Formula 1 112

Četvrtak, 16.12.2021.

14:03

Uvređeni Hamilton završava karijeru?

Iznenađujuće vesti stižu nam iz Mercedesovog tima.

Uvreðeni Hamilton završava karijeru? IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

112 Komentari

Sortiraj po:

Milan

pre 2 godine

(Milan, 17. decembar 2021 10:56)

Pa I ne moze. Sumaher je od 1996-2000 zajedno sa mehanicarima radio na tom Ferariju sa kojim je od 2000-2005 osvajao trofeje. Hamilton je dosao iz Meklarena u bolid Mercedesa koji je takodje tada vozio (i davao misljenje mehanicarima) taj isti Sumaher, pa je onda Hamilton vec u drugoj sezoni (a prvoj u hibridnoj eri) mogao da postane sampion.
(qwertyDGB, 17. decembar 2021 15:41)

Pa i moze. Iako stoje price da je Sumaher saradjivao sa mehanicarima oko bolida, tome njegovi fanovi daju mnogo paznje. To su radili i drugi veliki vozaci pre njega. A ne pominjes jos jednog coveka koji je bio u Benetonu, Ferariju i u Mercedesu, i za koga je i Sumaher govorio da je bio mastermind u Ferariju i Benetonu, a zbog njega se i vratio trkanju i doaso u Mercedes. Taj covek je u svim tim timovima bio mnogo vazniji za razvoj bolida. To je Ros Bron. Inace je kao vlasnik tima napravio sampionski bolid nakon cega je prodao vlasnistvo mercedesu i ostao u timu. Tako da je Sumaher dosao ne u tim kome je trebalo razviti bolid, vec u tim koji je bio aktuelni sampion, a ciji je tvorac bio Ros Bron. Ne samo da je bio mastermind u timovima, vec je i majstor za nalazenje rupa u propisima zahvaljujuci kojima su timovi sticali prednost u odnosu na konkurenciju, a ocigledno da je ta praksa ostala u Mercedesu s obzirom na to da su nekaznjeno znacajno ubrzali bolid u sred sezone.

qwertyDGB

pre 2 godine

(Milan, 17. decembar 2021 10:56)

Pa I ne moze. Sumaher je od 1996-2000 zajedno sa mehanicarima radio na tom Ferariju sa kojim je od 2000-2005 osvajao trofeje. Hamilton je dosao iz Meklarena u bolid Mercedesa koji je takodje tada vozio (i davao misljenje mehanicarima) taj isti Sumaher, pa je onda Hamilton vec u drugoj sezoni (a prvoj u hibridnoj eri) mogao da postane sampion.

Milan

pre 2 godine

Može Hamilton da osvoji još 10 titula, ali bilo kakvo poređenje sa Mihaelom Šumaherom je stvarno smešno i to kažem kao stari navijač Mike Hakinena i "Meklaren-Mercedesa".
(markus1975, 17. decembar 2021 00:38)

Pa i moze da se poredi. Svaka cast Sumaheru za drugu titulu sa Benetonom. Prvu je osvojio tako sto je namerno izbacio Hila sa trke, i zato sto Hil nije hteo da za zelenim stolom resava pitanje sampiona (ovde se vidi razlika izmedju Hila i Hamiltona, odnosno Vilijamsa i Mercedesa). Sve ostale je osvojio u Ferariju koji je bio mnogo domminantan, cak u par sezona i dominantniji od Mercedesa poslednjih godina.

markus1975

pre 2 godine

Može Hamilton da osvoji još 10 titula, ali bilo kakvo poređenje sa Mihaelom Šumaherom je stvarno smešno i to kažem kao stari navijač Mike Hakinena i "Meklaren-Mercedesa".

čiča

pre 2 godine

Pa @mr, ja sam saglasan na prvu sa tobom. Svi ti "ostali" nedostojni, uđu u cirkus povremeno, skrpe krš sa svih strana, motor odavde, šasiju odande, menadžment odnekud, prevozaju sveprisutni Ferrari kako stignu i odu. I onda dođe neko novi da ga prevoza opet. I onda Jean ode gde? A da, pravo na čelo FIA-e. Stvarno iznenađujuće.

Shatili smo da ti znaš za koga navijaš. Članak je o Mercedesu i Hamiltonu, pa da se vratimo na njih. Zašto pričamo o Ferariju? Da, I ja navijam za nekog trećeg, pokušao sam samo da ti kažem da je malo glupo pljuvati uspehe i doprinos Mercedesa sportu.

Toliko....

Dr. Zetsche

pre 2 godine

Neka ide ako više nema motivacije za trkama F1. Bilo bi lepo videti Landa sa Russell-om u Mercedesu, a u McLaren da dođe Nick de Vries. Možda se i ovo ostvari uskoro.

mr

pre 2 godine

@ čiča,

А тако значи, ништа Мерц већ Рон. Па добро кад волиш Рона, онда ти је вљада дража Хонда. Знаш шта, ајд ти прво види дал стварно навијаш за Рона ил Мерц, па онда изабери мотор који ти је најдражи, и то тако поређај и тури поред Ферарија. Е онда ћеш да видиш једно константо присуство, без додатака других фирми и без ово оно, види се само константа и прост симбол Формуле 1, а то је Ферари. Сви остали су ту, купе неке старије констуркције, набаве мотор, па следеће други, итд. Исто важи и за твог Рона и твој Мерцедес.

m

pre 2 godine

A sta je taj Mercedes uradio ove godine u DTM-u da sada moralise Red Bulu i FIA? Ko ne zna nek pogleda. DTM poslednja trka 2021. Skandal nad skandalima i sad ovde placu i drame.

čiča

pre 2 godine

@mr

Pa dobro, Ferrari je jedini pravi, u pravu si. Bar nemaš nikakvu dilemu za koga da navijaš. Verovatno bi ti se najviše svideo grid sa 20 Ferarija.

Ja recimo nemam mnogo toga za Mercedes, navijač sam McLarena evo već 40 godina, u dobru i zlu. Ali reći da je Mercedes smešan u F1 je u najmanju ruku smešno. Uostalom taj smešan tim je uzeo titulu zadnjih 8 godina, bez da je Ferrari I blizu, već skoro 15 god. Pretpostavljam da si u konačnom dvoboju navijao za Red Bull, valjda je iz tvoje perspektive to tim sa ogromnom tradicijom. Ali eto, i on je jednom i jedinom Ferrariju otkinuo par titula.

Dominira onaj ko uloži. Tako je bilo i sa Ferrarijem u periodu dominacije, kada je doduše bio više politička organizacija nego racing tim. Tako je bilo i sa Red Bullom i sad sa Mercedesom. Vreme divljeg trkanja samo na ludu glavu je mnogo davno prošlo. Možda još baš sa tim starim Mercedesom, Alfa Romeom I tom ekipom.

Za moj gugl i engleski se ništa ne sekiraj.

Riccardo Zunino

pre 2 godine

Vise vrede pojedinacne vicesampionske titule Karlosa Rojtemana, Zila Vilneva, Dzekija Iksa, Kleja Regaconija i Ronija Petersona nego svih sedam titula i 100+ pobeda doticnog Lulu Hamiltona.

mr

pre 2 godine

@mr

Mercedes je u F1 od 1954. Ferrari od 1950. Prvu pobedu za tim je iste godine doneo Fanđo, ako si za istog čuo, a da nije iz domaćih filmova.

Ne znam tačno šta si mislio komentarom, ali pretpostavljam da slabo pamtiš ili znaš za dalje od 2010. Ima svašta lepo da se vidi o istoriji "srebrnih strela" u moto-sportu u njihovom fabričkim muzeju u Stuttgart-u.

Eto, ili turizam malo ili Gugl ako ništa drugo.
(čiča, 16. decembar 2021 17:03)

Не буди смешан. Мерцедес је мизерија у Формули 1. После тих пар година на почетку и онда катастрофе, појављују се тек мислим крајем 90-тих и то само са моторима. Да није њихов сарадник мекларен ухваћен и отеран, никад тим не би ни имали. И дан данас им је добар део тима ван мерцедеса, дакле још им мало фали учења. Ферари је један и једини прави и комплетни тим у Формули 1 већ ево 70 година, а твој Мерцедес не може да скупи ни дан данас компелтан тим за развој свега што чини формулу 1.
Зашто си се ти уопште јавио баш бих волео да знам. Капирам да те нешто зеза на гуглу или енглески.

boris

pre 2 godine

A gospodin Hamilton zaboravlja kako je uzeo prvu titulu??
Kada mu se u poslednjem krugu u poslednjoj krivini sa puta pomerio petoplasirani i on sa TAKO UZETIM cetvrtim mestom uzima titulu prvoplasiranom Masi ??
Sto tada nije razmisljao o karmi koja ga je eto stigla..))

magnus

pre 2 godine

To nije bio Mercedesov motor nego Hondin koja je 2008 napustila F1 zbog ekonomske krize.
Mercedes jeste posle integrisao BrawnGP.
(QwertyDGB, 16. decembar 2021 17:59)

Dakle, Honda se povukla 2008. Ros Brawn uzima tim 2009 na već daleko odmaklom bolidu za 2009 i pošto je ostao bez motora za tu sezonu, adaptira šasiju za Mercedesov motor i tako nastaje BGP 001. Dakle, Mercedesov motor ;)

Brazil

pre 2 godine

Mmmm,

U Brazilu ga nisu kaznili iako je ocigledno da je se hteo zakucati u Hamiltona. Covek je toliko kasno kocio u krivini da je izletio 10 metara sa staze, a i Hamilton sa njim jer je verovatno i ocekivao da je Maks spreman da takvo nesto uradi. Neverovatno da Maksa za ono nisu kaznili.

markom

pre 2 godine

Cisto da se zna nikad nije napravljen dominantniji bolid od mercedesa,mercedes postoji odavno i prije hamiltona imaju 2 titule a i ovo je dokaz da u meklarenu kad su saradjivali sve bilo do mercedesa...Tako da hamilton bez mercedesa bi osvojio u vrh glave 2 titule a mercedes bez hamiltona bi osvojio mozda 2 titule manje posto ih imaju 10
Tako da Hamilton moze da se zahvali i pokloni bolidu mercedesa

QwertyDGB

pre 2 godine

Molim vas, Lecler je danas vozac jednog Ferarija, ko uopste sada vozi za Wiliams, Niko Rozberg juce bio sampion, pa Baton... ma dajte.
(parabolika, 16. decembar 2021 16:49)

Taj Lekler je uz Rasel (Vilijams a od sledece sezone Mercedes) jedini vozac koji je osvojio F2 i F3, i koji se sada igrom slucaja (Ferarijev odustanak od razvoja bolida ove sezone zbog krize) prvi put u karijeri nasao iza klupskog kolege.

Takodje, taj Rasel prosle sezone zamalo u jednoj trci nije pobedio sa Merecedesovim bolidom, kada je zbog korone menjao Hamiltona. Razlog zasto je bio deveti je taj sto su pogresili mehanicari prilikom pit stopa.

magnus

pre 2 godine

(HAMILTONGOAT, 16. decembar 2021 15:47)

Kako nije? Uzeo Brawn GP 2009 godine sa sve Batonom kao prvakom te godine. Mercedesov motor, britanski vozač. Nije Hamilton izmislio Mercedes

ronin

pre 2 godine

@Sveznalica
Наравно да су запели за Глока када је у тој трци Хамилтону требало бар пето место да овери титулу, а Маси само прво и да Хамилтон буде ван првих пет. Маса мајсторски одвезе целу трку и буде први, а Хамилтон стартује са друге позиције и целу трку не може да се пробије у првих пет. И то ми је неки шампион, није могао да буде бар пети, какав би тек био под притиском да је он требало да буде први, а Маса у првих пет. Та прича да Глок није могао да се довуче од задње кривине до циља на тим гумама не пије воду, а нарочито што је могао раније да их замени тада би га можда Хамилтон обишао и све би било регуларно, а вероватно не би пошто је тада био 7 или 8 па не би стигао, овако када је био шести Глок је само требало да стане што је и учинио. Уосталом, ако је такав шампион и најбољи икада како сам мисли и како га хвале, како сам није могао да одлучи да замени гуме него слуша тим, најбољи увек слушају свој инстинкт шта год им тим рекао и зато и побеђују и јесу најбољи јер имају то нешто што други немају и што им помаже да донесу праве одлуке у правом тренутку.

Supermen

pre 2 godine

У Формули 1 постоји само један тим, то је Ферари. Сви остали су разне комбинације. Мерцедес је тим колико? Када Мерцедес буде у Формули 1 онолико дуго као Ферари, е онда ће моћи да се прича и њима као битним за Формулу 1.
(mr, 16. decembar 2021 16:45)
Ti definitivno pratis formulu…zadnjih par godina!

Zoran Z.

pre 2 godine

BLM protesti u Americi prošle godine su uspeli da ubede sve crne sportiste da su žrtve i da ih uvuku u toksični politički dijalog.
Kao rezultat, vrhunski crni sportisti su umesto da se takmiče počeli da odustaju: Naomi Osaka, Simone Biles, sad Hamilton.
Samo napred!

QwertyDGB

pre 2 godine

Kako nije? Uzeo Brawn GP 2009 godine sa sve Batonom kao prvakom te godine. Mercedesov motor, britanski vozač. Nije Hamilton izmislio Mercedes
(magnus, 16. decembar 2021 17:17)

To nije bio Mercedesov motor nego Hondin koja je 2008 napustila F1 zbog ekonomske krize.
Mercedes jeste posle integrisao BrawnGP.

