141

Subota, 03.07.2021.

17:52

Šok u Splitu – Hrvati u drami ostali bez OI

Košarkaši Hrvatske neće igrati na Olimpijskim igrama u Tokiju!

Autor: MS  |  Izvor: B92

Šok u Splitu – Hrvati u drami ostali bez OI IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

141 Komentari

Sortiraj po:

vanga

pre 4 godine

vanga@

Nema vradzbina,ali tako ispada od 95' nemogu da se sastave iako realno uvek su imali vrhunske pojedince,da li se lose radi,neznam,verovatno,ne zanima me,pored gore navedene 95' godine postoji i ono Srbija i to mogu samo Srbi(Slavko Cvitković) i Djordjevic kao i Kecman.Nesto stvarno ima,neka sila...jer se precesto desavalo da bi bilo slucajno?.
(Mikloš Salamander, 3. jul 2021 22:17) # Link komentara

koji vrhunski pojedinci u zadnjih 20 godina? amo bit realni, u kosarci ili nogometu kao popularnim sportovima tesko je godinama biti u vrhu. i srbija je prije 2 godine trebala bolje na sp po pojedincima. nema tu vrazdbine, usuda ili ne znam sta. igraju i drugi, neki rade bolje, ponekad imaju malo srece i to je to.

111

pre 4 godine

Stiglo naredjenje,morali su da izgube.
(Trig, 3. jul 2021 23:28)


Mislis da sidju sa postolja? E sada bi opet stiglo naredjenje da se popnu ali neda onaj odozgo. Tesko je to prokletstvo..

Kole

pre 4 godine

I Čilić je izgjbio posle preokreta Medvedeva, a baš sam navijao za njega, jer bi Rus mogao Novaku da pravi problem ako se sretnu.

Močanje uz vetar tisućljetne kifle...

pre 4 godine

(domovina, 4. jul 2021 09:32)

Osto vam kult glinenih golubova i vera da je Ujak najbliži rod i najmudriji... pravo ga znate negovati.

Nacija koja racionalizuje klanje dece i logore za iste, a da ne racionalizuje sportske debakle svoje.

domovina

pre 4 godine

Ma važno je da su oni izgradili kult nogometne reprezentacije... hahaha.
(Lala NS, 3. jul 2021 18:24)

Taj kult nije star od Rusije 2018,već se gradi od EP 96' u Engleskoj i da u Hrvatskoj postoji kult reprezentacije u nogometu,to se možeš uvjeriti kad igra Hrvatska.
A košarka nam je preloša i nisam apsolutno ništa očekivao od ovog turnira,gotovo pa nebitan sport u Hrvatskoj,osim u Zadru.

bojan

pre 4 godine

(Mikloš Salamander, 4. jul 2021 01:01

Vidićemo. Ja ti kažem da će uzeti 10 medalja kao svaki put.
Basket sam zaboravio, tu je sigurna medalja jer ima 8 ekipa.
Još imaju onog gimnastičarka, prvog na listi u nekoj disciplini, matićku u dzudou, u rvanju takođe velikog favorita, 2 medalje u veslanju, zatim u jedrenje takođe očekuju 2 medalje. Streljaštvo u glinenim golubovima. Je smešno ali oni tu nalupaju medalja

Barkley81

pre 4 godine

Bez namere da ikog uvredim, ako ne mozes Nemacku da pobedis, protiv Brazila bi onda tek tesko bilo. Doduse, pojma nemam u kakvom su sastavu dosli Brazilci

Mikloš Salamander

pre 4 godine

Bojan@

U druze sad ga pretera,reko si od 58 da ce pola osvojiti medalje ili imaju velike sanse,samo si nabrojao par sportista,neznam stvarno oko tekvonda kako stojite,za ove veslace sam cuo,tu je moguce,tenis imate Mektica i Pavica mislim, i tu da imate sanse,po meni gde stvarno vam je sigurica jeste Perkovic ako je u onoj formi od ranije,ostale su na dugom stapu te medalje!.
Kod Srbije,kazes Djokovicu nije sigurna medalja zbog promene podloge,tu se vidi druze da ne pratis dovoljno tenis ili namerno tako pricas,vidi Noletu nije nikakav problem da predje sa betona na sljaku i osvoji masters ili RG.kao i da direktno sa RG ode na wimbldon i osvoji ga.idemo dalje,u vaterpolu je dosta sigurna medalja,pa zenska odb.selekcija,zenska/muska kosarka,3x3 basket sigurica,to su ekipni sportovi,sto se tice ind.rvaci mogu da osvoje najmanje jednu do dve medalje,tekvondo takodje kao i karate,streljastvo tradicionalno medalje,Ivana Spanovic takodje iako je bila povredjena mislim da moze do medalje,takodje imamo dobre veslace koji mogu do medalje!.mozda sam ispustio jos nekog ali to je to otprilike!.Tako da druze siguran sam 100% da cemo na ovim OI imati vise medalja od Hrvatske!.

Istina

pre 4 godine

@(Neo@, 03. jul 2021 20:33)

treba da se bolje informišeš.
nacionalna penzija se dobija samo za medalje sa OI i svetskih prvenstava.
sa medaljom sa evropskih prvenstava se ne dobija od države ništa.
(matori, 3. jul 2021 22:30)

Ne lupaj ono u šta se ne razumeš i ne širi neistine.Evo ti šta piše u zakonu.
Zakon kaže da se nacionalna sportska priznanja u vidu doživotnih mesečnih primanja dodeljuju osvajačima medalja na Olimpijskim i Paraolimpijskim igrama, Šahovskoj olimpijadi, svetskim i evropskim prvenstvima, kao i nosiocima svetskih rekorda u olimpijskim i paraolimpijskim disciplinama i osvajačima Dejvis ili Fed kupa međunarodne teniske federacije.

Mikloš Salamander

pre 4 godine

matori@

Nisi u pravu ti druze,nije bas da se ne dobija nista od drzave,sada su kosarkasice za zlatnu medalju dobile po 20 hiljade evra,pre toga su takodje odbojkasice za zlatnu medalju na EP dobile isto po 20 hiljade evra!.

bojan

pre 4 godine

Srbija na Olimpijske Igre ide sa skoro 100 sportasa i 4 momcadska sporta, Hrvatska ide sa jedva 58 sportasa i jedva jednim momcadskim sportom. Tko je bolji u sportu, sto mislite?


Nema veze koliko imaju sportista. Budi siguran od tih 58 niti jedan ne ide na izlet. Uzeće dosta medalja. Od tih 58 pola ima dobre šanse za medalju.
Imaju sigurne medalje braća sinković u veslanju, Perkovićka u atletici. U te kwon dou svi predstavnici su veliki favoriti za medalju. Onda nekog karatistu. Verovao ili ne u tenisu u muškim parovima im je sigurna medalja.

A koja je nama sigurna medalja da možemo sto posto reći. Verovao ili ne svi gore navedeni su veći favoriti od đokovića koji će imati ogroman problem zbog promene podloge. Za dva meseca će se moje reči obestiniti

Mikloš Salamander

pre 4 godine

vanga@

Nema vradzbina,ali tako ispada od 95' nemogu da se sastave iako realno uvek su imali vrhunske pojedince,da li se lose radi,neznam,verovatno,ne zanima me,pored gore navedene 95' godine postoji i ono Srbija i to mogu samo Srbi(Slavko Cvitković) i Djordjevic kao i Kecman.Nesto stvarno ima,neka sila...jer se precesto desavalo da bi bilo slucajno?.

Milan11

pre 4 godine

Istina je veoma prosta - jednostavno nemaju timski kvalitet za nešto više. Ove male države imaju pola-timove, jer nisu pokrivene na svim pozicijama. Ne bi ni Slovenci mnogo bolje prošli bez Amerikanca na poziciji petice. Ako fali dobar plej kao u Hrvata, to je onda još teže jer nema organizacije igre.

matori

pre 4 godine

@(Neo@, 03. jul 2021 20:33)

treba da se bolje informišeš.
nacionalna penzija se dobija samo za medalje sa OI i svetskih prvenstava.
sa medaljom sa evropskih prvenstava se ne dobija od države ništa.

Dusan

pre 4 godine

I posle 30 godina tragičnih rezultata nekako još uvek Hrvate smatram košarkaškom nacijom i stalno očekujem da se trgnu i da krenu da igraju, ali nikako da se to dogodi. Verovatno su im košarkaški savez i stručna baza loši, a i interesovanje dece nije na dovoljno visokom nivou. Prilično su fokusirani na fudbal, a tu je razlika u resursima u odnosu na najveće sile toliko velika da je suludo očekivati da bilo koja mala zemlja može ostvarivati u kontinuitetu dobre rezultate. I ovo što su do sada ostvarili je neverovatno ali nakon odlaska ove briljantne generacije sigurno će uslediti sušni period. Možda će onda košarka malo dobiti na interesovanju i značaju.

Pero i sin d.o.o.

pre 4 godine

Hrvatska igrala bez Šarića, Zubca, Šamanića, Bendera, Tomića, Radoševića i Simona... Bojan, Hezonja i Žižić sami nisu mogli. Nevjerovatan peh da dvojica igraju NBA konferencijska finala, a trojica da se teško ozlijede zadnjih mjesec dana.

prika iz susjedstva

pre 4 godine

To je inače razlika između naša dva naroda. Kod nas je sve manje interesa za košarku, slabo se radi, tereni prazni, poneki sin starijih košarkaša nastavlja tradiciju. Razlog zašto padamo. A vaš svaki drugi komentar “prokletstvo silaska s postolja se nastavlja”. Ima života i osim košarke, ali velika većina komentara koji s vaše strane dolaze na razini praznovjerja dobro određuje zašto vam u drugim stvarima baš ne ide. Kao da je 15-o stoljeće…

Lajavi Krelac

pre 4 godine

Šta se ovo dešava sa hrvatskom košarkom, ovo je čudo.

Meni je ovo neverovatno, da ne mogu da odigraju 2 krštene utakmice, sa skoro kompletnim timom (minus Šarić i Zubac).

Neko prokletstvo šta li je? Deluje kao da bi i sa pvpm dvojicom isto bilo.

Иван

pre 4 godine

Реалан резултат Хрвата. Не можеш играти без плејмејкера, не може се све сводити на соло продоре Хезоње и шутеве Бојана. Њих двојица имају превише недостатака да би својим квалитетима покрили толике рупе. А Немачка свакако има много јачи састав од Хрвата, чак и без Шрудера, Тајса, Клебера, Цибсера Хартенштајна, Плајса, играча са НБА искуством. Ло, Бонга, Бартел, Тиман, Фојтман и Вагнер су ипак категорија више од неког Шакића или Јордана, који су максимално на нивоу Бенцинга. То је база какву Хрватска нема тренутно. И Бразил има и главу у реп. Ова Немачка кад би се изборила за Токио и појачала Шрудером, Клебером и Тајсом, била би опасна екипа. Они, Словенци са Луком, Канађани, који су јаки иако им фале Мареј, Гилџиса-Александер, Кларк, Бушер и Брукс, ми са свима који нам недостају, све су то базе с каквима Хрватска заиста не може да се мери у овом тренутку. Не помаже ту ни домаћи терен.

Simon

pre 4 godine

Ne razumem zašto komšije komentatori "sahranjuju" košarku u Hrvatskoj zbog ovog poraza i neodlaska na OI. Uopšte nije toliko strašno kako pišu, čak i ova utakmica je odigrana pošteno pri čemu su poklekli u finišu tek... verujem da košarka u Hrvatskoj itekako ima budućnost. Znam da Hrvati vole taj sport oduvek. Ma hajte molim vas, glave gore bre, ima da se igra!!!

vanga

pre 4 godine

Prokletstvo Atina 95 i dalje ne posustaje.
(Vlado, 3. jul 2021 18:38) # Link komentara

ne zavaravamo se, slab je interes i lose se radi. nema tu nikakvih vrazdbina

Neo@

pre 4 godine

Pijani zlotvor, 03. jul 2021 18:18)

Braćala... Od kako Koštunica pre 15-ak godina doneo zakon o sportu, gde se svaka medalja nagrađuje penzijom, uz to i svaka medalja se nagrađuje zasebno novčano, sport kod nas ide bogami lepo.
Prvaci sveta i Evrope u ženskoj odbojci, prvaci Evrope u muškoj odbojci, za vaterpolo da ne govorim, prvaci Evrope u ženskoj košarci, viceprvaci sveta, Evrope i Olimpijade u muškoj košarci, Djokovic je prelepa bajka za sebe, atletika, rvanje, strelci, džudo, itd, itd...
Iskreno, razmišljam i nikako mi nije jasno odakle Srbiji takvi rezultati?!?
Vi kad se izvinete za onaj silazak sa postolja, vama od košarke nema ništa!
A šteta... Kakve ste igrače nekad imali, prvake Evrope, baš šteta!
Da se vrate rivalstva sa srpskim ekipama, pa da uživamo!!!

Don Quijote

pre 4 godine

Onog dana kada su izvucene grupe, napisao sam ovde, da ce Hrvatska vrlo tesko proci pored Brasila.
Objektivno, velika steta, jer je uvek lepo igrati protiv njih na velikim takmicenjima. Srbija-Hrvatska to je uvek kao Zvezda-Partizan ili Real-Barça. Vise od igre.
Steta.

Nikila

pre 4 godine

Slovenija nema kvaliteta ispod koša, imaju dobre bekove, i šta rade, dovedu visokog igrača i postanu 30 posto ozbiljnija reprezentacija. Hrvatska isto tako nema beka, plejmejkera, pa lepo vide sa svojima u NBA, ili ko ima najviše asistencija u Evroligi, neko će pristati, pa i platiti ako treba. Inače imaju naturalizovanog Džastina Hamiltona ali on igra u Kini i mislim da je bio povređen, a igra napozicijama 4/5. Isto tako i Srbija, nama fali krilo šuter 2/3 Džon Končar, možda bi on želeo, a ima i naše korene, ili bilo koga drugog ko bi nam bio od pomoći. Španija, Francuska, Turska nemaju takav problem, zašto bi ga mi imali?

Powerslave

pre 4 godine

Hrvatski košarkaši su kao i srpski fudbaleri, imaju kvalitet ali nemaju hemiju.
(MIROSLAV NBGD, 3. jul 2021 18:11)

Ne znam za hrvatske košarkaše, ali naši fudbaleri osim nekoliko izuzetaka nemaju nikakav kvalitet.
(Locutus, 03. jul 2021 18:25)

Pa isto kao i njihovi košarkaši.

Kostajnica

pre 4 godine

Košarka je u teškoj krizi. Kakvi fibini turniri🙂. Cirkus. Euroliga i Eurocup cirkus. Poligoni za drugorazredne američke igrače. Evropski igrači odlaze u NBA bez odštete. Hrvatska diže ruke od košarke. Pametno.

