Tenis 58

Nedelja, 29.08.2021.

08:15

"Novakovu "krv" je želelo 20.000 ljudi – bilo je okrutno"

Teniski analitičar Anabel Kroft prisetila se duela Novaka Đokovića i Rodžera Federera na US openu 2015. godine.

"Novakovu "krv" je želelo 20.000 ljudi – bilo je okrutno" IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

58 Komentari

Sortiraj po:

Chana

pre 2 godine

Neće se, draga Anabel, to desiti i sa Novakom.
On je Srbin i to se neće promeniti, kao ni "ljubav" prema Novaku.
Dobra stvar je što to UOPŠTE NIJE BITNO!
Jedina sekiracija su mi ona srca što im ih šalje...
To NIKAKO ne mogu da razumem!

GAJA

pre 2 godine

Kada ljudi po svaku cenu žele da nametnu svoje mišljenje bez obzira na činjenice,svedoke i mišljenja stručnih ljudi.Takvi ljudi znaju da su Ameri navijali za RF a ne protiv Novaka.A ceo svet je video suprotno.Neko ko je lično bio tamo i pri tome nema veze sa Srbijom potvrdi to ali ovde mrzitelji to vide samo kako njima odgovara....Eto za razliku od vas imam oči,i vidim stvari na pravi način,ne idealizuje nikoga za razliku od vas idolopoklonika.Na vašu veliku žalost nesavršeni Novak je za klasu bolji teniser od savršenog RFa,i to je ono zašto vas hvata ludilo pa svakakve gluposti pišete ovde.

svaka joj cast

pre 2 godine

Ja mislim da bi ona njemu dala "pehar" u 4 oka :) Uzgred, dobra vam je fotka!
(Kobac, 29. avgust 2021 11:03)

Mislis li da bi Novak pristao na "pehar" u 4 oka?! Anabel je 2 godine mladja od Dijane Djokovic! Ne bih poverovao u takvu ludost!!
(judd trump, 29. avgust 2021 17:40)

Nisam znao da ima toliko godina. Zena izgleda "bravurozno" !!!
A izgleda da je i super karakter ako se usudjuje da prkosi mainstream-u.

Shamu

pre 2 godine

"Hrvatica slavi oslobađanje trecine hrvatskog teritorija i završetak rata. A šta treba da slavi, 91-u kada ste protjerali oko 220.000 Hrvata i ostalog nesrpskog stanovništva s područja tzv. Krajine?
(:D, 29. avgust 2021 11:48)"

Ne mora da slavi ni 91 ni 95. Obe su prljave i nekoga ce povrediti.

judd trump

pre 2 godine

Ja mislim da bi ona njemu dala "pehar" u 4 oka :) Uzgred, dobra vam je fotka!
(Kobac, 29. avgust 2021 11:03)

Mislis li da bi Novak pristao na "pehar" u 4 oka?! Anabel je 2 godine mladja od Dijane Djokovic! Ne bih poverovao u takvu ludost!!

Antiprotivan

pre 2 godine

Ustvari. Navijači od prvog dana nisu bili naklonjeni Đokoviću.
Pogrešno vreme. Pojavio se kada je publika već bila podeljena na Rođine, i Rafine navijače. Malo je tu bilo mesta za Noleta, pa i za Endija - ni prema Endiju mediji nisu bili baš blagonakloni.
Razlozi?
- Rođa je već bio zlatna koka za Rolex, Nike, Mercedes, Žilet, Swiss Bank...
- od prvog dana je potencirao da će biti najbolji.
- Besomučno tapkanje loptice pre servisa.
- Prekidi nečeva zbog problema sa disanjem i kontaktnim sočivima.
- imitiranje protivnika - Ani i Mariji to nije smetalo, Rafa mu to možda zaboravi. Rafini navijači neće nikad.
- Olako dodeljivanje poena protivniku - često i kada se pokaže da je sudijdka odluka bila dobra. Neko će reći Fer plej, neko to shvatia kao prepotenciju. "Ma na ti poen, hebo te poen"
- Adria tur! OK. Bila je to dobra namera. Krizni štab i države su dozvolile. Totalna greška. Ako si već skeptik šta kaže struka za vakcinaciju, za skepticizam povodom totalnog popuštanja mera je bilo još više razloga.
- Izjave Srđana Đokovića tipa: "Federer je zao"...
- Ultimatum Srđana i Gorana Đ. ko može da prenosi Serbia open.
- TSS! Šta se tu dešava i koliko je upletena porodica Đoković?

Ne bih ja idealizovao Đokovića, niti bi ga pljuvao da nije patriota jer živi u Monaku. Da je prihvatio poziv Britanaca da igra za njih, Engleski mediji nebi bili njegovi najžešći kritičari.

I da! Navijaću ta Noleta da osvoji ovaj GS. Od prvog dana je bio totalni autsajder.

Пера

pre 2 godine

slika se s Hrvaticom koja slavi Oluju.
(eho, 29. avgust 2021 10:06)

Hrvatica slavi oslobađanje trecine hrvatskog teritorija i završetak rata. A šta treba da slavi, 91-u kada ste protjerali oko 220.000 Hrvata i ostalog nesrpskog stanovništva s područja tzv. Krajine?
(:D, 29. avgust 2021 11:48)
Hvala vam na glasu.

Znas komsija, ako tako gledas zvuci pravedno. Od 1978 smo svake godine isli u Korculu. Tu je bilo puno partizana ali i ustasa. 1990. Kad smo bili na letovanju Hrvati su poceli sistematski da spaljuju srpske kuce. To je bilo nase poslednje letovanje kod vas. E ti isti Srbi, pouceni Jasenovcem su tad poceli da se organizuju u Krajni da Ne bi bili ponovo unistavani, proterivani ili pokrsteni. Sad u 2021. Cete da ih pokrstavate u hevatskoj pravoslavnoj crkvi. Eto tako

Inception

pre 2 godine

@Inception
Meč sam naravno gledala, dugo sam čekala da počne jer je odlagan zbog kiše. Toliko o tome. Pa i vi Novakavi navijači ne samo da navijate za Novaka već i protiv svakog njegovog protivnika uključujući i Rodžera. Jasno je koliki je animozitet ne malog broja Novakovih navijača prema Rodžeru, da su bili tada na stadionu verovatno bi aplaudirali posle svakog Rodžerovog poena? Zapitajte se šta je to što odbija mnogobrojnu publiku od Novaka i zašto publika neće tako navijati protiv Nadala ili Federera, samo ne pominjite truli zapad, marketing, to što je Srbin i ostale mantre koje znamo napamet. To što Rodžera ogroman broj ljudi doživljava kao svog iako nije iz njihove zemlje nema nikakve veze sa Novakom niti to što dosta ljudi navija za Novakovog protivnika, ko god to bio, nema veze sa Rodžerom. Neki ljudi prosto nisu simpatični mnogima, šta god radili i kakav imidž imali dok drugi gde god da se pojave budu voljeni i poštovani, to zavisi i od tih osoba, shvatite to već jednom. Takodje, svako je odgovoran za svoje ponašanje pa i svaki gledalac na tom meču koji se nepristojno ponašao, kao što je Novak odgovoran za svoje često nepristojno i agresivno ponašanje na terenu. Imao je Novak priliku da u svojoj zemlji, pred svojim navijačima 2014 u Dejvis kupu igra protiv Rodžera, medjutim nismo imali priliku da vidimo kako bi se tada naša publika ponašala jer iz nekog razloga nije hteo tada da igra za Srbiju.
(Dragana, 29. avgust 2021 11:40)

U komentaru koji ste dali ste spojili nespojivo: "Pa i vi Novakavi navijači ne samo da navijate za Novaka već i protiv svakog njegovog protivnika uključujući i Rodžera." Naravno da navijam za Novaka, tj. protiv Novakovog protivnika. To je jedno te isto. Problem je sto vi izjednacavate navijanje za Federera sa mrznjom prema Novaku. To je velika razlika. Na tom mecu je publika navijala protiv Novaka sa mrznjom, upravo tako kako je Anabel Kroft rekla. Ne znam sta vam tu nije jasno. Sto se tice marketinga, Federer (a posledicno i Nadal) su proizvod Najka, najveceg proizvodjaca sportske opreme na svetu. Kazete da pratite tenis pre Novakovog pojavljivanja? Onda se sigurno secate izuzetno talentovanog, ali nervoznog i "musicavog" tenisera sa pocetka 2000-ih. Tada nepoznati Roger Federer je bio nesto veoma slicno Cicipasu danas. Medjutim, gigant poput Najka je video genijalnost u momku (to uopste ne poricem), i izbrusio ga u prezentnog, finog i vaspitanog tenisera kakvog ga prikazuju od tada. Ne mogu da umanjujem znacaj treceg najveceg igraca koji je ikada igrao ovaj sport, naravno. Sto se tice naseg navijanja za Novaka, mi smo malo drugaciji od Svajcaraca, Amerikanaca ili Nemaca, priznacete. U zemlji koja nema mnogo cime da se pohvali, cinjenica da imamo najveceg tenisera ikada je velika stvar, i zato dozivljavamo njegove uspehe kao svoje. A to da li je on simpatican nekom Ameru me bas briga. Isto kao i da li ce da se svidi jednoj Dragani. Samo sam voleo da ta Dragana bude malo objektivnija u svojim komentarima.

Gambeeet

pre 2 godine

Da napomenem samo da je Federer igrao kao lud u to vreme (praktično starosna dob u kojoj je Novak sada) i u to finale ušao sa 28 uzastopno osvojenih setova (počišćen Sinsinati; finale protiv Noleta baš + 6 mečeva na US OPEN-u bez izgubljenog seta), a finale je bilo vrhunsko, pregršt vanserijskih poena, teniski gledano, verovatno jedan od, ako ne i najkvalitetniji njihov međusobni duel uz ogroman ulog naravno, nikad nekulturnija publika, ponovo neke Noletove suludo spasene brejk lopte, gde je Rodžer lako mogao da ode i na 2-1 u setovima, pa onda to isto i u poslednjem gemu, gde mislim da je 3 komada spasao, jednostavno mentalno nekoliko nivoa iznad legendarnog Švajcarca, više puta dokazao to na najvećim mogućim turnirima u njihovim završnim fazama, sećam se da se igralo i jako kasno po našem vremenu zbog neke kišurine beše, ona odlična Noletova tamnoplava majica i pokazivanje publici na mozak nakon realizovane meč lopte uz karakterističan Đokovićev fokusirani, izraz lica "nisam mogao da izgubim", ako ništa drugo i mala kontra Rodžeru za čuveni "prstić" nakon polufinala RG 2011. godine. Verovatno i najbolji Noletov US OPEN turnir uz onaj 2018. kroz koji je prostrujao.

