravilima??? Uzmi na FIA-nom sajtu pravilnik pa procitaj malo...Kad izlazi SC, kad se povlaci, kad zaostala vozila (sva vozila!!!) mogu da se vrate u krug sa vodecim i najbitnije koliko jos najmanje ostaje SC na stazi kad se svi vrate u poredak

Legolas

pre 2 godine

Pa ako je on lažni sampion kakav je tek sampion Hamilton 7 godina u bolidu koji je za druge 3 klase ispred i opet izgubio titulu od prosecnog Rosberga i Verstapena koji je relano bio u slabijem bolidu, zato su doveli coveka bez karaktera Bottasa.

Smijem se usuditi prognozirat da ce kinez Žou imati vise bodova od njega u Alfi, iduće sezone.

Formula 1 mora nesto da ucini povodom konkurentnosti barem 3, 4 tima da budu konkurenti, cak je nasa Linglong Superliga konkurentnija.
(marković, 17. decembar 2021 10:59) Ti se baš posvadja sam sa sobom??Pa jel u najdominantnijem bolidu ili nije?Ako jeste kako je onda izgubio te titule od Rozberga i Verstapena??!Ili možda jeste u takvom bolidu ali ne zna da vozi?Pokaži mu ti licemeru.

faca011

pre 2 godine

nemoj da zaboravimo da je hamilton prvu titulu osvojio protiv mase. nije sporno da je dobar vozac,ali da je tada nije osvojio pitanje je da li bi njegova karijera bila ovakva,pre svega mislim zbog ogromne kolicine novca od raznih sponzora (a verujem da je i kraljevsko visocanstvo tu ucestvovalo) koja je ulozena u njegovu promociju i bolide koje vozi. neko je pisao pre mene da je i MS osvajao pozicije i titule tako...i slazem se sa tim,ali hamilton vozi u eri kada je to bar sluzbeno zabranjeno,dok je u vreme MS to javno komunicirano vozacima u sred trke preko radio veze. ne vidim da tu ima neke velike razlike jer dogovor moze da bude u 4 zida,ali je ta titula iz 2008 vrlo gorka. a ako se samo vratimo na pocetak poslednje trke,hamilton je morao da vrati poziciju jer je presekao krivinu i stekao lepu prednost,i opet je pitanje da je vratio,kako bi se trka zavrsila jer i maks je znao da se odlepi kad ima cistinu ispred sebe

Kozuki Oden

pre 2 godine

Pedja
Pa poslednjih 5 krugova su skroz po pravilima odvezeni. Zaista pokusavate sve nas da ubedite da SC nije smeo da se povuce iako je po pravilima MORAO da se povuce krug pre???

Delija

pre 2 godine

Ovaj je lik je vise arogantan nego Hamilton, da je Hamilton pobedio, bila bi frka a ovako sto je pobedio twkodje na neposten nacin likuje i prica gluposti.

Vlada

pre 2 godine

Koje licemerstvo upoređivati Hamiltonovu titulu u poslednjoj krivini u Brazilu sa ovim! Ta trka je bila apsolutno čista! Glok je namerno ostao na gumama za suvo kad je pala kiša i jedva doklizao bolid do cilja, što mu se čak i isplatilo, jer je time nadoknadio par pozicija u odnosu na ono gde bi bio da je išao u boks. Hamilton je vozio kao ludak po kiši i stigao ga je u poslednjoj krivini! Sve čisto! Da je Glok zamenio gume, ne bi bilo drame, jer bi Hamilton svakako bio ispred njega.
A ovde, Mercedes ne reaguje jer očekuje da će Masi postupiti po pravilima, što ovaj ne čini, a Red Bul ide u boks jer nema šta da izgubi.
Poklonjena titula Verštapenu! Prosto, kad se pogleda sveukupno, ove sezone nije bio bolji i uzeo je titulu na mufte!

marković

pre 2 godine

B92

Mali je sve ono sto je problem u modernom sportu.
Vozi se preko 300 na sat a njega bas briga za posledice.
(blabla, 17. decembar 2021 10:35)

Pa formula 1 je rizican sport, sta sad Mali mora da vozi 130 na sat, treba da se trkaju do limita taj su put izabrali a ne da gledamo Hamiltona kako sa mocnim bolidom obilazi druge kao da su u bolidu Formule 3, i pritom da svaki put kad neko odbrani poziciju ili ga prestigne da vice preko radija ovo je nebezbedno ili rizicno.

Pa rizicno je kad na saobraćajnici mi obicni smrtnici preticemo, a ne oni profesionalni trkači u najbrzem cirkusu na svetu.

Smešno, u Verstapena je usao duh sumahera, senne, hakinena a Hamilton i ako ima 7 lakih titula koje bi svako osvojio na njegovo mesto je rodjen da bude vozac Safety Car nadam se da ce ostati u F1 kao vozač Safety Car sa titulom viteza.

Magic

pre 2 godine

A šta drugo da kaže kad zna s kim ima posla. I svi drugi isto znaju, dojadilo im kukanje i zapevanje. Eto, sad se ponaša kao princeza na zrnu graška... Možeš misliti, on se uvredio, i neće da dođe. Hoće sad biti kazne za njega jer po sportskom pravilniku prva tri vozača moraju da učestvuju u događaju dodele nagrada? Naravno da neće.
Ako bi tako gledali, šta su on i Mercedes radili, prethodnih godina niko nebi trebao biti na dodeli nagrada.

mahea

pre 2 godine

Sto Tod nije spomenuo Belgiju, Italiju, Katar!! Kakav licemjer!!! Takav je bio i dok je Sumaher osvajao prvenstva na isti nacin. Udaranjem drugih na stazi, izbacivanjem, poklonjenih pozicija brdo!! Da je Max uspio u svojoj namjeri kad je popeo bolid Hamiltonu na glavu, sigurno bi se smijao kao i Sumaher sto se smijao kad je Sena podlegao.

smeh

pre 2 godine

Ovde i dalje kukanje na rezultat poslednje trke? Tako je to u sportu u kojem ne postoje pravila ili su pravila samo smernice prilikom presude. A Maks je u pravu što se tiče Hamiltona u vezi toga da nema razloga sada da odustane. U čemu je problem? Hoćeš li da budeš šampion ili ne? Da nije problem što više neće imati dominantan bolid pa da se posle prvog kruga već zna pobednik? Ne treba čovek da očajava, možda će inžinjeri Mercedesa opet napraviti perfektnu mašinu koja će imati prednost od sekunde po krugu u odnosu na druge i u kojoj će vozači poput Rozberga moći da osvoje titulu.

miodarg

pre 2 godine

Hamilton mi nije nikad bio simpatican, narocito posle onih bezobrazluka , dok je bio u timu sa Alonsom....ali , bas zato, nikad necu moci da oprostim Maksu sto me je naterao da navijam u poslednjem krugu za tog i takvog Luisa!

