Fudbal 61

Utorak, 22.12.2020.

10:46

OFK Beograd "lomi" – sve bliži saradnji sa Crvenom zvezdom

Pred OFK Beogradom su dani promena.

OFK Beograd "lomi" – sve bliži saradnji sa Crvenom zvezdom IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

61 Komentari

Sortiraj po:

One night in May

pre 3 godine

Nije vazno, kad pukne Zvezda ima da pukne sve sto je u vezi sa njom, pa i ovo.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (roarrr, 22. decembar 2020 14:19)

To pricate vec 75 godina...

Zvezda

pre 3 godine

OFK - Terzin diplomskI, FSS- master, FKCZ- DOKTORAT! Nece ni dugmici ostati posle njega!
(matori 2, 22. decembar 2020 14:3

Terza je 2002 uveo OFK u prvu ligu. Sa Atletikom 2005 igrao Intertoto kup. Otišao iz OFK 2006 a 2008 postao predsednik saveza. Terza je Džajina ideja. Propast OFK kreće od 2012 a ispada iz lige 2015

gari

pre 3 godine

OFK nije osnovan 1911, to je gnusna fabrikacija.
(Pirotehnicar, 22. decembar 2020 12:41)

Tako je osnovani su 1945 !
Sve ostalo je laz !

mali uplakani

pre 3 godine

Svaka rec je vise nego tacna,ne vidim ni jedan razlog za bilo kakvu polemiku.
Posto nemam nameru da se prepucavam sa balavurdijom izbacujem ovo "prepostenog" kluba.
(marko992, 22. decembar 2020 14:04)

Ti mozda nisi "balacurdija" ali si sa mozgom na nivou vrtića. Ubise te kompleksi, pa to ti je.
Tezak je tvoj zivot, zato ti valja oprostiti. Nije tebi lako

mige

pre 3 godine

Sada svi iskreni navijaci Partizana, Vojvodine, Rada, OFK-e, Napretka, Borca, Radnickog Ni, Radnickog Kg, Zemuna, Spartaka, Dinama Vr, Slobode i ostalih treba da se ujedine protiv zla u srpskog sportu.
(NTT, 22. decembar 2020 12:03)

Meni kao iskrenom navijacu Vojvodine su i Partizan i Zvezda zlo srpskog fudbala podjednako a mislim i ostalim navijacima koje si nabrojao !

marko992

pre 3 godine

Ovo bi bilo za svakog dobro dok se klubovi ne privatizuju.
(Aleksej, 22. decembar 2020 11:10)Odavno ga je vas gazda privatizovao i unapredio a onda otisao u inostranstvo na neodlozan put.Posle se vratio i postao ugledan predsednik jednog “prepostenog” kluba.Pogodi kog?
(kako god, 22. decembar 2020 11:40)

Svaka rec je vise nego tacna,ne vidim ni jedan razlog za bilo kakvu polemiku.
Posto nemam nameru da se prepucavam sa balavurdijom izbacujem ovo "prepostenog" kluba.

mige

pre 3 godine

OFK Beograd je osnovan 1911 godine, pre komunizma, za srpski klub sa takvom tradicijom sramota je da ima bilo kakve veze sa doticnim jugoslovenskim Titovim blizancima.
(gabriel, 22. decembar 2020 11:15)

OFK Beograd je osnovan 1945 pod imenom Metalac sve ostalo su gluposti !

marko992

pre 3 godine

Ja da sam vlasnik firme koja posluje na milionskom nivou i da menadzment proceni da treba da ulozimo u sponzorstvo,ja bih uvek izabrao Zvezdu. Ne zato sto je Zvezda ovo PArtizan ono ili Zvezda ima to ili Partizan to vec zasto sto jednostavno ZA ZVEZDU NAVIJA 70% NACIJE!!!! Nista licno,samo biznis. Tako i fijat ulaze u Juventus. Mogu ostali da kukaju i filozofiraju koliko hoce,70% italijana navija za juventus. Postoje mali klubovi i veliki klubovi,mali sponzori i veliki sponzori..Nece adidas da da lovu lajpcigu,hoce,10 miliona ali Bajernu ce dati 200..Jer Bajern privuce uz tv desetine miliona gledalaca..Tako da dragi grobari,mali ste klub..koliko ste mali klub vidi se i u vaterpolu..zvezda se samo jednu jedinu sezonu zainteresovala za vaterpolo i rezultat toga evro titula..Tako je to..
(Miki, 22. decembar 2020 12:27

Dok si se drzao fudbala dosta toga si tacno rekao,kada si presao na vaterpolo izvalio si takvu glupost koja nije ni za komentarisanje.

analiza

pre 3 godine

Istina, brate, oduševiste me izjavom da smo imali jednopartijsko prvenstvo od 1945-1991.Podsetite me, koji je klub tada dominirao u titulama, stigle me godine pa zaboravih ime...

Zvezda

pre 3 godine

Uprave OFK Beograda su bile naklonjenije Partizanu nego Zvezdi. Plejade igrača su prelazile u Partizan na čelu sa Santračem. Kada je OFK ispadao iz lige bivše Jugoslavije ni jedan igrač iz Partizana nije došao u OFK a ni Zvezda se nije pretrgla. Iz OFK u Zvezdu od značajnijih otišli Stepanović, Mrkela i još nekolicina koji nisu ostavili ništa značajno. Prvi igrač iz Partizana na zalasku karijere je bio Stevica Kuzmanovski koji je kasnije bio i trener. Zlatno doba kluba je bilo kada je na čelu bio Živko Mučalov neprikosnoveni gazda Energoprojekta. I glumac Ljubiša Smoki Samardžić je dosta doprineo. Onda je došao Srdan Andrejević službenik saveznog MUP-a. Njegovim odlaskom a i odlaskom Terzića klub je počeo da klizi nadole da bi 2015 ispao iz lige

kusavi

pre 3 godine

igor, 22. decembar 2020 11:45
Šta reč filijala tebi predstavlja? Pa to i jeste samo poslovna saradnja u smislu ja ti dajem igrače za dž a moj interes je da oni igraju i tako se kale. Neće Zvezda ništa imati sa finansijama Ofk-a ili sa stadionom. Iz ove saradnje samo Ofk može da profitira, a Zvezda ako ne naće već klub za kaljeve svojih talenata.

neutralni felš

pre 3 godine

Ja da sam vlasnik firme koja posluje na milionskom nivou i da menadzment proceni da treba da ulozimo u sponzorstvo,ja bih uvek izabrao Zvezdu. Ne zato sto je Zvezda ovo PArtizan ono ili Zvezda ima to ili Partizan to vec zasto sto jednostavno ZA ZVEZDU NAVIJA 70% NACIJE!!!! Nista licno,samo biznis. Tako i fijat ulaze u Juventus. Mogu ostali da kukaju i filozofiraju koliko hoce,70% italijana navija za juventus. Postoje mali klubovi i veliki klubovi,mali sponzori i veliki sponzori..Nece adidas da da lovu lajpcigu,hoce,10 miliona ali Bajernu ce dati 200..Jer Bajern privuce uz tv desetine miliona gledalaca..Tako da dragi grobari,mali ste klub..koliko ste mali klub vidi se i u vaterpolu..zvezda se samo jednu jedinu sezonu zainteresovala za vaterpolo i rezultat toga evro titula..Tako je to..
(Miki, 22. decembar 2020 12:27)


jedan narod jedan klub jedan sponzor jedan vodja... da vas nema treba vas izmisliti :)

Aleksej

pre 3 godine

Ovo bi bilo za svakog dobro dok se klubovi ne privatizuju.
(Aleksej, 22. decembar 2020 11:10)Odavno ga je vas gazda privatizovao i unapredio a onda otisao u inostranstvo na neodlozan put.Posle se vratio i postao ugledan predsednik jednog “prepostenog” kluba.Pogodi kog?
(kako god, 22. decembar 2020 11:40)Tebra mnogo je jadno ovo sto si napisao glupo mi i da ti odgovaram na ovakvu stvar. haha

Istina

pre 3 godine

Jednopartijsku ligu smo imali od 2007-2013.u ovom veku a takva je bila i od 1945-1991. i ne secam se da ti je tada smetalo ili da si pisao slicne nebuloze.
(Istina, 22. decembar 2020 11:52)

Pricas o periodu kada su poceli da nastaju klipovi "Zvezdanesterci" i kad vam je drzava dovele 5000000 evra svake godine kadnje Rusima dat NIS ispod zita?
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Xman, 22. decembar 2020 12:00)

Ne,pricam o klipu"hocemo kalcopoli",kada se lepo videlo kako funkcionise penaltizan i kako njegove sudije izmisljaju penale za njega i kako saradjuje sa burazerskim klubovima,kada startuje sa plus 48 bodova u odnosu na ostale.Nije drzava nista dovela nego su Rusi izabrali najveci brend sa kim hoce da saradjuju i nisu pogresili.

kako god

pre 3 godine

(Aleksej, 22. decembar 2020 11:10)Odavno ga je vas gazda privatizovao i unapredio a onda otisao u inostranstvo na neodlozan put.Posle se vratio i postao ugledan predsednik jednog “prepostenog” kluba.Pogodi kog?
(kako god, 22. decembar 2020 11:40)Tebra mnogo je jadno ovo sto si napisao glupo mi i da ti odgovaram na ovakvu stvar. haha
(Aleksej, 22. decembar 2020 12:11)Slazem se urbani “tebra”.Jadno je unistiti i pokrasti jedan klub velike tradicije,jadnije od toga je posle pobeći u inostranstvo a najjadnije dobiti nakon svega priliku da vidis najveci klub u toj zemlji.Potpuno si u pravu.

Miki

pre 3 godine

Ja da sam vlasnik firme koja posluje na milionskom nivou i da menadzment proceni da treba da ulozimo u sponzorstvo,ja bih uvek izabrao Zvezdu. Ne zato sto je Zvezda ovo PArtizan ono ili Zvezda ima to ili Partizan to vec zasto sto jednostavno ZA ZVEZDU NAVIJA 70% NACIJE!!!! Nista licno,samo biznis. Tako i fijat ulaze u Juventus. Mogu ostali da kukaju i filozofiraju koliko hoce,70% italijana navija za juventus. Postoje mali klubovi i veliki klubovi,mali sponzori i veliki sponzori..Nece adidas da da lovu lajpcigu,hoce,10 miliona ali Bajernu ce dati 200..Jer Bajern privuce uz tv desetine miliona gledalaca..Tako da dragi grobari,mali ste klub..koliko ste mali klub vidi se i u vaterpolu..zvezda se samo jednu jedinu sezonu zainteresovala za vaterpolo i rezultat toga evro titula..Tako je to..

Wf

pre 3 godine

Ako je OFK naslednik BSKa onda znači da stadion Partizana delimično pripada njima jer je navodno tu bio stadion BSKa pre rata. Nek prodaju stadion tj plac na Karaburmi (pomoćne terene nek ostave za treninge), i od tih para nek uzmu sever za svoje prostorije urede to i pokriju stadion krovom kvalitetnim. Onda nek se podeli stadion 50% 50% OFK i Partizanu, i pošto je neutralan nek stadion dobije sponzora koji će da ga skroz modernizuje i održava tipa Sony Playstation pa u FIFA/PES stilu da ga sredi hm. Plus nek se dodaju OFK još te titule BSK.

Anthony Soprano

pre 3 godine

Stari dobri vec razradnjeni visegodisnji mehanizam, primenjen kako u OFK-i tako i u raznim preduzecima. Lepo je to objasnjeno u Tesnoj kozi, vrhunski. Imas zadatak da dovedes preduzece do stecaja i na rub ambisa, a onda se ekipa pojavljuje i preuzima preduzece po sramotno niskoj ceni. Preduzece dobija novo rukovodstvo i sluzi kao marioneta ljudima iz senke. U ovom slucaju kao filijala Crvene zvezde... sramno, sramno, sramno u kakvoj zemlji i kakvom drustvu zivimo...
Zamolio bih vas da mi objavite komentar, da vidim da li ima jos ljudi koji dele moje misljenje. Pozdrav!

johny

pre 3 godine

Ka ne vidim nikakav problem ako CZ pomogne OFK Beogradu. Mnogi klubovi u Evropi imaju svoje timove gde šalju igrače na usavršavanje. Real Madrid ima klub u predgradji koja je član Primere. Pre više decenija ceo omladinski pogon Zvezde gde su igrali braća Djurovski sa trenerom Djorićem je prešao u Čukarički koji je tada bio Srpska liga. Šta su danas Grafičar i Teleoptik?. Problem OFK je nerešen status stadiona i to decenijama. Grad Beograd neće da ga da OFK Beogradu. A klub je pre dvadesetak godina imao investitora. Svaka gradska vlast tj pojedinci su imali korist pa tako kod sev tribine izgradjena stambena zgrada. Zvezda sigurno neće rešavati finansije ali može da šalje igrački kadar kao što šalje u Grafičar sa kojim saradnja prestaje na kraju sezone

Ex Njujorcanin

pre 3 godine

A sto ne bi Terzic, posto je toliki strucnjak, lepo oslobodio CZ i vratio se u OFK Beograd pa da podigne klub na noge. Sta je to za njega. Dobro, nece biti Gasproma, Agrobanke, drzave da pomogne, ali boze moj, on je MAG. Veliki je on menadzer.

NTT

pre 3 godine

Sada svi iskreni navijaci Partizana, Vojvodine, Rada, OFK-e, Napretka, Borca, Radnickog Ni, Radnickog Kg, Zemuna, Spartaka, Dinama Vr, Slobode i ostalih treba da se ujedine protiv zla u srpskog sportu.

пазарац

pre 3 godine

није потребно да буде филијала(тиме се вређа историја клуба), али нека врста уске сарадње ОБАВЕЗНО!!! Јер, највећи клуб на Балкану и РОМАНТИЧАРИ као фабрика талената и добрих фудбалера заиста иду једни уз другог

Xman

pre 3 godine

Jednopartijsku ligu smo imali od 2007-2013.u ovom veku a takva je bila i od 1945-1991. i ne secam se da ti je tada smetalo ili da si pisao slicne nebuloze.
(Istina, 22. decembar 2020 11:52)

Pricas o periodu kada su poceli da nastaju klipovi "Zvezdanesterci" i kad vam je drzava dovele 5000000 evra svake godine kadnje Rusima dat NIS ispod zita?

Aleksej

pre 3 godine

Sada svi iskreni navijaci Partizana, Vojvodine, Rada, OFK-e, Napretka, Borca, Radnickog Ni, Radnickog Kg, Zemuna, Spartaka, Dinama Vr, Slobode i ostalih treba da se ujedine protiv zla u srpskog sportu.
(NTT, 22. decembar 2020 12:03)Kao za vreme Atoleta da se ujedine hahah. Pa samo tako i mozete nesto haha

Jarić T Živadin®

pre 3 godine

Napraviti kakav trzni centar , i na krovu napraviti stadion.Ovde bi grad Beograd napravio javno privatno partnerstvo.
Druga solucija je ,da se na toj lokaciji napravi najmoderniji, otvoreno zatvoreni sportski centar, sa stadionom od 7000 mesta.

Istina

pre 3 godine

Ovi kako su krenuli mi cemo imati izgleda i jednopartijsku ligu u kojem igra samo jedan klub
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Gastarbajter Povratnik, 22. decembar 2020 11:18)

Jednopartijsku ligu smo imali od 2007-2013.u ovom veku a takva je bila i od 1945-1991. i ne secam se da ti je tada smetalo ili da si pisao slicne nebuloze.

Crni96

pre 3 godine

Očigledno da još jedan dug nestaje preko noći i još jedan Beogradski klub bez navijača se vraća sad dal sa Zvezdom ili bez, ne bitno uglavnom stalno su u medijima. Višak će biti klub iz Niša,Novog Sada ili Kruševca? Blizancima je lako namjestit i s Nišlijama ne kapiram čemu ovo?

gabriel

pre 3 godine

OFK Beograd je osnovan 1911 godine, pre komunizma, za srpski klub sa takvom tradicijom sramota je da ima bilo kakve veze sa doticnim jugoslovenskim Titovim blizancima.

igor

pre 3 godine

Zar ne mogu da imaju neku vrstu saradnje a da ne budu nicija filijala. Drzava i narocito grad Beograd mogu da pomognu (da srede ljudima i stadion) , da se vidi oko tih dugova da se obaveze prema drzavi i gradu prolongiraju na duzi period, da se pomogne kod ostalih dugova, a sa Zvezdom i drugim klubovima OFK moze ostvariti sportsku i poslovnu saradnju, da razigrava mlade talentovane igrace itd. dok ne stanu ponovo na noge.

Dugorocno resenje je isto kao i za sve druge klubove a to je privatizacija. Tada ce se uprave znatno ozbiljnije baviti obavezama i planom poslovanja. Do tada je presipanje iz supljeg u prazno, neodgovorno poslovanje bez odgovornosti za eventualnu stetu.

Crni96

pre 3 godine

ŠOKI@ hahaha preusmjerit pare u ofka? Zasto kome je to u cilju?jedino ako ima sposobnost kao mamic sto je podigo stari zagrebacki klub zvani lokomotiva gdje igrao kvalifikacije za ligu sampiona onda ok.. a ako ce biti tud onako da imaju mjesto u linglongu nece biti zanimljivi nikom

kako god

pre 3 godine

Ovo bi bilo za svakog dobro dok se klubovi ne privatizuju.
(Aleksej, 22. decembar 2020 11:10)Odavno ga je vas gazda privatizovao i unapredio a onda otisao u inostranstvo na neodlozan put.Posle se vratio i postao ugledan predsednik jednog “prepostenog” kluba.Pogodi kog?

sport & rekreacija

pre 3 godine

Privatizacija SVIH klubova u Srbiji, ukljucujuci i blizance, pa kom opanci, kom obojci.
(Bate na srpski nacin, 22. decembar 2020 11:26)
@
Odavno su privatizovani samo nezvanicno tako da troskove i dalje snosi drzava. Ne postoje sanse da se tu bilo sta menja dok se zemlja oko sunca krece.

cz

pre 3 godine

20

Očigledno da još jedan dug nestaje preko noći i još jedan Beogradski klub bez navijača se vraća sad dal sa Zvezdom ili bez, ne bitno uglavnom stalno su u medijima. Višak će biti klub iz Niša,Novog Sada ili Kruševca? Blizancima je lako namjestit i s Nišlijama ne kapiram čemu ovo?
(Crni96, 22. decembar 2020 11:05)
Klub bez navijaca?! Bez "navijaca" da, ali prilicno sam siguran da 50% beogradjana i dalje ima velike simpatije prema ovom klubu.

ŠOKI P. F. C. PRIJEDOR

pre 3 godine

Nakon ovog slijedi ogroman uspon OFK-e u rezultatskom smislu. Ogromne pare će biti upumpane, a Zvezdi neka je Bog na pomoći jer će Terzić preusmjeriti dobar dio sredstava u OFK.

gabriel

pre 3 godine

OFK Beograd je osnovan 1911 godine, pre komunizma, za srpski klub sa takvom tradicijom sramota je da ima bilo kakve veze sa doticnim jugoslovenskim Titovim blizancima.

Ex Njujorcanin

pre 3 godine

A sto ne bi Terzic, posto je toliki strucnjak, lepo oslobodio CZ i vratio se u OFK Beograd pa da podigne klub na noge. Sta je to za njega. Dobro, nece biti Gasproma, Agrobanke, drzave da pomogne, ali boze moj, on je MAG. Veliki je on menadzer.

Crni96

pre 3 godine

Očigledno da još jedan dug nestaje preko noći i još jedan Beogradski klub bez navijača se vraća sad dal sa Zvezdom ili bez, ne bitno uglavnom stalno su u medijima. Višak će biti klub iz Niša,Novog Sada ili Kruševca? Blizancima je lako namjestit i s Nišlijama ne kapiram čemu ovo?

Anthony Soprano

pre 3 godine

Stari dobri vec razradnjeni visegodisnji mehanizam, primenjen kako u OFK-i tako i u raznim preduzecima. Lepo je to objasnjeno u Tesnoj kozi, vrhunski. Imas zadatak da dovedes preduzece do stecaja i na rub ambisa, a onda se ekipa pojavljuje i preuzima preduzece po sramotno niskoj ceni. Preduzece dobija novo rukovodstvo i sluzi kao marioneta ljudima iz senke. U ovom slucaju kao filijala Crvene zvezde... sramno, sramno, sramno u kakvoj zemlji i kakvom drustvu zivimo...
Zamolio bih vas da mi objavite komentar, da vidim da li ima jos ljudi koji dele moje misljenje. Pozdrav!

neutralni felš

pre 3 godine

Ja da sam vlasnik firme koja posluje na milionskom nivou i da menadzment proceni da treba da ulozimo u sponzorstvo,ja bih uvek izabrao Zvezdu. Ne zato sto je Zvezda ovo PArtizan ono ili Zvezda ima to ili Partizan to vec zasto sto jednostavno ZA ZVEZDU NAVIJA 70% NACIJE!!!! Nista licno,samo biznis. Tako i fijat ulaze u Juventus. Mogu ostali da kukaju i filozofiraju koliko hoce,70% italijana navija za juventus. Postoje mali klubovi i veliki klubovi,mali sponzori i veliki sponzori..Nece adidas da da lovu lajpcigu,hoce,10 miliona ali Bajernu ce dati 200..Jer Bajern privuce uz tv desetine miliona gledalaca..Tako da dragi grobari,mali ste klub..koliko ste mali klub vidi se i u vaterpolu..zvezda se samo jednu jedinu sezonu zainteresovala za vaterpolo i rezultat toga evro titula..Tako je to..
(Miki, 22. decembar 2020 12:27)


jedan narod jedan klub jedan sponzor jedan vodja... da vas nema treba vas izmisliti :)

kako god

pre 3 godine

Ovo bi bilo za svakog dobro dok se klubovi ne privatizuju.
(Aleksej, 22. decembar 2020 11:10)Odavno ga je vas gazda privatizovao i unapredio a onda otisao u inostranstvo na neodlozan put.Posle se vratio i postao ugledan predsednik jednog “prepostenog” kluba.Pogodi kog?

Xman

pre 3 godine

Jednopartijsku ligu smo imali od 2007-2013.u ovom veku a takva je bila i od 1945-1991. i ne secam se da ti je tada smetalo ili da si pisao slicne nebuloze.
(Istina, 22. decembar 2020 11:52)

Pricas o periodu kada su poceli da nastaju klipovi "Zvezdanesterci" i kad vam je drzava dovele 5000000 evra svake godine kadnje Rusima dat NIS ispod zita?

mige

pre 3 godine

OFK Beograd je osnovan 1911 godine, pre komunizma, za srpski klub sa takvom tradicijom sramota je da ima bilo kakve veze sa doticnim jugoslovenskim Titovim blizancima.
(gabriel, 22. decembar 2020 11:15)

OFK Beograd je osnovan 1945 pod imenom Metalac sve ostalo su gluposti !

gari

pre 3 godine

OFK nije osnovan 1911, to je gnusna fabrikacija.
(Pirotehnicar, 22. decembar 2020 12:41)

Tako je osnovani su 1945 !
Sve ostalo je laz !

cz

pre 3 godine

20

Očigledno da još jedan dug nestaje preko noći i još jedan Beogradski klub bez navijača se vraća sad dal sa Zvezdom ili bez, ne bitno uglavnom stalno su u medijima. Višak će biti klub iz Niša,Novog Sada ili Kruševca? Blizancima je lako namjestit i s Nišlijama ne kapiram čemu ovo?
(Crni96, 22. decembar 2020 11:05)
Klub bez navijaca?! Bez "navijaca" da, ali prilicno sam siguran da 50% beogradjana i dalje ima velike simpatije prema ovom klubu.

marko992

pre 3 godine

Ja da sam vlasnik firme koja posluje na milionskom nivou i da menadzment proceni da treba da ulozimo u sponzorstvo,ja bih uvek izabrao Zvezdu. Ne zato sto je Zvezda ovo PArtizan ono ili Zvezda ima to ili Partizan to vec zasto sto jednostavno ZA ZVEZDU NAVIJA 70% NACIJE!!!! Nista licno,samo biznis. Tako i fijat ulaze u Juventus. Mogu ostali da kukaju i filozofiraju koliko hoce,70% italijana navija za juventus. Postoje mali klubovi i veliki klubovi,mali sponzori i veliki sponzori..Nece adidas da da lovu lajpcigu,hoce,10 miliona ali Bajernu ce dati 200..Jer Bajern privuce uz tv desetine miliona gledalaca..Tako da dragi grobari,mali ste klub..koliko ste mali klub vidi se i u vaterpolu..zvezda se samo jednu jedinu sezonu zainteresovala za vaterpolo i rezultat toga evro titula..Tako je to..
(Miki, 22. decembar 2020 12:27

Dok si se drzao fudbala dosta toga si tacno rekao,kada si presao na vaterpolo izvalio si takvu glupost koja nije ni za komentarisanje.

Jarić T Živadin®

pre 3 godine

Napraviti kakav trzni centar , i na krovu napraviti stadion.Ovde bi grad Beograd napravio javno privatno partnerstvo.
Druga solucija je ,da se na toj lokaciji napravi najmoderniji, otvoreno zatvoreni sportski centar, sa stadionom od 7000 mesta.

NTT

pre 3 godine

Sada svi iskreni navijaci Partizana, Vojvodine, Rada, OFK-e, Napretka, Borca, Radnickog Ni, Radnickog Kg, Zemuna, Spartaka, Dinama Vr, Slobode i ostalih treba da se ujedine protiv zla u srpskog sportu.

sport & rekreacija

pre 3 godine

Privatizacija SVIH klubova u Srbiji, ukljucujuci i blizance, pa kom opanci, kom obojci.
(Bate na srpski nacin, 22. decembar 2020 11:26)
@
Odavno su privatizovani samo nezvanicno tako da troskove i dalje snosi drzava. Ne postoje sanse da se tu bilo sta menja dok se zemlja oko sunca krece.

igor

pre 3 godine

Zar ne mogu da imaju neku vrstu saradnje a da ne budu nicija filijala. Drzava i narocito grad Beograd mogu da pomognu (da srede ljudima i stadion) , da se vidi oko tih dugova da se obaveze prema drzavi i gradu prolongiraju na duzi period, da se pomogne kod ostalih dugova, a sa Zvezdom i drugim klubovima OFK moze ostvariti sportsku i poslovnu saradnju, da razigrava mlade talentovane igrace itd. dok ne stanu ponovo na noge.

Dugorocno resenje je isto kao i za sve druge klubove a to je privatizacija. Tada ce se uprave znatno ozbiljnije baviti obavezama i planom poslovanja. Do tada je presipanje iz supljeg u prazno, neodgovorno poslovanje bez odgovornosti za eventualnu stetu.

mige

pre 3 godine

Sada svi iskreni navijaci Partizana, Vojvodine, Rada, OFK-e, Napretka, Borca, Radnickog Ni, Radnickog Kg, Zemuna, Spartaka, Dinama Vr, Slobode i ostalih treba da se ujedine protiv zla u srpskog sportu.
(NTT, 22. decembar 2020 12:03)

Meni kao iskrenom navijacu Vojvodine su i Partizan i Zvezda zlo srpskog fudbala podjednako a mislim i ostalim navijacima koje si nabrojao !

kako god

pre 3 godine

(Aleksej, 22. decembar 2020 11:10)Odavno ga je vas gazda privatizovao i unapredio a onda otisao u inostranstvo na neodlozan put.Posle se vratio i postao ugledan predsednik jednog “prepostenog” kluba.Pogodi kog?
(kako god, 22. decembar 2020 11:40)Tebra mnogo je jadno ovo sto si napisao glupo mi i da ti odgovaram na ovakvu stvar. haha
(Aleksej, 22. decembar 2020 12:11)Slazem se urbani “tebra”.Jadno je unistiti i pokrasti jedan klub velike tradicije,jadnije od toga je posle pobeći u inostranstvo a najjadnije dobiti nakon svega priliku da vidis najveci klub u toj zemlji.Potpuno si u pravu.

Crni96

pre 3 godine

ŠOKI@ hahaha preusmjerit pare u ofka? Zasto kome je to u cilju?jedino ako ima sposobnost kao mamic sto je podigo stari zagrebacki klub zvani lokomotiva gdje igrao kvalifikacije za ligu sampiona onda ok.. a ako ce biti tud onako da imaju mjesto u linglongu nece biti zanimljivi nikom

ŠOKI P. F. C. PRIJEDOR

pre 3 godine

Nakon ovog slijedi ogroman uspon OFK-e u rezultatskom smislu. Ogromne pare će biti upumpane, a Zvezdi neka je Bog na pomoći jer će Terzić preusmjeriti dobar dio sredstava u OFK.

Istina

pre 3 godine

Jednopartijsku ligu smo imali od 2007-2013.u ovom veku a takva je bila i od 1945-1991. i ne secam se da ti je tada smetalo ili da si pisao slicne nebuloze.
(Istina, 22. decembar 2020 11:52)

Pricas o periodu kada su poceli da nastaju klipovi "Zvezdanesterci" i kad vam je drzava dovele 5000000 evra svake godine kadnje Rusima dat NIS ispod zita?
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Xman, 22. decembar 2020 12:00)

Ne,pricam o klipu"hocemo kalcopoli",kada se lepo videlo kako funkcionise penaltizan i kako njegove sudije izmisljaju penale za njega i kako saradjuje sa burazerskim klubovima,kada startuje sa plus 48 bodova u odnosu na ostale.Nije drzava nista dovela nego su Rusi izabrali najveci brend sa kim hoce da saradjuju i nisu pogresili.

marko992

pre 3 godine

Ovo bi bilo za svakog dobro dok se klubovi ne privatizuju.
(Aleksej, 22. decembar 2020 11:10)Odavno ga je vas gazda privatizovao i unapredio a onda otisao u inostranstvo na neodlozan put.Posle se vratio i postao ugledan predsednik jednog “prepostenog” kluba.Pogodi kog?
(kako god, 22. decembar 2020 11:40)

Svaka rec je vise nego tacna,ne vidim ni jedan razlog za bilo kakvu polemiku.
Posto nemam nameru da se prepucavam sa balavurdijom izbacujem ovo "prepostenog" kluba.

Aleksej

pre 3 godine

Sada svi iskreni navijaci Partizana, Vojvodine, Rada, OFK-e, Napretka, Borca, Radnickog Ni, Radnickog Kg, Zemuna, Spartaka, Dinama Vr, Slobode i ostalih treba da se ujedine protiv zla u srpskog sportu.
(NTT, 22. decembar 2020 12:03)Kao za vreme Atoleta da se ujedine hahah. Pa samo tako i mozete nesto haha

пазарац

pre 3 godine

није потребно да буде филијала(тиме се вређа историја клуба), али нека врста уске сарадње ОБАВЕЗНО!!! Јер, највећи клуб на Балкану и РОМАНТИЧАРИ као фабрика талената и добрих фудбалера заиста иду једни уз другог

Miki

pre 3 godine

Ja da sam vlasnik firme koja posluje na milionskom nivou i da menadzment proceni da treba da ulozimo u sponzorstvo,ja bih uvek izabrao Zvezdu. Ne zato sto je Zvezda ovo PArtizan ono ili Zvezda ima to ili Partizan to vec zasto sto jednostavno ZA ZVEZDU NAVIJA 70% NACIJE!!!! Nista licno,samo biznis. Tako i fijat ulaze u Juventus. Mogu ostali da kukaju i filozofiraju koliko hoce,70% italijana navija za juventus. Postoje mali klubovi i veliki klubovi,mali sponzori i veliki sponzori..Nece adidas da da lovu lajpcigu,hoce,10 miliona ali Bajernu ce dati 200..Jer Bajern privuce uz tv desetine miliona gledalaca..Tako da dragi grobari,mali ste klub..koliko ste mali klub vidi se i u vaterpolu..zvezda se samo jednu jedinu sezonu zainteresovala za vaterpolo i rezultat toga evro titula..Tako je to..

Istina

pre 3 godine

Ovi kako su krenuli mi cemo imati izgleda i jednopartijsku ligu u kojem igra samo jedan klub
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Gastarbajter Povratnik, 22. decembar 2020 11:18)

Jednopartijsku ligu smo imali od 2007-2013.u ovom veku a takva je bila i od 1945-1991. i ne secam se da ti je tada smetalo ili da si pisao slicne nebuloze.

johny

pre 3 godine

Ka ne vidim nikakav problem ako CZ pomogne OFK Beogradu. Mnogi klubovi u Evropi imaju svoje timove gde šalju igrače na usavršavanje. Real Madrid ima klub u predgradji koja je član Primere. Pre više decenija ceo omladinski pogon Zvezde gde su igrali braća Djurovski sa trenerom Djorićem je prešao u Čukarički koji je tada bio Srpska liga. Šta su danas Grafičar i Teleoptik?. Problem OFK je nerešen status stadiona i to decenijama. Grad Beograd neće da ga da OFK Beogradu. A klub je pre dvadesetak godina imao investitora. Svaka gradska vlast tj pojedinci su imali korist pa tako kod sev tribine izgradjena stambena zgrada. Zvezda sigurno neće rešavati finansije ali može da šalje igrački kadar kao što šalje u Grafičar sa kojim saradnja prestaje na kraju sezone

analiza

pre 3 godine

Istina, brate, oduševiste me izjavom da smo imali jednopartijsko prvenstvo od 1945-1991.Podsetite me, koji je klub tada dominirao u titulama, stigle me godine pa zaboravih ime...

One night in May

pre 3 godine

Nije vazno, kad pukne Zvezda ima da pukne sve sto je u vezi sa njom, pa i ovo.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (roarrr, 22. decembar 2020 14:19)

To pricate vec 75 godina...

Zvezda

pre 3 godine

Uprave OFK Beograda su bile naklonjenije Partizanu nego Zvezdi. Plejade igrača su prelazile u Partizan na čelu sa Santračem. Kada je OFK ispadao iz lige bivše Jugoslavije ni jedan igrač iz Partizana nije došao u OFK a ni Zvezda se nije pretrgla. Iz OFK u Zvezdu od značajnijih otišli Stepanović, Mrkela i još nekolicina koji nisu ostavili ništa značajno. Prvi igrač iz Partizana na zalasku karijere je bio Stevica Kuzmanovski koji je kasnije bio i trener. Zlatno doba kluba je bilo kada je na čelu bio Živko Mučalov neprikosnoveni gazda Energoprojekta. I glumac Ljubiša Smoki Samardžić je dosta doprineo. Onda je došao Srdan Andrejević službenik saveznog MUP-a. Njegovim odlaskom a i odlaskom Terzića klub je počeo da klizi nadole da bi 2015 ispao iz lige

Aleksej

pre 3 godine

Ovo bi bilo za svakog dobro dok se klubovi ne privatizuju.
(Aleksej, 22. decembar 2020 11:10)Odavno ga je vas gazda privatizovao i unapredio a onda otisao u inostranstvo na neodlozan put.Posle se vratio i postao ugledan predsednik jednog “prepostenog” kluba.Pogodi kog?
(kako god, 22. decembar 2020 11:40)Tebra mnogo je jadno ovo sto si napisao glupo mi i da ti odgovaram na ovakvu stvar. haha

Zvezda

pre 3 godine

OFK - Terzin diplomskI, FSS- master, FKCZ- DOKTORAT! Nece ni dugmici ostati posle njega!
(matori 2, 22. decembar 2020 14:3

Terza je 2002 uveo OFK u prvu ligu. Sa Atletikom 2005 igrao Intertoto kup. Otišao iz OFK 2006 a 2008 postao predsednik saveza. Terza je Džajina ideja. Propast OFK kreće od 2012 a ispada iz lige 2015

Wf

pre 3 godine

Ako je OFK naslednik BSKa onda znači da stadion Partizana delimično pripada njima jer je navodno tu bio stadion BSKa pre rata. Nek prodaju stadion tj plac na Karaburmi (pomoćne terene nek ostave za treninge), i od tih para nek uzmu sever za svoje prostorije urede to i pokriju stadion krovom kvalitetnim. Onda nek se podeli stadion 50% 50% OFK i Partizanu, i pošto je neutralan nek stadion dobije sponzora koji će da ga skroz modernizuje i održava tipa Sony Playstation pa u FIFA/PES stilu da ga sredi hm. Plus nek se dodaju OFK još te titule BSK.

kusavi

pre 3 godine

igor, 22. decembar 2020 11:45
Šta reč filijala tebi predstavlja? Pa to i jeste samo poslovna saradnja u smislu ja ti dajem igrače za dž a moj interes je da oni igraju i tako se kale. Neće Zvezda ništa imati sa finansijama Ofk-a ili sa stadionom. Iz ove saradnje samo Ofk može da profitira, a Zvezda ako ne naće već klub za kaljeve svojih talenata.

mali uplakani

pre 3 godine

Svaka rec je vise nego tacna,ne vidim ni jedan razlog za bilo kakvu polemiku.
Posto nemam nameru da se prepucavam sa balavurdijom izbacujem ovo "prepostenog" kluba.
(marko992, 22. decembar 2020 14:04)

Ti mozda nisi "balacurdija" ali si sa mozgom na nivou vrtića. Ubise te kompleksi, pa to ti je.
Tezak je tvoj zivot, zato ti valja oprostiti. Nije tebi lako

ŠOKI P. F. C. PRIJEDOR

pre 3 godine

Nakon ovog slijedi ogroman uspon OFK-e u rezultatskom smislu. Ogromne pare će biti upumpane, a Zvezdi neka je Bog na pomoći jer će Terzić preusmjeriti dobar dio sredstava u OFK.

gabriel

pre 3 godine

OFK Beograd je osnovan 1911 godine, pre komunizma, za srpski klub sa takvom tradicijom sramota je da ima bilo kakve veze sa doticnim jugoslovenskim Titovim blizancima.

Crni96

pre 3 godine

Očigledno da još jedan dug nestaje preko noći i još jedan Beogradski klub bez navijača se vraća sad dal sa Zvezdom ili bez, ne bitno uglavnom stalno su u medijima. Višak će biti klub iz Niša,Novog Sada ili Kruševca? Blizancima je lako namjestit i s Nišlijama ne kapiram čemu ovo?

Miki

pre 3 godine

Ja da sam vlasnik firme koja posluje na milionskom nivou i da menadzment proceni da treba da ulozimo u sponzorstvo,ja bih uvek izabrao Zvezdu. Ne zato sto je Zvezda ovo PArtizan ono ili Zvezda ima to ili Partizan to vec zasto sto jednostavno ZA ZVEZDU NAVIJA 70% NACIJE!!!! Nista licno,samo biznis. Tako i fijat ulaze u Juventus. Mogu ostali da kukaju i filozofiraju koliko hoce,70% italijana navija za juventus. Postoje mali klubovi i veliki klubovi,mali sponzori i veliki sponzori..Nece adidas da da lovu lajpcigu,hoce,10 miliona ali Bajernu ce dati 200..Jer Bajern privuce uz tv desetine miliona gledalaca..Tako da dragi grobari,mali ste klub..koliko ste mali klub vidi se i u vaterpolu..zvezda se samo jednu jedinu sezonu zainteresovala za vaterpolo i rezultat toga evro titula..Tako je to..

Istina

pre 3 godine

Ovi kako su krenuli mi cemo imati izgleda i jednopartijsku ligu u kojem igra samo jedan klub
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Gastarbajter Povratnik, 22. decembar 2020 11:18)

Jednopartijsku ligu smo imali od 2007-2013.u ovom veku a takva je bila i od 1945-1991. i ne secam se da ti je tada smetalo ili da si pisao slicne nebuloze.

Jarić T Živadin®

pre 3 godine

Napraviti kakav trzni centar , i na krovu napraviti stadion.Ovde bi grad Beograd napravio javno privatno partnerstvo.
Druga solucija je ,da se na toj lokaciji napravi najmoderniji, otvoreno zatvoreni sportski centar, sa stadionom od 7000 mesta.

NTT

pre 3 godine

Sada svi iskreni navijaci Partizana, Vojvodine, Rada, OFK-e, Napretka, Borca, Radnickog Ni, Radnickog Kg, Zemuna, Spartaka, Dinama Vr, Slobode i ostalih treba da se ujedine protiv zla u srpskog sportu.

Istina

pre 3 godine

Jednopartijsku ligu smo imali od 2007-2013.u ovom veku a takva je bila i od 1945-1991. i ne secam se da ti je tada smetalo ili da si pisao slicne nebuloze.
(Istina, 22. decembar 2020 11:52)

Pricas o periodu kada su poceli da nastaju klipovi "Zvezdanesterci" i kad vam je drzava dovele 5000000 evra svake godine kadnje Rusima dat NIS ispod zita?
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Xman, 22. decembar 2020 12:00)

Ne,pricam o klipu"hocemo kalcopoli",kada se lepo videlo kako funkcionise penaltizan i kako njegove sudije izmisljaju penale za njega i kako saradjuje sa burazerskim klubovima,kada startuje sa plus 48 bodova u odnosu na ostale.Nije drzava nista dovela nego su Rusi izabrali najveci brend sa kim hoce da saradjuju i nisu pogresili.

johny

pre 3 godine

Ka ne vidim nikakav problem ako CZ pomogne OFK Beogradu. Mnogi klubovi u Evropi imaju svoje timove gde šalju igrače na usavršavanje. Real Madrid ima klub u predgradji koja je član Primere. Pre više decenija ceo omladinski pogon Zvezde gde su igrali braća Djurovski sa trenerom Djorićem je prešao u Čukarički koji je tada bio Srpska liga. Šta su danas Grafičar i Teleoptik?. Problem OFK je nerešen status stadiona i to decenijama. Grad Beograd neće da ga da OFK Beogradu. A klub je pre dvadesetak godina imao investitora. Svaka gradska vlast tj pojedinci su imali korist pa tako kod sev tribine izgradjena stambena zgrada. Zvezda sigurno neće rešavati finansije ali može da šalje igrački kadar kao što šalje u Grafičar sa kojim saradnja prestaje na kraju sezone

Zvezda

pre 3 godine

OFK - Terzin diplomskI, FSS- master, FKCZ- DOKTORAT! Nece ni dugmici ostati posle njega!
(matori 2, 22. decembar 2020 14:3

Terza je 2002 uveo OFK u prvu ligu. Sa Atletikom 2005 igrao Intertoto kup. Otišao iz OFK 2006 a 2008 postao predsednik saveza. Terza je Džajina ideja. Propast OFK kreće od 2012 a ispada iz lige 2015

Aleksej

pre 3 godine

Sada svi iskreni navijaci Partizana, Vojvodine, Rada, OFK-e, Napretka, Borca, Radnickog Ni, Radnickog Kg, Zemuna, Spartaka, Dinama Vr, Slobode i ostalih treba da se ujedine protiv zla u srpskog sportu.
(NTT, 22. decembar 2020 12:03)Kao za vreme Atoleta da se ujedine hahah. Pa samo tako i mozete nesto haha

mali uplakani

pre 3 godine

Svaka rec je vise nego tacna,ne vidim ni jedan razlog za bilo kakvu polemiku.
Posto nemam nameru da se prepucavam sa balavurdijom izbacujem ovo "prepostenog" kluba.
(marko992, 22. decembar 2020 14:04)

Ti mozda nisi "balacurdija" ali si sa mozgom na nivou vrtića. Ubise te kompleksi, pa to ti je.
Tezak je tvoj zivot, zato ti valja oprostiti. Nije tebi lako

Xman

pre 3 godine

Jednopartijsku ligu smo imali od 2007-2013.u ovom veku a takva je bila i od 1945-1991. i ne secam se da ti je tada smetalo ili da si pisao slicne nebuloze.
(Istina, 22. decembar 2020 11:52)

Pricas o periodu kada su poceli da nastaju klipovi "Zvezdanesterci" i kad vam je drzava dovele 5000000 evra svake godine kadnje Rusima dat NIS ispod zita?

Wf

pre 3 godine

Ako je OFK naslednik BSKa onda znači da stadion Partizana delimično pripada njima jer je navodno tu bio stadion BSKa pre rata. Nek prodaju stadion tj plac na Karaburmi (pomoćne terene nek ostave za treninge), i od tih para nek uzmu sever za svoje prostorije urede to i pokriju stadion krovom kvalitetnim. Onda nek se podeli stadion 50% 50% OFK i Partizanu, i pošto je neutralan nek stadion dobije sponzora koji će da ga skroz modernizuje i održava tipa Sony Playstation pa u FIFA/PES stilu da ga sredi hm. Plus nek se dodaju OFK još te titule BSK.

пазарац

pre 3 godine

није потребно да буде филијала(тиме се вређа историја клуба), али нека врста уске сарадње ОБАВЕЗНО!!! Јер, највећи клуб на Балкану и РОМАНТИЧАРИ као фабрика талената и добрих фудбалера заиста иду једни уз другог

Aleksej

pre 3 godine

Ovo bi bilo za svakog dobro dok se klubovi ne privatizuju.
(Aleksej, 22. decembar 2020 11:10)Odavno ga je vas gazda privatizovao i unapredio a onda otisao u inostranstvo na neodlozan put.Posle se vratio i postao ugledan predsednik jednog “prepostenog” kluba.Pogodi kog?
(kako god, 22. decembar 2020 11:40)Tebra mnogo je jadno ovo sto si napisao glupo mi i da ti odgovaram na ovakvu stvar. haha

Anthony Soprano

pre 3 godine

Stari dobri vec razradnjeni visegodisnji mehanizam, primenjen kako u OFK-i tako i u raznim preduzecima. Lepo je to objasnjeno u Tesnoj kozi, vrhunski. Imas zadatak da dovedes preduzece do stecaja i na rub ambisa, a onda se ekipa pojavljuje i preuzima preduzece po sramotno niskoj ceni. Preduzece dobija novo rukovodstvo i sluzi kao marioneta ljudima iz senke. U ovom slucaju kao filijala Crvene zvezde... sramno, sramno, sramno u kakvoj zemlji i kakvom drustvu zivimo...
Zamolio bih vas da mi objavite komentar, da vidim da li ima jos ljudi koji dele moje misljenje. Pozdrav!

kako god

pre 3 godine

Ovo bi bilo za svakog dobro dok se klubovi ne privatizuju.
(Aleksej, 22. decembar 2020 11:10)Odavno ga je vas gazda privatizovao i unapredio a onda otisao u inostranstvo na neodlozan put.Posle se vratio i postao ugledan predsednik jednog “prepostenog” kluba.Pogodi kog?

Zvezda

pre 3 godine

Uprave OFK Beograda su bile naklonjenije Partizanu nego Zvezdi. Plejade igrača su prelazile u Partizan na čelu sa Santračem. Kada je OFK ispadao iz lige bivše Jugoslavije ni jedan igrač iz Partizana nije došao u OFK a ni Zvezda se nije pretrgla. Iz OFK u Zvezdu od značajnijih otišli Stepanović, Mrkela i još nekolicina koji nisu ostavili ništa značajno. Prvi igrač iz Partizana na zalasku karijere je bio Stevica Kuzmanovski koji je kasnije bio i trener. Zlatno doba kluba je bilo kada je na čelu bio Živko Mučalov neprikosnoveni gazda Energoprojekta. I glumac Ljubiša Smoki Samardžić je dosta doprineo. Onda je došao Srdan Andrejević službenik saveznog MUP-a. Njegovim odlaskom a i odlaskom Terzića klub je počeo da klizi nadole da bi 2015 ispao iz lige

kusavi

pre 3 godine

igor, 22. decembar 2020 11:45
Šta reč filijala tebi predstavlja? Pa to i jeste samo poslovna saradnja u smislu ja ti dajem igrače za dž a moj interes je da oni igraju i tako se kale. Neće Zvezda ništa imati sa finansijama Ofk-a ili sa stadionom. Iz ove saradnje samo Ofk može da profitira, a Zvezda ako ne naće već klub za kaljeve svojih talenata.

One night in May

pre 3 godine

Nije vazno, kad pukne Zvezda ima da pukne sve sto je u vezi sa njom, pa i ovo.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (roarrr, 22. decembar 2020 14:19)

To pricate vec 75 godina...

marko992

pre 3 godine

Ovo bi bilo za svakog dobro dok se klubovi ne privatizuju.
(Aleksej, 22. decembar 2020 11:10)Odavno ga je vas gazda privatizovao i unapredio a onda otisao u inostranstvo na neodlozan put.Posle se vratio i postao ugledan predsednik jednog “prepostenog” kluba.Pogodi kog?
(kako god, 22. decembar 2020 11:40)

Svaka rec je vise nego tacna,ne vidim ni jedan razlog za bilo kakvu polemiku.
Posto nemam nameru da se prepucavam sa balavurdijom izbacujem ovo "prepostenog" kluba.

Crni96

pre 3 godine

ŠOKI@ hahaha preusmjerit pare u ofka? Zasto kome je to u cilju?jedino ako ima sposobnost kao mamic sto je podigo stari zagrebacki klub zvani lokomotiva gdje igrao kvalifikacije za ligu sampiona onda ok.. a ako ce biti tud onako da imaju mjesto u linglongu nece biti zanimljivi nikom

neutralni felš

pre 3 godine

Ja da sam vlasnik firme koja posluje na milionskom nivou i da menadzment proceni da treba da ulozimo u sponzorstvo,ja bih uvek izabrao Zvezdu. Ne zato sto je Zvezda ovo PArtizan ono ili Zvezda ima to ili Partizan to vec zasto sto jednostavno ZA ZVEZDU NAVIJA 70% NACIJE!!!! Nista licno,samo biznis. Tako i fijat ulaze u Juventus. Mogu ostali da kukaju i filozofiraju koliko hoce,70% italijana navija za juventus. Postoje mali klubovi i veliki klubovi,mali sponzori i veliki sponzori..Nece adidas da da lovu lajpcigu,hoce,10 miliona ali Bajernu ce dati 200..Jer Bajern privuce uz tv desetine miliona gledalaca..Tako da dragi grobari,mali ste klub..koliko ste mali klub vidi se i u vaterpolu..zvezda se samo jednu jedinu sezonu zainteresovala za vaterpolo i rezultat toga evro titula..Tako je to..
(Miki, 22. decembar 2020 12:27)


jedan narod jedan klub jedan sponzor jedan vodja... da vas nema treba vas izmisliti :)

cz

pre 3 godine

20

Očigledno da još jedan dug nestaje preko noći i još jedan Beogradski klub bez navijača se vraća sad dal sa Zvezdom ili bez, ne bitno uglavnom stalno su u medijima. Višak će biti klub iz Niša,Novog Sada ili Kruševca? Blizancima je lako namjestit i s Nišlijama ne kapiram čemu ovo?
(Crni96, 22. decembar 2020 11:05)
Klub bez navijaca?! Bez "navijaca" da, ali prilicno sam siguran da 50% beogradjana i dalje ima velike simpatije prema ovom klubu.

Ex Njujorcanin

pre 3 godine

A sto ne bi Terzic, posto je toliki strucnjak, lepo oslobodio CZ i vratio se u OFK Beograd pa da podigne klub na noge. Sta je to za njega. Dobro, nece biti Gasproma, Agrobanke, drzave da pomogne, ali boze moj, on je MAG. Veliki je on menadzer.

kako god

pre 3 godine

(Aleksej, 22. decembar 2020 11:10)Odavno ga je vas gazda privatizovao i unapredio a onda otisao u inostranstvo na neodlozan put.Posle se vratio i postao ugledan predsednik jednog “prepostenog” kluba.Pogodi kog?
(kako god, 22. decembar 2020 11:40)Tebra mnogo je jadno ovo sto si napisao glupo mi i da ti odgovaram na ovakvu stvar. haha
(Aleksej, 22. decembar 2020 12:11)Slazem se urbani “tebra”.Jadno je unistiti i pokrasti jedan klub velike tradicije,jadnije od toga je posle pobeći u inostranstvo a najjadnije dobiti nakon svega priliku da vidis najveci klub u toj zemlji.Potpuno si u pravu.

analiza

pre 3 godine

Istina, brate, oduševiste me izjavom da smo imali jednopartijsko prvenstvo od 1945-1991.Podsetite me, koji je klub tada dominirao u titulama, stigle me godine pa zaboravih ime...

mige

pre 3 godine

Sada svi iskreni navijaci Partizana, Vojvodine, Rada, OFK-e, Napretka, Borca, Radnickog Ni, Radnickog Kg, Zemuna, Spartaka, Dinama Vr, Slobode i ostalih treba da se ujedine protiv zla u srpskog sportu.
(NTT, 22. decembar 2020 12:03)

Meni kao iskrenom navijacu Vojvodine su i Partizan i Zvezda zlo srpskog fudbala podjednako a mislim i ostalim navijacima koje si nabrojao !

sport & rekreacija

pre 3 godine

Privatizacija SVIH klubova u Srbiji, ukljucujuci i blizance, pa kom opanci, kom obojci.
(Bate na srpski nacin, 22. decembar 2020 11:26)
@
Odavno su privatizovani samo nezvanicno tako da troskove i dalje snosi drzava. Ne postoje sanse da se tu bilo sta menja dok se zemlja oko sunca krece.

marko992

pre 3 godine

Ja da sam vlasnik firme koja posluje na milionskom nivou i da menadzment proceni da treba da ulozimo u sponzorstvo,ja bih uvek izabrao Zvezdu. Ne zato sto je Zvezda ovo PArtizan ono ili Zvezda ima to ili Partizan to vec zasto sto jednostavno ZA ZVEZDU NAVIJA 70% NACIJE!!!! Nista licno,samo biznis. Tako i fijat ulaze u Juventus. Mogu ostali da kukaju i filozofiraju koliko hoce,70% italijana navija za juventus. Postoje mali klubovi i veliki klubovi,mali sponzori i veliki sponzori..Nece adidas da da lovu lajpcigu,hoce,10 miliona ali Bajernu ce dati 200..Jer Bajern privuce uz tv desetine miliona gledalaca..Tako da dragi grobari,mali ste klub..koliko ste mali klub vidi se i u vaterpolu..zvezda se samo jednu jedinu sezonu zainteresovala za vaterpolo i rezultat toga evro titula..Tako je to..
(Miki, 22. decembar 2020 12:27

Dok si se drzao fudbala dosta toga si tacno rekao,kada si presao na vaterpolo izvalio si takvu glupost koja nije ni za komentarisanje.

mige

pre 3 godine

OFK Beograd je osnovan 1911 godine, pre komunizma, za srpski klub sa takvom tradicijom sramota je da ima bilo kakve veze sa doticnim jugoslovenskim Titovim blizancima.
(gabriel, 22. decembar 2020 11:15)

OFK Beograd je osnovan 1945 pod imenom Metalac sve ostalo su gluposti !

gari

pre 3 godine

OFK nije osnovan 1911, to je gnusna fabrikacija.
(Pirotehnicar, 22. decembar 2020 12:41)

Tako je osnovani su 1945 !
Sve ostalo je laz !

igor

pre 3 godine

Zar ne mogu da imaju neku vrstu saradnje a da ne budu nicija filijala. Drzava i narocito grad Beograd mogu da pomognu (da srede ljudima i stadion) , da se vidi oko tih dugova da se obaveze prema drzavi i gradu prolongiraju na duzi period, da se pomogne kod ostalih dugova, a sa Zvezdom i drugim klubovima OFK moze ostvariti sportsku i poslovnu saradnju, da razigrava mlade talentovane igrace itd. dok ne stanu ponovo na noge.

Dugorocno resenje je isto kao i za sve druge klubove a to je privatizacija. Tada ce se uprave znatno ozbiljnije baviti obavezama i planom poslovanja. Do tada je presipanje iz supljeg u prazno, neodgovorno poslovanje bez odgovornosti za eventualnu stetu.