Tenis 49

Subota, 26.06.2021.

10:25

"Novak će osvojiti Vimbldon – biće daleko ispred Nadala i Federera"

Tim Henman, višestruki polufinalista Vimbldona, smatra da je Novak Đoković bez dileme prvi favorit za titulu i ove godine.

"Novak æe osvojiti Vimbldon – biæe daleko ispred Nadala i Federera" IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

49 Komentari

Sortiraj po:

Robert

pre 2 godine

Da uporedimo top komentare za jednu te istu osobu, a u zavisnosti od toga šta je izjavila.

Henman: Đoković nije najkompletniji u istoriji
Top komentari:
- To je ono kad šegrt priča o majstoru.
- Uz svo duzno postovanje, Henmana niko ne bi pitao nista da nije Englez.

Henman: Novak će osvojiti Vimbldon – biće daleko ispred Nadala i Federera
Top komentari:

- Henman je bio dobar igrac.
- Izuzetno korektna, promišljena i realna izjava.

chupavi

pre 2 godine

Nole ima nezgodan zreb na W jer mu jos u drugom kolu dolazi Kevin Anderson koji jako mlati po lopti na servisu. Srecomnije ni on vise tako mlad i poletan ali ta prva kola su uvek nezgodna jer je jako kratka sezona na travi.

Onda u 1/4 i 1/2 finalu eventualno dolaze Rubljov i Cicipas koji imaju dobru sezonu ali ne znam koliko znaju i mogu na travi.

Sa druge strane zreba su Roger i Zverev ali ne mislim da bilo ko od svih moze da ugrozi Novaka ako je u svom elementu.

esi mi nola?

pre 2 godine

Ако Федерер стигне до финала, ја га одсечем.
(питам за друга, 26. jun 2021 12:34)

Alo Djokovic stigne do finala ja ga odsecem.

Mister No

pre 2 godine

@Bogoljub
Naravno. Iole realan Novakov navijač zna da je svaki slem pakleno teško osvojiti. Raja neka se pali i zari, hejtete tek da ne pominjem. Ono što istina je da je dečko sada na vrhuncu (možda po drugi put) pre svega psihički, fokusiran na to čemu stremi, fizički je bespredmetno pominjati. Samo neka dođe pre svih do 21, a Rafica je obična čkicapi zbog izostajanja u Londri. I još za kraj, Novak je pokazao ko je i šta u polufinalu i finalu.

Nokia N9

pre 2 godine

Da li bilo ko iole normalan i realan moze da pomisli da Federer moze vise bilo koji turnir da osvoji a kamoli neki GS koji se igra na 3 dobijena seta ?? Pa covek je pobegao sa proslog GS a sad neko misli da on moze da osvoji ?? Uostalom ko misli da moze nek stavi lovu u kladionicu na Rodju i nek naplati to, kvote su odlicne !

Marko

pre 2 godine

Noletu je cilj da prestigne Federera po GS na Vimbldonu, pošto mu je Vimbldon uvek bio dečački san, što znači još 4 komada, a ove godine sigurno osvaja. Ako bude svake naredne godine osvajao, penzionisaće se 2024 sa osvojenim Vimbldonom, to će mu biti poslednji turnir.
(Marko, 26. jun 2021 11:44

E, to bi bio šmekerski potez. Ukoliko se desi takav scenario. Pitanje, da li će imati motivaciju za još tri trofeja (ukoliko ovaj osvoji). On će potencijalnim osvajanjem ovog Vimbldona anulirati Federera jer će biti izjednačeni i trebaće mu još jedan GS da povede u toj kategoriji. A, opet. Ima nešto što Federer nema - 2 RG. Njemu je cilj da postane ultimativni najbolji ikad u singl konkurenciji. Nije Srđan zabadava spominjao Štefi Graf i Margaret Kort :)
(dominus, 26. jun 2021 12:57)

Da, da, cilj je 24 GSa i rekord Margaret Kort, ali nije Nole za džabe radio na servisu i stalno će raditi na toj volej igri. Zaista mislim da on juri 9 Vimbldona, a ove usput GSe kolko osvoji-osvoji ;)

smeh

pre 2 godine

Fascinantno je da ljudi svrstavaju igrača, koji u proteklih godinu i kusur dana nije ništa osvojio i odigrao tek nekoliko mečeva sa istim brojem pobeda i poraza, za favorita. Na stranu godine, koje jesu bitan faktor u sportu, ali kako čoveka bez forme i možda loše fizičke spreme svrstati medju favorite? Kakve veze ima šta je radio prethodnih godina kada sada dobija lekcije na 250-icama od malo poznatih igrača. Verovatno bi svrstali i Samprasa za favorita da mu daju vajld kard za Vimbldon. Koliko su ljudi nerealni. Izgleda da je ta nada (Macura) jača od normalnog logičnog rasudjivanja.

40:15; 326 + 22 nedelje ukradene!!! Ajmo rodjo, jedna suza je dovoljna za Laureus!!!

pre 2 godine

idemo po Laureusa 2022 !!!
(ja, 90210, 26. jun 2021 11:42)

No1e ga je po meni vec sada zasluzio! Ali cak i da osvoji sva 4 GS naslova i OI ove godine, Laureus ide rodji dzemeprku za 'zivotno (ne)delo' zato sto ce isti da zaplace vec na ovom Wimbledonu kad izgubi u prvom kolu sto je dovoljno da se svajcarca prikaze kao legendu sporta koja nikad ne odustaje ali eto godine su ga stigle pa je morao da se penzionise... tra la la... I eto rodji trofeja Laureusa kad vec ne moze na terenu nista vise da osvoji!!!

don

pre 2 godine

Не ваља кад га прогласе победником пре него што турнир уопште почне. Много пута смо видели да подлегне таквом притиску. Не разумем новинаре и уреднике, нарочито домаћих медиха. Зар нам није свима као нацији у интересу да добијемо највећег спортисту у историји било ког спорта, а посебно овог који прати утицајнији део планете (економска, политичка и културна елита света и већине држава)? Ако јесте, зашто му отежавамо?
(Pаntagruel, 26. jun 2021 12:21

On ovo i ne čita. Samo kada mu novinari na pres konferenciji postave pitanje. Jedino što možemo, jeste da ga ureknemo dopisivanjem trofeja. Novak ima misiju i fokusiran je na to. Ako uspe, odlično, ako ne, pokušao je. Ja mislim da će uspeti. Srećno mu bilo!

blic

pre 2 godine

Ako ne osvoji barem 7-8 Wimbldona, nista nije uradio, nekako mi ovih 5 malo, realno moglo je to i bolje. Sto se tice Australije nista ispod 11-12 titula, barem jos jedan RG, i barem jos 2 US Opena. Znaci u zbiru najmanje 25 GS(s tim sto moze i vise od toga), to je neka realnost ako se ne bude povredjivao.

dominus

pre 2 godine

Noletu je cilj da prestigne Federera po GS na Vimbldonu, pošto mu je Vimbldon uvek bio dečački san, što znači još 4 komada, a ove godine sigurno osvaja. Ako bude svake naredne godine osvajao, penzionisaće se 2024 sa osvojenim Vimbldonom, to će mu biti poslednji turnir.
(Marko, 26. jun 2021 11:44

E, to bi bio šmekerski potez. Ukoliko se desi takav scenario. Pitanje, da li će imati motivaciju za još tri trofeja (ukoliko ovaj osvoji). On će potencijalnim osvajanjem ovog Vimbldona anulirati Federera jer će biti izjednačeni i trebaće mu još jedan GS da povede u toj kategoriji. A, opet. Ima nešto što Federer nema - 2 RG. Njemu je cilj da postane ultimativni najbolji ikad u singl konkurenciji. Nije Srđan zabadava spominjao Štefi Graf i Margaret Kort :)

Pаntagruel

pre 2 godine

Не ваља кад га прогласе победником пре него што турнир уопште почне. Много пута смо видели да подлегне таквом притиску. Не разумем новинаре и уреднике, нарочито домаћих медиха. Зар нам није свима као нацији у интересу да добијемо највећег спортисту у историји било ког спорта, а посебно овог који прати утицајнији део планете (економска, политичка и културна елита света и већине држава)? Ако јесте, зашто му отежавамо?

...

pre 2 godine

Mene zanima ko će biti sledeći dobitnik nagrade za najboljeg sportistu na svetu. Sve mi se čini da neće biti onaj što je dobio prošli put :P

Brkajlo

pre 2 godine

Henman je uvek bio gospodin, jedino šteta što nije imao glavu da se nosi sa ogromnim pritiskom najboljeg britanskog tenisera 90ih i početkom 2000tih, te stoga na terenu nije učinio više.
I sada nastavlja u istom maniru, korektno i odmereno a opet je dovoljno rekao.
Usput, svaka čast prevodiocu teksta za "letvicu", neverovatno je koliko ljudi misli da se kaže podići lestvicu, što nema nikakvog smisla.

