Fudbal 74

Četvrtak, 19.11.2020.

08:36

Poznati potencijalni rivali Srbije na putu ka Mundijalu

Evropa je otišla za nas i već narednog marta kreće borba za odlazak na Mundijal u Kataru.

Poznati potencijalni rivali Srbije na putu ka Mundijalu IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

74 Komentari

Sortiraj po:

Nikola

pre 3 godine

1.Danska/Hrvatska
2.Srbija
3.Severna Irska
4.Luksemburg
5.Farska Ostrva
6.Ako i bude ko sve jedno je.
To bi bila grupa u kojoj bi se mogli boriti sa Ircima za 2go mesto. :D
A ona u kojoj ne bi imali šanse.
1.Belgija
2.Srbija
3.Češka
4.Bosna
5.Iskreno sve jedno ali neka bude Jermenija.

Šalu na stranu, nismo se na Euro plasirali 20+ godina, ali svetska propustimo po koje, tako da možda i odemo u Katar, ko će ga znati, izgleda da nam je ipak značila ova pobeda protiv Rusije nešto.
A i ako momci budu igrali solidno, kao u kvalifikacijama za SP 2018te ili protiv Rusije i Norveške možemo se nadati plasmanu.

Jedan psihijatar

pre 3 godine

Svi ste Vi opiceni u mozak ,jer vise niko nezna sta ce od jebenog zivota.
Mislite da ce da zivite kao Metuzalemi.
(Dr.Zoran Živančević ,dipl.ing., 19. novembar 2020 14:23)


Najbolji komentar ikad na B92.

nino

pre 3 godine

Realno samo sa Belgijom i FR nmz da igramo, svi ostali nisu ni malo nepobedivi, Portugal takodje nije, ali da bi napredovali mora se napraviti reforma FSS i da odu svi koji su ovoliko do sada bili neuspesni.
(C i n i k, 19. novembar 2020 10:53)

čitam i ne vjerujem, na osnovi kojih argumenata si došao do zaključka da Vi možete sa svima osim Belgijom i Francuskom, molim te objašnjenje jer koliko god se trudio ne mogu doći do zaključka od kud taj nepopravljivi optimizam što se tiće Vaše reprezentacije u nogometu. Ja sam od naše košarke odustao,u smislu nadanja, gledam ih, navijam i nadaam se, optimizma više ne nalazim dok me ne demantiraju. Hvala unaprijed......

Jelena

pre 3 godine

Momci su pokazali da mogu.
Vreme je da se otera gamad koja sedi u foteljama i rezultati će biti vidljivi. Eto nama odmah i svetskog i evropskog prvenstva. Do tada...

Dr.Zoran Živančević ,dipl.ing.

pre 3 godine

Svi ste Vi opiceni u mozak ,jer vise niko nezna sta ce od jebenog zivota.
Mislite da ce da zivite kao Metuzalemi.

Mikijaveli

pre 3 godine

Mi ne možemo nikog iz 1.šešira da dobijemo, a i 3. šešir je upitan.
Šta da tražimo mi u kvalifikacijama?
Naši igrači nemaju psihu da dobiju važnu utakmicu ili jaku reprezentaciju. Uvek su nam u plasmanima na SP i EP više pomogli drugi, nego mi sami.

атанас димитров димитровград

pre 3 godine

"Sve iznad Bugarske u utakmici biti ili nebiti mi ne možemo dobiti. Mi jedino dobro igramo kad ispadnemo pa nema pritiska. Nema od nas nista sta god izvukli. Treci sesir je za nas bauk a i sve iznad Bugarske u cetvrtom sesiru. Vec na pola kvalifikacija ispadamo pa cemo poceti igrati bolje i pobedjivati pa zavrsiti treci."

Ево, ја као Бугарин ти кажем да понекад не разумем вас Србе, па Бугарски фудбал је једно дно од 2004 па на овамо... Ви се бар и пласирате на по неко Светско Првенство.. А Бугарска сем успеха 1994 када смо били четврти на СП, и 2004 када смо уграли ЕУРО - бележи катастрофалне резултате... Али ето ајде да се надамо да и Бугарска и Србија могу на ово Светско, код нас ће доћи опет до промена великих, па да видимо... До тада могу само да живим у носталигији за оним из СП-1994, али пласман само тражим сада, ништа друго, некако...

Big_black

pre 3 godine

"Hrvatska, Srbija, Grcka, Albanija, Andora, San Marino !!!"
(Balls of Steel, 19. novembar 2020 09:43)

Potpisujem ! Prvi smo tri kola prije kraja kvalifikacija pa onda možemo isprobavati i razne taktičke formacije.

cinik ovdašnji

pre 3 godine

Sve,sve, ali da su Mađarska i Škotska poželjniji rivali od Norveške i Rusije :) Autor teksta je možda na godišnjem, proverite da li je pratio dešavanja u poslednjih nekoliko nedelja...Nema nama lakog puta, ove kvalifikacije su mnogo teže od prethodih, jer samo prvi ide direktno, a drugoplasirani u turnirsku arenu, a treba biti drugi...Za nas iz 3. i 4. šešira nema lakih protivnika, a pitanje je i iz petog. Drugo mesto bi bilo podvig, a tek onda ima da se krvave gaće. Jako, jako teško. Ali ako - ako - dođe do ozbiljnih promena u vođenju, ako sinoćni tim i igra budu osnova budućeg sastava, možda ipak uđemo u borbu za prva dva mesta.

Mladen cg

pre 3 godine

Nakon jučerašnje pobjede protiv Rusije ( kojoj je , itekako , trebala pobjeda, da bi izbegli ispadanje u treći šešir), naša reprezentacija je pokazala da posjeduje kvalitet. Naravno da je potrebna promjena selektora. Iz prvog šešira, volio bih da igramo protiv Hrvatske , Danske ili Italije. Iz trećeg, najbolje bi bilo da igramo protiv S.Irske , a ne bi imali puno problema ni sa Grčkom , Islandom ( koji je u padu) , pa ni sa Finskom i Škotskom . Iz četvrtog šešira, poželjno bi bilo da igramo protiv slabašne Bugarske, a da se izbjegne Slovenija i Izrael, pa i C.Gora. U petom šeširu je najkvalitetnija Jermenija, a u šestom Moldavija .

zex

pre 3 godine

treba najaci protvnici a ne najslabiji, ili vredis pa ides na SP ili ostajes kuci, i treba da igraju srcem kao sto igraju vaterpolisti, kosarkasi , odbojkasi, koji nemaju ni 3% pomoci a sve zivo osvajaju u odnosu na njih

zdravko

pre 3 godine

naj bojii grupa hrvatska srbija bih slovacka luksemburg lihnestajn. Hrvate dobijemo jednom I remi a bih tice mo oba pita slovacka pobeda I remi a luksemburg I lihnestajn tucemo u oba me a.Ali pod uslovom novi selektor I da stvori Tim od dvadeset igraca I te stalno pozivati osim nedaj boze povreda igraca .Onda uigrati jedanajest igraca a ne svaki utakmicu da igra isti sastav a ne dosad svaka utakmica drugi sastav.Pozdrav

SaleS

pre 3 godine

...
a tek sramota od Pavlovića koji još nije bio u protokolu Monaka a Tulumba ga zove.Tumba je svojevremeno izjavio da neće zvati igrače koji nisu obezbedili mesto u svom timu ili ne igraju.
(miško, 19. novembar 2020 10:42)

Treba proveriti ko je menadžer Pavloviću i eto odgovora ko ga je i zašto zvao. Možda ga Tumba lično i ne bi pozvao, al kad se nešto mora onda i nije teško :)

Realista

pre 3 godine

Mi mozemo da dobijemo svakoga i da izgubimo od svakoga tako da to nama nista ne znaci.
(qwerty86

Sanjas.
Mi ne mozemo da dobijemo nijednog velikana.
U celoj nasoj istoriji uspeli smo to jednom, na jedvite jade Nemce tako sto smo se branili celu utakmicu

stole

pre 3 godine

Kazu komentatori da mozemo da izgubimo od svakoga i da dobijemo svakoga. U poslednjih 30 godina, od velikih timova, samo smo Nemacku pobedili na Svetskom prvenstvu, i to slucajno.

a što

pre 3 godine

Treba koliko sutra počistiti sve u savezu zajedni sa selektorom. Novi mladi selektor a ima ih da izabere 20 igrača prvenstveno fizički spremnih. Da u timu obavezno imaju mesta Radonjič, Mladenović, Jović, Vlahović koji su pokretljivi a može samo jedan od igrača tipa Tadić, Kostić, SMS, Mitrović. Oni su spori i statični. Ali odbrana je problem a do marta kada počinju kfalifikacije za SP je kratak period. Kfalifikacije traju do Novembra. Opet po dve utakmuce u ciklusu

hihihi

pre 3 godine

Ja mislim da je glavni rival Srbiji Srbija. Pametni će razumeti. (Dragan, 19. novembar 2020 10:07 

Stara mantra koja veze sa pameću nema. Nas su odvalili Ukrajinci, a ne mi sami sebe, kao što i sinoć nije Rusija bila sama sebi rival, nego smo ih mi razbili. Umesto takve kvazipameti, biće bolje da prionemo da radimo nešto, pa ćemo imati šanse.
(Mali Hijavata, 19. novembar 2020 10:28)

Poznato nam je to i Novak sam sebe pobeđuje.

