Fudbal 54

Subota, 19.06.2021.

08:13

Minimalac Argentine protiv Urugvaja VIDEO

Fudbaleri Argentine ostvarili su prvu pobedu na Kopa Americi.

Minimalac Argentine protiv Urugvaja VIDEO IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

54 Komentari

Sortiraj po:

Mirza Selimović

pre 2 godine

(El Clasico, 20. jun 2021 18:45)

Argentina je imala najbolju odbranu i na SP 2014 i na Kopi 2015 i 2016 i ubedljivo najbolji napad na SP 2010,2014 i 2018 i uvek najbolji napad na Kopi.

Kako moze odbrana da bude dobra a na svakoj utakmici sijaset zicera za protivnika? Samo u finalu je Francuska promasila bar 5 cistih sansi, dakle tu odbrana nije odradila svoje deo posla vec cista sreca.

El Clasico

pre 2 godine

(Mirza Selimović, 20. jun 2021 16:32)

Kakve to veze ima? Kako god, Nani je bolji napadac od bilo kojeg napadaca kojeg je imala Argentina jer je se dokazao u toj Engleskoj ligi zar ne? :)

Ko je imao jos bolji napad od Portugala na tom takmicenju osim tih reprezentacija i zbog cega? :) A od tih reprezentacija Portugal je igrao jedino protiv Francuske.

Slazem se da je Argentina imala najbolju odbranu na SP 2014 ali to opet nece promeniti cinjenicu da je Portugal osvojio EURO 2016 najvise zbog najbolje odbrane na takmicenju.

Samo ti govoris da je Papu Gomez izmislio fudbal za Mesija, a idi pogledaj clanke o Kvarezmi i koliko ljudi smatra da je bio veci talenat od Ronalda.

Mirza Selimović

pre 2 godine

(El Clasico, 20. jun 2021 13:44)

Di Maria bio u PL godinu dana a Higuain 6 meseci, nisu ni hteli da dodju tamo.

Bolji napad od Portugala je imala Belgija,Nemacka,Francuska,Engleska a bilo je ih je jos.Kakav najbolji napad sa jednim iz Reala i ostalima iz Besiktasa,Fenerbahcea i Lila?

Argentina je imala najbolju odbranu i na SP 2014 i na Kopa Americi 2015 i 2016 i za razliku od Portugala nisu dozvoljavali toliko sansi po mecu.

I Papu Gomez je izmislio fudbal za Messija al su mu druge stvari bilo bitnije.

El Clasico

pre 2 godine

Koja korist onda od Jote koji je igrac za rotaciju u Liverpulu? A ovde jedna od glavnih uzdanica.
(Mirza Selimović, 19. jun 2021 17:54)

Jota gol i asistencija protiv Nemacke. Naumpao si mi sa ovim komentarom jucer :) Sama cinjenica da se on rotira sa Maneom, Salahom i Firminjom govori o kakvom se igracu radi. Da igra u bilo kojem drugom klubu bio bi glavni napadac.

Sama cinjenica koliko je Portugal jak govori da im na klupi sedi Andre Silva koji je u Frankfurtu prosle sezone postigao 28 golova. A ti pricas o Agueru koji nije igrao pola sezone lol.

El Clasico

pre 2 godine

(Mirza Selimović, 19. jun 2021 19:43)

Pa po vasoj logici fanova Ronalda je Nani bolji od bilo kojeg napadaca Argentine jer je se dokazao u Engleskoj ligi zar ne? :) Di Marija i iguain su cak i igrali u Engleskoj ligi pa sta su pokazali? Dok je Nani znao biti i najbolji asistent lige.

A Kvarezma je izmislio fudbal i za samog Ronalda. Druga stvar je sto su njemu bile vaznije neke druge stvari osim fudbala. U svakom slucaju je Portugal na EURU 2016 imao jedan od najjacih napada na turniru.

A ti pricas o odbrani Argentine koja je znala primiti 6 golova i od jedne Bolivije dok Portugal na EURU 2016 imao najbolju odbranu na takmicenju i samo 1 primljeni gol u nokaut fazi.

Mirza Selimović

pre 2 godine

Ja sam spomenuo Nanija i Kvarezmu koji su igrali u prvom timu Portugala i Nani je tada bio 5 godina mladji, a ti u nedostatku argumenata spominjes Aguera i Di Mariju koji sede na klupi.
(El Clasico, 19. jun 2021 18:06)

Pa tebi su izgleda Nani i Kvarezma top igraci.

Evo gledaj ovu utakmicu Ronaldo gol i asistencija i ni to ne pomaze. Kada je Argentina igrala 2014 ja se ne secam da su oni dozvolili Nemackoj ovoliko sansi i da ovako gospodare terenom, sta vise Nemci tu i nisu imali neke prilike za gol, odbrana Argentine je kapitulirala tek u produzetku.

El Clasico

pre 2 godine

(Mirza Selimović, 19. jun 2021 17:01)

Ja sam spomenuo Nanija i Kvarezmu koji su igrali u prvom timu Portugala i Nani je tada bio 5 godina mladji, a ti u nedostatku argumenata spominjes Aguera i Di Mariju koji sede na klupi.

Mirza Selimović

pre 2 godine

(Au,čemu ovo, 19. jun 2021 16:18)

Argentina na Kopi na putu do finala igrala protiv Paname,Bolivije,Venecuele i USA... Nzm sta ti spominjes nikad gori Brazil i Urugvaj kad Argentina nije ni igrala protiv njih.

el clascico

pre 2 godine

(Au,čemu ovo, 19. jun 2021 16:18)

Odlican komentar. Ni ja ga ne bi bolje sastavio. Jos bi dodao da je na zadnja 3 SP bilo po 5-6 reprezentacija iz Juzne Amerike u osminamafinala, a ovaj prica samo o Brazilu i Argentini. Druga stvar je sto ih zreb hoce pa se one medjusobno poizbacuju.

Lik izostavi jedan Cile koji osvoji 2 Kopa Amerike, koji izbaci Spaniju sa SP 2014 kada su bili najjaci i koji izbaci Portugal sa kupa kondederacija 2017. Stvarno smesna reprezentacija :)

Sv. Ronaldo

pre 2 godine

(Mirza Selimović, 19. jun 2021 15:59)
prijatelju koja je korist od di marie i aguera kad ne mogu vise od 15 minuta po mecu da igraju ako zele da nepovredjeni udju u zavrsnicu turnira? ima hiljadu validnih argumenata ovde ali izgleda zuljaju fanove ronalda pa rokate minuse ko ludi

El Clasico

pre 2 godine

(jojufff, 19. jun 2021 17:18)

Aj nemoj nas ti zezati :)
Svi smo videli da se najjace reprezentacije iz Juzne Amerike mogu bez problema nositi sa najjacim reprezentacijama iz Evrope.

Urugvaj izbacio Portugal sa SP 2018, Urugvaj pobedio Englesku i Italiju u grupi na SP 2014 (obe reprezentacije ispale vec u grupi), Urugvaj igrao polufinale SP 2010.
Meksiko na SP 2018 pobedio Nemacku u grupi (Nemacka ispala), Meksiko na SP 2014 izbacio Hrvatsku u odlucujucoj utakmici za prolazak grupe. Zgazili ih 3-0. Izbacili bi mozda cak i Holandiju da Roben nije odglumio onaj penal u 90-oj.
Cile je suvisno i spominjati. Ljudi pobede Spaniju kada su bili najjaci u odlucujucoj utakmici za prolazak grupe na SP 2014, Izbacili Portugal sa kupa konfederacija 2017.
Za Kolumbiju se ne secam niti mi se da proveravati ali su takodjer na zadnja 3 SP igrali barem osminufinala, a u grupi su sigurno imali barem 1 ili 2 reprezentacije iz Evrope.
Brazil i Argentinu nema potrebe ni spominjati.

Te price da Brazil nije sto je nekada bio ti nemaju smisla jer danas nijedna Evropska reprezentacija nije sto je nekad bila. Pogledaj samo tim Italije od danas i onaj od pre 15 godina, Englesku, Holandiju, Portugal, Francusku itd. U principu ti jesi upravu. Brazil nije sto je nekad bio ali isto tako ni svi ovi nisu sto su nekad bili.

A tesko se sada moze desiti da Portugal ispadne u grupi kada 3 reprezentacije idu dalje.

jojufff

pre 2 godine

(Au,čemu ovo, 19. jun 2021 16:18

Kolumbija, Cile i Urugvaj..aj nemoj nas zezati.
cak ni taj Brazil nije sto je nekada davno bio.
Koga to ove reprezentacije imaju pa da se suprotstave najjacim evropskim selekcijama?
ti pricas ko se sa kim i kako moze sastati..to sve ako se desi desice se...evo ti grupa Portugala na ovom euru. Veoma se lako moze desiti da ispadnu.
vecina ljudi koji prate evropski fudbal nem pojma ni kada se utakmice cope odigravaju niti u kojoj je fazi takmičenje. Malo se po portalima poprati Brazil i Argentina i toliko od tog takmičenja.

el clascico

pre 2 godine

(Au,čemu ovo, 19. jun 2021 16:18)

Odlican komentar. Ni ja ga ne bi bolje sastavio. Jos bi dodao da je na zadnja 3 SP bilo po 5-6 reprezentacija iz Juzne Amerike u osminamafinala, a ovaj prica samo o Brazilu i Argentini. Druga stvar je sto ih zreb hoce pa se one medjusobno poizbacuju.

Lik izostavi jedan Cile koji osvoji 2 Kopa Amerike, koji izbaci Spaniju sa SP 2014 kada su bili najjaci i koji izbaci Portugal sa kupa kondederacija 2017. Stvarno smesna reprezentacija :)

Mirza Selimović

pre 2 godine

(Sv. Ronaldo, 19. jun 2021 17:35)

Koja korist onda od Jote koji je igrac za rotaciju u Liverpulu? A ovde jedna od glavnih uzdanica.

Mirza Selimović

pre 2 godine

(El Clasico, 19. jun 2021 16:45)

Felix je mlad igrac, nista on nije postigao u karijeri da bi ga neko sad smatrao top klasom.

Pa ti si se na nekoj drugoj vesti vadio na ostarelog Nanija i Kvarezmu koji su tada igrali u Turskoj.

El Clasico

pre 2 godine

(El_patron, 19. jun 2021 16:05)

Pa Argentina je izbacila sa SP 2014 i tu Belgiju, a i tu Svajcarsku koju spominjes.

I pricamo o trenutnom stanju. Aguero je propustio vise od pola sezone zbog povreda. Kakve sad veze ima kakav je Aguero bio igrac pre 5 godina? Ako vec pravis takve usporedbe sta onda reci za Pepea? Svi znamo kakav je on bio igrac pre 5 godina. To ti je nacin na koji ti razmisljas. Doduse, Pepe je i sada vrhunski igrac. Ronaldo se nije video protiv Porta kada su igrali.

Joao Feliks je vrhunski igrac, druga stvar je sto on igra u Atletiku pa mu ne odgovara nacin igre koji forsira Simeone.

Sama cinjenica da se vadis na Di Mariju i na Aguera i igrace koji imaju 33 godine i koji sede na klupi dovoljno govori da si i sam svestan da Portugal ima bolju ekipu od Argentine.

El_patron

pre 2 godine

(Matador, 19. jun 2021 15:45) #

Ista ova Belgija je oducila sampiona Juzne Amerike. A jedna Svajcarska sabila tog istog prvaka Juzne Amerike u njihov kazneni prostor da nisu mogli da izadju na protivnicku polovinu.

