Košarka 62

Utorak, 15.06.2021.

14:02

Đorđević napustio Virtus

Doskorašnji trener Virtusa Aleksandar Đorđević napustio je ekipu napustio je italijansku ekipu nakon što mu nije ponuđen novi ugovor.

Ðorðeviæ napustio Virtus IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

62 Komentari

Sortiraj po:

Jole

pre 2 godine

Može on da osvoji titula koliko hoceš, ali ono što je bitno, toje, da je sa Bajernom izgubio odlučujuću utakmicu i ako je na poluvremenu vodio preko 20 razlike, mlađi Pešić ga torpedovao momentalno,od EL NIŠTA, sa Virtusom je izgubio ove godine odlučujuću utakmicu za ulazak u EL, tako da on može da osvoji prvenstva, kupove ali da dobije odlučujuću utakmicu, to će malo da pričeka, odnosno, kada nauči da vodi ekipu.

jeremija

pre 2 godine

@ništa lično
I gle slucajno ta "neznalica" sa reprezentacijom uzme 3 srebra,jedno cetvrto i jedno peto mesto za 5 godina i vracen kult reprezentacije.Sa druge strane pre njega bese jedan od najvecih trenera svih vremena koji za isto vreme uzme jedno srebro,jednom cetvrti,sedmi,deveti i preskocena Olipijada.A jos pre njega izmenjali se sve najveci treneri od Duleta,Zeljka,Sakote i blamaza za blamazom.Pa ako je Sale neznalica sta su onda oni?O "teranju" iz klubova da ne govorim koliko se tek tu lupeta,u sva 3 kluba(Pao,Bajern,Armani)bio prvi na tabeli u trenutku odlazaka.Jesam uvek za kritiku kada je tome mesto ali ovo sto pises jeste iskljucivo ostrasceno vredjanje na klupskoj osnovi koje u neko vreme ne bi niko dao ni pet para,nazalost suvise ste brojni i glasni i upevate da kreirate javno mnjenje koje je od petog mesta napravilo 1000 puta gori rezultat nego sva ona blamiranja,i covek je otisao sam pod pritiskom umesto da sa ovom generacijom koja je pri kraju zaokruzi ciklus,ovako se generacija na izmaku pred najvaznije globalno takmicenje mora uhodavati sa novim selektorom,i ne daj boze kiksa hoce li biti naknadne pameti kao i uvek.Prokleto klubastvo,rak rana srpskog sporta

jarac lijan

pre 2 godine

@Straight Outta München
1.Slovenija u polufinalu osurila Spance 25 razlike,mi sa c timom,mnogi predvidjali ispadanje u prvom krugu a dosli do finala,u finalu bez pleja,izgubili na jednu loptu
2.Da,starter umesto Jokica protiv Filipina i Angole(ili je trebalo Jokica 35 minuta i protiv njih),u one dve odlucujuce nije ni igrao.Ali kad jednom nesto
3.Posvadjan sa jednim igracem koji je imao problem i sa prethodnim selektorom,jednog izostavio zbog javnog blamiranja(ovaj seirenjem nakon poraza dokazao koliko je imao pravo)
Plus nek taj Armani ima stoput zagarantovano mesto,metla protiv kvalitetnijeg tima ipak govori nesto

BORac

pre 2 godine

Kada si kompleksaš, nema tu pomoći...Saša Djordjević, Vlade Divac, Željko Rebrača, Saša Danilović, Lončar, Paspalj, Tomašević itd. Ljudi koji su doneli najviše radosti naciji tokom mračnih 90ih...i sad će tamo neki napaljeni klinac, navijač fmp-zvezde, nekog hibrida, koji nezna šta je trokorak da priča kakav je Sale trener i igrač. Daj ti prijatelju 40 poena u finalu bilo kog takmičenja pa pričaj šta hoćeš. Čovek je rodjeni pobednik i veliki radnik i kao svaki domaći trener tvrdoglav. Pa niko od njih, ni Duda, ni Pešić, ni Maljković, a tek Žoc, ne bi ništa postigli da nisu bili takvi i tražili da se uvek diže nivo više. Hvala Bogu što sam Grobar, što sam imao prilike da bolje upoznam košarku, zbog ovih ljudi, barem znam i razumem šta znači biti šampion.

Svaki hibrid propadne, tako će biti i sa vama!!! Radujte se dok je ove vlasti...

Cinik

pre 2 godine

O Sasi Djordjevicu kao igracu nema se sta reci. O njemu kao treneru mislim da navijaci Zvezde ne bi trebali da polemisu a jos manje da ga vredjaju. Tri srebra i jedna titula u Italiji, mozda je malo mozda nije ali to je osvojio. Sada ako bi smo poceli da pricamo o Sasi Obradovicu ili Radonjicu ispalo bi da se radi o zlyradosti a nije. Koliko para toliko muzike. Nekada uspete a nekada ne. Ne mozete ove trenere uporedjivati sa Zeljkom Ovradovicem, Dudom Ivkovicem, Svetislavom Pesicem ili Bozom Maljkovicem jer su to institucije. Pustite te ljude da rade, ne pljujte ih. To su odlicni treneri, nisu vrhunski ali mogu da napreduju ukoliko vise uce i steknu iskustva. Prema tome sve najlepse Sasi Djordjevicu, Sasi Obradovicu i ostalima.

Straight Outta München

pre 2 godine

3 srebra sa reprezentacijom, osvajao trofeje u svakom klubu i kao trener. A pljuju ga stotine ljudi koji nemaju ni 200 evra u dzepu ...
(primorska, 15. jun 2021 14:28)

Jedini trofej koji ima je ovo nebitno prvenstvo Italije, jer Armani ima licencu za Evroligu. Dakle kao trener je osvojio samo jedan trofej i redom bio najuren iz svakog kluba! Sa reprezentacijom je uspeo da izgubi finale od Slovenije, sto je prilika koja se ne propusta. Bircevic mu bio opcija pre Jokica, posvadjan sa 50% igraca.

Mohikanac

pre 2 godine

@ovo je nevidjeno

Meni pada na pamet da je doveden u Bayern i Virtus da bi ih uveo u EL...oba puta je imao najskuplji tim u EC.
Normalno da nije doveden da osvaja nacionalne Kupove mada ima onih koji misle da je to nešto.

Takođe mi pada na pamet da je u PAO na odrešene ruke doveo Pavlović Sašu bivšeg igrača, Raduljicu i Kuzmića.
Normalno što ovde postaje popularno "osedlao ga Radonjić" dva puta, sezona za zaborav.
Igrače koliko vidimo sam bira.

Kada pogledate realno čovek ništa nije uradio zbog čega je doveden.

A te teorije zavere... normalan čovek ne zna kako da tumači...
Baš preterujete.

ništa lično

pre 2 godine

@PERA
Ne razumem to "kompleksi" ili "200 evra"...

Što narod da ne komentariše kakav je trener tj prevarant?
Niko nije pomenuo kakav je igrač bio ili šta je tada radio.
Valjda ljudi smeju da primete da je blago rečeno tanak kao trener da ne ulazimo u neke grublje definicije.
Čovek isteran iz trećeg kluba gde radio, ko se seća isteran i iz Milana i šta je tu kompleks stvarno ne razumem.
Svašta.

ValterNBG

pre 2 godine

To je to,eto ga u Partizanu,pomocnici ZOC I Miloje koji otkazuje put u USA.Gotovi smo,vracaju se,dezintegrisace nas.Veliki je Partizan,jel tako Grobosi?

petarczv

pre 2 godine

С обзиром на играчки кадар и квалитет тима који је водио, Ђорђевић је постигао максимум максимума. Из сваког играча је извукао најбољу верзију себе.
(Анаксагора, 15. jun 2021 14:24)


Hahahahahaha a imao najskuplji tim u EK i jedan od najskupljh u EL

petarczv

pre 2 godine

Neko ko pocinje sa Bircevicem na SP ispred MVP NBA ne zasluzuje ni Crnokosu da vodi.