Dr Mr

pre 4 godine

I bolje,manje ce da se nerviraju. A i mi sta cemo? Odemo u Tokio da nas ubiju Slovenci sa 25 razlike. Lepo sad da izgubimo od Italije i ska probljem.
(Dr. Agan, 03. jul 2021 18:01)

suma sumarum, koliko moras biti ogranicen da kazes da je bolje da se ne ide na olimpijadu nego da se ide...???

pantelejac

pre 4 godine

Hrvati i dalje misle da su nešto u košarci, a realno imaju 2 - 3 dobra igrača i to je to. Pleja nemaju godinama, peglali su to nekako, ali sada ni to ne može više.Nemaju šanse da pobede velike ekipe kao Španiju, Francusku, Australiju pa ni Srbiju. I ovo je realnost, teško je biti dobar u više sportova za tako malu zemlju. Bolje da se orjentišu na ono u čemu su dobri jer košarka to svakako nije.

JPR24

pre 4 godine

Hrvatska igra taktiku : Daj loptu Bojanu Bogdanovicu, i beži sto dalje ne bi ti slučajno dodao !! A on realno, može da im kaže Ajd ćao bilo je dosta ! Pa i sada da nije bilo njega, ne bi ni ovu jadnu grupu prošli, a od Nemaca bi izgubili sa 30 komada…

Goran

pre 4 godine

Pa taj Ukic ima 100 godina i vec 200 godina igra za hrvatski tim? Sta je to, igrace dok ne ode u starosnu penziju sa 65 godina??? Valjda ce Srbija da pobedi "zabare"....

vuk

pre 4 godine

Košarka je umirući sport kod nas Hrvata, imamo Bogdanovića i par visokih igrača, to je sve. Ovo ostalo je katastrofa, bekovi nivo Aba 2 lige, treneri također, savez luta, klubovi propadaju...jedini koji je nešto uspio napraviti je Aco Petrović, ali pametnjakovići iz saveza su ga potjerali jer nije slušao njihove preporuke. Eto sad bi on mogao s Brazilom na Olimpijadu iz Splita, nakon što je usput našamarao naše 30 razlike, bila bi to poetska pravda. Nema više košarkaške kulture i preostaje nam samo sjećanje na neka bolja vremena, no od nostalgije se ne živi.
(Topnik, 03. jul 2021 18:55)

Sine,onaj silazak ili beg sa postolja za dodelu medalja,košta li košta!!! Sve možete vi hrvati ali baš sve,samo jednu stvar nikad ne zaboravite,Bog je Srbin!!!

Posmatrač

pre 4 godine

Hrvati imaju svoj košarkaški usud - silazak sa postoljq , a mi istu priču u fudbalu !
Sa kog li smo to fudbalskog postolja mi sišli ?
Ja pamtim samo onaj Zvezdin ( ali su igrači bili iz Yu) uspeh iz Barija .
Inače - slabašan je kvalitet košarke na ovim turnirima ... nivItalijsni nisu za bacanje ! Oprez !!

Džeri

pre 4 godine

“Naši mladi fudbaleri su bili prvaci sveta pre 6 godina u finalu pobedili Brazil i dva puta su bili prvaci Evrope. Samo je pitanje vremena kada ćemo i u fudbalu početi da pravimo rezultate. “

Nismo imali rezultate 100 godina, ali samo je pitanje vremena? A nisi se zapitao zašto ih nije bilo do sada? To što nam nije dalo do sada da uspemo u fudbalu, neće nam davati ni ubuduće, pošto se tu ništa ne menja. I ne mešaj juniore i seniore, to su babe i žabe.

lobotomijada

pre 4 godine

I bolje,manje ce da se nerviraju. A i mi sta cemo? Odemo u Tokio da nas ubiju Slovenci sa 25 razlike. Lepo sad da izgubimo od Italije i ska probljem.
(Dr. Agan, 03. jul 2021 18:01)

Bolje sad da izgubim, da ne bi kasnije izgubio. Kako znas da ces da izgubis ako se ne takmicis?!

beogradski

pre 4 godine

Srbija na Olimpijske Igre ide sa skoro 100 sportasa i 4 momcadska sporta, Hrvatska ide sa jedva 58 sportasa i jedva jednim momcadskim sportom. Tko je bolji u sportu, sto mislite?
(:D, 3. jul 2021 18:24)

тачније, пет екипних спортова. Иде и мушка стонотениска репрезентација.
(Штилцована катаболцна, 3. jul 2021 19:05)

Muska vaterpolo reprezentacija
Zenska kosarkaska
Zenska odbojkaska
Muska 3x3 kosarkaska (prvi favoriti za zlato)

Ceka se jos muska kosarkaska reprezentacija, odbojkasi podbacili, drugi put za redom.

Damir 1965

pre 4 godine

Nisu krivi ovi igrači. Krivi su Kukoč, Radža, Komazec, koji nisu loši ljudi,što su dozvolili da ih vozaju neki ljudi zli i od njih naprave luzere.Tradicija se na stavlja.

croata

pre 4 godine

To je tužna sudbina ovog sporta. I u Srbiji se to dešava. Ja imam 45 godina. Pamtim utakmice Partizana i Jugoplastike. Voleo sam tada da gledam domaću (jugoslovensku) košarku. Nikad nisam trenirao, ali imali smo u kraju tri-četiri terena za košarku i jedan za rukomet (mali fudbal). Izlazio sam na košarku još od 8 ujutru. Onda se popodne skupimo za fudbal, pa onako umorni opet odemo predveče da gledamo matore kako igraju basket. Popodne je praktično bilo nemoguće naći slobodan teren za basket.
Danas tamo nema nikoga. Neki tereni su pretvoreni u parkinge. Deca treniraju košarku samo po klubovima. Ta deca će juriti odlazak u NBA i neće znati šta znače utakmice reprezentacije. Tužno.
(Mare, 03. jul 2021 18:

I ja sam tu negdje tvojih godina, pamtim i ja po 20 trojki na basketu, kad izgubis treba bar 4 sata da dodjes opet na red, ali cekas.. Tako je bilo svuda u hrvatskoj krajem 80tih i pocetkom 90tih. Voljeli smo nogomet, al kosarka je bila nacionalni sport.
Danas na kosarkaskim terenima klinci igraju rukomet, golovi su im donja konstrukcija kosa, tu i tamo neki zanesenjaci bace koji basket, bez zara, doslovno nam je kosarka umrla. Sad smo izgubili i pisem iz birtije pune ko sipak, osim nas starijih koji smo ispratili jos jedno posrnuce, klinci ni jednu rijec o kosarci, ni ne znaju da se ista igra. Znam pitati mog necaka(20 god) dal zna nesto o nasoj kosarci, ono cuo je za kukoca i drazena, al da smo tu bezveznjaci pa ne gleda uopce. A njegova klapa je do sad u zivotu odigrala jedan basket, ko da su igrali kriket, na takav nacin to dozivljavaju. Egzotika. To je danasnja realnost u hrvatskoj sto se tice kosarke. Ovo sad sto smo izgubili je samo normala. Ne znam da li cemo se ikad vise izvuci iz ovog gliba. Prije mislim da ce nam kosarka postati ko odbojka, amaterski sport. Zao mi je zbog tog, ali jednostavno, rjesenje ne postoji, previse je poraza i vremena proslo da bi se ista dalo ispraviti. Klinci u hr su kosarci rekli zbogom.

slusaj

pre 4 godine

Hrvati imaju svoj košarkaški usud - silazak sa postoljq , a mi istu priču u fudbalu !
Sa kog li smo to fudbalskog postolja mi sišli ?
Ja pamtim samo onaj Zvezdin ( ali su igrači bili iz Yu) uspeh iz Barija .
Inače - slabašan je kvalitet košarke na ovim turnirima ... nivItalijsni nisu za bacanje ! Oprez !!
(Posmatrač, 3. jul 2021 19:29)

Pa i ti hrvatski kosarkasi su bili iz YU.

Штилцована катаболцна

pre 4 godine

Srbija na Olimpijske Igre ide sa skoro 100 sportasa i 4 momcadska sporta, Hrvatska ide sa jedva 58 sportasa i jedva jednim momcadskim sportom. Tko je bolji u sportu, sto mislite?
(:D, 3. jul 2021 18:24)

тачније, пет екипних спортова. Иде и мушка стонотениска репрезентација.

Maja

pre 4 godine

Mi smo malo jaci od njih u kosarci... Trebalo bi da dobijemo Italiju, ali kao sto kazu lopta je okrugla nikad se ne zna... Nadam se da ce nasi momci uspeti!

Nebojša

pre 4 godine

Nebitno ko ti je bio protivnik 19-2 u poslednjih šest minuta a vodili su pre toga je neverovatna sramota nad sramotama ovo čak ni naši fudbaleri ne mogu.

To je realnost a ne šok

pre 4 godine

Slab karakter,slaba psiha,ništa tu šokantno nema što se tiče Hrvatske u košarci,zadnjih godina.Ne, nije to avet prošlosti iz 1995,to je loš rad ljudi iz saveza,plus bezobrazluk nabeđenih zvezda reprezentacije.

Dr. Agan

pre 4 godine

I bolje,manje ce da se nerviraju. A i mi sta cemo? Odemo u Tokio da nas ubiju Slovenci sa 25 razlike. Lepo sad da izgubimo od Italije i ska probljem.

Matej

pre 4 godine

Bit će zgodnih komentara ovdje za pročitati nakon utakmice, a vrlo vjerojatno će se netko ovdje dotaknuti i prokletstva silaska s postolja.

Al ajmo po redu...taj događaj se dogodio 1995. godine, mjesec dana nakon mog rođenja, dakle nisam od onih generacija koji su odrasli uz yugo košarku. Genetika me blagoslovila sa finom visinom, centimetar mi fali do 2 metra i uvijek sam bio najviši u razredu. No, otkako znam za sebe, kroz osnovnu i srednju školu uvijek bi ta košarka u terminu predmeta tjelesnog odgoj bila zapostavljena. Profesor bi uvijek bacio curama košarkašku loptu, dečkima nogometnu i ajde djeco, zabavljajte se...

Živim nedaleko sportskog igrališta, nogometni teren s jedne strane, košarkaški s druge strane. Taj košarkaški teren zjapi prazan godinama, tu i tamo bi znali iz zezancije nešto bezveze šutati po njemu, ali brzo bi nam to dojadilo... nastavili bi dalje po nogometu. Danas isto kada se provozam pored terena, taj koš i tabla samo što se nisu sami od sebe urušili. Em je nosiva konstrukcija hrđava, em je tabla napukla, mrežice ni nema....teren na kome ni duhovi ne bi igrali.... E da, i usprkos mojoj visini, nikada me nije u mladosti pitao: hej želiš možda košarku trenirati? ništa...

Danas kada bolje pogledam Hrvatsku, ta košarka se jedino još igra na moru... u Zadru, Splitu, Šibeniku...i naravno u Zagrebu, al samo zbog toga jer ono...migracije ljudi, pa dođu ljudi s mora studirati u Zagreb pa eto...igra se košarka i u Zagrebu...

Propali sport kod nas

Vedro

pre 4 godine

Hrvatski košarkaši su kao i srpski fudbaleri, imaju kvalitet ali nemaju hemiju.
(MIROSLAV NBGD, 3. jul 2021 18:11)

Ne znam za hrvatske košarkaše, ali naši fudbaleri osim nekoliko izuzetaka nemaju nikakav kvalitet.
(Locutus, 03. jul 2021 18:25)

Grijesis. Srbijanski nogometasi imaju puno veci kvalitet nego sto ti mislis da znas da imaju.

Q

pre 4 godine

Uostalom tko misli da s ukićem i bilanom može igrati ozbiljnu košarku taj je promašio sport nego hvala onome komentatoru neki dan protiv brazil koji zove jordana đordano a šakića sakić😂

Mare

pre 4 godine

@matej
To je tužna sudbina ovog sporta. I u Srbiji se to dešava. Ja imam 45 godina. Pamtim utakmice Partizana i Jugoplastike. Voleo sam tada da gledam domaću (jugoslovensku) košarku. Nikad nisam trenirao, ali imali smo u kraju tri-četiri terena za košarku i jedan za rukomet (mali fudbal). Izlazio sam na košarku još od 8 ujutru. Onda se popodne skupimo za fudbal, pa onako umorni opet odemo predveče da gledamo matore kako igraju basket. Popodne je praktično bilo nemoguće naći slobodan teren za basket.
Danas tamo nema nikoga. Neki tereni su pretvoreni u parkinge. Deca treniraju košarku samo po klubovima. Ta deca će juriti odlazak u NBA i neće znati šta znače utakmice reprezentacije. Tužno.

Scotland-20

pre 4 godine

Ne znam što poredite njihove košarkaše sa našim fudbalerima. 
Naši mladi fudbaleri su bili prvaci sveta pre 6 godina u finalu pobedili Brazil i dva puta su bili prvaci Evrope. Samo je pitanje vremena kada ćemo i u fudbalu početi da pravimo rezultate. 
Oni su se u košarci odavno ugasili i klupskoj i u reprezentativnoj a u „nogometu“ sta su napravili napravili su, ta generacija se povlači a novi tek treba da se dokazu. Trenutno nisu bolji ni u fudbalu od nas i to će naredna velika takmičenja i pokazati, mozda već u Kataru.
(Sava, 03. jul 2021 18:46)

Ovaj bi npr. s jednom pobjedom u nogometu protiv Hrvatske bacio u vodu 30 godina kontinuiteta. A naši mladi košarkaši su bili pet puta prvi, pa šta.

Scotland-20

pre 4 godine

Uopste nisam iznenadjen. Evo Srbija bez najboljih igraca stigla do finala a ovi hrvati i sa NBA igracima ne mogu da se kvalifikuju.
(eX, 03. jul 2021 18:41)

Polako, igrali ste i protiv Škotske finale baraža, a znamo kako je zavrsilo.

mcvc

pre 4 godine

Glavni problem Hrvatske je sto nemaju pravog plejmejkera vec decenijama. Ako baziras igru na Leni Roko Ukicu koji ima 36 godina i prvi je plejmejker Splita koji se jedva spasao da ne ispadne iz ABA Lige, dzaba ti NBA igraci. Mozda bi malo bolje prosli da je Krunoslav Simon bio tu (ali i on je vec u godinama i vise bi bio pomocno resenje). A nemaju ni dubinu klupe (mogu da se vade da im fale Saric, Zubac, Bender ali to su sve visoki igraci koji me mogu da kreiraju igru).

Vidjivo je da je njihova klupska kosarka u raspadu (Cibona, Split, Zadar, Sibenka su na 10% nivoa u odnous na 80-te) i to je glavni razlog njihovog pada, ali to je opomena i za nas da moramo da cuvamo/revitalizujemo regionalne centre kao sto su Cacak, Valjevo, Novi Sad itd. a ne samo da se gleda koga Mishko nadje i koga Zvezda i Partizan kupe. A nismo bas na tom polju toliko bolji od Hrvatske...

Spanjolske sestarde i petarde za nas mitomane

pre 4 godine

Hrvatska ce na ove Olimpijske Igre ide samo sa vaterpolom od momcadskih sportova i sa jedva 58 olimpijaca, pa me interesira kako to da umisljamo da smo sila u sportu a nema nas ni manji vlak da napunimo za Igre?

ghh

pre 4 godine

Da se nisu provukli protiv Rusa u vaterpolu išli bi bez predstavnika u timskim sportovima u Tokijo, a ovde čeato slušamo o tome kako su velika sportska nacija.