čiča

pre 2 godine

@mr

Mercedes je u F1 od 1954. Ferrari od 1950. Prvu pobedu za tim je iste godine doneo Fanđo, ako si za istog čuo, a da nije iz domaćih filmova.

Ne znam tačno šta si mislio komentarom, ali pretpostavljam da slabo pamtiš ili znaš za dalje od 2010. Ima svašta lepo da se vidi o istoriji "srebrnih strela" u moto-sportu u njihovom fabričkim muzeju u Stuttgart-u.

Eto, ili turizam malo ili Gugl ako ništa drugo.

Fernando

pre 2 godine

Presedan 1. U ovih 20 godina koliko pratim F1 jos nikad nisam video da se SC sklanja u zadnjem krugu osim jucer. Pa cak nisam video ni da se sklanja 2-3 kruga pre kraja. Covjek vodi citavu utrku ima 15 sekundi prednosti i zbog nekog anonimusa koji se zabije u zid izgubi prvo mjesto. Uvek se zavrsavalo pod SC kada se desi neki incident pred kraj utrke da bi se izbjegle ovakve stvari.

Presedan 2. Kada direktor utrke da znak onda svi vozači koji zaostaju cijeli krug imaju pravo obići SC i priključiti se na kraju kolone, a tek sljedeći krug direktor utrke daje znak SC da se skloni sa staze i utrka nastavi. Prvi puta u historiji F1 nije se čekalo sljedeći krug nego je SC odmah izašao kako bi Maxu dali sansu da pretekne Hamiltona.

Presedan 3. U utrci koja donosi naslov prvaka, gdje su vozaci poredani iza SC, Maxu dajes prednost od 4-5 sekundi i cistu stazu iza njega jer Sainz nije bio ni blizu da ga napadne jer su se između njih nalazili vozači koji zaostaju čitav krug, a s druge strane uklanjaš vozače koji su bili između Hamiltona i Maxa. Ako su već pravili još jedan presedan, zasto barem nisu i Sainza pustili da bude odmah iza Verstapena? Kako fanovi Maxa mogu objasniti ovo?

FIA je od njega napravila lažnog šampiona.

Ja sam veliki fan Sumahera, on je ikona F1, i da Hamilton osvoji jos 20 titula za mene je Sumi najbolji svih vremena ali treba biti realan i reci da je Hamilton tesko pokraden.

Lujo

pre 2 godine

Cele sezone su sudije pod pritiskom obe ekipe. Neke odluke su donele prednost jednoj a neke drugoj ekipi. Nemojte mi samo reći da je se Hamiltonu pomagalo čitavu sezonu i da nije bilo odluka u korist Maksa i ranije... Poklon pobeda u SPA gde se nije ni vozilo zbog kise, u Brazilu ga nisu kaznili iako je ocigledno da je se hteo zakucati u Hamiltona. Cak je se i u zadnjoj utrci htio zabiti u njega, a to bi se i desilo da Hamilton nije presjekao krivinu. Pogledajte ponovo pa ćete vidjeti da je Maks i tu kasno kočio i da je čak i tu dobrim dijelom svog bolida izletio sa staze. Osim toga Maksu je se pomoglo i u predzadnjoj utrci kada su istakli crvene zastave. Hamilton i Bottas su otisli promjeniti gume, Max je ostao na stazi, u medjuvremenu se desio incident i istaknuta je crvena zastava. Max je zahvaljujuci tome dobio nezasluzeno prvo mjesto + gratis promjenu guma + ono cenjkanje i natezanje pravila je bruka za sport. Bukvalno je Masi pitao Red Bul da li se slazu sa odlukom da Maks prepusti Hamiltona ili da odluku prepusti sudijama koji bi ga sigurno kaznili na teži način. Sramota! Na kraju je njihova odluka donela pobednika, da je bilo drugačija odluka i da je SC ostao na stazi do kraja opet bi oni odlučili šampionat samo u korist drugog. Trebalo je lepo crvene zastave 3-4 kruga pre kraja. Ponovljeni start i neka svi voze u istim uslovima i neka pobedi bolji.

parabolika

pre 2 godine

Hamilton napusta F1. Odlicno.
Da li ce F1 postati bolja zbog toga. Nece.
Razlog zasto nece. Ni Hamilton ni bilo koji vozac sada nema ono nesto sto su imali Lauda, Stjuart, Fandjo, Fitipaldi, Sena, Prost, Pike, Zil Vilneev, Askari, Hant, Iks, Pironi, Arnu, Mario Andreti, Brabham, Farina, pa cak i Sumaher.... Preciznije, Hamilton i Crashstapen imaju po nesto od toga ali daleko da bi mogli da stanu u ovaj nepotpuni niz.
Molim vas, Lecler je danas vozac jednog Ferarija, ko uopste sada vozi za Wiliams, Niko Rozberg juce bio sampion, pa Baton... ma dajte.

magic

pre 2 godine

A joj! Pa šta ćemo sad!?
Prosto neverovatno kakvu igru igraju ovaj Hamilton i Mercedes, iz godine u godinu, sve isto. Samo neka kuknjava i zapomaganje čim nešto nije po njihovom, i sve smišljena medijska kampanja.

Power Player

pre 2 godine

Ne razumem zašto ljudi uporedjuju Noleta i Hamiltona. Nole ima iste uslove kao i ostali teniseri, i svako može da koristi sličan reket i patike. U formuli, samo Hamilton moze da koristi njegov bolid, koji je 90% uspeha.

rio015

pre 2 godine

Vuna Kićo... Dok je imao 2 klase bolji bolid od svih, onda mu se nije išlo u penziju. Kada su stvari počele da se menjaju sad ćemo da se povlačimo-logično. Gospodin imao sreće u životu više nego neki od nas za 5 života. Tako da, neka ide, bar nećemo morati više da slušamo ona dva invalida na SK kako ga kuju u zvezde potpuno neopravdano.

Paja moler

pre 2 godine

više vredi jedna titula Mike Hakinena nego njegovih 7
(Let's go Brandon!, 16. decembar 2021 15:41)

A zamisli Juan Manuel Fangio

Srđan BL

pre 2 godine

Hamilton je bio prvo "dijete projekat" koje se pojavilo u F1, kojeg je otac drzao za ruku par sezona dok se nije osamostalio... Kako da prihvatim kao velikog sportistu klinca koji je pod ocevim kisobranom cuvan, a vrlo brzo je odnosom prema drugima u ovom sportu postalo jasno da se nije formirao u uzornog covjeka kakav bi sportista trebao da bude... Ostao je "klinac" u glavi, a ovaj gubitak titule mu je bila dobra zivotna skola... Nista drugaciji nije ni Max, pod ocevom zastitom, ali mi ipak djeluje manje patetican...
Ove sezone F1 je napustio "covjek" (Kimi) koji je kao klinac poceo da se utrkuje u Formuli, jedva dobivsi licencu za ucestvovanje u tom "letecem cirkusu"... Na prvim treninzima letio je u Sauberu, bilo ga je lijepo gledati u McLarenu, ostao je zadnji sampion Ferarija... Jedino sto ocu duguje i zbog cega je uopste usao u F1 je bilo to sto mu je otac kupio karting (iako je novac bio namijenjen za gradnju kupatila na kuci), a za ostalo je Kimi pobrinuo svojim talentom. Nije bilo oca koji ce ga vodati za rukicu po trkama i sponzorisati ga... Nacin na koji su se od njega oprostili u F1 pokazuje da je bio cijenjen kao covjek, a kroz karijeru se ne sjecam da je "pljuvao" po drugima i bavio se politikom unutar F1 (igranje prljavih igara)...
Upravo je Kimi bio "gospodin" poput sampiona koji su krasili ovaj sport koju deceniju prije, jer se dokazivao na stazi, a da je McLaren 2003. i 2005. bio pouzdaniji bilo bi jos titula...
Senna, Schumi, Mika su bili formirani ljudi ne "napaljena" klincadija i zato je bilo zadovoljstvo gledati takvu formulu, ova sada postaje "obdaniste"...

Pierre Woodman

pre 2 godine

Crypto, hakinen je bilji vozac od sumahera, samo sto kao i svi finci nije cist u glavi. Smorio ga f1 i presao malo u reli… kad su imali iste bolide tada je mika harao, najbolje preticanje ilad je kad zaobilaze nekog vozaca za cio krug i sumaher i hakinen ali mika ide sa kontra strane i prepilava sumahera. Sumaher je bio isto kao i hamilton, najjaci bolid, sigurno je u top 5 ali najbolji nije. Zna se da je sena gospodar formule

Mali Hijavata

pre 2 godine

Eto, sad valjda shvatate kako neki uporno mrze i osporavaju Djokovica iako je sve glavne rekorde izjednacio ili oborio. No, poput njega, i Hamiltona zabole uvce za to. Brojevi su jedini relevantan faktor u prici o uspesnosti i velicini sportiste.
(Robert, 16. decembar 2021 15:22)

Jako površan komentar. Brojevi su jedini relevantan faktor samo u priči o uspešnosti, ali ne i o veličini sportiste.
Veličina sportiste je nešto sasvim drugo, pre svega način na koji je postao veliki, zatim nadahnuće i talenat koji je uneo u sport, inovacije, potezi od kojih zastaje dah... i viteštvo. To je veličina.
Uspešnost je nešto sasvim drugo.
Nijedna Hendriksova ploča nije ni u prvih pedeset po prodaji, ali niko ne može da mu pridje po kreativnosti, nadahnuću i talentu.
Kriterijumi kojima čovek meri stvari na ovome svetu, postoje već u lektirama za osnovnu školu, ali škola je sada manje važna od instagrama, pa odatle i novi "GOAT" - ovi, tačno po meri internet edukacije.
Haug.

NY

pre 2 godine

I Noletu osporavaju da je najbolji svih vremena. Luis sedam titula i 103 pobede. Ostali ni blizu. Mercedes će i dalje imati najbolji bolid. Budžeti svima ograničeni na 145 mil dolara a od 2023 na 135.. Može neko da ne voli Luisa ali je pokazao da je najbolji. Zašto bih ja voleo Ferari. Njihovo je prošlo i od prošlosti se ne živi. Nikada više neće imati najbolji bolid. Luis će i dalje vladati. Drugi u timu će mu pomoći

Vot iss yo nem

pre 2 godine

Mišljenja sam da se ovde radi samo o još jednom, ali prilično neuverljivom probnom balonu, tačnije pokušaju da se poslednja utrka poništi. Mercedes je ogromna i moćna korporacija koja se neće predati do poslednjeg trenutka, i koristit će se svim mogućim legalnim i nelegalnim potezima pa na ovu najavu gledam kao jedan od takvih poteza.

mr

pre 2 godine

I Noletu osporavaju da je najbolji svih vremena. Luis sedam titula i 103 pobede. Ostali ni blizu. Mercedes će i dalje imati najbolji bolid. Budžeti svima ograničeni na 145 mil dolara a od 2023 na 135.. Može neko da ne voli Luisa ali je pokazao da je najbolji. Zašto bih ja voleo Ferari. Njihovo je prošlo i od prošlosti se ne živi. Nikada više neće imati najbolji bolid. Luis će i dalje vladati. Drugi u timu će mu pomoći
(NY, 16. decembar 2021 16:07)

У Формули 1 постоји само један тим, то је Ферари. Сви остали су разне комбинације. Мерцедес је тим колико? Када Мерцедес буде у Формули 1 онолико дуго као Ферари, е онда ће моћи да се прича и њима као битним за Формулу 1.

mmmm

pre 2 godine

Jel u SA on dobi samo 10sekundi kazne a Maxa u zid?
(Xox, 16. decembar 2021 15:09)

Da, za razliku od Maksa koji se pokusao zabiti u njega u Brazilu i nije bio kaznjen... Pa se ti sad misli...

sadasdas

pre 2 godine

Tenis i F1 ne mogu da se porede. Tenis je pre svega olimpijski sport, a F1 nije i nikada nece biti jer nisu isti uslovi za sve ucesnike. Hamilton je citavu karijeru imao povlascen polozaj u smislu da je imao najjaci bolid od 2013. ali i Meklaren od 2007. koji je bio vrlo mocan cak i u vreme Fetelove dominacije. Djokovic i njegovi protivnici imaju iste uslove, skoro istu opremu samo je marka drugacija. Pritom ne zaboravite da je F1 timski sport, ne zavisi samo od jednog vozaca, vec su njih dvojica, kao i tim mehanicara.

Paja moler

pre 2 godine

Da ga nisu gurali celu sezonu Maxu ne bi ni trebala pobeda na zadnjoj trci. Tako da je titula otisla u prave ruke. A i na toj zadnjoj trci da je sprovedena istraga Hamilton bi morao biti kaznjen. Za istu stvar cak i puno blazu Max je kaznjen. Tako da treba biti fer i sportski priznati poraz a ne kmecati.
(ISTINA, 16. decembar 2021 15:09)

Kako su ga gurali? Imao jednu pobedu manje od Maxa. Startovao poslednji, pomerali ga na deseto mesto. Ma bravo kada ti kažeš da je poslednja trka regularna. Jeli se izvinjavao onaj koji je sa Norisom napravio incident

Terza

pre 2 godine

Nevezano za temu, ali koliko je nesnosan ovaj Legolas... Još misli da de razume u svaki sport. Čovekstvarno istripovao da je Elf, 'ladno.

