Fudbal 134

Sreda, 18.11.2020.

09:37

Srbija se vraća tamo gde joj je i mesto

Fudbalska reprezentacija Srbije igra poslednji meč ovogodišnje Lige nacija protiv Rusije od 20:45.

Srbija se vraæa tamo gde joj je i mesto IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

134 Komentari

Sortiraj po:

Марко

pre 3 godine

Много је боље да испаднемо у нижи ранг и опет добијемо лаке противнике у следећој Лиги нација, јер ће она опет бити квалификациона за ЕП.

Jose Alvelade

pre 3 godine

Pomenuo neko dole kampove, i potpuno se slazem. Vic se radja na terencetu ispred zgrade, sad ne vidim decu da pikaju fucu a imaju nove terene vrhunski napravljene sa sve golovima pa i mrezicama...trese ih vetar. Mi smo imali dve cigle ili ako imas srece banderu i ciglu. Sad cim upisu skolicu fudbala odmah mora skupe kopacke, znojnice, stucne od po nekoliko hiljada, odmah se glumi Ronaldo. Roditelji jos gori, podsecaju na one americke keve sto sminkaju klinke od 5 godina i vode ih na botoks zarad takmicenja nekog za miss.

NenadKG

pre 3 godine

Znate sta meni nikako nije jasno. Ajde sto su na celu saveza brljatori i neznalice, ajde sto selektori prave vise stete nego koristi, ali kako toj jedanaestorici na terenu bar jednom ne pukne film pa da zapnu nekoga da pobede. Na misice, na prevaru, na trik, na prepad, ma kako god? Kako mogu da izdrze da igraju i igraju i igraju i da rezultati uvek budu nepovoljni, i da ih uvek cela nacija pljuje i kune. Evo cela godina prodje, oni ni jednu regularnu pobedu nemaju. Mislim, pricamo o profesionalcima koji milione zaradjuju igrajuci fudbal ceo zivot. Pa bilo kojih 11 s ulice sad da stavis pa bi uboli jednu pobedu kapiram. Zasto profesionalni fudbaleri ne mogu? Da li ima neko odgovor?

kiza

pre 3 godine

Srbija nema ni jednu pobedu u u 2020 godini (sa norvezanima je na produzetke)
(aaa, 18. novembar 2020 17:46)

Idi bre i ti, ko jos u srbiji racuna fudbalske pobede. Zar nije savez lepo objasnio ljudima da nije smak sveta ako izgube utakmicu. Pa i selektor je tu filozofiju preneo na igrace. Sta sad ti hoces, kakve crne pobede?

Tomas ue

pre 3 godine

Bravo za tekst..bravo za novinara..konacno..samo ostro po bagri..vidim malopre.mi ovi iz kurira poceli ostro..tako bre..i jos jednom..bravo za vas..

M.

pre 3 godine

Vec sam zamislio scenu. Liga C, Hrazdan Stadion u Jermeniji. Teren je tezak, kavkaski planinski vazduh suv. Lopta nekako preokugla. Nasi daju sve od sebe, ali ne ide. Igra se odlucujuca utakmica. Ko izgubi, propada u ligu D. Pazi sad, cak i sa pobedom, Srbija ovisi o rezultatu iz Pristine. Srbija zabija gol, raduju se kao mala deca i odmah zatim u Pristini pada gol. U Beogradu muk. Hajde iskreno, jesmo li daleko od ovakvog svenarija?

globalmedium

pre 3 godine

Ma možda oni to tako zbog nas.
Misle bili bi nam dosadni ako se negde lagano plasiraju ili prođu,kao prvi u grupi.
A i ko bi onda pratio utakmice baraža ili kako će da odigraju Azerbejdžan i Kazahstan.
Ovako popularišu fudbal i jačaju kult reprezentacije,zajednički prolazimo kroz različite agonije...

Andrea Djani

pre 3 godine

Ono sto je upropastilo nas fudbal , a isto ce biti i sa kosarkom su stotine i stotine skola fudbala , kampova ili prevedi udruzenja za otimanje novca od roditelja , a onda ako i neko pokaze talenat krece berza , pa ko vise plati taj momcic pravi karijeru bez obzira da li je pravi ili ne . To je unistilo bazu koja se pravila na poljancicima i terenima za basket . Toga vise nema , a kada je unistena baza nema nade ni za buducnost .

pejzazi u magli

pre 3 godine

Juče je više Srba pratilo Modrića i Ronalda nego što će naše večeras.
(Miloš, 18. novembar 2020 15:05)

Naravno, pratili su kapitene ozbiljnih reprezentacija koji imaju odgovornost prema grbu i dresu. Modric i Ronaldo uvek daju 120% svojih mogucnosti reprezentaciji. A naseg kapitena nismo ni mogli da gledamo. Legenda nije hteo da uđe na teren u najvaznijoj utakmici generacije. Dao je covek ruku tamo nekom gazdi da nece da igra. Toliko o pristupu i odgovornosti. Sve ostalo se na to nadovezuje.

Ne shvacati sve ozbiljno

pre 3 godine

A niste u stanju nositi se sa škotskim suknjicama.
Šou s vama i vašom mitomanijom :D
(Elitna grupa, 18. novembar 2020 14:52)

Mislim da je lik bio ironican.

Bata

pre 3 godine

Dobro bre ima li neka nagrada ako jednog dana postanemo prvi u grupi D? Bar necemu da se nadam. Ne mogu vise ovu fudbalsku depresiju da podnesem.

Slavisa V.

pre 3 godine

Kvota na Rusiju je 2.30-2.40, a ne postoji promil sanse da Srbija pobedi ili igra nereseno. Himne za ovu utakmicu su otpevane jos danas pre podne.

Mijat

pre 3 godine

@ Veceras bi nam posao olaksala Madjarska ako ne bi pobedila Tursku...
(Slavisa V., 18. novembar 2020 14:16)

Veceras bi nam olaksalo ako bi kompletno rukovodstvo saveza podnelo ostavku pre utakmice.

Djoksa

pre 3 godine

Naše shvatanje fudbala je pogrešno, pa u skladu sa tim su i uspesi reprezentacije. Šta je pogrešno..? To što mi fudbal shvatamo kao posao a ne kao igru. Igrači ne idu na utakmicu da se nadigravaju već da odrade svoj zadatak. Najbolje svetske reprezentacije kao što su Brazil, Argentina, Španija uživaju u tome da se nadmeću, da predriblaju, da naprave neku akciju i sve slično tome, kao i kod svake igre. A kad se igraš, onda osećaš strast prema nadmetanju, ne kalkulišeš već daješ 100% sebe jer uživaš u tome. Sumrak fudbala na ovim prostorima je počeo sa usponom Dejana Stankovića. Dejan Stanković je bio tip igrača o kome mašta svaki trener. Jak, robustan, sa jakim šutem i... potpuno nemaštovit! Savršen za igrača zadatka. On nikada ne oponira treneru i maksimalno izvršava sve što mu trener kaže. Odjednom, su počeli po Srbiji da iskaču razni Matići, Kolarovi, itd... A od igrača profila Piksija Stojkovića, ni korova. Jer daleko je lakše napraviti igrača kao što je Stanković Dejan nego Piksi Stojković. U skladu sa tim više u fokusu nisu bili driblinzi i akcije već posed lopte i kvarenje igre protivnika. Mi smo fudbal počeli da gledamo ne kao igru, nadmetanje već kao posao u kojem nije važan način već samo rezultat utakmice. A fudbal sve to nije! Fudbal je izmišljen da ljudi uživaju igrajući ga i gledajući a ne za suvu kombinatoriku i taktiku.

Voja SD

pre 3 godine

"Ako nam se večeras, kao nekih prethodnih godina, ne poklope rezultat iz Beograda i rezultat iz Budimpešte..........." Kad se sve sumira, ova rečenica definiše suštinu naših fudbalskih dostignuća.

Andrea Djani

pre 3 godine

Tekst je dobar , ali sa jednom manom . U nasoj grupi prva ce biti Turska , a ne kao sto pise Madjarska ili Rusija . Naime turci ce lako da pociste madjare , a mi necemo izgubiti od rusa i to je rasplet nase grupe . A sad sto se nas tice duboko sam uveren da je kljucni problem naseg tima selektor . Mi ga nikada nismo imali i to ne samo sada , vec i u staroj zemlji nikada nije bilo coveka koji je ako nista drugo posle selektorske imao neku karijeru , vec je vecini to bio kraj karijere . I Miljanicu i Veselinovicu i Osimu i Boskovu i Savicevicu i Klementeu i Advokatu i Anticu i Pizonu i Muslinu i Curcicu i Krstajicu , verovatno sad i Tumbakovicu . Znaci posle kraha sa nasim timom selektori zavrsavaju karijeru , jer su tako dobro radili da ih niko i ne zeli da angazuje . A ti selektori nisu sami sebe postavljali vec su ih birali najgori od najgorih . Znaci redom Miljanic , pa Karadzic , pa Terzic , pa Kokeza . I sta onda ocekivati .

Goran

pre 3 godine

Ma sta ima veze bre. Hnodex ce ovima iz lige C da pokaze pehar iz '91 i ima svi da popadaju. Ja vam kazem, ako izvucemo dve pobede u C diviziji to ce biti uspeh. Setite se ovih reci.

Miloš

pre 3 godine

Juče je više Srba pratilo Modrića i Ronalda nego što će naše večeras. Mora se reći da Hrvatska nekompletna bez pola tima igra na svetskom nivou sa najboljim ekipama sveta parira koliko se može sa velikim zalaganjem i borbenošću.

Jovica

pre 3 godine

Reprezentaciju u C diviziji ima da prati samo ko bude morao, ili ko ima kognitivne probleme, ili koga neka teška muka bude naterala.

Slavisa V.

pre 3 godine

Veceras bi nam posao olaksala Madjarska ako ne bi pobedila Tursku, onda bismo mogli odigrati i nereseno, mada je to ipak veliki rizik u slucaju da obe utakmice udju nereseno u poslednjih desetak minuta. Zato, da ne naljutimo velikog brata moramo izgubiti minimalno. Ako vec moramo ispunjavati zahteve koje stignu sa leve strane mape, onda i one koje stignu i sa desne, ionako smo ih vec dosta naljutili. Ko se kladi stavite svoje uloge na minimalni poraz Srbije.

Elitna grupa

pre 3 godine

Kad su Hrvati izbacili Ruse na njihovom stadionu ne sumnjam da če ih Srbija razbucati ko svinja masan papir,kamo sreće da uvek igramo sa njima i Dancima,i Srbija bi tako osvojila srebrenu medalju na svetskom prvenstvu,a ovi Hrvati se stalno šepure,a nisu ništa u svetskom fudbalu.
(mišljenje je kao š

Ruski B tim vas razbucao usred Beograda.
Danci trenutno za vas sila.
Ajde da ih i prodjete na srecu...
Ali kako ti jado mislis da Srbija u par dana moze demolirati Mesijevu Argentinu (koju su Francuzi par dana kasnije jedva dobili 4:3) ili jednu Englesku za finale SP? :D
A niste u stanju nositi se sa škotskim suknjicama.
Šou s vama i vašom mitomanijom :D

Miljan

pre 3 godine

Znate čemu je ovo ravno? Kao kad bi dete koje je po svemu za četvrti razred, zbog nezalaganja i neznanja i arogancije vratili u prvi. Što je najgore, zbog bahatog stava i podcenjivanja ekipa iz nižeg ranga, teško nam se i u C diviziji piše. Ima s užitkom Albanci i Kazahstanci da nas kidaju. Ali neka. Kao što neko reče, svaka reprezentacija je prilično realan odraz svake države.

Mantis

pre 3 godine

B92 ~ Po svemu sudeći, Srbija će se vratiti
u C diviziju, gde joj je trenutno i mesto.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Malo niže, ipak malo niže, u D ligu,
tamo je Srbiji mjesto. trk

milos

pre 3 godine

U kosarkaskom savezu su ljudi iz kosarke,i imamo dobre rezultate
U vaterpolu ljudi iz vaterpola i najbolji smo
U odbojci ljudi iz odbojke i odlicni smo
A u fudbalu zidari i ko zna koji” strucnjaci”
Pa jasno je da nema cemu da se nadamo godinama

ajde bre...

pre 3 godine

Privatizacija DA,

i ne iz razloga da bi nasi klubovi pravili dobre rezultate u Evropi, vec da se otera sljam iz uprava i sljam od navijaca a ne bojte se vi posle za finansiranje i rezultate. Bice i to i ozbiljnih sponzora i pravih navijaca.

Xnodeh,plavi bechar

pre 3 godine

Zvanicno smo losiji od Bosanaca,Crnogoraca i Makedonaca,a sad kad nam uefa smesti utakmice sa takozvanima pa da se obrukamo za sva vremena

Вук

pre 3 godine

Фудбалски савези имају годишњи буџети од 10 до 15 милиона евра, већином новца стиже од УЕФА фондова. То је најслађи прилив новца. Зато га воде страначки људи. Када би на челу савеза био стручан човек који би потом са Управним одбором оформио стручни савет састављен од 4-5 врхунска тренера као што имају Немци и без чијег аминовања не би могла да прође ниједна одлука у вези постављања селектора и система од петлића до сениора, можда би и направили нешто. Овако...

Boka

pre 3 godine

Jedna od retkih vesti gde ne piše ime autora, što je šteta velika, jer bih bez po muke došao iz Užica u BG, i odveo ga na klopu, i po koje pivo, da mu još malo kroz priču dopunim moje subjektivno mišljenje, za neki naredni članak, koji će svakako trebati, kao što treba i poslednjih 10 godina, da ne kažem baš 20 zbog kratkotrajnog bljeska sa Antarom, U KONTINUITETU.

Kalevra

pre 3 godine

Mika : ja ne kontam,ja sam siguran da si ti zatucana majmunčina ispranog mozga....ali ima vas takvih u ovoj državi 6-7 miliona....Srbija je kolektivna psihijatrijska ustanova u kojoj Rusi već 30 godina vrše eksperiment masovnog i sistematskog ispiranja mozga nad 7 miliona pacijenata...

B

pre 3 godine

Znam recept za uspeh: neka igraju ovi dileri i kri..., htedoh reci "navijaci" sto postrojavaju igrace Zvezde i drze im govore. Oni najbolje znaju kako da nas fudbal bude uspesan.

Марко

pre 3 godine

Jedini spas našeg fudbala je da se ceo savez razformira, celo takmičenje prekine (liga) na , makar jednu godinu. Da se sve očisti od saveza do "navjača" Potom sve iz početka. Klubovi da se privatizuju i.t.d.
Drugačije, sve je mlaćenje prazne slame.
Pozdrav svima i čuvajte se.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (zoran, 18. novembar 2020 11:26)

Каква приватизација? Шта је у овој земљи постигнуто приватизацијом? У Шпанији је 1991. године донет закон да Реал, Барселона и Атлетик Билбао не смеју бити никада приватизовани, јер су клубови од националног интереса. Наши клубови никада неће моћи да буду у рангу са највећим клубовима Европе докле год и наш стандард не буде био у рангу тих држава. Манчестер јунајтед сваке године приходује само од продатих улазница око 300 милиона евра. Звезда и Партизан тај новац не могу да приходују са све премијама од УЕФЕ, продатим играчима, улазницама, спонзорима у наредних 10 година макар сваке године играли Лигу шампиона или Лигу Европе. Када просечан Србин буде могао за утакмицу да издвоји 50 до 100 евра, тада ћемо имати и клубове који ће моћи да играју равноправно са Реалом и Барселоном, а можда нећемо ни тада, јер просечан Холанђанин или Белгијанац свакако имају пара да толико плате карте за утакмицу, а њихови клубови опет нису у рангу највећих европских клубова, чак су по квалитету ближи нашим клубовима. Одлично ми стојимо у фудбалу с обзриом на стандард и величину државе.

Vladan R

pre 3 godine

Jedan od uzroka, za ovoliko razočarenje su definitivno prevelika očekivanja, kao i potcenjivanje reprezentacija sa kojima igramo. Eto Škotska nema pojma, a mi se borimo za opstanak, a oni na prvom mestu u svojoj grupi B lige nacija sa realnom šansom da se plasiraju u A ligu. Isto tako Vels i Austrija, vode u svojim grupama i imaju šansu za plasman u A ligu, plus su učesnici i prethodnog i narednog EP. Za dežurne pljuvace to su kao dunster reprezentacije, i Muslin je eto, kao samo imao sreće sa zrebom, pa smo zato prošli direktno kao prvi. Ako bi bili malo realniji, možda razočarenje ne bi bili toliko veliko. Čak i sa Krstajićem na SP nismo loše odigrali, skoro pa rutinski dobili prvi meč, i da nismo žestoko pokradeni protiv Švajcarske, ne samo zbog penala nego i zbog tri žuta koja je Brih u roku 10tak minuta krajem prvog poluvremena podelio, Matiću Milivojeviću i Sergeja, i time nam ubio svu agresivnost u igri veznog reda
prošli bi sigurno grupu. Za kraj da li je moguće da ne možemo da nadjemo selektora koji će moći da uklopi i Tadića i Sergeja u tim. Ako su mogli Inijesta i Cavi u Španiji i Barsu, ne vidim zašto ne bi mogla i ova naša dvojca. Naravno znanje Španskog i našeg dvojca se ne može porediti, već samo dajem primer da dobar trener može da uklopi u tim igrače koji igraju na manje više istoj poziciji. U svakom slučaju ovi iz saveza kao da se trude, da svaki naredni selektor, bude lošiji od prethodno, pa me interesuje da li će uspeti da nadju goreg od Tumbe.

NBGD

pre 3 godine

Ako ova tabela ne pokazuje da je vreme promenama,ali iz korena,da se svi raspuste i dovedu novi ljudi,jer i ti novi ne mog? da budu gori od ovih jer tabela pokazuje da ne moze nize,onda stvarno ne znam sta je potrebno da se desi u FSS nebi li se pokusalo krenuti napred

Heute, Morgen und malo Morgen...

pre 3 godine

Nikako da razumem zasto nas nece u rep. fudbalu... u klupskom smo giganti, ma u svakom sportu kidamo, o uredjenosti drzave i sistema, postovanju zakona, kulture, postenja i morala, bogatstvu koje imamo i ne zelim, znamo vec da nam nema ravnih, isto kao u drugim sportovima... samo nam malo Djokovic kvari prosek, ali bice i on bolji...
realnost: nema nas nigde... cak i u kosarci smo postali boranija... ko je kriv, mi, vi, oni... samo znam da mi google kaze da je pre osam god. sve ovo gore nabrojano bilo mnoooogo losije... mozda i oni suprotnog misljenja isto bace malo pogled na google, ko zna, pa onda iskoriste to za neke mnogo vaznije zivotne stvari, nego sto je sport.

Mika

pre 3 godine

Pogledajte lica nasih igraca dok izlaze na teren protiv Skotske i sve je jasno. Ko god je mogao on se sklonio da ne ucestvuje u utakmici za koju je stigao nalog da moras da je izgubis. Za poraz od Skotske nisu krivi igraci.

Ja kontam da je nalog stigao iz Vatikana.

mladići borovi, devojke jele

pre 3 godine

ako među komentatorima vlada konsenzus da se srbija vraća tamo gde joj je mesto, i to pre nego je poslednje kolo i odigrano - što se onda toliko nervirate?

Soko sivi

pre 3 godine

Sve je to lepo, lep tekst ali je stao ja pola, nijedno pitanje savezu, ništa o preuzimanju odgovornosti i šta preuzimanje odgovornosti podrazumeva. Dvogodišnji eksperiment da se kvalifikacije zanemare a prolaz traži kroz ligu nacija nije uspeo. Analiza i podvlačenje crte, šta sad? Šta smo dobili osim novih razmirica dobrog starog gorkog ukusa. I pored buljuka igrača koji su proban još uvek nemamo ni standardnu postavu

Slavisa V.

pre 3 godine

Pogledajte lica nasih igraca dok izlaze na teren protiv Skotske i sve je jasno. Ko god je mogao on se sklonio da ne ucestvuje u utakmici za koju je stigao nalog da moras da je izgubis. Za poraz od Skotske nisu krivi igraci.

zoran

pre 3 godine

Jedini spas našeg fudbala je da se ceo savez razformira, celo takmičenje prekine (liga) na , makar jednu godinu. Da se sve očisti od saveza do "navjača" Potom sve iz početka. Klubovi da se privatizuju i.t.d.
Drugačije, sve je mlaćenje prazne slame.
Pozdrav svima i čuvajte se.

tvrtko

pre 3 godine

bolje da izgubi i ispadne, gde joj je i mesto. da se ne zidaju budalastine od nacionalnih stadiona, bolje fabrike za preciscavanje vode da prave. a o ekologiji u sirem smislu.....tu tek pare trebamo da damo, a od fudbala samo menadzeri imaju korist, i starlete

Trundoot

pre 3 godine

Konacno, sledi brutalna dominacija u vrhunskoj grupi sa timovima koji su u velikom zamajcu.Isplivace neko na povrsinu i dokazati dqa Kokeza i Terza prave madjije.
(Zivan Rokvic klimavi, 18. novembar 2020 10:37)

U jednacini Vam fali i ona Vazura!

C i n i k

pre 3 godine

Slazem se sa textom ali mozda su i nasa ocekivanja prenaglasena, mi izgleda pod utiskom medija i pompeznih naslova misimo da su nasi fudbaleri top star, a oni ne vrede nista tj vrede upravo onoliko koliko su rezultata napravili zajedno sa selektorom, isto vazi i za FSS i kompletno stanje ping/pong lige.
Pobedili smo LUX sa 3:2 pre godinu dana?
To znci da nije realno da gajimo visoka ocekivanja od te ekipe.
Ispadanje u nizi rang jeste lose ali i nmora da znci jer moze da bude sansa za potpunu reformu FSS i fudbala u SRB s tim da taj preokret nmg da naprave dosadasnji kadrovi u FSS.
Bojim se da reforme moraju da krenu od petlica pa preko cele domace lige, zatim mediji koji ntrba da se utrkuju ko ce vise hvalospeva da napise kad nko da 2 gola prvi x u zivotu pa ga ngde vise nma,ili da se dizu u zvezde ispod proseka igraci, a onda i domaca liga koja je strasno slaba i pod kapom huligana, mnogo je posla i nvdim da nko to moze da uradi jer je vrh org kriminala upravo u fudbalu..

Sasa

pre 3 godine

Sreda 18.11.2020 | 09:37
Savo Milošević bi bio najbolji izbor za selektora. Čovek je legenda reprezentacije sa svojim golovima i doprinosima. A pokazao je i trenersko umeće, od raspalog Partizana napravio je ozbiljnu napadačku ekipu. Problem mu je bio taj što nije mogao da održi psihološku spremnost u ligaškim mečevima, ali reprezentacije svakako ne igraju lige, već kupove. A tu je on zbog svoje psihologije i napadačkog stila uvek bio i te kako uspešan. Legao bi nam k'o budali šamar.
(Masariko, 18. novembar 2020 09:59)

Sta ti napisa covece na ovo jutro?

milana

pre 3 godine

zbog prikrivanja tolikog broja smrtnih slučajeva i kolapsa ekonomije mnogih zemalja sveta. I svi će razumeti zašto je izdato naređenje da se tela preminulih odmah pokopaju bez obdukcije i označe kao kontaminirajuća.
U našoj je moći da pokažemo istinu i nadamo se da ćemo spasiti mnoge živote.
PROSLEDITE I PODELITE HITNO! PO SVIM MREŽAMA!!!!
Zbog svega

Mikica

pre 3 godine

Ovde jedino stranac moze da spasi stvar, naravno uz normalan Savez, gde ce sedeti strucni ljudi. Mi imamo 2 i po trenera koji su u toku sa modernim fudbalom, ali ni njima ne pada na pamet da se valjaju u ovom blatu, jer su mladi i zeljni napredovanja. Visegodisnji ugovor strancu, dobra plata, pa da vidimo. I to ne Spanac, nego zna se, Nemac, Holandjanin.. Da razbuca ovaj mentalitet luzera.

Bolesno sarkastičan

pre 3 godine

Желео бих само да вам напоменем да је Гибралтар као најмлађа селекција УЕФЕ изборила пласман у Ц групу Лиге нација. Чисто да имате оријентир где смо.

Pravi stari Čačanin

pre 3 godine

Srbija se vraca na mesto, poslednje...
(Kontra, 18. novembar 2020 09:42)

A vama sve milo i drago, a 99% vas koji ste dali plus nikada niste ni pomislili da odete na neku utakmicu (u normalnim vremenima) i uživo podržite reprezentaciju svoje zemlje, ali ste zato prvaci pljuvanja u dalj.

mišljenje je kao š.... svi ga imaju

pre 3 godine

Kad su Hrvati izbacili Ruse na njihovom stadionu ne sumnjam da če ih Srbija razbucati ko svinja masan papir,kamo sreće da uvek igramo sa njima i Dancima,i Srbija bi tako osvojila srebrenu medalju na svetskom prvenstvu,a ovi Hrvati se stalno šepure,a nisu ništa u svetskom fudbalu.

gloria

pre 3 godine

Tekst pogađa u srž. Sve čestitke upravi, treneru i igračima na izborenom mjestu u grupi C.
P. S. Ništa ne mijenjajte, sve je i više nego odlično.

kvisko

pre 3 godine

Lepo napisano, sadrzaj teksta odslikava pravo stanje Srpskog fudbala.
Nazad medju buraniju gde po prikazanom na terenu po svemu i pripadamo. Bez velikih rezova i strukturnih promena nema boljitka samo zavaravanje i dalje propadanje.
Isterati sve politicare, lopine svih boja, metuzaleme i nesposobne iz Srpskog fudbala inace sledi nivo Malte, Gibraltara, Andore i tako dih patuljaka.

Zivan Rokvic klimavi

pre 3 godine

Konacno, sledi brutalna dominacija u vrhunskoj grupi sa timovima koji su u velikom zamajcu.Isplivace neko na povrsinu i dokazati dqa Kokeza i Terza prave madjije.

Stefan

pre 3 godine

(Masariko, 18. novembar 2020 09:59)

Kakav Savo Milošević, u stvari kakve veze ima ko nam je trener kad on ne sastavlja on tim. I savez ceo da se smeni (mislim naravno na prva tri čoveka, ne na sekretarice) ništa se neće promeniti. Zato što menadžere ne možemo da smenimo, a oni imaju privatne ugovore sa igračima. Takođe, način na koji menadžeri utiču na ljude u savezu nije transparentan i tek na to ne možemo da utičemo nekim glasovima, protestim ispred FSS i slično.

kriminalan fudbal

pre 3 godine

Adekvatan i objektivan tekst. Na zalost, potpuno tacna, sazeta analiza - i kao takva sasvim dovoljna. O nasoj reprezentaciji nema vise nista da se kaze.

Iznenadjen sam da nisam ponovo procitao naslov kako "igramo utakmicu decenije, veka, milenijuma"

nogomet

pre 3 godine

Srbiji ni je mjesto u C. Vi navijaci imate moc da smjenite cijeli savez, uzmite stranog trenera i platite ga koliko trazi. Od frustracije i rezignacije nema nista.

dača

pre 3 godine

... na zasluženo prvo mesto! Otpozadi!
Bar se nadam da se sad neće utući pare u onu idiotsku ideju zvanu Nacionalni stadion. Mada to možda i dobiju kao nagradu, ko zna?

cxy

pre 3 godine

Mi ćemo sa F ostrvima Kazahstanom luxemburgom Moldavijom Cg će sa Turskom Švedskom Mađarskom Islandom Slovačkom a Hrvati sa Francuskom Italijom Nemačkom Engleskom Portugalom Belgijom. Makar ako ništa drugo bićemo među jačim ekipama u c ligi.
(Danilo, 18. novembar 2020 10:12)

Kad je Srbija u pitanju, nisam siguran da si u pravu. Tu ima milion upitnika.

Gan'Dra Šajkaš

pre 3 godine

Pa oni nisu kadri da izbore plasman kad samo od njih zavisi a ne jos u kalkulisanjima i glupostima. Treba da ispadnu. Treba da odu u beton grupu i da se tamo kurce

Gruja

pre 3 godine

Kod nas godinama srž ekipe čine igrači koji su na izlaznim vratima svojih klubova zbog loše igre. Pametnom dosta ko nam sastavlja ekipu.

Pravi stari Čačanin

pre 3 godine

bolje da izgubi i ispadne, gde joj je i mesto. da se ne zidaju budalastine od nacionalnih stadiona, bolje fabrike za preciscavanje vode da prave. a o ekologiji u sirem smislu.....tu tek pare trebamo da damo, a od fudbala samo menadzeri imaju korist, i starlete
(tvrtko, 18. novembar 2020 10:16)

Šampioni smo za ovakvo pametovanje kao ispred seoske prodavnice. Sada će UEFA da da pare za fabrike za prečišćavanje vode, te pare idu za razvoj fudbala, a država je zadužena za te tvoje fabrike. Ako država ima viška neka pomogne izgradnju stadiona, jer će se te pare na neki način i vraćati državi.

Danilo

pre 3 godine

Mi ćemo sa F ostrvima Kazahstanom luxemburgom Moldavijom Cg će sa Turskom Švedskom Mađarskom Islandom Slovačkom a Hrvati sa Francuskom Italijom Nemačkom Engleskom Portugalom Belgijom. Makar ako ništa drugo bićemo među jačim ekipama u c ligi.

gringos_PG

pre 3 godine

Zaista ne znam sta se desava sa reprezentacijom Srbije u fudbalu. Kada pogledas sastav ekipe i igrace koji igraju(vecina njih) u najboljim ligama gdje su nerijetko i nosioci igre Srbija zasluzuje da ravnopravna bude sa ovima iz A divizije. Mislim da je odnos prema dresu i hajp medija razlog...U CG reprezentaciji momci ginu na terenu, ne toliko iz patriotskih razloga koliko zbog toga sto nasi igraci uglavnom i ne igraju u svojim klubovima i onda daju 150% svojih mogucnosti kako bi kroz reprezentaiju probali da se nametnu u klubovima, na neki nacin su i zeljni fudbala jer ga jedino i igraju u reprezentaciji. Mada evo ove zadnje utakmice u Ligi nacija su uglavnom iznijeli igraci iz crnogorske lige.

Svakako tuzno je gledati Srbiju u trecoj ligi evropskog fudbala jer ni pocemu joj tamo nije mjesto ali da'ko to bude otreznjenje za neke igrace. Mi cemo do godine u ligu B a tamo sve zavisi oce li Jovetic biti povrijedjen ili ne...kad on igra uz Savica u odbrani moze da se desi da dobijemo svakog u jednom mecu kad ga nema onda nivo Luksemburga i Kazahstana. To je realnost i vasa i nasa.

222

pre 3 godine

Srbija ne zna za pobedu u regularnom delu utakmice već godinu dana, pošto je poslednja pobeda došla protiv Luksemburga pre godinu i četiri dana, 14. novembra 2019. godine (3:2).

Pametnom dosta

slanina

pre 3 godine

Iz 6 utakmica protiv ekipa relativno istog ranga necemo imati niti jednu jedinu pobedu. Cestitke savezu, cestitke struci, cestitke igracima. Tim redom.

Masariko

pre 3 godine

Savo Milošević bi bio najbolji izbor za selektora. Čovek je legenda reprezentacije sa svojim golovima i doprinosima. A pokazao je i trenersko umeće, od raspalog Partizana napravio je ozbiljnu napadačku ekipu. Problem mu je bio taj što nije mogao da održi psihološku spremnost u ligaškim mečevima, ali reprezentacije svakako ne igraju lige, već kupove. A tu je on zbog svoje psihologije i napadačkog stila uvek bio i te kako uspešan. Legao bi nam k'o budali šamar.

mich

pre 3 godine

Hahaha pa bolje da ispadnemo, pa da dominiramo u C grupi, a ondaopet idu hvalospevi i lozenje, a onda opet baraz pa treznjenje i tako u krug...

slanina

pre 3 godine

Iz 6 utakmica protiv ekipa relativno istog ranga necemo imati niti jednu jedinu pobedu. Cestitke savezu, cestitke struci, cestitke igracima. Tim redom.

mich

pre 3 godine

Hahaha pa bolje da ispadnemo, pa da dominiramo u C grupi, a ondaopet idu hvalospevi i lozenje, a onda opet baraz pa treznjenje i tako u krug...

Bolesno sarkastičan

pre 3 godine

Желео бих само да вам напоменем да је Гибралтар као најмлађа селекција УЕФЕ изборила пласман у Ц групу Лиге нација. Чисто да имате оријентир где смо.

Danilo

pre 3 godine

Mi ćemo sa F ostrvima Kazahstanom luxemburgom Moldavijom Cg će sa Turskom Švedskom Mađarskom Islandom Slovačkom a Hrvati sa Francuskom Italijom Nemačkom Engleskom Portugalom Belgijom. Makar ako ništa drugo bićemo među jačim ekipama u c ligi.

tvrtko

pre 3 godine

bolje da izgubi i ispadne, gde joj je i mesto. da se ne zidaju budalastine od nacionalnih stadiona, bolje fabrike za preciscavanje vode da prave. a o ekologiji u sirem smislu.....tu tek pare trebamo da damo, a od fudbala samo menadzeri imaju korist, i starlete

gloria

pre 3 godine

Tekst pogađa u srž. Sve čestitke upravi, treneru i igračima na izborenom mjestu u grupi C.
P. S. Ništa ne mijenjajte, sve je i više nego odlično.

Sasa

pre 3 godine

Sreda 18.11.2020 | 09:37
Savo Milošević bi bio najbolji izbor za selektora. Čovek je legenda reprezentacije sa svojim golovima i doprinosima. A pokazao je i trenersko umeće, od raspalog Partizana napravio je ozbiljnu napadačku ekipu. Problem mu je bio taj što nije mogao da održi psihološku spremnost u ligaškim mečevima, ali reprezentacije svakako ne igraju lige, već kupove. A tu je on zbog svoje psihologije i napadačkog stila uvek bio i te kako uspešan. Legao bi nam k'o budali šamar.
(Masariko, 18. novembar 2020 09:59)

Sta ti napisa covece na ovo jutro?

Вук

pre 3 godine

Фудбалски савези имају годишњи буџети од 10 до 15 милиона евра, већином новца стиже од УЕФА фондова. То је најслађи прилив новца. Зато га воде страначки људи. Када би на челу савеза био стручан човек који би потом са Управним одбором оформио стручни савет састављен од 4-5 врхунска тренера као што имају Немци и без чијег аминовања не би могла да прође ниједна одлука у вези постављања селектора и система од петлића до сениора, можда би и направили нешто. Овако...

Xnodeh,plavi bechar

pre 3 godine

Zvanicno smo losiji od Bosanaca,Crnogoraca i Makedonaca,a sad kad nam uefa smesti utakmice sa takozvanima pa da se obrukamo za sva vremena

Stefan

pre 3 godine

(Masariko, 18. novembar 2020 09:59)

Kakav Savo Milošević, u stvari kakve veze ima ko nam je trener kad on ne sastavlja on tim. I savez ceo da se smeni (mislim naravno na prva tri čoveka, ne na sekretarice) ništa se neće promeniti. Zato što menadžere ne možemo da smenimo, a oni imaju privatne ugovore sa igračima. Takođe, način na koji menadžeri utiču na ljude u savezu nije transparentan i tek na to ne možemo da utičemo nekim glasovima, protestim ispred FSS i slično.

Gan'Dra Šajkaš

pre 3 godine

Pa oni nisu kadri da izbore plasman kad samo od njih zavisi a ne jos u kalkulisanjima i glupostima. Treba da ispadnu. Treba da odu u beton grupu i da se tamo kurce

Boka

pre 3 godine

Jedna od retkih vesti gde ne piše ime autora, što je šteta velika, jer bih bez po muke došao iz Užica u BG, i odveo ga na klopu, i po koje pivo, da mu još malo kroz priču dopunim moje subjektivno mišljenje, za neki naredni članak, koji će svakako trebati, kao što treba i poslednjih 10 godina, da ne kažem baš 20 zbog kratkotrajnog bljeska sa Antarom, U KONTINUITETU.

cxy

pre 3 godine

Mi ćemo sa F ostrvima Kazahstanom luxemburgom Moldavijom Cg će sa Turskom Švedskom Mađarskom Islandom Slovačkom a Hrvati sa Francuskom Italijom Nemačkom Engleskom Portugalom Belgijom. Makar ako ništa drugo bićemo među jačim ekipama u c ligi.
(Danilo, 18. novembar 2020 10:12)

Kad je Srbija u pitanju, nisam siguran da si u pravu. Tu ima milion upitnika.

milos

pre 3 godine

U kosarkaskom savezu su ljudi iz kosarke,i imamo dobre rezultate
U vaterpolu ljudi iz vaterpola i najbolji smo
U odbojci ljudi iz odbojke i odlicni smo
A u fudbalu zidari i ko zna koji” strucnjaci”
Pa jasno je da nema cemu da se nadamo godinama

M.

pre 3 godine

Vec sam zamislio scenu. Liga C, Hrazdan Stadion u Jermeniji. Teren je tezak, kavkaski planinski vazduh suv. Lopta nekako preokugla. Nasi daju sve od sebe, ali ne ide. Igra se odlucujuca utakmica. Ko izgubi, propada u ligu D. Pazi sad, cak i sa pobedom, Srbija ovisi o rezultatu iz Pristine. Srbija zabija gol, raduju se kao mala deca i odmah zatim u Pristini pada gol. U Beogradu muk. Hajde iskreno, jesmo li daleko od ovakvog svenarija?

kriminalan fudbal

pre 3 godine

Adekvatan i objektivan tekst. Na zalost, potpuno tacna, sazeta analiza - i kao takva sasvim dovoljna. O nasoj reprezentaciji nema vise nista da se kaze.

Iznenadjen sam da nisam ponovo procitao naslov kako "igramo utakmicu decenije, veka, milenijuma"

222

pre 3 godine

Srbija ne zna za pobedu u regularnom delu utakmice već godinu dana, pošto je poslednja pobeda došla protiv Luksemburga pre godinu i četiri dana, 14. novembra 2019. godine (3:2).

Pametnom dosta

B

pre 3 godine

Znam recept za uspeh: neka igraju ovi dileri i kri..., htedoh reci "navijaci" sto postrojavaju igrace Zvezde i drze im govore. Oni najbolje znaju kako da nas fudbal bude uspesan.

pejzazi u magli

pre 3 godine

Juče je više Srba pratilo Modrića i Ronalda nego što će naše večeras.
(Miloš, 18. novembar 2020 15:05)

Naravno, pratili su kapitene ozbiljnih reprezentacija koji imaju odgovornost prema grbu i dresu. Modric i Ronaldo uvek daju 120% svojih mogucnosti reprezentaciji. A naseg kapitena nismo ni mogli da gledamo. Legenda nije hteo da uđe na teren u najvaznijoj utakmici generacije. Dao je covek ruku tamo nekom gazdi da nece da igra. Toliko o pristupu i odgovornosti. Sve ostalo se na to nadovezuje.

Kalevra

pre 3 godine

Mika : ja ne kontam,ja sam siguran da si ti zatucana majmunčina ispranog mozga....ali ima vas takvih u ovoj državi 6-7 miliona....Srbija je kolektivna psihijatrijska ustanova u kojoj Rusi već 30 godina vrše eksperiment masovnog i sistematskog ispiranja mozga nad 7 miliona pacijenata...

kvisko

pre 3 godine

Lepo napisano, sadrzaj teksta odslikava pravo stanje Srpskog fudbala.
Nazad medju buraniju gde po prikazanom na terenu po svemu i pripadamo. Bez velikih rezova i strukturnih promena nema boljitka samo zavaravanje i dalje propadanje.
Isterati sve politicare, lopine svih boja, metuzaleme i nesposobne iz Srpskog fudbala inace sledi nivo Malte, Gibraltara, Andore i tako dih patuljaka.

Mika

pre 3 godine

Pogledajte lica nasih igraca dok izlaze na teren protiv Skotske i sve je jasno. Ko god je mogao on se sklonio da ne ucestvuje u utakmici za koju je stigao nalog da moras da je izgubis. Za poraz od Skotske nisu krivi igraci.

Ja kontam da je nalog stigao iz Vatikana.

Gruja

pre 3 godine

Kod nas godinama srž ekipe čine igrači koji su na izlaznim vratima svojih klubova zbog loše igre. Pametnom dosta ko nam sastavlja ekipu.

Masariko

pre 3 godine

Savo Milošević bi bio najbolji izbor za selektora. Čovek je legenda reprezentacije sa svojim golovima i doprinosima. A pokazao je i trenersko umeće, od raspalog Partizana napravio je ozbiljnu napadačku ekipu. Problem mu je bio taj što nije mogao da održi psihološku spremnost u ligaškim mečevima, ali reprezentacije svakako ne igraju lige, već kupove. A tu je on zbog svoje psihologije i napadačkog stila uvek bio i te kako uspešan. Legao bi nam k'o budali šamar.

mladići borovi, devojke jele

pre 3 godine

ako među komentatorima vlada konsenzus da se srbija vraća tamo gde joj je mesto, i to pre nego je poslednje kolo i odigrano - što se onda toliko nervirate?

ajde bre...

pre 3 godine

Privatizacija DA,

i ne iz razloga da bi nasi klubovi pravili dobre rezultate u Evropi, vec da se otera sljam iz uprava i sljam od navijaca a ne bojte se vi posle za finansiranje i rezultate. Bice i to i ozbiljnih sponzora i pravih navijaca.

Miljan

pre 3 godine

Znate čemu je ovo ravno? Kao kad bi dete koje je po svemu za četvrti razred, zbog nezalaganja i neznanja i arogancije vratili u prvi. Što je najgore, zbog bahatog stava i podcenjivanja ekipa iz nižeg ranga, teško nam se i u C diviziji piše. Ima s užitkom Albanci i Kazahstanci da nas kidaju. Ali neka. Kao što neko reče, svaka reprezentacija je prilično realan odraz svake države.

Vladan R

pre 3 godine

Jedan od uzroka, za ovoliko razočarenje su definitivno prevelika očekivanja, kao i potcenjivanje reprezentacija sa kojima igramo. Eto Škotska nema pojma, a mi se borimo za opstanak, a oni na prvom mestu u svojoj grupi B lige nacija sa realnom šansom da se plasiraju u A ligu. Isto tako Vels i Austrija, vode u svojim grupama i imaju šansu za plasman u A ligu, plus su učesnici i prethodnog i narednog EP. Za dežurne pljuvace to su kao dunster reprezentacije, i Muslin je eto, kao samo imao sreće sa zrebom, pa smo zato prošli direktno kao prvi. Ako bi bili malo realniji, možda razočarenje ne bi bili toliko veliko. Čak i sa Krstajićem na SP nismo loše odigrali, skoro pa rutinski dobili prvi meč, i da nismo žestoko pokradeni protiv Švajcarske, ne samo zbog penala nego i zbog tri žuta koja je Brih u roku 10tak minuta krajem prvog poluvremena podelio, Matiću Milivojeviću i Sergeja, i time nam ubio svu agresivnost u igri veznog reda
prošli bi sigurno grupu. Za kraj da li je moguće da ne možemo da nadjemo selektora koji će moći da uklopi i Tadića i Sergeja u tim. Ako su mogli Inijesta i Cavi u Španiji i Barsu, ne vidim zašto ne bi mogla i ova naša dvojca. Naravno znanje Španskog i našeg dvojca se ne može porediti, već samo dajem primer da dobar trener može da uklopi u tim igrače koji igraju na manje više istoj poziciji. U svakom slučaju ovi iz saveza kao da se trude, da svaki naredni selektor, bude lošiji od prethodno, pa me interesuje da li će uspeti da nadju goreg od Tumbe.

Miloš

pre 3 godine

Juče je više Srba pratilo Modrića i Ronalda nego što će naše večeras. Mora se reći da Hrvatska nekompletna bez pola tima igra na svetskom nivou sa najboljim ekipama sveta parira koliko se može sa velikim zalaganjem i borbenošću.

nogomet

pre 3 godine

Srbiji ni je mjesto u C. Vi navijaci imate moc da smjenite cijeli savez, uzmite stranog trenera i platite ga koliko trazi. Od frustracije i rezignacije nema nista.

gringos_PG

pre 3 godine

Zaista ne znam sta se desava sa reprezentacijom Srbije u fudbalu. Kada pogledas sastav ekipe i igrace koji igraju(vecina njih) u najboljim ligama gdje su nerijetko i nosioci igre Srbija zasluzuje da ravnopravna bude sa ovima iz A divizije. Mislim da je odnos prema dresu i hajp medija razlog...U CG reprezentaciji momci ginu na terenu, ne toliko iz patriotskih razloga koliko zbog toga sto nasi igraci uglavnom i ne igraju u svojim klubovima i onda daju 150% svojih mogucnosti kako bi kroz reprezentaiju probali da se nametnu u klubovima, na neki nacin su i zeljni fudbala jer ga jedino i igraju u reprezentaciji. Mada evo ove zadnje utakmice u Ligi nacija su uglavnom iznijeli igraci iz crnogorske lige.

Svakako tuzno je gledati Srbiju u trecoj ligi evropskog fudbala jer ni pocemu joj tamo nije mjesto ali da'ko to bude otreznjenje za neke igrace. Mi cemo do godine u ligu B a tamo sve zavisi oce li Jovetic biti povrijedjen ili ne...kad on igra uz Savica u odbrani moze da se desi da dobijemo svakog u jednom mecu kad ga nema onda nivo Luksemburga i Kazahstana. To je realnost i vasa i nasa.

zoran

pre 3 godine

Jedini spas našeg fudbala je da se ceo savez razformira, celo takmičenje prekine (liga) na , makar jednu godinu. Da se sve očisti od saveza do "navjača" Potom sve iz početka. Klubovi da se privatizuju i.t.d.
Drugačije, sve je mlaćenje prazne slame.
Pozdrav svima i čuvajte se.

Mijat

pre 3 godine

@ Veceras bi nam posao olaksala Madjarska ako ne bi pobedila Tursku...
(Slavisa V., 18. novembar 2020 14:16)

Veceras bi nam olaksalo ako bi kompletno rukovodstvo saveza podnelo ostavku pre utakmice.

Goran

pre 3 godine

Ma sta ima veze bre. Hnodex ce ovima iz lige C da pokaze pehar iz '91 i ima svi da popadaju. Ja vam kazem, ako izvucemo dve pobede u C diviziji to ce biti uspeh. Setite se ovih reci.

dača

pre 3 godine

... na zasluženo prvo mesto! Otpozadi!
Bar se nadam da se sad neće utući pare u onu idiotsku ideju zvanu Nacionalni stadion. Mada to možda i dobiju kao nagradu, ko zna?

Soko sivi

pre 3 godine

Sve je to lepo, lep tekst ali je stao ja pola, nijedno pitanje savezu, ništa o preuzimanju odgovornosti i šta preuzimanje odgovornosti podrazumeva. Dvogodišnji eksperiment da se kvalifikacije zanemare a prolaz traži kroz ligu nacija nije uspeo. Analiza i podvlačenje crte, šta sad? Šta smo dobili osim novih razmirica dobrog starog gorkog ukusa. I pored buljuka igrača koji su proban još uvek nemamo ni standardnu postavu

Jovica

pre 3 godine

Reprezentaciju u C diviziji ima da prati samo ko bude morao, ili ko ima kognitivne probleme, ili koga neka teška muka bude naterala.

Trundoot

pre 3 godine

Konacno, sledi brutalna dominacija u vrhunskoj grupi sa timovima koji su u velikom zamajcu.Isplivace neko na povrsinu i dokazati dqa Kokeza i Terza prave madjije.
(Zivan Rokvic klimavi, 18. novembar 2020 10:37)

U jednacini Vam fali i ona Vazura!

Zivan Rokvic klimavi

pre 3 godine

Konacno, sledi brutalna dominacija u vrhunskoj grupi sa timovima koji su u velikom zamajcu.Isplivace neko na povrsinu i dokazati dqa Kokeza i Terza prave madjije.

Mikica

pre 3 godine

Ovde jedino stranac moze da spasi stvar, naravno uz normalan Savez, gde ce sedeti strucni ljudi. Mi imamo 2 i po trenera koji su u toku sa modernim fudbalom, ali ni njima ne pada na pamet da se valjaju u ovom blatu, jer su mladi i zeljni napredovanja. Visegodisnji ugovor strancu, dobra plata, pa da vidimo. I to ne Spanac, nego zna se, Nemac, Holandjanin.. Da razbuca ovaj mentalitet luzera.

Voja SD

pre 3 godine

"Ako nam se večeras, kao nekih prethodnih godina, ne poklope rezultat iz Beograda i rezultat iz Budimpešte..........." Kad se sve sumira, ova rečenica definiše suštinu naših fudbalskih dostignuća.

Djoksa

pre 3 godine

Naše shvatanje fudbala je pogrešno, pa u skladu sa tim su i uspesi reprezentacije. Šta je pogrešno..? To što mi fudbal shvatamo kao posao a ne kao igru. Igrači ne idu na utakmicu da se nadigravaju već da odrade svoj zadatak. Najbolje svetske reprezentacije kao što su Brazil, Argentina, Španija uživaju u tome da se nadmeću, da predriblaju, da naprave neku akciju i sve slično tome, kao i kod svake igre. A kad se igraš, onda osećaš strast prema nadmetanju, ne kalkulišeš već daješ 100% sebe jer uživaš u tome. Sumrak fudbala na ovim prostorima je počeo sa usponom Dejana Stankovića. Dejan Stanković je bio tip igrača o kome mašta svaki trener. Jak, robustan, sa jakim šutem i... potpuno nemaštovit! Savršen za igrača zadatka. On nikada ne oponira treneru i maksimalno izvršava sve što mu trener kaže. Odjednom, su počeli po Srbiji da iskaču razni Matići, Kolarovi, itd... A od igrača profila Piksija Stojkovića, ni korova. Jer daleko je lakše napraviti igrača kao što je Stanković Dejan nego Piksi Stojković. U skladu sa tim više u fokusu nisu bili driblinzi i akcije već posed lopte i kvarenje igre protivnika. Mi smo fudbal počeli da gledamo ne kao igru, nadmetanje već kao posao u kojem nije važan način već samo rezultat utakmice. A fudbal sve to nije! Fudbal je izmišljen da ljudi uživaju igrajući ga i gledajući a ne za suvu kombinatoriku i taktiku.

NBGD

pre 3 godine

Ako ova tabela ne pokazuje da je vreme promenama,ali iz korena,da se svi raspuste i dovedu novi ljudi,jer i ti novi ne mog? da budu gori od ovih jer tabela pokazuje da ne moze nize,onda stvarno ne znam sta je potrebno da se desi u FSS nebi li se pokusalo krenuti napred

Heute, Morgen und malo Morgen...

pre 3 godine

Nikako da razumem zasto nas nece u rep. fudbalu... u klupskom smo giganti, ma u svakom sportu kidamo, o uredjenosti drzave i sistema, postovanju zakona, kulture, postenja i morala, bogatstvu koje imamo i ne zelim, znamo vec da nam nema ravnih, isto kao u drugim sportovima... samo nam malo Djokovic kvari prosek, ali bice i on bolji...
realnost: nema nas nigde... cak i u kosarci smo postali boranija... ko je kriv, mi, vi, oni... samo znam da mi google kaze da je pre osam god. sve ovo gore nabrojano bilo mnoooogo losije... mozda i oni suprotnog misljenja isto bace malo pogled na google, ko zna, pa onda iskoriste to za neke mnogo vaznije zivotne stvari, nego sto je sport.

Elitna grupa

pre 3 godine

Kad su Hrvati izbacili Ruse na njihovom stadionu ne sumnjam da če ih Srbija razbucati ko svinja masan papir,kamo sreće da uvek igramo sa njima i Dancima,i Srbija bi tako osvojila srebrenu medalju na svetskom prvenstvu,a ovi Hrvati se stalno šepure,a nisu ništa u svetskom fudbalu.
(mišljenje je kao š

Ruski B tim vas razbucao usred Beograda.
Danci trenutno za vas sila.
Ajde da ih i prodjete na srecu...
Ali kako ti jado mislis da Srbija u par dana moze demolirati Mesijevu Argentinu (koju su Francuzi par dana kasnije jedva dobili 4:3) ili jednu Englesku za finale SP? :D
A niste u stanju nositi se sa škotskim suknjicama.
Šou s vama i vašom mitomanijom :D

Mantis

pre 3 godine

B92 ~ Po svemu sudeći, Srbija će se vratiti
u C diviziju, gde joj je trenutno i mesto.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Malo niže, ipak malo niže, u D ligu,
tamo je Srbiji mjesto. trk

C i n i k

pre 3 godine

Slazem se sa textom ali mozda su i nasa ocekivanja prenaglasena, mi izgleda pod utiskom medija i pompeznih naslova misimo da su nasi fudbaleri top star, a oni ne vrede nista tj vrede upravo onoliko koliko su rezultata napravili zajedno sa selektorom, isto vazi i za FSS i kompletno stanje ping/pong lige.
Pobedili smo LUX sa 3:2 pre godinu dana?
To znci da nije realno da gajimo visoka ocekivanja od te ekipe.
Ispadanje u nizi rang jeste lose ali i nmora da znci jer moze da bude sansa za potpunu reformu FSS i fudbala u SRB s tim da taj preokret nmg da naprave dosadasnji kadrovi u FSS.
Bojim se da reforme moraju da krenu od petlica pa preko cele domace lige, zatim mediji koji ntrba da se utrkuju ko ce vise hvalospeva da napise kad nko da 2 gola prvi x u zivotu pa ga ngde vise nma,ili da se dizu u zvezde ispod proseka igraci, a onda i domaca liga koja je strasno slaba i pod kapom huligana, mnogo je posla i nvdim da nko to moze da uradi jer je vrh org kriminala upravo u fudbalu..

Марко

pre 3 godine

Jedini spas našeg fudbala je da se ceo savez razformira, celo takmičenje prekine (liga) na , makar jednu godinu. Da se sve očisti od saveza do "navjača" Potom sve iz početka. Klubovi da se privatizuju i.t.d.
Drugačije, sve je mlaćenje prazne slame.
Pozdrav svima i čuvajte se.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (zoran, 18. novembar 2020 11:26)

Каква приватизација? Шта је у овој земљи постигнуто приватизацијом? У Шпанији је 1991. године донет закон да Реал, Барселона и Атлетик Билбао не смеју бити никада приватизовани, јер су клубови од националног интереса. Наши клубови никада неће моћи да буду у рангу са највећим клубовима Европе докле год и наш стандард не буде био у рангу тих држава. Манчестер јунајтед сваке године приходује само од продатих улазница око 300 милиона евра. Звезда и Партизан тај новац не могу да приходују са све премијама од УЕФЕ, продатим играчима, улазницама, спонзорима у наредних 10 година макар сваке године играли Лигу шампиона или Лигу Европе. Када просечан Србин буде могао за утакмицу да издвоји 50 до 100 евра, тада ћемо имати и клубове који ће моћи да играју равноправно са Реалом и Барселоном, а можда нећемо ни тада, јер просечан Холанђанин или Белгијанац свакако имају пара да толико плате карте за утакмицу, а њихови клубови опет нису у рангу највећих европских клубова, чак су по квалитету ближи нашим клубовима. Одлично ми стојимо у фудбалу с обзриом на стандард и величину државе.

Andrea Djani

pre 3 godine

Tekst je dobar , ali sa jednom manom . U nasoj grupi prva ce biti Turska , a ne kao sto pise Madjarska ili Rusija . Naime turci ce lako da pociste madjare , a mi necemo izgubiti od rusa i to je rasplet nase grupe . A sad sto se nas tice duboko sam uveren da je kljucni problem naseg tima selektor . Mi ga nikada nismo imali i to ne samo sada , vec i u staroj zemlji nikada nije bilo coveka koji je ako nista drugo posle selektorske imao neku karijeru , vec je vecini to bio kraj karijere . I Miljanicu i Veselinovicu i Osimu i Boskovu i Savicevicu i Klementeu i Advokatu i Anticu i Pizonu i Muslinu i Curcicu i Krstajicu , verovatno sad i Tumbakovicu . Znaci posle kraha sa nasim timom selektori zavrsavaju karijeru , jer su tako dobro radili da ih niko i ne zeli da angazuje . A ti selektori nisu sami sebe postavljali vec su ih birali najgori od najgorih . Znaci redom Miljanic , pa Karadzic , pa Terzic , pa Kokeza . I sta onda ocekivati .

Slavisa V.

pre 3 godine

Pogledajte lica nasih igraca dok izlaze na teren protiv Skotske i sve je jasno. Ko god je mogao on se sklonio da ne ucestvuje u utakmici za koju je stigao nalog da moras da je izgubis. Za poraz od Skotske nisu krivi igraci.

Andrea Djani

pre 3 godine

Ono sto je upropastilo nas fudbal , a isto ce biti i sa kosarkom su stotine i stotine skola fudbala , kampova ili prevedi udruzenja za otimanje novca od roditelja , a onda ako i neko pokaze talenat krece berza , pa ko vise plati taj momcic pravi karijeru bez obzira da li je pravi ili ne . To je unistilo bazu koja se pravila na poljancicima i terenima za basket . Toga vise nema , a kada je unistena baza nema nade ni za buducnost .

globalmedium

pre 3 godine

Ma možda oni to tako zbog nas.
Misle bili bi nam dosadni ako se negde lagano plasiraju ili prođu,kao prvi u grupi.
A i ko bi onda pratio utakmice baraža ili kako će da odigraju Azerbejdžan i Kazahstan.
Ovako popularišu fudbal i jačaju kult reprezentacije,zajednički prolazimo kroz različite agonije...

Slavisa V.

pre 3 godine

Kvota na Rusiju je 2.30-2.40, a ne postoji promil sanse da Srbija pobedi ili igra nereseno. Himne za ovu utakmicu su otpevane jos danas pre podne.

Bata

pre 3 godine

Dobro bre ima li neka nagrada ako jednog dana postanemo prvi u grupi D? Bar necemu da se nadam. Ne mogu vise ovu fudbalsku depresiju da podnesem.

kiza

pre 3 godine

Srbija nema ni jednu pobedu u u 2020 godini (sa norvezanima je na produzetke)
(aaa, 18. novembar 2020 17:46)

Idi bre i ti, ko jos u srbiji racuna fudbalske pobede. Zar nije savez lepo objasnio ljudima da nije smak sveta ako izgube utakmicu. Pa i selektor je tu filozofiju preneo na igrace. Sta sad ti hoces, kakve crne pobede?

Pravi stari Čačanin

pre 3 godine

bolje da izgubi i ispadne, gde joj je i mesto. da se ne zidaju budalastine od nacionalnih stadiona, bolje fabrike za preciscavanje vode da prave. a o ekologiji u sirem smislu.....tu tek pare trebamo da damo, a od fudbala samo menadzeri imaju korist, i starlete
(tvrtko, 18. novembar 2020 10:16)

Šampioni smo za ovakvo pametovanje kao ispred seoske prodavnice. Sada će UEFA da da pare za fabrike za prečišćavanje vode, te pare idu za razvoj fudbala, a država je zadužena za te tvoje fabrike. Ako država ima viška neka pomogne izgradnju stadiona, jer će se te pare na neki način i vraćati državi.

Tomas ue

pre 3 godine

Bravo za tekst..bravo za novinara..konacno..samo ostro po bagri..vidim malopre.mi ovi iz kurira poceli ostro..tako bre..i jos jednom..bravo za vas..

mišljenje je kao š.... svi ga imaju

pre 3 godine

Kad su Hrvati izbacili Ruse na njihovom stadionu ne sumnjam da če ih Srbija razbucati ko svinja masan papir,kamo sreće da uvek igramo sa njima i Dancima,i Srbija bi tako osvojila srebrenu medalju na svetskom prvenstvu,a ovi Hrvati se stalno šepure,a nisu ništa u svetskom fudbalu.

Jose Alvelade

pre 3 godine

Pomenuo neko dole kampove, i potpuno se slazem. Vic se radja na terencetu ispred zgrade, sad ne vidim decu da pikaju fucu a imaju nove terene vrhunski napravljene sa sve golovima pa i mrezicama...trese ih vetar. Mi smo imali dve cigle ili ako imas srece banderu i ciglu. Sad cim upisu skolicu fudbala odmah mora skupe kopacke, znojnice, stucne od po nekoliko hiljada, odmah se glumi Ronaldo. Roditelji jos gori, podsecaju na one americke keve sto sminkaju klinke od 5 godina i vode ih na botoks zarad takmicenja nekog za miss.

milana

pre 3 godine

zbog prikrivanja tolikog broja smrtnih slučajeva i kolapsa ekonomije mnogih zemalja sveta. I svi će razumeti zašto je izdato naređenje da se tela preminulih odmah pokopaju bez obdukcije i označe kao kontaminirajuća.
U našoj je moći da pokažemo istinu i nadamo se da ćemo spasiti mnoge živote.
PROSLEDITE I PODELITE HITNO! PO SVIM MREŽAMA!!!!
Zbog svega

Pravi stari Čačanin

pre 3 godine

Srbija se vraca na mesto, poslednje...
(Kontra, 18. novembar 2020 09:42)

A vama sve milo i drago, a 99% vas koji ste dali plus nikada niste ni pomislili da odete na neku utakmicu (u normalnim vremenima) i uživo podržite reprezentaciju svoje zemlje, ali ste zato prvaci pljuvanja u dalj.

Ne shvacati sve ozbiljno

pre 3 godine

A niste u stanju nositi se sa škotskim suknjicama.
Šou s vama i vašom mitomanijom :D
(Elitna grupa, 18. novembar 2020 14:52)

Mislim da je lik bio ironican.

NenadKG

pre 3 godine

Znate sta meni nikako nije jasno. Ajde sto su na celu saveza brljatori i neznalice, ajde sto selektori prave vise stete nego koristi, ali kako toj jedanaestorici na terenu bar jednom ne pukne film pa da zapnu nekoga da pobede. Na misice, na prevaru, na trik, na prepad, ma kako god? Kako mogu da izdrze da igraju i igraju i igraju i da rezultati uvek budu nepovoljni, i da ih uvek cela nacija pljuje i kune. Evo cela godina prodje, oni ni jednu regularnu pobedu nemaju. Mislim, pricamo o profesionalcima koji milione zaradjuju igrajuci fudbal ceo zivot. Pa bilo kojih 11 s ulice sad da stavis pa bi uboli jednu pobedu kapiram. Zasto profesionalni fudbaleri ne mogu? Da li ima neko odgovor?

Slavisa V.

pre 3 godine

Veceras bi nam posao olaksala Madjarska ako ne bi pobedila Tursku, onda bismo mogli odigrati i nereseno, mada je to ipak veliki rizik u slucaju da obe utakmice udju nereseno u poslednjih desetak minuta. Zato, da ne naljutimo velikog brata moramo izgubiti minimalno. Ako vec moramo ispunjavati zahteve koje stignu sa leve strane mape, onda i one koje stignu i sa desne, ionako smo ih vec dosta naljutili. Ko se kladi stavite svoje uloge na minimalni poraz Srbije.

Марко

pre 3 godine

Много је боље да испаднемо у нижи ранг и опет добијемо лаке противнике у следећој Лиги нација, јер ће она опет бити квалификациона за ЕП.

Masariko

pre 3 godine

Savo Milošević bi bio najbolji izbor za selektora. Čovek je legenda reprezentacije sa svojim golovima i doprinosima. A pokazao je i trenersko umeće, od raspalog Partizana napravio je ozbiljnu napadačku ekipu. Problem mu je bio taj što nije mogao da održi psihološku spremnost u ligaškim mečevima, ali reprezentacije svakako ne igraju lige, već kupove. A tu je on zbog svoje psihologije i napadačkog stila uvek bio i te kako uspešan. Legao bi nam k'o budali šamar.

mišljenje je kao š.... svi ga imaju

pre 3 godine

Kad su Hrvati izbacili Ruse na njihovom stadionu ne sumnjam da če ih Srbija razbucati ko svinja masan papir,kamo sreće da uvek igramo sa njima i Dancima,i Srbija bi tako osvojila srebrenu medalju na svetskom prvenstvu,a ovi Hrvati se stalno šepure,a nisu ništa u svetskom fudbalu.

Pravi stari Čačanin

pre 3 godine

Srbija se vraca na mesto, poslednje...
(Kontra, 18. novembar 2020 09:42)

A vama sve milo i drago, a 99% vas koji ste dali plus nikada niste ni pomislili da odete na neku utakmicu (u normalnim vremenima) i uživo podržite reprezentaciju svoje zemlje, ali ste zato prvaci pljuvanja u dalj.

milana

pre 3 godine

zbog prikrivanja tolikog broja smrtnih slučajeva i kolapsa ekonomije mnogih zemalja sveta. I svi će razumeti zašto je izdato naređenje da se tela preminulih odmah pokopaju bez obdukcije i označe kao kontaminirajuća.
U našoj je moći da pokažemo istinu i nadamo se da ćemo spasiti mnoge živote.
PROSLEDITE I PODELITE HITNO! PO SVIM MREŽAMA!!!!
Zbog svega

Pravi stari Čačanin

pre 3 godine

bolje da izgubi i ispadne, gde joj je i mesto. da se ne zidaju budalastine od nacionalnih stadiona, bolje fabrike za preciscavanje vode da prave. a o ekologiji u sirem smislu.....tu tek pare trebamo da damo, a od fudbala samo menadzeri imaju korist, i starlete
(tvrtko, 18. novembar 2020 10:16)

Šampioni smo za ovakvo pametovanje kao ispred seoske prodavnice. Sada će UEFA da da pare za fabrike za prečišćavanje vode, te pare idu za razvoj fudbala, a država je zadužena za te tvoje fabrike. Ako država ima viška neka pomogne izgradnju stadiona, jer će se te pare na neki način i vraćati državi.

Slavisa V.

pre 3 godine

Pogledajte lica nasih igraca dok izlaze na teren protiv Skotske i sve je jasno. Ko god je mogao on se sklonio da ne ucestvuje u utakmici za koju je stigao nalog da moras da je izgubis. Za poraz od Skotske nisu krivi igraci.

Mika

pre 3 godine

Pogledajte lica nasih igraca dok izlaze na teren protiv Skotske i sve je jasno. Ko god je mogao on se sklonio da ne ucestvuje u utakmici za koju je stigao nalog da moras da je izgubis. Za poraz od Skotske nisu krivi igraci.

Ja kontam da je nalog stigao iz Vatikana.

Kalevra

pre 3 godine

Mika : ja ne kontam,ja sam siguran da si ti zatucana majmunčina ispranog mozga....ali ima vas takvih u ovoj državi 6-7 miliona....Srbija je kolektivna psihijatrijska ustanova u kojoj Rusi već 30 godina vrše eksperiment masovnog i sistematskog ispiranja mozga nad 7 miliona pacijenata...

Марко

pre 3 godine

Jedini spas našeg fudbala je da se ceo savez razformira, celo takmičenje prekine (liga) na , makar jednu godinu. Da se sve očisti od saveza do "navjača" Potom sve iz početka. Klubovi da se privatizuju i.t.d.
Drugačije, sve je mlaćenje prazne slame.
Pozdrav svima i čuvajte se.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (zoran, 18. novembar 2020 11:26)

Каква приватизација? Шта је у овој земљи постигнуто приватизацијом? У Шпанији је 1991. године донет закон да Реал, Барселона и Атлетик Билбао не смеју бити никада приватизовани, јер су клубови од националног интереса. Наши клубови никада неће моћи да буду у рангу са највећим клубовима Европе докле год и наш стандард не буде био у рангу тих држава. Манчестер јунајтед сваке године приходује само од продатих улазница око 300 милиона евра. Звезда и Партизан тај новац не могу да приходују са све премијама од УЕФЕ, продатим играчима, улазницама, спонзорима у наредних 10 година макар сваке године играли Лигу шампиона или Лигу Европе. Када просечан Србин буде могао за утакмицу да издвоји 50 до 100 евра, тада ћемо имати и клубове који ће моћи да играју равноправно са Реалом и Барселоном, а можда нећемо ни тада, јер просечан Холанђанин или Белгијанац свакако имају пара да толико плате карте за утакмицу, а њихови клубови опет нису у рангу највећих европских клубова, чак су по квалитету ближи нашим клубовима. Одлично ми стојимо у фудбалу с обзриом на стандард и величину државе.

Sasa

pre 3 godine

Sreda 18.11.2020 | 09:37
Savo Milošević bi bio najbolji izbor za selektora. Čovek je legenda reprezentacije sa svojim golovima i doprinosima. A pokazao je i trenersko umeće, od raspalog Partizana napravio je ozbiljnu napadačku ekipu. Problem mu je bio taj što nije mogao da održi psihološku spremnost u ligaškim mečevima, ali reprezentacije svakako ne igraju lige, već kupove. A tu je on zbog svoje psihologije i napadačkog stila uvek bio i te kako uspešan. Legao bi nam k'o budali šamar.
(Masariko, 18. novembar 2020 09:59)

Sta ti napisa covece na ovo jutro?

C i n i k

pre 3 godine

Slazem se sa textom ali mozda su i nasa ocekivanja prenaglasena, mi izgleda pod utiskom medija i pompeznih naslova misimo da su nasi fudbaleri top star, a oni ne vrede nista tj vrede upravo onoliko koliko su rezultata napravili zajedno sa selektorom, isto vazi i za FSS i kompletno stanje ping/pong lige.
Pobedili smo LUX sa 3:2 pre godinu dana?
To znci da nije realno da gajimo visoka ocekivanja od te ekipe.
Ispadanje u nizi rang jeste lose ali i nmora da znci jer moze da bude sansa za potpunu reformu FSS i fudbala u SRB s tim da taj preokret nmg da naprave dosadasnji kadrovi u FSS.
Bojim se da reforme moraju da krenu od petlica pa preko cele domace lige, zatim mediji koji ntrba da se utrkuju ko ce vise hvalospeva da napise kad nko da 2 gola prvi x u zivotu pa ga ngde vise nma,ili da se dizu u zvezde ispod proseka igraci, a onda i domaca liga koja je strasno slaba i pod kapom huligana, mnogo je posla i nvdim da nko to moze da uradi jer je vrh org kriminala upravo u fudbalu..

gringos_PG

pre 3 godine

Zaista ne znam sta se desava sa reprezentacijom Srbije u fudbalu. Kada pogledas sastav ekipe i igrace koji igraju(vecina njih) u najboljim ligama gdje su nerijetko i nosioci igre Srbija zasluzuje da ravnopravna bude sa ovima iz A divizije. Mislim da je odnos prema dresu i hajp medija razlog...U CG reprezentaciji momci ginu na terenu, ne toliko iz patriotskih razloga koliko zbog toga sto nasi igraci uglavnom i ne igraju u svojim klubovima i onda daju 150% svojih mogucnosti kako bi kroz reprezentaiju probali da se nametnu u klubovima, na neki nacin su i zeljni fudbala jer ga jedino i igraju u reprezentaciji. Mada evo ove zadnje utakmice u Ligi nacija su uglavnom iznijeli igraci iz crnogorske lige.

Svakako tuzno je gledati Srbiju u trecoj ligi evropskog fudbala jer ni pocemu joj tamo nije mjesto ali da'ko to bude otreznjenje za neke igrace. Mi cemo do godine u ligu B a tamo sve zavisi oce li Jovetic biti povrijedjen ili ne...kad on igra uz Savica u odbrani moze da se desi da dobijemo svakog u jednom mecu kad ga nema onda nivo Luksemburga i Kazahstana. To je realnost i vasa i nasa.

Slavisa V.

pre 3 godine

Veceras bi nam posao olaksala Madjarska ako ne bi pobedila Tursku, onda bismo mogli odigrati i nereseno, mada je to ipak veliki rizik u slucaju da obe utakmice udju nereseno u poslednjih desetak minuta. Zato, da ne naljutimo velikog brata moramo izgubiti minimalno. Ako vec moramo ispunjavati zahteve koje stignu sa leve strane mape, onda i one koje stignu i sa desne, ionako smo ih vec dosta naljutili. Ko se kladi stavite svoje uloge na minimalni poraz Srbije.

Stefan

pre 3 godine

(Masariko, 18. novembar 2020 09:59)

Kakav Savo Milošević, u stvari kakve veze ima ko nam je trener kad on ne sastavlja on tim. I savez ceo da se smeni (mislim naravno na prva tri čoveka, ne na sekretarice) ništa se neće promeniti. Zato što menadžere ne možemo da smenimo, a oni imaju privatne ugovore sa igračima. Takođe, način na koji menadžeri utiču na ljude u savezu nije transparentan i tek na to ne možemo da utičemo nekim glasovima, protestim ispred FSS i slično.

Heute, Morgen und malo Morgen...

pre 3 godine

Nikako da razumem zasto nas nece u rep. fudbalu... u klupskom smo giganti, ma u svakom sportu kidamo, o uredjenosti drzave i sistema, postovanju zakona, kulture, postenja i morala, bogatstvu koje imamo i ne zelim, znamo vec da nam nema ravnih, isto kao u drugim sportovima... samo nam malo Djokovic kvari prosek, ali bice i on bolji...
realnost: nema nas nigde... cak i u kosarci smo postali boranija... ko je kriv, mi, vi, oni... samo znam da mi google kaze da je pre osam god. sve ovo gore nabrojano bilo mnoooogo losije... mozda i oni suprotnog misljenja isto bace malo pogled na google, ko zna, pa onda iskoriste to za neke mnogo vaznije zivotne stvari, nego sto je sport.

Vladan R

pre 3 godine

Jedan od uzroka, za ovoliko razočarenje su definitivno prevelika očekivanja, kao i potcenjivanje reprezentacija sa kojima igramo. Eto Škotska nema pojma, a mi se borimo za opstanak, a oni na prvom mestu u svojoj grupi B lige nacija sa realnom šansom da se plasiraju u A ligu. Isto tako Vels i Austrija, vode u svojim grupama i imaju šansu za plasman u A ligu, plus su učesnici i prethodnog i narednog EP. Za dežurne pljuvace to su kao dunster reprezentacije, i Muslin je eto, kao samo imao sreće sa zrebom, pa smo zato prošli direktno kao prvi. Ako bi bili malo realniji, možda razočarenje ne bi bili toliko veliko. Čak i sa Krstajićem na SP nismo loše odigrali, skoro pa rutinski dobili prvi meč, i da nismo žestoko pokradeni protiv Švajcarske, ne samo zbog penala nego i zbog tri žuta koja je Brih u roku 10tak minuta krajem prvog poluvremena podelio, Matiću Milivojeviću i Sergeja, i time nam ubio svu agresivnost u igri veznog reda
prošli bi sigurno grupu. Za kraj da li je moguće da ne možemo da nadjemo selektora koji će moći da uklopi i Tadića i Sergeja u tim. Ako su mogli Inijesta i Cavi u Španiji i Barsu, ne vidim zašto ne bi mogla i ova naša dvojca. Naravno znanje Španskog i našeg dvojca se ne može porediti, već samo dajem primer da dobar trener može da uklopi u tim igrače koji igraju na manje više istoj poziciji. U svakom slučaju ovi iz saveza kao da se trude, da svaki naredni selektor, bude lošiji od prethodno, pa me interesuje da li će uspeti da nadju goreg od Tumbe.

Elitna grupa

pre 3 godine

Kad su Hrvati izbacili Ruse na njihovom stadionu ne sumnjam da če ih Srbija razbucati ko svinja masan papir,kamo sreće da uvek igramo sa njima i Dancima,i Srbija bi tako osvojila srebrenu medalju na svetskom prvenstvu,a ovi Hrvati se stalno šepure,a nisu ništa u svetskom fudbalu.
(mišljenje je kao š

Ruski B tim vas razbucao usred Beograda.
Danci trenutno za vas sila.
Ajde da ih i prodjete na srecu...
Ali kako ti jado mislis da Srbija u par dana moze demolirati Mesijevu Argentinu (koju su Francuzi par dana kasnije jedva dobili 4:3) ili jednu Englesku za finale SP? :D
A niste u stanju nositi se sa škotskim suknjicama.
Šou s vama i vašom mitomanijom :D

M.

pre 3 godine

Vec sam zamislio scenu. Liga C, Hrazdan Stadion u Jermeniji. Teren je tezak, kavkaski planinski vazduh suv. Lopta nekako preokugla. Nasi daju sve od sebe, ali ne ide. Igra se odlucujuca utakmica. Ko izgubi, propada u ligu D. Pazi sad, cak i sa pobedom, Srbija ovisi o rezultatu iz Pristine. Srbija zabija gol, raduju se kao mala deca i odmah zatim u Pristini pada gol. U Beogradu muk. Hajde iskreno, jesmo li daleko od ovakvog svenarija?

slanina

pre 3 godine

Iz 6 utakmica protiv ekipa relativno istog ranga necemo imati niti jednu jedinu pobedu. Cestitke savezu, cestitke struci, cestitke igracima. Tim redom.

Danilo

pre 3 godine

Mi ćemo sa F ostrvima Kazahstanom luxemburgom Moldavijom Cg će sa Turskom Švedskom Mađarskom Islandom Slovačkom a Hrvati sa Francuskom Italijom Nemačkom Engleskom Portugalom Belgijom. Makar ako ništa drugo bićemo među jačim ekipama u c ligi.

Djoksa

pre 3 godine

Naše shvatanje fudbala je pogrešno, pa u skladu sa tim su i uspesi reprezentacije. Šta je pogrešno..? To što mi fudbal shvatamo kao posao a ne kao igru. Igrači ne idu na utakmicu da se nadigravaju već da odrade svoj zadatak. Najbolje svetske reprezentacije kao što su Brazil, Argentina, Španija uživaju u tome da se nadmeću, da predriblaju, da naprave neku akciju i sve slično tome, kao i kod svake igre. A kad se igraš, onda osećaš strast prema nadmetanju, ne kalkulišeš već daješ 100% sebe jer uživaš u tome. Sumrak fudbala na ovim prostorima je počeo sa usponom Dejana Stankovića. Dejan Stanković je bio tip igrača o kome mašta svaki trener. Jak, robustan, sa jakim šutem i... potpuno nemaštovit! Savršen za igrača zadatka. On nikada ne oponira treneru i maksimalno izvršava sve što mu trener kaže. Odjednom, su počeli po Srbiji da iskaču razni Matići, Kolarovi, itd... A od igrača profila Piksija Stojkovića, ni korova. Jer daleko je lakše napraviti igrača kao što je Stanković Dejan nego Piksi Stojković. U skladu sa tim više u fokusu nisu bili driblinzi i akcije već posed lopte i kvarenje igre protivnika. Mi smo fudbal počeli da gledamo ne kao igru, nadmetanje već kao posao u kojem nije važan način već samo rezultat utakmice. A fudbal sve to nije! Fudbal je izmišljen da ljudi uživaju igrajući ga i gledajući a ne za suvu kombinatoriku i taktiku.

pejzazi u magli

pre 3 godine

Juče je više Srba pratilo Modrića i Ronalda nego što će naše večeras.
(Miloš, 18. novembar 2020 15:05)

Naravno, pratili su kapitene ozbiljnih reprezentacija koji imaju odgovornost prema grbu i dresu. Modric i Ronaldo uvek daju 120% svojih mogucnosti reprezentaciji. A naseg kapitena nismo ni mogli da gledamo. Legenda nije hteo da uđe na teren u najvaznijoj utakmici generacije. Dao je covek ruku tamo nekom gazdi da nece da igra. Toliko o pristupu i odgovornosti. Sve ostalo se na to nadovezuje.

nogomet

pre 3 godine

Srbiji ni je mjesto u C. Vi navijaci imate moc da smjenite cijeli savez, uzmite stranog trenera i platite ga koliko trazi. Od frustracije i rezignacije nema nista.

zoran

pre 3 godine

Jedini spas našeg fudbala je da se ceo savez razformira, celo takmičenje prekine (liga) na , makar jednu godinu. Da se sve očisti od saveza do "navjača" Potom sve iz početka. Klubovi da se privatizuju i.t.d.
Drugačije, sve je mlaćenje prazne slame.
Pozdrav svima i čuvajte se.

milos

pre 3 godine

U kosarkaskom savezu su ljudi iz kosarke,i imamo dobre rezultate
U vaterpolu ljudi iz vaterpola i najbolji smo
U odbojci ljudi iz odbojke i odlicni smo
A u fudbalu zidari i ko zna koji” strucnjaci”
Pa jasno je da nema cemu da se nadamo godinama

Miloš

pre 3 godine

Juče je više Srba pratilo Modrića i Ronalda nego što će naše večeras. Mora se reći da Hrvatska nekompletna bez pola tima igra na svetskom nivou sa najboljim ekipama sveta parira koliko se može sa velikim zalaganjem i borbenošću.

Andrea Djani

pre 3 godine

Ono sto je upropastilo nas fudbal , a isto ce biti i sa kosarkom su stotine i stotine skola fudbala , kampova ili prevedi udruzenja za otimanje novca od roditelja , a onda ako i neko pokaze talenat krece berza , pa ko vise plati taj momcic pravi karijeru bez obzira da li je pravi ili ne . To je unistilo bazu koja se pravila na poljancicima i terenima za basket . Toga vise nema , a kada je unistena baza nema nade ni za buducnost .

Mikica

pre 3 godine

Ovde jedino stranac moze da spasi stvar, naravno uz normalan Savez, gde ce sedeti strucni ljudi. Mi imamo 2 i po trenera koji su u toku sa modernim fudbalom, ali ni njima ne pada na pamet da se valjaju u ovom blatu, jer su mladi i zeljni napredovanja. Visegodisnji ugovor strancu, dobra plata, pa da vidimo. I to ne Spanac, nego zna se, Nemac, Holandjanin.. Da razbuca ovaj mentalitet luzera.

Xnodeh,plavi bechar

pre 3 godine

Zvanicno smo losiji od Bosanaca,Crnogoraca i Makedonaca,a sad kad nam uefa smesti utakmice sa takozvanima pa da se obrukamo za sva vremena

Ne shvacati sve ozbiljno

pre 3 godine

A niste u stanju nositi se sa škotskim suknjicama.
Šou s vama i vašom mitomanijom :D
(Elitna grupa, 18. novembar 2020 14:52)

Mislim da je lik bio ironican.

Bata

pre 3 godine

Dobro bre ima li neka nagrada ako jednog dana postanemo prvi u grupi D? Bar necemu da se nadam. Ne mogu vise ovu fudbalsku depresiju da podnesem.

Jose Alvelade

pre 3 godine

Pomenuo neko dole kampove, i potpuno se slazem. Vic se radja na terencetu ispred zgrade, sad ne vidim decu da pikaju fucu a imaju nove terene vrhunski napravljene sa sve golovima pa i mrezicama...trese ih vetar. Mi smo imali dve cigle ili ako imas srece banderu i ciglu. Sad cim upisu skolicu fudbala odmah mora skupe kopacke, znojnice, stucne od po nekoliko hiljada, odmah se glumi Ronaldo. Roditelji jos gori, podsecaju na one americke keve sto sminkaju klinke od 5 godina i vode ih na botoks zarad takmicenja nekog za miss.

mich

pre 3 godine

Hahaha pa bolje da ispadnemo, pa da dominiramo u C grupi, a ondaopet idu hvalospevi i lozenje, a onda opet baraz pa treznjenje i tako u krug...

gloria

pre 3 godine

Tekst pogađa u srž. Sve čestitke upravi, treneru i igračima na izborenom mjestu u grupi C.
P. S. Ništa ne mijenjajte, sve je i više nego odlično.

Bolesno sarkastičan

pre 3 godine

Желео бих само да вам напоменем да је Гибралтар као најмлађа селекција УЕФЕ изборила пласман у Ц групу Лиге нација. Чисто да имате оријентир где смо.

222

pre 3 godine

Srbija ne zna za pobedu u regularnom delu utakmice već godinu dana, pošto je poslednja pobeda došla protiv Luksemburga pre godinu i četiri dana, 14. novembra 2019. godine (3:2).

Pametnom dosta

Zivan Rokvic klimavi

pre 3 godine

Konacno, sledi brutalna dominacija u vrhunskoj grupi sa timovima koji su u velikom zamajcu.Isplivace neko na povrsinu i dokazati dqa Kokeza i Terza prave madjije.

dača

pre 3 godine

... na zasluženo prvo mesto! Otpozadi!
Bar se nadam da se sad neće utući pare u onu idiotsku ideju zvanu Nacionalni stadion. Mada to možda i dobiju kao nagradu, ko zna?

Trundoot

pre 3 godine

Konacno, sledi brutalna dominacija u vrhunskoj grupi sa timovima koji su u velikom zamajcu.Isplivace neko na povrsinu i dokazati dqa Kokeza i Terza prave madjije.
(Zivan Rokvic klimavi, 18. novembar 2020 10:37)

U jednacini Vam fali i ona Vazura!

Boka

pre 3 godine

Jedna od retkih vesti gde ne piše ime autora, što je šteta velika, jer bih bez po muke došao iz Užica u BG, i odveo ga na klopu, i po koje pivo, da mu još malo kroz priču dopunim moje subjektivno mišljenje, za neki naredni članak, koji će svakako trebati, kao što treba i poslednjih 10 godina, da ne kažem baš 20 zbog kratkotrajnog bljeska sa Antarom, U KONTINUITETU.

Mantis

pre 3 godine

B92 ~ Po svemu sudeći, Srbija će se vratiti
u C diviziju, gde joj je trenutno i mesto.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Malo niže, ipak malo niže, u D ligu,
tamo je Srbiji mjesto. trk

Andrea Djani

pre 3 godine

Tekst je dobar , ali sa jednom manom . U nasoj grupi prva ce biti Turska , a ne kao sto pise Madjarska ili Rusija . Naime turci ce lako da pociste madjare , a mi necemo izgubiti od rusa i to je rasplet nase grupe . A sad sto se nas tice duboko sam uveren da je kljucni problem naseg tima selektor . Mi ga nikada nismo imali i to ne samo sada , vec i u staroj zemlji nikada nije bilo coveka koji je ako nista drugo posle selektorske imao neku karijeru , vec je vecini to bio kraj karijere . I Miljanicu i Veselinovicu i Osimu i Boskovu i Savicevicu i Klementeu i Advokatu i Anticu i Pizonu i Muslinu i Curcicu i Krstajicu , verovatno sad i Tumbakovicu . Znaci posle kraha sa nasim timom selektori zavrsavaju karijeru , jer su tako dobro radili da ih niko i ne zeli da angazuje . A ti selektori nisu sami sebe postavljali vec su ih birali najgori od najgorih . Znaci redom Miljanic , pa Karadzic , pa Terzic , pa Kokeza . I sta onda ocekivati .

Goran

pre 3 godine

Ma sta ima veze bre. Hnodex ce ovima iz lige C da pokaze pehar iz '91 i ima svi da popadaju. Ja vam kazem, ako izvucemo dve pobede u C diviziji to ce biti uspeh. Setite se ovih reci.

Slavisa V.

pre 3 godine

Kvota na Rusiju je 2.30-2.40, a ne postoji promil sanse da Srbija pobedi ili igra nereseno. Himne za ovu utakmicu su otpevane jos danas pre podne.

tvrtko

pre 3 godine

bolje da izgubi i ispadne, gde joj je i mesto. da se ne zidaju budalastine od nacionalnih stadiona, bolje fabrike za preciscavanje vode da prave. a o ekologiji u sirem smislu.....tu tek pare trebamo da damo, a od fudbala samo menadzeri imaju korist, i starlete

kriminalan fudbal

pre 3 godine

Adekvatan i objektivan tekst. Na zalost, potpuno tacna, sazeta analiza - i kao takva sasvim dovoljna. O nasoj reprezentaciji nema vise nista da se kaze.

Iznenadjen sam da nisam ponovo procitao naslov kako "igramo utakmicu decenije, veka, milenijuma"

cxy

pre 3 godine

Mi ćemo sa F ostrvima Kazahstanom luxemburgom Moldavijom Cg će sa Turskom Švedskom Mađarskom Islandom Slovačkom a Hrvati sa Francuskom Italijom Nemačkom Engleskom Portugalom Belgijom. Makar ako ništa drugo bićemo među jačim ekipama u c ligi.
(Danilo, 18. novembar 2020 10:12)

Kad je Srbija u pitanju, nisam siguran da si u pravu. Tu ima milion upitnika.

Gruja

pre 3 godine

Kod nas godinama srž ekipe čine igrači koji su na izlaznim vratima svojih klubova zbog loše igre. Pametnom dosta ko nam sastavlja ekipu.

kvisko

pre 3 godine

Lepo napisano, sadrzaj teksta odslikava pravo stanje Srpskog fudbala.
Nazad medju buraniju gde po prikazanom na terenu po svemu i pripadamo. Bez velikih rezova i strukturnih promena nema boljitka samo zavaravanje i dalje propadanje.
Isterati sve politicare, lopine svih boja, metuzaleme i nesposobne iz Srpskog fudbala inace sledi nivo Malte, Gibraltara, Andore i tako dih patuljaka.

mladići borovi, devojke jele

pre 3 godine

ako među komentatorima vlada konsenzus da se srbija vraća tamo gde joj je mesto, i to pre nego je poslednje kolo i odigrano - što se onda toliko nervirate?

Miljan

pre 3 godine

Znate čemu je ovo ravno? Kao kad bi dete koje je po svemu za četvrti razred, zbog nezalaganja i neznanja i arogancije vratili u prvi. Što je najgore, zbog bahatog stava i podcenjivanja ekipa iz nižeg ranga, teško nam se i u C diviziji piše. Ima s užitkom Albanci i Kazahstanci da nas kidaju. Ali neka. Kao što neko reče, svaka reprezentacija je prilično realan odraz svake države.

Jovica

pre 3 godine

Reprezentaciju u C diviziji ima da prati samo ko bude morao, ili ko ima kognitivne probleme, ili koga neka teška muka bude naterala.

Voja SD

pre 3 godine

"Ako nam se večeras, kao nekih prethodnih godina, ne poklope rezultat iz Beograda i rezultat iz Budimpešte..........." Kad se sve sumira, ova rečenica definiše suštinu naših fudbalskih dostignuća.

Mijat

pre 3 godine

@ Veceras bi nam posao olaksala Madjarska ako ne bi pobedila Tursku...
(Slavisa V., 18. novembar 2020 14:16)

Veceras bi nam olaksalo ako bi kompletno rukovodstvo saveza podnelo ostavku pre utakmice.

globalmedium

pre 3 godine

Ma možda oni to tako zbog nas.
Misle bili bi nam dosadni ako se negde lagano plasiraju ili prođu,kao prvi u grupi.
A i ko bi onda pratio utakmice baraža ili kako će da odigraju Azerbejdžan i Kazahstan.
Ovako popularišu fudbal i jačaju kult reprezentacije,zajednički prolazimo kroz različite agonije...

NenadKG

pre 3 godine

Znate sta meni nikako nije jasno. Ajde sto su na celu saveza brljatori i neznalice, ajde sto selektori prave vise stete nego koristi, ali kako toj jedanaestorici na terenu bar jednom ne pukne film pa da zapnu nekoga da pobede. Na misice, na prevaru, na trik, na prepad, ma kako god? Kako mogu da izdrze da igraju i igraju i igraju i da rezultati uvek budu nepovoljni, i da ih uvek cela nacija pljuje i kune. Evo cela godina prodje, oni ni jednu regularnu pobedu nemaju. Mislim, pricamo o profesionalcima koji milione zaradjuju igrajuci fudbal ceo zivot. Pa bilo kojih 11 s ulice sad da stavis pa bi uboli jednu pobedu kapiram. Zasto profesionalni fudbaleri ne mogu? Da li ima neko odgovor?

Марко

pre 3 godine

Много је боље да испаднемо у нижи ранг и опет добијемо лаке противнике у следећој Лиги нација, јер ће она опет бити квалификациона за ЕП.

Gan'Dra Šajkaš

pre 3 godine

Pa oni nisu kadri da izbore plasman kad samo od njih zavisi a ne jos u kalkulisanjima i glupostima. Treba da ispadnu. Treba da odu u beton grupu i da se tamo kurce

NBGD

pre 3 godine

Ako ova tabela ne pokazuje da je vreme promenama,ali iz korena,da se svi raspuste i dovedu novi ljudi,jer i ti novi ne mog? da budu gori od ovih jer tabela pokazuje da ne moze nize,onda stvarno ne znam sta je potrebno da se desi u FSS nebi li se pokusalo krenuti napred

Soko sivi

pre 3 godine

Sve je to lepo, lep tekst ali je stao ja pola, nijedno pitanje savezu, ništa o preuzimanju odgovornosti i šta preuzimanje odgovornosti podrazumeva. Dvogodišnji eksperiment da se kvalifikacije zanemare a prolaz traži kroz ligu nacija nije uspeo. Analiza i podvlačenje crte, šta sad? Šta smo dobili osim novih razmirica dobrog starog gorkog ukusa. I pored buljuka igrača koji su proban još uvek nemamo ni standardnu postavu

B

pre 3 godine

Znam recept za uspeh: neka igraju ovi dileri i kri..., htedoh reci "navijaci" sto postrojavaju igrace Zvezde i drze im govore. Oni najbolje znaju kako da nas fudbal bude uspesan.

Вук

pre 3 godine

Фудбалски савези имају годишњи буџети од 10 до 15 милиона евра, већином новца стиже од УЕФА фондова. То је најслађи прилив новца. Зато га воде страначки људи. Када би на челу савеза био стручан човек који би потом са Управним одбором оформио стручни савет састављен од 4-5 врхунска тренера као што имају Немци и без чијег аминовања не би могла да прође ниједна одлука у вези постављања селектора и система од петлића до сениора, можда би и направили нешто. Овако...

ajde bre...

pre 3 godine

Privatizacija DA,

i ne iz razloga da bi nasi klubovi pravili dobre rezultate u Evropi, vec da se otera sljam iz uprava i sljam od navijaca a ne bojte se vi posle za finansiranje i rezultate. Bice i to i ozbiljnih sponzora i pravih navijaca.

Tomas ue

pre 3 godine

Bravo za tekst..bravo za novinara..konacno..samo ostro po bagri..vidim malopre.mi ovi iz kurira poceli ostro..tako bre..i jos jednom..bravo za vas..

kiza

pre 3 godine

Srbija nema ni jednu pobedu u u 2020 godini (sa norvezanima je na produzetke)
(aaa, 18. novembar 2020 17:46)

Idi bre i ti, ko jos u srbiji racuna fudbalske pobede. Zar nije savez lepo objasnio ljudima da nije smak sveta ako izgube utakmicu. Pa i selektor je tu filozofiju preneo na igrace. Sta sad ti hoces, kakve crne pobede?