Bircevic ima 4 medalje sa reprezentacijom a tvoj MVP ima punu stalu konja. Ukratko.
(air jordan, 15. jun 2021 14:41)

Jeste bolji je birca i bogdan je bolji...

petarczv

pre 2 godine

Sale je tip trenera kao što su Duda i Željko, principijelan do srži, voli da ima lojalnu grupu igrača oko sebe, traži da se oni prilagode njemu i sistemu, a ne on njima i ogroman je motivator..
Malo više je tvrdoglav, stoga nije uspeo duže da se zadrži u nekoj ekipi, a istini na volju, nisu to ni bile neke ekipe, sa Bog zna kakvim budžetima..
Verujem da bi pre ostvario fajnal for EL sa Partizanom, nego recimo sa Khimkhijem ili Valensijom ili Makabijem.. takav je..
Digao je reprezentaciju iz mrtvih, iskreno, želim mu od sveg srca da do kraja karijere uzme bar EC ako ne može EL..
(vlade, 15. jun 2021 15:18)

Prva recenica pa odma glupost! A sta tek reci da je bio u ekipama koje nisu imali neke budzete!? Panata,virtus bajern sve siromah do siromaha... Hahahahahhaha

mare

pre 2 godine

(ovo je nevidjeno, 15. jun 2021 16:59)

alo nevidjeni, nije ti ovo Aba liga da neko nekom radi o glavi. Pricas o 3 evropske lige. Covek gde god da je radio, dolazio je na slavu igrackih dana uz enorman budzet i odresene ruke. Kada su ljudi uvideli njegove trenerske sposobnosti zahvalili mu se i pozdravili ga. A ta prva mesta koja navodis, Vlado Scepanovic bi sa onakvim timovima i budzetima iste rezultate imao.

Bocko

pre 2 godine

Sale nas je toliko zaduzio kao igrac, da mu se trenerske greske lako oprastaju. Jasno je da kao trener nece dostici svoju igracku karijeru, uostalom i u ostalim sportovima su to retki izuzeci. Za neuspeh na zadnjem SP podjednaku krivicu snose on ( izbor igraca i taktika ) i igraci ( polu-spremni Jokic i u losoj formi Guduric i Bjelica ).

Vuk

pre 2 godine

Dodji u Partizan i na Radonjin razanj.
(Nemanja, 15. jun 2021 14:15)
Porediti njega i Radonjica, to moze samo sezonski navijac. Radonjic je trener bez rominga. Mora jos mleka da pije da pridje Djordjevicu (za koga mislim da je prosecan trener). Vi radite apaolutno isto sto su grobari radili svojevremeno sa Duletom. Zamracenje umova. Dizanje u nebesa lokalnih/regionalnih trenera koji napolju nista uradili nisu. U ABA/KSL ligi koje su sve samo ne otvorene. I onda se neko usudi da poredi bilo kog trenera odavde sa nekim iole uspesnim trenerom u inostranstvu.
(Vuk, 15. jun 2021 14:56)

Majstore pominjes Radonjica kao trenera bez rominga a u narednoj recenici izvlacis Duleta cija je slika bukvalno u recniku pored pojma “Trener bez rominga”.Nemamo mi sta dalje da diskutujemo jer ti poznavanje kosarke nije jaca strana kao brzo pravljenje sendvica ili nosenje barjaka u prvom redu nekog skupa.
(Nemanja, 15. jun 2021 15:23)
Nisi ti brate procitao sa paznjom sta je napisano. Govorim o ostrascenosti navijaca, bukvalno ista matrica. Nisam izvukao Duleta, nego podsetio kako su navijaci Partizana svojevremeno Duleta stavljali u isti kontekst nepobedivosti. Pa svi znam sta je bilo. Dakle, molim te procitaj pazljivo ako imas strpljenja. Da se ne razbacujemo sendvicima, nisam ja u tom fazonu. Svako dobro

PERA

pre 2 godine

Koliko vidim Saleta pljuju ovi podno tenka,veliki Srbi, samozvane patriote...pljuju Srbina koji se borio za ovu zemlju, borio bez oruzja ali je svakako Srbiju zaduzio.Zasto se radujete,kakve koplekse imate pa mrzite nekog ko je prolivao znoj i za grb ove zemlje se borio.Sta vam je? Nikada ruznu rec ne bih mogao uputiti Srpskom reprenzetativcu samo zato sto je igrao u Zvezdi

Milos

pre 2 godine

Nije on napustio Virtus, vec ga je Virtus najurio cim mu se ukazala prilika. Sad jos da dodje za velike pare u instalaciju, pa je F4 ABA lige dostizan. Naravno, grobari ce da mu pokazu ljubav ko onomad kada je nosio dres Barselone.

Mile

pre 2 godine

Najvise komentara navijaca stubova srpstva ....mrze coveka iz dna duse satro pod okriljem uspeha reprezentacije ..koliko je medalja uzeo kao igrac i kao trener sa reprezentacijom u najtezim trenucima za Srbiju 90 godina ..kompleksi su cudo...nego malo je to patologija...Ko vam je kriv gde su vam Rakocevic,Bolic i ostali ..malo postovanja za Saleta..

nik

pre 2 godine

Čitam komentare i mogu samo da kažem,on je legenda kluba i kao takvog ga treba prihvatiti i poštovati,pa makar vodio Partizan u beton ligu.Daj bože da se vrati,videli biste energiju prvih navijača,a ne internet stručnjaka.Voleo bih da znam koliko vas "pljuvača" ima uspehe i rezultate poput Saleta?

ovo je nevidjeno

pre 2 godine

klasican ćelafuto...on sa tim imenom i prezimenom jedino moze da pogodi trojku u poslednjoj sekundi, ali da bude veliki trener, nikad... ima nesto i u nauci o imenima, vodite racuna o tome
(mare, 15. jun 2021 15:43)

Panatenaikos - 1.mesto delio sa Olimpijakosom (par kola pre kraja prvenstva) u trenutku kada je otpusten
Pre toga osvojen drzavni kup.
Bajern - 1.mesto Bajernom kada je otpusten (par kola pre kraja prvenstva)
Virtus - prosle godine 1.mesto kada je pocela korona (isto par kola pre kraja prvenstva)- ali Italijani nisu priznali prvo mesto
Ove godine osvojio prvo mesto.
U svim slucajevima je otpustan (kobajagi!) zbog rezultata u evropskim takmicenjima, a oni su ovakvi:
1) Panatenaikos - F8, u poslednjih 10 godina nisu imali bolji rezultat
2) Bajern - polufinale evropskog kupa, do tada nisu imali takav rezultat
3) Virtus - polufinale evropskog kupa

Ne postoji trener u Evropi koji je otpustan zbog ovakvih rezultata. Ovde nesto debelo smrdi, neko mu radi o glavi. Prvi koji mi pada na pamet je jedan zalizani gospodin kome Djordjevic nije dozvolio da se mesa u rad reprezentacije. Toliko

Laku

pre 2 godine

Vil Mosley
Vidi ovako, dve najvaznije utakmice na prvenstvu ucinak Mvp
1.Spanija- mvp iskljucen sa utakmice
2.Argentina- poceo utakmicu i znamo kako je prosao sa Skolom

onako

pre 2 godine

Kakav naslov..."Đorđević napustio Virtus"????

A dalje u tekstu "pošto mu nisu ponudili novi ugovor"...

Narodski rečeno dobio pedalu.