Mile

pre 2 godine

Prvak F1 koji to nije. Dečko priča o Luisu i Masi. Jeste Luis pobedio u poslednjem krugu ali su i on i Masa imali iste uslove, nije Luis imao nove gume a Masa stare 40 krugova. Luis je obišao Gloka na dozvoljen način. Titula Festapena Jeste zvanična ali je lažna.

marković

pre 2 godine

Lažni šampion sa poklonjenom titulom zauvek će ostati upisan kao takav.
(Nenad, 17. decembar 2021 10:12)

Pa ako je on lažni sampion kakav je tek sampion Hamilton 7 godina u bolidu koji je za druge 3 klase ispred i opet izgubio titulu od prosecnog Rosberga i Verstapena koji je relano bio u slabijem bolidu, zato su doveli coveka bez karaktera Bottasa.

Smijem se usuditi prognozirat da ce kinez Žou imati vise bodova od njega u Alfi, iduće sezone.

Formula 1 mora nesto da ucini povodom konkurentnosti barem 3, 4 tima da budu konkurenti, cak je nasa Linglong Superliga konkurentnija.

marković

pre 2 godine

Lažni šampion sa poklonjenom titulom zauvek će ostati upisan kao takav.
(Nenad, 17. decembar 2021 10:12)

Pa ako je on lažni sampion kakav je tek sampion Hamilton 7 godina u bolidu koji je za druge 3 klase ispred i opet izgubio titulu od prosecnog Rosberga i Verstapena koji je relano bio u slabijem bolidu, zato su doveli coveka bez karaktera Bottasa.

Smijem se usuditi prognozirat da ce kinez Žou imati vise bodova od njega u Alfi, iduće sezone.

Formula 1 mora nesto da ucini povodom konkurentnosti barem 3, 4 tima da budu konkurenti, cak je nasa Linglong Superliga konkurentnija.

Delija

pre 2 godine

Ovaj je lik je vise arogantan nego Hamilton, da je Hamilton pobedio, bila bi frka a ovako sto je pobedio twkodje na neposten nacin likuje i prica gluposti.

Mile

pre 2 godine

Prvak F1 koji to nije. Dečko priča o Luisu i Masi. Jeste Luis pobedio u poslednjem krugu ali su i on i Masa imali iste uslove, nije Luis imao nove gume a Masa stare 40 krugova. Luis je obišao Gloka na dozvoljen način. Titula Festapena Jeste zvanična ali je lažna.

Vlada

pre 2 godine

Koje licemerstvo upoređivati Hamiltonovu titulu u poslednjoj krivini u Brazilu sa ovim! Ta trka je bila apsolutno čista! Glok je namerno ostao na gumama za suvo kad je pala kiša i jedva doklizao bolid do cilja, što mu se čak i isplatilo, jer je time nadoknadio par pozicija u odnosu na ono gde bi bio da je išao u boks. Hamilton je vozio kao ludak po kiši i stigao ga je u poslednjoj krivini! Sve čisto! Da je Glok zamenio gume, ne bi bilo drame, jer bi Hamilton svakako bio ispred njega.
A ovde, Mercedes ne reaguje jer očekuje da će Masi postupiti po pravilima, što ovaj ne čini, a Red Bul ide u boks jer nema šta da izgubi.
Poklonjena titula Verštapenu! Prosto, kad se pogleda sveukupno, ove sezone nije bio bolji i uzeo je titulu na mufte!

mahea

pre 2 godine

Sto Tod nije spomenuo Belgiju, Italiju, Katar!! Kakav licemjer!!! Takav je bio i dok je Sumaher osvajao prvenstva na isti nacin. Udaranjem drugih na stazi, izbacivanjem, poklonjenih pozicija brdo!! Da je Max uspio u svojoj namjeri kad je popeo bolid Hamiltonu na glavu, sigurno bi se smijao kao i Sumaher sto se smijao kad je Sena podlegao.

Magic

pre 2 godine

A šta drugo da kaže kad zna s kim ima posla. I svi drugi isto znaju, dojadilo im kukanje i zapevanje. Eto, sad se ponaša kao princeza na zrnu graška... Možeš misliti, on se uvredio, i neće da dođe. Hoće sad biti kazne za njega jer po sportskom pravilniku prva tri vozača moraju da učestvuju u događaju dodele nagrada? Naravno da neće.
Ako bi tako gledali, šta su on i Mercedes radili, prethodnih godina niko nebi trebao biti na dodeli nagrada.

pukovnik il' pokojnik

pre 2 godine

Hamiltonu bi i sam predsednik pozavideo jer ima armiju komentatora koji besplatno brane lik i delo velikog Luisa Hamiltona. Još kad je došao u Meklaren sabotirao je kolegu Alonsa na sve moguće načine zašta nikad nije bio kažnjen i direktan je krivac što je Rajkonen te godine osvojio titulu iako je Meklaren imao jači bolid. Alonsa su brže bolje oterali iz Meklarena kako ne bi smetao Hamiltonu. Prvu titulu je osvojio tako što je Timo Glok u poslednjem krugu slučajno stao nakon što je Hamilton tokom trke uspeo da greškom resetuje kompjuter u bolidu. I u Mercedesu su se onomad zeznuli što su ubacili Rozberga koji je pokazao da je bolji vozač pa su kasnije sa Luisom uparivali lošije vozače. Sve u svemu mislim da nijedan vozač formule 1 nije bio toliko guran kao Luis jer je vozač iz Britanije morao da obori sve rekorde nekog tamo vozača iz Nemačke a to što je crne puti je samo bio dodatni bonus kako bi Britanija licemerno pokazala da oni nemaju problem sa rasizmom iako svi znamo koliko je to daleko od istine...

smeh

pre 2 godine

Ovde i dalje kukanje na rezultat poslednje trke? Tako je to u sportu u kojem ne postoje pravila ili su pravila samo smernice prilikom presude. A Maks je u pravu što se tiče Hamiltona u vezi toga da nema razloga sada da odustane. U čemu je problem? Hoćeš li da budeš šampion ili ne? Da nije problem što više neće imati dominantan bolid pa da se posle prvog kruga već zna pobednik? Ne treba čovek da očajava, možda će inžinjeri Mercedesa opet napraviti perfektnu mašinu koja će imati prednost od sekunde po krugu u odnosu na druge i u kojoj će vozači poput Rozberga moći da osvoje titulu.

marković

pre 2 godine

B92

Mali je sve ono sto je problem u modernom sportu.
Vozi se preko 300 na sat a njega bas briga za posledice.
(blabla, 17. decembar 2021 10:35)

Pa formula 1 je rizican sport, sta sad Mali mora da vozi 130 na sat, treba da se trkaju do limita taj su put izabrali a ne da gledamo Hamiltona kako sa mocnim bolidom obilazi druge kao da su u bolidu Formule 3, i pritom da svaki put kad neko odbrani poziciju ili ga prestigne da vice preko radija ovo je nebezbedno ili rizicno.

Pa rizicno je kad na saobraćajnici mi obicni smrtnici preticemo, a ne oni profesionalni trkači u najbrzem cirkusu na svetu.

Smešno, u Verstapena je usao duh sumahera, senne, hakinena a Hamilton i ako ima 7 lakih titula koje bi svako osvojio na njegovo mesto je rodjen da bude vozac Safety Car nadam se da ce ostati u F1 kao vozač Safety Car sa titulom viteza.

Stanje stvari

pre 2 godine

Maks je bezobrazan i bahat lik ali ljudi,Luis je sve samo ne cvećka.Stvarno više ne moramo da se bakćemo završenom trkom,tako je kako je i neće se promentiti.Da se razumemo, formuli treba ovakvo rivalstvo, prljave male stvari i poneki skandal,time dižu rejting ovog sporta.Ne verujem da će Luis završiti karijeru jer je potreban moćnicima FIA baš zbog najave nove sezone sa bombastičnim reklamama.

Mitke

pre 2 godine

Cim se ti dečko pravdas ti si svestan da si oteo titulu. Hamiltona ne volim ali ga poštujem od dana kada je vratio poziciju Botasu posle neuspešnog pokušaja obilazenja .

faca011

pre 2 godine

nemoj da zaboravimo da je hamilton prvu titulu osvojio protiv mase. nije sporno da je dobar vozac,ali da je tada nije osvojio pitanje je da li bi njegova karijera bila ovakva,pre svega mislim zbog ogromne kolicine novca od raznih sponzora (a verujem da je i kraljevsko visocanstvo tu ucestvovalo) koja je ulozena u njegovu promociju i bolide koje vozi. neko je pisao pre mene da je i MS osvajao pozicije i titule tako...i slazem se sa tim,ali hamilton vozi u eri kada je to bar sluzbeno zabranjeno,dok je u vreme MS to javno komunicirano vozacima u sred trke preko radio veze. ne vidim da tu ima neke velike razlike jer dogovor moze da bude u 4 zida,ali je ta titula iz 2008 vrlo gorka. a ako se samo vratimo na pocetak poslednje trke,hamilton je morao da vrati poziciju jer je presekao krivinu i stekao lepu prednost,i opet je pitanje da je vratio,kako bi se trka zavrsila jer i maks je znao da se odlepi kad ima cistinu ispred sebe

Branko

pre 2 godine

@(mahea, 17. decembar 2021 10:24)

Prvo Šumaher se nije smejao kad je Sena umro. Sena je 3, 4 sata posle trke umro i niko nije znao njegovo stanje dok nisu objavili. To možeš da prodaješ priču nekome ko nije gledao tu trku. Sram te bilo!

miodarg

pre 2 godine

Hamilton mi nije nikad bio simpatican, narocito posle onih bezobrazluka , dok je bio u timu sa Alonsom....ali , bas zato, nikad necu moci da oprostim Maksu sto me je naterao da navijam u poslednjem krugu za tog i takvog Luisa!

buki

pre 2 godine

pukovnik il' pokojnik, 17. decembar 2021 12:23)

Istina, Hamilton je ljiga teska kao osoba samo britanci mogu dati titulu viteza ljigi nema tamo cojstva vise, kao se bori za ljudska prava i cuda neka ona najgora samopromocija a nista konkretno i ne radi po tome nema vremena juri za 8 titulom ali ga je mali Max malo zaustavio!

Kozuki Oden

pre 2 godine

Pedja
Pa poslednjih 5 krugova su skroz po pravilima odvezeni. Zaista pokusavate sve nas da ubedite da SC nije smeo da se povuce iako je po pravilima MORAO da se povuce krug pre???

pukovnik il' pokojnik

pre 2 godine

Dakle Luis je već u debitantskoj sezoni trebao da bude šampion,zaista je loš vozač kao što većina ovde tvrdi,po mom mišljenju on je 3 vozača u jednom,Prost,Hakinen i Sena.
(điu,liu i sadriu, 17. decembar 2021 14:25)

Vidim ovde mnogo nerealnih komentara ali ovaj je pobedio! Hakinen je pokazao mnogo više od Luisa na stazi iako ima "samo" dve titule. Prost je profesor za Luisa a Senu ne bi ni da stavljam u istu rečenicu sa njim. Ne tvrde ljudi da je loš vozač već da je postigao mnogo više od vozača koji su bili u njegovom rangu po kvalitetu ako ne i iznad. Jednostavno je imao sreću što je kroz celu karijeru, osim tokom dominacije Fetela i Red Bula, vozio najbolji bolid. Šumahera su zamolili da se penzioniše nakon takve vladavine u Ferariju, nakon Red Bul dominacije i Fetelove četiri titule u potpunosti su promenili pravila i tada je nastupio jedan od najdosadnijih perioda u F1 jer su nova pravila ustvari bila specifikacija Mercedesovog bolida...

Paki

pre 2 godine

Nisam fan Verštapena, navijao sam za Hamiltona, ali sviđa mi se kako govori. Relano nije mu ga žao. Treba biti iskren. Koliko mene nerviraju teniseri koji se izvinjavaju posle poena koji su dobili zbog mreže. Koje licmerje. Pa zavali sledeću lopticu namerno u aut ako ti je žao. Svaka čast za istinu i iskrenost. Do sledeće sezone!

ISTINA

pre 2 godine

Pristalice Hamiltona se hvataju samo za zadnji krug. A sta je sa secenjem krivine gde je morao da vrati poziciju? E zato je u zadnjoj trci rezultat 1:1. I zato je Max zasluzeno sampion. A vi kmecite. Inace ne navijam za Maxa vec za Kimija.

axon

pre 2 godine

Mali je sve ono sto je problem u modernom sportu.
Vozi se preko 300 na sat a njega bas briga za posledice.
(blabla, 17. decembar 2021 10:35)

Pa druže ti onda očekuješ i u mma da paze kako udaraju protivnika, može da ga povredi. Glad za pobedama i titulama je ista kod obojice i hvala bogu sto je konačno napeto do kraja. Uostalom cela sezona je napeta, onoliko trka je voženo, a svaki realan posmatrač će reći da je Mercedes mažen i pažen kao onomad Ferarri. I meni je ovaj tulipan antipatičan, ali ne vidim da je bilo šta oteo, muški se borio. Ako treba da bude kontroverzi u F1 to su situacije kada je šumi jurio ne jednog protivnika po stazi da ga onesposobi zbog titule, (vinev i hil) e kad to nije devidirano ovo je časa 'lade vode, pogotovo što vozači sa ovim sada nemaju veze, oni su pokazali svoje najbolje na stazi. Uostalom, što hamilton nije ušao u boks i uzeo nove gume, mogao je i on isto kao verštapen.

điu,liu i sadriu

pre 2 godine

Koliko pojedini ne znaju ili ne žele da znaju,prvo 2007. Alonso nije ni imao šansu za titulu a Hamiltona su 2 trke pred kraj proglasili šampionom jer mu je trebalo samo jedno 5. mesto iz te 2 trke i onda se dešavaju čudne stvari,u Kini Luis prvi,na skretanju u boks pod čudnim okolnostima udara u zid,na sledećoj trci u Brazilu pod čudnim okolnostima menjač mu ostaje zaglavljen u 3. brzini i završava na kraju 7,ali i tu nije kraj,Kubica i još dvojica ispred njega su imali nedozvoljenu temperaturu goriva što znači automatska diskvalifikacija ali se to nije desilo.Za 2008. je suvišno komentarisati,4-5 vozača sa gumama za kišu je proletelo pored Gloka a među njima je bio i Luis.Dakle Luis je već u debitantskoj sezoni trebao da bude šampion,zaista je loš vozač kao što većina ovde tvrdi,po mom mišljenju on je 3 vozača u jednom,Prost,Hakinen i Sena.

Dule

pre 2 godine

@Kozuki
Zadnjij 5 krugova po pravilima??? Uzmi na FIA-nom sajtu pravilnik pa procitaj malo...Kad izlazi SC, kad se povlaci, kad zaostala vozila (sva vozila!!!) mogu da se vrate u krug sa vodecim i najbitnije koliko jos najmanje ostaje SC na stazi kad se svi vrate u poredak

Vladimir Marković

pre 2 godine

Hamilton za F1 to je smešno. Sa najbržim autom nije bio sposoban jedan krug da brani. Porez drugi vozač RB sa raspadnutim gumama je za njega izmislio volan.

Daui

pre 2 godine

Cele sezone su sudije pod pritiskom obe ekipe. Neke odluke su donele prednost jednoj a neke drugoj ekipi. Nemojte mi samo reći da je se Hamiltonu pomagalo čitavu sezonu i da nije bilo odluka u korist Maksa i ranije... Poklon pobeda u SPA gde se nije ni vozilo zbog kise, u Brazilu ga nisu kaznili iako je ocigledno da je se hteo zakucati u Hamiltona. Cak je se i u zadnjoj utrci htio zabiti u njega, a to bi se i desilo da Hamilton nije presjekao krivinu. Pogledajte ponovo pa ćete vidjeti da je Maks i tu kasno kočio i da je čak i tu dobrim dijelom svog bolida izletio sa staze. Osim toga Maksu je se pomoglo i u predzadnjoj utrci kada su istakli crvene zastave. Hamilton i Bottas su otisli promjeniti gume, Max je ostao na stazi, u medjuvremenu se desio incident i istaknuta je crvena zastava. Max je zahvaljujuci tome dobio nezasluzeno prvo mjesto + gratis promjenu guma + ono cenjkanje i natezanje pravila je bruka za sport. Bukvalno je Masi pitao Red Bul da li se slazu sa odlukom da Maks prepusti Hamiltona ili da odluku prepusti sudijama koji bi ga sigurno kaznili na teži način. Sramota! Na kraju je njihova odluka donela pobednika, da je bilo drugačija odluka i da je SC ostao na stazi do kraja opet bi oni odlučili šampionat samo u korist drugog. Trebalo je lepo crvene zastave 3-4 kruga pre kraja. Ponovljeni start i neka svi voze u istim uslovima i neka pobedi bolji.

Sasa

pre 2 godine

(marković, 17. decembar 2021 10:59)

Nemoj da koristis termin "klasa" kada ne znas sta znaci i o kolikoj je razlici rec. Tri klase bolji bolid? Retoricko pitanje samo. Dalje, moras prihvatiti cinjenicu koja kaze da je Mercedes taj bolid stvorio, nije mu ga niko poklonio. Inzenjeri su uradili odlican posao. Ali, umanjiti Hamiltonov znacaj je suludo. Prvo, inzenjeri drugih bolida kao i proizvodjaci motora, nisu bili u stanju da isprate Mercedes. Razlog? Nedostatak znanja, a kod pojedinih i finansija. No, ovde primarno govorimo o najvecim igracima. Dalje, Botas a prethodno Rosberg nisu briljirali u istom tom Mercedesu. Da, neko ce reci, nisu im dozvolili radi Luisa. Nije uvek tu bio Luis i nisu se uvek borili protiv njega, pa su teskom mukom nesto vise ucinili. Rosberg je osvojio titulu i povukao se. Svakako je Luis kvalitetniji vozac od njega. Ove budalastine sto svakodnevno sejete u silju degradacije Luisovog znanja i zvanja, jesu odraz nemoci i neznanja.

Legolas

pre 2 godine

Pa ako je on lažni sampion kakav je tek sampion Hamilton 7 godina u bolidu koji je za druge 3 klase ispred i opet izgubio titulu od prosecnog Rosberga i Verstapena koji je relano bio u slabijem bolidu, zato su doveli coveka bez karaktera Bottasa.

Smijem se usuditi prognozirat da ce kinez Žou imati vise bodova od njega u Alfi, iduće sezone.

Formula 1 mora nesto da ucini povodom konkurentnosti barem 3, 4 tima da budu konkurenti, cak je nasa Linglong Superliga konkurentnija.
(marković, 17. decembar 2021 10:59) Ti se baš posvadja sam sa sobom??Pa jel u najdominantnijem bolidu ili nije?Ako jeste kako je onda izgubio te titule od Rozberga i Verstapena??!Ili možda jeste u takvom bolidu ali ne zna da vozi?Pokaži mu ti licemeru.

mirko

pre 2 godine

Ti se baš posvadja sam sa sobom??Pa jel u najdominantnijem bolidu ili nije?Ako jeste kako je onda izgubio te titule od Rozberga i Verstapena??!Ili možda jeste u takvom bolidu ali ne zna da vozi?Pokaži mu ti licemeru.
(Legolas, 17. decembar 2021 11:39)

Ako pazljivije citas valjda ces videti da je čovek rekao da je u istom bolidu izgubio titulu od presecnog rosberga a da ga je Verstapen na kraju pobedio i ako je u završnici Hamilton imao bolid raketu 2 klase ispred drugih.

Medjutim ja ne bih osporavao hamiltona kao šampiona nije on kriv sto je imao najmoćniji bolid u hibrid eri, i sto su mu konkurencija bili i pomeni takodje prosecni vozači kao sto su Rosberg i Bottas, posebno Bottas taj covek ima 10 pobeda u F1 meni je to sramota i dokaz koliko je F1 neracionalna.

gshahab

pre 2 godine

meni dan danas nije jasno kako ljudi gotive neke vozace.
za mene je kimi raikonen sa jednom tutulom veca legenda i od kvazi britanca i od alonsa.
svaka cast njima za titule i pobede.
neke stvari mozes da skapiras i kada gledas tv.

Comviq

pre 2 godine

Ne znam zašto naši mediji nisu objavili informaciju
da je Hamilton dobio titulu “Sir”
Ako mu je za utehu, bar će ga sada oslovljavati sa
Sir Hamilton.

markovic

pre 2 godine

Nemoj da koristis termin "klasa" kada ne znas sta znaci i o kolikoj je razlici rec. Tri klase bolji bolid? Retoricko pitanje samo. Dalje, moras prihvatiti cinjenicu koja kaze da je Mercedes taj bolid stvorio, nije mu ga niko poklonio. Inzenjeri su uradili odlican posao. Ali, umanjiti Hamiltonov znacaj je suludo. Prvo, inzenjeri drugih bolida kao i proizvodjaci motora, nisu bili u stanju da isprate Mercedes. Razlog? Nedostatak znanja, a kod pojedinih i finansija. No, ovde primarno govorimo o najvecim igracima. Dalje, Botas a prethodno Rosberg nisu briljirali u istom tom Mercedesu. Da, neko ce reci, nisu im dozvolili radi Luisa. Nije uvek tu bio Luis i nisu se uvek borili protiv njega, pa su teskom mukom nesto vise ucinili. Rosberg je osvojio titulu i povukao se. Svakako je Luis kvalitetniji vozac od njega. Ove budalastine sto svakodnevno sejete u silju degradacije Luisovog znanja i zvanja, jesu odraz nemoci i neznanja.
(Sasa, 17. decembar 2021 11:46)

Termin tri ili dve klase ispred je sasvim realan nije Formula 1 fudbal pre svega, gde pored jednog Celzija, Sitija, Junajteda, Liverupla i td Lester osvoji titulu.

Formula 1 je trka bolida ali da li je ta trka pravedna sa stanovišta trkanja kad neko ima najbolji bolid za 2 ili cak 3 klase ispred druhih, ok Hamilton je sjajan vozac i ne mogu da tvrdim da bi Mazepin imao 7 titula u takvom bolidu ali bi drugi malo vise prosecni vozaci tipa Rosberg ili Bottas bi imali, jedno je sigurno znam da je Hamilton bolji od njih od dvojice od drugih vozaca pritom ne mislim na Mazepina, Mika Šumahera mladjeg, koji su tek dosli u f1, vec na druge vozace tipa Verstapena, Pereza (kojeg hamilton stalno podcenjuje), Leklera, Norisa, Alonsa Raikonena i td, tvrdim da nije 2 ili 3 klase bolji kao sto rezlutali govore, a suprotno se može reći za Njegov bokid

Gaginho

pre 2 godine

Ne bih da budem vulgaran ali Maks je u mojoj istoriju pomnog i detaljnog praćenja F1, a to je 49 godina, nisam video "prvaka" sveta F1, kao što je on, apsolutno najodvratniji, ako neko može da navija za njega, OK, ali na sve liči samo na poštovanja vrednog, NE. A za Hamiltona nisam navijao nikada, ali ove godine Maks je "uspeo" da počnem da navijam za Hamiltona.

mahea

pre 2 godine

Sto Tod nije spomenuo Belgiju, Italiju, Katar!! Kakav licemjer!!! Takav je bio i dok je Sumaher osvajao prvenstva na isti nacin. Udaranjem drugih na stazi, izbacivanjem, poklonjenih pozicija brdo!! Da je Max uspio u svojoj namjeri kad je popeo bolid Hamiltonu na glavu, sigurno bi se smijao kao i Sumaher sto se smijao kad je Sena podlegao.

Delija

pre 2 godine

Ovaj je lik je vise arogantan nego Hamilton, da je Hamilton pobedio, bila bi frka a ovako sto je pobedio twkodje na neposten nacin likuje i prica gluposti.

Mile

pre 2 godine

Prvak F1 koji to nije. Dečko priča o Luisu i Masi. Jeste Luis pobedio u poslednjem krugu ali su i on i Masa imali iste uslove, nije Luis imao nove gume a Masa stare 40 krugova. Luis je obišao Gloka na dozvoljen način. Titula Festapena Jeste zvanična ali je lažna.

Vlada

pre 2 godine

Koje licemerstvo upoređivati Hamiltonovu titulu u poslednjoj krivini u Brazilu sa ovim! Ta trka je bila apsolutno čista! Glok je namerno ostao na gumama za suvo kad je pala kiša i jedva doklizao bolid do cilja, što mu se čak i isplatilo, jer je time nadoknadio par pozicija u odnosu na ono gde bi bio da je išao u boks. Hamilton je vozio kao ludak po kiši i stigao ga je u poslednjoj krivini! Sve čisto! Da je Glok zamenio gume, ne bi bilo drame, jer bi Hamilton svakako bio ispred njega.
A ovde, Mercedes ne reaguje jer očekuje da će Masi postupiti po pravilima, što ovaj ne čini, a Red Bul ide u boks jer nema šta da izgubi.
Poklonjena titula Verštapenu! Prosto, kad se pogleda sveukupno, ove sezone nije bio bolji i uzeo je titulu na mufte!

Mitke

pre 2 godine

Cim se ti dečko pravdas ti si svestan da si oteo titulu. Hamiltona ne volim ali ga poštujem od dana kada je vratio poziciju Botasu posle neuspešnog pokušaja obilazenja .

miodarg

pre 2 godine

Hamilton mi nije nikad bio simpatican, narocito posle onih bezobrazluka , dok je bio u timu sa Alonsom....ali , bas zato, nikad necu moci da oprostim Maksu sto me je naterao da navijam u poslednjem krugu za tog i takvog Luisa!

Kozuki Oden

pre 2 godine

Pedja
Pa poslednjih 5 krugova su skroz po pravilima odvezeni. Zaista pokusavate sve nas da ubedite da SC nije smeo da se povuce iako je po pravilima MORAO da se povuce krug pre???

marković

pre 2 godine

Lažni šampion sa poklonjenom titulom zauvek će ostati upisan kao takav.
(Nenad, 17. decembar 2021 10:12)

Pa ako je on lažni sampion kakav je tek sampion Hamilton 7 godina u bolidu koji je za druge 3 klase ispred i opet izgubio titulu od prosecnog Rosberga i Verstapena koji je relano bio u slabijem bolidu, zato su doveli coveka bez karaktera Bottasa.

Smijem se usuditi prognozirat da ce kinez Žou imati vise bodova od njega u Alfi, iduće sezone.

Formula 1 mora nesto da ucini povodom konkurentnosti barem 3, 4 tima da budu konkurenti, cak je nasa Linglong Superliga konkurentnija.

Magic

pre 2 godine

A šta drugo da kaže kad zna s kim ima posla. I svi drugi isto znaju, dojadilo im kukanje i zapevanje. Eto, sad se ponaša kao princeza na zrnu graška... Možeš misliti, on se uvredio, i neće da dođe. Hoće sad biti kazne za njega jer po sportskom pravilniku prva tri vozača moraju da učestvuju u događaju dodele nagrada? Naravno da neće.
Ako bi tako gledali, šta su on i Mercedes radili, prethodnih godina niko nebi trebao biti na dodeli nagrada.

marković

pre 2 godine

B92

Mali je sve ono sto je problem u modernom sportu.
Vozi se preko 300 na sat a njega bas briga za posledice.
(blabla, 17. decembar 2021 10:35)

Pa formula 1 je rizican sport, sta sad Mali mora da vozi 130 na sat, treba da se trkaju do limita taj su put izabrali a ne da gledamo Hamiltona kako sa mocnim bolidom obilazi druge kao da su u bolidu Formule 3, i pritom da svaki put kad neko odbrani poziciju ili ga prestigne da vice preko radija ovo je nebezbedno ili rizicno.

Pa rizicno je kad na saobraćajnici mi obicni smrtnici preticemo, a ne oni profesionalni trkači u najbrzem cirkusu na svetu.

Smešno, u Verstapena je usao duh sumahera, senne, hakinena a Hamilton i ako ima 7 lakih titula koje bi svako osvojio na njegovo mesto je rodjen da bude vozac Safety Car nadam se da ce ostati u F1 kao vozač Safety Car sa titulom viteza.

điu,liu i sadriu

pre 2 godine

Koliko pojedini ne znaju ili ne žele da znaju,prvo 2007. Alonso nije ni imao šansu za titulu a Hamiltona su 2 trke pred kraj proglasili šampionom jer mu je trebalo samo jedno 5. mesto iz te 2 trke i onda se dešavaju čudne stvari,u Kini Luis prvi,na skretanju u boks pod čudnim okolnostima udara u zid,na sledećoj trci u Brazilu pod čudnim okolnostima menjač mu ostaje zaglavljen u 3. brzini i završava na kraju 7,ali i tu nije kraj,Kubica i još dvojica ispred njega su imali nedozvoljenu temperaturu goriva što znači automatska diskvalifikacija ali se to nije desilo.Za 2008. je suvišno komentarisati,4-5 vozača sa gumama za kišu je proletelo pored Gloka a među njima je bio i Luis.Dakle Luis je već u debitantskoj sezoni trebao da bude šampion,zaista je loš vozač kao što većina ovde tvrdi,po mom mišljenju on je 3 vozača u jednom,Prost,Hakinen i Sena.

Stanje stvari

pre 2 godine

Maks je bezobrazan i bahat lik ali ljudi,Luis je sve samo ne cvećka.Stvarno više ne moramo da se bakćemo završenom trkom,tako je kako je i neće se promentiti.Da se razumemo, formuli treba ovakvo rivalstvo, prljave male stvari i poneki skandal,time dižu rejting ovog sporta.Ne verujem da će Luis završiti karijeru jer je potreban moćnicima FIA baš zbog najave nove sezone sa bombastičnim reklamama.

pukovnik il' pokojnik

pre 2 godine

Hamiltonu bi i sam predsednik pozavideo jer ima armiju komentatora koji besplatno brane lik i delo velikog Luisa Hamiltona. Još kad je došao u Meklaren sabotirao je kolegu Alonsa na sve moguće načine zašta nikad nije bio kažnjen i direktan je krivac što je Rajkonen te godine osvojio titulu iako je Meklaren imao jači bolid. Alonsa su brže bolje oterali iz Meklarena kako ne bi smetao Hamiltonu. Prvu titulu je osvojio tako što je Timo Glok u poslednjem krugu slučajno stao nakon što je Hamilton tokom trke uspeo da greškom resetuje kompjuter u bolidu. I u Mercedesu su se onomad zeznuli što su ubacili Rozberga koji je pokazao da je bolji vozač pa su kasnije sa Luisom uparivali lošije vozače. Sve u svemu mislim da nijedan vozač formule 1 nije bio toliko guran kao Luis jer je vozač iz Britanije morao da obori sve rekorde nekog tamo vozača iz Nemačke a to što je crne puti je samo bio dodatni bonus kako bi Britanija licemerno pokazala da oni nemaju problem sa rasizmom iako svi znamo koliko je to daleko od istine...

smeh

pre 2 godine

Ovde i dalje kukanje na rezultat poslednje trke? Tako je to u sportu u kojem ne postoje pravila ili su pravila samo smernice prilikom presude. A Maks je u pravu što se tiče Hamiltona u vezi toga da nema razloga sada da odustane. U čemu je problem? Hoćeš li da budeš šampion ili ne? Da nije problem što više neće imati dominantan bolid pa da se posle prvog kruga već zna pobednik? Ne treba čovek da očajava, možda će inžinjeri Mercedesa opet napraviti perfektnu mašinu koja će imati prednost od sekunde po krugu u odnosu na druge i u kojoj će vozači poput Rozberga moći da osvoje titulu.

faca011

pre 2 godine

nemoj da zaboravimo da je hamilton prvu titulu osvojio protiv mase. nije sporno da je dobar vozac,ali da je tada nije osvojio pitanje je da li bi njegova karijera bila ovakva,pre svega mislim zbog ogromne kolicine novca od raznih sponzora (a verujem da je i kraljevsko visocanstvo tu ucestvovalo) koja je ulozena u njegovu promociju i bolide koje vozi. neko je pisao pre mene da je i MS osvajao pozicije i titule tako...i slazem se sa tim,ali hamilton vozi u eri kada je to bar sluzbeno zabranjeno,dok je u vreme MS to javno komunicirano vozacima u sred trke preko radio veze. ne vidim da tu ima neke velike razlike jer dogovor moze da bude u 4 zida,ali je ta titula iz 2008 vrlo gorka. a ako se samo vratimo na pocetak poslednje trke,hamilton je morao da vrati poziciju jer je presekao krivinu i stekao lepu prednost,i opet je pitanje da je vratio,kako bi se trka zavrsila jer i maks je znao da se odlepi kad ima cistinu ispred sebe

Vladimir Marković

pre 2 godine

Hamilton za F1 to je smešno. Sa najbržim autom nije bio sposoban jedan krug da brani. Porez drugi vozač RB sa raspadnutim gumama je za njega izmislio volan.

ISTINA

pre 2 godine

Pristalice Hamiltona se hvataju samo za zadnji krug. A sta je sa secenjem krivine gde je morao da vrati poziciju? E zato je u zadnjoj trci rezultat 1:1. I zato je Max zasluzeno sampion. A vi kmecite. Inace ne navijam za Maxa vec za Kimija.

Daui

pre 2 godine

Cele sezone su sudije pod pritiskom obe ekipe. Neke odluke su donele prednost jednoj a neke drugoj ekipi. Nemojte mi samo reći da je se Hamiltonu pomagalo čitavu sezonu i da nije bilo odluka u korist Maksa i ranije... Poklon pobeda u SPA gde se nije ni vozilo zbog kise, u Brazilu ga nisu kaznili iako je ocigledno da je se hteo zakucati u Hamiltona. Cak je se i u zadnjoj utrci htio zabiti u njega, a to bi se i desilo da Hamilton nije presjekao krivinu. Pogledajte ponovo pa ćete vidjeti da je Maks i tu kasno kočio i da je čak i tu dobrim dijelom svog bolida izletio sa staze. Osim toga Maksu je se pomoglo i u predzadnjoj utrci kada su istakli crvene zastave. Hamilton i Bottas su otisli promjeniti gume, Max je ostao na stazi, u medjuvremenu se desio incident i istaknuta je crvena zastava. Max je zahvaljujuci tome dobio nezasluzeno prvo mjesto + gratis promjenu guma + ono cenjkanje i natezanje pravila je bruka za sport. Bukvalno je Masi pitao Red Bul da li se slazu sa odlukom da Maks prepusti Hamiltona ili da odluku prepusti sudijama koji bi ga sigurno kaznili na teži način. Sramota! Na kraju je njihova odluka donela pobednika, da je bilo drugačija odluka i da je SC ostao na stazi do kraja opet bi oni odlučili šampionat samo u korist drugog. Trebalo je lepo crvene zastave 3-4 kruga pre kraja. Ponovljeni start i neka svi voze u istim uslovima i neka pobedi bolji.

gshahab

pre 2 godine

meni dan danas nije jasno kako ljudi gotive neke vozace.
za mene je kimi raikonen sa jednom tutulom veca legenda i od kvazi britanca i od alonsa.
svaka cast njima za titule i pobede.
neke stvari mozes da skapiras i kada gledas tv.

buki

pre 2 godine

pukovnik il' pokojnik, 17. decembar 2021 12:23)

Istina, Hamilton je ljiga teska kao osoba samo britanci mogu dati titulu viteza ljigi nema tamo cojstva vise, kao se bori za ljudska prava i cuda neka ona najgora samopromocija a nista konkretno i ne radi po tome nema vremena juri za 8 titulom ali ga je mali Max malo zaustavio!

Legolas

pre 2 godine

Pa ako je on lažni sampion kakav je tek sampion Hamilton 7 godina u bolidu koji je za druge 3 klase ispred i opet izgubio titulu od prosecnog Rosberga i Verstapena koji je relano bio u slabijem bolidu, zato su doveli coveka bez karaktera Bottasa.

Smijem se usuditi prognozirat da ce kinez Žou imati vise bodova od njega u Alfi, iduće sezone.

Formula 1 mora nesto da ucini povodom konkurentnosti barem 3, 4 tima da budu konkurenti, cak je nasa Linglong Superliga konkurentnija.
(marković, 17. decembar 2021 10:59) Ti se baš posvadja sam sa sobom??Pa jel u najdominantnijem bolidu ili nije?Ako jeste kako je onda izgubio te titule od Rozberga i Verstapena??!Ili možda jeste u takvom bolidu ali ne zna da vozi?Pokaži mu ti licemeru.

markovic

pre 2 godine

Nemoj da koristis termin "klasa" kada ne znas sta znaci i o kolikoj je razlici rec. Tri klase bolji bolid? Retoricko pitanje samo. Dalje, moras prihvatiti cinjenicu koja kaze da je Mercedes taj bolid stvorio, nije mu ga niko poklonio. Inzenjeri su uradili odlican posao. Ali, umanjiti Hamiltonov znacaj je suludo. Prvo, inzenjeri drugih bolida kao i proizvodjaci motora, nisu bili u stanju da isprate Mercedes. Razlog? Nedostatak znanja, a kod pojedinih i finansija. No, ovde primarno govorimo o najvecim igracima. Dalje, Botas a prethodno Rosberg nisu briljirali u istom tom Mercedesu. Da, neko ce reci, nisu im dozvolili radi Luisa. Nije uvek tu bio Luis i nisu se uvek borili protiv njega, pa su teskom mukom nesto vise ucinili. Rosberg je osvojio titulu i povukao se. Svakako je Luis kvalitetniji vozac od njega. Ove budalastine sto svakodnevno sejete u silju degradacije Luisovog znanja i zvanja, jesu odraz nemoci i neznanja.
(Sasa, 17. decembar 2021 11:46)

Termin tri ili dve klase ispred je sasvim realan nije Formula 1 fudbal pre svega, gde pored jednog Celzija, Sitija, Junajteda, Liverupla i td Lester osvoji titulu.

