Košarka 48

Utorak, 13.07.2021.

10:00

Rebrača: Bili bismo kivni i na Jokića, igrači krivi koliko i Kokoškov VIDEO

Živa legenda srpske košarke Željko Rebrača govorio je o Nikoli Jokiću i krahu u borbi za Olimpijske igre.

Rebraèa: Bili bismo kivni i na Jokiæa, igraèi krivi koliko i Kokoškov VIDEO IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

48 Komentari

Sortiraj po:

markoni

pre 2 godine

voleo bi da je istina ali kako da poverujemo da će igrati sledeće 10 godine kada je do sada 50% mogućih turnira odkazao? Kako da verujemo da će se odazvati na evropsko prvesntvo sledeće godine kada mu olimpijada ništa ne znači, u ostalom imaće jednogodišnje dete tada i sigurno će mu biti preče da provodi vreme sa porodicom posle pune sezone... da se ne lažemo najbolje bi bilo da se oprosti jednom zauvek od reprezentacije da se ne cimamo svakog leta. Nisu svi naši igrači od istog materijala, šta je nekom svetinja drugom predstavlja samo smor... u redu je, ali između njega i nekog tamo amera za nas nema razlike .... oboje ne predstavljaju srbiju.

Аки

pre 2 godine

Miran-Смаилагић је 2000 а Покушевски 2001 није још нико отказао из 2002год.а надамо се и да неће кад на њих дође ред.Узгред питање је дали 2 поменутих и имају квалитет.Првог је мало ко од нас имао прилику и да гледа а други је играо за наше јуниоре и није показао ништа.То што он има сву слободу у Оклахоми и узима милион шутева незначи да ће и бити велики играч,да сачекамо он је само таленат а били су то и Миличић,Чабаркапа и др.Као и ти волим репрензентацију она ми је нешто најдраже у животу.Небојим се за будућност наше кошарке,чак сам оптимиста и вјерујем да ћемо већ следеће год.узети злато на ЕП.Нетреба унапријед окривљивати младе и бојати се дали ће играти за Србију.Петрушев је већ изјавио да НБА прстен и титула са клубом никад неможе да се мјери са златом за државни тим ,освојио је 2 досад.Јовић је потпуно различит тип од Јокића веома сличан Бодироги по менталитету( а и по игри),има и других примјера ,хоће млади да играју.Нетреба да се бојимо и кукамо.Кошарка се играла и прије Јокића а и послије ће.Треба гледати храбро унапријед,несмије један ирач и један неуспијех да нас поколеба.

miran

pre 2 godine

Mene sve ovo puno boli oko reprezentacije jer ako ista volim onda je to nas najbolji tim koji ako se ovako nastavi mozda necu ni vidjeti.
Bas sam mislio ovo ljeto kad sam vidio siri spisak ali evo sta se desi.
Sve je super kad se objavi prvi spisak ali godinama vec stalno pred turnir povrede ali ne jednog ili dvojice vec sedam igraca sto je previse.Mene jos zabrinjavaju ovi mladi sto otkazuju,tj.2000 i 2002 godiste.
Ispada da samo ovi u Evroligi ne otkazuju vec NBA tako kad nas igrac ode u SAD bude mi drago ali i ujedno strepim za reprezentaciju.
Veliki pozdrav svim ljubiteljima kosarke iz Banja Luke.

djc-xxx

pre 2 godine

Zasto se Rebraca ovoliko promovise aloooooooo
(koknikol, 13. jul 2021 11:42)

Priča se da je puko finansijski, pa možda čovek juri neki novi posao (stručni konsultant, itd...) :-)

Sramota

pre 2 godine

Jokić jeste sam sebe definisao ovim otkazom reprezentaciji.
Ali problem je mnogo dublji a to je nedostatak kvaliteta sadašnje generacije igrača. Jednostavno Srbija MORA biti u stanju da se i bez Jokića i Bogdanovića kvalifikuje za olimpijadu.
Ako to nije u stanju onda nema šta ni da traži na olimpijskim igrama.
A za ovakav pad kvaliteta nimalo nisu krivi ni Kokoškov ni Jokić.
(Reg, 13. jul 2021 10:20)

Đorđeviću je pošlo za rukom dva puta da desetkovani tim dovede do finala takmičenja pa je na kraju popljuvan najžešće kao največi dušman reprezentacije a vidim da se u sličnoj situaciji Kokoškovu traže izgovori tipa, nije kriv i slično. Dokle dvostruki arišini koji zavise od klupske opredeljenosti.

Onako usput

pre 2 godine

Grobara Aleks opet lupeta. Koja se reprezentacija vrti oko jednog igrača? Svaka! Španiju je nosio Pau Gasol, nas nekada Bodiroga, Francusku Parker, Rusiju Kirilenko, Nemačku Novicki... Uvek se ostatak ekipe gradio oko najboljeg igrača. Svašta!

Kalevra

pre 2 godine

Baš su glupi ovi Ameri....
Zamislite da građani Srbije ne znaju na karti naći Čad,Burundi,Liberiju....ili da ne znaju glavni grad Mongolije,Siera Leonea,Hondurasa,Tanzanije......😂😂😂😂

Zoran

pre 2 godine

Свако брани себе у другима.Како цео руководећи неспособни руководећи кадар не поднесе колективну оставку због неуспеха на квалификацијама за Олимпијске игре.На то се праве блесави,штите једни друге јер су интересно повезани.Као случајно,сви сем Болића који је секретар су људи Партизана.Да су у руководству људи из Партизана попут Дејана Грбовића,Дражена Далипагића,ДраганаКкићановића тешко ко би имао примедбе.Али у садашњем руководству су неспособни,клубашки обојени до краја,интересно повезани са истим менаџером.Свака част што су играли некад за нашу репрезентацију.Али играњем за репрезентацију не добијаш и не стичеш знања и вештине за руковођење,избор селектора,сарадника,стручних тела.То је сасвим други ниво.Сетимо се фудбала.Донекле смо се копрцали и некад једва квалификовали.Млади освојише пар одличних резултата.И онда поче владавина Томислава Караџића,прво директно а онда годинама као кардинал Ришеље,деценијама и данас је сво руководство ФСС у Партизановим рукама.И где је наш фудбал данас,испод нивоа Фарских Острва.Није проблем у ком су клубу играли већ њихове моралне,радне,стручне особине,поштење интереси.Знамо да нам је један исти фудбалски менаџер двадесетак година правио репрезентацију,бирао.Кошарка нам пропада.У њој владају клубашки кланови са менаџером,као до сада у фудбалу.Зар су сви који то треба да промене слепци који не виде или неће клановима да се замере или их се боје.Не занима ме клубаштво,дилови,проценти,само репрезентативне селекције.

Kalevra

pre 2 godine

Baš su glupi ovi Ameri....
Zamislite da građani Srbije ne znaju na karti naći Čad,Burundi,Liberiju....ili da ne znaju glavni grad Mongolije,Siera Leonea,Hondurasa,Tanzanije......😂😂😂😂

dragan

pre 2 godine

Rebraca mi je bio jedan od nasih najboljih centara ikada, ali sa ovim stavom se nemogu sloziti. Kaze Jokic bio je slobodan samo mesec i po, pa sta oni ljudi koji nisu bili slobodni ni toliko a kad dodje mobilizacija za drzavu da oni kazu ej pa ja nisam uzimao godisnji ove godine. Njegovo je da se odazove pozivu a selektorovo je da vidi jel spreman ili nije. Drugo nisam siguran da ce Jokic igrati jos 10 godina za reprezentaciju posto je sada u najboljem izdanju a za 5 godina je to diskutabilno a kamoli za 10, a da ni ne pomislimo dali ce imati jos poroda ( ja mu iskreno zelim da ima puno dece ) .

ccc

pre 2 godine

A ostavite coveka, Jokica, na miru!!! To je njegova odluka i to je to. Šta ako Đoković odluci da ne igra u Tokiju? Hoce li onda i on biti izdajnik? U čemu ce onda biti razlika između njega i Jokica? Hajde veliko-Serbi neka mu neko odgovori na to?
Jokić je vise uradio za promociju Srbije nego većina Srba ikada!!! MVP NBA malo li je?!?!

