Košarka 119

Četvrtak, 17.06.2021.

11:30

Pešić o Jokiću: Očekivano, možda to i nije loše za Srbiju

Bivši selektor košarkaške reprezentacije Svetislav Pešić prokomentarisao je odluku Nikole Jokića da ne igra za Srbiju ovog leta.

Pešiæ o Jokiæu: Oèekivano, možda to i nije loše za Srbiju IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

119 Komentari

Sortiraj po:

Mali Hijavata

pre 2 godine

Potpuni polusvet u komentarima. Zamisli toliki izliv emocija zbog sporta, ej zbog zabave i dokolice. Nije ni čudo što tonemo nezadrživo.

Kako vi određujete šta je kome prioritetno u životu, tako dozvolite drugima da to isto čine i sa vašim životom. Da bude zabavnije.

Jokić nek radi na sebi i uživa u plodovima svog rada. Znam da želite da kroz tuđi rad osećate lažni ponos. To je bar najlakše i najmizernije.
(Cicero, 17. jun 2021 15:29)

Slažem se da dosta polusveta ima u komentarima, ali dosta polusveta ima u svemu na ovoj zemaljskoj kugli. Ne vidim ništa čudno što navijači imaju izliv emocija, pa od toga sport živi. Šta misliš, da li bi Jokić, ili bilo ko, imao takve ugovore da marketing ne upravlja masama koje daju lovu za kablovsku, dresove, karte, sajtove...?
Pa ceo život se svodi na emocije.Neko gaji emocije prema ženama, neko prema muškarcima, neko prema košarci, neko prema novcu... to je normalno. I pusti me tih zaumnih floskula o tudjem radu i izgubljenim životima... to prolazi samo kod polusveta. Ako ti je čudno što neko gaji emocije prema sportu, izdigni se iznad nas i gaji emocije prema klasicizmu ili baroku. Niko ti ne brani.

er

pre 2 godine

@tetiuhin

Kakvim bre srcem. Ja da sam na njegovom mestu pomislio bih eto tako da igram srcem, a onda dosao ovde na komentare i zakljucio zasto bih ja igrao za afirmaciju ovog polusveta. Vredjate momka kao najveci prostaci. Od svih nasih kosarkasa najvise volim Jokica, ne zato sto je toliko dobar i otisao u NBA, vec sto je uspeo u karijeri bez da se mlatio sa prostacima igravsi za Zvezdu ili Partizan.

Idi ti gini svake nedelje na terenu i na treningu. Jeste li vi svesni sta je on sve morao dodatno da uradi kada se Marej prosuo. Em je morao vise minuta da igra i dva puta tezi trening da radi da bi izdrzao sezonu. Za njega basket nije neko nevidjeno uzivanje, uziva svakako, ali svakom profesionalnom igracu, sport dodje kao obicnim ljudima posao. Nikola je crncio cele godine i hoce da ode na odmor. Jos mu je i zena trudna, a on sada zbog eto tog srca da ostavlja zenu, iscrpljen od posla da ide mesec dana na Olimpijadu koju verovatno nece osvojiti.

tetiuhin

pre 2 godine

kada igras srcem za svoju zemlju koju volis, onda izgovora nema...ne znam zasto ga Kari pere, verovatno oni medju sobom stite jedan drugog, ne znam bas..

Suma sumarum

pre 2 godine

Svaka cast Jokicu, on je kosarkas iz Srbije - ali je ponajpre kosarkas NBA! Srpski kosarkas tesko da ce ikada vise biti, mozda ce za nas nastupati pred igracku penziju, da malo podgrije karijeru!
Tako da - to je sad samo njegova licna prica, ne vise i nasa srpska! Okrenimo se onima koji mogu i zele da igraju, nije Jokic prvi kome Srbija NIJE na prvom mestu! Neka se seti NOVICKOG, koji je u NBA postigao i vise nego Jokic, ali je uvek nastupao i za svoju zemlju!

laki

pre 2 godine

Po meni je super što je odustao, jer mislim da mi kao tim imamo skroz drugačiju igru i da se on tu ne bi snašao, ali nikako. Kada bi on igrao moralo bi se sve oko njega oraganizovati, a za to treba i vreme. Tako da je po meni ovo super vest. Zamislite samo kako bi pljuvali po treneru ako bi ga izostavio iz repke! Ovako svi srećni i zadovoljni.

Demar Derozan

pre 2 godine

Saglasan sam sa Karijem Pesicem 100%! Svacija odluka se mora postovati, pa i Nikolina. Svi bi zeleli da je u timu, ali koga nema, bez njega se moze i mora.

konrad

pre 2 godine

@Aleks
Nikoga ja ne nipodastavam ali opet navodis kao primer"patriota"onih koji su em imali ipak laksu pojedinacnu sezonu(Lilard pomoc CJ,samim tim nanji fizicki i psihicki pritisak,Doncic mnogo zasticeniji u svakom pogledu)em reprezentativno sto sam vec naveo,pa kad si u tom pravcu sto onda ne pohvali Jokica sto je igrao Mundijal,a brdo njih nisu.Prosto nismo u kozi tim ljudima da sudimo plus sto ovde postoji specificna sitzacija,narod u teskoj situaciji,beznadeznost u svakoj prilici i utehu trazimo u sportu,zato je na Jokicu toliko teze,Lilard da ipak otkaze koga briga,bolelo ih je uvo i kada smo ih otresli u Indijanapolisi,tek racionalni Slovenci ne bi nikakav problem pravili Doncicu i da nije hteo(koliko je Dragic preskakao takmicenja pa i on se navodi kao patriota),dok Jokic i da zaigra bio bi kriv ako ne igra kao u Denveru a ne bi igrao,prosto nisu svi igraci u istim situacijama a ti si ih sve stavio kao da su u istim polaznim tackama.I uostalom da li smo mi nakon svega zasluzili da ga gledamo,pa pogledaj dole koliko ga vredjaju,on je i otkazao docek jer bi ga neka budala sigurno i napala,dakle njegov narod a tamo preko bare je cenjen i postovan bez izuzetka od tudjina

ajde

pre 2 godine

Nije spreman za par utakmica olimpijade a bio bi spreman da su prošli dalje ili bi rekao ne mogu igrati moram se odmoriti?!?!
(roronja, 17. jun 2021 20:38)
----------------------------------------------

Nije to samo "par utakmica olimpijade". Tu us veoma ozbiljni i naporni treninzi. Generalno gledano, igraci se mnogo cesce i teze povredjuju na pripremama nego na utakmicama.

Super Barski

pre 2 godine

Aleks

Prije svega,super je sto nas obavjestavas sta radi Lilard,teretana i tako to:))).
A sad o Jokicu.Kao njegov veliki postovalac,njegovog kosarkaskog umijeca prije svega,moram da kazem par rijeci.
Poslije povrede Mareja,ocigledno je strucni tim,sa sve GM odlucio da on odigra sve utakmice do kraja sezone,i ugrabi MVP nagradu,ne samo za sebe,vec za cijelu organizaciju.Jednostavno uvidjeli su realne domete te ekipe bez Mareja i Bartona.Ja prvi sam nasjeo na to da oni mogu vise,ali ljudi to znaju bolje od mene sta mogu da urade u plejofu.Proci prvu rundu plejofa,plus MVP nagrada za Nikolu i cilj je ispunjen.
Jokic je preumoran,vidjelo se to u startu sa Finiksom kad je jednostavno prvi odustajao kad gube,u 3 mecu se umalo povrijedio,a u 4 napravio glupost,iako to nije bilo za iskljucenje svakako.
Sve je to posledica umora.
Jokic je malo cudan lik.On voli kosarku ali nije lud za njom.Toliko drugih stvari ga interesuje.Mora neko da ga kontrolise da ne nabaci 20 kg viska kad je pauza izmedju sezona.
On nije Doncic i Bogdan,oni su manijaci za trening,i stalno traze izazove.
Jokari je ponekad svega preko glave,a svi znamo kako je djelovao dosta puta u proslim sezonama u nekim mecevima.Ne sutira,ne igra mu se,nece da igra.
Takav je jednostavno.
Na svima je da ga prihvate ga kao takvog.
Mogu ljudi da budu razocarani,pa i ljuti,ali toliko ruznih rijeci on jednostavno ne zasluzuje.
Srbija nema drugog Jokica,ima druge igrace,velike,ali Nikolu ne.Jedan je MVP.

Aleks

pre 2 godine

konrad

Klasičan pokušaj da se umanje uspesi i trud svih ostalih da bi se Jokić uzdigao. Kako to nije imao pomoć saigrača, ako je on na dodeli MVP izjavio kako nagrade ne bi bilo bez njih? I to je istina, on ne postoji bez njih, kao što ni tim ne postoji bez njega.
Ali, da se vratimo na pravu temu naših komentara. Ti mešaš babe i žabe. Cela suština je da Jokić verovatno jeste umoran, kao i svi igrači, ali da to nije razlog što neće da se odazove u reprezentaciju. Nije bitno ko je koliko puta igrao za reprezentaciju, suština je da je Lilard igrač koji vuče svoju ekipu svake godine i ima ogromnu potrošnju, a odmah po završetku ove sezone je krenuo da trenira za narednu i odazvao se pozivu. U sezoni kada je igrao finala maltene svih takmičenja, osvojio EL i spremao se za prvu NBA sezonu, Bogdanović je predvodio reprezentaciju do medalje na EP. Na tom istom EP se povredio i Dončić, nakon takođe naporne sezone u EL. I ima još dosta primera kad su igrači na vrhuncu karijera i potrošnje igrali preko leta. Nije problem ako neće, ali čovek neće i nemojte to predstavljati kao da je on jadan umoran, inače bi igrao. Da sutra krene NBA sezona igrao bi 40 min i postigao TD bez problema.

konrad

pre 2 godine

@Aleks
Niko od ovih koje si najbrojao nema te napore,odgovornost,pritisak kao Jokic,niko toliko bez icije pomoci ne nosi svoj tim toliko daleko,nikog toliko ne biju,fauliraju,pominjes Doncica,momak tri godine nije igrao za Sloveniju,Lilard bukvalno nijednom za Sad,a da ne pricam o ovim nasima,Teo igra ligu bez briga,Bobi pet godina vise maskota nego ozbiljan igrac,Beli jednu igra pet ne igra,Bogdan do skora rezerva u raspalom Sakramentu,i onda su oni patriote a Jokic ne,eto slucajno je tako,do karaktera a ne do stvarnog stanja,pritom svestan je da ne moze dalje od srebra i da je bolje da igra dogodine,plus privatna situacija i cekanje prinove.I jos povrh svega danas bukvalno nema reprezentacije kojoj ne otkazuju,nema igraca na vrhunskom nivou a da redovno igra,bukvalno svi preskacu drzavni tim,pa zasto se Svetsko prvenstvo igra na svake 5 godina,i obezbedjena jedna godina kada nema takmicenja,i opet se preskace,pa zaista ne moras biti fan da bi skapirao koliko je ova odluka ocekivana i prirodna stvar.i citajuci komentare(kao i ono histericno pracenje Novakovih rezultata i da li ce ili nece biti zaj famozni GOAT kao da to ista utice na nas zivot),i koji ce jedno godinu dana da se dure na Jokica da se zakljuciti gde smo trenutno pogotovo znajuci da zaj isti narod cutke posmatra svaku politicku i ekonomsku svinjariju,i da zaboravlja sta je juce bilo,ali zato sram bilo Jokica,e necemo nigde dogurati dok su nam fokus i emocije na sportu i estradi a stvarni zivot prolazi mimo nas.

kalcokera

pre 2 godine

Dobro je za Srbiju
Jer bi bio rashol medju igracima
Ostali igraci su disciplinovaniji
I uspeh je zagarantovan

Finale sa amerima nam ne gine
Ako u ekipi budu dva najbolja igraca EL
Vasa i Dobric

Aleks

pre 2 godine

Nije problem Jokić, dečko jednostavno ne želi i to je legitimno, dve godine ovde pišem jedno te isto - on nikad neće u reprezentaciji biti isto što u Denveru. To treba poštovati, ne osećaju svi igrači nacionalni tim na isti način. "Problem" su fanatični Jokićevi navijači, koji sad nalaze raznorazna opravdanja.
Kažu, umoran je. Okej, umoran je i Dončić, Teodosić, i Bogdan će biti isceđen posle PO. Kažu, nemoguće je spremiti se za OI posle pauze pa opet za NBA posle pauze. Kao da niko drugi nema naporne sezone i ne igra u NBA ligi... Lilard je već na raspolaganju Popoviču, a treći dan po završetku sezone je bio u teretani i radio na svom telu. I on je imao ogromnu potrošnju, propustio minimalno utakmica. Jednostavno, sve je stvar VOLJE. Nikola je za reprezentaciju nema i nemojmo izigravati diplomate tamo gde diplomatiji mesto nije.
Evo, nema više Saleta koji je bio "problem", ne bi bilo ni Birče da je Jokić tu, ali pošto nije opet moramo da gledamo Birčevića. Ili ipak nije u njima bio problem? ;)

Licimur

pre 2 godine

Onda za Pokuševskog i Smailagića možemo da kažemo da oni osećaju veliku odgovornost prema reprezentaciji i žele da daju svoj maksimum, a to ne mogu dok se fizički ne pripreme. Oni u stvari odbijaju poziv jer previše vole reprezentaciju i osećaju preveliku odgovornost. Zanimljivo...

ZigZagler

pre 2 godine

Vrlo lepo i argumentovano obrazložio Pešić. Nema se tu šta dodati. Jedino nije objasnio zašto je to dobro za Srbiju. ;))) Po mom mišljenju nekoliko "jakih" razloga. Prvo. Ovo što je on uradio odraziće se na nove generacije klinaca koji tek počinju sa košarkom. Drugo. Digao je spomenik praktično svim prethodnim generacijama naših košarkaša i podigao "težinu" srpskoj košarci i ne samo srpskoj. Regionalnoj i evropskoj. Otvorio je perspektivu deci od Litvanije do Turske, od Francuske do Gruzije. Mogu da sanjaju jedan san MVP. Treće. Reprezentacija bez Jokića ima priliku da se homogenizuje i sama zaradi uspeh. Bez da samo očekuju da Jokić njih iznese.

Milan Spanac

pre 2 godine

Stariji asovi? koji stariji as je mvp nba lige??? koji stariji as je nosio sam fransizu? koji stariji as je odigrao 109 utakmica za 10 meseci sa 30+ minuta??

