Beobrad
pre 3 godine
Nikad bitniji AO za Novaka u trci za Gren slemove.
Srecno Novace, mozes, jer jesi najbolji ikada.
Utorak, 12.01.2021.
18:08
Najbolji teniser sveta Novak Đoković imaće mnogo motiva ove sezone.
pre 3 godine
Nikad bitniji AO za Novaka u trci za Gren slemove.
Srecno Novace, mozes, jer jesi najbolji ikada.
pre 3 godine
Aj pa da i u ovoj godini ovi degenerici izopaceni poduduckaju djoku i u ovoj godini..da nastave niz od 2011-te..
pre 3 godine
Leba je kupljen, samo čekam trenutak pa da počnem da žderem.
pre 3 godine
@Srpski amok: Šta piše u propisima o goatu? Najviše me zanima ko ga proglašava, na osnovu čega, kako to da nikad dosad goati nije proglašen? Da li se čeka na Srbina Noloa? Šta ako Nolo ugasi ATP, šta ćemo sa neđeljama, lista je njihova. Kako ide Nolova nova asosiješn, ko mu se, pored njega i Pospišila, još učlanio?
Propisa o GOATU nema, kriterijume postavljaju mediji, poznavaoci sporta, navijaci, dakle vrlo je subjektivno sta ce ko uzeti za najvazniji kriterijum. Za mene to su nedelje na vrhu, GS titule, masters titule, popularnost i uticaj, h2h, itd. Mojoj mami ja sam GOAT i ne moze je niko ubediti u suprotno (ljubi me majka).
Nole nece/ne moze da ugasi ATP. Asocijacija koju je sa Pospisilom ogranizovao je sastavljena samo od igraca i zelja im je (kako prenose mediji) da se glas igraca vise uvazava, da to igracko telo bude nezavisno, da vise novca ide svim igracima, itd, dakle oni ne organizuju paralelne turnire vec u okviru ATP zele autonomiju izalazu se za bolji tretman igraca u okviru ATP. GS nisu deo ATP, kao ni Davis kup.
PTPA ima, ako se dobro secam, oko 100 clanova.
pre 3 godine
@mile
Kažeš nije bio fokusiran, a navijali ste iz petnih žila da postane rekorder u broju titula u Londonu, zašto mu je onda titula ranije pripisana kao u Beču? Vidim da umete da nalazite opravdanja. Tu priču da bi ga Novak samleo na US Openu i izvrtanje statistike ne bih da komentarišem. Pompezno su najavljivane vezane titule u Rimu i RG, zatim ste pozdravljali odluku da ne igra Pariz već da se skoncentriše na završni masters i uzme titulu, pre toga uslovi na RG koji su se navodno deceniju nameštali Špancu, a videli smo šta se desilo, zbog čega ne možete da spavate i dan danas. Jako ste se izgubili u predviđanju, opravdanjima i mislim da od očaja ni sami ne znate gde ste. Upravo zbog vas Jumko ima sve više i više pristalica. Ne znam dq li će mi objaviti komentar, ali ovo je surova istina.
pre 3 godine
U bitnim stvarima će Nolo ponovo da prdne u čabar, kao što uvek uradi!
Što bi jedan reko "jednostavno je tako" i zato - Nolo=Nulo!
pre 3 godine
(Objavite mi komentar!, 12. januar 2021 20:20)
Ne može da osvoji završni masters zato što se uopšte ne fokusira na taj turnir potpuno. Ako pogledas zadnjih par godina, uvek je osvojio neko ko je iznenadio. Ove godine Medvedev nista nije odigrao cele sezone sem Pariza i Londona. Đoković je bio u fokusu cele sezone, ipak je malo došlo i do zasićenja i zamora materijala. Imao je onaj vezani deo Sinsinati, US Open, Rim, Roland Garos, bez prestanka 2 meseca. Starijim igračima će sve teže biti da osvajaju završni masters, jer je kraj sezone i tu mlađi igrači imaju prednost. Nadal je svoje US opene sem prvog osvajao protiv drugih igrača, protiv kojih je on dominantan, i Đoković je po pravilu pre ispadao. Da su se sreli, Đoković bi ga uvek samleo, dovoljni ti je pokazatelj da ga 7 ili 9 godina na betonu nije dobio, tj uzeo mu set. Na Roland Garosu Đoković je odigrao najgori meč u 2020, a imao gomilu vinera i 52 greške, što je mnogo za igranje na tom nivou. Mnogo lopti mu je palo oko linije po pravilu u mali aut, sigurno 20tak lopti
pre 3 godine
Ja pisao pre 3, 4 godine da ce Djokovic prestici Federera po broju GS titula!? Sta pises ti!? Ne bih te vise zadrzavao, prijatno vece...
(Jumko, 12. januar 2021 21:14)
Maradona: Federer broj 1,a Djokovic je fenomen. Pročitaj svoj komentar ostavljen u 14:17 na ovu vest! Čisto da ljudi vide sa kim imaju posla
pre 3 godine
Ašovbradi dzudza nista nece uraditi.
pre 3 godine
Staro gvojze, stari kumulatori i to od 2011!! Malo li je!
pre 3 godine
Ej, drugari, dosta piskaranja... Javite mi kada "Goat 17" osvoji 18. GS turnir! Do tada ne zelim da vas "vidim":) E da, moze za kraj minus onaj ko misli da ce "Goata 17" opet neko da izBusta na Ao kao prosle jeseni sto su ga samarali... Laku noc!
(Jumko, 12. januar 2021 21:33)
Odmah laku noć kad vidi da se zeznuo, biće tebi laku noć, samo polako
pre 3 godine
Po meni Novak osvaja AO i Wimbldon, Nadal ne osvaja nista. A ko ce osvojiti US open i RG videcemo.
(Nemanja Milosevic, 12. januar 2021 18:56)
Kako će da te udari realnost u vugla. Nisi ni svestan samo polako. Cccc
pre 3 godine
Zaboravili ste da moze da zavrsi godinu na 1. mestu rekordni 7. put, ali trenutno najrealniji rekord je za nedelje na 1. mestu, a bilo bi najbolje kad bi uzeo makar 2 slema, to bi bila odlicna godina, a moze i da cilja na Olimpijske igre, srecno! Mora da igra najbolje sto moze definitivno, ali mnogo veci prioritet treba da bude Vimbldon nego Olimpijske igre jer su u kratkom periodu. Lepa brojka ce biti i kad bude imao 300 pobeda u GS.
pre 3 godine
Neka je živ i zdrav !!
Svaka pobeda je bravo i svaki trofej svaka čast !!
Posle pobede u AO od 6 sati i posle pobede u WImbldonu i posle pobede prošle godine u Australiji za 8. gren slem AO titulu, zaista još i Sinsinati 2. put , veliki veliki Novak !!
pre 3 godine
Šta piše u propisima o goatu? Najviše me zanima ko ga proglašava, na osnovu čega, kako to da nikad dosad goati nije proglašen? Da li se čeka na Srbina Noloa? Šta ako Nolo ugasi ATP, šta ćemo sa neđeljama, lista je njihova. Kako ide Nolova nova asosiješn, ko mu se, pored njega i Pospišila, još učlanio?
pre 3 godine
Ali ovde se radi i pisemo o Rafi Goatu! Zamolio sam kada pisemo u Rafi Goatu, da se ne pise o Federeru, nema potrebe...
(Jumko, 12. januar 2021 20:33)
Zar Federer nije GOAT!? Baš me čudi, čitam tvoja pisanija deset godina i sad je Rafa GOAT a ne Rodžer!? Kako to, odakle!?
pre 3 godine
Jumko legenda :DDD
pre 3 godine
@Djido, 12. januar 2021 20:52
Нисам нов. У коментарима ме нема јер се због бритког језика не објављујем често на овом сајту, као и на 021.rs, а што се читања тиче, међу пионирима сам овде. Трудим се да будем критичан, али и пристојан.