SaleS

pre 3 godine

Xexe pogledajte samo 4. šešir...pa i to su aždaje za nas, osim možda Belorusije, Gruzije i Luksemburga. E sad, naravno, ukoliko budemo igrali kako možemo, onda nema zime ni sa trećim šeširom, ali ako bude ostao Tumba sa ovakvim tumbanjem, nemamo šta da tražimo. I naravno, nemoj da nas zavarava ova pobeda protiv nemotivisane Rusije. Ne bi me začudilo i da je pao neki dogovor, ali aj da ne idemo baš u tom pravcu. Za biranje novog selektora, ako se uopšte razmišlja o tome, mora da se napravi nezavistan stručni odbor sa našim poznatim trenerskim imenima, bivšim i sadašnjim (npr. Stepanović, Mihajlović, Piksi, Jokan, Petrović, Kosanović, Karasi...), ali naravno to Kokezi ne dogovara jer ne ide partijskim putem.

Mr.White

pre 3 godine

FSS i nasi manekeni su srecnici jer navijaci Srbije ocito imaju pamcenje zlatne ribice. Danas je tek sedam dana od najgore utakmice koju sam video u zivotu (bez preterivanja) a mi vec pravimo kombinacije za svetsko prvenstvo zato sto smo pobedili neke ruse koje su pokupili negde na aerodromu. Imamo coveka na klupi koji izgleda kao da ne zna gde se nalazi i koga trenira a o savezu da ne trosim reci. Ostavku zbog cinjenice da vec 20 godina ne idemo na EP ce verovatno dobiti cistacica svlacionice. Al sve je to nevazno, ajmo malo pogadjati koga cemo dobiti u grupi i dal mozemo izvuci bod od San Marina.

Vladan R

pre 3 godine

@ wtf

Neodmerenost je i tvoj komentar. Kao što se ne treba previse uzdizati nakon jedne pobede, npr Norveška Rusija, ne treba ići ni u drugu krajnost, Ukrajina Škotska. Nije da nemamo šanse ali moraju igrači biti na pravim pozicijama. Za poraz protiv Škotske je isključivo krivac Tumba. Izvlačenje Gudelja na beka, oslabio odbrani, izgubio agresivnost veznog reda, i ubio prodornost po boku, posebno kad se doda nedovoljno spremni Kostic. Sa Mladenovicem na beku, Gudeljem u veznom redu i Vlahovicem ili Radonjicem u napadu umesto Djurica koji to igrao protiv Norveške, te Tadiće da bude iza dvojice napadača a ne da izigrava špica uz Mitrovica, imali bi formaciju kao protiv Norveške, koja se protiv čvrstih i disciplinovani, ne toliko tehnički jakih ekipa, pokazala uspešnom.

Mali Hijavata

pre 3 godine

Ja mislim da je glavni rival Srbiji Srbija. Pametni će razumeti. (Dragan, 19. novembar 2020 10:07

Stara mantra koja veze sa pameću nema. Nas su odvalili Ukrajinci, a ne mi sami sebe, kao što i sinoć nije Rusija bila sama sebi rival, nego smo ih mi razbili. Umesto takve kvazipameti, biće bolje da prionemo da radimo nešto, pa ćemo imati šanse.

miško

pre 3 godine

Prvo, treba izabrati kostur od 16-18 igrača već sutra, 22-25 na proširenom spisku i to zakucati do kraja kvalifikacijama, izabrati novog ili pružiti šansu starom selektoru. Drugo, raspored pripremnih utakmica, redovno okupljanje igrača, samo sa spiska, nema novih, zaigra utakmicu dve i sledi poziv. Uigravati tim, verovati u njega i rezultati će doći. Uticaj novinarčića, menadžera (Pavlović, nema ga ni u protokolu Monaka) svesti na minimum i uspeh vrlo verovatan.

Jovan

pre 3 godine

Put je lak do SP:1.Ne pozivati vise Tadica,Kolarova,Milivojevica,Matica,SMS.Ne obracati paznju na pritisak medija jel mi gradjani znamo da su navedeni nebitni jel nisu ostvarili nikakav repr.uspeh,pojedinacni klupski nas ne zanima.2.Medij koji pocnu da pritiskaju javnost odmah ukinuti kao u vreme Tita pa da vidite uspeh nama je navedeno jedini problem,kako bi sve doveo u red za 24 casa.

Igor

pre 3 godine

Ako budu imali pristup igri kao sinoć, onda bar možemo da se nadamo dobrom fudbalu. Da se branimo ne znamo, valjda je logično razmišljati o igri sa 2 šprica protiv svih, možda ne samo protiv prejakih timova iz Prvog šešira , gde bi valjalo izbeći Francusku, Belgiju, Španiju. Sa svima ostalima može da se igra, ako na teren izađemo sa stavom kao sinoć, bez straha i opterećenja.
Voleo bih ponovo Škote iz 3 šešira, realno su lošija ekipa ali ko je nama kriv što ne možemo da se sastavimo kada je to potrebno. I 4. šeširu ima jakih timova, ali bitno je gledati sebe i razmišljati kako da budemo efikasniji, a ne da se prilagođavamo svakome sa kime igramo. Napadnite, konačno igrajte jedne kvalifikacije tako da ljudi uživaju u fudbalu, neće vam niko zameriti ako ispadnete ali dajte da vidimo umeće i želju

C i n i k

pre 3 godine

Realno samo sa Belgijom i FR nmz da igramo, svi ostali nisu ni malo nepobedivi, Portugal takodje nije, ali da bi napredovali mora se napraviti reforma FSS i da odu svi koji su ovoliko do sada bili neuspesni.

Mali Hijavata

pre 3 godine

Mi mozemo da dobijemo svakoga i da izgubimo od svakoga tako da to nama nista ne znaci.
(qwerty86, 19. novembar 2020 09:21)

Ne, mi možemo da izgubimo od svakoga a možemo da dobijemo samo po nekoga.

Masariko

pre 3 godine

Ja mislim da je glavni rival Srbiji Srbija. Pametni će razumeti.
(Dragan, 19. novembar 2020 10:07)

Kako to misliš? Pa ne možemo da igramo protiv Srbije, kad smo mi Srbija. Misliš seniori protiv juniora ili šta? Ne razumem, možeš li mi malo objasniti? Nisam pametan. :))

miško

pre 3 godine

Vladane kako to misliš Vlahović ili Radonjić. Jović i Radonjić u svim varijanta moraju da igraju. Radonjić je davno već izgradio svoju karijeru kako u Zvezdi tako i u državnom timu i Marseju. Vlahović još nigde, što ne znači da nije dobar i ne obećava. Vi grobari ste nerealni i kada su u pitanju Milenković a tek sramota od Pavlovića koji još nije bio u protokolu Monaka a Tulumba ga zove.Tumba je svojevremeno izjavio da neće zvati igrače koji nisu obezbedili mesto u svom timu ili ne igraju.

proka pronalazac

pre 3 godine

ispred belgije, spanije, portugala i francuske ne mozemo nikako da budemo u grupi. sve ostalo je ok. najbolje hrvacka i danska.

Fudbaler

pre 3 godine

Потписао бих да никад више не играмо ЕП, али да се увек пласирамо на СП.
(sajk, 19. novembar 2020 08:50)

Потписао бих да сваки пут играмо ЕП, али да се увек пласирамо на СП.