Nekad bilo

pre 2 godine

Mlađi među komentatorima pljuju Jokića i veličaju neke druge iako su ih gledali na Jutjubu, ali tamo nema koje i zbog koga i zbog čega i tada otkazivao reprezentaciju (a nisu svi bili u NBA), a da niej povreda. Al što se stariji prave blesavi pa ne napišu. I vajni Marjanović otkazao Đorđeviću OI 2016. zbog povrde, a đipao po beogradskim splavovima.
(Nekad bilo, 17. jun 2021 13:36)

Nije povreda vec ugovor koji je trebao da potpise, koliko se secam.
(321, 17. jun 2021 14:15)

I Vasa treba da potpiše, pa je tu. Uostalom on je srce pokazao frajerima 2019. A ja dobih silne minuse zbog komentara - a Marjanović se u NBA ubi od snimanja reklama i horor filmova. Pa kad ne zna košarku.

smeh

pre 2 godine

Ne znam zašto ima ovoliko pljuvanja po osobi koja je donela odluku da neće da igra za reprezentaciju na OI. Može li neko da objasni? Ne branim čoveka samo me interesuje čemu sve ovo? Možda je obećao nekome pa sada na ovaj način krši to obećanje pa zato pljuvačina? Ili je nekome dužan pa opet krši obećanje i zato pljuvačina? Da nije igranje za reprezentaciju možda postala neka obaveza, kao vojska npr. pa se može razumeti pljuvačina? Zar je toliko teško poštovati nečiju odluku koja pri tome nikoga ne vredja niti nekome nanosi bol? Ne igra on jedini za našu reprezentaciju. Ako niste znali ima i drugih igrača kojima će trebati podrška. Ako ovako postupate možda bi trebali svi igrači da otkažu. Bolje da leto provedu na egzotičnoj destinaciji sa svojom porodicom, ženom, devojkom nego da prosipaju litre znoja kako bi ih neki brdjani posle pljuvali i razvlačili po internetu. Ej smak Sveta će zbog toga što Jokić neće igrati za reprezentaciju.

Cicero

pre 2 godine

Potpuni polusvet u komentarima. Zamisli toliki izliv emocija zbog sporta, ej zbog zabave i dokolice. Nije ni čudo što tonemo nezadrživo.

Kako vi određujete šta je kome prioritetno u životu, tako dozvolite drugima da to isto čine i sa vašim životom. Da bude zabavnije.

Jokić nek radi na sebi i uživa u plodovima svog rada. Znam da želite da kroz tuđi rad osećate lažni ponos. To je bar najlakše i najmizernije.

200%

pre 2 godine

Чекај, а Лука Дончић није одиграо дуплу сезону, није уморан. Пратићемо га на Олимпијади (ако се пласирају) да видимо да ли може да да 100% за Словенију.
(xyz, 17. jun 2021 11:53)

Dončić će za Sloveniju dati 200%. Setite se finala evropskog prvenstva. Nije mogao da stoji na nogama ali je uzeo zlato. Čovek ima srce šampiona za razliku od ovog metiljavka.
Jokić i to što je igrao igrao je na 20% čuvajući se kontakta i povrede.
Ej, olimpijske igre propušta, zbog umora, u dvadeset šestoj godini!!!
(asd, 17. jun 2021 14:20)
Nije to bo Luka, već Goran Dragić. A daće 200%, u to sam siguran, na kvalifikacijama pa odmor. Osim ako ne mislite da će Slovenija da prođe na OI.

Darek

pre 2 godine

Lep i korektan komentar Pesica!? Zasto!? Zato sto je to Kari Pesic pa je sve u pravu? Ej bre, pa sta da je morao da odigra jos 5-6 utakmica, pa i vise da su prosli!? Decko nema srce borca, pobednika i to je to! Sa polomljenom nogom bih razmislio, dva puta, da li da igram na Olimpijadi!! Pa ljudi moji kakva je to privilegija, da igras za svoj tim na takvom takmicenju! Nema ama bas nikakvog opravdanja, nikad ali nikad vise da dobije poziv, cao zdravo!

Krsta

pre 2 godine

O kulturi i pristojnosti Nikole Jokića govori činjenica da odluku o neigranju za reprezentaciju nije prvo pozivom daopštio selektoru nego preko interneta,kao kakav klinac.

Mirk

pre 2 godine

Posle sezone u kojoj je odigrao 82 meca (72+10) za 6 meseci, sto je inace normalno za regularni deo sezone od sredine oktobra do sredine aprila (6 meseci) Nikola Jokic je neverovatno umoran? Pre toga je u periodu od 11.03.2020 do 22.12.2020. odigrao 26 utakmica 01.08-26.09.2020.
Znaci za 15 meseci je odigrao 108 utakmica sto je inace max broj utakmica u nekadasnjem formatu play-offa (sada je 110 max). NBA sezona traje oko 8 meseci. Dakle, Jokic je za 15 meseci odigrao toliko utakmica koliko je npr. Nowitzki odigrao u sezoni 2005/06 za 8 meseci. Ali dobro, Srbi vole bajke.

321

pre 2 godine

Mlađi među komentatorima pljuju Jokića i veličaju neke druge iako su ih gledali na Jutjubu, ali tamo nema koje i zbog koga i zbog čega i tada otkazivao reprezentaciju (a nisu svi bili u NBA), a da niej povreda. Al što se stariji prave blesavi pa ne napišu. I vajni Marjanović otkazao Đorđeviću OI 2016. zbog povrde, a đipao po beogradskim splavovima.
(Nekad bilo, 17. jun 2021 13:36)

Nije povreda vec ugovor koji je trebao da potpise, koliko se secam.

Milos

pre 2 godine

Чекај, а Лука Дончић није одиграо дуплу сезону, није уморан. Пратићемо га на Олимпијади (ако се пласирају) да видимо да ли може да да 100% за Словенију.
(xyz, 17. jun 2021 11:53)
A ako se ozbiljnije povredi na Olimpijadi, ti ces verovatno da odes na burek, kao i svako jutro, i bolece te ona stvar sto se povredio...

asd

pre 2 godine

Чекај, а Лука Дончић није одиграо дуплу сезону, није уморан. Пратићемо га на Олимпијади (ако се пласирају) да видимо да ли може да да 100% за Словенију.
(xyz, 17. jun 2021 11:53)

Dončić će za Sloveniju dati 200%. Setite se finala evropskog prvenstva. Nije mogao da stoji na nogama ali je uzeo zlato. Čovek ima srce šampiona za razliku od ovog metiljavka.
Jokić i to što je igrao igrao je na 20% čuvajući se kontakta i povrede.
Ej, olimpijske igre propušta, zbog umora, u dvadeset šestoj godini!!!

Oposum

pre 2 godine

Ma nemoj bre Pesicu i ti da pokusavas da branis neodbranjivo! Nemoj i sebe dovoditi u glupu poziciju zbog jednog sebicnog momka! Za reprezentaciju se igra srcem a Jokic kosarku igra novcanikom. A srce cuva za svoje konje koje obozava. Bas ga briga i za reprezentaciju i za Olimpijadu.

2019.

pre 2 godine

Reče Kari 2002., a svi zaboravili - ZLATO OSVAJAJU IGRAČI, A GUBE GA TRENERI. Šta bi 2019. - tim nikad jači, Ameri sa 3. ligom, ... i mi okačismo zlato momcima posle fenomenalne Angole i fantastičnih Filipina. Posle toga fljas. I nikom ništa (ne mislim na igrače).

J J Zmaj

pre 2 godine

Ako ne znate, Novitzki je čist Poljak a ne Nemac. Roditelji su se doselili u Nemačku. Razlog manje da igra za Nemačku ali eto igra, mnogo su mu dali, isto kao i Adetokumbo, oseća dug prema Grčkoj. To je to.

Lale gator

pre 2 godine

Napraviti repku od ovih što osuđuju Nikolicu, od ovih što su se budili da ga gledaju samo da bi on igrao za reprezentaciju. Oni će nam osvetlati obraz.
Nikola odmori, potpiši supermax, pa dođi da igraš za Srbiju ako hoćeš. Ako nećeš, opet si naš ponos. Ovo zadnje ne važi za tvoju braću.

Oj

pre 2 godine

Duska savanovica samo sto nisi osedlao i jahao ga do iznemoglosti, iscedio si ga kao limun a jokic sad treba da odmori. Nesto slutim da ti misko trazi neki klub, a ubrzo cemo i saznati...

goran

pre 2 godine

Kakva crna reprezentacija,kome je to donelo nešto dobro... Evo na primer dotični gospodin bi svakako napustio giganta zvani Keln i preuzeo Barselonu i da nije postao svetski i evropski šampion sa tom zlom reprezentacijom vodeći pri tome prosečne igrače tipa Bodiroga, Stojaković i slični... Ta prokleta reprezentacija...

Nekad bilo

pre 2 godine

Mlađi među komentatorima pljuju Jokića i veličaju neke druge iako su ih gledali na Jutjubu, ali tamo nema koje i zbog koga i zbog čega i tada otkazivao reprezentaciju (a nisu svi bili u NBA), a da niej povreda. Al što se stariji prave blesavi pa ne napišu. I vajni Marjanović otkazao Đorđeviću OI 2016. zbog povrde, a đipao po beogradskim splavovima.

Zli

pre 2 godine

@neca

Ako znaš da čitaš, evo ovde:

https://kss.rs/%d0%bd%d0%b8%d0%ba%d0%be%d0%bb%d0%b0-%d1%98%d0%be%d0%ba%d0%b8%d1%9b-%d0%bc%d0%b2%d0%bf-%d0%bd%d0%b1%d0%b0-%d0%bb%d0%b8%d0%b3%d0%b5/

https://kss.rs/%d0%bd%d0%b8%d0%ba%d0%be%d0%bb%d0%b0-%d1%98%d0%be%d0%ba%d0%b8%d1%9b-%d1%83-%d0%bd%d0%b0%d1%98%d0%b1%d0%be%d1%99%d0%be%d1%98-%d0%bf%d0%b5%d1%82%d0%be%d1%80%d1%86%d0%b8-%d0%bd%d0%b1%d0%b0-%d0%bb%d0%b8/

Ogi

pre 2 godine

Ne bi bio umoran da je Denver prošao do finala, već bi bez problema odigrao još 10-15 utakmica. Uostalom, mnogi NBA igrači su igrali isto koliko i on, pa će opet biti na raspolaganju svojim reprezentacijama.

Alo stručnjaci

pre 2 godine

Ni najmanje ne verujem da izostaje zbog umora ili zbog Denvera. Niti zato što žena treba da mu se porodi ili što nije patriota. Naprotiv.
Vratite se malu u 2019. i mućnite glavom

Danilo

pre 2 godine

Pesic je upravu.Jokic je najobolji kosarkas Srbije i na njemu je prevelika odgovornost.Verujem da je covek premoren,zena mu trudna,ko zna sta jos ima.I najvaznije nije sigurno Jokic ostao nem na vasu sramotu nakon SP.Bas na ovom portalu ste u komentarima pisali sve i svasta,tacno se secam ko da je juce bilo da su vise od polovine ako ne i gotovo svi ljudi vredjali Jokica i pricali mu kako bi bilo bolje da se vrati na salas da sedla konje jer je to nesto u cemu je najbolji.I posle se zapitajte u cemu je problem.Svi su vam krivi.I manite se tih prica da ko igra za reprezentaciju na njemu je veliki pritisak.Ne bi bilo tog pritiska da ga narod nije stvarao.Cim neka losija utakmice sve odmah treba menjati.E pa ne ide to tako.Podrska za Jokica i vidimo se na nekom sledecem sampionatu.

Leonardo

pre 2 godine

Koliko mi je samo drago sto nijednom u zivotu nisam ustao u gluvo doba da gledam onaj cirkus i nabijanje besmislene statistike. Mozda mi je draze samo kada pomislim kako se sada osecaju oni kojima je Jokicev MVP naslov kompenzacija za promasene zivote.

Sandra

pre 2 godine

Sada ga svi brane i vredjaju kao Srbe nešto, zbog čega? Čovek nas je tri puta odbio, nema opravdanja, bruka i sramota. Ovi koji vređaju u komentarima na nacionalnoj osnovi su dno. A vi ko zna zašto ga branite, nismo glupi. Možete da vređate koliko hoćete i izokrećete činjenice, ovaj narod nije glup.

Bruks 021

pre 2 godine

Dragan;
Da li si ti odgledao i jednu NBA utakmicu kad tvrdiš da je Fiba košarka grublja od NBA.Pa u Evropi sviraju i za oštriji pogled.Uzgred imam razumevanja za Jokića.

Neki novi klinci

pre 2 godine

Dis iz džouk bre, sramna nezameračka izjava Pešića.

Eno i Dončić će igrati, Novicki se uvek odazivao, braća Gasol itd. ...
Samo su naši najumorniji.

Da je želeo da igrao - sigurno bi dobio jedno mesec dana slobodno od selektora, i ako mesec dana bleje nije dovoljno za odmor...

Danilo

pre 2 godine

I da, sa ovakvim pritiskom koji se vrsi na njemu veoma lako se moze desiti da decko dobije neki psihicki problem koji veoma opasno moze uticati na njegovu igru i samopouzdanje.

MikiP

pre 2 godine

Sto tako nisi govorio 2002 kad su Stojakovic i Divac igrali finale Zapada? Sto im nisi rekao da odmore? A da, tad si ti bio selektor pa ti je rezultat bio vazan.

Miljan

pre 2 godine

Ja se slazem.Treba to razumjeti,ne treba onda medijska paznja da se usmjeri ka njemu,nego prema onome ko to zasluzuje. Tako isto je uradio Rebraca,pa na kraju je ostao u svojoj sijenci. Nista znacajno za Srbiju nije napravio. Jedino je tijelo fizicki poboljsao,to je jedino sto pamtim. Kad moze Gasol 20- es i kusur godina da uporedo ispunjava obaveze i u repki i u Nba, onda bi trebao i Jokic. Sta bi bilo onda da i Bogdan odustane,Marjanovic. Nemam razumijevanja za tako nesto!

Dragan

pre 2 godine

Ja mislim da je upravu Pesic,bolje sto neigra,jer nije nesto ni pokazao kad je igrao za reprez.jer je fibina tj.evropska kosarka malo grublja i bolja se odbrana igra i on tu ne pokaze bas neki ogroman kvalitet..mada mozda bi me sada demantovao al,jbg,nece biti prilike bar ove godine..al ako nece,ne mora,nek odmara,mada bit ce prilike kad zavrsi karijeru za odmaranje..Ja zato i ne ustajem da bi gledao nba,jer mi se iskreno ni nesvidja vise njihova igra..dosadno je postalo,u vecini utakmica..

tako nekako, vako tako, nako

pre 2 godine

covek jednostavno nece da igra i umesto da kaze, ljudi, nemojte me racunati, nego sad tu svi neka opravdanja nalaze...i da nece nije problem...samo neka kaze zbog toga toga i toga i ok, idrmo dalje...sta ste se tu uhvatili razgovora, dok on cuti...nece da da izjavu, a dozvoljava snimanje....mislim.....ajte ljudi, idemo na zlato!!!!!

Bruks 021

pre 2 godine

Miljan;
Vrv si mlađi deran pa se ne sećaš,ali isti taj Rebrača je među najzaslužnijima za medalju na SP 1998 pa on je sam na kraju dobio ruse.Ako ne veruješ ima to na YT pa pogledaj,informiši se pa tek onda komentariši.

