Djapetooo
pre 5 godina
Ako je tako, onda je to najnesportskija moguca odluka i za najzescu je osudu, a nikako razumevanje.
Petak, 11.06.2021.
09:00
Legendarni Mats Vilander izneo je mišljenje zašto se Rodžer Federer povukao sa Rolan Garosa.
IMAGE SOURCE
pre 5 godina
Ako je tako, onda je to najnesportskija moguca odluka i za najzescu je osudu, a nikako razumevanje.
pre 5 godina
Федерер је одустао и још из једног разлога. Не само да је хтео да избегне пораз од Новака, који би био неминован, већ се повукао пред меч са Беретинијем, да би додатно отежао Новаку, што је донекле и успео, јер је Беретини имао три слободна дана пре меча са Ђоковићем, а Новак један, што је требало да допринесе узбудљивијем и неизвеснијем мечу, што је он на крају и био. Федереру није само био циљ да избегне Ђоковића, него и да Ђоковићу отежа даљи пробој кроз турнир и његово евентуално освајање, што говори о томе какав је то човек.
(Kralj mača, 11. jun 2021 12:21)
Naravno, Nemačka /švajcarska/smradina!!!:((()
pre 5 godina
PeMzija...jbg.
pre 5 godina
Mats,ne cujemo te ,sta kazes o Rafi ?
pre 5 godina
Neka je uradio Mats.
pre 5 godina
Izgubio bi prvo od Matea B. tako da Nole nije bio problem ….
pre 5 godina
опа, и Матс га је провалио
pre 5 godina
Ovo nije vest, svako je odmah ukapirao o cemu se radi.
pre 5 godina
Pošto je Federer to uradio onda je ok. Da je Novak to uradio,bio bi razapet. Vilander je ser...
pre 5 godina
Pa to Vilanderu Mate. To i mi pricamo vec vise od deceniju. Pokazao je to i sa dzempercicem a i sad.
Dali mu redovne musterije koje je mlatio unazad 15 god ne bi li povratio samopouzdanje. Jos su trebali dovesti Ceha (vjecitog luzera) iz penzije ali valjda nije pristao, ko zna.
Nadao se da ce Nole da kiksne pa kad vec nije nema druge. Sve cisto po ugovoru, potpisao da ce malo da se igra pa da ide preko kanala "jerbo" to mu je omiljeni turnir.
Kako takav da bude najveci?
Moze ali jedino po "gracioznosti". Predlozi ATP-u da uvede i Umjetnicki Dojam kao kategoriju (da ucestvuje sa 80%) u konacnom zbiru
pre 5 godina
Treba imati malo mozga da bi neke stvari bije jasnije.
Nadal i Federer imaju po 20GS, i tebi nije jasna konekcija između RF povlačenja i Nadala?
Jedina osoba koja može, i koja je pobedila Nadala na RG ( sem Soderlinga ) je Đoković.
On ima najveće šanse da SPREČI Nadala u tome da prestigne Federera po broju GS titula.
Onda sledi pitanje, šta je bitnije RF, broj GS ili H2H sa Novakom?
Milion puta je bitnije broj GS titula, pa shodno tome nema logike da je Federer hteo da oteža Novaku posao, jer Nole je ponavljam jedini koji ima šanse da spreči Rafu da postane REKORDER I DA VODI po br GS trofeja.
Kad već kalkulišete sa bezbroj teorija, i ova moja nije nelogična.
(5ar, 11. jun 2021 13:00)
Ne, nije mi jasna, zato sto je ovo Rolan Garos, gde nikave kalkulacije ne vrede protiv Nadala i čisto su gubljenje vremena. Jedino sto je ovde sigurno jeste da je Federer izbegao uvećanje negataivnog skora protiv Djokovica.
PS Takodje, Federeru i ne bi bilo toliko strasno da ga Nadal prestigne, iz njegovih izjava se jasno vidi da mu je mnogo veća opsesija da ga Djokovic ne prestigne. Mozes biti siguran da ce večeras navijati za Nadala.
pre 5 godina
Čisto sumnjam da bi prošao Beretinija, a Nole bi isfilcovao teren sa njim
pre 5 godina
Tako da meni nije jasno kako si ti povezao Nadala sa ovim Federerovim povlačenjem.
(Mare, 11. jun 2021 11:43)
Treba imati malo mozga da bi neke stvari bije jasnije.
Nadal i Federer imaju po 20GS, i tebi nije jasna konekcija između RF povlačenja i Nadala?
Jedina osoba koja može, i koja je pobedila Nadala na RG ( sem Soderlinga ) je Đoković.
On ima najveće šanse da SPREČI Nadala u tome da prestigne Federera po broju GS titula.
Onda sledi pitanje, šta je bitnije RF, broj GS ili H2H sa Novakom?
Milion puta je bitnije broj GS titula, pa shodno tome nema logike da je Federer hteo da oteža Novaku posao, jer Nole je ponavljam jedini koji ima šanse da spreči Rafu da postane REKORDER I DA VODI po br GS trofeja.
Kad već kalkulišete sa bezbroj teorija, i ova moja nije nelogična.
pre 5 godina
To je taj gojat......legenda. Na žalost Novak dolazi iz male nebitne zemlje tako da će oni uvek nešto izmisliti da ostane iza ove dvojice.
pre 5 godina
Džaba mu sve. Na Vimbldonu neće dalje od trećeg kola. Može prva dva kola neke kfalifikante na iskustvo da dobije. Biće tu suza
pre 5 godina
Федерер је одустао и још из једног разлога. Не само да је хтео да избегне пораз од Новака, који би био неминован, већ се повукао пред меч са Беретинијем, да би додатно отежао Новаку, што је донекле и успео, јер је Беретини имао три слободна дана пре меча са Ђоковићем, а Новак један, што је требало да допринесе узбудљивијем и неизвеснијем мечу, што је он на крају и био. Федереру није само био циљ да избегне Ђоковића, него и да Ђоковићу отежа даљи пробој кроз турнир и његово евентуално освајање, што говори о томе какав је то човек.
pre 5 godina
Predao Beretiniju jer nije poneo dzemper u Pariz. Tacka
pre 5 godina
Neka odustane i od Vimbldona i tu ce izgubiti od Djokovica. I nije mu prvi put da bezi sa turnira od Djokovica.
pre 5 godina
Fedi je ovde došao kao turist, prošetao se malo na terenu, napunio baterije i samopouzdanje. Pravi godišnji odmor.
pre 5 godina
Ne bi Feđo imao šanse ni protiv Berrettinia a kamoli protiv Noleta. Nije mu prvi put da kukavički pobjegne, sjećamo se kad je pobjegao od Noleta sa finala Mastersa a samo par dana kasnije igrao finale Davis kupa. Sramotno je odustati bez povrede a trebalo bi biti i kažnjivo.
pre 5 godina
Tipicno za Vilandera, prvo kaze nesto na granici provokativnosti. Ubrzo shvati da je preterao, sledi korekcija do neprepoznatljivosti osnovnog komentara.
pre 5 godina
Ne razumem logiku.
Znači RF je hteo da oteža Novaku, sa odmornim Beretinijem, kako Nole ne bi osvojio 19 GS, ali nije hteo da otežava Nadalu koji će ga prestići sa 21GS ako pobedi umornog Novaka? Znači Federeru nije bitno što će Nadal da ga prestigne u najbitnijem parametru za GOATA,, koliko mu je bitno da ne odigra meč sa Novakom? hahaha
pre 5 godina
Nemoj da lupas
pre 5 godina
Nekada ozloglašeni, sada je legendarni Mats Vilander.. :) ruku na srce, Mats već godinama izveštava sasvim objektivno i daje vrlo precizne analize. Nikome nije naklonjen, a Novaka veoma poštuje.
pre 5 godina
Vrlo glupa izjava Vilandera.Federer ne bi mogao da prođe do četvrtfinala,jer bi ga Beretini sigurno eliminisao.
(zvezdoprc, 11. jun 2021 10:02)
Federer na terenu nije izgledao kao neko ko ima bilo kakvih problema za fizickom spremom ili nekom povredom. Nije postojala neka realna vanredna situacija da se tako povuce sa turnira. Bio je potpuno spreman za sledece kolo, i ne vidim zasto ne bi mogao da pobedi Beretinija. Preventivno se povukao da ne stigne do djokovica, nema tu nikakve teroije zavere, pogotovo jer je to radio vise puta.
pre 5 godina
pravo u cenrar
pre 5 godina
Jasno je da je Rodzerovo vreme proslo i da je sada samo pitanje kada ce ga Novak i Rafa prestici.Ovo sto on radi je samo obaveza prema sponzorima od kojih je uzeo velike pare ali postavlja se pitanje da li njemau ovo treba, da se na kraju karijere blamira tako sto ga pobedjuju nizeplasirani igraci.dakle,oitanje jeneda li ce ga nego kada ce ga Novak i rafa prestici a to sto se on ne miri sa tim,njegov je problem
pre 5 godina
Ене, видећете ви када ве мој Ноло све победи. Амин!
pre 5 godina
Mislim da nije sportski da se posle pobede u narednoj rundi uopšte ne pojaviš, a nije u pitanju povreda. Po ovome Federer je već tu odluku doneo i pre nego što je pobedio Kepfera. Ne bi bilo loše da u takvim slučajevima teniser koji je izgubio ipak prođe dalje nešto slično kao i kvalifikant koji dobije priliku da igra u glavnom žrebu turnira, jer je neko od učesnika odustao. I baš me interesuje šta bi se komentarisalo da ovako nešto uradi neko drugi, a ne Federer. Za kraj Vilander je u pravu Federer nikako ne može da ponese da izgubi od Novaka, od Nadala i nekog drugog je ok. Sujeta je čudo.
pre 5 godina
Nema nista bednije nego nemati osecaj za meru i ne znati kad je dosta. Tenis nije boks pa da u 45-oj mozes odraditi mec za titulu i imati sanse (lucky punch). Na GS moras pobediti 7 protivnika, uzeti 21 set i imati bezbroj dobrih poteza a tu godine igraju svoju ulogu.
pre 5 godina
Evo ga pitanje za konačni odgovor: da je Federer bio u drugoj polovini žreba, dakle ne u ovoj u kojoj su Novak i Nadal, da li bi u istom ovom trenutku odustao?
Ako je odgovor DA, onda OK, čovek ima svoj neki plan i radi po tome. Ipak, mislim da je odgovor NE, tada bi nastavio, pa kako bude.
pre 5 godina
@ Istrebljivac Vonjevina
Šone, kad ćeš u Jagodinu da ti skinemo te bradavice sa lica o trošku fonda?
pre 5 godina
Na wimbledon-u nece daleko dogurati. Sve ima svoj kraj.
pre 5 godina
Koliko tenisa, toliko kombinatorike i propagande kod Federera , ceo monopol, nije to samo sport!
pre 5 godina
Ne razumem logiku.
Znači RF je hteo da oteža Novaku, sa odmornim Beretinijem, kako Nole ne bi osvojio 19 GS, ali nije hteo da otežava Nadalu koji će ga prestići sa 21GS ako pobedi umornog Novaka? Znači Federeru nije bitno što će Nadal da ga prestigne u najbitnijem parametru za GOATA,, koliko mu je bitno da ne odigra meč sa Novakom? hahaha
(5ar, 11. jun 2021 11:04)
Za logiku ti treba malo mozga. Federerov protivnik posle Bertinija bi bio Djoković i Federer je zbog sebe hteo da izbegne direktan sudar sa njim i verovatni poraz i uvećanje negativnog skora protiv Djokovića. Plus se bojao da ne pogorša ionako rovito koleno.