Robert

pre 2 godine

Eto, sad valjda shvatate kako neki uporno mrze i osporavaju Djokovica iako je sve glavne rekorde izjednacio ili oborio. No, poput njega, i Hamiltona zabole uvce za to. Brojevi su jedini relevantan faktor u prici o uspesnosti i velicini sportiste.

Dejan

pre 2 godine

Ja mislim da moze donekle i sebe da krivi zbog one gluposti na trci u Azerbejdzanu. Tada sam rekao da ce ga ovo kostati titule. Na poslednjoj trci ove sezone bio je bolji vozac na stazi ali dzaba kad je Maks celu sezonu bio bolji i konstantniji. Tako da Maks zasluzuje titulu iako ce ostati upamcena kao skandalozna i svi ce je po tome pamtiti.

kralj

pre 2 godine

Ne volim placljivce a sad su to I pokazali, kako Hamilton tako I Volf,sa druge strane titula koju je osvojio Verstapen bice uvek sa zvezdicom,nikad nece da bude priznata kao zasluzeno osvojena.Obe ekipe toliko imaju povlastice,neregularne bolide,pogotovo Merc .da bi trebalo da se izbace iz takmicenja.Nadam se sledece godine da ce bar jos dve ekipe da budu konkurentne sa bolidima,da konacno bude zanimljivo za gledanje,ova dvojica su zagadila formulu,posebno njihovi sefovi.

ISTINA

pre 2 godine

Da ga nisu gurali celu sezonu Maxu ne bi ni trebala pobeda na zadnjoj trci. Tako da je titula otisla u prave ruke. A i na toj zadnjoj trci da je sprovedena istraga Hamilton bi morao biti kaznjen. Za istu stvar cak i puno blazu Max je kaznjen. Tako da treba biti fer i sportski priznati poraz a ne kmecati.

Baba Vanga

pre 2 godine

Ko zna zašto je to dobro, doći će mladi, i svako sa takvim bolidom može biti visoko, visoko plasiran, a koga nema bez njega se može

Sveznalica

pre 2 godine

Kako su ljudi zapeli za Gloka to je strasno. Nije on usporio namjerno vec je bio na gumama za suvo a staza bila mokra. Niko ne spominje godinu prije kad Hamilton gubi 30 sekundi zbog prestanka rada mjenjaca. Unesite malo realnosti u komentare a izbacite mrznju. Da Hamilton je vozio najbolji ili jedan od 2 najbolja bolida od 2014 pa nadalje ali je prirodno da najbolji vozaci budu u najboljim bolidima kao sto najbolji u ostalim sportovima idu u najbolje timove. Zamislite Mesija i Ronalda u Raju Valjekanu i Osasuni, ne ide bas. Isto se stvara slika kao da su Sumaher,Sena i ostali na trotinetima osvajali titule a ustvari su imali najjace bolide tog vremena. Ne kazem da je Hamilton najbolji vozac ikada ali se ovde stvara slika kao da nije ni u top 50. Nadam se da se nece penzionisati i da cemo sledece godine vidjeti jak Mercedes,RB i Ferari pa mozda cak i Meklaren koji je prestao odavno razvijati bolid za ovu sezonu koja je iza nas da bi se fokusirao na ovu koja nam dolazi.

kaokako

pre 2 godine

Ne volim Hamiltona, ali dobar je vozac, pokazivao je to dok jos nije bio u bolidu Mercedesa. Stalno zaboravljamo da je Formula 1 pa gotovo timski sport, i da je vozac samo jedan dio slagalice. E sad je pitanje da li bi u Hamiltonovom bolidu vecina vozaca koji su u Formuli 1 uzeli titulu. Botasov bolid ne racunam. Mislim da on nit ima isti bolid niti smije da udje u ikakvu trku, jednostavno mu je posao da bude vozac broj 2.

Rea

pre 2 godine

Nije ga Timo Glok pustio, pogledajte snimak celog poslednjeg kruga, jedva je na stazi bio koliko se klizao... I Sumi je pustio Fetela sa sedmog na sesto mesto bez borbe i tako mu potvrdio titulu protiv Alonsa. Srbi zaboravljaju vrlo lako i zato smo tu gde smo.

Filip

pre 2 godine

Ko je gledao prenos nakon trke i prvu izjavu koju je dao, bilo je jasno da je ovo mogucnost? Na Button-ovo pitanje sta ga sada ceka i kada krece da se priprema za sledeci pohod na titulu sa Mercedesom, dao je vrlo "diplomatski" odgovor - prvo da odmorim pa cemo da vidimo sta cemo i kako, nesto u tom stilu, sto komentatori uopste nisu prokomentarisali, bas je moglo izmedju redova da se vidi sta je hteo da kaze. Pogledajte izjavu.

Salezvezdara

pre 2 godine

meni je bas drago za Maxa zasluzio je jer realno ove sezone je bilo mnogo kontraverznih odluka i po mom misljenju malo vise na njegovu stetu. A sto se tice Hamuiltona po meni je top vozac i mozda je pre njegova ljutnja mogla biti prema mercedesu i njihovoj taktici sa kojom se vise puta nije slozio sto pre sto u zadnjoj trci

z

pre 2 godine

Hm, zanimljivo... Čovek koji inače vozi hazarderski, koji je toliko vozača izgurao sa staze svojom vožnjom i koji je takvim vožnjama osvojio sedam titula, da se uvredi jer mu nisu za zelenim stolom dodelili i osmu?

Teško, bogami. Eto njega i sledeće sezone da uleće ljudima u točkove, seče krivine i ne dobije kaznu i da juri rekorde. Takvi ne prestaju da se vozaju na adrenalin, tako da će da tera on bar do 40.

Kralj mača

pre 2 godine

Биће следеће године - Ђоковић 8, Хамилтон 7. Карма стигне сваког на крају ;-)

dejan

pre 2 godine

A najzad dobre vesti na da ne verujem u tu priču.Od 7 titula nije 5 su bile neregularne.O ovoj sezoni da ne pričam nije ni trebalo da dodje u poziciju da se bori za titulu u poslednjoj trci sezone.Nego kad bi poveo i Toto Volfa.....

Legolas

pre 2 godine

I treba.Luis je dokazao svoje i zacementirao svoje mesto zauvek medju najvećima ovog sporta.
A onaj balavac koji rizikuje tudje živote svojom vožnjom,neka ostane u istoriji kao šampion sejfti vozila,ako ga nije sramota!!!

popaj

pre 2 godine

Uvredjeni Hamilton? Što se nije uvredio 2008 kad ga je Timo Glok pustio da ga pretekne bukvalno na par metara od cilja da bi mogao kao peti u toj trci da osvoji šampionat.

Zoki

pre 2 godine

Jako sam uvredjen a pomalo i iznenadjen.Njegovih 7 titula ne vredi koliko 1 Senina,1 Laudina,1 Fitipaldijeva,1 Fandjova ili 1 Alonsova...da ne nabrajam dalje.

Crypto

pre 2 godine

Schumacher is No 1! Kada se setim juri ga za brani kom Kultard i Mika Hakinen sa kišnim pneumaticima a on prvi sa letnjim pleše po kiši, kida ivičnjake i odoleva i ne mogu mu ništa jer on je jedan neponovljivi Shumi!

lk

pre 2 godine

hahahahhahaha posle toliko vetra u ledja svih ovih godina, on je uvređen. Slažem se da je uvreda, ali uvreda svih nas navijača i gledalaca Formule 1. sram te bilo balavce u glavi.

MLS

pre 2 godine

Pravi GOAT kad mu se desi nepravda ce da to "shavti licno" i da izadje na teren/stazu sledecu utakmicu/trku i da razvali sve. Lazni ce da kuka i place nad svojom tuznom sudbinom i preti da vise nece da se igra. Hamiltom = LeBron

Lepi Milance

pre 2 godine

Cini mi se da je jednu titulu i on osvojio u poslednjem krugu, tako sto ga je nemacki vozac propustio za jedno mesto vise i tako Felipe Masa nije postao sampion... Tada mu je bilo slatko?

CJC

pre 2 godine

Naravno, čim se pojavio neko ko je pokazao zube i kad se od sledece sezone menja bolid, kad lagane pobede nisu sigurne onda razmislja o penziji.

Legolas

pre 2 godine

Uvredjeni Hamilton? Što se nije uvredio 2008 kad ga je Timo Glok pustio da ga pretekne bukvalno na par metara od cilja da bi mogao kao peti u toj trci da osvoji šampionat.
(popaj, 16. decembar 2021 14:26) Glok je imao potrošene gume Ferarijevac…džabe filozofija 1000 puta izgovorena laž,neće nikada postati istina!!
Vaš plač je melem za dušu evo već 15 godina skoro!Još ćete plakati,ne brini!Hahaha

medjed

pre 2 godine

Nekako je bas sramota za F1 da ovaj pekmez ima jednak broj titula kao i Sumaher a daleko vise od jednog Fandja, Sene, Laude, Pikea, Hakinena....

medjed

pre 2 godine

Nekako je bas sramota za F1 da ovaj pekmez ima jednak broj titula kao i Sumaher a daleko vise od jednog Fandja, Sene, Laude, Pikea, Hakinena....

dejan

pre 2 godine

A najzad dobre vesti na da ne verujem u tu priču.Od 7 titula nije 5 su bile neregularne.O ovoj sezoni da ne pričam nije ni trebalo da dodje u poziciju da se bori za titulu u poslednjoj trci sezone.Nego kad bi poveo i Toto Volfa.....

popaj

pre 2 godine

Uvredjeni Hamilton? Što se nije uvredio 2008 kad ga je Timo Glok pustio da ga pretekne bukvalno na par metara od cilja da bi mogao kao peti u toj trci da osvoji šampionat.

lk

pre 2 godine

hahahahhahaha posle toliko vetra u ledja svih ovih godina, on je uvređen. Slažem se da je uvreda, ali uvreda svih nas navijača i gledalaca Formule 1. sram te bilo balavce u glavi.

CJC

pre 2 godine

Naravno, čim se pojavio neko ko je pokazao zube i kad se od sledece sezone menja bolid, kad lagane pobede nisu sigurne onda razmislja o penziji.

Lepi Milance

pre 2 godine

Cini mi se da je jednu titulu i on osvojio u poslednjem krugu, tako sto ga je nemacki vozac propustio za jedno mesto vise i tako Felipe Masa nije postao sampion... Tada mu je bilo slatko?

z

pre 2 godine

Hm, zanimljivo... Čovek koji inače vozi hazarderski, koji je toliko vozača izgurao sa staze svojom vožnjom i koji je takvim vožnjama osvojio sedam titula, da se uvredi jer mu nisu za zelenim stolom dodelili i osmu?

Teško, bogami. Eto njega i sledeće sezone da uleće ljudima u točkove, seče krivine i ne dobije kaznu i da juri rekorde. Takvi ne prestaju da se vozaju na adrenalin, tako da će da tera on bar do 40.

Zoki

pre 2 godine

Jako sam uvredjen a pomalo i iznenadjen.Njegovih 7 titula ne vredi koliko 1 Senina,1 Laudina,1 Fitipaldijeva,1 Fandjova ili 1 Alonsova...da ne nabrajam dalje.

Crypto

pre 2 godine

Schumacher is No 1! Kada se setim juri ga za brani kom Kultard i Mika Hakinen sa kišnim pneumaticima a on prvi sa letnjim pleše po kiši, kida ivičnjake i odoleva i ne mogu mu ništa jer on je jedan neponovljivi Shumi!

Power Player

pre 2 godine

Ne razumem zašto ljudi uporedjuju Noleta i Hamiltona. Nole ima iste uslove kao i ostali teniseri, i svako može da koristi sličan reket i patike. U formuli, samo Hamilton moze da koristi njegov bolid, koji je 90% uspeha.

Legolas

pre 2 godine

I treba.Luis je dokazao svoje i zacementirao svoje mesto zauvek medju najvećima ovog sporta.
A onaj balavac koji rizikuje tudje živote svojom vožnjom,neka ostane u istoriji kao šampion sejfti vozila,ako ga nije sramota!!!

ISTINA

pre 2 godine

Da ga nisu gurali celu sezonu Maxu ne bi ni trebala pobeda na zadnjoj trci. Tako da je titula otisla u prave ruke. A i na toj zadnjoj trci da je sprovedena istraga Hamilton bi morao biti kaznjen. Za istu stvar cak i puno blazu Max je kaznjen. Tako da treba biti fer i sportski priznati poraz a ne kmecati.

boris

pre 2 godine

A gospodin Hamilton zaboravlja kako je uzeo prvu titulu??
Kada mu se u poslednjem krugu u poslednjoj krivini sa puta pomerio petoplasirani i on sa TAKO UZETIM cetvrtim mestom uzima titulu prvoplasiranom Masi ??
Sto tada nije razmisljao o karmi koja ga je eto stigla..))