Holden Caulfield

pre 2 godine

O ovom mecu se treba snimiti film,kao u nekom losem Hollywoodskom filmu Novak sam protiv svih ali niko mu nista ne moze i na kraju svega cuveni uzvik sa Gerardom Butlerom-"this...is...Spartaaaaaaaaaaa!!!"...Po meni vrhunac Novakove karijere je bas ovaj mec,kakvu mentalnu snagu treba da imas da sve to izdrzis protiv 20000 ljudi,plus protivnik koji igra kao u transu a ti hladan kao led (break lopte Federera 4 od 23)...plus linijske sudije koje je Eva Asderaki bezbroj puta ispravljala i svaki put bila u pravu i svaki put su sudili protiv Novaka...Ovacije stadiona na promasen prvi servis Novaka ili na duplu gresku,treba sve to prezivjeti...Kapa do poda Novaku za ovaj mec,potpisujem da bi svaki teniser u takvoj situaciji jednostavno "pukao" ali ne i Nole,meni je ovo njegova ubjedljivo najdraza pobjeda od svih do sada.

blic

pre 2 godine

Novak citavu karijeru igra na neprijateljskom terenu, Federer jednostavno nikad nije iskusio takav ambijent. Nikad necemo saznati kako bi se Federer snasao da je u takvom ambijentu igrao 20 godina, al cisto sumnjam da bi i priblizno osvojio GS koliko ih je sad osvojio. Zato je i besmisleno porediti Federerovih 20 GS sa Djokovicevih 20 GS, plus se Federer jos naosvajao GS do pojave Djokovica i pojave Nadala(na brzim podlogama od 2008 godine). I na sve to zapad jos dodatno velica Federera a spusta Novaka. Umjesto da se momentalno prekine GOAT debata, oni tu jos Federera dizu do nebesa, hahahaha pa smijurija.

Eugen

pre 2 godine

Meni se ova Lara oduvek svidjala, cak i u vreme kada zajedno sa Vilanderom Novaku nesto bas nije bila naklonjena. Sa ovom s likom otpozadi konacno me je osvojila.

Nebojša

pre 2 godine

Enormnu kokičinu sreće je imao taj dan, nikad ne viđenu u istoriji tenisa. Bez napravljenog brejka pobediti meč, kao dobiti na lutriji...
(Vlado, 29. avgust 2021 10:54)

6-4 5-7 6-4 6-4 e sad ako tu nije bilo ni jednog brejka ja sam onda gledao neki drugi meč a izgleda i ti.

Dragana

pre 2 godine

@ Mister X
Nemam nijedan razlog da se stidim bilo čega. Nijedan moj komentar ne pokazuje mržnju prema bilo kome. Realno sagledavam situaciju i nisam zatrovana ničim i drago mi je zbog toga a tenis pratim i pre pojave Novaka, pratiću i dalje a ti razmisli o sebi i o tome što olako koristiš neke reči. To je i najveći problem našeg društva, hteli bismo da nas svi vole i poštuju a sami nikog ne volimo i ne poštujemo, sve što je strano odmah treba da se pljuje, mora da se voli samo naše čak i ako nam se ne dopada ili ne odgovara, šta god to bilo ili ko to bio. Ali i tu ima izuzetaka, na primer, možemo da pljujemo po našim glumcima, po filmovima, po drugim našim sportistima, po muzičarima, po našim predstavnicima za Eurosong itd.itd.To je valjda u redu. Ali ako kažem da mi je omiljeni teniser neko drugi a ne Novak odmah sam izdajnik i ko zna šta već. Ima li smisla uopšte govoriti o tenisu, o sportu kad nam je i to razlog da se večito žalimo kako nas svi mrze, kako su svi protiv nas, kako mi nikad nismo odgovorni nizašta... Meni više nema. Ipak, ostavim neki komentar iz navike ili kad me nešto iznervira ili kad mi neko citira komentar. Medjutim, ova atmosfera kojom se vredjaju i optužuju za sve i svašta svi koji nisu fanatični navijači Novaka Djokovića postaje sve više i više mračnija. Tenis je ovde sporedna stvar.

Nikola

pre 2 godine

Novak njih postuje, uvek im se zahvaljuje, prica njihovim jezikom, nikada na srpskom, uvek istice kako voli Njujork, London, Pariz itd, nikada nijednu ruznu rec nije rekao o Zapadu. Rekao je cak kako mu je bombardovanje pomoglo jer je mogao vise da trenira i nikada, ali bas nikada nije rekao kako nije trebalo da budemo bombardovani, ili kako je to neka greska, zlocin itd. Naprotiv, on konstantno govori kako mu je to pomoglo da bude prvi na svetu, sto znaci da nam je NATO ucinio uslugu.
To napusite se je prvi put izgovorio publici u Beogradu i mnogo puta ponovio istoj toj publici. Njegova deca su Francuzi, on porez placa Monaku, trenira i letuje u CG, gde se i ozenio i tvrdi da je Jugosloven, navija za Hrvate i slika se s Hrvaticom koja slavi Oluju.
(eho, 29. avgust 2021 10:06)

Ne znam zasto te komentatori ovako samlese, jer sve sto si napisao tacno je... Osim mozda onoga da su mu deca Francuzi. Ne vole Novakovi navijaci da neko o njihovom bozanstvu pise istinu, ako ta istina boli.

Dr Who

pre 2 godine

Sirota Dragana napisala deset kilometarskih komentara, gori k'o šibica, a Rođa srećno oženjen čovek i otac četvoro dece. E Dragana, Dragana...

misterX

pre 2 godine

Nisu oni želeli njegovu "krv", navijali su za Rodžera a svako ima pravo da navija za koga hoće.
(Dragana, 29. avgust 2021 09:03)


Dragana, sustina je u tome da publika i nije navijala za Rodgera, koliko je PROTIV NOVAKA...a to ti je, bas slikovito, objasnila Anabel Kroft;

"...Pada mi na pamet US open 2015. i meč između Federera i Đokovića. Bila sam tamo i sećam se te tišine koja je zavladala kada je Novak dobijao poene i aplauza kada je grešio..."


PS
Dragana...trebalo bi da te je stid;
...sama mozes da volis koga hoces ali ti si odabrala da mrzis (bas kao i "stoka" sa tribina)

Dragana

pre 2 godine

@Halo Bing
Samo Lejver pod znakom pitanja? A Agasi, Konors, Rafter,Keš, Lekont sigurno učestvuju? Onda nema zime. Koliko znam Nadal i Federer i prvenstveno Tim još nisu objavili kraj karijere, da jesu možda bi i bilo smešno to što si napisao. Polako samo, doći će i taj dan kad će i objaviti kraj karijera ali isto to čeka i Djokovića i to verovatno pre nego što Tim objavi kraj svoje. Niko ne igra zauvek. Tvoj komentar jasno pokazuje svu zlobu koju ovde mnogi i ne nameravaju da prikrivaju.

Mirko

pre 2 godine

Pravda za Holgera Runea 145 igrač sveta igra sa prvim, a Danilovic 145 igra sa 475 igračicu sveta. kako to? Rune ga šalje u penziju.
(aha, 29. avgust 2021 08:26)

A Zoloft jutros? Ništa, a?

Дигитални варварин

pre 2 godine

То да је - када су у питању ГС - публика на УС опену најгора, заиста је тачно. Сећам се добро: Новак направи дуплу сервис грешку - они аплаудирају. Тако нешто вимблдонска публика - каква год да је - никада није радила. Због тога - свим срцем за Новака. Спааартаааа!!!!!!!

:D

pre 2 godine

slika se s Hrvaticom koja slavi Oluju.
(eho, 29. avgust 2021 10:06)

Hrvatica slavi oslobađanje trecine hrvatskog teritorija i završetak rata. A šta treba da slavi, 91-u kada ste protjerali oko 220.000 Hrvata i ostalog nesrpskog stanovništva s područja tzv. Krajine?

321

pre 2 godine

(eho, 29. avgust 2021 10:06)


U Monaku se ne placa porez.. Prema tome, posto ne znas o cemu si se raspisao, sve ostalo sto si napisao je glupost.

GAJA

pre 2 godine

Koliko su ljudi slepi ,pored očiju.Ili možda nisu slepi već samo mrze pa u toj svojoj mržnji ,zlobi ,ne vide stvari kako su se dešavale .Možda a siguran sam da je tako nisu ni gledali taj meč .Ali znaju da je neko za nekoga navijao i to onako baš pristojno i po teniskom bontonu.Zloba drugari vas sve mrzitelje pokreće,nema tu razuma.Zašto je to tako vi znate ,ali i mi znamo.

Dragana

pre 2 godine

@Inception
Meč sam naravno gledala, dugo sam čekala da počne jer je odlagan zbog kiše. Toliko o tome. Pa i vi Novakavi navijači ne samo da navijate za Novaka već i protiv svakog njegovog protivnika uključujući i Rodžera. Jasno je koliki je animozitet ne malog broja Novakovih navijača prema Rodžeru, da su bili tada na stadionu verovatno bi aplaudirali posle svakog Rodžerovog poena? Zapitajte se šta je to što odbija mnogobrojnu publiku od Novaka i zašto publika neće tako navijati protiv Nadala ili Federera, samo ne pominjite truli zapad, marketing, to što je Srbin i ostale mantre koje znamo napamet. To što Rodžera ogroman broj ljudi doživljava kao svog iako nije iz njihove zemlje nema nikakve veze sa Novakom niti to što dosta ljudi navija za Novakovog protivnika, ko god to bio, nema veze sa Rodžerom. Neki ljudi prosto nisu simpatični mnogima, šta god radili i kakav imidž imali dok drugi gde god da se pojave budu voljeni i poštovani, to zavisi i od tih osoba, shvatite to već jednom. Takodje, svako je odgovoran za svoje ponašanje pa i svaki gledalac na tom meču koji se nepristojno ponašao, kao što je Novak odgovoran za svoje često nepristojno i agresivno ponašanje na terenu. Imao je Novak priliku da u svojoj zemlji, pred svojim navijačima 2014 u Dejvis kupu igra protiv Rodžera, medjutim nismo imali priliku da vidimo kako bi se tada naša publika ponašala jer iz nekog razloga nije hteo tada da igra za Srbiju.

Grobar-España

pre 2 godine

Želeli su Noletovu krv a dobili urin. Nole je onomad zapiškio ceo Artur Eš i tako učinio uslugu mnogim prisutnima koji su od onog dana počeli mirišu na prave mužjake.

Vlado

pre 2 godine

Enormnu kokičinu sreće je imao taj dan, nikad ne viđenu u istoriji tenisa. Bez napravljenog brejka pobediti meč, kao dobiti na lutriji...

maliTaš

pre 2 godine

Trebalo je to da bube najvece rivalstvo u istoriji sporta ( Federer vs Nadal) kao ono poput Muhamed Ali vs Joe Frejzera ali pojavio se decak iz Beograda i pomrsio im konce.Mislili su u pocerku da ce kratko trajati ali protiv Djoleta leka nema ))

Пера

pre 2 godine

Живим у Холандији. Жена ми је била код фризерке. Ту је била и једна средовечна Холанђанка која се шишала да би била спремна да гледа Ђоковића у једном финалу. Каже да га обожава јер увек изгледа цакум-пакум.
Предајем у школи и кад сам упознавао нови разред, једног септембра, и рекао да сам из Србије, одакле је и Ђоковић, добио сам аплауз.
Па сад, није баш све црно-бело. Поз

Halo Bing

pre 2 godine

Dragana, 29. avgust 2021 09:03)
Nije turnir okrnjen samo nedolaskom Tima, Federera i Nadala, već i nedolaskom Samprasa, Lendla, a i Lejver je pod znakom pitanja. Ja bih ovo otkazao odmah, čak šta više zabranio bih tenis dok se Federer i Nadal ne oporave.

јд123

pre 2 godine

Nisu oni želeli njegovu "krv", navijali su za Rodžera a svako ima pravo da navija za koga hoće.
(Dragana, 29. avgust 2021 09:03)

Bravo Dragana.
(Kaiser Roger, 29. avgust 2021 09:57)

Значи то је исто као када је публика нпр. навијала за Федерера када игра против Надала? Имају свог љубимца и навијају за њега, јел тако? Нешто се не сећам да су тада на сваку грешку Надала урлали као фудбалски а не тениски навијачи.

Поредила је однос публике према Новаку и Мекинроу. Када је на почетку Новакове каријере једино Мекинро од бивших великих играча причао позитивно о њему, помислио сам исто то. Осетио Мекинро да долази нови гладијатор као што је био он. Ево признајем, поред Борга, Бекера и других, мој омиљени играч је тада био Мекинро. Јер није скривао емоције на терену. Лендла нпр. из истих разлога нисам волео, играо као нека машина. Иако су многи из мог друштва управо навијали за Лендла, само из једног разлога - јер је са истока, Словен итд.

eho

pre 2 godine

I onda neko pokusava da proda pricu kako Srbiju neko u svetu voli zbog Novaka?!
Kako kada njega svi mrze, navijaju protiv njega, zele njegovu krv! Jasno je da i Srbe svet jos vise mrzi zbog Novaka Djokovica.

Inception

pre 2 godine

Nisu oni želeli njegovu "krv", navijali su za Rodžera a svako ima pravo da navija za koga hoće. Ovakve reči služe samo da podižu atmosferu s obzirom da je turnir okrnjen nedolaskom prošlogodišnjeg pobednika Tima kao i Nadala i Federera. Svejedno je kakve bi rezultate ostvarili ali njihovo odsustvo se primećuje.
(Dragana, 29. avgust 2021 09:03)


Jedno je navijati za svog igraca, a drugo je navijati protiv protivnika. Novak je na tom mecu doziveo nesto sto se protivi osnovnom teniskom bontonu: aplaudiranje, navijanje i zvizdanje na promasen prvi servis, sto se takodje ponavljalo kada bi Novak napravio duplu gresku, kao i gresku na udarcu. Sve to je bilo zacinjeno konstantnim dobacivanjem od strane publike, uz bezuspesne pokusaje glavnog sudije da ih ucutka. Taj nivo nepostovanja, provociranja i nevaspitanja nije prakticno vidjen pre toga na teniskim terenima, vise je bio za neku drugu fudbalsku ligu. Ocigledno niste gledali mec, tako da je vas komentar besmislen.

eho

pre 2 godine

@dd
Novak njih postuje, uvek im se zahvaljuje, prica njihovim jezikom, nikada na srpskom, uvek istice kako voli Njujork, London, Pariz itd, nikada nijednu ruznu rec nije rekao o Zapadu. Rekao je cak kako mu je bombardovanje pomoglo jer je mogao vise da trenira i nikada, ali bas nikada nije rekao kako nije trebalo da budemo bombardovani, ili kako je to neka greska, zlocin itd. Naprotiv, on konstantno govori kako mu je to pomoglo da bude prvi na svetu, sto znaci da nam je NATO ucinio uslugu.
To napusite se je prvi put izgovorio publici u Beogradu i mnogo puta ponovio istoj toj publici. Njegova deca su Francuzi, on porez placa Monaku, trenira i letuje u CG, gde se i ozenio i tvrdi da je Jugosloven, navija za Hrvate i slika se s Hrvaticom koja slavi Oluju.

ciga

pre 2 godine

Tenis me uopšte ne zanima niti gledam niti pratim, ali jedna stvar koju volim kod Novaka je što tako dira u živac zapadnjake. To mi je nemerljivo.

zelena trava

pre 2 godine

Dragana, niste bas u pravu.
Jedno je navijati za jednog igraca, a drugo urlati u ekstazi kad protivnik pogresi, i tako nekoliko sati. To je destabilizacija igraca i potpuno suprotno duhu teniske igre u kojoj se trazi tisina zbog koncentracije. U svim tim mecevina i u tom stalnom potenciranju popularnost Federera i Nadala i ignorisanju Novaka oduvek postoji nesto namesteno.

šoma boba

pre 2 godine

u zadnje vrijeme prebacuju kao posljedicu sto je 90% posto navijača protiv Novaka kaoo njegovu dominaciju i ljudi navijaju za slabijeg igraca ... nevjerojatno

Dragana

pre 2 godine

Nisu oni želeli njegovu "krv", navijali su za Rodžera a svako ima pravo da navija za koga hoće. Ovakve reči služe samo da podižu atmosferu s obzirom da je turnir okrnjen nedolaskom prošlogodišnjeg pobednika Tima kao i Nadala i Federera. Svejedno je kakve bi rezultate ostvarili ali njihovo odsustvo se primećuje.

matori

pre 2 godine

@Nisu oni želeli njegovu "krv", navijali su za Rodžera a svako ima pravo da navija za koga hoće. Ovakve reči služe samo da podižu atmosferu s obzirom da je turnir okrnjen nedolaskom prošlogodišnjeg pobednika Tima kao i Nadala i Federera. Svejedno je kakve bi rezultate ostvarili ali njihovo odsustvo se primećuje.
(Dragana, 29. avgust 2021 09:03)

Anabel je Engleskinja, bila je na meču i to osetila što je opisala. intervju je dala za strane medije jer su ga preneli pre par dana....
ne znam da li si gledala taj meč, ali mislim da je to tamo bila najgora atmosfera na nekom teniskom meču u istoriji po jednog igrača ( Novaka). čak i finale Vimbldona 2019. je bilo pristojnije od tog 2015. US opena

Kaiser Roger

pre 2 godine

Nisu oni želeli njegovu "krv", navijali su za Rodžera a svako ima pravo da navija za koga hoće. Ovakve reči služe samo da podižu atmosferu s obzirom da je turnir okrnjen nedolaskom prošlogodišnjeg pobednika Tima kao i Nadala i Federera. Svejedno je kakve bi rezultate ostvarili ali njihovo odsustvo se primećuje.
(Dragana, 29. avgust 2021 09:03)

Bravo Dragana.

Znalac

pre 2 godine

taj mec je bio neverovatan. Vrlo visok intenzitet tenisa, i Nole i RF u punoj snazi i raspolozeni za duel. A publika je RF davala dodatnu prednost. No, Nole je dokazao i pored svega da je bolji. Apsolutno najbolji u istoriji!

Dott

pre 2 godine

Bilo gde i protiv koga god Novak igrao navijace za njegovog protivnika.
Da li je to Rodžer, Nadal, Cicipas, Medvedev, ko god bio navijace za njega.
Prosto neverovatno da je Novak toliko omrazen.

dd

pre 2 godine

pa to njih boli dosao momak sa istoka,sa balkana pokorio zapad i citav svet.to mu nikada nece oprostiti.danas ne smes imati svoj stav pogotovo ako si javna licnost.a Novak to ima i jasno kaze sta misli o svemu...i ljudi sa ovih prostora ga ne vole zbog toga.za mene je covek koji kaze sta misli i ima svoj stav u vezi svega.onaj ko cuti i boji se da kaze on je .....!!!zato i vole federera.Novak ce pricati ko obican covek o svemu,a ne kao svetska faca i milioner da mora paziti sta prica!!!zato ga i ne vole.to vam je isto kada nekog upoznate a on u drustvu cuti.vi ne mozete proceniti coveka,sta misli i kakav je.zato treba reci svoju misao!!!bravo Novace,hocu opet da cujem u finalu "napusite se .....tako treba sa njima postupati!!!ako njega ne postuju zasto bi Novak njih????pa taj zapad nas je i bombardovao,i to je Novak pricao o bombardovanju svoje zemlje i da se krio u podrumu.i ta prica ih boli!!!

Znalac

pre 2 godine

taj mec je bio neverovatan. Vrlo visok intenzitet tenisa, i Nole i RF u punoj snazi i raspolozeni za duel. A publika je RF davala dodatnu prednost. No, Nole je dokazao i pored svega da je bolji. Apsolutno najbolji u istoriji!

Dott

pre 2 godine

Bilo gde i protiv koga god Novak igrao navijace za njegovog protivnika.
Da li je to Rodžer, Nadal, Cicipas, Medvedev, ko god bio navijace za njega.
Prosto neverovatno da je Novak toliko omrazen.

matori

pre 2 godine

@Nisu oni želeli njegovu "krv", navijali su za Rodžera a svako ima pravo da navija za koga hoće. Ovakve reči služe samo da podižu atmosferu s obzirom da je turnir okrnjen nedolaskom prošlogodišnjeg pobednika Tima kao i Nadala i Federera. Svejedno je kakve bi rezultate ostvarili ali njihovo odsustvo se primećuje.
(Dragana, 29. avgust 2021 09:03)

Anabel je Engleskinja, bila je na meču i to osetila što je opisala. intervju je dala za strane medije jer su ga preneli pre par dana....
ne znam da li si gledala taj meč, ali mislim da je to tamo bila najgora atmosfera na nekom teniskom meču u istoriji po jednog igrača ( Novaka). čak i finale Vimbldona 2019. je bilo pristojnije od tog 2015. US opena

zelena trava

pre 2 godine

Dragana, niste bas u pravu.
Jedno je navijati za jednog igraca, a drugo urlati u ekstazi kad protivnik pogresi, i tako nekoliko sati. To je destabilizacija igraca i potpuno suprotno duhu teniske igre u kojoj se trazi tisina zbog koncentracije. U svim tim mecevina i u tom stalnom potenciranju popularnost Federera i Nadala i ignorisanju Novaka oduvek postoji nesto namesteno.

dd

pre 2 godine

pa to njih boli dosao momak sa istoka,sa balkana pokorio zapad i citav svet.to mu nikada nece oprostiti.danas ne smes imati svoj stav pogotovo ako si javna licnost.a Novak to ima i jasno kaze sta misli o svemu...i ljudi sa ovih prostora ga ne vole zbog toga.za mene je covek koji kaze sta misli i ima svoj stav u vezi svega.onaj ko cuti i boji se da kaze on je .....!!!zato i vole federera.Novak ce pricati ko obican covek o svemu,a ne kao svetska faca i milioner da mora paziti sta prica!!!zato ga i ne vole.to vam je isto kada nekog upoznate a on u drustvu cuti.vi ne mozete proceniti coveka,sta misli i kakav je.zato treba reci svoju misao!!!bravo Novace,hocu opet da cujem u finalu "napusite se .....tako treba sa njima postupati!!!ako njega ne postuju zasto bi Novak njih????pa taj zapad nas je i bombardovao,i to je Novak pricao o bombardovanju svoje zemlje i da se krio u podrumu.i ta prica ih boli!!!

Halo Bing

pre 2 godine

Dragana, 29. avgust 2021 09:03)
Nije turnir okrnjen samo nedolaskom Tima, Federera i Nadala, već i nedolaskom Samprasa, Lendla, a i Lejver je pod znakom pitanja. Ja bih ovo otkazao odmah, čak šta više zabranio bih tenis dok se Federer i Nadal ne oporave.

maliTaš

pre 2 godine

Trebalo je to da bube najvece rivalstvo u istoriji sporta ( Federer vs Nadal) kao ono poput Muhamed Ali vs Joe Frejzera ali pojavio se decak iz Beograda i pomrsio im konce.Mislili su u pocerku da ce kratko trajati ali protiv Djoleta leka nema ))

Grobar-España

pre 2 godine

Želeli su Noletovu krv a dobili urin. Nole je onomad zapiškio ceo Artur Eš i tako učinio uslugu mnogim prisutnima koji su od onog dana počeli mirišu na prave mužjake.