Aleks

pre 2 godine

jokicu ovo nije prvi put kao senior da ne igra za Srbiju ali zato u mlađim je igrao konstantno da bi se probio na košarkaško trziste...
(za sva vremena, 13. jul 2021 10:11)

Naravno. Ovde su neki drugi reprezentativci, da ih ne imenujem sada, perfidno prozivani kako love ugovore preko reprezentacije. Dok mi imamo menadžera koji koristi nacionalni tim da proda svoje igrače i to je faktički javna tajna, a igrač sa kojim je imao najviše uspeha u tome bio je upravo Jokić. Nije savez bio ništa bolji 2016. pa je on igrao na OI. Ali se tu postavlja pitanje šta je alternativa za mlade igrače - da greju klupu u Zvezdi ili Partizanu, dva najveća otrova naše košarke? Problem je sistemski, to je "endless loop" gde se mora odabrati manje zlo... Da citiram Sergeja Lukjanjenka: "-Ja jednostavno uvek biram manje zlo.
-Birajući manje zlo, ne smeš nikad zaboraviti da si ipak izabrao zlo.
-Ali ne izabravši ništa, izabrao sam odmah i veće i manje zlo."

Opet ću podvući, nije problem što je dečko odbio da igra jer je to njegovo pravo, problem su ova jeftina opravdanja koja sada slušamo i od Rebrače. Ako nema problema, zašto se onda konstantno pravda ta situacija? Što se više braniš, više pripadaš tome od čega se braniš.

I da, volela bih da mi bilo ko navede jednu reprezentaciju gde se sve vrti oko jednog igrača. I'll wait.

Filip

pre 2 godine

Fudbaler Luka Modrić je odigrao 70 utakmice, a ima 36 godine. Samo da se zna.
(?, 13. jul 2021 10:09)
Luka Modric igra 1, najvise 2 utakmice nedeljno i to bez mnogo putovanja… ne znam kako uopste moze to da se poredi??? Pritom kosarka i fudbal osim sto su sportovi s loptom nemaju mnogo dodirnih tacaka. Pogledaj dinamiku kosarkaske utakmice a pogledaj fudbalsku i neke stvari ce ti valjda biti jasnije…

Ser Kokeza od FSS-a

pre 2 godine

Ja se secam koliko su bili pljuvani Bobi i Bjelica kada su odbili da idu na proslu Olimpijadu. Isti su komentari bili: izdajnici, igraju samo za pare, boli ih uvo za Srbiju, nikada ih vise ne zvati i slicne baljezgarije. A eto, oni su i dalje u reprezentaciji i skoro svi su zaboravili na ovo iznad napisano.

Igrace Jokic za Srbiju kad-tad opet. 10 godina je veliki vremenski period.

Pozdrav.

Иван

pre 2 godine

Имаш Јокића, најбољег центра света, и најбољег играча света. Имаш Покушевског и Николу Јовића, који могу постати опак мисмеч за сваког. Имаш Богдановића који је технички савршен бек. И Мицића. Остали, Петрушев, Добрић, Милутинов и још неко од клинаца - а има их талентованих - могу сасвим добро помоћи са клупе. Дакле, база постоји. Систем не постоји. Нама један менаџер и његов приватни клуб прави играче, уместо да њихово формирање креирају савез и селектори млађих селекција. Кокошков је испао жртва анархије код нас, њега не да није дочекао систем, њега је дочекала пустош: само приче о старој слави, култу репрезентације, уз истрошене ветеране и политичаре који набијају поене користећи се популарношћу кошарке код нас.

Zastava101Specijal

pre 2 godine

Jokić neće, ne može, ne daju mu, ma odjebite svi šta god da jeste njegova odluka je njegova odluka i njegov život samo Srbin je navikao da se bavi tuđim životima i sudbinama, ako bude igrao u budućnosti hvala mu ako ne isto hvala i do sad je više dao od mene i svih vas koji kenjate ovde.

Dragan Borca

pre 2 godine

Boki@ Kazes Jokic nikad nista nije uradio

Nemacka '93 prvak Evrope a kladim se da ne bi znao ni 3 igraca nabrojati iz te Nemacke

Zlata i medalje od pre nisu samo odraz jake Jugo skole vec i slabe konkurencije

Jokic je igrao u finalu Olimpijade u nikada jacoj konkurenciji
Ona NBA Australija iz Rija sa 6 NBA igraca bi pogazila sve zivo devedesetih osim Amera i nas
Na primer mi imamo nostalgiju na neke nase igrace tipa Zarko Paspalj a jedan Ingls je godinama vrhunski igrac u NBA dok Paspalj nije mogao spojiti par ozbiljnih sezona

Proslu deceniju smo igrali sva moguca ziva finala, drzava od 7 miliona ima top 3 najbolje plasmane zadnjih 12-13 godina

Posle Amera i Spanaca smo najkonkurentniji bili a ovde neki kukaju kako smo propali, kako se ne radi dobro sa mladima itd
Jokic je vec sa 23 bio cetvrti u MVP trci pravo posle Mege i sad mi to nije jasno kako se ne radi dobro sa mladima a decko iz Megine skole u par godina postao NBA superstar😬

Pokusevski sa 19 godina vec ima zapazene partije, a gde su novi klinci poput Jovica, Petruseva itd

Meni je fascinantno pisati kako Jokic nije nista uradio za Srbiju a igrao finale Oi protiv Duranta dok se u isto vreme uzdizu u nebesa samaranja Karaseva, Fucke, Kutlaja itd 🙄 Danas igrati finale je daleko teze nego pre jer svi igraju kosarku za razliku od osamdesetih i devedesetih. 200 drzava na svetu mi budemo peti i to nam propast😁 Mnogi odavde jos ne shvataju da ovo nisu '89 ili 2003 😬

ljubi ga menadjer

pre 2 godine

Dzaba pričaš Rebrača. Sad će da se jave troprste siledzije koje u zivotu loptu kroz obruč nisu ubacile, knjigu pročitale, a što je najgore nikada ih nisu naučili čovečnosti. Bićeš i ti izdajnik, mlakonja, ulizica.
(tocka, 13. jul 2021 10:27)

trenirao sam fudbal 10 god,isvasta sma se nagledao, zbog tatinih sinova mnogi mladi talenti nikad nisu dobili sansu

i danas nam se desava Jokic...svaka njemu cast ,nista nam ne dugu,duguje tati
fudbalere da ne nabrajam,secam se srpsko Kake...

Nebo7

pre 2 godine

Kakav kadar sa Svetskog kupa 1998 u Atini... Rebrača u sendviču Jevgenija Kisurina (#7), Igora Kudelina (#5) i Zahara Pašutina (#6). Ruse smo dobili dva puta, u grupi i finalu, a Rebrača dominirao u oba meča. Nije mi jasno zašto se u poslednje vreme toliko eksponira da komentariše neuspeh Srbije i neodlazak „orlova“ na OI u Tokio, a to ne čine oni koji su odgovorni, upućeni u konkretna dešavanja i uzgred zaduženi da rukovode Savezom?! Od njih ni traga ni glasa...

Zju

pre 2 godine

Delimicno se slazem sa Zeljkom.Posebno za ono da Jokic ne bi bio na MVP nivou.Posle bitke su svi generali.Dzabe prica nasa kosarka je izgubila kompas i ide ka totalnom propadanju.Nisu igraci krivi.Oni su po najmanje.Da li imamo mladih nada?Imamo ali i odnos s njima i sama organizacija deluju kao razbijena vojska.Uspeha nece biti tako.Da ne govorim o tome da nosioci srpskog sporta Zvezda i Partizan nisu izbacili igraca godinama.Utisak je da se sve gura pod tepih a skandalozno je ne igrati OI za zemlju kosarke.Ili cinjenicu da mladje selekcije vise nisu konkurentne onim najjacim.Izlaz postoji trenutno se ne vidi od magle.

