Fudbal 67

Subota, 16.10.2021.

18:00

Debakl Junajteda u Lesteru, Siti lako sa Barnlijem

Fudbaleri Lestera slavili su u osmom kolu Premijer lige protiv Mančester junajteda sa 4:2 (0:1).

Debakl Junajteda u Lesteru, Siti lako sa Barnlijem IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

67 Komentari

Sortiraj po:

znam

pre 2 godine

Zadnjih 10-15 komentara svi kritikuju igrace ok i Jesu za kritikovanje.ma ljudi moji ovo je ekipa sa trenerom bez ideje,taktike nista nista .nadam se da ce otkaz da dobije

Mali Hijavata

pre 2 godine

Vidim, mnogi ljudi ovde imaju naviku da posle svakog poraza, imenuju tri-četiri igrača i onda ih prozivaju, kao da je fudbal igra gde odmah vidiš sve... e, pa ne ide to tako. Prošli put slušao sam kako ne valjaju Lindelef, Lingard, Marsijal, Rašford, Fred... a sad ne valjaju MekTominej, Megvajer i Ronaldo. Pa ima li neko da valja?
Junajtedov najveći problem su vlasnici, kojima je bitna zarada, a to što tim igra loše, ne sekira ih mnogo. Problem su i razmaženi navijači, koji misle da era pod Fergusonom može stalno da se ponavlja, zaboravljajući i da je Ferguson počeo da pravi rezultate tek posle šest godina mukotrpnog rada i kamčeći novac od uprave za pojačanja, jer su ga punili Sautemptoni i Njukaslovi sa šestardama, a Siti koji je tada bio smehotres sa sredine tabele, uvalio im je petardu u derbiju.
Dakle, Pogba i drugari su oterali trofejnog trenera jer ih je terao da rade i da igraju odbranu, i sad se ponašaju u skladu sa tom odlukom, trčkaraju neobavezno, glume fudbalere, a stvarnost se zove Viljareal, Jang Bojs i Lajpcig. To su njima smrt-rivali.
Solskjer je najmanje kriv, trenera takvog kalibra želeli su i igrači i navijači, i sad nema kukanja, ovo je domet takvog amaterskog pristupa fudbalu, i sve to za ogromne novce.

Ole GS

pre 2 godine

@Ole, još si tu?
(dur, 16. oktobar 2021 19:25)

Da, tu sam. I ostajem. Imam ugovor na još tri godine.
Znam da vam se to ne dopada, al'... i to je dio igre.

Embape najbolji igrač PSŽ-a

pre 2 godine

A Vardi je inace cvet mladosti.
(Puh, 16. oktobar 2021 19:48)




Kakve veze Vardi ima sa ovim, i još gore, zašto stavljaš Vardija u istu rečenicu sa Ronaldom?

Ggmu

pre 2 godine

Megvajer katastrofalan, Van Bisaka je bio loš, ali čovek u 90% mečeva bude jedan od najboljih. Sančo ne toliko primetan, u par situacija je trebao da završi, a ne da doda Ronaldu, sad da li mora da mu doda ili se "plaši" greške ne znam. Grenvud takodje ne tako sjajan, ali je kod gola sve sam uradio i pokazao da kad mu i nije dan može da odradi posao. Pogba izgubljen, Bruno ne može sve sam, a Ronaldo, ljudi moji da li je moguće da čovek ne izlazi iz šesnaesterca? Ne možeš čekati centaršut i nadati se da će te igrač pronaći da bi dao gol glavom. Otkad je došao nije pokazao mnogo, naravno, golove daje, tu nema nikakve polemike, završnica mu je inače izvrsna, ali danas je imao 2 odlične situacije iz kojih nije dao gol. Drago mi je što je Rašford dao gol danas. I moram da pohvalim Matića. Čovek je sve što je mogao da uradi na sredini, uradio je. Jeste spor, jesu ga stigle godine, ali kvalitet je neminovan, razlika se videla kada je još jedan panj u nizu McTominay ušao u igru. Dečko je ograničen fudbaler, za klub tipa Norič. Ne vidim šta bi Zidan ovde uradio, u Realu je imao gotov tim sa gotovo svim igračima u "prajmu". Mislim da je Solsker do sad radio dobar posao, ali da je dolaskom Ronalda sve to palo u vodu, jednostavno se izgubila igra u kojoj možeš da očekuješ golove od svih igrača iz napada, naravno dešava se to i sad, ali svaka lopta mora da ide na Ronalda.

PimPong

pre 2 godine

Ne bih rekao da je ovo bio debakl United-a. Leicester je jedna veoma solidna ekipa, i nisu bas imali srece do sad u sezoni. Imaju oni mnogo odlicnih igraca, pocevsi od golmana pa sve do Vardy-ja. Slazem se sa konstantacijom da je Matic jos i bio najbolji na sredini terena. Imao je dosta dobrih startova, i salje upotrebljive lopte saigracima. Ali nesto tu ne stima u tom veznom redu. Gledam Brunu - mnogo mi se svidja - trci mnogo i trudi se, ima odlicnu tehniku i sut, ali nekad nestane i nije ukljucen u igru dosta dugo. Pogba nije ono sto ljudi misle da je i nikako ne moze da se nametne. Mozda je to sve ipak do trenera.

Maslinov Medved

pre 2 godine

I dalje je bolji od Mesija, koji ima još slabiji učinak u farmerskoj ligi. I preporučio bih ti da nadješ neku zanimaciju u životu, ili ženu.
(Kalvert Luin, 16. oktobar 2021 18:48)

Juventus prosle sezone ispao od Liona u Ligi Sampiona!
Francuska se nalazi u top5 najjacih liga. Ima informacija na Uefa sajtu.

Bane

pre 2 godine

Ja cijelo vrijeme tupim da je najveća greska Uniteda sto su doveli Kristinu. Kristina je izduvana mustikla koja nabija statistiku preko penala, golova frljoka i na račun dobrih saigrača. No dobro, marketing pare… to je izgleda ovima preče od rezultata. Do decembra mjeseca ako se ne rijese Kristine biće pri dnu tabele.

Ozan Tufan

pre 2 godine

Nisam ni očekivao da Ronaldo uradi išta nakon što je čovek od 36 godina koliko pre dva dana imao reprezentativne obaveze. Ovi što ga krive (tačnije, njih dvojica, svaki sa sedam profila, i jure da ga pljuju i kad postigne het-trik) lupetaju po običaju. Ole je jednostavno katastrofa od trenera. Lik ne zna da pravilno iskoristi potencijale svojih igrača, nema rezervni plan, autoritet nula, a, da se ne lažemo, i nije igrački kadar MU toliko dobar za osvajanje Premijer Lige. Pogba je taj od koga bi gra najviše trebala zavisi. Igračina i po - kad mu se hoće. I zato je neophodan trener s kojim nema šale da ga po potrebi našamara kad krene da izigrava primadonu. Što mu se dešava prečesto u poslednje vreme. Nogirati klovna Oleta Loleta i dovesti Zizua. On vrlo dobro zna kako treba sa bandom raspuštenih zvezdica. Alternative su Murinjo, Gvardiola i Manćini, trenerska imena koja itekako umeju da nametnu autoritet i ne dopuštaju da im puleni izigravaju besne gliste. Samo što oni već imaju angažman. Na konto Murinja, taj je izvlačio najbolje iz ovog limitiranog tima. Trofeji sve govore. Na kraju je najuren jer nije bio po volji skupe akvizicije (Pogbe, naravno) koji je i tada igrao samo kad se njemu igra. Lično bih se odrekao usluga takvog igrača. Tip "kupi" sebi status tako što odigra jednu dobru utakmicu, a onda narednih pet ne postoji na terenu.

VR46

pre 2 godine

Nema za United napretka sve dok je Ronaldo tu. Opet je pretrcao manje od golmana. Ako ne postigne gol, on je uvijek igrac manje. Prosle sezone su bez njega bili drugi na tabeli i igrali finale lige europe. Sa njim u timu i Juventus i United su pali za 50%. Sramota da je ovakav igrac najplaceniji u historiji Engleske lige. Jedan Salah ove sezone ima vec 7 golova i 4 asistencije, a Ronaldo samo 3 gola u 8 utakmica. 0 asistencija.
(Salah, 16. oktobar 2021 18:06)

Ronaldo ce i ove sezone dati 25+ golova ali ce isto tako Junajted i izgubiti bezbroj utakmica zbog njega jer je igrac manje na terenu (ako ne zabije gol).

Nedim Hodžić

pre 2 godine

(Senad, 16. oktobar 2021 19:29)

United je bio drugi zato sto je Liverpul odigrao uzasnu sezonu a Celsi je poceo da igra kako treba tek dolaskom Tuhela u Januaru. Sosler nije za 3 godine uspeo da osvoji nijedan trofej niti da izvuce maksimum iz bilo kog igraca. a ona brukanja u Ligi Evrope da ne komentarisem.