прле

pre 3 godine

Само не Белгију, Португал или Русију они нам не леже.
Ово синоћ против Русије је лапсус, ако поново добијемо такмичарску против њих биће тешко!

Jagodic.Kistanje.

pre 3 godine

Sve iznad Bugarske u utakmici biti ili nebiti mi ne možemo dobiti. Mi jedino dobro igramo kad ispadnemo pa nema pritiska. Nema od nas nista sta god izvukli. Treci sesir je za nas bauk a i sve iznad Bugarske u cetvrtom sesiru. Vec na pola kvalifikacija ispadamo pa cemo poceti igrati bolje i pobedjivati pa zavrsiti treci.

Misa

pre 3 godine

Pokazali smo protiv Rusije da mozemo igrati protiv svih, Francuska je samo trkacka reprezentacija njih bi lagano pobijedili, Rusija je bratska, ovo ostalo nije vrijedno pomena. Ocekujem lagani prolazak na mundijal.

Idi begaj

pre 3 godine

Mogu zamisliti naslov drugih nacija na ovoj temi. "Poznati potencijalni rivali (Ukucaj bilo koju zemlju)* na putu ka Mondijalu, a ispod toga "Iz drugog sesira Srbija najlaksi protivnik".

estiar

pre 3 godine

B92:
Najteža grupa: Francuska, Rusija, BiH, Jermenija, Lihtenštajn
Najlakša grupa: Danska, Severna Irska, Luksemburg, Andora, San Marino

Po meni, losije bi nam bilo sa Belgijom ili Engleskom iz prvog.
A iz 4. sesira bi izbacio Luksemburg, posto nisu vise sto su bili. Umesto njih moze Belorusija npr.

wtf

pre 3 godine

Posle jedne pobede protiv. desetkovane Rusije, opet krece ona tradicijonalna Srpska neodmetenost. Kad pogledas potencijonalne protivnike, jasno je da mi nemamo sta da radimo na svetskom prvenstvu. Pa mi nismo jaci ni od pola timova iz cetvrtog sesira!

zemunski trol

pre 3 godine

Ljudi, dajte Vlahovicu da postane standardan igrac. Ne pamtim kada smo imali takvog fizicki nadmocnog igraca na krilu. Na drugoj strani neka probija Radonjic dok ima snage da trci. Iza prati Mladenovic odlicnim centriranjem gde u sesnaestercu cekaju Mitrovic i Jovic. Pa da li je moguce da ne igramo napadacki fudbal pored ovakvih igraca. Gudelj je postao zlata vredan igrac, mada je takav uvek i bio nego niko nije umeo da ga iskoristi. Orlic Maksimovic mora da igra jer ima neverovatnu volju i pregled igre. Igrajte u ovoj postavi samo 5 utakmica narednih i oni ce postati kao jedan. Moraju da se naviknu jedan na drugog. Kolarove hvala ti, Tadicu mozda. SMS i Ljajic bi trebalo da igraju ako se uklapaju u koncept. Ali eto, videli smo da u dobrom receptu ne treba preterivati da bi se dobio rezultat. Samo da je svako na svom mestu. A Mitrovic da bude kapiten jer igra kao da ima dvadeset godina iskustva. Ne pamtim kada se neko trudio i tukao za dres. Mozda Deki svojevremeno i ako sv i to osporavaju. P.S. ne trolujem

Herr

pre 3 godine

Toliko o onoj prici da su nas juce Rusi pustili, posto je njima to bila nebitna utakmica. Pre te utakmice su bili poslednji u drugom sesiru, a sad su ispali u treci sesir.

Руска Душа

pre 3 godine

За нас су екипе из трећег теже од екипа из другог. Боље да смо били у трећем шеширу.

jojufff

pre 3 godine

Kad novinari napisu "trebalo bi izbjeci sledece reprezentacije"
hihi
pa da li vi pratite igre nase reprezentacije?
ja sam ih stalno podrzavao ali brate sto je puno.. puno je.

VUK

pre 3 godine

Pa mi nismo u 24 reprezentacije u Evropi i imamo obraza nekog da rangiramo. Liga nacija je fudbal? Fudbal gde Nemci izgube 6:0 ,a Srbi pobede sa 5:0 !!! I sve se zaboravilo ?!?!

Rope

pre 3 godine

@zemunski trol
Brate, kakav trol?! Tvoji komentari su sjajni i 100% si u pravu. Kada bi upravo tako sastavljali tim, Srbija bi bila vrlo nezgodan protivnik za svakog. Dakle, imamo napad i napadački treba igrati. Mitar, koliko god pravi trolovi kritikovali, ostavlja srce na terenu. Protiv Rusa nije ni imao šansu za postizanje gola ali je u svakom golu učestvovao i puno doprineo visokoj pobedi. Jović uz Mitra jednostavno je pravo rešenje! Bez Gudelja se ne može zamisliti naš vezni red (nikako sa igra beka!). Djuričić je pokazao da je pravi pogodak Tumbe, baš kao i odlični Mladenović. Zahvaliti se treba i Kolarovu i Tadiću. Idemo dalje.

Lebovitz

pre 3 godine

Sa bilo kojom reprezentacijom iz prve jakosne grupe nemamo šta da tražimo. Italija i Danska tu nekako izgledaju najslabije, ali Italija nam ne leži nikako. Iz treće možemo pobijediti svakoga, ali i izgubiti od svakoga, zavisno od toga da li ćemo igrati kao protiv Norveške, ili kao protiv Škotske. Ima par mina i u četvrtoj, po meni je BiH nepravedno tu jer imaju potencijal da budu vrlo neugodni.
Sve se na kraju svodi na odnos naših zvjezdica prema igri i reprezentativnom dresu - kvalitet imaju, ali treba ga znati iskoristiti.

VUK

pre 3 godine

Pa mi nismo u 24 reprezentacije u Evropi i imamo obraza nekog da rangiramo. Liga nacija je fudbal? Fudbal gde Nemci izgube 6:0 ,a Srbi pobede sa 5:0 !!! I sve se zaboravilo ?!?!

jojufff

pre 3 godine

Kad novinari napisu "trebalo bi izbjeci sledece reprezentacije"
hihi
pa da li vi pratite igre nase reprezentacije?
ja sam ih stalno podrzavao ali brate sto je puno.. puno je.

zemunski trol

pre 3 godine

Ljudi, dajte Vlahovicu da postane standardan igrac. Ne pamtim kada smo imali takvog fizicki nadmocnog igraca na krilu. Na drugoj strani neka probija Radonjic dok ima snage da trci. Iza prati Mladenovic odlicnim centriranjem gde u sesnaestercu cekaju Mitrovic i Jovic. Pa da li je moguce da ne igramo napadacki fudbal pored ovakvih igraca. Gudelj je postao zlata vredan igrac, mada je takav uvek i bio nego niko nije umeo da ga iskoristi. Orlic Maksimovic mora da igra jer ima neverovatnu volju i pregled igre. Igrajte u ovoj postavi samo 5 utakmica narednih i oni ce postati kao jedan. Moraju da se naviknu jedan na drugog. Kolarove hvala ti, Tadicu mozda. SMS i Ljajic bi trebalo da igraju ako se uklapaju u koncept. Ali eto, videli smo da u dobrom receptu ne treba preterivati da bi se dobio rezultat. Samo da je svako na svom mestu. A Mitrovic da bude kapiten jer igra kao da ima dvadeset godina iskustva. Ne pamtim kada se neko trudio i tukao za dres. Mozda Deki svojevremeno i ako sv i to osporavaju. P.S. ne trolujem

wtf

pre 3 godine

Posle jedne pobede protiv. desetkovane Rusije, opet krece ona tradicijonalna Srpska neodmetenost. Kad pogledas potencijonalne protivnike, jasno je da mi nemamo sta da radimo na svetskom prvenstvu. Pa mi nismo jaci ni od pola timova iz cetvrtog sesira!

прле

pre 3 godine

Само не Белгију, Португал или Русију они нам не леже.
Ово синоћ против Русије је лапсус, ако поново добијемо такмичарску против њих биће тешко!