Nemanja

pre 2 godine

Dodji u Partizan i na Radonjin razanj.
(Nemanja, 15. jun 2021 14:15)
Porediti njega i Radonjica, to moze samo sezonski navijac. Radonjic je trener bez rominga. Mora jos mleka da pije da pridje Djordjevicu (za koga mislim da je prosecan trener). Vi radite apaolutno isto sto su grobari radili svojevremeno sa Duletom. Zamracenje umova. Dizanje u nebesa lokalnih/regionalnih trenera koji napolju nista uradili nisu. U ABA/KSL ligi koje su sve samo ne otvorene. I onda se neko usudi da poredi bilo kog trenera odavde sa nekim iole uspesnim trenerom u inostranstvu.
(Vuk, 15. jun 2021 14:56)

Majstore pominjes Radonjica kao trenera bez rominga a u narednoj recenici izvlacis Duleta cija je slika bukvalno u recniku pored pojma “Trener bez rominga”.Nemamo mi sta dalje da diskutujemo jer ti poznavanje kosarke nije jaca strana kao brzo pravljenje sendvica ili nosenje barjaka u prvom redu nekog skupa.

piki

pre 2 godine

Gde god je radio dobio otkaz.. Bajern, Panatenikos, Virtus.. Imao tim da osvoji Evroligu a nije uzeo ni cipiripi kup.. Kao igraču skidam kapu, legenda, kao trener velika prevara...

mare

pre 2 godine

klasican ćelafuto...on sa tim imenom i prezimenom jedino moze da pogodi trojku u poslednjoj sekundi, ali da bude veliki trener, nikad... ima nesto i u nauci o imenima, vodite racuna o tome

Simić

pre 2 godine

Ako Sale dodaje u Partizan znam da ce se tražiti karta više.
Dodji legendo pa neka prsti na sve strane a ja cu stati u red za sezonsku.
(dd, 15. jun 2021 15:02) 

Da, jer posebnu ljubav i poštovanje ukazali ste mu dok je kao igrač nosio dres Barselone. Verovatno da ni on taj izliv nežnosti još nije zaboravio.

vlade

pre 2 godine

Sale je tip trenera kao što su Duda i Željko, principijelan do srži, voli da ima lojalnu grupu igrača oko sebe, traži da se oni prilagode njemu i sistemu, a ne on njima i ogroman je motivator..
Malo više je tvrdoglav, stoga nije uspeo duže da se zadrži u nekoj ekipi, a istini na volju, nisu to ni bile neke ekipe, sa Bog zna kakvim budžetima..
Verujem da bi pre ostvario fajnal for EL sa Partizanom, nego recimo sa Khimkhijem ili Valensijom ili Makabijem.. takav je..
Digao je reprezentaciju iz mrtvih, iskreno, želim mu od sveg srca da do kraja karijere uzme bar EC ako ne može EL..

Vuk

pre 2 godine

Dodji u Partizan i na Radonjin razanj.
(Nemanja, 15. jun 2021 14:15)
Porediti njega i Radonjica, to moze samo sezonski navijac. Radonjic je trener bez rominga. Mora jos mleka da pije da pridje Djordjevicu (za koga mislim da je prosecan trener). Vi radite apaolutno isto sto su grobari radili svojevremeno sa Duletom. Zamracenje umova. Dizanje u nebesa lokalnih/regionalnih trenera koji napolju nista uradili nisu. U ABA/KSL ligi koje su sve samo ne otvorene. I onda se neko usudi da poredi bilo kog trenera odavde sa nekim iole uspesnim trenerom u inostranstvu.

Petar

pre 2 godine

Đorđević je veliki motivator i dobar trener, pa me zanima sledeći potez u njegovoj karijeri. Naime koliko pratim ni jedan Evroligaški klub nema slobodno mesto za trenera, najglasnije se priča da bi Barselona i Armani mogli nešto menjati, ali posle F4 i za jedne i za druge smatram da od toga neće biti ništa. Kako stvari stoje sledeće sezone bez Micića će Efes biti 30 posto lošiji tim, teško će mu pronaći odgovarajuću zamenu. Možda Makabi ili povratak u Panatenaikos ali to su samo moje pretpostavke. Da li će pokušati da za Milojevićem ode u NBA kao pomoćni trener? Svakako Đorđević će biti traženo ime ko god da bude menjao trenera u Evroligi.

Анаксагора

pre 2 godine

С обзиром на играчки кадар и квалитет тима који је водио, Ђорђевић је постигао максимум максимума. Из сваког играча је извукао најбољу верзију себе.

air jordan

pre 2 godine

Neko ko pocinje sa Bircevicem na SP ispred MVP NBA ne zasluzuje ni Crnokosu da vodi.

Bircevic ima 4 medalje sa reprezentacijom a tvoj MVP ima punu stalu konja. Ukratko.

ništa lično

pre 2 godine

Kako god izgledalo da li se igra Armaniju ili ne poštovanje za Skudeto.

Ono ipak bitno je otkaz ko zna koji put...Bayern ostavio bez EL da nisu dobili WC, evo i Virtus...priča se ponavlja a ovaj put je još gora jer Virtus je bio apsolutni favorit.

Teški su to šamari u karijeri...dato ti sve, ti se busaš da si taj a ono moša.
Odavno pišem neće ništa uraditi u trenerskoj karijeri a isto važi i za Obradović Sašu.

Prava šteta al' preko svojih limita se ne može a obojica vrlo limitirani treneri.

d drop

pre 2 godine

Глупо је и безобразно написати да се плашим да ће доћи у ККП, али то је за обије стране најреалније рјешење.

vlade

pre 2 godine

Sale je tip trenera kao što su Duda i Željko, principijelan do srži, voli da ima lojalnu grupu igrača oko sebe, traži da se oni prilagode njemu i sistemu, a ne on njima i ogroman je motivator..
Malo više je tvrdoglav, stoga nije uspeo duže da se zadrži u nekoj ekipi, a istini na volju, nisu to ni bile neke ekipe, sa Bog zna kakvim budžetima..
Verujem da bi pre ostvario fajnal for EL sa Partizanom, nego recimo sa Khimkhijem ili Valensijom ili Makabijem.. takav je..
Digao je reprezentaciju iz mrtvih, iskreno, želim mu od sveg srca da do kraja karijere uzme bar EC ako ne može EL..

Анаксагора

pre 2 godine

С обзиром на играчки кадар и квалитет тима који је водио, Ђорђевић је постигао максимум максимума. Из сваког играча је извукао најбољу верзију себе.

ništa lično

pre 2 godine

Kako god izgledalo da li se igra Armaniju ili ne poštovanje za Skudeto.

Ono ipak bitno je otkaz ko zna koji put...Bayern ostavio bez EL da nisu dobili WC, evo i Virtus...priča se ponavlja a ovaj put je još gora jer Virtus je bio apsolutni favorit.

Teški su to šamari u karijeri...dato ti sve, ti se busaš da si taj a ono moša.
Odavno pišem neće ništa uraditi u trenerskoj karijeri a isto važi i za Obradović Sašu.

Prava šteta al' preko svojih limita se ne može a obojica vrlo limitirani treneri.

ovo je nevidjeno

pre 2 godine

klasican ćelafuto...on sa tim imenom i prezimenom jedino moze da pogodi trojku u poslednjoj sekundi, ali da bude veliki trener, nikad... ima nesto i u nauci o imenima, vodite racuna o tome
(mare, 15. jun 2021 15:43)

Panatenaikos - 1.mesto delio sa Olimpijakosom (par kola pre kraja prvenstva) u trenutku kada je otpusten
Pre toga osvojen drzavni kup.
Bajern - 1.mesto Bajernom kada je otpusten (par kola pre kraja prvenstva)
Virtus - prosle godine 1.mesto kada je pocela korona (isto par kola pre kraja prvenstva)- ali Italijani nisu priznali prvo mesto
Ove godine osvojio prvo mesto.
U svim slucajevima je otpustan (kobajagi!) zbog rezultata u evropskim takmicenjima, a oni su ovakvi:
1) Panatenaikos - F8, u poslednjih 10 godina nisu imali bolji rezultat
2) Bajern - polufinale evropskog kupa, do tada nisu imali takav rezultat
3) Virtus - polufinale evropskog kupa

Ne postoji trener u Evropi koji je otpustan zbog ovakvih rezultata. Ovde nesto debelo smrdi, neko mu radi o glavi. Prvi koji mi pada na pamet je jedan zalizani gospodin kome Djordjevic nije dozvolio da se mesa u rad reprezentacije. Toliko

air jordan

pre 2 godine

Neko ko pocinje sa Bircevicem na SP ispred MVP NBA ne zasluzuje ni Crnokosu da vodi.

Bircevic ima 4 medalje sa reprezentacijom a tvoj MVP ima punu stalu konja. Ukratko.

PERA

pre 2 godine

Koliko vidim Saleta pljuju ovi podno tenka,veliki Srbi, samozvane patriote...pljuju Srbina koji se borio za ovu zemlju, borio bez oruzja ali je svakako Srbiju zaduzio.Zasto se radujete,kakve koplekse imate pa mrzite nekog ko je prolivao znoj i za grb ove zemlje se borio.Sta vam je? Nikada ruznu rec ne bih mogao uputiti Srpskom reprenzetativcu samo zato sto je igrao u Zvezdi

Petar

pre 2 godine

Đorđević je veliki motivator i dobar trener, pa me zanima sledeći potez u njegovoj karijeri. Naime koliko pratim ni jedan Evroligaški klub nema slobodno mesto za trenera, najglasnije se priča da bi Barselona i Armani mogli nešto menjati, ali posle F4 i za jedne i za druge smatram da od toga neće biti ništa. Kako stvari stoje sledeće sezone bez Micića će Efes biti 30 posto lošiji tim, teško će mu pronaći odgovarajuću zamenu. Možda Makabi ili povratak u Panatenaikos ali to su samo moje pretpostavke. Da li će pokušati da za Milojevićem ode u NBA kao pomoćni trener? Svakako Đorđević će biti traženo ime ko god da bude menjao trenera u Evroligi.

Nemanja

pre 2 godine

Dodji u Partizan i na Radonjin razanj.
(Nemanja, 15. jun 2021 14:15)
Porediti njega i Radonjica, to moze samo sezonski navijac. Radonjic je trener bez rominga. Mora jos mleka da pije da pridje Djordjevicu (za koga mislim da je prosecan trener). Vi radite apaolutno isto sto su grobari radili svojevremeno sa Duletom. Zamracenje umova. Dizanje u nebesa lokalnih/regionalnih trenera koji napolju nista uradili nisu. U ABA/KSL ligi koje su sve samo ne otvorene. I onda se neko usudi da poredi bilo kog trenera odavde sa nekim iole uspesnim trenerom u inostranstvu.
(Vuk, 15. jun 2021 14:56)

Majstore pominjes Radonjica kao trenera bez rominga a u narednoj recenici izvlacis Duleta cija je slika bukvalno u recniku pored pojma “Trener bez rominga”.Nemamo mi sta dalje da diskutujemo jer ti poznavanje kosarke nije jaca strana kao brzo pravljenje sendvica ili nosenje barjaka u prvom redu nekog skupa.

Milos

pre 2 godine

Nije on napustio Virtus, vec ga je Virtus najurio cim mu se ukazala prilika. Sad jos da dodje za velike pare u instalaciju, pa je F4 ABA lige dostizan. Naravno, grobari ce da mu pokazu ljubav ko onomad kada je nosio dres Barselone.

Vuk

pre 2 godine

Dodji u Partizan i na Radonjin razanj.
(Nemanja, 15. jun 2021 14:15)
Porediti njega i Radonjica, to moze samo sezonski navijac. Radonjic je trener bez rominga. Mora jos mleka da pije da pridje Djordjevicu (za koga mislim da je prosecan trener). Vi radite apaolutno isto sto su grobari radili svojevremeno sa Duletom. Zamracenje umova. Dizanje u nebesa lokalnih/regionalnih trenera koji napolju nista uradili nisu. U ABA/KSL ligi koje su sve samo ne otvorene. I onda se neko usudi da poredi bilo kog trenera odavde sa nekim iole uspesnim trenerom u inostranstvu.

d drop

pre 2 godine

Глупо је и безобразно написати да се плашим да ће доћи у ККП, али то је за обије стране најреалније рјешење.

piki

pre 2 godine

Gde god je radio dobio otkaz.. Bajern, Panatenikos, Virtus.. Imao tim da osvoji Evroligu a nije uzeo ni cipiripi kup.. Kao igraču skidam kapu, legenda, kao trener velika prevara...

Simić

pre 2 godine

Ako Sale dodaje u Partizan znam da ce se tražiti karta više.
Dodji legendo pa neka prsti na sve strane a ja cu stati u red za sezonsku.
(dd, 15. jun 2021 15:02) 

Da, jer posebnu ljubav i poštovanje ukazali ste mu dok je kao igrač nosio dres Barselone. Verovatno da ni on taj izliv nežnosti još nije zaboravio.

Bocko

pre 2 godine

Sale nas je toliko zaduzio kao igrac, da mu se trenerske greske lako oprastaju. Jasno je da kao trener nece dostici svoju igracku karijeru, uostalom i u ostalim sportovima su to retki izuzeci. Za neuspeh na zadnjem SP podjednaku krivicu snose on ( izbor igraca i taktika ) i igraci ( polu-spremni Jokic i u losoj formi Guduric i Bjelica ).

Mile

pre 2 godine

Najvise komentara navijaca stubova srpstva ....mrze coveka iz dna duse satro pod okriljem uspeha reprezentacije ..koliko je medalja uzeo kao igrac i kao trener sa reprezentacijom u najtezim trenucima za Srbiju 90 godina ..kompleksi su cudo...nego malo je to patologija...Ko vam je kriv gde su vam Rakocevic,Bolic i ostali ..malo postovanja za Saleta..

nik

pre 2 godine

Čitam komentare i mogu samo da kažem,on je legenda kluba i kao takvog ga treba prihvatiti i poštovati,pa makar vodio Partizan u beton ligu.Daj bože da se vrati,videli biste energiju prvih navijača,a ne internet stručnjaka.Voleo bih da znam koliko vas "pljuvača" ima uspehe i rezultate poput Saleta?

Cinik

pre 2 godine

O Sasi Djordjevicu kao igracu nema se sta reci. O njemu kao treneru mislim da navijaci Zvezde ne bi trebali da polemisu a jos manje da ga vredjaju. Tri srebra i jedna titula u Italiji, mozda je malo mozda nije ali to je osvojio. Sada ako bi smo poceli da pricamo o Sasi Obradovicu ili Radonjicu ispalo bi da se radi o zlyradosti a nije. Koliko para toliko muzike. Nekada uspete a nekada ne. Ne mozete ove trenere uporedjivati sa Zeljkom Ovradovicem, Dudom Ivkovicem, Svetislavom Pesicem ili Bozom Maljkovicem jer su to institucije. Pustite te ljude da rade, ne pljujte ih. To su odlicni treneri, nisu vrhunski ali mogu da napreduju ukoliko vise uce i steknu iskustva. Prema tome sve najlepse Sasi Djordjevicu, Sasi Obradovicu i ostalima.

onako

pre 2 godine

Kakav naslov..."Đorđević napustio Virtus"????

A dalje u tekstu "pošto mu nisu ponudili novi ugovor"...