Puh

pre 2 godine

Ima 37 godina skoro, a većina komentara su kritike jer je odigrao loše utakmicu u najjačoj ligi na svetu. Veliki si GOATE!
(Embape najbolji igrač PSŽ-a, 16. oktobar 2021 19:08)

A Vardi je inace cvet mladosti.

Embape najbolji igrač PSŽ-a

pre 2 godine

Ima 37 godina skoro, a većina komentara su kritike jer je odigrao loše utakmicu u najjačoj ligi na svetu. Veliki si GOATE!

Dorchester

pre 2 godine

Ovaj Ronaldo uopšte nije fudbaler, on je samo dobar atleta, posvećen sportista, i samonametnuti uspješni strijelac. Po esencijalnim fudbalskim stvarima, nije ni u 200 u Istoriji

premijer

pre 2 godine

Jedna zanimljiva tema za razmisljanje: Vardi ovako igra u 35-oj i nikog nije briga, dok se Ronaldu trazi svaka iole natprosecna partija (ne uradi nista ali da gol iz penala/odbitka) da bi se pisali hvalospevi, a ako odigra lose godine se koriste kao izgovor
Ako si sam sebi nametnuo epitet najboljeg ikada nema izgovora za tebe baki moj

Moris

pre 2 godine

Najuriti Ronalda dok ih nije upropastio kao Juventus,cim nema tap in sansi covek postaje najveca prevara na svetu,nikad sam nece nista da uradi ako mu saigraci ne obezbede gol sansu...

Senad

pre 2 godine

Interesantno je da je trener uvijek kriv gdje god Ronaldo dodje. Juventus je u 3 godine sa Ronaldom promjenio 3 trenera, a godinama prije toga su imali Alegrija koji je valjao dok Ronaldo nije dosao. Evo i sad ista prica. Prosle sezone se Solskjer hvalio, United konacno bio barem drugi na tabeli, dosli i do finala lige europe... Sad Ronaldo dosao i opet trener odmah ne valja. U principu on jednim dijelom i jeste kriv zato sto trpi ovog kako seta po terenu i ceka neki odbitak da zabije gol.

Goks

pre 2 godine

Ole Gunar Solksjer me neodoljivo podseća na trenersku gromadu, Kokoškov Igora. Em ništa ne zna a energija koju emituje sa klupe je anestezirajuća po ekipu. Mada je Koks neuporediv takoreći jedinstven.

Albion

pre 2 godine

Sramota. Raduje jedino Rašfordov povratak. Sezona je vec izgubljena, jedino da se dovede kakav stručnjak za utakmice LŠ. Ole van.

Salah

pre 2 godine

Nema za United napretka sve dok je Ronaldo tu. Opet je pretrcao manje od golmana. Ako ne postigne gol, on je uvijek igrac manje. Prosle sezone su bez njega bili drugi na tabeli i igrali finale lige europe. Sa njim u timu i Juventus i United su pali za 50%. Sramota da je ovakav igrac najplaceniji u historiji Engleske lige. Jedan Salah ove sezone ima vec 7 golova i 4 asistencije, a Ronaldo samo 3 gola u 8 utakmica. 0 asistencija.

ole gunnar solskjaer baby faced assassin

pre 2 godine

Lindelof je bolji od Megvajera ne znam zašto on ne igra u tandemu sa Varanom. mislim da ovako neće više moći. mora se igrati sa dvojicom napred, Ronaldo-Kavani zajedno moraju da počinju jer ovako tim deluje sterilno.

Nikola

pre 2 godine

Kako napadaju igraci Lestera kao termiti,Mancester ne zna sta ga je snaslo ,tri suta na gol u jednom napadu,a Vardi je car.Nema sta da trazi Mancester u ovoj sezoni ,jer sta tek reci za Síti,Liverpul a i Celzi.

Loznica, Gučevo, Cer.......

pre 2 godine

Kon navijač Junajteda, gledao sam celu utakmicu i naravno da bih mogao prvi da ostavimkomentar, mogu objektivno da kažem Mančester je bio mnogo bolji, demolirao ih je ali nije htela lopta u gol, nije Man imao sreće, sve drugo je bili savršeno.

Н94

pre 2 godine

Прва утакмица са почетком тешког распореда и одма ужасна партија. У наредних десетак утакмица играју против Ливерпула, Ситија, Челсија, Тотенхема, Арсенала и два пута против Аталанте. Да су лепо отерали Олеа па да се надају нечему. Овако ће можда добити две од поменутих утакмица.

Asteriks

pre 2 godine

Ronalda u ovoj fazi karijere nista drugo ne zanima nego da postigne gol,njega apsolutno boli uvo oce li Junajted pobjediti...S obzirom da igraci Junajteda moraju da se fokusiraju kako da Ronaldu namjeste gol,upravo zbog toga ce potonuti na tabeli,kao sto je to bilo sa Juventusom prosle sezone.

Kalvert Luin

pre 2 godine

Penaldo se isprasio protiv Luksemburga,jurio statistiku....Protiv slabijih timova prolazi cekanje lopte 90 minuta u sesnestercu,protiv boljih klubova to cekanje ne moze uvijek da prodje....Kao sto sam rekao na pocetku sezone,Junajted ocekuje borba za 4 mjesto.
(Sinke, 16. oktobar 2021 18:10)




I dalje je bolji od Mesija, koji ima još slabiji učinak u farmerskoj ligi. I preporučio bih ti da nadješ neku zanimaciju u životu, ili ženu.

Nbgd

pre 2 godine

Podsecaju me na Celsi pod Lampardom prosle sezone, sjajan tim a gube bodove gde stignu...Ipak Celsi onda preuzeo Tuhel i znamo sta se desilo, ali cini mi se da Ole Bunar nece otici skoro

MU

pre 2 godine

Nekako mi je utisak iako i nisam neki ljubitelj Matica da je za Mktominija i Freda majstor, puno manje gresaka kad je lopta kod njega i sigurnija dodavanja!!!! O Megvajeru i Solskjeru ni ne treba trositi reci!!!!!

M.

pre 2 godine

Gledao sam celu tekmu, Matić je doktor za presmešnog Pogbu, malog Škota prevaru, bekovi Junajteda gori od Juventusovih,realnost.
A Ronaldo,ali gde je prodor kao nekada, dribling, dobar šut, on umislio da stoji samo i sve na njega da ide,biće dobro za njega ako odradi ove dve godine i uzme pare sa ovakvom formom, ako ga ne oteraju,jako nesigurno igra,to se strašno vidi!

nepopravljivi fliperaš

pre 2 godine

Svemu jednom dodje kraj, pa tako i Man Utd, posle više od godinu dana, savladan u gostima!
Zasluženo!
Problem ovog tima definitivno je sredina i od 3 vezna igrača jedino je Matić zaslužio prelaznu ocenu. Bruno i Pogba ispod svih očekivanja. CR7 potpuno odsečen, a skupo plaćeni Jadon Sancho ne može da se sastavi sa loptom. U najgorem trenutku se povredio Varane, a tandem Lindelof-Maguire jedan drugog sapliću, kao da ih je trener prvi put upario!?
Sve u svemu, danas su zasluženo poraženi, a OGS treba ozbiljno da se zabrine za svoju trenersku poziciju!

limeni

pre 2 godine

ne verujem da će pred seriju teških utakmica menjati trenera,mada će biti kasno ako to ne urade ubrzo.Samo ne znam ko bi mogao preuzeti,a da bude osveženje..
Lester btw,pravi tim i nije sramota izgubiti od njih,Vardi legenda

zoran

pre 2 godine

Ovaj Ronaldo gde god dodje to je haos unisti ekipu neverovatno,taj ego nema ni jedan igrac u istoriji.Trpa se da izvodi penale,slobodne udarce itd
Junajtes ce boriti za mesto lige evrope videcete

Liverpool Man

pre 2 godine

Lester sve vreme puno bolji. Mogli su na kraju da daju i 6 ukupnl golova, ako ne i vise. Ako sad Golum ne dobije otkaz u narednih par nedelja, nece nikad.

karager

pre 2 godine

Pa sta sad kad se pobedi onda je zasluzan Penaldo a kad se izgubi kriv je Solser iako je Penaldo igrao. Zreo je za penziju matori, nije mu ovo Luxemburg.

Sinke

pre 2 godine

Penaldo se isprasio protiv Luksemburga,jurio statistiku....Protiv slabijih timova prolazi cekanje lopte 90 minuta u sesnestercu,protiv boljih klubova to cekanje ne moze uvijek da prodje....Kao sto sam rekao na pocetku sezone,Junajted ocekuje borba za 4 mjesto.