Au,čemu ovo

pre 2 godine

Čuj ovog "jojufff" kaže lik Kopa je nizerazredno takmicenje.Kakve sve gluposti neće covek da pročita nà netu.Pa druže kopu je 10 puta teže osvojiti nego Euro,a evo i zašto.Jeste da na Euru ima vise jakih reprezentacija.Na Kopi se Argentina bori protiv 4 jake reprezentacije(Kolumbija,Cile,Urugvaj i Brazil),Na Euru se Portugal bori sa 7 jakih reprezentacija (Italijom,Francuskom,Španijom,Engleskom,Belgijom,Holandijom i Nemačkom).Ali poenta price je da Portugal svakako neće igrati protiv svih ovih reprezentacija,zato što na Euru ima jako puno grupa i reprezentacija i one jedna drugu medjusobno eliminišu.Pa se tako može desiti recimo(kao 2016)da neka slaba ekipa elimminise ovu jaču i onda ce Portugal imati lakši posao i lakšeg protivnika u nokaut fazi,a Mesi i Argentina kako okreneš Moraju da se sastanu sa svakom od ovih reprezentacija, zato što ih generalno ima mnogo malo,a mnogo su jake.Argentinci su u grupi igrali sa Urugvajem i Cileom,a u polufinalu ih čeka (najverovatnije) Kolumbija a u finalu Brazil ili obrnuto(jer na kopa americi zbog malog broja reprezentacija nema osmine finala).Dao bi Mesi sve na svetu da na Kopi postoje još jedno 2-3 malo jače reprezentacije koje bi mogle da eliminišu super-mocni Brazil,pa da ne moraju da se sastaju sa njima.Ovako su Argenticni "osudjeni" da u jednom momentu nalete na Brazil.

Mirza Selimović

pre 2 godine

(El Clasico, 19. jun 2021 14:39)

Sad je vreme da pod nickom facts izneses neku statistiku tipa: "Messi je prvi koji je predriblao igraca dok je trava bila 2,5 santimetra visoka".

El Clasico

pre 2 godine

(Mirza Selimović, 19. jun 2021 15:01)

Euro je toliko ozbiljno takmicenje da im osvajac takmičenja ispada od Cilea i Urugvaja :)

Kakvu korist Mesi ima od Di Marije i Aguera sto sjede na klupi?

I Joao Feliks sedi na klupi u Portugalu pa sta sad? :)

facts

pre 2 godine

2. deo
Guido Rodriguez je 3. igrač Betisa koji je dao gol na KA (Denilson 2001, Lo Celso 2019). On je 69. igrač kojem je Mesi asistirao.
Poslednja 2 gola Argentine glavom na KA:
2016 E. Lavezzi (4-0 SAD, asist Mesi)
2021 G. Rodriguez (1-0 Urugvaj, asist Mesi)
Mesi je asistirao na svakom od 10 turnira za Argentinu* (18 asist): SP (2006 2010 2014 2018, 5 asist), KA (2007 2011 2015 2016 2019 2021, 13 asist).
*bez OI 2008 i SP za mlade 2005
Mesijeva 311. asist (268 Barsa, 43 Argentina).
Urugvaj je vezao najgori niz mečeva bez datog gola u svojoj istoriji (4 meča 1976 i 2021): 0-2 Brazil, 0-0 Paragvaj, Venecuela 0-0, Argentina 1-0 (bez šuta u okvir gola). Čak 376’ nisu dali gol.
Skalonijeva Argentina 2. put nije dozvolila protivniku šut u okvir gola (1-0 Ekvador 2020, gol Mesija).
Luis Suarez nikad nije pobedio Mesija (0-4-5).
Mesi protiv Urugvaja: 5 golova, 3 asist na 10 mečeva (6W-3D-1L).
Mesi za Argentinu: 73 golova, 43 asist na 146 mečeva (86-34-26).
Igrač meča je Mesi (8.7 FotMob, 8 SofaScore).
Učinak Mesija: 1 asist, 2 šuta (1 u okvir, 1 blokiran), 78 dodira, 40/47 (85.1%) pasovi, 4 ključna pasa, 9/12 (75%) driblinzi, 15/24 (62.5%) dueli, 5 puta fauliran, 1 oduzeta lopta za 90’.
Pozdrav.

jojufff

pre 2 godine

Copa je drugorazredno takmicenje, tu osim Argentine i Brazila nema krstene reprezentacije koja na svjetskom prvenstvu moze biti među prve 4. Evropsko prvenstvo je skup najjacih reprezentacija + ove dvije pomenute.
Što se tice poređenja Argentine i Portugala..
znamo svi šta je Argentina u fudbalu.
pratim ga 30 godina i Portugal nikada nije imao jača imena od Argentine.
Druga strana medalje je ta sto su Argentinci slicni nama pa se ne zna ko pije a ko placa u toj reprezentaciji.
jedan Gomes virtuoz sredine terena sjedi na klupi, Di Maria i Aguero na klupi...pa onda vi pisete kako Messi mora sam.

Matador

pre 2 godine

Tek da napomenem da je isti ovaj Urugvaj eliminisao Portugal na SP 2018.A takodje je i Cile eliminisao Portugal sa Kupa Konfederacija 2017 posle penal serije.Klaudio Bravo je odbranio sve penale igračima Portugala.Pa sad vi razmislite sa kakvim se "fudbalskim azdajama" susreće Argentina i Leo Mesi na Kopi kao i u kvalifikacijama za SP, kada Portugal nije mogao da im pridje u ovim mecevima,a svakako Portugal ima zadnjih par godina jači tim od Argentine.Penaldo se naravno nije video u oba meča.Ne smem ni da pomislim kako bi se tek Portugalci proveli na onih 4000 metara u Boliviji gde se jedva diše.Napuderisani bi prošao gore nego Eriksen.Nego Trpaj Lihtenstajn i Azerbejdžan, to je sigurica hahahahaha.

facts

pre 2 godine

Argentina 1-0 Urugvaj, 1. deo
Statistika Argentine po AFA*: 540W-248D-212L, 1883 datih i 1047 primljenih golova na 1000 mečeva.
*FIFA i drugi statističari (npr. RSSSF) računaju drugačije
Argentina protiv Urugvaja u takmičarskim mečevima (SP, KA, kvalif. za SP) od 1916.: 22-8-16 na 46 mečeva.
Argentina protiv Urugvaja na KA od 1916.: 15-4-13 na 32 mečeva.
Urugvaj nije pobedio Argentinu na KA od 1989. (2-0). Argentina protiv njih na KA od tada ima učinak od 4-1-0.
Prvi zvanični meč 2 selekcije van Evrope bio je: Urugvaj 0-6 Argentina 1902.
Po AFA ovo je 1000. meč Argentine u istoriji. FIFA i drugi statističari računaju drugačije. Po AFA, meč:
1 (6-0 Urugvaj 1902), 100 (0-2 Brazil 1922), 200 (6-1 Brazil 1940), 300 (4-0 Čile 1957), 400 (1-1 Paragvaj 1969), 500 (6-0 Peru 1978), 600 (0-0 Paragvaj 1989), 700 (1-1 Kolumbija 1997), 800 (0-1 Urugvaj 2005), 900 (1-1 Bolivija 2013), 1000 (1-0 Urugvaj 2021).
Gol: Guido Rodriguez. Asist: Mesi.
Argentina je 15. meč u nizu neporažena (8-7-0). Uskoro će 2 godine od poslednjeg poraza (2.7.2019).
Argentina je 10 od poslednjih 11 golova postigla u 1. poluvremenu (J. Correa je dao u 2. poluvremenu, Bolivija 1-2 2020).

Mirza Selimović

pre 2 godine

(El Clasico, 19. jun 2021 14:39)

Tesko jer je Euro ozbiljno takmicenje.

A u Argentini na klupi sede Di Maria i Aguero.

Mirza Selimović

pre 2 godine

(El Clasico, 19. jun 2021 15:28)

Ti zaista poredis Felixa koji je tek mladi talenat koji ima potencijal za top karijeru sa Aguerom i Di Mariom koji su 10 godina u vrhu?

El pistolero

pre 2 godine

Kada jedan klub i jedna reprezentacija i dalje toliko zavise od čoveka koji ima 34 godine,onda je jasno ko je tata igrice.

El Clasico

pre 2 godine

(Mirza Selimović, 19. jun 2021 13:48)

Vargas i Gerero imaju vise golova na Kopi nego Ronaldo na EURU lol. Sta bi tek bilo da su oni igrali za jednu reprezentaciju kao sto je Portugal :)

Messi GOAT

pre 2 godine

Mesi ponovo igrač meca.Asistencija,nekoliko kreiranih sansi,nekoliko driblinga i par oduzetih lopti i to protiv jedne od najjačih reprezentacija i odbrana sveta.Pogledajte samo kakve igrače ima Urugvaj:Muslera,Himenez,Godin, Bentankur,Suarez,Valverde,Kavani. Sve Top imena.Mesi ih je dribla kao cunjeve.Ponovo je kao i u onoj prijateljskoj utakmici sa Urugvaja imao jedan neverovatan dribling i kontrolu lopte dok je ležao na travi.Najveci ikad Mesi!

El Clasico

pre 2 godine

Sastav Portugala u utakmici protiv Madjarske:

Rui Patrício - Wolverhampton
Semedo - Wolverhampton
Rúben Dias - Manchester City
Pepe - Porto
Raphaël Guerreiro - Borussia Dortmund
Danilo Pereira - Paris Saint-Germain
William Carvalho - Betis
Bruno Fernandes - Manchester United
Jota - Liverpool
Bernardo Silva - Manchester City

Sastav Argentine od sinoc:

Emiliano Martinez - Aston Villa
Marcos Acuna - Sevilla
Nicolas Otamendi - Benfica
Cristian Gabriel Romero - Atalanta
Nahuel Molina - Udinese
Lo Celso - Tottenham
Guido Rodriguez - Betis
Rodrigo De Paul - Udinese
Nicolas Gonzalez - Stuttgart
Lautaro Martinez - Inter

Ako pogledamo klubove mislim da nema dileme ko ima jaci tim.

El Clasico

pre 2 godine

(Mirza Selimović, 19. jun 2021 12:30)

Kako Portugal nema nista jaci tim od Argentine kada si i sam napisao da Argentina nema krstene igrace u vezi i odbrani. Ti sam sebe pobijas sa svojim komentarima :D

Kada Mesi bude imao 3 puta vise odigranih utakmica od Vargasa i Gerera i ako tada ne bude dao vise golova od njih ta usporedba ce ti tek onda imati smisla.

Sv. Ronaldo

pre 2 godine

(Mirza Selimović, 19. jun 2021 12:30)

naravno, jer su igraci udinezea i atalante mnogo bolji od igraca mancester sitija/junajteda
izgleda fanovima odgovara da ronaldo zauvek bude underdog, cak i kad ima tim koji je u top 8 na svetu, daleko ispred argentine

Mirza Selimović

pre 2 godine

(Sv. Ronaldo, 19. jun 2021 13:32)

A inace Messi u Argentini nema saigrace iz Sitija,Intera,Totenhema,PSG? A takvih igraca iz osrednjih klubova je mnogo vise u Portugalu nego u Argentini, kako nekad tako i danas.

Mirza Selimović

pre 2 godine

(El Clasico, 19. jun 2021 13:13)

Nista ja nisam rekao u vezi kvaliteta Argentine to ti sam izvlacis zakljucke iz konteksta.

Messi odigrao vise utakmica na Kopi od Eduarda Vargasa i Gerera i opet oni bolji od njega.

El Clasico

pre 2 godine

(Mirza Selimović, 19. jun 2021 11:34)

Pa vise vredi Mesijeva nagrada za najboljeg igraca Kopa Amerike pored Nejmara, Kavanija, Suareza, Jamesa, Di Marije nego citava Ronaldova karijera u reprezentaciji.

A Ronaldu je trebalo 3 puta vise odigranih utakmica da prestigne Platinija, Sirera, Van Bastena, Van Nisterloja po broju golova na EURU, a Mesi je na Kopa Americi vec davno prestigao po broju golova i po broju asistencija sam krem svetskog fudbala - Ronalda, Ronaldinja, Rivalda, Zika, Maradonu, Batistutu itd... I ti onda dodjes i poredis Mesija sa Kristianom hahah

El Clasico

pre 2 godine

(Sv. Ronaldo, 19. jun 2021 12:05)

Ja stvarno ne znam kako si dosao do takvog zakljucka i po cemu si zakljucio takvo nesto!?

