Tenis 104

Petak, 19.02.2021.

12:20

"Trofej? Pa igram protiv čoveka sa osam titula i neporaženog u finalu"

Rus Danil Medvedev govorio je o Novaku Đokoviću posle plasmana u finale Australijan opena.

"Trofej? Pa igram protiv èoveka sa osam titula i neporaženog u finalu" IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

104 Komentari

Sortiraj po:

Rafa30

pre 3 godine

@ don

Hvala, hvala.
A slusaj, svi smo ocekivali da ce Noke dobit Nadala prosle god na R. Garrosu.
Kao sto rekoh, svi svjetski teniski strucnjaci su tako prognozirali.
Jednostavno uvjeti nisu isli Nadalu na ruku, ali eto, jedan malo losiji dan Noletov i odlicna igra Nadala su presudili.

Da, Nole ima bas ozbiljan zadatak u finalu.
Bit ce tesko.
Vidjet cemo.

Milan

pre 3 godine

Novaku je ovo biti ili ne biti za nastavak trke. Pritisak ima i jedan i drugi igrač (ma šta Medvedev pričao). Novakovo samopouzdanje se zasniva na prethodnih 8 pobeda u isto toliko finala, Medvedevo na seriji od 20 pobeda. I jedno i drugo se može porušiti u nedelju. Nama ostaje nada da će u nedelju biti 9/9.
(don, 19. februar 2021 16:09)

Ne bas. Novak je i dalje veliki favorit na Vimbldonu. izgleda da se teniseri sporo uce da igraju na travi, sto je i normalno, jer obicno se godisnje odigra 1-2 turnira, a prosle godine nijedan. Na Vimbldonu ce biti favorit bar jos dve godine, i sigurno medju 2-3 favorita na AO i USO ove godine, mozda i sledece. To je jos 6 turnira, ne racunajuci finale u nedelju gde ce biti glavni favorit, ili jedan od 3 glavna favorita. Kako od ostalih vrhunskih tenisera niko jos nije pokazao konstantnost, velika je verovatnoca da ce od tih 6 osvojiti bar 2 Vimbldona i jos 1 na betonu. Znaci ako osvoji u nedelju, gotovo sigurno prestize Federera, videcemo do koliko ce ici Nadal. A uvek postoji sansa da ce imati godinu-godinu i po poslednjeg trzaja vrhunskih rezultata na GS turnirima poput Federera 2017.

don

pre 3 godine

Rafa30

Nema šta, odlična analiza 😉
To sam još juče napisao.
Ova današnja analiza finala takođe dobra. Mada, lično imam neki skepticizam da Novak može pobediti, nadam se da će me ispraviti. Ne bih te ni napadao da nisi imao onaj biser sa Fonjinijem a pre svega toga, bilo mi je krivo na tebe i @znanje-imanje a najviše i samog Novaka, jer sam očekivao da će, nakon svih onih analiza, osvojiti RG prošle jeseni.
Al hajde, možda mu poslednja šansa ipak bude ove godine u Parizu za drugi kup musketara :)

Rafa30

pre 3 godine

@don

Ocekujem pohvalu za prognozu da Cicipas nema sta traziti s Medom.
Ne mozes me samo prozivat za krive prognoze, moras i pohvalit.
🤣

don

pre 3 godine

Novaku je ovo biti ili ne biti za nastavak trke. Pritisak ima i jedan i drugi igrač (ma šta Medvedev pričao). Novakovo samopouzdanje se zasniva na prethodnih 8 pobeda u isto toliko finala, Medvedevo na seriji od 20 pobeda. I jedno i drugo se može porušiti u nedelju. Nama ostaje nada da će u nedelju biti 9/9.

asd

pre 3 godine

Vratit će ga Medvedev na fabričko podešavanje
(muamer, 19. februar 2021 13:25)

Nole je vec na fabrickim podesavanjima, zato i pobedjuje.

Kovin-19

pre 3 godine

3:0 za Novaka za 2h 44min
Dojava :)
(Kovin-19, 19. februar 2021 13:04)

Потцењивање противника, поготово способног противника, сигуран је пут у пораз.
(Јабучило, 19. februar 2021 13:27)

Potcenjuje ga navijač. Navijači nisu baš objektivni. Ne verujem da se Đokoviću može desiti propust da potceni protivnika.
(Morali bismo propasti da već nismo propali, 19. februar 2021 13:39)

Pa i Nadal je dobio Đokovića na RG 3:0 za veoma kratko vreme igre na terenu. To je onda bilo ok?
Sad kad se prognozira 3:0 za Đokovića onda je to “put u poraz”
Nemate Vi veru da je to moguće, pa iz svog ogranicenog stanja cenite.

Propast je za Vas već odavno realnost.

Uzdravlju!

slaviša šmigič

pre 3 godine

Najteži moguči protivnik Novaku kome Medvedev neleži ali se nadam dobrom serviranju Novaku aposebno važno,da budu lopte duboke i da kad bude ikako muoguče ode na mrežu jer Medvedeovi udarsi su opasno jaki sa obe strane kako forhend tako bekend i odlično serviranjem što je za ovoliko visoke igrače mali problem baš nezgodan Nole treba,da ga rasteže a kad udari duboku sa jedne na drugu srtranu mora izači na mrežu jer protiv ovako jakih udaraca sa zadnje linije nesmeš dozvoliti,da igra traje jer pre ili kasnije dobije zbog izuzetno snažnih udaraca sa zadnje linije ovo je mnogo teži izazov od Nadala koga bi Novak ovde dobio bez problema i pomeni ovo je finale koje je pomeni predvidjeno sa moje strane Medvedev bi svakako Nadfala počistio noletu treba njegova najbolja i pametna igra za pobedu protiv ovog visokog Rusa koji ima sve od servisa medju najboljima do izuzetne igre sa zadnje linije zato moraju Novakove lopte biti izuzetno duboke što on može kad izađe pravi.

taki p

pre 3 godine

IGOR PFC-Uporedjujes 2011-tu i ovo sto Medvedev sada igra,malo neozbiljno,jos kazes da Rus igra najbolji tenis ikada,moram da se nasmejem.Vidi druze,i ja sam Partizanovac,ali volim Novaka,volim tenis,sport,realan sam i objektivan,sve ono sto ti nisi,zato se mani komicnih komentara.Da je Rus dobar-jeste,sanse ima za titulu,ali mu davati takve hvalospeve je smesno,jos treba Nole da drhti u svojoj kuci.

Borkec

pre 3 godine

A čuješ ove što kažu da nije fer što Đoković ima dan više odmora. Izgleda da tenis i Australijan open prate od juče, pa uvijek je tako bilo, zavisno od kostura i ko se u kom dijelu nađe završavao je polufinale dan ranije u odnosu na drugi kostur.

slaviša šmigič

pre 3 godine

Najteži moguči protivnik Novaku kome Medvedev neleži ali se nadam dobrom serviranju Novaku aposebno važno,da budu lopte duboke i da kad bude ikako muoguče ode na mrežu jer Medvedeovi udarsi su opasno jaki sa obe strane kako forhend tako bekend i odlično serviranjem što je za ovoliko visoke igrače mali problem baš nezgodan Nole treba,da ga rasteže a kad udari duboku sa jedne na drugu srtranu mora izači na mrežu jer protiv ovako jakih udaraca sa zadnje linije nesmeš dozvoliti,da igra traje jer pre ili kasnije dobije zbog izuzetno snažnih udaraca sa zadnje linije ovo je mnogo teži izazov od Nadala koga bi Novak ovde dobio bez problema i pomeni ovo je finale koje je pomeni predvidjeno sa moje strane Medvedev bi svakako Nadfala počistio noletu treba njegova najbolja i pametna igra za pobedu protiv ovog visokog Rusa koji ima sve od servisa medju najboljima do izuzetne igre sa zadnje linije zato moraju Novakove lopte biti izuzetno duboke što on može kad izađe pravi.

ko će da bude naj svih vremena? mozda medvedev

pre 3 godine

Federer i Nadal zna se za koga će da navijsju u finalu.
A i ja znam za koga će kad ode Nole.
Medvedev je moj omiljeni igrač za budućnost.
Ne dobije li Nole finale AO sve će mu biti teže da stigne Federera i Nadala. Ne zbog toga šta to Nole ne bi mogao i ne bi želeo nego zbog Medvedeva i Tima. Nadal i Federer vise verovatno neće da osvoje ni jedan GS, eventualno Nadal jedan RG ali i to teško. Federer vise ništa ne može da osvoji. Nole moze još dugo da igra ali uz Medvedeva i Tima pa i Cicipasa biće teško do novih trofeja. Jedino sreća može da pomogne, da npr. na nekom GS turniru neki od mladih najčih ima zdrvastveni problem (ozleda, temperatura, grip, stomačni priblemi i sl.). Ili da imaju emocionalne pribleme npr. smrt u porodici, prekid sa devojokom, rastava sa ženom ili bolest nekog bliskog. Sve su to realne zivotne situacije koje mogu da se dese bilo kome. Ali ako budu bez ometajućih faktora, zdravi i u top formi, Nole će da ima probleme sa njima trojicom. Medvedev najjači protivnik od svih.

@Dex

pre 3 godine

E moj Rodzere samo vi trenirajte i zovi Rafuu?????
(Dex, 19. februar 2021 13:59)


Ovaj anubis je retko bistar?????
(Dex, 19. februar 2021 13:58)

Verovatno za nijansu bistriji od nekoga ko ne moze da nauci funkciju znaka pitanja.

Rafa30

pre 3 godine

Ceka nas poslastica u finalu.
Pripremite se za bar 4 sata vrhunskog tenisa.
Moja prognoza :

Nole osvaja nakon teeeeske borbe u pet setova i nakon meca daje povisicu Ivanisevicu zbog znacajnog napretka u servisu.

I najbitniji dio :

Ako mislite da je slucajno bas sad, da Nole servira ovako dobro, nije.
Nadal je napravio istu stvar prije par godina, a upravo to pocinje raditi i Nole.
Servis je od krucijalne vaznosti u kasnijoj fazi karijere, a postepeno ce Nole podizati i agresivnost unutar same izmjene.
Vrijeme ne radi za njega i
Adjustments need to be made.

Odsad vise nema 'lakih slamova'.
Za svaki ce se morati itekako potruditi,jer smjena generacija je tu, na vratima.

miodrag

pre 3 godine

Nazalost....pobedio je Medvedev! Ovo ce za Novaka biti najveci moguci izazov, kao u ostalom za bilo kog igrca u ovom trenutku- Medvedev. On ne samo da ima odlicu servu vec i sve udarce ukljucujuci RITERN. Ima samo jednu jedinu slabost- kada mu ne krene dobro u par poena za redom zna da se "izgubi" i to bas dosta. Tada iznerviran moze da salje lopte u aut od 3 metra , da pogadja mrezu ....To je jedina sansa Novaka , da taj momentum iskoristi i da traje sto duze...inace realno je 70%-30% u korist Rusa.

Boris

pre 3 godine

Ne mislim da je pod ovim okolnostima psihološki trenutak na strani Medvedeva.... Zašto bi nekome bilo bitnije da osvoji 18-ti GS, nego nekome prvi....? Frka je sigurno i Medvedevu......Svestan je da igra izuzetno dobro i ne zavaravajmo se očekuje pobedu ma šta rekao.....!? Tako da pritisak je obostran.....! On nema 20 već 25 godina za veliku karijeru potrebno je da počne da osvaja GS.... Svestan je toga tako da frka mu je sigurno..... I postoji i kod njega pritisak....!

dominus

pre 3 godine

U svih prethodnih 8 finala Novak je bio favorit. Ovo je prvi put da igra pod imperativom osvajanja a protivnik, nikad teži. Čak ni Tim prošle godine ili Nadal 2012 nisu bili takva pretnja da ga dobiju u finalu. Ovde je teško bilo šta prognozirati. Jedini scenario u koji ne verujem jeste poraz Novaka u tri seta, sve ostalo je u igri. Ono što je sigurno da će biti, izuzetno težak meč sa 3+ sata tenisa.

aaaauuuu breeee

pre 3 godine

Medo bliži pobedi , jedina šansa Djoleta je traženje med tajma da se ovaj iznervirao i ohladi, to je proveren recept isto je radio protiv Tima prošle god u finalu, u igri šansa je 60 :40 za Medu

Kontrabanda

pre 3 godine

Kao da Rus nije igrao već pet setova na turniru, i to protiv Krajinovica. Novak treba da igra smireno i to je to. A ove mlakonje koje vide Medvedeva kao pobjednika su otprilike likovi koji se unaprijed predaju u zivotu oko svega.

