Košarka 45

Utorak, 16.03.2021.

12:43

"Sa Zvezdom sam blizak kao i sa Partizanom – nisam hteo da dođem zbog politike"

Novi sportski direktor Partizana Zoran Savić pričao je o odnosima sa Crvenom zvezdom.

"Sa Zvezdom sam blizak kao i sa Partizanom – nisam hteo da doðem zbog politike" IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

45 Komentari

Sortiraj po:

Koke

pre 3 godine

kao sto se zna da je 2+2=4, tako je, kako neko napisa ,,cinjenica da partizan ne bi video sve te evropske uspehe da nije zvezde". kako na takve cinjenice reagovati cinicno. to bi stvarno greh bio
(petar markovic, 16. mart 2021 23:50)

Ništa onda Petre, cijenim tu tvoju iskrenost i pre svega poštenje, svaka čast , eto bas smo se lepo ispričali i naravno izvini ako sam malo pretjerao, iskreno se nadam da ćemo u skorije vreme gledati ponovo onaj pravi derbi ali u Euroligi...Pozdrav ...

petar markovic

pre 3 godine

Eto vidiš da i nije toliko teško priznati najvećem rivalu tako nešto , premda ti komentar puca od patetike ...
(Koke, 16. mart 2021 22:39)
kakve crne patetike moze biti u priznanju jednog takvog aksioma kao sto je da je kk zvezda zasluzna za sve partizanove uspehe u evropi.

kao sto se zna da je 2+2=4, tako je, kako neko napisa ,,cinjenica da partizan ne bi video sve te evropske uspehe da nije zvezde". kako na takve cinjenice reagovati cinicno. to bi stvarno greh bio

petar markovic

pre 3 godine

Niko nikad nije rekao da je Zvezda bolja od Partizana sem činjenice da vi ništa od tih evrotrofeja ne bi ni vidjeli da nije bilo Zvezde ...
(Slavko, 16. mart 2021 20:33)

naravno. to je puka cinjenica. to je sasvim jasno, nista jasnije od toga nem na svetu. u svakom slucaju hvala jednom takvom gigantu na tome, sta god to bilo

Koke

pre 3 godine

Niko nikad nije rekao da je Zvezda bolja od Partizana sem činjenice da vi ništa od tih evrotrofeja ne bi ni vidjeli da nije bilo Zvezde ...
(Slavko, 16. mart 2021 20:33)

naravno. to je puka cinjenica. to je sasvim jasno, nista jasnije od toga nem na svetu. u svakom slucaju hvala jednom takvom gigantu na tome, sta god to bilo
(petar markovic, 16. mart 2021 22:07)

Eto vidiš da i nije toliko teško priznati najvećem rivalu tako nešto , premda ti komentar puca od patetike ...

Slavko

pre 3 godine

Koke, Zvezda kao jači klub? Od prvaka Evrope i trostrukog osvajača evropskog Koraća? A vi ste u Evropi osvojili šta? Da nije 10 vezanih titula na šljaci, s rukometnim rezultatima, čime bi se hvalili? Koliko ste titula osvojili od kad je košarka počela da se igra u salama? Dičite se rezultatima kluba koji nije član sportskog društva, a i ti rezultati su na nivou originalne CZ. Top 8 najviši domet, a ovaj sadašnji Top 17 prava mera. Nikad nećete na F4, a Partizan je tamo bio četiri puta i jednom osvojio Evropu, ali nema veze vi ste jači i veći klub. Čime li vas još hrane, osim mržnjom?
(Jao&Qq, 16. mart 2021 18:14)

Niko nikad nije rekao da je Zvezda bolja od Partizana sem činjenice da vi ništa od tih evrotrofeja ne bi ni vidjeli da nije bilo Zvezde ...

Ivan

pre 3 godine

naravno da karikiram gluposti koje si napisao, ako je to moguce i iskarikirati. rekao si da zvezdi nakon svega sto je postigla nije bilo do jurnjave za evro titulom, sto ispada kao da je zvezda rekla neka vas deco, nama dosta ovaj kup kupova, sto je naravno smesno. ovde pominjes neka dva finala i polufinale kesa mada pretpostavljam da si u uzbudjenju to pomesao sa uspesima u kpk, najjacem takmicenju ikada u evropskoj kosarci, za koje svako zna da ga je bilo teze osvojiti nego evroligu, a sto si sada fantasticno argumentovao.

A šta bi ti rekao posle petnaest trofeja u staroj Jugi ?

Jao&Qq

pre 3 godine

Koke, Zvezda kao jači klub? Od prvaka Evrope i trostrukog osvajača evropskog Koraća? A vi ste u Evropi osvojili šta? Da nije 10 vezanih titula na šljaci, s rukometnim rezultatima, čime bi se hvalili? Koliko ste titula osvojili od kad je košarka počela da se igra u salama? Dičite se rezultatima kluba koji nije član sportskog društva, a i ti rezultati su na nivou originalne CZ. Top 8 najviši domet, a ovaj sadašnji Top 17 prava mera. Nikad nećete na F4, a Partizan je tamo bio četiri puta i jednom osvojio Evropu, ali nema veze vi ste jači i veći klub. Čime li vas još hrane, osim mržnjom?

Rajko

pre 3 godine

to su ih nagradili za fantastican rezultat u evroligi iz sezone 99-00. naime tad su u onoj, kako oni kazu slaboj fiba evroligi, imali 1 pobedu i 15 poraza. kako bi tek prosli da to nije bila bezvredna fiba evroliga ostaje pitanje, ali posto tvrde da je partizan prolazio u evroligi dalje sa dve pobede (sto se naravno nikad nije desilo kao jos mnogo toga u njihovom paralelnom univerzumu), ostaje svakako steta sto tad nisu bili obavesteni o tome. da su znali pa da pobede jos jedan mec i prodju dalje
(petar markovic, 16. mart 2021 14:32)Prosli ste sa 2 pobede i poklonom Obradovica,niste mogli kos da pogodite tu sezonu a "ubili" Panathinaikos.De saberi SVE pobede Partizana i Zvezde u EL ..kad vec spominjes sve te pobede i poraze!

petar markovic

pre 3 godine

Prosli ste sa 2 pobede i poklonom Obradovica,niste mogli kos da pogodite tu sezonu a "ubili" Panathinaikos.De saberi SVE pobede Partizana i Zvezde u EL ..kad vec spominjes sve te pobede i poraze!
(Rajko, 16. mart 2021 17:02)

izmesale su ti se neke stvari mukice. sto se tice broja pobeda, siguran sam da vam je draze da sa tolikim brojem pobeda nikad ne prolazite prvu fazu nego da osvojite titulu, plasirate se na f4 i slicno. inace, ta prica je potpuno irelevantna jer je normalno da kada se igra vise utakmica, da se vise i pobedjuje. naravno, vi od muke morate za nesto da se uhvatite i razumem vas. neko se hvata za titulu, neko za imaginarne pehare. kako koga zapadne

petar markovic

pre 3 godine

(Koke, 16. mart 2021 17:36)

naravno da karikiram gluposti koje si napisao, ako je to moguce i iskarikirati. rekao si da zvezdi nakon svega sto je postigla nije bilo do jurnjave za evro titulom, sto ispada kao da je zvezda rekla neka vas deco, nama dosta ovaj kup kupova, sto je naravno smesno. ovde pominjes neka dva finala i polufinale kesa mada pretpostavljam da si u uzbudjenju to pomesao sa uspesima u kpk, najjacem takmicenju ikada u evropskoj kosarci, za koje svako zna da ga je bilo teze osvojiti nego evroligu, a sto si sada fantasticno argumentovao.

inace, pre zvezdinog kupa kupova jugoplastika je igrala finale kupa sampiona 1972e, olimpija i okk beograd stigli do polufinala kes, cibona osvojila kup koraca 72e, partizan vec 74e igrao finale koraca, a do kraja decenija dva komada osvojio, dakle nije bas da jugo kosarka nije znala za klupske uspehe, pa da ste vi tu nesto epohalno ucinili. kako god, ja taj uspeh postujem, u to ne sumnjaj, ali mnogo je ovde onih koji pokusavaju da partizanove uspehe omalovaze sumanutim argumentima i onda naravno da moram da posegnem nekad za cinizmom.