Ali lepo je sto si priznao da Argentina nema krstene igrace u vezi i odbrani. Moram ti priznati da si me iznenadio sa tim sto si napisao :)

Mirza Selimović

pre 2 godine

(El Clasico, 19. jun 2021 12:09)

Pa i Messi odigrao vise utakmica na Kopi od Eduarda Vargasa i Gerera pa opet dao manje golova od njih.

Sv. Ronaldo

pre 2 godine

(Mirza Selimović, 19. jun 2021 11:34)

pricas kao da je ronaldova zasluga to sto ima dobar tim, a ne talentovani igraci koji su stasali i sad cine ekipu
po toj logici to znaci da je mesi kriv za to sto argentina nema krstene igrace u vezi i odbrani?

Mirza Selimović

pre 2 godine

(Sv. Ronaldo, 19. jun 2021 12:05)

Portugal mozda najbolji tim u zadnjih 15 godina i opet nemaju nista jaci tim od ove Argentine.

Gorstak

pre 2 godine

(GOAT, 19. jun 2021 10:53)

Pa Ronaldo je 4 od 11 golova postigao protiv Madjarske na EURU lol.

Kako znas da je Platini igrao protiv mnogo slabije odbrane kada je ocito da ga nisi ni gledao? Ajde ti momak proveri protiv kojih reprezentacija je Platini postigao 9 golova na tom EURU, a srusio je upravo i Portugal u polufinalu u 119 minuti golom za 3-2, a dao je gol i u finalu.

Ronaldo nije imao tim? Pa sa ovim si sada indirektno priznao da Ronaldo moze biti najbolji jedino ako igra u najboljem timu. Ako ne igra u najboljem timu onda su i njegove igre daleko slabije.

A Ronaldo je igrao u Portugalu koji je bio favorit za pobedu u 90% odigranih utakmica na EURU u zadnjih 15 godina.

Mirza Selimović

pre 2 godine

Vise vredi Ronaldov het trik Spaniji nego cela Messijeva karijera u reprezentaciji. Ronaldo na Euru prestigao legende svetskog fudbala igrajuci u ekipi koja nikada nije u uzem krugu favorita za razliku od Argentine. A Messi ne moze ni Vargasa i Paola Gerrera da prestigne na Kopa Americi.

GOAT

pre 2 godine

Ronaldu je trebalo cak 5 evropskih prvenstava da prestigne Platinija koji je postigao 9 golova na samo jednom EURU. Sta kazes na tu cinjenicu? :) Ronaldo ce nakon ovog EURA verovatno imati duplo vise odigranih utakmica od bilo kojeg drugog igraca na EURU. Mnogi ne znaju da je do 1996 godine EURO moglo igrati samo 8 reprezentacija i mnogi veliki igraci igraci nisu ni mogli igrati na vise od 1 ili 2 EURA



Kažem da je Platini igrao protiv mnogo slabije odbrane, a uz to Ronaldo nije imao tim u Portugalu sve do ovog Eura gde je čak i jedan od nosilaca za trofej.

El Clasico

pre 2 godine

(jojufff, 19. jun 2021 09:49)

Covek je najbolji asistent u istoriji Kopa Amerike i drugi je najbolji asistent u istoriji svetskog prvenstva. I pored tolikog broja asistencija on je uspeo u isto vreme dati i 16 golova. Da li je realno da pokusavas da osporis jedno ovakvo dostignuce?

Pa Mesi nije napadac kao Kristiano pa da mu se moze zameriti sto je postigao toliko "malo" golova. Ronaldo je veci deo karijere bio napadac u Portugalu pa je bez obzira na to postigao tek 18 golova na EP i SP.

Ronaldu je trebalo cak 5 evropskih prvenstava da prestigne Platinija koji je postigao 9 golova na samo jednom EURU. Sta kazes na tu cinjenicu? :) Ronaldo ce nakon ovog EURA verovatno imati duplo vise odigranih utakmica od bilo kojeg drugog igraca na EURU. Mnogi ne znaju da je do 1996 godine EURO moglo igrati samo 8 reprezentacija i mnogi veliki igraci igraci nisu ni mogli igrati na vise od 1 ili 2 EURA.

Ja cu uvek reci da su Pele, pravi Ronaldo i Maradona bolji od Mesija u reprezentaciji zbog svetskog prvenstva ali Kristiano? Nikad! Taj lik jos nikad nije bio najbolji igrac nekog velikog takmicenja sa reprezentacijom. Njegove golove (50+) u kvalifikacijama protiv Andore, Estonije itd nikoga ne zanimaju osim njegovih fanova.

jojufff

pre 2 godine

 Svjetski rekord: Messi je jedini igrac u historiji fudbala koji je ucestovao kod 38 golova (16 golova i 22 asistencija) za reprezentaciju na velikim takmicenjima (Copa America + SP).

Najbolji igrac u historiji fudbala, sa razlogom.
(kinez, 19. jun 2021 08:18)

Nema sta, jedva je postigao 6 golova na cini mi se 4 svjetska prvenstva i 10 golova na koliko..5 ovih copa turnircica.
ako ove godine ne osvoji biće mu ćorak sa reprezentacijom.

Ra

pre 2 godine

- Svjetski rekord: Messi je jedini igrac u historiji fudbala koji je ucestovao kod 38 golova (16 golova i 22 asistencija) za reprezentaciju na velikim takmicenjima (Copa America + SP).

Najbolji igrac u historiji fudbala, sa razlogom.
(kinez, 19. jun 2021 08:18)

Fanovi Ronalda govore kako se Ronaldo dokazao u razlicitim ligama, a Mesi se dokazao cak i na razlicitom kontinentu.

Rastafarijan

pre 2 godine

I dalje bez ikakve igre, sistema, podrske saigraca... sve se svodi na inspiraciju Mesija. Golcina Cileu, sad aasistencija za pobedu, imao nekoliko vrhunskih poteza, lopti sa ocima, stvorio sanse, ali dzaba. Godinama nemaju adekvatnog selektora, godinama nemaju jednog kreativnog srednjeg veznjaka svetske klase koji bi povezao redove i rasteretio Mesija. Opet ce doci dan i utakmica kad Mesi nece biti na nivou, posto je naravno nemoguce da svaku utakmicu on resava i niko drugi nece biti tu da iskoci te ce im se zavrsiti put. Uzivajmo bar jos malo u majstorijama ovog carobnjaka.

Molke

pre 2 godine

Ni jedan igrac mu nije ravan zadnjih 15 god. Ma ni blizu. U jednom igracu imamo najboljeg golgetera na svetu sa cak 6 zlatnih kopacki i najboljim prosekom golova u karijeri, sa najvise datih golova u kalendarskoj godini, neverovatnih 91 te igrac koji je najvise zabio u jednoj ligi u Evropi, cak 50 golova u 11/2012 sezoni . Najvise zlatnih lopti, najbolji asistent ubedljivo, najbolji plej na svetu sa cak 4 takve nagrade. Najbolji izvodjac slobodnjaka , daleko ispred svih te najbolji dribler na svetu. Prosto prskosi zakonima zdravog razuma da ovakav igrac postoji. Prosto je neverovatno da sve ovo imamo samo u jednom igracu. Proci ce godine i godine da se pojavi opet ovakav jedan talenat, ako se ikad uopste i pojavi. Cudo prirode, Leo Mesi.

Deiz

pre 2 godine

Opet Messi sija, a njegovi kompanjerosi nista. Pitam se sta ce biti kada budu igrali sa Brazilom koji je u neverovatnoj formi, valjda ce ocekivati opet da Messi porazi Brazil, i ako to ne ucini, bice on kriv.

kinez

pre 2 godine

- Svjetski rekord: Messi je jedini igrac u historiji fudbala koji je ucestovao kod 38 golova (16 golova i 22 asistencija) za reprezentaciju na velikim takmicenjima (Copa America + SP).

Najbolji igrac u historiji fudbala, sa razlogom.

kinez

pre 2 godine

- Svjetski rekord: Messi je jedini igrac u historiji fudbala koji je ucestovao kod 38 golova (16 golova i 22 asistencija) za reprezentaciju na velikim takmicenjima (Copa America + SP).

Najbolji igrac u historiji fudbala, sa razlogom.

Deiz

pre 2 godine

Opet Messi sija, a njegovi kompanjerosi nista. Pitam se sta ce biti kada budu igrali sa Brazilom koji je u neverovatnoj formi, valjda ce ocekivati opet da Messi porazi Brazil, i ako to ne ucini, bice on kriv.

Molke

pre 2 godine

Ni jedan igrac mu nije ravan zadnjih 15 god. Ma ni blizu. U jednom igracu imamo najboljeg golgetera na svetu sa cak 6 zlatnih kopacki i najboljim prosekom golova u karijeri, sa najvise datih golova u kalendarskoj godini, neverovatnih 91 te igrac koji je najvise zabio u jednoj ligi u Evropi, cak 50 golova u 11/2012 sezoni . Najvise zlatnih lopti, najbolji asistent ubedljivo, najbolji plej na svetu sa cak 4 takve nagrade. Najbolji izvodjac slobodnjaka , daleko ispred svih te najbolji dribler na svetu. Prosto prskosi zakonima zdravog razuma da ovakav igrac postoji. Prosto je neverovatno da sve ovo imamo samo u jednom igracu. Proci ce godine i godine da se pojavi opet ovakav jedan talenat, ako se ikad uopste i pojavi. Cudo prirode, Leo Mesi.

Rastafarijan

pre 2 godine

I dalje bez ikakve igre, sistema, podrske saigraca... sve se svodi na inspiraciju Mesija. Golcina Cileu, sad aasistencija za pobedu, imao nekoliko vrhunskih poteza, lopti sa ocima, stvorio sanse, ali dzaba. Godinama nemaju adekvatnog selektora, godinama nemaju jednog kreativnog srednjeg veznjaka svetske klase koji bi povezao redove i rasteretio Mesija. Opet ce doci dan i utakmica kad Mesi nece biti na nivou, posto je naravno nemoguce da svaku utakmicu on resava i niko drugi nece biti tu da iskoci te ce im se zavrsiti put. Uzivajmo bar jos malo u majstorijama ovog carobnjaka.

El Clasico

pre 2 godine

(jojufff, 19. jun 2021 09:49)

Covek je najbolji asistent u istoriji Kopa Amerike i drugi je najbolji asistent u istoriji svetskog prvenstva. I pored tolikog broja asistencija on je uspeo u isto vreme dati i 16 golova. Da li je realno da pokusavas da osporis jedno ovakvo dostignuce?

Pa Mesi nije napadac kao Kristiano pa da mu se moze zameriti sto je postigao toliko "malo" golova. Ronaldo je veci deo karijere bio napadac u Portugalu pa je bez obzira na to postigao tek 18 golova na EP i SP.

Ronaldu je trebalo cak 5 evropskih prvenstava da prestigne Platinija koji je postigao 9 golova na samo jednom EURU. Sta kazes na tu cinjenicu? :) Ronaldo ce nakon ovog EURA verovatno imati duplo vise odigranih utakmica od bilo kojeg drugog igraca na EURU. Mnogi ne znaju da je do 1996 godine EURO moglo igrati samo 8 reprezentacija i mnogi veliki igraci igraci nisu ni mogli igrati na vise od 1 ili 2 EURA.

Ja cu uvek reci da su Pele, pravi Ronaldo i Maradona bolji od Mesija u reprezentaciji zbog svetskog prvenstva ali Kristiano? Nikad! Taj lik jos nikad nije bio najbolji igrac nekog velikog takmicenja sa reprezentacijom. Njegove golove (50+) u kvalifikacijama protiv Andore, Estonije itd nikoga ne zanimaju osim njegovih fanova.