Milan

pre 2 godine

Nevezano za ovu vest, koja je fora sa Rebračom? Godinama ga nigde nije bilo a sada mi svakog dana iskače iz frižidera na sto i jednu vest.

War Inside My Head

pre 2 godine

Ako se Srbiji čitava koncepcija vrti oko Jokića,to ne valja?Gdje su ostalih 11 igrača,kao da ih nije interesovalo,primaju protiv Italije za poluvrijeme 57 poena,nekad je toliko zbog jake odbrane, bio rezultat na kraju utakmice?A na sve to jedna čitava petorka je povrijeđena,veliki je to udarac za mnogo veće reprezentacije.Teo i Bjelica,oni očigledno više nisu prevaga na terenu,niti protivnicima,kao nekad,ne ulivaju strah u kosti?

пуцко

pre 2 godine

Играће за Србију наредних 10 година? Каква смејурија, то причамо већ годинама. Играће, сваке 2-3 године можда.

boki89

pre 2 godine

vec sam rekao da Jokica ne zanima reprezentacija.A i kada dodje da igra igra preko one stvari.Imacemo najboljeg igraca do sada u istoriji nba lige ali ostace gorak ukus jer nikada nece nista uraditi za Srbiju.

Leogane

pre 2 godine

Помало ме нервира ова фраза "Играће Јокић за Србију наредних 10 година." Неће браћо. Неће играти јер га то просто не занима.

za sva vremena

pre 2 godine

jokicu ovo nije prvi put kao senior da ne igra za Srbiju ali zato u mlađim je igrao konstantno da bi se probio na košarkaško trziste...

stasha djuricic

pre 2 godine

Nece on igrati narednih 10 godina za reprezentaciju,ovo je samo jedan u nizu njegovih otkaza a upravo na svjetskom prvenstvu kad nas je razvalila Argentina ponasao se kao primadona,buljio u sudije...ne treba covjeka terat,ja ga najozbiljnije ne bih ni zvao. Problem je sto i ovi koji su dosli su igrali nezainteresovano,primit 57 za poluvrijeme sve govori...

tocka

pre 2 godine

Dzaba pričaš Rebrača. Sad će da se jave troprste siledzije koje u zivotu loptu kroz obruč nisu ubacile, knjigu pročitale, a što je najgore nikada ih nisu naučili čovečnosti. Bićeš i ti izdajnik, mlakonja, ulizica.

Reg

pre 2 godine

Jokić jeste sam sebe definisao ovim otkazom reprezentaciji.
Ali problem je mnogo dublji a to je nedostatak kvaliteta sadašnje generacije igrača. Jednostavno Srbija MORA biti u stanju da se i bez Jokića i Bogdanovića kvalifikuje za olimpijadu.
Ako to nije u stanju onda nema šta ni da traži na olimpijskim igrama.
A za ovakav pad kvaliteta nimalo nisu krivi ni Kokoškov ni Jokić.

Back In Black

pre 2 godine

Јокић НИКАД не може бити Ребрача.Амин.
(Жута Оса, 13. jul 2021 10:07)
Da si ovo napisao pre par meseci svi bi ti se smejali ali sada posto je popularno da se blati Jokic onda ajde.Realno Jokic je svetski superstar MVP NBA lige nesto sto Rebraca nije mogao ni u snu.I vec sam pisao nemoj sada da iskopiram sve komentare onda kada je zvanicno bilo proglašeno da je Jokic MVP.Sutra da igra za Srbiju i da osvojimo zlato na EP onda ga opet blatite a ne samo kada je popularno.Od najboljeg Srpskog igraca preko noci Jokic je postao slabiji igrac od Djordja Gagica.Ajde malo realnosti.

ljubi ga menadjer

pre 2 godine

samo vi pametujte, branite jedne drige,svoje menadzerske igrace gurante kroz reprezentacij,jel te ceka vas procenat kad dobije dobar ugovor

a to sto nam je Kosarka dotakla dno,sto smojedva pobedili filipine to nema vezee....oprastamo jel tako zeljko?

svasta bi vam reko svima, ali je zabranjeno

SUNĐER BOB

pre 2 godine

Igrali su gomile utakmica i Gasol i Novicki i Divac i Stojakovic..pa su igrali za svoje reprezentacije ... nisu kmecali i kukali da ih sve boli i da su umorni..vec igrali i borili se ko lavovi..ne treba Jokicu traziti alibi jer on NEĆE DA IGRA ZA SVOJU ZEMLJU..

Villager

pre 2 godine

"Igraće za Srbiju narednih 10 godina i moramo da ga podržimo. Ne treba drvlje i kamenje".

Kakva izvala od izjave...."sutra u kafani besplatno piće" pogotovo u ime drugog čoveka koji jednostavno ne zeli da igra..priča "ne moze dugačka sezona" kako drugi mogu i hoće?

Djordje

pre 2 godine

Krivac je savez, koji godinama ne zna das vodi košarku. Nemamo stručni savet koji je ranije radio savetodavno i vodio košarku. Partizanovci su zauzeli KSS, a pri tome ne znaju da rade posao, Sve su talovi i dogovri, od Djordjevića koji je vodio onakvu ekipu na Sv prvenstvo. Košarku treba da vode menadžeri a stručni savet stručni deo, a treba i dosta strpljenja i posvećenosti poslu tokom cele godine. Trener mora biti iz saveza, da radi samo selektorski posao, ne i dodatne, da radi u medjuprostoru takmičenja sa mladjim i da prati igrače.
SVI MLADI IGRAČI MORAJU POTPISATI UGOVORE DA ĆE SE ODAZIVATI NA sve pozive u sve selekcije kroz karijeru, u protivno ih ukloniti iz selekcija i naših klubova, kao u teniskom savezu.
Jednostavno;VRATITE SISTEM OD STARE JUGE I TO JE TO!!!

Leogane

pre 2 godine

Помало ме нервира ова фраза "Играће Јокић за Србију наредних 10 година." Неће браћо. Неће играти јер га то просто не занима.

za sva vremena

pre 2 godine

jokicu ovo nije prvi put kao senior da ne igra za Srbiju ali zato u mlađim je igrao konstantno da bi se probio na košarkaško trziste...

Reg

pre 2 godine

Jokić jeste sam sebe definisao ovim otkazom reprezentaciji.
Ali problem je mnogo dublji a to je nedostatak kvaliteta sadašnje generacije igrača. Jednostavno Srbija MORA biti u stanju da se i bez Jokića i Bogdanovića kvalifikuje za olimpijadu.
Ako to nije u stanju onda nema šta ni da traži na olimpijskim igrama.
A za ovakav pad kvaliteta nimalo nisu krivi ni Kokoškov ni Jokić.

stasha djuricic

pre 2 godine

Nece on igrati narednih 10 godina za reprezentaciju,ovo je samo jedan u nizu njegovih otkaza a upravo na svjetskom prvenstvu kad nas je razvalila Argentina ponasao se kao primadona,buljio u sudije...ne treba covjeka terat,ja ga najozbiljnije ne bih ni zvao. Problem je sto i ovi koji su dosli su igrali nezainteresovano,primit 57 za poluvrijeme sve govori...

пуцко

pre 2 godine

Играће за Србију наредних 10 година? Каква смејурија, то причамо већ годинама. Играће, сваке 2-3 године можда.

Milan

pre 2 godine

Nevezano za ovu vest, koja je fora sa Rebračom? Godinama ga nigde nije bilo a sada mi svakog dana iskače iz frižidera na sto i jednu vest.

Иван

pre 2 godine

Имаш Јокића, најбољег центра света, и најбољег играча света. Имаш Покушевског и Николу Јовића, који могу постати опак мисмеч за сваког. Имаш Богдановића који је технички савршен бек. И Мицића. Остали, Петрушев, Добрић, Милутинов и још неко од клинаца - а има их талентованих - могу сасвим добро помоћи са клупе. Дакле, база постоји. Систем не постоји. Нама један менаџер и његов приватни клуб прави играче, уместо да њихово формирање креирају савез и селектори млађих селекција. Кокошков је испао жртва анархије код нас, њега не да није дочекао систем, њега је дочекала пустош: само приче о старој слави, култу репрезентације, уз истрошене ветеране и политичаре који набијају поене користећи се популарношћу кошарке код нас.

boki89

pre 2 godine

vec sam rekao da Jokica ne zanima reprezentacija.A i kada dodje da igra igra preko one stvari.Imacemo najboljeg igraca do sada u istoriji nba lige ali ostace gorak ukus jer nikada nece nista uraditi za Srbiju.

