Fudbal 193

Utorak, 17.08.2021.

19:30

Pavkov započeo, Ivanić završio posao – Zvezda deklasirala Kluž! VIDEO

Crvena zvezda je ostvarila veliku prednost u prvoj utakmici plej-ofa za ulazak u Ligu Evrope protiv Kluža – 4:0 (2:0).

Pavkov zapoèeo, Ivaniæ završio posao – Zvezda deklasirala Kluž! VIDEO IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

193 Komentari

Sortiraj po:

Bane

pre 2 godine

Svaka cast za vece utakmice ali mora da ima kontinuitet. Sad ce da dodju mecevi nece se videti ili ce promasivati sa 3m.
(Deja vu, 18. avgust 2021 06:43)

Pa ne može imati kontinuitet na klupi druže. A ko je to imao kontinuitet u zadnjih godinu dana? Falcineli? Sedam golova za godinu dana. Imao veću minutažu dobrano od Pavkova. Da neve možda Dioni biti taj sa kontinuitetom? Taj Pavkov nas je toliko puta spasavao i vadio iz govana i Milojevića i Stankovića.

slobinator

pre 2 godine

Partizan ima daleko jače protivnike na svom putu.
(Zoran, 18. avgust 2021 01:28)
ma da šesti tim iz slovačke lige,peti iz ruske osnovan pre tri godine bez svojih navijača i portugalci koji su decenijama igrali u nižim rangovima takmičenja,a u prvu ligu su se vratili 2018.ovaj kluž je 4 godine uzastopno prvak rumunije i redovno igra grupne faze.i dalje mislim da se šerif morao proći.da zvezda je igrala u sinošnjem sastavu i da je ozbiljnije svatila te utakmice sa moldavcima verovatno bi tako i bilo

Milanche

pre 2 godine

Ove Borac dobio u Banja Luci 2:1, al izgubio tamo 3:1. Loš Kluž realno, nije ni Zvezda neko čudo al ovi su baš indijanci, mada opet 4:0 malo ko je očekivao...

ДЕЛИЈА🔴⚪

pre 2 godine

"Колико су нам талични Павков у нападу и дјеца на трибинама. Пролазимо. БРАВО ЗВЕЗДО! 👏👏👏"

Objektivni

pre 2 godine

Predivno vece za cijeli region. Zvjezda dobila sa 4:0. Nisam gledao Dinamo ali oni su gigant i velesila i sigurno su dobili Serif sa 3,4 zgoditka razlike da osvete Zvjezdu. Bravo i za crveno-bijele a i za giganta iz Zagreba.

nbc

pre 2 godine

Vuk Karadžić@
Zvezda može da osvoji Ligu Evrope????? Sa ovakvim timom i igrom? Da li vi uopšte gledate utakmice? Znate li koje su sve ekipe u toj LE? Šanse da osvoji LE su manje od promila.

realno

pre 2 godine

Ja od uvodjenja Platinijeg pravila 2012te kazem da je najvaznije biti prvak Srbije. Em imas laksi zreb za LS,em i opcije da igras i ligu evrope,ako izgubis jednom,primer od Serifa,a sad i ligu konfederacije ako dva puta izgubis ( npr. od Kluza). Partizan se npr.grci da udje u tu konfederaciju a mora dobiti 3 tima,nimalo naivna,Soci narocito. Vojvodina i Cuka vec ud rugom kolu leteli na Lask i Hamarby. Zato Zvezdo titula Srbija da Vam je uvek na umu i opcija prva.

Santa K(l)ara

pre 2 godine

Zoran

Komentar ti je onako bas navijacki. Grobarski. Nema veze sa realnoscu. Pavkov skocio na grbacu Rumunu???Pogledaj jos jednom taj gol. Imas ga na ovoj vesti. Jedva da ga je Pavkov i dotakao, prakticno ga je samo ocesao. A to sto mislis da je Rumun trebalo da izbije glavom loptu pokazuje da ne poznajes fudbal, a bogami i zakone fizike. Lopta je odskocila u blizini Rumuna. On nije imao pregled igre kao Pavkov. Dok je Rumun shvatio sta se desava, Pavkov je iz zaleta mogao da skoci mnogo vise nego Rumun iz mesta. Hocu da kazem, sve i da je Rumun pokusao da skoci, nije bilo sanse da nadskoci Pavkova. Znaci pod jedan, Pavkov krece na skok iz zaleta, pod dva, visi je i fizicki dominantniji od Rumuna. Da sam na mestu trenera Kluza ni rec ne bih rekao odbrambenom fudbaleru.

Daki

pre 2 godine

Uz prikazanu igru sa sve kadrovskim problemima...mislim da Kluz nema sanse u revansu.Ako zele nesto moraju da jure rezultat sto otvara Zvezdi prostor. Vrlo moguca dvostruka pobeda .Ni malo nisam bio za Ligu sampiona. Realno tamo nemamo sta da trazimo, kakve smo srece na zrebu opet bi nam zapao Psg .Zato bolje LE , protivnici po meri, konkurentnost pa dokle se stigne

Car Dušan

pre 2 godine

Sanogo - iznenađujuće DOBAR... Dragovic, u ovih 10-tak utakmica ( od kako je došao), odigrao profesorski! Vraća nas u doba, jednog Bekenbauera: inteligentan,siguran,neprelazan i sve to bez grubosti! Jednom riječju - ogroman GOSPODIN...

Nikola Radovanovic

pre 2 godine

Odlican rezultat veceras, nikakva primedba na zalaganje, igra mora tecnije da ide - manje da bunarimo. Momcima sve pohvale - zasluzili su. Iako mislim da Deki nije kalibar trenera koji nam treba, nema mesta pljuvanju po inerciji kome smo toliko skloni. Za Serif jeste bio kriv,i to je to. Pametno u revansu, LE je uspeh - videli smo kako su prosli Vosa i Cuka a i Partizani nisu nesto briljirali i tek treba da se plasiraju u konferenciju. Licno bih voleo - ne zbog naseg fudbala vec da se vise izmore.

Др. Уги

pre 2 godine

@Stvarno ne razumem. Pavkov vas je spasao sto puta (cak i kad je ulazio sa klupe), dao golove Liverpulu, danas gol i asistencija. Sto on nije igrao protiv Serifa verovatno nikom nije jasno.
(Borkes, 17. avgust 2021 22:20)

Povređen je bio.
(Leonida, 17

Повређен био - прича за јавност.
Биле су игрице око његовог потписа на нови уговор...

Zvezdaš iz Hrvatske

pre 2 godine

gdje je sada sirotinja prikrivene grobljadi koja je spinovala po Zvezdinim temama pred ovu tekmu, evo Zvezda je izgubila od Cluja, a dinamo je razvalio Moldavce... barem je tako trebalo bit po njihovim sigurnim tvrdnjama...

STRUČNI KONSULTANT

pre 2 godine

Dragović najbolji igrač koji je igrao u Zvezdi od Vidica.
(doktor, 17. avgust 2021 23:06)

U odbrani, slažem se. U pomenutom periodu najbolji igrač je Marin.

kukuruz kokicar

pre 2 godine

Ja mislim da je Ben dokazao da treba da igra svaku evropsku utakmicu pre nego Falko, a ovaj moze da se celici i uigrava u ligi Srbije.

Deja vu

pre 2 godine

Po stoti put-Pavkov. Šta taj dečko treba još da uradi, da bi bio prvi špic Zvezde?
(Tandžara, 17. avgust 2021 23:03)

Svaka cast za vece utakmice ali mora da ima kontinuitet. Sad ce da dodju mecevi nece se videti ili ce promasivati sa 3m.

gerrad

pre 2 godine

кад би неким чудом постао тренер звезде прво би истерао Гобељића,најхитније!!

Вук Караџић

pre 2 godine

Po stoti put-Pavkov. Šta taj dečko treba još da uradi, da bi bio prvi špic Zvezde?
(Tandžara, 17. avgust 2021 23:03)

Павков носи деветку на леђима, јасно је да је први центарфор. сигурно није случајно играо од старта на овој утакмици.

Вук Караџић

pre 2 godine

A to je i realan kvalitet Zvezde, Liga Evrope. Da se ne lazemo, nisu kvalitet za Ligu sampiona. U Ligi Evrope vec mogu biti konkurentni, mogu se nadati prolasku grupe. Svaka cast na razbijanju Kluza, bili su sigurno poljuljani posle Serifa, i maestralno su se vratili.
(Zhol, 17. avgust 2021 23:34)

Звезда има квалитет да игра солидно било које такмичење. само једна екипа освоји лигу шампиона сваке године, не играју је само финалисти. разлика између лиге шампиона и лиге Европе је у томе што Звезда уз доста среће може и да освоји лигу Европе, а то свакако није могуће у овом моменту са лигом шампиона.

mile

pre 2 godine

Po stoti put-Pavkov. Šta taj dečko treba još da uradi, da bi bio prvi špic Zvezde?
(Tandžara, 17. avgust 2021 23:03)

Za pocetak da pruza dobre igre u kontinuitetu, a ne svake prestupne. Ja ne znam da li vi ljudi ne gledate sve utakmice Zvezde ali bilo je prosle godine bezbroj utakmica u kojima je bio starter i nije loptu pipnuo nijednom. Pricam o domacoj ligi

jevropa

pre 2 godine

Ne znam da li sam jedini ja koji tako vidi... Meni Zvezda nije nista impresivno odigrala koliko je Kluz bio ocajan. Bez zelje, bez pasa, bez zavrsnice u pojedinim sansama. Odigrali na nivou Cukarickog i Vojvodine...Kao da zele da oteraju trenera pa bojkotuju.

Navijac

pre 2 godine

Verovatno cemo izbaciti ovaj Kluz, a ispadosmo od Serifa. Potpuni nonsens. Stvarno steta za Ligu sampiona. Moglo se preko Dinama tamo proci. Oni su pokazali da nisu nesto, eno izgubise 3:0 u Moldaviji. To je kao neka uteha da nismo ispali od tamo nekih slepaca, vec od ozbiljnog kluba, ali opet, nekako brate - Serif, Moldavija...ne sme to Zvezda da dozvoljava...steta.

dm

pre 2 godine

Utisci sa utakmice...
Atmosfera = slaba za Evropski meč,razlog razočarenje iz Moldavije
Rezultat= ne može bolje
Igra=
prvo poluvreme igre bez,sredina&organizacija nije postojala...prva šansa gol..druga šansa gol ,zaključak sreća nas je pratila
drugo poluvreme =
dosta bolje ali odbrana veoma smušena
Pavkov&Ivanić tzarski posebno asistencija Pavkova za Kataija & Mirkovo presecanje napada i asistencija kod trećeg gola
Liga Evrope naša realnost

Džoni

pre 2 godine

LE je takmičenje po meri Zvezde. Tu može da se igra, da se nadmeće i pobeđuje. LŠ je prevelik zalogaj za nas u ovom trenutku i realno jedino pare koje se dobiju su dobre, ali igrati i braniti se grčevito i primati 4,5 golova po utakmici uz možda neko iznenađenje ipak nije neko zadovoljstvo za nas navijače. Ipak je veliki jaz između top dvadesetak ekipa LŠ i ostalih.

Zoran

pre 2 godine

Opet neka euforija, te uzdizanje Pavkova. Dokle ?? Kluž, pa ljudi blage veze nemaju sa ovom igrom, baš kao i onaj nesrećni Kairat. Ispod nivo Surdulice jedni i drugi. Onaj prvi gol se ni u kadetima ne prima, a ne u prvom timu. Rumun stoji kao balvan dok Pavkov iza ledja naskače na njegovu grbaču. Ono ne videh..
Ništa Zvezda specijalno nije odigrala koliko su Rumuni očajna ekipa. Partizan ima daleko jače protivnike na svom putu.

Zlatko

pre 2 godine

Pre utakmice sam gledao emisiju na Zvezda TV. Kad su ponovo pustili prilog o novom dresu moj komentar je bio "Da li smo u ovom dresu igrali protiv Kajzerslauterna? Neka bude isti rezultat, ja sam zadovoljan." Naravno, ni u ludilu nisam mislio da će biti 4:0. Nadao sam se pobedi, pa makar i samo jedan razlike. Mislim da i dalje igra može biti bolja i to ćemo videti tek u grupi LE. Jeste da ima još revanš, ali 4 razlike je ogromna prednost i prolaz ne bi smeo da se dovede u pitanje.