Ra

pre 2 godine

- Svjetski rekord: Messi je jedini igrac u historiji fudbala koji je ucestovao kod 38 golova (16 golova i 22 asistencija) za reprezentaciju na velikim takmicenjima (Copa America + SP).

Najbolji igrac u historiji fudbala, sa razlogom.
(kinez, 19. jun 2021 08:18)

Fanovi Ronalda govore kako se Ronaldo dokazao u razlicitim ligama, a Mesi se dokazao cak i na razlicitom kontinentu.

Mirza Selimović

pre 2 godine

Ja sam spomenuo Nanija i Kvarezmu koji su igrali u prvom timu Portugala i Nani je tada bio 5 godina mladji, a ti u nedostatku argumenata spominjes Aguera i Di Mariju koji sede na klupi.
(El Clasico, 19. jun 2021 18:06)

Pa tebi su izgleda Nani i Kvarezma top igraci.

Evo gledaj ovu utakmicu Ronaldo gol i asistencija i ni to ne pomaze. Kada je Argentina igrala 2014 ja se ne secam da su oni dozvolili Nemackoj ovoliko sansi i da ovako gospodare terenom, sta vise Nemci tu i nisu imali neke prilike za gol, odbrana Argentine je kapitulirala tek u produzetku.

El Clasico

pre 2 godine

(Mirza Selimović, 19. jun 2021 11:34)

Pa vise vredi Mesijeva nagrada za najboljeg igraca Kopa Amerike pored Nejmara, Kavanija, Suareza, Jamesa, Di Marije nego citava Ronaldova karijera u reprezentaciji.

A Ronaldu je trebalo 3 puta vise odigranih utakmica da prestigne Platinija, Sirera, Van Bastena, Van Nisterloja po broju golova na EURU, a Mesi je na Kopa Americi vec davno prestigao po broju golova i po broju asistencija sam krem svetskog fudbala - Ronalda, Ronaldinja, Rivalda, Zika, Maradonu, Batistutu itd... I ti onda dodjes i poredis Mesija sa Kristianom hahah

Messi GOAT

pre 2 godine

Mesi ponovo igrač meca.Asistencija,nekoliko kreiranih sansi,nekoliko driblinga i par oduzetih lopti i to protiv jedne od najjačih reprezentacija i odbrana sveta.Pogledajte samo kakve igrače ima Urugvaj:Muslera,Himenez,Godin, Bentankur,Suarez,Valverde,Kavani. Sve Top imena.Mesi ih je dribla kao cunjeve.Ponovo je kao i u onoj prijateljskoj utakmici sa Urugvaja imao jedan neverovatan dribling i kontrolu lopte dok je ležao na travi.Najveci ikad Mesi!

facts

pre 2 godine

Argentina 1-0 Urugvaj, 1. deo
Statistika Argentine po AFA*: 540W-248D-212L, 1883 datih i 1047 primljenih golova na 1000 mečeva.
*FIFA i drugi statističari (npr. RSSSF) računaju drugačije
Argentina protiv Urugvaja u takmičarskim mečevima (SP, KA, kvalif. za SP) od 1916.: 22-8-16 na 46 mečeva.
Argentina protiv Urugvaja na KA od 1916.: 15-4-13 na 32 mečeva.
Urugvaj nije pobedio Argentinu na KA od 1989. (2-0). Argentina protiv njih na KA od tada ima učinak od 4-1-0.
Prvi zvanični meč 2 selekcije van Evrope bio je: Urugvaj 0-6 Argentina 1902.
Po AFA ovo je 1000. meč Argentine u istoriji. FIFA i drugi statističari računaju drugačije. Po AFA, meč:
1 (6-0 Urugvaj 1902), 100 (0-2 Brazil 1922), 200 (6-1 Brazil 1940), 300 (4-0 Čile 1957), 400 (1-1 Paragvaj 1969), 500 (6-0 Peru 1978), 600 (0-0 Paragvaj 1989), 700 (1-1 Kolumbija 1997), 800 (0-1 Urugvaj 2005), 900 (1-1 Bolivija 2013), 1000 (1-0 Urugvaj 2021).
Gol: Guido Rodriguez. Asist: Mesi.
Argentina je 15. meč u nizu neporažena (8-7-0). Uskoro će 2 godine od poslednjeg poraza (2.7.2019).
Argentina je 10 od poslednjih 11 golova postigla u 1. poluvremenu (J. Correa je dao u 2. poluvremenu, Bolivija 1-2 2020).

facts

pre 2 godine

2. deo
Guido Rodriguez je 3. igrač Betisa koji je dao gol na KA (Denilson 2001, Lo Celso 2019). On je 69. igrač kojem je Mesi asistirao.
Poslednja 2 gola Argentine glavom na KA:
2016 E. Lavezzi (4-0 SAD, asist Mesi)
2021 G. Rodriguez (1-0 Urugvaj, asist Mesi)
Mesi je asistirao na svakom od 10 turnira za Argentinu* (18 asist): SP (2006 2010 2014 2018, 5 asist), KA (2007 2011 2015 2016 2019 2021, 13 asist).
*bez OI 2008 i SP za mlade 2005
Mesijeva 311. asist (268 Barsa, 43 Argentina).
Urugvaj je vezao najgori niz mečeva bez datog gola u svojoj istoriji (4 meča 1976 i 2021): 0-2 Brazil, 0-0 Paragvaj, Venecuela 0-0, Argentina 1-0 (bez šuta u okvir gola). Čak 376’ nisu dali gol.
Skalonijeva Argentina 2. put nije dozvolila protivniku šut u okvir gola (1-0 Ekvador 2020, gol Mesija).
Luis Suarez nikad nije pobedio Mesija (0-4-5).
Mesi protiv Urugvaja: 5 golova, 3 asist na 10 mečeva (6W-3D-1L).
Mesi za Argentinu: 73 golova, 43 asist na 146 mečeva (86-34-26).
Igrač meča je Mesi (8.7 FotMob, 8 SofaScore).
Učinak Mesija: 1 asist, 2 šuta (1 u okvir, 1 blokiran), 78 dodira, 40/47 (85.1%) pasovi, 4 ključna pasa, 9/12 (75%) driblinzi, 15/24 (62.5%) dueli, 5 puta fauliran, 1 oduzeta lopta za 90’.
Pozdrav.

jojufff

pre 2 godine

 Svjetski rekord: Messi je jedini igrac u historiji fudbala koji je ucestovao kod 38 golova (16 golova i 22 asistencija) za reprezentaciju na velikim takmicenjima (Copa America + SP).

Najbolji igrac u historiji fudbala, sa razlogom.
(kinez, 19. jun 2021 08:18)

Nema sta, jedva je postigao 6 golova na cini mi se 4 svjetska prvenstva i 10 golova na koliko..5 ovih copa turnircica.
ako ove godine ne osvoji biće mu ćorak sa reprezentacijom.

El pistolero

pre 2 godine

Kada jedan klub i jedna reprezentacija i dalje toliko zavise od čoveka koji ima 34 godine,onda je jasno ko je tata igrice.

Matador

pre 2 godine

Tek da napomenem da je isti ovaj Urugvaj eliminisao Portugal na SP 2018.A takodje je i Cile eliminisao Portugal sa Kupa Konfederacija 2017 posle penal serije.Klaudio Bravo je odbranio sve penale igračima Portugala.Pa sad vi razmislite sa kakvim se "fudbalskim azdajama" susreće Argentina i Leo Mesi na Kopi kao i u kvalifikacijama za SP, kada Portugal nije mogao da im pridje u ovim mecevima,a svakako Portugal ima zadnjih par godina jači tim od Argentine.Penaldo se naravno nije video u oba meča.Ne smem ni da pomislim kako bi se tek Portugalci proveli na onih 4000 metara u Boliviji gde se jedva diše.Napuderisani bi prošao gore nego Eriksen.Nego Trpaj Lihtenstajn i Azerbejdžan, to je sigurica hahahahaha.

El Clasico

pre 2 godine

(jojufff, 19. jun 2021 17:18)

Aj nemoj nas ti zezati :)
Svi smo videli da se najjace reprezentacije iz Juzne Amerike mogu bez problema nositi sa najjacim reprezentacijama iz Evrope.

Urugvaj izbacio Portugal sa SP 2018, Urugvaj pobedio Englesku i Italiju u grupi na SP 2014 (obe reprezentacije ispale vec u grupi), Urugvaj igrao polufinale SP 2010.
Meksiko na SP 2018 pobedio Nemacku u grupi (Nemacka ispala), Meksiko na SP 2014 izbacio Hrvatsku u odlucujucoj utakmici za prolazak grupe. Zgazili ih 3-0. Izbacili bi mozda cak i Holandiju da Roben nije odglumio onaj penal u 90-oj.
Cile je suvisno i spominjati. Ljudi pobede Spaniju kada su bili najjaci u odlucujucoj utakmici za prolazak grupe na SP 2014, Izbacili Portugal sa kupa konfederacija 2017.
Za Kolumbiju se ne secam niti mi se da proveravati ali su takodjer na zadnja 3 SP igrali barem osminufinala, a u grupi su sigurno imali barem 1 ili 2 reprezentacije iz Evrope.
Brazil i Argentinu nema potrebe ni spominjati.

Te price da Brazil nije sto je nekada bio ti nemaju smisla jer danas nijedna Evropska reprezentacija nije sto je nekad bila. Pogledaj samo tim Italije od danas i onaj od pre 15 godina, Englesku, Holandiju, Portugal, Francusku itd. U principu ti jesi upravu. Brazil nije sto je nekad bio ali isto tako ni svi ovi nisu sto su nekad bili.

A tesko se sada moze desiti da Portugal ispadne u grupi kada 3 reprezentacije idu dalje.

GOAT

pre 2 godine

Ronaldu je trebalo cak 5 evropskih prvenstava da prestigne Platinija koji je postigao 9 golova na samo jednom EURU. Sta kazes na tu cinjenicu? :) Ronaldo ce nakon ovog EURA verovatno imati duplo vise odigranih utakmica od bilo kojeg drugog igraca na EURU. Mnogi ne znaju da je do 1996 godine EURO moglo igrati samo 8 reprezentacija i mnogi veliki igraci igraci nisu ni mogli igrati na vise od 1 ili 2 EURA



Kažem da je Platini igrao protiv mnogo slabije odbrane, a uz to Ronaldo nije imao tim u Portugalu sve do ovog Eura gde je čak i jedan od nosilaca za trofej.

Gorstak

pre 2 godine

(GOAT, 19. jun 2021 10:53)

Pa Ronaldo je 4 od 11 golova postigao protiv Madjarske na EURU lol.

Kako znas da je Platini igrao protiv mnogo slabije odbrane kada je ocito da ga nisi ni gledao? Ajde ti momak proveri protiv kojih reprezentacija je Platini postigao 9 golova na tom EURU, a srusio je upravo i Portugal u polufinalu u 119 minuti golom za 3-2, a dao je gol i u finalu.

Ronaldo nije imao tim? Pa sa ovim si sada indirektno priznao da Ronaldo moze biti najbolji jedino ako igra u najboljem timu. Ako ne igra u najboljem timu onda su i njegove igre daleko slabije.

A Ronaldo je igrao u Portugalu koji je bio favorit za pobedu u 90% odigranih utakmica na EURU u zadnjih 15 godina.

