Pekar, lekar, apotekar
pre 4 godine
Znači, Rodik je GOAT u odnosu na Nola.
A tek Safin, taj mu ni set nije dao, kamoli meč...
Subota, 03.07.2021.
08:15
Pat Keš, šampion Vimbldona iz 1987. godine, smatra da je Novak Đoković već sada u trci za GOAT ispred Rodžera Federera i Rafe Nadala.
IMAGE SOURCE
pre 4 godine
Znači, Rodik je GOAT u odnosu na Nola.
A tek Safin, taj mu ni set nije dao, kamoli meč...
pre 4 godine
Bolji to stoji al do 2011 nije bio jer pre svoje dominacije u tenisu imao negativan bilans.
pre 4 godine
Gleda se broj osvojenih GS. Tacno tako ali sta cemo sa sva cetiri osvojena GS u isto vreme. To ima samo Nole i ostace tako sigurno. Jer ni Nadal a tek Rodzer imaju nula posto sansi da to urade.
Ako svi imaju isti broj GS onda se gleda medjusobni skor. Znaci Nole i samo Nole je GOAT.
pre 4 godine
Novak drzi 9 od 10 najvaznijih teniskih rekorda. Sledece nedelje ce da drzi 10 od 10 najvaznjih teniskih rekorda. I onda kazu Federer je GOAT??? LOL :D Pa rodja dzemperko je mala beba koja ceo zivot igra jedan te isti servis volej tenis i nikad nije uspeo da unapredi svoju igru jer nije znao kako a 75% onoga sto je osvojio je osvojio u slaboj eri tenisa od 2003 do 2007 godine ili kad je No1e bio povredjen 2016-17 godine. Pitanje je da li je rodja uopste dovoljno dobar da bude drugi svih vremena jer ga Nadal rastura odavno ali za sada Nadal nema druge rekorde osim boljeg H2H skora sa dzemperkom i boljeg skora u finalima GS turnira sa njim.
Kako No1e drzi sve najteze rekordevec duze vremena i niko nema sansu da ih prestigne u skoro veme, a najverovatnije nikada ni nece, onda zapade, mozes da zatvoris debatu o GOAT-u!!!
pre 4 godine
Ко не мисли да је Ноле ГОАТ и тражи длаке у (свом) јајету нека их прво нађе код себе па после тога нека крене по комшилуку.
pre 4 godine
Glupost. Najvažniji parametar je broj GS. Za tacno 8 dana nas Djokovic osvaja 20. GS i postaje zvanicno GOAT! Jos samo 8 dana!!!
pre 4 godine
@ Pitam za druga
Smaras na svim poljima, aj paljba!
pre 4 godine
Znači Kirjos je ispred Novaka, kao i Karlović...
(Srle, 03. jul 2021 08:39)
Kako se neki ljudi izgleda namerno prave ludi ili kako ovo komentarisati. Znaci desi se da neko pobedi najboljeg na svetu ali to ne znaci da je automatski on najbolji u tenisu. Medjusobni skor moze da ima nekog znacaja tek preko 10 odigranih meceva i da Novak odigra sa obojcom skor bi na kraju bio oko 8-2 ili 7-3. Kirgios i Karlovic da bi bili u rangu sa Novakom prvo treba da postanu npr. broj 1 ali to ne vredi objasnjavati obicnom trolu koji je maznuo moj nick.
pre 4 godine
Кад Новак сустигне (и престигне) Надала и Федерера по броју освојених ГС за многе ће једини критеријум за ГОАТ и даље бити број освојених Базела и Халеа....ајде људи уозбиљите се већ једном!
pre 4 godine
Apsolutno me briga za medjusobni skor. Sad bih potpisao da ga obojica prestignu u tome, a da Novak dodje do 25 GS titula i 400 nedelja na listi.
pre 4 godine
Kad sam bio klinac, drali su me u klikerima ko mladog majmuna. Eeee, al bio sam najsimpatičniji i najomiljeniji.
pre 4 godine
@Realno najvazniji parametar je broj provedenih nedelja na prvom mestu. Koliko dugo je koji igrac bio najbolji u istoriji. Posle toga broj grend slemova, pa Olimpijada, medjusobni susreti, mastersi, Dejvis kup i ostalo..
Suma sumarum: ako na kraju svoje karijere jedan igrac bude u svim tim parametrima najbolji, onda apsolutno nema dileme!
(ads, 03. jul 2021 10:58)
olimpijada nikako nije tako visoko rangirana, ona je recimo duplo manje bitna od zavrsnog mastersa… svaki atp masters 1000 je vazniji od olimpijade.. ne moze turnir koji donosi 750 atp poena da bude vazniji od nekog koji donosi 1000 ili 1500… olimpijada do skoro igracima nije bila uopste bitna, nije donosila ni nikakve atp poene, to se promenilo tek od relativno skoro.. naravno da zelim da je nole osvoji, ali vise iz nekog gusta da znam da je bas sve moguce osvojio, nego sto je stvarno bitna u svetu tenisa
pre 4 godine
Znači Kirjos je ispred Novaka, kao i Karlović...
(Srle, 03. jul 2021 08:39)
Tako je, eto i ti imas svoga GOATa.
?
pre 4 godine
Dok se Rafa izležava na Majorci,sunčajući se i ispijajući koktele,Nolo mora da prašinari celo leto ne bi li se izjednačio po broju GS.Dok u senci suncobrana ispija koktele prisećajući se kako je kao mlad osvojio dva zlata na OI, Nolo koji ima drvenu medalju mora pod stare dane da se pati i rmbači u Tokiju...E,moj Nolo...
(Goksi, 03. jul 2021 09:45)
Док се Ноло шетао по ртњу бик Рафа је морао да шљака широм Европе. Нагутао се човек шљаке само тако. И мислио је да ће му то помоћи. Ал није. Сада је отишао да се лечи од нагутане шљаке. А лепо је могао да дође у Лондон, мања температура, пријатније се игра, и ко господин да испадне.
pre 4 godine
@ Goksi
Novak ima bronzu na OI. Ali posto si balavac ti mislis da su drvena medalja(4 mesto) i bronza isto. Ali eto jedan parametar od 50 u kom je tvoj ljubimac bolji. Pa i to moze uskoro da se promeni. Ali ono sto je jos bolje svih ostalih 49 drzi Novak. Kao npr. broj nedelja kao broj 1, zavrsenih godina kao broj 1, ukupan broj osvojenih najvaznijih turnira (GS, zasvrsni masters, atp 100), medjusobno skor sa igracima koje ti smatras kao GOAT itd…
pre 4 godine
Dok u senci suncobrana ispija koktele prisećajući se kako je kao mlad osvojio dva zlata na OI, Nolo koji ima drvenu medalju mora pod stare dane da se pati i rmbači u Tokiju...E,moj Nolo...
(Goksi, 3. jul 2021 09:45
Уз дужно поштовање према Олимпијским играма, златна медаља на ОИ нема значај у тенису.
О рмбачењу не бих, постоји јако мали број људи на овом свету који зарађују радећи оно што воле. Мој отац је један од тих. Након петнаест година у пензији, са пуних осамдесет година, одлучио је да престане да ради.
pre 4 godine
Naravno da H2H ima veliki značaj u proceni ko je bolji između dva igrača, naročito ako su odigrali značajan broj mečeva (nekoliko mečeva nije dovoljan uzorak za ocenu, ali kada odigrate 20+ mečeva u dužem vremenskom periodu, to je itekako bitno). Jednostavno Federer nikada ne može biti proglašen za GOAT-a, jer je lošiji od dvojice tenisera.
Na listi rivaliteta se takođe sve jasno vidi.
1. Đoković - Nadal 58 (30-28)
2. Đoković - Federer 50 (27-23)
3. Nadal - Federer 40 (26-14)
4. Đoković - Marej 36 (25-11)
4. Lend - Mekinro 36 (21-15)
Tek posle slede Konors - Lendl, Edberg - Beker, Mekinro - Konors i Sampras - Agasi, a mi stariji znamo koliko su to bili veliki rivaliteti.
To sto je Đoković u 3 najveća rivaliteta od prva 4 (bio bi i u prva 3 da Marej nije operisao kukove) povrepokazuje koliko je imao težak razvojni put i potvrđuje da je najbolji u najtežoj konkurenciji.
Neko je lepo pre koju godinu napisao, Federer je najbolji svih vremena, ali je Nadal bolji od njega, a Đoković je bolji od Nadala (i Federera naravno).
pre 4 godine
To Pete veze nema sa tim što pričaš jer, Agasi jedavne 1992 osvojio Wimbldone, tako što je u finalu savladao Ivaniševića, ali Ivanišević ipak nije Federer, koji je skoro svaki prošli Wimbldone bio u finalu, a kako? Tako što je omeo protivnike do finala. Ali isto tako ni Đoković nije Agasi, nego nešto mnogo jače i veće, pa ga je svaki put u tom finalu Novak omlatio. Ne zbog toga što je trava postala kao beton, nego što je Đoković usavršio igru na travu
pre 4 godine
To ono klulturno Nolo koje besni jer navijaju za drugog? Pitam za druga.
(Moggio, 03. jul 2021 08:39)
Na drugoj temi si pitao nešto slično, valjda za sebe, druga nisi pominjao, a ja sam ti odgovorio ovako:
Da imaš i gram mozga i bio bi preponosan. I ti i svi ostali ovde koji ovako komentarišete, da vas ne nabrajam, niste vredni. Neko naš, naše dete je prešlo igricu, a vi navijate za nekoga ko ne zna ni gde vam je otadžbina, mora se zamisliti pre nego ubode Srbiju na geografskoj karti.
Samo da vas sve pitam, a sa koje planine, iz koje šume su vaši sišli u gradove pša ste postali gospodskog porekla i ponašanja. Da ti deda komesar (ako ne znaš ovo ne znači "kao mesar, ali u stvari nije pravi masar" ili "kobajagi mesar", ovo je partizanski ideološki rukovodilac) nije odrastao u Beču gledajući "Na lepom plavom Dunavu" pa usvojio kao prirodno baletske pokrete i manire. Pre će biti da je u vunenim čarapama i opancima sišao sa planine. Čega se ti stidiš i zašto, šta je to u našoj istoriji čega se trebamo stideti i sagnuti glavu? Da ne idem dalje, jedini u drugom ratu nismo ubijali i proganjali Jevreje. malo li je?
Zato, ne stidi se korena i porekla nego se ponosi svojim, ponosi se time odakle si i od koga si. Veruj mi, ne boli, naprotiv.
