Formula 1 87

Nedelja, 14.11.2021.

17:00

Hamilton dobio direktan duel protiv Ferstapena – drama se nastavlja!

U veoma dramatičnoj trci za Veliku nagradu Brazila pobedu je odneo vozač Mercedesa Luis Hamilton prestigavši Maksa Ferstapena u Red Bulu 12 krugova pre kraja.

Hamilton dobio direktan duel protiv Ferstapena – drama se nastavlja! IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

87 Komentari

Sortiraj po:

Vlad

pre 2 godine

(Branko, 15. novembar 2021 12:46)
Da, bas tako, Rasel je ocajan vozac, gori i od Mazepina cak.
Sta sve nece ljudi pisati, koje potcenjivanje Rasela, koji je sigurno jedan od najvecih talenata generacije.

Branko

pre 2 godine

@(Lesa, 15. novembar 2021 10:55)

Pozdravio te George Russell. :) Jedna trka mu je bila dovoljna da pokaže koliko je MB raketa u odnosu na ostale nekonkurentne krševe. Nego prevariše ljude da bi bio šampionat zanimljiviji.

Lesa

pre 2 godine

Vi svi koji velicate Hamiltona ste sigurno zaboravili da ga je Nico Rosberg pobedio 2016
godine u istom bolidu?? Toliko o Hamiltonu...
(Vladimir, 15. novembar 2021 07:56)

Pa sta, sto je l covek ne sme da izgubi? Vi svi koji velicate Sumahera, sigurno ste zaboravili da ga je taj isti Rozberg razbio u istom bolidu, sto bi tvom aludiranju znacilo da je Rosberg bolji i od Hamiltona i od Sumahera. Samo sa jednom razlikom, koliko sezona je Hamilton pobedjivao tog Rosberga? Ako ces da se vadis na Sumijeve godine kao razlog, seti se u kojim godinama je cuveni fandjo poceo da osvaja, u vremenu kad su bolidi bili sto puta tezi za voznju, bez pomoci kompjutera i bilo kakve tehnologije.

Lesa

pre 2 godine

Lesa Botas nije brz jer je doveden sa razlogom: da bude drugi vozac.
(Milan, 14. novembar 2021 23:52)

Ma u pravu si, ma da, evo i juce Botas nije mogao zbog Hamiltona da zadrzi prvo mesto na startu, ili kasnije da u tom i takvom bolidu sustigne i makar proba da napadne Maksa? U pravu si, to je zato sto je drugi vozac, da, bas je to razlog. Ajde stalno nesto pokusavate tog Hamiltona da unizite, a momak je vozac i po. Sta je bilo kad je dosao u tim McLarena, protiv Alonsa? Tad vam je smetalo sta bese, zato sto je crn, sto ima istu podrsku ekipe kao Alonso, ili sto mu tim ne govori da se sklanja Alonsu? Ubija kako vozi, ja isto tog Sumija nisam mirisao ama ni malo, zato sto je vozio za Skuderiju, ali nikad nisam rekao da je los vozac. E to je razlika, kad neko ne moze da razdvoji simpatije i ne simpatije, i realnost, a mnogo vas je takvih.

Ridah

pre 2 godine

Celu sezonu se vuku zbog gledanosti i sad pokazuju pravu snagu svog bolida. Sve su doveli u zabludu. Drago mi je da nisam platio prenose F1 jer sam znao da će ovo da urade. 15km brži u Meksiku, 22kmh u proseku brži ovde. 348kmh Merc naspram 322 RB. Hamilton je već menjao 4x motor, ovo mu je 5x pa nije bio ovoliko brži. Nemoguće da su našli toliku snagu preko noći. Igraju se jer zapravo nemaju konkurenciju. Čestitam im titulu. Nažalost i sledeće godine će biti isto možda i gore.

Vladimir

pre 2 godine

Vi svi koji velicate Hamiltona ste sigurno zaboravili da ga je Nico Rosberg pobedio 2016
godine u istom bolidu?? Toliko o Hamiltonu...

Lesa

pre 2 godine

@manochao i njemu slicni

Evo ja u F1 od uvek navijam za McLaren kao tim, a za Hamiltona kao vozaca, od kako je usao u F1. A Lebrona ne da ne volim i ne da mi nije omiljen, nego je milion svetlosnih godina daleko od toga. Ni Mercedes ne mirisem nesto kao brend, i da Hamilton nije tu, ne bi navijao za njih, osim u borbi sa Ferarijem kog ne podnosim (posto predstavlja sve ono najgore u nekom sportu, i uvek navijam protiv njih, ma ko god bio na drugoj strani). Pre Luisa sam navijao za Miku i Kimija, kog sam uvek gotivio, gde god bio, jedini koji mi je bio gotiva cak i kad je vozio za crveni tim. O glupostima koje se pisu o dominaciji bolida stvarno ne bi, F1 je oduvek bila tehnoloski sport, Maks verovatno vozi traktor, pa je zato 9x pobedjivao taj Mercedes.

Evo meni nije jasno kako neko moze da navija za onu ljigicu (da ne kazem nesto teze)? Mali je od dolaska u F1 izvodio kamikaze, za sta ste ga svi nekad kritikovali, i govorili da se nece smiriti dok nekog ne ubije na stazi. Ali posto vecina ima pamcenje kao veverica, to naravno zaboravlja i pocinje da navija za tog istog lika. Koji je i ove sezone uradio isto to vec nekoliko puta, i ponovio opet to isto i u ovoj trci. Sta bi rekli svi Vi sto ne podnosite Luisa, da je on uradio ono sto je Maks danas u 48 krugu? Decko kao da ide da ubije, kad god neko pokusa da ga pretekne, ja mu se danas na mestu Botasa, na startu ne bi sklonio onako ni po koju cenu. A sto je vise pri vrhu u trci i samoj tituli sve je gori i opasniji.

Lesa

pre 2 godine

Svaka čast onima koji su sklepali takvu mašinu, i nije bitno da li vozi Hamilton, Fetel, Janko, Marko, ali moja baba od 85. godina može da pobedi u tom bolidu, samo da joj objasnim kako da menja brzine i da pravovremeno skreće. Dok se ne pojave, tri, četiri tima koji će se ravnopravno boriti ovo više nema smisla pratiti.
(Millennium, 14. novembar 2021 18:16)

Nesto ne vidim da Botas pobedjuje sa tom istom masinom? Ne znam sta vi hocete, da svi imaju iste bolide? Pa to onda ne bi bila F1, imaju druge klase trka gde svi voze par vrlo slicnih ili istih sasija. Uzmite pa gledajte to. F1 to nije, niti treba da bude. I da nije tog tehnoloskog aspekta, ne bi bila to sto jeste. Je l u Moto GP-u, sam motor ne igra ulogu? Naravno ne u toj meri, ali igra. Koliko koji tim ima pobeda, gledano po proizvodjacu, je l to slucajno?

Milutinac

pre 2 godine

Hakinen ukrao Sumaheru 2 titule????? Cek neko ukrao Sumaheru 2 titule?!!! Covjek koji je krao sve zivo, koji je vadio iz ociju, udarao na stazi, pustali ga momcadske kolege na cilju i ti pricas da je njemu neko nesto ukrao??? Alo molim da ovo udje kao najgluplji komentar od kada je b92 a vjeruj mi konkurencija je jaka!!!
(mahea, 14. novembar 2021 20:22)
A danas u 11-om krugu Botas nije pustio Hamiltona?

a

pre 2 godine

mahea, 14. novembar 2021 20:22 

Dete da si gledao Šumahera bilo bi ok ali pošto si pogledao samo nekoliko YouTube klipova nemoj da komentarišeš...bio je prljav vozač to je tačno ali je jedan a mozda i naibolji svih vremena...mnogo iznad Luisa sinak
(BataJegulja, 14. novembar 2021 20:41)

A po čemu si to zaključio? Bolidi onda i bolidi danas. Sama brzina bolida. Treba imati onu stvar i u krivinu sa 180. Danas staza u krivinama a nije se spuštalo ispod 180

Paja moler

pre 2 godine

zamisli koliki jadnik moras biti da navijas za hamiltona, to mogu samo ljudi koji ne prate generalno formulu nego isprate samo ko osvoji titulu. Svi su oni kanceri ravni ovima koji navijaju u fudbalu za PSG ili kojima je omiljen igrac Lebron James...
(manochao, 14. novembar 2021 20:28)

Sine, a što neko ne bi navijao za Luisa. Evo ja sam gledao uživo Laudu, Bergera, Regaconija, Kutlarda, Senu, Keke Rosberga, i ostale i to uživo u Monci, Spilbergu, Hokenhajmu, Silverstonu, Hungaroringu

Vot iss yo nem

pre 2 godine

Čestitam Hamiltonu i Mercedesu, ali koliko god pokušavam biti objektivan ne mogu se oteti utisku da je kod njih sve bilo regularno. Jako dugo pratim F1, to je zapravo jedini sport koji redovno pratim, bio sam live na nekoliko EU utrka, ali s takvom lakoćom obilaziti sve pa čak i Red Bull to je nemoguće bez neke hemije koja nije u skladu s propisima.

crnogorac

pre 2 godine

Mene samo zanima odakle prica o regularnosti?? Zar to gledate Sport Klub i one neznalice sto komentarisu uvijek protim Hamiltona. Upprno vam govorim neznalice da gledate Sky Sport da naucite nesto. Niko u svijetu ne pominje neregularanosti do sport klubasi…. Dzabe vam, najvise titula ce imati Luis i sta god rekli to ne mozete promijeniti. Covjek je tata za sve!!

Boki

pre 2 godine

@crnogorac: ti stvarno ne razumes da britanski SkySport navija za svoje britanske automobiliste? Pa oni navijaju za Hamiltona vise nego sto ti navijas. Naravno da su pristrasni i da ilegalnost zato niko i ne spominje.

Ćiča Miloje

pre 2 godine

Da je Ferštapen digao ruku i čestirtao Luisu, kupio bi me zauvek... Navijam za Luisa, ali znam da je budućnost Max... Samo manje arogancije i više sportskog ponašanja... Vreme je na njegovoj strani!

mahea

pre 2 godine

Slažem se da je možda najprljavije nešto...ali koliko vidim pratiš f1 ...ja pratim skoro pola veka , ne zaboravi da je i Beneton sa Šumaherom varao...imali su sistem protiv proklizavanja , zatim Hakinen ukrao Šumaheru 2 titule imao jednu pedalu u bolidu više od dozvoljenog...pazi ovo kako su se jurili po stazi Montoja i Šumaher zatim Sena i Prost , Sena i Mensel , Sumaher i Alonso...da ne nabrajam dalje mogao bi do sutra ...jurili su se po pola trke .,.vozili su egal ...jednaki bolidi sve je bilo u znanju....a ovo je smejurija 30kmh da bude brzi bolid...pa daj taj bolid Mazepinu i on će da dominira...svaka čast Luisu ali Mercedes je bruka ...
(BataJegulja, 14. novembar 2021 20:10)

Hakinen ukrao Sumaheru 2 titule????? Cek neko ukrao Sumaheru 2 titule?!!! Covjek koji je krao sve zivo, koji je vadio iz ociju, udarao na stazi, pustali ga momcadske kolege na cilju i ti pricas da je njemu neko nesto ukrao??? Alo molim da ovo udje kao najgluplji komentar od kada je b92 a vjeruj mi konkurencija je jaka!!!

AleX

pre 2 godine

Ako nekoga još muči dilema da li je Srbija raj za nacoše, rasiste, homofobe, seksiste, verske fanatike i desničare svih fela, neka samo iščita komentare na račun Luisa Hamiltona.

Veliki brat

pre 2 godine

Na koju foru se ovo desilo,kad Verstapen ima najbrzi bolid u istoriji F1?Lika vracaju 3 puta na začelje ovaj vikend i on pobedi,a prosli trku se jedva odbranio od pereza...Kakav cirkus
(f1, 14. novembar 2021 19:42)

Svi misle da bi mogla i njihova baba da pobedi u trci F1 kad bi joj dali najbolji bolid, ali nije sve u dodavanju gasa, menjanju brzina i kočenju, treba sačuvati gume i motor!
Ako se vozi nerazumno, gume se brže troše, a motor ne može da izdrži potreban broj trka.

Po pravilima F1, svaki vozač ima najviše 3 motora koja može iskoristiti u jednoj sezoni, ali je Hamilton pred ovu trku dobio ČETVRTI motor, što je značilo i kaznu od 5 mesta na startu trke.
Međutim, zbog navodnog kršenja pravila u vezi DRS-om, pred sprint kvalifikacije u subotu Hamilton je morao da statuje sa poslednje pozicije, i opet se probio do 5. mesta, što je značilo da će na glavnoj trci krenuti sa 10. mesta.

I normalno da je preticao sve redom i bio najbrži, jer je dobio NOVI motor!
Mercedes čak razmatra da u pogodnom momentu ponovo zameni motor (što bi bio 5. motor za Hamiltona u ovoj sezoni), ako bi to značilo da će tih 5 izgubljenih mesta na startu lako nadoknaditi i do kraja trke biti najbrži i na kraju pobediti.

Uostalom, ko brani Verstapenu da uzme nov motor, izgubiće samo 5 mesta na startu, ali će preticati sve redom kao da voze traktor :)

Shone

pre 2 godine

Ovo jedino moze da se resi da otvore oba bolida u prisustvu mehanicara takodje oba tima, uz prisustvo sefova, kao i gospode iz FIA. Pa da mehanicari zavire u bolid ovih drugih i obrnuto. Msm drugacije ne znam. I sad 3 trke do kraja hamilton gazi do daske ima da leti, evo videcete.

Ser Kokeza od FSS-a

pre 2 godine

Pričajte šta hoćete, ali Mazepin je bolji vozač od malog Šumahera (bar za sad).

Inače, jel neko zna šta se desilo sa Rikjardom i Strolom i zašto su odustali, budući da ih vajni komentator nije ni pomenuo?

strucAnjak

pre 2 godine

Smijem se kladiti da 90 posto ovih koji ne vole Hamiltona, vole Rosija i Sumahera koji su radili xx puta gore stvari nego ih Lewis radi !

Veliki brat

pre 2 godine

Pa dovoljna su druga mesta maxu do kraja pa da bude sampion.

Opusteno.
(vozi miško, 14. novembar 2021 19:59)

Kako su mu dovoljna druga mesta, kad je sada razlika 14 poena, dok se za prvo mesto dobija 25, a za drugo 18 poena, dakle 7 poena manje?
Čak i da ima samo dve trke do kraja, da na obe pobedi Hamilton, a Verstapen bude drugi, odlučivao bi onaj 1 poen koji se dodeljuje vozaču koji ima najbrži krug tokom trke (pod uslovom da je među prvih 10 na kraju trke).

Dakle, još ništa nije gotovo, a pre ove zamene motora, zbog čega je Hamilton kažnjen sa 5 mesta na startu trke (plus zbog DRS-a u petak morao je da startuje sa poslednjeg mesta u sprint kvalifikacijama u subotu), razmišljaju da do kraja sezone još jednom promene motor ako bude potrebe, jer će to značiti da će Hamilton da se "prošeta" pored ostalih vozača i ostvari pobede.

Uostalom, ko brani Verstapenu da uzme nov motor i prošeta se pored ostalih kao da voze traktor?
Nije dovoljno dobiti nov motor i imati brži bolid, treba imati još nešto!

Non

pre 2 godine

Nešto je neregularno, al ne znamo šta. Mnogo je brz to je objašnjenje.
Drugo: Interlagos ima 15 krivina, više od 70 krugova, to mu dođe preko 1.000 krivina. I baš u krivini u kojoj te pretiču ti ne možeš da ostaneš u okvirima staze već izlaziš i guraš. To je regularno.

abrob

pre 2 godine

Mene samo zanima odakle prica o regularnosti?? Zar to gledate Sport Klub i one neznalice sto komentarisu uvijek protim Hamiltona. Upprno vam govorim neznalice da gledate Sky Sport da naucite nesto. Niko u svijetu ne pominje neregularanosti do sport klubasi…. Dzabe vam, najvise titula ce imati Luis i sta god rekli to ne mozete promijeniti. Covjek je tata za sve!!
(crnogorac, 14. novembar 2021 20:15)

Šta komentarišeš kad ništa ne znaš. Bukvalno svako pominje neregularnosti i to potvrđuje činjenica da su ih kaznili za zadnje krilo i da menjaju motor svake 3 trke. I ovi sa SK su bolji od Sky, upravo sam gledao na Sky, normalno da Britanci navijaju za svog.

vlada

pre 2 godine

Ako neko kuka i place onda je to red bul,ucenjuju i prete istupanjem iz takmicenja vec godinama jer nisu sampioni, svi su kao nesto objektivni, sta je sa namernim izbacivanjem sa staze luisa u ovoj trci..... da je luis tako nesto uradio bilo bi katastrofa.....

BataJegulja

pre 2 godine

Ovo je nešto najnelegalnije što sam gledao još od afere Brijatore - Alonso - Pike Jr. A formulu pratim od '97.
Navijam za Kimija i potpuno sam nepristrasan po pitanju ove sezone, ali Mercedes je jedna ogromna prevara od tima, muljaju na svim mogućim poljima. I niko me neće ubediti da i juče i danas nisu nešto smuljali sa Luisovim motorom, onako preticati po stazi - jednostavno nije realno. Nema veze sa vozačkim umećem.
(Vukašin, 14. novembar 2021 19:46)

Slažem se da je možda najprljavije nešto...ali koliko vidim pratiš f1 ...ja pratim skoro pola veka , ne zaboravi da je i Beneton sa Šumaherom varao...imali su sistem protiv proklizavanja , zatim Hakinen ukrao Šumaheru 2 titule imao jednu pedalu u bolidu više od dozvoljenog...pazi ovo kako su se jurili po stazi Montoja i Šumaher zatim Sena i Prost , Sena i Mensel , Sumaher i Alonso...da ne nabrajam dalje mogao bi do sutra ...jurili su se po pola trke .,.vozili su egal ...jednaki bolidi sve je bilo u znanju....a ovo je smejurija 30kmh da bude brzi bolid...pa daj taj bolid Mazepinu i on će da dominira...svaka čast Luisu ali Mercedes je bruka ...

manochao

pre 2 godine

A zamisli koliki jadnik moras biti da navijas za hamiltona, to mogu samo ljudi koji ne prate generalno formulu nego isprate samo ko osvoji titulu. Svi su oni kanceri ravni ovima koji navijaju u fudbalu za PSG ili kojima je omiljen igrac Lebron James...

vlada

pre 2 godine

Koliko neznalica ovde u sportu koji kao prate godinama, ja ga pratiim od 90 godine ili nije toliko ni bitno,najveca maksimalna brzina ne znaci i da je bolid bolji, honda je godinama u eri v12 motora imala najvecu brzinu na pravcima i radila na najvecim obrtajima motora i sta su imali od toga, apsolutno nista....

BataJegulja

pre 2 godine

mahea, 14. novembar 2021 20:22

Dete da si gledao Šumahera bilo bi ok ali pošto si pogledao samo nekoliko YouTube klipova nemoj da komentarišeš...bio je prljav vozač to je tačno ali je jedan a mozda i naibolji svih vremena...mnogo iznad Luisa sinak

Air Dogan

pre 2 godine

Izuzetna vožnja Hamiltona,ubedljivo najbolja njegova trka ove godine.Za odbranu titule treba da pobedi na preostale 3 trke.Danas Maksimilijan nije bio na očekivanom nivou,uzimajući u obzir da je na samom startu preuzeo vodeću poziciju.I dalje ima značajnu prednost,a danas je propustio priliku da uveća bodovnu razliku u odnosu na Hamiltona.

crnogorac

pre 2 godine

Bravo sampione. Pokazao si zasto si najveci svih vremena. Sramota da Verstapen ne dobije kaznu za ono. Jos namjerno nece da pokazu snimak iz bolida kako je skrenuo bolid. Dzaba mu svakako. Jos tri trke. Jos nije gotovo!!

vlada

pre 2 godine

kada je max u predhodnim trkama bio brzi i po pola sekunde onda je to bilo u redu, kao je to luis onda je odmah varanje, austrijanci su 10 puta gori od nemaca....

mića

pre 2 godine

Cuj nadmorska visina, cuj staza za Red Bull :D
Kakva dominacija Mecke i Luisa!!!
Pa ovo je jezivo...
Pa kako ce biti na narednim tekama koje vise odgovaraju Mercedesu?
Idemo Luis!!!
(Katarina, 14. novembar 2021 19:41)

I meni su prevaranti jezivi, slažemo se! Pozdrav!

...

pre 2 godine

Max kaze da je tesko preticati - Hamilton je sa 20 pozicije dosao na 5 mesto juce.
(Vojkan, 14. novembar 2021 19:10)

Zato sto su gospodinu omogucili takav bolid da ostali izgledaju kao traktori, plus ima svog stitonosu Botasa. I tako vec deceniju. Zato sad kad ima kakvu takvu konkurenciju, lik place cele sezone kako njega kradu. Zamisli, njega kradu.

mahea

pre 2 godine

Hamilton ce ostati upisan ZLATNIM slovima poslije ove trke bio on sampion ove sezone ili ne. Ukrali mu kvalifikacije, startovao sa zadnjeg mjesta sprint trku. Onda krenuo sa desetog mjesta i pobjedio protiv ILEGALNOG bolida Red Bulla tokom citave sezone. Pobjedio Maxa na stazi, pobjedio Pereza na stazi, pobjedio F1 upravu na stazi, pobjedio sudije koje donose odluke o udesima, pobjedio si majstore CITAVU ORGANIZACIJU F1 KOJA JE PROTIV TOGA DA BUDES SAMPION!!!

Vukašin

pre 2 godine

Ovo je nešto najnelegalnije što sam gledao još od afere Brijatore - Alonso - Pike Jr. A formulu pratim od '97.
Navijam za Kimija i potpuno sam nepristrasan po pitanju ove sezone, ali Mercedes je jedna ogromna prevara od tima, muljaju na svim mogućim poljima. I niko me neće ubediti da i juče i danas nisu nešto smuljali sa Luisovim motorom, onako preticati po stazi - jednostavno nije realno. Nema veze sa vozačkim umećem.

Manga

pre 2 godine

Hamilton ce ostati upisan ZLATNIM slovima poslije ove trke bio on sampion ove sezone ili ne. Ukrali mu kvalifikacije, startovao sa zadnjeg mjesta sprint trku. Onda krenuo sa desetog mjesta i pobjedio protiv ILEGALNOG bolida Red Bulla tokom citave sezone. Pobjedio Maxa na stazi, pobjedio Pereza na stazi, pobjedio F1 upravu na stazi, pobjedio sudije koje donose odluke o udesima, pobjedio si majstore CITAVU ORGANIZACIJU F1 KOJA JE PROTIV TOGA DA BUDES SAMPION!!!
(mahea, 14. novembar 2021 19:44)

Aahahah da sve je protiv jadnog Hamiltona, a nije mercedes muljao ma kakav.
Zamuljali su da bi ostalo nesto od gledanosti ove zadnje tri trke.

f1

pre 2 godine

Pola trenutnih vozaca bi se sa ovim mercedesovim bolidom iz zadnjih godina naosvajalo titula... nije hamilton nista specijalan ako cemo realno

f1

pre 2 godine

Na koju foru se ovo desilo,kad Verstapen ima najbrzi bolid u istoriji F1?Lika vracaju 3 puta na začelje ovaj vikend i on pobedi,a prosli trku se jedva odbranio od pereza...Kakav cirkus

Katarina

pre 2 godine

Cuj nadmorska visina, cuj staza za Red Bull :D
Kakva dominacija Mecke i Luisa!!!
Pa ovo je jezivo...
Pa kako ce biti na narednim tekama koje vise odgovaraju Mercedesu?
Idemo Luis!!!

Shone

pre 2 godine

mahea, 14. novembar 2021 19:44)

Ok, pa sve i da su navlacili za Ferstapena kako onda ti iz svog ugla komentarises hamiltonovu brzinu i ovakvo preticanje ostalih, molim te odgovori. Jer ovo sto sam ja video svojim ocima je krajnje ludo. On stize Max-a i odlepljuje se skoro 10 sekundi do kraja trke. A pricamo ovde celu sezonu da Max ima taj nelegalan bolid. Pa eto molim te mi objasni gde je caka jer ja sam glup. Kao da gledam skuter od 49ccm pored onog od 125ccm. Eto bukvalno tako. Molim i ostale da me isprave ako gresim. Sportski pozdrav svim ljubiteljima trkanja i neizvesnosti tog sporta :)

akrapović

pre 2 godine

Mene bi bilo blam da se radujem, a da mi je bolid neregularan. Jednog dana kada se bude otkrila prevara, koje je nesumnjiva samo je treba dokazati, nadam se da će Hamiltomnu i ljudima iz tima to pitanje neko da postavi.

hamilton goat

pre 2 godine

uzima lagano ovu pobedu i titulu. ne mogu ni namestanjem da ga zaustave. coveka namestili na 10 mesto a on vec dise za vrat crashtapenu

Millennium

pre 2 godine

Prekinuo sam da gledam u šestom krugu. Od kada se Hakinen povukao, ne navijam ni za koga, i samo mi je bitno da trka bude zanimljiva. Ali kad imaš tim čiji bolid na izlasku iz ciljnog pravca pretiče Ferari koji je tipa četvrti ili peti, kao da je tricikl, to je smešno gledati. Svaka čast onima koji su sklepali takvu mašinu, i nije bitno da li vozi Hamilton, Fetel, Janko, Marko, ali moja baba od 85. godina može da pobedi u tom bolidu, samo da joj objasnim kako da menja brzine i da pravovremeno skreće. Dok se ne pojave, tri, četiri tima koji će se ravnopravno boriti ovo više nema smisla pratiti.

Zdenko

pre 2 godine

Jadni su ovi likovi iz Mercedesa. Juče Botas juri pistom kao da ga đavoli gone, ne može Ferštapen da ga stigne. Sada koči i pušta foliranta i prevaranta da ga obilazi bez otpora. Ako se tako sport popularizuje, onda je sve otišlo u PM. Žalosno gledati.

mahea

pre 2 godine

Jadni su ovi likovi iz Mercedesa. Juče Botas juri pistom kao da ga đavoli gone, ne može Ferštapen da ga stigne. Sada koči i pušta foliranta i prevaranta da ga obilazi bez otpora. Ako se tako sport popularizuje, onda je sve otišlo u PM. Žalosno gledati.
(Zdenko, 14. novembar 2021 18:18

Mislis kao na prosloj trci kada je Perez pustio Maxa?

cdd

pre 2 godine

Ovo je rekord! Trka je zavrsena posle dve krivine na startu. F1 uspeva da odbije i ono malo gledalaca koji su pokusali da joj se vrate. Kakav kontrast u odnosu na MotoGP.

Sta da se radi, gasimo kanal i prelazimo na nesto zanimljivije (derbi).

PeraBeblja

pre 2 godine

Prosto je sramno gledati koliko je Mercedes brži od ostalih, apsolutno neravnopravno. Maks je preozbiljan vozač pa se bori i dalje ali ipak mislim da će prevarant da pobedi, nažalost.

PeraBeblja

pre 2 godine

Prosto je sramno gledati koliko je Mercedes brži od ostalih, apsolutno neravnopravno. Maks je preozbiljan vozač pa se bori i dalje ali ipak mislim da će prevarant da pobedi, nažalost.

Millennium

pre 2 godine

Prekinuo sam da gledam u šestom krugu. Od kada se Hakinen povukao, ne navijam ni za koga, i samo mi je bitno da trka bude zanimljiva. Ali kad imaš tim čiji bolid na izlasku iz ciljnog pravca pretiče Ferari koji je tipa četvrti ili peti, kao da je tricikl, to je smešno gledati. Svaka čast onima koji su sklepali takvu mašinu, i nije bitno da li vozi Hamilton, Fetel, Janko, Marko, ali moja baba od 85. godina može da pobedi u tom bolidu, samo da joj objasnim kako da menja brzine i da pravovremeno skreće. Dok se ne pojave, tri, četiri tima koji će se ravnopravno boriti ovo više nema smisla pratiti.

mahea

pre 2 godine

Jadni su ovi likovi iz Mercedesa. Juče Botas juri pistom kao da ga đavoli gone, ne može Ferštapen da ga stigne. Sada koči i pušta foliranta i prevaranta da ga obilazi bez otpora. Ako se tako sport popularizuje, onda je sve otišlo u PM. Žalosno gledati.
(Zdenko, 14. novembar 2021 18:18

Mislis kao na prosloj trci kada je Perez pustio Maxa?

...

pre 2 godine

Max kaze da je tesko preticati - Hamilton je sa 20 pozicije dosao na 5 mesto juce.
(Vojkan, 14. novembar 2021 19:10)

Zato sto su gospodinu omogucili takav bolid da ostali izgledaju kao traktori, plus ima svog stitonosu Botasa. I tako vec deceniju. Zato sad kad ima kakvu takvu konkurenciju, lik place cele sezone kako njega kradu. Zamisli, njega kradu.

Vukašin

pre 2 godine

Ovo je nešto najnelegalnije što sam gledao još od afere Brijatore - Alonso - Pike Jr. A formulu pratim od '97.
Navijam za Kimija i potpuno sam nepristrasan po pitanju ove sezone, ali Mercedes je jedna ogromna prevara od tima, muljaju na svim mogućim poljima. I niko me neće ubediti da i juče i danas nisu nešto smuljali sa Luisovim motorom, onako preticati po stazi - jednostavno nije realno. Nema veze sa vozačkim umećem.

crnogorac

pre 2 godine

Bravo sampione. Pokazao si zasto si najveci svih vremena. Sramota da Verstapen ne dobije kaznu za ono. Jos namjerno nece da pokazu snimak iz bolida kako je skrenuo bolid. Dzaba mu svakako. Jos tri trke. Jos nije gotovo!!

mahea

pre 2 godine

Hamilton ce ostati upisan ZLATNIM slovima poslije ove trke bio on sampion ove sezone ili ne. Ukrali mu kvalifikacije, startovao sa zadnjeg mjesta sprint trku. Onda krenuo sa desetog mjesta i pobjedio protiv ILEGALNOG bolida Red Bulla tokom citave sezone. Pobjedio Maxa na stazi, pobjedio Pereza na stazi, pobjedio F1 upravu na stazi, pobjedio sudije koje donose odluke o udesima, pobjedio si majstore CITAVU ORGANIZACIJU F1 KOJA JE PROTIV TOGA DA BUDES SAMPION!!!

vlada

pre 2 godine

kada je max u predhodnim trkama bio brzi i po pola sekunde onda je to bilo u redu, kao je to luis onda je odmah varanje, austrijanci su 10 puta gori od nemaca....

Zdenko

pre 2 godine

Jadni su ovi likovi iz Mercedesa. Juče Botas juri pistom kao da ga đavoli gone, ne može Ferštapen da ga stigne. Sada koči i pušta foliranta i prevaranta da ga obilazi bez otpora. Ako se tako sport popularizuje, onda je sve otišlo u PM. Žalosno gledati.

Vot iss yo nem

pre 2 godine

Čestitam Hamiltonu i Mercedesu, ali koliko god pokušavam biti objektivan ne mogu se oteti utisku da je kod njih sve bilo regularno. Jako dugo pratim F1, to je zapravo jedini sport koji redovno pratim, bio sam live na nekoliko EU utrka, ali s takvom lakoćom obilaziti sve pa čak i Red Bull to je nemoguće bez neke hemije koja nije u skladu s propisima.

hamilton goat

pre 2 godine

uzima lagano ovu pobedu i titulu. ne mogu ni namestanjem da ga zaustave. coveka namestili na 10 mesto a on vec dise za vrat crashtapenu

mahea

pre 2 godine

Slažem se da je možda najprljavije nešto...ali koliko vidim pratiš f1 ...ja pratim skoro pola veka , ne zaboravi da je i Beneton sa Šumaherom varao...imali su sistem protiv proklizavanja , zatim Hakinen ukrao Šumaheru 2 titule imao jednu pedalu u bolidu više od dozvoljenog...pazi ovo kako su se jurili po stazi Montoja i Šumaher zatim Sena i Prost , Sena i Mensel , Sumaher i Alonso...da ne nabrajam dalje mogao bi do sutra ...jurili su se po pola trke .,.vozili su egal ...jednaki bolidi sve je bilo u znanju....a ovo je smejurija 30kmh da bude brzi bolid...pa daj taj bolid Mazepinu i on će da dominira...svaka čast Luisu ali Mercedes je bruka ...
(BataJegulja, 14. novembar 2021 20:10)

Hakinen ukrao Sumaheru 2 titule????? Cek neko ukrao Sumaheru 2 titule?!!! Covjek koji je krao sve zivo, koji je vadio iz ociju, udarao na stazi, pustali ga momcadske kolege na cilju i ti pricas da je njemu neko nesto ukrao??? Alo molim da ovo udje kao najgluplji komentar od kada je b92 a vjeruj mi konkurencija je jaka!!!

f1

pre 2 godine

Pola trenutnih vozaca bi se sa ovim mercedesovim bolidom iz zadnjih godina naosvajalo titula... nije hamilton nista specijalan ako cemo realno

f1

pre 2 godine

Na koju foru se ovo desilo,kad Verstapen ima najbrzi bolid u istoriji F1?Lika vracaju 3 puta na začelje ovaj vikend i on pobedi,a prosli trku se jedva odbranio od pereza...Kakav cirkus

Paja moler

pre 2 godine

zamisli koliki jadnik moras biti da navijas za hamiltona, to mogu samo ljudi koji ne prate generalno formulu nego isprate samo ko osvoji titulu. Svi su oni kanceri ravni ovima koji navijaju u fudbalu za PSG ili kojima je omiljen igrac Lebron James...
(manochao, 14. novembar 2021 20:28)

Sine, a što neko ne bi navijao za Luisa. Evo ja sam gledao uživo Laudu, Bergera, Regaconija, Kutlarda, Senu, Keke Rosberga, i ostale i to uživo u Monci, Spilbergu, Hokenhajmu, Silverstonu, Hungaroringu

Katarina

pre 2 godine

Cuj nadmorska visina, cuj staza za Red Bull :D
Kakva dominacija Mecke i Luisa!!!
Pa ovo je jezivo...
Pa kako ce biti na narednim tekama koje vise odgovaraju Mercedesu?
Idemo Luis!!!

Manga

pre 2 godine

Hamilton ce ostati upisan ZLATNIM slovima poslije ove trke bio on sampion ove sezone ili ne. Ukrali mu kvalifikacije, startovao sa zadnjeg mjesta sprint trku. Onda krenuo sa desetog mjesta i pobjedio protiv ILEGALNOG bolida Red Bulla tokom citave sezone. Pobjedio Maxa na stazi, pobjedio Pereza na stazi, pobjedio F1 upravu na stazi, pobjedio sudije koje donose odluke o udesima, pobjedio si majstore CITAVU ORGANIZACIJU F1 KOJA JE PROTIV TOGA DA BUDES SAMPION!!!
(mahea, 14. novembar 2021 19:44)

Aahahah da sve je protiv jadnog Hamiltona, a nije mercedes muljao ma kakav.
Zamuljali su da bi ostalo nesto od gledanosti ove zadnje tri trke.

Shone

pre 2 godine

mahea, 14. novembar 2021 19:44)

Ok, pa sve i da su navlacili za Ferstapena kako onda ti iz svog ugla komentarises hamiltonovu brzinu i ovakvo preticanje ostalih, molim te odgovori. Jer ovo sto sam ja video svojim ocima je krajnje ludo. On stize Max-a i odlepljuje se skoro 10 sekundi do kraja trke. A pricamo ovde celu sezonu da Max ima taj nelegalan bolid. Pa eto molim te mi objasni gde je caka jer ja sam glup. Kao da gledam skuter od 49ccm pored onog od 125ccm. Eto bukvalno tako. Molim i ostale da me isprave ako gresim. Sportski pozdrav svim ljubiteljima trkanja i neizvesnosti tog sporta :)

AleX

pre 2 godine

Ako nekoga još muči dilema da li je Srbija raj za nacoše, rasiste, homofobe, seksiste, verske fanatike i desničare svih fela, neka samo iščita komentare na račun Luisa Hamiltona.

crnogorac

pre 2 godine

Mene samo zanima odakle prica o regularnosti?? Zar to gledate Sport Klub i one neznalice sto komentarisu uvijek protim Hamiltona. Upprno vam govorim neznalice da gledate Sky Sport da naucite nesto. Niko u svijetu ne pominje neregularanosti do sport klubasi…. Dzabe vam, najvise titula ce imati Luis i sta god rekli to ne mozete promijeniti. Covjek je tata za sve!!

akrapović

pre 2 godine

Mene bi bilo blam da se radujem, a da mi je bolid neregularan. Jednog dana kada se bude otkrila prevara, koje je nesumnjiva samo je treba dokazati, nadam se da će Hamiltomnu i ljudima iz tima to pitanje neko da postavi.

Veliki brat

pre 2 godine

Pa dovoljna su druga mesta maxu do kraja pa da bude sampion.

Opusteno.
(vozi miško, 14. novembar 2021 19:59)

Kako su mu dovoljna druga mesta, kad je sada razlika 14 poena, dok se za prvo mesto dobija 25, a za drugo 18 poena, dakle 7 poena manje?
Čak i da ima samo dve trke do kraja, da na obe pobedi Hamilton, a Verstapen bude drugi, odlučivao bi onaj 1 poen koji se dodeljuje vozaču koji ima najbrži krug tokom trke (pod uslovom da je među prvih 10 na kraju trke).

Dakle, još ništa nije gotovo, a pre ove zamene motora, zbog čega je Hamilton kažnjen sa 5 mesta na startu trke (plus zbog DRS-a u petak morao je da startuje sa poslednjeg mesta u sprint kvalifikacijama u subotu), razmišljaju da do kraja sezone još jednom promene motor ako bude potrebe, jer će to značiti da će Hamilton da se "prošeta" pored ostalih vozača i ostvari pobede.

Uostalom, ko brani Verstapenu da uzme nov motor i prošeta se pored ostalih kao da voze traktor?
Nije dovoljno dobiti nov motor i imati brži bolid, treba imati još nešto!

vlada

pre 2 godine

Ako neko kuka i place onda je to red bul,ucenjuju i prete istupanjem iz takmicenja vec godinama jer nisu sampioni, svi su kao nesto objektivni, sta je sa namernim izbacivanjem sa staze luisa u ovoj trci..... da je luis tako nesto uradio bilo bi katastrofa.....

abrob

pre 2 godine

Mene samo zanima odakle prica o regularnosti?? Zar to gledate Sport Klub i one neznalice sto komentarisu uvijek protim Hamiltona. Upprno vam govorim neznalice da gledate Sky Sport da naucite nesto. Niko u svijetu ne pominje neregularanosti do sport klubasi…. Dzabe vam, najvise titula ce imati Luis i sta god rekli to ne mozete promijeniti. Covjek je tata za sve!!
(crnogorac, 14. novembar 2021 20:15)

Šta komentarišeš kad ništa ne znaš. Bukvalno svako pominje neregularnosti i to potvrđuje činjenica da su ih kaznili za zadnje krilo i da menjaju motor svake 3 trke. I ovi sa SK su bolji od Sky, upravo sam gledao na Sky, normalno da Britanci navijaju za svog.

Ćiča Miloje

pre 2 godine

Da je Ferštapen digao ruku i čestirtao Luisu, kupio bi me zauvek... Navijam za Luisa, ali znam da je budućnost Max... Samo manje arogancije i više sportskog ponašanja... Vreme je na njegovoj strani!

Boki

pre 2 godine

@crnogorac: ti stvarno ne razumes da britanski SkySport navija za svoje britanske automobiliste? Pa oni navijaju za Hamiltona vise nego sto ti navijas. Naravno da su pristrasni i da ilegalnost zato niko i ne spominje.

Non

pre 2 godine

Nešto je neregularno, al ne znamo šta. Mnogo je brz to je objašnjenje.
Drugo: Interlagos ima 15 krivina, više od 70 krugova, to mu dođe preko 1.000 krivina. I baš u krivini u kojoj te pretiču ti ne možeš da ostaneš u okvirima staze već izlaziš i guraš. To je regularno.

Veliki brat

pre 2 godine

Na koju foru se ovo desilo,kad Verstapen ima najbrzi bolid u istoriji F1?Lika vracaju 3 puta na začelje ovaj vikend i on pobedi,a prosli trku se jedva odbranio od pereza...Kakav cirkus
(f1, 14. novembar 2021 19:42)

Svi misle da bi mogla i njihova baba da pobedi u trci F1 kad bi joj dali najbolji bolid, ali nije sve u dodavanju gasa, menjanju brzina i kočenju, treba sačuvati gume i motor!
Ako se vozi nerazumno, gume se brže troše, a motor ne može da izdrži potreban broj trka.

Po pravilima F1, svaki vozač ima najviše 3 motora koja može iskoristiti u jednoj sezoni, ali je Hamilton pred ovu trku dobio ČETVRTI motor, što je značilo i kaznu od 5 mesta na startu trke.
Međutim, zbog navodnog kršenja pravila u vezi DRS-om, pred sprint kvalifikacije u subotu Hamilton je morao da statuje sa poslednje pozicije, i opet se probio do 5. mesta, što je značilo da će na glavnoj trci krenuti sa 10. mesta.

I normalno da je preticao sve redom i bio najbrži, jer je dobio NOVI motor!
Mercedes čak razmatra da u pogodnom momentu ponovo zameni motor (što bi bio 5. motor za Hamiltona u ovoj sezoni), ako bi to značilo da će tih 5 izgubljenih mesta na startu lako nadoknaditi i do kraja trke biti najbrži i na kraju pobediti.

Uostalom, ko brani Verstapenu da uzme nov motor, izgubiće samo 5 mesta na startu, ali će preticati sve redom kao da voze traktor :)

BataJegulja

pre 2 godine

mahea, 14. novembar 2021 20:22

Dete da si gledao Šumahera bilo bi ok ali pošto si pogledao samo nekoliko YouTube klipova nemoj da komentarišeš...bio je prljav vozač to je tačno ali je jedan a mozda i naibolji svih vremena...mnogo iznad Luisa sinak

strucAnjak

pre 2 godine

Smijem se kladiti da 90 posto ovih koji ne vole Hamiltona, vole Rosija i Sumahera koji su radili xx puta gore stvari nego ih Lewis radi !

vlada

pre 2 godine

Koliko neznalica ovde u sportu koji kao prate godinama, ja ga pratiim od 90 godine ili nije toliko ni bitno,najveca maksimalna brzina ne znaci i da je bolid bolji, honda je godinama u eri v12 motora imala najvecu brzinu na pravcima i radila na najvecim obrtajima motora i sta su imali od toga, apsolutno nista....

Lesa

pre 2 godine

Svaka čast onima koji su sklepali takvu mašinu, i nije bitno da li vozi Hamilton, Fetel, Janko, Marko, ali moja baba od 85. godina može da pobedi u tom bolidu, samo da joj objasnim kako da menja brzine i da pravovremeno skreće. Dok se ne pojave, tri, četiri tima koji će se ravnopravno boriti ovo više nema smisla pratiti.
(Millennium, 14. novembar 2021 18:16)

Nesto ne vidim da Botas pobedjuje sa tom istom masinom? Ne znam sta vi hocete, da svi imaju iste bolide? Pa to onda ne bi bila F1, imaju druge klase trka gde svi voze par vrlo slicnih ili istih sasija. Uzmite pa gledajte to. F1 to nije, niti treba da bude. I da nije tog tehnoloskog aspekta, ne bi bila to sto jeste. Je l u Moto GP-u, sam motor ne igra ulogu? Naravno ne u toj meri, ali igra. Koliko koji tim ima pobeda, gledano po proizvodjacu, je l to slucajno?

mića

pre 2 godine

Cuj nadmorska visina, cuj staza za Red Bull :D
Kakva dominacija Mecke i Luisa!!!
Pa ovo je jezivo...
Pa kako ce biti na narednim tekama koje vise odgovaraju Mercedesu?
Idemo Luis!!!
(Katarina, 14. novembar 2021 19:41)

I meni su prevaranti jezivi, slažemo se! Pozdrav!

manochao

pre 2 godine

A zamisli koliki jadnik moras biti da navijas za hamiltona, to mogu samo ljudi koji ne prate generalno formulu nego isprate samo ko osvoji titulu. Svi su oni kanceri ravni ovima koji navijaju u fudbalu za PSG ili kojima je omiljen igrac Lebron James...

Lesa

pre 2 godine

@manochao i njemu slicni

Evo ja u F1 od uvek navijam za McLaren kao tim, a za Hamiltona kao vozaca, od kako je usao u F1. A Lebrona ne da ne volim i ne da mi nije omiljen, nego je milion svetlosnih godina daleko od toga. Ni Mercedes ne mirisem nesto kao brend, i da Hamilton nije tu, ne bi navijao za njih, osim u borbi sa Ferarijem kog ne podnosim (posto predstavlja sve ono najgore u nekom sportu, i uvek navijam protiv njih, ma ko god bio na drugoj strani). Pre Luisa sam navijao za Miku i Kimija, kog sam uvek gotivio, gde god bio, jedini koji mi je bio gotiva cak i kad je vozio za crveni tim. O glupostima koje se pisu o dominaciji bolida stvarno ne bi, F1 je oduvek bila tehnoloski sport, Maks verovatno vozi traktor, pa je zato 9x pobedjivao taj Mercedes.

Evo meni nije jasno kako neko moze da navija za onu ljigicu (da ne kazem nesto teze)? Mali je od dolaska u F1 izvodio kamikaze, za sta ste ga svi nekad kritikovali, i govorili da se nece smiriti dok nekog ne ubije na stazi. Ali posto vecina ima pamcenje kao veverica, to naravno zaboravlja i pocinje da navija za tog istog lika. Koji je i ove sezone uradio isto to vec nekoliko puta, i ponovio opet to isto i u ovoj trci. Sta bi rekli svi Vi sto ne podnosite Luisa, da je on uradio ono sto je Maks danas u 48 krugu? Decko kao da ide da ubije, kad god neko pokusa da ga pretekne, ja mu se danas na mestu Botasa, na startu ne bi sklonio onako ni po koju cenu. A sto je vise pri vrhu u trci i samoj tituli sve je gori i opasniji.

Air Dogan

pre 2 godine

Izuzetna vožnja Hamiltona,ubedljivo najbolja njegova trka ove godine.Za odbranu titule treba da pobedi na preostale 3 trke.Danas Maksimilijan nije bio na očekivanom nivou,uzimajući u obzir da je na samom startu preuzeo vodeću poziciju.I dalje ima značajnu prednost,a danas je propustio priliku da uveća bodovnu razliku u odnosu na Hamiltona.

cdd

pre 2 godine

Ovo je rekord! Trka je zavrsena posle dve krivine na startu. F1 uspeva da odbije i ono malo gledalaca koji su pokusali da joj se vrate. Kakav kontrast u odnosu na MotoGP.

Sta da se radi, gasimo kanal i prelazimo na nesto zanimljivije (derbi).

Shone

pre 2 godine

Ovo jedino moze da se resi da otvore oba bolida u prisustvu mehanicara takodje oba tima, uz prisustvo sefova, kao i gospode iz FIA. Pa da mehanicari zavire u bolid ovih drugih i obrnuto. Msm drugacije ne znam. I sad 3 trke do kraja hamilton gazi do daske ima da leti, evo videcete.

Milutinac

pre 2 godine

Hakinen ukrao Sumaheru 2 titule????? Cek neko ukrao Sumaheru 2 titule?!!! Covjek koji je krao sve zivo, koji je vadio iz ociju, udarao na stazi, pustali ga momcadske kolege na cilju i ti pricas da je njemu neko nesto ukrao??? Alo molim da ovo udje kao najgluplji komentar od kada je b92 a vjeruj mi konkurencija je jaka!!!
(mahea, 14. novembar 2021 20:22)
A danas u 11-om krugu Botas nije pustio Hamiltona?

BataJegulja

pre 2 godine

Ovo je nešto najnelegalnije što sam gledao još od afere Brijatore - Alonso - Pike Jr. A formulu pratim od '97.
Navijam za Kimija i potpuno sam nepristrasan po pitanju ove sezone, ali Mercedes je jedna ogromna prevara od tima, muljaju na svim mogućim poljima. I niko me neće ubediti da i juče i danas nisu nešto smuljali sa Luisovim motorom, onako preticati po stazi - jednostavno nije realno. Nema veze sa vozačkim umećem.
(Vukašin, 14. novembar 2021 19:46)

Slažem se da je možda najprljavije nešto...ali koliko vidim pratiš f1 ...ja pratim skoro pola veka , ne zaboravi da je i Beneton sa Šumaherom varao...imali su sistem protiv proklizavanja , zatim Hakinen ukrao Šumaheru 2 titule imao jednu pedalu u bolidu više od dozvoljenog...pazi ovo kako su se jurili po stazi Montoja i Šumaher zatim Sena i Prost , Sena i Mensel , Sumaher i Alonso...da ne nabrajam dalje mogao bi do sutra ...jurili su se po pola trke .,.vozili su egal ...jednaki bolidi sve je bilo u znanju....a ovo je smejurija 30kmh da bude brzi bolid...pa daj taj bolid Mazepinu i on će da dominira...svaka čast Luisu ali Mercedes je bruka ...

Lesa

pre 2 godine

Lesa Botas nije brz jer je doveden sa razlogom: da bude drugi vozac.
(Milan, 14. novembar 2021 23:52)

Ma u pravu si, ma da, evo i juce Botas nije mogao zbog Hamiltona da zadrzi prvo mesto na startu, ili kasnije da u tom i takvom bolidu sustigne i makar proba da napadne Maksa? U pravu si, to je zato sto je drugi vozac, da, bas je to razlog. Ajde stalno nesto pokusavate tog Hamiltona da unizite, a momak je vozac i po. Sta je bilo kad je dosao u tim McLarena, protiv Alonsa? Tad vam je smetalo sta bese, zato sto je crn, sto ima istu podrsku ekipe kao Alonso, ili sto mu tim ne govori da se sklanja Alonsu? Ubija kako vozi, ja isto tog Sumija nisam mirisao ama ni malo, zato sto je vozio za Skuderiju, ali nikad nisam rekao da je los vozac. E to je razlika, kad neko ne moze da razdvoji simpatije i ne simpatije, i realnost, a mnogo vas je takvih.

Lesa

pre 2 godine

Vi svi koji velicate Hamiltona ste sigurno zaboravili da ga je Nico Rosberg pobedio 2016
godine u istom bolidu?? Toliko o Hamiltonu...
(Vladimir, 15. novembar 2021 07:56)

Pa sta, sto je l covek ne sme da izgubi? Vi svi koji velicate Sumahera, sigurno ste zaboravili da ga je taj isti Rozberg razbio u istom bolidu, sto bi tvom aludiranju znacilo da je Rosberg bolji i od Hamiltona i od Sumahera. Samo sa jednom razlikom, koliko sezona je Hamilton pobedjivao tog Rosberga? Ako ces da se vadis na Sumijeve godine kao razlog, seti se u kojim godinama je cuveni fandjo poceo da osvaja, u vremenu kad su bolidi bili sto puta tezi za voznju, bez pomoci kompjutera i bilo kakve tehnologije.

Ser Kokeza od FSS-a

pre 2 godine

Pričajte šta hoćete, ali Mazepin je bolji vozač od malog Šumahera (bar za sad).

Inače, jel neko zna šta se desilo sa Rikjardom i Strolom i zašto su odustali, budući da ih vajni komentator nije ni pomenuo?

Vladimir

pre 2 godine

Vi svi koji velicate Hamiltona ste sigurno zaboravili da ga je Nico Rosberg pobedio 2016
godine u istom bolidu?? Toliko o Hamiltonu...

Vlad

pre 2 godine

(Branko, 15. novembar 2021 12:46)
Da, bas tako, Rasel je ocajan vozac, gori i od Mazepina cak.
Sta sve nece ljudi pisati, koje potcenjivanje Rasela, koji je sigurno jedan od najvecih talenata generacije.

Ridah

pre 2 godine

Celu sezonu se vuku zbog gledanosti i sad pokazuju pravu snagu svog bolida. Sve su doveli u zabludu. Drago mi je da nisam platio prenose F1 jer sam znao da će ovo da urade. 15km brži u Meksiku, 22kmh u proseku brži ovde. 348kmh Merc naspram 322 RB. Hamilton je već menjao 4x motor, ovo mu je 5x pa nije bio ovoliko brži. Nemoguće da su našli toliku snagu preko noći. Igraju se jer zapravo nemaju konkurenciju. Čestitam im titulu. Nažalost i sledeće godine će biti isto možda i gore.

Branko

pre 2 godine

@(Lesa, 15. novembar 2021 10:55)

Pozdravio te George Russell. :) Jedna trka mu je bila dovoljna da pokaže koliko je MB raketa u odnosu na ostale nekonkurentne krševe. Nego prevariše ljude da bi bio šampionat zanimljiviji.

a

pre 2 godine

mahea, 14. novembar 2021 20:22 

Dete da si gledao Šumahera bilo bi ok ali pošto si pogledao samo nekoliko YouTube klipova nemoj da komentarišeš...bio je prljav vozač to je tačno ali je jedan a mozda i naibolji svih vremena...mnogo iznad Luisa sinak
(BataJegulja, 14. novembar 2021 20:41)

A po čemu si to zaključio? Bolidi onda i bolidi danas. Sama brzina bolida. Treba imati onu stvar i u krivinu sa 180. Danas staza u krivinama a nije se spuštalo ispod 180

mahea

pre 2 godine

Hamilton ce ostati upisan ZLATNIM slovima poslije ove trke bio on sampion ove sezone ili ne. Ukrali mu kvalifikacije, startovao sa zadnjeg mjesta sprint trku. Onda krenuo sa desetog mjesta i pobjedio protiv ILEGALNOG bolida Red Bulla tokom citave sezone. Pobjedio Maxa na stazi, pobjedio Pereza na stazi, pobjedio F1 upravu na stazi, pobjedio sudije koje donose odluke o udesima, pobjedio si majstore CITAVU ORGANIZACIJU F1 KOJA JE PROTIV TOGA DA BUDES SAMPION!!!

PeraBeblja

pre 2 godine

Prosto je sramno gledati koliko je Mercedes brži od ostalih, apsolutno neravnopravno. Maks je preozbiljan vozač pa se bori i dalje ali ipak mislim da će prevarant da pobedi, nažalost.

crnogorac

pre 2 godine

Bravo sampione. Pokazao si zasto si najveci svih vremena. Sramota da Verstapen ne dobije kaznu za ono. Jos namjerno nece da pokazu snimak iz bolida kako je skrenuo bolid. Dzaba mu svakako. Jos tri trke. Jos nije gotovo!!

hamilton goat

pre 2 godine

uzima lagano ovu pobedu i titulu. ne mogu ni namestanjem da ga zaustave. coveka namestili na 10 mesto a on vec dise za vrat crashtapenu

manochao

pre 2 godine

A zamisli koliki jadnik moras biti da navijas za hamiltona, to mogu samo ljudi koji ne prate generalno formulu nego isprate samo ko osvoji titulu. Svi su oni kanceri ravni ovima koji navijaju u fudbalu za PSG ili kojima je omiljen igrac Lebron James...

...

pre 2 godine

Max kaze da je tesko preticati - Hamilton je sa 20 pozicije dosao na 5 mesto juce.
(Vojkan, 14. novembar 2021 19:10)

Zato sto su gospodinu omogucili takav bolid da ostali izgledaju kao traktori, plus ima svog stitonosu Botasa. I tako vec deceniju. Zato sad kad ima kakvu takvu konkurenciju, lik place cele sezone kako njega kradu. Zamisli, njega kradu.

Vukašin

pre 2 godine

Ovo je nešto najnelegalnije što sam gledao još od afere Brijatore - Alonso - Pike Jr. A formulu pratim od '97.
Navijam za Kimija i potpuno sam nepristrasan po pitanju ove sezone, ali Mercedes je jedna ogromna prevara od tima, muljaju na svim mogućim poljima. I niko me neće ubediti da i juče i danas nisu nešto smuljali sa Luisovim motorom, onako preticati po stazi - jednostavno nije realno. Nema veze sa vozačkim umećem.

Zdenko

pre 2 godine

Jadni su ovi likovi iz Mercedesa. Juče Botas juri pistom kao da ga đavoli gone, ne može Ferštapen da ga stigne. Sada koči i pušta foliranta i prevaranta da ga obilazi bez otpora. Ako se tako sport popularizuje, onda je sve otišlo u PM. Žalosno gledati.

Katarina

pre 2 godine

Cuj nadmorska visina, cuj staza za Red Bull :D
Kakva dominacija Mecke i Luisa!!!
Pa ovo je jezivo...
Pa kako ce biti na narednim tekama koje vise odgovaraju Mercedesu?
Idemo Luis!!!

Millennium

pre 2 godine

Prekinuo sam da gledam u šestom krugu. Od kada se Hakinen povukao, ne navijam ni za koga, i samo mi je bitno da trka bude zanimljiva. Ali kad imaš tim čiji bolid na izlasku iz ciljnog pravca pretiče Ferari koji je tipa četvrti ili peti, kao da je tricikl, to je smešno gledati. Svaka čast onima koji su sklepali takvu mašinu, i nije bitno da li vozi Hamilton, Fetel, Janko, Marko, ali moja baba od 85. godina može da pobedi u tom bolidu, samo da joj objasnim kako da menja brzine i da pravovremeno skreće. Dok se ne pojave, tri, četiri tima koji će se ravnopravno boriti ovo više nema smisla pratiti.

mahea

pre 2 godine

Jadni su ovi likovi iz Mercedesa. Juče Botas juri pistom kao da ga đavoli gone, ne može Ferštapen da ga stigne. Sada koči i pušta foliranta i prevaranta da ga obilazi bez otpora. Ako se tako sport popularizuje, onda je sve otišlo u PM. Žalosno gledati.
(Zdenko, 14. novembar 2021 18:18

Mislis kao na prosloj trci kada je Perez pustio Maxa?

BataJegulja

pre 2 godine

mahea, 14. novembar 2021 20:22

Dete da si gledao Šumahera bilo bi ok ali pošto si pogledao samo nekoliko YouTube klipova nemoj da komentarišeš...bio je prljav vozač to je tačno ali je jedan a mozda i naibolji svih vremena...mnogo iznad Luisa sinak

f1

pre 2 godine

Pola trenutnih vozaca bi se sa ovim mercedesovim bolidom iz zadnjih godina naosvajalo titula... nije hamilton nista specijalan ako cemo realno

cdd

pre 2 godine

Ovo je rekord! Trka je zavrsena posle dve krivine na startu. F1 uspeva da odbije i ono malo gledalaca koji su pokusali da joj se vrate. Kakav kontrast u odnosu na MotoGP.

Sta da se radi, gasimo kanal i prelazimo na nesto zanimljivije (derbi).

akrapović

pre 2 godine

Mene bi bilo blam da se radujem, a da mi je bolid neregularan. Jednog dana kada se bude otkrila prevara, koje je nesumnjiva samo je treba dokazati, nadam se da će Hamiltomnu i ljudima iz tima to pitanje neko da postavi.

vlada

pre 2 godine

kada je max u predhodnim trkama bio brzi i po pola sekunde onda je to bilo u redu, kao je to luis onda je odmah varanje, austrijanci su 10 puta gori od nemaca....

Vot iss yo nem

pre 2 godine

Čestitam Hamiltonu i Mercedesu, ali koliko god pokušavam biti objektivan ne mogu se oteti utisku da je kod njih sve bilo regularno. Jako dugo pratim F1, to je zapravo jedini sport koji redovno pratim, bio sam live na nekoliko EU utrka, ali s takvom lakoćom obilaziti sve pa čak i Red Bull to je nemoguće bez neke hemije koja nije u skladu s propisima.

strucAnjak

pre 2 godine

Smijem se kladiti da 90 posto ovih koji ne vole Hamiltona, vole Rosija i Sumahera koji su radili xx puta gore stvari nego ih Lewis radi !

crnogorac

pre 2 godine

Mene samo zanima odakle prica o regularnosti?? Zar to gledate Sport Klub i one neznalice sto komentarisu uvijek protim Hamiltona. Upprno vam govorim neznalice da gledate Sky Sport da naucite nesto. Niko u svijetu ne pominje neregularanosti do sport klubasi…. Dzabe vam, najvise titula ce imati Luis i sta god rekli to ne mozete promijeniti. Covjek je tata za sve!!

abrob

pre 2 godine

Mene samo zanima odakle prica o regularnosti?? Zar to gledate Sport Klub i one neznalice sto komentarisu uvijek protim Hamiltona. Upprno vam govorim neznalice da gledate Sky Sport da naucite nesto. Niko u svijetu ne pominje neregularanosti do sport klubasi…. Dzabe vam, najvise titula ce imati Luis i sta god rekli to ne mozete promijeniti. Covjek je tata za sve!!
(crnogorac, 14. novembar 2021 20:15)

Šta komentarišeš kad ništa ne znaš. Bukvalno svako pominje neregularnosti i to potvrđuje činjenica da su ih kaznili za zadnje krilo i da menjaju motor svake 3 trke. I ovi sa SK su bolji od Sky, upravo sam gledao na Sky, normalno da Britanci navijaju za svog.

Manga

pre 2 godine

Hamilton ce ostati upisan ZLATNIM slovima poslije ove trke bio on sampion ove sezone ili ne. Ukrali mu kvalifikacije, startovao sa zadnjeg mjesta sprint trku. Onda krenuo sa desetog mjesta i pobjedio protiv ILEGALNOG bolida Red Bulla tokom citave sezone. Pobjedio Maxa na stazi, pobjedio Pereza na stazi, pobjedio F1 upravu na stazi, pobjedio sudije koje donose odluke o udesima, pobjedio si majstore CITAVU ORGANIZACIJU F1 KOJA JE PROTIV TOGA DA BUDES SAMPION!!!
(mahea, 14. novembar 2021 19:44)

Aahahah da sve je protiv jadnog Hamiltona, a nije mercedes muljao ma kakav.
Zamuljali su da bi ostalo nesto od gledanosti ove zadnje tri trke.

BataJegulja

pre 2 godine

Ovo je nešto najnelegalnije što sam gledao još od afere Brijatore - Alonso - Pike Jr. A formulu pratim od '97.
Navijam za Kimija i potpuno sam nepristrasan po pitanju ove sezone, ali Mercedes je jedna ogromna prevara od tima, muljaju na svim mogućim poljima. I niko me neće ubediti da i juče i danas nisu nešto smuljali sa Luisovim motorom, onako preticati po stazi - jednostavno nije realno. Nema veze sa vozačkim umećem.
(Vukašin, 14. novembar 2021 19:46)

Slažem se da je možda najprljavije nešto...ali koliko vidim pratiš f1 ...ja pratim skoro pola veka , ne zaboravi da je i Beneton sa Šumaherom varao...imali su sistem protiv proklizavanja , zatim Hakinen ukrao Šumaheru 2 titule imao jednu pedalu u bolidu više od dozvoljenog...pazi ovo kako su se jurili po stazi Montoja i Šumaher zatim Sena i Prost , Sena i Mensel , Sumaher i Alonso...da ne nabrajam dalje mogao bi do sutra ...jurili su se po pola trke .,.vozili su egal ...jednaki bolidi sve je bilo u znanju....a ovo je smejurija 30kmh da bude brzi bolid...pa daj taj bolid Mazepinu i on će da dominira...svaka čast Luisu ali Mercedes je bruka ...

f1

pre 2 godine

Na koju foru se ovo desilo,kad Verstapen ima najbrzi bolid u istoriji F1?Lika vracaju 3 puta na začelje ovaj vikend i on pobedi,a prosli trku se jedva odbranio od pereza...Kakav cirkus

mića

pre 2 godine

Cuj nadmorska visina, cuj staza za Red Bull :D
Kakva dominacija Mecke i Luisa!!!
Pa ovo je jezivo...
Pa kako ce biti na narednim tekama koje vise odgovaraju Mercedesu?
Idemo Luis!!!
(Katarina, 14. novembar 2021 19:41)

I meni su prevaranti jezivi, slažemo se! Pozdrav!

AleX

pre 2 godine

Ako nekoga još muči dilema da li je Srbija raj za nacoše, rasiste, homofobe, seksiste, verske fanatike i desničare svih fela, neka samo iščita komentare na račun Luisa Hamiltona.

Shone

pre 2 godine

mahea, 14. novembar 2021 19:44)

Ok, pa sve i da su navlacili za Ferstapena kako onda ti iz svog ugla komentarises hamiltonovu brzinu i ovakvo preticanje ostalih, molim te odgovori. Jer ovo sto sam ja video svojim ocima je krajnje ludo. On stize Max-a i odlepljuje se skoro 10 sekundi do kraja trke. A pricamo ovde celu sezonu da Max ima taj nelegalan bolid. Pa eto molim te mi objasni gde je caka jer ja sam glup. Kao da gledam skuter od 49ccm pored onog od 125ccm. Eto bukvalno tako. Molim i ostale da me isprave ako gresim. Sportski pozdrav svim ljubiteljima trkanja i neizvesnosti tog sporta :)

Milutinac

pre 2 godine

Hakinen ukrao Sumaheru 2 titule????? Cek neko ukrao Sumaheru 2 titule?!!! Covjek koji je krao sve zivo, koji je vadio iz ociju, udarao na stazi, pustali ga momcadske kolege na cilju i ti pricas da je njemu neko nesto ukrao??? Alo molim da ovo udje kao najgluplji komentar od kada je b92 a vjeruj mi konkurencija je jaka!!!
(mahea, 14. novembar 2021 20:22)
A danas u 11-om krugu Botas nije pustio Hamiltona?

mahea

pre 2 godine

Slažem se da je možda najprljavije nešto...ali koliko vidim pratiš f1 ...ja pratim skoro pola veka , ne zaboravi da je i Beneton sa Šumaherom varao...imali su sistem protiv proklizavanja , zatim Hakinen ukrao Šumaheru 2 titule imao jednu pedalu u bolidu više od dozvoljenog...pazi ovo kako su se jurili po stazi Montoja i Šumaher zatim Sena i Prost , Sena i Mensel , Sumaher i Alonso...da ne nabrajam dalje mogao bi do sutra ...jurili su se po pola trke .,.vozili su egal ...jednaki bolidi sve je bilo u znanju....a ovo je smejurija 30kmh da bude brzi bolid...pa daj taj bolid Mazepinu i on će da dominira...svaka čast Luisu ali Mercedes je bruka ...
(BataJegulja, 14. novembar 2021 20:10)

Hakinen ukrao Sumaheru 2 titule????? Cek neko ukrao Sumaheru 2 titule?!!! Covjek koji je krao sve zivo, koji je vadio iz ociju, udarao na stazi, pustali ga momcadske kolege na cilju i ti pricas da je njemu neko nesto ukrao??? Alo molim da ovo udje kao najgluplji komentar od kada je b92 a vjeruj mi konkurencija je jaka!!!

Ćiča Miloje

pre 2 godine

Da je Ferštapen digao ruku i čestirtao Luisu, kupio bi me zauvek... Navijam za Luisa, ali znam da je budućnost Max... Samo manje arogancije i više sportskog ponašanja... Vreme je na njegovoj strani!

Veliki brat

pre 2 godine

Na koju foru se ovo desilo,kad Verstapen ima najbrzi bolid u istoriji F1?Lika vracaju 3 puta na začelje ovaj vikend i on pobedi,a prosli trku se jedva odbranio od pereza...Kakav cirkus
(f1, 14. novembar 2021 19:42)

Svi misle da bi mogla i njihova baba da pobedi u trci F1 kad bi joj dali najbolji bolid, ali nije sve u dodavanju gasa, menjanju brzina i kočenju, treba sačuvati gume i motor!
Ako se vozi nerazumno, gume se brže troše, a motor ne može da izdrži potreban broj trka.

Po pravilima F1, svaki vozač ima najviše 3 motora koja može iskoristiti u jednoj sezoni, ali je Hamilton pred ovu trku dobio ČETVRTI motor, što je značilo i kaznu od 5 mesta na startu trke.
Međutim, zbog navodnog kršenja pravila u vezi DRS-om, pred sprint kvalifikacije u subotu Hamilton je morao da statuje sa poslednje pozicije, i opet se probio do 5. mesta, što je značilo da će na glavnoj trci krenuti sa 10. mesta.

I normalno da je preticao sve redom i bio najbrži, jer je dobio NOVI motor!
Mercedes čak razmatra da u pogodnom momentu ponovo zameni motor (što bi bio 5. motor za Hamiltona u ovoj sezoni), ako bi to značilo da će tih 5 izgubljenih mesta na startu lako nadoknaditi i do kraja trke biti najbrži i na kraju pobediti.

Uostalom, ko brani Verstapenu da uzme nov motor, izgubiće samo 5 mesta na startu, ali će preticati sve redom kao da voze traktor :)

Boki

pre 2 godine

@crnogorac: ti stvarno ne razumes da britanski SkySport navija za svoje britanske automobiliste? Pa oni navijaju za Hamiltona vise nego sto ti navijas. Naravno da su pristrasni i da ilegalnost zato niko i ne spominje.

vlada

pre 2 godine

Ako neko kuka i place onda je to red bul,ucenjuju i prete istupanjem iz takmicenja vec godinama jer nisu sampioni, svi su kao nesto objektivni, sta je sa namernim izbacivanjem sa staze luisa u ovoj trci..... da je luis tako nesto uradio bilo bi katastrofa.....

Veliki brat

pre 2 godine

Pa dovoljna su druga mesta maxu do kraja pa da bude sampion.

Opusteno.
(vozi miško, 14. novembar 2021 19:59)

Kako su mu dovoljna druga mesta, kad je sada razlika 14 poena, dok se za prvo mesto dobija 25, a za drugo 18 poena, dakle 7 poena manje?
Čak i da ima samo dve trke do kraja, da na obe pobedi Hamilton, a Verstapen bude drugi, odlučivao bi onaj 1 poen koji se dodeljuje vozaču koji ima najbrži krug tokom trke (pod uslovom da je među prvih 10 na kraju trke).

Dakle, još ništa nije gotovo, a pre ove zamene motora, zbog čega je Hamilton kažnjen sa 5 mesta na startu trke (plus zbog DRS-a u petak morao je da startuje sa poslednjeg mesta u sprint kvalifikacijama u subotu), razmišljaju da do kraja sezone još jednom promene motor ako bude potrebe, jer će to značiti da će Hamilton da se "prošeta" pored ostalih vozača i ostvari pobede.

Uostalom, ko brani Verstapenu da uzme nov motor i prošeta se pored ostalih kao da voze traktor?
Nije dovoljno dobiti nov motor i imati brži bolid, treba imati još nešto!

a

pre 2 godine

mahea, 14. novembar 2021 20:22 

Dete da si gledao Šumahera bilo bi ok ali pošto si pogledao samo nekoliko YouTube klipova nemoj da komentarišeš...bio je prljav vozač to je tačno ali je jedan a mozda i naibolji svih vremena...mnogo iznad Luisa sinak
(BataJegulja, 14. novembar 2021 20:41)

A po čemu si to zaključio? Bolidi onda i bolidi danas. Sama brzina bolida. Treba imati onu stvar i u krivinu sa 180. Danas staza u krivinama a nije se spuštalo ispod 180

Vladimir

pre 2 godine

Vi svi koji velicate Hamiltona ste sigurno zaboravili da ga je Nico Rosberg pobedio 2016
godine u istom bolidu?? Toliko o Hamiltonu...

Air Dogan

pre 2 godine

Izuzetna vožnja Hamiltona,ubedljivo najbolja njegova trka ove godine.Za odbranu titule treba da pobedi na preostale 3 trke.Danas Maksimilijan nije bio na očekivanom nivou,uzimajući u obzir da je na samom startu preuzeo vodeću poziciju.I dalje ima značajnu prednost,a danas je propustio priliku da uveća bodovnu razliku u odnosu na Hamiltona.

Lesa

pre 2 godine

@manochao i njemu slicni

Evo ja u F1 od uvek navijam za McLaren kao tim, a za Hamiltona kao vozaca, od kako je usao u F1. A Lebrona ne da ne volim i ne da mi nije omiljen, nego je milion svetlosnih godina daleko od toga. Ni Mercedes ne mirisem nesto kao brend, i da Hamilton nije tu, ne bi navijao za njih, osim u borbi sa Ferarijem kog ne podnosim (posto predstavlja sve ono najgore u nekom sportu, i uvek navijam protiv njih, ma ko god bio na drugoj strani). Pre Luisa sam navijao za Miku i Kimija, kog sam uvek gotivio, gde god bio, jedini koji mi je bio gotiva cak i kad je vozio za crveni tim. O glupostima koje se pisu o dominaciji bolida stvarno ne bi, F1 je oduvek bila tehnoloski sport, Maks verovatno vozi traktor, pa je zato 9x pobedjivao taj Mercedes.

Evo meni nije jasno kako neko moze da navija za onu ljigicu (da ne kazem nesto teze)? Mali je od dolaska u F1 izvodio kamikaze, za sta ste ga svi nekad kritikovali, i govorili da se nece smiriti dok nekog ne ubije na stazi. Ali posto vecina ima pamcenje kao veverica, to naravno zaboravlja i pocinje da navija za tog istog lika. Koji je i ove sezone uradio isto to vec nekoliko puta, i ponovio opet to isto i u ovoj trci. Sta bi rekli svi Vi sto ne podnosite Luisa, da je on uradio ono sto je Maks danas u 48 krugu? Decko kao da ide da ubije, kad god neko pokusa da ga pretekne, ja mu se danas na mestu Botasa, na startu ne bi sklonio onako ni po koju cenu. A sto je vise pri vrhu u trci i samoj tituli sve je gori i opasniji.

Ser Kokeza od FSS-a

pre 2 godine

Pričajte šta hoćete, ali Mazepin je bolji vozač od malog Šumahera (bar za sad).

Inače, jel neko zna šta se desilo sa Rikjardom i Strolom i zašto su odustali, budući da ih vajni komentator nije ni pomenuo?

Lesa

pre 2 godine

Svaka čast onima koji su sklepali takvu mašinu, i nije bitno da li vozi Hamilton, Fetel, Janko, Marko, ali moja baba od 85. godina može da pobedi u tom bolidu, samo da joj objasnim kako da menja brzine i da pravovremeno skreće. Dok se ne pojave, tri, četiri tima koji će se ravnopravno boriti ovo više nema smisla pratiti.
(Millennium, 14. novembar 2021 18:16)

Nesto ne vidim da Botas pobedjuje sa tom istom masinom? Ne znam sta vi hocete, da svi imaju iste bolide? Pa to onda ne bi bila F1, imaju druge klase trka gde svi voze par vrlo slicnih ili istih sasija. Uzmite pa gledajte to. F1 to nije, niti treba da bude. I da nije tog tehnoloskog aspekta, ne bi bila to sto jeste. Je l u Moto GP-u, sam motor ne igra ulogu? Naravno ne u toj meri, ali igra. Koliko koji tim ima pobeda, gledano po proizvodjacu, je l to slucajno?

vlada

pre 2 godine

Koliko neznalica ovde u sportu koji kao prate godinama, ja ga pratiim od 90 godine ili nije toliko ni bitno,najveca maksimalna brzina ne znaci i da je bolid bolji, honda je godinama u eri v12 motora imala najvecu brzinu na pravcima i radila na najvecim obrtajima motora i sta su imali od toga, apsolutno nista....

Shone

pre 2 godine

Ovo jedino moze da se resi da otvore oba bolida u prisustvu mehanicara takodje oba tima, uz prisustvo sefova, kao i gospode iz FIA. Pa da mehanicari zavire u bolid ovih drugih i obrnuto. Msm drugacije ne znam. I sad 3 trke do kraja hamilton gazi do daske ima da leti, evo videcete.

Paja moler

pre 2 godine

zamisli koliki jadnik moras biti da navijas za hamiltona, to mogu samo ljudi koji ne prate generalno formulu nego isprate samo ko osvoji titulu. Svi su oni kanceri ravni ovima koji navijaju u fudbalu za PSG ili kojima je omiljen igrac Lebron James...
(manochao, 14. novembar 2021 20:28)

Sine, a što neko ne bi navijao za Luisa. Evo ja sam gledao uživo Laudu, Bergera, Regaconija, Kutlarda, Senu, Keke Rosberga, i ostale i to uživo u Monci, Spilbergu, Hokenhajmu, Silverstonu, Hungaroringu

Branko

pre 2 godine

@(Lesa, 15. novembar 2021 10:55)

Pozdravio te George Russell. :) Jedna trka mu je bila dovoljna da pokaže koliko je MB raketa u odnosu na ostale nekonkurentne krševe. Nego prevariše ljude da bi bio šampionat zanimljiviji.

Ridah

pre 2 godine

Celu sezonu se vuku zbog gledanosti i sad pokazuju pravu snagu svog bolida. Sve su doveli u zabludu. Drago mi je da nisam platio prenose F1 jer sam znao da će ovo da urade. 15km brži u Meksiku, 22kmh u proseku brži ovde. 348kmh Merc naspram 322 RB. Hamilton je već menjao 4x motor, ovo mu je 5x pa nije bio ovoliko brži. Nemoguće da su našli toliku snagu preko noći. Igraju se jer zapravo nemaju konkurenciju. Čestitam im titulu. Nažalost i sledeće godine će biti isto možda i gore.

Non

pre 2 godine

Nešto je neregularno, al ne znamo šta. Mnogo je brz to je objašnjenje.
Drugo: Interlagos ima 15 krivina, više od 70 krugova, to mu dođe preko 1.000 krivina. I baš u krivini u kojoj te pretiču ti ne možeš da ostaneš u okvirima staze već izlaziš i guraš. To je regularno.

Lesa

pre 2 godine

Lesa Botas nije brz jer je doveden sa razlogom: da bude drugi vozac.
(Milan, 14. novembar 2021 23:52)

Ma u pravu si, ma da, evo i juce Botas nije mogao zbog Hamiltona da zadrzi prvo mesto na startu, ili kasnije da u tom i takvom bolidu sustigne i makar proba da napadne Maksa? U pravu si, to je zato sto je drugi vozac, da, bas je to razlog. Ajde stalno nesto pokusavate tog Hamiltona da unizite, a momak je vozac i po. Sta je bilo kad je dosao u tim McLarena, protiv Alonsa? Tad vam je smetalo sta bese, zato sto je crn, sto ima istu podrsku ekipe kao Alonso, ili sto mu tim ne govori da se sklanja Alonsu? Ubija kako vozi, ja isto tog Sumija nisam mirisao ama ni malo, zato sto je vozio za Skuderiju, ali nikad nisam rekao da je los vozac. E to je razlika, kad neko ne moze da razdvoji simpatije i ne simpatije, i realnost, a mnogo vas je takvih.

Lesa

pre 2 godine

Vi svi koji velicate Hamiltona ste sigurno zaboravili da ga je Nico Rosberg pobedio 2016
godine u istom bolidu?? Toliko o Hamiltonu...
(Vladimir, 15. novembar 2021 07:56)

Pa sta, sto je l covek ne sme da izgubi? Vi svi koji velicate Sumahera, sigurno ste zaboravili da ga je taj isti Rozberg razbio u istom bolidu, sto bi tvom aludiranju znacilo da je Rosberg bolji i od Hamiltona i od Sumahera. Samo sa jednom razlikom, koliko sezona je Hamilton pobedjivao tog Rosberga? Ako ces da se vadis na Sumijeve godine kao razlog, seti se u kojim godinama je cuveni fandjo poceo da osvaja, u vremenu kad su bolidi bili sto puta tezi za voznju, bez pomoci kompjutera i bilo kakve tehnologije.

Vlad

pre 2 godine

(Branko, 15. novembar 2021 12:46)
Da, bas tako, Rasel je ocajan vozac, gori i od Mazepina cak.
Sta sve nece ljudi pisati, koje potcenjivanje Rasela, koji je sigurno jedan od najvecih talenata generacije.