Au,čemu ovo

pre 2 godine

Čuj ovog "jojufff" kaže lik Kopa je nizerazredno takmicenje.Kakve sve gluposti neće covek da pročita nà netu.Pa druže kopu je 10 puta teže osvojiti nego Euro,a evo i zašto.Jeste da na Euru ima vise jakih reprezentacija.Na Kopi se Argentina bori protiv 4 jake reprezentacije(Kolumbija,Cile,Urugvaj i Brazil),Na Euru se Portugal bori sa 7 jakih reprezentacija (Italijom,Francuskom,Španijom,Engleskom,Belgijom,Holandijom i Nemačkom).Ali poenta price je da Portugal svakako neće igrati protiv svih ovih reprezentacija,zato što na Euru ima jako puno grupa i reprezentacija i one jedna drugu medjusobno eliminišu.Pa se tako može desiti recimo(kao 2016)da neka slaba ekipa elimminise ovu jaču i onda ce Portugal imati lakši posao i lakšeg protivnika u nokaut fazi,a Mesi i Argentina kako okreneš Moraju da se sastanu sa svakom od ovih reprezentacija, zato što ih generalno ima mnogo malo,a mnogo su jake.Argentinci su u grupi igrali sa Urugvajem i Cileom,a u polufinalu ih čeka (najverovatnije) Kolumbija a u finalu Brazil ili obrnuto(jer na kopa americi zbog malog broja reprezentacija nema osmine finala).Dao bi Mesi sve na svetu da na Kopi postoje još jedno 2-3 malo jače reprezentacije koje bi mogle da eliminišu super-mocni Brazil,pa da ne moraju da se sastaju sa njima.Ovako su Argenticni "osudjeni" da u jednom momentu nalete na Brazil.

Mirza Selimović

pre 2 godine

(El Clasico, 20. jun 2021 18:45)

Argentina je imala najbolju odbranu i na SP 2014 i na Kopi 2015 i 2016 i ubedljivo najbolji napad na SP 2010,2014 i 2018 i uvek najbolji napad na Kopi.

Kako moze odbrana da bude dobra a na svakoj utakmici sijaset zicera za protivnika? Samo u finalu je Francuska promasila bar 5 cistih sansi, dakle tu odbrana nije odradila svoje deo posla vec cista sreca.

Mirza Selimović

pre 2 godine

Vise vredi Ronaldov het trik Spaniji nego cela Messijeva karijera u reprezentaciji. Ronaldo na Euru prestigao legende svetskog fudbala igrajuci u ekipi koja nikada nije u uzem krugu favorita za razliku od Argentine. A Messi ne moze ni Vargasa i Paola Gerrera da prestigne na Kopa Americi.

Sv. Ronaldo

pre 2 godine

(Mirza Selimović, 19. jun 2021 12:30)

naravno, jer su igraci udinezea i atalante mnogo bolji od igraca mancester sitija/junajteda
izgleda fanovima odgovara da ronaldo zauvek bude underdog, cak i kad ima tim koji je u top 8 na svetu, daleko ispred argentine

Mirza Selimović

pre 2 godine

(El Clasico, 19. jun 2021 14:39)

Sad je vreme da pod nickom facts izneses neku statistiku tipa: "Messi je prvi koji je predriblao igraca dok je trava bila 2,5 santimetra visoka".

el clascico

pre 2 godine

(Au,čemu ovo, 19. jun 2021 16:18)

Odlican komentar. Ni ja ga ne bi bolje sastavio. Jos bi dodao da je na zadnja 3 SP bilo po 5-6 reprezentacija iz Juzne Amerike u osminamafinala, a ovaj prica samo o Brazilu i Argentini. Druga stvar je sto ih zreb hoce pa se one medjusobno poizbacuju.

Lik izostavi jedan Cile koji osvoji 2 Kopa Amerike, koji izbaci Spaniju sa SP 2014 kada su bili najjaci i koji izbaci Portugal sa kupa kondederacija 2017. Stvarno smesna reprezentacija :)

Mirza Selimović

pre 2 godine

(El Clasico, 19. jun 2021 12:09)

Pa i Messi odigrao vise utakmica na Kopi od Eduarda Vargasa i Gerera pa opet dao manje golova od njih.

Mirza Selimović

pre 2 godine

(Sv. Ronaldo, 19. jun 2021 12:05)

Portugal mozda najbolji tim u zadnjih 15 godina i opet nemaju nista jaci tim od ove Argentine.

El Clasico

pre 2 godine

Sastav Portugala u utakmici protiv Madjarske:

Rui Patrício - Wolverhampton
Semedo - Wolverhampton
Rúben Dias - Manchester City
Pepe - Porto
Raphaël Guerreiro - Borussia Dortmund
Danilo Pereira - Paris Saint-Germain
William Carvalho - Betis
Bruno Fernandes - Manchester United
Jota - Liverpool
Bernardo Silva - Manchester City

Sastav Argentine od sinoc:

Emiliano Martinez - Aston Villa
Marcos Acuna - Sevilla
Nicolas Otamendi - Benfica
Cristian Gabriel Romero - Atalanta
Nahuel Molina - Udinese
Lo Celso - Tottenham
Guido Rodriguez - Betis
Rodrigo De Paul - Udinese
Nicolas Gonzalez - Stuttgart
Lautaro Martinez - Inter

Ako pogledamo klubove mislim da nema dileme ko ima jaci tim.

jojufff

pre 2 godine

Copa je drugorazredno takmicenje, tu osim Argentine i Brazila nema krstene reprezentacije koja na svjetskom prvenstvu moze biti među prve 4. Evropsko prvenstvo je skup najjacih reprezentacija + ove dvije pomenute.
Što se tice poređenja Argentine i Portugala..
znamo svi šta je Argentina u fudbalu.
pratim ga 30 godina i Portugal nikada nije imao jača imena od Argentine.
Druga strana medalje je ta sto su Argentinci slicni nama pa se ne zna ko pije a ko placa u toj reprezentaciji.
jedan Gomes virtuoz sredine terena sjedi na klupi, Di Maria i Aguero na klupi...pa onda vi pisete kako Messi mora sam.

Mirza Selimović

pre 2 godine

(El Clasico, 19. jun 2021 15:28)

Ti zaista poredis Felixa koji je tek mladi talenat koji ima potencijal za top karijeru sa Aguerom i Di Mariom koji su 10 godina u vrhu?

El_patron

pre 2 godine

(Matador, 19. jun 2021 15:45) #

Ista ova Belgija je oducila sampiona Juzne Amerike. A jedna Svajcarska sabila tog istog prvaka Juzne Amerike u njihov kazneni prostor da nisu mogli da izadju na protivnicku polovinu.

El Clasico

pre 2 godine

(El_patron, 19. jun 2021 16:05)

Pa Argentina je izbacila sa SP 2014 i tu Belgiju, a i tu Svajcarsku koju spominjes.

I pricamo o trenutnom stanju. Aguero je propustio vise od pola sezone zbog povreda. Kakve sad veze ima kakav je Aguero bio igrac pre 5 godina? Ako vec pravis takve usporedbe sta onda reci za Pepea? Svi znamo kakav je on bio igrac pre 5 godina. To ti je nacin na koji ti razmisljas. Doduse, Pepe je i sada vrhunski igrac. Ronaldo se nije video protiv Porta kada su igrali.

Joao Feliks je vrhunski igrac, druga stvar je sto on igra u Atletiku pa mu ne odgovara nacin igre koji forsira Simeone.

Sama cinjenica da se vadis na Di Mariju i na Aguera i igrace koji imaju 33 godine i koji sede na klupi dovoljno govori da si i sam svestan da Portugal ima bolju ekipu od Argentine.

el clascico

pre 2 godine

(Au,čemu ovo, 19. jun 2021 16:18)

Odlican komentar. Ni ja ga ne bi bolje sastavio. Jos bi dodao da je na zadnja 3 SP bilo po 5-6 reprezentacija iz Juzne Amerike u osminamafinala, a ovaj prica samo o Brazilu i Argentini. Druga stvar je sto ih zreb hoce pa se one medjusobno poizbacuju.

Lik izostavi jedan Cile koji osvoji 2 Kopa Amerike, koji izbaci Spaniju sa SP 2014 kada su bili najjaci i koji izbaci Portugal sa kupa kondederacija 2017. Stvarno smesna reprezentacija :)

El Clasico

pre 2 godine

(Mirza Selimović, 19. jun 2021 12:30)

Kako Portugal nema nista jaci tim od Argentine kada si i sam napisao da Argentina nema krstene igrace u vezi i odbrani. Ti sam sebe pobijas sa svojim komentarima :D

Kada Mesi bude imao 3 puta vise odigranih utakmica od Vargasa i Gerera i ako tada ne bude dao vise golova od njih ta usporedba ce ti tek onda imati smisla.

El Clasico

pre 2 godine

(Mirza Selimović, 19. jun 2021 13:48)

Vargas i Gerero imaju vise golova na Kopi nego Ronaldo na EURU lol. Sta bi tek bilo da su oni igrali za jednu reprezentaciju kao sto je Portugal :)

Mirza Selimović

pre 2 godine

(El Clasico, 19. jun 2021 14:39)

Tesko jer je Euro ozbiljno takmicenje.

A u Argentini na klupi sede Di Maria i Aguero.

jojufff

pre 2 godine

(Au,čemu ovo, 19. jun 2021 16:18

Kolumbija, Cile i Urugvaj..aj nemoj nas zezati.
cak ni taj Brazil nije sto je nekada davno bio.
Koga to ove reprezentacije imaju pa da se suprotstave najjacim evropskim selekcijama?
ti pricas ko se sa kim i kako moze sastati..to sve ako se desi desice se...evo ti grupa Portugala na ovom euru. Veoma se lako moze desiti da ispadnu.
vecina ljudi koji prate evropski fudbal nem pojma ni kada se utakmice cope odigravaju niti u kojoj je fazi takmičenje. Malo se po portalima poprati Brazil i Argentina i toliko od tog takmičenja.

Sv. Ronaldo

pre 2 godine

(Mirza Selimović, 19. jun 2021 15:59)
prijatelju koja je korist od di marie i aguera kad ne mogu vise od 15 minuta po mecu da igraju ako zele da nepovredjeni udju u zavrsnicu turnira? ima hiljadu validnih argumenata ovde ali izgleda zuljaju fanove ronalda pa rokate minuse ko ludi

Mirza Selimović

pre 2 godine

(Sv. Ronaldo, 19. jun 2021 17:35)

Koja korist onda od Jote koji je igrac za rotaciju u Liverpulu? A ovde jedna od glavnih uzdanica.

Sv. Ronaldo

pre 2 godine

(Mirza Selimović, 19. jun 2021 11:34)

pricas kao da je ronaldova zasluga to sto ima dobar tim, a ne talentovani igraci koji su stasali i sad cine ekipu
po toj logici to znaci da je mesi kriv za to sto argentina nema krstene igrace u vezi i odbrani?

Mirza Selimović

pre 2 godine

(El Clasico, 19. jun 2021 13:13)

Nista ja nisam rekao u vezi kvaliteta Argentine to ti sam izvlacis zakljucke iz konteksta.

Messi odigrao vise utakmica na Kopi od Eduarda Vargasa i Gerera i opet oni bolji od njega.

El Clasico

pre 2 godine

(Mirza Selimović, 19. jun 2021 15:01)

Euro je toliko ozbiljno takmicenje da im osvajac takmičenja ispada od Cilea i Urugvaja :)

Kakvu korist Mesi ima od Di Marije i Aguera sto sjede na klupi?

I Joao Feliks sedi na klupi u Portugalu pa sta sad? :)

Mirza Selimović

pre 2 godine

(El Clasico, 19. jun 2021 16:45)

Felix je mlad igrac, nista on nije postigao u karijeri da bi ga neko sad smatrao top klasom.

Pa ti si se na nekoj drugoj vesti vadio na ostarelog Nanija i Kvarezmu koji su tada igrali u Turskoj.

El Clasico

pre 2 godine

(Mirza Selimović, 19. jun 2021 17:01)

Ja sam spomenuo Nanija i Kvarezmu koji su igrali u prvom timu Portugala i Nani je tada bio 5 godina mladji, a ti u nedostatku argumenata spominjes Aguera i Di Mariju koji sede na klupi.

