Tenis 87

Sreda, 24.11.2021.

12:40

Bekerova poruka Novaku: Moraš da slediš pravila

Boris Beker, bivši trener Novaka Đokovića, nada se da će srpski teniser igrati na Australijan openu.

Bekerova poruka Novaku: Moraš da slediš pravila IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

87 Komentari

Sortiraj po:

PSL

pre 2 godine

Mislim da se vakcinisao, ali neće da kaže i to je njegovo pravo. I ono što je bitnije od AO je to da je skoro sigurno da će isto pravilo uskoro da važi i za sve druge turnire. Tako da će Novak u slučaju da se nije i neće vakcinisati morati doneti odluku da više ne igra tenis. I nije samo tenis u pitanju za one koji nisu pročitali na evropskom prvenstvu za rukometašice ne mogu da igraju one koje nisu vakcinisane, mislim da sam pročitala da će isto važiti i za rukometaše. U ostalom Austrija od 01.02.2022. uvodi obaveznu vakcinaciju za sve gradjane.

Novax Djocovid

pre 2 godine

Ama Nole, ne k.ki nego se vakciniši (ako već i nisi, u šta isto mogu lako da poverujem) i igraj tenis. To znaš dobro i u to se razumeš.
U vakcine i virologiju se NE razumeš, slušaj šta kažu stručnjaci, ne pravi se pametan i sveznajuć. Samo ispadaš glup sa svojim netipičnim (za sportiste) stavom da sve znaš i da se u sve razumeš. Nemaš pojma niočemu osim o tenisu, i drži se toga jer nisi ni osnovnu školu završio, a kamoli medicinski fakultet.
Stotine zaradjenih miliona ti ne daje pravo da sudiš o stvarima o kojima nemaš blage veze!
Ljudi te gledaju i slušaju, treba da shvatiš da si im uzor!

Bl

pre 2 godine

Zanimljivo je da su, u svojim komentarima, oni koji podržavaju kovid vakcinaciju, uglavnom, agresuvniji od onih koji su protiv. Istovremeno insistiraju na svom obrazovnom, kulturnom i, uopešte, civilizacijskom visokom nivou.
Ne znam koliko je stanovnika u pojedinim zemljama zapadne Evrope vacinisano. Pretpostavljam da je to 70-90%. A uvode zabrane za sve i svašta. Samo čekam da jave kako je svim nevakcinisanim određen kućni pritvor i zabranjen kontakt s vakcinisanom familijom. Zar stvarno niko od vas pravovjernih ni na trenutak ne pomisli da je takav pristup nedopustiv i potpuno pogrešan? Vakcinisani se razboljevaju i šire zarazu, što je potvrda da vakcina ne radi posao ( nemojte mi samo početi sa "blažim oblikom bolesti", molim vas). Ali njih niko ne kontroliše i ne ograničava. Bitno je samo da se svi disciplinuju i prime vakcinu.
Ne usuđujem se ni pomisliti šta je slijedeće na redu. "Veliki humanista" Bil Gejts je već najavio neke nove strahote i uzgred napomenuo da uopšte nije zadovoljan vakcinom protiv kovida!!! Toliko je razočaran, da, bar kako to neki ovdje tvrde, nije dozvolio da mu se djeca vakcinišu. I da, biće potrebno još grdnih milijardi dolara da se napravi dobra vakcina. Protiv čega? Prvog, petnaestog, en-tog soja?

Molim da objavite komentar. Hvala!

Drax

pre 2 godine

Mora se vakcinisati ako je iole normalan ta vakcina ga nece ubiti a ako propusti sansu da povede u slemovima dok je jos sposoban da osvoji poneki turnir na tri seta .Uostalom krajnje je glupo biti protiv toga i daje los primer za ljude koji sigurno nece lepo da se provedu ako se slucajno zaraze

automatski generisan komentar

pre 2 godine

...Da li su nama te mere logične, smislene, nebitno je...
(Sir Oliver, 24. novembar 2021 15:47)

Ovo je poenta. Ukoliko se odreknemo svog mišljenja o nečemu, odričemo se svoje ljudskosti.
(Dimitros, 24. novembar 2021 16:20)

Niko te ne tera da se odreknes misljenja. Ali, isto tako, ni ti ne mozes pretendovati da druge prislis da postupaju u skladu s *tvojim* misljenjem. Mozes samo sam postupati u skladu s njim. Ali, u tom slucaju, moras biti spreman da platis cenu! Tek tada taj tvoj "cvrst stav" dobija vrednost, ako je rec o "dokazivanju ljuskosti". Sto mu jos ne daje patent na pamet. Ali, u redu - i kao takav zasluzuje nekakvo postovanje. Moze biti da si ti samo dokazao glupu ljudskost. Dobro - i to je ljudski.

Nije njemu danas lako

pre 2 godine

Ako mislite da Novak ima prava na "svoju slobodu", pitajte ga zašto je pristao da ga izbace sa turnira prema svojim praviklima, zašto ih se nije odrekao i rekao - neću više da igram turnire u kojima moram da puštujem tuđa pravila. On je dsuboko, sa svojom svojtom, ušao u šamanske vode i on danas ne sme da prekrši zakjletvu i kaže: pri mniću u btelo ono što moja sekta ne dozvoljava.

Aleardo

pre 2 godine

Ne MORA Djokovic nista. Ima slobodu volje da uradi sta god hoce/zeli.
A da li hoce da igra u Australiji, po sadasnjim njihovim pravilima, znace se za koji dan.
Iskreno meni je njega zao -ne zbog slobodne volje da se ne vakcinise, vec zbog silnog pritiska, sa svih mogucih strana, da to uradi. Kao sto je bilo sto se tice igre na OI.
No... Ipak, minuli rad (cca pola milijarde zaradjenih dolara) daju mu slobodu da odluci kako god njegovo srce i um kazu.

Tristan & %

pre 2 godine

Ovo je poenta. Ukoliko se odreknemo svog mišljenja o nečemu, odričemo se svoje ljudskosti. Postajemo slepi poslušnici, slepih vođa. A baš to nećemo.
Nole ne treba da učestvuje u takvim rabotama.
(Dimitros, 24. novembar 2021 16:20)

Ne...Poenta je da niko od nas ne zna sve. Ti si na primer automehanicar, odakle ti ikakvo pravo da komentarises vakcine ili bilo koji drugi lek. Mozes da objasnjavas kuplung ali vakcinu NE, jer nemas ama bas nikakvo znanje o tome.

Djokovic nema nikakvo znanje o vakcinama, niti treba da ih ima, jer nije lekar, nego teniser. On nece drugima nauditi, naudice najvise samom sebi ako se ne vakcinise. Propustice veliku priliku i pitanje da li ce mu se ona vise ikada ukazati. Nece se stati samo na AO, i za sve ostale GS ce se traziti vakcina i ako istraje veruj mi bice zapamcen kao neko ko je mogao biti najveci teniser svih vremena, ali....i niko mu nece biti kriv zbog toga do njega samoga.

Sir Oliver

pre 2 godine

@mikin i dimitros

OK, evo potpuno ću se složiti sa vama. Australija sprovodi političku borbu preko vakcina, a njeni gradjani su poslušnici. To je bila suština Vaših komentara.
I šta sad? Novak i dalje ima isti izbor. Da se prilagodi njihovim pravilima i ispadne nedosledan ili da odbije i time uradi nešto na štetu svoje imovine (gubitak novca, gs i slicno)
Ovu drugu varijantu mu vecina savetuje jer kroz njega vodi neku svoju borbu, a da sami nikad to ne bi uradili. Evo, vec god i po dana gledam u sudnicama kako najveći antivaks/mask sledbenici (kada su u sudskim postupcima) bez pogovora stavljaju masku kada im sudije kažu. Svi ideali im lete kroz prozor u sekundi.
Nemojte da se razocarate u Novaka ako ipak bude izabrao prvu varijantu.

Inteligencija i ukus opadaju od sedamdesetih

pre 2 godine

Ne treba Novak tek tako da se povuce. Mora da usledi napad, silovit, bez dlake na jeziku. Mora da vakcine nazove pravim imenom, stedstvom za depopulaciju a tvorce vakcina ubicama.

Sport je Novakov zivot ali ima i vaznijih stvari od sporta.
(bskfan, 24. novembar 2021 16:44)

Lako ćemo za depopulaciju, nego kad će debudalizacija? Ti si u već u rizičnoj grupi...

uzas

pre 2 godine

Uzas! Ovo je uzas, prisiljavanje na vakcinaciju u sportu u kome apsolutno moze da se postigne maksimalan bezbednost ucesnika i uz testiranja i karantin!!! Ovo je ludilo... Ni slucajno Novace da se vakcinises, govori ti neko ko je nazalost naseo...