Koke

pre 3 godine

(petar markovic, 16. mart 2021 16:37)

Niko nije rekao da je Zvezda mogla osvojiti taj KES pedeset puta i zato nemoj izvrtati moje reci ... Znas klub bez želje ili ambicija znaci skroman klub sto je Zvezda i bila tih 90-tih kao sto sam i rekao ...Ti ili si glup ili se ne možeš pomiriti sa činjenicom da je upravo ta Zvezda najzaslužnija za razvoj košarke na ovim prostorima ... Sto se tiče sedamdesetih ex yu liga nije bila u prve tri ili četiri europske lige pa je i samim time i bilo teze osvojiti KPK uz dva finala i jedno polufinale KESa, eto to i moja ćorava baba zna...Dok ja sa druge strane kao i sto sam i sam rekao nemam takav problem jer na kraju krajeva Partizan jeste bolji klub upravo zbog većeg broja osvojenih trofeja ... Kad budeš mogao reci nešto tako za Zvezdu niko te neće moći porediti sa ćoravog babom sto ti i jesi... Uostalom rec skroman nikad u životu pa tako i sportu ne ide zajedno sa uspjehom , želja je ta koja nas gura dalje, eto ti Partizan 92 ...

zdravko

pre 3 godine

Prvo zvezda je bila dva puta u polu finalu kupa sampiona. jednom real izbacijo u polu finalu jednom cska iz moskve.vZvezda je prvo osvajila evropski trofej bivsoj jugoslaviji. Zato je zvezda uvek bila zvezda a partizana je bio drugo ligas I to nemozete izbrisati nikad toje klub koji nikad nije bio samostalnu jer uvek su otimali igrace od zvezde od kicAnovica Dalipagic pesic maric divac petrovic bogdanovic sretenovic vidacic stanojevic ostojic mali bogdanovic tomasevic djordjevic vujanic katic dangubic tica sad naj novije tarlac trifunovic radovanovic. Toje grobarski politicka Samo otimaj da zvezda bude sto slabija nema vise zvezda I'ma svoj podmladak I dobro rukovdstvo. Stose tice savica on je zvezdas I nema te price ali jamu ne zameram jer nije igro u zvezdi dase ja pitam nikad taj zalosno dres nebi obuko odnosno ni bi radio u tom klubu zagrebackom. ja nevidim dace savic postici u zagrebackom rastimovanim tom I nigde nije radio zato jos jedan promasaj bunkerasa I grobjia Pozdrav

petar markovic

pre 3 godine

u to vreme sramota je bila da bilo koji klub iz bivše juge ne odigra barem Final Four , eto toliko smo bili jači od ostalih, inače da nisi pun patetike jasno bi ti bilo da je u to vreme bilo lakše osvojiti evropsku titulu nego prvenstvo Jugoslavije , e sad ko je najzaslužniji sto je došlo to toga ti to očigledno ne možeš shvatiti ... Uostalom teze je bilo osvojiti taj KPK 70 i neke nego EL devedesetih... I još nešto Partizan cijenim i vise nego ti i naravno da je uspješniji u evropi od Zvezde.. Drugim rečima Partizan jeste na kraju krajeva i bolji klub od Zvezde iz razloga jer jednostavno ima vise titula od nas, ali ni blizu koliko si ti umislio .... Zapamti već jednom da nije bilo Zvezde nebi ni vi pa ni ostali bili ni blizu tih evro titula i to kad shvatiš možemo razgovarati...
(Koke, 16. mart 2021 16:07)

jos jedan komentar koji puca od objektivnosti. opste je poznato da je bilo teze osvojiti kpk pocetkom sedamdesetih nego evroligu devedesetih (a i bilo kada)! to je jos jedan aksiom iz paralelnog univerzuma navijaca zvezde. i posto je onda zvezda osvojila nesto najvrednije u kosarci sto postoji, a to je jedan kup kupova, ona nije htela vise da se ,,cima" oko neke el, pa jos neke evrolige iz 90ih, mislim fuj, koga to jos zanima. pa u to vreme sramota bilo da neki klub iz ex yu ne igra f4, i zato ga je zvezda od sramote igrala 0 puta ili ajde nek bude jednom, mada to polufinale nije bilo po f4 sistemu. u svakom slucaju ponosit klub je ta zvezda.

bulldog

pre 3 godine

Epa, mi grobari, ne verujemo takvim likovima, ili si skroz za KKP ili ne!!! Ovo će biti neka menadžersa fora 100%!!! Za Partizan treba da se boriš, mi nismo povlašćeni kao neki!!!

Rajko

pre 3 godine

(Rajko, 16. mart 2021 13:11)

Zvezdasi koji vecinom opstaju samo na mrznji prema Partiznau o mrznji. Narativ u rangu kada se uzaludne osobe zenskog pola skupe uz koktel, pa same sebi pricaju kako se muskarci plase jakih zena. Same sa sobom se svadjaju, kao i zvezdasi.
(Munjeviti sipaci istine, 16. mart 2021 13:46)Druze,ako si koristio neke supstance ili mozda marihuanu nije ti pametno kaciti se na internet ,moze izazvati halucinacije i svasta nesto,kao recimo da podjes da pricas gluposti i stvari niđe veze s' vezom!

Црвена звезда 1913

pre 3 godine

Rec zvezda se UVEK pise malim slovom. I sta ti to govori?
(Prijateljska u Tirani, 16. mart 2021 13:51)

Шта теби говори у то ни ти ниси сигуран али зато је свима јасно да је реч партизан истог значења као и реч усташа, иста багра, исти зликовци...

Koke

pre 3 godine

a navijaci partizana, cibone, jugoplastike, se u to vreme zlopatili gledajuci kako njihovi timovi stizu u zavrsnice najjaceg evropskog takmicenja i postaju prvaci, pa jos gledali neke neizvesne utakmice, pa neke trojke u zadnjoj sekundi... idi bre, to stresno, sta ce to kome
(petar markovic, 16. mart 2021 14:49)

Očigledno je da pratiš košarku od devedeset i neke , inače u to vreme sramota je bila da bilo koji klub iz bivše juge ne odigra barem Final Four , eto toliko smo bili jači od ostalih, inače da nisi pun patetike jasno bi ti bilo da je u to vreme bilo lakše osvojiti evropsku titulu nego prvenstvo Jugoslavije , e sad ko je najzaslužniji sto je došlo to toga ti to očigledno ne možeš shvatiti ... Uostalom teze je bilo osvojiti taj KPK 70 i neke nego EL devedesetih... I još nešto Partizan cijenim i vise nego ti i naravno da je uspješniji u evropi od Zvezde.. Drugim rečima Partizan jeste na kraju krajeva i bolji klub od Zvezde iz razloga jer jednostavno ima vise titula od nas, ali ni blizu koliko si ti umislio .... Zapamti već jednom da nije bilo Zvezde nebi ni vi pa ni ostali bili ni blizu tih evro titula i to kad shvatiš možemo razgovarati...

petar markovic

pre 3 godine

A vi niste imali masu sezona kad ste pucali od London Towersa i ostalih ....
(Koke, 16. mart 2021 15:48)

tako je. opste su poznati nasi porazi od london towersa. ali mi svojevremeno nismo bili tako ponositi pa smo hteli da osvojimo titulu prvaka evrope, i da se plasiramo na jos koji f4 i da osvojimo 3 evropska trofeja. ti si sa druge strane objasnio da zvezdi nije bilo do toga, nije htela navijace da izlaze tim stresovima i to je u redu. sigurno si srecan sto je tako a mi navijaci partizana smo pak skromni, pa smo srecni sto nam najveci uspeh nije 1 kup kupova.

Loznica

pre 3 godine

2000 imao neverovatnu ponudu od Zvezde.Pa cekaj zar tada Zvezda nije bila mukica koja je ugnjetavana od drzave i nije imala dinara.Ali sad se vidi da je imala itekako novca,cak i za neverovatne ponude.
(apis, 16. mart 2021 13:58)

to su ih nagradili za fantastican rezultat u evroligi iz sezone 99-00. naime tad su u onoj, kako oni kazu slaboj fiba evroligi, imali 1 pobedu i 15 poraza. kako bi tek prosli da to nije bila bezvredna fiba evroliga ostaje pitanje, ali posto tvrde da je partizan prolazio u evroligi dalje sa dve pobede (sto se naravno nikad nije desilo kao jos mnogo toga u njihovom paralelnom univerzumu), ostaje svakako steta sto tad nisu bili obavesteni o tome. da su znali pa da pobede jos jedan mec i prodju dalje
(petar markovic, 16. mart 2021 14:32)

Tada je Srbija imala 2 predstavnika u EL, ali nažalost izgubila jedno mesto. ZBOG....!?

Koke

pre 3 godine

2000 imao neverovatnu ponudu od Zvezde.Pa cekaj zar tada Zvezda nije bila mukica koja je ugnjetavana od drzave i nije imala dinara.Ali sad se vidi da je imala itekako novca,cak i za neverovatne ponude.
(apis, 16. mart 2021 13:58)

to su ih nagradili za fantastican rezultat u evroligi iz sezone 99-00. naime tad su u onoj, kako oni kazu slaboj fiba evroligi, imali 1 pobedu i 15 poraza. kako bi tek prosli da to nije bila bezvredna fiba evroliga ostaje pitanje, ali posto tvrde da je partizan prolazio u evroligi dalje sa dve pobede (sto se naravno nikad nije desilo kao jos mnogo toga u njihovom paralelnom univerzumu), ostaje svakako steta sto tad nisu bili obavesteni o tome. da su znali pa da pobede jos jedan mec i prodju dalje!

A vi niste imali masu sezona kad ste pucali od London Towersa i ostalih ....