Новицки

pre 4 godine

Богдановић је дао 38, тј. тачно поча поена Хрватске. Свака му част али осим Хезоње остали су катастрофа.
П.С. Хрватска у кошарци је иста као ми у фудбалу, идентична.

KoRn

pre 4 godine

Ma gde brate, razumem vas komšije Klinsman,Mateus,Breme,Litbarski, Augenteler itd.Klinsman sipa trojke samo zvoni,a Mateus zver u reketu.

Antex

pre 4 godine

A tko je kriv Bojanu Bogdanovicu sto ne igra za zemlju svoje nacionalnosti Srbiju, umjesto sto trosi vrijeme i snagu na ove amatere sa kojima je znao da nece moci da ode nigdje.

Dino

pre 4 godine

Hrvatska, zemlja apsurda! Dali smo novce da organiziramo turnir u sportu u kojemu smo razina Moldavije i znali smo da nemamo sanse za OI taman i da nas ostali puste.

Sava

pre 4 godine

Ne znam što poredite njihove košarkaše sa našim fudbalerima.
Naši mladi fudbaleri su bili prvaci sveta pre 6 godina u finalu pobedili Brazil i dva puta su bili prvaci Evrope. Samo je pitanje vremena kada ćemo i u fudbalu početi da pravimo rezultate.
Oni su se u košarci odavno ugasili i klupskoj i u reprezentativnoj a u „nogometu“ sta su napravili napravili su, ta generacija se povlači a novi tek treba da se dokazu. Trenutno nisu bolji ni u fudbalu od nas i to će naredna velika takmičenja i pokazati, mozda već u Kataru.

Mihajlo

pre 4 godine

Steta,na olimpijadi bi bili u grupi s nama da su prosli,bas mnogo divlja ekipa,Bogdanovic i Hezonja siluju loptu,ostali gledaju,dok dodje red na njih da sutnu zaborave kad su dodirnuli zadnji put loptu.
Fali im dobar plej i neki igrac koji ima mozga,slusam i ovog njihovog komentatora,stalno vice trica,pa nije trica jedini nacin da se da kos u kosarci.

ostali samo dugmići

pre 4 godine

Њима је кошарка од распада Југе постала мисаона именица. Не знам када су се последњи пут пласирали на неко важније такмичење, а о медаљама могу само да сањају како изгледају. То их прати од када су напустили подијум на европском првенству у Атини када смо ми били први а они трећи па напустили подијум да не би слушали српску химну. То проклетство ће их дуго пратити, и треба.

Locutus

pre 4 godine

Hrvatski košarkaši su kao i srpski fudbaleri, imaju kvalitet ali nemaju hemiju.
(MIROSLAV NBGD, 3. jul 2021 18:11)

Ne znam za hrvatske košarkaše, ali naši fudbaleri osim nekoliko izuzetaka nemaju nikakav kvalitet.

mi los

pre 4 godine

Da su uspeli nekako da se plasiraju na OL mogli bi da skupe dosta kvalitetne igrace ali ovako nista, ko mi u fudbalu samo sto se lože malo vise od nas.

Simon

pre 4 godine

Nemačka ima ozbiljnu ekipu i za mene ovo ipak nije iznenađenje. Mada, dozvoliti im takav finiš sa serijim 19:2... to boli protiv bilo koga da se desi. I znači da je Hrvatska veći deo utakmice igrala odlično.

Avangar

pre 4 godine

Ah ti duhovi proslosti, ta '95 i to postolje, nikada nista necete uraditi, cak i ovde u Splitu u vasoj domovini poklonite pobedu nemcima, taj gubitnicki mentalitet je sad usadjen u vas, jos nemci, vasa draga braca kojima ste isto tako bukvalno poklonili vecinu obale...Da nije smesno bilo bi tuzno...

Topnik

pre 4 godine

Košarka je umirući sport kod nas Hrvata, imamo Bogdanovića i par visokih igrača, to je sve. Ovo ostalo je katastrofa, bekovi nivo Aba 2 lige, treneri također, savez luta, klubovi propadaju...jedini koji je nešto uspio napraviti je Aco Petrović, ali pametnjakovići iz saveza su ga potjerali jer nije slušao njihove preporuke. Eto sad bi on mogao s Brazilom na Olimpijadu iz Splita, nakon što je usput našamarao naše 30 razlike, bila bi to poetska pravda. Nema više košarkaške kulture i preostaje nam samo sjećanje na neka bolja vremena, no od nostalgije se ne živi.

egil

pre 4 godine

Zasto sok? Brazil ih pregazio u prvoj utakmici, protiv Tunisa doveli utalmicu na jednu loptu. Nemci prosek ali ocigledno je i to dovoljno za finale za ovakvu Hrvatsku

Janko:

pre 4 godine

Aj da se ne smejem jer ni naši nisu izborili vizu još uvek ali ovo je jače od mene hahahahaahahahaha kakvi luzeri brate mili .... sad će izjave "svi igraju košarku danas"!

statističar

pre 4 godine

PRVO DA SRBIJA POBEDI NEZGODNU ITALIJU KOJA NEMA NIKAKAV PSIHOLOŠKI PRITISAK - pa onda pišite komentare o hrvatskoj reprezentaciji!!! Na sajtu ESPN-a, kao i u mnogim američkim mejstrim medijima BOGDAN se vodi kao povređen i šanse da večeras igra KLJUČNU utakmicu protiv Baksa su pola-pola. Ako ne bude igrao večeras, budite sigurni da će ostati u Americi da leči povredu i da će naša reprezentacija OSAKAĆENA na centarskoj liniji (još nije poznat status Milutinova) igrati u Japanu bez BOGIJA - POD USLOVOM DA POBEDI ITALIJU. Zato manje komentara o Hrvatima da nam ne ureknete reprezentaciju pred utakmicu sa Italijom!!!

Ramzes

pre 4 godine

Šok? Šok je samo za onoga ko je prespavao poslednjih 30 godina i poslednji put gledao Hrvatsku u vreme Kukoča i Dražena.
Hrvatska nije ni u prvih 15 ekipa sveta.
Prvo ta priča da oni imaju podjednako dobre igrače kao Srbija ali im eto, ne ide, je potpuna iluzija.
Pored jakih imena poput Bogdanovića, Šarića,Zubca i Hezonje ljudi ne vide da su tu generalno igrači iz domaće lige, mladi nedokazani igrači, stariji likovi koji su daleko od svog prajma poput Bilana, a potom igrači iz Vroclava, Miteldojčera i Dinamo Sasarija.
Pritom, ko prati košarku zna da se ni najbolji hrvatski košarkaši nisu isticali prošle sezone, naročito u Evropi.

Dakle, pored toga o čemu svi govore, tog nekog "nevidljivog prokletstva" koje ih prati od Atine, Hrvati jednostavno nisu košarkaška nacija i tačka. Imali su bljesak početkom devedesetih, ali posle toga oni više nisu tim za medalje. Plasman među 16 ili 8 najboljih je plafon, sve ostalo je senzacija.

Profesor BG

pre 4 godine

I pored jako dobrih igraca, dobrih trenera, Hrvatska vec decenijama ne uspeva da napravi dobar rezultat u kosarci. Nisam sujeveran, ali sve vise mislim da je "onaj" odlazak sa podijuma, prokletstvo koje ih sve vreme prati, sa druge strane, mi smo u kosarci i do tada, ali i od tada i dalje, ako ne uvek na vrhu, onda u samom vrhu.

Pijani zlotvor

pre 4 godine

Kakav sok susjedi?! Kako mozete reci za hrvatsku kosarku da je ovo sok? Pa sok svjetskih razmera bi bio da smo uopce dosli u priliku da igramo finale sa Brazilom a ne da pricam da ih pobijedimo i odemo na OI. Hrvatska je dozivjela totalni debakl u svim sportovima posljednjih mjeseci. Vjerovali ili ne, imacemo samo jedan momcadski sport u Tokyu i to vaterpolo koji smo jedva na cistu srecu promasenoga peterca Rusije uspjeli izvuci i otici. Takodjer, na samim Igrama imat cemo jedva oko 60 sportasa sto je nikad manje i nikad bijednije. Mit "sportske velesile" razbijen najsurovije moguce.

Milorad

pre 4 godine

@Matej
E moj Matej, ni kod nas se više ne igra košarka koliko se nekada igrala. Sada na košarkaškim terenima deca igraju tenis, mada u poslednje vreme čak ni to.
Uveče izadje poneki vršnjak od 30+ godina i onako lenjo baci koju loptu na koš i ode na pivo.

Nikola Jokić sigurno nije gledao Nebesku udicu

pre 4 godine

Sad nađite onu vest sa OI iz 2016. na Indesku. Hrvatu su već tad, od strane američkih novinara, viđeni kao šampioni oi, sp i ep ahahahaha. Dok smo se mi veselili srebru, oni su živeli u 2020. godini :D

privatni političar

pre 4 godine

Karma je čudo. Ne zbog onog njihovog čuvenog "postolja", već zbog toga što su se neki dotični Hrvati ovde u komentarima ismevali našoj reprezentaciji koja je tada jedva pobedila Filipince. Nema šta, karma je čudo.

Mali Hijavata

pre 4 godine

Hrvatski košarkaši su kao i srpski fudbaleri, imaju kvalitet ali nemaju hemiju.
(MIROSLAV NBGD, 3. jul 2021 18:11)

Ne znam za hrvatske košarkaše, ali naši fudbaleri osim nekoliko izuzetaka nemaju nikakav kvalitet.
(Locutus, 3. jul 2021 18:25

Samo Tadić ima kvalitet, kao i Bogdanović kod Hrvata u košarci. Ostali vezare, i kod nas u fudbalu i kod njih u basketu.

Q

pre 4 godine

Nikakav šok potpuno očekivano čak niti izbornik nije vjerovao pa najboljega razigravača (kakav-takav) mavru nije ni pozvao nego ga odmara za klub dok god igraju jugo ligu i inaju menađere iz susjedstva želim im ovakve rezultate

:D

pre 4 godine

Srbija na Olimpijske Igre ide sa skoro 100 sportasa i 4 momcadska sporta, Hrvatska ide sa jedva 58 sportasa i jedva jednim momcadskim sportom. Tko je bolji u sportu, sto mislite?

egil

pre 4 godine

Zasto sok? Brazil ih pregazio u prvoj utakmici, protiv Tunisa doveli utalmicu na jednu loptu. Nemci prosek ali ocigledno je i to dovoljno za finale za ovakvu Hrvatsku

Matej

pre 4 godine

Bit će zgodnih komentara ovdje za pročitati nakon utakmice, a vrlo vjerojatno će se netko ovdje dotaknuti i prokletstva silaska s postolja.

Al ajmo po redu...taj događaj se dogodio 1995. godine, mjesec dana nakon mog rođenja, dakle nisam od onih generacija koji su odrasli uz yugo košarku. Genetika me blagoslovila sa finom visinom, centimetar mi fali do 2 metra i uvijek sam bio najviši u razredu. No, otkako znam za sebe, kroz osnovnu i srednju školu uvijek bi ta košarka u terminu predmeta tjelesnog odgoj bila zapostavljena. Profesor bi uvijek bacio curama košarkašku loptu, dečkima nogometnu i ajde djeco, zabavljajte se...

Živim nedaleko sportskog igrališta, nogometni teren s jedne strane, košarkaški s druge strane. Taj košarkaški teren zjapi prazan godinama, tu i tamo bi znali iz zezancije nešto bezveze šutati po njemu, ali brzo bi nam to dojadilo... nastavili bi dalje po nogometu. Danas isto kada se provozam pored terena, taj koš i tabla samo što se nisu sami od sebe urušili. Em je nosiva konstrukcija hrđava, em je tabla napukla, mrežice ni nema....teren na kome ni duhovi ne bi igrali.... E da, i usprkos mojoj visini, nikada me nije u mladosti pitao: hej želiš možda košarku trenirati? ništa...

Danas kada bolje pogledam Hrvatsku, ta košarka se jedino još igra na moru... u Zadru, Splitu, Šibeniku...i naravno u Zagrebu, al samo zbog toga jer ono...migracije ljudi, pa dođu ljudi s mora studirati u Zagreb pa eto...igra se košarka i u Zagrebu...

Propali sport kod nas

Antex

pre 4 godine

A tko je kriv Bojanu Bogdanovicu sto ne igra za zemlju svoje nacionalnosti Srbiju, umjesto sto trosi vrijeme i snagu na ove amatere sa kojima je znao da nece moci da ode nigdje.

Avangar

pre 4 godine

Ah ti duhovi proslosti, ta '95 i to postolje, nikada nista necete uraditi, cak i ovde u Splitu u vasoj domovini poklonite pobedu nemcima, taj gubitnicki mentalitet je sad usadjen u vas, jos nemci, vasa draga braca kojima ste isto tako bukvalno poklonili vecinu obale...Da nije smesno bilo bi tuzno...

ghh

pre 4 godine

Da se nisu provukli protiv Rusa u vaterpolu išli bi bez predstavnika u timskim sportovima u Tokijo, a ovde čeato slušamo o tome kako su velika sportska nacija.

Pijani zlotvor

pre 4 godine

Kakav sok susjedi?! Kako mozete reci za hrvatsku kosarku da je ovo sok? Pa sok svjetskih razmera bi bio da smo uopce dosli u priliku da igramo finale sa Brazilom a ne da pricam da ih pobijedimo i odemo na OI. Hrvatska je dozivjela totalni debakl u svim sportovima posljednjih mjeseci. Vjerovali ili ne, imacemo samo jedan momcadski sport u Tokyu i to vaterpolo koji smo jedva na cistu srecu promasenoga peterca Rusije uspjeli izvuci i otici. Takodjer, na samim Igrama imat cemo jedva oko 60 sportasa sto je nikad manje i nikad bijednije. Mit "sportske velesile" razbijen najsurovije moguce.

privatni političar

pre 4 godine

Karma je čudo. Ne zbog onog njihovog čuvenog "postolja", već zbog toga što su se neki dotični Hrvati ovde u komentarima ismevali našoj reprezentaciji koja je tada jedva pobedila Filipince. Nema šta, karma je čudo.

mcvc

pre 4 godine

Glavni problem Hrvatske je sto nemaju pravog plejmejkera vec decenijama. Ako baziras igru na Leni Roko Ukicu koji ima 36 godina i prvi je plejmejker Splita koji se jedva spasao da ne ispadne iz ABA Lige, dzaba ti NBA igraci. Mozda bi malo bolje prosli da je Krunoslav Simon bio tu (ali i on je vec u godinama i vise bi bio pomocno resenje). A nemaju ni dubinu klupe (mogu da se vade da im fale Saric, Zubac, Bender ali to su sve visoki igraci koji me mogu da kreiraju igru).

Vidjivo je da je njihova klupska kosarka u raspadu (Cibona, Split, Zadar, Sibenka su na 10% nivoa u odnous na 80-te) i to je glavni razlog njihovog pada, ali to je opomena i za nas da moramo da cuvamo/revitalizujemo regionalne centre kao sto su Cacak, Valjevo, Novi Sad itd. a ne samo da se gleda koga Mishko nadje i koga Zvezda i Partizan kupe. A nismo bas na tom polju toliko bolji od Hrvatske...

