Košarka 137

Ponedeljak, 01.02.2021.

11:50

Kori Volden dobio srpski pasoš

Košarkaš Crvene zvezde Kori Volden dobio je srpsko državljanstvo.

Kori Volden dobio srpski pasoš IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

137 Komentari

Sortiraj po:

Dragan

pre 3 godine

Kada za nekoliko godina budemo trecerazredna reprezentacija zbog toga sto deca nemaju prilike da igraju jaka takmicenja, sve ce ovo doci na naplatu

Basketaš

pre 3 godine

Nijedan stranac ne treba dobije državljanstvo nečije nit su Pejdž,Panter,Enis i sad Volden zaduži li nečim u odnosu na stvarno ko zaslužuje a ne može da dobije.

Lokomotiva

pre 3 godine

Carls Dzenkins je zasluzeno dobio drzevljanstvo. Ziveo je u Srbiji dobar period svog zivota. Pet godina zivis u nekoj zemlji, sasvim ok da zatrazis drzevljanstvo. I ja bih trazio kad bih negde zivero pet godina.. Ali ovo za Pantera i Voldena je smesno. Drzevljanstvo treba necim da se zasluzi, a ne da se dobija preko veze kako bi ispunili uslovi za neko takmicenje. Mislim stvarno...

najjaci

pre 3 godine

Sramno. Umesto da se novac ulaze u nase mlade kosarkaske nade, kupuju se isluzeni, veoma cesto beskorisni, stranci.
(Brzo, 1. februar 2021 19:37)

kakve bre nase mlade kosarkase, pa ti su gori od onih fudbalera sto ne mogu da pobede skupljace pamuka

macconi

pre 3 godine

ja sam zvezdas...i partizan je ovo radio....ali mi nije jasno zasto im daju drzavljanstvo?pa ako vec muljaju,nek promene pravila o broju stranaca,ako je vec interes u pitanju...ovako samo pokazuju da se ovde u srbiji sve moze preko veze

Bero Rakun

pre 3 godine

@ (Pera, 1. februar 2021 14:59)

Baš danas mi je u birou bio Srbin koji sada živi i radi u Švici, (profesor muzike) oženjen rođenom Švajcarkinjom, sa kojom je do skoro ovde živeo i sa kojom ima dvoje dece (jedno ovde rođeno) i žalio mi se (blago rečeno) kako je njegova žena odbijena za srpski pasoš. On i deca su sada došli ovde a ona je ostala na aerodromu jer kao stranac nije dobila dozvolu zbog mera protiv kovida da dođe sa njima u Sr.
(SrbEUin, 1. februar 2021 17:03) # Link

Mislim da je Pera i mislio na takvu situaciju. Sve u svemu gadjate u istu metu obojica.

Admiral

pre 3 godine

@ Jedino što znam, da, "ubio jednog ili više puta....ti si ubica"
(Padobranac, 01. februar 2021 13:58)

Jeste samo sto taj ko ubije jednom on je ubica a ovaj sto ubije vise puta je serijski ubica, mnogo teze delo. U nekim slucajevima ubica prodje sa 10ak god zatvora a serijski bez max ili dozivotne nikako...

grobarče bez mozga

pre 3 godine

Prozivaju Covketa stalno grobari da mu domaci igraci daju po 4 kosa po utakmici pa da pojaca Serbpstvo. Sve je to iz patriJotskih razloga
(ANALiticar, 01. februar 2021 17:23)

I ovo je kao trebalo da bude nesto ironicno, kao smesno ?
Blam

Bero Rakun

pre 3 godine

@ (Pera, 1. februar 2021 14:59)

Baš danas mi je u birou bio Srbin koji sada živi i radi u Švici, (profesor muzike) oženjen rođenom Švajcarkinjom, sa kojom je do skoro ovde živeo i sa kojom ima dvoje dece (jedno ovde rođeno) i žalio mi se (blago rečeno) kako je njegova žena odbijena za srpski pasoš. On i deca su sada došli ovde a ona je ostala na aerodromu jer kao stranac nije dobila dozvolu zbog mera protiv kovida da dođe sa njima u Sr.
(SrbEUin, 1. februar 2021 17:03) # Link

Mislim da je Pera i mislio na takvu situaciju. Sve u svemu gadjate u istu metu obojica.

grobarče bez mozga

pre 3 godine

A sto je Dzenkins podobniji od Pejdza? Jel to sto si navijac Zvezde pa onda zato? Pejdz je vec trecu sezonu u Partizanu i to vezano a Dzenkins je bio u Zvezdi dve sezone pa otiso i onda se posle vratio jos jednu i po cemu je onda podobniji leba ti?! P. S. Licno mislim da nijednom strancu ne treba dati
(Admiral, 01. februar 2021 17:24)

Pejdz je dobio pasos posle par meseci. Dosao 2018 jul, vec u februaru 2019. za Kup dobio. Napisao sam u trenutku dobijanja drzavljanstva.
Toliko valjda mozes da shvatis

ANALiticar

pre 3 godine

Prozivaju Covketa stalno grobari da mu domaci igraci daju po 4 kosa po utakmici pa da pojaca Serbpstvo. Sve je to iz patriJotskih razloga

Admiral

pre 3 godine

@ (grobarče bez mozga, 01. februar 2021 13:45)

A sto je Dzenkins podobniji od Pejdza? Jel to sto si navijac Zvezde pa onda zato? Pejdz je vec trecu sezonu u Partizanu i to vezano a Dzenkins je bio u Zvezdi dve sezone pa otiso i onda se posle vratio jos jednu i po cemu je onda podobniji leba ti?! P. S. Licno mislim da nijednom strancu ne treba dati

Srbin iz regiona

pre 3 godine

(pasport, 1. februar 2021 15:01)

To jeste veliki problem i svestan sam nepravde koju ljudi iz centralne Srbije osećaju. U principu pristalica sam principa jedan čovek, jedno državljanstvo, međutim, zbog situacije nastale raspadom exyu i našeg prečesto skučenog gledanja na neke stvari skloni smo donositi pogrešne zaključke da naši ljudi iz Hr ili RS ne vole Srbiju i sl.
Srbi u RS/BH imaju pored BH i entitetsko državljanstvo i po ugledu na manjine u Srbiji koji imaju pasoše matičnih zemalja (mađarski, slovački) traže od Srbije da im omogući dobijanje državljanstva po difoltu. Nažalost, tako nešto još nije moguće, jer samo 15000 od milion BH Srba ima srpski pasoš. Napomenuću da više od 90% BH Hrvata ima hr državljanstvo.
Što se tiče Srba u Hr, lično poznajem ljude koji žive tamo i žele srpsko državljanstvo, ali su odbijeni iz njima nepoznatog razloga. Činjenica je da imaju prednosti eu pasoša, ali oni koji ga imaju a žive tamo ne žele da napuštaju svoj zavičaj, tako da je to na neki način "mrtav" kapital.

Definitivno je da smo skloni olakom uzimanju eu pasoša. Pitanje je koliko je to pametno u dužem roku.
S obzirom na to smatram da bi Srbija trebala da da naše dokumente svima koji imaju i delić našeg poreklo, jer su ljdi danas veliki resurs.
Naročito treba poticati naše ljude u dijspori, koji gde je jedan od supružnika stranac, bez obzira što je eu državljanstvo jače. Ne treba se odricati svojih korena.

SrbEUin

pre 3 godine

(Pera, 1. februar 2021 14:59)

Baš danas mi je u birou bio Srbin koji sada živi i radi u Švici, (profesor muzike) oženjen rođenom Švajcarkinjom, sa kojom je do skoro ovde živeo i sa kojom ima dvoje dece (jedno ovde rođeno) i žalio mi se (blago rečeno) kako je njegova žena odbijena za srpski pasoš. On i deca su sada došli ovde a ona je ostala na aerodromu jer kao stranac nije dobila dozvolu zbog mera protiv kovida da dođe sa njima u Sr.

Admiral

pre 3 godine

Ovo je sramno sta se radi u Srbiji,pritom mislim i na Zvezdu i Partizan i to masovno deljenje drzavljanstva igracima. S druge strane skoro odgledah neki prilog, Albanka, udala se negde u Srbiji za naseg coveka, rodila troje dece, zivi u Srbiji vise godina i ne daju joj drzavljanstvo pa ne moze da ostvari mnoga prava. Uz sve to ostala udovica... Srbija, zemlja apsurda...

Алекса

pre 3 godine

Kakva sramota za Srbiju.tako nam i treba kad delimo pasose kome stignemo sto se malo nisu zapitali kad smo zadnj put uzeli zlato u mladjim kategorijama u kosarci e bruko jedna
(Vladimir, 1. februar 2021 15:28)
То што делимо пасоше као корону, није разлог зашто нисмо узели злато, али да је срамота, срамота је. А злато нисмо узели зато што нема клинаца на теренима, нико више не пика баскет, тренере интересује да узму својих 30 еврића и да имају што више група са што више деце и то тако иде кроз све категорије. Срећа па још увек имамо Мегу, ФМП и сад тај Борац, питање је где смо овако кренули...

Ово јесте брука, тај КРК нема никакву вредност осим престижа и не би требало да буде дозвољен ни један играч рођен ван простора бивше СФРЈ.
Било би лепо да КРК узме неки тим који није конкурентан за АБА али има добре домаће играче....

Вук

pre 3 godine

А ми из Македоније чекамо годинама за српски пасош и држављанство. Срамно.

društvance iz predgrađa

pre 3 godine

Pejdž dobio za 6,5 meseci provedenih u Srbiji.
(ups, 01. februar 2021 15:30)

Panter nije imao ni 2 meseca. Šta ćemo sad?

Drax

pre 3 godine

"Tako se u nasim klubovima razvijaju novi narastaji sportista". Klinci ce pozeleti da budu isto tako uspesni, kako bi igrali u NBA i tamo ostli.

Vladimir

pre 3 godine

Kakva sramota za Srbiju.tako nam i treba kad delimo pasose kome stignemo sto se malo nisu zapitali kad smo zadnj put uzeli zlato u mladjim kategorijama u kosarci e bruko jedna

pasport

pre 3 godine

Ametikanac koji je godinu dana u Srbiji dobije srpski pasoš, a mi koji smo sa Kosova i Metohije ne možemo 21 godinu da dobijemo pasos. Našim državnicima kada je u interesu Kosovo je Srbija, a kada nije kao što smo mi u pitanju, znači običan narod onda Kosovo nije Srbija. Zašto i ja nemam ništa prava kao neko iz Beograda? Sram vas bilo!
(Cinjenice, 1. februar 2021 13:59)

Pa Vas 99% glasa za ovu vlast. Ali svi imaju po dva pasosa,neki i tri i Srbi iz RS i iz Hr,jedino mi sumadinci i ostali od vranja do sapca imamo jedan pasos uvek. A kad ova marikanka Andersen dobila pasos i igra plus za A reprezentaciju to nikom ne smeta.Cura jeste najbolja,ali od toga da li ce neki amer dobiti nas pasos valjda je plus. Immamo i rusa u boksu,rvanju,pa niko ne talasa. Koliko tek nasih Srba igra za druge,ne klobove samo vec i reprezentacije.

užasi propagande

pre 3 godine

@Rango Star

Otkud znam, administracija, čekalica, Bog zna. Pejdž je već dobio ubrzano, malo li je.

Jedno je sigurno, niko nije mogao da predpostavi da će Volden preći u Zvezdu i još gratis dobiti pasoš na vašu inicijativu. Nije dobio za 15 dana, kao što na prvu izgleda.

NO NAME

pre 3 godine

Eto koliko našim moćnicima vredi srpski pasoš. Nekoliko nekakvih koševa ili golova u nekakvom bezveznom takmičenju. I zašto se onda ljutimo kada nas drugi ne cene?

Pera

pre 3 godine

Svakom ko podržava dodelu državljanstva na brzaka nebitno Pejdžu ili Waldenu, želim da se zaljubi u prelepu devojku sa stranim državljanstvo. Da mu rodi decu a onda da krenu da traže državljanstvo za nju. I nakon nekoliko godina čekanja da kažu nebitno što nas adminstracija koči bitno da Partizan i CZ mogu da imaju sve igrače za Kup Radivoja Koraća

pfc

pre 3 godine

grobarce bez mozga
Zasto Pejdz nije podoban?
Igra u Srbiji vec 3 godine i nece u skorije vreme otici
Niko od njih ne zasluzuje srpski pasos i kraj,na kupu Srbije i treba da igra sto vise srpskih igraca a ne stranci dobiju pasos i sve super

ja

pre 3 godine

Zar ovaj lik nema ukrajinski pasoš? Mislim da je prošle godine išla priča da ne može on dobiti srpski pasoš jer već ima ukrajinski. Pa on sakuplja te pasoše ko markice.

užasi propagande

pre 3 godine

Što ne kažete da je zahtev za državljanstvo podneo Partizan pred kraj prošle sezone? Računajući da će ove biti domaći pošto je imao dvogodišnji ugovor. Kad ono međutim. Fala Ostoji poštenom domaćinu.

Proka

pre 3 godine

Svim Srbima ma gde da su bi dao srpski pasos i napravio zakon kao u Grckoj da se ne mozes odreci drzavljanstva. Svim strancima koji zive, zaradjuju i placaju porez u Srbiji bi dao srpski pasos posle 5 godina ako poloze test. Sve ostalo samo osipa narod. Cemu sluzi da Srbin iz RS ne moze da dobije drzavljanstvo ili Amerikanac koji zivi i zaradjuje u Srbiji? Da li je pametno da dete Srbina iz Francuske ne moze da dobije drzavljanstvo? Da li je pametno odbijati strance koji bi ziveli ovde dok se broj stanovnika smanjuje?

Demar Derozan

pre 3 godine

Nevezano za ovu vest i kup, igraca tipa Voldena voleo bih da vidim u nasoj repki, ali sam generalno protiv stranaca u repki, fali nam malo igrac da radi ono sto je radio Stefan-Pefi Markovic, Jovke je klasican visoki bek koji razigrava asistencijama ali ne znam kakvo mu stanje sa povredama, ne igra u Himkiju u zadnje vreme

Bojanmk

pre 3 godine

Ne mogu ni da zamislim na sta bi ličili naši klubovi bez stranaca!? Od preostalih domaćih igrača verovatno se ne može sastaviti tim za ozbiljno medjunarodno klupsko takmičenje. Odlične domaće igrače možda ćemo u budućnosti gledati isključivo u dresovima stranih ekipa, pod uslovom naravno da nisu prethodno osedeli na nekoj od klupa aba-grobnice!

mladići borovi, devojke jele

pre 3 godine

pa, dobro - soške su dobili i gastarbajteri ovdašnji prijehali iz zagreba, što ne bi i volden koji je platio da dođe iz tog nama razvojnog kluba?


nego, nisam hteo o tome, kk partizaи na leto proslavlja jubilej - pola veka od povratka iz druge u prvu ligu, hoće li proslava biti u laktašima?

AResiceSe

pre 3 godine

Ne kontam ove nazovi navijače koji prozivaju CZ zbog ovoga. Ovo radi i CZ i Par.i apsolutna je sramota. Neverovatna sramotam sećam je jedne godine neposredno pred kup utakmice, nema mesta za strance oni podele pasoše, jer je u kupu moglo manje stranaca nego u ABA. Pa skloni prvilo o ogran.broju stranaca, ne vređaj nas, majka mu stara.

Nema ovde deobe na CZ PAR, ovde je isključiva deoba na one kojima se sve može i utalili se sa vlašću i običnim narodom koji to ili podržava ili ćutke gleda. Valjda čekamo da se samo reši.

Ceo život navijam za CZ, ali kad ovo vidiš ne možeš da ne bljucneš.

Djordje

pre 3 godine

Koliko je glupih komenatara koji upoređuju da li je više soški obezbedio Partizan ili Zvezda. To je krajnje nebitno. Kakva je suštinska tu razlika, da li ćemo biti srećniji ako stignemo CZ po broju sređenih državljanstava preko veze? Protiv toga sam i tačka nema tu po meni razlike. KSS da je savez od integriteta propisao bi da kup i domaću ligu igraju samo domaći igrači, eventualno igrači koji najmanje 5 godina imaju srpski pasoš. Kukamo da trebaju nam mladi igrači pa izvolite pokažite šta znate, neka se nametnu. Ova takmičenja su za razbibrigu. Liga se igra posle ABA i Evrolige, zar nije bolje da klubovi vide da li domaći igrači imaju potencijal i na koga se može računati ubuduće. Walden će odigrati kup, doprineti da ga CZ realno osvoji i pali dalje. Možda bi bilo bolje da neki klinac pokaže šta zna, skupi iskustvo, razbije tremu i nametne se Radonji. Bolje neki klinac iz Partizana da odigra nego Perkins ili Mika koje nadam se nećemo više gledati

društvance iz predgrađa

pre 3 godine

Гробари, пре него што прокоментаришете број странаца пребројте се мало, имате их 7, а ЦЗ 6 и то ЦЗ са већим бројем играча под уговором.
(Vonko Normalni, 01. februar 2021 12:59)

Biće da ne znaš da brojiš. Ajde ponovo u prvi razred...

Petar

pre 3 godine

Neverovatno, sramota me je kao Srbina sta se radi...Da "taj" Amerikanac dobije pasos , koji i ja imam...A njegovi zemljaci nas bombardovali , srusili pola "moje Srbije" i zatrovalii nas osiromasenim uranijom za sledecih pola veka. Sada su ti isti ponovo na vlasti pa dajte drzavljanstvo Srbije : Klintonovima, Olbrajtovoj, Vokeru, Bajdenu.....Sram vas bilo, ko god je ucestvovao u ovome....Skoro niste pustili da udju u Srbiju supruga i sina Jelene Milovanovic - kosarkasice koja je ucestvovala u najvecim trofejima Srpske zenske kosarke..... Pametnom je sve je jasno.
Objavite i komentare koji su zasnovani na cinjenicama.....

društvance iz predgrađa

pre 3 godine

Hajde da sumiramo:
Čovićevi pasoši:
1. Nelson
2. Enis
3. Panter
4. Dženkins
5. Volden
Partizanovi pasoši:
1. Pejdž
...
Više je nego jasno ko je od ova dva kluba pravo državno mezimče...

muamua

pre 3 godine

ovo je prvo pocela zvezda u fudbalu i u kosarxi pa se nastavio partizan nazalost....ostaje jos jedna sitnica koja ce doci na naplatu....kosarkas koji je iz fmp dosao u zvezdu za nula dinara,a sutradan prodat nba ekipi za 600 000 dolara....da ne pricamo o uplatnici malog rakicevica koja je bila uplacena u subotu sa njegovim potpisom na 10000 eur gde njegov potpis ne lici uopste na onaj sa kojim je potpisao ugivor

Cinjenice

pre 3 godine

Ametikanac koji je godinu dana u Srbiji dobije srpski pasoš, a mi koji smo sa Kosova i Metohije ne možemo 21 godinu da dobijemo pasos. Našim državnicima kada je u interesu Kosovo je Srbija, a kada nije kao što smo mi u pitanju, znači običan narod onda Kosovo nije Srbija. Zašto i ja nemam ništa prava kao neko iz Beograda? Sram vas bilo!

Padobranac

pre 3 godine

Čitam komentare i smejem se do suza...
Prepucavaju se oko dodele državljanstva, protivnik sam ovakvih igrica i zaobilaženja zakona....
Sad da se vratim na prepucavanja, neko napisa "zvezda pet puta a partizan samo jednom"....šta bi to trebalo da znači....da li ovi ispucali bonus a ovi drugi imaju pravo još četiri puta?
Jedino što znam, da, "ubio jednog ili više puta....ti si ubica"

Olj

pre 3 godine

Imao bi ozbiljnih problema da mora svake godine da ga da na uvid. Garantujem da ce ga baciti negde u neku fioku, na tavan i veze nece imati ni gde je ni zasto je to dobio. U stvari, cak mislim da su njega ubedjivali da uzme i nagovorili inace coveku verovatno glupo nego nece budalama da se zamera...nesrecnici. Isti kao i ovi ovde, zvezda part, kad moze onaj moze i ovaj...da li je moguce da niste toliko sposobni i da se bar oko ovako ocigledne stvari ujedinite i kazete NE moze, nije u redu i necemo da dozvolimo...zapanjujuce

Straight Outta München

pre 3 godine

Kriv je kosarkaski savez jer ima glupo ogranicenje...Bez tog ogranicenja ne bi bilo potrebe fa se dele pasosi....A opet je srpski pasos mnogo bitan...

Katarza

pre 3 godine

@Djordje

Svaka cast na komentaru. Ljudi sa dugogodisnjim boravkom u Srbiji, sa porodicnim vezama/brakom imaju probleme da dodju do Srpskog pasosa. A ovde se dele kao da je kikiriki. Pa gde je bre tu pravna drzava? Cime je ovaj decko (a i ostali pre njega) zaduzili Srbiji ili ce pruziti Srbiji pa da se to radi??!!?

Alo bre, dokle vise!!!

I koga zanima Partizan, Zvezda ili bilo ko. Ovo nije pravno, nije ustavno... kako moze?!?!?!

Markos

pre 3 godine

Petar
Poredis Voldena,negog crnca iz geta sa americkim belim vladarima i mafijom tipa Klinton i ostala bagra.Tebi bas nije dobro.Sta cemo onda sa hiljadama nasih srbendi i cetnik po Cikagu.Da ih zovemo nazad,da se odreknu drzavljanstva koje su dobili od tih zlikovaca?

Divos

pre 3 godine

Волдену српски пасош може донети повољности код уговора у неким лигама, пре свих шпанској ендеса лиги, ту играчу ваља изаћи у сусрет ако жели српско држављанство, посебно у овом времену када се намножило аутошовинистичке булументе који дозирају мржњу на све српско.

Не знам да ли ће се водити као "странац" у КЛС и КРК, но то питање ваља дефинисати принципијелно.
Ко год нема српско спортско држављанство (тј ако до 16.године није добио српски пасош или по основу земље рођења или по основу порекла родитеља) и био у конкуренцији за српске националне селекције од У-16 селекције (са нагласком у конкуренцији, конкурисати може и 100+ играча, тек оних 15ак понајбољих уђе у ужи избор) па касније, "странац" је. Држављанство и спортско држављанство није исто.

Американци су ту свакако "странци", мало је специфично код српских играча који су имали српско спортско држављанство у млађим узрастима а касније када су проценили да немају ни минималне шансе да буду макар конкурентни за национачну селекцију, променили га и узели спортско држављанство друге земље, неки и играли за те националне селекције (што ником не треба замерити), како се у том случају одредити.
Но свакако ваља то решити принципијелно, без изузетака.

Stampar

pre 3 godine

komsija ozenio bosanku pre 8 godina, rodila mu dvoje divne dece i zena nema mogucnost za drzavljanstvo srbije (namerno malim slovima) jer ne moze svako da ima tu privilegiju. Samo nastavite ovako na kraju azilanti ima da uzmu drzavljanstvo da popune rupe u stanovnistvu gde mladi drzavljani srbije odlaze zbog ovakvih i milion drugih stvari...

babe i žabe

pre 3 godine

A ako ti ne bi dao nikome, zasto si morao da spomenes Pejdza? Zasto nisi Dzenkinsa? Ali je najbitnije da spomenes da je neko Partizanov dobio pa kao moze i Zvezdin? Ne druze, tebi je drago sto se ovo desilo jer je Pejdz dobio pasos.
(Marshall, 1. februar 2021 12:32)

Dženkins dobio pasoš posle 2 godine igranja u Zvezdi Pejdž i Panter dobili pasoše posle 2 meseca igranja u Srbiji

Vonko Normalni

pre 3 godine

Гробари, пре него што прокоментаришете број странаца пребројте се мало, имате их 7, а ЦЗ 6 и то ЦЗ са већим бројем играча под уговором.

Mile

pre 3 godine

Što se ljutite toliko ljudi...čovek drugu godinu već živi i radi u Srbiji.
Ubrzali mu malo proceduru jer je poznat sportista, slažem se da kod običnih ljudi to ne bi moglo tako "brzo".

Cutolog

pre 3 godine

Po kojim od navedenih uslova je on dobio drzavljanstvo i da li se odrekao americkog kako stoji pod A tacka 2.:
(izvor: http://www.mfa.gov.rs/sr/index.php/konzularni-poslovi/drzavljanstvo#III)

Sticanje državljanstva prijemom

A) Ako ste stranac i imate stalno nastanjenje u Republici Srbiji, možete dobiti državljanstvo pod sledećim uslovima:

1. da ste navršili 18. godina života i da Vam nije oduzeta poslovna sposobnost;
2. da imate otpust iz stranog državljanstva ili da podnesete dokaz da ćete otpust dobiti ako budete primljeni u državljanstvo Republike Srbije;
3. da ste do podnošenja zahteva najmanje tri godine neprekidno imali prijavljeno prebivalište na teritoriji Republike Srbije;
4. da podnesete pismenu izjavu da Republiku Srbiju smatrate svojom državom.

B) Ako ste stranac koji je najmanje tri godine u bračnoj zajednici sa državljaninom Republike Srbije i kome je odobreno stalno nastanjenje u Republici Srbiji možete biti primljeni u državljanstvo Republike Srbije ako podnesete pismenu izjavu da Republiku Srbiju smatrate svojom državom.

C) i D) se ne odnosi na strance

Рајко Четник

pre 3 godine

Koju slavu je uzeo?
(diplinž, 1. februar 2021 12:06) # Link komentara
Свети Ђорђе убија ( црнобелу) аждају.

Pakao

pre 3 godine

Bravo, u fudbalu cemo da donesemo pravilo da drzavljani Eu nisu stranci dok cemo u kosarci da delimo pasose kad i kome hocemo. Moze nam se, zato smo 17. u Evroligi.

Aleksa

pre 3 godine

Nekada je jugoslovenski pasoš bio najcenjeniji u svetu, kao suvo zlato, danas zahvaljujući Zvezdi i našoj vlasti ne vredi ništa!
(Deki, 01. februar 2021 12:06)
Čuvam ja taj jugoslovenski pasoš još uvek, i sa njim sam i putovao pomalo...
Nego, promašio si obruč, tj. ne bih da ti rušim Sneška, no, mi ne živimo u Jugoslaviji već odavno. Doduše, izgleda da ima još uvek nekih ljudi koji žive u toj bivsoj državi, pa se tako i ponašaju.
Verovatno i navijaš za JSD.

aca

pre 3 godine

mi se lozimo na taj basket a u svetu se prati samo NBA i OI kad se pojavi neki kvalitetan drim tim. EP, SP, EL, EK, aba... to nikoga u svetu ne zanima kao pateticne navijace Bg bliznaca. Previse se lozimo na nesto sto je potpuno nebitno.

e moj... ti

pre 3 godine

ahahaha koji smo mi cirkus od napredne države.
ono, jedni mogu bukvalno sve a drugi nemaju bukvalno nikakva prava.
pričam za nas građanje, nas koji plaćamo ovo bahaćenje.

sgdp

pre 3 godine

Ako se već ovakve akrobacije vrše iz godine u godinu, bolje ukinuti pravilo o broju stranaca, to je mnogo manje zlo nego neprestano davanje pasoša strancima koji se zadrže sezonu-dve u našoj košarci (neki ni toliko), a nakon toga ne vide Srbiju do kraja života.

Spale

pre 3 godine

Zahtev za dobijanje državljanstva za Kornelija Korija je poslao ustvari KK Partizan Igokea prošle sezone, ali je izgleda tek sad odobreno. E sad, to što je on u medjuvremenu prešao u Zvezdu, to je druga prica..

chupavi

pre 3 godine

Stanite malo Grobari, pisete kao da nijedan stranac iz Partizana nema srpski pasos.

Nije da opravdavam ovu odluku, ali Volden vec drugu godinu za redom zivi u Srbiji, dok je Pejdz dobio pasos posle samo nekoliko meseci?!

Nemanja

pre 3 godine

Nije uopste bitno čiji ste navijač, ovo sto rade naši klubovi sa deljenjem pasoša strancima je obezvredilo i ovo malo košarke sto nam je ostalo. Pravilo je da u kup takmicenju nastupaju najviše 4 stranca, i onda oni daju pasoše pred kup jednom, dvojici, trojici igrača u timu i time ugasiš nadu našim mladim igračima da dobiju ono malo minuta bar u kupu čemu su se nadali.Jedan od načina kako ovi degenerici na celu i Zvezde i Partizana uništavaju našu košarku!

društvance iz predgrađa

pre 3 godine

Partizan je isto radio i sad oni nama sole pamet, pa kako vas bre nije sramota?
(Moca, 01. februar 2021 12:19)

Partizan je to uradio jednom, a ne 5 puta kao vi. Kako tebe nije sramota?

Srki

pre 3 godine

Stalno sam "zezao" komsiju starijeg od mene 15 godina, navijaca Zvezde, sa uspesima KK Partizana. On mi se stalno smejao i govorio mi da nece ovi doveka i da ce sve sve promeniti promenom vlasti. A ja sam mu govorio: Dule, navijaci, porodica, ljubav, institucija, istorija, znanje... Komsija se odselio. Vec znam sta bi mi rekao da je tu. Nego, u kraju dok setam dete vidjam sina mog drugara (osnovna skola), koji mi sad stalno prica o Evroligi. Dal da mu kazem ili ne? Mozda bolje ne, nek uziva dok je mali...

Bravo za projekat

pre 3 godine

Zato zemljaci iz Republike Srpske cekaju godinama za nase papire. Na osnovu cega je ovaj dobio nas pasos ? Godinu dana je u Srbiji. Srpski sport i sve sto se radi u njemu je toliko dno da je to uzasno i mucno postalo. Mezimica se ponasa kako hoce, trose milione na strance i onda, u fudbalu u sred sezone donose nebulozna pravila da gradjani Eu nisu stranci a u kosarci dele pasose kao da je stamparija u Fmp areni. Bolest ali bolest

PredNo

pre 3 godine

Jos jedan siguran glas. Uklapa se skroz, izdao maticni klub, dobio uslugu i morace to da vrati kad dodje vreme. Jednostavno, tako funkcionise Srbija poslednjih 10 godina

...

pre 3 godine

Ma mi moramo da propadnemo, kako god okrenes. Jednostavno, moramo. Cega smo mi sve svedoci, sta mi sve gledamo, pa to normalan svet ne moze ni da zamisli.

društvance iz predgrađa

pre 3 godine

Što se ljutite toliko ljudi...čovek drugu godinu već živi i radi u Srbiji.
Ubrzali mu malo proceduru jer je poznat sportista, slažem se da kod običnih ljudi to ne bi moglo tako "brzo".
(Mile, 01. februar 2021 12:26)

E ako je priznat sportista, onda je opravdano.
A priznat je jer je zadužio Srbiju nečim?

Bože sačuvaj, kakvo razmišljanje...

Mike Hawk

pre 3 godine

Srpsko drzavljanstvo postaje trivijalno. Kako ide ovo u drugim zemljama? Moram da napravim podsetnik da u sledecem zivotu budem kosarkas i odem u Japan

Maldini Paolo,Cesare,e Daniel

pre 3 godine

Pa sta???U Srbiji mogu svi da budu drzavljani Srbije i iz Amerike,Indije i Kambodze samo nek igraju za stub iz Zeleznika...iskreno KKP bi bolje prosao da nema Miku,Tomasa i onog sto je oterao KMM...ali eto Kori je Srbin iz Leskovac...

vp

pre 3 godine

Ne smeta meni njegov pasos, ali mi smeta sto ja koji sam ozenio stranu drzavljanku, koja je dosla da zivi u Srbiju i ovde da rodi decu, moram da cekam 3-4 godine da bi dobila nase papire. On, koji je dosao da uzme pare i posle ode (i zaboravi gde je i dolazio), i ona koja ce da zivi i radja decu ovde. Pravda?

Luke Babbitt gravedigger

pre 3 godine

Toliko ih Partizan mlati u kupu da će ove godine 10 stranaca pretvoriti u "domaće" ne bi li pobedili u kupu. Bruka i sramota

Marshall

pre 3 godine

Pa ako može Pejdž može i Volden. Ja ne bih dao ni jednom.
(Djido, 1. februar 2021 11:59)

A ako ti ne bi dao nikome, zasto si morao da spomenes Pejdza? Zasto nisi Dzenkinsa? Ali je najbitnije da spomenes da je neko Partizanov dobio pa kao moze i Zvezdin? Ne druze, tebi je drago sto se ovo desilo jer je Pejdz dobio pasos.

Fuj

pre 3 godine

Obesmilsili u obezvredili su Srpski pasos. Cirkus na kub. Ovi kad odu ima da nam sport ostave na najnizim granama. U sve pore sporta su usli, svuda su postavljeni partijski vojnici na vlast, za sve se pitaju. Zato smo i dosli dotle da ni u vaterpolu nemamo sigurnu medalju nego da nas Ameri tamburaju. Sve su unistili, samo da bi jedan klub bio prvi. Samo da budes prvi u selu, sve ostalo urusavaj i unistavaj. Neko to zove kompleksi iz mladosti.

sgdp

pre 3 godine

Ako se već ovakve akrobacije vrše iz godine u godinu, bolje ukinuti pravilo o broju stranaca, to je mnogo manje zlo nego neprestano davanje pasoša strancima koji se zadrže sezonu-dve u našoj košarci (neki ni toliko), a nakon toga ne vide Srbiju do kraja života.

vp

pre 3 godine

Ne smeta meni njegov pasos, ali mi smeta sto ja koji sam ozenio stranu drzavljanku, koja je dosla da zivi u Srbiju i ovde da rodi decu, moram da cekam 3-4 godine da bi dobila nase papire. On, koji je dosao da uzme pare i posle ode (i zaboravi gde je i dolazio), i ona koja ce da zivi i radja decu ovde. Pravda?

društvance iz predgrađa

pre 3 godine

Hajde da sumiramo:
Čovićevi pasoši:
1. Nelson
2. Enis
3. Panter
4. Dženkins
5. Volden
Partizanovi pasoši:
1. Pejdž
...
Više je nego jasno ko je od ova dva kluba pravo državno mezimče...

Stampar

pre 3 godine

komsija ozenio bosanku pre 8 godina, rodila mu dvoje divne dece i zena nema mogucnost za drzavljanstvo srbije (namerno malim slovima) jer ne moze svako da ima tu privilegiju. Samo nastavite ovako na kraju azilanti ima da uzmu drzavljanstvo da popune rupe u stanovnistvu gde mladi drzavljani srbije odlaze zbog ovakvih i milion drugih stvari...

e moj... ti

pre 3 godine

ahahaha koji smo mi cirkus od napredne države.
ono, jedni mogu bukvalno sve a drugi nemaju bukvalno nikakva prava.
pričam za nas građanje, nas koji plaćamo ovo bahaćenje.

Nemanja

pre 3 godine

Nije uopste bitno čiji ste navijač, ovo sto rade naši klubovi sa deljenjem pasoša strancima je obezvredilo i ovo malo košarke sto nam je ostalo. Pravilo je da u kup takmicenju nastupaju najviše 4 stranca, i onda oni daju pasoše pred kup jednom, dvojici, trojici igrača u timu i time ugasiš nadu našim mladim igračima da dobiju ono malo minuta bar u kupu čemu su se nadali.Jedan od načina kako ovi degenerici na celu i Zvezde i Partizana uništavaju našu košarku!

Pera

pre 3 godine

Svakom ko podržava dodelu državljanstva na brzaka nebitno Pejdžu ili Waldenu, želim da se zaljubi u prelepu devojku sa stranim državljanstvo. Da mu rodi decu a onda da krenu da traže državljanstvo za nju. I nakon nekoliko godina čekanja da kažu nebitno što nas adminstracija koči bitno da Partizan i CZ mogu da imaju sve igrače za Kup Radivoja Koraća

Mike Hawk

pre 3 godine

Srpsko drzavljanstvo postaje trivijalno. Kako ide ovo u drugim zemljama? Moram da napravim podsetnik da u sledecem zivotu budem kosarkas i odem u Japan

Katarza

pre 3 godine

@Djordje

Svaka cast na komentaru. Ljudi sa dugogodisnjim boravkom u Srbiji, sa porodicnim vezama/brakom imaju probleme da dodju do Srpskog pasosa. A ovde se dele kao da je kikiriki. Pa gde je bre tu pravna drzava? Cime je ovaj decko (a i ostali pre njega) zaduzili Srbiji ili ce pruziti Srbiji pa da se to radi??!!?

Alo bre, dokle vise!!!

I koga zanima Partizan, Zvezda ili bilo ko. Ovo nije pravno, nije ustavno... kako moze?!?!?!

užasi propagande

pre 3 godine

Što ne kažete da je zahtev za državljanstvo podneo Partizan pred kraj prošle sezone? Računajući da će ove biti domaći pošto je imao dvogodišnji ugovor. Kad ono međutim. Fala Ostoji poštenom domaćinu.

pasport

pre 3 godine

Ametikanac koji je godinu dana u Srbiji dobije srpski pasoš, a mi koji smo sa Kosova i Metohije ne možemo 21 godinu da dobijemo pasos. Našim državnicima kada je u interesu Kosovo je Srbija, a kada nije kao što smo mi u pitanju, znači običan narod onda Kosovo nije Srbija. Zašto i ja nemam ništa prava kao neko iz Beograda? Sram vas bilo!
(Cinjenice, 1. februar 2021 13:59)

Pa Vas 99% glasa za ovu vlast. Ali svi imaju po dva pasosa,neki i tri i Srbi iz RS i iz Hr,jedino mi sumadinci i ostali od vranja do sapca imamo jedan pasos uvek. A kad ova marikanka Andersen dobila pasos i igra plus za A reprezentaciju to nikom ne smeta.Cura jeste najbolja,ali od toga da li ce neki amer dobiti nas pasos valjda je plus. Immamo i rusa u boksu,rvanju,pa niko ne talasa. Koliko tek nasih Srba igra za druge,ne klobove samo vec i reprezentacije.

društvance iz predgrađa

pre 3 godine

Partizan je isto radio i sad oni nama sole pamet, pa kako vas bre nije sramota?
(Moca, 01. februar 2021 12:19)

Partizan je to uradio jednom, a ne 5 puta kao vi. Kako tebe nije sramota?

društvance iz predgrađa

pre 3 godine

Гробари, пре него што прокоментаришете број странаца пребројте се мало, имате их 7, а ЦЗ 6 и то ЦЗ са већим бројем играча под уговором.
(Vonko Normalni, 01. februar 2021 12:59)

Biće da ne znaš da brojiš. Ajde ponovo u prvi razred...

NO NAME

pre 3 godine

Eto koliko našim moćnicima vredi srpski pasoš. Nekoliko nekakvih koševa ili golova u nekakvom bezveznom takmičenju. I zašto se onda ljutimo kada nas drugi ne cene?

Admiral

pre 3 godine

Ovo je sramno sta se radi u Srbiji,pritom mislim i na Zvezdu i Partizan i to masovno deljenje drzavljanstva igracima. S druge strane skoro odgledah neki prilog, Albanka, udala se negde u Srbiji za naseg coveka, rodila troje dece, zivi u Srbiji vise godina i ne daju joj drzavljanstvo pa ne moze da ostvari mnoga prava. Uz sve to ostala udovica... Srbija, zemlja apsurda...

Lokomotiva

pre 3 godine

Carls Dzenkins je zasluzeno dobio drzevljanstvo. Ziveo je u Srbiji dobar period svog zivota. Pet godina zivis u nekoj zemlji, sasvim ok da zatrazis drzevljanstvo. I ja bih trazio kad bih negde zivero pet godina.. Ali ovo za Pantera i Voldena je smesno. Drzevljanstvo treba necim da se zasluzi, a ne da se dobija preko veze kako bi ispunili uslovi za neko takmicenje. Mislim stvarno...

Maldini Paolo,Cesare,e Daniel

pre 3 godine

Pa sta???U Srbiji mogu svi da budu drzavljani Srbije i iz Amerike,Indije i Kambodze samo nek igraju za stub iz Zeleznika...iskreno KKP bi bolje prosao da nema Miku,Tomasa i onog sto je oterao KMM...ali eto Kori je Srbin iz Leskovac...

društvance iz predgrađa

pre 3 godine

Što se ljutite toliko ljudi...čovek drugu godinu već živi i radi u Srbiji.
Ubrzali mu malo proceduru jer je poznat sportista, slažem se da kod običnih ljudi to ne bi moglo tako "brzo".
(Mile, 01. februar 2021 12:26)

E ako je priznat sportista, onda je opravdano.
A priznat je jer je zadužio Srbiju nečim?

Bože sačuvaj, kakvo razmišljanje...

Djordje

pre 3 godine

Koliko je glupih komenatara koji upoređuju da li je više soški obezbedio Partizan ili Zvezda. To je krajnje nebitno. Kakva je suštinska tu razlika, da li ćemo biti srećniji ako stignemo CZ po broju sređenih državljanstava preko veze? Protiv toga sam i tačka nema tu po meni razlike. KSS da je savez od integriteta propisao bi da kup i domaću ligu igraju samo domaći igrači, eventualno igrači koji najmanje 5 godina imaju srpski pasoš. Kukamo da trebaju nam mladi igrači pa izvolite pokažite šta znate, neka se nametnu. Ova takmičenja su za razbibrigu. Liga se igra posle ABA i Evrolige, zar nije bolje da klubovi vide da li domaći igrači imaju potencijal i na koga se može računati ubuduće. Walden će odigrati kup, doprineti da ga CZ realno osvoji i pali dalje. Možda bi bilo bolje da neki klinac pokaže šta zna, skupi iskustvo, razbije tremu i nametne se Radonji. Bolje neki klinac iz Partizana da odigra nego Perkins ili Mika koje nadam se nećemo više gledati

macconi

pre 3 godine

ja sam zvezdas...i partizan je ovo radio....ali mi nije jasno zasto im daju drzavljanstvo?pa ako vec muljaju,nek promene pravila o broju stranaca,ako je vec interes u pitanju...ovako samo pokazuju da se ovde u srbiji sve moze preko veze

Pakao

pre 3 godine

Bravo, u fudbalu cemo da donesemo pravilo da drzavljani Eu nisu stranci dok cemo u kosarci da delimo pasose kad i kome hocemo. Moze nam se, zato smo 17. u Evroligi.

Luke Babbitt gravedigger

pre 3 godine

Toliko ih Partizan mlati u kupu da će ove godine 10 stranaca pretvoriti u "domaće" ne bi li pobedili u kupu. Bruka i sramota

pfc

pre 3 godine

grobarce bez mozga
Zasto Pejdz nije podoban?
Igra u Srbiji vec 3 godine i nece u skorije vreme otici
Niko od njih ne zasluzuje srpski pasos i kraj,na kupu Srbije i treba da igra sto vise srpskih igraca a ne stranci dobiju pasos i sve super

PredNo

pre 3 godine

Jos jedan siguran glas. Uklapa se skroz, izdao maticni klub, dobio uslugu i morace to da vrati kad dodje vreme. Jednostavno, tako funkcionise Srbija poslednjih 10 godina

Cinjenice

pre 3 godine

Ametikanac koji je godinu dana u Srbiji dobije srpski pasoš, a mi koji smo sa Kosova i Metohije ne možemo 21 godinu da dobijemo pasos. Našim državnicima kada je u interesu Kosovo je Srbija, a kada nije kao što smo mi u pitanju, znači običan narod onda Kosovo nije Srbija. Zašto i ja nemam ništa prava kao neko iz Beograda? Sram vas bilo!

Proka

pre 3 godine

Svim Srbima ma gde da su bi dao srpski pasos i napravio zakon kao u Grckoj da se ne mozes odreci drzavljanstva. Svim strancima koji zive, zaradjuju i placaju porez u Srbiji bi dao srpski pasos posle 5 godina ako poloze test. Sve ostalo samo osipa narod. Cemu sluzi da Srbin iz RS ne moze da dobije drzavljanstvo ili Amerikanac koji zivi i zaradjuje u Srbiji? Da li je pametno da dete Srbina iz Francuske ne moze da dobije drzavljanstvo? Da li je pametno odbijati strance koji bi ziveli ovde dok se broj stanovnika smanjuje?

ja

pre 3 godine

Zar ovaj lik nema ukrajinski pasoš? Mislim da je prošle godine išla priča da ne može on dobiti srpski pasoš jer već ima ukrajinski. Pa on sakuplja te pasoše ko markice.

Petar

pre 3 godine

Neverovatno, sramota me je kao Srbina sta se radi...Da "taj" Amerikanac dobije pasos , koji i ja imam...A njegovi zemljaci nas bombardovali , srusili pola "moje Srbije" i zatrovalii nas osiromasenim uranijom za sledecih pola veka. Sada su ti isti ponovo na vlasti pa dajte drzavljanstvo Srbije : Klintonovima, Olbrajtovoj, Vokeru, Bajdenu.....Sram vas bilo, ko god je ucestvovao u ovome....Skoro niste pustili da udju u Srbiju supruga i sina Jelene Milovanovic - kosarkasice koja je ucestvovala u najvecim trofejima Srpske zenske kosarke..... Pametnom je sve je jasno.
Objavite i komentare koji su zasnovani na cinjenicama.....

Srki

pre 3 godine

Stalno sam "zezao" komsiju starijeg od mene 15 godina, navijaca Zvezde, sa uspesima KK Partizana. On mi se stalno smejao i govorio mi da nece ovi doveka i da ce sve sve promeniti promenom vlasti. A ja sam mu govorio: Dule, navijaci, porodica, ljubav, institucija, istorija, znanje... Komsija se odselio. Vec znam sta bi mi rekao da je tu. Nego, u kraju dok setam dete vidjam sina mog drugara (osnovna skola), koji mi sad stalno prica o Evroligi. Dal da mu kazem ili ne? Mozda bolje ne, nek uziva dok je mali...

Basketaš

pre 3 godine

Nijedan stranac ne treba dobije državljanstvo nečije nit su Pejdž,Panter,Enis i sad Volden zaduži li nečim u odnosu na stvarno ko zaslužuje a ne može da dobije.

mladići borovi, devojke jele

pre 3 godine

pa, dobro - soške su dobili i gastarbajteri ovdašnji prijehali iz zagreba, što ne bi i volden koji je platio da dođe iz tog nama razvojnog kluba?


nego, nisam hteo o tome, kk partizaи na leto proslavlja jubilej - pola veka od povratka iz druge u prvu ligu, hoće li proslava biti u laktašima?

SrbEUin

pre 3 godine

(Pera, 1. februar 2021 14:59)

Baš danas mi je u birou bio Srbin koji sada živi i radi u Švici, (profesor muzike) oženjen rođenom Švajcarkinjom, sa kojom je do skoro ovde živeo i sa kojom ima dvoje dece (jedno ovde rođeno) i žalio mi se (blago rečeno) kako je njegova žena odbijena za srpski pasoš. On i deca su sada došli ovde a ona je ostala na aerodromu jer kao stranac nije dobila dozvolu zbog mera protiv kovida da dođe sa njima u Sr.

Marshall

pre 3 godine

Pa ako može Pejdž može i Volden. Ja ne bih dao ni jednom.
(Djido, 1. februar 2021 11:59)

A ako ti ne bi dao nikome, zasto si morao da spomenes Pejdza? Zasto nisi Dzenkinsa? Ali je najbitnije da spomenes da je neko Partizanov dobio pa kao moze i Zvezdin? Ne druze, tebi je drago sto se ovo desilo jer je Pejdz dobio pasos.

Olj

pre 3 godine

Imao bi ozbiljnih problema da mora svake godine da ga da na uvid. Garantujem da ce ga baciti negde u neku fioku, na tavan i veze nece imati ni gde je ni zasto je to dobio. U stvari, cak mislim da su njega ubedjivali da uzme i nagovorili inace coveku verovatno glupo nego nece budalama da se zamera...nesrecnici. Isti kao i ovi ovde, zvezda part, kad moze onaj moze i ovaj...da li je moguce da niste toliko sposobni i da se bar oko ovako ocigledne stvari ujedinite i kazete NE moze, nije u redu i necemo da dozvolimo...zapanjujuce

društvance iz predgrađa

pre 3 godine

Pejdž dobio za 6,5 meseci provedenih u Srbiji.
(ups, 01. februar 2021 15:30)

Panter nije imao ni 2 meseca. Šta ćemo sad?

Dragan

pre 3 godine

Kada za nekoliko godina budemo trecerazredna reprezentacija zbog toga sto deca nemaju prilike da igraju jaka takmicenja, sve ce ovo doci na naplatu

...

pre 3 godine

Ma mi moramo da propadnemo, kako god okrenes. Jednostavno, moramo. Cega smo mi sve svedoci, sta mi sve gledamo, pa to normalan svet ne moze ni da zamisli.

Vladimir

pre 3 godine

Kakva sramota za Srbiju.tako nam i treba kad delimo pasose kome stignemo sto se malo nisu zapitali kad smo zadnj put uzeli zlato u mladjim kategorijama u kosarci e bruko jedna

Spale

pre 3 godine

Zahtev za dobijanje državljanstva za Kornelija Korija je poslao ustvari KK Partizan Igokea prošle sezone, ali je izgleda tek sad odobreno. E sad, to što je on u medjuvremenu prešao u Zvezdu, to je druga prica..

užasi propagande

pre 3 godine

@Rango Star

Otkud znam, administracija, čekalica, Bog zna. Pejdž je već dobio ubrzano, malo li je.

Jedno je sigurno, niko nije mogao da predpostavi da će Volden preći u Zvezdu i još gratis dobiti pasoš na vašu inicijativu. Nije dobio za 15 dana, kao što na prvu izgleda.

Bero Rakun

pre 3 godine

@ (Pera, 1. februar 2021 14:59)

Baš danas mi je u birou bio Srbin koji sada živi i radi u Švici, (profesor muzike) oženjen rođenom Švajcarkinjom, sa kojom je do skoro ovde živeo i sa kojom ima dvoje dece (jedno ovde rođeno) i žalio mi se (blago rečeno) kako je njegova žena odbijena za srpski pasoš. On i deca su sada došli ovde a ona je ostala na aerodromu jer kao stranac nije dobila dozvolu zbog mera protiv kovida da dođe sa njima u Sr.
(SrbEUin, 1. februar 2021 17:03) # Link

Mislim da je Pera i mislio na takvu situaciju. Sve u svemu gadjate u istu metu obojica.

muamua

pre 3 godine

ovo je prvo pocela zvezda u fudbalu i u kosarxi pa se nastavio partizan nazalost....ostaje jos jedna sitnica koja ce doci na naplatu....kosarkas koji je iz fmp dosao u zvezdu za nula dinara,a sutradan prodat nba ekipi za 600 000 dolara....da ne pricamo o uplatnici malog rakicevica koja je bila uplacena u subotu sa njegovim potpisom na 10000 eur gde njegov potpis ne lici uopste na onaj sa kojim je potpisao ugivor

AResiceSe

pre 3 godine

Ne kontam ove nazovi navijače koji prozivaju CZ zbog ovoga. Ovo radi i CZ i Par.i apsolutna je sramota. Neverovatna sramotam sećam je jedne godine neposredno pred kup utakmice, nema mesta za strance oni podele pasoše, jer je u kupu moglo manje stranaca nego u ABA. Pa skloni prvilo o ogran.broju stranaca, ne vređaj nas, majka mu stara.

Nema ovde deobe na CZ PAR, ovde je isključiva deoba na one kojima se sve može i utalili se sa vlašću i običnim narodom koji to ili podržava ili ćutke gleda. Valjda čekamo da se samo reši.

Ceo život navijam za CZ, ali kad ovo vidiš ne možeš da ne bljucneš.

chupavi

pre 3 godine

Stanite malo Grobari, pisete kao da nijedan stranac iz Partizana nema srpski pasos.

Nije da opravdavam ovu odluku, ali Volden vec drugu godinu za redom zivi u Srbiji, dok je Pejdz dobio pasos posle samo nekoliko meseci?!

Padobranac

pre 3 godine

Čitam komentare i smejem se do suza...
Prepucavaju se oko dodele državljanstva, protivnik sam ovakvih igrica i zaobilaženja zakona....
Sad da se vratim na prepucavanja, neko napisa "zvezda pet puta a partizan samo jednom"....šta bi to trebalo da znači....da li ovi ispucali bonus a ovi drugi imaju pravo još četiri puta?
Jedino što znam, da, "ubio jednog ili više puta....ti si ubica"

Aleksa

pre 3 godine

Nekada je jugoslovenski pasoš bio najcenjeniji u svetu, kao suvo zlato, danas zahvaljujući Zvezdi i našoj vlasti ne vredi ništa!
(Deki, 01. februar 2021 12:06)
Čuvam ja taj jugoslovenski pasoš još uvek, i sa njim sam i putovao pomalo...
Nego, promašio si obruč, tj. ne bih da ti rušim Sneška, no, mi ne živimo u Jugoslaviji već odavno. Doduše, izgleda da ima još uvek nekih ljudi koji žive u toj bivsoj državi, pa se tako i ponašaju.
Verovatno i navijaš za JSD.

Вук

pre 3 godine

А ми из Македоније чекамо годинама за српски пасош и држављанство. Срамно.

aca

pre 3 godine

mi se lozimo na taj basket a u svetu se prati samo NBA i OI kad se pojavi neki kvalitetan drim tim. EP, SP, EL, EK, aba... to nikoga u svetu ne zanima kao pateticne navijace Bg bliznaca. Previse se lozimo na nesto sto je potpuno nebitno.

Bravo za projekat

pre 3 godine

Zato zemljaci iz Republike Srpske cekaju godinama za nase papire. Na osnovu cega je ovaj dobio nas pasos ? Godinu dana je u Srbiji. Srpski sport i sve sto se radi u njemu je toliko dno da je to uzasno i mucno postalo. Mezimica se ponasa kako hoce, trose milione na strance i onda, u fudbalu u sred sezone donose nebulozna pravila da gradjani Eu nisu stranci a u kosarci dele pasose kao da je stamparija u Fmp areni. Bolest ali bolest

babe i žabe

pre 3 godine

A ako ti ne bi dao nikome, zasto si morao da spomenes Pejdza? Zasto nisi Dzenkinsa? Ali je najbitnije da spomenes da je neko Partizanov dobio pa kao moze i Zvezdin? Ne druze, tebi je drago sto se ovo desilo jer je Pejdz dobio pasos.
(Marshall, 1. februar 2021 12:32)

Dženkins dobio pasoš posle 2 godine igranja u Zvezdi Pejdž i Panter dobili pasoše posle 2 meseca igranja u Srbiji

Straight Outta München

pre 3 godine

Kriv je kosarkaski savez jer ima glupo ogranicenje...Bez tog ogranicenja ne bi bilo potrebe fa se dele pasosi....A opet je srpski pasos mnogo bitan...

Рајко Четник

pre 3 godine

Koju slavu je uzeo?
(diplinž, 1. februar 2021 12:06) # Link komentara
Свети Ђорђе убија ( црнобелу) аждају.

grobarče bez mozga

pre 3 godine

A sto je Dzenkins podobniji od Pejdza? Jel to sto si navijac Zvezde pa onda zato? Pejdz je vec trecu sezonu u Partizanu i to vezano a Dzenkins je bio u Zvezdi dve sezone pa otiso i onda se posle vratio jos jednu i po cemu je onda podobniji leba ti?! P. S. Licno mislim da nijednom strancu ne treba dati
(Admiral, 01. februar 2021 17:24)

Pejdz je dobio pasos posle par meseci. Dosao 2018 jul, vec u februaru 2019. za Kup dobio. Napisao sam u trenutku dobijanja drzavljanstva.
Toliko valjda mozes da shvatis

grobarče bez mozga

pre 3 godine

Prozivaju Covketa stalno grobari da mu domaci igraci daju po 4 kosa po utakmici pa da pojaca Serbpstvo. Sve je to iz patriJotskih razloga
(ANALiticar, 01. februar 2021 17:23)

I ovo je kao trebalo da bude nesto ironicno, kao smesno ?
Blam

Cutolog

pre 3 godine

Po kojim od navedenih uslova je on dobio drzavljanstvo i da li se odrekao americkog kako stoji pod A tacka 2.:
(izvor: http://www.mfa.gov.rs/sr/index.php/konzularni-poslovi/drzavljanstvo#III)

Sticanje državljanstva prijemom

A) Ako ste stranac i imate stalno nastanjenje u Republici Srbiji, možete dobiti državljanstvo pod sledećim uslovima:

1. da ste navršili 18. godina života i da Vam nije oduzeta poslovna sposobnost;
2. da imate otpust iz stranog državljanstva ili da podnesete dokaz da ćete otpust dobiti ako budete primljeni u državljanstvo Republike Srbije;
3. da ste do podnošenja zahteva najmanje tri godine neprekidno imali prijavljeno prebivalište na teritoriji Republike Srbije;
4. da podnesete pismenu izjavu da Republiku Srbiju smatrate svojom državom.

B) Ako ste stranac koji je najmanje tri godine u bračnoj zajednici sa državljaninom Republike Srbije i kome je odobreno stalno nastanjenje u Republici Srbiji možete biti primljeni u državljanstvo Republike Srbije ako podnesete pismenu izjavu da Republiku Srbiju smatrate svojom državom.

C) i D) se ne odnosi na strance

Fuj

pre 3 godine

Obesmilsili u obezvredili su Srpski pasos. Cirkus na kub. Ovi kad odu ima da nam sport ostave na najnizim granama. U sve pore sporta su usli, svuda su postavljeni partijski vojnici na vlast, za sve se pitaju. Zato smo i dosli dotle da ni u vaterpolu nemamo sigurnu medalju nego da nas Ameri tamburaju. Sve su unistili, samo da bi jedan klub bio prvi. Samo da budes prvi u selu, sve ostalo urusavaj i unistavaj. Neko to zove kompleksi iz mladosti.

Drax

pre 3 godine

"Tako se u nasim klubovima razvijaju novi narastaji sportista". Klinci ce pozeleti da budu isto tako uspesni, kako bi igrali u NBA i tamo ostli.

Srbin iz regiona

pre 3 godine

(pasport, 1. februar 2021 15:01)

To jeste veliki problem i svestan sam nepravde koju ljudi iz centralne Srbije osećaju. U principu pristalica sam principa jedan čovek, jedno državljanstvo, međutim, zbog situacije nastale raspadom exyu i našeg prečesto skučenog gledanja na neke stvari skloni smo donositi pogrešne zaključke da naši ljudi iz Hr ili RS ne vole Srbiju i sl.
Srbi u RS/BH imaju pored BH i entitetsko državljanstvo i po ugledu na manjine u Srbiji koji imaju pasoše matičnih zemalja (mađarski, slovački) traže od Srbije da im omogući dobijanje državljanstva po difoltu. Nažalost, tako nešto još nije moguće, jer samo 15000 od milion BH Srba ima srpski pasoš. Napomenuću da više od 90% BH Hrvata ima hr državljanstvo.
Što se tiče Srba u Hr, lično poznajem ljude koji žive tamo i žele srpsko državljanstvo, ali su odbijeni iz njima nepoznatog razloga. Činjenica je da imaju prednosti eu pasoša, ali oni koji ga imaju a žive tamo ne žele da napuštaju svoj zavičaj, tako da je to na neki način "mrtav" kapital.

Definitivno je da smo skloni olakom uzimanju eu pasoša. Pitanje je koliko je to pametno u dužem roku.
S obzirom na to smatram da bi Srbija trebala da da naše dokumente svima koji imaju i delić našeg poreklo, jer su ljdi danas veliki resurs.
Naročito treba poticati naše ljude u dijspori, koji gde je jedan od supružnika stranac, bez obzira što je eu državljanstvo jače. Ne treba se odricati svojih korena.

najjaci

pre 3 godine

Sramno. Umesto da se novac ulaze u nase mlade kosarkaske nade, kupuju se isluzeni, veoma cesto beskorisni, stranci.
(Brzo, 1. februar 2021 19:37)

kakve bre nase mlade kosarkase, pa ti su gori od onih fudbalera sto ne mogu da pobede skupljace pamuka

Divos

pre 3 godine

Волдену српски пасош може донети повољности код уговора у неким лигама, пре свих шпанској ендеса лиги, ту играчу ваља изаћи у сусрет ако жели српско држављанство, посебно у овом времену када се намножило аутошовинистичке булументе који дозирају мржњу на све српско.

Не знам да ли ће се водити као "странац" у КЛС и КРК, но то питање ваља дефинисати принципијелно.
Ко год нема српско спортско држављанство (тј ако до 16.године није добио српски пасош или по основу земље рођења или по основу порекла родитеља) и био у конкуренцији за српске националне селекције од У-16 селекције (са нагласком у конкуренцији, конкурисати може и 100+ играча, тек оних 15ак понајбољих уђе у ужи избор) па касније, "странац" је. Држављанство и спортско држављанство није исто.

Американци су ту свакако "странци", мало је специфично код српских играча који су имали српско спортско држављанство у млађим узрастима а касније када су проценили да немају ни минималне шансе да буду макар конкурентни за национачну селекцију, променили га и узели спортско држављанство друге земље, неки и играли за те националне селекције (што ником не треба замерити), како се у том случају одредити.
Но свакако ваља то решити принципијелно, без изузетака.

Markos

pre 3 godine

Petar
Poredis Voldena,negog crnca iz geta sa americkim belim vladarima i mafijom tipa Klinton i ostala bagra.Tebi bas nije dobro.Sta cemo onda sa hiljadama nasih srbendi i cetnik po Cikagu.Da ih zovemo nazad,da se odreknu drzavljanstva koje su dobili od tih zlikovaca?

Bojanmk

pre 3 godine

Ne mogu ni da zamislim na sta bi ličili naši klubovi bez stranaca!? Od preostalih domaćih igrača verovatno se ne može sastaviti tim za ozbiljno medjunarodno klupsko takmičenje. Odlične domaće igrače možda ćemo u budućnosti gledati isključivo u dresovima stranih ekipa, pod uslovom naravno da nisu prethodno osedeli na nekoj od klupa aba-grobnice!

Vonko Normalni

pre 3 godine

Гробари, пре него што прокоментаришете број странаца пребројте се мало, имате их 7, а ЦЗ 6 и то ЦЗ са већим бројем играча под уговором.

Алекса

pre 3 godine

Kakva sramota za Srbiju.tako nam i treba kad delimo pasose kome stignemo sto se malo nisu zapitali kad smo zadnj put uzeli zlato u mladjim kategorijama u kosarci e bruko jedna
(Vladimir, 1. februar 2021 15:28)
То што делимо пасоше као корону, није разлог зашто нисмо узели злато, али да је срамота, срамота је. А злато нисмо узели зато што нема клинаца на теренима, нико више не пика баскет, тренере интересује да узму својих 30 еврића и да имају што више група са што више деце и то тако иде кроз све категорије. Срећа па још увек имамо Мегу, ФМП и сад тај Борац, питање је где смо овако кренули...

Ово јесте брука, тај КРК нема никакву вредност осим престижа и не би требало да буде дозвољен ни један играч рођен ван простора бивше СФРЈ.
Било би лепо да КРК узме неки тим који није конкурентан за АБА али има добре домаће играче....

Admiral

pre 3 godine

@ (grobarče bez mozga, 01. februar 2021 13:45)

A sto je Dzenkins podobniji od Pejdza? Jel to sto si navijac Zvezde pa onda zato? Pejdz je vec trecu sezonu u Partizanu i to vezano a Dzenkins je bio u Zvezdi dve sezone pa otiso i onda se posle vratio jos jednu i po cemu je onda podobniji leba ti?! P. S. Licno mislim da nijednom strancu ne treba dati

ANALiticar

pre 3 godine

Prozivaju Covketa stalno grobari da mu domaci igraci daju po 4 kosa po utakmici pa da pojaca Serbpstvo. Sve je to iz patriJotskih razloga

Bero Rakun

pre 3 godine

@ (Pera, 1. februar 2021 14:59)

Baš danas mi je u birou bio Srbin koji sada živi i radi u Švici, (profesor muzike) oženjen rođenom Švajcarkinjom, sa kojom je do skoro ovde živeo i sa kojom ima dvoje dece (jedno ovde rođeno) i žalio mi se (blago rečeno) kako je njegova žena odbijena za srpski pasoš. On i deca su sada došli ovde a ona je ostala na aerodromu jer kao stranac nije dobila dozvolu zbog mera protiv kovida da dođe sa njima u Sr.
(SrbEUin, 1. februar 2021 17:03) # Link

Mislim da je Pera i mislio na takvu situaciju. Sve u svemu gadjate u istu metu obojica.

Mile

pre 3 godine

Što se ljutite toliko ljudi...čovek drugu godinu već živi i radi u Srbiji.
Ubrzali mu malo proceduru jer je poznat sportista, slažem se da kod običnih ljudi to ne bi moglo tako "brzo".

Admiral

pre 3 godine

@ Jedino što znam, da, "ubio jednog ili više puta....ti si ubica"
(Padobranac, 01. februar 2021 13:58)

Jeste samo sto taj ko ubije jednom on je ubica a ovaj sto ubije vise puta je serijski ubica, mnogo teze delo. U nekim slucajevima ubica prodje sa 10ak god zatvora a serijski bez max ili dozivotne nikako...

Demar Derozan

pre 3 godine

Nevezano za ovu vest i kup, igraca tipa Voldena voleo bih da vidim u nasoj repki, ali sam generalno protiv stranaca u repki, fali nam malo igrac da radi ono sto je radio Stefan-Pefi Markovic, Jovke je klasican visoki bek koji razigrava asistencijama ali ne znam kakvo mu stanje sa povredama, ne igra u Himkiju u zadnje vreme

društvance iz predgrađa

pre 3 godine

Hajde da sumiramo:
Čovićevi pasoši:
1. Nelson
2. Enis
3. Panter
4. Dženkins
5. Volden
Partizanovi pasoši:
1. Pejdž
...
Više je nego jasno ko je od ova dva kluba pravo državno mezimče...

chupavi

pre 3 godine

Stanite malo Grobari, pisete kao da nijedan stranac iz Partizana nema srpski pasos.

Nije da opravdavam ovu odluku, ali Volden vec drugu godinu za redom zivi u Srbiji, dok je Pejdz dobio pasos posle samo nekoliko meseci?!

Vonko Normalni

pre 3 godine

Гробари, пре него што прокоментаришете број странаца пребројте се мало, имате их 7, а ЦЗ 6 и то ЦЗ са већим бројем играча под уговором.

mladići borovi, devojke jele

pre 3 godine

pa, dobro - soške su dobili i gastarbajteri ovdašnji prijehali iz zagreba, što ne bi i volden koji je platio da dođe iz tog nama razvojnog kluba?


nego, nisam hteo o tome, kk partizaи na leto proslavlja jubilej - pola veka od povratka iz druge u prvu ligu, hoće li proslava biti u laktašima?

užasi propagande

pre 3 godine

Što ne kažete da je zahtev za državljanstvo podneo Partizan pred kraj prošle sezone? Računajući da će ove biti domaći pošto je imao dvogodišnji ugovor. Kad ono međutim. Fala Ostoji poštenom domaćinu.

Spale

pre 3 godine

Zahtev za dobijanje državljanstva za Kornelija Korija je poslao ustvari KK Partizan Igokea prošle sezone, ali je izgleda tek sad odobreno. E sad, to što je on u medjuvremenu prešao u Zvezdu, to je druga prica..

Mile

pre 3 godine

Što se ljutite toliko ljudi...čovek drugu godinu već živi i radi u Srbiji.
Ubrzali mu malo proceduru jer je poznat sportista, slažem se da kod običnih ljudi to ne bi moglo tako "brzo".

Luke Babbitt gravedigger

pre 3 godine

Toliko ih Partizan mlati u kupu da će ove godine 10 stranaca pretvoriti u "domaće" ne bi li pobedili u kupu. Bruka i sramota

Рајко Четник

pre 3 godine

Koju slavu je uzeo?
(diplinž, 1. februar 2021 12:06) # Link komentara
Свети Ђорђе убија ( црнобелу) аждају.

Demar Derozan

pre 3 godine

Nevezano za ovu vest i kup, igraca tipa Voldena voleo bih da vidim u nasoj repki, ali sam generalno protiv stranaca u repki, fali nam malo igrac da radi ono sto je radio Stefan-Pefi Markovic, Jovke je klasican visoki bek koji razigrava asistencijama ali ne znam kakvo mu stanje sa povredama, ne igra u Himkiju u zadnje vreme

Marshall

pre 3 godine

Pa ako može Pejdž može i Volden. Ja ne bih dao ni jednom.
(Djido, 1. februar 2021 11:59)

A ako ti ne bi dao nikome, zasto si morao da spomenes Pejdza? Zasto nisi Dzenkinsa? Ali je najbitnije da spomenes da je neko Partizanov dobio pa kao moze i Zvezdin? Ne druze, tebi je drago sto se ovo desilo jer je Pejdz dobio pasos.

Maldini Paolo,Cesare,e Daniel

pre 3 godine

Pa sta???U Srbiji mogu svi da budu drzavljani Srbije i iz Amerike,Indije i Kambodze samo nek igraju za stub iz Zeleznika...iskreno KKP bi bolje prosao da nema Miku,Tomasa i onog sto je oterao KMM...ali eto Kori je Srbin iz Leskovac...

društvance iz predgrađa

pre 3 godine

Partizan je isto radio i sad oni nama sole pamet, pa kako vas bre nije sramota?
(Moca, 01. februar 2021 12:19)

Partizan je to uradio jednom, a ne 5 puta kao vi. Kako tebe nije sramota?

pasport

pre 3 godine

Ametikanac koji je godinu dana u Srbiji dobije srpski pasoš, a mi koji smo sa Kosova i Metohije ne možemo 21 godinu da dobijemo pasos. Našim državnicima kada je u interesu Kosovo je Srbija, a kada nije kao što smo mi u pitanju, znači običan narod onda Kosovo nije Srbija. Zašto i ja nemam ništa prava kao neko iz Beograda? Sram vas bilo!
(Cinjenice, 1. februar 2021 13:59)

Pa Vas 99% glasa za ovu vlast. Ali svi imaju po dva pasosa,neki i tri i Srbi iz RS i iz Hr,jedino mi sumadinci i ostali od vranja do sapca imamo jedan pasos uvek. A kad ova marikanka Andersen dobila pasos i igra plus za A reprezentaciju to nikom ne smeta.Cura jeste najbolja,ali od toga da li ce neki amer dobiti nas pasos valjda je plus. Immamo i rusa u boksu,rvanju,pa niko ne talasa. Koliko tek nasih Srba igra za druge,ne klobove samo vec i reprezentacije.

babe i žabe

pre 3 godine

A ako ti ne bi dao nikome, zasto si morao da spomenes Pejdza? Zasto nisi Dzenkinsa? Ali je najbitnije da spomenes da je neko Partizanov dobio pa kao moze i Zvezdin? Ne druze, tebi je drago sto se ovo desilo jer je Pejdz dobio pasos.
(Marshall, 1. februar 2021 12:32)

Dženkins dobio pasoš posle 2 godine igranja u Zvezdi Pejdž i Panter dobili pasoše posle 2 meseca igranja u Srbiji

grobarče bez mozga

pre 3 godine

Prozivaju Covketa stalno grobari da mu domaci igraci daju po 4 kosa po utakmici pa da pojaca Serbpstvo. Sve je to iz patriJotskih razloga
(ANALiticar, 01. februar 2021 17:23)

I ovo je kao trebalo da bude nesto ironicno, kao smesno ?
Blam

društvance iz predgrađa

pre 3 godine

Гробари, пре него што прокоментаришете број странаца пребројте се мало, имате их 7, а ЦЗ 6 и то ЦЗ са већим бројем играча под уговором.
(Vonko Normalni, 01. februar 2021 12:59)

Biće da ne znaš da brojiš. Ajde ponovo u prvi razred...

Aleksa

pre 3 godine

Nekada je jugoslovenski pasoš bio najcenjeniji u svetu, kao suvo zlato, danas zahvaljujući Zvezdi i našoj vlasti ne vredi ništa!
(Deki, 01. februar 2021 12:06)
Čuvam ja taj jugoslovenski pasoš još uvek, i sa njim sam i putovao pomalo...
Nego, promašio si obruč, tj. ne bih da ti rušim Sneška, no, mi ne živimo u Jugoslaviji već odavno. Doduše, izgleda da ima još uvek nekih ljudi koji žive u toj bivsoj državi, pa se tako i ponašaju.
Verovatno i navijaš za JSD.

ANALiticar

pre 3 godine

Prozivaju Covketa stalno grobari da mu domaci igraci daju po 4 kosa po utakmici pa da pojaca Serbpstvo. Sve je to iz patriJotskih razloga

e moj... ti

pre 3 godine

ahahaha koji smo mi cirkus od napredne države.
ono, jedni mogu bukvalno sve a drugi nemaju bukvalno nikakva prava.
pričam za nas građanje, nas koji plaćamo ovo bahaćenje.

najjaci

pre 3 godine

Sramno. Umesto da se novac ulaze u nase mlade kosarkaske nade, kupuju se isluzeni, veoma cesto beskorisni, stranci.
(Brzo, 1. februar 2021 19:37)

kakve bre nase mlade kosarkase, pa ti su gori od onih fudbalera sto ne mogu da pobede skupljace pamuka

Petar

pre 3 godine

Neverovatno, sramota me je kao Srbina sta se radi...Da "taj" Amerikanac dobije pasos , koji i ja imam...A njegovi zemljaci nas bombardovali , srusili pola "moje Srbije" i zatrovalii nas osiromasenim uranijom za sledecih pola veka. Sada su ti isti ponovo na vlasti pa dajte drzavljanstvo Srbije : Klintonovima, Olbrajtovoj, Vokeru, Bajdenu.....Sram vas bilo, ko god je ucestvovao u ovome....Skoro niste pustili da udju u Srbiju supruga i sina Jelene Milovanovic - kosarkasice koja je ucestvovala u najvecim trofejima Srpske zenske kosarke..... Pametnom je sve je jasno.
Objavite i komentare koji su zasnovani na cinjenicama.....

grobarče bez mozga

pre 3 godine

A sto je Dzenkins podobniji od Pejdza? Jel to sto si navijac Zvezde pa onda zato? Pejdz je vec trecu sezonu u Partizanu i to vezano a Dzenkins je bio u Zvezdi dve sezone pa otiso i onda se posle vratio jos jednu i po cemu je onda podobniji leba ti?! P. S. Licno mislim da nijednom strancu ne treba dati
(Admiral, 01. februar 2021 17:24)

Pejdz je dobio pasos posle par meseci. Dosao 2018 jul, vec u februaru 2019. za Kup dobio. Napisao sam u trenutku dobijanja drzavljanstva.
Toliko valjda mozes da shvatis

Srki

pre 3 godine

Stalno sam "zezao" komsiju starijeg od mene 15 godina, navijaca Zvezde, sa uspesima KK Partizana. On mi se stalno smejao i govorio mi da nece ovi doveka i da ce sve sve promeniti promenom vlasti. A ja sam mu govorio: Dule, navijaci, porodica, ljubav, institucija, istorija, znanje... Komsija se odselio. Vec znam sta bi mi rekao da je tu. Nego, u kraju dok setam dete vidjam sina mog drugara (osnovna skola), koji mi sad stalno prica o Evroligi. Dal da mu kazem ili ne? Mozda bolje ne, nek uziva dok je mali...

Straight Outta München

pre 3 godine

Kriv je kosarkaski savez jer ima glupo ogranicenje...Bez tog ogranicenja ne bi bilo potrebe fa se dele pasosi....A opet je srpski pasos mnogo bitan...

Lokomotiva

pre 3 godine

Carls Dzenkins je zasluzeno dobio drzevljanstvo. Ziveo je u Srbiji dobar period svog zivota. Pet godina zivis u nekoj zemlji, sasvim ok da zatrazis drzevljanstvo. I ja bih trazio kad bih negde zivero pet godina.. Ali ovo za Pantera i Voldena je smesno. Drzevljanstvo treba necim da se zasluzi, a ne da se dobija preko veze kako bi ispunili uslovi za neko takmicenje. Mislim stvarno...

Cinjenice

pre 3 godine

Ametikanac koji je godinu dana u Srbiji dobije srpski pasoš, a mi koji smo sa Kosova i Metohije ne možemo 21 godinu da dobijemo pasos. Našim državnicima kada je u interesu Kosovo je Srbija, a kada nije kao što smo mi u pitanju, znači običan narod onda Kosovo nije Srbija. Zašto i ja nemam ništa prava kao neko iz Beograda? Sram vas bilo!

pfc

pre 3 godine

grobarce bez mozga
Zasto Pejdz nije podoban?
Igra u Srbiji vec 3 godine i nece u skorije vreme otici
Niko od njih ne zasluzuje srpski pasos i kraj,na kupu Srbije i treba da igra sto vise srpskih igraca a ne stranci dobiju pasos i sve super

Bravo za projekat

pre 3 godine

Zato zemljaci iz Republike Srpske cekaju godinama za nase papire. Na osnovu cega je ovaj dobio nas pasos ? Godinu dana je u Srbiji. Srpski sport i sve sto se radi u njemu je toliko dno da je to uzasno i mucno postalo. Mezimica se ponasa kako hoce, trose milione na strance i onda, u fudbalu u sred sezone donose nebulozna pravila da gradjani Eu nisu stranci a u kosarci dele pasose kao da je stamparija u Fmp areni. Bolest ali bolest

Proka

pre 3 godine

Svim Srbima ma gde da su bi dao srpski pasos i napravio zakon kao u Grckoj da se ne mozes odreci drzavljanstva. Svim strancima koji zive, zaradjuju i placaju porez u Srbiji bi dao srpski pasos posle 5 godina ako poloze test. Sve ostalo samo osipa narod. Cemu sluzi da Srbin iz RS ne moze da dobije drzavljanstvo ili Amerikanac koji zivi i zaradjuje u Srbiji? Da li je pametno da dete Srbina iz Francuske ne moze da dobije drzavljanstvo? Da li je pametno odbijati strance koji bi ziveli ovde dok se broj stanovnika smanjuje?

Bojanmk

pre 3 godine

Ne mogu ni da zamislim na sta bi ličili naši klubovi bez stranaca!? Od preostalih domaćih igrača verovatno se ne može sastaviti tim za ozbiljno medjunarodno klupsko takmičenje. Odlične domaće igrače možda ćemo u budućnosti gledati isključivo u dresovima stranih ekipa, pod uslovom naravno da nisu prethodno osedeli na nekoj od klupa aba-grobnice!

Dragan

pre 3 godine

Kada za nekoliko godina budemo trecerazredna reprezentacija zbog toga sto deca nemaju prilike da igraju jaka takmicenja, sve ce ovo doci na naplatu

Mike Hawk

pre 3 godine

Srpsko drzavljanstvo postaje trivijalno. Kako ide ovo u drugim zemljama? Moram da napravim podsetnik da u sledecem zivotu budem kosarkas i odem u Japan

Fuj

pre 3 godine

Obesmilsili u obezvredili su Srpski pasos. Cirkus na kub. Ovi kad odu ima da nam sport ostave na najnizim granama. U sve pore sporta su usli, svuda su postavljeni partijski vojnici na vlast, za sve se pitaju. Zato smo i dosli dotle da ni u vaterpolu nemamo sigurnu medalju nego da nas Ameri tamburaju. Sve su unistili, samo da bi jedan klub bio prvi. Samo da budes prvi u selu, sve ostalo urusavaj i unistavaj. Neko to zove kompleksi iz mladosti.

društvance iz predgrađa

pre 3 godine

Što se ljutite toliko ljudi...čovek drugu godinu već živi i radi u Srbiji.
Ubrzali mu malo proceduru jer je poznat sportista, slažem se da kod običnih ljudi to ne bi moglo tako "brzo".
(Mile, 01. februar 2021 12:26)

E ako je priznat sportista, onda je opravdano.
A priznat je jer je zadužio Srbiju nečim?

Bože sačuvaj, kakvo razmišljanje...

Olj

pre 3 godine

Imao bi ozbiljnih problema da mora svake godine da ga da na uvid. Garantujem da ce ga baciti negde u neku fioku, na tavan i veze nece imati ni gde je ni zasto je to dobio. U stvari, cak mislim da su njega ubedjivali da uzme i nagovorili inace coveku verovatno glupo nego nece budalama da se zamera...nesrecnici. Isti kao i ovi ovde, zvezda part, kad moze onaj moze i ovaj...da li je moguce da niste toliko sposobni i da se bar oko ovako ocigledne stvari ujedinite i kazete NE moze, nije u redu i necemo da dozvolimo...zapanjujuce

Padobranac

pre 3 godine

Čitam komentare i smejem se do suza...
Prepucavaju se oko dodele državljanstva, protivnik sam ovakvih igrica i zaobilaženja zakona....
Sad da se vratim na prepucavanja, neko napisa "zvezda pet puta a partizan samo jednom"....šta bi to trebalo da znači....da li ovi ispucali bonus a ovi drugi imaju pravo još četiri puta?
Jedino što znam, da, "ubio jednog ili više puta....ti si ubica"

muamua

pre 3 godine

ovo je prvo pocela zvezda u fudbalu i u kosarxi pa se nastavio partizan nazalost....ostaje jos jedna sitnica koja ce doci na naplatu....kosarkas koji je iz fmp dosao u zvezdu za nula dinara,a sutradan prodat nba ekipi za 600 000 dolara....da ne pricamo o uplatnici malog rakicevica koja je bila uplacena u subotu sa njegovim potpisom na 10000 eur gde njegov potpis ne lici uopste na onaj sa kojim je potpisao ugivor

sgdp

pre 3 godine

Ako se već ovakve akrobacije vrše iz godine u godinu, bolje ukinuti pravilo o broju stranaca, to je mnogo manje zlo nego neprestano davanje pasoša strancima koji se zadrže sezonu-dve u našoj košarci (neki ni toliko), a nakon toga ne vide Srbiju do kraja života.

aca

pre 3 godine

mi se lozimo na taj basket a u svetu se prati samo NBA i OI kad se pojavi neki kvalitetan drim tim. EP, SP, EL, EK, aba... to nikoga u svetu ne zanima kao pateticne navijace Bg bliznaca. Previse se lozimo na nesto sto je potpuno nebitno.

Pakao

pre 3 godine

Bravo, u fudbalu cemo da donesemo pravilo da drzavljani Eu nisu stranci dok cemo u kosarci da delimo pasose kad i kome hocemo. Moze nam se, zato smo 17. u Evroligi.

PredNo

pre 3 godine

Jos jedan siguran glas. Uklapa se skroz, izdao maticni klub, dobio uslugu i morace to da vrati kad dodje vreme. Jednostavno, tako funkcionise Srbija poslednjih 10 godina

Markos

pre 3 godine

Petar
Poredis Voldena,negog crnca iz geta sa americkim belim vladarima i mafijom tipa Klinton i ostala bagra.Tebi bas nije dobro.Sta cemo onda sa hiljadama nasih srbendi i cetnik po Cikagu.Da ih zovemo nazad,da se odreknu drzavljanstva koje su dobili od tih zlikovaca?

Vladimir

pre 3 godine

Kakva sramota za Srbiju.tako nam i treba kad delimo pasose kome stignemo sto se malo nisu zapitali kad smo zadnj put uzeli zlato u mladjim kategorijama u kosarci e bruko jedna

Admiral

pre 3 godine

@ (grobarče bez mozga, 01. februar 2021 13:45)

A sto je Dzenkins podobniji od Pejdza? Jel to sto si navijac Zvezde pa onda zato? Pejdz je vec trecu sezonu u Partizanu i to vezano a Dzenkins je bio u Zvezdi dve sezone pa otiso i onda se posle vratio jos jednu i po cemu je onda podobniji leba ti?! P. S. Licno mislim da nijednom strancu ne treba dati

Divos

pre 3 godine

Волдену српски пасош може донети повољности код уговора у неким лигама, пре свих шпанској ендеса лиги, ту играчу ваља изаћи у сусрет ако жели српско држављанство, посебно у овом времену када се намножило аутошовинистичке булументе који дозирају мржњу на све српско.

Не знам да ли ће се водити као "странац" у КЛС и КРК, но то питање ваља дефинисати принципијелно.
Ко год нема српско спортско држављанство (тј ако до 16.године није добио српски пасош или по основу земље рођења или по основу порекла родитеља) и био у конкуренцији за српске националне селекције од У-16 селекције (са нагласком у конкуренцији, конкурисати може и 100+ играча, тек оних 15ак понајбољих уђе у ужи избор) па касније, "странац" је. Држављанство и спортско држављанство није исто.

Американци су ту свакако "странци", мало је специфично код српских играча који су имали српско спортско држављанство у млађим узрастима а касније када су проценили да немају ни минималне шансе да буду макар конкурентни за национачну селекцију, променили га и узели спортско држављанство друге земље, неки и играли за те националне селекције (што ником не треба замерити), како се у том случају одредити.
Но свакако ваља то решити принципијелно, без изузетака.

Nemanja

pre 3 godine

Nije uopste bitno čiji ste navijač, ovo sto rade naši klubovi sa deljenjem pasoša strancima je obezvredilo i ovo malo košarke sto nam je ostalo. Pravilo je da u kup takmicenju nastupaju najviše 4 stranca, i onda oni daju pasoše pred kup jednom, dvojici, trojici igrača u timu i time ugasiš nadu našim mladim igračima da dobiju ono malo minuta bar u kupu čemu su se nadali.Jedan od načina kako ovi degenerici na celu i Zvezde i Partizana uništavaju našu košarku!

ja

pre 3 godine

Zar ovaj lik nema ukrajinski pasoš? Mislim da je prošle godine išla priča da ne može on dobiti srpski pasoš jer već ima ukrajinski. Pa on sakuplja te pasoše ko markice.

macconi

pre 3 godine

ja sam zvezdas...i partizan je ovo radio....ali mi nije jasno zasto im daju drzavljanstvo?pa ako vec muljaju,nek promene pravila o broju stranaca,ako je vec interes u pitanju...ovako samo pokazuju da se ovde u srbiji sve moze preko veze

Basketaš

pre 3 godine

Nijedan stranac ne treba dobije državljanstvo nečije nit su Pejdž,Panter,Enis i sad Volden zaduži li nečim u odnosu na stvarno ko zaslužuje a ne može da dobije.

Stampar

pre 3 godine

komsija ozenio bosanku pre 8 godina, rodila mu dvoje divne dece i zena nema mogucnost za drzavljanstvo srbije (namerno malim slovima) jer ne moze svako da ima tu privilegiju. Samo nastavite ovako na kraju azilanti ima da uzmu drzavljanstvo da popune rupe u stanovnistvu gde mladi drzavljani srbije odlaze zbog ovakvih i milion drugih stvari...

...

pre 3 godine

Ma mi moramo da propadnemo, kako god okrenes. Jednostavno, moramo. Cega smo mi sve svedoci, sta mi sve gledamo, pa to normalan svet ne moze ni da zamisli.

AResiceSe

pre 3 godine

Ne kontam ove nazovi navijače koji prozivaju CZ zbog ovoga. Ovo radi i CZ i Par.i apsolutna je sramota. Neverovatna sramotam sećam je jedne godine neposredno pred kup utakmice, nema mesta za strance oni podele pasoše, jer je u kupu moglo manje stranaca nego u ABA. Pa skloni prvilo o ogran.broju stranaca, ne vređaj nas, majka mu stara.

Nema ovde deobe na CZ PAR, ovde je isključiva deoba na one kojima se sve može i utalili se sa vlašću i običnim narodom koji to ili podržava ili ćutke gleda. Valjda čekamo da se samo reši.

Ceo život navijam za CZ, ali kad ovo vidiš ne možeš da ne bljucneš.

Pera

pre 3 godine

Svakom ko podržava dodelu državljanstva na brzaka nebitno Pejdžu ili Waldenu, želim da se zaljubi u prelepu devojku sa stranim državljanstvo. Da mu rodi decu a onda da krenu da traže državljanstvo za nju. I nakon nekoliko godina čekanja da kažu nebitno što nas adminstracija koči bitno da Partizan i CZ mogu da imaju sve igrače za Kup Radivoja Koraća

užasi propagande

pre 3 godine

@Rango Star

Otkud znam, administracija, čekalica, Bog zna. Pejdž je već dobio ubrzano, malo li je.

Jedno je sigurno, niko nije mogao da predpostavi da će Volden preći u Zvezdu i još gratis dobiti pasoš na vašu inicijativu. Nije dobio za 15 dana, kao što na prvu izgleda.

NO NAME

pre 3 godine

Eto koliko našim moćnicima vredi srpski pasoš. Nekoliko nekakvih koševa ili golova u nekakvom bezveznom takmičenju. I zašto se onda ljutimo kada nas drugi ne cene?

društvance iz predgrađa

pre 3 godine

Pejdž dobio za 6,5 meseci provedenih u Srbiji.
(ups, 01. februar 2021 15:30)

Panter nije imao ni 2 meseca. Šta ćemo sad?

Cutolog

pre 3 godine

Po kojim od navedenih uslova je on dobio drzavljanstvo i da li se odrekao americkog kako stoji pod A tacka 2.:
(izvor: http://www.mfa.gov.rs/sr/index.php/konzularni-poslovi/drzavljanstvo#III)

Sticanje državljanstva prijemom

A) Ako ste stranac i imate stalno nastanjenje u Republici Srbiji, možete dobiti državljanstvo pod sledećim uslovima:

1. da ste navršili 18. godina života i da Vam nije oduzeta poslovna sposobnost;
2. da imate otpust iz stranog državljanstva ili da podnesete dokaz da ćete otpust dobiti ako budete primljeni u državljanstvo Republike Srbije;
3. da ste do podnošenja zahteva najmanje tri godine neprekidno imali prijavljeno prebivalište na teritoriji Republike Srbije;
4. da podnesete pismenu izjavu da Republiku Srbiju smatrate svojom državom.

B) Ako ste stranac koji je najmanje tri godine u bračnoj zajednici sa državljaninom Republike Srbije i kome je odobreno stalno nastanjenje u Republici Srbiji možete biti primljeni u državljanstvo Republike Srbije ako podnesete pismenu izjavu da Republiku Srbiju smatrate svojom državom.

C) i D) se ne odnosi na strance

vp

pre 3 godine

Ne smeta meni njegov pasos, ali mi smeta sto ja koji sam ozenio stranu drzavljanku, koja je dosla da zivi u Srbiju i ovde da rodi decu, moram da cekam 3-4 godine da bi dobila nase papire. On, koji je dosao da uzme pare i posle ode (i zaboravi gde je i dolazio), i ona koja ce da zivi i radja decu ovde. Pravda?

Katarza

pre 3 godine

@Djordje

Svaka cast na komentaru. Ljudi sa dugogodisnjim boravkom u Srbiji, sa porodicnim vezama/brakom imaju probleme da dodju do Srpskog pasosa. A ovde se dele kao da je kikiriki. Pa gde je bre tu pravna drzava? Cime je ovaj decko (a i ostali pre njega) zaduzili Srbiji ili ce pruziti Srbiji pa da se to radi??!!?

Alo bre, dokle vise!!!

I koga zanima Partizan, Zvezda ili bilo ko. Ovo nije pravno, nije ustavno... kako moze?!?!?!

SrbEUin

pre 3 godine

(Pera, 1. februar 2021 14:59)

Baš danas mi je u birou bio Srbin koji sada živi i radi u Švici, (profesor muzike) oženjen rođenom Švajcarkinjom, sa kojom je do skoro ovde živeo i sa kojom ima dvoje dece (jedno ovde rođeno) i žalio mi se (blago rečeno) kako je njegova žena odbijena za srpski pasoš. On i deca su sada došli ovde a ona je ostala na aerodromu jer kao stranac nije dobila dozvolu zbog mera protiv kovida da dođe sa njima u Sr.

Bero Rakun

pre 3 godine

@ (Pera, 1. februar 2021 14:59)

Baš danas mi je u birou bio Srbin koji sada živi i radi u Švici, (profesor muzike) oženjen rođenom Švajcarkinjom, sa kojom je do skoro ovde živeo i sa kojom ima dvoje dece (jedno ovde rođeno) i žalio mi se (blago rečeno) kako je njegova žena odbijena za srpski pasoš. On i deca su sada došli ovde a ona je ostala na aerodromu jer kao stranac nije dobila dozvolu zbog mera protiv kovida da dođe sa njima u Sr.
(SrbEUin, 1. februar 2021 17:03) # Link

Mislim da je Pera i mislio na takvu situaciju. Sve u svemu gadjate u istu metu obojica.

Drax

pre 3 godine

"Tako se u nasim klubovima razvijaju novi narastaji sportista". Klinci ce pozeleti da budu isto tako uspesni, kako bi igrali u NBA i tamo ostli.

Вук

pre 3 godine

А ми из Македоније чекамо годинама за српски пасош и држављанство. Срамно.

Srbin iz regiona

pre 3 godine

(pasport, 1. februar 2021 15:01)

To jeste veliki problem i svestan sam nepravde koju ljudi iz centralne Srbije osećaju. U principu pristalica sam principa jedan čovek, jedno državljanstvo, međutim, zbog situacije nastale raspadom exyu i našeg prečesto skučenog gledanja na neke stvari skloni smo donositi pogrešne zaključke da naši ljudi iz Hr ili RS ne vole Srbiju i sl.
Srbi u RS/BH imaju pored BH i entitetsko državljanstvo i po ugledu na manjine u Srbiji koji imaju pasoše matičnih zemalja (mađarski, slovački) traže od Srbije da im omogući dobijanje državljanstva po difoltu. Nažalost, tako nešto još nije moguće, jer samo 15000 od milion BH Srba ima srpski pasoš. Napomenuću da više od 90% BH Hrvata ima hr državljanstvo.
Što se tiče Srba u Hr, lično poznajem ljude koji žive tamo i žele srpsko državljanstvo, ali su odbijeni iz njima nepoznatog razloga. Činjenica je da imaju prednosti eu pasoša, ali oni koji ga imaju a žive tamo ne žele da napuštaju svoj zavičaj, tako da je to na neki način "mrtav" kapital.

Definitivno je da smo skloni olakom uzimanju eu pasoša. Pitanje je koliko je to pametno u dužem roku.
S obzirom na to smatram da bi Srbija trebala da da naše dokumente svima koji imaju i delić našeg poreklo, jer su ljdi danas veliki resurs.
Naročito treba poticati naše ljude u dijspori, koji gde je jedan od supružnika stranac, bez obzira što je eu državljanstvo jače. Ne treba se odricati svojih korena.

Djordje

pre 3 godine

Koliko je glupih komenatara koji upoređuju da li je više soški obezbedio Partizan ili Zvezda. To je krajnje nebitno. Kakva je suštinska tu razlika, da li ćemo biti srećniji ako stignemo CZ po broju sređenih državljanstava preko veze? Protiv toga sam i tačka nema tu po meni razlike. KSS da je savez od integriteta propisao bi da kup i domaću ligu igraju samo domaći igrači, eventualno igrači koji najmanje 5 godina imaju srpski pasoš. Kukamo da trebaju nam mladi igrači pa izvolite pokažite šta znate, neka se nametnu. Ova takmičenja su za razbibrigu. Liga se igra posle ABA i Evrolige, zar nije bolje da klubovi vide da li domaći igrači imaju potencijal i na koga se može računati ubuduće. Walden će odigrati kup, doprineti da ga CZ realno osvoji i pali dalje. Možda bi bilo bolje da neki klinac pokaže šta zna, skupi iskustvo, razbije tremu i nametne se Radonji. Bolje neki klinac iz Partizana da odigra nego Perkins ili Mika koje nadam se nećemo više gledati

Алекса

pre 3 godine

Kakva sramota za Srbiju.tako nam i treba kad delimo pasose kome stignemo sto se malo nisu zapitali kad smo zadnj put uzeli zlato u mladjim kategorijama u kosarci e bruko jedna
(Vladimir, 1. februar 2021 15:28)
То што делимо пасоше као корону, није разлог зашто нисмо узели злато, али да је срамота, срамота је. А злато нисмо узели зато што нема клинаца на теренима, нико више не пика баскет, тренере интересује да узму својих 30 еврића и да имају што више група са што више деце и то тако иде кроз све категорије. Срећа па још увек имамо Мегу, ФМП и сад тај Борац, питање је где смо овако кренули...

Ово јесте брука, тај КРК нема никакву вредност осим престижа и не би требало да буде дозвољен ни један играч рођен ван простора бивше СФРЈ.
Било би лепо да КРК узме неки тим који није конкурентан за АБА али има добре домаће играче....

Admiral

pre 3 godine

@ Jedino što znam, da, "ubio jednog ili više puta....ti si ubica"
(Padobranac, 01. februar 2021 13:58)

Jeste samo sto taj ko ubije jednom on je ubica a ovaj sto ubije vise puta je serijski ubica, mnogo teze delo. U nekim slucajevima ubica prodje sa 10ak god zatvora a serijski bez max ili dozivotne nikako...

Bero Rakun

pre 3 godine

@ (Pera, 1. februar 2021 14:59)

Baš danas mi je u birou bio Srbin koji sada živi i radi u Švici, (profesor muzike) oženjen rođenom Švajcarkinjom, sa kojom je do skoro ovde živeo i sa kojom ima dvoje dece (jedno ovde rođeno) i žalio mi se (blago rečeno) kako je njegova žena odbijena za srpski pasoš. On i deca su sada došli ovde a ona je ostala na aerodromu jer kao stranac nije dobila dozvolu zbog mera protiv kovida da dođe sa njima u Sr.
(SrbEUin, 1. februar 2021 17:03) # Link

Mislim da je Pera i mislio na takvu situaciju. Sve u svemu gadjate u istu metu obojica.

Admiral

pre 3 godine

Ovo je sramno sta se radi u Srbiji,pritom mislim i na Zvezdu i Partizan i to masovno deljenje drzavljanstva igracima. S druge strane skoro odgledah neki prilog, Albanka, udala se negde u Srbiji za naseg coveka, rodila troje dece, zivi u Srbiji vise godina i ne daju joj drzavljanstvo pa ne moze da ostvari mnoga prava. Uz sve to ostala udovica... Srbija, zemlja apsurda...