Fudbal 94

Nedelja, 18.04.2021.

21:30

"Sramno – izbacite Junajted, Liverpul i Arsenal iz lige"

Legende Mančester junajteda, Ser Aleks Ferguson i Geri Nevil, prokomentarisali su aktuelne informacije koje govore da je Liga šampiona pred gašenjem.

"Sramno – izbacite Junajted, Liverpul i Arsenal iz lige" IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

94 Komentari

Sortiraj po:

nikola simić

pre 3 godine

Gluposti, u ligu šampiona su išli po 2, 3, 4 kluba iz pojedinih zemalja, koda je po 4 bilo prvaci, a u drugim zemljama moraju kvalifikacije, bruka i ponižavanje

Milan

pre 3 godine

Izbacivanje iz liga, igracima zabrana ucestvovanja u Fifinim i Uefinim takmicenjima, i zabrana prodaje igraca tim klubovima. Igracima koji posle isteka ugovora potpisu sa njima dozivotna zabrana ucestvovanja u nacionalnim prvenstvima i Fifinim i Uefinim takmicenjima.

codex

pre 3 godine

Volim fudbal i to stoji ali od trenutka kad je Neymar prodat PSG za 222 miliona (ne znam nisam suguran)pratim ga znatno manje a ako se ovo obistini msm da ga neću ni gledati ,nmg da obećam ali stvarno vise nema smisla. Puste proklete pare...I ovako živimo u vremenu gde se trkamo sa istim i to malo uživanja što imamo da gledamo postaće besmisleno....Kad jedan Fergi i Nevil sa svoj klub gde su proveli preko 20 godina kažu da je sramota ,šta mi da kažemo...Msm nama ni u džep ali ni iz džepa ali opet ....Truba priča.

bataraka

pre 3 godine

@Napravili su brend od premijer lige, najinteresantije lige ikada, gde se igra žestok fudbal, svako svakog pobedi, osvajac se ne zna unapred itd. Ne kazem da su najkvalitetniji, ali se svaka utakmica moze gledati. I sad da upropaste takvu ligu, nisu mi jasni.
(dr veterinar, 18. april 2021 21:48)
To je zato što vlasnici najbogatijh klubova nemaju nikakve veze sa Engleskom i tradicijom. To su amerikanci, šeici i ostali biznismeni koji tretiraju fudbal samo kao još jednu granu u svom biznisu. I naravno, sredstvo za pranje para. I to nije samo u Engleskoj, u Španiji je malo drugačija vlasnička struktura, i ne znam da li su navijači kao vlasnici nekih klubova tamo saglasni sa ovim. U svakom slučaju, meni se to ne sviđa, ali ko mene pita.

Istina

pre 3 godine

Svaka im je na mestu i ako na ovakav način budu reagovale i legende ostalih kluba iz drugih zemalja,može se oboriti to novo takmičenje koje su zamislili pohlepni klubovi,tj.njihovi vlasnici.Skoro sam siguran da nijedan od naših bivših asova ne bi ovako kritikovao svoj klub u kojem je igrao ovde,da je kojim slučajem taj klub pozvan u ovakvo ili slično takmičenje.

Rope

pre 3 godine

@A kad ste stvorili Ligu šampiona niste se bunili? Nije vam smetalo što četvrti u Engleskoj ide direktno a prvi iz Srbije ne. Jaz između liga je produbljen stvaranjem LŠ.
(Biću Slobodan, 18. april 2021 22:34)
Tačno tako! Nikome onomad nije smetalo što, recimo, jedan Liverpul kao četvrti igra LŠ i na kraju osvaja istu (2005 u Istanbulu). Fudbal je odavno postao biznis u koji ulažu bogati zbog profita. Primera ima koliko hoćete. Npr. Glejzeri su kupili Mančester Junajted kreditima iz američkih banaka a onda godinama iz kluba "muzu" novac dok Junajted sve više i više tone u dug.
I sada ta nova Super liga je samo nastavak, tj. evolucija ka većem profitu. Samin tim i jaz izmedju bogatih i onih siromašnijih se i dalje produbljuje... nažalost!

Ivan

pre 3 godine

Napraviće veliku i istu grešku kao košarka, a bili su primer kako se lepo radi u ligi šampiona, i ko može da je igra! Zasluži i igraj, nije sve u novcu, ima nešto i u duši! Ali kod njih je samo novac bitan, nažalost.
U košarci se igra 34 kola (EL) a na pola se vidi ko ispada i posle 5,6, ekipa otaljavaju posao, nema nikakav smisao, tako će i ovde da bude...

Dule Sumadinac

pre 3 godine

kao prvo , treba ukinuti ligu Šampiona kakva jeste sada...znači ako nisi osvojio prvenstvo ma sanjaj da igraš u ligi šampiona ...treba vratiti sve na prvobitno stanje...inače ode sve do djavola kao i košarka ...

Brane

pre 3 godine

Nevil je obican fudbalercic koji nije procitao 2 knjige u zivotu.
Ako su u klubovima izracunali da ce ovamo zaraditi vise tu se svaka prica zavrsava. Ja sam za Super ligu. 16 najboljih klubova svake nedelje, 30 kola samo gledas najbolje. Prosle godine svih 16 klubova u nakaut fazi su bili iz top5 Liga, ove je samo Porto upao. Dakle manje vise isto ostaje samo izbacujes besmislenu grupnu fazu gde se sve zna unapred. I ovako je bolje nego nakaut faza gde zreb igra veliku ulogu. I nije zatvorena Liga. Moci ce kao 16 tim da upadnu Ajax, Porto. Ja kao konzument fudbala zelim da gledam samo najbolje i briga me za Ludogorec, Zvezdu, Krasnodar. Ovo je cista zabava i zivimo u kapitalizmu. Vi sto ste protiv ovoga zivite u proslosti!
(RW#0, 18. april 2021 23:55)

E moj kapitalisto. Ovo sto oni rade je čista pohlepa za novcem. Liga bez istorije, duše, uživanja. Neka idu i nek jedni drugima dijele titule. Daleko im kuca. Biće fudbala i bez njih. Iskreno takvi kakvi jesu svakom pravom zaljubljeniku u fudbal neće nedostajati. I ovako su dodijali i bogu i vragu.

Kozuki Oden

pre 3 godine

Jel znate sta je dovelo do ove situacije? Kretrnsko takmicenje izmedju Barse i Reala ko ce da bude "GOAT": Mesi ili K. Ronaldo!

Dva marketinska igraca su 1000 puta pomerila granice plate igraca i sponzorskih ugovora u fudbalu!

pant-La

pre 3 godine

Ameri, ameri..
Ono pre bese fba istrazivao neke fudbalske afere??
Namirisali serifi ogromne pare u fudbalu, razradili strategiju, ulozili kapital, polako usli u velike klubove i sad mesetare, hoce da naprave nba od evropskog fudbala..
Bahato nema sta, onako americki, pojave se odjednom, nepostujuci nikog i nista,
postave neka svoja pravila, naprave biznis od svega, uspostave monopol nad njim i skupljaju kajmak, uz to kroz njega peru ogromne kolicine prljavog novca mukotrpno skupljanog po celom svetu..
I tako..

Baxuz

pre 3 godine

Koliko god ne podnosim UEFA, ovo nije resenje. Napraviti Ligu sampiona koja ce biti u vlasnistvu klubova koji ce deliti profit je ok, ovako profit ide u UEFA a klubovi dobijaju mrvice. UEFA neka se bavi reprezentacijama, tu nema ko drugi. Ali ta liga sampiona u vlasnistvu klubova treba da zadrzi sadasnji format idiotski je uskratiti Romi, Atalanti, Evertonu, Lionu priliku da igraju LS.

xxxx

pre 3 godine

Nevil je obican fudbalercic koji nije procitao 2 knjige u zivotu.
Ako su u klubovima izracunali da ce ovamo zaraditi vise tu se svaka prica zavrsava. Ja sam za Super ligu. 16 najboljih klubova svake nedelje, 30 kola samo gledas najbolje. Prosle godine svih 16 klubova u nakaut fazi su bili iz top5 Liga, ove je samo Porto upao. Dakle manje vise isto ostaje samo izbacujes besmislenu grupnu fazu gde se sve zna unapred. I ovako je bolje nego nakaut faza gde zreb igra veliku ulogu. I nije zatvorena Liga. Moci ce kao 16 tim da upadnu Ajax, Porto. Ja kao konzument fudbala zelim da gledam samo najbolje i briga me za Ludogorec, Zvezdu, Krasnodar. Ovo je cista zabava i zivimo u kapitalizmu. Vi sto ste protiv ovoga zivite u proslosti!
(RW#0, 18. april 2021 23:55)

Da, narocito ce biti nevidjeno zanimljivi mecevi timova koji nece te sezone biti u trci za titulu.

Brankoni

pre 3 godine

Kako Englez čuva svoje(iako nesto trivijalno poput fudbala) a Srbin bagatelise sa onim sto su mu preci ostavili i zasta su se borili.

bez komentara

pre 3 godine

Nevil je obican fudbalercic koji nije procitao 2 knjige u zivotu.
RW#0

A ovi ostali svi načitani...
Treba zabraniti fudbal - legalizovanu mafiju i mašinu za pranje para

deda

pre 3 godine

kada je steaua pa zvezda uzela trofej nesto su se pocesali po glavi napravili semu u kojoj superbogati klubovi igraju zavrsnicu i ende
nikada vise neki manji klub nece podici usatog, pare i samo pare igraju zato ovo i pokrecu, bankarsko - arapska i mesetarska elita je nezajazljiva

dpk

pre 3 godine

Ova Superliga bi bila mnogo veca tragedija od sadasnje Evrolige u kosarci. Koncept gotovo identican, samo sto je fudbal mnogo popularniji. Pa zamislite samo utakmice izmedju barse i sitija koja ne bi imala takmicarski znacaj..to je samo jedan primer a bilo bi ih mnostvo. Unistice fudbal ovom smejurijom.

slaviša šmigič

pre 3 godine

Ovo nema više veze sa sportom mnogo veči klubovi su Ajax,Porto,Crvena Zvezda i Steaua koji su to osvojili sa igračima koji nisu stranci,ljudi su nekad igrali iz ljubavi prema sportu i nikome nesmeta da se pritom zarađuju novac ali ove milijarde u Engleskoj ili sad Francuskoj gde Nejmaru plate pola milijarde a pola zemaljske kugle se bori da preživi.Sve je izašlo van bilo klakvih sporskih okvira u izuzetan kriminalne vode.Fudbal je možda nekad i bio sport naroda ali danas je kriminal velikih razmera pod pokroviteljstvom uefe a ljudi koji kao vode tu uefu se nepitaju o ničemu,najmanje o fudbalu.

Филипинац

pre 3 godine

Лигу шампиона сте требали да престанете да гледате када су увели да шампион неке земље мора да игра квалификације а да не причамо да из те Енглеске 4. иде директно у групу. Ово је директна последица тога тако да немојте кукати, сами смо криви. Уосталом кукаћете мало пре почетка прве сезоне преко лета, а кад крене сви ћете се забити пред екране да гледате интелектуалце како трче за лоптом и то ћете да плаћате, неће бити за џабе више. Само може да вас спаси што су ФИФА УЕФА мафијашке организације па можда и спрече ово. Уосталом бојкот, фудбал није животна потреба али од тога нема ништа, немојмо се лагати...

Dusan

pre 3 godine

Teško mi da poverujem da će ovi klubovi ići tako đonom na sve ostale, kao i nacionalne saveze. Ovi će sigurno imati načina da im žestoko uzvrate.

Metla bez drske

pre 3 godine

Posle desetak kola kad se izdvoje 4,5 ekipe u vrhu bas me zanima ko bi gledao "el clasico" ako je Barselona deveta a Real recimo trinaesti? To sem zutaca sa bliskog istoka nikog drugog nece zanimati

hehe

pre 3 godine

Privatizacija drugovi i drugarice Englezi. Ako gazde Arapi, Kinezi, Rusi, Amerikanci kazu da ce klubovi da igraju po Aziji, Bliskom Istoku, Americi - tako ce i biti.

Djole

pre 3 godine

Vidim da da neki pominju licemernost jer se niko ne buni sto 4 tima iz Engleske ide u LS, a smeta im Supeliga? Kao prvo, idu 4 prvoplasirana tima iz Engleske, Spanije, Italije... Sto znaci da moraju da budu u prva 4 da bi isli u ls, nije im zagarantovano mesto, a u Superligi bi im bilo. Lepo kaze Nevil, Arsenal i Totenhem nisu u ls, mozda nece ni Liverpul sledece godine, znaci da ipak postoji sportska zasluga, u Superligi toga ne bi bilo. Drugo, u LS bar od osmine finala imamo nokaut fazu, ovamo toga nema, samo liga bez ikakve drazi.. Trece, na ovo su pristali vlasnici klubova, Glejzeri, Dzileti, Abramovici, sve sami biznismeni, zanima ih samo jos vise love. Ne mozete da pljujete LS samo zato sto Srbija nema garantovano mesto. Jeste LS losa, ali i takva je bolja opcija od Superlige. Pa tek tad Zvezda i Partizan ne bi igrali tu ligu, ovako bar nekad igraju.

No name

pre 3 godine

Dve legende ujedno su pravi li rezultate sa Junajtedom puno toga ostavi li neizbrisivo trag u toj ligi i fudbalu generalno. Oni i Liverpul dok Arsenal jeste isto al fale trofeji.

liga alavih

pre 3 godine

I Liga sampiona je stvorena kao Liga bogatih. Ovo je samo korak dalje, da se stvori liga superbogatih, koji bi da budu jos bogatiji.

Ista stvar je i sa EU. To je unija bogatih i bahatih kolonijalnih gospodara.

dubrovnik

pre 3 godine

nogomet je mrtav, jeste najpopularniji sport ali što je previše je previše. glupani iz Torina potroše na 4 godine jednog igrača 500 milki eura. i onda se piše da su to naplatili od majica, jesu nema problema. nogomet treba salary cap - ekipa može na transfere i plaće godišnje trošiti toliko i toliko. a ne da CR ima plaću koliko i 5-6 ekipa iz sredine tablice???
samo mi je drago da sam gledao nogomet u zlatnih 20 godina - 1985-2005.

Gjost

pre 3 godine

Prestao da pratim fudbal malo poštp je otišao fergi iz man utd, druga interesovanja, obaveze, ponajviše zbog toga što je toliko postalo dosadno, svake godine se vrti 5,6 istih klubova, tj svelo se odavno sve na novac, a samim tim na 15ak najmoćnijih klubova koji se tu nešto pitaju a onda suzi taj broj na par englza, jednog nemca, 2 španca, još par klubova, i svake godine isto, u evropi u kojoj je registrovano hiljade i hiljade klubova, totalno bezveze
Rešenja neće biti sve dok postoji ovaj mafijaški sistem gde je novac najbitniji, a o temi i da ne pričam, debilizam teški, totalno gubi draž, ukidaš kup takmičenje(ili ga obezvredjuješ) koje ima toliko dugu tradiciju samo da bi bogati mogli da igraju sa bogatima, da zaradite još novca zato što ste alavi, pa ono j....o vas takvo takmičenje

hohop

pre 3 godine

Zammisli da si navijac Reala i da platis preskupu sezonsku da gledas cetiri puta barselonu i 10 utakmica Lige sampiona, od cega 5 sa indijancima.

Normalno je da ce navijaci zeleti da za iste pare gledaju vise utakmica koje su potencijalna polufinala i finala Lige sampiona. Ovo ce biti veliki napredak za fudbal, 30+ vrhunskih utakmica za svaki od klubova koji ucestvuju u ligi.

Zoran

pre 3 godine

Prijatelji, ne znate vi koliko je Englez fanaticno vezan za fudbal, za svoj klub. Ako njihovi navijaci rese da bojkotuju, na primer M.Junajted, garantujem vam da ce stadion biti bukvalno prazan, ali bukvalno sem rodbine tu ne bi bilo nikog zivog. Moze Arapin da bude vlasnik, ali bez tog navijaca ode klub pod led.
Englezi vole njihovu ligu i to ne samo premijer, vec i onu opstinsku. Svako selo podrzava svoj klub maksimalno. Ovo kod Engleza nece proci 100%. Te neke smesne pred-ugovore su verovatno pohlepni vlasnici potpisali, ali Englez koji placa ulaznicu ce to lako zaustaviti.

Inace UEFA to moze, raznim klauzulama, veoma lako da resi.
Zamislite da im kaze kako minimalna cena bilo kog igraca, koga oni zele da kupe, iz ostatka sveta je 100 miliona evra + taksa koja ide UEFA kancelariji od jos 100 miliona. Cista posla. Ko moze da im to zabrani..? Kraj lige vec u prvoj godini.

RW#0

pre 3 godine

Nevil je obican fudbalercic koji nije procitao 2 knjige u zivotu.
Ako su u klubovima izracunali da ce ovamo zaraditi vise tu se svaka prica zavrsava. Ja sam za Super ligu. 16 najboljih klubova svake nedelje, 30 kola samo gledas najbolje. Prosle godine svih 16 klubova u nakaut fazi su bili iz top5 Liga, ove je samo Porto upao. Dakle manje vise isto ostaje samo izbacujes besmislenu grupnu fazu gde se sve zna unapred. I ovako je bolje nego nakaut faza gde zreb igra veliku ulogu. I nije zatvorena Liga. Moci ce kao 16 tim da upadnu Ajax, Porto. Ja kao konzument fudbala zelim da gledam samo najbolje i briga me za Ludogorec, Zvezdu, Krasnodar. Ovo je cista zabava i zivimo u kapitalizmu. Vi sto ste protiv ovoga zivite u proslosti!

LiverBird

pre 3 godine

Apsolutno se slažem sa Nevilom. LFC ne mogu da zamislim izvan PL, koju, inače, obožavam. Nisam još pročitao da bi oni napustili svoje domaće lige, to ne znam.
Istina je da bi ovo bila neka nova NBA, koju ne gotivim previše, iako sam veliki fan košarke. EL je postala previše bljutava i sve više gubim interes za nju.

To su moji lični stavovi ali, nisam primetio da je zbog toga opala finansijska moć NBA klubova, pa čak i EL. Novac je kao voda, uvek nađe put. Tendencija je da će se sve "amerikanizovati", to neće biti romantičan svet u kojem bih ja želeo živeti ali, prilagodiš se ili te nema.

Goran mig

pre 3 godine

Što se nisi bunio ti i Liverpool kada ste kao četvrti igrali LŠ?! Malo ste zakasnili gospodo! Od kada je ukinut Kup Šampiona i trpate po 4 ekipe iz svoje lige, ovo je nešto što je samo bilo pitanje vremena. Na žalost, previše je MILIJARDI u igri, pohlepnima nikad dosta! Bogati su se uvek još više bogatili, a ti sirotinjo grickaj semenke i gledaj. Ako imaš sreće da tvoj provajder ima pravo na prenos. Bojim se da će nam i to biti preskupo!

navijac

pre 3 godine

Sad bas fali publika na stadionima gde bi se video jasan stav ljubitelja fudbala o Superligi koja ce upropastiti fubal. Unistavas sve ono sto se decenijama gradilo. Ja sam nadam da 90 posto ljudi razmislja i da ovo ideja koja razara i ono malo duse koje fudbal ima.

Ненад

pre 3 godine

Највећи кривац за ово је уефа....Победник плеј офа у Енглеској добије више од првака лш. Јанез где су паре?!? Нек буде каква год хоће лига... Занимљивије ствари око фудбала него сама игра. Смара више тај фудбал.

MoJdOmOJeGa

pre 3 godine

Evo malo da vam olakšam ako niste razmišljali o nekoj sitnici koja stvari menja..Ne možemo da zamislimo Dekija ili Sašu Ilića ili bilo koga da to priča protiv blizanaca jer kao prvo u blizancima nemamo nijednog stranog investitora na i privatnike već je sve domaće i domaći su biznismeni u tim klubovima i svi imaju koristi svi su se pokumili...dok u engleskoj dva Amerikanaca drže Manchester Itd recimo ... ili Arapi tamo neki drugi tim i naravno da Englezu pa još i već bivšem igraču je lako pričati protiv toga ..eto zamislite da sutra Zvezdu uzme Kinez neki milioner...a Partizan neki Emirat..i posle 5 godina takvog poslovanja kada samo oni ubiraju dobro i vrte pare i krenu da prave dogovore sa Grčkim ili tamo Turskim timovima o superligi mislite da Deki i Savo i Milijaš...i Ilić nebi izašli u novinama sa istim primedbama sada kao Nevil..u fazonu ovo nema smisla šta radi Zvezda ..vlasnici treba da paze šta rade bla bla bla...e to se dešava engleskoj...najmanje Engleza se pita u glavnoj kancelariji ovih vodećih timova...Poz!

Ljubo

pre 3 godine

Šta se sada bunite,što se niste bunili kada je uvedeno pravilo da 4 a nekada i pet klubova iz vaše lige igra ligu šampiona,Totenhem igra ligu šampiona a nikada prvak nije bio,Liverpul više prvak lige šampiona bio nego lige Engleske a naš prvak, bivši prvak Evrope i sveta koji je harao svetom sastavljen samo od domaćih igrača igra 4 kola kvalifikacija.Da li je to normalno gospodine Ferguson i Nevil.I vi se bunite a da u vaše vreme i Arsenal a i Mančester nisu pokupovali sve što vredi bili bi u rangu Barnlija.Jedino rešenje za spas fudbala je da se vrati stari sistem a to je da samo prvak ide u ligu šampiona,2,3,4 u kup UEFA a osvajač kupa u kup kupova.I da se zabrani kupovina igrača iz drugih zemalja pa da onda vidimo ko je bolji.

diplinž

pre 3 godine

Oni koji kažu, pa bolje da gledam barselona - bajern, nego sprata - ajaks.
Kakva zabluda! Utakmice velikih klubova i jesu posebne zato što nisu svaki dan... Kad postanu svakodnevne, neće više biti toliko posebne. A druga stvar, ajde da vidimo koliko često imamo ozbiljan derbi. U engleskoj navedenih 6 klubova igraju između sebe 30 utakmica u sezoni. U italiji, španiji i njemačkoj, po 4 najbolje ekipe igraju 12 utakmica, tj ukupno 36. U francuskoj i Holandiji još cca 10 utakmica. Dakle, skoro 90 vrhunskih utakmica, plus još mnogo sasvim dobrih (npr liverpul-everton, atletiko-atletik, juventus-atalanta, roma-lacio... Itd) plus liga šampiona, plus liga evrope... U superligi bi bilo sedmično 10 vrhunskih utakmica, od kojih bi se mnoge igrale u isto vrijeme, najviše se mogu pogledati 2-3 svako kolo. Kad sve sabereš i oduzmeš, možda ima više derbija na papiru, ali manje bi ih se moglo pogledati na tv... I treće, u potpunosti podržavam ideju o kažnjavanju klubova, saveza, reprezentacija... Da vidim kako će preživjeti bojkot navijača...

Aleksandar

pre 3 godine

Liga šampiona treba i mora da opstane ali treba nesto menjati da nemamo ekipe koje nisu dostojne tog takmičenja i služe za nabijanje gol razlike.Realno sta ce u ligi šampiona Molde,Malme,Basaksekir...

nemanjaC

pre 3 godine

Uefa je vec zaprijetila da ce izbaciti sve klubove koji to potpisu iz domacih liga i iz evropskih takmicenja. Pa nek igraju 20 i kusur meceva po sezoni u to njihovoj "superligi"

mich

pre 3 godine

Sramno je sve sto se desava u fudbalu poslednjih 10-ak godina, VAR je samo upropastio igru do kraja, sto se tice LS ona je izgubila draz od kada je ukinuta nokaut faza, sve se cini zarad novca, pa i one silne grupe u nedogled, a sada se polako pravi liga po uzoru one u basketu EL, UEFA ce postati nebitna koliko i FIBA takmicenje u kosarci...

adriano_galliani

pre 3 godine

Postoje ljudi koji shvataju šta se dešava i oni koji to ne shvataju. Ili ovo ili će budžeti svih klubova biti poprilično smanjeni. To znači da će PL osvajati Lester, Sautempton... a brojevi vas demantuju - to je zanimljivo jednom u 20 godina, ostalih 19 godina se gleda da titulu osvoje Junajted ili Liverpul. Navijačima (odnosno - oni koji trošove novac na fudbal) nisu zanimljive utakmice tipa Fulam i Šefild, oni hoće derbi svako kolo, uzbuđenje.. Dolazi novo vreme.

Lično, da sam Milan, ne bih pravio ništa sa Englezima, ali mnogo para je u igri, a vlasnik je Amerikanac koji samo pare i vidi, mogu da se kladim da nijedan član borda Eliota ne zna šta je ofsajd.

Ništa nije falilo LŠ, jedino je trebalo dodatno otežati kvalifikacije a ne da gledamo Zvezda Bayern 0-7. Znači da stvarno dobri klubovi učestvuju, da ne postoji FFP a ni ovaj užas od VAR-a - sve to je zapravo samo olakšalo stvar velikim, uticajnim, klubovima da dobiju baš ono što su platili.

Biću Slobodan

pre 3 godine

A kad ste stvorili Ligu šampiona niste se bunili? Nije vam smetalo što četvrti u Engleskoj ide direktno a prvi iz Srbije ne. Jaz između liga je produbljen stvaranjem LŠ.

markosid

pre 3 godine

U pitanju je čista pohlepa. Treba ih pustiti pa sve to izbojkotovati na sve moguće načine. I publika i sponzori, savezi... Pa Pa kad krenu umesto stotina miliona da prave dugove, onda ih pustiti iz neke treće lige da krenu. Čisto da se spuste na zemlju. Što je rekao čovek, ne mogu rezultatima da izbore mesto u eliti i sad bi da ga kupe

dzericak

pre 3 godine

Velika je sramota što je UEFA legendarni Kup Šampiona, u kome su stvarno samo pravi šampioni domaćih prvenstava mogli da učestvuju, pretvorila u Ligu Šampiona - takmičenje bez ikakve draži u toku jeseni, kada ljubitelji fudbala razbijaju monotoniju klađenjem, da bi se varnice raspršile tek tamo na proleće.

Ova varijanta sa ekskluzivnom ligom bi možda i mogla da to promeni i od ove nove lige napravi nešto kao još bolju Premijer Ligu bez raznoraznih Fulama, Votforda i Sanderlanda.

Leonida

pre 3 godine

Svi klubovi iz Francuske i Nemačke su odbili da učestvuju u Superligi, to su prave fudbalske nacije, a ne ovi što bi da prave takmičenje za Amere, Kineze i Indijce.

mak

pre 3 godine

fudbal prop'o odavno...krupni kapital, pohlepa, industrija zabave, sport ponajmanje. glupo je biti navijac, bodriti firme, brendove, akcionarska drustva, gledati ronaldovu frizuru, necije kopacke, i zenu fudbalera manekenku, pratiti mundijal u bahreinu zimi i namestene lige istocne evrope.

goran

pre 3 godine

Fudbal je sport radnika i sirotinje, gde može David da pobedi golijata u tome je čar igre, ovim bi se ta draž izgubila i fudbal bi posto besmislena igra gde bi kladionice okretale milione od naivnih.

Barsa najveća

pre 3 godine

Da mi je neko rekao da cu dijeliti misljenje sa Nevilom rekao bih da je lud ali svaka čast MAJSTORE!!! I real i barsu naglavacke izbaciti iz prvenstva kao i sve ostale timove!!!!

VAR

pre 3 godine

Pa ko bi igrao na svetskim i evropskim prvenstvima s obzirom da je UEFA kategorična da će zabraniti da igrači klubova koji budu u toj ligi igraju za reprezentacije!?
Teška smejurija.

hypatija

pre 3 godine

Svaka čast. Drago mi je da imam isto mišljenje kao i ove dve bezvremene fudbalske legende. A šta kaže gopodin Vidić ? A da, on rešava srpski fudbal. u redu ...

jako i do samog kraja

pre 3 godine

Čim su inicijatori ideje Liverpul, Mančester i Arsenal znači da je ovo maslo Amera. Polupani Anjeli i pohlepni Perez su samo ukras na torti. Tendecija je da preuzmu fudbal i ukroje ga po modelu NBA. Od klubova napraviti franšize, zatvoreno elitno takmičenje koje može da se igra bilo gde i gde samo veliki keš govori. Agenti i igrači se pitaju sve, krovna organizacija ne postoji. Jasno je na šta bi takav fudbal ličio i završio.

Najluđe od svega što se ovome protivi PSŽ. Ej Šeik Naser više voli fudbal i brani ga od Engleza. Vreme dekadencije i ludaka. Svaka čast svima koji se protive ovome. Odgovor mora biti brutalan, od navijača do legendi. Spaliti do temelja svaku nadu za ovim zlom.

xxxx

pre 3 godine

Problem sa Super Ligom je dosta veci nego sto se cini na prvi pogled. Koja je onda poenta igranja nacionalnih prvenstava, kupa? Od 2000 klubova u Evropi, samo 16 do 20 ce igrati ligu. Kada se tokom te lige za titulu izdvoji 2-3 kluba, koja je poenta igranja i gledanja utakmica koji igraju onih ostalih 17? Koja je poenta velikih Evropskih derbija ako svake nedelje imamo 3-4 takve utakmice? Liga Sampiona je vec postala dosadna i predvidiva a kamoli ovo.

Новицки

pre 3 godine

Свака част, слажем се у потпуности! Пријатно сам изненађен овим ставом и искреношћу Невила!

detektiv kokni kol

pre 3 godine

Čovek je rekao sve ono što i svaki pošteni navijač od Engleske do Srbije. Kapitenski!

Svaku najavu zla od te lige treba razbiti u korenu. Fudbal je i ovako neravnopravan, ali superliga i elitizacija po sistemu ko ima šeika, korporaciju i zlatnu karticu može da igra, je početak kraja najvećeg i najdražeg sporta.

The KING

pre 3 godine

Timovi koji su tvorci stvaranja superlige Junajted, Arsenal, Liverpul, Real i Juventus... Jasno da je ovo americka prica, gde su navatali pohlepnog Anjelija i Pereza... Englezi treba da proteraji amerikance iz PL, evidentno da ameri iz Junajteda, Liverpula i Arsenala nisu gurali ovu pricu da Celzi, Siti i Totenhem ne bi ovo forsirali.

dr veterinar

pre 3 godine

I ja mislim da ce ta evropska liga biti promasaj. U početku mozda i ne, ali kasnije da. Npr. Svetsko prvenstvo privlaci paznju jer jednom u 4 god. Derbiji u ls se igraju svega par puta u godini,a pojedini velikani se medjusobno sastanu mozda jednom u 5-10 godina. Zbog toga jeni finale događaj za sebe. Ovako.. Svake nedelje par derbija, zasitice se ljudi. A da ne govorimo o tome da su englezi posebno ostrasceni, vise vole npr everton liverpul nego liverpul barsa. Napravili su brend od premijer lige, najinteresantije lige ikada, gde se igra žestok fudbal, svako svakog pobedi, osvajac se ne zna unapred itd. Ne kazem da su najkvalitetniji, ali se svaka utakmica moze gledati. I sad da upropaste takvu ligu, nisu mi jasni.

random dude

pre 3 godine

Ako se ovo desi fudbal potpuno gubi smisao...pa koja je poenta da veliki timovi igraju medjisobno svake nedjelje, velike utakmice koje se čekaju gube svaki smisao a i domaća takmičenja. Premijer liga kao nešto najzanimljivije u sportu sa istorijom rivalstva nekih klubova pa skoro 100 god se ruše zarad novca...užas užas užas. Nadam se da se ovo neće desiti

Legolas

pre 3 godine

Junajted i ostatak klubova velike šestorke koji su se prijavili za Superligu protiv ostatka Premijer lige trebalo bi da se srame, trebalo bi im oduzeti bodove, novčano ih kazniti. Ovo je kriminal. Ovo je kazneno delo protiv fudbalskih zaljubljenika. Dajte titulu Barnliju, ostavite Fulam u ligi, a izbacite Junajted i Liverpul i Arsenal. Budite pošteni"!


Zamislimo sad Sašu Ilića,Mijatovića i Jokanovića, Dejana Stankovića,
Vidića ili Borjana, Mihajloviča,da izjave da Zvezdu I Partizan treba izbaciti iz lige!!!!!

S'tim što bi imali kud i kamo veće pravo na tu tvrdnju,jer su i jedni i drugi sahranili fudbal u Srbiji.Svi znamo zbog čega.

Nevil i Ferguson pokazuju svetlu stranu ljudskosti.Pokazuju sportski i viteški duh.Dostojanstvo.I ljudsko i sportsko.
Pokazuju da ih nije izjela pohlepa.
I dokazuju da se mora i treba suprostaviti deformacijama savremenog fudbala,da se posmatra kao industrija,a ne sport i zabava.
Korporacije će isterati svoje,pre ili kasnije,ali valja da se jave ovakve veličine i na vreme ukažu kuda vodi besramna bitka za prokletim profitom.

est

pre 3 godine

pustite ih da naprave ligu,izbacite ih iz saveza i uefe i videcete kako ce se vratiti za 3,4 godine jer to niko nece gledati niti ce biti zanimljivo.

pertinaks

pre 3 godine

Pa ne uzima premier liga lovu od engleskih navijaca vec od globalnih. Zato i Everton ima 500 milki da gradi stadion, da nema tih kineza tamo koji gutaju to i placaju sva ta tv prava u Evrtonu bi jos uvek igrali Dankan Ferguson i slicni. A posteni gutaci tog proizvoda u svetu nemaju nista protiv da se igra neka liga jos, samo da se suta lopta.

Cole

pre 3 godine

Bravo, pravo u metu.
Ako Superliga zazivi,
to bi bio kolac u grudi vec
odavno posrnulom fudbalu.

P.S.
Zamislite sad neke legende
koje su igrale u blizancima
da izjave da Zvezdu i Partizan
treba izbaciti iz lige. Pa mediji
i navijaci bi ih rastrgli na komade.

Новицки

pre 3 godine

Свака част, слажем се у потпуности! Пријатно сам изненађен овим ставом и искреношћу Невила!

Cole

pre 3 godine

Bravo, pravo u metu.
Ako Superliga zazivi,
to bi bio kolac u grudi vec
odavno posrnulom fudbalu.

P.S.
Zamislite sad neke legende
koje su igrale u blizancima
da izjave da Zvezdu i Partizan
treba izbaciti iz lige. Pa mediji
i navijaci bi ih rastrgli na komade.

detektiv kokni kol

pre 3 godine

Čovek je rekao sve ono što i svaki pošteni navijač od Engleske do Srbije. Kapitenski!

Svaku najavu zla od te lige treba razbiti u korenu. Fudbal je i ovako neravnopravan, ali superliga i elitizacija po sistemu ko ima šeika, korporaciju i zlatnu karticu može da igra, je početak kraja najvećeg i najdražeg sporta.

dr veterinar

pre 3 godine

I ja mislim da ce ta evropska liga biti promasaj. U početku mozda i ne, ali kasnije da. Npr. Svetsko prvenstvo privlaci paznju jer jednom u 4 god. Derbiji u ls se igraju svega par puta u godini,a pojedini velikani se medjusobno sastanu mozda jednom u 5-10 godina. Zbog toga jeni finale događaj za sebe. Ovako.. Svake nedelje par derbija, zasitice se ljudi. A da ne govorimo o tome da su englezi posebno ostrasceni, vise vole npr everton liverpul nego liverpul barsa. Napravili su brend od premijer lige, najinteresantije lige ikada, gde se igra žestok fudbal, svako svakog pobedi, osvajac se ne zna unapred itd. Ne kazem da su najkvalitetniji, ali se svaka utakmica moze gledati. I sad da upropaste takvu ligu, nisu mi jasni.

Legolas

pre 3 godine

Junajted i ostatak klubova velike šestorke koji su se prijavili za Superligu protiv ostatka Premijer lige trebalo bi da se srame, trebalo bi im oduzeti bodove, novčano ih kazniti. Ovo je kriminal. Ovo je kazneno delo protiv fudbalskih zaljubljenika. Dajte titulu Barnliju, ostavite Fulam u ligi, a izbacite Junajted i Liverpul i Arsenal. Budite pošteni"!


Zamislimo sad Sašu Ilića,Mijatovića i Jokanovića, Dejana Stankovića,
Vidića ili Borjana, Mihajloviča,da izjave da Zvezdu I Partizan treba izbaciti iz lige!!!!!

S'tim što bi imali kud i kamo veće pravo na tu tvrdnju,jer su i jedni i drugi sahranili fudbal u Srbiji.Svi znamo zbog čega.

Nevil i Ferguson pokazuju svetlu stranu ljudskosti.Pokazuju sportski i viteški duh.Dostojanstvo.I ljudsko i sportsko.
Pokazuju da ih nije izjela pohlepa.
I dokazuju da se mora i treba suprostaviti deformacijama savremenog fudbala,da se posmatra kao industrija,a ne sport i zabava.
Korporacije će isterati svoje,pre ili kasnije,ali valja da se jave ovakve veličine i na vreme ukažu kuda vodi besramna bitka za prokletim profitom.

random dude

pre 3 godine

Ako se ovo desi fudbal potpuno gubi smisao...pa koja je poenta da veliki timovi igraju medjisobno svake nedjelje, velike utakmice koje se čekaju gube svaki smisao a i domaća takmičenja. Premijer liga kao nešto najzanimljivije u sportu sa istorijom rivalstva nekih klubova pa skoro 100 god se ruše zarad novca...užas užas užas. Nadam se da se ovo neće desiti

The KING

pre 3 godine

Timovi koji su tvorci stvaranja superlige Junajted, Arsenal, Liverpul, Real i Juventus... Jasno da je ovo americka prica, gde su navatali pohlepnog Anjelija i Pereza... Englezi treba da proteraji amerikance iz PL, evidentno da ameri iz Junajteda, Liverpula i Arsenala nisu gurali ovu pricu da Celzi, Siti i Totenhem ne bi ovo forsirali.

est

pre 3 godine

pustite ih da naprave ligu,izbacite ih iz saveza i uefe i videcete kako ce se vratiti za 3,4 godine jer to niko nece gledati niti ce biti zanimljivo.

dubrovnik

pre 3 godine

nogomet je mrtav, jeste najpopularniji sport ali što je previše je previše. glupani iz Torina potroše na 4 godine jednog igrača 500 milki eura. i onda se piše da su to naplatili od majica, jesu nema problema. nogomet treba salary cap - ekipa može na transfere i plaće godišnje trošiti toliko i toliko. a ne da CR ima plaću koliko i 5-6 ekipa iz sredine tablice???
samo mi je drago da sam gledao nogomet u zlatnih 20 godina - 1985-2005.

Ljubo

pre 3 godine

Šta se sada bunite,što se niste bunili kada je uvedeno pravilo da 4 a nekada i pet klubova iz vaše lige igra ligu šampiona,Totenhem igra ligu šampiona a nikada prvak nije bio,Liverpul više prvak lige šampiona bio nego lige Engleske a naš prvak, bivši prvak Evrope i sveta koji je harao svetom sastavljen samo od domaćih igrača igra 4 kola kvalifikacija.Da li je to normalno gospodine Ferguson i Nevil.I vi se bunite a da u vaše vreme i Arsenal a i Mančester nisu pokupovali sve što vredi bili bi u rangu Barnlija.Jedino rešenje za spas fudbala je da se vrati stari sistem a to je da samo prvak ide u ligu šampiona,2,3,4 u kup UEFA a osvajač kupa u kup kupova.I da se zabrani kupovina igrača iz drugih zemalja pa da onda vidimo ko je bolji.

Zoran

pre 3 godine

Prijatelji, ne znate vi koliko je Englez fanaticno vezan za fudbal, za svoj klub. Ako njihovi navijaci rese da bojkotuju, na primer M.Junajted, garantujem vam da ce stadion biti bukvalno prazan, ali bukvalno sem rodbine tu ne bi bilo nikog zivog. Moze Arapin da bude vlasnik, ali bez tog navijaca ode klub pod led.
Englezi vole njihovu ligu i to ne samo premijer, vec i onu opstinsku. Svako selo podrzava svoj klub maksimalno. Ovo kod Engleza nece proci 100%. Te neke smesne pred-ugovore su verovatno pohlepni vlasnici potpisali, ali Englez koji placa ulaznicu ce to lako zaustaviti.

Inace UEFA to moze, raznim klauzulama, veoma lako da resi.
Zamislite da im kaze kako minimalna cena bilo kog igraca, koga oni zele da kupe, iz ostatka sveta je 100 miliona evra + taksa koja ide UEFA kancelariji od jos 100 miliona. Cista posla. Ko moze da im to zabrani..? Kraj lige vec u prvoj godini.

liga alavih

pre 3 godine

I Liga sampiona je stvorena kao Liga bogatih. Ovo je samo korak dalje, da se stvori liga superbogatih, koji bi da budu jos bogatiji.

Ista stvar je i sa EU. To je unija bogatih i bahatih kolonijalnih gospodara.

Goran mig

pre 3 godine

Što se nisi bunio ti i Liverpool kada ste kao četvrti igrali LŠ?! Malo ste zakasnili gospodo! Od kada je ukinut Kup Šampiona i trpate po 4 ekipe iz svoje lige, ovo je nešto što je samo bilo pitanje vremena. Na žalost, previše je MILIJARDI u igri, pohlepnima nikad dosta! Bogati su se uvek još više bogatili, a ti sirotinjo grickaj semenke i gledaj. Ako imaš sreće da tvoj provajder ima pravo na prenos. Bojim se da će nam i to biti preskupo!

mak

pre 3 godine

fudbal prop'o odavno...krupni kapital, pohlepa, industrija zabave, sport ponajmanje. glupo je biti navijac, bodriti firme, brendove, akcionarska drustva, gledati ronaldovu frizuru, necije kopacke, i zenu fudbalera manekenku, pratiti mundijal u bahreinu zimi i namestene lige istocne evrope.

Gjost

pre 3 godine

Prestao da pratim fudbal malo poštp je otišao fergi iz man utd, druga interesovanja, obaveze, ponajviše zbog toga što je toliko postalo dosadno, svake godine se vrti 5,6 istih klubova, tj svelo se odavno sve na novac, a samim tim na 15ak najmoćnijih klubova koji se tu nešto pitaju a onda suzi taj broj na par englza, jednog nemca, 2 španca, još par klubova, i svake godine isto, u evropi u kojoj je registrovano hiljade i hiljade klubova, totalno bezveze
Rešenja neće biti sve dok postoji ovaj mafijaški sistem gde je novac najbitniji, a o temi i da ne pričam, debilizam teški, totalno gubi draž, ukidaš kup takmičenje(ili ga obezvredjuješ) koje ima toliko dugu tradiciju samo da bi bogati mogli da igraju sa bogatima, da zaradite još novca zato što ste alavi, pa ono j....o vas takvo takmičenje

jako i do samog kraja

pre 3 godine

Čim su inicijatori ideje Liverpul, Mančester i Arsenal znači da je ovo maslo Amera. Polupani Anjeli i pohlepni Perez su samo ukras na torti. Tendecija je da preuzmu fudbal i ukroje ga po modelu NBA. Od klubova napraviti franšize, zatvoreno elitno takmičenje koje može da se igra bilo gde i gde samo veliki keš govori. Agenti i igrači se pitaju sve, krovna organizacija ne postoji. Jasno je na šta bi takav fudbal ličio i završio.

Najluđe od svega što se ovome protivi PSŽ. Ej Šeik Naser više voli fudbal i brani ga od Engleza. Vreme dekadencije i ludaka. Svaka čast svima koji se protive ovome. Odgovor mora biti brutalan, od navijača do legendi. Spaliti do temelja svaku nadu za ovim zlom.

diplinž

pre 3 godine

Oni koji kažu, pa bolje da gledam barselona - bajern, nego sprata - ajaks.
Kakva zabluda! Utakmice velikih klubova i jesu posebne zato što nisu svaki dan... Kad postanu svakodnevne, neće više biti toliko posebne. A druga stvar, ajde da vidimo koliko često imamo ozbiljan derbi. U engleskoj navedenih 6 klubova igraju između sebe 30 utakmica u sezoni. U italiji, španiji i njemačkoj, po 4 najbolje ekipe igraju 12 utakmica, tj ukupno 36. U francuskoj i Holandiji još cca 10 utakmica. Dakle, skoro 90 vrhunskih utakmica, plus još mnogo sasvim dobrih (npr liverpul-everton, atletiko-atletik, juventus-atalanta, roma-lacio... Itd) plus liga šampiona, plus liga evrope... U superligi bi bilo sedmično 10 vrhunskih utakmica, od kojih bi se mnoge igrale u isto vrijeme, najviše se mogu pogledati 2-3 svako kolo. Kad sve sabereš i oduzmeš, možda ima više derbija na papiru, ali manje bi ih se moglo pogledati na tv... I treće, u potpunosti podržavam ideju o kažnjavanju klubova, saveza, reprezentacija... Da vidim kako će preživjeti bojkot navijača...

hehe

pre 3 godine

Privatizacija drugovi i drugarice Englezi. Ako gazde Arapi, Kinezi, Rusi, Amerikanci kazu da ce klubovi da igraju po Aziji, Bliskom Istoku, Americi - tako ce i biti.

xxxx

pre 3 godine

Problem sa Super Ligom je dosta veci nego sto se cini na prvi pogled. Koja je onda poenta igranja nacionalnih prvenstava, kupa? Od 2000 klubova u Evropi, samo 16 do 20 ce igrati ligu. Kada se tokom te lige za titulu izdvoji 2-3 kluba, koja je poenta igranja i gledanja utakmica koji igraju onih ostalih 17? Koja je poenta velikih Evropskih derbija ako svake nedelje imamo 3-4 takve utakmice? Liga Sampiona je vec postala dosadna i predvidiva a kamoli ovo.

Djole

pre 3 godine

Vidim da da neki pominju licemernost jer se niko ne buni sto 4 tima iz Engleske ide u LS, a smeta im Supeliga? Kao prvo, idu 4 prvoplasirana tima iz Engleske, Spanije, Italije... Sto znaci da moraju da budu u prva 4 da bi isli u ls, nije im zagarantovano mesto, a u Superligi bi im bilo. Lepo kaze Nevil, Arsenal i Totenhem nisu u ls, mozda nece ni Liverpul sledece godine, znaci da ipak postoji sportska zasluga, u Superligi toga ne bi bilo. Drugo, u LS bar od osmine finala imamo nokaut fazu, ovamo toga nema, samo liga bez ikakve drazi.. Trece, na ovo su pristali vlasnici klubova, Glejzeri, Dzileti, Abramovici, sve sami biznismeni, zanima ih samo jos vise love. Ne mozete da pljujete LS samo zato sto Srbija nema garantovano mesto. Jeste LS losa, ali i takva je bolja opcija od Superlige. Pa tek tad Zvezda i Partizan ne bi igrali tu ligu, ovako bar nekad igraju.

pertinaks

pre 3 godine

Pa ne uzima premier liga lovu od engleskih navijaca vec od globalnih. Zato i Everton ima 500 milki da gradi stadion, da nema tih kineza tamo koji gutaju to i placaju sva ta tv prava u Evrtonu bi jos uvek igrali Dankan Ferguson i slicni. A posteni gutaci tog proizvoda u svetu nemaju nista protiv da se igra neka liga jos, samo da se suta lopta.

goran

pre 3 godine

Fudbal je sport radnika i sirotinje, gde može David da pobedi golijata u tome je čar igre, ovim bi se ta draž izgubila i fudbal bi posto besmislena igra gde bi kladionice okretale milione od naivnih.

Metla bez drske

pre 3 godine

Posle desetak kola kad se izdvoje 4,5 ekipe u vrhu bas me zanima ko bi gledao "el clasico" ako je Barselona deveta a Real recimo trinaesti? To sem zutaca sa bliskog istoka nikog drugog nece zanimati

Barsa najveća

pre 3 godine

Da mi je neko rekao da cu dijeliti misljenje sa Nevilom rekao bih da je lud ali svaka čast MAJSTORE!!! I real i barsu naglavacke izbaciti iz prvenstva kao i sve ostale timove!!!!

Biću Slobodan

pre 3 godine

A kad ste stvorili Ligu šampiona niste se bunili? Nije vam smetalo što četvrti u Engleskoj ide direktno a prvi iz Srbije ne. Jaz između liga je produbljen stvaranjem LŠ.

markosid

pre 3 godine

U pitanju je čista pohlepa. Treba ih pustiti pa sve to izbojkotovati na sve moguće načine. I publika i sponzori, savezi... Pa Pa kad krenu umesto stotina miliona da prave dugove, onda ih pustiti iz neke treće lige da krenu. Čisto da se spuste na zemlju. Što je rekao čovek, ne mogu rezultatima da izbore mesto u eliti i sad bi da ga kupe

Leonida

pre 3 godine

Svi klubovi iz Francuske i Nemačke su odbili da učestvuju u Superligi, to su prave fudbalske nacije, a ne ovi što bi da prave takmičenje za Amere, Kineze i Indijce.

No name

pre 3 godine

Dve legende ujedno su pravi li rezultate sa Junajtedom puno toga ostavi li neizbrisivo trag u toj ligi i fudbalu generalno. Oni i Liverpul dok Arsenal jeste isto al fale trofeji.

LiverBird

pre 3 godine

Apsolutno se slažem sa Nevilom. LFC ne mogu da zamislim izvan PL, koju, inače, obožavam. Nisam još pročitao da bi oni napustili svoje domaće lige, to ne znam.
Istina je da bi ovo bila neka nova NBA, koju ne gotivim previše, iako sam veliki fan košarke. EL je postala previše bljutava i sve više gubim interes za nju.

To su moji lični stavovi ali, nisam primetio da je zbog toga opala finansijska moć NBA klubova, pa čak i EL. Novac je kao voda, uvek nađe put. Tendencija je da će se sve "amerikanizovati", to neće biti romantičan svet u kojem bih ja želeo živeti ali, prilagodiš se ili te nema.

MoJdOmOJeGa

pre 3 godine

Evo malo da vam olakšam ako niste razmišljali o nekoj sitnici koja stvari menja..Ne možemo da zamislimo Dekija ili Sašu Ilića ili bilo koga da to priča protiv blizanaca jer kao prvo u blizancima nemamo nijednog stranog investitora na i privatnike već je sve domaće i domaći su biznismeni u tim klubovima i svi imaju koristi svi su se pokumili...dok u engleskoj dva Amerikanaca drže Manchester Itd recimo ... ili Arapi tamo neki drugi tim i naravno da Englezu pa još i već bivšem igraču je lako pričati protiv toga ..eto zamislite da sutra Zvezdu uzme Kinez neki milioner...a Partizan neki Emirat..i posle 5 godina takvog poslovanja kada samo oni ubiraju dobro i vrte pare i krenu da prave dogovore sa Grčkim ili tamo Turskim timovima o superligi mislite da Deki i Savo i Milijaš...i Ilić nebi izašli u novinama sa istim primedbama sada kao Nevil..u fazonu ovo nema smisla šta radi Zvezda ..vlasnici treba da paze šta rade bla bla bla...e to se dešava engleskoj...najmanje Engleza se pita u glavnoj kancelariji ovih vodećih timova...Poz!

mich

pre 3 godine

Sramno je sve sto se desava u fudbalu poslednjih 10-ak godina, VAR je samo upropastio igru do kraja, sto se tice LS ona je izgubila draz od kada je ukinuta nokaut faza, sve se cini zarad novca, pa i one silne grupe u nedogled, a sada se polako pravi liga po uzoru one u basketu EL, UEFA ce postati nebitna koliko i FIBA takmicenje u kosarci...

Ненад

pre 3 godine

Највећи кривац за ово је уефа....Победник плеј офа у Енглеској добије више од првака лш. Јанез где су паре?!? Нек буде каква год хоће лига... Занимљивије ствари око фудбала него сама игра. Смара више тај фудбал.

nemanjaC

pre 3 godine

Uefa je vec zaprijetila da ce izbaciti sve klubove koji to potpisu iz domacih liga i iz evropskih takmicenja. Pa nek igraju 20 i kusur meceva po sezoni u to njihovoj "superligi"

RW#0

pre 3 godine

Nevil je obican fudbalercic koji nije procitao 2 knjige u zivotu.
Ako su u klubovima izracunali da ce ovamo zaraditi vise tu se svaka prica zavrsava. Ja sam za Super ligu. 16 najboljih klubova svake nedelje, 30 kola samo gledas najbolje. Prosle godine svih 16 klubova u nakaut fazi su bili iz top5 Liga, ove je samo Porto upao. Dakle manje vise isto ostaje samo izbacujes besmislenu grupnu fazu gde se sve zna unapred. I ovako je bolje nego nakaut faza gde zreb igra veliku ulogu. I nije zatvorena Liga. Moci ce kao 16 tim da upadnu Ajax, Porto. Ja kao konzument fudbala zelim da gledam samo najbolje i briga me za Ludogorec, Zvezdu, Krasnodar. Ovo je cista zabava i zivimo u kapitalizmu. Vi sto ste protiv ovoga zivite u proslosti!

VAR

pre 3 godine

Pa ko bi igrao na svetskim i evropskim prvenstvima s obzirom da je UEFA kategorična da će zabraniti da igrači klubova koji budu u toj ligi igraju za reprezentacije!?
Teška smejurija.

navijac

pre 3 godine

Sad bas fali publika na stadionima gde bi se video jasan stav ljubitelja fudbala o Superligi koja ce upropastiti fubal. Unistavas sve ono sto se decenijama gradilo. Ja sam nadam da 90 posto ljudi razmislja i da ovo ideja koja razara i ono malo duse koje fudbal ima.

Brane

pre 3 godine

Nevil je obican fudbalercic koji nije procitao 2 knjige u zivotu.
Ako su u klubovima izracunali da ce ovamo zaraditi vise tu se svaka prica zavrsava. Ja sam za Super ligu. 16 najboljih klubova svake nedelje, 30 kola samo gledas najbolje. Prosle godine svih 16 klubova u nakaut fazi su bili iz top5 Liga, ove je samo Porto upao. Dakle manje vise isto ostaje samo izbacujes besmislenu grupnu fazu gde se sve zna unapred. I ovako je bolje nego nakaut faza gde zreb igra veliku ulogu. I nije zatvorena Liga. Moci ce kao 16 tim da upadnu Ajax, Porto. Ja kao konzument fudbala zelim da gledam samo najbolje i briga me za Ludogorec, Zvezdu, Krasnodar. Ovo je cista zabava i zivimo u kapitalizmu. Vi sto ste protiv ovoga zivite u proslosti!
(RW#0, 18. april 2021 23:55)

E moj kapitalisto. Ovo sto oni rade je čista pohlepa za novcem. Liga bez istorije, duše, uživanja. Neka idu i nek jedni drugima dijele titule. Daleko im kuca. Biće fudbala i bez njih. Iskreno takvi kakvi jesu svakom pravom zaljubljeniku u fudbal neće nedostajati. I ovako su dodijali i bogu i vragu.

hypatija

pre 3 godine

Svaka čast. Drago mi je da imam isto mišljenje kao i ove dve bezvremene fudbalske legende. A šta kaže gopodin Vidić ? A da, on rešava srpski fudbal. u redu ...

pant-La

pre 3 godine

Ameri, ameri..
Ono pre bese fba istrazivao neke fudbalske afere??
Namirisali serifi ogromne pare u fudbalu, razradili strategiju, ulozili kapital, polako usli u velike klubove i sad mesetare, hoce da naprave nba od evropskog fudbala..
Bahato nema sta, onako americki, pojave se odjednom, nepostujuci nikog i nista,
postave neka svoja pravila, naprave biznis od svega, uspostave monopol nad njim i skupljaju kajmak, uz to kroz njega peru ogromne kolicine prljavog novca mukotrpno skupljanog po celom svetu..
I tako..

hohop

pre 3 godine

Zammisli da si navijac Reala i da platis preskupu sezonsku da gledas cetiri puta barselonu i 10 utakmica Lige sampiona, od cega 5 sa indijancima.

Normalno je da ce navijaci zeleti da za iste pare gledaju vise utakmica koje su potencijalna polufinala i finala Lige sampiona. Ovo ce biti veliki napredak za fudbal, 30+ vrhunskih utakmica za svaki od klubova koji ucestvuju u ligi.

Филипинац

pre 3 godine

Лигу шампиона сте требали да престанете да гледате када су увели да шампион неке земље мора да игра квалификације а да не причамо да из те Енглеске 4. иде директно у групу. Ово је директна последица тога тако да немојте кукати, сами смо криви. Уосталом кукаћете мало пре почетка прве сезоне преко лета, а кад крене сви ћете се забити пред екране да гледате интелектуалце како трче за лоптом и то ћете да плаћате, неће бити за џабе више. Само може да вас спаси што су ФИФА УЕФА мафијашке организације па можда и спрече ово. Уосталом бојкот, фудбал није животна потреба али од тога нема ништа, немојмо се лагати...

Dule Sumadinac

pre 3 godine

kao prvo , treba ukinuti ligu Šampiona kakva jeste sada...znači ako nisi osvojio prvenstvo ma sanjaj da igraš u ligi šampiona ...treba vratiti sve na prvobitno stanje...inače ode sve do djavola kao i košarka ...

Istina

pre 3 godine

Svaka im je na mestu i ako na ovakav način budu reagovale i legende ostalih kluba iz drugih zemalja,može se oboriti to novo takmičenje koje su zamislili pohlepni klubovi,tj.njihovi vlasnici.Skoro sam siguran da nijedan od naših bivših asova ne bi ovako kritikovao svoj klub u kojem je igrao ovde,da je kojim slučajem taj klub pozvan u ovakvo ili slično takmičenje.

bez komentara

pre 3 godine

Nevil je obican fudbalercic koji nije procitao 2 knjige u zivotu.
RW#0

A ovi ostali svi načitani...
Treba zabraniti fudbal - legalizovanu mafiju i mašinu za pranje para

Kozuki Oden

pre 3 godine

Jel znate sta je dovelo do ove situacije? Kretrnsko takmicenje izmedju Barse i Reala ko ce da bude "GOAT": Mesi ili K. Ronaldo!

Dva marketinska igraca su 1000 puta pomerila granice plate igraca i sponzorskih ugovora u fudbalu!

dpk

pre 3 godine

Ova Superliga bi bila mnogo veca tragedija od sadasnje Evrolige u kosarci. Koncept gotovo identican, samo sto je fudbal mnogo popularniji. Pa zamislite samo utakmice izmedju barse i sitija koja ne bi imala takmicarski znacaj..to je samo jedan primer a bilo bi ih mnostvo. Unistice fudbal ovom smejurijom.

Brankoni

pre 3 godine

Kako Englez čuva svoje(iako nesto trivijalno poput fudbala) a Srbin bagatelise sa onim sto su mu preci ostavili i zasta su se borili.

dzericak

pre 3 godine

Velika je sramota što je UEFA legendarni Kup Šampiona, u kome su stvarno samo pravi šampioni domaćih prvenstava mogli da učestvuju, pretvorila u Ligu Šampiona - takmičenje bez ikakve draži u toku jeseni, kada ljubitelji fudbala razbijaju monotoniju klađenjem, da bi se varnice raspršile tek tamo na proleće.

Ova varijanta sa ekskluzivnom ligom bi možda i mogla da to promeni i od ove nove lige napravi nešto kao još bolju Premijer Ligu bez raznoraznih Fulama, Votforda i Sanderlanda.

Dusan

pre 3 godine

Teško mi da poverujem da će ovi klubovi ići tako đonom na sve ostale, kao i nacionalne saveze. Ovi će sigurno imati načina da im žestoko uzvrate.

deda

pre 3 godine

kada je steaua pa zvezda uzela trofej nesto su se pocesali po glavi napravili semu u kojoj superbogati klubovi igraju zavrsnicu i ende
nikada vise neki manji klub nece podici usatog, pare i samo pare igraju zato ovo i pokrecu, bankarsko - arapska i mesetarska elita je nezajazljiva

xxxx

pre 3 godine

Nevil je obican fudbalercic koji nije procitao 2 knjige u zivotu.
Ako su u klubovima izracunali da ce ovamo zaraditi vise tu se svaka prica zavrsava. Ja sam za Super ligu. 16 najboljih klubova svake nedelje, 30 kola samo gledas najbolje. Prosle godine svih 16 klubova u nakaut fazi su bili iz top5 Liga, ove je samo Porto upao. Dakle manje vise isto ostaje samo izbacujes besmislenu grupnu fazu gde se sve zna unapred. I ovako je bolje nego nakaut faza gde zreb igra veliku ulogu. I nije zatvorena Liga. Moci ce kao 16 tim da upadnu Ajax, Porto. Ja kao konzument fudbala zelim da gledam samo najbolje i briga me za Ludogorec, Zvezdu, Krasnodar. Ovo je cista zabava i zivimo u kapitalizmu. Vi sto ste protiv ovoga zivite u proslosti!
(RW#0, 18. april 2021 23:55)

Da, narocito ce biti nevidjeno zanimljivi mecevi timova koji nece te sezone biti u trci za titulu.

slaviša šmigič

pre 3 godine

Ovo nema više veze sa sportom mnogo veči klubovi su Ajax,Porto,Crvena Zvezda i Steaua koji su to osvojili sa igračima koji nisu stranci,ljudi su nekad igrali iz ljubavi prema sportu i nikome nesmeta da se pritom zarađuju novac ali ove milijarde u Engleskoj ili sad Francuskoj gde Nejmaru plate pola milijarde a pola zemaljske kugle se bori da preživi.Sve je izašlo van bilo klakvih sporskih okvira u izuzetan kriminalne vode.Fudbal je možda nekad i bio sport naroda ali danas je kriminal velikih razmera pod pokroviteljstvom uefe a ljudi koji kao vode tu uefu se nepitaju o ničemu,najmanje o fudbalu.

Ivan

pre 3 godine

Napraviće veliku i istu grešku kao košarka, a bili su primer kako se lepo radi u ligi šampiona, i ko može da je igra! Zasluži i igraj, nije sve u novcu, ima nešto i u duši! Ali kod njih je samo novac bitan, nažalost.
U košarci se igra 34 kola (EL) a na pola se vidi ko ispada i posle 5,6, ekipa otaljavaju posao, nema nikakav smisao, tako će i ovde da bude...

Rope

pre 3 godine

@A kad ste stvorili Ligu šampiona niste se bunili? Nije vam smetalo što četvrti u Engleskoj ide direktno a prvi iz Srbije ne. Jaz između liga je produbljen stvaranjem LŠ.
(Biću Slobodan, 18. april 2021 22:34)
Tačno tako! Nikome onomad nije smetalo što, recimo, jedan Liverpul kao četvrti igra LŠ i na kraju osvaja istu (2005 u Istanbulu). Fudbal je odavno postao biznis u koji ulažu bogati zbog profita. Primera ima koliko hoćete. Npr. Glejzeri su kupili Mančester Junajted kreditima iz američkih banaka a onda godinama iz kluba "muzu" novac dok Junajted sve više i više tone u dug.
I sada ta nova Super liga je samo nastavak, tj. evolucija ka većem profitu. Samin tim i jaz izmedju bogatih i onih siromašnijih se i dalje produbljuje... nažalost!

bataraka

pre 3 godine

@Napravili su brend od premijer lige, najinteresantije lige ikada, gde se igra žestok fudbal, svako svakog pobedi, osvajac se ne zna unapred itd. Ne kazem da su najkvalitetniji, ali se svaka utakmica moze gledati. I sad da upropaste takvu ligu, nisu mi jasni.
(dr veterinar, 18. april 2021 21:48)
To je zato što vlasnici najbogatijh klubova nemaju nikakve veze sa Engleskom i tradicijom. To su amerikanci, šeici i ostali biznismeni koji tretiraju fudbal samo kao još jednu granu u svom biznisu. I naravno, sredstvo za pranje para. I to nije samo u Engleskoj, u Španiji je malo drugačija vlasnička struktura, i ne znam da li su navijači kao vlasnici nekih klubova tamo saglasni sa ovim. U svakom slučaju, meni se to ne sviđa, ali ko mene pita.

adriano_galliani

pre 3 godine

Postoje ljudi koji shvataju šta se dešava i oni koji to ne shvataju. Ili ovo ili će budžeti svih klubova biti poprilično smanjeni. To znači da će PL osvajati Lester, Sautempton... a brojevi vas demantuju - to je zanimljivo jednom u 20 godina, ostalih 19 godina se gleda da titulu osvoje Junajted ili Liverpul. Navijačima (odnosno - oni koji trošove novac na fudbal) nisu zanimljive utakmice tipa Fulam i Šefild, oni hoće derbi svako kolo, uzbuđenje.. Dolazi novo vreme.

Lično, da sam Milan, ne bih pravio ništa sa Englezima, ali mnogo para je u igri, a vlasnik je Amerikanac koji samo pare i vidi, mogu da se kladim da nijedan član borda Eliota ne zna šta je ofsajd.

Ništa nije falilo LŠ, jedino je trebalo dodatno otežati kvalifikacije a ne da gledamo Zvezda Bayern 0-7. Znači da stvarno dobri klubovi učestvuju, da ne postoji FFP a ni ovaj užas od VAR-a - sve to je zapravo samo olakšalo stvar velikim, uticajnim, klubovima da dobiju baš ono što su platili.

Aleksandar

pre 3 godine

Liga šampiona treba i mora da opstane ali treba nesto menjati da nemamo ekipe koje nisu dostojne tog takmičenja i služe za nabijanje gol razlike.Realno sta ce u ligi šampiona Molde,Malme,Basaksekir...

codex

pre 3 godine

Volim fudbal i to stoji ali od trenutka kad je Neymar prodat PSG za 222 miliona (ne znam nisam suguran)pratim ga znatno manje a ako se ovo obistini msm da ga neću ni gledati ,nmg da obećam ali stvarno vise nema smisla. Puste proklete pare...I ovako živimo u vremenu gde se trkamo sa istim i to malo uživanja što imamo da gledamo postaće besmisleno....Kad jedan Fergi i Nevil sa svoj klub gde su proveli preko 20 godina kažu da je sramota ,šta mi da kažemo...Msm nama ni u džep ali ni iz džepa ali opet ....Truba priča.

Baxuz

pre 3 godine

Koliko god ne podnosim UEFA, ovo nije resenje. Napraviti Ligu sampiona koja ce biti u vlasnistvu klubova koji ce deliti profit je ok, ovako profit ide u UEFA a klubovi dobijaju mrvice. UEFA neka se bavi reprezentacijama, tu nema ko drugi. Ali ta liga sampiona u vlasnistvu klubova treba da zadrzi sadasnji format idiotski je uskratiti Romi, Atalanti, Evertonu, Lionu priliku da igraju LS.

Milan

pre 3 godine

Izbacivanje iz liga, igracima zabrana ucestvovanja u Fifinim i Uefinim takmicenjima, i zabrana prodaje igraca tim klubovima. Igracima koji posle isteka ugovora potpisu sa njima dozivotna zabrana ucestvovanja u nacionalnim prvenstvima i Fifinim i Uefinim takmicenjima.

nikola simić

pre 3 godine

Gluposti, u ligu šampiona su išli po 2, 3, 4 kluba iz pojedinih zemalja, koda je po 4 bilo prvaci, a u drugim zemljama moraju kvalifikacije, bruka i ponižavanje

RW#0

pre 3 godine

Nevil je obican fudbalercic koji nije procitao 2 knjige u zivotu.
Ako su u klubovima izracunali da ce ovamo zaraditi vise tu se svaka prica zavrsava. Ja sam za Super ligu. 16 najboljih klubova svake nedelje, 30 kola samo gledas najbolje. Prosle godine svih 16 klubova u nakaut fazi su bili iz top5 Liga, ove je samo Porto upao. Dakle manje vise isto ostaje samo izbacujes besmislenu grupnu fazu gde se sve zna unapred. I ovako je bolje nego nakaut faza gde zreb igra veliku ulogu. I nije zatvorena Liga. Moci ce kao 16 tim da upadnu Ajax, Porto. Ja kao konzument fudbala zelim da gledam samo najbolje i briga me za Ludogorec, Zvezdu, Krasnodar. Ovo je cista zabava i zivimo u kapitalizmu. Vi sto ste protiv ovoga zivite u proslosti!

pertinaks

pre 3 godine

Pa ne uzima premier liga lovu od engleskih navijaca vec od globalnih. Zato i Everton ima 500 milki da gradi stadion, da nema tih kineza tamo koji gutaju to i placaju sva ta tv prava u Evrtonu bi jos uvek igrali Dankan Ferguson i slicni. A posteni gutaci tog proizvoda u svetu nemaju nista protiv da se igra neka liga jos, samo da se suta lopta.

hohop

pre 3 godine

Zammisli da si navijac Reala i da platis preskupu sezonsku da gledas cetiri puta barselonu i 10 utakmica Lige sampiona, od cega 5 sa indijancima.

Normalno je da ce navijaci zeleti da za iste pare gledaju vise utakmica koje su potencijalna polufinala i finala Lige sampiona. Ovo ce biti veliki napredak za fudbal, 30+ vrhunskih utakmica za svaki od klubova koji ucestvuju u ligi.

Ljubo

pre 3 godine

Šta se sada bunite,što se niste bunili kada je uvedeno pravilo da 4 a nekada i pet klubova iz vaše lige igra ligu šampiona,Totenhem igra ligu šampiona a nikada prvak nije bio,Liverpul više prvak lige šampiona bio nego lige Engleske a naš prvak, bivši prvak Evrope i sveta koji je harao svetom sastavljen samo od domaćih igrača igra 4 kola kvalifikacija.Da li je to normalno gospodine Ferguson i Nevil.I vi se bunite a da u vaše vreme i Arsenal a i Mančester nisu pokupovali sve što vredi bili bi u rangu Barnlija.Jedino rešenje za spas fudbala je da se vrati stari sistem a to je da samo prvak ide u ligu šampiona,2,3,4 u kup UEFA a osvajač kupa u kup kupova.I da se zabrani kupovina igrača iz drugih zemalja pa da onda vidimo ko je bolji.

adriano_galliani

pre 3 godine

Postoje ljudi koji shvataju šta se dešava i oni koji to ne shvataju. Ili ovo ili će budžeti svih klubova biti poprilično smanjeni. To znači da će PL osvajati Lester, Sautempton... a brojevi vas demantuju - to je zanimljivo jednom u 20 godina, ostalih 19 godina se gleda da titulu osvoje Junajted ili Liverpul. Navijačima (odnosno - oni koji trošove novac na fudbal) nisu zanimljive utakmice tipa Fulam i Šefild, oni hoće derbi svako kolo, uzbuđenje.. Dolazi novo vreme.

Lično, da sam Milan, ne bih pravio ništa sa Englezima, ali mnogo para je u igri, a vlasnik je Amerikanac koji samo pare i vidi, mogu da se kladim da nijedan član borda Eliota ne zna šta je ofsajd.

Ništa nije falilo LŠ, jedino je trebalo dodatno otežati kvalifikacije a ne da gledamo Zvezda Bayern 0-7. Znači da stvarno dobri klubovi učestvuju, da ne postoji FFP a ni ovaj užas od VAR-a - sve to je zapravo samo olakšalo stvar velikim, uticajnim, klubovima da dobiju baš ono što su platili.

Aleksandar

pre 3 godine

Liga šampiona treba i mora da opstane ali treba nesto menjati da nemamo ekipe koje nisu dostojne tog takmičenja i služe za nabijanje gol razlike.Realno sta ce u ligi šampiona Molde,Malme,Basaksekir...

dzericak

pre 3 godine

Velika je sramota što je UEFA legendarni Kup Šampiona, u kome su stvarno samo pravi šampioni domaćih prvenstava mogli da učestvuju, pretvorila u Ligu Šampiona - takmičenje bez ikakve draži u toku jeseni, kada ljubitelji fudbala razbijaju monotoniju klađenjem, da bi se varnice raspršile tek tamo na proleće.

Ova varijanta sa ekskluzivnom ligom bi možda i mogla da to promeni i od ove nove lige napravi nešto kao još bolju Premijer Ligu bez raznoraznih Fulama, Votforda i Sanderlanda.

hypatija

pre 3 godine

Svaka čast. Drago mi je da imam isto mišljenje kao i ove dve bezvremene fudbalske legende. A šta kaže gopodin Vidić ? A da, on rešava srpski fudbal. u redu ...

Legolas

pre 3 godine

Junajted i ostatak klubova velike šestorke koji su se prijavili za Superligu protiv ostatka Premijer lige trebalo bi da se srame, trebalo bi im oduzeti bodove, novčano ih kazniti. Ovo je kriminal. Ovo je kazneno delo protiv fudbalskih zaljubljenika. Dajte titulu Barnliju, ostavite Fulam u ligi, a izbacite Junajted i Liverpul i Arsenal. Budite pošteni"!


Zamislimo sad Sašu Ilića,Mijatovića i Jokanovića, Dejana Stankovića,
Vidića ili Borjana, Mihajloviča,da izjave da Zvezdu I Partizan treba izbaciti iz lige!!!!!

S'tim što bi imali kud i kamo veće pravo na tu tvrdnju,jer su i jedni i drugi sahranili fudbal u Srbiji.Svi znamo zbog čega.

Nevil i Ferguson pokazuju svetlu stranu ljudskosti.Pokazuju sportski i viteški duh.Dostojanstvo.I ljudsko i sportsko.
Pokazuju da ih nije izjela pohlepa.
I dokazuju da se mora i treba suprostaviti deformacijama savremenog fudbala,da se posmatra kao industrija,a ne sport i zabava.
Korporacije će isterati svoje,pre ili kasnije,ali valja da se jave ovakve veličine i na vreme ukažu kuda vodi besramna bitka za prokletim profitom.

est

pre 3 godine

pustite ih da naprave ligu,izbacite ih iz saveza i uefe i videcete kako ce se vratiti za 3,4 godine jer to niko nece gledati niti ce biti zanimljivo.

The KING

pre 3 godine

Timovi koji su tvorci stvaranja superlige Junajted, Arsenal, Liverpul, Real i Juventus... Jasno da je ovo americka prica, gde su navatali pohlepnog Anjelija i Pereza... Englezi treba da proteraji amerikance iz PL, evidentno da ameri iz Junajteda, Liverpula i Arsenala nisu gurali ovu pricu da Celzi, Siti i Totenhem ne bi ovo forsirali.

Biću Slobodan

pre 3 godine

A kad ste stvorili Ligu šampiona niste se bunili? Nije vam smetalo što četvrti u Engleskoj ide direktno a prvi iz Srbije ne. Jaz između liga je produbljen stvaranjem LŠ.

mich

pre 3 godine

Sramno je sve sto se desava u fudbalu poslednjih 10-ak godina, VAR je samo upropastio igru do kraja, sto se tice LS ona je izgubila draz od kada je ukinuta nokaut faza, sve se cini zarad novca, pa i one silne grupe u nedogled, a sada se polako pravi liga po uzoru one u basketu EL, UEFA ce postati nebitna koliko i FIBA takmicenje u kosarci...

dr veterinar

pre 3 godine

I ja mislim da ce ta evropska liga biti promasaj. U početku mozda i ne, ali kasnije da. Npr. Svetsko prvenstvo privlaci paznju jer jednom u 4 god. Derbiji u ls se igraju svega par puta u godini,a pojedini velikani se medjusobno sastanu mozda jednom u 5-10 godina. Zbog toga jeni finale događaj za sebe. Ovako.. Svake nedelje par derbija, zasitice se ljudi. A da ne govorimo o tome da su englezi posebno ostrasceni, vise vole npr everton liverpul nego liverpul barsa. Napravili su brend od premijer lige, najinteresantije lige ikada, gde se igra žestok fudbal, svako svakog pobedi, osvajac se ne zna unapred itd. Ne kazem da su najkvalitetniji, ali se svaka utakmica moze gledati. I sad da upropaste takvu ligu, nisu mi jasni.

Cole

pre 3 godine

Bravo, pravo u metu.
Ako Superliga zazivi,
to bi bio kolac u grudi vec
odavno posrnulom fudbalu.

P.S.
Zamislite sad neke legende
koje su igrale u blizancima
da izjave da Zvezdu i Partizan
treba izbaciti iz lige. Pa mediji
i navijaci bi ih rastrgli na komade.

liga alavih

pre 3 godine

I Liga sampiona je stvorena kao Liga bogatih. Ovo je samo korak dalje, da se stvori liga superbogatih, koji bi da budu jos bogatiji.

Ista stvar je i sa EU. To je unija bogatih i bahatih kolonijalnih gospodara.

Новицки

pre 3 godine

Свака част, слажем се у потпуности! Пријатно сам изненађен овим ставом и искреношћу Невила!

Goran mig

pre 3 godine

Što se nisi bunio ti i Liverpool kada ste kao četvrti igrali LŠ?! Malo ste zakasnili gospodo! Od kada je ukinut Kup Šampiona i trpate po 4 ekipe iz svoje lige, ovo je nešto što je samo bilo pitanje vremena. Na žalost, previše je MILIJARDI u igri, pohlepnima nikad dosta! Bogati su se uvek još više bogatili, a ti sirotinjo grickaj semenke i gledaj. Ako imaš sreće da tvoj provajder ima pravo na prenos. Bojim se da će nam i to biti preskupo!

Zoran

pre 3 godine

Prijatelji, ne znate vi koliko je Englez fanaticno vezan za fudbal, za svoj klub. Ako njihovi navijaci rese da bojkotuju, na primer M.Junajted, garantujem vam da ce stadion biti bukvalno prazan, ali bukvalno sem rodbine tu ne bi bilo nikog zivog. Moze Arapin da bude vlasnik, ali bez tog navijaca ode klub pod led.
Englezi vole njihovu ligu i to ne samo premijer, vec i onu opstinsku. Svako selo podrzava svoj klub maksimalno. Ovo kod Engleza nece proci 100%. Te neke smesne pred-ugovore su verovatno pohlepni vlasnici potpisali, ali Englez koji placa ulaznicu ce to lako zaustaviti.

Inace UEFA to moze, raznim klauzulama, veoma lako da resi.
Zamislite da im kaze kako minimalna cena bilo kog igraca, koga oni zele da kupe, iz ostatka sveta je 100 miliona evra + taksa koja ide UEFA kancelariji od jos 100 miliona. Cista posla. Ko moze da im to zabrani..? Kraj lige vec u prvoj godini.

detektiv kokni kol

pre 3 godine

Čovek je rekao sve ono što i svaki pošteni navijač od Engleske do Srbije. Kapitenski!

Svaku najavu zla od te lige treba razbiti u korenu. Fudbal je i ovako neravnopravan, ali superliga i elitizacija po sistemu ko ima šeika, korporaciju i zlatnu karticu može da igra, je početak kraja najvećeg i najdražeg sporta.

Brankoni

pre 3 godine

Kako Englez čuva svoje(iako nesto trivijalno poput fudbala) a Srbin bagatelise sa onim sto su mu preci ostavili i zasta su se borili.

diplinž

pre 3 godine

Oni koji kažu, pa bolje da gledam barselona - bajern, nego sprata - ajaks.
Kakva zabluda! Utakmice velikih klubova i jesu posebne zato što nisu svaki dan... Kad postanu svakodnevne, neće više biti toliko posebne. A druga stvar, ajde da vidimo koliko često imamo ozbiljan derbi. U engleskoj navedenih 6 klubova igraju između sebe 30 utakmica u sezoni. U italiji, španiji i njemačkoj, po 4 najbolje ekipe igraju 12 utakmica, tj ukupno 36. U francuskoj i Holandiji još cca 10 utakmica. Dakle, skoro 90 vrhunskih utakmica, plus još mnogo sasvim dobrih (npr liverpul-everton, atletiko-atletik, juventus-atalanta, roma-lacio... Itd) plus liga šampiona, plus liga evrope... U superligi bi bilo sedmično 10 vrhunskih utakmica, od kojih bi se mnoge igrale u isto vrijeme, najviše se mogu pogledati 2-3 svako kolo. Kad sve sabereš i oduzmeš, možda ima više derbija na papiru, ali manje bi ih se moglo pogledati na tv... I treće, u potpunosti podržavam ideju o kažnjavanju klubova, saveza, reprezentacija... Da vidim kako će preživjeti bojkot navijača...

Baxuz

pre 3 godine

Koliko god ne podnosim UEFA, ovo nije resenje. Napraviti Ligu sampiona koja ce biti u vlasnistvu klubova koji ce deliti profit je ok, ovako profit ide u UEFA a klubovi dobijaju mrvice. UEFA neka se bavi reprezentacijama, tu nema ko drugi. Ali ta liga sampiona u vlasnistvu klubova treba da zadrzi sadasnji format idiotski je uskratiti Romi, Atalanti, Evertonu, Lionu priliku da igraju LS.

random dude

pre 3 godine

Ako se ovo desi fudbal potpuno gubi smisao...pa koja je poenta da veliki timovi igraju medjisobno svake nedjelje, velike utakmice koje se čekaju gube svaki smisao a i domaća takmičenja. Premijer liga kao nešto najzanimljivije u sportu sa istorijom rivalstva nekih klubova pa skoro 100 god se ruše zarad novca...užas užas užas. Nadam se da se ovo neće desiti

LiverBird

pre 3 godine

Apsolutno se slažem sa Nevilom. LFC ne mogu da zamislim izvan PL, koju, inače, obožavam. Nisam još pročitao da bi oni napustili svoje domaće lige, to ne znam.
Istina je da bi ovo bila neka nova NBA, koju ne gotivim previše, iako sam veliki fan košarke. EL je postala previše bljutava i sve više gubim interes za nju.

To su moji lični stavovi ali, nisam primetio da je zbog toga opala finansijska moć NBA klubova, pa čak i EL. Novac je kao voda, uvek nađe put. Tendencija je da će se sve "amerikanizovati", to neće biti romantičan svet u kojem bih ja želeo živeti ali, prilagodiš se ili te nema.

Barsa najveća

pre 3 godine

Da mi je neko rekao da cu dijeliti misljenje sa Nevilom rekao bih da je lud ali svaka čast MAJSTORE!!! I real i barsu naglavacke izbaciti iz prvenstva kao i sve ostale timove!!!!

MoJdOmOJeGa

pre 3 godine

Evo malo da vam olakšam ako niste razmišljali o nekoj sitnici koja stvari menja..Ne možemo da zamislimo Dekija ili Sašu Ilića ili bilo koga da to priča protiv blizanaca jer kao prvo u blizancima nemamo nijednog stranog investitora na i privatnike već je sve domaće i domaći su biznismeni u tim klubovima i svi imaju koristi svi su se pokumili...dok u engleskoj dva Amerikanaca drže Manchester Itd recimo ... ili Arapi tamo neki drugi tim i naravno da Englezu pa još i već bivšem igraču je lako pričati protiv toga ..eto zamislite da sutra Zvezdu uzme Kinez neki milioner...a Partizan neki Emirat..i posle 5 godina takvog poslovanja kada samo oni ubiraju dobro i vrte pare i krenu da prave dogovore sa Grčkim ili tamo Turskim timovima o superligi mislite da Deki i Savo i Milijaš...i Ilić nebi izašli u novinama sa istim primedbama sada kao Nevil..u fazonu ovo nema smisla šta radi Zvezda ..vlasnici treba da paze šta rade bla bla bla...e to se dešava engleskoj...najmanje Engleza se pita u glavnoj kancelariji ovih vodećih timova...Poz!

dubrovnik

pre 3 godine

nogomet je mrtav, jeste najpopularniji sport ali što je previše je previše. glupani iz Torina potroše na 4 godine jednog igrača 500 milki eura. i onda se piše da su to naplatili od majica, jesu nema problema. nogomet treba salary cap - ekipa može na transfere i plaće godišnje trošiti toliko i toliko. a ne da CR ima plaću koliko i 5-6 ekipa iz sredine tablice???
samo mi je drago da sam gledao nogomet u zlatnih 20 godina - 1985-2005.

Metla bez drske

pre 3 godine

Posle desetak kola kad se izdvoje 4,5 ekipe u vrhu bas me zanima ko bi gledao "el clasico" ako je Barselona deveta a Real recimo trinaesti? To sem zutaca sa bliskog istoka nikog drugog nece zanimati

Djole

pre 3 godine

Vidim da da neki pominju licemernost jer se niko ne buni sto 4 tima iz Engleske ide u LS, a smeta im Supeliga? Kao prvo, idu 4 prvoplasirana tima iz Engleske, Spanije, Italije... Sto znaci da moraju da budu u prva 4 da bi isli u ls, nije im zagarantovano mesto, a u Superligi bi im bilo. Lepo kaze Nevil, Arsenal i Totenhem nisu u ls, mozda nece ni Liverpul sledece godine, znaci da ipak postoji sportska zasluga, u Superligi toga ne bi bilo. Drugo, u LS bar od osmine finala imamo nokaut fazu, ovamo toga nema, samo liga bez ikakve drazi.. Trece, na ovo su pristali vlasnici klubova, Glejzeri, Dzileti, Abramovici, sve sami biznismeni, zanima ih samo jos vise love. Ne mozete da pljujete LS samo zato sto Srbija nema garantovano mesto. Jeste LS losa, ali i takva je bolja opcija od Superlige. Pa tek tad Zvezda i Partizan ne bi igrali tu ligu, ovako bar nekad igraju.

jako i do samog kraja

pre 3 godine

Čim su inicijatori ideje Liverpul, Mančester i Arsenal znači da je ovo maslo Amera. Polupani Anjeli i pohlepni Perez su samo ukras na torti. Tendecija je da preuzmu fudbal i ukroje ga po modelu NBA. Od klubova napraviti franšize, zatvoreno elitno takmičenje koje može da se igra bilo gde i gde samo veliki keš govori. Agenti i igrači se pitaju sve, krovna organizacija ne postoji. Jasno je na šta bi takav fudbal ličio i završio.

Najluđe od svega što se ovome protivi PSŽ. Ej Šeik Naser više voli fudbal i brani ga od Engleza. Vreme dekadencije i ludaka. Svaka čast svima koji se protive ovome. Odgovor mora biti brutalan, od navijača do legendi. Spaliti do temelja svaku nadu za ovim zlom.

xxxx

pre 3 godine

Problem sa Super Ligom je dosta veci nego sto se cini na prvi pogled. Koja je onda poenta igranja nacionalnih prvenstava, kupa? Od 2000 klubova u Evropi, samo 16 do 20 ce igrati ligu. Kada se tokom te lige za titulu izdvoji 2-3 kluba, koja je poenta igranja i gledanja utakmica koji igraju onih ostalih 17? Koja je poenta velikih Evropskih derbija ako svake nedelje imamo 3-4 takve utakmice? Liga Sampiona je vec postala dosadna i predvidiva a kamoli ovo.

mak

pre 3 godine

fudbal prop'o odavno...krupni kapital, pohlepa, industrija zabave, sport ponajmanje. glupo je biti navijac, bodriti firme, brendove, akcionarska drustva, gledati ronaldovu frizuru, necije kopacke, i zenu fudbalera manekenku, pratiti mundijal u bahreinu zimi i namestene lige istocne evrope.

hehe

pre 3 godine

Privatizacija drugovi i drugarice Englezi. Ako gazde Arapi, Kinezi, Rusi, Amerikanci kazu da ce klubovi da igraju po Aziji, Bliskom Istoku, Americi - tako ce i biti.

Kozuki Oden

pre 3 godine

Jel znate sta je dovelo do ove situacije? Kretrnsko takmicenje izmedju Barse i Reala ko ce da bude "GOAT": Mesi ili K. Ronaldo!

Dva marketinska igraca su 1000 puta pomerila granice plate igraca i sponzorskih ugovora u fudbalu!

Rope

pre 3 godine

@A kad ste stvorili Ligu šampiona niste se bunili? Nije vam smetalo što četvrti u Engleskoj ide direktno a prvi iz Srbije ne. Jaz između liga je produbljen stvaranjem LŠ.
(Biću Slobodan, 18. april 2021 22:34)
Tačno tako! Nikome onomad nije smetalo što, recimo, jedan Liverpul kao četvrti igra LŠ i na kraju osvaja istu (2005 u Istanbulu). Fudbal je odavno postao biznis u koji ulažu bogati zbog profita. Primera ima koliko hoćete. Npr. Glejzeri su kupili Mančester Junajted kreditima iz američkih banaka a onda godinama iz kluba "muzu" novac dok Junajted sve više i više tone u dug.
I sada ta nova Super liga je samo nastavak, tj. evolucija ka većem profitu. Samin tim i jaz izmedju bogatih i onih siromašnijih se i dalje produbljuje... nažalost!

Leonida

pre 3 godine

Svi klubovi iz Francuske i Nemačke su odbili da učestvuju u Superligi, to su prave fudbalske nacije, a ne ovi što bi da prave takmičenje za Amere, Kineze i Indijce.

Ненад

pre 3 godine

Највећи кривац за ово је уефа....Победник плеј офа у Енглеској добије више од првака лш. Јанез где су паре?!? Нек буде каква год хоће лига... Занимљивије ствари око фудбала него сама игра. Смара више тај фудбал.

markosid

pre 3 godine

U pitanju je čista pohlepa. Treba ih pustiti pa sve to izbojkotovati na sve moguće načine. I publika i sponzori, savezi... Pa Pa kad krenu umesto stotina miliona da prave dugove, onda ih pustiti iz neke treće lige da krenu. Čisto da se spuste na zemlju. Što je rekao čovek, ne mogu rezultatima da izbore mesto u eliti i sad bi da ga kupe

No name

pre 3 godine

Dve legende ujedno su pravi li rezultate sa Junajtedom puno toga ostavi li neizbrisivo trag u toj ligi i fudbalu generalno. Oni i Liverpul dok Arsenal jeste isto al fale trofeji.

slaviša šmigič

pre 3 godine

Ovo nema više veze sa sportom mnogo veči klubovi su Ajax,Porto,Crvena Zvezda i Steaua koji su to osvojili sa igračima koji nisu stranci,ljudi su nekad igrali iz ljubavi prema sportu i nikome nesmeta da se pritom zarađuju novac ali ove milijarde u Engleskoj ili sad Francuskoj gde Nejmaru plate pola milijarde a pola zemaljske kugle se bori da preživi.Sve je izašlo van bilo klakvih sporskih okvira u izuzetan kriminalne vode.Fudbal je možda nekad i bio sport naroda ali danas je kriminal velikih razmera pod pokroviteljstvom uefe a ljudi koji kao vode tu uefu se nepitaju o ničemu,najmanje o fudbalu.

nemanjaC

pre 3 godine

Uefa je vec zaprijetila da ce izbaciti sve klubove koji to potpisu iz domacih liga i iz evropskih takmicenja. Pa nek igraju 20 i kusur meceva po sezoni u to njihovoj "superligi"

VAR

pre 3 godine

Pa ko bi igrao na svetskim i evropskim prvenstvima s obzirom da je UEFA kategorična da će zabraniti da igrači klubova koji budu u toj ligi igraju za reprezentacije!?
Teška smejurija.

Gjost

pre 3 godine

Prestao da pratim fudbal malo poštp je otišao fergi iz man utd, druga interesovanja, obaveze, ponajviše zbog toga što je toliko postalo dosadno, svake godine se vrti 5,6 istih klubova, tj svelo se odavno sve na novac, a samim tim na 15ak najmoćnijih klubova koji se tu nešto pitaju a onda suzi taj broj na par englza, jednog nemca, 2 španca, još par klubova, i svake godine isto, u evropi u kojoj je registrovano hiljade i hiljade klubova, totalno bezveze
Rešenja neće biti sve dok postoji ovaj mafijaški sistem gde je novac najbitniji, a o temi i da ne pričam, debilizam teški, totalno gubi draž, ukidaš kup takmičenje(ili ga obezvredjuješ) koje ima toliko dugu tradiciju samo da bi bogati mogli da igraju sa bogatima, da zaradite još novca zato što ste alavi, pa ono j....o vas takvo takmičenje

Brane

pre 3 godine

Nevil je obican fudbalercic koji nije procitao 2 knjige u zivotu.
Ako su u klubovima izracunali da ce ovamo zaraditi vise tu se svaka prica zavrsava. Ja sam za Super ligu. 16 najboljih klubova svake nedelje, 30 kola samo gledas najbolje. Prosle godine svih 16 klubova u nakaut fazi su bili iz top5 Liga, ove je samo Porto upao. Dakle manje vise isto ostaje samo izbacujes besmislenu grupnu fazu gde se sve zna unapred. I ovako je bolje nego nakaut faza gde zreb igra veliku ulogu. I nije zatvorena Liga. Moci ce kao 16 tim da upadnu Ajax, Porto. Ja kao konzument fudbala zelim da gledam samo najbolje i briga me za Ludogorec, Zvezdu, Krasnodar. Ovo je cista zabava i zivimo u kapitalizmu. Vi sto ste protiv ovoga zivite u proslosti!
(RW#0, 18. april 2021 23:55)

E moj kapitalisto. Ovo sto oni rade je čista pohlepa za novcem. Liga bez istorije, duše, uživanja. Neka idu i nek jedni drugima dijele titule. Daleko im kuca. Biće fudbala i bez njih. Iskreno takvi kakvi jesu svakom pravom zaljubljeniku u fudbal neće nedostajati. I ovako su dodijali i bogu i vragu.

navijac

pre 3 godine

Sad bas fali publika na stadionima gde bi se video jasan stav ljubitelja fudbala o Superligi koja ce upropastiti fubal. Unistavas sve ono sto se decenijama gradilo. Ja sam nadam da 90 posto ljudi razmislja i da ovo ideja koja razara i ono malo duse koje fudbal ima.

goran

pre 3 godine

Fudbal je sport radnika i sirotinje, gde može David da pobedi golijata u tome je čar igre, ovim bi se ta draž izgubila i fudbal bi posto besmislena igra gde bi kladionice okretale milione od naivnih.

deda

pre 3 godine

kada je steaua pa zvezda uzela trofej nesto su se pocesali po glavi napravili semu u kojoj superbogati klubovi igraju zavrsnicu i ende
nikada vise neki manji klub nece podici usatog, pare i samo pare igraju zato ovo i pokrecu, bankarsko - arapska i mesetarska elita je nezajazljiva

Istina

pre 3 godine

Svaka im je na mestu i ako na ovakav način budu reagovale i legende ostalih kluba iz drugih zemalja,može se oboriti to novo takmičenje koje su zamislili pohlepni klubovi,tj.njihovi vlasnici.Skoro sam siguran da nijedan od naših bivših asova ne bi ovako kritikovao svoj klub u kojem je igrao ovde,da je kojim slučajem taj klub pozvan u ovakvo ili slično takmičenje.

Ivan

pre 3 godine

Napraviće veliku i istu grešku kao košarka, a bili su primer kako se lepo radi u ligi šampiona, i ko može da je igra! Zasluži i igraj, nije sve u novcu, ima nešto i u duši! Ali kod njih je samo novac bitan, nažalost.
U košarci se igra 34 kola (EL) a na pola se vidi ko ispada i posle 5,6, ekipa otaljavaju posao, nema nikakav smisao, tako će i ovde da bude...

Dule Sumadinac

pre 3 godine

kao prvo , treba ukinuti ligu Šampiona kakva jeste sada...znači ako nisi osvojio prvenstvo ma sanjaj da igraš u ligi šampiona ...treba vratiti sve na prvobitno stanje...inače ode sve do djavola kao i košarka ...

dpk

pre 3 godine

Ova Superliga bi bila mnogo veca tragedija od sadasnje Evrolige u kosarci. Koncept gotovo identican, samo sto je fudbal mnogo popularniji. Pa zamislite samo utakmice izmedju barse i sitija koja ne bi imala takmicarski znacaj..to je samo jedan primer a bilo bi ih mnostvo. Unistice fudbal ovom smejurijom.

Филипинац

pre 3 godine

Лигу шампиона сте требали да престанете да гледате када су увели да шампион неке земље мора да игра квалификације а да не причамо да из те Енглеске 4. иде директно у групу. Ово је директна последица тога тако да немојте кукати, сами смо криви. Уосталом кукаћете мало пре почетка прве сезоне преко лета, а кад крене сви ћете се забити пред екране да гледате интелектуалце како трче за лоптом и то ћете да плаћате, неће бити за џабе више. Само може да вас спаси што су ФИФА УЕФА мафијашке организације па можда и спрече ово. Уосталом бојкот, фудбал није животна потреба али од тога нема ништа, немојмо се лагати...

pant-La

pre 3 godine

Ameri, ameri..
Ono pre bese fba istrazivao neke fudbalske afere??
Namirisali serifi ogromne pare u fudbalu, razradili strategiju, ulozili kapital, polako usli u velike klubove i sad mesetare, hoce da naprave nba od evropskog fudbala..
Bahato nema sta, onako americki, pojave se odjednom, nepostujuci nikog i nista,
postave neka svoja pravila, naprave biznis od svega, uspostave monopol nad njim i skupljaju kajmak, uz to kroz njega peru ogromne kolicine prljavog novca mukotrpno skupljanog po celom svetu..
I tako..

Dusan

pre 3 godine

Teško mi da poverujem da će ovi klubovi ići tako đonom na sve ostale, kao i nacionalne saveze. Ovi će sigurno imati načina da im žestoko uzvrate.

bataraka

pre 3 godine

@Napravili su brend od premijer lige, najinteresantije lige ikada, gde se igra žestok fudbal, svako svakog pobedi, osvajac se ne zna unapred itd. Ne kazem da su najkvalitetniji, ali se svaka utakmica moze gledati. I sad da upropaste takvu ligu, nisu mi jasni.
(dr veterinar, 18. april 2021 21:48)
To je zato što vlasnici najbogatijh klubova nemaju nikakve veze sa Engleskom i tradicijom. To su amerikanci, šeici i ostali biznismeni koji tretiraju fudbal samo kao još jednu granu u svom biznisu. I naravno, sredstvo za pranje para. I to nije samo u Engleskoj, u Španiji je malo drugačija vlasnička struktura, i ne znam da li su navijači kao vlasnici nekih klubova tamo saglasni sa ovim. U svakom slučaju, meni se to ne sviđa, ali ko mene pita.

xxxx

pre 3 godine

Nevil je obican fudbalercic koji nije procitao 2 knjige u zivotu.
Ako su u klubovima izracunali da ce ovamo zaraditi vise tu se svaka prica zavrsava. Ja sam za Super ligu. 16 najboljih klubova svake nedelje, 30 kola samo gledas najbolje. Prosle godine svih 16 klubova u nakaut fazi su bili iz top5 Liga, ove je samo Porto upao. Dakle manje vise isto ostaje samo izbacujes besmislenu grupnu fazu gde se sve zna unapred. I ovako je bolje nego nakaut faza gde zreb igra veliku ulogu. I nije zatvorena Liga. Moci ce kao 16 tim da upadnu Ajax, Porto. Ja kao konzument fudbala zelim da gledam samo najbolje i briga me za Ludogorec, Zvezdu, Krasnodar. Ovo je cista zabava i zivimo u kapitalizmu. Vi sto ste protiv ovoga zivite u proslosti!
(RW#0, 18. april 2021 23:55)

Da, narocito ce biti nevidjeno zanimljivi mecevi timova koji nece te sezone biti u trci za titulu.

bez komentara

pre 3 godine

Nevil je obican fudbalercic koji nije procitao 2 knjige u zivotu.
RW#0

A ovi ostali svi načitani...
Treba zabraniti fudbal - legalizovanu mafiju i mašinu za pranje para

Milan

pre 3 godine

Izbacivanje iz liga, igracima zabrana ucestvovanja u Fifinim i Uefinim takmicenjima, i zabrana prodaje igraca tim klubovima. Igracima koji posle isteka ugovora potpisu sa njima dozivotna zabrana ucestvovanja u nacionalnim prvenstvima i Fifinim i Uefinim takmicenjima.

codex

pre 3 godine

Volim fudbal i to stoji ali od trenutka kad je Neymar prodat PSG za 222 miliona (ne znam nisam suguran)pratim ga znatno manje a ako se ovo obistini msm da ga neću ni gledati ,nmg da obećam ali stvarno vise nema smisla. Puste proklete pare...I ovako živimo u vremenu gde se trkamo sa istim i to malo uživanja što imamo da gledamo postaće besmisleno....Kad jedan Fergi i Nevil sa svoj klub gde su proveli preko 20 godina kažu da je sramota ,šta mi da kažemo...Msm nama ni u džep ali ni iz džepa ali opet ....Truba priča.

nikola simić

pre 3 godine

Gluposti, u ligu šampiona su išli po 2, 3, 4 kluba iz pojedinih zemalja, koda je po 4 bilo prvaci, a u drugim zemljama moraju kvalifikacije, bruka i ponižavanje