Dakle nema apsolutno nikakve veze sa Nadalom niti Federer taktizira zbog Nadala niti ima ikakve logike da to radi na turniru koji Nadal osvaja 90%.
Tako da meni nije jasno kako si ti povezao Nadala sa ovim Federerovim povlačenjem.
pre 5 godina
U fudbali ili kosarci te izbace iz lige ako ne izadjes na mec i dobijes srasticne novcane kazne.
Pogledajte sta uradiae onoj maloj Japanki sao zato sto nije htjela izaci na intervju pislije meca, rastrgli je prijetnjama eliminacije i sa istalih GS u paketu.
A BOZANSTVO moze i da ne izadje na mec ili napusti turnir kad mu se svidi. SRAMOTA!
pre 5 godina
To je jasno ko dan. Federer bezi od Noleta unazad nekoliko godina.
pre 5 godina
Možda ima vatre u očima, ali je nema u nogama.
Bez obzira na sve, starina se još ne predaje.
pre 5 godina
Wilander pogodio u srž kao i obično.
pre 5 godina
Ене, мој Ноло ће ве победи све!
pre 5 godina
Jes da dodje do cetvrtfinala, pa da se Novak izdire na njega. šta mu to treba pod stare dane
(Povetarac, 11. jun 2021 10:46)
Mozda bi se Nole drao ma njega ali bi ga polivao.za sigurno
pre 5 godina
Izbacio bi njega i Beretini...
pre 5 godina
isto će biti u Wimlbonu...
pre 5 godina
Da se Đoković povukao iz takvih razloga osuli bi paljbu po njemu ali kada to uradi Federer onda je to svima okej... Ej došao čovek na Grend Slem da odigra nekoliko mečeva, da uhvati ritam ?? SRAMOTA !! Organizatori treba da ga kazne zbog toga
pre 5 godina
Federer je poslušao savet svog nešto starijeg kolege Broja Jedan: "Kaniš li pobijediti, ne smiješ izgubiti". Izbjegao je poraz, dakle je pobijedio.
Vilander je iz te iste cvjećare, dapače da se pravi blesav.
pre 5 godina
Jasno ko' dan.
pre 5 godina
Vilander brani Federera jer je očigledno ovaj pustio odmornog Italijana na Novaka. Tačno je da je kalkulisao i da je manje loše da se uplašio Novaka nego da je hteo putem odmornog Matea da izbaci konkurenciju za najveći broj GS. Odavno je on za penziju da ga ne žuljaju ova dvojica.
pre 5 godina
Jedini igrac od njih trojice koji sa tim stvarima nije kalkulisao je Djokovic. Nije namerno gubio da izbegne Nadala ili Federera jer misli da ce da izgubi od njih, da ne kvari skor. Za Federera vec postoji na desetine primera da je to uradio na samom turniru, a Nadal preskoci polovinu turnira na betonu, tu je ustedeo desetak poraza od djokovica.
pre 5 godina
Realno , da je Federer odlučio da igra sa Bertinijem, doživeo bi poraz. Bertini bi Federera isprašio sa onom igrom koju je igrao protiv Djokovića u dva seta... A kad bi došao treći set, Fedex ne bi imao snage za preokret (koji je Nole odigrao majstorski...)
Tako da kako god, Fedex bi bio počišćen u 4 kolu...
pre 5 godina
Kao da je dete. Svašta. Sad treba da tuzi Vilandera.
(PiŽon, 11. jun 2021 10:49)
За шта да га тужи? Федерер је сам пре неки дан изјавио да не може да победи Новака. Додатно је није у реду што је свесно омогућио да му директан такмац за Гоата (Новак) игра са што одморнијим противником. Не би било поштено ни према Надалу да је Новаку предао. Све у свему, кукавички, лицемерно, неспортски, прорачунато. Уместо да понесе свој крст и изађе на терен.
pre 5 godina
Federer ne bi ni Beretinija prosao, do Djokovica ni stigao ne bi.
pre 5 godina
Bedan kraj jedne velike karijere! Kad pohlepa vodi coveka i ne zna kad je vreme za povlacenje, onda se stvari zavrsavaju ovako!
pre 5 godina
Nemoguće... Kaiser Roger, King Roger i Jumko plaču već 5 dana.
pre 5 godina
Na srpskom portalu, srpske navijace srpskog tenisera koji je najbolji na svetu neko naziva Nolomanima?
Sta su onda oni koji navijaju za ove strance i iz inata pisu?
pre 5 godina
Kad bi svi tako razmisljali Nadalu i Novaku bi onda 90% igrača predavalo mečeve odmah, jer objekitvo nemaju šanse za pobedom, ali sportski je izaći i dati sve od sebe i kad si slabiji.
pre 5 godina
Miševi u rupu! 🤣
pre 5 godina
„...i moguće je da bi ga Srbin ubedljivo savladao. To pre Vimbldona nije želeo“
Pa dobro za 2-3 nedelje izmlatiće ga onda tamo, još sladje, još bolnije... ;)
pre 5 godina
Sto bi bilo lepo da se ponovi finale Vimbldona 2019 uz isti scenario. Jeste da sam tad hteo da vrisnem od napetosti, ali je vredelo....
Bolje Nole da ga tako posalje u penziju, a ne da ga odere 3:0 i da ga ubije u pojam za sva vremena. Da mu ne padne na pamet ni autom vise da prodje pored teniskog terena
pre 5 godina
I kažu Federer najbolji svih vremena...obična prevara i ništa više,
povlačenje sa turnira, manipulant i kalkulant...
pre 5 godina
Jes da dodje do cetvrtfinala, pa da se Novak izdire na njega. šta mu to treba pod stare dane
pre 5 godina
Teoreticari zavere, vidite kako to ide u civilizovanom svetu?? Kazes sto mislis. Nisu svi protiv Noloa nego kazu kako misle.Ne verujem da su Svajcarci sada u vanrednim stanju zbog ove izjave.
pre 5 godina
Vrlo glupa izjava Vilandera.Federer ne bi mogao da prođe do četvrtfinala,jer bi ga Beretini sigurno eliminisao.
(zvezdoprc, 11. jun 2021 10:02)
Predao je i zbog toga da bi Beretini bio odmoran.
pre 5 godina
Ne bi ni stigao do Novaka, njegv plan je bio jos pakleniji da pusti odmornog Berentinija na "umornog"Novaka.Eto je je visestruki dobitnik nagrade za fer pley.
pre 5 godina
Konačno da se Srbi slože sa Vilanderom.
pre 5 godina
Nije baš realno da bi Federer pobedio Beretinija. Ovako mu je lepše, povukao se neporažen.Možda mu je to dobro zbog Vimbldona, mada ne verujem da ima snage da tamo ide do kraja. Kako reče Vilander, vatre ima, ali ne verujem da je to dovoljno. Uostalom, uskoro ćemo saznati.
pre 5 godina
Aj bogati nije mu prvi put da.
pre 5 godina
Rodžer Federer veliki neprijatelj nebeskog naroda.
pre 5 godina
Sta prica ovaj lik? Je li moguce ovo? U redu je pokazat da si kukavica
pre 5 godina
Nije mu prvi put..
pre 5 godina
Pobediće ga Novak i na Vimbldonu osim ako organizacija nešto ne napravi za kraj karijere
pre 5 godina
tacno
pre 5 godina
Dobro sto je neko to javno primetio. Samo kako je to dobra odluka Matse? To je sebicna odluka koja moze biti dobra samo za njega i njegov ego, ali ne moze biti dobra odluka za tenis i za navijace.... a ovo drugo je kriterijum koji treba nas da interesuje.
pre 5 godina
Nije hteo da izgubi od
pre 5 godina
Miševi u rupu! 🤣
(Ale, 11. jun 2021 10:03) # Link komentara, нису то мишеви то су пацовчине штеточине , одмах ће да се јави онај искомплексирани Р. трули ћетник....
pre 5 godina
Kao da je dete. Svašta. Sad treba da tuzi Vilandera.
pre 5 godina
@ Zoran YNWA
Gledajte tenis danas, uzivajte. Malo pozitivne energije dobro dodje nasuprot mrznji nebitnog pojedinca od rane zore. Ako je potrebno i malo lekova i puno tecnosti.
pre 5 godina
Iz kola u kolo dolaze sve tezi protivnici, Federer bi se povukao ma ko ga cekao u dva naredna kola, Novak je pride neprelazna prepreka. Sa Beretinijem tu i tamo, mozda bi imao neke sanse, ali tesko da bi ga dobio u tri seta, za vise setova realno nije u stanju, ne samo zbog kolena, on nije dovoljno spreman, nece biti ni na Vimbldonu. Rodžer vise nikad nece imati dovoljno energije da stigne do finala GS turnira, godine su to brajko moj.
pre 5 godina
Toliko o poštenju I hrabrosti dotičnog... Kalkulant klasični...
pre 5 godina
Da je ovo Djokovic uradio razapeli bi ga po svim novinama
pre 5 godina
Nolomani, spustite se na zemlju, oladite glave! Čovek je i rekao jos pre turnira da nije spreman za obojicu, obzirom na godine a pogotovu posle dve operacije zbog kojih je toliko pauzirao! Sram vas bre bilo, zavist je bolest!
pre 5 godina
Vrlo glupa izjava Vilandera.Federer ne bi mogao da prođe do četvrtfinala,jer bi ga Beretini sigurno eliminisao.
(zvezdoprc, 11. jun 2021 10:02)
Sugosloven ne lupaj...
pre 5 godina
Federer je postao sprdnja teniser. To njegovi potezi govore.
pre 5 godina
Meni nešto drugo nije jasno. "Bila mu je potrebna pobeda, bio mu je bitan trijumf zbog samopouzdanja. On je bio tamo po hladnoj ponoći, u teškom duelu... Ljudi ne mogu da shvate kako mu je iznutra." Znači Federu treba pobeda a Novaku ne treba? Federer je bio tamo do ponoći a Novak nije? Federer je imao težak duel a Novak nije? Ljudi ne mogu da shvate kako je Federeru dok sa druge strane nije bitno kako je Novaku? Da li sam samo ja ovde izvukao neko veličanje Federera? Federu treba pobeda, igra do ponoći, ljudi ne znaju kako mu je. A kad u istim tim islovima, dva dana kasnije, Novak nakon pobede sve to (težak duel, ponoć, pobeda, megdan sa Nadalom) izbaci iz sebe onda se javljaju stručnjaci da procenjuju njegovo mentalno stanje. Znači, Federera ćemo da razumemo za sve šta uradi i za sve ćemo naći opravdanje, dok za Novaka ništa od toga ne važi.
pre 5 godina
federer bi izgubio od italijana 3:0 za max dva sata.
pre 5 godina
Vrlo glupa izjava Vilandera.Federer ne bi mogao da prođe do četvrtfinala,jer bi ga Beretini sigurno eliminisao.
pre 5 godina
jaooo matse pravo u centar
pre 5 godina
Kakve nebuloze priča ovaj čovek…
pre 5 godina
Izbacio bi ga 3 0 Beretini...tako da...
pre 5 godina
Može biti, ali ne mora da je 100% tako. Fed, Rafa i Cipi čak i nisu gledali prethodni Novakov meč nego je:
1.Rafa igrao domine (dosadilo čoveku "Ne ljuti se čoveče", a i počeo da gubi u tome)
2.Fed otišao u lokalni restoran na tombolu-navikao bar nešto da pobedi(dosadilo mu da pravi sa klincima "Lego" dvorac-za uzrast do 7 godina)
3.Cipi kontaktirao Kirjosa preko društvenih mreža sa tuđeg profila na temu "Kako iznervirani Novaka ili Rafu u finalu"
pre 5 godina
zna vilander sta prica!...osim kada prica negativno o novaku - tada pojma nema
pre 5 godina
To je baš šampionski, povučeš se da ne bi izgubio...
pre 5 godina
Crno je crno, a belo je belo. Najzad neko da to kaže, a svi vide i ćute jer se na "božanstvo" ne sme huliti.
pre 5 godina
Oće da kaže da je Federer lagao da je dva puta operisao koleno, da mišići i strukture kolena nisu spremni za kontinuirani napor u meču protiv Beretinija, i to nakon maratona protiv Kepfera... ne znam samo ko normalan veruje u to.
pre 5 godina
Tuzan potez jednog vrhunskog sportiste
pre 5 godina
Nece ga izbeci na Vimbldonu hahahahahah
pre 5 godina
U redu je da ga voli, simpatise, obozava... ali da opravdava taj kukavicki postupak ?! Ma dajjjj
pre 5 godina
Да је Новак овако одустао, "то му не би било ок" сигурно
(камени, 11. jun 2021 09:22)
Eh da je samo da mu ne bi bilo okej. Pa Novak se povredi na GS, odigra ceo mec sa povredom i naredni mec izadje i preda nakon borbe i kad shvati da stvarno vise ne moze pa Vilander i ostali kazu kako se Novak nije poneo sportski, kako folira, kako ne razumeju Novakovo prenemaganje.
Dakle Federer se povuče sa GS jer ga mrzi da igra i taktizira i to je sve super.
Djoković krv propiša na terenu, igra do zadnjeg atoma snage, e on se prenemaže, stalno nesto kuka, sramota je za tenis itd.
pre 5 godina
Замислите да је ово урадио Ноле. Или Медведев. Или ма ко ко није ЊИХОВ. Растргли би их ти тамо медији.
pre 5 godina
Federer ni u ludilu ne bi dobio Beretinija.
pre 5 godina
Upravo je to i meni palo na pamet ali nije ni bitno toliko.
pre 5 godina
Samo zamisljam, da je Djokovic uradio ovo sta je Federer uradio, to bi bilo drvlje i kamenje, malo ko sa zapada je ovo iskritikovao, retki su.
pre 5 godina
Tačno tako, a šta bi bilo drugo. Treba pobediti slabije, od boljeg pobeći i ući u legendu.
pre 5 godina
Pa svi ti znaju. Uf, ala si "strucnjak".
pre 5 godina
Beretini bi razmontirao Federera, ako ćemo realno.
pre 5 godina
Federer, ma ne verujem, ipak je on kralj ferpleja....ccc......
pre 5 godina
Rodja je igrao perfektno, izgubio bi od Novaka sigurno ali igrao je odlicno stvarno.Ni jedan problem nisam video i nije smeo da odustane a da pritom nije povredjen.Mogao je Novak da odustane jer je Nadal favorit, jer Novak danas gubi prednost u medjusobnom skoru bice nereseno onda gubi bitku za finale i zaostaje u trci za GS trofeje ako izgubi.Nadal ima 13 RG nema niakakv pritisak i ako izgubi opet ima neoboriv rekord, meni bi se smucilo da osvajam toliko puta isti turnir, to jasno goviri da je to njegov teren, njegova podloga i da Novak mora biti 100% da bi ga dobio a to je dovoljno.Samo da nema straha i padova u igri.Nadal je ranjiv i Novak to zna jer ga je lomio mnogo puta.Pritisak ce biti Novakov najveci neprijatelj i publika 90% ali to njega motivise, samo dok probije led
pre 5 godina
A kako je to Federer znao da će Novak proći Musetija? Mali je dobio prva dva seta i bio na putu da izbaci Novaka. Niti je bio siguran da bi pobedio Beretinija, niti da će Novak 100% proći Musetija. Bežanje i predaja iz kalkulantskih razloga nikad nije bilo Federerova opcija, nikad u karijeri nije predao meč, to su radili neki drugi teniseri. Vilander se malo zaigrao, nije prvi put.
pre 5 godina
Да је Новак овако одустао, "то му не би било ок" сигурно
pre 5 godina
Kukavica
pre 5 godina
Preterano s... Stanislave!
pre 5 godina
Aoooooo... sad će plačicava da plače kući!
pre 5 godina
Zalosno je gledati Federera kako merka jos jedan GS. Kao lopov iz mraka ceka priliku.
pre 5 godina
Ne bi on ni dosao do Djokovića.
pre 5 godina
Pa to svi znaju i vrapci na grani da je pobegao samo da ne bi bio savladan i ponizen od Novaka. I bio bi jos negativnih skor u njihovim međusobnim susretima. Ponasa se kao hijena ovaj Federer meni se nikad nije svidelo kao čovek i lik. Imao je sreće sto je u početku svoje karijere imao slabu konkurenciju i osvojio te GS kasnije uz dolazak Rafe i Novaka sveo je to na minimum. Davno sam rekao bice treći svih vremena neminovno da ga ova dvojica prestižnu.
pre 5 godina
Konacno neka pametna od silnih "strucnjaka":)
pre 5 godina
Uz malu digresiju na ovaj komentar Vilandera. Federer ne bi pobedio ni Beretinija u to sam siguran .
pre 5 godina
koliki su to kompleksi!!
pre 5 godina
veliki federer ima iskonski strah..
od Najveceg tenisera svih vremena!
realno, gospodski je zbrisao..?
traume su teske, previse za starog gospodina..
pre 5 godina
Nadal bezi od Djokovica na betonu, a Federer je poceo svuda da bezi :D
pre 5 godina
Mislim da nije korektno zauzeti mesto na GS i u odredjenom trenutku se povuci.To je njegovo pravo i to je dozvoljeno,ali ako je u pitanju ulazak u ritam meceva igraju se i turniri iz serije 250 i to je mogao tamo da uradi,ali treba postovati njega zbog svega sto je dao tenisu koji ne bi bio takav sport da njega nije bilo.Neka radi svako onako kako misli da je ispravno.
pre 5 godina
Čak i da ima istine u ovome, moguće da delimično i ima...primetno je kako priklanjanje Novaka Lacoste jatu napravilo od Vilandera klasičnog bota. Srećno danas Novače, neću te gledati jer sam baksuz, kad te gledam gubiš redovno, kad propustim dobijaš...pa da ti ne smetam.
pre 5 godina
Sve tacno.
Federer hoce da bude bar treci svih vremena i ne trebaju mu porazi od 2:6, 1:6, 0:6 od boljeg od sebe.
A tako bi bilo. Gem - dva, manje - vise.
pre 5 godina
Tipičnih 2 u 1. Predao italijanu i poslao ga odmornog na Đokovića. Kvarno do bola. I na kraju godine dobije nagradu za fer plej.
To je naravno mogao da uradi ove godine, jer mu je sistem bodovanja u vreme kovida išao na ruku. Naredne, kada bude daleko od prvih 10 na rang listi će biti druga priča.
pre 5 godina
Pa da....kukavica.
pre 5 godina
Da je Novak odustao na isti način kao ova primadona, digla bi se hajka neviđena, kritičari bi od ATP tražili da kazne Novaka i da mu oduzmu novac od nagrade. Potpisujem
pre 5 godina
Ako bi to djokovic uradio onda bi bilo mnogo kritika i doslo bi do toga da mu se oduzimo licenca za igranje.
pre 5 godina
Trebao je odigrati protiv Talijana i epski izgubiti ili pobijediti u 5 setova i onda predati bez borbe Novaku. To bi bilo "cool" i taj bi potez izazvao masovno negodovanje/pljuvanje (fanatičnih) navijača Đokovića...
pre 5 godina
Beretini bi razmontirao Federera, ako ćemo realno.
pre 5 godina
To je baš šampionski, povučeš se da ne bi izgubio...
pre 5 godina
Federer ni u ludilu ne bi dobio Beretinija.
pre 5 godina
Замислите да је ово урадио Ноле. Или Медведев. Или ма ко ко није ЊИХОВ. Растргли би их ти тамо медији.
pre 5 godina
Uz malu digresiju na ovaj komentar Vilandera. Federer ne bi pobedio ni Beretinija u to sam siguran .
pre 5 godina
Nece ga izbeci na Vimbldonu hahahahahah
pre 5 godina
Да је Новак овако одустао, "то му не би било ок" сигурно
pre 5 godina
Crno je crno, a belo je belo. Najzad neko da to kaže, a svi vide i ćute jer se na "božanstvo" ne sme huliti.
pre 5 godina
Da je Novak odustao na isti način kao ova primadona, digla bi se hajka neviđena, kritičari bi od ATP tražili da kazne Novaka i da mu oduzmu novac od nagrade. Potpisujem
pre 5 godina
Kukavica
pre 5 godina
Ne bi on ni dosao do Djokovića.
pre 5 godina
veliki federer ima iskonski strah..
od Najveceg tenisera svih vremena!
realno, gospodski je zbrisao..?
traume su teske, previse za starog gospodina..
pre 5 godina
Čak i da ima istine u ovome, moguće da delimično i ima...primetno je kako priklanjanje Novaka Lacoste jatu napravilo od Vilandera klasičnog bota. Srećno danas Novače, neću te gledati jer sam baksuz, kad te gledam gubiš redovno, kad propustim dobijaš...pa da ti ne smetam.
pre 5 godina
Federer, ma ne verujem, ipak je on kralj ferpleja....ccc......
pre 5 godina
Nadal bezi od Djokovica na betonu, a Federer je poceo svuda da bezi :D
pre 5 godina
Tipičnih 2 u 1. Predao italijanu i poslao ga odmornog na Đokovića. Kvarno do bola. I na kraju godine dobije nagradu za fer plej.
To je naravno mogao da uradi ove godine, jer mu je sistem bodovanja u vreme kovida išao na ruku. Naredne, kada bude daleko od prvih 10 na rang listi će biti druga priča.
pre 5 godina
Izbacio bi ga 3 0 Beretini...tako da...
pre 5 godina
Meni nešto drugo nije jasno. "Bila mu je potrebna pobeda, bio mu je bitan trijumf zbog samopouzdanja. On je bio tamo po hladnoj ponoći, u teškom duelu... Ljudi ne mogu da shvate kako mu je iznutra." Znači Federu treba pobeda a Novaku ne treba? Federer je bio tamo do ponoći a Novak nije? Federer je imao težak duel a Novak nije? Ljudi ne mogu da shvate kako je Federeru dok sa druge strane nije bitno kako je Novaku? Da li sam samo ja ovde izvukao neko veličanje Federera? Federu treba pobeda, igra do ponoći, ljudi ne znaju kako mu je. A kad u istim tim islovima, dva dana kasnije, Novak nakon pobede sve to (težak duel, ponoć, pobeda, megdan sa Nadalom) izbaci iz sebe onda se javljaju stručnjaci da procenjuju njegovo mentalno stanje. Znači, Federera ćemo da razumemo za sve šta uradi i za sve ćemo naći opravdanje, dok za Novaka ništa od toga ne važi.
pre 5 godina
U redu je da ga voli, simpatise, obozava... ali da opravdava taj kukavicki postupak ?! Ma dajjjj
pre 5 godina
Pa to svi znaju i vrapci na grani da je pobegao samo da ne bi bio savladan i ponizen od Novaka. I bio bi jos negativnih skor u njihovim međusobnim susretima. Ponasa se kao hijena ovaj Federer meni se nikad nije svidelo kao čovek i lik. Imao je sreće sto je u početku svoje karijere imao slabu konkurenciju i osvojio te GS kasnije uz dolazak Rafe i Novaka sveo je to na minimum. Davno sam rekao bice treći svih vremena neminovno da ga ova dvojica prestižnu.
pre 5 godina
Да је Новак овако одустао, "то му не би било ок" сигурно
(камени, 11. jun 2021 09:22)
Eh da je samo da mu ne bi bilo okej. Pa Novak se povredi na GS, odigra ceo mec sa povredom i naredni mec izadje i preda nakon borbe i kad shvati da stvarno vise ne moze pa Vilander i ostali kazu kako se Novak nije poneo sportski, kako folira, kako ne razumeju Novakovo prenemaganje.
Dakle Federer se povuče sa GS jer ga mrzi da igra i taktizira i to je sve super.
Djoković krv propiša na terenu, igra do zadnjeg atoma snage, e on se prenemaže, stalno nesto kuka, sramota je za tenis itd.
pre 5 godina
Samo zamisljam, da je Djokovic uradio ovo sta je Federer uradio, to bi bilo drvlje i kamenje, malo ko sa zapada je ovo iskritikovao, retki su.
pre 5 godina
Sve tacno.
Federer hoce da bude bar treci svih vremena i ne trebaju mu porazi od 2:6, 1:6, 0:6 od boljeg od sebe.
A tako bi bilo. Gem - dva, manje - vise.
pre 5 godina
Pobediće ga Novak i na Vimbldonu osim ako organizacija nešto ne napravi za kraj karijere
pre 5 godina
Pa da....kukavica.
pre 5 godina
Da je ovo Djokovic uradio razapeli bi ga po svim novinama
pre 5 godina
I kažu Federer najbolji svih vremena...obična prevara i ništa više,
povlačenje sa turnira, manipulant i kalkulant...
pre 5 godina
Ne bi ni stigao do Novaka, njegv plan je bio jos pakleniji da pusti odmornog Berentinija na "umornog"Novaka.Eto je je visestruki dobitnik nagrade za fer pley.
pre 5 godina
Nije mu prvi put..
pre 5 godina
koliki su to kompleksi!!
pre 5 godina
Ako bi to djokovic uradio onda bi bilo mnogo kritika i doslo bi do toga da mu se oduzimo licenca za igranje.
pre 5 godina
Na srpskom portalu, srpske navijace srpskog tenisera koji je najbolji na svetu neko naziva Nolomanima?
Sta su onda oni koji navijaju za ove strance i iz inata pisu?
pre 5 godina
Izbacio bi njega i Beretini...
pre 5 godina
Može biti, ali ne mora da je 100% tako. Fed, Rafa i Cipi čak i nisu gledali prethodni Novakov meč nego je:
1.Rafa igrao domine (dosadilo čoveku "Ne ljuti se čoveče", a i počeo da gubi u tome)
2.Fed otišao u lokalni restoran na tombolu-navikao bar nešto da pobedi(dosadilo mu da pravi sa klincima "Lego" dvorac-za uzrast do 7 godina)
3.Cipi kontaktirao Kirjosa preko društvenih mreža sa tuđeg profila na temu "Kako iznervirani Novaka ili Rafu u finalu"
pre 5 godina
Rodja je igrao perfektno, izgubio bi od Novaka sigurno ali igrao je odlicno stvarno.Ni jedan problem nisam video i nije smeo da odustane a da pritom nije povredjen.Mogao je Novak da odustane jer je Nadal favorit, jer Novak danas gubi prednost u medjusobnom skoru bice nereseno onda gubi bitku za finale i zaostaje u trci za GS trofeje ako izgubi.Nadal ima 13 RG nema niakakv pritisak i ako izgubi opet ima neoboriv rekord, meni bi se smucilo da osvajam toliko puta isti turnir, to jasno goviri da je to njegov teren, njegova podloga i da Novak mora biti 100% da bi ga dobio a to je dovoljno.Samo da nema straha i padova u igri.Nadal je ranjiv i Novak to zna jer ga je lomio mnogo puta.Pritisak ce biti Novakov najveci neprijatelj i publika 90% ali to njega motivise, samo dok probije led
pre 5 godina
Zalosno je gledati Federera kako merka jos jedan GS. Kao lopov iz mraka ceka priliku.
pre 5 godina
federer bi izgubio od italijana 3:0 za max dva sata.
pre 5 godina
Ne bi Feđo imao šanse ni protiv Berrettinia a kamoli protiv Noleta. Nije mu prvi put da kukavički pobjegne, sjećamo se kad je pobjegao od Noleta sa finala Mastersa a samo par dana kasnije igrao finale Davis kupa. Sramotno je odustati bez povrede a trebalo bi biti i kažnjivo.
pre 5 godina
Tuzan potez jednog vrhunskog sportiste
pre 5 godina
Mislim da nije korektno zauzeti mesto na GS i u odredjenom trenutku se povuci.To je njegovo pravo i to je dozvoljeno,ali ako je u pitanju ulazak u ritam meceva igraju se i turniri iz serije 250 i to je mogao tamo da uradi,ali treba postovati njega zbog svega sto je dao tenisu koji ne bi bio takav sport da njega nije bilo.Neka radi svako onako kako misli da je ispravno.
pre 5 godina
Dobro sto je neko to javno primetio. Samo kako je to dobra odluka Matse? To je sebicna odluka koja moze biti dobra samo za njega i njegov ego, ali ne moze biti dobra odluka za tenis i za navijace.... a ovo drugo je kriterijum koji treba nas da interesuje.
pre 5 godina
„...i moguće je da bi ga Srbin ubedljivo savladao. To pre Vimbldona nije želeo“
Pa dobro za 2-3 nedelje izmlatiće ga onda tamo, još sladje, još bolnije... ;)
pre 5 godina
Kad bi svi tako razmisljali Nadalu i Novaku bi onda 90% igrača predavalo mečeve odmah, jer objekitvo nemaju šanse za pobedom, ali sportski je izaći i dati sve od sebe i kad si slabiji.
pre 5 godina
Jes da dodje do cetvrtfinala, pa da se Novak izdire na njega. šta mu to treba pod stare dane
pre 5 godina
Toliko o poštenju I hrabrosti dotičnog... Kalkulant klasični...
pre 5 godina
Federer je postao sprdnja teniser. To njegovi potezi govore.
pre 5 godina
Nemoguće... Kaiser Roger, King Roger i Jumko plaču već 5 dana.
pre 5 godina
Konačno da se Srbi slože sa Vilanderom.
pre 5 godina
Bedan kraj jedne velike karijere! Kad pohlepa vodi coveka i ne zna kad je vreme za povlacenje, onda se stvari zavrsavaju ovako!
pre 5 godina
Tačno tako, a šta bi bilo drugo. Treba pobediti slabije, od boljeg pobeći i ući u legendu.
pre 5 godina
Konacno neka pametna od silnih "strucnjaka":)
pre 5 godina
Vrlo glupa izjava Vilandera.Federer ne bi mogao da prođe do četvrtfinala,jer bi ga Beretini sigurno eliminisao.
(zvezdoprc, 11. jun 2021 10:02)
Predao je i zbog toga da bi Beretini bio odmoran.
pre 5 godina
Sta prica ovaj lik? Je li moguce ovo? U redu je pokazat da si kukavica
pre 5 godina
To je taj gojat......legenda. Na žalost Novak dolazi iz male nebitne zemlje tako da će oni uvek nešto izmisliti da ostane iza ove dvojice.
pre 5 godina
Džaba mu sve. Na Vimbldonu neće dalje od trećeg kola. Može prva dva kola neke kfalifikante na iskustvo da dobije. Biće tu suza
pre 5 godina
Upravo je to i meni palo na pamet ali nije ni bitno toliko.
pre 5 godina
Iz kola u kolo dolaze sve tezi protivnici, Federer bi se povukao ma ko ga cekao u dva naredna kola, Novak je pride neprelazna prepreka. Sa Beretinijem tu i tamo, mozda bi imao neke sanse, ali tesko da bi ga dobio u tri seta, za vise setova realno nije u stanju, ne samo zbog kolena, on nije dovoljno spreman, nece biti ni na Vimbldonu. Rodžer vise nikad nece imati dovoljno energije da stigne do finala GS turnira, godine su to brajko moj.
pre 5 godina
Федерер је одустао и још из једног разлога. Не само да је хтео да избегне пораз од Новака, који би био неминован, већ се повукао пред меч са Беретинијем, да би додатно отежао Новаку, што је донекле и успео, јер је Беретини имао три слободна дана пре меча са Ђоковићем, а Новак један, што је требало да допринесе узбудљивијем и неизвеснијем мечу, што је он на крају и био. Федереру није само био циљ да избегне Ђоковића, него и да Ђоковићу отежа даљи пробој кроз турнир и његово евентуално освајање, што говори о томе какав је то човек.
pre 5 godina
Nije baš realno da bi Federer pobedio Beretinija. Ovako mu je lepše, povukao se neporažen.Možda mu je to dobro zbog Vimbldona, mada ne verujem da ima snage da tamo ide do kraja. Kako reče Vilander, vatre ima, ali ne verujem da je to dovoljno. Uostalom, uskoro ćemo saznati.
pre 5 godina
jaooo matse pravo u centar
pre 5 godina
Aoooooo... sad će plačicava da plače kući!
pre 5 godina
Sto bi bilo lepo da se ponovi finale Vimbldona 2019 uz isti scenario. Jeste da sam tad hteo da vrisnem od napetosti, ali je vredelo....
Bolje Nole da ga tako posalje u penziju, a ne da ga odere 3:0 i da ga ubije u pojam za sva vremena. Da mu ne padne na pamet ni autom vise da prodje pored teniskog terena
pre 5 godina
Mislim da nije sportski da se posle pobede u narednoj rundi uopšte ne pojaviš, a nije u pitanju povreda. Po ovome Federer je već tu odluku doneo i pre nego što je pobedio Kepfera. Ne bi bilo loše da u takvim slučajevima teniser koji je izgubio ipak prođe dalje nešto slično kao i kvalifikant koji dobije priliku da igra u glavnom žrebu turnira, jer je neko od učesnika odustao. I baš me interesuje šta bi se komentarisalo da ovako nešto uradi neko drugi, a ne Federer. Za kraj Vilander je u pravu Federer nikako ne može da ponese da izgubi od Novaka, od Nadala i nekog drugog je ok. Sujeta je čudo.
pre 5 godina
Federer ne bi ni Beretinija prosao, do Djokovica ni stigao ne bi.
pre 5 godina
Vrlo glupa izjava Vilandera.Federer ne bi mogao da prođe do četvrtfinala,jer bi ga Beretini sigurno eliminisao.
(zvezdoprc, 11. jun 2021 10:02)
Federer na terenu nije izgledao kao neko ko ima bilo kakvih problema za fizickom spremom ili nekom povredom. Nije postojala neka realna vanredna situacija da se tako povuce sa turnira. Bio je potpuno spreman za sledece kolo, i ne vidim zasto ne bi mogao da pobedi Beretinija. Preventivno se povukao da ne stigne do djokovica, nema tu nikakve teroije zavere, pogotovo jer je to radio vise puta.
pre 5 godina
Pa svi ti znaju. Uf, ala si "strucnjak".
pre 5 godina
isto će biti u Wimlbonu...
pre 5 godina
Neka odustane i od Vimbldona i tu ce izgubiti od Djokovica. I nije mu prvi put da bezi sa turnira od Djokovica.
pre 5 godina
Aj bogati nije mu prvi put da.
pre 5 godina
Nekada ozloglašeni, sada je legendarni Mats Vilander.. :) ruku na srce, Mats već godinama izveštava sasvim objektivno i daje vrlo precizne analize. Nikome nije naklonjen, a Novaka veoma poštuje.
pre 5 godina
U fudbali ili kosarci te izbace iz lige ako ne izadjes na mec i dobijes srasticne novcane kazne.
Pogledajte sta uradiae onoj maloj Japanki sao zato sto nije htjela izaci na intervju pislije meca, rastrgli je prijetnjama eliminacije i sa istalih GS u paketu.
A BOZANSTVO moze i da ne izadje na mec ili napusti turnir kad mu se svidi. SRAMOTA!
pre 5 godina
tacno
pre 5 godina
Tipicno za Vilandera, prvo kaze nesto na granici provokativnosti. Ubrzo shvati da je preterao, sledi korekcija do neprepoznatljivosti osnovnog komentara.
pre 5 godina
Pošto je Federer to uradio onda je ok. Da je Novak to uradio,bio bi razapet. Vilander je ser...
pre 5 godina
zna vilander sta prica!...osim kada prica negativno o novaku - tada pojma nema
pre 5 godina
Vrlo glupa izjava Vilandera.Federer ne bi mogao da prođe do četvrtfinala,jer bi ga Beretini sigurno eliminisao.
pre 5 godina
Jasno je da je Rodzerovo vreme proslo i da je sada samo pitanje kada ce ga Novak i Rafa prestici.Ovo sto on radi je samo obaveza prema sponzorima od kojih je uzeo velike pare ali postavlja se pitanje da li njemau ovo treba, da se na kraju karijere blamira tako sto ga pobedjuju nizeplasirani igraci.dakle,oitanje jeneda li ce ga nego kada ce ga Novak i rafa prestici a to sto se on ne miri sa tim,njegov je problem
pre 5 godina
Miševi u rupu! 🤣
pre 5 godina
@ Zoran YNWA
Gledajte tenis danas, uzivajte. Malo pozitivne energije dobro dodje nasuprot mrznji nebitnog pojedinca od rane zore. Ako je potrebno i malo lekova i puno tecnosti.
pre 5 godina
Jedini igrac od njih trojice koji sa tim stvarima nije kalkulisao je Djokovic. Nije namerno gubio da izbegne Nadala ili Federera jer misli da ce da izgubi od njih, da ne kvari skor. Za Federera vec postoji na desetine primera da je to uradio na samom turniru, a Nadal preskoci polovinu turnira na betonu, tu je ustedeo desetak poraza od djokovica.
pre 5 godina
Jes da dodje do cetvrtfinala, pa da se Novak izdire na njega. šta mu to treba pod stare dane
(Povetarac, 11. jun 2021 10:46)
Mozda bi se Nole drao ma njega ali bi ga polivao.za sigurno
pre 5 godina
Pa to Vilanderu Mate. To i mi pricamo vec vise od deceniju. Pokazao je to i sa dzempercicem a i sad.
Dali mu redovne musterije koje je mlatio unazad 15 god ne bi li povratio samopouzdanje. Jos su trebali dovesti Ceha (vjecitog luzera) iz penzije ali valjda nije pristao, ko zna.
Nadao se da ce Nole da kiksne pa kad vec nije nema druge. Sve cisto po ugovoru, potpisao da ce malo da se igra pa da ide preko kanala "jerbo" to mu je omiljeni turnir.
Kako takav da bude najveci?
Moze ali jedino po "gracioznosti". Predlozi ATP-u da uvede i Umjetnicki Dojam kao kategoriju (da ucestvuje sa 80%) u konacnom zbiru
pre 5 godina
Predao Beretiniju jer nije poneo dzemper u Pariz. Tacka
pre 5 godina
Kao da je dete. Svašta. Sad treba da tuzi Vilandera.
(PiŽon, 11. jun 2021 10:49)
За шта да га тужи? Федерер је сам пре неки дан изјавио да не може да победи Новака. Додатно је није у реду што је свесно омогућио да му директан такмац за Гоата (Новак) игра са што одморнијим противником. Не би било поштено ни према Надалу да је Новаку предао. Све у свему, кукавички, лицемерно, неспортски, прорачунато. Уместо да понесе свој крст и изађе на терен.
pre 5 godina
Treba imati malo mozga da bi neke stvari bije jasnije.
Nadal i Federer imaju po 20GS, i tebi nije jasna konekcija između RF povlačenja i Nadala?
Jedina osoba koja može, i koja je pobedila Nadala na RG ( sem Soderlinga ) je Đoković.
On ima najveće šanse da SPREČI Nadala u tome da prestigne Federera po broju GS titula.
Onda sledi pitanje, šta je bitnije RF, broj GS ili H2H sa Novakom?
Milion puta je bitnije broj GS titula, pa shodno tome nema logike da je Federer hteo da oteža Novaku posao, jer Nole je ponavljam jedini koji ima šanse da spreči Rafu da postane REKORDER I DA VODI po br GS trofeja.
Kad već kalkulišete sa bezbroj teorija, i ova moja nije nelogična.
(5ar, 11. jun 2021 13:00)
Ne, nije mi jasna, zato sto je ovo Rolan Garos, gde nikave kalkulacije ne vrede protiv Nadala i čisto su gubljenje vremena. Jedino sto je ovde sigurno jeste da je Federer izbegao uvećanje negataivnog skora protiv Djokovica.
PS Takodje, Federeru i ne bi bilo toliko strasno da ga Nadal prestigne, iz njegovih izjava se jasno vidi da mu je mnogo veća opsesija da ga Djokovic ne prestigne. Mozes biti siguran da ce večeras navijati za Nadala.
pre 5 godina
Ne razumem logiku.
Znači RF je hteo da oteža Novaku, sa odmornim Beretinijem, kako Nole ne bi osvojio 19 GS, ali nije hteo da otežava Nadalu koji će ga prestići sa 21GS ako pobedi umornog Novaka? Znači Federeru nije bitno što će Nadal da ga prestigne u najbitnijem parametru za GOATA,, koliko mu je bitno da ne odigra meč sa Novakom? hahaha
pre 5 godina
Ovo nije vest, svako je odmah ukapirao o cemu se radi.
pre 5 godina
опа, и Матс га је провалио
pre 5 godina
Čisto sumnjam da bi prošao Beretinija, a Nole bi isfilcovao teren sa njim
pre 5 godina
Možda ima vatre u očima, ali je nema u nogama.
Bez obzira na sve, starina se još ne predaje.
pre 5 godina
Kao da je dete. Svašta. Sad treba da tuzi Vilandera.
pre 5 godina
Teoreticari zavere, vidite kako to ide u civilizovanom svetu?? Kazes sto mislis. Nisu svi protiv Noloa nego kazu kako misle.Ne verujem da su Svajcarci sada u vanrednim stanju zbog ove izjave.
pre 5 godina
Preterano s... Stanislave!
pre 5 godina
Koliko tenisa, toliko kombinatorike i propagande kod Federera , ceo monopol, nije to samo sport!
pre 5 godina
Jasno ko' dan.
pre 5 godina
Kakve nebuloze priča ovaj čovek…
pre 5 godina
Rodžer Federer veliki neprijatelj nebeskog naroda.
pre 5 godina
A kako je to Federer znao da će Novak proći Musetija? Mali je dobio prva dva seta i bio na putu da izbaci Novaka. Niti je bio siguran da bi pobedio Beretinija, niti da će Novak 100% proći Musetija. Bežanje i predaja iz kalkulantskih razloga nikad nije bilo Federerova opcija, nikad u karijeri nije predao meč, to su radili neki drugi teniseri. Vilander se malo zaigrao, nije prvi put.
pre 5 godina
Ne razumem logiku.
Znači RF je hteo da oteža Novaku, sa odmornim Beretinijem, kako Nole ne bi osvojio 19 GS, ali nije hteo da otežava Nadalu koji će ga prestići sa 21GS ako pobedi umornog Novaka? Znači Federeru nije bitno što će Nadal da ga prestigne u najbitnijem parametru za GOATA,, koliko mu je bitno da ne odigra meč sa Novakom? hahaha
(5ar, 11. jun 2021 11:04)
Za logiku ti treba malo mozga. Federerov protivnik posle Bertinija bi bio Djoković i Federer je zbog sebe hteo da izbegne direktan sudar sa njim i verovatni poraz i uvećanje negativnog skora protiv Djokovića. Plus se bojao da ne pogorša ionako rovito koleno.
Dakle nema apsolutno nikakve veze sa Nadalom niti Federer taktizira zbog Nadala niti ima ikakve logike da to radi na turniru koji Nadal osvaja 90%.
Tako da meni nije jasno kako si ti povezao Nadala sa ovim Federerovim povlačenjem.
pre 5 godina
Izgubio bi prvo od Matea B. tako da Nole nije bio problem ….
pre 5 godina
Da se Đoković povukao iz takvih razloga osuli bi paljbu po njemu ali kada to uradi Federer onda je to svima okej... Ej došao čovek na Grend Slem da odigra nekoliko mečeva, da uhvati ritam ?? SRAMOTA !! Organizatori treba da ga kazne zbog toga
pre 5 godina
Federer je poslušao savet svog nešto starijeg kolege Broja Jedan: "Kaniš li pobijediti, ne smiješ izgubiti". Izbjegao je poraz, dakle je pobijedio.
Vilander je iz te iste cvjećare, dapače da se pravi blesav.
pre 5 godina
Oće da kaže da je Federer lagao da je dva puta operisao koleno, da mišići i strukture kolena nisu spremni za kontinuirani napor u meču protiv Beretinija, i to nakon maratona protiv Kepfera... ne znam samo ko normalan veruje u to.
pre 5 godina
Evo ga pitanje za konačni odgovor: da je Federer bio u drugoj polovini žreba, dakle ne u ovoj u kojoj su Novak i Nadal, da li bi u istom ovom trenutku odustao?
Ako je odgovor DA, onda OK, čovek ima svoj neki plan i radi po tome. Ipak, mislim da je odgovor NE, tada bi nastavio, pa kako bude.
pre 5 godina
Nema nista bednije nego nemati osecaj za meru i ne znati kad je dosta. Tenis nije boks pa da u 45-oj mozes odraditi mec za titulu i imati sanse (lucky punch). Na GS moras pobediti 7 protivnika, uzeti 21 set i imati bezbroj dobrih poteza a tu godine igraju svoju ulogu.
pre 5 godina
Ене, мој Ноло ће ве победи све!
pre 5 godina
Trebao je odigrati protiv Talijana i epski izgubiti ili pobijediti u 5 setova i onda predati bez borbe Novaku. To bi bilo "cool" i taj bi potez izazvao masovno negodovanje/pljuvanje (fanatičnih) navijača Đokovića...
pre 5 godina
Miševi u rupu! 🤣
(Ale, 11. jun 2021 10:03) # Link komentara, нису то мишеви то су пацовчине штеточине , одмах ће да се јави онај искомплексирани Р. трули ћетник....
pre 5 godina
Nije hteo da izgubi od
pre 5 godina
To je jasno ko dan. Federer bezi od Noleta unazad nekoliko godina.
pre 5 godina
Nolomani, spustite se na zemlju, oladite glave! Čovek je i rekao jos pre turnira da nije spreman za obojicu, obzirom na godine a pogotovu posle dve operacije zbog kojih je toliko pauzirao! Sram vas bre bilo, zavist je bolest!
pre 5 godina
Vrlo glupa izjava Vilandera.Federer ne bi mogao da prođe do četvrtfinala,jer bi ga Beretini sigurno eliminisao.
(zvezdoprc, 11. jun 2021 10:02)
Sugosloven ne lupaj...
pre 5 godina
pravo u cenrar
pre 5 godina
Realno , da je Federer odlučio da igra sa Bertinijem, doživeo bi poraz. Bertini bi Federera isprašio sa onom igrom koju je igrao protiv Djokovića u dva seta... A kad bi došao treći set, Fedex ne bi imao snage za preokret (koji je Nole odigrao majstorski...)
Tako da kako god, Fedex bi bio počišćen u 4 kolu...
pre 5 godina
Vilander brani Federera jer je očigledno ovaj pustio odmornog Italijana na Novaka. Tačno je da je kalkulisao i da je manje loše da se uplašio Novaka nego da je hteo putem odmornog Matea da izbaci konkurenciju za najveći broj GS. Odavno je on za penziju da ga ne žuljaju ova dvojica.
pre 5 godina
Fedi je ovde došao kao turist, prošetao se malo na terenu, napunio baterije i samopouzdanje. Pravi godišnji odmor.
pre 5 godina
Mats,ne cujemo te ,sta kazes o Rafi ?
pre 5 godina
Na wimbledon-u nece daleko dogurati. Sve ima svoj kraj.
pre 5 godina
Tako da meni nije jasno kako si ti povezao Nadala sa ovim Federerovim povlačenjem.
(Mare, 11. jun 2021 11:43)
Treba imati malo mozga da bi neke stvari bije jasnije.
Nadal i Federer imaju po 20GS, i tebi nije jasna konekcija između RF povlačenja i Nadala?
Jedina osoba koja može, i koja je pobedila Nadala na RG ( sem Soderlinga ) je Đoković.
On ima najveće šanse da SPREČI Nadala u tome da prestigne Federera po broju GS titula.
Onda sledi pitanje, šta je bitnije RF, broj GS ili H2H sa Novakom?
Milion puta je bitnije broj GS titula, pa shodno tome nema logike da je Federer hteo da oteža Novaku posao, jer Nole je ponavljam jedini koji ima šanse da spreči Rafu da postane REKORDER I DA VODI po br GS trofeja.
Kad već kalkulišete sa bezbroj teorija, i ova moja nije nelogična.
pre 5 godina
Федерер је одустао и још из једног разлога. Не само да је хтео да избегне пораз од Новака, који би био неминован, већ се повукао пред меч са Беретинијем, да би додатно отежао Новаку, што је донекле и успео, јер је Беретини имао три слободна дана пре меча са Ђоковићем, а Новак један, што је требало да допринесе узбудљивијем и неизвеснијем мечу, што је он на крају и био. Федереру није само био циљ да избегне Ђоковића, него и да Ђоковићу отежа даљи пробој кроз турнир и његово евентуално освајање, што говори о томе какав је то човек.
(Kralj mača, 11. jun 2021 12:21)
Naravno, Nemačka /švajcarska/smradina!!!:((()
pre 5 godina
@ Istrebljivac Vonjevina
Šone, kad ćeš u Jagodinu da ti skinemo te bradavice sa lica o trošku fonda?
pre 5 godina
Wilander pogodio u srž kao i obično.
pre 5 godina
Ене, видећете ви када ве мој Ноло све победи. Амин!
pre 5 godina
Ako je tako, onda je to najnesportskija moguca odluka i za najzescu je osudu, a nikako razumevanje.
pre 5 godina
Nemoj da lupas
pre 5 godina
Neka je uradio Mats.
pre 5 godina
PeMzija...jbg.
pre 5 godina
A kako je to Federer znao da će Novak proći Musetija? Mali je dobio prva dva seta i bio na putu da izbaci Novaka. Niti je bio siguran da bi pobedio Beretinija, niti da će Novak 100% proći Musetija. Bežanje i predaja iz kalkulantskih razloga nikad nije bilo Federerova opcija, nikad u karijeri nije predao meč, to su radili neki drugi teniseri. Vilander se malo zaigrao, nije prvi put.
pre 5 godina
Trebao je odigrati protiv Talijana i epski izgubiti ili pobijediti u 5 setova i onda predati bez borbe Novaku. To bi bilo "cool" i taj bi potez izazvao masovno negodovanje/pljuvanje (fanatičnih) navijača Đokovića...
pre 5 godina
Nolomani, spustite se na zemlju, oladite glave! Čovek je i rekao jos pre turnira da nije spreman za obojicu, obzirom na godine a pogotovu posle dve operacije zbog kojih je toliko pauzirao! Sram vas bre bilo, zavist je bolest!
pre 5 godina
Kakve nebuloze priča ovaj čovek…
pre 5 godina
Oće da kaže da je Federer lagao da je dva puta operisao koleno, da mišići i strukture kolena nisu spremni za kontinuirani napor u meču protiv Beretinija, i to nakon maratona protiv Kepfera... ne znam samo ko normalan veruje u to.
pre 5 godina
Rodžer Federer veliki neprijatelj nebeskog naroda.
pre 5 godina
Nije hteo da izgubi od
pre 5 godina
Vrlo glupa izjava Vilandera.Federer ne bi mogao da prođe do četvrtfinala,jer bi ga Beretini sigurno eliminisao.
(zvezdoprc, 11. jun 2021 10:02)
Sugosloven ne lupaj...
pre 5 godina
Teoreticari zavere, vidite kako to ide u civilizovanom svetu?? Kazes sto mislis. Nisu svi protiv Noloa nego kazu kako misle.Ne verujem da su Svajcarci sada u vanrednim stanju zbog ove izjave.
pre 5 godina
Preterano s... Stanislave!
pre 5 godina
Ne razumem logiku.
Znači RF je hteo da oteža Novaku, sa odmornim Beretinijem, kako Nole ne bi osvojio 19 GS, ali nije hteo da otežava Nadalu koji će ga prestići sa 21GS ako pobedi umornog Novaka? Znači Federeru nije bitno što će Nadal da ga prestigne u najbitnijem parametru za GOATA,, koliko mu je bitno da ne odigra meč sa Novakom? hahaha
pre 5 godina
Kao da je dete. Svašta. Sad treba da tuzi Vilandera.
pre 5 godina
Nekada ozloglašeni, sada je legendarni Mats Vilander.. :) ruku na srce, Mats već godinama izveštava sasvim objektivno i daje vrlo precizne analize. Nikome nije naklonjen, a Novaka veoma poštuje.
pre 5 godina
zna vilander sta prica!...osim kada prica negativno o novaku - tada pojma nema
pre 5 godina
Fedi je ovde došao kao turist, prošetao se malo na terenu, napunio baterije i samopouzdanje. Pravi godišnji odmor.
pre 5 godina
Замислите да је ово урадио Ноле. Или Медведев. Или ма ко ко није ЊИХОВ. Растргли би их ти тамо медији.
pre 5 godina
Beretini bi razmontirao Federera, ako ćemo realno.
pre 5 godina
Federer ni u ludilu ne bi dobio Beretinija.
pre 5 godina
Miševi u rupu! 🤣
(Ale, 11. jun 2021 10:03) # Link komentara, нису то мишеви то су пацовчине штеточине , одмах ће да се јави онај искомплексирани Р. трули ћетник....
pre 5 godina
Da je Novak odustao na isti način kao ova primadona, digla bi se hajka neviđena, kritičari bi od ATP tražili da kazne Novaka i da mu oduzmu novac od nagrade. Potpisujem
pre 5 godina
Čak i da ima istine u ovome, moguće da delimično i ima...primetno je kako priklanjanje Novaka Lacoste jatu napravilo od Vilandera klasičnog bota. Srećno danas Novače, neću te gledati jer sam baksuz, kad te gledam gubiš redovno, kad propustim dobijaš...pa da ti ne smetam.
pre 5 godina
veliki federer ima iskonski strah..
od Najveceg tenisera svih vremena!
realno, gospodski je zbrisao..?
traume su teske, previse za starog gospodina..
pre 5 godina
Federer je postao sprdnja teniser. To njegovi potezi govore.
pre 5 godina
Kukavica
pre 5 godina
Sve tacno.
Federer hoce da bude bar treci svih vremena i ne trebaju mu porazi od 2:6, 1:6, 0:6 od boljeg od sebe.
A tako bi bilo. Gem - dva, manje - vise.
pre 5 godina
To je baš šampionski, povučeš se da ne bi izgubio...
pre 5 godina
Uz malu digresiju na ovaj komentar Vilandera. Federer ne bi pobedio ni Beretinija u to sam siguran .
pre 5 godina
Nadal bezi od Djokovica na betonu, a Federer je poceo svuda da bezi :D
pre 5 godina
I kažu Federer najbolji svih vremena...obična prevara i ništa više,
povlačenje sa turnira, manipulant i kalkulant...
pre 5 godina
Tako da meni nije jasno kako si ti povezao Nadala sa ovim Federerovim povlačenjem.
(Mare, 11. jun 2021 11:43)
Treba imati malo mozga da bi neke stvari bije jasnije.
Nadal i Federer imaju po 20GS, i tebi nije jasna konekcija između RF povlačenja i Nadala?
Jedina osoba koja može, i koja je pobedila Nadala na RG ( sem Soderlinga ) je Đoković.
On ima najveće šanse da SPREČI Nadala u tome da prestigne Federera po broju GS titula.
Onda sledi pitanje, šta je bitnije RF, broj GS ili H2H sa Novakom?
Milion puta je bitnije broj GS titula, pa shodno tome nema logike da je Federer hteo da oteža Novaku posao, jer Nole je ponavljam jedini koji ima šanse da spreči Rafu da postane REKORDER I DA VODI po br GS trofeja.
Kad već kalkulišete sa bezbroj teorija, i ova moja nije nelogična.
pre 5 godina
Mislim da nije korektno zauzeti mesto na GS i u odredjenom trenutku se povuci.To je njegovo pravo i to je dozvoljeno,ali ako je u pitanju ulazak u ritam meceva igraju se i turniri iz serije 250 i to je mogao tamo da uradi,ali treba postovati njega zbog svega sto je dao tenisu koji ne bi bio takav sport da njega nije bilo.Neka radi svako onako kako misli da je ispravno.
pre 5 godina
Pa to svi znaju i vrapci na grani da je pobegao samo da ne bi bio savladan i ponizen od Novaka. I bio bi jos negativnih skor u njihovim međusobnim susretima. Ponasa se kao hijena ovaj Federer meni se nikad nije svidelo kao čovek i lik. Imao je sreće sto je u početku svoje karijere imao slabu konkurenciju i osvojio te GS kasnije uz dolazak Rafe i Novaka sveo je to na minimum. Davno sam rekao bice treći svih vremena neminovno da ga ova dvojica prestižnu.
pre 5 godina
Može biti, ali ne mora da je 100% tako. Fed, Rafa i Cipi čak i nisu gledali prethodni Novakov meč nego je:
1.Rafa igrao domine (dosadilo čoveku "Ne ljuti se čoveče", a i počeo da gubi u tome)
2.Fed otišao u lokalni restoran na tombolu-navikao bar nešto da pobedi(dosadilo mu da pravi sa klincima "Lego" dvorac-za uzrast do 7 godina)
3.Cipi kontaktirao Kirjosa preko društvenih mreža sa tuđeg profila na temu "Kako iznervirani Novaka ili Rafu u finalu"
pre 5 godina
Ене, мој Ноло ће ве победи све!
pre 5 godina
Pa svi ti znaju. Uf, ala si "strucnjak".
pre 5 godina
Jes da dodje do cetvrtfinala, pa da se Novak izdire na njega. šta mu to treba pod stare dane
pre 5 godina
Federer, ma ne verujem, ipak je on kralj ferpleja....ccc......
pre 5 godina
Na srpskom portalu, srpske navijace srpskog tenisera koji je najbolji na svetu neko naziva Nolomanima?
Sta su onda oni koji navijaju za ove strance i iz inata pisu?
pre 5 godina
Džaba mu sve. Na Vimbldonu neće dalje od trećeg kola. Može prva dva kola neke kfalifikante na iskustvo da dobije. Biće tu suza
pre 5 godina
Ne bi on ni dosao do Djokovića.
pre 5 godina
Crno je crno, a belo je belo. Najzad neko da to kaže, a svi vide i ćute jer se na "božanstvo" ne sme huliti.
pre 5 godina
Ako bi to djokovic uradio onda bi bilo mnogo kritika i doslo bi do toga da mu se oduzimo licenca za igranje.
pre 5 godina
Да је Новак овако одустао, "то му не би било ок" сигурно
(камени, 11. jun 2021 09:22)
Eh da je samo da mu ne bi bilo okej. Pa Novak se povredi na GS, odigra ceo mec sa povredom i naredni mec izadje i preda nakon borbe i kad shvati da stvarno vise ne moze pa Vilander i ostali kazu kako se Novak nije poneo sportski, kako folira, kako ne razumeju Novakovo prenemaganje.
Dakle Federer se povuče sa GS jer ga mrzi da igra i taktizira i to je sve super.
Djoković krv propiša na terenu, igra do zadnjeg atoma snage, e on se prenemaže, stalno nesto kuka, sramota je za tenis itd.
pre 5 godina
Tipičnih 2 u 1. Predao italijanu i poslao ga odmornog na Đokovića. Kvarno do bola. I na kraju godine dobije nagradu za fer plej.
To je naravno mogao da uradi ove godine, jer mu je sistem bodovanja u vreme kovida išao na ruku. Naredne, kada bude daleko od prvih 10 na rang listi će biti druga priča.
pre 5 godina
Pobediće ga Novak i na Vimbldonu osim ako organizacija nešto ne napravi za kraj karijere
pre 5 godina
Sto bi bilo lepo da se ponovi finale Vimbldona 2019 uz isti scenario. Jeste da sam tad hteo da vrisnem od napetosti, ali je vredelo....
Bolje Nole da ga tako posalje u penziju, a ne da ga odere 3:0 i da ga ubije u pojam za sva vremena. Da mu ne padne na pamet ni autom vise da prodje pored teniskog terena
pre 5 godina
Izbacio bi njega i Beretini...
pre 5 godina
Vrlo glupa izjava Vilandera.Federer ne bi mogao da prođe do četvrtfinala,jer bi ga Beretini sigurno eliminisao.
(zvezdoprc, 11. jun 2021 10:02)
Federer na terenu nije izgledao kao neko ko ima bilo kakvih problema za fizickom spremom ili nekom povredom. Nije postojala neka realna vanredna situacija da se tako povuce sa turnira. Bio je potpuno spreman za sledece kolo, i ne vidim zasto ne bi mogao da pobedi Beretinija. Preventivno se povukao da ne stigne do djokovica, nema tu nikakve teroije zavere, pogotovo jer je to radio vise puta.
pre 5 godina
Predao Beretiniju jer nije poneo dzemper u Pariz. Tacka
pre 5 godina
Izbacio bi ga 3 0 Beretini...tako da...
pre 5 godina
Pa da....kukavica.
pre 5 godina
Samo zamisljam, da je Djokovic uradio ovo sta je Federer uradio, to bi bilo drvlje i kamenje, malo ko sa zapada je ovo iskritikovao, retki su.
pre 5 godina
To je taj gojat......legenda. Na žalost Novak dolazi iz male nebitne zemlje tako da će oni uvek nešto izmisliti da ostane iza ove dvojice.
pre 5 godina
Neka odustane i od Vimbldona i tu ce izgubiti od Djokovica. I nije mu prvi put da bezi sa turnira od Djokovica.
pre 5 godina
Treba imati malo mozga da bi neke stvari bije jasnije.
Nadal i Federer imaju po 20GS, i tebi nije jasna konekcija između RF povlačenja i Nadala?
Jedina osoba koja može, i koja je pobedila Nadala na RG ( sem Soderlinga ) je Đoković.
On ima najveće šanse da SPREČI Nadala u tome da prestigne Federera po broju GS titula.
Onda sledi pitanje, šta je bitnije RF, broj GS ili H2H sa Novakom?
Milion puta je bitnije broj GS titula, pa shodno tome nema logike da je Federer hteo da oteža Novaku posao, jer Nole je ponavljam jedini koji ima šanse da spreči Rafu da postane REKORDER I DA VODI po br GS trofeja.
Kad već kalkulišete sa bezbroj teorija, i ova moja nije nelogična.
(5ar, 11. jun 2021 13:00)
Ne, nije mi jasna, zato sto je ovo Rolan Garos, gde nikave kalkulacije ne vrede protiv Nadala i čisto su gubljenje vremena. Jedino sto je ovde sigurno jeste da je Federer izbegao uvećanje negataivnog skora protiv Djokovica.
PS Takodje, Federeru i ne bi bilo toliko strasno da ga Nadal prestigne, iz njegovih izjava se jasno vidi da mu je mnogo veća opsesija da ga Djokovic ne prestigne. Mozes biti siguran da ce večeras navijati za Nadala.
pre 5 godina
Aoooooo... sad će plačicava da plače kući!
pre 5 godina
Nece ga izbeci na Vimbldonu hahahahahah
pre 5 godina
jaooo matse pravo u centar
pre 5 godina
U redu je da ga voli, simpatise, obozava... ali da opravdava taj kukavicki postupak ?! Ma dajjjj
pre 5 godina
Tuzan potez jednog vrhunskog sportiste
pre 5 godina
federer bi izgubio od italijana 3:0 za max dva sata.
pre 5 godina
Sta prica ovaj lik? Je li moguce ovo? U redu je pokazat da si kukavica
pre 5 godina
Da je ovo Djokovic uradio razapeli bi ga po svim novinama
pre 5 godina
Bedan kraj jedne velike karijere! Kad pohlepa vodi coveka i ne zna kad je vreme za povlacenje, onda se stvari zavrsavaju ovako!
pre 5 godina
Vrlo glupa izjava Vilandera.Federer ne bi mogao da prođe do četvrtfinala,jer bi ga Beretini sigurno eliminisao.
(zvezdoprc, 11. jun 2021 10:02)
Predao je i zbog toga da bi Beretini bio odmoran.
pre 5 godina
Aj bogati nije mu prvi put da.
pre 5 godina
Ne bi ni stigao do Novaka, njegv plan je bio jos pakleniji da pusti odmornog Berentinija na "umornog"Novaka.Eto je je visestruki dobitnik nagrade za fer pley.
pre 5 godina
Meni nešto drugo nije jasno. "Bila mu je potrebna pobeda, bio mu je bitan trijumf zbog samopouzdanja. On je bio tamo po hladnoj ponoći, u teškom duelu... Ljudi ne mogu da shvate kako mu je iznutra." Znači Federu treba pobeda a Novaku ne treba? Federer je bio tamo do ponoći a Novak nije? Federer je imao težak duel a Novak nije? Ljudi ne mogu da shvate kako je Federeru dok sa druge strane nije bitno kako je Novaku? Da li sam samo ja ovde izvukao neko veličanje Federera? Federu treba pobeda, igra do ponoći, ljudi ne znaju kako mu je. A kad u istim tim islovima, dva dana kasnije, Novak nakon pobede sve to (težak duel, ponoć, pobeda, megdan sa Nadalom) izbaci iz sebe onda se javljaju stručnjaci da procenjuju njegovo mentalno stanje. Znači, Federera ćemo da razumemo za sve šta uradi i za sve ćemo naći opravdanje, dok za Novaka ništa od toga ne važi.
pre 5 godina
Ne bi Feđo imao šanse ni protiv Berrettinia a kamoli protiv Noleta. Nije mu prvi put da kukavički pobjegne, sjećamo se kad je pobjegao od Noleta sa finala Mastersa a samo par dana kasnije igrao finale Davis kupa. Sramotno je odustati bez povrede a trebalo bi biti i kažnjivo.
pre 5 godina
Да је Новак овако одустао, "то му не би било ок" сигурно
pre 5 godina
Rodja je igrao perfektno, izgubio bi od Novaka sigurno ali igrao je odlicno stvarno.Ni jedan problem nisam video i nije smeo da odustane a da pritom nije povredjen.Mogao je Novak da odustane jer je Nadal favorit, jer Novak danas gubi prednost u medjusobnom skoru bice nereseno onda gubi bitku za finale i zaostaje u trci za GS trofeje ako izgubi.Nadal ima 13 RG nema niakakv pritisak i ako izgubi opet ima neoboriv rekord, meni bi se smucilo da osvajam toliko puta isti turnir, to jasno goviri da je to njegov teren, njegova podloga i da Novak mora biti 100% da bi ga dobio a to je dovoljno.Samo da nema straha i padova u igri.Nadal je ranjiv i Novak to zna jer ga je lomio mnogo puta.Pritisak ce biti Novakov najveci neprijatelj i publika 90% ali to njega motivise, samo dok probije led
pre 5 godina
Konacno neka pametna od silnih "strucnjaka":)
pre 5 godina
Zalosno je gledati Federera kako merka jos jedan GS. Kao lopov iz mraka ceka priliku.
pre 5 godina
Vrlo glupa izjava Vilandera.Federer ne bi mogao da prođe do četvrtfinala,jer bi ga Beretini sigurno eliminisao.
pre 5 godina
Toliko o poštenju I hrabrosti dotičnog... Kalkulant klasični...
pre 5 godina
Jes da dodje do cetvrtfinala, pa da se Novak izdire na njega. šta mu to treba pod stare dane
(Povetarac, 11. jun 2021 10:46)
Mozda bi se Nole drao ma njega ali bi ga polivao.za sigurno
pre 5 godina
Evo ga pitanje za konačni odgovor: da je Federer bio u drugoj polovini žreba, dakle ne u ovoj u kojoj su Novak i Nadal, da li bi u istom ovom trenutku odustao?
Ako je odgovor DA, onda OK, čovek ima svoj neki plan i radi po tome. Ipak, mislim da je odgovor NE, tada bi nastavio, pa kako bude.
pre 5 godina
Федерер је одустао и још из једног разлога. Не само да је хтео да избегне пораз од Новака, који би био неминован, већ се повукао пред меч са Беретинијем, да би додатно отежао Новаку, што је донекле и успео, јер је Беретини имао три слободна дана пре меча са Ђоковићем, а Новак један, што је требало да допринесе узбудљивијем и неизвеснијем мечу, што је он на крају и био. Федереру није само био циљ да избегне Ђоковића, него и да Ђоковићу отежа даљи пробој кроз турнир и његово евентуално освајање, што говори о томе какав је то човек.
pre 5 godina
koliki su to kompleksi!!
pre 5 godina
Upravo je to i meni palo na pamet ali nije ni bitno toliko.
pre 5 godina
Tačno tako, a šta bi bilo drugo. Treba pobediti slabije, od boljeg pobeći i ući u legendu.
pre 5 godina
Nemoguće... Kaiser Roger, King Roger i Jumko plaču već 5 dana.
pre 5 godina
Dobro sto je neko to javno primetio. Samo kako je to dobra odluka Matse? To je sebicna odluka koja moze biti dobra samo za njega i njegov ego, ali ne moze biti dobra odluka za tenis i za navijace.... a ovo drugo je kriterijum koji treba nas da interesuje.
pre 5 godina
Miševi u rupu! 🤣
pre 5 godina
Kad bi svi tako razmisljali Nadalu i Novaku bi onda 90% igrača predavalo mečeve odmah, jer objekitvo nemaju šanse za pobedom, ali sportski je izaći i dati sve od sebe i kad si slabiji.
pre 5 godina
Možda ima vatre u očima, ali je nema u nogama.
Bez obzira na sve, starina se još ne predaje.
pre 5 godina
Jasno je da je Rodzerovo vreme proslo i da je sada samo pitanje kada ce ga Novak i Rafa prestici.Ovo sto on radi je samo obaveza prema sponzorima od kojih je uzeo velike pare ali postavlja se pitanje da li njemau ovo treba, da se na kraju karijere blamira tako sto ga pobedjuju nizeplasirani igraci.dakle,oitanje jeneda li ce ga nego kada ce ga Novak i rafa prestici a to sto se on ne miri sa tim,njegov je problem
pre 5 godina
isto će biti u Wimlbonu...
pre 5 godina
Wilander pogodio u srž kao i obično.
pre 5 godina
Nemoj da lupas
pre 5 godina
Ене, видећете ви када ве мој Ноло све победи. Амин!
pre 5 godina
Da se Đoković povukao iz takvih razloga osuli bi paljbu po njemu ali kada to uradi Federer onda je to svima okej... Ej došao čovek na Grend Slem da odigra nekoliko mečeva, da uhvati ritam ?? SRAMOTA !! Organizatori treba da ga kazne zbog toga
pre 5 godina
U fudbali ili kosarci te izbace iz lige ako ne izadjes na mec i dobijes srasticne novcane kazne.
Pogledajte sta uradiae onoj maloj Japanki sao zato sto nije htjela izaci na intervju pislije meca, rastrgli je prijetnjama eliminacije i sa istalih GS u paketu.
A BOZANSTVO moze i da ne izadje na mec ili napusti turnir kad mu se svidi. SRAMOTA!
pre 5 godina
pravo u cenrar
pre 5 godina
Kao da je dete. Svašta. Sad treba da tuzi Vilandera.
(PiŽon, 11. jun 2021 10:49)
За шта да га тужи? Федерер је сам пре неки дан изјавио да не може да победи Новака. Додатно је није у реду што је свесно омогућио да му директан такмац за Гоата (Новак) игра са што одморнијим противником. Не би било поштено ни према Надалу да је Новаку предао. Све у свему, кукавички, лицемерно, неспортски, прорачунато. Уместо да понесе свој крст и изађе на терен.
pre 5 godina
Ne razumem logiku.
Znači RF je hteo da oteža Novaku, sa odmornim Beretinijem, kako Nole ne bi osvojio 19 GS, ali nije hteo da otežava Nadalu koji će ga prestići sa 21GS ako pobedi umornog Novaka? Znači Federeru nije bitno što će Nadal da ga prestigne u najbitnijem parametru za GOATA,, koliko mu je bitno da ne odigra meč sa Novakom? hahaha
(5ar, 11. jun 2021 11:04)
Za logiku ti treba malo mozga. Federerov protivnik posle Bertinija bi bio Djoković i Federer je zbog sebe hteo da izbegne direktan sudar sa njim i verovatni poraz i uvećanje negativnog skora protiv Djokovića. Plus se bojao da ne pogorša ionako rovito koleno.
Dakle nema apsolutno nikakve veze sa Nadalom niti Federer taktizira zbog Nadala niti ima ikakve logike da to radi na turniru koji Nadal osvaja 90%.
Tako da meni nije jasno kako si ti povezao Nadala sa ovim Federerovim povlačenjem.
pre 5 godina
Ovo nije vest, svako je odmah ukapirao o cemu se radi.
pre 5 godina
Izgubio bi prvo od Matea B. tako da Nole nije bio problem ….
pre 5 godina
Federer ne bi ni Beretinija prosao, do Djokovica ni stigao ne bi.
pre 5 godina
„...i moguće je da bi ga Srbin ubedljivo savladao. To pre Vimbldona nije želeo“
Pa dobro za 2-3 nedelje izmlatiće ga onda tamo, još sladje, još bolnije... ;)
pre 5 godina
Iz kola u kolo dolaze sve tezi protivnici, Federer bi se povukao ma ko ga cekao u dva naredna kola, Novak je pride neprelazna prepreka. Sa Beretinijem tu i tamo, mozda bi imao neke sanse, ali tesko da bi ga dobio u tri seta, za vise setova realno nije u stanju, ne samo zbog kolena, on nije dovoljno spreman, nece biti ni na Vimbldonu. Rodžer vise nikad nece imati dovoljno energije da stigne do finala GS turnira, godine su to brajko moj.
pre 5 godina
tacno
pre 5 godina
Konačno da se Srbi slože sa Vilanderom.
pre 5 godina
Nije mu prvi put..
pre 5 godina
@ Istrebljivac Vonjevina
Šone, kad ćeš u Jagodinu da ti skinemo te bradavice sa lica o trošku fonda?
pre 5 godina
Jasno ko' dan.
pre 5 godina
Tipicno za Vilandera, prvo kaze nesto na granici provokativnosti. Ubrzo shvati da je preterao, sledi korekcija do neprepoznatljivosti osnovnog komentara.
pre 5 godina
Čisto sumnjam da bi prošao Beretinija, a Nole bi isfilcovao teren sa njim
pre 5 godina
Pa to Vilanderu Mate. To i mi pricamo vec vise od deceniju. Pokazao je to i sa dzempercicem a i sad.
Dali mu redovne musterije koje je mlatio unazad 15 god ne bi li povratio samopouzdanje. Jos su trebali dovesti Ceha (vjecitog luzera) iz penzije ali valjda nije pristao, ko zna.
Nadao se da ce Nole da kiksne pa kad vec nije nema druge. Sve cisto po ugovoru, potpisao da ce malo da se igra pa da ide preko kanala "jerbo" to mu je omiljeni turnir.
Kako takav da bude najveci?
Moze ali jedino po "gracioznosti". Predlozi ATP-u da uvede i Umjetnicki Dojam kao kategoriju (da ucestvuje sa 80%) u konacnom zbiru
pre 5 godina
Nije baš realno da bi Federer pobedio Beretinija. Ovako mu je lepše, povukao se neporažen.Možda mu je to dobro zbog Vimbldona, mada ne verujem da ima snage da tamo ide do kraja. Kako reče Vilander, vatre ima, ali ne verujem da je to dovoljno. Uostalom, uskoro ćemo saznati.
pre 5 godina
Na wimbledon-u nece daleko dogurati. Sve ima svoj kraj.
pre 5 godina
Jedini igrac od njih trojice koji sa tim stvarima nije kalkulisao je Djokovic. Nije namerno gubio da izbegne Nadala ili Federera jer misli da ce da izgubi od njih, da ne kvari skor. Za Federera vec postoji na desetine primera da je to uradio na samom turniru, a Nadal preskoci polovinu turnira na betonu, tu je ustedeo desetak poraza od djokovica.
pre 5 godina
To je jasno ko dan. Federer bezi od Noleta unazad nekoliko godina.
pre 5 godina
Nema nista bednije nego nemati osecaj za meru i ne znati kad je dosta. Tenis nije boks pa da u 45-oj mozes odraditi mec za titulu i imati sanse (lucky punch). Na GS moras pobediti 7 protivnika, uzeti 21 set i imati bezbroj dobrih poteza a tu godine igraju svoju ulogu.
pre 5 godina
Koliko tenisa, toliko kombinatorike i propagande kod Federera , ceo monopol, nije to samo sport!
pre 5 godina
Mislim da nije sportski da se posle pobede u narednoj rundi uopšte ne pojaviš, a nije u pitanju povreda. Po ovome Federer je već tu odluku doneo i pre nego što je pobedio Kepfera. Ne bi bilo loše da u takvim slučajevima teniser koji je izgubio ipak prođe dalje nešto slično kao i kvalifikant koji dobije priliku da igra u glavnom žrebu turnira, jer je neko od učesnika odustao. I baš me interesuje šta bi se komentarisalo da ovako nešto uradi neko drugi, a ne Federer. Za kraj Vilander je u pravu Federer nikako ne može da ponese da izgubi od Novaka, od Nadala i nekog drugog je ok. Sujeta je čudo.
pre 5 godina
@ Zoran YNWA
Gledajte tenis danas, uzivajte. Malo pozitivne energije dobro dodje nasuprot mrznji nebitnog pojedinca od rane zore. Ako je potrebno i malo lekova i puno tecnosti.
pre 5 godina
Realno , da je Federer odlučio da igra sa Bertinijem, doživeo bi poraz. Bertini bi Federera isprašio sa onom igrom koju je igrao protiv Djokovića u dva seta... A kad bi došao treći set, Fedex ne bi imao snage za preokret (koji je Nole odigrao majstorski...)
Tako da kako god, Fedex bi bio počišćen u 4 kolu...
pre 5 godina
Vilander brani Federera jer je očigledno ovaj pustio odmornog Italijana na Novaka. Tačno je da je kalkulisao i da je manje loše da se uplašio Novaka nego da je hteo putem odmornog Matea da izbaci konkurenciju za najveći broj GS. Odavno je on za penziju da ga ne žuljaju ova dvojica.
pre 5 godina
опа, и Матс га је провалио
pre 5 godina
Pošto je Federer to uradio onda je ok. Da je Novak to uradio,bio bi razapet. Vilander je ser...
pre 5 godina
Neka je uradio Mats.
pre 5 godina
Mats,ne cujemo te ,sta kazes o Rafi ?
pre 5 godina
PeMzija...jbg.
pre 5 godina
Федерер је одустао и још из једног разлога. Не само да је хтео да избегне пораз од Новака, који би био неминован, већ се повукао пред меч са Беретинијем, да би додатно отежао Новаку, што је донекле и успео, јер је Беретини имао три слободна дана пре меча са Ђоковићем, а Новак један, што је требало да допринесе узбудљивијем и неизвеснијем мечу, што је он на крају и био. Федереру није само био циљ да избегне Ђоковића, него и да Ђоковићу отежа даљи пробој кроз турнир и његово евентуално освајање, што говори о томе какав је то човек.
(Kralj mača, 11. jun 2021 12:21)
Naravno, Nemačka /švajcarska/smradina!!!:((()
pre 5 godina
Ako je tako, onda je to najnesportskija moguca odluka i za najzescu je osudu, a nikako razumevanje.
pre 5 godina
Federer je poslušao savet svog nešto starijeg kolege Broja Jedan: "Kaniš li pobijediti, ne smiješ izgubiti". Izbjegao je poraz, dakle je pobijedio.
Vilander je iz te iste cvjećare, dapače da se pravi blesav.
127 Komentari
Sortiraj po: