Košarka 109

Petak, 02.04.2021.

11:05

Lojd odbio da napusti Zvezdu

Košarkaš Crvene zvezde Džordan Lojd odbio je ponudu Makabija iz Tel Aviva.

Lojd odbio da napusti Zvezdu IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

109 Komentari

Sortiraj po:

OMG??!!

pre 3 godine

Cinjenicr, Lazic 500k, O brajant 800k, Lojd 1m? Volden 900k? Da li ti covece znas uopste plate u Evropskoj kosarci? Pa Lorenco Braun ima 500k dolars, Beron 400k, ljudi koji igraju u vrhunskim klubovima sa mnogo vecim budzetom od Zvezde. Te pare koje pominjes u Evropi imaju igraci sa debelim EL iskustvom poput Hajnca, Caca, Pritezisa...superstarovi poput Sveda, Mirotica, Ljulja imaju 1.5-3m po sezoni. I to je to..
(Gossa placa Zeljko, 2. april 2021 18:34)

Znaci beron je iz CZ otisao u vrhunski klub sa neuporedivo vecim budzetom da bi igrao za iste ili manje pare nego u CZ ????
Ako su po tebi ti vrhunski klubovi sa mnogo vecim budzetom placali igrace poput berona 400.000 na cega su onda trosili 25-30 ili 40 miliona budzeta ??

Mozda cistacice imaju 200-300.000 ??
Imas jednog ili 2 superstara u timu i za njih das 1-1,5 miliona i to su 2-3 miliona a svi ostali prosek 400-500 hiljada ili malo manje i svi ostali troskovi i tu si do 10-12 milki koliko ima i CZ a na sta trose vrhunski klubovi po tebi onda 25-30 milki ???

Oki

pre 3 godine

Ako su ludi ovi iz uprave da ga prodaju onda je to sramota. Najbolji stranac ikada u Zvezdi,samo mu treba pridodati extra pleja i top centra i da gazi Zvezda

Алекса

pre 3 godine

Sto ne bi? Uzima lepe parice, ima nula rezultata, tim je najgori u Evropi, niko nista ni ne ocekuje od njega. Uzivanje.
(Stevica Kurcubic, 2. april 2021 14:57)

Курчубићу пустили те на слободу? Амнестија или?

Најгори тим у Европи је негде из Луксенбурга, Велса или Енглеске. Чак ни ви са борбом за опстанак у АБА нисте ни близу да будете најгори у Европи...али разумем те, ако гледаш само Звезду, само Звезду и видиш.

Gossa placa Zeljko

pre 3 godine

Cinjenicr, Lazic 500k, O brajant 800k, Lojd 1m? Volden 900k? Da li ti covece znas uopste plate u Evropskoj kosarci? Pa Lorenco Braun ima 500k dolars, Beron 400k, ljudi koji igraju u vrhunskim klubovima sa mnogo vecim budzetom od Zvezde. Te pare koje pominjes u Evropi imaju igraci sa debelim EL iskustvom poput Hajnca, Caca, Pritezisa...superstarovi poput Sveda, Mirotica, Ljulja imaju 1.5-3m po sezoni. I to je to..

And Justice For All

pre 3 godine

Opusteno bunkerasi, bitno da Milosavljevic koga ste toliko cekali potpisa za Megu a ne za voljenu mu INSTALACIJU !
(KK instalacija, 02. april 2021 16:55)

Kakav si ti Bog humora.

gg5+

pre 3 godine

Razmisljanje prosecnog grobara...

Što bi isao tamo za duplo manje para?
(dghfr, 2. april 2021 11:04)

Razmišljanje normalnog poznavaoca sporta i nekoga sa zdravim razumom - Makabi je u košarci za Zvezdu isto što Zvezda za Makabi u fudbalu pa zašto ostati u CZ ako ti Makabi nudi tolike pare ako već nisi bar približno toliko plaćen + možeš da se ispucavaš pored Hola, Nokoa i ostalih pokluigrača koliko hoćeš (pored Wilbekina + još 7 amera i Bendera i Žižića ne možeš šutnuti 10+ puta) pa da posle još jače statistike na kraju godine dobiješ i veću ponudu jer sigurno ima timova koji bi i sledeće sezone platili Lojda minimum ovih 650k koliko nudi Makabi tako da mu cena može samo rasti ako dobro odigra ABA plejof.

Sloba

pre 3 godine

Lojd je bio Nba šampion sa Torontom, glavni igrač Valensije prošle sezone u kojoj je imao 700.000e i nudili su mu novi i poboljšani ugovor i on to nije prihvatio i potpisao je za Zvezdu. Valensija je bolji klub od Zvezde, plus život u Spaniji i ostale prednosti. Suma sumarum da bi prihvatio Zvezdinu ponudu ona je morala biti(zbog svih razloga koje sam naveo)znatno veća od tih 700.000e što je Zvezda i ponudila. Dakle Lojd igra za preko 1 mil e u Zvezdi i zašto bi sada otišao da igra za duplo manje pare u Makabi? Ne da pretpacujete igrace već to nije normalno. Volden ima 3 puta više nego u Partizanu što je 900.000, O'Brajant 800.000, Nkoko 800.000, Lazić 500.000. Treba da vas je sramota sve. Budžet do neba, a igra i rezultati sramotni. Imate veći budžet od pola evroligasa i to zvanično od Valensije, Baskonije, Panatanaikosa,Zalgirisa, Asvela, Albe i Bajerna. Bruka jedne!
(Cinjenice, 02. april 2021 14:51)

Dečko ti nedeljama barataš sa nebulozama i pišeš gluposti. Bez ikakvog argumenta. Dao sam ti i zvanični podatak sa sajta EL koliki je budžet Zvezde.
Nando Decolo je u CSKA igrao za 700 hiljada po sezoni a sada je u Feneru za 600. Lako proverljivo. Ti misliš da se neko tako lako ratbacuje sa novcem. Svakom dobrom ameru je puna kapa da od septembra do 1 Jula zaradi 500 - 600 hiljada evra. Higins u Bayernu igra 400 hiljada evra. Svi igrači imaju besplatan stan, neko i auto na raspolaganju čak i ishranu

Sabre

pre 3 godine

Dugo znamo se...A u tom nekom periodu niste bili ni rekreativci, uspjeli ste da ugasite klub pa sada i ne postojite nego FMP nosi ime Zvezda, kako rece gazda, niko FMP-u ne moze da zabrani kako se zove.

Bolje je za tebe da ne pricamo na ovu temu.
(jugguja, 2. april 2021 14:41)

Naravno da je bolje, slazem se. Svaki put kada se upustim u diskusiju sa vama, preti mi aneurizma od kolicine gluposti i zlobe kojoj budem izlozen.

Čiki

pre 3 godine

Ovde caruju poznavaoci finansija Zvezde. Sve znaju iz prve ruke. Znaju ko koliko prima. Druže se sa Lojdom i on im rekao koliki ugovor ima. Znaju i koliko ko nudi.

turista

pre 3 godine

Lojd ima potpisan rastući ugovor sa Zvezdom. Ukoliko slučajno ostane 40% su veća primanja sčedeće sezone.
Takodje ugovor, sada već može se reći tradicionalno stranci ne plaćaju porez

slaviša šmigič

pre 3 godine

Nema brige za Džordan Lojda ubrzo če doči ponuda koja je viša od ove Makabija Dečko je klasa plus vidi se da je počeo i odlično da igra odbranu što u samom početku nije bio slučaj sad baš vidim kad gleda kolko se biri lazič i ostali i Lojd je počeo da grabi u odbrani.lojd može igrati i plaja i dvojku teško ga je sačuvati ima odličan ulaz i odličan šut i zato ga je izuzetno teško sačuvati.

Needukovan

pre 3 godine

Zasto bi igrao za manje kad u Železniku zarađuje okruglo milionče.
(napredna sekta, 2. april 2021 11:10)

I to dnevno.
(Sabre, 02. april 2021 11:33)

Na sat druze, po satu je placen toliko
(Davle, 2. april 2021 11:54)

Sta na sat na minut
(Konstatacija, 2. april 2021 12:44)

Nije valjda da treba da broji do 60 da bi zaradio milion??? Ne verujem, previse je to, ja mislim da je to na sekund ili svaki put kad trepne..

jugguja

pre 3 godine

Nece ona nidje!!! Top17! Vazno je ucestvovati.
(NR, 2. april 2021 13:10)

A ni top 7 ne bezi. Vazno je ucestevovati, indeed. Neko sa najboljim svetskim klubovima kompetitivno (devet poraza na jednu loptu) , neko u ABI rekreativno.
(Sabre, 2. april 2021 14:21)

Dugo znamo se...A u tom nekom periodu niste bili ni rekreativci, uspjeli ste da ugasite klub pa sada i ne postojite nego FMP nosi ime Zvezda, kako rece gazda, niko FMP-u ne moze da zabrani kako se zove.

Bolje je za tebe da ne pricamo na ovu temu.

Cinjenice

pre 3 godine

Lojd je bio Nba šampion sa Torontom, glavni igrač Valensije prošle sezone u kojoj je imao 700.000e i nudili su mu novi i poboljšani ugovor i on to nije prihvatio i potpisao je za Zvezdu. Valensija je bolji klub od Zvezde, plus život u Spaniji i ostale prednosti. Suma sumarum da bi prihvatio Zvezdinu ponudu ona je morala biti(zbog svih razloga koje sam naveo)znatno veća od tih 700.000e što je Zvezda i ponudila. Dakle Lojd igra za preko 1 mil e u Zvezdi i zašto bi sada otišao da igra za duplo manje pare u Makabi? Ne da pretpacujete igrace već to nije normalno. Volden ima 3 puta više nego u Partizanu što je 900.000, O'Brajant 800.000, Nkoko 800.000, Lazić 500.000. Treba da vas je sramota sve. Budžet do neba, a igra i rezultati sramotni. Imate veći budžet od pola evroligasa i to zvanično od Valensije, Baskonije, Panatanaikosa,Zalgirisa, Asvela, Albe i Bajerna. Bruka jedne!

JSD PFC

pre 3 godine

(detektiv kokni kol, 2. april 2021 13:53)

To je već replika, obrazložena. Ima nekih navoda s kojima se ne slažem u potpunosti ali, ne bi ni bilo interesantno da svi mislimo isto, zar ne?
Npr, KM Mekintajer je došao iz Olimpije, relativno mali klub, Reding je bio tek izašao iz teške povrede, nije se snašao, Kodija i Gordića nismo mogli plaćati itd.

Svrha mog pisanja nije da poništim tvoje navode jer je, kao i uvek, istina negde na sredini. Pozdrav.

ValterNBG

pre 3 godine

Ma bezi bre kakav Izrael.Em je u Spaniji toplije,lepse,em nema pritiska publike koja ce u Izraelu biti pustena,a ni pare nisu neke.Elem,kakav je to jadan tim koji mi redovno deremo? Podsecaju me na nekog,hmmm, dobro,nebitno.Real je njegova destinacija za verovatno malo vise parica.

Savo iz Kikinde

pre 3 godine

Nije odbio da napusti Zvezdu, nego je (za sada) odbio ponudu Makabija da na leto kada mu sa Zvezdom istekne ugovor pređe kod njih. Lojd sigurno neće ostati u Zvezdi i sledeće godine, kao što nije ni jedan stranac do sada posle uspešne sezone, već će otići negde da naplati svoje igre. Mi ćemo opet kao i do sada gledati da dovedemo nekog ko je željan afirmacije a spreman da igra za platu koju možemo da mu ponudimo a niža je od one koju plaća većina klubova na ovom nivou.
(Savo iz Kikinde, 02. april 2021 11:55)

Odbio je!
Doveli ste ga da igra F4.
Sada ga plaćate da osvoji KLS.
Hoćete da ga se rešite, a on neće.
(punimlimemke, 2. april 2021 12:38)

Znači Makabi je hteo da ga dovede već sada i plati 650 hiljada da igra za njih do kraja sezone u izuzetno neizvesnom izraelskom prvenstvu koje iako ne osvoje igraju EL zbog licence? A on ih je odbio jer verovatno u Zvezdi ima više od toga za preostala dve meseca sezone. U prevodu, kod nas ima ugovor na 4 miliona godišnje kad se preračuna. Uz ovakvu logiku nije ni čudo što verujete u bajke da je Ostoja stvarni predsednik KK i da vam je on vratio dugove i doveo Trinkijerija.

Anonimus

pre 3 godine

Imam trip da ovo jedan iskompleksiran navijacic igokee pise pola komentara, kao copy-paste radi HAHAHAJHAHHAH
Brini se ti druze da vi ne ispadnete iz lige a ne za Lojdovu platu

slaviša šmigič

pre 3 godine

Lojd je zver od igrača sve od milke po godini u evropi nema smislo njegov kvalitet je sigurno toliko velik da bi mogao biti zvezda u nekoj NBA ekipi a oni bi platili jedno 5 puta toliko.