Otrešće će ga i pregazit

pre 3 godine

Ima Nole da te otrese k`o mace muskatlu...
(TnT, 19. februar 2021 12:46)

Ovo je nešto najbolje što sam dosad pročitao. Bolje i od onog "Pregazit će ga Nolo ko plitak potok".

Јабучило

pre 3 godine

3:0 za Novaka za 2h 44min
Dojava :)
(Kovin-19, 19. februar 2021 13:04)

Потцењивање противника, поготово способног противника, сигуран је пут у пораз.

Mali strucnjak

pre 3 godine

Djokovicu nece biti lako, iako je pobedio 2 Rusa, sada treba jos i treceg!
Imam osecaj da Medvedev igra lezerno i bez pristiska. Tako je i izjavio,
da igra sa Djokovicem, koji je 8 puta igrao u finalu u Melburnu i svih 8
puta pobedio, te da nema sta izgubiti. Znaci igra neoptereceno, dok ce
Djokovic svakako nastojati da pobedi i 9. put AO i da upside 18. GS,
cime bi se priblizio Nadalu i Federu.

taki p

pre 3 godine

Rus je vrlo nezgodan,kada vidi da mu standardnom igrom protiv Novaka ne ide,onda krece "sve ili nista",identican prvi i drugi servis,udarci iz sve snage uz maksimalni rizik,jednom je tako okrenuo mec na nekom mastertsu.Slicnu je taktiku imao i Sten godinama ranije,jedina mana ako puno gresi Nole ce ga pojesti za dorucak.Novakov najveci adut je servis,nikad bolji,precizniji,vidi se da mu daje samopuzdanje i mirnocu,ako nema bolova od povrede ocekujem 3-1 za Novaka uz jedan tajbrek.

Kralj mača

pre 3 godine

Изгубио је претпрошле године од Надала у финалу. Прошле је изгубио у полуфиналу од Тима.

Tepa

pre 3 godine

Gledao sam toliko Djoletovih meceva i zakljucio samo jedno. na svim njegovim mecevima se iskljucivo on pita ko je pobednik - mozda je RG jedini izuzetak. siguran sam da ce tako biti i ovog puta. do pobede 18...

Kralj mača

pre 3 godine

Реално, Медведев осваја титулу јер је најспремнији и најбољи играч на Туру у овом тренутку. Ја сам очекивао да ће одувати Циципаса 3:0. Питао сам се да ли ће Грк узети сет и ето - није. Новак може евентуално до сета и то је све. Треба бити реалан, а не коментарисати навијачки. Није Новак доминантан у Аустралији колико је Надал на Ролан Гаросу, тако да она изјава Богдана Обрадовића - "ко год дође Новаку у финалу, небитно је, јер Ноле осваја титулу" није реална, већ навијачка.

neko

pre 3 godine

Ovom izjavom samo pokazuje koliko respektuje Novaka dostignuća na AO poput Rafe na RG koga svi respektuje zbog nestvarno rekorda na šljaci.

Sportski ujedno normalno nema šta.

Che

pre 3 godine

Ocekujem 3-1 za naseg geparda! Dobar je Danil, ali Novak je fleksibilniji, ume svakom da pokvari igru i udje mu u mozgic. Tako ce biti i sada. Novak je monstruozan za sve njih.

Morali bismo propasti da već nismo propali

pre 3 godine

3:0 za Novaka za 2h 44min
Dojava :)
(Kovin-19, 19. februar 2021 13:04)

Потцењивање противника, поготово способног противника, сигуран је пут у пораз.
(Јабучило, 19. februar 2021 13:27)

Potcenjuje ga navijač. Navijači nisu baš objektivni. Ne verujem da se Đokoviću može desiti propust da potceni protivnika.

SIN LOVCA NA MEVDEDE

pre 3 godine

(kraj meča)
Realnost je jedno, a želje su drugo. Finale je priča za sebe, na osnovu meča Medvedev-Cicipas ništa se da zaključiti. Ma kakav da je Novaka je jako teško pobediti na 3 seta, a posebno u Melburnu. To je činjenica sa kojom se Medvedev mora suočiti. Jedno je sigurno biće to jako izcrpljujući meč i fizički i mentalno.

Igor pfc

pre 3 godine

Medvedev je trenutno ono što je Novak bio 2011-te, nepobediv. Nažalost u ovom finalu Novak nema šanse. Baš nema sreće Novak, USO diskvalifikacija, RG u finalu na šljaci Rafa na maksimumu. AO u finalu Medvedev igra možda i najbolji tenis koji sam ikada gledao. Sledeći GS je opet RG, tu Medvedev nije pretnja ali tu su opet Rafa i Tim. Tako da će svoje šanse za novu GS titulu morati da traži na Vimbldonu i USO, ali biološki časovnik kuca sve brže za njega.

PAR

pre 3 godine

Samo da Noleta krene servis od starta, da mu da sigurnost. Moguće je da će i Danil biti malo frustriran ako Novak bude sevao as servise kao u prethodnim kolima. Novak je gromada kada su u pitanju taj brejkovi i mora da ga krene servis i da ga čuva kao oči u glavi i dobije prvi set makar 7-6. Posle će sve da ide lakše. Osećam da će da pršti finale i jedva čekam!

Mihael

pre 3 godine

Nema se šta tu dodati. Novak je nato navikaO. Imao je lagano polufinale, jedan dan više odmora. Znači, udji u meč i pokaži najbolju igru. Novak je klasa, igra u svojoj dnevnoj sobi. Tu nema dileme, toliko polufinala i finala je odigrao sa najmočnijimi igračima i protiv publike. Tako, da ovo za njega nije ništa novo. Neka pobedi bolji a to se zna ko je. MAJSTOR SVIH VREMENA.

hmmmm

pre 3 godine

@michael myers

u pravu si brate.

Ako Novak osvoji više GSova od Federera i Nadala, najbitnija stavka za GOATa neće više biti broj osvojenih, već odnos pobeda I poraza u finalima GSova

Šou Biznis

pre 3 godine

Mislim da Novak trenutno ne može da dobije Medvedeva. Izgleda da je došlo vreme za smenu generacija.
(Peca, 19. februar 2021 12:30)

Nije jos uvek smena, mozda na Roland Garosu

baby_Yoda

pre 3 godine

Razumem da je Medvedev u strasnoj formi i u naletu ali... sta bi bilo da je on taj koji je ovde nepobediv u finalu, a Djokovic neko ko nema mnogo iskustva u zavrsnicama? Pa niko Novaku ne bi dao promil sansi, zar ne? Ovde su uloge obrnute i opet ljudi vide Medvedeva kao favorita, iz nekog razloga.

Djokovic se pita. On je gazda ovde kao sto je Nadal kada igra finale Rolan Garosa. Igra sve bolje kako turnir odmice i nema naznake povrede. Bice tezak mec, siguran sam u to, ali verujem da Djokovic pobedjuje.

Boris

pre 3 godine

Medvedev je trenutno ono što je Novak bio 2011-te, nepobediv. Nažalost u ovom finalu Novak nema šanse. Baš nema sreće Novak, USO diskvalifikacija, RG u finalu na šljaci Rafa na maksimumu. AO u finalu Medvedev igra možda i najbolji tenis koji sam ikada gledao. Sledeći GS je opet RG, tu Medvedev nije pretnja ali tu su opet Rafa i Tim. Tako da će svoje šanse za novu GS titulu morati da traži na Vimbldonu i USO, ali biološki časovnik kuca sve brže za njega.
(Igor pfc, 19. februar 2021 13:13)

Slažem se da je Medvedev favorit
Ali polako, svaki protivnik je druga priča... Novak ima sposobnost da svakoga izbaci iz komfort zone.... Tako da je to daleko od sigurice za Medvedeva..

A đavo nudi "apdejtove"...

pre 3 godine

(muamer, 19. februar 2021 13:25)

Tebe je prađed apdejtovo, i od tada mislite da imate savršen program...

Inače samo Bog vraća na fabrička podešavanja...

mile

pre 3 godine

bice tesko protiv rusa ali uz Boziju pomoc nadam se pobedi nola,mora nole da odigra top a rus da gresi ponekad,znamo da je nestabilan kad je frka,uglavnom nece biti lako

Dizel Vin

pre 3 godine

Paradoksalno Nadal sa 20 GS je duplo lakši rival Novaku od Danila bez jedne.
(prijatelj nekih prijatelja, 19. februar 2021 12:32)

Paradoksalno mu je Nadal urucuo krompire ne tako davno.
(Mislim, 19. februar 2021 12:50) 

Vau, kakav "inteligentan" odgovor na normalnu konstataciju. Kursadzije da pozavide na humoru.

Djenka

pre 3 godine

@prijatelj nekih svakako je Medo najbolji od "next gen", ali da bi bio broj jedan na mnogaja ljeta sto kazes mora da igra i na drugim podlogama, ne samo na betonu. Za sada je na travi jako los na na sljaci katasrofalan, nije jos uvek prosao prvu rundu na RGu npr. Ali to nije bitno za mec u nedelju, ovde igra izvanredno, zaista je izdominirao protiv Cicipasa, cisto udara, pravi poene u stilu Novaka i svakako je najtezi protivnik u ovom trenutku. Nekako je ovo bilo i projektovano finale. Opet lepo si rekao, Novak je svoje GSe uzimao protiv najboljih, s izuzetkom onog finala protiv Andersona ali i tu je morao preko Rafe tako da zna sta mu je ciniti. Ono sto je bitno je da ce Novak potpuno svez docekati finale, iako je proveo dosta vise vremena na terenu, imao je dva cela dana za odmor a i samo polufinale je bilo da kazem lagano i iskoristio je da udje u ritam. Ovaj mec mora biti dug, bice stvarno cudo ako bude drugacije ali Medo je cudna sorta, ne treba sad praviti mit od njega, Krajina ga je zaljuljao dobro i ne treba sumnjati da Novak zna kako treba. Ajmo Nole, po 18-u!

okruglo pa na ćoše

pre 3 godine

Nedavno je bio naslov: DRAMA!
Kad sad vidim Medvedev dobio sa 3:0.
Medvedev je 4. igrač a isprašio je bez problema 6. igrača na ATP listi koji je zdrav i u formi.
Nole nece da bude lako!
Vladavina nove trojice počinje, Tim, Medvedev, Cicipas. Mladi i žestoki.

Dragi Ivić

pre 3 godine

...А Грк се нешто ућутао. Да ли има нека његова изјава или се ограничио на сервирање на твитеру?
ПС
Како само брзо ућуте кад добију по носу...

pobeći negde...

pre 3 godine

Kao prvo, ne razumem ljude koji imaju takvu privilegiju da njihov sunarodnik godinama vlada tenisom a oni su nešto protiv njega, navijaju za njegove protivnike, žele mu zlo itd. U njihovu psihu ulaziti... ćorava posla, ukratko prezirem ih.
Drugo, slažem se da će Novak u nedelju imati najveću i najtežu prepreku da savlada (na ovogodišnjem AO) do sad. I prošle godine je bilo zeznuto protiv Tima. Uostalom, tako i dolikuje kad je finale GS u pitanju. Tako osvojena titula zvanično "vredi" kao i ostale ali se sigurno pamti duže, setite se 2012!
I treće, prognozirati ishod je nezahvalno a i besmisleno rekao bih. U svakom slučaju, ne treba zaboraviti duh sporta - neka pobedi onaj ko bude bolji! Podrazumeva se da se nadam i želim da to bude Novak. Sa srećom u nedelju, sigurno će trebati živaca za ono što sledi :)

bukefal

pre 3 godine

Pre samo cetri godine zamolio Novaka da zajedno lete u Nis na Davis Cup,hvalio se kako je igrao karte sa Novakom i bio u drustvu sa njim.A danas?Finale GS.Svaka cast!Dobar decko,ali bih voleo da bude zadovoljan time sto je u finalu,ne vise od toga.