Đorđe

pre 3 godine

Aman deco, shvatite da je ovo posao. Ja sam Partizanovac okoreli, od malih nogu i uopšte nemam problema sa tim što je Savić navijao za Zvezdu. Meni je Milko Đurovski omiljeni fudbaler bio, bez obzira što je igrao u Zvezdi.
Roberto Bađo i Pirlo su igrali za Juventus, Inter i Milan, pa su najveće legende i vole ih navijači sva tri kluba.
U ovom slučaju, interesi Savića i Partizana su se poklopili i ne mogu da razumem naše navijače koji su protiv ovog poteza uprave. Zašto? Da li neko zaista veruje da će Savić raditi protiv interesa Partizana? On će raditi svoj posao za platu, koja sigurno nije mala. Pa nije lud da seče granu na kojoj sedi.
A Savića se dobro sećam kao velikog borca i profesionalca. Ljudina i legenda. Karijera bez ijedne mrlje. A najbolje od svega je što već ima izuzetne rezultate u Barseloni i Fortitudu kao sportski direktor.
Samo neko nezrelo dete, ili nego čiji je um prilično ograničen, ili ispunjen mržnjom, može biti protiv dolaska Savića.

petar markovic

pre 3 godine

Zvezdi u to vreme sigurno nije bilo do jurcanja neke evrotitule s obzirom da su već i previše ugradili za ex-yu košarku .. Drugim rečima za takvo sto nije postojala inicijativa, a sjajnih timova poput Bosne, Jugoplastike , Partizana bilo je koliko hoćeš ...
(Koke, 16. mart 2021 14:20)

tako je! zvezdi jednostavno nije bilo do jurcanja da postane prvak evrope! zvezda da je htela mogla je svake godine da bude prvak evrope, ali ona nije htela, to je njoj bilo ispod casti. treba ona tamo u nekoj slaboj fiba evroligi i kupu sampiona da se gura, pu pu daleko bilo. zvezda je tad rekla eto vama jadnicima osvajajte titule prvaka evrope, a nama je dobar i jedan kup kupova. i evo tek u poslednjih 5 godina, kad je evroliga konacno dovoljno jaka za takvog jednog giganta, zvezda je resila da osvoji titulu prvaka evrope i to sad radi svake godine.

a navijaci partizana, cibone, jugoplastike, se u to vreme zlopatili gledajuci kako njihovi timovi stizu u zavrsnice najjaceg evropskog takmicenja i postaju prvaci, pa jos gledali neke neizvesne utakmice, pa neke trojke u zadnjoj sekundi... idi bre, to stresno, sta ce to kome

Koke

pre 3 godine

I u čemu je sad problem , inače to je stara praksa koja datira od davnina, uvek je Zvezda kao veći klub u ono vreme pomagala Partizan... Eto primera radi još sedamdesetih Aca Nikolić i Ranko Žeravica inače kako i na oficijalnoj internet prezentaciji stoji da su za prve uspjehe Partizana upravo najzaslužniji pomenuti dvojac ... Isto tako i Bata Đorđević i Slavnic koji su Dordjevica doveli u Partizan ... Uostalom Djordjevica niko nije tjerao iz Zvezde s obzirom da je Zvezda već imala kompletan tim i Zvezdi u to vreme sigurno nije bilo do jurcanja neke evrotitule s obzirom da su već i previše ugradili za ex-yu košarku .. Drugim rečima za takvo sto nije postojala inicijativa, a sjajnih timova poput Bosne, Jugoplastike , Partizana bilo je koliko hoćeš ...

petar markovic

pre 3 godine

2000 imao neverovatnu ponudu od Zvezde.Pa cekaj zar tada Zvezda nije bila mukica koja je ugnjetavana od drzave i nije imala dinara.Ali sad se vidi da je imala itekako novca,cak i za neverovatne ponude.
(apis, 16. mart 2021 13:58)

to su ih nagradili za fantastican rezultat u evroligi iz sezone 99-00. naime tad su u onoj, kako oni kazu slaboj fiba evroligi, imali 1 pobedu i 15 poraza. kako bi tek prosli da to nije bila bezvredna fiba evroliga ostaje pitanje, ali posto tvrde da je partizan prolazio u evroligi dalje sa dve pobede (sto se naravno nikad nije desilo kao jos mnogo toga u njihovom paralelnom univerzumu), ostaje svakako steta sto tad nisu bili obavesteni o tome. da su znali pa da pobede jos jedan mec i prodju dalje

Stanko

pre 3 godine

Meni kao Zvezdašu ne smeta da Zvezdaš bude u Partizanu ali ne razumem da on hoće da saradjuje sa Ostojom koji je tu po volji partije.

Rajko

pre 3 godine

Kako Zoki legendo mozes da vodis klub koji mrzi Crvenu Zvezdu? Vidi se da si ljudina,dobar covjek..ali tu oko tebe SVI mrze svog rivala i ne mogu da se pomire da su drugi u zemlji,optuzujuci drzavu i sve zivo oko sebe a nikada sebe! Nemoj da te pokvare,budi covjek, i pokusaj da vratis zdravo rivalstvo ova dva kluba jer nazalost ovo stanje je katastrofalno!

vix

pre 3 godine

hahahahahahah ma sve je ok, radi posao, ali fascinantno mi je da ljudi iako u današnje vreme postoje video zapisi i intervjuii neće da priznaju neke stvari, nego muljaju, pokušavaju da ništa ne izjave... kada će doći neki baja i reći, jeste tako je, navijam za suprotni tabor ali radim posao maksimalno profesionalno i tačka?!

mare

pre 3 godine

Partizanu se raspao to vam je zbog bahatosti kada ste vladali i kad ste jurili da Zvezdu pobedite 41 razlike. Sad uživajte niste više ni drugi tim u zemlji.

Laza

pre 3 godine

hahahahahahah ma sve je ok, radi posao, ali fascinantno mi je da ljudi iako u današnje vreme postoje video zapisi i intervjuii neće da priznaju neke stvari, nego muljaju, pokušavaju da ništa ne izjave... kada će doći neki baja i reći, jeste tako je, navijam za suprotni tabor ali radim posao maksimalno profesionalno i tačka?!
(vix, 16. mart 2021 13:04)
Slazem se. Ne vidim sto se pravda, kao Divac nekad, pa ispadne smesno i trapavo. Reci navijam za Zvezdu ili obrnuto. Radi svoj posao.

apis

pre 3 godine

2000 imao neverovatnu ponudu od Zvezde.Pa cekaj zar tada Zvezda nije bila mukica koja je ugnjetavana od drzave i nije imala dinara.Ali sad se vidi da je imala itekako novca,cak i za neverovatne ponude.

Munjeviti sipaci istine

pre 3 godine

@(Rajko, 16. mart 2021 13:11)

Zvezdasi koji vecinom opstaju samo na mrznji prema Partiznau o mrznji. Narativ u rangu kada se uzaludne osobe zenskog pola skupe uz koktel, pa same sebi pricaju kako se muskarci plase jakih zena. Same sa sobom se svadjaju, kao i zvezdasi.

vix

pre 3 godine

hahahahahahah ma sve je ok, radi posao, ali fascinantno mi je da ljudi iako u današnje vreme postoje video zapisi i intervjuii neće da priznaju neke stvari, nego muljaju, pokušavaju da ništa ne izjave... kada će doći neki baja i reći, jeste tako je, navijam za suprotni tabor ali radim posao maksimalno profesionalno i tačka?!

mare

pre 3 godine

Partizanu se raspao to vam je zbog bahatosti kada ste vladali i kad ste jurili da Zvezdu pobedite 41 razlike. Sad uživajte niste više ni drugi tim u zemlji.

Rajko

pre 3 godine

Kako Zoki legendo mozes da vodis klub koji mrzi Crvenu Zvezdu? Vidi se da si ljudina,dobar covjek..ali tu oko tebe SVI mrze svog rivala i ne mogu da se pomire da su drugi u zemlji,optuzujuci drzavu i sve zivo oko sebe a nikada sebe! Nemoj da te pokvare,budi covjek, i pokusaj da vratis zdravo rivalstvo ova dva kluba jer nazalost ovo stanje je katastrofalno!

Laza

pre 3 godine

hahahahahahah ma sve je ok, radi posao, ali fascinantno mi je da ljudi iako u današnje vreme postoje video zapisi i intervjuii neće da priznaju neke stvari, nego muljaju, pokušavaju da ništa ne izjave... kada će doći neki baja i reći, jeste tako je, navijam za suprotni tabor ali radim posao maksimalno profesionalno i tačka?!
(vix, 16. mart 2021 13:04)
Slazem se. Ne vidim sto se pravda, kao Divac nekad, pa ispadne smesno i trapavo. Reci navijam za Zvezdu ili obrnuto. Radi svoj posao.

Stanko

pre 3 godine

Meni kao Zvezdašu ne smeta da Zvezdaš bude u Partizanu ali ne razumem da on hoće da saradjuje sa Ostojom koji je tu po volji partije.

apis

pre 3 godine

2000 imao neverovatnu ponudu od Zvezde.Pa cekaj zar tada Zvezda nije bila mukica koja je ugnjetavana od drzave i nije imala dinara.Ali sad se vidi da je imala itekako novca,cak i za neverovatne ponude.

Munjeviti sipaci istine

pre 3 godine

@(Rajko, 16. mart 2021 13:11)

Zvezdasi koji vecinom opstaju samo na mrznji prema Partiznau o mrznji. Narativ u rangu kada se uzaludne osobe zenskog pola skupe uz koktel, pa same sebi pricaju kako se muskarci plase jakih zena. Same sa sobom se svadjaju, kao i zvezdasi.