No7

pre 2 godine

Manite se Ronalda, ovo je ocigledno do nemoci menadzera, jednostavno nije dorastao zadatku sad kad se ocekivalo da se bore za titulu. Utd iz kola u kolo izgleda lose, nema igre a na to se jos nadovezuju nebuloze Megvajera, nonsalantnost Pogbe i naravno da ce to ozbiljna ekipa kao Lester da kazni. Primiti onakav gol za 1-1 je sramota za "najskupljeg" stopera. Lik je kod sva 4 gola pogresio, sto izgubio loptu sto svog igraca sto se pogresno pozicionirao Utd ima ozbiljan tim, mozda ne najbolji ali sigurno dovoljno dobar da se ne blamira iz meca u mec sa Jang Bojsom, Aston Vilom, Lesterom itd itd. Od poslednjih 7 utakmica, imaju 2 pobjede, remi i 4 poraza a od toga 2 pobjede su spasen penal u 90+ od DDG i gol Ronalda protiv Viljareala u 90+. Jako tanko za klub kakav je Utd i ulaganja. Jednostavno Ole nije taj i mora dobiti sut kartu.

Boki

pre 2 godine

U prvih 3 kola 7 bodova, lepa igra ukljucujuci i petardu ptotiv nezgodnog Leedsa. Dodje Ronaldo i u 5 kola osvoje isto 7 bodova. Tu je i poraz u LS od Boysa . Narusio timsku igru koju je Ole strpljivo gradio. Isti scenario se desava kao i u Juveu. Isforsiran i neplaniran transfer koji ce im sve poremetiti. Ronaldo je previse, al bas previse ovisan o saigracima i nimalo ne pridonosi nekoj igri a defanzivno takodje mnogo los sa veoma slabim presingom. Velika ce greska biti dovodjenje Ronalda. Vec vidimo prve naznake. Nije valjao Alegri pa Sari pa Pirlo. Sad ne valja ni Ole. A da nije mozda ipak malo do Ronalda?

Dzoni

pre 2 godine

(Boki, 16. oktobar 2021 18:32)

Vau bez Ronalda nisu mogli da osvoje Ligu Evrope i da pobede Istanbul BB a sad sa njim ne mogu da osvoje najjacu ligu sveta gde se igra strasan tempo. Stvarno sramota, ja prosto ne mogu da verujem kako je Ronaldo upropastio Megvajera i Van Bisaku koji su igrali tako maestralno dok on nije dosao.

Da dodam

pre 2 godine

(Sinke, 16. oktobar 2021 18:10)

Sta se navijaci Messija javljaju kada je PSG pre 10 dana izgubio od Rena 2:0 sa sve Messijem na terenu.

Milos

pre 2 godine

Ovaj vlasnik Mancestera izgleda zaljubljen u Solskera. Ja ne znam kakvo Mancester jos ponizenje treba da dozivi da bi vlasnici kluba smjenili neznalicu kakva je ocigledno Solsker.

Puh

pre 2 godine

Trajala euforija oko Ronalda nekoliko utakmica- i onda povratak u realnost.
Ista prica kao i sa Solskjerom. Ekipa nizala dobre rezultate zahvaljujuci sok terapiji u vidu promene trenera, a ne njegovom takickom znanju, a ljudi se nalozili i mislili da je novi Ferguson.
Tako isto i ovo sa Ronaldom.
Ljudi, covek ima 36 godina. To sto i dalje moze brzo da trci kao neko ko ima 29-30, ne znaci da su mu i koordinacija, agilnost, motorika, smirenost, koncentracija, promene pravca, na tom nivou.
U jednom momentu, telo ostari i vise ne moze ono sto je moglo ranije, pa sve i da ga tretiras na idealan nacin.
Uostalom pogledajte njegovu igru. Ali stvarno pogledajte 90 minuta niegove igre i realno recite na sta to lici.
Ako mozete da budete realni.

Penaldo prevara veka

pre 2 godine

Argentina,Barselona,Psz kad izgube na slici je Mesi koji se drži za glavu.
Real,Portugal,Juve i Junajted kada izgube na slici je neko drugi samo ne Penaldo.
Zanimljivo.

Red devil 7

pre 2 godine

Da je Junajted dao 7 Lestwr bi dao 8 golova i to je tako, jednostavno ovih skup igraca ne funkcionosu kao ekipa, kao pojedinci ima odradjenog kvaliteta i potencijala ali daleko od tima koji bi se mogao boriti za trofej.DDG prwd kraj meca par cistih zicera skinuo i kad je opet najbolji igeac golman u utakmici koju izgubite to dovoljno govori. Zadnji red ne postoji, sa koje god strane se krenulo nista se zaustaviti moglo nije a zadnji gol je cist amaterizam i to za otkaza. Neki ce reci falio je Varan s kojim ako se ne varam nije sacuvan gol ni kada je igrao. To jeste trofejan igrac i jeste bolji od aktuelnog stoperskog para ali da je covjek kvalitete Vidjca ili Ferdinanda msm da nije. Vezni dio kao kljuc svega ne postoji, Pogba je najzvucnije ime a on 3 utakmice dobre 5 loš i tako u zacaranom krugu se vrti, Fred, Matic, Mektominej uz svo postovanje nisu za Junajted, Bruno statisticki je jedan od rijetkih koji je statisticki gledano opravdao ulogu pojacanja, Grinvud i Rašford imaju potencijal i treba pruziti vremena a CR7koji je svakako pobudio nostalgiju navijaca djavola na neka prosla vremena svakako nije igrax kakav je bio jer godine cine svoje a i iskreno tokom prvog mandata je imao nevjerovatne saigrace oko sebe,plus legendarni Fergi a danas Ole koji ne može voditi ovaj tim. Dosta je uloženo a opet sve djeluje tako daleko od pravih stvari koje se ocekuju na OT. Treba cestitati i Lesteru, hrabro, borbeno, bez odustajanja, svaka cast.

Misa

pre 2 godine

Bolji lester, zaslužena pobeda. Solskjer se pogubio totalno, nemaju igru, najgori igrači mu igraju,oni dobri sede na klupi. Megvajera treba u zatvor strpati. Samo totalna neznalica kože za ovo kriviti ronalda, a vidim da ih ovde ima nekoliko...
A i lester se ibrukao, trebali su barem 8 komada da postignu.
Solskjeru ne bi ni pele maradona i krojf zajedno pomogli.
GGMU

Milos

pre 2 godine

Ovaj vlasnik Mancestera izgleda zaljubljen u Solskera. Ja ne znam kakvo Mancester jos ponizenje treba da dozivi da bi vlasnici kluba smjenili neznalicu kakva je ocigledno Solsker.

MU

pre 2 godine

Nekako mi je utisak iako i nisam neki ljubitelj Matica da je za Mktominija i Freda majstor, puno manje gresaka kad je lopta kod njega i sigurnija dodavanja!!!! O Megvajeru i Solskjeru ni ne treba trositi reci!!!!!

Nbgd

pre 2 godine

Podsecaju me na Celsi pod Lampardom prosle sezone, sjajan tim a gube bodove gde stignu...Ipak Celsi onda preuzeo Tuhel i znamo sta se desilo, ali cini mi se da Ole Bunar nece otici skoro

Puh

pre 2 godine

Trajala euforija oko Ronalda nekoliko utakmica- i onda povratak u realnost.
Ista prica kao i sa Solskjerom. Ekipa nizala dobre rezultate zahvaljujuci sok terapiji u vidu promene trenera, a ne njegovom takickom znanju, a ljudi se nalozili i mislili da je novi Ferguson.
Tako isto i ovo sa Ronaldom.
Ljudi, covek ima 36 godina. To sto i dalje moze brzo da trci kao neko ko ima 29-30, ne znaci da su mu i koordinacija, agilnost, motorika, smirenost, koncentracija, promene pravca, na tom nivou.
U jednom momentu, telo ostari i vise ne moze ono sto je moglo ranije, pa sve i da ga tretiras na idealan nacin.
Uostalom pogledajte njegovu igru. Ali stvarno pogledajte 90 minuta niegove igre i realno recite na sta to lici.
Ako mozete da budete realni.

ole gunnar solskjaer baby faced assassin

pre 2 godine

Lindelof je bolji od Megvajera ne znam zašto on ne igra u tandemu sa Varanom. mislim da ovako neće više moći. mora se igrati sa dvojicom napred, Ronaldo-Kavani zajedno moraju da počinju jer ovako tim deluje sterilno.

No7

pre 2 godine

Manite se Ronalda, ovo je ocigledno do nemoci menadzera, jednostavno nije dorastao zadatku sad kad se ocekivalo da se bore za titulu. Utd iz kola u kolo izgleda lose, nema igre a na to se jos nadovezuju nebuloze Megvajera, nonsalantnost Pogbe i naravno da ce to ozbiljna ekipa kao Lester da kazni. Primiti onakav gol za 1-1 je sramota za "najskupljeg" stopera. Lik je kod sva 4 gola pogresio, sto izgubio loptu sto svog igraca sto se pogresno pozicionirao Utd ima ozbiljan tim, mozda ne najbolji ali sigurno dovoljno dobar da se ne blamira iz meca u mec sa Jang Bojsom, Aston Vilom, Lesterom itd itd. Od poslednjih 7 utakmica, imaju 2 pobjede, remi i 4 poraza a od toga 2 pobjede su spasen penal u 90+ od DDG i gol Ronalda protiv Viljareala u 90+. Jako tanko za klub kakav je Utd i ulaganja. Jednostavno Ole nije taj i mora dobiti sut kartu.

