Fudbal 138

Subota, 28.08.2021.

17:23

Živković prelomio – Zvezda dobija veliko pojačanje

Crvena zvezda dobija veliko pojačanje u napadu.

Živkoviæ prelomio – Zvezda dobija veliko pojaèanje IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

138 Komentari

Sortiraj po:

Lokomotiva

pre 2 godine

Čovek je dao 12 golova na 50 utakmica u dve sezone belgijske druge lige. Ali je za Zvezdu i LS sledece sezone spreman. ccc...

Pa da!

pre 2 godine

Jel moguce ovo,zvezda ima i viska fudbalera i opet dovode nove,a Partizanu fale igraci,maltene i nema klupu a ovi iz uprave cute.. Hoce li neko iz uprave da izadje u javnost i da kaze o cemu radi ovde,mozes i ti Stanojevicu da kazes,jel nema love ili je nesto drugo u pitanju,O CEMU SE RADI,ZASTO SE PARTIZAN NE POJACAVA?

Sale

pre 2 godine

Dioni,Bakajoko,Falko,Zander,Garcia,LaPara, Kanas,Tomane,Sumaila,Ebesilio,Jirka,Kafu,
Frimpong,Rikardinjo,Fibel,Ruiz,Mouce,Mbodj,
Bruno Matez,Parker,Vered...covece,mi bi pre uboli sedmicu na lotou nego solidnog stranca,
da smo igrace iz zonskih liga dovodili bolje bi prosli nego sa ovima,plasim se da ce i Zivkovic biti deo ovoga spiska ali ajde da ne mracim

ale

pre 2 godine

Gledam El Saravija koji je maltene kao najbolji igrac Rome otisao u Kinu,evo ga po povratku u Romu jos od januara meseca ne moze da se sastavi,nisam bas optimista po dolasku Zivkovica,pogotovu sto je otisao u Kinu vec i pri ozbiljnom padu karijere,bolje bi bilo da su doveli desnog beka posto je ovo sa Gobeljicem zaista groteskno

Joks

pre 2 godine

Zvezda ima Pavkova koji zablista na vaznim utakmicama, ali ga preko godine uglavnom nema. Dioni će verovatno da uđe u formu kod isteka pozajmice. Ohi Omoijuanfo dolazi u januaru. Ima sjajnu statistiku u Moldeu, ali videcemo tek kako ce se snaci. Živković je drugi tip igrača, ima brzinu i igra "u dubinu". To nemamo. Ne očekujem više čuda, ali moramo da budemo opasniji i u kontri (u tranziciji, kako se to sad kaže). Igrači su nam prespori za to. Setimo se samo koliko nam je Radonjić značio iako nije umeo pošteno da šutne ni da doda, nego sve neke uvrnute lopte. Ali brzina... brzina je skoro sve!

Wesely

pre 2 godine

Ja ne znam dal prate zvezdini skauti nekog beka. Evo npr mali Dundjerski iz Spartaka je dobar desni bek. Trenutno jači od Gobelje sigurno( ako je to uopšte tesko). Plus mlad, ima mogućnost napretka. Ne znam čemu ovo gomilanje igraca na pozicijama krila i napadača kad imamo dosta drugih pozicija koje skripta.

Hahahhahah

pre 2 godine

Ko god dodje , uvek veliko pojacanje, a do sada promasili zadnjih 10. Sve stranci, nasi igraci su OK....
(Petar, 28. avgust 2021 20:09)

Piksi se ne slaze sa tobom. On kaze da su stranci ok , a nasi ne valjaju.

Hahahahahaha

pre 2 godine

Ja sam apsolutno nezadovoljan ovim pojacanjem - nama treba spic, gol masina, covek koji cini tim 30% ubojitijim zato sto nepogresivo proigrava veznjake, ubitacan je 1 na 1 i odvlaci po 2-3 igraca da ga cuvaju, ima visok % realizacije. To je bomba a ne ovaj decko...
(Lord of the Flies, 28. avgust 2021 19:25)

Znaci da uzmemo Mbapea??? To sto si ti opisao mora da se plati. A tacno je da ovaj nije bomba. On je bomba za novinara koji je placen da tako napise.

mighty banana

pre 2 godine

Kineska liga je za Ling Long Liga Šampiona po kvalitetu, biće on dobar za naše njive. Za Evropu jbg, treba para, a Terza ima svoje potrebe...

zmajognjeni

pre 2 godine

Totalno mi nije jasna ova transfer politika.Trenutno imamo od napadača Milana Pavkova sa kojim je produžen ugovor i igra stvarno odlično,imamo Rajinog "talenta" Krstovića koga ne možemo nikom da utrapimo,na zimu nam dolazi Ohi koji bi trebalo da bude dugoročno rešenje a sada se dovodi i četvrti napadač u sistemu gde igramo sa jednim napadačem.A za to vreme nemamo beka koji zna da centrira.Na levoj strani imamo samo Rodića i umesto da se potrude da vratimo i Mihaila Ristića ili Filipa Mladenovića a na desnoj strani makar uz Gajića da dovedemo Filipa Stojkovića(Gobeljića ne računam medju ozbiljne igrače) I još da pokušamo da dovedemo Jovanovića kome je istekao ugovor na mesto trećeg solidnog štopera uz Dragovića i Degeneka(Pankova isto tako ne računam medju igrače na koje treba ozbiljno računati)
(Alan Ford-Srbija 2020., 28. avgust 2021 21:42)

Bekovi su trenutno deficitarna roba u celom svetu. Dobre bekove placaju odlicni klubovi velike pare. Solidne placaju vrlo dobri klubovi. Osrednje kupuju dobri klubovi. A nama sta ostanu krs bekovi za opet velike pare. U napadu nam fali konstantnost, sto sa Pavkovom nemamo, pokazao je to u toliko proslih sezona. Ne znam koliko pratite domace prvenstvo, ali covek se veci deo tih utakmica kretao kao baba, a bio efikasan kao protivnicki igrac. U napadu najvise skripi, i treba nam dobar napadac za jesen u Evropi, daleko nam je Ohi.

Bane

pre 2 godine

zivkovic-falko. ma idi begaj terza madjija. a Serif?
(Liberty, 28. avgust 2021 21:43)
Taj Serif igra ligu šampiona sa Realom iz Madrida, Zvezda ligu Evrope, dok vi umirete od srece zbog plasmana u ligu paje patka sa sve flotama i faunama.

Alan Ford-Srbija 2020.

pre 2 godine

Totalno mi nije jasna ova transfer politika.Trenutno imamo od napadača Milana Pavkova sa kojim je produžen ugovor i igra stvarno odlično,imamo Rajinog "talenta" Krstovića koga ne možemo nikom da utrapimo,na zimu nam dolazi Ohi koji bi trebalo da bude dugoročno rešenje a sada se dovodi i četvrti napadač u sistemu gde igramo sa jednim napadačem.A za to vreme nemamo beka koji zna da centrira.Na levoj strani imamo samo Rodića i umesto da se potrude da vratimo i Mihaila Ristića ili Filipa Mladenovića a na desnoj strani makar uz Gajića da dovedemo Filipa Stojkovića(Gobeljića ne računam medju ozbiljne igrače) I još da pokušamo da dovedemo Jovanovića kome je istekao ugovor na mesto trećeg solidnog štopera uz Dragovića i Degeneka(Pankova isto tako ne računam medju igrače na koje treba ozbiljno računati)

Pitam

pre 2 godine

Imali su Terzić i Mrkela špica na tacni, iz Moldea, i zbog 500 000 evra obeštećenja smo izgubili 11miliona.E to je gol mašina koja sipa 30+ po sezoni.E sada dovode dečka samo zbog toga što je džabe i stoti put prave istu grešku.Ne kažem da ne postoji šansa da se snadje, ali je šansa jako mala.
(Baš zato što te znamo, 28. avgust 2021 20:44)

Da si bolje informisan taj je slobodan u Januaru

cole

pre 2 godine

samo da im ne padne ponovo na pamet bojan krkic!!! ovog nigde nisam gledao...tako da mu zelim sve najbolje u zvezdi..samo da ne bude novi spiridonovic. srecno, zvezdo moja!

samo da dodam

pre 2 godine

Podseticu redovne citaoce na komentare o Falcineliju posle nekoliko odigranih utakmica (posebno nakon one prve njegove i ispadanja od Omonije). Sve veliki strucnjaci ovde na portalu : "ko je doveo ovog vezarosa italijana"?...zatim "a od kuma Falcineli"..."ovaj da nesto valja igrao bi u Seriji A"..itd itd!
Sada se o Falcineliju pise sa divljenjem i mnogi zale sto je otisao??!!
Ovaj Zivkovic bar ima neki CV...potencijal kod njega
postoji,treba sacekati sa prognozama!
Pri tom,evo nisam informisan pa neka mi neko kaze ; koji to poznati i provereni napadac kosta nekih 10-ak miliona,a mogao bi biti "doveden" u Zvezdu???

killy81

pre 2 godine

Voleo bih da se ponovi prica kao sa Radonjicem. Veliki talenat, ali losa radna etika, van radara, skoro gotova karijera a da nije ni pocela, a onda prelazak u Zvezdu. Ostatak price znamo. :) Neka se sve to ponovi i sa Zivkovicem.

Vukan

pre 2 godine

budućnost je pred njim i vreme je na negovoj strani do 35-ima da se razvije u gol mašinu.Bitno je da zna da trči,veže kopačke i to je to.

zvezdaš

pre 2 godine

Šta znam, jeste veliki talenat. Bio. Brzina je tu i to jedino raduje pošto nam treba takav za Evropu i kontre. Mora biti motivisan ako hoće da se vrati na bilo kakvu mapu fudbala.
Valjda je fiziki pristojan i da će brzo zaigrati.
Ako je spreman kao Dioni, piši propalo. Ne znam da li uopšte uvažavaju one lekarske.

Opet ostaje pitanje desnog beka, rezervnog levog, nekog veznjaka na poziciji Kange itd. Ovi tantusi ništa ne mogu da prodaju i pitanje je šta mogu dovesti za ovih 4 dana. Zaista imamo fantastične rezultate kakvi vode klub.

Baš zato što te znamo

pre 2 godine

Imali su Terzić i Mrkela špica na tacni, iz Moldea, i zbog 500 000 evra obeštećenja smo izgubili 11miliona.E to je gol mašina koja sipa 30+ po sezoni.E sada dovode dečka samo zbog toga što je džabe i stoti put prave istu grešku.Ne kažem da ne postoji šansa da se snadje, ali je šansa jako mala.

Coa

pre 2 godine

Imam osećaj da je ovo pun pogodak!
Cenim da je dečku potrebna kvalitetna šansa da postane vrhunski igrač, a Zvezda mu tu šansu može obezbediti.
Srećno momak!!!

Miki

pre 2 godine

Verujem da je Živković za CZ POJAČANJE! Ima brzinu, dribling i dobru školu. relativno je mlad. Za ostalo je potrebno mnogo više para, što CZ nema. Danas se tačno znaju cene igrača u Evropi tako da nije moguće za male pare dobiti nekog Kijezu, Himika ili slične fudbalere. Budimo realni!

Zeljko Stefanov

pre 2 godine

Kakva bre bomba?Tako su govorili i za Kafua, Rikardinja, Čaušića, Tomanea, Garsije, Kanjasa, Žandera, Van Laparu, Dionija i još na desetine njih kojih sada nigde nema.Prosto ne verujem da ova uprava može nekog solidnog igrača da dovede?
I Bakajoko je brz krilni irač, zašto ne igra? Ko je opet promašio?
(Zoran., 28. avgust 2021 18:46)

Pošto postavljaš pitanje ko je promašio, pretpostavljam da te to stvarno interesuje, da želiš da saznaš i da uradiš nešto po tom pitanju, kako se promašaji ne bi više dešavali.