Koke

pre 3 godine

I u čemu je sad problem , inače to je stara praksa koja datira od davnina, uvek je Zvezda kao veći klub u ono vreme pomagala Partizan... Eto primera radi još sedamdesetih Aca Nikolić i Ranko Žeravica inače kako i na oficijalnoj internet prezentaciji stoji da su za prve uspjehe Partizana upravo najzaslužniji pomenuti dvojac ... Isto tako i Bata Đorđević i Slavnic koji su Dordjevica doveli u Partizan ... Uostalom Djordjevica niko nije tjerao iz Zvezde s obzirom da je Zvezda već imala kompletan tim i Zvezdi u to vreme sigurno nije bilo do jurcanja neke evrotitule s obzirom da su već i previše ugradili za ex-yu košarku .. Drugim rečima za takvo sto nije postojala inicijativa, a sjajnih timova poput Bosne, Jugoplastike , Partizana bilo je koliko hoćeš ...

Đorđe

pre 3 godine

Aman deco, shvatite da je ovo posao. Ja sam Partizanovac okoreli, od malih nogu i uopšte nemam problema sa tim što je Savić navijao za Zvezdu. Meni je Milko Đurovski omiljeni fudbaler bio, bez obzira što je igrao u Zvezdi.
Roberto Bađo i Pirlo su igrali za Juventus, Inter i Milan, pa su najveće legende i vole ih navijači sva tri kluba.
U ovom slučaju, interesi Savića i Partizana su se poklopili i ne mogu da razumem naše navijače koji su protiv ovog poteza uprave. Zašto? Da li neko zaista veruje da će Savić raditi protiv interesa Partizana? On će raditi svoj posao za platu, koja sigurno nije mala. Pa nije lud da seče granu na kojoj sedi.
A Savića se dobro sećam kao velikog borca i profesionalca. Ljudina i legenda. Karijera bez ijedne mrlje. A najbolje od svega je što već ima izuzetne rezultate u Barseloni i Fortitudu kao sportski direktor.
Samo neko nezrelo dete, ili nego čiji je um prilično ograničen, ili ispunjen mržnjom, može biti protiv dolaska Savića.

Црвена звезда 1913

pre 3 godine

Rec zvezda se UVEK pise malim slovom. I sta ti to govori?
(Prijateljska u Tirani, 16. mart 2021 13:51)

Шта теби говори у то ни ти ниси сигуран али зато је свима јасно да је реч партизан истог значења као и реч усташа, иста багра, исти зликовци...

Koke

pre 3 godine

2000 imao neverovatnu ponudu od Zvezde.Pa cekaj zar tada Zvezda nije bila mukica koja je ugnjetavana od drzave i nije imala dinara.Ali sad se vidi da je imala itekako novca,cak i za neverovatne ponude.
(apis, 16. mart 2021 13:58)

to su ih nagradili za fantastican rezultat u evroligi iz sezone 99-00. naime tad su u onoj, kako oni kazu slaboj fiba evroligi, imali 1 pobedu i 15 poraza. kako bi tek prosli da to nije bila bezvredna fiba evroliga ostaje pitanje, ali posto tvrde da je partizan prolazio u evroligi dalje sa dve pobede (sto se naravno nikad nije desilo kao jos mnogo toga u njihovom paralelnom univerzumu), ostaje svakako steta sto tad nisu bili obavesteni o tome. da su znali pa da pobede jos jedan mec i prodju dalje!

A vi niste imali masu sezona kad ste pucali od London Towersa i ostalih ....

petar markovic

pre 3 godine

2000 imao neverovatnu ponudu od Zvezde.Pa cekaj zar tada Zvezda nije bila mukica koja je ugnjetavana od drzave i nije imala dinara.Ali sad se vidi da je imala itekako novca,cak i za neverovatne ponude.
(apis, 16. mart 2021 13:58)

to su ih nagradili za fantastican rezultat u evroligi iz sezone 99-00. naime tad su u onoj, kako oni kazu slaboj fiba evroligi, imali 1 pobedu i 15 poraza. kako bi tek prosli da to nije bila bezvredna fiba evroliga ostaje pitanje, ali posto tvrde da je partizan prolazio u evroligi dalje sa dve pobede (sto se naravno nikad nije desilo kao jos mnogo toga u njihovom paralelnom univerzumu), ostaje svakako steta sto tad nisu bili obavesteni o tome. da su znali pa da pobede jos jedan mec i prodju dalje

Koke

pre 3 godine

a navijaci partizana, cibone, jugoplastike, se u to vreme zlopatili gledajuci kako njihovi timovi stizu u zavrsnice najjaceg evropskog takmicenja i postaju prvaci, pa jos gledali neke neizvesne utakmice, pa neke trojke u zadnjoj sekundi... idi bre, to stresno, sta ce to kome
(petar markovic, 16. mart 2021 14:49)

Očigledno je da pratiš košarku od devedeset i neke , inače u to vreme sramota je bila da bilo koji klub iz bivše juge ne odigra barem Final Four , eto toliko smo bili jači od ostalih, inače da nisi pun patetike jasno bi ti bilo da je u to vreme bilo lakše osvojiti evropsku titulu nego prvenstvo Jugoslavije , e sad ko je najzaslužniji sto je došlo to toga ti to očigledno ne možeš shvatiti ... Uostalom teze je bilo osvojiti taj KPK 70 i neke nego EL devedesetih... I još nešto Partizan cijenim i vise nego ti i naravno da je uspješniji u evropi od Zvezde.. Drugim rečima Partizan jeste na kraju krajeva i bolji klub od Zvezde iz razloga jer jednostavno ima vise titula od nas, ali ni blizu koliko si ti umislio .... Zapamti već jednom da nije bilo Zvezde nebi ni vi pa ni ostali bili ni blizu tih evro titula i to kad shvatiš možemo razgovarati...

Jao&Qq

pre 3 godine

Koke, Zvezda kao jači klub? Od prvaka Evrope i trostrukog osvajača evropskog Koraća? A vi ste u Evropi osvojili šta? Da nije 10 vezanih titula na šljaci, s rukometnim rezultatima, čime bi se hvalili? Koliko ste titula osvojili od kad je košarka počela da se igra u salama? Dičite se rezultatima kluba koji nije član sportskog društva, a i ti rezultati su na nivou originalne CZ. Top 8 najviši domet, a ovaj sadašnji Top 17 prava mera. Nikad nećete na F4, a Partizan je tamo bio četiri puta i jednom osvojio Evropu, ali nema veze vi ste jači i veći klub. Čime li vas još hrane, osim mržnjom?

Rajko

pre 3 godine

(Rajko, 16. mart 2021 13:11)

Zvezdasi koji vecinom opstaju samo na mrznji prema Partiznau o mrznji. Narativ u rangu kada se uzaludne osobe zenskog pola skupe uz koktel, pa same sebi pricaju kako se muskarci plase jakih zena. Same sa sobom se svadjaju, kao i zvezdasi.
(Munjeviti sipaci istine, 16. mart 2021 13:46)Druze,ako si koristio neke supstance ili mozda marihuanu nije ti pametno kaciti se na internet ,moze izazvati halucinacije i svasta nesto,kao recimo da podjes da pricas gluposti i stvari niđe veze s' vezom!

Koke

pre 3 godine

(petar markovic, 16. mart 2021 16:37)

Niko nije rekao da je Zvezda mogla osvojiti taj KES pedeset puta i zato nemoj izvrtati moje reci ... Znas klub bez želje ili ambicija znaci skroman klub sto je Zvezda i bila tih 90-tih kao sto sam i rekao ...Ti ili si glup ili se ne možeš pomiriti sa činjenicom da je upravo ta Zvezda najzaslužnija za razvoj košarke na ovim prostorima ... Sto se tiče sedamdesetih ex yu liga nije bila u prve tri ili četiri europske lige pa je i samim time i bilo teze osvojiti KPK uz dva finala i jedno polufinale KESa, eto to i moja ćorava baba zna...Dok ja sa druge strane kao i sto sam i sam rekao nemam takav problem jer na kraju krajeva Partizan jeste bolji klub upravo zbog većeg broja osvojenih trofeja ... Kad budeš mogao reci nešto tako za Zvezdu niko te neće moći porediti sa ćoravog babom sto ti i jesi... Uostalom rec skroman nikad u životu pa tako i sportu ne ide zajedno sa uspjehom , želja je ta koja nas gura dalje, eto ti Partizan 92 ...