Spanjolske sestarde i petarde za nas mitomane

pre 4 godine

Hrvatska ce na ove Olimpijske Igre ide samo sa vaterpolom od momcadskih sportova i sa jedva 58 olimpijaca, pa me interesira kako to da umisljamo da smo sila u sportu a nema nas ni manji vlak da napunimo za Igre?

Nikola Jokić sigurno nije gledao Nebesku udicu

pre 4 godine

Sad nađite onu vest sa OI iz 2016. na Indesku. Hrvatu su već tad, od strane američkih novinara, viđeni kao šampioni oi, sp i ep ahahahaha. Dok smo se mi veselili srebru, oni su živeli u 2020. godini :D

Mare

pre 4 godine

@matej
To je tužna sudbina ovog sporta. I u Srbiji se to dešava. Ja imam 45 godina. Pamtim utakmice Partizana i Jugoplastike. Voleo sam tada da gledam domaću (jugoslovensku) košarku. Nikad nisam trenirao, ali imali smo u kraju tri-četiri terena za košarku i jedan za rukomet (mali fudbal). Izlazio sam na košarku još od 8 ujutru. Onda se popodne skupimo za fudbal, pa onako umorni opet odemo predveče da gledamo matore kako igraju basket. Popodne je praktično bilo nemoguće naći slobodan teren za basket.
Danas tamo nema nikoga. Neki tereni su pretvoreni u parkinge. Deca treniraju košarku samo po klubovima. Ta deca će juriti odlazak u NBA i neće znati šta znače utakmice reprezentacije. Tužno.

Новицки

pre 4 godine

Богдановић је дао 38, тј. тачно поча поена Хрватске. Свака му част али осим Хезоње остали су катастрофа.
П.С. Хрватска у кошарци је иста као ми у фудбалу, идентична.

statističar

pre 4 godine

PRVO DA SRBIJA POBEDI NEZGODNU ITALIJU KOJA NEMA NIKAKAV PSIHOLOŠKI PRITISAK - pa onda pišite komentare o hrvatskoj reprezentaciji!!! Na sajtu ESPN-a, kao i u mnogim američkim mejstrim medijima BOGDAN se vodi kao povređen i šanse da večeras igra KLJUČNU utakmicu protiv Baksa su pola-pola. Ako ne bude igrao večeras, budite sigurni da će ostati u Americi da leči povredu i da će naša reprezentacija OSAKAĆENA na centarskoj liniji (još nije poznat status Milutinova) igrati u Japanu bez BOGIJA - POD USLOVOM DA POBEDI ITALIJU. Zato manje komentara o Hrvatima da nam ne ureknete reprezentaciju pred utakmicu sa Italijom!!!

Dr Mr

pre 4 godine

I bolje,manje ce da se nerviraju. A i mi sta cemo? Odemo u Tokio da nas ubiju Slovenci sa 25 razlike. Lepo sad da izgubimo od Italije i ska probljem.
(Dr. Agan, 03. jul 2021 18:01)

suma sumarum, koliko moras biti ogranicen da kazes da je bolje da se ne ide na olimpijadu nego da se ide...???

croata

pre 4 godine

To je tužna sudbina ovog sporta. I u Srbiji se to dešava. Ja imam 45 godina. Pamtim utakmice Partizana i Jugoplastike. Voleo sam tada da gledam domaću (jugoslovensku) košarku. Nikad nisam trenirao, ali imali smo u kraju tri-četiri terena za košarku i jedan za rukomet (mali fudbal). Izlazio sam na košarku još od 8 ujutru. Onda se popodne skupimo za fudbal, pa onako umorni opet odemo predveče da gledamo matore kako igraju basket. Popodne je praktično bilo nemoguće naći slobodan teren za basket.
Danas tamo nema nikoga. Neki tereni su pretvoreni u parkinge. Deca treniraju košarku samo po klubovima. Ta deca će juriti odlazak u NBA i neće znati šta znače utakmice reprezentacije. Tužno.
(Mare, 03. jul 2021 18:

I ja sam tu negdje tvojih godina, pamtim i ja po 20 trojki na basketu, kad izgubis treba bar 4 sata da dodjes opet na red, ali cekas.. Tako je bilo svuda u hrvatskoj krajem 80tih i pocetkom 90tih. Voljeli smo nogomet, al kosarka je bila nacionalni sport.
Danas na kosarkaskim terenima klinci igraju rukomet, golovi su im donja konstrukcija kosa, tu i tamo neki zanesenjaci bace koji basket, bez zara, doslovno nam je kosarka umrla. Sad smo izgubili i pisem iz birtije pune ko sipak, osim nas starijih koji smo ispratili jos jedno posrnuce, klinci ni jednu rijec o kosarci, ni ne znaju da se ista igra. Znam pitati mog necaka(20 god) dal zna nesto o nasoj kosarci, ono cuo je za kukoca i drazena, al da smo tu bezveznjaci pa ne gleda uopce. A njegova klapa je do sad u zivotu odigrala jedan basket, ko da su igrali kriket, na takav nacin to dozivljavaju. Egzotika. To je danasnja realnost u hrvatskoj sto se tice kosarke. Ovo sad sto smo izgubili je samo normala. Ne znam da li cemo se ikad vise izvuci iz ovog gliba. Prije mislim da ce nam kosarka postati ko odbojka, amaterski sport. Zao mi je zbog tog, ali jednostavno, rjesenje ne postoji, previse je poraza i vremena proslo da bi se ista dalo ispraviti. Klinci u hr su kosarci rekli zbogom.

Ramzes

pre 4 godine

Šok? Šok je samo za onoga ko je prespavao poslednjih 30 godina i poslednji put gledao Hrvatsku u vreme Kukoča i Dražena.
Hrvatska nije ni u prvih 15 ekipa sveta.
Prvo ta priča da oni imaju podjednako dobre igrače kao Srbija ali im eto, ne ide, je potpuna iluzija.
Pored jakih imena poput Bogdanovića, Šarića,Zubca i Hezonje ljudi ne vide da su tu generalno igrači iz domaće lige, mladi nedokazani igrači, stariji likovi koji su daleko od svog prajma poput Bilana, a potom igrači iz Vroclava, Miteldojčera i Dinamo Sasarija.
Pritom, ko prati košarku zna da se ni najbolji hrvatski košarkaši nisu isticali prošle sezone, naročito u Evropi.

Dakle, pored toga o čemu svi govore, tog nekog "nevidljivog prokletstva" koje ih prati od Atine, Hrvati jednostavno nisu košarkaška nacija i tačka. Imali su bljesak početkom devedesetih, ali posle toga oni više nisu tim za medalje. Plasman među 16 ili 8 najboljih je plafon, sve ostalo je senzacija.

Powerslave

pre 4 godine

Hrvatski košarkaši su kao i srpski fudbaleri, imaju kvalitet ali nemaju hemiju.
(MIROSLAV NBGD, 3. jul 2021 18:11)

Ne znam za hrvatske košarkaše, ali naši fudbaleri osim nekoliko izuzetaka nemaju nikakav kvalitet.
(Locutus, 03. jul 2021 18:25)

Pa isto kao i njihovi košarkaši.

To je realnost a ne šok

pre 4 godine

Slab karakter,slaba psiha,ništa tu šokantno nema što se tiče Hrvatske u košarci,zadnjih godina.Ne, nije to avet prošlosti iz 1995,to je loš rad ljudi iz saveza,plus bezobrazluk nabeđenih zvezda reprezentacije.

Topnik

pre 4 godine

Košarka je umirući sport kod nas Hrvata, imamo Bogdanovića i par visokih igrača, to je sve. Ovo ostalo je katastrofa, bekovi nivo Aba 2 lige, treneri također, savez luta, klubovi propadaju...jedini koji je nešto uspio napraviti je Aco Petrović, ali pametnjakovići iz saveza su ga potjerali jer nije slušao njihove preporuke. Eto sad bi on mogao s Brazilom na Olimpijadu iz Splita, nakon što je usput našamarao naše 30 razlike, bila bi to poetska pravda. Nema više košarkaške kulture i preostaje nam samo sjećanje na neka bolja vremena, no od nostalgije se ne živi.

Profesor BG

pre 4 godine

I pored jako dobrih igraca, dobrih trenera, Hrvatska vec decenijama ne uspeva da napravi dobar rezultat u kosarci. Nisam sujeveran, ali sve vise mislim da je "onaj" odlazak sa podijuma, prokletstvo koje ih sve vreme prati, sa druge strane, mi smo u kosarci i do tada, ali i od tada i dalje, ako ne uvek na vrhu, onda u samom vrhu.

lobotomijada

pre 4 godine

I bolje,manje ce da se nerviraju. A i mi sta cemo? Odemo u Tokio da nas ubiju Slovenci sa 25 razlike. Lepo sad da izgubimo od Italije i ska probljem.
(Dr. Agan, 03. jul 2021 18:01)

Bolje sad da izgubim, da ne bi kasnije izgubio. Kako znas da ces da izgubis ako se ne takmicis?!

ostali samo dugmići

pre 4 godine

Њима је кошарка од распада Југе постала мисаона именица. Не знам када су се последњи пут пласирали на неко важније такмичење, а о медаљама могу само да сањају како изгледају. То их прати од када су напустили подијум на европском првенству у Атини када смо ми били први а они трећи па напустили подијум да не би слушали српску химну. То проклетство ће их дуго пратити, и треба.

Dino

pre 4 godine

Hrvatska, zemlja apsurda! Dali smo novce da organiziramo turnir u sportu u kojemu smo razina Moldavije i znali smo da nemamo sanse za OI taman i da nas ostali puste.

Locutus

pre 4 godine

Hrvatski košarkaši su kao i srpski fudbaleri, imaju kvalitet ali nemaju hemiju.
(MIROSLAV NBGD, 3. jul 2021 18:11)

Ne znam za hrvatske košarkaše, ali naši fudbaleri osim nekoliko izuzetaka nemaju nikakav kvalitet.

Mali Hijavata

pre 4 godine

Hrvatski košarkaši su kao i srpski fudbaleri, imaju kvalitet ali nemaju hemiju.
(MIROSLAV NBGD, 3. jul 2021 18:11)

Ne znam za hrvatske košarkaše, ali naši fudbaleri osim nekoliko izuzetaka nemaju nikakav kvalitet.
(Locutus, 3. jul 2021 18:25

Samo Tadić ima kvalitet, kao i Bogdanović kod Hrvata u košarci. Ostali vezare, i kod nas u fudbalu i kod njih u basketu.

vuk

pre 4 godine

Košarka je umirući sport kod nas Hrvata, imamo Bogdanovića i par visokih igrača, to je sve. Ovo ostalo je katastrofa, bekovi nivo Aba 2 lige, treneri također, savez luta, klubovi propadaju...jedini koji je nešto uspio napraviti je Aco Petrović, ali pametnjakovići iz saveza su ga potjerali jer nije slušao njihove preporuke. Eto sad bi on mogao s Brazilom na Olimpijadu iz Splita, nakon što je usput našamarao naše 30 razlike, bila bi to poetska pravda. Nema više košarkaške kulture i preostaje nam samo sjećanje na neka bolja vremena, no od nostalgije se ne živi.
(Topnik, 03. jul 2021 18:55)

Sine,onaj silazak ili beg sa postolja za dodelu medalja,košta li košta!!! Sve možete vi hrvati ali baš sve,samo jednu stvar nikad ne zaboravite,Bog je Srbin!!!

Nebojša

pre 4 godine

Nebitno ko ti je bio protivnik 19-2 u poslednjih šest minuta a vodili su pre toga je neverovatna sramota nad sramotama ovo čak ni naši fudbaleri ne mogu.

Mihajlo

pre 4 godine

Steta,na olimpijadi bi bili u grupi s nama da su prosli,bas mnogo divlja ekipa,Bogdanovic i Hezonja siluju loptu,ostali gledaju,dok dodje red na njih da sutnu zaborave kad su dodirnuli zadnji put loptu.
Fali im dobar plej i neki igrac koji ima mozga,slusam i ovog njihovog komentatora,stalno vice trica,pa nije trica jedini nacin da se da kos u kosarci.

Штилцована катаболцна

pre 4 godine

Srbija na Olimpijske Igre ide sa skoro 100 sportasa i 4 momcadska sporta, Hrvatska ide sa jedva 58 sportasa i jedva jednim momcadskim sportom. Tko je bolji u sportu, sto mislite?
(:D, 3. jul 2021 18:24)

тачније, пет екипних спортова. Иде и мушка стонотениска репрезентација.

Milorad

pre 4 godine

@Matej
E moj Matej, ni kod nas se više ne igra košarka koliko se nekada igrala. Sada na košarkaškim terenima deca igraju tenis, mada u poslednje vreme čak ni to.
Uveče izadje poneki vršnjak od 30+ godina i onako lenjo baci koju loptu na koš i ode na pivo.

Džeri

pre 4 godine

“Naši mladi fudbaleri su bili prvaci sveta pre 6 godina u finalu pobedili Brazil i dva puta su bili prvaci Evrope. Samo je pitanje vremena kada ćemo i u fudbalu početi da pravimo rezultate. “

Nismo imali rezultate 100 godina, ali samo je pitanje vremena? A nisi se zapitao zašto ih nije bilo do sada? To što nam nije dalo do sada da uspemo u fudbalu, neće nam davati ni ubuduće, pošto se tu ništa ne menja. I ne mešaj juniore i seniore, to su babe i žabe.

Иван

pre 4 godine

Реалан резултат Хрвата. Не можеш играти без плејмејкера, не може се све сводити на соло продоре Хезоње и шутеве Бојана. Њих двојица имају превише недостатака да би својим квалитетима покрили толике рупе. А Немачка свакако има много јачи састав од Хрвата, чак и без Шрудера, Тајса, Клебера, Цибсера Хартенштајна, Плајса, играча са НБА искуством. Ло, Бонга, Бартел, Тиман, Фојтман и Вагнер су ипак категорија више од неког Шакића или Јордана, који су максимално на нивоу Бенцинга. То је база какву Хрватска нема тренутно. И Бразил има и главу у реп. Ова Немачка кад би се изборила за Токио и појачала Шрудером, Клебером и Тајсом, била би опасна екипа. Они, Словенци са Луком, Канађани, који су јаки иако им фале Мареј, Гилџиса-Александер, Кларк, Бушер и Брукс, ми са свима који нам недостају, све су то базе с каквима Хрватска заиста не може да се мери у овом тренутку. Не помаже ту ни домаћи терен.