Mare

pre 3 godine

Bas me plasi ovaj Medvedev,ima neverovatno samopouzdanje. Ne samo u igri. Vidimu su po govoru tela,kako daje izjave ,kako prica.. Sto bi Amerikanci rekli “covek je na misiji”. Ako neko misli da ce se on uplasiti finala i gresiti nek se ne zavarava. Sto neko
rece aigurno u sledecw dve-tri godine glavna prepreka Novaku da uzima grens slemove.Bice paklen mec
(samo kazem, 19. februar 2021 12:32)

Osim na RG-u i Vimbldonu. Na RG-u nikada nije prošao prvo kolo a igrao je jedno 4-5 puta, sto znaci da mu je sljaka problem, a ni na travi nije bas sjajan.

Riko

pre 3 godine

Igor pfc, druze olako komentarises ovako, ipak je Novak taj koji nikad nije izgubio u Melburnu kad dodje do samog kraja, kao i Rafa u Pariz, a to priznaces igra ne malu ulogu u nedeljnom finalu...

samo kazem

pre 3 godine

Bas me plasi ovaj Medvedev,ima neverovatno samopouzdanje. Ne samo u igri. Vidimu su po govoru tela,kako daje izjave ,kako prica.. Sto bi Amerikanci rekli “covek je na misiji”. Ako neko misli da ce se on uplasiti finala i gresiti nek se ne zavarava. Sto neko
rece aigurno u sledecw dve-tri godine glavna prepreka Novaku da uzima grens slemove.Bice paklen mec

goblin

pre 3 godine

Hahaha, kakav horor scenario za ove fanatike Vavrinec Rodžera u Melburnu koji su skupo platili kartu za finale, moraće da navijaju za omraženog Rusa kojeg organski ne podnose.Šta im radiš Novače...

Zoks

pre 3 godine

Bice bas jako tesko Noletu igracki Medvedev je najvise pokazao i izgleda da se ne zaustavlja e sad ta psiha je na Noletovoj strani i ako iko moze da izvuce i sa losijom igrom to je on.
POsle Noleta mi je Medvedev najomiljeniji igrac i da dobije ,radije on nego Rodjo,Nadal ili Thiem.
Ali ipak on ima vremena i osvojice ih gomilu u sledecih desetak godina tako da nadam se da ce Nole ovo nekako na misice osvojiti.

Jack Sparrow

pre 3 godine

Jak je Medvedev,dobar ofanzivno,perfektan defanzivno,fizicka sprema na vrhunskom nivou, servis odlican ufff videcemo. Kad njega vidim podseti me uvek na slabiju verziju Novaka,ali ni Novak sad nije njegova najbolja verzija tako da ce biti bas izjednacen mec. Ukoliko Nole udje defanzivnije moze sam sebe da zakopa,a to je mnogo puta u karijeri uradio kad je bilo najbitnije kao protiv Vavrinke u finalu RG,protiv Del Potra na olimpijadi... Ali ipak ovo je Noletova kuca bukvlano i tu ina ogromnu mentalnu prednost.

Mislim

pre 3 godine

Paradoksalno Nadal sa 20 GS je duplo lakši rival Novaku od Danila bez jedne.
(prijatelj nekih prijatelja, 19. februar 2021 12:32)

Paradoksalno mu je Nadal urucuo krompire ne tako davno.

Zurkolomac

pre 3 godine

Mislim da Novak trenutno ne može da dobije Medvedeva. Izgleda da je došlo vreme za smenu generacija.
(Peca, 19. februar 2021 12:30)

Misljenje tvog malog skvrcenog mozgica je nebitno. Idi glodji parizer...

michael myers

pre 3 godine

Tesko je reci da je Novak nesto mogao bolje u karijeri da napravi. Mislim da je sve parametre u kojima je najbolji zapravo postigao vec odavno. I sada se kasno vidi da je onaj jedan jedini parametar, na osnovu kog je on taj broj 3 na svetu, bas odnos pobeda i poraza u finalima GS. Ne znam tano brojke, ali on i Nadal imaju 28 finala, a Federer 31. Medjutim u odnosu pobeda i poraza, Novak je najslabiji. Hocu da kazem da Nole nece imati jos puno prilika, a one prilike koje mu se ukazu na omiljenim podlogama mora da koristi. On dakle mora da pobedi ovo finale, i ovo i naredne godine na istom mestu, plus jos negde drugde. Ako ne uspe, nece mu biti kriv Medvedev, vec on sam sto je gubio finala od slabije rangiranih tenisera tipa Vavrinka ili Marej. Ta finala nije smeo da izgubi, tj od 4 finala sa njima koje je izgubio, morao je bar dva da pobedi da bi sada relaksirano igrao u ovim godinama i u foto finisu prestigao onu dvojicu. Srecno Nole!

Kaiser Roger

pre 3 godine

nije izgubio od Nadala u finalu USA open 2020 nego od Dominika Tima..ispravite to
(izgubljen u prevodu, 19. februar 2021 12:43)

Nemas ti brate pojma, pobrkalo ti se.Pomesao si Zvereva i Medvedeva.

No1e

pre 3 godine

Ej bre Medo ne znaš ti sa kim igraš. Procitaj ovde sta kazu strucnjaci. Tanak je Novak. To se sto si nabrojao ga je usr...o! Ima covek srece vec 10 godina, a tenis i ne zna sta je. Sa sledecom dvojicom najboljih ima pozitivan skor ali dzabe kad ne igra “najlepši tenis”.

prijatelj nekih prijatelja

pre 3 godine

Mnogo je dobar Medo. Tehnički sav čudan, skoro pa nezgrapan. Kao da će se slomiti svakog trenutka ali toliko inteligentan, moćnog repertoara udaraca, varijacija servisa. Budući broj jedan na mnogaja ljeta. Uz uslov da napreduje na šljaci i travi.

Paradoksalno Nadal sa 20 GS je duplo lakši rival Novaku od Danila bez jedne. Šta je tu je, Novak je GOAT u nastajanju jer je uzimao titule najvećim i najboljim u tom trenutku. Nema svoje Hjuite i Bagdatise, samo u meso i direkt na najjače. U nedelju sudar svetova, goreće sve. I pobediti krik osvajača 18-ice.

Pera

pre 3 godine

Nisu mi jasni oni koji su želeli da da Medvedev i Cicipas igraju pet setova i da pobednik budr umoran protiv Novaka u finalu. Ispada da Novak može da pobedi samo kad je protivnik umoran. Neka budu obojica u nedelju 100% spremni pa nek pobedi bolji.

Djape

pre 3 godine

Velika je razlika da li je rekao 'Pa' kao sto ste stavili u naslovu ili nije. Sa tim Pa drugu konotaciju dobija recenica kao da mu vece postovanje daje Medo i da ima manje sanse. Pokusajte u sebi reci. Tako da ne preuvelicavajte:)

Moonze

pre 3 godine

Realno, bice jako neodlucan mec. Na Noletovu stranu idu cinjenice da je ovde neporazen i to mu daje samopouzdanje. Odigrao je mnogo cudnih meceva, neodlucnih i dosta tesnih i mentalno je pripremljen za to. Zatim, igrao je protiv jako dobrih servisera na ovom turniru i jako jake meceve i izasao kao pobednik i pored muke sa povredom. Imao je vremena da se odmori i da se pripremi za finale.
Medvedev igra odlicno u nizu i pored Noleta u najboljoj je formi trenutno. Medjutim nije grao jake meceve ovde, najtezi mu je bio sa Filipom u pet setova i moglo se desiti i da ne prodje dalje.
Sve u svemu mislim da je deveta titula blizu, moja procena i zelja 3:1 za Novaka.

Petar

pre 3 godine

Biće pakleno teško za Novaka. Mislim da ne sme da bude pasivan i mora da miksuje što više. Takodje mora da izbegava da mu razigrava bekhend dugim razmenama, teško će ga tu probiti obzirom da ga igra kao robot. Plus ta loptica mu iz bekhenda ima jako nizak odskok, moraće dobro da se spremi za taj udarac na treningu. Ako Novak uspe prvi da ga brejkne i udje mu u glavu biće mnogo bliži pobedi. Samo da mu ne dozvoli da se razmaše u startu.

Anubis_'91.

pre 3 godine

U nedelju bice simbolike, jer ces 21. u mesecu ostvariti 21. uzastopnu pobedu i podici prvi Grend slem trofej. Novak nema nikakve sanse. Cestitke unapred Medvedevu na tituli!

Topnik

pre 3 godine

Na zadnjem meču ove dvojice na završnom turniru, Medvedev je zadao fizički nokaut Đokoviću nakon niza dugih izmjena, to je način na koji može dobiti i ovaj meč jer Nole nije više onako jak u izmjenama kao nekad. Sudeći po igri, Medvedev ima veliku priliku da detronizira Đokovića i postane novi vladar na ovom turniru.

samo kazem

pre 3 godine

Bas me plasi ovaj Medvedev,ima neverovatno samopouzdanje. Ne samo u igri. Vidimu su po govoru tela,kako daje izjave ,kako prica.. Sto bi Amerikanci rekli “covek je na misiji”. Ako neko misli da ce se on uplasiti finala i gresiti nek se ne zavarava. Sto neko
rece aigurno u sledecw dve-tri godine glavna prepreka Novaku da uzima grens slemove.Bice paklen mec

prijatelj nekih prijatelja

pre 3 godine

Mnogo je dobar Medo. Tehnički sav čudan, skoro pa nezgrapan. Kao da će se slomiti svakog trenutka ali toliko inteligentan, moćnog repertoara udaraca, varijacija servisa. Budući broj jedan na mnogaja ljeta. Uz uslov da napreduje na šljaci i travi.

Paradoksalno Nadal sa 20 GS je duplo lakši rival Novaku od Danila bez jedne. Šta je tu je, Novak je GOAT u nastajanju jer je uzimao titule najvećim i najboljim u tom trenutku. Nema svoje Hjuite i Bagdatise, samo u meso i direkt na najjače. U nedelju sudar svetova, goreće sve. I pobediti krik osvajača 18-ice.

Pera

pre 3 godine

Nisu mi jasni oni koji su želeli da da Medvedev i Cicipas igraju pet setova i da pobednik budr umoran protiv Novaka u finalu. Ispada da Novak može da pobedi samo kad je protivnik umoran. Neka budu obojica u nedelju 100% spremni pa nek pobedi bolji.

Moonze

pre 3 godine

Realno, bice jako neodlucan mec. Na Noletovu stranu idu cinjenice da je ovde neporazen i to mu daje samopouzdanje. Odigrao je mnogo cudnih meceva, neodlucnih i dosta tesnih i mentalno je pripremljen za to. Zatim, igrao je protiv jako dobrih servisera na ovom turniru i jako jake meceve i izasao kao pobednik i pored muke sa povredom. Imao je vremena da se odmori i da se pripremi za finale.
Medvedev igra odlicno u nizu i pored Noleta u najboljoj je formi trenutno. Medjutim nije grao jake meceve ovde, najtezi mu je bio sa Filipom u pet setova i moglo se desiti i da ne prodje dalje.
Sve u svemu mislim da je deveta titula blizu, moja procena i zelja 3:1 za Novaka.

Jack Sparrow

pre 3 godine

Jak je Medvedev,dobar ofanzivno,perfektan defanzivno,fizicka sprema na vrhunskom nivou, servis odlican ufff videcemo. Kad njega vidim podseti me uvek na slabiju verziju Novaka,ali ni Novak sad nije njegova najbolja verzija tako da ce biti bas izjednacen mec. Ukoliko Nole udje defanzivnije moze sam sebe da zakopa,a to je mnogo puta u karijeri uradio kad je bilo najbitnije kao protiv Vavrinke u finalu RG,protiv Del Potra na olimpijadi... Ali ipak ovo je Noletova kuca bukvlano i tu ina ogromnu mentalnu prednost.

neko

pre 3 godine

Ovom izjavom samo pokazuje koliko respektuje Novaka dostignuća na AO poput Rafe na RG koga svi respektuje zbog nestvarno rekorda na šljaci.

Sportski ujedno normalno nema šta.

Che

pre 3 godine

Ocekujem 3-1 za naseg geparda! Dobar je Danil, ali Novak je fleksibilniji, ume svakom da pokvari igru i udje mu u mozgic. Tako ce biti i sada. Novak je monstruozan za sve njih.

Јабучило

pre 3 godine

3:0 za Novaka za 2h 44min
Dojava :)
(Kovin-19, 19. februar 2021 13:04)

Потцењивање противника, поготово способног противника, сигуран је пут у пораз.

Zurkolomac

pre 3 godine

Mislim da Novak trenutno ne može da dobije Medvedeva. Izgleda da je došlo vreme za smenu generacija.
(Peca, 19. februar 2021 12:30)

Misljenje tvog malog skvrcenog mozgica je nebitno. Idi glodji parizer...

michael myers

pre 3 godine

Tesko je reci da je Novak nesto mogao bolje u karijeri da napravi. Mislim da je sve parametre u kojima je najbolji zapravo postigao vec odavno. I sada se kasno vidi da je onaj jedan jedini parametar, na osnovu kog je on taj broj 3 na svetu, bas odnos pobeda i poraza u finalima GS. Ne znam tano brojke, ali on i Nadal imaju 28 finala, a Federer 31. Medjutim u odnosu pobeda i poraza, Novak je najslabiji. Hocu da kazem da Nole nece imati jos puno prilika, a one prilike koje mu se ukazu na omiljenim podlogama mora da koristi. On dakle mora da pobedi ovo finale, i ovo i naredne godine na istom mestu, plus jos negde drugde. Ako ne uspe, nece mu biti kriv Medvedev, vec on sam sto je gubio finala od slabije rangiranih tenisera tipa Vavrinka ili Marej. Ta finala nije smeo da izgubi, tj od 4 finala sa njima koje je izgubio, morao je bar dva da pobedi da bi sada relaksirano igrao u ovim godinama i u foto finisu prestigao onu dvojicu. Srecno Nole!

Petar

pre 3 godine

Biće pakleno teško za Novaka. Mislim da ne sme da bude pasivan i mora da miksuje što više. Takodje mora da izbegava da mu razigrava bekhend dugim razmenama, teško će ga tu probiti obzirom da ga igra kao robot. Plus ta loptica mu iz bekhenda ima jako nizak odskok, moraće dobro da se spremi za taj udarac na treningu. Ako Novak uspe prvi da ga brejkne i udje mu u glavu biće mnogo bliži pobedi. Samo da mu ne dozvoli da se razmaše u startu.

No1e

pre 3 godine

Ej bre Medo ne znaš ti sa kim igraš. Procitaj ovde sta kazu strucnjaci. Tanak je Novak. To se sto si nabrojao ga je usr...o! Ima covek srece vec 10 godina, a tenis i ne zna sta je. Sa sledecom dvojicom najboljih ima pozitivan skor ali dzabe kad ne igra “najlepši tenis”.

Dragi Ivić

pre 3 godine

...А Грк се нешто ућутао. Да ли има нека његова изјава или се ограничио на сервирање на твитеру?
ПС
Како само брзо ућуте кад добију по носу...

Djenka

pre 3 godine

@prijatelj nekih svakako je Medo najbolji od "next gen", ali da bi bio broj jedan na mnogaja ljeta sto kazes mora da igra i na drugim podlogama, ne samo na betonu. Za sada je na travi jako los na na sljaci katasrofalan, nije jos uvek prosao prvu rundu na RGu npr. Ali to nije bitno za mec u nedelju, ovde igra izvanredno, zaista je izdominirao protiv Cicipasa, cisto udara, pravi poene u stilu Novaka i svakako je najtezi protivnik u ovom trenutku. Nekako je ovo bilo i projektovano finale. Opet lepo si rekao, Novak je svoje GSe uzimao protiv najboljih, s izuzetkom onog finala protiv Andersona ali i tu je morao preko Rafe tako da zna sta mu je ciniti. Ono sto je bitno je da ce Novak potpuno svez docekati finale, iako je proveo dosta vise vremena na terenu, imao je dva cela dana za odmor a i samo polufinale je bilo da kazem lagano i iskoristio je da udje u ritam. Ovaj mec mora biti dug, bice stvarno cudo ako bude drugacije ali Medo je cudna sorta, ne treba sad praviti mit od njega, Krajina ga je zaljuljao dobro i ne treba sumnjati da Novak zna kako treba. Ajmo Nole, po 18-u!

goblin

pre 3 godine

Hahaha, kakav horor scenario za ove fanatike Vavrinec Rodžera u Melburnu koji su skupo platili kartu za finale, moraće da navijaju za omraženog Rusa kojeg organski ne podnose.Šta im radiš Novače...

Mali strucnjak

pre 3 godine

Djokovicu nece biti lako, iako je pobedio 2 Rusa, sada treba jos i treceg!
Imam osecaj da Medvedev igra lezerno i bez pristiska. Tako je i izjavio,
da igra sa Djokovicem, koji je 8 puta igrao u finalu u Melburnu i svih 8
puta pobedio, te da nema sta izgubiti. Znaci igra neoptereceno, dok ce
Djokovic svakako nastojati da pobedi i 9. put AO i da upside 18. GS,
cime bi se priblizio Nadalu i Federu.

baby_Yoda

pre 3 godine

Razumem da je Medvedev u strasnoj formi i u naletu ali... sta bi bilo da je on taj koji je ovde nepobediv u finalu, a Djokovic neko ko nema mnogo iskustva u zavrsnicama? Pa niko Novaku ne bi dao promil sansi, zar ne? Ovde su uloge obrnute i opet ljudi vide Medvedeva kao favorita, iz nekog razloga.

Djokovic se pita. On je gazda ovde kao sto je Nadal kada igra finale Rolan Garosa. Igra sve bolje kako turnir odmice i nema naznake povrede. Bice tezak mec, siguran sam u to, ali verujem da Djokovic pobedjuje.

Mare

pre 3 godine

Bas me plasi ovaj Medvedev,ima neverovatno samopouzdanje. Ne samo u igri. Vidimu su po govoru tela,kako daje izjave ,kako prica.. Sto bi Amerikanci rekli “covek je na misiji”. Ako neko misli da ce se on uplasiti finala i gresiti nek se ne zavarava. Sto neko
rece aigurno u sledecw dve-tri godine glavna prepreka Novaku da uzima grens slemove.Bice paklen mec
(samo kazem, 19. februar 2021 12:32)

Osim na RG-u i Vimbldonu. Na RG-u nikada nije prošao prvo kolo a igrao je jedno 4-5 puta, sto znaci da mu je sljaka problem, a ni na travi nije bas sjajan.

Kralj mača

pre 3 godine

Изгубио је претпрошле године од Надала у финалу. Прошле је изгубио у полуфиналу од Тима.

taki p

pre 3 godine

IGOR PFC-Uporedjujes 2011-tu i ovo sto Medvedev sada igra,malo neozbiljno,jos kazes da Rus igra najbolji tenis ikada,moram da se nasmejem.Vidi druze,i ja sam Partizanovac,ali volim Novaka,volim tenis,sport,realan sam i objektivan,sve ono sto ti nisi,zato se mani komicnih komentara.Da je Rus dobar-jeste,sanse ima za titulu,ali mu davati takve hvalospeve je smesno,jos treba Nole da drhti u svojoj kuci.

Tepa

pre 3 godine

Gledao sam toliko Djoletovih meceva i zakljucio samo jedno. na svim njegovim mecevima se iskljucivo on pita ko je pobednik - mozda je RG jedini izuzetak. siguran sam da ce tako biti i ovog puta. do pobede 18...

Kontrabanda

pre 3 godine

Kao da Rus nije igrao već pet setova na turniru, i to protiv Krajinovica. Novak treba da igra smireno i to je to. A ove mlakonje koje vide Medvedeva kao pobjednika su otprilike likovi koji se unaprijed predaju u zivotu oko svega.

Rafa30

pre 3 godine

Ceka nas poslastica u finalu.
Pripremite se za bar 4 sata vrhunskog tenisa.
Moja prognoza :

Nole osvaja nakon teeeeske borbe u pet setova i nakon meca daje povisicu Ivanisevicu zbog znacajnog napretka u servisu.

I najbitniji dio :

Ako mislite da je slucajno bas sad, da Nole servira ovako dobro, nije.
Nadal je napravio istu stvar prije par godina, a upravo to pocinje raditi i Nole.
Servis je od krucijalne vaznosti u kasnijoj fazi karijere, a postepeno ce Nole podizati i agresivnost unutar same izmjene.
Vrijeme ne radi za njega i
Adjustments need to be made.

Odsad vise nema 'lakih slamova'.
Za svaki ce se morati itekako potruditi,jer smjena generacija je tu, na vratima.

Zoks

pre 3 godine

Bice bas jako tesko Noletu igracki Medvedev je najvise pokazao i izgleda da se ne zaustavlja e sad ta psiha je na Noletovoj strani i ako iko moze da izvuce i sa losijom igrom to je on.
POsle Noleta mi je Medvedev najomiljeniji igrac i da dobije ,radije on nego Rodjo,Nadal ili Thiem.
Ali ipak on ima vremena i osvojice ih gomilu u sledecih desetak godina tako da nadam se da ce Nole ovo nekako na misice osvojiti.

asd

pre 3 godine

Vratit će ga Medvedev na fabričko podešavanje
(muamer, 19. februar 2021 13:25)

Nole je vec na fabrickim podesavanjima, zato i pobedjuje.

Kaiser Roger

pre 3 godine

nije izgubio od Nadala u finalu USA open 2020 nego od Dominika Tima..ispravite to
(izgubljen u prevodu, 19. februar 2021 12:43)

Nemas ti brate pojma, pobrkalo ti se.Pomesao si Zvereva i Medvedeva.

Kralj mača

pre 3 godine

Реално, Медведев осваја титулу јер је најспремнији и најбољи играч на Туру у овом тренутку. Ја сам очекивао да ће одувати Циципаса 3:0. Питао сам се да ли ће Грк узети сет и ето - није. Новак може евентуално до сета и то је све. Треба бити реалан, а не коментарисати навијачки. Није Новак доминантан у Аустралији колико је Надал на Ролан Гаросу, тако да она изјава Богдана Обрадовића - "ко год дође Новаку у финалу, небитно је, јер Ноле осваја титулу" није реална, већ навијачка.

pobeći negde...

pre 3 godine

Kao prvo, ne razumem ljude koji imaju takvu privilegiju da njihov sunarodnik godinama vlada tenisom a oni su nešto protiv njega, navijaju za njegove protivnike, žele mu zlo itd. U njihovu psihu ulaziti... ćorava posla, ukratko prezirem ih.
Drugo, slažem se da će Novak u nedelju imati najveću i najtežu prepreku da savlada (na ovogodišnjem AO) do sad. I prošle godine je bilo zeznuto protiv Tima. Uostalom, tako i dolikuje kad je finale GS u pitanju. Tako osvojena titula zvanično "vredi" kao i ostale ali se sigurno pamti duže, setite se 2012!
I treće, prognozirati ishod je nezahvalno a i besmisleno rekao bih. U svakom slučaju, ne treba zaboraviti duh sporta - neka pobedi onaj ko bude bolji! Podrazumeva se da se nadam i želim da to bude Novak. Sa srećom u nedelju, sigurno će trebati živaca za ono što sledi :)

don

pre 3 godine

Novaku je ovo biti ili ne biti za nastavak trke. Pritisak ima i jedan i drugi igrač (ma šta Medvedev pričao). Novakovo samopouzdanje se zasniva na prethodnih 8 pobeda u isto toliko finala, Medvedevo na seriji od 20 pobeda. I jedno i drugo se može porušiti u nedelju. Nama ostaje nada da će u nedelju biti 9/9.

Boris

pre 3 godine

Ne mislim da je pod ovim okolnostima psihološki trenutak na strani Medvedeva.... Zašto bi nekome bilo bitnije da osvoji 18-ti GS, nego nekome prvi....? Frka je sigurno i Medvedevu......Svestan je da igra izuzetno dobro i ne zavaravajmo se očekuje pobedu ma šta rekao.....!? Tako da pritisak je obostran.....! On nema 20 već 25 godina za veliku karijeru potrebno je da počne da osvaja GS.... Svestan je toga tako da frka mu je sigurno..... I postoji i kod njega pritisak....!

SIN LOVCA NA MEVDEDE

pre 3 godine

(kraj meča)
Realnost je jedno, a želje su drugo. Finale je priča za sebe, na osnovu meča Medvedev-Cicipas ništa se da zaključiti. Ma kakav da je Novaka je jako teško pobediti na 3 seta, a posebno u Melburnu. To je činjenica sa kojom se Medvedev mora suočiti. Jedno je sigurno biće to jako izcrpljujući meč i fizički i mentalno.

Topnik

pre 3 godine

Na zadnjem meču ove dvojice na završnom turniru, Medvedev je zadao fizički nokaut Đokoviću nakon niza dugih izmjena, to je način na koji može dobiti i ovaj meč jer Nole nije više onako jak u izmjenama kao nekad. Sudeći po igri, Medvedev ima veliku priliku da detronizira Đokovića i postane novi vladar na ovom turniru.

hmmmm

pre 3 godine

@michael myers

u pravu si brate.

Ako Novak osvoji više GSova od Federera i Nadala, najbitnija stavka za GOATa neće više biti broj osvojenih, već odnos pobeda I poraza u finalima GSova

Igor pfc

pre 3 godine

Medvedev je trenutno ono što je Novak bio 2011-te, nepobediv. Nažalost u ovom finalu Novak nema šanse. Baš nema sreće Novak, USO diskvalifikacija, RG u finalu na šljaci Rafa na maksimumu. AO u finalu Medvedev igra možda i najbolji tenis koji sam ikada gledao. Sledeći GS je opet RG, tu Medvedev nije pretnja ali tu su opet Rafa i Tim. Tako da će svoje šanse za novu GS titulu morati da traži na Vimbldonu i USO, ali biološki časovnik kuca sve brže za njega.

Mihael

pre 3 godine

Nema se šta tu dodati. Novak je nato navikaO. Imao je lagano polufinale, jedan dan više odmora. Znači, udji u meč i pokaži najbolju igru. Novak je klasa, igra u svojoj dnevnoj sobi. Tu nema dileme, toliko polufinala i finala je odigrao sa najmočnijimi igračima i protiv publike. Tako, da ovo za njega nije ništa novo. Neka pobedi bolji a to se zna ko je. MAJSTOR SVIH VREMENA.

Djape

pre 3 godine

Velika je razlika da li je rekao 'Pa' kao sto ste stavili u naslovu ili nije. Sa tim Pa drugu konotaciju dobija recenica kao da mu vece postovanje daje Medo i da ima manje sanse. Pokusajte u sebi reci. Tako da ne preuvelicavajte:)

Borkec

pre 3 godine

A čuješ ove što kažu da nije fer što Đoković ima dan više odmora. Izgleda da tenis i Australijan open prate od juče, pa uvijek je tako bilo, zavisno od kostura i ko se u kom dijelu nađe završavao je polufinale dan ranije u odnosu na drugi kostur.

taki p

pre 3 godine

Rus je vrlo nezgodan,kada vidi da mu standardnom igrom protiv Novaka ne ide,onda krece "sve ili nista",identican prvi i drugi servis,udarci iz sve snage uz maksimalni rizik,jednom je tako okrenuo mec na nekom mastertsu.Slicnu je taktiku imao i Sten godinama ranije,jedina mana ako puno gresi Nole ce ga pojesti za dorucak.Novakov najveci adut je servis,nikad bolji,precizniji,vidi se da mu daje samopuzdanje i mirnocu,ako nema bolova od povrede ocekujem 3-1 za Novaka uz jedan tajbrek.

dominus

pre 3 godine

U svih prethodnih 8 finala Novak je bio favorit. Ovo je prvi put da igra pod imperativom osvajanja a protivnik, nikad teži. Čak ni Tim prošle godine ili Nadal 2012 nisu bili takva pretnja da ga dobiju u finalu. Ovde je teško bilo šta prognozirati. Jedini scenario u koji ne verujem jeste poraz Novaka u tri seta, sve ostalo je u igri. Ono što je sigurno da će biti, izuzetno težak meč sa 3+ sata tenisa.

Anubis_'91.

pre 3 godine

U nedelju bice simbolike, jer ces 21. u mesecu ostvariti 21. uzastopnu pobedu i podici prvi Grend slem trofej. Novak nema nikakve sanse. Cestitke unapred Medvedevu na tituli!

Mislim

pre 3 godine

Paradoksalno Nadal sa 20 GS je duplo lakši rival Novaku od Danila bez jedne.
(prijatelj nekih prijatelja, 19. februar 2021 12:32)

Paradoksalno mu je Nadal urucuo krompire ne tako davno.

Šou Biznis

pre 3 godine

Mislim da Novak trenutno ne može da dobije Medvedeva. Izgleda da je došlo vreme za smenu generacija.
(Peca, 19. februar 2021 12:30)

Nije jos uvek smena, mozda na Roland Garosu

Dizel Vin

pre 3 godine

Paradoksalno Nadal sa 20 GS je duplo lakši rival Novaku od Danila bez jedne.
(prijatelj nekih prijatelja, 19. februar 2021 12:32)

Paradoksalno mu je Nadal urucuo krompire ne tako davno.
(Mislim, 19. februar 2021 12:50) 

Vau, kakav "inteligentan" odgovor na normalnu konstataciju. Kursadzije da pozavide na humoru.

Boris

pre 3 godine

Medvedev je trenutno ono što je Novak bio 2011-te, nepobediv. Nažalost u ovom finalu Novak nema šanse. Baš nema sreće Novak, USO diskvalifikacija, RG u finalu na šljaci Rafa na maksimumu. AO u finalu Medvedev igra možda i najbolji tenis koji sam ikada gledao. Sledeći GS je opet RG, tu Medvedev nije pretnja ali tu su opet Rafa i Tim. Tako da će svoje šanse za novu GS titulu morati da traži na Vimbldonu i USO, ali biološki časovnik kuca sve brže za njega.
(Igor pfc, 19. februar 2021 13:13)

Slažem se da je Medvedev favorit
Ali polako, svaki protivnik je druga priča... Novak ima sposobnost da svakoga izbaci iz komfort zone.... Tako da je to daleko od sigurice za Medvedeva..

Riko

pre 3 godine

Igor pfc, druze olako komentarises ovako, ipak je Novak taj koji nikad nije izgubio u Melburnu kad dodje do samog kraja, kao i Rafa u Pariz, a to priznaces igra ne malu ulogu u nedeljnom finalu...

Morali bismo propasti da već nismo propali

pre 3 godine

3:0 za Novaka za 2h 44min
Dojava :)
(Kovin-19, 19. februar 2021 13:04)

Потцењивање противника, поготово способног противника, сигуран је пут у пораз.
(Јабучило, 19. februar 2021 13:27)

Potcenjuje ga navijač. Navijači nisu baš objektivni. Ne verujem da se Đokoviću može desiti propust da potceni protivnika.

mile

pre 3 godine

bice tesko protiv rusa ali uz Boziju pomoc nadam se pobedi nola,mora nole da odigra top a rus da gresi ponekad,znamo da je nestabilan kad je frka,uglavnom nece biti lako

miodrag

pre 3 godine

Nazalost....pobedio je Medvedev! Ovo ce za Novaka biti najveci moguci izazov, kao u ostalom za bilo kog igrca u ovom trenutku- Medvedev. On ne samo da ima odlicu servu vec i sve udarce ukljucujuci RITERN. Ima samo jednu jedinu slabost- kada mu ne krene dobro u par poena za redom zna da se "izgubi" i to bas dosta. Tada iznerviran moze da salje lopte u aut od 3 metra , da pogadja mrezu ....To je jedina sansa Novaka , da taj momentum iskoristi i da traje sto duze...inace realno je 70%-30% u korist Rusa.

slaviša šmigič

pre 3 godine

Najteži moguči protivnik Novaku kome Medvedev neleži ali se nadam dobrom serviranju Novaku aposebno važno,da budu lopte duboke i da kad bude ikako muoguče ode na mrežu jer Medvedeovi udarsi su opasno jaki sa obe strane kako forhend tako bekend i odlično serviranjem što je za ovoliko visoke igrače mali problem baš nezgodan Nole treba,da ga rasteže a kad udari duboku sa jedne na drugu srtranu mora izači na mrežu jer protiv ovako jakih udaraca sa zadnje linije nesmeš dozvoliti,da igra traje jer pre ili kasnije dobije zbog izuzetno snažnih udaraca sa zadnje linije ovo je mnogo teži izazov od Nadala koga bi Novak ovde dobio bez problema i pomeni ovo je finale koje je pomeni predvidjeno sa moje strane Medvedev bi svakako Nadfala počistio noletu treba njegova najbolja i pametna igra za pobedu protiv ovog visokog Rusa koji ima sve od servisa medju najboljima do izuzetne igre sa zadnje linije zato moraju Novakove lopte biti izuzetno duboke što on može kad izađe pravi.

PAR

pre 3 godine

Samo da Noleta krene servis od starta, da mu da sigurnost. Moguće je da će i Danil biti malo frustriran ako Novak bude sevao as servise kao u prethodnim kolima. Novak je gromada kada su u pitanju taj brejkovi i mora da ga krene servis i da ga čuva kao oči u glavi i dobije prvi set makar 7-6. Posle će sve da ide lakše. Osećam da će da pršti finale i jedva čekam!

Otrešće će ga i pregazit

pre 3 godine

Ima Nole da te otrese k`o mace muskatlu...
(TnT, 19. februar 2021 12:46)

Ovo je nešto najbolje što sam dosad pročitao. Bolje i od onog "Pregazit će ga Nolo ko plitak potok".

A đavo nudi "apdejtove"...

pre 3 godine

(muamer, 19. februar 2021 13:25)

Tebe je prađed apdejtovo, i od tada mislite da imate savršen program...

Inače samo Bog vraća na fabrička podešavanja...

bukefal

pre 3 godine

Pre samo cetri godine zamolio Novaka da zajedno lete u Nis na Davis Cup,hvalio se kako je igrao karte sa Novakom i bio u drustvu sa njim.A danas?Finale GS.Svaka cast!Dobar decko,ali bih voleo da bude zadovoljan time sto je u finalu,ne vise od toga.

okruglo pa na ćoše

pre 3 godine

Nedavno je bio naslov: DRAMA!
Kad sad vidim Medvedev dobio sa 3:0.
Medvedev je 4. igrač a isprašio je bez problema 6. igrača na ATP listi koji je zdrav i u formi.
Nole nece da bude lako!
Vladavina nove trojice počinje, Tim, Medvedev, Cicipas. Mladi i žestoki.

Kovin-19

pre 3 godine

3:0 za Novaka za 2h 44min
Dojava :)
(Kovin-19, 19. februar 2021 13:04)

Потцењивање противника, поготово способног противника, сигуран је пут у пораз.
(Јабучило, 19. februar 2021 13:27)

Potcenjuje ga navijač. Navijači nisu baš objektivni. Ne verujem da se Đokoviću može desiti propust da potceni protivnika.
(Morali bismo propasti da već nismo propali, 19. februar 2021 13:39)

Pa i Nadal je dobio Đokovića na RG 3:0 za veoma kratko vreme igre na terenu. To je onda bilo ok?
Sad kad se prognozira 3:0 za Đokovića onda je to “put u poraz”
Nemate Vi veru da je to moguće, pa iz svog ogranicenog stanja cenite.

Propast je za Vas već odavno realnost.

Uzdravlju!

Rafa30

pre 3 godine

@don

Ocekujem pohvalu za prognozu da Cicipas nema sta traziti s Medom.
Ne mozes me samo prozivat za krive prognoze, moras i pohvalit.
🤣

@Dex

pre 3 godine

E moj Rodzere samo vi trenirajte i zovi Rafuu?????
(Dex, 19. februar 2021 13:59)


Ovaj anubis je retko bistar?????
(Dex, 19. februar 2021 13:58)

Verovatno za nijansu bistriji od nekoga ko ne moze da nauci funkciju znaka pitanja.

ko će da bude naj svih vremena? mozda medvedev

pre 3 godine

Federer i Nadal zna se za koga će da navijsju u finalu.
A i ja znam za koga će kad ode Nole.
Medvedev je moj omiljeni igrač za budućnost.
Ne dobije li Nole finale AO sve će mu biti teže da stigne Federera i Nadala. Ne zbog toga šta to Nole ne bi mogao i ne bi želeo nego zbog Medvedeva i Tima. Nadal i Federer vise verovatno neće da osvoje ni jedan GS, eventualno Nadal jedan RG ali i to teško. Federer vise ništa ne može da osvoji. Nole moze još dugo da igra ali uz Medvedeva i Tima pa i Cicipasa biće teško do novih trofeja. Jedino sreća može da pomogne, da npr. na nekom GS turniru neki od mladih najčih ima zdrvastveni problem (ozleda, temperatura, grip, stomačni priblemi i sl.). Ili da imaju emocionalne pribleme npr. smrt u porodici, prekid sa devojokom, rastava sa ženom ili bolest nekog bliskog. Sve su to realne zivotne situacije koje mogu da se dese bilo kome. Ali ako budu bez ometajućih faktora, zdravi i u top formi, Nole će da ima probleme sa njima trojicom. Medvedev najjači protivnik od svih.

aaaauuuu breeee

pre 3 godine

Medo bliži pobedi , jedina šansa Djoleta je traženje med tajma da se ovaj iznervirao i ohladi, to je proveren recept isto je radio protiv Tima prošle god u finalu, u igri šansa je 60 :40 za Medu

Milan

pre 3 godine

Novaku je ovo biti ili ne biti za nastavak trke. Pritisak ima i jedan i drugi igrač (ma šta Medvedev pričao). Novakovo samopouzdanje se zasniva na prethodnih 8 pobeda u isto toliko finala, Medvedevo na seriji od 20 pobeda. I jedno i drugo se može porušiti u nedelju. Nama ostaje nada da će u nedelju biti 9/9.
(don, 19. februar 2021 16:09)

Ne bas. Novak je i dalje veliki favorit na Vimbldonu. izgleda da se teniseri sporo uce da igraju na travi, sto je i normalno, jer obicno se godisnje odigra 1-2 turnira, a prosle godine nijedan. Na Vimbldonu ce biti favorit bar jos dve godine, i sigurno medju 2-3 favorita na AO i USO ove godine, mozda i sledece. To je jos 6 turnira, ne racunajuci finale u nedelju gde ce biti glavni favorit, ili jedan od 3 glavna favorita. Kako od ostalih vrhunskih tenisera niko jos nije pokazao konstantnost, velika je verovatnoca da ce od tih 6 osvojiti bar 2 Vimbldona i jos 1 na betonu. Znaci ako osvoji u nedelju, gotovo sigurno prestize Federera, videcemo do koliko ce ici Nadal. A uvek postoji sansa da ce imati godinu-godinu i po poslednjeg trzaja vrhunskih rezultata na GS turnirima poput Federera 2017.

slaviša šmigič

pre 3 godine

Najteži moguči protivnik Novaku kome Medvedev neleži ali se nadam dobrom serviranju Novaku aposebno važno,da budu lopte duboke i da kad bude ikako muoguče ode na mrežu jer Medvedeovi udarsi su opasno jaki sa obe strane kako forhend tako bekend i odlično serviranjem što je za ovoliko visoke igrače mali problem baš nezgodan Nole treba,da ga rasteže a kad udari duboku sa jedne na drugu srtranu mora izači na mrežu jer protiv ovako jakih udaraca sa zadnje linije nesmeš dozvoliti,da igra traje jer pre ili kasnije dobije zbog izuzetno snažnih udaraca sa zadnje linije ovo je mnogo teži izazov od Nadala koga bi Novak ovde dobio bez problema i pomeni ovo je finale koje je pomeni predvidjeno sa moje strane Medvedev bi svakako Nadfala počistio noletu treba njegova najbolja i pametna igra za pobedu protiv ovog visokog Rusa koji ima sve od servisa medju najboljima do izuzetne igre sa zadnje linije zato moraju Novakove lopte biti izuzetno duboke što on može kad izađe pravi.

don

pre 3 godine

Rafa30

Nema šta, odlična analiza 😉
To sam još juče napisao.
Ova današnja analiza finala takođe dobra. Mada, lično imam neki skepticizam da Novak može pobediti, nadam se da će me ispraviti. Ne bih te ni napadao da nisi imao onaj biser sa Fonjinijem a pre svega toga, bilo mi je krivo na tebe i @znanje-imanje a najviše i samog Novaka, jer sam očekivao da će, nakon svih onih analiza, osvojiti RG prošle jeseni.
Al hajde, možda mu poslednja šansa ipak bude ove godine u Parizu za drugi kup musketara :)

Rafa30

pre 3 godine

@ don

Hvala, hvala.
A slusaj, svi smo ocekivali da ce Noke dobit Nadala prosle god na R. Garrosu.
Kao sto rekoh, svi svjetski teniski strucnjaci su tako prognozirali.
Jednostavno uvjeti nisu isli Nadalu na ruku, ali eto, jedan malo losiji dan Noletov i odlicna igra Nadala su presudili.

Da, Nole ima bas ozbiljan zadatak u finalu.
Bit ce tesko.
Vidjet cemo.

Anubis_'91.

pre 3 godine

U nedelju bice simbolike, jer ces 21. u mesecu ostvariti 21. uzastopnu pobedu i podici prvi Grend slem trofej. Novak nema nikakve sanse. Cestitke unapred Medvedevu na tituli!

Kralj mača

pre 3 godine

Реално, Медведев осваја титулу јер је најспремнији и најбољи играч на Туру у овом тренутку. Ја сам очекивао да ће одувати Циципаса 3:0. Питао сам се да ли ће Грк узети сет и ето - није. Новак може евентуално до сета и то је све. Треба бити реалан, а не коментарисати навијачки. Није Новак доминантан у Аустралији колико је Надал на Ролан Гаросу, тако да она изјава Богдана Обрадовића - "ко год дође Новаку у финалу, небитно је, јер Ноле осваја титулу" није реална, већ навијачка.

Igor pfc

pre 3 godine

Medvedev je trenutno ono što je Novak bio 2011-te, nepobediv. Nažalost u ovom finalu Novak nema šanse. Baš nema sreće Novak, USO diskvalifikacija, RG u finalu na šljaci Rafa na maksimumu. AO u finalu Medvedev igra možda i najbolji tenis koji sam ikada gledao. Sledeći GS je opet RG, tu Medvedev nije pretnja ali tu su opet Rafa i Tim. Tako da će svoje šanse za novu GS titulu morati da traži na Vimbldonu i USO, ali biološki časovnik kuca sve brže za njega.

Topnik

pre 3 godine

Na zadnjem meču ove dvojice na završnom turniru, Medvedev je zadao fizički nokaut Đokoviću nakon niza dugih izmjena, to je način na koji može dobiti i ovaj meč jer Nole nije više onako jak u izmjenama kao nekad. Sudeći po igri, Medvedev ima veliku priliku da detronizira Đokovića i postane novi vladar na ovom turniru.

Mislim

pre 3 godine

Paradoksalno Nadal sa 20 GS je duplo lakši rival Novaku od Danila bez jedne.
(prijatelj nekih prijatelja, 19. februar 2021 12:32)

Paradoksalno mu je Nadal urucuo krompire ne tako davno.

No1e

pre 3 godine

Ej bre Medo ne znaš ti sa kim igraš. Procitaj ovde sta kazu strucnjaci. Tanak je Novak. To se sto si nabrojao ga je usr...o! Ima covek srece vec 10 godina, a tenis i ne zna sta je. Sa sledecom dvojicom najboljih ima pozitivan skor ali dzabe kad ne igra “najlepši tenis”.

aaaauuuu breeee

pre 3 godine

Medo bliži pobedi , jedina šansa Djoleta je traženje med tajma da se ovaj iznervirao i ohladi, to je proveren recept isto je radio protiv Tima prošle god u finalu, u igri šansa je 60 :40 za Medu

Zurkolomac

pre 3 godine

Mislim da Novak trenutno ne može da dobije Medvedeva. Izgleda da je došlo vreme za smenu generacija.
(Peca, 19. februar 2021 12:30)

Misljenje tvog malog skvrcenog mozgica je nebitno. Idi glodji parizer...

miodrag

pre 3 godine

Nazalost....pobedio je Medvedev! Ovo ce za Novaka biti najveci moguci izazov, kao u ostalom za bilo kog igrca u ovom trenutku- Medvedev. On ne samo da ima odlicu servu vec i sve udarce ukljucujuci RITERN. Ima samo jednu jedinu slabost- kada mu ne krene dobro u par poena za redom zna da se "izgubi" i to bas dosta. Tada iznerviran moze da salje lopte u aut od 3 metra , da pogadja mrezu ....To je jedina sansa Novaka , da taj momentum iskoristi i da traje sto duze...inace realno je 70%-30% u korist Rusa.

Pera

pre 3 godine

Nisu mi jasni oni koji su želeli da da Medvedev i Cicipas igraju pet setova i da pobednik budr umoran protiv Novaka u finalu. Ispada da Novak može da pobedi samo kad je protivnik umoran. Neka budu obojica u nedelju 100% spremni pa nek pobedi bolji.

Јабучило

pre 3 godine

3:0 za Novaka za 2h 44min
Dojava :)
(Kovin-19, 19. februar 2021 13:04)

Потцењивање противника, поготово способног противника, сигуран је пут у пораз.

prijatelj nekih prijatelja

pre 3 godine

Mnogo je dobar Medo. Tehnički sav čudan, skoro pa nezgrapan. Kao da će se slomiti svakog trenutka ali toliko inteligentan, moćnog repertoara udaraca, varijacija servisa. Budući broj jedan na mnogaja ljeta. Uz uslov da napreduje na šljaci i travi.

Paradoksalno Nadal sa 20 GS je duplo lakši rival Novaku od Danila bez jedne. Šta je tu je, Novak je GOAT u nastajanju jer je uzimao titule najvećim i najboljim u tom trenutku. Nema svoje Hjuite i Bagdatise, samo u meso i direkt na najjače. U nedelju sudar svetova, goreće sve. I pobediti krik osvajača 18-ice.

michael myers

pre 3 godine

Tesko je reci da je Novak nesto mogao bolje u karijeri da napravi. Mislim da je sve parametre u kojima je najbolji zapravo postigao vec odavno. I sada se kasno vidi da je onaj jedan jedini parametar, na osnovu kog je on taj broj 3 na svetu, bas odnos pobeda i poraza u finalima GS. Ne znam tano brojke, ali on i Nadal imaju 28 finala, a Federer 31. Medjutim u odnosu pobeda i poraza, Novak je najslabiji. Hocu da kazem da Nole nece imati jos puno prilika, a one prilike koje mu se ukazu na omiljenim podlogama mora da koristi. On dakle mora da pobedi ovo finale, i ovo i naredne godine na istom mestu, plus jos negde drugde. Ako ne uspe, nece mu biti kriv Medvedev, vec on sam sto je gubio finala od slabije rangiranih tenisera tipa Vavrinka ili Marej. Ta finala nije smeo da izgubi, tj od 4 finala sa njima koje je izgubio, morao je bar dva da pobedi da bi sada relaksirano igrao u ovim godinama i u foto finisu prestigao onu dvojicu. Srecno Nole!

okruglo pa na ćoše

pre 3 godine

Nedavno je bio naslov: DRAMA!
Kad sad vidim Medvedev dobio sa 3:0.
Medvedev je 4. igrač a isprašio je bez problema 6. igrača na ATP listi koji je zdrav i u formi.
Nole nece da bude lako!
Vladavina nove trojice počinje, Tim, Medvedev, Cicipas. Mladi i žestoki.

ko će da bude naj svih vremena? mozda medvedev

pre 3 godine

Federer i Nadal zna se za koga će da navijsju u finalu.
A i ja znam za koga će kad ode Nole.
Medvedev je moj omiljeni igrač za budućnost.
Ne dobije li Nole finale AO sve će mu biti teže da stigne Federera i Nadala. Ne zbog toga šta to Nole ne bi mogao i ne bi želeo nego zbog Medvedeva i Tima. Nadal i Federer vise verovatno neće da osvoje ni jedan GS, eventualno Nadal jedan RG ali i to teško. Federer vise ništa ne može da osvoji. Nole moze još dugo da igra ali uz Medvedeva i Tima pa i Cicipasa biće teško do novih trofeja. Jedino sreća može da pomogne, da npr. na nekom GS turniru neki od mladih najčih ima zdrvastveni problem (ozleda, temperatura, grip, stomačni priblemi i sl.). Ili da imaju emocionalne pribleme npr. smrt u porodici, prekid sa devojokom, rastava sa ženom ili bolest nekog bliskog. Sve su to realne zivotne situacije koje mogu da se dese bilo kome. Ali ako budu bez ometajućih faktora, zdravi i u top formi, Nole će da ima probleme sa njima trojicom. Medvedev najjači protivnik od svih.

samo kazem

pre 3 godine

Bas me plasi ovaj Medvedev,ima neverovatno samopouzdanje. Ne samo u igri. Vidimu su po govoru tela,kako daje izjave ,kako prica.. Sto bi Amerikanci rekli “covek je na misiji”. Ako neko misli da ce se on uplasiti finala i gresiti nek se ne zavarava. Sto neko
rece aigurno u sledecw dve-tri godine glavna prepreka Novaku da uzima grens slemove.Bice paklen mec

Moonze

pre 3 godine

Realno, bice jako neodlucan mec. Na Noletovu stranu idu cinjenice da je ovde neporazen i to mu daje samopouzdanje. Odigrao je mnogo cudnih meceva, neodlucnih i dosta tesnih i mentalno je pripremljen za to. Zatim, igrao je protiv jako dobrih servisera na ovom turniru i jako jake meceve i izasao kao pobednik i pored muke sa povredom. Imao je vremena da se odmori i da se pripremi za finale.
Medvedev igra odlicno u nizu i pored Noleta u najboljoj je formi trenutno. Medjutim nije grao jake meceve ovde, najtezi mu je bio sa Filipom u pet setova i moglo se desiti i da ne prodje dalje.
Sve u svemu mislim da je deveta titula blizu, moja procena i zelja 3:1 za Novaka.

Che

pre 3 godine

Ocekujem 3-1 za naseg geparda! Dobar je Danil, ali Novak je fleksibilniji, ume svakom da pokvari igru i udje mu u mozgic. Tako ce biti i sada. Novak je monstruozan za sve njih.

Boris

pre 3 godine

Medvedev je trenutno ono što je Novak bio 2011-te, nepobediv. Nažalost u ovom finalu Novak nema šanse. Baš nema sreće Novak, USO diskvalifikacija, RG u finalu na šljaci Rafa na maksimumu. AO u finalu Medvedev igra možda i najbolji tenis koji sam ikada gledao. Sledeći GS je opet RG, tu Medvedev nije pretnja ali tu su opet Rafa i Tim. Tako da će svoje šanse za novu GS titulu morati da traži na Vimbldonu i USO, ali biološki časovnik kuca sve brže za njega.
(Igor pfc, 19. februar 2021 13:13)

Slažem se da je Medvedev favorit
Ali polako, svaki protivnik je druga priča... Novak ima sposobnost da svakoga izbaci iz komfort zone.... Tako da je to daleko od sigurice za Medvedeva..

slaviša šmigič

pre 3 godine

Najteži moguči protivnik Novaku kome Medvedev neleži ali se nadam dobrom serviranju Novaku aposebno važno,da budu lopte duboke i da kad bude ikako muoguče ode na mrežu jer Medvedeovi udarsi su opasno jaki sa obe strane kako forhend tako bekend i odlično serviranjem što je za ovoliko visoke igrače mali problem baš nezgodan Nole treba,da ga rasteže a kad udari duboku sa jedne na drugu srtranu mora izači na mrežu jer protiv ovako jakih udaraca sa zadnje linije nesmeš dozvoliti,da igra traje jer pre ili kasnije dobije zbog izuzetno snažnih udaraca sa zadnje linije ovo je mnogo teži izazov od Nadala koga bi Novak ovde dobio bez problema i pomeni ovo je finale koje je pomeni predvidjeno sa moje strane Medvedev bi svakako Nadfala počistio noletu treba njegova najbolja i pametna igra za pobedu protiv ovog visokog Rusa koji ima sve od servisa medju najboljima do izuzetne igre sa zadnje linije zato moraju Novakove lopte biti izuzetno duboke što on može kad izađe pravi.

goblin

pre 3 godine

Hahaha, kakav horor scenario za ove fanatike Vavrinec Rodžera u Melburnu koji su skupo platili kartu za finale, moraće da navijaju za omraženog Rusa kojeg organski ne podnose.Šta im radiš Novače...

Kontrabanda

pre 3 godine

Kao da Rus nije igrao već pet setova na turniru, i to protiv Krajinovica. Novak treba da igra smireno i to je to. A ove mlakonje koje vide Medvedeva kao pobjednika su otprilike likovi koji se unaprijed predaju u zivotu oko svega.

slaviša šmigič

pre 3 godine

Najteži moguči protivnik Novaku kome Medvedev neleži ali se nadam dobrom serviranju Novaku aposebno važno,da budu lopte duboke i da kad bude ikako muoguče ode na mrežu jer Medvedeovi udarsi su opasno jaki sa obe strane kako forhend tako bekend i odlično serviranjem što je za ovoliko visoke igrače mali problem baš nezgodan Nole treba,da ga rasteže a kad udari duboku sa jedne na drugu srtranu mora izači na mrežu jer protiv ovako jakih udaraca sa zadnje linije nesmeš dozvoliti,da igra traje jer pre ili kasnije dobije zbog izuzetno snažnih udaraca sa zadnje linije ovo je mnogo teži izazov od Nadala koga bi Novak ovde dobio bez problema i pomeni ovo je finale koje je pomeni predvidjeno sa moje strane Medvedev bi svakako Nadfala počistio noletu treba njegova najbolja i pametna igra za pobedu protiv ovog visokog Rusa koji ima sve od servisa medju najboljima do izuzetne igre sa zadnje linije zato moraju Novakove lopte biti izuzetno duboke što on može kad izađe pravi.

Kralj mača

pre 3 godine

Изгубио је претпрошле године од Надала у финалу. Прошле је изгубио у полуфиналу од Тима.

dominus

pre 3 godine

U svih prethodnih 8 finala Novak je bio favorit. Ovo je prvi put da igra pod imperativom osvajanja a protivnik, nikad teži. Čak ni Tim prošle godine ili Nadal 2012 nisu bili takva pretnja da ga dobiju u finalu. Ovde je teško bilo šta prognozirati. Jedini scenario u koji ne verujem jeste poraz Novaka u tri seta, sve ostalo je u igri. Ono što je sigurno da će biti, izuzetno težak meč sa 3+ sata tenisa.

Jack Sparrow

pre 3 godine

Jak je Medvedev,dobar ofanzivno,perfektan defanzivno,fizicka sprema na vrhunskom nivou, servis odlican ufff videcemo. Kad njega vidim podseti me uvek na slabiju verziju Novaka,ali ni Novak sad nije njegova najbolja verzija tako da ce biti bas izjednacen mec. Ukoliko Nole udje defanzivnije moze sam sebe da zakopa,a to je mnogo puta u karijeri uradio kad je bilo najbitnije kao protiv Vavrinke u finalu RG,protiv Del Potra na olimpijadi... Ali ipak ovo je Noletova kuca bukvlano i tu ina ogromnu mentalnu prednost.

Mali strucnjak

pre 3 godine

Djokovicu nece biti lako, iako je pobedio 2 Rusa, sada treba jos i treceg!
Imam osecaj da Medvedev igra lezerno i bez pristiska. Tako je i izjavio,
da igra sa Djokovicem, koji je 8 puta igrao u finalu u Melburnu i svih 8
puta pobedio, te da nema sta izgubiti. Znaci igra neoptereceno, dok ce
Djokovic svakako nastojati da pobedi i 9. put AO i da upside 18. GS,
cime bi se priblizio Nadalu i Federu.

baby_Yoda

pre 3 godine

Razumem da je Medvedev u strasnoj formi i u naletu ali... sta bi bilo da je on taj koji je ovde nepobediv u finalu, a Djokovic neko ko nema mnogo iskustva u zavrsnicama? Pa niko Novaku ne bi dao promil sansi, zar ne? Ovde su uloge obrnute i opet ljudi vide Medvedeva kao favorita, iz nekog razloga.

Djokovic se pita. On je gazda ovde kao sto je Nadal kada igra finale Rolan Garosa. Igra sve bolje kako turnir odmice i nema naznake povrede. Bice tezak mec, siguran sam u to, ali verujem da Djokovic pobedjuje.

Dragi Ivić

pre 3 godine

...А Грк се нешто ућутао. Да ли има нека његова изјава или се ограничио на сервирање на твитеру?
ПС
Како само брзо ућуте кад добију по носу...

hmmmm

pre 3 godine

@michael myers

u pravu si brate.

Ako Novak osvoji više GSova od Federera i Nadala, najbitnija stavka za GOATa neće više biti broj osvojenih, već odnos pobeda I poraza u finalima GSova

@Dex

pre 3 godine

E moj Rodzere samo vi trenirajte i zovi Rafuu?????
(Dex, 19. februar 2021 13:59)


Ovaj anubis je retko bistar?????
(Dex, 19. februar 2021 13:58)

Verovatno za nijansu bistriji od nekoga ko ne moze da nauci funkciju znaka pitanja.

Kovin-19

pre 3 godine

3:0 za Novaka za 2h 44min
Dojava :)
(Kovin-19, 19. februar 2021 13:04)

Потцењивање противника, поготово способног противника, сигуран је пут у пораз.
(Јабучило, 19. februar 2021 13:27)

Potcenjuje ga navijač. Navijači nisu baš objektivni. Ne verujem da se Đokoviću može desiti propust da potceni protivnika.
(Morali bismo propasti da već nismo propali, 19. februar 2021 13:39)

Pa i Nadal je dobio Đokovića na RG 3:0 za veoma kratko vreme igre na terenu. To je onda bilo ok?
Sad kad se prognozira 3:0 za Đokovića onda je to “put u poraz”
Nemate Vi veru da je to moguće, pa iz svog ogranicenog stanja cenite.

Propast je za Vas već odavno realnost.

Uzdravlju!

Petar

pre 3 godine

Biće pakleno teško za Novaka. Mislim da ne sme da bude pasivan i mora da miksuje što više. Takodje mora da izbegava da mu razigrava bekhend dugim razmenama, teško će ga tu probiti obzirom da ga igra kao robot. Plus ta loptica mu iz bekhenda ima jako nizak odskok, moraće dobro da se spremi za taj udarac na treningu. Ako Novak uspe prvi da ga brejkne i udje mu u glavu biće mnogo bliži pobedi. Samo da mu ne dozvoli da se razmaše u startu.

Zoks

pre 3 godine

Bice bas jako tesko Noletu igracki Medvedev je najvise pokazao i izgleda da se ne zaustavlja e sad ta psiha je na Noletovoj strani i ako iko moze da izvuce i sa losijom igrom to je on.
POsle Noleta mi je Medvedev najomiljeniji igrac i da dobije ,radije on nego Rodjo,Nadal ili Thiem.
Ali ipak on ima vremena i osvojice ih gomilu u sledecih desetak godina tako da nadam se da ce Nole ovo nekako na misice osvojiti.

Djenka

pre 3 godine

@prijatelj nekih svakako je Medo najbolji od "next gen", ali da bi bio broj jedan na mnogaja ljeta sto kazes mora da igra i na drugim podlogama, ne samo na betonu. Za sada je na travi jako los na na sljaci katasrofalan, nije jos uvek prosao prvu rundu na RGu npr. Ali to nije bitno za mec u nedelju, ovde igra izvanredno, zaista je izdominirao protiv Cicipasa, cisto udara, pravi poene u stilu Novaka i svakako je najtezi protivnik u ovom trenutku. Nekako je ovo bilo i projektovano finale. Opet lepo si rekao, Novak je svoje GSe uzimao protiv najboljih, s izuzetkom onog finala protiv Andersona ali i tu je morao preko Rafe tako da zna sta mu je ciniti. Ono sto je bitno je da ce Novak potpuno svez docekati finale, iako je proveo dosta vise vremena na terenu, imao je dva cela dana za odmor a i samo polufinale je bilo da kazem lagano i iskoristio je da udje u ritam. Ovaj mec mora biti dug, bice stvarno cudo ako bude drugacije ali Medo je cudna sorta, ne treba sad praviti mit od njega, Krajina ga je zaljuljao dobro i ne treba sumnjati da Novak zna kako treba. Ajmo Nole, po 18-u!

Mare

pre 3 godine

Bas me plasi ovaj Medvedev,ima neverovatno samopouzdanje. Ne samo u igri. Vidimu su po govoru tela,kako daje izjave ,kako prica.. Sto bi Amerikanci rekli “covek je na misiji”. Ako neko misli da ce se on uplasiti finala i gresiti nek se ne zavarava. Sto neko
rece aigurno u sledecw dve-tri godine glavna prepreka Novaku da uzima grens slemove.Bice paklen mec
(samo kazem, 19. februar 2021 12:32)

Osim na RG-u i Vimbldonu. Na RG-u nikada nije prošao prvo kolo a igrao je jedno 4-5 puta, sto znaci da mu je sljaka problem, a ni na travi nije bas sjajan.

mile

pre 3 godine

bice tesko protiv rusa ali uz Boziju pomoc nadam se pobedi nola,mora nole da odigra top a rus da gresi ponekad,znamo da je nestabilan kad je frka,uglavnom nece biti lako

Šou Biznis

pre 3 godine

Mislim da Novak trenutno ne može da dobije Medvedeva. Izgleda da je došlo vreme za smenu generacija.
(Peca, 19. februar 2021 12:30)

Nije jos uvek smena, mozda na Roland Garosu

Dizel Vin

pre 3 godine

Paradoksalno Nadal sa 20 GS je duplo lakši rival Novaku od Danila bez jedne.
(prijatelj nekih prijatelja, 19. februar 2021 12:32)

Paradoksalno mu je Nadal urucuo krompire ne tako davno.
(Mislim, 19. februar 2021 12:50) 

Vau, kakav "inteligentan" odgovor na normalnu konstataciju. Kursadzije da pozavide na humoru.

A đavo nudi "apdejtove"...

pre 3 godine

(muamer, 19. februar 2021 13:25)

Tebe je prađed apdejtovo, i od tada mislite da imate savršen program...

Inače samo Bog vraća na fabrička podešavanja...

SIN LOVCA NA MEVDEDE

pre 3 godine

(kraj meča)
Realnost je jedno, a želje su drugo. Finale je priča za sebe, na osnovu meča Medvedev-Cicipas ništa se da zaključiti. Ma kakav da je Novaka je jako teško pobediti na 3 seta, a posebno u Melburnu. To je činjenica sa kojom se Medvedev mora suočiti. Jedno je sigurno biće to jako izcrpljujući meč i fizički i mentalno.

Tepa

pre 3 godine

Gledao sam toliko Djoletovih meceva i zakljucio samo jedno. na svim njegovim mecevima se iskljucivo on pita ko je pobednik - mozda je RG jedini izuzetak. siguran sam da ce tako biti i ovog puta. do pobede 18...

Borkec

pre 3 godine

A čuješ ove što kažu da nije fer što Đoković ima dan više odmora. Izgleda da tenis i Australijan open prate od juče, pa uvijek je tako bilo, zavisno od kostura i ko se u kom dijelu nađe završavao je polufinale dan ranije u odnosu na drugi kostur.

Boris

pre 3 godine

Ne mislim da je pod ovim okolnostima psihološki trenutak na strani Medvedeva.... Zašto bi nekome bilo bitnije da osvoji 18-ti GS, nego nekome prvi....? Frka je sigurno i Medvedevu......Svestan je da igra izuzetno dobro i ne zavaravajmo se očekuje pobedu ma šta rekao.....!? Tako da pritisak je obostran.....! On nema 20 već 25 godina za veliku karijeru potrebno je da počne da osvaja GS.... Svestan je toga tako da frka mu je sigurno..... I postoji i kod njega pritisak....!

asd

pre 3 godine

Vratit će ga Medvedev na fabričko podešavanje
(muamer, 19. februar 2021 13:25)

Nole je vec na fabrickim podesavanjima, zato i pobedjuje.

neko

pre 3 godine

Ovom izjavom samo pokazuje koliko respektuje Novaka dostignuća na AO poput Rafe na RG koga svi respektuje zbog nestvarno rekorda na šljaci.

Sportski ujedno normalno nema šta.

PAR

pre 3 godine

Samo da Noleta krene servis od starta, da mu da sigurnost. Moguće je da će i Danil biti malo frustriran ako Novak bude sevao as servise kao u prethodnim kolima. Novak je gromada kada su u pitanju taj brejkovi i mora da ga krene servis i da ga čuva kao oči u glavi i dobije prvi set makar 7-6. Posle će sve da ide lakše. Osećam da će da pršti finale i jedva čekam!

bukefal

pre 3 godine

Pre samo cetri godine zamolio Novaka da zajedno lete u Nis na Davis Cup,hvalio se kako je igrao karte sa Novakom i bio u drustvu sa njim.A danas?Finale GS.Svaka cast!Dobar decko,ali bih voleo da bude zadovoljan time sto je u finalu,ne vise od toga.

Mihael

pre 3 godine

Nema se šta tu dodati. Novak je nato navikaO. Imao je lagano polufinale, jedan dan više odmora. Znači, udji u meč i pokaži najbolju igru. Novak je klasa, igra u svojoj dnevnoj sobi. Tu nema dileme, toliko polufinala i finala je odigrao sa najmočnijimi igračima i protiv publike. Tako, da ovo za njega nije ništa novo. Neka pobedi bolji a to se zna ko je. MAJSTOR SVIH VREMENA.

taki p

pre 3 godine

IGOR PFC-Uporedjujes 2011-tu i ovo sto Medvedev sada igra,malo neozbiljno,jos kazes da Rus igra najbolji tenis ikada,moram da se nasmejem.Vidi druze,i ja sam Partizanovac,ali volim Novaka,volim tenis,sport,realan sam i objektivan,sve ono sto ti nisi,zato se mani komicnih komentara.Da je Rus dobar-jeste,sanse ima za titulu,ali mu davati takve hvalospeve je smesno,jos treba Nole da drhti u svojoj kuci.

Milan

pre 3 godine

Novaku je ovo biti ili ne biti za nastavak trke. Pritisak ima i jedan i drugi igrač (ma šta Medvedev pričao). Novakovo samopouzdanje se zasniva na prethodnih 8 pobeda u isto toliko finala, Medvedevo na seriji od 20 pobeda. I jedno i drugo se može porušiti u nedelju. Nama ostaje nada da će u nedelju biti 9/9.
(don, 19. februar 2021 16:09)

Ne bas. Novak je i dalje veliki favorit na Vimbldonu. izgleda da se teniseri sporo uce da igraju na travi, sto je i normalno, jer obicno se godisnje odigra 1-2 turnira, a prosle godine nijedan. Na Vimbldonu ce biti favorit bar jos dve godine, i sigurno medju 2-3 favorita na AO i USO ove godine, mozda i sledece. To je jos 6 turnira, ne racunajuci finale u nedelju gde ce biti glavni favorit, ili jedan od 3 glavna favorita. Kako od ostalih vrhunskih tenisera niko jos nije pokazao konstantnost, velika je verovatnoca da ce od tih 6 osvojiti bar 2 Vimbldona i jos 1 na betonu. Znaci ako osvoji u nedelju, gotovo sigurno prestize Federera, videcemo do koliko ce ici Nadal. A uvek postoji sansa da ce imati godinu-godinu i po poslednjeg trzaja vrhunskih rezultata na GS turnirima poput Federera 2017.

Djape

pre 3 godine

Velika je razlika da li je rekao 'Pa' kao sto ste stavili u naslovu ili nije. Sa tim Pa drugu konotaciju dobija recenica kao da mu vece postovanje daje Medo i da ima manje sanse. Pokusajte u sebi reci. Tako da ne preuvelicavajte:)

Kaiser Roger

pre 3 godine

nije izgubio od Nadala u finalu USA open 2020 nego od Dominika Tima..ispravite to
(izgubljen u prevodu, 19. februar 2021 12:43)

Nemas ti brate pojma, pobrkalo ti se.Pomesao si Zvereva i Medvedeva.

taki p

pre 3 godine

Rus je vrlo nezgodan,kada vidi da mu standardnom igrom protiv Novaka ne ide,onda krece "sve ili nista",identican prvi i drugi servis,udarci iz sve snage uz maksimalni rizik,jednom je tako okrenuo mec na nekom mastertsu.Slicnu je taktiku imao i Sten godinama ranije,jedina mana ako puno gresi Nole ce ga pojesti za dorucak.Novakov najveci adut je servis,nikad bolji,precizniji,vidi se da mu daje samopuzdanje i mirnocu,ako nema bolova od povrede ocekujem 3-1 za Novaka uz jedan tajbrek.

pobeći negde...

pre 3 godine

Kao prvo, ne razumem ljude koji imaju takvu privilegiju da njihov sunarodnik godinama vlada tenisom a oni su nešto protiv njega, navijaju za njegove protivnike, žele mu zlo itd. U njihovu psihu ulaziti... ćorava posla, ukratko prezirem ih.
Drugo, slažem se da će Novak u nedelju imati najveću i najtežu prepreku da savlada (na ovogodišnjem AO) do sad. I prošle godine je bilo zeznuto protiv Tima. Uostalom, tako i dolikuje kad je finale GS u pitanju. Tako osvojena titula zvanično "vredi" kao i ostale ali se sigurno pamti duže, setite se 2012!
I treće, prognozirati ishod je nezahvalno a i besmisleno rekao bih. U svakom slučaju, ne treba zaboraviti duh sporta - neka pobedi onaj ko bude bolji! Podrazumeva se da se nadam i želim da to bude Novak. Sa srećom u nedelju, sigurno će trebati živaca za ono što sledi :)

Morali bismo propasti da već nismo propali

pre 3 godine

3:0 za Novaka za 2h 44min
Dojava :)
(Kovin-19, 19. februar 2021 13:04)

Потцењивање противника, поготово способног противника, сигуран је пут у пораз.
(Јабучило, 19. februar 2021 13:27)

Potcenjuje ga navijač. Navijači nisu baš objektivni. Ne verujem da se Đokoviću može desiti propust da potceni protivnika.

Riko

pre 3 godine

Igor pfc, druze olako komentarises ovako, ipak je Novak taj koji nikad nije izgubio u Melburnu kad dodje do samog kraja, kao i Rafa u Pariz, a to priznaces igra ne malu ulogu u nedeljnom finalu...

Rafa30

pre 3 godine

Ceka nas poslastica u finalu.
Pripremite se za bar 4 sata vrhunskog tenisa.
Moja prognoza :

Nole osvaja nakon teeeeske borbe u pet setova i nakon meca daje povisicu Ivanisevicu zbog znacajnog napretka u servisu.

I najbitniji dio :

Ako mislite da je slucajno bas sad, da Nole servira ovako dobro, nije.
Nadal je napravio istu stvar prije par godina, a upravo to pocinje raditi i Nole.
Servis je od krucijalne vaznosti u kasnijoj fazi karijere, a postepeno ce Nole podizati i agresivnost unutar same izmjene.
Vrijeme ne radi za njega i
Adjustments need to be made.

Odsad vise nema 'lakih slamova'.
Za svaki ce se morati itekako potruditi,jer smjena generacija je tu, na vratima.

Otrešće će ga i pregazit

pre 3 godine

Ima Nole da te otrese k`o mace muskatlu...
(TnT, 19. februar 2021 12:46)

Ovo je nešto najbolje što sam dosad pročitao. Bolje i od onog "Pregazit će ga Nolo ko plitak potok".

don

pre 3 godine

Novaku je ovo biti ili ne biti za nastavak trke. Pritisak ima i jedan i drugi igrač (ma šta Medvedev pričao). Novakovo samopouzdanje se zasniva na prethodnih 8 pobeda u isto toliko finala, Medvedevo na seriji od 20 pobeda. I jedno i drugo se može porušiti u nedelju. Nama ostaje nada da će u nedelju biti 9/9.

Rafa30

pre 3 godine

@don

Ocekujem pohvalu za prognozu da Cicipas nema sta traziti s Medom.
Ne mozes me samo prozivat za krive prognoze, moras i pohvalit.
🤣

don

pre 3 godine

Rafa30

Nema šta, odlična analiza 😉
To sam još juče napisao.
Ova današnja analiza finala takođe dobra. Mada, lično imam neki skepticizam da Novak može pobediti, nadam se da će me ispraviti. Ne bih te ni napadao da nisi imao onaj biser sa Fonjinijem a pre svega toga, bilo mi je krivo na tebe i @znanje-imanje a najviše i samog Novaka, jer sam očekivao da će, nakon svih onih analiza, osvojiti RG prošle jeseni.
Al hajde, možda mu poslednja šansa ipak bude ove godine u Parizu za drugi kup musketara :)

Rafa30

pre 3 godine

@ don

Hvala, hvala.
A slusaj, svi smo ocekivali da ce Noke dobit Nadala prosle god na R. Garrosu.
Kao sto rekoh, svi svjetski teniski strucnjaci su tako prognozirali.
Jednostavno uvjeti nisu isli Nadalu na ruku, ali eto, jedan malo losiji dan Noletov i odlicna igra Nadala su presudili.

Da, Nole ima bas ozbiljan zadatak u finalu.
Bit ce tesko.
Vidjet cemo.