Srđan BL

pre 2 godine

Hamilton je bio prvo "dijete projekat" koje se pojavilo u F1, kojeg je otac drzao za ruku par sezona dok se nije osamostalio... Kako da prihvatim kao velikog sportistu klinca koji je pod ocevim kisobranom cuvan, a vrlo brzo je odnosom prema drugima u ovom sportu postalo jasno da se nije formirao u uzornog covjeka kakav bi sportista trebao da bude... Ostao je "klinac" u glavi, a ovaj gubitak titule mu je bila dobra zivotna skola... Nista drugaciji nije ni Max, pod ocevom zastitom, ali mi ipak djeluje manje patetican...
Ove sezone F1 je napustio "covjek" (Kimi) koji je kao klinac poceo da se utrkuje u Formuli, jedva dobivsi licencu za ucestvovanje u tom "letecem cirkusu"... Na prvim treninzima letio je u Sauberu, bilo ga je lijepo gledati u McLarenu, ostao je zadnji sampion Ferarija... Jedino sto ocu duguje i zbog cega je uopste usao u F1 je bilo to sto mu je otac kupio karting (iako je novac bio namijenjen za gradnju kupatila na kuci), a za ostalo je Kimi pobrinuo svojim talentom. Nije bilo oca koji ce ga vodati za rukicu po trkama i sponzorisati ga... Nacin na koji su se od njega oprostili u F1 pokazuje da je bio cijenjen kao covjek, a kroz karijeru se ne sjecam da je "pljuvao" po drugima i bavio se politikom unutar F1 (igranje prljavih igara)...
Upravo je Kimi bio "gospodin" poput sampiona koji su krasili ovaj sport koju deceniju prije, jer se dokazivao na stazi, a da je McLaren 2003. i 2005. bio pouzdaniji bilo bi jos titula...
Senna, Schumi, Mika su bili formirani ljudi ne "napaljena" klincadija i zato je bilo zadovoljstvo gledati takvu formulu, ova sada postaje "obdaniste"...

MLS

pre 2 godine

Pravi GOAT kad mu se desi nepravda ce da to "shavti licno" i da izadje na teren/stazu sledecu utakmicu/trku i da razvali sve. Lazni ce da kuka i place nad svojom tuznom sudbinom i preti da vise nece da se igra. Hamiltom = LeBron

Kralj mača

pre 2 godine

Биће следеће године - Ђоковић 8, Хамилтон 7. Карма стигне сваког на крају ;-)

Zoran Z.

pre 2 godine

BLM protesti u Americi prošle godine su uspeli da ubede sve crne sportiste da su žrtve i da ih uvuku u toksični politički dijalog.
Kao rezultat, vrhunski crni sportisti su umesto da se takmiče počeli da odustaju: Naomi Osaka, Simone Biles, sad Hamilton.
Samo napred!

Dejan

pre 2 godine

Ja mislim da moze donekle i sebe da krivi zbog one gluposti na trci u Azerbejdzanu. Tada sam rekao da ce ga ovo kostati titule. Na poslednjoj trci ove sezone bio je bolji vozac na stazi ali dzaba kad je Maks celu sezonu bio bolji i konstantniji. Tako da Maks zasluzuje titulu iako ce ostati upamcena kao skandalozna i svi ce je po tome pamtiti.

kaokako

pre 2 godine

Ne volim Hamiltona, ali dobar je vozac, pokazivao je to dok jos nije bio u bolidu Mercedesa. Stalno zaboravljamo da je Formula 1 pa gotovo timski sport, i da je vozac samo jedan dio slagalice. E sad je pitanje da li bi u Hamiltonovom bolidu vecina vozaca koji su u Formuli 1 uzeli titulu. Botasov bolid ne racunam. Mislim da on nit ima isti bolid niti smije da udje u ikakvu trku, jednostavno mu je posao da bude vozac broj 2.

markom

pre 2 godine

Cisto da se zna nikad nije napravljen dominantniji bolid od mercedesa,mercedes postoji odavno i prije hamiltona imaju 2 titule a i ovo je dokaz da u meklarenu kad su saradjivali sve bilo do mercedesa...Tako da hamilton bez mercedesa bi osvojio u vrh glave 2 titule a mercedes bez hamiltona bi osvojio mozda 2 titule manje posto ih imaju 10
Tako da Hamilton moze da se zahvali i pokloni bolidu mercedesa

Fernando

pre 2 godine

Presedan 1. U ovih 20 godina koliko pratim F1 jos nikad nisam video da se SC sklanja u zadnjem krugu osim jucer. Pa cak nisam video ni da se sklanja 2-3 kruga pre kraja. Covjek vodi citavu utrku ima 15 sekundi prednosti i zbog nekog anonimusa koji se zabije u zid izgubi prvo mjesto. Uvek se zavrsavalo pod SC kada se desi neki incident pred kraj utrke da bi se izbjegle ovakve stvari.

Presedan 2. Kada direktor utrke da znak onda svi vozači koji zaostaju cijeli krug imaju pravo obići SC i priključiti se na kraju kolone, a tek sljedeći krug direktor utrke daje znak SC da se skloni sa staze i utrka nastavi. Prvi puta u historiji F1 nije se čekalo sljedeći krug nego je SC odmah izašao kako bi Maxu dali sansu da pretekne Hamiltona.

Presedan 3. U utrci koja donosi naslov prvaka, gdje su vozaci poredani iza SC, Maxu dajes prednost od 4-5 sekundi i cistu stazu iza njega jer Sainz nije bio ni blizu da ga napadne jer su se između njih nalazili vozači koji zaostaju čitav krug, a s druge strane uklanjaš vozače koji su bili između Hamiltona i Maxa. Ako su već pravili još jedan presedan, zasto barem nisu i Sainza pustili da bude odmah iza Verstapena? Kako fanovi Maxa mogu objasniti ovo?

FIA je od njega napravila lažnog šampiona.

Ja sam veliki fan Sumahera, on je ikona F1, i da Hamilton osvoji jos 20 titula za mene je Sumi najbolji svih vremena ali treba biti realan i reci da je Hamilton tesko pokraden.

kralj

pre 2 godine

Ne volim placljivce a sad su to I pokazali, kako Hamilton tako I Volf,sa druge strane titula koju je osvojio Verstapen bice uvek sa zvezdicom,nikad nece da bude priznata kao zasluzeno osvojena.Obe ekipe toliko imaju povlastice,neregularne bolide,pogotovo Merc .da bi trebalo da se izbace iz takmicenja.Nadam se sledece godine da ce bar jos dve ekipe da budu konkurentne sa bolidima,da konacno bude zanimljivo za gledanje,ova dvojica su zagadila formulu,posebno njihovi sefovi.

rio015

pre 2 godine

Vuna Kićo... Dok je imao 2 klase bolji bolid od svih, onda mu se nije išlo u penziju. Kada su stvari počele da se menjaju sad ćemo da se povlačimo-logično. Gospodin imao sreće u životu više nego neki od nas za 5 života. Tako da, neka ide, bar nećemo morati više da slušamo ona dva invalida na SK kako ga kuju u zvezde potpuno neopravdano.

magic

pre 2 godine

A joj! Pa šta ćemo sad!?
Prosto neverovatno kakvu igru igraju ovaj Hamilton i Mercedes, iz godine u godinu, sve isto. Samo neka kuknjava i zapomaganje čim nešto nije po njihovom, i sve smišljena medijska kampanja.

Terza

pre 2 godine

Nevezano za temu, ali koliko je nesnosan ovaj Legolas... Još misli da de razume u svaki sport. Čovekstvarno istripovao da je Elf, 'ladno.

Sveznalica

pre 2 godine

Kako su ljudi zapeli za Gloka to je strasno. Nije on usporio namjerno vec je bio na gumama za suvo a staza bila mokra. Niko ne spominje godinu prije kad Hamilton gubi 30 sekundi zbog prestanka rada mjenjaca. Unesite malo realnosti u komentare a izbacite mrznju. Da Hamilton je vozio najbolji ili jedan od 2 najbolja bolida od 2014 pa nadalje ali je prirodno da najbolji vozaci budu u najboljim bolidima kao sto najbolji u ostalim sportovima idu u najbolje timove. Zamislite Mesija i Ronalda u Raju Valjekanu i Osasuni, ne ide bas. Isto se stvara slika kao da su Sumaher,Sena i ostali na trotinetima osvajali titule a ustvari su imali najjace bolide tog vremena. Ne kazem da je Hamilton najbolji vozac ikada ali se ovde stvara slika kao da nije ni u top 50. Nadam se da se nece penzionisati i da cemo sledece godine vidjeti jak Mercedes,RB i Ferari pa mozda cak i Meklaren koji je prestao odavno razvijati bolid za ovu sezonu koja je iza nas da bi se fokusirao na ovu koja nam dolazi.

Paja moler

pre 2 godine

više vredi jedna titula Mike Hakinena nego njegovih 7
(Let's go Brandon!, 16. decembar 2021 15:41)

A zamisli Juan Manuel Fangio

Pierre Woodman

pre 2 godine

Crypto, hakinen je bilji vozac od sumahera, samo sto kao i svi finci nije cist u glavi. Smorio ga f1 i presao malo u reli… kad su imali iste bolide tada je mika harao, najbolje preticanje ilad je kad zaobilaze nekog vozaca za cio krug i sumaher i hakinen ali mika ide sa kontra strane i prepilava sumahera. Sumaher je bio isto kao i hamilton, najjaci bolid, sigurno je u top 5 ali najbolji nije. Zna se da je sena gospodar formule

Salezvezdara

pre 2 godine

meni je bas drago za Maxa zasluzio je jer realno ove sezone je bilo mnogo kontraverznih odluka i po mom misljenju malo vise na njegovu stetu. A sto se tice Hamuiltona po meni je top vozac i mozda je pre njegova ljutnja mogla biti prema mercedesu i njihovoj taktici sa kojom se vise puta nije slozio sto pre sto u zadnjoj trci

Legolas

pre 2 godine

Uvredjeni Hamilton? Što se nije uvredio 2008 kad ga je Timo Glok pustio da ga pretekne bukvalno na par metara od cilja da bi mogao kao peti u toj trci da osvoji šampionat.
(popaj, 16. decembar 2021 14:26) Glok je imao potrošene gume Ferarijevac…džabe filozofija 1000 puta izgovorena laž,neće nikada postati istina!!
Vaš plač je melem za dušu evo već 15 godina skoro!Još ćete plakati,ne brini!Hahaha

Baba Vanga

pre 2 godine

Ko zna zašto je to dobro, doći će mladi, i svako sa takvim bolidom može biti visoko, visoko plasiran, a koga nema bez njega se može

Rea

pre 2 godine

Nije ga Timo Glok pustio, pogledajte snimak celog poslednjeg kruga, jedva je na stazi bio koliko se klizao... I Sumi je pustio Fetela sa sedmog na sesto mesto bez borbe i tako mu potvrdio titulu protiv Alonsa. Srbi zaboravljaju vrlo lako i zato smo tu gde smo.

Vot iss yo nem

pre 2 godine

Mišljenja sam da se ovde radi samo o još jednom, ali prilično neuverljivom probnom balonu, tačnije pokušaju da se poslednja utrka poništi. Mercedes je ogromna i moćna korporacija koja se neće predati do poslednjeg trenutka, i koristit će se svim mogućim legalnim i nelegalnim potezima pa na ovu najavu gledam kao jedan od takvih poteza.

sadasdas

pre 2 godine

Tenis i F1 ne mogu da se porede. Tenis je pre svega olimpijski sport, a F1 nije i nikada nece biti jer nisu isti uslovi za sve ucesnike. Hamilton je citavu karijeru imao povlascen polozaj u smislu da je imao najjaci bolid od 2013. ali i Meklaren od 2007. koji je bio vrlo mocan cak i u vreme Fetelove dominacije. Djokovic i njegovi protivnici imaju iste uslove, skoro istu opremu samo je marka drugacija. Pritom ne zaboravite da je F1 timski sport, ne zavisi samo od jednog vozaca, vec su njih dvojica, kao i tim mehanicara.

Riccardo Zunino

pre 2 godine

Vise vrede pojedinacne vicesampionske titule Karlosa Rojtemana, Zila Vilneva, Dzekija Iksa, Kleja Regaconija i Ronija Petersona nego svih sedam titula i 100+ pobeda doticnog Lulu Hamiltona.

Filip

pre 2 godine

Ko je gledao prenos nakon trke i prvu izjavu koju je dao, bilo je jasno da je ovo mogucnost? Na Button-ovo pitanje sta ga sada ceka i kada krece da se priprema za sledeci pohod na titulu sa Mercedesom, dao je vrlo "diplomatski" odgovor - prvo da odmorim pa cemo da vidimo sta cemo i kako, nesto u tom stilu, sto komentatori uopste nisu prokomentarisali, bas je moglo izmedju redova da se vidi sta je hteo da kaze. Pogledajte izjavu.

Supermen

pre 2 godine

У Формули 1 постоји само један тим, то је Ферари. Сви остали су разне комбинације. Мерцедес је тим колико? Када Мерцедес буде у Формули 1 онолико дуго као Ферари, е онда ће моћи да се прича и њима као битним за Формулу 1.
(mr, 16. decembar 2021 16:45)
Ti definitivno pratis formulu…zadnjih par godina!

mr

pre 2 godine

I Noletu osporavaju da je najbolji svih vremena. Luis sedam titula i 103 pobede. Ostali ni blizu. Mercedes će i dalje imati najbolji bolid. Budžeti svima ograničeni na 145 mil dolara a od 2023 na 135.. Može neko da ne voli Luisa ali je pokazao da je najbolji. Zašto bih ja voleo Ferari. Njihovo je prošlo i od prošlosti se ne živi. Nikada više neće imati najbolji bolid. Luis će i dalje vladati. Drugi u timu će mu pomoći
(NY, 16. decembar 2021 16:07)

У Формули 1 постоји само један тим, то је Ферари. Сви остали су разне комбинације. Мерцедес је тим колико? Када Мерцедес буде у Формули 1 онолико дуго као Ферари, е онда ће моћи да се прича и њима као битним за Формулу 1.

mr

pre 2 godine

@mr

Mercedes je u F1 od 1954. Ferrari od 1950. Prvu pobedu za tim je iste godine doneo Fanđo, ako si za istog čuo, a da nije iz domaćih filmova.

Ne znam tačno šta si mislio komentarom, ali pretpostavljam da slabo pamtiš ili znaš za dalje od 2010. Ima svašta lepo da se vidi o istoriji "srebrnih strela" u moto-sportu u njihovom fabričkim muzeju u Stuttgart-u.

Eto, ili turizam malo ili Gugl ako ništa drugo.
(čiča, 16. decembar 2021 17:03)

Не буди смешан. Мерцедес је мизерија у Формули 1. После тих пар година на почетку и онда катастрофе, појављују се тек мислим крајем 90-тих и то само са моторима. Да није њихов сарадник мекларен ухваћен и отеран, никад тим не би ни имали. И дан данас им је добар део тима ван мерцедеса, дакле још им мало фали учења. Ферари је један и једини прави и комплетни тим у Формули 1 већ ево 70 година, а твој Мерцедес не може да скупи ни дан данас компелтан тим за развој свега што чини формулу 1.
Зашто си се ти уопште јавио баш бих волео да знам. Капирам да те нешто зеза на гуглу или енглески.

markus1975

pre 2 godine

Može Hamilton da osvoji još 10 titula, ali bilo kakvo poređenje sa Mihaelom Šumaherom je stvarno smešno i to kažem kao stari navijač Mike Hakinena i "Meklaren-Mercedesa".

Mali Hijavata

pre 2 godine

Eto, sad valjda shvatate kako neki uporno mrze i osporavaju Djokovica iako je sve glavne rekorde izjednacio ili oborio. No, poput njega, i Hamiltona zabole uvce za to. Brojevi su jedini relevantan faktor u prici o uspesnosti i velicini sportiste.
(Robert, 16. decembar 2021 15:22)

Jako površan komentar. Brojevi su jedini relevantan faktor samo u priči o uspešnosti, ali ne i o veličini sportiste.
Veličina sportiste je nešto sasvim drugo, pre svega način na koji je postao veliki, zatim nadahnuće i talenat koji je uneo u sport, inovacije, potezi od kojih zastaje dah... i viteštvo. To je veličina.
Uspešnost je nešto sasvim drugo.
Nijedna Hendriksova ploča nije ni u prvih pedeset po prodaji, ali niko ne može da mu pridje po kreativnosti, nadahnuću i talentu.
Kriterijumi kojima čovek meri stvari na ovome svetu, postoje već u lektirama za osnovnu školu, ali škola je sada manje važna od instagrama, pa odatle i novi "GOAT" - ovi, tačno po meri internet edukacije.
Haug.

QwertyDGB

pre 2 godine

Molim vas, Lecler je danas vozac jednog Ferarija, ko uopste sada vozi za Wiliams, Niko Rozberg juce bio sampion, pa Baton... ma dajte.
(parabolika, 16. decembar 2021 16:49)

Taj Lekler je uz Rasel (Vilijams a od sledece sezone Mercedes) jedini vozac koji je osvojio F2 i F3, i koji se sada igrom slucaja (Ferarijev odustanak od razvoja bolida ove sezone zbog krize) prvi put u karijeri nasao iza klupskog kolege.

Takodje, taj Rasel prosle sezone zamalo u jednoj trci nije pobedio sa Merecedesovim bolidom, kada je zbog korone menjao Hamiltona. Razlog zasto je bio deveti je taj sto su pogresili mehanicari prilikom pit stopa.

ronin

pre 2 godine

@Sveznalica
Наравно да су запели за Глока када је у тој трци Хамилтону требало бар пето место да овери титулу, а Маси само прво и да Хамилтон буде ван првих пет. Маса мајсторски одвезе целу трку и буде први, а Хамилтон стартује са друге позиције и целу трку не може да се пробије у првих пет. И то ми је неки шампион, није могао да буде бар пети, какав би тек био под притиском да је он требало да буде први, а Маса у првих пет. Та прича да Глок није могао да се довуче од задње кривине до циља на тим гумама не пије воду, а нарочито што је могао раније да их замени тада би га можда Хамилтон обишао и све би било регуларно, а вероватно не би пошто је тада био 7 или 8 па не би стигао, овако када је био шести Глок је само требало да стане што је и учинио. Уосталом, ако је такав шампион и најбољи икада како сам мисли и како га хвале, како сам није могао да одлучи да замени гуме него слуша тим, најбољи увек слушају свој инстинкт шта год им тим рекао и зато и побеђују и јесу најбољи јер имају то нешто што други немају и што им помаже да донесу праве одлуке у правом тренутку.

Paja moler

pre 2 godine

Da ga nisu gurali celu sezonu Maxu ne bi ni trebala pobeda na zadnjoj trci. Tako da je titula otisla u prave ruke. A i na toj zadnjoj trci da je sprovedena istraga Hamilton bi morao biti kaznjen. Za istu stvar cak i puno blazu Max je kaznjen. Tako da treba biti fer i sportski priznati poraz a ne kmecati.
(ISTINA, 16. decembar 2021 15:09)

Kako su ga gurali? Imao jednu pobedu manje od Maxa. Startovao poslednji, pomerali ga na deseto mesto. Ma bravo kada ti kažeš da je poslednja trka regularna. Jeli se izvinjavao onaj koji je sa Norisom napravio incident

čiča

pre 2 godine

@mr

Mercedes je u F1 od 1954. Ferrari od 1950. Prvu pobedu za tim je iste godine doneo Fanđo, ako si za istog čuo, a da nije iz domaćih filmova.

Ne znam tačno šta si mislio komentarom, ali pretpostavljam da slabo pamtiš ili znaš za dalje od 2010. Ima svašta lepo da se vidi o istoriji "srebrnih strela" u moto-sportu u njihovom fabričkim muzeju u Stuttgart-u.

Eto, ili turizam malo ili Gugl ako ništa drugo.

magnus

pre 2 godine

(HAMILTONGOAT, 16. decembar 2021 15:47)

Kako nije? Uzeo Brawn GP 2009 godine sa sve Batonom kao prvakom te godine. Mercedesov motor, britanski vozač. Nije Hamilton izmislio Mercedes

Brazil

pre 2 godine

Mmmm,

U Brazilu ga nisu kaznili iako je ocigledno da je se hteo zakucati u Hamiltona. Covek je toliko kasno kocio u krivini da je izletio 10 metara sa staze, a i Hamilton sa njim jer je verovatno i ocekivao da je Maks spreman da takvo nesto uradi. Neverovatno da Maksa za ono nisu kaznili.

m

pre 2 godine

A sta je taj Mercedes uradio ove godine u DTM-u da sada moralise Red Bulu i FIA? Ko ne zna nek pogleda. DTM poslednja trka 2021. Skandal nad skandalima i sad ovde placu i drame.

magnus

pre 2 godine

To nije bio Mercedesov motor nego Hondin koja je 2008 napustila F1 zbog ekonomske krize.
Mercedes jeste posle integrisao BrawnGP.
(QwertyDGB, 16. decembar 2021 17:59)

Dakle, Honda se povukla 2008. Ros Brawn uzima tim 2009 na već daleko odmaklom bolidu za 2009 i pošto je ostao bez motora za tu sezonu, adaptira šasiju za Mercedesov motor i tako nastaje BGP 001. Dakle, Mercedesov motor ;)

parabolika

pre 2 godine

Hamilton napusta F1. Odlicno.
Da li ce F1 postati bolja zbog toga. Nece.
Razlog zasto nece. Ni Hamilton ni bilo koji vozac sada nema ono nesto sto su imali Lauda, Stjuart, Fandjo, Fitipaldi, Sena, Prost, Pike, Zil Vilneev, Askari, Hant, Iks, Pironi, Arnu, Mario Andreti, Brabham, Farina, pa cak i Sumaher.... Preciznije, Hamilton i Crashstapen imaju po nesto od toga ali daleko da bi mogli da stanu u ovaj nepotpuni niz.
Molim vas, Lecler je danas vozac jednog Ferarija, ko uopste sada vozi za Wiliams, Niko Rozberg juce bio sampion, pa Baton... ma dajte.

Dr. Zetsche

pre 2 godine

Neka ide ako više nema motivacije za trkama F1. Bilo bi lepo videti Landa sa Russell-om u Mercedesu, a u McLaren da dođe Nick de Vries. Možda se i ovo ostvari uskoro.

mmmm

pre 2 godine

Jel u SA on dobi samo 10sekundi kazne a Maxa u zid?
(Xox, 16. decembar 2021 15:09)

Da, za razliku od Maksa koji se pokusao zabiti u njega u Brazilu i nije bio kaznjen... Pa se ti sad misli...

Robert

pre 2 godine

Eto, sad valjda shvatate kako neki uporno mrze i osporavaju Djokovica iako je sve glavne rekorde izjednacio ili oborio. No, poput njega, i Hamiltona zabole uvce za to. Brojevi su jedini relevantan faktor u prici o uspesnosti i velicini sportiste.

Lujo

pre 2 godine

Cele sezone su sudije pod pritiskom obe ekipe. Neke odluke su donele prednost jednoj a neke drugoj ekipi. Nemojte mi samo reći da je se Hamiltonu pomagalo čitavu sezonu i da nije bilo odluka u korist Maksa i ranije... Poklon pobeda u SPA gde se nije ni vozilo zbog kise, u Brazilu ga nisu kaznili iako je ocigledno da je se hteo zakucati u Hamiltona. Cak je se i u zadnjoj utrci htio zabiti u njega, a to bi se i desilo da Hamilton nije presjekao krivinu. Pogledajte ponovo pa ćete vidjeti da je Maks i tu kasno kočio i da je čak i tu dobrim dijelom svog bolida izletio sa staze. Osim toga Maksu je se pomoglo i u predzadnjoj utrci kada su istakli crvene zastave. Hamilton i Bottas su otisli promjeniti gume, Max je ostao na stazi, u medjuvremenu se desio incident i istaknuta je crvena zastava. Max je zahvaljujuci tome dobio nezasluzeno prvo mjesto + gratis promjenu guma + ono cenjkanje i natezanje pravila je bruka za sport. Bukvalno je Masi pitao Red Bul da li se slazu sa odlukom da Maks prepusti Hamiltona ili da odluku prepusti sudijama koji bi ga sigurno kaznili na teži način. Sramota! Na kraju je njihova odluka donela pobednika, da je bilo drugačija odluka i da je SC ostao na stazi do kraja opet bi oni odlučili šampionat samo u korist drugog. Trebalo je lepo crvene zastave 3-4 kruga pre kraja. Ponovljeni start i neka svi voze u istim uslovima i neka pobedi bolji.

čiča

pre 2 godine

Pa @mr, ja sam saglasan na prvu sa tobom. Svi ti "ostali" nedostojni, uđu u cirkus povremeno, skrpe krš sa svih strana, motor odavde, šasiju odande, menadžment odnekud, prevozaju sveprisutni Ferrari kako stignu i odu. I onda dođe neko novi da ga prevoza opet. I onda Jean ode gde? A da, pravo na čelo FIA-e. Stvarno iznenađujuće.

Shatili smo da ti znaš za koga navijaš. Članak je o Mercedesu i Hamiltonu, pa da se vratimo na njih. Zašto pričamo o Ferariju? Da, I ja navijam za nekog trećeg, pokušao sam samo da ti kažem da je malo glupo pljuvati uspehe i doprinos Mercedesa sportu.

Toliko....

qwertyDGB

pre 2 godine

(Milan, 17. decembar 2021 10:56)

Pa I ne moze. Sumaher je od 1996-2000 zajedno sa mehanicarima radio na tom Ferariju sa kojim je od 2000-2005 osvajao trofeje. Hamilton je dosao iz Meklarena u bolid Mercedesa koji je takodje tada vozio (i davao misljenje mehanicarima) taj isti Sumaher, pa je onda Hamilton vec u drugoj sezoni (a prvoj u hibridnoj eri) mogao da postane sampion.

NY

pre 2 godine

I Noletu osporavaju da je najbolji svih vremena. Luis sedam titula i 103 pobede. Ostali ni blizu. Mercedes će i dalje imati najbolji bolid. Budžeti svima ograničeni na 145 mil dolara a od 2023 na 135.. Može neko da ne voli Luisa ali je pokazao da je najbolji. Zašto bih ja voleo Ferari. Njihovo je prošlo i od prošlosti se ne živi. Nikada više neće imati najbolji bolid. Luis će i dalje vladati. Drugi u timu će mu pomoći

čiča

pre 2 godine

@mr

Pa dobro, Ferrari je jedini pravi, u pravu si. Bar nemaš nikakvu dilemu za koga da navijaš. Verovatno bi ti se najviše svideo grid sa 20 Ferarija.

Ja recimo nemam mnogo toga za Mercedes, navijač sam McLarena evo već 40 godina, u dobru i zlu. Ali reći da je Mercedes smešan u F1 je u najmanju ruku smešno. Uostalom taj smešan tim je uzeo titulu zadnjih 8 godina, bez da je Ferrari I blizu, već skoro 15 god. Pretpostavljam da si u konačnom dvoboju navijao za Red Bull, valjda je iz tvoje perspektive to tim sa ogromnom tradicijom. Ali eto, i on je jednom i jedinom Ferrariju otkinuo par titula.

Dominira onaj ko uloži. Tako je bilo i sa Ferrarijem u periodu dominacije, kada je doduše bio više politička organizacija nego racing tim. Tako je bilo i sa Red Bullom i sad sa Mercedesom. Vreme divljeg trkanja samo na ludu glavu je mnogo davno prošlo. Možda još baš sa tim starim Mercedesom, Alfa Romeom I tom ekipom.

Za moj gugl i engleski se ništa ne sekiraj.

Milan

pre 2 godine

Može Hamilton da osvoji još 10 titula, ali bilo kakvo poređenje sa Mihaelom Šumaherom je stvarno smešno i to kažem kao stari navijač Mike Hakinena i "Meklaren-Mercedesa".
(markus1975, 17. decembar 2021 00:38)

Pa i moze da se poredi. Svaka cast Sumaheru za drugu titulu sa Benetonom. Prvu je osvojio tako sto je namerno izbacio Hila sa trke, i zato sto Hil nije hteo da za zelenim stolom resava pitanje sampiona (ovde se vidi razlika izmedju Hila i Hamiltona, odnosno Vilijamsa i Mercedesa). Sve ostale je osvojio u Ferariju koji je bio mnogo domminantan, cak u par sezona i dominantniji od Mercedesa poslednjih godina.

mr

pre 2 godine

@ čiča,

А тако значи, ништа Мерц већ Рон. Па добро кад волиш Рона, онда ти је вљада дража Хонда. Знаш шта, ајд ти прво види дал стварно навијаш за Рона ил Мерц, па онда изабери мотор који ти је најдражи, и то тако поређај и тури поред Ферарија. Е онда ћеш да видиш једно константо присуство, без додатака других фирми и без ово оно, види се само константа и прост симбол Формуле 1, а то је Ферари. Сви остали су ту, купе неке старије констуркције, набаве мотор, па следеће други, итд. Исто важи и за твог Рона и твој Мерцедес.

Milan

pre 2 godine

(Milan, 17. decembar 2021 10:56)

Pa I ne moze. Sumaher je od 1996-2000 zajedno sa mehanicarima radio na tom Ferariju sa kojim je od 2000-2005 osvajao trofeje. Hamilton je dosao iz Meklarena u bolid Mercedesa koji je takodje tada vozio (i davao misljenje mehanicarima) taj isti Sumaher, pa je onda Hamilton vec u drugoj sezoni (a prvoj u hibridnoj eri) mogao da postane sampion.
(qwertyDGB, 17. decembar 2021 15:41)

Pa i moze. Iako stoje price da je Sumaher saradjivao sa mehanicarima oko bolida, tome njegovi fanovi daju mnogo paznje. To su radili i drugi veliki vozaci pre njega. A ne pominjes jos jednog coveka koji je bio u Benetonu, Ferariju i u Mercedesu, i za koga je i Sumaher govorio da je bio mastermind u Ferariju i Benetonu, a zbog njega se i vratio trkanju i doaso u Mercedes. Taj covek je u svim tim timovima bio mnogo vazniji za razvoj bolida. To je Ros Bron. Inace je kao vlasnik tima napravio sampionski bolid nakon cega je prodao vlasnistvo mercedesu i ostao u timu. Tako da je Sumaher dosao ne u tim kome je trebalo razviti bolid, vec u tim koji je bio aktuelni sampion, a ciji je tvorac bio Ros Bron. Ne samo da je bio mastermind u timovima, vec je i majstor za nalazenje rupa u propisima zahvaljujuci kojima su timovi sticali prednost u odnosu na konkurenciju, a ocigledno da je ta praksa ostala u Mercedesu s obzirom na to da su nekaznjeno znacajno ubrzali bolid u sred sezone.

QwertyDGB

pre 2 godine

Kako nije? Uzeo Brawn GP 2009 godine sa sve Batonom kao prvakom te godine. Mercedesov motor, britanski vozač. Nije Hamilton izmislio Mercedes
(magnus, 16. decembar 2021 17:17)

To nije bio Mercedesov motor nego Hondin koja je 2008 napustila F1 zbog ekonomske krize.
Mercedes jeste posle integrisao BrawnGP.

Legolas

pre 2 godine

I treba.Luis je dokazao svoje i zacementirao svoje mesto zauvek medju najvećima ovog sporta.
A onaj balavac koji rizikuje tudje živote svojom vožnjom,neka ostane u istoriji kao šampion sejfti vozila,ako ga nije sramota!!!

Legolas

pre 2 godine

Uvredjeni Hamilton? Što se nije uvredio 2008 kad ga je Timo Glok pustio da ga pretekne bukvalno na par metara od cilja da bi mogao kao peti u toj trci da osvoji šampionat.
(popaj, 16. decembar 2021 14:26) Glok je imao potrošene gume Ferarijevac…džabe filozofija 1000 puta izgovorena laž,neće nikada postati istina!!
Vaš plač je melem za dušu evo već 15 godina skoro!Još ćete plakati,ne brini!Hahaha

dejan

pre 2 godine

A najzad dobre vesti na da ne verujem u tu priču.Od 7 titula nije 5 su bile neregularne.O ovoj sezoni da ne pričam nije ni trebalo da dodje u poziciju da se bori za titulu u poslednjoj trci sezone.Nego kad bi poveo i Toto Volfa.....

medjed

pre 2 godine

Nekako je bas sramota za F1 da ovaj pekmez ima jednak broj titula kao i Sumaher a daleko vise od jednog Fandja, Sene, Laude, Pikea, Hakinena....

Fernando

pre 2 godine

Presedan 1. U ovih 20 godina koliko pratim F1 jos nikad nisam video da se SC sklanja u zadnjem krugu osim jucer. Pa cak nisam video ni da se sklanja 2-3 kruga pre kraja. Covjek vodi citavu utrku ima 15 sekundi prednosti i zbog nekog anonimusa koji se zabije u zid izgubi prvo mjesto. Uvek se zavrsavalo pod SC kada se desi neki incident pred kraj utrke da bi se izbjegle ovakve stvari.

Presedan 2. Kada direktor utrke da znak onda svi vozači koji zaostaju cijeli krug imaju pravo obići SC i priključiti se na kraju kolone, a tek sljedeći krug direktor utrke daje znak SC da se skloni sa staze i utrka nastavi. Prvi puta u historiji F1 nije se čekalo sljedeći krug nego je SC odmah izašao kako bi Maxu dali sansu da pretekne Hamiltona.

Presedan 3. U utrci koja donosi naslov prvaka, gdje su vozaci poredani iza SC, Maxu dajes prednost od 4-5 sekundi i cistu stazu iza njega jer Sainz nije bio ni blizu da ga napadne jer su se između njih nalazili vozači koji zaostaju čitav krug, a s druge strane uklanjaš vozače koji su bili između Hamiltona i Maxa. Ako su već pravili još jedan presedan, zasto barem nisu i Sainza pustili da bude odmah iza Verstapena? Kako fanovi Maxa mogu objasniti ovo?

FIA je od njega napravila lažnog šampiona.

Ja sam veliki fan Sumahera, on je ikona F1, i da Hamilton osvoji jos 20 titula za mene je Sumi najbolji svih vremena ali treba biti realan i reci da je Hamilton tesko pokraden.

Paja moler

pre 2 godine

Da ga nisu gurali celu sezonu Maxu ne bi ni trebala pobeda na zadnjoj trci. Tako da je titula otisla u prave ruke. A i na toj zadnjoj trci da je sprovedena istraga Hamilton bi morao biti kaznjen. Za istu stvar cak i puno blazu Max je kaznjen. Tako da treba biti fer i sportski priznati poraz a ne kmecati.
(ISTINA, 16. decembar 2021 15:09)

Kako su ga gurali? Imao jednu pobedu manje od Maxa. Startovao poslednji, pomerali ga na deseto mesto. Ma bravo kada ti kažeš da je poslednja trka regularna. Jeli se izvinjavao onaj koji je sa Norisom napravio incident

Crypto

pre 2 godine

Schumacher is No 1! Kada se setim juri ga za brani kom Kultard i Mika Hakinen sa kišnim pneumaticima a on prvi sa letnjim pleše po kiši, kida ivičnjake i odoleva i ne mogu mu ništa jer on je jedan neponovljivi Shumi!

mmmm

pre 2 godine

Jel u SA on dobi samo 10sekundi kazne a Maxa u zid?
(Xox, 16. decembar 2021 15:09)

Da, za razliku od Maksa koji se pokusao zabiti u njega u Brazilu i nije bio kaznjen... Pa se ti sad misli...

popaj

pre 2 godine

Uvredjeni Hamilton? Što se nije uvredio 2008 kad ga je Timo Glok pustio da ga pretekne bukvalno na par metara od cilja da bi mogao kao peti u toj trci da osvoji šampionat.

NY

pre 2 godine

I Noletu osporavaju da je najbolji svih vremena. Luis sedam titula i 103 pobede. Ostali ni blizu. Mercedes će i dalje imati najbolji bolid. Budžeti svima ograničeni na 145 mil dolara a od 2023 na 135.. Može neko da ne voli Luisa ali je pokazao da je najbolji. Zašto bih ja voleo Ferari. Njihovo je prošlo i od prošlosti se ne živi. Nikada više neće imati najbolji bolid. Luis će i dalje vladati. Drugi u timu će mu pomoći

lk

pre 2 godine

hahahahhahaha posle toliko vetra u ledja svih ovih godina, on je uvređen. Slažem se da je uvreda, ali uvreda svih nas navijača i gledalaca Formule 1. sram te bilo balavce u glavi.

Robert

pre 2 godine

Eto, sad valjda shvatate kako neki uporno mrze i osporavaju Djokovica iako je sve glavne rekorde izjednacio ili oborio. No, poput njega, i Hamiltona zabole uvce za to. Brojevi su jedini relevantan faktor u prici o uspesnosti i velicini sportiste.

Lujo

pre 2 godine

Cele sezone su sudije pod pritiskom obe ekipe. Neke odluke su donele prednost jednoj a neke drugoj ekipi. Nemojte mi samo reći da je se Hamiltonu pomagalo čitavu sezonu i da nije bilo odluka u korist Maksa i ranije... Poklon pobeda u SPA gde se nije ni vozilo zbog kise, u Brazilu ga nisu kaznili iako je ocigledno da je se hteo zakucati u Hamiltona. Cak je se i u zadnjoj utrci htio zabiti u njega, a to bi se i desilo da Hamilton nije presjekao krivinu. Pogledajte ponovo pa ćete vidjeti da je Maks i tu kasno kočio i da je čak i tu dobrim dijelom svog bolida izletio sa staze. Osim toga Maksu je se pomoglo i u predzadnjoj utrci kada su istakli crvene zastave. Hamilton i Bottas su otisli promjeniti gume, Max je ostao na stazi, u medjuvremenu se desio incident i istaknuta je crvena zastava. Max je zahvaljujuci tome dobio nezasluzeno prvo mjesto + gratis promjenu guma + ono cenjkanje i natezanje pravila je bruka za sport. Bukvalno je Masi pitao Red Bul da li se slazu sa odlukom da Maks prepusti Hamiltona ili da odluku prepusti sudijama koji bi ga sigurno kaznili na teži način. Sramota! Na kraju je njihova odluka donela pobednika, da je bilo drugačija odluka i da je SC ostao na stazi do kraja opet bi oni odlučili šampionat samo u korist drugog. Trebalo je lepo crvene zastave 3-4 kruga pre kraja. Ponovljeni start i neka svi voze u istim uslovima i neka pobedi bolji.

CJC

pre 2 godine

Naravno, čim se pojavio neko ko je pokazao zube i kad se od sledece sezone menja bolid, kad lagane pobede nisu sigurne onda razmislja o penziji.

z

pre 2 godine

Hm, zanimljivo... Čovek koji inače vozi hazarderski, koji je toliko vozača izgurao sa staze svojom vožnjom i koji je takvim vožnjama osvojio sedam titula, da se uvredi jer mu nisu za zelenim stolom dodelili i osmu?

Teško, bogami. Eto njega i sledeće sezone da uleće ljudima u točkove, seče krivine i ne dobije kaznu i da juri rekorde. Takvi ne prestaju da se vozaju na adrenalin, tako da će da tera on bar do 40.

Kralj mača

pre 2 godine

Биће следеће године - Ђоковић 8, Хамилтон 7. Карма стигне сваког на крају ;-)

Zoki

pre 2 godine

Jako sam uvredjen a pomalo i iznenadjen.Njegovih 7 titula ne vredi koliko 1 Senina,1 Laudina,1 Fitipaldijeva,1 Fandjova ili 1 Alonsova...da ne nabrajam dalje.

Rea

pre 2 godine

Nije ga Timo Glok pustio, pogledajte snimak celog poslednjeg kruga, jedva je na stazi bio koliko se klizao... I Sumi je pustio Fetela sa sedmog na sesto mesto bez borbe i tako mu potvrdio titulu protiv Alonsa. Srbi zaboravljaju vrlo lako i zato smo tu gde smo.