MJ

pre 2 godine

Da bi igrao za reprezentaciju svoje zemlje treba da ti nacionalni dres bude svetinja. To se donosi iz kuce. Svaka cast Kariju, puno nam je srece doneo dok je vodio reprezentaciju, i svakako zna cega sve reprezentativci i ljudi koji su uz reprezentaciju moraju odreci da bi se postigao uspeh, ali u danasnje vreme kada ne postoje dvomesecne pripreme, kada takvi igraci mogu da dovedu svog kondicionog trenera, terapeuta i individualnog trenera, ne postoji drugi razlog da se ne ide na OI osim da se Jokic u sebi ne oseca kao deo tima, da ne postuje ostale saigrace, kao i da nema neko lepo misljenje o nacionalnom dresu. Nije valjda sve u zivotu u parama? Kako ce svojoj deci jednog dana objasniti zasto nije ucestvovao na OI kada je bio u naponu snage, kada je Srbija imala najjaci tim od 2004 godine i kada je mogao da doprinese da se cela nacija, njegova rodbina i svi njegovi prijatelji ponose njime? '90-tih su deca sutirala "Djordevicevu tricu", 2000-tih su svi "bili" Bodiroga ili Gurovic protiv Amera, a sada 2020-tih su mogli da "budu" Jokic ... nije ni svestan koliko propusta :(

Nikola

pre 2 godine

Jokić Nikola , za mene više , ne postoji , kao igrač !.

Ne pokušavate , da odbrani te , nešto , odnosno nekoga , koji to nije zaslužio , svojim ponašanjem prema reprezentaciji , već u dužem vremenskom periodu !! ..

Svi pokušavaju , sada nešto da ga odbrane , mislite da mi kao to ne vidimo , ne primećujemo ....

Jel su instrukcije stigle iz vrha , ili odakle ??
Neodbranjivo je , bar za mene , jednostavno .
VELIKI IGRAČ , MALI ČOVEK !.

Marko

pre 2 godine

Imace Jokara milione, MVP-je, avione, kamione, kuce po Floridi, Havajima, Kaliforniji, stan na Menhetnu, svoju elitnu ergelu i prezir svog naroda. Osetice to u svakom pogledu svog sunarodnika. Zato ce Sale i ekipa uvek biti legende, a on samo uspesan kosarkas i biznismen.

Saša

pre 2 godine

Bravo selektore! Ispravan stav i odgovorna izjava. Siguran sam da ce Jokic ponovo zaigrati za reprezentaciju kada bude spremniji. Nadam se da ce sadasnji tim uspeti da se kvalifikuje i da ce biti u borbi za medalju

UŠATI i uplakani

pre 2 godine

Zanima me, da li su ovi što prozivaju Jokića po pitanju patriotizma, odslužili vojni rok i bar na taj način se lično odužili Srbiji?

xyz

pre 2 godine

Чекај, а Лука Дончић није одиграо дуплу сезону, није уморан. Пратићемо га на Олимпијади (ако се пласирају) да видимо да ли може да да 100% за Словенију.

barimamohokse

pre 2 godine

ovo je najbolji diplomatski odgovor koji sam cuo u zivotu, politicari bi mu pozavideli, naravno veliki broj ljudi ce da padne na ovu pricu, ja i gomila koje znam nece vise cekati 4 sata ujutru i da slusa melouna kako srbi ne sede i ostale gluposti

sleepy joe

pre 2 godine

Nadam se da su pljuvaci procitali ovo.

Oni koji misle da on moze samo da se pojavi tamo posle dve nedelje pauze i da bude na nivou iz februara.

Shomix

pre 2 godine

Nemojte Svetislave molim vas! Sad ce velike patriJote, sto bu sve dali za majku Srbiju i vas da proglase za izdajnika. Mozda bacaju djubre gde stignu, grade bez dozvole gde stignu, lazu i varaju koga stignu, ali da odbiju reprezentaciju - to nikada ne bi uradili!

Heteria

pre 2 godine

"Zato što je broj jedan, oseća ogromnu odgovornost, a praktično nije spreman da bi pomogao nacionalnom timu."

Daj molim te, u svojoj najboljoj sezoni u životu nije spreman da pomogne("Srbi ne sede", neće da izađe da odmori, neće da preskoči utakmicu). Kakav će onda da bude u svojoj lošijoj sezoni, ako u najboljoj nije spreman? Mislim da nam je potrebniji ovakav spreman, u svom "prajmu", što bi rekli Ameri. A da su prošli do finala konferencije ili finala lige, za to je spreman? Pritom bi mu se te utakmice nadovezale na ove što je imao do sad, a za reprezentaciju bi imao mesec dana odmora pre OI. I pritom je u Denveru on taj koji SAM vuče celu ekipu, u reprezentaciji ne bi morao, ima nekoliko igrača koji mogu da preuzmu njegovu ulogu(Bogdan, Vasa, Teo). Jedino opravdanje može da mu bude neki privatni razlog, sve ostalo je...

ludivan

pre 2 godine

Nikola Jokic pravi srpski sin! Za nasu kosarku u globalu uradio je vise nego da igra za reprezentaciju na svakom prvenstvu. Prvi ga podrzavam iako sam nacionalista i patriota! Momce nemoj da igras za reprezentaciju ali svake godine budi na MVP nivo All star i u timu NBA. Ponosni smo na tebe!

(jedino smo vakcinaciju org.kako treba, ostalo je dno)

pre 2 godine

Konačno jedan realan, objektivan i stručan komentar od strane nekoga sa ogromnim kredibilitetom.

P.S. Sreća pa Nole uze RG inače bi mi Srbi i njega opljuvali, al ako ne uzme WB kreće blaćenje…:)

In medias

pre 2 godine

Da se razumemo, kad je propustio EP 2018 ja sam ga u potpunosti podrzavao jer je prica bila da se nadogradi i da ga imamo u repki narednih 10 godina. Ovo prvo je uspeo, postao je All Star, a ovo drugo je samo pusteno niz vodu. Imao bi minimum mesec dana odmora za olimpijadu i eventualno jedan pripremni mec. Ne znam o cemu pricamo, i stariji asovi su znali posle nedelju ili dve odmora posle napornih sezona odu pravo na pripreme. Doncic ima stil igre sa mnogo vise kontakta u kretnji i jos vise je podlozniji povredi, evo ide. Sto se tice Polusevskog, decko stvarno treba da ostane i radi na fizikalijama. Za Smajlija mi nije jasno jer mislim da bi mu leto sa reprezentacijom stvarno pomoglo da odskoci u NBA i bude neki dobar role igrac

Samo pitam

pre 2 godine

Sve to ima logike, ali mene zanima samo jedna stvar:
ako sada nije spreman i/ili umoran i klub mu sugerise da ne igra, da li to znaci da bi bio nespreman, umoran i da li bi mu klub sugerisao da ne igra protiv Finiksa jos 3 utakmice(da su nekim slucajem dobili seriju 4-3), pa onda na pr., jos 7 utakmica u finalu Zapada, pa u najboljem slucaju jos 7 utakmica u finalu NBA?

Mige

pre 2 godine

Čovek je lepo objasnio, bez ljutnje i zlobe, a sigurno poznaje košarku sto puta bolje od groznih komentatora od juče. Ali Pešić ima svoj život i smisao, a oni nemaju.

Хамес

pre 2 godine

Видећете како ће Боби да искида. Одморан и мотивисан, са Теодосићем и Богданом споља, требало би то да буде јако опасно.

Karudijan

pre 2 godine

Nikola je odigrao 80 utakmica od decembra... I treba da se odmori...onomad su se neki borili na Kosarama I kako im se drzava oduzila?

uki

pre 2 godine

A sto nije tako pricao i 2002. kad je Divac otkazao ucesce za Indijanopolis, nego je trazio sve moguce nacine , cak je i Djindjic licno pricao sa Divcem da bi ga nagovorili.....Sad nije u istoj ulozi , pa isto tako i ne razmislja na isti nacin . . .

Miloš

pre 2 godine

Drugi put odjavljije reprezentaciju...a kada će biti stalan, kada napuni 30?
Ne treba zaboraviti da je u Denveru insistirao da igra i po 45 minuta, čak i kada nije morao.... Očigledno fali tu i motiva.
Evropsko i Svetsko prvenstvo nije isto što i Olimpijada, koja "bi trebalo" da bude san svakog sportiste.

Andy

pre 2 godine

Jokic je premoren, to se videlo u ovim poslednjim utakmicama na kojima je bio dosta nervozan i nije igrao na uobicajenom nivou. Jako je lose sto se toliko forsirao. Da su prosli dalje, morao bi da odigra jos mogucih 14 utakmica. Tako da verovatno ne bi ni to mogao. Dosta je njemu kosarke za sledecih par meseci. Jos uz to mu je i zena trudna i ko zna kakve probleme ima ili nema, nije ni bitno. Treba da provede to vreme sa zenom ako je to dobro za njih. Bice vremena za reprezentaciju. Zao mi je sto se tako poklopilo, mogli smo da imamo dosta jaku reprezentaciju na Olimpijadi. Ali tako je kako je. Ovo sto nece igrati sada je kao da je povredjen pa ne moze. I to je to. Idemo dalje. Vratice se on na nekom narednom takmicenju.

aha!

pre 2 godine

Neverovatno! Da li je bili ovakvih izgovora pre 20-25-30 godina? Pešić je zaboravio, ili namerno ignorisao atmosferu i okolnosti iz perioda kada je on bio selektor...ovde su dva, ili tri igrača na jednoj strani, a više desetina na drugoj...mogu da imenujem, ali nećete postaviti komentar...

srb

pre 2 godine

Da se rezimira, ako si dobar u tom sportu, dakle jedan od vodja ekipe, i ako tvoja ekipa daleko dogura razumljivo je da niko ne treba da igra za repr jer, logicno, nije odmoran niti 100% spreman. Tom logikom nijedna zvezda reprezentacije ne bi trebalo da igra jer su svi oni umorni, ne bih sada poredio igrace ili ljude ali imate primere kako danas, tako i u istoriji da to nije pravilo.

Njegova je odluka da ne igra, moze da nam se svidi ili ne, ali niko ne moze da ga oravda niti je to potrebno jer se ta odluka tice samo njega i nikoga vise.

Mige

pre 2 godine

Čovek je lepo objasnio, bez ljutnje i zlobe, a sigurno poznaje košarku sto puta bolje od groznih komentatora od juče. Ali Pešić ima svoj život i smisao, a oni nemaju.

Хамес

pre 2 godine

Видећете како ће Боби да искида. Одморан и мотивисан, са Теодосићем и Богданом споља, требало би то да буде јако опасно.

(jedino smo vakcinaciju org.kako treba, ostalo je dno)

pre 2 godine

Konačno jedan realan, objektivan i stručan komentar od strane nekoga sa ogromnim kredibilitetom.

P.S. Sreća pa Nole uze RG inače bi mi Srbi i njega opljuvali, al ako ne uzme WB kreće blaćenje…:)

sleepy joe

pre 2 godine

Nadam se da su pljuvaci procitali ovo.

Oni koji misle da on moze samo da se pojavi tamo posle dve nedelje pauze i da bude na nivou iz februara.

Saša

pre 2 godine

Bravo selektore! Ispravan stav i odgovorna izjava. Siguran sam da ce Jokic ponovo zaigrati za reprezentaciju kada bude spremniji. Nadam se da ce sadasnji tim uspeti da se kvalifikuje i da ce biti u borbi za medalju

In medias

pre 2 godine

Da se razumemo, kad je propustio EP 2018 ja sam ga u potpunosti podrzavao jer je prica bila da se nadogradi i da ga imamo u repki narednih 10 godina. Ovo prvo je uspeo, postao je All Star, a ovo drugo je samo pusteno niz vodu. Imao bi minimum mesec dana odmora za olimpijadu i eventualno jedan pripremni mec. Ne znam o cemu pricamo, i stariji asovi su znali posle nedelju ili dve odmora posle napornih sezona odu pravo na pripreme. Doncic ima stil igre sa mnogo vise kontakta u kretnji i jos vise je podlozniji povredi, evo ide. Sto se tice Polusevskog, decko stvarno treba da ostane i radi na fizikalijama. Za Smajlija mi nije jasno jer mislim da bi mu leto sa reprezentacijom stvarno pomoglo da odskoci u NBA i bude neki dobar role igrac

MikiP

pre 2 godine

Sto tako nisi govorio 2002 kad su Stojakovic i Divac igrali finale Zapada? Sto im nisi rekao da odmore? A da, tad si ti bio selektor pa ti je rezultat bio vazan.

MJ

pre 2 godine

Da bi igrao za reprezentaciju svoje zemlje treba da ti nacionalni dres bude svetinja. To se donosi iz kuce. Svaka cast Kariju, puno nam je srece doneo dok je vodio reprezentaciju, i svakako zna cega sve reprezentativci i ljudi koji su uz reprezentaciju moraju odreci da bi se postigao uspeh, ali u danasnje vreme kada ne postoje dvomesecne pripreme, kada takvi igraci mogu da dovedu svog kondicionog trenera, terapeuta i individualnog trenera, ne postoji drugi razlog da se ne ide na OI osim da se Jokic u sebi ne oseca kao deo tima, da ne postuje ostale saigrace, kao i da nema neko lepo misljenje o nacionalnom dresu. Nije valjda sve u zivotu u parama? Kako ce svojoj deci jednog dana objasniti zasto nije ucestvovao na OI kada je bio u naponu snage, kada je Srbija imala najjaci tim od 2004 godine i kada je mogao da doprinese da se cela nacija, njegova rodbina i svi njegovi prijatelji ponose njime? '90-tih su deca sutirala "Djordevicevu tricu", 2000-tih su svi "bili" Bodiroga ili Gurovic protiv Amera, a sada 2020-tih su mogli da "budu" Jokic ... nije ni svestan koliko propusta :(

Miloš

pre 2 godine

Drugi put odjavljije reprezentaciju...a kada će biti stalan, kada napuni 30?
Ne treba zaboraviti da je u Denveru insistirao da igra i po 45 minuta, čak i kada nije morao.... Očigledno fali tu i motiva.
Evropsko i Svetsko prvenstvo nije isto što i Olimpijada, koja "bi trebalo" da bude san svakog sportiste.

uki

pre 2 godine

A sto nije tako pricao i 2002. kad je Divac otkazao ucesce za Indijanopolis, nego je trazio sve moguce nacine , cak je i Djindjic licno pricao sa Divcem da bi ga nagovorili.....Sad nije u istoj ulozi , pa isto tako i ne razmislja na isti nacin . . .

aha!

pre 2 godine

Neverovatno! Da li je bili ovakvih izgovora pre 20-25-30 godina? Pešić je zaboravio, ili namerno ignorisao atmosferu i okolnosti iz perioda kada je on bio selektor...ovde su dva, ili tri igrača na jednoj strani, a više desetina na drugoj...mogu da imenujem, ali nećete postaviti komentar...

xyz

pre 2 godine

Чекај, а Лука Дончић није одиграо дуплу сезону, није уморан. Пратићемо га на Олимпијади (ако се пласирају) да видимо да ли може да да 100% за Словенију.

Nikola

pre 2 godine

Jokić Nikola , za mene više , ne postoji , kao igrač !.

Ne pokušavate , da odbrani te , nešto , odnosno nekoga , koji to nije zaslužio , svojim ponašanjem prema reprezentaciji , već u dužem vremenskom periodu !! ..

Svi pokušavaju , sada nešto da ga odbrane , mislite da mi kao to ne vidimo , ne primećujemo ....

Jel su instrukcije stigle iz vrha , ili odakle ??
Neodbranjivo je , bar za mene , jednostavno .
VELIKI IGRAČ , MALI ČOVEK !.

Marko

pre 2 godine

Imace Jokara milione, MVP-je, avione, kamione, kuce po Floridi, Havajima, Kaliforniji, stan na Menhetnu, svoju elitnu ergelu i prezir svog naroda. Osetice to u svakom pogledu svog sunarodnika. Zato ce Sale i ekipa uvek biti legende, a on samo uspesan kosarkas i biznismen.

Oposum

pre 2 godine

Ma nemoj bre Pesicu i ti da pokusavas da branis neodbranjivo! Nemoj i sebe dovoditi u glupu poziciju zbog jednog sebicnog momka! Za reprezentaciju se igra srcem a Jokic kosarku igra novcanikom. A srce cuva za svoje konje koje obozava. Bas ga briga i za reprezentaciju i za Olimpijadu.

Samo pitam

pre 2 godine

Sve to ima logike, ali mene zanima samo jedna stvar:
ako sada nije spreman i/ili umoran i klub mu sugerise da ne igra, da li to znaci da bi bio nespreman, umoran i da li bi mu klub sugerisao da ne igra protiv Finiksa jos 3 utakmice(da su nekim slucajem dobili seriju 4-3), pa onda na pr., jos 7 utakmica u finalu Zapada, pa u najboljem slucaju jos 7 utakmica u finalu NBA?

Sandra

pre 2 godine

Sada ga svi brane i vredjaju kao Srbe nešto, zbog čega? Čovek nas je tri puta odbio, nema opravdanja, bruka i sramota. Ovi koji vređaju u komentarima na nacionalnoj osnovi su dno. A vi ko zna zašto ga branite, nismo glupi. Možete da vređate koliko hoćete i izokrećete činjenice, ovaj narod nije glup.

Krsta

pre 2 godine

O kulturi i pristojnosti Nikole Jokića govori činjenica da odluku o neigranju za reprezentaciju nije prvo pozivom daopštio selektoru nego preko interneta,kao kakav klinac.

Ogi

pre 2 godine

Ne bi bio umoran da je Denver prošao do finala, već bi bez problema odigrao još 10-15 utakmica. Uostalom, mnogi NBA igrači su igrali isto koliko i on, pa će opet biti na raspolaganju svojim reprezentacijama.

asd

pre 2 godine

Чекај, а Лука Дончић није одиграо дуплу сезону, није уморан. Пратићемо га на Олимпијади (ако се пласирају) да видимо да ли може да да 100% за Словенију.
(xyz, 17. jun 2021 11:53)

Dončić će za Sloveniju dati 200%. Setite se finala evropskog prvenstva. Nije mogao da stoji na nogama ali je uzeo zlato. Čovek ima srce šampiona za razliku od ovog metiljavka.
Jokić i to što je igrao igrao je na 20% čuvajući se kontakta i povrede.
Ej, olimpijske igre propušta, zbog umora, u dvadeset šestoj godini!!!

tako nekako, vako tako, nako

pre 2 godine

covek jednostavno nece da igra i umesto da kaze, ljudi, nemojte me racunati, nego sad tu svi neka opravdanja nalaze...i da nece nije problem...samo neka kaze zbog toga toga i toga i ok, idrmo dalje...sta ste se tu uhvatili razgovora, dok on cuti...nece da da izjavu, a dozvoljava snimanje....mislim.....ajte ljudi, idemo na zlato!!!!!

barimamohokse

pre 2 godine

ovo je najbolji diplomatski odgovor koji sam cuo u zivotu, politicari bi mu pozavideli, naravno veliki broj ljudi ce da padne na ovu pricu, ja i gomila koje znam nece vise cekati 4 sata ujutru i da slusa melouna kako srbi ne sede i ostale gluposti

Neki novi klinci

pre 2 godine

Dis iz džouk bre, sramna nezameračka izjava Pešića.

Eno i Dončić će igrati, Novicki se uvek odazivao, braća Gasol itd. ...
Samo su naši najumorniji.

Da je želeo da igrao - sigurno bi dobio jedno mesec dana slobodno od selektora, i ako mesec dana bleje nije dovoljno za odmor...

Oj

pre 2 godine

Duska savanovica samo sto nisi osedlao i jahao ga do iznemoglosti, iscedio si ga kao limun a jokic sad treba da odmori. Nesto slutim da ti misko trazi neki klub, a ubrzo cemo i saznati...

J J Zmaj

pre 2 godine

Ako ne znate, Novitzki je čist Poljak a ne Nemac. Roditelji su se doselili u Nemačku. Razlog manje da igra za Nemačku ali eto igra, mnogo su mu dali, isto kao i Adetokumbo, oseća dug prema Grčkoj. To je to.

Miljan

pre 2 godine

Ja se slazem.Treba to razumjeti,ne treba onda medijska paznja da se usmjeri ka njemu,nego prema onome ko to zasluzuje. Tako isto je uradio Rebraca,pa na kraju je ostao u svojoj sijenci. Nista znacajno za Srbiju nije napravio. Jedino je tijelo fizicki poboljsao,to je jedino sto pamtim. Kad moze Gasol 20- es i kusur godina da uporedo ispunjava obaveze i u repki i u Nba, onda bi trebao i Jokic. Sta bi bilo onda da i Bogdan odustane,Marjanovic. Nemam razumijevanja za tako nesto!

Bruks 021

pre 2 godine

Miljan;
Vrv si mlađi deran pa se ne sećaš,ali isti taj Rebrača je među najzaslužnijima za medalju na SP 1998 pa on je sam na kraju dobio ruse.Ako ne veruješ ima to na YT pa pogledaj,informiši se pa tek onda komentariši.

goran

pre 2 godine

Kakva crna reprezentacija,kome je to donelo nešto dobro... Evo na primer dotični gospodin bi svakako napustio giganta zvani Keln i preuzeo Barselonu i da nije postao svetski i evropski šampion sa tom zlom reprezentacijom vodeći pri tome prosečne igrače tipa Bodiroga, Stojaković i slični... Ta prokleta reprezentacija...

Heteria

pre 2 godine

"Zato što je broj jedan, oseća ogromnu odgovornost, a praktično nije spreman da bi pomogao nacionalnom timu."

Daj molim te, u svojoj najboljoj sezoni u životu nije spreman da pomogne("Srbi ne sede", neće da izađe da odmori, neće da preskoči utakmicu). Kakav će onda da bude u svojoj lošijoj sezoni, ako u najboljoj nije spreman? Mislim da nam je potrebniji ovakav spreman, u svom "prajmu", što bi rekli Ameri. A da su prošli do finala konferencije ili finala lige, za to je spreman? Pritom bi mu se te utakmice nadovezale na ove što je imao do sad, a za reprezentaciju bi imao mesec dana odmora pre OI. I pritom je u Denveru on taj koji SAM vuče celu ekipu, u reprezentaciji ne bi morao, ima nekoliko igrača koji mogu da preuzmu njegovu ulogu(Bogdan, Vasa, Teo). Jedino opravdanje može da mu bude neki privatni razlog, sve ostalo je...

srb

pre 2 godine

Da se rezimira, ako si dobar u tom sportu, dakle jedan od vodja ekipe, i ako tvoja ekipa daleko dogura razumljivo je da niko ne treba da igra za repr jer, logicno, nije odmoran niti 100% spreman. Tom logikom nijedna zvezda reprezentacije ne bi trebalo da igra jer su svi oni umorni, ne bih sada poredio igrace ili ljude ali imate primere kako danas, tako i u istoriji da to nije pravilo.

Njegova je odluka da ne igra, moze da nam se svidi ili ne, ali niko ne moze da ga oravda niti je to potrebno jer se ta odluka tice samo njega i nikoga vise.

ZigZagler

pre 2 godine

Vrlo lepo i argumentovano obrazložio Pešić. Nema se tu šta dodati. Jedino nije objasnio zašto je to dobro za Srbiju. ;))) Po mom mišljenju nekoliko "jakih" razloga. Prvo. Ovo što je on uradio odraziće se na nove generacije klinaca koji tek počinju sa košarkom. Drugo. Digao je spomenik praktično svim prethodnim generacijama naših košarkaša i podigao "težinu" srpskoj košarci i ne samo srpskoj. Regionalnoj i evropskoj. Otvorio je perspektivu deci od Litvanije do Turske, od Francuske do Gruzije. Mogu da sanjaju jedan san MVP. Treće. Reprezentacija bez Jokića ima priliku da se homogenizuje i sama zaradi uspeh. Bez da samo očekuju da Jokić njih iznese.

Mirk

pre 2 godine

Posle sezone u kojoj je odigrao 82 meca (72+10) za 6 meseci, sto je inace normalno za regularni deo sezone od sredine oktobra do sredine aprila (6 meseci) Nikola Jokic je neverovatno umoran? Pre toga je u periodu od 11.03.2020 do 22.12.2020. odigrao 26 utakmica 01.08-26.09.2020.
Znaci za 15 meseci je odigrao 108 utakmica sto je inace max broj utakmica u nekadasnjem formatu play-offa (sada je 110 max). NBA sezona traje oko 8 meseci. Dakle, Jokic je za 15 meseci odigrao toliko utakmica koliko je npr. Nowitzki odigrao u sezoni 2005/06 za 8 meseci. Ali dobro, Srbi vole bajke.

Shomix

pre 2 godine

Nemojte Svetislave molim vas! Sad ce velike patriJote, sto bu sve dali za majku Srbiju i vas da proglase za izdajnika. Mozda bacaju djubre gde stignu, grade bez dozvole gde stignu, lazu i varaju koga stignu, ali da odbiju reprezentaciju - to nikada ne bi uradili!

Danilo

pre 2 godine

Pesic je upravu.Jokic je najobolji kosarkas Srbije i na njemu je prevelika odgovornost.Verujem da je covek premoren,zena mu trudna,ko zna sta jos ima.I najvaznije nije sigurno Jokic ostao nem na vasu sramotu nakon SP.Bas na ovom portalu ste u komentarima pisali sve i svasta,tacno se secam ko da je juce bilo da su vise od polovine ako ne i gotovo svi ljudi vredjali Jokica i pricali mu kako bi bilo bolje da se vrati na salas da sedla konje jer je to nesto u cemu je najbolji.I posle se zapitajte u cemu je problem.Svi su vam krivi.I manite se tih prica da ko igra za reprezentaciju na njemu je veliki pritisak.Ne bi bilo tog pritiska da ga narod nije stvarao.Cim neka losija utakmice sve odmah treba menjati.E pa ne ide to tako.Podrska za Jokica i vidimo se na nekom sledecem sampionatu.

Dragan

pre 2 godine

Ja mislim da je upravu Pesic,bolje sto neigra,jer nije nesto ni pokazao kad je igrao za reprez.jer je fibina tj.evropska kosarka malo grublja i bolja se odbrana igra i on tu ne pokaze bas neki ogroman kvalitet..mada mozda bi me sada demantovao al,jbg,nece biti prilike bar ove godine..al ako nece,ne mora,nek odmara,mada bit ce prilike kad zavrsi karijeru za odmaranje..Ja zato i ne ustajem da bi gledao nba,jer mi se iskreno ni nesvidja vise njihova igra..dosadno je postalo,u vecini utakmica..

smeh

pre 2 godine

Ne znam zašto ima ovoliko pljuvanja po osobi koja je donela odluku da neće da igra za reprezentaciju na OI. Može li neko da objasni? Ne branim čoveka samo me interesuje čemu sve ovo? Možda je obećao nekome pa sada na ovaj način krši to obećanje pa zato pljuvačina? Ili je nekome dužan pa opet krši obećanje i zato pljuvačina? Da nije igranje za reprezentaciju možda postala neka obaveza, kao vojska npr. pa se može razumeti pljuvačina? Zar je toliko teško poštovati nečiju odluku koja pri tome nikoga ne vredja niti nekome nanosi bol? Ne igra on jedini za našu reprezentaciju. Ako niste znali ima i drugih igrača kojima će trebati podrška. Ako ovako postupate možda bi trebali svi igrači da otkažu. Bolje da leto provedu na egzotičnoj destinaciji sa svojom porodicom, ženom, devojkom nego da prosipaju litre znoja kako bi ih neki brdjani posle pljuvali i razvlačili po internetu. Ej smak Sveta će zbog toga što Jokić neće igrati za reprezentaciju.

Milos

pre 2 godine

Чекај, а Лука Дончић није одиграо дуплу сезону, није уморан. Пратићемо га на Олимпијади (ако се пласирају) да видимо да ли може да да 100% за Словенију.
(xyz, 17. jun 2021 11:53)
A ako se ozbiljnije povredi na Olimpijadi, ti ces verovatno da odes na burek, kao i svako jutro, i bolece te ona stvar sto se povredio...

Cicero

pre 2 godine

Potpuni polusvet u komentarima. Zamisli toliki izliv emocija zbog sporta, ej zbog zabave i dokolice. Nije ni čudo što tonemo nezadrživo.

Kako vi određujete šta je kome prioritetno u životu, tako dozvolite drugima da to isto čine i sa vašim životom. Da bude zabavnije.

Jokić nek radi na sebi i uživa u plodovima svog rada. Znam da želite da kroz tuđi rad osećate lažni ponos. To je bar najlakše i najmizernije.

ludivan

pre 2 godine

Nikola Jokic pravi srpski sin! Za nasu kosarku u globalu uradio je vise nego da igra za reprezentaciju na svakom prvenstvu. Prvi ga podrzavam iako sam nacionalista i patriota! Momce nemoj da igras za reprezentaciju ali svake godine budi na MVP nivo All star i u timu NBA. Ponosni smo na tebe!

321

pre 2 godine

Mlađi među komentatorima pljuju Jokića i veličaju neke druge iako su ih gledali na Jutjubu, ali tamo nema koje i zbog koga i zbog čega i tada otkazivao reprezentaciju (a nisu svi bili u NBA), a da niej povreda. Al što se stariji prave blesavi pa ne napišu. I vajni Marjanović otkazao Đorđeviću OI 2016. zbog povrde, a đipao po beogradskim splavovima.
(Nekad bilo, 17. jun 2021 13:36)

Nije povreda vec ugovor koji je trebao da potpise, koliko se secam.

Darek

pre 2 godine

Lep i korektan komentar Pesica!? Zasto!? Zato sto je to Kari Pesic pa je sve u pravu? Ej bre, pa sta da je morao da odigra jos 5-6 utakmica, pa i vise da su prosli!? Decko nema srce borca, pobednika i to je to! Sa polomljenom nogom bih razmislio, dva puta, da li da igram na Olimpijadi!! Pa ljudi moji kakva je to privilegija, da igras za svoj tim na takvom takmicenju! Nema ama bas nikakvog opravdanja, nikad ali nikad vise da dobije poziv, cao zdravo!

Aleks

pre 2 godine

Nije problem Jokić, dečko jednostavno ne želi i to je legitimno, dve godine ovde pišem jedno te isto - on nikad neće u reprezentaciji biti isto što u Denveru. To treba poštovati, ne osećaju svi igrači nacionalni tim na isti način. "Problem" su fanatični Jokićevi navijači, koji sad nalaze raznorazna opravdanja.
Kažu, umoran je. Okej, umoran je i Dončić, Teodosić, i Bogdan će biti isceđen posle PO. Kažu, nemoguće je spremiti se za OI posle pauze pa opet za NBA posle pauze. Kao da niko drugi nema naporne sezone i ne igra u NBA ligi... Lilard je već na raspolaganju Popoviču, a treći dan po završetku sezone je bio u teretani i radio na svom telu. I on je imao ogromnu potrošnju, propustio minimalno utakmica. Jednostavno, sve je stvar VOLJE. Nikola je za reprezentaciju nema i nemojmo izigravati diplomate tamo gde diplomatiji mesto nije.
Evo, nema više Saleta koji je bio "problem", ne bi bilo ni Birče da je Jokić tu, ali pošto nije opet moramo da gledamo Birčevića. Ili ipak nije u njima bio problem? ;)

Alo stručnjaci

pre 2 godine

Ni najmanje ne verujem da izostaje zbog umora ili zbog Denvera. Niti zato što žena treba da mu se porodi ili što nije patriota. Naprotiv.
Vratite se malu u 2019. i mućnite glavom

2019.

pre 2 godine

Reče Kari 2002., a svi zaboravili - ZLATO OSVAJAJU IGRAČI, A GUBE GA TRENERI. Šta bi 2019. - tim nikad jači, Ameri sa 3. ligom, ... i mi okačismo zlato momcima posle fenomenalne Angole i fantastičnih Filipina. Posle toga fljas. I nikom ništa (ne mislim na igrače).

Licimur

pre 2 godine

Onda za Pokuševskog i Smailagića možemo da kažemo da oni osećaju veliku odgovornost prema reprezentaciji i žele da daju svoj maksimum, a to ne mogu dok se fizički ne pripreme. Oni u stvari odbijaju poziv jer previše vole reprezentaciju i osećaju preveliku odgovornost. Zanimljivo...

UŠATI i uplakani

pre 2 godine

Zanima me, da li su ovi što prozivaju Jokića po pitanju patriotizma, odslužili vojni rok i bar na taj način se lično odužili Srbiji?

Aleks

pre 2 godine

konrad

Klasičan pokušaj da se umanje uspesi i trud svih ostalih da bi se Jokić uzdigao. Kako to nije imao pomoć saigrača, ako je on na dodeli MVP izjavio kako nagrade ne bi bilo bez njih? I to je istina, on ne postoji bez njih, kao što ni tim ne postoji bez njega.
Ali, da se vratimo na pravu temu naših komentara. Ti mešaš babe i žabe. Cela suština je da Jokić verovatno jeste umoran, kao i svi igrači, ali da to nije razlog što neće da se odazove u reprezentaciju. Nije bitno ko je koliko puta igrao za reprezentaciju, suština je da je Lilard igrač koji vuče svoju ekipu svake godine i ima ogromnu potrošnju, a odmah po završetku ove sezone je krenuo da trenira za narednu i odazvao se pozivu. U sezoni kada je igrao finala maltene svih takmičenja, osvojio EL i spremao se za prvu NBA sezonu, Bogdanović je predvodio reprezentaciju do medalje na EP. Na tom istom EP se povredio i Dončić, nakon takođe naporne sezone u EL. I ima još dosta primera kad su igrači na vrhuncu karijera i potrošnje igrali preko leta. Nije problem ako neće, ali čovek neće i nemojte to predstavljati kao da je on jadan umoran, inače bi igrao. Da sutra krene NBA sezona igrao bi 40 min i postigao TD bez problema.

Leonardo

pre 2 godine

Koliko mi je samo drago sto nijednom u zivotu nisam ustao u gluvo doba da gledam onaj cirkus i nabijanje besmislene statistike. Mozda mi je draze samo kada pomislim kako se sada osecaju oni kojima je Jokicev MVP naslov kompenzacija za promasene zivote.

200%

pre 2 godine

Чекај, а Лука Дончић није одиграо дуплу сезону, није уморан. Пратићемо га на Олимпијади (ако се пласирају) да видимо да ли може да да 100% за Словенију.
(xyz, 17. jun 2021 11:53)

Dončić će za Sloveniju dati 200%. Setite se finala evropskog prvenstva. Nije mogao da stoji na nogama ali je uzeo zlato. Čovek ima srce šampiona za razliku od ovog metiljavka.
Jokić i to što je igrao igrao je na 20% čuvajući se kontakta i povrede.
Ej, olimpijske igre propušta, zbog umora, u dvadeset šestoj godini!!!
(asd, 17. jun 2021 14:20)
Nije to bo Luka, već Goran Dragić. A daće 200%, u to sam siguran, na kvalifikacijama pa odmor. Osim ako ne mislite da će Slovenija da prođe na OI.

Karudijan

pre 2 godine

Nikola je odigrao 80 utakmica od decembra... I treba da se odmori...onomad su se neki borili na Kosarama I kako im se drzava oduzila?

Lale gator

pre 2 godine

Napraviti repku od ovih što osuđuju Nikolicu, od ovih što su se budili da ga gledaju samo da bi on igrao za reprezentaciju. Oni će nam osvetlati obraz.
Nikola odmori, potpiši supermax, pa dođi da igraš za Srbiju ako hoćeš. Ako nećeš, opet si naš ponos. Ovo zadnje ne važi za tvoju braću.

Andy

pre 2 godine

Jokic je premoren, to se videlo u ovim poslednjim utakmicama na kojima je bio dosta nervozan i nije igrao na uobicajenom nivou. Jako je lose sto se toliko forsirao. Da su prosli dalje, morao bi da odigra jos mogucih 14 utakmica. Tako da verovatno ne bi ni to mogao. Dosta je njemu kosarke za sledecih par meseci. Jos uz to mu je i zena trudna i ko zna kakve probleme ima ili nema, nije ni bitno. Treba da provede to vreme sa zenom ako je to dobro za njih. Bice vremena za reprezentaciju. Zao mi je sto se tako poklopilo, mogli smo da imamo dosta jaku reprezentaciju na Olimpijadi. Ali tako je kako je. Ovo sto nece igrati sada je kao da je povredjen pa ne moze. I to je to. Idemo dalje. Vratice se on na nekom narednom takmicenju.

Milan Spanac

pre 2 godine

Stariji asovi? koji stariji as je mvp nba lige??? koji stariji as je nosio sam fransizu? koji stariji as je odigrao 109 utakmica za 10 meseci sa 30+ minuta??

ajde

pre 2 godine

Nije spreman za par utakmica olimpijade a bio bi spreman da su prošli dalje ili bi rekao ne mogu igrati moram se odmoriti?!?!
(roronja, 17. jun 2021 20:38)
----------------------------------------------

Nije to samo "par utakmica olimpijade". Tu us veoma ozbiljni i naporni treninzi. Generalno gledano, igraci se mnogo cesce i teze povredjuju na pripremama nego na utakmicama.

Demar Derozan

pre 2 godine

Saglasan sam sa Karijem Pesicem 100%! Svacija odluka se mora postovati, pa i Nikolina. Svi bi zeleli da je u timu, ali koga nema, bez njega se moze i mora.

laki

pre 2 godine

Po meni je super što je odustao, jer mislim da mi kao tim imamo skroz drugačiju igru i da se on tu ne bi snašao, ali nikako. Kada bi on igrao moralo bi se sve oko njega oraganizovati, a za to treba i vreme. Tako da je po meni ovo super vest. Zamislite samo kako bi pljuvali po treneru ako bi ga izostavio iz repke! Ovako svi srećni i zadovoljni.

Super Barski

pre 2 godine

Aleks

Prije svega,super je sto nas obavjestavas sta radi Lilard,teretana i tako to:))).
A sad o Jokicu.Kao njegov veliki postovalac,njegovog kosarkaskog umijeca prije svega,moram da kazem par rijeci.
Poslije povrede Mareja,ocigledno je strucni tim,sa sve GM odlucio da on odigra sve utakmice do kraja sezone,i ugrabi MVP nagradu,ne samo za sebe,vec za cijelu organizaciju.Jednostavno uvidjeli su realne domete te ekipe bez Mareja i Bartona.Ja prvi sam nasjeo na to da oni mogu vise,ali ljudi to znaju bolje od mene sta mogu da urade u plejofu.Proci prvu rundu plejofa,plus MVP nagrada za Nikolu i cilj je ispunjen.
Jokic je preumoran,vidjelo se to u startu sa Finiksom kad je jednostavno prvi odustajao kad gube,u 3 mecu se umalo povrijedio,a u 4 napravio glupost,iako to nije bilo za iskljucenje svakako.
Sve je to posledica umora.
Jokic je malo cudan lik.On voli kosarku ali nije lud za njom.Toliko drugih stvari ga interesuje.Mora neko da ga kontrolise da ne nabaci 20 kg viska kad je pauza izmedju sezona.
On nije Doncic i Bogdan,oni su manijaci za trening,i stalno traze izazove.
Jokari je ponekad svega preko glave,a svi znamo kako je djelovao dosta puta u proslim sezonama u nekim mecevima.Ne sutira,ne igra mu se,nece da igra.
Takav je jednostavno.
Na svima je da ga prihvate ga kao takvog.
Mogu ljudi da budu razocarani,pa i ljuti,ali toliko ruznih rijeci on jednostavno ne zasluzuje.
Srbija nema drugog Jokica,ima druge igrace,velike,ali Nikolu ne.Jedan je MVP.

konrad

pre 2 godine

@Aleks
Niko od ovih koje si najbrojao nema te napore,odgovornost,pritisak kao Jokic,niko toliko bez icije pomoci ne nosi svoj tim toliko daleko,nikog toliko ne biju,fauliraju,pominjes Doncica,momak tri godine nije igrao za Sloveniju,Lilard bukvalno nijednom za Sad,a da ne pricam o ovim nasima,Teo igra ligu bez briga,Bobi pet godina vise maskota nego ozbiljan igrac,Beli jednu igra pet ne igra,Bogdan do skora rezerva u raspalom Sakramentu,i onda su oni patriote a Jokic ne,eto slucajno je tako,do karaktera a ne do stvarnog stanja,pritom svestan je da ne moze dalje od srebra i da je bolje da igra dogodine,plus privatna situacija i cekanje prinove.I jos povrh svega danas bukvalno nema reprezentacije kojoj ne otkazuju,nema igraca na vrhunskom nivou a da redovno igra,bukvalno svi preskacu drzavni tim,pa zasto se Svetsko prvenstvo igra na svake 5 godina,i obezbedjena jedna godina kada nema takmicenja,i opet se preskace,pa zaista ne moras biti fan da bi skapirao koliko je ova odluka ocekivana i prirodna stvar.i citajuci komentare(kao i ono histericno pracenje Novakovih rezultata i da li ce ili nece biti zaj famozni GOAT kao da to ista utice na nas zivot),i koji ce jedno godinu dana da se dure na Jokica da se zakljuciti gde smo trenutno pogotovo znajuci da zaj isti narod cutke posmatra svaku politicku i ekonomsku svinjariju,i da zaboravlja sta je juce bilo,ali zato sram bilo Jokica,e necemo nigde dogurati dok su nam fokus i emocije na sportu i estradi a stvarni zivot prolazi mimo nas.

Danilo

pre 2 godine

I da, sa ovakvim pritiskom koji se vrsi na njemu veoma lako se moze desiti da decko dobije neki psihicki problem koji veoma opasno moze uticati na njegovu igru i samopouzdanje.

Nekad bilo

pre 2 godine

Mlađi među komentatorima pljuju Jokića i veličaju neke druge iako su ih gledali na Jutjubu, ali tamo nema koje i zbog koga i zbog čega i tada otkazivao reprezentaciju (a nisu svi bili u NBA), a da niej povreda. Al što se stariji prave blesavi pa ne napišu. I vajni Marjanović otkazao Đorđeviću OI 2016. zbog povrde, a đipao po beogradskim splavovima.
(Nekad bilo, 17. jun 2021 13:36)

Nije povreda vec ugovor koji je trebao da potpise, koliko se secam.
(321, 17. jun 2021 14:15)

I Vasa treba da potpiše, pa je tu. Uostalom on je srce pokazao frajerima 2019. A ja dobih silne minuse zbog komentara - a Marjanović se u NBA ubi od snimanja reklama i horor filmova. Pa kad ne zna košarku.

Nekad bilo

pre 2 godine

Mlađi među komentatorima pljuju Jokića i veličaju neke druge iako su ih gledali na Jutjubu, ali tamo nema koje i zbog koga i zbog čega i tada otkazivao reprezentaciju (a nisu svi bili u NBA), a da niej povreda. Al što se stariji prave blesavi pa ne napišu. I vajni Marjanović otkazao Đorđeviću OI 2016. zbog povrde, a đipao po beogradskim splavovima.

kalcokera

pre 2 godine

Dobro je za Srbiju
Jer bi bio rashol medju igracima
Ostali igraci su disciplinovaniji
I uspeh je zagarantovan

Finale sa amerima nam ne gine
Ako u ekipi budu dva najbolja igraca EL
Vasa i Dobric

konrad

pre 2 godine

@Aleks
Nikoga ja ne nipodastavam ali opet navodis kao primer"patriota"onih koji su em imali ipak laksu pojedinacnu sezonu(Lilard pomoc CJ,samim tim nanji fizicki i psihicki pritisak,Doncic mnogo zasticeniji u svakom pogledu)em reprezentativno sto sam vec naveo,pa kad si u tom pravcu sto onda ne pohvali Jokica sto je igrao Mundijal,a brdo njih nisu.Prosto nismo u kozi tim ljudima da sudimo plus sto ovde postoji specificna sitzacija,narod u teskoj situaciji,beznadeznost u svakoj prilici i utehu trazimo u sportu,zato je na Jokicu toliko teze,Lilard da ipak otkaze koga briga,bolelo ih je uvo i kada smo ih otresli u Indijanapolisi,tek racionalni Slovenci ne bi nikakav problem pravili Doncicu i da nije hteo(koliko je Dragic preskakao takmicenja pa i on se navodi kao patriota),dok Jokic i da zaigra bio bi kriv ako ne igra kao u Denveru a ne bi igrao,prosto nisu svi igraci u istim situacijama a ti si ih sve stavio kao da su u istim polaznim tackama.I uostalom da li smo mi nakon svega zasluzili da ga gledamo,pa pogledaj dole koliko ga vredjaju,on je i otkazao docek jer bi ga neka budala sigurno i napala,dakle njegov narod a tamo preko bare je cenjen i postovan bez izuzetka od tudjina

Bruks 021

pre 2 godine

Dragan;
Da li si ti odgledao i jednu NBA utakmicu kad tvrdiš da je Fiba košarka grublja od NBA.Pa u Evropi sviraju i za oštriji pogled.Uzgred imam razumevanja za Jokića.

Suma sumarum

pre 2 godine

Svaka cast Jokicu, on je kosarkas iz Srbije - ali je ponajpre kosarkas NBA! Srpski kosarkas tesko da ce ikada vise biti, mozda ce za nas nastupati pred igracku penziju, da malo podgrije karijeru!
Tako da - to je sad samo njegova licna prica, ne vise i nasa srpska! Okrenimo se onima koji mogu i zele da igraju, nije Jokic prvi kome Srbija NIJE na prvom mestu! Neka se seti NOVICKOG, koji je u NBA postigao i vise nego Jokic, ali je uvek nastupao i za svoju zemlju!

Zli

pre 2 godine

@neca

Ako znaš da čitaš, evo ovde:

https://kss.rs/%d0%bd%d0%b8%d0%ba%d0%be%d0%bb%d0%b0-%d1%98%d0%be%d0%ba%d0%b8%d1%9b-%d0%bc%d0%b2%d0%bf-%d0%bd%d0%b1%d0%b0-%d0%bb%d0%b8%d0%b3%d0%b5/

https://kss.rs/%d0%bd%d0%b8%d0%ba%d0%be%d0%bb%d0%b0-%d1%98%d0%be%d0%ba%d0%b8%d1%9b-%d1%83-%d0%bd%d0%b0%d1%98%d0%b1%d0%be%d1%99%d0%be%d1%98-%d0%bf%d0%b5%d1%82%d0%be%d1%80%d1%86%d0%b8-%d0%bd%d0%b1%d0%b0-%d0%bb%d0%b8/

tetiuhin

pre 2 godine

kada igras srcem za svoju zemlju koju volis, onda izgovora nema...ne znam zasto ga Kari pere, verovatno oni medju sobom stite jedan drugog, ne znam bas..

er

pre 2 godine

@tetiuhin

Kakvim bre srcem. Ja da sam na njegovom mestu pomislio bih eto tako da igram srcem, a onda dosao ovde na komentare i zakljucio zasto bih ja igrao za afirmaciju ovog polusveta. Vredjate momka kao najveci prostaci. Od svih nasih kosarkasa najvise volim Jokica, ne zato sto je toliko dobar i otisao u NBA, vec sto je uspeo u karijeri bez da se mlatio sa prostacima igravsi za Zvezdu ili Partizan.

Idi ti gini svake nedelje na terenu i na treningu. Jeste li vi svesni sta je on sve morao dodatno da uradi kada se Marej prosuo. Em je morao vise minuta da igra i dva puta tezi trening da radi da bi izdrzao sezonu. Za njega basket nije neko nevidjeno uzivanje, uziva svakako, ali svakom profesionalnom igracu, sport dodje kao obicnim ljudima posao. Nikola je crncio cele godine i hoce da ode na odmor. Jos mu je i zena trudna, a on sada zbog eto tog srca da ostavlja zenu, iscrpljen od posla da ide mesec dana na Olimpijadu koju verovatno nece osvojiti.

Mali Hijavata

pre 2 godine

Potpuni polusvet u komentarima. Zamisli toliki izliv emocija zbog sporta, ej zbog zabave i dokolice. Nije ni čudo što tonemo nezadrživo.

Kako vi određujete šta je kome prioritetno u životu, tako dozvolite drugima da to isto čine i sa vašim životom. Da bude zabavnije.

Jokić nek radi na sebi i uživa u plodovima svog rada. Znam da želite da kroz tuđi rad osećate lažni ponos. To je bar najlakše i najmizernije.
(Cicero, 17. jun 2021 15:29)

Slažem se da dosta polusveta ima u komentarima, ali dosta polusveta ima u svemu na ovoj zemaljskoj kugli. Ne vidim ništa čudno što navijači imaju izliv emocija, pa od toga sport živi. Šta misliš, da li bi Jokić, ili bilo ko, imao takve ugovore da marketing ne upravlja masama koje daju lovu za kablovsku, dresove, karte, sajtove...?
Pa ceo život se svodi na emocije.Neko gaji emocije prema ženama, neko prema muškarcima, neko prema košarci, neko prema novcu... to je normalno. I pusti me tih zaumnih floskula o tudjem radu i izgubljenim životima... to prolazi samo kod polusveta. Ako ti je čudno što neko gaji emocije prema sportu, izdigni se iznad nas i gaji emocije prema klasicizmu ili baroku. Niko ti ne brani.

sleepy joe

pre 2 godine

Nadam se da su pljuvaci procitali ovo.

Oni koji misle da on moze samo da se pojavi tamo posle dve nedelje pauze i da bude na nivou iz februara.

Mige

pre 2 godine

Čovek je lepo objasnio, bez ljutnje i zlobe, a sigurno poznaje košarku sto puta bolje od groznih komentatora od juče. Ali Pešić ima svoj život i smisao, a oni nemaju.

(jedino smo vakcinaciju org.kako treba, ostalo je dno)

pre 2 godine

Konačno jedan realan, objektivan i stručan komentar od strane nekoga sa ogromnim kredibilitetom.

P.S. Sreća pa Nole uze RG inače bi mi Srbi i njega opljuvali, al ako ne uzme WB kreće blaćenje…:)

Saša

pre 2 godine

Bravo selektore! Ispravan stav i odgovorna izjava. Siguran sam da ce Jokic ponovo zaigrati za reprezentaciju kada bude spremniji. Nadam se da ce sadasnji tim uspeti da se kvalifikuje i da ce biti u borbi za medalju

Shomix

pre 2 godine

Nemojte Svetislave molim vas! Sad ce velike patriJote, sto bu sve dali za majku Srbiju i vas da proglase za izdajnika. Mozda bacaju djubre gde stignu, grade bez dozvole gde stignu, lazu i varaju koga stignu, ali da odbiju reprezentaciju - to nikada ne bi uradili!

UŠATI i uplakani

pre 2 godine

Zanima me, da li su ovi što prozivaju Jokića po pitanju patriotizma, odslužili vojni rok i bar na taj način se lično odužili Srbiji?

Nikola

pre 2 godine

Jokić Nikola , za mene više , ne postoji , kao igrač !.

Ne pokušavate , da odbrani te , nešto , odnosno nekoga , koji to nije zaslužio , svojim ponašanjem prema reprezentaciji , već u dužem vremenskom periodu !! ..

Svi pokušavaju , sada nešto da ga odbrane , mislite da mi kao to ne vidimo , ne primećujemo ....

Jel su instrukcije stigle iz vrha , ili odakle ??
Neodbranjivo je , bar za mene , jednostavno .
VELIKI IGRAČ , MALI ČOVEK !.

Danilo

pre 2 godine

Pesic je upravu.Jokic je najobolji kosarkas Srbije i na njemu je prevelika odgovornost.Verujem da je covek premoren,zena mu trudna,ko zna sta jos ima.I najvaznije nije sigurno Jokic ostao nem na vasu sramotu nakon SP.Bas na ovom portalu ste u komentarima pisali sve i svasta,tacno se secam ko da je juce bilo da su vise od polovine ako ne i gotovo svi ljudi vredjali Jokica i pricali mu kako bi bilo bolje da se vrati na salas da sedla konje jer je to nesto u cemu je najbolji.I posle se zapitajte u cemu je problem.Svi su vam krivi.I manite se tih prica da ko igra za reprezentaciju na njemu je veliki pritisak.Ne bi bilo tog pritiska da ga narod nije stvarao.Cim neka losija utakmice sve odmah treba menjati.E pa ne ide to tako.Podrska za Jokica i vidimo se na nekom sledecem sampionatu.

Lale gator

pre 2 godine

Napraviti repku od ovih što osuđuju Nikolicu, od ovih što su se budili da ga gledaju samo da bi on igrao za reprezentaciju. Oni će nam osvetlati obraz.
Nikola odmori, potpiši supermax, pa dođi da igraš za Srbiju ako hoćeš. Ako nećeš, opet si naš ponos. Ovo zadnje ne važi za tvoju braću.

ludivan

pre 2 godine

Nikola Jokic pravi srpski sin! Za nasu kosarku u globalu uradio je vise nego da igra za reprezentaciju na svakom prvenstvu. Prvi ga podrzavam iako sam nacionalista i patriota! Momce nemoj da igras za reprezentaciju ali svake godine budi na MVP nivo All star i u timu NBA. Ponosni smo na tebe!

Danilo

pre 2 godine

I da, sa ovakvim pritiskom koji se vrsi na njemu veoma lako se moze desiti da decko dobije neki psihicki problem koji veoma opasno moze uticati na njegovu igru i samopouzdanje.

Darek

pre 2 godine

Lep i korektan komentar Pesica!? Zasto!? Zato sto je to Kari Pesic pa je sve u pravu? Ej bre, pa sta da je morao da odigra jos 5-6 utakmica, pa i vise da su prosli!? Decko nema srce borca, pobednika i to je to! Sa polomljenom nogom bih razmislio, dva puta, da li da igram na Olimpijadi!! Pa ljudi moji kakva je to privilegija, da igras za svoj tim na takvom takmicenju! Nema ama bas nikakvog opravdanja, nikad ali nikad vise da dobije poziv, cao zdravo!

Milos

pre 2 godine

Чекај, а Лука Дончић није одиграо дуплу сезону, није уморан. Пратићемо га на Олимпијади (ако се пласирају) да видимо да ли може да да 100% за Словенију.
(xyz, 17. jun 2021 11:53)
A ako se ozbiljnije povredi na Olimpijadi, ti ces verovatno da odes na burek, kao i svako jutro, i bolece te ona stvar sto se povredio...

MJ

pre 2 godine

Da bi igrao za reprezentaciju svoje zemlje treba da ti nacionalni dres bude svetinja. To se donosi iz kuce. Svaka cast Kariju, puno nam je srece doneo dok je vodio reprezentaciju, i svakako zna cega sve reprezentativci i ljudi koji su uz reprezentaciju moraju odreci da bi se postigao uspeh, ali u danasnje vreme kada ne postoje dvomesecne pripreme, kada takvi igraci mogu da dovedu svog kondicionog trenera, terapeuta i individualnog trenera, ne postoji drugi razlog da se ne ide na OI osim da se Jokic u sebi ne oseca kao deo tima, da ne postuje ostale saigrace, kao i da nema neko lepo misljenje o nacionalnom dresu. Nije valjda sve u zivotu u parama? Kako ce svojoj deci jednog dana objasniti zasto nije ucestvovao na OI kada je bio u naponu snage, kada je Srbija imala najjaci tim od 2004 godine i kada je mogao da doprinese da se cela nacija, njegova rodbina i svi njegovi prijatelji ponose njime? '90-tih su deca sutirala "Djordevicevu tricu", 2000-tih su svi "bili" Bodiroga ili Gurovic protiv Amera, a sada 2020-tih su mogli da "budu" Jokic ... nije ni svestan koliko propusta :(

Marko

pre 2 godine

Imace Jokara milione, MVP-je, avione, kamione, kuce po Floridi, Havajima, Kaliforniji, stan na Menhetnu, svoju elitnu ergelu i prezir svog naroda. Osetice to u svakom pogledu svog sunarodnika. Zato ce Sale i ekipa uvek biti legende, a on samo uspesan kosarkas i biznismen.

Nekad bilo

pre 2 godine

Mlađi među komentatorima pljuju Jokića i veličaju neke druge iako su ih gledali na Jutjubu, ali tamo nema koje i zbog koga i zbog čega i tada otkazivao reprezentaciju (a nisu svi bili u NBA), a da niej povreda. Al što se stariji prave blesavi pa ne napišu. I vajni Marjanović otkazao Đorđeviću OI 2016. zbog povrde, a đipao po beogradskim splavovima.

Karudijan

pre 2 godine

Nikola je odigrao 80 utakmica od decembra... I treba da se odmori...onomad su se neki borili na Kosarama I kako im se drzava oduzila?

Miljan

pre 2 godine

Ja se slazem.Treba to razumjeti,ne treba onda medijska paznja da se usmjeri ka njemu,nego prema onome ko to zasluzuje. Tako isto je uradio Rebraca,pa na kraju je ostao u svojoj sijenci. Nista znacajno za Srbiju nije napravio. Jedino je tijelo fizicki poboljsao,to je jedino sto pamtim. Kad moze Gasol 20- es i kusur godina da uporedo ispunjava obaveze i u repki i u Nba, onda bi trebao i Jokic. Sta bi bilo onda da i Bogdan odustane,Marjanovic. Nemam razumijevanja za tako nesto!

Oposum

pre 2 godine

Ma nemoj bre Pesicu i ti da pokusavas da branis neodbranjivo! Nemoj i sebe dovoditi u glupu poziciju zbog jednog sebicnog momka! Za reprezentaciju se igra srcem a Jokic kosarku igra novcanikom. A srce cuva za svoje konje koje obozava. Bas ga briga i za reprezentaciju i za Olimpijadu.

Andy

pre 2 godine

Jokic je premoren, to se videlo u ovim poslednjim utakmicama na kojima je bio dosta nervozan i nije igrao na uobicajenom nivou. Jako je lose sto se toliko forsirao. Da su prosli dalje, morao bi da odigra jos mogucih 14 utakmica. Tako da verovatno ne bi ni to mogao. Dosta je njemu kosarke za sledecih par meseci. Jos uz to mu je i zena trudna i ko zna kakve probleme ima ili nema, nije ni bitno. Treba da provede to vreme sa zenom ako je to dobro za njih. Bice vremena za reprezentaciju. Zao mi je sto se tako poklopilo, mogli smo da imamo dosta jaku reprezentaciju na Olimpijadi. Ali tako je kako je. Ovo sto nece igrati sada je kao da je povredjen pa ne moze. I to je to. Idemo dalje. Vratice se on na nekom narednom takmicenju.

Cicero

pre 2 godine

Potpuni polusvet u komentarima. Zamisli toliki izliv emocija zbog sporta, ej zbog zabave i dokolice. Nije ni čudo što tonemo nezadrživo.

Kako vi određujete šta je kome prioritetno u životu, tako dozvolite drugima da to isto čine i sa vašim životom. Da bude zabavnije.

Jokić nek radi na sebi i uživa u plodovima svog rada. Znam da želite da kroz tuđi rad osećate lažni ponos. To je bar najlakše i najmizernije.

Krsta

pre 2 godine

O kulturi i pristojnosti Nikole Jokića govori činjenica da odluku o neigranju za reprezentaciju nije prvo pozivom daopštio selektoru nego preko interneta,kao kakav klinac.

Milan Spanac

pre 2 godine

Stariji asovi? koji stariji as je mvp nba lige??? koji stariji as je nosio sam fransizu? koji stariji as je odigrao 109 utakmica za 10 meseci sa 30+ minuta??

Bruks 021

pre 2 godine

Dragan;
Da li si ti odgledao i jednu NBA utakmicu kad tvrdiš da je Fiba košarka grublja od NBA.Pa u Evropi sviraju i za oštriji pogled.Uzgred imam razumevanja za Jokića.

Alo stručnjaci

pre 2 godine

Ni najmanje ne verujem da izostaje zbog umora ili zbog Denvera. Niti zato što žena treba da mu se porodi ili što nije patriota. Naprotiv.
Vratite se malu u 2019. i mućnite glavom

Хамес

pre 2 godine

Видећете како ће Боби да искида. Одморан и мотивисан, са Теодосићем и Богданом споља, требало би то да буде јако опасно.

asd

pre 2 godine

Чекај, а Лука Дончић није одиграо дуплу сезону, није уморан. Пратићемо га на Олимпијади (ако се пласирају) да видимо да ли може да да 100% за Словенију.
(xyz, 17. jun 2021 11:53)

Dončić će za Sloveniju dati 200%. Setite se finala evropskog prvenstva. Nije mogao da stoji na nogama ali je uzeo zlato. Čovek ima srce šampiona za razliku od ovog metiljavka.
Jokić i to što je igrao igrao je na 20% čuvajući se kontakta i povrede.
Ej, olimpijske igre propušta, zbog umora, u dvadeset šestoj godini!!!

Mirk

pre 2 godine

Posle sezone u kojoj je odigrao 82 meca (72+10) za 6 meseci, sto je inace normalno za regularni deo sezone od sredine oktobra do sredine aprila (6 meseci) Nikola Jokic je neverovatno umoran? Pre toga je u periodu od 11.03.2020 do 22.12.2020. odigrao 26 utakmica 01.08-26.09.2020.
Znaci za 15 meseci je odigrao 108 utakmica sto je inace max broj utakmica u nekadasnjem formatu play-offa (sada je 110 max). NBA sezona traje oko 8 meseci. Dakle, Jokic je za 15 meseci odigrao toliko utakmica koliko je npr. Nowitzki odigrao u sezoni 2005/06 za 8 meseci. Ali dobro, Srbi vole bajke.

In medias

pre 2 godine

Da se razumemo, kad je propustio EP 2018 ja sam ga u potpunosti podrzavao jer je prica bila da se nadogradi i da ga imamo u repki narednih 10 godina. Ovo prvo je uspeo, postao je All Star, a ovo drugo je samo pusteno niz vodu. Imao bi minimum mesec dana odmora za olimpijadu i eventualno jedan pripremni mec. Ne znam o cemu pricamo, i stariji asovi su znali posle nedelju ili dve odmora posle napornih sezona odu pravo na pripreme. Doncic ima stil igre sa mnogo vise kontakta u kretnji i jos vise je podlozniji povredi, evo ide. Sto se tice Polusevskog, decko stvarno treba da ostane i radi na fizikalijama. Za Smajlija mi nije jasno jer mislim da bi mu leto sa reprezentacijom stvarno pomoglo da odskoci u NBA i bude neki dobar role igrac

aha!

pre 2 godine

Neverovatno! Da li je bili ovakvih izgovora pre 20-25-30 godina? Pešić je zaboravio, ili namerno ignorisao atmosferu i okolnosti iz perioda kada je on bio selektor...ovde su dva, ili tri igrača na jednoj strani, a više desetina na drugoj...mogu da imenujem, ali nećete postaviti komentar...

Leonardo

pre 2 godine

Koliko mi je samo drago sto nijednom u zivotu nisam ustao u gluvo doba da gledam onaj cirkus i nabijanje besmislene statistike. Mozda mi je draze samo kada pomislim kako se sada osecaju oni kojima je Jokicev MVP naslov kompenzacija za promasene zivote.

barimamohokse

pre 2 godine

ovo je najbolji diplomatski odgovor koji sam cuo u zivotu, politicari bi mu pozavideli, naravno veliki broj ljudi ce da padne na ovu pricu, ja i gomila koje znam nece vise cekati 4 sata ujutru i da slusa melouna kako srbi ne sede i ostale gluposti

MikiP

pre 2 godine

Sto tako nisi govorio 2002 kad su Stojakovic i Divac igrali finale Zapada? Sto im nisi rekao da odmore? A da, tad si ti bio selektor pa ti je rezultat bio vazan.

ZigZagler

pre 2 godine

Vrlo lepo i argumentovano obrazložio Pešić. Nema se tu šta dodati. Jedino nije objasnio zašto je to dobro za Srbiju. ;))) Po mom mišljenju nekoliko "jakih" razloga. Prvo. Ovo što je on uradio odraziće se na nove generacije klinaca koji tek počinju sa košarkom. Drugo. Digao je spomenik praktično svim prethodnim generacijama naših košarkaša i podigao "težinu" srpskoj košarci i ne samo srpskoj. Regionalnoj i evropskoj. Otvorio je perspektivu deci od Litvanije do Turske, od Francuske do Gruzije. Mogu da sanjaju jedan san MVP. Treće. Reprezentacija bez Jokića ima priliku da se homogenizuje i sama zaradi uspeh. Bez da samo očekuju da Jokić njih iznese.

tetiuhin

pre 2 godine

kada igras srcem za svoju zemlju koju volis, onda izgovora nema...ne znam zasto ga Kari pere, verovatno oni medju sobom stite jedan drugog, ne znam bas..

Nekad bilo

pre 2 godine

Mlađi među komentatorima pljuju Jokića i veličaju neke druge iako su ih gledali na Jutjubu, ali tamo nema koje i zbog koga i zbog čega i tada otkazivao reprezentaciju (a nisu svi bili u NBA), a da niej povreda. Al što se stariji prave blesavi pa ne napišu. I vajni Marjanović otkazao Đorđeviću OI 2016. zbog povrde, a đipao po beogradskim splavovima.
(Nekad bilo, 17. jun 2021 13:36)

Nije povreda vec ugovor koji je trebao da potpise, koliko se secam.
(321, 17. jun 2021 14:15)

I Vasa treba da potpiše, pa je tu. Uostalom on je srce pokazao frajerima 2019. A ja dobih silne minuse zbog komentara - a Marjanović se u NBA ubi od snimanja reklama i horor filmova. Pa kad ne zna košarku.

200%

pre 2 godine

Чекај, а Лука Дончић није одиграо дуплу сезону, није уморан. Пратићемо га на Олимпијади (ако се пласирају) да видимо да ли може да да 100% за Словенију.
(xyz, 17. jun 2021 11:53)

Dončić će za Sloveniju dati 200%. Setite se finala evropskog prvenstva. Nije mogao da stoji na nogama ali je uzeo zlato. Čovek ima srce šampiona za razliku od ovog metiljavka.
Jokić i to što je igrao igrao je na 20% čuvajući se kontakta i povrede.
Ej, olimpijske igre propušta, zbog umora, u dvadeset šestoj godini!!!
(asd, 17. jun 2021 14:20)
Nije to bo Luka, već Goran Dragić. A daće 200%, u to sam siguran, na kvalifikacijama pa odmor. Osim ako ne mislite da će Slovenija da prođe na OI.

Aleks

pre 2 godine

Nije problem Jokić, dečko jednostavno ne želi i to je legitimno, dve godine ovde pišem jedno te isto - on nikad neće u reprezentaciji biti isto što u Denveru. To treba poštovati, ne osećaju svi igrači nacionalni tim na isti način. "Problem" su fanatični Jokićevi navijači, koji sad nalaze raznorazna opravdanja.
Kažu, umoran je. Okej, umoran je i Dončić, Teodosić, i Bogdan će biti isceđen posle PO. Kažu, nemoguće je spremiti se za OI posle pauze pa opet za NBA posle pauze. Kao da niko drugi nema naporne sezone i ne igra u NBA ligi... Lilard je već na raspolaganju Popoviču, a treći dan po završetku sezone je bio u teretani i radio na svom telu. I on je imao ogromnu potrošnju, propustio minimalno utakmica. Jednostavno, sve je stvar VOLJE. Nikola je za reprezentaciju nema i nemojmo izigravati diplomate tamo gde diplomatiji mesto nije.
Evo, nema više Saleta koji je bio "problem", ne bi bilo ni Birče da je Jokić tu, ali pošto nije opet moramo da gledamo Birčevića. Ili ipak nije u njima bio problem? ;)

Dragan

pre 2 godine

Ja mislim da je upravu Pesic,bolje sto neigra,jer nije nesto ni pokazao kad je igrao za reprez.jer je fibina tj.evropska kosarka malo grublja i bolja se odbrana igra i on tu ne pokaze bas neki ogroman kvalitet..mada mozda bi me sada demantovao al,jbg,nece biti prilike bar ove godine..al ako nece,ne mora,nek odmara,mada bit ce prilike kad zavrsi karijeru za odmaranje..Ja zato i ne ustajem da bi gledao nba,jer mi se iskreno ni nesvidja vise njihova igra..dosadno je postalo,u vecini utakmica..

uki

pre 2 godine

A sto nije tako pricao i 2002. kad je Divac otkazao ucesce za Indijanopolis, nego je trazio sve moguce nacine , cak je i Djindjic licno pricao sa Divcem da bi ga nagovorili.....Sad nije u istoj ulozi , pa isto tako i ne razmislja na isti nacin . . .

smeh

pre 2 godine

Ne znam zašto ima ovoliko pljuvanja po osobi koja je donela odluku da neće da igra za reprezentaciju na OI. Može li neko da objasni? Ne branim čoveka samo me interesuje čemu sve ovo? Možda je obećao nekome pa sada na ovaj način krši to obećanje pa zato pljuvačina? Ili je nekome dužan pa opet krši obećanje i zato pljuvačina? Da nije igranje za reprezentaciju možda postala neka obaveza, kao vojska npr. pa se može razumeti pljuvačina? Zar je toliko teško poštovati nečiju odluku koja pri tome nikoga ne vredja niti nekome nanosi bol? Ne igra on jedini za našu reprezentaciju. Ako niste znali ima i drugih igrača kojima će trebati podrška. Ako ovako postupate možda bi trebali svi igrači da otkažu. Bolje da leto provedu na egzotičnoj destinaciji sa svojom porodicom, ženom, devojkom nego da prosipaju litre znoja kako bi ih neki brdjani posle pljuvali i razvlačili po internetu. Ej smak Sveta će zbog toga što Jokić neće igrati za reprezentaciju.

Miloš

pre 2 godine

Drugi put odjavljije reprezentaciju...a kada će biti stalan, kada napuni 30?
Ne treba zaboraviti da je u Denveru insistirao da igra i po 45 minuta, čak i kada nije morao.... Očigledno fali tu i motiva.
Evropsko i Svetsko prvenstvo nije isto što i Olimpijada, koja "bi trebalo" da bude san svakog sportiste.

Sandra

pre 2 godine

Sada ga svi brane i vredjaju kao Srbe nešto, zbog čega? Čovek nas je tri puta odbio, nema opravdanja, bruka i sramota. Ovi koji vređaju u komentarima na nacionalnoj osnovi su dno. A vi ko zna zašto ga branite, nismo glupi. Možete da vređate koliko hoćete i izokrećete činjenice, ovaj narod nije glup.

Neki novi klinci

pre 2 godine

Dis iz džouk bre, sramna nezameračka izjava Pešića.

Eno i Dončić će igrati, Novicki se uvek odazivao, braća Gasol itd. ...
Samo su naši najumorniji.

Da je želeo da igrao - sigurno bi dobio jedno mesec dana slobodno od selektora, i ako mesec dana bleje nije dovoljno za odmor...

Super Barski

pre 2 godine

Aleks

Prije svega,super je sto nas obavjestavas sta radi Lilard,teretana i tako to:))).
A sad o Jokicu.Kao njegov veliki postovalac,njegovog kosarkaskog umijeca prije svega,moram da kazem par rijeci.
Poslije povrede Mareja,ocigledno je strucni tim,sa sve GM odlucio da on odigra sve utakmice do kraja sezone,i ugrabi MVP nagradu,ne samo za sebe,vec za cijelu organizaciju.Jednostavno uvidjeli su realne domete te ekipe bez Mareja i Bartona.Ja prvi sam nasjeo na to da oni mogu vise,ali ljudi to znaju bolje od mene sta mogu da urade u plejofu.Proci prvu rundu plejofa,plus MVP nagrada za Nikolu i cilj je ispunjen.
Jokic je preumoran,vidjelo se to u startu sa Finiksom kad je jednostavno prvi odustajao kad gube,u 3 mecu se umalo povrijedio,a u 4 napravio glupost,iako to nije bilo za iskljucenje svakako.
Sve je to posledica umora.
Jokic je malo cudan lik.On voli kosarku ali nije lud za njom.Toliko drugih stvari ga interesuje.Mora neko da ga kontrolise da ne nabaci 20 kg viska kad je pauza izmedju sezona.
On nije Doncic i Bogdan,oni su manijaci za trening,i stalno traze izazove.
Jokari je ponekad svega preko glave,a svi znamo kako je djelovao dosta puta u proslim sezonama u nekim mecevima.Ne sutira,ne igra mu se,nece da igra.
Takav je jednostavno.
Na svima je da ga prihvate ga kao takvog.
Mogu ljudi da budu razocarani,pa i ljuti,ali toliko ruznih rijeci on jednostavno ne zasluzuje.
Srbija nema drugog Jokica,ima druge igrace,velike,ali Nikolu ne.Jedan je MVP.

goran

pre 2 godine

Kakva crna reprezentacija,kome je to donelo nešto dobro... Evo na primer dotični gospodin bi svakako napustio giganta zvani Keln i preuzeo Barselonu i da nije postao svetski i evropski šampion sa tom zlom reprezentacijom vodeći pri tome prosečne igrače tipa Bodiroga, Stojaković i slični... Ta prokleta reprezentacija...

xyz

pre 2 godine

Чекај, а Лука Дончић није одиграо дуплу сезону, није уморан. Пратићемо га на Олимпијади (ако се пласирају) да видимо да ли може да да 100% за Словенију.

kalcokera

pre 2 godine

Dobro je za Srbiju
Jer bi bio rashol medju igracima
Ostali igraci su disciplinovaniji
I uspeh je zagarantovan

Finale sa amerima nam ne gine
Ako u ekipi budu dva najbolja igraca EL
Vasa i Dobric