Ako ti otkrijem ko je promašio, šta misliš da uradiš? Ili čisto pišeš kao što i kere laju?

Gossa placa Zeljko

pre 2 godine

Sta je bre ovo? Opet krilo? Pa imamo Bena, Falka, Katai, pa i Srnic na tim pozicijama..jos neki mogu da pokriju. Gde su nam bekovi, gde nam je spic?

Srdjan

pre 2 godine

Pametna odluka uprave, dolazi bez obestecenja, bio je veliki talenat, posle se zagubio, moze da bude jedan od boljih poslova,a i ako ne bude, nije kostao mnogo...U svakom slucaju vredi probati.

Lord of the Flies

pre 2 godine

Ja sam apsolutno nezadovoljan ovim pojacanjem - nama treba spic, gol masina, covek koji cini tim 30% ubojitijim zato sto nepogresivo proigrava veznjake, ubitacan je 1 na 1 i odvlaci po 2-3 igraca da ga cuvaju, ima visok % realizacije. To je bomba a ne ovaj decko...

Gradjanin

pre 2 godine

Ja sam apsolutno nezadovoljan ovim pojacanjem - nama treba spic, gol masina, covek koji cini tim 30% ubojitijim zato sto nepogresivo proigrava veznjake, ubitacan je 1 na 1 i odvlaci po 2-3 igraca da ga cuvaju, ima visok % realizacije. To je bomba a ne ovaj decko...
(Lord of the Flies, 28. avgust 2021 19:25)

Lukakua ili Lewandovskog ili Insinjea ne možemo da dovedemo

viljuska

pre 2 godine

pojacanja tipa van la para, kanjas i dioni su u startu mirisali na lose...

sto se tice ovog momka, on ima potencijal, ima sjajne predispozicije, mnogo je brz... treba malo da poradi na zavrsnici, ali i to moze da dodje... i u godinama je da mozemo i da ga prodamo posle.

Jeremija

pre 2 godine

Auu kakav će ovo promašaj da bude. Dečko ima 25 godina, a Zvezda će da mu bude već deveti klub. I nigde ništa pokazao nije. Još jedan večiti "talenat" koji se seljakao po pozajmicama i svi su gledali da ga se na kraju otarase. Umesto da rasprodaju višak, u Zvezdi ponovo gomilaju kojekakav igrački otpad. Šta ćemo sa Falkom, Vukanovićem, Bakajokom, Krstovićem...?
Biće ovo još jedan u nizu "bisera" - La Para, Tomane, Spiidonović, Čaušić...

objektivan

pre 2 godine

Mene zanima jedna stvar u vezi grupa za Ligu Europe i Ligu Konf.,dakle ako ima po 8grupa,gde prva dva idu dalje to je 16timova plus 8 treceplasiranih iz LS!Kako onda 24ekipe da nastavljaju dalje?Jel moze neko da objasni?
(C.Z, 28. avgust 2021 18:10)

E ovako C.Z. u Ligi šampiona prva dva idu dalje i nastavljaju isto takmičenje. Trećeplasirani iz grupe se seli u Ligu Evrope igra plej of sa drugoplasiranim iz gupe Lige Evrope za ulazak među 16 Lige Evrope. Trećeplasirani iz Lige Evrope se seli u Ligu konferencija i igra plej of sa drugoplasiranim iz Lige konferencija za ulazak u 16 tog takmičenja.

Inače ovo mi je potpuno "sumnjivo" pojačanje. Kakav igrač sa 25 odlazi u Kinu gde mahom odlaze igrači iz Evrope na zalasku karijere. Ali dobro, možda i grešimo u vezi njega.

Zvezda

pre 2 godine

To što je igrao u Kini nema veze. Gomila igrača promeni sredinu i ne snadje se. Sigurno je da ima dobru školu, podlogu. Videćemo.

Badza

pre 2 godine

Milan Pavkov je u karijeri (nije igrao van Srbije) postigao 98 golova, a tri godine je stariji od ovog momka, pa prosudite sami o kakvim se igraču radi za naše uslove.

Mrki

pre 2 godine

Toooo,bas sam zeleo da dodje,strasan igrac za Zvezdu,brz ko munja,ako bude dobijao dobre lopte od veznog reda nadavace se golova posebno iz kontri.Po meni ovo je najvece pocajanje Zvezde u zadnjih 20 godina.

Alex

pre 2 godine

Pretpostavljam da se necete dionija resiti? Ovo vodi klub u katanac program ovoliko gomilanje igraca. Voleo bih da vidim koliko real, psz imaju igraca na platnom spisku. Potpusujem manje.

tako

pre 2 godine

Jbt kako ga najaviste kao neznam ko da dolazi. Igrao u Kini nema iskustva mlad je polako, mozda se kod nas neće snaći. Ne dao Bog da prvu tekmu odigra loše,ima odmah da počnu kritike

Don Kihot

pre 2 godine

Bivši "talenat", nigde se nije dokazao,do 25 god. promenio 6-7 klubova,na kraju Kina zbog para,a sada je "bomba" u C. Z.???
Zvezda je u zadnjih 2-3 god. kupila desetak takvih "promašenih bombi"!?

Sub013

pre 2 godine

Ode cena goriva, brašna, zejtina i ostalih namirnica u nedogled
(Niti volim Zvezdu niti volim Partizan, 28. avgust 2021 17:31)

Zbog? Citate li vi, dolazi bez obestecenja kao slobodan igrac, drugo Zvezda je toliko zaradila konstantnim igranjem na Evro sceni da je mogla tj. morala da dovede napadaca od min 5 miliona bez da joj iko pomaze. Mozda si hteo da ostavis ovaj komentar na temi KKP - a? To vec ima smisla da neko dovodi milionska pojacanja a bude 7. u domacoj ligi, Zvezda u fudbalu u zadnje 4 godine 2 puta igra LS i svaki put ostvaruje pobedu i 2 puta prolazi grupu u LE, da nemamo lopove u upravi mogli bismo da dovedemo napadaca od 10 miliona svojom parama! Dok tako nesto ne moze da se kaze za KKP. Ovo su cinjenice, mogu i detaljnije da ti ih obrazlozim, da mnozimo cene karata za LS i pune stadione, da dodamo 12 miliona od prodaje Radonjica itd. Nama ne treba niko da pomaze, nemoj samo da nam odmazdu kao sto su uvek radili!

Од рођења мог

pre 2 godine

Исто овако су биле пљувачине по коментарима и за Немању Радоњића кад је прелазио у Звезду, па видите како је Радоњић играо у Звезди и где је отишао. Брзина и хитрина у баратању лоптом се не могу научити. Са тим се човек рађа, а ми немамо брзе играче. Добродошао кући Живковићу и да покажеш на терену ко си и шта си!

Zoran.

pre 2 godine

Kakva bre bomba?Tako su govorili i za Kafua, Rikardinja, Stoiljkovića, Melega, Jeftovića, Embesilija, Čaušića, Tomanea, Garsije, Kanjasa, Žandera, Van Laparu, Spiridonovića, Jirku, Falka, Dionija i još na desetine njih kojih sada nigde nema i niko ih neće.Prosto ne verujem da ova uprava može nekog solidnog igrača da dovede?
I Bakajoko je brz krilni irač, zašto ne igra?Ko je opet promašio?

Spree15

pre 2 godine

U Zvezdi će imati prostor da pokaže šta su mu predviđali i izbori povratnu kartu za veliku scenu.

Marko Marin izgledao kao Messi pa završio u Arabiji, mislim da naši fudbaleri idu u lige petice i Holandiju samo kao mladi talenti, u svakom drugom scenariju baš teško.

Marko

pre 2 godine

Kakva Loznica??? Šta pričaš ti, gde sam ja pomenuo Loznicu? Jesi li slep ili navaren?? Hahahahahahaha ko sve danas piše komentare hahahahaha
(Niti volim Zvezdu niti volim Partizan, 28. avgust 2021 18:22)
Opusti se Loznica, provalio te čovek. Nije strašno

ДЕЛИЈА🔴⚪

pre 2 godine

Кад почне играти онда ћемо видјети јел заиста "бомба" или је још једно разочарење у низу које су нам приредили ови наши "стручњаци". Искрено, не познајем момка па се не бих упуштао у оцјене. Добро нам дошао у сваком случају.

C.Z

pre 2 godine

Mene zanima jedna stvar u vezi grupa za Ligu Europe i Ligu Konf.,dakle ako ima po 8grupa,gde prva dva idu dalje to je 16timova plus 8 treceplasiranih iz LS!Kako onda 24ekipe da nastavljaju dalje?Jel moze neko da objasni?

Joca

pre 2 godine

Pa ti sto pises o zejtinu i namirnica a sta ces na Sportskom komentaru pisi o kvantasu krompiru i Beogradski pijacama to verovatno poznaje bolje od sporta i licis mina moju babu Smiljanu stalno sve skupo

Niti volim Zvezdu niti volim Partizan

pre 2 godine

Ode cena goriva, brašna, zejtina i ostalih namirnica u nedogled
(Niti volim Zvezdu niti volim Partizan, 28. avgust 2021 17:31)

daj mu ga Loznico jos po patetici
(max, 28. avgust 2021 17:58

Hahahahahahah čuj se pavijane. Da si pratio komentare sa EP u fudbalu, video bi da nemam veze sa, pretpostavljam, Goran Loznica profilom. No dobro, paranoja se teško leči, razumem te

Niti volim Zvezdu niti volim Partizan

pre 2 godine

Ode cena goriva, brašna, zejtina i ostalih namirnica u nedogled
(Niti volim Zvezdu niti volim Partizan, 28. avgust 2021 17:31)

daj mu ga Loznico jos po patetici
(max, 28. avgust 2021 17:58

Kakva Loznica??? Šta pričaš ti, gde sam ja pomenuo Loznicu? Jesi li slep ili navaren?? Hahahahahahaha ko sve danas piše komentare hahahahaha

nostalgija

pre 2 godine

Na trenutak se iznerviram kad vidim koga dovodimo, ali onda kad se malo razmisli, jasno je da mi ne mozemo da dovedemo napadaca za kojeg svi znamo da je dobar, nemamo mi te uslove. Prosto, moramo ovako, da pokusavamo da ubodemo(kao sa Boacijem npr), a ovaj mozda i nije los, jer jasno je da decko ima talenta.
Velike nade polazem u Ohija, i nadam se da mu ovo nije neki ludacki deo karijere, kad ga sve ide, nego da mu je to realan kvalitet.
Sto se tice ostalih eventualnih dolazaka, slazem se sa vecinom da nam treba jos jedan levi bek, bilo kakav, samo da moze da odmeni Rodica bar ponekad u domacem prvenstvu. A sto nisu zadovoljni Rodicem; pa iz istih gore navedenih razloga mi ne mozemo da dovedemo ni boljeg levog beka, sta vise, ako Rodic ode, necemo moci da nadjemo ni igraca njegovog kvaliteta. I treba nam jos jedno levo krilo, zbog prodaje Gavrica, valjda dodje ovaj Djumic i Olija, mada, mogao bi i Radulovic konacno da dobije sansu, jer kad je potpisao novi ugovor, mislio sam da je sve ok izmedju njega i kluba, a on je i dalje zaboravljen(ako je povredjen, to nisam znao).

ciganin od 1964

pre 2 godine

tajna da nam vec tri godine treba levi bek. osim toga treba i da se skupimo mi navijaci i isplatimo gobelju i njegovog menadzera pa da idu. gajic i srnic su dovoljno dobri, samo im niko ne dozvoljava da igraju zbog gobelje vezare.