Samo da dodam, pričate o svetskom čoveku koji govori pet jezika, a vi se frfljate i sa ovim nesrećnim srpskim, ni njega niste uspeli naučiti. Toliko o kulturi.
pre 4 godine
Goksi. Koji si ti lik....po tvom,nedelje,GS,mastersi ništa neće biti bitno jer je Nadal uzeo 2 zlata na OI...a da Novak ima i ta dva zlata merilo bi bilo....to samo ti znaš nesrećo?
pre 4 godine
@proliver
OK, kapiram sta hoces da kažeš, nego gde nadje Federer - Davidenko kao primer? Mrzi me da guglam ali kuću dajem da je H2H golemo na Rodzerovu stranu.
pre 4 godine
Najbolje da Nole uzme jos 2-3 GS-a, pa neka se oni posle prebrojavaju
(AlCapo, 03. jul 2021 10:09)
Jos 2-3..??? Sve ispod 25-26 GS ce smatratrati neuspjehom kada je Novak u pitanju. Steta za proslogodisnji Wimbldon i US Open, da nebi babe i korone, Novak bi sad na Wimbldonu jurio 22 GS.
pre 4 godine
2 x Zlatni masters 2 x Grendslem 330No.1 Sve ostalo je samo praznjenje suve slame
pre 4 godine
Kako neko moze da bude najbolji svih vremena kad nije najbolji ni u svom vremenu? Federer je vecito 3. od kada su se Nadal i Novak pojavili. Covek je najduze drzao 3. mesto u istoriji tenisa. To je rekord koji se retko kad spominje uz Rogera. Takodje ima negativan H2H protiv obojice i osvojio je najmanje GS i Mastersa tekmiceci se sa njima. Pa kako je onda najbolji svih vremena? Godine uticu, ali niko mu nije kriv sto se nije povukao pre 3-4 godine i zadrzao dostojanstvo. Posto jos uvek igra to je njegov problem sto ga sada svi redom pobedjuju.
pre 4 godine
Ovaj medjusobni skor je najveca glupost. Eto imate primer Djokovica i Nadala, iako se godisnje 3-4 puta vise turnira odigra na brzim podlogama, njih dvojica su isto meceva odigrali na brzim podlogama i na sljaci. Da je Nadal ispostovao Novaka na betonu i travi kao sto je Novak njega na sljaci, Novak bi sad Nadala u medjusobnim duelima vodio jedno 40:28, a ne 30:28. Jednostavno Nadal nije bio u stanju da toliko cesto dolazi do Novaka na betonu i travi. I onda kao kazu medjusobni skor, realno glupost najveca koja ne pokazuje pravo stanje stvari.
pre 4 godine
@Goksi Dok Rafa pije koktele (kinta kaplje), a Novak se muči na WB (takodje kinta kaplje), ti troluješ po netu.I naravno, nije sve u kinti, ima nešto i u glavi.
pre 4 godine
Priča o tome ko je GOAT,neće nikad biti ispričana,a da sva trojica ne budu u istoj rečenici.Zavisiće od subjektivne procene svakog čoveka.Što se tiče međusobnog skora jedna stvar pada u oči, i to ne mogu izmanipulisati ni mediji,ni razni stručnjaci u tenisu.Naime na silu i protiv zdravog razuma su proglasili za najveće rivalstvo Rodžera i Rafe a odigrali su 40 mečeva.Novak protiv Rodžera 10 više a protiv Rafe 18,i naravno da su svi ti mečevi bili u završnicama turnira.Tu subjektivno procena prestaje da važi,jer su ti brojevi neumoljivi,i razlika u odigranim mečevima je ogromna.
pre 4 godine
Apsolutno i jedino po meni u slucaju slicnog broja slemova,h2h. Sa vise od deset meceva. Kako neko moze biti bolji od tebe ako si ga dobio vise puta u duelima. Deluje kao neka obrnuta logika. Ja te dobijem ali si bolji od mene. Ok Goat je najbolji od svih u tom slucaju se ukljucuju ostali parametri,posto tenis nisu samo ova trojica. Svakako Novak u svakoj racunici,sem elegancije nema drugog izgovora da bude neko drugi. Jedino u kategoriji najboljeniji al to je vec subjektivan utisak
pre 4 godine
Niko vise ne pominje broj nedelja prvi na listi. Jedan od vaznijih parametara u trci za GOAT a svi ga precutkuju.
pre 4 godine
Dok se Rafa izležava na Majorci,sunčajući se i ispijajući koktele,Nolo mora da prašinari celo leto ne bi li se izjednačio po broju GS.Dok u senci suncobrana ispija koktele prisećajući se kako je kao mlad osvojio dva zlata na OI, Nolo koji ima drvenu medalju mora pod stare dane da se pati i rmbači u Tokiju...E,moj Nolo...
(Goksi, 03. jul 2021 09:45)
Rafa je tamo rođen i živi tu ali mozda ispija žuč koju mu je Novak servirao na poslednjem RG da cak nije mogao da se sastavi da dodje u London i velika je steta ne gledati i njega jer svako od njih bio bi njista bez ove druge dvojice.
pre 4 godine
Nemoj da spominješ međusobni skor navijačima Federera i Nadala, jer oni ne priznaju tu realnost. Za njih je samo broj Grend Slemova. A onda će da bude broj svih titula. A onda kad i to padne biće "gospodstvo i džentlmenstvo" Federera, kao da gospodstvo osvaja titule. Uvek će biti nešto manje i manje povezano sa tenisom. A zna se šta su svi stručnjaci pričali pre deset godina kad je krenula Novakova era: da bi bio GOAT morao bi da pređe Federera po broju nedelja na vrhu, bez toga teško da bi ga iko ozbiljno uzeo za to. Eto, prešao ga je, ali sad je neka druga pesma. A nakon 21. Grend Slem titule, biće neka treća.
pre 4 godine
Niko nije i ne moze usporiti travu na Vimbldonu. Tereni si isti, tip trave je isti, samo sto su riterneri poput Novakasada bolji, a da ne govorim o udarcu " passing shot" koji odlicno rade i Novak i Murray i Nadal. Servis voely je iskljucen zbog velikog napretka odbrane, tu su i savrseniji reketi.
pre 4 godine
Zapad generalno ne moze da podnese da neko kao Novak bude najbolji svih vremena. Zato sve više provlače kroz medije najveću glupost i novu „kategoriju“ a to je popularnost i simpatije gledalaca. Sponzori su završili ogroman posao i Federera predstavili kao bezgrešnog a on je produzio ugovore sa sponzorima pre 2 godine i zato se sada i sa 40 godina mrcvari po terenima i samo srozava ranije stečen ugled. Nadam se da će Novak osvojiti 25 GS titula i povući se za 2-3 godine dostojanstveno i dok je jos u samom vrhu. Ne bi voleo da ga gledam kao Federera da ispada u prvim kolima i da se mrcvari po terenu kao Federer što trenutno radi sa 40 godina. Najveći svih vremena treba da zna i kada da završi karijeru a Švajcarac je taj momenat definitivno propustio.
pre 4 godine
Povodom Novakovih reakcija na osvojene poene da podsetim:
Federer najmanje reaguje, ali stisne pesnicu i blago se iskezi.
Nadal pumpa rukom (lascivni pokreti) i iskezi se.
Juče ste gledali Mareja koji ya svaki poen psuje i urla.
Po tim reakcijama Novak ne odstupa od njih.
Ali, kad nekog ne voliš, onda mu tražiš dlake u jajetu.
(Pera Detlic, 03. jul 2021 09:28)
Ovo sto Englezi rade je trazenje jaja u dlakama.
pre 4 godine
Najbolje da Nole uzme jos 2-3 GS-a, pa neka se oni posle prebrojavaju
pre 4 godine
Svi znamo sta je Wimbldon u tenisu ali se nekako zaboravlja da je Nole ako osvoji ovaj na 6-toj tituli. Federeru pa i Samprasu svojevrememo su stalno to stavljali kao veoma znacajan podatak da je najveci svih vremena. Jer realno to je najveci turnir u tenisu i ko ima veliki broj titula na Wimbldonu taj je najveci. Federer je na 8 titula sto je iz ovog ugla moguce da ce Nole dostici. A i skor sa Noletom u finalima Wimbldona ide i korist Noletu. Ako si bolji na travi od Federera to znaci da si najbolji na najglamuruznijem turniru tenisa.
Po meni bilo bi dobro da Nole osvoji jos neki Rolangaros i da se zacementira kao GOAT.
pre 4 godine
Realno najvazniji parametar je broj provedenih nedelja na prvom mestu. Koliko dugo je koji igrac bio najbolji u istoriji. Posle toga broj grend slemova, pa Olimpijada, medjusobni susreti, mastersi, Dejvis kup i ostalo..
Suma sumarum: ako na kraju svoje karijere jedan igrac bude u svim tim parametrima najbolji, onda apsolutno nema dileme!
pre 4 godine
Treba Nole u narednih godinu ipo-dve da osvoji više slemova i od Margaret Kort, (mada je to smešno porediti, ali baš) stavi tačku na sve rekorde u tenisu i okači reket o klin pre Federera i Rafe, pa ovi nek' igraju do 50-e jureći za njim!
Mislim da će, pogotovo, Federer baciti veliku mrlju na svoju karijeru ovim igranjem na silu, kako bi još uzeo eventualno, neki Vimbldon.
Realno, ova debata o najboljem je već završena na RG pre 20 dana i tresemo praznu slamu daljim pričama na ovu temu. Zato, opustimo se i uživajmo gledajući ih dok su još na turu!
Hvala im za sve, ostavili su srce na terenima širom sveta i podigli nivo igre na daleko višu kotu, koliko epskih mečeva su nam dali? TAČKA!!!
pre 4 godine
Za 8 dana zavrsava se prica, Novak ce biti najbolji po broju nedelja na prvom mestu, izjednacen po broju GS turnira i u medjusobnom skoru bolji od obojice, tri najbitnija segmenta.
pre 4 godine
Secam se komentar Nolo je goat17 hahahahaha hejteri u rupi.
pre 4 godine
bravo bata keše
ja to pricam godinama
veliki uzorak I I bolji skor
cao
pre 4 godine
novak lagano osvaja ovaj vimbldon a onda u americi se nije rodio taj koji će ga tamo pobediti
dakla 21 gs a možda i zlato na IO i istorija će to pamtiti duuugo...
pre 4 godine
U jednoj ulici bila tri frizera i prvi istakao reklamu
Najbolji frizer u gradu.
Drugi kad je to video stavio
Najbolji frizer na svetu
Treći je stavio
Najbolji frizer u ulici.
pre 4 godine
Znam da ce o temi "ko je najbolji svih vremena" pricati jos 5 godina i Kurta i Murta.
Ali to se vec zna - Novak.
Sta sad, i da ostane na 19, a ova dvojica po 20?
Jasno je da je najdominatniji teniser po brojnim parametrima ikada.
Podjimo od nedelja na vrhu, medjusobnog skora sa dvojicom najvecih rivala, broja titula...
I sad kao, vodi se polemika, ko je najbojli.
