Fudbal 97

Utorak, 06.04.2021.

11:37

"Apsurdno – drugoplasirani tim ima 17 pobeda zaredom i ne smanji bodovni zaostatak"

Nekadašnji fudbaler Crvene zvezde Ivan Vukomanović kaže da je Superliga Srbije apsurdna.

"Apsurdno – drugoplasirani tim ima 17 pobeda zaredom i ne smanji bodovni zaostatak" IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

97 Komentari

Sortiraj po:

Stanoje Šarloatan od Šamroka

pre 3 godine

(Stanoje Šarloatan od Šamroka, 6. april 2021 13:09) aka (Objavite komentar da neko nesto nauci, 6. april 2021 14:27)
Eto, čak ni nick ne može biti konstantan.

Pravdati tobožu domicaju uspesima u Evropi je krajnje subjektivno i nije merodavno to zna svako ko je bar jednom šutnuo
loptu.
(resistance, 6. april 2021 16:29)

Čvoroviću, špijuni su među nama hahahaha, nemoj ovde da se zaustaviš, pripiši mi još nečiji komentar.

Nego, vidim da više ne pominješ odnos u derbijima. Iskreno ne bih ni ja da me neko tako poklopi sa podatkom o jednoj pobedi u 9 prvenstvenih derbija u poslednje 4 godine. Nemamo mi ni puno pobeda, samo 2, ali 2 je veće od 1 još uvek.

Ipak, najsmešniji je ovaj deo gde pominješ da samo neko ko nije šutnuo loptu može Evropom da pravda titule. Pa to je upravo uradio Šamroje 2011. kad je posle kupa izjavio:

"Mi igramo Ligu šampiona, Ligu Evrope, oni se stalno žale, a onda ni u Evropi ne igraju kako treba."

Dakle, upravo si prozvao Stanoja da nikad loptu šutnuo nije. Ja ne bih išao tako daleko, ipak je čovek bio fudbaler, doduše prosečan, baš kao što je i trener.

Tako je to kad živis u balonu

pre 3 godine

Hrvati i drugi u regionu neće zajedničku ligu...plaše se da Zvezda i Partizan ne preuzmu primat od Dinama, a ostali znaju da bi nastupio kraj nadanja za Evropu. Tako je- kako je, jedino ozbiljne pare, da uđu po 2 ekipe iz Rumunije Mađarske, Bugarske, i ovi naši+region...najviše 15-16 ekipa, uz licencu za LŠ i LE..
(ko, jel' ja?, 6. april 2021 12:52) # Link komentara

Jel ovo neki vic? Kakav primat? Zvezda i Partizan bi se u HNL - u borili za 5 mjesto u najboljem slučaju

Max Von Sidow

pre 3 godine

Ali momenat gde i zvezdasi i napacene zebrice isto tumace ovu izjavu, kao da je protiv Zvezde?! Covek samo kaze da su oba kluba prejaka za ostatak lige, sto i jeste tacno.

(Sabre, 6. april 2021 15:51)

Ja sam akademski obrazovan i vest tumačim tako da je uputio otrovne strelice ka Zvezdi. Izjava se dotiče oba kluba ali, više je upućena Zvezdi. Čovek je pošten i veovatno mu je malo deplasirano ovo nameštanje. Nigde nema da samo jedan uvek pobeđuje.
Iščitaj ti njegovu izjavu ponovo, pažljivo.

slobinator

pre 3 godine

apsurdno je i da ovakav partizan može da ima 17 pobeda za redom i da ne zaostaje već 20 bodova.zvezda je i u evropi od 12 utakmica izgubila samo jednu,a partizan je ispao u sezoni kupanja.samo katai vredi više od čitavog partizana.još ne mogu da prežalim 2017 godinu i titulu koju su ukrali zvezdi tako što su vezali 35 pobeda za redom od kojih su računajući i derbi protivnici pokradeni bar u 10.govorili su kako je prvenstvo našteno za zvezdu,a u stvari je nameštano za njih

KoRn

pre 3 godine

Zvezda je odlicno igrala Evropu izgublia je samo jednu utakmicu.Ispala je od Milana a da nije izgubila u obe utakmice igrala sa igracem manje,dva penala.Tako da ne znam šta nije jasno?
(KoRn, 6. april 2021 13:45)

A pre toga ispala od Omonije. Odigrala je nereseno sa Milanom, ipak je to napredak u odnosu na 9 komada od Totenhema ili 10 od PSG. I sta je problem sa penalima, koji su realno dosudjeni, kao i kartoni, sve je to deo igre i pravila. Jedina greska sudije je sto nije dozvolio da mezimica izvede korner na kraju nadoknade iz kog bi pobedila.
(Zvezdaska javnost, 06. april 2021 16:38)
Alo decko mi smo prezimili u Evropi vas je neka Šarlroa izbacila.Trenutno je jedanaesta u Belgijskoj ligi hahahahahaahahh.I vi se nešto javljate.Zvezda bi ih demolirala sa pola snage.Alo bre bruke jedne Šarlroa.

JSD PFC

pre 3 godine

Ja molim Boga da Partizan odradi dobar prelazni rok, da iskoče neki talentovani klinci, da Jojić počne da dominira, jer može itd. Da nastavimo da pod Stanojevićem budemo mašina i pobeđujemo redom u našoj ligi - od derbija, do derbija.
Naravno da ne bismo Zvezdi odmakli ni bod ali, bi tek tada takva situacija počela da zabavlja i Evropu, a ne samo nas.

I inače, to je jedina situacija kroz koju možemo biti prvaci. Ostvariti pozitivan skor u derbijima, a sve ostalo dobiti.

Kakva bi to panika bila u Ljutice B. Šta bi sudije pokušavale da nam rade ne mogu ni da zamislim. Ovako, sve se radi ispod žita, u rukavicama i završava se posao.
Bilo bi lepo da ih isteramo na čistinu, da skinu masku i rukavice i otvoreno pokažu lice.
Makar izgubili titulu to bi me veoma radovalo. Bilo bi nešto u stilu:

Ne pada sneg da pokrije breg, već da svakoj zverci pokaže trag.

Nikola

pre 3 godine

U pravu je covek. Postalo je besmisleno. Vise ih iscrpi put, nego sama utakmica. Mora ponekad da se izgubi, da bi se uvidele greske, poboljsala taktika itd. Ovako bolje da se odigra samo derbi i odluci pobednik.
Podseca na vaterpolo od pre 15tak godina kad Partizan nije igrao kup, nego je cekao u finalu pobednika (mislim da je bila Zvezda) i omlatio je sa 7-8 razlike.

Tanasko

pre 3 godine

Da ne bi bila Bg tramvaj liga, bolje 14 klubova u ligi kao Bugari. Pa posle prvih 6 klubova u plej of da igraju dvokruzno, a drugih 8 u plej aut.

Naša posla...

pre 3 godine

Više je apsurdno je da neko nakon 17 pobeda za redom nije uvećao prednost ni za bod...



Sve u svemu, vremenska prognoza za sutra,
+12 u Beogradu u 20.00h

sumljivo lice

pre 3 godine

I ja sam kao i Ivan zvezdaš od detinjstva i znam koliko je dobar i pošten čovek.Ovde se ne radi o Zvezdi ili Partizanu nego o našem fudbalu.
Svako normalan će se zabrinuti ali nije to od juče.

Zvezdaska javnost

pre 3 godine

Zvezda je odlicno igrala Evropu izgublia je samo jednu utakmicu.Ispala je od Milana a da nije izgubila u obe utakmice igrala sa igracem manje,dva penala.Tako da ne znam šta nije jasno?
(KoRn, 6. april 2021 13:45)

A pre toga ispala od Omonije. Odigrala je nereseno sa Milanom, ipak je to napredak u odnosu na 9 komada od Totenhema ili 10 od PSG. I sta je problem sa penalima, koji su realno dosudjeni, kao i kartoni, sve je to deo igre i pravila. Jedina greska sudije je sto nije dozvolio da mezimica izvede korner na kraju nadoknade iz kog bi pobedila.

resistance

pre 3 godine

(Stanoje Šarloatan od Šamroka, 6. april 2021 13:09) aka (Objavite komentar da neko nesto nauci, 6. april 2021 14:27)
Eto, čak ni nick ne može biti konstantan. Elem, gle čuda, pitanje da li je normalno da neko u kontinuitetu ima 17 pobeda poćinje da bude aktuelno tek kada Partizan ostvari taj niz. Aha, naravno, normalno je kad Zvezda to radi, njoj je sve dozvoljeno pošto je Nacionalni projekat. Vremena se menjaju, ništa ne može biti stalno i konstantno, kao ni nickovi botova, već zavise od teme koja se obrađuje, pa tako ni zvezdino orgijanje uz pomoć FSS-a, zabrane rastrčavanja, sudija, hvalospeva protivničkih trenera koji su presrećni nakon poraza od Zvezde... mora doći kraj jer se radi o neprirodnim i vansportskim stvarima. I ne samo to, mora doći i do polaganja računa, kažnjavanja svih onih koji su učestvovali u ovoj, odnosno ovakvoj "dominaciji" Zvezde. Pravdati tobožu domicaju uspesima u Evropi je krajnje subjektivno i nije merodavno to zna svako ko je bar jednom šutnuo
loptu.Još jedan dokaz licemerja: kad je Partizan harao onda smo slušali da to nije dobro za naš fidbal, da dolazi do "makabizacije", a kad Nacionalni projekat "dominira" onda je to normalno, "stvari polako dolaze na svoje mseto". E pa i mediji počinju da pišu ono što cela Srbija
zna i nalazimo se na početku kraja jedne ere. Svaka čast pojedinim navijačima Zvezde koji se javno ograđuju, ima ih i to podosta.

realno

pre 3 godine

Sta je tu cudno.Superliga je jako slabo takmicenje tako da iole bolji timovi u odnosu na ostatak lige,lagano dobijaju.U Zvezdinim slucaju UEFA takmicenja u kontinuitetu ,govore o snazi kluba i tima.

Sabre

pre 3 godine

Ali momenat gde i zvezdasi i napacene zebrice isto tumace ovu izjavu, kao da je protiv Zvezde?! Covek samo kaze da su oba kluba prejaka za ostatak lige, sto i jeste tacno.

Najjaci ali najjaci momenat je kada ovde grobosi dodju da se loze posto je "nerealno" da njihov mrtvi kupanje-u-Aprilu tim ne moze da stigne Zvezdu. Posto, jelte, sasvim je legitimno da oni budu nepobedivi 17 meceva za redom ali je problem kada tim koji ni Milan nije nadigrao niti pobedio to isto uradi. Mozak grobara.. unikatan fenomen u univerzumu..

Stanoje Šarloatan od Šamroka

pre 3 godine

Tipična demagogija i zamena teza,opet, tipičlnog navijača Zvezde.
(resistance, 6. april 2021 14:15)

"Tipična demagogija i zamena teza" jedino i možeš da napišeš kad već ne možeš da demantuješ nijedan podatak koji sam naveo:

- igrao si Evropu, osvojio 11 bodova, prezimio si, imaš 17 pobeda uzastopno i ne povećaš prednost nad drugoplasiranim ni za bod

- Šarloatani ispali u sezoni kupanja, a onda se naprasno preporodili pod vođstvom Šamroja

- dok su igrali Evropu govorili su "Evropa je merilo" (imali redovno od 0 do 1 boda u grupi)

- igrali smo 4 grupne faze uzastopno (2 LŠ 7 bodova, 2 LE prošli grupe uzeli 20 bodova), e onda više nije bitna Evropa.

Kad ne možeš da osporiš navedeno, ti pominješ derbi.

Hoćemo da pišemo malo o derbiju? U poslednjih 9 prvenstvenih derbija imate 1 pobedu, Zvezda 2. Pobedili ste 2 puta u kupu, ali kup nije prvenstvo, ne znam da li su ti javili. Stojković zadržava loptu i troši vreme pri nerešenom rezultatu a vi u bodovnom minusu?

Ako ćemo da gledamo derbi (prvenstvo i kup), kako ste vi onda uzeli titule:

- 2011/12 kad ste 2 puta pukli u kupu sa po 2:0, potom u prvenstvu 1:0?

- 2004/05 sa dva remija u prvenstvu, a potom pukli 2:0 u kupu?

- 2001/02 sa remijem i pukli u drugom derbiju 3:0? Te sezone ste petardirani u Evropi od Rapida.

- 2002/03 sa remijem i pukli u drugom derbiju 2:0? Te sezone ste petardirani u Evropi od Slavije.

Već sam napisao - majstori ste spinovanja.

Duke

pre 3 godine

Svaki put kad se pomene jedan ili oba najveca srpska kluba, krece rasprava ko je bolji, ko namesta, kome su sudije naklonjene itd. Problem je u tome sto se srpski "fudbal", kao i svaka rasprava o istom, svodi samo na dva kluba, i to je to! U ovoj drzavi niko drugi ne postoji, i to je jako tuzno. Ovde nije rec o tome ko namesta vise i kome su sudije naklonjenije, nego koliko je poremecen ceo sistem gde "drugoplasirani" klub, posle 17 uzastopnih pobeda, ne moze da se primakne "prvoplasiranom" klubu ni jedan bod. Sistem je takav, da OBA kluba isto rade, OBA kluba prolaze svaku utakmicu ili sa neverovatnom lakocom, ili uz pomoc sudije. I nema normalnih utakmica u prvenstvu gde bi dva najjaca kluba, kao i ostatak lige unapredio i poboljsao svoj kvalitet. Sve odredjuje politika i novac, i talenat i trud mladih igraca nece nikad biti iznad toga. Zato ce nas fudbal pasti jos nize, dokle god se ovakav sistem ne iskoreni. A sve sto vredi, ili ode u dva najjaca kluba, pa preko, ili odmah preko za smesne pare. Tuga...

resistance

pre 3 godine

(Stanoje Šarloatan od Šamroka, 6. april 2021 13:09)
Tipična demagogija i zamena teza,opet, tipičlnog navijača Zvezde.Na pitanje koliko su dva i dva - odgovara da je tri plus tri šest! Ma ko o tome priča??? Reč je o tome da ste "toliko jaki" da ni bod ne gubite, jaki sve do derbija naravno; "toliko jaki" da nema kiksa,nema neizvesnosti na vašim utakmicama,nema varnica,nema ošttre igre protivnika,poljupci protivničkih trenera nakon utakmica, penali na 0:0... i sve tako dok ne dođe derbi! E onda ni šut u okvir gola, mišja rupa, onda sudije nude spas golovima iz golauta, imaginarnim golovima gde lopta ne pređe celim obimom... Naravno, pogađa ovakav teskt, ovakvo javno razmišljanje jednog ex-zvezdaša. Još više bi trebalo da sve zvezdaše pogađa da mediji polako počinju da pišu otvoreno o onome što Zvezda radi, to do sada nisu radili ili nisu smeli. Uskoro će se pisati o zabrani "rastrčavanja" protivnicima Zvezde, o penalima na 0:0, o prijateljsko-revijalnim utakmicama,... tako da i tri Barija neće biti dovoljan alibi!

Roki

pre 3 godine

Šteta je što verovatno najbolji i najrealisticniji opis našeg fudbala 90 posto ljudi ne može da obradi u glavi. Nego samo Partizan, Zvezda, vi nama ukrali, mi vama poklonili..

dibala

pre 3 godine

ko je gledao partizan i sta im se sve svira pitanje treba da bude da li je normalno da tim koji nije izgubio u evropi nema veci zaostatak za drugoplasiranim u ovoj ligi?

Som Tojer

pre 3 godine

Za Zvezdu je normalno da nema od koga izgubiti. Uostalom, ni Milan sa igračem više i penalom u obe utakmice nije mogao pobediti, pa kako da pobedi Radnik, Mladost, Radnički, Indjija.. ali je čudno da Zvezda posle 17 vezanih pobeda nije povećala prednost nad drugoplasiranim timom, koji u Evropi ispada od 13. ekipe u Belgiji, a amatere iz nekih zemalja izbacuje iskljucivo zahvaljujući penalu u produzetku (Sfintul i RFS valjda se tako zovu).
(Spale, 06. april 2021 14:04)

Ne samo da Milan nije ni jednom pobedio nego nije dao ni jedan gol iz igre... dva iz penala i jedan autogol...

Goran

pre 3 godine

To su gluposti što ovaj priča. Da se igra liga s 20 klubova i da nema nameštanja pravili bi se igrači. Za vreme sankcija smo napravili puno dobrih igrača jer su treneri bili s školom i filozofijom bivše juge a sad decu treniraju kojekakvi nabeđeni treneri a i vreme se promenilo.
Deca imaju druge opcije u životu ne samo da igraju fudbal.
Nije to samo u srbiji nego u celom svetu. Smanjenje lige nije rešenje nego da se unapredi infrastruktura i za 5-10 godina bit će i igrača. I ovo pravilo da mlađi igrači moraju da igraju će promeniti to ali treba vreme. Pustite te priče da su uvek partizan i zvezda krivi za sve. Krivi su oni oko vas koji su kriminalci i niko im ništa ne može. Ti ko onaj nevolja ili kako ga već zovu a svaki klub ima po par takvih i ćuti se o tome. Maltretiraju mlade igrače i teraju ih iz srpskog fudbala. Pustite više partizan i zvezdu jer da nije njih srpski fudbal bi odavno umro. I to je istina. Navijače treba isterati iz klubova pa će biti i igrača. Pozdrav

Objavite komentar da neko nesto nauci

pre 3 godine

Tipična demagogija i zamena teza,opet, tipičlnog navijača Zvezde.Na pitanje koliko su dva i dva - odgovara da je tri plus tri šest! Ma ko o tome priča??? Reč je o tome da ste "toliko jaki" da ni bod ne gubite, jaki sve do derbija naravno; "toliko jaki" da nema kiksa,nema neizvesnosti na vašim utakmicama,nema varnica,nema ošttre igre protivnika,poljupci protivničkih trenera nakon utakmica, penali na 0:0... i sve tako dok ne dođe derbi! E onda ni šut u okvir gola, mišja rupa, onda sudije nude spas golovima iz golauta, imaginarnim golovima gde lopta ne pređe celim obimom... Naravno, pogađa ovakav teskt, ovakvo javno razmišljanje jednog ex-zvezdaša. Još više bi trebalo da sve zvezdaše pogađa da mediji polako počinju da pišu otvoreno o onome što Zvezda radi, to do sada nisu radili ili nisu smeli. Uskoro će se pisati o zabrani "rastrčavanja" protivnicima Zvezde, o penalima na 0:0, o prijateljsko-revijalnim utakmicama,... tako da i tri Barija neće biti dovoljan alibi!
(resistance, 06. april 2021 14:15)

Verovatno da ima istine u tvom obrazlozenju ali sad pitam ja tebe da li je normalno da Partizam ima 17 pobeda vezanih,kako tu ne postavis pitanje da li je nesto namesteno,da li se igraci sklanjaju,da li se penali sviraju,da li prsti od borbe ili sta se desava? Zvezda iza sebe ima rezultate u Evropi i to vrhunske za nase uslove u kontinuitetu za razliku od Partizana koji se u Evropi raspao blago receno,a u ligi ne moze da izgubi isto kao ta Zvezda koja u svoju odbranu ima rezultate u Evropi i s pravom moze da se ocekuje od nje da dominira u domacem prvenstvu.

Max Von Sidow

pre 3 godine

(resistance, 06. april 2021 14:15)

Vrlo lepo i jasno napisano, potpisujem. Kao da se dimna zavesa malo razilazi nad našim prvenstvom.
Hvala redakciji na istinitom novinarstvu.

Tragikomedija

pre 3 godine

Ako ti je ekipa toliko kvalitetnija od svih ostalih timova u ligi i ako ste "galaktikosi" za srpske standarde onda nemam apsolutno nikakvih problema da pobeđujete svaku utakmicu i sa 5:0. Međutim imam problema sa tim da kad vas neki tim nadigra datog dana kao npr. Inđija vama mora da se izmisli penal van kaznenog da biste se vratili u utakmicu, imam problema sa tim da kad se desi dan kada lopta jednostavno neće da uđe u gol kao protiv Napretka u Kruševcu prošle sezone vama treba prvo da se izmisli penal, pa kad to ne prođe da se doda dodatnih 10 minuta, izmisli nepostojeći faul i da se iz tog faula da gol kao poslednji šut lopte na utakmici. Imam problema sa tim da ekipa kao Vojvodina koja igra odlično i redovno muči i pobeđuje Partizan, niti jednom ne namuči vas bar malo. Ako ste toliko kvalitetniji od svih drugih timova kako onda jedan Partizan koji mučenici zapravo kiksiraju kad ne odigraju na nivou uspevaju da vas nadigraju u poslednjih ne pamtim koliko derbija. Ovo prvenstvo može da se reši u prvih par kola, u prvih par kikseva Partizana i kad na to dodate da Terzić garantuje titulu sa 9 kola do kraja ja mislim da smo jedinstven primer na svetu.

nesposobnjakovići iz FSS

pre 3 godine

Pa pre neki dan UEFA objavila spisak najnezanimljivijih liga, gde je ubedljivo najveća razlika između vodećih timova i ostatka lige. Naravno da smo tu na vrhu liste, ali zato nam liga broji 20 klubova. Neka razmisle o proširenju na 24 tima, ko Čempionšip. Pa nek svako selo igra Ping Pong ligu. Imamo suviše kvalitetnih klubova, a Superliga broji tako malo klubova.

maz

pre 3 godine

Dvomeč protiv AC Milana je pokazao šta se i gde namešta, a gde ne. Zvezda ima tim za klasu bolji od ostalih u našoj ligi. To što gubi ili igra nerešeno sa Partizanom zadnjih godina je zbog psiholoških razloga i zbog toga što Partizan derbije igra kao da sutra ne postoji.

Spale

pre 3 godine

Za Zvezdu je normalno da nema od koga izgubiti. Uostalom, ni Milan sa igračem više i penalom u obe utakmice nije mogao pobediti, pa kako da pobedi Radnik, Mladost, Radnički, Indjija.. ali je čudno da Zvezda posle 17 vezanih pobeda nije povećala prednost nad drugoplasiranim timom, koji u Evropi ispada od 13. ekipe u Belgiji, a amatere iz nekih zemalja izbacuje iskljucivo zahvaljujući penalu u produzetku (Sfintul i RFS valjda se tako zovu).

trisa

pre 3 godine

Pa realinije je da tim koji igra u Evropi i igra stalno cetvrtak-nedelja kiksne pre nego tim koji je ispao i igra samo ligu jednom nedeljno, ali ovi su supermeni koji ne mogu da se umore

Немања

pre 3 godine

Daa, ostavio je bas dubok trag u Zvezdi, nepostojeci igrac. On da je neki Zvezdas, rekao bi kako je moguce da prvoplasirani tim pobedi 17 utakmica i ne poveca prednost, koja je ovo prica ?

Aragorn

pre 3 godine

Da bude jasno, naša liga ne sme da ima više od 12 timova, da bi tu bilo kvaliteta. Ovako se sve šo ne ode u Partizan i Crvenu Zv razvodni.

Pedja2206

pre 3 godine

Svaka mu je na mestu. Prva liga Rusije, države sa blizu 200 miliona stanovnika ima 16 klubova, mi 20. Još možeš i da kupiš mesto u prvoj ligi. Pa gde to ima? Umesto da liga ima 12 ili 10 timova i da uvek imamo kvalitetne utakmice kao Švajcarska, Hrvatska, Austrija, Škotska mi ovako radimo jer nekome to odgovara.

Рајко Четник, ушати је био наш

pre 3 godine

НАШ ЖИВОТ ЈЕ АПСУРД А ФУДБАЛ ЈЕ САМО ДЕО ТЕ ИГРАНКЕ.

nebitan srbin

pre 3 godine

hm hm meni samo nije jasno sta je on to rekao a da je to nesto novo poslednjih 30 godina.kome on soli pamet. decko ti si u stvari izmislio rupu na saksiji.jedan igrac koji je trenutno krem de la krem u svetu sutanja lopte a da je srbin javno kaze da nece da igra za reprezentaciju a da je za to kriv savez. najveci apsurd je u tome sto tog igraca nije prepoznao srpski savez nego slovacki tim koji je poljana naspram srpskih timova.pozivan je u mladje selekcije tek kada je to bilo neminovno jer je poceo na telviziji da bode oci.nemamo mi fudbalske autoritete koji ce da besplatno nekoga predloze.

misa87

pre 3 godine

Hrvati kada su smanjili ligu na 10,povećao im se kvalitet lige(mada se i njihova liga jezivo namešta)....i naravno kad bi zvezda i partizan imali neke prave utakmice a ne prijateljske cele godine igrali bi bolje i evropu....

keruzzi

pre 3 godine

Sve je u pravu , iz BG maximum tri ekipe(kakav crni Rad, Voždovac i ostala boranija).FK Vojvodina, Spartak,TSC ,Niš, Kruševac, Kragujevac,Novi Pazar,Užice, Milanovac...Ovo su klubovi koji imaju kakve takve uslove,plus publika kad se vrati , iz unutrašnjosti su svi gde ljudi čekaju zvezdu i partizan da napune stadione.Ima tu još gradova koji bi mogli da se takmiče kao što su Čačak, Jagodina, Šabac.U Hrvatskoj klub koji nema uslove ne može da igra njihov najveći rang, bez obzira da li je to ostvario na terenu.Ali, dok su u fudbalu kod nas prisutni kadrovi iz doba Miljana, bata Mora, Bjeković i družina, nema nama leva.Svi su nas prestigli .

PAJO

pre 3 godine

Kazu glodari uzeo im Nikolic namestenu titulu? Kako se moze uzeti nesto sto je vec namesteno? Da je bila namestena titula, pa Zvezda bi bila prva..

Miljan

pre 3 godine

Tačno je sve što je rekao. Moraju se klubovi privatizovati, smanjiti broj učesnika na 10, dozvoliti veći broj stranaca i zabraniti mladima da barem pre 21 godine napuste klub. Zabraniti klubovima bez infrastrukture da igraju superligu. Stigli smo do nivoa da su naši klubovi, izuzev Zvezde i Partizana, mnogo slabiji od Bugarskih, Hrvatskih pa čak i Slovenačkih klubova. Udjite na tim HNK Gorice ili Tsarskog sela iz Bugarske, pogledajte sastav i poredite ga sa Radničkim ili Spartakom - naši ne bi imali skoro nikakve šanse.

BORac

pre 3 godine

Све је подређено једном клубу и то је суштина. Задњих пар месеци све изјаве иду у прилог томе. Да све буде још бизарније углавном су то изјаве бивших звездиних играча. Никоме се не свиђа ово тренутно стање.

Што се тиче лиге, слажем се да треба што мање клубова, 10-12 је сасвим довољно. Такође и да се донесе неки стандард када је питању инфраструктура, стање терена итд.

peca

pre 3 godine

prva liga sa 10 timova dva ispadaju dva u baraz cetvorostruki sistem igranja i obavezno druga liga sa maksimalno 12 timova gde ce dva uci u prvu a dva u baraz za ulazak,to bi sigurno dovelo do zanimljivijeg i kvalitetnijeg takmicenja.

izhlapjeli starac

pre 3 godine

Vidić, Vukomanović.. svi se polako, ali sigurno, počinju stiditi šta cz radi!
(krcun, 06. april 2021 13:23)

Još manje je normalno da vodeći tim, posle 17 pobeda nije uspeo da poveća razliku.
Ta stvar može i tako da se postavi. Grobari, plakaćete još zbog onih 6 "normalnih" godina....

KoRn

pre 3 godine

Hrvati kada su smanjili ligu na 10,povećao im se kvalitet lige(mada se i njihova liga jezivo namešta)....i naravno kad bi zvezda i partizan imali neke prave utakmice a ne prijateljske cele godine igrali bi bolje i evropu....
(misa87, 06. april 2021 13:23)
Zvezda je odlicno igrala Evropu izgublia je samo jednu utakmicu.Ispala je od Milana a da nije izgubila u obe utakmice igrala sa igracem manje,dva penala.Tako da ne znam šta nije jasno?

Stanoje Šarloatan od Šamroka

pre 3 godine

Apsurd je kad imaš 17 pobeda uzastopno i ne povećaš prednost nad drugoplasiranim ni za bod.

Ti bar imaš obrazloženje za tih 17 pobeda - igrao si Evropu, osvojio 11 obodva u grupi, prezimio si, ispao na gol u gostima od Milana.

Ovi drugi, popularni Šarloatani ispali u sezoni kupanja, a onda se naprasno preporodili pod vođstvom trenera koji nigde nije radio duže od 6 meseci u inostranstvu, i to u egzotičnim ligama (Kina, S. Arabija). Njemu to doduše nije strano, slično je bilo kad su ispali od irskih konobara pa vezali 15 pobeda.

Dok su igrali Evropu a mi ispadali u sezoni kupanja govorili su "Evropa je pokazala da je naša nepobedivost u ligi opravdana" (imali redovno od 0 do 1 boda u grupi).

Kad mi igramo 4 uzastopne sezone u grupnoj fazi, 2 puta u LŠ, osvojimo 7 bodova, razbucamo Liverpul, 2 puta prezimimo u LE uz osvojenih 20 bodova u 2 grupne faze, što je sve nabrojano za njih naučna fantastika za narednih 50 godina, e onda više nije bitna Evropa.

Ništa čudno za njih, majstori spinovanja. Ostalo im je samo da čekaju ovakve vesti i teše jedni druge plusićima.

dubrovnik

pre 3 godine

liga nema kvalitet za više od 10ak klubova i to je to. igra se četverokružno pa će biti i više derbija a ne da se ide po selima igrati sa klubovima koji skinu gaće čim autobus krene iz Beograda.

mr.wolf

pre 3 godine

E moj prijatelju, posle one sezone u kojoj im je maestralni Marko Nikolic uzeo namestenu titulu, vise nista ne prepustaju slucaju. Zatvorili su sve od Surdulice do Subotice, i uopste je stvorena takva klima i takav pritisak na sudije da Zvezda mora da pobedi svaku utakmicu. Ali zato kad dodje derbi ne mogu da nam sutnu na gol...
(Ziveo Partizan i majka Srbija!, 06. april 2021 12:19)

Koliko covek mora da bud glup i da misli da nesto sto je namesteno moze da ima drugaciji epilog. A realnost je da su tada Bozovic i tim Zvezde morali da puste Partizan da osvoji prvenstvo. Namesteno je bilo, lepo kazes.

e, da...

pre 3 godine

12 klubova, 1 ispada direkt...a, na kraju sezone, 7.-11. igraju plej aut sa 2.- 6. iz druge lige, pa da vidite kako bi se "tukli" za svaki bod...kao kod Italijana...

attea

pre 3 godine

Pobedis 17 za redom, a nisi povećao prednost od 9 bodova, a taj drugi tim ispao iz evrope u sezoni kupanja, moze to i tako da se gleda
(Dzoni, 06. april 2021 11:41)

Od Omonije?
(Vojke, 06. april 2021 11:50

Da, verovatno je mislio na kupanje u februaru. Na tzv, zimsku sezonu kupanja.

Leonida

pre 3 godine

Svi u komentarima su promašili temu skroz, ne umete da čitate izgleda. Poručuje da je liga previše slaba i da su dugački nizovi pobeda zbog lošeg kvaliteta protivnika.

Ziveo Partizan i majka Srbija!

pre 3 godine

E moj prijatelju, posle one sezone u kojoj im je maestralni Marko Nikolic uzeo namestenu titulu, vise nista ne prepustaju slucaju. Zatvorili su sve od Surdulice do Subotice, i uopste je stvorena takva klima i takav pritisak na sudije da Zvezda mora da pobedi svaku utakmicu. Ali zato kad dodje derbi ne mogu da nam sutnu na gol...

Rocky

pre 3 godine

Svaka mu je na mestu. Čovek je objasnio i rekao ono što je svima koji prate fudbal jasno.

Liga je očajna, polu-privatna... i dok se to ne promeni tavorice i liga i svi klubovi. Iluzija je da ovo odgovara CZ ili P.

ko, jel' ja?

pre 3 godine

Hrvati i drugi u regionu neće zajedničku ligu...plaše se da Zvezda i Partizan ne preuzmu primat od Dinama, a ostali znaju da bi nastupio kraj nadanja za Evropu. Tako je- kako je, jedino ozbiljne pare, da uđu po 2 ekipe iz Rumunije Mađarske, Bugarske, i ovi naši+region...najviše 15-16 ekipa, uz licencu za LŠ i LE..

Bruka sjajno rešenje

pre 3 godine

Treba stvoriti dve Prve lige, u jednoj su Crvena zvezda petokraka i FK sekcija JSD Partizana.
I oni igraju 30 ligaških utakmica između sebe u sezoni na sveopštu radost našeg sjajnog naroda.
U paralelnoj diviziji Prve lige igra 12 klubova između sebe normalno, npr. kao u Danskoj - trokružno.
I kad se lige završe, prvaci liga igraju, na neutralnom terenu, uz suđenje japanskih i korejskih sudija, finalni meč za titulu šampiona Srbije.

Штилцована катаболцна

pre 3 godine

Decko ko si ti ?
(Немања, 6. april 2021 12:22)

Бивши фудбалер Црвене Звезде...

Bane

pre 3 godine

Čekaj, sad si se setio? Zvezda i Partizan osvajaju od 1989. sa jednim izuzetkom Obilića 1998. godine, dakle 32 godine za redom, gde se Vojvodina možda dva ili tri puta umešala, i to je sve od našeg fudbala. Ma jok, dobro je.

Santi

pre 3 godine

I da je razlika u korist zvezde bila 3 bodova posle 1. kola, Partizan (a ni mnogo bolji evropski klub, da igra u ovom prvenstvu) nikada ne bi uspeo to da dostigne, eventualno pobedom u oba derbija. Ovo ne bi dozvolio ni Kim DZong Un u Severnoj Koreji, a desava se u evropskoj drzavi. Jezivo.

Anonimus

pre 3 godine

Jedini apsurd je sto ova liga ima 20 timova, to je toliko ubilo i onako vec los kvalitet takmicenja, tako da ove serije Zvezde i Partizana nisu nikakvo cudo nego normalno stanje stvari imajuci u vidu ko su im protivnici

Vojke

pre 3 godine

Pobedis 17 za redom, a nisi povećao prednost od 9 bodova, a taj drugi tim ispao iz evrope u sezoni kupanja, moze to i tako da se gleda
(Dzoni, 06. april 2021 11:41)

Od Omonije?

Santi

pre 3 godine

I da je razlika u korist zvezde bila 3 bodova posle 1. kola, Partizan (a ni mnogo bolji evropski klub, da igra u ovom prvenstvu) nikada ne bi uspeo to da dostigne, eventualno pobedom u oba derbija. Ovo ne bi dozvolio ni Kim DZong Un u Severnoj Koreji, a desava se u evropskoj drzavi. Jezivo.

Bane

pre 3 godine

Čekaj, sad si se setio? Zvezda i Partizan osvajaju od 1989. sa jednim izuzetkom Obilića 1998. godine, dakle 32 godine za redom, gde se Vojvodina možda dva ili tri puta umešala, i to je sve od našeg fudbala. Ma jok, dobro je.

Anonimus

pre 3 godine

Jedini apsurd je sto ova liga ima 20 timova, to je toliko ubilo i onako vec los kvalitet takmicenja, tako da ove serije Zvezde i Partizana nisu nikakvo cudo nego normalno stanje stvari imajuci u vidu ko su im protivnici

Ziveo Partizan i majka Srbija!

pre 3 godine

E moj prijatelju, posle one sezone u kojoj im je maestralni Marko Nikolic uzeo namestenu titulu, vise nista ne prepustaju slucaju. Zatvorili su sve od Surdulice do Subotice, i uopste je stvorena takva klima i takav pritisak na sudije da Zvezda mora da pobedi svaku utakmicu. Ali zato kad dodje derbi ne mogu da nam sutnu na gol...

Bruka sjajno rešenje

pre 3 godine

Treba stvoriti dve Prve lige, u jednoj su Crvena zvezda petokraka i FK sekcija JSD Partizana.
I oni igraju 30 ligaških utakmica između sebe u sezoni na sveopštu radost našeg sjajnog naroda.
U paralelnoj diviziji Prve lige igra 12 klubova između sebe normalno, npr. kao u Danskoj - trokružno.
I kad se lige završe, prvaci liga igraju, na neutralnom terenu, uz suđenje japanskih i korejskih sudija, finalni meč za titulu šampiona Srbije.

Vojke

pre 3 godine

Pobedis 17 za redom, a nisi povećao prednost od 9 bodova, a taj drugi tim ispao iz evrope u sezoni kupanja, moze to i tako da se gleda
(Dzoni, 06. april 2021 11:41)

Od Omonije?

Leonida

pre 3 godine

Svi u komentarima su promašili temu skroz, ne umete da čitate izgleda. Poručuje da je liga previše slaba i da su dugački nizovi pobeda zbog lošeg kvaliteta protivnika.

Штилцована катаболцна

pre 3 godine

Decko ko si ti ?
(Немања, 6. april 2021 12:22)

Бивши фудбалер Црвене Звезде...

Pedja2206

pre 3 godine

Svaka mu je na mestu. Prva liga Rusije, države sa blizu 200 miliona stanovnika ima 16 klubova, mi 20. Još možeš i da kupiš mesto u prvoj ligi. Pa gde to ima? Umesto da liga ima 12 ili 10 timova i da uvek imamo kvalitetne utakmice kao Švajcarska, Hrvatska, Austrija, Škotska mi ovako radimo jer nekome to odgovara.

Rocky

pre 3 godine

Svaka mu je na mestu. Čovek je objasnio i rekao ono što je svima koji prate fudbal jasno.

Liga je očajna, polu-privatna... i dok se to ne promeni tavorice i liga i svi klubovi. Iluzija je da ovo odgovara CZ ili P.

Stanoje Šarloatan od Šamroka

pre 3 godine

Apsurd je kad imaš 17 pobeda uzastopno i ne povećaš prednost nad drugoplasiranim ni za bod.

Ti bar imaš obrazloženje za tih 17 pobeda - igrao si Evropu, osvojio 11 obodva u grupi, prezimio si, ispao na gol u gostima od Milana.

Ovi drugi, popularni Šarloatani ispali u sezoni kupanja, a onda se naprasno preporodili pod vođstvom trenera koji nigde nije radio duže od 6 meseci u inostranstvu, i to u egzotičnim ligama (Kina, S. Arabija). Njemu to doduše nije strano, slično je bilo kad su ispali od irskih konobara pa vezali 15 pobeda.

Dok su igrali Evropu a mi ispadali u sezoni kupanja govorili su "Evropa je pokazala da je naša nepobedivost u ligi opravdana" (imali redovno od 0 do 1 boda u grupi).

Kad mi igramo 4 uzastopne sezone u grupnoj fazi, 2 puta u LŠ, osvojimo 7 bodova, razbucamo Liverpul, 2 puta prezimimo u LE uz osvojenih 20 bodova u 2 grupne faze, što je sve nabrojano za njih naučna fantastika za narednih 50 godina, e onda više nije bitna Evropa.

Ništa čudno za njih, majstori spinovanja. Ostalo im je samo da čekaju ovakve vesti i teše jedni druge plusićima.

attea

pre 3 godine

Pobedis 17 za redom, a nisi povećao prednost od 9 bodova, a taj drugi tim ispao iz evrope u sezoni kupanja, moze to i tako da se gleda
(Dzoni, 06. april 2021 11:41)

Od Omonije?
(Vojke, 06. april 2021 11:50

Da, verovatno je mislio na kupanje u februaru. Na tzv, zimsku sezonu kupanja.

peca

pre 3 godine

prva liga sa 10 timova dva ispadaju dva u baraz cetvorostruki sistem igranja i obavezno druga liga sa maksimalno 12 timova gde ce dva uci u prvu a dva u baraz za ulazak,to bi sigurno dovelo do zanimljivijeg i kvalitetnijeg takmicenja.

BORac

pre 3 godine

Све је подређено једном клубу и то је суштина. Задњих пар месеци све изјаве иду у прилог томе. Да све буде још бизарније углавном су то изјаве бивших звездиних играча. Никоме се не свиђа ово тренутно стање.

Што се тиче лиге, слажем се да треба што мање клубова, 10-12 је сасвим довољно. Такође и да се донесе неки стандард када је питању инфраструктура, стање терена итд.

sumljivo lice

pre 3 godine

I ja sam kao i Ivan zvezdaš od detinjstva i znam koliko je dobar i pošten čovek.Ovde se ne radi o Zvezdi ili Partizanu nego o našem fudbalu.
Svako normalan će se zabrinuti ali nije to od juče.

e, da...

pre 3 godine

12 klubova, 1 ispada direkt...a, na kraju sezone, 7.-11. igraju plej aut sa 2.- 6. iz druge lige, pa da vidite kako bi se "tukli" za svaki bod...kao kod Italijana...

izhlapjeli starac

pre 3 godine

Vidić, Vukomanović.. svi se polako, ali sigurno, počinju stiditi šta cz radi!
(krcun, 06. april 2021 13:23)

Još manje je normalno da vodeći tim, posle 17 pobeda nije uspeo da poveća razliku.
Ta stvar može i tako da se postavi. Grobari, plakaćete još zbog onih 6 "normalnih" godina....

slobinator

pre 3 godine

apsurdno je i da ovakav partizan može da ima 17 pobeda za redom i da ne zaostaje već 20 bodova.zvezda je i u evropi od 12 utakmica izgubila samo jednu,a partizan je ispao u sezoni kupanja.samo katai vredi više od čitavog partizana.još ne mogu da prežalim 2017 godinu i titulu koju su ukrali zvezdi tako što su vezali 35 pobeda za redom od kojih su računajući i derbi protivnici pokradeni bar u 10.govorili su kako je prvenstvo našteno za zvezdu,a u stvari je nameštano za njih

misa87

pre 3 godine

Hrvati kada su smanjili ligu na 10,povećao im se kvalitet lige(mada se i njihova liga jezivo namešta)....i naravno kad bi zvezda i partizan imali neke prave utakmice a ne prijateljske cele godine igrali bi bolje i evropu....

trisa

pre 3 godine

Pa realinije je da tim koji igra u Evropi i igra stalno cetvrtak-nedelja kiksne pre nego tim koji je ispao i igra samo ligu jednom nedeljno, ali ovi su supermeni koji ne mogu da se umore

Roki

pre 3 godine

Šteta je što verovatno najbolji i najrealisticniji opis našeg fudbala 90 posto ljudi ne može da obradi u glavi. Nego samo Partizan, Zvezda, vi nama ukrali, mi vama poklonili..

mr.wolf

pre 3 godine

E moj prijatelju, posle one sezone u kojoj im je maestralni Marko Nikolic uzeo namestenu titulu, vise nista ne prepustaju slucaju. Zatvorili su sve od Surdulice do Subotice, i uopste je stvorena takva klima i takav pritisak na sudije da Zvezda mora da pobedi svaku utakmicu. Ali zato kad dodje derbi ne mogu da nam sutnu na gol...
(Ziveo Partizan i majka Srbija!, 06. april 2021 12:19)

Koliko covek mora da bud glup i da misli da nesto sto je namesteno moze da ima drugaciji epilog. A realnost je da su tada Bozovic i tim Zvezde morali da puste Partizan da osvoji prvenstvo. Namesteno je bilo, lepo kazes.

maz

pre 3 godine

Dvomeč protiv AC Milana je pokazao šta se i gde namešta, a gde ne. Zvezda ima tim za klasu bolji od ostalih u našoj ligi. To što gubi ili igra nerešeno sa Partizanom zadnjih godina je zbog psiholoških razloga i zbog toga što Partizan derbije igra kao da sutra ne postoji.

KoRn

pre 3 godine

Zvezda je odlicno igrala Evropu izgublia je samo jednu utakmicu.Ispala je od Milana a da nije izgubila u obe utakmice igrala sa igracem manje,dva penala.Tako da ne znam šta nije jasno?
(KoRn, 6. april 2021 13:45)

A pre toga ispala od Omonije. Odigrala je nereseno sa Milanom, ipak je to napredak u odnosu na 9 komada od Totenhema ili 10 od PSG. I sta je problem sa penalima, koji su realno dosudjeni, kao i kartoni, sve je to deo igre i pravila. Jedina greska sudije je sto nije dozvolio da mezimica izvede korner na kraju nadoknade iz kog bi pobedila.
(Zvezdaska javnost, 06. april 2021 16:38)
Alo decko mi smo prezimili u Evropi vas je neka Šarlroa izbacila.Trenutno je jedanaesta u Belgijskoj ligi hahahahahaahahh.I vi se nešto javljate.Zvezda bi ih demolirala sa pola snage.Alo bre bruke jedne Šarlroa.

keruzzi

pre 3 godine

Sve je u pravu , iz BG maximum tri ekipe(kakav crni Rad, Voždovac i ostala boranija).FK Vojvodina, Spartak,TSC ,Niš, Kruševac, Kragujevac,Novi Pazar,Užice, Milanovac...Ovo su klubovi koji imaju kakve takve uslove,plus publika kad se vrati , iz unutrašnjosti su svi gde ljudi čekaju zvezdu i partizan da napune stadione.Ima tu još gradova koji bi mogli da se takmiče kao što su Čačak, Jagodina, Šabac.U Hrvatskoj klub koji nema uslove ne može da igra njihov najveći rang, bez obzira da li je to ostvario na terenu.Ali, dok su u fudbalu kod nas prisutni kadrovi iz doba Miljana, bata Mora, Bjeković i družina, nema nama leva.Svi su nas prestigli .

Aragorn

pre 3 godine

Da bude jasno, naša liga ne sme da ima više od 12 timova, da bi tu bilo kvaliteta. Ovako se sve šo ne ode u Partizan i Crvenu Zv razvodni.

Som Tojer

pre 3 godine

Za Zvezdu je normalno da nema od koga izgubiti. Uostalom, ni Milan sa igračem više i penalom u obe utakmice nije mogao pobediti, pa kako da pobedi Radnik, Mladost, Radnički, Indjija.. ali je čudno da Zvezda posle 17 vezanih pobeda nije povećala prednost nad drugoplasiranim timom, koji u Evropi ispada od 13. ekipe u Belgiji, a amatere iz nekih zemalja izbacuje iskljucivo zahvaljujući penalu u produzetku (Sfintul i RFS valjda se tako zovu).
(Spale, 06. april 2021 14:04)

Ne samo da Milan nije ni jednom pobedio nego nije dao ni jedan gol iz igre... dva iz penala i jedan autogol...

PAJO

pre 3 godine

Kazu glodari uzeo im Nikolic namestenu titulu? Kako se moze uzeti nesto sto je vec namesteno? Da je bila namestena titula, pa Zvezda bi bila prva..

dubrovnik

pre 3 godine

liga nema kvalitet za više od 10ak klubova i to je to. igra se četverokružno pa će biti i više derbija a ne da se ide po selima igrati sa klubovima koji skinu gaće čim autobus krene iz Beograda.

Objavite komentar da neko nesto nauci

pre 3 godine

Tipična demagogija i zamena teza,opet, tipičlnog navijača Zvezde.Na pitanje koliko su dva i dva - odgovara da je tri plus tri šest! Ma ko o tome priča??? Reč je o tome da ste "toliko jaki" da ni bod ne gubite, jaki sve do derbija naravno; "toliko jaki" da nema kiksa,nema neizvesnosti na vašim utakmicama,nema varnica,nema ošttre igre protivnika,poljupci protivničkih trenera nakon utakmica, penali na 0:0... i sve tako dok ne dođe derbi! E onda ni šut u okvir gola, mišja rupa, onda sudije nude spas golovima iz golauta, imaginarnim golovima gde lopta ne pređe celim obimom... Naravno, pogađa ovakav teskt, ovakvo javno razmišljanje jednog ex-zvezdaša. Još više bi trebalo da sve zvezdaše pogađa da mediji polako počinju da pišu otvoreno o onome što Zvezda radi, to do sada nisu radili ili nisu smeli. Uskoro će se pisati o zabrani "rastrčavanja" protivnicima Zvezde, o penalima na 0:0, o prijateljsko-revijalnim utakmicama,... tako da i tri Barija neće biti dovoljan alibi!
(resistance, 06. april 2021 14:15)

Verovatno da ima istine u tvom obrazlozenju ali sad pitam ja tebe da li je normalno da Partizam ima 17 pobeda vezanih,kako tu ne postavis pitanje da li je nesto namesteno,da li se igraci sklanjaju,da li se penali sviraju,da li prsti od borbe ili sta se desava? Zvezda iza sebe ima rezultate u Evropi i to vrhunske za nase uslove u kontinuitetu za razliku od Partizana koji se u Evropi raspao blago receno,a u ligi ne moze da izgubi isto kao ta Zvezda koja u svoju odbranu ima rezultate u Evropi i s pravom moze da se ocekuje od nje da dominira u domacem prvenstvu.

nebitan srbin

pre 3 godine

hm hm meni samo nije jasno sta je on to rekao a da je to nesto novo poslednjih 30 godina.kome on soli pamet. decko ti si u stvari izmislio rupu na saksiji.jedan igrac koji je trenutno krem de la krem u svetu sutanja lopte a da je srbin javno kaze da nece da igra za reprezentaciju a da je za to kriv savez. najveci apsurd je u tome sto tog igraca nije prepoznao srpski savez nego slovacki tim koji je poljana naspram srpskih timova.pozivan je u mladje selekcije tek kada je to bilo neminovno jer je poceo na telviziji da bode oci.nemamo mi fudbalske autoritete koji ce da besplatno nekoga predloze.

Рајко Четник, ушати је био наш

pre 3 godine

НАШ ЖИВОТ ЈЕ АПСУРД А ФУДБАЛ ЈЕ САМО ДЕО ТЕ ИГРАНКЕ.

Tragikomedija

pre 3 godine

Ako ti je ekipa toliko kvalitetnija od svih ostalih timova u ligi i ako ste "galaktikosi" za srpske standarde onda nemam apsolutno nikakvih problema da pobeđujete svaku utakmicu i sa 5:0. Međutim imam problema sa tim da kad vas neki tim nadigra datog dana kao npr. Inđija vama mora da se izmisli penal van kaznenog da biste se vratili u utakmicu, imam problema sa tim da kad se desi dan kada lopta jednostavno neće da uđe u gol kao protiv Napretka u Kruševcu prošle sezone vama treba prvo da se izmisli penal, pa kad to ne prođe da se doda dodatnih 10 minuta, izmisli nepostojeći faul i da se iz tog faula da gol kao poslednji šut lopte na utakmici. Imam problema sa tim da ekipa kao Vojvodina koja igra odlično i redovno muči i pobeđuje Partizan, niti jednom ne namuči vas bar malo. Ako ste toliko kvalitetniji od svih drugih timova kako onda jedan Partizan koji mučenici zapravo kiksiraju kad ne odigraju na nivou uspevaju da vas nadigraju u poslednjih ne pamtim koliko derbija. Ovo prvenstvo može da se reši u prvih par kola, u prvih par kikseva Partizana i kad na to dodate da Terzić garantuje titulu sa 9 kola do kraja ja mislim da smo jedinstven primer na svetu.

Stanoje Šarloatan od Šamroka

pre 3 godine

Tipična demagogija i zamena teza,opet, tipičlnog navijača Zvezde.
(resistance, 6. april 2021 14:15)

"Tipična demagogija i zamena teza" jedino i možeš da napišeš kad već ne možeš da demantuješ nijedan podatak koji sam naveo:

- igrao si Evropu, osvojio 11 bodova, prezimio si, imaš 17 pobeda uzastopno i ne povećaš prednost nad drugoplasiranim ni za bod

- Šarloatani ispali u sezoni kupanja, a onda se naprasno preporodili pod vođstvom Šamroja

- dok su igrali Evropu govorili su "Evropa je merilo" (imali redovno od 0 do 1 boda u grupi)

- igrali smo 4 grupne faze uzastopno (2 LŠ 7 bodova, 2 LE prošli grupe uzeli 20 bodova), e onda više nije bitna Evropa.

Kad ne možeš da osporiš navedeno, ti pominješ derbi.

Hoćemo da pišemo malo o derbiju? U poslednjih 9 prvenstvenih derbija imate 1 pobedu, Zvezda 2. Pobedili ste 2 puta u kupu, ali kup nije prvenstvo, ne znam da li su ti javili. Stojković zadržava loptu i troši vreme pri nerešenom rezultatu a vi u bodovnom minusu?

Ako ćemo da gledamo derbi (prvenstvo i kup), kako ste vi onda uzeli titule:

- 2011/12 kad ste 2 puta pukli u kupu sa po 2:0, potom u prvenstvu 1:0?

- 2004/05 sa dva remija u prvenstvu, a potom pukli 2:0 u kupu?

- 2001/02 sa remijem i pukli u drugom derbiju 3:0? Te sezone ste petardirani u Evropi od Rapida.

- 2002/03 sa remijem i pukli u drugom derbiju 2:0? Te sezone ste petardirani u Evropi od Slavije.

Već sam napisao - majstori ste spinovanja.

Naša posla...

pre 3 godine

Više je apsurdno je da neko nakon 17 pobeda za redom nije uvećao prednost ni za bod...



Sve u svemu, vremenska prognoza za sutra,
+12 u Beogradu u 20.00h

Немања

pre 3 godine

Daa, ostavio je bas dubok trag u Zvezdi, nepostojeci igrac. On da je neki Zvezdas, rekao bi kako je moguce da prvoplasirani tim pobedi 17 utakmica i ne poveca prednost, koja je ovo prica ?

Spale

pre 3 godine

Za Zvezdu je normalno da nema od koga izgubiti. Uostalom, ni Milan sa igračem više i penalom u obe utakmice nije mogao pobediti, pa kako da pobedi Radnik, Mladost, Radnički, Indjija.. ali je čudno da Zvezda posle 17 vezanih pobeda nije povećala prednost nad drugoplasiranim timom, koji u Evropi ispada od 13. ekipe u Belgiji, a amatere iz nekih zemalja izbacuje iskljucivo zahvaljujući penalu u produzetku (Sfintul i RFS valjda se tako zovu).

KoRn

pre 3 godine

Hrvati kada su smanjili ligu na 10,povećao im se kvalitet lige(mada se i njihova liga jezivo namešta)....i naravno kad bi zvezda i partizan imali neke prave utakmice a ne prijateljske cele godine igrali bi bolje i evropu....
(misa87, 06. april 2021 13:23)
Zvezda je odlicno igrala Evropu izgublia je samo jednu utakmicu.Ispala je od Milana a da nije izgubila u obe utakmice igrala sa igracem manje,dva penala.Tako da ne znam šta nije jasno?

Zvezdaska javnost

pre 3 godine

Zvezda je odlicno igrala Evropu izgublia je samo jednu utakmicu.Ispala je od Milana a da nije izgubila u obe utakmice igrala sa igracem manje,dva penala.Tako da ne znam šta nije jasno?
(KoRn, 6. april 2021 13:45)

A pre toga ispala od Omonije. Odigrala je nereseno sa Milanom, ipak je to napredak u odnosu na 9 komada od Totenhema ili 10 od PSG. I sta je problem sa penalima, koji su realno dosudjeni, kao i kartoni, sve je to deo igre i pravila. Jedina greska sudije je sto nije dozvolio da mezimica izvede korner na kraju nadoknade iz kog bi pobedila.

Miljan

pre 3 godine

Tačno je sve što je rekao. Moraju se klubovi privatizovati, smanjiti broj učesnika na 10, dozvoliti veći broj stranaca i zabraniti mladima da barem pre 21 godine napuste klub. Zabraniti klubovima bez infrastrukture da igraju superligu. Stigli smo do nivoa da su naši klubovi, izuzev Zvezde i Partizana, mnogo slabiji od Bugarskih, Hrvatskih pa čak i Slovenačkih klubova. Udjite na tim HNK Gorice ili Tsarskog sela iz Bugarske, pogledajte sastav i poredite ga sa Radničkim ili Spartakom - naši ne bi imali skoro nikakve šanse.

Sabre

pre 3 godine

Ali momenat gde i zvezdasi i napacene zebrice isto tumace ovu izjavu, kao da je protiv Zvezde?! Covek samo kaze da su oba kluba prejaka za ostatak lige, sto i jeste tacno.

Najjaci ali najjaci momenat je kada ovde grobosi dodju da se loze posto je "nerealno" da njihov mrtvi kupanje-u-Aprilu tim ne moze da stigne Zvezdu. Posto, jelte, sasvim je legitimno da oni budu nepobedivi 17 meceva za redom ali je problem kada tim koji ni Milan nije nadigrao niti pobedio to isto uradi. Mozak grobara.. unikatan fenomen u univerzumu..

Max Von Sidow

pre 3 godine

Ali momenat gde i zvezdasi i napacene zebrice isto tumace ovu izjavu, kao da je protiv Zvezde?! Covek samo kaze da su oba kluba prejaka za ostatak lige, sto i jeste tacno.

(Sabre, 6. april 2021 15:51)

Ja sam akademski obrazovan i vest tumačim tako da je uputio otrovne strelice ka Zvezdi. Izjava se dotiče oba kluba ali, više je upućena Zvezdi. Čovek je pošten i veovatno mu je malo deplasirano ovo nameštanje. Nigde nema da samo jedan uvek pobeđuje.
Iščitaj ti njegovu izjavu ponovo, pažljivo.

Stanoje Šarloatan od Šamroka

pre 3 godine

(Stanoje Šarloatan od Šamroka, 6. april 2021 13:09) aka (Objavite komentar da neko nesto nauci, 6. april 2021 14:27)
Eto, čak ni nick ne može biti konstantan.

Pravdati tobožu domicaju uspesima u Evropi je krajnje subjektivno i nije merodavno to zna svako ko je bar jednom šutnuo
loptu.
(resistance, 6. april 2021 16:29)

Čvoroviću, špijuni su među nama hahahaha, nemoj ovde da se zaustaviš, pripiši mi još nečiji komentar.

Nego, vidim da više ne pominješ odnos u derbijima. Iskreno ne bih ni ja da me neko tako poklopi sa podatkom o jednoj pobedi u 9 prvenstvenih derbija u poslednje 4 godine. Nemamo mi ni puno pobeda, samo 2, ali 2 je veće od 1 još uvek.

Ipak, najsmešniji je ovaj deo gde pominješ da samo neko ko nije šutnuo loptu može Evropom da pravda titule. Pa to je upravo uradio Šamroje 2011. kad je posle kupa izjavio:

"Mi igramo Ligu šampiona, Ligu Evrope, oni se stalno žale, a onda ni u Evropi ne igraju kako treba."

Dakle, upravo si prozvao Stanoja da nikad loptu šutnuo nije. Ja ne bih išao tako daleko, ipak je čovek bio fudbaler, doduše prosečan, baš kao što je i trener.

nesposobnjakovići iz FSS

pre 3 godine

Pa pre neki dan UEFA objavila spisak najnezanimljivijih liga, gde je ubedljivo najveća razlika između vodećih timova i ostatka lige. Naravno da smo tu na vrhu liste, ali zato nam liga broji 20 klubova. Neka razmisle o proširenju na 24 tima, ko Čempionšip. Pa nek svako selo igra Ping Pong ligu. Imamo suviše kvalitetnih klubova, a Superliga broji tako malo klubova.

Duke

pre 3 godine

Svaki put kad se pomene jedan ili oba najveca srpska kluba, krece rasprava ko je bolji, ko namesta, kome su sudije naklonjene itd. Problem je u tome sto se srpski "fudbal", kao i svaka rasprava o istom, svodi samo na dva kluba, i to je to! U ovoj drzavi niko drugi ne postoji, i to je jako tuzno. Ovde nije rec o tome ko namesta vise i kome su sudije naklonjenije, nego koliko je poremecen ceo sistem gde "drugoplasirani" klub, posle 17 uzastopnih pobeda, ne moze da se primakne "prvoplasiranom" klubu ni jedan bod. Sistem je takav, da OBA kluba isto rade, OBA kluba prolaze svaku utakmicu ili sa neverovatnom lakocom, ili uz pomoc sudije. I nema normalnih utakmica u prvenstvu gde bi dva najjaca kluba, kao i ostatak lige unapredio i poboljsao svoj kvalitet. Sve odredjuje politika i novac, i talenat i trud mladih igraca nece nikad biti iznad toga. Zato ce nas fudbal pasti jos nize, dokle god se ovakav sistem ne iskoreni. A sve sto vredi, ili ode u dva najjaca kluba, pa preko, ili odmah preko za smesne pare. Tuga...

resistance

pre 3 godine

(Stanoje Šarloatan od Šamroka, 6. april 2021 13:09)
Tipična demagogija i zamena teza,opet, tipičlnog navijača Zvezde.Na pitanje koliko su dva i dva - odgovara da je tri plus tri šest! Ma ko o tome priča??? Reč je o tome da ste "toliko jaki" da ni bod ne gubite, jaki sve do derbija naravno; "toliko jaki" da nema kiksa,nema neizvesnosti na vašim utakmicama,nema varnica,nema ošttre igre protivnika,poljupci protivničkih trenera nakon utakmica, penali na 0:0... i sve tako dok ne dođe derbi! E onda ni šut u okvir gola, mišja rupa, onda sudije nude spas golovima iz golauta, imaginarnim golovima gde lopta ne pređe celim obimom... Naravno, pogađa ovakav teskt, ovakvo javno razmišljanje jednog ex-zvezdaša. Još više bi trebalo da sve zvezdaše pogađa da mediji polako počinju da pišu otvoreno o onome što Zvezda radi, to do sada nisu radili ili nisu smeli. Uskoro će se pisati o zabrani "rastrčavanja" protivnicima Zvezde, o penalima na 0:0, o prijateljsko-revijalnim utakmicama,... tako da i tri Barija neće biti dovoljan alibi!

resistance

pre 3 godine

(Stanoje Šarloatan od Šamroka, 6. april 2021 13:09) aka (Objavite komentar da neko nesto nauci, 6. april 2021 14:27)
Eto, čak ni nick ne može biti konstantan. Elem, gle čuda, pitanje da li je normalno da neko u kontinuitetu ima 17 pobeda poćinje da bude aktuelno tek kada Partizan ostvari taj niz. Aha, naravno, normalno je kad Zvezda to radi, njoj je sve dozvoljeno pošto je Nacionalni projekat. Vremena se menjaju, ništa ne može biti stalno i konstantno, kao ni nickovi botova, već zavise od teme koja se obrađuje, pa tako ni zvezdino orgijanje uz pomoć FSS-a, zabrane rastrčavanja, sudija, hvalospeva protivničkih trenera koji su presrećni nakon poraza od Zvezde... mora doći kraj jer se radi o neprirodnim i vansportskim stvarima. I ne samo to, mora doći i do polaganja računa, kažnjavanja svih onih koji su učestvovali u ovoj, odnosno ovakvoj "dominaciji" Zvezde. Pravdati tobožu domicaju uspesima u Evropi je krajnje subjektivno i nije merodavno to zna svako ko je bar jednom šutnuo
loptu.Još jedan dokaz licemerja: kad je Partizan harao onda smo slušali da to nije dobro za naš fidbal, da dolazi do "makabizacije", a kad Nacionalni projekat "dominira" onda je to normalno, "stvari polako dolaze na svoje mseto". E pa i mediji počinju da pišu ono što cela Srbija
zna i nalazimo se na početku kraja jedne ere. Svaka čast pojedinim navijačima Zvezde koji se javno ograđuju, ima ih i to podosta.

Max Von Sidow

pre 3 godine

(resistance, 06. april 2021 14:15)

Vrlo lepo i jasno napisano, potpisujem. Kao da se dimna zavesa malo razilazi nad našim prvenstvom.
Hvala redakciji na istinitom novinarstvu.

ko, jel' ja?

pre 3 godine

Hrvati i drugi u regionu neće zajedničku ligu...plaše se da Zvezda i Partizan ne preuzmu primat od Dinama, a ostali znaju da bi nastupio kraj nadanja za Evropu. Tako je- kako je, jedino ozbiljne pare, da uđu po 2 ekipe iz Rumunije Mađarske, Bugarske, i ovi naši+region...najviše 15-16 ekipa, uz licencu za LŠ i LE..

dibala

pre 3 godine

ko je gledao partizan i sta im se sve svira pitanje treba da bude da li je normalno da tim koji nije izgubio u evropi nema veci zaostatak za drugoplasiranim u ovoj ligi?

Goran

pre 3 godine

To su gluposti što ovaj priča. Da se igra liga s 20 klubova i da nema nameštanja pravili bi se igrači. Za vreme sankcija smo napravili puno dobrih igrača jer su treneri bili s školom i filozofijom bivše juge a sad decu treniraju kojekakvi nabeđeni treneri a i vreme se promenilo.
Deca imaju druge opcije u životu ne samo da igraju fudbal.
Nije to samo u srbiji nego u celom svetu. Smanjenje lige nije rešenje nego da se unapredi infrastruktura i za 5-10 godina bit će i igrača. I ovo pravilo da mlađi igrači moraju da igraju će promeniti to ali treba vreme. Pustite te priče da su uvek partizan i zvezda krivi za sve. Krivi su oni oko vas koji su kriminalci i niko im ništa ne može. Ti ko onaj nevolja ili kako ga već zovu a svaki klub ima po par takvih i ćuti se o tome. Maltretiraju mlade igrače i teraju ih iz srpskog fudbala. Pustite više partizan i zvezdu jer da nije njih srpski fudbal bi odavno umro. I to je istina. Navijače treba isterati iz klubova pa će biti i igrača. Pozdrav

realno

pre 3 godine

Sta je tu cudno.Superliga je jako slabo takmicenje tako da iole bolji timovi u odnosu na ostatak lige,lagano dobijaju.U Zvezdinim slucaju UEFA takmicenja u kontinuitetu ,govore o snazi kluba i tima.

JSD PFC

pre 3 godine

Ja molim Boga da Partizan odradi dobar prelazni rok, da iskoče neki talentovani klinci, da Jojić počne da dominira, jer može itd. Da nastavimo da pod Stanojevićem budemo mašina i pobeđujemo redom u našoj ligi - od derbija, do derbija.
Naravno da ne bismo Zvezdi odmakli ni bod ali, bi tek tada takva situacija počela da zabavlja i Evropu, a ne samo nas.

I inače, to je jedina situacija kroz koju možemo biti prvaci. Ostvariti pozitivan skor u derbijima, a sve ostalo dobiti.

Kakva bi to panika bila u Ljutice B. Šta bi sudije pokušavale da nam rade ne mogu ni da zamislim. Ovako, sve se radi ispod žita, u rukavicama i završava se posao.
Bilo bi lepo da ih isteramo na čistinu, da skinu masku i rukavice i otvoreno pokažu lice.
Makar izgubili titulu to bi me veoma radovalo. Bilo bi nešto u stilu:

Ne pada sneg da pokrije breg, već da svakoj zverci pokaže trag.

Tanasko

pre 3 godine

Da ne bi bila Bg tramvaj liga, bolje 14 klubova u ligi kao Bugari. Pa posle prvih 6 klubova u plej of da igraju dvokruzno, a drugih 8 u plej aut.

Nikola

pre 3 godine

U pravu je covek. Postalo je besmisleno. Vise ih iscrpi put, nego sama utakmica. Mora ponekad da se izgubi, da bi se uvidele greske, poboljsala taktika itd. Ovako bolje da se odigra samo derbi i odluci pobednik.
Podseca na vaterpolo od pre 15tak godina kad Partizan nije igrao kup, nego je cekao u finalu pobednika (mislim da je bila Zvezda) i omlatio je sa 7-8 razlike.

Tako je to kad živis u balonu

pre 3 godine

Hrvati i drugi u regionu neće zajedničku ligu...plaše se da Zvezda i Partizan ne preuzmu primat od Dinama, a ostali znaju da bi nastupio kraj nadanja za Evropu. Tako je- kako je, jedino ozbiljne pare, da uđu po 2 ekipe iz Rumunije Mađarske, Bugarske, i ovi naši+region...najviše 15-16 ekipa, uz licencu za LŠ i LE..
(ko, jel' ja?, 6. april 2021 12:52) # Link komentara

Jel ovo neki vic? Kakav primat? Zvezda i Partizan bi se u HNL - u borili za 5 mjesto u najboljem slučaju

Santi

pre 3 godine

I da je razlika u korist zvezde bila 3 bodova posle 1. kola, Partizan (a ni mnogo bolji evropski klub, da igra u ovom prvenstvu) nikada ne bi uspeo to da dostigne, eventualno pobedom u oba derbija. Ovo ne bi dozvolio ni Kim DZong Un u Severnoj Koreji, a desava se u evropskoj drzavi. Jezivo.

Ziveo Partizan i majka Srbija!

pre 3 godine

E moj prijatelju, posle one sezone u kojoj im je maestralni Marko Nikolic uzeo namestenu titulu, vise nista ne prepustaju slucaju. Zatvorili su sve od Surdulice do Subotice, i uopste je stvorena takva klima i takav pritisak na sudije da Zvezda mora da pobedi svaku utakmicu. Ali zato kad dodje derbi ne mogu da nam sutnu na gol...

Stanoje Šarloatan od Šamroka

pre 3 godine

Apsurd je kad imaš 17 pobeda uzastopno i ne povećaš prednost nad drugoplasiranim ni za bod.

Ti bar imaš obrazloženje za tih 17 pobeda - igrao si Evropu, osvojio 11 obodva u grupi, prezimio si, ispao na gol u gostima od Milana.

Ovi drugi, popularni Šarloatani ispali u sezoni kupanja, a onda se naprasno preporodili pod vođstvom trenera koji nigde nije radio duže od 6 meseci u inostranstvu, i to u egzotičnim ligama (Kina, S. Arabija). Njemu to doduše nije strano, slično je bilo kad su ispali od irskih konobara pa vezali 15 pobeda.

Dok su igrali Evropu a mi ispadali u sezoni kupanja govorili su "Evropa je pokazala da je naša nepobedivost u ligi opravdana" (imali redovno od 0 do 1 boda u grupi).

Kad mi igramo 4 uzastopne sezone u grupnoj fazi, 2 puta u LŠ, osvojimo 7 bodova, razbucamo Liverpul, 2 puta prezimimo u LE uz osvojenih 20 bodova u 2 grupne faze, što je sve nabrojano za njih naučna fantastika za narednih 50 godina, e onda više nije bitna Evropa.

Ništa čudno za njih, majstori spinovanja. Ostalo im je samo da čekaju ovakve vesti i teše jedni druge plusićima.

Vojke

pre 3 godine

Pobedis 17 za redom, a nisi povećao prednost od 9 bodova, a taj drugi tim ispao iz evrope u sezoni kupanja, moze to i tako da se gleda
(Dzoni, 06. april 2021 11:41)

Od Omonije?

PAJO

pre 3 godine

Kazu glodari uzeo im Nikolic namestenu titulu? Kako se moze uzeti nesto sto je vec namesteno? Da je bila namestena titula, pa Zvezda bi bila prva..

Немања

pre 3 godine

Daa, ostavio je bas dubok trag u Zvezdi, nepostojeci igrac. On da je neki Zvezdas, rekao bi kako je moguce da prvoplasirani tim pobedi 17 utakmica i ne poveca prednost, koja je ovo prica ?

izhlapjeli starac

pre 3 godine

Vidić, Vukomanović.. svi se polako, ali sigurno, počinju stiditi šta cz radi!
(krcun, 06. april 2021 13:23)

Još manje je normalno da vodeći tim, posle 17 pobeda nije uspeo da poveća razliku.
Ta stvar može i tako da se postavi. Grobari, plakaćete još zbog onih 6 "normalnih" godina....

mr.wolf

pre 3 godine

E moj prijatelju, posle one sezone u kojoj im je maestralni Marko Nikolic uzeo namestenu titulu, vise nista ne prepustaju slucaju. Zatvorili su sve od Surdulice do Subotice, i uopste je stvorena takva klima i takav pritisak na sudije da Zvezda mora da pobedi svaku utakmicu. Ali zato kad dodje derbi ne mogu da nam sutnu na gol...
(Ziveo Partizan i majka Srbija!, 06. april 2021 12:19)

Koliko covek mora da bud glup i da misli da nesto sto je namesteno moze da ima drugaciji epilog. A realnost je da su tada Bozovic i tim Zvezde morali da puste Partizan da osvoji prvenstvo. Namesteno je bilo, lepo kazes.

Zvezdaska javnost

pre 3 godine

Zvezda je odlicno igrala Evropu izgublia je samo jednu utakmicu.Ispala je od Milana a da nije izgubila u obe utakmice igrala sa igracem manje,dva penala.Tako da ne znam šta nije jasno?
(KoRn, 6. april 2021 13:45)

A pre toga ispala od Omonije. Odigrala je nereseno sa Milanom, ipak je to napredak u odnosu na 9 komada od Totenhema ili 10 od PSG. I sta je problem sa penalima, koji su realno dosudjeni, kao i kartoni, sve je to deo igre i pravila. Jedina greska sudije je sto nije dozvolio da mezimica izvede korner na kraju nadoknade iz kog bi pobedila.

maz

pre 3 godine

Dvomeč protiv AC Milana je pokazao šta se i gde namešta, a gde ne. Zvezda ima tim za klasu bolji od ostalih u našoj ligi. To što gubi ili igra nerešeno sa Partizanom zadnjih godina je zbog psiholoških razloga i zbog toga što Partizan derbije igra kao da sutra ne postoji.

Tako je to kad živis u balonu

pre 3 godine

Hrvati i drugi u regionu neće zajedničku ligu...plaše se da Zvezda i Partizan ne preuzmu primat od Dinama, a ostali znaju da bi nastupio kraj nadanja za Evropu. Tako je- kako je, jedino ozbiljne pare, da uđu po 2 ekipe iz Rumunije Mađarske, Bugarske, i ovi naši+region...najviše 15-16 ekipa, uz licencu za LŠ i LE..
(ko, jel' ja?, 6. april 2021 12:52) # Link komentara

Jel ovo neki vic? Kakav primat? Zvezda i Partizan bi se u HNL - u borili za 5 mjesto u najboljem slučaju

KoRn

pre 3 godine

Hrvati kada su smanjili ligu na 10,povećao im se kvalitet lige(mada se i njihova liga jezivo namešta)....i naravno kad bi zvezda i partizan imali neke prave utakmice a ne prijateljske cele godine igrali bi bolje i evropu....
(misa87, 06. april 2021 13:23)
Zvezda je odlicno igrala Evropu izgublia je samo jednu utakmicu.Ispala je od Milana a da nije izgubila u obe utakmice igrala sa igracem manje,dva penala.Tako da ne znam šta nije jasno?

Spale

pre 3 godine

Za Zvezdu je normalno da nema od koga izgubiti. Uostalom, ni Milan sa igračem više i penalom u obe utakmice nije mogao pobediti, pa kako da pobedi Radnik, Mladost, Radnički, Indjija.. ali je čudno da Zvezda posle 17 vezanih pobeda nije povećala prednost nad drugoplasiranim timom, koji u Evropi ispada od 13. ekipe u Belgiji, a amatere iz nekih zemalja izbacuje iskljucivo zahvaljujući penalu u produzetku (Sfintul i RFS valjda se tako zovu).

JSD PFC

pre 3 godine

Ja molim Boga da Partizan odradi dobar prelazni rok, da iskoče neki talentovani klinci, da Jojić počne da dominira, jer može itd. Da nastavimo da pod Stanojevićem budemo mašina i pobeđujemo redom u našoj ligi - od derbija, do derbija.
Naravno da ne bismo Zvezdi odmakli ni bod ali, bi tek tada takva situacija počela da zabavlja i Evropu, a ne samo nas.

I inače, to je jedina situacija kroz koju možemo biti prvaci. Ostvariti pozitivan skor u derbijima, a sve ostalo dobiti.

Kakva bi to panika bila u Ljutice B. Šta bi sudije pokušavale da nam rade ne mogu ni da zamislim. Ovako, sve se radi ispod žita, u rukavicama i završava se posao.
Bilo bi lepo da ih isteramo na čistinu, da skinu masku i rukavice i otvoreno pokažu lice.
Makar izgubili titulu to bi me veoma radovalo. Bilo bi nešto u stilu:

Ne pada sneg da pokrije breg, već da svakoj zverci pokaže trag.

ko, jel' ja?

pre 3 godine

Hrvati i drugi u regionu neće zajedničku ligu...plaše se da Zvezda i Partizan ne preuzmu primat od Dinama, a ostali znaju da bi nastupio kraj nadanja za Evropu. Tako je- kako je, jedino ozbiljne pare, da uđu po 2 ekipe iz Rumunije Mađarske, Bugarske, i ovi naši+region...najviše 15-16 ekipa, uz licencu za LŠ i LE..

resistance

pre 3 godine

(Stanoje Šarloatan od Šamroka, 6. april 2021 13:09)
Tipična demagogija i zamena teza,opet, tipičlnog navijača Zvezde.Na pitanje koliko su dva i dva - odgovara da je tri plus tri šest! Ma ko o tome priča??? Reč je o tome da ste "toliko jaki" da ni bod ne gubite, jaki sve do derbija naravno; "toliko jaki" da nema kiksa,nema neizvesnosti na vašim utakmicama,nema varnica,nema ošttre igre protivnika,poljupci protivničkih trenera nakon utakmica, penali na 0:0... i sve tako dok ne dođe derbi! E onda ni šut u okvir gola, mišja rupa, onda sudije nude spas golovima iz golauta, imaginarnim golovima gde lopta ne pređe celim obimom... Naravno, pogađa ovakav teskt, ovakvo javno razmišljanje jednog ex-zvezdaša. Još više bi trebalo da sve zvezdaše pogađa da mediji polako počinju da pišu otvoreno o onome što Zvezda radi, to do sada nisu radili ili nisu smeli. Uskoro će se pisati o zabrani "rastrčavanja" protivnicima Zvezde, o penalima na 0:0, o prijateljsko-revijalnim utakmicama,... tako da i tri Barija neće biti dovoljan alibi!

Max Von Sidow

pre 3 godine

Ali momenat gde i zvezdasi i napacene zebrice isto tumace ovu izjavu, kao da je protiv Zvezde?! Covek samo kaze da su oba kluba prejaka za ostatak lige, sto i jeste tacno.

(Sabre, 6. april 2021 15:51)

Ja sam akademski obrazovan i vest tumačim tako da je uputio otrovne strelice ka Zvezdi. Izjava se dotiče oba kluba ali, više je upućena Zvezdi. Čovek je pošten i veovatno mu je malo deplasirano ovo nameštanje. Nigde nema da samo jedan uvek pobeđuje.
Iščitaj ti njegovu izjavu ponovo, pažljivo.

resistance

pre 3 godine

(Stanoje Šarloatan od Šamroka, 6. april 2021 13:09) aka (Objavite komentar da neko nesto nauci, 6. april 2021 14:27)
Eto, čak ni nick ne može biti konstantan. Elem, gle čuda, pitanje da li je normalno da neko u kontinuitetu ima 17 pobeda poćinje da bude aktuelno tek kada Partizan ostvari taj niz. Aha, naravno, normalno je kad Zvezda to radi, njoj je sve dozvoljeno pošto je Nacionalni projekat. Vremena se menjaju, ništa ne može biti stalno i konstantno, kao ni nickovi botova, već zavise od teme koja se obrađuje, pa tako ni zvezdino orgijanje uz pomoć FSS-a, zabrane rastrčavanja, sudija, hvalospeva protivničkih trenera koji su presrećni nakon poraza od Zvezde... mora doći kraj jer se radi o neprirodnim i vansportskim stvarima. I ne samo to, mora doći i do polaganja računa, kažnjavanja svih onih koji su učestvovali u ovoj, odnosno ovakvoj "dominaciji" Zvezde. Pravdati tobožu domicaju uspesima u Evropi je krajnje subjektivno i nije merodavno to zna svako ko je bar jednom šutnuo
loptu.Još jedan dokaz licemerja: kad je Partizan harao onda smo slušali da to nije dobro za naš fidbal, da dolazi do "makabizacije", a kad Nacionalni projekat "dominira" onda je to normalno, "stvari polako dolaze na svoje mseto". E pa i mediji počinju da pišu ono što cela Srbija
zna i nalazimo se na početku kraja jedne ere. Svaka čast pojedinim navijačima Zvezde koji se javno ograđuju, ima ih i to podosta.

slobinator

pre 3 godine

apsurdno je i da ovakav partizan može da ima 17 pobeda za redom i da ne zaostaje već 20 bodova.zvezda je i u evropi od 12 utakmica izgubila samo jednu,a partizan je ispao u sezoni kupanja.samo katai vredi više od čitavog partizana.još ne mogu da prežalim 2017 godinu i titulu koju su ukrali zvezdi tako što su vezali 35 pobeda za redom od kojih su računajući i derbi protivnici pokradeni bar u 10.govorili su kako je prvenstvo našteno za zvezdu,a u stvari je nameštano za njih

dibala

pre 3 godine

ko je gledao partizan i sta im se sve svira pitanje treba da bude da li je normalno da tim koji nije izgubio u evropi nema veci zaostatak za drugoplasiranim u ovoj ligi?

Anonimus

pre 3 godine

Jedini apsurd je sto ova liga ima 20 timova, to je toliko ubilo i onako vec los kvalitet takmicenja, tako da ove serije Zvezde i Partizana nisu nikakvo cudo nego normalno stanje stvari imajuci u vidu ko su im protivnici

Leonida

pre 3 godine

Svi u komentarima su promašili temu skroz, ne umete da čitate izgleda. Poručuje da je liga previše slaba i da su dugački nizovi pobeda zbog lošeg kvaliteta protivnika.

trisa

pre 3 godine

Pa realinije je da tim koji igra u Evropi i igra stalno cetvrtak-nedelja kiksne pre nego tim koji je ispao i igra samo ligu jednom nedeljno, ali ovi su supermeni koji ne mogu da se umore

Tragikomedija

pre 3 godine

Ako ti je ekipa toliko kvalitetnija od svih ostalih timova u ligi i ako ste "galaktikosi" za srpske standarde onda nemam apsolutno nikakvih problema da pobeđujete svaku utakmicu i sa 5:0. Međutim imam problema sa tim da kad vas neki tim nadigra datog dana kao npr. Inđija vama mora da se izmisli penal van kaznenog da biste se vratili u utakmicu, imam problema sa tim da kad se desi dan kada lopta jednostavno neće da uđe u gol kao protiv Napretka u Kruševcu prošle sezone vama treba prvo da se izmisli penal, pa kad to ne prođe da se doda dodatnih 10 minuta, izmisli nepostojeći faul i da se iz tog faula da gol kao poslednji šut lopte na utakmici. Imam problema sa tim da ekipa kao Vojvodina koja igra odlično i redovno muči i pobeđuje Partizan, niti jednom ne namuči vas bar malo. Ako ste toliko kvalitetniji od svih drugih timova kako onda jedan Partizan koji mučenici zapravo kiksiraju kad ne odigraju na nivou uspevaju da vas nadigraju u poslednjih ne pamtim koliko derbija. Ovo prvenstvo može da se reši u prvih par kola, u prvih par kikseva Partizana i kad na to dodate da Terzić garantuje titulu sa 9 kola do kraja ja mislim da smo jedinstven primer na svetu.

Stanoje Šarloatan od Šamroka

pre 3 godine

Tipična demagogija i zamena teza,opet, tipičlnog navijača Zvezde.
(resistance, 6. april 2021 14:15)

"Tipična demagogija i zamena teza" jedino i možeš da napišeš kad već ne možeš da demantuješ nijedan podatak koji sam naveo:

- igrao si Evropu, osvojio 11 bodova, prezimio si, imaš 17 pobeda uzastopno i ne povećaš prednost nad drugoplasiranim ni za bod

- Šarloatani ispali u sezoni kupanja, a onda se naprasno preporodili pod vođstvom Šamroja

- dok su igrali Evropu govorili su "Evropa je merilo" (imali redovno od 0 do 1 boda u grupi)

- igrali smo 4 grupne faze uzastopno (2 LŠ 7 bodova, 2 LE prošli grupe uzeli 20 bodova), e onda više nije bitna Evropa.

Kad ne možeš da osporiš navedeno, ti pominješ derbi.

Hoćemo da pišemo malo o derbiju? U poslednjih 9 prvenstvenih derbija imate 1 pobedu, Zvezda 2. Pobedili ste 2 puta u kupu, ali kup nije prvenstvo, ne znam da li su ti javili. Stojković zadržava loptu i troši vreme pri nerešenom rezultatu a vi u bodovnom minusu?

Ako ćemo da gledamo derbi (prvenstvo i kup), kako ste vi onda uzeli titule:

- 2011/12 kad ste 2 puta pukli u kupu sa po 2:0, potom u prvenstvu 1:0?

- 2004/05 sa dva remija u prvenstvu, a potom pukli 2:0 u kupu?

- 2001/02 sa remijem i pukli u drugom derbiju 3:0? Te sezone ste petardirani u Evropi od Rapida.

- 2002/03 sa remijem i pukli u drugom derbiju 2:0? Te sezone ste petardirani u Evropi od Slavije.

Već sam napisao - majstori ste spinovanja.

Goran

pre 3 godine

To su gluposti što ovaj priča. Da se igra liga s 20 klubova i da nema nameštanja pravili bi se igrači. Za vreme sankcija smo napravili puno dobrih igrača jer su treneri bili s školom i filozofijom bivše juge a sad decu treniraju kojekakvi nabeđeni treneri a i vreme se promenilo.
Deca imaju druge opcije u životu ne samo da igraju fudbal.
Nije to samo u srbiji nego u celom svetu. Smanjenje lige nije rešenje nego da se unapredi infrastruktura i za 5-10 godina bit će i igrača. I ovo pravilo da mlađi igrači moraju da igraju će promeniti to ali treba vreme. Pustite te priče da su uvek partizan i zvezda krivi za sve. Krivi su oni oko vas koji su kriminalci i niko im ništa ne može. Ti ko onaj nevolja ili kako ga već zovu a svaki klub ima po par takvih i ćuti se o tome. Maltretiraju mlade igrače i teraju ih iz srpskog fudbala. Pustite više partizan i zvezdu jer da nije njih srpski fudbal bi odavno umro. I to je istina. Navijače treba isterati iz klubova pa će biti i igrača. Pozdrav

KoRn

pre 3 godine

Zvezda je odlicno igrala Evropu izgublia je samo jednu utakmicu.Ispala je od Milana a da nije izgubila u obe utakmice igrala sa igracem manje,dva penala.Tako da ne znam šta nije jasno?
(KoRn, 6. april 2021 13:45)

A pre toga ispala od Omonije. Odigrala je nereseno sa Milanom, ipak je to napredak u odnosu na 9 komada od Totenhema ili 10 od PSG. I sta je problem sa penalima, koji su realno dosudjeni, kao i kartoni, sve je to deo igre i pravila. Jedina greska sudije je sto nije dozvolio da mezimica izvede korner na kraju nadoknade iz kog bi pobedila.
(Zvezdaska javnost, 06. april 2021 16:38)
Alo decko mi smo prezimili u Evropi vas je neka Šarlroa izbacila.Trenutno je jedanaesta u Belgijskoj ligi hahahahahaahahh.I vi se nešto javljate.Zvezda bi ih demolirala sa pola snage.Alo bre bruke jedne Šarlroa.

Objavite komentar da neko nesto nauci

pre 3 godine

Tipična demagogija i zamena teza,opet, tipičlnog navijača Zvezde.Na pitanje koliko su dva i dva - odgovara da je tri plus tri šest! Ma ko o tome priča??? Reč je o tome da ste "toliko jaki" da ni bod ne gubite, jaki sve do derbija naravno; "toliko jaki" da nema kiksa,nema neizvesnosti na vašim utakmicama,nema varnica,nema ošttre igre protivnika,poljupci protivničkih trenera nakon utakmica, penali na 0:0... i sve tako dok ne dođe derbi! E onda ni šut u okvir gola, mišja rupa, onda sudije nude spas golovima iz golauta, imaginarnim golovima gde lopta ne pređe celim obimom... Naravno, pogađa ovakav teskt, ovakvo javno razmišljanje jednog ex-zvezdaša. Još više bi trebalo da sve zvezdaše pogađa da mediji polako počinju da pišu otvoreno o onome što Zvezda radi, to do sada nisu radili ili nisu smeli. Uskoro će se pisati o zabrani "rastrčavanja" protivnicima Zvezde, o penalima na 0:0, o prijateljsko-revijalnim utakmicama,... tako da i tri Barija neće biti dovoljan alibi!
(resistance, 06. april 2021 14:15)

Verovatno da ima istine u tvom obrazlozenju ali sad pitam ja tebe da li je normalno da Partizam ima 17 pobeda vezanih,kako tu ne postavis pitanje da li je nesto namesteno,da li se igraci sklanjaju,da li se penali sviraju,da li prsti od borbe ili sta se desava? Zvezda iza sebe ima rezultate u Evropi i to vrhunske za nase uslove u kontinuitetu za razliku od Partizana koji se u Evropi raspao blago receno,a u ligi ne moze da izgubi isto kao ta Zvezda koja u svoju odbranu ima rezultate u Evropi i s pravom moze da se ocekuje od nje da dominira u domacem prvenstvu.

attea

pre 3 godine

Pobedis 17 za redom, a nisi povećao prednost od 9 bodova, a taj drugi tim ispao iz evrope u sezoni kupanja, moze to i tako da se gleda
(Dzoni, 06. april 2021 11:41)

Od Omonije?
(Vojke, 06. april 2021 11:50

Da, verovatno je mislio na kupanje u februaru. Na tzv, zimsku sezonu kupanja.

Sabre

pre 3 godine

Ali momenat gde i zvezdasi i napacene zebrice isto tumace ovu izjavu, kao da je protiv Zvezde?! Covek samo kaze da su oba kluba prejaka za ostatak lige, sto i jeste tacno.

Najjaci ali najjaci momenat je kada ovde grobosi dodju da se loze posto je "nerealno" da njihov mrtvi kupanje-u-Aprilu tim ne moze da stigne Zvezdu. Posto, jelte, sasvim je legitimno da oni budu nepobedivi 17 meceva za redom ali je problem kada tim koji ni Milan nije nadigrao niti pobedio to isto uradi. Mozak grobara.. unikatan fenomen u univerzumu..

BORac

pre 3 godine

Све је подређено једном клубу и то је суштина. Задњих пар месеци све изјаве иду у прилог томе. Да све буде још бизарније углавном су то изјаве бивших звездиних играча. Никоме се не свиђа ово тренутно стање.

Што се тиче лиге, слажем се да треба што мање клубова, 10-12 је сасвим довољно. Такође и да се донесе неки стандард када је питању инфраструктура, стање терена итд.

Max Von Sidow

pre 3 godine

(resistance, 06. april 2021 14:15)

Vrlo lepo i jasno napisano, potpisujem. Kao da se dimna zavesa malo razilazi nad našim prvenstvom.
Hvala redakciji na istinitom novinarstvu.

realno

pre 3 godine

Sta je tu cudno.Superliga je jako slabo takmicenje tako da iole bolji timovi u odnosu na ostatak lige,lagano dobijaju.U Zvezdinim slucaju UEFA takmicenja u kontinuitetu ,govore o snazi kluba i tima.

Naša posla...

pre 3 godine

Više je apsurdno je da neko nakon 17 pobeda za redom nije uvećao prednost ni za bod...



Sve u svemu, vremenska prognoza za sutra,
+12 u Beogradu u 20.00h

keruzzi

pre 3 godine

Sve je u pravu , iz BG maximum tri ekipe(kakav crni Rad, Voždovac i ostala boranija).FK Vojvodina, Spartak,TSC ,Niš, Kruševac, Kragujevac,Novi Pazar,Užice, Milanovac...Ovo su klubovi koji imaju kakve takve uslove,plus publika kad se vrati , iz unutrašnjosti su svi gde ljudi čekaju zvezdu i partizan da napune stadione.Ima tu još gradova koji bi mogli da se takmiče kao što su Čačak, Jagodina, Šabac.U Hrvatskoj klub koji nema uslove ne može da igra njihov najveći rang, bez obzira da li je to ostvario na terenu.Ali, dok su u fudbalu kod nas prisutni kadrovi iz doba Miljana, bata Mora, Bjeković i družina, nema nama leva.Svi su nas prestigli .

Som Tojer

pre 3 godine

Za Zvezdu je normalno da nema od koga izgubiti. Uostalom, ni Milan sa igračem više i penalom u obe utakmice nije mogao pobediti, pa kako da pobedi Radnik, Mladost, Radnički, Indjija.. ali je čudno da Zvezda posle 17 vezanih pobeda nije povećala prednost nad drugoplasiranim timom, koji u Evropi ispada od 13. ekipe u Belgiji, a amatere iz nekih zemalja izbacuje iskljucivo zahvaljujući penalu u produzetku (Sfintul i RFS valjda se tako zovu).
(Spale, 06. april 2021 14:04)

Ne samo da Milan nije ni jednom pobedio nego nije dao ni jedan gol iz igre... dva iz penala i jedan autogol...

Штилцована катаболцна

pre 3 godine

Decko ko si ti ?
(Немања, 6. april 2021 12:22)

Бивши фудбалер Црвене Звезде...

Stanoje Šarloatan od Šamroka

pre 3 godine

(Stanoje Šarloatan od Šamroka, 6. april 2021 13:09) aka (Objavite komentar da neko nesto nauci, 6. april 2021 14:27)
Eto, čak ni nick ne može biti konstantan.

Pravdati tobožu domicaju uspesima u Evropi je krajnje subjektivno i nije merodavno to zna svako ko je bar jednom šutnuo
loptu.
(resistance, 6. april 2021 16:29)

Čvoroviću, špijuni su među nama hahahaha, nemoj ovde da se zaustaviš, pripiši mi još nečiji komentar.

Nego, vidim da više ne pominješ odnos u derbijima. Iskreno ne bih ni ja da me neko tako poklopi sa podatkom o jednoj pobedi u 9 prvenstvenih derbija u poslednje 4 godine. Nemamo mi ni puno pobeda, samo 2, ali 2 je veće od 1 još uvek.

Ipak, najsmešniji je ovaj deo gde pominješ da samo neko ko nije šutnuo loptu može Evropom da pravda titule. Pa to je upravo uradio Šamroje 2011. kad je posle kupa izjavio:

"Mi igramo Ligu šampiona, Ligu Evrope, oni se stalno žale, a onda ni u Evropi ne igraju kako treba."

Dakle, upravo si prozvao Stanoja da nikad loptu šutnuo nije. Ja ne bih išao tako daleko, ipak je čovek bio fudbaler, doduše prosečan, baš kao što je i trener.

Bane

pre 3 godine

Čekaj, sad si se setio? Zvezda i Partizan osvajaju od 1989. sa jednim izuzetkom Obilića 1998. godine, dakle 32 godine za redom, gde se Vojvodina možda dva ili tri puta umešala, i to je sve od našeg fudbala. Ma jok, dobro je.

Miljan

pre 3 godine

Tačno je sve što je rekao. Moraju se klubovi privatizovati, smanjiti broj učesnika na 10, dozvoliti veći broj stranaca i zabraniti mladima da barem pre 21 godine napuste klub. Zabraniti klubovima bez infrastrukture da igraju superligu. Stigli smo do nivoa da su naši klubovi, izuzev Zvezde i Partizana, mnogo slabiji od Bugarskih, Hrvatskih pa čak i Slovenačkih klubova. Udjite na tim HNK Gorice ili Tsarskog sela iz Bugarske, pogledajte sastav i poredite ga sa Radničkim ili Spartakom - naši ne bi imali skoro nikakve šanse.

Bruka sjajno rešenje

pre 3 godine

Treba stvoriti dve Prve lige, u jednoj su Crvena zvezda petokraka i FK sekcija JSD Partizana.
I oni igraju 30 ligaških utakmica između sebe u sezoni na sveopštu radost našeg sjajnog naroda.
U paralelnoj diviziji Prve lige igra 12 klubova između sebe normalno, npr. kao u Danskoj - trokružno.
I kad se lige završe, prvaci liga igraju, na neutralnom terenu, uz suđenje japanskih i korejskih sudija, finalni meč za titulu šampiona Srbije.

Рајко Четник, ушати је био наш

pre 3 godine

НАШ ЖИВОТ ЈЕ АПСУРД А ФУДБАЛ ЈЕ САМО ДЕО ТЕ ИГРАНКЕ.

sumljivo lice

pre 3 godine

I ja sam kao i Ivan zvezdaš od detinjstva i znam koliko je dobar i pošten čovek.Ovde se ne radi o Zvezdi ili Partizanu nego o našem fudbalu.
Svako normalan će se zabrinuti ali nije to od juče.

Rocky

pre 3 godine

Svaka mu je na mestu. Čovek je objasnio i rekao ono što je svima koji prate fudbal jasno.

Liga je očajna, polu-privatna... i dok se to ne promeni tavorice i liga i svi klubovi. Iluzija je da ovo odgovara CZ ili P.

nebitan srbin

pre 3 godine

hm hm meni samo nije jasno sta je on to rekao a da je to nesto novo poslednjih 30 godina.kome on soli pamet. decko ti si u stvari izmislio rupu na saksiji.jedan igrac koji je trenutno krem de la krem u svetu sutanja lopte a da je srbin javno kaze da nece da igra za reprezentaciju a da je za to kriv savez. najveci apsurd je u tome sto tog igraca nije prepoznao srpski savez nego slovacki tim koji je poljana naspram srpskih timova.pozivan je u mladje selekcije tek kada je to bilo neminovno jer je poceo na telviziji da bode oci.nemamo mi fudbalske autoritete koji ce da besplatno nekoga predloze.

Pedja2206

pre 3 godine

Svaka mu je na mestu. Prva liga Rusije, države sa blizu 200 miliona stanovnika ima 16 klubova, mi 20. Još možeš i da kupiš mesto u prvoj ligi. Pa gde to ima? Umesto da liga ima 12 ili 10 timova i da uvek imamo kvalitetne utakmice kao Švajcarska, Hrvatska, Austrija, Škotska mi ovako radimo jer nekome to odgovara.

peca

pre 3 godine

prva liga sa 10 timova dva ispadaju dva u baraz cetvorostruki sistem igranja i obavezno druga liga sa maksimalno 12 timova gde ce dva uci u prvu a dva u baraz za ulazak,to bi sigurno dovelo do zanimljivijeg i kvalitetnijeg takmicenja.

misa87

pre 3 godine

Hrvati kada su smanjili ligu na 10,povećao im se kvalitet lige(mada se i njihova liga jezivo namešta)....i naravno kad bi zvezda i partizan imali neke prave utakmice a ne prijateljske cele godine igrali bi bolje i evropu....

Tanasko

pre 3 godine

Da ne bi bila Bg tramvaj liga, bolje 14 klubova u ligi kao Bugari. Pa posle prvih 6 klubova u plej of da igraju dvokruzno, a drugih 8 u plej aut.

dubrovnik

pre 3 godine

liga nema kvalitet za više od 10ak klubova i to je to. igra se četverokružno pa će biti i više derbija a ne da se ide po selima igrati sa klubovima koji skinu gaće čim autobus krene iz Beograda.

Aragorn

pre 3 godine

Da bude jasno, naša liga ne sme da ima više od 12 timova, da bi tu bilo kvaliteta. Ovako se sve šo ne ode u Partizan i Crvenu Zv razvodni.

Nikola

pre 3 godine

U pravu je covek. Postalo je besmisleno. Vise ih iscrpi put, nego sama utakmica. Mora ponekad da se izgubi, da bi se uvidele greske, poboljsala taktika itd. Ovako bolje da se odigra samo derbi i odluci pobednik.
Podseca na vaterpolo od pre 15tak godina kad Partizan nije igrao kup, nego je cekao u finalu pobednika (mislim da je bila Zvezda) i omlatio je sa 7-8 razlike.

Roki

pre 3 godine

Šteta je što verovatno najbolji i najrealisticniji opis našeg fudbala 90 posto ljudi ne može da obradi u glavi. Nego samo Partizan, Zvezda, vi nama ukrali, mi vama poklonili..

nesposobnjakovići iz FSS

pre 3 godine

Pa pre neki dan UEFA objavila spisak najnezanimljivijih liga, gde je ubedljivo najveća razlika između vodećih timova i ostatka lige. Naravno da smo tu na vrhu liste, ali zato nam liga broji 20 klubova. Neka razmisle o proširenju na 24 tima, ko Čempionšip. Pa nek svako selo igra Ping Pong ligu. Imamo suviše kvalitetnih klubova, a Superliga broji tako malo klubova.

Duke

pre 3 godine

Svaki put kad se pomene jedan ili oba najveca srpska kluba, krece rasprava ko je bolji, ko namesta, kome su sudije naklonjene itd. Problem je u tome sto se srpski "fudbal", kao i svaka rasprava o istom, svodi samo na dva kluba, i to je to! U ovoj drzavi niko drugi ne postoji, i to je jako tuzno. Ovde nije rec o tome ko namesta vise i kome su sudije naklonjenije, nego koliko je poremecen ceo sistem gde "drugoplasirani" klub, posle 17 uzastopnih pobeda, ne moze da se primakne "prvoplasiranom" klubu ni jedan bod. Sistem je takav, da OBA kluba isto rade, OBA kluba prolaze svaku utakmicu ili sa neverovatnom lakocom, ili uz pomoc sudije. I nema normalnih utakmica u prvenstvu gde bi dva najjaca kluba, kao i ostatak lige unapredio i poboljsao svoj kvalitet. Sve odredjuje politika i novac, i talenat i trud mladih igraca nece nikad biti iznad toga. Zato ce nas fudbal pasti jos nize, dokle god se ovakav sistem ne iskoreni. A sve sto vredi, ili ode u dva najjaca kluba, pa preko, ili odmah preko za smesne pare. Tuga...

e, da...

pre 3 godine

12 klubova, 1 ispada direkt...a, na kraju sezone, 7.-11. igraju plej aut sa 2.- 6. iz druge lige, pa da vidite kako bi se "tukli" za svaki bod...kao kod Italijana...