Tenis 92

Nedelja, 21.02.2021.

16:20

Đoković nadmašio Federera za istoriju

Novak Đoković je titulom u Melburnu postavio neko što nikad nije u istoriji tenisa.

Ðokoviæ nadmašio Federera za istoriju IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

92 Komentari

Sortiraj po:

VUK

pre 3 godine

Eeee od kada je on nadmašio Federera !! Pre neku godinu su u loži u Wimbldonu kada igraju Novak i Federer , u boxu Federera promenili stolice. Predhodno finale kad su igrali , Mirka je toliko skakala da je slomila drvenu stolicu. Sad je od metala. Skaču,skaču i plaču posle na jahti mesec dana. A tako je to kad neće da se pomire sa činjenicom da je Novak najbolji.

Lobotomija u toku

pre 3 godine

Čudo je kako se hejteri javljaju na ovakvu vest i pokušavaju iz kloake sopstvene svesti da nađu "argument" kojim će "poništiti" Novakov uspeh.
Hejteri,ližite svoje rane u svoja četiri zida i odmorite malo do sledeće prilike.Hejtujte u toku turnira ili kada Novak izgubi.
Sada posle brijantne Novakove pobede nemate šta da komentarišete.

Nеlе-Liverpool

pre 3 godine

Glupost?
Koje rekorde drzi Federer? Necemo racunati rekord najveci broj odigranih turnira 250 i 500 .

Broj uzastopnih nedelja na prvom mestu 200 i nešto

prangija

pre 3 godine

E upravo kroz ove brojeve mozemo videti
protiv kojih tenisera je Federer osvojio
najvise GS-mova (danasnji WTA), koji
se na jednom GOAT sajtu zove "weak era",
dok se za Rafu i Novaka to nikako ne moze reci.

Sledeci je RG, 2/19 GS. Poz.
(Cole, 21. februar 2021 17:42)

Na sve ovo bih dodao još jednu jako bitnu stavku a to je Achievements.

Radi se o dostignućuma a tu Novak značajno prednjači u odnosu na Federera i Nadala. Na primer, nije isto imati osvojena sva 4GS i imati sva 4GS za redom, a to samo Novak ima. Nije isto imati 35 bilo kojih Masters titula i imati sve Masters titule bar po dva puta. I tu je Novak jedini jer niko nema sve Masterse osvojene bar jednom a ne dva puta. Nije isto sakupljati nedelje na prvom mestu sa 7000 poena (kao svojevremeno Federer) i biti prvi sa bezmalo 17k poena što niko nikad nije postigao sem Novaka. Takođe veoma je bitan podatak da sa dvojicom direktnih konkurenata za GOAT-a ima bolji H2H što dodatno oslikava dominaciju. Ukoliko uzeme i taj RG još jednom, a iskreno se nadam da hoće, biće takođe i jedini od njih koji će imati i svaki GS po dva puta!

prangija

pre 3 godine

Evo i jedna zanimljivost za ove silom "navijače" Federera koji bi da ga po svaku cenu predstave kao GOAT-a. Ne zato što navijaju za njega već zato što su protiv Novaka pa im je on poslednja nada. Zanimljivost glasi, Federer više ni u čemu nije prvi:

- Nije prvi po GS titulama jer Nadal ima isto kao i on
- Nije prvi ni po nedeljama na prvom mestu jer Novak će imati 311+
- Nije prvi po Masters titulama, tu ga šiju obojica drastično
- Nije prvi po velikim titulama (GS, Masters, TF), Novak vodi
- Nije prvi ni po ukupnim titulama, Jimmy Connors ima više od njega
- Nije prvi ni po procentu pobeda na ATP turu, Novak je za nijansu ispred Nadala i Borga a Federer tek četvrti
- Nije prvi ni po Elo rejtingu, Novak prvi za nijansu ispred Borga a Federer tek peti

Ali dobro, uvek ostaje lepota džempera i gracioznost pokreta na njegovoj strani. :)

Prijatelj Lorenca Sonega

pre 3 godine

@Sasa
Od tih što si ih naveo, od prvih 20, samo Tim, na srbskom Thiem, i ma jedan GS, Vavrinka je odavno izvan, pa i Fed, Nadal na betonu kao Nadal na Betonu, a kad kažem danas onda, pre svega, mislim na te preko kojih je Novak osvojio, danas, titulu, u proseku imaju 45. mesto na listi, a onaj što mu ime nisam zapamtio je 105. Zverev i Medvedev nisu nikakva klasa, a imaju 24-25, Borg je bio dve godine stariji kad se povukao. I molim te, koristi srpsku književnu latinicu, ovo Sasa zvuči "bezveze".

Prijatelj Lorenca Sonega

pre 3 godine

@Sasa
Od tih što si ih naveo, od prvih 20, samo Tim, na srbskom Thiem, i ma jedan GS, Vavrinka je odavno izvan, pa i Fed, Nadal na betonu kao Nadal na Betonu, a kad kažem danas onda, pre svega, mislim na te preko kojih je Novak osvojio, danas, titulu, u proseku imaju 45. mesto na listi, a onaj što mu ime nisam zapamtio je 105. Zverev i Medvedev nisu nikakva klasa, a imaju 24-25, Borg je bio dve godine stariji kad se povukao. I molim te, koristi srpsku književnu latinicu, ovo Sasa zvuči "bezveze".

lal

pre 3 godine

@ drustvance iz predgradja

Tako je. To ja pricam vec 5 godina.

Da su istih godina, Fed bi imao max 10 slamova. Sreca njegova da je imao Filiousisa, Rodika, Hjuita i ekipu.
(Rafa30, 21. februar 2021 19:40)
a da je novak 6 godina stariji, federer bi bio dimitrov... urnisao bi mu svaku nadu da se trud isplati i ovaj bi upao u sivilo...

Ma vazi

pre 3 godine

Na ovom GS nagledah se ja Rolex reklama (samo jedna se vrti) gde se prikazuju uspesi najboljih u istoriji ovog sporta. Federer se pojavljuje dva puta na kratko ali uz reci komentatora "Federer opet pise istoriju" i "Najbolji ikada". Kakvu istoriju pise? Neku anticku? Jer to sto je on ispisao, ova druga dvojica su upravo prepisali novim rekordima. Ali ne, marketing masinerija ne posustaje misleci ako beskonacno ponovis laz, mozda postane i istina.

Dejan

pre 3 godine

Zašto se neki toliko nerviraju i prosto brinu za Djokovića i njegove tzv.rekorde. Njega baš briga za Vas, interesuje ga samo novac i slava. Igra za sebe, zaradjuje za svoju porodicu, kao i ostali ljudi na ovom svetu. Što bi neko brinuo za njega.

Iggy

pre 3 godine

Svi pricaju o Federerovim lakim protivnicima u prvih njegovih 10ak GS titula. Ali pored velike trojke, niko ne uzima u obzir imena koja su bila u poslednjih 10 godina. Marej, Delpo, Ferer, Čilić, Nišikori, Berdih, Conga... svi oni bi se naosvajali GS titula da nije bilo ove trojice. Pa bre Nadal i Djokovic su morali krv da popljuju za svaki svoj GS, kako neko uopste moze i da pomisli da je Dzemperko GOAT

Just sayin'

pre 3 godine

Kada završi svoju karijeru Federere će ostati upamćen po tome da je ostao bez svih svojih rekorda. Toliko tuge ova planeta neće izdržati.
(Kikujiro, 21. februar 2021 17:57)



Ako ponovis tu glupost jos koji put mozda ces na kraju i sam poverovati.
(Splavar, 21. februar 2021 19:00)

Glupost?
Koje rekorde drzi Federer? Necemo racunati rekord najveci broj odigranih turnira 250 i 500 .

Splavar

pre 3 godine

Kada završi svoju karijeru Federere će ostati upamćen po tome da je ostao bez svih svojih rekorda. Toliko tuge ova planeta neće izdržati.
(Kikujiro, 21. februar 2021 17:57)
300
Kada završi svoju karijeru Federer će ostati upamćen po tome da je ostao bez svih svojih rekorda. Toliko patnje ova planeta neće izdržati.
(Kikujiro, 21. februar 2021 17:57)

Sto samo dva puta. Ako ponovis tu glupost jos koji put mozda ces na kraju i sam poverovati. Ocigledno ne umes uzivati u pobedi vaseg jugoslovenskog sampiona jer moras pominjati coveka koji uopste nije ucestvovao na turniru. Nesto vas i dalje muci nolonje, priznajte

XP

pre 3 godine

(Kako pobeći od nolomana?, 21. februar 2021 17:10)

Niste bežali kad je bilo 310>..., 17>9... sad kad je 310... se bliži preokretu, sad bi da bežite?
Pa sačekajte još malo, nemojte da bežite.

beast from east

pre 3 godine

Velike titule pre deset godina : Fed 38 + Rafa 27 = 65 Nole - 7, puno toga se promenilo u poslednjoj deceniji u svetu tenisa...Rezultat Noletove dominacije 52 velike titule,Rafa i Fed 44 kombinovano 😂

eto

pre 3 godine

Najjaci momenat u istoriji sporta je 15-40 na Vimbldonu.
(Straight Outta München, 21. februar 2021 16:28)

Ovo me podstaklo da malopre, po stoti put, odgledam finiš tog meča. Neprocenjivo! Evergrin! Što to ne stave u špice i reklame?
(Votson, 21. februar 2021 18:05)

I ja da se pridruzim. I onda kazu ..., ma mogu da mu ono ...
Naravno navijam za Novaka, kada treba argumentovano kriticki nastrojen sam - u prevodu da nisam lozana. Jbg, setimo se prethodnog RG.
Ajmo matori u maju ono 20=20>19, sa >18 smo zavrsili - no more.
Evo neki link (cvaj komaden), mislim da je ok pogledati i jedan citat sa B92:

"Očekujem da Medvedev pritisne Novaka u finalu. Neću biti iznenađen ako pobedi. Znam da je ovo Novakovo srećno mesto, ali moraće mnogo da radi da se odupre Danilovim srećnim, opuštenim udarcima. Biće to velika bitka", smatra Lejver.

Eee, sad, ovako je neko igrao kada je imao dvadeset godina (naravno respekt i za Nadala) i mojne da resete kako decko ne igra mrezu (videli smo danas ...), a pogotovo cete videti Rodzerovu "mrezu' (koliko je ima ili nema - nije se nesto bas pretrgao od izlaska/izlazaka, respekt i za njega naravno, na mrezu ides i koliko ti protivnik dozvoli i tvoja kalkulacija igre naravno).

https://www.youtube.com/watch?v=soZZxGqRp-U


https://www.youtube.com/watch?v=TqbT2_9lYmc

Ljudi,samo budite posteni i objektivni u svojim zivotima.

Rafa30

pre 3 godine

@ drustvance iz predgradja

Tako je. To ja pricam vec 5 godina.

Da su istih godina, Fed bi imao max 10 slamova. Sreca njegova da je imao Filiousisa, Rodika, Hjuita i ekipu.

društvance iz predgrađa

pre 3 godine

Prosto je fascinantno koliko negativnih komentara. Stvarno smo nenormalna nacija i uopšte ne zaslužujemo dobro...

XP

pre 3 godine

Da je Federer imao ovakvu konkurenciju imao bi 30 GS, lako je Đokoviću da osvaja titule u najslabijoj konkurenciji ikada.
(Pera, 21. februar 2021 16:41)

Osta ti živ...
Novak osvaja slemove pored dvojice koji zajedno imaju 40 komada (da ne računam ove sa jednim, dva ili 3 slema), Nadal isto tako, a pored koga je Federer skupljao svoju cifru?
Koliko je osvojio slemova pored Rafe i Novaka? Kakav mu je međusobni skor sa Rafom i Novakom? Da li ima više mastersa od Rafe i Novaka? Da li je osvojio sve masterse kao Novak? Da li je vezao četiri slema kao Novak?
Novak je od 4 osvojena Vimbldona 3 osvojio u finalima protiv koga? 40-15 bodova za tačan odgovor.

društvance iz predgrađa

pre 3 godine

Da je Federer imao ovakvu konkurenciju imao bi 30 GS, lako je Đokoviću da osvaja titule u najslabijoj konkurenciji ikada.
(Pera, 21. februar 2021 16:41)

Da je Federer imao ovakvu konkurenciju, imao bi u vrh glave 10 GS.
Većinu svojih titula je uzeo kada nije imao nikakvu konkurenciju. Od kada su se pojavili Nole i Rafa, Federer je uzeo tek desetak GS titula. Da su svi istih godina, Nole i Rafa bi odavno već bili na po 25, dok bi Švajcarac imao maksimalno 12-13

Votson

pre 3 godine

Najjaci momenat u istoriji sporta je 15-40 na Vimbldonu.
(Straight Outta München, 21. februar 2021 16:28)

Ovo me podstaklo da malopre, po stoti put, odgledam finiš tog meča. Neprocenjivo! Evergrin! Što to ne stave u špice i reklame?

misterX

pre 3 godine

Da je Federer imao ovakvu konkurenciju imao bi 30 GS, lako je Đokoviću da osvaja titule u najslabijoj konkurenciji ikada.
(Pera, 21. februar 2021 16:41)
.
.
.

...Federer UPRAVO IGRA U TOJ KONKURENCIJI (aktivan je, zar ne ?? ) !!