Ma da, ne znamo ko je najbolji ikada.
pre 4 godine
Realno Rodžer kolika kod bio legenda je već odavno na začelju velike trojke.
pre 4 godine
Dodati da Novak ima sve slemove po dva puta,sve masterse po dva puta a ova dvojica nemaju uopste sve masterse,sva cetiri slema ima u istom momentu u vlasnistvu.
pre 4 godine
Pa realno. Ako je Federer najbolji teniser svih vremena (sto znaci da ne postoji bolji od njega), kako onda cak dvojica tenisera imaju bolji medjusobni score sa njim? Jer ako je on najbolji onda valjda ne postoji igrac bolji od njega a Djokovic i Nadal ga redovno dereju, prosta logika
pre 4 godine
Objasnio
pre 4 godine
Medjusoban skor je kriterijum koji nedozvoljava igracu da bude najbolji ako gubi protiv svog rivala. Tada je njegov rival bolji od njega. To vazi ako imate slican broj GS-ova. Jer u suprotnom bi Davidenko bio bolji od RF, a Kirjos od Noleta sto naravno nije slucaj jer posebno ovaj drugi nije nista osvojio.
(proliver, 03. jul 2021 08:52)
Čovek uopšte ne govori o igračima ranga Davidenka i Kirjosa, popbogu! Njima fali po dvadesetak slemova, po stotinak turnira...
pre 4 godine
To ono klulturno Nolo koje besni jer navijaju za drugog? Pitam za druga.
(Moggio, 03. jul 2021 08:39)
Ne,On je poludeo jer ga je grupa ljudi na tribinama konstantno prostacki vredjala.
pre 4 godine
To ono klulturno Nolo koje besni jer navijaju za drugog? Pitam za druga.
(Moggio, 03. jul 2021 08:39)
А ти буди лепо васпитан и културан па се извини за друга
pre 4 godine
To ono klulturno Nolo koje besni jer navijaju za drugog? Pitam za druga.
(Moggio, 03. jul 2021 08:39)
А ти буди лепо васпитан и културан па се извини за друга
(матори, 03. jul 2021 09:06)
Ma, daaaj! Otkud njemu drug?! Pita ne bi li uspostavio kakvu god interakciju s kim bilo. Tu smo da pomognemo.
pre 4 godine
Лепо звучи, али није примењиво када се игра по куп систему. Јер испадање у раној фази када си лош те онемогућава да играш са тренутно бољим противником (и вероватно изгубиш). Новак је, рецимо, имао онај период када је губио од скоро свакога и није ни могао да дође до директних сусрета са Федерером и Надалом. У лигашком такмичењу, када нема избегавања, критеријум међусобних сусрета би имао много више смисла.
Такође, Федерер је бар двапут директно побегао од Новака (а на Ролан Гаросу је чак свесно покушао да да неспортску предност Новаковом противнику). Мени је то значајнији показатељ међусобног односа снага и стања свести, па и поштовања спортског фер плеја.
Тек, добро је што је Новак бољи у међусобним сусретима са Федерером и Надалом, али то нема неки суштински значај. Много битније је да изједначи/надмаши број гренд слемова и свима запуши уста, а већ је неприкосновен по броју седмица на првом месту и освајању свега што се освојити може (осим олимпијских игара, а надам се да ће и то да се реши).
pre 4 godine
@proliver
Davidenko jedino može biti bolji od Nadala (vodi 6-5) dok protiv Rogera ima 2-19, još jedan od igrača tzv. "slabe ere"
pre 4 godine
Dobro i?
pre 4 godine
@Srle Eto ga kromanjonac bukvalista, čivek lepo reče da se između ostalih uspeha mora računati i međusobni skor.
Onda su po tvom plitkom razmišljanju Dominik Hrbaty i Alex Corretja bolji od Federera, budući da su bolji po tom parametru.
Jel te boli Novakov uspeh? Boli, boli, i treba da boli. :)
pre 4 godine
Povodom Novakovih reakcija na osvojene poene da podsetim:
Federer najmanje reaguje, ali stisne pesnicu i blago se iskezi.
Nadal pumpa rukom (lascivni pokreti) i iskezi se.
Juče ste gledali Mareja koji ya svaki poen psuje i urla.
Po tim reakcijama Novak ne odstupa od njih.
Ali, kad nekog ne voliš, onda mu tražiš dlake u jajetu.
pre 4 godine
Zato je kraljica svih sportova - ATLETIKA.
pre 4 godine
Dok se Rafa izležava na Majorci,sunčajući se i ispijajući koktele,Nolo mora da prašinari celo leto ne bi li se izjednačio po broju GS.Dok u senci suncobrana ispija koktele prisećajući se kako je kao mlad osvojio dva zlata na OI, Nolo koji ima drvenu medalju mora pod stare dane da se pati i rmbači u Tokiju...E,moj Nolo...
pre 4 godine
Medjusoban skor je kriterijum koji nedozvoljava igracu da bude najbolji ako gubi protiv svog rivala. Tada je njegov rival bolji od njega. To vazi ako imate slican broj GS-ova. Jer u suprotnom bi Davidenko bio bolji od RF, a Kirjos od Noleta sto naravno nije slucaj jer posebno ovaj drugi nije nista osvojio.
(proliver, 03. jul 2021 08:52)
Čovek uopšte ne govori o igračima ranga Davidenka i Kirjosa, popbogu! Njima fali po dvadesetak slemova, po stotinak turnira...
(+MAKSIM, 03. jul 2021 09:09)
Njima fali i broj međusobnih mečeva koji bi se mogao smatrati reprezentativnim uzorkom.
pre 4 godine
Terene su usporili zbog atraktivnosti tenisa. Pametna odluka, kome se gleda kako teniseri serviraju? Prosjecne razmjene od 10 udaraca su zanimljivije od prosjecnih razmijena od 1-2 udarca.
pre 4 godine
Znači Kirjos je ispred Novaka, kao i Karlović...
pre 4 godine
Auuuu, i sta cemo sad?
Gde su argumenti tipa:
1) H2H je nebitan
2) Atp Finals je revijalni turnir- nebitan
3) samo se slempvi broje ( mada vec krajem ove godine ni to nece biti vazno)
I da se podsetimo malo arhaicnih argumenata koji se odavno ne pominju:
1) broj nedelja na prvom mestu je najvazniji, pozdravite RF sa 302 nedelje
2) Mastersi su najvazniji, Nadal ih ima 10 vise od Nola.
Sad konacno svi znamo ko je GOAT
pre 4 godine
Moram priznati da ce mi biti cudno kad Nole prestigne ovu dvojicu po broju GS-ova. Nekako je kroz celu karijeru jurio neke rekorde, bice cudno da svi jure Noleta.
pre 4 godine
Kes se priprema da na vreme proglasi zvanicnog GOAT-a
pre 4 godine
To ono klulturno Nolo koje besni jer navijaju za drugog? Pitam za druga.
pre 4 godine
Pet Kes je realan,govori cinjenicama a ne ostrascenoscu.
pre 4 godine
Što od ranog jutra Pete!
Juče ni sa 50%,snage nije igrao,a dobio 3:0.
Svaki njegov meč očekuju neko čudo,poraz.
Nije lepo da ih podsećaš,na parametre,i da ih tako uvlačiš u realan svet.
Svet Novaka Đokovića,najboljeg tenisera ikada.
pre 4 godine
Medjusoban skor je kriterijum koji nedozvoljava igracu da bude najbolji ako gubi protiv svog rivala. Tada je njegov rival bolji od njega. To vazi ako imate slican broj GS-ova. Jer u suprotnom bi Davidenko bio bolji od RF, a Kirjos od Noleta sto naravno nije slucaj jer posebno ovaj drugi nije nista osvojio.
pre 4 godine
Moram priznati da ce mi biti cudno kad Nole prestigne ovu dvojicu po broju GS-ova. Nekako je kroz celu karijeru jurio neke rekorde, bice cudno da svi jure Noleta.
pre 4 godine
Pet Kes je realan,govori cinjenicama a ne ostrascenoscu.
pre 4 godine
Auuuu, i sta cemo sad?
Gde su argumenti tipa:
1) H2H je nebitan
2) Atp Finals je revijalni turnir- nebitan
3) samo se slempvi broje ( mada vec krajem ove godine ni to nece biti vazno)
I da se podsetimo malo arhaicnih argumenata koji se odavno ne pominju:
1) broj nedelja na prvom mestu je najvazniji, pozdravite RF sa 302 nedelje
2) Mastersi su najvazniji, Nadal ih ima 10 vise od Nola.
Sad konacno svi znamo ko je GOAT
pre 4 godine
Terene su usporili zbog atraktivnosti tenisa. Pametna odluka, kome se gleda kako teniseri serviraju? Prosjecne razmjene od 10 udaraca su zanimljivije od prosjecnih razmijena od 1-2 udarca.
pre 4 godine
Što od ranog jutra Pete!
Juče ni sa 50%,snage nije igrao,a dobio 3:0.
Svaki njegov meč očekuju neko čudo,poraz.
Nije lepo da ih podsećaš,na parametre,i da ih tako uvlačiš u realan svet.
Svet Novaka Đokovića,najboljeg tenisera ikada.
pre 4 godine
Kes se priprema da na vreme proglasi zvanicnog GOAT-a
pre 4 godine
Pa realno. Ako je Federer najbolji teniser svih vremena (sto znaci da ne postoji bolji od njega), kako onda cak dvojica tenisera imaju bolji medjusobni score sa njim? Jer ako je on najbolji onda valjda ne postoji igrac bolji od njega a Djokovic i Nadal ga redovno dereju, prosta logika
pre 4 godine
Znam da ce o temi "ko je najbolji svih vremena" pricati jos 5 godina i Kurta i Murta.
Ali to se vec zna - Novak.
Sta sad, i da ostane na 19, a ova dvojica po 20?
Jasno je da je najdominatniji teniser po brojnim parametrima ikada.
Podjimo od nedelja na vrhu, medjusobnog skora sa dvojicom najvecih rivala, broja titula...
I sad kao, vodi se polemika, ko je najbojli.
Ma da, ne znamo ko je najbolji ikada.
pre 4 godine
Dodati da Novak ima sve slemove po dva puta,sve masterse po dva puta a ova dvojica nemaju uopste sve masterse,sva cetiri slema ima u istom momentu u vlasnistvu.
pre 4 godine
Medjusoban skor je kriterijum koji nedozvoljava igracu da bude najbolji ako gubi protiv svog rivala. Tada je njegov rival bolji od njega. To vazi ako imate slican broj GS-ova. Jer u suprotnom bi Davidenko bio bolji od RF, a Kirjos od Noleta sto naravno nije slucaj jer posebno ovaj drugi nije nista osvojio.
pre 4 godine
Zapad generalno ne moze da podnese da neko kao Novak bude najbolji svih vremena. Zato sve više provlače kroz medije najveću glupost i novu „kategoriju“ a to je popularnost i simpatije gledalaca. Sponzori su završili ogroman posao i Federera predstavili kao bezgrešnog a on je produzio ugovore sa sponzorima pre 2 godine i zato se sada i sa 40 godina mrcvari po terenima i samo srozava ranije stečen ugled. Nadam se da će Novak osvojiti 25 GS titula i povući se za 2-3 godine dostojanstveno i dok je jos u samom vrhu. Ne bi voleo da ga gledam kao Federera da ispada u prvim kolima i da se mrcvari po terenu kao Federer što trenutno radi sa 40 godina. Najveći svih vremena treba da zna i kada da završi karijeru a Švajcarac je taj momenat definitivno propustio.
pre 4 godine
To ono klulturno Nolo koje besni jer navijaju za drugog? Pitam za druga.