Sabre

pre 3 godine

Nece ona nidje!!! Top17! Vazno je ucestvovati.
(NR, 2. april 2021 13:10)

A ni top 7 ne bezi. Vazno je ucestevovati, indeed. Neko sa najboljim svetskim klubovima kompetitivno (devet poraza na jednu loptu) , neko u ABI rekreativno.

detektiv kokni kol

pre 3 godine

@JSD PFC

Evo sa mnom možeš slobodno. Problem je što preteruje i vi i mi. Niko tu nije sirotinja za ove uslove. Budžeti nisu 10+ miliona nikome ali nisu ni razlike od 5 miliona. Partizan je po rečima vašeg predsednika poslednje 2-3 godine ima ozbiljan budžet, kao nikada u 10 godina. Sigurno nivo top 4 Evrokupa i donjeg doma Evrolige. Koliko je to u količinski, da li 7,8,9 miliona nije ni bitno. Imalo se i trošilo.

Volden je došao kao MVP Izraelske lige, nije drugoligaš ni anonimus. Tomas ponajboljka četvorka u Italiji, takođe bio na radaru mnogih u Evropi. Reding, Kodi Miler, Mekadu, Parahuski, Pejners sve su to poznati igrači sa dobrim CV-jem, finim ugovorima. Što ćete videti kad krenu Batovi i plaćanka. Ne zaboravi da su mnogi i višegodišnji, što znači da su rastući, a Partizan je i zadržao neke.

Pod neafirmisane možeš da ubrojiš samo Mozlija, Angolu, donekle Miku. U poređenju sa gore nabrojanima, ipak su manjina. A imate i domaće igrače najboljih godina poput Jaramaza, Zagorca i Dangubića, nisu oni baš neka jeftinoza. Kažem opet, sve će to na kraju sudovi prikazati, svima nama. Sve ostalo su nagađanja i abrovi sa interneta.

JSD PFC

pre 3 godine

Koliko od jedan do deset moraš da budeš b....a da bi tvrdio da KKP ima skuplji roster i plaćenije igrače? Došli iz Talijanskih drugoligaša, Poljske, neafirmisani koledž igrači, da ožive karijere itd. Zar je stvarno sve u spinu?
Neki su se i digli, otićiće u jače timove, ali, stvar treba posmatrati od momenta kada su došli, a ne kakvi su sada (Tomas, Mozli, Pejdž).

Ej Si Lo, Trinki i još poneki su mogli da lupaju cenu, ali ovi sada? Da li ima neki razuman Zvezdaš da mogu da kulturno razmenim mišljanja sa njim? Hvala unapred.

deki

pre 3 godine

Kao narod puni smo mrznje i zlobe, nigde u svetu nije aktuelnije "da komsiji crkne krava" kao kod nas. Lojd je strasan igrac i u Zvezdi trenutno igra za manje pare nego sto mu je Makabi ponudio ako je to uopste tacno i koliko je meni poznato prica se sa njim oko povecanja ugovora na 600 hiljada godisnje. Ovde se radi o necem drugom, u Zvezdi ima slobodu da radi sta hoce, kao juce sa forsiranjem trojki, u Makabiju bi ga trener zakucao na klupu i vise ne bi igrao ni minut. Treba da se ispucaju i Dorsi i Vilbekin i jos poneko. Znaci bolje je igrati u Zvezdi EL 25-30 minuta sa velikim sansama za osvajanjem ABA i sa neogranicenom slobodom nego desetak do petnaest minuta u Makabiju. I naravno Trinkijeri, posto se puno pominje ovde, nije nemoguce da u Bajernu prima manje nego u Partizanu ali Bajern igra EL, imaju veliki budzet koji ce posle ove sezone biti jos veci, dovodi koga hoce i posle ove sezone imace vecu platu nego sada. Prosto zar ne, odreknes se jedne godine vecih primanja pa im onda sve to naplatis

123

pre 3 godine

Onaj koji odbije vece pare da bi igrao za manje, uz to je Amer, je budala. Ili nije? Da li igra za manje pare, pitanje je sad? U sta covek pre moze da poveruje, onako da razmisli logicno?

MRZIM PROPAST

pre 3 godine

To je ljubav! Odrastao uz crveno beli dres, a sad ima priliku i da nastupa za voljeni klub s malog Kalemegdana i učini oca ponosnim. Nije lud da se proda za pare.

Mio

pre 3 godine

Gossa placa Zeljko, 02. april 2021 11:37
Nisi informisan. Pogledaj zavrsetak prvenstva Španiji,koje se igrali letos i njegove igre i reference...kao i informacije koje su objavljene...
Samo sto je rukovodstvo Valensije mnogo realnije.. za slicne pare su dobili mnogo korisnijeg igraca Kalinica koji ima malo losiju statistiku nego Lojd,ali dva puta veci doprinos svojoj ekipi!!!!
Podseti se malo!!!
Da li ti sam verujes da je dao svoje pare da se otkupi iz KKP????
Njegova cena je sada manja nego prosle godine!!!! Zašto????

Gossa placa Zeljko

pre 3 godine

Mio, mislim da mesas Lojda i Voldena. Za tvoju informaciju, Lojd je tek u toj zavrsnici spanskog prvenstva eksplodirao. Za tvoju informaciju, Lojd je potpisao predugovor sa Zvezdom pre te zavrsnice. Koje informacije ti imas da je on zaradjivao 750k eur u Valensiji? Gde to pise?

Mio

pre 3 godine

(Maca, 02. april 2021 12:19)
Momak, mnogo je smesno ovo sto pišeš!!!!)))) Ispada da je vaš gazda toliko šarmantan,da je neodoljiv...ili ima argument a mozda i dva.
$ i € u velikoj kolicini iz drzavne blagajne....
Zapamti Amerikanci.koji igraju u Srbiji, apsolutno su bez emocija.osim hrane i ženskih...

uplakani bunkeraš

pre 3 godine

Kad navijači FMP-a pričaju o ozbiljnosti nekog kluba i veličini. FMP zakucan za dno, Makabi velikan. Ono kad ne znaš jbg.
(Dejan Anđus vrhunski analitičar, 02. april 2021 12:24)

Ono kad si na raspustu pa ne znas sta se desava, jbg.
Tiha patnja, bes...a, vrišti od nemoći

racunovodja

pre 3 godine

Za sve ove pametnjakovice sto pitaju “zasto bi otisao za manje para”, i Trinkijeri je otisao u Bajern za znacajno gore uslove, tako da je sve moguce.

Džoni

pre 3 godine

Gde god da ode on nigde neće imati takvu slobodu i ulogu prve zvezde tima i prve opcije u napadu kao u Zvezdi. Otići će on na kraju sezone u neku top 5 ekipu EL za lepe pare, ali nigde neće moći da ostvaruje ovakve brojke kao u Zvezdi. Nećemo ga moći zadržati to je jasno kao dan.

Maca

pre 3 godine

Decko voli ovaj tim,voli momke i hoce da ostane. Voli kosarku i uziva. Pokazuje da nije sve u materijalnom i u pravu je. Svaka mu cas,kjudina je. Treba slediti primer ovog coveka,umesto sto neumesno komentarisete i sve vam se svodi na puki,bedni dinar! Obraz ne mozes da kupis,a lako ga je prodati. Ovaj decko to zna i COVEK JE! Svaka ti cast brate Dzordane,ti si pravi SRBIN!

limarska opservatorija

pre 3 godine

Kad navijači FMP-a pričaju o ozbiljnosti nekog kluba i veličini. FMP zakucan za dno, Makabi velikan. Ono kad ne znaš jbg.
(Dejan Anđus vrhunski analitičar

Kad navijac kluba koji se bori za opstanak u ABA ligi u konkurenciji Borca,Krke,Zadra od kojih je uzgred izgubio dodje na vest o EL i na vesti stalnog ucesnika iste da tumaci kosarku.Staces,komentari su svima dostupni...

punimlimemke

pre 3 godine

Nije odbio da napusti Zvezdu, nego je (za sada) odbio ponudu Makabija da na leto kada mu sa Zvezdom istekne ugovor pređe kod njih. Lojd sigurno neće ostati u Zvezdi i sledeće godine, kao što nije ni jedan stranac do sada posle uspešne sezone, već će otići negde da naplati svoje igre. Mi ćemo opet kao i do sada gledati da dovedemo nekog ko je željan afirmacije a spreman da igra za platu koju možemo da mu ponudimo a niža je od one koju plaća većina klubova na ovom nivou.
(Savo iz Kikinde, 02. april 2021 11:55)

Odbio je!
Doveli ste ga da igra F4.
Sada ga plaćate da osvoji KLS.
Hoćete da ga se rešite, a on neće.

Konstatacija

pre 3 godine

Zasto bi igrao za manje kad u Železniku zarađuje okruglo milionče.
(napredna sekta, 2. april 2021 11:10)

I to dnevno.
(Sabre, 02. april 2021 11:33)

Na sat druze, po satu je placen toliko
(Davle, 2. april 2021 11:54)

Sta na sat na minut

limarčići,dajte dulu pare

pre 3 godine

Koliko u stvari zarađuje nekolicina najplaćenijih u zvezdi?
(transparentnost na delu, 2. april 2021 12:14

malo manje nego Tomas i Mozli.
Mnogo manje nego Zagorac i Jaramaz.

Dr Mr

pre 3 godine

Čovek zaslužuje bolji tim od Makabija iako me u poslednje vreme nervira sa izgubljenim loptama. Ako mu neko iz top 5 evrolige ponudi nesto ide sigurno.
(metalstorm, 2. april 2021 11:39)

Zvezda je u svakom pogledu i vake sezone losiji klub i od Makabija i od Valensije iz koje je stigao. Tako da ti razmisljanje bas ne pije vodu.

glogu colcu

pre 3 godine

Razmisljanje prosecnog grobara...

Što bi isao tamo za duplo manje para?
(dghfr, 2. april 2021 11:04) # Link komentara

ili nekog jos bistrijeg Grobara: zasto ne predje u instituciju da igra kup Frane Lasica...

Dejan Anđus vrhunski analitičar

pre 3 godine

Kad navijači FMP-a pričaju o ozbiljnosti nekog kluba i veličini. FMP zakucan za dno, Makabi velikan. Ono kad ne znaš jbg.

gogy

pre 3 godine

I naravno istina je negde u sredini, kao i uvek, izmedju prepucavanja grobara i delija. Naravno nije ostao zato što je se vezao neraskidivo sa crveno-belima I naravno da ne zarađuje milion u Beogradu, kako grobari misle, pa mu je ovo manje.
Čovek je izrastao u jednog od najboljih igrača El i zna da tržišno trenutno može mnogo bolje da prodje. Neka proba zvezda da mu ponudi 650000 za sledeću sezonu pa će videti kako će proći...
Uopšte, jedan od većih mitova je da Američki košarkaši se nešto mnogo vezuju za Partizan ili Zvezdu kada igraju u Beogradu. Nemojte se zanositi...

Ljudožderač!

pre 3 godine

Otkud ponuda baš pred meč sa njima?!
Ne znam da li Zvezda može da uzme neku kintu ako ga proda, a ako može bez razmišljanja neka ide, u protivnom će se Radonjić propisno namučiti da obuzda šutera-divljaka u njemu!

transparentnost na delu

pre 3 godine

E, šta sam i ja doživeo. Izgleda da ponos prebogatog Izraela plaća manje od ponosa Srbije.
Svojevremeno, kada je KKP (državni projekat, kažu) igrao final four, da je Maccabi poslao ponude za svih 10 igrača oni bi za Izrael otišli auto stopom. Eto, toliko su imali velika primanja, u odnosu na ove.

Koliko u stvari zarađuje nekolicina najplaćenijih u zvezdi?

JSD PFC

pre 3 godine

Za sve ove pametnjakovice sto pitaju “zasto bi otisao za manje para”, i Trinkijeri je otisao u Bajern za znacajno gore uslove, tako da je sve moguce.
(racunovodja, 2. april 2021 12:04)

Nikada mi, misleći navijači Partizana, nismo tvrdili da je on otišao u Bayern za manje para. Naprotiv, otišao je za više para jer je uprava pokušala da mu obori platu, našta on nije pristao. Ne bih ni ja. Radio je odličan posao, imao rezultate i ja ga razumem.

Imao je 650.000 evra po sezoni (kažu neto) i to je bilo više nego što ima sada u Bayernu ali, za sledeću sezonu su mu ponudili znatno manje novca.
Tako da, istina, Trinkijeri je bio super skup trener, ne bežim od toga.

Dejan CZ

pre 3 godine

Makabi divlja ekipa koja je upropastila brdo igraca...Samo se setiti one ekipe sa Gaudlukom koji je u zenitu stigao iz Fenera,Soni Vinsom,Kvinsi Milerom,Cirbesom koji je tada bio jedan od dominantnih centrral EL ...i kako ih je Zvezda oducila od kosarke i nanela jedan od najtezih poraza u svojoj istoriji...Uspeli su sve igrace da upropaste...Lojd ako bude isao iz Zvezde to ce verovatno biti nazad u Spaniju jer je Real vec bio povezivan sa njim jedno vreme ali ne treba iskljuciti mogucnost i ostanka u Zvezdi ukoliko se obezbedi EL...Radonjic ce znati da poslozi ekipu kao sto je to radio u prethodnom mandatu a Lojdu kao nosiocu igre vise odgovara sigurno takva uloga i prilagodio bi se i za manji ponudjen iznos koji bi mu se vratio dvostruko ukoliko bi Zvezdin tim bio konkurentniji u EL.