El Clasico

pre 2 godine

Koja korist onda od Jote koji je igrac za rotaciju u Liverpulu? A ovde jedna od glavnih uzdanica.
(Mirza Selimović, 19. jun 2021 17:54)

Jota gol i asistencija protiv Nemacke. Naumpao si mi sa ovim komentarom jucer :) Sama cinjenica da se on rotira sa Maneom, Salahom i Firminjom govori o kakvom se igracu radi. Da igra u bilo kojem drugom klubu bio bi glavni napadac.

Sama cinjenica koliko je Portugal jak govori da im na klupi sedi Andre Silva koji je u Frankfurtu prosle sezone postigao 28 golova. A ti pricas o Agueru koji nije igrao pola sezone lol.

Mirza Selimović

pre 2 godine

(El Clasico, 20. jun 2021 13:44)

Di Maria bio u PL godinu dana a Higuain 6 meseci, nisu ni hteli da dodju tamo.

Bolji napad od Portugala je imala Belgija,Nemacka,Francuska,Engleska a bilo je ih je jos.Kakav najbolji napad sa jednim iz Reala i ostalima iz Besiktasa,Fenerbahcea i Lila?

Argentina je imala najbolju odbranu i na SP 2014 i na Kopa Americi 2015 i 2016 i za razliku od Portugala nisu dozvoljavali toliko sansi po mecu.

I Papu Gomez je izmislio fudbal za Messija al su mu druge stvari bilo bitnije.

Mirza Selimović

pre 2 godine

(Sv. Ronaldo, 19. jun 2021 13:32)

A inace Messi u Argentini nema saigrace iz Sitija,Intera,Totenhema,PSG? A takvih igraca iz osrednjih klubova je mnogo vise u Portugalu nego u Argentini, kako nekad tako i danas.

El Clasico

pre 2 godine

(Mirza Selimović, 19. jun 2021 19:43)

Pa po vasoj logici fanova Ronalda je Nani bolji od bilo kojeg napadaca Argentine jer je se dokazao u Engleskoj ligi zar ne? :) Di Marija i iguain su cak i igrali u Engleskoj ligi pa sta su pokazali? Dok je Nani znao biti i najbolji asistent lige.

A Kvarezma je izmislio fudbal i za samog Ronalda. Druga stvar je sto su njemu bile vaznije neke druge stvari osim fudbala. U svakom slucaju je Portugal na EURU 2016 imao jedan od najjacih napada na turniru.

A ti pricas o odbrani Argentine koja je znala primiti 6 golova i od jedne Bolivije dok Portugal na EURU 2016 imao najbolju odbranu na takmicenju i samo 1 primljeni gol u nokaut fazi.

El Clasico

pre 2 godine

(Mirza Selimović, 20. jun 2021 16:32)

Kakve to veze ima? Kako god, Nani je bolji napadac od bilo kojeg napadaca kojeg je imala Argentina jer je se dokazao u toj Engleskoj ligi zar ne? :)

Ko je imao jos bolji napad od Portugala na tom takmicenju osim tih reprezentacija i zbog cega? :) A od tih reprezentacija Portugal je igrao jedino protiv Francuske.

Slazem se da je Argentina imala najbolju odbranu na SP 2014 ali to opet nece promeniti cinjenicu da je Portugal osvojio EURO 2016 najvise zbog najbolje odbrane na takmicenju.

Samo ti govoris da je Papu Gomez izmislio fudbal za Mesija, a idi pogledaj clanke o Kvarezmi i koliko ljudi smatra da je bio veci talenat od Ronalda.

El Clasico

pre 2 godine

(Sv. Ronaldo, 19. jun 2021 12:05)

Ja stvarno ne znam kako si dosao do takvog zakljucka i po cemu si zakljucio takvo nesto!?

Ali lepo je sto si priznao da Argentina nema krstene igrace u vezi i odbrani. Moram ti priznati da si me iznenadio sa tim sto si napisao :)

Mirza Selimović

pre 2 godine

(Au,čemu ovo, 19. jun 2021 16:18)

Argentina na Kopi na putu do finala igrala protiv Paname,Bolivije,Venecuele i USA... Nzm sta ti spominjes nikad gori Brazil i Urugvaj kad Argentina nije ni igrala protiv njih.

jojufff

pre 2 godine

 Svjetski rekord: Messi je jedini igrac u historiji fudbala koji je ucestovao kod 38 golova (16 golova i 22 asistencija) za reprezentaciju na velikim takmicenjima (Copa America + SP).

Najbolji igrac u historiji fudbala, sa razlogom.
(kinez, 19. jun 2021 08:18)

Nema sta, jedva je postigao 6 golova na cini mi se 4 svjetska prvenstva i 10 golova na koliko..5 ovih copa turnircica.
ako ove godine ne osvoji biće mu ćorak sa reprezentacijom.

kinez

pre 2 godine

- Svjetski rekord: Messi je jedini igrac u historiji fudbala koji je ucestovao kod 38 golova (16 golova i 22 asistencija) za reprezentaciju na velikim takmicenjima (Copa America + SP).

Najbolji igrac u historiji fudbala, sa razlogom.

Mirza Selimović

pre 2 godine

Vise vredi Ronaldov het trik Spaniji nego cela Messijeva karijera u reprezentaciji. Ronaldo na Euru prestigao legende svetskog fudbala igrajuci u ekipi koja nikada nije u uzem krugu favorita za razliku od Argentine. A Messi ne moze ni Vargasa i Paola Gerrera da prestigne na Kopa Americi.

GOAT

pre 2 godine

Ronaldu je trebalo cak 5 evropskih prvenstava da prestigne Platinija koji je postigao 9 golova na samo jednom EURU. Sta kazes na tu cinjenicu? :) Ronaldo ce nakon ovog EURA verovatno imati duplo vise odigranih utakmica od bilo kojeg drugog igraca na EURU. Mnogi ne znaju da je do 1996 godine EURO moglo igrati samo 8 reprezentacija i mnogi veliki igraci igraci nisu ni mogli igrati na vise od 1 ili 2 EURA



Kažem da je Platini igrao protiv mnogo slabije odbrane, a uz to Ronaldo nije imao tim u Portugalu sve do ovog Eura gde je čak i jedan od nosilaca za trofej.

Mirza Selimović

pre 2 godine

(El Clasico, 19. jun 2021 14:39)

Sad je vreme da pod nickom facts izneses neku statistiku tipa: "Messi je prvi koji je predriblao igraca dok je trava bila 2,5 santimetra visoka".

Deiz

pre 2 godine

Opet Messi sija, a njegovi kompanjerosi nista. Pitam se sta ce biti kada budu igrali sa Brazilom koji je u neverovatnoj formi, valjda ce ocekivati opet da Messi porazi Brazil, i ako to ne ucini, bice on kriv.

El Clasico

pre 2 godine

(Sv. Ronaldo, 19. jun 2021 12:05)

Ja stvarno ne znam kako si dosao do takvog zakljucka i po cemu si zakljucio takvo nesto!?

Ali lepo je sto si priznao da Argentina nema krstene igrace u vezi i odbrani. Moram ti priznati da si me iznenadio sa tim sto si napisao :)

Mirza Selimović

pre 2 godine

(Sv. Ronaldo, 19. jun 2021 13:32)

A inace Messi u Argentini nema saigrace iz Sitija,Intera,Totenhema,PSG? A takvih igraca iz osrednjih klubova je mnogo vise u Portugalu nego u Argentini, kako nekad tako i danas.

jojufff

pre 2 godine

Copa je drugorazredno takmicenje, tu osim Argentine i Brazila nema krstene reprezentacije koja na svjetskom prvenstvu moze biti među prve 4. Evropsko prvenstvo je skup najjacih reprezentacija + ove dvije pomenute.
Što se tice poređenja Argentine i Portugala..
znamo svi šta je Argentina u fudbalu.
pratim ga 30 godina i Portugal nikada nije imao jača imena od Argentine.
Druga strana medalje je ta sto su Argentinci slicni nama pa se ne zna ko pije a ko placa u toj reprezentaciji.
jedan Gomes virtuoz sredine terena sjedi na klupi, Di Maria i Aguero na klupi...pa onda vi pisete kako Messi mora sam.

El Clasico

pre 2 godine

(jojufff, 19. jun 2021 17:18)

Aj nemoj nas ti zezati :)
Svi smo videli da se najjace reprezentacije iz Juzne Amerike mogu bez problema nositi sa najjacim reprezentacijama iz Evrope.

Urugvaj izbacio Portugal sa SP 2018, Urugvaj pobedio Englesku i Italiju u grupi na SP 2014 (obe reprezentacije ispale vec u grupi), Urugvaj igrao polufinale SP 2010.
Meksiko na SP 2018 pobedio Nemacku u grupi (Nemacka ispala), Meksiko na SP 2014 izbacio Hrvatsku u odlucujucoj utakmici za prolazak grupe. Zgazili ih 3-0. Izbacili bi mozda cak i Holandiju da Roben nije odglumio onaj penal u 90-oj.
Cile je suvisno i spominjati. Ljudi pobede Spaniju kada su bili najjaci u odlucujucoj utakmici za prolazak grupe na SP 2014, Izbacili Portugal sa kupa konfederacija 2017.
Za Kolumbiju se ne secam niti mi se da proveravati ali su takodjer na zadnja 3 SP igrali barem osminufinala, a u grupi su sigurno imali barem 1 ili 2 reprezentacije iz Evrope.
Brazil i Argentinu nema potrebe ni spominjati.

Te price da Brazil nije sto je nekada bio ti nemaju smisla jer danas nijedna Evropska reprezentacija nije sto je nekad bila. Pogledaj samo tim Italije od danas i onaj od pre 15 godina, Englesku, Holandiju, Portugal, Francusku itd. U principu ti jesi upravu. Brazil nije sto je nekad bio ali isto tako ni svi ovi nisu sto su nekad bili.

A tesko se sada moze desiti da Portugal ispadne u grupi kada 3 reprezentacije idu dalje.

Molke

pre 2 godine

Ni jedan igrac mu nije ravan zadnjih 15 god. Ma ni blizu. U jednom igracu imamo najboljeg golgetera na svetu sa cak 6 zlatnih kopacki i najboljim prosekom golova u karijeri, sa najvise datih golova u kalendarskoj godini, neverovatnih 91 te igrac koji je najvise zabio u jednoj ligi u Evropi, cak 50 golova u 11/2012 sezoni . Najvise zlatnih lopti, najbolji asistent ubedljivo, najbolji plej na svetu sa cak 4 takve nagrade. Najbolji izvodjac slobodnjaka , daleko ispred svih te najbolji dribler na svetu. Prosto prskosi zakonima zdravog razuma da ovakav igrac postoji. Prosto je neverovatno da sve ovo imamo samo u jednom igracu. Proci ce godine i godine da se pojavi opet ovakav jedan talenat, ako se ikad uopste i pojavi. Cudo prirode, Leo Mesi.

El Clasico

pre 2 godine

(jojufff, 19. jun 2021 09:49)

Covek je najbolji asistent u istoriji Kopa Amerike i drugi je najbolji asistent u istoriji svetskog prvenstva. I pored tolikog broja asistencija on je uspeo u isto vreme dati i 16 golova. Da li je realno da pokusavas da osporis jedno ovakvo dostignuce?

Pa Mesi nije napadac kao Kristiano pa da mu se moze zameriti sto je postigao toliko "malo" golova. Ronaldo je veci deo karijere bio napadac u Portugalu pa je bez obzira na to postigao tek 18 golova na EP i SP.

Ronaldu je trebalo cak 5 evropskih prvenstava da prestigne Platinija koji je postigao 9 golova na samo jednom EURU. Sta kazes na tu cinjenicu? :) Ronaldo ce nakon ovog EURA verovatno imati duplo vise odigranih utakmica od bilo kojeg drugog igraca na EURU. Mnogi ne znaju da je do 1996 godine EURO moglo igrati samo 8 reprezentacija i mnogi veliki igraci igraci nisu ni mogli igrati na vise od 1 ili 2 EURA.