Licimur

pre 2 godine

Onda za Pokuševskog i Smailagića možemo da kažemo da oni osećaju veliku odgovornost prema reprezentaciji i žele da daju svoj maksimum, a to ne mogu dok se fizički ne pripreme. Oni u stvari odbijaju poziv jer previše vole reprezentaciju i osećaju preveliku odgovornost. Zanimljivo...

konrad

pre 2 godine

@Aleks
Nikoga ja ne nipodastavam ali opet navodis kao primer"patriota"onih koji su em imali ipak laksu pojedinacnu sezonu(Lilard pomoc CJ,samim tim nanji fizicki i psihicki pritisak,Doncic mnogo zasticeniji u svakom pogledu)em reprezentativno sto sam vec naveo,pa kad si u tom pravcu sto onda ne pohvali Jokica sto je igrao Mundijal,a brdo njih nisu.Prosto nismo u kozi tim ljudima da sudimo plus sto ovde postoji specificna sitzacija,narod u teskoj situaciji,beznadeznost u svakoj prilici i utehu trazimo u sportu,zato je na Jokicu toliko teze,Lilard da ipak otkaze koga briga,bolelo ih je uvo i kada smo ih otresli u Indijanapolisi,tek racionalni Slovenci ne bi nikakav problem pravili Doncicu i da nije hteo(koliko je Dragic preskakao takmicenja pa i on se navodi kao patriota),dok Jokic i da zaigra bio bi kriv ako ne igra kao u Denveru a ne bi igrao,prosto nisu svi igraci u istim situacijama a ti si ih sve stavio kao da su u istim polaznim tackama.I uostalom da li smo mi nakon svega zasluzili da ga gledamo,pa pogledaj dole koliko ga vredjaju,on je i otkazao docek jer bi ga neka budala sigurno i napala,dakle njegov narod a tamo preko bare je cenjen i postovan bez izuzetka od tudjina

Samo pitam

pre 2 godine

Sve to ima logike, ali mene zanima samo jedna stvar:
ako sada nije spreman i/ili umoran i klub mu sugerise da ne igra, da li to znaci da bi bio nespreman, umoran i da li bi mu klub sugerisao da ne igra protiv Finiksa jos 3 utakmice(da su nekim slucajem dobili seriju 4-3), pa onda na pr., jos 7 utakmica u finalu Zapada, pa u najboljem slucaju jos 7 utakmica u finalu NBA?

Ogi

pre 2 godine

Ne bi bio umoran da je Denver prošao do finala, već bi bez problema odigrao još 10-15 utakmica. Uostalom, mnogi NBA igrači su igrali isto koliko i on, pa će opet biti na raspolaganju svojim reprezentacijama.

Aleks

pre 2 godine

konrad

Klasičan pokušaj da se umanje uspesi i trud svih ostalih da bi se Jokić uzdigao. Kako to nije imao pomoć saigrača, ako je on na dodeli MVP izjavio kako nagrade ne bi bilo bez njih? I to je istina, on ne postoji bez njih, kao što ni tim ne postoji bez njega.
Ali, da se vratimo na pravu temu naših komentara. Ti mešaš babe i žabe. Cela suština je da Jokić verovatno jeste umoran, kao i svi igrači, ali da to nije razlog što neće da se odazove u reprezentaciju. Nije bitno ko je koliko puta igrao za reprezentaciju, suština je da je Lilard igrač koji vuče svoju ekipu svake godine i ima ogromnu potrošnju, a odmah po završetku ove sezone je krenuo da trenira za narednu i odazvao se pozivu. U sezoni kada je igrao finala maltene svih takmičenja, osvojio EL i spremao se za prvu NBA sezonu, Bogdanović je predvodio reprezentaciju do medalje na EP. Na tom istom EP se povredio i Dončić, nakon takođe naporne sezone u EL. I ima još dosta primera kad su igrači na vrhuncu karijera i potrošnje igrali preko leta. Nije problem ako neće, ali čovek neće i nemojte to predstavljati kao da je on jadan umoran, inače bi igrao. Da sutra krene NBA sezona igrao bi 40 min i postigao TD bez problema.

Suma sumarum

pre 2 godine

Svaka cast Jokicu, on je kosarkas iz Srbije - ali je ponajpre kosarkas NBA! Srpski kosarkas tesko da ce ikada vise biti, mozda ce za nas nastupati pred igracku penziju, da malo podgrije karijeru!
Tako da - to je sad samo njegova licna prica, ne vise i nasa srpska! Okrenimo se onima koji mogu i zele da igraju, nije Jokic prvi kome Srbija NIJE na prvom mestu! Neka se seti NOVICKOG, koji je u NBA postigao i vise nego Jokic, ali je uvek nastupao i za svoju zemlju!

Heteria

pre 2 godine

"Zato što je broj jedan, oseća ogromnu odgovornost, a praktično nije spreman da bi pomogao nacionalnom timu."

Daj molim te, u svojoj najboljoj sezoni u životu nije spreman da pomogne("Srbi ne sede", neće da izađe da odmori, neće da preskoči utakmicu). Kakav će onda da bude u svojoj lošijoj sezoni, ako u najboljoj nije spreman? Mislim da nam je potrebniji ovakav spreman, u svom "prajmu", što bi rekli Ameri. A da su prošli do finala konferencije ili finala lige, za to je spreman? Pritom bi mu se te utakmice nadovezale na ove što je imao do sad, a za reprezentaciju bi imao mesec dana odmora pre OI. I pritom je u Denveru on taj koji SAM vuče celu ekipu, u reprezentaciji ne bi morao, ima nekoliko igrača koji mogu da preuzmu njegovu ulogu(Bogdan, Vasa, Teo). Jedino opravdanje može da mu bude neki privatni razlog, sve ostalo je...

2019.

pre 2 godine

Reče Kari 2002., a svi zaboravili - ZLATO OSVAJAJU IGRAČI, A GUBE GA TRENERI. Šta bi 2019. - tim nikad jači, Ameri sa 3. ligom, ... i mi okačismo zlato momcima posle fenomenalne Angole i fantastičnih Filipina. Posle toga fljas. I nikom ništa (ne mislim na igrače).

J J Zmaj

pre 2 godine

Ako ne znate, Novitzki je čist Poljak a ne Nemac. Roditelji su se doselili u Nemačku. Razlog manje da igra za Nemačku ali eto igra, mnogo su mu dali, isto kao i Adetokumbo, oseća dug prema Grčkoj. To je to.

Oj

pre 2 godine

Duska savanovica samo sto nisi osedlao i jahao ga do iznemoglosti, iscedio si ga kao limun a jokic sad treba da odmori. Nesto slutim da ti misko trazi neki klub, a ubrzo cemo i saznati...

konrad

pre 2 godine

@Aleks
Niko od ovih koje si najbrojao nema te napore,odgovornost,pritisak kao Jokic,niko toliko bez icije pomoci ne nosi svoj tim toliko daleko,nikog toliko ne biju,fauliraju,pominjes Doncica,momak tri godine nije igrao za Sloveniju,Lilard bukvalno nijednom za Sad,a da ne pricam o ovim nasima,Teo igra ligu bez briga,Bobi pet godina vise maskota nego ozbiljan igrac,Beli jednu igra pet ne igra,Bogdan do skora rezerva u raspalom Sakramentu,i onda su oni patriote a Jokic ne,eto slucajno je tako,do karaktera a ne do stvarnog stanja,pritom svestan je da ne moze dalje od srebra i da je bolje da igra dogodine,plus privatna situacija i cekanje prinove.I jos povrh svega danas bukvalno nema reprezentacije kojoj ne otkazuju,nema igraca na vrhunskom nivou a da redovno igra,bukvalno svi preskacu drzavni tim,pa zasto se Svetsko prvenstvo igra na svake 5 godina,i obezbedjena jedna godina kada nema takmicenja,i opet se preskace,pa zaista ne moras biti fan da bi skapirao koliko je ova odluka ocekivana i prirodna stvar.i citajuci komentare(kao i ono histericno pracenje Novakovih rezultata i da li ce ili nece biti zaj famozni GOAT kao da to ista utice na nas zivot),i koji ce jedno godinu dana da se dure na Jokica da se zakljuciti gde smo trenutno pogotovo znajuci da zaj isti narod cutke posmatra svaku politicku i ekonomsku svinjariju,i da zaboravlja sta je juce bilo,ali zato sram bilo Jokica,e necemo nigde dogurati dok su nam fokus i emocije na sportu i estradi a stvarni zivot prolazi mimo nas.

srb

pre 2 godine

Da se rezimira, ako si dobar u tom sportu, dakle jedan od vodja ekipe, i ako tvoja ekipa daleko dogura razumljivo je da niko ne treba da igra za repr jer, logicno, nije odmoran niti 100% spreman. Tom logikom nijedna zvezda reprezentacije ne bi trebalo da igra jer su svi oni umorni, ne bih sada poredio igrace ili ljude ali imate primere kako danas, tako i u istoriji da to nije pravilo.

Njegova je odluka da ne igra, moze da nam se svidi ili ne, ali niko ne moze da ga oravda niti je to potrebno jer se ta odluka tice samo njega i nikoga vise.

ajde

pre 2 godine

Nije spreman za par utakmica olimpijade a bio bi spreman da su prošli dalje ili bi rekao ne mogu igrati moram se odmoriti?!?!
(roronja, 17. jun 2021 20:38)
----------------------------------------------

Nije to samo "par utakmica olimpijade". Tu us veoma ozbiljni i naporni treninzi. Generalno gledano, igraci se mnogo cesce i teze povredjuju na pripremama nego na utakmicama.

Demar Derozan

pre 2 godine

Saglasan sam sa Karijem Pesicem 100%! Svacija odluka se mora postovati, pa i Nikolina. Svi bi zeleli da je u timu, ali koga nema, bez njega se moze i mora.

tako nekako, vako tako, nako

pre 2 godine

covek jednostavno nece da igra i umesto da kaze, ljudi, nemojte me racunati, nego sad tu svi neka opravdanja nalaze...i da nece nije problem...samo neka kaze zbog toga toga i toga i ok, idrmo dalje...sta ste se tu uhvatili razgovora, dok on cuti...nece da da izjavu, a dozvoljava snimanje....mislim.....ajte ljudi, idemo na zlato!!!!!

er

pre 2 godine

@tetiuhin

Kakvim bre srcem. Ja da sam na njegovom mestu pomislio bih eto tako da igram srcem, a onda dosao ovde na komentare i zakljucio zasto bih ja igrao za afirmaciju ovog polusveta. Vredjate momka kao najveci prostaci. Od svih nasih kosarkasa najvise volim Jokica, ne zato sto je toliko dobar i otisao u NBA, vec sto je uspeo u karijeri bez da se mlatio sa prostacima igravsi za Zvezdu ili Partizan.

Idi ti gini svake nedelje na terenu i na treningu. Jeste li vi svesni sta je on sve morao dodatno da uradi kada se Marej prosuo. Em je morao vise minuta da igra i dva puta tezi trening da radi da bi izdrzao sezonu. Za njega basket nije neko nevidjeno uzivanje, uziva svakako, ali svakom profesionalnom igracu, sport dodje kao obicnim ljudima posao. Nikola je crncio cele godine i hoce da ode na odmor. Jos mu je i zena trudna, a on sada zbog eto tog srca da ostavlja zenu, iscrpljen od posla da ide mesec dana na Olimpijadu koju verovatno nece osvojiti.

laki

pre 2 godine

Po meni je super što je odustao, jer mislim da mi kao tim imamo skroz drugačiju igru i da se on tu ne bi snašao, ali nikako. Kada bi on igrao moralo bi se sve oko njega oraganizovati, a za to treba i vreme. Tako da je po meni ovo super vest. Zamislite samo kako bi pljuvali po treneru ako bi ga izostavio iz repke! Ovako svi srećni i zadovoljni.

Zli

pre 2 godine

@neca

Ako znaš da čitaš, evo ovde:

https://kss.rs/%d0%bd%d0%b8%d0%ba%d0%be%d0%bb%d0%b0-%d1%98%d0%be%d0%ba%d0%b8%d1%9b-%d0%bc%d0%b2%d0%bf-%d0%bd%d0%b1%d0%b0-%d0%bb%d0%b8%d0%b3%d0%b5/

https://kss.rs/%d0%bd%d0%b8%d0%ba%d0%be%d0%bb%d0%b0-%d1%98%d0%be%d0%ba%d0%b8%d1%9b-%d1%83-%d0%bd%d0%b0%d1%98%d0%b1%d0%be%d1%99%d0%be%d1%98-%d0%bf%d0%b5%d1%82%d0%be%d1%80%d1%86%d0%b8-%d0%bd%d0%b1%d0%b0-%d0%bb%d0%b8/

321

pre 2 godine

Mlađi među komentatorima pljuju Jokića i veličaju neke druge iako su ih gledali na Jutjubu, ali tamo nema koje i zbog koga i zbog čega i tada otkazivao reprezentaciju (a nisu svi bili u NBA), a da niej povreda. Al što se stariji prave blesavi pa ne napišu. I vajni Marjanović otkazao Đorđeviću OI 2016. zbog povrde, a đipao po beogradskim splavovima.
(Nekad bilo, 17. jun 2021 13:36)

Nije povreda vec ugovor koji je trebao da potpise, koliko se secam.

Mali Hijavata

pre 2 godine

Potpuni polusvet u komentarima. Zamisli toliki izliv emocija zbog sporta, ej zbog zabave i dokolice. Nije ni čudo što tonemo nezadrživo.

Kako vi određujete šta je kome prioritetno u životu, tako dozvolite drugima da to isto čine i sa vašim životom. Da bude zabavnije.

Jokić nek radi na sebi i uživa u plodovima svog rada. Znam da želite da kroz tuđi rad osećate lažni ponos. To je bar najlakše i najmizernije.
(Cicero, 17. jun 2021 15:29)

Slažem se da dosta polusveta ima u komentarima, ali dosta polusveta ima u svemu na ovoj zemaljskoj kugli. Ne vidim ništa čudno što navijači imaju izliv emocija, pa od toga sport živi. Šta misliš, da li bi Jokić, ili bilo ko, imao takve ugovore da marketing ne upravlja masama koje daju lovu za kablovsku, dresove, karte, sajtove...?
Pa ceo život se svodi na emocije.Neko gaji emocije prema ženama, neko prema muškarcima, neko prema košarci, neko prema novcu... to je normalno. I pusti me tih zaumnih floskula o tudjem radu i izgubljenim životima... to prolazi samo kod polusveta. Ako ti je čudno što neko gaji emocije prema sportu, izdigni se iznad nas i gaji emocije prema klasicizmu ili baroku. Niko ti ne brani.

Bruks 021

pre 2 godine

Miljan;
Vrv si mlađi deran pa se ne sećaš,ali isti taj Rebrača je među najzaslužnijima za medalju na SP 1998 pa on je sam na kraju dobio ruse.Ako ne veruješ ima to na YT pa pogledaj,informiši se pa tek onda komentariši.