Tenis 51

Sreda, 28.04.2021.

14:15

Novak neće u Madrid – poznato i koliko će ga to koštati

Najbolji teniser sveta Novak Đoković je odlučio da ne učestvuje na Mastersu u Madridu.

Novak neæe u Madrid – poznato i koliko æe ga to koštati IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

51 Komentari

Sortiraj po:

Van

pre 3 godine

Sve OK, svakako da Novak zna XY puta
bolje od mene sta mu je ciniti ali mi
nije jasno zbog cega igra ATP 250
u Beogradu, tacno pred RG. Po meni se
samo bespotrebno trosi, a trebace mu
snaga za, mozda, istorijsko finale
sa Rafom.
(Cole, 28. april 2021 14:54)

Kakvo crno trošenje snage kada je od početka godine odigrao 10-ak mečeva

Đorđe

pre 3 godine

Za razliku od brzih podloga na kojima Novak dominira na šljaci su pripremni turniri bitni. Zar neko misli da bi se Nadal toliko kidao u Monte Karlu, Barseloni, Madridu i Rimu da poenta svega nije da se maksimalno našpanuje za RG? Postoji jedno pravilo u vezi Nadala, a to je da u slučaju da ne osvoji ni jedan masters na šljaci (a da pri tom učestvuje na bar 2/3 turnira) neće uzeti ni RG.

Sofronije

pre 3 godine

(Novak GOATovic!!!, 28. april 2021 17:54)

E to se je pravi smisao za humor! Daj još molim te, ha ha ha ha haaaa !!!
Kako boli onaj krompir sa RG, uf uf !!!

Brane

pre 3 godine

Znamo svi zasto je uveden novi nacin bodovanja. Nego moje pitanje je hoce li dzemperko na konto toga da dobije barem nekih 1000 bodova? Mislim bio bi red

djape

pre 3 godine

Ima ovo smisla, Rim punom snagom na titulu, ukoliko dodje do završnice opet će imati 7 dana pauze malo oporavka i onda Beograd malo jače treniranje pred RG i titula na RG...;)

Ajde polako

pre 3 godine

@ slaviša šmigić. Brate,pisao si komentar,kao da si žurio u toalet.Neka zapažanja su vrlo dobra,ali pisanje,katastrofa. Moraš poštovati prioritete,jer nužda nikoga ne čeka.

Jelena

pre 3 godine

(Tema, 28. april 2021 16:49) 

Po toj logici ne treba onda vise nikad da igra ni Vimbldon, ni US open, jer mu i tamo zvizde i navijaju za njegove protivnike.

Romi

pre 3 godine

Novak uopšte nije u lošoj formi. Igra je tu onda kada on hoće da igra. Mislim da je veći problem fizička pripremljenost. Mečeve koje je izgubio bi vjerovatno dobio da je bilo baš bitno ali bi se svakako dobro izmorio. Čini mi se da Novak kalkuliše više nego obično. Ako može dobiti meč bez puno truda, dobiće ga, ali ako je protivnik baš dobar i motivisan, Novak neće zapinjati. A i zašto bi. Prioriteti se znaju. Beograd je bio izuzetak, bilo mu je stalo. Ali protivnik je bio odličan. Igrač koji stilom igre podsjeća na Vavrinku a sa takvima se Novak redovno muči.
Na GS će biti druga priča i Novak na maksimumu.

Podgorica

pre 3 godine

Mnogo pametan potez. Cak mislim da uopste ne mora da igra vise Madrid do kraja karijere, niti sta propusta niti je ta publika zasluzila da ga gleda. U Rimu bi trebao da ide na titulu, a za Beograd ne znam, mozda bi bilo bolje da ga preskoci da ne rizikuje povredu i slicno na malim turnirima, mada Djokovic to najbolje zna sta i kako. Idemo Nole da se osvoje sva tri naredna GS i da se stavi vise tacka jednom za sva vremena o GOAT-u.

Novak GOATovic!!!

pre 3 godine

Od 1000 poena koje nece braniti u Madridu ostaje No1etu 500 poena i ako osvoji Beograd dodatnih 250, dakle 750 od 1000 (BG2 nije igrao prosle godine). Nadal tesko da ce osvojiti Madrid jer je tamo sljaka najbrza a to njemu ne odgovara. Onda No1e lagano u Rim gde uvek dobro igra i podize formu i samopouzdanje. Nadal moze osvojiti ravno 0 (nula) poena na RG a ako ne osvoji titulu onda gubi jako mnogo, tako da ako Nadal ne osovji Madrid + Rim + obrani RG nece on videti prvog mesta. Onda sledi trava i No1e je tu ubedljivo favorit broj jedan. A kada krene sezona betona opet je No1e favorit na svim turnirima ukljucujuci i zavrsni masters u Torinu. Na USO No1e brani 0 (nula) poena, kao i na mastersu u Kanadi gde nije ni igrao a Rafa brani titulu, i u Parizu isto (No1e nije igrao, Rafa brani 1/2 finale), a i na zavrsnom mastersu ne brani No1e mnogo i tu mu je sve velika prilika da pobegne svima na vrhu igrajuci na svojoj omiljenoj podlozi!!!

ovo ono

pre 3 godine

Pitanje, recimo Nadal osvoji masters u Madridu, znaci razlika je oko 1000 poena. U Rimu Nole brani 1000 a Nadal samo 180, zar nije onda moguce da Nadal vec posle Rima preuzme prvo mesto, recimo Nole ne igra ili ispadne ranije a Nadal stigne do polufinala?

potterhead

pre 3 godine

A kad pričate kako to bez turnira da uđe u formu za GS. Inače, pred Australian Open Novak igra gomilu turnira pa tako uđe u formu. Dajte ljudi, ni pred Vimbldon skoro nikad ne igra pripremne turnire pa ih osvaja. Pripremni turniri mogu koristiti ali ne mora nužno da znači da bez nekoliko turnira pre GS ne može da se dostigne forma za ostavljanje istog. Iskreno, mislim da je u prošlosti igranje i Rima i Madrida koštalo Novaka titula na RG. Dođe umoran i posle dve nedelje na RG, nema dovoljno snage. Nadam se da će odustati i od Beograda, samo Rim, i odmah priprema za RG.

Dott

pre 3 godine

Pretpostavimo da bi Novak takodje mozda ispao u polufinalu, pa bi samim tim izgubio 160 bodova umesto ovih 500. Samim tim steta nije velika, dok finansijski ne znam kako stoje stvari, jer nije izneto, pretpostavljam da kazna nije veca od 20.000 evrica.

Nemanja Milosevic

pre 3 godine

Oni koji su juce sve titule do RG pripisivali Medvedevu i govorili da on postaje broj 1 , sada iste te titule pripisuju Nadalu. Polako ljudi, igrac od 35 godina ne moze da osvoji Madrid, pa Rim, pa RG. Nije to Rafa iz 2008 ili 2010

vrg

pre 3 godine

dobra odluka, dobra. ostaje mu svakako 500 bodova, a cuva zdravlje. nek ide rafa da se kida tamo, a sve i da prestigne novaka vise nije bitno. novak rekorder po broju nedelja i svemu ostalom osim po slemovima. a i tu bi bio da nije bilo podmuklih suspenzija i vecitog akanja sa zrebom, terenima i terminima. novak goat odavno.

Tema

pre 3 godine

Zasto i da ide u Madrid. Kad ga je tamo publika pre par sezona izvizdala i omalovazavala sa urlikanjem i negodovanjem. Ja da sam na njegovom mestu nikad vise ne bih ni igrao Madrid ne samo ove sezone. To su nekulturni navijaci drski bezobrazni koji aplaudiraju na svaki poen Nadala a Novaka da su mogli razapeli bi na sred terena.Zato i pozdravljam ovu Djokovicevu odluku da ne igra taj turnir u Madridu.

slaviša šmigič

pre 3 godine

Iskreno Novak je bio jedan od najboljih tenisera uz Nadala čak su bili tu negde ali je novak mnogo izgubio posebno na pesku imao je nekad razarnije udarce za nijansu jače i to je ono što ga čini lošijim kad bi popravijo snagu udarca iz igre i igrao servis dobro kao nekad imao bi velike šanse za osvajanje Pariza ovako teško i neigra pa zato gubi na kvalitetu igre pluzs neverujem da trenira kao nekad ako si ti fizički odlično spreman onda je igra mnogo sigurnija i nema osicilacija a novak je bio upravo na persku odličan i dobivao sve čak i Nadala.

johny

pre 3 godine

Ako Nadal osvoji Madrid, razlika bi bila 1.013 poena, a ne 1500.
(Jelena, 28. april 2021 14:39)

Novak igra i Beograd gde može da uzme 250 bodova

a

pre 3 godine

Bez redovnog učešća na turnirima , Novak do sada nikada nije uspeo da uđe u potrebnu takmičarsku formu za osvajanje GS. Izvesno je da sa pune 34 godine i ulaskom u 35 godinu života, nije moguće da igra svaki turnir 500 i 1000. E da li će moći ovakvim takmičenjem na preskok turnira moći da dostigne potrebni nivo igre za osvajanja GS , vreme će pokazati.
(VUK, 28. april 2021 15:27)

Novak je osvojio Vimbledon a igrao na travi samo Queens i to izgubio polufinale

stanoje glavaš

pre 3 godine

Ne sme, da nebi ponovo bio ponizen od strane raznih Evansa, Karaceva itd. a da ne govorim sta bi se desilo da naleti na Nadala, Cicipasa ili Tima.

No name

pre 3 godine

Inače Nadalu stalo do prvog mesta.

Čim se diskusija vodi oko toga koliko ima ko bodova ili da li će se nešto drakonski promeniti. Mislim da Novak ne razmišlja puno oko toga a kamoli Španac.

srle

pre 3 godine

Ako osvoji Rafa, biće razlika oko 1000 bodova u korist Noleta, nešto više. Nema potrebe da ide u Madrid. Prvo, tamo su ga uvek loše dočekivali, setimo se samo meča sa Dimitrovim. I tako se šalje poruka, ne idem tamo gde me ne poštuju. S druge strane, Rim je sasvim druga priča. Tamo ga vole i poštuju, ima odlične rezultate i sve su to razlozi da se sprema za taj turnir. Srećno Noletu u nastavku sezone.

Eggy

pre 3 godine

U najgoroj varijanti Novak na RG ide sa 13 bodova prednosti u odnosu na Nadala (on uzme i Rim i MAdrid, Novak i ne igra).Tako da je prvi do RG kako god da okrenes. Ne ocekujete valjda nda ce da Medvedev uzme nekih 800-900 bodova na dva mastersa, a sada ima ciglo 20 iz Rima i MAdrida....

samo je jedan N01e

pre 3 godine

Napred Rafa do broja jedan posle RG.
(C.Ganic Np, 28. april 2021 14:57)

Ne brini, nije N01e cicija, pustiće ga da on malo zaradi od reklama. Ionako je N01e sa 318 nedelja nedodirljiv na 1 mestu dok Rafa ima samo 209.

miodrag

pre 3 godine

Meni se ipak vise svideo onaj Novak od pre desetak godina koji je igrao sve turnire , imao strasan niz pobeda i trofeja.....ne znam da li ce mu ovo kalkulisanje ista dobro doneti.....mislim da je on tip igraca i coveka koji mora stalno da bude u tonusu.....meni sve ovo ne sluti na dobro i samo se iskreno nadam da se varam i da on zna sta radi. Na kraju krajevo ovo odmaranje od AO mu nije bas mnogo pomoglo.....izgubio je u Monte Karlu od igraca ,na sljaci, od koga preosto ne sme da izgubi.

Nebojša

pre 3 godine

Kako misli da se vrati u formu, tako što posle svakog ili u vezi slučaju svakog drugog turnira pravi pauze od mesec i više dana...???!... ? ? ? Koja je to logika???

x

pre 3 godine

Ne oko 1.500 već oko 1.000 bodova razlike u slučaju da Rafa osvoji titulu. Sve napisano, samo pogrešno izračunato.
(Robert, 28. april 2021 14:33)

Da, tako je. Tačnije 1.013 bodova!

Bruder

pre 3 godine

Ostalo je samo da se osvoje GS turniri, ovo ostalo Novak je bukvalno u svemu izdominirao i to u deceniji Federera i Nadala. Mudar potez. Jedino sto ostaje da se vidi moze li forma da se tempira bez turnira ali ako neko zna sta radi to je No1. Idemo Noleee!!!

VUK

pre 3 godine

Bez redovnog učešća na turnirima , Novak do sada nikada nije uspeo da uđe u potrebnu takmičarsku formu za osvajanje GS. Izvesno je da sa pune 34 godine i ulaskom u 35 godinu života, nije moguće da igra svaki turnir 500 i 1000. E da li će moći ovakvim takmičenjem na preskok turnira moći da dostigne potrebni nivo igre za osvajanja GS , vreme će pokazati.

Kikujiro

pre 3 godine

Preskočiti RG, odmah početi pripreme za Vimbldon, tamo je Novak apsolutni favorit, posle toga preskoćiti sve do USA Opena, odigrati samo jedan turnir pre njega, maksimum dva, i to je to, biće tri GS.

a

pre 3 godine

Novak sada ima oko 2000 bodova minus 500 a Rafa ako osvoji dobija oko 500 pošto je izgubio u polufinalu. Znači Novak ostaje u prednosti oko 1000 bodova

komnen barjaktar

pre 3 godine

Ispadne u MC, ispadne u Beogradu u prelakoj konkurenciji, nece u Madrid, pod znakom pitanja je po svoj prilici i Rim. Satro sprema se za RG. Vec vidjeno od Novaka. Kakve pripreme za RG takvi i rezultati.

mikin

pre 3 godine

"To znači da će na rang listi 10. maja on imati 11.463 poena.
"Bik sa Maljorke" je pre dve godine glatko ispao od Cicipasa u polufinalu, te bi eventualnom titulom ove sezone, mogao da dobije još 640 bodova, čime bi stigao do cifre od 10.450."
Razlika bi tada između dvojice najboljih igrača bila oko hiljadu i po bodova.

11.463 i 10.450 se razlikuju za hiljadu i po bodova?!? Probajte ponovo.

Ivan

pre 3 godine

Podrzavam odluku. Ovde bi sigurno doslo do velikog fizickog i psihickog praznjenja, sto je nepotrebno pred RG, jos uzimajuci u obzir da Djokovic nije najboji na sljaci, odluka je vise nego racionalna. Ovako sav fokus umseri na RG, i sto da ne, mozda ga i osvoji, ako mu malo zreb bude isao na ruku.

Cole

pre 3 godine

Sve OK, svakako da Novak zna XY puta
bolje od mene sta mu je ciniti ali mi
nije jasno zbog cega igra ATP 250
u Beogradu, tacno pred RG. Po meni se
samo bespotrebno trosi, a trebace mu
snaga za, mozda, istorijsko finale
sa Rafom.

Ivan

pre 3 godine

Podrzavam odluku. Ovde bi sigurno doslo do velikog fizickog i psihickog praznjenja, sto je nepotrebno pred RG, jos uzimajuci u obzir da Djokovic nije najboji na sljaci, odluka je vise nego racionalna. Ovako sav fokus umseri na RG, i sto da ne, mozda ga i osvoji, ako mu malo zreb bude isao na ruku.

Bruder

pre 3 godine

Ostalo je samo da se osvoje GS turniri, ovo ostalo Novak je bukvalno u svemu izdominirao i to u deceniji Federera i Nadala. Mudar potez. Jedino sto ostaje da se vidi moze li forma da se tempira bez turnira ali ako neko zna sta radi to je No1. Idemo Noleee!!!

mikin

pre 3 godine

"To znači da će na rang listi 10. maja on imati 11.463 poena.
"Bik sa Maljorke" je pre dve godine glatko ispao od Cicipasa u polufinalu, te bi eventualnom titulom ove sezone, mogao da dobije još 640 bodova, čime bi stigao do cifre od 10.450."
Razlika bi tada između dvojice najboljih igrača bila oko hiljadu i po bodova.

11.463 i 10.450 se razlikuju za hiljadu i po bodova?!? Probajte ponovo.

Nemanja Milosevic

pre 3 godine

Oni koji su juce sve titule do RG pripisivali Medvedevu i govorili da on postaje broj 1 , sada iste te titule pripisuju Nadalu. Polako ljudi, igrac od 35 godina ne moze da osvoji Madrid, pa Rim, pa RG. Nije to Rafa iz 2008 ili 2010

samo je jedan N01e

pre 3 godine

Napred Rafa do broja jedan posle RG.
(C.Ganic Np, 28. april 2021 14:57)

Ne brini, nije N01e cicija, pustiće ga da on malo zaradi od reklama. Ionako je N01e sa 318 nedelja nedodirljiv na 1 mestu dok Rafa ima samo 209.

a

pre 3 godine

Novak sada ima oko 2000 bodova minus 500 a Rafa ako osvoji dobija oko 500 pošto je izgubio u polufinalu. Znači Novak ostaje u prednosti oko 1000 bodova

srle

pre 3 godine

Ako osvoji Rafa, biće razlika oko 1000 bodova u korist Noleta, nešto više. Nema potrebe da ide u Madrid. Prvo, tamo su ga uvek loše dočekivali, setimo se samo meča sa Dimitrovim. I tako se šalje poruka, ne idem tamo gde me ne poštuju. S druge strane, Rim je sasvim druga priča. Tamo ga vole i poštuju, ima odlične rezultate i sve su to razlozi da se sprema za taj turnir. Srećno Noletu u nastavku sezone.

komnen barjaktar

pre 3 godine

Ispadne u MC, ispadne u Beogradu u prelakoj konkurenciji, nece u Madrid, pod znakom pitanja je po svoj prilici i Rim. Satro sprema se za RG. Vec vidjeno od Novaka. Kakve pripreme za RG takvi i rezultati.

vrg

pre 3 godine

dobra odluka, dobra. ostaje mu svakako 500 bodova, a cuva zdravlje. nek ide rafa da se kida tamo, a sve i da prestigne novaka vise nije bitno. novak rekorder po broju nedelja i svemu ostalom osim po slemovima. a i tu bi bio da nije bilo podmuklih suspenzija i vecitog akanja sa zrebom, terenima i terminima. novak goat odavno.

Cole

pre 3 godine

Sve OK, svakako da Novak zna XY puta
bolje od mene sta mu je ciniti ali mi
nije jasno zbog cega igra ATP 250
u Beogradu, tacno pred RG. Po meni se
samo bespotrebno trosi, a trebace mu
snaga za, mozda, istorijsko finale
sa Rafom.

VUK

pre 3 godine

Bez redovnog učešća na turnirima , Novak do sada nikada nije uspeo da uđe u potrebnu takmičarsku formu za osvajanje GS. Izvesno je da sa pune 34 godine i ulaskom u 35 godinu života, nije moguće da igra svaki turnir 500 i 1000. E da li će moći ovakvim takmičenjem na preskok turnira moći da dostigne potrebni nivo igre za osvajanja GS , vreme će pokazati.

Tema

pre 3 godine

Zasto i da ide u Madrid. Kad ga je tamo publika pre par sezona izvizdala i omalovazavala sa urlikanjem i negodovanjem. Ja da sam na njegovom mestu nikad vise ne bih ni igrao Madrid ne samo ove sezone. To su nekulturni navijaci drski bezobrazni koji aplaudiraju na svaki poen Nadala a Novaka da su mogli razapeli bi na sred terena.Zato i pozdravljam ovu Djokovicevu odluku da ne igra taj turnir u Madridu.

Romi

pre 3 godine

Novak uopšte nije u lošoj formi. Igra je tu onda kada on hoće da igra. Mislim da je veći problem fizička pripremljenost. Mečeve koje je izgubio bi vjerovatno dobio da je bilo baš bitno ali bi se svakako dobro izmorio. Čini mi se da Novak kalkuliše više nego obično. Ako može dobiti meč bez puno truda, dobiće ga, ali ako je protivnik baš dobar i motivisan, Novak neće zapinjati. A i zašto bi. Prioriteti se znaju. Beograd je bio izuzetak, bilo mu je stalo. Ali protivnik je bio odličan. Igrač koji stilom igre podsjeća na Vavrinku a sa takvima se Novak redovno muči.
Na GS će biti druga priča i Novak na maksimumu.

Podgorica

pre 3 godine

Mnogo pametan potez. Cak mislim da uopste ne mora da igra vise Madrid do kraja karijere, niti sta propusta niti je ta publika zasluzila da ga gleda. U Rimu bi trebao da ide na titulu, a za Beograd ne znam, mozda bi bilo bolje da ga preskoci da ne rizikuje povredu i slicno na malim turnirima, mada Djokovic to najbolje zna sta i kako. Idemo Nole da se osvoje sva tri naredna GS i da se stavi vise tacka jednom za sva vremena o GOAT-u.

No name

pre 3 godine

Inače Nadalu stalo do prvog mesta.

Čim se diskusija vodi oko toga koliko ima ko bodova ili da li će se nešto drakonski promeniti. Mislim da Novak ne razmišlja puno oko toga a kamoli Španac.

Eggy

pre 3 godine

U najgoroj varijanti Novak na RG ide sa 13 bodova prednosti u odnosu na Nadala (on uzme i Rim i MAdrid, Novak i ne igra).Tako da je prvi do RG kako god da okrenes. Ne ocekujete valjda nda ce da Medvedev uzme nekih 800-900 bodova na dva mastersa, a sada ima ciglo 20 iz Rima i MAdrida....

Novak GOATovic!!!

pre 3 godine

Od 1000 poena koje nece braniti u Madridu ostaje No1etu 500 poena i ako osvoji Beograd dodatnih 250, dakle 750 od 1000 (BG2 nije igrao prosle godine). Nadal tesko da ce osvojiti Madrid jer je tamo sljaka najbrza a to njemu ne odgovara. Onda No1e lagano u Rim gde uvek dobro igra i podize formu i samopouzdanje. Nadal moze osvojiti ravno 0 (nula) poena na RG a ako ne osvoji titulu onda gubi jako mnogo, tako da ako Nadal ne osovji Madrid + Rim + obrani RG nece on videti prvog mesta. Onda sledi trava i No1e je tu ubedljivo favorit broj jedan. A kada krene sezona betona opet je No1e favorit na svim turnirima ukljucujuci i zavrsni masters u Torinu. Na USO No1e brani 0 (nula) poena, kao i na mastersu u Kanadi gde nije ni igrao a Rafa brani titulu, i u Parizu isto (No1e nije igrao, Rafa brani 1/2 finale), a i na zavrsnom mastersu ne brani No1e mnogo i tu mu je sve velika prilika da pobegne svima na vrhu igrajuci na svojoj omiljenoj podlozi!!!

Kikujiro

pre 3 godine

Preskočiti RG, odmah početi pripreme za Vimbldon, tamo je Novak apsolutni favorit, posle toga preskoćiti sve do USA Opena, odigrati samo jedan turnir pre njega, maksimum dva, i to je to, biće tri GS.

x

pre 3 godine

Ne oko 1.500 već oko 1.000 bodova razlike u slučaju da Rafa osvoji titulu. Sve napisano, samo pogrešno izračunato.
(Robert, 28. april 2021 14:33)

Da, tako je. Tačnije 1.013 bodova!

potterhead

pre 3 godine

A kad pričate kako to bez turnira da uđe u formu za GS. Inače, pred Australian Open Novak igra gomilu turnira pa tako uđe u formu. Dajte ljudi, ni pred Vimbldon skoro nikad ne igra pripremne turnire pa ih osvaja. Pripremni turniri mogu koristiti ali ne mora nužno da znači da bez nekoliko turnira pre GS ne može da se dostigne forma za ostavljanje istog. Iskreno, mislim da je u prošlosti igranje i Rima i Madrida koštalo Novaka titula na RG. Dođe umoran i posle dve nedelje na RG, nema dovoljno snage. Nadam se da će odustati i od Beograda, samo Rim, i odmah priprema za RG.

stanoje glavaš

pre 3 godine

Ne sme, da nebi ponovo bio ponizen od strane raznih Evansa, Karaceva itd. a da ne govorim sta bi se desilo da naleti na Nadala, Cicipasa ili Tima.

Nebojša

pre 3 godine

Kako misli da se vrati u formu, tako što posle svakog ili u vezi slučaju svakog drugog turnira pravi pauze od mesec i više dana...???!... ? ? ? Koja je to logika???

miodrag

pre 3 godine

Meni se ipak vise svideo onaj Novak od pre desetak godina koji je igrao sve turnire , imao strasan niz pobeda i trofeja.....ne znam da li ce mu ovo kalkulisanje ista dobro doneti.....mislim da je on tip igraca i coveka koji mora stalno da bude u tonusu.....meni sve ovo ne sluti na dobro i samo se iskreno nadam da se varam i da on zna sta radi. Na kraju krajevo ovo odmaranje od AO mu nije bas mnogo pomoglo.....izgubio je u Monte Karlu od igraca ,na sljaci, od koga preosto ne sme da izgubi.

a

pre 3 godine

Bez redovnog učešća na turnirima , Novak do sada nikada nije uspeo da uđe u potrebnu takmičarsku formu za osvajanje GS. Izvesno je da sa pune 34 godine i ulaskom u 35 godinu života, nije moguće da igra svaki turnir 500 i 1000. E da li će moći ovakvim takmičenjem na preskok turnira moći da dostigne potrebni nivo igre za osvajanja GS , vreme će pokazati.
(VUK, 28. april 2021 15:27)

Novak je osvojio Vimbledon a igrao na travi samo Queens i to izgubio polufinale

johny

pre 3 godine

Ako Nadal osvoji Madrid, razlika bi bila 1.013 poena, a ne 1500.
(Jelena, 28. april 2021 14:39)

Novak igra i Beograd gde može da uzme 250 bodova

Dott

pre 3 godine

Pretpostavimo da bi Novak takodje mozda ispao u polufinalu, pa bi samim tim izgubio 160 bodova umesto ovih 500. Samim tim steta nije velika, dok finansijski ne znam kako stoje stvari, jer nije izneto, pretpostavljam da kazna nije veca od 20.000 evrica.

ovo ono

pre 3 godine

Pitanje, recimo Nadal osvoji masters u Madridu, znaci razlika je oko 1000 poena. U Rimu Nole brani 1000 a Nadal samo 180, zar nije onda moguce da Nadal vec posle Rima preuzme prvo mesto, recimo Nole ne igra ili ispadne ranije a Nadal stigne do polufinala?

Jelena

pre 3 godine

(Tema, 28. april 2021 16:49) 

Po toj logici ne treba onda vise nikad da igra ni Vimbldon, ni US open, jer mu i tamo zvizde i navijaju za njegove protivnike.

djape

pre 3 godine

Ima ovo smisla, Rim punom snagom na titulu, ukoliko dodje do završnice opet će imati 7 dana pauze malo oporavka i onda Beograd malo jače treniranje pred RG i titula na RG...;)

Ajde polako

pre 3 godine

@ slaviša šmigić. Brate,pisao si komentar,kao da si žurio u toalet.Neka zapažanja su vrlo dobra,ali pisanje,katastrofa. Moraš poštovati prioritete,jer nužda nikoga ne čeka.

slaviša šmigič

pre 3 godine

Iskreno Novak je bio jedan od najboljih tenisera uz Nadala čak su bili tu negde ali je novak mnogo izgubio posebno na pesku imao je nekad razarnije udarce za nijansu jače i to je ono što ga čini lošijim kad bi popravijo snagu udarca iz igre i igrao servis dobro kao nekad imao bi velike šanse za osvajanje Pariza ovako teško i neigra pa zato gubi na kvalitetu igre pluzs neverujem da trenira kao nekad ako si ti fizički odlično spreman onda je igra mnogo sigurnija i nema osicilacija a novak je bio upravo na persku odličan i dobivao sve čak i Nadala.

Brane

pre 3 godine

Znamo svi zasto je uveden novi nacin bodovanja. Nego moje pitanje je hoce li dzemperko na konto toga da dobije barem nekih 1000 bodova? Mislim bio bi red

Sofronije

pre 3 godine

(Novak GOATovic!!!, 28. april 2021 17:54)

E to se je pravi smisao za humor! Daj još molim te, ha ha ha ha haaaa !!!
Kako boli onaj krompir sa RG, uf uf !!!

Đorđe

pre 3 godine

Za razliku od brzih podloga na kojima Novak dominira na šljaci su pripremni turniri bitni. Zar neko misli da bi se Nadal toliko kidao u Monte Karlu, Barseloni, Madridu i Rimu da poenta svega nije da se maksimalno našpanuje za RG? Postoji jedno pravilo u vezi Nadala, a to je da u slučaju da ne osvoji ni jedan masters na šljaci (a da pri tom učestvuje na bar 2/3 turnira) neće uzeti ni RG.

Van

pre 3 godine

Sve OK, svakako da Novak zna XY puta
bolje od mene sta mu je ciniti ali mi
nije jasno zbog cega igra ATP 250
u Beogradu, tacno pred RG. Po meni se
samo bespotrebno trosi, a trebace mu
snaga za, mozda, istorijsko finale
sa Rafom.
(Cole, 28. april 2021 14:54)

Kakvo crno trošenje snage kada je od početka godine odigrao 10-ak mečeva

komnen barjaktar

pre 3 godine

Ispadne u MC, ispadne u Beogradu u prelakoj konkurenciji, nece u Madrid, pod znakom pitanja je po svoj prilici i Rim. Satro sprema se za RG. Vec vidjeno od Novaka. Kakve pripreme za RG takvi i rezultati.

stanoje glavaš

pre 3 godine

Ne sme, da nebi ponovo bio ponizen od strane raznih Evansa, Karaceva itd. a da ne govorim sta bi se desilo da naleti na Nadala, Cicipasa ili Tima.

Kikujiro

pre 3 godine

Preskočiti RG, odmah početi pripreme za Vimbldon, tamo je Novak apsolutni favorit, posle toga preskoćiti sve do USA Opena, odigrati samo jedan turnir pre njega, maksimum dva, i to je to, biće tri GS.

miodrag

pre 3 godine

Meni se ipak vise svideo onaj Novak od pre desetak godina koji je igrao sve turnire , imao strasan niz pobeda i trofeja.....ne znam da li ce mu ovo kalkulisanje ista dobro doneti.....mislim da je on tip igraca i coveka koji mora stalno da bude u tonusu.....meni sve ovo ne sluti na dobro i samo se iskreno nadam da se varam i da on zna sta radi. Na kraju krajevo ovo odmaranje od AO mu nije bas mnogo pomoglo.....izgubio je u Monte Karlu od igraca ,na sljaci, od koga preosto ne sme da izgubi.

Ivan

pre 3 godine

Podrzavam odluku. Ovde bi sigurno doslo do velikog fizickog i psihickog praznjenja, sto je nepotrebno pred RG, jos uzimajuci u obzir da Djokovic nije najboji na sljaci, odluka je vise nego racionalna. Ovako sav fokus umseri na RG, i sto da ne, mozda ga i osvoji, ako mu malo zreb bude isao na ruku.

Cole

pre 3 godine

Sve OK, svakako da Novak zna XY puta
bolje od mene sta mu je ciniti ali mi
nije jasno zbog cega igra ATP 250
u Beogradu, tacno pred RG. Po meni se
samo bespotrebno trosi, a trebace mu
snaga za, mozda, istorijsko finale
sa Rafom.

Bruder

pre 3 godine

Ostalo je samo da se osvoje GS turniri, ovo ostalo Novak je bukvalno u svemu izdominirao i to u deceniji Federera i Nadala. Mudar potez. Jedino sto ostaje da se vidi moze li forma da se tempira bez turnira ali ako neko zna sta radi to je No1. Idemo Noleee!!!

Nebojša

pre 3 godine

Kako misli da se vrati u formu, tako što posle svakog ili u vezi slučaju svakog drugog turnira pravi pauze od mesec i više dana...???!... ? ? ? Koja je to logika???

mikin

pre 3 godine

"To znači da će na rang listi 10. maja on imati 11.463 poena.
"Bik sa Maljorke" je pre dve godine glatko ispao od Cicipasa u polufinalu, te bi eventualnom titulom ove sezone, mogao da dobije još 640 bodova, čime bi stigao do cifre od 10.450."
Razlika bi tada između dvojice najboljih igrača bila oko hiljadu i po bodova.

11.463 i 10.450 se razlikuju za hiljadu i po bodova?!? Probajte ponovo.

Novak GOATovic!!!

pre 3 godine

Od 1000 poena koje nece braniti u Madridu ostaje No1etu 500 poena i ako osvoji Beograd dodatnih 250, dakle 750 od 1000 (BG2 nije igrao prosle godine). Nadal tesko da ce osvojiti Madrid jer je tamo sljaka najbrza a to njemu ne odgovara. Onda No1e lagano u Rim gde uvek dobro igra i podize formu i samopouzdanje. Nadal moze osvojiti ravno 0 (nula) poena na RG a ako ne osvoji titulu onda gubi jako mnogo, tako da ako Nadal ne osovji Madrid + Rim + obrani RG nece on videti prvog mesta. Onda sledi trava i No1e je tu ubedljivo favorit broj jedan. A kada krene sezona betona opet je No1e favorit na svim turnirima ukljucujuci i zavrsni masters u Torinu. Na USO No1e brani 0 (nula) poena, kao i na mastersu u Kanadi gde nije ni igrao a Rafa brani titulu, i u Parizu isto (No1e nije igrao, Rafa brani 1/2 finale), a i na zavrsnom mastersu ne brani No1e mnogo i tu mu je sve velika prilika da pobegne svima na vrhu igrajuci na svojoj omiljenoj podlozi!!!

samo je jedan N01e

pre 3 godine

Napred Rafa do broja jedan posle RG.
(C.Ganic Np, 28. april 2021 14:57)

Ne brini, nije N01e cicija, pustiće ga da on malo zaradi od reklama. Ionako je N01e sa 318 nedelja nedodirljiv na 1 mestu dok Rafa ima samo 209.

Podgorica

pre 3 godine

Mnogo pametan potez. Cak mislim da uopste ne mora da igra vise Madrid do kraja karijere, niti sta propusta niti je ta publika zasluzila da ga gleda. U Rimu bi trebao da ide na titulu, a za Beograd ne znam, mozda bi bilo bolje da ga preskoci da ne rizikuje povredu i slicno na malim turnirima, mada Djokovic to najbolje zna sta i kako. Idemo Nole da se osvoje sva tri naredna GS i da se stavi vise tacka jednom za sva vremena o GOAT-u.

ovo ono

pre 3 godine

Pitanje, recimo Nadal osvoji masters u Madridu, znaci razlika je oko 1000 poena. U Rimu Nole brani 1000 a Nadal samo 180, zar nije onda moguce da Nadal vec posle Rima preuzme prvo mesto, recimo Nole ne igra ili ispadne ranije a Nadal stigne do polufinala?

slaviša šmigič

pre 3 godine

Iskreno Novak je bio jedan od najboljih tenisera uz Nadala čak su bili tu negde ali je novak mnogo izgubio posebno na pesku imao je nekad razarnije udarce za nijansu jače i to je ono što ga čini lošijim kad bi popravijo snagu udarca iz igre i igrao servis dobro kao nekad imao bi velike šanse za osvajanje Pariza ovako teško i neigra pa zato gubi na kvalitetu igre pluzs neverujem da trenira kao nekad ako si ti fizički odlično spreman onda je igra mnogo sigurnija i nema osicilacija a novak je bio upravo na persku odličan i dobivao sve čak i Nadala.

Romi

pre 3 godine

Novak uopšte nije u lošoj formi. Igra je tu onda kada on hoće da igra. Mislim da je veći problem fizička pripremljenost. Mečeve koje je izgubio bi vjerovatno dobio da je bilo baš bitno ali bi se svakako dobro izmorio. Čini mi se da Novak kalkuliše više nego obično. Ako može dobiti meč bez puno truda, dobiće ga, ali ako je protivnik baš dobar i motivisan, Novak neće zapinjati. A i zašto bi. Prioriteti se znaju. Beograd je bio izuzetak, bilo mu je stalo. Ali protivnik je bio odličan. Igrač koji stilom igre podsjeća na Vavrinku a sa takvima se Novak redovno muči.
Na GS će biti druga priča i Novak na maksimumu.

Dott

pre 3 godine

Pretpostavimo da bi Novak takodje mozda ispao u polufinalu, pa bi samim tim izgubio 160 bodova umesto ovih 500. Samim tim steta nije velika, dok finansijski ne znam kako stoje stvari, jer nije izneto, pretpostavljam da kazna nije veca od 20.000 evrica.

vrg

pre 3 godine

dobra odluka, dobra. ostaje mu svakako 500 bodova, a cuva zdravlje. nek ide rafa da se kida tamo, a sve i da prestigne novaka vise nije bitno. novak rekorder po broju nedelja i svemu ostalom osim po slemovima. a i tu bi bio da nije bilo podmuklih suspenzija i vecitog akanja sa zrebom, terenima i terminima. novak goat odavno.

Tema

pre 3 godine

Zasto i da ide u Madrid. Kad ga je tamo publika pre par sezona izvizdala i omalovazavala sa urlikanjem i negodovanjem. Ja da sam na njegovom mestu nikad vise ne bih ni igrao Madrid ne samo ove sezone. To su nekulturni navijaci drski bezobrazni koji aplaudiraju na svaki poen Nadala a Novaka da su mogli razapeli bi na sred terena.Zato i pozdravljam ovu Djokovicevu odluku da ne igra taj turnir u Madridu.

srle

pre 3 godine

Ako osvoji Rafa, biće razlika oko 1000 bodova u korist Noleta, nešto više. Nema potrebe da ide u Madrid. Prvo, tamo su ga uvek loše dočekivali, setimo se samo meča sa Dimitrovim. I tako se šalje poruka, ne idem tamo gde me ne poštuju. S druge strane, Rim je sasvim druga priča. Tamo ga vole i poštuju, ima odlične rezultate i sve su to razlozi da se sprema za taj turnir. Srećno Noletu u nastavku sezone.

Nemanja Milosevic

pre 3 godine

Oni koji su juce sve titule do RG pripisivali Medvedevu i govorili da on postaje broj 1 , sada iste te titule pripisuju Nadalu. Polako ljudi, igrac od 35 godina ne moze da osvoji Madrid, pa Rim, pa RG. Nije to Rafa iz 2008 ili 2010

Brane

pre 3 godine

Znamo svi zasto je uveden novi nacin bodovanja. Nego moje pitanje je hoce li dzemperko na konto toga da dobije barem nekih 1000 bodova? Mislim bio bi red

Eggy

pre 3 godine

U najgoroj varijanti Novak na RG ide sa 13 bodova prednosti u odnosu na Nadala (on uzme i Rim i MAdrid, Novak i ne igra).Tako da je prvi do RG kako god da okrenes. Ne ocekujete valjda nda ce da Medvedev uzme nekih 800-900 bodova na dva mastersa, a sada ima ciglo 20 iz Rima i MAdrida....

Sofronije

pre 3 godine

(Novak GOATovic!!!, 28. april 2021 17:54)

E to se je pravi smisao za humor! Daj još molim te, ha ha ha ha haaaa !!!
Kako boli onaj krompir sa RG, uf uf !!!

a

pre 3 godine

Novak sada ima oko 2000 bodova minus 500 a Rafa ako osvoji dobija oko 500 pošto je izgubio u polufinalu. Znači Novak ostaje u prednosti oko 1000 bodova

johny

pre 3 godine

Ako Nadal osvoji Madrid, razlika bi bila 1.013 poena, a ne 1500.
(Jelena, 28. april 2021 14:39)

Novak igra i Beograd gde može da uzme 250 bodova

No name

pre 3 godine

Inače Nadalu stalo do prvog mesta.

Čim se diskusija vodi oko toga koliko ima ko bodova ili da li će se nešto drakonski promeniti. Mislim da Novak ne razmišlja puno oko toga a kamoli Španac.

VUK

pre 3 godine

Bez redovnog učešća na turnirima , Novak do sada nikada nije uspeo da uđe u potrebnu takmičarsku formu za osvajanje GS. Izvesno je da sa pune 34 godine i ulaskom u 35 godinu života, nije moguće da igra svaki turnir 500 i 1000. E da li će moći ovakvim takmičenjem na preskok turnira moći da dostigne potrebni nivo igre za osvajanja GS , vreme će pokazati.

potterhead

pre 3 godine

A kad pričate kako to bez turnira da uđe u formu za GS. Inače, pred Australian Open Novak igra gomilu turnira pa tako uđe u formu. Dajte ljudi, ni pred Vimbldon skoro nikad ne igra pripremne turnire pa ih osvaja. Pripremni turniri mogu koristiti ali ne mora nužno da znači da bez nekoliko turnira pre GS ne može da se dostigne forma za ostavljanje istog. Iskreno, mislim da je u prošlosti igranje i Rima i Madrida koštalo Novaka titula na RG. Dođe umoran i posle dve nedelje na RG, nema dovoljno snage. Nadam se da će odustati i od Beograda, samo Rim, i odmah priprema za RG.

Jelena

pre 3 godine

(Tema, 28. april 2021 16:49) 

Po toj logici ne treba onda vise nikad da igra ni Vimbldon, ni US open, jer mu i tamo zvizde i navijaju za njegove protivnike.

a

pre 3 godine

Bez redovnog učešća na turnirima , Novak do sada nikada nije uspeo da uđe u potrebnu takmičarsku formu za osvajanje GS. Izvesno je da sa pune 34 godine i ulaskom u 35 godinu života, nije moguće da igra svaki turnir 500 i 1000. E da li će moći ovakvim takmičenjem na preskok turnira moći da dostigne potrebni nivo igre za osvajanja GS , vreme će pokazati.
(VUK, 28. april 2021 15:27)

Novak je osvojio Vimbledon a igrao na travi samo Queens i to izgubio polufinale

djape

pre 3 godine

Ima ovo smisla, Rim punom snagom na titulu, ukoliko dodje do završnice opet će imati 7 dana pauze malo oporavka i onda Beograd malo jače treniranje pred RG i titula na RG...;)

Ajde polako

pre 3 godine

@ slaviša šmigić. Brate,pisao si komentar,kao da si žurio u toalet.Neka zapažanja su vrlo dobra,ali pisanje,katastrofa. Moraš poštovati prioritete,jer nužda nikoga ne čeka.

x

pre 3 godine

Ne oko 1.500 već oko 1.000 bodova razlike u slučaju da Rafa osvoji titulu. Sve napisano, samo pogrešno izračunato.
(Robert, 28. april 2021 14:33)

Da, tako je. Tačnije 1.013 bodova!

Van

pre 3 godine

Sve OK, svakako da Novak zna XY puta
bolje od mene sta mu je ciniti ali mi
nije jasno zbog cega igra ATP 250
u Beogradu, tacno pred RG. Po meni se
samo bespotrebno trosi, a trebace mu
snaga za, mozda, istorijsko finale
sa Rafom.
(Cole, 28. april 2021 14:54)

Kakvo crno trošenje snage kada je od početka godine odigrao 10-ak mečeva

Đorđe

pre 3 godine

Za razliku od brzih podloga na kojima Novak dominira na šljaci su pripremni turniri bitni. Zar neko misli da bi se Nadal toliko kidao u Monte Karlu, Barseloni, Madridu i Rimu da poenta svega nije da se maksimalno našpanuje za RG? Postoji jedno pravilo u vezi Nadala, a to je da u slučaju da ne osvoji ni jedan masters na šljaci (a da pri tom učestvuje na bar 2/3 turnira) neće uzeti ni RG.