Narodski rečeno dobio pedalu.

jeremija

pre 2 godine

@ništa lično
I gle slucajno ta "neznalica" sa reprezentacijom uzme 3 srebra,jedno cetvrto i jedno peto mesto za 5 godina i vracen kult reprezentacije.Sa druge strane pre njega bese jedan od najvecih trenera svih vremena koji za isto vreme uzme jedno srebro,jednom cetvrti,sedmi,deveti i preskocena Olipijada.A jos pre njega izmenjali se sve najveci treneri od Duleta,Zeljka,Sakote i blamaza za blamazom.Pa ako je Sale neznalica sta su onda oni?O "teranju" iz klubova da ne govorim koliko se tek tu lupeta,u sva 3 kluba(Pao,Bajern,Armani)bio prvi na tabeli u trenutku odlazaka.Jesam uvek za kritiku kada je tome mesto ali ovo sto pises jeste iskljucivo ostrasceno vredjanje na klupskoj osnovi koje u neko vreme ne bi niko dao ni pet para,nazalost suvise ste brojni i glasni i upevate da kreirate javno mnjenje koje je od petog mesta napravilo 1000 puta gori rezultat nego sva ona blamiranja,i covek je otisao sam pod pritiskom umesto da sa ovom generacijom koja je pri kraju zaokruzi ciklus,ovako se generacija na izmaku pred najvaznije globalno takmicenje mora uhodavati sa novim selektorom,i ne daj boze kiksa hoce li biti naknadne pameti kao i uvek.Prokleto klubastvo,rak rana srpskog sporta

petarczv

pre 2 godine

Sale je tip trenera kao što su Duda i Željko, principijelan do srži, voli da ima lojalnu grupu igrača oko sebe, traži da se oni prilagode njemu i sistemu, a ne on njima i ogroman je motivator..
Malo više je tvrdoglav, stoga nije uspeo duže da se zadrži u nekoj ekipi, a istini na volju, nisu to ni bile neke ekipe, sa Bog zna kakvim budžetima..
Verujem da bi pre ostvario fajnal for EL sa Partizanom, nego recimo sa Khimkhijem ili Valensijom ili Makabijem.. takav je..
Digao je reprezentaciju iz mrtvih, iskreno, želim mu od sveg srca da do kraja karijere uzme bar EC ako ne može EL..
(vlade, 15. jun 2021 15:18)

Prva recenica pa odma glupost! A sta tek reci da je bio u ekipama koje nisu imali neke budzete!? Panata,virtus bajern sve siromah do siromaha... Hahahahahhaha

mare

pre 2 godine

klasican ćelafuto...on sa tim imenom i prezimenom jedino moze da pogodi trojku u poslednjoj sekundi, ali da bude veliki trener, nikad... ima nesto i u nauci o imenima, vodite racuna o tome

Laku

pre 2 godine

Vil Mosley
Vidi ovako, dve najvaznije utakmice na prvenstvu ucinak Mvp
1.Spanija- mvp iskljucen sa utakmice
2.Argentina- poceo utakmicu i znamo kako je prosao sa Skolom

Vuk

pre 2 godine

Dodji u Partizan i na Radonjin razanj.
(Nemanja, 15. jun 2021 14:15)
Porediti njega i Radonjica, to moze samo sezonski navijac. Radonjic je trener bez rominga. Mora jos mleka da pije da pridje Djordjevicu (za koga mislim da je prosecan trener). Vi radite apaolutno isto sto su grobari radili svojevremeno sa Duletom. Zamracenje umova. Dizanje u nebesa lokalnih/regionalnih trenera koji napolju nista uradili nisu. U ABA/KSL ligi koje su sve samo ne otvorene. I onda se neko usudi da poredi bilo kog trenera odavde sa nekim iole uspesnim trenerom u inostranstvu.
(Vuk, 15. jun 2021 14:56)

Majstore pominjes Radonjica kao trenera bez rominga a u narednoj recenici izvlacis Duleta cija je slika bukvalno u recniku pored pojma “Trener bez rominga”.Nemamo mi sta dalje da diskutujemo jer ti poznavanje kosarke nije jaca strana kao brzo pravljenje sendvica ili nosenje barjaka u prvom redu nekog skupa.
(Nemanja, 15. jun 2021 15:23)
Nisi ti brate procitao sa paznjom sta je napisano. Govorim o ostrascenosti navijaca, bukvalno ista matrica. Nisam izvukao Duleta, nego podsetio kako su navijaci Partizana svojevremeno Duleta stavljali u isti kontekst nepobedivosti. Pa svi znam sta je bilo. Dakle, molim te procitaj pazljivo ako imas strpljenja. Da se ne razbacujemo sendvicima, nisam ja u tom fazonu. Svako dobro

petarczv

pre 2 godine

С обзиром на играчки кадар и квалитет тима који је водио, Ђорђевић је постигао максимум максимума. Из сваког играча је извукао најбољу верзију себе.
(Анаксагора, 15. jun 2021 14:24)


Hahahahahaha a imao najskuplji tim u EK i jedan od najskupljh u EL

mare

pre 2 godine

(ovo je nevidjeno, 15. jun 2021 16:59)

alo nevidjeni, nije ti ovo Aba liga da neko nekom radi o glavi. Pricas o 3 evropske lige. Covek gde god da je radio, dolazio je na slavu igrackih dana uz enorman budzet i odresene ruke. Kada su ljudi uvideli njegove trenerske sposobnosti zahvalili mu se i pozdravili ga. A ta prva mesta koja navodis, Vlado Scepanovic bi sa onakvim timovima i budzetima iste rezultate imao.

Mohikanac

pre 2 godine

@ovo je nevidjeno

Meni pada na pamet da je doveden u Bayern i Virtus da bi ih uveo u EL...oba puta je imao najskuplji tim u EC.
Normalno da nije doveden da osvaja nacionalne Kupove mada ima onih koji misle da je to nešto.

Takođe mi pada na pamet da je u PAO na odrešene ruke doveo Pavlović Sašu bivšeg igrača, Raduljicu i Kuzmića.
Normalno što ovde postaje popularno "osedlao ga Radonjić" dva puta, sezona za zaborav.
Igrače koliko vidimo sam bira.

Kada pogledate realno čovek ništa nije uradio zbog čega je doveden.

A te teorije zavere... normalan čovek ne zna kako da tumači...
Baš preterujete.

jarac lijan

pre 2 godine

@Straight Outta München
1.Slovenija u polufinalu osurila Spance 25 razlike,mi sa c timom,mnogi predvidjali ispadanje u prvom krugu a dosli do finala,u finalu bez pleja,izgubili na jednu loptu
2.Da,starter umesto Jokica protiv Filipina i Angole(ili je trebalo Jokica 35 minuta i protiv njih),u one dve odlucujuce nije ni igrao.Ali kad jednom nesto
3.Posvadjan sa jednim igracem koji je imao problem i sa prethodnim selektorom,jednog izostavio zbog javnog blamiranja(ovaj seirenjem nakon poraza dokazao koliko je imao pravo)
Plus nek taj Armani ima stoput zagarantovano mesto,metla protiv kvalitetnijeg tima ipak govori nesto

ValterNBG

pre 2 godine

To je to,eto ga u Partizanu,pomocnici ZOC I Miloje koji otkazuje put u USA.Gotovi smo,vracaju se,dezintegrisace nas.Veliki je Partizan,jel tako Grobosi?

petarczv

pre 2 godine

Neko ko pocinje sa Bircevicem na SP ispred MVP NBA ne zasluzuje ni Crnokosu da vodi.

Bircevic ima 4 medalje sa reprezentacijom a tvoj MVP ima punu stalu konja. Ukratko.
(air jordan, 15. jun 2021 14:41)

Jeste bolji je birca i bogdan je bolji...

BORac

pre 2 godine

Kada si kompleksaš, nema tu pomoći...Saša Djordjević, Vlade Divac, Željko Rebrača, Saša Danilović, Lončar, Paspalj, Tomašević itd. Ljudi koji su doneli najviše radosti naciji tokom mračnih 90ih...i sad će tamo neki napaljeni klinac, navijač fmp-zvezde, nekog hibrida, koji nezna šta je trokorak da priča kakav je Sale trener i igrač. Daj ti prijatelju 40 poena u finalu bilo kog takmičenja pa pričaj šta hoćeš. Čovek je rodjeni pobednik i veliki radnik i kao svaki domaći trener tvrdoglav. Pa niko od njih, ni Duda, ni Pešić, ni Maljković, a tek Žoc, ne bi ništa postigli da nisu bili takvi i tražili da se uvek diže nivo više. Hvala Bogu što sam Grobar, što sam imao prilike da bolje upoznam košarku, zbog ovih ljudi, barem znam i razumem šta znači biti šampion.

Svaki hibrid propadne, tako će biti i sa vama!!! Radujte se dok je ove vlasti...

Straight Outta München

pre 2 godine

3 srebra sa reprezentacijom, osvajao trofeje u svakom klubu i kao trener. A pljuju ga stotine ljudi koji nemaju ni 200 evra u dzepu ...
(primorska, 15. jun 2021 14:28)

Jedini trofej koji ima je ovo nebitno prvenstvo Italije, jer Armani ima licencu za Evroligu. Dakle kao trener je osvojio samo jedan trofej i redom bio najuren iz svakog kluba! Sa reprezentacijom je uspeo da izgubi finale od Slovenije, sto je prilika koja se ne propusta. Bircevic mu bio opcija pre Jokica, posvadjan sa 50% igraca.

ništa lično

pre 2 godine

@PERA
Ne razumem to "kompleksi" ili "200 evra"...

Što narod da ne komentariše kakav je trener tj prevarant?
Niko nije pomenuo kakav je igrač bio ili šta je tada radio.
Valjda ljudi smeju da primete da je blago rečeno tanak kao trener da ne ulazimo u neke grublje definicije.
Čovek isteran iz trećeg kluba gde radio, ko se seća isteran i iz Milana i šta je tu kompleks stvarno ne razumem.
Svašta.

Jole

pre 2 godine

Može on da osvoji titula koliko hoceš, ali ono što je bitno, toje, da je sa Bajernom izgubio odlučujuću utakmicu i ako je na poluvremenu vodio preko 20 razlike, mlađi Pešić ga torpedovao momentalno,od EL NIŠTA, sa Virtusom je izgubio ove godine odlučujuću utakmicu za ulazak u EL, tako da on može da osvoji prvenstva, kupove ali da dobije odlučujuću utakmicu, to će malo da pričeka, odnosno, kada nauči da vodi ekipu.

air jordan

pre 2 godine

Neko ko pocinje sa Bircevicem na SP ispred MVP NBA ne zasluzuje ni Crnokosu da vodi.

Bircevic ima 4 medalje sa reprezentacijom a tvoj MVP ima punu stalu konja. Ukratko.

ništa lično

pre 2 godine

Kako god izgledalo da li se igra Armaniju ili ne poštovanje za Skudeto.

Ono ipak bitno je otkaz ko zna koji put...Bayern ostavio bez EL da nisu dobili WC, evo i Virtus...priča se ponavlja a ovaj put je još gora jer Virtus je bio apsolutni favorit.

Teški su to šamari u karijeri...dato ti sve, ti se busaš da si taj a ono moša.
Odavno pišem neće ništa uraditi u trenerskoj karijeri a isto važi i za Obradović Sašu.

Prava šteta al' preko svojih limita se ne može a obojica vrlo limitirani treneri.

Vuk

pre 2 godine

Dodji u Partizan i na Radonjin razanj.
(Nemanja, 15. jun 2021 14:15)
Porediti njega i Radonjica, to moze samo sezonski navijac. Radonjic je trener bez rominga. Mora jos mleka da pije da pridje Djordjevicu (za koga mislim da je prosecan trener). Vi radite apaolutno isto sto su grobari radili svojevremeno sa Duletom. Zamracenje umova. Dizanje u nebesa lokalnih/regionalnih trenera koji napolju nista uradili nisu. U ABA/KSL ligi koje su sve samo ne otvorene. I onda se neko usudi da poredi bilo kog trenera odavde sa nekim iole uspesnim trenerom u inostranstvu.

Анаксагора

pre 2 godine

С обзиром на играчки кадар и квалитет тима који је водио, Ђорђевић је постигао максимум максимума. Из сваког играча је извукао најбољу верзију себе.

vlade

pre 2 godine

Sale je tip trenera kao što su Duda i Željko, principijelan do srži, voli da ima lojalnu grupu igrača oko sebe, traži da se oni prilagode njemu i sistemu, a ne on njima i ogroman je motivator..
Malo više je tvrdoglav, stoga nije uspeo duže da se zadrži u nekoj ekipi, a istini na volju, nisu to ni bile neke ekipe, sa Bog zna kakvim budžetima..
Verujem da bi pre ostvario fajnal for EL sa Partizanom, nego recimo sa Khimkhijem ili Valensijom ili Makabijem.. takav je..
Digao je reprezentaciju iz mrtvih, iskreno, želim mu od sveg srca da do kraja karijere uzme bar EC ako ne može EL..

piki

pre 2 godine

Gde god je radio dobio otkaz.. Bajern, Panatenikos, Virtus.. Imao tim da osvoji Evroligu a nije uzeo ni cipiripi kup.. Kao igraču skidam kapu, legenda, kao trener velika prevara...

Petar

pre 2 godine

Đorđević je veliki motivator i dobar trener, pa me zanima sledeći potez u njegovoj karijeri. Naime koliko pratim ni jedan Evroligaški klub nema slobodno mesto za trenera, najglasnije se priča da bi Barselona i Armani mogli nešto menjati, ali posle F4 i za jedne i za druge smatram da od toga neće biti ništa. Kako stvari stoje sledeće sezone bez Micića će Efes biti 30 posto lošiji tim, teško će mu pronaći odgovarajuću zamenu. Možda Makabi ili povratak u Panatenaikos ali to su samo moje pretpostavke. Da li će pokušati da za Milojevićem ode u NBA kao pomoćni trener? Svakako Đorđević će biti traženo ime ko god da bude menjao trenera u Evroligi.

mare

pre 2 godine

klasican ćelafuto...on sa tim imenom i prezimenom jedino moze da pogodi trojku u poslednjoj sekundi, ali da bude veliki trener, nikad... ima nesto i u nauci o imenima, vodite racuna o tome

Straight Outta München

pre 2 godine

3 srebra sa reprezentacijom, osvajao trofeje u svakom klubu i kao trener. A pljuju ga stotine ljudi koji nemaju ni 200 evra u dzepu ...
(primorska, 15. jun 2021 14:28)

Jedini trofej koji ima je ovo nebitno prvenstvo Italije, jer Armani ima licencu za Evroligu. Dakle kao trener je osvojio samo jedan trofej i redom bio najuren iz svakog kluba! Sa reprezentacijom je uspeo da izgubi finale od Slovenije, sto je prilika koja se ne propusta. Bircevic mu bio opcija pre Jokica, posvadjan sa 50% igraca.

ovo je nevidjeno

pre 2 godine

klasican ćelafuto...on sa tim imenom i prezimenom jedino moze da pogodi trojku u poslednjoj sekundi, ali da bude veliki trener, nikad... ima nesto i u nauci o imenima, vodite racuna o tome
(mare, 15. jun 2021 15:43)