Marko

pre 2 godine

Noletu je cilj da prestigne Federera po GS na Vimbldonu, pošto mu je Vimbldon uvek bio dečački san, što znači još 4 komada, a ove godine sigurno osvaja. Ako bude svake naredne godine osvajao, penzionisaće se 2024 sa osvojenim Vimbldonom, to će mu biti poslednji turnir.

matori

pre 2 godine

treba da vidi šta prognozira njegov zemljak Stiv Tingor sa Tennis.com sajta...
čovek napisao da u finalu Rodžer pobeđuje Novaka. na svu sreću, loš je prognozer, jer je i predvideo pobedu Rafe i protiv Novaka i na RG...
... stručnjak....

miso

pre 2 godine

U Srbiji sve neke teorije zavere u rangu sa Malavijem, gde napadaju kola za prskanje komaraca jer siri kovid zarazu Sramota da smo toliko ograniceni I dosta vise o namestanju Novakovih meceva, samo se Nole pita...

wal

pre 2 godine

Polako ljudi, meč po meč, ima vremena za slavlje i veličanje ali prvo posao mora da se završi. Unapred slavljenje pobeda vodi u poraz. Nadam se da Novakov tim to zna. Opuštanja nema do kraja. Nije lako ali mora tako

Stefan94

pre 2 godine

Meni No1e deluje toliko spremno i fokusirano kao nikad do sad. Nekako se oseca da je srecan i da je u fazonu ne mogu da izgubim.

Ps. Idemo mec po mec i idemooo breee na 20=20=20.

Vuja neznalica

pre 2 godine

Šta kažu Tarabići?
(lemur na sedativima, 26. jun 2021 10:36)

Kažu da će: ... ''crni Grk na livadi Engleske nakon što odmah ostane bez trave pljuvati po najvećem belom vitezu iz starog Kraljevstva po junaštvu poznatom i koje je protivnike svoje u strahu vekovima ostavljao, suze skrivati neće zato što će se u završnoj borbi poput one u Australiji (gde je crni Grk utočište našao) časni protivnik sa prezimenom po jednoj životinji, hrabro boriti ali će oružje položiti u viteškoj borbi pred novim apsolutnim Kraljem, koji rivale svoje najveće od kojih omalovažavan beše ostavi večno iza sebe, u prašini koja ostade iza njegovih pohoda''

djido mova

pre 2 godine

Šta kažu Tarabići?
(lemur na sedativima, 26. jun 2021 10:36)

Kažu 'vako: "Biće jedan što se skotrljo sa najviše planine u Srbiji, a ja ti ne mogu sad kazati koja je to planina sinovac, jer će svi onda da dadnu nahrlit tamo. Premetnuće se čak do trave u Engleskoj da se mjeri sa junacima kakijeh svijet vid'o nije, te će svu gospodu jengklesku u suzama ostavit baš pored te trave. A on će zadovoljan uzabrat tu travu i sladiće se š njom kao sa najljepšim gorskim biljem, te će mu gospoda jengkleska dadnut jednu oveću testiju da zahvati trave kol'ko mu duša ište. A onom drugom junaku što se dadne š njim nadmetat, njemu će dat jednu pliću tacnu kol'ko da može malo bilja uzabrat. Ja, sve ti je to tako sinovac, sve ti ja to vidim k'o da je 'vako pred nama na ovu poljanu."

Zoran

pre 2 godine

Može Federer da osvoji jedino ako se turnir namesti. Da li je Nadal odusta zbog nekih saznanja u tom pravcu?? Znamo da je Novak već učestvovao u nameštanju meča na Vimbldonu, puštajući Mareja u finali. Tako, ništa neće biti čudno da starac pobedi.

wal

pre 2 godine

Polako ljudi, meč po meč, ima vremena za slavlje i veličanje ali prvo posao mora da se završi. Unapred slavljenje pobeda vodi u poraz. Nadam se da Novakov tim to zna. Opuštanja nema do kraja. Nije lako ali mora tako

Stefan94

pre 2 godine

Meni No1e deluje toliko spremno i fokusirano kao nikad do sad. Nekako se oseca da je srecan i da je u fazonu ne mogu da izgubim.

Ps. Idemo mec po mec i idemooo breee na 20=20=20.

djido mova

pre 2 godine

Šta kažu Tarabići?
(lemur na sedativima, 26. jun 2021 10:36)

Kažu 'vako: "Biće jedan što se skotrljo sa najviše planine u Srbiji, a ja ti ne mogu sad kazati koja je to planina sinovac, jer će svi onda da dadnu nahrlit tamo. Premetnuće se čak do trave u Engleskoj da se mjeri sa junacima kakijeh svijet vid'o nije, te će svu gospodu jengklesku u suzama ostavit baš pored te trave. A on će zadovoljan uzabrat tu travu i sladiće se š njom kao sa najljepšim gorskim biljem, te će mu gospoda jengkleska dadnut jednu oveću testiju da zahvati trave kol'ko mu duša ište. A onom drugom junaku što se dadne š njim nadmetat, njemu će dat jednu pliću tacnu kol'ko da može malo bilja uzabrat. Ja, sve ti je to tako sinovac, sve ti ja to vidim k'o da je 'vako pred nama na ovu poljanu."

Vuja neznalica

pre 2 godine

Šta kažu Tarabići?
(lemur na sedativima, 26. jun 2021 10:36)

Kažu da će: ... ''crni Grk na livadi Engleske nakon što odmah ostane bez trave pljuvati po najvećem belom vitezu iz starog Kraljevstva po junaštvu poznatom i koje je protivnike svoje u strahu vekovima ostavljao, suze skrivati neće zato što će se u završnoj borbi poput one u Australiji (gde je crni Grk utočište našao) časni protivnik sa prezimenom po jednoj životinji, hrabro boriti ali će oružje položiti u viteškoj borbi pred novim apsolutnim Kraljem, koji rivale svoje najveće od kojih omalovažavan beše ostavi večno iza sebe, u prašini koja ostade iza njegovih pohoda''

...

pre 2 godine

Mene zanima ko će biti sledeći dobitnik nagrade za najboljeg sportistu na svetu. Sve mi se čini da neće biti onaj što je dobio prošli put :P

Marko

pre 2 godine

Noletu je cilj da prestigne Federera po GS na Vimbldonu, pošto mu je Vimbldon uvek bio dečački san, što znači još 4 komada, a ove godine sigurno osvaja. Ako bude svake naredne godine osvajao, penzionisaće se 2024 sa osvojenim Vimbldonom, to će mu biti poslednji turnir.

matori

pre 2 godine

treba da vidi šta prognozira njegov zemljak Stiv Tingor sa Tennis.com sajta...
čovek napisao da u finalu Rodžer pobeđuje Novaka. na svu sreću, loš je prognozer, jer je i predvideo pobedu Rafe i protiv Novaka i na RG...
... stručnjak....

blic

pre 2 godine

Ako ne osvoji barem 7-8 Wimbldona, nista nije uradio, nekako mi ovih 5 malo, realno moglo je to i bolje. Sto se tice Australije nista ispod 11-12 titula, barem jos jedan RG, i barem jos 2 US Opena. Znaci u zbiru najmanje 25 GS(s tim sto moze i vise od toga), to je neka realnost ako se ne bude povredjivao.

don

pre 2 godine

Не ваља кад га прогласе победником пре него што турнир уопште почне. Много пута смо видели да подлегне таквом притиску. Не разумем новинаре и уреднике, нарочито домаћих медиха. Зар нам није свима као нацији у интересу да добијемо највећег спортисту у историји било ког спорта, а посебно овог који прати утицајнији део планете (економска, политичка и културна елита света и већине држава)? Ако јесте, зашто му отежавамо?
(Pаntagruel, 26. jun 2021 12:21

On ovo i ne čita. Samo kada mu novinari na pres konferenciji postave pitanje. Jedino što možemo, jeste da ga ureknemo dopisivanjem trofeja. Novak ima misiju i fokusiran je na to. Ako uspe, odlično, ako ne, pokušao je. Ja mislim da će uspeti. Srećno mu bilo!

Mister No

pre 2 godine

@Bogoljub
Naravno. Iole realan Novakov navijač zna da je svaki slem pakleno teško osvojiti. Raja neka se pali i zari, hejtete tek da ne pominjem. Ono što istina je da je dečko sada na vrhuncu (možda po drugi put) pre svega psihički, fokusiran na to čemu stremi, fizički je bespredmetno pominjati. Samo neka dođe pre svih do 21, a Rafica je obična čkicapi zbog izostajanja u Londri. I još za kraj, Novak je pokazao ko je i šta u polufinalu i finalu.

Brkajlo

pre 2 godine

Henman je uvek bio gospodin, jedino šteta što nije imao glavu da se nosi sa ogromnim pritiskom najboljeg britanskog tenisera 90ih i početkom 2000tih, te stoga na terenu nije učinio više.
I sada nastavlja u istom maniru, korektno i odmereno a opet je dovoljno rekao.
Usput, svaka čast prevodiocu teksta za "letvicu", neverovatno je koliko ljudi misli da se kaže podići lestvicu, što nema nikakvog smisla.

smeh

pre 2 godine

Fascinantno je da ljudi svrstavaju igrača, koji u proteklih godinu i kusur dana nije ništa osvojio i odigrao tek nekoliko mečeva sa istim brojem pobeda i poraza, za favorita. Na stranu godine, koje jesu bitan faktor u sportu, ali kako čoveka bez forme i možda loše fizičke spreme svrstati medju favorite? Kakve veze ima šta je radio prethodnih godina kada sada dobija lekcije na 250-icama od malo poznatih igrača. Verovatno bi svrstali i Samprasa za favorita da mu daju vajld kard za Vimbldon. Koliko su ljudi nerealni. Izgleda da je ta nada (Macura) jača od normalnog logičnog rasudjivanja.

dominus

pre 2 godine

Noletu je cilj da prestigne Federera po GS na Vimbldonu, pošto mu je Vimbldon uvek bio dečački san, što znači još 4 komada, a ove godine sigurno osvaja. Ako bude svake naredne godine osvajao, penzionisaće se 2024 sa osvojenim Vimbldonom, to će mu biti poslednji turnir.
(Marko, 26. jun 2021 11:44

E, to bi bio šmekerski potez. Ukoliko se desi takav scenario. Pitanje, da li će imati motivaciju za još tri trofeja (ukoliko ovaj osvoji). On će potencijalnim osvajanjem ovog Vimbldona anulirati Federera jer će biti izjednačeni i trebaće mu još jedan GS da povede u toj kategoriji. A, opet. Ima nešto što Federer nema - 2 RG. Njemu je cilj da postane ultimativni najbolji ikad u singl konkurenciji. Nije Srđan zabadava spominjao Štefi Graf i Margaret Kort :)

miso

pre 2 godine

U Srbiji sve neke teorije zavere u rangu sa Malavijem, gde napadaju kola za prskanje komaraca jer siri kovid zarazu Sramota da smo toliko ograniceni I dosta vise o namestanju Novakovih meceva, samo se Nole pita...

40:15; 326 + 22 nedelje ukradene!!! Ajmo rodjo, jedna suza je dovoljna za Laureus!!!

pre 2 godine

idemo po Laureusa 2022 !!!
(ja, 90210, 26. jun 2021 11:42)

No1e ga je po meni vec sada zasluzio! Ali cak i da osvoji sva 4 GS naslova i OI ove godine, Laureus ide rodji dzemeprku za 'zivotno (ne)delo' zato sto ce isti da zaplace vec na ovom Wimbledonu kad izgubi u prvom kolu sto je dovoljno da se svajcarca prikaze kao legendu sporta koja nikad ne odustaje ali eto godine su ga stigle pa je morao da se penzionise... tra la la... I eto rodji trofeja Laureusa kad vec ne moze na terenu nista vise da osvoji!!!

Marko

pre 2 godine

Noletu je cilj da prestigne Federera po GS na Vimbldonu, pošto mu je Vimbldon uvek bio dečački san, što znači još 4 komada, a ove godine sigurno osvaja. Ako bude svake naredne godine osvajao, penzionisaće se 2024 sa osvojenim Vimbldonom, to će mu biti poslednji turnir.
(Marko, 26. jun 2021 11:44

E, to bi bio šmekerski potez. Ukoliko se desi takav scenario. Pitanje, da li će imati motivaciju za još tri trofeja (ukoliko ovaj osvoji). On će potencijalnim osvajanjem ovog Vimbldona anulirati Federera jer će biti izjednačeni i trebaće mu još jedan GS da povede u toj kategoriji. A, opet. Ima nešto što Federer nema - 2 RG. Njemu je cilj da postane ultimativni najbolji ikad u singl konkurenciji. Nije Srđan zabadava spominjao Štefi Graf i Margaret Kort :)
(dominus, 26. jun 2021 12:57)

Da, da, cilj je 24 GSa i rekord Margaret Kort, ali nije Nole za džabe radio na servisu i stalno će raditi na toj volej igri. Zaista mislim da on juri 9 Vimbldona, a ove usput GSe kolko osvoji-osvoji ;)

Pаntagruel

pre 2 godine

Не ваља кад га прогласе победником пре него што турнир уопште почне. Много пута смо видели да подлегне таквом притиску. Не разумем новинаре и уреднике, нарочито домаћих медиха. Зар нам није свима као нацији у интересу да добијемо највећег спортисту у историји било ког спорта, а посебно овог који прати утицајнији део планете (економска, политичка и културна елита света и већине држава)? Ако јесте, зашто му отежавамо?

Nokia N9

pre 2 godine

Da li bilo ko iole normalan i realan moze da pomisli da Federer moze vise bilo koji turnir da osvoji a kamoli neki GS koji se igra na 3 dobijena seta ?? Pa covek je pobegao sa proslog GS a sad neko misli da on moze da osvoji ?? Uostalom ko misli da moze nek stavi lovu u kladionicu na Rodju i nek naplati to, kvote su odlicne !

Zoran

pre 2 godine

Može Federer da osvoji jedino ako se turnir namesti. Da li je Nadal odusta zbog nekih saznanja u tom pravcu?? Znamo da je Novak već učestvovao u nameštanju meča na Vimbldonu, puštajući Mareja u finali. Tako, ništa neće biti čudno da starac pobedi.

chupavi

pre 2 godine

Nole ima nezgodan zreb na W jer mu jos u drugom kolu dolazi Kevin Anderson koji jako mlati po lopti na servisu. Srecomnije ni on vise tako mlad i poletan ali ta prva kola su uvek nezgodna jer je jako kratka sezona na travi.

Onda u 1/4 i 1/2 finalu eventualno dolaze Rubljov i Cicipas koji imaju dobru sezonu ali ne znam koliko znaju i mogu na travi.

Sa druge strane zreba su Roger i Zverev ali ne mislim da bilo ko od svih moze da ugrozi Novaka ako je u svom elementu.

Robert

pre 2 godine

Da uporedimo top komentare za jednu te istu osobu, a u zavisnosti od toga šta je izjavila.

Henman: Đoković nije najkompletniji u istoriji
Top komentari:
- To je ono kad šegrt priča o majstoru.
- Uz svo duzno postovanje, Henmana niko ne bi pitao nista da nije Englez.

Henman: Novak će osvojiti Vimbldon – biće daleko ispred Nadala i Federera
Top komentari:

- Henman je bio dobar igrac.
- Izuzetno korektna, promišljena i realna izjava.

esi mi nola?

pre 2 godine

Ако Федерер стигне до финала, ја га одсечем.
(питам за друга, 26. jun 2021 12:34)

Alo Djokovic stigne do finala ja ga odsecem.

Zoran

pre 2 godine

Može Federer da osvoji jedino ako se turnir namesti. Da li je Nadal odusta zbog nekih saznanja u tom pravcu?? Znamo da je Novak već učestvovao u nameštanju meča na Vimbldonu, puštajući Mareja u finali. Tako, ništa neće biti čudno da starac pobedi.

esi mi nola?

pre 2 godine

Ако Федерер стигне до финала, ја га одсечем.
(питам за друга, 26. jun 2021 12:34)

Alo Djokovic stigne do finala ja ga odsecem.

blic

pre 2 godine

Ako ne osvoji barem 7-8 Wimbldona, nista nije uradio, nekako mi ovih 5 malo, realno moglo je to i bolje. Sto se tice Australije nista ispod 11-12 titula, barem jos jedan RG, i barem jos 2 US Opena. Znaci u zbiru najmanje 25 GS(s tim sto moze i vise od toga), to je neka realnost ako se ne bude povredjivao.

miso

pre 2 godine

U Srbiji sve neke teorije zavere u rangu sa Malavijem, gde napadaju kola za prskanje komaraca jer siri kovid zarazu Sramota da smo toliko ograniceni I dosta vise o namestanju Novakovih meceva, samo se Nole pita...

40:15; 326 + 22 nedelje ukradene!!! Ajmo rodjo, jedna suza je dovoljna za Laureus!!!

pre 2 godine

idemo po Laureusa 2022 !!!
(ja, 90210, 26. jun 2021 11:42)

No1e ga je po meni vec sada zasluzio! Ali cak i da osvoji sva 4 GS naslova i OI ove godine, Laureus ide rodji dzemeprku za 'zivotno (ne)delo' zato sto ce isti da zaplace vec na ovom Wimbledonu kad izgubi u prvom kolu sto je dovoljno da se svajcarca prikaze kao legendu sporta koja nikad ne odustaje ali eto godine su ga stigle pa je morao da se penzionise... tra la la... I eto rodji trofeja Laureusa kad vec ne moze na terenu nista vise da osvoji!!!

Stefan94

pre 2 godine

Meni No1e deluje toliko spremno i fokusirano kao nikad do sad. Nekako se oseca da je srecan i da je u fazonu ne mogu da izgubim.

Ps. Idemo mec po mec i idemooo breee na 20=20=20.

...

pre 2 godine

Mene zanima ko će biti sledeći dobitnik nagrade za najboljeg sportistu na svetu. Sve mi se čini da neće biti onaj što je dobio prošli put :P

Marko

pre 2 godine

Noletu je cilj da prestigne Federera po GS na Vimbldonu, pošto mu je Vimbldon uvek bio dečački san, što znači još 4 komada, a ove godine sigurno osvaja. Ako bude svake naredne godine osvajao, penzionisaće se 2024 sa osvojenim Vimbldonom, to će mu biti poslednji turnir.

djido mova

pre 2 godine

Šta kažu Tarabići?
(lemur na sedativima, 26. jun 2021 10:36)

Kažu 'vako: "Biće jedan što se skotrljo sa najviše planine u Srbiji, a ja ti ne mogu sad kazati koja je to planina sinovac, jer će svi onda da dadnu nahrlit tamo. Premetnuće se čak do trave u Engleskoj da se mjeri sa junacima kakijeh svijet vid'o nije, te će svu gospodu jengklesku u suzama ostavit baš pored te trave. A on će zadovoljan uzabrat tu travu i sladiće se š njom kao sa najljepšim gorskim biljem, te će mu gospoda jengkleska dadnut jednu oveću testiju da zahvati trave kol'ko mu duša ište. A onom drugom junaku što se dadne š njim nadmetat, njemu će dat jednu pliću tacnu kol'ko da može malo bilja uzabrat. Ja, sve ti je to tako sinovac, sve ti ja to vidim k'o da je 'vako pred nama na ovu poljanu."

Nokia N9

pre 2 godine

Da li bilo ko iole normalan i realan moze da pomisli da Federer moze vise bilo koji turnir da osvoji a kamoli neki GS koji se igra na 3 dobijena seta ?? Pa covek je pobegao sa proslog GS a sad neko misli da on moze da osvoji ?? Uostalom ko misli da moze nek stavi lovu u kladionicu na Rodju i nek naplati to, kvote su odlicne !

smeh

pre 2 godine

Fascinantno je da ljudi svrstavaju igrača, koji u proteklih godinu i kusur dana nije ništa osvojio i odigrao tek nekoliko mečeva sa istim brojem pobeda i poraza, za favorita. Na stranu godine, koje jesu bitan faktor u sportu, ali kako čoveka bez forme i možda loše fizičke spreme svrstati medju favorite? Kakve veze ima šta je radio prethodnih godina kada sada dobija lekcije na 250-icama od malo poznatih igrača. Verovatno bi svrstali i Samprasa za favorita da mu daju vajld kard za Vimbldon. Koliko su ljudi nerealni. Izgleda da je ta nada (Macura) jača od normalnog logičnog rasudjivanja.

Vuja neznalica

pre 2 godine

Šta kažu Tarabići?
(lemur na sedativima, 26. jun 2021 10:36)

Kažu da će: ... ''crni Grk na livadi Engleske nakon što odmah ostane bez trave pljuvati po najvećem belom vitezu iz starog Kraljevstva po junaštvu poznatom i koje je protivnike svoje u strahu vekovima ostavljao, suze skrivati neće zato što će se u završnoj borbi poput one u Australiji (gde je crni Grk utočište našao) časni protivnik sa prezimenom po jednoj životinji, hrabro boriti ali će oružje položiti u viteškoj borbi pred novim apsolutnim Kraljem, koji rivale svoje najveće od kojih omalovažavan beše ostavi večno iza sebe, u prašini koja ostade iza njegovih pohoda''

Mister No

pre 2 godine

@Bogoljub
Naravno. Iole realan Novakov navijač zna da je svaki slem pakleno teško osvojiti. Raja neka se pali i zari, hejtete tek da ne pominjem. Ono što istina je da je dečko sada na vrhuncu (možda po drugi put) pre svega psihički, fokusiran na to čemu stremi, fizički je bespredmetno pominjati. Samo neka dođe pre svih do 21, a Rafica je obična čkicapi zbog izostajanja u Londri. I još za kraj, Novak je pokazao ko je i šta u polufinalu i finalu.

don

pre 2 godine

Не ваља кад га прогласе победником пре него што турнир уопште почне. Много пута смо видели да подлегне таквом притиску. Не разумем новинаре и уреднике, нарочито домаћих медиха. Зар нам није свима као нацији у интересу да добијемо највећег спортисту у историји било ког спорта, а посебно овог који прати утицајнији део планете (економска, политичка и културна елита света и већине држава)? Ако јесте, зашто му отежавамо?
(Pаntagruel, 26. jun 2021 12:21

On ovo i ne čita. Samo kada mu novinari na pres konferenciji postave pitanje. Jedino što možemo, jeste da ga ureknemo dopisivanjem trofeja. Novak ima misiju i fokusiran je na to. Ako uspe, odlično, ako ne, pokušao je. Ja mislim da će uspeti. Srećno mu bilo!

dominus

pre 2 godine

Noletu je cilj da prestigne Federera po GS na Vimbldonu, pošto mu je Vimbldon uvek bio dečački san, što znači još 4 komada, a ove godine sigurno osvaja. Ako bude svake naredne godine osvajao, penzionisaće se 2024 sa osvojenim Vimbldonom, to će mu biti poslednji turnir.
(Marko, 26. jun 2021 11:44

E, to bi bio šmekerski potez. Ukoliko se desi takav scenario. Pitanje, da li će imati motivaciju za još tri trofeja (ukoliko ovaj osvoji). On će potencijalnim osvajanjem ovog Vimbldona anulirati Federera jer će biti izjednačeni i trebaće mu još jedan GS da povede u toj kategoriji. A, opet. Ima nešto što Federer nema - 2 RG. Njemu je cilj da postane ultimativni najbolji ikad u singl konkurenciji. Nije Srđan zabadava spominjao Štefi Graf i Margaret Kort :)

Marko

pre 2 godine

Noletu je cilj da prestigne Federera po GS na Vimbldonu, pošto mu je Vimbldon uvek bio dečački san, što znači još 4 komada, a ove godine sigurno osvaja. Ako bude svake naredne godine osvajao, penzionisaće se 2024 sa osvojenim Vimbldonom, to će mu biti poslednji turnir.
(Marko, 26. jun 2021 11:44

E, to bi bio šmekerski potez. Ukoliko se desi takav scenario. Pitanje, da li će imati motivaciju za još tri trofeja (ukoliko ovaj osvoji). On će potencijalnim osvajanjem ovog Vimbldona anulirati Federera jer će biti izjednačeni i trebaće mu još jedan GS da povede u toj kategoriji. A, opet. Ima nešto što Federer nema - 2 RG. Njemu je cilj da postane ultimativni najbolji ikad u singl konkurenciji. Nije Srđan zabadava spominjao Štefi Graf i Margaret Kort :)
(dominus, 26. jun 2021 12:57)

Da, da, cilj je 24 GSa i rekord Margaret Kort, ali nije Nole za džabe radio na servisu i stalno će raditi na toj volej igri. Zaista mislim da on juri 9 Vimbldona, a ove usput GSe kolko osvoji-osvoji ;)

matori

pre 2 godine

treba da vidi šta prognozira njegov zemljak Stiv Tingor sa Tennis.com sajta...
čovek napisao da u finalu Rodžer pobeđuje Novaka. na svu sreću, loš je prognozer, jer je i predvideo pobedu Rafe i protiv Novaka i na RG...
... stručnjak....

Brkajlo

pre 2 godine

Henman je uvek bio gospodin, jedino šteta što nije imao glavu da se nosi sa ogromnim pritiskom najboljeg britanskog tenisera 90ih i početkom 2000tih, te stoga na terenu nije učinio više.
I sada nastavlja u istom maniru, korektno i odmereno a opet je dovoljno rekao.
Usput, svaka čast prevodiocu teksta za "letvicu", neverovatno je koliko ljudi misli da se kaže podići lestvicu, što nema nikakvog smisla.

Pаntagruel

pre 2 godine

Не ваља кад га прогласе победником пре него што турнир уопште почне. Много пута смо видели да подлегне таквом притиску. Не разумем новинаре и уреднике, нарочито домаћих медиха. Зар нам није свима као нацији у интересу да добијемо највећег спортисту у историји било ког спорта, а посебно овог који прати утицајнији део планете (економска, политичка и културна елита света и већине држава)? Ако јесте, зашто му отежавамо?

wal

pre 2 godine

Polako ljudi, meč po meč, ima vremena za slavlje i veličanje ali prvo posao mora da se završi. Unapred slavljenje pobeda vodi u poraz. Nadam se da Novakov tim to zna. Opuštanja nema do kraja. Nije lako ali mora tako

chupavi

pre 2 godine

Nole ima nezgodan zreb na W jer mu jos u drugom kolu dolazi Kevin Anderson koji jako mlati po lopti na servisu. Srecomnije ni on vise tako mlad i poletan ali ta prva kola su uvek nezgodna jer je jako kratka sezona na travi.

Onda u 1/4 i 1/2 finalu eventualno dolaze Rubljov i Cicipas koji imaju dobru sezonu ali ne znam koliko znaju i mogu na travi.

Sa druge strane zreba su Roger i Zverev ali ne mislim da bilo ko od svih moze da ugrozi Novaka ako je u svom elementu.

Robert

pre 2 godine

Da uporedimo top komentare za jednu te istu osobu, a u zavisnosti od toga šta je izjavila.

Henman: Đoković nije najkompletniji u istoriji
Top komentari:
- To je ono kad šegrt priča o majstoru.
- Uz svo duzno postovanje, Henmana niko ne bi pitao nista da nije Englez.

Henman: Novak će osvojiti Vimbldon – biće daleko ispred Nadala i Federera
Top komentari:

- Henman je bio dobar igrac.
- Izuzetno korektna, promišljena i realna izjava.