War Inside My Head

pre 2 godine

Ako se Srbiji čitava koncepcija vrti oko Jokića,to ne valja?Gdje su ostalih 11 igrača,kao da ih nije interesovalo,primaju protiv Italije za poluvrijeme 57 poena,nekad je toliko zbog jake odbrane, bio rezultat na kraju utakmice?A na sve to jedna čitava petorka je povrijeđena,veliki je to udarac za mnogo veće reprezentacije.Teo i Bjelica,oni očigledno više nisu prevaga na terenu,niti protivnicima,kao nekad,ne ulivaju strah u kosti?

Nebo7

pre 2 godine

Kakav kadar sa Svetskog kupa 1998 u Atini... Rebrača u sendviču Jevgenija Kisurina (#7), Igora Kudelina (#5) i Zahara Pašutina (#6). Ruse smo dobili dva puta, u grupi i finalu, a Rebrača dominirao u oba meča. Nije mi jasno zašto se u poslednje vreme toliko eksponira da komentariše neuspeh Srbije i neodlazak „orlova“ na OI u Tokio, a to ne čine oni koji su odgovorni, upućeni u konkretna dešavanja i uzgred zaduženi da rukovode Savezom?! Od njih ni traga ni glasa...

SUNĐER BOB

pre 2 godine

Igrali su gomile utakmica i Gasol i Novicki i Divac i Stojakovic..pa su igrali za svoje reprezentacije ... nisu kmecali i kukali da ih sve boli i da su umorni..vec igrali i borili se ko lavovi..ne treba Jokicu traziti alibi jer on NEĆE DA IGRA ZA SVOJU ZEMLJU..

Zastava101Specijal

pre 2 godine

Jokić neće, ne može, ne daju mu, ma odjebite svi šta god da jeste njegova odluka je njegova odluka i njegov život samo Srbin je navikao da se bavi tuđim životima i sudbinama, ako bude igrao u budućnosti hvala mu ako ne isto hvala i do sad je više dao od mene i svih vas koji kenjate ovde.

Villager

pre 2 godine

"Igraće za Srbiju narednih 10 godina i moramo da ga podržimo. Ne treba drvlje i kamenje".

Kakva izvala od izjave...."sutra u kafani besplatno piće" pogotovo u ime drugog čoveka koji jednostavno ne zeli da igra..priča "ne moze dugačka sezona" kako drugi mogu i hoće?

Back In Black

pre 2 godine

Јокић НИКАД не може бити Ребрача.Амин.
(Жута Оса, 13. jul 2021 10:07)
Da si ovo napisao pre par meseci svi bi ti se smejali ali sada posto je popularno da se blati Jokic onda ajde.Realno Jokic je svetski superstar MVP NBA lige nesto sto Rebraca nije mogao ni u snu.I vec sam pisao nemoj sada da iskopiram sve komentare onda kada je zvanicno bilo proglašeno da je Jokic MVP.Sutra da igra za Srbiju i da osvojimo zlato na EP onda ga opet blatite a ne samo kada je popularno.Od najboljeg Srpskog igraca preko noci Jokic je postao slabiji igrac od Djordja Gagica.Ajde malo realnosti.

Dragan Borca

pre 2 godine

Boki@ Kazes Jokic nikad nista nije uradio

Nemacka '93 prvak Evrope a kladim se da ne bi znao ni 3 igraca nabrojati iz te Nemacke

Zlata i medalje od pre nisu samo odraz jake Jugo skole vec i slabe konkurencije

Jokic je igrao u finalu Olimpijade u nikada jacoj konkurenciji
Ona NBA Australija iz Rija sa 6 NBA igraca bi pogazila sve zivo devedesetih osim Amera i nas
Na primer mi imamo nostalgiju na neke nase igrace tipa Zarko Paspalj a jedan Ingls je godinama vrhunski igrac u NBA dok Paspalj nije mogao spojiti par ozbiljnih sezona

Proslu deceniju smo igrali sva moguca ziva finala, drzava od 7 miliona ima top 3 najbolje plasmane zadnjih 12-13 godina

Posle Amera i Spanaca smo najkonkurentniji bili a ovde neki kukaju kako smo propali, kako se ne radi dobro sa mladima itd
Jokic je vec sa 23 bio cetvrti u MVP trci pravo posle Mege i sad mi to nije jasno kako se ne radi dobro sa mladima a decko iz Megine skole u par godina postao NBA superstar😬

Pokusevski sa 19 godina vec ima zapazene partije, a gde su novi klinci poput Jovica, Petruseva itd

Meni je fascinantno pisati kako Jokic nije nista uradio za Srbiju a igrao finale Oi protiv Duranta dok se u isto vreme uzdizu u nebesa samaranja Karaseva, Fucke, Kutlaja itd 🙄 Danas igrati finale je daleko teze nego pre jer svi igraju kosarku za razliku od osamdesetih i devedesetih. 200 drzava na svetu mi budemo peti i to nam propast😁 Mnogi odavde jos ne shvataju da ovo nisu '89 ili 2003 😬

ccc

pre 2 godine

A ostavite coveka, Jokica, na miru!!! To je njegova odluka i to je to. Šta ako Đoković odluci da ne igra u Tokiju? Hoce li onda i on biti izdajnik? U čemu ce onda biti razlika između njega i Jokica? Hajde veliko-Serbi neka mu neko odgovori na to?
Jokić je vise uradio za promociju Srbije nego većina Srba ikada!!! MVP NBA malo li je?!?!

dragan

pre 2 godine

Rebraca mi je bio jedan od nasih najboljih centara ikada, ali sa ovim stavom se nemogu sloziti. Kaze Jokic bio je slobodan samo mesec i po, pa sta oni ljudi koji nisu bili slobodni ni toliko a kad dodje mobilizacija za drzavu da oni kazu ej pa ja nisam uzimao godisnji ove godine. Njegovo je da se odazove pozivu a selektorovo je da vidi jel spreman ili nije. Drugo nisam siguran da ce Jokic igrati jos 10 godina za reprezentaciju posto je sada u najboljem izdanju a za 5 godina je to diskutabilno a kamoli za 10, a da ni ne pomislimo dali ce imati jos poroda ( ja mu iskreno zelim da ima puno dece ) .

ljubi ga menadjer

pre 2 godine

Dzaba pričaš Rebrača. Sad će da se jave troprste siledzije koje u zivotu loptu kroz obruč nisu ubacile, knjigu pročitale, a što je najgore nikada ih nisu naučili čovečnosti. Bićeš i ti izdajnik, mlakonja, ulizica.
(tocka, 13. jul 2021 10:27)

trenirao sam fudbal 10 god,isvasta sma se nagledao, zbog tatinih sinova mnogi mladi talenti nikad nisu dobili sansu

i danas nam se desava Jokic...svaka njemu cast ,nista nam ne dugu,duguje tati
fudbalere da ne nabrajam,secam se srpsko Kake...

ljubi ga menadjer

pre 2 godine

samo vi pametujte, branite jedne drige,svoje menadzerske igrace gurante kroz reprezentacij,jel te ceka vas procenat kad dobije dobar ugovor

a to sto nam je Kosarka dotakla dno,sto smojedva pobedili filipine to nema vezee....oprastamo jel tako zeljko?

svasta bi vam reko svima, ali je zabranjeno

Sramota

pre 2 godine

Jokić jeste sam sebe definisao ovim otkazom reprezentaciji.
Ali problem je mnogo dublji a to je nedostatak kvaliteta sadašnje generacije igrača. Jednostavno Srbija MORA biti u stanju da se i bez Jokića i Bogdanovića kvalifikuje za olimpijadu.
Ako to nije u stanju onda nema šta ni da traži na olimpijskim igrama.
A za ovakav pad kvaliteta nimalo nisu krivi ni Kokoškov ni Jokić.
(Reg, 13. jul 2021 10:20)

Đorđeviću je pošlo za rukom dva puta da desetkovani tim dovede do finala takmičenja pa je na kraju popljuvan najžešće kao največi dušman reprezentacije a vidim da se u sličnoj situaciji Kokoškovu traže izgovori tipa, nije kriv i slično. Dokle dvostruki arišini koji zavise od klupske opredeljenosti.

tocka

pre 2 godine

Dzaba pričaš Rebrača. Sad će da se jave troprste siledzije koje u zivotu loptu kroz obruč nisu ubacile, knjigu pročitale, a što je najgore nikada ih nisu naučili čovečnosti. Bićeš i ti izdajnik, mlakonja, ulizica.

