Košarka 50

Subota, 14.11.2020.

11:15

Košarkaški klasik na TV B92 – Partizan gostuje u Zagrebu

Košarkaši Partizana gostuju Ciboni u meču sedmog kola ABA lige, uz direktan prenos na TV B92 od 17:00.

Košarkaški klasik na TV B92 – Partizan gostuje u Zagrebu IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

50 Komentari

Sortiraj po:

Васа С. Тајчић

pre 3 godine

QPR - Aston Vila je klasiko Premijer lige?
Oba kluba su pre 40-ak god bili prvaci Evrope....
Ili mozda nije klasiko, pitam za drugara?
(Urke, 14. novembar 2020 13:56)

Немачу појма, када је Квинс Парк Ренџерс био првак Европе?
Тужно је читати ове коментаре, јер само 30% њих прати спорт, а свако жели да се истакне.

marko992

pre 3 godine

Polako ,doci ces i ti na red.
Rado cu ti odgovoriti na sve,prvo odgovori na postavljena pitanja ako vec uskaces u post gde je postavljeno pitanje.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (marko992, 14. novembar 2020 14:47)

Dobio si odgovore na oba tvoja pitanja,kroz postavljena pitanja,ali s obzirom na ograničenja kod tebe,hajde da malo obrazložimo. Mira Marković,JUL i Radojica Nikčević su bili najbolji zvanično te 1992.godine. "Okle pare"?
Na drugo pitanje si dobio odgovor od Peđe Danilovića i Milorada Dodika još 2007. godine. Evroligu NIKADA više nećete igrati,niti ste je ikad igrali od kada je postala ozbiljno takmičenje!
(Malo vas je grobari!, 14. novembar 2020 15:03)

Kada nemate argumente ,vredjate,to je glavna odlika legendinih sledbenika.
Nigde nisi decidirano napisao,na ove gluposti sto se tice uporedjivanja cu ti odgovoriti u dve recenice ali tek posto ti prvi odgovoris.

Jugram Haschwalth

pre 3 godine

Duel Sampiona Evrope, uvek klasik.

I gospoda koja kazu da igramo kuci, normalno, osvajac Evrope se svuda oseca kao kod kuce, nismo ograniceni na domace bunjiste.

petar markovic

pre 3 godine

Dokon i bez posla citam novine i sve sto se pise po internetu ...
Sto se tice ove utakmice upada u oci sa koliko truda navijaci Partizana i njihov zvanicni profesionalni navijac i spin majstor Tegi pudlica pokusavaju da naprave nekakav Balkanski klasiko !!!
U principu ne bi to bio problem, osvajaci su one FIBA lige sampiona, ali upada u oci koliko je to jednostrano ... ove prave Zagrepcane to apsolutno ne interesuje ...
Na TV Partizan pudlica je spremila 100 reportaza, filmovi, utakmice a ovi nista, ni jedan naslov u lokalnim novinama ...
Steta sto ekipe poput Steaue, Skanije, Antiba, Bayer 04 i ostalih FIBA sampiona vise ne igraju jer bi Partizan mogao igrati i Evropski klasiko ...
Kakvo je to takmicenje bilo govori i to da je Partizan igrao to takmicenje a da nije bio prvak svoje zemlje a sledece sezone ih je Zvezda pregazila u finalu i bila sampion ... Partizan je vodio Zeljko Obradovic i imali su ekipu sa kojom su bilo pravaci FIBA lige sampiona ...
Sve u svemu sa jedne strane Balkanski klasiko a sa druge obicna utakmica ... novinari u Hrvatskoj klasikom zovu utakmicu Cibona-Split !!!
Covek kada ovo vidi stekne utisak da se ovi iz Partizana ne bi imali gde ni vratiti u Hrvatsku ...
(Slobodan, 14. novembar 2020 11:47)



Leči se čoveče. ocito da ti terapija u vidu ponavljanja jedno te istih nebuloza i lazi ne ide.

partizan je bio prvak evrope, osvajac najjaceg evropskog klupskog takmicenja, koje je bilo pod okriljem fiba kao i sva ostala takmicenje sto su bila do 2000e, a sve i da su igrali samo steaua i ostali koje potenciras i koji su ugl ispali u kvalifikacijama pa nisu ni stigli do grupne faze te sezone, to je opet bilo najjace evro takmicenje. samo sto ti maliciozno, a da bi tebi bilo lakse, preskaces da pomenes da su npr u cetvrtfinalu igrala 3 spanska, 2 italijanska, 2 jugoslovenska tima i makabi. pominjes da je partizan igrao a da nije bio prvak. pa sta? jel danas samo prvaci igraju? eto dokle ide tvoja mrznja i opterecenost. pominjes da je zvezda sezonu posle te dobila u partizan u finalu. jeste, pa sta? sredi se covece. strasno je sta sebi radis

Malo vas je grobari!

pre 3 godine

I dva pitanja za realnog crvenog.
1.Koja je ekipa te 92' bila ZVANICNO najbolja u Evropi?
2.Da li vasa legenda upravlja sa dva kluba?
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (marko992, 14. novembar 2020 13:47)
Tri pitanja za zebricu:
1.Ko je bio predsednik KKP te sezone i čime se taj čovek bavio?
2.Da li je vaš tadašnji predsednik bio JUL-ovac i desna ruka Mire Marković ,a samim tim Slobe?
3.Da li ste od 2007. godine vi i Igokea jedan tim,kako je pričao vaš tadašnji predsednim Danilović, i da li vas treba isključivo posmatrati kao jedan tim,gde će jednima pisati na dresu Igokea a drugima partizan?
(Malo vas je grobari!, 14. novembar 2020 14:38)

Polako ,doci ces i ti na red.
Rado cu ti odgovoriti na sve,prvo odgovori na postavljena pitanja ako vec uskaces u post gde je postavljeno pitanje.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (marko992, 14. novembar 2020 14:47)

Dobio si odgovore na oba tvoja pitanja,kroz postavljena pitanja,ali s obzirom na ograničenja kod tebe,hajde da malo obrazložimo. Mira Marković,JUL i Radojica Nikčević su bili najbolji zvanično te 1992.godine. "Okle pare"?
Na drugo pitanje si dobio odgovor od Peđe Danilovića i Milorada Dodika još 2007. godine. Evroligu NIKADA više nećete igrati,niti ste je ikad igrali od kada je postala ozbiljno takmičenje!

Srđa Zlopogleđa

pre 3 godine

rmfan@
Pa ne igra... još najmanje deset dana neće igrati, i tada se tek vraća šuterskim treninzima... šteta za povredu prava zver je bio i jedini konstantan od početka sezone ... a valjda se Mozli vraća za prvu sledeću u EK...

Slobodan

pre 3 godine

Sezona 1992-1993
Partizan aktuelni sampion FIBA lige sampiona, trener Zeljko Obradovic ...
Zgazila ih Zvezda 3-0 u finalu !!!

https://youtu.be/LN02PffhrAw

Malo vas je grobari!

pre 3 godine

tvarno me zbunjuju ovakvi postovi gde covek sam sebi skace u stomak.
Ako i malo znas o kosarci znao bi da je liga SFRJ (a to su jos uveliko izanci te skole),bila najjaca liga u Evropi posle Italije.Tako da je tvoj komentar totalno besmislen.
I dva pitanja za realnog crvenog.
1.Koja je ekipa te 92' bila ZVANICNO najbolja u Evropi?
2.Da li vasa legenda upravlja sa dva kluba?
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (marko992, 14. novembar 2020 13:47)
Dva pitanja za zebricu:
1.Ko je bio predsednik KKP te sezone i čime se taj čovek bavio?
2.Da li je vaš tadašnji predsednik bio JUL-ovac i desna ruka Mire Marković ,a samim tim Slobe?
3.Da li ste od 2007. godine vi i Igokea jedan tim,kako je pričao vaš tadašnji predsednim Danilović, i da li vas treba isključivo posmatrati kao jedan tim,gde će jednima pisati na dresu Igokea a drugima partizan?

Štrudla

pre 3 godine

Dokon i bez posla citam novine i sve sto se pise po internetu ...
Sto se tice ove utakmice upada u oci sa koliko truda navijaci Partizana i njihov zvanicni profesionalni navijac i spin majstor Tegi pudlica pokusavaju da naprave nekakav Balkanski klasiko !!!
U principu ne bi to bio problem, osvajaci su one FIBA lige sampiona, ali upada u oci koliko je to jednostrano ... ove prave Zagrepcane to apsolutno ne interesuje ...
Na TV Partizan pudlica je spremila 100 reportaza, filmovi, utakmice a ovi nista, ni jedan naslov u lokalnim novinama ...
Steta sto ekipe poput Steaue, Skanije, Antiba, Bayer 04 i ostalih FIBA sampiona vise ne igraju jer bi Partizan mogao igrati i Evropski klasiko ...
Kakvo je to takmicenje bilo govori i to da je Partizan igrao to takmicenje a da nije bio prvak svoje zemlje a sledece sezone ih je Zvezda pregazila u finalu i bila sampion ... Partizan je vodio Zeljko Obradovic i imali su ekipu sa kojom su bilo pravaci FIBA lige sampiona ...
Sve u svemu sa jedne strane Balkanski klasiko a sa druge obicna utakmica ... novinari u Hrvatskoj klasikom zovu utakmicu Cibona-Split !!!
Covek kada ovo vidi stekne utisak da se ovi iz Partizana ne bi imali gde ni vratiti u Hrvatsku ...
(Slobodan, 14. novembar 2020 11:47)

Ajde jos malo plači

Zemunac

pre 3 godine

Slobodane koliko si zloban govori o tome što potenciraš Fibinu ligu šampiona koju je osvojio Partizan .Tu titulu i bilo koju drugu tvoja Zlezdana nikad neće da osvoji.A koliko takvih titula je osvojio Real kao najtrofejniji evropski klub.Informiši se preko interneta i piši o tome. Uspesi Partizana su ti uništili život kada tako pišeš.Kup šampiona ,3 evropska kupa Radivoja Koraća a to je sada Evrokup , 4 fajnal fora evrolige. Za tvoju malu Žlezdanu nedostižno sada i sledećih sto pedeset miliona godina. Misli o tome ,i nemoj više da omalavažavaš uspehe Partizana o kojima možeš samo da sanjaš i ništa više. Uživaj u trenutnom uspehu Zvezde kao prvaku Aba lige i igrama u Evroligi bez nade za plasman u 8 najbolih a o fajnal 4 samo lepo sanjaj.Ako ne možeš da sanjaš gledaj fajnal for u kojima je igrao Parizan i uživaj. O budžetima timova neću da pričam.
(Mirijevac, 14. novembar 2020 12:59)
Fiba ligu šampiona ste osvojili na čelu sa JUL-ovcem Radojicom Nikčevićem i to ratne 1992. kada je ceo svet pokušavao da odobrovolji Slobu i Miru i izlazio im u susret po raznim osnovama,zarad smirenja situacije u EX Yu?! I nije te sramota da se hvališ sa tim?! Da li si čuo za izreku "čega se pametan stidi,budala se ponosi"?
Evroligu u ovom formatu i ovako jaku, nikada niste igrali,niti ćete IKADA više!

marko992

pre 3 godine

tvarno me zbunjuju ovakvi postovi gde covek sam sebi skace u stomak.
Ako i malo znas o kosarci znao bi da je liga SFRJ (a to su jos uveliko izanci te skole),bila najjaca liga u Evropi posle Italije.Tako da je tvoj komentar totalno besmislen.
I dva pitanja za realnog crvenog.
1.Koja je ekipa te 92' bila ZVANICNO najbolja u Evropi?
2.Da li vasa legenda upravlja sa dva kluba?
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (marko992, 14. novembar 2020 13:47)
Dva pitanja za zebricu:
1.Ko je bio predsednik KKP te sezone i čime se taj čovek bavio?
2.Da li je vaš tadašnji predsednik bio JUL-ovac i desna ruka Mire Marković ,a samim tim Slobe?
3.Da li ste od 2007. godine vi i Igokea jedan tim,kako je pričao vaš tadašnji predsednim Danilović, i da li vas treba isključivo posmatrati kao jedan tim,gde će jednima pisati na dresu Igokea a drugima partizan?
(Malo vas je grobari!, 14. novembar 2020 14:38)

Polako ,doci ces i ti na red.
Rado cu ti odgovoriti na sve,prvo odgovori na postavljena pitanja ako vec uskaces u post gde je postavljeno pitanje.

Građani Srbije,CG,RS!

pre 3 godine

Realno,Cibona apsolutni favorit!Međutim, limar se sprijateljio sa piljarom iz Podgorice,tako da sada njih dvojica vode Aba ligu i nije isključeno da sudije toliko navlače za raspali tim iz humske,pa da čak i oni zabeleže pobedu.

milan

pre 3 godine

Kad god se neka utakmica prenosila preko pozamljenog snimka sa arene, snimak je bio loš, gore od SD snimka. Udostojite se i prenosite u hd formatu.

Slobodan

pre 3 godine

Stara školo ,koje ste finale dobili,nijedno svi vas trpali i punili.Dzaba si krečio tj.pričao.
(Mirijevac, 14. novembar 2020 13:01)

Za pocetak ovo iz 1992-ge, kada ste VI uzeli FIBA ligu sampiona, bili ste kompletni sa sve Zeljkom trenerom ... zgazili smo vas u finalu ... pa ti sad razmisljaj kakva je tek bila ta FIBA liga sampiona ...

Urke

pre 3 godine

QPR - Aston Vila je klasiko Premijer lige?
Oba kluba su pre 40-ak god bili prvaci Evrope....
Ili mozda nije klasiko, pitam za drugara?

marko992

pre 3 godine

Za pocetak ovo iz 1992-ge, kada ste VI uzeli FIBA ligu sampiona, bili ste kompletni sa sve Zeljkom trenerom ... zgazili smo vas u finalu ... pa ti sad razmisljaj kakva je tek bila ta FIBA liga sampiona ...
(Slobodan, 14. novembar 2020 13:12)

Stvarno me zbunjuju ovakvi postovi gde covek sam sebi skace u stomak.
Ako i malo znas o kosarci znao bi da je liga SFRJ (a to su jos uveliko izanci te skole),bila najjaca liga u Evropi posle Italije.Tako da je tvoj komentar totalno besmislen.
I dva pitanja za realnog crvenog.
1.Koja je ekipa te 92' bila ZVANICNO najbolja u Evropi?
2.Da li vasa legenda upravlja sa dva kluba?

Penetrator državne mezimice

pre 3 godine

Za pocetak ovo iz 1992-ge, kada ste VI uzeli FIBA ligu sampiona, bili ste kompletni sa sve Zeljkom trenerom ... zgazili smo vas u finalu ... pa ti sad razmisljaj kakva je tek bila ta FIBA liga sampiona ...
(Slobodan, 14. novembar 2020 13:12)

Ne. 1992. godine smo uzeli Evroligu koja je tad bila pod okriljem Fibe, a ne znam koga ste vi zgazili u finalu, kada je u sezoni 91/92 Partizan bio šampion a zvezda vicesampion. Ako ćemo tako, vi ste uzeli KEŠ koji više ne postoji i uzeli ste kup automobila, Tojota kup

Penetrator državne mezimice

pre 3 godine

Klasiko moze niti samo susret izmedju Cibone I Jugoplastike (split). Dvostrukih I trostrukih prvaka Evrope. Ne razumem potrebu da se gurate tamo gde vam nije mesto. To je klasiko samo u vasim glavama.
(Cika toni, 14. novembar 2020 12:38

Naravno da je klasik, Partizan je šampion Evrope bio 1992. ako nisi zaboravio, znam da pokusavas ali ti ne ide. Klasiko je naziv za spanski fudbalski derbi i generalno je španska reč, tako da batali tudje izraze. To što su vama klasici sa Asvelom, Zenitom, Bajernom, Albom, Gran Kanarijom to je zahvaljujući vama sto vam je top 9 titula vas najveci uspeh ikada. Nego ne znam sto ste se vi uzbudili da li Partizan igra kod kuće ili ne?? Bi nemate pravo da pričate ništa, ponašate se kao nomadi, čergari, čas u Železniku, čas u frižideru, čas u Pioniru igrate. Toliko!!!

107-66

pre 3 godine

Dokon i bez posla citam novine i sve sto se pise po internetu ...
Sto se tice ove utakmice upada u oci sa koliko truda navijaci Partizana i njihov zvanicni profesionalni navijac i spin majstor Tegi pudlica pokusavaju da naprave nekakav Balkanski klasiko !!!
U principu ne bi to bio problem, osvajaci su one FIBA lige sampiona, ali upada u oci koliko je to jednostrano ... ove prave Zagrepcane to apsolutno ne interesuje ...
Na TV Partizan pudlica je spremila 100 reportaza, filmovi, utakmice a ovi nista, ni jedan naslov u lokalnim novinama ...
Steta sto ekipe poput Steaue, Skanije, Antiba, Bayer 04 i ostalih FIBA sampiona vise ne igraju jer bi Partizan mogao igrati i Evropski klasiko ...
Kakvo je to takmicenje bilo govori i to da je Partizan igrao to takmicenje a da nije bio prvak svoje zemlje a sledece sezone ih je Zvezda pregazila u finalu i bila sampion ... Partizan je vodio Zeljko Obradovic i imali su ekipu sa kojom su bilo pravaci FIBA lige sampiona ...
Sve u svemu sa jedne strane Balkanski klasiko a sa druge obicna utakmica ... novinari u Hrvatskoj klasikom zovu utakmicu Cibona-Split !!!
Covek kada ovo vidi stekne utisak da se ovi iz Partizana ne bi imali gde ni vratiti u Hrvatsku ...
(Slobodan, 14. novembar 2020 11:47)

Ne bi se reklo da si dokon, vec opterecen. Vidim poredis sta smo mi osvojili. Pa osvojio je i Notingenm Forest kup samoiona nesto kao i vi, ali vi ste prvaci sveta zaboga.

Стара школа

pre 3 godine

Цибона и Партизан нису одиграли НИЈЕДНО значајно финале у СФРЈ. 1983: Босна - Шибенка. 1984 и 1985: Звезда - Цибона. 1986: Задар - Цибона, 1987: Звезда - Партизан, потом Звезда - Југопластика, итд.
Зашто би то био класик?

Mirijevac

pre 3 godine

Slobodane koliko si zloban govori o tome što potenciraš Fibinu ligu šampiona koju je osvojio Partizan .Tu titulu i bilo koju drugu tvoja Zlezdana nikad neće da osvoji.A koliko takvih titula je osvojio Real kao najtrofejniji evropski klub.Informiši se preko interneta i piši o tome. Uspesi Partizana su ti uništili život kada tako pišeš.Kup šampiona ,3 evropska kupa Radivoja Koraća a to je sada Evrokup , 4 fajnal fora evrolige. Za tvoju malu Žlezdanu nedostižno sada i sledećih sto pedeset miliona godina. Misli o tome ,i nemoj više da omalavažavaš uspehe Partizana o kojima možeš samo da sanjaš i ništa više. Uživaj u trenutnom uspehu Zvezde kao prvaku Aba lige i igrama u Evroligi bez nade za plasman u 8 najbolih a o fajnal 4 samo lepo sanjaj.Ako ne možeš da sanjaš gledaj fajnal for u kojima je igrao Parizan i uživaj. O budžetima timova neću da pričam.

Cika toni

pre 3 godine

Klasiko moze niti samo susret izmedju Cibone I Jugoplastike (split). Dvostrukih I trostrukih prvaka Evrope. Ne razumem potrebu da se gurate tamo gde vam nije mesto. To je klasiko samo u vasim glavama.

Veljko

pre 3 godine

Цибона и Партизан нису одиграли НИЈЕДНО значајно финале у СФРЈ. 1983: Босна - Шибенка. 1984 и 1985: Звезда - Цибона. 1986: Задар - Цибона, 1987: Звезда - Партизан, потом Звезда - Југопластика, итд.
Зашто би то био класик?
(Стара школа, 14. novembar 2020 12:08)
Ti im kazi. Posalji mejl upravama ova dva kluba i objasni im iz tvog “neutralnog ugla” kako to nije klasik.

Losmi

pre 3 godine

Dokon i bez posla citam novine i sve sto se pise po internetu ...
Sto se tice ove utakmice upada u oci sa koliko truda navijaci Partizana i njihov zvanicni profesionalni navijac i spin majstor Tegi pudlica pokusavaju da naprave nekakav Balkanski klasiko !!!
U principu ne bi to bio problem, osvajaci su one FIBA lige sampiona, ali upada u oci koliko je to jednostrano ... ove prave Zagrepcane to apsolutno ne interesuje ...
Na TV Partizan pudlica je spremila 100 reportaza, filmovi, utakmice a ovi nista, ni jedan naslov u lokalnim novinama ...
Steta sto ekipe poput Steaue, Skanije, Antiba, Bayer 04 i ostalih FIBA sampiona vise ne igraju jer bi Partizan mogao igrati i Evropski klasiko ...
Kakvo je to takmicenje bilo govori i to da je Partizan igrao to takmicenje a da nije bio prvak svoje zemlje a sledece sezone ih je Zvezda pregazila u finalu i bila sampion ... Partizan je vodio Zeljko Obradovic i imali su ekipu sa kojom su bilo pravaci FIBA lige sampiona ...
Sve u svemu sa jedne strane Balkanski klasiko a sa druge obicna utakmica ... novinari u Hrvatskoj klasikom zovu utakmicu Cibona-Split !!!
Covek kada ovo vidi stekne utisak da se ovi iz Partizana ne bi imali gde ni vratiti u Hrvatsku ...
(Slobodan, 14. novembar 2020 11:47)
Druze, procitas li ti sta si napisao? Koliko mrznje u samo par redova, zavisti, gordosti, prezira. Da decu ucim da ne budu ovakvi. Sportski pozdrav

Васа С. Тајчић

pre 3 godine

Цибона и Партизан нису одиграли НИЈЕДНО значајно финале у СФРЈ. 1983: Босна - Шибенка. 1984 и 1985: Звезда - Цибона. 1986: Задар - Цибона, 1987: Звезда - Партизан, потом Звезда - Југопластика, итд.
Зашто би то био класик?
(Стара школа, 14. novembar 2020 12:08)

Хехе, колико немача појма, који кошарку прате пар година. Када се у ЕКС-ЈУ прешло на систем плејофа, први финалисти су били управо Партизан и Цибона. Мислим да је то била сезона 81/82 или 82/83. Пази оне мукице, Слободана...Господи помилуј!

Slobodan

pre 3 godine

Dokon i bez posla citam novine i sve sto se pise po internetu ...
Sto se tice ove utakmice upada u oci sa koliko truda navijaci Partizana i njihov zvanicni profesionalni navijac i spin majstor Tegi pudlica pokusavaju da naprave nekakav Balkanski klasiko !!!
U principu ne bi to bio problem, osvajaci su one FIBA lige sampiona, ali upada u oci koliko je to jednostrano ... ove prave Zagrepcane to apsolutno ne interesuje ...
Na TV Partizan pudlica je spremila 100 reportaza, filmovi, utakmice a ovi nista, ni jedan naslov u lokalnim novinama ...
Steta sto ekipe poput Steaue, Skanije, Antiba, Bayer 04 i ostalih FIBA sampiona vise ne igraju jer bi Partizan mogao igrati i Evropski klasiko ...
Kakvo je to takmicenje bilo govori i to da je Partizan igrao to takmicenje a da nije bio prvak svoje zemlje a sledece sezone ih je Zvezda pregazila u finalu i bila sampion ... Partizan je vodio Zeljko Obradovic i imali su ekipu sa kojom su bilo pravaci FIBA lige sampiona ...
Sve u svemu sa jedne strane Balkanski klasiko a sa druge obicna utakmica ... novinari u Hrvatskoj klasikom zovu utakmicu Cibona-Split !!!
Covek kada ovo vidi stekne utisak da se ovi iz Partizana ne bi imali gde ni vratiti u Hrvatsku ...

Slobodan

pre 3 godine

Dokon i bez posla citam novine i sve sto se pise po internetu ...
Sto se tice ove utakmice upada u oci sa koliko truda navijaci Partizana i njihov zvanicni profesionalni navijac i spin majstor Tegi pudlica pokusavaju da naprave nekakav Balkanski klasiko !!!
U principu ne bi to bio problem, osvajaci su one FIBA lige sampiona, ali upada u oci koliko je to jednostrano ... ove prave Zagrepcane to apsolutno ne interesuje ...
Na TV Partizan pudlica je spremila 100 reportaza, filmovi, utakmice a ovi nista, ni jedan naslov u lokalnim novinama ...
Steta sto ekipe poput Steaue, Skanije, Antiba, Bayer 04 i ostalih FIBA sampiona vise ne igraju jer bi Partizan mogao igrati i Evropski klasiko ...
Kakvo je to takmicenje bilo govori i to da je Partizan igrao to takmicenje a da nije bio prvak svoje zemlje a sledece sezone ih je Zvezda pregazila u finalu i bila sampion ... Partizan je vodio Zeljko Obradovic i imali su ekipu sa kojom su bilo pravaci FIBA lige sampiona ...
Sve u svemu sa jedne strane Balkanski klasiko a sa druge obicna utakmica ... novinari u Hrvatskoj klasikom zovu utakmicu Cibona-Split !!!
Covek kada ovo vidi stekne utisak da se ovi iz Partizana ne bi imali gde ni vratiti u Hrvatsku ...

marko992

pre 3 godine

Polako ,doci ces i ti na red.
Rado cu ti odgovoriti na sve,prvo odgovori na postavljena pitanja ako vec uskaces u post gde je postavljeno pitanje.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (marko992, 14. novembar 2020 14:47)

Dobio si odgovore na oba tvoja pitanja,kroz postavljena pitanja,ali s obzirom na ograničenja kod tebe,hajde da malo obrazložimo. Mira Marković,JUL i Radojica Nikčević su bili najbolji zvanično te 1992.godine. "Okle pare"?
Na drugo pitanje si dobio odgovor od Peđe Danilovića i Milorada Dodika još 2007. godine. Evroligu NIKADA više nećete igrati,niti ste je ikad igrali od kada je postala ozbiljno takmičenje!
(Malo vas je grobari!, 14. novembar 2020 15:03)

Kada nemate argumente ,vredjate,to je glavna odlika legendinih sledbenika.
Nigde nisi decidirano napisao,na ove gluposti sto se tice uporedjivanja cu ti odgovoriti u dve recenice ali tek posto ti prvi odgovoris.

Penetrator državne mezimice

pre 3 godine

Klasiko moze niti samo susret izmedju Cibone I Jugoplastike (split). Dvostrukih I trostrukih prvaka Evrope. Ne razumem potrebu da se gurate tamo gde vam nije mesto. To je klasiko samo u vasim glavama.
(Cika toni, 14. novembar 2020 12:38

Naravno da je klasik, Partizan je šampion Evrope bio 1992. ako nisi zaboravio, znam da pokusavas ali ti ne ide. Klasiko je naziv za spanski fudbalski derbi i generalno je španska reč, tako da batali tudje izraze. To što su vama klasici sa Asvelom, Zenitom, Bajernom, Albom, Gran Kanarijom to je zahvaljujući vama sto vam je top 9 titula vas najveci uspeh ikada. Nego ne znam sto ste se vi uzbudili da li Partizan igra kod kuće ili ne?? Bi nemate pravo da pričate ništa, ponašate se kao nomadi, čergari, čas u Železniku, čas u frižideru, čas u Pioniru igrate. Toliko!!!

Стара школа

pre 3 godine

Цибона и Партизан нису одиграли НИЈЕДНО значајно финале у СФРЈ. 1983: Босна - Шибенка. 1984 и 1985: Звезда - Цибона. 1986: Задар - Цибона, 1987: Звезда - Партизан, потом Звезда - Југопластика, итд.
Зашто би то био класик?

Mirijevac

pre 3 godine

Slobodane koliko si zloban govori o tome što potenciraš Fibinu ligu šampiona koju je osvojio Partizan .Tu titulu i bilo koju drugu tvoja Zlezdana nikad neće da osvoji.A koliko takvih titula je osvojio Real kao najtrofejniji evropski klub.Informiši se preko interneta i piši o tome. Uspesi Partizana su ti uništili život kada tako pišeš.Kup šampiona ,3 evropska kupa Radivoja Koraća a to je sada Evrokup , 4 fajnal fora evrolige. Za tvoju malu Žlezdanu nedostižno sada i sledećih sto pedeset miliona godina. Misli o tome ,i nemoj više da omalavažavaš uspehe Partizana o kojima možeš samo da sanjaš i ništa više. Uživaj u trenutnom uspehu Zvezde kao prvaku Aba lige i igrama u Evroligi bez nade za plasman u 8 najbolih a o fajnal 4 samo lepo sanjaj.Ako ne možeš da sanjaš gledaj fajnal for u kojima je igrao Parizan i uživaj. O budžetima timova neću da pričam.

Васа С. Тајчић

pre 3 godine

Цибона и Партизан нису одиграли НИЈЕДНО значајно финале у СФРЈ. 1983: Босна - Шибенка. 1984 и 1985: Звезда - Цибона. 1986: Задар - Цибона, 1987: Звезда - Партизан, потом Звезда - Југопластика, итд.
Зашто би то био класик?
(Стара школа, 14. novembar 2020 12:08)

Хехе, колико немача појма, који кошарку прате пар година. Када се у ЕКС-ЈУ прешло на систем плејофа, први финалисти су били управо Партизан и Цибона. Мислим да је то била сезона 81/82 или 82/83. Пази оне мукице, Слободана...Господи помилуј!

107-66

pre 3 godine

Dokon i bez posla citam novine i sve sto se pise po internetu ...
Sto se tice ove utakmice upada u oci sa koliko truda navijaci Partizana i njihov zvanicni profesionalni navijac i spin majstor Tegi pudlica pokusavaju da naprave nekakav Balkanski klasiko !!!
U principu ne bi to bio problem, osvajaci su one FIBA lige sampiona, ali upada u oci koliko je to jednostrano ... ove prave Zagrepcane to apsolutno ne interesuje ...
Na TV Partizan pudlica je spremila 100 reportaza, filmovi, utakmice a ovi nista, ni jedan naslov u lokalnim novinama ...
Steta sto ekipe poput Steaue, Skanije, Antiba, Bayer 04 i ostalih FIBA sampiona vise ne igraju jer bi Partizan mogao igrati i Evropski klasiko ...
Kakvo je to takmicenje bilo govori i to da je Partizan igrao to takmicenje a da nije bio prvak svoje zemlje a sledece sezone ih je Zvezda pregazila u finalu i bila sampion ... Partizan je vodio Zeljko Obradovic i imali su ekipu sa kojom su bilo pravaci FIBA lige sampiona ...
Sve u svemu sa jedne strane Balkanski klasiko a sa druge obicna utakmica ... novinari u Hrvatskoj klasikom zovu utakmicu Cibona-Split !!!
Covek kada ovo vidi stekne utisak da se ovi iz Partizana ne bi imali gde ni vratiti u Hrvatsku ...
(Slobodan, 14. novembar 2020 11:47)

Ne bi se reklo da si dokon, vec opterecen. Vidim poredis sta smo mi osvojili. Pa osvojio je i Notingenm Forest kup samoiona nesto kao i vi, ali vi ste prvaci sveta zaboga.

marko992

pre 3 godine

Za pocetak ovo iz 1992-ge, kada ste VI uzeli FIBA ligu sampiona, bili ste kompletni sa sve Zeljkom trenerom ... zgazili smo vas u finalu ... pa ti sad razmisljaj kakva je tek bila ta FIBA liga sampiona ...
(Slobodan, 14. novembar 2020 13:12)

Stvarno me zbunjuju ovakvi postovi gde covek sam sebi skace u stomak.
Ako i malo znas o kosarci znao bi da je liga SFRJ (a to su jos uveliko izanci te skole),bila najjaca liga u Evropi posle Italije.Tako da je tvoj komentar totalno besmislen.
I dva pitanja za realnog crvenog.
1.Koja je ekipa te 92' bila ZVANICNO najbolja u Evropi?
2.Da li vasa legenda upravlja sa dva kluba?

Losmi

pre 3 godine

Dokon i bez posla citam novine i sve sto se pise po internetu ...
Sto se tice ove utakmice upada u oci sa koliko truda navijaci Partizana i njihov zvanicni profesionalni navijac i spin majstor Tegi pudlica pokusavaju da naprave nekakav Balkanski klasiko !!!
U principu ne bi to bio problem, osvajaci su one FIBA lige sampiona, ali upada u oci koliko je to jednostrano ... ove prave Zagrepcane to apsolutno ne interesuje ...
Na TV Partizan pudlica je spremila 100 reportaza, filmovi, utakmice a ovi nista, ni jedan naslov u lokalnim novinama ...
Steta sto ekipe poput Steaue, Skanije, Antiba, Bayer 04 i ostalih FIBA sampiona vise ne igraju jer bi Partizan mogao igrati i Evropski klasiko ...
Kakvo je to takmicenje bilo govori i to da je Partizan igrao to takmicenje a da nije bio prvak svoje zemlje a sledece sezone ih je Zvezda pregazila u finalu i bila sampion ... Partizan je vodio Zeljko Obradovic i imali su ekipu sa kojom su bilo pravaci FIBA lige sampiona ...
Sve u svemu sa jedne strane Balkanski klasiko a sa druge obicna utakmica ... novinari u Hrvatskoj klasikom zovu utakmicu Cibona-Split !!!
Covek kada ovo vidi stekne utisak da se ovi iz Partizana ne bi imali gde ni vratiti u Hrvatsku ...
(Slobodan, 14. novembar 2020 11:47)
Druze, procitas li ti sta si napisao? Koliko mrznje u samo par redova, zavisti, gordosti, prezira. Da decu ucim da ne budu ovakvi. Sportski pozdrav

Penetrator državne mezimice

pre 3 godine

Za pocetak ovo iz 1992-ge, kada ste VI uzeli FIBA ligu sampiona, bili ste kompletni sa sve Zeljkom trenerom ... zgazili smo vas u finalu ... pa ti sad razmisljaj kakva je tek bila ta FIBA liga sampiona ...
(Slobodan, 14. novembar 2020 13:12)

Ne. 1992. godine smo uzeli Evroligu koja je tad bila pod okriljem Fibe, a ne znam koga ste vi zgazili u finalu, kada je u sezoni 91/92 Partizan bio šampion a zvezda vicesampion. Ako ćemo tako, vi ste uzeli KEŠ koji više ne postoji i uzeli ste kup automobila, Tojota kup

Veljko

pre 3 godine

Цибона и Партизан нису одиграли НИЈЕДНО значајно финале у СФРЈ. 1983: Босна - Шибенка. 1984 и 1985: Звезда - Цибона. 1986: Задар - Цибона, 1987: Звезда - Партизан, потом Звезда - Југопластика, итд.
Зашто би то био класик?
(Стара школа, 14. novembar 2020 12:08)
Ti im kazi. Posalji mejl upravama ova dva kluba i objasni im iz tvog “neutralnog ugla” kako to nije klasik.

marko992

pre 3 godine

tvarno me zbunjuju ovakvi postovi gde covek sam sebi skace u stomak.
Ako i malo znas o kosarci znao bi da je liga SFRJ (a to su jos uveliko izanci te skole),bila najjaca liga u Evropi posle Italije.Tako da je tvoj komentar totalno besmislen.
I dva pitanja za realnog crvenog.
1.Koja je ekipa te 92' bila ZVANICNO najbolja u Evropi?
2.Da li vasa legenda upravlja sa dva kluba?
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (marko992, 14. novembar 2020 13:47)
Dva pitanja za zebricu:
1.Ko je bio predsednik KKP te sezone i čime se taj čovek bavio?
2.Da li je vaš tadašnji predsednik bio JUL-ovac i desna ruka Mire Marković ,a samim tim Slobe?
3.Da li ste od 2007. godine vi i Igokea jedan tim,kako je pričao vaš tadašnji predsednim Danilović, i da li vas treba isključivo posmatrati kao jedan tim,gde će jednima pisati na dresu Igokea a drugima partizan?
(Malo vas je grobari!, 14. novembar 2020 14:38)

Polako ,doci ces i ti na red.
Rado cu ti odgovoriti na sve,prvo odgovori na postavljena pitanja ako vec uskaces u post gde je postavljeno pitanje.

Štrudla

pre 3 godine

Dokon i bez posla citam novine i sve sto se pise po internetu ...
Sto se tice ove utakmice upada u oci sa koliko truda navijaci Partizana i njihov zvanicni profesionalni navijac i spin majstor Tegi pudlica pokusavaju da naprave nekakav Balkanski klasiko !!!
U principu ne bi to bio problem, osvajaci su one FIBA lige sampiona, ali upada u oci koliko je to jednostrano ... ove prave Zagrepcane to apsolutno ne interesuje ...
Na TV Partizan pudlica je spremila 100 reportaza, filmovi, utakmice a ovi nista, ni jedan naslov u lokalnim novinama ...
Steta sto ekipe poput Steaue, Skanije, Antiba, Bayer 04 i ostalih FIBA sampiona vise ne igraju jer bi Partizan mogao igrati i Evropski klasiko ...
Kakvo je to takmicenje bilo govori i to da je Partizan igrao to takmicenje a da nije bio prvak svoje zemlje a sledece sezone ih je Zvezda pregazila u finalu i bila sampion ... Partizan je vodio Zeljko Obradovic i imali su ekipu sa kojom su bilo pravaci FIBA lige sampiona ...
Sve u svemu sa jedne strane Balkanski klasiko a sa druge obicna utakmica ... novinari u Hrvatskoj klasikom zovu utakmicu Cibona-Split !!!
Covek kada ovo vidi stekne utisak da se ovi iz Partizana ne bi imali gde ni vratiti u Hrvatsku ...
(Slobodan, 14. novembar 2020 11:47)

Ajde jos malo plači

petar markovic

pre 3 godine

Dokon i bez posla citam novine i sve sto se pise po internetu ...
Sto se tice ove utakmice upada u oci sa koliko truda navijaci Partizana i njihov zvanicni profesionalni navijac i spin majstor Tegi pudlica pokusavaju da naprave nekakav Balkanski klasiko !!!
U principu ne bi to bio problem, osvajaci su one FIBA lige sampiona, ali upada u oci koliko je to jednostrano ... ove prave Zagrepcane to apsolutno ne interesuje ...
Na TV Partizan pudlica je spremila 100 reportaza, filmovi, utakmice a ovi nista, ni jedan naslov u lokalnim novinama ...
Steta sto ekipe poput Steaue, Skanije, Antiba, Bayer 04 i ostalih FIBA sampiona vise ne igraju jer bi Partizan mogao igrati i Evropski klasiko ...
Kakvo je to takmicenje bilo govori i to da je Partizan igrao to takmicenje a da nije bio prvak svoje zemlje a sledece sezone ih je Zvezda pregazila u finalu i bila sampion ... Partizan je vodio Zeljko Obradovic i imali su ekipu sa kojom su bilo pravaci FIBA lige sampiona ...
Sve u svemu sa jedne strane Balkanski klasiko a sa druge obicna utakmica ... novinari u Hrvatskoj klasikom zovu utakmicu Cibona-Split !!!
Covek kada ovo vidi stekne utisak da se ovi iz Partizana ne bi imali gde ni vratiti u Hrvatsku ...
(Slobodan, 14. novembar 2020 11:47)



Leči se čoveče. ocito da ti terapija u vidu ponavljanja jedno te istih nebuloza i lazi ne ide.

partizan je bio prvak evrope, osvajac najjaceg evropskog klupskog takmicenja, koje je bilo pod okriljem fiba kao i sva ostala takmicenje sto su bila do 2000e, a sve i da su igrali samo steaua i ostali koje potenciras i koji su ugl ispali u kvalifikacijama pa nisu ni stigli do grupne faze te sezone, to je opet bilo najjace evro takmicenje. samo sto ti maliciozno, a da bi tebi bilo lakse, preskaces da pomenes da su npr u cetvrtfinalu igrala 3 spanska, 2 italijanska, 2 jugoslovenska tima i makabi. pominjes da je partizan igrao a da nije bio prvak. pa sta? jel danas samo prvaci igraju? eto dokle ide tvoja mrznja i opterecenost. pominjes da je zvezda sezonu posle te dobila u partizan u finalu. jeste, pa sta? sredi se covece. strasno je sta sebi radis

Slobodan

pre 3 godine

Stara školo ,koje ste finale dobili,nijedno svi vas trpali i punili.Dzaba si krečio tj.pričao.
(Mirijevac, 14. novembar 2020 13:01)

Za pocetak ovo iz 1992-ge, kada ste VI uzeli FIBA ligu sampiona, bili ste kompletni sa sve Zeljkom trenerom ... zgazili smo vas u finalu ... pa ti sad razmisljaj kakva je tek bila ta FIBA liga sampiona ...

Jugram Haschwalth

pre 3 godine

Duel Sampiona Evrope, uvek klasik.

I gospoda koja kazu da igramo kuci, normalno, osvajac Evrope se svuda oseca kao kod kuce, nismo ograniceni na domace bunjiste.

Васа С. Тајчић

pre 3 godine

QPR - Aston Vila je klasiko Premijer lige?
Oba kluba su pre 40-ak god bili prvaci Evrope....
Ili mozda nije klasiko, pitam za drugara?
(Urke, 14. novembar 2020 13:56)

Немачу појма, када је Квинс Парк Ренџерс био првак Европе?
Тужно је читати ове коментаре, јер само 30% њих прати спорт, а свако жели да се истакне.

Cika toni

pre 3 godine

Klasiko moze niti samo susret izmedju Cibone I Jugoplastike (split). Dvostrukih I trostrukih prvaka Evrope. Ne razumem potrebu da se gurate tamo gde vam nije mesto. To je klasiko samo u vasim glavama.

Slobodan

pre 3 godine

Sezona 1992-1993
Partizan aktuelni sampion FIBA lige sampiona, trener Zeljko Obradovic ...
Zgazila ih Zvezda 3-0 u finalu !!!

https://youtu.be/LN02PffhrAw

Zemunac

pre 3 godine

Slobodane koliko si zloban govori o tome što potenciraš Fibinu ligu šampiona koju je osvojio Partizan .Tu titulu i bilo koju drugu tvoja Zlezdana nikad neće da osvoji.A koliko takvih titula je osvojio Real kao najtrofejniji evropski klub.Informiši se preko interneta i piši o tome. Uspesi Partizana su ti uništili život kada tako pišeš.Kup šampiona ,3 evropska kupa Radivoja Koraća a to je sada Evrokup , 4 fajnal fora evrolige. Za tvoju malu Žlezdanu nedostižno sada i sledećih sto pedeset miliona godina. Misli o tome ,i nemoj više da omalavažavaš uspehe Partizana o kojima možeš samo da sanjaš i ništa više. Uživaj u trenutnom uspehu Zvezde kao prvaku Aba lige i igrama u Evroligi bez nade za plasman u 8 najbolih a o fajnal 4 samo lepo sanjaj.Ako ne možeš da sanjaš gledaj fajnal for u kojima je igrao Parizan i uživaj. O budžetima timova neću da pričam.
(Mirijevac, 14. novembar 2020 12:59)
Fiba ligu šampiona ste osvojili na čelu sa JUL-ovcem Radojicom Nikčevićem i to ratne 1992. kada je ceo svet pokušavao da odobrovolji Slobu i Miru i izlazio im u susret po raznim osnovama,zarad smirenja situacije u EX Yu?! I nije te sramota da se hvališ sa tim?! Da li si čuo za izreku "čega se pametan stidi,budala se ponosi"?
Evroligu u ovom formatu i ovako jaku, nikada niste igrali,niti ćete IKADA više!

Urke

pre 3 godine

QPR - Aston Vila je klasiko Premijer lige?
Oba kluba su pre 40-ak god bili prvaci Evrope....
Ili mozda nije klasiko, pitam za drugara?

Građani Srbije,CG,RS!

pre 3 godine

Realno,Cibona apsolutni favorit!Međutim, limar se sprijateljio sa piljarom iz Podgorice,tako da sada njih dvojica vode Aba ligu i nije isključeno da sudije toliko navlače za raspali tim iz humske,pa da čak i oni zabeleže pobedu.

Malo vas je grobari!

pre 3 godine

tvarno me zbunjuju ovakvi postovi gde covek sam sebi skace u stomak.
Ako i malo znas o kosarci znao bi da je liga SFRJ (a to su jos uveliko izanci te skole),bila najjaca liga u Evropi posle Italije.Tako da je tvoj komentar totalno besmislen.
I dva pitanja za realnog crvenog.
1.Koja je ekipa te 92' bila ZVANICNO najbolja u Evropi?
2.Da li vasa legenda upravlja sa dva kluba?
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (marko992, 14. novembar 2020 13:47)
Dva pitanja za zebricu:
1.Ko je bio predsednik KKP te sezone i čime se taj čovek bavio?
2.Da li je vaš tadašnji predsednik bio JUL-ovac i desna ruka Mire Marković ,a samim tim Slobe?
3.Da li ste od 2007. godine vi i Igokea jedan tim,kako je pričao vaš tadašnji predsednim Danilović, i da li vas treba isključivo posmatrati kao jedan tim,gde će jednima pisati na dresu Igokea a drugima partizan?

Srđa Zlopogleđa

pre 3 godine

rmfan@
Pa ne igra... još najmanje deset dana neće igrati, i tada se tek vraća šuterskim treninzima... šteta za povredu prava zver je bio i jedini konstantan od početka sezone ... a valjda se Mozli vraća za prvu sledeću u EK...

Malo vas je grobari!

pre 3 godine

I dva pitanja za realnog crvenog.
1.Koja je ekipa te 92' bila ZVANICNO najbolja u Evropi?
2.Da li vasa legenda upravlja sa dva kluba?
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (marko992, 14. novembar 2020 13:47)
Tri pitanja za zebricu:
1.Ko je bio predsednik KKP te sezone i čime se taj čovek bavio?
2.Da li je vaš tadašnji predsednik bio JUL-ovac i desna ruka Mire Marković ,a samim tim Slobe?
3.Da li ste od 2007. godine vi i Igokea jedan tim,kako je pričao vaš tadašnji predsednim Danilović, i da li vas treba isključivo posmatrati kao jedan tim,gde će jednima pisati na dresu Igokea a drugima partizan?
(Malo vas je grobari!, 14. novembar 2020 14:38)

Polako ,doci ces i ti na red.
Rado cu ti odgovoriti na sve,prvo odgovori na postavljena pitanja ako vec uskaces u post gde je postavljeno pitanje.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (marko992, 14. novembar 2020 14:47)

Dobio si odgovore na oba tvoja pitanja,kroz postavljena pitanja,ali s obzirom na ograničenja kod tebe,hajde da malo obrazložimo. Mira Marković,JUL i Radojica Nikčević su bili najbolji zvanično te 1992.godine. "Okle pare"?
Na drugo pitanje si dobio odgovor od Peđe Danilovića i Milorada Dodika još 2007. godine. Evroligu NIKADA više nećete igrati,niti ste je ikad igrali od kada je postala ozbiljno takmičenje!

milan

pre 3 godine

Kad god se neka utakmica prenosila preko pozamljenog snimka sa arene, snimak je bio loš, gore od SD snimka. Udostojite se i prenosite u hd formatu.

Slobodan

pre 3 godine

Dokon i bez posla citam novine i sve sto se pise po internetu ...
Sto se tice ove utakmice upada u oci sa koliko truda navijaci Partizana i njihov zvanicni profesionalni navijac i spin majstor Tegi pudlica pokusavaju da naprave nekakav Balkanski klasiko !!!
U principu ne bi to bio problem, osvajaci su one FIBA lige sampiona, ali upada u oci koliko je to jednostrano ... ove prave Zagrepcane to apsolutno ne interesuje ...
Na TV Partizan pudlica je spremila 100 reportaza, filmovi, utakmice a ovi nista, ni jedan naslov u lokalnim novinama ...
Steta sto ekipe poput Steaue, Skanije, Antiba, Bayer 04 i ostalih FIBA sampiona vise ne igraju jer bi Partizan mogao igrati i Evropski klasiko ...
Kakvo je to takmicenje bilo govori i to da je Partizan igrao to takmicenje a da nije bio prvak svoje zemlje a sledece sezone ih je Zvezda pregazila u finalu i bila sampion ... Partizan je vodio Zeljko Obradovic i imali su ekipu sa kojom su bilo pravaci FIBA lige sampiona ...
Sve u svemu sa jedne strane Balkanski klasiko a sa druge obicna utakmica ... novinari u Hrvatskoj klasikom zovu utakmicu Cibona-Split !!!
Covek kada ovo vidi stekne utisak da se ovi iz Partizana ne bi imali gde ni vratiti u Hrvatsku ...

Стара школа

pre 3 godine

Цибона и Партизан нису одиграли НИЈЕДНО значајно финале у СФРЈ. 1983: Босна - Шибенка. 1984 и 1985: Звезда - Цибона. 1986: Задар - Цибона, 1987: Звезда - Партизан, потом Звезда - Југопластика, итд.
Зашто би то био класик?

Slobodan

pre 3 godine

Stara školo ,koje ste finale dobili,nijedno svi vas trpali i punili.Dzaba si krečio tj.pričao.
(Mirijevac, 14. novembar 2020 13:01)

Za pocetak ovo iz 1992-ge, kada ste VI uzeli FIBA ligu sampiona, bili ste kompletni sa sve Zeljkom trenerom ... zgazili smo vas u finalu ... pa ti sad razmisljaj kakva je tek bila ta FIBA liga sampiona ...

Васа С. Тајчић

pre 3 godine

Цибона и Партизан нису одиграли НИЈЕДНО значајно финале у СФРЈ. 1983: Босна - Шибенка. 1984 и 1985: Звезда - Цибона. 1986: Задар - Цибона, 1987: Звезда - Партизан, потом Звезда - Југопластика, итд.
Зашто би то био класик?
(Стара школа, 14. novembar 2020 12:08)

Хехе, колико немача појма, који кошарку прате пар година. Када се у ЕКС-ЈУ прешло на систем плејофа, први финалисти су били управо Партизан и Цибона. Мислим да је то била сезона 81/82 или 82/83. Пази оне мукице, Слободана...Господи помилуј!

Penetrator državne mezimice

pre 3 godine

Klasiko moze niti samo susret izmedju Cibone I Jugoplastike (split). Dvostrukih I trostrukih prvaka Evrope. Ne razumem potrebu da se gurate tamo gde vam nije mesto. To je klasiko samo u vasim glavama.
(Cika toni, 14. novembar 2020 12:38

Naravno da je klasik, Partizan je šampion Evrope bio 1992. ako nisi zaboravio, znam da pokusavas ali ti ne ide. Klasiko je naziv za spanski fudbalski derbi i generalno je španska reč, tako da batali tudje izraze. To što su vama klasici sa Asvelom, Zenitom, Bajernom, Albom, Gran Kanarijom to je zahvaljujući vama sto vam je top 9 titula vas najveci uspeh ikada. Nego ne znam sto ste se vi uzbudili da li Partizan igra kod kuće ili ne?? Bi nemate pravo da pričate ništa, ponašate se kao nomadi, čergari, čas u Železniku, čas u frižideru, čas u Pioniru igrate. Toliko!!!

Cika toni

pre 3 godine

Klasiko moze niti samo susret izmedju Cibone I Jugoplastike (split). Dvostrukih I trostrukih prvaka Evrope. Ne razumem potrebu da se gurate tamo gde vam nije mesto. To je klasiko samo u vasim glavama.

Mirijevac

pre 3 godine

Slobodane koliko si zloban govori o tome što potenciraš Fibinu ligu šampiona koju je osvojio Partizan .Tu titulu i bilo koju drugu tvoja Zlezdana nikad neće da osvoji.A koliko takvih titula je osvojio Real kao najtrofejniji evropski klub.Informiši se preko interneta i piši o tome. Uspesi Partizana su ti uništili život kada tako pišeš.Kup šampiona ,3 evropska kupa Radivoja Koraća a to je sada Evrokup , 4 fajnal fora evrolige. Za tvoju malu Žlezdanu nedostižno sada i sledećih sto pedeset miliona godina. Misli o tome ,i nemoj više da omalavažavaš uspehe Partizana o kojima možeš samo da sanjaš i ništa više. Uživaj u trenutnom uspehu Zvezde kao prvaku Aba lige i igrama u Evroligi bez nade za plasman u 8 najbolih a o fajnal 4 samo lepo sanjaj.Ako ne možeš da sanjaš gledaj fajnal for u kojima je igrao Parizan i uživaj. O budžetima timova neću da pričam.

Malo vas je grobari!

pre 3 godine

tvarno me zbunjuju ovakvi postovi gde covek sam sebi skace u stomak.
Ako i malo znas o kosarci znao bi da je liga SFRJ (a to su jos uveliko izanci te skole),bila najjaca liga u Evropi posle Italije.Tako da je tvoj komentar totalno besmislen.
I dva pitanja za realnog crvenog.
1.Koja je ekipa te 92' bila ZVANICNO najbolja u Evropi?
2.Da li vasa legenda upravlja sa dva kluba?
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (marko992, 14. novembar 2020 13:47)
Dva pitanja za zebricu:
1.Ko je bio predsednik KKP te sezone i čime se taj čovek bavio?
2.Da li je vaš tadašnji predsednik bio JUL-ovac i desna ruka Mire Marković ,a samim tim Slobe?
3.Da li ste od 2007. godine vi i Igokea jedan tim,kako je pričao vaš tadašnji predsednim Danilović, i da li vas treba isključivo posmatrati kao jedan tim,gde će jednima pisati na dresu Igokea a drugima partizan?

Slobodan

pre 3 godine

Sezona 1992-1993
Partizan aktuelni sampion FIBA lige sampiona, trener Zeljko Obradovic ...
Zgazila ih Zvezda 3-0 u finalu !!!

https://youtu.be/LN02PffhrAw

Zemunac

pre 3 godine

Slobodane koliko si zloban govori o tome što potenciraš Fibinu ligu šampiona koju je osvojio Partizan .Tu titulu i bilo koju drugu tvoja Zlezdana nikad neće da osvoji.A koliko takvih titula je osvojio Real kao najtrofejniji evropski klub.Informiši se preko interneta i piši o tome. Uspesi Partizana su ti uništili život kada tako pišeš.Kup šampiona ,3 evropska kupa Radivoja Koraća a to je sada Evrokup , 4 fajnal fora evrolige. Za tvoju malu Žlezdanu nedostižno sada i sledećih sto pedeset miliona godina. Misli o tome ,i nemoj više da omalavažavaš uspehe Partizana o kojima možeš samo da sanjaš i ništa više. Uživaj u trenutnom uspehu Zvezde kao prvaku Aba lige i igrama u Evroligi bez nade za plasman u 8 najbolih a o fajnal 4 samo lepo sanjaj.Ako ne možeš da sanjaš gledaj fajnal for u kojima je igrao Parizan i uživaj. O budžetima timova neću da pričam.
(Mirijevac, 14. novembar 2020 12:59)
Fiba ligu šampiona ste osvojili na čelu sa JUL-ovcem Radojicom Nikčevićem i to ratne 1992. kada je ceo svet pokušavao da odobrovolji Slobu i Miru i izlazio im u susret po raznim osnovama,zarad smirenja situacije u EX Yu?! I nije te sramota da se hvališ sa tim?! Da li si čuo za izreku "čega se pametan stidi,budala se ponosi"?
Evroligu u ovom formatu i ovako jaku, nikada niste igrali,niti ćete IKADA više!

Malo vas je grobari!

pre 3 godine

I dva pitanja za realnog crvenog.
1.Koja je ekipa te 92' bila ZVANICNO najbolja u Evropi?
2.Da li vasa legenda upravlja sa dva kluba?
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (marko992, 14. novembar 2020 13:47)
Tri pitanja za zebricu:
1.Ko je bio predsednik KKP te sezone i čime se taj čovek bavio?
2.Da li je vaš tadašnji predsednik bio JUL-ovac i desna ruka Mire Marković ,a samim tim Slobe?
3.Da li ste od 2007. godine vi i Igokea jedan tim,kako je pričao vaš tadašnji predsednim Danilović, i da li vas treba isključivo posmatrati kao jedan tim,gde će jednima pisati na dresu Igokea a drugima partizan?
(Malo vas je grobari!, 14. novembar 2020 14:38)

Polako ,doci ces i ti na red.
Rado cu ti odgovoriti na sve,prvo odgovori na postavljena pitanja ako vec uskaces u post gde je postavljeno pitanje.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (marko992, 14. novembar 2020 14:47)

Dobio si odgovore na oba tvoja pitanja,kroz postavljena pitanja,ali s obzirom na ograničenja kod tebe,hajde da malo obrazložimo. Mira Marković,JUL i Radojica Nikčević su bili najbolji zvanično te 1992.godine. "Okle pare"?
Na drugo pitanje si dobio odgovor od Peđe Danilovića i Milorada Dodika još 2007. godine. Evroligu NIKADA više nećete igrati,niti ste je ikad igrali od kada je postala ozbiljno takmičenje!

107-66

pre 3 godine

Dokon i bez posla citam novine i sve sto se pise po internetu ...
Sto se tice ove utakmice upada u oci sa koliko truda navijaci Partizana i njihov zvanicni profesionalni navijac i spin majstor Tegi pudlica pokusavaju da naprave nekakav Balkanski klasiko !!!
U principu ne bi to bio problem, osvajaci su one FIBA lige sampiona, ali upada u oci koliko je to jednostrano ... ove prave Zagrepcane to apsolutno ne interesuje ...
Na TV Partizan pudlica je spremila 100 reportaza, filmovi, utakmice a ovi nista, ni jedan naslov u lokalnim novinama ...
Steta sto ekipe poput Steaue, Skanije, Antiba, Bayer 04 i ostalih FIBA sampiona vise ne igraju jer bi Partizan mogao igrati i Evropski klasiko ...
Kakvo je to takmicenje bilo govori i to da je Partizan igrao to takmicenje a da nije bio prvak svoje zemlje a sledece sezone ih je Zvezda pregazila u finalu i bila sampion ... Partizan je vodio Zeljko Obradovic i imali su ekipu sa kojom su bilo pravaci FIBA lige sampiona ...
Sve u svemu sa jedne strane Balkanski klasiko a sa druge obicna utakmica ... novinari u Hrvatskoj klasikom zovu utakmicu Cibona-Split !!!
Covek kada ovo vidi stekne utisak da se ovi iz Partizana ne bi imali gde ni vratiti u Hrvatsku ...
(Slobodan, 14. novembar 2020 11:47)

Ne bi se reklo da si dokon, vec opterecen. Vidim poredis sta smo mi osvojili. Pa osvojio je i Notingenm Forest kup samoiona nesto kao i vi, ali vi ste prvaci sveta zaboga.

Losmi

pre 3 godine

Dokon i bez posla citam novine i sve sto se pise po internetu ...
Sto se tice ove utakmice upada u oci sa koliko truda navijaci Partizana i njihov zvanicni profesionalni navijac i spin majstor Tegi pudlica pokusavaju da naprave nekakav Balkanski klasiko !!!
U principu ne bi to bio problem, osvajaci su one FIBA lige sampiona, ali upada u oci koliko je to jednostrano ... ove prave Zagrepcane to apsolutno ne interesuje ...
Na TV Partizan pudlica je spremila 100 reportaza, filmovi, utakmice a ovi nista, ni jedan naslov u lokalnim novinama ...
Steta sto ekipe poput Steaue, Skanije, Antiba, Bayer 04 i ostalih FIBA sampiona vise ne igraju jer bi Partizan mogao igrati i Evropski klasiko ...
Kakvo je to takmicenje bilo govori i to da je Partizan igrao to takmicenje a da nije bio prvak svoje zemlje a sledece sezone ih je Zvezda pregazila u finalu i bila sampion ... Partizan je vodio Zeljko Obradovic i imali su ekipu sa kojom su bilo pravaci FIBA lige sampiona ...
Sve u svemu sa jedne strane Balkanski klasiko a sa druge obicna utakmica ... novinari u Hrvatskoj klasikom zovu utakmicu Cibona-Split !!!
Covek kada ovo vidi stekne utisak da se ovi iz Partizana ne bi imali gde ni vratiti u Hrvatsku ...
(Slobodan, 14. novembar 2020 11:47)
Druze, procitas li ti sta si napisao? Koliko mrznje u samo par redova, zavisti, gordosti, prezira. Da decu ucim da ne budu ovakvi. Sportski pozdrav

Veljko

pre 3 godine

Цибона и Партизан нису одиграли НИЈЕДНО значајно финале у СФРЈ. 1983: Босна - Шибенка. 1984 и 1985: Звезда - Цибона. 1986: Задар - Цибона, 1987: Звезда - Партизан, потом Звезда - Југопластика, итд.
Зашто би то био класик?
(Стара школа, 14. novembar 2020 12:08)
Ti im kazi. Posalji mejl upravama ova dva kluba i objasni im iz tvog “neutralnog ugla” kako to nije klasik.

Penetrator državne mezimice

pre 3 godine

Za pocetak ovo iz 1992-ge, kada ste VI uzeli FIBA ligu sampiona, bili ste kompletni sa sve Zeljkom trenerom ... zgazili smo vas u finalu ... pa ti sad razmisljaj kakva je tek bila ta FIBA liga sampiona ...
(Slobodan, 14. novembar 2020 13:12)

Ne. 1992. godine smo uzeli Evroligu koja je tad bila pod okriljem Fibe, a ne znam koga ste vi zgazili u finalu, kada je u sezoni 91/92 Partizan bio šampion a zvezda vicesampion. Ako ćemo tako, vi ste uzeli KEŠ koji više ne postoji i uzeli ste kup automobila, Tojota kup

marko992

pre 3 godine

Za pocetak ovo iz 1992-ge, kada ste VI uzeli FIBA ligu sampiona, bili ste kompletni sa sve Zeljkom trenerom ... zgazili smo vas u finalu ... pa ti sad razmisljaj kakva je tek bila ta FIBA liga sampiona ...
(Slobodan, 14. novembar 2020 13:12)

Stvarno me zbunjuju ovakvi postovi gde covek sam sebi skace u stomak.
Ako i malo znas o kosarci znao bi da je liga SFRJ (a to su jos uveliko izanci te skole),bila najjaca liga u Evropi posle Italije.Tako da je tvoj komentar totalno besmislen.
I dva pitanja za realnog crvenog.
1.Koja je ekipa te 92' bila ZVANICNO najbolja u Evropi?
2.Da li vasa legenda upravlja sa dva kluba?

Građani Srbije,CG,RS!

pre 3 godine

Realno,Cibona apsolutni favorit!Međutim, limar se sprijateljio sa piljarom iz Podgorice,tako da sada njih dvojica vode Aba ligu i nije isključeno da sudije toliko navlače za raspali tim iz humske,pa da čak i oni zabeleže pobedu.

Jugram Haschwalth

pre 3 godine

Duel Sampiona Evrope, uvek klasik.

I gospoda koja kazu da igramo kuci, normalno, osvajac Evrope se svuda oseca kao kod kuce, nismo ograniceni na domace bunjiste.

Urke

pre 3 godine

QPR - Aston Vila je klasiko Premijer lige?
Oba kluba su pre 40-ak god bili prvaci Evrope....
Ili mozda nije klasiko, pitam za drugara?

Štrudla

pre 3 godine

Dokon i bez posla citam novine i sve sto se pise po internetu ...
Sto se tice ove utakmice upada u oci sa koliko truda navijaci Partizana i njihov zvanicni profesionalni navijac i spin majstor Tegi pudlica pokusavaju da naprave nekakav Balkanski klasiko !!!
U principu ne bi to bio problem, osvajaci su one FIBA lige sampiona, ali upada u oci koliko je to jednostrano ... ove prave Zagrepcane to apsolutno ne interesuje ...
Na TV Partizan pudlica je spremila 100 reportaza, filmovi, utakmice a ovi nista, ni jedan naslov u lokalnim novinama ...
Steta sto ekipe poput Steaue, Skanije, Antiba, Bayer 04 i ostalih FIBA sampiona vise ne igraju jer bi Partizan mogao igrati i Evropski klasiko ...
Kakvo je to takmicenje bilo govori i to da je Partizan igrao to takmicenje a da nije bio prvak svoje zemlje a sledece sezone ih je Zvezda pregazila u finalu i bila sampion ... Partizan je vodio Zeljko Obradovic i imali su ekipu sa kojom su bilo pravaci FIBA lige sampiona ...
Sve u svemu sa jedne strane Balkanski klasiko a sa druge obicna utakmica ... novinari u Hrvatskoj klasikom zovu utakmicu Cibona-Split !!!
Covek kada ovo vidi stekne utisak da se ovi iz Partizana ne bi imali gde ni vratiti u Hrvatsku ...
(Slobodan, 14. novembar 2020 11:47)

Ajde jos malo plači

marko992

pre 3 godine

tvarno me zbunjuju ovakvi postovi gde covek sam sebi skace u stomak.
Ako i malo znas o kosarci znao bi da je liga SFRJ (a to su jos uveliko izanci te skole),bila najjaca liga u Evropi posle Italije.Tako da je tvoj komentar totalno besmislen.
I dva pitanja za realnog crvenog.
1.Koja je ekipa te 92' bila ZVANICNO najbolja u Evropi?
2.Da li vasa legenda upravlja sa dva kluba?
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (marko992, 14. novembar 2020 13:47)
Dva pitanja za zebricu:
1.Ko je bio predsednik KKP te sezone i čime se taj čovek bavio?
2.Da li je vaš tadašnji predsednik bio JUL-ovac i desna ruka Mire Marković ,a samim tim Slobe?
3.Da li ste od 2007. godine vi i Igokea jedan tim,kako je pričao vaš tadašnji predsednim Danilović, i da li vas treba isključivo posmatrati kao jedan tim,gde će jednima pisati na dresu Igokea a drugima partizan?
(Malo vas je grobari!, 14. novembar 2020 14:38)

Polako ,doci ces i ti na red.
Rado cu ti odgovoriti na sve,prvo odgovori na postavljena pitanja ako vec uskaces u post gde je postavljeno pitanje.

marko992

pre 3 godine

Polako ,doci ces i ti na red.
Rado cu ti odgovoriti na sve,prvo odgovori na postavljena pitanja ako vec uskaces u post gde je postavljeno pitanje.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (marko992, 14. novembar 2020 14:47)

Dobio si odgovore na oba tvoja pitanja,kroz postavljena pitanja,ali s obzirom na ograničenja kod tebe,hajde da malo obrazložimo. Mira Marković,JUL i Radojica Nikčević su bili najbolji zvanično te 1992.godine. "Okle pare"?
Na drugo pitanje si dobio odgovor od Peđe Danilovića i Milorada Dodika još 2007. godine. Evroligu NIKADA više nećete igrati,niti ste je ikad igrali od kada je postala ozbiljno takmičenje!
(Malo vas je grobari!, 14. novembar 2020 15:03)

Kada nemate argumente ,vredjate,to je glavna odlika legendinih sledbenika.
Nigde nisi decidirano napisao,na ove gluposti sto se tice uporedjivanja cu ti odgovoriti u dve recenice ali tek posto ti prvi odgovoris.

petar markovic

pre 3 godine

Dokon i bez posla citam novine i sve sto se pise po internetu ...
Sto se tice ove utakmice upada u oci sa koliko truda navijaci Partizana i njihov zvanicni profesionalni navijac i spin majstor Tegi pudlica pokusavaju da naprave nekakav Balkanski klasiko !!!
U principu ne bi to bio problem, osvajaci su one FIBA lige sampiona, ali upada u oci koliko je to jednostrano ... ove prave Zagrepcane to apsolutno ne interesuje ...
Na TV Partizan pudlica je spremila 100 reportaza, filmovi, utakmice a ovi nista, ni jedan naslov u lokalnim novinama ...
Steta sto ekipe poput Steaue, Skanije, Antiba, Bayer 04 i ostalih FIBA sampiona vise ne igraju jer bi Partizan mogao igrati i Evropski klasiko ...
Kakvo je to takmicenje bilo govori i to da je Partizan igrao to takmicenje a da nije bio prvak svoje zemlje a sledece sezone ih je Zvezda pregazila u finalu i bila sampion ... Partizan je vodio Zeljko Obradovic i imali su ekipu sa kojom su bilo pravaci FIBA lige sampiona ...
Sve u svemu sa jedne strane Balkanski klasiko a sa druge obicna utakmica ... novinari u Hrvatskoj klasikom zovu utakmicu Cibona-Split !!!
Covek kada ovo vidi stekne utisak da se ovi iz Partizana ne bi imali gde ni vratiti u Hrvatsku ...
(Slobodan, 14. novembar 2020 11:47)



Leči se čoveče. ocito da ti terapija u vidu ponavljanja jedno te istih nebuloza i lazi ne ide.

partizan je bio prvak evrope, osvajac najjaceg evropskog klupskog takmicenja, koje je bilo pod okriljem fiba kao i sva ostala takmicenje sto su bila do 2000e, a sve i da su igrali samo steaua i ostali koje potenciras i koji su ugl ispali u kvalifikacijama pa nisu ni stigli do grupne faze te sezone, to je opet bilo najjace evro takmicenje. samo sto ti maliciozno, a da bi tebi bilo lakse, preskaces da pomenes da su npr u cetvrtfinalu igrala 3 spanska, 2 italijanska, 2 jugoslovenska tima i makabi. pominjes da je partizan igrao a da nije bio prvak. pa sta? jel danas samo prvaci igraju? eto dokle ide tvoja mrznja i opterecenost. pominjes da je zvezda sezonu posle te dobila u partizan u finalu. jeste, pa sta? sredi se covece. strasno je sta sebi radis

Васа С. Тајчић

pre 3 godine

QPR - Aston Vila je klasiko Premijer lige?
Oba kluba su pre 40-ak god bili prvaci Evrope....
Ili mozda nije klasiko, pitam za drugara?
(Urke, 14. novembar 2020 13:56)

Немачу појма, када је Квинс Парк Ренџерс био првак Европе?
Тужно је читати ове коментаре, јер само 30% њих прати спорт, а свако жели да се истакне.

Srđa Zlopogleđa

pre 3 godine

rmfan@
Pa ne igra... još najmanje deset dana neće igrati, i tada se tek vraća šuterskim treninzima... šteta za povredu prava zver je bio i jedini konstantan od početka sezone ... a valjda se Mozli vraća za prvu sledeću u EK...

milan

pre 3 godine

Kad god se neka utakmica prenosila preko pozamljenog snimka sa arene, snimak je bio loš, gore od SD snimka. Udostojite se i prenosite u hd formatu.