Sasa

pre 3 godine

Bez obzira na vaše čarke, istina je da je konkurencija danas slaba. Ne postoji nijedan teniser koji može da razbije Novakovu defanzivu, jer ovi ofanzivni, ima ih nekoliko mladih, prave vinere i još više grešaka. Samo je Federer u najboljim godinama, do svoje 30. godine, mogao da pobeđuje Novaka. Novaka će pobediti samo godine, a on je već. Što se tiče današnje igre Medvedića, to je bilo više nego jadno. Šta je hteo, da se s Novakom nadmeće u prebacivanju? Šta je njegov trener smislio? DEa uništo svog pulena?
(Sa 2021. počinje kriza tenisa, ostaće samo Novak i boranija, 21. februar 2021 17:35) # Link komentara
Vaš glas je zabeležen - hvala na trudu.

Slaba?
https://www.atptour.com/en/rankings/singles
Sada se opet zapitaj i ispravi.

Стефан

pre 3 godine

Шта ће сад да кажу наши домаћи либерали мрзитељи Новака?

Стално су им пуна уста доказа да су Федерер и Надал бољи, успешнији, лепши и талентованији од Новака.

Да нису намештали мечеве и Новака дисквалификовали са Ју ес опена, већ би сад имао фамозних 20 титула.

Живела Србија, другосрбијанци саучешће.

Pera Ždera

pre 3 godine

Pojedini ovde su bas fascinantni sa izjavama posle nekoliko dobrih povezanih poena protivnika. Te raznece ga Medvedev, 3:0 lagano za Medvedeva, Novak vise nikada nece uzeti slem itd .. I tako vec 15 godinica. Kao da zaboravljaju koji sport "prate". Toliko je primera pa i preokreta nakon 5 mec lopti protivnika kamoli nesto sto je tek bilo u prvom setu. Tenis je sport preokreta, sport visesatne igre, psihickih i fizickih nadmudrivanja, polako neznalice. Sport u kojem upravo Novak poseduje najbolju glavu, mentalno nadmudrivanje i najbolje preokrete i "iznenadjenja" u istoriji sporta. Ne blamirajte se! 18ta je tu!

Pera

pre 3 godine

Eeee, al nema vise GS od Federera. Cuvena floskula sajdzijevih obozavalaca, koja polako ali sigurno bledi, isparava, nestaje. Samo polako Nole, jedan po jedan.
(Sasa, 21. februar 2021 16:40)

Cak i da ostane tako da NDj ne osvoji ni jedan turnir vise NDj ima 59 BT RN 56 a "goat" Federer BT 54.
Federer je jos uvek Goat po rezultatima jer je igrao 5 god duze i ima mnogo titula na turnirima 250 ali i na toj listi u koju su se svi kleli da je nedostizan ce za god, dve da padne na 3 mesto gde mu je i mesto

Dejan

pre 3 godine

Kada bi ti samo igrao, možda bi bio najbolji u istoriji. Ovako, svi su i dalje u trci. Ima nekoliko dobrih tenisera, a ostali su daleko i Novak to koristi maksimalno.

Kako pobeći od nolomana?

pre 3 godine

A kakvi se još rekordi kriju koji čekaju da budu izneti na svetlost dana? Jedno dobronamerno pitanje: šta imamo od ovog rekorda, i šta imamo od rekorda, samih po sebi? "Sve će to, o mila moja,
prekriti ruzmarin, snjegovi i šaš..."

DRAGAN

pre 3 godine

Bravo Nole. Ovo je samo
pocetak. Pravi rekordi dolaze u ovoj 2021. Fedja
moze samo da sanja o
povratku. Novak se sada
pita za sve. Do njega je
koliko jos zeli da igra.
GOAT za sva vremena.
Mnogi se nikada nece
pomiriti sa onim sto je
Novak ostvario. Ne mora
te ga voleti, ali treba
postovanje za sve ono
sto je postigao u eri
dva najbolja tenisera
danasnjice. Da nije bilo
ove dvojice velikana, ko to zna sta bi on jos ostvario.
Ali to je sport, i radujmo se
i uzivajmo dok NOVAK
igra na ovom pobednickom
nivou. Samo bog dragi
zna gdje su NOVAKOVE
granice za nove rekorde.
Ziv i zdrav bio brate
SRBINE.....

dragaN

pre 3 godine

Da je Federer imao ovakvu konkurenciju imao bi 30 GS, lako je Đokoviću da osvaja titule u najslabijoj konkurenciji ikada.
(Pera, 21. februar 2021 16:41)

Zbog mrznje prema Novaku, doziveo si pomracenje razuma. Znas li sta pricas, kakvu konkurenciju? Pa Novak je prethodnih 17 GS osvojio u konkurenciji Federera i Nadala koji su po tvom misljenju najbolji svih vremena.

hehe

pre 3 godine

@hehe
Netacno, US Open se tada igrao na sljaci, dakle nema veze s betonom.
Novak ima najvise poraza u istoriji US Open finala, kao i u istoriji RG finala.
(da, 21. februar 2021 16:57)

Dvostruko netacno! Sva 4 finala USO Borg je izgubio na betonu.
Federer ima najvise poraza u finalima RG u istoriji. Federer ima i rekord najgoreg poraza u istoriji u finalu nekog slema, 1:6 3:6 0:6 od Nadala na RG.

veliki strumf

pre 3 godine

Sada je svaka nova titula neki rekord, ne samo GS već i masters. Tolika su velika Novakova dostignuća da svaki trofej donosi nove rekorde koji neće biti oboreni narednih decenija sasvim sigurno!

Stefan94

pre 3 godine

Evo jednog mozda ne toliko bitnog podatka, ali svakako zanimljivog. Naomi Osaka je osvojila US Open 2018. i AUS Open 2019. Znamo ko je tad osvajao muski deo turnira. Neka se istorija na AUS open-u 2021. ponovi.

Licno neko moje misljenje je da ce mec verovatno odluciti No1akov servis. Ako bude servirao kao u dosadasnjem toku AUS Open-a mislim da je titula manje vise izvesna. U suprotnom morace rudarski da se radi da bi se osvojila.

Da smo zivi i zdravi i da sutra popodne slavimo 18. GS.
(Stefan94, 21. februar 2021 02:27)

Cisto da se javim da je ovo moje "doslo do izrazaja". Tako da drzim palceve Osaki da osvoji RG. Znam da nije najbolja na sljaci, ali ni malo ne sumnjam da ce unaprediti kretanje kad je sljaka u pitanju.

Sto se tice nase masine, pa sta tu covek da kaze da vec nije receno. Sto bi rekao Nebojsa Viskovic covek koji leci naciju u ovim teskim vremenima. Majstore da si nam ziv i zdrav pre svega, a sto se tice rekorda za GS pa mislim da se ne postavlja pitanje da l ce da padne nego kad ce da padne i koliko ce No1ak da ima GS na kraju karijere. Hvala ti na svemu sto radis i sto nam ulepsavas dane.

Ps. Rafa da se spremi za revans posto osecam da ce No1ak doci na RG nikad napaljeniji da se osveti za finale iz 2020. godine.

...

pre 3 godine

A kakvi se još rekordi kriju koji čekaju da budu izneti na svetlost dana? Jedno dobronamerno pitanje: šta imamo od ovog rekorda, i šta imamo od rekorda, samih po sebi? "Sve će to, o mila moja,
prekriti ruzmarin, snjegovi i šaš..."
(Kako pobeći od nolomana?, 21. februar 2021 17:10)

Vi nemate nista, mi Srbi imamo, radujemo se, veselje... ponos...

Mare

pre 3 godine

Kada bi ti samo igrao, možda bi bio najbolji u istoriji. Ovako, svi su i dalje u trci. Ima nekoliko dobrih tenisera, a ostali su daleko i Novak to koristi maksimalno.
(Dejan, 21. februar 2021 17:28)

Kakva stručnost, kakva analiza...
Autošovinizam u prajmu.

Cole

pre 3 godine

...Ne mora
te ga voleti, ali treba
postovanje za sve ono
sto je postigao u eri
dva najbolja tenisera
danasnjice...
(DRAGAN, 21. februar 2021 17:14)

Kapiram sta si hteo da kazes
ali kada ce da "izumre" ta
floskula da je sve postigao
u eri dvojice najboljih svih
vremena. Pa nije Novak osvojio
drugi AO i sesti GS. Novak
dominira od 2011. pa do danas
sa najvise vremena provedenog
kao br 1 i najvise osvojenih
GS titula. Tako da se slobodno
moze reci da njih dvojica igraju
u eri Novaka Djokovica, tj, GOAT-a. Poz.

Sa 2021. počinje kriza tenisa, ostaće samo Novak i boranija

pre 3 godine

Da je Federer imao ovakvu konkurenciju imao bi 30 GS, lako je Đokoviću da osvaja titule u najslabijoj konkurenciji ikada.
(Pera, 21. februar 2021 16:41)

Da, on je jmao Bagdatisa, Gonzalesa i Filipusisa. I Endija Rodika,koji je jedino znao da servira 250 na sat. Medvedev je za Rodika teniski genije.
(kaokakao, 21. februar 2021 16:58)

Bez obzira na vaše čarke, istina je da je konkurencija danas slaba. Ne postoji nijedan teniser koji može da razbije Novakovu defanzivu, jer ovi ofanzivni, ima ih nekoliko mladih, prave vinere i još više grešaka. Samo je Federer u najboljim godinama, do svoje 30. godine, mogao da pobeđuje Novaka. Novaka će pobediti samo godine, a on je već. Što se tiče današnje igre Medvedića, to je bilo više nego jadno. Šta je hteo, da se s Novakom nadmeće u prebacivanju? Šta je njegov trener smislio? DEa uništo svog pulena?

dace bog

pre 3 godine

Da je Federer imao ovakvu konkurenciju imao bi 30 GS, lako je Đokoviću da osvaja titule u najslabijoj konkurenciji ikada.
(Pera, 21. februar 2021 16:41) # Link komentara


Ne vredi ti trolovanje...

Sabiraš ono što ti odgovara

pre 3 godine

@Cole
Znaš šta je rekao Rišelje? Rekao je - dajte mi jednu rečenicu nekog pisca i ja ću naći razlog da ga osudim na smrt. Tako i ti. A šta misliš o "jačini" ovih igrača koje je Novak pobedio na AO? Koji prosek imaju? Kako stoji na listi ovaj iz polufinala? Federer je Novaka dao jedan krompir, da li se i to gleda?

realnost

pre 3 godine

Federer ne moze biti kralj Vimbldona kada je izgubio 4 finala od najvecih rivala (tri puta od Djokovica, jednom od Nadala); kada je oba puta u cetvrtfinalu Vimbldona gubio mec nakon sto je vodio sa 2:0 u setovima (jednom od Conge, jednom od Andersona); ne moze biti GOAT ovog sporta kada u finalima GS-a sa Nadalom i Djokovicem ima negativan skor od 4:10 (sa Nadalom 3:6; sa Djokovicem 1:4) itd itd...

Ti si neki rijalitko

pre 3 godine

@realnost
"Federer ne moze biti kralj Vimbldona kada je izgubio 4 finala", pa i to je uspeh, igrati finale, i to četiri puta, a ako se ne varam ima on i jednu titulu? Lupaš, i što je nagore ovu istu glupost, od reči do reči, objavljuješ godinama. Imate li neki "srki-apartman" odakle se javljate?

da

pre 3 godine

@Joc
Dakle, tvrdis da je Novak namestao meceve?!
Da li mislis da je tim namernim porazima samo vracao usluge? Njemu je Marej nekoliko puta poklonio pobedu na AO, kao nadoknadu za taj Vimbldon.
A znamo da je Federer cak 3 puta namerno propustao po 2 mec lopte i promasivao zicere, sto ukazuje na to da su Federer, Nadal i Marej primorani da poklone Novaku bar 15 GS titula.

bolje sutra

pre 3 godine

Juri Wimbldon i Pariz
Uz veliku srecu izbacice neko Nadala.
Osvojis jedan od ta dva na konju si. Dolazi sledeca godina i da se jure jos dva, a da se taktizira oko mastera.
Us opet ne bih ni igrao. Izmislio bih nešto banalno. Pa makar i izgubio novac. Ali znam da ćeš da ga igraš zbog poena i istorije.
Ali razmisli Nole, ne zaleći se. Dobar si fizički i mentalno.
Imas ovu sezonu i plus još dve na ovom nivou. Razmisli... Ameri su te ugasili kad si bio najjači, jer su oduvek za nas bili zlo.
Idemoo Nole!!

Sasa

pre 3 godine

Eeee, al nema vise GS od Federera. Cuvena floskula sajdzijevih obozavalaca, koja polako ali sigurno bledi, isparava, nestaje. Samo polako Nole, jedan po jedan.

Joc

pre 3 godine

Da, ali katastrofalan ucinak na USO gde ima samo 3 titule uz najgori odnos pobeda i poraaza u finalima u istoriji.
(da, 21. februar 2021 16:14)

Za 3 GS se zna da ih je ustupio:
1. W Mareju, da bi M. bio prvi Britanac koji je posle 70 god osvojio W.
2. UO Nišikoriju, kada su obojica bili pod UNICLO, pa je potom N. izgubio finale protiv Marina.
3. UO ponovo Mareju, "da potvrdi dobru formu".
Dakle UO je morao 2x da prepusti.

kaokakao

pre 3 godine

Da je Federer imao ovakvu konkurenciju imao bi 30 GS, lako je Đokoviću da osvaja titule u najslabijoj konkurenciji ikada.
(Pera, 21. februar 2021 16:41)

Da, on je jmao Bagdatisa, Gonzalesa i Filipusisa. I Endija Rodika,koji je jedino znao da servira 250 na sat. Medvedev je za Rodika teniski genije.

out!

pre 3 godine

medvedev je imao dobru strategiju, da se fizički nadmeće sa 10 godina starijim đokovićem u dugim razmenama sa osnovne linije.
međutim, saznali smo šokantnu činjenicu. 10 godina stariji novak ima više snage od mlađeg.

RUDO

pre 3 godine

Ma on je njega nadmasio vec odavno.Federer je ispao iz konkurencije za bilo kakvu rapravu o tome ko je G.O.A.T
Mada,jos samo malo,pa ni rasprava uopste nece ni postojati,svima je vec jasno ko je.

Jagnjeće sarmice

pre 3 godine

Voleo bih ako bog da da osvoji 21 gs, a rođo ostane na 20. Samo da prekopira Ferererov tvit koji mu stoji zakačen od 28.01. 2018.

🏆21♥

Djenka

pre 3 godine

Sledeci rekord koji je ugrozen je Wimbledon. Nema tu ko da ga ugrozi naredna dva turnira, ovako jedna slobodna prognoza. A posle za par godina uzece bar jedan, tako da Federeru ne ostavi nista. Novak je na nikad brzoj podlozi pokazao da mu nema ravnog, a na travi tek dolazi do izrazaja njegova tehnicko-takticka nadmoc. Tu je i krenuo u dominaciju posle povrede i cini mi se da mu je to podloga koja mu savrseno odgovara.

Рајко Четник

pre 3 godine

Молим редакцију да поставља умереније наслове да Федексови навијачи не би доживели нервни слом јер он је најбољи!

Cole

pre 3 godine

Dominacija!!!

Na upravo obradjenoj GOAT listi
TRENUTNO stanje je sledece:
br 1 - Federer 926 poena;
br 2 - Novak 881 poen;
br 3 - Nadal 828 poena...

Kao sto mozemo videti, razlika
izmedju Novaka i Federera je
samo 45, dok Djole Rafi bezi 53 poena.

Sobzirom da su obojica dosta
mladji od Rodzera, jedan pet,
drugi sest godina, u trci
za GOAT-a vidim Rafu i Novaka.

Idemo dalje, da bi se shvatila
"tezina" GS titula koje su Rafa,
pogotovo Novak osvojili, treba
uzeti i u obzir prosecan renking
protivnika u finalima GS turnira.

- Federer 15,5 mesto;
- Nadal 6,55 mesto;
- Novak 5,1 mesto.

Idemo dalje, ako bi svakome od njih
oduzeli protivnika sa najlosijim
plasmanom tog trenutka u finalima GS-ova,
stvari postaju jos gore po Rodzera.

Federer, AO 2004. - najlosije plasirani
teniser protiv kojeg je igrao je Safin
koji je u tom trenutku bio na 86 mestu,
prosecan renking protivnika je 11,8 mesto;

Nadal, RG 2005. - Marijano Puerta, u tom
trenutku bio na 37 mestu, prosecan renking
protivnika 4,9 mesto;

Novak, AO 2008. - Conga, u tom trenutku bio
na 38 mestu, prosecan renking protivnika *3,2 mesto.
* Uzeti u obzir da je Novak bio najduze br 1.

E upravo kroz ove brojeve mozemo videti
protiv kojih tenisera je Federer osvojio
najvise GS-mova (danasnji WTA), koji
se na jednom GOAT sajtu zove "weak era",
dok se za Rafu i Novaka to nikako ne moze reci.

Sledeci je RG, 2/19 GS. Poz.

Miloš

pre 3 godine

Baš me je Novak obradovao!
Mislio sam da će danas biti smene generacija. Nisam imao živaca da gledam ali ću pogledqti sa zadovoljstvom snimak.
Mislim da još nije GOAT, ima rqznih statistika i procenata ali ako ne osvoji najviše GS, uvek će biti neki ugao za GOAt diskusuiju.
S obzirom da puni u maju 34g svaka mu čast ako uspe.
I ovih 18 plus broj nedelja 1 na listi, plus mastersi. Uvek će biti u top 3.
Sportski pozdrav

onako

pre 3 godine

@Realno
A "Realno" je tekst o R Garosu zar ne?

Normalno da "samo 5" jer čovek od 2011. dolazi na 3 GS svake godine "povređen" pa ako nešto uradi ok.

Ljigavo ponašanje...uz nezaboravna poniženja koje mu Novak servira na betonu.

Nego teško to prolazi više...razmotiraće ga Novak gde stigne do kraja karijere... Rafa može samo srećno nešto da osvoji...ne pita se više ništa.

milwood

pre 3 godine

Sampras ima ukupno 14 gs, 7 Wimb, dakle ima 7 na betonu, Agasi ukupno 8,dakle najviše 6 može da ima na betonu jer ima i Wimb i Rg. Dakle, teško se nože reći da Rafa ima samo 5,a još igra.

hehe

pre 3 godine

Da, ali katastrofalan ucinak na USO gde ima samo 3 titule uz najgori odnos pobeda i poraaza u finalima u istoriji.
(da, 21. februar 2021 16:14)

Netacno! Najgori odnos pobeda i poraza u finalima USO u istoriji ima Borg - 4 finala, 0 titula.

da

pre 3 godine

@hehe
Netacno, US Open se tada igrao na sljaci, dakle nema veze s betonom.
Novak ima najvise poraza u istoriji US Open finala, kao i u istoriji RG finala.

BataJegulja

pre 3 godine

@Legolas. Ne bi se složio sa tobom... zašto da prizna da su bolji od njega ? E vidi ovako on i Rafa imaju najveći br osvojenih GS ...primera radi to je kao Real u fudbalu,Brazil na svedskim prvenstvima...gleda se brojka koliko si osvojio titula sve ostalo je manje bitno ... dal znaš koliko puta je Brazil bio u finalu , koliki mu je skor sa nemačkom ili italijom ? itd itd da ne nabrajam dalje...ovde se gleda br GS i tu je on na prvom mestu sa Rafom ...sve dok je tako nema razloga da nikome išta prizna...kao što ni Nole ne može da kaže da je najbolji ( odma bi ga poklopili sa brojem osvojenih GS )

Matori Laki

pre 3 godine

Da, ali katastrofalan ucinak na USO gde ima samo 3 titule uz najgori odnos pobeda i poraaza u finalima u istoriji.
(da, 21. februar 2021 16:14)

Samo tri US Opena, malo!? Pa bilo bi više da nije otimačine, a biće ih najmanje 5 do kraja karijere. A sada u rupu i leči rane, ubi vas ovaj Novak.

Legolas

pre 3 godine

Da je Rodzer imalo fer,priznao bi javno da su dvojica,Nadal i Novak,bolji od njega.Jer to i jesu.
Da će oni odlučivati o najboljem svih vremena.
Œto i jeste tačno.
Da je on uzimao GS-ove,dok njih dvojica nisu stasali u ono što su danas.
Da se nakupio trofeja sa prosečnim rivalima tokom turnira,i u finalima.
A da su Nadal i Novak,dobijali vrhunske igrače, na putu do trofeja.Novak naročito.
Sve to bi govorilo o Federeru kao vrhunskom sportisti,o dobrom čoveku.
Ćutnja, nebriga o ostalima,nikad osuda nebuloza,kleveta i laži o Novaku u medijima,govori o kakvom moralu se radi.
Govori o zavisti i jedu.
Mogu misliti kako bi Novak reagovao da nekog razapinju,uvek bi stao u odbranu.
Zato će ih Novak ućutkati jednom za svagda,u mišije rupe će se povući svi koji mu ne žele dobro,i prećutno rade na blaćenju i opanjkavanju Novaka i njegovih uspeha.

x

pre 3 godine

Da, ali katastrofalan ucinak na USO gde ima samo 3 titule uz najgori odnos pobeda i poraaza u finalima u istoriji.
(da, 21. februar 2021 16:14)

Pa to još više pokazuje da je Novak GOAT i da samo sticajem nesrećnih okolnosti nije osvojio 20+ GS.
Ona loptica u sudiju prole godine, pa predaja zbog povrede u 4. kolu 2019. A da ne pričam o nearecnim porazima u finalima protiv Vavrinke i Marija, pa onaj šok poraz protiv Nišikorija u polufinalu kad mu se otvorio žreb...
Ruku na srce imao je i sreće u nekim finalima, tako da treba biti pošten. 18 titula je osvojio i to je to. Idemo dalje...

neki veliki dr

pre 3 godine

On je njega i zvanicno nadmasio jos posle cuvenih 15:40 i bot baba koje dizu dva prsta iz loze. To je trenutak posle kojeg je juznoafricki placljivko zauvek nadmasen ma sta god da se dalje desi.

neki veliki dr

pre 3 godine

On je njega i zvanicno nadmasio jos posle cuvenih 15:40 i bot baba koje dizu dva prsta iz loze. To je trenutak posle kojeg je juznoafricki placljivko zauvek nadmasen ma sta god da se dalje desi.

Рајко Четник

pre 3 godine

Молим редакцију да поставља умереније наслове да Федексови навијачи не би доживели нервни слом јер он је најбољи!

Legolas

pre 3 godine

Da je Rodzer imalo fer,priznao bi javno da su dvojica,Nadal i Novak,bolji od njega.Jer to i jesu.
Da će oni odlučivati o najboljem svih vremena.
Œto i jeste tačno.
Da je on uzimao GS-ove,dok njih dvojica nisu stasali u ono što su danas.
Da se nakupio trofeja sa prosečnim rivalima tokom turnira,i u finalima.
A da su Nadal i Novak,dobijali vrhunske igrače, na putu do trofeja.Novak naročito.
Sve to bi govorilo o Federeru kao vrhunskom sportisti,o dobrom čoveku.
Ćutnja, nebriga o ostalima,nikad osuda nebuloza,kleveta i laži o Novaku u medijima,govori o kakvom moralu se radi.
Govori o zavisti i jedu.
Mogu misliti kako bi Novak reagovao da nekog razapinju,uvek bi stao u odbranu.
Zato će ih Novak ućutkati jednom za svagda,u mišije rupe će se povući svi koji mu ne žele dobro,i prećutno rade na blaćenju i opanjkavanju Novaka i njegovih uspeha.

Cole

pre 3 godine

Dominacija!!!

Na upravo obradjenoj GOAT listi
TRENUTNO stanje je sledece:
br 1 - Federer 926 poena;
br 2 - Novak 881 poen;
br 3 - Nadal 828 poena...

Kao sto mozemo videti, razlika
izmedju Novaka i Federera je
samo 45, dok Djole Rafi bezi 53 poena.

Sobzirom da su obojica dosta
mladji od Rodzera, jedan pet,
drugi sest godina, u trci
za GOAT-a vidim Rafu i Novaka.

Idemo dalje, da bi se shvatila
"tezina" GS titula koje su Rafa,
pogotovo Novak osvojili, treba
uzeti i u obzir prosecan renking
protivnika u finalima GS turnira.

- Federer 15,5 mesto;
- Nadal 6,55 mesto;
- Novak 5,1 mesto.

Idemo dalje, ako bi svakome od njih
oduzeli protivnika sa najlosijim
plasmanom tog trenutka u finalima GS-ova,
stvari postaju jos gore po Rodzera.

Federer, AO 2004. - najlosije plasirani
teniser protiv kojeg je igrao je Safin
koji je u tom trenutku bio na 86 mestu,
prosecan renking protivnika je 11,8 mesto;

Nadal, RG 2005. - Marijano Puerta, u tom
trenutku bio na 37 mestu, prosecan renking
protivnika 4,9 mesto;

Novak, AO 2008. - Conga, u tom trenutku bio
na 38 mestu, prosecan renking protivnika *3,2 mesto.
* Uzeti u obzir da je Novak bio najduze br 1.

E upravo kroz ove brojeve mozemo videti
protiv kojih tenisera je Federer osvojio
najvise GS-mova (danasnji WTA), koji
se na jednom GOAT sajtu zove "weak era",
dok se za Rafu i Novaka to nikako ne moze reci.

Sledeci je RG, 2/19 GS. Poz.

Matori Laki

pre 3 godine

Da, ali katastrofalan ucinak na USO gde ima samo 3 titule uz najgori odnos pobeda i poraaza u finalima u istoriji.
(da, 21. februar 2021 16:14)

Samo tri US Opena, malo!? Pa bilo bi više da nije otimačine, a biće ih najmanje 5 do kraja karijere. A sada u rupu i leči rane, ubi vas ovaj Novak.

kaokakao

pre 3 godine

Da je Federer imao ovakvu konkurenciju imao bi 30 GS, lako je Đokoviću da osvaja titule u najslabijoj konkurenciji ikada.
(Pera, 21. februar 2021 16:41)

Da, on je jmao Bagdatisa, Gonzalesa i Filipusisa. I Endija Rodika,koji je jedino znao da servira 250 na sat. Medvedev je za Rodika teniski genije.

RUDO

pre 3 godine

Ma on je njega nadmasio vec odavno.Federer je ispao iz konkurencije za bilo kakvu rapravu o tome ko je G.O.A.T
Mada,jos samo malo,pa ni rasprava uopste nece ni postojati,svima je vec jasno ko je.

x

pre 3 godine

Da, ali katastrofalan ucinak na USO gde ima samo 3 titule uz najgori odnos pobeda i poraaza u finalima u istoriji.
(da, 21. februar 2021 16:14)

Pa to još više pokazuje da je Novak GOAT i da samo sticajem nesrećnih okolnosti nije osvojio 20+ GS.
Ona loptica u sudiju prole godine, pa predaja zbog povrede u 4. kolu 2019. A da ne pričam o nearecnim porazima u finalima protiv Vavrinke i Marija, pa onaj šok poraz protiv Nišikorija u polufinalu kad mu se otvorio žreb...
Ruku na srce imao je i sreće u nekim finalima, tako da treba biti pošten. 18 titula je osvojio i to je to. Idemo dalje...

hehe

pre 3 godine

Da, ali katastrofalan ucinak na USO gde ima samo 3 titule uz najgori odnos pobeda i poraaza u finalima u istoriji.
(da, 21. februar 2021 16:14)

Netacno! Najgori odnos pobeda i poraza u finalima USO u istoriji ima Borg - 4 finala, 0 titula.

out!

pre 3 godine

medvedev je imao dobru strategiju, da se fizički nadmeće sa 10 godina starijim đokovićem u dugim razmenama sa osnovne linije.
međutim, saznali smo šokantnu činjenicu. 10 godina stariji novak ima više snage od mlađeg.

Sasa

pre 3 godine

Eeee, al nema vise GS od Federera. Cuvena floskula sajdzijevih obozavalaca, koja polako ali sigurno bledi, isparava, nestaje. Samo polako Nole, jedan po jedan.

Iggy

pre 3 godine

Svi pricaju o Federerovim lakim protivnicima u prvih njegovih 10ak GS titula. Ali pored velike trojke, niko ne uzima u obzir imena koja su bila u poslednjih 10 godina. Marej, Delpo, Ferer, Čilić, Nišikori, Berdih, Conga... svi oni bi se naosvajali GS titula da nije bilo ove trojice. Pa bre Nadal i Djokovic su morali krv da popljuju za svaki svoj GS, kako neko uopste moze i da pomisli da je Dzemperko GOAT

realnost

pre 3 godine

Federer ne moze biti kralj Vimbldona kada je izgubio 4 finala od najvecih rivala (tri puta od Djokovica, jednom od Nadala); kada je oba puta u cetvrtfinalu Vimbldona gubio mec nakon sto je vodio sa 2:0 u setovima (jednom od Conge, jednom od Andersona); ne moze biti GOAT ovog sporta kada u finalima GS-a sa Nadalom i Djokovicem ima negativan skor od 4:10 (sa Nadalom 3:6; sa Djokovicem 1:4) itd itd...

dragaN

pre 3 godine

Da je Federer imao ovakvu konkurenciju imao bi 30 GS, lako je Đokoviću da osvaja titule u najslabijoj konkurenciji ikada.
(Pera, 21. februar 2021 16:41)

Zbog mrznje prema Novaku, doziveo si pomracenje razuma. Znas li sta pricas, kakvu konkurenciju? Pa Novak je prethodnih 17 GS osvojio u konkurenciji Federera i Nadala koji su po tvom misljenju najbolji svih vremena.

Djenka

pre 3 godine

Sledeci rekord koji je ugrozen je Wimbledon. Nema tu ko da ga ugrozi naredna dva turnira, ovako jedna slobodna prognoza. A posle za par godina uzece bar jedan, tako da Federeru ne ostavi nista. Novak je na nikad brzoj podlozi pokazao da mu nema ravnog, a na travi tek dolazi do izrazaja njegova tehnicko-takticka nadmoc. Tu je i krenuo u dominaciju posle povrede i cini mi se da mu je to podloga koja mu savrseno odgovara.

Cole

pre 3 godine

...Ne mora
te ga voleti, ali treba
postovanje za sve ono
sto je postigao u eri
dva najbolja tenisera
danasnjice...
(DRAGAN, 21. februar 2021 17:14)

Kapiram sta si hteo da kazes
ali kada ce da "izumre" ta
floskula da je sve postigao
u eri dvojice najboljih svih
vremena. Pa nije Novak osvojio
drugi AO i sesti GS. Novak
dominira od 2011. pa do danas
sa najvise vremena provedenog
kao br 1 i najvise osvojenih
GS titula. Tako da se slobodno
moze reci da njih dvojica igraju
u eri Novaka Djokovica, tj, GOAT-a. Poz.

misterX

pre 3 godine

Da je Federer imao ovakvu konkurenciju imao bi 30 GS, lako je Đokoviću da osvaja titule u najslabijoj konkurenciji ikada.
(Pera, 21. februar 2021 16:41)
.
.
.

...Federer UPRAVO IGRA U TOJ KONKURENCIJI (aktivan je, zar ne ?? ) !!

XP

pre 3 godine

(Kako pobeći od nolomana?, 21. februar 2021 17:10)

Niste bežali kad je bilo 310>..., 17>9... sad kad je 310... se bliži preokretu, sad bi da bežite?
Pa sačekajte još malo, nemojte da bežite.

veliki strumf

pre 3 godine

Sada je svaka nova titula neki rekord, ne samo GS već i masters. Tolika su velika Novakova dostignuća da svaki trofej donosi nove rekorde koji neće biti oboreni narednih decenija sasvim sigurno!

XP

pre 3 godine

Da je Federer imao ovakvu konkurenciju imao bi 30 GS, lako je Đokoviću da osvaja titule u najslabijoj konkurenciji ikada.
(Pera, 21. februar 2021 16:41)

Osta ti živ...
Novak osvaja slemove pored dvojice koji zajedno imaju 40 komada (da ne računam ove sa jednim, dva ili 3 slema), Nadal isto tako, a pored koga je Federer skupljao svoju cifru?
Koliko je osvojio slemova pored Rafe i Novaka? Kakav mu je međusobni skor sa Rafom i Novakom? Da li ima više mastersa od Rafe i Novaka? Da li je osvojio sve masterse kao Novak? Da li je vezao četiri slema kao Novak?
Novak je od 4 osvojena Vimbldona 3 osvojio u finalima protiv koga? 40-15 bodova za tačan odgovor.

Votson

pre 3 godine

Najjaci momenat u istoriji sporta je 15-40 na Vimbldonu.
(Straight Outta München, 21. februar 2021 16:28)

Ovo me podstaklo da malopre, po stoti put, odgledam finiš tog meča. Neprocenjivo! Evergrin! Što to ne stave u špice i reklame?

Стефан

pre 3 godine

Шта ће сад да кажу наши домаћи либерали мрзитељи Новака?

Стално су им пуна уста доказа да су Федерер и Надал бољи, успешнији, лепши и талентованији од Новака.

Да нису намештали мечеве и Новака дисквалификовали са Ју ес опена, већ би сад имао фамозних 20 титула.

Живела Србија, другосрбијанци саучешће.

Just sayin'

pre 3 godine

Kada završi svoju karijeru Federere će ostati upamćen po tome da je ostao bez svih svojih rekorda. Toliko tuge ova planeta neće izdržati.
(Kikujiro, 21. februar 2021 17:57)



Ako ponovis tu glupost jos koji put mozda ces na kraju i sam poverovati.
(Splavar, 21. februar 2021 19:00)

Glupost?
Koje rekorde drzi Federer? Necemo racunati rekord najveci broj odigranih turnira 250 i 500 .

...

pre 3 godine

A kakvi se još rekordi kriju koji čekaju da budu izneti na svetlost dana? Jedno dobronamerno pitanje: šta imamo od ovog rekorda, i šta imamo od rekorda, samih po sebi? "Sve će to, o mila moja,
prekriti ruzmarin, snjegovi i šaš..."
(Kako pobeći od nolomana?, 21. februar 2021 17:10)

Vi nemate nista, mi Srbi imamo, radujemo se, veselje... ponos...

beast from east

pre 3 godine

Velike titule pre deset godina : Fed 38 + Rafa 27 = 65 Nole - 7, puno toga se promenilo u poslednjoj deceniji u svetu tenisa...Rezultat Noletove dominacije 52 velike titule,Rafa i Fed 44 kombinovano 😂

Jagnjeće sarmice

pre 3 godine

Voleo bih ako bog da da osvoji 21 gs, a rođo ostane na 20. Samo da prekopira Ferererov tvit koji mu stoji zakačen od 28.01. 2018.

🏆21♥

Rafa30

pre 3 godine

@ drustvance iz predgradja

Tako je. To ja pricam vec 5 godina.

Da su istih godina, Fed bi imao max 10 slamova. Sreca njegova da je imao Filiousisa, Rodika, Hjuita i ekipu.

dace bog

pre 3 godine

Da je Federer imao ovakvu konkurenciju imao bi 30 GS, lako je Đokoviću da osvaja titule u najslabijoj konkurenciji ikada.
(Pera, 21. februar 2021 16:41) # Link komentara


Ne vredi ti trolovanje...

Miloš

pre 3 godine

Baš me je Novak obradovao!
Mislio sam da će danas biti smene generacija. Nisam imao živaca da gledam ali ću pogledqti sa zadovoljstvom snimak.
Mislim da još nije GOAT, ima rqznih statistika i procenata ali ako ne osvoji najviše GS, uvek će biti neki ugao za GOAt diskusuiju.
S obzirom da puni u maju 34g svaka mu čast ako uspe.
I ovih 18 plus broj nedelja 1 na listi, plus mastersi. Uvek će biti u top 3.
Sportski pozdrav

društvance iz predgrađa

pre 3 godine

Da je Federer imao ovakvu konkurenciju imao bi 30 GS, lako je Đokoviću da osvaja titule u najslabijoj konkurenciji ikada.
(Pera, 21. februar 2021 16:41)

Da je Federer imao ovakvu konkurenciju, imao bi u vrh glave 10 GS.
Većinu svojih titula je uzeo kada nije imao nikakvu konkurenciju. Od kada su se pojavili Nole i Rafa, Federer je uzeo tek desetak GS titula. Da su svi istih godina, Nole i Rafa bi odavno već bili na po 25, dok bi Švajcarac imao maksimalno 12-13

Stefan94

pre 3 godine

Evo jednog mozda ne toliko bitnog podatka, ali svakako zanimljivog. Naomi Osaka je osvojila US Open 2018. i AUS Open 2019. Znamo ko je tad osvajao muski deo turnira. Neka se istorija na AUS open-u 2021. ponovi.

Licno neko moje misljenje je da ce mec verovatno odluciti No1akov servis. Ako bude servirao kao u dosadasnjem toku AUS Open-a mislim da je titula manje vise izvesna. U suprotnom morace rudarski da se radi da bi se osvojila.

Da smo zivi i zdravi i da sutra popodne slavimo 18. GS.
(Stefan94, 21. februar 2021 02:27)

Cisto da se javim da je ovo moje "doslo do izrazaja". Tako da drzim palceve Osaki da osvoji RG. Znam da nije najbolja na sljaci, ali ni malo ne sumnjam da ce unaprediti kretanje kad je sljaka u pitanju.

Sto se tice nase masine, pa sta tu covek da kaze da vec nije receno. Sto bi rekao Nebojsa Viskovic covek koji leci naciju u ovim teskim vremenima. Majstore da si nam ziv i zdrav pre svega, a sto se tice rekorda za GS pa mislim da se ne postavlja pitanje da l ce da padne nego kad ce da padne i koliko ce No1ak da ima GS na kraju karijere. Hvala ti na svemu sto radis i sto nam ulepsavas dane.

Ps. Rafa da se spremi za revans posto osecam da ce No1ak doci na RG nikad napaljeniji da se osveti za finale iz 2020. godine.

Mare

pre 3 godine

Kada bi ti samo igrao, možda bi bio najbolji u istoriji. Ovako, svi su i dalje u trci. Ima nekoliko dobrih tenisera, a ostali su daleko i Novak to koristi maksimalno.
(Dejan, 21. februar 2021 17:28)

Kakva stručnost, kakva analiza...
Autošovinizam u prajmu.

onako

pre 3 godine

@Realno
A "Realno" je tekst o R Garosu zar ne?

Normalno da "samo 5" jer čovek od 2011. dolazi na 3 GS svake godine "povređen" pa ako nešto uradi ok.

Ljigavo ponašanje...uz nezaboravna poniženja koje mu Novak servira na betonu.

Nego teško to prolazi više...razmotiraće ga Novak gde stigne do kraja karijere... Rafa može samo srećno nešto da osvoji...ne pita se više ništa.

Pera

pre 3 godine

Eeee, al nema vise GS od Federera. Cuvena floskula sajdzijevih obozavalaca, koja polako ali sigurno bledi, isparava, nestaje. Samo polako Nole, jedan po jedan.
(Sasa, 21. februar 2021 16:40)

Cak i da ostane tako da NDj ne osvoji ni jedan turnir vise NDj ima 59 BT RN 56 a "goat" Federer BT 54.
Federer je jos uvek Goat po rezultatima jer je igrao 5 god duze i ima mnogo titula na turnirima 250 ali i na toj listi u koju su se svi kleli da je nedostizan ce za god, dve da padne na 3 mesto gde mu je i mesto

bolje sutra

pre 3 godine

Juri Wimbldon i Pariz
Uz veliku srecu izbacice neko Nadala.
Osvojis jedan od ta dva na konju si. Dolazi sledeca godina i da se jure jos dva, a da se taktizira oko mastera.
Us opet ne bih ni igrao. Izmislio bih nešto banalno. Pa makar i izgubio novac. Ali znam da ćeš da ga igraš zbog poena i istorije.
Ali razmisli Nole, ne zaleći se. Dobar si fizički i mentalno.
Imas ovu sezonu i plus još dve na ovom nivou. Razmisli... Ameri su te ugasili kad si bio najjači, jer su oduvek za nas bili zlo.
Idemoo Nole!!

Pera Ždera

pre 3 godine

Pojedini ovde su bas fascinantni sa izjavama posle nekoliko dobrih povezanih poena protivnika. Te raznece ga Medvedev, 3:0 lagano za Medvedeva, Novak vise nikada nece uzeti slem itd .. I tako vec 15 godinica. Kao da zaboravljaju koji sport "prate". Toliko je primera pa i preokreta nakon 5 mec lopti protivnika kamoli nesto sto je tek bilo u prvom setu. Tenis je sport preokreta, sport visesatne igre, psihickih i fizickih nadmudrivanja, polako neznalice. Sport u kojem upravo Novak poseduje najbolju glavu, mentalno nadmudrivanje i najbolje preokrete i "iznenadjenja" u istoriji sporta. Ne blamirajte se! 18ta je tu!

Ma vazi

pre 3 godine

Na ovom GS nagledah se ja Rolex reklama (samo jedna se vrti) gde se prikazuju uspesi najboljih u istoriji ovog sporta. Federer se pojavljuje dva puta na kratko ali uz reci komentatora "Federer opet pise istoriju" i "Najbolji ikada". Kakvu istoriju pise? Neku anticku? Jer to sto je on ispisao, ova druga dvojica su upravo prepisali novim rekordima. Ali ne, marketing masinerija ne posustaje misleci ako beskonacno ponovis laz, mozda postane i istina.

hehe

pre 3 godine

@hehe
Netacno, US Open se tada igrao na sljaci, dakle nema veze s betonom.
Novak ima najvise poraza u istoriji US Open finala, kao i u istoriji RG finala.
(da, 21. februar 2021 16:57)

Dvostruko netacno! Sva 4 finala USO Borg je izgubio na betonu.
Federer ima najvise poraza u finalima RG u istoriji. Federer ima i rekord najgoreg poraza u istoriji u finalu nekog slema, 1:6 3:6 0:6 od Nadala na RG.

milwood

pre 3 godine

Sampras ima ukupno 14 gs, 7 Wimb, dakle ima 7 na betonu, Agasi ukupno 8,dakle najviše 6 može da ima na betonu jer ima i Wimb i Rg. Dakle, teško se nože reći da Rafa ima samo 5,a još igra.

DRAGAN

pre 3 godine

Bravo Nole. Ovo je samo
pocetak. Pravi rekordi dolaze u ovoj 2021. Fedja
moze samo da sanja o
povratku. Novak se sada
pita za sve. Do njega je
koliko jos zeli da igra.
GOAT za sva vremena.
Mnogi se nikada nece
pomiriti sa onim sto je
Novak ostvario. Ne mora
te ga voleti, ali treba
postovanje za sve ono
sto je postigao u eri
dva najbolja tenisera
danasnjice. Da nije bilo
ove dvojice velikana, ko to zna sta bi on jos ostvario.
Ali to je sport, i radujmo se
i uzivajmo dok NOVAK
igra na ovom pobednickom
nivou. Samo bog dragi
zna gdje su NOVAKOVE
granice za nove rekorde.
Ziv i zdrav bio brate
SRBINE.....

društvance iz predgrađa

pre 3 godine

Prosto je fascinantno koliko negativnih komentara. Stvarno smo nenormalna nacija i uopšte ne zaslužujemo dobro...

prangija

pre 3 godine

Evo i jedna zanimljivost za ove silom "navijače" Federera koji bi da ga po svaku cenu predstave kao GOAT-a. Ne zato što navijaju za njega već zato što su protiv Novaka pa im je on poslednja nada. Zanimljivost glasi, Federer više ni u čemu nije prvi:

- Nije prvi po GS titulama jer Nadal ima isto kao i on
- Nije prvi ni po nedeljama na prvom mestu jer Novak će imati 311+
- Nije prvi po Masters titulama, tu ga šiju obojica drastično
- Nije prvi po velikim titulama (GS, Masters, TF), Novak vodi
- Nije prvi ni po ukupnim titulama, Jimmy Connors ima više od njega
- Nije prvi ni po procentu pobeda na ATP turu, Novak je za nijansu ispred Nadala i Borga a Federer tek četvrti
- Nije prvi ni po Elo rejtingu, Novak prvi za nijansu ispred Borga a Federer tek peti

Ali dobro, uvek ostaje lepota džempera i gracioznost pokreta na njegovoj strani. :)

Sasa

pre 3 godine

Bez obzira na vaše čarke, istina je da je konkurencija danas slaba. Ne postoji nijedan teniser koji može da razbije Novakovu defanzivu, jer ovi ofanzivni, ima ih nekoliko mladih, prave vinere i još više grešaka. Samo je Federer u najboljim godinama, do svoje 30. godine, mogao da pobeđuje Novaka. Novaka će pobediti samo godine, a on je već. Što se tiče današnje igre Medvedića, to je bilo više nego jadno. Šta je hteo, da se s Novakom nadmeće u prebacivanju? Šta je njegov trener smislio? DEa uništo svog pulena?
(Sa 2021. počinje kriza tenisa, ostaće samo Novak i boranija, 21. februar 2021 17:35) # Link komentara
Vaš glas je zabeležen - hvala na trudu.

Slaba?
https://www.atptour.com/en/rankings/singles
Sada se opet zapitaj i ispravi.

Joc

pre 3 godine

Da, ali katastrofalan ucinak na USO gde ima samo 3 titule uz najgori odnos pobeda i poraaza u finalima u istoriji.
(da, 21. februar 2021 16:14)

Za 3 GS se zna da ih je ustupio:
1. W Mareju, da bi M. bio prvi Britanac koji je posle 70 god osvojio W.
2. UO Nišikoriju, kada su obojica bili pod UNICLO, pa je potom N. izgubio finale protiv Marina.
3. UO ponovo Mareju, "da potvrdi dobru formu".
Dakle UO je morao 2x da prepusti.

da

pre 3 godine

@Joc
Dakle, tvrdis da je Novak namestao meceve?!
Da li mislis da je tim namernim porazima samo vracao usluge? Njemu je Marej nekoliko puta poklonio pobedu na AO, kao nadoknadu za taj Vimbldon.
A znamo da je Federer cak 3 puta namerno propustao po 2 mec lopte i promasivao zicere, sto ukazuje na to da su Federer, Nadal i Marej primorani da poklone Novaku bar 15 GS titula.

prangija

pre 3 godine

E upravo kroz ove brojeve mozemo videti
protiv kojih tenisera je Federer osvojio
najvise GS-mova (danasnji WTA), koji
se na jednom GOAT sajtu zove "weak era",
dok se za Rafu i Novaka to nikako ne moze reci.

Sledeci je RG, 2/19 GS. Poz.
(Cole, 21. februar 2021 17:42)

Na sve ovo bih dodao još jednu jako bitnu stavku a to je Achievements.

Radi se o dostignućuma a tu Novak značajno prednjači u odnosu na Federera i Nadala. Na primer, nije isto imati osvojena sva 4GS i imati sva 4GS za redom, a to samo Novak ima. Nije isto imati 35 bilo kojih Masters titula i imati sve Masters titule bar po dva puta. I tu je Novak jedini jer niko nema sve Masterse osvojene bar jednom a ne dva puta. Nije isto sakupljati nedelje na prvom mestu sa 7000 poena (kao svojevremeno Federer) i biti prvi sa bezmalo 17k poena što niko nikad nije postigao sem Novaka. Takođe veoma je bitan podatak da sa dvojicom direktnih konkurenata za GOAT-a ima bolji H2H što dodatno oslikava dominaciju. Ukoliko uzeme i taj RG još jednom, a iskreno se nadam da hoće, biće takođe i jedini od njih koji će imati i svaki GS po dva puta!

BataJegulja

pre 3 godine

@Legolas. Ne bi se složio sa tobom... zašto da prizna da su bolji od njega ? E vidi ovako on i Rafa imaju najveći br osvojenih GS ...primera radi to je kao Real u fudbalu,Brazil na svedskim prvenstvima...gleda se brojka koliko si osvojio titula sve ostalo je manje bitno ... dal znaš koliko puta je Brazil bio u finalu , koliki mu je skor sa nemačkom ili italijom ? itd itd da ne nabrajam dalje...ovde se gleda br GS i tu je on na prvom mestu sa Rafom ...sve dok je tako nema razloga da nikome išta prizna...kao što ni Nole ne može da kaže da je najbolji ( odma bi ga poklopili sa brojem osvojenih GS )

VUK

pre 3 godine

Eeee od kada je on nadmašio Federera !! Pre neku godinu su u loži u Wimbldonu kada igraju Novak i Federer , u boxu Federera promenili stolice. Predhodno finale kad su igrali , Mirka je toliko skakala da je slomila drvenu stolicu. Sad je od metala. Skaču,skaču i plaču posle na jahti mesec dana. A tako je to kad neće da se pomire sa činjenicom da je Novak najbolji.

Lobotomija u toku

pre 3 godine

Čudo je kako se hejteri javljaju na ovakvu vest i pokušavaju iz kloake sopstvene svesti da nađu "argument" kojim će "poništiti" Novakov uspeh.
Hejteri,ližite svoje rane u svoja četiri zida i odmorite malo do sledeće prilike.Hejtujte u toku turnira ili kada Novak izgubi.
Sada posle brijantne Novakove pobede nemate šta da komentarišete.

Dejan

pre 3 godine

Zašto se neki toliko nerviraju i prosto brinu za Djokovića i njegove tzv.rekorde. Njega baš briga za Vas, interesuje ga samo novac i slava. Igra za sebe, zaradjuje za svoju porodicu, kao i ostali ljudi na ovom svetu. Što bi neko brinuo za njega.

lal

pre 3 godine

@ drustvance iz predgradja

Tako je. To ja pricam vec 5 godina.

Da su istih godina, Fed bi imao max 10 slamova. Sreca njegova da je imao Filiousisa, Rodika, Hjuita i ekipu.
(Rafa30, 21. februar 2021 19:40)
a da je novak 6 godina stariji, federer bi bio dimitrov... urnisao bi mu svaku nadu da se trud isplati i ovaj bi upao u sivilo...

Kako pobeći od nolomana?

pre 3 godine

A kakvi se još rekordi kriju koji čekaju da budu izneti na svetlost dana? Jedno dobronamerno pitanje: šta imamo od ovog rekorda, i šta imamo od rekorda, samih po sebi? "Sve će to, o mila moja,
prekriti ruzmarin, snjegovi i šaš..."

da

pre 3 godine

@hehe
Netacno, US Open se tada igrao na sljaci, dakle nema veze s betonom.
Novak ima najvise poraza u istoriji US Open finala, kao i u istoriji RG finala.

Ti si neki rijalitko

pre 3 godine

@realnost
"Federer ne moze biti kralj Vimbldona kada je izgubio 4 finala", pa i to je uspeh, igrati finale, i to četiri puta, a ako se ne varam ima on i jednu titulu? Lupaš, i što je nagore ovu istu glupost, od reči do reči, objavljuješ godinama. Imate li neki "srki-apartman" odakle se javljate?

Nеlе-Liverpool

pre 3 godine

Glupost?
Koje rekorde drzi Federer? Necemo racunati rekord najveci broj odigranih turnira 250 i 500 .

Broj uzastopnih nedelja na prvom mestu 200 i nešto

Sa 2021. počinje kriza tenisa, ostaće samo Novak i boranija

pre 3 godine

Da je Federer imao ovakvu konkurenciju imao bi 30 GS, lako je Đokoviću da osvaja titule u najslabijoj konkurenciji ikada.
(Pera, 21. februar 2021 16:41)

Da, on je jmao Bagdatisa, Gonzalesa i Filipusisa. I Endija Rodika,koji je jedino znao da servira 250 na sat. Medvedev je za Rodika teniski genije.
(kaokakao, 21. februar 2021 16:58)

Bez obzira na vaše čarke, istina je da je konkurencija danas slaba. Ne postoji nijedan teniser koji može da razbije Novakovu defanzivu, jer ovi ofanzivni, ima ih nekoliko mladih, prave vinere i još više grešaka. Samo je Federer u najboljim godinama, do svoje 30. godine, mogao da pobeđuje Novaka. Novaka će pobediti samo godine, a on je već. Što se tiče današnje igre Medvedića, to je bilo više nego jadno. Šta je hteo, da se s Novakom nadmeće u prebacivanju? Šta je njegov trener smislio? DEa uništo svog pulena?

Dejan

pre 3 godine

Kada bi ti samo igrao, možda bi bio najbolji u istoriji. Ovako, svi su i dalje u trci. Ima nekoliko dobrih tenisera, a ostali su daleko i Novak to koristi maksimalno.

Splavar

pre 3 godine

Kada završi svoju karijeru Federere će ostati upamćen po tome da je ostao bez svih svojih rekorda. Toliko tuge ova planeta neće izdržati.
(Kikujiro, 21. februar 2021 17:57)
300
Kada završi svoju karijeru Federer će ostati upamćen po tome da je ostao bez svih svojih rekorda. Toliko patnje ova planeta neće izdržati.
(Kikujiro, 21. februar 2021 17:57)

Sto samo dva puta. Ako ponovis tu glupost jos koji put mozda ces na kraju i sam poverovati. Ocigledno ne umes uzivati u pobedi vaseg jugoslovenskog sampiona jer moras pominjati coveka koji uopste nije ucestvovao na turniru. Nesto vas i dalje muci nolonje, priznajte

eto

pre 3 godine

Najjaci momenat u istoriji sporta je 15-40 na Vimbldonu.
(Straight Outta München, 21. februar 2021 16:28)

Ovo me podstaklo da malopre, po stoti put, odgledam finiš tog meča. Neprocenjivo! Evergrin! Što to ne stave u špice i reklame?
(Votson, 21. februar 2021 18:05)

I ja da se pridruzim. I onda kazu ..., ma mogu da mu ono ...
Naravno navijam za Novaka, kada treba argumentovano kriticki nastrojen sam - u prevodu da nisam lozana. Jbg, setimo se prethodnog RG.
Ajmo matori u maju ono 20=20>19, sa >18 smo zavrsili - no more.
Evo neki link (cvaj komaden), mislim da je ok pogledati i jedan citat sa B92:

"Očekujem da Medvedev pritisne Novaka u finalu. Neću biti iznenađen ako pobedi. Znam da je ovo Novakovo srećno mesto, ali moraće mnogo da radi da se odupre Danilovim srećnim, opuštenim udarcima. Biće to velika bitka", smatra Lejver.

Eee, sad, ovako je neko igrao kada je imao dvadeset godina (naravno respekt i za Nadala) i mojne da resete kako decko ne igra mrezu (videli smo danas ...), a pogotovo cete videti Rodzerovu "mrezu' (koliko je ima ili nema - nije se nesto bas pretrgao od izlaska/izlazaka, respekt i za njega naravno, na mrezu ides i koliko ti protivnik dozvoli i tvoja kalkulacija igre naravno).

https://www.youtube.com/watch?v=soZZxGqRp-U


https://www.youtube.com/watch?v=TqbT2_9lYmc

Ljudi,samo budite posteni i objektivni u svojim zivotima.

Sabiraš ono što ti odgovara

pre 3 godine

@Cole
Znaš šta je rekao Rišelje? Rekao je - dajte mi jednu rečenicu nekog pisca i ja ću naći razlog da ga osudim na smrt. Tako i ti. A šta misliš o "jačini" ovih igrača koje je Novak pobedio na AO? Koji prosek imaju? Kako stoji na listi ovaj iz polufinala? Federer je Novaka dao jedan krompir, da li se i to gleda?

Prijatelj Lorenca Sonega

pre 3 godine

@Sasa
Od tih što si ih naveo, od prvih 20, samo Tim, na srbskom Thiem, i ma jedan GS, Vavrinka je odavno izvan, pa i Fed, Nadal na betonu kao Nadal na Betonu, a kad kažem danas onda, pre svega, mislim na te preko kojih je Novak osvojio, danas, titulu, u proseku imaju 45. mesto na listi, a onaj što mu ime nisam zapamtio je 105. Zverev i Medvedev nisu nikakva klasa, a imaju 24-25, Borg je bio dve godine stariji kad se povukao. I molim te, koristi srpsku književnu latinicu, ovo Sasa zvuči "bezveze".

Prijatelj Lorenca Sonega

pre 3 godine

@Sasa
Od tih što si ih naveo, od prvih 20, samo Tim, na srbskom Thiem, i ma jedan GS, Vavrinka je odavno izvan, pa i Fed, Nadal na betonu kao Nadal na Betonu, a kad kažem danas onda, pre svega, mislim na te preko kojih je Novak osvojio, danas, titulu, u proseku imaju 45. mesto na listi, a onaj što mu ime nisam zapamtio je 105. Zverev i Medvedev nisu nikakva klasa, a imaju 24-25, Borg je bio dve godine stariji kad se povukao. I molim te, koristi srpsku književnu latinicu, ovo Sasa zvuči "bezveze".

Dejan

pre 3 godine

Zašto se neki toliko nerviraju i prosto brinu za Djokovića i njegove tzv.rekorde. Njega baš briga za Vas, interesuje ga samo novac i slava. Igra za sebe, zaradjuje za svoju porodicu, kao i ostali ljudi na ovom svetu. Što bi neko brinuo za njega.

Splavar

pre 3 godine

Kada završi svoju karijeru Federere će ostati upamćen po tome da je ostao bez svih svojih rekorda. Toliko tuge ova planeta neće izdržati.
(Kikujiro, 21. februar 2021 17:57)
300
Kada završi svoju karijeru Federer će ostati upamćen po tome da je ostao bez svih svojih rekorda. Toliko patnje ova planeta neće izdržati.
(Kikujiro, 21. februar 2021 17:57)

Sto samo dva puta. Ako ponovis tu glupost jos koji put mozda ces na kraju i sam poverovati. Ocigledno ne umes uzivati u pobedi vaseg jugoslovenskog sampiona jer moras pominjati coveka koji uopste nije ucestvovao na turniru. Nesto vas i dalje muci nolonje, priznajte

Sabiraš ono što ti odgovara

pre 3 godine

@Cole
Znaš šta je rekao Rišelje? Rekao je - dajte mi jednu rečenicu nekog pisca i ja ću naći razlog da ga osudim na smrt. Tako i ti. A šta misliš o "jačini" ovih igrača koje je Novak pobedio na AO? Koji prosek imaju? Kako stoji na listi ovaj iz polufinala? Federer je Novaka dao jedan krompir, da li se i to gleda?

Joc

pre 3 godine

Da, ali katastrofalan ucinak na USO gde ima samo 3 titule uz najgori odnos pobeda i poraaza u finalima u istoriji.
(da, 21. februar 2021 16:14)

Za 3 GS se zna da ih je ustupio:
1. W Mareju, da bi M. bio prvi Britanac koji je posle 70 god osvojio W.
2. UO Nišikoriju, kada su obojica bili pod UNICLO, pa je potom N. izgubio finale protiv Marina.
3. UO ponovo Mareju, "da potvrdi dobru formu".
Dakle UO je morao 2x da prepusti.

Kako pobeći od nolomana?

pre 3 godine

A kakvi se još rekordi kriju koji čekaju da budu izneti na svetlost dana? Jedno dobronamerno pitanje: šta imamo od ovog rekorda, i šta imamo od rekorda, samih po sebi? "Sve će to, o mila moja,
prekriti ruzmarin, snjegovi i šaš..."

Sa 2021. počinje kriza tenisa, ostaće samo Novak i boranija

pre 3 godine

Da je Federer imao ovakvu konkurenciju imao bi 30 GS, lako je Đokoviću da osvaja titule u najslabijoj konkurenciji ikada.
(Pera, 21. februar 2021 16:41)

Da, on je jmao Bagdatisa, Gonzalesa i Filipusisa. I Endija Rodika,koji je jedino znao da servira 250 na sat. Medvedev je za Rodika teniski genije.
(kaokakao, 21. februar 2021 16:58)

Bez obzira na vaše čarke, istina je da je konkurencija danas slaba. Ne postoji nijedan teniser koji može da razbije Novakovu defanzivu, jer ovi ofanzivni, ima ih nekoliko mladih, prave vinere i još više grešaka. Samo je Federer u najboljim godinama, do svoje 30. godine, mogao da pobeđuje Novaka. Novaka će pobediti samo godine, a on je već. Što se tiče današnje igre Medvedića, to je bilo više nego jadno. Šta je hteo, da se s Novakom nadmeće u prebacivanju? Šta je njegov trener smislio? DEa uništo svog pulena?

da

pre 3 godine

@hehe
Netacno, US Open se tada igrao na sljaci, dakle nema veze s betonom.
Novak ima najvise poraza u istoriji US Open finala, kao i u istoriji RG finala.

BataJegulja

pre 3 godine

@Legolas. Ne bi se složio sa tobom... zašto da prizna da su bolji od njega ? E vidi ovako on i Rafa imaju najveći br osvojenih GS ...primera radi to je kao Real u fudbalu,Brazil na svedskim prvenstvima...gleda se brojka koliko si osvojio titula sve ostalo je manje bitno ... dal znaš koliko puta je Brazil bio u finalu , koliki mu je skor sa nemačkom ili italijom ? itd itd da ne nabrajam dalje...ovde se gleda br GS i tu je on na prvom mestu sa Rafom ...sve dok je tako nema razloga da nikome išta prizna...kao što ni Nole ne može da kaže da je najbolji ( odma bi ga poklopili sa brojem osvojenih GS )

Dejan

pre 3 godine

Kada bi ti samo igrao, možda bi bio najbolji u istoriji. Ovako, svi su i dalje u trci. Ima nekoliko dobrih tenisera, a ostali su daleko i Novak to koristi maksimalno.

da

pre 3 godine

@Joc
Dakle, tvrdis da je Novak namestao meceve?!
Da li mislis da je tim namernim porazima samo vracao usluge? Njemu je Marej nekoliko puta poklonio pobedu na AO, kao nadoknadu za taj Vimbldon.
A znamo da je Federer cak 3 puta namerno propustao po 2 mec lopte i promasivao zicere, sto ukazuje na to da su Federer, Nadal i Marej primorani da poklone Novaku bar 15 GS titula.

Ti si neki rijalitko

pre 3 godine

@realnost
"Federer ne moze biti kralj Vimbldona kada je izgubio 4 finala", pa i to je uspeh, igrati finale, i to četiri puta, a ako se ne varam ima on i jednu titulu? Lupaš, i što je nagore ovu istu glupost, od reči do reči, objavljuješ godinama. Imate li neki "srki-apartman" odakle se javljate?

Legolas

pre 3 godine

Da je Rodzer imalo fer,priznao bi javno da su dvojica,Nadal i Novak,bolji od njega.Jer to i jesu.
Da će oni odlučivati o najboljem svih vremena.
Œto i jeste tačno.
Da je on uzimao GS-ove,dok njih dvojica nisu stasali u ono što su danas.
Da se nakupio trofeja sa prosečnim rivalima tokom turnira,i u finalima.
A da su Nadal i Novak,dobijali vrhunske igrače, na putu do trofeja.Novak naročito.
Sve to bi govorilo o Federeru kao vrhunskom sportisti,o dobrom čoveku.
Ćutnja, nebriga o ostalima,nikad osuda nebuloza,kleveta i laži o Novaku u medijima,govori o kakvom moralu se radi.
Govori o zavisti i jedu.
Mogu misliti kako bi Novak reagovao da nekog razapinju,uvek bi stao u odbranu.
Zato će ih Novak ućutkati jednom za svagda,u mišije rupe će se povući svi koji mu ne žele dobro,i prećutno rade na blaćenju i opanjkavanju Novaka i njegovih uspeha.

Miloš

pre 3 godine

Baš me je Novak obradovao!
Mislio sam da će danas biti smene generacija. Nisam imao živaca da gledam ali ću pogledqti sa zadovoljstvom snimak.
Mislim da još nije GOAT, ima rqznih statistika i procenata ali ako ne osvoji najviše GS, uvek će biti neki ugao za GOAt diskusuiju.
S obzirom da puni u maju 34g svaka mu čast ako uspe.
I ovih 18 plus broj nedelja 1 na listi, plus mastersi. Uvek će biti u top 3.
Sportski pozdrav

neki veliki dr

pre 3 godine

On je njega i zvanicno nadmasio jos posle cuvenih 15:40 i bot baba koje dizu dva prsta iz loze. To je trenutak posle kojeg je juznoafricki placljivko zauvek nadmasen ma sta god da se dalje desi.

eto

pre 3 godine

Najjaci momenat u istoriji sporta je 15-40 na Vimbldonu.
(Straight Outta München, 21. februar 2021 16:28)

Ovo me podstaklo da malopre, po stoti put, odgledam finiš tog meča. Neprocenjivo! Evergrin! Što to ne stave u špice i reklame?
(Votson, 21. februar 2021 18:05)

I ja da se pridruzim. I onda kazu ..., ma mogu da mu ono ...
Naravno navijam za Novaka, kada treba argumentovano kriticki nastrojen sam - u prevodu da nisam lozana. Jbg, setimo se prethodnog RG.
Ajmo matori u maju ono 20=20>19, sa >18 smo zavrsili - no more.
Evo neki link (cvaj komaden), mislim da je ok pogledati i jedan citat sa B92:

"Očekujem da Medvedev pritisne Novaka u finalu. Neću biti iznenađen ako pobedi. Znam da je ovo Novakovo srećno mesto, ali moraće mnogo da radi da se odupre Danilovim srećnim, opuštenim udarcima. Biće to velika bitka", smatra Lejver.

Eee, sad, ovako je neko igrao kada je imao dvadeset godina (naravno respekt i za Nadala) i mojne da resete kako decko ne igra mrezu (videli smo danas ...), a pogotovo cete videti Rodzerovu "mrezu' (koliko je ima ili nema - nije se nesto bas pretrgao od izlaska/izlazaka, respekt i za njega naravno, na mrezu ides i koliko ti protivnik dozvoli i tvoja kalkulacija igre naravno).

https://www.youtube.com/watch?v=soZZxGqRp-U


https://www.youtube.com/watch?v=TqbT2_9lYmc

Ljudi,samo budite posteni i objektivni u svojim zivotima.

Prijatelj Lorenca Sonega

pre 3 godine

@Sasa
Od tih što si ih naveo, od prvih 20, samo Tim, na srbskom Thiem, i ma jedan GS, Vavrinka je odavno izvan, pa i Fed, Nadal na betonu kao Nadal na Betonu, a kad kažem danas onda, pre svega, mislim na te preko kojih je Novak osvojio, danas, titulu, u proseku imaju 45. mesto na listi, a onaj što mu ime nisam zapamtio je 105. Zverev i Medvedev nisu nikakva klasa, a imaju 24-25, Borg je bio dve godine stariji kad se povukao. I molim te, koristi srpsku književnu latinicu, ovo Sasa zvuči "bezveze".

Рајко Четник

pre 3 godine

Молим редакцију да поставља умереније наслове да Федексови навијачи не би доживели нервни слом јер он је најбољи!

Prijatelj Lorenca Sonega

pre 3 godine

@Sasa
Od tih što si ih naveo, od prvih 20, samo Tim, na srbskom Thiem, i ma jedan GS, Vavrinka je odavno izvan, pa i Fed, Nadal na betonu kao Nadal na Betonu, a kad kažem danas onda, pre svega, mislim na te preko kojih je Novak osvojio, danas, titulu, u proseku imaju 45. mesto na listi, a onaj što mu ime nisam zapamtio je 105. Zverev i Medvedev nisu nikakva klasa, a imaju 24-25, Borg je bio dve godine stariji kad se povukao. I molim te, koristi srpsku književnu latinicu, ovo Sasa zvuči "bezveze".

Cole

pre 3 godine

Dominacija!!!

Na upravo obradjenoj GOAT listi
TRENUTNO stanje je sledece:
br 1 - Federer 926 poena;
br 2 - Novak 881 poen;
br 3 - Nadal 828 poena...

Kao sto mozemo videti, razlika
izmedju Novaka i Federera je
samo 45, dok Djole Rafi bezi 53 poena.

Sobzirom da su obojica dosta
mladji od Rodzera, jedan pet,
drugi sest godina, u trci
za GOAT-a vidim Rafu i Novaka.

Idemo dalje, da bi se shvatila
"tezina" GS titula koje su Rafa,
pogotovo Novak osvojili, treba
uzeti i u obzir prosecan renking
protivnika u finalima GS turnira.

- Federer 15,5 mesto;
- Nadal 6,55 mesto;
- Novak 5,1 mesto.

Idemo dalje, ako bi svakome od njih
oduzeli protivnika sa najlosijim
plasmanom tog trenutka u finalima GS-ova,
stvari postaju jos gore po Rodzera.

Federer, AO 2004. - najlosije plasirani
teniser protiv kojeg je igrao je Safin
koji je u tom trenutku bio na 86 mestu,
prosecan renking protivnika je 11,8 mesto;

Nadal, RG 2005. - Marijano Puerta, u tom
trenutku bio na 37 mestu, prosecan renking
protivnika 4,9 mesto;

Novak, AO 2008. - Conga, u tom trenutku bio
na 38 mestu, prosecan renking protivnika *3,2 mesto.
* Uzeti u obzir da je Novak bio najduze br 1.

E upravo kroz ove brojeve mozemo videti
protiv kojih tenisera je Federer osvojio
najvise GS-mova (danasnji WTA), koji
se na jednom GOAT sajtu zove "weak era",
dok se za Rafu i Novaka to nikako ne moze reci.

Sledeci je RG, 2/19 GS. Poz.

bolje sutra

pre 3 godine

Juri Wimbldon i Pariz
Uz veliku srecu izbacice neko Nadala.
Osvojis jedan od ta dva na konju si. Dolazi sledeca godina i da se jure jos dva, a da se taktizira oko mastera.
Us opet ne bih ni igrao. Izmislio bih nešto banalno. Pa makar i izgubio novac. Ali znam da ćeš da ga igraš zbog poena i istorije.
Ali razmisli Nole, ne zaleći se. Dobar si fizički i mentalno.
Imas ovu sezonu i plus još dve na ovom nivou. Razmisli... Ameri su te ugasili kad si bio najjači, jer su oduvek za nas bili zlo.
Idemoo Nole!!

Matori Laki

pre 3 godine

Da, ali katastrofalan ucinak na USO gde ima samo 3 titule uz najgori odnos pobeda i poraaza u finalima u istoriji.
(da, 21. februar 2021 16:14)

Samo tri US Opena, malo!? Pa bilo bi više da nije otimačine, a biće ih najmanje 5 do kraja karijere. A sada u rupu i leči rane, ubi vas ovaj Novak.

realnost

pre 3 godine

Federer ne moze biti kralj Vimbldona kada je izgubio 4 finala od najvecih rivala (tri puta od Djokovica, jednom od Nadala); kada je oba puta u cetvrtfinalu Vimbldona gubio mec nakon sto je vodio sa 2:0 u setovima (jednom od Conge, jednom od Andersona); ne moze biti GOAT ovog sporta kada u finalima GS-a sa Nadalom i Djokovicem ima negativan skor od 4:10 (sa Nadalom 3:6; sa Djokovicem 1:4) itd itd...

x

pre 3 godine

Da, ali katastrofalan ucinak na USO gde ima samo 3 titule uz najgori odnos pobeda i poraaza u finalima u istoriji.
(da, 21. februar 2021 16:14)

Pa to još više pokazuje da je Novak GOAT i da samo sticajem nesrećnih okolnosti nije osvojio 20+ GS.
Ona loptica u sudiju prole godine, pa predaja zbog povrede u 4. kolu 2019. A da ne pričam o nearecnim porazima u finalima protiv Vavrinke i Marija, pa onaj šok poraz protiv Nišikorija u polufinalu kad mu se otvorio žreb...
Ruku na srce imao je i sreće u nekim finalima, tako da treba biti pošten. 18 titula je osvojio i to je to. Idemo dalje...

Sasa

pre 3 godine

Eeee, al nema vise GS od Federera. Cuvena floskula sajdzijevih obozavalaca, koja polako ali sigurno bledi, isparava, nestaje. Samo polako Nole, jedan po jedan.

RUDO

pre 3 godine

Ma on je njega nadmasio vec odavno.Federer je ispao iz konkurencije za bilo kakvu rapravu o tome ko je G.O.A.T
Mada,jos samo malo,pa ni rasprava uopste nece ni postojati,svima je vec jasno ko je.

hehe

pre 3 godine

Da, ali katastrofalan ucinak na USO gde ima samo 3 titule uz najgori odnos pobeda i poraaza u finalima u istoriji.
(da, 21. februar 2021 16:14)

Netacno! Najgori odnos pobeda i poraza u finalima USO u istoriji ima Borg - 4 finala, 0 titula.

milwood

pre 3 godine

Sampras ima ukupno 14 gs, 7 Wimb, dakle ima 7 na betonu, Agasi ukupno 8,dakle najviše 6 može da ima na betonu jer ima i Wimb i Rg. Dakle, teško se nože reći da Rafa ima samo 5,a još igra.

Стефан

pre 3 godine

Шта ће сад да кажу наши домаћи либерали мрзитељи Новака?

Стално су им пуна уста доказа да су Федерер и Надал бољи, успешнији, лепши и талентованији од Новака.

Да нису намештали мечеве и Новака дисквалификовали са Ју ес опена, већ би сад имао фамозних 20 титула.

Живела Србија, другосрбијанци саучешће.

Djenka

pre 3 godine

Sledeci rekord koji je ugrozen je Wimbledon. Nema tu ko da ga ugrozi naredna dva turnira, ovako jedna slobodna prognoza. A posle za par godina uzece bar jedan, tako da Federeru ne ostavi nista. Novak je na nikad brzoj podlozi pokazao da mu nema ravnog, a na travi tek dolazi do izrazaja njegova tehnicko-takticka nadmoc. Tu je i krenuo u dominaciju posle povrede i cini mi se da mu je to podloga koja mu savrseno odgovara.

onako

pre 3 godine

@Realno
A "Realno" je tekst o R Garosu zar ne?

Normalno da "samo 5" jer čovek od 2011. dolazi na 3 GS svake godine "povređen" pa ako nešto uradi ok.

Ljigavo ponašanje...uz nezaboravna poniženja koje mu Novak servira na betonu.

Nego teško to prolazi više...razmotiraće ga Novak gde stigne do kraja karijere... Rafa može samo srećno nešto da osvoji...ne pita se više ništa.

Pera

pre 3 godine

Eeee, al nema vise GS od Federera. Cuvena floskula sajdzijevih obozavalaca, koja polako ali sigurno bledi, isparava, nestaje. Samo polako Nole, jedan po jedan.
(Sasa, 21. februar 2021 16:40)

Cak i da ostane tako da NDj ne osvoji ni jedan turnir vise NDj ima 59 BT RN 56 a "goat" Federer BT 54.
Federer je jos uvek Goat po rezultatima jer je igrao 5 god duze i ima mnogo titula na turnirima 250 ali i na toj listi u koju su se svi kleli da je nedostizan ce za god, dve da padne na 3 mesto gde mu je i mesto

dace bog

pre 3 godine

Da je Federer imao ovakvu konkurenciju imao bi 30 GS, lako je Đokoviću da osvaja titule u najslabijoj konkurenciji ikada.
(Pera, 21. februar 2021 16:41) # Link komentara


Ne vredi ti trolovanje...

Jagnjeće sarmice

pre 3 godine

Voleo bih ako bog da da osvoji 21 gs, a rođo ostane na 20. Samo da prekopira Ferererov tvit koji mu stoji zakačen od 28.01. 2018.

🏆21♥

Stefan94

pre 3 godine

Evo jednog mozda ne toliko bitnog podatka, ali svakako zanimljivog. Naomi Osaka je osvojila US Open 2018. i AUS Open 2019. Znamo ko je tad osvajao muski deo turnira. Neka se istorija na AUS open-u 2021. ponovi.

Licno neko moje misljenje je da ce mec verovatno odluciti No1akov servis. Ako bude servirao kao u dosadasnjem toku AUS Open-a mislim da je titula manje vise izvesna. U suprotnom morace rudarski da se radi da bi se osvojila.

Da smo zivi i zdravi i da sutra popodne slavimo 18. GS.
(Stefan94, 21. februar 2021 02:27)

Cisto da se javim da je ovo moje "doslo do izrazaja". Tako da drzim palceve Osaki da osvoji RG. Znam da nije najbolja na sljaci, ali ni malo ne sumnjam da ce unaprediti kretanje kad je sljaka u pitanju.

Sto se tice nase masine, pa sta tu covek da kaze da vec nije receno. Sto bi rekao Nebojsa Viskovic covek koji leci naciju u ovim teskim vremenima. Majstore da si nam ziv i zdrav pre svega, a sto se tice rekorda za GS pa mislim da se ne postavlja pitanje da l ce da padne nego kad ce da padne i koliko ce No1ak da ima GS na kraju karijere. Hvala ti na svemu sto radis i sto nam ulepsavas dane.

Ps. Rafa da se spremi za revans posto osecam da ce No1ak doci na RG nikad napaljeniji da se osveti za finale iz 2020. godine.

Votson

pre 3 godine

Najjaci momenat u istoriji sporta je 15-40 na Vimbldonu.
(Straight Outta München, 21. februar 2021 16:28)

Ovo me podstaklo da malopre, po stoti put, odgledam finiš tog meča. Neprocenjivo! Evergrin! Što to ne stave u špice i reklame?

out!

pre 3 godine

medvedev je imao dobru strategiju, da se fizički nadmeće sa 10 godina starijim đokovićem u dugim razmenama sa osnovne linije.
međutim, saznali smo šokantnu činjenicu. 10 godina stariji novak ima više snage od mlađeg.

Pera Ždera

pre 3 godine

Pojedini ovde su bas fascinantni sa izjavama posle nekoliko dobrih povezanih poena protivnika. Te raznece ga Medvedev, 3:0 lagano za Medvedeva, Novak vise nikada nece uzeti slem itd .. I tako vec 15 godinica. Kao da zaboravljaju koji sport "prate". Toliko je primera pa i preokreta nakon 5 mec lopti protivnika kamoli nesto sto je tek bilo u prvom setu. Tenis je sport preokreta, sport visesatne igre, psihickih i fizickih nadmudrivanja, polako neznalice. Sport u kojem upravo Novak poseduje najbolju glavu, mentalno nadmudrivanje i najbolje preokrete i "iznenadjenja" u istoriji sporta. Ne blamirajte se! 18ta je tu!

društvance iz predgrađa

pre 3 godine

Prosto je fascinantno koliko negativnih komentara. Stvarno smo nenormalna nacija i uopšte ne zaslužujemo dobro...

XP

pre 3 godine

Da je Federer imao ovakvu konkurenciju imao bi 30 GS, lako je Đokoviću da osvaja titule u najslabijoj konkurenciji ikada.
(Pera, 21. februar 2021 16:41)

Osta ti živ...
Novak osvaja slemove pored dvojice koji zajedno imaju 40 komada (da ne računam ove sa jednim, dva ili 3 slema), Nadal isto tako, a pored koga je Federer skupljao svoju cifru?
Koliko je osvojio slemova pored Rafe i Novaka? Kakav mu je međusobni skor sa Rafom i Novakom? Da li ima više mastersa od Rafe i Novaka? Da li je osvojio sve masterse kao Novak? Da li je vezao četiri slema kao Novak?
Novak je od 4 osvojena Vimbldona 3 osvojio u finalima protiv koga? 40-15 bodova za tačan odgovor.

Just sayin'

pre 3 godine

Kada završi svoju karijeru Federere će ostati upamćen po tome da je ostao bez svih svojih rekorda. Toliko tuge ova planeta neće izdržati.
(Kikujiro, 21. februar 2021 17:57)



Ako ponovis tu glupost jos koji put mozda ces na kraju i sam poverovati.
(Splavar, 21. februar 2021 19:00)

Glupost?
Koje rekorde drzi Federer? Necemo racunati rekord najveci broj odigranih turnira 250 i 500 .

lal

pre 3 godine

@ drustvance iz predgradja

Tako je. To ja pricam vec 5 godina.

Da su istih godina, Fed bi imao max 10 slamova. Sreca njegova da je imao Filiousisa, Rodika, Hjuita i ekipu.
(Rafa30, 21. februar 2021 19:40)
a da je novak 6 godina stariji, federer bi bio dimitrov... urnisao bi mu svaku nadu da se trud isplati i ovaj bi upao u sivilo...

kaokakao

pre 3 godine

Da je Federer imao ovakvu konkurenciju imao bi 30 GS, lako je Đokoviću da osvaja titule u najslabijoj konkurenciji ikada.
(Pera, 21. februar 2021 16:41)

Da, on je jmao Bagdatisa, Gonzalesa i Filipusisa. I Endija Rodika,koji je jedino znao da servira 250 na sat. Medvedev je za Rodika teniski genije.

veliki strumf

pre 3 godine

Sada je svaka nova titula neki rekord, ne samo GS već i masters. Tolika su velika Novakova dostignuća da svaki trofej donosi nove rekorde koji neće biti oboreni narednih decenija sasvim sigurno!

DRAGAN

pre 3 godine

Bravo Nole. Ovo je samo
pocetak. Pravi rekordi dolaze u ovoj 2021. Fedja
moze samo da sanja o
povratku. Novak se sada
pita za sve. Do njega je
koliko jos zeli da igra.
GOAT za sva vremena.
Mnogi se nikada nece
pomiriti sa onim sto je
Novak ostvario. Ne mora
te ga voleti, ali treba
postovanje za sve ono
sto je postigao u eri
dva najbolja tenisera
danasnjice. Da nije bilo
ove dvojice velikana, ko to zna sta bi on jos ostvario.
Ali to je sport, i radujmo se
i uzivajmo dok NOVAK
igra na ovom pobednickom
nivou. Samo bog dragi
zna gdje su NOVAKOVE
granice za nove rekorde.
Ziv i zdrav bio brate
SRBINE.....

Mare

pre 3 godine

Kada bi ti samo igrao, možda bi bio najbolji u istoriji. Ovako, svi su i dalje u trci. Ima nekoliko dobrih tenisera, a ostali su daleko i Novak to koristi maksimalno.
(Dejan, 21. februar 2021 17:28)

Kakva stručnost, kakva analiza...
Autošovinizam u prajmu.

Sasa

pre 3 godine

Bez obzira na vaše čarke, istina je da je konkurencija danas slaba. Ne postoji nijedan teniser koji može da razbije Novakovu defanzivu, jer ovi ofanzivni, ima ih nekoliko mladih, prave vinere i još više grešaka. Samo je Federer u najboljim godinama, do svoje 30. godine, mogao da pobeđuje Novaka. Novaka će pobediti samo godine, a on je već. Što se tiče današnje igre Medvedića, to je bilo više nego jadno. Šta je hteo, da se s Novakom nadmeće u prebacivanju? Šta je njegov trener smislio? DEa uništo svog pulena?
(Sa 2021. počinje kriza tenisa, ostaće samo Novak i boranija, 21. februar 2021 17:35) # Link komentara
Vaš glas je zabeležen - hvala na trudu.

Slaba?
https://www.atptour.com/en/rankings/singles
Sada se opet zapitaj i ispravi.

misterX

pre 3 godine

Da je Federer imao ovakvu konkurenciju imao bi 30 GS, lako je Đokoviću da osvaja titule u najslabijoj konkurenciji ikada.
(Pera, 21. februar 2021 16:41)
.
.
.

...Federer UPRAVO IGRA U TOJ KONKURENCIJI (aktivan je, zar ne ?? ) !!

društvance iz predgrađa

pre 3 godine

Da je Federer imao ovakvu konkurenciju imao bi 30 GS, lako je Đokoviću da osvaja titule u najslabijoj konkurenciji ikada.
(Pera, 21. februar 2021 16:41)

Da je Federer imao ovakvu konkurenciju, imao bi u vrh glave 10 GS.
Većinu svojih titula je uzeo kada nije imao nikakvu konkurenciju. Od kada su se pojavili Nole i Rafa, Federer je uzeo tek desetak GS titula. Da su svi istih godina, Nole i Rafa bi odavno već bili na po 25, dok bi Švajcarac imao maksimalno 12-13

Iggy

pre 3 godine

Svi pricaju o Federerovim lakim protivnicima u prvih njegovih 10ak GS titula. Ali pored velike trojke, niko ne uzima u obzir imena koja su bila u poslednjih 10 godina. Marej, Delpo, Ferer, Čilić, Nišikori, Berdih, Conga... svi oni bi se naosvajali GS titula da nije bilo ove trojice. Pa bre Nadal i Djokovic su morali krv da popljuju za svaki svoj GS, kako neko uopste moze i da pomisli da je Dzemperko GOAT

Rafa30

pre 3 godine

@ drustvance iz predgradja

Tako je. To ja pricam vec 5 godina.

Da su istih godina, Fed bi imao max 10 slamova. Sreca njegova da je imao Filiousisa, Rodika, Hjuita i ekipu.

prangija

pre 3 godine

Evo i jedna zanimljivost za ove silom "navijače" Federera koji bi da ga po svaku cenu predstave kao GOAT-a. Ne zato što navijaju za njega već zato što su protiv Novaka pa im je on poslednja nada. Zanimljivost glasi, Federer više ni u čemu nije prvi:

- Nije prvi po GS titulama jer Nadal ima isto kao i on
- Nije prvi ni po nedeljama na prvom mestu jer Novak će imati 311+
- Nije prvi po Masters titulama, tu ga šiju obojica drastično
- Nije prvi po velikim titulama (GS, Masters, TF), Novak vodi
- Nije prvi ni po ukupnim titulama, Jimmy Connors ima više od njega
- Nije prvi ni po procentu pobeda na ATP turu, Novak je za nijansu ispred Nadala i Borga a Federer tek četvrti
- Nije prvi ni po Elo rejtingu, Novak prvi za nijansu ispred Borga a Federer tek peti

Ali dobro, uvek ostaje lepota džempera i gracioznost pokreta na njegovoj strani. :)

dragaN

pre 3 godine

Da je Federer imao ovakvu konkurenciju imao bi 30 GS, lako je Đokoviću da osvaja titule u najslabijoj konkurenciji ikada.
(Pera, 21. februar 2021 16:41)

Zbog mrznje prema Novaku, doziveo si pomracenje razuma. Znas li sta pricas, kakvu konkurenciju? Pa Novak je prethodnih 17 GS osvojio u konkurenciji Federera i Nadala koji su po tvom misljenju najbolji svih vremena.

...

pre 3 godine

A kakvi se još rekordi kriju koji čekaju da budu izneti na svetlost dana? Jedno dobronamerno pitanje: šta imamo od ovog rekorda, i šta imamo od rekorda, samih po sebi? "Sve će to, o mila moja,
prekriti ruzmarin, snjegovi i šaš..."
(Kako pobeći od nolomana?, 21. februar 2021 17:10)

Vi nemate nista, mi Srbi imamo, radujemo se, veselje... ponos...

hehe

pre 3 godine

@hehe
Netacno, US Open se tada igrao na sljaci, dakle nema veze s betonom.
Novak ima najvise poraza u istoriji US Open finala, kao i u istoriji RG finala.
(da, 21. februar 2021 16:57)

Dvostruko netacno! Sva 4 finala USO Borg je izgubio na betonu.
Federer ima najvise poraza u finalima RG u istoriji. Federer ima i rekord najgoreg poraza u istoriji u finalu nekog slema, 1:6 3:6 0:6 od Nadala na RG.

Ma vazi

pre 3 godine

Na ovom GS nagledah se ja Rolex reklama (samo jedna se vrti) gde se prikazuju uspesi najboljih u istoriji ovog sporta. Federer se pojavljuje dva puta na kratko ali uz reci komentatora "Federer opet pise istoriju" i "Najbolji ikada". Kakvu istoriju pise? Neku anticku? Jer to sto je on ispisao, ova druga dvojica su upravo prepisali novim rekordima. Ali ne, marketing masinerija ne posustaje misleci ako beskonacno ponovis laz, mozda postane i istina.

beast from east

pre 3 godine

Velike titule pre deset godina : Fed 38 + Rafa 27 = 65 Nole - 7, puno toga se promenilo u poslednjoj deceniji u svetu tenisa...Rezultat Noletove dominacije 52 velike titule,Rafa i Fed 44 kombinovano 😂

XP

pre 3 godine

(Kako pobeći od nolomana?, 21. februar 2021 17:10)

Niste bežali kad je bilo 310>..., 17>9... sad kad je 310... se bliži preokretu, sad bi da bežite?
Pa sačekajte još malo, nemojte da bežite.

Lobotomija u toku

pre 3 godine

Čudo je kako se hejteri javljaju na ovakvu vest i pokušavaju iz kloake sopstvene svesti da nađu "argument" kojim će "poništiti" Novakov uspeh.
Hejteri,ližite svoje rane u svoja četiri zida i odmorite malo do sledeće prilike.Hejtujte u toku turnira ili kada Novak izgubi.
Sada posle brijantne Novakove pobede nemate šta da komentarišete.

VUK

pre 3 godine

Eeee od kada je on nadmašio Federera !! Pre neku godinu su u loži u Wimbldonu kada igraju Novak i Federer , u boxu Federera promenili stolice. Predhodno finale kad su igrali , Mirka je toliko skakala da je slomila drvenu stolicu. Sad je od metala. Skaču,skaču i plaču posle na jahti mesec dana. A tako je to kad neće da se pomire sa činjenicom da je Novak najbolji.

Cole

pre 3 godine

...Ne mora
te ga voleti, ali treba
postovanje za sve ono
sto je postigao u eri
dva najbolja tenisera
danasnjice...
(DRAGAN, 21. februar 2021 17:14)

Kapiram sta si hteo da kazes
ali kada ce da "izumre" ta
floskula da je sve postigao
u eri dvojice najboljih svih
vremena. Pa nije Novak osvojio
drugi AO i sesti GS. Novak
dominira od 2011. pa do danas
sa najvise vremena provedenog
kao br 1 i najvise osvojenih
GS titula. Tako da se slobodno
moze reci da njih dvojica igraju
u eri Novaka Djokovica, tj, GOAT-a. Poz.

prangija

pre 3 godine

E upravo kroz ove brojeve mozemo videti
protiv kojih tenisera je Federer osvojio
najvise GS-mova (danasnji WTA), koji
se na jednom GOAT sajtu zove "weak era",
dok se za Rafu i Novaka to nikako ne moze reci.

Sledeci je RG, 2/19 GS. Poz.
(Cole, 21. februar 2021 17:42)

Na sve ovo bih dodao još jednu jako bitnu stavku a to je Achievements.

Radi se o dostignućuma a tu Novak značajno prednjači u odnosu na Federera i Nadala. Na primer, nije isto imati osvojena sva 4GS i imati sva 4GS za redom, a to samo Novak ima. Nije isto imati 35 bilo kojih Masters titula i imati sve Masters titule bar po dva puta. I tu je Novak jedini jer niko nema sve Masterse osvojene bar jednom a ne dva puta. Nije isto sakupljati nedelje na prvom mestu sa 7000 poena (kao svojevremeno Federer) i biti prvi sa bezmalo 17k poena što niko nikad nije postigao sem Novaka. Takođe veoma je bitan podatak da sa dvojicom direktnih konkurenata za GOAT-a ima bolji H2H što dodatno oslikava dominaciju. Ukoliko uzeme i taj RG još jednom, a iskreno se nadam da hoće, biće takođe i jedini od njih koji će imati i svaki GS po dva puta!

Nеlе-Liverpool

pre 3 godine

Glupost?
Koje rekorde drzi Federer? Necemo racunati rekord najveci broj odigranih turnira 250 i 500 .

Broj uzastopnih nedelja na prvom mestu 200 i nešto