Slavko

pre 3 godine

Koke, Zvezda kao jači klub? Od prvaka Evrope i trostrukog osvajača evropskog Koraća? A vi ste u Evropi osvojili šta? Da nije 10 vezanih titula na šljaci, s rukometnim rezultatima, čime bi se hvalili? Koliko ste titula osvojili od kad je košarka počela da se igra u salama? Dičite se rezultatima kluba koji nije član sportskog društva, a i ti rezultati su na nivou originalne CZ. Top 8 najviši domet, a ovaj sadašnji Top 17 prava mera. Nikad nećete na F4, a Partizan je tamo bio četiri puta i jednom osvojio Evropu, ali nema veze vi ste jači i veći klub. Čime li vas još hrane, osim mržnjom?
(Jao&Qq, 16. mart 2021 18:14)

Niko nikad nije rekao da je Zvezda bolja od Partizana sem činjenice da vi ništa od tih evrotrofeja ne bi ni vidjeli da nije bilo Zvezde ...

zdravko

pre 3 godine

Prvo zvezda je bila dva puta u polu finalu kupa sampiona. jednom real izbacijo u polu finalu jednom cska iz moskve.vZvezda je prvo osvajila evropski trofej bivsoj jugoslaviji. Zato je zvezda uvek bila zvezda a partizana je bio drugo ligas I to nemozete izbrisati nikad toje klub koji nikad nije bio samostalnu jer uvek su otimali igrace od zvezde od kicAnovica Dalipagic pesic maric divac petrovic bogdanovic sretenovic vidacic stanojevic ostojic mali bogdanovic tomasevic djordjevic vujanic katic dangubic tica sad naj novije tarlac trifunovic radovanovic. Toje grobarski politicka Samo otimaj da zvezda bude sto slabija nema vise zvezda I'ma svoj podmladak I dobro rukovdstvo. Stose tice savica on je zvezdas I nema te price ali jamu ne zameram jer nije igro u zvezdi dase ja pitam nikad taj zalosno dres nebi obuko odnosno ni bi radio u tom klubu zagrebackom. ja nevidim dace savic postici u zagrebackom rastimovanim tom I nigde nije radio zato jos jedan promasaj bunkerasa I grobjia Pozdrav

Rajko

pre 3 godine

to su ih nagradili za fantastican rezultat u evroligi iz sezone 99-00. naime tad su u onoj, kako oni kazu slaboj fiba evroligi, imali 1 pobedu i 15 poraza. kako bi tek prosli da to nije bila bezvredna fiba evroliga ostaje pitanje, ali posto tvrde da je partizan prolazio u evroligi dalje sa dve pobede (sto se naravno nikad nije desilo kao jos mnogo toga u njihovom paralelnom univerzumu), ostaje svakako steta sto tad nisu bili obavesteni o tome. da su znali pa da pobede jos jedan mec i prodju dalje
(petar markovic, 16. mart 2021 14:32)Prosli ste sa 2 pobede i poklonom Obradovica,niste mogli kos da pogodite tu sezonu a "ubili" Panathinaikos.De saberi SVE pobede Partizana i Zvezde u EL ..kad vec spominjes sve te pobede i poraze!

petar markovic

pre 3 godine

Prosli ste sa 2 pobede i poklonom Obradovica,niste mogli kos da pogodite tu sezonu a "ubili" Panathinaikos.De saberi SVE pobede Partizana i Zvezde u EL ..kad vec spominjes sve te pobede i poraze!
(Rajko, 16. mart 2021 17:02)

izmesale su ti se neke stvari mukice. sto se tice broja pobeda, siguran sam da vam je draze da sa tolikim brojem pobeda nikad ne prolazite prvu fazu nego da osvojite titulu, plasirate se na f4 i slicno. inace, ta prica je potpuno irelevantna jer je normalno da kada se igra vise utakmica, da se vise i pobedjuje. naravno, vi od muke morate za nesto da se uhvatite i razumem vas. neko se hvata za titulu, neko za imaginarne pehare. kako koga zapadne

petar markovic

pre 3 godine

Zvezdi u to vreme sigurno nije bilo do jurcanja neke evrotitule s obzirom da su već i previše ugradili za ex-yu košarku .. Drugim rečima za takvo sto nije postojala inicijativa, a sjajnih timova poput Bosne, Jugoplastike , Partizana bilo je koliko hoćeš ...
(Koke, 16. mart 2021 14:20)

tako je! zvezdi jednostavno nije bilo do jurcanja da postane prvak evrope! zvezda da je htela mogla je svake godine da bude prvak evrope, ali ona nije htela, to je njoj bilo ispod casti. treba ona tamo u nekoj slaboj fiba evroligi i kupu sampiona da se gura, pu pu daleko bilo. zvezda je tad rekla eto vama jadnicima osvajajte titule prvaka evrope, a nama je dobar i jedan kup kupova. i evo tek u poslednjih 5 godina, kad je evroliga konacno dovoljno jaka za takvog jednog giganta, zvezda je resila da osvoji titulu prvaka evrope i to sad radi svake godine.

a navijaci partizana, cibone, jugoplastike, se u to vreme zlopatili gledajuci kako njihovi timovi stizu u zavrsnice najjaceg evropskog takmicenja i postaju prvaci, pa jos gledali neke neizvesne utakmice, pa neke trojke u zadnjoj sekundi... idi bre, to stresno, sta ce to kome

petar markovic

pre 3 godine

u to vreme sramota je bila da bilo koji klub iz bivše juge ne odigra barem Final Four , eto toliko smo bili jači od ostalih, inače da nisi pun patetike jasno bi ti bilo da je u to vreme bilo lakše osvojiti evropsku titulu nego prvenstvo Jugoslavije , e sad ko je najzaslužniji sto je došlo to toga ti to očigledno ne možeš shvatiti ... Uostalom teze je bilo osvojiti taj KPK 70 i neke nego EL devedesetih... I još nešto Partizan cijenim i vise nego ti i naravno da je uspješniji u evropi od Zvezde.. Drugim rečima Partizan jeste na kraju krajeva i bolji klub od Zvezde iz razloga jer jednostavno ima vise titula od nas, ali ni blizu koliko si ti umislio .... Zapamti već jednom da nije bilo Zvezde nebi ni vi pa ni ostali bili ni blizu tih evro titula i to kad shvatiš možemo razgovarati...
(Koke, 16. mart 2021 16:07)

jos jedan komentar koji puca od objektivnosti. opste je poznato da je bilo teze osvojiti kpk pocetkom sedamdesetih nego evroligu devedesetih (a i bilo kada)! to je jos jedan aksiom iz paralelnog univerzuma navijaca zvezde. i posto je onda zvezda osvojila nesto najvrednije u kosarci sto postoji, a to je jedan kup kupova, ona nije htela vise da se ,,cima" oko neke el, pa jos neke evrolige iz 90ih, mislim fuj, koga to jos zanima. pa u to vreme sramota bilo da neki klub iz ex yu ne igra f4, i zato ga je zvezda od sramote igrala 0 puta ili ajde nek bude jednom, mada to polufinale nije bilo po f4 sistemu. u svakom slucaju ponosit klub je ta zvezda.

bulldog

pre 3 godine

Epa, mi grobari, ne verujemo takvim likovima, ili si skroz za KKP ili ne!!! Ovo će biti neka menadžersa fora 100%!!! Za Partizan treba da se boriš, mi nismo povlašćeni kao neki!!!

Ivan

pre 3 godine

naravno da karikiram gluposti koje si napisao, ako je to moguce i iskarikirati. rekao si da zvezdi nakon svega sto je postigla nije bilo do jurnjave za evro titulom, sto ispada kao da je zvezda rekla neka vas deco, nama dosta ovaj kup kupova, sto je naravno smesno. ovde pominjes neka dva finala i polufinale kesa mada pretpostavljam da si u uzbudjenju to pomesao sa uspesima u kpk, najjacem takmicenju ikada u evropskoj kosarci, za koje svako zna da ga je bilo teze osvojiti nego evroligu, a sto si sada fantasticno argumentovao.

A šta bi ti rekao posle petnaest trofeja u staroj Jugi ?

Loznica

pre 3 godine

2000 imao neverovatnu ponudu od Zvezde.Pa cekaj zar tada Zvezda nije bila mukica koja je ugnjetavana od drzave i nije imala dinara.Ali sad se vidi da je imala itekako novca,cak i za neverovatne ponude.
(apis, 16. mart 2021 13:58)

to su ih nagradili za fantastican rezultat u evroligi iz sezone 99-00. naime tad su u onoj, kako oni kazu slaboj fiba evroligi, imali 1 pobedu i 15 poraza. kako bi tek prosli da to nije bila bezvredna fiba evroliga ostaje pitanje, ali posto tvrde da je partizan prolazio u evroligi dalje sa dve pobede (sto se naravno nikad nije desilo kao jos mnogo toga u njihovom paralelnom univerzumu), ostaje svakako steta sto tad nisu bili obavesteni o tome. da su znali pa da pobede jos jedan mec i prodju dalje
(petar markovic, 16. mart 2021 14:32)

Tada je Srbija imala 2 predstavnika u EL, ali nažalost izgubila jedno mesto. ZBOG....!?

petar markovic

pre 3 godine

(Koke, 16. mart 2021 17:36)

naravno da karikiram gluposti koje si napisao, ako je to moguce i iskarikirati. rekao si da zvezdi nakon svega sto je postigla nije bilo do jurnjave za evro titulom, sto ispada kao da je zvezda rekla neka vas deco, nama dosta ovaj kup kupova, sto je naravno smesno. ovde pominjes neka dva finala i polufinale kesa mada pretpostavljam da si u uzbudjenju to pomesao sa uspesima u kpk, najjacem takmicenju ikada u evropskoj kosarci, za koje svako zna da ga je bilo teze osvojiti nego evroligu, a sto si sada fantasticno argumentovao.

inace, pre zvezdinog kupa kupova jugoplastika je igrala finale kupa sampiona 1972e, olimpija i okk beograd stigli do polufinala kes, cibona osvojila kup koraca 72e, partizan vec 74e igrao finale koraca, a do kraja decenija dva komada osvojio, dakle nije bas da jugo kosarka nije znala za klupske uspehe, pa da ste vi tu nesto epohalno ucinili. kako god, ja taj uspeh postujem, u to ne sumnjaj, ali mnogo je ovde onih koji pokusavaju da partizanove uspehe omalovaze sumanutim argumentima i onda naravno da moram da posegnem nekad za cinizmom.

Koke

pre 3 godine

Niko nikad nije rekao da je Zvezda bolja od Partizana sem činjenice da vi ništa od tih evrotrofeja ne bi ni vidjeli da nije bilo Zvezde ...
(Slavko, 16. mart 2021 20:33)

naravno. to je puka cinjenica. to je sasvim jasno, nista jasnije od toga nem na svetu. u svakom slucaju hvala jednom takvom gigantu na tome, sta god to bilo
(petar markovic, 16. mart 2021 22:07)

Eto vidiš da i nije toliko teško priznati najvećem rivalu tako nešto , premda ti komentar puca od patetike ...

petar markovic

pre 3 godine

A vi niste imali masu sezona kad ste pucali od London Towersa i ostalih ....
(Koke, 16. mart 2021 15:48)

tako je. opste su poznati nasi porazi od london towersa. ali mi svojevremeno nismo bili tako ponositi pa smo hteli da osvojimo titulu prvaka evrope, i da se plasiramo na jos koji f4 i da osvojimo 3 evropska trofeja. ti si sa druge strane objasnio da zvezdi nije bilo do toga, nije htela navijace da izlaze tim stresovima i to je u redu. sigurno si srecan sto je tako a mi navijaci partizana smo pak skromni, pa smo srecni sto nam najveci uspeh nije 1 kup kupova.

petar markovic

pre 3 godine

Niko nikad nije rekao da je Zvezda bolja od Partizana sem činjenice da vi ništa od tih evrotrofeja ne bi ni vidjeli da nije bilo Zvezde ...
(Slavko, 16. mart 2021 20:33)

naravno. to je puka cinjenica. to je sasvim jasno, nista jasnije od toga nem na svetu. u svakom slucaju hvala jednom takvom gigantu na tome, sta god to bilo

petar markovic

pre 3 godine

Eto vidiš da i nije toliko teško priznati najvećem rivalu tako nešto , premda ti komentar puca od patetike ...
(Koke, 16. mart 2021 22:39)
kakve crne patetike moze biti u priznanju jednog takvog aksioma kao sto je da je kk zvezda zasluzna za sve partizanove uspehe u evropi.

kao sto se zna da je 2+2=4, tako je, kako neko napisa ,,cinjenica da partizan ne bi video sve te evropske uspehe da nije zvezde". kako na takve cinjenice reagovati cinicno. to bi stvarno greh bio

Koke

pre 3 godine

kao sto se zna da je 2+2=4, tako je, kako neko napisa ,,cinjenica da partizan ne bi video sve te evropske uspehe da nije zvezde". kako na takve cinjenice reagovati cinicno. to bi stvarno greh bio
(petar markovic, 16. mart 2021 23:50)

Ništa onda Petre, cijenim tu tvoju iskrenost i pre svega poštenje, svaka čast , eto bas smo se lepo ispričali i naravno izvini ako sam malo pretjerao, iskreno se nadam da ćemo u skorije vreme gledati ponovo onaj pravi derbi ali u Euroligi...Pozdrav ...

Rajko

pre 3 godine

Kako Zoki legendo mozes da vodis klub koji mrzi Crvenu Zvezdu? Vidi se da si ljudina,dobar covjek..ali tu oko tebe SVI mrze svog rivala i ne mogu da se pomire da su drugi u zemlji,optuzujuci drzavu i sve zivo oko sebe a nikada sebe! Nemoj da te pokvare,budi covjek, i pokusaj da vratis zdravo rivalstvo ova dva kluba jer nazalost ovo stanje je katastrofalno!

mare

pre 3 godine

Partizanu se raspao to vam je zbog bahatosti kada ste vladali i kad ste jurili da Zvezdu pobedite 41 razlike. Sad uživajte niste više ni drugi tim u zemlji.

apis

pre 3 godine

2000 imao neverovatnu ponudu od Zvezde.Pa cekaj zar tada Zvezda nije bila mukica koja je ugnjetavana od drzave i nije imala dinara.Ali sad se vidi da je imala itekako novca,cak i za neverovatne ponude.

Munjeviti sipaci istine

pre 3 godine

@(Rajko, 16. mart 2021 13:11)

Zvezdasi koji vecinom opstaju samo na mrznji prema Partiznau o mrznji. Narativ u rangu kada se uzaludne osobe zenskog pola skupe uz koktel, pa same sebi pricaju kako se muskarci plase jakih zena. Same sa sobom se svadjaju, kao i zvezdasi.

petar markovic

pre 3 godine

2000 imao neverovatnu ponudu od Zvezde.Pa cekaj zar tada Zvezda nije bila mukica koja je ugnjetavana od drzave i nije imala dinara.Ali sad se vidi da je imala itekako novca,cak i za neverovatne ponude.
(apis, 16. mart 2021 13:58)

to su ih nagradili za fantastican rezultat u evroligi iz sezone 99-00. naime tad su u onoj, kako oni kazu slaboj fiba evroligi, imali 1 pobedu i 15 poraza. kako bi tek prosli da to nije bila bezvredna fiba evroliga ostaje pitanje, ali posto tvrde da je partizan prolazio u evroligi dalje sa dve pobede (sto se naravno nikad nije desilo kao jos mnogo toga u njihovom paralelnom univerzumu), ostaje svakako steta sto tad nisu bili obavesteni o tome. da su znali pa da pobede jos jedan mec i prodju dalje

Koke

pre 3 godine

I u čemu je sad problem , inače to je stara praksa koja datira od davnina, uvek je Zvezda kao veći klub u ono vreme pomagala Partizan... Eto primera radi još sedamdesetih Aca Nikolić i Ranko Žeravica inače kako i na oficijalnoj internet prezentaciji stoji da su za prve uspjehe Partizana upravo najzaslužniji pomenuti dvojac ... Isto tako i Bata Đorđević i Slavnic koji su Dordjevica doveli u Partizan ... Uostalom Djordjevica niko nije tjerao iz Zvezde s obzirom da je Zvezda već imala kompletan tim i Zvezdi u to vreme sigurno nije bilo do jurcanja neke evrotitule s obzirom da su već i previše ugradili za ex-yu košarku .. Drugim rečima za takvo sto nije postojala inicijativa, a sjajnih timova poput Bosne, Jugoplastike , Partizana bilo je koliko hoćeš ...

petar markovic

pre 3 godine

Prosli ste sa 2 pobede i poklonom Obradovica,niste mogli kos da pogodite tu sezonu a "ubili" Panathinaikos.De saberi SVE pobede Partizana i Zvezde u EL ..kad vec spominjes sve te pobede i poraze!
(Rajko, 16. mart 2021 17:02)

izmesale su ti se neke stvari mukice. sto se tice broja pobeda, siguran sam da vam je draze da sa tolikim brojem pobeda nikad ne prolazite prvu fazu nego da osvojite titulu, plasirate se na f4 i slicno. inace, ta prica je potpuno irelevantna jer je normalno da kada se igra vise utakmica, da se vise i pobedjuje. naravno, vi od muke morate za nesto da se uhvatite i razumem vas. neko se hvata za titulu, neko za imaginarne pehare. kako koga zapadne

zdravko

pre 3 godine

Prvo zvezda je bila dva puta u polu finalu kupa sampiona. jednom real izbacijo u polu finalu jednom cska iz moskve.vZvezda je prvo osvajila evropski trofej bivsoj jugoslaviji. Zato je zvezda uvek bila zvezda a partizana je bio drugo ligas I to nemozete izbrisati nikad toje klub koji nikad nije bio samostalnu jer uvek su otimali igrace od zvezde od kicAnovica Dalipagic pesic maric divac petrovic bogdanovic sretenovic vidacic stanojevic ostojic mali bogdanovic tomasevic djordjevic vujanic katic dangubic tica sad naj novije tarlac trifunovic radovanovic. Toje grobarski politicka Samo otimaj da zvezda bude sto slabija nema vise zvezda I'ma svoj podmladak I dobro rukovdstvo. Stose tice savica on je zvezdas I nema te price ali jamu ne zameram jer nije igro u zvezdi dase ja pitam nikad taj zalosno dres nebi obuko odnosno ni bi radio u tom klubu zagrebackom. ja nevidim dace savic postici u zagrebackom rastimovanim tom I nigde nije radio zato jos jedan promasaj bunkerasa I grobjia Pozdrav

Jao&Qq

pre 3 godine

Koke, Zvezda kao jači klub? Od prvaka Evrope i trostrukog osvajača evropskog Koraća? A vi ste u Evropi osvojili šta? Da nije 10 vezanih titula na šljaci, s rukometnim rezultatima, čime bi se hvalili? Koliko ste titula osvojili od kad je košarka počela da se igra u salama? Dičite se rezultatima kluba koji nije član sportskog društva, a i ti rezultati su na nivou originalne CZ. Top 8 najviši domet, a ovaj sadašnji Top 17 prava mera. Nikad nećete na F4, a Partizan je tamo bio četiri puta i jednom osvojio Evropu, ali nema veze vi ste jači i veći klub. Čime li vas još hrane, osim mržnjom?