Mladen cg

pre 2 godine

Fudbaleri Crvene Zvezde su se , poput Feniksa, izdigli iznad ,, pepela" i u najtežem trenutku u poslednjih pet godina su ubjedljivo i uvjerljivo savladali prvaka Rumunije, koji je prošle godine bio nadomak Lige Šampiona ( ispao na penale od Dinama Zg). Svaka čast Kangi, Ivaniću i ostalim fudbalerima Crvene Zvezde. Obezbijeđena je Liga Evrope i sezona je spašena!

zex

pre 2 godine

Tamo mozemo izgubiti 4-1 i proci i 3-0 ali mislim da nije realno.Bice tvrdo, mozda izgubimo sa gol dva razlike a mozda ih zgazimo.Jos Zvezda nije sigurna 100%.Ogroman je uspeh igrati LE posle ovakve eliminacije i jos bolje je sto nije igrala sa Dinamom koji ce verovatno ispasti jer nisu nista posebno.Serif je jedna veoma dobra brza ekipa, jeftina ali veoma kvalitetna.Brzina pobedjuje danas

Duxevaca 80

pre 2 godine

Kad je pristup kao u revansu protiv Kairata i kao veceras, nema nikakvih problema!Igra se tecno, lako, konkretno, a golovi se redjaju kao na traci! 99 % smo u Ligi Evrope, ali treba i revans maksimalno ozbiljno shvatiti i ici na pobedu! Sad je jako vazno drzati fokus na prvenstvenim utakmicama, sledi neugodni TSC na Rajku, to se mora dobiti!

Марко

pre 2 godine

После успона са Милојевићем и две Лиге шампиона, опет смо у блату са тренером почетником.

Testoreston

pre 2 godine

Gobeljic je primer neposredne istrajnosti do uspeha u Srbiji.

Budi najgori kontinuirano, kao takav bićeš prepoznat i dobro plaćen za vrlo kratko vreme i opstaces kao krem socijalne grupe dugo godina.

Čovek koji pobudi toliko emocija za 90tak minuta fudbala, najistaknutija za mene je ...tuga.

Master Yoda

pre 2 godine

Gde su sad oni sto su danima prozivali klub, ismevali Dzaju, Dekija.
Dobro smo odigrali, pre svega sigurno, Dragovic kralj, Sanogo profesor, Gobelja polomio onog malog i on se uplasio.
Pavkov i Ben se vracaju, i odmah ima igre.
Idemo Zvezdoooooo!

Reklamacija savesti

pre 2 godine

Je li, koja nam je gol razlika ove godine u Evropi? Zašto više niko ne pominje gol razliku? Dve godine dosadiste sa gol razlikom. Šta? Ona se više ne računa. Šta se sad računa? Ništa još uvek, čeka se šta će da uradi Zvezda, pa da se odluči za ovu godinu šta se računa. Aha, shvatam. Hvala. P.S. Nikad jača Santakara

Mozda gresim

pre 2 godine

Ali i dalje mislim da se igra Zvezde i pored pobede svodi na duge lopte ka Pavkovu( ostale napadace necu komentarisati).Sredina malo primetna u organizaciji igre, a bekovi totalni raspad sistema.

Nebojsa

pre 2 godine

Rezultat dobar, igra ne jer ne volim preskanje sredine terena.
Ovaj fudbal vise se ne igra, mora preko pas igre , od noge noge da se spusti lopta na zemlju, da se trazi napadac u dubini....
Veceras je to uspelo ali plasim se ne budimo li spustili loptu na zemlju i ne budemo li prestali sa preskanjem sredine terena, da nece rezultat u narednim mecevima biti na nasoj strani.

Djoka iz NY

pre 2 godine

Iskreno, nikad se ne radujem pobedi Zvezde pa sa kim god igrala ali večeras moram da vam čestitam. Otvoriste ih k'o konzervu!

Vecchia Guardia

pre 2 godine

Zvezdi malo fali da bude sasvim ozbiljna u Evropi. Ozbiljna u smislu lagano proleće, a onda šta nam Bog da. Kad ima napadačkog prekida i kad Borjan ne pravi gluposti, to je laganih 2-3 razlike protiv ovakvih ekipa (a takvih će biti bar po jedna u grupi LE, uz malo sreće i dve).
Par Dragović-Sanogo će za mesec-dva uigranosti biti još bolji tandem od Letalek-Donald, Sanogo je razmontirao nesrećne Rumune, a Dragovićev dolazak podseća na Mileta, bukvalno ti stiže gotov i dokazan igrač vrhunske klase na najosetljivijem mestu, kakav ti je falio decenijama, a nisi umeo da ga napraviš.
Ova pobeda bi trebalo da donese mir u kuću, da se uspostavi autoritet u domaćoj ligi, pa da može tu da se rotira, a Evropu da igra najboljih 11.
I dalje ne vidim nikakvu svrhu od Krstovića, i dalje se Kange više bojim nego što mu se radujem (toliko da bih ga ostavio da igra samo domaću ligu), i dalje fali bar jedan bek u rotaciji (a poželjno dva).
U svakom slučaju, to sve može da se drži pod kontrolom, samo malo strpljenja i mnogo rada (posebno na prekidima pred oba gola, i dalje su svi primljeni golovi ove sezone iz prekida) i biće opet proleća.
I da, prestanite da se zanosite Ligom šampiona. Ako je do para, nađite brate način da zaradite još 5-6 miliona godišnje, nije to neka nauka, onolika dijaspora i Azija. Ako je do takmičarskih motiva, daj da se na zanosimo, opet bi bila gol razlika 3-23, a tu nema ni napredovanja igrača, ni prodaje.
Čekamo žreb.

Miks

pre 2 godine

Igra i rezultat fantasticni. Ne smemo da ih podcenimo u revansu i prolazimo sigurni. Ipak Gobelja je najjaci. Covek se ljuti na Kangu sto mu je dao u prostor loptu napred kad je imao nazad toliko prostora.

2CRAZY

pre 2 godine

Konacno Zvezda odigrala dobro.
Pavkov mora obavezno da igra, bez njega nista, uvek izmisli gol, Ben isto jako bitan za ofanzivu.
Cak je i Pankov odigrao dobro ono sto je odigrao.
Odbrana odlicna, Kluz veoma slabo odigrao.

Zhol

pre 2 godine

A to je i realan kvalitet Zvezde, Liga Evrope. Da se ne lazemo, nisu kvalitet za Ligu sampiona. U Ligi Evrope vec mogu biti konkurentni, mogu se nadati prolasku grupe. Svaka cast na razbijanju Kluza, bili su sigurno poljuljani posle Serifa, i maestralno su se vratili.

Max

pre 2 godine

Utisak utakmice-Pavkov, Ivanić, i standardni Dragovic, čovek sam drži odbranu, i jedini sa slikom žarom i energijom igra za CZ.
Razocarenje-pored standardnih Gobelje i Rode, danas Katai, spor, nezainteresovan, odsutan, fizički iscrpljen. Ukoliko je povredjen, nije ni trebao da igra, a to je ponovo do trenera. Nekoliko dobrih polukrontri zastaje i gubi loptu. I još jedno razočarenje, izmena Ivanica, koji je i odbranu odigrao fenomenalno, kad je mogao Kataija koji se vukao po terenu. Dakle D.S.

Veder

pre 2 godine

Napokon dobra igra, Sanogo i Dragović najbolji, sprečili svaki pokušaj prodora ili šanse za gol. Ostali solidni, u napadu Ivanić, Ben najbolji, Pavkov slučajno dao prvi gol i namestio drugi, ne zna da šutne loptu nogom, Katai najslabiji, nezainteresovan, spor, upropastio mnogo izglednih kontri sporom igrom i nepotrebnim driblanjem, treba biti zamenjen na poluvremenu. Ostali igrači dovoljno dobri za visok rezultat, a Kluž iznenađujuće slab i neorganizovan.

Leonida

pre 2 godine

@Stvarno ne razumem. Pavkov vas je spasao sto puta (cak i kad je ulazio sa klupe), dao golove Liverpulu, danas gol i asistencija. Sto on nije igrao protiv Serifa verovatno nikom nije jasno.
(Borkes, 17. avgust 2021 22:20)

Povređen je bio.

zemunski kej

pre 2 godine

Lepo dobra igra. Naravno da mi je zao sto je promasio protiv Sherifa zbog neke svoje fiks ideje da je Krstovic veliki igrac. Sada se okrenuo proverenim ,iskusnim igracima i sve je kliknulo. Jednu stvar sam primetio ,Gobeljic je mnogo cvrsci igrac iako tehnicki slabiji od Gajica.Pavkov je ovu dobro odigrao, Moras da imas visoke igrace zbog skoka i uodbrani i napadu. Ben,Sanogo ,Kanga nasi crni panteri danas ok.Kao i Rodic

Arthas

pre 2 godine

Kakav baksuz Degenek, sikaniraju ga mesecima i taman sto poce da se uigrava povredi se i to izgleda zadnja loza :/ steta i brz oporavak majstore!

Car

pre 2 godine

Bravo momci, nije lako uzdici se posle bolnog poraza, svaka cast! Koliko Dragovic znaci ekipi iskustvom, klasom, sigurnoscu, odlicno pojacanje. Cak je i Pankov naucio nesto o odbrani pored njega :)

Маре

pre 2 godine

На терену је убедљиво најбољи био Саного. Мада генерално и остали су одлично одиграли, без већих замерки.

Borkes

pre 2 godine

Stvarno ne razumem. Pavkov vas je spasao sto puta (cak i kad je ulazio sa klupe), dao golove Liverpulu, danas gol i asistencija. Sto on nije igrao protiv Serifa verovatno nikom nije jasno.

Paja

pre 2 godine

Zvezda ponovo ocajna , go na srecu bez akcije bez suteva ne u okvir gola nego na tu stranu, nista Stankovic nije promenio ni uradi ovi ce da nam daju go i bice 1 1 .

Loznica, Gučevo, Cer…

pre 2 godine

Pavkov je igračina. Čovek je i Liverpul odučio od fudbala u onoj utakmici. Najbolji vaš napadač u poslednjoj deceniji.

gazda_mile

pre 2 godine

Marko Gobeljic - igrac sa stilom, tehnikom i visokim stepenom fudbalske inteligencije. Kako ga neki od bogatih klubova 5ice nije ukrao od Zvezde, jos mi nije jasno

SrbEUin

pre 2 godine

Biće ovde crveni za Zvezdu, oni udaranje i krljanje smatraju za borbenost.
Bez obzira na to Cluj je i ovako opasniji po gol, i pre će ga oni dati nego Zvezda. Zvezdane može da odgovori na presig na njenu zadnju liniju. Nema ko da iznese loptu, ili pošalje dubinsku napred, ili povuče kontru...
E kad moraš na Mari da strepiš od Cluja...

srle

pre 2 godine

Rodiću duša u nosu u 23 minutu utakmice. Ako dođe do 60 minuta, jedva će moći da se kreće, nema kondicije. Dobio je žuti karton u 30 minutu, pa možda i ne dosegne do 60 minuta utakmice. Katastrofa.

Mr. Max

pre 2 godine

Šta je ovde sjajno sem gola Pavkova. Trenutno 30 min mi ne igramo ništa. Ivanić dva šuta na gol poput deteta iz osnovne škole (jedva dobacijo). Pavkov opravdao moje mišljenje da je daleko bolji za Zvezdu od Dionija i Krstovića jer za razliku od njih može da odigra glavom i da se zagradi.

Hrundi Bakshi

pre 2 godine

Ne znam dal ovaj komentator i ja gledamo istu utakmicu, nikako da ukapiram.
25. min, osim gola, ovo sto radi Zvezda je teror nad jadnom loptom.
A oskara dobija Gobelja za onaj start!
Ljudi moji, prvoligaski igrac!

kum jong

pre 2 godine

gobeljic i dragovic ispucaju loptu..tako krecu napadi..
zvezda nema igru nazalost.pobedice ove pacere ali nema igru..
dobri su to igraci ali ipak stankovic nema sta da trazi kao trener tu.