Можда делујем као буквалиста, али не могу да схватим када неки паћеници (не ти, сви знамо који су), вређају и омаловажавају било којег Србина који нас представља преко, нарочито нашег Нолета. Ја сам тешки Звездаш и увек ћу навијати против Партизана када игра против Воше, Чуке, Металца и сл. Али када игра против других, он је СРПСКИ клуб којем желим све најбоље! Исто важи и за мој однос према Богдановићу, А. Митровићу, Миленковићу... Можда нам се не свиђа Шерифовићка, али је као Српкиња покорила Европу и она је била и остала наша права дива. И Ноле. И Јокић, Пикси, Тадић, Перуничићи, Шапић...
Не пљујмо наше великане, не дозволите паћеницима да лече своје комплексе преко тастатуре да их пљујемо.
И није ми јасно како неки Србин може да више воли РФ, РН пре Нолета, Милан или МЈ пре ЦЗ или Партизана.
Остајте ми здрави...
pre 3 godine
@Nemanja Milosevic
Koji optimizan za Novaka, dok se Rafa pokopava, zanimljivo...
pre 3 godine
@Jumko
Tačno sam znao da ces to da kažeš....to si ti napisao, to se zna!!! A tek ćeš da vidiš koliko grešiš, pozdrav
pre 3 godine
Kako će da te udari realnost u vugla. Nisi ni svestan samo polako. Cccc
(No name, 12. januar 2021 21:36)
Još neke će ovde udariti realnost...
pre 3 godine
Za dva meseca ćemo sve saznati. Ako uzme AO, do kraja godine će biti na koti 20. U slučaju poraza, on završava karijeru na kraju godine, možda eventualno da pokuša još jednu sezonu odigrati. Nadal je takođe blizu kraja.
pre 3 godine
Iskreno ne vidim zasto bi Novak morao da juri bas da premasi broj GS titula. Sto se mene tice, ako dodje i na jedan GS od njih i ako npr bude imao 50+ nedelja vise na prvom mestu od Rodzera (racunam da ce Nadalu bas dosta bezati u tom segmentu), ako bude imao najvise masters titula (tu podosta bezi Rodzeru), i bude imao bolji skor u medjusobnim duelima, ne vidim kako taj jedan gs razlike moze da pobedi broj nedelja na broju jedan, masterse i medjusobni skor, prosto nema logike. Previse ima "ako" u mom komentaru, ali mora se reci i da je Novak na dobrom putu da ispuni sve ovo sto sam napisao. Znam da ce zapadnjaci uvek teziti da je broj gs najbitniji, ali zamislite tu jadnost ako bi Novak npr bio ubedljivo najjaci u svim ostalim kolonama, i na GS zaostatka, a oni se vade na taj 1 GS turnir.
pre 3 godine
Onaj koji traži da se smatra najboljim mora da ima i najviše GS...kako si bre najbolji a nemaš najviše najvećih turnira ... nema šanse ... doduše ima vremena,no zasad je tako kako je
pre 3 godine
@Sou Biznis Nisam pricao (bojim se da dobijem batine zbog toga u ovoj zabiti), nego pisao... Elem, sta sam pogresno napisao tada, sto ne pisem i sada? Da, tada mi je izgledalo daleko tih 20 naspram 12, a sada vidim da "Goata 17" bije ko stigne, cele prosle jeseni, a bice samo gore! Po vas, naravno...
(Jumko, 12. januar 2021 20:37)
Poenta je da si PISAO pre 3,4 godine da će Novak pestici Federera po broju grend slem titula a onda si promenio ploču. Kažem da pojma nemaš nego samo pišeš ono što je u tom trenutku više moguće da se desi!
pre 3 godine
Mozda se Rafa povuce sa RG, pa "Goat 17" ponovo uspe da osvoji najtezi teniski turnir u istoriji te igre, jer jedino tako moze da podigne pobednicki pehar, kao sto nam je surova istorija i pokazala!
(Jumko, 12. januar 2021 19:41)
Kao i Federer što osvaja poslednja tri grend slema kada su Novak i Marej povredjeni a Nadal rovit
pre 3 godine
@Djido, 12. januar 2021 18:32
Одавно пратиш тенис, од 2011?
И да, пробај да будеш паметан и да користиш свој језик, а не да се "правиш паметан" и да се не "англикујеш".
(Срђан Јовановић, 12. januar 2021 20:32)
Srđane, vidim dve stvari kod tebe.
Prvo, da si ovde nov i to ne zameram.
Drugo, to je neoprostivo, bukvalista si čoveče. (Ne bih upotrebio težu reč samo zbog toga što si pristojan.)
pre 3 godine
Nikada nece osvojiti 20 GS titula! Ali nikada! A samo to je bitno! Otkada pratimo tenis znamo da je Samprasa pratio, i dan danas prati broj 14, tek kada se Federer priblizavao broju nedelja na 1. mestu, tome se davalo znacaja... Ok, broj nedelja je drugi najbitniji parametar, ali daleko iza broja GS titula. I to svi znaju! Skoro svi... Nazdravimo elitnom klubu 20... Pozdrav.
(Jumko, 12. januar 2021 19:17)
Počeo si da pričas da Novak nece stici Federera po grend slem titulama kada je Federer imao 20 a Novak 12... Klasičan si ziheras a imaš vrlo jake šanse da kiksnes, tj da pokažeš svima koliko pojma nemaš ni o čemu
pre 3 godine
@Djido, 12. januar 2021 18:32
Одавно пратиш тенис, од 2011? Добро, постоје јединке као ја које га прате још од Миме Јаушовец, Бобе, Орешара, Остоје, па тек онда Прпића и Селешове. А од страних, браће Мекинро, Конорса, Виландера, Евертове, Навратилове...
Па се надам да ћеш и мени дати право да имам своје мишљење. Статистика је чудо, али пошто је Ноле из земље "трећег света", за западњаке ће битан критеријум у тзв. ГОАТ трци бити онај у којем Ноле није најбољи. Једноставно, морао би да освоји највише ГС, злато на ОИ, највише мастерса, недеља на месту бр. 1 и завршних турнира.
Тешко, али не и немогуће. Али, и да не осноји више ништа до краја каријере, Он ће бити наш најбољи спортиста до сада, неко ко је донекле изменио негативну слику Србије и Срба у свету. И сам је сунђер и трпи свакојаке увреде и смицалице јер је наш, јер није узео ВБ пасош. И то све достојанствено подноси.
И да, пробај да будеш паметан и да користиш свој језик, а не да се "правиш паметан" и да се не "англикујеш".
pre 3 godine
Može da prestigne Nadala i Federera? Ovde stvarno ljudi žive u ubeđenju da on sledeće sezone može da osvoji 3 GS. Pa on je AO prošle godine jedva izvukao protiv Tima, dobio na iskustvo. Čuveni ATP Finals 5 godina već ne može da osvoji iako se Nadalu uporno zameri što nema ni jedan. Na Rolan Garosu je prva 2 seta izgubio 6:0 6:2, o čemu pričamo? Na US Openu, turniru na kom treba da dominira s obzirom na podlogu, on ima manje tutula od "šljakaša" Nadala.
pre 3 godine
Uvek bio i ostao!
pre 3 godine
@Sou Biznis Tako je! Federer je kao Biznis u tvom niku... Ali ovde se radi i pisemo o Rafi Goatu! Zamolio sam kada pisemo u Rafi Goatu, da se ne pise o Federeru, nema potrebe...
(Jumko, 12. januar 2021 20:33)
Mene nisi zamolio, nebitno je! Ja sam samo ostavio dodatak čisto da se vidi paralela izmedju sve trojice
pre 3 godine
Sa srecom Novace,da ti se zelje sve ostvare! Ja imam skromniju zelju da zadrzis ovaj pocetak svakog clanka u narednim godinama: "Najbo;ji teniser sveta ...."