(Moggio, 03. jul 2021 08:39)
А ти буди лепо васпитан и културан па се извини за друга
pre 4 godine
Medjusoban skor je kriterijum koji nedozvoljava igracu da bude najbolji ako gubi protiv svog rivala. Tada je njegov rival bolji od njega. To vazi ako imate slican broj GS-ova. Jer u suprotnom bi Davidenko bio bolji od RF, a Kirjos od Noleta sto naravno nije slucaj jer posebno ovaj drugi nije nista osvojio.
(proliver, 03. jul 2021 08:52)
Čovek uopšte ne govori o igračima ranga Davidenka i Kirjosa, popbogu! Njima fali po dvadesetak slemova, po stotinak turnira...
pre 4 godine
Za 8 dana zavrsava se prica, Novak ce biti najbolji po broju nedelja na prvom mestu, izjednacen po broju GS turnira i u medjusobnom skoru bolji od obojice, tri najbitnija segmenta.
pre 4 godine
Treba Nole u narednih godinu ipo-dve da osvoji više slemova i od Margaret Kort, (mada je to smešno porediti, ali baš) stavi tačku na sve rekorde u tenisu i okači reket o klin pre Federera i Rafe, pa ovi nek' igraju do 50-e jureći za njim!
Mislim da će, pogotovo, Federer baciti veliku mrlju na svoju karijeru ovim igranjem na silu, kako bi još uzeo eventualno, neki Vimbldon.
Realno, ova debata o najboljem je već završena na RG pre 20 dana i tresemo praznu slamu daljim pričama na ovu temu. Zato, opustimo se i uživajmo gledajući ih dok su još na turu!
Hvala im za sve, ostavili su srce na terenima širom sveta i podigli nivo igre na daleko višu kotu, koliko epskih mečeva su nam dali? TAČKA!!!
pre 4 godine
U jednoj ulici bila tri frizera i prvi istakao reklamu
Najbolji frizer u gradu.
Drugi kad je to video stavio
Najbolji frizer na svetu
Treći je stavio
Najbolji frizer u ulici.
pre 4 godine
Nemoj da spominješ međusobni skor navijačima Federera i Nadala, jer oni ne priznaju tu realnost. Za njih je samo broj Grend Slemova. A onda će da bude broj svih titula. A onda kad i to padne biće "gospodstvo i džentlmenstvo" Federera, kao da gospodstvo osvaja titule. Uvek će biti nešto manje i manje povezano sa tenisom. A zna se šta su svi stručnjaci pričali pre deset godina kad je krenula Novakova era: da bi bio GOAT morao bi da pređe Federera po broju nedelja na vrhu, bez toga teško da bi ga iko ozbiljno uzeo za to. Eto, prešao ga je, ali sad je neka druga pesma. A nakon 21. Grend Slem titule, biće neka treća.
pre 4 godine
@Srle Eto ga kromanjonac bukvalista, čivek lepo reče da se između ostalih uspeha mora računati i međusobni skor.
Onda su po tvom plitkom razmišljanju Dominik Hrbaty i Alex Corretja bolji od Federera, budući da su bolji po tom parametru.
Jel te boli Novakov uspeh? Boli, boli, i treba da boli. :)
pre 4 godine
Svi znamo sta je Wimbldon u tenisu ali se nekako zaboravlja da je Nole ako osvoji ovaj na 6-toj tituli. Federeru pa i Samprasu svojevrememo su stalno to stavljali kao veoma znacajan podatak da je najveci svih vremena. Jer realno to je najveci turnir u tenisu i ko ima veliki broj titula na Wimbldonu taj je najveci. Federer je na 8 titula sto je iz ovog ugla moguce da ce Nole dostici. A i skor sa Noletom u finalima Wimbldona ide i korist Noletu. Ako si bolji na travi od Federera to znaci da si najbolji na najglamuruznijem turniru tenisa.
Po meni bilo bi dobro da Nole osvoji jos neki Rolangaros i da se zacementira kao GOAT.
pre 4 godine
Povodom Novakovih reakcija na osvojene poene da podsetim:
Federer najmanje reaguje, ali stisne pesnicu i blago se iskezi.
Nadal pumpa rukom (lascivni pokreti) i iskezi se.
Juče ste gledali Mareja koji ya svaki poen psuje i urla.
Po tim reakcijama Novak ne odstupa od njih.
Ali, kad nekog ne voliš, onda mu tražiš dlake u jajetu.
pre 4 godine
Najbolje da Nole uzme jos 2-3 GS-a, pa neka se oni posle prebrojavaju
pre 4 godine
To ono klulturno Nolo koje besni jer navijaju za drugog? Pitam za druga.
(Moggio, 03. jul 2021 08:39)
Na drugoj temi si pitao nešto slično, valjda za sebe, druga nisi pominjao, a ja sam ti odgovorio ovako:
Da imaš i gram mozga i bio bi preponosan. I ti i svi ostali ovde koji ovako komentarišete, da vas ne nabrajam, niste vredni. Neko naš, naše dete je prešlo igricu, a vi navijate za nekoga ko ne zna ni gde vam je otadžbina, mora se zamisliti pre nego ubode Srbiju na geografskoj karti.
Samo da vas sve pitam, a sa koje planine, iz koje šume su vaši sišli u gradove pša ste postali gospodskog porekla i ponašanja. Da ti deda komesar (ako ne znaš ovo ne znači "kao mesar, ali u stvari nije pravi masar" ili "kobajagi mesar", ovo je partizanski ideološki rukovodilac) nije odrastao u Beču gledajući "Na lepom plavom Dunavu" pa usvojio kao prirodno baletske pokrete i manire. Pre će biti da je u vunenim čarapama i opancima sišao sa planine. Čega se ti stidiš i zašto, šta je to u našoj istoriji čega se trebamo stideti i sagnuti glavu? Da ne idem dalje, jedini u drugom ratu nismo ubijali i proganjali Jevreje. malo li je?
Zato, ne stidi se korena i porekla nego se ponosi svojim, ponosi se time odakle si i od koga si. Veruj mi, ne boli, naprotiv.
Samo da dodam, pričate o svetskom čoveku koji govori pet jezika, a vi se frfljate i sa ovim nesrećnim srpskim, ni njega niste uspeli naučiti. Toliko o kulturi.
pre 4 godine
Najbolje da Nole uzme jos 2-3 GS-a, pa neka se oni posle prebrojavaju
(AlCapo, 03. jul 2021 10:09)
Jos 2-3..??? Sve ispod 25-26 GS ce smatratrati neuspjehom kada je Novak u pitanju. Steta za proslogodisnji Wimbldon i US Open, da nebi babe i korone, Novak bi sad na Wimbldonu jurio 22 GS.
pre 4 godine
Objasnio
pre 4 godine
bravo bata keše
ja to pricam godinama
veliki uzorak I I bolji skor
cao
pre 4 godine
Kako neko moze da bude najbolji svih vremena kad nije najbolji ni u svom vremenu? Federer je vecito 3. od kada su se Nadal i Novak pojavili. Covek je najduze drzao 3. mesto u istoriji tenisa. To je rekord koji se retko kad spominje uz Rogera. Takodje ima negativan H2H protiv obojice i osvojio je najmanje GS i Mastersa tekmiceci se sa njima. Pa kako je onda najbolji svih vremena? Godine uticu, ali niko mu nije kriv sto se nije povukao pre 3-4 godine i zadrzao dostojanstvo. Posto jos uvek igra to je njegov problem sto ga sada svi redom pobedjuju.
pre 4 godine
novak lagano osvaja ovaj vimbldon a onda u americi se nije rodio taj koji će ga tamo pobediti
dakla 21 gs a možda i zlato na IO i istorija će to pamtiti duuugo...
pre 4 godine
Medjusoban skor je kriterijum koji nedozvoljava igracu da bude najbolji ako gubi protiv svog rivala. Tada je njegov rival bolji od njega. To vazi ako imate slican broj GS-ova. Jer u suprotnom bi Davidenko bio bolji od RF, a Kirjos od Noleta sto naravno nije slucaj jer posebno ovaj drugi nije nista osvojio.
(proliver, 03. jul 2021 08:52)
Čovek uopšte ne govori o igračima ranga Davidenka i Kirjosa, popbogu! Njima fali po dvadesetak slemova, po stotinak turnira...
(+MAKSIM, 03. jul 2021 09:09)
Njima fali i broj međusobnih mečeva koji bi se mogao smatrati reprezentativnim uzorkom.
pre 4 godine
Realno Rodžer kolika kod bio legenda je već odavno na začelju velike trojke.
pre 4 godine
To ono klulturno Nolo koje besni jer navijaju za drugog? Pitam za druga.
(Moggio, 03. jul 2021 08:39)
Ne,On je poludeo jer ga je grupa ljudi na tribinama konstantno prostacki vredjala.
pre 4 godine
Znači Kirjos je ispred Novaka, kao i Karlović...
(Srle, 03. jul 2021 08:39)
Tako je, eto i ti imas svoga GOATa.
?
pre 4 godine
Лепо звучи, али није примењиво када се игра по куп систему. Јер испадање у раној фази када си лош те онемогућава да играш са тренутно бољим противником (и вероватно изгубиш). Новак је, рецимо, имао онај период када је губио од скоро свакога и није ни могао да дође до директних сусрета са Федерером и Надалом. У лигашком такмичењу, када нема избегавања, критеријум међусобних сусрета би имао много више смисла.
Такође, Федерер је бар двапут директно побегао од Новака (а на Ролан Гаросу је чак свесно покушао да да неспортску предност Новаковом противнику). Мени је то значајнији показатељ међусобног односа снага и стања свести, па и поштовања спортског фер плеја.
Тек, добро је што је Новак бољи у међусобним сусретима са Федерером и Надалом, али то нема неки суштински значај. Много битније је да изједначи/надмаши број гренд слемова и свима запуши уста, а већ је неприкосновен по броју седмица на првом месту и освајању свега што се освојити може (осим олимпијских игара, а надам се да ће и то да се реши).
pre 4 godine
Niko vise ne pominje broj nedelja prvi na listi. Jedan od vaznijih parametara u trci za GOAT a svi ga precutkuju.
pre 4 godine
To ono klulturno Nolo koje besni jer navijaju za drugog? Pitam za druga.