JPR24

pre 4 godine

Hrvatska igra taktiku : Daj loptu Bojanu Bogdanovicu, i beži sto dalje ne bi ti slučajno dodao !! A on realno, može da im kaže Ajd ćao bilo je dosta ! Pa i sada da nije bilo njega, ne bi ni ovu jadnu grupu prošli, a od Nemaca bi izgubili sa 30 komada…

beogradski

pre 4 godine

Srbija na Olimpijske Igre ide sa skoro 100 sportasa i 4 momcadska sporta, Hrvatska ide sa jedva 58 sportasa i jedva jednim momcadskim sportom. Tko je bolji u sportu, sto mislite?
(:D, 3. jul 2021 18:24)

тачније, пет екипних спортова. Иде и мушка стонотениска репрезентација.
(Штилцована катаболцна, 3. jul 2021 19:05)

Muska vaterpolo reprezentacija
Zenska kosarkaska
Zenska odbojkaska
Muska 3x3 kosarkaska (prvi favoriti za zlato)

Ceka se jos muska kosarkaska reprezentacija, odbojkasi podbacili, drugi put za redom.

Damir 1965

pre 4 godine

Nisu krivi ovi igrači. Krivi su Kukoč, Radža, Komazec, koji nisu loši ljudi,što su dozvolili da ih vozaju neki ljudi zli i od njih naprave luzere.Tradicija se na stavlja.

:D

pre 4 godine

Srbija na Olimpijske Igre ide sa skoro 100 sportasa i 4 momcadska sporta, Hrvatska ide sa jedva 58 sportasa i jedva jednim momcadskim sportom. Tko je bolji u sportu, sto mislite?

pantelejac

pre 4 godine

Hrvati i dalje misle da su nešto u košarci, a realno imaju 2 - 3 dobra igrača i to je to. Pleja nemaju godinama, peglali su to nekako, ali sada ni to ne može više.Nemaju šanse da pobede velike ekipe kao Španiju, Francusku, Australiju pa ni Srbiju. I ovo je realnost, teško je biti dobar u više sportova za tako malu zemlju. Bolje da se orjentišu na ono u čemu su dobri jer košarka to svakako nije.

Goran

pre 4 godine

Pa taj Ukic ima 100 godina i vec 200 godina igra za hrvatski tim? Sta je to, igrace dok ne ode u starosnu penziju sa 65 godina??? Valjda ce Srbija da pobedi "zabare"....

Neo@

pre 4 godine

Pijani zlotvor, 03. jul 2021 18:18)

Braćala... Od kako Koštunica pre 15-ak godina doneo zakon o sportu, gde se svaka medalja nagrađuje penzijom, uz to i svaka medalja se nagrađuje zasebno novčano, sport kod nas ide bogami lepo.
Prvaci sveta i Evrope u ženskoj odbojci, prvaci Evrope u muškoj odbojci, za vaterpolo da ne govorim, prvaci Evrope u ženskoj košarci, viceprvaci sveta, Evrope i Olimpijade u muškoj košarci, Djokovic je prelepa bajka za sebe, atletika, rvanje, strelci, džudo, itd, itd...
Iskreno, razmišljam i nikako mi nije jasno odakle Srbiji takvi rezultati?!?
Vi kad se izvinete za onaj silazak sa postolja, vama od košarke nema ništa!
A šteta... Kakve ste igrače nekad imali, prvake Evrope, baš šteta!
Da se vrate rivalstva sa srpskim ekipama, pa da uživamo!!!

Janko:

pre 4 godine

Aj da se ne smejem jer ni naši nisu izborili vizu još uvek ali ovo je jače od mene hahahahaahahahaha kakvi luzeri brate mili .... sad će izjave "svi igraju košarku danas"!

Q

pre 4 godine

Uostalom tko misli da s ukićem i bilanom može igrati ozbiljnu košarku taj je promašio sport nego hvala onome komentatoru neki dan protiv brazil koji zove jordana đordano a šakića sakić😂

Simon

pre 4 godine

Nemačka ima ozbiljnu ekipu i za mene ovo ipak nije iznenađenje. Mada, dozvoliti im takav finiš sa serijim 19:2... to boli protiv bilo koga da se desi. I znači da je Hrvatska veći deo utakmice igrala odlično.

Don Quijote

pre 4 godine

Onog dana kada su izvucene grupe, napisao sam ovde, da ce Hrvatska vrlo tesko proci pored Brasila.
Objektivno, velika steta, jer je uvek lepo igrati protiv njih na velikim takmicenjima. Srbija-Hrvatska to je uvek kao Zvezda-Partizan ili Real-Barça. Vise od igre.
Steta.

Vedro

pre 4 godine

Hrvatski košarkaši su kao i srpski fudbaleri, imaju kvalitet ali nemaju hemiju.
(MIROSLAV NBGD, 3. jul 2021 18:11)

Ne znam za hrvatske košarkaše, ali naši fudbaleri osim nekoliko izuzetaka nemaju nikakav kvalitet.
(Locutus, 03. jul 2021 18:25)

Grijesis. Srbijanski nogometasi imaju puno veci kvalitet nego sto ti mislis da znas da imaju.

KoRn

pre 4 godine

Ma gde brate, razumem vas komšije Klinsman,Mateus,Breme,Litbarski, Augenteler itd.Klinsman sipa trojke samo zvoni,a Mateus zver u reketu.

Dusan

pre 4 godine

I posle 30 godina tragičnih rezultata nekako još uvek Hrvate smatram košarkaškom nacijom i stalno očekujem da se trgnu i da krenu da igraju, ali nikako da se to dogodi. Verovatno su im košarkaški savez i stručna baza loši, a i interesovanje dece nije na dovoljno visokom nivou. Prilično su fokusirani na fudbal, a tu je razlika u resursima u odnosu na najveće sile toliko velika da je suludo očekivati da bilo koja mala zemlja može ostvarivati u kontinuitetu dobre rezultate. I ovo što su do sada ostvarili je neverovatno ali nakon odlaska ove briljantne generacije sigurno će uslediti sušni period. Možda će onda košarka malo dobiti na interesovanju i značaju.

Sava

pre 4 godine

Ne znam što poredite njihove košarkaše sa našim fudbalerima.
Naši mladi fudbaleri su bili prvaci sveta pre 6 godina u finalu pobedili Brazil i dva puta su bili prvaci Evrope. Samo je pitanje vremena kada ćemo i u fudbalu početi da pravimo rezultate.
Oni su se u košarci odavno ugasili i klupskoj i u reprezentativnoj a u „nogometu“ sta su napravili napravili su, ta generacija se povlači a novi tek treba da se dokazu. Trenutno nisu bolji ni u fudbalu od nas i to će naredna velika takmičenja i pokazati, mozda već u Kataru.

Lajavi Krelac

pre 4 godine

Šta se ovo dešava sa hrvatskom košarkom, ovo je čudo.

Meni je ovo neverovatno, da ne mogu da odigraju 2 krštene utakmice, sa skoro kompletnim timom (minus Šarić i Zubac).

Neko prokletstvo šta li je? Deluje kao da bi i sa pvpm dvojicom isto bilo.

vanga

pre 4 godine

Prokletstvo Atina 95 i dalje ne posustaje.
(Vlado, 3. jul 2021 18:38) # Link komentara

ne zavaravamo se, slab je interes i lose se radi. nema tu nikakvih vrazdbina

mi los

pre 4 godine

Da su uspeli nekako da se plasiraju na OL mogli bi da skupe dosta kvalitetne igrace ali ovako nista, ko mi u fudbalu samo sto se lože malo vise od nas.

Scotland-20

pre 4 godine

Uopste nisam iznenadjen. Evo Srbija bez najboljih igraca stigla do finala a ovi hrvati i sa NBA igracima ne mogu da se kvalifikuju.
(eX, 03. jul 2021 18:41)

Polako, igrali ste i protiv Škotske finale baraža, a znamo kako je zavrsilo.

Simon

pre 4 godine

Ne razumem zašto komšije komentatori "sahranjuju" košarku u Hrvatskoj zbog ovog poraza i neodlaska na OI. Uopšte nije toliko strašno kako pišu, čak i ova utakmica je odigrana pošteno pri čemu su poklekli u finišu tek... verujem da košarka u Hrvatskoj itekako ima budućnost. Znam da Hrvati vole taj sport oduvek. Ma hajte molim vas, glave gore bre, ima da se igra!!!

Mikloš Salamander

pre 4 godine

vanga@

Nema vradzbina,ali tako ispada od 95' nemogu da se sastave iako realno uvek su imali vrhunske pojedince,da li se lose radi,neznam,verovatno,ne zanima me,pored gore navedene 95' godine postoji i ono Srbija i to mogu samo Srbi(Slavko Cvitković) i Djordjevic kao i Kecman.Nesto stvarno ima,neka sila...jer se precesto desavalo da bi bilo slucajno?.

Scotland-20

pre 4 godine

Ne znam što poredite njihove košarkaše sa našim fudbalerima. 
Naši mladi fudbaleri su bili prvaci sveta pre 6 godina u finalu pobedili Brazil i dva puta su bili prvaci Evrope. Samo je pitanje vremena kada ćemo i u fudbalu početi da pravimo rezultate. 
Oni su se u košarci odavno ugasili i klupskoj i u reprezentativnoj a u „nogometu“ sta su napravili napravili su, ta generacija se povlači a novi tek treba da se dokazu. Trenutno nisu bolji ni u fudbalu od nas i to će naredna velika takmičenja i pokazati, mozda već u Kataru.
(Sava, 03. jul 2021 18:46)

Ovaj bi npr. s jednom pobjedom u nogometu protiv Hrvatske bacio u vodu 30 godina kontinuiteta. A naši mladi košarkaši su bili pet puta prvi, pa šta.

Dr. Agan

pre 4 godine

I bolje,manje ce da se nerviraju. A i mi sta cemo? Odemo u Tokio da nas ubiju Slovenci sa 25 razlike. Lepo sad da izgubimo od Italije i ska probljem.

slusaj

pre 4 godine

Hrvati imaju svoj košarkaški usud - silazak sa postoljq , a mi istu priču u fudbalu !
Sa kog li smo to fudbalskog postolja mi sišli ?
Ja pamtim samo onaj Zvezdin ( ali su igrači bili iz Yu) uspeh iz Barija .
Inače - slabašan je kvalitet košarke na ovim turnirima ... nivItalijsni nisu za bacanje ! Oprez !!
(Posmatrač, 3. jul 2021 19:29)

Pa i ti hrvatski kosarkasi su bili iz YU.

Posmatrač

pre 4 godine

Hrvati imaju svoj košarkaški usud - silazak sa postoljq , a mi istu priču u fudbalu !
Sa kog li smo to fudbalskog postolja mi sišli ?
Ja pamtim samo onaj Zvezdin ( ali su igrači bili iz Yu) uspeh iz Barija .
Inače - slabašan je kvalitet košarke na ovim turnirima ... nivItalijsni nisu za bacanje ! Oprez !!

Milan11

pre 4 godine

Istina je veoma prosta - jednostavno nemaju timski kvalitet za nešto više. Ove male države imaju pola-timove, jer nisu pokrivene na svim pozicijama. Ne bi ni Slovenci mnogo bolje prošli bez Amerikanca na poziciji petice. Ako fali dobar plej kao u Hrvata, to je onda još teže jer nema organizacije igre.

Mikloš Salamander

pre 4 godine

matori@

Nisi u pravu ti druze,nije bas da se ne dobija nista od drzave,sada su kosarkasice za zlatnu medalju dobile po 20 hiljade evra,pre toga su takodje odbojkasice za zlatnu medalju na EP dobile isto po 20 hiljade evra!.

Pero i sin d.o.o.

pre 4 godine

Hrvatska igrala bez Šarića, Zubca, Šamanića, Bendera, Tomića, Radoševića i Simona... Bojan, Hezonja i Žižić sami nisu mogli. Nevjerovatan peh da dvojica igraju NBA konferencijska finala, a trojica da se teško ozlijede zadnjih mjesec dana.

Maja

pre 4 godine

Mi smo malo jaci od njih u kosarci... Trebalo bi da dobijemo Italiju, ali kao sto kazu lopta je okrugla nikad se ne zna... Nadam se da ce nasi momci uspeti!

Kostajnica

pre 4 godine

Košarka je u teškoj krizi. Kakvi fibini turniri🙂. Cirkus. Euroliga i Eurocup cirkus. Poligoni za drugorazredne američke igrače. Evropski igrači odlaze u NBA bez odštete. Hrvatska diže ruke od košarke. Pametno.

Q

pre 4 godine

Nikakav šok potpuno očekivano čak niti izbornik nije vjerovao pa najboljega razigravača (kakav-takav) mavru nije ni pozvao nego ga odmara za klub dok god igraju jugo ligu i inaju menađere iz susjedstva želim im ovakve rezultate

Močanje uz vetar tisućljetne kifle...

pre 4 godine

(domovina, 4. jul 2021 09:32)

Osto vam kult glinenih golubova i vera da je Ujak najbliži rod i najmudriji... pravo ga znate negovati.

Nacija koja racionalizuje klanje dece i logore za iste, a da ne racionalizuje sportske debakle svoje.

prika iz susjedstva

pre 4 godine

To je inače razlika između naša dva naroda. Kod nas je sve manje interesa za košarku, slabo se radi, tereni prazni, poneki sin starijih košarkaša nastavlja tradiciju. Razlog zašto padamo. A vaš svaki drugi komentar “prokletstvo silaska s postolja se nastavlja”. Ima života i osim košarke, ali velika većina komentara koji s vaše strane dolaze na razini praznovjerja dobro određuje zašto vam u drugim stvarima baš ne ide. Kao da je 15-o stoljeće…

Barkley81

pre 4 godine

Bez namere da ikog uvredim, ako ne mozes Nemacku da pobedis, protiv Brazila bi onda tek tesko bilo. Doduse, pojma nemam u kakvom su sastavu dosli Brazilci

domovina

pre 4 godine

Ma važno je da su oni izgradili kult nogometne reprezentacije... hahaha.
(Lala NS, 3. jul 2021 18:24)

Taj kult nije star od Rusije 2018,već se gradi od EP 96' u Engleskoj i da u Hrvatskoj postoji kult reprezentacije u nogometu,to se možeš uvjeriti kad igra Hrvatska.
A košarka nam je preloša i nisam apsolutno ništa očekivao od ovog turnira,gotovo pa nebitan sport u Hrvatskoj,osim u Zadru.

111

pre 4 godine

Stiglo naredjenje,morali su da izgube.
(Trig, 3. jul 2021 23:28)


Mislis da sidju sa postolja? E sada bi opet stiglo naredjenje da se popnu ali neda onaj odozgo. Tesko je to prokletstvo..

bojan

pre 4 godine

Srbija na Olimpijske Igre ide sa skoro 100 sportasa i 4 momcadska sporta, Hrvatska ide sa jedva 58 sportasa i jedva jednim momcadskim sportom. Tko je bolji u sportu, sto mislite?


Nema veze koliko imaju sportista. Budi siguran od tih 58 niti jedan ne ide na izlet. Uzeće dosta medalja. Od tih 58 pola ima dobre šanse za medalju.
Imaju sigurne medalje braća sinković u veslanju, Perkovićka u atletici. U te kwon dou svi predstavnici su veliki favoriti za medalju. Onda nekog karatistu. Verovao ili ne u tenisu u muškim parovima im je sigurna medalja.