Panatenaikos - 1.mesto delio sa Olimpijakosom (par kola pre kraja prvenstva) u trenutku kada je otpusten
Pre toga osvojen drzavni kup.
Bajern - 1.mesto Bajernom kada je otpusten (par kola pre kraja prvenstva)
Virtus - prosle godine 1.mesto kada je pocela korona (isto par kola pre kraja prvenstva)- ali Italijani nisu priznali prvo mesto
Ove godine osvojio prvo mesto.
U svim slucajevima je otpustan (kobajagi!) zbog rezultata u evropskim takmicenjima, a oni su ovakvi:
1) Panatenaikos - F8, u poslednjih 10 godina nisu imali bolji rezultat
2) Bajern - polufinale evropskog kupa, do tada nisu imali takav rezultat
3) Virtus - polufinale evropskog kupa

Ne postoji trener u Evropi koji je otpustan zbog ovakvih rezultata. Ovde nesto debelo smrdi, neko mu radi o glavi. Prvi koji mi pada na pamet je jedan zalizani gospodin kome Djordjevic nije dozvolio da se mesa u rad reprezentacije. Toliko

Nemanja

pre 2 godine

Dodji u Partizan i na Radonjin razanj.
(Nemanja, 15. jun 2021 14:15)
Porediti njega i Radonjica, to moze samo sezonski navijac. Radonjic je trener bez rominga. Mora jos mleka da pije da pridje Djordjevicu (za koga mislim da je prosecan trener). Vi radite apaolutno isto sto su grobari radili svojevremeno sa Duletom. Zamracenje umova. Dizanje u nebesa lokalnih/regionalnih trenera koji napolju nista uradili nisu. U ABA/KSL ligi koje su sve samo ne otvorene. I onda se neko usudi da poredi bilo kog trenera odavde sa nekim iole uspesnim trenerom u inostranstvu.
(Vuk, 15. jun 2021 14:56)

Majstore pominjes Radonjica kao trenera bez rominga a u narednoj recenici izvlacis Duleta cija je slika bukvalno u recniku pored pojma “Trener bez rominga”.Nemamo mi sta dalje da diskutujemo jer ti poznavanje kosarke nije jaca strana kao brzo pravljenje sendvica ili nosenje barjaka u prvom redu nekog skupa.

ValterNBG

pre 2 godine

To je to,eto ga u Partizanu,pomocnici ZOC I Miloje koji otkazuje put u USA.Gotovi smo,vracaju se,dezintegrisace nas.Veliki je Partizan,jel tako Grobosi?

Simić

pre 2 godine

Ako Sale dodaje u Partizan znam da ce se tražiti karta više.
Dodji legendo pa neka prsti na sve strane a ja cu stati u red za sezonsku.
(dd, 15. jun 2021 15:02) 

Da, jer posebnu ljubav i poštovanje ukazali ste mu dok je kao igrač nosio dres Barselone. Verovatno da ni on taj izliv nežnosti još nije zaboravio.

Milos

pre 2 godine

Nije on napustio Virtus, vec ga je Virtus najurio cim mu se ukazala prilika. Sad jos da dodje za velike pare u instalaciju, pa je F4 ABA lige dostizan. Naravno, grobari ce da mu pokazu ljubav ko onomad kada je nosio dres Barselone.

Mile

pre 2 godine

Najvise komentara navijaca stubova srpstva ....mrze coveka iz dna duse satro pod okriljem uspeha reprezentacije ..koliko je medalja uzeo kao igrac i kao trener sa reprezentacijom u najtezim trenucima za Srbiju 90 godina ..kompleksi su cudo...nego malo je to patologija...Ko vam je kriv gde su vam Rakocevic,Bolic i ostali ..malo postovanja za Saleta..

petarczv

pre 2 godine

С обзиром на играчки кадар и квалитет тима који је водио, Ђорђевић је постигао максимум максимума. Из сваког играча је извукао најбољу верзију себе.
(Анаксагора, 15. jun 2021 14:24)


Hahahahahaha a imao najskuplji tim u EK i jedan od najskupljh u EL

ništa lično

pre 2 godine

@PERA
Ne razumem to "kompleksi" ili "200 evra"...

Što narod da ne komentariše kakav je trener tj prevarant?
Niko nije pomenuo kakav je igrač bio ili šta je tada radio.
Valjda ljudi smeju da primete da je blago rečeno tanak kao trener da ne ulazimo u neke grublje definicije.
Čovek isteran iz trećeg kluba gde radio, ko se seća isteran i iz Milana i šta je tu kompleks stvarno ne razumem.
Svašta.

d drop

pre 2 godine

Глупо је и безобразно написати да се плашим да ће доћи у ККП, али то је за обије стране најреалније рјешење.

Laku

pre 2 godine

Vil Mosley
Vidi ovako, dve najvaznije utakmice na prvenstvu ucinak Mvp
1.Spanija- mvp iskljucen sa utakmice
2.Argentina- poceo utakmicu i znamo kako je prosao sa Skolom

petarczv

pre 2 godine

Sale je tip trenera kao što su Duda i Željko, principijelan do srži, voli da ima lojalnu grupu igrača oko sebe, traži da se oni prilagode njemu i sistemu, a ne on njima i ogroman je motivator..
Malo više je tvrdoglav, stoga nije uspeo duže da se zadrži u nekoj ekipi, a istini na volju, nisu to ni bile neke ekipe, sa Bog zna kakvim budžetima..
Verujem da bi pre ostvario fajnal for EL sa Partizanom, nego recimo sa Khimkhijem ili Valensijom ili Makabijem.. takav je..
Digao je reprezentaciju iz mrtvih, iskreno, želim mu od sveg srca da do kraja karijere uzme bar EC ako ne može EL..
(vlade, 15. jun 2021 15:18)

Prva recenica pa odma glupost! A sta tek reci da je bio u ekipama koje nisu imali neke budzete!? Panata,virtus bajern sve siromah do siromaha... Hahahahahhaha

BORac

pre 2 godine

Kada si kompleksaš, nema tu pomoći...Saša Djordjević, Vlade Divac, Željko Rebrača, Saša Danilović, Lončar, Paspalj, Tomašević itd. Ljudi koji su doneli najviše radosti naciji tokom mračnih 90ih...i sad će tamo neki napaljeni klinac, navijač fmp-zvezde, nekog hibrida, koji nezna šta je trokorak da priča kakav je Sale trener i igrač. Daj ti prijatelju 40 poena u finalu bilo kog takmičenja pa pričaj šta hoćeš. Čovek je rodjeni pobednik i veliki radnik i kao svaki domaći trener tvrdoglav. Pa niko od njih, ni Duda, ni Pešić, ni Maljković, a tek Žoc, ne bi ništa postigli da nisu bili takvi i tražili da se uvek diže nivo više. Hvala Bogu što sam Grobar, što sam imao prilike da bolje upoznam košarku, zbog ovih ljudi, barem znam i razumem šta znači biti šampion.

Svaki hibrid propadne, tako će biti i sa vama!!! Radujte se dok je ove vlasti...

Jole

pre 2 godine

Može on da osvoji titula koliko hoceš, ali ono što je bitno, toje, da je sa Bajernom izgubio odlučujuću utakmicu i ako je na poluvremenu vodio preko 20 razlike, mlađi Pešić ga torpedovao momentalno,od EL NIŠTA, sa Virtusom je izgubio ove godine odlučujuću utakmicu za ulazak u EL, tako da on može da osvoji prvenstva, kupove ali da dobije odlučujuću utakmicu, to će malo da pričeka, odnosno, kada nauči da vodi ekipu.

Bocko

pre 2 godine

Sale nas je toliko zaduzio kao igrac, da mu se trenerske greske lako oprastaju. Jasno je da kao trener nece dostici svoju igracku karijeru, uostalom i u ostalim sportovima su to retki izuzeci. Za neuspeh na zadnjem SP podjednaku krivicu snose on ( izbor igraca i taktika ) i igraci ( polu-spremni Jokic i u losoj formi Guduric i Bjelica ).

PERA

pre 2 godine

Koliko vidim Saleta pljuju ovi podno tenka,veliki Srbi, samozvane patriote...pljuju Srbina koji se borio za ovu zemlju, borio bez oruzja ali je svakako Srbiju zaduzio.Zasto se radujete,kakve koplekse imate pa mrzite nekog ko je prolivao znoj i za grb ove zemlje se borio.Sta vam je? Nikada ruznu rec ne bih mogao uputiti Srpskom reprenzetativcu samo zato sto je igrao u Zvezdi

mare

pre 2 godine

(ovo je nevidjeno, 15. jun 2021 16:59)

alo nevidjeni, nije ti ovo Aba liga da neko nekom radi o glavi. Pricas o 3 evropske lige. Covek gde god da je radio, dolazio je na slavu igrackih dana uz enorman budzet i odresene ruke. Kada su ljudi uvideli njegove trenerske sposobnosti zahvalili mu se i pozdravili ga. A ta prva mesta koja navodis, Vlado Scepanovic bi sa onakvim timovima i budzetima iste rezultate imao.

jarac lijan

pre 2 godine

@Straight Outta München
1.Slovenija u polufinalu osurila Spance 25 razlike,mi sa c timom,mnogi predvidjali ispadanje u prvom krugu a dosli do finala,u finalu bez pleja,izgubili na jednu loptu
2.Da,starter umesto Jokica protiv Filipina i Angole(ili je trebalo Jokica 35 minuta i protiv njih),u one dve odlucujuce nije ni igrao.Ali kad jednom nesto
3.Posvadjan sa jednim igracem koji je imao problem i sa prethodnim selektorom,jednog izostavio zbog javnog blamiranja(ovaj seirenjem nakon poraza dokazao koliko je imao pravo)
Plus nek taj Armani ima stoput zagarantovano mesto,metla protiv kvalitetnijeg tima ipak govori nesto

jeremija

pre 2 godine

@ništa lično
I gle slucajno ta "neznalica" sa reprezentacijom uzme 3 srebra,jedno cetvrto i jedno peto mesto za 5 godina i vracen kult reprezentacije.Sa druge strane pre njega bese jedan od najvecih trenera svih vremena koji za isto vreme uzme jedno srebro,jednom cetvrti,sedmi,deveti i preskocena Olipijada.A jos pre njega izmenjali se sve najveci treneri od Duleta,Zeljka,Sakote i blamaza za blamazom.Pa ako je Sale neznalica sta su onda oni?O "teranju" iz klubova da ne govorim koliko se tek tu lupeta,u sva 3 kluba(Pao,Bajern,Armani)bio prvi na tabeli u trenutku odlazaka.Jesam uvek za kritiku kada je tome mesto ali ovo sto pises jeste iskljucivo ostrasceno vredjanje na klupskoj osnovi koje u neko vreme ne bi niko dao ni pet para,nazalost suvise ste brojni i glasni i upevate da kreirate javno mnjenje koje je od petog mesta napravilo 1000 puta gori rezultat nego sva ona blamiranja,i covek je otisao sam pod pritiskom umesto da sa ovom generacijom koja je pri kraju zaokruzi ciklus,ovako se generacija na izmaku pred najvaznije globalno takmicenje mora uhodavati sa novim selektorom,i ne daj boze kiksa hoce li biti naknadne pameti kao i uvek.Prokleto klubastvo,rak rana srpskog sporta

onako

pre 2 godine

Kakav naslov..."Đorđević napustio Virtus"????

A dalje u tekstu "pošto mu nisu ponudili novi ugovor"...

Narodski rečeno dobio pedalu.

Mohikanac

pre 2 godine

@ovo je nevidjeno

Meni pada na pamet da je doveden u Bayern i Virtus da bi ih uveo u EL...oba puta je imao najskuplji tim u EC.
Normalno da nije doveden da osvaja nacionalne Kupove mada ima onih koji misle da je to nešto.

Takođe mi pada na pamet da je u PAO na odrešene ruke doveo Pavlović Sašu bivšeg igrača, Raduljicu i Kuzmića.
Normalno što ovde postaje popularno "osedlao ga Radonjić" dva puta, sezona za zaborav.
Igrače koliko vidimo sam bira.

Kada pogledate realno čovek ništa nije uradio zbog čega je doveden.

A te teorije zavere... normalan čovek ne zna kako da tumači...
Baš preterujete.

nik

pre 2 godine

Čitam komentare i mogu samo da kažem,on je legenda kluba i kao takvog ga treba prihvatiti i poštovati,pa makar vodio Partizan u beton ligu.Daj bože da se vrati,videli biste energiju prvih navijača,a ne internet stručnjaka.Voleo bih da znam koliko vas "pljuvača" ima uspehe i rezultate poput Saleta?

Cinik

pre 2 godine

O Sasi Djordjevicu kao igracu nema se sta reci. O njemu kao treneru mislim da navijaci Zvezde ne bi trebali da polemisu a jos manje da ga vredjaju. Tri srebra i jedna titula u Italiji, mozda je malo mozda nije ali to je osvojio. Sada ako bi smo poceli da pricamo o Sasi Obradovicu ili Radonjicu ispalo bi da se radi o zlyradosti a nije. Koliko para toliko muzike. Nekada uspete a nekada ne. Ne mozete ove trenere uporedjivati sa Zeljkom Ovradovicem, Dudom Ivkovicem, Svetislavom Pesicem ili Bozom Maljkovicem jer su to institucije. Pustite te ljude da rade, ne pljujte ih. To su odlicni treneri, nisu vrhunski ali mogu da napreduju ukoliko vise uce i steknu iskustva. Prema tome sve najlepse Sasi Djordjevicu, Sasi Obradovicu i ostalima.

Vuk

pre 2 godine

Dodji u Partizan i na Radonjin razanj.
(Nemanja, 15. jun 2021 14:15)
Porediti njega i Radonjica, to moze samo sezonski navijac. Radonjic je trener bez rominga. Mora jos mleka da pije da pridje Djordjevicu (za koga mislim da je prosecan trener). Vi radite apaolutno isto sto su grobari radili svojevremeno sa Duletom. Zamracenje umova. Dizanje u nebesa lokalnih/regionalnih trenera koji napolju nista uradili nisu. U ABA/KSL ligi koje su sve samo ne otvorene. I onda se neko usudi da poredi bilo kog trenera odavde sa nekim iole uspesnim trenerom u inostranstvu.
(Vuk, 15. jun 2021 14:56)

Majstore pominjes Radonjica kao trenera bez rominga a u narednoj recenici izvlacis Duleta cija je slika bukvalno u recniku pored pojma “Trener bez rominga”.Nemamo mi sta dalje da diskutujemo jer ti poznavanje kosarke nije jaca strana kao brzo pravljenje sendvica ili nosenje barjaka u prvom redu nekog skupa.
(Nemanja, 15. jun 2021 15:23)
Nisi ti brate procitao sa paznjom sta je napisano. Govorim o ostrascenosti navijaca, bukvalno ista matrica. Nisam izvukao Duleta, nego podsetio kako su navijaci Partizana svojevremeno Duleta stavljali u isti kontekst nepobedivosti. Pa svi znam sta je bilo. Dakle, molim te procitaj pazljivo ako imas strpljenja. Da se ne razbacujemo sendvicima, nisam ja u tom fazonu. Svako dobro

petarczv

pre 2 godine

Neko ko pocinje sa Bircevicem na SP ispred MVP NBA ne zasluzuje ni Crnokosu da vodi.

Bircevic ima 4 medalje sa reprezentacijom a tvoj MVP ima punu stalu konja. Ukratko.
(air jordan, 15. jun 2021 14:41)

Jeste bolji je birca i bogdan je bolji...