Bole S.

pre 2 godine

Nole kad moj komšija Ciga kaže:"Ma mora svi da se vakcionišemo" uradi i ti isto i obori taj rekord,uzmi 21 slem pa nek puknu dušmani.

dado

pre 2 godine

austalija je postala pateticna drzava, nazalost i sav ih svijet gleda u cudu sta rade.
ovo sto beker kaze su govorili u nacistickoj njemackoj.
ako hoces da igras zamjeni tog jevreja. takva su pravila.
da tjeraju ljude koji imaju imunitet da se vakcinisu?
nevjerovatno.
pa valjda se vakcinisu da bi dobili imunitet, a ne obrnuto.

Mire

pre 2 godine

Ko donosi zakone? Bajern? AO? Ni u jednoj drzavi na svetu nije obavezno vakcinisanje, ne vidim problem, ali da naplate preko 700000 e kaznu Kimhiju to znaju u Bajernu.

Wlado

pre 2 godine

Glavu gore i ostani uz svoju odluku. Otvori oci slepima i slabovidima. Ne daj da te politika jedne ugnjetavacke zemlje pobedi. Svi ce te ceniti cak i oni vise ako ne odes. AO bez Novaka je ugasila kao i popularnost tenisa. Budi kao kajri. Malo svetlo za nas kojih je sve manje,nas koji vide da je ovo sve politika i protokol.

Branko

pre 2 godine

Ljudi,samo malo ozbiljnosti bi molio.Da li neko sumnja da Novak ima informacije o vakcini sa najrelevantnijeg mesta?On jednostavno ne želi to u svoje telo i tačka.Po cenu da ne izađe na teren nikada više.Ne želi nikakve dilove tipa vi meni potvrdu,a ja ću da pričam da sam se vakcinisao i da se treba vakcinisati.Novak ima svoje ja i ne želi to.
Devis Kup će biti po svojoj prilici oproštaj Novaka od tenisa.Time će postati heroj slpbodnog sveta kome tek sledi dugotrajna borba za slobodu.

Serpico

pre 2 godine

Nole je preležao koronu. Ima imunitet. Sami kažu da je imunitet posle preležane bolesti 13 puta jači. Mislim, ne znam kako su to izračunali, ali ako kaži, aj da im verujemo. A ako tako kažu, onda je Nole imunizovan.
(Jovana, 24. novembar 2021 16:14)

To za 13 puta veci imunitet vjerujes, jer ti odgovara za tvoju tezu da se ne treba vakcinisati...a kad ti ti isti doktori i naucnici kazu da i takvi treba da se vakcinisu, to ne vjerujes...

Ilija

pre 2 godine

Nole, ostani dosledan buraz. Vise ce te ceniti cela planeta ukoliko cvrsto stojis iza svojih stavova. Ne savijaj kicmu pred ovim agresivnim australijskim rezimom-diktatom. To kako se oni ponasaju i prema svojim gradjanima je nenormalno i necivilizovano. Izgovor za svaku bahatost i naredjenja-komande im je preterana briga za druge, mozes misliti.
Najboje svako cuva samog sebe, pa tako i ti. Bice turnira i turnira, a oni neka se stide zbog ucena i ostalih budalastina. Ako mogu bez najboljeg eto im ostali mediokriteti, nek se nose.
Idemo!!!

mikin

pre 2 godine

@Sir Oliver ... nije bas tako kako ti mislis da jeste.
Pravo svake drzave jeste da propise pravila ali ta pravila NIJE propisala drzava Australija vec state Victoria, Melburn, posto Zapadna Australija i Perth imaju sasvim druga ogranicenja. Drugo, vrlo je simptomaticno da niko iz Melburna javno ne govori da su dobre SVE vakcine, i kineske i ruska. Inace, Australija NE priznaje Sinofarm i Sputik V! STA TO ZNACI? Zasto ne kazu javno da svi oni koji su vakcinisani Sinofarmom ili Sputnik V vakcinom mogu da igraju na AO? Ili, biti vakcinisan znaci samo Fajzer, Moderna, Astra i Jonson, a oni vakcinisani "pogresnim" vakcinama se smatraju NEVAKCINISANIMA?
I za kraj, sta smeta testiranju (po njihovim pravilima)? Ceo svet priznaje testove i rade se svaka 2-3 dana. Uz sve ovo zna se da i vakcinisani vrlo cesto prenose virus a pri tom se krecu vrlo slobodno, bez ikakvog testiranja.
Zar ne vidis da je ovo cista politika zapakovana u "pravnu drzavu".

Eto

pre 2 godine

@U zivotu se jedino mora umreti. Ostalo je opcionalno
(key, 24. novembar 2021 13:58)

Verovatno si hteo reći opciono... Al ko će sve te teške reči popamtiti.

Jovana

pre 2 godine

Nole je preležao koronu. Ima imunitet. Sami kažu da je imunitet posle preležane bolesti 13 puta jači. Mislim, ne znam kako su to izračunali, ali ako kaži, aj da im verujemo. A ako tako kažu, onda je Nole imunizovan.

pa

pre 2 godine

on misli da moze kao u srbiji za njega i ostale bogatase i politicare pravila ne vaze. U zakonu lepo pise svi koji dolaze iz zaraznih podrucja moraju u karantin. pa recim oakd neko ubije nekoga mora da se uhaspi bar i da m use sudi ali kdo nas politicar mzoe da vozi pijan zgazi dete na pesackom prelazu i poksuava da bezi i ne odgovara a okupljeni ljudi koji su ga sprecili u bekstvu preti im se hapsenjem kako su smel ida ga sprecavaju

Nash Chovek

pre 2 godine

Иза другог грану Борис види а иза себе целу шуму не види ( мување са порезом, коцкање, швалерације итд.).
Аустралија има различите законе у својим државама.

NY

pre 2 godine

Mora samo da se umre, dragi Borise!
(Fack NWO, 24. novembar 2021 15:43)

I da se plati porez, dragi Fack, a Nolo to pokušava da eskivira. Za umiranje ne znam kakav mu je plan.
(ePufta, 24. novembar 2021 16:22)

O porezu ne znaš ništa i ne piši budalaštine. Porez se plaća u zemlji gde je ostvario turnirsku nagradu a neto iznos se uplaćuje tamo gde želi. Nema dvostrukog oporezivanja

Dimitros

pre 2 godine

...Da li su nama te mere logične, smislene, nebitno je...
(Sir Oliver, 24. novembar 2021 15:47)

Ovo je poenta. Ukoliko se odreknemo svog mišljenja o nečemu, odričemo se svoje ljudskosti. Postajemo slepi poslušnici, slepih vođa. A baš to nećemo.
Nole ne treba da učestvuje u takvim rabotama.

GM

pre 2 godine

Budi svoj,sledi svoje instikte.
(Bumerang, 24. novembar 2021 16:24)

Životinje slede instinkte (piše se sa n) a ljudi koriste razum. Ti ga nemaš.

Vaše ime

pre 2 godine

Čemu ova polemika? Australija ima svoje uslove za ulazak i ima suvereno pravo da ih propiše kako želi. Te mere su iste i za mene i za Novaka i za Dzef Bezosa npr. To i jeste suština pravne države kakvu navodno želimo i kod nas. Takodje je Novakovo suvereno pravo da odbije uslove i sve ok. Da li su nama te mere logične, smislene, nebitno je. Kao kada bi mi neko došao u stan i zapalio cigaru, a na moju molbu da izdaje na terasu, da me optuži kako mu kršim prava. Ne sporim ti pravo da negodujes, ali vrata su tamo.
Mozda biste hteli da on ima specijalni tretman, ali onda nemojte da kukate na korupciju u Srbiji kada se svaki tatin sin bude osetio povlašćenim u odnosu na vas iz bilo kog razloga. Ili smo protiv toga generalno, ili smo samo zavidni sto mi nismo taj tatin sin.
(Sir Oliver, 24. novembar 2021 15:47)

Ono kad zivis u magli, pa lupis da je Australija pravna drzava, sta god taj termin znacio

Zorg

pre 2 godine

ljudi ovde se ne govori o tome da li ima smisla da ako je neko prelezao bolest , treba ili ne da primi vakcinu. Ovde je stvar o pravilima koje svaka zemlja postavlja. NIje ni meni pravedno da mi za ulazak u Britaniju, Ameriku treba viza, a njima za ulazak u Srbiju ne treba.Ako hocu u te zemlje , treba da podnesem zahtev za vizu, ili u ovom slucaju da se vakcinisem. Po strani to sto je apsolutna vecina top tenisera vec vakcinisana ili ce to uraditi i nije im za to otpala ruka.
(Baron Minhauzen, 24. novembar 2021 14:29)

Nije bas tako, pogledaj primer Zeremi Sardija koji je zbog posledica primanja vakcine preskocio pola sezone...

ePufta

pre 2 godine

Mora samo da se umre, dragi Borise!
(Fack NWO, 24. novembar 2021 15:43)

I da se plati porez, dragi Fack, a Nolo to pokušava da eskivira. Za umiranje ne znam kakav mu je plan.

bskfan

pre 2 godine

Ne treba Novak tek tako da se povuce. Mora da usledi napad, silovit, bez dlake na jeziku. Mora da vakcine nazove pravim imenom, stedstvom za depopulaciju a tvorce vakcina ubicama.

Sport je Novakov zivot ali ima i vaznijih stvari od sporta.

milan26

pre 2 godine

Ne znam sto se vise smara sa ovom temom. Djokovic jednistavno ne zeli da iznese stav o vakcinaciji, da li je primio vakcinu ili ne. On nije za to, ali zna da svet sad tako funkcionise i verovatno se vakcinisao, ali nece da kaze javno jer time daje podrsku tome, a verovatno i nije za vakcinaciju toliko. Prosto je sve. Pojavljivao se na nekim mestima i desavanjima gde su mogli da udju samo vakcinisani... Ali opet ako neko moze da udje na takve proslave, dodele, desavanja bez potvrde o vakcinaciji to je Djokovic. Ali mislim da on to ne radi, i ne zloupotrebljava. Igrace na AO, iz mnogo razloga.

katić

pre 2 godine

Ti Mirko trči odmah pa i za njega , čitaj malo izvještaje iz drugih zemalja tj onih koje imaju veliki broj doktora nauka iz te oblasti!!!!

miki

pre 2 godine

Nole nemoj igrati, neka vide da nisu toliko mocni i bitni...
(salgar, 24. novembar 2021 15:05)

Strasan ti je savet. Budi malo realan. Videces ako ne bude igrao koliko on nije bitan. Jedina osoba koja ce izgubiti je sam Djokovic, niko vise. Za teniski svet, koliki god da je sampion, on je samo jedan igrac, nista vise. Nece svet stati sto ga nema. Nema Federera, Nadala, mislis da ce plakati za njim? Ne shvati me pogresno ali zivot se nastavlja, igrace neko drugi i osvojice neko drugi, tenis se gledao i pre ove trojice i trajace i posle. Mnogima u tenisu je dosta ove trojice i nece se mnogo nasekirati ako ova trojica ne budu tu. Jedostavno, zivot ide dalje.

Sir Oliver

pre 2 godine

Čemu ova polemika? Australija ima svoje uslove za ulazak i ima suvereno pravo da ih propiše kako želi. Te mere su iste i za mene i za Novaka i za Dzef Bezosa npr. To i jeste suština pravne države kakvu navodno želimo i kod nas. Takodje je Novakovo suvereno pravo da odbije uslove i sve ok. Da li su nama te mere logične, smislene, nebitno je. Kao kada bi mi neko došao u stan i zapalio cigaru, a na moju molbu da izdaje na terasu, da me optuži kako mu kršim prava. Ne sporim ti pravo da negodujes, ali vrata su tamo.
Mozda biste hteli da on ima specijalni tretman, ali onda nemojte da kukate na korupciju u Srbiji kada se svaki tatin sin bude osetio povlašćenim u odnosu na vas iz bilo kog razloga. Ili smo protiv toga generalno, ili smo samo zavidni sto mi nismo taj tatin sin.

Vaxer

pre 2 godine

Nole se vakcinisao, samo mulja sa organizatorima. Kao licna stvar, a pojavio se u Njujorku na nekoj priredbi gde su mogli uci iskljucivo vakcinisani.

Hak Fin

pre 2 godine

To on kao visestruki skandal i bankrot majstor kaze? Ono ozbegavanje poreza isto bese sledjenje pravila, a i pokerica takodje? I one prevare zene i to je valjda pravilo medju takvima. Mislim Boris Franz Becker nasao da moralise o postovanju pravila, eto svasta covek ima cuti ovih dana, samo jos Carli Sin da posavetuje Novaka....

Драгивоје

pre 2 godine

Надмен однос према најбољем тенисеру на Планети икада, је показатељ "западне демократије" према другом делу света...
Новаче, здравље ти је прече ид свакиг турнира. А овај олош, пошто нема поштовања према теби, који си легенда и тог турнура, бар ти поштуј себе.
Не иди.

Dragan

pre 2 godine

Naravno da mora da postuje pravila zemlje u koju ide. Sa druge strane, ne mora da ode i time ce poslati dovoljno jasnu poruku koja ce ostati upamcena mnogo duze i snaznije nego li osvoji jos jedan trofej.

LAIK

pre 2 godine

Niko mu ne može garantovati da će osvojiti AO ako ode. Ako ne ode osvojiće Vimbldon i Rolan Garos , tako da je veća šteta za turnir nego za njega. Novak zna šta je za njega najbolje.

Dušan R.

pre 2 godine

Beker je dobronamerno rekao. On podrzava Novaka.

Medjutim, u ovom slucaju je ispravnost da Novak odluci, a misljenja sam da ce to biti da se nevakcinise. Time nece moci ucestvovati na AO.

Sto se tice drugih komentara bankrot majstor, izbegavanje placanja poreza itd. To su relacije sasvim druge. Motivi sasvim drugi. U stvari nije uporedivo.

flccc

pre 2 godine

Vakcina je odobrena po hitnom postupku za hitnu upotrebu. Logika kojom se vode ljudi koji odlučuju o tome, zasniva se na odnosu rizik / korist. I to je OK. Ali kakve koristi ima neko ko je preležao bolest? Nikakve. Taj ima samo rizik.
A da li će da je primi da bi udovoljio nekom je već druga stvar. Neka on vidi šta će i kako će

Baron Minhauzen

pre 2 godine

ljudi ovde se ne govori o tome da li ima smisla da ako je neko prelezao bolest , treba ili ne da primi vakcinu. Ovde je stvar o pravilima koje svaka zemlja postavlja. NIje ni meni pravedno da mi za ulazak u Britaniju, Ameriku treba viza, a njima za ulazak u Srbiju ne treba.Ako hocu u te zemlje , treba da podnesem zahtev za vizu, ili u ovom slucaju da se vakcinisem. Po strani to sto je apsolutna vecina top tenisera vec vakcinisana ili ce to uraditi i nije im za to otpala ruka.

Vertigo

pre 2 godine

Dakle, "naređenje je naređenje, i mora se poslušati bez pogovora". Tipično švapsko rezonovanje Herr Bekera. Ma, Novak je Srbin, bre! Kakve vakcine, kakvi bakrači?!

nada22

pre 2 godine

Pa KAD Novak nije sledoi pravila? On ce to uraditi i ovog puta, jer je UVEK za sve svoje odluke preuzimao i odgovornost, odnosno posledice. Šta god da uradi, isključivo je NJEGOVA odluka i to treba poštovati.

flccc

pre 2 godine

Vakcina je odobrena po hitnom postupku za hitnu upotrebu. Logika kojom se vode ljudi koji odlučuju o tome, zasniva se na odnosu rizik / korist. I to je OK. Ali kakve koristi ima neko ko je preležao bolest? Nikakve. Taj ima samo rizik.
A da li će da je primi da bi udovoljio nekom je već druga stvar. Neka on vidi šta će i kako će

Vertigo

pre 2 godine

Dakle, "naređenje je naređenje, i mora se poslušati bez pogovora". Tipično švapsko rezonovanje Herr Bekera. Ma, Novak je Srbin, bre! Kakve vakcine, kakvi bakrači?!

nada22

pre 2 godine

Pa KAD Novak nije sledoi pravila? On ce to uraditi i ovog puta, jer je UVEK za sve svoje odluke preuzimao i odgovornost, odnosno posledice. Šta god da uradi, isključivo je NJEGOVA odluka i to treba poštovati.

Dragan

pre 2 godine

Naravno da mora da postuje pravila zemlje u koju ide. Sa druge strane, ne mora da ode i time ce poslati dovoljno jasnu poruku koja ce ostati upamcena mnogo duze i snaznije nego li osvoji jos jedan trofej.

Драгивоје

pre 2 godine

Надмен однос према најбољем тенисеру на Планети икада, је показатељ "западне демократије" према другом делу света...
Новаче, здравље ти је прече ид свакиг турнира. А овај олош, пошто нема поштовања према теби, који си легенда и тог турнура, бар ти поштуј себе.
Не иди.

Sir Oliver

pre 2 godine

Čemu ova polemika? Australija ima svoje uslove za ulazak i ima suvereno pravo da ih propiše kako želi. Te mere su iste i za mene i za Novaka i za Dzef Bezosa npr. To i jeste suština pravne države kakvu navodno želimo i kod nas. Takodje je Novakovo suvereno pravo da odbije uslove i sve ok. Da li su nama te mere logične, smislene, nebitno je. Kao kada bi mi neko došao u stan i zapalio cigaru, a na moju molbu da izdaje na terasu, da me optuži kako mu kršim prava. Ne sporim ti pravo da negodujes, ali vrata su tamo.
Mozda biste hteli da on ima specijalni tretman, ali onda nemojte da kukate na korupciju u Srbiji kada se svaki tatin sin bude osetio povlašćenim u odnosu na vas iz bilo kog razloga. Ili smo protiv toga generalno, ili smo samo zavidni sto mi nismo taj tatin sin.

Hak Fin

pre 2 godine

To on kao visestruki skandal i bankrot majstor kaze? Ono ozbegavanje poreza isto bese sledjenje pravila, a i pokerica takodje? I one prevare zene i to je valjda pravilo medju takvima. Mislim Boris Franz Becker nasao da moralise o postovanju pravila, eto svasta covek ima cuti ovih dana, samo jos Carli Sin da posavetuje Novaka....

Baron Minhauzen

pre 2 godine

ljudi ovde se ne govori o tome da li ima smisla da ako je neko prelezao bolest , treba ili ne da primi vakcinu. Ovde je stvar o pravilima koje svaka zemlja postavlja. NIje ni meni pravedno da mi za ulazak u Britaniju, Ameriku treba viza, a njima za ulazak u Srbiju ne treba.Ako hocu u te zemlje , treba da podnesem zahtev za vizu, ili u ovom slucaju da se vakcinisem. Po strani to sto je apsolutna vecina top tenisera vec vakcinisana ili ce to uraditi i nije im za to otpala ruka.

Dimitros

pre 2 godine

...Da li su nama te mere logične, smislene, nebitno je...
(Sir Oliver, 24. novembar 2021 15:47)

Ovo je poenta. Ukoliko se odreknemo svog mišljenja o nečemu, odričemo se svoje ljudskosti. Postajemo slepi poslušnici, slepih vođa. A baš to nećemo.
Nole ne treba da učestvuje u takvim rabotama.

Ilija

pre 2 godine

Nole, ostani dosledan buraz. Vise ce te ceniti cela planeta ukoliko cvrsto stojis iza svojih stavova. Ne savijaj kicmu pred ovim agresivnim australijskim rezimom-diktatom. To kako se oni ponasaju i prema svojim gradjanima je nenormalno i necivilizovano. Izgovor za svaku bahatost i naredjenja-komande im je preterana briga za druge, mozes misliti.
Najboje svako cuva samog sebe, pa tako i ti. Bice turnira i turnira, a oni neka se stide zbog ucena i ostalih budalastina. Ako mogu bez najboljeg eto im ostali mediokriteti, nek se nose.
Idemo!!!

mikin

pre 2 godine

@Sir Oliver ... nije bas tako kako ti mislis da jeste.
Pravo svake drzave jeste da propise pravila ali ta pravila NIJE propisala drzava Australija vec state Victoria, Melburn, posto Zapadna Australija i Perth imaju sasvim druga ogranicenja. Drugo, vrlo je simptomaticno da niko iz Melburna javno ne govori da su dobre SVE vakcine, i kineske i ruska. Inace, Australija NE priznaje Sinofarm i Sputik V! STA TO ZNACI? Zasto ne kazu javno da svi oni koji su vakcinisani Sinofarmom ili Sputnik V vakcinom mogu da igraju na AO? Ili, biti vakcinisan znaci samo Fajzer, Moderna, Astra i Jonson, a oni vakcinisani "pogresnim" vakcinama se smatraju NEVAKCINISANIMA?
I za kraj, sta smeta testiranju (po njihovim pravilima)? Ceo svet priznaje testove i rade se svaka 2-3 dana. Uz sve ovo zna se da i vakcinisani vrlo cesto prenose virus a pri tom se krecu vrlo slobodno, bez ikakvog testiranja.
Zar ne vidis da je ovo cista politika zapakovana u "pravnu drzavu".

Vaše ime

pre 2 godine

Čemu ova polemika? Australija ima svoje uslove za ulazak i ima suvereno pravo da ih propiše kako želi. Te mere su iste i za mene i za Novaka i za Dzef Bezosa npr. To i jeste suština pravne države kakvu navodno želimo i kod nas. Takodje je Novakovo suvereno pravo da odbije uslove i sve ok. Da li su nama te mere logične, smislene, nebitno je. Kao kada bi mi neko došao u stan i zapalio cigaru, a na moju molbu da izdaje na terasu, da me optuži kako mu kršim prava. Ne sporim ti pravo da negodujes, ali vrata su tamo.
Mozda biste hteli da on ima specijalni tretman, ali onda nemojte da kukate na korupciju u Srbiji kada se svaki tatin sin bude osetio povlašćenim u odnosu na vas iz bilo kog razloga. Ili smo protiv toga generalno, ili smo samo zavidni sto mi nismo taj tatin sin.
(Sir Oliver, 24. novembar 2021 15:47)

Ono kad zivis u magli, pa lupis da je Australija pravna drzava, sta god taj termin znacio

LAIK

pre 2 godine

Niko mu ne može garantovati da će osvojiti AO ako ode. Ako ne ode osvojiće Vimbldon i Rolan Garos , tako da je veća šteta za turnir nego za njega. Novak zna šta je za njega najbolje.

miki

pre 2 godine

Nole nemoj igrati, neka vide da nisu toliko mocni i bitni...
(salgar, 24. novembar 2021 15:05)

Strasan ti je savet. Budi malo realan. Videces ako ne bude igrao koliko on nije bitan. Jedina osoba koja ce izgubiti je sam Djokovic, niko vise. Za teniski svet, koliki god da je sampion, on je samo jedan igrac, nista vise. Nece svet stati sto ga nema. Nema Federera, Nadala, mislis da ce plakati za njim? Ne shvati me pogresno ali zivot se nastavlja, igrace neko drugi i osvojice neko drugi, tenis se gledao i pre ove trojice i trajace i posle. Mnogima u tenisu je dosta ove trojice i nece se mnogo nasekirati ako ova trojica ne budu tu. Jedostavno, zivot ide dalje.

Wlado

pre 2 godine

Glavu gore i ostani uz svoju odluku. Otvori oci slepima i slabovidima. Ne daj da te politika jedne ugnjetavacke zemlje pobedi. Svi ce te ceniti cak i oni vise ako ne odes. AO bez Novaka je ugasila kao i popularnost tenisa. Budi kao kajri. Malo svetlo za nas kojih je sve manje,nas koji vide da je ovo sve politika i protokol.

Zorg

pre 2 godine

ljudi ovde se ne govori o tome da li ima smisla da ako je neko prelezao bolest , treba ili ne da primi vakcinu. Ovde je stvar o pravilima koje svaka zemlja postavlja. NIje ni meni pravedno da mi za ulazak u Britaniju, Ameriku treba viza, a njima za ulazak u Srbiju ne treba.Ako hocu u te zemlje , treba da podnesem zahtev za vizu, ili u ovom slucaju da se vakcinisem. Po strani to sto je apsolutna vecina top tenisera vec vakcinisana ili ce to uraditi i nije im za to otpala ruka.
(Baron Minhauzen, 24. novembar 2021 14:29)

Nije bas tako, pogledaj primer Zeremi Sardija koji je zbog posledica primanja vakcine preskocio pola sezone...

Jovana

pre 2 godine

Nole je preležao koronu. Ima imunitet. Sami kažu da je imunitet posle preležane bolesti 13 puta jači. Mislim, ne znam kako su to izračunali, ali ako kaži, aj da im verujemo. A ako tako kažu, onda je Nole imunizovan.

Dušan R.

pre 2 godine

Beker je dobronamerno rekao. On podrzava Novaka.

Medjutim, u ovom slucaju je ispravnost da Novak odluci, a misljenja sam da ce to biti da se nevakcinise. Time nece moci ucestvovati na AO.

Sto se tice drugih komentara bankrot majstor, izbegavanje placanja poreza itd. To su relacije sasvim druge. Motivi sasvim drugi. U stvari nije uporedivo.

dado

pre 2 godine

austalija je postala pateticna drzava, nazalost i sav ih svijet gleda u cudu sta rade.
ovo sto beker kaze su govorili u nacistickoj njemackoj.
ako hoces da igras zamjeni tog jevreja. takva su pravila.
da tjeraju ljude koji imaju imunitet da se vakcinisu?
nevjerovatno.
pa valjda se vakcinisu da bi dobili imunitet, a ne obrnuto.

NY

pre 2 godine

Mora samo da se umre, dragi Borise!
(Fack NWO, 24. novembar 2021 15:43)

I da se plati porez, dragi Fack, a Nolo to pokušava da eskivira. Za umiranje ne znam kakav mu je plan.
(ePufta, 24. novembar 2021 16:22)

O porezu ne znaš ništa i ne piši budalaštine. Porez se plaća u zemlji gde je ostvario turnirsku nagradu a neto iznos se uplaćuje tamo gde želi. Nema dvostrukog oporezivanja

Aleardo

pre 2 godine

Ne MORA Djokovic nista. Ima slobodu volje da uradi sta god hoce/zeli.
A da li hoce da igra u Australiji, po sadasnjim njihovim pravilima, znace se za koji dan.
Iskreno meni je njega zao -ne zbog slobodne volje da se ne vakcinise, vec zbog silnog pritiska, sa svih mogucih strana, da to uradi. Kao sto je bilo sto se tice igre na OI.
No... Ipak, minuli rad (cca pola milijarde zaradjenih dolara) daju mu slobodu da odluci kako god njegovo srce i um kazu.

uzas

pre 2 godine

Uzas! Ovo je uzas, prisiljavanje na vakcinaciju u sportu u kome apsolutno moze da se postigne maksimalan bezbednost ucesnika i uz testiranja i karantin!!! Ovo je ludilo... Ni slucajno Novace da se vakcinises, govori ti neko ko je nazalost naseo...

Mire

pre 2 godine

Ko donosi zakone? Bajern? AO? Ni u jednoj drzavi na svetu nije obavezno vakcinisanje, ne vidim problem, ali da naplate preko 700000 e kaznu Kimhiju to znaju u Bajernu.

Serpico

pre 2 godine

Nole je preležao koronu. Ima imunitet. Sami kažu da je imunitet posle preležane bolesti 13 puta jači. Mislim, ne znam kako su to izračunali, ali ako kaži, aj da im verujemo. A ako tako kažu, onda je Nole imunizovan.
(Jovana, 24. novembar 2021 16:14)

To za 13 puta veci imunitet vjerujes, jer ti odgovara za tvoju tezu da se ne treba vakcinisati...a kad ti ti isti doktori i naucnici kazu da i takvi treba da se vakcinisu, to ne vjerujes...

GM

pre 2 godine

Budi svoj,sledi svoje instikte.
(Bumerang, 24. novembar 2021 16:24)

Životinje slede instinkte (piše se sa n) a ljudi koriste razum. Ti ga nemaš.

bskfan

pre 2 godine

Ne treba Novak tek tako da se povuce. Mora da usledi napad, silovit, bez dlake na jeziku. Mora da vakcine nazove pravim imenom, stedstvom za depopulaciju a tvorce vakcina ubicama.

Sport je Novakov zivot ali ima i vaznijih stvari od sporta.

Inteligencija i ukus opadaju od sedamdesetih

pre 2 godine

Ne treba Novak tek tako da se povuce. Mora da usledi napad, silovit, bez dlake na jeziku. Mora da vakcine nazove pravim imenom, stedstvom za depopulaciju a tvorce vakcina ubicama.

Sport je Novakov zivot ali ima i vaznijih stvari od sporta.
(bskfan, 24. novembar 2021 16:44)

Lako ćemo za depopulaciju, nego kad će debudalizacija? Ti si u već u rizičnoj grupi...

Vaxer

pre 2 godine

Nole se vakcinisao, samo mulja sa organizatorima. Kao licna stvar, a pojavio se u Njujorku na nekoj priredbi gde su mogli uci iskljucivo vakcinisani.

Branko

pre 2 godine

Ljudi,samo malo ozbiljnosti bi molio.Da li neko sumnja da Novak ima informacije o vakcini sa najrelevantnijeg mesta?On jednostavno ne želi to u svoje telo i tačka.Po cenu da ne izađe na teren nikada više.Ne želi nikakve dilove tipa vi meni potvrdu,a ja ću da pričam da sam se vakcinisao i da se treba vakcinisati.Novak ima svoje ja i ne želi to.
Devis Kup će biti po svojoj prilici oproštaj Novaka od tenisa.Time će postati heroj slpbodnog sveta kome tek sledi dugotrajna borba za slobodu.

Sir Oliver

pre 2 godine

@mikin i dimitros

OK, evo potpuno ću se složiti sa vama. Australija sprovodi političku borbu preko vakcina, a njeni gradjani su poslušnici. To je bila suština Vaših komentara.
I šta sad? Novak i dalje ima isti izbor. Da se prilagodi njihovim pravilima i ispadne nedosledan ili da odbije i time uradi nešto na štetu svoje imovine (gubitak novca, gs i slicno)
Ovu drugu varijantu mu vecina savetuje jer kroz njega vodi neku svoju borbu, a da sami nikad to ne bi uradili. Evo, vec god i po dana gledam u sudnicama kako najveći antivaks/mask sledbenici (kada su u sudskim postupcima) bez pogovora stavljaju masku kada im sudije kažu. Svi ideali im lete kroz prozor u sekundi.
Nemojte da se razocarate u Novaka ako ipak bude izabrao prvu varijantu.

Nash Chovek

pre 2 godine

Иза другог грану Борис види а иза себе целу шуму не види ( мување са порезом, коцкање, швалерације итд.).
Аустралија има различите законе у својим државама.

Tristan & %

pre 2 godine

Ovo je poenta. Ukoliko se odreknemo svog mišljenja o nečemu, odričemo se svoje ljudskosti. Postajemo slepi poslušnici, slepih vođa. A baš to nećemo.
Nole ne treba da učestvuje u takvim rabotama.
(Dimitros, 24. novembar 2021 16:20)

Ne...Poenta je da niko od nas ne zna sve. Ti si na primer automehanicar, odakle ti ikakvo pravo da komentarises vakcine ili bilo koji drugi lek. Mozes da objasnjavas kuplung ali vakcinu NE, jer nemas ama bas nikakvo znanje o tome.

Djokovic nema nikakvo znanje o vakcinama, niti treba da ih ima, jer nije lekar, nego teniser. On nece drugima nauditi, naudice najvise samom sebi ako se ne vakcinise. Propustice veliku priliku i pitanje da li ce mu se ona vise ikada ukazati. Nece se stati samo na AO, i za sve ostale GS ce se traziti vakcina i ako istraje veruj mi bice zapamcen kao neko ko je mogao biti najveci teniser svih vremena, ali....i niko mu nece biti kriv zbog toga do njega samoga.

Bl

pre 2 godine

Zanimljivo je da su, u svojim komentarima, oni koji podržavaju kovid vakcinaciju, uglavnom, agresuvniji od onih koji su protiv. Istovremeno insistiraju na svom obrazovnom, kulturnom i, uopešte, civilizacijskom visokom nivou.
Ne znam koliko je stanovnika u pojedinim zemljama zapadne Evrope vacinisano. Pretpostavljam da je to 70-90%. A uvode zabrane za sve i svašta. Samo čekam da jave kako je svim nevakcinisanim određen kućni pritvor i zabranjen kontakt s vakcinisanom familijom. Zar stvarno niko od vas pravovjernih ni na trenutak ne pomisli da je takav pristup nedopustiv i potpuno pogrešan? Vakcinisani se razboljevaju i šire zarazu, što je potvrda da vakcina ne radi posao ( nemojte mi samo početi sa "blažim oblikom bolesti", molim vas). Ali njih niko ne kontroliše i ne ograničava. Bitno je samo da se svi disciplinuju i prime vakcinu.
Ne usuđujem se ni pomisliti šta je slijedeće na redu. "Veliki humanista" Bil Gejts je već najavio neke nove strahote i uzgred napomenuo da uopšte nije zadovoljan vakcinom protiv kovida!!! Toliko je razočaran, da, bar kako to neki ovdje tvrde, nije dozvolio da mu se djeca vakcinišu. I da, biće potrebno još grdnih milijardi dolara da se napravi dobra vakcina. Protiv čega? Prvog, petnaestog, en-tog soja?

Molim da objavite komentar. Hvala!

milan26

pre 2 godine

Ne znam sto se vise smara sa ovom temom. Djokovic jednistavno ne zeli da iznese stav o vakcinaciji, da li je primio vakcinu ili ne. On nije za to, ali zna da svet sad tako funkcionise i verovatno se vakcinisao, ali nece da kaze javno jer time daje podrsku tome, a verovatno i nije za vakcinaciju toliko. Prosto je sve. Pojavljivao se na nekim mestima i desavanjima gde su mogli da udju samo vakcinisani... Ali opet ako neko moze da udje na takve proslave, dodele, desavanja bez potvrde o vakcinaciji to je Djokovic. Ali mislim da on to ne radi, i ne zloupotrebljava. Igrace na AO, iz mnogo razloga.

Eto

pre 2 godine

@U zivotu se jedino mora umreti. Ostalo je opcionalno
(key, 24. novembar 2021 13:58)

Verovatno si hteo reći opciono... Al ko će sve te teške reči popamtiti.

pa

pre 2 godine

on misli da moze kao u srbiji za njega i ostale bogatase i politicare pravila ne vaze. U zakonu lepo pise svi koji dolaze iz zaraznih podrucja moraju u karantin. pa recim oakd neko ubije nekoga mora da se uhaspi bar i da m use sudi ali kdo nas politicar mzoe da vozi pijan zgazi dete na pesackom prelazu i poksuava da bezi i ne odgovara a okupljeni ljudi koji su ga sprecili u bekstvu preti im se hapsenjem kako su smel ida ga sprecavaju

Bole S.

pre 2 godine

Nole kad moj komšija Ciga kaže:"Ma mora svi da se vakcionišemo" uradi i ti isto i obori taj rekord,uzmi 21 slem pa nek puknu dušmani.

Nije njemu danas lako

pre 2 godine

Ako mislite da Novak ima prava na "svoju slobodu", pitajte ga zašto je pristao da ga izbace sa turnira prema svojim praviklima, zašto ih se nije odrekao i rekao - neću više da igram turnire u kojima moram da puštujem tuđa pravila. On je dsuboko, sa svojom svojtom, ušao u šamanske vode i on danas ne sme da prekrši zakjletvu i kaže: pri mniću u btelo ono što moja sekta ne dozvoljava.

Novax Djocovid

pre 2 godine

Ama Nole, ne k.ki nego se vakciniši (ako već i nisi, u šta isto mogu lako da poverujem) i igraj tenis. To znaš dobro i u to se razumeš.
U vakcine i virologiju se NE razumeš, slušaj šta kažu stručnjaci, ne pravi se pametan i sveznajuć. Samo ispadaš glup sa svojim netipičnim (za sportiste) stavom da sve znaš i da se u sve razumeš. Nemaš pojma niočemu osim o tenisu, i drži se toga jer nisi ni osnovnu školu završio, a kamoli medicinski fakultet.
Stotine zaradjenih miliona ti ne daje pravo da sudiš o stvarima o kojima nemaš blage veze!
Ljudi te gledaju i slušaju, treba da shvatiš da si im uzor!

automatski generisan komentar

pre 2 godine

...Da li su nama te mere logične, smislene, nebitno je...
(Sir Oliver, 24. novembar 2021 15:47)

Ovo je poenta. Ukoliko se odreknemo svog mišljenja o nečemu, odričemo se svoje ljudskosti.
(Dimitros, 24. novembar 2021 16:20)

Niko te ne tera da se odreknes misljenja. Ali, isto tako, ni ti ne mozes pretendovati da druge prislis da postupaju u skladu s *tvojim* misljenjem. Mozes samo sam postupati u skladu s njim. Ali, u tom slucaju, moras biti spreman da platis cenu! Tek tada taj tvoj "cvrst stav" dobija vrednost, ako je rec o "dokazivanju ljuskosti". Sto mu jos ne daje patent na pamet. Ali, u redu - i kao takav zasluzuje nekakvo postovanje. Moze biti da si ti samo dokazao glupu ljudskost. Dobro - i to je ljudski.

ePufta

pre 2 godine

Mora samo da se umre, dragi Borise!
(Fack NWO, 24. novembar 2021 15:43)

I da se plati porez, dragi Fack, a Nolo to pokušava da eskivira. Za umiranje ne znam kakav mu je plan.

Drax

pre 2 godine

Mora se vakcinisati ako je iole normalan ta vakcina ga nece ubiti a ako propusti sansu da povede u slemovima dok je jos sposoban da osvoji poneki turnir na tri seta .Uostalom krajnje je glupo biti protiv toga i daje los primer za ljude koji sigurno nece lepo da se provedu ako se slucajno zaraze

PSL

pre 2 godine

Mislim da se vakcinisao, ali neće da kaže i to je njegovo pravo. I ono što je bitnije od AO je to da je skoro sigurno da će isto pravilo uskoro da važi i za sve druge turnire. Tako da će Novak u slučaju da se nije i neće vakcinisati morati doneti odluku da više ne igra tenis. I nije samo tenis u pitanju za one koji nisu pročitali na evropskom prvenstvu za rukometašice ne mogu da igraju one koje nisu vakcinisane, mislim da sam pročitala da će isto važiti i za rukometaše. U ostalom Austrija od 01.02.2022. uvodi obaveznu vakcinaciju za sve gradjane.

katić

pre 2 godine

Ti Mirko trči odmah pa i za njega , čitaj malo izvještaje iz drugih zemalja tj onih koje imaju veliki broj doktora nauka iz te oblasti!!!!

Baron Minhauzen

pre 2 godine

ljudi ovde se ne govori o tome da li ima smisla da ako je neko prelezao bolest , treba ili ne da primi vakcinu. Ovde je stvar o pravilima koje svaka zemlja postavlja. NIje ni meni pravedno da mi za ulazak u Britaniju, Ameriku treba viza, a njima za ulazak u Srbiju ne treba.Ako hocu u te zemlje , treba da podnesem zahtev za vizu, ili u ovom slucaju da se vakcinisem. Po strani to sto je apsolutna vecina top tenisera vec vakcinisana ili ce to uraditi i nije im za to otpala ruka.

Vertigo

pre 2 godine

Dakle, "naređenje je naređenje, i mora se poslušati bez pogovora". Tipično švapsko rezonovanje Herr Bekera. Ma, Novak je Srbin, bre! Kakve vakcine, kakvi bakrači?!

flccc

pre 2 godine

Vakcina je odobrena po hitnom postupku za hitnu upotrebu. Logika kojom se vode ljudi koji odlučuju o tome, zasniva se na odnosu rizik / korist. I to je OK. Ali kakve koristi ima neko ko je preležao bolest? Nikakve. Taj ima samo rizik.
A da li će da je primi da bi udovoljio nekom je već druga stvar. Neka on vidi šta će i kako će

miki

pre 2 godine

Nole nemoj igrati, neka vide da nisu toliko mocni i bitni...
(salgar, 24. novembar 2021 15:05)

Strasan ti je savet. Budi malo realan. Videces ako ne bude igrao koliko on nije bitan. Jedina osoba koja ce izgubiti je sam Djokovic, niko vise. Za teniski svet, koliki god da je sampion, on je samo jedan igrac, nista vise. Nece svet stati sto ga nema. Nema Federera, Nadala, mislis da ce plakati za njim? Ne shvati me pogresno ali zivot se nastavlja, igrace neko drugi i osvojice neko drugi, tenis se gledao i pre ove trojice i trajace i posle. Mnogima u tenisu je dosta ove trojice i nece se mnogo nasekirati ako ova trojica ne budu tu. Jedostavno, zivot ide dalje.

Vaxer

pre 2 godine

Nole se vakcinisao, samo mulja sa organizatorima. Kao licna stvar, a pojavio se u Njujorku na nekoj priredbi gde su mogli uci iskljucivo vakcinisani.

Sir Oliver

pre 2 godine

Čemu ova polemika? Australija ima svoje uslove za ulazak i ima suvereno pravo da ih propiše kako želi. Te mere su iste i za mene i za Novaka i za Dzef Bezosa npr. To i jeste suština pravne države kakvu navodno želimo i kod nas. Takodje je Novakovo suvereno pravo da odbije uslove i sve ok. Da li su nama te mere logične, smislene, nebitno je. Kao kada bi mi neko došao u stan i zapalio cigaru, a na moju molbu da izdaje na terasu, da me optuži kako mu kršim prava. Ne sporim ti pravo da negodujes, ali vrata su tamo.
Mozda biste hteli da on ima specijalni tretman, ali onda nemojte da kukate na korupciju u Srbiji kada se svaki tatin sin bude osetio povlašćenim u odnosu na vas iz bilo kog razloga. Ili smo protiv toga generalno, ili smo samo zavidni sto mi nismo taj tatin sin.

ePufta

pre 2 godine

Mora samo da se umre, dragi Borise!
(Fack NWO, 24. novembar 2021 15:43)

I da se plati porez, dragi Fack, a Nolo to pokušava da eskivira. Za umiranje ne znam kakav mu je plan.

pa

pre 2 godine

on misli da moze kao u srbiji za njega i ostale bogatase i politicare pravila ne vaze. U zakonu lepo pise svi koji dolaze iz zaraznih podrucja moraju u karantin. pa recim oakd neko ubije nekoga mora da se uhaspi bar i da m use sudi ali kdo nas politicar mzoe da vozi pijan zgazi dete na pesackom prelazu i poksuava da bezi i ne odgovara a okupljeni ljudi koji su ga sprecili u bekstvu preti im se hapsenjem kako su smel ida ga sprecavaju

Ilija

pre 2 godine

Nole, ostani dosledan buraz. Vise ce te ceniti cela planeta ukoliko cvrsto stojis iza svojih stavova. Ne savijaj kicmu pred ovim agresivnim australijskim rezimom-diktatom. To kako se oni ponasaju i prema svojim gradjanima je nenormalno i necivilizovano. Izgovor za svaku bahatost i naredjenja-komande im je preterana briga za druge, mozes misliti.
Najboje svako cuva samog sebe, pa tako i ti. Bice turnira i turnira, a oni neka se stide zbog ucena i ostalih budalastina. Ako mogu bez najboljeg eto im ostali mediokriteti, nek se nose.
Idemo!!!

Serpico

pre 2 godine

Nole je preležao koronu. Ima imunitet. Sami kažu da je imunitet posle preležane bolesti 13 puta jači. Mislim, ne znam kako su to izračunali, ali ako kaži, aj da im verujemo. A ako tako kažu, onda je Nole imunizovan.
(Jovana, 24. novembar 2021 16:14)

To za 13 puta veci imunitet vjerujes, jer ti odgovara za tvoju tezu da se ne treba vakcinisati...a kad ti ti isti doktori i naucnici kazu da i takvi treba da se vakcinisu, to ne vjerujes...

Драгивоје

pre 2 godine

Надмен однос према најбољем тенисеру на Планети икада, је показатељ "западне демократије" према другом делу света...
Новаче, здравље ти је прече ид свакиг турнира. А овај олош, пошто нема поштовања према теби, који си легенда и тог турнура, бар ти поштуј себе.
Не иди.

Bole S.

pre 2 godine

Nole kad moj komšija Ciga kaže:"Ma mora svi da se vakcionišemo" uradi i ti isto i obori taj rekord,uzmi 21 slem pa nek puknu dušmani.

Vaše ime

pre 2 godine

Čemu ova polemika? Australija ima svoje uslove za ulazak i ima suvereno pravo da ih propiše kako želi. Te mere su iste i za mene i za Novaka i za Dzef Bezosa npr. To i jeste suština pravne države kakvu navodno želimo i kod nas. Takodje je Novakovo suvereno pravo da odbije uslove i sve ok. Da li su nama te mere logične, smislene, nebitno je. Kao kada bi mi neko došao u stan i zapalio cigaru, a na moju molbu da izdaje na terasu, da me optuži kako mu kršim prava. Ne sporim ti pravo da negodujes, ali vrata su tamo.
Mozda biste hteli da on ima specijalni tretman, ali onda nemojte da kukate na korupciju u Srbiji kada se svaki tatin sin bude osetio povlašćenim u odnosu na vas iz bilo kog razloga. Ili smo protiv toga generalno, ili smo samo zavidni sto mi nismo taj tatin sin.
(Sir Oliver, 24. novembar 2021 15:47)

Ono kad zivis u magli, pa lupis da je Australija pravna drzava, sta god taj termin znacio

Sir Oliver

pre 2 godine

@mikin i dimitros

OK, evo potpuno ću se složiti sa vama. Australija sprovodi političku borbu preko vakcina, a njeni gradjani su poslušnici. To je bila suština Vaših komentara.
I šta sad? Novak i dalje ima isti izbor. Da se prilagodi njihovim pravilima i ispadne nedosledan ili da odbije i time uradi nešto na štetu svoje imovine (gubitak novca, gs i slicno)
Ovu drugu varijantu mu vecina savetuje jer kroz njega vodi neku svoju borbu, a da sami nikad to ne bi uradili. Evo, vec god i po dana gledam u sudnicama kako najveći antivaks/mask sledbenici (kada su u sudskim postupcima) bez pogovora stavljaju masku kada im sudije kažu. Svi ideali im lete kroz prozor u sekundi.
Nemojte da se razocarate u Novaka ako ipak bude izabrao prvu varijantu.

Eto

pre 2 godine

@U zivotu se jedino mora umreti. Ostalo je opcionalno
(key, 24. novembar 2021 13:58)

Verovatno si hteo reći opciono... Al ko će sve te teške reči popamtiti.

bskfan

pre 2 godine

Ne treba Novak tek tako da se povuce. Mora da usledi napad, silovit, bez dlake na jeziku. Mora da vakcine nazove pravim imenom, stedstvom za depopulaciju a tvorce vakcina ubicama.

Sport je Novakov zivot ali ima i vaznijih stvari od sporta.

Nije njemu danas lako

pre 2 godine

Ako mislite da Novak ima prava na "svoju slobodu", pitajte ga zašto je pristao da ga izbace sa turnira prema svojim praviklima, zašto ih se nije odrekao i rekao - neću više da igram turnire u kojima moram da puštujem tuđa pravila. On je dsuboko, sa svojom svojtom, ušao u šamanske vode i on danas ne sme da prekrši zakjletvu i kaže: pri mniću u btelo ono što moja sekta ne dozvoljava.

Inteligencija i ukus opadaju od sedamdesetih

pre 2 godine

Ne treba Novak tek tako da se povuce. Mora da usledi napad, silovit, bez dlake na jeziku. Mora da vakcine nazove pravim imenom, stedstvom za depopulaciju a tvorce vakcina ubicama.

Sport je Novakov zivot ali ima i vaznijih stvari od sporta.
(bskfan, 24. novembar 2021 16:44)

Lako ćemo za depopulaciju, nego kad će debudalizacija? Ti si u već u rizičnoj grupi...

Tristan & %

pre 2 godine

Ovo je poenta. Ukoliko se odreknemo svog mišljenja o nečemu, odričemo se svoje ljudskosti. Postajemo slepi poslušnici, slepih vođa. A baš to nećemo.
Nole ne treba da učestvuje u takvim rabotama.
(Dimitros, 24. novembar 2021 16:20)

Ne...Poenta je da niko od nas ne zna sve. Ti si na primer automehanicar, odakle ti ikakvo pravo da komentarises vakcine ili bilo koji drugi lek. Mozes da objasnjavas kuplung ali vakcinu NE, jer nemas ama bas nikakvo znanje o tome.

Djokovic nema nikakvo znanje o vakcinama, niti treba da ih ima, jer nije lekar, nego teniser. On nece drugima nauditi, naudice najvise samom sebi ako se ne vakcinise. Propustice veliku priliku i pitanje da li ce mu se ona vise ikada ukazati. Nece se stati samo na AO, i za sve ostale GS ce se traziti vakcina i ako istraje veruj mi bice zapamcen kao neko ko je mogao biti najveci teniser svih vremena, ali....i niko mu nece biti kriv zbog toga do njega samoga.

Dragan

pre 2 godine

Naravno da mora da postuje pravila zemlje u koju ide. Sa druge strane, ne mora da ode i time ce poslati dovoljno jasnu poruku koja ce ostati upamcena mnogo duze i snaznije nego li osvoji jos jedan trofej.

Hak Fin

pre 2 godine

To on kao visestruki skandal i bankrot majstor kaze? Ono ozbegavanje poreza isto bese sledjenje pravila, a i pokerica takodje? I one prevare zene i to je valjda pravilo medju takvima. Mislim Boris Franz Becker nasao da moralise o postovanju pravila, eto svasta covek ima cuti ovih dana, samo jos Carli Sin da posavetuje Novaka....

Dimitros

pre 2 godine

...Da li su nama te mere logične, smislene, nebitno je...
(Sir Oliver, 24. novembar 2021 15:47)

Ovo je poenta. Ukoliko se odreknemo svog mišljenja o nečemu, odričemo se svoje ljudskosti. Postajemo slepi poslušnici, slepih vođa. A baš to nećemo.
Nole ne treba da učestvuje u takvim rabotama.

uzas

pre 2 godine

Uzas! Ovo je uzas, prisiljavanje na vakcinaciju u sportu u kome apsolutno moze da se postigne maksimalan bezbednost ucesnika i uz testiranja i karantin!!! Ovo je ludilo... Ni slucajno Novace da se vakcinises, govori ti neko ko je nazalost naseo...

Wlado

pre 2 godine

Glavu gore i ostani uz svoju odluku. Otvori oci slepima i slabovidima. Ne daj da te politika jedne ugnjetavacke zemlje pobedi. Svi ce te ceniti cak i oni vise ako ne odes. AO bez Novaka je ugasila kao i popularnost tenisa. Budi kao kajri. Malo svetlo za nas kojih je sve manje,nas koji vide da je ovo sve politika i protokol.

nada22

pre 2 godine

Pa KAD Novak nije sledoi pravila? On ce to uraditi i ovog puta, jer je UVEK za sve svoje odluke preuzimao i odgovornost, odnosno posledice. Šta god da uradi, isključivo je NJEGOVA odluka i to treba poštovati.

LAIK

pre 2 godine

Niko mu ne može garantovati da će osvojiti AO ako ode. Ako ne ode osvojiće Vimbldon i Rolan Garos , tako da je veća šteta za turnir nego za njega. Novak zna šta je za njega najbolje.

Jovana

pre 2 godine

Nole je preležao koronu. Ima imunitet. Sami kažu da je imunitet posle preležane bolesti 13 puta jači. Mislim, ne znam kako su to izračunali, ali ako kaži, aj da im verujemo. A ako tako kažu, onda je Nole imunizovan.

Zorg

pre 2 godine

ljudi ovde se ne govori o tome da li ima smisla da ako je neko prelezao bolest , treba ili ne da primi vakcinu. Ovde je stvar o pravilima koje svaka zemlja postavlja. NIje ni meni pravedno da mi za ulazak u Britaniju, Ameriku treba viza, a njima za ulazak u Srbiju ne treba.Ako hocu u te zemlje , treba da podnesem zahtev za vizu, ili u ovom slucaju da se vakcinisem. Po strani to sto je apsolutna vecina top tenisera vec vakcinisana ili ce to uraditi i nije im za to otpala ruka.
(Baron Minhauzen, 24. novembar 2021 14:29)

Nije bas tako, pogledaj primer Zeremi Sardija koji je zbog posledica primanja vakcine preskocio pola sezone...

Drax

pre 2 godine

Mora se vakcinisati ako je iole normalan ta vakcina ga nece ubiti a ako propusti sansu da povede u slemovima dok je jos sposoban da osvoji poneki turnir na tri seta .Uostalom krajnje je glupo biti protiv toga i daje los primer za ljude koji sigurno nece lepo da se provedu ako se slucajno zaraze

GM

pre 2 godine

Budi svoj,sledi svoje instikte.
(Bumerang, 24. novembar 2021 16:24)

Životinje slede instinkte (piše se sa n) a ljudi koriste razum. Ti ga nemaš.

Branko

pre 2 godine

Ljudi,samo malo ozbiljnosti bi molio.Da li neko sumnja da Novak ima informacije o vakcini sa najrelevantnijeg mesta?On jednostavno ne želi to u svoje telo i tačka.Po cenu da ne izađe na teren nikada više.Ne želi nikakve dilove tipa vi meni potvrdu,a ja ću da pričam da sam se vakcinisao i da se treba vakcinisati.Novak ima svoje ja i ne želi to.
Devis Kup će biti po svojoj prilici oproštaj Novaka od tenisa.Time će postati heroj slpbodnog sveta kome tek sledi dugotrajna borba za slobodu.

Dušan R.

pre 2 godine

Beker je dobronamerno rekao. On podrzava Novaka.

Medjutim, u ovom slucaju je ispravnost da Novak odluci, a misljenja sam da ce to biti da se nevakcinise. Time nece moci ucestvovati na AO.

Sto se tice drugih komentara bankrot majstor, izbegavanje placanja poreza itd. To su relacije sasvim druge. Motivi sasvim drugi. U stvari nije uporedivo.

dado

pre 2 godine

austalija je postala pateticna drzava, nazalost i sav ih svijet gleda u cudu sta rade.
ovo sto beker kaze su govorili u nacistickoj njemackoj.
ako hoces da igras zamjeni tog jevreja. takva su pravila.
da tjeraju ljude koji imaju imunitet da se vakcinisu?
nevjerovatno.
pa valjda se vakcinisu da bi dobili imunitet, a ne obrnuto.

NY

pre 2 godine

Mora samo da se umre, dragi Borise!
(Fack NWO, 24. novembar 2021 15:43)

I da se plati porez, dragi Fack, a Nolo to pokušava da eskivira. Za umiranje ne znam kakav mu je plan.
(ePufta, 24. novembar 2021 16:22)

O porezu ne znaš ništa i ne piši budalaštine. Porez se plaća u zemlji gde je ostvario turnirsku nagradu a neto iznos se uplaćuje tamo gde želi. Nema dvostrukog oporezivanja

Novax Djocovid

pre 2 godine

Ama Nole, ne k.ki nego se vakciniši (ako već i nisi, u šta isto mogu lako da poverujem) i igraj tenis. To znaš dobro i u to se razumeš.
U vakcine i virologiju se NE razumeš, slušaj šta kažu stručnjaci, ne pravi se pametan i sveznajuć. Samo ispadaš glup sa svojim netipičnim (za sportiste) stavom da sve znaš i da se u sve razumeš. Nemaš pojma niočemu osim o tenisu, i drži se toga jer nisi ni osnovnu školu završio, a kamoli medicinski fakultet.
Stotine zaradjenih miliona ti ne daje pravo da sudiš o stvarima o kojima nemaš blage veze!
Ljudi te gledaju i slušaju, treba da shvatiš da si im uzor!

milan26

pre 2 godine

Ne znam sto se vise smara sa ovom temom. Djokovic jednistavno ne zeli da iznese stav o vakcinaciji, da li je primio vakcinu ili ne. On nije za to, ali zna da svet sad tako funkcionise i verovatno se vakcinisao, ali nece da kaze javno jer time daje podrsku tome, a verovatno i nije za vakcinaciju toliko. Prosto je sve. Pojavljivao se na nekim mestima i desavanjima gde su mogli da udju samo vakcinisani... Ali opet ako neko moze da udje na takve proslave, dodele, desavanja bez potvrde o vakcinaciji to je Djokovic. Ali mislim da on to ne radi, i ne zloupotrebljava. Igrace na AO, iz mnogo razloga.

Mire

pre 2 godine

Ko donosi zakone? Bajern? AO? Ni u jednoj drzavi na svetu nije obavezno vakcinisanje, ne vidim problem, ali da naplate preko 700000 e kaznu Kimhiju to znaju u Bajernu.

automatski generisan komentar

pre 2 godine

...Da li su nama te mere logične, smislene, nebitno je...
(Sir Oliver, 24. novembar 2021 15:47)

Ovo je poenta. Ukoliko se odreknemo svog mišljenja o nečemu, odričemo se svoje ljudskosti.
(Dimitros, 24. novembar 2021 16:20)

Niko te ne tera da se odreknes misljenja. Ali, isto tako, ni ti ne mozes pretendovati da druge prislis da postupaju u skladu s *tvojim* misljenjem. Mozes samo sam postupati u skladu s njim. Ali, u tom slucaju, moras biti spreman da platis cenu! Tek tada taj tvoj "cvrst stav" dobija vrednost, ako je rec o "dokazivanju ljuskosti". Sto mu jos ne daje patent na pamet. Ali, u redu - i kao takav zasluzuje nekakvo postovanje. Moze biti da si ti samo dokazao glupu ljudskost. Dobro - i to je ljudski.

Bl

pre 2 godine

Zanimljivo je da su, u svojim komentarima, oni koji podržavaju kovid vakcinaciju, uglavnom, agresuvniji od onih koji su protiv. Istovremeno insistiraju na svom obrazovnom, kulturnom i, uopešte, civilizacijskom visokom nivou.
Ne znam koliko je stanovnika u pojedinim zemljama zapadne Evrope vacinisano. Pretpostavljam da je to 70-90%. A uvode zabrane za sve i svašta. Samo čekam da jave kako je svim nevakcinisanim određen kućni pritvor i zabranjen kontakt s vakcinisanom familijom. Zar stvarno niko od vas pravovjernih ni na trenutak ne pomisli da je takav pristup nedopustiv i potpuno pogrešan? Vakcinisani se razboljevaju i šire zarazu, što je potvrda da vakcina ne radi posao ( nemojte mi samo početi sa "blažim oblikom bolesti", molim vas). Ali njih niko ne kontroliše i ne ograničava. Bitno je samo da se svi disciplinuju i prime vakcinu.
Ne usuđujem se ni pomisliti šta je slijedeće na redu. "Veliki humanista" Bil Gejts je već najavio neke nove strahote i uzgred napomenuo da uopšte nije zadovoljan vakcinom protiv kovida!!! Toliko je razočaran, da, bar kako to neki ovdje tvrde, nije dozvolio da mu se djeca vakcinišu. I da, biće potrebno još grdnih milijardi dolara da se napravi dobra vakcina. Protiv čega? Prvog, petnaestog, en-tog soja?

Molim da objavite komentar. Hvala!

mikin

pre 2 godine

@Sir Oliver ... nije bas tako kako ti mislis da jeste.
Pravo svake drzave jeste da propise pravila ali ta pravila NIJE propisala drzava Australija vec state Victoria, Melburn, posto Zapadna Australija i Perth imaju sasvim druga ogranicenja. Drugo, vrlo je simptomaticno da niko iz Melburna javno ne govori da su dobre SVE vakcine, i kineske i ruska. Inace, Australija NE priznaje Sinofarm i Sputik V! STA TO ZNACI? Zasto ne kazu javno da svi oni koji su vakcinisani Sinofarmom ili Sputnik V vakcinom mogu da igraju na AO? Ili, biti vakcinisan znaci samo Fajzer, Moderna, Astra i Jonson, a oni vakcinisani "pogresnim" vakcinama se smatraju NEVAKCINISANIMA?
I za kraj, sta smeta testiranju (po njihovim pravilima)? Ceo svet priznaje testove i rade se svaka 2-3 dana. Uz sve ovo zna se da i vakcinisani vrlo cesto prenose virus a pri tom se krecu vrlo slobodno, bez ikakvog testiranja.
Zar ne vidis da je ovo cista politika zapakovana u "pravnu drzavu".

Aleardo

pre 2 godine

Ne MORA Djokovic nista. Ima slobodu volje da uradi sta god hoce/zeli.
A da li hoce da igra u Australiji, po sadasnjim njihovim pravilima, znace se za koji dan.
Iskreno meni je njega zao -ne zbog slobodne volje da se ne vakcinise, vec zbog silnog pritiska, sa svih mogucih strana, da to uradi. Kao sto je bilo sto se tice igre na OI.
No... Ipak, minuli rad (cca pola milijarde zaradjenih dolara) daju mu slobodu da odluci kako god njegovo srce i um kazu.

katić

pre 2 godine

Ti Mirko trči odmah pa i za njega , čitaj malo izvještaje iz drugih zemalja tj onih koje imaju veliki broj doktora nauka iz te oblasti!!!!

Nash Chovek

pre 2 godine

Иза другог грану Борис види а иза себе целу шуму не види ( мување са порезом, коцкање, швалерације итд.).
Аустралија има различите законе у својим државама.

PSL

pre 2 godine

Mislim da se vakcinisao, ali neće da kaže i to je njegovo pravo. I ono što je bitnije od AO je to da je skoro sigurno da će isto pravilo uskoro da važi i za sve druge turnire. Tako da će Novak u slučaju da se nije i neće vakcinisati morati doneti odluku da više ne igra tenis. I nije samo tenis u pitanju za one koji nisu pročitali na evropskom prvenstvu za rukometašice ne mogu da igraju one koje nisu vakcinisane, mislim da sam pročitala da će isto važiti i za rukometaše. U ostalom Austrija od 01.02.2022. uvodi obaveznu vakcinaciju za sve gradjane.