A koja je nama sigurna medalja da možemo sto posto reći. Verovao ili ne svi gore navedeni su veći favoriti od đokovića koji će imati ogroman problem zbog promene podloge. Za dva meseca će se moje reči obestiniti

bojan

pre 4 godine

(Mikloš Salamander, 4. jul 2021 01:01

Vidićemo. Ja ti kažem da će uzeti 10 medalja kao svaki put.
Basket sam zaboravio, tu je sigurna medalja jer ima 8 ekipa.
Još imaju onog gimnastičarka, prvog na listi u nekoj disciplini, matićku u dzudou, u rvanju takođe velikog favorita, 2 medalje u veslanju, zatim u jedrenje takođe očekuju 2 medalje. Streljaštvo u glinenim golubovima. Je smešno ali oni tu nalupaju medalja

Istina

pre 4 godine

@(Neo@, 03. jul 2021 20:33)

treba da se bolje informišeš.
nacionalna penzija se dobija samo za medalje sa OI i svetskih prvenstava.
sa medaljom sa evropskih prvenstava se ne dobija od države ništa.
(matori, 3. jul 2021 22:30)

Ne lupaj ono u šta se ne razumeš i ne širi neistine.Evo ti šta piše u zakonu.
Zakon kaže da se nacionalna sportska priznanja u vidu doživotnih mesečnih primanja dodeljuju osvajačima medalja na Olimpijskim i Paraolimpijskim igrama, Šahovskoj olimpijadi, svetskim i evropskim prvenstvima, kao i nosiocima svetskih rekorda u olimpijskim i paraolimpijskim disciplinama i osvajačima Dejvis ili Fed kupa međunarodne teniske federacije.

Nikila

pre 4 godine

Slovenija nema kvaliteta ispod koša, imaju dobre bekove, i šta rade, dovedu visokog igrača i postanu 30 posto ozbiljnija reprezentacija. Hrvatska isto tako nema beka, plejmejkera, pa lepo vide sa svojima u NBA, ili ko ima najviše asistencija u Evroligi, neko će pristati, pa i platiti ako treba. Inače imaju naturalizovanog Džastina Hamiltona ali on igra u Kini i mislim da je bio povređen, a igra napozicijama 4/5. Isto tako i Srbija, nama fali krilo šuter 2/3 Džon Končar, možda bi on želeo, a ima i naše korene, ili bilo koga drugog ko bi nam bio od pomoći. Španija, Francuska, Turska nemaju takav problem, zašto bi ga mi imali?

Mikloš Salamander

pre 4 godine

Bojan@

U druze sad ga pretera,reko si od 58 da ce pola osvojiti medalje ili imaju velike sanse,samo si nabrojao par sportista,neznam stvarno oko tekvonda kako stojite,za ove veslace sam cuo,tu je moguce,tenis imate Mektica i Pavica mislim, i tu da imate sanse,po meni gde stvarno vam je sigurica jeste Perkovic ako je u onoj formi od ranije,ostale su na dugom stapu te medalje!.
Kod Srbije,kazes Djokovicu nije sigurna medalja zbog promene podloge,tu se vidi druze da ne pratis dovoljno tenis ili namerno tako pricas,vidi Noletu nije nikakav problem da predje sa betona na sljaku i osvoji masters ili RG.kao i da direktno sa RG ode na wimbldon i osvoji ga.idemo dalje,u vaterpolu je dosta sigurna medalja,pa zenska odb.selekcija,zenska/muska kosarka,3x3 basket sigurica,to su ekipni sportovi,sto se tice ind.rvaci mogu da osvoje najmanje jednu do dve medalje,tekvondo takodje kao i karate,streljastvo tradicionalno medalje,Ivana Spanovic takodje iako je bila povredjena mislim da moze do medalje,takodje imamo dobre veslace koji mogu do medalje!.mozda sam ispustio jos nekog ali to je to otprilike!.Tako da druze siguran sam 100% da cemo na ovim OI imati vise medalja od Hrvatske!.

vanga

pre 4 godine

vanga@

Nema vradzbina,ali tako ispada od 95' nemogu da se sastave iako realno uvek su imali vrhunske pojedince,da li se lose radi,neznam,verovatno,ne zanima me,pored gore navedene 95' godine postoji i ono Srbija i to mogu samo Srbi(Slavko Cvitković) i Djordjevic kao i Kecman.Nesto stvarno ima,neka sila...jer se precesto desavalo da bi bilo slucajno?.
(Mikloš Salamander, 3. jul 2021 22:17) # Link komentara

koji vrhunski pojedinci u zadnjih 20 godina? amo bit realni, u kosarci ili nogometu kao popularnim sportovima tesko je godinama biti u vrhu. i srbija je prije 2 godine trebala bolje na sp po pojedincima. nema tu vrazdbine, usuda ili ne znam sta. igraju i drugi, neki rade bolje, ponekad imaju malo srece i to je to.

matori

pre 4 godine

@(Neo@, 03. jul 2021 20:33)

treba da se bolje informišeš.
nacionalna penzija se dobija samo za medalje sa OI i svetskih prvenstava.
sa medaljom sa evropskih prvenstava se ne dobija od države ništa.

Kole

pre 4 godine

I Čilić je izgjbio posle preokreta Medvedeva, a baš sam navijao za njega, jer bi Rus mogao Novaku da pravi problem ako se sretnu.

Dr. Agan

pre 4 godine

I bolje,manje ce da se nerviraju. A i mi sta cemo? Odemo u Tokio da nas ubiju Slovenci sa 25 razlike. Lepo sad da izgubimo od Italije i ska probljem.

prika iz susjedstva

pre 4 godine

To je inače razlika između naša dva naroda. Kod nas je sve manje interesa za košarku, slabo se radi, tereni prazni, poneki sin starijih košarkaša nastavlja tradiciju. Razlog zašto padamo. A vaš svaki drugi komentar “prokletstvo silaska s postolja se nastavlja”. Ima života i osim košarke, ali velika većina komentara koji s vaše strane dolaze na razini praznovjerja dobro određuje zašto vam u drugim stvarima baš ne ide. Kao da je 15-o stoljeće…

vuk

pre 4 godine

Košarka je umirući sport kod nas Hrvata, imamo Bogdanovića i par visokih igrača, to je sve. Ovo ostalo je katastrofa, bekovi nivo Aba 2 lige, treneri također, savez luta, klubovi propadaju...jedini koji je nešto uspio napraviti je Aco Petrović, ali pametnjakovići iz saveza su ga potjerali jer nije slušao njihove preporuke. Eto sad bi on mogao s Brazilom na Olimpijadu iz Splita, nakon što je usput našamarao naše 30 razlike, bila bi to poetska pravda. Nema više košarkaške kulture i preostaje nam samo sjećanje na neka bolja vremena, no od nostalgije se ne živi.
(Topnik, 03. jul 2021 18:55)

Sine,onaj silazak ili beg sa postolja za dodelu medalja,košta li košta!!! Sve možete vi hrvati ali baš sve,samo jednu stvar nikad ne zaboravite,Bog je Srbin!!!

Simon

pre 4 godine

Ne razumem zašto komšije komentatori "sahranjuju" košarku u Hrvatskoj zbog ovog poraza i neodlaska na OI. Uopšte nije toliko strašno kako pišu, čak i ova utakmica je odigrana pošteno pri čemu su poklekli u finišu tek... verujem da košarka u Hrvatskoj itekako ima budućnost. Znam da Hrvati vole taj sport oduvek. Ma hajte molim vas, glave gore bre, ima da se igra!!!

Scotland-20

pre 4 godine

Uopste nisam iznenadjen. Evo Srbija bez najboljih igraca stigla do finala a ovi hrvati i sa NBA igracima ne mogu da se kvalifikuju.
(eX, 03. jul 2021 18:41)

Polako, igrali ste i protiv Škotske finale baraža, a znamo kako je zavrsilo.

Antex

pre 4 godine

A tko je kriv Bojanu Bogdanovicu sto ne igra za zemlju svoje nacionalnosti Srbiju, umjesto sto trosi vrijeme i snagu na ove amatere sa kojima je znao da nece moci da ode nigdje.

vanga

pre 4 godine

Prokletstvo Atina 95 i dalje ne posustaje.
(Vlado, 3. jul 2021 18:38) # Link komentara

ne zavaravamo se, slab je interes i lose se radi. nema tu nikakvih vrazdbina

Pero i sin d.o.o.

pre 4 godine

Hrvatska igrala bez Šarića, Zubca, Šamanića, Bendera, Tomića, Radoševića i Simona... Bojan, Hezonja i Žižić sami nisu mogli. Nevjerovatan peh da dvojica igraju NBA konferencijska finala, a trojica da se teško ozlijede zadnjih mjesec dana.

Kostajnica

pre 4 godine

Košarka je u teškoj krizi. Kakvi fibini turniri🙂. Cirkus. Euroliga i Eurocup cirkus. Poligoni za drugorazredne američke igrače. Evropski igrači odlaze u NBA bez odštete. Hrvatska diže ruke od košarke. Pametno.

bojan

pre 4 godine

Srbija na Olimpijske Igre ide sa skoro 100 sportasa i 4 momcadska sporta, Hrvatska ide sa jedva 58 sportasa i jedva jednim momcadskim sportom. Tko je bolji u sportu, sto mislite?


Nema veze koliko imaju sportista. Budi siguran od tih 58 niti jedan ne ide na izlet. Uzeće dosta medalja. Od tih 58 pola ima dobre šanse za medalju.
Imaju sigurne medalje braća sinković u veslanju, Perkovićka u atletici. U te kwon dou svi predstavnici su veliki favoriti za medalju. Onda nekog karatistu. Verovao ili ne u tenisu u muškim parovima im je sigurna medalja.

A koja je nama sigurna medalja da možemo sto posto reći. Verovao ili ne svi gore navedeni su veći favoriti od đokovića koji će imati ogroman problem zbog promene podloge. Za dva meseca će se moje reči obestiniti

statističar

pre 4 godine

PRVO DA SRBIJA POBEDI NEZGODNU ITALIJU KOJA NEMA NIKAKAV PSIHOLOŠKI PRITISAK - pa onda pišite komentare o hrvatskoj reprezentaciji!!! Na sajtu ESPN-a, kao i u mnogim američkim mejstrim medijima BOGDAN se vodi kao povređen i šanse da večeras igra KLJUČNU utakmicu protiv Baksa su pola-pola. Ako ne bude igrao večeras, budite sigurni da će ostati u Americi da leči povredu i da će naša reprezentacija OSAKAĆENA na centarskoj liniji (još nije poznat status Milutinova) igrati u Japanu bez BOGIJA - POD USLOVOM DA POBEDI ITALIJU. Zato manje komentara o Hrvatima da nam ne ureknete reprezentaciju pred utakmicu sa Italijom!!!

Maja

pre 4 godine

Mi smo malo jaci od njih u kosarci... Trebalo bi da dobijemo Italiju, ali kao sto kazu lopta je okrugla nikad se ne zna... Nadam se da ce nasi momci uspeti!

matori

pre 4 godine

@(Neo@, 03. jul 2021 20:33)

treba da se bolje informišeš.
nacionalna penzija se dobija samo za medalje sa OI i svetskih prvenstava.
sa medaljom sa evropskih prvenstava se ne dobija od države ništa.

:D

pre 4 godine

Srbija na Olimpijske Igre ide sa skoro 100 sportasa i 4 momcadska sporta, Hrvatska ide sa jedva 58 sportasa i jedva jednim momcadskim sportom. Tko je bolji u sportu, sto mislite?

Sava

pre 4 godine

Ne znam što poredite njihove košarkaše sa našim fudbalerima.
Naši mladi fudbaleri su bili prvaci sveta pre 6 godina u finalu pobedili Brazil i dva puta su bili prvaci Evrope. Samo je pitanje vremena kada ćemo i u fudbalu početi da pravimo rezultate.
Oni su se u košarci odavno ugasili i klupskoj i u reprezentativnoj a u „nogometu“ sta su napravili napravili su, ta generacija se povlači a novi tek treba da se dokazu. Trenutno nisu bolji ni u fudbalu od nas i to će naredna velika takmičenja i pokazati, mozda već u Kataru.

Avangar

pre 4 godine

Ah ti duhovi proslosti, ta '95 i to postolje, nikada nista necete uraditi, cak i ovde u Splitu u vasoj domovini poklonite pobedu nemcima, taj gubitnicki mentalitet je sad usadjen u vas, jos nemci, vasa draga braca kojima ste isto tako bukvalno poklonili vecinu obale...Da nije smesno bilo bi tuzno...

Matej

pre 4 godine

Bit će zgodnih komentara ovdje za pročitati nakon utakmice, a vrlo vjerojatno će se netko ovdje dotaknuti i prokletstva silaska s postolja.

Al ajmo po redu...taj događaj se dogodio 1995. godine, mjesec dana nakon mog rođenja, dakle nisam od onih generacija koji su odrasli uz yugo košarku. Genetika me blagoslovila sa finom visinom, centimetar mi fali do 2 metra i uvijek sam bio najviši u razredu. No, otkako znam za sebe, kroz osnovnu i srednju školu uvijek bi ta košarka u terminu predmeta tjelesnog odgoj bila zapostavljena. Profesor bi uvijek bacio curama košarkašku loptu, dečkima nogometnu i ajde djeco, zabavljajte se...

Živim nedaleko sportskog igrališta, nogometni teren s jedne strane, košarkaški s druge strane. Taj košarkaški teren zjapi prazan godinama, tu i tamo bi znali iz zezancije nešto bezveze šutati po njemu, ali brzo bi nam to dojadilo... nastavili bi dalje po nogometu. Danas isto kada se provozam pored terena, taj koš i tabla samo što se nisu sami od sebe urušili. Em je nosiva konstrukcija hrđava, em je tabla napukla, mrežice ni nema....teren na kome ni duhovi ne bi igrali.... E da, i usprkos mojoj visini, nikada me nije u mladosti pitao: hej želiš možda košarku trenirati? ništa...

Danas kada bolje pogledam Hrvatsku, ta košarka se jedino još igra na moru... u Zadru, Splitu, Šibeniku...i naravno u Zagrebu, al samo zbog toga jer ono...migracije ljudi, pa dođu ljudi s mora studirati u Zagreb pa eto...igra se košarka i u Zagrebu...

Propali sport kod nas

Nikila

pre 4 godine

Slovenija nema kvaliteta ispod koša, imaju dobre bekove, i šta rade, dovedu visokog igrača i postanu 30 posto ozbiljnija reprezentacija. Hrvatska isto tako nema beka, plejmejkera, pa lepo vide sa svojima u NBA, ili ko ima najviše asistencija u Evroligi, neko će pristati, pa i platiti ako treba. Inače imaju naturalizovanog Džastina Hamiltona ali on igra u Kini i mislim da je bio povređen, a igra napozicijama 4/5. Isto tako i Srbija, nama fali krilo šuter 2/3 Džon Končar, možda bi on želeo, a ima i naše korene, ili bilo koga drugog ko bi nam bio od pomoći. Španija, Francuska, Turska nemaju takav problem, zašto bi ga mi imali?

Spanjolske sestarde i petarde za nas mitomane

pre 4 godine

Hrvatska ce na ove Olimpijske Igre ide samo sa vaterpolom od momcadskih sportova i sa jedva 58 olimpijaca, pa me interesira kako to da umisljamo da smo sila u sportu a nema nas ni manji vlak da napunimo za Igre?

Q

pre 4 godine

Nikakav šok potpuno očekivano čak niti izbornik nije vjerovao pa najboljega razigravača (kakav-takav) mavru nije ni pozvao nego ga odmara za klub dok god igraju jugo ligu i inaju menađere iz susjedstva želim im ovakve rezultate

Locutus

pre 4 godine

Hrvatski košarkaši su kao i srpski fudbaleri, imaju kvalitet ali nemaju hemiju.
(MIROSLAV NBGD, 3. jul 2021 18:11)

Ne znam za hrvatske košarkaše, ali naši fudbaleri osim nekoliko izuzetaka nemaju nikakav kvalitet.

Vedro

pre 4 godine

Hrvatski košarkaši su kao i srpski fudbaleri, imaju kvalitet ali nemaju hemiju.
(MIROSLAV NBGD, 3. jul 2021 18:11)

Ne znam za hrvatske košarkaše, ali naši fudbaleri osim nekoliko izuzetaka nemaju nikakav kvalitet.
(Locutus, 03. jul 2021 18:25)

Grijesis. Srbijanski nogometasi imaju puno veci kvalitet nego sto ti mislis da znas da imaju.

Scotland-20

pre 4 godine

Ne znam što poredite njihove košarkaše sa našim fudbalerima. 
Naši mladi fudbaleri su bili prvaci sveta pre 6 godina u finalu pobedili Brazil i dva puta su bili prvaci Evrope. Samo je pitanje vremena kada ćemo i u fudbalu početi da pravimo rezultate. 
Oni su se u košarci odavno ugasili i klupskoj i u reprezentativnoj a u „nogometu“ sta su napravili napravili su, ta generacija se povlači a novi tek treba da se dokazu. Trenutno nisu bolji ni u fudbalu od nas i to će naredna velika takmičenja i pokazati, mozda već u Kataru.
(Sava, 03. jul 2021 18:46)

Ovaj bi npr. s jednom pobjedom u nogometu protiv Hrvatske bacio u vodu 30 godina kontinuiteta. A naši mladi košarkaši su bili pet puta prvi, pa šta.

privatni političar

pre 4 godine

Karma je čudo. Ne zbog onog njihovog čuvenog "postolja", već zbog toga što su se neki dotični Hrvati ovde u komentarima ismevali našoj reprezentaciji koja je tada jedva pobedila Filipince. Nema šta, karma je čudo.

Pijani zlotvor

pre 4 godine

Kakav sok susjedi?! Kako mozete reci za hrvatsku kosarku da je ovo sok? Pa sok svjetskih razmera bi bio da smo uopce dosli u priliku da igramo finale sa Brazilom a ne da pricam da ih pobijedimo i odemo na OI. Hrvatska je dozivjela totalni debakl u svim sportovima posljednjih mjeseci. Vjerovali ili ne, imacemo samo jedan momcadski sport u Tokyu i to vaterpolo koji smo jedva na cistu srecu promasenoga peterca Rusije uspjeli izvuci i otici. Takodjer, na samim Igrama imat cemo jedva oko 60 sportasa sto je nikad manje i nikad bijednije. Mit "sportske velesile" razbijen najsurovije moguce.

Mali Hijavata

pre 4 godine

Hrvatski košarkaši su kao i srpski fudbaleri, imaju kvalitet ali nemaju hemiju.
(MIROSLAV NBGD, 3. jul 2021 18:11)

Ne znam za hrvatske košarkaše, ali naši fudbaleri osim nekoliko izuzetaka nemaju nikakav kvalitet.
(Locutus, 3. jul 2021 18:25

Samo Tadić ima kvalitet, kao i Bogdanović kod Hrvata u košarci. Ostali vezare, i kod nas u fudbalu i kod njih u basketu.

Новицки

pre 4 godine

Богдановић је дао 38, тј. тачно поча поена Хрватске. Свака му част али осим Хезоње остали су катастрофа.
П.С. Хрватска у кошарци је иста као ми у фудбалу, идентична.

Posmatrač

pre 4 godine

Hrvati imaju svoj košarkaški usud - silazak sa postoljq , a mi istu priču u fudbalu !
Sa kog li smo to fudbalskog postolja mi sišli ?
Ja pamtim samo onaj Zvezdin ( ali su igrači bili iz Yu) uspeh iz Barija .
Inače - slabašan je kvalitet košarke na ovim turnirima ... nivItalijsni nisu za bacanje ! Oprez !!

mi los

pre 4 godine

Da su uspeli nekako da se plasiraju na OL mogli bi da skupe dosta kvalitetne igrace ali ovako nista, ko mi u fudbalu samo sto se lože malo vise od nas.

KoRn

pre 4 godine

Ma gde brate, razumem vas komšije Klinsman,Mateus,Breme,Litbarski, Augenteler itd.Klinsman sipa trojke samo zvoni,a Mateus zver u reketu.

Neo@

pre 4 godine

Pijani zlotvor, 03. jul 2021 18:18)

Braćala... Od kako Koštunica pre 15-ak godina doneo zakon o sportu, gde se svaka medalja nagrađuje penzijom, uz to i svaka medalja se nagrađuje zasebno novčano, sport kod nas ide bogami lepo.
Prvaci sveta i Evrope u ženskoj odbojci, prvaci Evrope u muškoj odbojci, za vaterpolo da ne govorim, prvaci Evrope u ženskoj košarci, viceprvaci sveta, Evrope i Olimpijade u muškoj košarci, Djokovic je prelepa bajka za sebe, atletika, rvanje, strelci, džudo, itd, itd...
Iskreno, razmišljam i nikako mi nije jasno odakle Srbiji takvi rezultati?!?
Vi kad se izvinete za onaj silazak sa postolja, vama od košarke nema ništa!
A šteta... Kakve ste igrače nekad imali, prvake Evrope, baš šteta!
Da se vrate rivalstva sa srpskim ekipama, pa da uživamo!!!

Janko:

pre 4 godine

Aj da se ne smejem jer ni naši nisu izborili vizu još uvek ali ovo je jače od mene hahahahaahahahaha kakvi luzeri brate mili .... sad će izjave "svi igraju košarku danas"!

ghh

pre 4 godine

Da se nisu provukli protiv Rusa u vaterpolu išli bi bez predstavnika u timskim sportovima u Tokijo, a ovde čeato slušamo o tome kako su velika sportska nacija.

ostali samo dugmići

pre 4 godine

Њима је кошарка од распада Југе постала мисаона именица. Не знам када су се последњи пут пласирали на неко важније такмичење, а о медаљама могу само да сањају како изгледају. То их прати од када су напустили подијум на европском првенству у Атини када смо ми били први а они трећи па напустили подијум да не би слушали српску химну. То проклетство ће их дуго пратити, и треба.

Džeri

pre 4 godine

“Naši mladi fudbaleri su bili prvaci sveta pre 6 godina u finalu pobedili Brazil i dva puta su bili prvaci Evrope. Samo je pitanje vremena kada ćemo i u fudbalu početi da pravimo rezultate. “

Nismo imali rezultate 100 godina, ali samo je pitanje vremena? A nisi se zapitao zašto ih nije bilo do sada? To što nam nije dalo do sada da uspemo u fudbalu, neće nam davati ni ubuduće, pošto se tu ništa ne menja. I ne mešaj juniore i seniore, to su babe i žabe.

Don Quijote

pre 4 godine

Onog dana kada su izvucene grupe, napisao sam ovde, da ce Hrvatska vrlo tesko proci pored Brasila.
Objektivno, velika steta, jer je uvek lepo igrati protiv njih na velikim takmicenjima. Srbija-Hrvatska to je uvek kao Zvezda-Partizan ili Real-Barça. Vise od igre.
Steta.

Dusan

pre 4 godine

I posle 30 godina tragičnih rezultata nekako još uvek Hrvate smatram košarkaškom nacijom i stalno očekujem da se trgnu i da krenu da igraju, ali nikako da se to dogodi. Verovatno su im košarkaški savez i stručna baza loši, a i interesovanje dece nije na dovoljno visokom nivou. Prilično su fokusirani na fudbal, a tu je razlika u resursima u odnosu na najveće sile toliko velika da je suludo očekivati da bilo koja mala zemlja može ostvarivati u kontinuitetu dobre rezultate. I ovo što su do sada ostvarili je neverovatno ali nakon odlaska ove briljantne generacije sigurno će uslediti sušni period. Možda će onda košarka malo dobiti na interesovanju i značaju.

Profesor BG

pre 4 godine

I pored jako dobrih igraca, dobrih trenera, Hrvatska vec decenijama ne uspeva da napravi dobar rezultat u kosarci. Nisam sujeveran, ali sve vise mislim da je "onaj" odlazak sa podijuma, prokletstvo koje ih sve vreme prati, sa druge strane, mi smo u kosarci i do tada, ali i od tada i dalje, ako ne uvek na vrhu, onda u samom vrhu.

Lajavi Krelac

pre 4 godine

Šta se ovo dešava sa hrvatskom košarkom, ovo je čudo.

Meni je ovo neverovatno, da ne mogu da odigraju 2 krštene utakmice, sa skoro kompletnim timom (minus Šarić i Zubac).

Neko prokletstvo šta li je? Deluje kao da bi i sa pvpm dvojicom isto bilo.

Dino

pre 4 godine

Hrvatska, zemlja apsurda! Dali smo novce da organiziramo turnir u sportu u kojemu smo razina Moldavije i znali smo da nemamo sanse za OI taman i da nas ostali puste.

Simon

pre 4 godine

Nemačka ima ozbiljnu ekipu i za mene ovo ipak nije iznenađenje. Mada, dozvoliti im takav finiš sa serijim 19:2... to boli protiv bilo koga da se desi. I znači da je Hrvatska veći deo utakmice igrala odlično.

Mikloš Salamander

pre 4 godine

Bojan@

U druze sad ga pretera,reko si od 58 da ce pola osvojiti medalje ili imaju velike sanse,samo si nabrojao par sportista,neznam stvarno oko tekvonda kako stojite,za ove veslace sam cuo,tu je moguce,tenis imate Mektica i Pavica mislim, i tu da imate sanse,po meni gde stvarno vam je sigurica jeste Perkovic ako je u onoj formi od ranije,ostale su na dugom stapu te medalje!.
Kod Srbije,kazes Djokovicu nije sigurna medalja zbog promene podloge,tu se vidi druze da ne pratis dovoljno tenis ili namerno tako pricas,vidi Noletu nije nikakav problem da predje sa betona na sljaku i osvoji masters ili RG.kao i da direktno sa RG ode na wimbldon i osvoji ga.idemo dalje,u vaterpolu je dosta sigurna medalja,pa zenska odb.selekcija,zenska/muska kosarka,3x3 basket sigurica,to su ekipni sportovi,sto se tice ind.rvaci mogu da osvoje najmanje jednu do dve medalje,tekvondo takodje kao i karate,streljastvo tradicionalno medalje,Ivana Spanovic takodje iako je bila povredjena mislim da moze do medalje,takodje imamo dobre veslace koji mogu do medalje!.mozda sam ispustio jos nekog ali to je to otprilike!.Tako da druze siguran sam 100% da cemo na ovim OI imati vise medalja od Hrvatske!.

domovina

pre 4 godine

Ma važno je da su oni izgradili kult nogometne reprezentacije... hahaha.
(Lala NS, 3. jul 2021 18:24)

Taj kult nije star od Rusije 2018,već se gradi od EP 96' u Engleskoj i da u Hrvatskoj postoji kult reprezentacije u nogometu,to se možeš uvjeriti kad igra Hrvatska.
A košarka nam je preloša i nisam apsolutno ništa očekivao od ovog turnira,gotovo pa nebitan sport u Hrvatskoj,osim u Zadru.

Močanje uz vetar tisućljetne kifle...

pre 4 godine

(domovina, 4. jul 2021 09:32)

Osto vam kult glinenih golubova i vera da je Ujak najbliži rod i najmudriji... pravo ga znate negovati.

Nacija koja racionalizuje klanje dece i logore za iste, a da ne racionalizuje sportske debakle svoje.

Штилцована катаболцна

pre 4 godine

Srbija na Olimpijske Igre ide sa skoro 100 sportasa i 4 momcadska sporta, Hrvatska ide sa jedva 58 sportasa i jedva jednim momcadskim sportom. Tko je bolji u sportu, sto mislite?
(:D, 3. jul 2021 18:24)

тачније, пет екипних спортова. Иде и мушка стонотениска репрезентација.

Dr Mr

pre 4 godine

I bolje,manje ce da se nerviraju. A i mi sta cemo? Odemo u Tokio da nas ubiju Slovenci sa 25 razlike. Lepo sad da izgubimo od Italije i ska probljem.
(Dr. Agan, 03. jul 2021 18:01)

suma sumarum, koliko moras biti ogranicen da kazes da je bolje da se ne ide na olimpijadu nego da se ide...???

Nikola Jokić sigurno nije gledao Nebesku udicu

pre 4 godine

Sad nađite onu vest sa OI iz 2016. na Indesku. Hrvatu su već tad, od strane američkih novinara, viđeni kao šampioni oi, sp i ep ahahahaha. Dok smo se mi veselili srebru, oni su živeli u 2020. godini :D

mcvc

pre 4 godine

Glavni problem Hrvatske je sto nemaju pravog plejmejkera vec decenijama. Ako baziras igru na Leni Roko Ukicu koji ima 36 godina i prvi je plejmejker Splita koji se jedva spasao da ne ispadne iz ABA Lige, dzaba ti NBA igraci. Mozda bi malo bolje prosli da je Krunoslav Simon bio tu (ali i on je vec u godinama i vise bi bio pomocno resenje). A nemaju ni dubinu klupe (mogu da se vade da im fale Saric, Zubac, Bender ali to su sve visoki igraci koji me mogu da kreiraju igru).

Vidjivo je da je njihova klupska kosarka u raspadu (Cibona, Split, Zadar, Sibenka su na 10% nivoa u odnous na 80-te) i to je glavni razlog njihovog pada, ali to je opomena i za nas da moramo da cuvamo/revitalizujemo regionalne centre kao sto su Cacak, Valjevo, Novi Sad itd. a ne samo da se gleda koga Mishko nadje i koga Zvezda i Partizan kupe. A nismo bas na tom polju toliko bolji od Hrvatske...

Mare

pre 4 godine

@matej
To je tužna sudbina ovog sporta. I u Srbiji se to dešava. Ja imam 45 godina. Pamtim utakmice Partizana i Jugoplastike. Voleo sam tada da gledam domaću (jugoslovensku) košarku. Nikad nisam trenirao, ali imali smo u kraju tri-četiri terena za košarku i jedan za rukomet (mali fudbal). Izlazio sam na košarku još od 8 ujutru. Onda se popodne skupimo za fudbal, pa onako umorni opet odemo predveče da gledamo matore kako igraju basket. Popodne je praktično bilo nemoguće naći slobodan teren za basket.
Danas tamo nema nikoga. Neki tereni su pretvoreni u parkinge. Deca treniraju košarku samo po klubovima. Ta deca će juriti odlazak u NBA i neće znati šta znače utakmice reprezentacije. Tužno.

Ramzes

pre 4 godine

Šok? Šok je samo za onoga ko je prespavao poslednjih 30 godina i poslednji put gledao Hrvatsku u vreme Kukoča i Dražena.
Hrvatska nije ni u prvih 15 ekipa sveta.
Prvo ta priča da oni imaju podjednako dobre igrače kao Srbija ali im eto, ne ide, je potpuna iluzija.
Pored jakih imena poput Bogdanovića, Šarića,Zubca i Hezonje ljudi ne vide da su tu generalno igrači iz domaće lige, mladi nedokazani igrači, stariji likovi koji su daleko od svog prajma poput Bilana, a potom igrači iz Vroclava, Miteldojčera i Dinamo Sasarija.
Pritom, ko prati košarku zna da se ni najbolji hrvatski košarkaši nisu isticali prošle sezone, naročito u Evropi.

Dakle, pored toga o čemu svi govore, tog nekog "nevidljivog prokletstva" koje ih prati od Atine, Hrvati jednostavno nisu košarkaška nacija i tačka. Imali su bljesak početkom devedesetih, ali posle toga oni više nisu tim za medalje. Plasman među 16 ili 8 najboljih je plafon, sve ostalo je senzacija.

slusaj

pre 4 godine

Hrvati imaju svoj košarkaški usud - silazak sa postoljq , a mi istu priču u fudbalu !
Sa kog li smo to fudbalskog postolja mi sišli ?
Ja pamtim samo onaj Zvezdin ( ali su igrači bili iz Yu) uspeh iz Barija .
Inače - slabašan je kvalitet košarke na ovim turnirima ... nivItalijsni nisu za bacanje ! Oprez !!
(Posmatrač, 3. jul 2021 19:29)

Pa i ti hrvatski kosarkasi su bili iz YU.

111

pre 4 godine

Stiglo naredjenje,morali su da izgube.
(Trig, 3. jul 2021 23:28)


Mislis da sidju sa postolja? E sada bi opet stiglo naredjenje da se popnu ali neda onaj odozgo. Tesko je to prokletstvo..

egil

pre 4 godine

Zasto sok? Brazil ih pregazio u prvoj utakmici, protiv Tunisa doveli utalmicu na jednu loptu. Nemci prosek ali ocigledno je i to dovoljno za finale za ovakvu Hrvatsku

To je realnost a ne šok

pre 4 godine

Slab karakter,slaba psiha,ništa tu šokantno nema što se tiče Hrvatske u košarci,zadnjih godina.Ne, nije to avet prošlosti iz 1995,to je loš rad ljudi iz saveza,plus bezobrazluk nabeđenih zvezda reprezentacije.

Powerslave

pre 4 godine

Hrvatski košarkaši su kao i srpski fudbaleri, imaju kvalitet ali nemaju hemiju.
(MIROSLAV NBGD, 3. jul 2021 18:11)

Ne znam za hrvatske košarkaše, ali naši fudbaleri osim nekoliko izuzetaka nemaju nikakav kvalitet.
(Locutus, 03. jul 2021 18:25)

Pa isto kao i njihovi košarkaši.

lobotomijada

pre 4 godine

I bolje,manje ce da se nerviraju. A i mi sta cemo? Odemo u Tokio da nas ubiju Slovenci sa 25 razlike. Lepo sad da izgubimo od Italije i ska probljem.
(Dr. Agan, 03. jul 2021 18:01)

Bolje sad da izgubim, da ne bi kasnije izgubio. Kako znas da ces da izgubis ako se ne takmicis?!

bojan

pre 4 godine

(Mikloš Salamander, 4. jul 2021 01:01

Vidićemo. Ja ti kažem da će uzeti 10 medalja kao svaki put.
Basket sam zaboravio, tu je sigurna medalja jer ima 8 ekipa.
Još imaju onog gimnastičarka, prvog na listi u nekoj disciplini, matićku u dzudou, u rvanju takođe velikog favorita, 2 medalje u veslanju, zatim u jedrenje takođe očekuju 2 medalje. Streljaštvo u glinenim golubovima. Je smešno ali oni tu nalupaju medalja

vanga

pre 4 godine

vanga@

Nema vradzbina,ali tako ispada od 95' nemogu da se sastave iako realno uvek su imali vrhunske pojedince,da li se lose radi,neznam,verovatno,ne zanima me,pored gore navedene 95' godine postoji i ono Srbija i to mogu samo Srbi(Slavko Cvitković) i Djordjevic kao i Kecman.Nesto stvarno ima,neka sila...jer se precesto desavalo da bi bilo slucajno?.
(Mikloš Salamander, 3. jul 2021 22:17) # Link komentara

koji vrhunski pojedinci u zadnjih 20 godina? amo bit realni, u kosarci ili nogometu kao popularnim sportovima tesko je godinama biti u vrhu. i srbija je prije 2 godine trebala bolje na sp po pojedincima. nema tu vrazdbine, usuda ili ne znam sta. igraju i drugi, neki rade bolje, ponekad imaju malo srece i to je to.

Mihajlo

pre 4 godine

Steta,na olimpijadi bi bili u grupi s nama da su prosli,bas mnogo divlja ekipa,Bogdanovic i Hezonja siluju loptu,ostali gledaju,dok dodje red na njih da sutnu zaborave kad su dodirnuli zadnji put loptu.
Fali im dobar plej i neki igrac koji ima mozga,slusam i ovog njihovog komentatora,stalno vice trica,pa nije trica jedini nacin da se da kos u kosarci.

Q

pre 4 godine

Uostalom tko misli da s ukićem i bilanom može igrati ozbiljnu košarku taj je promašio sport nego hvala onome komentatoru neki dan protiv brazil koji zove jordana đordano a šakića sakić😂

croata

pre 4 godine

To je tužna sudbina ovog sporta. I u Srbiji se to dešava. Ja imam 45 godina. Pamtim utakmice Partizana i Jugoplastike. Voleo sam tada da gledam domaću (jugoslovensku) košarku. Nikad nisam trenirao, ali imali smo u kraju tri-četiri terena za košarku i jedan za rukomet (mali fudbal). Izlazio sam na košarku još od 8 ujutru. Onda se popodne skupimo za fudbal, pa onako umorni opet odemo predveče da gledamo matore kako igraju basket. Popodne je praktično bilo nemoguće naći slobodan teren za basket.
Danas tamo nema nikoga. Neki tereni su pretvoreni u parkinge. Deca treniraju košarku samo po klubovima. Ta deca će juriti odlazak u NBA i neće znati šta znače utakmice reprezentacije. Tužno.
(Mare, 03. jul 2021 18:

I ja sam tu negdje tvojih godina, pamtim i ja po 20 trojki na basketu, kad izgubis treba bar 4 sata da dodjes opet na red, ali cekas.. Tako je bilo svuda u hrvatskoj krajem 80tih i pocetkom 90tih. Voljeli smo nogomet, al kosarka je bila nacionalni sport.
Danas na kosarkaskim terenima klinci igraju rukomet, golovi su im donja konstrukcija kosa, tu i tamo neki zanesenjaci bace koji basket, bez zara, doslovno nam je kosarka umrla. Sad smo izgubili i pisem iz birtije pune ko sipak, osim nas starijih koji smo ispratili jos jedno posrnuce, klinci ni jednu rijec o kosarci, ni ne znaju da se ista igra. Znam pitati mog necaka(20 god) dal zna nesto o nasoj kosarci, ono cuo je za kukoca i drazena, al da smo tu bezveznjaci pa ne gleda uopce. A njegova klapa je do sad u zivotu odigrala jedan basket, ko da su igrali kriket, na takav nacin to dozivljavaju. Egzotika. To je danasnja realnost u hrvatskoj sto se tice kosarke. Ovo sad sto smo izgubili je samo normala. Ne znam da li cemo se ikad vise izvuci iz ovog gliba. Prije mislim da ce nam kosarka postati ko odbojka, amaterski sport. Zao mi je zbog tog, ali jednostavno, rjesenje ne postoji, previse je poraza i vremena proslo da bi se ista dalo ispraviti. Klinci u hr su kosarci rekli zbogom.

pantelejac

pre 4 godine

Hrvati i dalje misle da su nešto u košarci, a realno imaju 2 - 3 dobra igrača i to je to. Pleja nemaju godinama, peglali su to nekako, ali sada ni to ne može više.Nemaju šanse da pobede velike ekipe kao Španiju, Francusku, Australiju pa ni Srbiju. I ovo je realnost, teško je biti dobar u više sportova za tako malu zemlju. Bolje da se orjentišu na ono u čemu su dobri jer košarka to svakako nije.

Kole

pre 4 godine

I Čilić je izgjbio posle preokreta Medvedeva, a baš sam navijao za njega, jer bi Rus mogao Novaku da pravi problem ako se sretnu.

Nebojša

pre 4 godine

Nebitno ko ti je bio protivnik 19-2 u poslednjih šest minuta a vodili su pre toga je neverovatna sramota nad sramotama ovo čak ni naši fudbaleri ne mogu.

beogradski

pre 4 godine

Srbija na Olimpijske Igre ide sa skoro 100 sportasa i 4 momcadska sporta, Hrvatska ide sa jedva 58 sportasa i jedva jednim momcadskim sportom. Tko je bolji u sportu, sto mislite?
(:D, 3. jul 2021 18:24)

тачније, пет екипних спортова. Иде и мушка стонотениска репрезентација.
(Штилцована катаболцна, 3. jul 2021 19:05)

Muska vaterpolo reprezentacija
Zenska kosarkaska
Zenska odbojkaska
Muska 3x3 kosarkaska (prvi favoriti za zlato)

Ceka se jos muska kosarkaska reprezentacija, odbojkasi podbacili, drugi put za redom.

Иван

pre 4 godine

Реалан резултат Хрвата. Не можеш играти без плејмејкера, не може се све сводити на соло продоре Хезоње и шутеве Бојана. Њих двојица имају превише недостатака да би својим квалитетима покрили толике рупе. А Немачка свакако има много јачи састав од Хрвата, чак и без Шрудера, Тајса, Клебера, Цибсера Хартенштајна, Плајса, играча са НБА искуством. Ло, Бонга, Бартел, Тиман, Фојтман и Вагнер су ипак категорија више од неког Шакића или Јордана, који су максимално на нивоу Бенцинга. То је база какву Хрватска нема тренутно. И Бразил има и главу у реп. Ова Немачка кад би се изборила за Токио и појачала Шрудером, Клебером и Тајсом, била би опасна екипа. Они, Словенци са Луком, Канађани, који су јаки иако им фале Мареј, Гилџиса-Александер, Кларк, Бушер и Брукс, ми са свима који нам недостају, све су то базе с каквима Хрватска заиста не може да се мери у овом тренутку. Не помаже ту ни домаћи терен.

Mikloš Salamander

pre 4 godine

vanga@

Nema vradzbina,ali tako ispada od 95' nemogu da se sastave iako realno uvek su imali vrhunske pojedince,da li se lose radi,neznam,verovatno,ne zanima me,pored gore navedene 95' godine postoji i ono Srbija i to mogu samo Srbi(Slavko Cvitković) i Djordjevic kao i Kecman.Nesto stvarno ima,neka sila...jer se precesto desavalo da bi bilo slucajno?.

Topnik

pre 4 godine

Košarka je umirući sport kod nas Hrvata, imamo Bogdanovića i par visokih igrača, to je sve. Ovo ostalo je katastrofa, bekovi nivo Aba 2 lige, treneri također, savez luta, klubovi propadaju...jedini koji je nešto uspio napraviti je Aco Petrović, ali pametnjakovići iz saveza su ga potjerali jer nije slušao njihove preporuke. Eto sad bi on mogao s Brazilom na Olimpijadu iz Splita, nakon što je usput našamarao naše 30 razlike, bila bi to poetska pravda. Nema više košarkaške kulture i preostaje nam samo sjećanje na neka bolja vremena, no od nostalgije se ne živi.

Damir 1965

pre 4 godine

Nisu krivi ovi igrači. Krivi su Kukoč, Radža, Komazec, koji nisu loši ljudi,što su dozvolili da ih vozaju neki ljudi zli i od njih naprave luzere.Tradicija se na stavlja.

Goran

pre 4 godine

Pa taj Ukic ima 100 godina i vec 200 godina igra za hrvatski tim? Sta je to, igrace dok ne ode u starosnu penziju sa 65 godina??? Valjda ce Srbija da pobedi "zabare"....

Mikloš Salamander

pre 4 godine

matori@

Nisi u pravu ti druze,nije bas da se ne dobija nista od drzave,sada su kosarkasice za zlatnu medalju dobile po 20 hiljade evra,pre toga su takodje odbojkasice za zlatnu medalju na EP dobile isto po 20 hiljade evra!.

Barkley81

pre 4 godine

Bez namere da ikog uvredim, ako ne mozes Nemacku da pobedis, protiv Brazila bi onda tek tesko bilo. Doduse, pojma nemam u kakvom su sastavu dosli Brazilci

Milorad

pre 4 godine

@Matej
E moj Matej, ni kod nas se više ne igra košarka koliko se nekada igrala. Sada na košarkaškim terenima deca igraju tenis, mada u poslednje vreme čak ni to.
Uveče izadje poneki vršnjak od 30+ godina i onako lenjo baci koju loptu na koš i ode na pivo.

JPR24

pre 4 godine

Hrvatska igra taktiku : Daj loptu Bojanu Bogdanovicu, i beži sto dalje ne bi ti slučajno dodao !! A on realno, može da im kaže Ajd ćao bilo je dosta ! Pa i sada da nije bilo njega, ne bi ni ovu jadnu grupu prošli, a od Nemaca bi izgubili sa 30 komada…

Istina

pre 4 godine

@(Neo@, 03. jul 2021 20:33)

treba da se bolje informišeš.
nacionalna penzija se dobija samo za medalje sa OI i svetskih prvenstava.
sa medaljom sa evropskih prvenstava se ne dobija od države ništa.
(matori, 3. jul 2021 22:30)

Ne lupaj ono u šta se ne razumeš i ne širi neistine.Evo ti šta piše u zakonu.
Zakon kaže da se nacionalna sportska priznanja u vidu doživotnih mesečnih primanja dodeljuju osvajačima medalja na Olimpijskim i Paraolimpijskim igrama, Šahovskoj olimpijadi, svetskim i evropskim prvenstvima, kao i nosiocima svetskih rekorda u olimpijskim i paraolimpijskim disciplinama i osvajačima Dejvis ili Fed kupa međunarodne teniske federacije.

Milan11

pre 4 godine

Istina je veoma prosta - jednostavno nemaju timski kvalitet za nešto više. Ove male države imaju pola-timove, jer nisu pokrivene na svim pozicijama. Ne bi ni Slovenci mnogo bolje prošli bez Amerikanca na poziciji petice. Ako fali dobar plej kao u Hrvata, to je onda još teže jer nema organizacije igre.