Пера

pre 2 godine

Живим у Холандији. Жена ми је била код фризерке. Ту је била и једна средовечна Холанђанка која се шишала да би била спремна да гледа Ђоковића у једном финалу. Каже да га обожава јер увек изгледа цакум-пакум.
Предајем у школи и кад сам упознавао нови разред, једног септембра, и рекао да сам из Србије, одакле је и Ђоковић, добио сам аплауз.
Па сад, није баш све црно-бело. Поз

Inception

pre 2 godine

Nisu oni želeli njegovu "krv", navijali su za Rodžera a svako ima pravo da navija za koga hoće. Ovakve reči služe samo da podižu atmosferu s obzirom da je turnir okrnjen nedolaskom prošlogodišnjeg pobednika Tima kao i Nadala i Federera. Svejedno je kakve bi rezultate ostvarili ali njihovo odsustvo se primećuje.
(Dragana, 29. avgust 2021 09:03)


Jedno je navijati za svog igraca, a drugo je navijati protiv protivnika. Novak je na tom mecu doziveo nesto sto se protivi osnovnom teniskom bontonu: aplaudiranje, navijanje i zvizdanje na promasen prvi servis, sto se takodje ponavljalo kada bi Novak napravio duplu gresku, kao i gresku na udarcu. Sve to je bilo zacinjeno konstantnim dobacivanjem od strane publike, uz bezuspesne pokusaje glavnog sudije da ih ucutka. Taj nivo nepostovanja, provociranja i nevaspitanja nije prakticno vidjen pre toga na teniskim terenima, vise je bio za neku drugu fudbalsku ligu. Ocigledno niste gledali mec, tako da je vas komentar besmislen.

Nebojša

pre 2 godine

Enormnu kokičinu sreće je imao taj dan, nikad ne viđenu u istoriji tenisa. Bez napravljenog brejka pobediti meč, kao dobiti na lutriji...
(Vlado, 29. avgust 2021 10:54)

6-4 5-7 6-4 6-4 e sad ako tu nije bilo ni jednog brejka ja sam onda gledao neki drugi meč a izgleda i ti.

šoma boba

pre 2 godine

u zadnje vrijeme prebacuju kao posljedicu sto je 90% posto navijača protiv Novaka kaoo njegovu dominaciju i ljudi navijaju za slabijeg igraca ... nevjerojatno

Holden Caulfield

pre 2 godine

O ovom mecu se treba snimiti film,kao u nekom losem Hollywoodskom filmu Novak sam protiv svih ali niko mu nista ne moze i na kraju svega cuveni uzvik sa Gerardom Butlerom-"this...is...Spartaaaaaaaaaaa!!!"...Po meni vrhunac Novakove karijere je bas ovaj mec,kakvu mentalnu snagu treba da imas da sve to izdrzis protiv 20000 ljudi,plus protivnik koji igra kao u transu a ti hladan kao led (break lopte Federera 4 od 23)...plus linijske sudije koje je Eva Asderaki bezbroj puta ispravljala i svaki put bila u pravu i svaki put su sudili protiv Novaka...Ovacije stadiona na promasen prvi servis Novaka ili na duplu gresku,treba sve to prezivjeti...Kapa do poda Novaku za ovaj mec,potpisujem da bi svaki teniser u takvoj situaciji jednostavno "pukao" ali ne i Nole,meni je ovo njegova ubjedljivo najdraza pobjeda od svih do sada.

blic

pre 2 godine

Novak citavu karijeru igra na neprijateljskom terenu, Federer jednostavno nikad nije iskusio takav ambijent. Nikad necemo saznati kako bi se Federer snasao da je u takvom ambijentu igrao 20 godina, al cisto sumnjam da bi i priblizno osvojio GS koliko ih je sad osvojio. Zato je i besmisleno porediti Federerovih 20 GS sa Djokovicevih 20 GS, plus se Federer jos naosvajao GS do pojave Djokovica i pojave Nadala(na brzim podlogama od 2008 godine). I na sve to zapad jos dodatno velica Federera a spusta Novaka. Umjesto da se momentalno prekine GOAT debata, oni tu jos Federera dizu do nebesa, hahahaha pa smijurija.

misterX

pre 2 godine

Nisu oni želeli njegovu "krv", navijali su za Rodžera a svako ima pravo da navija za koga hoće.
(Dragana, 29. avgust 2021 09:03)


Dragana, sustina je u tome da publika i nije navijala za Rodgera, koliko je PROTIV NOVAKA...a to ti je, bas slikovito, objasnila Anabel Kroft;

"...Pada mi na pamet US open 2015. i meč između Federera i Đokovića. Bila sam tamo i sećam se te tišine koja je zavladala kada je Novak dobijao poene i aplauza kada je grešio..."


PS
Dragana...trebalo bi da te je stid;
...sama mozes da volis koga hoces ali ti si odabrala da mrzis (bas kao i "stoka" sa tribina)

ciga

pre 2 godine

Tenis me uopšte ne zanima niti gledam niti pratim, ali jedna stvar koju volim kod Novaka je što tako dira u živac zapadnjake. To mi je nemerljivo.

јд123

pre 2 godine

Nisu oni želeli njegovu "krv", navijali su za Rodžera a svako ima pravo da navija za koga hoće.
(Dragana, 29. avgust 2021 09:03)

Bravo Dragana.
(Kaiser Roger, 29. avgust 2021 09:57)

Значи то је исто као када је публика нпр. навијала за Федерера када игра против Надала? Имају свог љубимца и навијају за њега, јел тако? Нешто се не сећам да су тада на сваку грешку Надала урлали као фудбалски а не тениски навијачи.

Поредила је однос публике према Новаку и Мекинроу. Када је на почетку Новакове каријере једино Мекинро од бивших великих играча причао позитивно о њему, помислио сам исто то. Осетио Мекинро да долази нови гладијатор као што је био он. Ево признајем, поред Борга, Бекера и других, мој омиљени играч је тада био Мекинро. Јер није скривао емоције на терену. Лендла нпр. из истих разлога нисам волео, играо као нека машина. Иако су многи из мог друштва управо навијали за Лендла, само из једног разлога - јер је са истока, Словен итд.

Дигитални варварин

pre 2 godine

То да је - када су у питању ГС - публика на УС опену најгора, заиста је тачно. Сећам се добро: Новак направи дуплу сервис грешку - они аплаудирају. Тако нешто вимблдонска публика - каква год да је - никада није радила. Због тога - свим срцем за Новака. Спааартаааа!!!!!!!

Gambeeet

pre 2 godine

Da napomenem samo da je Federer igrao kao lud u to vreme (praktično starosna dob u kojoj je Novak sada) i u to finale ušao sa 28 uzastopno osvojenih setova (počišćen Sinsinati; finale protiv Noleta baš + 6 mečeva na US OPEN-u bez izgubljenog seta), a finale je bilo vrhunsko, pregršt vanserijskih poena, teniski gledano, verovatno jedan od, ako ne i najkvalitetniji njihov međusobni duel uz ogroman ulog naravno, nikad nekulturnija publika, ponovo neke Noletove suludo spasene brejk lopte, gde je Rodžer lako mogao da ode i na 2-1 u setovima, pa onda to isto i u poslednjem gemu, gde mislim da je 3 komada spasao, jednostavno mentalno nekoliko nivoa iznad legendarnog Švajcarca, više puta dokazao to na najvećim mogućim turnirima u njihovim završnim fazama, sećam se da se igralo i jako kasno po našem vremenu zbog neke kišurine beše, ona odlična Noletova tamnoplava majica i pokazivanje publici na mozak nakon realizovane meč lopte uz karakterističan Đokovićev fokusirani, izraz lica "nisam mogao da izgubim", ako ništa drugo i mala kontra Rodžeru za čuveni "prstić" nakon polufinala RG 2011. godine. Verovatno i najbolji Noletov US OPEN turnir uz onaj 2018. kroz koji je prostrujao.

Inception

pre 2 godine

@Inception
Meč sam naravno gledala, dugo sam čekala da počne jer je odlagan zbog kiše. Toliko o tome. Pa i vi Novakavi navijači ne samo da navijate za Novaka već i protiv svakog njegovog protivnika uključujući i Rodžera. Jasno je koliki je animozitet ne malog broja Novakovih navijača prema Rodžeru, da su bili tada na stadionu verovatno bi aplaudirali posle svakog Rodžerovog poena? Zapitajte se šta je to što odbija mnogobrojnu publiku od Novaka i zašto publika neće tako navijati protiv Nadala ili Federera, samo ne pominjite truli zapad, marketing, to što je Srbin i ostale mantre koje znamo napamet. To što Rodžera ogroman broj ljudi doživljava kao svog iako nije iz njihove zemlje nema nikakve veze sa Novakom niti to što dosta ljudi navija za Novakovog protivnika, ko god to bio, nema veze sa Rodžerom. Neki ljudi prosto nisu simpatični mnogima, šta god radili i kakav imidž imali dok drugi gde god da se pojave budu voljeni i poštovani, to zavisi i od tih osoba, shvatite to već jednom. Takodje, svako je odgovoran za svoje ponašanje pa i svaki gledalac na tom meču koji se nepristojno ponašao, kao što je Novak odgovoran za svoje često nepristojno i agresivno ponašanje na terenu. Imao je Novak priliku da u svojoj zemlji, pred svojim navijačima 2014 u Dejvis kupu igra protiv Rodžera, medjutim nismo imali priliku da vidimo kako bi se tada naša publika ponašala jer iz nekog razloga nije hteo tada da igra za Srbiju.
(Dragana, 29. avgust 2021 11:40)

U komentaru koji ste dali ste spojili nespojivo: "Pa i vi Novakavi navijači ne samo da navijate za Novaka već i protiv svakog njegovog protivnika uključujući i Rodžera." Naravno da navijam za Novaka, tj. protiv Novakovog protivnika. To je jedno te isto. Problem je sto vi izjednacavate navijanje za Federera sa mrznjom prema Novaku. To je velika razlika. Na tom mecu je publika navijala protiv Novaka sa mrznjom, upravo tako kako je Anabel Kroft rekla. Ne znam sta vam tu nije jasno. Sto se tice marketinga, Federer (a posledicno i Nadal) su proizvod Najka, najveceg proizvodjaca sportske opreme na svetu. Kazete da pratite tenis pre Novakovog pojavljivanja? Onda se sigurno secate izuzetno talentovanog, ali nervoznog i "musicavog" tenisera sa pocetka 2000-ih. Tada nepoznati Roger Federer je bio nesto veoma slicno Cicipasu danas. Medjutim, gigant poput Najka je video genijalnost u momku (to uopste ne poricem), i izbrusio ga u prezentnog, finog i vaspitanog tenisera kakvog ga prikazuju od tada. Ne mogu da umanjujem znacaj treceg najveceg igraca koji je ikada igrao ovaj sport, naravno. Sto se tice naseg navijanja za Novaka, mi smo malo drugaciji od Svajcaraca, Amerikanaca ili Nemaca, priznacete. U zemlji koja nema mnogo cime da se pohvali, cinjenica da imamo najveceg tenisera ikada je velika stvar, i zato dozivljavamo njegove uspehe kao svoje. A to da li je on simpatican nekom Ameru me bas briga. Isto kao i da li ce da se svidi jednoj Dragani. Samo sam voleo da ta Dragana bude malo objektivnija u svojim komentarima.

Dr Who

pre 2 godine

Sirota Dragana napisala deset kilometarskih komentara, gori k'o šibica, a Rođa srećno oženjen čovek i otac četvoro dece. E Dragana, Dragana...

321

pre 2 godine

(eho, 29. avgust 2021 10:06)


U Monaku se ne placa porez.. Prema tome, posto ne znas o cemu si se raspisao, sve ostalo sto si napisao je glupost.

Mirko

pre 2 godine

Pravda za Holgera Runea 145 igrač sveta igra sa prvim, a Danilovic 145 igra sa 475 igračicu sveta. kako to? Rune ga šalje u penziju.
(aha, 29. avgust 2021 08:26)

A Zoloft jutros? Ništa, a?

Пера

pre 2 godine

slika se s Hrvaticom koja slavi Oluju.
(eho, 29. avgust 2021 10:06)

Hrvatica slavi oslobađanje trecine hrvatskog teritorija i završetak rata. A šta treba da slavi, 91-u kada ste protjerali oko 220.000 Hrvata i ostalog nesrpskog stanovništva s područja tzv. Krajine?
(:D, 29. avgust 2021 11:48)
Hvala vam na glasu.

Znas komsija, ako tako gledas zvuci pravedno. Od 1978 smo svake godine isli u Korculu. Tu je bilo puno partizana ali i ustasa. 1990. Kad smo bili na letovanju Hrvati su poceli sistematski da spaljuju srpske kuce. To je bilo nase poslednje letovanje kod vas. E ti isti Srbi, pouceni Jasenovcem su tad poceli da se organizuju u Krajni da Ne bi bili ponovo unistavani, proterivani ili pokrsteni. Sad u 2021. Cete da ih pokrstavate u hevatskoj pravoslavnoj crkvi. Eto tako

Shamu

pre 2 godine

"Hrvatica slavi oslobađanje trecine hrvatskog teritorija i završetak rata. A šta treba da slavi, 91-u kada ste protjerali oko 220.000 Hrvata i ostalog nesrpskog stanovništva s područja tzv. Krajine?
(:D, 29. avgust 2021 11:48)"

Ne mora da slavi ni 91 ni 95. Obe su prljave i nekoga ce povrediti.

Eugen

pre 2 godine

Meni se ova Lara oduvek svidjala, cak i u vreme kada zajedno sa Vilanderom Novaku nesto bas nije bila naklonjena. Sa ovom s likom otpozadi konacno me je osvojila.

Dragana

pre 2 godine

Nisu oni želeli njegovu "krv", navijali su za Rodžera a svako ima pravo da navija za koga hoće. Ovakve reči služe samo da podižu atmosferu s obzirom da je turnir okrnjen nedolaskom prošlogodišnjeg pobednika Tima kao i Nadala i Federera. Svejedno je kakve bi rezultate ostvarili ali njihovo odsustvo se primećuje.

svaka joj cast

pre 2 godine

Ja mislim da bi ona njemu dala "pehar" u 4 oka :) Uzgred, dobra vam je fotka!
(Kobac, 29. avgust 2021 11:03)

Mislis li da bi Novak pristao na "pehar" u 4 oka?! Anabel je 2 godine mladja od Dijane Djokovic! Ne bih poverovao u takvu ludost!!
(judd trump, 29. avgust 2021 17:40)

Nisam znao da ima toliko godina. Zena izgleda "bravurozno" !!!
A izgleda da je i super karakter ako se usudjuje da prkosi mainstream-u.

eho

pre 2 godine

I onda neko pokusava da proda pricu kako Srbiju neko u svetu voli zbog Novaka?!
Kako kada njega svi mrze, navijaju protiv njega, zele njegovu krv! Jasno je da i Srbe svet jos vise mrzi zbog Novaka Djokovica.

Kaiser Roger

pre 2 godine

Nisu oni želeli njegovu "krv", navijali su za Rodžera a svako ima pravo da navija za koga hoće. Ovakve reči služe samo da podižu atmosferu s obzirom da je turnir okrnjen nedolaskom prošlogodišnjeg pobednika Tima kao i Nadala i Federera. Svejedno je kakve bi rezultate ostvarili ali njihovo odsustvo se primećuje.
(Dragana, 29. avgust 2021 09:03)

Bravo Dragana.

eho

pre 2 godine

@dd
Novak njih postuje, uvek im se zahvaljuje, prica njihovim jezikom, nikada na srpskom, uvek istice kako voli Njujork, London, Pariz itd, nikada nijednu ruznu rec nije rekao o Zapadu. Rekao je cak kako mu je bombardovanje pomoglo jer je mogao vise da trenira i nikada, ali bas nikada nije rekao kako nije trebalo da budemo bombardovani, ili kako je to neka greska, zlocin itd. Naprotiv, on konstantno govori kako mu je to pomoglo da bude prvi na svetu, sto znaci da nam je NATO ucinio uslugu.
To napusite se je prvi put izgovorio publici u Beogradu i mnogo puta ponovio istoj toj publici. Njegova deca su Francuzi, on porez placa Monaku, trenira i letuje u CG, gde se i ozenio i tvrdi da je Jugosloven, navija za Hrvate i slika se s Hrvaticom koja slavi Oluju.

GAJA

pre 2 godine

Kada ljudi po svaku cenu žele da nametnu svoje mišljenje bez obzira na činjenice,svedoke i mišljenja stručnih ljudi.Takvi ljudi znaju da su Ameri navijali za RF a ne protiv Novaka.A ceo svet je video suprotno.Neko ko je lično bio tamo i pri tome nema veze sa Srbijom potvrdi to ali ovde mrzitelji to vide samo kako njima odgovara....Eto za razliku od vas imam oči,i vidim stvari na pravi način,ne idealizuje nikoga za razliku od vas idolopoklonika.Na vašu veliku žalost nesavršeni Novak je za klasu bolji teniser od savršenog RFa,i to je ono zašto vas hvata ludilo pa svakakve gluposti pišete ovde.

:D

pre 2 godine

slika se s Hrvaticom koja slavi Oluju.
(eho, 29. avgust 2021 10:06)

Hrvatica slavi oslobađanje trecine hrvatskog teritorija i završetak rata. A šta treba da slavi, 91-u kada ste protjerali oko 220.000 Hrvata i ostalog nesrpskog stanovništva s područja tzv. Krajine?

Antiprotivan

pre 2 godine

Ustvari. Navijači od prvog dana nisu bili naklonjeni Đokoviću.
Pogrešno vreme. Pojavio se kada je publika već bila podeljena na Rođine, i Rafine navijače. Malo je tu bilo mesta za Noleta, pa i za Endija - ni prema Endiju mediji nisu bili baš blagonakloni.
Razlozi?
- Rođa je već bio zlatna koka za Rolex, Nike, Mercedes, Žilet, Swiss Bank...
- od prvog dana je potencirao da će biti najbolji.
- Besomučno tapkanje loptice pre servisa.
- Prekidi nečeva zbog problema sa disanjem i kontaktnim sočivima.
- imitiranje protivnika - Ani i Mariji to nije smetalo, Rafa mu to možda zaboravi. Rafini navijači neće nikad.
- Olako dodeljivanje poena protivniku - često i kada se pokaže da je sudijdka odluka bila dobra. Neko će reći Fer plej, neko to shvatia kao prepotenciju. "Ma na ti poen, hebo te poen"
- Adria tur! OK. Bila je to dobra namera. Krizni štab i države su dozvolile. Totalna greška. Ako si već skeptik šta kaže struka za vakcinaciju, za skepticizam povodom totalnog popuštanja mera je bilo još više razloga.
- Izjave Srđana Đokovića tipa: "Federer je zao"...
- Ultimatum Srđana i Gorana Đ. ko može da prenosi Serbia open.
- TSS! Šta se tu dešava i koliko je upletena porodica Đoković?

Ne bih ja idealizovao Đokovića, niti bi ga pljuvao da nije patriota jer živi u Monaku. Da je prihvatio poziv Britanaca da igra za njih, Engleski mediji nebi bili njegovi najžešći kritičari.

I da! Navijaću ta Noleta da osvoji ovaj GS. Od prvog dana je bio totalni autsajder.

Dragana

pre 2 godine

@Halo Bing
Samo Lejver pod znakom pitanja? A Agasi, Konors, Rafter,Keš, Lekont sigurno učestvuju? Onda nema zime. Koliko znam Nadal i Federer i prvenstveno Tim još nisu objavili kraj karijere, da jesu možda bi i bilo smešno to što si napisao. Polako samo, doći će i taj dan kad će i objaviti kraj karijera ali isto to čeka i Djokovića i to verovatno pre nego što Tim objavi kraj svoje. Niko ne igra zauvek. Tvoj komentar jasno pokazuje svu zlobu koju ovde mnogi i ne nameravaju da prikrivaju.

Dragana

pre 2 godine

@ Mister X
Nemam nijedan razlog da se stidim bilo čega. Nijedan moj komentar ne pokazuje mržnju prema bilo kome. Realno sagledavam situaciju i nisam zatrovana ničim i drago mi je zbog toga a tenis pratim i pre pojave Novaka, pratiću i dalje a ti razmisli o sebi i o tome što olako koristiš neke reči. To je i najveći problem našeg društva, hteli bismo da nas svi vole i poštuju a sami nikog ne volimo i ne poštujemo, sve što je strano odmah treba da se pljuje, mora da se voli samo naše čak i ako nam se ne dopada ili ne odgovara, šta god to bilo ili ko to bio. Ali i tu ima izuzetaka, na primer, možemo da pljujemo po našim glumcima, po filmovima, po drugim našim sportistima, po muzičarima, po našim predstavnicima za Eurosong itd.itd.To je valjda u redu. Ali ako kažem da mi je omiljeni teniser neko drugi a ne Novak odmah sam izdajnik i ko zna šta već. Ima li smisla uopšte govoriti o tenisu, o sportu kad nam je i to razlog da se večito žalimo kako nas svi mrze, kako su svi protiv nas, kako mi nikad nismo odgovorni nizašta... Meni više nema. Ipak, ostavim neki komentar iz navike ili kad me nešto iznervira ili kad mi neko citira komentar. Medjutim, ova atmosfera kojom se vredjaju i optužuju za sve i svašta svi koji nisu fanatični navijači Novaka Djokovića postaje sve više i više mračnija. Tenis je ovde sporedna stvar.

judd trump

pre 2 godine

Ja mislim da bi ona njemu dala "pehar" u 4 oka :) Uzgred, dobra vam je fotka!
(Kobac, 29. avgust 2021 11:03)

Mislis li da bi Novak pristao na "pehar" u 4 oka?! Anabel je 2 godine mladja od Dijane Djokovic! Ne bih poverovao u takvu ludost!!

Nikola

pre 2 godine

Novak njih postuje, uvek im se zahvaljuje, prica njihovim jezikom, nikada na srpskom, uvek istice kako voli Njujork, London, Pariz itd, nikada nijednu ruznu rec nije rekao o Zapadu. Rekao je cak kako mu je bombardovanje pomoglo jer je mogao vise da trenira i nikada, ali bas nikada nije rekao kako nije trebalo da budemo bombardovani, ili kako je to neka greska, zlocin itd. Naprotiv, on konstantno govori kako mu je to pomoglo da bude prvi na svetu, sto znaci da nam je NATO ucinio uslugu.
To napusite se je prvi put izgovorio publici u Beogradu i mnogo puta ponovio istoj toj publici. Njegova deca su Francuzi, on porez placa Monaku, trenira i letuje u CG, gde se i ozenio i tvrdi da je Jugosloven, navija za Hrvate i slika se s Hrvaticom koja slavi Oluju.
(eho, 29. avgust 2021 10:06)

Ne znam zasto te komentatori ovako samlese, jer sve sto si napisao tacno je... Osim mozda onoga da su mu deca Francuzi. Ne vole Novakovi navijaci da neko o njihovom bozanstvu pise istinu, ako ta istina boli.

Chana

pre 2 godine

Neće se, draga Anabel, to desiti i sa Novakom.
On je Srbin i to se neće promeniti, kao ni "ljubav" prema Novaku.
Dobra stvar je što to UOPŠTE NIJE BITNO!
Jedina sekiracija su mi ona srca što im ih šalje...
To NIKAKO ne mogu da razumem!

GAJA

pre 2 godine

Koliko su ljudi slepi ,pored očiju.Ili možda nisu slepi već samo mrze pa u toj svojoj mržnji ,zlobi ,ne vide stvari kako su se dešavale .Možda a siguran sam da je tako nisu ni gledali taj meč .Ali znaju da je neko za nekoga navijao i to onako baš pristojno i po teniskom bontonu.Zloba drugari vas sve mrzitelje pokreće,nema tu razuma.Zašto je to tako vi znate ,ali i mi znamo.

Dragana

pre 2 godine

@Inception
Meč sam naravno gledala, dugo sam čekala da počne jer je odlagan zbog kiše. Toliko o tome. Pa i vi Novakavi navijači ne samo da navijate za Novaka već i protiv svakog njegovog protivnika uključujući i Rodžera. Jasno je koliki je animozitet ne malog broja Novakovih navijača prema Rodžeru, da su bili tada na stadionu verovatno bi aplaudirali posle svakog Rodžerovog poena? Zapitajte se šta je to što odbija mnogobrojnu publiku od Novaka i zašto publika neće tako navijati protiv Nadala ili Federera, samo ne pominjite truli zapad, marketing, to što je Srbin i ostale mantre koje znamo napamet. To što Rodžera ogroman broj ljudi doživljava kao svog iako nije iz njihove zemlje nema nikakve veze sa Novakom niti to što dosta ljudi navija za Novakovog protivnika, ko god to bio, nema veze sa Rodžerom. Neki ljudi prosto nisu simpatični mnogima, šta god radili i kakav imidž imali dok drugi gde god da se pojave budu voljeni i poštovani, to zavisi i od tih osoba, shvatite to već jednom. Takodje, svako je odgovoran za svoje ponašanje pa i svaki gledalac na tom meču koji se nepristojno ponašao, kao što je Novak odgovoran za svoje često nepristojno i agresivno ponašanje na terenu. Imao je Novak priliku da u svojoj zemlji, pred svojim navijačima 2014 u Dejvis kupu igra protiv Rodžera, medjutim nismo imali priliku da vidimo kako bi se tada naša publika ponašala jer iz nekog razloga nije hteo tada da igra za Srbiju.

Vlado

pre 2 godine

Enormnu kokičinu sreće je imao taj dan, nikad ne viđenu u istoriji tenisa. Bez napravljenog brejka pobediti meč, kao dobiti na lutriji...

Dragana

pre 2 godine

Nisu oni želeli njegovu "krv", navijali su za Rodžera a svako ima pravo da navija za koga hoće. Ovakve reči služe samo da podižu atmosferu s obzirom da je turnir okrnjen nedolaskom prošlogodišnjeg pobednika Tima kao i Nadala i Federera. Svejedno je kakve bi rezultate ostvarili ali njihovo odsustvo se primećuje.

Kaiser Roger

pre 2 godine

Nisu oni želeli njegovu "krv", navijali su za Rodžera a svako ima pravo da navija za koga hoće. Ovakve reči služe samo da podižu atmosferu s obzirom da je turnir okrnjen nedolaskom prošlogodišnjeg pobednika Tima kao i Nadala i Federera. Svejedno je kakve bi rezultate ostvarili ali njihovo odsustvo se primećuje.
(Dragana, 29. avgust 2021 09:03)

Bravo Dragana.

eho

pre 2 godine

@dd
Novak njih postuje, uvek im se zahvaljuje, prica njihovim jezikom, nikada na srpskom, uvek istice kako voli Njujork, London, Pariz itd, nikada nijednu ruznu rec nije rekao o Zapadu. Rekao je cak kako mu je bombardovanje pomoglo jer je mogao vise da trenira i nikada, ali bas nikada nije rekao kako nije trebalo da budemo bombardovani, ili kako je to neka greska, zlocin itd. Naprotiv, on konstantno govori kako mu je to pomoglo da bude prvi na svetu, sto znaci da nam je NATO ucinio uslugu.
To napusite se je prvi put izgovorio publici u Beogradu i mnogo puta ponovio istoj toj publici. Njegova deca su Francuzi, on porez placa Monaku, trenira i letuje u CG, gde se i ozenio i tvrdi da je Jugosloven, navija za Hrvate i slika se s Hrvaticom koja slavi Oluju.

eho

pre 2 godine

I onda neko pokusava da proda pricu kako Srbiju neko u svetu voli zbog Novaka?!
Kako kada njega svi mrze, navijaju protiv njega, zele njegovu krv! Jasno je da i Srbe svet jos vise mrzi zbog Novaka Djokovica.

Dragana

pre 2 godine

@Inception
Meč sam naravno gledala, dugo sam čekala da počne jer je odlagan zbog kiše. Toliko o tome. Pa i vi Novakavi navijači ne samo da navijate za Novaka već i protiv svakog njegovog protivnika uključujući i Rodžera. Jasno je koliki je animozitet ne malog broja Novakovih navijača prema Rodžeru, da su bili tada na stadionu verovatno bi aplaudirali posle svakog Rodžerovog poena? Zapitajte se šta je to što odbija mnogobrojnu publiku od Novaka i zašto publika neće tako navijati protiv Nadala ili Federera, samo ne pominjite truli zapad, marketing, to što je Srbin i ostale mantre koje znamo napamet. To što Rodžera ogroman broj ljudi doživljava kao svog iako nije iz njihove zemlje nema nikakve veze sa Novakom niti to što dosta ljudi navija za Novakovog protivnika, ko god to bio, nema veze sa Rodžerom. Neki ljudi prosto nisu simpatični mnogima, šta god radili i kakav imidž imali dok drugi gde god da se pojave budu voljeni i poštovani, to zavisi i od tih osoba, shvatite to već jednom. Takodje, svako je odgovoran za svoje ponašanje pa i svaki gledalac na tom meču koji se nepristojno ponašao, kao što je Novak odgovoran za svoje često nepristojno i agresivno ponašanje na terenu. Imao je Novak priliku da u svojoj zemlji, pred svojim navijačima 2014 u Dejvis kupu igra protiv Rodžera, medjutim nismo imali priliku da vidimo kako bi se tada naša publika ponašala jer iz nekog razloga nije hteo tada da igra za Srbiju.

Nikola

pre 2 godine

Novak njih postuje, uvek im se zahvaljuje, prica njihovim jezikom, nikada na srpskom, uvek istice kako voli Njujork, London, Pariz itd, nikada nijednu ruznu rec nije rekao o Zapadu. Rekao je cak kako mu je bombardovanje pomoglo jer je mogao vise da trenira i nikada, ali bas nikada nije rekao kako nije trebalo da budemo bombardovani, ili kako je to neka greska, zlocin itd. Naprotiv, on konstantno govori kako mu je to pomoglo da bude prvi na svetu, sto znaci da nam je NATO ucinio uslugu.
To napusite se je prvi put izgovorio publici u Beogradu i mnogo puta ponovio istoj toj publici. Njegova deca su Francuzi, on porez placa Monaku, trenira i letuje u CG, gde se i ozenio i tvrdi da je Jugosloven, navija za Hrvate i slika se s Hrvaticom koja slavi Oluju.
(eho, 29. avgust 2021 10:06)

Ne znam zasto te komentatori ovako samlese, jer sve sto si napisao tacno je... Osim mozda onoga da su mu deca Francuzi. Ne vole Novakovi navijaci da neko o njihovom bozanstvu pise istinu, ako ta istina boli.

:D

pre 2 godine

slika se s Hrvaticom koja slavi Oluju.
(eho, 29. avgust 2021 10:06)

Hrvatica slavi oslobađanje trecine hrvatskog teritorija i završetak rata. A šta treba da slavi, 91-u kada ste protjerali oko 220.000 Hrvata i ostalog nesrpskog stanovništva s područja tzv. Krajine?

Dragana

pre 2 godine

@Halo Bing
Samo Lejver pod znakom pitanja? A Agasi, Konors, Rafter,Keš, Lekont sigurno učestvuju? Onda nema zime. Koliko znam Nadal i Federer i prvenstveno Tim još nisu objavili kraj karijere, da jesu možda bi i bilo smešno to što si napisao. Polako samo, doći će i taj dan kad će i objaviti kraj karijera ali isto to čeka i Djokovića i to verovatno pre nego što Tim objavi kraj svoje. Niko ne igra zauvek. Tvoj komentar jasno pokazuje svu zlobu koju ovde mnogi i ne nameravaju da prikrivaju.

Vlado

pre 2 godine

Enormnu kokičinu sreće je imao taj dan, nikad ne viđenu u istoriji tenisa. Bez napravljenog brejka pobediti meč, kao dobiti na lutriji...

Dragana

pre 2 godine

@ Mister X
Nemam nijedan razlog da se stidim bilo čega. Nijedan moj komentar ne pokazuje mržnju prema bilo kome. Realno sagledavam situaciju i nisam zatrovana ničim i drago mi je zbog toga a tenis pratim i pre pojave Novaka, pratiću i dalje a ti razmisli o sebi i o tome što olako koristiš neke reči. To je i najveći problem našeg društva, hteli bismo da nas svi vole i poštuju a sami nikog ne volimo i ne poštujemo, sve što je strano odmah treba da se pljuje, mora da se voli samo naše čak i ako nam se ne dopada ili ne odgovara, šta god to bilo ili ko to bio. Ali i tu ima izuzetaka, na primer, možemo da pljujemo po našim glumcima, po filmovima, po drugim našim sportistima, po muzičarima, po našim predstavnicima za Eurosong itd.itd.To je valjda u redu. Ali ako kažem da mi je omiljeni teniser neko drugi a ne Novak odmah sam izdajnik i ko zna šta već. Ima li smisla uopšte govoriti o tenisu, o sportu kad nam je i to razlog da se večito žalimo kako nas svi mrze, kako su svi protiv nas, kako mi nikad nismo odgovorni nizašta... Meni više nema. Ipak, ostavim neki komentar iz navike ili kad me nešto iznervira ili kad mi neko citira komentar. Medjutim, ova atmosfera kojom se vredjaju i optužuju za sve i svašta svi koji nisu fanatični navijači Novaka Djokovića postaje sve više i više mračnija. Tenis je ovde sporedna stvar.

GAJA

pre 2 godine

Koliko su ljudi slepi ,pored očiju.Ili možda nisu slepi već samo mrze pa u toj svojoj mržnji ,zlobi ,ne vide stvari kako su se dešavale .Možda a siguran sam da je tako nisu ni gledali taj meč .Ali znaju da je neko za nekoga navijao i to onako baš pristojno i po teniskom bontonu.Zloba drugari vas sve mrzitelje pokreće,nema tu razuma.Zašto je to tako vi znate ,ali i mi znamo.

dd

pre 2 godine

pa to njih boli dosao momak sa istoka,sa balkana pokorio zapad i citav svet.to mu nikada nece oprostiti.danas ne smes imati svoj stav pogotovo ako si javna licnost.a Novak to ima i jasno kaze sta misli o svemu...i ljudi sa ovih prostora ga ne vole zbog toga.za mene je covek koji kaze sta misli i ima svoj stav u vezi svega.onaj ko cuti i boji se da kaze on je .....!!!zato i vole federera.Novak ce pricati ko obican covek o svemu,a ne kao svetska faca i milioner da mora paziti sta prica!!!zato ga i ne vole.to vam je isto kada nekog upoznate a on u drustvu cuti.vi ne mozete proceniti coveka,sta misli i kakav je.zato treba reci svoju misao!!!bravo Novace,hocu opet da cujem u finalu "napusite se .....tako treba sa njima postupati!!!ako njega ne postuju zasto bi Novak njih????pa taj zapad nas je i bombardovao,i to je Novak pricao o bombardovanju svoje zemlje i da se krio u podrumu.i ta prica ih boli!!!

Halo Bing

pre 2 godine

Dragana, 29. avgust 2021 09:03)
Nije turnir okrnjen samo nedolaskom Tima, Federera i Nadala, već i nedolaskom Samprasa, Lendla, a i Lejver je pod znakom pitanja. Ja bih ovo otkazao odmah, čak šta više zabranio bih tenis dok se Federer i Nadal ne oporave.

Znalac

pre 2 godine

taj mec je bio neverovatan. Vrlo visok intenzitet tenisa, i Nole i RF u punoj snazi i raspolozeni za duel. A publika je RF davala dodatnu prednost. No, Nole je dokazao i pored svega da je bolji. Apsolutno najbolji u istoriji!

Grobar-España

pre 2 godine

Želeli su Noletovu krv a dobili urin. Nole je onomad zapiškio ceo Artur Eš i tako učinio uslugu mnogim prisutnima koji su od onog dana počeli mirišu na prave mužjake.

Antiprotivan

pre 2 godine

Ustvari. Navijači od prvog dana nisu bili naklonjeni Đokoviću.
Pogrešno vreme. Pojavio se kada je publika već bila podeljena na Rođine, i Rafine navijače. Malo je tu bilo mesta za Noleta, pa i za Endija - ni prema Endiju mediji nisu bili baš blagonakloni.
Razlozi?
- Rođa je već bio zlatna koka za Rolex, Nike, Mercedes, Žilet, Swiss Bank...
- od prvog dana je potencirao da će biti najbolji.
- Besomučno tapkanje loptice pre servisa.
- Prekidi nečeva zbog problema sa disanjem i kontaktnim sočivima.
- imitiranje protivnika - Ani i Mariji to nije smetalo, Rafa mu to možda zaboravi. Rafini navijači neće nikad.
- Olako dodeljivanje poena protivniku - često i kada se pokaže da je sudijdka odluka bila dobra. Neko će reći Fer plej, neko to shvatia kao prepotenciju. "Ma na ti poen, hebo te poen"
- Adria tur! OK. Bila je to dobra namera. Krizni štab i države su dozvolile. Totalna greška. Ako si već skeptik šta kaže struka za vakcinaciju, za skepticizam povodom totalnog popuštanja mera je bilo još više razloga.
- Izjave Srđana Đokovića tipa: "Federer je zao"...
- Ultimatum Srđana i Gorana Đ. ko može da prenosi Serbia open.
- TSS! Šta se tu dešava i koliko je upletena porodica Đoković?

Ne bih ja idealizovao Đokovića, niti bi ga pljuvao da nije patriota jer živi u Monaku. Da je prihvatio poziv Britanaca da igra za njih, Engleski mediji nebi bili njegovi najžešći kritičari.

I da! Navijaću ta Noleta da osvoji ovaj GS. Od prvog dana je bio totalni autsajder.

Dott

pre 2 godine

Bilo gde i protiv koga god Novak igrao navijace za njegovog protivnika.
Da li je to Rodžer, Nadal, Cicipas, Medvedev, ko god bio navijace za njega.
Prosto neverovatno da je Novak toliko omrazen.

zelena trava

pre 2 godine

Dragana, niste bas u pravu.
Jedno je navijati za jednog igraca, a drugo urlati u ekstazi kad protivnik pogresi, i tako nekoliko sati. To je destabilizacija igraca i potpuno suprotno duhu teniske igre u kojoj se trazi tisina zbog koncentracije. U svim tim mecevina i u tom stalnom potenciranju popularnost Federera i Nadala i ignorisanju Novaka oduvek postoji nesto namesteno.

misterX

pre 2 godine

Nisu oni želeli njegovu "krv", navijali su za Rodžera a svako ima pravo da navija za koga hoće.
(Dragana, 29. avgust 2021 09:03)


Dragana, sustina je u tome da publika i nije navijala za Rodgera, koliko je PROTIV NOVAKA...a to ti je, bas slikovito, objasnila Anabel Kroft;

"...Pada mi na pamet US open 2015. i meč između Federera i Đokovića. Bila sam tamo i sećam se te tišine koja je zavladala kada je Novak dobijao poene i aplauza kada je grešio..."


PS
Dragana...trebalo bi da te je stid;
...sama mozes da volis koga hoces ali ti si odabrala da mrzis (bas kao i "stoka" sa tribina)

Dr Who

pre 2 godine

Sirota Dragana napisala deset kilometarskih komentara, gori k'o šibica, a Rođa srećno oženjen čovek i otac četvoro dece. E Dragana, Dragana...

šoma boba

pre 2 godine

u zadnje vrijeme prebacuju kao posljedicu sto je 90% posto navijača protiv Novaka kaoo njegovu dominaciju i ljudi navijaju za slabijeg igraca ... nevjerojatno

јд123

pre 2 godine

Nisu oni želeli njegovu "krv", navijali su za Rodžera a svako ima pravo da navija za koga hoće.
(Dragana, 29. avgust 2021 09:03)

Bravo Dragana.
(Kaiser Roger, 29. avgust 2021 09:57)

Значи то је исто као када је публика нпр. навијала за Федерера када игра против Надала? Имају свог љубимца и навијају за њега, јел тако? Нешто се не сећам да су тада на сваку грешку Надала урлали као фудбалски а не тениски навијачи.

Поредила је однос публике према Новаку и Мекинроу. Када је на почетку Новакове каријере једино Мекинро од бивших великих играча причао позитивно о њему, помислио сам исто то. Осетио Мекинро да долази нови гладијатор као што је био он. Ево признајем, поред Борга, Бекера и других, мој омиљени играч је тада био Мекинро. Јер није скривао емоције на терену. Лендла нпр. из истих разлога нисам волео, играо као нека машина. Иако су многи из мог друштва управо навијали за Лендла, само из једног разлога - јер је са истока, Словен итд.

ciga

pre 2 godine

Tenis me uopšte ne zanima niti gledam niti pratim, ali jedna stvar koju volim kod Novaka je što tako dira u živac zapadnjake. To mi je nemerljivo.

matori

pre 2 godine

@Nisu oni želeli njegovu "krv", navijali su za Rodžera a svako ima pravo da navija za koga hoće. Ovakve reči služe samo da podižu atmosferu s obzirom da je turnir okrnjen nedolaskom prošlogodišnjeg pobednika Tima kao i Nadala i Federera. Svejedno je kakve bi rezultate ostvarili ali njihovo odsustvo se primećuje.
(Dragana, 29. avgust 2021 09:03)

Anabel je Engleskinja, bila je na meču i to osetila što je opisala. intervju je dala za strane medije jer su ga preneli pre par dana....
ne znam da li si gledala taj meč, ali mislim da je to tamo bila najgora atmosfera na nekom teniskom meču u istoriji po jednog igrača ( Novaka). čak i finale Vimbldona 2019. je bilo pristojnije od tog 2015. US opena

maliTaš

pre 2 godine

Trebalo je to da bube najvece rivalstvo u istoriji sporta ( Federer vs Nadal) kao ono poput Muhamed Ali vs Joe Frejzera ali pojavio se decak iz Beograda i pomrsio im konce.Mislili su u pocerku da ce kratko trajati ali protiv Djoleta leka nema ))

Inception

pre 2 godine

Nisu oni želeli njegovu "krv", navijali su za Rodžera a svako ima pravo da navija za koga hoće. Ovakve reči služe samo da podižu atmosferu s obzirom da je turnir okrnjen nedolaskom prošlogodišnjeg pobednika Tima kao i Nadala i Federera. Svejedno je kakve bi rezultate ostvarili ali njihovo odsustvo se primećuje.
(Dragana, 29. avgust 2021 09:03)


Jedno je navijati za svog igraca, a drugo je navijati protiv protivnika. Novak je na tom mecu doziveo nesto sto se protivi osnovnom teniskom bontonu: aplaudiranje, navijanje i zvizdanje na promasen prvi servis, sto se takodje ponavljalo kada bi Novak napravio duplu gresku, kao i gresku na udarcu. Sve to je bilo zacinjeno konstantnim dobacivanjem od strane publike, uz bezuspesne pokusaje glavnog sudije da ih ucutka. Taj nivo nepostovanja, provociranja i nevaspitanja nije prakticno vidjen pre toga na teniskim terenima, vise je bio za neku drugu fudbalsku ligu. Ocigledno niste gledali mec, tako da je vas komentar besmislen.

Holden Caulfield

pre 2 godine

O ovom mecu se treba snimiti film,kao u nekom losem Hollywoodskom filmu Novak sam protiv svih ali niko mu nista ne moze i na kraju svega cuveni uzvik sa Gerardom Butlerom-"this...is...Spartaaaaaaaaaaa!!!"...Po meni vrhunac Novakove karijere je bas ovaj mec,kakvu mentalnu snagu treba da imas da sve to izdrzis protiv 20000 ljudi,plus protivnik koji igra kao u transu a ti hladan kao led (break lopte Federera 4 od 23)...plus linijske sudije koje je Eva Asderaki bezbroj puta ispravljala i svaki put bila u pravu i svaki put su sudili protiv Novaka...Ovacije stadiona na promasen prvi servis Novaka ili na duplu gresku,treba sve to prezivjeti...Kapa do poda Novaku za ovaj mec,potpisujem da bi svaki teniser u takvoj situaciji jednostavno "pukao" ali ne i Nole,meni je ovo njegova ubjedljivo najdraza pobjeda od svih do sada.

Пера

pre 2 godine

Живим у Холандији. Жена ми је била код фризерке. Ту је била и једна средовечна Холанђанка која се шишала да би била спремна да гледа Ђоковића у једном финалу. Каже да га обожава јер увек изгледа цакум-пакум.
Предајем у школи и кад сам упознавао нови разред, једног септембра, и рекао да сам из Србије, одакле је и Ђоковић, добио сам аплауз.
Па сад, није баш све црно-бело. Поз

321

pre 2 godine

(eho, 29. avgust 2021 10:06)


U Monaku se ne placa porez.. Prema tome, posto ne znas o cemu si se raspisao, sve ostalo sto si napisao je glupost.

blic

pre 2 godine

Novak citavu karijeru igra na neprijateljskom terenu, Federer jednostavno nikad nije iskusio takav ambijent. Nikad necemo saznati kako bi se Federer snasao da je u takvom ambijentu igrao 20 godina, al cisto sumnjam da bi i priblizno osvojio GS koliko ih je sad osvojio. Zato je i besmisleno porediti Federerovih 20 GS sa Djokovicevih 20 GS, plus se Federer jos naosvajao GS do pojave Djokovica i pojave Nadala(na brzim podlogama od 2008 godine). I na sve to zapad jos dodatno velica Federera a spusta Novaka. Umjesto da se momentalno prekine GOAT debata, oni tu jos Federera dizu do nebesa, hahahaha pa smijurija.

judd trump

pre 2 godine

Ja mislim da bi ona njemu dala "pehar" u 4 oka :) Uzgred, dobra vam je fotka!
(Kobac, 29. avgust 2021 11:03)

Mislis li da bi Novak pristao na "pehar" u 4 oka?! Anabel je 2 godine mladja od Dijane Djokovic! Ne bih poverovao u takvu ludost!!

Mirko

pre 2 godine

Pravda za Holgera Runea 145 igrač sveta igra sa prvim, a Danilovic 145 igra sa 475 igračicu sveta. kako to? Rune ga šalje u penziju.
(aha, 29. avgust 2021 08:26)

A Zoloft jutros? Ništa, a?

Дигитални варварин

pre 2 godine

То да је - када су у питању ГС - публика на УС опену најгора, заиста је тачно. Сећам се добро: Новак направи дуплу сервис грешку - они аплаудирају. Тако нешто вимблдонска публика - каква год да је - никада није радила. Због тога - свим срцем за Новака. Спааартаааа!!!!!!!

Eugen

pre 2 godine

Meni se ova Lara oduvek svidjala, cak i u vreme kada zajedno sa Vilanderom Novaku nesto bas nije bila naklonjena. Sa ovom s likom otpozadi konacno me je osvojila.

Nebojša

pre 2 godine

Enormnu kokičinu sreće je imao taj dan, nikad ne viđenu u istoriji tenisa. Bez napravljenog brejka pobediti meč, kao dobiti na lutriji...
(Vlado, 29. avgust 2021 10:54)

6-4 5-7 6-4 6-4 e sad ako tu nije bilo ni jednog brejka ja sam onda gledao neki drugi meč a izgleda i ti.

Пера

pre 2 godine

slika se s Hrvaticom koja slavi Oluju.
(eho, 29. avgust 2021 10:06)

Hrvatica slavi oslobađanje trecine hrvatskog teritorija i završetak rata. A šta treba da slavi, 91-u kada ste protjerali oko 220.000 Hrvata i ostalog nesrpskog stanovništva s područja tzv. Krajine?
(:D, 29. avgust 2021 11:48)
Hvala vam na glasu.

Znas komsija, ako tako gledas zvuci pravedno. Od 1978 smo svake godine isli u Korculu. Tu je bilo puno partizana ali i ustasa. 1990. Kad smo bili na letovanju Hrvati su poceli sistematski da spaljuju srpske kuce. To je bilo nase poslednje letovanje kod vas. E ti isti Srbi, pouceni Jasenovcem su tad poceli da se organizuju u Krajni da Ne bi bili ponovo unistavani, proterivani ili pokrsteni. Sad u 2021. Cete da ih pokrstavate u hevatskoj pravoslavnoj crkvi. Eto tako

Gambeeet

pre 2 godine

Da napomenem samo da je Federer igrao kao lud u to vreme (praktično starosna dob u kojoj je Novak sada) i u to finale ušao sa 28 uzastopno osvojenih setova (počišćen Sinsinati; finale protiv Noleta baš + 6 mečeva na US OPEN-u bez izgubljenog seta), a finale je bilo vrhunsko, pregršt vanserijskih poena, teniski gledano, verovatno jedan od, ako ne i najkvalitetniji njihov međusobni duel uz ogroman ulog naravno, nikad nekulturnija publika, ponovo neke Noletove suludo spasene brejk lopte, gde je Rodžer lako mogao da ode i na 2-1 u setovima, pa onda to isto i u poslednjem gemu, gde mislim da je 3 komada spasao, jednostavno mentalno nekoliko nivoa iznad legendarnog Švajcarca, više puta dokazao to na najvećim mogućim turnirima u njihovim završnim fazama, sećam se da se igralo i jako kasno po našem vremenu zbog neke kišurine beše, ona odlična Noletova tamnoplava majica i pokazivanje publici na mozak nakon realizovane meč lopte uz karakterističan Đokovićev fokusirani, izraz lica "nisam mogao da izgubim", ako ništa drugo i mala kontra Rodžeru za čuveni "prstić" nakon polufinala RG 2011. godine. Verovatno i najbolji Noletov US OPEN turnir uz onaj 2018. kroz koji je prostrujao.

svaka joj cast

pre 2 godine

Ja mislim da bi ona njemu dala "pehar" u 4 oka :) Uzgred, dobra vam je fotka!
(Kobac, 29. avgust 2021 11:03)

Mislis li da bi Novak pristao na "pehar" u 4 oka?! Anabel je 2 godine mladja od Dijane Djokovic! Ne bih poverovao u takvu ludost!!
(judd trump, 29. avgust 2021 17:40)

Nisam znao da ima toliko godina. Zena izgleda "bravurozno" !!!
A izgleda da je i super karakter ako se usudjuje da prkosi mainstream-u.

Shamu

pre 2 godine

"Hrvatica slavi oslobađanje trecine hrvatskog teritorija i završetak rata. A šta treba da slavi, 91-u kada ste protjerali oko 220.000 Hrvata i ostalog nesrpskog stanovništva s područja tzv. Krajine?
(:D, 29. avgust 2021 11:48)"

Ne mora da slavi ni 91 ni 95. Obe su prljave i nekoga ce povrediti.

GAJA

pre 2 godine

Kada ljudi po svaku cenu žele da nametnu svoje mišljenje bez obzira na činjenice,svedoke i mišljenja stručnih ljudi.Takvi ljudi znaju da su Ameri navijali za RF a ne protiv Novaka.A ceo svet je video suprotno.Neko ko je lično bio tamo i pri tome nema veze sa Srbijom potvrdi to ali ovde mrzitelji to vide samo kako njima odgovara....Eto za razliku od vas imam oči,i vidim stvari na pravi način,ne idealizuje nikoga za razliku od vas idolopoklonika.Na vašu veliku žalost nesavršeni Novak je za klasu bolji teniser od savršenog RFa,i to je ono zašto vas hvata ludilo pa svakakve gluposti pišete ovde.

Inception

pre 2 godine

@Inception
Meč sam naravno gledala, dugo sam čekala da počne jer je odlagan zbog kiše. Toliko o tome. Pa i vi Novakavi navijači ne samo da navijate za Novaka već i protiv svakog njegovog protivnika uključujući i Rodžera. Jasno je koliki je animozitet ne malog broja Novakovih navijača prema Rodžeru, da su bili tada na stadionu verovatno bi aplaudirali posle svakog Rodžerovog poena? Zapitajte se šta je to što odbija mnogobrojnu publiku od Novaka i zašto publika neće tako navijati protiv Nadala ili Federera, samo ne pominjite truli zapad, marketing, to što je Srbin i ostale mantre koje znamo napamet. To što Rodžera ogroman broj ljudi doživljava kao svog iako nije iz njihove zemlje nema nikakve veze sa Novakom niti to što dosta ljudi navija za Novakovog protivnika, ko god to bio, nema veze sa Rodžerom. Neki ljudi prosto nisu simpatični mnogima, šta god radili i kakav imidž imali dok drugi gde god da se pojave budu voljeni i poštovani, to zavisi i od tih osoba, shvatite to već jednom. Takodje, svako je odgovoran za svoje ponašanje pa i svaki gledalac na tom meču koji se nepristojno ponašao, kao što je Novak odgovoran za svoje često nepristojno i agresivno ponašanje na terenu. Imao je Novak priliku da u svojoj zemlji, pred svojim navijačima 2014 u Dejvis kupu igra protiv Rodžera, medjutim nismo imali priliku da vidimo kako bi se tada naša publika ponašala jer iz nekog razloga nije hteo tada da igra za Srbiju.
(Dragana, 29. avgust 2021 11:40)

U komentaru koji ste dali ste spojili nespojivo: "Pa i vi Novakavi navijači ne samo da navijate za Novaka već i protiv svakog njegovog protivnika uključujući i Rodžera." Naravno da navijam za Novaka, tj. protiv Novakovog protivnika. To je jedno te isto. Problem je sto vi izjednacavate navijanje za Federera sa mrznjom prema Novaku. To je velika razlika. Na tom mecu je publika navijala protiv Novaka sa mrznjom, upravo tako kako je Anabel Kroft rekla. Ne znam sta vam tu nije jasno. Sto se tice marketinga, Federer (a posledicno i Nadal) su proizvod Najka, najveceg proizvodjaca sportske opreme na svetu. Kazete da pratite tenis pre Novakovog pojavljivanja? Onda se sigurno secate izuzetno talentovanog, ali nervoznog i "musicavog" tenisera sa pocetka 2000-ih. Tada nepoznati Roger Federer je bio nesto veoma slicno Cicipasu danas. Medjutim, gigant poput Najka je video genijalnost u momku (to uopste ne poricem), i izbrusio ga u prezentnog, finog i vaspitanog tenisera kakvog ga prikazuju od tada. Ne mogu da umanjujem znacaj treceg najveceg igraca koji je ikada igrao ovaj sport, naravno. Sto se tice naseg navijanja za Novaka, mi smo malo drugaciji od Svajcaraca, Amerikanaca ili Nemaca, priznacete. U zemlji koja nema mnogo cime da se pohvali, cinjenica da imamo najveceg tenisera ikada je velika stvar, i zato dozivljavamo njegove uspehe kao svoje. A to da li je on simpatican nekom Ameru me bas briga. Isto kao i da li ce da se svidi jednoj Dragani. Samo sam voleo da ta Dragana bude malo objektivnija u svojim komentarima.

Chana

pre 2 godine

Neće se, draga Anabel, to desiti i sa Novakom.
On je Srbin i to se neće promeniti, kao ni "ljubav" prema Novaku.
Dobra stvar je što to UOPŠTE NIJE BITNO!
Jedina sekiracija su mi ona srca što im ih šalje...
To NIKAKO ne mogu da razumem!