Lebovitz

pre 3 godine

Sa bilo kojom reprezentacijom iz prve jakosne grupe nemamo šta da tražimo. Italija i Danska tu nekako izgledaju najslabije, ali Italija nam ne leži nikako. Iz treće možemo pobijediti svakoga, ali i izgubiti od svakoga, zavisno od toga da li ćemo igrati kao protiv Norveške, ili kao protiv Škotske. Ima par mina i u četvrtoj, po meni je BiH nepravedno tu jer imaju potencijal da budu vrlo neugodni.
Sve se na kraju svodi na odnos naših zvjezdica prema igri i reprezentativnom dresu - kvalitet imaju, ali treba ga znati iskoristiti.

Mali Hijavata

pre 3 godine

Mi mozemo da dobijemo svakoga i da izgubimo od svakoga tako da to nama nista ne znaci.
(qwerty86, 19. novembar 2020 09:21)

Ne, mi možemo da izgubimo od svakoga a možemo da dobijemo samo po nekoga.

Idi begaj

pre 3 godine

Mogu zamisliti naslov drugih nacija na ovoj temi. "Poznati potencijalni rivali (Ukucaj bilo koju zemlju)* na putu ka Mondijalu, a ispod toga "Iz drugog sesira Srbija najlaksi protivnik".

Realista

pre 3 godine

Mi mozemo da dobijemo svakoga i da izgubimo od svakoga tako da to nama nista ne znaci.
(qwerty86

Sanjas.
Mi ne mozemo da dobijemo nijednog velikana.
U celoj nasoj istoriji uspeli smo to jednom, na jedvite jade Nemce tako sto smo se branili celu utakmicu

Руска Душа

pre 3 godine

За нас су екипе из трећег теже од екипа из другог. Боље да смо били у трећем шеширу.

Mr.White

pre 3 godine

FSS i nasi manekeni su srecnici jer navijaci Srbije ocito imaju pamcenje zlatne ribice. Danas je tek sedam dana od najgore utakmice koju sam video u zivotu (bez preterivanja) a mi vec pravimo kombinacije za svetsko prvenstvo zato sto smo pobedili neke ruse koje su pokupili negde na aerodromu. Imamo coveka na klupi koji izgleda kao da ne zna gde se nalazi i koga trenira a o savezu da ne trosim reci. Ostavku zbog cinjenice da vec 20 godina ne idemo na EP ce verovatno dobiti cistacica svlacionice. Al sve je to nevazno, ajmo malo pogadjati koga cemo dobiti u grupi i dal mozemo izvuci bod od San Marina.

stole

pre 3 godine

Kazu komentatori da mozemo da izgubimo od svakoga i da dobijemo svakoga. U poslednjih 30 godina, od velikih timova, samo smo Nemacku pobedili na Svetskom prvenstvu, i to slucajno.

zex

pre 3 godine

treba najaci protvnici a ne najslabiji, ili vredis pa ides na SP ili ostajes kuci, i treba da igraju srcem kao sto igraju vaterpolisti, kosarkasi , odbojkasi, koji nemaju ni 3% pomoci a sve zivo osvajaju u odnosu na njih

SaleS

pre 3 godine

...
a tek sramota od Pavlovića koji još nije bio u protokolu Monaka a Tulumba ga zove.Tumba je svojevremeno izjavio da neće zvati igrače koji nisu obezbedili mesto u svom timu ili ne igraju.
(miško, 19. novembar 2020 10:42)

Treba proveriti ko je menadžer Pavloviću i eto odgovora ko ga je i zašto zvao. Možda ga Tumba lično i ne bi pozvao, al kad se nešto mora onda i nije teško :)

cinik ovdašnji

pre 3 godine

Sve,sve, ali da su Mađarska i Škotska poželjniji rivali od Norveške i Rusije :) Autor teksta je možda na godišnjem, proverite da li je pratio dešavanja u poslednjih nekoliko nedelja...Nema nama lakog puta, ove kvalifikacije su mnogo teže od prethodih, jer samo prvi ide direktno, a drugoplasirani u turnirsku arenu, a treba biti drugi...Za nas iz 3. i 4. šešira nema lakih protivnika, a pitanje je i iz petog. Drugo mesto bi bilo podvig, a tek onda ima da se krvave gaće. Jako, jako teško. Ali ako - ako - dođe do ozbiljnih promena u vođenju, ako sinoćni tim i igra budu osnova budućeg sastava, možda ipak uđemo u borbu za prva dva mesta.

Herr

pre 3 godine

Toliko o onoj prici da su nas juce Rusi pustili, posto je njima to bila nebitna utakmica. Pre te utakmice su bili poslednji u drugom sesiru, a sad su ispali u treci sesir.

Jagodic.Kistanje.

pre 3 godine

Sve iznad Bugarske u utakmici biti ili nebiti mi ne možemo dobiti. Mi jedino dobro igramo kad ispadnemo pa nema pritiska. Nema od nas nista sta god izvukli. Treci sesir je za nas bauk a i sve iznad Bugarske u cetvrtom sesiru. Vec na pola kvalifikacija ispadamo pa cemo poceti igrati bolje i pobedjivati pa zavrsiti treci.

Fudbaler

pre 3 godine

Потписао бих да никад више не играмо ЕП, али да се увек пласирамо на СП.
(sajk, 19. novembar 2020 08:50)

Потписао бих да сваки пут играмо ЕП, али да се увек пласирамо на СП.

Jovan

pre 3 godine

Put je lak do SP:1.Ne pozivati vise Tadica,Kolarova,Milivojevica,Matica,SMS.Ne obracati paznju na pritisak medija jel mi gradjani znamo da su navedeni nebitni jel nisu ostvarili nikakav repr.uspeh,pojedinacni klupski nas ne zanima.2.Medij koji pocnu da pritiskaju javnost odmah ukinuti kao u vreme Tita pa da vidite uspeh nama je navedeno jedini problem,kako bi sve doveo u red za 24 casa.

Mali Hijavata

pre 3 godine

Ja mislim da je glavni rival Srbiji Srbija. Pametni će razumeti. (Dragan, 19. novembar 2020 10:07

Stara mantra koja veze sa pameću nema. Nas su odvalili Ukrajinci, a ne mi sami sebe, kao što i sinoć nije Rusija bila sama sebi rival, nego smo ih mi razbili. Umesto takve kvazipameti, biće bolje da prionemo da radimo nešto, pa ćemo imati šanse.

nino

pre 3 godine

Realno samo sa Belgijom i FR nmz da igramo, svi ostali nisu ni malo nepobedivi, Portugal takodje nije, ali da bi napredovali mora se napraviti reforma FSS i da odu svi koji su ovoliko do sada bili neuspesni.
(C i n i k, 19. novembar 2020 10:53)

čitam i ne vjerujem, na osnovi kojih argumenata si došao do zaključka da Vi možete sa svima osim Belgijom i Francuskom, molim te objašnjenje jer koliko god se trudio ne mogu doći do zaključka od kud taj nepopravljivi optimizam što se tiće Vaše reprezentacije u nogometu. Ja sam od naše košarke odustao,u smislu nadanja, gledam ih, navijam i nadaam se, optimizma više ne nalazim dok me ne demantiraju. Hvala unaprijed......

a što

pre 3 godine

Treba koliko sutra počistiti sve u savezu zajedni sa selektorom. Novi mladi selektor a ima ih da izabere 20 igrača prvenstveno fizički spremnih. Da u timu obavezno imaju mesta Radonjič, Mladenović, Jović, Vlahović koji su pokretljivi a može samo jedan od igrača tipa Tadić, Kostić, SMS, Mitrović. Oni su spori i statični. Ali odbrana je problem a do marta kada počinju kfalifikacije za SP je kratak period. Kfalifikacije traju do Novembra. Opet po dve utakmuce u ciklusu

Misa

pre 3 godine

Pokazali smo protiv Rusije da mozemo igrati protiv svih, Francuska je samo trkacka reprezentacija njih bi lagano pobijedili, Rusija je bratska, ovo ostalo nije vrijedno pomena. Ocekujem lagani prolazak na mundijal.

miško

pre 3 godine

Prvo, treba izabrati kostur od 16-18 igrača već sutra, 22-25 na proširenom spisku i to zakucati do kraja kvalifikacijama, izabrati novog ili pružiti šansu starom selektoru. Drugo, raspored pripremnih utakmica, redovno okupljanje igrača, samo sa spiska, nema novih, zaigra utakmicu dve i sledi poziv. Uigravati tim, verovati u njega i rezultati će doći. Uticaj novinarčića, menadžera (Pavlović, nema ga ni u protokolu Monaka) svesti na minimum i uspeh vrlo verovatan.

SaleS

pre 3 godine

Xexe pogledajte samo 4. šešir...pa i to su aždaje za nas, osim možda Belorusije, Gruzije i Luksemburga. E sad, naravno, ukoliko budemo igrali kako možemo, onda nema zime ni sa trećim šeširom, ali ako bude ostao Tumba sa ovakvim tumbanjem, nemamo šta da tražimo. I naravno, nemoj da nas zavarava ova pobeda protiv nemotivisane Rusije. Ne bi me začudilo i da je pao neki dogovor, ali aj da ne idemo baš u tom pravcu. Za biranje novog selektora, ako se uopšte razmišlja o tome, mora da se napravi nezavistan stručni odbor sa našim poznatim trenerskim imenima, bivšim i sadašnjim (npr. Stepanović, Mihajlović, Piksi, Jokan, Petrović, Kosanović, Karasi...), ali naravno to Kokezi ne dogovara jer ne ide partijskim putem.

Masariko

pre 3 godine

Ja mislim da je glavni rival Srbiji Srbija. Pametni će razumeti.
(Dragan, 19. novembar 2020 10:07)

Kako to misliš? Pa ne možemo da igramo protiv Srbije, kad smo mi Srbija. Misliš seniori protiv juniora ili šta? Ne razumem, možeš li mi malo objasniti? Nisam pametan. :))

Big_black

pre 3 godine

"Hrvatska, Srbija, Grcka, Albanija, Andora, San Marino !!!"
(Balls of Steel, 19. novembar 2020 09:43)

Potpisujem ! Prvi smo tri kola prije kraja kvalifikacija pa onda možemo isprobavati i razne taktičke formacije.

Igor

pre 3 godine

Ako budu imali pristup igri kao sinoć, onda bar možemo da se nadamo dobrom fudbalu. Da se branimo ne znamo, valjda je logično razmišljati o igri sa 2 šprica protiv svih, možda ne samo protiv prejakih timova iz Prvog šešira , gde bi valjalo izbeći Francusku, Belgiju, Španiju. Sa svima ostalima može da se igra, ako na teren izađemo sa stavom kao sinoć, bez straha i opterećenja.
Voleo bih ponovo Škote iz 3 šešira, realno su lošija ekipa ali ko je nama kriv što ne možemo da se sastavimo kada je to potrebno. I 4. šeširu ima jakih timova, ali bitno je gledati sebe i razmišljati kako da budemo efikasniji, a ne da se prilagođavamo svakome sa kime igramo. Napadnite, konačno igrajte jedne kvalifikacije tako da ljudi uživaju u fudbalu, neće vam niko zameriti ako ispadnete ali dajte da vidimo umeće i želju

Mikijaveli

pre 3 godine

Mi ne možemo nikog iz 1.šešira da dobijemo, a i 3. šešir je upitan.
Šta da tražimo mi u kvalifikacijama?
Naši igrači nemaju psihu da dobiju važnu utakmicu ili jaku reprezentaciju. Uvek su nam u plasmanima na SP i EP više pomogli drugi, nego mi sami.

атанас димитров димитровград

pre 3 godine

"Sve iznad Bugarske u utakmici biti ili nebiti mi ne možemo dobiti. Mi jedino dobro igramo kad ispadnemo pa nema pritiska. Nema od nas nista sta god izvukli. Treci sesir je za nas bauk a i sve iznad Bugarske u cetvrtom sesiru. Vec na pola kvalifikacija ispadamo pa cemo poceti igrati bolje i pobedjivati pa zavrsiti treci."

Ево, ја као Бугарин ти кажем да понекад не разумем вас Србе, па Бугарски фудбал је једно дно од 2004 па на овамо... Ви се бар и пласирате на по неко Светско Првенство.. А Бугарска сем успеха 1994 када смо били четврти на СП, и 2004 када смо уграли ЕУРО - бележи катастрофалне резултате... Али ето ајде да се надамо да и Бугарска и Србија могу на ово Светско, код нас ће доћи опет до промена великих, па да видимо... До тада могу само да живим у носталигији за оним из СП-1994, али пласман само тражим сада, ништа друго, некако...

Vladan R

pre 3 godine

@ wtf

Neodmerenost je i tvoj komentar. Kao što se ne treba previse uzdizati nakon jedne pobede, npr Norveška Rusija, ne treba ići ni u drugu krajnost, Ukrajina Škotska. Nije da nemamo šanse ali moraju igrači biti na pravim pozicijama. Za poraz protiv Škotske je isključivo krivac Tumba. Izvlačenje Gudelja na beka, oslabio odbrani, izgubio agresivnost veznog reda, i ubio prodornost po boku, posebno kad se doda nedovoljno spremni Kostic. Sa Mladenovicem na beku, Gudeljem u veznom redu i Vlahovicem ili Radonjicem u napadu umesto Djurica koji to igrao protiv Norveške, te Tadiće da bude iza dvojice napadača a ne da izigrava špica uz Mitrovica, imali bi formaciju kao protiv Norveške, koja se protiv čvrstih i disciplinovani, ne toliko tehnički jakih ekipa, pokazala uspešnom.

C i n i k

pre 3 godine

Realno samo sa Belgijom i FR nmz da igramo, svi ostali nisu ni malo nepobedivi, Portugal takodje nije, ali da bi napredovali mora se napraviti reforma FSS i da odu svi koji su ovoliko do sada bili neuspesni.

Mladen cg

pre 3 godine

Nakon jučerašnje pobjede protiv Rusije ( kojoj je , itekako , trebala pobjeda, da bi izbegli ispadanje u treći šešir), naša reprezentacija je pokazala da posjeduje kvalitet. Naravno da je potrebna promjena selektora. Iz prvog šešira, volio bih da igramo protiv Hrvatske , Danske ili Italije. Iz trećeg, najbolje bi bilo da igramo protiv S.Irske , a ne bi imali puno problema ni sa Grčkom , Islandom ( koji je u padu) , pa ni sa Finskom i Škotskom . Iz četvrtog šešira, poželjno bi bilo da igramo protiv slabašne Bugarske, a da se izbjegne Slovenija i Izrael, pa i C.Gora. U petom šeširu je najkvalitetnija Jermenija, a u šestom Moldavija .

estiar

pre 3 godine

B92:
Najteža grupa: Francuska, Rusija, BiH, Jermenija, Lihtenštajn
Najlakša grupa: Danska, Severna Irska, Luksemburg, Andora, San Marino

Po meni, losije bi nam bilo sa Belgijom ili Engleskom iz prvog.
A iz 4. sesira bi izbacio Luksemburg, posto nisu vise sto su bili. Umesto njih moze Belorusija npr.

Rope

pre 3 godine

@zemunski trol
Brate, kakav trol?! Tvoji komentari su sjajni i 100% si u pravu. Kada bi upravo tako sastavljali tim, Srbija bi bila vrlo nezgodan protivnik za svakog. Dakle, imamo napad i napadački treba igrati. Mitar, koliko god pravi trolovi kritikovali, ostavlja srce na terenu. Protiv Rusa nije ni imao šansu za postizanje gola ali je u svakom golu učestvovao i puno doprineo visokoj pobedi. Jović uz Mitra jednostavno je pravo rešenje! Bez Gudelja se ne može zamisliti naš vezni red (nikako sa igra beka!). Djuričić je pokazao da je pravi pogodak Tumbe, baš kao i odlični Mladenović. Zahvaliti se treba i Kolarovu i Tadiću. Idemo dalje.

hihihi

pre 3 godine

Ja mislim da je glavni rival Srbiji Srbija. Pametni će razumeti. (Dragan, 19. novembar 2020 10:07 

Stara mantra koja veze sa pameću nema. Nas su odvalili Ukrajinci, a ne mi sami sebe, kao što i sinoć nije Rusija bila sama sebi rival, nego smo ih mi razbili. Umesto takve kvazipameti, biće bolje da prionemo da radimo nešto, pa ćemo imati šanse.
(Mali Hijavata, 19. novembar 2020 10:28)

Poznato nam je to i Novak sam sebe pobeđuje.

miško

pre 3 godine

Vladane kako to misliš Vlahović ili Radonjić. Jović i Radonjić u svim varijanta moraju da igraju. Radonjić je davno već izgradio svoju karijeru kako u Zvezdi tako i u državnom timu i Marseju. Vlahović još nigde, što ne znači da nije dobar i ne obećava. Vi grobari ste nerealni i kada su u pitanju Milenković a tek sramota od Pavlovića koji još nije bio u protokolu Monaka a Tulumba ga zove.Tumba je svojevremeno izjavio da neće zvati igrače koji nisu obezbedili mesto u svom timu ili ne igraju.

zdravko

pre 3 godine

naj bojii grupa hrvatska srbija bih slovacka luksemburg lihnestajn. Hrvate dobijemo jednom I remi a bih tice mo oba pita slovacka pobeda I remi a luksemburg I lihnestajn tucemo u oba me a.Ali pod uslovom novi selektor I da stvori Tim od dvadeset igraca I te stalno pozivati osim nedaj boze povreda igraca .Onda uigrati jedanajest igraca a ne svaki utakmicu da igra isti sastav a ne dosad svaka utakmica drugi sastav.Pozdrav

proka pronalazac

pre 3 godine

ispred belgije, spanije, portugala i francuske ne mozemo nikako da budemo u grupi. sve ostalo je ok. najbolje hrvacka i danska.

Dr.Zoran Živančević ,dipl.ing.

pre 3 godine

Svi ste Vi opiceni u mozak ,jer vise niko nezna sta ce od jebenog zivota.
Mislite da ce da zivite kao Metuzalemi.

Jelena

pre 3 godine

Momci su pokazali da mogu.
Vreme je da se otera gamad koja sedi u foteljama i rezultati će biti vidljivi. Eto nama odmah i svetskog i evropskog prvenstva. Do tada...

Nikola

pre 3 godine

1.Danska/Hrvatska
2.Srbija
3.Severna Irska
4.Luksemburg
5.Farska Ostrva
6.Ako i bude ko sve jedno je.
To bi bila grupa u kojoj bi se mogli boriti sa Ircima za 2go mesto. :D
A ona u kojoj ne bi imali šanse.
1.Belgija
2.Srbija
3.Češka
4.Bosna
5.Iskreno sve jedno ali neka bude Jermenija.

Šalu na stranu, nismo se na Euro plasirali 20+ godina, ali svetska propustimo po koje, tako da možda i odemo u Katar, ko će ga znati, izgleda da nam je ipak značila ova pobeda protiv Rusije nešto.
A i ako momci budu igrali solidno, kao u kvalifikacijama za SP 2018te ili protiv Rusije i Norveške možemo se nadati plasmanu.

Jedan psihijatar

pre 3 godine

Svi ste Vi opiceni u mozak ,jer vise niko nezna sta ce od jebenog zivota.
Mislite da ce da zivite kao Metuzalemi.
(Dr.Zoran Živančević ,dipl.ing., 19. novembar 2020 14:23)


Najbolji komentar ikad na B92.

Misa

pre 3 godine

Pokazali smo protiv Rusije da mozemo igrati protiv svih, Francuska je samo trkacka reprezentacija njih bi lagano pobijedili, Rusija je bratska, ovo ostalo nije vrijedno pomena. Ocekujem lagani prolazak na mundijal.

zdravko

pre 3 godine

naj bojii grupa hrvatska srbija bih slovacka luksemburg lihnestajn. Hrvate dobijemo jednom I remi a bih tice mo oba pita slovacka pobeda I remi a luksemburg I lihnestajn tucemo u oba me a.Ali pod uslovom novi selektor I da stvori Tim od dvadeset igraca I te stalno pozivati osim nedaj boze povreda igraca .Onda uigrati jedanajest igraca a ne svaki utakmicu da igra isti sastav a ne dosad svaka utakmica drugi sastav.Pozdrav

C i n i k

pre 3 godine

Realno samo sa Belgijom i FR nmz da igramo, svi ostali nisu ni malo nepobedivi, Portugal takodje nije, ali da bi napredovali mora se napraviti reforma FSS i da odu svi koji su ovoliko do sada bili neuspesni.

proka pronalazac

pre 3 godine

ispred belgije, spanije, portugala i francuske ne mozemo nikako da budemo u grupi. sve ostalo je ok. najbolje hrvacka i danska.

Mladen cg

pre 3 godine

Nakon jučerašnje pobjede protiv Rusije ( kojoj je , itekako , trebala pobjeda, da bi izbegli ispadanje u treći šešir), naša reprezentacija je pokazala da posjeduje kvalitet. Naravno da je potrebna promjena selektora. Iz prvog šešira, volio bih da igramo protiv Hrvatske , Danske ili Italije. Iz trećeg, najbolje bi bilo da igramo protiv S.Irske , a ne bi imali puno problema ni sa Grčkom , Islandom ( koji je u padu) , pa ni sa Finskom i Škotskom . Iz četvrtog šešira, poželjno bi bilo da igramo protiv slabašne Bugarske, a da se izbjegne Slovenija i Izrael, pa i C.Gora. U petom šeširu je najkvalitetnija Jermenija, a u šestom Moldavija .

wtf

pre 3 godine

Posle jedne pobede protiv. desetkovane Rusije, opet krece ona tradicijonalna Srpska neodmetenost. Kad pogledas potencijonalne protivnike, jasno je da mi nemamo sta da radimo na svetskom prvenstvu. Pa mi nismo jaci ni od pola timova iz cetvrtog sesira!

zemunski trol

pre 3 godine

Ljudi, dajte Vlahovicu da postane standardan igrac. Ne pamtim kada smo imali takvog fizicki nadmocnog igraca na krilu. Na drugoj strani neka probija Radonjic dok ima snage da trci. Iza prati Mladenovic odlicnim centriranjem gde u sesnaestercu cekaju Mitrovic i Jovic. Pa da li je moguce da ne igramo napadacki fudbal pored ovakvih igraca. Gudelj je postao zlata vredan igrac, mada je takav uvek i bio nego niko nije umeo da ga iskoristi. Orlic Maksimovic mora da igra jer ima neverovatnu volju i pregled igre. Igrajte u ovoj postavi samo 5 utakmica narednih i oni ce postati kao jedan. Moraju da se naviknu jedan na drugog. Kolarove hvala ti, Tadicu mozda. SMS i Ljajic bi trebalo da igraju ako se uklapaju u koncept. Ali eto, videli smo da u dobrom receptu ne treba preterivati da bi se dobio rezultat. Samo da je svako na svom mestu. A Mitrovic da bude kapiten jer igra kao da ima dvadeset godina iskustva. Ne pamtim kada se neko trudio i tukao za dres. Mozda Deki svojevremeno i ako sv i to osporavaju. P.S. ne trolujem

Jovan

pre 3 godine

Put je lak do SP:1.Ne pozivati vise Tadica,Kolarova,Milivojevica,Matica,SMS.Ne obracati paznju na pritisak medija jel mi gradjani znamo da su navedeni nebitni jel nisu ostvarili nikakav repr.uspeh,pojedinacni klupski nas ne zanima.2.Medij koji pocnu da pritiskaju javnost odmah ukinuti kao u vreme Tita pa da vidite uspeh nama je navedeno jedini problem,kako bi sve doveo u red za 24 casa.

Jedan psihijatar

pre 3 godine

Svi ste Vi opiceni u mozak ,jer vise niko nezna sta ce od jebenog zivota.
Mislite da ce da zivite kao Metuzalemi.
(Dr.Zoran Živančević ,dipl.ing., 19. novembar 2020 14:23)


Najbolji komentar ikad na B92.

VUK

pre 3 godine

Pa mi nismo u 24 reprezentacije u Evropi i imamo obraza nekog da rangiramo. Liga nacija je fudbal? Fudbal gde Nemci izgube 6:0 ,a Srbi pobede sa 5:0 !!! I sve se zaboravilo ?!?!

Dr.Zoran Živančević ,dipl.ing.

pre 3 godine

Svi ste Vi opiceni u mozak ,jer vise niko nezna sta ce od jebenog zivota.
Mislite da ce da zivite kao Metuzalemi.

Herr

pre 3 godine

Toliko o onoj prici da su nas juce Rusi pustili, posto je njima to bila nebitna utakmica. Pre te utakmice su bili poslednji u drugom sesiru, a sad su ispali u treci sesir.

Masariko

pre 3 godine

Ja mislim da je glavni rival Srbiji Srbija. Pametni će razumeti.
(Dragan, 19. novembar 2020 10:07)

Kako to misliš? Pa ne možemo da igramo protiv Srbije, kad smo mi Srbija. Misliš seniori protiv juniora ili šta? Ne razumem, možeš li mi malo objasniti? Nisam pametan. :))

Big_black

pre 3 godine

"Hrvatska, Srbija, Grcka, Albanija, Andora, San Marino !!!"
(Balls of Steel, 19. novembar 2020 09:43)

Potpisujem ! Prvi smo tri kola prije kraja kvalifikacija pa onda možemo isprobavati i razne taktičke formacije.

Rope

pre 3 godine

@zemunski trol
Brate, kakav trol?! Tvoji komentari su sjajni i 100% si u pravu. Kada bi upravo tako sastavljali tim, Srbija bi bila vrlo nezgodan protivnik za svakog. Dakle, imamo napad i napadački treba igrati. Mitar, koliko god pravi trolovi kritikovali, ostavlja srce na terenu. Protiv Rusa nije ni imao šansu za postizanje gola ali je u svakom golu učestvovao i puno doprineo visokoj pobedi. Jović uz Mitra jednostavno je pravo rešenje! Bez Gudelja se ne može zamisliti naš vezni red (nikako sa igra beka!). Djuričić je pokazao da je pravi pogodak Tumbe, baš kao i odlični Mladenović. Zahvaliti se treba i Kolarovu i Tadiću. Idemo dalje.

Mali Hijavata

pre 3 godine

Ja mislim da je glavni rival Srbiji Srbija. Pametni će razumeti. (Dragan, 19. novembar 2020 10:07

Stara mantra koja veze sa pameću nema. Nas su odvalili Ukrajinci, a ne mi sami sebe, kao što i sinoć nije Rusija bila sama sebi rival, nego smo ih mi razbili. Umesto takve kvazipameti, biće bolje da prionemo da radimo nešto, pa ćemo imati šanse.

miško

pre 3 godine

Vladane kako to misliš Vlahović ili Radonjić. Jović i Radonjić u svim varijanta moraju da igraju. Radonjić je davno već izgradio svoju karijeru kako u Zvezdi tako i u državnom timu i Marseju. Vlahović još nigde, što ne znači da nije dobar i ne obećava. Vi grobari ste nerealni i kada su u pitanju Milenković a tek sramota od Pavlovića koji još nije bio u protokolu Monaka a Tulumba ga zove.Tumba je svojevremeno izjavio da neće zvati igrače koji nisu obezbedili mesto u svom timu ili ne igraju.

Realista

pre 3 godine

Mi mozemo da dobijemo svakoga i da izgubimo od svakoga tako da to nama nista ne znaci.
(qwerty86

Sanjas.
Mi ne mozemo da dobijemo nijednog velikana.
U celoj nasoj istoriji uspeli smo to jednom, na jedvite jade Nemce tako sto smo se branili celu utakmicu

Lebovitz

pre 3 godine

Sa bilo kojom reprezentacijom iz prve jakosne grupe nemamo šta da tražimo. Italija i Danska tu nekako izgledaju najslabije, ali Italija nam ne leži nikako. Iz treće možemo pobijediti svakoga, ali i izgubiti od svakoga, zavisno od toga da li ćemo igrati kao protiv Norveške, ili kao protiv Škotske. Ima par mina i u četvrtoj, po meni je BiH nepravedno tu jer imaju potencijal da budu vrlo neugodni.
Sve se na kraju svodi na odnos naših zvjezdica prema igri i reprezentativnom dresu - kvalitet imaju, ali treba ga znati iskoristiti.

Igor

pre 3 godine

Ako budu imali pristup igri kao sinoć, onda bar možemo da se nadamo dobrom fudbalu. Da se branimo ne znamo, valjda je logično razmišljati o igri sa 2 šprica protiv svih, možda ne samo protiv prejakih timova iz Prvog šešira , gde bi valjalo izbeći Francusku, Belgiju, Španiju. Sa svima ostalima može da se igra, ako na teren izađemo sa stavom kao sinoć, bez straha i opterećenja.
Voleo bih ponovo Škote iz 3 šešira, realno su lošija ekipa ali ko je nama kriv što ne možemo da se sastavimo kada je to potrebno. I 4. šeširu ima jakih timova, ali bitno je gledati sebe i razmišljati kako da budemo efikasniji, a ne da se prilagođavamo svakome sa kime igramo. Napadnite, konačno igrajte jedne kvalifikacije tako da ljudi uživaju u fudbalu, neće vam niko zameriti ako ispadnete ali dajte da vidimo umeće i želju

прле

pre 3 godine

Само не Белгију, Португал или Русију они нам не леже.
Ово синоћ против Русије је лапсус, ако поново добијемо такмичарску против њих биће тешко!

jojufff

pre 3 godine

Kad novinari napisu "trebalo bi izbjeci sledece reprezentacije"
hihi
pa da li vi pratite igre nase reprezentacije?
ja sam ih stalno podrzavao ali brate sto je puno.. puno je.

Jagodic.Kistanje.

pre 3 godine

Sve iznad Bugarske u utakmici biti ili nebiti mi ne možemo dobiti. Mi jedino dobro igramo kad ispadnemo pa nema pritiska. Nema od nas nista sta god izvukli. Treci sesir je za nas bauk a i sve iznad Bugarske u cetvrtom sesiru. Vec na pola kvalifikacija ispadamo pa cemo poceti igrati bolje i pobedjivati pa zavrsiti treci.

zex

pre 3 godine

treba najaci protvnici a ne najslabiji, ili vredis pa ides na SP ili ostajes kuci, i treba da igraju srcem kao sto igraju vaterpolisti, kosarkasi , odbojkasi, koji nemaju ni 3% pomoci a sve zivo osvajaju u odnosu na njih

Vladan R

pre 3 godine

@ wtf

Neodmerenost je i tvoj komentar. Kao što se ne treba previse uzdizati nakon jedne pobede, npr Norveška Rusija, ne treba ići ni u drugu krajnost, Ukrajina Škotska. Nije da nemamo šanse ali moraju igrači biti na pravim pozicijama. Za poraz protiv Škotske je isključivo krivac Tumba. Izvlačenje Gudelja na beka, oslabio odbrani, izgubio agresivnost veznog reda, i ubio prodornost po boku, posebno kad se doda nedovoljno spremni Kostic. Sa Mladenovicem na beku, Gudeljem u veznom redu i Vlahovicem ili Radonjicem u napadu umesto Djurica koji to igrao protiv Norveške, te Tadiće da bude iza dvojice napadača a ne da izigrava špica uz Mitrovica, imali bi formaciju kao protiv Norveške, koja se protiv čvrstih i disciplinovani, ne toliko tehnički jakih ekipa, pokazala uspešnom.

stole

pre 3 godine

Kazu komentatori da mozemo da izgubimo od svakoga i da dobijemo svakoga. U poslednjih 30 godina, od velikih timova, samo smo Nemacku pobedili na Svetskom prvenstvu, i to slucajno.

hihihi

pre 3 godine

Ja mislim da je glavni rival Srbiji Srbija. Pametni će razumeti. (Dragan, 19. novembar 2020 10:07 

Stara mantra koja veze sa pameću nema. Nas su odvalili Ukrajinci, a ne mi sami sebe, kao što i sinoć nije Rusija bila sama sebi rival, nego smo ih mi razbili. Umesto takve kvazipameti, biće bolje da prionemo da radimo nešto, pa ćemo imati šanse.
(Mali Hijavata, 19. novembar 2020 10:28)

Poznato nam je to i Novak sam sebe pobeđuje.

Jelena

pre 3 godine

Momci su pokazali da mogu.
Vreme je da se otera gamad koja sedi u foteljama i rezultati će biti vidljivi. Eto nama odmah i svetskog i evropskog prvenstva. Do tada...

Fudbaler

pre 3 godine

Потписао бих да никад више не играмо ЕП, али да се увек пласирамо на СП.
(sajk, 19. novembar 2020 08:50)

Потписао бих да сваки пут играмо ЕП, али да се увек пласирамо на СП.

estiar

pre 3 godine

B92:
Najteža grupa: Francuska, Rusija, BiH, Jermenija, Lihtenštajn
Najlakša grupa: Danska, Severna Irska, Luksemburg, Andora, San Marino

Po meni, losije bi nam bilo sa Belgijom ili Engleskom iz prvog.
A iz 4. sesira bi izbacio Luksemburg, posto nisu vise sto su bili. Umesto njih moze Belorusija npr.

Idi begaj

pre 3 godine

Mogu zamisliti naslov drugih nacija na ovoj temi. "Poznati potencijalni rivali (Ukucaj bilo koju zemlju)* na putu ka Mondijalu, a ispod toga "Iz drugog sesira Srbija najlaksi protivnik".

a što

pre 3 godine

Treba koliko sutra počistiti sve u savezu zajedni sa selektorom. Novi mladi selektor a ima ih da izabere 20 igrača prvenstveno fizički spremnih. Da u timu obavezno imaju mesta Radonjič, Mladenović, Jović, Vlahović koji su pokretljivi a može samo jedan od igrača tipa Tadić, Kostić, SMS, Mitrović. Oni su spori i statični. Ali odbrana je problem a do marta kada počinju kfalifikacije za SP je kratak period. Kfalifikacije traju do Novembra. Opet po dve utakmuce u ciklusu

Mr.White

pre 3 godine

FSS i nasi manekeni su srecnici jer navijaci Srbije ocito imaju pamcenje zlatne ribice. Danas je tek sedam dana od najgore utakmice koju sam video u zivotu (bez preterivanja) a mi vec pravimo kombinacije za svetsko prvenstvo zato sto smo pobedili neke ruse koje su pokupili negde na aerodromu. Imamo coveka na klupi koji izgleda kao da ne zna gde se nalazi i koga trenira a o savezu da ne trosim reci. Ostavku zbog cinjenice da vec 20 godina ne idemo na EP ce verovatno dobiti cistacica svlacionice. Al sve je to nevazno, ajmo malo pogadjati koga cemo dobiti u grupi i dal mozemo izvuci bod od San Marina.

SaleS

pre 3 godine

...
a tek sramota od Pavlovića koji još nije bio u protokolu Monaka a Tulumba ga zove.Tumba je svojevremeno izjavio da neće zvati igrače koji nisu obezbedili mesto u svom timu ili ne igraju.
(miško, 19. novembar 2020 10:42)

Treba proveriti ko je menadžer Pavloviću i eto odgovora ko ga je i zašto zvao. Možda ga Tumba lično i ne bi pozvao, al kad se nešto mora onda i nije teško :)

атанас димитров димитровград

pre 3 godine

"Sve iznad Bugarske u utakmici biti ili nebiti mi ne možemo dobiti. Mi jedino dobro igramo kad ispadnemo pa nema pritiska. Nema od nas nista sta god izvukli. Treci sesir je za nas bauk a i sve iznad Bugarske u cetvrtom sesiru. Vec na pola kvalifikacija ispadamo pa cemo poceti igrati bolje i pobedjivati pa zavrsiti treci."

Ево, ја као Бугарин ти кажем да понекад не разумем вас Србе, па Бугарски фудбал је једно дно од 2004 па на овамо... Ви се бар и пласирате на по неко Светско Првенство.. А Бугарска сем успеха 1994 када смо били четврти на СП, и 2004 када смо уграли ЕУРО - бележи катастрофалне резултате... Али ето ајде да се надамо да и Бугарска и Србија могу на ово Светско, код нас ће доћи опет до промена великих, па да видимо... До тада могу само да живим у носталигији за оним из СП-1994, али пласман само тражим сада, ништа друго, некако...

SaleS

pre 3 godine

Xexe pogledajte samo 4. šešir...pa i to su aždaje za nas, osim možda Belorusije, Gruzije i Luksemburga. E sad, naravno, ukoliko budemo igrali kako možemo, onda nema zime ni sa trećim šeširom, ali ako bude ostao Tumba sa ovakvim tumbanjem, nemamo šta da tražimo. I naravno, nemoj da nas zavarava ova pobeda protiv nemotivisane Rusije. Ne bi me začudilo i da je pao neki dogovor, ali aj da ne idemo baš u tom pravcu. Za biranje novog selektora, ako se uopšte razmišlja o tome, mora da se napravi nezavistan stručni odbor sa našim poznatim trenerskim imenima, bivšim i sadašnjim (npr. Stepanović, Mihajlović, Piksi, Jokan, Petrović, Kosanović, Karasi...), ali naravno to Kokezi ne dogovara jer ne ide partijskim putem.

Mikijaveli

pre 3 godine

Mi ne možemo nikog iz 1.šešira da dobijemo, a i 3. šešir je upitan.
Šta da tražimo mi u kvalifikacijama?
Naši igrači nemaju psihu da dobiju važnu utakmicu ili jaku reprezentaciju. Uvek su nam u plasmanima na SP i EP više pomogli drugi, nego mi sami.

nino

pre 3 godine

Realno samo sa Belgijom i FR nmz da igramo, svi ostali nisu ni malo nepobedivi, Portugal takodje nije, ali da bi napredovali mora se napraviti reforma FSS i da odu svi koji su ovoliko do sada bili neuspesni.
(C i n i k, 19. novembar 2020 10:53)

čitam i ne vjerujem, na osnovi kojih argumenata si došao do zaključka da Vi možete sa svima osim Belgijom i Francuskom, molim te objašnjenje jer koliko god se trudio ne mogu doći do zaključka od kud taj nepopravljivi optimizam što se tiće Vaše reprezentacije u nogometu. Ja sam od naše košarke odustao,u smislu nadanja, gledam ih, navijam i nadaam se, optimizma više ne nalazim dok me ne demantiraju. Hvala unaprijed......

Nikola

pre 3 godine

1.Danska/Hrvatska
2.Srbija
3.Severna Irska
4.Luksemburg
5.Farska Ostrva
6.Ako i bude ko sve jedno je.
To bi bila grupa u kojoj bi se mogli boriti sa Ircima za 2go mesto. :D
A ona u kojoj ne bi imali šanse.
1.Belgija
2.Srbija
3.Češka
4.Bosna
5.Iskreno sve jedno ali neka bude Jermenija.

Šalu na stranu, nismo se na Euro plasirali 20+ godina, ali svetska propustimo po koje, tako da možda i odemo u Katar, ko će ga znati, izgleda da nam je ipak značila ova pobeda protiv Rusije nešto.
A i ako momci budu igrali solidno, kao u kvalifikacijama za SP 2018te ili protiv Rusije i Norveške možemo se nadati plasmanu.

Руска Душа

pre 3 godine

За нас су екипе из трећег теже од екипа из другог. Боље да смо били у трећем шеширу.

Mali Hijavata

pre 3 godine

Mi mozemo da dobijemo svakoga i da izgubimo od svakoga tako da to nama nista ne znaci.
(qwerty86, 19. novembar 2020 09:21)

Ne, mi možemo da izgubimo od svakoga a možemo da dobijemo samo po nekoga.

miško

pre 3 godine

Prvo, treba izabrati kostur od 16-18 igrača već sutra, 22-25 na proširenom spisku i to zakucati do kraja kvalifikacijama, izabrati novog ili pružiti šansu starom selektoru. Drugo, raspored pripremnih utakmica, redovno okupljanje igrača, samo sa spiska, nema novih, zaigra utakmicu dve i sledi poziv. Uigravati tim, verovati u njega i rezultati će doći. Uticaj novinarčića, menadžera (Pavlović, nema ga ni u protokolu Monaka) svesti na minimum i uspeh vrlo verovatan.

cinik ovdašnji

pre 3 godine

Sve,sve, ali da su Mađarska i Škotska poželjniji rivali od Norveške i Rusije :) Autor teksta je možda na godišnjem, proverite da li je pratio dešavanja u poslednjih nekoliko nedelja...Nema nama lakog puta, ove kvalifikacije su mnogo teže od prethodih, jer samo prvi ide direktno, a drugoplasirani u turnirsku arenu, a treba biti drugi...Za nas iz 3. i 4. šešira nema lakih protivnika, a pitanje je i iz petog. Drugo mesto bi bilo podvig, a tek onda ima da se krvave gaće. Jako, jako teško. Ali ako - ako - dođe do ozbiljnih promena u vođenju, ako sinoćni tim i igra budu osnova budućeg sastava, možda ipak uđemo u borbu za prva dva mesta.