Fudbal 16

Utorak, 13.04.2021.

10:20

Novi VAR skandal u Premijer ligi VIDEO

Iako je nesumnjivo doneo dosta poboljšanja fudbalu, još uvek traje prilagođavanje i učenje o VAR sistemu, pa tako i postoji dosta kritika ove inovacije.

Novi VAR skandal u Premijer ligi VIDEO IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

16 Komentari

Sortiraj po:

Del Piero#10

pre 3 godine

Ne vidim nikakav problem ovde. Igrač je u ofsajdu i nalazi se prilikom šuta ispred(u neposrednoj blizini) golmana,što znači da itekako utiče na igru. Šta je sporno(skandal)?
(Ja sam, 13. april 2021 11:07)

Sporno je to što igrač koji je u ofsajdu nit je zaklanjao pogled golmanu, nit je pokazao nameru da krene na loptu. Jedina njegova reakcija su podignute ruke nakon gola. Da je smetao golmanu, zaklanjao mu vidik, krenuo ka lopti i tako odvukao pažnju golmanu, bio bi opravdano ofsajd. Ovde golman njega nije ni registrovao.

Dule

pre 3 godine

Politicki korekto pricanje

Snimanje svega sto igraci kazu ili urade pa naknadno sankcionisanje

WAR

Globalizacija fudbala u smislu da svi hoce da gledaju 10-15 najboljih klubova i unistavanje kulta navijanja za lokalni ili gradski klub donosi samo jedno

Za 20 godina prazni ce biti stadioni i fudbal ce biti u ozbiljnoj krizi

Ko to ne vidi taj , te kapiru ovu igru

Ova igra je sastavljena od svega i svacega i kada joj to oduzmes to nije to

Marshall

pre 3 godine

Marshall
Sve je to super ali igrac koji je bio u ofsajdu NIJE uticao na igru kod ovog gola...
(Kozuki Oden, 13. april 2021 12:12)

Ljudi, meni je jasno da su pravila takva... Ono sto meni nije jasno je zasto su pravila takva. Procitaj jos jednom moj komentar ispod...

Marshall

pre 3 godine

Da,ali ovde igrač u ofsajdu nije ni na koji način uticao na igru,bukvalno. Dok igrač koji je dao go nije u ofsajdu, i sa povlačenjem linija ili ne, to je stvar zdravog razuma. Sudija je trebao da proceni bolje i prizna gol. Inače jesam za Var, ali engleskim sudijama koji su krš, najgori u Evropi treba uvesti Var nad njihovim Var-om. Nekog normalnog sudiju, kojih u Engleskoj nema, da im sugeriše u odlukama.
(Dejan, 13. april 2021 11:37)

Ajde ponovo.. kako to igrac koji je u ofsajdu ne utice na igru kada utice na poziciju golmana? Zamisli da 3 igraca trce u kontru i da su sami ispred golmana i da je jedan igrac u ofsajdu a da to golman ne moze da vidi.. Mislis da golman ne bi obracao paznju na njega? E to je poenta mog komentara.. kako igrac koji golmanu odvlaci paznju i koji je u ofsajdu ne utice na igru bez obzira da li lopta ide ka njemu ili ne!?

Ja sam

pre 3 godine

Ne vidim nikakav problem ovde. Igrač je u ofsajdu i nalazi se prilikom šuta ispred(u neposrednoj blizini) golmana,što znači da itekako utiče na igru. Šta je sporno(skandal)?

Marshall

pre 3 godine

Nikada mi nece biti jasno kako igrac zbog kojeg je ponisten gol nije uticao na igru!? Nema veze sto nema kontakt sa loptom ali utice na golmana koji vodi brigu i o njemu a ne samo o lopti. Svaki golman obraca paznju i na igrace pored ovoga sto sutira jer nekada to nece biti sut na gol vec asistencija a golman to mozda i najbolje vidi i bice prvi koji moze da zatvori igraca koji je u ofsajdu... Mozda gresim, ali jednostavno mi nije jasno.

Anonimac

pre 3 godine

Skandal je kad VAR pogreši za koji centimetar (cak ne gresi var nego sudija koji gleda), ali nije skandal kada je pre vara Ronaldo davao golove kada je bio po metar u ofsajdu, ili kada Tores sam sebi sutne u nogu i padne da bude penal?

diplinž

pre 3 godine

ajde ovako, var tjera mak na konac, nema smisla, ovo-ono... ok...
a da se pitamo kakva bi sudijska odluka bila da nema var? da li bi ovo bio go ili ofsajd? ja koliko sam vidio, i linijski i glavni su podigli ruku i prije pregleda snimka. dakle, dosta više! da, nekad bude smiješno i nevjerovatno za koliko malo bude ofsajd, ili lopta nije ušla u go, ali ne sjećam se da je nekad u tenisu neko rekao, ej nije fer, oko sokolovo je dodijelilo poen onom liku, a aut je bio samo 1 mm! ovakvih situacija će biti svaki vikend, i ne vidim da ima potrebe da se piše o njima... koliko puta se prije desilo da bude poništen čist go, ili priznat neki fantomski?! je li to fer?

Dejan

pre 3 godine

@Nikada mi nece biti jasno kako igrac zbog kojeg je ponisten gol nije uticao na igru!? Nema veze sto nema kontakt sa loptom ali utice na golmana koji vodi brigu i o njemu a ne samo o lopti. Svaki golman obraca paznju i na igrace pored ovoga sto sutira jer nekada to nece biti sut na gol vec asistencija a golman to mozda i najbolje vidi i bice prvi koji moze da zatvori igraca koji je u ofsajdu... Mozda gresim, ali jednostavno mi nije jasno.
(Marshall, 13. april 2021 11:09)

Da,ali ovde igrač u ofsajdu nije ni na koji način uticao na igru,bukvalno. Dok igrač koji je dao go nije u ofsajdu, i sa povlačenjem linija ili ne, to je stvar zdravog razuma. Sudija je trebao da proceni bolje i prizna gol. Inače jesam za Var, ali engleskim sudijama koji su krš, najgori u Evropi treba uvesti Var nad njihovim Var-om. Nekog normalnog sudiju, kojih u Engleskoj nema, da im sugeriše u odlukama.

Milunka Malina

pre 3 godine

Bukvalno je uticao na igru. Nalazio se pored golmana i ometao igru. Neverovatno je da pratite sport a ne znate osnovna pravila. Bio je ispred gola i preblizu golman. I to je kraj. Ne radi se tu samo o minimalnom ofsajdu nego i ometanju igre. I posle neko sa vma da ulazi u neku dublju diskusiju o fudbalu igracima i sta treba ili ne treba, a vi ne znate osnovna pravila.

nBgd

pre 3 godine

Skoro kad sam pricao o odredjenoj toleranciji na ofsajd ljudi su mi nalupali minuse. Ako zaista smatrate da ono sto Venger hoce da uvede za Sp u Kataru da ofsajd iskljucivo racunari gledaju odnosno odredjuju i da ne moze da se isprogramira odredjena tolerancija za ovakve situacije, onda kukajte kako je VAR uzas kako ga treba ukinuti kako nema harizme vise, a procentualno najveci broj gresaka pre VAR-a je bio na racun ekipe koja nije favorit za pobedu. Pa kad se Junajtedu ne bude svirao ofsajd od jednog metra protiv Vulverhemptona bice prica pa da mocnici ne sme sudija da digne zastavicu, namesteno itd itd itd.

Ja sam

pre 3 godine

Ne vidim nikakav problem ovde. Igrač je u ofsajdu i nalazi se prilikom šuta ispred(u neposrednoj blizini) golmana,što znači da itekako utiče na igru. Šta je sporno(skandal)?

Marshall

pre 3 godine

Nikada mi nece biti jasno kako igrac zbog kojeg je ponisten gol nije uticao na igru!? Nema veze sto nema kontakt sa loptom ali utice na golmana koji vodi brigu i o njemu a ne samo o lopti. Svaki golman obraca paznju i na igrace pored ovoga sto sutira jer nekada to nece biti sut na gol vec asistencija a golman to mozda i najbolje vidi i bice prvi koji moze da zatvori igraca koji je u ofsajdu... Mozda gresim, ali jednostavno mi nije jasno.

Anonimac

pre 3 godine

Skandal je kad VAR pogreši za koji centimetar (cak ne gresi var nego sudija koji gleda), ali nije skandal kada je pre vara Ronaldo davao golove kada je bio po metar u ofsajdu, ili kada Tores sam sebi sutne u nogu i padne da bude penal?

diplinž

pre 3 godine

ajde ovako, var tjera mak na konac, nema smisla, ovo-ono... ok...
a da se pitamo kakva bi sudijska odluka bila da nema var? da li bi ovo bio go ili ofsajd? ja koliko sam vidio, i linijski i glavni su podigli ruku i prije pregleda snimka. dakle, dosta više! da, nekad bude smiješno i nevjerovatno za koliko malo bude ofsajd, ili lopta nije ušla u go, ali ne sjećam se da je nekad u tenisu neko rekao, ej nije fer, oko sokolovo je dodijelilo poen onom liku, a aut je bio samo 1 mm! ovakvih situacija će biti svaki vikend, i ne vidim da ima potrebe da se piše o njima... koliko puta se prije desilo da bude poništen čist go, ili priznat neki fantomski?! je li to fer?

nBgd

pre 3 godine

Skoro kad sam pricao o odredjenoj toleranciji na ofsajd ljudi su mi nalupali minuse. Ako zaista smatrate da ono sto Venger hoce da uvede za Sp u Kataru da ofsajd iskljucivo racunari gledaju odnosno odredjuju i da ne moze da se isprogramira odredjena tolerancija za ovakve situacije, onda kukajte kako je VAR uzas kako ga treba ukinuti kako nema harizme vise, a procentualno najveci broj gresaka pre VAR-a je bio na racun ekipe koja nije favorit za pobedu. Pa kad se Junajtedu ne bude svirao ofsajd od jednog metra protiv Vulverhemptona bice prica pa da mocnici ne sme sudija da digne zastavicu, namesteno itd itd itd.

Milunka Malina

pre 3 godine

Bukvalno je uticao na igru. Nalazio se pored golmana i ometao igru. Neverovatno je da pratite sport a ne znate osnovna pravila. Bio je ispred gola i preblizu golman. I to je kraj. Ne radi se tu samo o minimalnom ofsajdu nego i ometanju igre. I posle neko sa vma da ulazi u neku dublju diskusiju o fudbalu igracima i sta treba ili ne treba, a vi ne znate osnovna pravila.

Marshall

pre 3 godine

Da,ali ovde igrač u ofsajdu nije ni na koji način uticao na igru,bukvalno. Dok igrač koji je dao go nije u ofsajdu, i sa povlačenjem linija ili ne, to je stvar zdravog razuma. Sudija je trebao da proceni bolje i prizna gol. Inače jesam za Var, ali engleskim sudijama koji su krš, najgori u Evropi treba uvesti Var nad njihovim Var-om. Nekog normalnog sudiju, kojih u Engleskoj nema, da im sugeriše u odlukama.
(Dejan, 13. april 2021 11:37)

Ajde ponovo.. kako to igrac koji je u ofsajdu ne utice na igru kada utice na poziciju golmana? Zamisli da 3 igraca trce u kontru i da su sami ispred golmana i da je jedan igrac u ofsajdu a da to golman ne moze da vidi.. Mislis da golman ne bi obracao paznju na njega? E to je poenta mog komentara.. kako igrac koji golmanu odvlaci paznju i koji je u ofsajdu ne utice na igru bez obzira da li lopta ide ka njemu ili ne!?

Del Piero#10

pre 3 godine

Ne vidim nikakav problem ovde. Igrač je u ofsajdu i nalazi se prilikom šuta ispred(u neposrednoj blizini) golmana,što znači da itekako utiče na igru. Šta je sporno(skandal)?
(Ja sam, 13. april 2021 11:07)

Sporno je to što igrač koji je u ofsajdu nit je zaklanjao pogled golmanu, nit je pokazao nameru da krene na loptu. Jedina njegova reakcija su podignute ruke nakon gola. Da je smetao golmanu, zaklanjao mu vidik, krenuo ka lopti i tako odvukao pažnju golmanu, bio bi opravdano ofsajd. Ovde golman njega nije ni registrovao.

Dejan

pre 3 godine

@Nikada mi nece biti jasno kako igrac zbog kojeg je ponisten gol nije uticao na igru!? Nema veze sto nema kontakt sa loptom ali utice na golmana koji vodi brigu i o njemu a ne samo o lopti. Svaki golman obraca paznju i na igrace pored ovoga sto sutira jer nekada to nece biti sut na gol vec asistencija a golman to mozda i najbolje vidi i bice prvi koji moze da zatvori igraca koji je u ofsajdu... Mozda gresim, ali jednostavno mi nije jasno.
(Marshall, 13. april 2021 11:09)

Da,ali ovde igrač u ofsajdu nije ni na koji način uticao na igru,bukvalno. Dok igrač koji je dao go nije u ofsajdu, i sa povlačenjem linija ili ne, to je stvar zdravog razuma. Sudija je trebao da proceni bolje i prizna gol. Inače jesam za Var, ali engleskim sudijama koji su krš, najgori u Evropi treba uvesti Var nad njihovim Var-om. Nekog normalnog sudiju, kojih u Engleskoj nema, da im sugeriše u odlukama.

Marshall

pre 3 godine

Marshall
Sve je to super ali igrac koji je bio u ofsajdu NIJE uticao na igru kod ovog gola...
(Kozuki Oden, 13. april 2021 12:12)

Ljudi, meni je jasno da su pravila takva... Ono sto meni nije jasno je zasto su pravila takva. Procitaj jos jednom moj komentar ispod...

Dule

pre 3 godine

Politicki korekto pricanje

Snimanje svega sto igraci kazu ili urade pa naknadno sankcionisanje

WAR

Globalizacija fudbala u smislu da svi hoce da gledaju 10-15 najboljih klubova i unistavanje kulta navijanja za lokalni ili gradski klub donosi samo jedno

Za 20 godina prazni ce biti stadioni i fudbal ce biti u ozbiljnoj krizi

Ko to ne vidi taj , te kapiru ovu igru

Ova igra je sastavljena od svega i svacega i kada joj to oduzmes to nije to

Dejan

pre 3 godine

@Nikada mi nece biti jasno kako igrac zbog kojeg je ponisten gol nije uticao na igru!? Nema veze sto nema kontakt sa loptom ali utice na golmana koji vodi brigu i o njemu a ne samo o lopti. Svaki golman obraca paznju i na igrace pored ovoga sto sutira jer nekada to nece biti sut na gol vec asistencija a golman to mozda i najbolje vidi i bice prvi koji moze da zatvori igraca koji je u ofsajdu... Mozda gresim, ali jednostavno mi nije jasno.
(Marshall, 13. april 2021 11:09)

Da,ali ovde igrač u ofsajdu nije ni na koji način uticao na igru,bukvalno. Dok igrač koji je dao go nije u ofsajdu, i sa povlačenjem linija ili ne, to je stvar zdravog razuma. Sudija je trebao da proceni bolje i prizna gol. Inače jesam za Var, ali engleskim sudijama koji su krš, najgori u Evropi treba uvesti Var nad njihovim Var-om. Nekog normalnog sudiju, kojih u Engleskoj nema, da im sugeriše u odlukama.

nBgd

pre 3 godine

Skoro kad sam pricao o odredjenoj toleranciji na ofsajd ljudi su mi nalupali minuse. Ako zaista smatrate da ono sto Venger hoce da uvede za Sp u Kataru da ofsajd iskljucivo racunari gledaju odnosno odredjuju i da ne moze da se isprogramira odredjena tolerancija za ovakve situacije, onda kukajte kako je VAR uzas kako ga treba ukinuti kako nema harizme vise, a procentualno najveci broj gresaka pre VAR-a je bio na racun ekipe koja nije favorit za pobedu. Pa kad se Junajtedu ne bude svirao ofsajd od jednog metra protiv Vulverhemptona bice prica pa da mocnici ne sme sudija da digne zastavicu, namesteno itd itd itd.

Ja sam

pre 3 godine

Ne vidim nikakav problem ovde. Igrač je u ofsajdu i nalazi se prilikom šuta ispred(u neposrednoj blizini) golmana,što znači da itekako utiče na igru. Šta je sporno(skandal)?

Marshall

pre 3 godine

Nikada mi nece biti jasno kako igrac zbog kojeg je ponisten gol nije uticao na igru!? Nema veze sto nema kontakt sa loptom ali utice na golmana koji vodi brigu i o njemu a ne samo o lopti. Svaki golman obraca paznju i na igrace pored ovoga sto sutira jer nekada to nece biti sut na gol vec asistencija a golman to mozda i najbolje vidi i bice prvi koji moze da zatvori igraca koji je u ofsajdu... Mozda gresim, ali jednostavno mi nije jasno.

Anonimac

pre 3 godine

Skandal je kad VAR pogreši za koji centimetar (cak ne gresi var nego sudija koji gleda), ali nije skandal kada je pre vara Ronaldo davao golove kada je bio po metar u ofsajdu, ili kada Tores sam sebi sutne u nogu i padne da bude penal?

Del Piero#10

pre 3 godine

Ne vidim nikakav problem ovde. Igrač je u ofsajdu i nalazi se prilikom šuta ispred(u neposrednoj blizini) golmana,što znači da itekako utiče na igru. Šta je sporno(skandal)?
(Ja sam, 13. april 2021 11:07)

Sporno je to što igrač koji je u ofsajdu nit je zaklanjao pogled golmanu, nit je pokazao nameru da krene na loptu. Jedina njegova reakcija su podignute ruke nakon gola. Da je smetao golmanu, zaklanjao mu vidik, krenuo ka lopti i tako odvukao pažnju golmanu, bio bi opravdano ofsajd. Ovde golman njega nije ni registrovao.

Milunka Malina

pre 3 godine

Bukvalno je uticao na igru. Nalazio se pored golmana i ometao igru. Neverovatno je da pratite sport a ne znate osnovna pravila. Bio je ispred gola i preblizu golman. I to je kraj. Ne radi se tu samo o minimalnom ofsajdu nego i ometanju igre. I posle neko sa vma da ulazi u neku dublju diskusiju o fudbalu igracima i sta treba ili ne treba, a vi ne znate osnovna pravila.

Marshall

pre 3 godine

Da,ali ovde igrač u ofsajdu nije ni na koji način uticao na igru,bukvalno. Dok igrač koji je dao go nije u ofsajdu, i sa povlačenjem linija ili ne, to je stvar zdravog razuma. Sudija je trebao da proceni bolje i prizna gol. Inače jesam za Var, ali engleskim sudijama koji su krš, najgori u Evropi treba uvesti Var nad njihovim Var-om. Nekog normalnog sudiju, kojih u Engleskoj nema, da im sugeriše u odlukama.
(Dejan, 13. april 2021 11:37)

Ajde ponovo.. kako to igrac koji je u ofsajdu ne utice na igru kada utice na poziciju golmana? Zamisli da 3 igraca trce u kontru i da su sami ispred golmana i da je jedan igrac u ofsajdu a da to golman ne moze da vidi.. Mislis da golman ne bi obracao paznju na njega? E to je poenta mog komentara.. kako igrac koji golmanu odvlaci paznju i koji je u ofsajdu ne utice na igru bez obzira da li lopta ide ka njemu ili ne!?

Dule

pre 3 godine

Politicki korekto pricanje

Snimanje svega sto igraci kazu ili urade pa naknadno sankcionisanje

WAR

Globalizacija fudbala u smislu da svi hoce da gledaju 10-15 najboljih klubova i unistavanje kulta navijanja za lokalni ili gradski klub donosi samo jedno

Za 20 godina prazni ce biti stadioni i fudbal ce biti u ozbiljnoj krizi

Ko to ne vidi taj , te kapiru ovu igru

Ova igra je sastavljena od svega i svacega i kada joj to oduzmes to nije to

diplinž

pre 3 godine

ajde ovako, var tjera mak na konac, nema smisla, ovo-ono... ok...
a da se pitamo kakva bi sudijska odluka bila da nema var? da li bi ovo bio go ili ofsajd? ja koliko sam vidio, i linijski i glavni su podigli ruku i prije pregleda snimka. dakle, dosta više! da, nekad bude smiješno i nevjerovatno za koliko malo bude ofsajd, ili lopta nije ušla u go, ali ne sjećam se da je nekad u tenisu neko rekao, ej nije fer, oko sokolovo je dodijelilo poen onom liku, a aut je bio samo 1 mm! ovakvih situacija će biti svaki vikend, i ne vidim da ima potrebe da se piše o njima... koliko puta se prije desilo da bude poništen čist go, ili priznat neki fantomski?! je li to fer?

Marshall

pre 3 godine

Marshall
Sve je to super ali igrac koji je bio u ofsajdu NIJE uticao na igru kod ovog gola...
(Kozuki Oden, 13. april 2021 12:12)

Ljudi, meni je jasno da su pravila takva... Ono sto meni nije jasno je zasto su pravila takva. Procitaj jos jednom moj komentar ispod...