vix

pre 3 godine

hahahahahahah ma sve je ok, radi posao, ali fascinantno mi je da ljudi iako u današnje vreme postoje video zapisi i intervjuii neće da priznaju neke stvari, nego muljaju, pokušavaju da ništa ne izjave... kada će doći neki baja i reći, jeste tako je, navijam za suprotni tabor ali radim posao maksimalno profesionalno i tačka?!

petar markovic

pre 3 godine

Zvezdi u to vreme sigurno nije bilo do jurcanja neke evrotitule s obzirom da su već i previše ugradili za ex-yu košarku .. Drugim rečima za takvo sto nije postojala inicijativa, a sjajnih timova poput Bosne, Jugoplastike , Partizana bilo je koliko hoćeš ...
(Koke, 16. mart 2021 14:20)

tako je! zvezdi jednostavno nije bilo do jurcanja da postane prvak evrope! zvezda da je htela mogla je svake godine da bude prvak evrope, ali ona nije htela, to je njoj bilo ispod casti. treba ona tamo u nekoj slaboj fiba evroligi i kupu sampiona da se gura, pu pu daleko bilo. zvezda je tad rekla eto vama jadnicima osvajajte titule prvaka evrope, a nama je dobar i jedan kup kupova. i evo tek u poslednjih 5 godina, kad je evroliga konacno dovoljno jaka za takvog jednog giganta, zvezda je resila da osvoji titulu prvaka evrope i to sad radi svake godine.

a navijaci partizana, cibone, jugoplastike, se u to vreme zlopatili gledajuci kako njihovi timovi stizu u zavrsnice najjaceg evropskog takmicenja i postaju prvaci, pa jos gledali neke neizvesne utakmice, pa neke trojke u zadnjoj sekundi... idi bre, to stresno, sta ce to kome

petar markovic

pre 3 godine

A vi niste imali masu sezona kad ste pucali od London Towersa i ostalih ....
(Koke, 16. mart 2021 15:48)

tako je. opste su poznati nasi porazi od london towersa. ali mi svojevremeno nismo bili tako ponositi pa smo hteli da osvojimo titulu prvaka evrope, i da se plasiramo na jos koji f4 i da osvojimo 3 evropska trofeja. ti si sa druge strane objasnio da zvezdi nije bilo do toga, nije htela navijace da izlaze tim stresovima i to je u redu. sigurno si srecan sto je tako a mi navijaci partizana smo pak skromni, pa smo srecni sto nam najveci uspeh nije 1 kup kupova.

bulldog

pre 3 godine

Epa, mi grobari, ne verujemo takvim likovima, ili si skroz za KKP ili ne!!! Ovo će biti neka menadžersa fora 100%!!! Za Partizan treba da se boriš, mi nismo povlašćeni kao neki!!!

Loznica

pre 3 godine

2000 imao neverovatnu ponudu od Zvezde.Pa cekaj zar tada Zvezda nije bila mukica koja je ugnjetavana od drzave i nije imala dinara.Ali sad se vidi da je imala itekako novca,cak i za neverovatne ponude.
(apis, 16. mart 2021 13:58)

to su ih nagradili za fantastican rezultat u evroligi iz sezone 99-00. naime tad su u onoj, kako oni kazu slaboj fiba evroligi, imali 1 pobedu i 15 poraza. kako bi tek prosli da to nije bila bezvredna fiba evroliga ostaje pitanje, ali posto tvrde da je partizan prolazio u evroligi dalje sa dve pobede (sto se naravno nikad nije desilo kao jos mnogo toga u njihovom paralelnom univerzumu), ostaje svakako steta sto tad nisu bili obavesteni o tome. da su znali pa da pobede jos jedan mec i prodju dalje
(petar markovic, 16. mart 2021 14:32)

Tada je Srbija imala 2 predstavnika u EL, ali nažalost izgubila jedno mesto. ZBOG....!?

petar markovic

pre 3 godine

u to vreme sramota je bila da bilo koji klub iz bivše juge ne odigra barem Final Four , eto toliko smo bili jači od ostalih, inače da nisi pun patetike jasno bi ti bilo da je u to vreme bilo lakše osvojiti evropsku titulu nego prvenstvo Jugoslavije , e sad ko je najzaslužniji sto je došlo to toga ti to očigledno ne možeš shvatiti ... Uostalom teze je bilo osvojiti taj KPK 70 i neke nego EL devedesetih... I još nešto Partizan cijenim i vise nego ti i naravno da je uspješniji u evropi od Zvezde.. Drugim rečima Partizan jeste na kraju krajeva i bolji klub od Zvezde iz razloga jer jednostavno ima vise titula od nas, ali ni blizu koliko si ti umislio .... Zapamti već jednom da nije bilo Zvezde nebi ni vi pa ni ostali bili ni blizu tih evro titula i to kad shvatiš možemo razgovarati...
(Koke, 16. mart 2021 16:07)

jos jedan komentar koji puca od objektivnosti. opste je poznato da je bilo teze osvojiti kpk pocetkom sedamdesetih nego evroligu devedesetih (a i bilo kada)! to je jos jedan aksiom iz paralelnog univerzuma navijaca zvezde. i posto je onda zvezda osvojila nesto najvrednije u kosarci sto postoji, a to je jedan kup kupova, ona nije htela vise da se ,,cima" oko neke el, pa jos neke evrolige iz 90ih, mislim fuj, koga to jos zanima. pa u to vreme sramota bilo da neki klub iz ex yu ne igra f4, i zato ga je zvezda od sramote igrala 0 puta ili ajde nek bude jednom, mada to polufinale nije bilo po f4 sistemu. u svakom slucaju ponosit klub je ta zvezda.

petar markovic

pre 3 godine

(Koke, 16. mart 2021 17:36)

naravno da karikiram gluposti koje si napisao, ako je to moguce i iskarikirati. rekao si da zvezdi nakon svega sto je postigla nije bilo do jurnjave za evro titulom, sto ispada kao da je zvezda rekla neka vas deco, nama dosta ovaj kup kupova, sto je naravno smesno. ovde pominjes neka dva finala i polufinale kesa mada pretpostavljam da si u uzbudjenju to pomesao sa uspesima u kpk, najjacem takmicenju ikada u evropskoj kosarci, za koje svako zna da ga je bilo teze osvojiti nego evroligu, a sto si sada fantasticno argumentovao.

inace, pre zvezdinog kupa kupova jugoplastika je igrala finale kupa sampiona 1972e, olimpija i okk beograd stigli do polufinala kes, cibona osvojila kup koraca 72e, partizan vec 74e igrao finale koraca, a do kraja decenija dva komada osvojio, dakle nije bas da jugo kosarka nije znala za klupske uspehe, pa da ste vi tu nesto epohalno ucinili. kako god, ja taj uspeh postujem, u to ne sumnjaj, ali mnogo je ovde onih koji pokusavaju da partizanove uspehe omalovaze sumanutim argumentima i onda naravno da moram da posegnem nekad za cinizmom.

Slavko

pre 3 godine

Koke, Zvezda kao jači klub? Od prvaka Evrope i trostrukog osvajača evropskog Koraća? A vi ste u Evropi osvojili šta? Da nije 10 vezanih titula na šljaci, s rukometnim rezultatima, čime bi se hvalili? Koliko ste titula osvojili od kad je košarka počela da se igra u salama? Dičite se rezultatima kluba koji nije član sportskog društva, a i ti rezultati su na nivou originalne CZ. Top 8 najviši domet, a ovaj sadašnji Top 17 prava mera. Nikad nećete na F4, a Partizan je tamo bio četiri puta i jednom osvojio Evropu, ali nema veze vi ste jači i veći klub. Čime li vas još hrane, osim mržnjom?
(Jao&Qq, 16. mart 2021 18:14)

Niko nikad nije rekao da je Zvezda bolja od Partizana sem činjenice da vi ništa od tih evrotrofeja ne bi ni vidjeli da nije bilo Zvezde ...

Stanko

pre 3 godine

Meni kao Zvezdašu ne smeta da Zvezdaš bude u Partizanu ali ne razumem da on hoće da saradjuje sa Ostojom koji je tu po volji partije.

Đorđe

pre 3 godine

Aman deco, shvatite da je ovo posao. Ja sam Partizanovac okoreli, od malih nogu i uopšte nemam problema sa tim što je Savić navijao za Zvezdu. Meni je Milko Đurovski omiljeni fudbaler bio, bez obzira što je igrao u Zvezdi.
Roberto Bađo i Pirlo su igrali za Juventus, Inter i Milan, pa su najveće legende i vole ih navijači sva tri kluba.
U ovom slučaju, interesi Savića i Partizana su se poklopili i ne mogu da razumem naše navijače koji su protiv ovog poteza uprave. Zašto? Da li neko zaista veruje da će Savić raditi protiv interesa Partizana? On će raditi svoj posao za platu, koja sigurno nije mala. Pa nije lud da seče granu na kojoj sedi.
A Savića se dobro sećam kao velikog borca i profesionalca. Ljudina i legenda. Karijera bez ijedne mrlje. A najbolje od svega je što već ima izuzetne rezultate u Barseloni i Fortitudu kao sportski direktor.
Samo neko nezrelo dete, ili nego čiji je um prilično ograničen, ili ispunjen mržnjom, može biti protiv dolaska Savića.

Црвена звезда 1913

pre 3 godine

Rec zvezda se UVEK pise malim slovom. I sta ti to govori?
(Prijateljska u Tirani, 16. mart 2021 13:51)

Шта теби говори у то ни ти ниси сигуран али зато је свима јасно да је реч партизан истог значења као и реч усташа, иста багра, исти зликовци...

Koke

pre 3 godine

a navijaci partizana, cibone, jugoplastike, se u to vreme zlopatili gledajuci kako njihovi timovi stizu u zavrsnice najjaceg evropskog takmicenja i postaju prvaci, pa jos gledali neke neizvesne utakmice, pa neke trojke u zadnjoj sekundi... idi bre, to stresno, sta ce to kome
(petar markovic, 16. mart 2021 14:49)

Očigledno je da pratiš košarku od devedeset i neke , inače u to vreme sramota je bila da bilo koji klub iz bivše juge ne odigra barem Final Four , eto toliko smo bili jači od ostalih, inače da nisi pun patetike jasno bi ti bilo da je u to vreme bilo lakše osvojiti evropsku titulu nego prvenstvo Jugoslavije , e sad ko je najzaslužniji sto je došlo to toga ti to očigledno ne možeš shvatiti ... Uostalom teze je bilo osvojiti taj KPK 70 i neke nego EL devedesetih... I još nešto Partizan cijenim i vise nego ti i naravno da je uspješniji u evropi od Zvezde.. Drugim rečima Partizan jeste na kraju krajeva i bolji klub od Zvezde iz razloga jer jednostavno ima vise titula od nas, ali ni blizu koliko si ti umislio .... Zapamti već jednom da nije bilo Zvezde nebi ni vi pa ni ostali bili ni blizu tih evro titula i to kad shvatiš možemo razgovarati...

Rajko

pre 3 godine

to su ih nagradili za fantastican rezultat u evroligi iz sezone 99-00. naime tad su u onoj, kako oni kazu slaboj fiba evroligi, imali 1 pobedu i 15 poraza. kako bi tek prosli da to nije bila bezvredna fiba evroliga ostaje pitanje, ali posto tvrde da je partizan prolazio u evroligi dalje sa dve pobede (sto se naravno nikad nije desilo kao jos mnogo toga u njihovom paralelnom univerzumu), ostaje svakako steta sto tad nisu bili obavesteni o tome. da su znali pa da pobede jos jedan mec i prodju dalje
(petar markovic, 16. mart 2021 14:32)Prosli ste sa 2 pobede i poklonom Obradovica,niste mogli kos da pogodite tu sezonu a "ubili" Panathinaikos.De saberi SVE pobede Partizana i Zvezde u EL ..kad vec spominjes sve te pobede i poraze!

Koke

pre 3 godine

(petar markovic, 16. mart 2021 16:37)

Niko nije rekao da je Zvezda mogla osvojiti taj KES pedeset puta i zato nemoj izvrtati moje reci ... Znas klub bez želje ili ambicija znaci skroman klub sto je Zvezda i bila tih 90-tih kao sto sam i rekao ...Ti ili si glup ili se ne možeš pomiriti sa činjenicom da je upravo ta Zvezda najzaslužnija za razvoj košarke na ovim prostorima ... Sto se tiče sedamdesetih ex yu liga nije bila u prve tri ili četiri europske lige pa je i samim time i bilo teze osvojiti KPK uz dva finala i jedno polufinale KESa, eto to i moja ćorava baba zna...Dok ja sa druge strane kao i sto sam i sam rekao nemam takav problem jer na kraju krajeva Partizan jeste bolji klub upravo zbog većeg broja osvojenih trofeja ... Kad budeš mogao reci nešto tako za Zvezdu niko te neće moći porediti sa ćoravog babom sto ti i jesi... Uostalom rec skroman nikad u životu pa tako i sportu ne ide zajedno sa uspjehom , želja je ta koja nas gura dalje, eto ti Partizan 92 ...

Laza

pre 3 godine

hahahahahahah ma sve je ok, radi posao, ali fascinantno mi je da ljudi iako u današnje vreme postoje video zapisi i intervjuii neće da priznaju neke stvari, nego muljaju, pokušavaju da ništa ne izjave... kada će doći neki baja i reći, jeste tako je, navijam za suprotni tabor ali radim posao maksimalno profesionalno i tačka?!
(vix, 16. mart 2021 13:04)
Slazem se. Ne vidim sto se pravda, kao Divac nekad, pa ispadne smesno i trapavo. Reci navijam za Zvezdu ili obrnuto. Radi svoj posao.

Rajko

pre 3 godine

(Rajko, 16. mart 2021 13:11)

Zvezdasi koji vecinom opstaju samo na mrznji prema Partiznau o mrznji. Narativ u rangu kada se uzaludne osobe zenskog pola skupe uz koktel, pa same sebi pricaju kako se muskarci plase jakih zena. Same sa sobom se svadjaju, kao i zvezdasi.
(Munjeviti sipaci istine, 16. mart 2021 13:46)Druze,ako si koristio neke supstance ili mozda marihuanu nije ti pametno kaciti se na internet ,moze izazvati halucinacije i svasta nesto,kao recimo da podjes da pricas gluposti i stvari niđe veze s' vezom!

Koke

pre 3 godine

2000 imao neverovatnu ponudu od Zvezde.Pa cekaj zar tada Zvezda nije bila mukica koja je ugnjetavana od drzave i nije imala dinara.Ali sad se vidi da je imala itekako novca,cak i za neverovatne ponude.
(apis, 16. mart 2021 13:58)

to su ih nagradili za fantastican rezultat u evroligi iz sezone 99-00. naime tad su u onoj, kako oni kazu slaboj fiba evroligi, imali 1 pobedu i 15 poraza. kako bi tek prosli da to nije bila bezvredna fiba evroliga ostaje pitanje, ali posto tvrde da je partizan prolazio u evroligi dalje sa dve pobede (sto se naravno nikad nije desilo kao jos mnogo toga u njihovom paralelnom univerzumu), ostaje svakako steta sto tad nisu bili obavesteni o tome. da su znali pa da pobede jos jedan mec i prodju dalje!

A vi niste imali masu sezona kad ste pucali od London Towersa i ostalih ....

petar markovic

pre 3 godine

Niko nikad nije rekao da je Zvezda bolja od Partizana sem činjenice da vi ništa od tih evrotrofeja ne bi ni vidjeli da nije bilo Zvezde ...
(Slavko, 16. mart 2021 20:33)

naravno. to je puka cinjenica. to je sasvim jasno, nista jasnije od toga nem na svetu. u svakom slucaju hvala jednom takvom gigantu na tome, sta god to bilo

petar markovic

pre 3 godine

Eto vidiš da i nije toliko teško priznati najvećem rivalu tako nešto , premda ti komentar puca od patetike ...
(Koke, 16. mart 2021 22:39)
kakve crne patetike moze biti u priznanju jednog takvog aksioma kao sto je da je kk zvezda zasluzna za sve partizanove uspehe u evropi.

kao sto se zna da je 2+2=4, tako je, kako neko napisa ,,cinjenica da partizan ne bi video sve te evropske uspehe da nije zvezde". kako na takve cinjenice reagovati cinicno. to bi stvarno greh bio

Koke

pre 3 godine

Niko nikad nije rekao da je Zvezda bolja od Partizana sem činjenice da vi ništa od tih evrotrofeja ne bi ni vidjeli da nije bilo Zvezde ...
(Slavko, 16. mart 2021 20:33)

naravno. to je puka cinjenica. to je sasvim jasno, nista jasnije od toga nem na svetu. u svakom slucaju hvala jednom takvom gigantu na tome, sta god to bilo
(petar markovic, 16. mart 2021 22:07)

Eto vidiš da i nije toliko teško priznati najvećem rivalu tako nešto , premda ti komentar puca od patetike ...

Ivan

pre 3 godine

naravno da karikiram gluposti koje si napisao, ako je to moguce i iskarikirati. rekao si da zvezdi nakon svega sto je postigla nije bilo do jurnjave za evro titulom, sto ispada kao da je zvezda rekla neka vas deco, nama dosta ovaj kup kupova, sto je naravno smesno. ovde pominjes neka dva finala i polufinale kesa mada pretpostavljam da si u uzbudjenju to pomesao sa uspesima u kpk, najjacem takmicenju ikada u evropskoj kosarci, za koje svako zna da ga je bilo teze osvojiti nego evroligu, a sto si sada fantasticno argumentovao.

A šta bi ti rekao posle petnaest trofeja u staroj Jugi ?

Koke

pre 3 godine

kao sto se zna da je 2+2=4, tako je, kako neko napisa ,,cinjenica da partizan ne bi video sve te evropske uspehe da nije zvezde". kako na takve cinjenice reagovati cinicno. to bi stvarno greh bio
(petar markovic, 16. mart 2021 23:50)

Ništa onda Petre, cijenim tu tvoju iskrenost i pre svega poštenje, svaka čast , eto bas smo se lepo ispričali i naravno izvini ako sam malo pretjerao, iskreno se nadam da ćemo u skorije vreme gledati ponovo onaj pravi derbi ali u Euroligi...Pozdrav ...