Sve ostalo doci ce pod tim uvodnicima!
pre 3 godine
Heil, mein Roger!
pre 3 godine
Nole,samo ganjaj GS.To je najbitnije.
pre 3 godine
Još #47 dana!
pre 3 godine
@Jumko
U pravu si Jumko 100%, neće ih osvojiti 20. Neće se nikad, ali NIKAD, zadovoljiti samo sa 20. Osvojiće ih daleko više...
pre 3 godine
Na žalost, ništa od toga, osim 310 nedelja. Žao mi je ali tako je. Imao je šansu, nije iskoristio.
pre 3 godine
Želimo ~ovom sa slike~ da u 2021 ne osvoji nijedan GS, ali želimo da dobije još jedno dete.
pre 3 godine
Neka gleda da ima više od 310 nedelja i čuva pozitivan skor protiv one dvojice. To je maksimum. Nema više GS. Može da ubode još po neki turnir kategorije 1000 i to je to. Odlično.
pre 3 godine
Još jedan kup i Ao, puna kapa pa pauza do šljake, rim pa Rg, posle Wb, Oi pa Uso, eventualno Šangaj ili Pariz pa London. Skor 7/9, Ao i Wb potpisujem, rg i london otpisujem, mada će biti teško osvojiti Uso posle Oi.
META: 3GS, OI, završiti godinu prvi na listi, a ostalo šta pokupi.
pre 3 godine
2 GS mora ove godine ako hoće da ih stigne ,za ostalo ne brinem...koja dva nek izabere,Nadal jedan i jedan će uzeti Medvedev...pa onda sledeće godine još 2 i sledeće još 1 i to je to...22 dosta,Nadal 21,dzemperko 20 ćao zdravooooo
pre 3 godine
Spartaaaa
Idemoooo
pre 3 godine
Ja sam ovde u komentarima stekao utisak da oni jure njega.
pre 3 godine
Ovde sam se načitao pametnih komentara kakve sam oduvek želeo da pišem. Odavno pratim tenis, još od 2011. i mislim da sam dovoljno stručan da ih i ja pišem. Evo prvog.
Za Novaka je sada posle sezone gde je do harda na USO bio na prajmu, a na softu je malo izgubio od Nadala, bitna sezona na hardu. U Australiji, a pogotovo u sinsiju je apgrejdovao ranking, pa sada ima benefit draw-a od seeding-a i bye-eva. Baseline mu je uvek OK, return imponuje, još samo net i smash, i malo da utrenira prvi servis. H2H je sada manje važan. Klej i O2 je krucijalan za race za ATP No1. Prajoritajzing mu je uvek bio dobar a sada to treba da bude indor. Doubles može opet ali manje, da čuva energiju. Repka može.
pre 3 godine
Jedini bitni rekordi su broj GS titula i broj nedelja na prvom mestu. Eventualno i olimpijsko zlato. Ostalo je nebitno.
A ta dva rekorda će pasti ove i sledeće godine. I onda prestaju rasprave ko je najveći ikad.
pre 3 godine
Ukratko, nislite da osvoji ono što je osvojila samo Štefi Graf? Sva 4 GS i OI? hahahahaaaaaa
(Vule)
Dugo te nije bilo Alija...
pre 3 godine
koji iritantan klipan!
pre 3 godine
"I na kraju, ono najznačanije, Novak ima priliku da se približi rekorderima Federeru i Nadalu (20) po broju Grend slem titula, pa čak i da ih prestigne."
MALO SJUTRA!
pre 3 godine
Novak od kraja 2018-te do danas drzi mesro broj 1 (sa malom pauzom krajem 2019) kada je Nadal uzeo 10 nedelja u kojima nema turnira. Da je tad Nole bio broj 1, sad bi vec prebacio 310 nedelja, ali nema veze.
Sto se tice slemova, Nadal moze samo RG da osvaja. Ako pogledamo od 2013, Nadal pored RG, osvojio je samo us open, i to : 2017 kad je Nole imao problem sa laktom i 2019 nakon peha od wawrinke. Sa druge strane, Nole moze da osvoji bilo sta od sva 4 GS (cak i RG, ako Nadal ne bude igrao kako treba). Uz to podsetio bih da je pre tacno 10 godina Federer imao 16 GS, Nadal 9 a Novak samo 1 (AO 2008), dakle zaostatak od 15 je smanjen na 3 za 10 godina. Po meni Novak osvaja AO i Wimbldon, Nadal ne osvaja nista. A ko ce osvojiti US open i RG videcemo.
pre 3 godine
Napred, Novače! Srbija je uz tebe!
Pozdrav za sve čitaoce, vaša Ružica iz Švajcarske.
pre 3 godine
Ukratko, nislite da osvoji ono što je osvojila samo Štefi Graf? Sva 4 GS i OI? hahahahaaaaaa
pre 3 godine
Trenutno prvi reket sveta a ne najbolji. Zna se ko je najbolji.
pre 3 godine
Postoji jos nekoliko rekorda koje ce juriti. Ako bude prvi na kraju sezone postace prvi covek u istoriji koji je 7 puta bio prvi na kraju sezone. Ako osvoji zavrsni masters, stici ce Federera i dostici njegov rekord od 6 zavrsnih mastersa. Od ukupnog broja pobeda za mene je mnogo vazniji broj pobeda nad Top 10 igracima. Novaku fali samo 10 pobeda nad Top 10 igracima da postane igrac sa najvise pobeda nad Top 10 igracima u istoriji tenisa. Nadal ima 41 pobedu manje nad Top 10 igracima od Novaka iako ima 3 slema vise i jednu godinu vise i tesko da ce ga ikada stici po tom kriterijumu.
pre 3 godine
Nek on uzme 2 do 3 GS ove godine, za ostalo ga boli patka!
pre 3 godine
Au koliko smarate sa mnom!
pre 3 godine
Jedini bitni rekordi su broj GS titula i broj nedelja na prvom mestu. Eventualno i olimpijsko zlato. Ostalo je nebitno.
A ta dva rekorda će pasti ove i sledeće godine. I onda prestaju rasprave ko je najveći ikad.
pre 3 godine
Nek on uzme 2 do 3 GS ove godine, za ostalo ga boli patka!
pre 3 godine
Napred, Novače! Srbija je uz tebe!
Pozdrav za sve čitaoce, vaša Ružica iz Švajcarske.
pre 3 godine
Spartaaaa
Idemoooo
pre 3 godine
Postoji jos nekoliko rekorda koje ce juriti. Ako bude prvi na kraju sezone postace prvi covek u istoriji koji je 7 puta bio prvi na kraju sezone. Ako osvoji zavrsni masters, stici ce Federera i dostici njegov rekord od 6 zavrsnih mastersa. Od ukupnog broja pobeda za mene je mnogo vazniji broj pobeda nad Top 10 igracima. Novaku fali samo 10 pobeda nad Top 10 igracima da postane igrac sa najvise pobeda nad Top 10 igracima u istoriji tenisa. Nadal ima 41 pobedu manje nad Top 10 igracima od Novaka iako ima 3 slema vise i jednu godinu vise i tesko da ce ga ikada stici po tom kriterijumu.
pre 3 godine
Nole,samo ganjaj GS.To je najbitnije.
pre 3 godine
Sa srecom Novace,da ti se zelje sve ostvare! Ja imam skromniju zelju da zadrzis ovaj pocetak svakog clanka u narednim godinama: "Najbo;ji teniser sveta ...."
Sve ostalo doci ce pod tim uvodnicima!
pre 3 godine
Ovde sam se načitao pametnih komentara kakve sam oduvek želeo da pišem. Odavno pratim tenis, još od 2011. i mislim da sam dovoljno stručan da ih i ja pišem. Evo prvog.
Za Novaka je sada posle sezone gde je do harda na USO bio na prajmu, a na softu je malo izgubio od Nadala, bitna sezona na hardu. U Australiji, a pogotovo u sinsiju je apgrejdovao ranking, pa sada ima benefit draw-a od seeding-a i bye-eva. Baseline mu je uvek OK, return imponuje, još samo net i smash, i malo da utrenira prvi servis. H2H je sada manje važan. Klej i O2 je krucijalan za race za ATP No1. Prajoritajzing mu je uvek bio dobar a sada to treba da bude indor. Doubles može opet ali manje, da čuva energiju. Repka može.
pre 3 godine
Novak od kraja 2018-te do danas drzi mesro broj 1 (sa malom pauzom krajem 2019) kada je Nadal uzeo 10 nedelja u kojima nema turnira. Da je tad Nole bio broj 1, sad bi vec prebacio 310 nedelja, ali nema veze.
Sto se tice slemova, Nadal moze samo RG da osvaja. Ako pogledamo od 2013, Nadal pored RG, osvojio je samo us open, i to : 2017 kad je Nole imao problem sa laktom i 2019 nakon peha od wawrinke. Sa druge strane, Nole moze da osvoji bilo sta od sva 4 GS (cak i RG, ako Nadal ne bude igrao kako treba). Uz to podsetio bih da je pre tacno 10 godina Federer imao 16 GS, Nadal 9 a Novak samo 1 (AO 2008), dakle zaostatak od 15 je smanjen na 3 za 10 godina. Po meni Novak osvaja AO i Wimbldon, Nadal ne osvaja nista. A ko ce osvojiti US open i RG videcemo.
pre 3 godine
Neka je živ i zdrav !!
Svaka pobeda je bravo i svaki trofej svaka čast !!
Posle pobede u AO od 6 sati i posle pobede u WImbldonu i posle pobede prošle godine u Australiji za 8. gren slem AO titulu, zaista još i Sinsinati 2. put , veliki veliki Novak !!
pre 3 godine
Ukratko, nislite da osvoji ono što je osvojila samo Štefi Graf? Sva 4 GS i OI? hahahahaaaaaa
(Vule)
Dugo te nije bilo Alija...
pre 3 godine
@Djido, 12. januar 2021 20:52
Нисам нов. У коментарима ме нема јер се због бритког језика не објављујем често на овом сајту, као и на 021.rs, а што се читања тиче, међу пионирима сам овде. Трудим се да будем критичан, али и пристојан.
Можда делујем као буквалиста, али не могу да схватим када неки паћеници (не ти, сви знамо који су), вређају и омаловажавају било којег Србина који нас представља преко, нарочито нашег Нолета. Ја сам тешки Звездаш и увек ћу навијати против Партизана када игра против Воше, Чуке, Металца и сл. Али када игра против других, он је СРПСКИ клуб којем желим све најбоље! Исто важи и за мој однос према Богдановићу, А. Митровићу, Миленковићу... Можда нам се не свиђа Шерифовићка, али је као Српкиња покорила Европу и она је била и остала наша права дива. И Ноле. И Јокић, Пикси, Тадић, Перуничићи, Шапић...
Не пљујмо наше великане, не дозволите паћеницима да лече своје комплексе преко тастатуре да их пљујемо.
И није ми јасно како неки Србин може да више воли РФ, РН пре Нолета, Милан или МЈ пре ЦЗ или Партизана.
Остајте ми здрави...
pre 3 godine
Zaboravili ste da moze da zavrsi godinu na 1. mestu rekordni 7. put, ali trenutno najrealniji rekord je za nedelje na 1. mestu, a bilo bi najbolje kad bi uzeo makar 2 slema, to bi bila odlicna godina, a moze i da cilja na Olimpijske igre, srecno! Mora da igra najbolje sto moze definitivno, ali mnogo veci prioritet treba da bude Vimbldon nego Olimpijske igre jer su u kratkom periodu. Lepa brojka ce biti i kad bude imao 300 pobeda u GS.
pre 3 godine
Još jedan kup i Ao, puna kapa pa pauza do šljake, rim pa Rg, posle Wb, Oi pa Uso, eventualno Šangaj ili Pariz pa London. Skor 7/9, Ao i Wb potpisujem, rg i london otpisujem, mada će biti teško osvojiti Uso posle Oi.
META: 3GS, OI, završiti godinu prvi na listi, a ostalo šta pokupi.
pre 3 godine
Iskreno ne vidim zasto bi Novak morao da juri bas da premasi broj GS titula. Sto se mene tice, ako dodje i na jedan GS od njih i ako npr bude imao 50+ nedelja vise na prvom mestu od Rodzera (racunam da ce Nadalu bas dosta bezati u tom segmentu), ako bude imao najvise masters titula (tu podosta bezi Rodzeru), i bude imao bolji skor u medjusobnim duelima, ne vidim kako taj jedan gs razlike moze da pobedi broj nedelja na broju jedan, masterse i medjusobni skor, prosto nema logike. Previse ima "ako" u mom komentaru, ali mora se reci i da je Novak na dobrom putu da ispuni sve ovo sto sam napisao. Znam da ce zapadnjaci uvek teziti da je broj gs najbitniji, ali zamislite tu jadnost ako bi Novak npr bio ubedljivo najjaci u svim ostalim kolonama, i na GS zaostatka, a oni se vade na taj 1 GS turnir.
pre 3 godine
Nikada nece osvojiti 20 GS titula! Ali nikada! A samo to je bitno! Otkada pratimo tenis znamo da je Samprasa pratio, i dan danas prati broj 14, tek kada se Federer priblizavao broju nedelja na 1. mestu, tome se davalo znacaja... Ok, broj nedelja je drugi najbitniji parametar, ali daleko iza broja GS titula. I to svi znaju! Skoro svi... Nazdravimo elitnom klubu 20... Pozdrav.
(Jumko, 12. januar 2021 19:17)
Počeo si da pričas da Novak nece stici Federera po grend slem titulama kada je Federer imao 20 a Novak 12... Klasičan si ziheras a imaš vrlo jake šanse da kiksnes, tj da pokažeš svima koliko pojma nemaš ni o čemu
pre 3 godine
Može da prestigne Nadala i Federera? Ovde stvarno ljudi žive u ubeđenju da on sledeće sezone može da osvoji 3 GS. Pa on je AO prošle godine jedva izvukao protiv Tima, dobio na iskustvo. Čuveni ATP Finals 5 godina već ne može da osvoji iako se Nadalu uporno zameri što nema ni jedan. Na Rolan Garosu je prva 2 seta izgubio 6:0 6:2, o čemu pričamo? Na US Openu, turniru na kom treba da dominira s obzirom na podlogu, on ima manje tutula od "šljakaša" Nadala.
pre 3 godine
2 GS mora ove godine ako hoće da ih stigne ,za ostalo ne brinem...koja dva nek izabere,Nadal jedan i jedan će uzeti Medvedev...pa onda sledeće godine još 2 i sledeće još 1 i to je to...22 dosta,Nadal 21,dzemperko 20 ćao zdravooooo
pre 3 godine
(Objavite mi komentar!, 12. januar 2021 20:20)
Ne može da osvoji završni masters zato što se uopšte ne fokusira na taj turnir potpuno. Ako pogledas zadnjih par godina, uvek je osvojio neko ko je iznenadio. Ove godine Medvedev nista nije odigrao cele sezone sem Pariza i Londona. Đoković je bio u fokusu cele sezone, ipak je malo došlo i do zasićenja i zamora materijala. Imao je onaj vezani deo Sinsinati, US Open, Rim, Roland Garos, bez prestanka 2 meseca. Starijim igračima će sve teže biti da osvajaju završni masters, jer je kraj sezone i tu mlađi igrači imaju prednost. Nadal je svoje US opene sem prvog osvajao protiv drugih igrača, protiv kojih je on dominantan, i Đoković je po pravilu pre ispadao. Da su se sreli, Đoković bi ga uvek samleo, dovoljni ti je pokazatelj da ga 7 ili 9 godina na betonu nije dobio, tj uzeo mu set. Na Roland Garosu Đoković je odigrao najgori meč u 2020, a imao gomilu vinera i 52 greške, što je mnogo za igranje na tom nivou. Mnogo lopti mu je palo oko linije po pravilu u mali aut, sigurno 20tak lopti
pre 3 godine
Još #47 dana!
pre 3 godine
Mozda se Rafa povuce sa RG, pa "Goat 17" ponovo uspe da osvoji najtezi teniski turnir u istoriji te igre, jer jedino tako moze da podigne pobednicki pehar, kao sto nam je surova istorija i pokazala!
(Jumko, 12. januar 2021 19:41)
Kao i Federer što osvaja poslednja tri grend slema kada su Novak i Marej povredjeni a Nadal rovit
pre 3 godine
Jumko legenda :DDD
pre 3 godine
@Jumko
U pravu si Jumko 100%, neće ih osvojiti 20. Neće se nikad, ali NIKAD, zadovoljiti samo sa 20. Osvojiće ih daleko više...
pre 3 godine
Ali ovde se radi i pisemo o Rafi Goatu! Zamolio sam kada pisemo u Rafi Goatu, da se ne pise o Federeru, nema potrebe...
(Jumko, 12. januar 2021 20:33)
Zar Federer nije GOAT!? Baš me čudi, čitam tvoja pisanija deset godina i sad je Rafa GOAT a ne Rodžer!? Kako to, odakle!?
pre 3 godine
koji iritantan klipan!
pre 3 godine
@Djido, 12. januar 2021 18:32
Одавно пратиш тенис, од 2011? Добро, постоје јединке као ја које га прате још од Миме Јаушовец, Бобе, Орешара, Остоје, па тек онда Прпића и Селешове. А од страних, браће Мекинро, Конорса, Виландера, Евертове, Навратилове...
Па се надам да ћеш и мени дати право да имам своје мишљење. Статистика је чудо, али пошто је Ноле из земље "трећег света", за западњаке ће битан критеријум у тзв. ГОАТ трци бити онај у којем Ноле није најбољи. Једноставно, морао би да освоји највише ГС, злато на ОИ, највише мастерса, недеља на месту бр. 1 и завршних турнира.
Тешко, али не и немогуће. Али, и да не осноји више ништа до краја каријере, Он ће бити наш најбољи спортиста до сада, неко ко је донекле изменио негативну слику Србије и Срба у свету. И сам је сунђер и трпи свакојаке увреде и смицалице јер је наш, јер није узео ВБ пасош. И то све достојанствено подноси.
И да, пробај да будеш паметан и да користиш свој језик, а не да се "правиш паметан" и да се не "англикујеш".
pre 3 godine
Ja sam ovde u komentarima stekao utisak da oni jure njega.
pre 3 godine
Trenutno prvi reket sveta a ne najbolji. Zna se ko je najbolji.
pre 3 godine
"I na kraju, ono najznačanije, Novak ima priliku da se približi rekorderima Federeru i Nadalu (20) po broju Grend slem titula, pa čak i da ih prestigne."
MALO SJUTRA!
pre 3 godine
@Nemanja Milosevic
Koji optimizan za Novaka, dok se Rafa pokopava, zanimljivo...
pre 3 godine
Ukratko, nislite da osvoji ono što je osvojila samo Štefi Graf? Sva 4 GS i OI? hahahahaaaaaa
pre 3 godine
Po meni Novak osvaja AO i Wimbldon, Nadal ne osvaja nista. A ko ce osvojiti US open i RG videcemo.
(Nemanja Milosevic, 12. januar 2021 18:56)
Kako će da te udari realnost u vugla. Nisi ni svestan samo polako. Cccc
pre 3 godine
@Srpski amok: Šta piše u propisima o goatu? Najviše me zanima ko ga proglašava, na osnovu čega, kako to da nikad dosad goati nije proglašen? Da li se čeka na Srbina Noloa? Šta ako Nolo ugasi ATP, šta ćemo sa neđeljama, lista je njihova. Kako ide Nolova nova asosiješn, ko mu se, pored njega i Pospišila, još učlanio?
Propisa o GOATU nema, kriterijume postavljaju mediji, poznavaoci sporta, navijaci, dakle vrlo je subjektivno sta ce ko uzeti za najvazniji kriterijum. Za mene to su nedelje na vrhu, GS titule, masters titule, popularnost i uticaj, h2h, itd. Mojoj mami ja sam GOAT i ne moze je niko ubediti u suprotno (ljubi me majka).
Nole nece/ne moze da ugasi ATP. Asocijacija koju je sa Pospisilom ogranizovao je sastavljena samo od igraca i zelja im je (kako prenose mediji) da se glas igraca vise uvazava, da to igracko telo bude nezavisno, da vise novca ide svim igracima, itd, dakle oni ne organizuju paralelne turnire vec u okviru ATP zele autonomiju izalazu se za bolji tretman igraca u okviru ATP. GS nisu deo ATP, kao ni Davis kup.
PTPA ima, ako se dobro secam, oko 100 clanova.
pre 3 godine
Na žalost, ništa od toga, osim 310 nedelja. Žao mi je ali tako je. Imao je šansu, nije iskoristio.
pre 3 godine
Onaj koji traži da se smatra najboljim mora da ima i najviše GS...kako si bre najbolji a nemaš najviše najvećih turnira ... nema šanse ... doduše ima vremena,no zasad je tako kako je
pre 3 godine
@Jumko
Tačno sam znao da ces to da kažeš....to si ti napisao, to se zna!!! A tek ćeš da vidiš koliko grešiš, pozdrav
pre 3 godine
Au koliko smarate sa mnom!
pre 3 godine
Nikad bitniji AO za Novaka u trci za Gren slemove.
Srecno Novace, mozes, jer jesi najbolji ikada.
pre 3 godine
Ej, drugari, dosta piskaranja... Javite mi kada "Goat 17" osvoji 18. GS turnir! Do tada ne zelim da vas "vidim":) E da, moze za kraj minus onaj ko misli da ce "Goata 17" opet neko da izBusta na Ao kao prosle jeseni sto su ga samarali... Laku noc!
(Jumko, 12. januar 2021 21:33)
Odmah laku noć kad vidi da se zeznuo, biće tebi laku noć, samo polako
pre 3 godine
Aj pa da i u ovoj godini ovi degenerici izopaceni poduduckaju djoku i u ovoj godini..da nastave niz od 2011-te..
pre 3 godine
Neka gleda da ima više od 310 nedelja i čuva pozitivan skor protiv one dvojice. To je maksimum. Nema više GS. Može da ubode još po neki turnir kategorije 1000 i to je to. Odlično.
pre 3 godine
Staro gvojze, stari kumulatori i to od 2011!! Malo li je!
pre 3 godine
Za dva meseca ćemo sve saznati. Ako uzme AO, do kraja godine će biti na koti 20. U slučaju poraza, on završava karijeru na kraju godine, možda eventualno da pokuša još jednu sezonu odigrati. Nadal je takođe blizu kraja.
pre 3 godine
Ja pisao pre 3, 4 godine da ce Djokovic prestici Federera po broju GS titula!? Sta pises ti!? Ne bih te vise zadrzavao, prijatno vece...
(Jumko, 12. januar 2021 21:14)
Maradona: Federer broj 1,a Djokovic je fenomen. Pročitaj svoj komentar ostavljen u 14:17 na ovu vest! Čisto da ljudi vide sa kim imaju posla
pre 3 godine
Kako će da te udari realnost u vugla. Nisi ni svestan samo polako. Cccc
(No name, 12. januar 2021 21:36)
Još neke će ovde udariti realnost...
pre 3 godine
@mile
Kažeš nije bio fokusiran, a navijali ste iz petnih žila da postane rekorder u broju titula u Londonu, zašto mu je onda titula ranije pripisana kao u Beču? Vidim da umete da nalazite opravdanja. Tu priču da bi ga Novak samleo na US Openu i izvrtanje statistike ne bih da komentarišem. Pompezno su najavljivane vezane titule u Rimu i RG, zatim ste pozdravljali odluku da ne igra Pariz već da se skoncentriše na završni masters i uzme titulu, pre toga uslovi na RG koji su se navodno deceniju nameštali Špancu, a videli smo šta se desilo, zbog čega ne možete da spavate i dan danas. Jako ste se izgubili u predviđanju, opravdanjima i mislim da od očaja ni sami ne znate gde ste. Upravo zbog vas Jumko ima sve više i više pristalica. Ne znam dq li će mi objaviti komentar, ali ovo je surova istina.
pre 3 godine
Šta piše u propisima o goatu? Najviše me zanima ko ga proglašava, na osnovu čega, kako to da nikad dosad goati nije proglašen? Da li se čeka na Srbina Noloa? Šta ako Nolo ugasi ATP, šta ćemo sa neđeljama, lista je njihova. Kako ide Nolova nova asosiješn, ko mu se, pored njega i Pospišila, još učlanio?
pre 3 godine
Leba je kupljen, samo čekam trenutak pa da počnem da žderem.
pre 3 godine
@Sou Biznis Tako je! Federer je kao Biznis u tvom niku... Ali ovde se radi i pisemo o Rafi Goatu! Zamolio sam kada pisemo u Rafi Goatu, da se ne pise o Federeru, nema potrebe...
(Jumko, 12. januar 2021 20:33)
Mene nisi zamolio, nebitno je! Ja sam samo ostavio dodatak čisto da se vidi paralela izmedju sve trojice
pre 3 godine
Ašovbradi dzudza nista nece uraditi.
pre 3 godine
Heil, mein Roger!
pre 3 godine
Želimo ~ovom sa slike~ da u 2021 ne osvoji nijedan GS, ali želimo da dobije još jedno dete.
pre 3 godine
@Djido, 12. januar 2021 18:32
Одавно пратиш тенис, од 2011?
И да, пробај да будеш паметан и да користиш свој језик, а не да се "правиш паметан" и да се не "англикујеш".
(Срђан Јовановић, 12. januar 2021 20:32)
Srđane, vidim dve stvari kod tebe.
Prvo, da si ovde nov i to ne zameram.
Drugo, to je neoprostivo, bukvalista si čoveče. (Ne bih upotrebio težu reč samo zbog toga što si pristojan.)
pre 3 godine
@Sou Biznis Nisam pricao (bojim se da dobijem batine zbog toga u ovoj zabiti), nego pisao... Elem, sta sam pogresno napisao tada, sto ne pisem i sada? Da, tada mi je izgledalo daleko tih 20 naspram 12, a sada vidim da "Goata 17" bije ko stigne, cele prosle jeseni, a bice samo gore! Po vas, naravno...
(Jumko, 12. januar 2021 20:37)
Poenta je da si PISAO pre 3,4 godine da će Novak pestici Federera po broju grend slem titula a onda si promenio ploču. Kažem da pojma nemaš nego samo pišeš ono što je u tom trenutku više moguće da se desi!
pre 3 godine
Uvek bio i ostao!
pre 3 godine
U bitnim stvarima će Nolo ponovo da prdne u čabar, kao što uvek uradi!
Što bi jedan reko "jednostavno je tako" i zato - Nolo=Nulo!
pre 3 godine
Trenutno prvi reket sveta a ne najbolji. Zna se ko je najbolji.
pre 3 godine
"I na kraju, ono najznačanije, Novak ima priliku da se približi rekorderima Federeru i Nadalu (20) po broju Grend slem titula, pa čak i da ih prestigne."
MALO SJUTRA!
pre 3 godine
koji iritantan klipan!
pre 3 godine
Ukratko, nislite da osvoji ono što je osvojila samo Štefi Graf? Sva 4 GS i OI? hahahahaaaaaa
pre 3 godine
Ovde sam se načitao pametnih komentara kakve sam oduvek želeo da pišem. Odavno pratim tenis, još od 2011. i mislim da sam dovoljno stručan da ih i ja pišem. Evo prvog.
Za Novaka je sada posle sezone gde je do harda na USO bio na prajmu, a na softu je malo izgubio od Nadala, bitna sezona na hardu. U Australiji, a pogotovo u sinsiju je apgrejdovao ranking, pa sada ima benefit draw-a od seeding-a i bye-eva. Baseline mu je uvek OK, return imponuje, još samo net i smash, i malo da utrenira prvi servis. H2H je sada manje važan. Klej i O2 je krucijalan za race za ATP No1. Prajoritajzing mu je uvek bio dobar a sada to treba da bude indor. Doubles može opet ali manje, da čuva energiju. Repka može.
pre 3 godine
Au koliko smarate sa mnom!
pre 3 godine
Heil, mein Roger!
pre 3 godine
Novak od kraja 2018-te do danas drzi mesro broj 1 (sa malom pauzom krajem 2019) kada je Nadal uzeo 10 nedelja u kojima nema turnira. Da je tad Nole bio broj 1, sad bi vec prebacio 310 nedelja, ali nema veze.
Sto se tice slemova, Nadal moze samo RG da osvaja. Ako pogledamo od 2013, Nadal pored RG, osvojio je samo us open, i to : 2017 kad je Nole imao problem sa laktom i 2019 nakon peha od wawrinke. Sa druge strane, Nole moze da osvoji bilo sta od sva 4 GS (cak i RG, ako Nadal ne bude igrao kako treba). Uz to podsetio bih da je pre tacno 10 godina Federer imao 16 GS, Nadal 9 a Novak samo 1 (AO 2008), dakle zaostatak od 15 je smanjen na 3 za 10 godina. Po meni Novak osvaja AO i Wimbldon, Nadal ne osvaja nista. A ko ce osvojiti US open i RG videcemo.
pre 3 godine
Na žalost, ništa od toga, osim 310 nedelja. Žao mi je ali tako je. Imao je šansu, nije iskoristio.
pre 3 godine
Neka gleda da ima više od 310 nedelja i čuva pozitivan skor protiv one dvojice. To je maksimum. Nema više GS. Može da ubode još po neki turnir kategorije 1000 i to je to. Odlično.
pre 3 godine
Želimo ~ovom sa slike~ da u 2021 ne osvoji nijedan GS, ali želimo da dobije još jedno dete.
pre 3 godine
Može da prestigne Nadala i Federera? Ovde stvarno ljudi žive u ubeđenju da on sledeće sezone može da osvoji 3 GS. Pa on je AO prošle godine jedva izvukao protiv Tima, dobio na iskustvo. Čuveni ATP Finals 5 godina već ne može da osvoji iako se Nadalu uporno zameri što nema ni jedan. Na Rolan Garosu je prva 2 seta izgubio 6:0 6:2, o čemu pričamo? Na US Openu, turniru na kom treba da dominira s obzirom na podlogu, on ima manje tutula od "šljakaša" Nadala.
pre 3 godine
Po meni Novak osvaja AO i Wimbldon, Nadal ne osvaja nista. A ko ce osvojiti US open i RG videcemo.
(Nemanja Milosevic, 12. januar 2021 18:56)
Kako će da te udari realnost u vugla. Nisi ni svestan samo polako. Cccc
pre 3 godine
Napred, Novače! Srbija je uz tebe!
Pozdrav za sve čitaoce, vaša Ružica iz Švajcarske.
pre 3 godine
Šta piše u propisima o goatu? Najviše me zanima ko ga proglašava, na osnovu čega, kako to da nikad dosad goati nije proglašen? Da li se čeka na Srbina Noloa? Šta ako Nolo ugasi ATP, šta ćemo sa neđeljama, lista je njihova. Kako ide Nolova nova asosiješn, ko mu se, pored njega i Pospišila, još učlanio?
pre 3 godine
(Objavite mi komentar!, 12. januar 2021 20:20)
Ne može da osvoji završni masters zato što se uopšte ne fokusira na taj turnir potpuno. Ako pogledas zadnjih par godina, uvek je osvojio neko ko je iznenadio. Ove godine Medvedev nista nije odigrao cele sezone sem Pariza i Londona. Đoković je bio u fokusu cele sezone, ipak je malo došlo i do zasićenja i zamora materijala. Imao je onaj vezani deo Sinsinati, US Open, Rim, Roland Garos, bez prestanka 2 meseca. Starijim igračima će sve teže biti da osvajaju završni masters, jer je kraj sezone i tu mlađi igrači imaju prednost. Nadal je svoje US opene sem prvog osvajao protiv drugih igrača, protiv kojih je on dominantan, i Đoković je po pravilu pre ispadao. Da su se sreli, Đoković bi ga uvek samleo, dovoljni ti je pokazatelj da ga 7 ili 9 godina na betonu nije dobio, tj uzeo mu set. Na Roland Garosu Đoković je odigrao najgori meč u 2020, a imao gomilu vinera i 52 greške, što je mnogo za igranje na tom nivou. Mnogo lopti mu je palo oko linije po pravilu u mali aut, sigurno 20tak lopti
pre 3 godine
@Jumko
U pravu si Jumko 100%, neće ih osvojiti 20. Neće se nikad, ali NIKAD, zadovoljiti samo sa 20. Osvojiće ih daleko više...
pre 3 godine
Ašovbradi dzudza nista nece uraditi.
pre 3 godine
Za dva meseca ćemo sve saznati. Ako uzme AO, do kraja godine će biti na koti 20. U slučaju poraza, on završava karijeru na kraju godine, možda eventualno da pokuša još jednu sezonu odigrati. Nadal je takođe blizu kraja.
pre 3 godine
U bitnim stvarima će Nolo ponovo da prdne u čabar, kao što uvek uradi!
Što bi jedan reko "jednostavno je tako" i zato - Nolo=Nulo!
pre 3 godine
Jedini bitni rekordi su broj GS titula i broj nedelja na prvom mestu. Eventualno i olimpijsko zlato. Ostalo je nebitno.
A ta dva rekorda će pasti ove i sledeće godine. I onda prestaju rasprave ko je najveći ikad.
pre 3 godine
Spartaaaa
Idemoooo
pre 3 godine
Nikada nece osvojiti 20 GS titula! Ali nikada! A samo to je bitno! Otkada pratimo tenis znamo da je Samprasa pratio, i dan danas prati broj 14, tek kada se Federer priblizavao broju nedelja na 1. mestu, tome se davalo znacaja... Ok, broj nedelja je drugi najbitniji parametar, ali daleko iza broja GS titula. I to svi znaju! Skoro svi... Nazdravimo elitnom klubu 20... Pozdrav.
(Jumko, 12. januar 2021 19:17)
Počeo si da pričas da Novak nece stici Federera po grend slem titulama kada je Federer imao 20 a Novak 12... Klasičan si ziheras a imaš vrlo jake šanse da kiksnes, tj da pokažeš svima koliko pojma nemaš ni o čemu
pre 3 godine
Ja pisao pre 3, 4 godine da ce Djokovic prestici Federera po broju GS titula!? Sta pises ti!? Ne bih te vise zadrzavao, prijatno vece...
(Jumko, 12. januar 2021 21:14)
Maradona: Federer broj 1,a Djokovic je fenomen. Pročitaj svoj komentar ostavljen u 14:17 na ovu vest! Čisto da ljudi vide sa kim imaju posla
pre 3 godine
Ja sam ovde u komentarima stekao utisak da oni jure njega.
pre 3 godine
Ej, drugari, dosta piskaranja... Javite mi kada "Goat 17" osvoji 18. GS turnir! Do tada ne zelim da vas "vidim":) E da, moze za kraj minus onaj ko misli da ce "Goata 17" opet neko da izBusta na Ao kao prosle jeseni sto su ga samarali... Laku noc!
(Jumko, 12. januar 2021 21:33)
Odmah laku noć kad vidi da se zeznuo, biće tebi laku noć, samo polako
pre 3 godine
Neka je živ i zdrav !!
Svaka pobeda je bravo i svaki trofej svaka čast !!
Posle pobede u AO od 6 sati i posle pobede u WImbldonu i posle pobede prošle godine u Australiji za 8. gren slem AO titulu, zaista još i Sinsinati 2. put , veliki veliki Novak !!
pre 3 godine
Ukratko, nislite da osvoji ono što je osvojila samo Štefi Graf? Sva 4 GS i OI? hahahahaaaaaa
(Vule)
Dugo te nije bilo Alija...
pre 3 godine
2 GS mora ove godine ako hoće da ih stigne ,za ostalo ne brinem...koja dva nek izabere,Nadal jedan i jedan će uzeti Medvedev...pa onda sledeće godine još 2 i sledeće još 1 i to je to...22 dosta,Nadal 21,dzemperko 20 ćao zdravooooo
pre 3 godine
Mozda se Rafa povuce sa RG, pa "Goat 17" ponovo uspe da osvoji najtezi teniski turnir u istoriji te igre, jer jedino tako moze da podigne pobednicki pehar, kao sto nam je surova istorija i pokazala!
(Jumko, 12. januar 2021 19:41)
Kao i Federer što osvaja poslednja tri grend slema kada su Novak i Marej povredjeni a Nadal rovit
pre 3 godine
Kako će da te udari realnost u vugla. Nisi ni svestan samo polako. Cccc
(No name, 12. januar 2021 21:36)
Još neke će ovde udariti realnost...
pre 3 godine
Još jedan kup i Ao, puna kapa pa pauza do šljake, rim pa Rg, posle Wb, Oi pa Uso, eventualno Šangaj ili Pariz pa London. Skor 7/9, Ao i Wb potpisujem, rg i london otpisujem, mada će biti teško osvojiti Uso posle Oi.
META: 3GS, OI, završiti godinu prvi na listi, a ostalo šta pokupi.
pre 3 godine
Još #47 dana!
pre 3 godine
Staro gvojze, stari kumulatori i to od 2011!! Malo li je!
pre 3 godine
@mile
Kažeš nije bio fokusiran, a navijali ste iz petnih žila da postane rekorder u broju titula u Londonu, zašto mu je onda titula ranije pripisana kao u Beču? Vidim da umete da nalazite opravdanja. Tu priču da bi ga Novak samleo na US Openu i izvrtanje statistike ne bih da komentarišem. Pompezno su najavljivane vezane titule u Rimu i RG, zatim ste pozdravljali odluku da ne igra Pariz već da se skoncentriše na završni masters i uzme titulu, pre toga uslovi na RG koji su se navodno deceniju nameštali Špancu, a videli smo šta se desilo, zbog čega ne možete da spavate i dan danas. Jako ste se izgubili u predviđanju, opravdanjima i mislim da od očaja ni sami ne znate gde ste. Upravo zbog vas Jumko ima sve više i više pristalica. Ne znam dq li će mi objaviti komentar, ali ovo je surova istina.
pre 3 godine
Nek on uzme 2 do 3 GS ove godine, za ostalo ga boli patka!
pre 3 godine
Nole,samo ganjaj GS.To je najbitnije.
pre 3 godine
Iskreno ne vidim zasto bi Novak morao da juri bas da premasi broj GS titula. Sto se mene tice, ako dodje i na jedan GS od njih i ako npr bude imao 50+ nedelja vise na prvom mestu od Rodzera (racunam da ce Nadalu bas dosta bezati u tom segmentu), ako bude imao najvise masters titula (tu podosta bezi Rodzeru), i bude imao bolji skor u medjusobnim duelima, ne vidim kako taj jedan gs razlike moze da pobedi broj nedelja na broju jedan, masterse i medjusobni skor, prosto nema logike. Previse ima "ako" u mom komentaru, ali mora se reci i da je Novak na dobrom putu da ispuni sve ovo sto sam napisao. Znam da ce zapadnjaci uvek teziti da je broj gs najbitniji, ali zamislite tu jadnost ako bi Novak npr bio ubedljivo najjaci u svim ostalim kolonama, i na GS zaostatka, a oni se vade na taj 1 GS turnir.
pre 3 godine
@Djido, 12. januar 2021 18:32
Одавно пратиш тенис, од 2011?
И да, пробај да будеш паметан и да користиш свој језик, а не да се "правиш паметан" и да се не "англикујеш".
(Срђан Јовановић, 12. januar 2021 20:32)
Srđane, vidim dve stvari kod tebe.
Prvo, da si ovde nov i to ne zameram.
Drugo, to je neoprostivo, bukvalista si čoveče. (Ne bih upotrebio težu reč samo zbog toga što si pristojan.)
pre 3 godine
Uvek bio i ostao!
pre 3 godine
Jumko legenda :DDD
pre 3 godine
Zaboravili ste da moze da zavrsi godinu na 1. mestu rekordni 7. put, ali trenutno najrealniji rekord je za nedelje na 1. mestu, a bilo bi najbolje kad bi uzeo makar 2 slema, to bi bila odlicna godina, a moze i da cilja na Olimpijske igre, srecno! Mora da igra najbolje sto moze definitivno, ali mnogo veci prioritet treba da bude Vimbldon nego Olimpijske igre jer su u kratkom periodu. Lepa brojka ce biti i kad bude imao 300 pobeda u GS.
pre 3 godine
Aj pa da i u ovoj godini ovi degenerici izopaceni poduduckaju djoku i u ovoj godini..da nastave niz od 2011-te..
pre 3 godine
@Nemanja Milosevic
Koji optimizan za Novaka, dok se Rafa pokopava, zanimljivo...
pre 3 godine
Ali ovde se radi i pisemo o Rafi Goatu! Zamolio sam kada pisemo u Rafi Goatu, da se ne pise o Federeru, nema potrebe...
(Jumko, 12. januar 2021 20:33)
Zar Federer nije GOAT!? Baš me čudi, čitam tvoja pisanija deset godina i sad je Rafa GOAT a ne Rodžer!? Kako to, odakle!?
pre 3 godine
@Jumko
Tačno sam znao da ces to da kažeš....to si ti napisao, to se zna!!! A tek ćeš da vidiš koliko grešiš, pozdrav
pre 3 godine
Postoji jos nekoliko rekorda koje ce juriti. Ako bude prvi na kraju sezone postace prvi covek u istoriji koji je 7 puta bio prvi na kraju sezone. Ako osvoji zavrsni masters, stici ce Federera i dostici njegov rekord od 6 zavrsnih mastersa. Od ukupnog broja pobeda za mene je mnogo vazniji broj pobeda nad Top 10 igracima. Novaku fali samo 10 pobeda nad Top 10 igracima da postane igrac sa najvise pobeda nad Top 10 igracima u istoriji tenisa. Nadal ima 41 pobedu manje nad Top 10 igracima od Novaka iako ima 3 slema vise i jednu godinu vise i tesko da ce ga ikada stici po tom kriterijumu.
pre 3 godine
@Sou Biznis Nisam pricao (bojim se da dobijem batine zbog toga u ovoj zabiti), nego pisao... Elem, sta sam pogresno napisao tada, sto ne pisem i sada? Da, tada mi je izgledalo daleko tih 20 naspram 12, a sada vidim da "Goata 17" bije ko stigne, cele prosle jeseni, a bice samo gore! Po vas, naravno...
(Jumko, 12. januar 2021 20:37)
Poenta je da si PISAO pre 3,4 godine da će Novak pestici Federera po broju grend slem titula a onda si promenio ploču. Kažem da pojma nemaš nego samo pišeš ono što je u tom trenutku više moguće da se desi!
pre 3 godine
@Djido, 12. januar 2021 20:52
Нисам нов. У коментарима ме нема јер се због бритког језика не објављујем често на овом сајту, као и на 021.rs, а што се читања тиче, међу пионирима сам овде. Трудим се да будем критичан, али и пристојан.
Можда делујем као буквалиста, али не могу да схватим када неки паћеници (не ти, сви знамо који су), вређају и омаловажавају било којег Србина који нас представља преко, нарочито нашег Нолета. Ја сам тешки Звездаш и увек ћу навијати против Партизана када игра против Воше, Чуке, Металца и сл. Али када игра против других, он је СРПСКИ клуб којем желим све најбоље! Исто важи и за мој однос према Богдановићу, А. Митровићу, Миленковићу... Можда нам се не свиђа Шерифовићка, али је као Српкиња покорила Европу и она је била и остала наша права дива. И Ноле. И Јокић, Пикси, Тадић, Перуничићи, Шапић...
Не пљујмо наше великане, не дозволите паћеницима да лече своје комплексе преко тастатуре да их пљујемо.
И није ми јасно како неки Србин може да више воли РФ, РН пре Нолета, Милан или МЈ пре ЦЗ или Партизана.
Остајте ми здрави...
pre 3 godine
Leba je kupljen, samo čekam trenutak pa da počnem da žderem.
pre 3 godine
@Djido, 12. januar 2021 18:32
Одавно пратиш тенис, од 2011? Добро, постоје јединке као ја које га прате још од Миме Јаушовец, Бобе, Орешара, Остоје, па тек онда Прпића и Селешове. А од страних, браће Мекинро, Конорса, Виландера, Евертове, Навратилове...
Па се надам да ћеш и мени дати право да имам своје мишљење. Статистика је чудо, али пошто је Ноле из земље "трећег света", за западњаке ће битан критеријум у тзв. ГОАТ трци бити онај у којем Ноле није најбољи. Једноставно, морао би да освоји највише ГС, злато на ОИ, највише мастерса, недеља на месту бр. 1 и завршних турнира.
Тешко, али не и немогуће. Али, и да не осноји више ништа до краја каријере, Он ће бити наш најбољи спортиста до сада, неко ко је донекле изменио негативну слику Србије и Срба у свету. И сам је сунђер и трпи свакојаке увреде и смицалице јер је наш, јер није узео ВБ пасош. И то све достојанствено подноси.
И да, пробај да будеш паметан и да користиш свој језик, а не да се "правиш паметан" и да се не "англикујеш".
pre 3 godine
@Sou Biznis Tako je! Federer je kao Biznis u tvom niku... Ali ovde se radi i pisemo o Rafi Goatu! Zamolio sam kada pisemo u Rafi Goatu, da se ne pise o Federeru, nema potrebe...
(Jumko, 12. januar 2021 20:33)
Mene nisi zamolio, nebitno je! Ja sam samo ostavio dodatak čisto da se vidi paralela izmedju sve trojice
pre 3 godine
Nikad bitniji AO za Novaka u trci za Gren slemove.
Srecno Novace, mozes, jer jesi najbolji ikada.
pre 3 godine
Sa srecom Novace,da ti se zelje sve ostvare! Ja imam skromniju zelju da zadrzis ovaj pocetak svakog clanka u narednim godinama: "Najbo;ji teniser sveta ...."
Sve ostalo doci ce pod tim uvodnicima!
pre 3 godine
@Srpski amok: Šta piše u propisima o goatu? Najviše me zanima ko ga proglašava, na osnovu čega, kako to da nikad dosad goati nije proglašen? Da li se čeka na Srbina Noloa? Šta ako Nolo ugasi ATP, šta ćemo sa neđeljama, lista je njihova. Kako ide Nolova nova asosiješn, ko mu se, pored njega i Pospišila, još učlanio?
Propisa o GOATU nema, kriterijume postavljaju mediji, poznavaoci sporta, navijaci, dakle vrlo je subjektivno sta ce ko uzeti za najvazniji kriterijum. Za mene to su nedelje na vrhu, GS titule, masters titule, popularnost i uticaj, h2h, itd. Mojoj mami ja sam GOAT i ne moze je niko ubediti u suprotno (ljubi me majka).
Nole nece/ne moze da ugasi ATP. Asocijacija koju je sa Pospisilom ogranizovao je sastavljena samo od igraca i zelja im je (kako prenose mediji) da se glas igraca vise uvazava, da to igracko telo bude nezavisno, da vise novca ide svim igracima, itd, dakle oni ne organizuju paralelne turnire vec u okviru ATP zele autonomiju izalazu se za bolji tretman igraca u okviru ATP. GS nisu deo ATP, kao ni Davis kup.
PTPA ima, ako se dobro secam, oko 100 clanova.
pre 3 godine
Onaj koji traži da se smatra najboljim mora da ima i najviše GS...kako si bre najbolji a nemaš najviše najvećih turnira ... nema šanse ... doduše ima vremena,no zasad je tako kako je
56 Komentari
Sortiraj po: