103

Utorak, 29.12.2020.

12:00

"Štrajkovao sam u Partizanu da bih prešao u Dinamo"

Ivan Golac se smatra za jednog od velikana Partizana, jer je i kao igrač i kao trener obeležio deo crno-bele istorije.

Autor: SS  |  Izvor: B92

"Štrajkovao sam u Partizanu da bih prešao u Dinamo" IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

103 Komentari

Sortiraj po:

Miki

pre 5 godina

Gorki
Što se ti nalupeta gluposti za oskara! Mora da ti je mentor pijani Milojko Pantić. Partizan su osnovali borci i oficiri NO vojske Jugoslavije (Partizan je vojni klub) dok je Zvezdu osnovao oficir OZN-e, kasnije UDB-a, Krcun (Zvezda je policijski klub). U svim komunističkim državama su osnovani vojni i policijski klubovi, tako je bilo i kod nas. Prema tome prekinite sa tim glupostima, (izvrćanjem i prekrajanje istorije koju ne poznajete), kako su Zvezdu osnovali neka golobosa i gologuza omladina. Zvezda i Dinamo su bili policijski klubovi zato i jesu bili bratski klubovi, (njihovi navijači su vezali svoje zastave na njihovim utakmicama) sve do '90-tih. Prema tome nema tu nikakvih Srpskih i više Srpski klubova. Braća ste od majke SFR Jugoslavije i oca komunista. Sve ostalo je falcifikacija!

Goran

pre 5 godina

"rasformiran Gradjanski da bi napravili ekipu u Beogradu". Kako da ne. Radi tvoje informacije, Golac je rodjen 5 godina posle rata i rasformiranja Gradjanskog. Nikakve veze on nema za Gradjanskim. Ziveo je u Beogradu jer mu je otac bio u Titovoj gardi. Vi Hrvati u vasoj mrznji mislite da ste samo vi bili kaznjeni posle rata a ne znate da su i najbolji Srpski klubovi rasformirani 1945, a to su bili BSK i SK Jugoslavija. Kuministi su zatirali sve sto je bilo pre njih, hteli su da sve pocinje od njih.

Ante

pre 5 godina

Mama navijala za Dinamo, a tata za Hajduk??!!

Čovječe, ti si MORAO da igraš za Partizan. Radi mira u kući.

I dobro si odabrao. Poslije Ivičevog Hajduka, jedino je Partizan izgledao kao ozbiljan klub. Kojeg je Hajduk pregazio, ali gazio je sve tad.

djedmedjed

pre 5 godina

Covek nije Hrvat nego Srbin iz Hrvatske, velika je razlika.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Aleksandar, 30. decembar 2020 12:44)

Kolika količina lupetanja balavurdije koja se još slinaca nije rešila.

Čovek je rodom iz Koprivnice. Nekada je u tim krajevima (Bjelovar, Križevci...) bio značajan procenat Srba. Bajaga, Bogdan Diklić...
Za vreme devedesetih uglavnom se preselili u Srbiju.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Zeleni Zub, 30. decembar 2020 10:41)

Pišete gluposti, a ne znam zašto. Ovo za Bajagu i Diklića je ispravno, ali Golac je Hrvat po ocu i majci, sasvim slučajno rođen u Koprivnici gdje mu je službovao otac kao vojno lice prije odlaska u BG. Golci su iz mjesta Lič kod Fužina, u zaleđu Novog Vinodolskog, u Gorskom Kotaru - prilično blizu mjesta Kupjak iz kojeg potječe Mance. U samom intervjuu Ivan Golac kaže da su mu četvorica rođaka igrala za zagrebački Građanski : Zlatko, Ivica, Miroslav i Leopold Golac. Ne treba obmanjivati narod. Hvala na objavi

Sulic igor

pre 5 godina

Cuvena izjava Alena Boksica za BBC sport nakon sto je, poslije Juventusa i Lazia dosao na otok-"Igrao sam u karijeri za Hajduk i jos neke manje klubove "!Legenda

Gorki

pre 5 godina

husref musemić
sulejman halilović
sanibal orahovac

uz čuvene "srpske" vedete:
Tomica Ivković
- Goran Jurić
- Robert Prosinečki
- Milivij Šugar
- Milivoj Bračun
- Branko Zebec
- Slavko Šajber
-Milan Čop

najčuveniji i naravno najpoznatiji, bracek vaš Robi, odlikovan od strane Franje Tuđmana za doprinos hrvatskom fudbalu i neoustaškoj Croaciji.

CZV, "srpski" klub, nema šta
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Z.Mamić:"AV me pitao, kad ćeš u moju zvezdu", 30. decembar 2020 13:03)

...da dopunimo (bez Makedonaca).... Ardian Đokaj, Elvir Bolić, Miralem Zjajo, Refik Šabanadžović, Sead Sušić, Srđan Mrkušić, Antun Rudinski, Srebrenko Repčić,Zlatko Krmpotić, Nikola Stipić, Marko Elsner....

Ove ljude ne navodim ni u kakvom negativnom kontekstu...bilo je tu sjajnih igrača i sjajnih ljudi. Ovo je samo mali prilog rušenju mita o Zvezdi kao srBskom klubu...svi ex-yu timovi su bili multietnički, bez izuzetka.
(murtakan,

Niste vi shvatili poentu. Ili shvatate poentu ali nekako bi da je prikrijete. Zato i nabrajate li nabrajate.
Poenta je u OSNIVANjU ili OSNIVAČIMA!!! Kako vam volja.
Oba kluba su osnovana u vremenu Jugoslavije i komunisticke vlasti posleratnog perioda!! I to nije sporno. Ali postoji jedna razlika!!! Ova.
Zvezdu je oformila Antifašistička omladina Beograda!! Nije tu bitno to sto ironicno kazete "srbski" i "najsrbskiji". Bitno je da je Zvezda osnovana u Beogradu od strane Beogradjana.
Za razliku od Zvezde, partizan je osnovan kao fudbalska sekcija 32. Zagorske divizije koja je bila sastavni deo J.N.A. Osnvali su ga rehabilitovani predratni oficiri N.D.H. koje je Tito rehabilitovao i pridodao ondasnjoj J.N.A. Na osnovi te fudbalske sekcije su Tito i J.N.A oformili u svom sastavu Jugoslovensko sportsko drustvo partizan!!!! A u tom prvobitnom partizanu su igrali vec pomenuti rehabilitovani oficiri N.D.H. !!!
E to je ta razlika koja vas boli.

Zato vi mozete da vrtite do mile volje imena igraca Zvezde koji su druge nacionalnosti, jer je bilo normalno da su u Jugoslovenskom fudbalskom klubu igrali Jugoslovenski fudbaleri.
Pozdrav.

Simalirane pufne za frezenkovanje

pre 5 godina

Svaka li je legenda ovih nepomenika od kluba ovakva...Čovek štrajkovao glađu koliko je voleo da igra za njih iako su osnovani u Zagrebu.

Don Quijote

pre 5 godina

Potpuno je nebitno da li je Srbin ili Hrvat, to je vazno za prepucavanje, ali fudbalski, veoma cenim i volim Ivana Golca i jako bih voleo da sedne na klupu Zvezde.

Ivan

pre 5 godina

Zaista ne znam kako ovim klincima čovek da objasni da u SFRJ nije bilo bitno koje nacionalnosti je igrač ili većina igrača. Druge su stvari oređivale da je Zvezda srpski klub, a Partizan SFRJ klub. Ali dodira to nije imalo sa igračima....

Damir 1965

pre 5 godina

Pera85. Zar ne misliš da si malo preterao sa ocenom "nacisti'? Da ima tvrdih nacionalisa među Zvezdašima-Ciganima(tu ne ubraja delije89) sigurno ima, ali nacista...

murtakan

pre 5 godina

husref musemić
sulejman halilović
sanibal orahovac

uz čuvene "srpske" vedete:
Tomica Ivković
- Goran Jurić
- Robert Prosinečki
- Milivij Šugar
- Milivoj Bračun
- Branko Zebec
- Slavko Šajber
-Milan Čop

najčuveniji i naravno najpoznatiji, bracek vaš Robi, odlikovan od strane Franje Tuđmana za doprinos hrvatskom fudbalu i neoustaškoj Croaciji.

CZV, "srpski" klub, nema šta
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Z.Mamić:"AV me pitao, kad ćeš u moju zvezdu", 30. decembar 2020 13:03)

...da dopunimo (bez Makedonaca).... Ardian Đokaj, Elvir Bolić, Miralem Zjajo, Refik Šabanadžović, Sead Sušić, Srđan Mrkušić, Antun Rudinski, Srebrenko Repčić,Zlatko Krmpotić, Nikola Stipić, Marko Elsner....

Ove ljude ne navodim ni u kakvom negativnom kontekstu...bilo je tu sjajnih igrača i sjajnih ljudi. Ovo je samo mali prilog rušenju mita o Zvezdi kao srBskom klubu...svi ex-yu timovi su bili multietnički, bez izuzetka.

Pijani zlotvor

pre 5 godina

Bok svim pravim ljubiteljima nogometa i nasem voljem sportskom društvu Partizaи.

Lip pozdrav,

Vinko, Kumrovetz
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (JSD Partizaи - Kumrovčani,


Ma sve 5, samo sto se u zagorju i medjimurju govori ekavica. Pravi purgeri govore 'lepo', 'belo'... tako da si fulao.
Ikavica se nekad pricala po slavoniji, jos uvijek postoje neki 'dzepovi otpora'. Npr reci ce se 'volila' a ne 'voljela' itd. Dominantna je u dalmaciji i istri, cak i nekim hr dijelovima bih.
Eto, da znas za iduci put. ;D

mladići borovi, devojke jele

pre 5 godina

Partizan je velik radi njih a ne radi takvih kao ti.
(Bg, 30. decembar 2020 11:57)




džaba, bacio si perlu pred prase - za vjesnikove svedoke, veliki su samo žeks i "profesor"...

Z.Mamić:"AV me pitao, kad ćeš u moju zvezdu"

pre 5 godina

Pa nije bas da nema.... Tu su: Mustafa Hasanagic, Kujtmir Salja, Iso Sadriju, Fahrudin Omerovic, Ismet Ugljanin, Resad Kunovac, Jusuf Hatunic, Bajro Zupic, Admir Samjic etc. Da ne guglam sada.
(I remember that night..., 30. decembar 2020 11:34)

husref musemić
sulejman halilović
sanibal orahovac

uz čuvene "srpske" vedete:
Tomica Ivković
- Goran Jurić
- Robert Prosinečki
- Milivij Šugar
- Milivoj  Bračun
- Branko Zebec
- Slavko Šajber
-Milan Čop

najčuveniji i naravno najpoznatiji, bracek vaš Robi, odlikovan od strane Franje Tuđmana za doprinos hrvatskom fudbalu i neoustaškoj Croaciji.

CZV, "srpski" klub, nema šta

Bane

pre 5 godina

Ja sam matori Grobar i tacno je da su za Partizan vise igrali Albanci i Muslimani. U SFRJ, mi smo bili komunistickiji klub i vise Jugoslovanski a Zvezda je bila klub DB-a i vise Srpski. Za Partizan su navijali siromasniji i ljudi vise za sistem a Zvezdu bogatiji i oni koji su diskretno bili protiv sistema.

One night in May

pre 5 godina

Posto si kreten, da ti objasnim. Partizan nije bio (i nadam se da ce se vratiti tome) nacionalisticko smece. Nije ni Zvezda bila do pred kraj osamdesetih. Ponosim se time sto nismo isti. Ponosim se sto se ne stidimo svojih Prosineckih itd. Vi nacisti imajte "cist" klub, ja se radujem raznolikosti.
Pozdravili su te Mance, Ilic, Mijatovic, Vokri, Duljaj, Nadj, Kralj, Kezman, Dijara, Zuka, Kleo, Golac, Bobek i svi drugi koji su bili u Partizanu
Komentar poslat sa mobilnog sajta m.b92.net (Pera85, 30. decembar 2020 11:12) #

Temper, temper!!

Uvrede potezu oni koji nemaju argumente.

Mijatovic je objasnio za koga navija oduvek, a Bobekovi su igrali nogomet, za one za koje su navijali, mnogo pre nego je mali Stefek puskom doveden u klub JNA.

Moje pitanje nema dodirnih tacaka sa nacionalizmom, jos manje nacizmom - zasto ga ti dovodis u vezu sa istim, znas samo ti. Da ne pretpostavljam...

mikac678

pre 5 godina

Golcu je otac Srbin vojno lice a za majku stvarno ne znam. I kakavi su to uopšte komentari na nacionalnoj osnovi, eto u Zvezdi sve većinom bili Srbi a mnogi od njih odgovorni za sistematsko ubijanje posle rata, onaj jedan bio upravnik Golog otoka, drugi potpisao da Kosovo postane autonomna pokrajina i njeno proširenje a pre toga bila autonomna oblast...

Ceki opinionista del cazzo

pre 5 godina

Ja nisam ukapirao ništa ! Je li je Golac Croat ili Srbin ? Ako je Croat ok,ali ako je Srbin znači da autošovinizam napada i starije generacije.

I remember that night...

pre 5 godina

Ima neko ko je ikad igrao za Partizan, a da navija za Partizan?

Sem Jusufija, Prekazija i Vokrija - njihova se ljubav ne dovodi u pitanje.
(One night in May, 30. decembar 2020 10:33)

Pa nije bas da nema.... Tu su: Mustafa Hasanagic, Kujtmir Salja, Iso Sadriju, Fahrudin Omerovic, Ismet Ugljanin, Resad Kunovac, Jusuf Hatunic, Bajro Zupic, Admir Samjic etc. Da ne guglam sada.

Sipaj kalife

pre 5 godina

A na kom mestu je utakmica Olimpik zvezda. Reći ću vam ja proglašena za najgore finale ikada jer su posle nje menjali pravilo tika taka sa golmanom.

zdravko

pre 5 godina

Toliko lupetanju u zivotu nisam citi.Prvo golac je bio igrac partizana kad je jugoslavija- postajala.Dali je hrvat ili srbin to neznam ali tada u jugoslaviji bila mesavina navija pa tako u hajduk su igrali vise srba nego hrvata tako I u dinamu. Partizana je imo naj vise albanaca I hrvata I Muslimana I u zvezdi su igrali I hrvati I Muslimana ali nisu albanci ali malo procenata.Drugo za ove sto se javjiaju za Robertovu majku tacnoje iz cracks I daje srpkinja jer samnom je sluzio vojsku Robertovu rodjak od majcine strane.Sad drugome stose on prvo rodijo u inostranstvo visese tamo gajio I u zagrebu pa tako ostalo da normalno vise je tamo na ocevu stranu a manje na majcinu a to dasuga vidili po prestati Kako kazete toje glupost.Procitajte njegovu izjavu dati u zvezdinu reviju pa vidicete da lepo kaze saga majka dovodila u cacak kad je bio mali.Svi grobari neki udju na fejzbuk pa neki vide Kako sa navijacima zvezde licno robi prva o zvezdi beogradu I srbiji pa nije krv voda ali takasu okolnosti sada? na kraju njegov ujak robijev je licno zasluzna stoje doso u zvezdu jer on je sa djajicem razgovaro takodje Robi je kad je bio u zvezdi isao kid ujaka I sam Robi prico o time.Samo da vas pitam grobari dali vi postujete vase majke koje su vas rodile kao I mene moja pa normalno da postujete jer nije nas donela today dali volite brata vase majke ako I'ma pa normalno kao I ja stosam voleo svog ujaka znaci nije to Kako vi mislite o robiju a stose tice gol a pa sta akoje hrvat on je usrbiji a za majku I oca neznam desu ziveli

mate

pre 5 godina

spominje legendarnu utakmicu 6-1 kad je hajduk dobio u beogradu partizana. Jednako se ponose tom utakmicom i hajdukovci (zna se zasto) ali i partizanovci-jer je publika navijala svom snagom cilu utakmicu cak i kad su gubili 5-0 ...

Bg

pre 5 godina

@Sipaj kalife... Ne znam na kom mestu je Olimpik-Zvezda po lepoti ali znam gde je u Bg Ušati pehar Lige Šampiona! Inače ne razumem kakve to veze ima sa Ivanom Golcem velikim čovekom, trenerom i igračem Partizana. Malo je takvih ljudi bili u Partizanu i treba ih ceniti i poštovati. Ja kao Zvezdaš ih poštujem. Miloš, Moca, Šole, Stjepan, Vaske i to je to,nekoga sam sigurno zaboravio. Partizan je velik radi njih a ne radi takvih kao ti.

pera car

pre 5 godina

Pustite čoveka na miru. Čoveku je srce tamo gde živi, kad može da odabere. U penziji. On živi u Orašcu. A ko ne zna gde je i šta je Orašac , zna internet.

Ostin A

pre 5 godina

E moj Ivane pa taj klub se voli za njega se ne navija a kamoli štrajkuje. Nisi više avangarda.
(dulou salou, 30. decembar 2020 09:41)

Drugačije vreme, nije bilo transfera i ugovora. Neigraš, imaš pravo da promeniš klub. Plata ti je svuda bila mahom ista. Međutim JSD Partizan, tada kao vojni klub je mogao da dovlači i radi šta hoće. Zato je štrajkovao.

Pera85

pre 5 godina

(One night in May, 30. decembar 2020 10:33)
Posto si kreten, da ti objasnim. Partizan nije bio (i nadam se da ce se vratiti tome) nacionalisticko smece. Nije ni Zvezda bila do pred kraj osamdesetih. Ponosim se time sto nismo isti. Ponosim se sto se ne stidimo svojih Prosineckih itd. Vi nacisti imajte "cist" klub, ja se radujem raznolikosti.
Pozdravili su te Mance, Ilic, Mijatovic, Vokri, Duljaj, Nadj, Kralj, Kezman, Dijara, Zuka, Kleo, Golac, Bobek i svi drugi koji su bili u Partizanu

Јабучило

pre 5 godina

Mama navija za Dinamo.

Tata za Hajduk.

Za koga ce onda dete?
(prirodno, 30. decembar 2020 09:42)

Не знам. Али очигледно неће за Партизан.

Zoran

pre 5 godina

Ne znam samo odakle potreba za uvlačenje komšijama, nešto kao mijat svaki čas, igrao si ceo život u partizanu, bio si trener omiljenog kluba i opet posle svega ovakve izjave, ovde treba jedan frojd!

pusa

pre 5 godina

On bar ne laze da mu je mama iz Cacka!
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (matori 2, 30. decembar 2020 10:16)

Ako misliš na Robija nije lagao. A on je štrajkovao obrnuto, u Dinamu da bi prešao u Zvezdu.
E moja samozvana avangardi, jadni ste i bedni.

Bg

pre 5 godina

@matori 2... To ko je sta po narodnosti me nikada nije interesovalo. Prosinečkom jeste majka iz sela kod Čačka. Ne razumem zašto ti ne veruješ u to. Ljudi putuju, zaljubljuju se... Inače Ivan Golac je fudbalska i ljudska veličina.

Bg

pre 5 godina

Au deco ala ste vi zatrovani. OK je voleti Srbiju ali nije OK mrzeti druge narode. Ivan Golac je Gospodin koji je ceo život u fudbalu i legenda je Partizana, Sautemptona i Dandi Junajteda. Trener koji je uz Jusufijev Partizan igrao prelep fudbal. Ja sam Zvezdaš, Srbin ali Partizan nikada lepše nije igrao nego pod njim i Julkom. Navijači Partizana su se već izbrukali kada su Ćurkovića oterali kao Ustašu. Ne brukajte se i sa Golcom. Delije su se tako izbrukali sa Dejom i Omićem. Pravi Srbi i Zvezdaši su uzeli u zaštitu ta dva čoveka. Ne vredjajte Golca!

One night in May

pre 5 godina

Ima neko ko je ikad igrao za Partizan, a da navija za Partizan?

Sem Jusufija, Prekazija i Vokrija - njihova se ljubav ne dovodi u pitanje.

Vlasta Skokoglavac iz Kozjaka

pre 5 godina

Pamtim utakmicu protiv Osjeka posle 3-0 uvodi jos dva centarfora i onda haos 4--4 pa 6-4 ludilo. Mislim da je usao u igri Sladjan Scepovic otac od ovih dvojice mladjih Scepovica. 4-2 4 taktika au.

Jugosloven

pre 5 godina

Нека прича ко шта хоће, овај човек је легенда Партизана. Ниједну мрљу нема у својој биографији. Ови данашњи клинци што се препуцавају и лупетају не познају историју нашег фудбала, а Иван Голац је био те историје. Сама чињеница да је успео у Енглеској, колевци фудбала, где странцима није лако да се докажу, довољно говори какав је "калибар" као играч и као тренер. Нажалост, у Партизану је "персона нон грата", јер нема длаке на језику и говори оно што мисли, а такви су данас непожељни у овом нашем болесном фудбалском амбијенту. Волео бих да води Партизан као тренер, ако му се нико не би мешао у посао и ако би и спортски сектор био независтан од једне политичке странке, мислим да би Партизан могао да се врати на стазе славе.

Довољно сам матор да се сећам једне утакмице из седамдесетих, када је промашио пенал играјући за црно-беле. Након промашаја, тв коментатор га је назвао "ПРЕКОГОЛАЦ". Био је бек, тако да није чудо што је пуцао - "бековски".

Marko

pre 5 godina

Ne interesuje me da li je Golac Srbin, Hrvat, Bunjevac, hajdukovac, dinamovac... Znam samo da je moj voljeni klub, pod njegovom dirigentskom palicom, igrao najlepsi fudbal koji pratim od 1978. Ofanzivno, muski, na gol vise... Ovaj danasnji Partizan sa VVV ekipom me ne interesuje, sve da dovedu Murinja na klupu i Ronalda i Mesija u napadacku liniju... Srecna Nova godina svima koji slave.

AlCapo

pre 5 godina

Ostareo pa lupa gluposti, tj dize frku da bi se jos pricalo o njemu. Partizan je po ukupnim rezultatima bolji od oba ta hrvatska kluba, pa tu nema za cime da zali. Sta vise, radio je i kao trener u partizanu, a ne kod hrvata, iako ga u to vreme nije sprecavao nikakav propis ili ugovor da ode tamo.

Zeleni Zub

pre 5 godina

Kolika količina lupetanja balavurdije koja se još slinaca nije rešila.

Čovek je rodom iz Koprivnice. Nekada je u tim krajevima (Bjelovar, Križevci...) bio značajan procenat Srba. Bajaga, Bogdan Diklić...
Za vreme devedesetih uglavnom se preselili u Srbiju.

prika iz susjedstva

pre 5 godina

Golac je ok lik, svatko bira svoju sreću i gdje mu je bolje. Tako sam i ja uživao gledati Prosinečkog u “Hrvatskom Dragovoljcu”. Nitko nije rolao kao Robi. Možda samo Okoča blizu...

glupi zmaj

pre 5 godina

Najlepsa igra Partizana koju ja pamtim je iz perioda kada ga je vodio Golac.
Igralo se brzo, muski i bez kalkulacija, totalna ofanziva.
Bilo je velikih trenera Partizna i pre Golca ali taj period ne pamtim.
Ovo sto se danas igra je jedno mrljavilo, slazem se i da su se stil i pristup igri promenili, ali ovo sto danas nasi klubovi igraju je sve drugo samo ne fudbal koji moze biti konkurentan na svetskoj sceni.
Ne vidim zasto pljuvati jednu fudbalsku legendu kakav je Golac zato sto je rekao, da je u vreme SFRJ hteo da predje u Hajduk ili Dinamo, bilo je tu jos prelazaka iz klubova tadasnje velike cetvorke.

grobarče bez grama mozga

pre 5 godina

On bar ne laze da mu je mama iz Cacka!
(matori 2, 30. decembar 2020 10:16)

Pa Robiju i jeste majka iz Čačka...
E, moj matori ispade baš buzdovan pretposlednjeg dana u godini

d

pre 5 godina

RADAGAST

Vi ste naj smijesni. Sizofrenci 100 %. Bez nas nista

@Milan
I zvezda i Partizan su imali Hrvatski igrace od pocetka stvaranje i donjeli su vam titulova.

sremac

pre 5 godina

Golac je po mnogocemu upecatljv lik ali nije ni blizu statusu legende Partizana. Nase legende su Bobek, Moca, Galic, Milos Milutunovic, Hasanagic, Mance i mnogi drugi.

Simke Zvezdaš

pre 5 godina

Čovek jeste Hravat ali je bio legenda Partizana, gospodin koji je uvek imao stav i javno ga iznosio. Pozdrav za legendu Partizana i Sautemptona.

purger

pre 5 godina

kroz Partizan je toliko HR igrača prodefiliralo po dekretu YU, jedan od najboljih je i Zvezdi donio evropski pehar...nema veze...nikad više, dozivjeli da uzivamo koja je uistinu jedina prava svjetska sila na ovim prostorima u nogometu

ДУШАН

pre 5 godina

Jos samo da je rekao da mu je deda navijao za reprezentaciju NDH.

Salu na stranu, veliki broj Srba u Hrvatskoj pa i van nje je navijao za Hajduk jer je to tada bio jugoslovernski klub kojeg su osnovali Srbi i tio se znalo, klub velike antifasisticke tradicije. Ovaj danas je Hajduk je ustasko smece, zato ovako i prolaze.
Mama puregerka jedino ako je Zagreba, bila Srpkinja ili Hrvatica.

Inace Golac veoma kulturan covek, jedan od retkih koje cenim iz Partizana. Ne zaboravite da dobar deo nase dece danas navija za Barsu, Real, Liverpul... Zvezda i Partizan ih ne interesuju.

punimlimenke

pre 5 godina

Znao sam da ce se prvo javiti branioci Srbstva...
Koji su morali da vode Robija po Ovarskoj klisuri da mu pokazu gde mu je mama rodjena, kao!?
A drugo, Golac je jedan gospodin, koji nema potrebu da se slihta a ni da zavisi od bilo koga.
Mozete samo da ga mrzite I jecate u sebi.

VASO VASIC

pre 5 godina

Ivan Golac je ostao legenda Partizana, i on sam pokazuje svoju odanost Partizanu, svi treba da se sete vremena kada je bio trener, kako je Partizan igrao carobno. I u Engleskoj je bio legenda tima. I mnog su tada zbog novca pokusavali da promene klub.....secam se Miroslava Boskovica iz Hajduka presao u Partizan posle dugotrajnog sudjenja.......ovek je uostalom bio pravnik. Spocitavatu Golcu bilo sta negativno je sramno, veliki sportista, jos veci covek.

Prle

pre 5 godina

Tata hajdukovac, mama dinamovac, sin igra za Partizan. Sve logično.
(Srdjan, 30. decembar 2020 10:19)

Tata, mama, sin i Đeljana pripadnici manjine. Sve logično.

Zumb

pre 5 godina

Bilo bi korektno da prenesete ceo intervju. Ovako ispada da je čovek sanjao Hrvatsku. To je samo deo mozaika. Da, Golac je Hrvat, rođen u Hrvatskoj, ali se ostvario u Srbiji čiji je i državljanin. I da, legenda je Partizana, jer je bio i igrač i trener koji je gradio napadačku igru, pa "kako bude". E sad, komentari nekih su preslatki. Ne smeta im što je Onaj Čija Je Mama iz Čačka i posle CZ igrao za KroacijuDinamo, što je proslavljao golove s Tuđmanom i igrao za Hrvatsku. Smeta Ivan Golac, koji je više Beograđanin i Srbin od većine.

Dostinika

pre 5 godina

Zbog ovakvih legendi vam je klub uvek bio i ostao DRUGI najveći klub u Srbiji, za Partizan se oduvek samo igralo, Zvezda se voli i zato je najveća!

Slobodan

pre 5 godina

Mama mu navija za Dinamo, otac za Hajduk, strajkovao da se vrati u Zagreb, bio bi srecan u Hajduku ali ...
Na kraju je covek "legenda" Partizana, ljudi su na silu dovedeni iz Hrvatske, rasformiran Gradjanski da bi napravili ekipu u Beogradu ...
Cemer, tuga i jad ... sta reci !!

Istorija

pre 5 godina

Ne postoji sportsko društvo u svetu koje je dalo toliko velikana sporta i ljudi, takodje ne postoji sporstko društvo koje je uništavano iznutra od 1966 do danas kad je i zvanično otet klub.

Bebe Jusufi, Galić, Vasović nisu rekle sve detalje o rasformiranju kluba zbog njihovog mira.

Ivan Golac je retko hrabar čovek koji je Miljaniću rekao koju...

Da je zdravo društvo navijači Reala i Barse bi visili u sportskom muzeju u BG.

Slobodan

pre 5 godina

Mama mu navija za Dinamo, otac za Hajduk, strajkovao da se vrati u Zagreb, bio bi srecan u Hajduku ali ...
Na kraju je covek "legenda" Partizana, ljudi su na silu dovedeni iz Hrvatske, rasformiran Gradjanski da bi napravili ekipu u Beogradu ...
Cemer, tuga i jad ... sta reci !!

Bg

pre 5 godina

Au deco ala ste vi zatrovani. OK je voleti Srbiju ali nije OK mrzeti druge narode. Ivan Golac je Gospodin koji je ceo život u fudbalu i legenda je Partizana, Sautemptona i Dandi Junajteda. Trener koji je uz Jusufijev Partizan igrao prelep fudbal. Ja sam Zvezdaš, Srbin ali Partizan nikada lepše nije igrao nego pod njim i Julkom. Navijači Partizana su se već izbrukali kada su Ćurkovića oterali kao Ustašu. Ne brukajte se i sa Golcom. Delije su se tako izbrukali sa Dejom i Omićem. Pravi Srbi i Zvezdaši su uzeli u zaštitu ta dva čoveka. Ne vredjajte Golca!

Zumb

pre 5 godina

Bilo bi korektno da prenesete ceo intervju. Ovako ispada da je čovek sanjao Hrvatsku. To je samo deo mozaika. Da, Golac je Hrvat, rođen u Hrvatskoj, ali se ostvario u Srbiji čiji je i državljanin. I da, legenda je Partizana, jer je bio i igrač i trener koji je gradio napadačku igru, pa "kako bude". E sad, komentari nekih su preslatki. Ne smeta im što je Onaj Čija Je Mama iz Čačka i posle CZ igrao za KroacijuDinamo, što je proslavljao golove s Tuđmanom i igrao za Hrvatsku. Smeta Ivan Golac, koji je više Beograđanin i Srbin od većine.

Dostinika

pre 5 godina

Zbog ovakvih legendi vam je klub uvek bio i ostao DRUGI najveći klub u Srbiji, za Partizan se oduvek samo igralo, Zvezda se voli i zato je najveća!

Marko

pre 5 godina

Ne interesuje me da li je Golac Srbin, Hrvat, Bunjevac, hajdukovac, dinamovac... Znam samo da je moj voljeni klub, pod njegovom dirigentskom palicom, igrao najlepsi fudbal koji pratim od 1978. Ofanzivno, muski, na gol vise... Ovaj danasnji Partizan sa VVV ekipom me ne interesuje, sve da dovedu Murinja na klupu i Ronalda i Mesija u napadacku liniju... Srecna Nova godina svima koji slave.

grobarče bez grama mozga

pre 5 godina

On bar ne laze da mu je mama iz Cacka!
(matori 2, 30. decembar 2020 10:16)

Pa Robiju i jeste majka iz Čačka...
E, moj matori ispade baš buzdovan pretposlednjeg dana u godini

Simke Zvezdaš

pre 5 godina

Čovek jeste Hravat ali je bio legenda Partizana, gospodin koji je uvek imao stav i javno ga iznosio. Pozdrav za legendu Partizana i Sautemptona.

mate

pre 5 godina

spominje legendarnu utakmicu 6-1 kad je hajduk dobio u beogradu partizana. Jednako se ponose tom utakmicom i hajdukovci (zna se zasto) ali i partizanovci-jer je publika navijala svom snagom cilu utakmicu cak i kad su gubili 5-0 ...

pusa

pre 5 godina

On bar ne laze da mu je mama iz Cacka!
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (matori 2, 30. decembar 2020 10:16)

Ako misliš na Robija nije lagao. A on je štrajkovao obrnuto, u Dinamu da bi prešao u Zvezdu.
E moja samozvana avangardi, jadni ste i bedni.

Pera85

pre 5 godina

(One night in May, 30. decembar 2020 10:33)
Posto si kreten, da ti objasnim. Partizan nije bio (i nadam se da ce se vratiti tome) nacionalisticko smece. Nije ni Zvezda bila do pred kraj osamdesetih. Ponosim se time sto nismo isti. Ponosim se sto se ne stidimo svojih Prosineckih itd. Vi nacisti imajte "cist" klub, ja se radujem raznolikosti.
Pozdravili su te Mance, Ilic, Mijatovic, Vokri, Duljaj, Nadj, Kralj, Kezman, Dijara, Zuka, Kleo, Golac, Bobek i svi drugi koji su bili u Partizanu

VASO VASIC

pre 5 godina

Ivan Golac je ostao legenda Partizana, i on sam pokazuje svoju odanost Partizanu, svi treba da se sete vremena kada je bio trener, kako je Partizan igrao carobno. I u Engleskoj je bio legenda tima. I mnog su tada zbog novca pokusavali da promene klub.....secam se Miroslava Boskovica iz Hajduka presao u Partizan posle dugotrajnog sudjenja.......ovek je uostalom bio pravnik. Spocitavatu Golcu bilo sta negativno je sramno, veliki sportista, jos veci covek.

Bg

pre 5 godina

@matori 2... To ko je sta po narodnosti me nikada nije interesovalo. Prosinečkom jeste majka iz sela kod Čačka. Ne razumem zašto ti ne veruješ u to. Ljudi putuju, zaljubljuju se... Inače Ivan Golac je fudbalska i ljudska veličina.

punimlimenke

pre 5 godina

Znao sam da ce se prvo javiti branioci Srbstva...
Koji su morali da vode Robija po Ovarskoj klisuri da mu pokazu gde mu je mama rodjena, kao!?
A drugo, Golac je jedan gospodin, koji nema potrebu da se slihta a ni da zavisi od bilo koga.
Mozete samo da ga mrzite I jecate u sebi.

ДУШАН

pre 5 godina

Jos samo da je rekao da mu je deda navijao za reprezentaciju NDH.

Salu na stranu, veliki broj Srba u Hrvatskoj pa i van nje je navijao za Hajduk jer je to tada bio jugoslovernski klub kojeg su osnovali Srbi i tio se znalo, klub velike antifasisticke tradicije. Ovaj danas je Hajduk je ustasko smece, zato ovako i prolaze.
Mama puregerka jedino ako je Zagreba, bila Srpkinja ili Hrvatica.

Inace Golac veoma kulturan covek, jedan od retkih koje cenim iz Partizana. Ne zaboravite da dobar deo nase dece danas navija za Barsu, Real, Liverpul... Zvezda i Partizan ih ne interesuju.

Istorija

pre 5 godina

Ne postoji sportsko društvo u svetu koje je dalo toliko velikana sporta i ljudi, takodje ne postoji sporstko društvo koje je uništavano iznutra od 1966 do danas kad je i zvanično otet klub.

Bebe Jusufi, Galić, Vasović nisu rekle sve detalje o rasformiranju kluba zbog njihovog mira.

Ivan Golac je retko hrabar čovek koji je Miljaniću rekao koju...

Da je zdravo društvo navijači Reala i Barse bi visili u sportskom muzeju u BG.

Bg

pre 5 godina

@Sipaj kalife... Ne znam na kom mestu je Olimpik-Zvezda po lepoti ali znam gde je u Bg Ušati pehar Lige Šampiona! Inače ne razumem kakve to veze ima sa Ivanom Golcem velikim čovekom, trenerom i igračem Partizana. Malo je takvih ljudi bili u Partizanu i treba ih ceniti i poštovati. Ja kao Zvezdaš ih poštujem. Miloš, Moca, Šole, Stjepan, Vaske i to je to,nekoga sam sigurno zaboravio. Partizan je velik radi njih a ne radi takvih kao ti.

Zeleni Zub

pre 5 godina

Kolika količina lupetanja balavurdije koja se još slinaca nije rešila.

Čovek je rodom iz Koprivnice. Nekada je u tim krajevima (Bjelovar, Križevci...) bio značajan procenat Srba. Bajaga, Bogdan Diklić...
Za vreme devedesetih uglavnom se preselili u Srbiju.

Vlasta Skokoglavac iz Kozjaka

pre 5 godina

Pamtim utakmicu protiv Osjeka posle 3-0 uvodi jos dva centarfora i onda haos 4--4 pa 6-4 ludilo. Mislim da je usao u igri Sladjan Scepovic otac od ovih dvojice mladjih Scepovica. 4-2 4 taktika au.

One night in May

pre 5 godina

Ima neko ko je ikad igrao za Partizan, a da navija za Partizan?

Sem Jusufija, Prekazija i Vokrija - njihova se ljubav ne dovodi u pitanje.

Sipaj kalife

pre 5 godina

A na kom mestu je utakmica Olimpik zvezda. Reći ću vam ja proglašena za najgore finale ikada jer su posle nje menjali pravilo tika taka sa golmanom.

Z.Mamić:"AV me pitao, kad ćeš u moju zvezdu"

pre 5 godina

Pa nije bas da nema.... Tu su: Mustafa Hasanagic, Kujtmir Salja, Iso Sadriju, Fahrudin Omerovic, Ismet Ugljanin, Resad Kunovac, Jusuf Hatunic, Bajro Zupic, Admir Samjic etc. Da ne guglam sada.
(I remember that night..., 30. decembar 2020 11:34)

husref musemić
sulejman halilović
sanibal orahovac

uz čuvene "srpske" vedete:
Tomica Ivković
- Goran Jurić
- Robert Prosinečki
- Milivij Šugar
- Milivoj  Bračun
- Branko Zebec
- Slavko Šajber
-Milan Čop

najčuveniji i naravno najpoznatiji, bracek vaš Robi, odlikovan od strane Franje Tuđmana za doprinos hrvatskom fudbalu i neoustaškoj Croaciji.

CZV, "srpski" klub, nema šta

prika iz susjedstva

pre 5 godina

Golac je ok lik, svatko bira svoju sreću i gdje mu je bolje. Tako sam i ja uživao gledati Prosinečkog u “Hrvatskom Dragovoljcu”. Nitko nije rolao kao Robi. Možda samo Okoča blizu...

d

pre 5 godina

RADAGAST

Vi ste naj smijesni. Sizofrenci 100 %. Bez nas nista

@Milan
I zvezda i Partizan su imali Hrvatski igrace od pocetka stvaranje i donjeli su vam titulova.

glupi zmaj

pre 5 godina

Najlepsa igra Partizana koju ja pamtim je iz perioda kada ga je vodio Golac.
Igralo se brzo, muski i bez kalkulacija, totalna ofanziva.
Bilo je velikih trenera Partizna i pre Golca ali taj period ne pamtim.
Ovo sto se danas igra je jedno mrljavilo, slazem se i da su se stil i pristup igri promenili, ali ovo sto danas nasi klubovi igraju je sve drugo samo ne fudbal koji moze biti konkurentan na svetskoj sceni.
Ne vidim zasto pljuvati jednu fudbalsku legendu kakav je Golac zato sto je rekao, da je u vreme SFRJ hteo da predje u Hajduk ili Dinamo, bilo je tu jos prelazaka iz klubova tadasnje velike cetvorke.

Јабучило

pre 5 godina

Mama navija za Dinamo.

Tata za Hajduk.

Za koga ce onda dete?
(prirodno, 30. decembar 2020 09:42)

Не знам. Али очигледно неће за Партизан.

Jugosloven

pre 5 godina

Нека прича ко шта хоће, овај човек је легенда Партизана. Ниједну мрљу нема у својој биографији. Ови данашњи клинци што се препуцавају и лупетају не познају историју нашег фудбала, а Иван Голац је био те историје. Сама чињеница да је успео у Енглеској, колевци фудбала, где странцима није лако да се докажу, довољно говори какав је "калибар" као играч и као тренер. Нажалост, у Партизану је "персона нон грата", јер нема длаке на језику и говори оно што мисли, а такви су данас непожељни у овом нашем болесном фудбалском амбијенту. Волео бих да води Партизан као тренер, ако му се нико не би мешао у посао и ако би и спортски сектор био независтан од једне политичке странке, мислим да би Партизан могао да се врати на стазе славе.

Довољно сам матор да се сећам једне утакмице из седамдесетих, када је промашио пенал играјући за црно-беле. Након промашаја, тв коментатор га је назвао "ПРЕКОГОЛАЦ". Био је бек, тако да није чудо што је пуцао - "бековски".

djedmedjed

pre 5 godina

Covek nije Hrvat nego Srbin iz Hrvatske, velika je razlika.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Aleksandar, 30. decembar 2020 12:44)

Kolika količina lupetanja balavurdije koja se još slinaca nije rešila.

Čovek je rodom iz Koprivnice. Nekada je u tim krajevima (Bjelovar, Križevci...) bio značajan procenat Srba. Bajaga, Bogdan Diklić...
Za vreme devedesetih uglavnom se preselili u Srbiju.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Zeleni Zub, 30. decembar 2020 10:41)

Pišete gluposti, a ne znam zašto. Ovo za Bajagu i Diklića je ispravno, ali Golac je Hrvat po ocu i majci, sasvim slučajno rođen u Koprivnici gdje mu je službovao otac kao vojno lice prije odlaska u BG. Golci su iz mjesta Lič kod Fužina, u zaleđu Novog Vinodolskog, u Gorskom Kotaru - prilično blizu mjesta Kupjak iz kojeg potječe Mance. U samom intervjuu Ivan Golac kaže da su mu četvorica rođaka igrala za zagrebački Građanski : Zlatko, Ivica, Miroslav i Leopold Golac. Ne treba obmanjivati narod. Hvala na objavi

sremac

pre 5 godina

Golac je po mnogocemu upecatljv lik ali nije ni blizu statusu legende Partizana. Nase legende su Bobek, Moca, Galic, Milos Milutunovic, Hasanagic, Mance i mnogi drugi.

Zoran

pre 5 godina

Ne znam samo odakle potreba za uvlačenje komšijama, nešto kao mijat svaki čas, igrao si ceo život u partizanu, bio si trener omiljenog kluba i opet posle svega ovakve izjave, ovde treba jedan frojd!

Gorki

pre 5 godina

husref musemić
sulejman halilović
sanibal orahovac

uz čuvene "srpske" vedete:
Tomica Ivković
- Goran Jurić
- Robert Prosinečki
- Milivij Šugar
- Milivoj Bračun
- Branko Zebec
- Slavko Šajber
-Milan Čop

najčuveniji i naravno najpoznatiji, bracek vaš Robi, odlikovan od strane Franje Tuđmana za doprinos hrvatskom fudbalu i neoustaškoj Croaciji.

CZV, "srpski" klub, nema šta
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Z.Mamić:"AV me pitao, kad ćeš u moju zvezdu", 30. decembar 2020 13:03)

...da dopunimo (bez Makedonaca).... Ardian Đokaj, Elvir Bolić, Miralem Zjajo, Refik Šabanadžović, Sead Sušić, Srđan Mrkušić, Antun Rudinski, Srebrenko Repčić,Zlatko Krmpotić, Nikola Stipić, Marko Elsner....

Ove ljude ne navodim ni u kakvom negativnom kontekstu...bilo je tu sjajnih igrača i sjajnih ljudi. Ovo je samo mali prilog rušenju mita o Zvezdi kao srBskom klubu...svi ex-yu timovi su bili multietnički, bez izuzetka.
(murtakan,

Niste vi shvatili poentu. Ili shvatate poentu ali nekako bi da je prikrijete. Zato i nabrajate li nabrajate.
Poenta je u OSNIVANjU ili OSNIVAČIMA!!! Kako vam volja.
Oba kluba su osnovana u vremenu Jugoslavije i komunisticke vlasti posleratnog perioda!! I to nije sporno. Ali postoji jedna razlika!!! Ova.
Zvezdu je oformila Antifašistička omladina Beograda!! Nije tu bitno to sto ironicno kazete "srbski" i "najsrbskiji". Bitno je da je Zvezda osnovana u Beogradu od strane Beogradjana.
Za razliku od Zvezde, partizan je osnovan kao fudbalska sekcija 32. Zagorske divizije koja je bila sastavni deo J.N.A. Osnvali su ga rehabilitovani predratni oficiri N.D.H. koje je Tito rehabilitovao i pridodao ondasnjoj J.N.A. Na osnovi te fudbalske sekcije su Tito i J.N.A oformili u svom sastavu Jugoslovensko sportsko drustvo partizan!!!! A u tom prvobitnom partizanu su igrali vec pomenuti rehabilitovani oficiri N.D.H. !!!
E to je ta razlika koja vas boli.

Zato vi mozete da vrtite do mile volje imena igraca Zvezde koji su druge nacionalnosti, jer je bilo normalno da su u Jugoslovenskom fudbalskom klubu igrali Jugoslovenski fudbaleri.
Pozdrav.

Ostin A

pre 5 godina

E moj Ivane pa taj klub se voli za njega se ne navija a kamoli štrajkuje. Nisi više avangarda.
(dulou salou, 30. decembar 2020 09:41)

Drugačije vreme, nije bilo transfera i ugovora. Neigraš, imaš pravo da promeniš klub. Plata ti je svuda bila mahom ista. Međutim JSD Partizan, tada kao vojni klub je mogao da dovlači i radi šta hoće. Zato je štrajkovao.

I remember that night...

pre 5 godina

Ima neko ko je ikad igrao za Partizan, a da navija za Partizan?

Sem Jusufija, Prekazija i Vokrija - njihova se ljubav ne dovodi u pitanje.
(One night in May, 30. decembar 2020 10:33)

Pa nije bas da nema.... Tu su: Mustafa Hasanagic, Kujtmir Salja, Iso Sadriju, Fahrudin Omerovic, Ismet Ugljanin, Resad Kunovac, Jusuf Hatunic, Bajro Zupic, Admir Samjic etc. Da ne guglam sada.

Sulic igor

pre 5 godina

Cuvena izjava Alena Boksica za BBC sport nakon sto je, poslije Juventusa i Lazia dosao na otok-"Igrao sam u karijeri za Hajduk i jos neke manje klubove "!Legenda

pera car

pre 5 godina

Pustite čoveka na miru. Čoveku je srce tamo gde živi, kad može da odabere. U penziji. On živi u Orašcu. A ko ne zna gde je i šta je Orašac , zna internet.

Prle

pre 5 godina

Tata hajdukovac, mama dinamovac, sin igra za Partizan. Sve logično.
(Srdjan, 30. decembar 2020 10:19)

Tata, mama, sin i Đeljana pripadnici manjine. Sve logično.

murtakan

pre 5 godina

husref musemić
sulejman halilović
sanibal orahovac

uz čuvene "srpske" vedete:
Tomica Ivković
- Goran Jurić
- Robert Prosinečki
- Milivij Šugar
- Milivoj Bračun
- Branko Zebec
- Slavko Šajber
-Milan Čop

najčuveniji i naravno najpoznatiji, bracek vaš Robi, odlikovan od strane Franje Tuđmana za doprinos hrvatskom fudbalu i neoustaškoj Croaciji.

CZV, "srpski" klub, nema šta
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Z.Mamić:"AV me pitao, kad ćeš u moju zvezdu", 30. decembar 2020 13:03)

...da dopunimo (bez Makedonaca).... Ardian Đokaj, Elvir Bolić, Miralem Zjajo, Refik Šabanadžović, Sead Sušić, Srđan Mrkušić, Antun Rudinski, Srebrenko Repčić,Zlatko Krmpotić, Nikola Stipić, Marko Elsner....

Ove ljude ne navodim ni u kakvom negativnom kontekstu...bilo je tu sjajnih igrača i sjajnih ljudi. Ovo je samo mali prilog rušenju mita o Zvezdi kao srBskom klubu...svi ex-yu timovi su bili multietnički, bez izuzetka.

AlCapo

pre 5 godina

Ostareo pa lupa gluposti, tj dize frku da bi se jos pricalo o njemu. Partizan je po ukupnim rezultatima bolji od oba ta hrvatska kluba, pa tu nema za cime da zali. Sta vise, radio je i kao trener u partizanu, a ne kod hrvata, iako ga u to vreme nije sprecavao nikakav propis ili ugovor da ode tamo.

mikac678

pre 5 godina

Golcu je otac Srbin vojno lice a za majku stvarno ne znam. I kakavi su to uopšte komentari na nacionalnoj osnovi, eto u Zvezdi sve većinom bili Srbi a mnogi od njih odgovorni za sistematsko ubijanje posle rata, onaj jedan bio upravnik Golog otoka, drugi potpisao da Kosovo postane autonomna pokrajina i njeno proširenje a pre toga bila autonomna oblast...

purger

pre 5 godina

kroz Partizan je toliko HR igrača prodefiliralo po dekretu YU, jedan od najboljih je i Zvezdi donio evropski pehar...nema veze...nikad više, dozivjeli da uzivamo koja je uistinu jedina prava svjetska sila na ovim prostorima u nogometu

Bane

pre 5 godina

Ja sam matori Grobar i tacno je da su za Partizan vise igrali Albanci i Muslimani. U SFRJ, mi smo bili komunistickiji klub i vise Jugoslovanski a Zvezda je bila klub DB-a i vise Srpski. Za Partizan su navijali siromasniji i ljudi vise za sistem a Zvezdu bogatiji i oni koji su diskretno bili protiv sistema.

Pijani zlotvor

pre 5 godina

Bok svim pravim ljubiteljima nogometa i nasem voljem sportskom društvu Partizaи.

Lip pozdrav,

Vinko, Kumrovetz
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (JSD Partizaи - Kumrovčani,


Ma sve 5, samo sto se u zagorju i medjimurju govori ekavica. Pravi purgeri govore 'lepo', 'belo'... tako da si fulao.
Ikavica se nekad pricala po slavoniji, jos uvijek postoje neki 'dzepovi otpora'. Npr reci ce se 'volila' a ne 'voljela' itd. Dominantna je u dalmaciji i istri, cak i nekim hr dijelovima bih.
Eto, da znas za iduci put. ;D

Ivan

pre 5 godina

Zaista ne znam kako ovim klincima čovek da objasni da u SFRJ nije bilo bitno koje nacionalnosti je igrač ili većina igrača. Druge su stvari oređivale da je Zvezda srpski klub, a Partizan SFRJ klub. Ali dodira to nije imalo sa igračima....

Ceki opinionista del cazzo

pre 5 godina

Ja nisam ukapirao ništa ! Je li je Golac Croat ili Srbin ? Ako je Croat ok,ali ako je Srbin znači da autošovinizam napada i starije generacije.

zdravko

pre 5 godina

Toliko lupetanju u zivotu nisam citi.Prvo golac je bio igrac partizana kad je jugoslavija- postajala.Dali je hrvat ili srbin to neznam ali tada u jugoslaviji bila mesavina navija pa tako u hajduk su igrali vise srba nego hrvata tako I u dinamu. Partizana je imo naj vise albanaca I hrvata I Muslimana I u zvezdi su igrali I hrvati I Muslimana ali nisu albanci ali malo procenata.Drugo za ove sto se javjiaju za Robertovu majku tacnoje iz cracks I daje srpkinja jer samnom je sluzio vojsku Robertovu rodjak od majcine strane.Sad drugome stose on prvo rodijo u inostranstvo visese tamo gajio I u zagrebu pa tako ostalo da normalno vise je tamo na ocevu stranu a manje na majcinu a to dasuga vidili po prestati Kako kazete toje glupost.Procitajte njegovu izjavu dati u zvezdinu reviju pa vidicete da lepo kaze saga majka dovodila u cacak kad je bio mali.Svi grobari neki udju na fejzbuk pa neki vide Kako sa navijacima zvezde licno robi prva o zvezdi beogradu I srbiji pa nije krv voda ali takasu okolnosti sada? na kraju njegov ujak robijev je licno zasluzna stoje doso u zvezdu jer on je sa djajicem razgovaro takodje Robi je kad je bio u zvezdi isao kid ujaka I sam Robi prico o time.Samo da vas pitam grobari dali vi postujete vase majke koje su vas rodile kao I mene moja pa normalno da postujete jer nije nas donela today dali volite brata vase majke ako I'ma pa normalno kao I ja stosam voleo svog ujaka znaci nije to Kako vi mislite o robiju a stose tice gol a pa sta akoje hrvat on je usrbiji a za majku I oca neznam desu ziveli

Damir 1965

pre 5 godina

Pera85. Zar ne misliš da si malo preterao sa ocenom "nacisti'? Da ima tvrdih nacionalisa među Zvezdašima-Ciganima(tu ne ubraja delije89) sigurno ima, ali nacista...

Simalirane pufne za frezenkovanje

pre 5 godina

Svaka li je legenda ovih nepomenika od kluba ovakva...Čovek štrajkovao glađu koliko je voleo da igra za njih iako su osnovani u Zagrebu.

Don Quijote

pre 5 godina

Potpuno je nebitno da li je Srbin ili Hrvat, to je vazno za prepucavanje, ali fudbalski, veoma cenim i volim Ivana Golca i jako bih voleo da sedne na klupu Zvezde.

One night in May

pre 5 godina

Posto si kreten, da ti objasnim. Partizan nije bio (i nadam se da ce se vratiti tome) nacionalisticko smece. Nije ni Zvezda bila do pred kraj osamdesetih. Ponosim se time sto nismo isti. Ponosim se sto se ne stidimo svojih Prosineckih itd. Vi nacisti imajte "cist" klub, ja se radujem raznolikosti.
Pozdravili su te Mance, Ilic, Mijatovic, Vokri, Duljaj, Nadj, Kralj, Kezman, Dijara, Zuka, Kleo, Golac, Bobek i svi drugi koji su bili u Partizanu
Komentar poslat sa mobilnog sajta m.b92.net (Pera85, 30. decembar 2020 11:12) #

Temper, temper!!

Uvrede potezu oni koji nemaju argumente.

Mijatovic je objasnio za koga navija oduvek, a Bobekovi su igrali nogomet, za one za koje su navijali, mnogo pre nego je mali Stefek puskom doveden u klub JNA.

Moje pitanje nema dodirnih tacaka sa nacionalizmom, jos manje nacizmom - zasto ga ti dovodis u vezu sa istim, znas samo ti. Da ne pretpostavljam...

Ante

pre 5 godina

Mama navijala za Dinamo, a tata za Hajduk??!!

Čovječe, ti si MORAO da igraš za Partizan. Radi mira u kući.

I dobro si odabrao. Poslije Ivičevog Hajduka, jedino je Partizan izgledao kao ozbiljan klub. Kojeg je Hajduk pregazio, ali gazio je sve tad.

mladići borovi, devojke jele

pre 5 godina

Partizan je velik radi njih a ne radi takvih kao ti.
(Bg, 30. decembar 2020 11:57)




džaba, bacio si perlu pred prase - za vjesnikove svedoke, veliki su samo žeks i "profesor"...

Goran

pre 5 godina

"rasformiran Gradjanski da bi napravili ekipu u Beogradu". Kako da ne. Radi tvoje informacije, Golac je rodjen 5 godina posle rata i rasformiranja Gradjanskog. Nikakve veze on nema za Gradjanskim. Ziveo je u Beogradu jer mu je otac bio u Titovoj gardi. Vi Hrvati u vasoj mrznji mislite da ste samo vi bili kaznjeni posle rata a ne znate da su i najbolji Srpski klubovi rasformirani 1945, a to su bili BSK i SK Jugoslavija. Kuministi su zatirali sve sto je bilo pre njih, hteli su da sve pocinje od njih.

Miki

pre 5 godina

Gorki
Što se ti nalupeta gluposti za oskara! Mora da ti je mentor pijani Milojko Pantić. Partizan su osnovali borci i oficiri NO vojske Jugoslavije (Partizan je vojni klub) dok je Zvezdu osnovao oficir OZN-e, kasnije UDB-a, Krcun (Zvezda je policijski klub). U svim komunističkim državama su osnovani vojni i policijski klubovi, tako je bilo i kod nas. Prema tome prekinite sa tim glupostima, (izvrćanjem i prekrajanje istorije koju ne poznajete), kako su Zvezdu osnovali neka golobosa i gologuza omladina. Zvezda i Dinamo su bili policijski klubovi zato i jesu bili bratski klubovi, (njihovi navijači su vezali svoje zastave na njihovim utakmicama) sve do '90-tih. Prema tome nema tu nikakvih Srpskih i više Srpski klubova. Braća ste od majke SFR Jugoslavije i oca komunista. Sve ostalo je falcifikacija!

Slobodan

pre 5 godina

Mama mu navija za Dinamo, otac za Hajduk, strajkovao da se vrati u Zagreb, bio bi srecan u Hajduku ali ...
Na kraju je covek "legenda" Partizana, ljudi su na silu dovedeni iz Hrvatske, rasformiran Gradjanski da bi napravili ekipu u Beogradu ...
Cemer, tuga i jad ... sta reci !!

Dostinika

pre 5 godina

Zbog ovakvih legendi vam je klub uvek bio i ostao DRUGI najveći klub u Srbiji, za Partizan se oduvek samo igralo, Zvezda se voli i zato je najveća!

Istorija

pre 5 godina

Ne postoji sportsko društvo u svetu koje je dalo toliko velikana sporta i ljudi, takodje ne postoji sporstko društvo koje je uništavano iznutra od 1966 do danas kad je i zvanično otet klub.

Bebe Jusufi, Galić, Vasović nisu rekle sve detalje o rasformiranju kluba zbog njihovog mira.

Ivan Golac je retko hrabar čovek koji je Miljaniću rekao koju...

Da je zdravo društvo navijači Reala i Barse bi visili u sportskom muzeju u BG.

Sipaj kalife

pre 5 godina

A na kom mestu je utakmica Olimpik zvezda. Reći ću vam ja proglašena za najgore finale ikada jer su posle nje menjali pravilo tika taka sa golmanom.

purger

pre 5 godina

kroz Partizan je toliko HR igrača prodefiliralo po dekretu YU, jedan od najboljih je i Zvezdi donio evropski pehar...nema veze...nikad više, dozivjeli da uzivamo koja je uistinu jedina prava svjetska sila na ovim prostorima u nogometu

AlCapo

pre 5 godina

Ostareo pa lupa gluposti, tj dize frku da bi se jos pricalo o njemu. Partizan je po ukupnim rezultatima bolji od oba ta hrvatska kluba, pa tu nema za cime da zali. Sta vise, radio je i kao trener u partizanu, a ne kod hrvata, iako ga u to vreme nije sprecavao nikakav propis ili ugovor da ode tamo.

Zumb

pre 5 godina

Bilo bi korektno da prenesete ceo intervju. Ovako ispada da je čovek sanjao Hrvatsku. To je samo deo mozaika. Da, Golac je Hrvat, rođen u Hrvatskoj, ali se ostvario u Srbiji čiji je i državljanin. I da, legenda je Partizana, jer je bio i igrač i trener koji je gradio napadačku igru, pa "kako bude". E sad, komentari nekih su preslatki. Ne smeta im što je Onaj Čija Je Mama iz Čačka i posle CZ igrao za KroacijuDinamo, što je proslavljao golove s Tuđmanom i igrao za Hrvatsku. Smeta Ivan Golac, koji je više Beograđanin i Srbin od većine.

pusa

pre 5 godina

On bar ne laze da mu je mama iz Cacka!
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (matori 2, 30. decembar 2020 10:16)

Ako misliš na Robija nije lagao. A on je štrajkovao obrnuto, u Dinamu da bi prešao u Zvezdu.
E moja samozvana avangardi, jadni ste i bedni.

Gorki

pre 5 godina

husref musemić
sulejman halilović
sanibal orahovac

uz čuvene "srpske" vedete:
Tomica Ivković
- Goran Jurić
- Robert Prosinečki
- Milivij Šugar
- Milivoj Bračun
- Branko Zebec
- Slavko Šajber
-Milan Čop

najčuveniji i naravno najpoznatiji, bracek vaš Robi, odlikovan od strane Franje Tuđmana za doprinos hrvatskom fudbalu i neoustaškoj Croaciji.

CZV, "srpski" klub, nema šta
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Z.Mamić:"AV me pitao, kad ćeš u moju zvezdu", 30. decembar 2020 13:03)

...da dopunimo (bez Makedonaca).... Ardian Đokaj, Elvir Bolić, Miralem Zjajo, Refik Šabanadžović, Sead Sušić, Srđan Mrkušić, Antun Rudinski, Srebrenko Repčić,Zlatko Krmpotić, Nikola Stipić, Marko Elsner....

Ove ljude ne navodim ni u kakvom negativnom kontekstu...bilo je tu sjajnih igrača i sjajnih ljudi. Ovo je samo mali prilog rušenju mita o Zvezdi kao srBskom klubu...svi ex-yu timovi su bili multietnički, bez izuzetka.
(murtakan,

Niste vi shvatili poentu. Ili shvatate poentu ali nekako bi da je prikrijete. Zato i nabrajate li nabrajate.
Poenta je u OSNIVANjU ili OSNIVAČIMA!!! Kako vam volja.
Oba kluba su osnovana u vremenu Jugoslavije i komunisticke vlasti posleratnog perioda!! I to nije sporno. Ali postoji jedna razlika!!! Ova.
Zvezdu je oformila Antifašistička omladina Beograda!! Nije tu bitno to sto ironicno kazete "srbski" i "najsrbskiji". Bitno je da je Zvezda osnovana u Beogradu od strane Beogradjana.
Za razliku od Zvezde, partizan je osnovan kao fudbalska sekcija 32. Zagorske divizije koja je bila sastavni deo J.N.A. Osnvali su ga rehabilitovani predratni oficiri N.D.H. koje je Tito rehabilitovao i pridodao ondasnjoj J.N.A. Na osnovi te fudbalske sekcije su Tito i J.N.A oformili u svom sastavu Jugoslovensko sportsko drustvo partizan!!!! A u tom prvobitnom partizanu su igrali vec pomenuti rehabilitovani oficiri N.D.H. !!!
E to je ta razlika koja vas boli.

Zato vi mozete da vrtite do mile volje imena igraca Zvezde koji su druge nacionalnosti, jer je bilo normalno da su u Jugoslovenskom fudbalskom klubu igrali Jugoslovenski fudbaleri.
Pozdrav.

One night in May

pre 5 godina

Ima neko ko je ikad igrao za Partizan, a da navija za Partizan?

Sem Jusufija, Prekazija i Vokrija - njihova se ljubav ne dovodi u pitanje.

ДУШАН

pre 5 godina

Jos samo da je rekao da mu je deda navijao za reprezentaciju NDH.

Salu na stranu, veliki broj Srba u Hrvatskoj pa i van nje je navijao za Hajduk jer je to tada bio jugoslovernski klub kojeg su osnovali Srbi i tio se znalo, klub velike antifasisticke tradicije. Ovaj danas je Hajduk je ustasko smece, zato ovako i prolaze.
Mama puregerka jedino ako je Zagreba, bila Srpkinja ili Hrvatica.

Inace Golac veoma kulturan covek, jedan od retkih koje cenim iz Partizana. Ne zaboravite da dobar deo nase dece danas navija za Barsu, Real, Liverpul... Zvezda i Partizan ih ne interesuju.

I remember that night...

pre 5 godina

Ima neko ko je ikad igrao za Partizan, a da navija za Partizan?

Sem Jusufija, Prekazija i Vokrija - njihova se ljubav ne dovodi u pitanje.
(One night in May, 30. decembar 2020 10:33)

Pa nije bas da nema.... Tu su: Mustafa Hasanagic, Kujtmir Salja, Iso Sadriju, Fahrudin Omerovic, Ismet Ugljanin, Resad Kunovac, Jusuf Hatunic, Bajro Zupic, Admir Samjic etc. Da ne guglam sada.

zdravko

pre 5 godina

Toliko lupetanju u zivotu nisam citi.Prvo golac je bio igrac partizana kad je jugoslavija- postajala.Dali je hrvat ili srbin to neznam ali tada u jugoslaviji bila mesavina navija pa tako u hajduk su igrali vise srba nego hrvata tako I u dinamu. Partizana je imo naj vise albanaca I hrvata I Muslimana I u zvezdi su igrali I hrvati I Muslimana ali nisu albanci ali malo procenata.Drugo za ove sto se javjiaju za Robertovu majku tacnoje iz cracks I daje srpkinja jer samnom je sluzio vojsku Robertovu rodjak od majcine strane.Sad drugome stose on prvo rodijo u inostranstvo visese tamo gajio I u zagrebu pa tako ostalo da normalno vise je tamo na ocevu stranu a manje na majcinu a to dasuga vidili po prestati Kako kazete toje glupost.Procitajte njegovu izjavu dati u zvezdinu reviju pa vidicete da lepo kaze saga majka dovodila u cacak kad je bio mali.Svi grobari neki udju na fejzbuk pa neki vide Kako sa navijacima zvezde licno robi prva o zvezdi beogradu I srbiji pa nije krv voda ali takasu okolnosti sada? na kraju njegov ujak robijev je licno zasluzna stoje doso u zvezdu jer on je sa djajicem razgovaro takodje Robi je kad je bio u zvezdi isao kid ujaka I sam Robi prico o time.Samo da vas pitam grobari dali vi postujete vase majke koje su vas rodile kao I mene moja pa normalno da postujete jer nije nas donela today dali volite brata vase majke ako I'ma pa normalno kao I ja stosam voleo svog ujaka znaci nije to Kako vi mislite o robiju a stose tice gol a pa sta akoje hrvat on je usrbiji a za majku I oca neznam desu ziveli

grobarče bez grama mozga

pre 5 godina

On bar ne laze da mu je mama iz Cacka!
(matori 2, 30. decembar 2020 10:16)

Pa Robiju i jeste majka iz Čačka...
E, moj matori ispade baš buzdovan pretposlednjeg dana u godini

punimlimenke

pre 5 godina

Znao sam da ce se prvo javiti branioci Srbstva...
Koji su morali da vode Robija po Ovarskoj klisuri da mu pokazu gde mu je mama rodjena, kao!?
A drugo, Golac je jedan gospodin, koji nema potrebu da se slihta a ni da zavisi od bilo koga.
Mozete samo da ga mrzite I jecate u sebi.

sremac

pre 5 godina

Golac je po mnogocemu upecatljv lik ali nije ni blizu statusu legende Partizana. Nase legende su Bobek, Moca, Galic, Milos Milutunovic, Hasanagic, Mance i mnogi drugi.

Prle

pre 5 godina

Tata hajdukovac, mama dinamovac, sin igra za Partizan. Sve logično.
(Srdjan, 30. decembar 2020 10:19)

Tata, mama, sin i Đeljana pripadnici manjine. Sve logično.

Z.Mamić:"AV me pitao, kad ćeš u moju zvezdu"

pre 5 godina

Pa nije bas da nema.... Tu su: Mustafa Hasanagic, Kujtmir Salja, Iso Sadriju, Fahrudin Omerovic, Ismet Ugljanin, Resad Kunovac, Jusuf Hatunic, Bajro Zupic, Admir Samjic etc. Da ne guglam sada.
(I remember that night..., 30. decembar 2020 11:34)

husref musemić
sulejman halilović
sanibal orahovac

uz čuvene "srpske" vedete:
Tomica Ivković
- Goran Jurić
- Robert Prosinečki
- Milivij Šugar
- Milivoj  Bračun
- Branko Zebec
- Slavko Šajber
-Milan Čop

najčuveniji i naravno najpoznatiji, bracek vaš Robi, odlikovan od strane Franje Tuđmana za doprinos hrvatskom fudbalu i neoustaškoj Croaciji.

CZV, "srpski" klub, nema šta

Pera85

pre 5 godina

(One night in May, 30. decembar 2020 10:33)
Posto si kreten, da ti objasnim. Partizan nije bio (i nadam se da ce se vratiti tome) nacionalisticko smece. Nije ni Zvezda bila do pred kraj osamdesetih. Ponosim se time sto nismo isti. Ponosim se sto se ne stidimo svojih Prosineckih itd. Vi nacisti imajte "cist" klub, ja se radujem raznolikosti.
Pozdravili su te Mance, Ilic, Mijatovic, Vokri, Duljaj, Nadj, Kralj, Kezman, Dijara, Zuka, Kleo, Golac, Bobek i svi drugi koji su bili u Partizanu

Јабучило

pre 5 godina

Mama navija za Dinamo.

Tata za Hajduk.

Za koga ce onda dete?
(prirodno, 30. decembar 2020 09:42)

Не знам. Али очигледно неће за Партизан.

Zeleni Zub

pre 5 godina

Kolika količina lupetanja balavurdije koja se još slinaca nije rešila.

Čovek je rodom iz Koprivnice. Nekada je u tim krajevima (Bjelovar, Križevci...) bio značajan procenat Srba. Bajaga, Bogdan Diklić...
Za vreme devedesetih uglavnom se preselili u Srbiju.

Simalirane pufne za frezenkovanje

pre 5 godina

Svaka li je legenda ovih nepomenika od kluba ovakva...Čovek štrajkovao glađu koliko je voleo da igra za njih iako su osnovani u Zagrebu.

One night in May

pre 5 godina

Posto si kreten, da ti objasnim. Partizan nije bio (i nadam se da ce se vratiti tome) nacionalisticko smece. Nije ni Zvezda bila do pred kraj osamdesetih. Ponosim se time sto nismo isti. Ponosim se sto se ne stidimo svojih Prosineckih itd. Vi nacisti imajte "cist" klub, ja se radujem raznolikosti.
Pozdravili su te Mance, Ilic, Mijatovic, Vokri, Duljaj, Nadj, Kralj, Kezman, Dijara, Zuka, Kleo, Golac, Bobek i svi drugi koji su bili u Partizanu
Komentar poslat sa mobilnog sajta m.b92.net (Pera85, 30. decembar 2020 11:12) #

Temper, temper!!

Uvrede potezu oni koji nemaju argumente.

Mijatovic je objasnio za koga navija oduvek, a Bobekovi su igrali nogomet, za one za koje su navijali, mnogo pre nego je mali Stefek puskom doveden u klub JNA.

Moje pitanje nema dodirnih tacaka sa nacionalizmom, jos manje nacizmom - zasto ga ti dovodis u vezu sa istim, znas samo ti. Da ne pretpostavljam...

mikac678

pre 5 godina

Golcu je otac Srbin vojno lice a za majku stvarno ne znam. I kakavi su to uopšte komentari na nacionalnoj osnovi, eto u Zvezdi sve većinom bili Srbi a mnogi od njih odgovorni za sistematsko ubijanje posle rata, onaj jedan bio upravnik Golog otoka, drugi potpisao da Kosovo postane autonomna pokrajina i njeno proširenje a pre toga bila autonomna oblast...

Bane

pre 5 godina

Ja sam matori Grobar i tacno je da su za Partizan vise igrali Albanci i Muslimani. U SFRJ, mi smo bili komunistickiji klub i vise Jugoslovanski a Zvezda je bila klub DB-a i vise Srpski. Za Partizan su navijali siromasniji i ljudi vise za sistem a Zvezdu bogatiji i oni koji su diskretno bili protiv sistema.

murtakan

pre 5 godina

husref musemić
sulejman halilović
sanibal orahovac

uz čuvene "srpske" vedete:
Tomica Ivković
- Goran Jurić
- Robert Prosinečki
- Milivij Šugar
- Milivoj Bračun
- Branko Zebec
- Slavko Šajber
-Milan Čop

najčuveniji i naravno najpoznatiji, bracek vaš Robi, odlikovan od strane Franje Tuđmana za doprinos hrvatskom fudbalu i neoustaškoj Croaciji.

CZV, "srpski" klub, nema šta
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Z.Mamić:"AV me pitao, kad ćeš u moju zvezdu", 30. decembar 2020 13:03)

...da dopunimo (bez Makedonaca).... Ardian Đokaj, Elvir Bolić, Miralem Zjajo, Refik Šabanadžović, Sead Sušić, Srđan Mrkušić, Antun Rudinski, Srebrenko Repčić,Zlatko Krmpotić, Nikola Stipić, Marko Elsner....

Ove ljude ne navodim ni u kakvom negativnom kontekstu...bilo je tu sjajnih igrača i sjajnih ljudi. Ovo je samo mali prilog rušenju mita o Zvezdi kao srBskom klubu...svi ex-yu timovi su bili multietnički, bez izuzetka.

Bg

pre 5 godina

Au deco ala ste vi zatrovani. OK je voleti Srbiju ali nije OK mrzeti druge narode. Ivan Golac je Gospodin koji je ceo život u fudbalu i legenda je Partizana, Sautemptona i Dandi Junajteda. Trener koji je uz Jusufijev Partizan igrao prelep fudbal. Ja sam Zvezdaš, Srbin ali Partizan nikada lepše nije igrao nego pod njim i Julkom. Navijači Partizana su se već izbrukali kada su Ćurkovića oterali kao Ustašu. Ne brukajte se i sa Golcom. Delije su se tako izbrukali sa Dejom i Omićem. Pravi Srbi i Zvezdaši su uzeli u zaštitu ta dva čoveka. Ne vredjajte Golca!

Ostin A

pre 5 godina

E moj Ivane pa taj klub se voli za njega se ne navija a kamoli štrajkuje. Nisi više avangarda.
(dulou salou, 30. decembar 2020 09:41)

Drugačije vreme, nije bilo transfera i ugovora. Neigraš, imaš pravo da promeniš klub. Plata ti je svuda bila mahom ista. Međutim JSD Partizan, tada kao vojni klub je mogao da dovlači i radi šta hoće. Zato je štrajkovao.

Zoran

pre 5 godina

Ne znam samo odakle potreba za uvlačenje komšijama, nešto kao mijat svaki čas, igrao si ceo život u partizanu, bio si trener omiljenog kluba i opet posle svega ovakve izjave, ovde treba jedan frojd!

Don Quijote

pre 5 godina

Potpuno je nebitno da li je Srbin ili Hrvat, to je vazno za prepucavanje, ali fudbalski, veoma cenim i volim Ivana Golca i jako bih voleo da sedne na klupu Zvezde.

d

pre 5 godina

RADAGAST

Vi ste naj smijesni. Sizofrenci 100 %. Bez nas nista

@Milan
I zvezda i Partizan su imali Hrvatski igrace od pocetka stvaranje i donjeli su vam titulova.

Ceki opinionista del cazzo

pre 5 godina

Ja nisam ukapirao ništa ! Je li je Golac Croat ili Srbin ? Ako je Croat ok,ali ako je Srbin znači da autošovinizam napada i starije generacije.

VASO VASIC

pre 5 godina

Ivan Golac je ostao legenda Partizana, i on sam pokazuje svoju odanost Partizanu, svi treba da se sete vremena kada je bio trener, kako je Partizan igrao carobno. I u Engleskoj je bio legenda tima. I mnog su tada zbog novca pokusavali da promene klub.....secam se Miroslava Boskovica iz Hajduka presao u Partizan posle dugotrajnog sudjenja.......ovek je uostalom bio pravnik. Spocitavatu Golcu bilo sta negativno je sramno, veliki sportista, jos veci covek.

Simke Zvezdaš

pre 5 godina

Čovek jeste Hravat ali je bio legenda Partizana, gospodin koji je uvek imao stav i javno ga iznosio. Pozdrav za legendu Partizana i Sautemptona.

prika iz susjedstva

pre 5 godina

Golac je ok lik, svatko bira svoju sreću i gdje mu je bolje. Tako sam i ja uživao gledati Prosinečkog u “Hrvatskom Dragovoljcu”. Nitko nije rolao kao Robi. Možda samo Okoča blizu...

Marko

pre 5 godina

Ne interesuje me da li je Golac Srbin, Hrvat, Bunjevac, hajdukovac, dinamovac... Znam samo da je moj voljeni klub, pod njegovom dirigentskom palicom, igrao najlepsi fudbal koji pratim od 1978. Ofanzivno, muski, na gol vise... Ovaj danasnji Partizan sa VVV ekipom me ne interesuje, sve da dovedu Murinja na klupu i Ronalda i Mesija u napadacku liniju... Srecna Nova godina svima koji slave.

glupi zmaj

pre 5 godina

Najlepsa igra Partizana koju ja pamtim je iz perioda kada ga je vodio Golac.
Igralo se brzo, muski i bez kalkulacija, totalna ofanziva.
Bilo je velikih trenera Partizna i pre Golca ali taj period ne pamtim.
Ovo sto se danas igra je jedno mrljavilo, slazem se i da su se stil i pristup igri promenili, ali ovo sto danas nasi klubovi igraju je sve drugo samo ne fudbal koji moze biti konkurentan na svetskoj sceni.
Ne vidim zasto pljuvati jednu fudbalsku legendu kakav je Golac zato sto je rekao, da je u vreme SFRJ hteo da predje u Hajduk ili Dinamo, bilo je tu jos prelazaka iz klubova tadasnje velike cetvorke.

mladići borovi, devojke jele

pre 5 godina

Partizan je velik radi njih a ne radi takvih kao ti.
(Bg, 30. decembar 2020 11:57)




džaba, bacio si perlu pred prase - za vjesnikove svedoke, veliki su samo žeks i "profesor"...

Ivan

pre 5 godina

Zaista ne znam kako ovim klincima čovek da objasni da u SFRJ nije bilo bitno koje nacionalnosti je igrač ili većina igrača. Druge su stvari oređivale da je Zvezda srpski klub, a Partizan SFRJ klub. Ali dodira to nije imalo sa igračima....

Bg

pre 5 godina

@Sipaj kalife... Ne znam na kom mestu je Olimpik-Zvezda po lepoti ali znam gde je u Bg Ušati pehar Lige Šampiona! Inače ne razumem kakve to veze ima sa Ivanom Golcem velikim čovekom, trenerom i igračem Partizana. Malo je takvih ljudi bili u Partizanu i treba ih ceniti i poštovati. Ja kao Zvezdaš ih poštujem. Miloš, Moca, Šole, Stjepan, Vaske i to je to,nekoga sam sigurno zaboravio. Partizan je velik radi njih a ne radi takvih kao ti.

Sulic igor

pre 5 godina

Cuvena izjava Alena Boksica za BBC sport nakon sto je, poslije Juventusa i Lazia dosao na otok-"Igrao sam u karijeri za Hajduk i jos neke manje klubove "!Legenda

Ante

pre 5 godina

Mama navijala za Dinamo, a tata za Hajduk??!!

Čovječe, ti si MORAO da igraš za Partizan. Radi mira u kući.

I dobro si odabrao. Poslije Ivičevog Hajduka, jedino je Partizan izgledao kao ozbiljan klub. Kojeg je Hajduk pregazio, ali gazio je sve tad.

Goran

pre 5 godina

"rasformiran Gradjanski da bi napravili ekipu u Beogradu". Kako da ne. Radi tvoje informacije, Golac je rodjen 5 godina posle rata i rasformiranja Gradjanskog. Nikakve veze on nema za Gradjanskim. Ziveo je u Beogradu jer mu je otac bio u Titovoj gardi. Vi Hrvati u vasoj mrznji mislite da ste samo vi bili kaznjeni posle rata a ne znate da su i najbolji Srpski klubovi rasformirani 1945, a to su bili BSK i SK Jugoslavija. Kuministi su zatirali sve sto je bilo pre njih, hteli su da sve pocinje od njih.

pera car

pre 5 godina

Pustite čoveka na miru. Čoveku je srce tamo gde živi, kad može da odabere. U penziji. On živi u Orašcu. A ko ne zna gde je i šta je Orašac , zna internet.

Pijani zlotvor

pre 5 godina

Bok svim pravim ljubiteljima nogometa i nasem voljem sportskom društvu Partizaи.

Lip pozdrav,

Vinko, Kumrovetz
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (JSD Partizaи - Kumrovčani,


Ma sve 5, samo sto se u zagorju i medjimurju govori ekavica. Pravi purgeri govore 'lepo', 'belo'... tako da si fulao.
Ikavica se nekad pricala po slavoniji, jos uvijek postoje neki 'dzepovi otpora'. Npr reci ce se 'volila' a ne 'voljela' itd. Dominantna je u dalmaciji i istri, cak i nekim hr dijelovima bih.
Eto, da znas za iduci put. ;D

djedmedjed

pre 5 godina

Covek nije Hrvat nego Srbin iz Hrvatske, velika je razlika.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Aleksandar, 30. decembar 2020 12:44)

Kolika količina lupetanja balavurdije koja se još slinaca nije rešila.

Čovek je rodom iz Koprivnice. Nekada je u tim krajevima (Bjelovar, Križevci...) bio značajan procenat Srba. Bajaga, Bogdan Diklić...
Za vreme devedesetih uglavnom se preselili u Srbiju.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Zeleni Zub, 30. decembar 2020 10:41)

Pišete gluposti, a ne znam zašto. Ovo za Bajagu i Diklića je ispravno, ali Golac je Hrvat po ocu i majci, sasvim slučajno rođen u Koprivnici gdje mu je službovao otac kao vojno lice prije odlaska u BG. Golci su iz mjesta Lič kod Fužina, u zaleđu Novog Vinodolskog, u Gorskom Kotaru - prilično blizu mjesta Kupjak iz kojeg potječe Mance. U samom intervjuu Ivan Golac kaže da su mu četvorica rođaka igrala za zagrebački Građanski : Zlatko, Ivica, Miroslav i Leopold Golac. Ne treba obmanjivati narod. Hvala na objavi

Jugosloven

pre 5 godina

Нека прича ко шта хоће, овај човек је легенда Партизана. Ниједну мрљу нема у својој биографији. Ови данашњи клинци што се препуцавају и лупетају не познају историју нашег фудбала, а Иван Голац је био те историје. Сама чињеница да је успео у Енглеској, колевци фудбала, где странцима није лако да се докажу, довољно говори какав је "калибар" као играч и као тренер. Нажалост, у Партизану је "персона нон грата", јер нема длаке на језику и говори оно што мисли, а такви су данас непожељни у овом нашем болесном фудбалском амбијенту. Волео бих да води Партизан као тренер, ако му се нико не би мешао у посао и ако би и спортски сектор био независтан од једне политичке странке, мислим да би Партизан могао да се врати на стазе славе.

Довољно сам матор да се сећам једне утакмице из седамдесетих, када је промашио пенал играјући за црно-беле. Након промашаја, тв коментатор га је назвао "ПРЕКОГОЛАЦ". Био је бек, тако да није чудо што је пуцао - "бековски".

Bg

pre 5 godina

@matori 2... To ko je sta po narodnosti me nikada nije interesovalo. Prosinečkom jeste majka iz sela kod Čačka. Ne razumem zašto ti ne veruješ u to. Ljudi putuju, zaljubljuju se... Inače Ivan Golac je fudbalska i ljudska veličina.

mate

pre 5 godina

spominje legendarnu utakmicu 6-1 kad je hajduk dobio u beogradu partizana. Jednako se ponose tom utakmicom i hajdukovci (zna se zasto) ali i partizanovci-jer je publika navijala svom snagom cilu utakmicu cak i kad su gubili 5-0 ...

Vlasta Skokoglavac iz Kozjaka

pre 5 godina

Pamtim utakmicu protiv Osjeka posle 3-0 uvodi jos dva centarfora i onda haos 4--4 pa 6-4 ludilo. Mislim da je usao u igri Sladjan Scepovic otac od ovih dvojice mladjih Scepovica. 4-2 4 taktika au.

Damir 1965

pre 5 godina

Pera85. Zar ne misliš da si malo preterao sa ocenom "nacisti'? Da ima tvrdih nacionalisa među Zvezdašima-Ciganima(tu ne ubraja delije89) sigurno ima, ali nacista...

Miki

pre 5 godina

Gorki
Što se ti nalupeta gluposti za oskara! Mora da ti je mentor pijani Milojko Pantić. Partizan su osnovali borci i oficiri NO vojske Jugoslavije (Partizan je vojni klub) dok je Zvezdu osnovao oficir OZN-e, kasnije UDB-a, Krcun (Zvezda je policijski klub). U svim komunističkim državama su osnovani vojni i policijski klubovi, tako je bilo i kod nas. Prema tome prekinite sa tim glupostima, (izvrćanjem i prekrajanje istorije koju ne poznajete), kako su Zvezdu osnovali neka golobosa i gologuza omladina. Zvezda i Dinamo su bili policijski klubovi zato i jesu bili bratski klubovi, (njihovi navijači su vezali svoje zastave na njihovim utakmicama) sve do '90-tih. Prema tome nema tu nikakvih Srpskih i više Srpski klubova. Braća ste od majke SFR Jugoslavije i oca komunista. Sve ostalo je falcifikacija!