(Moggio, 03. jul 2021 08:39)
А ти буди лепо васпитан и културан па се извини за друга
(матори, 03. jul 2021 09:06)
Ma, daaaj! Otkud njemu drug?! Pita ne bi li uspostavio kakvu god interakciju s kim bilo. Tu smo da pomognemo.
pre 4 godine
Dok se Rafa izležava na Majorci,sunčajući se i ispijajući koktele,Nolo mora da prašinari celo leto ne bi li se izjednačio po broju GS.Dok u senci suncobrana ispija koktele prisećajući se kako je kao mlad osvojio dva zlata na OI, Nolo koji ima drvenu medalju mora pod stare dane da se pati i rmbači u Tokiju...E,moj Nolo...
(Goksi, 03. jul 2021 09:45)
Rafa je tamo rođen i živi tu ali mozda ispija žuč koju mu je Novak servirao na poslednjem RG da cak nije mogao da se sastavi da dodje u London i velika je steta ne gledati i njega jer svako od njih bio bi njista bez ove druge dvojice.
pre 4 godine
Priča o tome ko je GOAT,neće nikad biti ispričana,a da sva trojica ne budu u istoj rečenici.Zavisiće od subjektivne procene svakog čoveka.Što se tiče međusobnog skora jedna stvar pada u oči, i to ne mogu izmanipulisati ni mediji,ni razni stručnjaci u tenisu.Naime na silu i protiv zdravog razuma su proglasili za najveće rivalstvo Rodžera i Rafe a odigrali su 40 mečeva.Novak protiv Rodžera 10 više a protiv Rafe 18,i naravno da su svi ti mečevi bili u završnicama turnira.Tu subjektivno procena prestaje da važi,jer su ti brojevi neumoljivi,i razlika u odigranim mečevima je ogromna.
pre 4 godine
Povodom Novakovih reakcija na osvojene poene da podsetim:
Federer najmanje reaguje, ali stisne pesnicu i blago se iskezi.
Nadal pumpa rukom (lascivni pokreti) i iskezi se.
Juče ste gledali Mareja koji ya svaki poen psuje i urla.
Po tim reakcijama Novak ne odstupa od njih.
Ali, kad nekog ne voliš, onda mu tražiš dlake u jajetu.
(Pera Detlic, 03. jul 2021 09:28)
Ovo sto Englezi rade je trazenje jaja u dlakama.
pre 4 godine
Dok u senci suncobrana ispija koktele prisećajući se kako je kao mlad osvojio dva zlata na OI, Nolo koji ima drvenu medalju mora pod stare dane da se pati i rmbači u Tokiju...E,moj Nolo...
(Goksi, 3. jul 2021 09:45
Уз дужно поштовање према Олимпијским играма, златна медаља на ОИ нема значај у тенису.
О рмбачењу не бих, постоји јако мали број људи на овом свету који зарађују радећи оно што воле. Мој отац је један од тих. Након петнаест година у пензији, са пуних осамдесет година, одлучио је да престане да ради.
pre 4 godine
Ovaj medjusobni skor je najveca glupost. Eto imate primer Djokovica i Nadala, iako se godisnje 3-4 puta vise turnira odigra na brzim podlogama, njih dvojica su isto meceva odigrali na brzim podlogama i na sljaci. Da je Nadal ispostovao Novaka na betonu i travi kao sto je Novak njega na sljaci, Novak bi sad Nadala u medjusobnim duelima vodio jedno 40:28, a ne 30:28. Jednostavno Nadal nije bio u stanju da toliko cesto dolazi do Novaka na betonu i travi. I onda kao kazu medjusobni skor, realno glupost najveca koja ne pokazuje pravo stanje stvari.
pre 4 godine
Apsolutno i jedino po meni u slucaju slicnog broja slemova,h2h. Sa vise od deset meceva. Kako neko moze biti bolji od tebe ako si ga dobio vise puta u duelima. Deluje kao neka obrnuta logika. Ja te dobijem ali si bolji od mene. Ok Goat je najbolji od svih u tom slucaju se ukljucuju ostali parametri,posto tenis nisu samo ova trojica. Svakako Novak u svakoj racunici,sem elegancije nema drugog izgovora da bude neko drugi. Jedino u kategoriji najboljeniji al to je vec subjektivan utisak
pre 4 godine
Zato je kraljica svih sportova - ATLETIKA.
pre 4 godine
Realno najvazniji parametar je broj provedenih nedelja na prvom mestu. Koliko dugo je koji igrac bio najbolji u istoriji. Posle toga broj grend slemova, pa Olimpijada, medjusobni susreti, mastersi, Dejvis kup i ostalo..
Suma sumarum: ako na kraju svoje karijere jedan igrac bude u svim tim parametrima najbolji, onda apsolutno nema dileme!
pre 4 godine
@proliver
Davidenko jedino može biti bolji od Nadala (vodi 6-5) dok protiv Rogera ima 2-19, još jedan od igrača tzv. "slabe ere"
pre 4 godine
Кад Новак сустигне (и престигне) Надала и Федерера по броју освојених ГС за многе ће једини критеријум за ГОАТ и даље бити број освојених Базела и Халеа....ајде људи уозбиљите се већ једном!
pre 4 godine
2 x Zlatni masters 2 x Grendslem 330No.1 Sve ostalo je samo praznjenje suve slame
pre 4 godine
Goksi. Koji si ti lik....po tvom,nedelje,GS,mastersi ništa neće biti bitno jer je Nadal uzeo 2 zlata na OI...a da Novak ima i ta dva zlata merilo bi bilo....to samo ti znaš nesrećo?
pre 4 godine
@Goksi Dok Rafa pije koktele (kinta kaplje), a Novak se muči na WB (takodje kinta kaplje), ti troluješ po netu.I naravno, nije sve u kinti, ima nešto i u glavi.
pre 4 godine
Glupost. Najvažniji parametar je broj GS. Za tacno 8 dana nas Djokovic osvaja 20. GS i postaje zvanicno GOAT! Jos samo 8 dana!!!
pre 4 godine
Naravno da H2H ima veliki značaj u proceni ko je bolji između dva igrača, naročito ako su odigrali značajan broj mečeva (nekoliko mečeva nije dovoljan uzorak za ocenu, ali kada odigrate 20+ mečeva u dužem vremenskom periodu, to je itekako bitno). Jednostavno Federer nikada ne može biti proglašen za GOAT-a, jer je lošiji od dvojice tenisera.
Na listi rivaliteta se takođe sve jasno vidi.
1. Đoković - Nadal 58 (30-28)
2. Đoković - Federer 50 (27-23)
3. Nadal - Federer 40 (26-14)
4. Đoković - Marej 36 (25-11)
4. Lend - Mekinro 36 (21-15)
Tek posle slede Konors - Lendl, Edberg - Beker, Mekinro - Konors i Sampras - Agasi, a mi stariji znamo koliko su to bili veliki rivaliteti.
To sto je Đoković u 3 najveća rivaliteta od prva 4 (bio bi i u prva 3 da Marej nije operisao kukove) povrepokazuje koliko je imao težak razvojni put i potvrđuje da je najbolji u najtežoj konkurenciji.
Neko je lepo pre koju godinu napisao, Federer je najbolji svih vremena, ali je Nadal bolji od njega, a Đoković je bolji od Nadala (i Federera naravno).
pre 4 godine
Dok se Rafa izležava na Majorci,sunčajući se i ispijajući koktele,Nolo mora da prašinari celo leto ne bi li se izjednačio po broju GS.Dok u senci suncobrana ispija koktele prisećajući se kako je kao mlad osvojio dva zlata na OI, Nolo koji ima drvenu medalju mora pod stare dane da se pati i rmbači u Tokiju...E,moj Nolo...
(Goksi, 03. jul 2021 09:45)
Док се Ноло шетао по ртњу бик Рафа је морао да шљака широм Европе. Нагутао се човек шљаке само тако. И мислио је да ће му то помоћи. Ал није. Сада је отишао да се лечи од нагутане шљаке. А лепо је могао да дође у Лондон, мања температура, пријатније се игра, и ко господин да испадне.
pre 4 godine
Niko nije i ne moze usporiti travu na Vimbldonu. Tereni si isti, tip trave je isti, samo sto su riterneri poput Novakasada bolji, a da ne govorim o udarcu " passing shot" koji odlicno rade i Novak i Murray i Nadal. Servis voely je iskljucen zbog velikog napretka odbrane, tu su i savrseniji reketi.
pre 4 godine
Znači Kirjos je ispred Novaka, kao i Karlović...
(Srle, 03. jul 2021 08:39)
Kako se neki ljudi izgleda namerno prave ludi ili kako ovo komentarisati. Znaci desi se da neko pobedi najboljeg na svetu ali to ne znaci da je automatski on najbolji u tenisu. Medjusobni skor moze da ima nekog znacaja tek preko 10 odigranih meceva i da Novak odigra sa obojcom skor bi na kraju bio oko 8-2 ili 7-3. Kirgios i Karlovic da bi bili u rangu sa Novakom prvo treba da postanu npr. broj 1 ali to ne vredi objasnjavati obicnom trolu koji je maznuo moj nick.
pre 4 godine
Kad sam bio klinac, drali su me u klikerima ko mladog majmuna. Eeee, al bio sam najsimpatičniji i najomiljeniji.
pre 4 godine
@Realno najvazniji parametar je broj provedenih nedelja na prvom mestu. Koliko dugo je koji igrac bio najbolji u istoriji. Posle toga broj grend slemova, pa Olimpijada, medjusobni susreti, mastersi, Dejvis kup i ostalo..
Suma sumarum: ako na kraju svoje karijere jedan igrac bude u svim tim parametrima najbolji, onda apsolutno nema dileme!
(ads, 03. jul 2021 10:58)
olimpijada nikako nije tako visoko rangirana, ona je recimo duplo manje bitna od zavrsnog mastersa… svaki atp masters 1000 je vazniji od olimpijade.. ne moze turnir koji donosi 750 atp poena da bude vazniji od nekog koji donosi 1000 ili 1500… olimpijada do skoro igracima nije bila uopste bitna, nije donosila ni nikakve atp poene, to se promenilo tek od relativno skoro.. naravno da zelim da je nole osvoji, ali vise iz nekog gusta da znam da je bas sve moguce osvojio, nego sto je stvarno bitna u svetu tenisa
pre 4 godine
Secam se komentar Nolo je goat17 hahahahaha hejteri u rupi.
pre 4 godine
Novak drzi 9 od 10 najvaznijih teniskih rekorda. Sledece nedelje ce da drzi 10 od 10 najvaznjih teniskih rekorda. I onda kazu Federer je GOAT??? LOL :D Pa rodja dzemperko je mala beba koja ceo zivot igra jedan te isti servis volej tenis i nikad nije uspeo da unapredi svoju igru jer nije znao kako a 75% onoga sto je osvojio je osvojio u slaboj eri tenisa od 2003 do 2007 godine ili kad je No1e bio povredjen 2016-17 godine. Pitanje je da li je rodja uopste dovoljno dobar da bude drugi svih vremena jer ga Nadal rastura odavno ali za sada Nadal nema druge rekorde osim boljeg H2H skora sa dzemperkom i boljeg skora u finalima GS turnira sa njim.
Kako No1e drzi sve najteze rekordevec duze vremena i niko nema sansu da ih prestigne u skoro veme, a najverovatnije nikada ni nece, onda zapade, mozes da zatvoris debatu o GOAT-u!!!
pre 4 godine
Znači Kirjos je ispred Novaka, kao i Karlović...
pre 4 godine
@ Goksi
Novak ima bronzu na OI. Ali posto si balavac ti mislis da su drvena medalja(4 mesto) i bronza isto. Ali eto jedan parametar od 50 u kom je tvoj ljubimac bolji. Pa i to moze uskoro da se promeni. Ali ono sto je jos bolje svih ostalih 49 drzi Novak. Kao npr. broj nedelja kao broj 1, zavrsenih godina kao broj 1, ukupan broj osvojenih najvaznijih turnira (GS, zasvrsni masters, atp 100), medjusobno skor sa igracima koje ti smatras kao GOAT itd…
pre 4 godine
Apsolutno me briga za medjusobni skor. Sad bih potpisao da ga obojica prestignu u tome, a da Novak dodje do 25 GS titula i 400 nedelja na listi.
pre 4 godine
To Pete veze nema sa tim što pričaš jer, Agasi jedavne 1992 osvojio Wimbldone, tako što je u finalu savladao Ivaniševića, ali Ivanišević ipak nije Federer, koji je skoro svaki prošli Wimbldone bio u finalu, a kako? Tako što je omeo protivnike do finala. Ali isto tako ni Đoković nije Agasi, nego nešto mnogo jače i veće, pa ga je svaki put u tom finalu Novak omlatio. Ne zbog toga što je trava postala kao beton, nego što je Đoković usavršio igru na travu
pre 4 godine
To ono klulturno Nolo koje besni jer navijaju za drugog? Pitam za druga.
pre 4 godine
Ко не мисли да је Ноле ГОАТ и тражи длаке у (свом) јајету нека их прво нађе код себе па после тога нека крене по комшилуку.
pre 4 godine
Dobro i?
pre 4 godine
Gleda se broj osvojenih GS. Tacno tako ali sta cemo sa sva cetiri osvojena GS u isto vreme. To ima samo Nole i ostace tako sigurno. Jer ni Nadal a tek Rodzer imaju nula posto sansi da to urade.
Ako svi imaju isti broj GS onda se gleda medjusobni skor. Znaci Nole i samo Nole je GOAT.
pre 4 godine
@proliver
OK, kapiram sta hoces da kažeš, nego gde nadje Federer - Davidenko kao primer? Mrzi me da guglam ali kuću dajem da je H2H golemo na Rodzerovu stranu.
pre 4 godine
Dok se Rafa izležava na Majorci,sunčajući se i ispijajući koktele,Nolo mora da prašinari celo leto ne bi li se izjednačio po broju GS.Dok u senci suncobrana ispija koktele prisećajući se kako je kao mlad osvojio dva zlata na OI, Nolo koji ima drvenu medalju mora pod stare dane da se pati i rmbači u Tokiju...E,moj Nolo...
pre 4 godine
Bolji to stoji al do 2011 nije bio jer pre svoje dominacije u tenisu imao negativan bilans.
pre 4 godine
@ Pitam za druga
Smaras na svim poljima, aj paljba!
pre 4 godine
Znači, Rodik je GOAT u odnosu na Nola.
A tek Safin, taj mu ni set nije dao, kamoli meč...
pre 4 godine
To ono klulturno Nolo koje besni jer navijaju za drugog? Pitam za druga.
pre 4 godine
Znači Kirjos je ispred Novaka, kao i Karlović...
pre 4 godine
Dok se Rafa izležava na Majorci,sunčajući se i ispijajući koktele,Nolo mora da prašinari celo leto ne bi li se izjednačio po broju GS.Dok u senci suncobrana ispija koktele prisećajući se kako je kao mlad osvojio dva zlata na OI, Nolo koji ima drvenu medalju mora pod stare dane da se pati i rmbači u Tokiju...E,moj Nolo...
pre 4 godine
Dobro i?
pre 4 godine
Zato je kraljica svih sportova - ATLETIKA.
pre 4 godine
Medjusoban skor je kriterijum koji nedozvoljava igracu da bude najbolji ako gubi protiv svog rivala. Tada je njegov rival bolji od njega. To vazi ako imate slican broj GS-ova. Jer u suprotnom bi Davidenko bio bolji od RF, a Kirjos od Noleta sto naravno nije slucaj jer posebno ovaj drugi nije nista osvojio.
pre 4 godine
Zapad generalno ne moze da podnese da neko kao Novak bude najbolji svih vremena. Zato sve više provlače kroz medije najveću glupost i novu „kategoriju“ a to je popularnost i simpatije gledalaca. Sponzori su završili ogroman posao i Federera predstavili kao bezgrešnog a on je produzio ugovore sa sponzorima pre 2 godine i zato se sada i sa 40 godina mrcvari po terenima i samo srozava ranije stečen ugled. Nadam se da će Novak osvojiti 25 GS titula i povući se za 2-3 godine dostojanstveno i dok je jos u samom vrhu. Ne bi voleo da ga gledam kao Federera da ispada u prvim kolima i da se mrcvari po terenu kao Federer što trenutno radi sa 40 godina. Najveći svih vremena treba da zna i kada da završi karijeru a Švajcarac je taj momenat definitivno propustio.
pre 4 godine
Auuuu, i sta cemo sad?
Gde su argumenti tipa:
1) H2H je nebitan
2) Atp Finals je revijalni turnir- nebitan
3) samo se slempvi broje ( mada vec krajem ove godine ni to nece biti vazno)
I da se podsetimo malo arhaicnih argumenata koji se odavno ne pominju:
1) broj nedelja na prvom mestu je najvazniji, pozdravite RF sa 302 nedelje
2) Mastersi su najvazniji, Nadal ih ima 10 vise od Nola.
Sad konacno svi znamo ko je GOAT
pre 4 godine
Pet Kes je realan,govori cinjenicama a ne ostrascenoscu.
pre 4 godine
Što od ranog jutra Pete!
Juče ni sa 50%,snage nije igrao,a dobio 3:0.
Svaki njegov meč očekuju neko čudo,poraz.
Nije lepo da ih podsećaš,na parametre,i da ih tako uvlačiš u realan svet.
Svet Novaka Đokovića,najboljeg tenisera ikada.
pre 4 godine
Kes se priprema da na vreme proglasi zvanicnog GOAT-a
pre 4 godine
Terene su usporili zbog atraktivnosti tenisa. Pametna odluka, kome se gleda kako teniseri serviraju? Prosjecne razmjene od 10 udaraca su zanimljivije od prosjecnih razmijena od 1-2 udarca.
pre 4 godine
Pa realno. Ako je Federer najbolji teniser svih vremena (sto znaci da ne postoji bolji od njega), kako onda cak dvojica tenisera imaju bolji medjusobni score sa njim? Jer ako je on najbolji onda valjda ne postoji igrac bolji od njega a Djokovic i Nadal ga redovno dereju, prosta logika
pre 4 godine
Znam da ce o temi "ko je najbolji svih vremena" pricati jos 5 godina i Kurta i Murta.
Ali to se vec zna - Novak.
Sta sad, i da ostane na 19, a ova dvojica po 20?
Jasno je da je najdominatniji teniser po brojnim parametrima ikada.
Podjimo od nedelja na vrhu, medjusobnog skora sa dvojicom najvecih rivala, broja titula...
I sad kao, vodi se polemika, ko je najbojli.
Ma da, ne znamo ko je najbolji ikada.
pre 4 godine
Apsolutno me briga za medjusobni skor. Sad bih potpisao da ga obojica prestignu u tome, a da Novak dodje do 25 GS titula i 400 nedelja na listi.
pre 4 godine
Znači, Rodik je GOAT u odnosu na Nola.
A tek Safin, taj mu ni set nije dao, kamoli meč...
pre 4 godine
Nemoj da spominješ međusobni skor navijačima Federera i Nadala, jer oni ne priznaju tu realnost. Za njih je samo broj Grend Slemova. A onda će da bude broj svih titula. A onda kad i to padne biće "gospodstvo i džentlmenstvo" Federera, kao da gospodstvo osvaja titule. Uvek će biti nešto manje i manje povezano sa tenisom. A zna se šta su svi stručnjaci pričali pre deset godina kad je krenula Novakova era: da bi bio GOAT morao bi da pređe Federera po broju nedelja na vrhu, bez toga teško da bi ga iko ozbiljno uzeo za to. Eto, prešao ga je, ali sad je neka druga pesma. A nakon 21. Grend Slem titule, biće neka treća.
pre 4 godine
Najbolje da Nole uzme jos 2-3 GS-a, pa neka se oni posle prebrojavaju
(AlCapo, 03. jul 2021 10:09)
Jos 2-3..??? Sve ispod 25-26 GS ce smatratrati neuspjehom kada je Novak u pitanju. Steta za proslogodisnji Wimbldon i US Open, da nebi babe i korone, Novak bi sad na Wimbldonu jurio 22 GS.
pre 4 godine
Bolji to stoji al do 2011 nije bio jer pre svoje dominacije u tenisu imao negativan bilans.
pre 4 godine
Moram priznati da ce mi biti cudno kad Nole prestigne ovu dvojicu po broju GS-ova. Nekako je kroz celu karijeru jurio neke rekorde, bice cudno da svi jure Noleta.
pre 4 godine
Objasnio
pre 4 godine
To ono klulturno Nolo koje besni jer navijaju za drugog? Pitam za druga.
(Moggio, 03. jul 2021 08:39)
А ти буди лепо васпитан и културан па се извини за друга
pre 4 godine
Za 8 dana zavrsava se prica, Novak ce biti najbolji po broju nedelja na prvom mestu, izjednacen po broju GS turnira i u medjusobnom skoru bolji od obojice, tri najbitnija segmenta.
pre 4 godine
@proliver
Davidenko jedino može biti bolji od Nadala (vodi 6-5) dok protiv Rogera ima 2-19, još jedan od igrača tzv. "slabe ere"
pre 4 godine
Лепо звучи, али није примењиво када се игра по куп систему. Јер испадање у раној фази када си лош те онемогућава да играш са тренутно бољим противником (и вероватно изгубиш). Новак је, рецимо, имао онај период када је губио од скоро свакога и није ни могао да дође до директних сусрета са Федерером и Надалом. У лигашком такмичењу, када нема избегавања, критеријум међусобних сусрета би имао много више смисла.
Такође, Федерер је бар двапут директно побегао од Новака (а на Ролан Гаросу је чак свесно покушао да да неспортску предност Новаковом противнику). Мени је то значајнији показатељ међусобног односа снага и стања свести, па и поштовања спортског фер плеја.
Тек, добро је што је Новак бољи у међусобним сусретима са Федерером и Надалом, али то нема неки суштински значај. Много битније је да изједначи/надмаши број гренд слемова и свима запуши уста, а већ је неприкосновен по броју седмица на првом месту и освајању свега што се освојити може (осим олимпијских игара, а надам се да ће и то да се реши).
pre 4 godine
Ovaj medjusobni skor je najveca glupost. Eto imate primer Djokovica i Nadala, iako se godisnje 3-4 puta vise turnira odigra na brzim podlogama, njih dvojica su isto meceva odigrali na brzim podlogama i na sljaci. Da je Nadal ispostovao Novaka na betonu i travi kao sto je Novak njega na sljaci, Novak bi sad Nadala u medjusobnim duelima vodio jedno 40:28, a ne 30:28. Jednostavno Nadal nije bio u stanju da toliko cesto dolazi do Novaka na betonu i travi. I onda kao kazu medjusobni skor, realno glupost najveca koja ne pokazuje pravo stanje stvari.
pre 4 godine
@ Pitam za druga
Smaras na svim poljima, aj paljba!
pre 4 godine
Glupost. Najvažniji parametar je broj GS. Za tacno 8 dana nas Djokovic osvaja 20. GS i postaje zvanicno GOAT! Jos samo 8 dana!!!
pre 4 godine
Novak drzi 9 od 10 najvaznijih teniskih rekorda. Sledece nedelje ce da drzi 10 od 10 najvaznjih teniskih rekorda. I onda kazu Federer je GOAT??? LOL :D Pa rodja dzemperko je mala beba koja ceo zivot igra jedan te isti servis volej tenis i nikad nije uspeo da unapredi svoju igru jer nije znao kako a 75% onoga sto je osvojio je osvojio u slaboj eri tenisa od 2003 do 2007 godine ili kad je No1e bio povredjen 2016-17 godine. Pitanje je da li je rodja uopste dovoljno dobar da bude drugi svih vremena jer ga Nadal rastura odavno ali za sada Nadal nema druge rekorde osim boljeg H2H skora sa dzemperkom i boljeg skora u finalima GS turnira sa njim.
Kako No1e drzi sve najteze rekordevec duze vremena i niko nema sansu da ih prestigne u skoro veme, a najverovatnije nikada ni nece, onda zapade, mozes da zatvoris debatu o GOAT-u!!!
pre 4 godine
Dodati da Novak ima sve slemove po dva puta,sve masterse po dva puta a ova dvojica nemaju uopste sve masterse,sva cetiri slema ima u istom momentu u vlasnistvu.
pre 4 godine
Medjusoban skor je kriterijum koji nedozvoljava igracu da bude najbolji ako gubi protiv svog rivala. Tada je njegov rival bolji od njega. To vazi ako imate slican broj GS-ova. Jer u suprotnom bi Davidenko bio bolji od RF, a Kirjos od Noleta sto naravno nije slucaj jer posebno ovaj drugi nije nista osvojio.
(proliver, 03. jul 2021 08:52)
Čovek uopšte ne govori o igračima ranga Davidenka i Kirjosa, popbogu! Njima fali po dvadesetak slemova, po stotinak turnira...
pre 4 godine
@Srle Eto ga kromanjonac bukvalista, čivek lepo reče da se između ostalih uspeha mora računati i međusobni skor.
Onda su po tvom plitkom razmišljanju Dominik Hrbaty i Alex Corretja bolji od Federera, budući da su bolji po tom parametru.
Jel te boli Novakov uspeh? Boli, boli, i treba da boli. :)
pre 4 godine
To ono klulturno Nolo koje besni jer navijaju za drugog? Pitam za druga.
(Moggio, 03. jul 2021 08:39)
А ти буди лепо васпитан и културан па се извини за друга
(матори, 03. jul 2021 09:06)
Ma, daaaj! Otkud njemu drug?! Pita ne bi li uspostavio kakvu god interakciju s kim bilo. Tu smo da pomognemo.
pre 4 godine
Svi znamo sta je Wimbldon u tenisu ali se nekako zaboravlja da je Nole ako osvoji ovaj na 6-toj tituli. Federeru pa i Samprasu svojevrememo su stalno to stavljali kao veoma znacajan podatak da je najveci svih vremena. Jer realno to je najveci turnir u tenisu i ko ima veliki broj titula na Wimbldonu taj je najveci. Federer je na 8 titula sto je iz ovog ugla moguce da ce Nole dostici. A i skor sa Noletom u finalima Wimbldona ide i korist Noletu. Ako si bolji na travi od Federera to znaci da si najbolji na najglamuruznijem turniru tenisa.
Po meni bilo bi dobro da Nole osvoji jos neki Rolangaros i da se zacementira kao GOAT.
pre 4 godine
Medjusoban skor je kriterijum koji nedozvoljava igracu da bude najbolji ako gubi protiv svog rivala. Tada je njegov rival bolji od njega. To vazi ako imate slican broj GS-ova. Jer u suprotnom bi Davidenko bio bolji od RF, a Kirjos od Noleta sto naravno nije slucaj jer posebno ovaj drugi nije nista osvojio.
(proliver, 03. jul 2021 08:52)
Čovek uopšte ne govori o igračima ranga Davidenka i Kirjosa, popbogu! Njima fali po dvadesetak slemova, po stotinak turnira...
(+MAKSIM, 03. jul 2021 09:09)
Njima fali i broj međusobnih mečeva koji bi se mogao smatrati reprezentativnim uzorkom.
pre 4 godine
Najbolje da Nole uzme jos 2-3 GS-a, pa neka se oni posle prebrojavaju
pre 4 godine
Niko nije i ne moze usporiti travu na Vimbldonu. Tereni si isti, tip trave je isti, samo sto su riterneri poput Novakasada bolji, a da ne govorim o udarcu " passing shot" koji odlicno rade i Novak i Murray i Nadal. Servis voely je iskljucen zbog velikog napretka odbrane, tu su i savrseniji reketi.
pre 4 godine
@proliver
OK, kapiram sta hoces da kažeš, nego gde nadje Federer - Davidenko kao primer? Mrzi me da guglam ali kuću dajem da je H2H golemo na Rodzerovu stranu.
pre 4 godine
@Goksi Dok Rafa pije koktele (kinta kaplje), a Novak se muči na WB (takodje kinta kaplje), ti troluješ po netu.I naravno, nije sve u kinti, ima nešto i u glavi.
pre 4 godine
To ono klulturno Nolo koje besni jer navijaju za drugog? Pitam za druga.
(Moggio, 03. jul 2021 08:39)
Na drugoj temi si pitao nešto slično, valjda za sebe, druga nisi pominjao, a ja sam ti odgovorio ovako:
Da imaš i gram mozga i bio bi preponosan. I ti i svi ostali ovde koji ovako komentarišete, da vas ne nabrajam, niste vredni. Neko naš, naše dete je prešlo igricu, a vi navijate za nekoga ko ne zna ni gde vam je otadžbina, mora se zamisliti pre nego ubode Srbiju na geografskoj karti.
Samo da vas sve pitam, a sa koje planine, iz koje šume su vaši sišli u gradove pša ste postali gospodskog porekla i ponašanja. Da ti deda komesar (ako ne znaš ovo ne znači "kao mesar, ali u stvari nije pravi masar" ili "kobajagi mesar", ovo je partizanski ideološki rukovodilac) nije odrastao u Beču gledajući "Na lepom plavom Dunavu" pa usvojio kao prirodno baletske pokrete i manire. Pre će biti da je u vunenim čarapama i opancima sišao sa planine. Čega se ti stidiš i zašto, šta je to u našoj istoriji čega se trebamo stideti i sagnuti glavu? Da ne idem dalje, jedini u drugom ratu nismo ubijali i proganjali Jevreje. malo li je?
Zato, ne stidi se korena i porekla nego se ponosi svojim, ponosi se time odakle si i od koga si. Veruj mi, ne boli, naprotiv.
Samo da dodam, pričate o svetskom čoveku koji govori pet jezika, a vi se frfljate i sa ovim nesrećnim srpskim, ni njega niste uspeli naučiti. Toliko o kulturi.
pre 4 godine
Kako neko moze da bude najbolji svih vremena kad nije najbolji ni u svom vremenu? Federer je vecito 3. od kada su se Nadal i Novak pojavili. Covek je najduze drzao 3. mesto u istoriji tenisa. To je rekord koji se retko kad spominje uz Rogera. Takodje ima negativan H2H protiv obojice i osvojio je najmanje GS i Mastersa tekmiceci se sa njima. Pa kako je onda najbolji svih vremena? Godine uticu, ali niko mu nije kriv sto se nije povukao pre 3-4 godine i zadrzao dostojanstvo. Posto jos uvek igra to je njegov problem sto ga sada svi redom pobedjuju.
pre 4 godine
@Realno najvazniji parametar je broj provedenih nedelja na prvom mestu. Koliko dugo je koji igrac bio najbolji u istoriji. Posle toga broj grend slemova, pa Olimpijada, medjusobni susreti, mastersi, Dejvis kup i ostalo..
Suma sumarum: ako na kraju svoje karijere jedan igrac bude u svim tim parametrima najbolji, onda apsolutno nema dileme!
(ads, 03. jul 2021 10:58)
olimpijada nikako nije tako visoko rangirana, ona je recimo duplo manje bitna od zavrsnog mastersa… svaki atp masters 1000 je vazniji od olimpijade.. ne moze turnir koji donosi 750 atp poena da bude vazniji od nekog koji donosi 1000 ili 1500… olimpijada do skoro igracima nije bila uopste bitna, nije donosila ni nikakve atp poene, to se promenilo tek od relativno skoro.. naravno da zelim da je nole osvoji, ali vise iz nekog gusta da znam da je bas sve moguce osvojio, nego sto je stvarno bitna u svetu tenisa
pre 4 godine
Secam se komentar Nolo je goat17 hahahahaha hejteri u rupi.
pre 4 godine
Povodom Novakovih reakcija na osvojene poene da podsetim:
Federer najmanje reaguje, ali stisne pesnicu i blago se iskezi.
Nadal pumpa rukom (lascivni pokreti) i iskezi se.
Juče ste gledali Mareja koji ya svaki poen psuje i urla.
Po tim reakcijama Novak ne odstupa od njih.
Ali, kad nekog ne voliš, onda mu tražiš dlake u jajetu.
pre 4 godine
bravo bata keše
ja to pricam godinama
veliki uzorak I I bolji skor
cao
pre 4 godine
Apsolutno i jedino po meni u slucaju slicnog broja slemova,h2h. Sa vise od deset meceva. Kako neko moze biti bolji od tebe ako si ga dobio vise puta u duelima. Deluje kao neka obrnuta logika. Ja te dobijem ali si bolji od mene. Ok Goat je najbolji od svih u tom slucaju se ukljucuju ostali parametri,posto tenis nisu samo ova trojica. Svakako Novak u svakoj racunici,sem elegancije nema drugog izgovora da bude neko drugi. Jedino u kategoriji najboljeniji al to je vec subjektivan utisak
pre 4 godine
2 x Zlatni masters 2 x Grendslem 330No.1 Sve ostalo je samo praznjenje suve slame
pre 4 godine
Znači Kirjos je ispred Novaka, kao i Karlović...
(Srle, 03. jul 2021 08:39)
Tako je, eto i ti imas svoga GOATa.
?
pre 4 godine
Dok u senci suncobrana ispija koktele prisećajući se kako je kao mlad osvojio dva zlata na OI, Nolo koji ima drvenu medalju mora pod stare dane da se pati i rmbači u Tokiju...E,moj Nolo...
(Goksi, 3. jul 2021 09:45
Уз дужно поштовање према Олимпијским играма, златна медаља на ОИ нема значај у тенису.
О рмбачењу не бих, постоји јако мали број људи на овом свету који зарађују радећи оно што воле. Мој отац је један од тих. Након петнаест година у пензији, са пуних осамдесет година, одлучио је да престане да ради.
pre 4 godine
To Pete veze nema sa tim što pričaš jer, Agasi jedavne 1992 osvojio Wimbldone, tako što je u finalu savladao Ivaniševića, ali Ivanišević ipak nije Federer, koji je skoro svaki prošli Wimbldone bio u finalu, a kako? Tako što je omeo protivnike do finala. Ali isto tako ni Đoković nije Agasi, nego nešto mnogo jače i veće, pa ga je svaki put u tom finalu Novak omlatio. Ne zbog toga što je trava postala kao beton, nego što je Đoković usavršio igru na travu
pre 4 godine
Кад Новак сустигне (и престигне) Надала и Федерера по броју освојених ГС за многе ће једини критеријум за ГОАТ и даље бити број освојених Базела и Халеа....ајде људи уозбиљите се већ једном!
pre 4 godine
Gleda se broj osvojenih GS. Tacno tako ali sta cemo sa sva cetiri osvojena GS u isto vreme. To ima samo Nole i ostace tako sigurno. Jer ni Nadal a tek Rodzer imaju nula posto sansi da to urade.
Ako svi imaju isti broj GS onda se gleda medjusobni skor. Znaci Nole i samo Nole je GOAT.
pre 4 godine
To ono klulturno Nolo koje besni jer navijaju za drugog? Pitam za druga.
(Moggio, 03. jul 2021 08:39)
Ne,On je poludeo jer ga je grupa ljudi na tribinama konstantno prostacki vredjala.
pre 4 godine
Realno Rodžer kolika kod bio legenda je već odavno na začelju velike trojke.
pre 4 godine
U jednoj ulici bila tri frizera i prvi istakao reklamu
Najbolji frizer u gradu.
Drugi kad je to video stavio
Najbolji frizer na svetu
Treći je stavio
Najbolji frizer u ulici.
pre 4 godine
Treba Nole u narednih godinu ipo-dve da osvoji više slemova i od Margaret Kort, (mada je to smešno porediti, ali baš) stavi tačku na sve rekorde u tenisu i okači reket o klin pre Federera i Rafe, pa ovi nek' igraju do 50-e jureći za njim!
Mislim da će, pogotovo, Federer baciti veliku mrlju na svoju karijeru ovim igranjem na silu, kako bi još uzeo eventualno, neki Vimbldon.
Realno, ova debata o najboljem je već završena na RG pre 20 dana i tresemo praznu slamu daljim pričama na ovu temu. Zato, opustimo se i uživajmo gledajući ih dok su još na turu!
Hvala im za sve, ostavili su srce na terenima širom sveta i podigli nivo igre na daleko višu kotu, koliko epskih mečeva su nam dali? TAČKA!!!
pre 4 godine
Dok se Rafa izležava na Majorci,sunčajući se i ispijajući koktele,Nolo mora da prašinari celo leto ne bi li se izjednačio po broju GS.Dok u senci suncobrana ispija koktele prisećajući se kako je kao mlad osvojio dva zlata na OI, Nolo koji ima drvenu medalju mora pod stare dane da se pati i rmbači u Tokiju...E,moj Nolo...
(Goksi, 03. jul 2021 09:45)
Rafa je tamo rođen i živi tu ali mozda ispija žuč koju mu je Novak servirao na poslednjem RG da cak nije mogao da se sastavi da dodje u London i velika je steta ne gledati i njega jer svako od njih bio bi njista bez ove druge dvojice.
pre 4 godine
Povodom Novakovih reakcija na osvojene poene da podsetim:
Federer najmanje reaguje, ali stisne pesnicu i blago se iskezi.
Nadal pumpa rukom (lascivni pokreti) i iskezi se.
Juče ste gledali Mareja koji ya svaki poen psuje i urla.
Po tim reakcijama Novak ne odstupa od njih.
Ali, kad nekog ne voliš, onda mu tražiš dlake u jajetu.
(Pera Detlic, 03. jul 2021 09:28)
Ovo sto Englezi rade je trazenje jaja u dlakama.
pre 4 godine
Realno najvazniji parametar je broj provedenih nedelja na prvom mestu. Koliko dugo je koji igrac bio najbolji u istoriji. Posle toga broj grend slemova, pa Olimpijada, medjusobni susreti, mastersi, Dejvis kup i ostalo..
Suma sumarum: ako na kraju svoje karijere jedan igrac bude u svim tim parametrima najbolji, onda apsolutno nema dileme!
pre 4 godine
Goksi. Koji si ti lik....po tvom,nedelje,GS,mastersi ništa neće biti bitno jer je Nadal uzeo 2 zlata na OI...a da Novak ima i ta dva zlata merilo bi bilo....to samo ti znaš nesrećo?
pre 4 godine
Niko vise ne pominje broj nedelja prvi na listi. Jedan od vaznijih parametara u trci za GOAT a svi ga precutkuju.
pre 4 godine
Priča o tome ko je GOAT,neće nikad biti ispričana,a da sva trojica ne budu u istoj rečenici.Zavisiće od subjektivne procene svakog čoveka.Što se tiče međusobnog skora jedna stvar pada u oči, i to ne mogu izmanipulisati ni mediji,ni razni stručnjaci u tenisu.Naime na silu i protiv zdravog razuma su proglasili za najveće rivalstvo Rodžera i Rafe a odigrali su 40 mečeva.Novak protiv Rodžera 10 više a protiv Rafe 18,i naravno da su svi ti mečevi bili u završnicama turnira.Tu subjektivno procena prestaje da važi,jer su ti brojevi neumoljivi,i razlika u odigranim mečevima je ogromna.
pre 4 godine
Kad sam bio klinac, drali su me u klikerima ko mladog majmuna. Eeee, al bio sam najsimpatičniji i najomiljeniji.
pre 4 godine
Naravno da H2H ima veliki značaj u proceni ko je bolji između dva igrača, naročito ako su odigrali značajan broj mečeva (nekoliko mečeva nije dovoljan uzorak za ocenu, ali kada odigrate 20+ mečeva u dužem vremenskom periodu, to je itekako bitno). Jednostavno Federer nikada ne može biti proglašen za GOAT-a, jer je lošiji od dvojice tenisera.
Na listi rivaliteta se takođe sve jasno vidi.
1. Đoković - Nadal 58 (30-28)
2. Đoković - Federer 50 (27-23)
3. Nadal - Federer 40 (26-14)
4. Đoković - Marej 36 (25-11)
4. Lend - Mekinro 36 (21-15)
Tek posle slede Konors - Lendl, Edberg - Beker, Mekinro - Konors i Sampras - Agasi, a mi stariji znamo koliko su to bili veliki rivaliteti.
To sto je Đoković u 3 najveća rivaliteta od prva 4 (bio bi i u prva 3 da Marej nije operisao kukove) povrepokazuje koliko je imao težak razvojni put i potvrđuje da je najbolji u najtežoj konkurenciji.
Neko je lepo pre koju godinu napisao, Federer je najbolji svih vremena, ali je Nadal bolji od njega, a Đoković je bolji od Nadala (i Federera naravno).
pre 4 godine
Dok se Rafa izležava na Majorci,sunčajući se i ispijajući koktele,Nolo mora da prašinari celo leto ne bi li se izjednačio po broju GS.Dok u senci suncobrana ispija koktele prisećajući se kako je kao mlad osvojio dva zlata na OI, Nolo koji ima drvenu medalju mora pod stare dane da se pati i rmbači u Tokiju...E,moj Nolo...
(Goksi, 03. jul 2021 09:45)
Док се Ноло шетао по ртњу бик Рафа је морао да шљака широм Европе. Нагутао се човек шљаке само тако. И мислио је да ће му то помоћи. Ал није. Сада је отишао да се лечи од нагутане шљаке. А лепо је могао да дође у Лондон, мања температура, пријатније се игра, и ко господин да испадне.
pre 4 godine
@ Goksi
Novak ima bronzu na OI. Ali posto si balavac ti mislis da su drvena medalja(4 mesto) i bronza isto. Ali eto jedan parametar od 50 u kom je tvoj ljubimac bolji. Pa i to moze uskoro da se promeni. Ali ono sto je jos bolje svih ostalih 49 drzi Novak. Kao npr. broj nedelja kao broj 1, zavrsenih godina kao broj 1, ukupan broj osvojenih najvaznijih turnira (GS, zasvrsni masters, atp 100), medjusobno skor sa igracima koje ti smatras kao GOAT itd…
pre 4 godine
Znači Kirjos je ispred Novaka, kao i Karlović...
(Srle, 03. jul 2021 08:39)
Kako se neki ljudi izgleda namerno prave ludi ili kako ovo komentarisati. Znaci desi se da neko pobedi najboljeg na svetu ali to ne znaci da je automatski on najbolji u tenisu. Medjusobni skor moze da ima nekog znacaja tek preko 10 odigranih meceva i da Novak odigra sa obojcom skor bi na kraju bio oko 8-2 ili 7-3. Kirgios i Karlovic da bi bili u rangu sa Novakom prvo treba da postanu npr. broj 1 ali to ne vredi objasnjavati obicnom trolu koji je maznuo moj nick.
pre 4 godine
Ко не мисли да је Ноле ГОАТ и тражи длаке у (свом) јајету нека их прво нађе код себе па после тога нека крене по комшилуку.
pre 4 godine
novak lagano osvaja ovaj vimbldon a onda u americi se nije rodio taj koji će ga tamo pobediti
dakla 21 gs a možda i zlato na IO i istorija će to pamtiti duuugo...
69 Komentari
Sortiraj po: