Tenis 37

Utorak, 27.04.2021.

20:30

Đoković odlučio da ne igra u Madridu

Novak Đoković je rešio da ove godine ne učestvuje na Mastersu u Madridu.

Ðokoviæ odluèio da ne igra u Madridu IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

37 Komentari

Sortiraj po:

Bl

pre 3 godine

Novak Đoković, koliko mi je poznato, nije ranije najavljivao da je siguran učesnik turnira u Madridu. Treba mu uigravanja na šljaci, a ne da se satre. Rolan Garos će biti samo još jedan pokušaj. Insistirati da mu je titula na RG uslov za nešto, je neozbiljno. Nadal je to zamislio na AO, pa smo vidjeli rezultat. Samo bez frke. Ako bude, bude, ako ne, nikom ništa. Ima još GS turnira.

lal

pre 3 godine

Nije pravo poredjenje. Ovde se ne prica o porazu u cilju izbegavanja susreta, vec se igrac uopste ne pojavljuje na turniru.
(Robert, 27. april 2021 21:18)
rafa odustao od americke turneje dok je djokovic bio uredno prijavljen... o preskakanju GS-a prosle godine je glupo i pricati... kada je novak preskocio GS?!?

Bl

pre 3 godine

Ajnštajn rekao da svemir možda i ima kraj, ali ljudska glupost ne. Dosta komentara ovdje opravdava takvu tvrdnju.
Sport je takmičenje i sportista koji nikad nije poražen he samo onaj koji se takmičio jednom, pobjedio i povukao se. Znate li nekog takvog? Novak Đoković je i ranije gubio i od slabije rangiranih tenisera od Evansa i Karaceva. Dešavalo se to i onima koje na ovom sajtu mnogi porede s božanstvima. Pa šta!? Gdje su sad svi ti pobjednici, a gdje je Novak Đoković? Da sesad povuče, ostaće njegovi, teško, a nek i nikad dostignuti, uspjesi. Njegova posvećenost, trud i borba sa nesklonom stranom, pa i malobrojnom domaćom, publikom, biće primjer generacijama kako se bori za zacrtane ciljeve, bez obzira na prepreke.
Rugajući se Novaku Đokoviću (ljubomora, zavist, mržnja) vrijeđate i omalovažavate Karacova,l ponosnog vlasnika titule najvećeg proboja, možda i u cijeloj istoriji tenisa (ne tvrdim, pretpostavljam). Nije sretni gubitnik, nego sjajan teniser, koji je malo kasno otkrio svoj potencijal, a već je uspješniji od mnogih hvaljenih i pretjerano izvikanih zvjezdica od jednog bljeska.
Ako ste na ovom sajtu samo zato da liječite svoje frustracije, pljujući po svjetski uspješnim ljudima, kojima možete samo da se divite, možda je krajnje vrijeme da se obratite nekome za pomoć. Nadam se da nije kasno.
Sve ovo ne odnisi se na maloljetne, nedorasle, komentatore. Pubertet ima svoja pravila ponašanja, razmišljanja i vrednovanja. Jedino šta možemo je strpljivo čekati da prođe.

Milan_PT

pre 3 godine

@Jelena, u pravu si. Pogrešio sam. Mislio sam da su Monte Karlo i Madrid bili spojeni, a ne Madrid i Rim. Izvinjavam se na grešci.
Novaku bi očigledno bilo previše da pre RG učestvuje u Madridu, Rimu i Beogradu (opet), pa je otpao Madrid, što je i logično, jer mu je taj turnir najneomiljeniji od svih Mastersa. Da je prijavio Madrid umesto Beograda, nolehejteri bi ga napali da nije patriota. A da je preskočio Rim, to bi bilo glupo, jer ga Rim obožava kao Totija, a tek sad kad dođe po prvi put nakon prošlogodišnje donacije. Nadam se samo da će biti publike na tom turniru...

Jelena

pre 3 godine

(Milan_PT, 28. april 2021 06:13)

Madrid i Rim se uvek igraju jedan za drugim, ne znam o kakvoj nedelji odmora pričaš? Pogledaj rasporede turnira iz prethodnih godina ....

meda

pre 3 godine

Pa posle AO je napravio pauzu jer je morao da zaleči povredu.
Monte Karlo je prijavio koliko da odigra par takmičarskim mečeva na šljaci uz treninge dok polako diže formu, isto i Beograd.
Za Rim će već da bude na pred RG nivou, mada i prva nedelja slema služi za dizanje forme takođe. Sitna riba tempira formu za prvih par kola a ovi ozbiljniji tempiraju formu za drugu nedelju.

Nebojša

pre 3 godine

Kako samo misli da se vrati u formu kad posle svakog ili u najboljem slučaju svakog drugog turnira pravi pauze od mesec i više dana...??? Zanimljivo... ?

vidoje

pre 3 godine

Proradila bandoglavost: nece Madrid jer mora da pokaze da je Beograd bio "slucajnost" pa mora (iz drugod pokusaja) da ga osvoji, makar tamo bio i Karatsev.

meda

pre 3 godine

Đoković je suviše mator da diže formu nekoliko puta godišnje i da je drži dugo. Nije ovo 2011. nego 2021.

Dakle posle AO mora da obori formu (ovaj put je lečio i povredu) i onda da je diže u pravom trenutku. Jednom kada digne formu za RG mora da je drži dugo (RG plus Vimbldon plus OI - ceo jun, ceo jul i početak avgusta, kad se završava Olimpijada a verovatno i do sredine septembra kad se završava US Open). Zato i ne može već dosta godina da podigne formu za završni masters, previše je to za njegove godine i nizak prioritet.

Svi turniri pre RG su nebitni, služe samo kao priprema. Imao je par dobrih mečeva već, zna gde je, verovatno mu je 2-3 dobra meča dovoljno da podigne formu za RG. Ako misli da mu treba koji meč više igraće i Beograd, ali ne verujem.

Milan_PT

pre 3 godine

Postali smo država ljudi koji ne misle, ali obavezno imaju mišljenje i u stanju su da se svađaju, pa čak i da se pobiju sa onim koji misle drugačije.
Sem jednog komentatora, niko nije uzeo u obzir da se ove godine Madrid i Rim igraju jedan za drugim bez uobičajene nedelje dana odmora između. Dakle, 10-ak najboljih tenisera, koji su u stanju da stignu do finala ova 2 turnira, morali bi, praktično, da igraju dve nedelje dan za danom mečeve bez pauze. A to nikome ne treba pred Rolan Garos da na GS dođu umorni ili povređeni. Ovakav suludi raspored odgovara samo slabijim igračima koji će na oba turnira odigrati po 2-3 kola i uzeti neku paru, a neće se preterano umoriti...

Nikol Dž. Femija

pre 3 godine

(Will Mosley, 27. april 2021 22:31)

Srbi su uvek velikodušnu i nesebični.

TREBA DOSTIĆI 319 NEDELJA i 18 gren slem titula i 36 mastersa do 33 godine života !!

NIJE NOVAK ČOVEK ZAPADA, NEZAJAŽLJIV I ONAJ KOJI ŽELI DRUGIMA ZLO BOMBAMA, RECIMO, NIJE IZ TAKVE GENETIKE, NIJE IZ TAKVE ZEMLJE VELIKE SILE KOLONIJALNE.

Kada se samo pomisli na Izabelu koja pokatoliči sve Arape a Velaskezova "Predaja Brede" , velika umetnička slika, prikazuje one mučene Nizozemce tada, koje je španska Armada htela da slisti za zemljom(da jeste ne bi bilo Haga!), da ih nema, kako "radosno" predaju ključeve svog grada Španskim osvajačima hahaha...

Bogdan Bogdanović

pre 3 godine

Ocekivano, nece teniski kralj da igra u Madridu jer je cuo da su se za taj turnir prijavili mocni Aslan Karatsev koga porede sa Romanom Kafeljnikovim i najbolji teniser univerzuma Daniel Evans u kome lezi novi Lejton Hjuit.
(Will Mosley, 27. april 2021 22:31)

Kol'ko treba da budeš "obdaren" da bi pisao ovako nešto? Dobru noć želim, fantazijo od lika!

Nikol Dž. Femija

pre 3 godine

ODLIČNO i PAMETNO.

Šta će mu to.

Nije u formi očigledno i treba još bolje da se spremi, fizički i mentalno.
Ima trenutno krizu u igri i glavi.

Najbolje je Rim, koji voli i koji njega koliko toliko prihvata, a onda opet Beograd iz sve snage da se osvoji i preskoči barijera psihička koja se stvorila.

A onda Garos, pa šta bude i kako god bude, NOvak je posao za ovu godinu napravio. Osvojio Australiju i postao prvi po ukupnom broju nedelja na prvom mestu ATP liste, nema dalje. TO JE TO.

UVEK SE SETIM IZJAVE , OVDE CENJENOG, VELIKOG tenisra i originalnog lika ,za žene fatalnog onižeg AGASIJA:
"Bio bih presrećan da do kraja karijere osvajam po jedan gren slem turnir godišnje". TO JE TO.

OSTALI NEKA SE MUČE NA PREOSTALA TRI, A JOŠ IM JE I NOVAK TU, NARAVNO, KONKURENTAN VRLO.

Nikol Dž. Femija

pre 3 godine

ODLIČNO i PAMETNO.

Šta će mu to.

Nije u formi očigledno i treba još bolje da se spremi, fizički i mentalno.
Ima trenutno krizu u igri i glavi.

Najbolje je Rim, koji voli i koji njega koliko toliko prihvata, a onda opet Beograd iz sve snage da se osvoji i preskoči barijera psihička koja se stvorila.

A onda Garos, pa šta bude i kako god bude, NOvak je posao za ovu godinu napravio. Osvojio Australiju i postao prvi po ukupnom broju nedelja na prvom mestu ATP liste, nema dalje. TO JE TO.

UVEK SE SETIM IZJAVE , OVDE CENJENOG, VELIKOG tenisra i originalnog lika ,za žene fatalnog onižeg AGASIJA:
"Bio bih presrećan da do kraja karijere osvajam po jedan gren slem turnir godišnje". TO JE TO.

OSTALI NEKA SE MUČE NA PREOSTALA TRI, A JOŠ IM JE I NOVAK TU, NARAVNO, KONKURENTAN VRLO.

Nemanja Milosevic

pre 3 godine

Pa s obzirom da je bio 2 puta pred ispadanjem, samo nek se izmori. Sa druge strane nek se Nole malo pdmori, ipak nije vise ono 10+ titula u godini, sada ce sve vise i Nole i Rafa taktizirati, ipak mastersi i GS se jure kao i OI. I to nije nista lose, jednostavno nije isto ograti sa 34 i sa 23 godine. Inace Federer ne taktizira, on ne igra uopste, i pusta sponzore da fa hvale

Will Mosley

pre 3 godine

Pobegulja.Zna dobro šta ga čeka ukoliko naleti na Rafu.
(Kole, 27. april 2021 21:31)

Ceka ga isto sto i protiv Daniela Evansa u Monaku.

Will Mosley

pre 3 godine

Ocekivano, nece teniski kralj da igra u Madridu jer je cuo da su se za taj turnir prijavili mocni Aslan Karatsev koga porede sa Romanom Kafeljnikovim i najbolji teniser univerzuma Daniel Evans u kome lezi novi Lejton Hjuit.

Andjela

pre 3 godine

@(srle, Pa zar se Đoka nije preselio u Španiju (iz Monte Karla)? Ako je to tačno, da se preselio, ipak bi bio red tu i da igra. Bar ja tako mislim.

z

pre 3 godine

Pa kako da i nece imati pozitivan skor protiv Rafe goata kada bezi od njega cim moze? Bruka.
(Rafa Goat, 27. april 2021 20:39)


Ne, pozitivan skor ima zato što pobeđuje Nadala češće nego ovaj njega (isto kao i Federera), što znači da je najbolji od trojice u međusobnim duelima - to je prosta statistika, a ne fanboy balavljenje kakvo se vidi u tvom komentaru.

Ali evo, tvoj "inteligentan" argument vrlo brzo može da se testira, jer siguran sam da Nadal jedva čeka da dojuri na turnir u Beograd - pošto on već ne beži od megdana, je l' tako? Zato smo ga redovno i viđali na Serbia openu pre deset godina.

A ne, čekaj malo, nismo... Ma nema veze što je Novak igrao i Madride i Bazele, ali nikad tu dvojicu nismo videli u Beogradu, ipak je Novak taj koji beži - čista logika, nema šta, aplauz za tebe.

Gonič skupljača plusića

pre 3 godine

Pa kako da i nece imati pozitivan skor protiv Rafe goata kada bezi od njega cim moze? Bruka.
(Rafa Goat, 27. april 2021 20:39)

Po tvojoj logici, ako se to moze i zvati logika, Nadal je na Australian Openu pobjegao od Djokovica zbog medjusobnog skora. Ali ne, kad izgubi Novak, onda je to bjezanje, a ako izgubi Nadal, onda ga bole ledja.
(kaokakao, 27. april 2021 20:54) Pa ne, vidis, opste je poznato da Nadal daje poslednji atom snage gde god da igra, ne ide na turnir u Bec da bi ispao u prvom kolu tako da je vrlo osnovano to da ga izbegava.

Соко сиви

pre 3 godine

500 đunti u džepu, ihaha.. To je bezmalo kao da je igrao finale u normalnim okolnostima. Još nek doda 100- 250 iz Beograda i eto. Pametno

Robert

pre 3 godine

Po tvojoj logici, ako se to moze i zvati logika, Nadal je na Australian Openu pobjegao od Djokovica zbog medjusobnog skora. Ali ne, kad izgubi Novak, onda je to bjezanje, a ako izgubi Nadal, onda ga bole ledja.
(kaokakao, 27. april 2021 20:54)

Nije pravo poredjenje. Ovde se ne prica o porazu u cilju izbegavanja susreta, vec se igrac uopste ne pojavljuje na turniru.

srle

pre 3 godine

Pametan potez Novaka. Nema potrebe da ide u Madrid, pošto je odmah sledeće nedelje turnir u Rimu, mesto gde se oseća super i ima odlične rezultate. Svi ti turniri su priprema za Rolan Garos. Verujem da će Novak dati sve od sebe u Parizu, želim mu sve najbolje i da se radujemo kao 2016. godine.

Djenka

pre 3 godine

Pametno, malo kuci malo u Rimu, pa nek cuva snagu za wimbldon, i OI to ako osvoji fenom. godina. Ipak za RG treba mnogo srece dok je Nadal tu.

No name

pre 3 godine

Novak nema potrebe forsirat se na šljaci svaki masters turnir. Jedan do dva u sklopu pripreme za Rolan Garos. To je to. U ostalom osvajao 3x kao Federer. Nadal potvrdio da će igrat al nije siguran nikad u Magičnoj kutiji bio. Bilo najave da će se pojavit svi pre MC a sad polako al sigurno otkazuju neki igrači..

kaokakao

pre 3 godine

Pa kako da i nece imati pozitivan skor protiv Rafe goata kada bezi od njega cim moze? Bruka.
(Rafa Goat, 27. april 2021 20:39)

Po tvojoj logici, ako se to moze i zvati logika, Nadal je na Australian Openu pobjegao od Djokovica zbog medjusobnog skora. Ali ne, kad izgubi Novak, onda je to bjezanje, a ako izgubi Nadal, onda ga bole ledja.

srle

pre 3 godine

Pametan potez Novaka. Nema potrebe da ide u Madrid, pošto je odmah sledeće nedelje turnir u Rimu, mesto gde se oseća super i ima odlične rezultate. Svi ti turniri su priprema za Rolan Garos. Verujem da će Novak dati sve od sebe u Parizu, želim mu sve najbolje i da se radujemo kao 2016. godine.

Djenka

pre 3 godine

Pametno, malo kuci malo u Rimu, pa nek cuva snagu za wimbldon, i OI to ako osvoji fenom. godina. Ipak za RG treba mnogo srece dok je Nadal tu.

kaokakao

pre 3 godine

Pa kako da i nece imati pozitivan skor protiv Rafe goata kada bezi od njega cim moze? Bruka.
(Rafa Goat, 27. april 2021 20:39)

Po tvojoj logici, ako se to moze i zvati logika, Nadal je na Australian Openu pobjegao od Djokovica zbog medjusobnog skora. Ali ne, kad izgubi Novak, onda je to bjezanje, a ako izgubi Nadal, onda ga bole ledja.

Соко сиви

pre 3 godine

500 đunti u džepu, ihaha.. To je bezmalo kao da je igrao finale u normalnim okolnostima. Još nek doda 100- 250 iz Beograda i eto. Pametno

Nemanja Milosevic

pre 3 godine

Pa s obzirom da je bio 2 puta pred ispadanjem, samo nek se izmori. Sa druge strane nek se Nole malo pdmori, ipak nije vise ono 10+ titula u godini, sada ce sve vise i Nole i Rafa taktizirati, ipak mastersi i GS se jure kao i OI. I to nije nista lose, jednostavno nije isto ograti sa 34 i sa 23 godine. Inace Federer ne taktizira, on ne igra uopste, i pusta sponzore da fa hvale

z

pre 3 godine

Pa kako da i nece imati pozitivan skor protiv Rafe goata kada bezi od njega cim moze? Bruka.
(Rafa Goat, 27. april 2021 20:39)


Ne, pozitivan skor ima zato što pobeđuje Nadala češće nego ovaj njega (isto kao i Federera), što znači da je najbolji od trojice u međusobnim duelima - to je prosta statistika, a ne fanboy balavljenje kakvo se vidi u tvom komentaru.

Ali evo, tvoj "inteligentan" argument vrlo brzo može da se testira, jer siguran sam da Nadal jedva čeka da dojuri na turnir u Beograd - pošto on već ne beži od megdana, je l' tako? Zato smo ga redovno i viđali na Serbia openu pre deset godina.

A ne, čekaj malo, nismo... Ma nema veze što je Novak igrao i Madride i Bazele, ali nikad tu dvojicu nismo videli u Beogradu, ipak je Novak taj koji beži - čista logika, nema šta, aplauz za tebe.

No name

pre 3 godine

Novak nema potrebe forsirat se na šljaci svaki masters turnir. Jedan do dva u sklopu pripreme za Rolan Garos. To je to. U ostalom osvajao 3x kao Federer. Nadal potvrdio da će igrat al nije siguran nikad u Magičnoj kutiji bio. Bilo najave da će se pojavit svi pre MC a sad polako al sigurno otkazuju neki igrači..

Bogdan Bogdanović

pre 3 godine

Ocekivano, nece teniski kralj da igra u Madridu jer je cuo da su se za taj turnir prijavili mocni Aslan Karatsev koga porede sa Romanom Kafeljnikovim i najbolji teniser univerzuma Daniel Evans u kome lezi novi Lejton Hjuit.
(Will Mosley, 27. april 2021 22:31)

Kol'ko treba da budeš "obdaren" da bi pisao ovako nešto? Dobru noć želim, fantazijo od lika!

Gonič skupljača plusića

pre 3 godine

Pa kako da i nece imati pozitivan skor protiv Rafe goata kada bezi od njega cim moze? Bruka.
(Rafa Goat, 27. april 2021 20:39)

Po tvojoj logici, ako se to moze i zvati logika, Nadal je na Australian Openu pobjegao od Djokovica zbog medjusobnog skora. Ali ne, kad izgubi Novak, onda je to bjezanje, a ako izgubi Nadal, onda ga bole ledja.
(kaokakao, 27. april 2021 20:54) Pa ne, vidis, opste je poznato da Nadal daje poslednji atom snage gde god da igra, ne ide na turnir u Bec da bi ispao u prvom kolu tako da je vrlo osnovano to da ga izbegava.

Will Mosley

pre 3 godine

Ocekivano, nece teniski kralj da igra u Madridu jer je cuo da su se za taj turnir prijavili mocni Aslan Karatsev koga porede sa Romanom Kafeljnikovim i najbolji teniser univerzuma Daniel Evans u kome lezi novi Lejton Hjuit.

Robert

pre 3 godine

Po tvojoj logici, ako se to moze i zvati logika, Nadal je na Australian Openu pobjegao od Djokovica zbog medjusobnog skora. Ali ne, kad izgubi Novak, onda je to bjezanje, a ako izgubi Nadal, onda ga bole ledja.
(kaokakao, 27. april 2021 20:54)

Nije pravo poredjenje. Ovde se ne prica o porazu u cilju izbegavanja susreta, vec se igrac uopste ne pojavljuje na turniru.

Nikol Dž. Femija

pre 3 godine

ODLIČNO i PAMETNO.

Šta će mu to.

Nije u formi očigledno i treba još bolje da se spremi, fizički i mentalno.
Ima trenutno krizu u igri i glavi.

Najbolje je Rim, koji voli i koji njega koliko toliko prihvata, a onda opet Beograd iz sve snage da se osvoji i preskoči barijera psihička koja se stvorila.

A onda Garos, pa šta bude i kako god bude, NOvak je posao za ovu godinu napravio. Osvojio Australiju i postao prvi po ukupnom broju nedelja na prvom mestu ATP liste, nema dalje. TO JE TO.

UVEK SE SETIM IZJAVE , OVDE CENJENOG, VELIKOG tenisra i originalnog lika ,za žene fatalnog onižeg AGASIJA:
"Bio bih presrećan da do kraja karijere osvajam po jedan gren slem turnir godišnje". TO JE TO.

OSTALI NEKA SE MUČE NA PREOSTALA TRI, A JOŠ IM JE I NOVAK TU, NARAVNO, KONKURENTAN VRLO.

Will Mosley

pre 3 godine

Pobegulja.Zna dobro šta ga čeka ukoliko naleti na Rafu.
(Kole, 27. april 2021 21:31)

Ceka ga isto sto i protiv Daniela Evansa u Monaku.

Andjela

pre 3 godine

@(srle, Pa zar se Đoka nije preselio u Španiju (iz Monte Karla)? Ako je to tačno, da se preselio, ipak bi bio red tu i da igra. Bar ja tako mislim.

Nikol Dž. Femija

pre 3 godine

(Will Mosley, 27. april 2021 22:31)

Srbi su uvek velikodušnu i nesebični.

TREBA DOSTIĆI 319 NEDELJA i 18 gren slem titula i 36 mastersa do 33 godine života !!

NIJE NOVAK ČOVEK ZAPADA, NEZAJAŽLJIV I ONAJ KOJI ŽELI DRUGIMA ZLO BOMBAMA, RECIMO, NIJE IZ TAKVE GENETIKE, NIJE IZ TAKVE ZEMLJE VELIKE SILE KOLONIJALNE.

Kada se samo pomisli na Izabelu koja pokatoliči sve Arape a Velaskezova "Predaja Brede" , velika umetnička slika, prikazuje one mučene Nizozemce tada, koje je španska Armada htela da slisti za zemljom(da jeste ne bi bilo Haga!), da ih nema, kako "radosno" predaju ključeve svog grada Španskim osvajačima hahaha...

Milan_PT

pre 3 godine

Postali smo država ljudi koji ne misle, ali obavezno imaju mišljenje i u stanju su da se svađaju, pa čak i da se pobiju sa onim koji misle drugačije.
Sem jednog komentatora, niko nije uzeo u obzir da se ove godine Madrid i Rim igraju jedan za drugim bez uobičajene nedelje dana odmora između. Dakle, 10-ak najboljih tenisera, koji su u stanju da stignu do finala ova 2 turnira, morali bi, praktično, da igraju dve nedelje dan za danom mečeve bez pauze. A to nikome ne treba pred Rolan Garos da na GS dođu umorni ili povređeni. Ovakav suludi raspored odgovara samo slabijim igračima koji će na oba turnira odigrati po 2-3 kola i uzeti neku paru, a neće se preterano umoriti...

meda

pre 3 godine

Đoković je suviše mator da diže formu nekoliko puta godišnje i da je drži dugo. Nije ovo 2011. nego 2021.

Dakle posle AO mora da obori formu (ovaj put je lečio i povredu) i onda da je diže u pravom trenutku. Jednom kada digne formu za RG mora da je drži dugo (RG plus Vimbldon plus OI - ceo jun, ceo jul i početak avgusta, kad se završava Olimpijada a verovatno i do sredine septembra kad se završava US Open). Zato i ne može već dosta godina da podigne formu za završni masters, previše je to za njegove godine i nizak prioritet.

Svi turniri pre RG su nebitni, služe samo kao priprema. Imao je par dobrih mečeva već, zna gde je, verovatno mu je 2-3 dobra meča dovoljno da podigne formu za RG. Ako misli da mu treba koji meč više igraće i Beograd, ali ne verujem.

vidoje

pre 3 godine

Proradila bandoglavost: nece Madrid jer mora da pokaze da je Beograd bio "slucajnost" pa mora (iz drugod pokusaja) da ga osvoji, makar tamo bio i Karatsev.

Bl

pre 3 godine

Ajnštajn rekao da svemir možda i ima kraj, ali ljudska glupost ne. Dosta komentara ovdje opravdava takvu tvrdnju.
Sport je takmičenje i sportista koji nikad nije poražen he samo onaj koji se takmičio jednom, pobjedio i povukao se. Znate li nekog takvog? Novak Đoković je i ranije gubio i od slabije rangiranih tenisera od Evansa i Karaceva. Dešavalo se to i onima koje na ovom sajtu mnogi porede s božanstvima. Pa šta!? Gdje su sad svi ti pobjednici, a gdje je Novak Đoković? Da sesad povuče, ostaće njegovi, teško, a nek i nikad dostignuti, uspjesi. Njegova posvećenost, trud i borba sa nesklonom stranom, pa i malobrojnom domaćom, publikom, biće primjer generacijama kako se bori za zacrtane ciljeve, bez obzira na prepreke.
Rugajući se Novaku Đokoviću (ljubomora, zavist, mržnja) vrijeđate i omalovažavate Karacova,l ponosnog vlasnika titule najvećeg proboja, možda i u cijeloj istoriji tenisa (ne tvrdim, pretpostavljam). Nije sretni gubitnik, nego sjajan teniser, koji je malo kasno otkrio svoj potencijal, a već je uspješniji od mnogih hvaljenih i pretjerano izvikanih zvjezdica od jednog bljeska.
Ako ste na ovom sajtu samo zato da liječite svoje frustracije, pljujući po svjetski uspješnim ljudima, kojima možete samo da se divite, možda je krajnje vrijeme da se obratite nekome za pomoć. Nadam se da nije kasno.
Sve ovo ne odnisi se na maloljetne, nedorasle, komentatore. Pubertet ima svoja pravila ponašanja, razmišljanja i vrednovanja. Jedino šta možemo je strpljivo čekati da prođe.

Nikol Dž. Femija

pre 3 godine

ODLIČNO i PAMETNO.

Šta će mu to.

Nije u formi očigledno i treba još bolje da se spremi, fizički i mentalno.
Ima trenutno krizu u igri i glavi.

Najbolje je Rim, koji voli i koji njega koliko toliko prihvata, a onda opet Beograd iz sve snage da se osvoji i preskoči barijera psihička koja se stvorila.

A onda Garos, pa šta bude i kako god bude, NOvak je posao za ovu godinu napravio. Osvojio Australiju i postao prvi po ukupnom broju nedelja na prvom mestu ATP liste, nema dalje. TO JE TO.

UVEK SE SETIM IZJAVE , OVDE CENJENOG, VELIKOG tenisra i originalnog lika ,za žene fatalnog onižeg AGASIJA:
"Bio bih presrećan da do kraja karijere osvajam po jedan gren slem turnir godišnje". TO JE TO.

OSTALI NEKA SE MUČE NA PREOSTALA TRI, A JOŠ IM JE I NOVAK TU, NARAVNO, KONKURENTAN VRLO.

Nebojša

pre 3 godine

Kako samo misli da se vrati u formu kad posle svakog ili u najboljem slučaju svakog drugog turnira pravi pauze od mesec i više dana...??? Zanimljivo... ?

Bl

pre 3 godine

Novak Đoković, koliko mi je poznato, nije ranije najavljivao da je siguran učesnik turnira u Madridu. Treba mu uigravanja na šljaci, a ne da se satre. Rolan Garos će biti samo još jedan pokušaj. Insistirati da mu je titula na RG uslov za nešto, je neozbiljno. Nadal je to zamislio na AO, pa smo vidjeli rezultat. Samo bez frke. Ako bude, bude, ako ne, nikom ništa. Ima još GS turnira.

Milan_PT

pre 3 godine

@Jelena, u pravu si. Pogrešio sam. Mislio sam da su Monte Karlo i Madrid bili spojeni, a ne Madrid i Rim. Izvinjavam se na grešci.
Novaku bi očigledno bilo previše da pre RG učestvuje u Madridu, Rimu i Beogradu (opet), pa je otpao Madrid, što je i logično, jer mu je taj turnir najneomiljeniji od svih Mastersa. Da je prijavio Madrid umesto Beograda, nolehejteri bi ga napali da nije patriota. A da je preskočio Rim, to bi bilo glupo, jer ga Rim obožava kao Totija, a tek sad kad dođe po prvi put nakon prošlogodišnje donacije. Nadam se samo da će biti publike na tom turniru...

Jelena

pre 3 godine

(Milan_PT, 28. april 2021 06:13)

Madrid i Rim se uvek igraju jedan za drugim, ne znam o kakvoj nedelji odmora pričaš? Pogledaj rasporede turnira iz prethodnih godina ....

meda

pre 3 godine

Pa posle AO je napravio pauzu jer je morao da zaleči povredu.
Monte Karlo je prijavio koliko da odigra par takmičarskim mečeva na šljaci uz treninge dok polako diže formu, isto i Beograd.
Za Rim će već da bude na pred RG nivou, mada i prva nedelja slema služi za dizanje forme takođe. Sitna riba tempira formu za prvih par kola a ovi ozbiljniji tempiraju formu za drugu nedelju.

lal

pre 3 godine

Nije pravo poredjenje. Ovde se ne prica o porazu u cilju izbegavanja susreta, vec se igrac uopste ne pojavljuje na turniru.
(Robert, 27. april 2021 21:18)
rafa odustao od americke turneje dok je djokovic bio uredno prijavljen... o preskakanju GS-a prosle godine je glupo i pricati... kada je novak preskocio GS?!?

Gonič skupljača plusića

pre 3 godine

Pa kako da i nece imati pozitivan skor protiv Rafe goata kada bezi od njega cim moze? Bruka.
(Rafa Goat, 27. april 2021 20:39)

Po tvojoj logici, ako se to moze i zvati logika, Nadal je na Australian Openu pobjegao od Djokovica zbog medjusobnog skora. Ali ne, kad izgubi Novak, onda je to bjezanje, a ako izgubi Nadal, onda ga bole ledja.
(kaokakao, 27. april 2021 20:54) Pa ne, vidis, opste je poznato da Nadal daje poslednji atom snage gde god da igra, ne ide na turnir u Bec da bi ispao u prvom kolu tako da je vrlo osnovano to da ga izbegava.

Will Mosley

pre 3 godine

Pobegulja.Zna dobro šta ga čeka ukoliko naleti na Rafu.
(Kole, 27. april 2021 21:31)

Ceka ga isto sto i protiv Daniela Evansa u Monaku.

Will Mosley

pre 3 godine

Ocekivano, nece teniski kralj da igra u Madridu jer je cuo da su se za taj turnir prijavili mocni Aslan Karatsev koga porede sa Romanom Kafeljnikovim i najbolji teniser univerzuma Daniel Evans u kome lezi novi Lejton Hjuit.

z

pre 3 godine

Pa kako da i nece imati pozitivan skor protiv Rafe goata kada bezi od njega cim moze? Bruka.
(Rafa Goat, 27. april 2021 20:39)


Ne, pozitivan skor ima zato što pobeđuje Nadala češće nego ovaj njega (isto kao i Federera), što znači da je najbolji od trojice u međusobnim duelima - to je prosta statistika, a ne fanboy balavljenje kakvo se vidi u tvom komentaru.

Ali evo, tvoj "inteligentan" argument vrlo brzo može da se testira, jer siguran sam da Nadal jedva čeka da dojuri na turnir u Beograd - pošto on već ne beži od megdana, je l' tako? Zato smo ga redovno i viđali na Serbia openu pre deset godina.

A ne, čekaj malo, nismo... Ma nema veze što je Novak igrao i Madride i Bazele, ali nikad tu dvojicu nismo videli u Beogradu, ipak je Novak taj koji beži - čista logika, nema šta, aplauz za tebe.

Andjela

pre 3 godine

@(srle, Pa zar se Đoka nije preselio u Španiju (iz Monte Karla)? Ako je to tačno, da se preselio, ipak bi bio red tu i da igra. Bar ja tako mislim.

Robert

pre 3 godine

Po tvojoj logici, ako se to moze i zvati logika, Nadal je na Australian Openu pobjegao od Djokovica zbog medjusobnog skora. Ali ne, kad izgubi Novak, onda je to bjezanje, a ako izgubi Nadal, onda ga bole ledja.
(kaokakao, 27. april 2021 20:54)

Nije pravo poredjenje. Ovde se ne prica o porazu u cilju izbegavanja susreta, vec se igrac uopste ne pojavljuje na turniru.

kaokakao

pre 3 godine

Pa kako da i nece imati pozitivan skor protiv Rafe goata kada bezi od njega cim moze? Bruka.
(Rafa Goat, 27. april 2021 20:39)

Po tvojoj logici, ako se to moze i zvati logika, Nadal je na Australian Openu pobjegao od Djokovica zbog medjusobnog skora. Ali ne, kad izgubi Novak, onda je to bjezanje, a ako izgubi Nadal, onda ga bole ledja.

Nikol Dž. Femija

pre 3 godine

(Will Mosley, 27. april 2021 22:31)

Srbi su uvek velikodušnu i nesebični.

TREBA DOSTIĆI 319 NEDELJA i 18 gren slem titula i 36 mastersa do 33 godine života !!

NIJE NOVAK ČOVEK ZAPADA, NEZAJAŽLJIV I ONAJ KOJI ŽELI DRUGIMA ZLO BOMBAMA, RECIMO, NIJE IZ TAKVE GENETIKE, NIJE IZ TAKVE ZEMLJE VELIKE SILE KOLONIJALNE.

Kada se samo pomisli na Izabelu koja pokatoliči sve Arape a Velaskezova "Predaja Brede" , velika umetnička slika, prikazuje one mučene Nizozemce tada, koje je španska Armada htela da slisti za zemljom(da jeste ne bi bilo Haga!), da ih nema, kako "radosno" predaju ključeve svog grada Španskim osvajačima hahaha...

srle

pre 3 godine

Pametan potez Novaka. Nema potrebe da ide u Madrid, pošto je odmah sledeće nedelje turnir u Rimu, mesto gde se oseća super i ima odlične rezultate. Svi ti turniri su priprema za Rolan Garos. Verujem da će Novak dati sve od sebe u Parizu, želim mu sve najbolje i da se radujemo kao 2016. godine.

vidoje

pre 3 godine

Proradila bandoglavost: nece Madrid jer mora da pokaze da je Beograd bio "slucajnost" pa mora (iz drugod pokusaja) da ga osvoji, makar tamo bio i Karatsev.

Djenka

pre 3 godine

Pametno, malo kuci malo u Rimu, pa nek cuva snagu za wimbldon, i OI to ako osvoji fenom. godina. Ipak za RG treba mnogo srece dok je Nadal tu.

Соко сиви

pre 3 godine

500 đunti u džepu, ihaha.. To je bezmalo kao da je igrao finale u normalnim okolnostima. Još nek doda 100- 250 iz Beograda i eto. Pametno

Nikol Dž. Femija

pre 3 godine

ODLIČNO i PAMETNO.

Šta će mu to.

Nije u formi očigledno i treba još bolje da se spremi, fizički i mentalno.
Ima trenutno krizu u igri i glavi.

Najbolje je Rim, koji voli i koji njega koliko toliko prihvata, a onda opet Beograd iz sve snage da se osvoji i preskoči barijera psihička koja se stvorila.

A onda Garos, pa šta bude i kako god bude, NOvak je posao za ovu godinu napravio. Osvojio Australiju i postao prvi po ukupnom broju nedelja na prvom mestu ATP liste, nema dalje. TO JE TO.

UVEK SE SETIM IZJAVE , OVDE CENJENOG, VELIKOG tenisra i originalnog lika ,za žene fatalnog onižeg AGASIJA:
"Bio bih presrećan da do kraja karijere osvajam po jedan gren slem turnir godišnje". TO JE TO.

OSTALI NEKA SE MUČE NA PREOSTALA TRI, A JOŠ IM JE I NOVAK TU, NARAVNO, KONKURENTAN VRLO.

Bogdan Bogdanović

pre 3 godine

Ocekivano, nece teniski kralj da igra u Madridu jer je cuo da su se za taj turnir prijavili mocni Aslan Karatsev koga porede sa Romanom Kafeljnikovim i najbolji teniser univerzuma Daniel Evans u kome lezi novi Lejton Hjuit.
(Will Mosley, 27. april 2021 22:31)

Kol'ko treba da budeš "obdaren" da bi pisao ovako nešto? Dobru noć želim, fantazijo od lika!

Nikol Dž. Femija

pre 3 godine

ODLIČNO i PAMETNO.

Šta će mu to.

Nije u formi očigledno i treba još bolje da se spremi, fizički i mentalno.
Ima trenutno krizu u igri i glavi.

Najbolje je Rim, koji voli i koji njega koliko toliko prihvata, a onda opet Beograd iz sve snage da se osvoji i preskoči barijera psihička koja se stvorila.

A onda Garos, pa šta bude i kako god bude, NOvak je posao za ovu godinu napravio. Osvojio Australiju i postao prvi po ukupnom broju nedelja na prvom mestu ATP liste, nema dalje. TO JE TO.

UVEK SE SETIM IZJAVE , OVDE CENJENOG, VELIKOG tenisra i originalnog lika ,za žene fatalnog onižeg AGASIJA:
"Bio bih presrećan da do kraja karijere osvajam po jedan gren slem turnir godišnje". TO JE TO.

OSTALI NEKA SE MUČE NA PREOSTALA TRI, A JOŠ IM JE I NOVAK TU, NARAVNO, KONKURENTAN VRLO.

Nemanja Milosevic

pre 3 godine

Pa s obzirom da je bio 2 puta pred ispadanjem, samo nek se izmori. Sa druge strane nek se Nole malo pdmori, ipak nije vise ono 10+ titula u godini, sada ce sve vise i Nole i Rafa taktizirati, ipak mastersi i GS se jure kao i OI. I to nije nista lose, jednostavno nije isto ograti sa 34 i sa 23 godine. Inace Federer ne taktizira, on ne igra uopste, i pusta sponzore da fa hvale

Milan_PT

pre 3 godine

Postali smo država ljudi koji ne misle, ali obavezno imaju mišljenje i u stanju su da se svađaju, pa čak i da se pobiju sa onim koji misle drugačije.
Sem jednog komentatora, niko nije uzeo u obzir da se ove godine Madrid i Rim igraju jedan za drugim bez uobičajene nedelje dana odmora između. Dakle, 10-ak najboljih tenisera, koji su u stanju da stignu do finala ova 2 turnira, morali bi, praktično, da igraju dve nedelje dan za danom mečeve bez pauze. A to nikome ne treba pred Rolan Garos da na GS dođu umorni ili povređeni. Ovakav suludi raspored odgovara samo slabijim igračima koji će na oba turnira odigrati po 2-3 kola i uzeti neku paru, a neće se preterano umoriti...

No name

pre 3 godine

Novak nema potrebe forsirat se na šljaci svaki masters turnir. Jedan do dva u sklopu pripreme za Rolan Garos. To je to. U ostalom osvajao 3x kao Federer. Nadal potvrdio da će igrat al nije siguran nikad u Magičnoj kutiji bio. Bilo najave da će se pojavit svi pre MC a sad polako al sigurno otkazuju neki igrači..

meda

pre 3 godine

Đoković je suviše mator da diže formu nekoliko puta godišnje i da je drži dugo. Nije ovo 2011. nego 2021.

Dakle posle AO mora da obori formu (ovaj put je lečio i povredu) i onda da je diže u pravom trenutku. Jednom kada digne formu za RG mora da je drži dugo (RG plus Vimbldon plus OI - ceo jun, ceo jul i početak avgusta, kad se završava Olimpijada a verovatno i do sredine septembra kad se završava US Open). Zato i ne može već dosta godina da podigne formu za završni masters, previše je to za njegove godine i nizak prioritet.

Svi turniri pre RG su nebitni, služe samo kao priprema. Imao je par dobrih mečeva već, zna gde je, verovatno mu je 2-3 dobra meča dovoljno da podigne formu za RG. Ako misli da mu treba koji meč više igraće i Beograd, ali ne verujem.

meda

pre 3 godine

Pa posle AO je napravio pauzu jer je morao da zaleči povredu.
Monte Karlo je prijavio koliko da odigra par takmičarskim mečeva na šljaci uz treninge dok polako diže formu, isto i Beograd.
Za Rim će već da bude na pred RG nivou, mada i prva nedelja slema služi za dizanje forme takođe. Sitna riba tempira formu za prvih par kola a ovi ozbiljniji tempiraju formu za drugu nedelju.

Milan_PT

pre 3 godine

@Jelena, u pravu si. Pogrešio sam. Mislio sam da su Monte Karlo i Madrid bili spojeni, a ne Madrid i Rim. Izvinjavam se na grešci.
Novaku bi očigledno bilo previše da pre RG učestvuje u Madridu, Rimu i Beogradu (opet), pa je otpao Madrid, što je i logično, jer mu je taj turnir najneomiljeniji od svih Mastersa. Da je prijavio Madrid umesto Beograda, nolehejteri bi ga napali da nije patriota. A da je preskočio Rim, to bi bilo glupo, jer ga Rim obožava kao Totija, a tek sad kad dođe po prvi put nakon prošlogodišnje donacije. Nadam se samo da će biti publike na tom turniru...

Nebojša

pre 3 godine

Kako samo misli da se vrati u formu kad posle svakog ili u najboljem slučaju svakog drugog turnira pravi pauze od mesec i više dana...??? Zanimljivo... ?

Jelena

pre 3 godine

(Milan_PT, 28. april 2021 06:13)

Madrid i Rim se uvek igraju jedan za drugim, ne znam o kakvoj nedelji odmora pričaš? Pogledaj rasporede turnira iz prethodnih godina ....

Bl

pre 3 godine

Ajnštajn rekao da svemir možda i ima kraj, ali ljudska glupost ne. Dosta komentara ovdje opravdava takvu tvrdnju.
Sport je takmičenje i sportista koji nikad nije poražen he samo onaj koji se takmičio jednom, pobjedio i povukao se. Znate li nekog takvog? Novak Đoković je i ranije gubio i od slabije rangiranih tenisera od Evansa i Karaceva. Dešavalo se to i onima koje na ovom sajtu mnogi porede s božanstvima. Pa šta!? Gdje su sad svi ti pobjednici, a gdje je Novak Đoković? Da sesad povuče, ostaće njegovi, teško, a nek i nikad dostignuti, uspjesi. Njegova posvećenost, trud i borba sa nesklonom stranom, pa i malobrojnom domaćom, publikom, biće primjer generacijama kako se bori za zacrtane ciljeve, bez obzira na prepreke.
Rugajući se Novaku Đokoviću (ljubomora, zavist, mržnja) vrijeđate i omalovažavate Karacova,l ponosnog vlasnika titule najvećeg proboja, možda i u cijeloj istoriji tenisa (ne tvrdim, pretpostavljam). Nije sretni gubitnik, nego sjajan teniser, koji je malo kasno otkrio svoj potencijal, a već je uspješniji od mnogih hvaljenih i pretjerano izvikanih zvjezdica od jednog bljeska.
Ako ste na ovom sajtu samo zato da liječite svoje frustracije, pljujući po svjetski uspješnim ljudima, kojima možete samo da se divite, možda je krajnje vrijeme da se obratite nekome za pomoć. Nadam se da nije kasno.
Sve ovo ne odnisi se na maloljetne, nedorasle, komentatore. Pubertet ima svoja pravila ponašanja, razmišljanja i vrednovanja. Jedino šta možemo je strpljivo čekati da prođe.

Bl

pre 3 godine

Novak Đoković, koliko mi je poznato, nije ranije najavljivao da je siguran učesnik turnira u Madridu. Treba mu uigravanja na šljaci, a ne da se satre. Rolan Garos će biti samo još jedan pokušaj. Insistirati da mu je titula na RG uslov za nešto, je neozbiljno. Nadal je to zamislio na AO, pa smo vidjeli rezultat. Samo bez frke. Ako bude, bude, ako ne, nikom ništa. Ima još GS turnira.

lal

pre 3 godine

Nije pravo poredjenje. Ovde se ne prica o porazu u cilju izbegavanja susreta, vec se igrac uopste ne pojavljuje na turniru.
(Robert, 27. april 2021 21:18)
rafa odustao od americke turneje dok je djokovic bio uredno prijavljen... o preskakanju GS-a prosle godine je glupo i pricati... kada je novak preskocio GS?!?