NBA 65

Utorak, 07.12.2021.

08:15

Za istoriju – Jokić prestigao Lerija Birda

Nikola Jokić je ispisao istoriju na meču sa Čikago Bulsima.

Za istoriju – Jokiæ prestigao Lerija Birda IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

65 Komentari

Sortiraj po:

kijevcanin

pre 2 godine

@Sta
Kako porediti igraca koji nije ni na pola karijere sa bilo kim,pritom Leri Bird je verovatno u top 5 igraca u istoriji,svakako najbolji belac ikad,biti ravan u necemu sa njim je svakako neverovatno za nasu kosarku gde je najbolji do Jokica bio Pedja Stojakovic koji nije bio najbolji ni u klubu,mi jos nismo svesni sta imamo,pritom gotovo niotkuda,41.pik iz male Mege,niko od njega nije ocekivao nista,a sve nam nesto malo kao da smo oduvek imali najbolje igrace najjace lige

Stipsa

pre 2 godine

Auuu Westbrook???
(jos tri puta toliko, 07. decembar 2021 12:38)


I posle kažu carinik i potrošač lopti a čovek tim-igrač sve i svja u timu

smeh

pre 2 godine

Da li je Jokić bolji od Birda se ne može nikako izmeriti ali ima dosta stvari koji su na strani Birda. Za sada ga je pretekao u ovom statističkom podatku, možda i najtežem za svakog igrača jer nije lako doći do dvocifrenih brojeva u tri različite rubrike. Ipak da vi pitate Popoviča šta misli na tu temu ili nekog vrhunskog igrača. A fascinantno je da jedan centar pravi ovakve brojke i tek je na polovini svoje karijere. Zaista nestvarno zvuči da centar bude umešan u statistiku koja je uglavnom vezana za niže igrače, plejmejkere pre svega. Jokić će po završetku karijere sigurno ući u Kuću Slavnih, možda čak kao jedan od najboljih visokih igrača ikada, pa je jedino pitanje hoće li stići do prstena?

Avangar

pre 2 godine

Sinoc sam ostao budan da gledam Bulse protiv Joke posle dugo vremena, i samo sam potvrdio zasto ne gledam Denver. Meloun je toliko limitiran trener da imam utisak da on ni ne zeli da pobedi utakmicu, ima fiksne minutaze koje ne menja, zna se tacno vec godinama kad ulazi Jokic i kad izlazi, ne bi mu minut duze dao, razumem ja i povrede i sve ali bas zbog tih uzasno pripremljenih fiksnih rotacija se svi povredjuju a da ne pricam sto svi protivnici tacno znaju kad ce ko da im udje na teren...Jokicu svaka jbna cast, u Denveru ce tek da vide ko je i sta je Jokic nazalost kad ode, jer ga ne cene ni malo, iako ga publika obozava, ali staf i treneri nemaju ni malo obzira prema njemu, da godinama ne mogu 2 krstena lika koji mogu otvorene trojke da pogode, da ne mogu neku borbenu 4ku da nadju koja ce tuci po terenu, ja stvarno ne razumem, kao da ga namerno teraju i namerno nece da osvoje prsten. Begaj Jokicu kod Luke sl sezone da se igrate kosarke, to bi bio najbolji duo 21 veka verujte mi.

Sta

pre 2 godine

Da li iko normalan stvarno misli da je jokić bolji košarkaš od Birda?
(Sta, 7. decembar 2021 09:11)

Na poziciji centra da. 100%. Na poziciji krila tesko. Sta mislis ko je bolji kosarkas na poziciji igraca tenisa? Djokovici ili Dzabar?
(Djenka, 7. decembar 2021 10:17)

A gde vidiš da pominjem pozicije druže? Jasno sam napisao košarkaš.

el diablo

pre 2 godine

e da mi je da te pustim jokicu da igras ti 80-tih dje je dzordan jedva igrao sa tim ubicama kako su ga kidali, a ti bi imao statistiku na nivou binarnog sistema. o i 1

mladen

pre 2 godine

Kakva je igracaka besmislemnost ovaj sistem u NBA. Na kraju trece cetvrtine i na pocetku cetvrte nema ti glavnog ighraca i protivnik ode na plus 13, a trener mora da ispostuje gazdin nalog da svaki igrac igra onoliko koliko je placen pa i po cenu rezultata... A Jokic odlucio da samo asistira - pa niti on ima koristi niti ima tim. Denver je ekipa bez ambicija, a Jokic je zadovoljan lovom i zabavom..I takvi su i tezultati. Ni s Marejom nije bilo puno bolje. Uzgred kada se on vrati poslije godinu dana pauze, pitanje je da li ce vise ikada biti ono sto je bio. Vucevic pokazuje kako se to radi.

Sub013

pre 2 godine

Ovo je stvarno nestvarno.

U smislu da Birda percipiramo kao jednog od najvecih(sto i jeste) i za celu karijeru koja mu je trajala 14 godina, napravio je 60 triple double, a Jokic je to preskocio za samo 5 godina.
(hours of love, 7. decembar 2021 08:45)

Ne mozemo tako banalno da posmatramo.
Ako mu je za tako nesto sada trebalo 5 godina u Birdovo vreme bi mu trebalo 10 minimum. Ne moramo da se ponavljamo koliko su se igrale jace odbrane, statistika nije bila toliko bitna i asistencija se racunala samo kada obezbedis saigracu lake poene, sada mu dodas loptu on predribla dvojicu da kos i tebi upisu asistenciju. Koliko je neumesno porediti takve ucinke iz tog vremena i ovog sada, govori podatak da je Vesbruk sakupio cirka 150 tipl dablova vise od Dzordana, a nit je bolje sutirao, nit je bolje skakao, nit je bolje dodavao! Eto koliko je besmisleno sve to postalo. Inace svaka cast Jokicu, lep podvig svakako i tek ce se penjati na toj listi, ali svako poredjenje tadašnje i ove danasnje NBA kosarke je van pameti i to ne pricam zato sto sam nostalgican za tim vremenom vec su stvarno odbrana, voljni momenat, timski duh, sudije, publika, pa i sam kvalitet kosarke bili na mnogo vecem nivou. Ostvariti tripl dabl 90-tih u NBA ligi je bilo pakleno tesko, a danas... danas ce evo Vesbruk jos malo pa 200. tripl dabl, svaka dalja rec je suvisna, osim zanimljivosti da bi tada grejao klupu u vecini klubova i da bi mu 10 tripl dablova u karijeri bio maksimum.

Dragan Borca

pre 2 godine

Daco@

Jesu, toliko su se igrale odbrane da kad iz nostalgije uzmem neke stare snimke kosarke frapiram se koliko je sport napredovao.

Covece pre 30 godina skoro niko nije ni branio perimetar. Centri kampovali u reketu nisu ni izlazili van 3-4 metra, niti su iskakali braneci pik i pop, bukvalno stajali ukopani u reketu. To sto su centri kampovali u reketu zbog takvih pravila to je totalno druga prica. Neki danasnji iole dobar suter bi masakrirao odbrane od pre. Misliti da se u kosarci i fudbalu igrale pre bolje odbrane je tragikomicno. Pitanje je koliko bi uopste igraca devedesetih moglo i da igra modernu kosarku gde svi trce svuda skoro non stop.

Hakim stoji ukopan po 15 sekundi ispod kosa i ceka igraca, zato sto su bili mnogo losiji suteri pa se petice i cetvorke ukopavale u 3-4 metra. Kada bi neki tim danas pokusao igrati takvu odbranu popio bi 30 razlika bez da se oznoje. Tj ne bi ni mogli kampovati u reketu. Sek, Robinson i drugi bi morali juriti pik na 7-8 metara onako glomazni. Uzmi neki snimak iz devedesete i prebroj koliko puta centar izadje igrati odbranu na 6-7-8 metara i onda uzmi prebroj koliko puta danas centar izadje spolja😄

To sto su se vise tukli i sto su kampovali u reketu ne znaci da se igrale bolje odbrane. Ja se kladim vi koji mislite to da niste odgledali ukupno 20 utakmica moderne NBA 😬

Fil Džons

pre 2 godine

Za vreme Lerija Birda su se igrale odbrane
(dača, 07. decembar 2021 09:03)



Jesu jesu, krene igrač u zakucavanje a blok stiže kad je ovaj već slomio koš.

Zeljko

pre 2 godine

Ne umanjujem uspehe Jokića izvanredan je igrač ali košarka u vreme Birda kada su igrali Jordan, Medžik itd je bila mnogo kvalitetnija

Mikele

pre 2 godine

Volim Jokica, ali sve ovo u zadnjih 10god je toliko napravljeno da se gruvaju brojke.
Danas se asistencija broji kad mu saigrač namigne

Neko

pre 2 godine

@Hagiano, sve to stoji, ali koje saigrace je imao Bird, koliko su zdravi bili?
Denver je za 5 godina imao mozda 10 tekmi da su svi bili zdravi...
Trenutno je 6 igraca odsutno, pa to ni 2 Jokica ne mogu da nadoknade...covek mora da odigra savrseno za svaku pobedu, a ostali bar sa bidu polusolidni.

Pribil

pre 2 godine

Kosarka je kolektivni sport. Mozes da das 100 koseva, ako tvoj tim izgubi to je deplasirano. Previse se nabija statistika, tripl dablovi itd. U kosarci se broje titule, pobede, statistika je samo slovo na papiru.

Sarkazam

pre 2 godine

Broj prstenova odredjuje koliko je dobar tim u kojem igra, a ne igrac pojedinacno. Svaki igrac ima svoju statistiku, koja zavisi od tima takodje, ali manje. Ovo sto Jokic radi u ovakvom Denveru je cudo.

Z

pre 2 godine

Ono što ovaj rezultat čini jedi stvenim je to što on igra na poziciji centra, svi ostali su bekovi, krila ili plejmejkeri.
Fascinantno je da centar ima ovakvu statistiku i zbog toga je i bio MVP.
Možete da ga volite ili ono drugo ali ne možete da ne poštujete rad u rezultate koje pravi. Što se tiče ekipe, na žalost i ove sezone imaju mnogo problema sa povredama i to će opet uticati na krajnji rezultat. Zbog takvog i sličnih problema su neki vrhunski igrači menjali timove da bi uzeli bar jedan prsten.
Ima i drugačijih promera,kao na pr. Barkli koji je tvrdoglavo ostajao u ekipi koja nije mogla do titule.

Djenka

pre 2 godine

Da li iko normalan stvarno misli da je jokić bolji košarkaš od Birda?
(Sta, 7. decembar 2021 09:11)

Na poziciji centra da. 100%. Na poziciji krila tesko. Sta mislis ko je bolji kosarkas na poziciji igraca tenisa? Djokovici ili Dzabar?

lerma

pre 2 godine

Vestbruk je nesumnjivo dobar košarkaš, možda za 100godina kada svi zaborave kako je došao do tih brojki, neko ga bude i cenio. Isto važi i za hardena.
Jokica s druge strane cene svi i danas, cenice ga još više na kraju karijere.
Ali niko od njih nije svestraniji igrač od Birda, niti bolji dodavač, niti je osvajao više titula, a teško i da će. Sve to govori samo jedno.
Odbrana, odnosno nepostajanje iste u danasnjem NBA dovodi do suludih brojki, većinom iz marketinških a manje sportskih razloga. Teško da igrač može napredovati u takvoj situaciji, ne igraju ni svi PO, a i oni koji igraju neretko ispadnu brzo.

Goran

pre 2 godine

Kresimir Cosic je najbolji kosarkas u istoriji. Ovo sto jokic radi je samo nastavak onoga sto je Kreso poceo veoma davno .Kosarkaski vizionar.

ns posmatrac

pre 2 godine

Nije ga isao sut ali je morao da sutira da bi vrsio pritisan na odbranu kako bi ga udvajali i kako bi imali visak u napadu.
Problem je los ucinak klupe i povrede.
Ko nezna dobar rezultat u regularnom delu sezone bez dobre klupe neide sa ovim tempom utakimica koji se igra u NBA.

kakone

pre 2 godine

Крешимир Ћосић је узео златну олимпијску медаљу, две титуле шампиона света, четири европске титуле, ... Јокић 0/0/0. На вечној листи југословенских и српских кошаркаша није ни међу првих 1000.
(Гане, 07. decembar 2021 09:33)

Uzeo zlatnu Olimpijsku kada su za amere igrali amateri, kako na Olimpijadi tako i na Svjetskim prvenstvima. Na Evropskim je jedino Rusija bila konkurent, vecina Evrope nije ni znalo sta je kosarka. Danas nam Finci dobijaju mladje selekcije, dok tih godina u Finakoj nisu znali sta je kos a ne kosarka. Plus je to bila ona Juga, a ne Srbija. Da ne pricam sta su napravili od reprezentativne kosarke i nemogucnosti da imas najbolje igrace. Tada si bukvalno morao da se odazoves i isao na pripreme koje su trajale mjesecima. Niko nije igrao u NBA a u Evropi se igralo duplo manje utakmica.

U pomoć je dozivao Genšera i Moka

pre 2 godine

Nikad neće biti legenda, jer je odbio reprrzentaciju.
(Realan, 07. decembar 2021 08:53)

Da,neće po tebi,ali hoće za svijet.

PERA

pre 2 godine

Резултат је за поштовање, али човек није.
(Јабучило, 7. decembar 2021 09:28)
A zasto? Jel te nesto prevario, jel ti nesto ukrao, jel ti medju preorao, jel te psovao?Podeli sa nama kada vec tvrdis da je los covek!!!

king

pre 2 godine

41 reasons Nikola Jokic is one of the most unique MVPs ever

The most unique and unprecedented fact about Nikola Jokic, at least in terms of his status as a Kia MVP, is where he landed in the Draft.

A total of 40 players went ahead of him, making Jokic the lowest Draft pick in NBA history to win the Most Valuable Player award. In a nod to his Draft spot, we created a compilation of 41 fun facts, interesting stats and incredible plays to help explain the narrative of Jokic’s uniqueness.

35. Young Olympian. As the youngest player on the Serbian National Team at the 2016 Summer Olympics, Jokic led the team in rebounds and helped secure a silver medal for his country.

Hvala Nikola za tu medalju ali nadam se da više nikada, to ti je poslednje što ti je potrebno u životu.

Stefi

pre 2 godine

Da je Jokic statisticar kao Rasel do sad bi bio bar bolji od Lebrona. Koliko utakmica mu je falio skok ili asistencija. A tek da ima dobre saigrace sutere, sve one utakmice sa 7 asistencija, mogle su da budu 15.. Veliki je Nikola.

Hagiano

pre 2 godine

Nemoj racunati Birdovih poslednjih 4 sezona jer je vise preseo nego igrao.
Ali da, s obzirom koliko je dominirao 80tih ima malo tripl-dablova.

Jokic treba da osvoji 4 prstena, da bi prestigao Birda, u sta cisto sumnjam.

Гане

pre 2 godine

Крешимир Ћосић је узео златну олимпијску медаљу, две титуле шампиона света, четири европске титуле, ... Јокић 0/0/0. На вечној листи југословенских и српских кошаркаша није ни међу првих 1000.

vince carter

pre 2 godine

Bird je igrao u sistemu gde lopta kruzi kao kod Spursa i Popovica i gde svi dele asistencije medjusobom,tako da je mnogo teze tako uzimati triple dablove,plus oj kao krilo je morao u svom timu za skokove da se bori sa Mekhejlom i Parishom. I Lamelo Ball ce stici Birda. A Westbruk je to ucinio odavno,posto su trojkasi rasirili teren lakse je upisati asistenciju dobacivati loptu njima,tako da poredjenja nisu relevantna,Harden ili Westbruk nisu ni blizu dobri asistenti kao Bird ali imaju vise asistencija.

Bik Koji Sedi

pre 2 godine

Čudo Novak i čudo Nikola, šteta što nemamo i u fudbalu neko čudo da bude najbolji igrač svetskog prvenstva ili igrač godine, ipak je fudbal najpopularniji sport.

Biće Vlahović!

hours of love

pre 2 godine

Ovo je stvarno nestvarno.

U smislu da Birda percipiramo kao jednog od najvecih(sto i jeste) i za celu karijeru koja mu je trajala 14 godina, napravio je 60 triple double, a Jokic je to preskocio za samo 5 godina.

Stanje stvari

pre 2 godine

Iz godine u godinu on napreduje(ove godine skokovi)a Denver stagnira.Čini mi se da su one dve lude serije od 1-3 do 4-3 i finale konferencije krajnji domet Denvera.Glupo je da ja dajem savete jednom Jokiću ali ako želi prsten,nek se pozdravi sa svima u Denveru na ljudski,dostojanstven način i zahvali na saradnji.

vlažno groždje

pre 2 godine

Čudo Novak i čudo Nikola, šteta što nemamo i u fudbalu neko čudo da bude najbolji igrač svetskog prvenstva ili igrač godine, ipak je fudbal najpopularniji sport.

hours of love

pre 2 godine

Ovo je stvarno nestvarno.

U smislu da Birda percipiramo kao jednog od najvecih(sto i jeste) i za celu karijeru koja mu je trajala 14 godina, napravio je 60 triple double, a Jokic je to preskocio za samo 5 godina.

Stanje stvari

pre 2 godine

Iz godine u godinu on napreduje(ove godine skokovi)a Denver stagnira.Čini mi se da su one dve lude serije od 1-3 do 4-3 i finale konferencije krajnji domet Denvera.Glupo je da ja dajem savete jednom Jokiću ali ako želi prsten,nek se pozdravi sa svima u Denveru na ljudski,dostojanstven način i zahvali na saradnji.

vince carter

pre 2 godine

Bird je igrao u sistemu gde lopta kruzi kao kod Spursa i Popovica i gde svi dele asistencije medjusobom,tako da je mnogo teze tako uzimati triple dablove,plus oj kao krilo je morao u svom timu za skokove da se bori sa Mekhejlom i Parishom. I Lamelo Ball ce stici Birda. A Westbruk je to ucinio odavno,posto su trojkasi rasirili teren lakse je upisati asistenciju dobacivati loptu njima,tako da poredjenja nisu relevantna,Harden ili Westbruk nisu ni blizu dobri asistenti kao Bird ali imaju vise asistencija.

Stefi

pre 2 godine

Da je Jokic statisticar kao Rasel do sad bi bio bar bolji od Lebrona. Koliko utakmica mu je falio skok ili asistencija. A tek da ima dobre saigrace sutere, sve one utakmice sa 7 asistencija, mogle su da budu 15.. Veliki je Nikola.

vlažno groždje

pre 2 godine

Čudo Novak i čudo Nikola, šteta što nemamo i u fudbalu neko čudo da bude najbolji igrač svetskog prvenstva ili igrač godine, ipak je fudbal najpopularniji sport.

Гане

pre 2 godine

Крешимир Ћосић је узео златну олимпијску медаљу, две титуле шампиона света, четири европске титуле, ... Јокић 0/0/0. На вечној листи југословенских и српских кошаркаша није ни међу првих 1000.

kakone

pre 2 godine

Крешимир Ћосић је узео златну олимпијску медаљу, две титуле шампиона света, четири европске титуле, ... Јокић 0/0/0. На вечној листи југословенских и српских кошаркаша није ни међу првих 1000.
(Гане, 07. decembar 2021 09:33)

Uzeo zlatnu Olimpijsku kada su za amere igrali amateri, kako na Olimpijadi tako i na Svjetskim prvenstvima. Na Evropskim je jedino Rusija bila konkurent, vecina Evrope nije ni znalo sta je kosarka. Danas nam Finci dobijaju mladje selekcije, dok tih godina u Finakoj nisu znali sta je kos a ne kosarka. Plus je to bila ona Juga, a ne Srbija. Da ne pricam sta su napravili od reprezentativne kosarke i nemogucnosti da imas najbolje igrace. Tada si bukvalno morao da se odazoves i isao na pripreme koje su trajale mjesecima. Niko nije igrao u NBA a u Evropi se igralo duplo manje utakmica.

Hagiano

pre 2 godine

Nemoj racunati Birdovih poslednjih 4 sezona jer je vise preseo nego igrao.
Ali da, s obzirom koliko je dominirao 80tih ima malo tripl-dablova.

Jokic treba da osvoji 4 prstena, da bi prestigao Birda, u sta cisto sumnjam.

PERA

pre 2 godine

Резултат је за поштовање, али човек није.
(Јабучило, 7. decembar 2021 09:28)
A zasto? Jel te nesto prevario, jel ti nesto ukrao, jel ti medju preorao, jel te psovao?Podeli sa nama kada vec tvrdis da je los covek!!!

U pomoć je dozivao Genšera i Moka

pre 2 godine

Nikad neće biti legenda, jer je odbio reprrzentaciju.
(Realan, 07. decembar 2021 08:53)

Da,neće po tebi,ali hoće za svijet.

Djenka

pre 2 godine

Da li iko normalan stvarno misli da je jokić bolji košarkaš od Birda?
(Sta, 7. decembar 2021 09:11)

Na poziciji centra da. 100%. Na poziciji krila tesko. Sta mislis ko je bolji kosarkas na poziciji igraca tenisa? Djokovici ili Dzabar?

Bik Koji Sedi

pre 2 godine

Čudo Novak i čudo Nikola, šteta što nemamo i u fudbalu neko čudo da bude najbolji igrač svetskog prvenstva ili igrač godine, ipak je fudbal najpopularniji sport.

Biće Vlahović!

lerma

pre 2 godine

Vestbruk je nesumnjivo dobar košarkaš, možda za 100godina kada svi zaborave kako je došao do tih brojki, neko ga bude i cenio. Isto važi i za hardena.
Jokica s druge strane cene svi i danas, cenice ga još više na kraju karijere.
Ali niko od njih nije svestraniji igrač od Birda, niti bolji dodavač, niti je osvajao više titula, a teško i da će. Sve to govori samo jedno.
Odbrana, odnosno nepostajanje iste u danasnjem NBA dovodi do suludih brojki, većinom iz marketinških a manje sportskih razloga. Teško da igrač može napredovati u takvoj situaciji, ne igraju ni svi PO, a i oni koji igraju neretko ispadnu brzo.

Dragan Borca

pre 2 godine

Daco@

Jesu, toliko su se igrale odbrane da kad iz nostalgije uzmem neke stare snimke kosarke frapiram se koliko je sport napredovao.

Covece pre 30 godina skoro niko nije ni branio perimetar. Centri kampovali u reketu nisu ni izlazili van 3-4 metra, niti su iskakali braneci pik i pop, bukvalno stajali ukopani u reketu. To sto su centri kampovali u reketu zbog takvih pravila to je totalno druga prica. Neki danasnji iole dobar suter bi masakrirao odbrane od pre. Misliti da se u kosarci i fudbalu igrale pre bolje odbrane je tragikomicno. Pitanje je koliko bi uopste igraca devedesetih moglo i da igra modernu kosarku gde svi trce svuda skoro non stop.

Hakim stoji ukopan po 15 sekundi ispod kosa i ceka igraca, zato sto su bili mnogo losiji suteri pa se petice i cetvorke ukopavale u 3-4 metra. Kada bi neki tim danas pokusao igrati takvu odbranu popio bi 30 razlika bez da se oznoje. Tj ne bi ni mogli kampovati u reketu. Sek, Robinson i drugi bi morali juriti pik na 7-8 metara onako glomazni. Uzmi neki snimak iz devedesete i prebroj koliko puta centar izadje igrati odbranu na 6-7-8 metara i onda uzmi prebroj koliko puta danas centar izadje spolja😄

To sto su se vise tukli i sto su kampovali u reketu ne znaci da se igrale bolje odbrane. Ja se kladim vi koji mislite to da niste odgledali ukupno 20 utakmica moderne NBA 😬

Z

pre 2 godine

Ono što ovaj rezultat čini jedi stvenim je to što on igra na poziciji centra, svi ostali su bekovi, krila ili plejmejkeri.
Fascinantno je da centar ima ovakvu statistiku i zbog toga je i bio MVP.
Možete da ga volite ili ono drugo ali ne možete da ne poštujete rad u rezultate koje pravi. Što se tiče ekipe, na žalost i ove sezone imaju mnogo problema sa povredama i to će opet uticati na krajnji rezultat. Zbog takvog i sličnih problema su neki vrhunski igrači menjali timove da bi uzeli bar jedan prsten.
Ima i drugačijih promera,kao na pr. Barkli koji je tvrdoglavo ostajao u ekipi koja nije mogla do titule.

Sub013

pre 2 godine

Ovo je stvarno nestvarno.

U smislu da Birda percipiramo kao jednog od najvecih(sto i jeste) i za celu karijeru koja mu je trajala 14 godina, napravio je 60 triple double, a Jokic je to preskocio za samo 5 godina.
(hours of love, 7. decembar 2021 08:45)

Ne mozemo tako banalno da posmatramo.
Ako mu je za tako nesto sada trebalo 5 godina u Birdovo vreme bi mu trebalo 10 minimum. Ne moramo da se ponavljamo koliko su se igrale jace odbrane, statistika nije bila toliko bitna i asistencija se racunala samo kada obezbedis saigracu lake poene, sada mu dodas loptu on predribla dvojicu da kos i tebi upisu asistenciju. Koliko je neumesno porediti takve ucinke iz tog vremena i ovog sada, govori podatak da je Vesbruk sakupio cirka 150 tipl dablova vise od Dzordana, a nit je bolje sutirao, nit je bolje skakao, nit je bolje dodavao! Eto koliko je besmisleno sve to postalo. Inace svaka cast Jokicu, lep podvig svakako i tek ce se penjati na toj listi, ali svako poredjenje tadašnje i ove danasnje NBA kosarke je van pameti i to ne pricam zato sto sam nostalgican za tim vremenom vec su stvarno odbrana, voljni momenat, timski duh, sudije, publika, pa i sam kvalitet kosarke bili na mnogo vecem nivou. Ostvariti tripl dabl 90-tih u NBA ligi je bilo pakleno tesko, a danas... danas ce evo Vesbruk jos malo pa 200. tripl dabl, svaka dalja rec je suvisna, osim zanimljivosti da bi tada grejao klupu u vecini klubova i da bi mu 10 tripl dablova u karijeri bio maksimum.

Sarkazam

pre 2 godine

Broj prstenova odredjuje koliko je dobar tim u kojem igra, a ne igrac pojedinacno. Svaki igrac ima svoju statistiku, koja zavisi od tima takodje, ali manje. Ovo sto Jokic radi u ovakvom Denveru je cudo.

Pribil

pre 2 godine

Kosarka je kolektivni sport. Mozes da das 100 koseva, ako tvoj tim izgubi to je deplasirano. Previse se nabija statistika, tripl dablovi itd. U kosarci se broje titule, pobede, statistika je samo slovo na papiru.

Avangar

pre 2 godine

Sinoc sam ostao budan da gledam Bulse protiv Joke posle dugo vremena, i samo sam potvrdio zasto ne gledam Denver. Meloun je toliko limitiran trener da imam utisak da on ni ne zeli da pobedi utakmicu, ima fiksne minutaze koje ne menja, zna se tacno vec godinama kad ulazi Jokic i kad izlazi, ne bi mu minut duze dao, razumem ja i povrede i sve ali bas zbog tih uzasno pripremljenih fiksnih rotacija se svi povredjuju a da ne pricam sto svi protivnici tacno znaju kad ce ko da im udje na teren...Jokicu svaka jbna cast, u Denveru ce tek da vide ko je i sta je Jokic nazalost kad ode, jer ga ne cene ni malo, iako ga publika obozava, ali staf i treneri nemaju ni malo obzira prema njemu, da godinama ne mogu 2 krstena lika koji mogu otvorene trojke da pogode, da ne mogu neku borbenu 4ku da nadju koja ce tuci po terenu, ja stvarno ne razumem, kao da ga namerno teraju i namerno nece da osvoje prsten. Begaj Jokicu kod Luke sl sezone da se igrate kosarke, to bi bio najbolji duo 21 veka verujte mi.

Zeljko

pre 2 godine

Ne umanjujem uspehe Jokića izvanredan je igrač ali košarka u vreme Birda kada su igrali Jordan, Medžik itd je bila mnogo kvalitetnija

mladen

pre 2 godine

Kakva je igracaka besmislemnost ovaj sistem u NBA. Na kraju trece cetvrtine i na pocetku cetvrte nema ti glavnog ighraca i protivnik ode na plus 13, a trener mora da ispostuje gazdin nalog da svaki igrac igra onoliko koliko je placen pa i po cenu rezultata... A Jokic odlucio da samo asistira - pa niti on ima koristi niti ima tim. Denver je ekipa bez ambicija, a Jokic je zadovoljan lovom i zabavom..I takvi su i tezultati. Ni s Marejom nije bilo puno bolje. Uzgred kada se on vrati poslije godinu dana pauze, pitanje je da li ce vise ikada biti ono sto je bio. Vucevic pokazuje kako se to radi.

ns posmatrac

pre 2 godine

Nije ga isao sut ali je morao da sutira da bi vrsio pritisan na odbranu kako bi ga udvajali i kako bi imali visak u napadu.
Problem je los ucinak klupe i povrede.
Ko nezna dobar rezultat u regularnom delu sezone bez dobre klupe neide sa ovim tempom utakimica koji se igra u NBA.

Neko

pre 2 godine

@Hagiano, sve to stoji, ali koje saigrace je imao Bird, koliko su zdravi bili?
Denver je za 5 godina imao mozda 10 tekmi da su svi bili zdravi...
Trenutno je 6 igraca odsutno, pa to ni 2 Jokica ne mogu da nadoknade...covek mora da odigra savrseno za svaku pobedu, a ostali bar sa bidu polusolidni.

kijevcanin

pre 2 godine

@Sta
Kako porediti igraca koji nije ni na pola karijere sa bilo kim,pritom Leri Bird je verovatno u top 5 igraca u istoriji,svakako najbolji belac ikad,biti ravan u necemu sa njim je svakako neverovatno za nasu kosarku gde je najbolji do Jokica bio Pedja Stojakovic koji nije bio najbolji ni u klubu,mi jos nismo svesni sta imamo,pritom gotovo niotkuda,41.pik iz male Mege,niko od njega nije ocekivao nista,a sve nam nesto malo kao da smo oduvek imali najbolje igrace najjace lige

Goran

pre 2 godine

Kresimir Cosic je najbolji kosarkas u istoriji. Ovo sto jokic radi je samo nastavak onoga sto je Kreso poceo veoma davno .Kosarkaski vizionar.

Mikele

pre 2 godine

Volim Jokica, ali sve ovo u zadnjih 10god je toliko napravljeno da se gruvaju brojke.
Danas se asistencija broji kad mu saigrač namigne

el diablo

pre 2 godine

e da mi je da te pustim jokicu da igras ti 80-tih dje je dzordan jedva igrao sa tim ubicama kako su ga kidali, a ti bi imao statistiku na nivou binarnog sistema. o i 1

Fil Džons

pre 2 godine

Za vreme Lerija Birda su se igrale odbrane
(dača, 07. decembar 2021 09:03)



Jesu jesu, krene igrač u zakucavanje a blok stiže kad je ovaj već slomio koš.

king

pre 2 godine

41 reasons Nikola Jokic is one of the most unique MVPs ever

The most unique and unprecedented fact about Nikola Jokic, at least in terms of his status as a Kia MVP, is where he landed in the Draft.

A total of 40 players went ahead of him, making Jokic the lowest Draft pick in NBA history to win the Most Valuable Player award. In a nod to his Draft spot, we created a compilation of 41 fun facts, interesting stats and incredible plays to help explain the narrative of Jokic’s uniqueness.

35. Young Olympian. As the youngest player on the Serbian National Team at the 2016 Summer Olympics, Jokic led the team in rebounds and helped secure a silver medal for his country.

Hvala Nikola za tu medalju ali nadam se da više nikada, to ti je poslednje što ti je potrebno u životu.

smeh

pre 2 godine

Da li je Jokić bolji od Birda se ne može nikako izmeriti ali ima dosta stvari koji su na strani Birda. Za sada ga je pretekao u ovom statističkom podatku, možda i najtežem za svakog igrača jer nije lako doći do dvocifrenih brojeva u tri različite rubrike. Ipak da vi pitate Popoviča šta misli na tu temu ili nekog vrhunskog igrača. A fascinantno je da jedan centar pravi ovakve brojke i tek je na polovini svoje karijere. Zaista nestvarno zvuči da centar bude umešan u statistiku koja je uglavnom vezana za niže igrače, plejmejkere pre svega. Jokić će po završetku karijere sigurno ući u Kuću Slavnih, možda čak kao jedan od najboljih visokih igrača ikada, pa je jedino pitanje hoće li stići do prstena?

Sta

pre 2 godine

Da li iko normalan stvarno misli da je jokić bolji košarkaš od Birda?
(Sta, 7. decembar 2021 09:11)

Na poziciji centra da. 100%. Na poziciji krila tesko. Sta mislis ko je bolji kosarkas na poziciji igraca tenisa? Djokovici ili Dzabar?
(Djenka, 7. decembar 2021 10:17)

A gde vidiš da pominjem pozicije druže? Jasno sam napisao košarkaš.

Stipsa

pre 2 godine

Auuu Westbrook???
(jos tri puta toliko, 07. decembar 2021 12:38)


I posle kažu carinik i potrošač lopti a čovek tim-igrač sve i svja u timu

Гане

pre 2 godine

Крешимир Ћосић је узео златну олимпијску медаљу, две титуле шампиона света, четири европске титуле, ... Јокић 0/0/0. На вечној листи југословенских и српских кошаркаша није ни међу првих 1000.

el diablo

pre 2 godine

e da mi je da te pustim jokicu da igras ti 80-tih dje je dzordan jedva igrao sa tim ubicama kako su ga kidali, a ti bi imao statistiku na nivou binarnog sistema. o i 1

vlažno groždje

pre 2 godine

Čudo Novak i čudo Nikola, šteta što nemamo i u fudbalu neko čudo da bude najbolji igrač svetskog prvenstva ili igrač godine, ipak je fudbal najpopularniji sport.

Goran

pre 2 godine

Kresimir Cosic je najbolji kosarkas u istoriji. Ovo sto jokic radi je samo nastavak onoga sto je Kreso poceo veoma davno .Kosarkaski vizionar.

hours of love

pre 2 godine

Ovo je stvarno nestvarno.

U smislu da Birda percipiramo kao jednog od najvecih(sto i jeste) i za celu karijeru koja mu je trajala 14 godina, napravio je 60 triple double, a Jokic je to preskocio za samo 5 godina.

U pomoć je dozivao Genšera i Moka

pre 2 godine

Nikad neće biti legenda, jer je odbio reprrzentaciju.
(Realan, 07. decembar 2021 08:53)

Da,neće po tebi,ali hoće za svijet.

kakone

pre 2 godine

Крешимир Ћосић је узео златну олимпијску медаљу, две титуле шампиона света, четири европске титуле, ... Јокић 0/0/0. На вечној листи југословенских и српских кошаркаша није ни међу првих 1000.
(Гане, 07. decembar 2021 09:33)

Uzeo zlatnu Olimpijsku kada su za amere igrali amateri, kako na Olimpijadi tako i na Svjetskim prvenstvima. Na Evropskim je jedino Rusija bila konkurent, vecina Evrope nije ni znalo sta je kosarka. Danas nam Finci dobijaju mladje selekcije, dok tih godina u Finakoj nisu znali sta je kos a ne kosarka. Plus je to bila ona Juga, a ne Srbija. Da ne pricam sta su napravili od reprezentativne kosarke i nemogucnosti da imas najbolje igrace. Tada si bukvalno morao da se odazoves i isao na pripreme koje su trajale mjesecima. Niko nije igrao u NBA a u Evropi se igralo duplo manje utakmica.

Djenka

pre 2 godine

Da li iko normalan stvarno misli da je jokić bolji košarkaš od Birda?
(Sta, 7. decembar 2021 09:11)

Na poziciji centra da. 100%. Na poziciji krila tesko. Sta mislis ko je bolji kosarkas na poziciji igraca tenisa? Djokovici ili Dzabar?

Mikele

pre 2 godine

Volim Jokica, ali sve ovo u zadnjih 10god je toliko napravljeno da se gruvaju brojke.
Danas se asistencija broji kad mu saigrač namigne

Dragan Borca

pre 2 godine

Daco@

Jesu, toliko su se igrale odbrane da kad iz nostalgije uzmem neke stare snimke kosarke frapiram se koliko je sport napredovao.

Covece pre 30 godina skoro niko nije ni branio perimetar. Centri kampovali u reketu nisu ni izlazili van 3-4 metra, niti su iskakali braneci pik i pop, bukvalno stajali ukopani u reketu. To sto su centri kampovali u reketu zbog takvih pravila to je totalno druga prica. Neki danasnji iole dobar suter bi masakrirao odbrane od pre. Misliti da se u kosarci i fudbalu igrale pre bolje odbrane je tragikomicno. Pitanje je koliko bi uopste igraca devedesetih moglo i da igra modernu kosarku gde svi trce svuda skoro non stop.

Hakim stoji ukopan po 15 sekundi ispod kosa i ceka igraca, zato sto su bili mnogo losiji suteri pa se petice i cetvorke ukopavale u 3-4 metra. Kada bi neki tim danas pokusao igrati takvu odbranu popio bi 30 razlika bez da se oznoje. Tj ne bi ni mogli kampovati u reketu. Sek, Robinson i drugi bi morali juriti pik na 7-8 metara onako glomazni. Uzmi neki snimak iz devedesete i prebroj koliko puta centar izadje igrati odbranu na 6-7-8 metara i onda uzmi prebroj koliko puta danas centar izadje spolja😄

To sto su se vise tukli i sto su kampovali u reketu ne znaci da se igrale bolje odbrane. Ja se kladim vi koji mislite to da niste odgledali ukupno 20 utakmica moderne NBA 😬

PERA

pre 2 godine

Резултат је за поштовање, али човек није.
(Јабучило, 7. decembar 2021 09:28)
A zasto? Jel te nesto prevario, jel ti nesto ukrao, jel ti medju preorao, jel te psovao?Podeli sa nama kada vec tvrdis da je los covek!!!

king

pre 2 godine

41 reasons Nikola Jokic is one of the most unique MVPs ever

The most unique and unprecedented fact about Nikola Jokic, at least in terms of his status as a Kia MVP, is where he landed in the Draft.

A total of 40 players went ahead of him, making Jokic the lowest Draft pick in NBA history to win the Most Valuable Player award. In a nod to his Draft spot, we created a compilation of 41 fun facts, interesting stats and incredible plays to help explain the narrative of Jokic’s uniqueness.

35. Young Olympian. As the youngest player on the Serbian National Team at the 2016 Summer Olympics, Jokic led the team in rebounds and helped secure a silver medal for his country.

Hvala Nikola za tu medalju ali nadam se da više nikada, to ti je poslednje što ti je potrebno u životu.

Fil Džons

pre 2 godine

Za vreme Lerija Birda su se igrale odbrane
(dača, 07. decembar 2021 09:03)



Jesu jesu, krene igrač u zakucavanje a blok stiže kad je ovaj već slomio koš.

Sub013

pre 2 godine

Ovo je stvarno nestvarno.

U smislu da Birda percipiramo kao jednog od najvecih(sto i jeste) i za celu karijeru koja mu je trajala 14 godina, napravio je 60 triple double, a Jokic je to preskocio za samo 5 godina.
(hours of love, 7. decembar 2021 08:45)

Ne mozemo tako banalno da posmatramo.
Ako mu je za tako nesto sada trebalo 5 godina u Birdovo vreme bi mu trebalo 10 minimum. Ne moramo da se ponavljamo koliko su se igrale jace odbrane, statistika nije bila toliko bitna i asistencija se racunala samo kada obezbedis saigracu lake poene, sada mu dodas loptu on predribla dvojicu da kos i tebi upisu asistenciju. Koliko je neumesno porediti takve ucinke iz tog vremena i ovog sada, govori podatak da je Vesbruk sakupio cirka 150 tipl dablova vise od Dzordana, a nit je bolje sutirao, nit je bolje skakao, nit je bolje dodavao! Eto koliko je besmisleno sve to postalo. Inace svaka cast Jokicu, lep podvig svakako i tek ce se penjati na toj listi, ali svako poredjenje tadašnje i ove danasnje NBA kosarke je van pameti i to ne pricam zato sto sam nostalgican za tim vremenom vec su stvarno odbrana, voljni momenat, timski duh, sudije, publika, pa i sam kvalitet kosarke bili na mnogo vecem nivou. Ostvariti tripl dabl 90-tih u NBA ligi je bilo pakleno tesko, a danas... danas ce evo Vesbruk jos malo pa 200. tripl dabl, svaka dalja rec je suvisna, osim zanimljivosti da bi tada grejao klupu u vecini klubova i da bi mu 10 tripl dablova u karijeri bio maksimum.

Bik Koji Sedi

pre 2 godine

Čudo Novak i čudo Nikola, šteta što nemamo i u fudbalu neko čudo da bude najbolji igrač svetskog prvenstva ili igrač godine, ipak je fudbal najpopularniji sport.

Biće Vlahović!

Zeljko

pre 2 godine

Ne umanjujem uspehe Jokića izvanredan je igrač ali košarka u vreme Birda kada su igrali Jordan, Medžik itd je bila mnogo kvalitetnija

vince carter

pre 2 godine

Bird je igrao u sistemu gde lopta kruzi kao kod Spursa i Popovica i gde svi dele asistencije medjusobom,tako da je mnogo teze tako uzimati triple dablove,plus oj kao krilo je morao u svom timu za skokove da se bori sa Mekhejlom i Parishom. I Lamelo Ball ce stici Birda. A Westbruk je to ucinio odavno,posto su trojkasi rasirili teren lakse je upisati asistenciju dobacivati loptu njima,tako da poredjenja nisu relevantna,Harden ili Westbruk nisu ni blizu dobri asistenti kao Bird ali imaju vise asistencija.

Hagiano

pre 2 godine

Nemoj racunati Birdovih poslednjih 4 sezona jer je vise preseo nego igrao.
Ali da, s obzirom koliko je dominirao 80tih ima malo tripl-dablova.

Jokic treba da osvoji 4 prstena, da bi prestigao Birda, u sta cisto sumnjam.

Stanje stvari

pre 2 godine

Iz godine u godinu on napreduje(ove godine skokovi)a Denver stagnira.Čini mi se da su one dve lude serije od 1-3 do 4-3 i finale konferencije krajnji domet Denvera.Glupo je da ja dajem savete jednom Jokiću ali ako želi prsten,nek se pozdravi sa svima u Denveru na ljudski,dostojanstven način i zahvali na saradnji.

Pribil

pre 2 godine

Kosarka je kolektivni sport. Mozes da das 100 koseva, ako tvoj tim izgubi to je deplasirano. Previse se nabija statistika, tripl dablovi itd. U kosarci se broje titule, pobede, statistika je samo slovo na papiru.

Sta

pre 2 godine

Da li iko normalan stvarno misli da je jokić bolji košarkaš od Birda?
(Sta, 7. decembar 2021 09:11)

Na poziciji centra da. 100%. Na poziciji krila tesko. Sta mislis ko je bolji kosarkas na poziciji igraca tenisa? Djokovici ili Dzabar?
(Djenka, 7. decembar 2021 10:17)

A gde vidiš da pominjem pozicije druže? Jasno sam napisao košarkaš.

mladen

pre 2 godine

Kakva je igracaka besmislemnost ovaj sistem u NBA. Na kraju trece cetvrtine i na pocetku cetvrte nema ti glavnog ighraca i protivnik ode na plus 13, a trener mora da ispostuje gazdin nalog da svaki igrac igra onoliko koliko je placen pa i po cenu rezultata... A Jokic odlucio da samo asistira - pa niti on ima koristi niti ima tim. Denver je ekipa bez ambicija, a Jokic je zadovoljan lovom i zabavom..I takvi su i tezultati. Ni s Marejom nije bilo puno bolje. Uzgred kada se on vrati poslije godinu dana pauze, pitanje je da li ce vise ikada biti ono sto je bio. Vucevic pokazuje kako se to radi.

Stefi

pre 2 godine

Da je Jokic statisticar kao Rasel do sad bi bio bar bolji od Lebrona. Koliko utakmica mu je falio skok ili asistencija. A tek da ima dobre saigrace sutere, sve one utakmice sa 7 asistencija, mogle su da budu 15.. Veliki je Nikola.

lerma

pre 2 godine

Vestbruk je nesumnjivo dobar košarkaš, možda za 100godina kada svi zaborave kako je došao do tih brojki, neko ga bude i cenio. Isto važi i za hardena.
Jokica s druge strane cene svi i danas, cenice ga još više na kraju karijere.
Ali niko od njih nije svestraniji igrač od Birda, niti bolji dodavač, niti je osvajao više titula, a teško i da će. Sve to govori samo jedno.
Odbrana, odnosno nepostajanje iste u danasnjem NBA dovodi do suludih brojki, većinom iz marketinških a manje sportskih razloga. Teško da igrač može napredovati u takvoj situaciji, ne igraju ni svi PO, a i oni koji igraju neretko ispadnu brzo.

ns posmatrac

pre 2 godine

Nije ga isao sut ali je morao da sutira da bi vrsio pritisan na odbranu kako bi ga udvajali i kako bi imali visak u napadu.
Problem je los ucinak klupe i povrede.
Ko nezna dobar rezultat u regularnom delu sezone bez dobre klupe neide sa ovim tempom utakimica koji se igra u NBA.

Stipsa

pre 2 godine

Auuu Westbrook???
(jos tri puta toliko, 07. decembar 2021 12:38)


I posle kažu carinik i potrošač lopti a čovek tim-igrač sve i svja u timu

Z

pre 2 godine

Ono što ovaj rezultat čini jedi stvenim je to što on igra na poziciji centra, svi ostali su bekovi, krila ili plejmejkeri.
Fascinantno je da centar ima ovakvu statistiku i zbog toga je i bio MVP.
Možete da ga volite ili ono drugo ali ne možete da ne poštujete rad u rezultate koje pravi. Što se tiče ekipe, na žalost i ove sezone imaju mnogo problema sa povredama i to će opet uticati na krajnji rezultat. Zbog takvog i sličnih problema su neki vrhunski igrači menjali timove da bi uzeli bar jedan prsten.
Ima i drugačijih promera,kao na pr. Barkli koji je tvrdoglavo ostajao u ekipi koja nije mogla do titule.

Sarkazam

pre 2 godine

Broj prstenova odredjuje koliko je dobar tim u kojem igra, a ne igrac pojedinacno. Svaki igrac ima svoju statistiku, koja zavisi od tima takodje, ali manje. Ovo sto Jokic radi u ovakvom Denveru je cudo.

Neko

pre 2 godine

@Hagiano, sve to stoji, ali koje saigrace je imao Bird, koliko su zdravi bili?
Denver je za 5 godina imao mozda 10 tekmi da su svi bili zdravi...
Trenutno je 6 igraca odsutno, pa to ni 2 Jokica ne mogu da nadoknade...covek mora da odigra savrseno za svaku pobedu, a ostali bar sa bidu polusolidni.

smeh

pre 2 godine

Da li je Jokić bolji od Birda se ne može nikako izmeriti ali ima dosta stvari koji su na strani Birda. Za sada ga je pretekao u ovom statističkom podatku, možda i najtežem za svakog igrača jer nije lako doći do dvocifrenih brojeva u tri različite rubrike. Ipak da vi pitate Popoviča šta misli na tu temu ili nekog vrhunskog igrača. A fascinantno je da jedan centar pravi ovakve brojke i tek je na polovini svoje karijere. Zaista nestvarno zvuči da centar bude umešan u statistiku koja je uglavnom vezana za niže igrače, plejmejkere pre svega. Jokić će po završetku karijere sigurno ući u Kuću Slavnih, možda čak kao jedan od najboljih visokih igrača ikada, pa je jedino pitanje hoće li stići do prstena?

kijevcanin

pre 2 godine

@Sta
Kako porediti igraca koji nije ni na pola karijere sa bilo kim,pritom Leri Bird je verovatno u top 5 igraca u istoriji,svakako najbolji belac ikad,biti ravan u necemu sa njim je svakako neverovatno za nasu kosarku gde je najbolji do Jokica bio Pedja Stojakovic koji nije bio najbolji ni u klubu,mi jos nismo svesni sta imamo,pritom gotovo niotkuda,41.pik iz male Mege,niko od njega nije ocekivao nista,a sve nam nesto malo kao da smo oduvek imali najbolje igrace najjace lige

Avangar

pre 2 godine

Sinoc sam ostao budan da gledam Bulse protiv Joke posle dugo vremena, i samo sam potvrdio zasto ne gledam Denver. Meloun je toliko limitiran trener da imam utisak da on ni ne zeli da pobedi utakmicu, ima fiksne minutaze koje ne menja, zna se tacno vec godinama kad ulazi Jokic i kad izlazi, ne bi mu minut duze dao, razumem ja i povrede i sve ali bas zbog tih uzasno pripremljenih fiksnih rotacija se svi povredjuju a da ne pricam sto svi protivnici tacno znaju kad ce ko da im udje na teren...Jokicu svaka jbna cast, u Denveru ce tek da vide ko je i sta je Jokic nazalost kad ode, jer ga ne cene ni malo, iako ga publika obozava, ali staf i treneri nemaju ni malo obzira prema njemu, da godinama ne mogu 2 krstena lika koji mogu otvorene trojke da pogode, da ne mogu neku borbenu 4ku da nadju koja ce tuci po terenu, ja stvarno ne razumem, kao da ga namerno teraju i namerno nece da osvoje prsten. Begaj Jokicu kod Luke sl sezone da se igrate kosarke, to bi bio najbolji duo 21 veka verujte mi.