ISTINA

pre 2 godine

Da ga nisu gurali celu sezonu Maxu ne bi ni trebala pobeda na zadnjoj trci. Tako da je titula otisla u prave ruke. A i na toj zadnjoj trci da je sprovedena istraga Hamilton bi morao biti kaznjen. Za istu stvar cak i puno blazu Max je kaznjen. Tako da treba biti fer i sportski priznati poraz a ne kmecati.

boris

pre 2 godine

A gospodin Hamilton zaboravlja kako je uzeo prvu titulu??
Kada mu se u poslednjem krugu u poslednjoj krivini sa puta pomerio petoplasirani i on sa TAKO UZETIM cetvrtim mestom uzima titulu prvoplasiranom Masi ??
Sto tada nije razmisljao o karmi koja ga je eto stigla..))

Pierre Woodman

pre 2 godine

Crypto, hakinen je bilji vozac od sumahera, samo sto kao i svi finci nije cist u glavi. Smorio ga f1 i presao malo u reli… kad su imali iste bolide tada je mika harao, najbolje preticanje ilad je kad zaobilaze nekog vozaca za cio krug i sumaher i hakinen ali mika ide sa kontra strane i prepilava sumahera. Sumaher je bio isto kao i hamilton, najjaci bolid, sigurno je u top 5 ali najbolji nije. Zna se da je sena gospodar formule

Supermen

pre 2 godine

У Формули 1 постоји само један тим, то је Ферари. Сви остали су разне комбинације. Мерцедес је тим колико? Када Мерцедес буде у Формули 1 онолико дуго као Ферари, е онда ће моћи да се прича и њима као битним за Формулу 1.
(mr, 16. decembar 2021 16:45)
Ti definitivno pratis formulu…zadnjih par godina!

Milan

pre 2 godine

Može Hamilton da osvoji još 10 titula, ali bilo kakvo poređenje sa Mihaelom Šumaherom je stvarno smešno i to kažem kao stari navijač Mike Hakinena i "Meklaren-Mercedesa".
(markus1975, 17. decembar 2021 00:38)

Pa i moze da se poredi. Svaka cast Sumaheru za drugu titulu sa Benetonom. Prvu je osvojio tako sto je namerno izbacio Hila sa trke, i zato sto Hil nije hteo da za zelenim stolom resava pitanje sampiona (ovde se vidi razlika izmedju Hila i Hamiltona, odnosno Vilijamsa i Mercedesa). Sve ostale je osvojio u Ferariju koji je bio mnogo domminantan, cak u par sezona i dominantniji od Mercedesa poslednjih godina.

Sveznalica

pre 2 godine

Kako su ljudi zapeli za Gloka to je strasno. Nije on usporio namjerno vec je bio na gumama za suvo a staza bila mokra. Niko ne spominje godinu prije kad Hamilton gubi 30 sekundi zbog prestanka rada mjenjaca. Unesite malo realnosti u komentare a izbacite mrznju. Da Hamilton je vozio najbolji ili jedan od 2 najbolja bolida od 2014 pa nadalje ali je prirodno da najbolji vozaci budu u najboljim bolidima kao sto najbolji u ostalim sportovima idu u najbolje timove. Zamislite Mesija i Ronalda u Raju Valjekanu i Osasuni, ne ide bas. Isto se stvara slika kao da su Sumaher,Sena i ostali na trotinetima osvajali titule a ustvari su imali najjace bolide tog vremena. Ne kazem da je Hamilton najbolji vozac ikada ali se ovde stvara slika kao da nije ni u top 50. Nadam se da se nece penzionisati i da cemo sledece godine vidjeti jak Mercedes,RB i Ferari pa mozda cak i Meklaren koji je prestao odavno razvijati bolid za ovu sezonu koja je iza nas da bi se fokusirao na ovu koja nam dolazi.

Riccardo Zunino

pre 2 godine

Vise vrede pojedinacne vicesampionske titule Karlosa Rojtemana, Zila Vilneva, Dzekija Iksa, Kleja Regaconija i Ronija Petersona nego svih sedam titula i 100+ pobeda doticnog Lulu Hamiltona.

Lepi Milance

pre 2 godine

Cini mi se da je jednu titulu i on osvojio u poslednjem krugu, tako sto ga je nemacki vozac propustio za jedno mesto vise i tako Felipe Masa nije postao sampion... Tada mu je bilo slatko?

QwertyDGB

pre 2 godine

Kako nije? Uzeo Brawn GP 2009 godine sa sve Batonom kao prvakom te godine. Mercedesov motor, britanski vozač. Nije Hamilton izmislio Mercedes
(magnus, 16. decembar 2021 17:17)

To nije bio Mercedesov motor nego Hondin koja je 2008 napustila F1 zbog ekonomske krize.
Mercedes jeste posle integrisao BrawnGP.

kralj

pre 2 godine

Ne volim placljivce a sad su to I pokazali, kako Hamilton tako I Volf,sa druge strane titula koju je osvojio Verstapen bice uvek sa zvezdicom,nikad nece da bude priznata kao zasluzeno osvojena.Obe ekipe toliko imaju povlastice,neregularne bolide,pogotovo Merc .da bi trebalo da se izbace iz takmicenja.Nadam se sledece godine da ce bar jos dve ekipe da budu konkurentne sa bolidima,da konacno bude zanimljivo za gledanje,ova dvojica su zagadila formulu,posebno njihovi sefovi.

rio015

pre 2 godine

Vuna Kićo... Dok je imao 2 klase bolji bolid od svih, onda mu se nije išlo u penziju. Kada su stvari počele da se menjaju sad ćemo da se povlačimo-logično. Gospodin imao sreće u životu više nego neki od nas za 5 života. Tako da, neka ide, bar nećemo morati više da slušamo ona dva invalida na SK kako ga kuju u zvezde potpuno neopravdano.

parabolika

pre 2 godine

Hamilton napusta F1. Odlicno.
Da li ce F1 postati bolja zbog toga. Nece.
Razlog zasto nece. Ni Hamilton ni bilo koji vozac sada nema ono nesto sto su imali Lauda, Stjuart, Fandjo, Fitipaldi, Sena, Prost, Pike, Zil Vilneev, Askari, Hant, Iks, Pironi, Arnu, Mario Andreti, Brabham, Farina, pa cak i Sumaher.... Preciznije, Hamilton i Crashstapen imaju po nesto od toga ali daleko da bi mogli da stanu u ovaj nepotpuni niz.
Molim vas, Lecler je danas vozac jednog Ferarija, ko uopste sada vozi za Wiliams, Niko Rozberg juce bio sampion, pa Baton... ma dajte.

MLS

pre 2 godine

Pravi GOAT kad mu se desi nepravda ce da to "shavti licno" i da izadje na teren/stazu sledecu utakmicu/trku i da razvali sve. Lazni ce da kuka i place nad svojom tuznom sudbinom i preti da vise nece da se igra. Hamiltom = LeBron

mr

pre 2 godine

I Noletu osporavaju da je najbolji svih vremena. Luis sedam titula i 103 pobede. Ostali ni blizu. Mercedes će i dalje imati najbolji bolid. Budžeti svima ograničeni na 145 mil dolara a od 2023 na 135.. Može neko da ne voli Luisa ali je pokazao da je najbolji. Zašto bih ja voleo Ferari. Njihovo je prošlo i od prošlosti se ne živi. Nikada više neće imati najbolji bolid. Luis će i dalje vladati. Drugi u timu će mu pomoći
(NY, 16. decembar 2021 16:07)

У Формули 1 постоји само један тим, то је Ферари. Сви остали су разне комбинације. Мерцедес је тим колико? Када Мерцедес буде у Формули 1 онолико дуго као Ферари, е онда ће моћи да се прича и њима као битним за Формулу 1.

ronin

pre 2 godine

@Sveznalica
Наравно да су запели за Глока када је у тој трци Хамилтону требало бар пето место да овери титулу, а Маси само прво и да Хамилтон буде ван првих пет. Маса мајсторски одвезе целу трку и буде први, а Хамилтон стартује са друге позиције и целу трку не може да се пробије у првих пет. И то ми је неки шампион, није могао да буде бар пети, какав би тек био под притиском да је он требало да буде први, а Маса у првих пет. Та прича да Глок није могао да се довуче од задње кривине до циља на тим гумама не пије воду, а нарочито што је могао раније да их замени тада би га можда Хамилтон обишао и све би било регуларно, а вероватно не би пошто је тада био 7 или 8 па не би стигао, овако када је био шести Глок је само требало да стане што је и учинио. Уосталом, ако је такав шампион и најбољи икада како сам мисли и како га хвале, како сам није могао да одлучи да замени гуме него слуша тим, најбољи увек слушају свој инстинкт шта год им тим рекао и зато и побеђују и јесу најбољи јер имају то нешто што други немају и што им помаже да донесу праве одлуке у правом тренутку.

Brazil

pre 2 godine

Mmmm,

U Brazilu ga nisu kaznili iako je ocigledno da je se hteo zakucati u Hamiltona. Covek je toliko kasno kocio u krivini da je izletio 10 metara sa staze, a i Hamilton sa njim jer je verovatno i ocekivao da je Maks spreman da takvo nesto uradi. Neverovatno da Maksa za ono nisu kaznili.

markom

pre 2 godine

Cisto da se zna nikad nije napravljen dominantniji bolid od mercedesa,mercedes postoji odavno i prije hamiltona imaju 2 titule a i ovo je dokaz da u meklarenu kad su saradjivali sve bilo do mercedesa...Tako da hamilton bez mercedesa bi osvojio u vrh glave 2 titule a mercedes bez hamiltona bi osvojio mozda 2 titule manje posto ih imaju 10
Tako da Hamilton moze da se zahvali i pokloni bolidu mercedesa

mr

pre 2 godine

@ čiča,

А тако значи, ништа Мерц већ Рон. Па добро кад волиш Рона, онда ти је вљада дража Хонда. Знаш шта, ајд ти прво види дал стварно навијаш за Рона ил Мерц, па онда изабери мотор који ти је најдражи, и то тако поређај и тури поред Ферарија. Е онда ћеш да видиш једно константо присуство, без додатака других фирми и без ово оно, види се само константа и прост симбол Формуле 1, а то је Ферари. Сви остали су ту, купе неке старије констуркције, набаве мотор, па следеће други, итд. Исто важи и за твог Рона и твој Мерцедес.

Salezvezdara

pre 2 godine

meni je bas drago za Maxa zasluzio je jer realno ove sezone je bilo mnogo kontraverznih odluka i po mom misljenju malo vise na njegovu stetu. A sto se tice Hamuiltona po meni je top vozac i mozda je pre njegova ljutnja mogla biti prema mercedesu i njihovoj taktici sa kojom se vise puta nije slozio sto pre sto u zadnjoj trci

Power Player

pre 2 godine

Ne razumem zašto ljudi uporedjuju Noleta i Hamiltona. Nole ima iste uslove kao i ostali teniseri, i svako može da koristi sličan reket i patike. U formuli, samo Hamilton moze da koristi njegov bolid, koji je 90% uspeha.

magnus

pre 2 godine

(HAMILTONGOAT, 16. decembar 2021 15:47)

Kako nije? Uzeo Brawn GP 2009 godine sa sve Batonom kao prvakom te godine. Mercedesov motor, britanski vozač. Nije Hamilton izmislio Mercedes

magic

pre 2 godine

A joj! Pa šta ćemo sad!?
Prosto neverovatno kakvu igru igraju ovaj Hamilton i Mercedes, iz godine u godinu, sve isto. Samo neka kuknjava i zapomaganje čim nešto nije po njihovom, i sve smišljena medijska kampanja.

mr

pre 2 godine

@mr

Mercedes je u F1 od 1954. Ferrari od 1950. Prvu pobedu za tim je iste godine doneo Fanđo, ako si za istog čuo, a da nije iz domaćih filmova.

Ne znam tačno šta si mislio komentarom, ali pretpostavljam da slabo pamtiš ili znaš za dalje od 2010. Ima svašta lepo da se vidi o istoriji "srebrnih strela" u moto-sportu u njihovom fabričkim muzeju u Stuttgart-u.

Eto, ili turizam malo ili Gugl ako ništa drugo.
(čiča, 16. decembar 2021 17:03)

Не буди смешан. Мерцедес је мизерија у Формули 1. После тих пар година на почетку и онда катастрофе, појављују се тек мислим крајем 90-тих и то само са моторима. Да није њихов сарадник мекларен ухваћен и отеран, никад тим не би ни имали. И дан данас им је добар део тима ван мерцедеса, дакле још им мало фали учења. Ферари је један и једини прави и комплетни тим у Формули 1 већ ево 70 година, а твој Мерцедес не може да скупи ни дан данас компелтан тим за развој свега што чини формулу 1.
Зашто си се ти уопште јавио баш бих волео да знам. Капирам да те нешто зеза на гуглу или енглески.

Baba Vanga

pre 2 godine

Ko zna zašto je to dobro, doći će mladi, i svako sa takvim bolidom može biti visoko, visoko plasiran, a koga nema bez njega se može

Srđan BL

pre 2 godine

Hamilton je bio prvo "dijete projekat" koje se pojavilo u F1, kojeg je otac drzao za ruku par sezona dok se nije osamostalio... Kako da prihvatim kao velikog sportistu klinca koji je pod ocevim kisobranom cuvan, a vrlo brzo je odnosom prema drugima u ovom sportu postalo jasno da se nije formirao u uzornog covjeka kakav bi sportista trebao da bude... Ostao je "klinac" u glavi, a ovaj gubitak titule mu je bila dobra zivotna skola... Nista drugaciji nije ni Max, pod ocevom zastitom, ali mi ipak djeluje manje patetican...
Ove sezone F1 je napustio "covjek" (Kimi) koji je kao klinac poceo da se utrkuje u Formuli, jedva dobivsi licencu za ucestvovanje u tom "letecem cirkusu"... Na prvim treninzima letio je u Sauberu, bilo ga je lijepo gledati u McLarenu, ostao je zadnji sampion Ferarija... Jedino sto ocu duguje i zbog cega je uopste usao u F1 je bilo to sto mu je otac kupio karting (iako je novac bio namijenjen za gradnju kupatila na kuci), a za ostalo je Kimi pobrinuo svojim talentom. Nije bilo oca koji ce ga vodati za rukicu po trkama i sponzorisati ga... Nacin na koji su se od njega oprostili u F1 pokazuje da je bio cijenjen kao covjek, a kroz karijeru se ne sjecam da je "pljuvao" po drugima i bavio se politikom unutar F1 (igranje prljavih igara)...
Upravo je Kimi bio "gospodin" poput sampiona koji su krasili ovaj sport koju deceniju prije, jer se dokazivao na stazi, a da je McLaren 2003. i 2005. bio pouzdaniji bilo bi jos titula...
Senna, Schumi, Mika su bili formirani ljudi ne "napaljena" klincadija i zato je bilo zadovoljstvo gledati takvu formulu, ova sada postaje "obdaniste"...

markus1975

pre 2 godine

Može Hamilton da osvoji još 10 titula, ali bilo kakvo poređenje sa Mihaelom Šumaherom je stvarno smešno i to kažem kao stari navijač Mike Hakinena i "Meklaren-Mercedesa".

Terza

pre 2 godine

Nevezano za temu, ali koliko je nesnosan ovaj Legolas... Još misli da de razume u svaki sport. Čovekstvarno istripovao da je Elf, 'ladno.

kaokako

pre 2 godine

Ne volim Hamiltona, ali dobar je vozac, pokazivao je to dok jos nije bio u bolidu Mercedesa. Stalno zaboravljamo da je Formula 1 pa gotovo timski sport, i da je vozac samo jedan dio slagalice. E sad je pitanje da li bi u Hamiltonovom bolidu vecina vozaca koji su u Formuli 1 uzeli titulu. Botasov bolid ne racunam. Mislim da on nit ima isti bolid niti smije da udje u ikakvu trku, jednostavno mu je posao da bude vozac broj 2.

Dejan

pre 2 godine

Ja mislim da moze donekle i sebe da krivi zbog one gluposti na trci u Azerbejdzanu. Tada sam rekao da ce ga ovo kostati titule. Na poslednjoj trci ove sezone bio je bolji vozac na stazi ali dzaba kad je Maks celu sezonu bio bolji i konstantniji. Tako da Maks zasluzuje titulu iako ce ostati upamcena kao skandalozna i svi ce je po tome pamtiti.

Paja moler

pre 2 godine

više vredi jedna titula Mike Hakinena nego njegovih 7
(Let's go Brandon!, 16. decembar 2021 15:41)

A zamisli Juan Manuel Fangio

Zoran Z.

pre 2 godine

BLM protesti u Americi prošle godine su uspeli da ubede sve crne sportiste da su žrtve i da ih uvuku u toksični politički dijalog.
Kao rezultat, vrhunski crni sportisti su umesto da se takmiče počeli da odustaju: Naomi Osaka, Simone Biles, sad Hamilton.
Samo napred!

Mali Hijavata

pre 2 godine

Eto, sad valjda shvatate kako neki uporno mrze i osporavaju Djokovica iako je sve glavne rekorde izjednacio ili oborio. No, poput njega, i Hamiltona zabole uvce za to. Brojevi su jedini relevantan faktor u prici o uspesnosti i velicini sportiste.
(Robert, 16. decembar 2021 15:22)

Jako površan komentar. Brojevi su jedini relevantan faktor samo u priči o uspešnosti, ali ne i o veličini sportiste.
Veličina sportiste je nešto sasvim drugo, pre svega način na koji je postao veliki, zatim nadahnuće i talenat koji je uneo u sport, inovacije, potezi od kojih zastaje dah... i viteštvo. To je veličina.
Uspešnost je nešto sasvim drugo.
Nijedna Hendriksova ploča nije ni u prvih pedeset po prodaji, ali niko ne može da mu pridje po kreativnosti, nadahnuću i talentu.
Kriterijumi kojima čovek meri stvari na ovome svetu, postoje već u lektirama za osnovnu školu, ali škola je sada manje važna od instagrama, pa odatle i novi "GOAT" - ovi, tačno po meri internet edukacije.
Haug.

čiča

pre 2 godine

@mr

Mercedes je u F1 od 1954. Ferrari od 1950. Prvu pobedu za tim je iste godine doneo Fanđo, ako si za istog čuo, a da nije iz domaćih filmova.

Ne znam tačno šta si mislio komentarom, ali pretpostavljam da slabo pamtiš ili znaš za dalje od 2010. Ima svašta lepo da se vidi o istoriji "srebrnih strela" u moto-sportu u njihovom fabričkim muzeju u Stuttgart-u.

Eto, ili turizam malo ili Gugl ako ništa drugo.

Filip

pre 2 godine

Ko je gledao prenos nakon trke i prvu izjavu koju je dao, bilo je jasno da je ovo mogucnost? Na Button-ovo pitanje sta ga sada ceka i kada krece da se priprema za sledeci pohod na titulu sa Mercedesom, dao je vrlo "diplomatski" odgovor - prvo da odmorim pa cemo da vidimo sta cemo i kako, nesto u tom stilu, sto komentatori uopste nisu prokomentarisali, bas je moglo izmedju redova da se vidi sta je hteo da kaze. Pogledajte izjavu.

Vot iss yo nem

pre 2 godine

Mišljenja sam da se ovde radi samo o još jednom, ali prilično neuverljivom probnom balonu, tačnije pokušaju da se poslednja utrka poništi. Mercedes je ogromna i moćna korporacija koja se neće predati do poslednjeg trenutka, i koristit će se svim mogućim legalnim i nelegalnim potezima pa na ovu najavu gledam kao jedan od takvih poteza.

m

pre 2 godine

A sta je taj Mercedes uradio ove godine u DTM-u da sada moralise Red Bulu i FIA? Ko ne zna nek pogleda. DTM poslednja trka 2021. Skandal nad skandalima i sad ovde placu i drame.

qwertyDGB

pre 2 godine

(Milan, 17. decembar 2021 10:56)

Pa I ne moze. Sumaher je od 1996-2000 zajedno sa mehanicarima radio na tom Ferariju sa kojim je od 2000-2005 osvajao trofeje. Hamilton je dosao iz Meklarena u bolid Mercedesa koji je takodje tada vozio (i davao misljenje mehanicarima) taj isti Sumaher, pa je onda Hamilton vec u drugoj sezoni (a prvoj u hibridnoj eri) mogao da postane sampion.

Milan

pre 2 godine

(Milan, 17. decembar 2021 10:56)

Pa I ne moze. Sumaher je od 1996-2000 zajedno sa mehanicarima radio na tom Ferariju sa kojim je od 2000-2005 osvajao trofeje. Hamilton je dosao iz Meklarena u bolid Mercedesa koji je takodje tada vozio (i davao misljenje mehanicarima) taj isti Sumaher, pa je onda Hamilton vec u drugoj sezoni (a prvoj u hibridnoj eri) mogao da postane sampion.
(qwertyDGB, 17. decembar 2021 15:41)

Pa i moze. Iako stoje price da je Sumaher saradjivao sa mehanicarima oko bolida, tome njegovi fanovi daju mnogo paznje. To su radili i drugi veliki vozaci pre njega. A ne pominjes jos jednog coveka koji je bio u Benetonu, Ferariju i u Mercedesu, i za koga je i Sumaher govorio da je bio mastermind u Ferariju i Benetonu, a zbog njega se i vratio trkanju i doaso u Mercedes. Taj covek je u svim tim timovima bio mnogo vazniji za razvoj bolida. To je Ros Bron. Inace je kao vlasnik tima napravio sampionski bolid nakon cega je prodao vlasnistvo mercedesu i ostao u timu. Tako da je Sumaher dosao ne u tim kome je trebalo razviti bolid, vec u tim koji je bio aktuelni sampion, a ciji je tvorac bio Ros Bron. Ne samo da je bio mastermind u timovima, vec je i majstor za nalazenje rupa u propisima zahvaljujuci kojima su timovi sticali prednost u odnosu na konkurenciju, a ocigledno da je ta praksa ostala u Mercedesu s obzirom na to da su nekaznjeno znacajno ubrzali bolid u sred sezone.

sadasdas

pre 2 godine

Tenis i F1 ne mogu da se porede. Tenis je pre svega olimpijski sport, a F1 nije i nikada nece biti jer nisu isti uslovi za sve ucesnike. Hamilton je citavu karijeru imao povlascen polozaj u smislu da je imao najjaci bolid od 2013. ali i Meklaren od 2007. koji je bio vrlo mocan cak i u vreme Fetelove dominacije. Djokovic i njegovi protivnici imaju iste uslove, skoro istu opremu samo je marka drugacija. Pritom ne zaboravite da je F1 timski sport, ne zavisi samo od jednog vozaca, vec su njih dvojica, kao i tim mehanicara.

QwertyDGB

pre 2 godine

Molim vas, Lecler je danas vozac jednog Ferarija, ko uopste sada vozi za Wiliams, Niko Rozberg juce bio sampion, pa Baton... ma dajte.
(parabolika, 16. decembar 2021 16:49)

Taj Lekler je uz Rasel (Vilijams a od sledece sezone Mercedes) jedini vozac koji je osvojio F2 i F3, i koji se sada igrom slucaja (Ferarijev odustanak od razvoja bolida ove sezone zbog krize) prvi put u karijeri nasao iza klupskog kolege.

Takodje, taj Rasel prosle sezone zamalo u jednoj trci nije pobedio sa Merecedesovim bolidom, kada je zbog korone menjao Hamiltona. Razlog zasto je bio deveti je taj sto su pogresili mehanicari prilikom pit stopa.

Dr. Zetsche

pre 2 godine

Neka ide ako više nema motivacije za trkama F1. Bilo bi lepo videti Landa sa Russell-om u Mercedesu, a u McLaren da dođe Nick de Vries. Možda se i ovo ostvari uskoro.

čiča

pre 2 godine

Pa @mr, ja sam saglasan na prvu sa tobom. Svi ti "ostali" nedostojni, uđu u cirkus povremeno, skrpe krš sa svih strana, motor odavde, šasiju odande, menadžment odnekud, prevozaju sveprisutni Ferrari kako stignu i odu. I onda dođe neko novi da ga prevoza opet. I onda Jean ode gde? A da, pravo na čelo FIA-e. Stvarno iznenađujuće.

Shatili smo da ti znaš za koga navijaš. Članak je o Mercedesu i Hamiltonu, pa da se vratimo na njih. Zašto pričamo o Ferariju? Da, I ja navijam za nekog trećeg, pokušao sam samo da ti kažem da je malo glupo pljuvati uspehe i doprinos Mercedesa sportu.

Toliko....

magnus

pre 2 godine

To nije bio Mercedesov motor nego Hondin koja je 2008 napustila F1 zbog ekonomske krize.
Mercedes jeste posle integrisao BrawnGP.
(QwertyDGB, 16. decembar 2021 17:59)

Dakle, Honda se povukla 2008. Ros Brawn uzima tim 2009 na već daleko odmaklom bolidu za 2009 i pošto je ostao bez motora za tu sezonu, adaptira šasiju za Mercedesov motor i tako nastaje BGP 001. Dakle, Mercedesov motor ;)

čiča

pre 2 godine

@mr

Pa dobro, Ferrari je jedini pravi, u pravu si. Bar nemaš nikakvu dilemu za koga da navijaš. Verovatno bi ti se najviše svideo grid sa 20 Ferarija.

Ja recimo nemam mnogo toga za Mercedes, navijač sam McLarena evo već 40 godina, u dobru i zlu. Ali reći da je Mercedes smešan u F1 je u najmanju ruku smešno. Uostalom taj smešan tim je uzeo titulu zadnjih 8 godina, bez da je Ferrari I blizu, već skoro 15 god. Pretpostavljam da si u konačnom dvoboju navijao za Red Bull, valjda je iz tvoje perspektive to tim sa ogromnom tradicijom. Ali eto, i on je jednom i jedinom Ferrariju otkinuo par titula.

Dominira onaj ko uloži. Tako je bilo i sa Ferrarijem u periodu dominacije, kada je doduše bio više politička organizacija nego racing tim. Tako je bilo i sa Red Bullom i sad sa Mercedesom. Vreme divljeg trkanja samo na ludu glavu je mnogo davno prošlo. Možda još baš sa tim starim Mercedesom, Alfa Romeom I tom ekipom.

Za moj gugl i engleski se ništa ne sekiraj.