Formula 1 je trka bolida ali da li je ta trka pravedna sa stanovišta trkanja kad neko ima najbolji bolid za 2 ili cak 3 klase ispred druhih, ok Hamilton je sjajan vozac i ne mogu da tvrdim da bi Mazepin imao 7 titula u takvom bolidu ali bi drugi malo vise prosecni vozaci tipa Rosberg ili Bottas bi imali, jedno je sigurno znam da je Hamilton bolji od njih od dvojice od drugih vozaca pritom ne mislim na Mazepina, Mika Šumahera mladjeg, koji su tek dosli u f1, vec na druge vozace tipa Verstapena, Pereza (kojeg hamilton stalno podcenjuje), Leklera, Norisa, Alonsa Raikonena i td, tvrdim da nije 2 ili 3 klase bolji kao sto rezlutali govore, a suprotno se može reći za Njegov bokid

pukovnik il' pokojnik

pre 2 godine

Dakle Luis je već u debitantskoj sezoni trebao da bude šampion,zaista je loš vozač kao što većina ovde tvrdi,po mom mišljenju on je 3 vozača u jednom,Prost,Hakinen i Sena.
(điu,liu i sadriu, 17. decembar 2021 14:25)

Vidim ovde mnogo nerealnih komentara ali ovaj je pobedio! Hakinen je pokazao mnogo više od Luisa na stazi iako ima "samo" dve titule. Prost je profesor za Luisa a Senu ne bi ni da stavljam u istu rečenicu sa njim. Ne tvrde ljudi da je loš vozač već da je postigao mnogo više od vozača koji su bili u njegovom rangu po kvalitetu ako ne i iznad. Jednostavno je imao sreću što je kroz celu karijeru, osim tokom dominacije Fetela i Red Bula, vozio najbolji bolid. Šumahera su zamolili da se penzioniše nakon takve vladavine u Ferariju, nakon Red Bul dominacije i Fetelove četiri titule u potpunosti su promenili pravila i tada je nastupio jedan od najdosadnijih perioda u F1 jer su nova pravila ustvari bila specifikacija Mercedesovog bolida...

Gaginho

pre 2 godine

Ne bih da budem vulgaran ali Maks je u mojoj istoriju pomnog i detaljnog praćenja F1, a to je 49 godina, nisam video "prvaka" sveta F1, kao što je on, apsolutno najodvratniji, ako neko može da navija za njega, OK, ali na sve liči samo na poštovanja vrednog, NE. A za Hamiltona nisam navijao nikada, ali ove godine Maks je "uspeo" da počnem da navijam za Hamiltona.

Sasa

pre 2 godine

(marković, 17. decembar 2021 10:59)

Nemoj da koristis termin "klasa" kada ne znas sta znaci i o kolikoj je razlici rec. Tri klase bolji bolid? Retoricko pitanje samo. Dalje, moras prihvatiti cinjenicu koja kaze da je Mercedes taj bolid stvorio, nije mu ga niko poklonio. Inzenjeri su uradili odlican posao. Ali, umanjiti Hamiltonov znacaj je suludo. Prvo, inzenjeri drugih bolida kao i proizvodjaci motora, nisu bili u stanju da isprate Mercedes. Razlog? Nedostatak znanja, a kod pojedinih i finansija. No, ovde primarno govorimo o najvecim igracima. Dalje, Botas a prethodno Rosberg nisu briljirali u istom tom Mercedesu. Da, neko ce reci, nisu im dozvolili radi Luisa. Nije uvek tu bio Luis i nisu se uvek borili protiv njega, pa su teskom mukom nesto vise ucinili. Rosberg je osvojio titulu i povukao se. Svakako je Luis kvalitetniji vozac od njega. Ove budalastine sto svakodnevno sejete u silju degradacije Luisovog znanja i zvanja, jesu odraz nemoci i neznanja.

axon

pre 2 godine

Mali je sve ono sto je problem u modernom sportu.
Vozi se preko 300 na sat a njega bas briga za posledice.
(blabla, 17. decembar 2021 10:35)

Pa druže ti onda očekuješ i u mma da paze kako udaraju protivnika, može da ga povredi. Glad za pobedama i titulama je ista kod obojice i hvala bogu sto je konačno napeto do kraja. Uostalom cela sezona je napeta, onoliko trka je voženo, a svaki realan posmatrač će reći da je Mercedes mažen i pažen kao onomad Ferarri. I meni je ovaj tulipan antipatičan, ali ne vidim da je bilo šta oteo, muški se borio. Ako treba da bude kontroverzi u F1 to su situacije kada je šumi jurio ne jednog protivnika po stazi da ga onesposobi zbog titule, (vinev i hil) e kad to nije devidirano ovo je časa 'lade vode, pogotovo što vozači sa ovim sada nemaju veze, oni su pokazali svoje najbolje na stazi. Uostalom, što hamilton nije ušao u boks i uzeo nove gume, mogao je i on isto kao verštapen.

mirko

pre 2 godine

Ti se baš posvadja sam sa sobom??Pa jel u najdominantnijem bolidu ili nije?Ako jeste kako je onda izgubio te titule od Rozberga i Verstapena??!Ili možda jeste u takvom bolidu ali ne zna da vozi?Pokaži mu ti licemeru.
(Legolas, 17. decembar 2021 11:39)

Ako pazljivije citas valjda ces videti da je čovek rekao da je u istom bolidu izgubio titulu od presecnog rosberga a da ga je Verstapen na kraju pobedio i ako je u završnici Hamilton imao bolid raketu 2 klase ispred drugih.

Medjutim ja ne bih osporavao hamiltona kao šampiona nije on kriv sto je imao najmoćniji bolid u hibrid eri, i sto su mu konkurencija bili i pomeni takodje prosecni vozači kao sto su Rosberg i Bottas, posebno Bottas taj covek ima 10 pobeda u F1 meni je to sramota i dokaz koliko je F1 neracionalna.

Branko

pre 2 godine

@(mahea, 17. decembar 2021 10:24)

Prvo Šumaher se nije smejao kad je Sena umro. Sena je 3, 4 sata posle trke umro i niko nije znao njegovo stanje dok nisu objavili. To možeš da prodaješ priču nekome ko nije gledao tu trku. Sram te bilo!

Paki

pre 2 godine

Nisam fan Verštapena, navijao sam za Hamiltona, ali sviđa mi se kako govori. Relano nije mu ga žao. Treba biti iskren. Koliko mene nerviraju teniseri koji se izvinjavaju posle poena koji su dobili zbog mreže. Koje licmerje. Pa zavali sledeću lopticu namerno u aut ako ti je žao. Svaka čast za istinu i iskrenost. Do sledeće sezone!

Comviq

pre 2 godine

Ne znam zašto naši mediji nisu objavili informaciju
da je Hamilton dobio titulu “Sir”
Ako mu je za utehu, bar će ga sada oslovljavati sa
Sir Hamilton.

Dule

pre 2 godine

@Kozuki
Zadnjij 5 krugova po pravilima??? Uzmi na FIA-nom sajtu pravilnik pa procitaj malo...Kad izlazi SC, kad se povlaci, kad zaostala vozila (sva vozila!!!) mogu da se vrate u krug sa vodecim i najbitnije koliko jos najmanje ostaje SC na stazi kad se svi vrate u poredak