Fenomen

pre 2 godine

Slabo je ovo...preskačemo sredinu terena...igra dugim loptama nikada nije bila Zvezdin stil igre...gol smo slučajno dali. Zvezdino igrači su inferiorni, uplašeni i bez potrebne borbenosti. Ben i Kazao nisu u utakmici...ne sluti na dobro. Pitam se ume li iko u Zvezdi da uputi pravi centaršut...to bi trebalo da budu lopte za Pavkova...ali nema ih.

mile jovin

pre 2 godine

Idealno bi bilo da udje CZ u LE.

LŠ je prejaka, vjerovatno bi nas i Dinamo izbacio i jos se sprdali. Ovako ako prodjemo taman mjera.
(Ranoranilac, 17. avgust 2021 21:09)

Zasto bi se Dinamo sprdao sa nama? Oni su prosle godine jedva izbacili Kluz, na penale.

Dragan

pre 2 godine

Pa da li je moguce da je Zvezda potkupila sudiju.... Pa ono samo slep sudija ne bi dao zuti Gobeljicu, pa rusenje sa ledja igraca Kluza kada je dosao do pred sesnaestarac. Da li je moguce da nas sudija voli hahaha

Lars

pre 2 godine

Najaci utisak sa utakmice je poskakivanje Stankovica kraj aut linije,sta li glumi,ne zna ni on.
(kralj, 17. avgust 2021 21:16)

Ne razumem toliko uzimanje na zub Stankovica, sad smeta i kad je temperamentan pored klupe, a ovo je utakmica koja moze da odredi i ovu i sledecu sezonu. Ima li nesto da vam ne smeta?

veliki strumf

pre 2 godine

Da li je nekome jasno zasto Pavkov nije isao u Moldaviju?Idealan igrac za razbijanje bunkera
(macconi, 17. avgust 2021 21:08)
Bio je bolestan, imao je temperaturu. Rečeno je više puta.

Zber

pre 2 godine

Šta je ovde iznenađenje, već danima se znalo da će da igraju pavkov, ben, gobeljić, kanga a pretpostavljalo se i za degeneka, ostali iz postave su standardni

Гале

pre 2 godine

Што се нападача тиче:
Павков за све ове године у Звезди - готово ништа није урадио. 2 гола против Ливерпула за нереално величање и уздизање којем смо смо иначе склон исто као и нереалном пљувању.
Диони оставља јако слаб свеукупни утисак, али је давао голове у две од три утакмице које је играо у Европи. Ипак, голови су задатак центарфора, а не остављање утиска, тако да не знам зашто данас Павков.
Крстовић за сада делује као потпуни антиталенат, не може да се састави са лоптом.
Све у свему, ускоро ћемо знати где смо и шта смо.

Reklamacija savesti

pre 2 godine

Nova bruka srpskog sporta u najavi. Rumuni nokautirali mali klub iz Beograda.
(panterko, 17. avgust 2021 19:42)

Ako je Zvezda mala, zamisli koliko su mali ostali srpski klubovi koji nikad ništa nisu osvojili, igraju 3. ligu Evrope, a poslednju pobedu u KEŠ/LŠ ostvarili pre skoro 40 godina.

djole

pre 2 godine

Ako je Zvezda mala, zamisli koliko su mali ostali srpski klubovi koji nikad ništa nisu osvojili, igraju 3. ligu Evrope, a poslednju pobedu u KEŠ/LŠ ostvarili pre skoro 40 godina.
(Reklamacija savesti, 17. avgust 2021 20:02)

Samo da te podsetim: Vi igrate i NADATE se prolasku u 2. ligu, ali realno gledajuci rezultate, bicete vi sa nama u 3. ligi (ako uspete uopste).

dejandddddd

pre 2 godine

Danas Zvezda lagano dobija, znam da ste svi pljuvali po timu, treneru i upravi kao i ja jer mi smeta mnogo toga, ali da ostanemo na sportu, DANAS DOBIJAMO LAGANO TEKMU.

Milija

pre 2 godine

Ako je Zvezda mala, zamisli koliko su mali ostali srpski klubovi koji nikad ništa nisu osvojili, igraju 3. ligu Evrope, a poslednju pobedu u KEŠ/LŠ ostvarili pre skoro 40 godina.
(Reklamacija savesti, 17. avgust 2021 20:02)

Kako nista? A Kup satova u Bazelu? A Kup Kvarnera u Rijeci? Sve ozbiljna takmicenja. Da ne pricam da su bili sampioni Evrope 15 minuta!

vuk

pre 2 godine

Najjace je sto se javnosti rumuni predstavljaju kao neki bauk,pa ako zvezda dobija bice to veliki uspeh,a ako ne dobije bice to normalno jer rumuni su svetska sila...???

prognoza

pre 2 godine

Obično nakon jako loše predstave slijedi otrežnjenje i puno bolja igra. Tako da Zvijezda ovo dobiva a Dinamo bez Ademia i Danca u obrani, Kastrati nije bitan gubi ali na Maksimiru će nadoknaditi zaostatak.

Reklamacija savesti

pre 2 godine

Ako je Zvezda mala, zamisli koliko su mali ostali srpski klubovi koji nikad ništa nisu osvojili, igraju 3. ligu Evrope, a poslednju pobedu u KEŠ/LŠ ostvarili pre skoro 40 godina.
(Reklamacija savesti, 17. avgust 2021 20:02)

Samo da te podsetim: Vi igrate i NADATE se prolasku u 2. ligu, ali realno gledajuci rezultate, bicete vi sa nama u 3. ligi (ako uspete uopste).
(djole, 17. avgust 2021 20:17)

Kad me već podsećaš, podseti me sve: da smo bili prvaci Evrope i sveta, polufinalisti KEŠ i finalisti Kup UEFA, da igramo 5. sezonu Evro kupova za redom, da smo dobili Liverpul, Oli, da smo nesrećno ispali iz 1. lige, igramo kvalifikacije za 2., a ako i tu ne uspemo idemo direktno u grupe 3. lige, gde ćete vi teško stići, iako je 3. liga. Budi čovek, ne budi selektivan.

Mr. Max

pre 2 godine

Da li treba da bude iznenadjenje Pavkov. Pa ono što sam video od mladog Krstovića i Dionija totalno je van standarda za tim koji želi u Evropu. Pavkov je mnogo bolja varijanta bar je iskusniji i mnogo bolji u igri glavom kao i u gradjenju lopte.

Bradilic

pre 2 godine

Ko bi rekao da cu u roku od samo 4-5 meseci preci put od toga da 7 dana mislim samo o mecu sa Milanom, do toga da mi je skoro svejedno sta ce se desiti. Umesto da iskorsite zamah iz prosle sezone i dovodjenje Dragovica, oni su se opet odlucili za razne kombinacija igrace. Kao da se nisu dovoljno ugradili do sada.

montoya

pre 2 godine

Dokle god nasi "strucnjaci" taktiziraju do tada nista od naseg fudbala. Izadji, igraj bori se , pa i ako izgubis niko nece imati sta da zameri. Ovako izadjes , nesto taktiziras, udavis loptu, ubijes svaku zelju za gledanjem utakmice, dokle vise???

Sava

pre 2 godine

Sastav je ok, bolhe nemamo. Naravno
Da je Pavkov bolje rešenje i od Dionija i od Krstivica. Gajic i Gobeljic su na istom nivou, tj.podjednako losi.

Fenomen

pre 2 godine

Samo je priznao svoje zablude sa Dionijem i Krstovićem...a to su videli i najveći laici. Pavkov je samo najmanje loše rešenje, a ne rešenje.

zivot je nekad siv nekad zut

pre 2 godine

Nova bruka srpskog sporta u najavi. Rumuni nokautirali mali klub iz Beograda.
(panterko, 17. avgust

Mali klub se bori za ulazak u konferenciju,LE za njega je samo preko tv ..

nikola

pre 2 godine

Sklapa tim Mister Tiraspoljski Šerif, proba sve u najbitnijim utakmicama. Vidi se velika strucnost. Ako ne ide eto Gobeljica u spic umesto Pavkova u poluvremenu.
(Objektivni posmatrac, 17. avgust 2021 19:43)

nije zvezdaski ni korektno tako nazivati Stankovica ovog leta se potpuno izgubio zbog neiskustva ali nam je doneo proleće u evropi I duplo krunu.kukali ste toliko godina zbog duple a evo ne vredi nista u Srbiji se nista ne ceni I odma pljuje

Objektivni posmatrac

pre 2 godine

Sklapa tim Mister Tiraspoljski Šerif, proba sve u najbitnijim utakmicama. Vidi se velika strucnost. Ako ne ide eto Gobeljica u spic umesto Pavkova u poluvremenu.

Borkes

pre 2 godine

Stvarno ne razumem. Pavkov vas je spasao sto puta (cak i kad je ulazio sa klupe), dao golove Liverpulu, danas gol i asistencija. Sto on nije igrao protiv Serifa verovatno nikom nije jasno.

gazda_mile

pre 2 godine

Marko Gobeljic - igrac sa stilom, tehnikom i visokim stepenom fudbalske inteligencije. Kako ga neki od bogatih klubova 5ice nije ukrao od Zvezde, jos mi nije jasno

Arthas

pre 2 godine

Kakav baksuz Degenek, sikaniraju ga mesecima i taman sto poce da se uigrava povredi se i to izgleda zadnja loza :/ steta i brz oporavak majstore!

Zhol

pre 2 godine

A to je i realan kvalitet Zvezde, Liga Evrope. Da se ne lazemo, nisu kvalitet za Ligu sampiona. U Ligi Evrope vec mogu biti konkurentni, mogu se nadati prolasku grupe. Svaka cast na razbijanju Kluza, bili su sigurno poljuljani posle Serifa, i maestralno su se vratili.

Маре

pre 2 godine

На терену је убедљиво најбољи био Саного. Мада генерално и остали су одлично одиграли, без већих замерки.

Car

pre 2 godine

Bravo momci, nije lako uzdici se posle bolnog poraza, svaka cast! Koliko Dragovic znaci ekipi iskustvom, klasom, sigurnoscu, odlicno pojacanje. Cak je i Pankov naucio nesto o odbrani pored njega :)

Miks

pre 2 godine

Igra i rezultat fantasticni. Ne smemo da ih podcenimo u revansu i prolazimo sigurni. Ipak Gobelja je najjaci. Covek se ljuti na Kangu sto mu je dao u prostor loptu napred kad je imao nazad toliko prostora.

Lars

pre 2 godine

Najaci utisak sa utakmice je poskakivanje Stankovica kraj aut linije,sta li glumi,ne zna ni on.
(kralj, 17. avgust 2021 21:16)

Ne razumem toliko uzimanje na zub Stankovica, sad smeta i kad je temperamentan pored klupe, a ovo je utakmica koja moze da odredi i ovu i sledecu sezonu. Ima li nesto da vam ne smeta?

2CRAZY

pre 2 godine

Konacno Zvezda odigrala dobro.
Pavkov mora obavezno da igra, bez njega nista, uvek izmisli gol, Ben isto jako bitan za ofanzivu.
Cak je i Pankov odigrao dobro ono sto je odigrao.
Odbrana odlicna, Kluz veoma slabo odigrao.

mile jovin

pre 2 godine

Idealno bi bilo da udje CZ u LE.

LŠ je prejaka, vjerovatno bi nas i Dinamo izbacio i jos se sprdali. Ovako ako prodjemo taman mjera.
(Ranoranilac, 17. avgust 2021 21:09)

Zasto bi se Dinamo sprdao sa nama? Oni su prosle godine jedva izbacili Kluz, na penale.

zemunski kej

pre 2 godine

Lepo dobra igra. Naravno da mi je zao sto je promasio protiv Sherifa zbog neke svoje fiks ideje da je Krstovic veliki igrac. Sada se okrenuo proverenim ,iskusnim igracima i sve je kliknulo. Jednu stvar sam primetio ,Gobeljic je mnogo cvrsci igrac iako tehnicki slabiji od Gajica.Pavkov je ovu dobro odigrao, Moras da imas visoke igrace zbog skoka i uodbrani i napadu. Ben,Sanogo ,Kanga nasi crni panteri danas ok.Kao i Rodic

Leonida

pre 2 godine

@Stvarno ne razumem. Pavkov vas je spasao sto puta (cak i kad je ulazio sa klupe), dao golove Liverpulu, danas gol i asistencija. Sto on nije igrao protiv Serifa verovatno nikom nije jasno.
(Borkes, 17. avgust 2021 22:20)

Povređen je bio.

Objektivni posmatrac

pre 2 godine

Sklapa tim Mister Tiraspoljski Šerif, proba sve u najbitnijim utakmicama. Vidi se velika strucnost. Ako ne ide eto Gobeljica u spic umesto Pavkova u poluvremenu.

Bradilic

pre 2 godine

Ko bi rekao da cu u roku od samo 4-5 meseci preci put od toga da 7 dana mislim samo o mecu sa Milanom, do toga da mi je skoro svejedno sta ce se desiti. Umesto da iskorsite zamah iz prosle sezone i dovodjenje Dragovica, oni su se opet odlucili za razne kombinacija igrace. Kao da se nisu dovoljno ugradili do sada.

Reklamacija savesti

pre 2 godine

Nova bruka srpskog sporta u najavi. Rumuni nokautirali mali klub iz Beograda.
(panterko, 17. avgust 2021 19:42)

Ako je Zvezda mala, zamisli koliko su mali ostali srpski klubovi koji nikad ništa nisu osvojili, igraju 3. ligu Evrope, a poslednju pobedu u KEŠ/LŠ ostvarili pre skoro 40 godina.

Loznica, Gučevo, Cer…

pre 2 godine

Pavkov je igračina. Čovek je i Liverpul odučio od fudbala u onoj utakmici. Najbolji vaš napadač u poslednjoj deceniji.

srle

pre 2 godine

Rodiću duša u nosu u 23 minutu utakmice. Ako dođe do 60 minuta, jedva će moći da se kreće, nema kondicije. Dobio je žuti karton u 30 minutu, pa možda i ne dosegne do 60 minuta utakmice. Katastrofa.

Max

pre 2 godine

Utisak utakmice-Pavkov, Ivanić, i standardni Dragovic, čovek sam drži odbranu, i jedini sa slikom žarom i energijom igra za CZ.
Razocarenje-pored standardnih Gobelje i Rode, danas Katai, spor, nezainteresovan, odsutan, fizički iscrpljen. Ukoliko je povredjen, nije ni trebao da igra, a to je ponovo do trenera. Nekoliko dobrih polukrontri zastaje i gubi loptu. I još jedno razočarenje, izmena Ivanica, koji je i odbranu odigrao fenomenalno, kad je mogao Kataija koji se vukao po terenu. Dakle D.S.

Fenomen

pre 2 godine

Samo je priznao svoje zablude sa Dionijem i Krstovićem...a to su videli i najveći laici. Pavkov je samo najmanje loše rešenje, a ne rešenje.

Sava

pre 2 godine

Sastav je ok, bolhe nemamo. Naravno
Da je Pavkov bolje rešenje i od Dionija i od Krstivica. Gajic i Gobeljic su na istom nivou, tj.podjednako losi.

Veder

pre 2 godine

Napokon dobra igra, Sanogo i Dragović najbolji, sprečili svaki pokušaj prodora ili šanse za gol. Ostali solidni, u napadu Ivanić, Ben najbolji, Pavkov slučajno dao prvi gol i namestio drugi, ne zna da šutne loptu nogom, Katai najslabiji, nezainteresovan, spor, upropastio mnogo izglednih kontri sporom igrom i nepotrebnim driblanjem, treba biti zamenjen na poluvremenu. Ostali igrači dovoljno dobri za visok rezultat, a Kluž iznenađujuće slab i neorganizovan.

Reklamacija savesti

pre 2 godine

Ako je Zvezda mala, zamisli koliko su mali ostali srpski klubovi koji nikad ništa nisu osvojili, igraju 3. ligu Evrope, a poslednju pobedu u KEŠ/LŠ ostvarili pre skoro 40 godina.
(Reklamacija savesti, 17. avgust 2021 20:02)

Samo da te podsetim: Vi igrate i NADATE se prolasku u 2. ligu, ali realno gledajuci rezultate, bicete vi sa nama u 3. ligi (ako uspete uopste).
(djole, 17. avgust 2021 20:17)

Kad me već podsećaš, podseti me sve: da smo bili prvaci Evrope i sveta, polufinalisti KEŠ i finalisti Kup UEFA, da igramo 5. sezonu Evro kupova za redom, da smo dobili Liverpul, Oli, da smo nesrećno ispali iz 1. lige, igramo kvalifikacije za 2., a ako i tu ne uspemo idemo direktno u grupe 3. lige, gde ćete vi teško stići, iako je 3. liga. Budi čovek, ne budi selektivan.

Car Dušan

pre 2 godine

Sanogo - iznenađujuće DOBAR... Dragovic, u ovih 10-tak utakmica ( od kako je došao), odigrao profesorski! Vraća nas u doba, jednog Bekenbauera: inteligentan,siguran,neprelazan i sve to bez grubosti! Jednom riječju - ogroman GOSPODIN...

veliki strumf

pre 2 godine

Da li je nekome jasno zasto Pavkov nije isao u Moldaviju?Idealan igrac za razbijanje bunkera
(macconi, 17. avgust 2021 21:08)
Bio je bolestan, imao je temperaturu. Rečeno je više puta.

Zvezdaš iz Hrvatske

pre 2 godine

gdje je sada sirotinja prikrivene grobljadi koja je spinovala po Zvezdinim temama pred ovu tekmu, evo Zvezda je izgubila od Cluja, a dinamo je razvalio Moldavce... barem je tako trebalo bit po njihovim sigurnim tvrdnjama...

Mr. Max

pre 2 godine

Šta je ovde sjajno sem gola Pavkova. Trenutno 30 min mi ne igramo ništa. Ivanić dva šuta na gol poput deteta iz osnovne škole (jedva dobacijo). Pavkov opravdao moje mišljenje da je daleko bolji za Zvezdu od Dionija i Krstovića jer za razliku od njih može da odigra glavom i da se zagradi.

Daki

pre 2 godine

Uz prikazanu igru sa sve kadrovskim problemima...mislim da Kluz nema sanse u revansu.Ako zele nesto moraju da jure rezultat sto otvara Zvezdi prostor. Vrlo moguca dvostruka pobeda .Ni malo nisam bio za Ligu sampiona. Realno tamo nemamo sta da trazimo, kakve smo srece na zrebu opet bi nam zapao Psg .Zato bolje LE , protivnici po meri, konkurentnost pa dokle se stigne

Hrundi Bakshi

pre 2 godine

Ne znam dal ovaj komentator i ja gledamo istu utakmicu, nikako da ukapiram.
25. min, osim gola, ovo sto radi Zvezda je teror nad jadnom loptom.
A oskara dobija Gobelja za onaj start!
Ljudi moji, prvoligaski igrac!

zivot je nekad siv nekad zut

pre 2 godine

Nova bruka srpskog sporta u najavi. Rumuni nokautirali mali klub iz Beograda.
(panterko, 17. avgust

Mali klub se bori za ulazak u konferenciju,LE za njega je samo preko tv ..

nikola

pre 2 godine

Sklapa tim Mister Tiraspoljski Šerif, proba sve u najbitnijim utakmicama. Vidi se velika strucnost. Ako ne ide eto Gobeljica u spic umesto Pavkova u poluvremenu.
(Objektivni posmatrac, 17. avgust 2021 19:43)

nije zvezdaski ni korektno tako nazivati Stankovica ovog leta se potpuno izgubio zbog neiskustva ali nam je doneo proleće u evropi I duplo krunu.kukali ste toliko godina zbog duple a evo ne vredi nista u Srbiji se nista ne ceni I odma pljuje

Др. Уги

pre 2 godine

@Stvarno ne razumem. Pavkov vas je spasao sto puta (cak i kad je ulazio sa klupe), dao golove Liverpulu, danas gol i asistencija. Sto on nije igrao protiv Serifa verovatno nikom nije jasno.
(Borkes, 17. avgust 2021 22:20)

Povređen je bio.
(Leonida, 17

Повређен био - прича за јавност.
Биле су игрице око његовог потписа на нови уговор...

Santa K(l)ara

pre 2 godine

Zoran

Komentar ti je onako bas navijacki. Grobarski. Nema veze sa realnoscu. Pavkov skocio na grbacu Rumunu???Pogledaj jos jednom taj gol. Imas ga na ovoj vesti. Jedva da ga je Pavkov i dotakao, prakticno ga je samo ocesao. A to sto mislis da je Rumun trebalo da izbije glavom loptu pokazuje da ne poznajes fudbal, a bogami i zakone fizike. Lopta je odskocila u blizini Rumuna. On nije imao pregled igre kao Pavkov. Dok je Rumun shvatio sta se desava, Pavkov je iz zaleta mogao da skoci mnogo vise nego Rumun iz mesta. Hocu da kazem, sve i da je Rumun pokusao da skoci, nije bilo sanse da nadskoci Pavkova. Znaci pod jedan, Pavkov krece na skok iz zaleta, pod dva, visi je i fizicki dominantniji od Rumuna. Da sam na mestu trenera Kluza ni rec ne bih rekao odbrambenom fudbaleru.

Objektivni

pre 2 godine

Predivno vece za cijeli region. Zvjezda dobila sa 4:0. Nisam gledao Dinamo ali oni su gigant i velesila i sigurno su dobili Serif sa 3,4 zgoditka razlike da osvete Zvjezdu. Bravo i za crveno-bijele a i za giganta iz Zagreba.

STRUČNI KONSULTANT

pre 2 godine

Dragović najbolji igrač koji je igrao u Zvezdi od Vidica.
(doktor, 17. avgust 2021 23:06)

U odbrani, slažem se. U pomenutom periodu najbolji igrač je Marin.

realno

pre 2 godine

Ja od uvodjenja Platinijeg pravila 2012te kazem da je najvaznije biti prvak Srbije. Em imas laksi zreb za LS,em i opcije da igras i ligu evrope,ako izgubis jednom,primer od Serifa,a sad i ligu konfederacije ako dva puta izgubis ( npr. od Kluza). Partizan se npr.grci da udje u tu konfederaciju a mora dobiti 3 tima,nimalo naivna,Soci narocito. Vojvodina i Cuka vec ud rugom kolu leteli na Lask i Hamarby. Zato Zvezdo titula Srbija da Vam je uvek na umu i opcija prva.

vuk

pre 2 godine

Najjace je sto se javnosti rumuni predstavljaju kao neki bauk,pa ako zvezda dobija bice to veliki uspeh,a ako ne dobije bice to normalno jer rumuni su svetska sila...???

slobinator

pre 2 godine

Partizan ima daleko jače protivnike na svom putu.
(Zoran, 18. avgust 2021 01:28)
ma da šesti tim iz slovačke lige,peti iz ruske osnovan pre tri godine bez svojih navijača i portugalci koji su decenijama igrali u nižim rangovima takmičenja,a u prvu ligu su se vratili 2018.ovaj kluž je 4 godine uzastopno prvak rumunije i redovno igra grupne faze.i dalje mislim da se šerif morao proći.da zvezda je igrala u sinošnjem sastavu i da je ozbiljnije svatila te utakmice sa moldavcima verovatno bi tako i bilo

Zber

pre 2 godine

Šta je ovde iznenađenje, već danima se znalo da će da igraju pavkov, ben, gobeljić, kanga a pretpostavljalo se i za degeneka, ostali iz postave su standardni

Milija

pre 2 godine

Ako je Zvezda mala, zamisli koliko su mali ostali srpski klubovi koji nikad ništa nisu osvojili, igraju 3. ligu Evrope, a poslednju pobedu u KEŠ/LŠ ostvarili pre skoro 40 godina.
(Reklamacija savesti, 17. avgust 2021 20:02)

Kako nista? A Kup satova u Bazelu? A Kup Kvarnera u Rijeci? Sve ozbiljna takmicenja. Da ne pricam da su bili sampioni Evrope 15 minuta!

Mr. Max

pre 2 godine

Da li treba da bude iznenadjenje Pavkov. Pa ono što sam video od mladog Krstovića i Dionija totalno je van standarda za tim koji želi u Evropu. Pavkov je mnogo bolja varijanta bar je iskusniji i mnogo bolji u igri glavom kao i u gradjenju lopte.

Nikola Radovanovic

pre 2 godine

Odlican rezultat veceras, nikakva primedba na zalaganje, igra mora tecnije da ide - manje da bunarimo. Momcima sve pohvale - zasluzili su. Iako mislim da Deki nije kalibar trenera koji nam treba, nema mesta pljuvanju po inerciji kome smo toliko skloni. Za Serif jeste bio kriv,i to je to. Pametno u revansu, LE je uspeh - videli smo kako su prosli Vosa i Cuka a i Partizani nisu nesto briljirali i tek treba da se plasiraju u konferenciju. Licno bih voleo - ne zbog naseg fudbala vec da se vise izmore.

montoya

pre 2 godine

Dokle god nasi "strucnjaci" taktiziraju do tada nista od naseg fudbala. Izadji, igraj bori se , pa i ako izgubis niko nece imati sta da zameri. Ovako izadjes , nesto taktiziras, udavis loptu, ubijes svaku zelju za gledanjem utakmice, dokle vise???

Navijac

pre 2 godine

Verovatno cemo izbaciti ovaj Kluz, a ispadosmo od Serifa. Potpuni nonsens. Stvarno steta za Ligu sampiona. Moglo se preko Dinama tamo proci. Oni su pokazali da nisu nesto, eno izgubise 3:0 u Moldaviji. To je kao neka uteha da nismo ispali od tamo nekih slepaca, vec od ozbiljnog kluba, ali opet, nekako brate - Serif, Moldavija...ne sme to Zvezda da dozvoljava...steta.

kukuruz kokicar

pre 2 godine

Ja mislim da je Ben dokazao da treba da igra svaku evropsku utakmicu pre nego Falko, a ovaj moze da se celici i uigrava u ligi Srbije.

dejandddddd

pre 2 godine

Danas Zvezda lagano dobija, znam da ste svi pljuvali po timu, treneru i upravi kao i ja jer mi smeta mnogo toga, ali da ostanemo na sportu, DANAS DOBIJAMO LAGANO TEKMU.

Džoni

pre 2 godine

LE je takmičenje po meri Zvezde. Tu može da se igra, da se nadmeće i pobeđuje. LŠ je prevelik zalogaj za nas u ovom trenutku i realno jedino pare koje se dobiju su dobre, ali igrati i braniti se grčevito i primati 4,5 golova po utakmici uz možda neko iznenađenje ipak nije neko zadovoljstvo za nas navijače. Ipak je veliki jaz između top dvadesetak ekipa LŠ i ostalih.

dm

pre 2 godine

Utisci sa utakmice...
Atmosfera = slaba za Evropski meč,razlog razočarenje iz Moldavije
Rezultat= ne može bolje
Igra=
prvo poluvreme igre bez,sredina&organizacija nije postojala...prva šansa gol..druga šansa gol ,zaključak sreća nas je pratila
drugo poluvreme =
dosta bolje ali odbrana veoma smušena
Pavkov&Ivanić tzarski posebno asistencija Pavkova za Kataija & Mirkovo presecanje napada i asistencija kod trećeg gola
Liga Evrope naša realnost

Deja vu

pre 2 godine

Po stoti put-Pavkov. Šta taj dečko treba još da uradi, da bi bio prvi špic Zvezde?
(Tandžara, 17. avgust 2021 23:03)

Svaka cast za vece utakmice ali mora da ima kontinuitet. Sad ce da dodju mecevi nece se videti ili ce promasivati sa 3m.

ДЕЛИЈА🔴⚪

pre 2 godine

"Колико су нам талични Павков у нападу и дјеца на трибинама. Пролазимо. БРАВО ЗВЕЗДО! 👏👏👏"

Reklamacija savesti

pre 2 godine

Je li, koja nam je gol razlika ove godine u Evropi? Zašto više niko ne pominje gol razliku? Dve godine dosadiste sa gol razlikom. Šta? Ona se više ne računa. Šta se sad računa? Ništa još uvek, čeka se šta će da uradi Zvezda, pa da se odluči za ovu godinu šta se računa. Aha, shvatam. Hvala. P.S. Nikad jača Santakara

gerrad

pre 2 godine

кад би неким чудом постао тренер звезде прво би истерао Гобељића,најхитније!!

mile

pre 2 godine

Po stoti put-Pavkov. Šta taj dečko treba još da uradi, da bi bio prvi špic Zvezde?
(Tandžara, 17. avgust 2021 23:03)

Za pocetak da pruza dobre igre u kontinuitetu, a ne svake prestupne. Ja ne znam da li vi ljudi ne gledate sve utakmice Zvezde ali bilo je prosle godine bezbroj utakmica u kojima je bio starter i nije loptu pipnuo nijednom. Pricam o domacoj ligi

Dragan

pre 2 godine

Pa da li je moguce da je Zvezda potkupila sudiju.... Pa ono samo slep sudija ne bi dao zuti Gobeljicu, pa rusenje sa ledja igraca Kluza kada je dosao do pred sesnaestarac. Da li je moguce da nas sudija voli hahaha

Mladen cg

pre 2 godine

Fudbaleri Crvene Zvezde su se , poput Feniksa, izdigli iznad ,, pepela" i u najtežem trenutku u poslednjih pet godina su ubjedljivo i uvjerljivo savladali prvaka Rumunije, koji je prošle godine bio nadomak Lige Šampiona ( ispao na penale od Dinama Zg). Svaka čast Kangi, Ivaniću i ostalim fudbalerima Crvene Zvezde. Obezbijeđena je Liga Evrope i sezona je spašena!

Vecchia Guardia

pre 2 godine

Zvezdi malo fali da bude sasvim ozbiljna u Evropi. Ozbiljna u smislu lagano proleće, a onda šta nam Bog da. Kad ima napadačkog prekida i kad Borjan ne pravi gluposti, to je laganih 2-3 razlike protiv ovakvih ekipa (a takvih će biti bar po jedna u grupi LE, uz malo sreće i dve).
Par Dragović-Sanogo će za mesec-dva uigranosti biti još bolji tandem od Letalek-Donald, Sanogo je razmontirao nesrećne Rumune, a Dragovićev dolazak podseća na Mileta, bukvalno ti stiže gotov i dokazan igrač vrhunske klase na najosetljivijem mestu, kakav ti je falio decenijama, a nisi umeo da ga napraviš.
Ova pobeda bi trebalo da donese mir u kuću, da se uspostavi autoritet u domaćoj ligi, pa da može tu da se rotira, a Evropu da igra najboljih 11.
I dalje ne vidim nikakvu svrhu od Krstovića, i dalje se Kange više bojim nego što mu se radujem (toliko da bih ga ostavio da igra samo domaću ligu), i dalje fali bar jedan bek u rotaciji (a poželjno dva).
U svakom slučaju, to sve može da se drži pod kontrolom, samo malo strpljenja i mnogo rada (posebno na prekidima pred oba gola, i dalje su svi primljeni golovi ove sezone iz prekida) i biće opet proleća.
I da, prestanite da se zanosite Ligom šampiona. Ako je do para, nađite brate način da zaradite još 5-6 miliona godišnje, nije to neka nauka, onolika dijaspora i Azija. Ako je do takmičarskih motiva, daj da se na zanosimo, opet bi bila gol razlika 3-23, a tu nema ni napredovanja igrača, ni prodaje.
Čekamo žreb.

nbc

pre 2 godine

Vuk Karadžić@
Zvezda može da osvoji Ligu Evrope????? Sa ovakvim timom i igrom? Da li vi uopšte gledate utakmice? Znate li koje su sve ekipe u toj LE? Šanse da osvoji LE su manje od promila.

Master Yoda

pre 2 godine

Gde su sad oni sto su danima prozivali klub, ismevali Dzaju, Dekija.
Dobro smo odigrali, pre svega sigurno, Dragovic kralj, Sanogo profesor, Gobelja polomio onog malog i on se uplasio.
Pavkov i Ben se vracaju, i odmah ima igre.
Idemo Zvezdoooooo!

Testoreston

pre 2 godine

Gobeljic je primer neposredne istrajnosti do uspeha u Srbiji.

Budi najgori kontinuirano, kao takav bićeš prepoznat i dobro plaćen za vrlo kratko vreme i opstaces kao krem socijalne grupe dugo godina.

Čovek koji pobudi toliko emocija za 90tak minuta fudbala, najistaknutija za mene je ...tuga.

Djoka iz NY

pre 2 godine

Iskreno, nikad se ne radujem pobedi Zvezde pa sa kim god igrala ali večeras moram da vam čestitam. Otvoriste ih k'o konzervu!

prognoza

pre 2 godine

Obično nakon jako loše predstave slijedi otrežnjenje i puno bolja igra. Tako da Zvijezda ovo dobiva a Dinamo bez Ademia i Danca u obrani, Kastrati nije bitan gubi ali na Maksimiru će nadoknaditi zaostatak.

kum jong

pre 2 godine

gobeljic i dragovic ispucaju loptu..tako krecu napadi..
zvezda nema igru nazalost.pobedice ove pacere ali nema igru..
dobri su to igraci ali ipak stankovic nema sta da trazi kao trener tu.

Вук Караџић

pre 2 godine

A to je i realan kvalitet Zvezde, Liga Evrope. Da se ne lazemo, nisu kvalitet za Ligu sampiona. U Ligi Evrope vec mogu biti konkurentni, mogu se nadati prolasku grupe. Svaka cast na razbijanju Kluza, bili su sigurno poljuljani posle Serifa, i maestralno su se vratili.
(Zhol, 17. avgust 2021 23:34)

Звезда има квалитет да игра солидно било које такмичење. само једна екипа освоји лигу шампиона сваке године, не играју је само финалисти. разлика између лиге шампиона и лиге Европе је у томе што Звезда уз доста среће може и да освоји лигу Европе, а то свакако није могуће у овом моменту са лигом шампиона.

Вук Караџић

pre 2 godine

Po stoti put-Pavkov. Šta taj dečko treba još da uradi, da bi bio prvi špic Zvezde?
(Tandžara, 17. avgust 2021 23:03)

Павков носи деветку на леђима, јасно је да је први центарфор. сигурно није случајно играо од старта на овој утакмици.

Milanche

pre 2 godine

Ove Borac dobio u Banja Luci 2:1, al izgubio tamo 3:1. Loš Kluž realno, nije ni Zvezda neko čudo al ovi su baš indijanci, mada opet 4:0 malo ko je očekivao...

Zlatko

pre 2 godine

Pre utakmice sam gledao emisiju na Zvezda TV. Kad su ponovo pustili prilog o novom dresu moj komentar je bio "Da li smo u ovom dresu igrali protiv Kajzerslauterna? Neka bude isti rezultat, ja sam zadovoljan." Naravno, ni u ludilu nisam mislio da će biti 4:0. Nadao sam se pobedi, pa makar i samo jedan razlike. Mislim da i dalje igra može biti bolja i to ćemo videti tek u grupi LE. Jeste da ima još revanš, ali 4 razlike je ogromna prednost i prolaz ne bi smeo da se dovede u pitanje.

Bane

pre 2 godine

Svaka cast za vece utakmice ali mora da ima kontinuitet. Sad ce da dodju mecevi nece se videti ili ce promasivati sa 3m.
(Deja vu, 18. avgust 2021 06:43)

Pa ne može imati kontinuitet na klupi druže. A ko je to imao kontinuitet u zadnjih godinu dana? Falcineli? Sedam golova za godinu dana. Imao veću minutažu dobrano od Pavkova. Da neve možda Dioni biti taj sa kontinuitetom? Taj Pavkov nas je toliko puta spasavao i vadio iz govana i Milojevića i Stankovića.

Гале

pre 2 godine

Што се нападача тиче:
Павков за све ове године у Звезди - готово ништа није урадио. 2 гола против Ливерпула за нереално величање и уздизање којем смо смо иначе склон исто као и нереалном пљувању.
Диони оставља јако слаб свеукупни утисак, али је давао голове у две од три утакмице које је играо у Европи. Ипак, голови су задатак центарфора, а не остављање утиска, тако да не знам зашто данас Павков.
Крстовић за сада делује као потпуни антиталенат, не може да се састави са лоптом.
Све у свему, ускоро ћемо знати где смо и шта смо.

zex

pre 2 godine

Tamo mozemo izgubiti 4-1 i proci i 3-0 ali mislim da nije realno.Bice tvrdo, mozda izgubimo sa gol dva razlike a mozda ih zgazimo.Jos Zvezda nije sigurna 100%.Ogroman je uspeh igrati LE posle ovakve eliminacije i jos bolje je sto nije igrala sa Dinamom koji ce verovatno ispasti jer nisu nista posebno.Serif je jedna veoma dobra brza ekipa, jeftina ali veoma kvalitetna.Brzina pobedjuje danas

Fenomen

pre 2 godine

Slabo je ovo...preskačemo sredinu terena...igra dugim loptama nikada nije bila Zvezdin stil igre...gol smo slučajno dali. Zvezdino igrači su inferiorni, uplašeni i bez potrebne borbenosti. Ben i Kazao nisu u utakmici...ne sluti na dobro. Pitam se ume li iko u Zvezdi da uputi pravi centaršut...to bi trebalo da budu lopte za Pavkova...ali nema ih.

SrbEUin

pre 2 godine

Biće ovde crveni za Zvezdu, oni udaranje i krljanje smatraju za borbenost.
Bez obzira na to Cluj je i ovako opasniji po gol, i pre će ga oni dati nego Zvezda. Zvezdane može da odgovori na presig na njenu zadnju liniju. Nema ko da iznese loptu, ili pošalje dubinsku napred, ili povuče kontru...
E kad moraš na Mari da strepiš od Cluja...

Duxevaca 80

pre 2 godine

Kad je pristup kao u revansu protiv Kairata i kao veceras, nema nikakvih problema!Igra se tecno, lako, konkretno, a golovi se redjaju kao na traci! 99 % smo u Ligi Evrope, ali treba i revans maksimalno ozbiljno shvatiti i ici na pobedu! Sad je jako vazno drzati fokus na prvenstvenim utakmicama, sledi neugodni TSC na Rajku, to se mora dobiti!

jevropa

pre 2 godine

Ne znam da li sam jedini ja koji tako vidi... Meni Zvezda nije nista impresivno odigrala koliko je Kluz bio ocajan. Bez zelje, bez pasa, bez zavrsnice u pojedinim sansama. Odigrali na nivou Cukarickog i Vojvodine...Kao da zele da oteraju trenera pa bojkotuju.

Paja

pre 2 godine

Zvezda ponovo ocajna , go na srecu bez akcije bez suteva ne u okvir gola nego na tu stranu, nista Stankovic nije promenio ni uradi ovi ce da nam daju go i bice 1 1 .

djole

pre 2 godine

Ako je Zvezda mala, zamisli koliko su mali ostali srpski klubovi koji nikad ništa nisu osvojili, igraju 3. ligu Evrope, a poslednju pobedu u KEŠ/LŠ ostvarili pre skoro 40 godina.
(Reklamacija savesti, 17. avgust 2021 20:02)

Samo da te podsetim: Vi igrate i NADATE se prolasku u 2. ligu, ali realno gledajuci rezultate, bicete vi sa nama u 3. ligi (ako uspete uopste).

Mozda gresim

pre 2 godine

Ali i dalje mislim da se igra Zvezde i pored pobede svodi na duge lopte ka Pavkovu( ostale napadace necu komentarisati).Sredina malo primetna u organizaciji igre, a bekovi totalni raspad sistema.

Nebojsa

pre 2 godine

Rezultat dobar, igra ne jer ne volim preskanje sredine terena.
Ovaj fudbal vise se ne igra, mora preko pas igre , od noge noge da se spusti lopta na zemlju, da se trazi napadac u dubini....
Veceras je to uspelo ali plasim se ne budimo li spustili loptu na zemlju i ne budemo li prestali sa preskanjem sredine terena, da nece rezultat u narednim mecevima biti na nasoj strani.

Zoran

pre 2 godine

Opet neka euforija, te uzdizanje Pavkova. Dokle ?? Kluž, pa ljudi blage veze nemaju sa ovom igrom, baš kao i onaj nesrećni Kairat. Ispod nivo Surdulice jedni i drugi. Onaj prvi gol se ni u kadetima ne prima, a ne u prvom timu. Rumun stoji kao balvan dok Pavkov iza ledja naskače na njegovu grbaču. Ono ne videh..
Ništa Zvezda specijalno nije odigrala koliko su Rumuni očajna ekipa. Partizan ima daleko jače protivnike na svom putu.

Марко

pre 2 godine

После успона са Милојевићем и две Лиге шампиона, опет смо у блату са тренером почетником.

Veder

pre 2 godine

Napokon dobra igra, Sanogo i Dragović najbolji, sprečili svaki pokušaj prodora ili šanse za gol. Ostali solidni, u napadu Ivanić, Ben najbolji, Pavkov slučajno dao prvi gol i namestio drugi, ne zna da šutne loptu nogom, Katai najslabiji, nezainteresovan, spor, upropastio mnogo izglednih kontri sporom igrom i nepotrebnim driblanjem, treba biti zamenjen na poluvremenu. Ostali igrači dovoljno dobri za visok rezultat, a Kluž iznenađujuće slab i neorganizovan.

Max

pre 2 godine

Utisak utakmice-Pavkov, Ivanić, i standardni Dragovic, čovek sam drži odbranu, i jedini sa slikom žarom i energijom igra za CZ.
Razocarenje-pored standardnih Gobelje i Rode, danas Katai, spor, nezainteresovan, odsutan, fizički iscrpljen. Ukoliko je povredjen, nije ni trebao da igra, a to je ponovo do trenera. Nekoliko dobrih polukrontri zastaje i gubi loptu. I još jedno razočarenje, izmena Ivanica, koji je i odbranu odigrao fenomenalno, kad je mogao Kataija koji se vukao po terenu. Dakle D.S.

SrbEUin

pre 2 godine

Biće ovde crveni za Zvezdu, oni udaranje i krljanje smatraju za borbenost.
Bez obzira na to Cluj je i ovako opasniji po gol, i pre će ga oni dati nego Zvezda. Zvezdane može da odgovori na presig na njenu zadnju liniju. Nema ko da iznese loptu, ili pošalje dubinsku napred, ili povuče kontru...
E kad moraš na Mari da strepiš od Cluja...

gazda_mile

pre 2 godine

Marko Gobeljic - igrac sa stilom, tehnikom i visokim stepenom fudbalske inteligencije. Kako ga neki od bogatih klubova 5ice nije ukrao od Zvezde, jos mi nije jasno

Objektivni posmatrac

pre 2 godine

Sklapa tim Mister Tiraspoljski Šerif, proba sve u najbitnijim utakmicama. Vidi se velika strucnost. Ako ne ide eto Gobeljica u spic umesto Pavkova u poluvremenu.

Fenomen

pre 2 godine

Slabo je ovo...preskačemo sredinu terena...igra dugim loptama nikada nije bila Zvezdin stil igre...gol smo slučajno dali. Zvezdino igrači su inferiorni, uplašeni i bez potrebne borbenosti. Ben i Kazao nisu u utakmici...ne sluti na dobro. Pitam se ume li iko u Zvezdi da uputi pravi centaršut...to bi trebalo da budu lopte za Pavkova...ali nema ih.

Paja

pre 2 godine

Zvezda ponovo ocajna , go na srecu bez akcije bez suteva ne u okvir gola nego na tu stranu, nista Stankovic nije promenio ni uradi ovi ce da nam daju go i bice 1 1 .

Zoran

pre 2 godine

Opet neka euforija, te uzdizanje Pavkova. Dokle ?? Kluž, pa ljudi blage veze nemaju sa ovom igrom, baš kao i onaj nesrećni Kairat. Ispod nivo Surdulice jedni i drugi. Onaj prvi gol se ni u kadetima ne prima, a ne u prvom timu. Rumun stoji kao balvan dok Pavkov iza ledja naskače na njegovu grbaču. Ono ne videh..
Ništa Zvezda specijalno nije odigrala koliko su Rumuni očajna ekipa. Partizan ima daleko jače protivnike na svom putu.

Dragan

pre 2 godine

Pa da li je moguce da je Zvezda potkupila sudiju.... Pa ono samo slep sudija ne bi dao zuti Gobeljicu, pa rusenje sa ledja igraca Kluza kada je dosao do pred sesnaestarac. Da li je moguce da nas sudija voli hahaha

Borkes

pre 2 godine

Stvarno ne razumem. Pavkov vas je spasao sto puta (cak i kad je ulazio sa klupe), dao golove Liverpulu, danas gol i asistencija. Sto on nije igrao protiv Serifa verovatno nikom nije jasno.

Гале

pre 2 godine

Што се нападача тиче:
Павков за све ове године у Звезди - готово ништа није урадио. 2 гола против Ливерпула за нереално величање и уздизање којем смо смо иначе склон исто као и нереалном пљувању.
Диони оставља јако слаб свеукупни утисак, али је давао голове у две од три утакмице које је играо у Европи. Ипак, голови су задатак центарфора, а не остављање утиска, тако да не знам зашто данас Павков.
Крстовић за сада делује као потпуни антиталенат, не може да се састави са лоптом.
Све у свему, ускоро ћемо знати где смо и шта смо.

Mr. Max

pre 2 godine

Šta je ovde sjajno sem gola Pavkova. Trenutno 30 min mi ne igramo ništa. Ivanić dva šuta na gol poput deteta iz osnovne škole (jedva dobacijo). Pavkov opravdao moje mišljenje da je daleko bolji za Zvezdu od Dionija i Krstovića jer za razliku od njih može da odigra glavom i da se zagradi.

Lars

pre 2 godine

Najaci utisak sa utakmice je poskakivanje Stankovica kraj aut linije,sta li glumi,ne zna ni on.
(kralj, 17. avgust 2021 21:16)

Ne razumem toliko uzimanje na zub Stankovica, sad smeta i kad je temperamentan pored klupe, a ovo je utakmica koja moze da odredi i ovu i sledecu sezonu. Ima li nesto da vam ne smeta?

djole

pre 2 godine

Ako je Zvezda mala, zamisli koliko su mali ostali srpski klubovi koji nikad ništa nisu osvojili, igraju 3. ligu Evrope, a poslednju pobedu u KEŠ/LŠ ostvarili pre skoro 40 godina.
(Reklamacija savesti, 17. avgust 2021 20:02)

Samo da te podsetim: Vi igrate i NADATE se prolasku u 2. ligu, ali realno gledajuci rezultate, bicete vi sa nama u 3. ligi (ako uspete uopste).

srle

pre 2 godine

Rodiću duša u nosu u 23 minutu utakmice. Ako dođe do 60 minuta, jedva će moći da se kreće, nema kondicije. Dobio je žuti karton u 30 minutu, pa možda i ne dosegne do 60 minuta utakmice. Katastrofa.

Loznica, Gučevo, Cer…

pre 2 godine

Pavkov je igračina. Čovek je i Liverpul odučio od fudbala u onoj utakmici. Najbolji vaš napadač u poslednjoj deceniji.

Leonida

pre 2 godine

@Stvarno ne razumem. Pavkov vas je spasao sto puta (cak i kad je ulazio sa klupe), dao golove Liverpulu, danas gol i asistencija. Sto on nije igrao protiv Serifa verovatno nikom nije jasno.
(Borkes, 17. avgust 2021 22:20)

Povređen je bio.

vuk

pre 2 godine

Najjace je sto se javnosti rumuni predstavljaju kao neki bauk,pa ako zvezda dobija bice to veliki uspeh,a ako ne dobije bice to normalno jer rumuni su svetska sila...???

kum jong

pre 2 godine

gobeljic i dragovic ispucaju loptu..tako krecu napadi..
zvezda nema igru nazalost.pobedice ove pacere ali nema igru..
dobri su to igraci ali ipak stankovic nema sta da trazi kao trener tu.

jevropa

pre 2 godine

Ne znam da li sam jedini ja koji tako vidi... Meni Zvezda nije nista impresivno odigrala koliko je Kluz bio ocajan. Bez zelje, bez pasa, bez zavrsnice u pojedinim sansama. Odigrali na nivou Cukarickog i Vojvodine...Kao da zele da oteraju trenera pa bojkotuju.

Zhol

pre 2 godine

A to je i realan kvalitet Zvezde, Liga Evrope. Da se ne lazemo, nisu kvalitet za Ligu sampiona. U Ligi Evrope vec mogu biti konkurentni, mogu se nadati prolasku grupe. Svaka cast na razbijanju Kluza, bili su sigurno poljuljani posle Serifa, i maestralno su se vratili.

nikola

pre 2 godine

Sklapa tim Mister Tiraspoljski Šerif, proba sve u najbitnijim utakmicama. Vidi se velika strucnost. Ako ne ide eto Gobeljica u spic umesto Pavkova u poluvremenu.
(Objektivni posmatrac, 17. avgust 2021 19:43)

nije zvezdaski ni korektno tako nazivati Stankovica ovog leta se potpuno izgubio zbog neiskustva ali nam je doneo proleće u evropi I duplo krunu.kukali ste toliko godina zbog duple a evo ne vredi nista u Srbiji se nista ne ceni I odma pljuje

Milija

pre 2 godine

Ako je Zvezda mala, zamisli koliko su mali ostali srpski klubovi koji nikad ništa nisu osvojili, igraju 3. ligu Evrope, a poslednju pobedu u KEŠ/LŠ ostvarili pre skoro 40 godina.
(Reklamacija savesti, 17. avgust 2021 20:02)

Kako nista? A Kup satova u Bazelu? A Kup Kvarnera u Rijeci? Sve ozbiljna takmicenja. Da ne pricam da su bili sampioni Evrope 15 minuta!

Hrundi Bakshi

pre 2 godine

Ne znam dal ovaj komentator i ja gledamo istu utakmicu, nikako da ukapiram.
25. min, osim gola, ovo sto radi Zvezda je teror nad jadnom loptom.
A oskara dobija Gobelja za onaj start!
Ljudi moji, prvoligaski igrac!

Марко

pre 2 godine

После успона са Милојевићем и две Лиге шампиона, опет смо у блату са тренером почетником.

prognoza

pre 2 godine

Obično nakon jako loše predstave slijedi otrežnjenje i puno bolja igra. Tako da Zvijezda ovo dobiva a Dinamo bez Ademia i Danca u obrani, Kastrati nije bitan gubi ali na Maksimiru će nadoknaditi zaostatak.

Bradilic

pre 2 godine

Ko bi rekao da cu u roku od samo 4-5 meseci preci put od toga da 7 dana mislim samo o mecu sa Milanom, do toga da mi je skoro svejedno sta ce se desiti. Umesto da iskorsite zamah iz prosle sezone i dovodjenje Dragovica, oni su se opet odlucili za razne kombinacija igrace. Kao da se nisu dovoljno ugradili do sada.

Reklamacija savesti

pre 2 godine

Nova bruka srpskog sporta u najavi. Rumuni nokautirali mali klub iz Beograda.
(panterko, 17. avgust 2021 19:42)

Ako je Zvezda mala, zamisli koliko su mali ostali srpski klubovi koji nikad ništa nisu osvojili, igraju 3. ligu Evrope, a poslednju pobedu u KEŠ/LŠ ostvarili pre skoro 40 godina.

veliki strumf

pre 2 godine

Da li je nekome jasno zasto Pavkov nije isao u Moldaviju?Idealan igrac za razbijanje bunkera
(macconi, 17. avgust 2021 21:08)
Bio je bolestan, imao je temperaturu. Rečeno je više puta.

Arthas

pre 2 godine

Kakav baksuz Degenek, sikaniraju ga mesecima i taman sto poce da se uigrava povredi se i to izgleda zadnja loza :/ steta i brz oporavak majstore!

2CRAZY

pre 2 godine

Konacno Zvezda odigrala dobro.
Pavkov mora obavezno da igra, bez njega nista, uvek izmisli gol, Ben isto jako bitan za ofanzivu.
Cak je i Pankov odigrao dobro ono sto je odigrao.
Odbrana odlicna, Kluz veoma slabo odigrao.

dejandddddd

pre 2 godine

Danas Zvezda lagano dobija, znam da ste svi pljuvali po timu, treneru i upravi kao i ja jer mi smeta mnogo toga, ali da ostanemo na sportu, DANAS DOBIJAMO LAGANO TEKMU.

Car

pre 2 godine

Bravo momci, nije lako uzdici se posle bolnog poraza, svaka cast! Koliko Dragovic znaci ekipi iskustvom, klasom, sigurnoscu, odlicno pojacanje. Cak je i Pankov naucio nesto o odbrani pored njega :)

Miks

pre 2 godine

Igra i rezultat fantasticni. Ne smemo da ih podcenimo u revansu i prolazimo sigurni. Ipak Gobelja je najjaci. Covek se ljuti na Kangu sto mu je dao u prostor loptu napred kad je imao nazad toliko prostora.

Fenomen

pre 2 godine

Samo je priznao svoje zablude sa Dionijem i Krstovićem...a to su videli i najveći laici. Pavkov je samo najmanje loše rešenje, a ne rešenje.

Вук Караџић

pre 2 godine

A to je i realan kvalitet Zvezde, Liga Evrope. Da se ne lazemo, nisu kvalitet za Ligu sampiona. U Ligi Evrope vec mogu biti konkurentni, mogu se nadati prolasku grupe. Svaka cast na razbijanju Kluza, bili su sigurno poljuljani posle Serifa, i maestralno su se vratili.
(Zhol, 17. avgust 2021 23:34)

Звезда има квалитет да игра солидно било које такмичење. само једна екипа освоји лигу шампиона сваке године, не играју је само финалисти. разлика између лиге шампиона и лиге Европе је у томе што Звезда уз доста среће може и да освоји лигу Европе, а то свакако није могуће у овом моменту са лигом шампиона.

zemunski kej

pre 2 godine

Lepo dobra igra. Naravno da mi je zao sto je promasio protiv Sherifa zbog neke svoje fiks ideje da je Krstovic veliki igrac. Sada se okrenuo proverenim ,iskusnim igracima i sve je kliknulo. Jednu stvar sam primetio ,Gobeljic je mnogo cvrsci igrac iako tehnicki slabiji od Gajica.Pavkov je ovu dobro odigrao, Moras da imas visoke igrace zbog skoka i uodbrani i napadu. Ben,Sanogo ,Kanga nasi crni panteri danas ok.Kao i Rodic

zivot je nekad siv nekad zut

pre 2 godine

Nova bruka srpskog sporta u najavi. Rumuni nokautirali mali klub iz Beograda.
(panterko, 17. avgust

Mali klub se bori za ulazak u konferenciju,LE za njega je samo preko tv ..

mile jovin

pre 2 godine

Idealno bi bilo da udje CZ u LE.

LŠ je prejaka, vjerovatno bi nas i Dinamo izbacio i jos se sprdali. Ovako ako prodjemo taman mjera.
(Ranoranilac, 17. avgust 2021 21:09)

Zasto bi se Dinamo sprdao sa nama? Oni su prosle godine jedva izbacili Kluz, na penale.

Milanche

pre 2 godine

Ove Borac dobio u Banja Luci 2:1, al izgubio tamo 3:1. Loš Kluž realno, nije ni Zvezda neko čudo al ovi su baš indijanci, mada opet 4:0 malo ko je očekivao...

gerrad

pre 2 godine

кад би неким чудом постао тренер звезде прво би истерао Гобељића,најхитније!!

Deja vu

pre 2 godine

Po stoti put-Pavkov. Šta taj dečko treba još da uradi, da bi bio prvi špic Zvezde?
(Tandžara, 17. avgust 2021 23:03)

Svaka cast za vece utakmice ali mora da ima kontinuitet. Sad ce da dodju mecevi nece se videti ili ce promasivati sa 3m.

Zvezdaš iz Hrvatske

pre 2 godine

gdje je sada sirotinja prikrivene grobljadi koja je spinovala po Zvezdinim temama pred ovu tekmu, evo Zvezda je izgubila od Cluja, a dinamo je razvalio Moldavce... barem je tako trebalo bit po njihovim sigurnim tvrdnjama...

Reklamacija savesti

pre 2 godine

Ako je Zvezda mala, zamisli koliko su mali ostali srpski klubovi koji nikad ništa nisu osvojili, igraju 3. ligu Evrope, a poslednju pobedu u KEŠ/LŠ ostvarili pre skoro 40 godina.
(Reklamacija savesti, 17. avgust 2021 20:02)

Samo da te podsetim: Vi igrate i NADATE se prolasku u 2. ligu, ali realno gledajuci rezultate, bicete vi sa nama u 3. ligi (ako uspete uopste).
(djole, 17. avgust 2021 20:17)

Kad me već podsećaš, podseti me sve: da smo bili prvaci Evrope i sveta, polufinalisti KEŠ i finalisti Kup UEFA, da igramo 5. sezonu Evro kupova za redom, da smo dobili Liverpul, Oli, da smo nesrećno ispali iz 1. lige, igramo kvalifikacije za 2., a ako i tu ne uspemo idemo direktno u grupe 3. lige, gde ćete vi teško stići, iako je 3. liga. Budi čovek, ne budi selektivan.

Маре

pre 2 godine

На терену је убедљиво најбољи био Саного. Мада генерално и остали су одлично одиграли, без већих замерки.

STRUČNI KONSULTANT

pre 2 godine

Dragović najbolji igrač koji je igrao u Zvezdi od Vidica.
(doktor, 17. avgust 2021 23:06)

U odbrani, slažem se. U pomenutom periodu najbolji igrač je Marin.

Sava

pre 2 godine

Sastav je ok, bolhe nemamo. Naravno
Da je Pavkov bolje rešenje i od Dionija i od Krstivica. Gajic i Gobeljic su na istom nivou, tj.podjednako losi.

nbc

pre 2 godine

Vuk Karadžić@
Zvezda može da osvoji Ligu Evrope????? Sa ovakvim timom i igrom? Da li vi uopšte gledate utakmice? Znate li koje su sve ekipe u toj LE? Šanse da osvoji LE su manje od promila.

Testoreston

pre 2 godine

Gobeljic je primer neposredne istrajnosti do uspeha u Srbiji.

Budi najgori kontinuirano, kao takav bićeš prepoznat i dobro plaćen za vrlo kratko vreme i opstaces kao krem socijalne grupe dugo godina.

Čovek koji pobudi toliko emocija za 90tak minuta fudbala, najistaknutija za mene je ...tuga.

Др. Уги

pre 2 godine

@Stvarno ne razumem. Pavkov vas je spasao sto puta (cak i kad je ulazio sa klupe), dao golove Liverpulu, danas gol i asistencija. Sto on nije igrao protiv Serifa verovatno nikom nije jasno.
(Borkes, 17. avgust 2021 22:20)

Povređen je bio.
(Leonida, 17

Повређен био - прича за јавност.
Биле су игрице око његовог потписа на нови уговор...

Master Yoda

pre 2 godine

Gde su sad oni sto su danima prozivali klub, ismevali Dzaju, Dekija.
Dobro smo odigrali, pre svega sigurno, Dragovic kralj, Sanogo profesor, Gobelja polomio onog malog i on se uplasio.
Pavkov i Ben se vracaju, i odmah ima igre.
Idemo Zvezdoooooo!

dm

pre 2 godine

Utisci sa utakmice...
Atmosfera = slaba za Evropski meč,razlog razočarenje iz Moldavije
Rezultat= ne može bolje
Igra=
prvo poluvreme igre bez,sredina&organizacija nije postojala...prva šansa gol..druga šansa gol ,zaključak sreća nas je pratila
drugo poluvreme =
dosta bolje ali odbrana veoma smušena
Pavkov&Ivanić tzarski posebno asistencija Pavkova za Kataija & Mirkovo presecanje napada i asistencija kod trećeg gola
Liga Evrope naša realnost

mile

pre 2 godine

Po stoti put-Pavkov. Šta taj dečko treba još da uradi, da bi bio prvi špic Zvezde?
(Tandžara, 17. avgust 2021 23:03)

Za pocetak da pruza dobre igre u kontinuitetu, a ne svake prestupne. Ja ne znam da li vi ljudi ne gledate sve utakmice Zvezde ali bilo je prosle godine bezbroj utakmica u kojima je bio starter i nije loptu pipnuo nijednom. Pricam o domacoj ligi

montoya

pre 2 godine

Dokle god nasi "strucnjaci" taktiziraju do tada nista od naseg fudbala. Izadji, igraj bori se , pa i ako izgubis niko nece imati sta da zameri. Ovako izadjes , nesto taktiziras, udavis loptu, ubijes svaku zelju za gledanjem utakmice, dokle vise???

slobinator

pre 2 godine

Partizan ima daleko jače protivnike na svom putu.
(Zoran, 18. avgust 2021 01:28)
ma da šesti tim iz slovačke lige,peti iz ruske osnovan pre tri godine bez svojih navijača i portugalci koji su decenijama igrali u nižim rangovima takmičenja,a u prvu ligu su se vratili 2018.ovaj kluž je 4 godine uzastopno prvak rumunije i redovno igra grupne faze.i dalje mislim da se šerif morao proći.da zvezda je igrala u sinošnjem sastavu i da je ozbiljnije svatila te utakmice sa moldavcima verovatno bi tako i bilo

Zber

pre 2 godine

Šta je ovde iznenađenje, već danima se znalo da će da igraju pavkov, ben, gobeljić, kanga a pretpostavljalo se i za degeneka, ostali iz postave su standardni

Reklamacija savesti

pre 2 godine

Je li, koja nam je gol razlika ove godine u Evropi? Zašto više niko ne pominje gol razliku? Dve godine dosadiste sa gol razlikom. Šta? Ona se više ne računa. Šta se sad računa? Ništa još uvek, čeka se šta će da uradi Zvezda, pa da se odluči za ovu godinu šta se računa. Aha, shvatam. Hvala. P.S. Nikad jača Santakara

Car Dušan

pre 2 godine

Sanogo - iznenađujuće DOBAR... Dragovic, u ovih 10-tak utakmica ( od kako je došao), odigrao profesorski! Vraća nas u doba, jednog Bekenbauera: inteligentan,siguran,neprelazan i sve to bez grubosti! Jednom riječju - ogroman GOSPODIN...

Santa K(l)ara

pre 2 godine

Zoran

Komentar ti je onako bas navijacki. Grobarski. Nema veze sa realnoscu. Pavkov skocio na grbacu Rumunu???Pogledaj jos jednom taj gol. Imas ga na ovoj vesti. Jedva da ga je Pavkov i dotakao, prakticno ga je samo ocesao. A to sto mislis da je Rumun trebalo da izbije glavom loptu pokazuje da ne poznajes fudbal, a bogami i zakone fizike. Lopta je odskocila u blizini Rumuna. On nije imao pregled igre kao Pavkov. Dok je Rumun shvatio sta se desava, Pavkov je iz zaleta mogao da skoci mnogo vise nego Rumun iz mesta. Hocu da kazem, sve i da je Rumun pokusao da skoci, nije bilo sanse da nadskoci Pavkova. Znaci pod jedan, Pavkov krece na skok iz zaleta, pod dva, visi je i fizicki dominantniji od Rumuna. Da sam na mestu trenera Kluza ni rec ne bih rekao odbrambenom fudbaleru.

Objektivni

pre 2 godine

Predivno vece za cijeli region. Zvjezda dobila sa 4:0. Nisam gledao Dinamo ali oni su gigant i velesila i sigurno su dobili Serif sa 3,4 zgoditka razlike da osvete Zvjezdu. Bravo i za crveno-bijele a i za giganta iz Zagreba.

Mladen cg

pre 2 godine

Fudbaleri Crvene Zvezde su se , poput Feniksa, izdigli iznad ,, pepela" i u najtežem trenutku u poslednjih pet godina su ubjedljivo i uvjerljivo savladali prvaka Rumunije, koji je prošle godine bio nadomak Lige Šampiona ( ispao na penale od Dinama Zg). Svaka čast Kangi, Ivaniću i ostalim fudbalerima Crvene Zvezde. Obezbijeđena je Liga Evrope i sezona je spašena!

Mr. Max

pre 2 godine

Da li treba da bude iznenadjenje Pavkov. Pa ono što sam video od mladog Krstovića i Dionija totalno je van standarda za tim koji želi u Evropu. Pavkov je mnogo bolja varijanta bar je iskusniji i mnogo bolji u igri glavom kao i u gradjenju lopte.

Mozda gresim

pre 2 godine

Ali i dalje mislim da se igra Zvezde i pored pobede svodi na duge lopte ka Pavkovu( ostale napadace necu komentarisati).Sredina malo primetna u organizaciji igre, a bekovi totalni raspad sistema.

Nebojsa

pre 2 godine

Rezultat dobar, igra ne jer ne volim preskanje sredine terena.
Ovaj fudbal vise se ne igra, mora preko pas igre , od noge noge da se spusti lopta na zemlju, da se trazi napadac u dubini....
Veceras je to uspelo ali plasim se ne budimo li spustili loptu na zemlju i ne budemo li prestali sa preskanjem sredine terena, da nece rezultat u narednim mecevima biti na nasoj strani.

Djoka iz NY

pre 2 godine

Iskreno, nikad se ne radujem pobedi Zvezde pa sa kim god igrala ali večeras moram da vam čestitam. Otvoriste ih k'o konzervu!

Navijac

pre 2 godine

Verovatno cemo izbaciti ovaj Kluz, a ispadosmo od Serifa. Potpuni nonsens. Stvarno steta za Ligu sampiona. Moglo se preko Dinama tamo proci. Oni su pokazali da nisu nesto, eno izgubise 3:0 u Moldaviji. To je kao neka uteha da nismo ispali od tamo nekih slepaca, vec od ozbiljnog kluba, ali opet, nekako brate - Serif, Moldavija...ne sme to Zvezda da dozvoljava...steta.

Daki

pre 2 godine

Uz prikazanu igru sa sve kadrovskim problemima...mislim da Kluz nema sanse u revansu.Ako zele nesto moraju da jure rezultat sto otvara Zvezdi prostor. Vrlo moguca dvostruka pobeda .Ni malo nisam bio za Ligu sampiona. Realno tamo nemamo sta da trazimo, kakve smo srece na zrebu opet bi nam zapao Psg .Zato bolje LE , protivnici po meri, konkurentnost pa dokle se stigne

Вук Караџић

pre 2 godine

Po stoti put-Pavkov. Šta taj dečko treba još da uradi, da bi bio prvi špic Zvezde?
(Tandžara, 17. avgust 2021 23:03)

Павков носи деветку на леђима, јасно је да је први центарфор. сигурно није случајно играо од старта на овој утакмици.

Nikola Radovanovic

pre 2 godine

Odlican rezultat veceras, nikakva primedba na zalaganje, igra mora tecnije da ide - manje da bunarimo. Momcima sve pohvale - zasluzili su. Iako mislim da Deki nije kalibar trenera koji nam treba, nema mesta pljuvanju po inerciji kome smo toliko skloni. Za Serif jeste bio kriv,i to je to. Pametno u revansu, LE je uspeh - videli smo kako su prosli Vosa i Cuka a i Partizani nisu nesto briljirali i tek treba da se plasiraju u konferenciju. Licno bih voleo - ne zbog naseg fudbala vec da se vise izmore.

realno

pre 2 godine

Ja od uvodjenja Platinijeg pravila 2012te kazem da je najvaznije biti prvak Srbije. Em imas laksi zreb za LS,em i opcije da igras i ligu evrope,ako izgubis jednom,primer od Serifa,a sad i ligu konfederacije ako dva puta izgubis ( npr. od Kluza). Partizan se npr.grci da udje u tu konfederaciju a mora dobiti 3 tima,nimalo naivna,Soci narocito. Vojvodina i Cuka vec ud rugom kolu leteli na Lask i Hamarby. Zato Zvezdo titula Srbija da Vam je uvek na umu i opcija prva.

Vecchia Guardia

pre 2 godine

Zvezdi malo fali da bude sasvim ozbiljna u Evropi. Ozbiljna u smislu lagano proleće, a onda šta nam Bog da. Kad ima napadačkog prekida i kad Borjan ne pravi gluposti, to je laganih 2-3 razlike protiv ovakvih ekipa (a takvih će biti bar po jedna u grupi LE, uz malo sreće i dve).
Par Dragović-Sanogo će za mesec-dva uigranosti biti još bolji tandem od Letalek-Donald, Sanogo je razmontirao nesrećne Rumune, a Dragovićev dolazak podseća na Mileta, bukvalno ti stiže gotov i dokazan igrač vrhunske klase na najosetljivijem mestu, kakav ti je falio decenijama, a nisi umeo da ga napraviš.
Ova pobeda bi trebalo da donese mir u kuću, da se uspostavi autoritet u domaćoj ligi, pa da može tu da se rotira, a Evropu da igra najboljih 11.
I dalje ne vidim nikakvu svrhu od Krstovića, i dalje se Kange više bojim nego što mu se radujem (toliko da bih ga ostavio da igra samo domaću ligu), i dalje fali bar jedan bek u rotaciji (a poželjno dva).
U svakom slučaju, to sve može da se drži pod kontrolom, samo malo strpljenja i mnogo rada (posebno na prekidima pred oba gola, i dalje su svi primljeni golovi ove sezone iz prekida) i biće opet proleća.
I da, prestanite da se zanosite Ligom šampiona. Ako je do para, nađite brate način da zaradite još 5-6 miliona godišnje, nije to neka nauka, onolika dijaspora i Azija. Ako je do takmičarskih motiva, daj da se na zanosimo, opet bi bila gol razlika 3-23, a tu nema ni napredovanja igrača, ni prodaje.
Čekamo žreb.

Zlatko

pre 2 godine

Pre utakmice sam gledao emisiju na Zvezda TV. Kad su ponovo pustili prilog o novom dresu moj komentar je bio "Da li smo u ovom dresu igrali protiv Kajzerslauterna? Neka bude isti rezultat, ja sam zadovoljan." Naravno, ni u ludilu nisam mislio da će biti 4:0. Nadao sam se pobedi, pa makar i samo jedan razlike. Mislim da i dalje igra može biti bolja i to ćemo videti tek u grupi LE. Jeste da ima još revanš, ali 4 razlike je ogromna prednost i prolaz ne bi smeo da se dovede u pitanje.

zex

pre 2 godine

Tamo mozemo izgubiti 4-1 i proci i 3-0 ali mislim da nije realno.Bice tvrdo, mozda izgubimo sa gol dva razlike a mozda ih zgazimo.Jos Zvezda nije sigurna 100%.Ogroman je uspeh igrati LE posle ovakve eliminacije i jos bolje je sto nije igrala sa Dinamom koji ce verovatno ispasti jer nisu nista posebno.Serif je jedna veoma dobra brza ekipa, jeftina ali veoma kvalitetna.Brzina pobedjuje danas

Džoni

pre 2 godine

LE je takmičenje po meri Zvezde. Tu može da se igra, da se nadmeće i pobeđuje. LŠ je prevelik zalogaj za nas u ovom trenutku i realno jedino pare koje se dobiju su dobre, ali igrati i braniti se grčevito i primati 4,5 golova po utakmici uz možda neko iznenađenje ipak nije neko zadovoljstvo za nas navijače. Ipak je veliki jaz između top dvadesetak ekipa LŠ i ostalih.

kukuruz kokicar

pre 2 godine

Ja mislim da je Ben dokazao da treba da igra svaku evropsku utakmicu pre nego Falko, a ovaj moze da se celici i uigrava u ligi Srbije.

ДЕЛИЈА🔴⚪

pre 2 godine

"Колико су нам талични Павков у нападу и дјеца на трибинама. Пролазимо. БРАВО ЗВЕЗДО! 👏👏👏"

Bane

pre 2 godine

Svaka cast za vece utakmice ali mora da ima kontinuitet. Sad ce da dodju mecevi nece se videti ili ce promasivati sa 3m.
(Deja vu, 18. avgust 2021 06:43)

Pa ne može imati kontinuitet na klupi druže. A ko je to imao kontinuitet u zadnjih godinu dana? Falcineli? Sedam golova za godinu dana. Imao veću minutažu dobrano od Pavkova. Da neve možda Dioni biti taj sa kontinuitetom? Taj Pavkov nas je toliko puta spasavao i vadio iz govana i Milojevića i Stankovića.

Duxevaca 80

pre 2 godine

Kad je pristup kao u revansu protiv Kairata i kao veceras, nema nikakvih problema!Igra se tecno, lako, konkretno, a golovi se redjaju kao na traci! 99 % smo u Ligi Evrope, ali treba i revans maksimalno ozbiljno shvatiti i ici na pobedu! Sad je jako vazno drzati fokus na prvenstvenim utakmicama, sledi neugodni TSC na Rajku, to se mora dobiti!