Ja cu uvek reci da su Pele, pravi Ronaldo i Maradona bolji od Mesija u reprezentaciji zbog svetskog prvenstva ali Kristiano? Nikad! Taj lik jos nikad nije bio najbolji igrac nekog velikog takmicenja sa reprezentacijom. Njegove golove (50+) u kvalifikacijama protiv Andore, Estonije itd nikoga ne zanimaju osim njegovih fanova.

El Clasico

pre 2 godine

(Mirza Selimović, 19. jun 2021 17:01)

Ja sam spomenuo Nanija i Kvarezmu koji su igrali u prvom timu Portugala i Nani je tada bio 5 godina mladji, a ti u nedostatku argumenata spominjes Aguera i Di Mariju koji sede na klupi.

Ra

pre 2 godine

- Svjetski rekord: Messi je jedini igrac u historiji fudbala koji je ucestovao kod 38 golova (16 golova i 22 asistencija) za reprezentaciju na velikim takmicenjima (Copa America + SP).

Najbolji igrac u historiji fudbala, sa razlogom.
(kinez, 19. jun 2021 08:18)

Fanovi Ronalda govore kako se Ronaldo dokazao u razlicitim ligama, a Mesi se dokazao cak i na razlicitom kontinentu.

Mirza Selimović

pre 2 godine

(Sv. Ronaldo, 19. jun 2021 12:05)

Portugal mozda najbolji tim u zadnjih 15 godina i opet nemaju nista jaci tim od ove Argentine.

Sv. Ronaldo

pre 2 godine

(Mirza Selimović, 19. jun 2021 12:30)

naravno, jer su igraci udinezea i atalante mnogo bolji od igraca mancester sitija/junajteda
izgleda fanovima odgovara da ronaldo zauvek bude underdog, cak i kad ima tim koji je u top 8 na svetu, daleko ispred argentine

El Clasico

pre 2 godine

(Mirza Selimović, 19. jun 2021 15:01)

Euro je toliko ozbiljno takmicenje da im osvajac takmičenja ispada od Cilea i Urugvaja :)

Kakvu korist Mesi ima od Di Marije i Aguera sto sjede na klupi?

I Joao Feliks sedi na klupi u Portugalu pa sta sad? :)

Matador

pre 2 godine

Tek da napomenem da je isti ovaj Urugvaj eliminisao Portugal na SP 2018.A takodje je i Cile eliminisao Portugal sa Kupa Konfederacija 2017 posle penal serije.Klaudio Bravo je odbranio sve penale igračima Portugala.Pa sad vi razmislite sa kakvim se "fudbalskim azdajama" susreće Argentina i Leo Mesi na Kopi kao i u kvalifikacijama za SP, kada Portugal nije mogao da im pridje u ovim mecevima,a svakako Portugal ima zadnjih par godina jači tim od Argentine.Penaldo se naravno nije video u oba meča.Ne smem ni da pomislim kako bi se tek Portugalci proveli na onih 4000 metara u Boliviji gde se jedva diše.Napuderisani bi prošao gore nego Eriksen.Nego Trpaj Lihtenstajn i Azerbejdžan, to je sigurica hahahahaha.

Mirza Selimović

pre 2 godine

(Au,čemu ovo, 19. jun 2021 16:18)

Argentina na Kopi na putu do finala igrala protiv Paname,Bolivije,Venecuele i USA... Nzm sta ti spominjes nikad gori Brazil i Urugvaj kad Argentina nije ni igrala protiv njih.

El Clasico

pre 2 godine

(Mirza Selimović, 20. jun 2021 16:32)

Kakve to veze ima? Kako god, Nani je bolji napadac od bilo kojeg napadaca kojeg je imala Argentina jer je se dokazao u toj Engleskoj ligi zar ne? :)

Ko je imao jos bolji napad od Portugala na tom takmicenju osim tih reprezentacija i zbog cega? :) A od tih reprezentacija Portugal je igrao jedino protiv Francuske.

Slazem se da je Argentina imala najbolju odbranu na SP 2014 ali to opet nece promeniti cinjenicu da je Portugal osvojio EURO 2016 najvise zbog najbolje odbrane na takmicenju.

Samo ti govoris da je Papu Gomez izmislio fudbal za Mesija, a idi pogledaj clanke o Kvarezmi i koliko ljudi smatra da je bio veci talenat od Ronalda.

El Clasico

pre 2 godine

Sastav Portugala u utakmici protiv Madjarske:

Rui Patrício - Wolverhampton
Semedo - Wolverhampton
Rúben Dias - Manchester City
Pepe - Porto
Raphaël Guerreiro - Borussia Dortmund
Danilo Pereira - Paris Saint-Germain
William Carvalho - Betis
Bruno Fernandes - Manchester United
Jota - Liverpool
Bernardo Silva - Manchester City

Sastav Argentine od sinoc:

Emiliano Martinez - Aston Villa
Marcos Acuna - Sevilla
Nicolas Otamendi - Benfica
Cristian Gabriel Romero - Atalanta
Nahuel Molina - Udinese
Lo Celso - Tottenham
Guido Rodriguez - Betis
Rodrigo De Paul - Udinese
Nicolas Gonzalez - Stuttgart
Lautaro Martinez - Inter

Ako pogledamo klubove mislim da nema dileme ko ima jaci tim.

El Clasico

pre 2 godine

(Mirza Selimović, 19. jun 2021 13:48)

Vargas i Gerero imaju vise golova na Kopi nego Ronaldo na EURU lol. Sta bi tek bilo da su oni igrali za jednu reprezentaciju kao sto je Portugal :)

Mirza Selimović

pre 2 godine

(El Clasico, 19. jun 2021 14:39)

Tesko jer je Euro ozbiljno takmicenje.

A u Argentini na klupi sede Di Maria i Aguero.

Au,čemu ovo

pre 2 godine

Čuj ovog "jojufff" kaže lik Kopa je nizerazredno takmicenje.Kakve sve gluposti neće covek da pročita nà netu.Pa druže kopu je 10 puta teže osvojiti nego Euro,a evo i zašto.Jeste da na Euru ima vise jakih reprezentacija.Na Kopi se Argentina bori protiv 4 jake reprezentacije(Kolumbija,Cile,Urugvaj i Brazil),Na Euru se Portugal bori sa 7 jakih reprezentacija (Italijom,Francuskom,Španijom,Engleskom,Belgijom,Holandijom i Nemačkom).Ali poenta price je da Portugal svakako neće igrati protiv svih ovih reprezentacija,zato što na Euru ima jako puno grupa i reprezentacija i one jedna drugu medjusobno eliminišu.Pa se tako može desiti recimo(kao 2016)da neka slaba ekipa elimminise ovu jaču i onda ce Portugal imati lakši posao i lakšeg protivnika u nokaut fazi,a Mesi i Argentina kako okreneš Moraju da se sastanu sa svakom od ovih reprezentacija, zato što ih generalno ima mnogo malo,a mnogo su jake.Argentinci su u grupi igrali sa Urugvajem i Cileom,a u polufinalu ih čeka (najverovatnije) Kolumbija a u finalu Brazil ili obrnuto(jer na kopa americi zbog malog broja reprezentacija nema osmine finala).Dao bi Mesi sve na svetu da na Kopi postoje još jedno 2-3 malo jače reprezentacije koje bi mogle da eliminišu super-mocni Brazil,pa da ne moraju da se sastaju sa njima.Ovako su Argenticni "osudjeni" da u jednom momentu nalete na Brazil.

jojufff

pre 2 godine

(Au,čemu ovo, 19. jun 2021 16:18

Kolumbija, Cile i Urugvaj..aj nemoj nas zezati.
cak ni taj Brazil nije sto je nekada davno bio.
Koga to ove reprezentacije imaju pa da se suprotstave najjacim evropskim selekcijama?
ti pricas ko se sa kim i kako moze sastati..to sve ako se desi desice se...evo ti grupa Portugala na ovom euru. Veoma se lako moze desiti da ispadnu.
vecina ljudi koji prate evropski fudbal nem pojma ni kada se utakmice cope odigravaju niti u kojoj je fazi takmičenje. Malo se po portalima poprati Brazil i Argentina i toliko od tog takmičenja.

Sv. Ronaldo

pre 2 godine

(Mirza Selimović, 19. jun 2021 15:59)
prijatelju koja je korist od di marie i aguera kad ne mogu vise od 15 minuta po mecu da igraju ako zele da nepovredjeni udju u zavrsnicu turnira? ima hiljadu validnih argumenata ovde ali izgleda zuljaju fanove ronalda pa rokate minuse ko ludi

El Clasico

pre 2 godine

(Mirza Selimović, 19. jun 2021 19:43)

Pa po vasoj logici fanova Ronalda je Nani bolji od bilo kojeg napadaca Argentine jer je se dokazao u Engleskoj ligi zar ne? :) Di Marija i iguain su cak i igrali u Engleskoj ligi pa sta su pokazali? Dok je Nani znao biti i najbolji asistent lige.

A Kvarezma je izmislio fudbal i za samog Ronalda. Druga stvar je sto su njemu bile vaznije neke druge stvari osim fudbala. U svakom slucaju je Portugal na EURU 2016 imao jedan od najjacih napada na turniru.

A ti pricas o odbrani Argentine koja je znala primiti 6 golova i od jedne Bolivije dok Portugal na EURU 2016 imao najbolju odbranu na takmicenju i samo 1 primljeni gol u nokaut fazi.

Rastafarijan

pre 2 godine

I dalje bez ikakve igre, sistema, podrske saigraca... sve se svodi na inspiraciju Mesija. Golcina Cileu, sad aasistencija za pobedu, imao nekoliko vrhunskih poteza, lopti sa ocima, stvorio sanse, ali dzaba. Godinama nemaju adekvatnog selektora, godinama nemaju jednog kreativnog srednjeg veznjaka svetske klase koji bi povezao redove i rasteretio Mesija. Opet ce doci dan i utakmica kad Mesi nece biti na nivou, posto je naravno nemoguce da svaku utakmicu on resava i niko drugi nece biti tu da iskoci te ce im se zavrsiti put. Uzivajmo bar jos malo u majstorijama ovog carobnjaka.

Gorstak

pre 2 godine

(GOAT, 19. jun 2021 10:53)

Pa Ronaldo je 4 od 11 golova postigao protiv Madjarske na EURU lol.

Kako znas da je Platini igrao protiv mnogo slabije odbrane kada je ocito da ga nisi ni gledao? Ajde ti momak proveri protiv kojih reprezentacija je Platini postigao 9 golova na tom EURU, a srusio je upravo i Portugal u polufinalu u 119 minuti golom za 3-2, a dao je gol i u finalu.

Ronaldo nije imao tim? Pa sa ovim si sada indirektno priznao da Ronaldo moze biti najbolji jedino ako igra u najboljem timu. Ako ne igra u najboljem timu onda su i njegove igre daleko slabije.

A Ronaldo je igrao u Portugalu koji je bio favorit za pobedu u 90% odigranih utakmica na EURU u zadnjih 15 godina.

Mirza Selimović

pre 2 godine

(El Clasico, 19. jun 2021 12:09)

Pa i Messi odigrao vise utakmica na Kopi od Eduarda Vargasa i Gerera pa opet dao manje golova od njih.

El Clasico

pre 2 godine

(Mirza Selimović, 19. jun 2021 12:30)

Kako Portugal nema nista jaci tim od Argentine kada si i sam napisao da Argentina nema krstene igrace u vezi i odbrani. Ti sam sebe pobijas sa svojim komentarima :D

Kada Mesi bude imao 3 puta vise odigranih utakmica od Vargasa i Gerera i ako tada ne bude dao vise golova od njih ta usporedba ce ti tek onda imati smisla.

Mirza Selimović

pre 2 godine

(El Clasico, 19. jun 2021 13:13)

Nista ja nisam rekao u vezi kvaliteta Argentine to ti sam izvlacis zakljucke iz konteksta.

