Rukomet 72

Ponedeljak, 11.01.2021.

13:30

Preporod srpskog rukometa zaintrigirao i Hrvate

Sjajni rezultati rukometaša Srbije protiv Francuske u kvalifikacijama za Evropsko prvenstvo privukli su pažnju u komšiluku.

Preporod srpskog rukometa zaintrigirao i Hrvate IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

72 Komentari

Sortiraj po:

Koke

pre 3 godine

inace, kao Banjalucanin uvek, ali uvek navijam na velikim takmicenjim za Hrvatsku sem u slucaju kad igraju protiv Srbije pa cak i tada i to upravo iz razloga jer je pola banjaluckog Borca iz 92 (osvojen kup ehf na final foru u Rusiji i to u finalu mocnog protiv CSKA ) sacinjavalo zlatnu hrvatsku reprezentaciju sa olipijade u Atlanti ... Inace banjalucki Borac je jedan od najzasluznijih za stvaranje i uspeh rukometa u staroj Jugi s obzirom da je isti bio viceprvak i prvak evrope 76 odnosno 77 godine proslog veka ...

dragan

pre 3 godine

Ne radi se o talentu već o radu. Jadan mali gradić u Hercegovini LJubuški ima najbolju rukometnu školu na prostoru bivše SFRJ. Dao je desetak hrvatskih ali i desetak bih reprezentativaca.

Srbimir

pre 3 godine

Treba istaci da Francuzi i Spanci nisu postojali na rukometnoj mapi sveta sve do 90-ih godina proslog veka(sto u mnogome koincidira s raspadom "istocnog bloka";Rumuni,do tada cetvorostruki prvaci sveta su u decenijama koje su dolazile prakticno nestali,a Poljaci,Cesi,Madjari su samo periodicno demonstrirali nekadasnju snagu);Spanci su svoje prve reprezentativne medalje osvojili 1996.-e(bronze na EP i OI);do tad smo im decenijama bili uzori,ucitelji i nedostizni po rezultatima(nasi treneri i igraci su udarali temelje njihovim buducim velikim rezultatima);situacija se drasticno promenila u poslednjih 20 godina gde su oni uz silna ulaganja u klubove zabelezili veliki progres,a mi drastican pad;kako god,niko me nikad nece ubediti da su i Francuzi i Spanci po talentu ispred nas(i Srba i ostatka ex-Yu)

Srbimir

pre 3 godine

Podsetio bih da su nasi juniori u predvecerje raspada bivse drzave,na juniorskom prvenstvu sveta 1991.-e(buduce legende:Perunicic,Peric,Butulija,Stefanovic,Jovanovic,Zikica..)u finalu,bukvalno demolirali svoje tadasnje vrsnjake iz Svedske sa citavih 11 razlike!-iste te Svedjane koji ce vladati svetskom scenom sve do 2002.-e(osvojivsi 4 zlata na EP-u,2 svetska zlata i 3 vezana olimpijska srebra);usledile su proklete sankcije UN-a,a vec smo se za OI u Barseloni spremali(pomognuti iskusnim asovima Vujovicem,Cvetkovicem,Vukovicem,Isakovicem,Elezovicem..)da nezadrzivo jurnemo na zlato;udaljili su nas sa medjunarodnih takmicenja u cetiri naredne godine i time smo nazalost izgubili korak sa svetom;usledilo je EP u Spaniji i to famozno finale gde smo(u nedostatku prilika da zbog izolacije ranije odigramo kvalifikacije za Atlantu)u polufinalu isli na domacina Spaniju,u utakmici gde je samo pobednik mogao otici na OI;prosli smo kako smo prosli,u pojedinim momentima sa po cetiri igraca u polju(ko ne veruje neka odgleda snimak?!)i tu,cini se(kako rekose,izmedju ostalih Perun i Zikica)nismo imali sanse i pre nego sto je utakmica pocela;sve posle OI u Atlanti ide na dusu javasluku u Savezu;greh nad grehovima ne iskoristiti onakav potencijal;imali smo svetske i evropske juniorske sampione 2004.-e i 2005.-e(generacija Sesum,Rnic,Nenadic)pa ni to nismo znali iskoristiti..
I pored svih malera i neuspeha,mislim da ce nas uz dobru organuzaciju g-din Djirona uspeti vratiti na staze stare slave.

Petar

pre 3 godine

Srbin sam, bivši rukometaš. Volim da gledam Hrvate kako igraju rukomet i u tom sportu, samo u tom, navijam za njih. Daleko su oni ispred nas. Mi smo pukli u tom sportu, poput Rusa, Rumuna, Čeha i delimično Korejanaca i Švajcaraca. Ipak, ne mogu da opišem koliko su me iznenadile ove dve utakmice protiv Francuza. Nisam mogao da zamislim tako nešto. Strašno sam ponosan na naše momke. A da li će nekad biti neki rezultati na velikim takmičenjima, to ćemo još videti.

Scotland-20:D

pre 3 godine

na EP-u 1996.-e,u polufinalu domacini Spanci odlaze na OI u Atlantu 1996.-e da bi Hrvati postali sampioni koje smo bez problema pobedili u grupi)
(Srbimir, 12. januar 2021 03:08)

I mi smo Francuze u grupi pobjeđivali, ali u nokaut fazi ili za zlato oni nas.

J J Zmaj

pre 3 godine

Ljudi vi nemate pojma kakvi likovi vode decenijama rukomet u npr Požarevcu, na kraju se klub koji je imao dugu tradiciju raspao. To je problem, naći poštene i posvećene ljude. Inače situacija je takva i u drugim sportovima!

Srbimir

pre 3 godine

Srbija je tokom decenija unazad(sto samostalna sto kao deo ex-Yu)izbacivala sve same svetske legende i igrace svetske klase;malo kome je u siroj javnosti poznato da se jos tamo 50-ih godina XX-og veka,najbolji rukometas sveta tokom citave decenije zvao Bogdan Cvijetic,(srednji bek Crvene Zvezde)koji je,zbog svoje virtuoznosti dobio nadimak "rukometni Sekularac";Cvijetic,Fajfric,Fejzula,Lazarevic,Cvetkovic,Kalina, Lavrnic,Timko,Popovic,Golici,Butulija,Skrbic,Perunicici,Knezevic, Stojanovic,Peric,Knezevic,Milosavljevic,Jovanovic, Stefanovic,Portner,Vujovic,Isakovic,Rnic otac i sin,Djordjic otac i sin,Sterbik,Nikolic,Petric,Bojinovic,Ilic,Vujin,Sesum,Nenadic su samo neki od silnih velikih imena;nasi klubovi su u obe konkurencije u duzem periodu vladali svetskom scenom(Metaloplastika,ZRK Radnicki)u exYu- su ogromna vecina prvotimaca bili ili Srbi ili iz Srbije(tako da je svako nipodastavanje nase tradicije neozbiljno);prekid velikih rezultata nastaje sankcijama UN-a(kada smo trebali biti apsolutni vladari sveta u ovom sportu;da podsetim,u pokradenoj tekmi na EP-u 1996.-e,u polufinalu domacini Spanci odlaze na OI u Atlantu 1996.-e da bi Hrvati postali sampioni koje smo bez problema pobedili u grupi);nasa je najveca nesreca sto najvece rukometno ime svih vremena dr.Pokrajca resavamo duznosti 2001.-e i od tad se do danas nismo oporavilii,a s njim bi na kormilu bez ikakvih problema imali kontinuitet osvajanja medalja sve do pre neku godinu i njegovog preranog odlaska!

croata

pre 3 godine

(beogradski, 11. januar 2021 22:57)

Zagreb je dva puta bio prvak i jos 4 puta gubio u finalu 95,97,98 i 99 i u pravu si, barca mu je bila crna macka. Reprezentativno smo potonuli u svega 4 godine kad je otisla trofejna generacija stasala u bivsoj yu ligi. Tad nam se predvidjao scenario odbojke, ali balic i ekipa su se digli ko feniks, od posljednjeg mjesta na euru 2002 do prvaka svijeta 2003. Od tad smo najkonstantnija reprezentacija svijeta i u iducih 23 ili 24 prvenstva(euro,oi i sp) najgori rezultat nam je sesto mjesto sto nema nitko, pa cak ni ti famozni francuzi jer se i njima znalo dogoditi da kiksaju pa da budu i 11ti. Nama ne. A i kako se radi, koliko nasa djeca vole rukomet, (na zalost najvise zbog tog pati kosarka), ostat cemo jos dugo dugo top 3,4 svijeta.
Sto se tice lika koji zali za nekim davnim vremenima gdje su srbi kako on kaze vladali rukometom, mogu ga razumjeti jer se ja tako isto osjecam glede kosarke, pa i dan danas se znam prekrstiti i lijevom i desnom kad vidim sta je srbima postala kosarka, a sta nama, nekoc doslovno hrvatski nacionalni brand. Da mi je prije raspada juge netko rekao da ce u buducnosti srbi drzati primat u kosarci, a mi u rukometu rekao bih mu da nije normalan. Ali u pravu bi bio.
Sto se tice vasih utakmica s francuzima, cestitke za stvarno veliki rezultat, ali i mi smo u kosarci znali usred spanjolske dobijati spanjolce s bracom gasolom u prajmu, ali sta vrijedi kad poslije sve uprskamo. Zato polako s velikim rijecima, kontinuitet je bitan..

:D

pre 3 godine

Mi jesmo bili rukometna sila. I to ne računajući period SFRJ-a, i ako su 80% legendi reprezentacije Srbi i srpski klubovi. 
----------------##--------#-#

Zato što su birali igrače po partijskom ključu. Evo npr. Ante Kostelić bio je odličan rukometaš. Ali iako je bio među najboljim pivotima u Jugoslaviji nikada nije bio pozvan u reprezentaciju. Tada je odlučio, ako će ikad imati djecu oni će se baviti individualnim sportom. Bio je rukometni trener i muškim i ženskim ekipama. Rukometašice Osijeka uveo je u prvu ligu, osvojio je Kup Jugoslavije. Imao je vrlo intezivne i naporne treninge, tražio je velika odricanja od svojih igrača i igračica, no većina sportaša, koje je trenirao nisu bili spremni na velika odricanja i sportski način života. Trenirao je i ženski rukometni klub Nurnberg, ali samo tjedan dana, jer je izbacio iz ekipe ženu predsjednika kluba zbog nezalaganja:D
Volio je rukomet, vaterpolo i skijanje pošto je samo skijanje individualni sport zato su Ivica i Janica obukli pancerice.

Che

pre 3 godine

Hrvati u svim današnjim novinama najavljuju borbu za zlato! Tako to rade u svim sportovima pred odlazak na velika takmičenja. Oni realno s tim pristupom mogu osvojiti medalju na svakom takmičenju u bilo kojem ekipnom sportu. Osim odbojke. S druge stane Srbi imaju "danas svako igra ..." pristup.

beogradski

pre 3 godine

) Hrvati su u rukometu za nas bili nivo Angole ili Zimbabvea, od 2003 oni su postavili neki sistem rada i imaju rezultate u kontinuitetu, dok mi padamo li padamo. Pomavljam, dve utakmice ne znace nista, da lici da ide na bolje, lici, da li ce tako i biti, ostaje da nam vreme pokaze!
(Sreta_šteta, 11. januar 2021 17:17)

Prijatelju, Hrvati su igrali ozibljan rukomet 90ih. Uzeli su 3 medalje zaredom, 93. bronza Ep, 94. srebro SP i 96. zlato OI. Zagreb je dva puta bio prvak Evrope i igrao jos nekoliko finala. Nek me isprave purgeri, mislim da ih je drala Barselona. Imali su taj neki prazni hod od mislim 98/99 do 2003., kad su opet poceli da se podizu.

Mi smo uvek bili u rangu sa Hrvatima do 2005. otprilike. Od tada padamo nazalost, nema nas nigde. Osim onog slucajnog srebra, koji nije produkt sistema i rada, vec domace publike, velikog zalaganja igraca i lude srece.

Joca

pre 3 godine

Cestitam od srca.Puno uspjeha zelim vam u 2021 god u svim sportovima.Veliko hvala za navijanje hrv rukometasica na EP.I hvala na podrskama i donacijama za Petrinju.

prijatelj nekih prijatelja

pre 3 godine

@Analiticar

Zvezda ima sasvim dobru rukometnu istoriju. Klub jednog Profe Pokrajca, Milana Kaline, Lazarevića, Fejzule, Cvetkovića.

Od novijih legendi počev od Peruna, Žikice, Ratka, Perića, Belog Petrića, Butulije, sve do Stanića, Nikčevića, Vučkovića, Manojlovića, Zelenovića. I dan danas igra neki Nenadić, Cupara, zvezdina deca. Nije loše za mali tim.

petokoronaš

pre 3 godine

) Hrvati su u rukometu za nas bili nivo Angole ili Zimbabvea, od 2003 oni su postavili neki sistem rada i imaju rezultate u kontinuitetu, dok mi padamo li padamo. Pomavljam, dve utakmice ne znace nista, da lici da ide na bolje, lici, da li ce tako i biti, ostaje da nam vreme pokaze! 
(Sreta_šteta, 11. januar 2021 17:17)

Hrvatska u rangu angole? Vec ti je tu navedeno koliko je hr osvojila medalja do 2003, da dodam, klubski rk zagreb dva puta prvak evrope uz jos tri finala lige prvaka, metkovic prvak ehf, zene podravka prvak evrope.. Sve to u periodu od raspada bivse drzave do te 2003 godine.
Da li si sad svjestan kakvu si glupost napisao?

Živko

pre 3 godine

Baš Duvnjaka Cindrića i Čupića zabole Stojko što smo uzeli 3 boda Francuzima u kvalif.za evropsko. Počinje im svetsko za 3 dana i to im je glavna preokupacija. Sad uigravaju ekipu spremaju se da igraju protiv najboljih a o nama će tek onda kada se plasiramo na neko veliko takmičenje.

War Inside My Head

pre 3 godine

Preporod još ne,ali nadam se početak preporoda!Ovo zadnjih godina je bilo sramno,nerealno da igrači koji igraju u vrhunskim evropskim timovima,igraju tako bezvoljno?Nedostaje organizacija,prvo od osnovnih škola,pa onda kroz tradicionalne timove.Nekad su to bili Šabac,Zrenjanin,Leskovac,Kać,Priboj...U ex-yu takođe,manji gradovi su bili baza,rasadnici talenata,Doboj,B.Luka,Bjelovar,Bitolj...Hrvati su se odlučili da idu centralizacijom tj.da Zagreb bude osnovni tim,a iz njega da se stvara reprezentacija.CG takođe sa Lovćenom.Srećno!

darko

pre 3 godine

Dok se ne budu u školama potrudili da decu zainteresuju za sport, od našeg sporta nema ništa! Sportske sekcije, školski timovi, školska i međuškolska takmičenja, malo nagradite nastavnike za taj rad i sve će doći na svoje mesto. ovako...ko ima pare igraće, ko nema, a zna, kupiće ga menadžer...ostali...koga briga...

vlade

pre 3 godine

što neko napisa, daleko smo mi od preporoda, samo smo učinili uslugu Francuzima da se uozbilje pred svetsko prvenstvo, živo bili pa videli.. mi nismo za komentarisanje..
što se tiče komšija, za nas jesu velesila, svaka im čast, jesu u svetskom vrhu, ali u periodu od '96 do 2003 nisu osvojili ni jednu medalju, a potom ide period, toplo hladno, na zlato čekaju od Atine 2004, i imaju 5 srebra i 4 bronze.. bolje da se pozabave sobom, kuda plovi njihov brod, jer naš je odavno nasukan na sprud!

Torrente

pre 3 godine

U Hrvatskoj je rukomet najtrofejniji sport i normalno je da se njihovi mediji interesuju za konkurenciju i stanje u regionu, i ruku na srce većina tekstova i komentara na njihovim portalima je pozitivna! Nevole oni francuze, oni su im rak rana, odatle i podrška našim momcima. Ako pogledamo međusobne utakmice u poslednjih 10 god. sa hrvatima oni su ih većinu dobili ali igra atmosfera i međusobni odnos igrača na tim utakmicama uvek su bili korektni.

ANALiticar

pre 3 godine

Volim rukomet, sport gde Zvezda i Partizan nikad nisu ili retko kad igrali neku vaznu ulogu, sport malih klubova sa velikim srcem. Sin mi trenira rukomet i da znate, ovaj sport nema sanse da se ponovo uzdigne zato sto su ga takoreci izbacili iz osnovnih skola, a zna se gde se pravi baza. Nastavnici su krajnje nezainteresovani za rukomet, a skolskih takmicenja nema ili su jako losa. To je realnost, a ne onih 15tak momaka sto su u reprezentaciji, oni su vec proslost, ako ovog trenutka ne uzdignemo skolski sport, za 10god nas nece biti na rukometnoj mapi

SRBIJAAA 💪🏻💪🏻💪🏻🇷🇸🇷🇸🇷��❤😜

pre 3 godine

Čim vidim mnogo dušmansko-ljubomornih komentara,kristalno je jasno da smo na dobrom putu👌Srbijooo plaše te se pa su se raskokodakali☝️👌😏🇷🇸🇷🇸🇷🇸💪��

Stipe

pre 3 godine

Pobjeda i neriješeno sa Francuzima koji su u padu,čije je nabolje vrijeme prošlo i odmah....preporod!?Za preporod treba proći barem prvu fazu velikog takmičenja a onda u baražu skinuti još nekoga iz gornje doma....

Druga planeta

pre 3 godine

Sam period nakon sankcija 96-05 je "bio više nego dobar. 2 bronze na SP '99 i '01, 5. mesto '05, evropska bronza '96 i 5. mesto '98. To je sam vrh rukometa, po svim parametrima."

Ako je to vrh rukometa po rezultatima...biti 2 puta 5., sta su onda hrvatski rezultati?

matori 2

pre 3 godine

Srpski rukomet je poceo da propada dolaskom Vucele na celo saveza.I nece se skoro povratiti jer gde taj prodje tu trava ne raste. RTS na primer

Beoman

pre 3 godine

Toni Đerone nemoze pomoci bas nista! Treba imati dobre decje kupove a kasnije jake regionalne omladinske lige. potrebna jaka srpska liga jer regionalizam nepomaze nista. rukomet je mali sport i mogli bi smo imati 16 timova u prvoj ligi, ali potrebna jaka CZ, partizan, vosa, nislije i imati cetiri jake ekipe a 8 klubova kao prosek i 4 slabija kluba je puna kapa (to su najbolje lige). takve lige su najbolje za drzavni rukomet a posebno kad znamo da je potrebna jak ekonomija za LS. Moze se i to, kad je Izvidjac i Bosna mogla igrati fino u LS pa i mi mozemo. gledao sam jednom u skenderiji Visla kako izgubi od Bosne, e, sad pogledaj gde je sad visla a gde Bosna i Izvidjac, zelim reci potreban je kontinuitet. Potrebni su liga kupovi i super kupovi gde veliki imaju sansu da statisticki osvoje mnogo trofeja a i mali dobiaju sansu da osvoje koji trofej. tako nesto i u zenskom rukometu treba. Tesko je osvojiti ili doci u LS do F4 ali nije nemoguce. Ja mislim da bi nasi klubovi i savez mogli imati plan kako osvojiti svake gidine bar jedan evropski trofej ili bar dva polufinala jer rukomet ima tri evropska kupa u muskoj i zenskoj konkurenciji i tu bi trebali bar u kupu izazivaca gurati daleko. mi imamo dosta trenera ali je potreban kontinitet nasih klubova i da se zavrsi stim regionalnim ligama, aj regionalke u obliku kupa ili po grupama gde drzavno prvenstvo nije ugrozeno. imati dobre prestavnika u LS, i u EHF i u kupu izazivaca je pun pogodak i manimo se regionnih liga.

:D

pre 3 godine

Hrvati su u rukometu za nas bili nivo Angole ili Zimbabvea, od 2003 oni su postavili neki sistem rada i imaju rezultate u kontinuitetu, dok mi padamo li padamo. Pomavljam, dve utakmice ne znace nista, da lici da ide na bolje, lici, da li ce tako i biti, ostaje da nam vreme pokaze! 
(Sreta_šteta, 11. januar 2021 17:17) 

E vi ste bili do 2003 dva u jedan, Angola i Zimbabve. Srbija tri bronce, a Hrvatska Zlato, Srebro i Bronca do 2003.:D

Randy Marsh

pre 3 godine

Vest dana u Hrvatskoj. Samo se o našem rukometu priča. Na ulici, u kafanama, domovima, pijacama... Decu u školama uče imena naših rukometaša.

samo kažem

pre 3 godine

Ne. Nego opet Hrvati na srpskom portalu. Svaki clanak po njih 100.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Heys, 11. januar 2021 17:55) A od tih 100, 98 piše "lijevo i dijesno"

:D

pre 3 godine

Pazi ovo Srbija velesila, do 2005 ima tri bronce.

A Hrvatska.

EP 1994 Bronca
SP 1995 Srebro
OI 1996 Zlato
SP 2003 Zlato
OI 2004 Zlato
SP 2005 Srebro
Ne nazire se kraj mitomaniji:D

Stefan levgren

pre 3 godine

Dzaba sve ove pricè. Hrvati, cileanci, kongo, zelenogorska ostrva igraju na sp , mi NE !!! Nema nas ni na olimpijski igram. tek za god dana cemo igrati na ep. Odrekao bih se svoje mesecne plate samo da gledam nase na svetskom p.

detektiv kokni kol

pre 3 godine

@Druga planeta

Ako si čitao koment, uopšte nisam poredio Srb-Hrv rezultate, nego odgovaram na tezu da Srbija nikada nije bila vrh rukometa. Što je laž i glupost. Hrvatski rezultati su neosporni. Ne znam samo gde si pronašao i prozvao.

Samo ne dozvoljavam da se ponižavaju decenije naših dobrih rezultata i tradicije. Ovde su se punile košarkaške hale za rukometni derbi. Navijalo kao na fudbalu. Nije to bilo pre 60 godina nego 20ak. To se ne dešava u zemlji bez rukometne tradicije.

Crni96

pre 3 godine

Mislim da ne treba puno novaca da se i klubovi podignu. Ne jasno mi je da drzava Srbija ne moze imati klub koji ce se u seha ligi boriti za top4. Nase klubove van granica pobjedjuju svi. Vosa je malo zadnje 2 sezone u seha ligi uspjela upisat bodove i to protiv kineza koji ne znam ni otkud u seha ligi i protiv nexea i naravno dve pobede protiv metaloplastike za neku 7.poziciju ostalo nista.. ne jasno mi je da je liga nam amaterska.. a imamo potencijala za jaku ligu barem sto se rivalstva tice. Cak jedini sport gdje bi zvezda i partizan nekad bili u drugom planu. Vosa,Metaloplastika,Zeleznicar,Crvenka.Zvezda,Partizan bilo bi zanimljivo. Ali sve je to mašta.

Mali Hijavata

pre 3 godine

Nema nista sladje nego citati ove srbomrsce preobucene u srpske nadimke kako omalovazavaju uspeh u ove dve utakmice. Ako nista drugo to je znak da smo na dobrom putu.

Hahahahahaha

pre 3 godine

Hrvatska ma kolika sila bila, nije uspjela dobiti Srbiju godinama. Nekoliko teskih poraza Srbi su nam napravili. Prvo na EURU u Spanjolskoj 1996.,pa Svjetsko u Egiptu 1999.,pa EURO u Svedskoj 2002.,a samo puka sreca nas je uspjela spasiti u Tunisu 2005.,gde je Srbija vodila cijeli mec a mi na kraju dobili jedan razlike obranom u posljednjem srbijanskom napadu. Bila je to prva pobjeda Hrvatske nad Srbijom od Jugoslavije. Uvijek ste Srbi imali izvrsnu momcad ali ste strukovno pali sa trenerima i lose ste bili organizirani u posljednjih 10 godina. Ovaj Spanjolac vas vraca u vrh to je sigurno.
(UVIJEK VJERNI, 11. januar 2021 17:26)

Zato je Hrvatska EP, SP i OI propustili samo dva SP-a. A Srbija velesila. hahaha

Mahonije

pre 3 godine

Pobeda i remi protiv Francuske i odmah “preporod”! To je uvek bio problem srpskog naroda, ide se iz krajnosti u krajnost.
(charlie

Ne moraš ni ti odma da se ložiš. Novinar mora da napumpa naslov.

Smirite strasti

pre 3 godine

Pobeda i remi protiv Francuske i odmah “preporod”! To je uvek bio problem srpskog naroda, ide se iz krajnosti u krajnost.
(charlie, 11. januar 2021 17:09)


Nazvacemo ga preporod kada osvojimo nesto.
(Hefe, 11. januar 2021 17:10)

Za vase obavestenje, ovo jeste preporod. Preporod u igri.A preporod rezultata tek treba da dodje.

Tommy

pre 3 godine

Nisam ni znao da Srbije nema na Svjetskom prvenstvu! A na prvenstvu igraju čak 32 reprezentacije...Ako te nema među 32 na svijetu onda je teško govoriti o preporodu jer će im prvo ozbiljno natjecanje biti Euro za godinu dana...

UVIJEK VJERNI

pre 3 godine

Hrvatska ma kolika sila bila, nije uspjela dobiti Srbiju godinama. Nekoliko teskih poraza Srbi su nam napravili. Prvo na EURU u Spanjolskoj 1996.,pa Svjetsko u Egiptu 1999.,pa EURO u Svedskoj 2002.,a samo puka sreca nas je uspjela spasiti u Tunisu 2005.,gde je Srbija vodila cijeli mec a mi na kraju dobili jedan razlike obranom u posljednjem srbijanskom napadu. Bila je to prva pobjeda Hrvatske nad Srbijom od Jugoslavije. Uvijek ste Srbi imali izvrsnu momcad ali ste strukovno pali sa trenerima i lose ste bili organizirani u posljednjih 10 godina. Ovaj Spanjolac vas vraca u vrh to je sigurno.

JPR24

pre 3 godine

Ovo nije preporod, ovo je sticaj okolnosti,Francuzima je ovo doslo kao priprema za SP, mi smo podrum evropskog rukometa, ozbiljne ekipe igraju SP, za par dana, a mi sa Grckom kvalifikacije, ne vidim nijedan razlog za euforiju, kada odemo n EP ili SP, uzmemo medalju, onda mozemo da pricamo o preporodu.
Drugo mi nikad nismo bili rukometna sila jer u periodu od 96-2012 imamo tri medalje sa velikih takmicenja(tri bronze 96,EP i 99 I 2001,SP),tako da ne mozemo ni da se poredimo sa Hrvatima(budimo realni), da ne pisem sta sve oni imaju od 96 do 2012)
(samo je kosarka sport, 11. januar 2021 16:59)

Okolnosti ili ne, to nije nas problem. Francuzi nisu zadovoljni, kako god da okreneš, kritike su pale i to dobre. A za našu reprezentaciju to je veliki uspeh, s obzirom, da smo realno osma liga za Francuze i ostale sile rukometa. A za preporod, to si u pravu, ne treba leteti, pustiti da čovek radi, očigledno je skontao dosta stvari, da ne kapira i ne zna, ne bi uspeo izvuci 3 boda protiv Francuske pa makar to bile rekreativne utakmice. Znaci čovek, zna ! Pustiti ga da radi... a o preporodu pričati posle nekih barem dva ciklusa, da se vide rezultati, ne traži niko titulu za takvo kratko vreme, pogotovo posle decenisjkih cirkusa, ali barem dostojnu igru, da ekipa ne bude predmet sa smejanje, i to bi već bio dobar uspeh ka većem cilju. Uz pametne ljude se može... Đerona zna, sad zavisi od ostalih...

Јабучило

pre 3 godine

a zatim je u revanšu najjača rukometna sila kod kuće jedva izvukla bod. Srbi su na poluvremenu druge utakmice imali tri gola prednosti.

Правде ради, имали су Французи напад за победу.

Nexus

pre 3 godine

Više me interesira ~ kakva je to Francuska?
(Mantis, 11. januar 2021 17:24)
Koliko ja znam, bili su tu svi najbolji osim Nikole Karabatića.

Heys

pre 3 godine

opet hrvati....svaki drugi članak..
(Lekskomp, 11. januar 2021 17:41)

Ne. Nego opet Hrvati na srpskom portalu. Svaki clanak po njih 100.

Sreta_šteta

pre 3 godine

Dajte ljudi malo ozbiljnosti, kakav crni preporod. Postujem do neba nase rukometase, odigrali su odlicno protiv velesile Francuza, Djerona za sad vidi se da je ostavio svoj neki pecat, kolko se to moglo videti u dve utakmice. Ali nemojmo da letimo, nista mi jos u principu ne znamo, otici na neko veliko takmicenje nije dovoljno(ako vidimo kakvu rukometnu istoriju imamo) Hrvati su u rukometu za nas bili nivo Angole ili Zimbabvea, od 2003 oni su postavili neki sistem rada i imaju rezultate u kontinuitetu, dok mi padamo li padamo. Pomavljam, dve utakmice ne znace nista, da lici da ide na bolje, lici, da li ce tako i biti, ostaje da nam vreme pokaze!

Xnodeh,plavi bechar

pre 3 godine

Dajte ljudi malo ozbiljnosti, kakav crni preporod. Postujem do neba nase rukometase, odigrali su odlicno protiv velesile Francuza, Djerona za sad vidi se da je ostavio svoj neki pecat, kolko se to moglo videti u dve utakmice. Ali nemojmo da letimo, nista mi jos u principu ne znamo, otici na neko veliko takmicenje nije dovoljno(ako vidimo kakvu rukometnu istoriju imamo) Hrvati su u rukometu za nas bili nivo Angole ili Zimbabvea, od 2003 oni su postavili neki sistem rada i imaju rezultate u kontinuitetu, dok mi padamo li padamo. Pomavljam, dve utakmice ne znace nista, da lici da ide na bolje, lici, da li ce tako i biti, ostaje da nam vreme pokaze!
(Sreta_šteta, 11. januar 2021 17:17)
Hrvati su 96 osvojili zlato na OI ,kakav nivo Angole ili Zimbabvea.U rukometu nas nema ravno 20 godina,a oni osvojili 15 medalja.

detektiv kokni kol

pre 3 godine

@samo je kosarka sport

Mi jesmo bili rukometna sila. I to ne računajući period SFRJ-a, i ako su 80% legendi reprezentacije Srbi i srpski klubovi. Od Metaloplastike, Proletera, Jugovića, Zvezde itd. I to je trajalo bezmalo do 2005.

Sam period nakon sankcija 96-05 je bio više nego dobar. 2 bronze na SP '99 i '01, 5. mesto '05, evropska bronza '96 i 5. mesto '98. To je sam vrh rukometa, po svim parametrima. O legendama poput braće Peruna, Nedeljka, Škrbića, Nikolića, Žikice, Perića, Arpada da ne govorim. Treneri takođe, izuzetno cenjeni ljudi širom Evrope.

Sam Đerona priča da je rastao na Metaloplastici i našoj školi. Nije sve u broju medalja, ima nešto i u tradiciji. A Srbija jeste zemlja jake rukometne škole. Naš prvi školski sport. Bio i biće, u im' Boga ponovo.

1t cr0wd

pre 3 godine

Dovođenje trenera koji je van mutnih voda srpskog rukometa je samo početak. To, kao i dve dobre tekme eu dano početak, nikako "preporod". Ali ok, mali korak, ali barem ispravan.

Gudalo

pre 3 godine

Jel sve vec osvajamo?! Ma najjaci smo. Kako smo glup narod. Ja bi zabranio reprezentativni rukomet zakonom. To je grupa luzera i uvek ce biti. Trenutno novi trener dize motiv,jer Francuzi su u fazi priprema. Kako se sve bruke i sramote zaborave posle 2 meca samo. To ima samo Srbiji. Krece lozana na max-pro!

Gde ja živim

pre 3 godine

Dopadljiva i borbena igra posle dugo vremena da. Preporod još ne. Daleko je. Bilo bi lepo, ali samo polako. Biće poraza (nadam se ne protiv Grka i Belgijanaca), biće žutih minuta, samo ostati pribran i fokusiran. Da vidimo kako će Španac da uklopi preostale igrače. Da vidimo da li su u stanju da pobede svoje bubice i dečje bolesti. Treba još dosta toga da se poklopi i naravno da se uloži u rukomet. Svako da radi svoj posao pa za par godina kontinuiteta da pričamo.

opet ja

pre 3 godine

Ko zna kako bi tek bilo da klinci ne provode sve vreme na mobilnim i kompjuterima. Masa talenata je izgubljeno negde u nekoj virtualnoj stvarnosti...

samo je kosarka sport

pre 3 godine

Ovo nije preporod, ovo je sticaj okolnosti,Francuzima je ovo doslo kao priprema za SP, mi smo podrum evropskog rukometa, ozbiljne ekipe igraju SP, za par dana, a mi sa Grckom kvalifikacije, ne vidim nijedan razlog za euforiju, kada odemo n EP ili SP, uzmemo medalju, onda mozemo da pricamo o preporodu.
Drugo mi nikad nismo bili rukometna sila jer u periodu od 96-2012 imamo tri medalje sa velikih takmicenja(tri bronze 96,EP i 99 I 2001,SP),tako da ne mozemo ni da se poredimo sa Hrvatima(budimo realni), da ne pisem sta sve oni imaju od 96 do 2012)

1t cr0wd

pre 3 godine

Dovođenje trenera koji je van mutnih voda srpskog rukometa je samo početak. To, kao i dve dobre tekme eu dano početak, nikako "preporod". Ali ok, mali korak, ali barem ispravan.

samo je kosarka sport

pre 3 godine

Ovo nije preporod, ovo je sticaj okolnosti,Francuzima je ovo doslo kao priprema za SP, mi smo podrum evropskog rukometa, ozbiljne ekipe igraju SP, za par dana, a mi sa Grckom kvalifikacije, ne vidim nijedan razlog za euforiju, kada odemo n EP ili SP, uzmemo medalju, onda mozemo da pricamo o preporodu.
Drugo mi nikad nismo bili rukometna sila jer u periodu od 96-2012 imamo tri medalje sa velikih takmicenja(tri bronze 96,EP i 99 I 2001,SP),tako da ne mozemo ni da se poredimo sa Hrvatima(budimo realni), da ne pisem sta sve oni imaju od 96 do 2012)

petokoronaš

pre 3 godine

) Hrvati su u rukometu za nas bili nivo Angole ili Zimbabvea, od 2003 oni su postavili neki sistem rada i imaju rezultate u kontinuitetu, dok mi padamo li padamo. Pomavljam, dve utakmice ne znace nista, da lici da ide na bolje, lici, da li ce tako i biti, ostaje da nam vreme pokaze! 
(Sreta_šteta, 11. januar 2021 17:17)

Hrvatska u rangu angole? Vec ti je tu navedeno koliko je hr osvojila medalja do 2003, da dodam, klubski rk zagreb dva puta prvak evrope uz jos tri finala lige prvaka, metkovic prvak ehf, zene podravka prvak evrope.. Sve to u periodu od raspada bivse drzave do te 2003 godine.
Da li si sad svjestan kakvu si glupost napisao?

:D

pre 3 godine

Pazi ovo Srbija velesila, do 2005 ima tri bronce.

A Hrvatska.

EP 1994 Bronca
SP 1995 Srebro
OI 1996 Zlato
SP 2003 Zlato
OI 2004 Zlato
SP 2005 Srebro
Ne nazire se kraj mitomaniji:D

Randy Marsh

pre 3 godine

Vest dana u Hrvatskoj. Samo se o našem rukometu priča. Na ulici, u kafanama, domovima, pijacama... Decu u školama uče imena naših rukometaša.

Joca

pre 3 godine

Cestitam od srca.Puno uspjeha zelim vam u 2021 god u svim sportovima.Veliko hvala za navijanje hrv rukometasica na EP.I hvala na podrskama i donacijama za Petrinju.

Torrente

pre 3 godine

U Hrvatskoj je rukomet najtrofejniji sport i normalno je da se njihovi mediji interesuju za konkurenciju i stanje u regionu, i ruku na srce većina tekstova i komentara na njihovim portalima je pozitivna! Nevole oni francuze, oni su im rak rana, odatle i podrška našim momcima. Ako pogledamo međusobne utakmice u poslednjih 10 god. sa hrvatima oni su ih većinu dobili ali igra atmosfera i međusobni odnos igrača na tim utakmicama uvek su bili korektni.

croata

pre 3 godine

(beogradski, 11. januar 2021 22:57)

Zagreb je dva puta bio prvak i jos 4 puta gubio u finalu 95,97,98 i 99 i u pravu si, barca mu je bila crna macka. Reprezentativno smo potonuli u svega 4 godine kad je otisla trofejna generacija stasala u bivsoj yu ligi. Tad nam se predvidjao scenario odbojke, ali balic i ekipa su se digli ko feniks, od posljednjeg mjesta na euru 2002 do prvaka svijeta 2003. Od tad smo najkonstantnija reprezentacija svijeta i u iducih 23 ili 24 prvenstva(euro,oi i sp) najgori rezultat nam je sesto mjesto sto nema nitko, pa cak ni ti famozni francuzi jer se i njima znalo dogoditi da kiksaju pa da budu i 11ti. Nama ne. A i kako se radi, koliko nasa djeca vole rukomet, (na zalost najvise zbog tog pati kosarka), ostat cemo jos dugo dugo top 3,4 svijeta.
Sto se tice lika koji zali za nekim davnim vremenima gdje su srbi kako on kaze vladali rukometom, mogu ga razumjeti jer se ja tako isto osjecam glede kosarke, pa i dan danas se znam prekrstiti i lijevom i desnom kad vidim sta je srbima postala kosarka, a sta nama, nekoc doslovno hrvatski nacionalni brand. Da mi je prije raspada juge netko rekao da ce u buducnosti srbi drzati primat u kosarci, a mi u rukometu rekao bih mu da nije normalan. Ali u pravu bi bio.
Sto se tice vasih utakmica s francuzima, cestitke za stvarno veliki rezultat, ali i mi smo u kosarci znali usred spanjolske dobijati spanjolce s bracom gasolom u prajmu, ali sta vrijedi kad poslije sve uprskamo. Zato polako s velikim rijecima, kontinuitet je bitan..

Živko

pre 3 godine

Baš Duvnjaka Cindrića i Čupića zabole Stojko što smo uzeli 3 boda Francuzima u kvalif.za evropsko. Počinje im svetsko za 3 dana i to im je glavna preokupacija. Sad uigravaju ekipu spremaju se da igraju protiv najboljih a o nama će tek onda kada se plasiramo na neko veliko takmičenje.

Xnodeh,plavi bechar

pre 3 godine

Dajte ljudi malo ozbiljnosti, kakav crni preporod. Postujem do neba nase rukometase, odigrali su odlicno protiv velesile Francuza, Djerona za sad vidi se da je ostavio svoj neki pecat, kolko se to moglo videti u dve utakmice. Ali nemojmo da letimo, nista mi jos u principu ne znamo, otici na neko veliko takmicenje nije dovoljno(ako vidimo kakvu rukometnu istoriju imamo) Hrvati su u rukometu za nas bili nivo Angole ili Zimbabvea, od 2003 oni su postavili neki sistem rada i imaju rezultate u kontinuitetu, dok mi padamo li padamo. Pomavljam, dve utakmice ne znace nista, da lici da ide na bolje, lici, da li ce tako i biti, ostaje da nam vreme pokaze!
(Sreta_šteta, 11. januar 2021 17:17)
Hrvati su 96 osvojili zlato na OI ,kakav nivo Angole ili Zimbabvea.U rukometu nas nema ravno 20 godina,a oni osvojili 15 medalja.

:D

pre 3 godine

Hrvati su u rukometu za nas bili nivo Angole ili Zimbabvea, od 2003 oni su postavili neki sistem rada i imaju rezultate u kontinuitetu, dok mi padamo li padamo. Pomavljam, dve utakmice ne znace nista, da lici da ide na bolje, lici, da li ce tako i biti, ostaje da nam vreme pokaze! 
(Sreta_šteta, 11. januar 2021 17:17) 

E vi ste bili do 2003 dva u jedan, Angola i Zimbabve. Srbija tri bronce, a Hrvatska Zlato, Srebro i Bronca do 2003.:D

beogradski

pre 3 godine

) Hrvati su u rukometu za nas bili nivo Angole ili Zimbabvea, od 2003 oni su postavili neki sistem rada i imaju rezultate u kontinuitetu, dok mi padamo li padamo. Pomavljam, dve utakmice ne znace nista, da lici da ide na bolje, lici, da li ce tako i biti, ostaje da nam vreme pokaze!
(Sreta_šteta, 11. januar 2021 17:17)

Prijatelju, Hrvati su igrali ozibljan rukomet 90ih. Uzeli su 3 medalje zaredom, 93. bronza Ep, 94. srebro SP i 96. zlato OI. Zagreb je dva puta bio prvak Evrope i igrao jos nekoliko finala. Nek me isprave purgeri, mislim da ih je drala Barselona. Imali su taj neki prazni hod od mislim 98/99 do 2003., kad su opet poceli da se podizu.

Mi smo uvek bili u rangu sa Hrvatima do 2005. otprilike. Od tada padamo nazalost, nema nas nigde. Osim onog slucajnog srebra, koji nije produkt sistema i rada, vec domace publike, velikog zalaganja igraca i lude srece.

Smirite strasti

pre 3 godine

Pobeda i remi protiv Francuske i odmah “preporod”! To je uvek bio problem srpskog naroda, ide se iz krajnosti u krajnost.
(charlie, 11. januar 2021 17:09)


Nazvacemo ga preporod kada osvojimo nesto.
(Hefe, 11. januar 2021 17:10)

Za vase obavestenje, ovo jeste preporod. Preporod u igri.A preporod rezultata tek treba da dodje.

Gde ja živim

pre 3 godine

Dopadljiva i borbena igra posle dugo vremena da. Preporod još ne. Daleko je. Bilo bi lepo, ali samo polako. Biće poraza (nadam se ne protiv Grka i Belgijanaca), biće žutih minuta, samo ostati pribran i fokusiran. Da vidimo kako će Španac da uklopi preostale igrače. Da vidimo da li su u stanju da pobede svoje bubice i dečje bolesti. Treba još dosta toga da se poklopi i naravno da se uloži u rukomet. Svako da radi svoj posao pa za par godina kontinuiteta da pričamo.

detektiv kokni kol

pre 3 godine

@samo je kosarka sport

Mi jesmo bili rukometna sila. I to ne računajući period SFRJ-a, i ako su 80% legendi reprezentacije Srbi i srpski klubovi. Od Metaloplastike, Proletera, Jugovića, Zvezde itd. I to je trajalo bezmalo do 2005.

Sam period nakon sankcija 96-05 je bio više nego dobar. 2 bronze na SP '99 i '01, 5. mesto '05, evropska bronza '96 i 5. mesto '98. To je sam vrh rukometa, po svim parametrima. O legendama poput braće Peruna, Nedeljka, Škrbića, Nikolića, Žikice, Perića, Arpada da ne govorim. Treneri takođe, izuzetno cenjeni ljudi širom Evrope.

Sam Đerona priča da je rastao na Metaloplastici i našoj školi. Nije sve u broju medalja, ima nešto i u tradiciji. A Srbija jeste zemlja jake rukometne škole. Naš prvi školski sport. Bio i biće, u im' Boga ponovo.

UVIJEK VJERNI

pre 3 godine

Hrvatska ma kolika sila bila, nije uspjela dobiti Srbiju godinama. Nekoliko teskih poraza Srbi su nam napravili. Prvo na EURU u Spanjolskoj 1996.,pa Svjetsko u Egiptu 1999.,pa EURO u Svedskoj 2002.,a samo puka sreca nas je uspjela spasiti u Tunisu 2005.,gde je Srbija vodila cijeli mec a mi na kraju dobili jedan razlike obranom u posljednjem srbijanskom napadu. Bila je to prva pobjeda Hrvatske nad Srbijom od Jugoslavije. Uvijek ste Srbi imali izvrsnu momcad ali ste strukovno pali sa trenerima i lose ste bili organizirani u posljednjih 10 godina. Ovaj Spanjolac vas vraca u vrh to je sigurno.

Che

pre 3 godine

Hrvati u svim današnjim novinama najavljuju borbu za zlato! Tako to rade u svim sportovima pred odlazak na velika takmičenja. Oni realno s tim pristupom mogu osvojiti medalju na svakom takmičenju u bilo kojem ekipnom sportu. Osim odbojke. S druge stane Srbi imaju "danas svako igra ..." pristup.

Tommy

pre 3 godine

Nisam ni znao da Srbije nema na Svjetskom prvenstvu! A na prvenstvu igraju čak 32 reprezentacije...Ako te nema među 32 na svijetu onda je teško govoriti o preporodu jer će im prvo ozbiljno natjecanje biti Euro za godinu dana...

opet ja

pre 3 godine

Ko zna kako bi tek bilo da klinci ne provode sve vreme na mobilnim i kompjuterima. Masa talenata je izgubljeno negde u nekoj virtualnoj stvarnosti...

Hahahahahaha

pre 3 godine

Hrvatska ma kolika sila bila, nije uspjela dobiti Srbiju godinama. Nekoliko teskih poraza Srbi su nam napravili. Prvo na EURU u Spanjolskoj 1996.,pa Svjetsko u Egiptu 1999.,pa EURO u Svedskoj 2002.,a samo puka sreca nas je uspjela spasiti u Tunisu 2005.,gde je Srbija vodila cijeli mec a mi na kraju dobili jedan razlike obranom u posljednjem srbijanskom napadu. Bila je to prva pobjeda Hrvatske nad Srbijom od Jugoslavije. Uvijek ste Srbi imali izvrsnu momcad ali ste strukovno pali sa trenerima i lose ste bili organizirani u posljednjih 10 godina. Ovaj Spanjolac vas vraca u vrh to je sigurno.
(UVIJEK VJERNI, 11. januar 2021 17:26)

Zato je Hrvatska EP, SP i OI propustili samo dva SP-a. A Srbija velesila. hahaha

ANALiticar

pre 3 godine

Volim rukomet, sport gde Zvezda i Partizan nikad nisu ili retko kad igrali neku vaznu ulogu, sport malih klubova sa velikim srcem. Sin mi trenira rukomet i da znate, ovaj sport nema sanse da se ponovo uzdigne zato sto su ga takoreci izbacili iz osnovnih skola, a zna se gde se pravi baza. Nastavnici su krajnje nezainteresovani za rukomet, a skolskih takmicenja nema ili su jako losa. To je realnost, a ne onih 15tak momaka sto su u reprezentaciji, oni su vec proslost, ako ovog trenutka ne uzdignemo skolski sport, za 10god nas nece biti na rukometnoj mapi

:D

pre 3 godine

Mi jesmo bili rukometna sila. I to ne računajući period SFRJ-a, i ako su 80% legendi reprezentacije Srbi i srpski klubovi. 
----------------##--------#-#

Zato što su birali igrače po partijskom ključu. Evo npr. Ante Kostelić bio je odličan rukometaš. Ali iako je bio među najboljim pivotima u Jugoslaviji nikada nije bio pozvan u reprezentaciju. Tada je odlučio, ako će ikad imati djecu oni će se baviti individualnim sportom. Bio je rukometni trener i muškim i ženskim ekipama. Rukometašice Osijeka uveo je u prvu ligu, osvojio je Kup Jugoslavije. Imao je vrlo intezivne i naporne treninge, tražio je velika odricanja od svojih igrača i igračica, no većina sportaša, koje je trenirao nisu bili spremni na velika odricanja i sportski način života. Trenirao je i ženski rukometni klub Nurnberg, ali samo tjedan dana, jer je izbacio iz ekipe ženu predsjednika kluba zbog nezalaganja:D
Volio je rukomet, vaterpolo i skijanje pošto je samo skijanje individualni sport zato su Ivica i Janica obukli pancerice.

Mahonije

pre 3 godine

Pobeda i remi protiv Francuske i odmah “preporod”! To je uvek bio problem srpskog naroda, ide se iz krajnosti u krajnost.
(charlie

Ne moraš ni ti odma da se ložiš. Novinar mora da napumpa naslov.

matori 2

pre 3 godine

Srpski rukomet je poceo da propada dolaskom Vucele na celo saveza.I nece se skoro povratiti jer gde taj prodje tu trava ne raste. RTS na primer

JPR24

pre 3 godine

Ovo nije preporod, ovo je sticaj okolnosti,Francuzima je ovo doslo kao priprema za SP, mi smo podrum evropskog rukometa, ozbiljne ekipe igraju SP, za par dana, a mi sa Grckom kvalifikacije, ne vidim nijedan razlog za euforiju, kada odemo n EP ili SP, uzmemo medalju, onda mozemo da pricamo o preporodu.
Drugo mi nikad nismo bili rukometna sila jer u periodu od 96-2012 imamo tri medalje sa velikih takmicenja(tri bronze 96,EP i 99 I 2001,SP),tako da ne mozemo ni da se poredimo sa Hrvatima(budimo realni), da ne pisem sta sve oni imaju od 96 do 2012)
(samo je kosarka sport, 11. januar 2021 16:59)

Okolnosti ili ne, to nije nas problem. Francuzi nisu zadovoljni, kako god da okreneš, kritike su pale i to dobre. A za našu reprezentaciju to je veliki uspeh, s obzirom, da smo realno osma liga za Francuze i ostale sile rukometa. A za preporod, to si u pravu, ne treba leteti, pustiti da čovek radi, očigledno je skontao dosta stvari, da ne kapira i ne zna, ne bi uspeo izvuci 3 boda protiv Francuske pa makar to bile rekreativne utakmice. Znaci čovek, zna ! Pustiti ga da radi... a o preporodu pričati posle nekih barem dva ciklusa, da se vide rezultati, ne traži niko titulu za takvo kratko vreme, pogotovo posle decenisjkih cirkusa, ali barem dostojnu igru, da ekipa ne bude predmet sa smejanje, i to bi već bio dobar uspeh ka većem cilju. Uz pametne ljude se može... Đerona zna, sad zavisi od ostalih...

Stefan levgren

pre 3 godine

Dzaba sve ove pricè. Hrvati, cileanci, kongo, zelenogorska ostrva igraju na sp , mi NE !!! Nema nas ni na olimpijski igram. tek za god dana cemo igrati na ep. Odrekao bih se svoje mesecne plate samo da gledam nase na svetskom p.

Gudalo

pre 3 godine

Jel sve vec osvajamo?! Ma najjaci smo. Kako smo glup narod. Ja bi zabranio reprezentativni rukomet zakonom. To je grupa luzera i uvek ce biti. Trenutno novi trener dize motiv,jer Francuzi su u fazi priprema. Kako se sve bruke i sramote zaborave posle 2 meca samo. To ima samo Srbiji. Krece lozana na max-pro!

Stipe

pre 3 godine

Pobjeda i neriješeno sa Francuzima koji su u padu,čije je nabolje vrijeme prošlo i odmah....preporod!?Za preporod treba proći barem prvu fazu velikog takmičenja a onda u baražu skinuti još nekoga iz gornje doma....

Druga planeta

pre 3 godine

Sam period nakon sankcija 96-05 je "bio više nego dobar. 2 bronze na SP '99 i '01, 5. mesto '05, evropska bronza '96 i 5. mesto '98. To je sam vrh rukometa, po svim parametrima."

Ako je to vrh rukometa po rezultatima...biti 2 puta 5., sta su onda hrvatski rezultati?

samo kažem

pre 3 godine

Ne. Nego opet Hrvati na srpskom portalu. Svaki clanak po njih 100.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Heys, 11. januar 2021 17:55) A od tih 100, 98 piše "lijevo i dijesno"

darko

pre 3 godine

Dok se ne budu u školama potrudili da decu zainteresuju za sport, od našeg sporta nema ništa! Sportske sekcije, školski timovi, školska i međuškolska takmičenja, malo nagradite nastavnike za taj rad i sve će doći na svoje mesto. ovako...ko ima pare igraće, ko nema, a zna, kupiće ga menadžer...ostali...koga briga...

detektiv kokni kol

pre 3 godine

@Druga planeta

Ako si čitao koment, uopšte nisam poredio Srb-Hrv rezultate, nego odgovaram na tezu da Srbija nikada nije bila vrh rukometa. Što je laž i glupost. Hrvatski rezultati su neosporni. Ne znam samo gde si pronašao i prozvao.

Samo ne dozvoljavam da se ponižavaju decenije naših dobrih rezultata i tradicije. Ovde su se punile košarkaške hale za rukometni derbi. Navijalo kao na fudbalu. Nije to bilo pre 60 godina nego 20ak. To se ne dešava u zemlji bez rukometne tradicije.

prijatelj nekih prijatelja

pre 3 godine

@Analiticar

Zvezda ima sasvim dobru rukometnu istoriju. Klub jednog Profe Pokrajca, Milana Kaline, Lazarevića, Fejzule, Cvetkovića.

Od novijih legendi počev od Peruna, Žikice, Ratka, Perića, Belog Petrića, Butulije, sve do Stanića, Nikčevića, Vučkovića, Manojlovića, Zelenovića. I dan danas igra neki Nenadić, Cupara, zvezdina deca. Nije loše za mali tim.

War Inside My Head

pre 3 godine

Preporod još ne,ali nadam se početak preporoda!Ovo zadnjih godina je bilo sramno,nerealno da igrači koji igraju u vrhunskim evropskim timovima,igraju tako bezvoljno?Nedostaje organizacija,prvo od osnovnih škola,pa onda kroz tradicionalne timove.Nekad su to bili Šabac,Zrenjanin,Leskovac,Kać,Priboj...U ex-yu takođe,manji gradovi su bili baza,rasadnici talenata,Doboj,B.Luka,Bjelovar,Bitolj...Hrvati su se odlučili da idu centralizacijom tj.da Zagreb bude osnovni tim,a iz njega da se stvara reprezentacija.CG takođe sa Lovćenom.Srećno!

Nexus

pre 3 godine

Više me interesira ~ kakva je to Francuska?
(Mantis, 11. januar 2021 17:24)
Koliko ja znam, bili su tu svi najbolji osim Nikole Karabatića.

Mali Hijavata

pre 3 godine

Nema nista sladje nego citati ove srbomrsce preobucene u srpske nadimke kako omalovazavaju uspeh u ove dve utakmice. Ako nista drugo to je znak da smo na dobrom putu.

SRBIJAAA 💪🏻💪🏻💪🏻🇷🇸🇷🇸🇷��❤😜

pre 3 godine

Čim vidim mnogo dušmansko-ljubomornih komentara,kristalno je jasno da smo na dobrom putu👌Srbijooo plaše te se pa su se raskokodakali☝️👌😏🇷🇸🇷🇸🇷🇸💪��

Crni96

pre 3 godine

Mislim da ne treba puno novaca da se i klubovi podignu. Ne jasno mi je da drzava Srbija ne moze imati klub koji ce se u seha ligi boriti za top4. Nase klubove van granica pobjedjuju svi. Vosa je malo zadnje 2 sezone u seha ligi uspjela upisat bodove i to protiv kineza koji ne znam ni otkud u seha ligi i protiv nexea i naravno dve pobede protiv metaloplastike za neku 7.poziciju ostalo nista.. ne jasno mi je da je liga nam amaterska.. a imamo potencijala za jaku ligu barem sto se rivalstva tice. Cak jedini sport gdje bi zvezda i partizan nekad bili u drugom planu. Vosa,Metaloplastika,Zeleznicar,Crvenka.Zvezda,Partizan bilo bi zanimljivo. Ali sve je to mašta.

Petar

pre 3 godine

Srbin sam, bivši rukometaš. Volim da gledam Hrvate kako igraju rukomet i u tom sportu, samo u tom, navijam za njih. Daleko su oni ispred nas. Mi smo pukli u tom sportu, poput Rusa, Rumuna, Čeha i delimično Korejanaca i Švajcaraca. Ipak, ne mogu da opišem koliko su me iznenadile ove dve utakmice protiv Francuza. Nisam mogao da zamislim tako nešto. Strašno sam ponosan na naše momke. A da li će nekad biti neki rezultati na velikim takmičenjima, to ćemo još videti.

Јабучило

pre 3 godine

a zatim je u revanšu najjača rukometna sila kod kuće jedva izvukla bod. Srbi su na poluvremenu druge utakmice imali tri gola prednosti.

Правде ради, имали су Французи напад за победу.

Sreta_šteta

pre 3 godine

Dajte ljudi malo ozbiljnosti, kakav crni preporod. Postujem do neba nase rukometase, odigrali su odlicno protiv velesile Francuza, Djerona za sad vidi se da je ostavio svoj neki pecat, kolko se to moglo videti u dve utakmice. Ali nemojmo da letimo, nista mi jos u principu ne znamo, otici na neko veliko takmicenje nije dovoljno(ako vidimo kakvu rukometnu istoriju imamo) Hrvati su u rukometu za nas bili nivo Angole ili Zimbabvea, od 2003 oni su postavili neki sistem rada i imaju rezultate u kontinuitetu, dok mi padamo li padamo. Pomavljam, dve utakmice ne znace nista, da lici da ide na bolje, lici, da li ce tako i biti, ostaje da nam vreme pokaze!

Beoman

pre 3 godine

Toni Đerone nemoze pomoci bas nista! Treba imati dobre decje kupove a kasnije jake regionalne omladinske lige. potrebna jaka srpska liga jer regionalizam nepomaze nista. rukomet je mali sport i mogli bi smo imati 16 timova u prvoj ligi, ali potrebna jaka CZ, partizan, vosa, nislije i imati cetiri jake ekipe a 8 klubova kao prosek i 4 slabija kluba je puna kapa (to su najbolje lige). takve lige su najbolje za drzavni rukomet a posebno kad znamo da je potrebna jak ekonomija za LS. Moze se i to, kad je Izvidjac i Bosna mogla igrati fino u LS pa i mi mozemo. gledao sam jednom u skenderiji Visla kako izgubi od Bosne, e, sad pogledaj gde je sad visla a gde Bosna i Izvidjac, zelim reci potreban je kontinuitet. Potrebni su liga kupovi i super kupovi gde veliki imaju sansu da statisticki osvoje mnogo trofeja a i mali dobiaju sansu da osvoje koji trofej. tako nesto i u zenskom rukometu treba. Tesko je osvojiti ili doci u LS do F4 ali nije nemoguce. Ja mislim da bi nasi klubovi i savez mogli imati plan kako osvojiti svake gidine bar jedan evropski trofej ili bar dva polufinala jer rukomet ima tri evropska kupa u muskoj i zenskoj konkurenciji i tu bi trebali bar u kupu izazivaca gurati daleko. mi imamo dosta trenera ali je potreban kontinitet nasih klubova i da se zavrsi stim regionalnim ligama, aj regionalke u obliku kupa ili po grupama gde drzavno prvenstvo nije ugrozeno. imati dobre prestavnika u LS, i u EHF i u kupu izazivaca je pun pogodak i manimo se regionnih liga.

Heys

pre 3 godine

opet hrvati....svaki drugi članak..
(Lekskomp, 11. januar 2021 17:41)

Ne. Nego opet Hrvati na srpskom portalu. Svaki clanak po njih 100.

Scotland-20:D

pre 3 godine

na EP-u 1996.-e,u polufinalu domacini Spanci odlaze na OI u Atlantu 1996.-e da bi Hrvati postali sampioni koje smo bez problema pobedili u grupi)
(Srbimir, 12. januar 2021 03:08)

I mi smo Francuze u grupi pobjeđivali, ali u nokaut fazi ili za zlato oni nas.

Koke

pre 3 godine

inace, kao Banjalucanin uvek, ali uvek navijam na velikim takmicenjim za Hrvatsku sem u slucaju kad igraju protiv Srbije pa cak i tada i to upravo iz razloga jer je pola banjaluckog Borca iz 92 (osvojen kup ehf na final foru u Rusiji i to u finalu mocnog protiv CSKA ) sacinjavalo zlatnu hrvatsku reprezentaciju sa olipijade u Atlanti ... Inace banjalucki Borac je jedan od najzasluznijih za stvaranje i uspeh rukometa u staroj Jugi s obzirom da je isti bio viceprvak i prvak evrope 76 odnosno 77 godine proslog veka ...

dragan

pre 3 godine

Ne radi se o talentu već o radu. Jadan mali gradić u Hercegovini LJubuški ima najbolju rukometnu školu na prostoru bivše SFRJ. Dao je desetak hrvatskih ali i desetak bih reprezentativaca.

J J Zmaj

pre 3 godine

Ljudi vi nemate pojma kakvi likovi vode decenijama rukomet u npr Požarevcu, na kraju se klub koji je imao dugu tradiciju raspao. To je problem, naći poštene i posvećene ljude. Inače situacija je takva i u drugim sportovima!

Srbimir

pre 3 godine

Treba istaci da Francuzi i Spanci nisu postojali na rukometnoj mapi sveta sve do 90-ih godina proslog veka(sto u mnogome koincidira s raspadom "istocnog bloka";Rumuni,do tada cetvorostruki prvaci sveta su u decenijama koje su dolazile prakticno nestali,a Poljaci,Cesi,Madjari su samo periodicno demonstrirali nekadasnju snagu);Spanci su svoje prve reprezentativne medalje osvojili 1996.-e(bronze na EP i OI);do tad smo im decenijama bili uzori,ucitelji i nedostizni po rezultatima(nasi treneri i igraci su udarali temelje njihovim buducim velikim rezultatima);situacija se drasticno promenila u poslednjih 20 godina gde su oni uz silna ulaganja u klubove zabelezili veliki progres,a mi drastican pad;kako god,niko me nikad nece ubediti da su i Francuzi i Spanci po talentu ispred nas(i Srba i ostatka ex-Yu)

vlade

pre 3 godine

što neko napisa, daleko smo mi od preporoda, samo smo učinili uslugu Francuzima da se uozbilje pred svetsko prvenstvo, živo bili pa videli.. mi nismo za komentarisanje..
što se tiče komšija, za nas jesu velesila, svaka im čast, jesu u svetskom vrhu, ali u periodu od '96 do 2003 nisu osvojili ni jednu medalju, a potom ide period, toplo hladno, na zlato čekaju od Atine 2004, i imaju 5 srebra i 4 bronze.. bolje da se pozabave sobom, kuda plovi njihov brod, jer naš je odavno nasukan na sprud!

Srbimir

pre 3 godine

Srbija je tokom decenija unazad(sto samostalna sto kao deo ex-Yu)izbacivala sve same svetske legende i igrace svetske klase;malo kome je u siroj javnosti poznato da se jos tamo 50-ih godina XX-og veka,najbolji rukometas sveta tokom citave decenije zvao Bogdan Cvijetic,(srednji bek Crvene Zvezde)koji je,zbog svoje virtuoznosti dobio nadimak "rukometni Sekularac";Cvijetic,Fajfric,Fejzula,Lazarevic,Cvetkovic,Kalina, Lavrnic,Timko,Popovic,Golici,Butulija,Skrbic,Perunicici,Knezevic, Stojanovic,Peric,Knezevic,Milosavljevic,Jovanovic, Stefanovic,Portner,Vujovic,Isakovic,Rnic otac i sin,Djordjic otac i sin,Sterbik,Nikolic,Petric,Bojinovic,Ilic,Vujin,Sesum,Nenadic su samo neki od silnih velikih imena;nasi klubovi su u obe konkurencije u duzem periodu vladali svetskom scenom(Metaloplastika,ZRK Radnicki)u exYu- su ogromna vecina prvotimaca bili ili Srbi ili iz Srbije(tako da je svako nipodastavanje nase tradicije neozbiljno);prekid velikih rezultata nastaje sankcijama UN-a(kada smo trebali biti apsolutni vladari sveta u ovom sportu;da podsetim,u pokradenoj tekmi na EP-u 1996.-e,u polufinalu domacini Spanci odlaze na OI u Atlantu 1996.-e da bi Hrvati postali sampioni koje smo bez problema pobedili u grupi);nasa je najveca nesreca sto najvece rukometno ime svih vremena dr.Pokrajca resavamo duznosti 2001.-e i od tad se do danas nismo oporavilii,a s njim bi na kormilu bez ikakvih problema imali kontinuitet osvajanja medalja sve do pre neku godinu i njegovog preranog odlaska!

Srbimir

pre 3 godine

Podsetio bih da su nasi juniori u predvecerje raspada bivse drzave,na juniorskom prvenstvu sveta 1991.-e(buduce legende:Perunicic,Peric,Butulija,Stefanovic,Jovanovic,Zikica..)u finalu,bukvalno demolirali svoje tadasnje vrsnjake iz Svedske sa citavih 11 razlike!-iste te Svedjane koji ce vladati svetskom scenom sve do 2002.-e(osvojivsi 4 zlata na EP-u,2 svetska zlata i 3 vezana olimpijska srebra);usledile su proklete sankcije UN-a,a vec smo se za OI u Barseloni spremali(pomognuti iskusnim asovima Vujovicem,Cvetkovicem,Vukovicem,Isakovicem,Elezovicem..)da nezadrzivo jurnemo na zlato;udaljili su nas sa medjunarodnih takmicenja u cetiri naredne godine i time smo nazalost izgubili korak sa svetom;usledilo je EP u Spaniji i to famozno finale gde smo(u nedostatku prilika da zbog izolacije ranije odigramo kvalifikacije za Atlantu)u polufinalu isli na domacina Spaniju,u utakmici gde je samo pobednik mogao otici na OI;prosli smo kako smo prosli,u pojedinim momentima sa po cetiri igraca u polju(ko ne veruje neka odgleda snimak?!)i tu,cini se(kako rekose,izmedju ostalih Perun i Zikica)nismo imali sanse i pre nego sto je utakmica pocela;sve posle OI u Atlanti ide na dusu javasluku u Savezu;greh nad grehovima ne iskoristiti onakav potencijal;imali smo svetske i evropske juniorske sampione 2004.-e i 2005.-e(generacija Sesum,Rnic,Nenadic)pa ni to nismo znali iskoristiti..
I pored svih malera i neuspeha,mislim da ce nas uz dobru organuzaciju g-din Djirona uspeti vratiti na staze stare slave.

samo je kosarka sport

pre 3 godine

Ovo nije preporod, ovo je sticaj okolnosti,Francuzima je ovo doslo kao priprema za SP, mi smo podrum evropskog rukometa, ozbiljne ekipe igraju SP, za par dana, a mi sa Grckom kvalifikacije, ne vidim nijedan razlog za euforiju, kada odemo n EP ili SP, uzmemo medalju, onda mozemo da pricamo o preporodu.
Drugo mi nikad nismo bili rukometna sila jer u periodu od 96-2012 imamo tri medalje sa velikih takmicenja(tri bronze 96,EP i 99 I 2001,SP),tako da ne mozemo ni da se poredimo sa Hrvatima(budimo realni), da ne pisem sta sve oni imaju od 96 do 2012)

UVIJEK VJERNI

pre 3 godine

Hrvatska ma kolika sila bila, nije uspjela dobiti Srbiju godinama. Nekoliko teskih poraza Srbi su nam napravili. Prvo na EURU u Spanjolskoj 1996.,pa Svjetsko u Egiptu 1999.,pa EURO u Svedskoj 2002.,a samo puka sreca nas je uspjela spasiti u Tunisu 2005.,gde je Srbija vodila cijeli mec a mi na kraju dobili jedan razlike obranom u posljednjem srbijanskom napadu. Bila je to prva pobjeda Hrvatske nad Srbijom od Jugoslavije. Uvijek ste Srbi imali izvrsnu momcad ali ste strukovno pali sa trenerima i lose ste bili organizirani u posljednjih 10 godina. Ovaj Spanjolac vas vraca u vrh to je sigurno.

vlade

pre 3 godine

što neko napisa, daleko smo mi od preporoda, samo smo učinili uslugu Francuzima da se uozbilje pred svetsko prvenstvo, živo bili pa videli.. mi nismo za komentarisanje..
što se tiče komšija, za nas jesu velesila, svaka im čast, jesu u svetskom vrhu, ali u periodu od '96 do 2003 nisu osvojili ni jednu medalju, a potom ide period, toplo hladno, na zlato čekaju od Atine 2004, i imaju 5 srebra i 4 bronze.. bolje da se pozabave sobom, kuda plovi njihov brod, jer naš je odavno nasukan na sprud!

SRBIJAAA 💪🏻💪🏻💪🏻🇷🇸🇷🇸🇷��❤😜

pre 3 godine

Čim vidim mnogo dušmansko-ljubomornih komentara,kristalno je jasno da smo na dobrom putu👌Srbijooo plaše te se pa su se raskokodakali☝️👌😏🇷🇸🇷🇸🇷🇸💪��

:D

pre 3 godine

Pazi ovo Srbija velesila, do 2005 ima tri bronce.

A Hrvatska.

EP 1994 Bronca
SP 1995 Srebro
OI 1996 Zlato
SP 2003 Zlato
OI 2004 Zlato
SP 2005 Srebro
Ne nazire se kraj mitomaniji:D

Heys

pre 3 godine

opet hrvati....svaki drugi članak..
(Lekskomp, 11. januar 2021 17:41)

Ne. Nego opet Hrvati na srpskom portalu. Svaki clanak po njih 100.

Gudalo

pre 3 godine

Jel sve vec osvajamo?! Ma najjaci smo. Kako smo glup narod. Ja bi zabranio reprezentativni rukomet zakonom. To je grupa luzera i uvek ce biti. Trenutno novi trener dize motiv,jer Francuzi su u fazi priprema. Kako se sve bruke i sramote zaborave posle 2 meca samo. To ima samo Srbiji. Krece lozana na max-pro!

Sreta_šteta

pre 3 godine

Dajte ljudi malo ozbiljnosti, kakav crni preporod. Postujem do neba nase rukometase, odigrali su odlicno protiv velesile Francuza, Djerona za sad vidi se da je ostavio svoj neki pecat, kolko se to moglo videti u dve utakmice. Ali nemojmo da letimo, nista mi jos u principu ne znamo, otici na neko veliko takmicenje nije dovoljno(ako vidimo kakvu rukometnu istoriju imamo) Hrvati su u rukometu za nas bili nivo Angole ili Zimbabvea, od 2003 oni su postavili neki sistem rada i imaju rezultate u kontinuitetu, dok mi padamo li padamo. Pomavljam, dve utakmice ne znace nista, da lici da ide na bolje, lici, da li ce tako i biti, ostaje da nam vreme pokaze!

Mali Hijavata

pre 3 godine

Nema nista sladje nego citati ove srbomrsce preobucene u srpske nadimke kako omalovazavaju uspeh u ove dve utakmice. Ako nista drugo to je znak da smo na dobrom putu.

Stipe

pre 3 godine

Pobjeda i neriješeno sa Francuzima koji su u padu,čije je nabolje vrijeme prošlo i odmah....preporod!?Za preporod treba proći barem prvu fazu velikog takmičenja a onda u baražu skinuti još nekoga iz gornje doma....

Tommy

pre 3 godine

Nisam ni znao da Srbije nema na Svjetskom prvenstvu! A na prvenstvu igraju čak 32 reprezentacije...Ako te nema među 32 na svijetu onda je teško govoriti o preporodu jer će im prvo ozbiljno natjecanje biti Euro za godinu dana...

detektiv kokni kol

pre 3 godine

@samo je kosarka sport

Mi jesmo bili rukometna sila. I to ne računajući period SFRJ-a, i ako su 80% legendi reprezentacije Srbi i srpski klubovi. Od Metaloplastike, Proletera, Jugovića, Zvezde itd. I to je trajalo bezmalo do 2005.

Sam period nakon sankcija 96-05 je bio više nego dobar. 2 bronze na SP '99 i '01, 5. mesto '05, evropska bronza '96 i 5. mesto '98. To je sam vrh rukometa, po svim parametrima. O legendama poput braće Peruna, Nedeljka, Škrbića, Nikolića, Žikice, Perića, Arpada da ne govorim. Treneri takođe, izuzetno cenjeni ljudi širom Evrope.

Sam Đerona priča da je rastao na Metaloplastici i našoj školi. Nije sve u broju medalja, ima nešto i u tradiciji. A Srbija jeste zemlja jake rukometne škole. Naš prvi školski sport. Bio i biće, u im' Boga ponovo.

Stefan levgren

pre 3 godine

Dzaba sve ove pricè. Hrvati, cileanci, kongo, zelenogorska ostrva igraju na sp , mi NE !!! Nema nas ni na olimpijski igram. tek za god dana cemo igrati na ep. Odrekao bih se svoje mesecne plate samo da gledam nase na svetskom p.

Hahahahahaha

pre 3 godine

Hrvatska ma kolika sila bila, nije uspjela dobiti Srbiju godinama. Nekoliko teskih poraza Srbi su nam napravili. Prvo na EURU u Spanjolskoj 1996.,pa Svjetsko u Egiptu 1999.,pa EURO u Svedskoj 2002.,a samo puka sreca nas je uspjela spasiti u Tunisu 2005.,gde je Srbija vodila cijeli mec a mi na kraju dobili jedan razlike obranom u posljednjem srbijanskom napadu. Bila je to prva pobjeda Hrvatske nad Srbijom od Jugoslavije. Uvijek ste Srbi imali izvrsnu momcad ali ste strukovno pali sa trenerima i lose ste bili organizirani u posljednjih 10 godina. Ovaj Spanjolac vas vraca u vrh to je sigurno.
(UVIJEK VJERNI, 11. januar 2021 17:26)

Zato je Hrvatska EP, SP i OI propustili samo dva SP-a. A Srbija velesila. hahaha

Srbimir

pre 3 godine

Srbija je tokom decenija unazad(sto samostalna sto kao deo ex-Yu)izbacivala sve same svetske legende i igrace svetske klase;malo kome je u siroj javnosti poznato da se jos tamo 50-ih godina XX-og veka,najbolji rukometas sveta tokom citave decenije zvao Bogdan Cvijetic,(srednji bek Crvene Zvezde)koji je,zbog svoje virtuoznosti dobio nadimak "rukometni Sekularac";Cvijetic,Fajfric,Fejzula,Lazarevic,Cvetkovic,Kalina, Lavrnic,Timko,Popovic,Golici,Butulija,Skrbic,Perunicici,Knezevic, Stojanovic,Peric,Knezevic,Milosavljevic,Jovanovic, Stefanovic,Portner,Vujovic,Isakovic,Rnic otac i sin,Djordjic otac i sin,Sterbik,Nikolic,Petric,Bojinovic,Ilic,Vujin,Sesum,Nenadic su samo neki od silnih velikih imena;nasi klubovi su u obe konkurencije u duzem periodu vladali svetskom scenom(Metaloplastika,ZRK Radnicki)u exYu- su ogromna vecina prvotimaca bili ili Srbi ili iz Srbije(tako da je svako nipodastavanje nase tradicije neozbiljno);prekid velikih rezultata nastaje sankcijama UN-a(kada smo trebali biti apsolutni vladari sveta u ovom sportu;da podsetim,u pokradenoj tekmi na EP-u 1996.-e,u polufinalu domacini Spanci odlaze na OI u Atlantu 1996.-e da bi Hrvati postali sampioni koje smo bez problema pobedili u grupi);nasa je najveca nesreca sto najvece rukometno ime svih vremena dr.Pokrajca resavamo duznosti 2001.-e i od tad se do danas nismo oporavilii,a s njim bi na kormilu bez ikakvih problema imali kontinuitet osvajanja medalja sve do pre neku godinu i njegovog preranog odlaska!

petokoronaš

pre 3 godine

) Hrvati su u rukometu za nas bili nivo Angole ili Zimbabvea, od 2003 oni su postavili neki sistem rada i imaju rezultate u kontinuitetu, dok mi padamo li padamo. Pomavljam, dve utakmice ne znace nista, da lici da ide na bolje, lici, da li ce tako i biti, ostaje da nam vreme pokaze! 
(Sreta_šteta, 11. januar 2021 17:17)

Hrvatska u rangu angole? Vec ti je tu navedeno koliko je hr osvojila medalja do 2003, da dodam, klubski rk zagreb dva puta prvak evrope uz jos tri finala lige prvaka, metkovic prvak ehf, zene podravka prvak evrope.. Sve to u periodu od raspada bivse drzave do te 2003 godine.
Da li si sad svjestan kakvu si glupost napisao?

:D

pre 3 godine

Hrvati su u rukometu za nas bili nivo Angole ili Zimbabvea, od 2003 oni su postavili neki sistem rada i imaju rezultate u kontinuitetu, dok mi padamo li padamo. Pomavljam, dve utakmice ne znace nista, da lici da ide na bolje, lici, da li ce tako i biti, ostaje da nam vreme pokaze! 
(Sreta_šteta, 11. januar 2021 17:17) 

E vi ste bili do 2003 dva u jedan, Angola i Zimbabve. Srbija tri bronce, a Hrvatska Zlato, Srebro i Bronca do 2003.:D

Živko

pre 3 godine

Baš Duvnjaka Cindrića i Čupića zabole Stojko što smo uzeli 3 boda Francuzima u kvalif.za evropsko. Počinje im svetsko za 3 dana i to im je glavna preokupacija. Sad uigravaju ekipu spremaju se da igraju protiv najboljih a o nama će tek onda kada se plasiramo na neko veliko takmičenje.

Јабучило

pre 3 godine

a zatim je u revanšu najjača rukometna sila kod kuće jedva izvukla bod. Srbi su na poluvremenu druge utakmice imali tri gola prednosti.

Правде ради, имали су Французи напад за победу.

prijatelj nekih prijatelja

pre 3 godine

@Analiticar

Zvezda ima sasvim dobru rukometnu istoriju. Klub jednog Profe Pokrajca, Milana Kaline, Lazarevića, Fejzule, Cvetkovića.

Od novijih legendi počev od Peruna, Žikice, Ratka, Perića, Belog Petrića, Butulije, sve do Stanića, Nikčevića, Vučkovića, Manojlovića, Zelenovića. I dan danas igra neki Nenadić, Cupara, zvezdina deca. Nije loše za mali tim.

samo kažem

pre 3 godine

Ne. Nego opet Hrvati na srpskom portalu. Svaki clanak po njih 100.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Heys, 11. januar 2021 17:55) A od tih 100, 98 piše "lijevo i dijesno"

Xnodeh,plavi bechar

pre 3 godine

Dajte ljudi malo ozbiljnosti, kakav crni preporod. Postujem do neba nase rukometase, odigrali su odlicno protiv velesile Francuza, Djerona za sad vidi se da je ostavio svoj neki pecat, kolko se to moglo videti u dve utakmice. Ali nemojmo da letimo, nista mi jos u principu ne znamo, otici na neko veliko takmicenje nije dovoljno(ako vidimo kakvu rukometnu istoriju imamo) Hrvati su u rukometu za nas bili nivo Angole ili Zimbabvea, od 2003 oni su postavili neki sistem rada i imaju rezultate u kontinuitetu, dok mi padamo li padamo. Pomavljam, dve utakmice ne znace nista, da lici da ide na bolje, lici, da li ce tako i biti, ostaje da nam vreme pokaze!
(Sreta_šteta, 11. januar 2021 17:17)
Hrvati su 96 osvojili zlato na OI ,kakav nivo Angole ili Zimbabvea.U rukometu nas nema ravno 20 godina,a oni osvojili 15 medalja.

Beoman

pre 3 godine

Toni Đerone nemoze pomoci bas nista! Treba imati dobre decje kupove a kasnije jake regionalne omladinske lige. potrebna jaka srpska liga jer regionalizam nepomaze nista. rukomet je mali sport i mogli bi smo imati 16 timova u prvoj ligi, ali potrebna jaka CZ, partizan, vosa, nislije i imati cetiri jake ekipe a 8 klubova kao prosek i 4 slabija kluba je puna kapa (to su najbolje lige). takve lige su najbolje za drzavni rukomet a posebno kad znamo da je potrebna jak ekonomija za LS. Moze se i to, kad je Izvidjac i Bosna mogla igrati fino u LS pa i mi mozemo. gledao sam jednom u skenderiji Visla kako izgubi od Bosne, e, sad pogledaj gde je sad visla a gde Bosna i Izvidjac, zelim reci potreban je kontinuitet. Potrebni su liga kupovi i super kupovi gde veliki imaju sansu da statisticki osvoje mnogo trofeja a i mali dobiaju sansu da osvoje koji trofej. tako nesto i u zenskom rukometu treba. Tesko je osvojiti ili doci u LS do F4 ali nije nemoguce. Ja mislim da bi nasi klubovi i savez mogli imati plan kako osvojiti svake gidine bar jedan evropski trofej ili bar dva polufinala jer rukomet ima tri evropska kupa u muskoj i zenskoj konkurenciji i tu bi trebali bar u kupu izazivaca gurati daleko. mi imamo dosta trenera ali je potreban kontinitet nasih klubova i da se zavrsi stim regionalnim ligama, aj regionalke u obliku kupa ili po grupama gde drzavno prvenstvo nije ugrozeno. imati dobre prestavnika u LS, i u EHF i u kupu izazivaca je pun pogodak i manimo se regionnih liga.

:D

pre 3 godine

Mi jesmo bili rukometna sila. I to ne računajući period SFRJ-a, i ako su 80% legendi reprezentacije Srbi i srpski klubovi. 
----------------##--------#-#

Zato što su birali igrače po partijskom ključu. Evo npr. Ante Kostelić bio je odličan rukometaš. Ali iako je bio među najboljim pivotima u Jugoslaviji nikada nije bio pozvan u reprezentaciju. Tada je odlučio, ako će ikad imati djecu oni će se baviti individualnim sportom. Bio je rukometni trener i muškim i ženskim ekipama. Rukometašice Osijeka uveo je u prvu ligu, osvojio je Kup Jugoslavije. Imao je vrlo intezivne i naporne treninge, tražio je velika odricanja od svojih igrača i igračica, no većina sportaša, koje je trenirao nisu bili spremni na velika odricanja i sportski način života. Trenirao je i ženski rukometni klub Nurnberg, ali samo tjedan dana, jer je izbacio iz ekipe ženu predsjednika kluba zbog nezalaganja:D
Volio je rukomet, vaterpolo i skijanje pošto je samo skijanje individualni sport zato su Ivica i Janica obukli pancerice.

Druga planeta

pre 3 godine

Sam period nakon sankcija 96-05 je "bio više nego dobar. 2 bronze na SP '99 i '01, 5. mesto '05, evropska bronza '96 i 5. mesto '98. To je sam vrh rukometa, po svim parametrima."

Ako je to vrh rukometa po rezultatima...biti 2 puta 5., sta su onda hrvatski rezultati?

Randy Marsh

pre 3 godine

Vest dana u Hrvatskoj. Samo se o našem rukometu priča. Na ulici, u kafanama, domovima, pijacama... Decu u školama uče imena naših rukometaša.

ANALiticar

pre 3 godine

Volim rukomet, sport gde Zvezda i Partizan nikad nisu ili retko kad igrali neku vaznu ulogu, sport malih klubova sa velikim srcem. Sin mi trenira rukomet i da znate, ovaj sport nema sanse da se ponovo uzdigne zato sto su ga takoreci izbacili iz osnovnih skola, a zna se gde se pravi baza. Nastavnici su krajnje nezainteresovani za rukomet, a skolskih takmicenja nema ili su jako losa. To je realnost, a ne onih 15tak momaka sto su u reprezentaciji, oni su vec proslost, ako ovog trenutka ne uzdignemo skolski sport, za 10god nas nece biti na rukometnoj mapi

Joca

pre 3 godine

Cestitam od srca.Puno uspjeha zelim vam u 2021 god u svim sportovima.Veliko hvala za navijanje hrv rukometasica na EP.I hvala na podrskama i donacijama za Petrinju.

croata

pre 3 godine

(beogradski, 11. januar 2021 22:57)

Zagreb je dva puta bio prvak i jos 4 puta gubio u finalu 95,97,98 i 99 i u pravu si, barca mu je bila crna macka. Reprezentativno smo potonuli u svega 4 godine kad je otisla trofejna generacija stasala u bivsoj yu ligi. Tad nam se predvidjao scenario odbojke, ali balic i ekipa su se digli ko feniks, od posljednjeg mjesta na euru 2002 do prvaka svijeta 2003. Od tad smo najkonstantnija reprezentacija svijeta i u iducih 23 ili 24 prvenstva(euro,oi i sp) najgori rezultat nam je sesto mjesto sto nema nitko, pa cak ni ti famozni francuzi jer se i njima znalo dogoditi da kiksaju pa da budu i 11ti. Nama ne. A i kako se radi, koliko nasa djeca vole rukomet, (na zalost najvise zbog tog pati kosarka), ostat cemo jos dugo dugo top 3,4 svijeta.
Sto se tice lika koji zali za nekim davnim vremenima gdje su srbi kako on kaze vladali rukometom, mogu ga razumjeti jer se ja tako isto osjecam glede kosarke, pa i dan danas se znam prekrstiti i lijevom i desnom kad vidim sta je srbima postala kosarka, a sta nama, nekoc doslovno hrvatski nacionalni brand. Da mi je prije raspada juge netko rekao da ce u buducnosti srbi drzati primat u kosarci, a mi u rukometu rekao bih mu da nije normalan. Ali u pravu bi bio.
Sto se tice vasih utakmica s francuzima, cestitke za stvarno veliki rezultat, ali i mi smo u kosarci znali usred spanjolske dobijati spanjolce s bracom gasolom u prajmu, ali sta vrijedi kad poslije sve uprskamo. Zato polako s velikim rijecima, kontinuitet je bitan..

Smirite strasti

pre 3 godine

Pobeda i remi protiv Francuske i odmah “preporod”! To je uvek bio problem srpskog naroda, ide se iz krajnosti u krajnost.
(charlie, 11. januar 2021 17:09)


Nazvacemo ga preporod kada osvojimo nesto.
(Hefe, 11. januar 2021 17:10)

Za vase obavestenje, ovo jeste preporod. Preporod u igri.A preporod rezultata tek treba da dodje.

Nexus

pre 3 godine

Više me interesira ~ kakva je to Francuska?
(Mantis, 11. januar 2021 17:24)
Koliko ja znam, bili su tu svi najbolji osim Nikole Karabatića.

War Inside My Head

pre 3 godine

Preporod još ne,ali nadam se početak preporoda!Ovo zadnjih godina je bilo sramno,nerealno da igrači koji igraju u vrhunskim evropskim timovima,igraju tako bezvoljno?Nedostaje organizacija,prvo od osnovnih škola,pa onda kroz tradicionalne timove.Nekad su to bili Šabac,Zrenjanin,Leskovac,Kać,Priboj...U ex-yu takođe,manji gradovi su bili baza,rasadnici talenata,Doboj,B.Luka,Bjelovar,Bitolj...Hrvati su se odlučili da idu centralizacijom tj.da Zagreb bude osnovni tim,a iz njega da se stvara reprezentacija.CG takođe sa Lovćenom.Srećno!

beogradski

pre 3 godine

) Hrvati su u rukometu za nas bili nivo Angole ili Zimbabvea, od 2003 oni su postavili neki sistem rada i imaju rezultate u kontinuitetu, dok mi padamo li padamo. Pomavljam, dve utakmice ne znace nista, da lici da ide na bolje, lici, da li ce tako i biti, ostaje da nam vreme pokaze!
(Sreta_šteta, 11. januar 2021 17:17)

Prijatelju, Hrvati su igrali ozibljan rukomet 90ih. Uzeli su 3 medalje zaredom, 93. bronza Ep, 94. srebro SP i 96. zlato OI. Zagreb je dva puta bio prvak Evrope i igrao jos nekoliko finala. Nek me isprave purgeri, mislim da ih je drala Barselona. Imali su taj neki prazni hod od mislim 98/99 do 2003., kad su opet poceli da se podizu.

Mi smo uvek bili u rangu sa Hrvatima do 2005. otprilike. Od tada padamo nazalost, nema nas nigde. Osim onog slucajnog srebra, koji nije produkt sistema i rada, vec domace publike, velikog zalaganja igraca i lude srece.

detektiv kokni kol

pre 3 godine

@Druga planeta

Ako si čitao koment, uopšte nisam poredio Srb-Hrv rezultate, nego odgovaram na tezu da Srbija nikada nije bila vrh rukometa. Što je laž i glupost. Hrvatski rezultati su neosporni. Ne znam samo gde si pronašao i prozvao.

Samo ne dozvoljavam da se ponižavaju decenije naših dobrih rezultata i tradicije. Ovde su se punile košarkaške hale za rukometni derbi. Navijalo kao na fudbalu. Nije to bilo pre 60 godina nego 20ak. To se ne dešava u zemlji bez rukometne tradicije.

Che

pre 3 godine

Hrvati u svim današnjim novinama najavljuju borbu za zlato! Tako to rade u svim sportovima pred odlazak na velika takmičenja. Oni realno s tim pristupom mogu osvojiti medalju na svakom takmičenju u bilo kojem ekipnom sportu. Osim odbojke. S druge stane Srbi imaju "danas svako igra ..." pristup.

Srbimir

pre 3 godine

Podsetio bih da su nasi juniori u predvecerje raspada bivse drzave,na juniorskom prvenstvu sveta 1991.-e(buduce legende:Perunicic,Peric,Butulija,Stefanovic,Jovanovic,Zikica..)u finalu,bukvalno demolirali svoje tadasnje vrsnjake iz Svedske sa citavih 11 razlike!-iste te Svedjane koji ce vladati svetskom scenom sve do 2002.-e(osvojivsi 4 zlata na EP-u,2 svetska zlata i 3 vezana olimpijska srebra);usledile su proklete sankcije UN-a,a vec smo se za OI u Barseloni spremali(pomognuti iskusnim asovima Vujovicem,Cvetkovicem,Vukovicem,Isakovicem,Elezovicem..)da nezadrzivo jurnemo na zlato;udaljili su nas sa medjunarodnih takmicenja u cetiri naredne godine i time smo nazalost izgubili korak sa svetom;usledilo je EP u Spaniji i to famozno finale gde smo(u nedostatku prilika da zbog izolacije ranije odigramo kvalifikacije za Atlantu)u polufinalu isli na domacina Spaniju,u utakmici gde je samo pobednik mogao otici na OI;prosli smo kako smo prosli,u pojedinim momentima sa po cetiri igraca u polju(ko ne veruje neka odgleda snimak?!)i tu,cini se(kako rekose,izmedju ostalih Perun i Zikica)nismo imali sanse i pre nego sto je utakmica pocela;sve posle OI u Atlanti ide na dusu javasluku u Savezu;greh nad grehovima ne iskoristiti onakav potencijal;imali smo svetske i evropske juniorske sampione 2004.-e i 2005.-e(generacija Sesum,Rnic,Nenadic)pa ni to nismo znali iskoristiti..
I pored svih malera i neuspeha,mislim da ce nas uz dobru organuzaciju g-din Djirona uspeti vratiti na staze stare slave.

opet ja

pre 3 godine

Ko zna kako bi tek bilo da klinci ne provode sve vreme na mobilnim i kompjuterima. Masa talenata je izgubljeno negde u nekoj virtualnoj stvarnosti...

Torrente

pre 3 godine

U Hrvatskoj je rukomet najtrofejniji sport i normalno je da se njihovi mediji interesuju za konkurenciju i stanje u regionu, i ruku na srce većina tekstova i komentara na njihovim portalima je pozitivna! Nevole oni francuze, oni su im rak rana, odatle i podrška našim momcima. Ako pogledamo međusobne utakmice u poslednjih 10 god. sa hrvatima oni su ih većinu dobili ali igra atmosfera i međusobni odnos igrača na tim utakmicama uvek su bili korektni.

Koke

pre 3 godine

inace, kao Banjalucanin uvek, ali uvek navijam na velikim takmicenjim za Hrvatsku sem u slucaju kad igraju protiv Srbije pa cak i tada i to upravo iz razloga jer je pola banjaluckog Borca iz 92 (osvojen kup ehf na final foru u Rusiji i to u finalu mocnog protiv CSKA ) sacinjavalo zlatnu hrvatsku reprezentaciju sa olipijade u Atlanti ... Inace banjalucki Borac je jedan od najzasluznijih za stvaranje i uspeh rukometa u staroj Jugi s obzirom da je isti bio viceprvak i prvak evrope 76 odnosno 77 godine proslog veka ...

1t cr0wd

pre 3 godine

Dovođenje trenera koji je van mutnih voda srpskog rukometa je samo početak. To, kao i dve dobre tekme eu dano početak, nikako "preporod". Ali ok, mali korak, ali barem ispravan.

JPR24

pre 3 godine

Ovo nije preporod, ovo je sticaj okolnosti,Francuzima je ovo doslo kao priprema za SP, mi smo podrum evropskog rukometa, ozbiljne ekipe igraju SP, za par dana, a mi sa Grckom kvalifikacije, ne vidim nijedan razlog za euforiju, kada odemo n EP ili SP, uzmemo medalju, onda mozemo da pricamo o preporodu.
Drugo mi nikad nismo bili rukometna sila jer u periodu od 96-2012 imamo tri medalje sa velikih takmicenja(tri bronze 96,EP i 99 I 2001,SP),tako da ne mozemo ni da se poredimo sa Hrvatima(budimo realni), da ne pisem sta sve oni imaju od 96 do 2012)
(samo je kosarka sport, 11. januar 2021 16:59)

Okolnosti ili ne, to nije nas problem. Francuzi nisu zadovoljni, kako god da okreneš, kritike su pale i to dobre. A za našu reprezentaciju to je veliki uspeh, s obzirom, da smo realno osma liga za Francuze i ostale sile rukometa. A za preporod, to si u pravu, ne treba leteti, pustiti da čovek radi, očigledno je skontao dosta stvari, da ne kapira i ne zna, ne bi uspeo izvuci 3 boda protiv Francuske pa makar to bile rekreativne utakmice. Znaci čovek, zna ! Pustiti ga da radi... a o preporodu pričati posle nekih barem dva ciklusa, da se vide rezultati, ne traži niko titulu za takvo kratko vreme, pogotovo posle decenisjkih cirkusa, ali barem dostojnu igru, da ekipa ne bude predmet sa smejanje, i to bi već bio dobar uspeh ka većem cilju. Uz pametne ljude se može... Đerona zna, sad zavisi od ostalih...

Gde ja živim

pre 3 godine

Dopadljiva i borbena igra posle dugo vremena da. Preporod još ne. Daleko je. Bilo bi lepo, ali samo polako. Biće poraza (nadam se ne protiv Grka i Belgijanaca), biće žutih minuta, samo ostati pribran i fokusiran. Da vidimo kako će Španac da uklopi preostale igrače. Da vidimo da li su u stanju da pobede svoje bubice i dečje bolesti. Treba još dosta toga da se poklopi i naravno da se uloži u rukomet. Svako da radi svoj posao pa za par godina kontinuiteta da pričamo.

Mahonije

pre 3 godine

Pobeda i remi protiv Francuske i odmah “preporod”! To je uvek bio problem srpskog naroda, ide se iz krajnosti u krajnost.
(charlie

Ne moraš ni ti odma da se ložiš. Novinar mora da napumpa naslov.

Srbimir

pre 3 godine

Treba istaci da Francuzi i Spanci nisu postojali na rukometnoj mapi sveta sve do 90-ih godina proslog veka(sto u mnogome koincidira s raspadom "istocnog bloka";Rumuni,do tada cetvorostruki prvaci sveta su u decenijama koje su dolazile prakticno nestali,a Poljaci,Cesi,Madjari su samo periodicno demonstrirali nekadasnju snagu);Spanci su svoje prve reprezentativne medalje osvojili 1996.-e(bronze na EP i OI);do tad smo im decenijama bili uzori,ucitelji i nedostizni po rezultatima(nasi treneri i igraci su udarali temelje njihovim buducim velikim rezultatima);situacija se drasticno promenila u poslednjih 20 godina gde su oni uz silna ulaganja u klubove zabelezili veliki progres,a mi drastican pad;kako god,niko me nikad nece ubediti da su i Francuzi i Spanci po talentu ispred nas(i Srba i ostatka ex-Yu)

Crni96

pre 3 godine

Mislim da ne treba puno novaca da se i klubovi podignu. Ne jasno mi je da drzava Srbija ne moze imati klub koji ce se u seha ligi boriti za top4. Nase klubove van granica pobjedjuju svi. Vosa je malo zadnje 2 sezone u seha ligi uspjela upisat bodove i to protiv kineza koji ne znam ni otkud u seha ligi i protiv nexea i naravno dve pobede protiv metaloplastike za neku 7.poziciju ostalo nista.. ne jasno mi je da je liga nam amaterska.. a imamo potencijala za jaku ligu barem sto se rivalstva tice. Cak jedini sport gdje bi zvezda i partizan nekad bili u drugom planu. Vosa,Metaloplastika,Zeleznicar,Crvenka.Zvezda,Partizan bilo bi zanimljivo. Ali sve je to mašta.

matori 2

pre 3 godine

Srpski rukomet je poceo da propada dolaskom Vucele na celo saveza.I nece se skoro povratiti jer gde taj prodje tu trava ne raste. RTS na primer

darko

pre 3 godine

Dok se ne budu u školama potrudili da decu zainteresuju za sport, od našeg sporta nema ništa! Sportske sekcije, školski timovi, školska i međuškolska takmičenja, malo nagradite nastavnike za taj rad i sve će doći na svoje mesto. ovako...ko ima pare igraće, ko nema, a zna, kupiće ga menadžer...ostali...koga briga...

J J Zmaj

pre 3 godine

Ljudi vi nemate pojma kakvi likovi vode decenijama rukomet u npr Požarevcu, na kraju se klub koji je imao dugu tradiciju raspao. To je problem, naći poštene i posvećene ljude. Inače situacija je takva i u drugim sportovima!

Petar

pre 3 godine

Srbin sam, bivši rukometaš. Volim da gledam Hrvate kako igraju rukomet i u tom sportu, samo u tom, navijam za njih. Daleko su oni ispred nas. Mi smo pukli u tom sportu, poput Rusa, Rumuna, Čeha i delimično Korejanaca i Švajcaraca. Ipak, ne mogu da opišem koliko su me iznenadile ove dve utakmice protiv Francuza. Nisam mogao da zamislim tako nešto. Strašno sam ponosan na naše momke. A da li će nekad biti neki rezultati na velikim takmičenjima, to ćemo još videti.

dragan

pre 3 godine

Ne radi se o talentu već o radu. Jadan mali gradić u Hercegovini LJubuški ima najbolju rukometnu školu na prostoru bivše SFRJ. Dao je desetak hrvatskih ali i desetak bih reprezentativaca.

Scotland-20:D

pre 3 godine

na EP-u 1996.-e,u polufinalu domacini Spanci odlaze na OI u Atlantu 1996.-e da bi Hrvati postali sampioni koje smo bez problema pobedili u grupi)
(Srbimir, 12. januar 2021 03:08)

I mi smo Francuze u grupi pobjeđivali, ali u nokaut fazi ili za zlato oni nas.