...

pre 3 godine

Da bi ljudi shvatili ko koliko plaća - Lojd igra za 300k godišnje a Parahuski je u partizanu imao čak 700k evra godišnje i to se videlo zvanično zbog njegove tužbe. I Tegeltija i grobari su pre stalno ponavljali da neko kod njih dolazi za malo para zbog Evrolige a da ekipe u Evrokupu moraju 2-3 puta više da plate jer niko neće tamo da igra samo su zaboravili na te priče. Ne znam kako je moguće da postoje ljudi koji toliko nemaju srama kao grobari da oni nekome pričaju o parama i državi kad su se prodali kao niko da bi dobili toliko para i sponzora da ne mogu na dres da im stanu i sa svim tim se bore za opstanak! Ali bukvalno kako vas nije sramota sa sve SNS predsednikom da vi nekome reč kažete a kamoli prvaku Zvezdi?

Алекса

pre 3 godine

Slagali se vi ili ne on je plaćen vrlo dobro za naše uslove, možda jedan od najskupljih igrača koji je igrao na prostorima. Sličan primer je Džoni O Brajent. To je ta sezona "stezanja kaiša" zbog Korone.
(And Justice For All, 2. april 2021 11:32)

Никад ми неће бити јасно зашто вас брине наша финансијска конструкција?
Имате АПР можете да прегледате све приходе и расходе. Држава не може да буде спонзор, тај приход мора да се види посебно.

Приходи од спонзорстава се такође виде. Све се види ако умете да гледате.

Удружења сваке године подносе извештај, ако се извештај не слаже са подацима са рачуна, АПР одбије извештај као неисправан, и објави га у делу неисправни финансијски извештаји (као што су урадили са извештајем КК Остојиних дванаест свећа), а подносиоцу да рок за исправку извештаја.

Уместо да врачате 12/15/17/237 милиона евра буџета, погледајте АПР. Приходи, расходи, губитак, добитак....

Али на крају целе баладе...и да јесте 732 милиона евра годишње Звездин буџет, шта то вама заиста значи???

Nevera

pre 3 godine

Decko voli ovaj tim,voli momke i hoce da ostane. Voli kosarku i uziva. Pokazuje da nije sve u materijalnom i u pravu je. Svaka mu cas,kjudina je. Treba slediti primer ovog coveka,umesto sto neumesno komentarisete i sve vam se svodi na puki,bedni dinar! Obraz ne mozes da kupis,a lako ga je prodati. Ovaj decko to zna i COVEK JE! Svaka ti cast brate Dzordane,ti si pravi SRBIN!
(Maca, 2. april 2021 12:19)

Dal si realan? U kom li ti svetu zivis? Ceka trziste, ceka da vidi jos koju ponudu. Nece sigurno na prvu da skace.

Emanon

pre 3 godine

Ako svima vama svi ljudi na svetu razmišljaju samo o parama, onda se ne piše dobro ljudskom rodu. Da ne lupam,ne poznajem čoveka,ali mi deluje kao neko ko pošteno hoće da odradi svoj posao. Pored toga što je ubedljivo najbolji igrač ,svaku utakmicu igra sa puno želje,vidi se da mu je mnogo krivo kad god izgubimo,isto tako se baš raduje svakoj pobedi. Uvek hoće da doda,da ima malo bolje saigrače imao bi 6-7 asistencija u proseku. Povukao je i mlađe igrače da bolje rade svojim zalaganjem. Ako to deluje kao čovek koji bi sutra otišao,pre nego što ispoštuje svoj deo posla do kraja,onda ja mnogo grešim.

Toto-ko-tunjo

pre 3 godine

Da je neko drugi u pitanju, sve bi se zavrsilo romanticnom pricom o ljubavi. U fazonu neko je Lovernj, a neko... Mag? Ipak, u ovom slucaju ta mogucnost ne postoji. I pozdravljam takvo rezonsko razmisljanje, pa makar bilo forsirano i od onih koje upravo pomenuh. Lojd je sjajan igrac, vodja ove ekipe. On sigurno prima 500000 i za tu razliku, koju bi dobio, morao da menja klub, privikavanje i sve ostalo, a i ko zna da li bi tamo bio prva violina? Ne sporim, opet, i da mu je u medjuvremenu ponudjeno npr. jos 200000 da ostane. A ne smem ni da pomenem da je mozda coveku lepo u Zvezdi i da ne zeli da ide za neku razliku.

uplakani bunkeraš

pre 3 godine

Zasto bi igrao za manje kad u Železniku zarađuje okruglo milionče.
(napredna sekta, 2. april 2021 11:10)

"Kako sam proveo raspust" , evo tebi teme za pisanje, batali komentare

ekonomista

pre 3 godine

Sa osvojenim trećim mestom na listi strelaca Evrolige ove godine, dobiće 2 miliona od Reala.......treba im, a dokazao se, plus je u najboljim godinama

E

pre 3 godine

Pa bez veze naravno da je odbio ovu ponudu kad ce dobiti od Reala verovatno milion po sezoni, realno posle ove odlicne sezone u Zvezdi je to i zasluzio!!!!

And Justice For All

pre 3 godine

Razmisljanje prosecnog grobara...

Što bi isao tamo za duplo manje para?
(dghfr, 02. april 2021 11:04

A on sigurno kod vas igra za bonove za hranu i mesečnu za GSP ?
Dajte ljudi da se ne lažemo, i dok je igrao u Valensiji imao je reputaciju jednog od najboljih napadača u Evropi, ima 27 godina i nije imao težih povreda u karijeri, nije došao iz nekog manjeg kluba nego iz evroligaša iz Španije, nije imao potrebu da "oživljava" karijeru, formiran igrač i ubica na evropskom nivou.

Slagali se vi ili ne on je plaćen vrlo dobro za naše uslove, možda jedan od najskupljih igrača koji je igrao na prostorima. Sličan primer je Džoni O Brajent. To je ta sezona "stezanja kaiša" zbog Korone.

Brat

pre 3 godine

Razmisljanje prosecnog grobara...

Što bi isao tamo za duplo manje para?
(dghfr, 02. april 2021 11:04)

Onom ko ume, cifre i brojke su lako dostupne

Mio

pre 3 godine

Šta je tu čudno. Pa on sa 750 hiljada € ide u Zvezdu za 400hiljada kako kaze Vas gazda,i sto bi on sada isao na 650… kad je njegov cilj sto manje zaraditit)))))
Ili je istina malo drugačija. Nece čovek na manje... A to sta je Zvezda sa njim i ostalim rosterom plaćala ove godine,pokazuje rezultat, predposlednje mesto!!!!
Koliko je Voldenu skočila cena u odnosu na proslu godinu... On nigde vise ne moze dobiti nego sto je ukupno od Vas...

Davle

pre 3 godine

Zasto bi igrao za manje kad u Železniku zarađuje okruglo milionče.
(napredna sekta, 2. april 2021 11:10)

I to dnevno.
(Sabre, 02. april 2021 11:33)

Na sat druze, po satu je placen toliko

Gossa placa Zeljko

pre 3 godine

Mio, odakle ti izmisljotina da je Lojd imao 750k eur u Valensiji? Covek do pred kraj sezone nije bio ni u 5 u Valensiji, nisu ni hteli da mu ponude produzenje ugovora. Zvezda je tu uletela brzo i ponudila mu ugovor i on je pristao. To je jedina istina o Lojdu, a sad sto neko moze da izmislja cifre, to je vec druga stvar.

Savo iz Kikinde

pre 3 godine

Nije odbio da napusti Zvezdu, nego je (za sada) odbio ponudu Makabija da na leto kada mu sa Zvezdom istekne ugovor pređe kod njih. Lojd sigurno neće ostati u Zvezdi i sledeće godine, kao što nije ni jedan stranac do sada posle uspešne sezone, već će otići negde da naplati svoje igre. Mi ćemo opet kao i do sada gledati da dovedemo nekog ko je željan afirmacije a spreman da igra za platu koju možemo da mu ponudimo a niža je od one koju plaća većina klubova na ovom nivou.

Vlada

pre 3 godine

Mislim da ovaj momak mnogo više voli samu igru nego novac. Naravno, novac mnogo znači i treba da ga uzme ali mislim da bi trebalo da ostane još jednu sezonu ako bude navijača jer će eksplodirati i mnogo se bolje prodati posle. A samo igrama i slobodi i minutaži koju ima ovde , zasluženo, može podići svoju vrednost na tržištu.

matori2

pre 3 godine

Crni Makabi, nije mu dosta što se "usrećio " sa Cirbesom i Milerom nego hoće još.Zato su tu gde jesu , u kanalu EL bez obzira na lovu koju troše

metalstorm

pre 3 godine

Čovek zaslužuje bolji tim od Makabija iako me u poslednje vreme nervira sa izgubljenim loptama. Ako mu neko iz top 5 evrolige ponudi nesto ide sigurno.

Gossa placa Zeljko

pre 3 godine

Mio, odakle ti izmisljotina da je Lojd imao 750k eur u Valensiji? Covek do pred kraj sezone nije bio ni u 5 u Valensiji, nisu ni hteli da mu ponude produzenje ugovora. Zvezda je tu uletela brzo i ponudila mu ugovor i on je pristao. To je jedina istina o Lojdu, a sad sto neko moze da izmislja cifre, to je vec druga stvar.

Mio

pre 3 godine

Šta je tu čudno. Pa on sa 750 hiljada € ide u Zvezdu za 400hiljada kako kaze Vas gazda,i sto bi on sada isao na 650… kad je njegov cilj sto manje zaraditit)))))
Ili je istina malo drugačija. Nece čovek na manje... A to sta je Zvezda sa njim i ostalim rosterom plaćala ove godine,pokazuje rezultat, predposlednje mesto!!!!
Koliko je Voldenu skočila cena u odnosu na proslu godinu... On nigde vise ne moze dobiti nego sto je ukupno od Vas...

Savo iz Kikinde

pre 3 godine

Nije odbio da napusti Zvezdu, nego je (za sada) odbio ponudu Makabija da na leto kada mu sa Zvezdom istekne ugovor pređe kod njih. Lojd sigurno neće ostati u Zvezdi i sledeće godine, kao što nije ni jedan stranac do sada posle uspešne sezone, već će otići negde da naplati svoje igre. Mi ćemo opet kao i do sada gledati da dovedemo nekog ko je željan afirmacije a spreman da igra za platu koju možemo da mu ponudimo a niža je od one koju plaća većina klubova na ovom nivou.

Davle

pre 3 godine

Zasto bi igrao za manje kad u Železniku zarađuje okruglo milionče.
(napredna sekta, 2. april 2021 11:10)

I to dnevno.
(Sabre, 02. april 2021 11:33)

Na sat druze, po satu je placen toliko

Vlada

pre 3 godine

Mislim da ovaj momak mnogo više voli samu igru nego novac. Naravno, novac mnogo znači i treba da ga uzme ali mislim da bi trebalo da ostane još jednu sezonu ako bude navijača jer će eksplodirati i mnogo se bolje prodati posle. A samo igrama i slobodi i minutaži koju ima ovde , zasluženo, može podići svoju vrednost na tržištu.

metalstorm

pre 3 godine

Čovek zaslužuje bolji tim od Makabija iako me u poslednje vreme nervira sa izgubljenim loptama. Ako mu neko iz top 5 evrolige ponudi nesto ide sigurno.

And Justice For All

pre 3 godine

Razmisljanje prosecnog grobara...

Što bi isao tamo za duplo manje para?
(dghfr, 02. april 2021 11:04

A on sigurno kod vas igra za bonove za hranu i mesečnu za GSP ?
Dajte ljudi da se ne lažemo, i dok je igrao u Valensiji imao je reputaciju jednog od najboljih napadača u Evropi, ima 27 godina i nije imao težih povreda u karijeri, nije došao iz nekog manjeg kluba nego iz evroligaša iz Španije, nije imao potrebu da "oživljava" karijeru, formiran igrač i ubica na evropskom nivou.

Slagali se vi ili ne on je plaćen vrlo dobro za naše uslove, možda jedan od najskupljih igrača koji je igrao na prostorima. Sličan primer je Džoni O Brajent. To je ta sezona "stezanja kaiša" zbog Korone.

matori2

pre 3 godine

Crni Makabi, nije mu dosta što se "usrećio " sa Cirbesom i Milerom nego hoće još.Zato su tu gde jesu , u kanalu EL bez obzira na lovu koju troše

Sloba

pre 3 godine

Lojd je bio Nba šampion sa Torontom, glavni igrač Valensije prošle sezone u kojoj je imao 700.000e i nudili su mu novi i poboljšani ugovor i on to nije prihvatio i potpisao je za Zvezdu. Valensija je bolji klub od Zvezde, plus život u Spaniji i ostale prednosti. Suma sumarum da bi prihvatio Zvezdinu ponudu ona je morala biti(zbog svih razloga koje sam naveo)znatno veća od tih 700.000e što je Zvezda i ponudila. Dakle Lojd igra za preko 1 mil e u Zvezdi i zašto bi sada otišao da igra za duplo manje pare u Makabi? Ne da pretpacujete igrace već to nije normalno. Volden ima 3 puta više nego u Partizanu što je 900.000, O'Brajant 800.000, Nkoko 800.000, Lazić 500.000. Treba da vas je sramota sve. Budžet do neba, a igra i rezultati sramotni. Imate veći budžet od pola evroligasa i to zvanično od Valensije, Baskonije, Panatanaikosa,Zalgirisa, Asvela, Albe i Bajerna. Bruka jedne!
(Cinjenice, 02. april 2021 14:51)

Dečko ti nedeljama barataš sa nebulozama i pišeš gluposti. Bez ikakvog argumenta. Dao sam ti i zvanični podatak sa sajta EL koliki je budžet Zvezde.
Nando Decolo je u CSKA igrao za 700 hiljada po sezoni a sada je u Feneru za 600. Lako proverljivo. Ti misliš da se neko tako lako ratbacuje sa novcem. Svakom dobrom ameru je puna kapa da od septembra do 1 Jula zaradi 500 - 600 hiljada evra. Higins u Bayernu igra 400 hiljada evra. Svi igrači imaju besplatan stan, neko i auto na raspolaganju čak i ishranu

uplakani bunkeraš

pre 3 godine

Zasto bi igrao za manje kad u Železniku zarađuje okruglo milionče.
(napredna sekta, 2. april 2021 11:10)

"Kako sam proveo raspust" , evo tebi teme za pisanje, batali komentare

uplakani bunkeraš

pre 3 godine

Kad navijači FMP-a pričaju o ozbiljnosti nekog kluba i veličini. FMP zakucan za dno, Makabi velikan. Ono kad ne znaš jbg.
(Dejan Anđus vrhunski analitičar, 02. april 2021 12:24)

Ono kad si na raspustu pa ne znas sta se desava, jbg.
Tiha patnja, bes...a, vrišti od nemoći

Brat

pre 3 godine

Razmisljanje prosecnog grobara...

Što bi isao tamo za duplo manje para?
(dghfr, 02. april 2021 11:04)

Onom ko ume, cifre i brojke su lako dostupne

Savo iz Kikinde

pre 3 godine

Nije odbio da napusti Zvezdu, nego je (za sada) odbio ponudu Makabija da na leto kada mu sa Zvezdom istekne ugovor pređe kod njih. Lojd sigurno neće ostati u Zvezdi i sledeće godine, kao što nije ni jedan stranac do sada posle uspešne sezone, već će otići negde da naplati svoje igre. Mi ćemo opet kao i do sada gledati da dovedemo nekog ko je željan afirmacije a spreman da igra za platu koju možemo da mu ponudimo a niža je od one koju plaća većina klubova na ovom nivou.
(Savo iz Kikinde, 02. april 2021 11:55)

Odbio je!
Doveli ste ga da igra F4.
Sada ga plaćate da osvoji KLS.
Hoćete da ga se rešite, a on neće.
(punimlimemke, 2. april 2021 12:38)

Znači Makabi je hteo da ga dovede već sada i plati 650 hiljada da igra za njih do kraja sezone u izuzetno neizvesnom izraelskom prvenstvu koje iako ne osvoje igraju EL zbog licence? A on ih je odbio jer verovatno u Zvezdi ima više od toga za preostala dve meseca sezone. U prevodu, kod nas ima ugovor na 4 miliona godišnje kad se preračuna. Uz ovakvu logiku nije ni čudo što verujete u bajke da je Ostoja stvarni predsednik KK i da vam je on vratio dugove i doveo Trinkijerija.

Konstatacija

pre 3 godine

Zasto bi igrao za manje kad u Železniku zarađuje okruglo milionče.
(napredna sekta, 2. april 2021 11:10)

I to dnevno.
(Sabre, 02. april 2021 11:33)

Na sat druze, po satu je placen toliko
(Davle, 2. april 2021 11:54)

Sta na sat na minut

Nevera

pre 3 godine

Decko voli ovaj tim,voli momke i hoce da ostane. Voli kosarku i uziva. Pokazuje da nije sve u materijalnom i u pravu je. Svaka mu cas,kjudina je. Treba slediti primer ovog coveka,umesto sto neumesno komentarisete i sve vam se svodi na puki,bedni dinar! Obraz ne mozes da kupis,a lako ga je prodati. Ovaj decko to zna i COVEK JE! Svaka ti cast brate Dzordane,ti si pravi SRBIN!
(Maca, 2. april 2021 12:19)

Dal si realan? U kom li ti svetu zivis? Ceka trziste, ceka da vidi jos koju ponudu. Nece sigurno na prvu da skace.

limarska opservatorija

pre 3 godine

Kad navijači FMP-a pričaju o ozbiljnosti nekog kluba i veličini. FMP zakucan za dno, Makabi velikan. Ono kad ne znaš jbg.
(Dejan Anđus vrhunski analitičar

Kad navijac kluba koji se bori za opstanak u ABA ligi u konkurenciji Borca,Krke,Zadra od kojih je uzgred izgubio dodje na vest o EL i na vesti stalnog ucesnika iste da tumaci kosarku.Staces,komentari su svima dostupni...

Алекса

pre 3 godine

Slagali se vi ili ne on je plaćen vrlo dobro za naše uslove, možda jedan od najskupljih igrača koji je igrao na prostorima. Sličan primer je Džoni O Brajent. To je ta sezona "stezanja kaiša" zbog Korone.
(And Justice For All, 2. april 2021 11:32)

Никад ми неће бити јасно зашто вас брине наша финансијска конструкција?
Имате АПР можете да прегледате све приходе и расходе. Држава не може да буде спонзор, тај приход мора да се види посебно.

Приходи од спонзорстава се такође виде. Све се види ако умете да гледате.

Удружења сваке године подносе извештај, ако се извештај не слаже са подацима са рачуна, АПР одбије извештај као неисправан, и објави га у делу неисправни финансијски извештаји (као што су урадили са извештајем КК Остојиних дванаест свећа), а подносиоцу да рок за исправку извештаја.

Уместо да врачате 12/15/17/237 милиона евра буџета, погледајте АПР. Приходи, расходи, губитак, добитак....

Али на крају целе баладе...и да јесте 732 милиона евра годишње Звездин буџет, шта то вама заиста значи???

gogy

pre 3 godine

I naravno istina je negde u sredini, kao i uvek, izmedju prepucavanja grobara i delija. Naravno nije ostao zato što je se vezao neraskidivo sa crveno-belima I naravno da ne zarađuje milion u Beogradu, kako grobari misle, pa mu je ovo manje.
Čovek je izrastao u jednog od najboljih igrača El i zna da tržišno trenutno može mnogo bolje da prodje. Neka proba zvezda da mu ponudi 650000 za sledeću sezonu pa će videti kako će proći...
Uopšte, jedan od većih mitova je da Američki košarkaši se nešto mnogo vezuju za Partizan ili Zvezdu kada igraju u Beogradu. Nemojte se zanositi...

Čiki

pre 3 godine

Ovde caruju poznavaoci finansija Zvezde. Sve znaju iz prve ruke. Znaju ko koliko prima. Druže se sa Lojdom i on im rekao koliki ugovor ima. Znaju i koliko ko nudi.

Cinjenice

pre 3 godine

Lojd je bio Nba šampion sa Torontom, glavni igrač Valensije prošle sezone u kojoj je imao 700.000e i nudili su mu novi i poboljšani ugovor i on to nije prihvatio i potpisao je za Zvezdu. Valensija je bolji klub od Zvezde, plus život u Spaniji i ostale prednosti. Suma sumarum da bi prihvatio Zvezdinu ponudu ona je morala biti(zbog svih razloga koje sam naveo)znatno veća od tih 700.000e što je Zvezda i ponudila. Dakle Lojd igra za preko 1 mil e u Zvezdi i zašto bi sada otišao da igra za duplo manje pare u Makabi? Ne da pretpacujete igrace već to nije normalno. Volden ima 3 puta više nego u Partizanu što je 900.000, O'Brajant 800.000, Nkoko 800.000, Lazić 500.000. Treba da vas je sramota sve. Budžet do neba, a igra i rezultati sramotni. Imate veći budžet od pola evroligasa i to zvanično od Valensije, Baskonije, Panatanaikosa,Zalgirisa, Asvela, Albe i Bajerna. Bruka jedne!

racunovodja

pre 3 godine

Za sve ove pametnjakovice sto pitaju “zasto bi otisao za manje para”, i Trinkijeri je otisao u Bajern za znacajno gore uslove, tako da je sve moguce.

ekonomista

pre 3 godine

Sa osvojenim trećim mestom na listi strelaca Evrolige ove godine, dobiće 2 miliona od Reala.......treba im, a dokazao se, plus je u najboljim godinama

Sabre

pre 3 godine

Dugo znamo se...A u tom nekom periodu niste bili ni rekreativci, uspjeli ste da ugasite klub pa sada i ne postojite nego FMP nosi ime Zvezda, kako rece gazda, niko FMP-u ne moze da zabrani kako se zove.

Bolje je za tebe da ne pricamo na ovu temu.
(jugguja, 2. april 2021 14:41)

Naravno da je bolje, slazem se. Svaki put kada se upustim u diskusiju sa vama, preti mi aneurizma od kolicine gluposti i zlobe kojoj budem izlozen.

deki

pre 3 godine

Kao narod puni smo mrznje i zlobe, nigde u svetu nije aktuelnije "da komsiji crkne krava" kao kod nas. Lojd je strasan igrac i u Zvezdi trenutno igra za manje pare nego sto mu je Makabi ponudio ako je to uopste tacno i koliko je meni poznato prica se sa njim oko povecanja ugovora na 600 hiljada godisnje. Ovde se radi o necem drugom, u Zvezdi ima slobodu da radi sta hoce, kao juce sa forsiranjem trojki, u Makabiju bi ga trener zakucao na klupu i vise ne bi igrao ni minut. Treba da se ispucaju i Dorsi i Vilbekin i jos poneko. Znaci bolje je igrati u Zvezdi EL 25-30 minuta sa velikim sansama za osvajanjem ABA i sa neogranicenom slobodom nego desetak do petnaest minuta u Makabiju. I naravno Trinkijeri, posto se puno pominje ovde, nije nemoguce da u Bajernu prima manje nego u Partizanu ali Bajern igra EL, imaju veliki budzet koji ce posle ove sezone biti jos veci, dovodi koga hoce i posle ove sezone imace vecu platu nego sada. Prosto zar ne, odreknes se jedne godine vecih primanja pa im onda sve to naplatis

Džoni

pre 3 godine

Gde god da ode on nigde neće imati takvu slobodu i ulogu prve zvezde tima i prve opcije u napadu kao u Zvezdi. Otići će on na kraju sezone u neku top 5 ekipu EL za lepe pare, ali nigde neće moći da ostvaruje ovakve brojke kao u Zvezdi. Nećemo ga moći zadržati to je jasno kao dan.

punimlimemke

pre 3 godine

Nije odbio da napusti Zvezdu, nego je (za sada) odbio ponudu Makabija da na leto kada mu sa Zvezdom istekne ugovor pređe kod njih. Lojd sigurno neće ostati u Zvezdi i sledeće godine, kao što nije ni jedan stranac do sada posle uspešne sezone, već će otići negde da naplati svoje igre. Mi ćemo opet kao i do sada gledati da dovedemo nekog ko je željan afirmacije a spreman da igra za platu koju možemo da mu ponudimo a niža je od one koju plaća većina klubova na ovom nivou.
(Savo iz Kikinde, 02. april 2021 11:55)

Odbio je!
Doveli ste ga da igra F4.
Sada ga plaćate da osvoji KLS.
Hoćete da ga se rešite, a on neće.

Emanon

pre 3 godine

Ako svima vama svi ljudi na svetu razmišljaju samo o parama, onda se ne piše dobro ljudskom rodu. Da ne lupam,ne poznajem čoveka,ali mi deluje kao neko ko pošteno hoće da odradi svoj posao. Pored toga što je ubedljivo najbolji igrač ,svaku utakmicu igra sa puno želje,vidi se da mu je mnogo krivo kad god izgubimo,isto tako se baš raduje svakoj pobedi. Uvek hoće da doda,da ima malo bolje saigrače imao bi 6-7 asistencija u proseku. Povukao je i mlađe igrače da bolje rade svojim zalaganjem. Ako to deluje kao čovek koji bi sutra otišao,pre nego što ispoštuje svoj deo posla do kraja,onda ja mnogo grešim.

JSD PFC

pre 3 godine

Koliko od jedan do deset moraš da budeš b....a da bi tvrdio da KKP ima skuplji roster i plaćenije igrače? Došli iz Talijanskih drugoligaša, Poljske, neafirmisani koledž igrači, da ožive karijere itd. Zar je stvarno sve u spinu?
Neki su se i digli, otićiće u jače timove, ali, stvar treba posmatrati od momenta kada su došli, a ne kakvi su sada (Tomas, Mozli, Pejdž).

Ej Si Lo, Trinki i još poneki su mogli da lupaju cenu, ali ovi sada? Da li ima neki razuman Zvezdaš da mogu da kulturno razmenim mišljanja sa njim? Hvala unapred.

detektiv kokni kol

pre 3 godine

@JSD PFC

Evo sa mnom možeš slobodno. Problem je što preteruje i vi i mi. Niko tu nije sirotinja za ove uslove. Budžeti nisu 10+ miliona nikome ali nisu ni razlike od 5 miliona. Partizan je po rečima vašeg predsednika poslednje 2-3 godine ima ozbiljan budžet, kao nikada u 10 godina. Sigurno nivo top 4 Evrokupa i donjeg doma Evrolige. Koliko je to u količinski, da li 7,8,9 miliona nije ni bitno. Imalo se i trošilo.

Volden je došao kao MVP Izraelske lige, nije drugoligaš ni anonimus. Tomas ponajboljka četvorka u Italiji, takođe bio na radaru mnogih u Evropi. Reding, Kodi Miler, Mekadu, Parahuski, Pejners sve su to poznati igrači sa dobrim CV-jem, finim ugovorima. Što ćete videti kad krenu Batovi i plaćanka. Ne zaboravi da su mnogi i višegodišnji, što znači da su rastući, a Partizan je i zadržao neke.

Pod neafirmisane možeš da ubrojiš samo Mozlija, Angolu, donekle Miku. U poređenju sa gore nabrojanima, ipak su manjina. A imate i domaće igrače najboljih godina poput Jaramaza, Zagorca i Dangubića, nisu oni baš neka jeftinoza. Kažem opet, sve će to na kraju sudovi prikazati, svima nama. Sve ostalo su nagađanja i abrovi sa interneta.

Gossa placa Zeljko

pre 3 godine

Cinjenicr, Lazic 500k, O brajant 800k, Lojd 1m? Volden 900k? Da li ti covece znas uopste plate u Evropskoj kosarci? Pa Lorenco Braun ima 500k dolars, Beron 400k, ljudi koji igraju u vrhunskim klubovima sa mnogo vecim budzetom od Zvezde. Te pare koje pominjes u Evropi imaju igraci sa debelim EL iskustvom poput Hajnca, Caca, Pritezisa...superstarovi poput Sveda, Mirotica, Ljulja imaju 1.5-3m po sezoni. I to je to..

...

pre 3 godine

Da bi ljudi shvatili ko koliko plaća - Lojd igra za 300k godišnje a Parahuski je u partizanu imao čak 700k evra godišnje i to se videlo zvanično zbog njegove tužbe. I Tegeltija i grobari su pre stalno ponavljali da neko kod njih dolazi za malo para zbog Evrolige a da ekipe u Evrokupu moraju 2-3 puta više da plate jer niko neće tamo da igra samo su zaboravili na te priče. Ne znam kako je moguće da postoje ljudi koji toliko nemaju srama kao grobari da oni nekome pričaju o parama i državi kad su se prodali kao niko da bi dobili toliko para i sponzora da ne mogu na dres da im stanu i sa svim tim se bore za opstanak! Ali bukvalno kako vas nije sramota sa sve SNS predsednikom da vi nekome reč kažete a kamoli prvaku Zvezdi?

limarčići,dajte dulu pare

pre 3 godine

Koliko u stvari zarađuje nekolicina najplaćenijih u zvezdi?
(transparentnost na delu, 2. april 2021 12:14

malo manje nego Tomas i Mozli.
Mnogo manje nego Zagorac i Jaramaz.

Dejan CZ

pre 3 godine

Makabi divlja ekipa koja je upropastila brdo igraca...Samo se setiti one ekipe sa Gaudlukom koji je u zenitu stigao iz Fenera,Soni Vinsom,Kvinsi Milerom,Cirbesom koji je tada bio jedan od dominantnih centrral EL ...i kako ih je Zvezda oducila od kosarke i nanela jedan od najtezih poraza u svojoj istoriji...Uspeli su sve igrace da upropaste...Lojd ako bude isao iz Zvezde to ce verovatno biti nazad u Spaniju jer je Real vec bio povezivan sa njim jedno vreme ali ne treba iskljuciti mogucnost i ostanka u Zvezdi ukoliko se obezbedi EL...Radonjic ce znati da poslozi ekipu kao sto je to radio u prethodnom mandatu a Lojdu kao nosiocu igre vise odgovara sigurno takva uloga i prilagodio bi se i za manji ponudjen iznos koji bi mu se vratio dvostruko ukoliko bi Zvezdin tim bio konkurentniji u EL.

Needukovan

pre 3 godine

Zasto bi igrao za manje kad u Železniku zarađuje okruglo milionče.
(napredna sekta, 2. april 2021 11:10)

I to dnevno.
(Sabre, 02. april 2021 11:33)

Na sat druze, po satu je placen toliko
(Davle, 2. april 2021 11:54)

Sta na sat na minut
(Konstatacija, 2. april 2021 12:44)

Nije valjda da treba da broji do 60 da bi zaradio milion??? Ne verujem, previse je to, ja mislim da je to na sekund ili svaki put kad trepne..

glogu colcu

pre 3 godine

Razmisljanje prosecnog grobara...

Što bi isao tamo za duplo manje para?
(dghfr, 2. april 2021 11:04) # Link komentara

ili nekog jos bistrijeg Grobara: zasto ne predje u instituciju da igra kup Frane Lasica...

E

pre 3 godine

Pa bez veze naravno da je odbio ovu ponudu kad ce dobiti od Reala verovatno milion po sezoni, realno posle ove odlicne sezone u Zvezdi je to i zasluzio!!!!

Toto-ko-tunjo

pre 3 godine

Da je neko drugi u pitanju, sve bi se zavrsilo romanticnom pricom o ljubavi. U fazonu neko je Lovernj, a neko... Mag? Ipak, u ovom slucaju ta mogucnost ne postoji. I pozdravljam takvo rezonsko razmisljanje, pa makar bilo forsirano i od onih koje upravo pomenuh. Lojd je sjajan igrac, vodja ove ekipe. On sigurno prima 500000 i za tu razliku, koju bi dobio, morao da menja klub, privikavanje i sve ostalo, a i ko zna da li bi tamo bio prva violina? Ne sporim, opet, i da mu je u medjuvremenu ponudjeno npr. jos 200000 da ostane. A ne smem ni da pomenem da je mozda coveku lepo u Zvezdi i da ne zeli da ide za neku razliku.

gg5+

pre 3 godine

Razmisljanje prosecnog grobara...

Što bi isao tamo za duplo manje para?
(dghfr, 2. april 2021 11:04)

Razmišljanje normalnog poznavaoca sporta i nekoga sa zdravim razumom - Makabi je u košarci za Zvezdu isto što Zvezda za Makabi u fudbalu pa zašto ostati u CZ ako ti Makabi nudi tolike pare ako već nisi bar približno toliko plaćen + možeš da se ispucavaš pored Hola, Nokoa i ostalih pokluigrača koliko hoćeš (pored Wilbekina + još 7 amera i Bendera i Žižića ne možeš šutnuti 10+ puta) pa da posle još jače statistike na kraju godine dobiješ i veću ponudu jer sigurno ima timova koji bi i sledeće sezone platili Lojda minimum ovih 650k koliko nudi Makabi tako da mu cena može samo rasti ako dobro odigra ABA plejof.

transparentnost na delu

pre 3 godine

E, šta sam i ja doživeo. Izgleda da ponos prebogatog Izraela plaća manje od ponosa Srbije.
Svojevremeno, kada je KKP (državni projekat, kažu) igrao final four, da je Maccabi poslao ponude za svih 10 igrača oni bi za Izrael otišli auto stopom. Eto, toliko su imali velika primanja, u odnosu na ove.

Koliko u stvari zarađuje nekolicina najplaćenijih u zvezdi?

MRZIM PROPAST

pre 3 godine

To je ljubav! Odrastao uz crveno beli dres, a sad ima priliku i da nastupa za voljeni klub s malog Kalemegdana i učini oca ponosnim. Nije lud da se proda za pare.

Gossa placa Zeljko

pre 3 godine

Mio, mislim da mesas Lojda i Voldena. Za tvoju informaciju, Lojd je tek u toj zavrsnici spanskog prvenstva eksplodirao. Za tvoju informaciju, Lojd je potpisao predugovor sa Zvezdom pre te zavrsnice. Koje informacije ti imas da je on zaradjivao 750k eur u Valensiji? Gde to pise?

turista

pre 3 godine

Lojd ima potpisan rastući ugovor sa Zvezdom. Ukoliko slučajno ostane 40% su veća primanja sčedeće sezone.
Takodje ugovor, sada već može se reći tradicionalno stranci ne plaćaju porez

JSD PFC

pre 3 godine

Za sve ove pametnjakovice sto pitaju “zasto bi otisao za manje para”, i Trinkijeri je otisao u Bajern za znacajno gore uslove, tako da je sve moguce.
(racunovodja, 2. april 2021 12:04)

Nikada mi, misleći navijači Partizana, nismo tvrdili da je on otišao u Bayern za manje para. Naprotiv, otišao je za više para jer je uprava pokušala da mu obori platu, našta on nije pristao. Ne bih ni ja. Radio je odličan posao, imao rezultate i ja ga razumem.

Imao je 650.000 evra po sezoni (kažu neto) i to je bilo više nego što ima sada u Bayernu ali, za sledeću sezonu su mu ponudili znatno manje novca.
Tako da, istina, Trinkijeri je bio super skup trener, ne bežim od toga.

Алекса

pre 3 godine

Sto ne bi? Uzima lepe parice, ima nula rezultata, tim je najgori u Evropi, niko nista ni ne ocekuje od njega. Uzivanje.
(Stevica Kurcubic, 2. april 2021 14:57)

Курчубићу пустили те на слободу? Амнестија или?

Најгори тим у Европи је негде из Луксенбурга, Велса или Енглеске. Чак ни ви са борбом за опстанак у АБА нисте ни близу да будете најгори у Европи...али разумем те, ако гледаш само Звезду, само Звезду и видиш.

Maca

pre 3 godine

Decko voli ovaj tim,voli momke i hoce da ostane. Voli kosarku i uziva. Pokazuje da nije sve u materijalnom i u pravu je. Svaka mu cas,kjudina je. Treba slediti primer ovog coveka,umesto sto neumesno komentarisete i sve vam se svodi na puki,bedni dinar! Obraz ne mozes da kupis,a lako ga je prodati. Ovaj decko to zna i COVEK JE! Svaka ti cast brate Dzordane,ti si pravi SRBIN!

Dejan Anđus vrhunski analitičar

pre 3 godine

Kad navijači FMP-a pričaju o ozbiljnosti nekog kluba i veličini. FMP zakucan za dno, Makabi velikan. Ono kad ne znaš jbg.

Mio

pre 3 godine

(Maca, 02. april 2021 12:19)
Momak, mnogo je smesno ovo sto pišeš!!!!)))) Ispada da je vaš gazda toliko šarmantan,da je neodoljiv...ili ima argument a mozda i dva.
$ i € u velikoj kolicini iz drzavne blagajne....
Zapamti Amerikanci.koji igraju u Srbiji, apsolutno su bez emocija.osim hrane i ženskih...

jugguja

pre 3 godine

Nece ona nidje!!! Top17! Vazno je ucestvovati.
(NR, 2. april 2021 13:10)

A ni top 7 ne bezi. Vazno je ucestevovati, indeed. Neko sa najboljim svetskim klubovima kompetitivno (devet poraza na jednu loptu) , neko u ABI rekreativno.
(Sabre, 2. april 2021 14:21)

Dugo znamo se...A u tom nekom periodu niste bili ni rekreativci, uspjeli ste da ugasite klub pa sada i ne postojite nego FMP nosi ime Zvezda, kako rece gazda, niko FMP-u ne moze da zabrani kako se zove.

Bolje je za tebe da ne pricamo na ovu temu.

Anonimus

pre 3 godine

Imam trip da ovo jedan iskompleksiran navijacic igokee pise pola komentara, kao copy-paste radi HAHAHAJHAHHAH
Brini se ti druze da vi ne ispadnete iz lige a ne za Lojdovu platu

Sabre

pre 3 godine

Nece ona nidje!!! Top17! Vazno je ucestvovati.
(NR, 2. april 2021 13:10)

A ni top 7 ne bezi. Vazno je ucestevovati, indeed. Neko sa najboljim svetskim klubovima kompetitivno (devet poraza na jednu loptu) , neko u ABI rekreativno.

Dr Mr

pre 3 godine

Čovek zaslužuje bolji tim od Makabija iako me u poslednje vreme nervira sa izgubljenim loptama. Ako mu neko iz top 5 evrolige ponudi nesto ide sigurno.
(metalstorm, 2. april 2021 11:39)

Zvezda je u svakom pogledu i vake sezone losiji klub i od Makabija i od Valensije iz koje je stigao. Tako da ti razmisljanje bas ne pije vodu.

123

pre 3 godine

Onaj koji odbije vece pare da bi igrao za manje, uz to je Amer, je budala. Ili nije? Da li igra za manje pare, pitanje je sad? U sta covek pre moze da poveruje, onako da razmisli logicno?

And Justice For All

pre 3 godine

Opusteno bunkerasi, bitno da Milosavljevic koga ste toliko cekali potpisa za Megu a ne za voljenu mu INSTALACIJU !
(KK instalacija, 02. april 2021 16:55)

Kakav si ti Bog humora.

ValterNBG

pre 3 godine

Ma bezi bre kakav Izrael.Em je u Spaniji toplije,lepse,em nema pritiska publike koja ce u Izraelu biti pustena,a ni pare nisu neke.Elem,kakav je to jadan tim koji mi redovno deremo? Podsecaju me na nekog,hmmm, dobro,nebitno.Real je njegova destinacija za verovatno malo vise parica.

slaviša šmigič

pre 3 godine

Nema brige za Džordan Lojda ubrzo če doči ponuda koja je viša od ove Makabija Dečko je klasa plus vidi se da je počeo i odlično da igra odbranu što u samom početku nije bio slučaj sad baš vidim kad gleda kolko se biri lazič i ostali i Lojd je počeo da grabi u odbrani.lojd može igrati i plaja i dvojku teško ga je sačuvati ima odličan ulaz i odličan šut i zato ga je izuzetno teško sačuvati.

Ljudožderač!

pre 3 godine

Otkud ponuda baš pred meč sa njima?!
Ne znam da li Zvezda može da uzme neku kintu ako ga proda, a ako može bez razmišljanja neka ide, u protivnom će se Radonjić propisno namučiti da obuzda šutera-divljaka u njemu!

JSD PFC

pre 3 godine

(detektiv kokni kol, 2. april 2021 13:53)

To je već replika, obrazložena. Ima nekih navoda s kojima se ne slažem u potpunosti ali, ne bi ni bilo interesantno da svi mislimo isto, zar ne?
Npr, KM Mekintajer je došao iz Olimpije, relativno mali klub, Reding je bio tek izašao iz teške povrede, nije se snašao, Kodija i Gordića nismo mogli plaćati itd.

Svrha mog pisanja nije da poništim tvoje navode jer je, kao i uvek, istina negde na sredini. Pozdrav.

slaviša šmigič

pre 3 godine

Lojd je zver od igrača sve od milke po godini u evropi nema smislo njegov kvalitet je sigurno toliko velik da bi mogao biti zvezda u nekoj NBA ekipi a oni bi platili jedno 5 puta toliko.

Mio

pre 3 godine

Gossa placa Zeljko, 02. april 2021 11:37
Nisi informisan. Pogledaj zavrsetak prvenstva Španiji,koje se igrali letos i njegove igre i reference...kao i informacije koje su objavljene...
Samo sto je rukovodstvo Valensije mnogo realnije.. za slicne pare su dobili mnogo korisnijeg igraca Kalinica koji ima malo losiju statistiku nego Lojd,ali dva puta veci doprinos svojoj ekipi!!!!
Podseti se malo!!!
Da li ti sam verujes da je dao svoje pare da se otkupi iz KKP????
Njegova cena je sada manja nego prosle godine!!!! Zašto????

Oki

pre 3 godine

Ako su ludi ovi iz uprave da ga prodaju onda je to sramota. Najbolji stranac ikada u Zvezdi,samo mu treba pridodati extra pleja i top centra i da gazi Zvezda

OMG??!!

pre 3 godine

Cinjenicr, Lazic 500k, O brajant 800k, Lojd 1m? Volden 900k? Da li ti covece znas uopste plate u Evropskoj kosarci? Pa Lorenco Braun ima 500k dolars, Beron 400k, ljudi koji igraju u vrhunskim klubovima sa mnogo vecim budzetom od Zvezde. Te pare koje pominjes u Evropi imaju igraci sa debelim EL iskustvom poput Hajnca, Caca, Pritezisa...superstarovi poput Sveda, Mirotica, Ljulja imaju 1.5-3m po sezoni. I to je to..
(Gossa placa Zeljko, 2. april 2021 18:34)

Znaci beron je iz CZ otisao u vrhunski klub sa neuporedivo vecim budzetom da bi igrao za iste ili manje pare nego u CZ ????
Ako su po tebi ti vrhunski klubovi sa mnogo vecim budzetom placali igrace poput berona 400.000 na cega su onda trosili 25-30 ili 40 miliona budzeta ??

Mozda cistacice imaju 200-300.000 ??
Imas jednog ili 2 superstara u timu i za njih das 1-1,5 miliona i to su 2-3 miliona a svi ostali prosek 400-500 hiljada ili malo manje i svi ostali troskovi i tu si do 10-12 milki koliko ima i CZ a na sta trose vrhunski klubovi po tebi onda 25-30 milki ???

Mio

pre 3 godine

Šta je tu čudno. Pa on sa 750 hiljada € ide u Zvezdu za 400hiljada kako kaze Vas gazda,i sto bi on sada isao na 650… kad je njegov cilj sto manje zaraditit)))))
Ili je istina malo drugačija. Nece čovek na manje... A to sta je Zvezda sa njim i ostalim rosterom plaćala ove godine,pokazuje rezultat, predposlednje mesto!!!!
Koliko je Voldenu skočila cena u odnosu na proslu godinu... On nigde vise ne moze dobiti nego sto je ukupno od Vas...

And Justice For All

pre 3 godine

Razmisljanje prosecnog grobara...

Što bi isao tamo za duplo manje para?
(dghfr, 02. april 2021 11:04

A on sigurno kod vas igra za bonove za hranu i mesečnu za GSP ?
Dajte ljudi da se ne lažemo, i dok je igrao u Valensiji imao je reputaciju jednog od najboljih napadača u Evropi, ima 27 godina i nije imao težih povreda u karijeri, nije došao iz nekog manjeg kluba nego iz evroligaša iz Španije, nije imao potrebu da "oživljava" karijeru, formiran igrač i ubica na evropskom nivou.

Slagali se vi ili ne on je plaćen vrlo dobro za naše uslove, možda jedan od najskupljih igrača koji je igrao na prostorima. Sličan primer je Džoni O Brajent. To je ta sezona "stezanja kaiša" zbog Korone.

Cinjenice

pre 3 godine

Lojd je bio Nba šampion sa Torontom, glavni igrač Valensije prošle sezone u kojoj je imao 700.000e i nudili su mu novi i poboljšani ugovor i on to nije prihvatio i potpisao je za Zvezdu. Valensija je bolji klub od Zvezde, plus život u Spaniji i ostale prednosti. Suma sumarum da bi prihvatio Zvezdinu ponudu ona je morala biti(zbog svih razloga koje sam naveo)znatno veća od tih 700.000e što je Zvezda i ponudila. Dakle Lojd igra za preko 1 mil e u Zvezdi i zašto bi sada otišao da igra za duplo manje pare u Makabi? Ne da pretpacujete igrace već to nije normalno. Volden ima 3 puta više nego u Partizanu što je 900.000, O'Brajant 800.000, Nkoko 800.000, Lazić 500.000. Treba da vas je sramota sve. Budžet do neba, a igra i rezultati sramotni. Imate veći budžet od pola evroligasa i to zvanično od Valensije, Baskonije, Panatanaikosa,Zalgirisa, Asvela, Albe i Bajerna. Bruka jedne!

Gossa placa Zeljko

pre 3 godine

Mio, odakle ti izmisljotina da je Lojd imao 750k eur u Valensiji? Covek do pred kraj sezone nije bio ni u 5 u Valensiji, nisu ni hteli da mu ponude produzenje ugovora. Zvezda je tu uletela brzo i ponudila mu ugovor i on je pristao. To je jedina istina o Lojdu, a sad sto neko moze da izmislja cifre, to je vec druga stvar.

transparentnost na delu

pre 3 godine

E, šta sam i ja doživeo. Izgleda da ponos prebogatog Izraela plaća manje od ponosa Srbije.
Svojevremeno, kada je KKP (državni projekat, kažu) igrao final four, da je Maccabi poslao ponude za svih 10 igrača oni bi za Izrael otišli auto stopom. Eto, toliko su imali velika primanja, u odnosu na ove.

Koliko u stvari zarađuje nekolicina najplaćenijih u zvezdi?

punimlimemke

pre 3 godine

Nije odbio da napusti Zvezdu, nego je (za sada) odbio ponudu Makabija da na leto kada mu sa Zvezdom istekne ugovor pređe kod njih. Lojd sigurno neće ostati u Zvezdi i sledeće godine, kao što nije ni jedan stranac do sada posle uspešne sezone, već će otići negde da naplati svoje igre. Mi ćemo opet kao i do sada gledati da dovedemo nekog ko je željan afirmacije a spreman da igra za platu koju možemo da mu ponudimo a niža je od one koju plaća većina klubova na ovom nivou.
(Savo iz Kikinde, 02. april 2021 11:55)

Odbio je!
Doveli ste ga da igra F4.
Sada ga plaćate da osvoji KLS.
Hoćete da ga se rešite, a on neće.

...

pre 3 godine

Da bi ljudi shvatili ko koliko plaća - Lojd igra za 300k godišnje a Parahuski je u partizanu imao čak 700k evra godišnje i to se videlo zvanično zbog njegove tužbe. I Tegeltija i grobari su pre stalno ponavljali da neko kod njih dolazi za malo para zbog Evrolige a da ekipe u Evrokupu moraju 2-3 puta više da plate jer niko neće tamo da igra samo su zaboravili na te priče. Ne znam kako je moguće da postoje ljudi koji toliko nemaju srama kao grobari da oni nekome pričaju o parama i državi kad su se prodali kao niko da bi dobili toliko para i sponzora da ne mogu na dres da im stanu i sa svim tim se bore za opstanak! Ali bukvalno kako vas nije sramota sa sve SNS predsednikom da vi nekome reč kažete a kamoli prvaku Zvezdi?

And Justice For All

pre 3 godine

Opusteno bunkerasi, bitno da Milosavljevic koga ste toliko cekali potpisa za Megu a ne za voljenu mu INSTALACIJU !
(KK instalacija, 02. april 2021 16:55)

Kakav si ti Bog humora.

Vlada

pre 3 godine

Mislim da ovaj momak mnogo više voli samu igru nego novac. Naravno, novac mnogo znači i treba da ga uzme ali mislim da bi trebalo da ostane još jednu sezonu ako bude navijača jer će eksplodirati i mnogo se bolje prodati posle. A samo igrama i slobodi i minutaži koju ima ovde , zasluženo, može podići svoju vrednost na tržištu.

JSD PFC

pre 3 godine

Koliko od jedan do deset moraš da budeš b....a da bi tvrdio da KKP ima skuplji roster i plaćenije igrače? Došli iz Talijanskih drugoligaša, Poljske, neafirmisani koledž igrači, da ožive karijere itd. Zar je stvarno sve u spinu?
Neki su se i digli, otićiće u jače timove, ali, stvar treba posmatrati od momenta kada su došli, a ne kakvi su sada (Tomas, Mozli, Pejdž).

Ej Si Lo, Trinki i još poneki su mogli da lupaju cenu, ali ovi sada? Da li ima neki razuman Zvezdaš da mogu da kulturno razmenim mišljanja sa njim? Hvala unapred.

Sloba

pre 3 godine

Lojd je bio Nba šampion sa Torontom, glavni igrač Valensije prošle sezone u kojoj je imao 700.000e i nudili su mu novi i poboljšani ugovor i on to nije prihvatio i potpisao je za Zvezdu. Valensija je bolji klub od Zvezde, plus život u Spaniji i ostale prednosti. Suma sumarum da bi prihvatio Zvezdinu ponudu ona je morala biti(zbog svih razloga koje sam naveo)znatno veća od tih 700.000e što je Zvezda i ponudila. Dakle Lojd igra za preko 1 mil e u Zvezdi i zašto bi sada otišao da igra za duplo manje pare u Makabi? Ne da pretpacujete igrace već to nije normalno. Volden ima 3 puta više nego u Partizanu što je 900.000, O'Brajant 800.000, Nkoko 800.000, Lazić 500.000. Treba da vas je sramota sve. Budžet do neba, a igra i rezultati sramotni. Imate veći budžet od pola evroligasa i to zvanično od Valensije, Baskonije, Panatanaikosa,Zalgirisa, Asvela, Albe i Bajerna. Bruka jedne!
(Cinjenice, 02. april 2021 14:51)

Dečko ti nedeljama barataš sa nebulozama i pišeš gluposti. Bez ikakvog argumenta. Dao sam ti i zvanični podatak sa sajta EL koliki je budžet Zvezde.
Nando Decolo je u CSKA igrao za 700 hiljada po sezoni a sada je u Feneru za 600. Lako proverljivo. Ti misliš da se neko tako lako ratbacuje sa novcem. Svakom dobrom ameru je puna kapa da od septembra do 1 Jula zaradi 500 - 600 hiljada evra. Higins u Bayernu igra 400 hiljada evra. Svi igrači imaju besplatan stan, neko i auto na raspolaganju čak i ishranu

Dejan Anđus vrhunski analitičar

pre 3 godine

Kad navijači FMP-a pričaju o ozbiljnosti nekog kluba i veličini. FMP zakucan za dno, Makabi velikan. Ono kad ne znaš jbg.

jugguja

pre 3 godine

Nece ona nidje!!! Top17! Vazno je ucestvovati.
(NR, 2. april 2021 13:10)

A ni top 7 ne bezi. Vazno je ucestevovati, indeed. Neko sa najboljim svetskim klubovima kompetitivno (devet poraza na jednu loptu) , neko u ABI rekreativno.
(Sabre, 2. april 2021 14:21)

Dugo znamo se...A u tom nekom periodu niste bili ni rekreativci, uspjeli ste da ugasite klub pa sada i ne postojite nego FMP nosi ime Zvezda, kako rece gazda, niko FMP-u ne moze da zabrani kako se zove.

Bolje je za tebe da ne pricamo na ovu temu.

limarčići,dajte dulu pare

pre 3 godine

Koliko u stvari zarađuje nekolicina najplaćenijih u zvezdi?
(transparentnost na delu, 2. april 2021 12:14

malo manje nego Tomas i Mozli.
Mnogo manje nego Zagorac i Jaramaz.

Brat

pre 3 godine

Razmisljanje prosecnog grobara...

Što bi isao tamo za duplo manje para?
(dghfr, 02. april 2021 11:04)

Onom ko ume, cifre i brojke su lako dostupne

Ljudožderač!

pre 3 godine

Otkud ponuda baš pred meč sa njima?!
Ne znam da li Zvezda može da uzme neku kintu ako ga proda, a ako može bez razmišljanja neka ide, u protivnom će se Radonjić propisno namučiti da obuzda šutera-divljaka u njemu!

gg5+

pre 3 godine

Razmisljanje prosecnog grobara...

Što bi isao tamo za duplo manje para?
(dghfr, 2. april 2021 11:04)

Razmišljanje normalnog poznavaoca sporta i nekoga sa zdravim razumom - Makabi je u košarci za Zvezdu isto što Zvezda za Makabi u fudbalu pa zašto ostati u CZ ako ti Makabi nudi tolike pare ako već nisi bar približno toliko plaćen + možeš da se ispucavaš pored Hola, Nokoa i ostalih pokluigrača koliko hoćeš (pored Wilbekina + još 7 amera i Bendera i Žižića ne možeš šutnuti 10+ puta) pa da posle još jače statistike na kraju godine dobiješ i veću ponudu jer sigurno ima timova koji bi i sledeće sezone platili Lojda minimum ovih 650k koliko nudi Makabi tako da mu cena može samo rasti ako dobro odigra ABA plejof.

matori2

pre 3 godine

Crni Makabi, nije mu dosta što se "usrećio " sa Cirbesom i Milerom nego hoće još.Zato su tu gde jesu , u kanalu EL bez obzira na lovu koju troše

Maca

pre 3 godine

Decko voli ovaj tim,voli momke i hoce da ostane. Voli kosarku i uziva. Pokazuje da nije sve u materijalnom i u pravu je. Svaka mu cas,kjudina je. Treba slediti primer ovog coveka,umesto sto neumesno komentarisete i sve vam se svodi na puki,bedni dinar! Obraz ne mozes da kupis,a lako ga je prodati. Ovaj decko to zna i COVEK JE! Svaka ti cast brate Dzordane,ti si pravi SRBIN!

Sabre

pre 3 godine

Dugo znamo se...A u tom nekom periodu niste bili ni rekreativci, uspjeli ste da ugasite klub pa sada i ne postojite nego FMP nosi ime Zvezda, kako rece gazda, niko FMP-u ne moze da zabrani kako se zove.

Bolje je za tebe da ne pricamo na ovu temu.
(jugguja, 2. april 2021 14:41)

Naravno da je bolje, slazem se. Svaki put kada se upustim u diskusiju sa vama, preti mi aneurizma od kolicine gluposti i zlobe kojoj budem izlozen.

Алекса

pre 3 godine

Slagali se vi ili ne on je plaćen vrlo dobro za naše uslove, možda jedan od najskupljih igrača koji je igrao na prostorima. Sličan primer je Džoni O Brajent. To je ta sezona "stezanja kaiša" zbog Korone.
(And Justice For All, 2. april 2021 11:32)

Никад ми неће бити јасно зашто вас брине наша финансијска конструкција?
Имате АПР можете да прегледате све приходе и расходе. Држава не може да буде спонзор, тај приход мора да се види посебно.

Приходи од спонзорстава се такође виде. Све се види ако умете да гледате.

Удружења сваке године подносе извештај, ако се извештај не слаже са подацима са рачуна, АПР одбије извештај као неисправан, и објави га у делу неисправни финансијски извештаји (као што су урадили са извештајем КК Остојиних дванаест свећа), а подносиоцу да рок за исправку извештаја.

Уместо да врачате 12/15/17/237 милиона евра буџета, погледајте АПР. Приходи, расходи, губитак, добитак....

Али на крају целе баладе...и да јесте 732 милиона евра годишње Звездин буџет, шта то вама заиста значи???

Savo iz Kikinde

pre 3 godine

Nije odbio da napusti Zvezdu, nego je (za sada) odbio ponudu Makabija da na leto kada mu sa Zvezdom istekne ugovor pređe kod njih. Lojd sigurno neće ostati u Zvezdi i sledeće godine, kao što nije ni jedan stranac do sada posle uspešne sezone, već će otići negde da naplati svoje igre. Mi ćemo opet kao i do sada gledati da dovedemo nekog ko je željan afirmacije a spreman da igra za platu koju možemo da mu ponudimo a niža je od one koju plaća većina klubova na ovom nivou.
(Savo iz Kikinde, 02. april 2021 11:55)

Odbio je!
Doveli ste ga da igra F4.
Sada ga plaćate da osvoji KLS.
Hoćete da ga se rešite, a on neće.
(punimlimemke, 2. april 2021 12:38)

Znači Makabi je hteo da ga dovede već sada i plati 650 hiljada da igra za njih do kraja sezone u izuzetno neizvesnom izraelskom prvenstvu koje iako ne osvoje igraju EL zbog licence? A on ih je odbio jer verovatno u Zvezdi ima više od toga za preostala dve meseca sezone. U prevodu, kod nas ima ugovor na 4 miliona godišnje kad se preračuna. Uz ovakvu logiku nije ni čudo što verujete u bajke da je Ostoja stvarni predsednik KK i da vam je on vratio dugove i doveo Trinkijerija.

uplakani bunkeraš

pre 3 godine

Kad navijači FMP-a pričaju o ozbiljnosti nekog kluba i veličini. FMP zakucan za dno, Makabi velikan. Ono kad ne znaš jbg.
(Dejan Anđus vrhunski analitičar, 02. april 2021 12:24)

Ono kad si na raspustu pa ne znas sta se desava, jbg.
Tiha patnja, bes...a, vrišti od nemoći

123

pre 3 godine

Onaj koji odbije vece pare da bi igrao za manje, uz to je Amer, je budala. Ili nije? Da li igra za manje pare, pitanje je sad? U sta covek pre moze da poveruje, onako da razmisli logicno?

Savo iz Kikinde

pre 3 godine

Nije odbio da napusti Zvezdu, nego je (za sada) odbio ponudu Makabija da na leto kada mu sa Zvezdom istekne ugovor pređe kod njih. Lojd sigurno neće ostati u Zvezdi i sledeće godine, kao što nije ni jedan stranac do sada posle uspešne sezone, već će otići negde da naplati svoje igre. Mi ćemo opet kao i do sada gledati da dovedemo nekog ko je željan afirmacije a spreman da igra za platu koju možemo da mu ponudimo a niža je od one koju plaća većina klubova na ovom nivou.

Dr Mr

pre 3 godine

Čovek zaslužuje bolji tim od Makabija iako me u poslednje vreme nervira sa izgubljenim loptama. Ako mu neko iz top 5 evrolige ponudi nesto ide sigurno.
(metalstorm, 2. april 2021 11:39)

Zvezda je u svakom pogledu i vake sezone losiji klub i od Makabija i od Valensije iz koje je stigao. Tako da ti razmisljanje bas ne pije vodu.

uplakani bunkeraš

pre 3 godine

Zasto bi igrao za manje kad u Železniku zarađuje okruglo milionče.
(napredna sekta, 2. april 2021 11:10)

"Kako sam proveo raspust" , evo tebi teme za pisanje, batali komentare

glogu colcu

pre 3 godine

Razmisljanje prosecnog grobara...

Što bi isao tamo za duplo manje para?
(dghfr, 2. april 2021 11:04) # Link komentara

ili nekog jos bistrijeg Grobara: zasto ne predje u instituciju da igra kup Frane Lasica...

Gossa placa Zeljko

pre 3 godine

Cinjenicr, Lazic 500k, O brajant 800k, Lojd 1m? Volden 900k? Da li ti covece znas uopste plate u Evropskoj kosarci? Pa Lorenco Braun ima 500k dolars, Beron 400k, ljudi koji igraju u vrhunskim klubovima sa mnogo vecim budzetom od Zvezde. Te pare koje pominjes u Evropi imaju igraci sa debelim EL iskustvom poput Hajnca, Caca, Pritezisa...superstarovi poput Sveda, Mirotica, Ljulja imaju 1.5-3m po sezoni. I to je to..

racunovodja

pre 3 godine

Za sve ove pametnjakovice sto pitaju “zasto bi otisao za manje para”, i Trinkijeri je otisao u Bajern za znacajno gore uslove, tako da je sve moguce.

Mio

pre 3 godine

Gossa placa Zeljko, 02. april 2021 11:37
Nisi informisan. Pogledaj zavrsetak prvenstva Španiji,koje se igrali letos i njegove igre i reference...kao i informacije koje su objavljene...
Samo sto je rukovodstvo Valensije mnogo realnije.. za slicne pare su dobili mnogo korisnijeg igraca Kalinica koji ima malo losiju statistiku nego Lojd,ali dva puta veci doprinos svojoj ekipi!!!!
Podseti se malo!!!
Da li ti sam verujes da je dao svoje pare da se otkupi iz KKP????
Njegova cena je sada manja nego prosle godine!!!! Zašto????

MRZIM PROPAST

pre 3 godine

To je ljubav! Odrastao uz crveno beli dres, a sad ima priliku i da nastupa za voljeni klub s malog Kalemegdana i učini oca ponosnim. Nije lud da se proda za pare.

limarska opservatorija

pre 3 godine

Kad navijači FMP-a pričaju o ozbiljnosti nekog kluba i veličini. FMP zakucan za dno, Makabi velikan. Ono kad ne znaš jbg.
(Dejan Anđus vrhunski analitičar

Kad navijac kluba koji se bori za opstanak u ABA ligi u konkurenciji Borca,Krke,Zadra od kojih je uzgred izgubio dodje na vest o EL i na vesti stalnog ucesnika iste da tumaci kosarku.Staces,komentari su svima dostupni...

Gossa placa Zeljko

pre 3 godine

Mio, mislim da mesas Lojda i Voldena. Za tvoju informaciju, Lojd je tek u toj zavrsnici spanskog prvenstva eksplodirao. Za tvoju informaciju, Lojd je potpisao predugovor sa Zvezdom pre te zavrsnice. Koje informacije ti imas da je on zaradjivao 750k eur u Valensiji? Gde to pise?

slaviša šmigič

pre 3 godine

Lojd je zver od igrača sve od milke po godini u evropi nema smislo njegov kvalitet je sigurno toliko velik da bi mogao biti zvezda u nekoj NBA ekipi a oni bi platili jedno 5 puta toliko.

Anonimus

pre 3 godine

Imam trip da ovo jedan iskompleksiran navijacic igokee pise pola komentara, kao copy-paste radi HAHAHAJHAHHAH
Brini se ti druze da vi ne ispadnete iz lige a ne za Lojdovu platu

Dejan CZ

pre 3 godine

Makabi divlja ekipa koja je upropastila brdo igraca...Samo se setiti one ekipe sa Gaudlukom koji je u zenitu stigao iz Fenera,Soni Vinsom,Kvinsi Milerom,Cirbesom koji je tada bio jedan od dominantnih centrral EL ...i kako ih je Zvezda oducila od kosarke i nanela jedan od najtezih poraza u svojoj istoriji...Uspeli su sve igrace da upropaste...Lojd ako bude isao iz Zvezde to ce verovatno biti nazad u Spaniju jer je Real vec bio povezivan sa njim jedno vreme ali ne treba iskljuciti mogucnost i ostanka u Zvezdi ukoliko se obezbedi EL...Radonjic ce znati da poslozi ekipu kao sto je to radio u prethodnom mandatu a Lojdu kao nosiocu igre vise odgovara sigurno takva uloga i prilagodio bi se i za manji ponudjen iznos koji bi mu se vratio dvostruko ukoliko bi Zvezdin tim bio konkurentniji u EL.

Konstatacija

pre 3 godine

Zasto bi igrao za manje kad u Železniku zarađuje okruglo milionče.
(napredna sekta, 2. april 2021 11:10)

I to dnevno.
(Sabre, 02. april 2021 11:33)

Na sat druze, po satu je placen toliko
(Davle, 2. april 2021 11:54)

Sta na sat na minut

JSD PFC

pre 3 godine

Za sve ove pametnjakovice sto pitaju “zasto bi otisao za manje para”, i Trinkijeri je otisao u Bajern za znacajno gore uslove, tako da je sve moguce.
(racunovodja, 2. april 2021 12:04)

Nikada mi, misleći navijači Partizana, nismo tvrdili da je on otišao u Bayern za manje para. Naprotiv, otišao je za više para jer je uprava pokušala da mu obori platu, našta on nije pristao. Ne bih ni ja. Radio je odličan posao, imao rezultate i ja ga razumem.

Imao je 650.000 evra po sezoni (kažu neto) i to je bilo više nego što ima sada u Bayernu ali, za sledeću sezonu su mu ponudili znatno manje novca.
Tako da, istina, Trinkijeri je bio super skup trener, ne bežim od toga.

Mio

pre 3 godine

(Maca, 02. april 2021 12:19)
Momak, mnogo je smesno ovo sto pišeš!!!!)))) Ispada da je vaš gazda toliko šarmantan,da je neodoljiv...ili ima argument a mozda i dva.
$ i € u velikoj kolicini iz drzavne blagajne....
Zapamti Amerikanci.koji igraju u Srbiji, apsolutno su bez emocija.osim hrane i ženskih...

Алекса

pre 3 godine

Sto ne bi? Uzima lepe parice, ima nula rezultata, tim je najgori u Evropi, niko nista ni ne ocekuje od njega. Uzivanje.
(Stevica Kurcubic, 2. april 2021 14:57)

Курчубићу пустили те на слободу? Амнестија или?

Најгори тим у Европи је негде из Луксенбурга, Велса или Енглеске. Чак ни ви са борбом за опстанак у АБА нисте ни близу да будете најгори у Европи...али разумем те, ако гледаш само Звезду, само Звезду и видиш.

Davle

pre 3 godine

Zasto bi igrao za manje kad u Železniku zarađuje okruglo milionče.
(napredna sekta, 2. april 2021 11:10)

I to dnevno.
(Sabre, 02. april 2021 11:33)

Na sat druze, po satu je placen toliko

Toto-ko-tunjo

pre 3 godine

Da je neko drugi u pitanju, sve bi se zavrsilo romanticnom pricom o ljubavi. U fazonu neko je Lovernj, a neko... Mag? Ipak, u ovom slucaju ta mogucnost ne postoji. I pozdravljam takvo rezonsko razmisljanje, pa makar bilo forsirano i od onih koje upravo pomenuh. Lojd je sjajan igrac, vodja ove ekipe. On sigurno prima 500000 i za tu razliku, koju bi dobio, morao da menja klub, privikavanje i sve ostalo, a i ko zna da li bi tamo bio prva violina? Ne sporim, opet, i da mu je u medjuvremenu ponudjeno npr. jos 200000 da ostane. A ne smem ni da pomenem da je mozda coveku lepo u Zvezdi i da ne zeli da ide za neku razliku.

Čiki

pre 3 godine

Ovde caruju poznavaoci finansija Zvezde. Sve znaju iz prve ruke. Znaju ko koliko prima. Druže se sa Lojdom i on im rekao koliki ugovor ima. Znaju i koliko ko nudi.

Nevera

pre 3 godine

Decko voli ovaj tim,voli momke i hoce da ostane. Voli kosarku i uziva. Pokazuje da nije sve u materijalnom i u pravu je. Svaka mu cas,kjudina je. Treba slediti primer ovog coveka,umesto sto neumesno komentarisete i sve vam se svodi na puki,bedni dinar! Obraz ne mozes da kupis,a lako ga je prodati. Ovaj decko to zna i COVEK JE! Svaka ti cast brate Dzordane,ti si pravi SRBIN!
(Maca, 2. april 2021 12:19)

Dal si realan? U kom li ti svetu zivis? Ceka trziste, ceka da vidi jos koju ponudu. Nece sigurno na prvu da skace.

deki

pre 3 godine

Kao narod puni smo mrznje i zlobe, nigde u svetu nije aktuelnije "da komsiji crkne krava" kao kod nas. Lojd je strasan igrac i u Zvezdi trenutno igra za manje pare nego sto mu je Makabi ponudio ako je to uopste tacno i koliko je meni poznato prica se sa njim oko povecanja ugovora na 600 hiljada godisnje. Ovde se radi o necem drugom, u Zvezdi ima slobodu da radi sta hoce, kao juce sa forsiranjem trojki, u Makabiju bi ga trener zakucao na klupu i vise ne bi igrao ni minut. Treba da se ispucaju i Dorsi i Vilbekin i jos poneko. Znaci bolje je igrati u Zvezdi EL 25-30 minuta sa velikim sansama za osvajanjem ABA i sa neogranicenom slobodom nego desetak do petnaest minuta u Makabiju. I naravno Trinkijeri, posto se puno pominje ovde, nije nemoguce da u Bajernu prima manje nego u Partizanu ali Bajern igra EL, imaju veliki budzet koji ce posle ove sezone biti jos veci, dovodi koga hoce i posle ove sezone imace vecu platu nego sada. Prosto zar ne, odreknes se jedne godine vecih primanja pa im onda sve to naplatis

ValterNBG

pre 3 godine

Ma bezi bre kakav Izrael.Em je u Spaniji toplije,lepse,em nema pritiska publike koja ce u Izraelu biti pustena,a ni pare nisu neke.Elem,kakav je to jadan tim koji mi redovno deremo? Podsecaju me na nekog,hmmm, dobro,nebitno.Real je njegova destinacija za verovatno malo vise parica.

slaviša šmigič

pre 3 godine

Nema brige za Džordan Lojda ubrzo če doči ponuda koja je viša od ove Makabija Dečko je klasa plus vidi se da je počeo i odlično da igra odbranu što u samom početku nije bio slučaj sad baš vidim kad gleda kolko se biri lazič i ostali i Lojd je počeo da grabi u odbrani.lojd može igrati i plaja i dvojku teško ga je sačuvati ima odličan ulaz i odličan šut i zato ga je izuzetno teško sačuvati.

Emanon

pre 3 godine

Ako svima vama svi ljudi na svetu razmišljaju samo o parama, onda se ne piše dobro ljudskom rodu. Da ne lupam,ne poznajem čoveka,ali mi deluje kao neko ko pošteno hoće da odradi svoj posao. Pored toga što je ubedljivo najbolji igrač ,svaku utakmicu igra sa puno želje,vidi se da mu je mnogo krivo kad god izgubimo,isto tako se baš raduje svakoj pobedi. Uvek hoće da doda,da ima malo bolje saigrače imao bi 6-7 asistencija u proseku. Povukao je i mlađe igrače da bolje rade svojim zalaganjem. Ako to deluje kao čovek koji bi sutra otišao,pre nego što ispoštuje svoj deo posla do kraja,onda ja mnogo grešim.

turista

pre 3 godine

Lojd ima potpisan rastući ugovor sa Zvezdom. Ukoliko slučajno ostane 40% su veća primanja sčedeće sezone.
Takodje ugovor, sada već može se reći tradicionalno stranci ne plaćaju porez

metalstorm

pre 3 godine

Čovek zaslužuje bolji tim od Makabija iako me u poslednje vreme nervira sa izgubljenim loptama. Ako mu neko iz top 5 evrolige ponudi nesto ide sigurno.

detektiv kokni kol

pre 3 godine

@JSD PFC

Evo sa mnom možeš slobodno. Problem je što preteruje i vi i mi. Niko tu nije sirotinja za ove uslove. Budžeti nisu 10+ miliona nikome ali nisu ni razlike od 5 miliona. Partizan je po rečima vašeg predsednika poslednje 2-3 godine ima ozbiljan budžet, kao nikada u 10 godina. Sigurno nivo top 4 Evrokupa i donjeg doma Evrolige. Koliko je to u količinski, da li 7,8,9 miliona nije ni bitno. Imalo se i trošilo.

Volden je došao kao MVP Izraelske lige, nije drugoligaš ni anonimus. Tomas ponajboljka četvorka u Italiji, takođe bio na radaru mnogih u Evropi. Reding, Kodi Miler, Mekadu, Parahuski, Pejners sve su to poznati igrači sa dobrim CV-jem, finim ugovorima. Što ćete videti kad krenu Batovi i plaćanka. Ne zaboravi da su mnogi i višegodišnji, što znači da su rastući, a Partizan je i zadržao neke.

Pod neafirmisane možeš da ubrojiš samo Mozlija, Angolu, donekle Miku. U poređenju sa gore nabrojanima, ipak su manjina. A imate i domaće igrače najboljih godina poput Jaramaza, Zagorca i Dangubića, nisu oni baš neka jeftinoza. Kažem opet, sve će to na kraju sudovi prikazati, svima nama. Sve ostalo su nagađanja i abrovi sa interneta.

Sabre

pre 3 godine

Nece ona nidje!!! Top17! Vazno je ucestvovati.
(NR, 2. april 2021 13:10)

A ni top 7 ne bezi. Vazno je ucestevovati, indeed. Neko sa najboljim svetskim klubovima kompetitivno (devet poraza na jednu loptu) , neko u ABI rekreativno.

E

pre 3 godine

Pa bez veze naravno da je odbio ovu ponudu kad ce dobiti od Reala verovatno milion po sezoni, realno posle ove odlicne sezone u Zvezdi je to i zasluzio!!!!

gogy

pre 3 godine

I naravno istina je negde u sredini, kao i uvek, izmedju prepucavanja grobara i delija. Naravno nije ostao zato što je se vezao neraskidivo sa crveno-belima I naravno da ne zarađuje milion u Beogradu, kako grobari misle, pa mu je ovo manje.
Čovek je izrastao u jednog od najboljih igrača El i zna da tržišno trenutno može mnogo bolje da prodje. Neka proba zvezda da mu ponudi 650000 za sledeću sezonu pa će videti kako će proći...
Uopšte, jedan od većih mitova je da Američki košarkaši se nešto mnogo vezuju za Partizan ili Zvezdu kada igraju u Beogradu. Nemojte se zanositi...

JSD PFC

pre 3 godine

(detektiv kokni kol, 2. april 2021 13:53)

To je već replika, obrazložena. Ima nekih navoda s kojima se ne slažem u potpunosti ali, ne bi ni bilo interesantno da svi mislimo isto, zar ne?
Npr, KM Mekintajer je došao iz Olimpije, relativno mali klub, Reding je bio tek izašao iz teške povrede, nije se snašao, Kodija i Gordića nismo mogli plaćati itd.

Svrha mog pisanja nije da poništim tvoje navode jer je, kao i uvek, istina negde na sredini. Pozdrav.

Needukovan

pre 3 godine

Zasto bi igrao za manje kad u Železniku zarađuje okruglo milionče.
(napredna sekta, 2. april 2021 11:10)

I to dnevno.
(Sabre, 02. april 2021 11:33)

Na sat druze, po satu je placen toliko
(Davle, 2. april 2021 11:54)

Sta na sat na minut
(Konstatacija, 2. april 2021 12:44)

Nije valjda da treba da broji do 60 da bi zaradio milion??? Ne verujem, previse je to, ja mislim da je to na sekund ili svaki put kad trepne..

Džoni

pre 3 godine

Gde god da ode on nigde neće imati takvu slobodu i ulogu prve zvezde tima i prve opcije u napadu kao u Zvezdi. Otići će on na kraju sezone u neku top 5 ekipu EL za lepe pare, ali nigde neće moći da ostvaruje ovakve brojke kao u Zvezdi. Nećemo ga moći zadržati to je jasno kao dan.

ekonomista

pre 3 godine

Sa osvojenim trećim mestom na listi strelaca Evrolige ove godine, dobiće 2 miliona od Reala.......treba im, a dokazao se, plus je u najboljim godinama

Oki

pre 3 godine

Ako su ludi ovi iz uprave da ga prodaju onda je to sramota. Najbolji stranac ikada u Zvezdi,samo mu treba pridodati extra pleja i top centra i da gazi Zvezda

OMG??!!

pre 3 godine

Cinjenicr, Lazic 500k, O brajant 800k, Lojd 1m? Volden 900k? Da li ti covece znas uopste plate u Evropskoj kosarci? Pa Lorenco Braun ima 500k dolars, Beron 400k, ljudi koji igraju u vrhunskim klubovima sa mnogo vecim budzetom od Zvezde. Te pare koje pominjes u Evropi imaju igraci sa debelim EL iskustvom poput Hajnca, Caca, Pritezisa...superstarovi poput Sveda, Mirotica, Ljulja imaju 1.5-3m po sezoni. I to je to..
(Gossa placa Zeljko, 2. april 2021 18:34)

Znaci beron je iz CZ otisao u vrhunski klub sa neuporedivo vecim budzetom da bi igrao za iste ili manje pare nego u CZ ????
Ako su po tebi ti vrhunski klubovi sa mnogo vecim budzetom placali igrace poput berona 400.000 na cega su onda trosili 25-30 ili 40 miliona budzeta ??

Mozda cistacice imaju 200-300.000 ??
Imas jednog ili 2 superstara u timu i za njih das 1-1,5 miliona i to su 2-3 miliona a svi ostali prosek 400-500 hiljada ili malo manje i svi ostali troskovi i tu si do 10-12 milki koliko ima i CZ a na sta trose vrhunski klubovi po tebi onda 25-30 milki ???