Salah

pre 2 godine

Nema za United napretka sve dok je Ronaldo tu. Opet je pretrcao manje od golmana. Ako ne postigne gol, on je uvijek igrac manje. Prosle sezone su bez njega bili drugi na tabeli i igrali finale lige europe. Sa njim u timu i Juventus i United su pali za 50%. Sramota da je ovakav igrac najplaceniji u historiji Engleske lige. Jedan Salah ove sezone ima vec 7 golova i 4 asistencije, a Ronaldo samo 3 gola u 8 utakmica. 0 asistencija.

Sinke

pre 2 godine

Penaldo se isprasio protiv Luksemburga,jurio statistiku....Protiv slabijih timova prolazi cekanje lopte 90 minuta u sesnestercu,protiv boljih klubova to cekanje ne moze uvijek da prodje....Kao sto sam rekao na pocetku sezone,Junajted ocekuje borba za 4 mjesto.

Nikola

pre 2 godine

Kako napadaju igraci Lestera kao termiti,Mancester ne zna sta ga je snaslo ,tri suta na gol u jednom napadu,a Vardi je car.Nema sta da trazi Mancester u ovoj sezoni ,jer sta tek reci za Síti,Liverpul a i Celzi.

Puh

pre 2 godine

Ima 37 godina skoro, a većina komentara su kritike jer je odigrao loše utakmicu u najjačoj ligi na svetu. Veliki si GOATE!
(Embape najbolji igrač PSŽ-a, 16. oktobar 2021 19:08)

A Vardi je inace cvet mladosti.

Н94

pre 2 godine

Прва утакмица са почетком тешког распореда и одма ужасна партија. У наредних десетак утакмица играју против Ливерпула, Ситија, Челсија, Тотенхема, Арсенала и два пута против Аталанте. Да су лепо отерали Олеа па да се надају нечему. Овако ће можда добити две од поменутих утакмица.

Albion

pre 2 godine

Sramota. Raduje jedino Rašfordov povratak. Sezona je vec izgubljena, jedino da se dovede kakav stručnjak za utakmice LŠ. Ole van.

Boki

pre 2 godine

U prvih 3 kola 7 bodova, lepa igra ukljucujuci i petardu ptotiv nezgodnog Leedsa. Dodje Ronaldo i u 5 kola osvoje isto 7 bodova. Tu je i poraz u LS od Boysa . Narusio timsku igru koju je Ole strpljivo gradio. Isti scenario se desava kao i u Juveu. Isforsiran i neplaniran transfer koji ce im sve poremetiti. Ronaldo je previse, al bas previse ovisan o saigracima i nimalo ne pridonosi nekoj igri a defanzivno takodje mnogo los sa veoma slabim presingom. Velika ce greska biti dovodjenje Ronalda. Vec vidimo prve naznake. Nije valjao Alegri pa Sari pa Pirlo. Sad ne valja ni Ole. A da nije mozda ipak malo do Ronalda?

Goks

pre 2 godine

Ole Gunar Solksjer me neodoljivo podseća na trenersku gromadu, Kokoškov Igora. Em ništa ne zna a energija koju emituje sa klupe je anestezirajuća po ekipu. Mada je Koks neuporediv takoreći jedinstven.

Dorchester

pre 2 godine

Ovaj Ronaldo uopšte nije fudbaler, on je samo dobar atleta, posvećen sportista, i samonametnuti uspješni strijelac. Po esencijalnim fudbalskim stvarima, nije ni u 200 u Istoriji

nepopravljivi fliperaš

pre 2 godine

Svemu jednom dodje kraj, pa tako i Man Utd, posle više od godinu dana, savladan u gostima!
Zasluženo!
Problem ovog tima definitivno je sredina i od 3 vezna igrača jedino je Matić zaslužio prelaznu ocenu. Bruno i Pogba ispod svih očekivanja. CR7 potpuno odsečen, a skupo plaćeni Jadon Sancho ne može da se sastavi sa loptom. U najgorem trenutku se povredio Varane, a tandem Lindelof-Maguire jedan drugog sapliću, kao da ih je trener prvi put upario!?
Sve u svemu, danas su zasluženo poraženi, a OGS treba ozbiljno da se zabrine za svoju trenersku poziciju!

Misa

pre 2 godine

Bolji lester, zaslužena pobeda. Solskjer se pogubio totalno, nemaju igru, najgori igrači mu igraju,oni dobri sede na klupi. Megvajera treba u zatvor strpati. Samo totalna neznalica kože za ovo kriviti ronalda, a vidim da ih ovde ima nekoliko...
A i lester se ibrukao, trebali su barem 8 komada da postignu.
Solskjeru ne bi ni pele maradona i krojf zajedno pomogli.
GGMU

Nedim Hodžić

pre 2 godine

(Senad, 16. oktobar 2021 19:29)

United je bio drugi zato sto je Liverpul odigrao uzasnu sezonu a Celsi je poceo da igra kako treba tek dolaskom Tuhela u Januaru. Sosler nije za 3 godine uspeo da osvoji nijedan trofej niti da izvuce maksimum iz bilo kog igraca. a ona brukanja u Ligi Evrope da ne komentarisem.

limeni

pre 2 godine

ne verujem da će pred seriju teških utakmica menjati trenera,mada će biti kasno ako to ne urade ubrzo.Samo ne znam ko bi mogao preuzeti,a da bude osveženje..
Lester btw,pravi tim i nije sramota izgubiti od njih,Vardi legenda

Liverpool Man

pre 2 godine

Lester sve vreme puno bolji. Mogli su na kraju da daju i 6 ukupnl golova, ako ne i vise. Ako sad Golum ne dobije otkaz u narednih par nedelja, nece nikad.

M.

pre 2 godine

Gledao sam celu tekmu, Matić je doktor za presmešnog Pogbu, malog Škota prevaru, bekovi Junajteda gori od Juventusovih,realnost.
A Ronaldo,ali gde je prodor kao nekada, dribling, dobar šut, on umislio da stoji samo i sve na njega da ide,biće dobro za njega ako odradi ove dve godine i uzme pare sa ovakvom formom, ako ga ne oteraju,jako nesigurno igra,to se strašno vidi!

Penaldo prevara veka

pre 2 godine

Argentina,Barselona,Psz kad izgube na slici je Mesi koji se drži za glavu.
Real,Portugal,Juve i Junajted kada izgube na slici je neko drugi samo ne Penaldo.
Zanimljivo.

Red devil 7

pre 2 godine

Da je Junajted dao 7 Lestwr bi dao 8 golova i to je tako, jednostavno ovih skup igraca ne funkcionosu kao ekipa, kao pojedinci ima odradjenog kvaliteta i potencijala ali daleko od tima koji bi se mogao boriti za trofej.DDG prwd kraj meca par cistih zicera skinuo i kad je opet najbolji igeac golman u utakmici koju izgubite to dovoljno govori. Zadnji red ne postoji, sa koje god strane se krenulo nista se zaustaviti moglo nije a zadnji gol je cist amaterizam i to za otkaza. Neki ce reci falio je Varan s kojim ako se ne varam nije sacuvan gol ni kada je igrao. To jeste trofejan igrac i jeste bolji od aktuelnog stoperskog para ali da je covjek kvalitete Vidjca ili Ferdinanda msm da nije. Vezni dio kao kljuc svega ne postoji, Pogba je najzvucnije ime a on 3 utakmice dobre 5 loš i tako u zacaranom krugu se vrti, Fred, Matic, Mektominej uz svo postovanje nisu za Junajted, Bruno statisticki je jedan od rijetkih koji je statisticki gledano opravdao ulogu pojacanja, Grinvud i Rašford imaju potencijal i treba pruziti vremena a CR7koji je svakako pobudio nostalgiju navijaca djavola na neka prosla vremena svakako nije igrax kakav je bio jer godine cine svoje a i iskreno tokom prvog mandata je imao nevjerovatne saigrace oko sebe,plus legendarni Fergi a danas Ole koji ne može voditi ovaj tim. Dosta je uloženo a opet sve djeluje tako daleko od pravih stvari koje se ocekuju na OT. Treba cestitati i Lesteru, hrabro, borbeno, bez odustajanja, svaka cast.