Gajić nema pojma.
mlitav je skroz.
nema ništa bolje od Gobelje,čak ni centaršut.

pfff

pre 2 godine

Звездаш јесам, али ово бомба ? Не, није. Ово је мазање очију правим и искреним навијачима Звезде. Да се не лажемо.
(Шид у срцу., 28. avgust 2021 17:28)

Ako pratis redovno, ok, ali ja se secam tekme holandske lige od pre nekoliko godina, gde me je ovaj mali (sada je i “porastao” :)) odusevio.

Tubic

pre 2 godine

Citao sam interviju gdje ovaj decko sa majkom govori da je grobar i da mu je to velika zelja da zaigra na JNA.
Zvezdo sta si docekala sa ovim Terzom i Mrkelom?

Komentator

pre 2 godine

Kakva, bre, bomba? Čemu ovakvi naslovi i izrazi? Mislite da je narod glup i da će da veruje ovakvim kič vestima? Dečko je posle 7 dana ipak pristao da deli procenat sa onima koji ga i dovode u Zvezdu, to je istina! Kad ste ranije čuli za njega ili pročitali neku vest? Da su Pavkov i Dragović živi i zdravi a Ben da se vrati u formu! Mrkelu treba najuriti iz kluba, svojim "bombama" je mnogo oštetio klub!

Halid invalid Hari

pre 2 godine

(ZoLa, 28. avgust 2021 18:17)

Ma kakvo obestecenje, tip je platio da igra u Zvezdi. Jos kao mali je gledao Pantelu, kumaru I Zigaru i rekao majko ocu i ja vako

Au

pre 2 godine

Toliko bombi nije palo ni pre 20ak i nesto godina. Medjutim, zaista je vidljivo da se od tolikih bombi, nista ne cuje. Svakako, bombe u odnosu na igrace Sevojna ili Kolubare, ipak, treba razmisljati racionalno i realno.

ZoLa

pre 2 godine

Sta se lozite po komentarima na naslov, koji je neki novinar kreirao da bi dobio na preglednosti. Sto se tice ovog decka, bitno je da je dosao bez obestecenja i na osnovu prethodne 2-3 sezone sigurno nije u poziciji da trazi ne znam kakvu platu. Bio je veliki talenat, govori srpski, pa ko zna… ako ga krene, moze da ispadne bas dobro pojacanje, a ako ne, onda opet nikom nista. Uostalom, nabolja pojacanja poslednjih godina su ispadali bas ti “domaci stranci” tipa Borjan, Marin, Degenek, Dragovic… Ja ne ocekujem mnogo ali se ipak nadam.
I da! Za mene bi bila bomba da Zvezda konacno dovede normalne bekove ili makar desnog beka koji ume da zaustavi protivnika i da salje loptu napred kad je dobije. I da mu je makar svaki peti centarsut OK… mnogo trazim znam :D

Боки

pre 2 godine

Каква бомба, ово није ни обична петарда... Дај боже само да не буде као Ван Ла Превара.

ssss

pre 2 godine

Pun mi je klinac ovih bombi. Nikad ni jedan nije bio ni petarda, a ne bomba.
Dajte pravog igraca, sve neki promaseni slucajevi, sta vam je vise?.

Шид у срцу.

pre 2 godine

Звездаш јесам, али ово бомба ? Не, није. Ово је мазање очију правим и искреним навијачима Звезде. Да се не лажемо.

zvezdale

pre 2 godine

@Bard Živa

Jel znaš ti da je Bard Živadonić bivši trener Zvezde i veliki navijač, pošto si partizanovac a potpisujes se kao Bard?! Kakav pobrkan lik.

anonimus

pre 2 godine

ne bih rekao bomba al potencijalno ogromno pojacanje ako se poklope kockice, morate da shvatite da neko ko je prosao Ajaxovu skolu je tehnicki pismeniji igrac od 90% lige, pritom brz je tako da..

SUNĐER BOB

pre 2 godine

Kakva crna bomba?..dečko ne igra ozbiljno fudbal dve godine...jedino ako ce nam pojacati atletski klub jer mu je jedini kvalitet brzina..

veverica

pre 2 godine

ovo ko da je ilijev dosao u zvezdu. svaki igrac bomba.
nije tajna da nam vec tri godine treba levi bek. osim toga treba i da se skupimo mi navijaci i isplatimo gobelju i njegovog menadzera pa da idu. gajic i srnic su dovoljno dobri, samo im niko ne dozvoljava da igraju zbog gobelje vezare.

vp

pre 2 godine

Bomba nije... 50/50 su sanse da bude vrhunsko pojacanje i da zaigra tako da bude mozda i najbolji u timu, ili da bude jos jedan Van La Prevara, mada za manji novac..

uplakani

pre 2 godine

Zar ovaj nije rekao da navija za Partizan?
(Bard Živa, 28. avgust 2021 17:38)

Ma oprostićemo mu trenutke ludila. Barem nije ko Mustafa za vas rekao da nas mrzi

Legolas

pre 2 godine

Od tolikih "velikih"pojačanja diže mi se kosa na glavi.

Još jedna kombinacija,ništa više.
Dečko ni u kineskoj ligi nije mogao ni prosečan da bude.
O Utrehtu,a tek Ajaksu da ne govorimo.
Sve u svemu uprava nastavlja sa bespoštednim bacanjem para na ispodprosečne igrače,ujedno omladinska škola nikoga kvalitetnog klinca da izbaci.
Ulazak u LE produžio je ostanak Mrkeli i ostalim nestručnim licima u Zvezdi,koji će i taj novac od LE spiskati bez da trepnu u promašaje od pojačanja već na zimu i narednog leta.

z’brda

pre 2 godine

momak puni 25 godina sledeće nedelje, a na 139 zvanična meča u karijeri dao je 47 golova. Ne verujem da çe se zvezda ovajditi sa ovim avanturistom.

max

pre 2 godine

Ode cena goriva, brašna, zejtina i ostalih namirnica u nedogled
(Niti volim Zvezdu niti volim Partizan, 28. avgust 2021 17:31)

daj mu ga Loznico jos po patetici

4S

pre 2 godine

Ništa da plate a toliko para uzeše.Sve na dođem ti dođeš mi. Tim nikad gori a imao veće šanse da se ne znojeći plasira u ligu šampiona.
Zato ih itreba oterati z Zvezde što pre!

zvezdaš

pre 2 godine

Jeste mačka u džaku, večiti talenat ali vredi probati. 24 ima, još nije gotov. Neka bude pola Radonjića i sve 5. Ako ništa Rišairo je brz kao metak, to nam prilično fali u napadu. Katai, Ben i Ivanić nisu igrači za kontra napade. Živković je nacrtan za brze kontre. Ajde pa pomozi Bože i srećno Žiletu!

Zex

pre 2 godine

Decko ce biti najbolji igrac lige ako dodje, ima samo 23 godine, pogledajte kakve golove je davao samo u kini! visok je i izuzetno brz napadac to nam bas fali jos kada dodje ohi bice to raznovrstan napad, samo desni i levi bek, to nam najvise fali.

Rajko Milovanovic

pre 2 godine

Ono kad ga I Kinezi pustaju dzabe tj samo da ode a kod nas je Bomba I vrhunsko pojacanje koje je zadnje 2 godine odigralo 10 ak utakmica !!! Da ima gde sigurno bi dosao u Ling Long Ligu .....

Straight Outta München

pre 2 godine

Kakva je ovo bomba? Nekada velika nada, znači više nije, a promenio više klubova nego što je igrao godina.
(poezija., 28. avgust 2021 17:31)

Za nase uslove je bombetina. Postigao covek 90 golova sa 25 godina. Ekstra pojacanje.

Шид у срцу.

pre 2 godine

Звездаш јесам, али ово бомба ? Не, није. Ово је мазање очију правим и искреним навијачима Звезде. Да се не лажемо.

Од рођења мог

pre 2 godine

Исто овако су биле пљувачине по коментарима и за Немању Радоњића кад је прелазио у Звезду, па видите како је Радоњић играо у Звезди и где је отишао. Брзина и хитрина у баратању лоптом се не могу научити. Са тим се човек рађа, а ми немамо брзе играче. Добродошао кући Живковићу и да покажеш на терену ко си и шта си!

Legolas

pre 2 godine

Od tolikih "velikih"pojačanja diže mi se kosa na glavi.

Još jedna kombinacija,ništa više.
Dečko ni u kineskoj ligi nije mogao ni prosečan da bude.
O Utrehtu,a tek Ajaksu da ne govorimo.
Sve u svemu uprava nastavlja sa bespoštednim bacanjem para na ispodprosečne igrače,ujedno omladinska škola nikoga kvalitetnog klinca da izbaci.
Ulazak u LE produžio je ostanak Mrkeli i ostalim nestručnim licima u Zvezdi,koji će i taj novac od LE spiskati bez da trepnu u promašaje od pojačanja već na zimu i narednog leta.

ZoLa

pre 2 godine

Sta se lozite po komentarima na naslov, koji je neki novinar kreirao da bi dobio na preglednosti. Sto se tice ovog decka, bitno je da je dosao bez obestecenja i na osnovu prethodne 2-3 sezone sigurno nije u poziciji da trazi ne znam kakvu platu. Bio je veliki talenat, govori srpski, pa ko zna… ako ga krene, moze da ispadne bas dobro pojacanje, a ako ne, onda opet nikom nista. Uostalom, nabolja pojacanja poslednjih godina su ispadali bas ti “domaci stranci” tipa Borjan, Marin, Degenek, Dragovic… Ja ne ocekujem mnogo ali se ipak nadam.
I da! Za mene bi bila bomba da Zvezda konacno dovede normalne bekove ili makar desnog beka koji ume da zaustavi protivnika i da salje loptu napred kad je dobije. I da mu je makar svaki peti centarsut OK… mnogo trazim znam :D

Zoran.

pre 2 godine

Kakva bre bomba?Tako su govorili i za Kafua, Rikardinja, Stoiljkovića, Melega, Jeftovića, Embesilija, Čaušića, Tomanea, Garsije, Kanjasa, Žandera, Van Laparu, Spiridonovića, Jirku, Falka, Dionija i još na desetine njih kojih sada nigde nema i niko ih neće.Prosto ne verujem da ova uprava može nekog solidnog igrača da dovede?
I Bakajoko je brz krilni irač, zašto ne igra?Ko je opet promašio?

Bane

pre 2 godine

zivkovic-falko. ma idi begaj terza madjija. a Serif?
(Liberty, 28. avgust 2021 21:43)
Taj Serif igra ligu šampiona sa Realom iz Madrida, Zvezda ligu Evrope, dok vi umirete od srece zbog plasmana u ligu paje patka sa sve flotama i faunama.

killy81

pre 2 godine

Voleo bih da se ponovi prica kao sa Radonjicem. Veliki talenat, ali losa radna etika, van radara, skoro gotova karijera a da nije ni pocela, a onda prelazak u Zvezdu. Ostatak price znamo. :) Neka se sve to ponovi i sa Zivkovicem.

Alan Ford-Srbija 2020.

pre 2 godine

Totalno mi nije jasna ova transfer politika.Trenutno imamo od napadača Milana Pavkova sa kojim je produžen ugovor i igra stvarno odlično,imamo Rajinog "talenta" Krstovića koga ne možemo nikom da utrapimo,na zimu nam dolazi Ohi koji bi trebalo da bude dugoročno rešenje a sada se dovodi i četvrti napadač u sistemu gde igramo sa jednim napadačem.A za to vreme nemamo beka koji zna da centrira.Na levoj strani imamo samo Rodića i umesto da se potrude da vratimo i Mihaila Ristića ili Filipa Mladenovića a na desnoj strani makar uz Gajića da dovedemo Filipa Stojkovića(Gobeljića ne računam medju ozbiljne igrače) I još da pokušamo da dovedemo Jovanovića kome je istekao ugovor na mesto trećeg solidnog štopera uz Dragovića i Degeneka(Pankova isto tako ne računam medju igrače na koje treba ozbiljno računati)

Gradjanin

pre 2 godine

Ja sam apsolutno nezadovoljan ovim pojacanjem - nama treba spic, gol masina, covek koji cini tim 30% ubojitijim zato sto nepogresivo proigrava veznjake, ubitacan je 1 na 1 i odvlaci po 2-3 igraca da ga cuvaju, ima visok % realizacije. To je bomba a ne ovaj decko...
(Lord of the Flies, 28. avgust 2021 19:25)

Lukakua ili Lewandovskog ili Insinjea ne možemo da dovedemo

z’brda

pre 2 godine

momak puni 25 godina sledeće nedelje, a na 139 zvanična meča u karijeri dao je 47 golova. Ne verujem da çe se zvezda ovajditi sa ovim avanturistom.

Spree15

pre 2 godine

U Zvezdi će imati prostor da pokaže šta su mu predviđali i izbori povratnu kartu za veliku scenu.

Marko Marin izgledao kao Messi pa završio u Arabiji, mislim da naši fudbaleri idu u lige petice i Holandiju samo kao mladi talenti, u svakom drugom scenariju baš teško.

Srdjan

pre 2 godine

Pametna odluka uprave, dolazi bez obestecenja, bio je veliki talenat, posle se zagubio, moze da bude jedan od boljih poslova,a i ako ne bude, nije kostao mnogo...U svakom slucaju vredi probati.

Baš zato što te znamo

pre 2 godine

Imali su Terzić i Mrkela špica na tacni, iz Moldea, i zbog 500 000 evra obeštećenja smo izgubili 11miliona.E to je gol mašina koja sipa 30+ po sezoni.E sada dovode dečka samo zbog toga što je džabe i stoti put prave istu grešku.Ne kažem da ne postoji šansa da se snadje, ali je šansa jako mala.

Miki

pre 2 godine

Verujem da je Živković za CZ POJAČANJE! Ima brzinu, dribling i dobru školu. relativno je mlad. Za ostalo je potrebno mnogo više para, što CZ nema. Danas se tačno znaju cene igrača u Evropi tako da nije moguće za male pare dobiti nekog Kijezu, Himika ili slične fudbalere. Budimo realni!

samo da dodam

pre 2 godine

Podseticu redovne citaoce na komentare o Falcineliju posle nekoliko odigranih utakmica (posebno nakon one prve njegove i ispadanja od Omonije). Sve veliki strucnjaci ovde na portalu : "ko je doveo ovog vezarosa italijana"?...zatim "a od kuma Falcineli"..."ovaj da nesto valja igrao bi u Seriji A"..itd itd!
Sada se o Falcineliju pise sa divljenjem i mnogi zale sto je otisao??!!
Ovaj Zivkovic bar ima neki CV...potencijal kod njega
postoji,treba sacekati sa prognozama!
Pri tom,evo nisam informisan pa neka mi neko kaze ; koji to poznati i provereni napadac kosta nekih 10-ak miliona,a mogao bi biti "doveden" u Zvezdu???

Halid invalid Hari

pre 2 godine

(ZoLa, 28. avgust 2021 18:17)

Ma kakvo obestecenje, tip je platio da igra u Zvezdi. Jos kao mali je gledao Pantelu, kumaru I Zigaru i rekao majko ocu i ja vako

Don Kihot

pre 2 godine

Bivši "talenat", nigde se nije dokazao,do 25 god. promenio 6-7 klubova,na kraju Kina zbog para,a sada je "bomba" u C. Z.???
Zvezda je u zadnjih 2-3 god. kupila desetak takvih "promašenih bombi"!?

zvezdaš

pre 2 godine

Jeste mačka u džaku, večiti talenat ali vredi probati. 24 ima, još nije gotov. Neka bude pola Radonjića i sve 5. Ako ništa Rišairo je brz kao metak, to nam prilično fali u napadu. Katai, Ben i Ivanić nisu igrači za kontra napade. Živković je nacrtan za brze kontre. Ajde pa pomozi Bože i srećno Žiletu!

Badza

pre 2 godine

Milan Pavkov je u karijeri (nije igrao van Srbije) postigao 98 golova, a tri godine je stariji od ovog momka, pa prosudite sami o kakvim se igraču radi za naše uslove.

Coa

pre 2 godine

Imam osećaj da je ovo pun pogodak!
Cenim da je dečku potrebna kvalitetna šansa da postane vrhunski igrač, a Zvezda mu tu šansu može obezbediti.
Srećno momak!!!

Marko

pre 2 godine

Kakva Loznica??? Šta pričaš ti, gde sam ja pomenuo Loznicu? Jesi li slep ili navaren?? Hahahahahahaha ko sve danas piše komentare hahahahaha
(Niti volim Zvezdu niti volim Partizan, 28. avgust 2021 18:22)
Opusti se Loznica, provalio te čovek. Nije strašno

ДЕЛИЈА🔴⚪

pre 2 godine

Кад почне играти онда ћемо видјети јел заиста "бомба" или је још једно разочарење у низу које су нам приредили ови наши "стручњаци". Искрено, не познајем момка па се не бих упуштао у оцјене. Добро нам дошао у сваком случају.

zvezdaš

pre 2 godine

Šta znam, jeste veliki talenat. Bio. Brzina je tu i to jedino raduje pošto nam treba takav za Evropu i kontre. Mora biti motivisan ako hoće da se vrati na bilo kakvu mapu fudbala.
Valjda je fiziki pristojan i da će brzo zaigrati.
Ako je spreman kao Dioni, piši propalo. Ne znam da li uopšte uvažavaju one lekarske.

Opet ostaje pitanje desnog beka, rezervnog levog, nekog veznjaka na poziciji Kange itd. Ovi tantusi ništa ne mogu da prodaju i pitanje je šta mogu dovesti za ovih 4 dana. Zaista imamo fantastične rezultate kakvi vode klub.

cole

pre 2 godine

samo da im ne padne ponovo na pamet bojan krkic!!! ovog nigde nisam gledao...tako da mu zelim sve najbolje u zvezdi..samo da ne bude novi spiridonovic. srecno, zvezdo moja!

mighty banana

pre 2 godine

Kineska liga je za Ling Long Liga Šampiona po kvalitetu, biće on dobar za naše njive. Za Evropu jbg, treba para, a Terza ima svoje potrebe...

Боки

pre 2 godine

Каква бомба, ово није ни обична петарда... Дај боже само да не буде као Ван Ла Превара.

Komentator

pre 2 godine

Kakva, bre, bomba? Čemu ovakvi naslovi i izrazi? Mislite da je narod glup i da će da veruje ovakvim kič vestima? Dečko je posle 7 dana ipak pristao da deli procenat sa onima koji ga i dovode u Zvezdu, to je istina! Kad ste ranije čuli za njega ili pročitali neku vest? Da su Pavkov i Dragović živi i zdravi a Ben da se vrati u formu! Mrkelu treba najuriti iz kluba, svojim "bombama" je mnogo oštetio klub!

Sub013

pre 2 godine

Ode cena goriva, brašna, zejtina i ostalih namirnica u nedogled
(Niti volim Zvezdu niti volim Partizan, 28. avgust 2021 17:31)

Zbog? Citate li vi, dolazi bez obestecenja kao slobodan igrac, drugo Zvezda je toliko zaradila konstantnim igranjem na Evro sceni da je mogla tj. morala da dovede napadaca od min 5 miliona bez da joj iko pomaze. Mozda si hteo da ostavis ovaj komentar na temi KKP - a? To vec ima smisla da neko dovodi milionska pojacanja a bude 7. u domacoj ligi, Zvezda u fudbalu u zadnje 4 godine 2 puta igra LS i svaki put ostvaruje pobedu i 2 puta prolazi grupu u LE, da nemamo lopove u upravi mogli bismo da dovedemo napadaca od 10 miliona svojom parama! Dok tako nesto ne moze da se kaze za KKP. Ovo su cinjenice, mogu i detaljnije da ti ih obrazlozim, da mnozimo cene karata za LS i pune stadione, da dodamo 12 miliona od prodaje Radonjica itd. Nama ne treba niko da pomaze, nemoj samo da nam odmazdu kao sto su uvek radili!

Jeremija

pre 2 godine

Auu kakav će ovo promašaj da bude. Dečko ima 25 godina, a Zvezda će da mu bude već deveti klub. I nigde ništa pokazao nije. Još jedan večiti "talenat" koji se seljakao po pozajmicama i svi su gledali da ga se na kraju otarase. Umesto da rasprodaju višak, u Zvezdi ponovo gomilaju kojekakav igrački otpad. Šta ćemo sa Falkom, Vukanovićem, Bakajokom, Krstovićem...?
Biće ovo još jedan u nizu "bisera" - La Para, Tomane, Spiidonović, Čaušić...

max

pre 2 godine

Ode cena goriva, brašna, zejtina i ostalih namirnica u nedogled
(Niti volim Zvezdu niti volim Partizan, 28. avgust 2021 17:31)

daj mu ga Loznico jos po patetici

viljuska

pre 2 godine

pojacanja tipa van la para, kanjas i dioni su u startu mirisali na lose...

sto se tice ovog momka, on ima potencijal, ima sjajne predispozicije, mnogo je brz... treba malo da poradi na zavrsnici, ali i to moze da dodje... i u godinama je da mozemo i da ga prodamo posle.

Zvezda

pre 2 godine

To što je igrao u Kini nema veze. Gomila igrača promeni sredinu i ne snadje se. Sigurno je da ima dobru školu, podlogu. Videćemo.

vp

pre 2 godine

Bomba nije... 50/50 su sanse da bude vrhunsko pojacanje i da zaigra tako da bude mozda i najbolji u timu, ili da bude jos jedan Van La Prevara, mada za manji novac..

uplakani

pre 2 godine

Zar ovaj nije rekao da navija za Partizan?
(Bard Živa, 28. avgust 2021 17:38)

Ma oprostićemo mu trenutke ludila. Barem nije ko Mustafa za vas rekao da nas mrzi

Pitam

pre 2 godine

Imali su Terzić i Mrkela špica na tacni, iz Moldea, i zbog 500 000 evra obeštećenja smo izgubili 11miliona.E to je gol mašina koja sipa 30+ po sezoni.E sada dovode dečka samo zbog toga što je džabe i stoti put prave istu grešku.Ne kažem da ne postoji šansa da se snadje, ali je šansa jako mala.
(Baš zato što te znamo, 28. avgust 2021 20:44)

Da si bolje informisan taj je slobodan u Januaru

zmajognjeni

pre 2 godine

Totalno mi nije jasna ova transfer politika.Trenutno imamo od napadača Milana Pavkova sa kojim je produžen ugovor i igra stvarno odlično,imamo Rajinog "talenta" Krstovića koga ne možemo nikom da utrapimo,na zimu nam dolazi Ohi koji bi trebalo da bude dugoročno rešenje a sada se dovodi i četvrti napadač u sistemu gde igramo sa jednim napadačem.A za to vreme nemamo beka koji zna da centrira.Na levoj strani imamo samo Rodića i umesto da se potrude da vratimo i Mihaila Ristića ili Filipa Mladenovića a na desnoj strani makar uz Gajića da dovedemo Filipa Stojkovića(Gobeljića ne računam medju ozbiljne igrače) I još da pokušamo da dovedemo Jovanovića kome je istekao ugovor na mesto trećeg solidnog štopera uz Dragovića i Degeneka(Pankova isto tako ne računam medju igrače na koje treba ozbiljno računati)
(Alan Ford-Srbija 2020., 28. avgust 2021 21:42)

Bekovi su trenutno deficitarna roba u celom svetu. Dobre bekove placaju odlicni klubovi velike pare. Solidne placaju vrlo dobri klubovi. Osrednje kupuju dobri klubovi. A nama sta ostanu krs bekovi za opet velike pare. U napadu nam fali konstantnost, sto sa Pavkovom nemamo, pokazao je to u toliko proslih sezona. Ne znam koliko pratite domace prvenstvo, ali covek se veci deo tih utakmica kretao kao baba, a bio efikasan kao protivnicki igrac. U napadu najvise skripi, i treba nam dobar napadac za jesen u Evropi, daleko nam je Ohi.

anonimus

pre 2 godine

ne bih rekao bomba al potencijalno ogromno pojacanje ako se poklope kockice, morate da shvatite da neko ko je prosao Ajaxovu skolu je tehnicki pismeniji igrac od 90% lige, pritom brz je tako da..

Joks

pre 2 godine

Zvezda ima Pavkova koji zablista na vaznim utakmicama, ali ga preko godine uglavnom nema. Dioni će verovatno da uđe u formu kod isteka pozajmice. Ohi Omoijuanfo dolazi u januaru. Ima sjajnu statistiku u Moldeu, ali videcemo tek kako ce se snaci. Živković je drugi tip igrača, ima brzinu i igra "u dubinu". To nemamo. Ne očekujem više čuda, ali moramo da budemo opasniji i u kontri (u tranziciji, kako se to sad kaže). Igrači su nam prespori za to. Setimo se samo koliko nam je Radonjić značio iako nije umeo pošteno da šutne ni da doda, nego sve neke uvrnute lopte. Ali brzina... brzina je skoro sve!

nostalgija

pre 2 godine

Na trenutak se iznerviram kad vidim koga dovodimo, ali onda kad se malo razmisli, jasno je da mi ne mozemo da dovedemo napadaca za kojeg svi znamo da je dobar, nemamo mi te uslove. Prosto, moramo ovako, da pokusavamo da ubodemo(kao sa Boacijem npr), a ovaj mozda i nije los, jer jasno je da decko ima talenta.
Velike nade polazem u Ohija, i nadam se da mu ovo nije neki ludacki deo karijere, kad ga sve ide, nego da mu je to realan kvalitet.
Sto se tice ostalih eventualnih dolazaka, slazem se sa vecinom da nam treba jos jedan levi bek, bilo kakav, samo da moze da odmeni Rodica bar ponekad u domacem prvenstvu. A sto nisu zadovoljni Rodicem; pa iz istih gore navedenih razloga mi ne mozemo da dovedemo ni boljeg levog beka, sta vise, ako Rodic ode, necemo moci da nadjemo ni igraca njegovog kvaliteta. I treba nam jos jedno levo krilo, zbog prodaje Gavrica, valjda dodje ovaj Djumic i Olija, mada, mogao bi i Radulovic konacno da dobije sansu, jer kad je potpisao novi ugovor, mislio sam da je sve ok izmedju njega i kluba, a on je i dalje zaboravljen(ako je povredjen, to nisam znao).

Hahahahahaha

pre 2 godine

Ja sam apsolutno nezadovoljan ovim pojacanjem - nama treba spic, gol masina, covek koji cini tim 30% ubojitijim zato sto nepogresivo proigrava veznjake, ubitacan je 1 na 1 i odvlaci po 2-3 igraca da ga cuvaju, ima visok % realizacije. To je bomba a ne ovaj decko...
(Lord of the Flies, 28. avgust 2021 19:25)

Znaci da uzmemo Mbapea??? To sto si ti opisao mora da se plati. A tacno je da ovaj nije bomba. On je bomba za novinara koji je placen da tako napise.

objektivan

pre 2 godine

Mene zanima jedna stvar u vezi grupa za Ligu Europe i Ligu Konf.,dakle ako ima po 8grupa,gde prva dva idu dalje to je 16timova plus 8 treceplasiranih iz LS!Kako onda 24ekipe da nastavljaju dalje?Jel moze neko da objasni?
(C.Z, 28. avgust 2021 18:10)

E ovako C.Z. u Ligi šampiona prva dva idu dalje i nastavljaju isto takmičenje. Trećeplasirani iz grupe se seli u Ligu Evrope igra plej of sa drugoplasiranim iz gupe Lige Evrope za ulazak među 16 Lige Evrope. Trećeplasirani iz Lige Evrope se seli u Ligu konferencija i igra plej of sa drugoplasiranim iz Lige konferencija za ulazak u 16 tog takmičenja.

Inače ovo mi je potpuno "sumnjivo" pojačanje. Kakav igrač sa 25 odlazi u Kinu gde mahom odlaze igrači iz Evrope na zalasku karijere. Ali dobro, možda i grešimo u vezi njega.

zvezdale

pre 2 godine

@Bard Živa

Jel znaš ti da je Bard Živadonić bivši trener Zvezde i veliki navijač, pošto si partizanovac a potpisujes se kao Bard?! Kakav pobrkan lik.

veverica

pre 2 godine

ovo ko da je ilijev dosao u zvezdu. svaki igrac bomba.
nije tajna da nam vec tri godine treba levi bek. osim toga treba i da se skupimo mi navijaci i isplatimo gobelju i njegovog menadzera pa da idu. gajic i srnic su dovoljno dobri, samo im niko ne dozvoljava da igraju zbog gobelje vezare.

ciganin od 1964

pre 2 godine

tajna da nam vec tri godine treba levi bek. osim toga treba i da se skupimo mi navijaci i isplatimo gobelju i njegovog menadzera pa da idu. gajic i srnic su dovoljno dobri, samo im niko ne dozvoljava da igraju zbog gobelje vezare.

Gajić nema pojma.
mlitav je skroz.
nema ništa bolje od Gobelje,čak ni centaršut.

Lord of the Flies

pre 2 godine

Ja sam apsolutno nezadovoljan ovim pojacanjem - nama treba spic, gol masina, covek koji cini tim 30% ubojitijim zato sto nepogresivo proigrava veznjake, ubitacan je 1 na 1 i odvlaci po 2-3 igraca da ga cuvaju, ima visok % realizacije. To je bomba a ne ovaj decko...

SUNĐER BOB

pre 2 godine

Kakva crna bomba?..dečko ne igra ozbiljno fudbal dve godine...jedino ako ce nam pojacati atletski klub jer mu je jedini kvalitet brzina..

Tubic

pre 2 godine

Citao sam interviju gdje ovaj decko sa majkom govori da je grobar i da mu je to velika zelja da zaigra na JNA.
Zvezdo sta si docekala sa ovim Terzom i Mrkelom?

ssss

pre 2 godine

Pun mi je klinac ovih bombi. Nikad ni jedan nije bio ni petarda, a ne bomba.
Dajte pravog igraca, sve neki promaseni slucajevi, sta vam je vise?.

Straight Outta München

pre 2 godine

Kakva je ovo bomba? Nekada velika nada, znači više nije, a promenio više klubova nego što je igrao godina.
(poezija., 28. avgust 2021 17:31)

Za nase uslove je bombetina. Postigao covek 90 golova sa 25 godina. Ekstra pojacanje.

Au

pre 2 godine

Toliko bombi nije palo ni pre 20ak i nesto godina. Medjutim, zaista je vidljivo da se od tolikih bombi, nista ne cuje. Svakako, bombe u odnosu na igrace Sevojna ili Kolubare, ipak, treba razmisljati racionalno i realno.

pfff

pre 2 godine

Звездаш јесам, али ово бомба ? Не, није. Ово је мазање очију правим и искреним навијачима Звезде. Да се не лажемо.
(Шид у срцу., 28. avgust 2021 17:28)

Ako pratis redovno, ok, ali ja se secam tekme holandske lige od pre nekoliko godina, gde me je ovaj mali (sada je i “porastao” :)) odusevio.

Sale

pre 2 godine

Dioni,Bakajoko,Falko,Zander,Garcia,LaPara, Kanas,Tomane,Sumaila,Ebesilio,Jirka,Kafu,
Frimpong,Rikardinjo,Fibel,Ruiz,Mouce,Mbodj,
Bruno Matez,Parker,Vered...covece,mi bi pre uboli sedmicu na lotou nego solidnog stranca,
da smo igrace iz zonskih liga dovodili bolje bi prosli nego sa ovima,plasim se da ce i Zivkovic biti deo ovoga spiska ali ajde da ne mracim

Zex

pre 2 godine

Decko ce biti najbolji igrac lige ako dodje, ima samo 23 godine, pogledajte kakve golove je davao samo u kini! visok je i izuzetno brz napadac to nam bas fali jos kada dodje ohi bice to raznovrstan napad, samo desni i levi bek, to nam najvise fali.

Alex

pre 2 godine

Pretpostavljam da se necete dionija resiti? Ovo vodi klub u katanac program ovoliko gomilanje igraca. Voleo bih da vidim koliko real, psz imaju igraca na platnom spisku. Potpusujem manje.

Vukan

pre 2 godine

budućnost je pred njim i vreme je na negovoj strani do 35-ima da se razvije u gol mašinu.Bitno je da zna da trči,veže kopačke i to je to.

Joca

pre 2 godine

Pa ti sto pises o zejtinu i namirnica a sta ces na Sportskom komentaru pisi o kvantasu krompiru i Beogradski pijacama to verovatno poznaje bolje od sporta i licis mina moju babu Smiljanu stalno sve skupo

tako

pre 2 godine

Jbt kako ga najaviste kao neznam ko da dolazi. Igrao u Kini nema iskustva mlad je polako, mozda se kod nas neće snaći. Ne dao Bog da prvu tekmu odigra loše,ima odmah da počnu kritike

Rajko Milovanovic

pre 2 godine

Ono kad ga I Kinezi pustaju dzabe tj samo da ode a kod nas je Bomba I vrhunsko pojacanje koje je zadnje 2 godine odigralo 10 ak utakmica !!! Da ima gde sigurno bi dosao u Ling Long Ligu .....

4S

pre 2 godine

Ništa da plate a toliko para uzeše.Sve na dođem ti dođeš mi. Tim nikad gori a imao veće šanse da se ne znojeći plasira u ligu šampiona.
Zato ih itreba oterati z Zvezde što pre!

Gossa placa Zeljko

pre 2 godine

Sta je bre ovo? Opet krilo? Pa imamo Bena, Falka, Katai, pa i Srnic na tim pozicijama..jos neki mogu da pokriju. Gde su nam bekovi, gde nam je spic?

ale

pre 2 godine

Gledam El Saravija koji je maltene kao najbolji igrac Rome otisao u Kinu,evo ga po povratku u Romu jos od januara meseca ne moze da se sastavi,nisam bas optimista po dolasku Zivkovica,pogotovu sto je otisao u Kinu vec i pri ozbiljnom padu karijere,bolje bi bilo da su doveli desnog beka posto je ovo sa Gobeljicem zaista groteskno

Niti volim Zvezdu niti volim Partizan

pre 2 godine

Ode cena goriva, brašna, zejtina i ostalih namirnica u nedogled
(Niti volim Zvezdu niti volim Partizan, 28. avgust 2021 17:31)

daj mu ga Loznico jos po patetici
(max, 28. avgust 2021 17:58

Kakva Loznica??? Šta pričaš ti, gde sam ja pomenuo Loznicu? Jesi li slep ili navaren?? Hahahahahahaha ko sve danas piše komentare hahahahaha

Wesely

pre 2 godine

Ja ne znam dal prate zvezdini skauti nekog beka. Evo npr mali Dundjerski iz Spartaka je dobar desni bek. Trenutno jači od Gobelje sigurno( ako je to uopšte tesko). Plus mlad, ima mogućnost napretka. Ne znam čemu ovo gomilanje igraca na pozicijama krila i napadača kad imamo dosta drugih pozicija koje skripta.

Mrki

pre 2 godine

Toooo,bas sam zeleo da dodje,strasan igrac za Zvezdu,brz ko munja,ako bude dobijao dobre lopte od veznog reda nadavace se golova posebno iz kontri.Po meni ovo je najvece pocajanje Zvezde u zadnjih 20 godina.

Hahahhahah

pre 2 godine

Ko god dodje , uvek veliko pojacanje, a do sada promasili zadnjih 10. Sve stranci, nasi igraci su OK....
(Petar, 28. avgust 2021 20:09)

Piksi se ne slaze sa tobom. On kaze da su stranci ok , a nasi ne valjaju.

Niti volim Zvezdu niti volim Partizan

pre 2 godine

Ode cena goriva, brašna, zejtina i ostalih namirnica u nedogled
(Niti volim Zvezdu niti volim Partizan, 28. avgust 2021 17:31)

daj mu ga Loznico jos po patetici
(max, 28. avgust 2021 17:58

Hahahahahahah čuj se pavijane. Da si pratio komentare sa EP u fudbalu, video bi da nemam veze sa, pretpostavljam, Goran Loznica profilom. No dobro, paranoja se teško leči, razumem te

Zeljko Stefanov

pre 2 godine

Kakva bre bomba?Tako su govorili i za Kafua, Rikardinja, Čaušića, Tomanea, Garsije, Kanjasa, Žandera, Van Laparu, Dionija i još na desetine njih kojih sada nigde nema.Prosto ne verujem da ova uprava može nekog solidnog igrača da dovede?
I Bakajoko je brz krilni irač, zašto ne igra? Ko je opet promašio?
(Zoran., 28. avgust 2021 18:46)

Pošto postavljaš pitanje ko je promašio, pretpostavljam da te to stvarno interesuje, da želiš da saznaš i da uradiš nešto po tom pitanju, kako se promašaji ne bi više dešavali.

Ako ti otkrijem ko je promašio, šta misliš da uradiš? Ili čisto pišeš kao što i kere laju?

C.Z

pre 2 godine

Mene zanima jedna stvar u vezi grupa za Ligu Europe i Ligu Konf.,dakle ako ima po 8grupa,gde prva dva idu dalje to je 16timova plus 8 treceplasiranih iz LS!Kako onda 24ekipe da nastavljaju dalje?Jel moze neko da objasni?

Pa da!

pre 2 godine

Jel moguce ovo,zvezda ima i viska fudbalera i opet dovode nove,a Partizanu fale igraci,maltene i nema klupu a ovi iz uprave cute.. Hoce li neko iz uprave da izadje u javnost i da kaze o cemu radi ovde,mozes i ti Stanojevicu da kazes,jel nema love ili je nesto drugo u pitanju,O CEMU SE RADI,ZASTO SE PARTIZAN NE POJACAVA?

Lokomotiva

pre 2 godine

Čovek je dao 12 golova na 50 utakmica u dve sezone belgijske druge lige. Ali je za Zvezdu i LS sledece sezone spreman. ccc...

Mrki

pre 2 godine

Toooo,bas sam zeleo da dodje,strasan igrac za Zvezdu,brz ko munja,ako bude dobijao dobre lopte od veznog reda nadavace se golova posebno iz kontri.Po meni ovo je najvece pocajanje Zvezde u zadnjih 20 godina.

Tubic

pre 2 godine

Citao sam interviju gdje ovaj decko sa majkom govori da je grobar i da mu je to velika zelja da zaigra na JNA.
Zvezdo sta si docekala sa ovim Terzom i Mrkelom?

Niti volim Zvezdu niti volim Partizan

pre 2 godine

Ode cena goriva, brašna, zejtina i ostalih namirnica u nedogled
(Niti volim Zvezdu niti volim Partizan, 28. avgust 2021 17:31)

daj mu ga Loznico jos po patetici
(max, 28. avgust 2021 17:58

Kakva Loznica??? Šta pričaš ti, gde sam ja pomenuo Loznicu? Jesi li slep ili navaren?? Hahahahahahaha ko sve danas piše komentare hahahahaha

Шид у срцу.

pre 2 godine

Звездаш јесам, али ово бомба ? Не, није. Ово је мазање очију правим и искреним навијачима Звезде. Да се не лажемо.

Zeljko Stefanov

pre 2 godine

Kakva bre bomba?Tako su govorili i za Kafua, Rikardinja, Čaušića, Tomanea, Garsije, Kanjasa, Žandera, Van Laparu, Dionija i još na desetine njih kojih sada nigde nema.Prosto ne verujem da ova uprava može nekog solidnog igrača da dovede?
I Bakajoko je brz krilni irač, zašto ne igra? Ko je opet promašio?
(Zoran., 28. avgust 2021 18:46)

Pošto postavljaš pitanje ko je promašio, pretpostavljam da te to stvarno interesuje, da želiš da saznaš i da uradiš nešto po tom pitanju, kako se promašaji ne bi više dešavali.

Ako ti otkrijem ko je promašio, šta misliš da uradiš? Ili čisto pišeš kao što i kere laju?

Bane

pre 2 godine

zivkovic-falko. ma idi begaj terza madjija. a Serif?
(Liberty, 28. avgust 2021 21:43)
Taj Serif igra ligu šampiona sa Realom iz Madrida, Zvezda ligu Evrope, dok vi umirete od srece zbog plasmana u ligu paje patka sa sve flotama i faunama.

z’brda

pre 2 godine

momak puni 25 godina sledeće nedelje, a na 139 zvanična meča u karijeri dao je 47 golova. Ne verujem da çe se zvezda ovajditi sa ovim avanturistom.

pfff

pre 2 godine

Звездаш јесам, али ово бомба ? Не, није. Ово је мазање очију правим и искреним навијачима Звезде. Да се не лажемо.
(Шид у срцу., 28. avgust 2021 17:28)

Ako pratis redovno, ok, ali ja se secam tekme holandske lige od pre nekoliko godina, gde me je ovaj mali (sada je i “porastao” :)) odusevio.

Niti volim Zvezdu niti volim Partizan

pre 2 godine

Ode cena goriva, brašna, zejtina i ostalih namirnica u nedogled
(Niti volim Zvezdu niti volim Partizan, 28. avgust 2021 17:31)

daj mu ga Loznico jos po patetici
(max, 28. avgust 2021 17:58

Hahahahahahah čuj se pavijane. Da si pratio komentare sa EP u fudbalu, video bi da nemam veze sa, pretpostavljam, Goran Loznica profilom. No dobro, paranoja se teško leči, razumem te

Halid invalid Hari

pre 2 godine

(ZoLa, 28. avgust 2021 18:17)

Ma kakvo obestecenje, tip je platio da igra u Zvezdi. Jos kao mali je gledao Pantelu, kumaru I Zigaru i rekao majko ocu i ja vako

Од рођења мог

pre 2 godine

Исто овако су биле пљувачине по коментарима и за Немању Радоњића кад је прелазио у Звезду, па видите како је Радоњић играо у Звезди и где је отишао. Брзина и хитрина у баратању лоптом се не могу научити. Са тим се човек рађа, а ми немамо брзе играче. Добродошао кући Живковићу и да покажеш на терену ко си и шта си!

Jeremija

pre 2 godine

Auu kakav će ovo promašaj da bude. Dečko ima 25 godina, a Zvezda će da mu bude već deveti klub. I nigde ništa pokazao nije. Još jedan večiti "talenat" koji se seljakao po pozajmicama i svi su gledali da ga se na kraju otarase. Umesto da rasprodaju višak, u Zvezdi ponovo gomilaju kojekakav igrački otpad. Šta ćemo sa Falkom, Vukanovićem, Bakajokom, Krstovićem...?
Biće ovo još jedan u nizu "bisera" - La Para, Tomane, Spiidonović, Čaušić...

Coa

pre 2 godine

Imam osećaj da je ovo pun pogodak!
Cenim da je dečku potrebna kvalitetna šansa da postane vrhunski igrač, a Zvezda mu tu šansu može obezbediti.
Srećno momak!!!

Lord of the Flies

pre 2 godine

Ja sam apsolutno nezadovoljan ovim pojacanjem - nama treba spic, gol masina, covek koji cini tim 30% ubojitijim zato sto nepogresivo proigrava veznjake, ubitacan je 1 na 1 i odvlaci po 2-3 igraca da ga cuvaju, ima visok % realizacije. To je bomba a ne ovaj decko...

Sub013

pre 2 godine

Ode cena goriva, brašna, zejtina i ostalih namirnica u nedogled
(Niti volim Zvezdu niti volim Partizan, 28. avgust 2021 17:31)

Zbog? Citate li vi, dolazi bez obestecenja kao slobodan igrac, drugo Zvezda je toliko zaradila konstantnim igranjem na Evro sceni da je mogla tj. morala da dovede napadaca od min 5 miliona bez da joj iko pomaze. Mozda si hteo da ostavis ovaj komentar na temi KKP - a? To vec ima smisla da neko dovodi milionska pojacanja a bude 7. u domacoj ligi, Zvezda u fudbalu u zadnje 4 godine 2 puta igra LS i svaki put ostvaruje pobedu i 2 puta prolazi grupu u LE, da nemamo lopove u upravi mogli bismo da dovedemo napadaca od 10 miliona svojom parama! Dok tako nesto ne moze da se kaze za KKP. Ovo su cinjenice, mogu i detaljnije da ti ih obrazlozim, da mnozimo cene karata za LS i pune stadione, da dodamo 12 miliona od prodaje Radonjica itd. Nama ne treba niko da pomaze, nemoj samo da nam odmazdu kao sto su uvek radili!

Pitam

pre 2 godine

Imali su Terzić i Mrkela špica na tacni, iz Moldea, i zbog 500 000 evra obeštećenja smo izgubili 11miliona.E to je gol mašina koja sipa 30+ po sezoni.E sada dovode dečka samo zbog toga što je džabe i stoti put prave istu grešku.Ne kažem da ne postoji šansa da se snadje, ali je šansa jako mala.
(Baš zato što te znamo, 28. avgust 2021 20:44)

Da si bolje informisan taj je slobodan u Januaru

Straight Outta München

pre 2 godine

Kakva je ovo bomba? Nekada velika nada, znači više nije, a promenio više klubova nego što je igrao godina.
(poezija., 28. avgust 2021 17:31)

Za nase uslove je bombetina. Postigao covek 90 golova sa 25 godina. Ekstra pojacanje.

Alex

pre 2 godine

Pretpostavljam da se necete dionija resiti? Ovo vodi klub u katanac program ovoliko gomilanje igraca. Voleo bih da vidim koliko real, psz imaju igraca na platnom spisku. Potpusujem manje.

Miki

pre 2 godine

Verujem da je Živković za CZ POJAČANJE! Ima brzinu, dribling i dobru školu. relativno je mlad. Za ostalo je potrebno mnogo više para, što CZ nema. Danas se tačno znaju cene igrača u Evropi tako da nije moguće za male pare dobiti nekog Kijezu, Himika ili slične fudbalere. Budimo realni!

Legolas

pre 2 godine

Od tolikih "velikih"pojačanja diže mi se kosa na glavi.

Još jedna kombinacija,ništa više.
Dečko ni u kineskoj ligi nije mogao ni prosečan da bude.
O Utrehtu,a tek Ajaksu da ne govorimo.
Sve u svemu uprava nastavlja sa bespoštednim bacanjem para na ispodprosečne igrače,ujedno omladinska škola nikoga kvalitetnog klinca da izbaci.
Ulazak u LE produžio je ostanak Mrkeli i ostalim nestručnim licima u Zvezdi,koji će i taj novac od LE spiskati bez da trepnu u promašaje od pojačanja već na zimu i narednog leta.

Zoran.

pre 2 godine

Kakva bre bomba?Tako su govorili i za Kafua, Rikardinja, Stoiljkovića, Melega, Jeftovića, Embesilija, Čaušića, Tomanea, Garsije, Kanjasa, Žandera, Van Laparu, Spiridonovića, Jirku, Falka, Dionija i još na desetine njih kojih sada nigde nema i niko ih neće.Prosto ne verujem da ova uprava može nekog solidnog igrača da dovede?
I Bakajoko je brz krilni irač, zašto ne igra?Ko je opet promašio?

max

pre 2 godine

Ode cena goriva, brašna, zejtina i ostalih namirnica u nedogled
(Niti volim Zvezdu niti volim Partizan, 28. avgust 2021 17:31)

daj mu ga Loznico jos po patetici

SUNĐER BOB

pre 2 godine

Kakva crna bomba?..dečko ne igra ozbiljno fudbal dve godine...jedino ako ce nam pojacati atletski klub jer mu je jedini kvalitet brzina..

viljuska

pre 2 godine

pojacanja tipa van la para, kanjas i dioni su u startu mirisali na lose...

sto se tice ovog momka, on ima potencijal, ima sjajne predispozicije, mnogo je brz... treba malo da poradi na zavrsnici, ali i to moze da dodje... i u godinama je da mozemo i da ga prodamo posle.

killy81

pre 2 godine

Voleo bih da se ponovi prica kao sa Radonjicem. Veliki talenat, ali losa radna etika, van radara, skoro gotova karijera a da nije ni pocela, a onda prelazak u Zvezdu. Ostatak price znamo. :) Neka se sve to ponovi i sa Zivkovicem.

Pa da!

pre 2 godine

Jel moguce ovo,zvezda ima i viska fudbalera i opet dovode nove,a Partizanu fale igraci,maltene i nema klupu a ovi iz uprave cute.. Hoce li neko iz uprave da izadje u javnost i da kaze o cemu radi ovde,mozes i ti Stanojevicu da kazes,jel nema love ili je nesto drugo u pitanju,O CEMU SE RADI,ZASTO SE PARTIZAN NE POJACAVA?

Komentator

pre 2 godine

Kakva, bre, bomba? Čemu ovakvi naslovi i izrazi? Mislite da je narod glup i da će da veruje ovakvim kič vestima? Dečko je posle 7 dana ipak pristao da deli procenat sa onima koji ga i dovode u Zvezdu, to je istina! Kad ste ranije čuli za njega ili pročitali neku vest? Da su Pavkov i Dragović živi i zdravi a Ben da se vrati u formu! Mrkelu treba najuriti iz kluba, svojim "bombama" je mnogo oštetio klub!

samo da dodam

pre 2 godine

Podseticu redovne citaoce na komentare o Falcineliju posle nekoliko odigranih utakmica (posebno nakon one prve njegove i ispadanja od Omonije). Sve veliki strucnjaci ovde na portalu : "ko je doveo ovog vezarosa italijana"?...zatim "a od kuma Falcineli"..."ovaj da nesto valja igrao bi u Seriji A"..itd itd!
Sada se o Falcineliju pise sa divljenjem i mnogi zale sto je otisao??!!
Ovaj Zivkovic bar ima neki CV...potencijal kod njega
postoji,treba sacekati sa prognozama!
Pri tom,evo nisam informisan pa neka mi neko kaze ; koji to poznati i provereni napadac kosta nekih 10-ak miliona,a mogao bi biti "doveden" u Zvezdu???

Alan Ford-Srbija 2020.

pre 2 godine

Totalno mi nije jasna ova transfer politika.Trenutno imamo od napadača Milana Pavkova sa kojim je produžen ugovor i igra stvarno odlično,imamo Rajinog "talenta" Krstovića koga ne možemo nikom da utrapimo,na zimu nam dolazi Ohi koji bi trebalo da bude dugoročno rešenje a sada se dovodi i četvrti napadač u sistemu gde igramo sa jednim napadačem.A za to vreme nemamo beka koji zna da centrira.Na levoj strani imamo samo Rodića i umesto da se potrude da vratimo i Mihaila Ristića ili Filipa Mladenovića a na desnoj strani makar uz Gajića da dovedemo Filipa Stojkovića(Gobeljića ne računam medju ozbiljne igrače) I još da pokušamo da dovedemo Jovanovića kome je istekao ugovor na mesto trećeg solidnog štopera uz Dragovića i Degeneka(Pankova isto tako ne računam medju igrače na koje treba ozbiljno računati)

Zex

pre 2 godine

Decko ce biti najbolji igrac lige ako dodje, ima samo 23 godine, pogledajte kakve golove je davao samo u kini! visok je i izuzetno brz napadac to nam bas fali jos kada dodje ohi bice to raznovrstan napad, samo desni i levi bek, to nam najvise fali.

Srdjan

pre 2 godine

Pametna odluka uprave, dolazi bez obestecenja, bio je veliki talenat, posle se zagubio, moze da bude jedan od boljih poslova,a i ako ne bude, nije kostao mnogo...U svakom slucaju vredi probati.

Gossa placa Zeljko

pre 2 godine

Sta je bre ovo? Opet krilo? Pa imamo Bena, Falka, Katai, pa i Srnic na tim pozicijama..jos neki mogu da pokriju. Gde su nam bekovi, gde nam je spic?

Боки

pre 2 godine

Каква бомба, ово није ни обична петарда... Дај боже само да не буде као Ван Ла Превара.

4S

pre 2 godine

Ništa da plate a toliko para uzeše.Sve na dođem ti dođeš mi. Tim nikad gori a imao veće šanse da se ne znojeći plasira u ligu šampiona.
Zato ih itreba oterati z Zvezde što pre!

Baš zato što te znamo

pre 2 godine

Imali su Terzić i Mrkela špica na tacni, iz Moldea, i zbog 500 000 evra obeštećenja smo izgubili 11miliona.E to je gol mašina koja sipa 30+ po sezoni.E sada dovode dečka samo zbog toga što je džabe i stoti put prave istu grešku.Ne kažem da ne postoji šansa da se snadje, ali je šansa jako mala.

zmajognjeni

pre 2 godine

Totalno mi nije jasna ova transfer politika.Trenutno imamo od napadača Milana Pavkova sa kojim je produžen ugovor i igra stvarno odlično,imamo Rajinog "talenta" Krstovića koga ne možemo nikom da utrapimo,na zimu nam dolazi Ohi koji bi trebalo da bude dugoročno rešenje a sada se dovodi i četvrti napadač u sistemu gde igramo sa jednim napadačem.A za to vreme nemamo beka koji zna da centrira.Na levoj strani imamo samo Rodića i umesto da se potrude da vratimo i Mihaila Ristića ili Filipa Mladenovića a na desnoj strani makar uz Gajića da dovedemo Filipa Stojkovića(Gobeljića ne računam medju ozbiljne igrače) I još da pokušamo da dovedemo Jovanovića kome je istekao ugovor na mesto trećeg solidnog štopera uz Dragovića i Degeneka(Pankova isto tako ne računam medju igrače na koje treba ozbiljno računati)
(Alan Ford-Srbija 2020., 28. avgust 2021 21:42)

Bekovi su trenutno deficitarna roba u celom svetu. Dobre bekove placaju odlicni klubovi velike pare. Solidne placaju vrlo dobri klubovi. Osrednje kupuju dobri klubovi. A nama sta ostanu krs bekovi za opet velike pare. U napadu nam fali konstantnost, sto sa Pavkovom nemamo, pokazao je to u toliko proslih sezona. Ne znam koliko pratite domace prvenstvo, ali covek se veci deo tih utakmica kretao kao baba, a bio efikasan kao protivnicki igrac. U napadu najvise skripi, i treba nam dobar napadac za jesen u Evropi, daleko nam je Ohi.

zvezdale

pre 2 godine

@Bard Živa

Jel znaš ti da je Bard Živadonić bivši trener Zvezde i veliki navijač, pošto si partizanovac a potpisujes se kao Bard?! Kakav pobrkan lik.

Marko

pre 2 godine

Kakva Loznica??? Šta pričaš ti, gde sam ja pomenuo Loznicu? Jesi li slep ili navaren?? Hahahahahahaha ko sve danas piše komentare hahahahaha
(Niti volim Zvezdu niti volim Partizan, 28. avgust 2021 18:22)
Opusti se Loznica, provalio te čovek. Nije strašno

Gradjanin

pre 2 godine

Ja sam apsolutno nezadovoljan ovim pojacanjem - nama treba spic, gol masina, covek koji cini tim 30% ubojitijim zato sto nepogresivo proigrava veznjake, ubitacan je 1 na 1 i odvlaci po 2-3 igraca da ga cuvaju, ima visok % realizacije. To je bomba a ne ovaj decko...
(Lord of the Flies, 28. avgust 2021 19:25)

Lukakua ili Lewandovskog ili Insinjea ne možemo da dovedemo

Wesely

pre 2 godine

Ja ne znam dal prate zvezdini skauti nekog beka. Evo npr mali Dundjerski iz Spartaka je dobar desni bek. Trenutno jači od Gobelje sigurno( ako je to uopšte tesko). Plus mlad, ima mogućnost napretka. Ne znam čemu ovo gomilanje igraca na pozicijama krila i napadača kad imamo dosta drugih pozicija koje skripta.

Don Kihot

pre 2 godine

Bivši "talenat", nigde se nije dokazao,do 25 god. promenio 6-7 klubova,na kraju Kina zbog para,a sada je "bomba" u C. Z.???
Zvezda je u zadnjih 2-3 god. kupila desetak takvih "promašenih bombi"!?

cole

pre 2 godine

samo da im ne padne ponovo na pamet bojan krkic!!! ovog nigde nisam gledao...tako da mu zelim sve najbolje u zvezdi..samo da ne bude novi spiridonovic. srecno, zvezdo moja!

mighty banana

pre 2 godine

Kineska liga je za Ling Long Liga Šampiona po kvalitetu, biće on dobar za naše njive. Za Evropu jbg, treba para, a Terza ima svoje potrebe...

uplakani

pre 2 godine

Zar ovaj nije rekao da navija za Partizan?
(Bard Živa, 28. avgust 2021 17:38)

Ma oprostićemo mu trenutke ludila. Barem nije ko Mustafa za vas rekao da nas mrzi

veverica

pre 2 godine

ovo ko da je ilijev dosao u zvezdu. svaki igrac bomba.
nije tajna da nam vec tri godine treba levi bek. osim toga treba i da se skupimo mi navijaci i isplatimo gobelju i njegovog menadzera pa da idu. gajic i srnic su dovoljno dobri, samo im niko ne dozvoljava da igraju zbog gobelje vezare.

C.Z

pre 2 godine

Mene zanima jedna stvar u vezi grupa za Ligu Europe i Ligu Konf.,dakle ako ima po 8grupa,gde prva dva idu dalje to je 16timova plus 8 treceplasiranih iz LS!Kako onda 24ekipe da nastavljaju dalje?Jel moze neko da objasni?

Badza

pre 2 godine

Milan Pavkov je u karijeri (nije igrao van Srbije) postigao 98 golova, a tri godine je stariji od ovog momka, pa prosudite sami o kakvim se igraču radi za naše uslove.

zvezdaš

pre 2 godine

Jeste mačka u džaku, večiti talenat ali vredi probati. 24 ima, još nije gotov. Neka bude pola Radonjića i sve 5. Ako ništa Rišairo je brz kao metak, to nam prilično fali u napadu. Katai, Ben i Ivanić nisu igrači za kontra napade. Živković je nacrtan za brze kontre. Ajde pa pomozi Bože i srećno Žiletu!

ciganin od 1964

pre 2 godine

tajna da nam vec tri godine treba levi bek. osim toga treba i da se skupimo mi navijaci i isplatimo gobelju i njegovog menadzera pa da idu. gajic i srnic su dovoljno dobri, samo im niko ne dozvoljava da igraju zbog gobelje vezare.

Gajić nema pojma.
mlitav je skroz.
nema ništa bolje od Gobelje,čak ni centaršut.

Joca

pre 2 godine

Pa ti sto pises o zejtinu i namirnica a sta ces na Sportskom komentaru pisi o kvantasu krompiru i Beogradski pijacama to verovatno poznaje bolje od sporta i licis mina moju babu Smiljanu stalno sve skupo

anonimus

pre 2 godine

ne bih rekao bomba al potencijalno ogromno pojacanje ako se poklope kockice, morate da shvatite da neko ko je prosao Ajaxovu skolu je tehnicki pismeniji igrac od 90% lige, pritom brz je tako da..

Rajko Milovanovic

pre 2 godine

Ono kad ga I Kinezi pustaju dzabe tj samo da ode a kod nas je Bomba I vrhunsko pojacanje koje je zadnje 2 godine odigralo 10 ak utakmica !!! Da ima gde sigurno bi dosao u Ling Long Ligu .....

ssss

pre 2 godine

Pun mi je klinac ovih bombi. Nikad ni jedan nije bio ni petarda, a ne bomba.
Dajte pravog igraca, sve neki promaseni slucajevi, sta vam je vise?.

tako

pre 2 godine

Jbt kako ga najaviste kao neznam ko da dolazi. Igrao u Kini nema iskustva mlad je polako, mozda se kod nas neće snaći. Ne dao Bog da prvu tekmu odigra loše,ima odmah da počnu kritike

objektivan

pre 2 godine

Mene zanima jedna stvar u vezi grupa za Ligu Europe i Ligu Konf.,dakle ako ima po 8grupa,gde prva dva idu dalje to je 16timova plus 8 treceplasiranih iz LS!Kako onda 24ekipe da nastavljaju dalje?Jel moze neko da objasni?
(C.Z, 28. avgust 2021 18:10)

E ovako C.Z. u Ligi šampiona prva dva idu dalje i nastavljaju isto takmičenje. Trećeplasirani iz grupe se seli u Ligu Evrope igra plej of sa drugoplasiranim iz gupe Lige Evrope za ulazak među 16 Lige Evrope. Trećeplasirani iz Lige Evrope se seli u Ligu konferencija i igra plej of sa drugoplasiranim iz Lige konferencija za ulazak u 16 tog takmičenja.

Inače ovo mi je potpuno "sumnjivo" pojačanje. Kakav igrač sa 25 odlazi u Kinu gde mahom odlaze igrači iz Evrope na zalasku karijere. Ali dobro, možda i grešimo u vezi njega.

Zvezda

pre 2 godine

To što je igrao u Kini nema veze. Gomila igrača promeni sredinu i ne snadje se. Sigurno je da ima dobru školu, podlogu. Videćemo.

Vukan

pre 2 godine

budućnost je pred njim i vreme je na negovoj strani do 35-ima da se razvije u gol mašinu.Bitno je da zna da trči,veže kopačke i to je to.

zvezdaš

pre 2 godine

Šta znam, jeste veliki talenat. Bio. Brzina je tu i to jedino raduje pošto nam treba takav za Evropu i kontre. Mora biti motivisan ako hoće da se vrati na bilo kakvu mapu fudbala.
Valjda je fiziki pristojan i da će brzo zaigrati.
Ako je spreman kao Dioni, piši propalo. Ne znam da li uopšte uvažavaju one lekarske.

Opet ostaje pitanje desnog beka, rezervnog levog, nekog veznjaka na poziciji Kange itd. Ovi tantusi ništa ne mogu da prodaju i pitanje je šta mogu dovesti za ovih 4 dana. Zaista imamo fantastične rezultate kakvi vode klub.

ale

pre 2 godine

Gledam El Saravija koji je maltene kao najbolji igrac Rome otisao u Kinu,evo ga po povratku u Romu jos od januara meseca ne moze da se sastavi,nisam bas optimista po dolasku Zivkovica,pogotovu sto je otisao u Kinu vec i pri ozbiljnom padu karijere,bolje bi bilo da su doveli desnog beka posto je ovo sa Gobeljicem zaista groteskno

Lokomotiva

pre 2 godine

Čovek je dao 12 golova na 50 utakmica u dve sezone belgijske druge lige. Ali je za Zvezdu i LS sledece sezone spreman. ccc...

Spree15

pre 2 godine

U Zvezdi će imati prostor da pokaže šta su mu predviđali i izbori povratnu kartu za veliku scenu.

Marko Marin izgledao kao Messi pa završio u Arabiji, mislim da naši fudbaleri idu u lige petice i Holandiju samo kao mladi talenti, u svakom drugom scenariju baš teško.

Joks

pre 2 godine

Zvezda ima Pavkova koji zablista na vaznim utakmicama, ali ga preko godine uglavnom nema. Dioni će verovatno da uđe u formu kod isteka pozajmice. Ohi Omoijuanfo dolazi u januaru. Ima sjajnu statistiku u Moldeu, ali videcemo tek kako ce se snaci. Živković je drugi tip igrača, ima brzinu i igra "u dubinu". To nemamo. Ne očekujem više čuda, ali moramo da budemo opasniji i u kontri (u tranziciji, kako se to sad kaže). Igrači su nam prespori za to. Setimo se samo koliko nam je Radonjić značio iako nije umeo pošteno da šutne ni da doda, nego sve neke uvrnute lopte. Ali brzina... brzina je skoro sve!

vp

pre 2 godine

Bomba nije... 50/50 su sanse da bude vrhunsko pojacanje i da zaigra tako da bude mozda i najbolji u timu, ili da bude jos jedan Van La Prevara, mada za manji novac..

ZoLa

pre 2 godine

Sta se lozite po komentarima na naslov, koji je neki novinar kreirao da bi dobio na preglednosti. Sto se tice ovog decka, bitno je da je dosao bez obestecenja i na osnovu prethodne 2-3 sezone sigurno nije u poziciji da trazi ne znam kakvu platu. Bio je veliki talenat, govori srpski, pa ko zna… ako ga krene, moze da ispadne bas dobro pojacanje, a ako ne, onda opet nikom nista. Uostalom, nabolja pojacanja poslednjih godina su ispadali bas ti “domaci stranci” tipa Borjan, Marin, Degenek, Dragovic… Ja ne ocekujem mnogo ali se ipak nadam.
I da! Za mene bi bila bomba da Zvezda konacno dovede normalne bekove ili makar desnog beka koji ume da zaustavi protivnika i da salje loptu napred kad je dobije. I da mu je makar svaki peti centarsut OK… mnogo trazim znam :D

ДЕЛИЈА🔴⚪

pre 2 godine

Кад почне играти онда ћемо видјети јел заиста "бомба" или је још једно разочарење у низу које су нам приредили ови наши "стручњаци". Искрено, не познајем момка па се не бих упуштао у оцјене. Добро нам дошао у сваком случају.

Sale

pre 2 godine

Dioni,Bakajoko,Falko,Zander,Garcia,LaPara, Kanas,Tomane,Sumaila,Ebesilio,Jirka,Kafu,
Frimpong,Rikardinjo,Fibel,Ruiz,Mouce,Mbodj,
Bruno Matez,Parker,Vered...covece,mi bi pre uboli sedmicu na lotou nego solidnog stranca,
da smo igrace iz zonskih liga dovodili bolje bi prosli nego sa ovima,plasim se da ce i Zivkovic biti deo ovoga spiska ali ajde da ne mracim

Au

pre 2 godine

Toliko bombi nije palo ni pre 20ak i nesto godina. Medjutim, zaista je vidljivo da se od tolikih bombi, nista ne cuje. Svakako, bombe u odnosu na igrace Sevojna ili Kolubare, ipak, treba razmisljati racionalno i realno.

nostalgija

pre 2 godine

Na trenutak se iznerviram kad vidim koga dovodimo, ali onda kad se malo razmisli, jasno je da mi ne mozemo da dovedemo napadaca za kojeg svi znamo da je dobar, nemamo mi te uslove. Prosto, moramo ovako, da pokusavamo da ubodemo(kao sa Boacijem npr), a ovaj mozda i nije los, jer jasno je da decko ima talenta.
Velike nade polazem u Ohija, i nadam se da mu ovo nije neki ludacki deo karijere, kad ga sve ide, nego da mu je to realan kvalitet.
Sto se tice ostalih eventualnih dolazaka, slazem se sa vecinom da nam treba jos jedan levi bek, bilo kakav, samo da moze da odmeni Rodica bar ponekad u domacem prvenstvu. A sto nisu zadovoljni Rodicem; pa iz istih gore navedenih razloga mi ne mozemo da dovedemo ni boljeg levog beka, sta vise, ako Rodic ode, necemo moci da nadjemo ni igraca njegovog kvaliteta. I treba nam jos jedno levo krilo, zbog prodaje Gavrica, valjda dodje ovaj Djumic i Olija, mada, mogao bi i Radulovic konacno da dobije sansu, jer kad je potpisao novi ugovor, mislio sam da je sve ok izmedju njega i kluba, a on je i dalje zaboravljen(ako je povredjen, to nisam znao).

Hahahhahah

pre 2 godine

Ko god dodje , uvek veliko pojacanje, a do sada promasili zadnjih 10. Sve stranci, nasi igraci su OK....
(Petar, 28. avgust 2021 20:09)

Piksi se ne slaze sa tobom. On kaze da su stranci ok , a nasi ne valjaju.

Hahahahahaha

pre 2 godine

Ja sam apsolutno nezadovoljan ovim pojacanjem - nama treba spic, gol masina, covek koji cini tim 30% ubojitijim zato sto nepogresivo proigrava veznjake, ubitacan je 1 na 1 i odvlaci po 2-3 igraca da ga cuvaju, ima visok % realizacije. To je bomba a ne ovaj decko...
(Lord of the Flies, 28. avgust 2021 19:25)

Znaci da uzmemo Mbapea??? To sto si ti opisao mora da se plati. A tacno je da ovaj nije bomba. On je bomba za novinara koji je placen da tako napise.