Messi odigrao vise utakmica na Kopi od Eduarda Vargasa i Gerera i opet oni bolji od njega.

facts

pre 2 godine

Argentina 1-0 Urugvaj, 1. deo
Statistika Argentine po AFA*: 540W-248D-212L, 1883 datih i 1047 primljenih golova na 1000 mečeva.
*FIFA i drugi statističari (npr. RSSSF) računaju drugačije
Argentina protiv Urugvaja u takmičarskim mečevima (SP, KA, kvalif. za SP) od 1916.: 22-8-16 na 46 mečeva.
Argentina protiv Urugvaja na KA od 1916.: 15-4-13 na 32 mečeva.
Urugvaj nije pobedio Argentinu na KA od 1989. (2-0). Argentina protiv njih na KA od tada ima učinak od 4-1-0.
Prvi zvanični meč 2 selekcije van Evrope bio je: Urugvaj 0-6 Argentina 1902.
Po AFA ovo je 1000. meč Argentine u istoriji. FIFA i drugi statističari računaju drugačije. Po AFA, meč:
1 (6-0 Urugvaj 1902), 100 (0-2 Brazil 1922), 200 (6-1 Brazil 1940), 300 (4-0 Čile 1957), 400 (1-1 Paragvaj 1969), 500 (6-0 Peru 1978), 600 (0-0 Paragvaj 1989), 700 (1-1 Kolumbija 1997), 800 (0-1 Urugvaj 2005), 900 (1-1 Bolivija 2013), 1000 (1-0 Urugvaj 2021).
Gol: Guido Rodriguez. Asist: Mesi.
Argentina je 15. meč u nizu neporažena (8-7-0). Uskoro će 2 godine od poslednjeg poraza (2.7.2019).
Argentina je 10 od poslednjih 11 golova postigla u 1. poluvremenu (J. Correa je dao u 2. poluvremenu, Bolivija 1-2 2020).

El pistolero

pre 2 godine

Kada jedan klub i jedna reprezentacija i dalje toliko zavise od čoveka koji ima 34 godine,onda je jasno ko je tata igrice.

Mirza Selimović

pre 2 godine

(El Clasico, 19. jun 2021 15:28)

Ti zaista poredis Felixa koji je tek mladi talenat koji ima potencijal za top karijeru sa Aguerom i Di Mariom koji su 10 godina u vrhu?

El Clasico

pre 2 godine

(El_patron, 19. jun 2021 16:05)

Pa Argentina je izbacila sa SP 2014 i tu Belgiju, a i tu Svajcarsku koju spominjes.

I pricamo o trenutnom stanju. Aguero je propustio vise od pola sezone zbog povreda. Kakve sad veze ima kakav je Aguero bio igrac pre 5 godina? Ako vec pravis takve usporedbe sta onda reci za Pepea? Svi znamo kakav je on bio igrac pre 5 godina. To ti je nacin na koji ti razmisljas. Doduse, Pepe je i sada vrhunski igrac. Ronaldo se nije video protiv Porta kada su igrali.

Joao Feliks je vrhunski igrac, druga stvar je sto on igra u Atletiku pa mu ne odgovara nacin igre koji forsira Simeone.

Sama cinjenica da se vadis na Di Mariju i na Aguera i igrace koji imaju 33 godine i koji sede na klupi dovoljno govori da si i sam svestan da Portugal ima bolju ekipu od Argentine.

Mirza Selimović

pre 2 godine

Ja sam spomenuo Nanija i Kvarezmu koji su igrali u prvom timu Portugala i Nani je tada bio 5 godina mladji, a ti u nedostatku argumenata spominjes Aguera i Di Mariju koji sede na klupi.
(El Clasico, 19. jun 2021 18:06)

Pa tebi su izgleda Nani i Kvarezma top igraci.

Evo gledaj ovu utakmicu Ronaldo gol i asistencija i ni to ne pomaze. Kada je Argentina igrala 2014 ja se ne secam da su oni dozvolili Nemackoj ovoliko sansi i da ovako gospodare terenom, sta vise Nemci tu i nisu imali neke prilike za gol, odbrana Argentine je kapitulirala tek u produzetku.

El Clasico

pre 2 godine

Koja korist onda od Jote koji je igrac za rotaciju u Liverpulu? A ovde jedna od glavnih uzdanica.
(Mirza Selimović, 19. jun 2021 17:54)

Jota gol i asistencija protiv Nemacke. Naumpao si mi sa ovim komentarom jucer :) Sama cinjenica da se on rotira sa Maneom, Salahom i Firminjom govori o kakvom se igracu radi. Da igra u bilo kojem drugom klubu bio bi glavni napadac.

Sama cinjenica koliko je Portugal jak govori da im na klupi sedi Andre Silva koji je u Frankfurtu prosle sezone postigao 28 golova. A ti pricas o Agueru koji nije igrao pola sezone lol.

Mirza Selimović

pre 2 godine

(El Clasico, 20. jun 2021 13:44)

Di Maria bio u PL godinu dana a Higuain 6 meseci, nisu ni hteli da dodju tamo.

Bolji napad od Portugala je imala Belgija,Nemacka,Francuska,Engleska a bilo je ih je jos.Kakav najbolji napad sa jednim iz Reala i ostalima iz Besiktasa,Fenerbahcea i Lila?

Argentina je imala najbolju odbranu i na SP 2014 i na Kopa Americi 2015 i 2016 i za razliku od Portugala nisu dozvoljavali toliko sansi po mecu.

I Papu Gomez je izmislio fudbal za Messija al su mu druge stvari bilo bitnije.

Sv. Ronaldo

pre 2 godine

(Mirza Selimović, 19. jun 2021 11:34)

pricas kao da je ronaldova zasluga to sto ima dobar tim, a ne talentovani igraci koji su stasali i sad cine ekipu
po toj logici to znaci da je mesi kriv za to sto argentina nema krstene igrace u vezi i odbrani?

El Clasico

pre 2 godine

(Mirza Selimović, 19. jun 2021 11:34)

Pa vise vredi Mesijeva nagrada za najboljeg igraca Kopa Amerike pored Nejmara, Kavanija, Suareza, Jamesa, Di Marije nego citava Ronaldova karijera u reprezentaciji.

A Ronaldu je trebalo 3 puta vise odigranih utakmica da prestigne Platinija, Sirera, Van Bastena, Van Nisterloja po broju golova na EURU, a Mesi je na Kopa Americi vec davno prestigao po broju golova i po broju asistencija sam krem svetskog fudbala - Ronalda, Ronaldinja, Rivalda, Zika, Maradonu, Batistutu itd... I ti onda dodjes i poredis Mesija sa Kristianom hahah

facts

pre 2 godine

2. deo
Guido Rodriguez je 3. igrač Betisa koji je dao gol na KA (Denilson 2001, Lo Celso 2019). On je 69. igrač kojem je Mesi asistirao.
Poslednja 2 gola Argentine glavom na KA:
2016 E. Lavezzi (4-0 SAD, asist Mesi)
2021 G. Rodriguez (1-0 Urugvaj, asist Mesi)
Mesi je asistirao na svakom od 10 turnira za Argentinu* (18 asist): SP (2006 2010 2014 2018, 5 asist), KA (2007 2011 2015 2016 2019 2021, 13 asist).
*bez OI 2008 i SP za mlade 2005
Mesijeva 311. asist (268 Barsa, 43 Argentina).
Urugvaj je vezao najgori niz mečeva bez datog gola u svojoj istoriji (4 meča 1976 i 2021): 0-2 Brazil, 0-0 Paragvaj, Venecuela 0-0, Argentina 1-0 (bez šuta u okvir gola). Čak 376’ nisu dali gol.
Skalonijeva Argentina 2. put nije dozvolila protivniku šut u okvir gola (1-0 Ekvador 2020, gol Mesija).
Luis Suarez nikad nije pobedio Mesija (0-4-5).
Mesi protiv Urugvaja: 5 golova, 3 asist na 10 mečeva (6W-3D-1L).
Mesi za Argentinu: 73 golova, 43 asist na 146 mečeva (86-34-26).
Igrač meča je Mesi (8.7 FotMob, 8 SofaScore).
Učinak Mesija: 1 asist, 2 šuta (1 u okvir, 1 blokiran), 78 dodira, 40/47 (85.1%) pasovi, 4 ključna pasa, 9/12 (75%) driblinzi, 15/24 (62.5%) dueli, 5 puta fauliran, 1 oduzeta lopta za 90’.
Pozdrav.

El_patron

pre 2 godine

(Matador, 19. jun 2021 15:45) #

Ista ova Belgija je oducila sampiona Juzne Amerike. A jedna Svajcarska sabila tog istog prvaka Juzne Amerike u njihov kazneni prostor da nisu mogli da izadju na protivnicku polovinu.

Mirza Selimović

pre 2 godine

(El Clasico, 19. jun 2021 16:45)

Felix je mlad igrac, nista on nije postigao u karijeri da bi ga neko sad smatrao top klasom.

Pa ti si se na nekoj drugoj vesti vadio na ostarelog Nanija i Kvarezmu koji su tada igrali u Turskoj.

Mirza Selimović

pre 2 godine

(Sv. Ronaldo, 19. jun 2021 17:35)

Koja korist onda od Jote koji je igrac za rotaciju u Liverpulu? A ovde jedna od glavnih uzdanica.

Mirza Selimović

pre 2 godine

(El Clasico, 20. jun 2021 18:45)

Argentina je imala najbolju odbranu i na SP 2014 i na Kopi 2015 i 2016 i ubedljivo najbolji napad na SP 2010,2014 i 2018 i uvek najbolji napad na Kopi.

Kako moze odbrana da bude dobra a na svakoj utakmici sijaset zicera za protivnika? Samo u finalu je Francuska promasila bar 5 cistih sansi, dakle tu odbrana nije odradila svoje deo posla vec cista sreca.

Messi GOAT

pre 2 godine

Mesi ponovo igrač meca.Asistencija,nekoliko kreiranih sansi,nekoliko driblinga i par oduzetih lopti i to protiv jedne od najjačih reprezentacija i odbrana sveta.Pogledajte samo kakve igrače ima Urugvaj:Muslera,Himenez,Godin, Bentankur,Suarez,Valverde,Kavani. Sve Top imena.Mesi ih je dribla kao cunjeve.Ponovo je kao i u onoj prijateljskoj utakmici sa Urugvaja imao jedan neverovatan dribling i kontrolu lopte dok je ležao na travi.Najveci ikad Mesi!

el clascico

pre 2 godine

(Au,čemu ovo, 19. jun 2021 16:18)

Odlican komentar. Ni ja ga ne bi bolje sastavio. Jos bi dodao da je na zadnja 3 SP bilo po 5-6 reprezentacija iz Juzne Amerike u osminamafinala, a ovaj prica samo o Brazilu i Argentini. Druga stvar je sto ih zreb hoce pa se one medjusobno poizbacuju.

Lik izostavi jedan Cile koji osvoji 2 Kopa Amerike, koji izbaci Spaniju sa SP 2014 kada su bili najjaci i koji izbaci Portugal sa kupa kondederacija 2017. Stvarno smesna reprezentacija :)

el clascico

pre 2 godine

(Au,čemu ovo, 19. jun 2021 16:18)

Odlican komentar. Ni ja ga ne bi bolje sastavio. Jos bi dodao da je na zadnja 3 SP bilo po 5-6 reprezentacija iz Juzne Amerike u osminamafinala, a ovaj prica samo o Brazilu i Argentini. Druga stvar je sto ih zreb hoce pa se one medjusobno poizbacuju.

Lik izostavi jedan Cile koji osvoji 2 Kopa Amerike, koji izbaci Spaniju sa SP 2014 kada su bili najjaci i koji izbaci Portugal sa kupa kondederacija 2017. Stvarno smesna reprezentacija :)