Asteriks

pre 2 godine

Ronalda u ovoj fazi karijere nista drugo ne zanima nego da postigne gol,njega apsolutno boli uvo oce li Junajted pobjediti...S obzirom da igraci Junajteda moraju da se fokusiraju kako da Ronaldu namjeste gol,upravo zbog toga ce potonuti na tabeli,kao sto je to bilo sa Juventusom prosle sezone.

karager

pre 2 godine

Pa sta sad kad se pobedi onda je zasluzan Penaldo a kad se izgubi kriv je Solser iako je Penaldo igrao. Zreo je za penziju matori, nije mu ovo Luxemburg.

Dzoni

pre 2 godine

(Boki, 16. oktobar 2021 18:32)

Vau bez Ronalda nisu mogli da osvoje Ligu Evrope i da pobede Istanbul BB a sad sa njim ne mogu da osvoje najjacu ligu sveta gde se igra strasan tempo. Stvarno sramota, ja prosto ne mogu da verujem kako je Ronaldo upropastio Megvajera i Van Bisaku koji su igrali tako maestralno dok on nije dosao.

premijer

pre 2 godine

Jedna zanimljiva tema za razmisljanje: Vardi ovako igra u 35-oj i nikog nije briga, dok se Ronaldu trazi svaka iole natprosecna partija (ne uradi nista ali da gol iz penala/odbitka) da bi se pisali hvalospevi, a ako odigra lose godine se koriste kao izgovor
Ako si sam sebi nametnuo epitet najboljeg ikada nema izgovora za tebe baki moj

Da dodam

pre 2 godine

(Sinke, 16. oktobar 2021 18:10)

Sta se navijaci Messija javljaju kada je PSG pre 10 dana izgubio od Rena 2:0 sa sve Messijem na terenu.

zoran

pre 2 godine

Ovaj Ronaldo gde god dodje to je haos unisti ekipu neverovatno,taj ego nema ni jedan igrac u istoriji.Trpa se da izvodi penale,slobodne udarce itd
Junajtes ce boriti za mesto lige evrope videcete

Mali Hijavata

pre 2 godine

Vidim, mnogi ljudi ovde imaju naviku da posle svakog poraza, imenuju tri-četiri igrača i onda ih prozivaju, kao da je fudbal igra gde odmah vidiš sve... e, pa ne ide to tako. Prošli put slušao sam kako ne valjaju Lindelef, Lingard, Marsijal, Rašford, Fred... a sad ne valjaju MekTominej, Megvajer i Ronaldo. Pa ima li neko da valja?
Junajtedov najveći problem su vlasnici, kojima je bitna zarada, a to što tim igra loše, ne sekira ih mnogo. Problem su i razmaženi navijači, koji misle da era pod Fergusonom može stalno da se ponavlja, zaboravljajući i da je Ferguson počeo da pravi rezultate tek posle šest godina mukotrpnog rada i kamčeći novac od uprave za pojačanja, jer su ga punili Sautemptoni i Njukaslovi sa šestardama, a Siti koji je tada bio smehotres sa sredine tabele, uvalio im je petardu u derbiju.
Dakle, Pogba i drugari su oterali trofejnog trenera jer ih je terao da rade i da igraju odbranu, i sad se ponašaju u skladu sa tom odlukom, trčkaraju neobavezno, glume fudbalere, a stvarnost se zove Viljareal, Jang Bojs i Lajpcig. To su njima smrt-rivali.
Solskjer je najmanje kriv, trenera takvog kalibra želeli su i igrači i navijači, i sad nema kukanja, ovo je domet takvog amaterskog pristupa fudbalu, i sve to za ogromne novce.

Senad

pre 2 godine

Interesantno je da je trener uvijek kriv gdje god Ronaldo dodje. Juventus je u 3 godine sa Ronaldom promjenio 3 trenera, a godinama prije toga su imali Alegrija koji je valjao dok Ronaldo nije dosao. Evo i sad ista prica. Prosle sezone se Solskjer hvalio, United konacno bio barem drugi na tabeli, dosli i do finala lige europe... Sad Ronaldo dosao i opet trener odmah ne valja. U principu on jednim dijelom i jeste kriv zato sto trpi ovog kako seta po terenu i ceka neki odbitak da zabije gol.

Moris

pre 2 godine

Najuriti Ronalda dok ih nije upropastio kao Juventus,cim nema tap in sansi covek postaje najveca prevara na svetu,nikad sam nece nista da uradi ako mu saigraci ne obezbede gol sansu...

znam

pre 2 godine

Zadnjih 10-15 komentara svi kritikuju igrace ok i Jesu za kritikovanje.ma ljudi moji ovo je ekipa sa trenerom bez ideje,taktike nista nista .nadam se da ce otkaz da dobije

Ozan Tufan

pre 2 godine

Nisam ni očekivao da Ronaldo uradi išta nakon što je čovek od 36 godina koliko pre dva dana imao reprezentativne obaveze. Ovi što ga krive (tačnije, njih dvojica, svaki sa sedam profila, i jure da ga pljuju i kad postigne het-trik) lupetaju po običaju. Ole je jednostavno katastrofa od trenera. Lik ne zna da pravilno iskoristi potencijale svojih igrača, nema rezervni plan, autoritet nula, a, da se ne lažemo, i nije igrački kadar MU toliko dobar za osvajanje Premijer Lige. Pogba je taj od koga bi gra najviše trebala zavisi. Igračina i po - kad mu se hoće. I zato je neophodan trener s kojim nema šale da ga po potrebi našamara kad krene da izigrava primadonu. Što mu se dešava prečesto u poslednje vreme. Nogirati klovna Oleta Loleta i dovesti Zizua. On vrlo dobro zna kako treba sa bandom raspuštenih zvezdica. Alternative su Murinjo, Gvardiola i Manćini, trenerska imena koja itekako umeju da nametnu autoritet i ne dopuštaju da im puleni izigravaju besne gliste. Samo što oni već imaju angažman. Na konto Murinja, taj je izvlačio najbolje iz ovog limitiranog tima. Trofeji sve govore. Na kraju je najuren jer nije bio po volji skupe akvizicije (Pogbe, naravno) koji je i tada igrao samo kad se njemu igra. Lično bih se odrekao usluga takvog igrača. Tip "kupi" sebi status tako što odigra jednu dobru utakmicu, a onda narednih pet ne postoji na terenu.

Ggmu

pre 2 godine

Megvajer katastrofalan, Van Bisaka je bio loš, ali čovek u 90% mečeva bude jedan od najboljih. Sančo ne toliko primetan, u par situacija je trebao da završi, a ne da doda Ronaldu, sad da li mora da mu doda ili se "plaši" greške ne znam. Grenvud takodje ne tako sjajan, ali je kod gola sve sam uradio i pokazao da kad mu i nije dan može da odradi posao. Pogba izgubljen, Bruno ne može sve sam, a Ronaldo, ljudi moji da li je moguće da čovek ne izlazi iz šesnaesterca? Ne možeš čekati centaršut i nadati se da će te igrač pronaći da bi dao gol glavom. Otkad je došao nije pokazao mnogo, naravno, golove daje, tu nema nikakve polemike, završnica mu je inače izvrsna, ali danas je imao 2 odlične situacije iz kojih nije dao gol. Drago mi je što je Rašford dao gol danas. I moram da pohvalim Matića. Čovek je sve što je mogao da uradi na sredini, uradio je. Jeste spor, jesu ga stigle godine, ali kvalitet je neminovan, razlika se videla kada je još jedan panj u nizu McTominay ušao u igru. Dečko je ograničen fudbaler, za klub tipa Norič. Ne vidim šta bi Zidan ovde uradio, u Realu je imao gotov tim sa gotovo svim igračima u "prajmu". Mislim da je Solsker do sad radio dobar posao, ali da je dolaskom Ronalda sve to palo u vodu, jednostavno se izgubila igra u kojoj možeš da očekuješ golove od svih igrača iz napada, naravno dešava se to i sad, ali svaka lopta mora da ide na Ronalda.

Bane

pre 2 godine

Ja cijelo vrijeme tupim da je najveća greska Uniteda sto su doveli Kristinu. Kristina je izduvana mustikla koja nabija statistiku preko penala, golova frljoka i na račun dobrih saigrača. No dobro, marketing pare… to je izgleda ovima preče od rezultata. Do decembra mjeseca ako se ne rijese Kristine biće pri dnu tabele.

Kalvert Luin

pre 2 godine

Penaldo se isprasio protiv Luksemburga,jurio statistiku....Protiv slabijih timova prolazi cekanje lopte 90 minuta u sesnestercu,protiv boljih klubova to cekanje ne moze uvijek da prodje....Kao sto sam rekao na pocetku sezone,Junajted ocekuje borba za 4 mjesto.
(Sinke, 16. oktobar 2021 18:10)




I dalje je bolji od Mesija, koji ima još slabiji učinak u farmerskoj ligi. I preporučio bih ti da nadješ neku zanimaciju u životu, ili ženu.

VR46

pre 2 godine

Nema za United napretka sve dok je Ronaldo tu. Opet je pretrcao manje od golmana. Ako ne postigne gol, on je uvijek igrac manje. Prosle sezone su bez njega bili drugi na tabeli i igrali finale lige europe. Sa njim u timu i Juventus i United su pali za 50%. Sramota da je ovakav igrac najplaceniji u historiji Engleske lige. Jedan Salah ove sezone ima vec 7 golova i 4 asistencije, a Ronaldo samo 3 gola u 8 utakmica. 0 asistencija.
(Salah, 16. oktobar 2021 18:06)

Ronaldo ce i ove sezone dati 25+ golova ali ce isto tako Junajted i izgubiti bezbroj utakmica zbog njega jer je igrac manje na terenu (ako ne zabije gol).

Embape najbolji igrač PSŽ-a

pre 2 godine

Ima 37 godina skoro, a većina komentara su kritike jer je odigrao loše utakmicu u najjačoj ligi na svetu. Veliki si GOATE!

Maslinov Medved

pre 2 godine

I dalje je bolji od Mesija, koji ima još slabiji učinak u farmerskoj ligi. I preporučio bih ti da nadješ neku zanimaciju u životu, ili ženu.
(Kalvert Luin, 16. oktobar 2021 18:48)

Juventus prosle sezone ispao od Liona u Ligi Sampiona!
Francuska se nalazi u top5 najjacih liga. Ima informacija na Uefa sajtu.

Embape najbolji igrač PSŽ-a

pre 2 godine

A Vardi je inace cvet mladosti.
(Puh, 16. oktobar 2021 19:48)




Kakve veze Vardi ima sa ovim, i još gore, zašto stavljaš Vardija u istu rečenicu sa Ronaldom?

PimPong

pre 2 godine

Ne bih rekao da je ovo bio debakl United-a. Leicester je jedna veoma solidna ekipa, i nisu bas imali srece do sad u sezoni. Imaju oni mnogo odlicnih igraca, pocevsi od golmana pa sve do Vardy-ja. Slazem se sa konstantacijom da je Matic jos i bio najbolji na sredini terena. Imao je dosta dobrih startova, i salje upotrebljive lopte saigracima. Ali nesto tu ne stima u tom veznom redu. Gledam Brunu - mnogo mi se svidja - trci mnogo i trudi se, ima odlicnu tehniku i sut, ali nekad nestane i nije ukljucen u igru dosta dugo. Pogba nije ono sto ljudi misle da je i nikako ne moze da se nametne. Mozda je to sve ipak do trenera.

Ole GS

pre 2 godine

@Ole, još si tu?
(dur, 16. oktobar 2021 19:25)

Da, tu sam. I ostajem. Imam ugovor na još tri godine.
Znam da vam se to ne dopada, al'... i to je dio igre.

Loznica, Gučevo, Cer.......

pre 2 godine

Kon navijač Junajteda, gledao sam celu utakmicu i naravno da bih mogao prvi da ostavimkomentar, mogu objektivno da kažem Mančester je bio mnogo bolji, demolirao ih je ali nije htela lopta u gol, nije Man imao sreće, sve drugo je bili savršeno.

Kalvert Luin

pre 2 godine

Penaldo se isprasio protiv Luksemburga,jurio statistiku....Protiv slabijih timova prolazi cekanje lopte 90 minuta u sesnestercu,protiv boljih klubova to cekanje ne moze uvijek da prodje....Kao sto sam rekao na pocetku sezone,Junajted ocekuje borba za 4 mjesto.
(Sinke, 16. oktobar 2021 18:10)




I dalje je bolji od Mesija, koji ima još slabiji učinak u farmerskoj ligi. I preporučio bih ti da nadješ neku zanimaciju u životu, ili ženu.

Embape najbolji igrač PSŽ-a

pre 2 godine

Ima 37 godina skoro, a većina komentara su kritike jer je odigrao loše utakmicu u najjačoj ligi na svetu. Veliki si GOATE!

Loznica, Gučevo, Cer.......

pre 2 godine

Kon navijač Junajteda, gledao sam celu utakmicu i naravno da bih mogao prvi da ostavimkomentar, mogu objektivno da kažem Mančester je bio mnogo bolji, demolirao ih je ali nije htela lopta u gol, nije Man imao sreće, sve drugo je bili savršeno.

Salah

pre 2 godine

Nema za United napretka sve dok je Ronaldo tu. Opet je pretrcao manje od golmana. Ako ne postigne gol, on je uvijek igrac manje. Prosle sezone su bez njega bili drugi na tabeli i igrali finale lige europe. Sa njim u timu i Juventus i United su pali za 50%. Sramota da je ovakav igrac najplaceniji u historiji Engleske lige. Jedan Salah ove sezone ima vec 7 golova i 4 asistencije, a Ronaldo samo 3 gola u 8 utakmica. 0 asistencija.

Sinke

pre 2 godine

Penaldo se isprasio protiv Luksemburga,jurio statistiku....Protiv slabijih timova prolazi cekanje lopte 90 minuta u sesnestercu,protiv boljih klubova to cekanje ne moze uvijek da prodje....Kao sto sam rekao na pocetku sezone,Junajted ocekuje borba za 4 mjesto.

Penaldo prevara veka

pre 2 godine

Argentina,Barselona,Psz kad izgube na slici je Mesi koji se drži za glavu.
Real,Portugal,Juve i Junajted kada izgube na slici je neko drugi samo ne Penaldo.
Zanimljivo.

karager

pre 2 godine

Pa sta sad kad se pobedi onda je zasluzan Penaldo a kad se izgubi kriv je Solser iako je Penaldo igrao. Zreo je za penziju matori, nije mu ovo Luxemburg.

Boki

pre 2 godine

U prvih 3 kola 7 bodova, lepa igra ukljucujuci i petardu ptotiv nezgodnog Leedsa. Dodje Ronaldo i u 5 kola osvoje isto 7 bodova. Tu je i poraz u LS od Boysa . Narusio timsku igru koju je Ole strpljivo gradio. Isti scenario se desava kao i u Juveu. Isforsiran i neplaniran transfer koji ce im sve poremetiti. Ronaldo je previse, al bas previse ovisan o saigracima i nimalo ne pridonosi nekoj igri a defanzivno takodje mnogo los sa veoma slabim presingom. Velika ce greska biti dovodjenje Ronalda. Vec vidimo prve naznake. Nije valjao Alegri pa Sari pa Pirlo. Sad ne valja ni Ole. A da nije mozda ipak malo do Ronalda?

Dorchester

pre 2 godine

Ovaj Ronaldo uopšte nije fudbaler, on je samo dobar atleta, posvećen sportista, i samonametnuti uspješni strijelac. Po esencijalnim fudbalskim stvarima, nije ni u 200 u Istoriji

zoran

pre 2 godine

Ovaj Ronaldo gde god dodje to je haos unisti ekipu neverovatno,taj ego nema ni jedan igrac u istoriji.Trpa se da izvodi penale,slobodne udarce itd
Junajtes ce boriti za mesto lige evrope videcete

Asteriks

pre 2 godine

Ronalda u ovoj fazi karijere nista drugo ne zanima nego da postigne gol,njega apsolutno boli uvo oce li Junajted pobjediti...S obzirom da igraci Junajteda moraju da se fokusiraju kako da Ronaldu namjeste gol,upravo zbog toga ce potonuti na tabeli,kao sto je to bilo sa Juventusom prosle sezone.

Da dodam

pre 2 godine

(Sinke, 16. oktobar 2021 18:10)

Sta se navijaci Messija javljaju kada je PSG pre 10 dana izgubio od Rena 2:0 sa sve Messijem na terenu.

Moris

pre 2 godine

Najuriti Ronalda dok ih nije upropastio kao Juventus,cim nema tap in sansi covek postaje najveca prevara na svetu,nikad sam nece nista da uradi ako mu saigraci ne obezbede gol sansu...

Senad

pre 2 godine

Interesantno je da je trener uvijek kriv gdje god Ronaldo dodje. Juventus je u 3 godine sa Ronaldom promjenio 3 trenera, a godinama prije toga su imali Alegrija koji je valjao dok Ronaldo nije dosao. Evo i sad ista prica. Prosle sezone se Solskjer hvalio, United konacno bio barem drugi na tabeli, dosli i do finala lige europe... Sad Ronaldo dosao i opet trener odmah ne valja. U principu on jednim dijelom i jeste kriv zato sto trpi ovog kako seta po terenu i ceka neki odbitak da zabije gol.

Bane

pre 2 godine

Ja cijelo vrijeme tupim da je najveća greska Uniteda sto su doveli Kristinu. Kristina je izduvana mustikla koja nabija statistiku preko penala, golova frljoka i na račun dobrih saigrača. No dobro, marketing pare… to je izgleda ovima preče od rezultata. Do decembra mjeseca ako se ne rijese Kristine biće pri dnu tabele.

Dzoni

pre 2 godine

(Boki, 16. oktobar 2021 18:32)

Vau bez Ronalda nisu mogli da osvoje Ligu Evrope i da pobede Istanbul BB a sad sa njim ne mogu da osvoje najjacu ligu sveta gde se igra strasan tempo. Stvarno sramota, ja prosto ne mogu da verujem kako je Ronaldo upropastio Megvajera i Van Bisaku koji su igrali tako maestralno dok on nije dosao.

Puh

pre 2 godine

Trajala euforija oko Ronalda nekoliko utakmica- i onda povratak u realnost.
Ista prica kao i sa Solskjerom. Ekipa nizala dobre rezultate zahvaljujuci sok terapiji u vidu promene trenera, a ne njegovom takickom znanju, a ljudi se nalozili i mislili da je novi Ferguson.
Tako isto i ovo sa Ronaldom.
Ljudi, covek ima 36 godina. To sto i dalje moze brzo da trci kao neko ko ima 29-30, ne znaci da su mu i koordinacija, agilnost, motorika, smirenost, koncentracija, promene pravca, na tom nivou.
U jednom momentu, telo ostari i vise ne moze ono sto je moglo ranije, pa sve i da ga tretiras na idealan nacin.
Uostalom pogledajte njegovu igru. Ali stvarno pogledajte 90 minuta niegove igre i realno recite na sta to lici.
Ako mozete da budete realni.

Ozan Tufan

pre 2 godine

Nisam ni očekivao da Ronaldo uradi išta nakon što je čovek od 36 godina koliko pre dva dana imao reprezentativne obaveze. Ovi što ga krive (tačnije, njih dvojica, svaki sa sedam profila, i jure da ga pljuju i kad postigne het-trik) lupetaju po običaju. Ole je jednostavno katastrofa od trenera. Lik ne zna da pravilno iskoristi potencijale svojih igrača, nema rezervni plan, autoritet nula, a, da se ne lažemo, i nije igrački kadar MU toliko dobar za osvajanje Premijer Lige. Pogba je taj od koga bi gra najviše trebala zavisi. Igračina i po - kad mu se hoće. I zato je neophodan trener s kojim nema šale da ga po potrebi našamara kad krene da izigrava primadonu. Što mu se dešava prečesto u poslednje vreme. Nogirati klovna Oleta Loleta i dovesti Zizua. On vrlo dobro zna kako treba sa bandom raspuštenih zvezdica. Alternative su Murinjo, Gvardiola i Manćini, trenerska imena koja itekako umeju da nametnu autoritet i ne dopuštaju da im puleni izigravaju besne gliste. Samo što oni već imaju angažman. Na konto Murinja, taj je izvlačio najbolje iz ovog limitiranog tima. Trofeji sve govore. Na kraju je najuren jer nije bio po volji skupe akvizicije (Pogbe, naravno) koji je i tada igrao samo kad se njemu igra. Lično bih se odrekao usluga takvog igrača. Tip "kupi" sebi status tako što odigra jednu dobru utakmicu, a onda narednih pet ne postoji na terenu.

Maslinov Medved

pre 2 godine

I dalje je bolji od Mesija, koji ima još slabiji učinak u farmerskoj ligi. I preporučio bih ti da nadješ neku zanimaciju u životu, ili ženu.
(Kalvert Luin, 16. oktobar 2021 18:48)

Juventus prosle sezone ispao od Liona u Ligi Sampiona!
Francuska se nalazi u top5 najjacih liga. Ima informacija na Uefa sajtu.

M.

pre 2 godine

Gledao sam celu tekmu, Matić je doktor za presmešnog Pogbu, malog Škota prevaru, bekovi Junajteda gori od Juventusovih,realnost.
A Ronaldo,ali gde je prodor kao nekada, dribling, dobar šut, on umislio da stoji samo i sve na njega da ide,biće dobro za njega ako odradi ove dve godine i uzme pare sa ovakvom formom, ako ga ne oteraju,jako nesigurno igra,to se strašno vidi!

premijer

pre 2 godine

Jedna zanimljiva tema za razmisljanje: Vardi ovako igra u 35-oj i nikog nije briga, dok se Ronaldu trazi svaka iole natprosecna partija (ne uradi nista ali da gol iz penala/odbitka) da bi se pisali hvalospevi, a ako odigra lose godine se koriste kao izgovor
Ako si sam sebi nametnuo epitet najboljeg ikada nema izgovora za tebe baki moj

Puh

pre 2 godine

Ima 37 godina skoro, a većina komentara su kritike jer je odigrao loše utakmicu u najjačoj ligi na svetu. Veliki si GOATE!
(Embape najbolji igrač PSŽ-a, 16. oktobar 2021 19:08)

A Vardi je inace cvet mladosti.

VR46

pre 2 godine

Nema za United napretka sve dok je Ronaldo tu. Opet je pretrcao manje od golmana. Ako ne postigne gol, on je uvijek igrac manje. Prosle sezone su bez njega bili drugi na tabeli i igrali finale lige europe. Sa njim u timu i Juventus i United su pali za 50%. Sramota da je ovakav igrac najplaceniji u historiji Engleske lige. Jedan Salah ove sezone ima vec 7 golova i 4 asistencije, a Ronaldo samo 3 gola u 8 utakmica. 0 asistencija.
(Salah, 16. oktobar 2021 18:06)

Ronaldo ce i ove sezone dati 25+ golova ali ce isto tako Junajted i izgubiti bezbroj utakmica zbog njega jer je igrac manje na terenu (ako ne zabije gol).

Goks

pre 2 godine

Ole Gunar Solksjer me neodoljivo podseća na trenersku gromadu, Kokoškov Igora. Em ništa ne zna a energija koju emituje sa klupe je anestezirajuća po ekipu. Mada je Koks neuporediv takoreći jedinstven.

Ggmu

pre 2 godine

Megvajer katastrofalan, Van Bisaka je bio loš, ali čovek u 90% mečeva bude jedan od najboljih. Sančo ne toliko primetan, u par situacija je trebao da završi, a ne da doda Ronaldu, sad da li mora da mu doda ili se "plaši" greške ne znam. Grenvud takodje ne tako sjajan, ali je kod gola sve sam uradio i pokazao da kad mu i nije dan može da odradi posao. Pogba izgubljen, Bruno ne može sve sam, a Ronaldo, ljudi moji da li je moguće da čovek ne izlazi iz šesnaesterca? Ne možeš čekati centaršut i nadati se da će te igrač pronaći da bi dao gol glavom. Otkad je došao nije pokazao mnogo, naravno, golove daje, tu nema nikakve polemike, završnica mu je inače izvrsna, ali danas je imao 2 odlične situacije iz kojih nije dao gol. Drago mi je što je Rašford dao gol danas. I moram da pohvalim Matića. Čovek je sve što je mogao da uradi na sredini, uradio je. Jeste spor, jesu ga stigle godine, ali kvalitet je neminovan, razlika se videla kada je još jedan panj u nizu McTominay ušao u igru. Dečko je ograničen fudbaler, za klub tipa Norič. Ne vidim šta bi Zidan ovde uradio, u Realu je imao gotov tim sa gotovo svim igračima u "prajmu". Mislim da je Solsker do sad radio dobar posao, ali da je dolaskom Ronalda sve to palo u vodu, jednostavno se izgubila igra u kojoj možeš da očekuješ golove od svih igrača iz napada, naravno dešava se to i sad, ali svaka lopta mora da ide na Ronalda.

Milos

pre 2 godine

Ovaj vlasnik Mancestera izgleda zaljubljen u Solskera. Ja ne znam kakvo Mancester jos ponizenje treba da dozivi da bi vlasnici kluba smjenili neznalicu kakva je ocigledno Solsker.

Ole GS

pre 2 godine

@Ole, još si tu?
(dur, 16. oktobar 2021 19:25)

Da, tu sam. I ostajem. Imam ugovor na još tri godine.
Znam da vam se to ne dopada, al'... i to je dio igre.

Embape najbolji igrač PSŽ-a

pre 2 godine

A Vardi je inace cvet mladosti.
(Puh, 16. oktobar 2021 19:48)




Kakve veze Vardi ima sa ovim, i još gore, zašto stavljaš Vardija u istu rečenicu sa Ronaldom?

No7

pre 2 godine

Manite se Ronalda, ovo je ocigledno do nemoci menadzera, jednostavno nije dorastao zadatku sad kad se ocekivalo da se bore za titulu. Utd iz kola u kolo izgleda lose, nema igre a na to se jos nadovezuju nebuloze Megvajera, nonsalantnost Pogbe i naravno da ce to ozbiljna ekipa kao Lester da kazni. Primiti onakav gol za 1-1 je sramota za "najskupljeg" stopera. Lik je kod sva 4 gola pogresio, sto izgubio loptu sto svog igraca sto se pogresno pozicionirao Utd ima ozbiljan tim, mozda ne najbolji ali sigurno dovoljno dobar da se ne blamira iz meca u mec sa Jang Bojsom, Aston Vilom, Lesterom itd itd. Od poslednjih 7 utakmica, imaju 2 pobjede, remi i 4 poraza a od toga 2 pobjede su spasen penal u 90+ od DDG i gol Ronalda protiv Viljareala u 90+. Jako tanko za klub kakav je Utd i ulaganja. Jednostavno Ole nije taj i mora dobiti sut kartu.

MU

pre 2 godine

Nekako mi je utisak iako i nisam neki ljubitelj Matica da je za Mktominija i Freda majstor, puno manje gresaka kad je lopta kod njega i sigurnija dodavanja!!!! O Megvajeru i Solskjeru ni ne treba trositi reci!!!!!

Nbgd

pre 2 godine

Podsecaju me na Celsi pod Lampardom prosle sezone, sjajan tim a gube bodove gde stignu...Ipak Celsi onda preuzeo Tuhel i znamo sta se desilo, ali cini mi se da Ole Bunar nece otici skoro

nepopravljivi fliperaš

pre 2 godine

Svemu jednom dodje kraj, pa tako i Man Utd, posle više od godinu dana, savladan u gostima!
Zasluženo!
Problem ovog tima definitivno je sredina i od 3 vezna igrača jedino je Matić zaslužio prelaznu ocenu. Bruno i Pogba ispod svih očekivanja. CR7 potpuno odsečen, a skupo plaćeni Jadon Sancho ne može da se sastavi sa loptom. U najgorem trenutku se povredio Varane, a tandem Lindelof-Maguire jedan drugog sapliću, kao da ih je trener prvi put upario!?
Sve u svemu, danas su zasluženo poraženi, a OGS treba ozbiljno da se zabrine za svoju trenersku poziciju!

Mali Hijavata

pre 2 godine

Vidim, mnogi ljudi ovde imaju naviku da posle svakog poraza, imenuju tri-četiri igrača i onda ih prozivaju, kao da je fudbal igra gde odmah vidiš sve... e, pa ne ide to tako. Prošli put slušao sam kako ne valjaju Lindelef, Lingard, Marsijal, Rašford, Fred... a sad ne valjaju MekTominej, Megvajer i Ronaldo. Pa ima li neko da valja?
Junajtedov najveći problem su vlasnici, kojima je bitna zarada, a to što tim igra loše, ne sekira ih mnogo. Problem su i razmaženi navijači, koji misle da era pod Fergusonom može stalno da se ponavlja, zaboravljajući i da je Ferguson počeo da pravi rezultate tek posle šest godina mukotrpnog rada i kamčeći novac od uprave za pojačanja, jer su ga punili Sautemptoni i Njukaslovi sa šestardama, a Siti koji je tada bio smehotres sa sredine tabele, uvalio im je petardu u derbiju.
Dakle, Pogba i drugari su oterali trofejnog trenera jer ih je terao da rade i da igraju odbranu, i sad se ponašaju u skladu sa tom odlukom, trčkaraju neobavezno, glume fudbalere, a stvarnost se zove Viljareal, Jang Bojs i Lajpcig. To su njima smrt-rivali.
Solskjer je najmanje kriv, trenera takvog kalibra želeli su i igrači i navijači, i sad nema kukanja, ovo je domet takvog amaterskog pristupa fudbalu, i sve to za ogromne novce.

Nikola

pre 2 godine

Kako napadaju igraci Lestera kao termiti,Mancester ne zna sta ga je snaslo ,tri suta na gol u jednom napadu,a Vardi je car.Nema sta da trazi Mancester u ovoj sezoni ,jer sta tek reci za Síti,Liverpul a i Celzi.

Nedim Hodžić

pre 2 godine

(Senad, 16. oktobar 2021 19:29)

United je bio drugi zato sto je Liverpul odigrao uzasnu sezonu a Celsi je poceo da igra kako treba tek dolaskom Tuhela u Januaru. Sosler nije za 3 godine uspeo da osvoji nijedan trofej niti da izvuce maksimum iz bilo kog igraca. a ona brukanja u Ligi Evrope da ne komentarisem.

PimPong

pre 2 godine

Ne bih rekao da je ovo bio debakl United-a. Leicester je jedna veoma solidna ekipa, i nisu bas imali srece do sad u sezoni. Imaju oni mnogo odlicnih igraca, pocevsi od golmana pa sve do Vardy-ja. Slazem se sa konstantacijom da je Matic jos i bio najbolji na sredini terena. Imao je dosta dobrih startova, i salje upotrebljive lopte saigracima. Ali nesto tu ne stima u tom veznom redu. Gledam Brunu - mnogo mi se svidja - trci mnogo i trudi se, ima odlicnu tehniku i sut, ali nekad nestane i nije ukljucen u igru dosta dugo. Pogba nije ono sto ljudi misle da je i nikako ne moze da se nametne. Mozda je to sve ipak do trenera.

znam

pre 2 godine

Zadnjih 10-15 komentara svi kritikuju igrace ok i Jesu za kritikovanje.ma ljudi moji ovo je ekipa sa trenerom bez ideje,taktike nista nista .nadam se da ce otkaz da dobije

ole gunnar solskjaer baby faced assassin

pre 2 godine

Lindelof je bolji od Megvajera ne znam zašto on ne igra u tandemu sa Varanom. mislim da ovako neće više moći. mora se igrati sa dvojicom napred, Ronaldo-Kavani zajedno moraju da počinju jer ovako tim deluje sterilno.

Misa

pre 2 godine

Bolji lester, zaslužena pobeda. Solskjer se pogubio totalno, nemaju igru, najgori igrači mu igraju,oni dobri sede na klupi. Megvajera treba u zatvor strpati. Samo totalna neznalica kože za ovo kriviti ronalda, a vidim da ih ovde ima nekoliko...
A i lester se ibrukao, trebali su barem 8 komada da postignu.
Solskjeru ne bi ni pele maradona i krojf zajedno pomogli.
GGMU

Liverpool Man

pre 2 godine

Lester sve vreme puno bolji. Mogli su na kraju da daju i 6 ukupnl golova, ako ne i vise. Ako sad Golum ne dobije otkaz u narednih par nedelja, nece nikad.

limeni

pre 2 godine

ne verujem da će pred seriju teških utakmica menjati trenera,mada će biti kasno ako to ne urade ubrzo.Samo ne znam ko bi mogao preuzeti,a da bude osveženje..
Lester btw,pravi tim i nije sramota izgubiti od njih,Vardi legenda

Н94

pre 2 godine

Прва утакмица са почетком тешког распореда и одма ужасна партија. У наредних десетак утакмица играју против Ливерпула, Ситија, Челсија, Тотенхема, Арсенала и два пута против Аталанте. Да су лепо отерали Олеа па да се надају нечему. Овако ће можда добити две од поменутих утакмица.

Red devil 7

pre 2 godine

Da je Junajted dao 7 Lestwr bi dao 8 golova i to je tako, jednostavno ovih skup igraca ne funkcionosu kao ekipa, kao pojedinci ima odradjenog kvaliteta i potencijala ali daleko od tima koji bi se mogao boriti za trofej.DDG prwd kraj meca par cistih zicera skinuo i kad je opet najbolji igeac golman u utakmici koju izgubite to dovoljno govori. Zadnji red ne postoji, sa koje god strane se krenulo nista se zaustaviti moglo nije a zadnji gol je cist amaterizam i to za otkaza. Neki ce reci falio je Varan s kojim ako se ne varam nije sacuvan gol ni kada je igrao. To jeste trofejan igrac i jeste bolji od aktuelnog stoperskog para ali da je covjek kvalitete Vidjca ili Ferdinanda msm da nije. Vezni dio kao kljuc svega ne postoji, Pogba je najzvucnije ime a on 3 utakmice dobre 5 loš i tako u zacaranom krugu se vrti, Fred, Matic, Mektominej uz svo postovanje nisu za Junajted, Bruno statisticki je jedan od rijetkih koji je statisticki gledano opravdao ulogu pojacanja, Grinvud i Rašford imaju potencijal i treba pruziti vremena a CR7koji je svakako pobudio nostalgiju navijaca djavola na neka prosla vremena svakako nije igrax kakav je bio jer godine cine svoje a i iskreno tokom prvog mandata je imao nevjerovatne saigrace oko sebe,plus legendarni Fergi a danas Ole koji ne može voditi ovaj tim. Dosta je uloženo a opet sve djeluje tako daleko od pravih stvari koje se ocekuju na OT. Treba cestitati i Lesteru, hrabro, borbeno, bez odustajanja, svaka cast.

Albion

pre 2 godine

Sramota. Raduje jedino Rašfordov povratak. Sezona je vec izgubljena, jedino da se dovede kakav stručnjak za utakmice LŠ. Ole van.