Zju

pre 2 godine

Delimicno se slazem sa Zeljkom.Posebno za ono da Jokic ne bi bio na MVP nivou.Posle bitke su svi generali.Dzabe prica nasa kosarka je izgubila kompas i ide ka totalnom propadanju.Nisu igraci krivi.Oni su po najmanje.Da li imamo mladih nada?Imamo ali i odnos s njima i sama organizacija deluju kao razbijena vojska.Uspeha nece biti tako.Da ne govorim o tome da nosioci srpskog sporta Zvezda i Partizan nisu izbacili igraca godinama.Utisak je da se sve gura pod tepih a skandalozno je ne igrati OI za zemlju kosarke.Ili cinjenicu da mladje selekcije vise nisu konkurentne onim najjacim.Izlaz postoji trenutno se ne vidi od magle.

Zoran

pre 2 godine

Свако брани себе у другима.Како цео руководећи неспособни руководећи кадар не поднесе колективну оставку због неуспеха на квалификацијама за Олимпијске игре.На то се праве блесави,штите једни друге јер су интересно повезани.Као случајно,сви сем Болића који је секретар су људи Партизана.Да су у руководству људи из Партизана попут Дејана Грбовића,Дражена Далипагића,ДраганаКкићановића тешко ко би имао примедбе.Али у садашњем руководству су неспособни,клубашки обојени до краја,интересно повезани са истим менаџером.Свака част што су играли некад за нашу репрезентацију.Али играњем за репрезентацију не добијаш и не стичеш знања и вештине за руковођење,избор селектора,сарадника,стручних тела.То је сасвим други ниво.Сетимо се фудбала.Донекле смо се копрцали и некад једва квалификовали.Млади освојише пар одличних резултата.И онда поче владавина Томислава Караџића,прво директно а онда годинама као кардинал Ришеље,деценијама и данас је сво руководство ФСС у Партизановим рукама.И где је наш фудбал данас,испод нивоа Фарских Острва.Није проблем у ком су клубу играли већ њихове моралне,радне,стручне особине,поштење интереси.Знамо да нам је један исти фудбалски менаџер двадесетак година правио репрезентацију,бирао.Кошарка нам пропада.У њој владају клубашки кланови са менаџером,као до сада у фудбалу.Зар су сви који то треба да промене слепци који не виде или неће клановима да се замере или их се боје.Не занима ме клубаштво,дилови,проценти,само репрезентативне селекције.

Djordje

pre 2 godine

Krivac je savez, koji godinama ne zna das vodi košarku. Nemamo stručni savet koji je ranije radio savetodavno i vodio košarku. Partizanovci su zauzeli KSS, a pri tome ne znaju da rade posao, Sve su talovi i dogovri, od Djordjevića koji je vodio onakvu ekipu na Sv prvenstvo. Košarku treba da vode menadžeri a stručni savet stručni deo, a treba i dosta strpljenja i posvećenosti poslu tokom cele godine. Trener mora biti iz saveza, da radi samo selektorski posao, ne i dodatne, da radi u medjuprostoru takmičenja sa mladjim i da prati igrače.
SVI MLADI IGRAČI MORAJU POTPISATI UGOVORE DA ĆE SE ODAZIVATI NA sve pozive u sve selekcije kroz karijeru, u protivno ih ukloniti iz selekcija i naših klubova, kao u teniskom savezu.
Jednostavno;VRATITE SISTEM OD STARE JUGE I TO JE TO!!!

Ser Kokeza od FSS-a

pre 2 godine

Ja se secam koliko su bili pljuvani Bobi i Bjelica kada su odbili da idu na proslu Olimpijadu. Isti su komentari bili: izdajnici, igraju samo za pare, boli ih uvo za Srbiju, nikada ih vise ne zvati i slicne baljezgarije. A eto, oni su i dalje u reprezentaciji i skoro svi su zaboravili na ovo iznad napisano.

Igrace Jokic za Srbiju kad-tad opet. 10 godina je veliki vremenski period.

Pozdrav.

Aleks

pre 2 godine

jokicu ovo nije prvi put kao senior da ne igra za Srbiju ali zato u mlađim je igrao konstantno da bi se probio na košarkaško trziste...
(za sva vremena, 13. jul 2021 10:11)

Naravno. Ovde su neki drugi reprezentativci, da ih ne imenujem sada, perfidno prozivani kako love ugovore preko reprezentacije. Dok mi imamo menadžera koji koristi nacionalni tim da proda svoje igrače i to je faktički javna tajna, a igrač sa kojim je imao najviše uspeha u tome bio je upravo Jokić. Nije savez bio ništa bolji 2016. pa je on igrao na OI. Ali se tu postavlja pitanje šta je alternativa za mlade igrače - da greju klupu u Zvezdi ili Partizanu, dva najveća otrova naše košarke? Problem je sistemski, to je "endless loop" gde se mora odabrati manje zlo... Da citiram Sergeja Lukjanjenka: "-Ja jednostavno uvek biram manje zlo.
-Birajući manje zlo, ne smeš nikad zaboraviti da si ipak izabrao zlo.
-Ali ne izabravši ništa, izabrao sam odmah i veće i manje zlo."

Opet ću podvući, nije problem što je dečko odbio da igra jer je to njegovo pravo, problem su ova jeftina opravdanja koja sada slušamo i od Rebrače. Ako nema problema, zašto se onda konstantno pravda ta situacija? Što se više braniš, više pripadaš tome od čega se braniš.

I da, volela bih da mi bilo ko navede jednu reprezentaciju gde se sve vrti oko jednog igrača. I'll wait.

djc-xxx

pre 2 godine

Zasto se Rebraca ovoliko promovise aloooooooo
(koknikol, 13. jul 2021 11:42)

Priča se da je puko finansijski, pa možda čovek juri neki novi posao (stručni konsultant, itd...) :-)

Filip

pre 2 godine

Fudbaler Luka Modrić je odigrao 70 utakmice, a ima 36 godine. Samo da se zna.
(?, 13. jul 2021 10:09)
Luka Modric igra 1, najvise 2 utakmice nedeljno i to bez mnogo putovanja… ne znam kako uopste moze to da se poredi??? Pritom kosarka i fudbal osim sto su sportovi s loptom nemaju mnogo dodirnih tacaka. Pogledaj dinamiku kosarkaske utakmice a pogledaj fudbalsku i neke stvari ce ti valjda biti jasnije…

Onako usput

pre 2 godine

Grobara Aleks opet lupeta. Koja se reprezentacija vrti oko jednog igrača? Svaka! Španiju je nosio Pau Gasol, nas nekada Bodiroga, Francusku Parker, Rusiju Kirilenko, Nemačku Novicki... Uvek se ostatak ekipe gradio oko najboljeg igrača. Svašta!

Kalevra

pre 2 godine

Baš su glupi ovi Ameri....
Zamislite da građani Srbije ne znaju na karti naći Čad,Burundi,Liberiju....ili da ne znaju glavni grad Mongolije,Siera Leonea,Hondurasa,Tanzanije......😂😂😂😂

Аки

pre 2 godine

Miran-Смаилагић је 2000 а Покушевски 2001 није још нико отказао из 2002год.а надамо се и да неће кад на њих дође ред.Узгред питање је дали 2 поменутих и имају квалитет.Првог је мало ко од нас имао прилику и да гледа а други је играо за наше јуниоре и није показао ништа.То што он има сву слободу у Оклахоми и узима милион шутева незначи да ће и бити велики играч,да сачекамо он је само таленат а били су то и Миличић,Чабаркапа и др.Као и ти волим репрензентацију она ми је нешто најдраже у животу.Небојим се за будућност наше кошарке,чак сам оптимиста и вјерујем да ћемо већ следеће год.узети злато на ЕП.Нетреба унапријед окривљивати младе и бојати се дали ће играти за Србију.Петрушев је већ изјавио да НБА прстен и титула са клубом никад неможе да се мјери са златом за државни тим ,освојио је 2 досад.Јовић је потпуно различит тип од Јокића веома сличан Бодироги по менталитету( а и по игри),има и других примјера ,хоће млади да играју.Нетреба да се бојимо и кукамо.Кошарка се играла и прије Јокића а и послије ће.Треба гледати храбро унапријед,несмије један ирач и један неуспијех да нас поколеба.

markoni

pre 2 godine

voleo bi da je istina ali kako da poverujemo da će igrati sledeće 10 godine kada je do sada 50% mogućih turnira odkazao? Kako da verujemo da će se odazvati na evropsko prvesntvo sledeće godine kada mu olimpijada ništa ne znači, u ostalom imaće jednogodišnje dete tada i sigurno će mu biti preče da provodi vreme sa porodicom posle pune sezone... da se ne lažemo najbolje bi bilo da se oprosti jednom zauvek od reprezentacije da se ne cimamo svakog leta. Nisu svi naši igrači od istog materijala, šta je nekom svetinja drugom predstavlja samo smor... u redu je, ali između njega i nekog tamo amera za nas nema razlike .... oboje ne predstavljaju srbiju.

miran

pre 2 godine

Mene sve ovo puno boli oko reprezentacije jer ako ista volim onda je to nas najbolji tim koji ako se ovako nastavi mozda necu ni vidjeti.
Bas sam mislio ovo ljeto kad sam vidio siri spisak ali evo sta se desi.
Sve je super kad se objavi prvi spisak ali godinama vec stalno pred turnir povrede ali ne jednog ili dvojice vec sedam igraca sto je previse.Mene jos zabrinjavaju ovi mladi sto otkazuju,tj.2000 i 2002 godiste.
Ispada da samo ovi u Evroligi ne otkazuju vec NBA tako kad nas igrac ode u SAD bude mi drago ali i ujedno strepim za reprezentaciju.
Veliki pozdrav svim ljubiteljima kosarke iz Banja Luke.

Kalevra

pre 2 godine

Baš su glupi ovi Ameri....
Zamislite da građani Srbije ne znaju na karti naći Čad,Burundi,Liberiju....ili da ne znaju glavni grad Mongolije,Siera Leonea,Hondurasa,Tanzanije......😂😂😂😂

tocka

pre 2 godine

Dzaba pričaš Rebrača. Sad će da se jave troprste siledzije koje u zivotu loptu kroz obruč nisu ubacile, knjigu pročitale, a što je najgore nikada ih nisu naučili čovečnosti. Bićeš i ti izdajnik, mlakonja, ulizica.

ccc

pre 2 godine

A ostavite coveka, Jokica, na miru!!! To je njegova odluka i to je to. Šta ako Đoković odluci da ne igra u Tokiju? Hoce li onda i on biti izdajnik? U čemu ce onda biti razlika između njega i Jokica? Hajde veliko-Serbi neka mu neko odgovori na to?
Jokić je vise uradio za promociju Srbije nego većina Srba ikada!!! MVP NBA malo li je?!?!

Djordje

pre 2 godine

Krivac je savez, koji godinama ne zna das vodi košarku. Nemamo stručni savet koji je ranije radio savetodavno i vodio košarku. Partizanovci su zauzeli KSS, a pri tome ne znaju da rade posao, Sve su talovi i dogovri, od Djordjevića koji je vodio onakvu ekipu na Sv prvenstvo. Košarku treba da vode menadžeri a stručni savet stručni deo, a treba i dosta strpljenja i posvećenosti poslu tokom cele godine. Trener mora biti iz saveza, da radi samo selektorski posao, ne i dodatne, da radi u medjuprostoru takmičenja sa mladjim i da prati igrače.
SVI MLADI IGRAČI MORAJU POTPISATI UGOVORE DA ĆE SE ODAZIVATI NA sve pozive u sve selekcije kroz karijeru, u protivno ih ukloniti iz selekcija i naših klubova, kao u teniskom savezu.
Jednostavno;VRATITE SISTEM OD STARE JUGE I TO JE TO!!!

Back In Black

pre 2 godine

Јокић НИКАД не може бити Ребрача.Амин.
(Жута Оса, 13. jul 2021 10:07)
Da si ovo napisao pre par meseci svi bi ti se smejali ali sada posto je popularno da se blati Jokic onda ajde.Realno Jokic je svetski superstar MVP NBA lige nesto sto Rebraca nije mogao ni u snu.I vec sam pisao nemoj sada da iskopiram sve komentare onda kada je zvanicno bilo proglašeno da je Jokic MVP.Sutra da igra za Srbiju i da osvojimo zlato na EP onda ga opet blatite a ne samo kada je popularno.Od najboljeg Srpskog igraca preko noci Jokic je postao slabiji igrac od Djordja Gagica.Ajde malo realnosti.

Leogane

pre 2 godine

Помало ме нервира ова фраза "Играће Јокић за Србију наредних 10 година." Неће браћо. Неће играти јер га то просто не занима.

Dragan Borca

pre 2 godine

Boki@ Kazes Jokic nikad nista nije uradio

Nemacka '93 prvak Evrope a kladim se da ne bi znao ni 3 igraca nabrojati iz te Nemacke

Zlata i medalje od pre nisu samo odraz jake Jugo skole vec i slabe konkurencije

Jokic je igrao u finalu Olimpijade u nikada jacoj konkurenciji
Ona NBA Australija iz Rija sa 6 NBA igraca bi pogazila sve zivo devedesetih osim Amera i nas
Na primer mi imamo nostalgiju na neke nase igrace tipa Zarko Paspalj a jedan Ingls je godinama vrhunski igrac u NBA dok Paspalj nije mogao spojiti par ozbiljnih sezona

Proslu deceniju smo igrali sva moguca ziva finala, drzava od 7 miliona ima top 3 najbolje plasmane zadnjih 12-13 godina

Posle Amera i Spanaca smo najkonkurentniji bili a ovde neki kukaju kako smo propali, kako se ne radi dobro sa mladima itd
Jokic je vec sa 23 bio cetvrti u MVP trci pravo posle Mege i sad mi to nije jasno kako se ne radi dobro sa mladima a decko iz Megine skole u par godina postao NBA superstar😬

Pokusevski sa 19 godina vec ima zapazene partije, a gde su novi klinci poput Jovica, Petruseva itd

Meni je fascinantno pisati kako Jokic nije nista uradio za Srbiju a igrao finale Oi protiv Duranta dok se u isto vreme uzdizu u nebesa samaranja Karaseva, Fucke, Kutlaja itd 🙄 Danas igrati finale je daleko teze nego pre jer svi igraju kosarku za razliku od osamdesetih i devedesetih. 200 drzava na svetu mi budemo peti i to nam propast😁 Mnogi odavde jos ne shvataju da ovo nisu '89 ili 2003 😬

Filip

pre 2 godine

Fudbaler Luka Modrić je odigrao 70 utakmice, a ima 36 godine. Samo da se zna.
(?, 13. jul 2021 10:09)
Luka Modric igra 1, najvise 2 utakmice nedeljno i to bez mnogo putovanja… ne znam kako uopste moze to da se poredi??? Pritom kosarka i fudbal osim sto su sportovi s loptom nemaju mnogo dodirnih tacaka. Pogledaj dinamiku kosarkaske utakmice a pogledaj fudbalsku i neke stvari ce ti valjda biti jasnije…

Ser Kokeza od FSS-a

pre 2 godine

Ja se secam koliko su bili pljuvani Bobi i Bjelica kada su odbili da idu na proslu Olimpijadu. Isti su komentari bili: izdajnici, igraju samo za pare, boli ih uvo za Srbiju, nikada ih vise ne zvati i slicne baljezgarije. A eto, oni su i dalje u reprezentaciji i skoro svi su zaboravili na ovo iznad napisano.

Igrace Jokic za Srbiju kad-tad opet. 10 godina je veliki vremenski period.

Pozdrav.

za sva vremena

pre 2 godine

jokicu ovo nije prvi put kao senior da ne igra za Srbiju ali zato u mlađim je igrao konstantno da bi se probio na košarkaško trziste...

SUNĐER BOB

pre 2 godine

Igrali su gomile utakmica i Gasol i Novicki i Divac i Stojakovic..pa su igrali za svoje reprezentacije ... nisu kmecali i kukali da ih sve boli i da su umorni..vec igrali i borili se ko lavovi..ne treba Jokicu traziti alibi jer on NEĆE DA IGRA ZA SVOJU ZEMLJU..

stasha djuricic

pre 2 godine

Nece on igrati narednih 10 godina za reprezentaciju,ovo je samo jedan u nizu njegovih otkaza a upravo na svjetskom prvenstvu kad nas je razvalila Argentina ponasao se kao primadona,buljio u sudije...ne treba covjeka terat,ja ga najozbiljnije ne bih ni zvao. Problem je sto i ovi koji su dosli su igrali nezainteresovano,primit 57 za poluvrijeme sve govori...

Zastava101Specijal

pre 2 godine

Jokić neće, ne može, ne daju mu, ma odjebite svi šta god da jeste njegova odluka je njegova odluka i njegov život samo Srbin je navikao da se bavi tuđim životima i sudbinama, ako bude igrao u budućnosti hvala mu ako ne isto hvala i do sad je više dao od mene i svih vas koji kenjate ovde.

Onako usput

pre 2 godine

Grobara Aleks opet lupeta. Koja se reprezentacija vrti oko jednog igrača? Svaka! Španiju je nosio Pau Gasol, nas nekada Bodiroga, Francusku Parker, Rusiju Kirilenko, Nemačku Novicki... Uvek se ostatak ekipe gradio oko najboljeg igrača. Svašta!

dragan

pre 2 godine

Rebraca mi je bio jedan od nasih najboljih centara ikada, ali sa ovim stavom se nemogu sloziti. Kaze Jokic bio je slobodan samo mesec i po, pa sta oni ljudi koji nisu bili slobodni ni toliko a kad dodje mobilizacija za drzavu da oni kazu ej pa ja nisam uzimao godisnji ove godine. Njegovo je da se odazove pozivu a selektorovo je da vidi jel spreman ili nije. Drugo nisam siguran da ce Jokic igrati jos 10 godina za reprezentaciju posto je sada u najboljem izdanju a za 5 godina je to diskutabilno a kamoli za 10, a da ni ne pomislimo dali ce imati jos poroda ( ja mu iskreno zelim da ima puno dece ) .

Aleks

pre 2 godine

jokicu ovo nije prvi put kao senior da ne igra za Srbiju ali zato u mlađim je igrao konstantno da bi se probio na košarkaško trziste...
(za sva vremena, 13. jul 2021 10:11)

Naravno. Ovde su neki drugi reprezentativci, da ih ne imenujem sada, perfidno prozivani kako love ugovore preko reprezentacije. Dok mi imamo menadžera koji koristi nacionalni tim da proda svoje igrače i to je faktički javna tajna, a igrač sa kojim je imao najviše uspeha u tome bio je upravo Jokić. Nije savez bio ništa bolji 2016. pa je on igrao na OI. Ali se tu postavlja pitanje šta je alternativa za mlade igrače - da greju klupu u Zvezdi ili Partizanu, dva najveća otrova naše košarke? Problem je sistemski, to je "endless loop" gde se mora odabrati manje zlo... Da citiram Sergeja Lukjanjenka: "-Ja jednostavno uvek biram manje zlo.
-Birajući manje zlo, ne smeš nikad zaboraviti da si ipak izabrao zlo.
-Ali ne izabravši ništa, izabrao sam odmah i veće i manje zlo."

Opet ću podvući, nije problem što je dečko odbio da igra jer je to njegovo pravo, problem su ova jeftina opravdanja koja sada slušamo i od Rebrače. Ako nema problema, zašto se onda konstantno pravda ta situacija? Što se više braniš, više pripadaš tome od čega se braniš.

I da, volela bih da mi bilo ko navede jednu reprezentaciju gde se sve vrti oko jednog igrača. I'll wait.

Zoran

pre 2 godine

Свако брани себе у другима.Како цео руководећи неспособни руководећи кадар не поднесе колективну оставку због неуспеха на квалификацијама за Олимпијске игре.На то се праве блесави,штите једни друге јер су интересно повезани.Као случајно,сви сем Болића који је секретар су људи Партизана.Да су у руководству људи из Партизана попут Дејана Грбовића,Дражена Далипагића,ДраганаКкићановића тешко ко би имао примедбе.Али у садашњем руководству су неспособни,клубашки обојени до краја,интересно повезани са истим менаџером.Свака част што су играли некад за нашу репрезентацију.Али играњем за репрезентацију не добијаш и не стичеш знања и вештине за руковођење,избор селектора,сарадника,стручних тела.То је сасвим други ниво.Сетимо се фудбала.Донекле смо се копрцали и некад једва квалификовали.Млади освојише пар одличних резултата.И онда поче владавина Томислава Караџића,прво директно а онда годинама као кардинал Ришеље,деценијама и данас је сво руководство ФСС у Партизановим рукама.И где је наш фудбал данас,испод нивоа Фарских Острва.Није проблем у ком су клубу играли већ њихове моралне,радне,стручне особине,поштење интереси.Знамо да нам је један исти фудбалски менаџер двадесетак година правио репрезентацију,бирао.Кошарка нам пропада.У њој владају клубашки кланови са менаџером,као до сада у фудбалу.Зар су сви који то треба да промене слепци који не виде или неће клановима да се замере или их се боје.Не занима ме клубаштво,дилови,проценти,само репрезентативне селекције.

Sramota

pre 2 godine

Jokić jeste sam sebe definisao ovim otkazom reprezentaciji.
Ali problem je mnogo dublji a to je nedostatak kvaliteta sadašnje generacije igrača. Jednostavno Srbija MORA biti u stanju da se i bez Jokića i Bogdanovića kvalifikuje za olimpijadu.
Ako to nije u stanju onda nema šta ni da traži na olimpijskim igrama.
A za ovakav pad kvaliteta nimalo nisu krivi ni Kokoškov ni Jokić.
(Reg, 13. jul 2021 10:20)

Đorđeviću je pošlo za rukom dva puta da desetkovani tim dovede do finala takmičenja pa je na kraju popljuvan najžešće kao največi dušman reprezentacije a vidim da se u sličnoj situaciji Kokoškovu traže izgovori tipa, nije kriv i slično. Dokle dvostruki arišini koji zavise od klupske opredeljenosti.

Milan

pre 2 godine

Nevezano za ovu vest, koja je fora sa Rebračom? Godinama ga nigde nije bilo a sada mi svakog dana iskače iz frižidera na sto i jednu vest.

Reg

pre 2 godine

Jokić jeste sam sebe definisao ovim otkazom reprezentaciji.
Ali problem je mnogo dublji a to je nedostatak kvaliteta sadašnje generacije igrača. Jednostavno Srbija MORA biti u stanju da se i bez Jokića i Bogdanovića kvalifikuje za olimpijadu.
Ako to nije u stanju onda nema šta ni da traži na olimpijskim igrama.
A za ovakav pad kvaliteta nimalo nisu krivi ni Kokoškov ni Jokić.

boki89

pre 2 godine

vec sam rekao da Jokica ne zanima reprezentacija.A i kada dodje da igra igra preko one stvari.Imacemo najboljeg igraca do sada u istoriji nba lige ali ostace gorak ukus jer nikada nece nista uraditi za Srbiju.

ljubi ga menadjer

pre 2 godine

samo vi pametujte, branite jedne drige,svoje menadzerske igrace gurante kroz reprezentacij,jel te ceka vas procenat kad dobije dobar ugovor

a to sto nam je Kosarka dotakla dno,sto smojedva pobedili filipine to nema vezee....oprastamo jel tako zeljko?

svasta bi vam reko svima, ali je zabranjeno

Kalevra

pre 2 godine

Baš su glupi ovi Ameri....
Zamislite da građani Srbije ne znaju na karti naći Čad,Burundi,Liberiju....ili da ne znaju glavni grad Mongolije,Siera Leonea,Hondurasa,Tanzanije......😂😂😂😂

Kalevra

pre 2 godine

Baš su glupi ovi Ameri....
Zamislite da građani Srbije ne znaju na karti naći Čad,Burundi,Liberiju....ili da ne znaju glavni grad Mongolije,Siera Leonea,Hondurasa,Tanzanije......😂😂😂😂

Иван

pre 2 godine

Имаш Јокића, најбољег центра света, и најбољег играча света. Имаш Покушевског и Николу Јовића, који могу постати опак мисмеч за сваког. Имаш Богдановића који је технички савршен бек. И Мицића. Остали, Петрушев, Добрић, Милутинов и још неко од клинаца - а има их талентованих - могу сасвим добро помоћи са клупе. Дакле, база постоји. Систем не постоји. Нама један менаџер и његов приватни клуб прави играче, уместо да њихово формирање креирају савез и селектори млађих селекција. Кокошков је испао жртва анархије код нас, њега не да није дочекао систем, њега је дочекала пустош: само приче о старој слави, култу репрезентације, уз истрошене ветеране и политичаре који набијају поене користећи се популарношћу кошарке код нас.

djc-xxx

pre 2 godine

Zasto se Rebraca ovoliko promovise aloooooooo
(koknikol, 13. jul 2021 11:42)

Priča se da je puko finansijski, pa možda čovek juri neki novi posao (stručni konsultant, itd...) :-)

пуцко

pre 2 godine

Играће за Србију наредних 10 година? Каква смејурија, то причамо већ годинама. Играће, сваке 2-3 године можда.

Villager

pre 2 godine

"Igraće za Srbiju narednih 10 godina i moramo da ga podržimo. Ne treba drvlje i kamenje".

Kakva izvala od izjave...."sutra u kafani besplatno piće" pogotovo u ime drugog čoveka koji jednostavno ne zeli da igra..priča "ne moze dugačka sezona" kako drugi mogu i hoće?

Zju

pre 2 godine

Delimicno se slazem sa Zeljkom.Posebno za ono da Jokic ne bi bio na MVP nivou.Posle bitke su svi generali.Dzabe prica nasa kosarka je izgubila kompas i ide ka totalnom propadanju.Nisu igraci krivi.Oni su po najmanje.Da li imamo mladih nada?Imamo ali i odnos s njima i sama organizacija deluju kao razbijena vojska.Uspeha nece biti tako.Da ne govorim o tome da nosioci srpskog sporta Zvezda i Partizan nisu izbacili igraca godinama.Utisak je da se sve gura pod tepih a skandalozno je ne igrati OI za zemlju kosarke.Ili cinjenicu da mladje selekcije vise nisu konkurentne onim najjacim.Izlaz postoji trenutno se ne vidi od magle.

Nebo7

pre 2 godine

Kakav kadar sa Svetskog kupa 1998 u Atini... Rebrača u sendviču Jevgenija Kisurina (#7), Igora Kudelina (#5) i Zahara Pašutina (#6). Ruse smo dobili dva puta, u grupi i finalu, a Rebrača dominirao u oba meča. Nije mi jasno zašto se u poslednje vreme toliko eksponira da komentariše neuspeh Srbije i neodlazak „orlova“ na OI u Tokio, a to ne čine oni koji su odgovorni, upućeni u konkretna dešavanja i uzgred zaduženi da rukovode Savezom?! Od njih ni traga ni glasa...

War Inside My Head

pre 2 godine

Ako se Srbiji čitava koncepcija vrti oko Jokića,to ne valja?Gdje su ostalih 11 igrača,kao da ih nije interesovalo,primaju protiv Italije za poluvrijeme 57 poena,nekad je toliko zbog jake odbrane, bio rezultat na kraju utakmice?A na sve to jedna čitava petorka je povrijeđena,veliki je to udarac za mnogo veće reprezentacije.Teo i Bjelica,oni očigledno više nisu prevaga na terenu,niti protivnicima,kao nekad,ne ulivaju strah u kosti?

ljubi ga menadjer

pre 2 godine

Dzaba pričaš Rebrača. Sad će da se jave troprste siledzije koje u zivotu loptu kroz obruč nisu ubacile, knjigu pročitale, a što je najgore nikada ih nisu naučili čovečnosti. Bićeš i ti izdajnik, mlakonja, ulizica.
(tocka, 13. jul 2021 10:27)

trenirao sam fudbal 10 god,isvasta sma se nagledao, zbog tatinih sinova mnogi mladi talenti nikad nisu dobili sansu

i danas nam se desava Jokic...svaka njemu cast ,nista nam ne dugu,duguje tati
fudbalere da ne nabrajam,secam se srpsko Kake...

Аки

pre 2 godine

Miran-Смаилагић је 2000 а Покушевски 2001 није још нико отказао из 2002год.а надамо се и да неће кад на њих дође ред.Узгред питање је дали 2 поменутих и имају квалитет.Првог је мало ко од нас имао прилику и да гледа а други је играо за наше јуниоре и није показао ништа.То што он има сву слободу у Оклахоми и узима милион шутева незначи да ће и бити велики играч,да сачекамо он је само таленат а били су то и Миличић,Чабаркапа и др.Као и ти волим репрензентацију она ми је нешто најдраже у животу.Небојим се за будућност наше кошарке,чак сам оптимиста и вјерујем да ћемо већ следеће год.узети злато на ЕП.Нетреба унапријед окривљивати младе и бојати се дали ће играти за Србију.Петрушев је већ изјавио да НБА прстен и титула са клубом никад неможе да се мјери са златом за државни тим ,освојио је 2 досад.Јовић је потпуно различит тип од Јокића веома сличан Бодироги по менталитету( а и по игри),има и других примјера ,хоће млади да играју.Нетреба да се бојимо и кукамо.Кошарка се играла и прије Јокића а и послије ће.Треба гледати храбро унапријед,несмије један ирач и један неуспијех да нас поколеба.

markoni

pre 2 godine

voleo bi da je istina ali kako da poverujemo da će igrati sledeće 10 godine kada je do sada 50% mogućih turnira odkazao? Kako da verujemo da će se odazvati na evropsko prvesntvo sledeće godine kada mu olimpijada ništa ne znači, u ostalom imaće jednogodišnje dete tada i sigurno će mu biti preče da provodi vreme sa porodicom posle pune sezone... da se ne lažemo najbolje bi bilo da se oprosti jednom zauvek od reprezentacije da se ne cimamo svakog leta. Nisu svi naši igrači od istog materijala, šta je nekom svetinja drugom predstavlja samo smor... u redu je, ali između njega i nekog tamo amera za nas nema razlike .... oboje ne predstavljaju srbiju.

miran

pre 2 godine

Mene sve ovo puno boli oko reprezentacije jer ako ista volim onda je to nas najbolji tim koji ako se ovako nastavi mozda necu ni vidjeti.
Bas sam mislio ovo ljeto kad sam vidio siri spisak ali evo sta se desi.
Sve je super kad se objavi prvi spisak ali godinama vec stalno pred turnir povrede ali ne jednog ili dvojice vec sedam igraca sto je previse.Mene jos zabrinjavaju ovi mladi sto otkazuju,tj.2000 i 2002 godiste.
Ispada da samo ovi u Evroligi ne otkazuju vec NBA tako kad nas igrac ode u SAD bude mi drago ali i ujedno strepim za reprezentaciju.
Veliki pozdrav svim ljubiteljima kosarke iz Banja Luke.